Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
MIX
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Košice postúpili do finále extraligy

zdroj: TASR
12.4.2025 20:27 TASR

Košickí hokejisti postúpili do finále Tipos extraligy. Na zvolenskom ľade vyhrali šiesty semifinálový play off zápas 5:0 hetrikom Mareka Bartánusa a sériu hranú na štyri víťazstvá tak napokon ovládli výsledkom 4:2 na zápasy. Základ úspechu položili tromi gólmi v prvej tretine, na ktoré tím spod Pustého hradu nedokázal nájsť adekvátnu odpoveď. Končí tak v semifinále a obsadí štvrtú priečku.


Domáci začali dobre, mali veľké šance v dvoch presilovkách, no Kudrna strieľal do žŕdky a pred Janusom neuspel ani na dvakrát Viedenský. Hostia trestali. Skóre otvorili Petrášom z kruhu, o minútu zvýšil tečom Bartánus, ktorý nahradil v zostave Ziga, a napokon na 3:0 upravil ešte do prestávky z presilovky Martel. Na začiatku druhej tretiny strelil Bartánus svoj druhý gól, keď sa k nemu dostal puk od korčule Sládka v medzikruží. V tretej tretine nevyužil únik Zvolenčan Kudrna a súper z východu republiky trestal v presilovke Bartánusom pred odkrytou bránkou na konečných 5:0 pre hostí.

semifinále play off Tipos extraligy – šiesty zápas /na 4 víťazstvá/:

HKM Zvolen – HC Košice 0:5 (0:3, 0:1, 0:1)
Góly:
14. Petráš (Pollock, Gildon), 15. Bartánus (Ferenc, Chovan), 20. Martel (Archambault, Mikúš), 24. Bartánus (Chovan), 52. Bartánus (Jääskeläinen, Krivošík). Rozhodovali: Crman, Krajčík – D. Konc ml., Stanzel, vylúčení na 2. min: 6:4, vyššie tresty: 58. Sládok 5 + DKZ – 58. Parlett 5 + DKZ (obaja za hrubosť), presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, diváci: 4711.
/konečný stav série: 2:4/ 

Zvolen: Kantor – Halbert, Brejčák, Beňo, Pišoja, Kobolka, Bindulis, Sládok – Zuzin, Olson, Hecl – Lunter, Viedenský, Macek – Keefer, Rapuzzi, Kudrna – Marcinek, Fekiač, Jakúbek – Gron

Košice: Janus – Teves, Rosandič, Ferenc, Deyl, Parlett, Gildon – Jääskeläinen, Pollock, Petráš – Krivošík, Martel Archambault – Lamper, Havrila, Rogoň – Bartánus, Chovan, Mikúš

hlasy po stretnutí:
Peter Mikula, tréner Zvolena: „Je to tvrdá prehra. Mrzí ma, že na nulu. Diváci si to nezaslúžili. Som rád, že to napokon prijali športovo. Košice ukázali, že majú široký a kvalitný káder. Keď sa k nim šťastie nepriklonilo, tak sme zápasy zvládli. My sme boli na tento duel dobre pripravený, ale iba do desiatej minúty. Nevyužili sme šance, ani dve presilovky, ktoré sme zahrali dobre, no následne sme po nich inkasovali. Zobralo nám to paru a všetky tie ďalšie športové okolnosti akoby vyfučali. Som rád, že sa diváci s hráčmi rozlúčili v eufórii.“
Dan Ceman, tréner Košíc: „Som hrdý na chlapcov, špeciálne po piatom zápase, v ktorom sme boli nervózni a mali sme momenty, keď sme si neverili. Posledné dva dni sme sa veľa rozprávali o tom, ako dať zo seba to najlepšie a hrať ako tím. Hráči ukázali obrovský charakter a tímový duch. Boli sme výborní vpredu, ale všetci veľmi dobre bránili, blokovali strely. Prvých desať minút sme boli pod tlakom aj vďaka presilovkám súpera, ale ustáli sme to a veľmi nám pomohol prvý gól, ktorý bol veľmi dôležitý v každom zápase série.“
Marek Bartánus, trojgólový strelec Košíc: „Zvolenčania zvládli úvod zápasu oveľa lepšie než my. Hrali doma, chceli dať do toho všetko. Chvalabohu nás podržal brankár Jaro Janus. Potom sme dali jeden, druhý gól, napokon sme odskočili na tri a už sme to iba kontrolovali. Zvolenčania mali veľa zápasov v nohách, bojovali síce až do konca, ale som rád, že sme to zvládli my a veľmi sa tešíme, že sme vo finále. Čo sa týka môjho hetriku, bol som dobre oddýchnutý a som rád, že mi to tam padlo. Zostal som pokorný, neurazil som sa, že som dlhšie nehral, trénoval som a dostal teraz šancu, takže teším sa, že mi to herne i gólovo vyšlo.“
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


DobryHokej

 

Tak ideme po rekordny!

GRATULUJEM VSZ!
12.4.2025 - 20:34
+3

V_S_Z

 

zaslúžený postup, komentátori smutnejší než Zvolenčania, ide sa ďalej…
Sládok MVP ako vždy
12.4.2025 - 20:34
+16

77ajwen

 

Myslíš??
13.4.2025 - 0:46
0

BlackCrow

 

🧡🖤
12.4.2025 - 20:35
+1

fakir

 

Gratulácia Košičania k finale
12.4.2025 - 20:35
+6

fanke27

 

Napriek prehre všetká česť Zvolenu ako dnes nastúpili do zápasu a celkovo pozbierali sily a zdramatizovali sériu.
Košice ale opäť ukázali silu v poslednom zápase, tak ako aj v poslednom zápase v TN.

Za mňa mužom číslo jedna v sérii na Zvolenskej strane Kantor, nebyť jeho tak je to podľa mňa 0:4 na zápasy.

K tomu chudáctvu v závere pri pískaní na Chovana, po skončení série, na to nemám slov. Tí ktorí ste pískali si môžte zagratulovať vzájomne k podpriemernej inteligencii
12.4.2025 - 20:36
+43

kazatel

 

presne tak, na “srdciara” v cudzom drese sa nikde vo svete nepíska
12.4.2025 - 20:57
+22

pinto1000

 

Bože môj už zas neplačte. Chudáctvo by bolo keby je niekto vulgárny alebo inak osobný. V prípade ako Mišo sa píska všade na svete. Nie je to ani vulgárne ani to nemá nič spoločné s inteligenciou. Ľudia to proste berú tak, že išiel do konkurencie. Oni nevedia ani neriešia dôvody. Ja som ani nepískal a dokonca som tam jedného nášho zje***l , že po ňom vyblakoval Judáš...
V prvom rade sa ako decko zachoval on keď po prvom zápase vo Zvolene v 2020 vyplakával potom čo domáci pískali keď bol pri puku. Robí sa to všade na svete od NHl po premier league...
Čo má povedať napríklad Domino Takáč? Vo futbale milión krát väčší masaker, tam hráč ani tešiť nemá keď dá gól bývalému klubu...
Ale v našej hokejovej lige si poďme poplačkať že sa pískalo na Miška. No to je tragédia. Lízatko a čokoládku pošleme...
Chlapi kurva ale už ozaj to s tou priteplenosťou v lige nepreháňajme....
13.4.2025 - 2:44
+16

Johny

 

Trefné
13.4.2025 - 11:15
+1

RHZV

 

Srdciara majú len v Bystrici hrajúcejo za Košice😁, Chovan urcite nie je Náš srdciar
13.4.2025 - 8:18
+1

Myšo

 

Tí čo pískali vedia prečo a Mišo to vie tiež (nie ja som nepiskal)
12.4.2025 - 20:59
+6

VSS Košice

 

aj ja viem preco , maju dute hlavy ...
12.4.2025 - 21:01
+33

fanke27

 

Nič to nemení na tom, že je to primitívne.
12.4.2025 - 21:04
+13

aaaa

 

možeš povedat preco?
12.4.2025 - 21:48
0

counter

 

Znamená to že si pískal, ak chceš zmeniť význam , daj tam čiarku 😉
12.4.2025 - 22:16
0

trevor

 

Nebyt kosickych utocnikov, ktori dali goly, tak je seria 4:0 pre ZV. Rovnaka konina. Gratulujem k zasluzenemu postupu.
12.4.2025 - 21:37
+10

fanda89

 

Pískali sme za to divadlo co predvadza
12.4.2025 - 21:44
+2

counter

 

Myslíš Vieďa, ktorý za to dostal aj pokutu?
12.4.2025 - 22:17
+4

snowgoons

 

Chudactvu ? Chudactvo je to, ze ty urcujes co je podpriemerna inteligencia 😉 keby si bol ten inteligentny tak taketo veci banálne ani neriesis 😉
12.4.2025 - 23:25
+5

VSS Košice

 

Dakujeme , stastnu cestu domov
12.4.2025 - 20:38
+1

LenTak93

 

Bartánus
12.4.2025 - 20:38
+9

Westbeast0

 

