Diskusia: Košice v piatom zápase bez Lampera a Petráša. Dostali dištanc (VIDEO)
Hokejistom Košíc budú v piatom domácom stretnutí štvrťfinále play off Tipos extraligy proti Trenčínu chýbať útočníci Patrik Lamper a Šimon Petráš. Senát pre profesionálny hokej Disciplinárnej komisie Slovenského zväzu ľadového hokeja (SPH DK SZĽH) obom udelil jednozápasový dištanc na základe podnetu od trenčianskeho klubu. Stav série je po štyroch dueloch vyrovnaný 2:2.
Petráš v čase 44:27 min tretieho štvrťfinálového duelu podľa SPH DK SZĽH bezohľadne ohrozil protihráča tým, že ho nohou zozadu podkopol, čím sa dopustil porušenia čl. 27 bodu 27.1 podbodu 27.1.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH. V stretnutí inkasoval od rozhodcov dvojminútový trest za nedovolené bránenie v hre.
Lamper v čase tretieho štvrťfinále 36:43 min podľa SPH DK SZĽH bezohľadne ohrozil protihráča tým, že ho pichol čepeľou hokejky, čím sa dopustil porušenia čl. 28 bodu 28.1 podbodu 28.1.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH. Rozhodcovia tento zákrok počas zápasu nepotrestali. Senát konal v oboch prípadoch na základe podnetu klubu HK Dukla Trenčín zo dňa 24. 3. 2025, preto obaja vyššie spomenutí hokejisti mohli ešte nastúpiť v pondelňajšom štvrtom súboji série. Informoval o tom portál hockeyslovakia.sk.
- radopKE
- Stačí nereagovať a… nebude
- 25.3.2025 - 13:11
- +1
- Profesor
- to veľmi jednoduché 😂
- 25.3.2025 - 17:17
- 0
- MiTo0220
- Rekord bude potom Rapáčov trest, ako toto je podľa senátu na stopku. Senátu sa nedá vystaviť stopka ?bez možnosti odvolania zase zasadať?
- 25.3.2025 - 13:57
- +8
- aRt
- Myslis ten trest ktory neni hej?
- 25.3.2025 - 13:58
- 0
- MiTo0220
- Hej myslím ten že koľko môže očakávať Rapáč. Keď toto je na jeden zápas.
- 25.3.2025 - 14:00
- 0
- Pukky
- ARt ti odpovedal. To nebola otázka.
- 25.3.2025 - 14:10
- 0
- cmxx
- Rapac vraj nefauloval max.2 min. bez trestu pochybili vraj rozhodcovia kt.udelili 5+DKZ 😱
- 25.3.2025 - 14:49
- +2
- fagaf
- Rozhodcovia pochybili hlavne pri dôvere časomeračov.
- 25.3.2025 - 17:46
- 0
- Slapshot12
- No ešte ten prvý zákrok pichnutie od Lampera budiš, to bolo zbytočné úplne.. Ale ak toto bolo od Petráša podkopnutie a toto od Ahla na Rosandiča nie, tak to len a len potvrdzuje, že už si z tohto senátu robí prdel doslova každý...
- 25.3.2025 - 12:22
- +37
- majkl89
- Ahl ale Rosandičovi nič úmyselne neurobil, len bol v pohybe a trafil ho
- 25.3.2025 - 12:24
- +5
- Slapshot12
- A mi chceš povedať, že Petráš išiel nohou s úmyslom podkopnúť vášho hráča hej?
- 25.3.2025 - 12:25
- +4
- ncaahockey
- Pad Rosandica bol jednoznacne sposobeny tym, ze mu Ahl narazil korculou do jeho korcule, podstatne je vsak to, ze Ahl nespravil nohou ten pohyb, ktory sa povazuje podla pravidiel za kopnutie (hoci je velmi pravdepodobne, ze Ahl sa vedel lahko Rosandicovi vyhnut a nenarazit do jeho korcule). Naopak pri Petrasovi to kopnutie bolo, preto je potrestany. V tomto smere podla mna preto spravne vyhodnotenie obidvoch situacii.
- 25.3.2025 - 12:31
- +16
- Slapshot12
- No nič v zlom, ale v zábere ktorý je v dispozícii tu na HP u Petráša o podkopnutí nemôže byť reč, aspoň podľa môjho názoru...
- 25.3.2025 - 12:33
- +9
- ncaahockey
- Podla mna to trocha vidiet, aj ked ten zaber je biedny, to suhlasim. Predpokladajme teda, ze DK mala aj ine zabery a nevychadzali len z tohto
- 25.3.2025 - 12:37
- +3
- Slapshot12
- No keď to tam vidíš, tak ti to neberiem.. Ale ja som si to púšťal viackrát dookola a ja to tam nevidím absolútne...
- 25.3.2025 - 12:46
- +1
- Peryo
- Presne tak. Podľa výkladu pravidiel správne podľa citu z čítania hry zle. Buď Petráš nemal dostať alebo ahl áno. Ale z výkladu pravidiel správne rozhodnutie
- 25.3.2025 - 12:35
- 0
- Cinan
- Podla tejto logiky ak niekoho zapichnem s tym ze v ruke drzim noz a do niekoho narazim, ale rukou som nepohol, tak som nikoho nepichol? Bolo to podkopnutie, ci sa to niekomu paci alebo nie. Respektujem ine nazory, no moj je jednoznacny … je to hrube ovplyvnovanie serie, takto rozhodnut a odstavit dvoch hracov. Verim ale, ze nas to este viac nakopne.
- 25.3.2025 - 16:01
- +5
- GeraltZoZvolena
- Pravidlá definujú čo je podkopnutie a trestný zákon veľmi dôkladne popisuje čo je neúmyselné usmrtenie a úkladná vražda. To s tým nožom ti neodporúčam skúšať.
- 25.3.2025 - 16:40
- +1
- AryaStark
- Chlapec nad tebou ani netuší,čo napísal.
Toto je hrozné.
Ja sa musím presťahovať na samotu niekde do lesa.
Že si prečítam toto na HP tam to by som nikdy nepovedal.
Chorý svet. - 25.3.2025 - 19:06
- +1
- Fandimhokeju
- Bol v pohybe, kde ho niekoľko sekúnd musel registrovať. Ale asi by nemohol fungovať na verejnom korčuľovaní, lebo tam sú všetci v pohybe.
- 25.3.2025 - 15:06
- 0
- cappycathy
- Mal dostatok priestoru sa uhnut, alebo aspon stiahnut nohu a nie sa tam pchat popod neho
- 25.3.2025 - 18:57
- 0
- fanke27
- Súhlasím.
Čo sa týka Lampera, Petrášov trest je doslova za ničhoršie a nebezpečnejšie zákroky ostávajú nepotrestané
- 25.3.2025 - 13:39
- +2
- Slapshot12
- Ani ja tam to podkopnutie nevidím
- 25.3.2025 - 13:53
- +1
- pardak89
- Ako môže byť stret Ahla s Rosandičom podkopnutie, keď Ahl šiel spredu?
Pichnutie Lampera bolo hlúpe a jednoznačné, niet o čom. Zákrok Petráša z videa nie je dobre vidieť, ale pokiaľ tam nechal nohu a spravil pohyb rúk, ktorými sa snažil postrčiť hráča smerom vzad, tak to podkopnutie je.
Veľa ľudí tu nadáva, ja by som ale vyzdvihol prácu človeka z Dukly, ktorý tieto sporné momenty zaznamenáva a vyhodnocuje. Rovnako aj úspešné "challenge" počas zápasov. Je to veľká-legitímna pomoc svojmu tímu. - 25.3.2025 - 20:45
- +5
- FP-jakubj
- Zatiaľ nikto neukázal priekazne video, kde by to napĺňalo definíciu podkopnutia, takže buď mala komisia nejaké ďalšie zábery alebo varí z vody a robí nadprácu. Prikláňam sa k druhej možnosti.
