Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Kvóty cudzincov zostali nezmenené, o Miškovci sa rozhodne do týždňa - AKTUALIZOVANÉ

zdroj: TASR
9.6.2021 14:28 TASR

Nový ročník Tipos extraligy by sa mal začať 24. septembra s divákmi. Ak by im pre pandemické opatrenia súvisiace s covidom-19 nebol umožnený vstup na štadióny, súťaž by sa v tomto termíne nezačala. Dohodli sa na tom v stredu 9. júna vo Zvolene predstavitelia Asociácie profesionálnych hokejových klubov (APHK) a prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan. 


Extraligové kluby požiadali vedenie SZĽH ako organizátora najvyššej súťaže, aby do svojich dokumentov a predpisov pre sezónu 2021/2022 implementoval okrem návrhu termínovej listiny aj ďalšie úpravy a návrhy. "Bolo tam viacero tém, kvóty na mladých hráčov, model súťaže na ďalší rok, či bude v našej lige naďalej aj maďarský klub, či ako to bude vyzerať o rok so Slovenským pohárom," uviedol Šatan po stretnutí. Poznamenal, že o účasti maďarských tímov v TEL sa rozhodne do konca týždňa. V sezóne 2020/2021 pôsobil v TEL iba Miškovec, predtým hral slovenskú najvyššiu súťaž aj MAC Budapešť.

APHK navrhla začať nový ročník TEL 24. septembra, Šatan to nevníma ako problém. Prezident SZĽH tiež povedal, že medializované informácie o odčlenení drvivej väčšiny klubov od zväzu, ktorých snahou bolo založiť si súkromnú ligu, je v tejto chvíli nepravdepodobné: "Do konca mája bol termín, kedy sa mohlo prihlásiť do najvyššej súťaže, prihlásili sa všetky kluby. Takže pracujeme s variantom, že budú hrať všetci tak ako hrali v uplynulom ročníku."

Predseda predstavenstva APHK Miroslav Kováčik k tomu dodal: "Okolo tejto témy sa vytvoril veľký strašiak. Bola to iba jedna z alternatív a podľa môjho názoru sa vytiahla tendenčne. Profesionálna hokejová liga neriešila nič iné, čo by sa malo riešiť v rámci momentálneho nastavenia, čiže rovnosť všetkých klubov a solidarita. Porovnávanie so Superligou bolo scestné."

V sezóne 2021/2022 sa v Tipos extralige predstaví dvanásť slovenských účastníkov bez ohľadu na to, či v nej maďarský Miškovec zostane, alebo vystúpi. Dohoda sa zatiaľ nedosiahla v navrhovanom modeli o postupujúcich tímoch zo Slovenskej hokejovej ligy (SHL) a o vypadávajúcom tíme z najvyššej súťaže. "Toto ešte chceme prebrať. Prvoligové tímy chcú postúpiť priamo, ideálny športový model, ktorý sa navrhol v minulosti je 10 tímov v extralige a 12 až 14 v druhej najvyššej súťaži. Chceme nájsť takýto model v horizonte zhruba troch rokov. Mechanizmus ako by to malo vyzerať, či bude baráž a koľko tímov postúpi a koľko zostúpi, o tom sa ešte budeme rozprávať. Ak sa spýtate klubov extraligy a klubov SHL, každý má na to iný názor. Bol by som rád, keby sme našli riešenie. Ale my musíme nájsť mechanizmus, aby sme zaručili druholigistom, že sa môžu pokúsiť o postup do najvyššej súťaže," povedal Šatan.

Predstavitelia APHK sa jednoznačne prikláňajú k baráži o účasť v najvyššej slovenskej hokejovej súťaži medzi posledným celkom Tipos extraligy a prvým celkom SHL. "Z minulosti vidíme príklady, či Michalovce, alebo Nové Zámky, že sa do extraligy dostal cez baráž aj prvoligista. Príchodom Slovana Bratislava do Tipos extraligy kvalita súťaže stúpla, takže sa prikláňam k riešeniu dvanástich mužstiev. Je to na diskusiu, vieme sa rozprávať aj o desiatich tímoch, no pokiaľ je bratislavský Slovan v extralige, prikláňam sa k dvanástke," podotkol po stredajšom rokovaní Kováčik.

Väčšina klubov sa zhodla na odporúčaní pre vedenie SZĽH upraviť licenčné predpisy a súťažné poriadky tak, aby licenciu na účasť v najvyššej súťaži mohli vlastniť len obchodné spoločnosti, teda spoločnosti s ručením obmedzeným či akciové spoločnosti. "Takýmto spôsobom fungujú zahraničné ligy, napríklad aj v Česku, na Slovensku je takto riešený futbal, čiže tu by mala byť rovnosť, ak sa bavíme o profesionálnom športe. Rokujeme, že do licenčného konania by mali byť všetky tieto nastavenia jasné už pre túto sezónu 2021/2022," uviedla riaditeľka APHK Aneta Büdiová. Šatan to nevníma ako problém: "Môžu to urobiť, nie je to zakázané, kluby navrhli, aby sa to unifikovalo. V podstate to vnímam ako slobodné rozhodnutie klubov."

V záujme postupného skvalitňovania úrovne slovenského hokeja odporučila väčšina účastníkov TEL, aby naďalej platilo obmedzenie pre počet zahraničných hráčov na zápasových súpiskách. Do jedného duelu by opäť mohlo zasiahnuť maximálne sedem legionárov. "V druhej lige by platila kvóta štyroch cudzincov, toto číslo však chceme postupne znížiť," uviedol prezident SZĽH.

Jedna z tém bol aj návrh rozšíriť Ligovú radu o ďalšieho člena. Šatan preto predostrel APHK svoj návrh: "Zväz má dve miesta, APHK jedno, teraz sme im ponúkli ešte jedno. Navrhli sme teda štvorčlenné osadenie, pričom rozhodujúce slovo v prípade rovnosti hlasov by mal predseda Ligovej rady."

Extraligové hokejové kluby žiadajú od štátu aj finančné kompenzácie za nedokončenú sezónu 2019/2020 a sezónu 2020/2021, ktorá sa hrala okrem finálových zápasov bez divákov. "Prišla iba minimálna pomoc cez ministerstvo školstva, inak sme žiadne kompenzácie, ako to bolo v prípade futbalu, nedostali. Máme na mysli pomoc cez fond na podporu športu. Budeme rokovať s viacerými kompetentnými osobami na rôznych úrovniach, pretože kluby si zobrali úvery, aby mohli dohrať ročník 2020/2021. Neviem si predstaviť, že by sme mali začať nový súťažný ročník s dlžobami a bez divákov. Potrebujeme nateraz kompenzácie vo výške troch až piatich miliónov eur pre všetky kluby, ktoré hrali profesionálnu súťaž,“ uzavrela Büdiová.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


frantapriklep

 

Čiže Miro sa vyjadril v podstate takmer ku všetkým bodom, čo medializovala APHK v pondelok, okrem bodu, či urobí no-no-no Slovanu.

Btw. ak budú mať možnosť extraligisti 7 legionárov a prvoligisti 4 legionárov, tak logicky nepripadá do úvahy baráž, lebo by nemali rovnaké podmienky.
9.6.2021 - 14:45
+22

topska

 

To nemali ani v minulosti nie?
9.6.2021 - 14:49
+2

frantapriklep

 

V minulosti myslím kvóty neboli, ale nie som si istý. V každom prípade, akékoľvek rozdiely v predpisoch pre obe ligy znamenajú znevýhodnenie jedného z barážistov.
9.6.2021 - 14:51
+8

Mato-Mi

 

Ked sme postupovali do EL my, tak kvoty medzi ligami na legionarov boli rozdielne.
9.6.2021 - 14:55
+5

fagaf

 

Neboli ani v minulosti. Tak isto hrali prvoligisti ako aj budu.
9.6.2021 - 14:55
0

topska

 

Takze boli nie?
9.6.2021 - 15:00
+2

fagaf

 

Pardon zle som napisal 😅 boli v minulosti ...
9.6.2021 - 15:25
0

LenTak93

 

veď ale bude tam aj vekové obmedzenie
9.6.2021 - 15:51
0

GB11

 

Cudzinci, určitý počet hráčov do 23r., Brankár toto sú nevýhody 1 ligy proti najvyššej
9.6.2021 - 16:18
+5

pravdomluv

 

10 klubov je idealny model? Ved to bude cela ZC zbytocna, kazdy rok si vybojuje playoff tych istych 8 klubov, ten isty klub v barazi porazi vitaza prvej ligy atd. Tento shit sme tu uz mali.
9.6.2021 - 14:55
+47

frantapriklep

 

Či pri desiatich účastníkoch bude osem v playoff, alebo pri dvanástich desať, prašť jak uhoď

všetko bude závisieť na bubákoch, ak tu bude dosť bubákov na dvanásť tímov, bude dvanásť, ak nie, tak menej.
9.6.2021 - 14:58
+2

gaspi

 

10. z EXL vypadne, 1. zo SHL postúpi priamo, 9. z EXL a porazený finalista resp. najlepší po zakladnej časti zo SHL budu hrať baráž
9.6.2021 - 14:58
+3

DavePP

 

Podľa mňa by bol ideál 13 klubov v lige. Samozrejme s tým, aby každý dokázal poraziť každého. Aby tam nikto nebol do počtu.
9.6.2021 - 15:36
+1

Sunkafit

 

Veru 10 uz nikdy viac poprosim
9.6.2021 - 16:27
+11

azzurri

 

Ani s Maďarmi už nikdy
9.6.2021 - 18:02
+3

Sunkafit

 

je mi to uplne jedno ja chodim na svoje mužstvo nech sú aj z Ugandy superi ale nie stale dokola to iste
9.6.2021 - 18:55
+14

BieloModra

 

Presne tak
9.6.2021 - 19:03
0

bwpow

 

Tak
9.6.2021 - 21:39
0

azzurri

 

Ved v poriadku nech je viac ako 10 len bez maďarov.nehovorím že má byt 10
9.6.2021 - 23:41
+2

Martello

 