Berty dnes ukazal, ci je dôležitejši hrac na play-off alebo hrac do zakladnej casti (Olson)... Ja odpoved viem, aj vdaka jeho golom sme dosiahli zlaty hetrik.
12.4.2025 - 21:05
+4

Myšo

 

Čo sme mali sme vydali v prvých 10 minútach zápasu pár centimetrov viac krát chýbalo k inému príbehu tohoto zápasu. Gratulujem Košice

ĎAKUJEM HKM posledné minuty boli fiesta ako keby sme postúpili a tak to má po tomto play off byť 💙❤️ dovidenia v septembri

OOOOOLE OLE HAKAEM OLE OLE

12.4.2025 - 20:39
+4

rastislavke

 

SME VO FINÁLE: Tak nakoniec podľa predpokladov, ale prvých 10 minút sme mohli prehrávať aj 3:0. Všetká česť, gratulácia k vyradeniu Slovana, víťaza ZČ a snáď potrápenie aj víťaza. 4. miesto v tejto sezóne je určite úspech.
12.4.2025 - 20:39
+1

Fandimhokeju

 

ZV zďaleka nemal káder na 10.miesto.V semi to boli okrem 2 zápasov vyrovnané zápasy. A to Mikula povedal, že vám chýbali traja kvalitní hráči.
Za normálnych okolností by ZV skončil po základnej časti s prehľadom v prvej polovici tabuľky.
12.4.2025 - 20:46
+2

LAUDEO

 

Myslim si ze z 10 miesta skoncit v semifinále je krasa sme 4 a to v daka Mikulovi.No tesim sa na novu sezonu a na zaujimavy kader
12.4.2025 - 20:40
+6

romanko256

 

V prvom rade sa patrí zagratulovať súperovi k postupu a popriať veľa šťastia vo finále. Síce teraz prevláda smútok ale treba povedať ze sezóna teda aspoň jej záver bola výborná.
Zvolenú fandím od jakziva pamätám si vypäté série na konci tisícročí so Slovanom ci Trenčínom, dobabrany 7.finalovy zápas proti Slovanu z roku 2005 zažil som každý jeden náš titul naživo. Túto sezónu si tiež budem pamätať asi navždy ako sme sa ledva dostali do play off a nakoniec na našom ľade vyradili Slovan a prvého po základnej časti. Na našich bolo vidieť ze série s týmito dvomi mužstvami nás stali veľa fyzických ale podla mňa hlavne psychických síl. Postup cez víťaza ZČ som bral s takym nadšením ze keď som šiel domov zo štadióna po poslednom zápase pristihol som sa ze sa teším akoby sme vyhrali titul.
Tak či onak všetko je ako ma byť. Za poslednych 10 sezón sa len dvakrát stalo ze by sme neprišli aspoň do semifinále z toho máme tuším 6 cenných kovov.
Na záver treba ešte poďakovať Mikulovi co dokázal z tohto mužstva dostať a vidno ze zvolenský hokej ho potrebuje. Rovnako patrí vďaka aj pánovi Mrazovi a nám fanúšikom ostáva len dúfať ze aj ďalšie dekády nášho klubu budú aspoň tak úspešne ako táto posledná.
SPOLU SME HKM!!!
12.4.2025 - 20:40
+8

Baco11111

 

Ja by som chcel len tak na okraj čo sa Mikulu týka, lebo teraz pred veľkou nocou je to celkom aktuálne. Tvoje ocenenie Mikulovej práce je na mieste, ale zo skúseností viem že po tom Hosanna zákonite príde aj Ukrižuj a o to je to smutnejšie.
12.4.2025 - 21:53
+1

Fandimhokeju

 

Tak ako séria s TN, aj táto si zaslúžila 6.zápas.Pozor,šieste zápasy vyhrávame o 5 gólov.
12.4.2025 - 20:41
+2

riskohrasko1

 

8/12
12.4.2025 - 20:42
+10

Lukash_ke

 

Toto už vyzerá vážne
12.4.2025 - 20:49
+1

hkmzv95

 

Gratulujem a fandím Žiline 😄
12.4.2025 - 20:43
+2

mato_ke

 

Trenčín vibes zápas no.6
Zvolen nastúpil riadne vybombovaný a namotivovaný, klobúk dole pred nimi a Janusom, že to celé ustál a podržal tím, lebo keby je v 6' 2-3:0 tak nikto nič nepovie.
Potom nám padla prvá nejaká nádejná strela a už to šlo.

Zvolenu rešpekt že bojoval do poslednej sekundy a Sladekovi toho veľa dobrého neprajem, možno tak dobrého odborníka, ktorý by sa ho ujal a skúsil liečiť.

Som zvedavý na finále, pevne verím, že bude stáť proti nám Nitra a že sa aspoň na šiesty zápas zastavím (verím, že to nebude jednoznačná záležitosť zo žiadnej strany)

Gildonov ťah nechápem, jedine že už mal tiež dosť tých provokácií ale pred finále pár sekúnd pred koncom sa musí ovládať.

Berty, 3 kalapy dole, snáď sa rozlúči s našim dresom podobnými výkonmi na ľade a odíde do zaslúženého dôchodku.

Zajtra Nitra zaber!


12.4.2025 - 20:43
+12

SpeedyGonzales

 

Berty je iný pánko, pár zápasov oddýchne, potom naskočí z tribúny a hneď tam šupne hattrick

Kebyže sa podarí titul, bude to jeho rekordný siedmy, jestli se nepletu...
12.4.2025 - 21:01
+2

Jimmy Tulipan

 

Ano, sedem nema nik...
13.4.2025 - 3:22
0

snizo

 

Dnes som žiaľ videl až poslednú tretinu, kde už bolo prakticky rozhodnuté.. nezvyknem sa ospravedlňovať, ale jedno veľké ospravedlnenie dlzim Bertymu, klobúk dole ako sa chopil šance, ja som ho už odpisal a poslal odsledovať PO z bufetu s pivom v ruke! Samozrejme treba vyzdvihnúť v tejto sérii útok Lamper-Havrila-Rogon a ešte pochvala za celu sériu Janusovi, každý zápas takmer bez chyby a s veľkou istotou.. dnes ma ešte potešilo to, že dokázali udržať pre Janusa nulu.. čakáme na supera
12.4.2025 - 20:45
+3

Tiger7653

 

podme domov na letisko, VSŽ oleeee
12.4.2025 - 20:45
+4

Proky99

 

Zvolen klobuk dole pred vami v play off, z 10. miesta na 4. brutalny skok. Klobuk dole pred panom Mikulom, ste pan trener. No a nakoniec vdaka ze ste nasich majstrov sveta stiahli na zem z nebies a dufam ze naucili pred finale ze treba driet kazdy zapas hlavne v play off.


Kosice, konecne super vykon od zaciatku az do konca okrem 2 oslaboviek v 1. tretine topka a dufam finale uz bude v minimalne rovnakom nasadeni.

Dik za korektnu seriu
12.4.2025 - 20:47
+3

kilozom

 

nestranny pozorovatel: Kosice zasluzene.
12.4.2025 - 20:48
0

Dracik_18

 

Jožko nám stárne ...vedel to lepšie 🙂
12.4.2025 - 20:48
0

matus93

 

Tak sme nakoniec nechali zarobiť zvolenčanov .. zaslúžený postup .. záver štvrtého zápasu nás vykoľajil čo je varovný prst pred finále … bertyho treba nechať hrať každý treti zápas potom to rozbalí jak za mladi .. janus verím, že vychyta aj to finále .. škoda pískania na Chovana .. to je trocha viac faux pas ..
12.4.2025 - 20:48
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VSS Košice

 

paradny hokejista a skvelý clovek
12.4.2025 - 20:56
+3

fanke27

 

Jedine tak Laudeo a tebe podobní, krorí pískali
12.4.2025 - 20:58
+2

Velkybrtok

 

Ďakujeme chalani za veľmi peknú jazdu v playoff a nemáme sa začo hanbiť a už teraz sa neviem dočkať novej sezóny.