- 25.3.2025 - 21:05
- +5
- Fandimhokeju
- Ahl nešiel spredu. Asi sa nevie korčuľovať, keď sa nedokázal vyhnúť stretu.
- 25.3.2025 - 21:11
- 0
- axxel
- Už vidím tu diskusiu ... káder mame široký takze Krivosik, Kohút a Bartanus sa môžu rozcvicovat, Archambault chlebíčky vo VIPke zatial
- 25.3.2025 - 12:23
- +4
- snizo
- Axxel súhlas, káder máme široký, ale tiež to nie je nič príjemné hrať takmer každý zápas v inom zložení, najmä ak sme konečne ako tak našli správne zloženie formácii a začalo sa to podobať na hokej, aký by sme mali hrať.. navyše ide o hráča z prveho uroku a hráča z našho doposiaľ najlepšieho útoku.. škoda no, treba sa s tým vyrovnať a ukázať všetkým, že nás také niečo nepoloží..
- 25.3.2025 - 12:41
- 0
- 33800
- Tak berty sa uz rozvicil vcera pred a pocas zapasu v bufete, ten uz moze rovno naskočiť
- 25.3.2025 - 14:15
- +3
- AryaStark
- Ale Bartánusovi treba o päť kolečkek.
Včera jedol klobásu Pod schodami😀 - 25.3.2025 - 14:15
- 0
- 33800
- A zapijal to pivkom a poldeckom
- 25.3.2025 - 17:00
- +1
- AryaStark
- Vyzeral veselo😀
- 25.3.2025 - 17:49
- +1
- tulen - kosice
- rekord: v počte vymazaných príspevkov
- 25.3.2025 - 12:24
- +1
- Proky99
- Do nedavna bola len Nitra oznacovana za plackov, zial pribudol k nim dalsi klub. Toto je az smutno trapne takto sa snazit postupit. Verim ze nas klub si zachova dostojnost a tymto smerom nepojde aj ked laket od Ahla na Ferenca mohol byt kludne na 2 a viac zapasov ked pozeram ze za to Petrasove nic je 1 zapas.
Trencania mali ste nas fakt na lopate, nebolo to u nas vobec dobre ale tymito vecami nas kludne mozte vratit a verim ze nasich to zdravo hecne.
Mrzi ma ze ste sa ako klub vybrali touto cestou vyplakavaciek, toto v konecnom dosledku moze len uskodit nasmu hokeju na medzinarodnej scene hlavne samotnym hracom.
- 25.3.2025 - 12:27
- +31
- Profesor
- pekne napísané
- 25.3.2025 - 12:29
- +2
- Bambino13
- Ak by sa hráč Trenčína po tom vedomom pichnuti hodil na zem a predviedol teatro ala Rosandic tak by Lamper dostal v zápase 5 minút a nikto by o tejto stopke nepovedal ani slovo ale keď na to po zápase poukažu tak už placeme. Možno by aj tebe mali hokejkou je... do slabín aby si sa cítil lepšie. A neviem ako to co Dukla urobila uškodi nášmu hokeju na medzinárodnej scéne hlavne si hráči uvedomia že takýto zákrok do hokeja nepatrí. Ako píšeš Košice sa môžu hecnut a bude to skôr v neprospech Dukly ale nazývať ich plackovia je totálne scestné.
- 25.3.2025 - 12:53
- +20
- Podarcis
- Keby, keby... keby sa Ferenc valal 10 min po tom lakti, tak Ahl si uz PO nezhra ... keby...
- 25.3.2025 - 13:07
- +4
- Fandimhokeju
- On sa nemohol váľat, lebo bol vypnutý, ako Vémola po zápase
s Véghom. - 25.3.2025 - 18:14
- 0
- Proky99
- ako som uz napisal, verim ze nas klub si v tomto zachova dostojnost a charakter, ze nijak medialne nebudeme odpovedat, ani vyplakavat cez komisiu vezmeme si trest a odpovieme len na lade.
Ako som pisal mali ste nas uz fakt na lopate uz stacilo len hodit do pece, takto ste ich (aspon dufam) len nasrali. Trencin co pamatam taketo veci nikdy nerobil, vzdy co bolo na lade aj ostalo na lade (a to boli ovela tvrdsie serie a dolezitejsie) boli ste kedysi hrdy a vazeny klub, ktory na taketo detinske veci nebol odkazany, zial doba sa meni a aj charakter. - 25.3.2025 - 13:51
- +5
- Bambino13
- Ty kokos a kto vás mal na lopate? Píšeš ako keby dukla vyhrávala 3:0 na zápasy. Dukla vyhrávala 2:1 a Košice sú stále favoritom nie len série ale aj extraligy a ak sa podarí postúpiť Zvolenu kde je ta séria už asi rozhodnutá ten tlak na Vás bude o to väčší.
- 25.3.2025 - 14:28
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- worth
- Zase neprehanaj
- 25.3.2025 - 16:25
- +2
- Wana
- Čistý Fantázio tento Proky 😂😂😂 Ale aspoň má séria konečne šťavu
- 25.3.2025 - 16:33
- +2
- fanke27
- Vsetká česť tomu hráčovi Dukly, že sa nehodil o zem a nefilmoval.
Nikto netvrdí, že plačú hráči Dukly. To skôr zjavne vedenie a fanúšikovia.
Môj názor je, že keby ste vyhrali v pondelok a je 3:1 pre vás, tak sa nič nedeje.
Prehrali ste ale ten zápas a zistili, že Košice je ťažké poraziť, aj keď sú v najväčšej kríze sezóny.
Tak zrazu po zápase v Trenčíne tu čítam aká je zlá atmosféra v Steel Aréne, invektívne hodnotíte čo robia niektorí hráči Košíc, hovoríte aká hanba je, že je z pohľadu Košíc 2:2 a podobne.. plus to zaklincuje vedenie tým, že podáva podnety asi na každú trochu spornú situáciu.
My to príde až ako prehnaná snaha postúpiť.
Nehovoriac o tom, že rozhodca vám ešte dosť výrazne pomohol dostať sa do zápasu za stavu 1:3 pre KE v poslednom zápase.
Plus keď vidím ako citlivo boli posúdené situácie a stopky pre Ke hráčov, tak som zvedavý koľko by dostal Ahl za ten lakeť do tváre Ferenca, kedy Ferenc omdlel na chvíľu, keby naše vedenie začalo plakať . Keď hlavne Petráš dostal za toto 1 zápas stop, tak Ahl mal mať dva zápasy.
Ale som asi aj rád, že napriek najväčšej kríze sezóny tu neplače naše vedenie.
My sa budeme ďalej sústrediť na našu neformu a náš tím, vy sa kľudne chystajte ďalej každej malej šance ako rozhodiť Košice a vyplakávajte si tresty
- 26.3.2025 - 8:32
- 0
- batman
- Boli fauly alebo nie? Dukla vyborne robi s videom. A si predstav, ze by to piskli riadne vcera rozhodcovia. To by boli 2 patminutove tresty...ktovie, ako by dopadol zapas. A teraz tu o plackoch.
- 25.3.2025 - 17:46
- +1
- Peter19
- Akurat ze to nebolo vcera ale v nedelu, takze dopadlo by to.tak isto bodom pre vas
- 25.3.2025 - 19:13
- 0
- batman
- Moja nepozornost. Ospravedlnujem sa.
- 25.3.2025 - 19:26
- 0
- FP-jakubj
- Bolo to max na jeden trest a zvysok bolo vymyslena somarina. Takze uz tak to bolo poskodenie Kosic, ty si uplne mimo praca s video ma odhalit chyby a najst zlepsenia, nie skusat, aku volovinu odsuhlasi DK SZLH.
