Diskusia: Košice sú krok od titulu
Hokejisti Košíc sú iba krok od zisku 10. titulu v najvyššej slovenskej súťaži. „Oceliari“ zvíťazili v stredajšom štvrtom finálovom stretnutí na ľade Nitry 3:2 a v sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:1 na zápasy. Séria sa v piatok opäť sťahuje na východ Slovenska.
Košičania mali ideálny vstup do zápasu. Už po 73 sekundách potrestal faul Lukea Greena v presilovej hre Tomáš Mikúš. Nitrania inkasovali v 10. minúte po úspešnom zakončení Mária Luntera a v 16. minúte po góle Blakea Parletta sa zdalo, že je rozhodnuté. Situácii však predchádzal tesný ofsajd a domáci žili ďalej. „Corgoni“ sa dotiahli v prostrednej časti hry, keď sa najskôr v 33. minúte ujal teč Filipa Bajteka a momentum na domácej strane využil na vyrovnávajúci presný zásah v početnej výhode Josh Passolt. Rovnakou kartou však odpovedal 39 sekúnd pred koncom druhej tretiny Šimon Petráš a Košičania opäť viedli.
Nitrania v úvode tretieho dejstva nevyužili presilovú hru, paradoxne pohrozili pri vlastnom oslabení v 50. minúte. Zaváhania košickej defenzívy sa snažili potrestať Tomáš Pobežal či Bajtek, no strelu prvého menovaného zastavila žrď. Domáci sa nadychovali k tlaku, zastavil ich však útočný faul Marka Stachu. V závere ešte hrali presilovku aj domáci, v nej sa však prakticky vôbec netlačili do zakončenia a vyrovnať nedokázali ani v následnej hre bez brankára.
finále play off Tipos extraligy – štvrtý zápas /na 4 víťazstvá/:
HK Nitra - HC Košice 2:3 (0:2, 2:1, 0:0)
Góly: 33. Bajtek (Vitaloš, Stacha), 36. Passolt (Gill, Green) – 2. Mikúš (Archambault, Martel), 10. Lunter (Mikúš, Parlett), 40. Petráš (Pollock, Gildon). Rozhodcovia: Crman, Štefik - Gegáň, Stanzel, vylúčení 6:6 na 2 min., presilovky: 1:2, oslabenia: 0:0, 3600 divákov (vypredané).
/stav série: 1:3/
Nitra: Aittokallio – Cotton, Mezei, Green, Bača, Vitaloš, Stacha, Hain – Descheneau, Gill, Pobežal – Jackson, Bubela, Passolt – Bačo, Čederle, Okoličány – Kováč, Hrnka, Bajtek
Košice: Janus – Teves, Rosandič, Parlett, Šedivý, Ferenc, Gildon, Kvietok – Jääskeläinen, Pollock, Petráš – Krivošík, Martel, Archambault – Lamper, Havrila, Rogoň – Mikúš, Chovan, Lunter
hlasy po zápase (zdroj: TASR):
Andrej Kmeč, tréner Nitry: „Určite sme vstúpili do zápasu lepšie ako včera, čo sa týka pohybu a agresivity. Paradoxne súper dal dva góly. V druhej tretine sme to vyrovnali, mali sme momentum, hrali sme presilovku. Namiesto gólu alebo toho, že tretina skončila 2:2, sme išli do oslabenia a súper odskočil. V tretej tretine bola snaha a momenty, keď sa dalo vyrovnať, žiaľ, nepodarilo sa nám to. Séria je 3:1 a spravíme maximum pre to, aby sme to vrátili späť do Nitry.“
Dan Ceman, tréner Košíc: „Predviedli sme skvelú prvú tretinu. Boli sme naozaj sústredení. V Nitre sa hrá mimoriadne ťažko, je tu hluk fanúšikov a súper sa snažil o tvrdú fyzickú hru. Vedeli sme, že to príde a boli sme veľmi pokojní a sebavedomí. Bránili sme dobre a inteligentne. Skvelá práca v bránkovisku a nedovolili sme im takmer žiadne dorážky. Veľký podiel na tom má brankár Janus.“
Šimon Petráš, útočník Košíc a autor víťazného gólu: „Čakali sme tlak od Nitry, hrali doma a pred plným hľadiskom, ktoré ich tlačí dopredu. Celkom dobre sme to ustáli a potom sme udreli. Môj gól bol samozrejme dôležitý. Mali sme presilovku a bol som aj s inou formáciou na ľade, ako hrávam inokedy. Videl som priestor, že sa mi môže puk odraziť, čo sa aj stalo, tak som si ho rýchlo prikopol a zakončil.“
- DobryHokej
- V piatok ideme na 10!!!!
- 23.4.2025 - 20:43
- +23
- Jimmy Tulipan
- 12 - preco sa ukracovat
- 23.4.2025 - 23:57
- +12
- Cvikelka
- Gratulujem
- 23.4.2025 - 20:43
- +5
- Dillon
- 11/12 🧡🖤
- 23.4.2025 - 20:43
- +20
- Nerkio
- Gratulujem Kosice …
- 23.4.2025 - 20:44
- +1
- GeraltZoZvolena
- Potvrdzuje sa moja predpoveď, že Kmeč na Cemana po taktickej stránke jednoducho nemá.
- 23.4.2025 - 20:44
- +39
- strojar
- Nepotvrdzuje
- 23.4.2025 - 21:05
- +6
- FilipkoPP
- Dobre
- 23.4.2025 - 21:54
- +21
- Abdulláh
- Kmec je pre mna iba asistent a vzdy aj bude. Nevie ani vydat pokyny pred rozhodujucou castou zapasu, musi to robit Svarny.
- 24.4.2025 - 7:44
- +3
- Render 77 Nr
- Áno co by dali ostatný za takých asistentov hrať finále ja som vďačný za Slovákov trenerov Kmec,Bartovic, Vlado aj Kudelka bol parádny.
- 24.4.2025 - 7:58
- +1
- BieloModra
- podla mna by si si mal zalozit klub
tebe nie je dobry ani CHrenko s Kovacikom
- 24.4.2025 - 8:03
- +3
- FanNR
- Svarny vydáva príkazy pred Kmecom.len z toho dôvodu.ze vie lepšie anglicky.ako Kmec.
- 24.4.2025 - 8:24
- +4
- 33
- KOŠiCE: Hezkýýý
- 23.4.2025 - 20:44
- +4
- fanke27
- Opäť super zápas z oboch strán.
Za mňa ale opäť Košice lepšie, hoci dnes to bolo tesnejšie.
Prvá tretina dominantná v podaní Košíc, v druhej bola určite zase lepšia Nitra. Rozdiel bol však v tom, že Nitra napriek presilovke 5 na 3 a tlaku v druhej tretine nemala do 33min a gólu Bajteka nejakú vyloženú šancu. Kdežto Košice napriek tlaku Nitry v 2. tretine mali so 2-3 vyložené šance.
Tretia tretina vyrovnaná.
K burcovaniu Hrnku zo včera len toľko, že za mňa vám to viac ublížilo ako pridalo. Košice dnes hrali prvú tretinu uvoľnene, sebavedomo, sústredili sa na hru a opäť vymazali Nitru v prvej tretine. Naopak hráči Nitry bolo vidno, že mali trošku krvavé oči a sústredili sa na dohrávanie hráčov KE, chceli hrať tvrdo.. ale efekt to nemalo. - 23.4.2025 - 20:44
- +18
- matus93
- V našej lige sa často zamieňa tvrdosť a zákernosť .. tak ako je umenie hrať útočný agresívny hokej .. tak je umenie vedieť hrať cisto ale dôrazne .. dnes to viacero zákrokov potvrdilo … ceman to povedal dobre .. jedna skupina sudich nepiska pomaly nic a potom príde druha a rieši všetko .. tým padom aj hráči sú z toho ešte viac frustrovaní .. a to imho Nitra je frustrovaná dosť aj bez toho ..
- 23.4.2025 - 20:48
- +20
- azzurri
- To neni normálne čo sme na konci urobili
Hrame presilovku a nevieme odvolať brankára aby sme hrali 6 na 4
Naco sme čakali pani tréneri?
Boli sme akurát konečne v pásme dlhšie ba puku a tréneri nič
Aito sa tam pytal minútu dole a tréneri čakajú načo?
Na jeho mieste mal ísť dole sám keď treneri ho neboli schopní odvolať a nerozmýšľajú
Hanba za toto trénerom
Nechápem tu logiku neodvolať brankára a hrať 6 na 4 ale počkať keď sa im vráti hráč z trestnej a potom hrať 6 na 5
To je neuveriteľne toto - 23.4.2025 - 20:44
- +13
- emoxx1
- Logiku to má a robí to tak veľa trénerov. Pri presilovke super vyhradzuje puk bez rizika Icingu, takže s možnosťou vyrovnať sa úmerne zvyšuje aj riziko inkasovať. Keby presilovka nevyšla z tak následne máš v rukáve ešte power-play. Chápem, že na to pozeráte cez emóciu tesne po zápase, ale je to pomerne štandardné riešenie.
Problém Nitry nebol v tom, že nešiel dole brankár počas presilovky, ale v tom, že tie prechody do pásma v posledných troch minútach treba odložiť do archívu a odvysielať na Silvestra. - 23.4.2025 - 20:52
- +32
- Wana
- Emoxx logiku to ale nemalo napríklad včera ked sme boli v podobnej situácii len sme prehrávali o dva góly a aj tak sme ani vtedy brankára neodvolali... Dve identické situácie, posrali to...
- 23.4.2025 - 20:55
- +6
- FP-jakubj
- Včera šiel Kasik viackrát na striedačku, ale nevedeli ste sa dostať do pásma, vlastne vždy keď už bol na ceste, tak utekal späť do brány. Dnes ste to mali skúsiť už pri presilovke
- 23.4.2025 - 20:56
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Pukky
- Fúú. Ešteže Nitra nemá teba na striedačke. Šťastie pre nás.
🍻 - 23.4.2025 - 21:25
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- tie silvestrovské prechody do pásma sú u nás dávno úplne zdevalvované kvôli repre
- 23.4.2025 - 20:56
- +3
- amaskiea
- jo a úplný súhlas s tou hrou bez brankára počas presilovky
- 23.4.2025 - 20:56
- +1
- Zkubydu
- To ako ze keby to nevyslo: tak prehraju 2:4???
Este ze to nespravili, aspon neinkasovali a prehrali len 2:3 - 23.4.2025 - 21:12
- +7
- roa
- Presne tak, tej logike ani ja nerozumiem.
- 23.4.2025 - 21:48
- +1
- amaskiea
- nechceli inkasovat pocas presilovky do prazdnej, aby mali este moznost vyrovnat po nej pri hre bez brankara cca. pol minuty pred koncom, nevyslo
- 23.4.2025 - 22:11
- +2
- azzurri
- Píšeš blbosti a logiku to vôbec nemá
Áno mali by sme prázdnu bránu a čo ako?