Z môjho pohľadu škoda že sa uvažuje o skresaní účastníkov ligy na 10 klubov. Časy spred 6-7 rokov, kedy liga postupne išla dole, už sú za nami a podľa mňa treba využiť to, že je záujem majiteľov klubov a sponzorov dávať peniaze do hokeja a zostať na 12 slovenských zástupcoch ako je to teraz.
Bude síce menej derby zápasov, ale pri 6+ zápasoch za rok s tým istým tímom boli už toho fanúšikovia prejedení.
Čo sa týka priameho postupu druholigistu, to ma teší že ešte prebehne diskusia, pretože ako tu už písalo veľa prispievajúcich, baráž veľmi zvýhodňuje extraligistu.
9.6.2021 - 14:57
+18

ElwisNR BLOG

 

Toto je podľa mňa chyba verím že ekonomika sa po pandemii naštartuje a lige bude viac ako 10 klubov.
Ideálny športový model, ktorý sa navrhol v minulosti je 10 tímov v TEL a 12 až 14 v druhej lige. Chceme nájsť model v horizonte zhruba troch rokov, ktorý by sa dopracoval k takémuto modelu
9.6.2021 - 14:59
+2

Big brother

 

Presne tak, 10 klubov je málo...ťažko vytvoriť atraktívny model ligy s 10 účastníkmi a ďalšia vec viac sa opakujúci súperi.
9.6.2021 - 15:02
+16

BieloModra

 

no... zase sa bude hrat ako tuto sezonu zapad stred vychod...donemoty dookola
9.6.2021 - 15:25
+4

HokejBJ

 

Vie mi niekto dať nejaký logicky argument prečo je mať 10 tímov lepšie ako 12? Však to bude totálna nuda priemerná návštevnosť pojde dole atď
9.6.2021 - 15:02
+16

LeonardoDavinChi

 

Príklad: rozdeľ milión medzi 10 a potom medzi 12 a máš výsledok.
9.6.2021 - 16:26
0

HokejBJ

 

Tak to sa už "teším" na tu kvalitu z tých peňazí
9.6.2021 - 19:50
0

richardd6

 

12 klubov posledný vypadne a predposledný baráž
9.6.2021 - 15:02
+8

JR4

 

Ja by som to navrhol takto.

Posledný tím z TEL priamy zostup do SHL a víťaz SHL priamy postup do TEL. a potom predposledný tím z TEL kľudne baráž s prehratým finalistom SHL. Pokiaľ ostane v TEL 12 mužstiev.

Ak to časom padne na 10 nechal by som priamy postup aj zostup. Toto by spravilo podľa mňa to že by bol väčší záujem o zápasy SHL aj spodných tímov TEL a pomohlo by to podľa mňa aj sledovanosti a s tým spojeným financovaním hokeja na Slovensku ako takého.
9.6.2021 - 15:03
+4

kimi2028

 

Ja som asi za baráž. Priamy zostup/postup deformuje súťaž. Je možné, že by to vyzeralo o pár rokov tak ako vo futbale. Veľké mestá preč z ligy a nahradili by ich časom malé mestečká...
9.6.2021 - 16:59
+1

Standacik

 

Ale to je nejake privilegium velkych miest hrat najvyssiu sutaz?
9.6.2021 - 17:56
+4

Big brother

 

16 tímov...
- 12 slovenských
- 2 maďarské (štartovné 0,2 mil. na sezónu)
- 2 poľské (štartovné 0,1 mil. na sezónu)

9.6.2021 - 15:17
+4

mareckoSVK

 

Prečo by poľské mali mať len 0,1? Všetci rovnako 0,2 ale skôr by som bol za max. jedného účastníka z každej krajiny. Maďari nemajú na to aby nám dali dvoch a aj kapacita štadiónov a návštevnosť je slabá
9.6.2021 - 15:26
+4

empe89

 

Inak a čo ten Prešov?
9.6.2021 - 15:21
+3

mareckoSVK

 

Mňa by to tiež zaujímalo, vraj má hrať ale s licenciou Detvy. Nepočul som zatiaľ, aby Detva niekoho angazovala
9.6.2021 - 15:27
+1

HkmDetva

 

Len tak ani presov neangazoval Detva potvrdila len Bokrosa ale ten sa moze prestahovat tiez
9.6.2021 - 15:38
0

topska

 

Stale nemaju podpisane memoradnum, nemaju sedacky ci satne. „Projekt pokračuje tak, ako bol ohlásený, pripravujeme sa na podpis memoranda a zmluvy. Všetky body memoranda platia v tej podobe, ako boli schválené a naďalej sa pripravujeme na spustenie extraligy v nadchádzajúcej hokejovej sezóne,“

„Na hokejovú extraligu sa všetko pripravuje, čo sa týka administratívnych procesov aj technického zabezpečenia. Rád by som ubezpečil všetkých, že je to takmer isté, že v septembri sa tu bude hrať extraliga,“

Stále platí, že hokejovú extraligu sa bude snažiť do mesta dotiahnuť a projekt sa nezastavil, aj keď memorandum ešte nie je podpísané.

„Ja čakám, že mi ho každú chvíľu mesto Prešov doručí. Už to odsúhlasili, ale doteraz nám ho neposlali. Aj to urgujeme,“ povedal Koval.

Podľa neho je všetko na dobrej ceste.

„Som presvedčený, že všetko dopadne tak, aby sa prešovskí fanúšikovia mohli tešiť,“ reagoval Koval.

Oslovili sme aj prezidenta a generálneho manažéra klubu HC 07 Detva Róberta Ľuptáka.

Ten sa k licencii a príchodu do Prešova zatiaľ nechcel bližšie vyjadrovať a všetko má byť predstavené na oficiálnej tlačovke.

Bližšie informácie by mali byť známe o dva týždne.

„Vtedy budem vedieť, či to bude v Detve, alebo v Prešove,“ reagoval Ľupták.

...

Uz sa to len doladuje a riesia sa administrativne veci. Dolezite je ze by mali stihnut pripravit zimak.
9.6.2021 - 15:45
+2

Gargamel123

 

ake moze mat koval pohnutky
pomahat pri stahovani detvy
ked uz je na dochodku
a hokej uz iba ako fanusik z tribuny
samozrejme v bb...
9.6.2021 - 16:33
0

HkmDetva

 

Koval rovna sa kat DT hokeja
9.6.2021 - 16:41
0

topska

 

A to uz preco? Som zvedavy na tie dovody
9.6.2021 - 17:04
+4

HkmDetva

 

Lebo to tak citim
11.6.2021 - 18:35
0

topska

 

No aby nebol vasim zachrancom
11.6.2021 - 18:57
0

topska

 

Bude sa angazovat aj ked "na dochodku" aj v Presove
9.6.2021 - 17:03
0

Tizo BLOG

 

nenicte hokej v detve...ked koval chce nech sa s presovom prebojuje do extraligy.
9.6.2021 - 17:06
+2

Radovan123

 

Hokej sa v Detve ničil sám. Začal by som u majiteľa
9.6.2021 - 19:39
+4

topska

 

Este stale nedokoncili stadion tak aby sa tam mohlo hrat. V najblizsich dnoch to ma byt dotiahnute a potom da Luptak tlacovku
9.6.2021 - 15:30
+2

Mato-Mi

 

Som dost zvedavy, ake zvierata budu v Po tentokrat. Uz boli draci, lietajuce kone, tucniaci
9.6.2021 - 15:36
+4

kimi2028

 

budú Mimoni a vybavené
9.6.2021 - 15:47
0

HkmDetva

 

Alebo pokémoni
9.6.2021 - 15:52
0

azzurri

 

Čierni barani
9.6.2021 - 18:06
+2

Ochránca Svätyne

 

pri 10 timoch by asi bolo jasnych 8 timov: tradicna stvorka BA, KE, TN, ZV, vecny extraligista PP, titulu schopni BB, MI, NR. zvysne timy by potom asi pendlovali medzi extraligou a prvou ligou (NZ, LM, PO/ DT, SNV, ZA, MT). ktovie, ci by to bolo lepsie alebo nie, ja sa k tomu moc neviem vyjadrit
9.6.2021 - 15:40
+6

yaro.s

 

Kvalitných slovenských hráčov niet ani na tých desať.
Tam sa to "bije". Chcieť znížiť kvóty na cudzincov a mať viac mužstiev nejde príliš dokopy, ak sa chce udržať kvalita.
Chápem, že je tu jeden fanúšikovský názor a atraktivitu vnímajú cez rôzne derby a podobné veci, ja nikomu ten názor neberiem, ale môj a to dlhodobý pohľad je, že desať mužstiev slovenských v našej najvyššej lige je max. ak chceme kvalitnú ligu z pohľadu športovej úrovne a založenú na slovenských hráčoch.
9.6.2021 - 15:51
+9

Ochránca Svätyne

 

mas pravdu, to je asi rozhodujuci faktor. ked 7 legionarov, tak 12 timov, pri mensom pocte legionarov asi 10 timov..
9.6.2021 - 16:21
+2

strojar

 

12 mužstiev à 7 legionárov = 84
To je počet na viac ako tri súpisky.
9.6.2021 - 16:52
+2

Kurolišek

 

Ideálne 10 tímov? Na to ako prišli? Pri podobnom modeli by Košice alebo Bystrica vypadli... to by potom robili čo? Ideálne je 12. S tým, že play-off bude mať predkolo a posledný vypadáva priamo. Ak posledný hrá baráž tak 3/4 roka nemusí riešiť zloženie tímu. Ak bude 10 tímov som zvedavý ako chcú toto docieliť? Vykopnúť Miskolc a 2 tímy zostúpia? Ani sa nedivím že kluby sa chcú odčleniť. Roky sa experimentuje s počtom klubom ako keby to všetko malo vyriešiť. Ak na to budú mať 14 tímov tak nech ich to toľko hrá... ak len 10 tak potom ich bude toľko. Odseknúť 2 tímy z ligy bude skor krach a výpredaj hráčov pre dané kluby. 2 najvyššia liga sponzorov skoro vôbec nezaujíma.
9.6.2021 - 15:46
+1

Riky21

 

Podľa mňa je ideál 12 slovenských klubov. Play off 8 klubov. Žiadne predkola a podobné blbosti. Zahraničné kluby si viem predstaviť ale tak aby to bol vždycky párny počet účastníkov. Teda 12+2 resp. 12+4 stále však za predpokladu 8 klubov v play off bez predkola. Čo sa týka postupu/zostupu tak som za baráž posledného s prvým na 4 víťazné s tým aby prvoligista začínal doma a mal aj prípadný 7 zápas doma. Harmonogram zosúladiť tak aby kluby mali rovnaký čas na oddych pred barážou. Ak by boli aj zahraničné kluby tak baráž by hral samozrejme najhorší SVK klub.
9.6.2021 - 15:47
+5

Riky21

 

A ešte by som dodal, že by mohlo byť viac zápasov v ZČ. Nech začne liga skôr a skončí neskôr. Viac zápasov,viac hokeja,viac mediálneho priestoru,viac bubakov zo vstupného,viac priestoru pre mladých hráčov. Atď atď...
9.6.2021 - 15:53
0

LenTak93

 

tých cca 50 zápasov bohate stačí
9.6.2021 - 17:26
+2

LenTak93

 

podľa mňa hovoril (myslel) o 10 slovenských tímoch
9.6.2021 - 15:52
+1

Prima

 

V TEL by malo hrať 12 slovenských mužstiev a 2 zahraničné.10 mužstiev je o ničom.