Sláva nám sláva nám, my sme zvolenčania
12.4.2025 - 20:49
+1

Myšo

 

Pre všetkých na ceste domov dávam do pozornosti že na anténe rock ide live Metallica z dôb keď ešte mali dlhé vlasy 🤟
12.4.2025 - 20:52
0

Laci

 

Myšo niekto dlhé a niekto vlasy
12.4.2025 - 21:50
0

Myšo

 

😁
12.4.2025 - 22:44
0

tulen - kosice

 

ďakujeme: 🖤🧡
guildon zbytočne ... zv fanklub 🤮 za miša ... sládok, škoda písať, dúfam, že už je v rukách špecialistov ... jj mr. zero ... a pozdrav kamarátom do zv, hlavne tomu jednému z fínska ... šťastnú cestu, odpočinúť a pustiť ventil ... a zodpovedne sa pripraviť na žilinu 😜
12.4.2025 - 20:52
+4

Peter19

 

Gildon: Ja tam neviem najst ten zakrok, kedy ho pichol? Vtedy ked boxoval do Martela? Alebo este predtym a Sladok to vyhodnotil ze ho pichol Martel preto ta reakcia? Pretacal som to 10 krat a nevidim to, kto v tom mate jasno napiste prosim. Dik
12.4.2025 - 21:20
+1

riskohrasko1

 

Tesne predtym ako Sladok buchol Parleta
12.4.2025 - 21:22
+1

fakir

 

Pichol ho už pred koncom tej natahovacky
12.4.2025 - 21:22
+3

Janciar17

 

Odohralo sa to tesne po uderoch do Martella, ked sa uz hraci zbiehali okolo
12.4.2025 - 21:22
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Peter19

 

Super dik, uz som to nasiel, tak to bolo take brnknutie, zbytocne, kazdopadme teraz uz vobec nechapem to Sladokove prepnutie na Martela, ja som myslel ze to bolo niekde pred branou a nevedel kto ho pichol tak schytil prveho..
12.4.2025 - 21:35
0

tulen - kosice

 

to bolo: ale pichnutie, niekde tam, kde to nechceš ... myslím, že ceman mu naložil
12.4.2025 - 21:55
+2

fanke27

 

Strašná hlúposť z jeho strany. Gildon je herne super hráč ale tie jeho hlúpe fauly nás stoja veľa celú sezónu
12.4.2025 - 21:57
0

KI

 

Súhlas, Gildon není kvalitou zlý hráč, má dobru strelu aj techniku, no jeho hlúposť a naivné fauly mu to proste kazia a prevyšujú renomé. Môže byť dobrý, keď sa často necha vylúčiť za detinské fauly.

Jeho odchod nebude mrzieť úprimne.

12.4.2025 - 22:03
+3

Jimmy Tulipan

 

bude odchod?
13.4.2025 - 3:25
0

KI

 

Je to pravdepodobné.
14.4.2025 - 15:12
0

apa

 

Tak keď niektorí fans Ke doporučujú Sládka liečiť skúste porozmýšľať o Guildinovi.
13.4.2025 - 6:33
0

radopKE

 

Porovnávať týchto dvoch , to chce fakt obrovskú dávku fantázie a tá ti zjavne nechýba.
13.4.2025 - 7:00
+9

aRt

 

A videl si niekoho kto by ho pochvalil za to pichnutie? Lebo vsetci ktori sa k tomu nejako vyjadrili to odsudili.
13.4.2025 - 11:30
+2

matell157

 

Práveže po tom ako si videl to pichnutie "brnknutie" po tvojom by si mal pochopiť následok našťastie pre hráča Košíc rozhodcovia sládoka upratali
12.4.2025 - 23:57
0

tulen - kosice

 

ja píšem: o pichnutí ... nižšie ... a pichnutie už bolo len dôsledok ... bombardér sládok si vybral malé pivo martella 2 minúty pref koncom sezóny ... predtým ešte zebry upratali ferenca ... čítaj poriadne, sleduj vlákno
13.4.2025 - 0:03
0

vladoZV

 

Prosím Ťa nerieš ZV fanclub. Príďte radšej všetci z KE sa pozrieť ako sa fandí na hokeji! Mišo je uzavretá epizóda. Odišiel z rodinných dovodov, jeho ženu ťahala rodina domov. Ja si pamatám ako celý Košický štadión vypískal hymnu Kanady keď sme s nimi prehrali a život sa točí ďalej. Dnes to kľudne mohlo dopadnúť inak. Prvá tretina štastná pre KE. Potom si to už postrážili. Dovolím si tvrdiť, že Zvolen za posledné roky je asi najviac úspešný klub. A hádam sa nikto nenahnevá ak do finále pojde Žilina a aj to vyhrá. Liga potrebuje aj iné kluby…Košičanom gratulujem k postupu. Hrali vyrovnaný sústredený hokej. A ten krpec Martel si bombu zaslúžil. Nechápem načo drží najvačsiemu hráčovi hokejku ako trolo za stavu 5:0. Dastal dve tri chlapské a potom prišiel ďalší trolo čo ho seká hokejkou. Týchto treťotriednych zahraničných treba zredukovať a nechať to na našich hráčov!
12.4.2025 - 21:21
+6

tulen - kosice

 

kanadskú hymnu: sme si vyžrali ... aj tí, čo sme to odsúdili ... a ďalej už ani nepíš, len dokazuješ, že si png
12.4.2025 - 21:28
+15

vladoZV

 

No hlavne Ty tu dokazuješ aký si premúdrelý. Hokej je kontaktný šport kde sa chlapi a to slovo chlapi si zapamataj - Zrážajú a dokazujú si kto je rýchlejší a silnejší. A ak nejaký krpec nemá nato zhodiť rukavice tak nech sa nepúšta do súboja. Bitka k hokeju patrí a vždy patrila. Ale to vedia tí, ktorí ho niekedy hrali. Ale pichanie hokejkou do vajec je vlastne v pohode. A dve po pysku sú na doktora. Plačko pusti si snehulienku a hraj sa na princa. A chlapov nechaj chlapmi
12.4.2025 - 22:23
+12

fanke27

 

Až na to, že Martel nejavil záujem o bitku. Sládok ho tam najskôr pred bránou udrel do tváre, na čo následne Martel slovne reagoval. Sládok prišiel po 2 sekundách k nemu opäť a bez Martelovho záujmu o bitku mu dal tri údery do hlavy, fakt hrdinstvo zo strany Sládoka sa pustiť do o dve hlavy menšieho hráča, ktorý nejaví záujem o bitku.

Gildonov špinavý faul odsudzujem tiež
12.4.2025 - 22:51
+16

Fandimhokeju

 

Skládok vedel, že mu konči sezóna, tak mu to bolo jedno. A keď vo Zvolene si ho držíte asi len preto, lebo okrem 3 striel za celú sériu som ho videl väčšinou
len v negatívnom svetle.
12.4.2025 - 23:22
+2

apa

 

Martell si to zaslúžil, lebo celú sériu provokoval hráčov.
13.4.2025 - 6:39
+4

Tyna85

 

Asi to bude pre teba novinka ale takto sa hraje v play-off.
13.4.2025 - 12:43
+1

tulen - kosice

 

plačka: máš v gačoch
12.4.2025 - 22:53
+7

BlackCrow

 

v gačoch nemá ani toho plačka
12.4.2025 - 22:57
+3

marko4

 

chlapčiku: Tuľen je tu ľegenda...
12.4.2025 - 23:09
+1

radopKE

 

Tuleň hokej hral, takže si netrafil. Slávik je a vždy bol hokejovo jednoduchší inteligenčne. To je o ňom dobre známe. A tieto tvoje nezmysly,ktoré si tu vypotil ťa stavajú na jeho úroveň.
13.4.2025 - 7:09
+3

radopKE

 

Sládok…sorry…autocorrect🤭
13.4.2025 - 8:01
0

Slapshot12

 

Máš to trochu pomotané.. Ale nevadí snáď raz pochopíš .
1. Ak si ozaj myslíš, že hokej je o tom, že si chlapi dokazujú kto je rýchlejší a silnejší tak radšej sleduj bojové športy a nie hokej, očividne tomu nerozumieš.
2. Do súbojov pred bránkou sa zapája každý hráč na ľade bez ohľadu na výšku alebo kg hmotnosti, či vek.. Viď príklad Bajtek, Pobežal, Slovák...
3. Je rozdiel medzi férovou bitkou a situáciou kde hráč mláti druhého hráča päsťou do hlavy a druhy hráč nemá o bitku záujem. Odsudzoval som to pred rokom keď to urobil náš Valach, rovnako keď to urobil Hrnka Millerovi a odsudzujem to aj v prípade Sládoka..
P.S. : Hokej som hral, ak by si chcel vedieť...
13.4.2025 - 13:46
+4

tulen - kosice

 

neporiešiš: klasický hero from klávesnica a 💩 sme my všetci, ktorí sme si dovolili niečo k jožinkovi
13.4.2025 - 16:14
+1

BlackCrow

 

ťažký náklad no..