Takisto ako keď sme mali prázdnu keď boli Košice už piati
Je väčšia šanca dať gól keď hráš 6 na 4 ako 6 na 5 a boli sme tam dosť dlho v pásme počas presilovky a mali puk pod kontrolou
Navyše ten kto prehráva tak potrebuje už aj riskovať
Čo je logické
Jedine ty tomu asi nechápeš a nedáva ti to logiku - 23.4.2025 - 21:07
- +5
- VSS Košice
- Ani Kmec nema a predsa trenuje NR .
- 23.4.2025 - 21:24
- +25
- MV
- To bola chyba. Myslím, že aj hráci v pásme na to čakali a potom celý ten zaver tak aj vyzeral a dopadol. Mali to risknut.
- 23.4.2025 - 21:16
- +2
- azzurri
- Jednoznačne
- 23.4.2025 - 21:27
- +3
- KI
- 11/12
“The Best There Is, The Best There Was and The Best There Ever Will Be“ - 23.4.2025 - 20:44
- +1
- Westbeast0
- - Bret "The Hitman" Hart...
- 23.4.2025 - 20:46
- +3
- KI
- vieme vymeniť 🩷 za 🧡
- 23.4.2025 - 20:49
- 0
- errko
- Nemas presilovku, nemas nic
- 23.4.2025 - 20:45
- +2
- matus93
- Ceman VON ! … ešte jeden chlapci ..
- 23.4.2025 - 20:45
- +2
- 10Messi10
- Ako dnes klobuk dole,či Nitra alebo Košice super zapas Janus klobuk dole .
- 23.4.2025 - 20:45
- 0
- fosilia
- Treba to zmenit: Kmec ide do brany a Sami za trenera. Ten zaver to bolo akoze co?
- 23.4.2025 - 20:46
- +3
- micu79
- Zas sa potvrdilo ze Košice sú vonku túto sezónu top v lige.Gratulácia do Košíc.
- 23.4.2025 - 20:46
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- Trénerský štáb to dnes nezvládol... Vyrovnaný zápas ktorý sa mohol prehupnut na ktorúkoľvek stranu darovali Košiciam.
Ešte nieje koniec, v steelke sme pôsobili lepšie, mám tušenie že sa do Nitry séria ešte vráti.... - 23.4.2025 - 20:47
- +4
- DENISO6
- Paradoxne v Steelke toto play off každé mužstvo pôsobilo lepšie ako doma
- 23.4.2025 - 20:49
- +8
- FP-jakubj
- Ťažko sa nám bráni taká veľká plocha
- 23.4.2025 - 20:57
- +1
- strojar
- Nedarovali.
Darovali im ju na konci druhej tretiny Passolt, ktorý po vyhratom buly na začiatku presilovky zaklal jasný puk vyhodením do stredného pásma a následne Bubela nezmyselným naskočením na ľad daroval Košiciam presilovku a tie ju využili na víťazný gól. - 23.4.2025 - 21:11
- +1
- azzurri
- Áno bubela tam nepochopiteľne skočil na ľad a boli sme 6 na ľade a z presilky potom dostali 3 gól do šatne
Boli sme na koni a sami sme sa takto zrazili dole a vlastne si takto prehrali zápas - 23.4.2025 - 21:31
- +2
- Tomino
- To bola iniciatíva trénerov , aby išiel na ľad, potom svarny bol nasratý lebo zle to spočítali ..
- 23.4.2025 - 21:58
- 0
- azzurri
- Tak potom to bola chyba trénerov keď nevedia počítať …
Možno by sme aj tak prehrali ale teraz to je tak že to bol rozhodujúci moment ktorý rozhodol a prehral nám zápas
Taká chyba sa nemôže stať - 24.4.2025 - 9:00
- +1
- Veducinel
- Tak sa teplo oblec a cakaj. Ked si porovnas formaciu po formacii, kosice maju v kazdej navrch. Dokonca 5 potencionalna formacia Kosic Bartanus Zigo Repcik je urcite lepsia ako vas stvrta. Kvalitu jednoducho neoklames…
- 23.4.2025 - 21:46
- +4
- rastislavke
- Nitra: pekný výkon, ale bohužiaľ pre vás dnes Košice s prehľadom. Mohli ste to skúsiť 6 na 4. Verím, že v piatok s pokorou to vyhráme.
- 23.4.2025 - 20:47
- +7
- strojar
- Tak s prehľadom určite nie.
- 23.4.2025 - 21:11
- +4
- VszKE
- Určite áno.
- 23.4.2025 - 21:32
- +6
- doc.koniferum
- určite áno.NR bez nároku.prehajdákaná presilovka 5 na 3.potom keď NR vyrovnala na 2:2 začala byť v laufe a súpera mohla mať na lopate,hrala presilovku keď to mohla strhnúť na svoju stranu a namiesto toho sa dali vo vlastnej presilovke vylúčiť za 6 hráčov na ľade.ďalej úplne lacný prvý gól Košíc.dalej Nitra všetko robila komplikovane,na všetko sa až moc nadreli,chýbala im ľahkosť kým naopak Košice mnoho vecí robili jednoducho akoby bez námahy.doslova mi KE pripadali tak,že keď si povedali,že dajú gól tak ho naozaj dali.no a faktor Buček.
- 23.4.2025 - 21:35
- +4
- steevee
- POMEEE NITRA: Ideme dalej. Netreba sa pozerat kolko zapasov treba vyhrat. Len sa pozerajte na najblizsi. TEN NITRA VYHRA. Strasne chyba Bucek a Lacka ,ale nitrianske srdce stale bije. POME NITRAAA- Dnes to Pobezalovo brvno v oslabeni bola velkaaa smola.... V Kosiciach ich ZIIIME !!!
- 23.4.2025 - 20:48
- +1
- Zkubydu
- Ty ich zis po kazdy krat, preto je 1: 3
- 23.4.2025 - 21:14
- +8
- BlackShadow
- Pobavil
- 23.4.2025 - 21:14
- 0
- BieloModra
- Kazdy ma co si uhra a my sme si uhrali presne toto. Na bilancovanie bude este cas, ale nezadrzatlne sa blizi a KE su jasne lepsie a silnejsie. Ci mal ist nas brankar dole, to uz je asi jedno, hlavne pri nasej efektivite a discipline...
Podme v piatok zahrat so ctou! - 23.4.2025 - 20:48
- +5
- Wana
- Šanca je minimálna, ale v podobnej situácii bola aj ZA v semi proti nám (prehrávala 1-3, zdecimovaný káder) a aj tak siahala na finále.
- 23.4.2025 - 20:57
- +1
- BieloModra
- Mne v podstate ani tak uz nejde o to na co siahame, uz mi ide skor o to, aby bol zapas v KE hodny vicemajstra
- 23.4.2025 - 21:07
- 0
- FP-jakubj
- Zase vás o toľko nevalcujeme, ale stále skúšate to isté.
- 23.4.2025 - 21:12
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- Ty často píšeš každý má to čo si uhrá... My sme vo finále úplne zaslúžene, vyradili sme PP ktoré malo formu ako hrom a ZA ktorá nás síce vytrapila na 7zapasov ale snáď v 6 sme boli lepší... KE idú vo finále ako píly ale sme im viac ako dôstojným súperom - 3zapasy úplne vyrovnané, iba včera nas KE vyučovali... Hokej sa túto sezónu ešte do Nitry vráti!
- 23.4.2025 - 21:16
- +4
- AryaStark
- Nepovedal by som,že práve od teba si tu toto prečítam.
Vicemajstrom ešte nie ste a kľudne môžte byť majstrom.
Máte ešte stále zostavu plnú šikovných hráčov.
Nehádž flintu do žita.
- 23.4.2025 - 22:38
- +3
- BieloModra
- je uplne jedno comu verim a co si zelam ja
len dost jasne vidim co hraju hraci a ano, v tejto faze serie viazne vela veci, klucova je ta, ze nevieme strelit gol napr. a to rozhoduje zapasy predsa. Netrvrdim ze sa seria nevrati do NR ale ta sila KE je evidentna - 24.4.2025 - 7:41
- +3
- roa
- Kľudne určite nie, len keď motyka vystrelí. Nitra v tomto rozpoložení a hlavne bez Bučeka má už len malú šancu.
- 24.4.2025 - 8:31
- 0
- AryaStark
- Tak a hráčom stačí prečítať si vás dvoch.
Čo v tej NR nemáte televízor?
Sledovali ste celé play off?
Košice sú najzranitelnejšie doma.
A tu sa už úkončuje sezóna?
Ale č8tsjte si to vlastne po sebe vy.
Vo finále za stavu 3:1 ste sa prakticky zmierili s druhým miestom.
Nechápem hlavne BieloModru.
Toto sa u nej nestáva.
- 24.4.2025 - 19:59
- 0
- Sedko NR
- No nič, gratulujem do Košíc, veľká škoda prvej tretiny a toho gólu na 2:3. V piatok skúsiť zázrak, ak nie tak titul pojde zaslúžene do Košíc. Na záver, Kmeč má aký problém s odvolavanim brankárov v takýchto situáciách ? Toto nebolo prvý raz a už neviem kedy by sa to viac pýtalo.
- 23.4.2025 - 20:49
- +1
- aMigos2
- Neni Lacka, neni Čederle
Neni Buček, neni strelec, Nitra polovičná.
Chýbaju lídri.
Ale ocenujem snahu chalanov, ale az od 2. tretiny.
V Košiciach to chce chlapa ktory prevezme na seba zodpovednost a bude strielať aj z prvej. Ja verim, ze este uvidime zapas v NR. - 23.4.2025 - 20:49
- +4
- opeKE
- Dovolim si povedat ze s Tonom na striedacke by tato seria byvala celkom ina. Kazdopadne v piatok to ideme ukoncit a hotovo.
- 23.4.2025 - 20:51
- +14
- Abdulláh
- true
- 24.4.2025 - 7:46
- 0
- strojar
- Celkom iná séria by bola s Lackom a Bučekom.
Včerajší zápas bol skvelé hokejové divadlo.
Tak má vyzerať finále. - 24.4.2025 - 8:23
- +4
- roa
- Presne tak, rozpadli sa dva najlepšie útoky a nedokázali ich nahradiť.
- 24.4.2025 - 12:29
- 0
- SlovakRanger
- No, dnes tesnejšie ale ten koniec odzrkadlil celý priebeh zápasov v Nitre, keď Košice prehustia obranné pásmo a napádajú, tak Nitra nemá moc možností. Gratulujem na východ
- 23.4.2025 - 20:51
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Adrumko
- tak predsa..uz som cakal ze Tonda nikto nevytiahne
- 24.4.2025 - 6:33
- +2
- V_S_Z
- Takticky skvele, nadplán
- 23.4.2025 - 20:51
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- V_S_Z
- Vidno, že sa báli
- 23.4.2025 - 21:05
- +3
- Slapshot12
- Ja osobne to nechápem, nie som síce tréner ale podľa mňa už nemal na čo čakať.. Ja si myslím, že mohol viac získať ako stratiť a navyše boli vtedy v tlaku. Podľa mňa to teraz ľutuje, že sa neodhodlal...