9.6.2021 - 16:39
+7

azzurri

 

Preco sem stále tlačiť cudzincov?sak si hrajme svoje medzi sebou.mna žiadni madari nezaujímajú v slovenskej lige
9.6.2021 - 18:09
+1

bigi BLOG

 

Takze soudruzi chcu aby licenciu dostali len obchodne spolocnosti a pod a Nie obcianske zdruzenia, aby mali vsetci rovnake podmienky. Mna by zaujimalo preco soudruzi takto s rovnakymi podmienkami nechcu aj to aby hraci boli zamestnanci? Zeby preto ze uz pri tom by sa museli soudruzi spravat ekonomicky?
9.6.2021 - 16:49
+6

FanusikZamkov

 

Nie ostatné kluby chcú aby mali rovnaké podmienky všetky kluby p.soudruh. Už je za nami FICO ,Mečiar , a snáď sa skončili určité výhody príklad Fivcove prosíkanie v Moskve aby Slovan mohol pokračovať v KHL aj napriek obrovským dlžobám. Snáď tomu porozumieš ak nie tak škoda. Ešte snáď jeden dodatok a síce to aby maniere ako vypnutie priameho vysielania skončili.
9.6.2021 - 17:00
+15

bigi BLOG

 

Ked rovnake podmienky tak rovnake ale co budete v NZ robit? Kedze vy nedodrzujete ani tie zakladne ako je zachranka na stadione pocas zapasu. A zaujimalo ako si z toho vykonstruoval fica a slivan v khl? Jasne komplex
9.6.2021 - 17:11
+5

FanusikZamkov

 

Asi ti pamäť zlyháva. Nuž darmo asi to je nepríjemné priznať. Vidíš ja som nemal v úmysle spomenúť všetky kazy nuž ale ty keď si spomenul prípad Kitnár tak nech niesú ani v tomto rozdieli.
9.6.2021 - 17:19
+5

bigi BLOG

 

Neviem kto je Kitnar. Ja som spomenul to ze vsetky vase domace zapasy mali byt podla pravidiel kontumovane kedze ste si nesplnili povinnosti usporiadatela.
Mne pamat nezlyhava len ty pleties jablka s hruskami aby si bol zaujimavy a strielas mimo misu. Skus este razmozno trafis
9.6.2021 - 20:17
+1

topska

 

Teraz mi vysvetli aky je rozdiel medzi ekonomickym spravanim so zamestnancami a neekonomickym ak su szco
9.6.2021 - 17:06
0

bigi BLOG

 

No minimalne je rozdiel ked zamestnavatel nevyplati mzdu v termine alebo nezaplati szco na cas
9.6.2021 - 17:17
0

Athotis

 

a stalo sa v posledných sezonach že niekto niečo szco nezaplatil? ja viem u vas v KHL to nebolo bezne , ale v estralige uz par sezon nie je takyto problem
9.6.2021 - 17:22
+20

topska

 

Absolutne nechapem co to ma spolocne s tym co si napisal. A v hokeji v tom ziaden dovod nevidim resp. kludne napis kde sa take nieco stalo tuto sezonu ze kvoli podobnej veci hraci doplatili pri nevyplateni penazi na cas ze su szco. Lebo sorry ale teraz riadne trepes. V oboch pripadoch plati ze do dvoch mesiacov musia mat vsetko na ucte.
9.6.2021 - 20:03
+3

Tizo BLOG

 

to som sa chcel spytat ci uz konecne kluby dodrziavaju platne zakony ci stale po svojom?
9.6.2021 - 17:11
0

Big brother

 

Aky zakon?
9.6.2021 - 18:18
+1

Gargamel123

 

el: gebe ti
9.6.2021 - 18:24
+2

bwpow

 

Zakon dzungle
9.6.2021 - 18:34
+1

Sunkafit

 

že zákon
9.6.2021 - 18:56
0

topska

 

Nie, pri szco neporusuju ziaden zakon.
9.6.2021 - 20:04
0

Riava

 


Výborné správy pre ročník 2021/2022 a nepotvrdenie rôznych zlých šumov, ktoré by nášmu hokeju len uškodili.

P. S.: Ahojte, po dlhšom zvažovaní by som sa rád pripojil do diskusie s ľuďmi, ktorí majú radi hokej a k aktívnemu čítaniu pripojil aj aktívne písanie. Rád by som si s vami vymieňal názory, pohľady a možno aj zákulisné informácie.
Akurát prebieha príprava na novú sezónu, a tak som zhodnotil, že teraz je správny čas prísť medzi vás - na začiatku niečoho nového.
Srdečne vás všetkých zdravím.
9.6.2021 - 16:51
0

LenTak93

 

Chopok?
9.6.2021 - 17:27
+13

Dan88

 

Chopok -> Vyctorya -> Riava 😃
9.6.2021 - 17:49
+3

Riava

 

Ešte niekto?
9.6.2021 - 19:34
+1

Radovan123

 

Zatiaľ si stihol "len" týchto vystriedať
9.6.2021 - 19:50
0

lišiak1

 

miskovec konecne uz von z ligy, toto je slovenska liga nie nejaky nadnarodny hybrid.
9.6.2021 - 16:57
+2

Gargamel123

 

co vyskakujes
zatial je stale dostupnejsi, ako MI, zo vsetkych kutov sk
a cca od jesene po suvislej dialnici
oktrem toho, skor sa dohovoris po slovensky
ako trebars na juh od michaloviec

9.6.2021 - 17:30
+21

Radovan123

 

No neda mi nenapisat, že prvých "maďarov" máme v Kapušanoch čo je vzdušnou čiarou ďalej od MI ako KE s hranicou.
(Maďarský ostrovček zvaný Oborín nerátam)
9.6.2021 - 19:48
+1

yaro.s

 

Len za tou hranicou v tých dedinách tiež počuť asi viac slovenčinu než maďarčinu, hlavne po víkendoch
Veď to sú len žarty, netreba hneď všetko vážne...
9.6.2021 - 19:55
0

Radovan123

 

Ok😉
9.6.2021 - 20:11
0

ZOOMER

 

No tak podla toho co hovoria nasi datovi anlytici to nezacne Alebo zacne ale uz sa budeme hrat ze to je chripka. Taky mam z toho pocit
9.6.2021 - 17:36
0

LenTak93

 

už sa začne, očkovanie je v plnom prúde, už tu akádi imunita je vybudovaná
otázne je, koľko ľudí bude môcť na tribúny a za akých podmienok
9.6.2021 - 17:57
+2

ZOOMER

 

To je jedno,predpovede su jasne.
Prave preto pisem ze aj ked budeme mat nejakych 500-1000 ludi nakazenych nejaky cas a v nemocnici pocas toho stropu 2k ludi tak ci sa na to budu pozerat ze ano mame zaockovane nieco a pustime aspon tych alebo tu bude moznost dva lockdown.

Tak som to myslel
9.6.2021 - 18:14
0

ZOOMER

 

To hovoril aj Krcmery minuly rok v maji aj Pekova v decembri.

Osobne niesom za nejake konspiracie,ale ak je pravda co Pekova hovori tak to neskonci este
9.6.2021 - 18:23
0

Dzunkes

 

Jasne ze to tak rychlo neskonci
9.6.2021 - 20:30
+2

ZOOMER

 

https://zivot.pluska.sk/rozhovory/tretia-vlna-pandemie-pride-jesen-bude-vsak-slabsia

Mnohí ľudia sa obávajú zavlečenia rôznych mutácií koronavírusu na naše územie, podobne ako to bolo pri britskom variante. Správy o účinnosti rôznych vakcín na jednotlivé mutácie sa líšia. Je reálne, že musíme na jeseň rátať s ďalšími mutáciami?
Myslím, že toto nám reálne hrozí. Preto verím, že ľudia, ktorí sa rozhodnú cestovať do exotických krajín, sa budú správať zodpovedne, hoci budú zaočkovaní. Otázka však je, aký priestor budú mutácie u nás mať. Populácia je premorená, britská mutácia bola silne prevalentná, až 97 percent vzoriek tvorila britská mutácia. Virológovia nepredpokladajú, že indický variant by bol nebezpečnejší než britský. Osobne si myslím, že boj s mutáciami tu ešte bude, nebude to však také zlé, ako sme zažili počas druhej vlny. Reagujú aj výrobcovia vakcín, ktorí sa snažia prispôsobovať vakcíny novým mutáciám.