-fanklub nerieš
-košice naj prídu kuknúť ako sa fandí
-mišo je uzavretá kapitola ale aj tak ho vypískame
-košice vypískali kanadu tak buďte ticho
-prvá tretina šťastná
-zvolen za posledné roky najúspešnejší
-žilina vyhrá
-matrtel si bombu zaslúžil
-trolo trolo

tak ti želám kľudný zvyšok víkendu
12.4.2025 - 21:28
+33

romanko256

 

Spochybňuj co chceš ale za posledné roky dáke výsledky máme a nikto nenapísal že sme najúspešnejší. Ale tak už sme zvyknutý ze tam na východe si to oplačete a obrátite v takom štýle ako sa vám hodí.
13.4.2025 - 8:12
0

mato_ke

 

"Dovolím si tvrdiť, že Zvolen za posledné roky je asi najviac úspešný klub"

..tak nie najúspešnejší ale najviac úspešný. To je už iná káva
13.4.2025 - 10:23
+10

Daewo_KS

 

13.4.2025 - 11:31
0

romanko256

 

Ak to napísal niekto tak sa ti ospravedlňujem ale myslel som si ze reagujes na môj príspevok. Prepáč 🫣
13.4.2025 - 11:58
0

Tyna85

 

Zatiaľ ste tu vy jediný čo plačete.
13.4.2025 - 12:44
0

VSS Košice

 

ze si nebol nikdy v KE na hokeji ? To , ze ides obhajovat spravanie sladoka tiez o niecom svedci ...
12.4.2025 - 21:32
+7

aRt

 

Ano lebo porovnavat ligovy zapas kde je gro fanusikov z daneho mesta so zapasom z MS kde pride na hokej kade kto je presne to iste
12.4.2025 - 21:37
+11

Cinan

 

Na zapase s Kanadou bola vacsina hladiska z inych miest, takze hadzat to na Kosice nie je na mieste. Aj ked to tam priamo nepises, no vyplyva to takto z kontextu.
12.4.2025 - 22:08
+4

ZvolenskyRytier

 

💯 bodov
12.4.2025 - 23:09
0

Fandimhokeju

 

A vieš aj koľko tam bolo nekošičanov? A vieš aj súvislosti, ako k tomu došlo?
12.4.2025 - 23:17
0

apa

 

S ním sa nenaťahuj on má len svoju pravdu, pán premúdry.
13.4.2025 - 6:37
0

ErikHKM

 

Pre tých čo nechápu prečo sa na chovana pískalo
Preto čo povedal keď odchádzal zo ZV iné meno ako Judas mu nik už nikdy vo Zvolene nepovie
12.4.2025 - 20:53
+17

VSS Košice

 

jasne
12.4.2025 - 20:59
+12

riskohrasko1

 

Pripomeň,ja nepamatam čo povedal
12.4.2025 - 21:01
+2

fanke27

 

Ja čo pamätám, tak Zvolen mu dával vtedy ešte viac peňazí, chceli na ňom ďalej stavať káder ale Chovan odišiel do Košíc lebo chcel športovú zmenu. Neskutočná zrada…
12.4.2025 - 21:06
+19

matus93

 

Skoro ako keď Rudo jendek spieval podgurážený eška Slovan v steelke … .. malomestiactvo je bežne na Slovensku žiaľ ..
12.4.2025 - 21:08
+4

Dracik_18

 

ZV mu nedával viac peňazí...jeden sused dával viac než Zvolen..🫡
12.4.2025 - 21:14
0

fanke27

 

to bolo vyjadrenie vedenia ZV, že mu núkali ešte viac peňazí ako v minulých sezónach, ale ajtak odišiel do Ke
12.4.2025 - 21:51
+3

aRt

 

A nebol vtedy nahodou na stole aj odchod do Ciech ktory nevysiel?
12.4.2025 - 21:38
0

RHZV

 

Pokiaĺ viem,tak má asi manzelku z Kosìc, mozno sa mýlim
13.4.2025 - 8:38
0

riskohrasko1

 

Áno má
13.4.2025 - 8:50
0

roa

 

Neblbni Erik, toto by ani Para neobhajil.
12.4.2025 - 21:09
+3

Matfej

 

A čo teda povedal? A zo strany HKM to bolo voči nemu všetko kosher?
12.4.2025 - 21:15
0

aRt

 

Preto ste si tolko zvolencanov priali aby sa vratil domov po poslednom finale, ze?
12.4.2025 - 21:33
+2

Zmrzlina

 

Česť víťazom, sláva porazeným: vďaka obom za hokejové umenie
12.4.2025 - 20:59
0

riskohrasko1

 

Ono to je opačne ,ale nevadí 😂
12.4.2025 - 21:11
+10

Zmrzlina

 

Máš pravdu, ešte som bol v emócii Nevadí, vďaka obom
12.4.2025 - 21:23
0

SpeedyGonzales

 

nevadí, aj prezident Gašparovič svojho času otváral košický maratón presne touto vetou...
12.4.2025 - 21:36
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Veducinel

 

Rangers sice nie sme jasny pane ale na Zvolen to v pohode stacilo jasny pane😆
12.4.2025 - 21:10
+3

Tiger7653

 

Rangers vo finale Extraligy, upravte titulok.
12.4.2025 - 21:11
+4

Janciar17

 

Vdaka chlapci! Dobra seria ale ZV uz bol zo silami na konci. Myslim ze chceli po 10 min vyhravat 2:0 a drzat to do konca(zopar mm a vyslo by im to). V kazdom pripade ma tesi ze Mikus zacal hrat. Max asi chcel dlhsiu prestavku inak si neviem vysvetlit jeho zbytocne pichnutie. Sladok . To je character. Mohol bitkou pomoct timu aby sa nastartoval po 1.,2. ci tretom gole, ale nie on si to necha na koniec zapasu ked sa s nim uz nic neda robit a vyberie si chlapa o polovicu mensieho ako je jeho vahova kategoria- to nevymyslis!
Nebudem pisat o piskani na Chovana, lebo vsak to si pozornost nezasluzi, ale pri vsetkej ucte k nemu, preco bol vyhlaseny za naj hraca serie?! To mi do hlavy nevojde. Tolko bojovnikov co sa presadilo- Lamper,Martel ci Jasky dalsi skvely bojovnici v hre 5na 5 ci v oslabeni- Havo, Rogon ci nasi obrancovia. Nehovoriac o skvelo chytajucom JJ a oni tam pribiju Chovana?! Nechapem
Vdaka ZV za dobru seriu( cele svk vas lubi za odstavenie SBA & SNV) a ideme na finale. Dufam ze Pollock a Lamper su ok
12.4.2025 - 21:16
+1

Kesty62

 

Uz si si ulavil za tu SNV? To ci Kosicania maju radi alebo nie nam moze byt suma fuk. Ani v praci mi jeden expert neveril ak drzim prsty aj KE pokial nasi nehraju. Ty si stastny za odstavenie SNV a ja stastne pojdem so svojim Kosicanom na zimak pozriet finale a ci sa paci Kosicanom alebo nie, vychodu drzime palce 👍🏻
12.4.2025 - 22:57
0

Janciar17

 

Rozumiem.
13.4.2025 - 7:26
0

Kessi

 

Pollock a Lamper sú ok
13.4.2025 - 8:01
+1

radopKE

 

Chvalabohu. To by bola riadna strata pred finále.
13.4.2025 - 8:24
0

HC

 

Ako vies?
13.4.2025 - 11:04
0

LenTak93

 

Vraveli to už aj komentárori počas zápasu. A ak si si všimol poriadne, tak pri odchode Gildona do šatne, stál už oblečený Pollock pri vstupe do šatní. Ešte ho tam poťapkal. Nevyzeral, žeby ho niečo
bolelo.
13.4.2025 - 11:14
+1

Janciar17

 

Komentatorom by som neveril, ale Pollocka som si tiez vsimol ze v poho tam stal a pozeral zapas do konca takze dufam v to najlepsie- vsetci zdravi do finale!
13.4.2025 - 11:18
+1

Demon

 

Podobne pocity, ako v poslednom zapase proti TN. Radost z postupu a jednoznacneho vitazstva.

Zvolen s dobrym nastupom, potom im dosla para, ale sezonu v play off vykupili a neutichajucu kritiku nahradili zaverecnym potleskom v stoji.

Piskanie na Chovana som nepochopil, ale zjavne na neho maju domaci tazke srdce. Nieco ako Ing. Roman J. pre niektorych futbalovych fans Kosic?

Bartanusov excelentny navrat, Gildon nam bude chybat v prvom finalovom zapase, Sladok je stale chrobacny jedinec.

Tesim sa na finale.
Spilar proklamovany ciel splnil, takze nas caka "nadplan" (robim si srandu, nepalte hranice, ani vatry).
12.4.2025 - 21:22
0

V_S_Z

 

Je to iste ze bude chybat?
12.4.2025 - 21:30
0

Demon

 

Len sa hram na Sibylu.
12.4.2025 - 21:38
0

marvin

 

Super, v diskusii sa to niekedy hodi: https://sk.wikipedia.org/wiki/Sibyla_Mislovi%C4%8Dov%C3%A1
12.4.2025 - 21:42
0

Demon

 

12.4.2025 - 21:44
0

tulen - kosice

 

ale: kupovať televízory môžme ? 😜
12.4.2025 - 21:33
0

Demon

 

Kupuj het, ak ti srdce po tom bazi

Ja som kupil okolo vianoc, ja som v pohode s tym, co mam
12.4.2025 - 21:37
0

Pronger

 

Sedel som za bránou, do kazdej nasej prihravky a strely vlozili hokejku 🙈 celý zapas sa sustredili len na toto 🙈
12.4.2025 - 21:24
0

Ivo

 

Gratulacia do KE. Treba sportovo uznat ze zasluzeny postup. Nasim absolutne neni co vycitat hrali do poslednej sekundy a cele PO dali do toho vsetko. Ja som neveril ze budeme hrat este teraz. VDAKA CHALANI!!! A KE hodne zdaru do finale
12.4.2025 - 21:33
+6