- 25.3.2025 - 19:17
- 0
- batman
- Slusne mozeme?
- 25.3.2025 - 19:26
- +1
- pardak89
- Ale veď jediní ktorí plačú, sú košickí fanúšikovia. Žiadna objektivita a o znalosti pravidiel ani nehovorím.
- 25.3.2025 - 20:50
- +6
- roa
- Ja si nepamätám taký chaos, taký amaterizmus, aký je teraz v Slovenskom hokeji. Hlavnou príčinou tohto stavu je nekompetentnost vedenia SZĽH, ktoré si nevie urobiť poriadok s rozhodcami a Senát už len zatĺka klince do rakvy.
- 25.3.2025 - 12:29
- +8
- HC
- Humus! hnus! Celá ligu môže ísť do riti. Pošlite ten trenčín rovno do semifinále. Ale ked Ferenca vypol lakťom Zaborsky, tak si to nešli ani len pozrieť na videu. Hnus!
- 25.3.2025 - 12:29
- +8
- HC
- *Vypol ho Ahl, ne Zaborsky
- 25.3.2025 - 12:31
- +2
- Jajovic
- Vypol ho josling nie ahl ani zabosrky....za mňa je to hlavne mierne an rozhodcov aby už v zápase rozhodovali správne
- 25.3.2025 - 12:51
- +3
- gabby
- to ale nebol Zabor ale Ahl 😉
- 25.3.2025 - 12:35
- +1
- RaDoVaN
- A čo vám bránilo dať tiež podnet? Keď nesúhlasím s rozhodcami, dám podnet. Je tu taký nástroj, treba ho vuyžívať. Možno sa aj vďaka tomu jedného dňa dočkáme ich lepších výkonov.
Aj v živote snáď podnikneš právne kroky, keď ťa niekto okradne-napadne a nebudeš čakať, čo Ti na to povie privolaná policajná hliadka.
Trošku sa krotiť by nezaškodilo. Píše sa v diskusii vo velkom, ako TN vyplakáva, ale najviac vidím vyplakávať práve fans Košíc. - 25.3.2025 - 15:34
- +7
- Slapshot12
- Jaaaj takto.. A ja som si doteraz myslel, že chcete poraziť Košice hokejom a nie podnetmi
.. Už tomu rozumiem..
- 25.3.2025 - 16:26
- +3
- Dominios
- pozri, ani mne sa to nepaci, ale chlapec ma pravdu
akokolvek je to cele divne a blbe, pravdou je, ze my sa dlhodobo nedokazeme politicky realne presadzovat a len sa nechame otlkat a nic, ale ze NIC nam nebrani tiez sa niekedy ozvat... ak niekde mame rezervy, je to tu
nehovorim ze to je vzdy spravne, ale niekedy proste ano - 25.3.2025 - 16:31
- +2
- Slapshot12
- Ja chápem na čo tým narážal a ver mi, že úplne by som pochopil podnet v prípade, že by bol zákrok nebezpečný alebo zákerný a ich hráč bol v ohrození.. Vtedy je to podľa mňa správne a oprávnené.. Ale podávať teraz podnet za každú kravinu len aby som obral Košice o niektorých kľúčových hráčov, je za mňa dosť zvláštne a tak trochu choré... A keď začne podávať takto podnet každý v každom zápase o chvíľku tu nebude kto hrať hokej...
- 25.3.2025 - 16:35
- +4
- RaDoVaN
- ...alebo keď sa bude podávať podnet za každú kravinu, tak sa možno dočkáme postupne väčšej profesionality rozhodcov.
Ale súhlasím, že je nedomyslené, aby za 2min zákrok hráč dodatočne dostal stopku...to by sa malo riešiť podmienkami, alebo pokutami. Aj na strane rozhodcov v prípade pochybenia. - 25.3.2025 - 16:49
- +1
- Slapshot12
- Tej väčšej profesionality rozhodcov ako píšeš, by sme sa mohli dočkať možno tak vtedy keby bol potrestaný aj rozhodca nejakou pokutou ak si v zápase nevšimne zákrok za ktorý následne dostane hráč dodatočne stopku.. Vtedy by si na to možno konečne začali dávať pozor...
- 25.3.2025 - 16:59
- +4
- Dominios
- no ano, len kto potom bude piskat?
zial, na toto sa zabuda, ak dame pokuty/suspendujeme rozhodcov, nebude mat kto piskat a teda nepride mi, ze by zvaz alebo ktokolvek iny bol ochotny platit rozhodcov zo zahranicia
jedinou cestou je mat profi rozhodcov, pre mna za mna na zaciatku aspon 1 z dvojce hlavnych nech je vzdy profesional vzdy; k tomu vzdelavanie a ano, asi aj nejake postihy ak je nutne
od dobrovolnikov za drobne proste asi fakt teraz nemozeme cakat, ze budu neviem ako super... smutne je to, ze situacia sa rokmi skor zhorsuje a o "kvalite" komisii a vsetkeho okolo sa snad uz hovorit neda vobec
ale zvaz je asi spokojny, pritom vraj vygeneroval viac penazi fantastickym predajom TV prav katastrofalnej hnojke a dalej nerobi nic, ale ze NIC aby sa situacia zaciala riesit - 25.3.2025 - 17:12
- 0
- Slapshot12
- Na jednu stranu ťa chápem a súhlasím, ale vezmime si to takto.. Ak im nedáme pokutu za to, že takto nemožne pískajú tak ako ich prinútime dávať si väčší pozor a byť obozretnejší pri verdiktoch? Povedať im to asi nestačí.. O profi rozhodcoch môžeme len snívať, to je fakt... Ale hej povedzme si narovinu, ako môžeme chcieť lepšie výkony od rozhodcov keď vidíme, čo dokáže vymyslieť senát?
- 25.3.2025 - 17:24
- 0
- Big brother
- Nie, skôr nech majú rozhodcovia riadny plat, nech sú profesionáli, aby to bolo zaujímavé pre bývalých hokejistov dať sa na rozhodcovskú kariéru. Potom sa zvýši konkurencia a tým aj kvalita tej rozhodcovskej elity u nás. Pokuty OK, keď je nejaké výrazné pochybenie, ale najprv nech ich dobre zaplatia.
- 25.3.2025 - 17:59
- +1
- Tino
- tak: toto je play off, co nie je zakazane je dovolene a ked prituhuje je dovolene aj to co je zakazane, mna viac nastve, nie to , ze TN urobil to co mu pravidla povoluju, ale ze KE nezareaguju podobne.Hokejova diplomacia musi ist bomby, kazdy uder musime obratom vraciat ,musi to byt tvrdsie nez rana, ktoru sme prijali.AK nechceme aby v tom super pokracoval musime ho presvedcit, ze sa mu to neoplati.
- 25.3.2025 - 16:37
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- snizo
- Nech mi tu niekto napíše, že keď korčuľujes za súperovým hráčom a robíš oblúk smerom od neho, ale súčasne s ním, že nevieš o tom, že mu zozadu podkopnes nohu?! To si niekto robí prdel z toho tu?! To už je čisté kocurkovo toto.. nehovoriac o zákroku na Ferenca, ten pohyb ruky smerom dozadu pri naskoceni nie je náhodný, ale úmyselný! Ten hráč dobre vedel čo robí, keď ešte svihol lakťom dozadu.. žiaľ nás realizačný tím to nechal tak, prečo, to snáď ani oni nevedia.. na toto keď sa niekto z komisie pozerá, zdá sa mu, že bolo všetko v poriadku?! Tam rozhodcovia odmietli ísť pozrieť video a teraz po zápase na nejaký podnet realizačného tímu TN nám odstavia dvoch, v tejto sérii v tej lepšej forme hrajúcich, hráčov?! Skrz to, čo sa dialo včera počas zápasu, s tými diskutabilnymi rozhodnutiami rozhodcov, z toho celého začínam mať zvlastny neprijemny pocit..
- 25.3.2025 - 12:35
- 0
- PerX
- Lamper dajme tomu ale Petráš?
Podľa mňa poškodili Košice... - 25.3.2025 - 12:35
- +2
- ncaahockey
- Bez ohladu na to, kto komu fandi, kazdy tim sa moze citit ukrivdene, hoci niekto subjektivne viac, niekto menej. Takto v play off vsak najviac vynikne kvalita rozhodcov, ich cit pre hokej, cit pre posudenie toho, co je za hranou a co nie. V kazdom zapase je x zakrokov, s ktorymi rozhodcovia nielen ze si nevedia rady, ale co je horsie, ze ich ani len nevidia. Potom prichadza na scenu DK SZLH, ktora vsetko hasi, vytvara rozne instruktazne videa a 3/4 neodpiskanych a nebezpecnych zakrokov zahrabu pod koberec.
- 25.3.2025 - 12:36
- +2
- Pukky
- Ak by sa za všetky takéto zákroky mali dávať stopky, nehrá v každom zápase zopár hráčov. Toto nie je inštitúcia, toto je organizovaná skupina bezcharakterných ľudí, ktori majú vlastné pravidla a záujmy. Takto zasiahnúť jeden tím v play off.... Nevyšli včera presilovky, vytiahne sa iná karta.
- 25.3.2025 - 12:38
- +8
- Peter19
- Arči a Berty: budú musieť nastúpiť
- 25.3.2025 - 12:40
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BlackCrow
- Ja by som Trenčín z ničoho neobviňoval. Podali podnet, vyšlo to a hotovo. To je Play Of baby..
- 25.3.2025 - 12:46
- +25
- Pukky
- Ako prepáč vrana, ale takých zákrokov je v zápase veľa, tobôž v play off. Ak by všetky kluby podávali takéto podnety, tak by ich boli desiatky za kolo. Najmä Petrášov údajný faul je bežný súboj. Ty veríš tomu, že v štáte ako je Slovensko, sú v hokejovom zväze čestní ľudia? Aj po tomto nezmysle?
- 25.3.2025 - 12:55
- +3
- BlackCrow
- Neverím. Ale tiež neverím že tam je niekto kto povedal " ááááá Košice?" Zarežeme!!
A ako sa zdá, musíme tiež podávať.. - 25.3.2025 - 12:58
- +13
- Pukky
- Najprv musíš vedieť, na aký zákrok máš podnet podať. Vieš?
- 25.3.2025 - 12:59
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- zaujem: TN odpalit KE hracov je logicky, pravidla im to umoznuju, tak to proste robia, musim verit, ze DK nekona bez dokladneho preverovania,takze ak s podnetom uspeli, hraci sa previnili.Nehra sa v rukavickach, co nei je zakazane je dovolene a ked pojde do tuheho bude dovolene, aj to co je zakazane
Neplakat koli tomu, ale prisposobit sa vzniknutej situacii a na oplatku hladat sposob ako podobne, idealne viac, poskodit TN.
- 25.3.2025 - 13:34
- +9
- BlackCrow
- súhlas
- 25.3.2025 - 13:36
- +2
- Lukash_ke
- Zebry to nezvládajú, hráči už začínajú peniť (viď včera Rosandič) a tipol by som si, že do ďalších zápasov to hráči začnú brať do vlastných rúk a bude ešte veselo.
- 25.3.2025 - 13:37
- 0
- Pukky
- To je to posledné, čo potrebujeme. Len by to bola voda na mlyn ďalších podobných rozhodnutí. Naopak, treba zachovať kľud, využiť domáce prostredie a hráčsku kvalitu a ísť za víťazstvom koncentrovane.
- 25.3.2025 - 13:42
- 0
- zasi
- tak
- 25.3.2025 - 13:48
- +1
- Tino
- na tom vobec nezalezi: pocit krivdy nepomoze, ale moze motivovat, uz vieme, ze sa hra aj takto mimo lad, hrajme to s nimi.Plac nepomoze, im to je jedno, my budeme na smiech, musime byt konstruktivny prijat vzniknuty stav a adekvatne reagovat, to je najdolezitejsie, musime reagovat, ten pomyselny uder musime vratit a musi to byt silnejsie, za mna tak, ze to TN dostane na kolena, idealne KO
- 25.3.2025 - 13:52
- 0
- radopKE
- To by bola riadna chyba a voda na mlyn pre partiu zo zákruty…
- 25.3.2025 - 14:17
- 0
- Tino
- co by bola voda: na mlyn? chyba je naopak nereagovat, to by bol pre TN signal skodit este viac, pretoze ak neprichadza "trest", nemaju dovod cokovlek menit, naopak usilie zintenzivnia.
- 25.3.2025 - 14:40
- 0
- radopKE
- Reagoval som na Lukáša a mal som na mysli, aby to hráči nezačali brať do vlastných rúk😉
- 25.3.2025 - 14:53
- +2
- Tino
- jj: uz to vidim, sorry.
- 25.3.2025 - 15:28
- +2
- Tino
- ano : skodia KE,presne taky je ciel,musis rozumiet, ze skodit automaticky neznamena konat "nezakonne".
- 25.3.2025 - 15:33
- +2
- FP-jakubj
- Samozrejme, ze ide o poskodenie druhej strany. Je to taka seda zona, kedze rozhodcovia piskaju nejakym divnym metrom, tak skusis nahodit taka navnady a mozno sa chytia. Hla, teraz tu hned dvom hracom vybavili stopku. Neslo o nic zakerne alebo nebezpecne, ale nafuknut, prifarbit sa da vsetko. Ostatne, aj mne dal MOD ban, pritom ma kopec diskutujucich urazalo a nechal to bez odozvy. Podobne je to s rozhodcami, obcas zneuziju svoju moc.
- 25.3.2025 - 19:05
- 0
- FP-jakubj
- Jeden velikan uz konstatoval, ze bit rozhodcu do hlavy za tri zapasy sa oplati. Ak sa zebry nepoucia, pokojne mozu dostat aj vacsia nakladacku nez Lauff, ked dostal hokejkou po prilbe.
- 25.3.2025 - 19:02
- 0
- RaDoVaN
- Ďakujem. Konečne triezvy komentár. Myslím si, že rozhodca pochybí, dám podnet-sťažnosť. Hotovo. Tento nástroj môže využiť každý jeden klub.
- 25.3.2025 - 15:35
- +3
- Westbeast0
- Oni to ozaj rozdávajú buď podľa toho ako sa kto vyspí, alebo dostávajú odmeny podľa počtu uložených dištancov podobne ako policajti podľa počtu vybraných pokút, ináč mi to nevychádza...
- 25.3.2025 - 12:47
- +1
- Big brother
- Ale veď to bolo pichnutie jak víno. Keby niekto nerozumie za čo sa dáva DKZ za pichnutie, tak mu pustím presne toto video. Ukažkovy príklad.
- 25.3.2025 - 12:52
- +3
- M4TO
- A petras co?
- 25.3.2025 - 12:57
- 0
- LenTak93
- Myslím si, že Lampera pochopí väčšina, skôr je na počudovanie, aký meter sa nastavil s Rapáčom, lebo Lamper a Rapáč po jednom zápase... zaujímavé porovnanie.
Ale Petráš... to je výsmech. - 25.3.2025 - 13:05
- 0
- Westbeast0
- Ja nenamietam, ale keby tam bola aspoň konzistetnosť v tých rozhodnutiach, lebo toto čo stvárajú tento rok s tým udeľovaním trestov je niečo čo neviem pochopiť... Veď teraz keby všetci začali za takéto zákroky podávať podnety, tak ten senát DK aj porazí. Buď nech sa rozhodcovia konečne naučia si ísť sporné situácie pozerať (aj na úkor predĺženia zápasu o 15 minút) a prestať arogantne odvrávať, alebo tu bude vznikať tento chaos čo tu momentálne vzniká. A to už ani nevravím že sa trestá za zákroky, ktoré sa stali v zápase číslo tri, to teraz si kluby bude môcť vybrať kedy podá podnet, tým pádom kedy sa rozhodne o udelení trestu?
- 25.3.2025 - 13:06
- +1
- radopKE
- Mne to pripadá, ako keby čakali, ako dopadne včerajší zápas. Nevyhrali, tak vytiahli toto. Ale aj to niečo značí…
- 25.3.2025 - 13:13
- 0
- Izo
- podnet na faul sa podal ešte včera a nie dnes.
Dnes to riešila až komisia.
Pozri si najskôr zápisnicu než tu ideš dávať konšpirácie... - 25.3.2025 - 13:18
- +5
- radopKE
- Už som to čítal. Beriem späť. Nemam s tým problém.
- 25.3.2025 - 13:21
- +2
- Izo
- Tu je termín podania podľa pravidiel zo stránky SZĽH.
v priebehu Play−off, Playout, baráže v zmysle SZĽH, najneskôr do 24hod. po ukončení stretnutia Play−off, PlayOut. - 25.3.2025 - 13:25
- +2
- FP-jakubj
- Ved medzi koncom zapasu vcera a dnesnoym dnom ubehlo este 5h, takze v com nema pravdu?
- 25.3.2025 - 19:06
- 0
- snizo
- Presne ako píšeš.. to teraz môže sedieť jeden videoanalytik nad každým jedným zápasom a študovať každý zaznam, sledovať každý zákrok a že ich je v každom zápase požehnane a vyťahovať to, čo sa jemu hodí.. ja sa pýtam, ak jasne každý videl, že lakeť na Ferenca tam bol, zhodneme sa, že šlo o jasný faul, tak prečo disciplinárka nekonala?! Akože čakala na podnet? Na čo? Keď to videl každý, okrem rozhodcov na zazname, tak prečo sa a tym nic nerobilo? Potom tá komisia vyznieva ako všetko možné, len nie ako disciplinárna komisia, ale ako nástroj v rukách niekoho, kto chce poškodiť koho sa mu zachce.. je to na hlavu postavené!
- 25.3.2025 - 12:47
- 0
- RaDoVaN
- Keď to videl každý, prečo nedal váš klub podnet? Disciplínárka nemá kapacitu, aby skúmala každý zápas...teda má...volá sa to rozhodca a sú v každom zápase 2+2...keď sa mi nepáči, ako zapískali, dám podnet. Easy.
- 25.3.2025 - 15:38
- +3
- Proky99
- Nas klub taketo veci nikdy nerobil a verim ze ani nebude, mame svoju hrdost (aspon zatial) a bud to vybojujeme na lade alebo so ctou vypadneme.
- 25.3.2025 - 15:41
- +3
- RaDoVaN
- Dobre...tak keď vám niekto prizabije hráča, ale rozhodca to posúdi ako čisté, tak nedáte podnet? Lebo máte hrdosť?
A to sa nbemusí stať iba vám. Aj nám, alebo ktorémukolvek inému tímu. - 25.3.2025 - 15:44
- +6
- Proky99
- Ale prosim ta neprehanaj ktory z vasich “napadnutych” hracov bol prizabity?
Trosku si sa opustil
U Lampera beriem ze bolo pichnutie ale po vzajomnom sermovani a osekavani sa a Petrasov “faul” to nemyslis vazne
ak za toto sa bude davat stopka tak polka ligy nehra. My sme sa kludne mohli tiez ozvat po utoku na hlavu Ferenca, ktory bol ovela nebezpecnejsi ako tieto 2 ale z nasho klubu nikto nemal potrebu riesit taketo malichernosti mali sme spolu niekolko uz vyhrotenych serii ale nikdy ste takto nenariekali a neriesili veci ako teraz, ocakaval som hocico v tejto serii ale fakt som necakal ze taka znacka ako Dukla Trencin potrebuje az k tymto veciam detinskym klesnut. Zobrali ste si Nitru za vzor v nespravnej oblasti.
- 25.3.2025 - 15:59
- +3
- RaDoVaN
- Ja sa neopúšťam. Dokonca ani netvrdím, že niekto z našich bol prizabitý. To si prekrútil. Ja reagujem na Tvoje bláboly o hrdosti a prizabitie bol všeobecný príklad. Že podávať podnety, keď s niečím nie som spokojný, nie je vecou hrdosti a plakania.
Ale tiež by som bol nasrdený, keby nám komisia, či senát, či ako si nadávajú, odstaví dvoch dôležitých hráčov.
- 25.3.2025 - 16:09
- +5
- Proky99
- Tak ries konkretnu situaciu a nezovseobecnuj prosim. Nikto z napadnutych hracov sa ani len netvaril zeby im bolo nejak hrozne ublizene. Ak by doslo k nejakemu surovemu zakroku nepoviem ani pol slova. Taketo hluposti riesit s komisiou je ako sa urazit kvoli formicke na piesku, proste materska skolka.
- 25.3.2025 - 16:18
- +2
- RaDoVaN
- Myslím že som pochopil ako to myslíš.
A teraz skús pochopiť mňa. Keď sa aj hlúposti nebudú riešiť, aký to má potom celé význam? Chceme, aby to bolo fér? Chceme, aby sa úroveň rozhodovania zvýšila? Tu sa myslím zhodneme.
Ja zase dám za pravdu, že 2 minutove fauly by sa rovno stopkou na zápas riešiť nemuseli. Stačila by nejaká 1-2 zápasová podmienka keď už to teda nebolo riešené priamo v zápase. No a rád by som sa dočkal raz aj toho, že DK bude riešiť aj rozhodcov.
Keď už dajú za pravdu klubu = rozhodca spravil chybu. - 25.3.2025 - 16:27
- 0
- Zkubydu
- Vy riesite len hluposti: nic dolezite!!! Tam sa vsetci tvarie ze neexistuju.
- 25.3.2025 - 17:27
- 0
- FP-jakubj
- Ved rozhodcov aj trestaju, ale to su rovnake tresty - dostanu stopku na jeden zapas alebo par zapasov, ak urobia chybu. Topovka je, ked im daju casovy trest pocas repre pauzy, takze nemozu ist piskat juniorov alebo nizsie ligy, co aj tak malokto z nich robi, cize je prakticky nulovy. Ale inak su so sebou hore spokojni a nechcu nic menit.
- 25.3.2025 - 19:09
- 0
- Zkubydu
- Dali podnet za regulerny neuznany gol: a vysledok. Nic sa neda robit. Lebo v Nitre bla bla... video bla bla... Potom dali podnet, ze hrubym faulom utrpel hrac Kosic zlomeninu... vysledok skutok sa nestal. AHl mal dostat 5+ dkz + 1 zapasovy distanc a po prevereni??? Nic sa nestalo... Potom Simona postihli distancom a rovnako Lampera...Takych subojov bolo v kazdom zapase aspon 10 na kazdej strane...o tom co vsetko domacim nepiskali a kolko vymyslov trestali u hosti, tiez netreba dalej hovorit... Za mna si Dukla tresty vyplakala a ja dufam, ze ju Kosice porazia hokejom doma aj v Trencine.
- 25.3.2025 - 17:25
- +8
- Janciar17
- Som kosican ale uplne suhlasim. Kazdy klub nech si najma analytika co sa bude zaujimat detailami z kazdeho zapasu. Zacnu ich bombardovat podnetmi a trestat rozhodcov- ostanu dve moznosti:
1. Pomaly ale isto rozhodcom puknu nervy a rezignuju na svoje funkcie co by znamenalo zaplatit kvalitu zo zahranicia- nie zla moznost, SZHL sa len bude musiet buchnut po vrecku.