Celkom zaujimavo o tom pise
9.6.2021 - 18:35
+2

Gargamel123

 

chorvatsko zelene: vsetko na poradku
tam sa zide cela zemegula
nestacilo minule leto...
9.6.2021 - 18:44
+2

Sunkafit

 

tam bude covid morský ježko mutovaný s ponožkami v sandáloch
9.6.2021 - 18:59
+8

LenTak93

 

ty čo si z toho neustále taký dosratý?
si pozri, koľko ľudí už chodí napr. v Amerike na hokej, aby sme sem nedávali iba príklady z Ruska, či Bieloruska
10.6.2021 - 8:23
0

buchlo

 

Za mna 16 muzstiev v dvoch diviziach po 8, 4x so supermi z vlastnej divizie, 2x z druhej spolu 42 zapasov, do PO prve 4 muzstva. Jednoduche ako facka, na co cakate?
PS: Myslienka nie je moja.
9.6.2021 - 17:54
+5

bwpow

 

Suhlasim, to by bolo fajn.
9.6.2021 - 18:17
0

errko

 

44 zapasov... inak fajn... ale na tolko timov tu nie je a nebude infrastruktura/ekonomicke zazemie nikdy
9.6.2021 - 19:42
+1

bwpow

 

Preto treba pozvat Poliakov, Madarov, Ukrajincov, mozno Rakusanov nejakych, mozno Moravakov. Mozno aj na tri divizie po 6-8 by sa vyzbieralo.
9.6.2021 - 21:42
0

azzurri

 

Malé Slovensko ideš deliť na divízie ?to snáď nie,nie sme Amerika
9.6.2021 - 23:46
+1

snapshot

 

Cize pandemicky prinos Satana je 0 bodov. Este aj futbal dostal peniaze, hokej, nic. To je parada.
9.6.2021 - 17:58
+6

Gargamel123

 

R.I.P: Popelka
9.6.2021 - 18:20
+2

Mokion

 

.
12 účastníkov
Prvých 8 play-off
Posledné 4 play-out
Potom môže byť baráž.
****
Systém, kde extraligista môže mať 7 cudzincov a prvoligista 4.
Navyše, ak prvoligista hrá najprv náročné play-off a potom navyše začína baráž vonku, pričom extraligista čaká, trénuje a doliečuje, tak toto je TOTÁLNE nefér.
9.6.2021 - 19:02
+7

fagaf

 

Ot: smer SNV: https://www.eliteprospects.com/player/128524/jeremy-beaudry
9.6.2021 - 19:05
+4

JR4

 

No uvidíme, či zrovna takíto hráči budú prínosom pre ligu.

V minulej sezóne bol vo Francúzku, Dánsku aj v Anglicku. Čo u mňa znamená, že sa asi nechytil ani, ani, ani.

178 cm výška, Hmotnosť 88 kg možno aj s korčuľami, no fakt neviem. Budem držať Kanaďanovi palce nech prinesie do ligy oživenie, no osobne si to nemyslím.

9.6.2021 - 19:27
0

fagaf

 

Možno treba zistiť, prečo odišiel z Francúzska do Dánska, kde odohral posledný zápas play off a dal v ňom 2 goly ale ani to nestačilo a prehrali 4:0 na zapasy a potom išiel do Anglicka kde o5 dominoval v bodovaní.
9.6.2021 - 19:44
+2

JR4

 

Ako vravím, čas ukáže či sa dokáže presadiť aj v Slovenskej najvyššej lige a ako dlho v nej pobudne...

Ja mu prajem a hlavne prajem aj vám ako nováčikovi. S mladým Džugom mám aj osobné skúsenosti a o to viac jemu aj vám prajem úspech. Celá SNV si postup zaslúžila a aj všetci ľudia v nej. Ja si myslím, že budete parádnym oživením ligy. Dokonca si myslím, že je lepšie pre ligu to, že ste sa tam dostali vy a nie Žilina či môj rodný Martin. Máte pekný štadión a aj ľudia v meste fandia hokeju a preto vám prajem vo vašej prvej sezóne v TEL play-off. Ak sa tam dostanete môžete rátať s jedným fanúšikom z MT. Počas sezóny si vás určite budem všímať viac a budem vám držať palce nech to play-off dáte.
9.6.2021 - 20:09
+2

fagaf

 

V prvom rade Ďakujem aj za ostatok.

Fandia ale veľa z nich si pamätá históriu a bohužiaľ zanevreli na hokej ale toto vedenie verím, že im vráti s5 chuť. A môžem tvrdiť ze aj vracia.

Noo a k Jérémymu podľa mňa to bude dobrý kauf a čo mám info z chceli ho aj iné kluby na Slovensku. Ľudia chceli aby ostal Dow a teraz máme Beaudryho.
9.6.2021 - 20:28
+2

Big brother

 

Nechytil? Videl si jeho štatistiky?
9.6.2021 - 20:13
+1

JR4

 

Videl a to či sa chytil či nie a či bol prínosom pre mužstvo či nie ty hodnotíš iba podľa bodov? OK ja mám iný názor, ale stále vravím iba čas ukáže či a ako bude úspešný.
9.6.2021 - 20:21
0

topska

 

Body ci ine statistiky alebo to ze v akych formaciach hral v totmo velmi pomoze. Aj dovody preco kde odisiel a kedy hovoria jasne. Vsade bol top hrac.
9.6.2021 - 20:28
+2

JR4

 

OK beriem tento argument ako relevantný, no stále to nič nemení na tom, že jedna možnosť nevylučuje druhú. Ja si počkám na výsledky v našej lige a na štatistiky v nej. Ja mu fandím, no môj názor môže zmeniť iba on sám na ľade.
9.6.2021 - 20:40
+1

wilkinson22

 

V Anglicku sa liga nehrala, len pár zápasov nejaký turnaj, pred MS ale.kde.hral tak mal v podstate necelý bod na zápas
9.6.2021 - 19:30
0

MaxSBA

 

OT....

Slovák Samuel Kňažko podepsal s Columbusem tříletý nováčkovský kontrakt.
9.6.2021 - 20:39
+5

JR4

 

No tak táto správa mi urobila lepší deň díky. GO SAMO GO!!!
9.6.2021 - 20:44
0

MaxSBA

 

už aj tu.

https://www.nhl.com/bluejackets/news/cbj-sign-2020-pick-samuel-knazko-to-three-year-elc/c-325270584
9.6.2021 - 21:19
+2

FanusikZamkov

 

Ja sa obávam že pri tomto vedení SZLH najvyššia súťaž nezačne. Tu je čo vyhlasilo APHK:Nový ročník Tipos extraligy by sa mal začať 24. septembra s divákmi. Ak by im pre pandemické opatrenia súvisiace s Covidom-19 nebol umožnený vstup na štadióny, súťaž by sa v tomto termíne nezačala. Alebo toto:"Prišla iba minimálna pomoc cez ministerstvo školstva, inak sme žiadne kompenzácie, ako to bolo v prípade futbalu, nedostali. Máme na mysli pomoc cez fond na podporu športu. Budeme rokovať s viacerými kompetentnými osobami na rôznych úrovniach, pretože kluby si zobrali úvery, aby mohli dohrať ročník 2020/2021. Neviem si predstaviť, že by sme mali začať nový súťažný ročník s dlžobami a bez divákov. Potrebujeme nateraz kompenzácie vo výške troch až piatich miliónov eur pre všetky kluby, ktoré hrali profesionálnu súťaž," uzavrela Büdiová.
9.6.2021 - 20:45
0

omen

 

pri inom vedeni by liga urcite zacala? alebo mas v mysli kandidata, ktory by to vedel urcite zabezpecit? alebo keby sa liga hrala pod hlavickou PHL, tak by hrali s divakmi aj keby im to pandemicke opatrenia nedovolovali?
"Nie je fér argumentovať, že sa to nedá, keď sa o to pokúšal štátny tajomník a potom, keď príde Miro Šatan navštíviť konzílium a šarmom jemu vlastným vybaví niečo, čo sa doteraz vôbec nedalo," prezradila Bittó Cigániková
Takze divakov nevybavila Budiova, Husar, az Šatan... Ale je to stale malo, lebo treba si kopnut (alebo ako mam chapat tvoju prvu vetu?)
9.6.2021 - 21:03
+7

FanusikZamkov

 

Vieš čítať čo nevybavil jeho šarmom p.Šatan? Je to dosť jasne napísané a hlavne zrozumiteľne. Takže teraz chce jednať APHK. Nepíše sa o žiadnej PHL . A že na finále vybavil 300 divákov jeho šarmom podla Cigánikovej je pre kluby kvapka v mori čiže 0 .
9.6.2021 - 21:11
+2

omen

 

este raz... predsednicka zdravotneho vyboru vyhlasi, ze Satan VYBAVIL divakov, ktory dovtedy nemohli na stadion ist
Takze Budi vybavila 0, Husar vybavil 0, Satan vybavil moznych 1000 (alebo 25% miesta haly), ja viem, ze tvoj idealny kandidat by vybavil plny pocet...
Takze Satan je teda luzer, ze nevybavil to, co sa nepodarilo asi nikde v Europe (plne haly ci uz vo futbale, alebo hokeji), asi este mal vybavit i postavenie noveho stadiona
9.6.2021 - 21:31
+8

FanusikZamkov

 

Omen ešteraz poriadne si prečítaj tieto riadky:"Prišla iba minimálna pomoc cez ministerstvo školstva, inak sme žiadne kompenzácie, ako to bolo v prípade futbalu, nedostali. Máme na mysli pomoc cez fond na podporu športu. Budeme rokovať s viacerými kompetentnými osobami na rôznych úrovniach, pretože kluby si zobrali úvery, aby mohli dohrať ročník 2020/2021. Neviem si predstaviť, že by sme mali začať nový súťažný ročník s dlžobami a bez divákov. Potrebujeme nateraz kompenzácie vo výške troch až piatich miliónov eur pre všetky kluby, ktoré hrali profesionálnu súťaž, Ak tomuto písanému slovu nerozumieš tak je zbytočne diskutovať o niečom. Toto vyhlasujú všetky kluby v APHK. Ešte raz nečuduj sa keď súťaž nezačne a budeš chodiť sa pozerať na prázdny lad. Šatan sem Šatan tam on mal v týchto veciach jednať s prislúchajúcim ministrom ako prezident hokejového zväzu tak ako jednali zástupcovia futbalu. Ďalej nemá zmysel tu vypisovať veci ktoré úplne sú pomimo.
10.6.2021 - 7:09
+1

omen

 

Mám pocit, že asi hovoríme o iných veciach... Ja som reagoval na to, že liga by sa mohla začať bez divákov Čo je samozrejme možné, pretože aj keď sa vyhlasovalo, že Šatan je boh, nevie ovplyvniť ďalšie vlny pandémie. Ale ukázal, že divákov dokáže vybaviť, takže si klamal,keď si písal,že nevybavil a zavádzal ak si písal, že len 300. A ak kluby počítajú s tým, že liga nezačne ak budú obmedzia počtu, tak je to na úrovni sabotáže, lebo to asi nevybaví nik Bohužiaľ to nefunguje teraz v žiadnom sektore na Slovensku, či už kina, divadla,športy alebo kostoly To znamená, že všetci sú neschopný, keď nevedia vybaviť plný počet "divákov"? Takže ak mi radis, aby som si niečo podrobné prečítal, čo som urobil, tak ja ti poradím aby si vyhlásenia kohokoľvek skúsil i kriticky zhodnotiť
10.6.2021 - 8:16
+1

bigi BLOG

 

tak som si to teda pozrel MSVVaS dalo dotaciu pre profesionalne kluby pre futbal 760 000 pre hokej 580 000 cez zvazy a tieto zvazy dali este sfz 380 000 a szlh 290 000.

