Diskusia: Košice zdolali Banskú Bystricu
Hokejisti majstrovského HC Košice uspeli aj v druhom zápase novej sezóny Tipos extraligy. V nedeľu zdolali doma Banskú Bystricu 5:1 a uštedrili jej druhú prehru za sebou.
"Oceliarov" poslal do vedenia už v druhej minúte Krivošík, na jeho gól odpovedal v 10. minúte Vela, no o minútu neskôr upravil na 2:1 Jääskeläinen. Ten istý hráč zvýšil v úvode druhého dejstva a potom sa dvoma gólmi prezentoval Breton.
HC Košice - HC '05 Banská Bystrica 5:1 (2:1, 3:0, 0:0)
Góly: 2. Krivošík (Pollock, Berger), 11. Jääskeläinen (Deyl, Bartoš), 23. Jääskeläinen (Lamper), 31. Breton (Fejes, Bartánus), 37. Breton (Jääskeläinen, Lamper) - 10. Vela (Stránsky). Rozhodovali: Krajčík, J. Konc ml. - Stanzel, Ordzovenský, vylúčení: 5:6 na 2 min, navyše: Lamper - Žabka 5+DKZ za bitku, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 2754 divákov.
Košice: Riečický - Šedivý, Breton, Ferenc, Zech, Bartoš, Deyl, Hudec - Bartánus, Pollock, Fejes - Krivošík, Chovan, Lunter - Jääskeläinen, Berger, Lamper - Rogoň, Zigo, Šimun
Bystrica: Tervo - Hora, Bačik, Wilde, Ďatelinka, Holenda, Dame-Malka, Žabka - Žitný, Bíreš, Gašpar - Turnbull, Vela, Wilkins - Faith, Sojka, Matoušek - Štrauch, Stránsky
- BlackCrow
- Vynikajca druhá tretina! Už dávno som ich nevidel hrať s takou chuťou! Parádny pohyb, vyhrané vhadzovania, prihrávky do priestoru čo mali oči, tlak na bránu, častá streľba.
Len tak ďalej šraci. Radosť na vás pozerať.
- 17.9.2023 - 18:58
- +17
- axxel
- Uz to nema taku stavu ako ked BB trenoval Ceman ... dnes taky pohodovy zapas, chlapci si schuti zahrali a mozu sa pripravovat na Poprad ... skoda, ze Havrila nema miesto v zostave, jeho som si oblubil pocas minulej sezony
- 17.9.2023 - 19:06
- +13
- Ricardinho13
- Tak, tak a spolu s ním sem stiahli aj Bača, ktorého je škoda, že nehráva aspoň 4. útok.
Celkovo je útok extrémne nabitý a dovolím si povedať, že na našu ligu je to až zbytočné na úkor práve vyššie spomínaných útočníkov. Keď to porovnáme s obranou, je to veľký rozdiel, kde dnes pri chorobe Olssona, hral celý zápas mladý Bartoš a celú 3. tretinu odohral aj junior Hudec.
- 17.9.2023 - 19:55
- +2
- axxel
- Ja som skor zato, aby rotovali utocnici ... dalsi zapas nech oddychnu napr. Bartanus, Zigo a Simun a nech hraju Jokel, Baco a Havrila
- 17.9.2023 - 20:21
- +8
- LenTak93
- Havrila s Bačom v tomto veku určite nepotrebujú oddychovať a nemyslím si to ani o takom Zigovi a Šimunovi
- 17.9.2023 - 20:22
- +5
- axxel
- To je v poriadku ... ale niekto musi ist z kola von ked maju hrat utocnici co dnes nehrali ... taky Baco keby vedel, ze bude viac sediet ako hrat tak by sa tu netrepal
- 17.9.2023 - 20:25
- +2
- LenTak93
- Preto píšem, nech im vybavia striedavé štarty v Prešove alebo Trebišove. Určite im to neuškodí.