Hossa81

 

Dakujeme Kosiciam mame uz aspon bronz v kapse
12.4.2025 - 21:38
+4

radopKE

 

A dúfam, že to tak aj ostane. Tento rok nám s vami nešlo a neviem, či by sa to vo finále zmenilo. Ale v piatok som vám neskutočne prial za to, ako ste hrali. Posledných 5 minút som ani nedýchal od strachu, že to Nitra vyrovná
13.4.2025 - 7:19
+2

sili007

 

Sláva a česť🥂
12.4.2025 - 21:44
0

martin gal

 

Když vy neská pětku,my zítra desítku.
12.4.2025 - 21:46
0

Baco11111

 

Toľko by ste hádam ani domov neuniesli preto dúfam že vás budú farkašovci šetriť
12.4.2025 - 22:03
0

Dinko

 

A tešíme sa na finále, jedine VSŽ
12.4.2025 - 21:54
0

Kyto55

 

Chalanom veľká vďaka za skvelú jazdu v playoff, kto by to bol ešte pred nedávnom povedal a hlavne, čo by za to iní dali. Škoda, že sme nemali širší káder ako napríklad zrovna Košice, ktoré si mohli dovoliť tuším piatich hráčov lebetiť. No nič, dlhá pauza od hokeja nás čaká, užívajte leto a adios. ✌🏻
12.4.2025 - 21:55
0

Kessi

 

Tak a je to! Finale je tu! Budem opakovať už napisane, ale keďže som bola na štadióne nedá mi… Sladok diagnóza čistá, po Martelovi poľoval celé PO. Vybrat si najmenšieho svedčí o charaktere…najsmutnejšie však bolo to pískanie Chovanovi.
Úvod zápasu bol strasne nervózny z našej strany, prvý gol to však zlomil. A Bartanus čistá fantázia.
Po zápase sme sa isli najesť do Mekáča a tam naši hokejisti vsetci
Teším sa na finale!
12.4.2025 - 22:07
+4

miko 75

 

Zajtra poprosím rovnaký priebeh zápasu z pohľadu domáci, hostia, gratulujem do Košíc, Zvolen tiež klobúk dole,z desiateho miesta semifinále.👍
12.4.2025 - 22:07
+3

fantasykilla

 

Gratulujem KE k postupu, ja myslím ze to dotiahnete až k titulu. HKM po tej celej sezóne výborne, ja som si PO užil.
K Sladkovi asi toto, vôbec nie som jeho fanusik, ale všetci čo tu na neho píšete diagnózy, čo takto sa pozrieť aj na to vaše provokatívne malé pivo Martella. Celú sériu do neho vstal lebo vedel ze si neudrží nervy, ale keď už je taky geroj, tak sa mal postaviť na konci tomu tak ako celú sériu chcel.
12.4.2025 - 22:23
+5

Kessi

 

v základnej časti nám zranil Šimuna lakťom do hlavy o mantinel otras mozgu s vyše mesačnou PN. Nikto ho vtedy neprovokoval…
12.4.2025 - 22:37
+6

GeraltZoZvolena

 

Hokej nie je pre holubičie povahy, radšej sleduj niečo iné. V tejto sérii ten váš krpec Joža často provokoval a keď prišiel čas vyriešiť si to chlapským spôsobom, krpec si nakládol do gatí.
12.4.2025 - 22:44
+6

Kessi

 

Neskutočne chlapské z tvojej strany
12.4.2025 - 23:34
+11

vladoZV

 

Nerieš Sládka lebo podľa všetkých je hráč ktorý hrá tvrdo a nebojí sa zhodiť
rukavice zrelý na psychiatriu. Teraz je doba kedy chlapi už nie sú chlapmi a nosia sukne. To že Košické ohreblo Ferenc masíruje každému hráčovi pri mantineli hokejkou chrbát a rebrá je v poriadku. Dve jemné po pysku rukavicou po vyprovokovaný a pre radosť fanúšikov je na psychiatriu. A ešte najviac je že sme si dovolili na hráča ktorý nám odflákal play off a potom odišiel píska je úplne už konečná.
12.4.2025 - 22:42
+3

fanke27

 

Ak robí také veci Sládok, tak je hrdina, poriadny chlap… Ferenc je ale ohreblo, ktoré neférovo masíruje chrbát bože môj, tá slovenská inteligencia niekedy..
12.4.2025 - 22:55
+18

GeraltZoZvolena

 

Veď on iba reagoval na vyplakávanie košických fans. Narážaš na inteligenciu druhých, ale čítanie s porozumením nie je tvoja silná stránka.
12.4.2025 - 22:59
+8

fanke27

 

Ja čítam s porozumením… on obhajuje Sládoka, ok beriem, hraje tvrdo, to patrí k hokeju, ale ak obhajujem takú hru, prečo sa potom pustí do kydania na Ferenca ? Takže mi vysvetli kde strácam porozumenie ?
12.4.2025 - 23:28
+8

vladoZV

 

Kto píše že je Sládok hrdina? A áno v ponímaní hokeja je chlap. Hral si Ty niekedy hokej? Ideš tu písať o inteligencii. Dve po pysku jemné s rukavicou Ti nič nespravia. Ale keď Ti riadny chlap zboku zabije krošček pod chránič na rebrá je inteligentne a férovo v poriadku. Zaslepení Košičania tam si užívajte postup….a neriešte a nepíšte že hráč ktorý sa trochu pobije na hokeji je zrelý k doktorovi. Hokej je tvrdá a kontaktná hra. A hráči majú v mužstve rozne úlohy. Radšej si prilákajte na štadión divákov a spravte atmosféru pre tie Vaše hviezdy.
12.4.2025 - 23:07
+5

aRt

 

Az na to ze sa nebil, len trepal do hlavy niekomu kto nejavil zaujem o to sa bit. Ale to asi vidiet nechces. Ak ho Martel celu seriu prokoval, tak mu to ocividne vyslo velmi dobre. A sorry ale vyvolat bitku v zapase kde o nieco ide, kde to moze nabudit muzstvo vs trepat niekomu do hlavy za jasne prehraneho zapasu (btw super obranna robota Sladka ) na konci serie je take ze
12.4.2025 - 23:13
+10

vladoZV

 

Kto píše že sa Sládok bil? Čo mám vidieť? Pozri si záznam. Oni dvaja sa už obsekávali predtým. Ten krpec potom zastal a provokoval Sládoka. A ten keď prišiel tak ho posratie priklincovalo k ľadu a ostal stáť. Musel mu prísť na pomoc druhý kamoš ktorý sa zmohol na zákernosť hokejkou. Ešteže super perfektní hráči Košíc robia iba skvelé veci a nikdy nič nespravia zle. Ja si pamatám keď ste u nás prehrali vo finále ako Váš hráč po odpískaní konca zápasu keď bolo všetko jasné bil Brabenca na ľade. To bolo tiež vlastne na zdvihnutý prostredník. Emócie sú emócie. A namiesto toho plátku tu ich skúste dať na štadióne aby konečne aj Steel Aréna ožila
12.4.2025 - 23:35
+3

riskohrasko1

 

Ten "krpec" je na rozdiel od Sladoka hokejista ,prospešný pre svoje mužstvo. 😉
13.4.2025 - 7:32
0

LenTak93

 

Keď hovoríš, aby sme si pozreli záznam, tak to urob najprv ty.
Tá roztržka sa začala po tom, čo si Sládok nakorčuľoval do bránkoviska a rukou ťukol do tváre Martela (chtiac-nechtiac). Už pri presune do útočného pásma tam skúšal Sládok seknúť po nohách Martel. Po tom údere do tváre sa tam následne začali slovne naťahovať a až tak mu Martel pridržal hokejku, keď sa Jožkova frustrácia prejavila naplno.
13.4.2025 - 8:03
+1

LenTak93

 

* Martela
13.4.2025 - 8:24
0

fanke27

 

Čiže dve po ústach patria k hokeju ale krošček nepatrí hej? z teba sa len smiať treba
12.4.2025 - 23:30
+3

ZABAneuvaeritelna

 

Martell mu držal hokejku. Tak on mu drží hokejku a vylúčia Sládoka
13.4.2025 - 1:16
+2

Westbeast0

 

Len skoda, ze Sladok uz nie je hraca co sa trochu pobije, on je uz bitkar ktorý hra trochu hokej... Nieco podobne ako momentálna rola Bellusa v Ziline.
12.4.2025 - 23:33
+1

fanke27

 

Ešte jedna technická otázka.. prečo keď Chovan podľa teba odflákol posledné play off vo ZV drese, mu vedenie ZV po tej poslednej sezóne ponúklo ešte lepšie podmienky ako mal a chceli aby pokračoval taký flákač ? A skús reálne argumentovať
12.4.2025 - 22:59
+10

aRt

 

Touche
12.4.2025 - 23:03
+2

GeraltZoZvolena

 

pretože Mráz ak si obľúbil nejakého hráča, robil všetko pre to, aby v klube ostal a nedokázal si zložiť ružové okuliare. Dlhoroční zvolenskí fans ti vymenujú mnoho podobných príkladov.
12.4.2025 - 23:03
+1

aRt

 