ale to podstatne co ma tam zaujalo je toto "Finančné príspevky sa vzťahujú na oprávnené obdobie marec až december 2020, pričom oprávnenými žiadateľmi sú profesionálne športové kluby - účastníci najvyšších súťaží mužov a žien vo volejbale, basketbale a hádzanej, ako aj dvoch najvyšších súťaží mužov vo futbale a ľadovom hokeji."

sa pozri kto je oprvnenym ziadat dotacie PROFESIONALNE SPORTOVE KLUBY. cize places opt zase raz na nespravnom hrobe a utocis na satana kdezto si za to mozu same kluby
10.6.2021 - 8:22
+3

Riava

 

Nateraz som za 12 slovenských tímov a nech hrá každý s každým 6 plných kôl. Žiadne skupiny ako to bolo vlani, pretože 100 duelov PP:MI, ZV:LM, atď. človeka nebaví.
Rovnocennosť je aj v tom, že každý tím má rovnaké podmienky a v tomto prípade súperov.
9.6.2021 - 20:59
+3

nyytymaki BLOG

 

Chopok ,tebe vybavim ban,dobre?
Akoze ty mas riadnu úchylku ,normalne si ho vyhoň a nezasieraj tu hokejovy portál
9.6.2021 - 21:07
+5

Riava

 

Toto je čo za reakcia? Neznížim sa na tebou nastavenú úroveň. Sorry, možno by si mal porozmýšľať o túre do hôr, keď už ten Chopok tak spomínaš. Ak máš záujem, môžeme ísť aj spolu na Zelené pleso, vyrážam v sobotu ráno.
9.6.2021 - 21:28
+2

MackoPu

 

?!?
9.6.2021 - 22:38
+2

fany

 

To nič. Nyyty býva občas hustý
9.6.2021 - 23:24
+2

maček

 

Neviem, či je lepších 10, 12 alebo 48 mužstiev, ale viem, že by som úplne odstránil baráž. Posledný zhora dolu a prvý zdola hore. Ak na to prvý zdola nemá financie, môže odmietnuť prechod o ligu vyššie, ale úplne by som zatrhol kupčenie s licenciami. Samozrejme tu hrozí, že by si prvý zdola od posledného zhora neoficiálne zapýtal, aby odmietol, ale tak na dohodu musia byť vždy dvaja a keď chcel posledný zhora ostať hore, mal hrať a nie spoliehať sa na baráž.
9.6.2021 - 21:10
+1

bwpow

 

Este by mohla byt fajn uzavreta sutaz na styl NHL, kde by ale boli uplne jasne dane pravidla, ktore by sa dali algoritmicky overit. Ak nedodrziavas niektore (financie, divacky zaujem, atd.), tak odobratie licencie. Ak niekto iny splna pravidla pre vstup, tak vstupuje a liga sa rozsiruje. Dolezite je, aby nebolo viacero interpretacii a vsetko bolo jasne stanovene a urcene a platilo vseobecne.
9.6.2021 - 21:48
+1

sumobb

 

Maček-baraž už je narušenie suťaživosti,máš pravdu. Prirodzené je posledný dolu, prvý hore. A v extralige by bolo prospešné mať viac mužstiev ako 10 ale slovenských. Ostatné je len špekulácia a finančná hra. Prospechárstvo a konflikt záujmov.
10.6.2021 - 6:07
0

paljuka

 

Vie mi niekto vysvetlit o akej solidarnosti vacsich klubov s mensimi tocil Kovacik v sporte na RTVS, nerozvinul tuto “genialnu” myslienku zial…
9.6.2021 - 23:08
+2

omen

 

neviem, ci trafim, ale jeden s problemov bolo vnimanie prerozdelania penazi z vysielacich prav... APHK a mensie kluby chcu tie peniaze rozdelovat rovnakym dielom, Slovan pozadoval podla medialneho zaujmu a atraktivity (kde teda vascie kluby by dostali viac) Za mna som v tomto na strane APHK
9.6.2021 - 23:18
0

topska

 

To je ono
9.6.2021 - 23:35
0

bwpow

 

Najlepsie by bolo, ak by nikto nemal exkluzivne prava. Nech moze predavat prava APHK, ale zaroven aj kluby. Ani jedna strana by nemohla druhej predat prava z daneho stadiona alebo daneho muzstva. Z predaja prav APHK by isli peniaze rovnakym dielom vsetkym klubom, ale zaroven kazdy klub by si k tomu mohol vyjednat dodatocne podmienky.
9.6.2021 - 23:39
0

paljuka

 

ale ved nech sa urobi koeficient na divaka a nech sa vyplacaju peniaze podla realnej navstevy na stadionoch, aky problem… a bude to aj motivacia pre kluby zabrat na marketingovom useku… predsa aj sponzor resp. TV zaplati za vysielacie prava pri vypredanom stadione ako pri navsteve okolo 1500-2000 divakov… rozdavat peniaze kazdemu rovnako bez nejakych zasluh je take Slovenske tak funguje aj nas socialny system na Slovensku a potom to aj tak vyzera…
9.6.2021 - 23:50
+2

topska

 

Ale takto to standardne nefunguje ani v kvalitnejsich ligach kde dokazu v pohode prezit aj chudobnejsi a maju ovela ale ze ovela vacsie peniaze z podobnych zalezitosti.
9.6.2021 - 23:56
0

paljuka

 

Topska respektujem tvoj nazor ale poloz si otazku aj v zahranici v Cechach napriklad plati statna sprava stadiony vsetkym okrem 2 muzstiev v lige? Ano porovnavajme sa so zahranicim ale ak tak potom vo vsetkom nielen v tom co nam vyhovuje… ja nezavidim nech plati stadiony klubom statna sprava, ale pochop ze aj my v Ke resp. v Ba musime niekde zarobit aby sme mohli tieto vydavky pokryt z vlastneho a jedinym riesenim je cez divacku navstevnost a atraktivitu pre sponzorov… nemozme sa hrat na samaritanov kedze nasa startovacia ciara je uplne ina ako u zvysku ligy zial ak toto chceme vykryt musime mat tvrdy manazersko-ekonomicky pristup co mi zial u nasich v klube chyba a mozme na to veeelmi skaredo doplatit..
10.6.2021 - 0:19
+3

bwpow

 

Zasa, to be completely fair, nam v KE hokej dost sponzoruje USS a tym zasa asi vsetci danovi poplatnici zasponzoruju nove elektricke pece, aby tu vobec zostali. Cize asi BA je jediny "cisty" klub v tomto smere a zasa ich stadion bol postaveny za statne. Kazdopadne, odpojenie sportu od statneho ceciku je spravny krok do buducna. A nasledne trhove riesenie prenosov a vsetkeho okolo.
10.6.2021 - 2:18
0

paljuka

 

Tak ono tie elektricke pece su este v nedohladne a tiez mame po Slovensku par automobiliek a inych zavodov ktore maju od statu nemale vyhody tiez mozem napisat ze je na sikovnosti manazerov aby ich ziskali…
Nechcem ist tou cestou lebo tak v statnej sprave ako aj u tychto zahranicnych firiem su vsade ine podmienky…
My sa musime prisposobit a klucom ku vsetkemu su divaci, to znamena nech kazdy klub zamaka na navstevnosti a potom sa mozme bavit…
10.6.2021 - 8:57
0

topska

 

Nie, v Cesku neplatia vsetkym stadiony statna sprava. Len ti dostanu peniaze ktori su na zimakoch ktore patria mestu a maju s nimi dobre vztahy. Vy nesplnate ani jedno. Nam mesto plati lebo je to ich priestor, neplatilo by nam ak by to bol zimak sukromnika. Inak nic od mesta nedostaneme. Nerozumiem teda tvojim vyjadreniam ze porovnavam len to co mi vyhovuje. Sme tu v pi... co sa tyka podpory sportu. Niekde do toho vraza mesto peniaze niekde nie. Ja netvrdim ze tvoj napad nie je cesta. Ale je to cesta ktora je v takych podmienkach v akych mame ligu a sport abnormalna kdekolvek. A vies co by priniesla? Pravdepodobne zahubu nasho profesionalneho hokeja a bohatsi by na to doplatili asi tiez. Ja s poslednou vetou absolutne suhlasim, vas pristup tiez beriem za negativny priklad. A to dlhodobejsie. Ale skus porozmyslat nad dosledkami toho co navrhujes. Ci by sa vam to oplatilo v koencnom dosledku. Ja pochybujem ale je to len moj pohlad na vec.
10.6.2021 - 2:43
0

paljuka

 

No dobre a teraz mi povedz aku ma mat motivaciu Slovan v pripade Nike a my v pripade USS capnut do stredoveho kruhu napriklad Tipos ked od toho Tiposu dostaneme rovnym dielom drobne oproti tym sponzorom? Ano ok beriem je vasou vsetkych sikovnostou ze mate peniaze od mesta na stadion na mladez atd. ale zas Slovan aj Ke musia pozerat na svoje fungovanie a prijem musia zmaximalizovat inak to tiez neutiahneme…
To mas ako v socialnom systeme niekto ma mesacny odvod statu 100 eur a niekto 1000 nemozes potom obom dat rovnake peniaze za PN resp dochodok, resp. mozes na Slovensku je vsetko mozne…
Treba si uvedomit ze prave stadiony v BA a Ke a vzajomne stretnutia tychto muzstiev tie peniaze hlavne vyrabaju… Istym sposobom je solidarnost uz to ze minimalne my sme este v organizacii APHK a tie reklamy mame tak ako na zvysku stadionov aj ked je to pre nas ubijajuce a financne malo zaujimave a cesta Slovana by nam financne vyhovovala viac…
Ako hovorim nech da Kovacik rovnaku startovaciu ciaru pre vsetkych a potom moze vakat na nejaku solidaritu od najvacsich klubov ale nemoze z toho tazit len jedna strana a druha bude vyciciavana, ani Slovan tu nebude robit dojnu kravu…
10.6.2021 - 8:44
+2

yaro.s

 