- 17.9.2023 - 20:35
- 0
- axxel
- Ale taky Baco potrebuje hrat extraligu, nie za Trebisov ... to mohol ostat v Amerike
- 17.9.2023 - 20:39
- +3
- carli
- aj další: sa potrebujú ešte zohrávať. Nie rozbíjať formácie a aj spomínaní si určite zahrajú
- 18.9.2023 - 23:12
- 0
- carli
- keby vedel: Bolo kompetentnými spomenuté, že bol oboznámený s tým, do čoho ide.
- 18.9.2023 - 23:11
- 0
- fanke27
- Ono by stačilo keby napr ďalší zápas nehral Šimun a ešte Bartánus, ten si ajtak v ZČ časti klasicky len prdká na ľade. Hore by išiel Havrila a Bačo. Odohrajú dva zápasy, potom to opäť nejak prerotovať… ešte by to malo podľa mňa aj väčšiu energiu v hre tímu
- 17.9.2023 - 20:12
- +8
- Pukky
- Berty už v týchto košiciach nemá čo robiť a iba zaberá miesto perspektíve, prípadne vyššej kvalite.
- 17.9.2023 - 20:18
- +14
- Jimmy Tulipan
- Na PO ho podpíšeme...
- 18.9.2023 - 2:32
- +2
- Steeler16
- Zapas cely pod kontrolou zasluzene 3 body ostali v KE 🙂
- 17.9.2023 - 19:09
- +2
- fanke27
- Aj napriek vyššej prehre BB má potenciál. Ten stred tabuľky bude veľmi nabitý.
Čo sa našej hry týka, náš pressing na rozohrávku súpera je niečo krásne. To ma tak baví, čo tu Ceman vycepoval na našej hre. Keď pritlačíme do plných tak súper vie ledva výjsť z obrany, radosť pozerať na našu hru.
Teší ma, že tak ako nás v CHL každý vyškolil v buly, tak zatiaľ v týchto dvoch zápasoch boli buly na našej strane. Hlavne Berger je v tom dominantný.
Pozitívum, že dávame šancu aj Hudecovi, ktorý na to má.
Negatívum, Zech zase vystrúhal dve naslepo zadovky, z ktorých bol hneď závar. Na presilovke dostane prihrávku na úrovni kruhov, je tam sám, miesto strely dá prihrávku Chovanovi stojacemu pomaly na úrovni bránkovej čiary. Nepochopím..
Pritom jeho kontrola puku je super, vyvezenie puku z obrany super, ale tie zadovky a nestrieľanie.. pevne dúfam, že toto dokáže vo svojej hre napraviť
Ešte poznámka k Matoušekovi, to je taký “veľký frajer”, že si musí vybíjať zlosť na mladom Bartošovi, ďalej keď sme na ľade štyria a Ferenca drží jeden hráč BB tak príde z boku a začne dávať päsťami Ferencovi do hlavy, potom pri vzájomnom hite si nadskočí a pri dopade Ferenca udrie ešte zozadu do hlavy.. fakt veľký frajer. Dúfam, že sa niekedy pustí aj do férovky s Ferencom - 17.9.2023 - 19:15
- +10
- Matej8199
- Zech ešte pridá. Aj Olsson minulú sezónu mal zo začiatku zápasy, kedy kiksoval jedna radosť.
A potom bol z neho suverénne najlepší bek.
- 17.9.2023 - 19:37
- +4
- fanke27
- Olsson bol už v príprave najlepší bek, potom v úvode kedy celý tím hral zle, tak mal aj on pár zápasov horších. Zech mal však všetky doterajšie zápasy ako cez kopirák, ale kiež by si mal pravdu. Ako som aj písal, nemyslím si, že to sú neodstrániteľné veci. Zadovky len treba prestať robiť a v presilovke treba začať strieľať
- 17.9.2023 - 19:42
- +2
- V_S_Z
- Aj Southorn robil zbytočné chyby vzadu. Určite mu treba nechať čas, je to zahr., to vedia kedykoľvek vymeniť
- 17.9.2023 - 20:10
- +1
- fanke27
- A zároveň presilovka s ním bola najlepšia v lige.