2.Ked uvidia co vlastne sposobili, zrusia komisiu- aspon nebudu brat peniaze za tuto saskaren.
V kazdom pripade sa to vymkne spod kontroli a ukaze sa dalsie zlyhanie tych rodinkarskych darmozracov- nic ine si nezasluzia.
To je moj osobny nazor.
Ak sa KE za kazdu cenu budu snazit udrzat si tvar a byt politicky korektny urcite budu pykat neferovym sposobom. Myslim ze na niecom takom by sa kluby kludne mohli potichu dohodnut a kedze v lige nie je klub kt by nebol rozhodcami ukrivdeny mohli by s tym suhlasit vsetci.
TN vyuzil svoje pravo no KE ostali ticho a toto je trest... - 25.3.2025 - 15:52
- +2
- Fandimhokeju
- Toto, čo urobil TN sa volá precedens. Teraz zvyšné kluby môžu tento inštitút využívať.
- 25.3.2025 - 18:36
- +2
- Janciar17
- Presne o tom hovorim
- 25.3.2025 - 20:19
- 0
- Zkubydu
- potom by si sa musel: upodnetovat k smrti, ak by si mal podavat podnet na kazde pochybenia...
- 25.3.2025 - 17:17
- 0
- Lukash_ke
- Inak to stopku hráčom dajú kedy im príde? Previnili sa v 3. zápase, neviem kedy prišiel podnet, ale medzitým hrali 4. zápas a v 5. budú mať stopku. Ukazuje to priestor na kalkulácie s tým, kedy sa stopka dá. Ak v 6. zápase poukážeme na lakeť z druhého zápasu v KE, tak im odstavíme hráča v 7. zápase?
- 25.3.2025 - 12:52
- +5
- Big brother
- Podnet musí byť podaný najneskôr 72 hodín od skončenia zápasu.
- 25.3.2025 - 13:00
- +1
- Izo
- B.B. počas sezóny je 72hod.
Počas Play−off / Playout do 24h od ukončenia stretnutia. - 25.3.2025 - 13:27
- +4
- Lukash_ke
- 24h znie fajn, teda ešte je tam priestor na machináciu s tým, kedy sa tento "pružný orgán" rozhýbe. Dík za objasnenie.
- 25.3.2025 - 13:34
- 0
- Izo
- Je to omnoho pružnejšie ako v minulosti.
- 25.3.2025 - 14:20
- +1
- Izo
- Predpokladám že tam je časový termín do ktorého môžeš dať podnet.
Dukla dala podnet dňa 24.3. Komisia zasadala a riešila podnet až dnes. - 25.3.2025 - 13:11
- +1
- RaDoVaN
- Ale v princípe hovoríš dobre. Vytvára to priestor na kalkulácie.
- 25.3.2025 - 15:42
- 0
- jh12
- Chudak Petras, tiez placko a nervacik ale o inom som chcel, chudak konecne da 2 goly (musim uznat ze pekne), 1 mu neuznaju (opravnene) a este aj toto sa mu stalo. Toho rozdrapi
- 25.3.2025 - 12:54
- +1
- Peter19
- len aby on nerozdrapil v piatok vas...
- 25.3.2025 - 13:02
- 0
- jh12
- ja som z NR
- 25.3.2025 - 13:16
- 0
- Peter19
- tak vo finále
- 25.3.2025 - 13:38
- 0
- ekaver
- si mu do toho vidly hodil
- 25.3.2025 - 14:44
- +2
- neKEcam
- tak chcel si alebo nechcel si o inom, lebo tak si si celkom sam a dobrovolne nakadil do ust.
- 25.3.2025 - 14:47
- 0
- Dominios
- po vykone rozhodcov vcera ma to vlastne ani neprekvapuje, instrukcie zneju jasne
fuj, hnus, verim, ze aj toto pomoze k tomu, aby nas to zdravo namotivovalo a proste sme to zlomili v nas prospech
TN hra inac pekny hokej a vlastne by som im to fakt doprial, ale toto uz je zo strany pruhovanych, komisie a vlatne celkovo vela. Laket ani nejdu pozriet, vcera jasne podrazenie (nehovorim ze to bolo strasne, klasicka 2ka) samozrejme pozru aby ho zrusili; x dalsich velmi, velmi zvlastnych rozhodnuti, TN brankar moze posuvat branu ako chce a kolko chce... fuj
TN fakt to nie je nic proti vam, vy za to nemozete, ale je to proste nechutne - 25.3.2025 - 12:59
- +5
- bez nicku
- Zase pomahaju rozhodcovia Nitre
- 25.3.2025 - 13:16
- +11
- Wana
- 😂😂😂 ja som vedel že toto niekto napíše
- 25.3.2025 - 16:38
- 0
- micu79
- Lamper toho uz ma viac ten sa vie dostat pod kozu to je taky ako bol Lazo ale samozrejme pre Kosice je platny.
- 25.3.2025 - 13:28
- 0
- mato_ke
- Tak porovnávať Lampera a Laža je iný level už. Lažo bol diagnóza sama za seba, to bol prepnuty hráč na ľade, mimo ľadu už neviem, ale Lamper je síce tvrdý, no zdravo a od neho nevidíš také sekania a prepinaky ako od Laža počas takmer celej kariéry, či bol v Slovane či iných kluboch, ale drvivú väčšinu strávil doma.
Len čo som zbežne pozrel štatistiky, Lažo za kariéru u mužov cez 2000 trestných minút, Lamper je pri 32 rokoch na cca 600 min. - 25.3.2025 - 18:57
- +2
- MirecKE
- Kocúrkovo: A po dnešku sa v lige môžu rozdávať lakte do papule, za 0 zápasov sa to oplatí! Súhlasím s faulom Lampera (aj keď takých zákrokov je v každom zápase požehnane, ide o to kto bude plakať a kto vie rozdať ale aj prijať).. ale Petráš ?
- 25.3.2025 - 13:31
- +3
- richardd6
- Rapac bez trestu
- 25.3.2025 - 13:37
- 0
- Jimmy Tulipan
- to fakt?
- 25.3.2025 - 13:40
- 0
- radopKE
- To fakt? Tak toto už je potom čisté Kocúrkovo
- 25.3.2025 - 13:45
- +5
- Podarcis
- tak to je zla sprava pre Spissku...
- 25.3.2025 - 13:46
- 0
- Zmrzlina
- Je otázne, či sa tým už disciplinárka zaoberala, nakoľko nie je stanovisko za ani proti.
- 25.3.2025 - 13:51
- 0
- Fandimhokeju
- Recidíva nič?
- 25.3.2025 - 21:19
- 0
- cappycathy
- Skutok sa proste nestal
- 25.3.2025 - 22:15
- 0
- RaDoVaN
- ...a potom že prečo sme tu samí gágaji, táraji a prďúsi
- 26.3.2025 - 8:26
- 0
- fagaf
- A rozhodcovia opak.
- 25.3.2025 - 13:39
- 0
- tulen - kosice
- tak ešte raz: 2x faul v treťom zápase, na ktorý si nikto nedokázal spomenúť ... podnet sa podáva do 72 hodín a vzniká nová kauza ako pri daugavinšovi s acolatseem ... dnes-zajtra podáme podnet, hráč si nezahrá 6-7 zápas ... ale zebry si zapískajú a senát rozhodne ... tak toto fakt písal odborník
a košičania, dajte pokoj s ahlovým podrazením rosandiča ... žiadne podkopnutie, podrazenie áno ... ale orolín a spol. to vidieť nechceli - 25.3.2025 - 13:43
- 0
- aRt
- Petrasov zakrok je na disciplinarku ale tam hrac "nestastne" vypne Ferenca a vsetko v pohode
a info ohladom Rapaca to cele uz len krasne podciarkuje - 25.3.2025 - 13:52
- +1
- tulen - kosice
- ono: je toho viac ... zákrok gachulinca na wegmana napr.
- 25.3.2025 - 14:01
- +2
- Westbeast0
- Neblázni, tam rozhodcovia povedali že traja sa zhodli na tom že to faul nebol lebo Wedman si nakorčuloval do Gachulinca...
- 25.3.2025 - 14:35
- 0
- Janciar17
- Ty vole, ta komisia si ide svoje. Vsetko zabija koment- bezohladne ohrozil zdravie protihraca. Normalny suboj o puk v zapase a oni to komentuju ako pokus o vrazdu.
Pan Petras ruky za chrbat a pozor na hlavu...
Brutal - 25.3.2025 - 14:22
- 0
- lesslie69
- Keď prehráte zajtra v steelke, kam pôjdete plakať, rovno k Šatanovi?
- 25.3.2025 - 14:29
- +9
- iqac
- Šatan je nízko, rovno k Huliakovi pôjdeme
- 25.3.2025 - 14:52
- +3
- kubinho
- tak len pozor aby ho mladenca zo stolicky nevyvratilo
- 26.3.2025 - 15:19
- 0
- roa
- Doteraz sa v našom parlamente zriaďovali rôzne komisie na prešetrenie sporných udalostí, ale SZĽH prišiel s novinkou a zriadil disciplinárny senát, ktorý má právomoci trestať bez možnosti obhajoby a zavádza sa do hokeja chaos. Rozhodcovia sú súčasťou hry aj so svojimi chybami a teda ich rozhodnutia by sme mali rešpektovať a nenahrádzať ich trestným senátom. Mali by sa zaoberať skôr chybami rozhodcov a robiť nápravu, aby k chybám nedochádzalo. To je môj názor, názor laika.
- 25.3.2025 - 14:38
- +4
- fabregas001
- nejdem komentovať zákroky ale toto vyplakávanie mi ide proti srsti .... začala tým Nitra, kedy žiadala dodatočný trest pre Cracknella, nedávno Bystrica a teraz Trenčín a to nevedno o koľkých sťažnostiach sa ani nedozvieme .... nech sa rozhodne na ľade a nie za zeleným stolom páni ...
- 25.3.2025 - 14:43
- +3
- tn
- Toto asi bude problem dovtedy, kym bude kvalita rozhodovania priamo v zapase taka, ako je uz dlhodobo.
- 25.3.2025 - 16:06
- +2
- Dukla_Trenčín_38
- Prosím vás a ten rozhodca čo stál pri Tom pichnuti dostane trest kedy? Lebo aj to mi príde celkom na facku že toto nevidel alebo nechcel vidieť alebo ako to vlastne nazvať... Práveže takéto závažné chyby rozhodcov by mali byť trestané tiež...
Bavme sa hokejom 👏👏
Ps: rozhodcom mrkvu 😁😁 - 25.3.2025 - 14:44
- +7
- Zkubydu
- Ten rozhodca (a zdaleka nie len on) nevidel niekolko serii tvrdych subojov: na obe strany. Mal piskat o desiatky sekund skor ... Skratka tolerovali viac, nez bolo treba a nechcem hovorit, ze ich sebavedomie je omnoho vacsie ako ich odbornost. Rovnako ako nie su schopni piskat jasne fauly, rovnako dokazu zapiskat, co nikto nevidi, staci ked tribuny reaguju...
- 25.3.2025 - 17:36
- 0
- strojar
- Ten trest pre Petráša sa slovutnému Senátu príliš nevydaril.
- 25.3.2025 - 15:11
- 0
- Captain
- Miňisťer športu musí zasadnúť do senátu pre profesionálny hokej a nastoľiť na Slovensku hokejovú spravodľivosť
- 25.3.2025 - 15:16
- 0
- kubinho
- Ono to zas nie je tak nepravdepodobne. Dnes uz sa clovek boji aj satiru napisat, aby sa mu nevyplnila
- 26.3.2025 - 15:20
- 0
- WTF
- Trest pre Petrasa a žiadny trest pre Rapaca je iný vtip teda🤣🤣🤣
Treba ten senát zrušiť alebo dať tam normálnych ľudí... - 25.3.2025 - 15:31
- +7
- HC
- Meno?
- 25.3.2025 - 16:02
- 0
- zasi
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/disciplinarna-komisia
určite ho tam nájdeš - 25.3.2025 - 16:04
- 0
- lesslie69
- Myslíš toho,čo keď hral za reprezentáciu,tak sa stále nechal vylúčiť v najnevhodnejšej chvíli?
- 25.3.2025 - 16:13
- 0
- zasi
-
- 25.3.2025 - 16:15
- 0
- starec
- V senáte nie je: z bývalých hráčov je tam Ďatelinka
Senát pre profesionálny hokej DK SZĽH prijal toto rozhodnutie po hlasovaní
pomerom hlasov 3 ZA prijatie rozhodnutia a 0 hlasov PROTI prijatiu rozhodnutia. - 25.3.2025 - 16:26
- +2
- AndrejTN
- to je jedno, že tam nie je.. Slováci v EU ak nie aj mimo Eú najviac veria konšpiráciam, čiže ja mu verím, Jánoš môže za všetko !
- 25.3.2025 - 16:46
- +3
- Tino
- naco: je toto dobre?
- 25.3.2025 - 16:44
- 0
- Janciar17
- To si robis srandu,ze? Ako tam moze byt nejaky s klubovou prislusnostou?
- 25.3.2025 - 16:03
- 0
- RaDoVaN
- Jaj lebo o všetkom rozhoduje 1 človek a zvyšných 8 je pre srandu králikov. Nerozhoduje o všetkom komisia troch náhodou?
- 25.3.2025 - 16:14
- +1
- zasi
- jasne že to bola prdel,ale na to kurie oko som predsa len niekomu šliapol
- 25.3.2025 - 20:33
- +1
- tn
- Nekamenujte ma, az tak do toho nevidim, iba otazka: Nie je rozdiel medzi Ahlom a Petrasom v tom, ze Petras ho este hokejkou stiahol dozadu?
- 25.3.2025 - 16:02
- +1
- AndrejTN
- Tn: není v tom rozdiel !!! Stratili sme po dnešku rešpekt, charakter, úctu proste všetko, sme plačkovia.. už proste nikdy nebude na TN pekného slova
- 25.3.2025 - 16:34
- +6
- AndrejTN
- (samozrejme, ale to je škoda slov)
- 25.3.2025 - 16:35
- 0
- Zkubydu
- Nie rozdiel je v tom, ze Ahl to urobil mimohru: po odpiskani. Jasny zamer!!!
- 25.3.2025 - 17:41
- +1
- kabelko55
- Hra sa dost spinavo a preto tie tresty extra, len rozhodcovia vylučujú za nezmysly a potom už už nechajú tak tieto zakerne fauly , nie som zástanca zelených stolov rozhodnúť sa ma na ľade to by však musel byť poriadok v lige od prveho zápasu sezony , ale snáď raz dospejeme do normálnej ligy kde sa bude hrať podľa pravidiel ako vo svete
- 25.3.2025 - 16:26
- +2
- peters
- Tak faul na bystrického Wedmana vobec nedocenili stopkou a tu zrazu dav tresty. Myslim, ze ide o rovných ludi.., fakt
- 25.3.2025 - 16:51
- +2
- AryaStark
- Ja som teda stará garda a musím povedať,že toto sa mi vôbec nepáči.
Samotný podnet a následná stopka hráčov Košíc neguje športovú a aj fanúšikovskú stránku tejto série.
Za prvé podatel podnetu ,by si mal pozrieť všetky tri dovtedy odohraté súboje a zákrokov podobných týmto za ktoré sa udelili tresty bolo mrte aj z našej strany.
Už po prvom zápase som tu písal,že ak by rozhodcovia
mali pískať a vidieť všetko tak by snáď zápas končil o polnoci.
Za druhé: Neviem teda a bolo by to dobré vedieť,či pri podaní podnetu,je zo strany disciplinárky informovaná aj druhá strana.
Ak by aj oni podali podnet na včerajšie zákroky ,tak už asi doma budeme hrať s torzom mužstva.
Ja tomuto nerozumiem.
Hráme výborne.
Séria má náboj energiu v TN elektrizujúca atmosféra.
Súboj Dávida s Goliášom,kde aj hokeju rozumejúci košickí fanúšikovia uznajú našu bojovnosť ❤️ za klub a možno už aj stále lepšiu kvalitu.
Včera sme sa pred zápasom sa s košičanmi v pohode pobavili a bol som opäť po rokoch šťastný ,že som na play-off.
Bolo výsadou Dukly rozhodovať zápasy na ľade a neriešiť čo bolo.
Proste ako fanúšik som štastný tam kde sme a tisli sa mi slzy do očí pri pohľade na tú atmosféru.
Toto nás neguje do kategórie,ktorú nemusím.
Ja som nadšený z každého ďalšieho zápasu na Sihoti.
Veril som,nečakal som o to som štastnejší.
Týmto sme zabili športovú stránku tejto série.
Už sa nebude hovoriť o inom,len o tomto.
Mne sa to nepáči.
Môj názor. - 25.3.2025 - 17:35
- +27
- Kessi
- Super napisane, palec hore!!
- 25.3.2025 - 17:44
- +1
- opeKE
- vyzltit
... skvele napisane
- 25.3.2025 - 18:14
- +1
- Pukky
- Jeden z najobjektivnejsích názorov, aké som za dlhú dobu čítal.
Nech sa rozhodne na ľade. A ak vypadneme, budem Vám držať palce. Aj kvôli fanúšikom, ako si ty. - 25.3.2025 - 18:33
- 0
- Fandimhokeju
- Super napísané. Toto som napísal 21.3.
Komentáre k zápasu sa väčšinou niesli v atmosfére rešpektu k súperovi. A to obojstranne. Málokto riešil súperov v negatívnom postoji a vecne sa postavili k svojmu mužstvu. Žiaden ačohentizmus, ako pri iných zápasoch. El Classico aj v tejto oblasti. Dúfam, že to takto bude pokračovať aj po akomkoľvek priebehu série.
Po tom včerajšom rozhodnutí vidím, že všetko je úplne inak. A pritom neviním hráčov, či fanúšikov, je tam aj tretí, či štvrtý faktor. - 25.3.2025 - 19:00
- 0
- Lukash_ke
- rešpekt
- 25.3.2025 - 17:48
- 0
- DocentMladsi
- co to tu citam? ze nech sa rozhoduje na lade
ved na lade ti hraci faulovali
ze bola zabita sportova stranka?
ved tu zabili hraci ktori faulovali - 25.3.2025 - 18:42
- +2
- AryaStark
- Nikdy sa nerád púšťam do diskusie s ľuďmi,ktorý si na HP nedokážu vyplniť profil.
Ale dám to.
Na konci píšem ,že je to môj názor.
Ja som tam chcel dať a teraz to tu musím dať nech mi to košičania nepluskujú,ale prišlo mi to jeblé,či sa ja musím hanbiť za svoj názor na portály ,ktorý žerem snáď od roku 2009 pre ničnehovoriace individuality ,ako si ty? - 25.3.2025 - 18:53
- +4
- Fandimhokeju
- Zmeň si nick na ProfesorMladsi. Týmto príspevkom si obhájil dizertačnú prácu v hokejovom práve.
- 25.3.2025 - 19:07
- 0
- AryaStark
- Tak teraz neviem.Ja?
- 25.3.2025 - 19:35
- 0
- Fandimhokeju
- Nie, vyššie Docent mladší. Moja reakcia je vo vlákne pod tebou, lebo je na ten istý príspevok ako tvoja. Reagoval som aj na ten tvoj prvý objektívny príspevok.
- 25.3.2025 - 21:25
- 0
- AryaStark
- Tak trocha som to vedel vyhodnotiť komu to patrí😀.
Ale vidím,že dá sa diskutovať normálne.
Vyššie zopár chalanov kvitujem videoanalýzu zo strany TN.
To je určite v dnešnej dobe fajn.
Nebudem klamať.
Aj mňa včera potešilo ,že s výbornou prácou videa sme dostali o dva góly menej.
Mne to však prekáža.
Ničí to hokej.
Nebudem písať teraz o tejto sérii,ale bolo toľko videorozhodnutí,kde to bolo o špičke korčule a rozhodca a nikto na štadione to nemal šancu vidieť.
Mám obavu,že o päť rokov bude rozhodovať číslo 5 a bude rozhodovať podľa naprogramovaních pravidiel a budeme na hokeji strašne dlho a bez akéhokolvek pôžitku z hry. - 25.3.2025 - 21:44
- 0
- Fandimhokeju
- Doba AI sa blíži. V tenise to už je takmer dokonalé. Rozhodca je tam len na to, aby hlásil stav a napomenul hráča, keď demoluje raketu.
- 25.3.2025 - 23:11
- 0
- RaDoVaN
- Svojím spôsobom je to najobjektívnejší a najčistejší spôsob rozhodovania.
- 26.3.2025 - 8:29
- 0
- Fandimhokeju
- Súhlas. Ale tu AI rozhoduje len o exaktných veciach. Áno, nie. Čisté ako slza. Ale vo futbale, hokeji, zatiaľ je to len pomôcka pre možno áno, možno nie na základe subjektívneho pohľadu.
- 26.3.2025 - 10:19
- 0
- BEBE22
- HC KE: Ti rozhodcovia a spol. to je strasna banda...tak bud trestam vsetko alebo nic a nie len to co chcem....
- 25.3.2025 - 19:29
- 0
- Fandimhokeju
- Ahl nešiel spredu. Asi sa nevie korčuľovať, keď sa nedokázal vyhnúť stretu.
- 25.3.2025 - 21:25
- 0
- mannheim
- Nejdem sa tu zapájať do určite veľmi nezaujatej a odbornej diskusie zväčša fanúšikov, ktorí podobne ako ja vedia o pravidlách úplné hovno, pretože obyčajný druholigový rozhoca žiackych kategórií by ma na stopro vyviedol z omylu (nepochybne nielen mňa). Čo mi príde ale vrcholne vtipné, ak sa tu niektoré najmä nové nicky, novými myslím aj tie dvoj-trojročné, keďže ich skúsenosti s témou na HP sú asi neveľké, zapájajú do diskusie "plač-neplač" a pod. Len aby sa nezabudlo, tieto diskusie vznikli počas série Dukly s Martinom, kde nám bolo vyčítané penzum zákrokov napriek tomu, že sme v sérii prehrávali a po každom zápase bol v diskusii namiesto osláv múr nárekov. Tento výraz "plač" bol a je synnymom pre neopodstatnené sťažovanie sa. Inými slovami, ak sa niekto sťažuje a je to opodstatnené, je to využitie pravidiel , alebo šikovná diplomacia. Keď niekto dostane na búdku, ale fairplay, a sťažuje sa , je to plač. No a po tomto teoretickom predhovore, ak mám byť úprimný, vôbec nie som zastánca týchto podnetov a radšej by som bol ak by sme vyhrali po výkonoch ako v prvom a treťom zápase.
- 25.3.2025 - 21:43
- +12