Toto, čo píšeš, je všetko v poriadku. To by bol ideálny scenár, ja si tiež myslím, že z dlhodobého hľadiska to škodí aj tým, čo teraz z toho akože profitujú, nenúti ich sa starať.
Lenže, keď sa vrátime na zem, do slovenskej reality, skokovo sa to spraviť nedá, zlikviduje sa hromada mužstiev, prejdú do poloamatérskych podmienok.
Nejaký kompromis by však bol namieste.
10.6.2021 - 8:51
+1

paljuka

 

Suhlasim skokovo to byt nemoze ale postupne kroky nemozu ist smerom k rovnakemu deleniu balika ale prave naopak motivacne pre kazdy klub podla navstevy…no zial to tak podla vyjadreni a plakania Kovacika a spol nevyzera…
10.6.2021 - 9:01
0

bigi BLOG

 

lenze solidarnost nie je kazdemu dat rovnako, solidarnost je dat tym co vytvaraju vacsie prijmy viac (ale stale menej ako keby si to riadili same) a tym ze generuju mensuie zisky menej (ale stale viac ako keby si to riasili same)
10.6.2021 - 9:29
+2

FanusikZamkov

 

Bigi totálne skrivený pohľad čo si napísal. Žial tomu kto má najviac a ešte chce viac na úkol tých ktorý majú menej je nenažranosť a a nie solidárnosť. Napchávať si len vlastné vačky nie je solidárnosť. Žial na Slovensku je to zakorenená vlastnosť viď kolký sú na chládku kvôli takémuto rozmýšlaniu- sebeckému namyslenému rozmýšlaniu.
10.6.2021 - 9:47
0

bigi BLOG

 

ty vies aj citat? sorry po madarsky ti to napisat neviem aby si pochopil. co je na tom nenazrane ze ten co vyprodukukuje vacsi zisk chce zo spoloceho balika viac ako ten co vyprodukuje menej. najma ked ten co vyprodukuje menej dostane zo spolocneho aj tak viac ako keby si to riesil sam.
bohuzial na slovensku je zakorenene skor len to co robi aphk natrcanie ruky a nic pre to nerobit
10.6.2021 - 10:28
0

omen

 

ano aj to je solidarita... avsak solidarita by mala hlavne viest k spolocnemu dobru a tou je pre mna funkcna a zaujimava liga K comu su podla mna potrebne i dobre fungujuce a zabezpecene kluby A hlavne to ma privadza opat k tomu aby sa kluby dohodli
10.6.2021 - 9:47
0

FanusikZamkov

 

Ja osobne si myslím že väčšina klubov sa dohodla. V mene klubov dala vyjadrenie Büdiová a jasne načrtla že na čom sa kluby dohodli. Čo tam je nepochopitelné?
10.6.2021 - 10:22
0

omen

 

ze vacsina nie su vsetky Co je na tom nepochopitelne?
10.6.2021 - 10:27
+1

bigi BLOG

 

no to by bolo pekne ale tak to nefunguje take uz skusali komanci a vieme ako to dopadlo. lebo uz len na starte nemaju vsetci rovnake podmienky ako je tu uz inde spomenute, niektore kluby maju vysie vydaje. mozme sa aj pri tomto obratit na solidarnost, preco sa tie kluby ktore tieto vydaje nemaju solidarne nepodielaju na zaplatenie klubom ktory tie vydaje maju? preco by mala byt solidarnost iba jednosmerna?

ked chceme solidarnost akopopisujes ty tak dajme vasteky panieze od sponzorov do spolocneho balika vyplatme veci ktore maju kluby vyplatit (stadiony, rozhodcov a pod) a potom dajme kazdemu rovnako zo zbytku nech sa hra solidarna liga
10.6.2021 - 10:32
0

omen

 

no ono to funguje i teraz... napr. na lekarsku starostlivost ma pravo i bezdomovec i zamestanany, policajtov moze zavolat i ten co plati dane i ten co neplati Ako vsak pisem atd. Je to otazka dohody ako ta solidarita bude nastavena A nikde nepisem o idealnej solidarite, viem, ze nezijeme v Utopii
10.6.2021 - 10:55
0

bigi BLOG

 

ano aj nie, napriklad na tu lekarsku starostlivost ma narok aj bezdomovec, ked si neplati zdravotku, ale len na zakladnu. a takto by sme mohli pokracovat.
prosto ako si napisal utopisticka solidarita neexistuje ale da sa na nejakej dohodnut ale na dohodu treba vzdy minimalne dvoch
10.6.2021 - 11:08
0

omen

 

mame na slovensku definovane zakladne zdravotne osetrenie? ano je to sirsia tema...
a presne toto tu pisem uz velmi dlho, kluby sa musia dohodnut, som rad, ze sme sa zhodli
10.6.2021 - 11:16
0

bigi BLOG

 

sak aj ja to pisem od zaciatku, len mame rozdielny pohlad na com by sa mali dohodnut, lenze na dohodu treba v tomto pripade dvoch.APHK chce direktivne tu svoju pomylen solidaritu a hlada na to vsakovake chodnicky a tym padom slovan nema dovod so dohodnut
10.6.2021 - 12:12
0

omen

 

Hej na dohodu treba dvoch-APHK ale i Slovan Nepoznám tie rokovania a tak neviem kto aké ústupky bol ochotný spraviť, ale myslím si, že maslo na hlave majú vsetci
10.6.2021 - 14:36
0

bigi BLOG

 

To je pravda nevieme co chcel slovan ale vieme co chcela aphk. A to vsetkym rovnako a opakuju to dodnes vid vyjadrenie kovacika, s cim slovan nesuhlasi
10.6.2021 - 15:42
0

bigi BLOG

 

A predstav si ze su ligy kde to funguje opacne a ma to svoju logiku a opodstatnenie. Vies kazdy klub ma aj rozdielne vydaje. Aphk je taka typicky slivenska organizacia natrcajuca ruku v style daj a nic preto nechcu urobit. A ti co sa snazia nieco robit maju doplaCat na tych ktori to robit nemusia lebo vsak dostanu rovnako
10.6.2021 - 6:31
+1

KrebsKandidat

 

A nie je to tak trochu zvyhodnovanie klubov s velkymi stadionmi?
10.6.2021 - 10:19
0

paljuka

 

Ake zvyhodnovanie? Ved si tie stadiony platime v nasej rezii… po dalsie aka je % vytazenost stadionov celej ligy? Je niekto na tom tak aby bol na pokraji kapacity za posledne 3 roky? Okrem samozrejme covidovej…praveze znevyhodneny je ten ktory si za ten stadion sam plati ale ma dostat rovnake peniaze ako ten co ho ma zadara pricom ten co si za ten stadion sam plati prispieva do toho spolocneho balika najviac…
Ja tu uz fakt nechapem tomu pojmu solidarita a zvyhodnovanie silnejsich neviem ako to uz inak a zrozumitelnejsie vysvetlit, to ked budeme fungovat na tejto solidarite mozme to v BA aj KE rovno zavriet nema to vyznam robit… A stadiony zvysku muzstiev az na par vynimiek maju kapacity 4000 + divakov, pricom priemerka sa hyba vela krat 2000-2500 divakov tak miesto vyplakavania nech zaberie marketing v kluboch nech tu priemerku zvysia bude vacsi balik financii a aj viac dostanu…
10.6.2021 - 12:09
+1

topska

 

Len ja nechapem preco ti vadi ze niekde v Poprade sa z mestskeho rozpoctu daju peniaze na stadion pre A-cko a mladez klubu a v Kosiciach nie. Preco na to mame doplacat u nas. Preco to trapi obyvatela Kosic. Ved ten rozpocet mame od statu rovnaky ako keby to islo na chodniky ci detske ihriska. Ved tebe to ako osobe zijucej v Kosiciach moze byt jedno nie? Rozumies ako funguje rozpocet samosprav?
10.6.2021 - 15:03
0

bigi BLOG

 

Ty to nechapes nikomu nevadi ze mate peniaze od mesta ale vadi to ze chcete paniaze ktore vygeneruju slovan a kosice pod zamienkou falosnej solidarity.a nechcete yznat ze slivan a kosice na rozdiel od vas maju aj vysie vydavky a tie si kysia hradit sami zo svojho
10.6.2021 - 15:50
+1

topska

 

Prosim ta, vosiel si do diskusie kde sme s paljukom preberali nieco na co mi teraz pises ze to nikomu nevadi aj ked presne toto konkretne napisal a riesili sme to Tak si prosim ta odpust tie reci o tom ze tomu nechapem.
10.6.2021 - 15:59
0

paljuka

 

ono bigi ma spravne doplnil mne to nevadi pre mna za mna nech vam to hradi mesto aj cele spolu s Ackom, mne ide o to ze Ba aj Ke idu inou cestou tieto peniaze potrebuju vyrobit inde a chcem len poukazat na to ze to kolko da TV za televizne prava a kolko da nejaky sponzor prudko zalezi v akej hale a pred kolkymi divakmi ta reklama bude… tie 2 haly v BA aj v KE si musia na seba zarobit a kedze vydaje na nich su podstatne vyssie ako vo zvysku ligy a zaroven vdaka nim je ten budget pre ligu v takej vyske akej je tak z toho dovodu je potrebne toto zohladnit v prerozdelovani financii…Este raz sa pytam preco napriklad v stredovom kruhu mame mat Tipos a nie USS ked oni nam naliali uplne ine peniaze? Zvysok klubov si musi uvedomit ze Slovan uz dojnu kravu robit nebude ak osvieti niekoho konecne aj v Ke a na ekonomickom budeme mat niekoho ako Krajci a tak isto sa odclenime, balik pre vas pojde rapidne dole, naopak pri vacsej sikovnosti si tie lukrativne plochy vieme predat ovela vyhodnejsie a taktiez sa dohodnut na televiznych pravach za vzajomny zapas Ke-Ba sa daju vyzmykat podla mna slusne peniaze, ak sa niekto uskromni a sa este k nam prida tak tato nezmyselna organizacia a toto vyplakavanie sa zruti ako domcek z karat…
Uvediem ti priklad aby si tomu rozumel, ty budes zarabat 1500 eur a tvoje odvody nech su tomu platu primerane, tvoj sused nech zaraba 600 eur tiez odvody nech su jeho platu primerane, pojdete spolu do dochodku a stat vam da rovnaky. dochodok budes s tym spokojny? Tiez budes hovorit o solidarnosti?
Takto to nemoze fungovat lebo sa ti zruti motivacia tych slabsich sa zlepsovat lakat ludi zlepsovat marketing, vypredajte 7-8 krat stadion za sezonu a budete v uplne inej pozicii, ale nemoze sa cela liga spoliehat vzdy len na nieco ze dostane od niekial….
10.6.2021 - 16:27
+1

topska

 

