Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
SVK
Slovensko / Tipos extraligaSpíšská N.V. - Nitra2,174,352,71Slovensko / Tipos SHLPrešov - Žilina3,774,171,74
NHL
USA / NHLIslanders - Penguins2,654,142,32Tampa Bay - Toronto2,294,192,67Dallas - St.L.Blues1,784,43,82Arizona - Oilers3,564,361,85
INÉ
Česko / ExtraligaKladno - Vsetín1,744,193,77Pardubice - Třinec1,944,083,58Fínsko / LiigaKärpät Oulu - KalPa2,194,072,8Tappara Tampere - Pelicans Lahti2,33,882,72Švédsko / SHLSkelleftea - Frölunda2,193,872,98
ROZBALIŤ

Diskusia: Košice postúpili do semifinále v najrýchlejšom možnom čase

zdroj: TASR
23.3.2024 20:26 TASR

Hokejisti Košíc postúpili do semifinále play off Tipos extraligy 2023/2024. Vo štvrtom štvrťfinálovom zápase zvíťazili v nedeľu na ľade Slovana Bratislava 4:2 a v sérii triumfovali hladko 4:0.


Slovan išiel do vedenia už po 55 sekundách, no Jääskeläinen a Bartánus otočili skóre. Na konci druhej tretiny vyrovnal Mahbod, no v 50. minúte dal rozhodujúci gól Slovák a do prázdnej bránky pridal poistku Rogoň. Košice tak zdolali Slovan aj v ôsmom zápase v tejto sezóne.

 

4. zápas štvrťfinále play off

HC Slovan Bratislava - HC Košice 2:4 (1:2, 1:0, 0:2)

Góly: 1. Ranford (Pecararo, Maier), 38. Mahbod – 9. Jääskeläinen (Pollock, Mikuš), 16. Bartánus (Pollock, Chovan), 50. Slovák (Šimun, Rogoň), 60. Rogoň (Pollock). Rozhodovali: Novák, J. Konc ml. – Pribula, Stanzel, vylúčení: 5:4 na 2 min., navyše Holway 5+DKZ za faul kolenom a Lalonde 5+DKZ za vrazenie na mantinel, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 8234 divákov.

Slovan: Godla – Holway, Golian, Kubka, Maier, Romančík, Sersen – Pecararo, Findlay, Ranford – Poirier, Mahbod, Takáč – Fominykh, Šille, Žitný – Török, Preisinger, Lukošik – Kukumberg, Dudáš

Košice: Janus – Olsson, Breton, Lalonde, Zech, Ferenc, Šedivý, Beluško, Dravecký – Bartánus, Berger, Chovan – Jääskeläinen, Pollock, Mikúš – Rogoň, Slovák, Šimun – Bartoš, Havrila, Jokeľ

/konečný stav série: 0:4, Košice postúpili do semifinále/

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


mitoO

 

Necakal som, ze takto znicime Slovan. Snad nepride uspokojenie a pojdu dalej tvrdo za svojim cielom.
23.3.2024 - 20:35
+34

zubo

 

Po góle do prázdnej, pri buly sa na kocke zjavila reklama: Zero sugar...
Toľko hodnotenie sezóny Slovanu
23.3.2024 - 20:35
+22

gebe

 

VSZ MAJSTRI ... MY CHCEME SUPERA:
23.3.2024 - 23:56
+3

Sheva7

 

Janus klobuk dole
23.3.2024 - 20:37
+2

Zmrzlina

 

Orlovci zleteli.
23.3.2024 - 20:37
+1

fanke27

 

4/12
Parádne výkony chlapci ! Radosť pozerať.

Klobúk dole aj pred Slovanom. Napriek tomu, že séria skončila jednoznačne, tak Slovan hral atraktívne, netaktizoval, hral s nami otvorený hokej.
Za mňa najatraktívnejšie štvrťfinálová séria !
23.3.2024 - 20:37
+26

TinoH

 

Súhlasím, zatiaľ áno
23.3.2024 - 20:55
+1

skp_pp

 

Hlupost. Ja som o tejto serii ani nepocul. O ostatnych vela. Toto nechce divak. Bola to jasna jazda. Najzaujímavejšia cast je konštatovanie 4:0.
24.3.2024 - 1:29
+4

radopKE

 

Hlúposť je vaša účasť v play off…
24.3.2024 - 5:08
+19

IGORLIBA

 

Vyjadrenia letnych majstrov treba brat s rezervou😉...taky ForwardPP napr. po prvom zapase ked mu NR fans vraveli ze je to play off a na druhy den to moze skoncit opacne sa chcel stavit "O COKOLVEK" ze nebude🙈😂na druhy den do diskusie uz nepachol😂
24.3.2024 - 6:26
+5

radopKE

 

Ja viem. To sa opakuje u fans PP každý rok, ale tento rok im extrémne ide karta.
24.3.2024 - 8:48
+1

BlackCrow

 

Máš pravdu. Divák chce poloprázdny štadión víťaza základnej časti, zabohaneviemakohrať proti postupujúcemu z kvalifikácie a tiež sa divákovi musel páčiť Krakoviak, Mazurka a Oberek. Zgadzasz się ze mną, przyjacielu?
24.3.2024 - 5:12
+18

IGORLIBA

 

To ze ty si nepocul znamena co?🙈😂Ja som o vasej pocul dokonca aj videl ,ste sa vyznamenali po druhom zapase riadne🙈😂...co sa kvality tyka aj ked Slovan prehral 0:4 hral sa divacky velmi atraktivny a tvrdy hokej,videl som aj vase vykony-jedna vyhra s obrovkym stastim a jedna nakladacka🙈😂
24.3.2024 - 6:20
+1

BieloModra

 

to nie je hlupost, to je vseobecny prehlad a zaujem o dianie v lige. To, ze ho ty nemas, to za to nikto nemoze
24.3.2024 - 7:09
+4

Martin3Archi

 

Gratulacia zo spišskej 🔥🔥
23.3.2024 - 20:38
+4

JakubMI

 

Gratulacia do Kosic!
23.3.2024 - 20:39
+2

riskohrasko1

 

Ako kazdý rok ,píšem až po skončení série.Postup som čakal ,ale nie tak jednoznačne.Jedine mínus je asi to ,že nás Slovan veľmi nepreveril.Tak teraz zregenerovať a počkať si na súpera.Šnúra 8 výhier nad Sba v rade ,samozrejme teší tiež. 4/12
23.3.2024 - 20:39
+20

GB11

 

Krása strieda nádheru
23.3.2024 - 20:41
+2

DraciaTlama

 

ty nemáš kožu na tvári sem prísť?
sila
24.3.2024 - 10:48
0

Matej8199

 

V prvom rade rešpekt a úcta k súperovi nepustí. Prajem vám, slovanisti, aby ste sa ďalšiu sezónu vrátili tam, kam patríte. Na popredné priečky. So skvelým trénerom, skvelým mančaftom.
Liga potrebuje silný Slovan. Hovoria o tom aj čísla návštevnosti na jednotlivých súperov. Držte sa a vidíme sa ďalšiu sezónu, táto vám nevyšla. Ale nedá sa byť stále na vrchole.

K našim len toľko. Smekám klobúk dole pred všetkými, lebo takto dobre pripravený tím po ZČ na play-off je niečo nevídané.
Samozrejme nelietajme v oblakoch ... ale máme na finále, nech už dostaneme kohokoľvek do semifinále.


23.3.2024 - 20:42
+34

poprader

 

Nič v zlom ale kam sa majú vrátiť? V Československej lige boli povečšinou fackovacím panákom na rozdiel od vás a Trenčína. Potom im narástli krídla že prerástli Slovensko. 10 rokov v KHL dokázali že znova sú len fackovací panák, tak nech si to slávny Slovan vyžerie do dna to ich farizejstvo, som rád že ste ich takto zničili.
23.3.2024 - 22:49
+6

omen

 

moze toto napisat nick pripominajuci slovenske muzstvo, ktore je na rade, letny majster atd. a este nikdy nic nevyhralo?
...ale ja napriek tomu budem Popradu drzat palce
23.3.2024 - 23:34
+9

Magellan

 

👍
23.3.2024 - 23:56
0

poprader

 

Ďakujem, za držanie, ale my už dávno nie sme letný majster, a nič v zlom nemam Slovan rád ste pre mňa len a len štátne tlačenky lebo Bratislava hlavne mesto, u vás boli prachy u nás nie, za Turbo panovania a tak to aj vyzeralo, teraz je to iné
24.3.2024 - 1:47
+3

HeyYou

 

aj tieto nabubrele dristy dedinskych buranov jasne hovoria o tom ako vela pre vas ten biedny slovan znamena
a nesnaz sa zakryt, ze si nad vecou a v pohode momentalne, kazdy vidi, ze vas osma nitra kopla do prdele, az ste jej patu osrali, slavni vitazi zakladnej casti
24.3.2024 - 7:02
+13

cipulis

 

A ty mas aké dristy? Kto koho kopol do prdele? Stav série je 1:1 a kto si myslel ze cez Nitru prejdeme s prstom v nose sa nerozumie hokeju.
24.3.2024 - 9:15
0

maček

 

tak v tom prípade skús o tom poučiť lovca mamutov z vašej tlupy Popradera
24.3.2024 - 9:42
0

cipulis

 

Dá sa reagovať aj rozumne, inak si nemajú čo vyčítať.
24.3.2024 - 12:19
0

hawkie

 

Máš pravdu, ale on o PP nehovoril ani slovo => PP absolútne neriešil. Tiež si myslím, že svojím príspevkom niekomu asi stúpil na otlak (lebo to napísal naozaj nemilosrdne ) => ľudia sa ale ohradili v štýle ačohentizmu, a to je logical fallacy .

Za seba - môžeme si robiť srandu z každého klubu alebo vyťahovať staré krivdy (NR sú héeejkáči, TN žije z časov dávnych - minulých, SBA lóve alebo Čaprnka, PP letní majstri, atď.), ale to moc zmysel nemá. Ja osobne si napr. nemyslím, že "liga potrebuje silný Slovan" (nemyslím to dehonestujúco, skôr realisticky). Liga sa potrebuje posúvať ďalej a zlepšiť sa kvalitatívne, ale cesta nevedie (len a len, a priamo) cez Slovan, ale cez rast všetkých klubov, skvalitňovanie výkonu rozhodcov (asi sa viacerí chytili teraz za čelo, lebo asi je to utópia, všakže...) a mnoho iných vecí. Samozrejme, ak bude Slovan na popredných priečkach, je to asi prísľub toho, že súperi budú mať extra-motiváciu s ním vyhrať => predpoklad kvalitnejších súbojov.

A najmä - raz si hore, raz dole (som fanúšik NR, tak budem osobný - my o tom vieme tiež svoje... posledné 2 prípady, keď sme hrali finále; a šup - nasledujúci rok na to herný marazmus, potácanie sa na spodku tabuľky, resp. boj o záchranu), o tom je šport, a to je podľa mňa na tom krásne, ak každý rok sa objaví iný (veľmi zaujímavo vyskladaný a silný) tím. PP si tento rok prešiel ťažkými časmi, potom povstali a vystrelili na 1. miesto. SBA mala ešte väčšie ťažkosti (najmä úmrtie majiteľa p. Hrubého bola silná rana), a hoci to tento rok skončilo dosť skoro, je tu aspoň výzva do budúceho roka alebo dvoch "pracovať ešte lepšie" a začať asi od piky.
24.3.2024 - 12:55
+1

omen

 

kedze som bol jeden z tych co sa ohradil Poukazal som len na to, ze farizej hovori o farizejstve Prislo mi to usmevne Pricom sam priznal, ze jeho prispevok bol motivovany tym, ze nema rad Slovan
24.3.2024 - 13:22
0

hawkie

 

Dávam Ti plus, s týmto samozrejme súhlasím (teda, len s tým dodatkom - neviem posúdiť, či je naozaj taký "farizej" a v minulosti mával tie kecy o majstrovi už v lete)
24.3.2024 - 22:08
0

fanke27

 

Nie ste letný majster ? minulé leto po výkonoch na Tatranskom pohári ste opäť už oslavovali predčasne titul..

Ešte ste nevyhrali ani jeden jediný reálny za 30 rokov ! A budete mať možno dosť problém prejsť aj cez štvrťfinále.
Len toľko k tomu.
24.3.2024 - 9:56
0

VSS Košice

 

To , ze slovan nemas rad je v poriadku, co nieje v poriadku ze voci nim nemas respekt a pises hluposti
24.3.2024 - 13:31
+2

DraciaTlama

 

Ani netušíš, koľko úbohosti v sebe si nám ukázal.
Nechám to tu svietiť. Zíde sa mi to.
24.3.2024 - 9:56
+2

opeKE

 

Noo po poslednom zapase regular season som neveril, ze nieco uhrame. Nemohlo sa nam stat nic lepsie ako dostat Slovan. Nakolko je to asi jedine muzstvo v tejto sezone proti ktoremu nam to slo plus ta rivalita. Prvy zapas "zobudil" aj mna a dostal som sa do spravnej playoff nalady. Skoda, ze sme sa stretli takto skoro ale ak by sme dostali inych superov asi by sme sa nestretli. Ideme dalej. Po prvom zapase som vravel, ze ak prejdeme cez Slovan tak ideme na titul. Slovan ale musi spravit prievan vo svojom kadri, jedine Mahbod sa mi pacil z legionarov. Taktiez podla mojho nazoru rozhodcovia dost kvalitne zvladli tuto seriu (od druheho zapasu pochopitelne ) aj ked tam boli nejake malicke bolacky tie hlavne vylucenia boli fer a ukazali to aj dnes pri 5+DKZ, ktore sa nebali dat na obe strany celkom zasluzene.
23.3.2024 - 20:43
+3

OUTBLAST

 

Nič prekvapivé,aký matroš taký výsledok...
Pekáč,Mahbod,Holway,Ahnelov (snaď bude v pohode) ,Miško (ak mu zoženú mladého šikovného parťáka) ,Godlu+zohnať kvalitnú dvojku k nemu...
Ostatní môžu ísť do kakaového domčoka 👋👋👋
23.3.2024 - 20:44
+6

Karolko 15

 

Ked sa chce ist na titul Godla nemoze byt jednotka. Godla perfektny brankar pre tim na 6 miesto.
23.3.2024 - 21:07
+3

OUTBLAST

 

Tak bude dvojka 🤷 ak sa zeženie dáky kvalitnejší
23.3.2024 - 21:13
+1

Baco11111

 

Ja si myslím že úplne by stačila rovnocenná alternatíva a hlavne kvalitná defenzíva založená aj na kvalite na trénerskom poste. Ak sa u nás držia fansom permanentne kritizovaný a zatracovaný Deyl s Šedivým, ktorý aj mne pijú krvi viac než dosť a máme top obranu ligy v počte inkasovaných gólov, tak do kvality obrany vidím aj rozhodný vplyv trénera ktorý dokáže hráčom vštepiť veci ktoré pre svoj štýl hry vyžaduje.
23.3.2024 - 21:26
+3

Dzunkes

 

Oremus ma hlavne slovo a ten ma jasno
23.3.2024 - 23:16
0

penepi

 

Godla za dobrou obranou môže byť bez problémov brankár aj pre majstra.
23.3.2024 - 22:02
+8

Lukash_ke

 

Súhlasím
23.3.2024 - 22:13
+3

OUTBLAST

 

Presne tak...nechápem ludí čo tu hneď robili z Godlu šaláta len skrz haldy inkasovaných gólov..len včera bolo asi 10 situácií kde sa hráč košíc ocitol osamotený medzi kruhmi a ten sa ho mohol opýtať kam to chce 🤦
23.3.2024 - 22:27
+3

Karolko 15

 

ten tych titulov ma vela
24.3.2024 - 18:31
0

radopKE

 

Môže,ale potrebuje k sebe niekoho rovnocenného, aby nemal istotu,že je jednotka v bránke.
24.3.2024 - 5:12
0

Great!

 

Asi tak.

Z recesie by som si nechal aj Toroka, nie kvoli vykonnosti, ved ten chlapec dal v najlepšom hokejovom veku 28r, v 50z, 4 goly. Cize 0.6 golu na mesiac.

Aby slúžil v kabíne ako memento ostatným, spomienka na nepodarenú sezonu, akási výstraha pred tým aby sa ulievali a nemakali naplno
23.3.2024 - 21:34
+11

Cylo24

 

😄😄😄
23.3.2024 - 21:35
+2

penepi

 

Toto beriem, ale predsa len by to bol zbytočne drahý špás. Navrhujem zavesiť jeho fotku do šatne, to snáď postačí.
23.3.2024 - 22:03
+3

ZtrykoSlazoU

 

dakujem adminom za robotu
a bratislave za vsetko
co robi pre zvysok slovenska

vidime sa uz v utorok na piatom zapase jojsport
23.3.2024 - 20:45
+11

emoxx1

 

Naozaj za máličko... Robíme to s radosťou...
23.3.2024 - 20:47
+5

DraciaTlama

 

Dakujeme
23.3.2024 - 21:45
+2

fakir

 

Košicky kraj má postupy splnene
23.3.2024 - 20:45
+9

opeKE

 

No este MI to nema iste
23.3.2024 - 20:47
+1

ZtrykoSlazoU

 

tak na michigen a este s valtonenom nam to vobec nejde
23.3.2024 - 20:51
0

Mato-Mi

 

Jak to? Pred 2 rokmi ste boli v serii s nami uspesni.
23.3.2024 - 20:59
0

opeKE

 

KE vyradili Mi vo stvrtfinale potom v semi a je na case vo finale... jedine tam sa vieme stretnut
23.3.2024 - 21:06
0

Mato-Mi

 

Ak by to bolo vo finale, ozaj by som bol rad, ak by sme prerusili tu seriu
Ale tak my mame zatial aj k postupu do 1/2 finale daleko.
23.3.2024 - 21:16
+1

Proky99

 

U vas je semi uz hotova vec, Zvolen je na kolenach, vy naopak na brutalnej vlne, budem povazovat za zazrak ak stratite co i len zapas.
23.3.2024 - 21:40
+1

Mato-Mi

 

Nezdielame rovnaku hladinu optimizmu
23.3.2024 - 21:52
0

Proky99

 

Je to sport, stat sa moze hocico, preto je tak krasny a mame ho vsetci radi po sezone zbilancujeme
23.3.2024 - 22:11
+1

Mato-Mi

 

Tak tak, suhlasim.
23.3.2024 - 22:12
0

micu79

 

Tieto dve serie boli rychlo vymalovane predkolo bolo viac zaujimave.Zatial postupuju len muzstva z prvej polovice tabulky ale uplne zasluzene.Vychodiare to zatial valcuju.
23.3.2024 - 20:46
+5

Magellan

 

Gratulácia do Košíc. Zaslúžený postup, pre mňa ste jasný adept na titul. My sme boli celú sériu bez nároku doviesť aspoň jeden zápas do predĺženia.
Oremus vravel o maličkostiach, ktoré rozhodli. Ja som tam videl priepastné rozdiely - nemali sme dvojku do brány, aby si Godla trochu vydýchol, nemali sme dobré presilovky, nemali sme poriadny prechod do útoku, nemali sme spoľahlivú obranu a nemali sme disciplínu...
Napriek tomu aj tak ďakujem našim za prístup. Urobili, čo bolo v ich silách, z bojov o záchranu sme postupne "ušli" do TOP6. Bola to ťažká sezóna so zlým štartom do súťaže, desiatka v Michalovciach, mičigen v Nitre a neustále výmeny hráčov/trénerov, úmrtie majiteľa...
Budúci rok to bude snáď oveľa lepšie. Pekný večer!
23.3.2024 - 20:48
+21

Karolko 15

 

Ked rozhdoli detaily, tak potom za tk moze trener .
- Godla nepotreboval dvojku, ale jednotku
- A hlavny dovod 0 obrancov, ktory zvladnu tlak. Golian, Maier, Romancik a ti cudzinci su hraci v najlepsom veku. Skoda, ze tam chyba kvalita .
23.3.2024 - 21:09
+3

aMigos2

 

Slovan v sezone:

+ : Oremus a Kmec
- tím, vedenie

Česť Rudolfovi Hrubému, a dúfam, že vedenie udrží v meste klub
23.3.2024 - 20:50
+3

Kuboslav97

 

Slovan, ďakujeme za sériu.

Špeciálne tímy pravdepodobne naklonili misky váh na našu stranu.
Škoda, že sme sa nestretli neskôr.

Slovanu prajem lepšiu budúcu sezónu a verím, že bude na nás zdravo nasratý a nažhavený, lebo tohtoročných osem prehier musí zdravo hnevať.

Taktiež, bude len a len dobré pre našu ligu ak sa vrátite silnejší takže ja vám doprajem.


Košice 4/12!!
23.3.2024 - 20:51
+5

Byron

 

Slovan nadplán. Veď boli na vypadnutie skončili zázračne na 5m. Nevidel som ani sekundu ale keď je v KE na Slovan 6tis.a na Slovane 9 tak to je bieda. Zlaté časy keď sa čakalo na lístky celú noc sú dávno preč a táto doba sa už asi nevráti. Aspoň že ten futbalový Slovan robí radosť. Som zvedavý čo bude s tým hokejovým budúcu sezónu...
23.3.2024 - 20:51
+5

Dzunkes

 

Gratulacia do KE s prehladom a seriu
23.3.2024 - 20:53
+7

FP-jakubj

 

Slovanu najskôr došla para, predsa len ten záver ZČ stal nejaké množstvo síl a aj to sa podpísalo pod výkony, bolo to vidieť pri góloch do prázdnej včera aj dnes. Tak Slovanu prajem peknú dovolenku, dajte sa dokopy a vidíme sa budúcu sezónu. pokračujeme 4/12 Titul bude NÁŠ
23.3.2024 - 20:58
+1

Analytix

 

V prvom rade gratulacia do Kosic, absolutne zasluzeny postup. Celosezonna bilania 8:0 hovori za vsetko. Osobne vas vidim ako favorita na titul - aj kvalitou a skusenostami kadra, aj kvalitou trenera.

Co sa tyka Slovana, v plnej nahote sa ukazalo to co sme tu myslim videli viaceri - jednoducho chybala kvalita.
- Godlovi patri obrovska vdaka - ma obrovsky podiel na tom ze sme sa vyhli boju o zachranu a nakoniec bol z toho priamy postup do stvrtfinale. Lenze v brane to stalo vylucne na nom, viac menej bez moznosti oddychnut si, navyse za deravou obranou. V play off podla mna nemal taku formu ako pocas regionalnych kol, ale je posledny komu by som nieco vycital.
- S takouto obranou tazko pomyslat na uspech. Ak by sa nezranil Ahneloev a neodisiel Korencik, mozno by to nebolo az take vypukle. Zostava ktora bola k dispozicii na play off jednoducho nebola konkurencieschopna.
- V utoku nas (podobne ako pred rokom) viac menej tahal jeden utok, a to je zufalo malo. Ak nieco nevymyslel Pecararo, boli sme viac menej bezzubi (podobne ako pred rokom, len vtedy to stalo na Harrisovi a Pecararovi). Bolo to vidno na presilovkach, na neschopnosti dostat sa do a usadit sa v utocnom pasme, na celkovej bezradnosti.

Myslim ze na zaklade spanilej jazdy v zavere zakladnej casti par ludi favorizovalo Slovan, aj par ludi tu v diskusiach, ale aj pan Bakos. Lenze bilancia proti muzstvam z hornej polovice tabulky hovorila pomerne jasnou recou, a v play off sa to potvrdilo. Slovan uz svoj vykon velmi nedokazal vygradovat, Kosice naopak ano. Svojim sposobom som rad, ze to mame za sebou. Uvidime ako sa vedeniu podari prebudovat team - ak ma byt buduca sezona lepsia, chce to prekopat od zakladov.
23.3.2024 - 20:58
+10

Karolko 15

 

Perfektne napisane.

- Obrana katastrofa a tam nemoze zostat nikto (len neviem odkial vziat Slovakov)
- Godla suoer brankar presne na to co dosiahol a kam Slovan dotiahol, ale jednicka na titul to fakt nie. Slovan potrebuje dotiahnut minimalne rovnocenneho brankara.
- rebuild bude problem, lebo to co urobil Hascak pred sezonou, kde jadro Slovakov odislo a nezostal kamen na kameni bude velmi tazky. Slovensky hraci bud nie su, alebo su strasne prestreleni. Cize tu bude zavisiet na financiach a voly preplacat hracov.
- Oremus najprecenovanejsi trener v lige (moj nazor)
23.3.2024 - 21:16
+4

martin_aston

 

S tou obranou úplne súhlasím, najslabší článok tímu. Godla je podľa mňa v pohode jednotka, potreboval by však silnejšiu dvojku, resp. konkurenta na jednotku (nech Baroš odpustí ).
A Oremus, no on je hulvát, ukázal to dnes, ukázal to pri Halákovi. Ale, treba povedať, že mužstvo výrazne pozdvihol, dal mu dobrú hokejovú tvár. Nemyslím, si, že tréner s toľkými medailami je preceňovaný. Ale, a to už viac ľudí spomínalo, a ja s nimi súhlasím, chýba mu schopnosť meniť rytmus hry, niečo extra vymyslieť, keď sa nedarí. Ale, stále je to tréner s niekoľkými zlatými, striebornými aj bronzovými medailami.
23.3.2024 - 21:34
+1

penepi

 

Oremus tu dokázal malý zázrak a tento slabučký tím vytiahol na 5. miesto, takže ten tvoj názor je už z podstaty veci totálny nezmysel.
23.3.2024 - 22:07
+7

Great!

 

Ja si myslim, ze Oremus bezpochyby vyhral mini anketu, kto z trojice posledných trénerov Slovana bol najlepší. Zázrakom by som však jeho angažmán nazval jedine v prípade finálovej účasti.

Určite zanechal solídnu stopu a jeho zotrvaním Slovan nič neriskuje, nič nestratí. Je to taká stávka na istotu.

Na druhu stranu, Slovan pod jeho vedením odohral 2/3 zapasov doma a hoc to vypálilo na piate miesto, rozdiel na miesto č. 9 bol tak marginálny, že sa tým nedá utešovať.

Za mňa by som zabojoval o Kudelku, je volný, mladý, perspektivny a dokonca Bratislavčan. Napriek tomu, ze proti Oremusovi nič nemám.
23.3.2024 - 22:26
+7

OUTBLAST

 

Oremus má zmluvu aj na ďalšiu sezónu,dosť hráčov sa už podpisovalo na ďalšiu sezónu (myslím mimo aktuálneho kádra) a tam isto mal svoje slovo takže na budúcu sezónu sa s ním asi počíta
23.3.2024 - 22:37
+1

Great!

 

Ah, okay. Tak ak má zmluvu na ďaľšiu sezónu, tak máme o starosť menej. Vravim, Oremus je stabilná, konzervativna voľba, ktorou klub nič nepokazí.

Asi ako keď si dáš v zmrzlinárni "čokoládovú"..
23.3.2024 - 23:03
+3

OUTBLAST

 

Mám radšej ovocné 🤣
23.3.2024 - 23:05
+3

Karolko 15

 

Tak ja zase viem, ze vela hracov dotsslo ponuky , ale podpisanych ich zatial moc nie je. Hraci, ktori pod nim hrali a dostali ponuky su velmi na vazkach a pytaju x viac penazi. Slovensky hraci zo Cz extraligy tiez vahaju len kvoli nemu
24.3.2024 - 18:35
0

emoxx1

 

Oremus je taký rental tréner. Nie osobnosť ktorá zanechá v Slovane dlhodobejšiu stopu ako bol napr. Říha...
23.3.2024 - 22:37
+1

penepi

 

Áno, finále by bol zázrak, preto som toto účinkovanie nazval "malým" zázrakom.

Hokeju evidentne rozumie, lebo aj celkový prejav sa výrazne zlepšil. Kúdelka je samozrejme tiež veľmi dobrá možnosť, asi najlepšia z dostupných alternatív, ale Oremus s Kmečom si naozaj nezaslúžia vyhadzov.
23.3.2024 - 22:41
+1

Great!

 

To je pravda, určite by to bolo fér, dať im šancu bačovať si a narábať s kádrom od počiatku sezóny.
23.3.2024 - 23:08
0

Karolko 15

 

Ked povies , ze Kudelka je najlepsia volba , tak to hodnotis podla akych kriteriii?
24.3.2024 - 18:36
+1

Analytix

 

K tym zapasom doma este doplnim ze nam vyrazne pomohli aj regionalne kola, kde sme mali vela zapasov proti hratelnym superom. Regionalne kola napr. v podani Humenneho bola uplne ina kava. Ak bude mat Oremus zaujem ostat, zasluzi si sancu (podobne ako Kmec). Tiez si nemyslim ze niet lepsieho kandidata, na druhej strane zohnat lepsich kandidatov asi nebude lahke.
24.3.2024 - 9:30
0

OUTBLAST

 

Inak ten Korenčík sa kam podel vlastne? Michalovce ho nechceli nechať v Slovane aj napriek tomu že sa tam už vrátiť nechcel ale v ich zostave nefiguruje 🤔
Je zranený alebo trucoval a preradili ho dakde do béčka či?
23.3.2024 - 21:32
+1

Mato-Mi

 

To je dobra otazka.
Nase Becko uz ma po sezone.
Takze budem sa len zamyslat.
Bud hrat nechce, alebo mu trener nedoveruje a preto ho nenasadzuje. Alebo su tu este 3 moznosti, bud je chory, alebo zraneny.
Alebo odisiel.
23.3.2024 - 21:36
+2

OUTBLAST

 

Však dúfal som že si to ty všimneš 😬
Mal u vás tuším zmluvu aj na budúcu sezonu tak pojem "odišiel" by mal znamenať rozviazanie zmluvy čo z neho urobí "volného" hráča...čo všetko nedáva zmysel keď ho krvopotne nechceli nechať v slovane do konca sezóny 🤷
23.3.2024 - 22:03
+1

Mato-Mi

 

Ved prave. Potrebovali sme ho naspat a zrazu pre neho niet miesto v zostave. Ostavam pri spekulaciach vyssie spomenutych, lebo skutocne dovody mi nie su zname.
23.3.2024 - 22:42
+2

OUTBLAST

 

Tak som to chápal aj ja keď ho nechceli nechať v slovane ...chápal som že chcú mať dostatočný počet obrancov na PO kde sa to zraneniami len tak hemží...aj keď dosť riziko držať nasilu hráča bez záujmu 🤷
V posledných kolách základnej časti resp koncom februára sa neobjavoval u vás v zostave? Sa mi zdá že som ho tam videl v nejakej 3-4.lajne 🤔
23.3.2024 - 22:52
0

Mato-Mi

 

Parkrat sa v zostave objavil a potom bol vedeny ako zdravy nahradnik.
23.3.2024 - 23:00
+3

OUTBLAST

 

Tak predpokladám že keď chcel ostať v BA tak sa na tom lade asi nepretrhol...🤔
23.3.2024 - 23:07
0

Mato-Mi

 

A kto vie, ci je este u nas.
23.3.2024 - 23:16
+1

Irenka123

 

Môj skromný tip na finále
Košice:Michalovce
23.3.2024 - 20:59
+2

Cvikelka

 

DraciaTlama: Tak a od zajtra vyberáme spoločnú dovolenku. Osobne chcem karibik.
23.3.2024 - 21:03
+3

Analytix

 

Nechcete ist na Havaj? Udajne tam idu postavit dialnicu z Europy 🙂
23.3.2024 - 21:29
+2

OUTBLAST

 

Nenájde sa už nikto kto porozumie ženskému zmýšlaniu? 🤣
23.3.2024 - 21:33
+2

Fandimhokeju

 

Áno, z Medzilaboriec do Svidníka, cez Havaj šesťprúdovú.
23.3.2024 - 22:50
+2

Cvikelka

 

Havaj nie.😂
Len karibik. Mam tam stretnutie. Nejaké priezvisko Spearow poznáte? Má ma tam čakať. 😁
Cez Svidník nepôjdem. Zase mi tam zoberú puklice 😃
23.3.2024 - 23:47
+1

OUTBLAST

 

🤣🤣🤣🤣
24.3.2024 - 0:06
+1

roa

 

V prvom rade Ceman ukázal, že je pán tréner a pripravil manšaft po každej stránke vynikajúco a aj keď sa javilo opticky, že tie zápasy sú vyrovnané, tak v skutočnosti neboli a Košice hrali toľko a tak ako potrebovali. Gratulácia.
23.3.2024 - 21:03
+2

Baco11111

 

Pred sériou by som na tento tip nedal ani zlámaný groš, ale ako som pred ňou písal e bude rozhodujúcim faktorom ako zapadnú navrátivší sa maródi a aká bude tým pádom efektivita. Takže pre mňa veľmi milé prekvapenie a chcel by som ešte raz poďakovať že to bola od hráčov férová hra a od fanúšikov korektná diskusia, či už v livkách alebo pozápasových diskusiách. Tak hor sa na ďalšieho súpera a je jedno kto to bude, kto chce byť majster musí zdolať každého, bárs by to talk bolo.
23.3.2024 - 21:05
+1

omen

 

Kosiciam gratulujem k postupu... ze bol zasluzeny netreba asi ani pisat... podla mna sme videli postupit tohtorocneho majstra (ktore mozu ohrozit max. tak Michalovce) Potvrdilo sa co som pisal pred touto seriou, bohuzial zazraky nie su tak caste a preto sa treba tesit i z toho, ze to nebola vacsia haMba
Teraz k Slovanu:
Prosim uz dnes, najneskor zajtra zacnite s upratovanim bordelu, co zostal po Hascakovi s Pardavym Vyvetrajte vsetok ten smrad, dezinfikujte miesta ktorych sa dotykali, pokropte svatou vodou miestnosti kde sa nachadzali Vytvorit z majstrovskeho kadra najslabsie musztvo v novodobej historii, ktore prvykrat dvakrat po sebe nepostupilo ani cez prve kolo chce specialnu kolonku hanby v kronike Slovana Poslite prec vsetkych cudzincov (ano i Pecarara, ktory je hrac do pohody)
Uvidime ci v buducej sezone budu peniaze a aky bude Slovan, zatial som pocul tolko moznych teorii, ze ani uz sam neviem Jedine co viem, ze na tohtorocny Slovan chcem rychle zabudnut
23.3.2024 - 21:07
+9

Iglov

 

Košice idete po ďalší titul ?!Super hráte obrana a útok pracuje neskutočné.Ceman naštartoval Košický stroj dobre.Gratulujem ku postupu.Chvala víťazovi a česť porazenemu.Pozdrav so Spiša
23.3.2024 - 21:21
+7

Proky99

 

Necakal som taky jednoznacny postup, ale veril som v akykolvek postup. Mrzi ma ze toto stretnutie neprislo aspon v semifinale.
Hodnotenie necham na trenerov.


Len chcem dodat drzme sa hesla slava vitazom, cest porazenym, poprosim modov mazat hned okopavacky.


V semi to bude ovela ovela tazsie verim ze takto sa vyburcujeme aj v dalsom priebehu a ze ta prestavka nam neuskodi.
23.3.2024 - 21:21
+2

TinoH

 

Gratulácia Košiciam k postupu, a obom aktérom za fair zápasy. Košice by som videl vo finále. Otázne je, kto by im mohol byť súperom. Mojím želaním je, aby to boli Michalovce.
23.3.2024 - 21:25
+1

Mato-Mi

 

Ja tiez zelam Kosicanom do finale nas
23.3.2024 - 21:28
+3

Proky99

 

Popravde Michaloviec sa najviac bojim, je to z mojho pohladu momentalne najsilnejsie muzstvo, aj ked vela moze skreslovat stav Zvolena. Ale oni finale daju
23.3.2024 - 22:06
+1

Cylo24

 

Chcem pogratulovat hokejistom Kosic k postupu. Je to play off muzstvo, ktore zaplo na iny level ako v ZC. Vidim ich vo finale s Michalovcami, tak uvidime. Fanusikom Kosic na HP gratulujem takisto a prajem napinavejsiu seriu v semifinale.
Co sa tyka Slovana, hraci hrali to na co mali, ale ako pisal Omen dufam, ze tu 70% z nich buducu sezonu uz neuvidim, plus zavolat do byvalej Hascakovej kancelarie exorcistu. Vedenie podcenilo uz 2 sezonu v rade co tiez neni pekná vizitka.
23.3.2024 - 21:27
+8

Daewo_KS

 

Pred seriou bol pre mna miernym favoritom Slovan, kedze sme v zakladnej casti hrali velmi hlboko pod svoje moznosti a to najma doma. Navyse Slovan zacal pod Oremusom zbierat body jedna radost. Takyto jasny priebeh som preto urcite necakal. Kazdopadne, vidim u nas odhodlanie a moze z toho byt nakoniec velmi uspesna sezona.

Rovnako ako kolegovia vyssie aj ja prajem Slovanu zmeny v klube, ktore ho nastartuju k lepsim zajtrajskom
23.3.2024 - 21:28
+3

gabby

 

Joj Sport reklamoval ze sa hra aj v utorok na lade Kosic 17:30: 🤷‍♂️ tak teraz neviem... skoncila tato seria uz definitivne? 🤔 👋👋👋👋
23.3.2024 - 21:28
+26

martin_aston

 

Gratulácia do Košíc, postup zaslúžený. Slovan bojoval, ale po konci série treba povedať, že KE zapli, keď potrebovali, ukázali viac kvality, a aj keď opticky nedominovali, postup na najmenší možný počet zápasov je zaslúžený.
Moja rozpoltená osobnosť už má obe mužstvá extraligy vonku, ostáva mi ešte DCA v SHL.

Zakončím to vetou môjho 5,5 ročného syna pri dnešnom treťom góle Košíc: "Dobrý gól. Ale do zlej bránky" (to krásne račkovanie žiaľ napísať neviem .
23.3.2024 - 21:28
+7

Baco11111

 

Ja v tom vidím samé pozitíva. Synátor vie oceniť hokejovú kvalitu a zároveň fandiť tomu správnemu klubu, nie žeby som stou druhou časťou jeho tvrdenia z môjho pohľadu práve súhlasil.
23.3.2024 - 21:39
+3

martin_aston

 

On to fakt prežíva, aj si poplakal párkrát .

Ale hlavne, videli sme pekný hokej, bavili sme sa, o tom to je.

Lepšie mužstvo vyhralo, držím palce, podľa mňa ste po prepnutí do PO módu top favorit na titul.
23.3.2024 - 21:56
0

YogiNR

 

Gratulácia do Košíc
23.3.2024 - 21:28
+1

Pukky

 

Ďakujem hráčom Slovana za férovú sériu a fanúšikom Slovana za slušnú a korektnú diskusiu počas nej. A veľký rešpekt za ocenenie našich kvalít.

23.3.2024 - 21:33
+17

Great!

 

No dnes to už bolo také dohrávanie, Košice zaslúžený postup, majú to dobre vyskladané, spoľahlivé značky. Inými slovami hráči, ktorí sem tam podriemkavajú, ale keď treba zapnú. To všetko pod taktovkou výborného trénera.

Možeme byť radi za ten postup v 7, dva roky dozadu, už tam to bolo tesne. Na papieri by v súboji 4 a 5 muzstva séria vysledkom 0:4 končiť nemala, ale Slovan naozaj nemal nárok.

Som zvedavý na prestavbu kádra, potreba hovorí vymeniť to min. z 50%, ale obavam sa, že taký veľký prievan nebude.
23.3.2024 - 21:38
0

Baco11111

 

Ja si tiež myslím že našim vzájomným zápasom v PO svedčí čím väčší počet vzájomných zápasov.
23.3.2024 - 21:44
0

Great!

 

Ano ano. Suhlasim. Aj fáza stvrfinále nie je to pravé orechove, mam pocit, ze sa na tejto úrovni stretli oba kluby druhýkrat a obe série Slovan prehral 0:4. Kludne ma doplňte ktosi, ak ich bolo viac.

Inak pozabudol som, gratulujem k postupu, vidím to na finále s Michalovcami..👍
23.3.2024 - 21:56
0

Baco11111

 

Jasom mal skôr na mysli to že aj vypäté série odohrané bez krvavých očí zdobili našu najvyššiu hokejovú súťaž.
23.3.2024 - 22:02
+2

Sheva7

 

Maš pravdu 2 krat a 2 x Košice vyhrali 4:0 ,ale pozor 1x to bolo v sezone keď bola Steel arena nova otvorena tesne pred play off.A v semifinale nas Poprad vydrbal 0:4 ak to dobre pametam
23.3.2024 - 22:24
0

Baco11111

 

Veľmi dobre si to pamätáš, hoci na tú sériu by som najradšej zabudol. Hlavne keď je reálny scénar že sa tieto série môžu zopakovať
23.3.2024 - 22:39
0

OUTBLAST

 

Ak Poprad postúpi cez NR tak by som sa neobával (minimálne podla toho čo som videl v prvých dvoch zápasoch)
23.3.2024 - 22:58
0

Baco11111

 

Hoci to nepripadá zrovna mne ale vraví sa že radšej sa obávať ako sa zľaknúť. Hoci ja by som ten postup aktuálne po predvedených výkonoch radšej doprial Nitre, nič v zlom terénkozy, ale zatiaľ to tak cítim.
23.3.2024 - 23:05
+1

Profesor

 

23.3.2024 - 21:40
+1

DraciaTlama

 

Gratulujem Košiciam k postupu.
Máte nakrocene k obhajeniu titulu.
Ďakujeme aj za slová uznania.

Povedané bolo všetko.

Som rada že táto sezóna skončila.
23.3.2024 - 21:44
+6

Baco11111

 

Neklam, teda aspoň v poslednom tvrdení, lebo mňa nudil iba posledný zápas a chýbalo málo aby si to svoje tvrdenie musela striktne revidovať.
23.3.2024 - 21:49
0

DraciaTlama

 



Kľud.
23.3.2024 - 21:53
+1

Baco11111

 

Ja len preto že hoci mám už svoje bojové roky dávno za sebou tak mi tam trochu chýba viac lojality s vlastným klubom
23.3.2024 - 21:57
0

DraciaTlama

 

To je tvoj problém.
23.3.2024 - 21:58
+1

Baco11111

 

Vidím že sa na jednej veci zhodneme, že sa v podstate nezhodneme
23.3.2024 - 22:11
0

DraciaTlama

 

Na tomto sa zhodneme: fanúšik košického hokeja v dobrom aj zlom so všetkým čo k nemu patrí bez predsudkov voči ostatným klubom, očakkávajúci obdobné správanie voči môjmu klubu. Hokej má byť zábavou tak sa ním bavme.
23.3.2024 - 22:13
+1

Baco11111

 

Ďakujem že si mi pripomenula môj statua na HP mne len vadí a neber to v zlom, príplši veľká korektnosť hraničiaca so servilnosťou s klubom odvekého rivala. Slovami Jarouška Rýdla odsať podsať sem už ne, dúfam že som tú češtinu príliš neskomolil. Takže aby sme sa chápali, v osobnej rovine mi nevadia žiadne družby ale na klubovej úrovni mi to nepríde zrovna kóšer. Ak som tvoj príspevok ktorý nereagoval na žiadného diskutéra pochopil zle tak sa, hoci nemám začo, ospravedlňujem, nechcel som byť ani v náznaku agresívny.
23.3.2024 - 22:27
0

DraciaTlama

 

Hmm, tak beriem.
Strašne si mi zdvihol mandle. Dik.
23.3.2024 - 22:49
+1

Baco11111

 

Mandle sú od toho aby sa zdvíhali ale jasom nikdy nebral HP ako priestor kde sa niekto s niekým poplacáva po ramenách.
23.3.2024 - 22:58
0

Raccoon

 

Tuto seriu som tipoval na 7 zapasov, pre mna prekvapivo skoncila po 4 zapasoch. Ale ukazuje to, ze Kosice su spat v plnej sile a pripadny postup cez Nitru nam prideli este ovela silnejsieho supera. Ak sa nam nepodari prejst cez NR, tak Michalovce si v suchom drese dokracaju az do finale.. prial by som si semi PP-KE, tak snad sa tam vidime.
23.3.2024 - 21:52
+2

gabi98

 

Dnes mam frflošskú náladu, takže tento príspevok bude tak trochu v tom duchu. 🙂

Postup teší, ale brzdil by som ódy na KE tim.

Jednak im Slovan vyhovoval počas celej tejto sezóny ( vid. zápasy zákl. casti ), takže táto séria nič nehovorí o forme KE.

Obrana mala ďaleko od ideálu. 11 inkasovanych gólov za 4 zapasy je celkom dosť ( aj keď treba rešpektovať silu súpera ).

Výpadky koncentrácie, hlúpe vylúčenia v zavere zápasov ( 2. a 3. zápas ).

Kvalitnejší súper môže/bude tieto chyby nemilosrdne trestať.
23.3.2024 - 21:55
+4

Baco11111

 

Trochu by som s tebou polemizoval. Prvý zápas sme dali jak z partesu, v druhom sme zabrali keď to bolo treba. Včera sme nechali aktivitu súperovi a v prípade potreby sme vedeli patrične reagovať, o dnešku škoda reči. Podľa mňa tu je veľký faktor PO ktorý zatiaľ zvládame excelentne.
23.3.2024 - 22:09
0

gabi98

 

Polemizovať kľudne môžeš. Neberiem Ti to.🙂

Narazajuc na Tvoju poslednu vetu, ozaj si prajem aby si mal pravdu.

Ja si najma želám aby hráči boli zdravotne v poriadku.

A keď už tie domáce zápasy počas základnej časti tak pekne spackali, bolo by od nich pekné keby to vynahradili fanúšikom tým, že počas tohto play-off si na domácom ľade udržia neporazitelnost. Ale či to je reálne ...
23.3.2024 - 22:19
0

Baco11111

 

Zatiaľ svojím prístupom vzbudzujú aj u skeptikov, myslím tím seba, nádej že tie zápasy so Slovanom neboli výstrelom do tmy a môžeme sa tešiť na ďalšie domáce zápasy.
23.3.2024 - 22:33
0

NasHokej97

 

Gratulácia Košiciam, postup úplne jednoznačný a zaslúžený. Slovan bojoval no kvalita proste nepustí. Pri tom ako prebiehala sezóna bolo aj toto nadplán. Klobúk dole Oremusovi čo dokázal z toho mužstva vyžmýkať, 5. miesto po ZČ bol malý zázrak. Teraz je to už na vedení a majiteloch, nech už to konečne začnú brať vážne a tretí krát nezopakujú rovnakú chybu. Dva krát po sebe skončiť vo štrťfinále, nehovoriac teraz skončiť po 4:0 je pri možnostiach ktoré má tento klub hanba.

Z tohto kádra nech sa 3/4 tu už neukazuju budúcu sezonu.

Godla
XXX

Ahnelov-XXX
Holway-XXX
XXX-Golian
Sersen-Beno

XXX-XXX-XXX
Pecararo-XXX-XXX
Takáč-XXX-Minárik
Lukošík-Šille-Fominykh
(Preiso ako 5. center)

Z legionárov akurát Ahnelov, Holway a Pecararo... Ak tu budúci rok zase uvidím Maierov,Romančíkov,Torokov tak beriem na vedomie že je to nesériozný klub a dúfam že sa fanúšikovia k nemu tak aj postavia.
23.3.2024 - 21:58
+6

DraciaTlama

 

Podpisujem
23.3.2024 - 21:59
+2

penepi

 

Holway prosím nie. Nie je to drevo, ale na to, že je to import, je jeho pridaná hodnota nulová. Tam treba jeden spot na zahraničného využiť efektívnejšie.
23.3.2024 - 22:10
0

NasHokej97

 

No čo ja viem. V ZČ náš najplusovejší obranca, v 13z 0+7 takže mal nejakého pol boda na zápas. Uznávam lepšie by to vyzeralo keby tam šupol ešte zo 2 goliky ale ani toto není strašné.

V playoff spolu s Romančíkom jediní z mužstva, ktorí boli plusový v serií. Za 4z 1+2 takže aj tu produktiva bola (4. najproduktiivnejší hráč mužstva) (a len tak zo srandy najproduktivnejší obranca z oboch mužstiev v serií vôbec).

Nepáčil sa mi jedine na presilovkách. Aj keď si myslím že to malo aj súvis s tým ako sme ich hrali... to pomalé čitatelné nahadzovanie z modrej nečudo že všetky streli dokázali KE zblokovať. Ale áno pri tom čo Holway v nich ukázal nemôže hrať 1. presilovku, Slovanu už dlhodobo nutno chýba naozajstný poriadný ofenzivný obranca.

Dobre stavaný, dobre korčuľujúci obranca. Rozohrávku má slušnu, v celku spoľahlivý... nepamätám si že by (okrem toho faulu teda) spravil nejakú veľku hrubku alebo chybu.

Nehovoriac o tom že prišiel v rozbehnutej sezóne, a prvý krát hral v Európe. Kľudne sa môže stať že sa na europský ľad adaptuje a bude lepší, že mu aj tie strely začnú tam padať. Príkladov (aspoň podla štatistík) je v lige dosť... Loggins, Nellis, Archambault, Turbull, Betker (keď išiel z Detvy do Zvolena), Rauhauser... Samozrejme su aj takí ktorí stagnovali resp. išli dozadu... Hults, Lee.

Proste mne sa páčil, myslím že ukázal dostatočnú kvalitu a keď sa ešte adaptuje môže byť kludne ešte lepší. Vieme na čom sme pri ňom, do 2. páru úplne v pohode. Nechcem aby tu zas podpisovali mačky vo vreci a tragédov typu Schied či Murphy.
24.3.2024 - 11:42
+3

penepi

 

Kanadské body nie sú zrovna ideálny ukazovateľ, najmä keď sa bavíme o takej mikro vzorke ako sú 3b v 4z. A +/- je celkovo veľmi zavádzajúca štatistika, potom sa stane presne to, že aj totálne poleno ako Romančík vyjde ako pomaly líder mužstva.

Reálne bol herne náš najlepší obranca v PO Kubka. A ako píšeš, Holway je na tých presilovkách totálne stratený, pôsobil tam ako junior. A načo nám je import, ktorý nevie hrať presilovky? Za mňa strata miesta, ktoré sa dá využiť určite lepšie.
24.3.2024 - 12:15
0

OUTBLAST

 

Kubka? 😱 Však ten s košicami horel jak fakla...raz som ho nevidel vyhodiť z pásma puk bez zmätkov 🤦
24.3.2024 - 13:19
+1

penepi

 

Nemýliš si ho s Maierom? Vôbec nikto tam samozrejme nevyčnieval, hlavne obrana bola v tejto sérii vyzlečená donaha, ale Kubka robil celkovo najmenej chýb. Ale to je už také porovnávanie, že niekto stál za 5 korún a iný za 6. Ani Kubka samozrejme nie je materiál pre Slovan, ale za mňa ani Holway.
24.3.2024 - 13:30
0

OUTBLAST

 

Kubkovi som fandil aby sa chytil ale jeho chyby v posledných štyroch zápasoch boli neprehliadnuteľné
24.3.2024 - 21:07
+1

OUTBLAST

 

Kokso na to že sa v tvojich príspevkoch často vidím (berieš mi to z huby 😬)
tak si ešte dosť charitatívny s tými menami 😱
Lukošíka len za oslabovky a to ešte nutnosť mať dobrého parťáka...Preiso no neviem,nevidím v ňom nejakú extra hodnotu ,Šille nazdar,sorry ale týpka čo premení jednu z 19tich tutoviek nepotrebujeme,
Takáč posledné kolá velká slabota,play off vyslovene taký prepadák z jeho strany že by som normálne zvažoval či si ho nechať 😱
Fominykha s veeeelmi veľkým výkričníkom lebo minimálne túto sezónu tiež vykazoval slušnú impotenciu...

S tým Minárikom je čo vlastne? Tam boli prognózy o jeho návrate už okolo polky februára a nakoniec sa neukázal vôbec 🤷
23.3.2024 - 22:15
+3

OUTBLAST

 

A ešte som zabudol,vrelo by som vedeniu doporučil aj zmeny na "marketingovom" oddelení ...bolo by fajn keby vymizli zo zimáku tie trapošiny čo produkuje Slavo Jurko alebo ten šašo čo tam trapošil dnes 🤦
Ja beriem že ten event je trošku iný ako pred 20timi rokmi ale ako sorry keď idem na hokej tak neviem čo mi má dať info že vypapkaný chlapec má dnes 11 rokov,dievčatá čo imitujú heavy metal alebo decká napodobnujúce emotikonov 🤢

Dneska ma rozsekalo keď pán hádal či východ alebo západ a šašo vytiahol z tašky bratislavské párky z Mecomu Humenné 🤣
Alebo asi 10 ročné dievčatko čo vyhralo tašku od niké? Čo bolo dnu? Nejaký voucher na tikety v hodnote 50 eur? 🤣🤣🤣
23.3.2024 - 22:44
+6

penepi

 

Podpis, za mňa je toto tiež totálny prepal. Takisto rozumiem, že doba pokročila a je fajn, že sa snažia robiť s divákom, ale preboha nie takýmto spôsobom. Lebo to už naozaj ideme do opačného extrému. Niektoré tie veci by pôsobili dosť bizarne ešte aj v tej Amerike, kde je to viac o show. Príde mi to nasilu, každé prerušenie hry nejaká trapošina, len aby sa niečo na tej kocke dialo. Fakt zle v tomto smere.
23.3.2024 - 22:53
0

OUTBLAST

 

A pritom aj pred rokmi boli aktivity pre divákov...či už cez prestávky strelba od polovice a motivácia v podobe vecnej výhry...loptičky sa hádzali a vyhrávali sa vecné ceny..
Losovať môžeš miesto ktoré vyhrá permicu alebo nejaký free voucher na 5 nasledujúcich zápasov atď...dneska vyhral jeden pán miesto vo vipke na nasledujúci zápas 🤔 to akože na ten v októbri či? 🤣

Tie prerušenia hry (mimo reklamných prestávok) sú len pár sekúnd a oni sa tam snažia vopchať trapošiny ktoré sa väčšinou ani nestihnú lebo už sa vhadzuje a hrá...čistá paródia...
A jedno väčšia trapošina ako druhá 🤢
23.3.2024 - 23:15
+2

penepi

 

Presne toto som si hovoril, že počas KHL aktivity boli, ale malo to aj správnu mieru. Táto klauniáda, čo tam predvádzajú dnes, je miestami vyslovene nedôstojná.
23.3.2024 - 23:22
+1

OUTBLAST

 

Vždy keď dojde nejaká početnejšia skupinka hostí na B12 a púšťajú trieto trapošské aktivity tak si hovorím že čo si asi myslia 😬
23.3.2024 - 23:41
0

penepi

 

Asi si len ťukajú na čelo, a v tomto prípade oprávnene, že my v tej "Blave" musíme byť za každú cenu zaujímaví.
23.3.2024 - 23:51
0

Fandimhokeju

 

Tak emotikony máme aj v KE. Je pravda, že len posledné 2 zápasy s BA. Asi ktosi chcel, aby sa aj fanúšikovia Slovana cítili v Steelke ako doma.
24.3.2024 - 1:21
0

mato_ke

 

Ver tomu, že nič dobré. Vždy, keď som tam bol a videl som podobné hlody o ktorých tu hovoríte, som si povedal, že to je cirkus a klauniáda, ako ste to tu pekne opísali.
Dá sa a v takých arénach aké máte vy či my v Košiciach, sa aj priam očakáva, že sa budú robiť aj aktivity pre fanúšikov, ale všetko má mať nejakú mieru a formu.

Rovnako dôležitá je hudba a práca hlásateľa na štadióne..

Nech by sa človek snažil podať to akokoľvek jemne či decentne, zrejme sa mi to nepodarí, no možno práve posledné 2 sezónne zlyhania vo štvrťfinále PO budú mať za výsledok trošku viac pokory? Skromnosti? Alebo ako to nazvať.. ktorú človek vníma už roky aj práve od hlásateľa na štadióne alebo od niektorých individualít tu v diskusiách (no tie tu nevykynožíme a nájdu sa v radoch každého z mančaftov).

Budete si viac vážiť úspechy, rovnako ako si ich my v Košiciach viac vážime po historickom hattricku, keď sme si mysleli, že sme neohrozitelni a následne došli smutné roky bez úspechov, tobôž titulov.

Dá sa debatovať aj slušne, podrypnut súpera do zdravej miery a tak sa môžu pestovať pohodové vzťahy so zdravou rivalitou aj do budúcna.


Každopádne to, čo tu zažívame dnes, že sa tu našlo naozaj viacero príspevkov od fanúšikov Slovana, ktorí gratulujú v kľude Košiciam, by sme tu možno pár rokov dozadu nemali a za to som rád a vďačný, že diskutujúca kultúra rastie, a viem, že je to vzájomné lebo v minulých sezónach to tu bolo neraz aj opačne.

Všetka česť za také debaty, na ľade rivali, no po aj pred zápasom nech sa debatuje a či sa človek zjaví na domácom či hosťujúcom štadióne vo svojom drese, nech sa cíti bezpečne a rešpektuje sa klubizmus.
To si potichu želám, aby sme rokmi došli aj do takej fázy. Verím, že sme na dobrej ceste.

:bavmesahokejom:
24.3.2024 - 0:15
+6

Fandimhokeju

 

Tiež som veľmi príjemne prekvapený vecnou diskusiou, hlavne zo strany fanúšikov Slovana.
Je pravda, že aj hráči, okrem dvoch dnešných úletov prispeli svojim dielom ku korektnej atmosfére. A pritom televízia aj dnes ukázala, že tam bolo množstvo vzajomných hitov. A nezabudnime ani na rozhodcov, ktorí to vcelku zvládali.
24.3.2024 - 1:29
+1

NasHokej97

 

Tak skúšal som to realnejšie, aj to sam nedal Maiera či Romančíka ktorých ale predpokladám že si nechajú.

Lukošík je stále relativne mladý, je v podstate "náš", stále verím že môže u neho prísť "prelomová" sezóna na akú mal nakročenú túto sezónu Minárik. Top 6 útočník určite nebude ale 20 bodový do 3. formácie snaď hej. Čo sa týka tejto sezóny, on strašne ožil príchodom Oremusa, páčila sa mi jeho dravosť a bojonvosť a fakt že išiel do súbojov, zabrdal. Do 4. formácie (ak neukáže nič viac ako už doteraz ukázal) úplne pohode pre mňa.

Preisa som tam len tak šupol, to bolo skôr že by hral za MK (ak teda búdu vôbec pokračovať) a hral by tu záskok ak by bolo treba. Jednu dobu túto sezónu to vyzeralo že tu bude hrať realne 2. centra

So Šillem nesúhaslím. Dobrý korčuliar, dobre stavaný, má celkom slušné ruky, aj troška hokejového rozumu má aj keď často prekombinováva. Za 34z 9+8, pol boda na zápas... Ano z tých šancií ide človeka poraziť ale herne bol dobrý. Hlavne si porovnať čo hrá 4. centra za iné kluby KE Havrila, PP Suchý, Zv Gabor, MI 37 ročný Buc/Suja. Všetko hráči s podobnými resp. horšimi číslami ako má Šille.

S tým Takáčom súhlas, ten túto sezónu hral také hovno že normalne som si hovoril že keby nebola situácia so slovenskými hráčmi aká je, tak Samo by kľudne mohol za mňa ísť.

S tým Fominykhom je to ťažké. On pár zápasov vyzerá ako realný top 6 útočník a v ďalších nevieš ani že hrá. Pri ňom som mal najväčší otáznik.

Neviem čo sa porobilo, tiež som bol v tom že v polke februára sa vracia. Škoda no, keď bol zdravý tak herne patril k jedním z najlepších.
24.3.2024 - 12:40
0

OUTBLAST

 

Toho 37ročného Buca sme tuším podpísali na budúcu sezónu 😱
24.3.2024 - 13:22
0

lesslie69

 

Ak bude náš stroj takto šliapať pod vedením toho najlepšieho strojníka v lige,máme veľkú šancu obhájiť titul.Vedeniu Slovana by som odporúčal,aby sa prebralo z letargie.Váš klub,značka Slovan Bratislava,ale hlavne vaši verní fanúšikovia si zaslúžia,aby sa Slovan Bratislava vrátil čo najskôr tam,kde bezpochyby patrí.Na popredné priečky v hokejovej hierarchii našej ligy.To si želám ja, dlhoročný fanúšik Vášho najväčšieho rivala.Lebo bez silného SBA je liga taká impotentnejšia.Pri všetkej úcte k ostatným klubom, žiaden zápas ma nevie tak vyhecovať,ako keď hráme proti Slovanu.Dajte sa do poriadku,poskladajte dobré mužstvo,vidíme sa v budúcej sezóne.Pekný večer prajem z Košíc.
23.3.2024 - 22:01
+17

DraciaTlama

 

Lesslie
Ďakujem.
23.3.2024 - 22:09
+2

lesslie69

 

Neďakuj.Mám už veľa rokov a značnú časť života za sebou.Nie som starý,ale už veľa pamätám.Hokej je po motorkách moja celoživotná vášeň a Slovan nenávidím a milujem zároveň,lebo ste nás niekoľkokrát obrali o titul,ale bez vás to nie je ono.Je vás tu na HP veľa a drvivá väčšina ste skvelí ľudia,rozumiete hokeju a viete o čom to je.Vráťte sa silní,dvíhajte mi v zápasoch tlak,lebo tak to má byť.V zápasoch najväčší rivali,po zápase priatelia.
23.3.2024 - 22:36
+7

Mato-Mi

 

Pekne si to napisal.
23.3.2024 - 22:39
0

lesslie69

 

Ja stále píšem,ako to cítim.Nevieš si predstaviť,akú som mal radosť,keď susedia zo Zemplína postúpili do najvyššej súťaže.
23.3.2024 - 22:50
+3

maček

 

Čav Leslííííí, veľká gratulácia do Košíc, nemali sme nárok, Košice lepšie v každom aspekte. Mrzí ma, že to bolo na nulu, bo nevyhrať ani jeden zápas série je tak trochu haMba. Najkrajší bol váš fanklub na výjazde, robili parádnu atmosféru, naši sa majú čo učiť.
Ešte raz, prajem vám, aby váš posledný zápas v tejto sezóne bol víťazný.
24.3.2024 - 0:36
+2

PeterP

 

Gratulacia do KE, postup zasluzeny: A co sa tyka “mojho” Slovanu. Na hracov sa hnevat nemozem, hrali to, na co maju. Do Slovana ich niekto dotiahol, nestali na namesti pred stadionom a nepytali sa do teamu…clovek co ich dotiahol, tam uz nastastie nie je a myslim, ze 90% kadra tu na zaciatku letnej pripravy nebudem tiez…obavam sa vsak veci, o ktorej sa moc nehovori a to je pristup dedicov po panovi Hrubom, ci budu ochotni pokracovat v dotovani nasho klubu. Uvidime podla toho, ake budu prve mena do novej sezony
23.3.2024 - 22:10
0

sallem

 

Peťo Oremus.. V ZV si mohol mať o dva dni dlhšiu sezónu
23.3.2024 - 22:14
+10

N-R-N-R

 

Okej. Pozrime sa na to s nadhľadom.... Košice budú túto sezónu majster ! ..
23.3.2024 - 22:20
0

carli

 

zácho : dniari by mali za tie vulgárne skanovania schytať riadnu pokutu. Nie len tak, že im sa nepáči skandovania voči nim na iných štadionoch, ale oni že takto môžu.
23.3.2024 - 22:24
+2

ZtrykoSlazoU

 

na stadion sa chodi aj zabeeekat
na tom nic nezmenime

o pokute niekto urcite rozhodne
ale, ine veci by nas mali trapit
23.3.2024 - 23:38
+1

Ondro_RedWings

 

Kričať sku*vený východ nie je v poriadku.
25.3.2024 - 12:35
0

Sheva7

 

Načo to riešiš proste to k rivalite patri,nebolo to nič strašne su to emocie čo k športu patria
23.3.2024 - 23:40
+1

OUTBLAST

 

Nech si hovorí kto chce čo chce ale lepšie som sa cítil na hokeji pred x rokmi keď cely stadión aspoň 90% zápasu hulákal aj ked tam boli aj vulgarizmy ako teraz keď je polica zápasu komorná atmosféra...a bolo mi fuk či to bolo na nepeláku alebo v steelke 🤫
24.3.2024 - 0:12
+4

mato_ke

 

... súhlas.
Ale definuj "cítil som sa lepšie".
Možno nie bezpečnejšie, ale atmosféra bola rozhodne hokejovejšia a nebolo to také suché a komerčné.
Aspoň ja to vnímam ja..
Nezabudnem ako som bol v sektore hostí v prvých dvoch finále v Ružinove a náš sektor od fanklubu domácich delilo pár metrov, a asi 6 SBSkarov, ktorí stáli s rukami založenými, keď tam neraz pristáli nejaké tie svetlice a neviem pri čom to vlastne už skončilo, ale človeku nebolo všetko jedno.
Bolo ako bolo, no atmosféra bola fakt šťavnatejšia a vedela so sebou strhnúť oveľa väčšiu časť štadióna, ako sa to deje dnes...
24.3.2024 - 0:19
+1

OUTBLAST

 

Ja som odjakživa hovorieval (aj keď ma tu vedela kopa ludí za to kameňovať) že na výjazd musíš ísť inak nastavený ako na domáci zápas.Musíš si viac dávať pozor na okolie a počítať s tým že sa ti môže dačo prihodiť a byť na to pripravený...a samozrejme neprovokovať a nečakať že ťa zachráni nejaká sbs...
🤷
Zas niesme v Brazílii alebo Turecku že by ťa tu dakto nakrmil nožom alebo podobné faily.
Ano bola tam aj kopa vulgarizmov ale tie atmosféry boli neporovnateľné s prítomnosťou...

V Ružinovskom exile sa hralo keď sa staval nový zimák a bol som na všetkých playoff zápasoch vrátane tych finálových s KE a žiadne svetlice si nepamätám 🤔 nepamätám si nikdy že by sa u nás na zimáku používalo pyro 🤔
24.3.2024 - 0:45
+1

mato_ke

 

Tak trošku mi to trvalo, ale našťastie ste to točili vy sami..

https://youtu.be/fFFS9K0UUtU?si=KV3lYz9odbWorVS6

Daj si teda čas okolo 6.00

Nie je tam vidieť sektor hostí, ale že sa niečo používalo, sa asi nepoprie

A sčasti súhlasím s tým, čo píšeš, že vonku treba byť na niečo pripravený..ale práve ten predpoklad, že keď NEprovokuješ, tak by si nejakú podporu sbs čakal, no tam to bolo z ríše snov a po týchto dvoch víťazných zápasoch si už len pamätám slušnú skupinu domácich fanúšikov, ktorí došli čakať na náš sektor, keď vychádzal von zo štadióna..a neprišli si tľapnúť ani zahrať čablečači

A toho, že by niekto mal s nožikmi chodiť, sa hádam nedožijeme..
24.3.2024 - 1:20
0

OUTBLAST

 

Jj už som si spomenul že tam boli nejaké stroboskopy 🙈
Tak to obdobie v ružinovskom azyle bolo také temnejšie ,tam v jednom play off aj trenčiania zo 2x dostali világoš a potom tam museli dojsť preventívne aj kukláči strážiť 🐻
24.3.2024 - 10:36
0

mato_ke

 

Tak keby to skončilo pri stroboskope, tak to nestojí ani za zmienku..
Každopádne som za rivalitu, za zdravé podpichovačky, ale keď sa chce niekto mlátiť, nech ide na zelenú lúku mimo všetkých normálnych ľudí a nech do toho neťahajú normálnych divákov..
24.3.2024 - 12:08
0

Sheva7

 

Tie hulakania a vulgarizmy k tomu patria.Je to proste derby mne to teraz pride take teple.Pametam sklenik Košičania budu pametať niekto ako to bolo,po zapase v MHD keď sme vyhrali nad Slovanom .To bolo spievanie ,samozrejme aj na Slovan pokriky proste to malo tu silu .Keď som utekal z poslednej hodiny v škole ,lebo som chcel ten listok na Slovan mať ,čakal v rade na listok a teraz sa ani nevypreda a to je play off.Proste sa to neda porovnavať nadavanie a veci okolo toho k tomu patria samozrejme všetko v miere
24.3.2024 - 0:57
+6

Gerlach2655

 

Gratulujem Kosiciam k postupu,vyborne zvladnuta seria
23.3.2024 - 23:27
+1

ori

 

Gratulujem Kosiciam k postupu, v kazdom zapase boli minimalne o ten gol lepsi. Neodpustim si len jednu vec, menovite Lalondovi prajem aby buducu sezonu skoncil v nejakom podradnom klube na konci sveta. Chrapun co si nezasluzi ziadne sympatie.

Pre nas sa konci smutna sezona plna pruserov, preslapov a straty majitela. V podstate mozeme byt radi, ze sme nevypadli. Velka vdaka panom Oremusovi, Kmecovi, nasmu skvelemu kapitanovi Sersovi a Denisovi Godlovi ktory od prveho zapasu caroval a zachranil nam sezonu. Uvidime aka buducnost nas caka, v prvom rade kto sa chopi organizacie a s akym rozpoctom bude klub operovat. Za pana Hrubeho sa pozdvihla praca s mladezou, pracovalo sa na akademii, vytvoril sa B tim aj zensky tim.

Dakujem pan Hruby ze ste zachranili Slovan a vratili ho na nohy, navzdy budete velkymi pismenami zapisany do historie klubu. Cest pamiatke.
23.3.2024 - 23:58
+11

Tizo

 

mat bilanciu 8:0 a nalozit slovanu 4:0 nie je kazdy rok ale viac by ma ta seria bavila keby sa slo na 7 zapasov. predsa len so slovanom to bol vzdy nervak a bez neho to nie je ono. tesim sa na dalsieho supera. uvidime kto z trojice poprad, spisska zvolen to bude.
slovan sa dufam da dokopy. aj ked zacat budu musiet vo vlastnickych vztahoch. uvidime kto sa po hrubom chopi financovania a vedenia klubu. podla toho potom bude vyzerat aj kader.
24.3.2024 - 1:37
+1

Jimmy Tulipan

 

Vysvetlí mi niekto prosím, prečo bol odvolaný ten Chovanov trest?
24.3.2024 - 2:04
+1

starec

 

To platí už dlhšie : Keď pri streľbe/prihrávke dokončuje švih a zasiahne protihráča, nie je to faul.
24.3.2024 - 6:46
+2

tulen - kosice

 

len to: že to neodpíska ani jeden rozhodca rovnako a potom je z toho len zmätok a hnev ... oremus vybuchol včera oprávnene a milan novák nech to odpíska
24.3.2024 - 7:05
0

Podarcis

 

Súhlas s prvou častou… ale Oremusov výbuch oprávnený nebol, keďže sa dožadoval vylúčenia za nefaul a zbytočne bol vulgárny … Btw. vzhľadom na svoju profesiu a každodenný kontakt s hokejom by mal najlepšie poznať pravidla …
24.3.2024 - 7:18
+4

tulen - kosice

 

ale bol: presne preto, čo je v prevej časti ... a oremus si bol vedomý, že išlo už o všetko ... dám krk za to, že to nevedelo 99% fanúšikov a ďaľších 95% trénerov a iných funkcionárov ... presne preto, lebo to zebry pískajú nejednotne ... a hovorí sa tomu emócie, adrenalín a pod.
24.3.2024 - 13:13
+1

Fandimhokeju

 

Na druhej strane je veľký rozdiel, keď niekto strieľa, alebo prihráva, či mácha hokejkou ako Jánošík valaškou. A ak skúsený rozhodca to nerozlíši, tak nech ide na preškolenie.
24.3.2024 - 16:56
0

Sunkafit

 

Ako som povedal slovan nema obranu a je bez sance na uspech
24.3.2024 - 6:25
0

BlackCrow

 

4/12



Máme právo mýliť sa. Ja, Juraj, Ondrej, my všetci. Toľko k predikcii a mentálnemu nastaveniu pred sériou. Naozaj nechcem vedieť čo za muky prežíva/l/ Ceman počas sezóny keď videl hrať mužstvo ktorému stále niečo chýbalo.

4:0 je výsledok ktorý nikto nečakal o to viac si to užívam a o to menej je mi to príjemné kvôli kamarátom a kamarátkam z Bratislavy.

Ďakujem za výbornú sériu, chlapský, tvrdý, férový hokej.
24.3.2024 - 6:29
+1

tulen - kosice

 

8:0 a 4:0: taký slabý slovan tu bol naposledy vo federále ... poďakovanie patrí haščákovi s pardavým a omylu s růžičkom ( len irónia )
3 zápasy zo 4 v super nasadení, ten posledný v štýle chceme -nechceme ... aj tak zatiaľ najkvalitnejšie zápasy štvrťfinále a uvidíme ešte, čo nitra a zvolen ...
len nechápem niektorých hp-odborníkov z košíc, prečo tak neveria janusovi ... všetci hejtovaní košičania krásne zapchávajú hubu neprajníkom ... a mňa najviac tešia berty, chovan a jäsko
slovan, pekné dovolenky a chystajte novú sezónu , košice zregenerovať a pripraviť sa na ďaľšie kolo
24.3.2024 - 7:17
+2

radopKE

 

Ja osobne sa priznávam, že som hejtoval Deyla, lebo jeho kiksy ma privádzali do zúfalstva. Zatiaľ sa chalan drží, tak uvidíme.
24.3.2024 - 8:58
+1

Fandimhokeju

 

Deyl aj Šedivý sú dobrí ligový hráči, len nesmú hrať spolu.
24.3.2024 - 17:00
0

Urpiner17

 

ak by dnes skončili obaja v KE, tak sú do týždňa podpísaní v inom ligovom mužstve....
25.3.2024 - 13:44
+2

redwings

 

Najhoršia sezóna, ak nerátam posledné roky v KHL, v lige. Nato, že sme v novembri boli 4 body od vypadnutia, tak sme sa slušne vytiahli hore. Ale ten rozdiel oproti Košiciam bol zjavný.
24.3.2024 - 7:20
0

len_tak

 

Som sklamaný: Gratulujem Košiciam k postupu. Ďakujem Oremusovi a hráčom za výkony od decembra po koniec sezóny. Osobne si myslím, že najväčšiu stratu utrpel Slovan smrťou p. Hrubého. Česť jeho pamiatke.

Slovau fandím a budem aj naďalej!
24.3.2024 - 7:26
+3

BieloModra

 

lepsie raz vidiet ako 100x pocut

tak som si to bola pozriet a musim povedat, ze KE boli vo vsetkom lepsie, rychlejsie, presnejsie, trpezlivejsie. Musim vsak aj napisat, ze ocenujem aj to, ze Slovan to nepolozil a hral ako sa patri do zaverecneho hvizdu, ale proste kosicka obrana ho nepustala k nicomu a tie vypracovane sance koncili na jeho nepresnosti a miestami az nemuhucnosti. Ta kvalita bola jednoznacne na strane Kosic a s tym si nemohla poradit ani bojovnost.

Velmi sa mi pacil "kosicky fanusik" ti co tam vcera boli, vratane rodin s malymi detmi, ti proste sli a bolo vidiet ako si uzivaju v podstate uz jasny postup. Domaci kotol komentovat nebudem, ale kiez by sa na vsetkych stadionoch reagovalo na plytkost, tak ako vcera reagovali hostia hlasnym a vyraznym DAKUJEME.... a kotlik sfukol kolty.
Som rada, ze su tu ludia, co vidia komercnu stranku zapasu, tak ako som ju vcera vnimala ja. Jedna vec je ludi na hokeji bavit, dalsia vec je ludi od hokeja na hokeji odputavat a rusit ho posledna vec je umne reagovat aj na vyvoj zapasu v toto pripade serie. Oddany fanusik klubu vie ze je koniec a blizi sa koniec sezony, posomravajuc sedi a opakuje si "preco zase?!" ale ma sa zapojit do radostnej decibelovej hry. Tesili sa deti, tesili sa ludia co sa chceli odfotit a ludia co proste prisli stravit cas na stadione.... a ja som cakala kedy dostanem migrenu no....

Kosiciam blahozelam k postupu!

A vy Slovanisti, aj ked ste uz s pripravami na novu sezovu zacali, tak snad budete za vernost odmeneni a bude pre vas lepsou ako ta, aktualne ukoncena
24.3.2024 - 7:37
+10

redwings

 

Ceman mi príde ako vhodný nástupca Craiga.
24.3.2024 - 8:21
+2

hawkie

 

Len to nie...
24.3.2024 - 13:00
0

wedro

 

Dobre krásne ránko prajem : Na začiatok gratulácia áno znie to divne ale mužstvo SBA si zaslúži veľký potlesk 👏 zato že hrali na hranici svojich možností a dokázali sa prebojovať do hlavnej fázy play off.
Kde napriek tomu že séria vyzerá jednoznačná je to klamlivé☝️ bola to ťažká a vyrovnaná séria v každom jednom zápase sa išlo na krv 🆎. kde rozhodovali skutočne malé detaili...


PS: Rešpekt a úcta najväčších rivalov v lige je reklama ako sa majú fans a hráči na ľade správať po zápase ☝️

PS: SBA šťastnú ruku vo vybere trenera ta je najdôležitejšia súčiastka celého jadra...

Na záver
nezastavujem mame zpoždéní






Takzetak®

24.3.2024 - 9:36
+4

DraciaTlama

 

24.3.2024 - 9:40
+2

BlackCrow

 

Šinkanzen?
24.3.2024 - 9:49
0

Profesor

 

Je potrebné poznamenať, že počas celej série nedošlo k žiadnému podobnému incidentu ako napríklad došlo v Poprade(po druhom zápase). Stále sa bojovalo na ľade - len hokejovo.
To ukazuje ako veľmi špotovo vyspelé sú mužstvá Slovana a Košíc.
24.3.2024 - 9:57
+2

VSS Košice

 

Kosice SBA klobuk dole za tu ich nezlomnost .
Hralo sa tvrdo ale nie zakerne.
24.3.2024 - 10:22
0

tulen - kosice

 

a je treba: oceniť aj diskusie ... tí čo uleteli, dolietali vďaka adminom a čo je dôležité, vo väčšine si to upratali v jednotlivých táboroch, teda dom pred vlastným prahom ... tých niekoľko zakomplexovaných polopoliakov zo severu spiša sa tiež podarilo upratať roman & co.
frajer na záver ... outblast a jeho bratislavské párky z mecomu
24.3.2024 - 10:27
+2

radopKE

 

Čakám, kedy na teba tí Polopoliaci nabehnú😂
24.3.2024 - 11:33
+2

tulen - kosice

 

furt sa niekto nájde
24.3.2024 - 13:07
0

OUTBLAST

 

Tie párky normálne vytiahol z tašky a dostal ich divák ,8tis ludí na stadióne boli svedkami 🤣
24.3.2024 - 13:25
0

BieloModra

 

Potvrdzujem a tiez dost dobre bolo ked pan vyhral listky do VIP pre dvoch a boli bud partia alebo rodina a vravi suhajkovi, ale my sme traja...a on mu zadrel smola toto je prw dvoch chod zaklopat na VIP
24.3.2024 - 13:56
0

OUTBLAST

 

Ešte bolo dobré keď divák vyhral lístok do vipky na nasledujúci domáci mač ktorý bude na jeseň. 💩
24.3.2024 - 21:11
0

BieloModra

 

Tak hlavne ze dostal no
24.3.2024 - 21:38
0

tulen - kosice

 

mňa: pobavil ten príbeh a tvoj opis kontextu 🤪
24.3.2024 - 14:57
0

OUTBLAST

 

Kontext bol že divák mal hádať že či v taške je dačo symbolizujúcr západ alebo východ...divák povedal že západ a šašo vytiahol tie párky...tak neviem či uhádol alebo nie. 🤣
24.3.2024 - 21:14
0

BieloModra

 

Nieee on si mal vybrat ci vychod alebo zapad a jasne ze zapad ved to bol slovanista...a potom tie bratislavske parky keby povedal vychod asi dostane kus kolajnice z Ciernej/ Tisou
24.3.2024 - 21:40
0

OUTBLAST

 

Tie párky boli univerzálne 🤣🤣
24.3.2024 - 21:45
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Dvorský s gólovým zápisom v OHL, Mešár zaznamenal dve asistencie

Slovenský hokejista Dalibor Dvorský strelil v noci na stredu gól v zámorskej OHL. Jeho Sudbury Wolves prehrali s North Bay Battalion 5:6 pp a vo štvrťfinálovej sérii prehrávajú 0:3 na zápasy. Ďalší Slovák Filip Mešár mal dve asistencie za Kitchener Rangers, ktorí nestačili na London Knights 4:6 a taktiež prehrávajú 0:3 na zápasy vo štvrťfinále play off. o 08:31 - TASR


Buffalo po viac ako troch rokoch ukončilo spoluprácu s trénerom Granatom

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres oznámil ukončenie spolupráce s hlavným trénerom Donom Granatom. Spolu s 56-ročným koučom skončil aj jeho asistent Jason Christie. Klub o tom informoval prostredníctvom oficiálnej webovej stránky. Meno jeho nástupcu zatiaľ nezverejnil. včera o 16:03 - TASR


Hráčmi týždňa sú Matthews, Josi a Kadri

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali útočník Toronta Auston Matthews, obranca Roman Josi z Nashvillu a center Nazem Kadri z Calgary. Informoval o tom oficiálny web súťaže. 15.4.2024 20:11 - TASR ok


Sýkora ukončil bodový pôst a Hartfordu pomohol gólom, Regenda 0+1

Slovenský hokejista Adam Sýkora sa strelecky presadil v nočnom zápase nižšej zámorskej súťaže AHL. Devätnásťročný útočník pomohol gólom k triumfu Hartfordu Wolf Pack nad Charlorrw Checkers 5:2. Bodoval aj jeho krajan Pavol Regenda, ktorý zaznamenal asistenciu. Jeho San Diego Gulls však prehralo na ľade Coachella Valley Firebirds v zostave s Mariánom Studeničom 1:2. 15.4.2024 10:23 - TASR


Hokej-MS-ženy: Kanaďanky zdolali USA 6:5 po predĺžení a získali 13. titul

Kanadské hokejistky zvíťazili vo finále majstrovstiev sveta v Utice nad domácimi hráčkami USA 6:5 po predĺžení a získali trinásty titul v histórii. O ich triumfe rozhodla v 66. minúte v presilovej hre Danielle Serdachnyová. 15.4.2024 07:23 - TASR


Francúzi podľahli v prípravnom zápase Talianom 2:3

Francúzski hokejoví reprezentanti podľahli v druhom prípravnom zápase pred MS v talianskej Aoste domácemu výberu 2:3. V sobotnom dueli, ktorý sa odohral vo francúzskom Megeve, zvíťazili 4:2. Najbližšie ich v Bazileji čaká 19. a 20. apríla dvojzápas so Švajčiarskom. 14.4.2024 22:16 - TASR


Fínky vybojovali bronz, zdolali Češky 3:2 po nájazdoch

Fínske hokejistky vybojovali na majstrovstvách sveta v Utice bronzové medaily. V nedeľnom zápase o tretie miesto zdolali Češky 3:2 po samostatných nájazdoch. V záverečnom rozstrele premenila rozhodujúci nájazd Petra Nieminenová. 14.4.2024 21:56 - TASR


Tímy Mešára a Dvorského prehrávajú v play off OHL 0:2 na zápasy

Slovenský hokejista Filip Mešár zaznamenal asistenciu v druhom zápase štvrťfinále play off v OHL, no jeho Kitchener prehral s Londonom 1:5. Rovnakým pomerom prehralo aj Sudbury s North Bay, v drese domácich nebodoval Dalibor Dvorský. Oba tímy Slovákov prehrávajú v sérii 0:2 na zápasy. 14.4.2024 08:27 - TASR


O titul si zahrajú Kanaďanky s výberom USA

O titul majsteriek sveta v americkej Utice zabojujú v nedeľu (23.00 SELČ) hokejistky Kanady a USA. Domáce reprezentantky zdolali v semifinále Fínky 5:0, druhé favoritky zo zámoria zvíťazili nad Českom 4:0. 14.4.2024 07:20 - TASR


Česi zdolali v príprave Nemecko 4:2

Českí hokejisti triumfovali v príprave na májové majstrovstvá sveta nad Nemeckom 4:2. Základ víťazstva položili v druhej časti, ktorú vyhrali 3:0. Nemci budú 10. mája o 16.20 h úvodným súperom Slovákov v ostravskej B-skupine MS. 13.4.2024 19:52 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 04. 2024
Spiš. N. V - Nitra o 18:00
20. 04. 2024
Spiš. N. V - Nitra o 18:00
23. 04. 2024
Nitra - Spiš. N. V o 18:00
24. 04. 2024
Nitra - Spiš. N. V o 18:00

Odohrané zápasy

16. 04. 2024
Spiš. N. VKošice
2:1REPORT
14. 04. 2024
KošiceSpiš. N. V
4:1REPORT
13. 04. 2024
NitraMichalovce
4:3 PPREPORT
12. 04. 2024
Spiš. N. VKošice
4:3 PPREPORT
11. 04. 2024
MichalovceNitra
5:2REPORT
10. 04. 2024
KošiceSpiš. N. V
4:2REPORT

Najviac bodov

Olivier ArchambaultSNV59 bodov
2.Dmowski R.POP57
3.Buček S.NIT57
4.Turnbull C.BBY54
5.Daugavinš K.MIC53

Najlepší strelec

Ryan DmowskiPOP30 gólov
2.Buček S.NIT26
3.Jackson R.NIT26
4.Turnbull C.BBY25
5.Nellis A.SNV25

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.48 perc
2.Škorvánek ml. S.MIC93.08 %
3.Vay Á.POP92.9 %
4.Glosár V.MIC92.31 %
5.Janus J.KOS92.04 %