Ale súhlasím, ešte je čas na nejaké závery, dúfam že sa rozbehne - 17.9.2023 - 20:31
- 0
- Urpiner16
- Tak z Matouška mi už bolo zle keď sa k nám nanominoval.Hokejové umenie nemá tak sa potrebuje takto zviditeľňovať.Bohužiaĺ je u nás aj keď ja jeho príchodu som nebol nadšený pretože negatíva u neho prevládajú nad pozitívami.A starého koňa novým kúskom nenaučíš.
- 17.9.2023 - 20:35
- +15
- JuloBB
- Tak my máme v bránke talenty, ale zápasy proti klubom, ktoré tam majú brankárov budeme aj ďalej prehrávať!
- 17.9.2023 - 19:16
- +7
- Rados123321
- Síce som zápas nevidel ale asi sme si ani neškrtli.
Podľa citaneho v livke uvidíme čo Tervo predvedie bo dostať 5 gólov vonku u majstra je podľa mna iné ako doma 6 Belanyi proti TN - 17.9.2023 - 19:17
- 0
- ZtrykoSlazoU
- kalap hore: bystrica a podbrezova
lobda je gulata a zem plocha - 17.9.2023 - 19:18
- +7
- Westbeast0
- No ja by som to asi tak zhrnul: Momentalne je rozdiel medzi kosickym a bystrickym hokejom asi taky ako rozdiel medzi kosickym a bystrickym futbalom...
- 17.9.2023 - 19:33
- +3
- FP-Tomike
- Tak to si teda netrafil
- 17.9.2023 - 19:34
- +5
- Westbeast0
- Uvidime...
- 17.9.2023 - 19:44
- +1
- sumobb
- Trénovať, trénovať a trénovať, hlavne kondíciu lebo to je najväčší nedostatok. Mačka s myšou to dnes bolo.
- 17.9.2023 - 20:19
- +1
- zratca
- Vsetko podla planu, bystricke importy ukazali kvalitu. Skoda ze nie tie tohtorocne 😆
Sam sa cudujem, ze ma dokazu este vytocit rozhodnutia zebier, ale dnes sme zazili opat dalsi spektakularny kusok... Ze nevideli faul Gaspara na Riecickeho by som si uz pri ich kvalite zvykol, ale ze jeden pruser "opravia" druhym pruserom to je novinka... Odkedy a na zaklade akeho pravidla sa moze ist posudzovat na video zakrok, ktory prvotne odpiskany nebol? Ved hra pokracovala dalej. To sa potom vracal cas? To sa moze? A kolko spatne sa to moze? Lebo napr my sme v piatok dostali rozhodujuci gol po neodpiskanom podrazeni, to sme si mali aj my pytat challenge?
Aby bolo jasne, nespochybnujem vitazstvo Kosic, len z tohto mam zase pachut... - 17.9.2023 - 19:18
- +13
- TommY_D
- Ešte aj vylučili hračov z incidentu čo sa stal po faule to bolo tiež také kadejaké
- 17.9.2023 - 19:46
- +2
- carli
- Kto si ho pýtal? : Lebo tréner nie. Možno váš z BB
- 18.9.2023 - 23:17
- 0
- Proky99
- Vsetko super, fakt uz dlho som sa necitil tak super na hokeji, mozno ked Rosto Cada trenoval v tej rekordnej sezone. Na com potrebuje klub teraz zamakat a poriadne je dvihnutie navstev, propagacia hokeja, motivovanie ludi aby prisli. Mame fakt perfektne muzstvo, vynikajuceho trenera, vyzera ze aj Klima si splnil domacu ulohu a zohnal peniaze, ale divaci stale malo
- 17.9.2023 - 19:21
- +4
- Baco11111
- Pokiaľ nezmenia tu blbú stratégiu že pokiaľ nie je vypredaný spodný okruh tak nezačnú predávať lístky do horného tak sa z návštevami len tak skoro nič nezmení, samozrejme okrem zápasov kde je tradične veľký záujem.
- 17.9.2023 - 19:47
- +4
- fanke27
- To čo je za blbosť? My chceš povedať, že keby dnes otvorili vrchné sektory, tak by bola citeľne vyššia návšteva??
Chápem, že zopár desiatok ľudí má rado tie vrchné stredné sektory ale s návštevou zápasu by to nič nespravilo.
Veď na zápase neboli ani 3 tisícky ľudí, tak na čo otvárať vrchné sektory ? Viac roboty jak úžitku by s tým mali - 17.9.2023 - 19:57
- +5
- Baco11111
- Nehovorím iba o dnešku. Ja som jeden z tých ktorý si nekúpi lístok niekde za bránku alebo do rohov hoci je to tam lacnejšie ako v časti horných sektorov a som presvedčený že keby sa do sektorov A33-35 a B33-35 predávali lístky súbežne s dolnými sektormi tak by tie návštevy boli možno aj o tisícku na zápas vyššie. Ak si vezmeš do úvahy že sa to deje už tretiu sezónu tak kopec ľudí ktorý vidia v on line predaji že je v tých nepopulárnych sektoroch cca 200 miest voľných tak na zápas neprídu lebo v prípade že by sa vypredali tak pri rýchlosti ako predávajú lístky v kase môžu na prvú tretinu zabudnúť. Jednoducho stratégia predaja lístkov je jedna tragédia ktorá klub okráda o desaťtisíce €.
- 17.9.2023 - 20:34
- +5
- Lukash_ke
- Ťažko to odmerať, ale bude na tom niečo pravdy. Ja ak nemám miesto okolo brány hostí (strana okolo A11), tak na miesta na druhej strane haly môžem prdieť 😁. A tých pár sektorov okolo A11 ide dosť rýchlo.
- 17.9.2023 - 20:48
- +1
- Daewo_KS
- Urcite na tom nieco je, ja ako byvaly dlhorocny permanentkar (spolu s partiou nas je 6ks) na hornom poschodi sa tiez nehrniem sadnut si kdesi dole do kuta.
- 17.9.2023 - 21:22
- 0
- LenTak93
- roky som sedel hore, ale "dole v kúte" je to určite lepšie (B12, A13 sú top)
mne ani tá sieťka neprekáža - 17.9.2023 - 21:42
- +3
- Daewo_KS
- Dobre pre teba, ked si si nasiel este lepsie miesta. Mne ale najviac vyhovuje horne poschodie, dole si akosi neviem zvyknut, samozrejme, pokial nesedim za striedackami.
- 18.9.2023 - 8:51
- +1
- Lukash_ke
- Hore je to čo sa prehľadu v hre týka jednoznačne najlepšie. V podstate keď beriem na hokej niekoho a chcem aby ho hokej bavil tak sa zamýšľam či je to človek čo chce mať dobrý výhľad na hru alebo človek, ktorého nadchnú osobné súboje z blízka, aj keď za cenu toho, že jednu tretinu musíš "obetovať", keďže vidieť na druhú stranu je problém aj pre mňa s výborným zrakom.
- 18.9.2023 - 9:38
- +1
- Urpiner17
- mne to zase zhora príde oveľa pomalšie...
- 18.9.2023 - 9:40
- +3
- Lukash_ke
- No to hej, záleží od zápasu aj našej formy samozrejme 😁. Dole je to akčnejšie, ale zhora vidíš pozičnú hru, viac oceníš high IQ prihrávky atď. tak nejak som to myslel 🙂
- 18.9.2023 - 9:45
- +3
- Urpiner17
- rozumiem...
- 18.9.2023 - 9:49
- 0
- Riky21
- Som sice z MI ale ked chodim do KE na hokej, tak vylucne len horne sektory. Dolne sektory a hlavne dolne rady su otrasne. Najme vdaka tym hnusnym plexisklam. Su to peniaze vyhodene do luftu. Radsej neist na hokej ako pozerat spoza toho hnusneho plexi.
- 17.9.2023 - 21:25
- +3
- fanke27
- V pohode, ako hovorím pár desiatok ľudí by tam išlo.
- 17.9.2023 - 21:31
- 0
- SpeedyGonzales
- Ak si dobre spomínam, s opätovnym otvorením horných sektorov sa už experimentovalo. Na nátlak početnej skupiny ľudí (v štýle "budeme zase chodiť na hokej, ale až keď sa otvoria horné sektory") klub ustúpil a ponúkol do predaja aj niekoľko horných sektorov. Akurát to dopadlo tak, že "veľa rečí ale skutek utek". Žiadny hromadný návrat sa nekonal, realita bola taká, že si tam nakoniec našlo cestu takpovediac "zopár kusov" roztrúsených hore-dole... Nárast v návštevnosti bol prakticky zanedbateľný a berúc do úvahy vzniknuté náklady na usporiadateľskú službu, požiarne hliadky, a pod., si klub zrátal, že sa to proste na obyčajný priemerný ligový zápas neoplatí.
- 17.9.2023 - 22:04
- +4
- fanke27
- Nevysvetlíš.. chlapec ti hore napísal, že by chodilo určite o tisíc ľudí viac..
Tak jak píšeš, vždy keď sa otvorilo aj hore, tak tam bolo pár ľudí. - 17.9.2023 - 23:44
- +2
- Baco11111
- Ono je to tak že ak dlhodobo praktikuješ niečo čo odrádza fanúšikov od návštevy tak jedno rázovou zmenou ich naspäť nedovedieš. Detto ak na prvý zápas kde v ponuke bolo iba zopár desiatok miest za bránkou na B a po rohoch v prvých radách a aj tak horné sektory nedali do predaja. Väčšina CPečkárov ak si otvoria on line predaj a vidia že je to zablokované tak na zápas neprídu a ako vidno ani mestský fanúšik nerozmýšľa inak. Začiatok sezóny bol ideálny čas na zmenu, aj s jej prípadnou propagáciou, ale všetko ostalo po starom a tak sa skostnatelý systém iba viac zabetonoval. Nehovoriac o tom že sa do horného sektoru nedá kúpiť permanentka. Ak by predávali permanentky do horných sektorov tak by si videl skutočný záujem o tieto miesta. Všetky tebe podobné reči ako a prečo sa to neoplatí sú iba bohapustý alibizmus.
- 18.9.2023 - 8:38
- +2
- riskohrasko1
- Keby sa tam pravidelne preda 2k listkov ,vtedy by sa to oplatilo ,ale tolko sa nepreda ,čiže nieje to alibizmus,ale realita.
- 18.9.2023 - 9:14
- +2
- Daewo_KS
- Az 2k: je, predpokladam, tvoj subjektivny pocit.
Alebo to vychadza z nejakej analyzy? - 18.9.2023 - 9:37
- +1
- riskohrasko1
- Nieje to môj pocit ,svojho času to bolo reálne prepočítané ,samozrejme vtedy bolo nižšie vstupné ,ale to na druhej strane aj náklady
- 18.9.2023 - 16:35
- 0
- LenTak93
- Veď vrch začali zatvárať len v minulej sezóne, po koronu sa tam nerobili rozdiely a dokonca tam boli aj permy. A okrem tej kovidovej sezóny neboli návštevy o toľko vyššie.
- 18.9.2023 - 9:37
- +1
- Baco11111
- Treba vziať v úvahu aj záujem o ponúkanú hru v reálnom čase, potom by sa dalo hovoriť o diváckom záujme, lebo takáto štatistika je iba súborom nič nevraviacich čísel.
- 18.9.2023 - 15:08
- 0
- Baco11111
- Mi vysvetli ako sa dá zistiť divácky záujem o niečo čo nie je v ponuke, však sme na hanbu nevypredali ani crovku, to by znamenalo že je zbytočne sa vracať do stelky.
- 18.9.2023 - 15:13
- 0
- Dominios
- Baco11111
100% suhlas a podpis
polovica permanentkarov nepride (na kazdy zapas) ale dobre miesta blokuju, pretoze klub nie je schopny vymysliet jednoduche odhlasovanie z miesta
potom ostavaju velmi neatraktivne miesta kdesi uplne dole (ze nic nevidis), alebo v rohoch kde to sice nie je vyslovene zle, ale vzdy min. 1 tretinu tak obetujes pretoze to mas daleko + sietka a podobne... nedaj boze chcete prist viaceri, tak v spodnom okruhu vlastne ani nenajdes viac ako 2 ako-tak dobre miesta vedla/blizko seba (a ked prides tak nakoniec su volne, lebo permanentkar sa na to vybodol)
naopak, ak by bola moznost ist do horneho sektora, urcite by som to nasledne uprednostnil, pretoze ten prehlad z hry je tam fakt skvely a prave tam mas vacsiu sancu mat aj tie miesta blizko seba
ano, stoji to aj peniaze (organizator, SBS, ...), ale presne ako pises, ak by sa urobil poriadny marketing a dali tomu cas, tak by sa to urcite podarilo... mozno nie kazdy zapas, zial, budu superi ktori su neatraktivni, alebo budu zapasy, ktore mozno budu proti dobrym superom ale pocas predlzenych vikendov ked su proste ludia prec a maju aj ine aktivity ako hokej, ale ja proste neverim, ze by sa to z dlhodobeho hladiska nakoniec neoplatilo - 18.9.2023 - 17:27
- +2
- cappycathy
- Presne tak, keby napr permanentkari sa mohli odhlasit a za dany zapas by mali zase "kredit" tak ako pri crowke a tym padm by sa tie miesta uvolnili a klub by na tom este ziskal...
- 18.9.2023 - 18:28
- 0
- Dominios
- 2x predat tie iste (navyse dobre) miesta, to je biznis! Ale ano, aj toto je cesta ak nechcu otvarat horne sektory.
- 19.9.2023 - 8:24
- 0
- Smith
- No ja by som inak urcite prisiel ale ani nahodou nemam zaujem sediet na otrasnych miestach kedze tie dobre maju uz permanentkari
- 17.9.2023 - 21:53
- 0
- Jimmy Tulipan
- Náhodou A18 je super sektor, najmä jeho vrchná časť a poväčšine je to tam prázdne...
- 18.9.2023 - 2:37
- +2
- carli
- je : z časti aj preto, lebo tí, ktorí sme tam od prvopočiatkov stodoly chodili už od je prestavby nechodíme a nebolo nás až tak málo.
- 18.9.2023 - 23:25
- 0
- Jimmy Tulipan
- A prečo nechodíte? Aké sú dôvody?
- 19.9.2023 - 1:20
- +1
- Eastcrow
- Už som tom aj dávnejšie pisal klubu. Mame vlastný ticketing, tak ho sakra využívajme. Preco nedaju možnosť permanentkarom odhlasit sa zo zapasu? Jeho miesto da pústi do predaja a permanentkar by ziskal zlavu na ďalšiu sezónu napr.
- 18.9.2023 - 9:58
- +4
- aRt
- Myslim ze mi kamos vravel (ale nechcem kecat bludy, tak mi to niekto bud vyvratte, alebo potvrdte) ze na Slavii na Edene ak mas permanentku a 3x neprides bez toho aby si sa odhlasil z miesta ak nemozes, tak ti tu permu na dalsiu sezonu neumoznia odpojit. Ale samozrejme nemozeme asi porovnavat Slavisticky futbal a Kosicky hokej co sa navstevnosti tyka..
- 18.9.2023 - 20:10
- 0
- V_S_Z
- Zápas dnes lepší, tretia formácia hraje momentalne veľmi dobre
- 17.9.2023 - 19:26
- +5
- LenTak93
- 2754... ale tak vraj nedeľa o 16:00 je super
- 17.9.2023 - 19:41
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kingston
- podla mna nedela 14:00: mna v nedelu vecerny zapas odradi od navstevy. ci uz ide o futbal alebo hokej.
- 17.9.2023 - 20:08
- 0
- LenTak93
- ak chceš nalákať ľudí v nedeľu, tak na jeseň v peknom počasí ti poobede nikto nepríde
ja mám permu, ale nešiel som dnes a keby som vedel, že nedeľné zápasy sú naplánované na 16:00, tak si ju nekúpim... škoda, že toto nezverejňujú hneď pri kúpe - 17.9.2023 - 20:13
- +1
- wedro
- Bez zbytočných slov : Hostia prišli namotivovaní s cieľom zobrať si minimálne bodik.
V súčasnosti to na 🅗︎🅒︎🅚︎🅔︎ nestačilo. Napriek kvalitnému výkonu 👍
PS: Do zobaczenia w piątek w Popradzie 😁
🏆⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
𝐓𝐚𝐤𝐳𝐞𝐭𝐚𝐤®
- 17.9.2023 - 20:09
- +8
- BlackCrow
- A v piatok🐐 a 👙
woohoo 🤩 - 17.9.2023 - 20:10
- +3
- BischdorferBB
- Prvé dva zápasy neveštia nič dobré. Pokiaľ nezískame kvalitného gólmana, budeme radi za záchranu EL príslušnosti.
- 17.9.2023 - 20:15
- +8
- roa
- Rozdiel v kvalite bol veľký, preto sa víťazstvo rodilo celkom ľahko.
Na hru Košíc sa dobre pozerá, majú natrénované, hrajú s ľahkosťou a zlepšuje sa Breton, Berger aj Zech, aj keď ho Fanke za niektoré chyby kritizuje, mne sa páčil.
Boli to ale ľahkí súperi, uvidíme ako to pôjde s ťažšími.
Hudec hral krátko, ale talent ukázal. - 17.9.2023 - 20:18
- +4
- Zkubydu
- Za mna pekny vykon Kosic: jednoznacne lepsi ako super. Asi vo vsetkych hernych cinnostiach. Za zmienku snad opat len poloprofesionalny a miestami az amataersky rozhodcovia, aj ked vysledok a ani priebeh hry velmi neovplyvnili, boli tam vylozene skolacke chyby.
- 17.9.2023 - 21:06
- +1
- Rolba
- Dnešný zápas si Breton užíval, keď dostal šancu Hudec tiež super. Naopak Zigo, Berty slabé. Riči sa mi tiež nezdal najistejší, no ale aspoň nedostal veľa gólov
Inak celková spokojnosť, len tak ďalej.
- 17.9.2023 - 21:11
- +3
- kolombo
- Dnes nám ušla hlavne druhá tretina ale zato kvalitne. Tam sme boli úplne mimo, KE to hrali dobre, no aj tak sme si to vedeli sami komplikovať. Za mňa tam bolo málo agresivity z našej strany. Nejdú nám ani oslabovky tam sme nejakí poplašení a ľahko púšťame súpera do tlaku. Buly nám opäť nešli a aj keď sme ho vyhrali často krát sme potom potrebovali čas aby sme si uvedomili kto kam má ísť a za ten čas bol súper dávno pri nás. Podobne ako s Trenčínom. Tam musíme hrať rýchlejšie a mať to automatizvané. Tervo sa mi zdal rozhodne istejší ako Belo ale s takouto hrou to velmi nepôjde. Škoda, že nám v tretej tretine nepadol nejaký gól, mali sme tam pár dobrých šancí.
- 17.9.2023 - 21:44
- +3
- sob3k
- Ja len... Po rokoch je krasne si v pozapasovke precitat, ze nebolo o com a riesit sedenie v Steelke
- 18.9.2023 - 16:01
- +8