Ja ti rozumiem a vlastne ta aj chapem a svojim sposobom s tebou aj suhlasim. Len sa na to pozeram z tej strany ze ci na taky krok je nas hokejovy trh (v spojeni so vsetkym co tu preberame) pripraveny. Som rad ze sme si vyjasnili to o tych dotaciach. A myslim si ze na zaciatku "tohto systemu" ktory spominas by sme boli v pluse urcite aj v PP. Len sa na to pozeram aj z dlhodobejsieho hladiska a tuto temu som preberal s viacerymi osobami z hokejovych kruhov. Mne to vychadza ze ak sa teraz zacneme riadit tym ze si to vsetci budu riesit sami a vsetko sa to bude odvijat od velkosti stadiona, mena klubu, poctu fanusikov (ci obyvatelov a pod) atd atd. tak to prinesie zanik x klubov alebo ich rapidny pokles vykonnosti ci financnej schopnosti plnit si aspon tie zakladne profi alebo poloprofi povinnosti. Mozno sa mylim ale mne to tak vychadza a ostane tu liga s par muzstvami bez moznosti ich doplnenia a uz vobec nie konkurencne prostredie. A tym padom upadne liga, nebudu tu chodit lepsi hraci, upadne nam mladez lebo sak zakapu seniori...Mozno velmi pesimisticka predstava ale nie ojedinela v hokejovom ci inom sportovom svete. Mozeme to tym smerom nejako upravovat, ja som vlastne za, ale dal by som si na to veeeelky pozor ako sa to moze zvrhnut. Aby sme tu nemali potom 2-4 mooozno 5 klubov s peknymi financnymi podmienkami a potom obrovsku dieru a postupne len tie kluby plus nejaky jednorazovy doplnok a nakoniec tie kluby vytazia z marketingu a pod menej ako teraz. A budeme tu mat EBEL B alebo pojde kazdy do nejakej inej ligy.
10.6.2021 - 16:40
+1

omen

 

za tento prispevok velke plusko... lebo bohuzial v poslednej dobe nie je caste tu na HP suhlasit s oponetom v diskusii a priznat, ze moze mat pravdu...a takties bigimu a paljukovi za korektnu diskusiu
10.6.2021 - 17:29
0

paljuka

 

Suhlasim urcitym sposobom s tebou preto ako to uz tu niekto pisal ok nech to nie je skokovou terapiou nech sa to udeje v horizonte 2-3 sezon postupne ale ten system musime prestavit motivacne aby kazdy klub zacal viac makat na marketingu a pritiahnuti divakov a nie len plakal a natrcal ruku… len zial toto nie je problem len hokeja a taktiez nielen sportu je to problem daleko hlbsi v tomto state ze na falosnu solidaritu doplacaju ludia co by nemali ale to je na inu diskusiu…
myslim ze debata na urovni bez urazok aj ked s rozdielnymi nazormi som rad ze tu neprisiel nejaky samozvany blbecek…
10.6.2021 - 21:11
0

KrebsKandidat

 

Takze, ked pride v Nitre plny dom a v BA plny dom, BA ma vacsi prijem na vstupnom lebo ma vacsi stadion. Vacsie naklady, to je samozrejme pravda, ale viac divakov na stadione je preto, ze je stadion vacsi. Ak by sa vyplacalo podla ludi na zapase.
Nezabudaj, ze sa ta pytam, neprovokujem.
10.6.2021 - 22:56
0

paljuka

 

no a sme pri tom o com sa stale bavime je rozdiel pre sponzora mat reklamu v stredovom kruhu pred 5000 divakmi a rozdiel pred 10 000 divakmi… to znamena vacsi prijem do budgetu spolocneho vdaka komu? A teraz si porovnaj sumu za stadion na sezonu 800 000 alebo 0 na druhej strane no ta Bratislava musi tych 800 000 zaplatit a az tak bude na startovacej ciare s vami… tak kto je v akej vyhode-nevyhode?
10.6.2021 - 23:18
+1

KrebsKandidat

 

No, ale to, ze Slovan hra na Nepolovi je jeho volba. Ked sa ma v tomto liga chovat trhovo, neviem, ci je celkom spravne v pripade vedenia sa stazovat na cenu za najom - ale to nie je tak celkom to, o com sa rozpravame.
Takze takto: na druhej strane, stadion s kapacitou 10 000 - ak sa naplni, kolko fanusikov si pozrie zapas v telke ci na nete? Teoreticky by bolo vacsia sanca, ze si ho pozre viac ludi v Nitre, kedze mame mensi stadion. Tak ked chces zohladnit kapacitu stadiona v jednom, prosim, netreba zabudat na druhu stranu mince. A dalsia vec, ktora by celkom lahko mohla vypalit proti Slovanu, ci Kosiciam - co ked halu nenaplnia (bez provokacie - ale napriklad fans Slovanu tu dost spominaju nudnu ligu, kde sa nemaju na koho pozerat).
Vyhoda by to bola pre kluby s velkym stadionmi, keby ich vedeli vzdy naplnit a vedeli by si zapytat cenu, aby sa im vratilo to, co platia za stadion + zisk. Ale to si asi ani Slovan ani Kosice zase nedovolia, dat vysoku cenu listkov.
11.6.2021 - 22:13
0

bigi BLOG

 

Tak sa da zohladnit aj sledovanost vysielania zapasov
11.6.2021 - 22:38
0

FanusikZamkov

 

Bigi všímam si že máš velmi čudné názory. Samozrejme máš na to právo ale keď už novinári kritizujú zväz tak isto ako APHK tak asi nie v kluboch a v APHK je zlé zmýšľanie ale v zväze a Slovane. Neviem či aj novinár je zaujatý proti Šatanom riadenému zväzu ale niečo je veľmi choré na strane zväzu a Slovana. Čítaj a polemizuj s novinárom . https://sport.aktuality.sk/c/ne85c46/komentar-separasticke-dovody/ Alebo si prečítaj toto:https://sport.aktuality.sk/c/yh8f7rz/sukromny-projekt-v-pootvorenej-zasuvke/
12.6.2021 - 9:18
0

paljuka

 

Ja som urcite na strane Slovana a verim ze aj nasi dostanu rozum… mame podstatne vyssie naklady a financovanie stadiona mame vo vlastnej rezii ako v Ba tak aj v Ke, ak sa aj vytvori sukromna spolocnost a Slovan s Ke by sa do nej nej nepridali (hodnota by brutal isla dole) by som chcel vidiet kolko by si Kovacik vyjednal financie od sponzorov a vysielacie prava…my si najlepsie reklamne plochy mozme obsadit vlastnymi sponzormi a za uplne ine peniaze… take bu bu bu mam najradsej pricom aj Kovacik pred takym zastrasovanim by si mohol uvedomit dosledky…
V tomto fakt super praca Krajciho tvrdy manazersky pristup - tak si predstavujem cloveka ktory riesi financnu stranku klubu a dufam ze aj nasi v Ke cim skor dostanu rozum a tieto myslienky solidarnosti zmietnu zo stola…
9.6.2021 - 23:44
+3

omen

 

slovensko je male na to, aby uzivilo viac velkych klubov... nepaci sa myslienka, ze bohaty maju byt bohatsi a bude sa zvacsovat priepast medzi bohatsimi a menej bohatymi klubmi Solidarita musi byt bezna v zivote kazdeho cloveka
Ale peknu mylienku si nadhodil... Ak chcu kluby rovnost, tak by som bral aby kluby prestali brat prachy od statu, ci miest (napr. dotacia na stadion, alebo symbolicky najom stadionu) A ak, tak nech sa to pouzije na mladez Ale to by asi odrovnalo vacsinu klubov
9.6.2021 - 23:53
+1

topska

 

To by znamenal koniec profesionalneho hokeja, problem by s tym mali aj v Cesku niektore kluby
9.6.2021 - 23:57
0

paljuka

 

ano suhlasim ak solidarnost tak potom kompletna v Ba stoji stadion okolo 800 tisic v Ke myslim ze 500-600 (mozem sa mylit) tak zrusme tieto statne dotacie vsetkym a potom ok pouvazujme o rovnom rozdelovani financii…
Tu sa treba na to pozerat trosku z vacsej perspektivy a nielen splechnut solidarnost a hotovo…
Ok nasi su v zhanani sponzorov po zadu dost vdaka za USS ale preco by mal Slovan dat logo Tiposu do stredoveho kruhu ked im Nike nasype mozno 5 krat viac financii?
A to nehovorim o mladeznickych zakladnach tie su podstatne vacsie ako vela klubov na Slovensku…
Nech Kovacik vysvetli ako chce riesit tieto veci, my pri 1,5 mega sme pokryli len zakladnu reziu mozno to nevyhnutne a to este nemame ani 1 hraca v A muzstve zvysok ma tu sumu resp. mozno aj o tretinu nizsiu na chod komplet vsetkeho na celu sezonu…
10.6.2021 - 0:11
+1

topska

 

Ale nie je to o sikovnosti manazerov aby si vyboxovali za nejaku protihodnotu peniaze zo samospravy? Preco na to maju doplacat ostatni manazeri klubov? Alebo na neochotu inych samosprav podporovat sport? Ved to je to iste ako keby si chcel zobrat peniaze nejakemu folklornemu suboru lebo ho sponzoruje samosprava Hrinovej ale v ja neviem Samorine maju od primatora nulu.
10.6.2021 - 2:47
0

bigi BLOG

 

Pekne si to napisal a teraz to skus otocit. Nie je o sikovnosti manazerov predat lepsie svoje marketingove prava, preco tieto kluby maju doplacat na neschopnost inych manazerov? Ked mas na magistrate idiota ktory sa zatne tak ako v BA tak s tym ako manazer nic nespravis. Musis hladat zdroje inde, tak preco da o tieto zdroje mas delit s inymi ktory maju to stastie ze na magistrate maju tymto smerom pozitivne naladenych ludi? Zaujimave ze tu ti ta solidarita nechyba.
Apropos myslim ze i niecom vypovedaju slova hlavnych sponzorov. Svpjho casu ked sa mal slovan vratit z khl do extraligy tak tipsport povedal ze ked bude liga so slivanom tak da na kazdy klub viac penazi. Alebo teraz tipos, ked vznikli spekulacie o rybnikovej lige pod zastitov aphk, povedal ze bez slovana nebude sponzorom takejto ligy
10.6.2021 - 6:42
+1