- 23.4.2025 - 21:12
- +2
- FP-jakubj
- Ja hlavne nepochopím, prečo sa stále skúšate dostať do pásma a neskusite hybridný icing dokorčuľovat alebo len tečovať dlhú prihrávku. Od toho sa to odvíja.
- 23.4.2025 - 21:14
- 0
- Slapshot12
- A ja hlavne nepochopím, prečo sa najprv nepozrieš na logo nicku, ktorému odpovedáš
. Ja som totižto z MI
.
- 23.4.2025 - 21:17
- +14
- FP-jakubj
- Píšem to síce v blbej osobe, ale skúsiť odpovedať môžeš
- 23.4.2025 - 21:57
- 0
- Slapshot12
- Rád by som ti odpovedal, ale vôbec netuším prečo to robia tak ako to robia. Ja totiž nekomunikujem s realizačným tímom a ani s hráčmi z NR a tým pádom nepoznám ani ich taktiku, ani ich zámery 🤷🏻♂️
.
- 23.4.2025 - 22:11
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Fandimhokeju
- Švárny a strach? Neznámy pojem. Včera po zápase jasne pomenoval, kto sa bojí.
- 23.4.2025 - 21:33
- +1
- radopKE
- …asi cukol😉
- 23.4.2025 - 21:38
- +2
- martin gal
- No,asi by sa nespočítali a báli sa,aby nakoníc nehrali siedmi proti štyrom....vid.na konci 2.tretiny.
- 23.4.2025 - 22:20
- 0
- FP-jakubj
- Potešila prvá tretina, druhú sme prestali hrať, jedno šťastie, že sa podarilo tu presilovku na konci využiť. Tretia tretina, tam sme hrali zodpovednú obranu, ktorá na Nitru platí. Dobre to hovoril komentátor na začiatku druhej tretiny, rozohrať od modrej a ísť do pásma na teč, toto by na Košice mohlo platiť. Našťastie to vôbec neskúšali.
- 23.4.2025 - 20:55
- 0
- mato-s
- Gratulka do Košíc , pri Kmečovi je druhé miesto nadplan .
- 23.4.2025 - 20:56
- +3
- Pukky
- Máte skvelého trénera, ktorý v prvej sezóne ako hlavný postúpil do finále, po ZČ skončil tretí, lepšie než Tondo minulý rok a vy si ho nevážite. Smutné.
- 23.4.2025 - 21:01
- +46
- BieloModra
- Dakujem za tento prispevok!
- 23.4.2025 - 21:03
- +4
- rastislavke
- podobne aj KE: niektorí vyhadzujú trénera. Pritom Cemanové najväčšie chvíle v KE ešte len prídu. Verím tomu, že ostane a po zmene rozmerov
- 23.4.2025 - 21:35
- +2
- BieloModra
- Nema preco menit posobisko v KE je on a jeho rodina spokojna, dava si zalezat na tom aby mal zabezpecene aj ine veci ako tie na lavicke, ale to sa najdu myslitelia co to spochynia
- 23.4.2025 - 21:42
- 0
- FP-jakubj
- Mne sa hra pod ním úplne nepáči, jednak včera druhá tretina dosť chaos z našej strany, to isté dnes druhá tretina. V sérii s Trencinom si urobil poriadok po prvých zápasoch, no aj Zvolen nás dosť trápil. Na to, že máme široký káder občas nepochopiteľne dostávame súpera na koňa. Nepozdáva sa mi to. Dnes sme pokojne mohli aj prehrať.
- 23.4.2025 - 22:00
- +2
- BieloModra
- Ste jeden zapas od titulu😄 a ty toto napises?
- 23.4.2025 - 22:04
- +1
- radopKE
- Niekomu sa nezavďačíš. Čo už😉
- 23.4.2025 - 22:17
- +3
- FP-jakubj
- Áno, dotiahli sme zápas do úspešného konca, aj série s TN a ZV, no ako píšem, viackrát sa zahravame s ohňom. Na SK extraligu to stačí, ale na medzinárodnú scénu by to nestačilo.
- 23.4.2025 - 22:34
- 0
- counter
- Ale veď my hráme SK extraligu a nie majstrovstvá galaxie. Až to tak bude, tak budeme mať 2och Ceemanov.
- 23.4.2025 - 23:40
- +1
- FP-jakubj
- Čiže úroveň je len naša liga a galaxia, nič medzi tým?
- 23.4.2025 - 23:55
- 0
- radopKE
- Aspoň netrep. Dan nie je na ľade, ale hráči a tiež je to človek z mäsa a kostí a nie neomylný robot. Vďakabohu za toho chlapa a budem rád ak ostane. A jedna postatná vec, na ktorú zabúdaš. Stojí proti nám súper. V každom zápase…
- 23.4.2025 - 22:15
- +1
- FP-jakubj
- Hráči sú na ľade, ale trénuje ich tréner. Ako hovorím, na našu ligu to stačí, no na zahraničie ani zďaleka.
- 23.4.2025 - 22:40
- 0
- VSS Košice
- Dobre moj, ale vazne by uz stacilo . Od vcera si uz napisal toho tolko , ze ani kptDanko by sa nemusel haMbit 😉🤔.
- 23.4.2025 - 22:49
- +4
- FP-jakubj
- Niekto chce vidieť hru, niekto chce trofej do vitríny
- 23.4.2025 - 22:51
- +2
- VSS Košice
- Ako neviem ake zapasy sledujes ale asi nie tie iste co aj ostatny diskutujuci .
Nevadi , dobru noc 😉 - 23.4.2025 - 23:06
- +2
- FP-jakubj
- Napríklad dnes sme hrali prvú tretinu veľmi dobre, s tou som bol spokojný.
- 23.4.2025 - 23:11
- 0
- Ricardinho13
- Zapni si NHL a sleduj play-off tam.
- 24.4.2025 - 7:32
- 0
- radopKE
- Keď ja ti niečo určíme, poviem a ty si to aj tak urobíš po svojom aj vtedy som na vine ja? Sa trošku preber
- 23.4.2025 - 22:55
- +1
- FP-jakubj
- Akoby som počul charakteristiku slovenskej reprezentácie.
- 23.4.2025 - 22:59
- +1
- radopKE
- Ukáž mi to čierne na bielom, lebo ja už som toho toľko počul
- 23.4.2025 - 22:16
- 0
- axxel
- Vravel to komentátor tuším pred druhým finálovým zápasom
- 23.4.2025 - 22:20
- +1
- radopKE
- No normálne si to idem zajtra prehrať
- 23.4.2025 - 22:25
- 0
- axxel
- Tak nakoniec to povedal v prvom zápase
... po ohlaseni zostavy Košíc... a asi to bude zmluva na viac rokov, keďže povedal, že sa dohodol na spolupráci do ďalších sezón
- 23.4.2025 - 22:43
- +1
- radopKE
- Už ti verím. Dcéra mi to našla
Je to rozhodne super správa.
- 23.4.2025 - 22:52
- +1
- Baco11111
- Moja reč. Aj podľa môjho názoru je pre Cemanna najväčším handicapom v Ke aktuálne rozmery hracej plochy, štatistiky to zrejme potvrdia. Po rokoch zase zvážim kúpu permanentky na budúcu sezónu, aj keby sme ten titul nakoniec nebrali.
- 23.4.2025 - 21:58
- +4
- HCKEFANS
- Tie statistiky a postrehy zverejnim ked vsetko skonci.
- 23.4.2025 - 22:12
- +2
- kubinho
- Po tom konci sveta jak sa teraz predikuje s novym papezom?
- 24.4.2025 - 9:13
- +1
- sloniik
- taka kotlarovska odpoved
- 24.4.2025 - 9:37
- 0
- Standacik
- ale tú sú tieto štatistiky podľa skutočnosti
- 24.4.2025 - 9:57
- 0
- sloniik
- Poukazujem na styl odpovede.
- 24.4.2025 - 12:41
- 0
- amaskiea
- tiež hovorím, holt, po Tondovi by to mali ešte aj onakvejší mágovia ťažké v Nitre
- 23.4.2025 - 21:06
- +3
- Kehrmann
- Súhlas. Cela sezóna bez výraznejších problémov a kríz s peknou útočnou hrou. Kmec si svoje miesto veľmi dobre zastal a teším sa na budúci rok
- 23.4.2025 - 21:08
- +10
- samajamado
- Ale v Play Off uz musis vediet tu taktiku aj menit. Namiesto toho aby sme ako vlani hrali takticky vyspelo a skolili supera z efektivity, tak hrame natlakovy hokej ktory nema ziadnu prekvapivu myslienku. Kosice nas dokazu krasne eliminovat - proste sa na nas pripravili a mam pocit, ze my sme sa nepripravili vobec.
Kmec si svoje miesto zastal asi tak ako v sezone 2016/17 ked sme boli 2. po ZC a vo finale nas vygumovala BB. V dalsej sezone kedy uz nezdedil majstrovske muzstvo po Tondovi bol odvolany.
Priamo k zapasu, to ze 2,5 minuty pred koncom neodvolali brankara este pochopim, ale nepochopim preco tam bola 2,5 minuty jedna patka, ktora uz po prvej minute tahala nohy. Nemohol tam dat na tu presilovku inu formaciu s tym, ze na poslednu minutu a pol tam da tych co tam boli 2,5 minuty? - 23.4.2025 - 23:30
- +1
- BieloModra
- Jasne ze ano
- 23.4.2025 - 21:22
- 0
- radopKE
- Po Stavjaňovi to má každý tréner v Nitre ťažké. To bez debaty. Kmeč mi niekedy pripadá príliš nerozhodný. Ja som na konci čakal, že tam nabehnete šiesti. Chudák Aito, mohol sa aj roztrhať.
- 23.4.2025 - 21:55
- +1
- BieloModra
- Pocetna vyhoda, nie je pre nas vyhoda, nevsimol si si?😄
- 23.4.2025 - 22:02
- +1
- radopKE
- Ale poznám vaše konce zápasov . Keby ste tam boli šiesti vyrovnali by ste. Tak ja im verím a ty nie?
- 23.4.2025 - 22:20
- 0
- AdamNR
- Takticky ho prehral aj Bartovic, nie to este Ceman. Hrame naivny, juniorsky hokej do plnych, ktory vzdy vyhori proti timom so systemom - BB, Slovan, KE. Kym hrame proti PP, ZV, kde sa ide do plnych, vyhravame…
- 23.4.2025 - 21:26
- +2
- AryaStark
- V čom ho prehral Bartovič?
Naivný juniorský hokej a drb finále?
Kde ste v tejto sezóne vyhoreli?
Absolútne bez problémov ste dokráčali do play off a hráte finále.
Neviem fakt neviem,ale až na pár jedincov ,ktorý stoja pevne nohami na zemi ste gágaji,táraji a prďúsi.
Naivný juniorský hokej.
Toto zadrie fanúšik intergalaktikos vo finále.
Prežívať také sezóny ako vy posledných desať rokov tak som v siedmom nebi.
Nechápem. - 23.4.2025 - 21:37
- +3
- Nerkio
- AryaStark,Dakujem 🙏
- 23.4.2025 - 21:54
- 0
- roa
- Dostať sa do finále s naivným juniorskym hokejom to sa len tak hocikomu nepodarí.
- 23.4.2025 - 22:12
- +2
- lesslie69
- Skvelého trénera? Dnes štvrtý zápas a nijako nedokázal zareagovať na Cemanovu taktiku.
- 23.4.2025 - 21:22
- +8
- AryaStark
- Ako mal zareagovať v prvom zápase série?
Vyhral ho so svojím mužstvom na nulu. - 23.4.2025 - 21:48
- 0
- Pierre
- A potom 3x po sebe prehral ...
- 23.4.2025 - 22:07
- +1
- Wana
- Ze keby v štyroch tak teraz sa v Košiciach už majstrovsky pije 🙃
- 23.4.2025 - 22:12
- 0
- kubinho
- v Kosiciach sa pije majstrovsky cely rok, teraz len bude zamienka
- 24.4.2025 - 9:14
- +3
- AryaStark
- Veľký.
Pretože pre nestranného fanúšika,ktorý bol zainteresovaný len vo štvrťfinále je naozaj úsmevné sledovať trénerského mága ,ktorý dokáže doma toto.
O štvrťfinále nebudem písať,ale vyhrávať 3:0 v sérii s desiatym mužstvom a za stavu 3:1 ísť domov a dostať 0:3 tak to si isto za klobúk nedá.
Nemám absolútne nič proti KE.Prajem vám len ma vyrušujú tieto reči.
Ja som to lísal,že si idete po dve víťazstva von.
Tak aj je.
Ale za domáce výkony?
Oznámkujte si ho.
- 23.4.2025 - 22:25
- +1
- Julo5
- Celu zakladnu cast ho ludia vyhadzovali a nakoniec hrame finale.Zrejme az tak slaby trener neni.
- 23.4.2025 - 22:27
- +1
- 10Messi10
- Toho Kmeča nechapem ako pre nas dobre ,prečo pri presilovke nestiahol brankara nechapem doteraz
- 23.4.2025 - 20:56
- +1
- axxel
- Dobre ..v piatok sa vidíme na letisku... a pijeme
- 23.4.2025 - 20:57
- +3
- Pukky
- Nitra hrala v play off o 6 zápasov viac, plus točí stále rovnakú zostavu. Naši majú ďalších 3 útočníkov a 1 obrancu, ktorí zahrali pár zápasov a ušetrili sme tak sily, ktorých máme navyše. Nitra chce, v určitých fázach aj zatlačí, ale každým zápasom vidieť, že sily ubúdajú. To je hlavný dôvod, že je 3:1. A tiež to, že naši legionári idú prvú kozmickú. Tevez, Parlett, Pollock a Archambault vedia sami rozhodnúť zápas. Najlepsi hráči ligy hrajú najlepší hokej v sezóne. Ak v tom budú pokračovať, v piatok sa to skončí.
- 23.4.2025 - 20:59
- +5
- VSS Košice
- to co je za kalkulacka , ze o 6 zapasov viac ?
- 23.4.2025 - 21:03
- +5
- Pukky
- Juj sekol som sa. Blbosť z mojej strany. Nitra nehrala predkolo, ved skončila 3. Idem do kúta.
- 23.4.2025 - 21:07
- +1
- VSS Košice
-
- 23.4.2025 - 21:12
- +2
- peto137
- Na to, ze tu o tom tocis uz druhy den, si sa dost sekol.. asi dalsi odbornik z vyhodu... volajte sandare!!!
- 23.4.2025 - 21:25
- +1
- Pukky
- 😀
- 23.4.2025 - 21:26
- 0
- Ricardinho13
- A nemáme len 3 útočníkov v zalohe, ale až 5 (Bartanus, Zigo, Šimun, Repčik a Kohút)
- 23.4.2025 - 22:20
- 0
- Wana
- Vy ste si vybrali smolu na zranenia počas sezóny, my cez play-off... Mám taký vodojem že v nedeľu sa bude este v Nitre hrať
- 23.4.2025 - 21:03
- +2
- radopKE
- Nedeľa je len tvoje zbožné želanie, ale nikto ti ho neberie. A keby aj. Nitra Košice 3x po sebe neporazí.
- 23.4.2025 - 21:42
- 0
- aRt
- Nehovor hop..
- 23.4.2025 - 21:45
- +6
- radopKE
- Veď píšem, že to želanie mu neberiem. A keď aj v piatok vyhrajú,3x za sebou nás neporadia. Na to máme dosť skúsený tím. 😉
- 24.4.2025 - 1:04
- 0
- Shaggy9
- nikdy nemozes vediet, pred par dnami nitra vyhrala u vas na nulu, nezabudaj
- 24.4.2025 - 10:16
- +1
- Proky99
- Je uz verejne tajomstvo ze to tolko omielane “letisko” Cemanovi absolutne nesedi, vedia to fanusikovia, vie to on a vie to aj nase vedenie urcite. Tym ze ho podpisali na 2 roky to asi nenechaju len tak. Ak sme mali taku super uspesnost v zapasoch vonku hlavne na mensich ladoch, ktovie co to urobi ked ten mensi lad budeme mat aj doma.
- 24.4.2025 - 10:49
- 0
- Fandimhokeju
- Na zvyšných štadiónoch to rozšíria na maximum, aby sme vonku nemohli vyhrávať.
- 24.4.2025 - 10:57
- +3
- Veducinel
- V nedelu sa urcite uz v Nitre hrat nebude. Uz je koniec tak to pochop😊 Kvalitu neoklames. Tu retaz, na ktoru viazete pukY si uz mozte kludne nechat v Nitre😆
- 23.4.2025 - 22:14
- +2
- Jimmy Tulipan
- Hraci idu s pokorou, nie je potrebne robit ramena...
- 24.4.2025 - 0:16
- +1
- matus53
- ale ze aky velky frajer je s teba
- 24.4.2025 - 20:11
- +1
- Lacerta
- S koho s coho s teba
Z kym z cim z tebou
🤪 - 24.4.2025 - 20:32
- 0
- radopKE
- Z koho z čoho
S kým s čím s tebou - 25.4.2025 - 0:02
- 0
- Fandimhokeju
- Netvrdím,že nemáš pravdu. Ale dnes skórovali len slovenskí hráči a útok Lamper, Havrila, Rogoň je ozdobou celého playoff. A Janus? Je neuveriteľné, ako čaruje v bráne. Za celú vyraďovaciu časť prakticky nedostal gól po chybe. Vytknúť sa mu môžu len tie dva nevydarené výlety za bránu a to je na 13 zápasovú šnúru bez striedania obdivuhodné.
- 23.4.2025 - 21:43
- 0
- fanke27
- ja by som mu kľudne dal titul MVP v PO
Tie jeho % a zákroky sú famózne
- 23.4.2025 - 21:51
- +8
- aRt
- Ak vyhrame titul, bolo by pekne konstatovanie ze obe MVP boli pre brankarov. A zasluzene v oboch pripadoch
- 23.4.2025 - 21:53
- 0
- Nerkio
- Zasluzil by si.Celkom urcite .
- 23.4.2025 - 21:58
- 0
- strojar
- Nedostal gól po chybe.
Iba dostal dva góly po nevydarených výletoch za bránu.
Takže si ujasni či dostal alebo nedostal. - 23.4.2025 - 21:56
- +1
- Fandimhokeju
- Dobre, keď sa hráme na slovíčka. Mimochodom dostal len jeden gól, pri druhom výlete bol vylúčený.
- 24.4.2025 - 1:31
- 0
- amaskiea
- pár dobrých momentov tam bolo, hlavne v 2. tretine, ale inak dosť veľký kŕč Nitry, prehra gólom z presilovky za príliš veľa hráčov hovorí za všetko
- 23.4.2025 - 21:00
- +1
- FP-jakubj
- Skôr sa mi páčila prvá tretina. Druhá bola taká zaspata, ešteže sa podarilo presilovku uhrať, lebo inak sme ich extra nehrali
- 23.4.2025 - 21:01
- 0
- Bielomodry
- V Piatok vyhrame v Kosiciach a pojde tato seria na 7 zapasov..
- 23.4.2025 - 21:01
- +1
- rastislavke
- je to možné: ale nestavil by som si na to.
- 23.4.2025 - 21:03
- +1
- MaToooo
- No ale keď zajtra vyhrate,čo je celkom možné tak to bude stále len na 6 zapasov
- 24.4.2025 - 8:37
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kilozom
- dakujem: Dakujem Kosice, hocikto porazi Nitru, rtomu som vdacny.
- 23.4.2025 - 21:02
- +8
- hejhejhokej
- som rada ze si si dal kvoli nam taku namahu a zaregistroval sa len aby si toto napisal cim viac ludi ako ty tu tym lepsie
- 23.4.2025 - 21:08
- +2
- ElwisNR
- Gratulácia do Košíc.Chlapci bojujú ale je to málo.Katastrofálne presilovky a zbytočné vylúčenia žiaľ možno ak by sme vedeli počítať do 5 a sledovali lepšie hru nemuseli sme dostať gól na 3:2.Pre mňa je finále sklamaním čakal som výsledkovo aj herne viac.Rovnako od trénera som čakal že bude vedieť lepšie reagovať na hru Košic.Kde je mužstvo z 1.finálového zápasu?Myslím že momentálne nemáme na viac rád by som sa mýlil ale cítim veľké sklamanie a frustráciu.
- 23.4.2025 - 21:05
- +2
- Wana
- Ja mám podobný pocit. Kmeča som celú sezónu zastával a nevyhadzujem ho ani teraz, ale finále nezvláda za mňa hlavne trénerský štáb. Ako je možné že nám cele semifinále a finále (11z) nefunguje presilovka? Ako to že to nevedia nacvičiť? A ked teda nevedia tak kurnik postavme dvoch chlapov pred bránu a nahadzujme keď nič ine nevieme Green tak dal KE 5golov v PO pred tromi sezónami - jaaaj sorry šak my mame problém sa dostať aj do pásma... Tak isto proti Žiline, dávali nam v oslabovkach góly jak na bežiacom páse a Žilinskú presilovku precitali a reagovali az po 5zapasoch... Asi ako sme si vychovali hráčov, tak si musíme aj trénerský štáb - v tom je vo finále najväčší rozdiel, tam maju KE navrch...
- 23.4.2025 - 21:11
- +5
- 10Messi10
- Sklamanie prečo ste vo finale to je uspech.Plus to na Košice v play off neviete a pozri si kader Košic hrate to čo vam super dovoli proste Košice su lepšie to je cele.Od začiatku už v septembri som vravel ,že tieto Košice v play off neda nikto ak sa niečo zazračne nestane.Striebro je uspech tiež si myslim a to ešte nieje koniec
- 23.4.2025 - 21:13
- +6
- ElwisNR
- Ak piatok prehráme tak zablahoželám KE k 10.titulu a život ide ďalej.Nehodnotím historickú úspešnosť klubu ale to že aktuálne nedokážeme reagovať na hru KE a vývoj zápasu a to čo sa nám darilo v 1.zápase nám teraz nefunguje a KE to často uľahčujeme našimi zbytočnými chybami.Zápas sme mohli otočiť aj skôr a nie pár minút pred koncom a riešiť kedy mal byť brankár odvolaný z bránky to nebol rozhodujúci moment zápasu.
- 23.4.2025 - 21:47
- +3
- Jimmy Tulipan
- k 12-temu titulu. Federalne ktore su casto opominane, maju urcite vacsiu vahu ako SVK.
No k tomu este daleko - 24.4.2025 - 0:19
- +8
- moňo
- Medaile? To fakt niekto ráta? Ja viem, len kolko Slovan ziskal titulov, druhe a tretie miesta ma absolutne nezaujimaju.
- 23.4.2025 - 21:49
- +6
- fabbeN
- My čo sme roky rokúce bojovali o extraligu a potom aj o vlastný klub tak nás to zaujíma.
- 23.4.2025 - 21:52
- +8
- rastislavke
- Z pohľadu tímov mimo SBA-KE: je to irelevantné. Z pohľadu Nitry je úspech dostať sa do top 3 určite. Keď budú mať 5 titulov, čo nie je nerealistické v horizonte 10 rokov, určite je to úspech.
- 23.4.2025 - 21:54
- +2
- rastislavke
- oprava: pre KE SBA nepodstatné, pre ostatných je to relevantné, každá medaila.
- 23.4.2025 - 21:55
- +2
- templar
- Ešte, že si sa opravil...irelevantný...
Myslím, že nebudem ďaleko od pravdy, keď napíšem, že drvivej väčšine Duklákov, Zvolenčanov alebo Bystričanov je nejaké extraligové striebro/bronz ukradnuté...zato NR-oši určite presne vedia aj počet zemiakových... - 23.4.2025 - 22:06
- +3
- miro-nr
- Duklakom je v poslednej dobe tuším ukradnuté aj playoff .
- 23.4.2025 - 22:21
- +6
- templar
- Správne, Mireček...reč bola ale o inom...
- 23.4.2025 - 22:36
- +2
- AryaStark
- Tak nám na tribúnach a hráčom vtedy na ľade to striebro ukradnuté nebolo
Bola to vtedy pekná párty. - 23.4.2025 - 23:02
- 0
- moňo
- Mas pravdu, ked sa z toho tesia 🙂
- 23.4.2025 - 22:18
- +1
- fanke27
- Niekto kto sa zaujíma o hokej to určite ráta.
Ja osobne áno.
Nitra za posledných 10-12 rokov získala najviac medailí.
Za 10 posledných sezón boli 6x vo finále.
Plus robia úctyhodnú prácu s mládežou.
Minimálne za mňa klobúk dole. - 23.4.2025 - 22:09
- +15
- moňo
- Ja sa zaujimam o hokej dost intenzivne uz dobrych 40 rokov, ale absolutne netusim, kolko mame druhych a tretich miest a ani ma to nezaujima. Rata sa jedine titul
- 23.4.2025 - 22:17
- +3
- radopKE
- Pri všetkej úcte je to tak
- 23.4.2025 - 22:27
- +9
- fanke27
- Čiže teoreticky ak by jeden klub bol za sebou 10x vo finále, získal 10x striebro, tak je horší ako klub, ktorý raz vyhral titul hej? Zaujímavá logika
Samozrejme titul je titul, ale prácu Nitry v posledných 10-12 sezónach treba uznať - 23.4.2025 - 23:35
- +8
- thovthKe
- Tak teoreticky, aj na OH sa určuje poradie krajín podľa počtu medaily. A krajina ktorá má jednú zlatú a prd iných je vyššie ako krajina ktorá ma pár striebro aj bronz.
Prácu Nt, predsa nik nespochybňuje - 24.4.2025 - 0:02
- 0
- Jimmy Tulipan
- Myslim, ze fanusikovia toho pomysleneho desatnasobneho neuspesneho finalistu by vsetkych tych desat medaili, vymenili za moznost aspon raz oslavit titul.
- 24.4.2025 - 0:23
- +4
- Baco11111
- Tak to prosím vysvetli napríklad, tým čo robia štatistiku v hodnotení národov na OH, tam jedna zlatá preváži teoreticky aj desiatky striebra a bronzov. Proste titul, obzvlášť pri kolektívnych športoch, je jedinečný ažiadna iná štatistika okrem tej titulovej ho neprekoná.
- 24.4.2025 - 11:05
- +1
- BieloModra
- a to je uplne ok, nas ale zaujimaju vysledky celkovo tak to netreba riesit nie?
- 24.4.2025 - 7:17
- 0
- anze19
- Kosice zistili po prvom zápase ze s nami nemozu hrat hokej hore dole. System 5 striedaní s cakanim na cervenej a nasladne 3 striedania silny forceking plati na nas a vlastne aj na celu ligu. Mna len trapi ze presne vieme co kosice budu hrat a nevieme sa na to pripravit. Finale presne rovnake ako minuly rok. SnV sa fyzicky a hlavne emocne vybila s Košicami na 7 zapasov. Presne ako my so zilinou. Emocne sme uplne dole. Chytime sa v zapase 10 minut tlacime ledva vyrovname a spravíme útočný faul? Zle striedanie? Puk von mimo mantinel? To sa vo finale stat nemoze. V kosiciach rozhodne 1 tretina. Kasim by mal ist do brany a ked poda vykon ako v prvom zapase mame sancu
- 23.4.2025 - 21:21
- +4
- blaznivyir
- Košice pekneeeee....prajem titul Vám!!!! Držte sa!!!
- 23.4.2025 - 21:05
- +8
- Lukash_ke
- Balada, klobúk dole aj Nitre, že to ešte zdramatizovala, lebo už to chvíľu pripomínalo exhibíciu. 2 body z NR, fiiiiiih paráda.
V piatok máme na dosah niečo veľké. Poďme si po 12. titul
🏆1985/86
🏆1987/88
🏆1994/95
🏆1995/96
🏆1998/99
🏆2008/09
🏆2009/10
🏆*2010/11*
🏆2013/14
🏆2014/15
🏆2022/23
⏳2024/25 - 23.4.2025 - 21:06
- +21
- Zkubydu
- Za mna spokojnost s vykonom: vysledkom, aj s Match Ballom
- 23.4.2025 - 21:07
- 0
- tulen - kosice
- bombááá 💣: 3:1 ... s tým som nerátal, vďaka 🖤🧡
- 23.4.2025 - 21:09
- +4
- hejhejhokej
- nuz tvrdost dobra hrame tvrdo co nam chybalo vo finalovych seriach predtym len tento krat chyba nieco hre… hocikoho dostaneme verime si na neho ale ak je v druhom muzstve Zigo, Bartanus, Lamper tak sme tsm kde pred 8 rokmi
- 23.4.2025 - 21:10
- +1
- NR
- No velka deka na nas spadla,puky nam odskakuju,nevieme sa dostat do sanci,ked aj spravime tlak pride vylucenie alebo inkasujeme.
Sice nieje koniec ale zamna je to dobra sezona,musime si vazit kazde jedno finale co hrame.
Pome Nitra - 23.4.2025 - 21:11
- +4
- P24
- Škoda : Chyba tomu "niečo", čo by to preklopilo na našu stranu. Niečo ako výkon Kašíka Vrbovom zápase. Hráč, ktorému to tam padne z bufetu, nadpriemerné presilovky...niečo. pozitívom jese ak sa to niečo objaví, tak to sme schopní urvať na našu stranu. Negatívum, že už nie je priestor na zaváhanie, navyše po tejto prehre mame kosicebuz príliš vlezené do hláv.
- 23.4.2025 - 21:13
- 0
- strojar
- Prvá tretina - jasná dominancia Košíc.
Druhá a tretia tretina skvelé hokejové divadlo hodné finálovej série. - 23.4.2025 - 21:15
- +7
- lesslie69
- Nitre veľmi chýba Buček aj Lacka,to je bez debaty, ale najviac jej chýba tréner.Skutočný tréner a nie Kmeč.Ten môže trénovať vodné pigy národný výber Pakistanu,ale v žiadnom prípade nie mužstvo,ktoré má ambície na titul v hokeji. Zoberte ma,ale tak to vidím. Keby tam na tej lavičke nebol,nikto si to nevšimne.
- 23.4.2025 - 21:15
- +5
- lesslie69
- Zožerte ma som chcel napísať.
- 23.4.2025 - 21:16
- +1
- strojar
- Nikto ťa nezožerie.
Len nepíš hlúposti. - 23.4.2025 - 21:20
- +4
- sloniik
- Na pivo ta mozme zobrat, ked prides nedelu na hokej do Nitry a vysvetlime ti, ze ten Pakistan nechame niekomu inemu a nie Kmecovi
- 23.4.2025 - 21:23
- +1
- lesslie69
- Ja by som prišiel, ale v nedeľu sa už v Nitre žiaden hokej hrať nebude.Ledaže by sme si zahrali niekde na parkovisku s tenisovou loptičkou. Aj to neviem, lebo ja som lenivý a nechce sa mi behať
- 23.4.2025 - 21:27
- +2
- Demon
- Dnes uz take prazdne parkoviska, kde sa da hrat "teniskovy hokej", aj tak nenajdes. Mozno niekde pri Lidli pocas statnych sviatkov
- 23.4.2025 - 21:30
- +1
- sloniik
- To su chabe vyhovorky, nedelu ta cakam na Sihoti pri bufete 😁
- 23.4.2025 - 21:31
- +1
- lesslie69
- Vo výhovorkách ja som profík. Moja žena by ti vedela rozprávať za tých 31 rokov,čo sme spolu
- 23.4.2025 - 21:42
- +2
- P24
- Zas no: Tiež nie som vyslovene zástanca kmeča, ale nájsť trénera, ktorý sadne do špecifického prostredia tiež nie je len tak. Za mňa osobne, ak by mi niekto pred sezónou povedal, se to dosiahneme do finále, bude to nadplán. Jasne, se keď tam už sme, tak to boli pozerať sa na to, ako vždy, keď sa nadýchnite, tak nás Košice uzemnia.
- 23.4.2025 - 21:28
- +1
- MV
- Kmec je dobrý tréner a určite by som ho nehodnotil podľa toho, že s kádrom bez dvoch najproduktívnejších hráčov nedokázal porazit tieto KE. Ak by sme minulý rok hrali s nimi, možno by to vypadalo veľmi podobne aj so Stavjanom na lavičke.
- 23.4.2025 - 21:35
- +5
- Abdulláh
- uplny suhlas
- 24.4.2025 - 7:51
- +1
- sloniik
- Velmi zle sme zacali a ked sme sa aj snazili nieco spravit, vsetko nam zas od nervozity odskakovalo.
Od druhej tretiny vsak nastupilo ine muzstvo a zacali sme hrat svoju natlakovu hru. Skoda, ze sme zas doplatili na nasu matematiku a ze nevieme, kolko mame hracov na ploche.
Zaver sme mali dost nervozny a tak si to Kosice postrazili.
Pome Nitra zabojovat o druhy bod v serii! - 23.4.2025 - 21:15
- +1
- MV
- KE znova zaslúžene, príliš ľahko sa dostávajú do šancí a dávajú góly a my naopak sa do šancí dostávame málo. Úplný rozdiel oproti prvým zápasom, kde KE nam 90min nevedeli dať gól. Letisko je teda paradoxne sanca pre nás keďže na ňom nemáme problém preletieť do pásma. S kúskom šťastia sa séria môže kľudne vrátit do NR.
- 23.4.2025 - 21:22
- +3
- strojar
- Príliš ľahko sa dostávali do šancí v prvej tretine.
Potom už nie. - 23.4.2025 - 21:59
- 0
- MV
- mozno tazsie, ale podstatne je, ze vzdy ked potrebovali gol, tak do cca 5 min ho aj strelili
- 24.4.2025 - 10:25
- 0
- Kessi
- Ja len krátko, na parádu chlapci,verím že v piatok to ukončíme!!
Bola som na oboch zápasoch v Nitre. Včerajšok radšej nekomentujem, bolo to dosť napäté na konci zápasu, SBS trošku premotivovaná, dnes to bolo omnoho lepšie, len som nepochopila prečo zakázali KE fansu dnes používať megafón…??
Škoda, že som nestretla Bielomodru.. tak Andrejka snáď nabudúce(dúfam že nie v nedeľu : -)))
- 23.4.2025 - 21:26
- +1
- BieloModra
- Mas postu Zuzka
- 23.4.2025 - 21:37
- +1
- AryaStark
- Tak toto je niečo,čo sa udeje raz za nejakú tú dekádu.
3:1 pre KE a ja im neverím,že budú titul sláviť doma.
Tento rok získate titul vonku.
Dávno som nevidel tak sebavedomo hrajúce mužstvo v celom play off vonku.
Tohtoročné zápasy Košíc vonku ak sú prácou trénera tak mu gratulujem.
Takže pre Nitru nie je nič stratené.
- 23.4.2025 - 21:26
- +1
- fabbeN
- My nebudeme ticho
keď Nitra dneska hrá
nam nevadí že prehráš
my stále fandíme
chceme vidieť za to
jak tam bojuješ
a ak tam srdce necháš
potom spívame!
Olé olé olé
Poďme chlapci nitránsky, jeden zápas ešte urveme. V piatok spívame aj v Košiciach - 23.4.2025 - 21:27
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- A este jeden postreh keby Pán Gill dal z tých tutoviek ktoré má každý zapas minimálne 2 aspoň polovicu gólov tak by bol stav série trošku iný. Ukameňujte ma, ale mne ten chlap pije krv celú sezónu a nebudem za ním plakať ak by odišiel...
- 23.4.2025 - 21:30
- +1
- fabbeN
- Nie je to strelec je to playmaker a pasoval k Bučekovi. Mne by chýbal pre jeho pracovnú morálku. Odovzdal Nitre veľa, oveľa viac než nejaký iný legionár.
- 23.4.2025 - 21:36
- +7
- Wana
- Fabben v tomto sa nezhodneme... Playmaker je, ručičky má to áno ale je neproduktivny a kúri. Odohral tu svoje ale za mňa je jeho príbeh v Nitre dopísaný. To ako vyrovnal v powerplay vo štvrtom zápase proti PP mu ale nezabudnem 👍
- 23.4.2025 - 21:45
- +4
- fabbeN
- Nemusime sa zhodnut vo všetkom, pohoda
- 23.4.2025 - 21:56
- 0
- strojar
- Strelcami mali byť Jackson a Passolt.
No nie sú.
Teda určite nie takými ako sa očakávalo. - 23.4.2025 - 22:01
- +1
- Wana
- Ale aj Jacskon aj Passolt majú 4x viac bodov za playoff ako Gill + každé krídlo sa pri ňom túto sezónu trápi...
- 23.4.2025 - 22:21
- 0
- miro-nr
- Strelcom mal byť hlavne Samo a Bubela. Jackson také lepšie plus .
Veľa sa očakávalo od Dešanela.
Ja som v podstate spokojný s druhým miestom,pred sezónou som písal ,že po titule im odpustiť všetko,len vypadnutie nie.
Viem,že to často príliš prežívam ,ale nepomôžem si . - 23.4.2025 - 22:25
- +4
- axxel
- Ako na centra prvej formácie hra Gill slabo a nato doplacate ... proste musi začať bodovat, 5 bodov za cele playoff je malo ... playmaker je aj Pollock ci Archambault ... veľakrát sa tu na nich hromzilo, že to majú na salame... ale hlavne Pollock keď je prítomný v zápase tak dokáže pekne veci ... Gill nie je zlý, ale nie je ani rozdielovy
- 23.4.2025 - 21:55
- +3
- Wana
- Nízka produktivita Gilla úzko koreluje s nižšou produktivitou Bučeka... A platí to aj opačne.
- 23.4.2025 - 22:11
- +1
- Wana
- V najutocnejsom teame ligy aby mal center prvej formácie + legionár + prva presilovkova formácia + na kridle Buček priemer 0,65b/z v ZČ a v playoff v 17zapasoch 1+3 je na vyhadzov... Keby je ešte nejaký defenzívny špecialista jakštakš s prižmúrenými oboma očami - ale on kúri v obrane jak Kašík a ešte koľkokrát sa vyserie na backcheck ani spomínať nebudem... Za mňa adept žiaľ na uvoľnenie legionárskeho miesta
- 23.4.2025 - 21:41
- +2
- MV
- Taky Buncis tuto ulohu zladal ovela lepsie. Pravda je, ze Gill je dobry hrac a ma dobre momenty ale 1. center legionar ma byt vyslovene rozdielovy hrac. Passolt, Jackson, Cotton mozu zostat, Deschenou, Gill a Green mi chybat nebudu.
- 23.4.2025 - 22:01
- +2
- miro-nr
- Passolt neostane a ďalší dvaja .... no uvidiš po sezóne .
- 23.4.2025 - 22:28
- +2
- Render 77 Nr
- Cotton sak ten spravil cez finále 4 góly súperovi to fakt tuším jeden dal tak si to zrátaj
- 24.4.2025 - 7:05
- +1
- MV
- kto nespravil chyby? mne tiez lezie na nervy ale jedneho ofenzivneho beka vsak potrebujeme a zda sa mi stale platnejsi ako Green. ak vsak pride niekto iny tak fajn.
- 24.4.2025 - 10:31
- 0
- strojar
- Kto nespravil chyby?
Napríklad "starý pán" Mezei robí naozaj minimum chýb. - 24.4.2025 - 10:38
- +4
- MV
- tiez mu v KE usiel Pollock, ktory ho obehol a spoza brany nahraval Jaskelainena.
- 24.4.2025 - 11:23
- 0
- miro-nr
- Ale robí,len nie také laksné -teda ak sa to tak píše
- 24.4.2025 - 17:40
- 0
- Render 77 Nr
- Ja by som sa nečudoval Andrejka keby sme to odmenili ale Slovákov máme fajn chcelo by to aj slovenského brankára
- 24.4.2025 - 7:26
- +3
- BieloModra
- noooo len na "vychova a posuvanie hracov do lepsich lig" to stale plati a nic sa na tom nemeni. Kader sa obmeni ci sa jedna o legionarov ci Slovakov, je jasne ze aj na poste brankarov
- 24.4.2025 - 7:34
- 0
- sloniik
- Tu vychovu ani netreba menit. Vlastne anoi, menit tak, aby sa to stale len a len zlepsovalo a to nam ide.
Obmena bude asi riadna, ale zas bude to len dobre, treba novu krv do timu - 24.4.2025 - 7:37
- 0
- Render 77 Nr
- Dúfam že budúcu sezónu Lisy bude hrať celú sa mi páčil výborne hral
- 24.4.2025 - 7:42
- 0
- BieloModra
- spravne.... ved nie nahodou mame podpisanych 6 hracov juniorky a tak dlhe obdobie. Obmena majstrovskeho timu bude jednak prirodzena a aj potrebna.
- 24.4.2025 - 7:44
- +4
- sloniik
- Odpovede aj pre Rendera
U mna Lisy na paradu. Ten chalan ma pred sebou riadnu buducnost. A ak by bol v obrane s Branom, nauci sa toho neskutocne vela.
Ostatni chalani z juniorky, ved pozrime sa na MS U18, kolko tam je chalanov z HK Nitra. To je uzasna vizitka prace s mladezou v Nitre.
Urcite mi budu nejaki chalani z aktualneho timu chybat, ale pridu dalsi, ktorych si oblubime. A hlavne, ak sa u nas vypracoval ktorykolvek z nich, ako napr. Cedo, budem sa len a len tesit, ak budu hravat este v lepsich ligach. - 24.4.2025 - 8:17
- +4
- BieloModra
- tak! a presne to je to na co mize byt fanusik NR hrdi
- 24.4.2025 - 8:49
- +1
- Wana
- To nebolo kebystovanie, skôr pohľad na to že mame prvého centra ktorý žiaľ neboduje (nielen proti KE ale cele play-off)... A nemali by sme ho v NR držať kvôli spomienkovému optimizmu 🤷🏻♂️
- 23.4.2025 - 21:55
- +4
- miro-nr
- Presne,#29 #65 #51 fajn,ale stačilo.
Neviem koľko zarábajú,no čo tak obetovať sezonu-dve bez úspechu a začať stavať na vlastných hráčoch . - 23.4.2025 - 22:31
- 0
- sloniik
- Zkubydu je taky popleteny, ako Stanko Ch. Aj fandil Nitre a potom zrazu uz Kosiciam a este sa aj premenoval na Miska. Vsetci su na hlavu a on mudry, ale on bude stale len ten popleteny Stanko
- 24.4.2025 - 7:33
- +3
- majkelthe
- Košice skvelé!
- 23.4.2025 - 21:33
- +8
- Analytix
- Gratulacia do Kosic.
- 23.4.2025 - 21:35
- +4
- Dinko
- No a v piatok to ukončiť
- 23.4.2025 - 21:37
- 0
- aRt
- Musim povedat ze som velmi prekvapeny a po piatku by som musel mat velmi silne ruzove okuliare na to, aby som predpovedal ze bude 1:3.
Na druhu stranu aj my aj Nitra velmi dobre vieme, co znamena vyhravat 3:1 a mat problem to ukoncit
- 23.4.2025 - 21:44
- +1
- Zkubydu
- Ja by som uz seriu definitivne ukoncil v Kosiciach: stejne uz pomaly nebude mat kto piskat, tito sa tiez nepochlapili... Ocividne fauly Nitranov nevideli, a Kosiciam piskali kazdy naznak. Esteze presilovky hrala Nitra zle a Kosice sa udatne branili. Rozdiel medzi trenermi je tiez markantny. Kader tiez hovori pre Kosice, tak naco cakat, ked uz je steelka VYPREDANA
- 23.4.2025 - 21:44
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- miro-nr
- Aj takýto je hokej .
Tak ako sme prehrali ,sme dnes mohli aj vyhrať a to sme nič moc nehrali .
KE mohli po prvej tretine viesť 4:0 ,ale to sme aj my mohli v zápasoch so Žilinou a ako to dokázala otočiť ,my bohužiaľ nie.
V piatok budeme mať možno-paradoxsne - lepšiu a vyššiu šancu na výhru.
Len nájsť toho kto by to na seba vzal ,Gill,Dešamel ,Jackson ?!
Košiciam ešte chýba posledný krok,nedaruje im ho len tak . - 23.4.2025 - 21:50
- 0
- 33
- Košice, gratuľka.: Júj, či šte mi zrobili krásny večer😂👍
- 23.4.2025 - 21:54
- +3
- Profesor
- človek by si rad pozrel to play-on
ale nedá sa to...
ja chápem ze valabik je nitrancan a ze fandí svojim aj to hovorí... ale preboha nemali by to robit takto keby sa to vola Nitra vo finále tak pohode
proste nvm si predstaviť keby nitra vyhráva ako by ju tam oslavovali.... proste ... škoda ze to takto vymysleli - 23.4.2025 - 22:03
- +1
- radopKE
- Som prekvapený. Po dnešku som počítal so stavom 2:2. Úvod zápasu výborný, domáci sa prakticky k ničomu nedostali. V druhej tretine z našej strany zbytočná pasivita niektoré zbytočné vylúčenia vrátili domácich do zápasu. Ešteže sme dokázali pomerne rýchlo reagovať na 2:2. Tretia tretina bola o disciplíne a hre nervov a to sme zvládli. V piatok to bude minimálne tak ťažké,ako dnes,ale verím, že Ceman ušije správnu taktiku.
- 23.4.2025 - 22:10
- 0
- PerX
- Nitra dnes totálne rozladená,tak ako som písal ešte počas serie Nitra Zilina tak Zilina by bola aj s tou marodkou problem pre Kosice ako terajsia Nitra. Ceman strci Kmeca do vrecka.
Uplne nepripraveni hraci rozladení nerozumiem tomu ale tak to uz je jedno,Kosice to uz pretlacia. Gratulujem k dnesnemu vitazstvu. - 23.4.2025 - 22:13
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- nitra2014
- Co k tomuto dodat ? Gratulacia k druhemu miestu, minulu sezonu titul a dnes 2 miesto, parada Nitra. Bohuzial zranenia Lacku a Buceka sa ukazali ako rozhodujuce v tejto serie. So m toho nazoru, ze vedenie klubu malo posilnit v prestupovom obdobi obranu a malo pocitat ze sa moze niekto zranit. Tie nase presilovky, cista katastrofa, toto davam za vinu p.Kmecovi, nedokazal za celu sezonu s tym nieco urobit. Na zaver : vedenie nech zavola Stavjanovi nech pride do Nitry a spolu s Kmecom by vytvorili idealnu trenersku dvojicu, ktora by Nitre vybojovala 3 titul.
- 23.4.2025 - 22:36
- +1
- ElwisNR
- Je asi viac faktorov pre ktoré nám to finále nevychádza podľa predstáv na to bude ešte čas po sezóne.Treba nechať čas a priestor Kmečovi nech si poskladá mužstvo podľa seba len som čakal že bude vedieť lepšie reagovať na vývoj a štýl hry súpera.Nezabúdajme že aj Antonín začínal ako "vždy druhý" kým niečo povyhrával.
- 24.4.2025 - 6:31
- 0
- Shaggy9
- nerozumiem preco niektori nadavaju na kmeca, dotiahol nas do finale a to nieje malo. kmec je dobry trener a aspon nehra henten kosicky beton na ktory sa neda pozerat
- 24.4.2025 - 8:36
- +3
- VSS Košice
- ze beton
- 24.4.2025 - 8:53
- +12
- BieloModra
- s kalitnou objemovou hmotnostou
- 24.4.2025 - 9:01
- 0
- Tino
- jj: len stoja a cakaju, cudne, ze NR ma problem prekonat tieto stojace kuzelky a este zahadnejsie je , ze Vam tieto stojace kuzelky davaju goly, viac, nez ich strielate vy, dokonca maju viac golovych prilezitosti , nez NR.
- 24.4.2025 - 10:28
- +12
- 33
- To sú tie ich tliachaniny, pamätaj,: vždy je niekto na chybe, oni nikdy.
- 24.4.2025 - 16:33
- +1
- VSS Košice
- Co cakaju ?Vsak normalne zosmiesnili NR hracov v 3.tretine 3 zapasu ako neboli schopny prejst s pukom do pasma a vcera v zavere detto .
- 24.4.2025 - 10:35
- +3
- sloniik
- Tam viac robila problemy nasim ich vlastna nervozita.
- 24.4.2025 - 12:38
- 0
- VSS Košice
- Ano aj
- 24.4.2025 - 12:55
- 0
- VSS Košice
- bola to reakcia cisto iba na autora prispevku o betone
nehladaj v tom nic ine . Kebyze sa bavim o zapase s tebou alebo zo Sloniikom tak by to bolo ine
- 24.4.2025 - 16:54
- +2
- Darina
- Mne sa tiež hra tej vašej Nitricky nepáči a nevyplakavam tu, je mi to ukradnuté... Veď čo má do vás, hrajte si ako sa vám páči... Len keď prehravate nevyplakavajte tu... Dokážte na ľade, ze ste najlepší...
- 24.4.2025 - 22:28
- +1
- MaToooo
- Mne sa na to veľmi dobre pozeralo. Predvcerom sme vás betonovali vo vašom obrannom pásme celkom slusne a včera v prvej tretine tiež
- 24.4.2025 - 9:08
- +9
- Tyna85
- Jasné, že sa na to zle pozerá, keď tvoj tím na to nevie reagovať a prehráva zápasy vďaka tomu.
- 24.4.2025 - 9:15
- +4
- rastislavke
- dobre si začal,: ale opäť urážka KE hry a dehonestácia... klasika
- 24.4.2025 - 9:27
- +8
- Shaggy9
- aby si chapal proti KE nemam nic a vobec mi nebude vadit ak ziskate titul, hrate v podstate dobre ale mne osobne sa Cemanov styl nepaci, to je vsetko, nemyslel som to ako urazku
- 24.4.2025 - 10:28
- 0
- 33
- Trepéš: Dve na tri. To sú reči. Keby tak hra Nitra, tak by sa ti to páčilo a obhajoval by si to tu až do krvi. Nevieš zniesť, že NR je úplne stratena, zúfalá.
- 24.4.2025 - 16:36
- +3
- Tomino
- Keby tak hra nitra , tak by sa nám to nepáčilo , my sme proste útočný tím a bodka .. žiadny betón, žiadny účelný hokej . Fuj
- 24.4.2025 - 17:09
- +2
- Darina
- Útoky vyhrávajú bitky, obrana vojny, to je celé...
- 24.4.2025 - 22:11
- +1
- Zkubydu
- Teraz mi odlahlo, Shaggy, lebo keby ti to malo vadit: tak oceliari aj ten Titul odmietnu, ako Simon podat ruku Pellemu... ale ked ti to nevadi, tak si ho v konecnom dosledku mozu uzit, ak sa im ho, samozrejme, podari ziskat
- 24.4.2025 - 16:59
- +2
- Darina
- Keď sa ti hra Košíc nepáči, tak sa na ňu nepozeraj... Aké jednoduché... Ja som veľká fanúšika Košíc a Cemana, rada chodím na ich zápasy a ku hre iných klubov, ktorá sa mi trebárs nepáči sa nevyjadrujem, sú mi proste ukradnuti...
- 24.4.2025 - 22:16
- 0
- Smith
- Nezasluzite si poniektori ziaden titul, nic. Najprv poniektori musite dorast aby ste si vazili supera. A este hovorit o betone, myslis ten beton ktory dal 12 golov za tri zapasy? Aspon nebud smiesny
- 24.4.2025 - 9:32
- +11
- FP-jakubj
- Bratm, si si to pomylil, beton robia v Presove, ale rozumiem, ze pre vas z Nitry je to daleko. Ale ked tam nahodou pojdes, je to cca 30km severnejsie od Kosic
- 24.4.2025 - 9:52
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- AryaStark
- No tak tieto posledné príspevky sú už grc.
Odporúčam vedeniu klubu si na kocke v budúcej sezóne premietať tieto dva konkrétne príspevky z HP v stále rozohrané sérii.
Mne je fakt mdlo.
- 23.4.2025 - 22:55
- +2
- nitra2014
- k prispevku AryaStark:je to nazor, predosle prispevky su podobne, nie su to iba dva prispevky, myslim si, ze sam tomu neveris, ze vyhrame dalsie 3 zapasy a postupime
- 23.4.2025 - 23:50
- 0
- U.Rannio
- No nejak tieto domáce zápasy Nitre nevyšli, škoda. Nejak blúdili hráči v strednom pásme, keď sa chceli dostať ku košickej bránke. Boli úplne stratení. Mali nejaký rozhasený kompas v tom košickom lese. Akoby zabudli hrať svoju hru.
- 24.4.2025 - 0:38
- 0
- borzak
- 7x finale a len 2 tituly, smutna to bilancia
- 24.4.2025 - 6:36
- +3
- strojar
- Dnes je presne rok od titulu v minulej sezóne.
- 24.4.2025 - 6:42
- +4
- Render 77 Nr
- Kľudne to môže byť ešte 3:3 len neviem ci máme toľko síl ako Žilina keď vyrovnala
- 24.4.2025 - 7:08
- 0
- jh12
- ani zelina nema silu a podarilo sa im to
- 24.4.2025 - 7:37
- 0
- Zkubydu
- Záleži Jh12 na tom, aka zelina...Napr. taky Chren: tak ten ti má niekedy takú silu
- 24.4.2025 - 17:02
- 0
- sentexx1nr
- Tak treba si dať ruku na srdce a priznať si, že nás tieto 2 zápasy úplne vyzliekli. Paradoxne nám viacej s Košicami sedí väčšie klzisko, kde je ťažšie prepustiť stredné pásmo ako to robili u nás. Takže snáď sa ešte vidíme
- 24.4.2025 - 7:44
- +1
- amaskiea
- Niecoho ako keby mali plne hlavy, mozno si prilis pripustaju chybajucich zranenych spoluhracov. Keby sa z tohto utlmu dokazali nejako dostat, este by to bolo zaujimave...
- 24.4.2025 - 9:15
- 0
- Wana
- Tiež tam cítim nejaký útlm, niečo čo majú v hlave a bráni nám to v ľahkosti akou sme sa prezentovali minuloročné PO a prevažnú časť tejto sezóny. Za mňa sme boli v KE súhrne za oba zápasy lepším mužstvom, ak zopakujeme výkon z prvých 5tretín série tak sa do Nitry vrátime... Dostali sme sa už z pár šlamastík, ale v takejto sme ešte neboli, ale veriť vo svoje schopnosti ako napr proti PP kde sme im v poslednej tretine otáčali z 0-3. Mohlo by nás niečo naštartovať, len neviem čo?
- 24.4.2025 - 11:36
- +2
- amaskiea
- Ak je to tým Bučekom s Lackom, tak je to veľká škoda, lebo NR sa mi zdá byť tím, kde vie zápasy urobiť aj 4tý útok, alebo dorastenci, nikdy nebol vystavaný na "nenahraditeľných", podľa mňa.
- 24.4.2025 - 11:54
- +1
- axxel
- Určite majú trochu v hlavách, že sa im zranil líder mužstva, ale nemôže mužstvo stat na jednom hráčovi... skôr to vidím, že sú viac frustrovaný z toho, že v domácich zápasoch nevedeli hrať tu svoju hru, ktorou sú doma známy ... bolo to vidieť na hráčoch, Bubela ci Gill tam včera párkrát išli na striedačku s kývajucou hlavou ... toto hráčov Nitry asi najviac hnevá, že sa nevedeli presadiť svojou hrou, ani na pozapasove rozhovory neprisli
- 24.4.2025 - 12:15
- +4
- Tino
- Ke maju: take zapasy, ktory pocetnost s koncom play off rastie, ze supera proste rozoberu a nepustia k nicomu, stalo sa to TN, ZV aj NR, cakal som osobne , ze takychto zapasov bude viac.Bucek a lacka by na tom imho vela nezmenili, nechcem aby to znelo znevazujuco, ale je to len o pristupe hracov v konkretnom zapase.
- 24.4.2025 - 12:53
- +4
- MaToooo
- Tak včera to nebolo tak dominantné ako v treťom zápase ale nakoniec sme to ustáli a berieme tretí bod. V tretej sa mi zdá že síl nemali ani domáci NR ale ani my. Som zvedavý či to ešte nitrančania dajú v hlavách zajtra. Ak áno kľudne sa ešte môžeme do Nitry vrátiť. Vonku sme ale takmer neporaziteľní.
V každom prípade bolo by pekné získať titul doma.
- 24.4.2025 - 9:05
- 0
- pesonen
- Kosice nie su Spisska.
- 24.4.2025 - 9:10
- +4
- Tino
- skoda: toho polavenia v koncentracii, zaver nemusel byt tak hekticky/dramaticky.Hra sa celkom podoba playoff v ktorom sme naposledy ziskali titul.
- 24.4.2025 - 10:01
- +1
- xhrubecrevox
- Zmrzlina: "Nebude neprekvapením, ak KE dostanú od NR quattro ako vlani SN a bude po NR jednoznačne hladnejšia po úspechu. Majú na to."
po prvom zapase.
- 24.4.2025 - 11:02
- +3
- aRt
- Ale ale ale ale ale Samo Bucek.
- 24.4.2025 - 12:29
- 0
- Tyna85
- Mne sa páči ako zaliezol a je ticho.
To tak keď máš zbytočne hlúpe reči. - 24.4.2025 - 13:19
- 0
- BieloModra
- vedela som ze s tym popraderom budu problemiky....nakoniec to bude ako som pisala
ze za taketo velkohube vyhlasenia mozeme my z NR
- 24.4.2025 - 13:22
- 0
- Tyna85
- On od začiatku play-off ide po KE. A keď vypadol PP ešte viac.
Ale tak to jednoducho je. Niekto má potrebu tu vypisovať ako on a niekto si nechá pre seba ak nemá rád nejaký klub. - 24.4.2025 - 13:24
- +1
- Proky99
- Inak videl som uz vela veci v hokeji, chapem kadejakym veciam v play off, ide o vela, ale zeby pri kazdej reklamnej prestavke vybehlo 10 dorastencov pomaly aj s rolbou vypucovat lad okolo hostujuceho brankara a 1 dorastenec s biednou lopatkou okolo domaceho brankara mi pride uz az take detinske a zaroven trapne
.
Kedze prvy zapas sme mali uplne pod kontrolou okrem mozno 10 minut v 2. tretine a ten druhy zapas sme tiez zvladli tak tento “genialny” vymysel velmi uspesny nebolTaktiez aj tie nase oslabovky nam celkom klapali aj ked sme ich hrali na takto stale dokonale pripravenom lade
Do buducna mozno vedenie v Nitre keby miesto takychto usmevnych az trapnych veci venovalo cas prospesnejsim veciam, tak tie domace zapasy by zvladli lepsie. - 24.4.2025 - 12:23
- +5
- BieloModra
- tak toto je uz ina konspiracia.....
- 24.4.2025 - 13:42
- +2
- sloniik
- Ono ale ozaj vsetci chlapci cistili lad v nasom utocnom pasme a v nasom obrannom pobehal jeden iba okolo brany
Ale aspon to zafungovalo na Prokyho a ostal z toho konsternovany - 24.4.2025 - 14:06
- 0
- fabbeN
- Neskutočne pomohli tým Košiciam tým čistením. Preto Košice vyhrali, zdielajte kym nezmažú
- 24.4.2025 - 14:10
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Či to bol úmysel alebo nie, to neviem, ale všimol som si to aj ja.
Z deviatich komerčných prestávok a v ich priebehu úpravy ľadu sa to stalo dvakrát.
Súhlasím, že to bolo nevhodné. - 24.4.2025 - 16:50
- 0
- Render 77 Nr
- Si to odhalil takýto ľudia rovno do FBI co robia na Slovensku to im je malé
- 24.4.2025 - 12:35
- +1
- Giovanni9
- KOSICE NITRA KOSICE: Ahojte, bol som na oba zapasy v NR.Organizacne ma sklamalo to, ze hned pri v stupe ma poslali do sektoru hosti.Udajne bezpecnostne nariadenie.Znami sli za branu a ja ku fans HCKE.Dal som debatu so security este pocas prvej tretiny, na paradu debata naozaj klobuk dole a myslim to teraz v dobrom.Vie,ze mame "druzbu" aj ked v kazdom zapase sa na nas krici SK...e Kosice teda.Tak po prvej tretine som siel za branu ku kamosom.Pocas cesty zo sektoru hosti ma zastavilo viac ludi.Boli to normalne rozhovory a bavili sme sa v pohode.Preto som nerozumel, ze v KE drese mi neodporucal sa pohybovat po stadione.Ked sa hral zapad v KE,tak ludia a moji kamarati z NR si urobili vylet na zapas a sedeli uplne random v hladisku a bavili sa hokejom... K zapasom tolko: HKNR podala velmi dobry vykon a odovzdali vsetko co mohli na lade. Suboje a bitky to patri k tomu a mysli,ze sa nemusia hanbit.Rozhodcovia trestali ako trestali a nato maju nadriadenych,aby posudili ako si pocinali.Trener HKNR ako ho tu monohi hejtuju,tak za mna robil co v danej chvili vedel.Nevravim, ze rozumiem preco Samiho nedal dole, ked mala NR tlak v zavere a presilovka atd... ale on je trener a doviedol klub do finale, takze treba mu preukazat respekt a o5 je tam vedenie, ktore si to snim urcite preberie.HKNR sa vonku hra lahsie a uvolnenejsie, takze si nemyslim, ze to budeme mat lahke v piatok.Samozrejme oslava na domacom lade pred fanusikmi bude fajn,kto by to tak nechcel ? Na zaver: ludia, hokej ako sport, by mal spajat a nie rozdelovat... HKNR sa urcite nema za co hanbit. Verni ked sa prehrava, hrdi,ked sa vitazi
- 24.4.2025 - 13:08
- +8
- mato_ke
- Mne sa to stalo v Nitre tiež párkrát pri vstupe, keď ma s košickým dresom a nitrianskym šálom nechceli pustiť len tak voľne po štadióne, ale povedal som že tak chodím už roky v drese a není problém nikdy, takže ma nechali smelo ísť po štadióne voľne a nikdy sa nič zlé nedialo
zvyšok si pekne okomentoval, nemám veľmi čo dodať a pridať.
Uvidíme čo prinesie piatok. - 24.4.2025 - 13:53
- +2
- sloniik
- Ci uz okolo stadiona, alebo na stadione som videl Kosicanov sa premavam hore dole, bez potyciek, vsetci usmiaty, aj ked sa nasim nedarilo.
Ked som vcera siel zo stadiona, zle som zapal svetla na aute a prave Kosican co siel okolo ma na to upozornil. Otvoril som okno, pogratuloval k vyhre, kyvli sme si, pozdravili sa.
- 24.4.2025 - 14:09
- +4
- mato_ke
- Ja som sa za tie roky rozprával s veľa veľa ľuďmi po štadióne, vždy v našom drese a 3/4 zápasov sme vyhrali a aj tak bola vždy pohodová atmosféra a nálada takže za mňa není o čom
- 24.4.2025 - 14:16
- +1
- sloniik
- a ja sa tu pytam, ze kto z kosickych hpckarov pride a ty nic.tststs
Tak teda v nedelu ta ocakavam na pive v bufete na sihoti - 24.4.2025 - 14:04
- 0
- Giovanni9
- Ak bude nedela, tak pridem urcite.Aby sa mi podarilo zohnat listok teda. ..
- 24.4.2025 - 14:27
- +1
- BieloModra
- fanusik KE, ktory okrem debat na HP, navstivi aj stadion supera... tak ako Mato_ke, alebo Kessi
- 24.4.2025 - 14:56
- +3
- Giovanni9
- Na zapasy so Zilinou som vas chodil podporovat a na HP som sa prihlasil nedavno.Vzdy podporujem HKNR ked nehraju prave proti HCKE lebo je to moje rodne mesto
V prvom zapase proti v NR proti nam som stretol kamarata so synom 6r.cely vo vasich farbach obleceny od hlavy po paty.Chcel sal HCKE, pacil sa mu, tak som mu ho dal bez vahania.On mi zase dal svoj.Nie ze by som nemal doma aj HKNR sal, ale tak pekne gesto od neho a ja si zase kupim z radostou HCKE. Zazitok maleho na nezaplatenie. Dakujem za vysvetlenie BieloModra
- 24.4.2025 - 15:01
- +3
- sloniik
- Ja by som svoj NR sal veru nedal, je to predsalen retrosal Nitricka este s bizonom
Ale akykolvek iny by som vpohode vymenil
- 24.4.2025 - 15:05
- +2
- BieloModra
- ja napr von na zapasy nenosim zbierkove sale
ale bezne dostupne na zakupenie
sal som uz na zelanie podarovala asi 3x
- 24.4.2025 - 15:09
- 0
- BieloModra
- a zabudla by som
dievka sa dostala na zimak v pohode ?
- 24.4.2025 - 15:11
- 0
- sloniik
- Nepisala, ale pytala sa, ze ci nema mat obavy. A ja, ze ved nikto nepyta od vas peniaze. Som si pomyslel, ze ved prinajhorsom by si dala zmrzlinu v parku
- 24.4.2025 - 15:14
- 0
- BieloModra
-
tak ok
- 24.4.2025 - 15:16
- 0
- BieloModra
- a presne o tomto by to malo byt.... myslim ze kto bol aj mimo "domovsky" stadion ma urcite vacsi nadhlad a dakujeme za report
- 24.4.2025 - 15:07
- +1
- Giovanni9
- Ano malo by to byt o tom,ja to viem, ty to vies ... ale vela ludi to nevie stale. Za malicko
pohoda.
- 24.4.2025 - 15:18
- 0
- Fandimhokeju
- Je to ajťák so špecializáciou na hardware od firmy Hewlett-Packard.
- 24.4.2025 - 21:12
- 0