Mali by ste spisat peticiu aby hokej vo zvolene riadili dlhodobi fanusikovia
12.4.2025 - 23:06
+14

Vlad87

 

vyborny point.

citam diskusiu, vidim desat naznakov ako si Chovan vypiskanie zasluzil, s tym, ze to ale radsej nebudu rozoberat, pretoze kazdy zvolensky fanusik vie o co sa jedna ...

a ked napisu jeden jediny dovod, ktory by sa dal ako tak akceptovat, pokial by Chovan tie zapasy odsabotoval (pretoze existuje aj nieco ako sportova forma), tak si to protireci s tou ponuknutou zmluvou
12.4.2025 - 23:06
+1

GeraltZoZvolena

 

Predpokladám, že si vtedy sledoval všetky zvolenské play-off zápasy a postrehol si, že Chovan vo vyložených šanciach nestrieľal, resp. iba to obmedzil na slabé propagačné strely. To nemá s formou nič spoločné.
12.4.2025 - 23:14
0

fanke27

 

Ani v Košiciach nestrieľa, lebo aj keď je v tisíc percentnej šanci pred bránou, tak je schopný hľadať nahrávkou spoluhráča a nestrieľať.
Čiže to sabotuje aj nás v Košiciach hej ? Dobre vedieť
12.4.2025 - 23:33
+12

Vlad87

 

aj keby som ich pozeral všetky, tak by som si takéto niečo určite nevykonštruoval ... ako nečudujem sa, že ste boli vo ZV nahnevaní a že ste dodnes zatrpknutí

keď sa ale dobre pozerám na Chovanove štatistiky z tej poslednej sezóny u vás, tak keď by to nesabotoval, asi by to musel dať na Gretzkeho ... hovoríš o Chovanovi; ani hráči so stokrát pochybnejším charakterom by si z jeho pozície nedovolili niečo také čo popisuješ; on totiž nepotreboval nič odsabotovať, jemu skončila zmluva

po týchto pokusoch o obhajobu neobájiteľného, sa na to vypískanie pozerám čím ďalej tým viac kriticky
12.4.2025 - 23:50
+7

riskohrasko1

 

Tak kolegovia hore píšu ,že za vyjadrenia ,teraz že sabotoval,tak čo vlastne je pravda? Zatiaľ mi to skôr vychádza ,že ani neviete prečo ,len tak triafate čo sa chytí
13.4.2025 - 7:35
+2

Tyna85

 

Ja hlavne nechápem, že ich to ešte neprešlo. Veď je u nás od sezóny 2019/20.
A ešte to poniektorí porovnávajú s odchodom Figa do Realu.
Medzi KE a ZV ani zďaleka nie je taká rivalita.
Bolo to detinské ale je to ich prejav, ich vec.
13.4.2025 - 12:49
+2

aRt

 

Ja napriklad vobec neviem ze by nejaka rivalita bola alebo preco by vobec mala byt
13.4.2025 - 13:21
0

Tyna85

 

Nie je. Ale na niečo sa treba vyhovoriť.
13.4.2025 - 13:33
0

radopKE

 

Takže u Sládoka je to v poriadku, ale u Ferenca nie? Takto si sám sebe v jednom príspevku nakadiť do úst, to chce guráž. Buď mám rovnaký meter, alebo to nehodnotím, keď nedokážeš byť objektívny.
13.4.2025 - 7:24
0

vladoZV

 

Nikto nepíše priamo že si zaslúžil vypískanie. Proste v tej dobre boli Košice a aj stále sú náš veľký súper. A hráč na ktorom chceli stavať dlhodobo nehral v play off dobre. Potom unikli vonku reči o tom že na konci sezóny na večierku mal potýčku s trénerom. A následne vyšla von info že ide do Košíc. Ja osobne Miša poznám a viem čo ho tam zavialo. A nepískam na neho. Ale fanclub akože ultras v súčasnom ponímaní vidí veci inak. A o to viacej že nás vtedy vo finále čakala Banská Bystrica náš najvačší rival. Mišo za celé playoff nedal gól a pravdupovedia bolo vidno slabé srdce s frustráciu. Nikto presne nevie čo sa stalo. Ale tých pár desiatok fans to nejako takto berie a píska. Ale to bolo pár desiatok jedincov. Ostatní ľudia na štadióne tlieskali
12.4.2025 - 23:19
0

fanke27

 

Čiže z napísaného vyplýva, že neodohral podľa vás dobré PO, bol frustrovaný, a to je ten podraz, ktorý si dovolil spraviť ?

My tu máme Pollocka, ktorý má podľa zákulisných info podpísanú už zmluvu v DEL a hraje na pol plynu, lebo tak trochu trucuje, že nemohol ísť do DEL už pred PO. To mi príde nefér voči klubu a zamestnávateľovi.

Ale to, že bol predtým Chovan roky vo ZV, stratil tam motiváciu a mu to nešlo už poslednú sezónu v závere PO a nasledne odišiel, lebo chcel zmenu, to mi nepríde ako nejaká zrada.
A hlavne mi to nepríde ako tak tragická vec, že ešte aj po toľkých rokoch sa vypíska vlastný odchovanec..
skôr mi to len stále svedčí o primitivite daných ľudí
12.4.2025 - 23:43
+3

vladoZV

 

Trošku si pozri súvislosti. Mišo hral vtedy vo Zvolene druhý rok. Predtým asi 3 roky Česko a bol ešte niekde v Rusku. A predtým u nás vo Zvolene asi 3 roky. Takže žiadne dlhodobé angažmán. Zvolen chcel okolo neho stavať mužstvo. V sezóne išiel skoro 1,5boda na zápas a hral s energiou. 20 gólov v 56 zápasoch. Vo finále nás čakal náš najvačsí rival. Také derby v hokeji jednoducho nie je! A on semifinále odflákol. S trénerom sa údajne pochytil kvoli tomu že bol už
dávno dohodnutý s Košicami. A toto sa hovorí a traduje. A áno súhlasím pískať sa nemalo. Už bol koniec. Emócie trochu schladené. Možno to bolo kvoli tomu že ocenenie mal dostať Janus….
12.4.2025 - 23:54
+2

fanke27

 

Rozumiem všetkému ale také veci sa stavajú v hokeji bežne.
Ak by po odchode Chovan kritizoval a kydal na Zvolen a hovoril nejaké veci, ktoré nie sú pravda, to ešte pochopím

A len jedna poznámka k tým bodom Chovana v PO. Pozri si každú jeho sezónu. Mišo bol a je subtílnejší a technický hráč, ktorému nejaká fyzická hra v PO nevonia. Vždy počas ZČ mal veľa bodov a pomaly v každej sezóne v PO ani bod na zápas. Aj prvé dve košické sezóny mal slabé v PO.
Až minulú sezónu som ho prvýkrát videl neriešiť zákroky na jeho osobu, len sklopí chalan hlavu a odkorčuľuje na striedačku, nediskutuje s rozhodcami, napriek tomu že mu ten PO hokej nevonia, tak sa snaží. Inak vždy sa hovorilo v minulosti o Chovanovi, že to PO mu proste nejde lebo fyzická hru mu nesedí.
Čiže hľadať za tým niečo v zmysle, že sabotoval PO vo Zvolene je za mňa hlúposť
13.4.2025 - 9:21
+5

Podarcis

 

A to je po vcerajsku prvy v pocte asistencii v historickych statistikach v PO
13.4.2025 - 14:39
0

vladoZV

 

Spomente si čo sa dialo keď Figo prestúpil do Realu. V Barcelone mu všetci tlieskali a oslavovali ho. Nechápem čo to tak riešite. Na hostujúcich hráčov sa píska a bučí. A Mišo je už viacej Košičan ako Zvolenčan.
12.4.2025 - 23:23
0

KlobúčnikHKM

 

Kokos: Ale ste tu všetci košičania svätí a svätejší… že nechápete, že sa pískalo na Miša? Tak za prvé, nechápem ako mohol byť hráč série za vás, ale budiš, to je mi jedno… ale za druhé už chcem vidieť, ako by ste kedysi tlieskali Bartošovi, Nagyovi alebo napríklad Spilárovi v drese (napriklad) Zvolena, keby sa také niečo stalo… takže poprosím tíško k tejto situácií a žiadne zbytočné moralizovačky, lebo je to fakt už trápne, jak sa tú niektorí hráte na svätých…

K zápasu a k sérií… zaslúžená aj výhra aj postup KE, ja som na dnešný zápas šiel fakt s tým, že akokoľvek to dopadne, ja som spokojný, takže ani tá prehra ma nenaštvala. (Okej, na nulu to možno nemuselo byť, aspoň raz som si chcel zakričať). Ale každopádne my sme nezváladlu prvé zápasy v sérií a možno teda aj toto takzvané pookriatie herné, bolo už neskoro.

Ale za sezonu ďakujem chalani, základná bola veľmi zlá a tam pochvala nemôže byť žiadna, ale tým playoff ste mi fakt na ňu dali zabudnuť. Ja už si fakt ani nepamätám, aká bola tá ZČ a ako som to prežival, lebo si pamätám len vyradenie Slovana a SNV a oslavy po postupe do semi a výhru v ZV a dokonca aj “oslavy” dnes za ukončením sezony. Lebo inak musím priznať, že atmosféra bola dnes brutálna, posledných 10 minut stáť a tlieskať tímu, čo prehráva 0:5 sa málo krat vidí. Takže chalani ďakujeme. Verím, že nabudúcu sezonu príde ZV ešte silnejší s všetkým tu neprajníkom ukáže (a že ich je tu hodne, čo teda nechápem)…

diki a vidíme sa na budúcu sezonu, ligu už nepozerám, iba poviem, že ak postupi aj NR, tak vo finále fandím KE a ak postúpi náhodou ZA, tak prajem výhru práve ZA
12.4.2025 - 23:34
+8

fanke27

 

Len tak mimochodom Nagy bol v Slovane a potom sme mu tlieskali v Košiciach
13.4.2025 - 9:09
+5

thovthKe

 

Ale ani PB nebol odchovanec Ke
A taký GŠ išiel z Ke do Zv, potom späť, potom do Sparty, odtiaľ Slovan, potom zas Ke, potom Žilina, potom Astana, zas Žilina, potom Fínsko, potom sodoma-gomora Nitra, aby sa vrátil späť ... a kedy bol naň taký piskot, keď hral za súpera v Ke, ako teraz na MCh?
13.4.2025 - 9:47
0

Fandimhokeju

 

Dokonca Slováka sme privítali potleskom, a ten si to u nás užil kým za nás nehral.
13.4.2025 - 13:48
0

aRt

 

Jedine na koho sa ustavicne piskalo bol Uram len co sa dotkol puku. No a registrujem este Laza, ale tam uz neviem backstory, bol som maly
13.4.2025 - 11:38
0

matus93

 

Lažo a jeho fight s plevom na tréningu ..
13.4.2025 - 11:44
0

Zmrzlina

 

To teda bolo nepekné... následne odišiel do BA.
13.4.2025 - 12:36
0

Lukash_ke

 

Lazo bol hajzlik, simple as that 😁
13.4.2025 - 11:44
+2

Fx4085

 

v tomto: pripade bol Pleva hajzlik
13.4.2025 - 15:02
0

Lukash_ke

 

O Plevovi písal niekto iný, ja píšem o Lažovi vo všeobecnosti. Ale čo si budeme, každý by dnes bral hráča s takým zápalom 😁
13.4.2025 - 18:03
0

FP-jakubj

 

Tak Lazo vždy rád pozdravil tribúny, keď sa naňho pískalo, ešte chcel pridať. No a ešte prestúpil zo Slovana do Košíc, asi aby si vyskúšal obe strany.
13.4.2025 - 12:53
0

Tiger7653

 

Vstupenky na finale uz v predaji kto nema permu🤞
12.4.2025 - 23:49
+1

Vlad87

 

díky, fanúšik PP od RA príde pozrieť na finále
12.4.2025 - 23:58
+1

Tiger7653

 

bav sa hokejom🤞
13.4.2025 - 0:06
+1

Dzunkes

 

Za to ako vytiahol Peto Mikula hore Zvolen v play off obrovska vdaka!!
13.4.2025 - 0:06
+6

Kurolišek

 

Gratulácia do Košíc. Zvolenu to dnes nevyšlo a ďalší pokus už nemal. Určite však potešili svojich fanúšikov postupom do semifinále po nevydarenej základnej časti. Stále sa len potvrdzuje ako skvelé je toto predkolo play-off a žiadny tím v našej lige nieje do počtu. Košice vo finále aspoň trošku urobia pre mňa finále zaujímavé. Pre počet fanúšikov by bolo lepšie Košice-Nitra pre väčšiu zaujímavosť by som ocenil finále Košice-Žilina. Nováčik vo finále? Aká pecka pre ligu by to bola.
13.4.2025 - 0:10
0

axxel

 

Marek "Parky" Bartanus
13.4.2025 - 0:12
+2

aRt

 

Marek “nech vyhra Trencin” Bartanus
13.4.2025 - 0:21
0

BlackCrow

 

To je ten Bartánus čo pred zápasom v Trenčíne "bol napitý neskutočne, bral duklákom pivá a vravel že dúfa že dukla vyhrá?"
13.4.2025 - 0:26
0

Fandimhokeju

 

Toto neverím, že povedal. Veď sám Staňa dnes verejne oznámil, že Bartanus túži po 7.titule, aby sa stal rekordérom ligy. On vždy bol play off hráč, v dnešnej situácii asi nie je schopný plnom tempe odohrať celé série. Preto ho Ceman využíva sporadicky, ale keď nastúpi je mimoriadne platný hráč.
13.4.2025 - 0:59
0

BlackCrow

 

Písal to tu jeden trenčan keď sme vyrovnali sériu na 2:2
13.4.2025 - 4:26
0

Fandimhokeju

 

Je mi jasné, že to je "názor" nejakého frustráta.
13.4.2025 - 8:36
0

radopKE

 

Na klobásku si zabudol🤔
13.4.2025 - 7:29
0

tulen - kosice

 

bratu: nie pred zápasom, počas zápasu ... klobáska ( vôbec sa nedivím ) a rum
13.4.2025 - 9:04
0

Urpiner17

 

Ešte že chcel vypadnúť s tým Trenčínom
13.4.2025 - 8:50
0

imko_one

 

takže finále :košice: vs zaslúžene tieto 2 mužstvá….
13.4.2025 - 2:31
0

Cimrman

 

Zos prehľadom, rozhodlo srdiečko.
13.4.2025 - 3:44
0

xhrubecrevox

 

Kosiciam skodii: Jednoznacne najviac siroky domaci lad
13.4.2025 - 4:40
+1

Athotis

 

Gratulujem Košiciam k postupu ,zaslúžene
13.4.2025 - 5:33
0

apa

 

Chlapci HKM Ďakujeme 👏👏👏
13.4.2025 - 6:23
+1

Marek77

 

toto je tu riadne dno stale dookola to iste...kosicania rychlo zabudli ako piskali trebars na Sechneho ale to bolo jasne....stadion len piskal nic viac nic menej...Miso proste zdrhol a skril sa za zenu nic ine za tym nehladajte...mimochodom v KE sa im uz nepaci a asi nemusim vraviet kde sa chce zatulkat
13.4.2025 - 7:09
+1

Tiger7653

 

urcite do “metropoly” menom Zvolen🤪
13.4.2025 - 7:32
+2

Zmrzlina

 

Chovan a zvlášť Bartánus v drese KE pre sezónu 2025/2026 bude skôr prekvapenie.
13.4.2025 - 8:04
0

matus93

 

Chovan určite nebude prekvapením .. už teraz nehrá prvú , druhu lajnu .. ale stále má príkladnú bojovnosť , prihrávky , myšlienku .. a ukazalo sa aj počas sezóny že tím s chovanom v zostave a bez chovana je rozdiel .. a tie jpp o tom že sa mu nepáči atd sú take kraviny že to ani nestojí za komentár …
13.4.2025 - 11:24
0

Zmrzlina

 

Tak on vzhľadom na preferenciu prostredia, kde chce žiť, tak veľa možností pre EXL nemá. Chce žiť v KE, tak KE, MI alebo PO. PP mu bol už ďaleko.

Prehľad stále má, prihrávku i strelu, avšak rýchlostne už nestačí. Píše sa vrchol jeho kariéry.
13.4.2025 - 12:44
0

Marek77

 

to mas pravdu nestoji to za komentar ze ide domov lebo ze predsa vo zv je doma...hanba mu
14.4.2025 - 13:06
0

KI

 

U MC ako aj MB existujú iba dve možnosti:

1) ukončenie kariéry so ziskom majstrovského titulu

2) predĺženie zmluvy s HC Košice

Chovan má z Košíc manželku, ona už má iba staršiu mamu, otec jej zomrel pred rokom (mimochodom uznávaný futbalový tréner v regióne), logicky, Košice neopustia.
14.4.2025 - 13:31
0

VSS Košice

 

syn mu hra za FC Kosice a manzelka otvorila nove fitko v Lorinciku - Haje ...
14.4.2025 - 21:12
0

bach

 

Nebolo to zlé Bryndzoči. Pekne ste odolávali. V budúcej sezone sa vidíme.
13.4.2025 - 7:32
+3

Urpiner16

 

Bolo to o triedu lepšie ako tie naše mátohy parohaté.
13.4.2025 - 9:21
+1

wedro

 

Ja si myslím že BB cieľ splnila dostala sa priamo do play off a Vlado pravdepodobne vedel že pôjde na trénerskú lavičku repre.
Niejaka ambícia tam nebola aj tie pozápasové vyjadrenia veľa naznačovali 🤔


Takžetak®
13.4.2025 - 9:56
0

Zmrzlina

 

Vlado vedel, že Craig ochorie?: To snáď nemyslíš vážne.
13.4.2025 - 12:39
0

riskohrasko1

 

Mikula velky palec hore.K sérii,Ke v hre 5 na 5 o triedu lepšie,zapas im prehravali len oslabenia.Tak hor sa na finále.Ak to bude Nitra ,nebudem ani čítať diskusie a je jedno či po prehre ,alebo výhre 😂
13.4.2025 - 7:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tulen - kosice

 

hej aréna: vs steril aréna ... len ten zasi furt na letisku
13.4.2025 - 9:07
0

zasi

 

už sa to kráti
aj letisku,aj mne
13.4.2025 - 11:52
0

radopKE

 

Konečne si budem môcť dať kavej na letisku
13.4.2025 - 12:05
0

zasi

 

káva kedykolvek
13.4.2025 - 12:07
0

radopKE

 

Piatky som tam vždy celý deň, tak nema problema🤭
13.4.2025 - 12:09
0

zasi

 

ale ty vraj v piatok chceš mať kľud a spinkať
si písal
13.4.2025 - 12:15
0

radopKE

 

Kľud a spinkať pri letisku? To nejde do kopy. A pre teba sa obetujem. I tých 9 minút chôdze prežijem
13.4.2025 - 12:38
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ElwisNR

 

Ak by KE nehrali finále bolo by to veľké prekvapenie možno to platí aj pre Nitru.Zvolen si myslím vzhľadom k tomu aký mal začiatok sezóny a základnú časť tak klobúčik dole za výkony v play off.
13.4.2025 - 8:57
0

Tyna85

 

Ste obhajca titulu čiže áno bolo by to prekvapenie.
13.4.2025 - 12:54
0

wedro

 

Sme vo fiiiinaaaleee: Východ drží spolu 🦾




Takžetak®
13.4.2025 - 9:13
0

Lukash_ke

 

Zápas jak cez kopirák proti TN (keď odmyslíme úvod 1. tretiny). Fakt sa človek potom zamýšľa nad tým kontrastom v poslednom zápase v KE a včera.

Gratulácia do ZV k peknej PO jazde a veľa šťastia do ďalšej sezóny.

Celkom úľava, že v tom finále konečne sme. Rád si pozriem ako sa vyfarbí druhé semifinále. Do finále si prajem len aby sme od KE videli 120% nasadenie v každom zápase, veď už kde ak nie tam.
13.4.2025 - 9:49
0

Zkubydu

 

Za mna jednoznacne zasluzeny postup: rozhodne sa dalo postupit jednoduchsie, ale aj takto je to OK.
13.4.2025 - 9:49
0

LAUDEO

 

Uvidime ako to bude vyzerať na nasledujucu sezonu
13.4.2025 - 10:20
+1

MiroHKM

 

Podľa zatiaľ podpísaných hráčov a hlavne trénera od začiatku sa ja osobne teším na novú sezónu. Aj teraz sme papierovo pred sezónou vyzerali celkom dobre, avšak ten tréner bez akéhokoľvek systému bol 31 kôl nočná mora
13.4.2025 - 12:42
+1

FESI1981

 

Koho mame prosim podpusaneho?
13.4.2025 - 14:31
0

LAUDEO

 

No nebude velky prievan ratam cca 8 hracov odide samozrejme z leg.iba kantor ostatni prec ma byt podpisanych z tejto sezony cca okolo 12 hracov
13.4.2025 - 16:36
+3

Zmrzlina

 

Prečo nebude okrem českého brankára u váš pokračovať žiadny iný legionár?

Mne sa v play off páčil Nathanael Halbert. Toho by som do PP bral
14.4.2025 - 13:23
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

Do bránky Washingtonu by sa na úvod play off mohol vrátiť Thompson

Hokejistom Washingtonu Capitals by sa mohol vrátiť do bránky v úvodnom stretnutí štvrťfinálovej série play off Logan Thompson. Dvadsaťosemročný Kanaďan má za sebou druhý plnohodnotný tréning s tímom. pred 2 hod. - TASR


Olomouc zdolal Jihlavu 2:1 v treťom zápase a v baráži vedie už 3:0

Hokejisti HC Olomouc zvíťazili aj v treťom zápase baráže o účasť v českej extralige nad Duklou Jihlava 2:1 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:0. Sú tak krok od potvrdenia svojej príslušnosti v najvyššej českej súťaži aj pre ročník 2025/26. Na víťazstve sa podieľal jednou asistenciou aj slovenský útočník Silvester Kusko. včera o 19:40 - TASR


Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu s obrancom Embersonom

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Edmonton Oilers uzavrelo nový dvojročný kontrakt na 2,6 milióna USD s obrancom Tyom Embersonom. včera o 09:54 - TASR


Tkachuk trénoval s Panthers a môžno stihne štart play off proti Tampe Bay

Americký hokejista Matthew Tkachuk trénoval s Floridou prvýkrát od februárového zranenia a mohol by nastúpiť na úvodný zápas play off, v ktorom sa Panthers predstavia v noci na stredu v derby na ľade Tampy Bay Lightning. včera o 09:35 - TASR


Švajčiari zdolali v príprave Francúzov 5:2

Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. Švajčiari zdolali ďalších slovenských súperov Francúzov 5:2. Maďarsko - Nórsko 2:0 (1:0, 0:0, 1:0) Góly: 16. Kiss, 51. Ortenszky. Francúzsko - Švajčiarsko 2:5 (1:1, 1:2, 0:3) Góly: 16. Rech, 22. Spinozzi - 7. Berni, 23. Simic, 31. Ritzmann, 50. Ramel, 52. Marchon. 19.4.2025 22:20 - TASR


Vo finále sa stretne USA s Kanadou

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. Ich finálovým vyzývateľom bude Kanada, ktorá deklasovala Fínsko 8:1. 19.4.2025 21:42 - TASR


Česi prehral s Rakúšanmi 3:4 po predĺžení, rozhodol Zwerger

Českí hokejisti prekvapujúco prehrali v sobotňajšom prípravnom zápase pred majstrovstvami sveta s Rakúskom 3:4 po predĺžení. O triumfe súperov Slovenska v základnej A-skupine šampionátu rozhodol v 61. minúte Dominic Zwerger. Maďari v ďalšom stretnutí zdolali Nórov 2:0. 19.4.2025 19:52 - TASR


NY Rangers prepustili trénera Laviolettea i asistenta Housleyho

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers v sobotu prepustil hlavného trénera Petra Laviolettea. Vedenie tak reagovalo na to, že tím nepostúpil do play off. O prácu prišiel aj asistent Phil Housley. Majiteľ klubu James Dolan a generálny manažér Chris Drury začnú čo najskôr hľadať nového kormidelníka a očakávať sa dajú aj zmeny v hráčskom kádri. V organizácii pôsobí aj dvadsaťročný slovenský útočník Adam Sýkora, ktorý strávil sezónu na farme Hartford Wolf Pack v AHL. 19.4.2025 19:36 - TASR


Prvými finalistkami Američanky, Češky zdolali 2:1

Hokejistky USA sa stali prvými finalistkami majstrovstiev sveta žien v Češku, domácu reprezentáciu zdolali v semifinále 2:1. O triumfe zámorských hráčok rozhodla v 49. minúte Laila Panneková. 19.4.2025 17:31 - TASR


Anaheim po dvoch sezónach prepustil trénera Grega Cronina

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks v sobotu prepustil trénera Grega Cronina, ktorý pôsobil v tíme od júna 2023. Šesťdesiatjedenročný kormidelník nedokázal v dvoch sezónach postúpiť s tímom do play off. Ducks obsadili v prebiehajúcom ročníku 12. miesto v Západnej konferencii a šieste v Pacifickej divízii. Základnú časť zakončili štyrmi prehrami v sérii. Cronin mal zmluvu do konca nasledujúceho ročníka. Anaheim sa nedostal do vyraďovačky sedem rokov po sebe. 19.4.2025 17:22 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
23. 04. 2025
Nitra - Košice o 18:00
25. 04. 2025
Košice - Nitra o 18:30

Odohrané zápasy

19. 04. 2025
KošiceNitra
5:1REPORT
18. 04. 2025
KošiceNitra
0:2REPORT
15. 04. 2025
NitraŽilina
7:4REPORT
13. 04. 2025
ŽilinaNitra
3:2 PPREPORT
12. 04. 2025
ZvolenKošice
0:5REPORT
11. 04. 2025
NitraŽilina
2:3REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP67 bodov
2.Cracknell A.POP59
3.Boucher M.BBY56
4.Josling S.TRE56
5.Olson K.ZVO54

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP35 gólov
2.Olson K.ZVO32
3.Krastenbergs R.MIC31
4.Boucher M.BBY29
5.Josling S.TRE28

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.09 perc
2.Grigals G.TRE93.03 %
3.Rabčan E.BBY92.75 %
4.Vay Á.POP92.7 %
5.Rychlík R.ZIL91.7 %