Urpiner17

 

Nehovoriac o tom, že kopec magistrátov funguje s tým platením zo zotrvačnosti....napríklad v Košiciach, kde má zrejme pán primátor názor aj s pánmi poslancami, že ak to bolo možné platiť doteraz zo strany klubu tak nech si nejak poradia ďalej....toto vybavovanie peňazí od mesta nikdy nebolo o šikovnosti manažéra....
10.6.2021 - 7:22
0

yaro.s

 

Alebo si aj takto v tých menších mestách cez podporu klubov "kupujú" voličov. Keby primátor Michaloviec, to som použil len ako príklad, nepodporil klub tými úľavami, alebo priamo peniazmi, poškodil by si.
V KE, alebo BA ho ešte väčšina ľudí pochváli
10.6.2021 - 8:24
+2

yaro.s

 

Ešte dodám, že tie mestá chápem.
Také KE žijú čulým životom aj bez športu, v normálnej dobe je tu množstvo akcii, mesto žije aj samo, ľudia si ti vytvárajú, ten čulý život. šport je dôležitou, nie však základnou vecou, v menších mestách je takmer kostrou všetkého verejného života...aspoň mám taký pocit, keď tam prídem.
Vôbec nemám nič proti tomu, keď mesto ich šport podporuje...
10.6.2021 - 8:42
0

MackoPu

 

Ok, ked inak nedas, tak tu mas od belase Hribika Krajciho citat o pravidlach a podmienkach v KHL: "Podmienky si, naopak, kladie KHL, ktorá garantuje svojim reklamným partnerom určitú exkluzivitu. Slovan musel preto ukončiť napríklad spoluprácu s automobilkou Škoda, keďže jedným zo sponzorov ruskej ligy je aj Chevrolet. Rovnako musel odstúpiť od zmlúv s mobilnými operátormi – v prospech ruského Megafonu, hoci ten u nás nepôsobí. Slovan nemá žiadny profit ani z predaja televíznych práv, keďže všetky mediálne práva – internet, televíziu aj rozhlas – riadi marketing KHL. Krajči súhlasí, že to nie je celkom štandardné. „Na druhej strane, oni zase financujú napríklad rozhodcov, čo je u nás záležitosť klubov.”"
Nic ti to nepripomina, nehovori ?
10.6.2021 - 10:09
+2

bigi BLOG

 

a? co to s tym ma spolocne? sam si napisal aj rozdiely opriti nasej lige. slovan isiel do ligy, ktorej pravidlam sa podriadil. kdezto tu sa spojilo x klubov (nebudeme sa opakovat akym sposobom) ale nie je to liga. toto zdruzenie klubov nazvyme ho aphk ma svojich sponzorov slova nie je sucastou tohto zdruzenia a ma svojich sponzorov. stale v TN nie je vidiet rozdiel? a mohol by som pokracovat dalej ale kedze s tebou to nema zmysel tak ti nepochopis ani toto co som ti napisal.
apropos vies ze slovan si napokon tych svojich sponzorov vyrokoval? ale to si akosi zabudol spomenut
10.6.2021 - 10:24
+3

topska

 

Ale ja pisem o tom ze paljuka chce zakazat klubom dostavat dotacie od samosprav na chod alebo na stadion ci mladez. V prvom rade. A o tych prepoctoch co hodil ze kto ma kolko dostavat penazi za marketing ligy. Lebo podla mna by to viedlo k zaniku profesionalneho hokeja a na to by ste doplatili potom aj vy a Kosice (mozno aj my ak by sme na tom zarobili alebo kto...Trencin), lebo by tu ostalo par klubov a tym padom by samozrejme aj menej zarobili a padla by aj ich kvalita. Ja som ten posledny ktory bude branit klubom efektivne riesit svoj marketing. Ved vy si svoje marketingove prava mozete predat ako chcete az na "Tipos" a vysielanie. Ale to nie je podstata o com sa bavim. Riesim aktualnu situaciu a ze kto ma ake percento z tych penazi dostat. Ale dobre...zrusme zmluvu s Tipsportom a Tiposom a potom sa mozeme bavit o tom ze ci to bude prospesne pre nas hokej. Este raz, riesim momentalnu situaciu a dotacie od samosprav ci prerozdelenie terajsich penazi ci odstrihnutie klubov od tychto sum a ci v konecnom dosledku na to nedoplatia vsetci.
10.6.2021 - 15:00
0

bigi BLOG

 

Nie nechce on to len udava ako priklad toho ze nie vsetky kluby su na rovnakej startovacej ciare cize sa nemozeme bavit o ziadnej solidarite. Ty sa tu snazis oddelit prijmyv style co je to voje je aj moje co je koje do toho ta nic.
10.6.2021 - 15:47
0

topska

 

Nepochopil si ma, teda tato debata je s tebou z mojej strany bezpredmetna a k nicomu by sme sa nedostali
10.6.2021 - 16:00
0

paljuka

 

Topska este raz beriem ta za fakt normalneho diskutera respektujem tvoj nazor, ale nechapes na co narazam… Ano moze byt solidarita zo strany KE a BA ale ked sa maju delit peniaze rovnym dielom ktore ocividne podla priemernych navstev najviac dodali prave tie 2 kluby potom musi byt ta startovacia ciara pre vsetkych rovnaka… my rozdelime aj to nase co by malo patrit nam nase haly to vyrobia ale vydavky na ne znasame my v nasej rezii, preco zvysok ligy nechce byt solidarny k nam? Vy takto ziskavate konkurencnu vyhodu (nielen vy ako Poprad) a my si tie peniaze musime zhanat inde… vyssie som ti dal aj priklad ohladom stredoveho kruhu…
Bigi je casto svojsky ale teraz si myslim ze aj on sa snazi slusne argumentovat, slusna diskusia zo vsetkych stran co ocenujem
10.6.2021 - 16:39
+3

topska

 

Uz ta chapem
10.6.2021 - 17:35
0

krejzi

 

12 ucastnikov
1-6 play-off
7-10 boj o dve zvysne miesta do play-off
11 baráž s druhym z prvej ligy
12 do 1 ligy a namiesto neho vitaz prvej ligy
10.6.2021 - 10:01
+1

Riava

 

Zaujímavý formát by mohol byť: 11. a 12. do štvorčlennej barážovej tabuľky s finalistami SHL. Bolo to tak v minulosti.
10.6.2021 - 10:23
+2

FP-Romanides

 

Podľa mňa je ideál 12 slovenských mužstiev bez Miškolca, 8 do play off, 1 priamy zostup a 1 baráž. BB, BA, ZV, PP, NT, MI, KE, DT, TN, SnV, NZ, LM. O postup môžu bojovať ZA, MT, TO, PO...
10.6.2021 - 10:44
+3

Tino

 

svk by: sa malo drzat konceptu otvorenej ligy, v ziadnom pripade sa neuzatvarat, kto zo zahranica tu chce hrat a ma na to, nech sa paci, lige pomoze kazdy penazovod .
10.6.2021 - 11:48
+1

BieloModra

 

OT: Prezident SZĽH Miroslav Šatan (46) sa vyjadril ku nepriazni rozhodcov voči Slovensku na MS a tiež k výrokom Júliusa Hudáčka o "odpílení" a konci kariéry.
Prezident SZĽH a generálny manažér reprezentácie Miroslav Šatan (46) sa v relácii Na kávičke pre oficiálny web SZĽH vyjadril aj ku kontroverzným témam - neprajnosť rozhodcov voči Slovensku na nedávno skončených MS v Lotyšsku a výroky brankára Júliusa Hudáčka o "odpílení" a ukončení kariéry, keď z neho sršala frustrácia z toho, že do štvrťfinále proti USA namiesto neho postavili tréneri Adama Húsku.

Rozhodcovia slovenskému tímu na turnaji vôbec nepriali, práve naopak. Stačí spomenúť prostredník Jegora Šarangoviča smerom k slovenskej striedačke či zákerné pichnutie Briana Boylea hokejkou zozadu do slabín Miloša Romana. Obe veci zostali bez potrestania.

„Aj rozhodcovia sú ľudia. Robia chyby. Ich rozhodnutia sa väčšinou vykompenzujú – na jednu a potom na druhú stranu. V súboji proti USA som však aj ja mal pocit, že sme na nesprávnej strane rozhodcu. Sám Craig Ramsay sa ma opýtal, že čo sme tomu svetu urobili…," hovoril Miroslav Šatan.



Na snímke útočník Róbert Lantoši (Slovensko).
Slováci po MS idú na dračku ako teplé rožky: Zamieri Lantoši do KHL?
„Bohužiaľ, sme malá krajina. Najradšej marketingové a televízne spoločnosti vidia v popredí veľké štáty. Nechcem nič naznačovať, ale na tomto turnaji bolo príliš veľa sporných momentov. Bolo okaté, ako sa rozhodnutia voči Slovensku prehliadali," dodal.

Július Hudáček podával na turnaji kvalitné výkony. Do štvrťfinále proti USA však nastúpil Adam Húska. Hudáček po zápase netajil veľké sklamanie a frustráciu, hovoril o "odpílení", keďže vedenie reprezentácie podľa jeho slov vedelo, že v národnom drese po MS končí.

„Chápem, že je Julo sklamaný. Rozhodnutia robí Craig Ramsay a treba ich rešpektovať. Julove vyjadrenia potom boli neprofesionálne a nehodné reprezentácie. Mal vynikajúce zápasy proti Rusom i Dánom. Patrí mu vďaka, pomohol k postupu do štvrťfinále. On sa rozhodol ukončiť reprezentačnú kariéru, my sme túto tému ešte neuzavreli. Treba sa mu poďakovať," vyjadril sa k danej téme Šatan.
10.6.2021 - 15:24
+3

bwpow

 

Juj, ale ma tento rozhovor vytocil.
10.6.2021 - 20:56
0

BieloModra

 

Prepac...
10.6.2021 - 21:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov