Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Lapšanský sa vrátil do Popradu výmenou za Paukovčeka

zdroj: TASR
16.1.2020 11:55 TASR

Slovenské hokejové kluby HK Poprad a HK Dukla Trenčín zrealizovali výmenu dvoch útočníkov. Do materského Popradu sa vrátil Adam Lapšanský, opačným smerom išiel Lukáš Paukovček. Informovala o tom oficiálna stránka popradského klubu.


Lapšanský odohral v sezóne 2019/2020 31 zápasov za Duklu Trenčín, v ktorých získal 15 kanadských bodov za 8 gólov a 7 asistencií. "Poprad poznám veľmi dobre. Hokejovo som tu vyrastal a dá sa povedať, že nedávno som tu aj pôsobil. Podmienky sa však odvtedy výrazne zlepšili. Prišiel som do výbornej partie, v ktorej poznám množstvo chalanov," uviedol Lapšanský pre hkpoprad.sk. Paukovček si v aktuálnom ročníku pripísal 11 kanadských bodov (5 gólov, 6 asistencií) v 33 dueloch.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Haxito

 

Čo k tomu dodať? Žeby sme si zahrali tento rok konečne finále?

Super práca vedenie tento tím na supiske vyzerá neskutočne
16.1.2020 - 12:08
+26

VSŽ!

 

Prečo to nie je na hlavnej stránke?: Inak veľmi zaujímavý trejd, isto má pozadie, lebo na prvý laický pohľad výhodný pre kamzíky!
16.1.2020 - 13:37
0

jozino

 

hlavne ze na hlavnej stranke je: Piche do BA Capitals
16.1.2020 - 15:12
+3

fakir

 

Fabian do Spišskej
16.1.2020 - 16:16
+10

pupok77

 

Nie že by som Vám to ako fanúšik HKM ZV neprial, ale na BA, KE, BB, a tak trochu aj na nás bohužial nemáte.
16.1.2020 - 14:48
+2

lukiasko

 

Ja si myslím, že túto sezónu nemáme akurát na KE...
16.1.2020 - 14:54
+6

pupok77

 

lukiasko, nič v zlom, ale okrem KE, sú nad Vaše sily aj BA, BB, neporovnávaj základnú časť s PO, však uvidíš potom, a ver tomu, ak budete hrať s nami to bude veľmi náročná séria, sorry, ale finále je nad Vaše sily aj rozpočet.
16.1.2020 - 15:53
+4

Hanzal61

 

Počuj ty si odkiaľ lebo takéto žvasty to je moc
16.1.2020 - 17:53
+7

dubacikmd

 

Ale ved ma pravdu ti traja sú inde všetko ostatné bude prekvapenie ????
16.1.2020 - 20:25
+1

topska

 

No ale da sa to napisat aj lepsie
16.1.2020 - 20:29
+2

jozino

 

pri vsetkej ucte, Slovan by som az tak silny nevidel. Pokial im nezahra Zigo s Jindrom tak maju problem. Este ta kanadska Babajaga moze byt zaujimava, zatial vyse bod na zapas. A na lavicke Stantien...
16.1.2020 - 20:54
+1

miro-nr

 

pupok: Aj pred rokom bola Nitra pod vaše sily a hlboko pod vaš rozpočet a ....
Nekrič hop, pokial nepreskočíš!
16.1.2020 - 22:18
+6

Senn

 

neplac
16.1.2020 - 22:34
0

Kuree

 

:kavanamonitore:
16.1.2020 - 14:55
+3

Chamois13c

 

4. Poprad nema na 6.zvolen ty si pupok sveta naozaj
16.1.2020 - 15:09
+26

pupok77

 

Chamois13c tu nejde o momentálne umiestnenie v tabuľke, pravý hokej sa hrá až v PO, osobne si myslím, že zajtra nás dáte dole, ale ak sa stretneme v PO, tak ver tomu, že to nebude jednoznačná záležitosť pre Vás, pretože aj nám prídu ešte posily, a my tiež budeme silný!!!
16.1.2020 - 15:40
+1

Kamzík18

 

a čo že prídu posily? takisto aj my možno ešte urobíme nejaké pohyby v kádri, ale posily nemusia zapadnúť do kolektívu,nemusí im sadnúť liga, stať sa môže hocičo.. a rozhodne sa na ľade, nie kto má akú súpisku.. zbožnujem naozaj tieto reči kto na koho má kto na koho nemá..
16.1.2020 - 15:54
+3

Chamois13c

 

Pupok: Nejde o postavenie v tabulke suhlasim ale aj keby mame na vas naskok 15b si nedovolim povedat ze na nas nemate lebo proste aj pp aj zv su kvalitne timy a stat sa noze setko ale v tejto sezone na vas nemame akurat rozpoctom , ked si pozrem supisky pp a zv nas tim sa mi paci viac..a nikde som nenapisal ze vas v play off musime porazit tak neprekrucaj
16.1.2020 - 15:54
+3

pupok77

 

Chalpci z PP však kľud, ja nič proti Vášmu týmu nemám, ste momentálne dobrý, dovolím si tvrdiť, ak dostanete do PO TN, tak verím tomu /na 99%/, že ich dáte dole, ak nás..., radšej netipujem. KE, BB, BA by sa mali dostať /ak sa nič vážneho nestane/ do semifinále, ten štvrtý tým VY alebo MY. TN, NR tohto roku asi nie...
16.1.2020 - 16:23
+1

Big brother

 

Ja dufam, že sa krute myliš a to finále dáme.
16.1.2020 - 17:31
+3

RebelMemoryPP

 

Mne toto pripomina tie predsezone odhady ze ake kto bude mat umiestnenie na konci..hovoris tu o nejakej sile Kosic Slovana Bystrice plus ze nemame ani na vas.. Ja nedokazem tvrdit ze ci na niekoho mame, ale viem jedno, obranu mame dobru, mame dobry utok mame dobreho brankara mame kvalitneho trenera a mame muzstvo postavene na domacich hracov doplene o sikovnych cezpolnych..takze az na lade sa uvidi kto na koho ma, u vas mozno vypisu nejaku miliardovu premiu za titul a zoldnieri sa budu trhat za HKM, ale ja zas verim tomu, ze v nasom poslednom zapase sezony budu divaci postojacky tlieskat hracom este niekolko minut po skonceni zapasu..lebo budu vidiet ze aj bez slubenych odmien daju do toho vsetko..a to je to dolezite hlavne pre kluby co maju nizsi rozpocet..lebo s rozpoctom Zvolena ci Kosic sme v tabulke niekde uplne inde (vyssie)
16.1.2020 - 17:51
+9

ten čo nevie

 

ani TN nemusime dať to dopredu nemožeš vedieť koho dame a koho nie
16.1.2020 - 18:17
+1

Big brother

 

Vy máte zas v play off nevyhodu tú, že nemáte domace prostredie.
16.1.2020 - 17:30
0

pupok77

 

Big brother v tejto chvíli ťažko povedať kto skončí na 4-6 mieste po základnej/nadstavbovej/ časti sú tam minimálne rozdiely. Nám je v podstate jedno s kým budeme hrať ŠF aj Vy aj PP máte svoju kvalitu, to budú vyrovnané zápasy.
16.1.2020 - 17:59
0

Zv123

 

Ak vies nieco o posilach daj do spravy diki
16.1.2020 - 17:58
0

radopKE

 

No tak tým by som si nebol tak istý.
16.1.2020 - 15:21
0

pupok77

 

radopKE, a čím si nie istý, Vy máte minimálne na finále, a my maximálne na semifinále, bohužial...
16.1.2020 - 16:38
0

EliteProspectt

 

tvoj nick hovorí za všetko..škoda reagovať na treba
16.1.2020 - 15:22
+2

trevor

 

Na BA, KE a BB nemá momentálne nikto. Ak sa nič senzačné nestane, to budú traja semifinaliti. O posledné semi miesto sa pobije PP, ZV a TN. Záleží, kto skončí štvrtý a piaty po ZČ.
16.1.2020 - 15:36
+3

Bizzaremifo

 

tieto reči..však keby sme sa držali tvojich zaručených predpovedí, tak nemusíme ani začínať sezónu... ešte ani základná časť neskončila a ty už poznáš troch semifinalistov...už nie je liga ako kedysi, že play-off kopírovalo postavenie po ZČ ...stačí vidieť, že každý môže poraziť každého, v tímoch môžu ešte nastať hráčske pohyby,atd...a v play off sa môže stať hocičo..
16.1.2020 - 18:44
+3

fany

 

Však dobre napísal.Možno 2 týždne dozadu som to napísala presne takto na FB.A to nie je,že nemusíte začať sezónu,lebo to sa už vyprofilovalo až počas ZČ.A osobne si myslím,že 4 bude PP,ale samozrejme musíte skončiť po ZČ na 4-5 mieste.
16.1.2020 - 20:22
0

Westlund32

 

Ku komu pojde do utoku? No lukas si 4utoku uhral svoje. Lapso je hrac do prvych dvoch útok. Pri amikov moze byt v lese tretom utoku. Neprehaname to už trochu
16.1.2020 - 12:10
+3

Turky39Pp

 

do 3 k amikom inde to nevychadza jedine ze presunu Svitanu k amikom a Lapsanskeho do 2 ale podla mna bude utok Lapsansky - Jacobs - Lodge
16.1.2020 - 12:13
0

Chamois13c

 

Super vymena ale podla mna by mal ist adam do 1 utoku namiesto handlovskeho , 1 formacia nam uz nefunguje nedava goly... A lapsansky nema vyznam aby hral 3 utok taky hrac ak ma byt posila... Podla cerveneho dresu je ale zrejme ze nastupi so zamorakmi v tretom... Otazne je ci nam na play off nebude chybat nejaky robotnik v utoku... Luky si ale tuto vymenu sam pytal.. Adam vitaj!
16.1.2020 - 12:21
+10

Turky39Pp

 

tak mne bude Lukas chybat ale tak co uz snad sa Lapsansky chyti a bude platnou posilou a aj 3 utok by mohol byt produktivny este vymenit Magovaca za slovenského obrancu a bude ok
taze asi takto:
D.Brejčák, Kozák - Vandas, Preisinger, Handlovský
Erving, Ulrych - Takáč, Zagrapan, Svitana
Dalhuisen, Larkin - Lapšanský, Jacobs, Lodge
Česánek, Fabian, Kramár - Paločko, Bjalončík, Matej Paločko
este Kundrik, Matis a jedného utocnika este treba aby bol káder širši
16.1.2020 - 12:29
+1

stan-PP

 

Magovac ven, Kramar dnu bude. Plus este Nechvatal bude vymeneny za SR brankara
16.1.2020 - 12:34
+1

Turky39Pp

 

a to mate odkial ??? a SK brnakar zo SLovenskej ligy ???
16.1.2020 - 12:35
+2

EliteProspectt

 

Pravdepodobne za Kristína ale uvidí sa
16.1.2020 - 12:58
+4

tommy909

 

ano bude tam vymena za brankara z SK ligy.
16.1.2020 - 12:59
0

fanpp

 

ja by som skusil aj Lakosila z Dubnice, dvojka idealna.
16.1.2020 - 13:06
0

RebelMemoryPP

 

Aky by to malo vyznam..??
16.1.2020 - 13:08
+20

fanpp

 

jasne, po tych potulkach po slovensku, mi aj ušlo že nie je Slovak, tak nič z neho
16.1.2020 - 13:37
+1

EliteProspectt

 

Je Čech a ma okoli 40 rokov ak sa nemýlim tak neviem či ideálna.
16.1.2020 - 13:14
+2

tristan

 

Matis len teraz začal s ľahkým tréningom... ak stihne čo i len začiatok play off bude to zázrak ak rátame aj kondičné resty. S ním by som veľmi nerátal
16.1.2020 - 12:34
+2

RebelMemoryPP

 

Som nazoru a teraz nemyslim Poprad ale vseobecne v hokejovom svete, ze tituly ziskavaju muzstva zo silnymi 3 a 4 utokmi..prve dva uz len v nasej lige ma kvalitne kazdy a vela na vazkach k uspechu je prave potom druhe dve formacie, samozrejme k tomu vsetkemu je osobitna cast kvalita obrany ci brankari, ale jedna ci dve 5tky ligu nikdy nevyhraju a nevyhrali..a preto uz ake bude zlozenie 1 a 3 formacie ci Hadlo tam a Adam tam abo opacne stale to bude znamenat kvalitnt 3 utok, ale dolezite je aby fungoval ten prvy a pravidelne bodoval a ak to nepojde s Handlom tak Lapso bude vyborna alternativa..
16.1.2020 - 12:39
+8

Haxito

 

Prvá formácia nám nejako poslednú dobu nefunguje takže sa nebudem čudovať ak sa to poprehadzuje
16.1.2020 - 12:15
+1

RebelMemoryPP

 

Presne tak, ta prva formacia nefunguje v poslednej dobe dobre, skusil by som aj variantu Adama miesto Handla, ktoreho by som dal do 3 formacie ale najskor by som Adama vyskusal zo zamorakmi, mozno to bude pecka..ale hrac Lapsovych kvalit by v 3 utoku nemal byt a plus s Majkym to moze byt smrtiace..
A k prestupu, Lukasa mam velmi rad, aj ked body nezbieral vzdy na lade drel, hadam ho este v drese s kamzikom uvidime.. Adamovi sa tesim, prial som si ho tu uz pred sezonou ale dobre ze prisiel aspon teraz..
16.1.2020 - 12:27
+3

LenTak93

 

dobre, dobre, výmeny v lige, to nám v poslednom čase chýbalo
pekne sa to rozbehlo, ešte ale čakám, že to nie je všetko
16.1.2020 - 12:11
+9

tn

 

Slovami "klasika": "Chodte vsetci do r..., dobre"
16.1.2020 - 12:23
+19

noano

 

taku ti jednu yebnem, este raz sa ma nato spytas
16.1.2020 - 18:52
+4

tommy909

 

Ty tupý ch...
16.1.2020 - 19:16
+6

Big brother

 

Podla slov Radivojeviča bolo zrejmé, že Lapšanský v Dukle skončí. Takto to je lepšie ako keby sme s ním rozviazali zmluvu, aspon sme za neho získali hráča. Každopadne si myslím, že ešte budeme potrebovat nejakého kvalitného utočníka (a obrancu samozrejme). Lapšovi to síce nešlo podla predstáv, ale kvalitu má a verím, že ked bude mat pri sebe kvalitného centra, tak jeho kvalita sa ukáže.
16.1.2020 - 12:30
+3

Dzunkes

 

No a hokejova PP rodinka je spolu...akurat..Straciho trejdneme??
16.1.2020 - 12:30
0

fanpp

 

Este chyba Hascak Skokan Buc Mlynarovic Strauch
A hadam aj Melichercik s Brejcakom J.
16.1.2020 - 12:35
+4

Dzunkes

 

Jaj taak...ale Straciho vam trejdneme este vam pribalim/e jedneho
16.1.2020 - 12:38
0

RebelMemoryPP

 

Osobne by som Hadla za Straciho vymenil naspat aj dnes aj sameho bez pribalenia..
16.1.2020 - 12:45
+1

jozino

 

ja este nie. Handlo sa snazi, teraz im to sice nesype, ale je velky a silny, coz moze v PO vela znamenat.
16.1.2020 - 12:51
+1

RebelMemoryPP

 

Tak snazi ano, ale dolezita je produktivita..Handlo by sa mal zamerat na body, okrem toho snazenia, kedze hra prvy utok nie 4ty..ak sa chapeme..ale dufam ze im to zacne znovu sypat a uz na Zvolene sa chytia, ako ich byvali hraci..
16.1.2020 - 12:57
+1

jozino

 

Myslim ze body zacne zbierat v dolezitych zapasoch, ked zasne viac jazdit pred brankara. Jedine zeby nie
16.1.2020 - 13:01
+1

Dzunkes

 

Nechcete??vsak berte takeho Petrasa kto by nechcel
16.1.2020 - 12:56
+2

RebelMemoryPP

 

Ten kto nema dobre oslabovky.. ale nie, myslim ze nase vymeny pre tento rocnik skoncili..
16.1.2020 - 13:14
0

topska

 

No nebol by som si taky isty
16.1.2020 - 16:15
+1

slapshot

 

Daj niejake info
16.1.2020 - 16:29
0

fanpp

 

Vyzera ze sme na to financne lepsie ako Trencin.
Aj ked sa nerad vrtam v cudzom jedle. Ale takeho hraca ako Lapsa dusit v 3 lajne a v druhej sa uz len vozi meno Bartovic je riadna chyba.
Ale asi tie kamaratsko spoluhracske kontakty treneri hraci su niekedy chybou. U nas by Mikula davno poslal Barta do Mongolska.
16.1.2020 - 12:33
+6

Big brother

 

Na zaklade čoho tvrdíš, že ste na tom finančne lepšie?
16.1.2020 - 12:34
+3

fanpp

 

Podla mna tento trade dava zmysel len v tom ze ste potrebovali uvolnit rozpocet a mat 2 hracov za cenu jedneho
16.1.2020 - 12:38
+2

Big brother

 

Ten trade dáva zmysel v tom, že Lapšanský nenaplnil očakavania, v klubovej tabulke produktivity bol až na 8.mieste. Jednoducho herne sa mu tak nedarilo, aj on si to zrejme predstavoval inak...bolo zrejmé, že s ním naši už nepočítajú. A následne to naši vyhodnotili tak, že bude asi lepšie za neho niekoh získat, ako s ním len tak rozviazat zmluvu.
16.1.2020 - 12:42
+6

fanpp

 

Suhlasim s tebou. Ale potobnaj si jeho produktivitu ked hral v 1 formacii do zranenia. Dostal pozvanku do repre a potom hral 3 lajnu. Co na hraca v takom utoku nebolo zle. Len kupovany bol urcite max do 2 utoku. Co je blaznovstvo ze je tam u vas tlaceny Bartovic
16.1.2020 - 12:49
+3

jozino

 

aj tak si myslim ze v PP drese to islo vzdy Lapsovi najlepsie
16.1.2020 - 12:54
+3

Big brother

 

S Bartovičom suhlasím, to je fakt choré. Aj ked v poslednom zapase už hra v tretom. Lapšo ked hral v prvom utoku s Mikyskom a Aldersonom, tak sa mu moc nedarilo, preto ho potom dali do druheho, kde už jeho vykony boli lepšie a vyslužil si aj pozvanku do repre. Škoda toho zranenia. Podla mna z našej strany to bolo logický ťah, očakávania boli na neho vačšie, takisto aj Lapšo potreboval zmenu podla mna, nejaký impulz.
16.1.2020 - 12:58
+2

BretPit

 

tiež si myslím,že finančne na tom nie sme lepšie,ale teraz ked to vyzerá,že môžme mať dobrý káder,možno začne chodiť viac divakov,napr už zajtra aspon trojka by mohla byť,ked bude návštevnosť tak aj nejakí sponzori by sa mohli pridať a hlavne nech sa hrá dobrý hokej,s tým LM dufam,že to bola náhoda,alebo nám nesedia,ešte dobre,že ich nedostaneme v PO
16.1.2020 - 12:39
+1

fanpp

 

Ja do klubov nevidim. Len reagujem na dianie. Trencin prestupovo mlci uvolnili drahsieho hraca za lacnejsieho na ukor bodov. U nas 2 novi amici. Vymeny Tavoda Dalhuisen a Strauch Handlovsky isli urcite v nas financny neprospech. Akurat nam sa uvolnil slusny balik za Leclerca A Mlynarovica
16.1.2020 - 12:46
+1

forwardPP

 

To vieš odkiaľ že, Štrauch-Handlovský a Ťavoda-Dalhusein boli v náš neprospech?
16.1.2020 - 13:11
+3

fanpp

 

Handlovský v sezone 2017/18 v Žiline bral 3300 eur, neverim že Štrauch mal u nas tolko.
16.1.2020 - 13:40
+1

LeonardoDavinChi

 

Máš veľmi zlé informácie.
16.1.2020 - 15:30
+1

stan-PP

 

Len ci aj u nas nebude az v 3
16.1.2020 - 12:35
+1

fanpp

 

Ak sa Handlo strelecky neprebudi bude tam hned Lapso
16.1.2020 - 12:39
+1

BretPit

 

no a keby aj bol v treťom,čo su nejakí menejcenní?však ked budu prospešní pre mužstvo a bodovať tak čo?kludne ..
16.1.2020 - 12:41
0

DTN757

 

Bartoviča by ani v tom Mongolsku na lad nepustili. Iba ak vŕtať diery do ľadu aby ryby chytal
16.1.2020 - 12:56
+5

33800

 

Ja som spokojny, teraz ale potrebujeme zohnat kvalitneho utocnika a obrancu
16.1.2020 - 12:35
+1

dzuro61

 

Pre PP vynikajuci trejd.
16.1.2020 - 12:39
+7

miško DUKLA

 

Ešte uvidíme či nám táto výmena pomôže, ale má svoju logiku.
Uvoľnilo nám to peniaze na kvalitného obrancu a Paukouček ako 3 center nemusí byť až taký zlý.
Útok by mohol vyzerať nejak takto:
Alderson - Mikyska - Bezúch
Valach - Sádecký - Hecl
Bartovič - Paukouček - Sojčík
Džugan - Švec - Balán
Ďurina - Ferenyi - Hlinka
16.1.2020 - 12:41
0

jozino

 

Luky ak sa chyti, vie robit aj body (minula sezona mu isla pekne), na buly je silny stale, neboji sa subojov, strkanic, ani bitiek.
16.1.2020 - 12:53
+3

Wayne99

 

Velka chyba podla mna: Ale tak snad vedia co robia...
16.1.2020 - 12:41
+4

jozino

 

BOMBA!: Presne Takuto moznost som pred cca tyzdnom napisal ja, ze by mohol PP trejdnut Lapsa za Paukovceka, vsetci ma vysmiali. Za mna vedeniu.Adam je jeden z mojich najoblubenejsich hracov. Podla mna moze hrat v pohodke v 1 utoku namiesto Handla (pripadne Prajsa, Handlo parrat skusal pocas minulych zapasov zahrat centra), ale Lapso aj s USA-kmi moze v utoku byt pecka. Hlavne Lodge je technicky dobre na tom aj korculovanie ma, cize aj tu by si mal s kym zahrat Lapso. Je rozdiel, aky 3. utok ma mansaft, ci je to braniaca formacia, alebo utocna. Toto je utocna, cize v principe je podla mna jedno ci hra u nas hrac 1., 2., alebo 3. utok.
K Lukasovi len jedno - dakujeme za pekne momenty, hity aj vyhrate bitky (velmi rad spominam ako KE hraca v minulom PO vracil po lade za golier , ale minulu sezonu bol Luky s Bellusom peckovy silovy utok, tuto sezonu to uz take nebolo, takze prospesny trejd pre nas.
16.1.2020 - 12:47
+3

forwardPP

 

Kedy hral Handlo centra? Nejak som si to nevšimol.
16.1.2020 - 13:15
+1

jozino

 

s Prajsom sa obcas vymenil na vhadzovani
16.1.2020 - 13:24
0

NightPP

 

Podľa fotiek Lapšanský v červenom čiže asi ku amíkom.
16.1.2020 - 12:48
+1

RebelMemoryPP

 

Tam zacat moze a aj s tym suhlasim, vyskusa sa tato varianta a moze byt dobra..ale prvy utok musi zacat bodovat..(ak nie urobit vymenu este s KE, Prajso a Handlo za Davida a Marcela) to by zrejme piclo nejedneho cloveka.
16.1.2020 - 12:53
+5

UssKe

 

Haky je už náš , ma Košické občianstvo .
16.1.2020 - 13:04
+2

RebelMemoryPP

 

ty ma jednoducho bavis..
16.1.2020 - 13:09
+13

mitoO

 

Pripadne Svitana za Suju, to by tiez piclo nejedneho cloveka.
16.1.2020 - 13:33
+4

RebelMemoryPP

 

Plus ku Svitanovi este Ervinga za toho Suju...
16.1.2020 - 13:49
+13

mitoO

 

nehadam sa
16.1.2020 - 14:06
+2

BretPit

 

topsak písal,že Jacobs je center,tak v pohode ...
16.1.2020 - 12:54
0

topska

 

Cely zivot tam hral na tej pozicii a myslim ze tam bude ovela prospesnejsi. Ak teda ostane.
16.1.2020 - 16:20
+1

BretPit

 

topska,už druhý Tvoj príspevok taký "tajomný"zjavne sa ešte niečo udeje,"dedukujem"že možno ešte niekto príde a samozrejme aj sa sniekým rozlučime Jacobs?ja viem ,že nepovieš,skusim do Teba zajtra niečo naliať,budeš povolnejší?
16.1.2020 - 16:34
0

topska

 

Stale mame vela legionarov tak je jasne ze s takym poctom do play off pravdepodne nepojdeme. Este je mesiac do konca prestupoveho udiat sa toho moze vela a urcite sa aj udeje. Co by som ti povedal zajtra tak to vobec nemusi byt pravda kedze tieto vymeny sa riesia zo dna na den ci z hodiny na hodinu. Ale jedna mozna vymena tu uz viac menej z viacerych stran padla. Pocas sezony nie je problem ze prezradim co to aj o chystanych zmenach ludom ktorym doverujem ale teraz to velmi nechcem robit lebo ved vcera uz skoro rano to o Lapsovi vedelo tolko ludi ze som az nechapal.
16.1.2020 - 16:51
0

BretPit

 

Lapšo je náš,má tu veľa kamáratov,známych,tak sa nediv....
16.1.2020 - 16:54
+1

topska

 

Sirilo sa to rychlejsie jak cholera v Londyne Ale vela ludi to bralo ako vtip
16.1.2020 - 17:00
+3

slapshot

 

Tu výmenu myslíš brankára ?
16.1.2020 - 16:58
+3

BretPit

 

sorry TOPSKA
16.1.2020 - 12:54
0

ŠimonKE

 

Skvelá výmena ide na titul
16.1.2020 - 12:56
0

jozino

 

neprezradzaj vsetko
16.1.2020 - 13:02
+9

Kamzík18

 

tak Adam, vitaj "doma", naser sa a pome na to!!
16.1.2020 - 13:01
+4

Vojto83

 

Paukouceka som nevidel hrať, tak neviem. Takto výmena ma mrzí, Lapsa som mal rád. Dôležité bude, ako k nám Paukoucek zapadne. Treba mu dat šancu. Veľakrát sa stalo, že hráči od ktorých sme veľa nečakali, boli skvelí. A naopak. Tí, od ktorých sa čakalo veľa, hrali slabo. Verím tomu, že naše vedenie vie co robí. Nie som z tých, ktorí by nadávali a nedali hráčovi šancu bez toho, aby ukázal co je v ňom. Na druhej strane, veľa vecí je o peniazoch. Možno v Poprade v tejto sezóne vykopali ropu a naopak, my na to proste nemáme.
16.1.2020 - 13:02
+3

jozino

 

V Paukovcekovi ste ziskali siloveho centra velmi silneho na buly. TN hra fyzicky silovy hokej, mohol by vam pasovat.

A s tou ropou sa to spomina uz par tyzdnov My sme vykopali ropovod, navrtali ho, odtial odcerpavame ropu a predavame ako svoju (na styl mexickej mafie )
16.1.2020 - 13:06
+10

BretPit

 

Vojto ropu nie ,my máme len ceplu vodu v Aqacity,ale kľudne ako píšeš u vás sa môže chytiť a zapadnuť celkom dobre,vid priklad Mlynarovič,ja mu nadalej držím palce,lebo za PP sa snažil a nič nevypustil
16.1.2020 - 13:08
+5

RebelMemoryPP

 

+ tiez Lukymu fandim
16.1.2020 - 13:15
0

peterpm

 

Problem je v tom ze nemame ani jedneho nadpriemerneho centra.Pravda vsak je ze Paukovcek naviac ako 4. centra nemal,asi podobne aj Bjalo, takze 1 kvalitneho centra potrebujeme,najlepsie do 1. utoku.
16.1.2020 - 13:03
0

Turky39Pp

 

zagrapan je nadpriemerny center u mna je najlepsi center u nas
16.1.2020 - 13:05
+11

tommy909

 

hlavne zvyknúť si na tú 26tku bude zo začiatku poriadny problém, aspoň pre mňa
16.1.2020 - 13:05
+4

RebelMemoryPP

 

Podla pohybu a korculovia spoznas hned..
16.1.2020 - 13:11
0

tommy909

 

a k tomu ešte červené rukavice
16.1.2020 - 13:30
+1

Bizzaremifo

 

Super je, že klub vie počas sezóny trejdnut a doplnit polovicu kádra...toto je na slovenské pomery naozaj vynikajúce, náš klub je v tejto sezóne priekopník vo výmenách hráčov ..jediné negatívum je zohratost a nové skladanie útokov...ale kto mohol vedieť, že niektorí hráči nebudú spĺňať parametre, ktoré sa očakávali ..v každom prípade vedenie
16.1.2020 - 13:06
+5

Mario zlemije

 

Mám taký pocit že v tipsportlige hrajú všetci Yahoo fantasy ligu
Super
Toľko trade som ešte nezažil
16.1.2020 - 13:07
+7

boychuk

 

Už by to však chcelo, aby sa aj Dukla výraznejšie posilnila, ostatné tímy naberajú dosť na sile a ak chceme aspoň pomýšľať na semifinále, treba priviesť posily...
16.1.2020 - 13:08
+10

Nerkio

 

Ani Nitra nenabera na sile
16.1.2020 - 13:13
0

rijko

 

Co je nitra?
16.1.2020 - 14:09
+29

Tomino

 

A trenčín je čo? .. tiež nič
16.1.2020 - 16:44
+2

cuchorko

 

uvedomujes si ze svojou odpovedou si vlastne povedal ze nitra je nic?
16.1.2020 - 17:13
+16

Tomino

 

Ja viem čo som napísal .. len je to narážka na rijka čo napísal tak som mu to vrátil..
16.1.2020 - 17:25
0

rijko

 

ty jeden pomstychtivec
16.1.2020 - 17:59
+9

Strnco

 

Hahaha, trafil ustricana po hlave
16.1.2020 - 20:01
+1

Render 77 Nr

 

Vaša nočná mora v play of
16.1.2020 - 17:05
0

88Backo

 

Mužstvo,ktoré ste nikdy nevyradili v play off,nočná mora bývalej značky
16.1.2020 - 17:11
+2

Hanzal61

 

Bačko ale utekaj z tejto konverzácie lebo ti pripomeniem tri kluby ktoré nikdy neopustili extraligu hrajú stále....
16.1.2020 - 18:00
+24

hefky

 

Pekne
16.1.2020 - 18:18
0

Tizo BLOG

 

Pokial viem je len jediny klub ktory nevypadol z ligy a to
16.1.2020 - 18:55
0

topska

 

No tak toto neviem ako myslis
16.1.2020 - 18:58
+4

Tizo BLOG

 

tak ze hokej sa nezacal hrat v roku 1993
16.1.2020 - 20:00
+3

Big brother

 

Prečítaj si ešte raz na čo si reagoval Myslel samostatnú slovensku extraligu. Inak, ani Košice nehrali najvyššiu Československu ligu stále, ked už sme pri tom.
16.1.2020 - 20:11
+6

Tizo BLOG

 

1. extraliga je pokracovatelom federalnej hokejovej ligy. v roku 1993 sa slovenska cast rozsirila o 6 klubov 1. snhl. kosice sice nehrali ale od prvej sezony 1964/1965 nikdy sutaz neopustili. Poprad ju hral v 50-tych rokoch a nasledne hraval 1.SNHL. TN vypadol raz v roku 1982, slovan 2x. (1981 a 1989)
16.1.2020 - 20:29
0

Tizo BLOG

 

pardon 3x aj 1954
16.1.2020 - 20:37
0

Big brother

 

Ale ani vy ju nehrate stale ved.
16.1.2020 - 21:04
+1

Tizo BLOG

 

ziaden klub nehral vsetky sezony ani sparta. chapes slovam od postupu nevypadol?
16.1.2020 - 21:15
+1

Big brother

 

A chapeš slovám "hrajú stále"?

To potom ked to berieš takto, tak ku Košiciam prirad rychlo aj Detvu a Michalovce. Ani tí od postupu nevypadli.
16.1.2020 - 21:22
+5

topska

 

Od ktoreho roku mozeme teda podla teba oznacovat kluby za stalice v tomto?
16.1.2020 - 21:32
0

Big brother

 

Ja neviem od ktorého roku sa to ráta
16.1.2020 - 21:50
0

topska

 

Tak potom nechapem cu ho tu dzubes
17.1.2020 - 2:20
0

Big brother

 

Koho ja džubem preboha? Ja len vysvetlujem.
17.1.2020 - 8:44
0

Dracik_18

 

aj Zámky bratu
16.1.2020 - 21:35
+3

topska

 

To fakt ste nikdy nevypadli, lebo to ma akoze napadlo ale neveril som tomu velmi
16.1.2020 - 20:18
+1

Tizo BLOG

 

nikdy. zopar krat to bolo na tesnotu. naposledy v 2000. ale vydrzali sme zatial peknych 56 rokov.
16.1.2020 - 20:44
0

topska

 

klobuk dole
16.1.2020 - 20:54
0

Gargamel123

 

Keby to onehda: padlo na megalomanovom stadione tak doteraz nemame hokej.
16.1.2020 - 20:59
0

Turky39Pp

 

omyl su tri Poprad, Kosice a Trencin Kosice su jediny ktory boli stale v playoff ale iba TN, KE a PP su stalice v extralige od jej vzniku takze najskôr dostudovat fakty a potom machrovat
16.1.2020 - 18:58
+10

Hanzal61

 

Spravne
16.1.2020 - 20:03
+1

Tizo BLOG

 

kosice nehrali stale v play-off. v sezone 1999/2000 skoncili 7. a play off hrali prvi 4-ia. to po prve. a po druhe. hokej sa nezacal hrat v roku 1993. ale kluby hrali najvyssiu sutaz aj predtym. takze si osvoj svoju poslednu vetu..
16.1.2020 - 20:06
0

Turky39Pp

 

to je to iste ako povedat ze kluby ktore hraju 20 rokov v NHL niesu stabilny clen lebo neboli clenmi top 6 predtým je tzo jedno hovoríme tu o slovenskej lige nie ceskoslovenskej tak potom nie je tym v najvssej sutazi ktory by bol v play off stale ale nevypadli a od vzniku samostatnej SR sutaze su tri kluby
16.1.2020 - 20:12
+3

Tizo BLOG

 

extraliga je pokracovatelom ceskoslovenskej extraligy..statistiky sa hracom rataju rovnako pocnuc vasim (nasim) krotakom (v KE a PP vo federalnej lige). nevidim dovod tam davat lomitko ze to predtym neexistovalo...a pri KE som mal pravdu tak kto si ma citujem "dostudovat fakty"?
16.1.2020 - 20:23
+1

topska

 

Pisal som o Krotakovi x clankov, robil mu statistiky po kariere ale nikdy som nepisal o tom ze kolko zapasov odohral v najvyssich ligach dokopy aj s federalom. Neviem co ta tu tak hejtuju, ved mas svojim sposobom pravdu
16.1.2020 - 20:31
0

Tizo BLOG

 

tak za KE a PP hral federal a cesku za trinec a zlin. aj ked tie posledne skoda ze len tak epizodkovo. podla mna mal na tu ligu.
16.1.2020 - 21:02
+1

Frey77

 

Nechápem,že sa tu natahujete! Veď nech vyhrá najlepší , hlavne nech to je bez na niekoho voľnejšie, poprípade je tu ešte druhý klub ktorí je srdciam rozhodcov blízky
16.1.2020 - 18:26
+1

yogi

 

Mozno tak tvoja nocna mora..teda vlastne podla pchania sa do diskusii nie mozno ale urcite..
16.1.2020 - 18:50
+4

Corgi77

 

Vtipné, že to hovorí fanúšik klubu, ktorý v tej Nitre nevyhral za 3 body už 7. rokov.
16.1.2020 - 18:43
+1

Big brother

 

A za 2?
16.1.2020 - 21:03
+2

matoguco

 

Lapšo vďaka za pol sezónu v Dukle. Ja som veľmi rád, že sme tu takého hráča mali! Keď som ho kedysi stretol na dovolenke, tak som veril, že raz si oblečie žlto-červený dres a podarilo sa. Ďakujem.
K výmene sa vyjadrovať nebudem, ja si myslím, že Poprad nás "prechcal" poriadne. Lapšo snáď sa ti v PP bude dariť.
16.1.2020 - 13:09
+6

Traktorik

 

Asi budem ojedinely, ale ja by som paukovceka ked uz ho mame, vyuzil ako centra medzi bezuchom a aldim, a mikyska pozdvihne inych hracov. Myslim ze ale nebudem jediny co si vsimol, ze pocet inkasovanych golov nasej prvej lajny zacina byt alarmujuci
16.1.2020 - 13:10
+3

Big brother

 

Určite by som nerozdelil našu najlepšiu dvojicu Mikyska-Alderson, to by bol atentát na náš tím.
16.1.2020 - 13:15
+2

Traktorik

 

Golovo su vyborni, avsak z hladiska obrany ich treba rozdelit, aspon to skusit, verim ze aldi by cuch na goly dokazal vyuzit aj inde, nielen pri mikesovi....btw, nerad sa odvolavam na +-, ale mikes aj aldi maju minus 2, co je pri ich velkej produktivite zalostne...a tu sa nato odvolat vcelku da, chodia na presilovky, neni su to hraci s ulohou branit tych naj hracov supera...btw lapso ma nesmierne mrzi, v kutiku duse verim ze sa v lete vrati. Ked uz mame lukasa, taky hrac nam zda sa chybal, vyuzime ho a zamiesajme zostavou a neutopme ho kdesi dole...v minulosti nam taketo typy hracov boli prospesne aj v prvych lajnach a mali z nich osoh aj utocne esa.
16.1.2020 - 13:27
+2

Big brother

 

To už skor Bezucha by som od nich rozdelil.
16.1.2020 - 13:31
+2

Loizo

 

A nie je vyrovnanie sa s KE za Bezúcha tiež dôvod trejdu? Iba špekuluje...
17.1.2020 - 0:16
0

dusanTN

 

Ja s tebou úplne súhlasím. Alderson môže dať 22 gólov ale keď počas jeho pobytu na ľade 20 dostaneme, tak to nie je veľmi dobrá vizitka.

Viem, že je to úplne nereálne ale ja by som pokojne skúsil úplne poprehadzovať zostavu:

Alderson - Valach - Bezúch
Hecl - Mikyska - Bartovič
Švec - Paukovček - Sojčík
Džugan - Balán - Hlinka
Ferenyi - Sádecký - Maniaček
16.1.2020 - 13:36
0

Big brother

 

Bartovič v druhom utoku - ďalší atentát na náš tím. Dufam, že toto Mikyska nečíta, lebo by si mu tým zrejme dvihol tlak.
16.1.2020 - 13:44
+9

Traktorik

 

Ja mam zato, ze mikes je schopny zahrat, resp urobit hracov aj z dalsich hracov, nie ako trest preboha ..tim ho potrebuje a potrebuje mat silu rozlozenu
16.1.2020 - 13:56
+3

gabby

 

ale : ti Mikyska nieco urobil?
16.1.2020 - 13:46
+5

boychuk

 

Ja by som to skúsil takto:

Alderson-Sojčík-Mikyska
Hecl-Sádecky-Balán
Valach-Paukovček-Bezúch
Džugan-Ferényi-Švec
16.1.2020 - 14:17
+6

AndrejTN

 

Toto vypadá dosť dobre
16.1.2020 - 16:01
+1

rijko

 

Nas prvy utok v momente ak strati puk z hokejok,tak je katastrofa na ceste.
Je ale pravda,ze ale ako jediny vedia dat gol.
16.1.2020 - 13:37
+2

Dukla_Trenčín_38

 

Vie niekto už aj nejaké konkrétne meno čo by mohol prísť do Dukly? Alebo čo sa rieši..
16.1.2020 - 13:16
0

Big brother

 

200cm?
16.1.2020 - 18:03
0

Hanzal61

 

Niečo ako chara ale v mladšom prevedení....
16.1.2020 - 18:09
+2

boychuk

 

Tento trejd keby vyšiel, tak to by bol hodne luxusný kauf. V tabuľke pravdy vidím len samé pluska, body sú tiež solídne. Neotáľať a podpísať.
16.1.2020 - 18:43
0

Gargamel123

 

To je ten co posielate: za Bezucha...
16.1.2020 - 20:47
0

Petulo_TN

 

No vidím ho na prvého centra v presilovke + clonenie atď. To máme IMO velký problém vyhrať buly v utočnom pásme. Ja by som ho dal asi medzi Valacha a Hecla alebo so Sojčikom a Švecom aby hrali na 1. formácie súpera. No nech sa Ti u nás darí, sám som zvedavý ako zapadne.
16.1.2020 - 13:19
0

dusanTN

 

Ja som celkom spokojný. Buly bola asi naša najproblematickejšia herná činnosť. Tu by mohol pomôcť. Taktiež sa uvoľnili nejaké tie financie na nového hráča. Snáď bude mať Branko šťastnú ruku pri výbere posily.
16.1.2020 - 13:28
+2

gabby

 

ked sme pred sezonou podpisali Lapsa som si v duchu povedal ,,snad odohra celu sezonu u nas,, no a hla moja predtucha sa naplnila kazdopadne do zranenia hral dobre po nom sa slabsie rozbiehal ale kvalitu bezpochyby ma a myslim ze na PO je to hotovy hrac a aj preto mi je luto ze odchadza
16.1.2020 - 13:30
+3

33800

 

Nepovedal by som ze do zranenia hral dobre, zaciatok sezony sa hladal a potom pred zranenim odohral zo 5 dobrych zapasov. Po zraneni sa znova hladal, sance si vypracovat vedel resp. sa do nich dostaval ale to zakoncenie bolo biedne
16.1.2020 - 13:34
+5

gabby

 

rozbeh na zaciatku sezony aj po zraneni veru nebol dobry ano to sedi ale postupne sa zzil a skusenosti boli badatelne aj zrejme a aj preto mi je luto ze ,,chcel,, odist lebo skusenosti a hokejove zrucnosti su v PO najdolezitejsie a tie on bezpochyby ma
16.1.2020 - 13:38
+1

Big brother

 

Keby je to na mne (aj ked neni):

1. Tomek
2. Valent

1. McCormack - Starosta
2. POSILA - Štach
3. Stacha - Sládok
4. Bokroš - Rajnoha

1. Alderson - Mikyska - Valach
2. Hecl - POSILA - Bezúch
3. Sojčík - Balán - Sádecký
4. Bartovič - Paukovček - Hlinka

Pripravní: Kajínek, Švec, Džugan, Ferenyi
16.1.2020 - 13:43
+2

gabby

 

utok je ,,hotovy,, tam si prehod Paukovceka do kolonky posila a do stvrteho na centra Joza Sveca a ver ze tam sa uz smerom snu nic neudeje a obrancov by som popravde privital aj dvoch a hlavne skusenych a najlepsie jedneho pravaka ale ja som nenarocny a postaci mi aj ten Dudas
16.1.2020 - 13:51
+5

Big brother

 

To by bola taká chodza po tenkom lade. Podla mna nám evidentne chýba ešte hráč do prvych dvoch utokov.
16.1.2020 - 13:58
0

falcon38

 

Inak dudas nehráva vo vsetine
16.1.2020 - 14:52
0

33800

 

Je zraneny
16.1.2020 - 15:50
0

falcon38

 

Dik
16.1.2020 - 17:12
0

laugo29

 

Sveca vymen za Bartovica a mas to OK
17.1.2020 - 23:15
0

ŠKP

 

Lapsovi islo vzdy najlepsie v Poprade. Paci sa mi ako sa tu vytvorilo jadro muzstva z odchovancov v najlepsich rokoch.
Svitana,Takac,Vandas,Lapsansky,D.Brejcak.Tito chlapci potiahnu Poprad daleko.
16.1.2020 - 13:55
+7

rijko

 

Myslim,ze po rokoch v extralige ma PP s tymto kadrom najvacsiu sancu dosiahnut uspech.neratam striebro z minulosti.aj vzhladom k trenerovi,skladbe muzstva,odhodlaniu.aktualna prva 6tka je velmi silna.a to dychaju madari a nitra.
Bude to pekne playoff.
16.1.2020 - 14:16
+6

ŠKP

 

Tie dve striebra (2006,2011) boli skor take vykriky do tmy. Hlavne to finale 2011 malo takmer katastrofalne nasledky. Chybala vzdy koncepcia. Teraz klub funguje ako hodinky. Postupnymi krokmi azvna vrchol. Mozno uz tuto sezonu, mozno o tri roky ale toto vedenie by si to zasluzilo.
16.1.2020 - 14:49
+5

InterHKM

 

A naše vedenie si spokojnučko spinká a spinká...
16.1.2020 - 14:09
0

trevor

 

Nespinká určite, ale podľa všetkého nemáme veľa možností.
16.1.2020 - 14:16
+1

LenTak93

 

počkaj, dnes skončí dražba, budú korunky
16.1.2020 - 15:35
0

frantapriklep

 

Na prvý pohľad je výmena výhrou pre Poprad. Keby sa porovnávala trhová hodnota a kvalita hráčov, jasne pre Lapšanského.

Z trenčianskeho pohľadu si treba ale uvedomiť, že Lapšanský bol v lete podpisovaný ako top hráč, ktorý by mal ťahať mužstvo. Zrejme takú podpísal aj zmluvu a má zrejme jeden z najvyšších platov v tíme. Lenže výkony na ľade nemal také, ako Mikyska, Alderson, či ďaľší a prepadol sa až do tretej lajny. Alebo na hranicu druhej a tretej. No a plat bolo treba dať Bezúchovi, takže momentálne je pre Duklu luxus platiť takto hráča tretieho útoku.

Na druhej strane má Dukla doslova katastrofálne vhadzovania a center typu Paukovčeka, ktorý má aj výborné fyzické parametre, sa môže hodiť.

Podľa mňa je to logický trejd, jeho význam pre oba tímy, ale potvrdí až play-off.
16.1.2020 - 14:17
+30

MaxSBA

 

Podľa mňa dobré pre oboch. Môže im to prospieť.
16.1.2020 - 14:44
0

ekaver

 

Potrebovali uvoľniť peniaze na toho obrancu, o ktorého sa snažia
16.1.2020 - 14:55
+2

miško DUKLA

 

A to je aký?
16.1.2020 - 14:57
0

sebot

 

Ja si myslim ze viac ziskal trencin kedze ziskal centra kde ma podla mna rezervy. Lapsansky v PP no nie ze zle ale kam snim ?
16.1.2020 - 15:00
0

Bizzaremifo

 

nám sa zase zíde strelec..čo Lapšo bezpochyby je ..takže výhodná výmena pre obe strany..
16.1.2020 - 15:03
0

Frey77

 

Za mňa prvá lajna. Svoj naj hokej hral s Vandasom. Handlo ku Kanaďanom, to by bola slušná slová päťka
16.1.2020 - 16:07
+3

gta98

 

Uz nam chyba len Haky a Skokan do prestupoveho deadlinu este casu dost..
No kam s Lapsom? 3, 2 alebo 1 utok? Odpoved necham na Mikulovi, ktoremu verim, ze spravi to najlepsie.
Inak pre nas je najvacsi dar prave trener. Vidiet, ze vedenie este zacitilo sancu tuto sezonu a robi co sa da, aby mal Mikula k dispozicii to najlepsie. Taku silu z domacich odchovancov ako bolo spominane vyssie sme nemali velmi vela rokov.
16.1.2020 - 15:03
+4

Frey77

 

A to ešte keby niektoré stratené duše pochopili, to by bol tím, ktorý by si dovolím povedať drtil ligu
16.1.2020 - 16:11
+1

gta98

 

Na taky tim by musela byt aj navstevnost, uz teraz to vyzera ze sme si siahli do vacku, snad tam tolko mame..
16.1.2020 - 16:37
+1

MANO

 

Mat na play off v muzstve Lapsa a Majkyho v najlepsich rokoch jen splneni sen . Ak by hrali spolu v utoku dovolim si povedat "popradsky expres" uz len Dava medzi nich a za nich Joona . Tesim sa . Jacobs zase moze ukazat ako mu pojde post centra kde tuzil hrat odzaciatku.
16.1.2020 - 15:26
+4

Frey77

 

Škoda že Buc je tak očarený projektom v BA, kľudne tu mohol robiť tým dvom centra, holt.....
16.1.2020 - 16:09
+1

jozino

 

Buc mi tu ani trosicku nechyba.
16.1.2020 - 18:31
+4

S!3gl

 

Vie niekto ako je na tom Holenda?
16.1.2020 - 15:27
+1

HK88

 

Pre Dukla slusna poslia!!! Prave na pozicii centra nas najviac tlacila topanka. Nemali sme ziadneho kvalitneho centra. Paukovcek bude urcite platny.. patri medzi najlepsich hracov v lige co sa tyka vhadzovania.
Ale aj tak potrebujeme este kvalitneho obrancu a strelca.
16.1.2020 - 15:27
0

33800

 

Obavam sa ze strelca v tomto case nezozenieme
16.1.2020 - 15:52
0

Gargamel123

 

https://easycaptures.com/fs/uploaded/1216/7897220980.jpg
16.1.2020 - 16:05
+2

Tomas10

 

Do zvolena by mal ist Zuzin a Sýkora
16.1.2020 - 16:07
+2

rudomodry

 

Odkiaľ máš takúto info? Nemyslím si, že to je reálne..
16.1.2020 - 16:16
0

Tomas10

 

Info mam od znameho...
16.1.2020 - 16:46
+1

pupok77

 

rudomodry, aj ja som to počul teraz keď sme hrali so Slovanom, tak uvidíme... DT sa tento rok do PO nedostane, takže pre nich je to šanca predĺžiť si sezónu, a myslím si, že pre nás sú to momentálne veľmi platní hráči.
16.1.2020 - 17:16
0

Tomas10

 

Tiez si myslim...
16.1.2020 - 17:18
0

OhavLAX

 

Ja som to tiež dnes počul od kolegu a vraj je to z overeného zdroja
16.1.2020 - 19:13
0

enforcer92TN

 

Za mna spokojnost. Pripravujeme sa na PO.
16.1.2020 - 16:14
0

HK88

 

O Zuzina mala zaujem aj dukla. Davnejsie riesili aj Hraska aj Dudasa ale ten zdravotne problemy preto nehra ani vo Vsetine.
16.1.2020 - 16:34
+1

LenTak93

 

o prvú formáciu Detvy je v extralige veľký záujem
16.1.2020 - 16:55
+1

Big brother

 

Zuzin, J.Sýkora, Šišovský.
16.1.2020 - 17:26
0

mitoO

 

Zuzina by som bral do KE. Sykoru uz asi skor nie.
16.1.2020 - 17:32
+1

Big brother

 

Ja by som Sýkoru do TN bral.
16.1.2020 - 17:37
+1

mitoO

 

Dohodnute. Este Sisovskeho niekde
16.1.2020 - 18:03
0

EliteProspectt

 

Toho by sme si zobrali teda my do Pp ak inak nedate
16.1.2020 - 19:38
+3

Chamois13c

 

Jj este vymena magovac sisovsky a vsetci budu spoko
16.1.2020 - 19:45
+1

MaxSBA

 

už vidím detvu že by chcela magovaca za šiša
16.1.2020 - 19:58
0

Chamois13c

 

Preco ved magovac je slovinsky top6 repre obranca a ked pustia zvolenu zuzina a sykoru len tak nam by mohli sisa za nahradu... Inak mago nie je taky spatny ako sa mu naklada podla mna
16.1.2020 - 20:27
+7

topska

 

Ak odide z PP nahodou tak s najvacsou pravdepodobnostou mimo Slovenska
16.1.2020 - 20:32
0

fany

 

Po tých sprostých rečiach čo mali óóóbr fanúšikovia Zvolena na oboch,by to bola iná sranda čo by tu popísali.Aspoň by som sa zabavila,ale radšej by som bola,keby išli inam a najradšej,keby šla Detva do PO.
16.1.2020 - 20:32
+2

rasťoZv

 

A ja by som bol rád keby si Ty po tých sprostých rečiach šla do... Mimochodom mne Zuzin chýbať nebude v play off polovičný a Jano to isté.
16.1.2020 - 20:54
+4

fany

 

Zasa si sa zle vyspal,či máš svoje dni?
16.1.2020 - 21:21
0

rasťoZv

 

Zle som sa vyspal, to je pravda, u Teba to bude asi tými dňami.
16.1.2020 - 21:33
+3

fany

 

Tak šup-šup spinkať,zajtra Ťa čaká krajší deň.DOBRÚ NOC
16.1.2020 - 21:46
0

fagaf

 

Popraderi a Pišta Fabian ostava u vas ?
16.1.2020 - 16:48
0

slapshot

 

Toho pošleme do Snv
16.1.2020 - 16:51
+1

Bizzaremifo

 

16.1.2020 - 19:47
+1

richardd6

 

A čo hovoríš na posily
16.1.2020 - 19:48
0

Frey77

 

Máš pre nás potešiteľné info keď je tam ten smajlík? ????
16.1.2020 - 18:27
+3

MackoPu

 

Neviem teda. Nepaci sa mi to.
16.1.2020 - 16:52
0

frantapriklep

 

Brankovi a spol.sa to páči. Sezóna sa rozhoduje vždy v play-off a ono je niekedy lepšie mať tam bojovného centra, ako trápiaceho sa tvorivého hráča.
16.1.2020 - 17:48
+1

InterHKM

 

Tomas10:toto sa už riešilo v decembri. Na výber už toho veľa nemáme... nieže môžeme vyskúšať túto alternatívu, ale my ju už musíme. Hráči sú to dobrí, ale... uvidíme...
16.1.2020 - 17:17
0

Tomas10

 

V prvom rade su to slovaci a este nam ostane miesto aj na zahranicneho hraca takze ja budem velmi spokojny ak pride Jano s Petrom
16.1.2020 - 17:21
0

coolin

 

Pre mna velke sklamanie. Mohli sme radsej dotiahnut poriadneho centra k lapsanskemu.
16.1.2020 - 17:21
0

Big brother

 

Tento čo: https://www.eliteprospects.com/player/10442/chris-stewart
16.1.2020 - 17:46
0

topska

 

Ten na Slovensko moze tak poslat brata aby oprasil korcule
16.1.2020 - 17:48
+3

trevor

 

Tomu ZV len prepise datum na zmluve z minuleho roku a o tyzden moze prist
16.1.2020 - 17:50
+1

MaxSBA

 

tento mal ísť do Slovana ale stratil sa niekde
16.1.2020 - 18:59
+3

dusan1980

 

TO AKO VÁŽNE???
Braňo musel byt nadzigany ako rúra ked takýto trejd spravil.Myslel som ze je to žart ale neni 1 april
16.1.2020 - 19:23
+2

mitoO

 

Mozno ste dostali aj nejake prachy navyse, kedze bolo treba vyplatit Bezucha.
16.1.2020 - 19:26
0

Big brother

 

Podla mna vobec žiadne peniaze sa neplatili...ani Trenčín Košiciam, ani Poprad Trenčínu.
16.1.2020 - 19:28
0

mitoO

 

Jasne, a preto tolko nahod.
14. Bezuch do TN, 15. Sukel do KE, 16. dalsia vymena medzi PP a TN (pri tejto vymene len tipujem, mozno topska by vedel povedat viac, keby chcel).
16.1.2020 - 19:38
0

33800

 

Jasne ze sa neplatili. Ale nechaj ich v tom..
16.1.2020 - 20:23
0

mitoO

 

16.1.2020 - 20:24
+1

LenTak93

 

takže Bezúch šiel zadarmo do Trenčína? ak tvrdíš áno, môžem ti povedať, že sa mýliš

a ďalšia vec...ja neviem, čo vás to tak dráždi, keď tu Košičania napíšu, že sme vám Bezúcha nepustili zadarmo... to je hanba? ty si myslíš, že to je nejaká novinka v lige? alebo že to praktizujú len Košice? budíček chalani
16.1.2020 - 21:46
+2

topska

 

Nie nic sme neplatili
16.1.2020 - 19:29
+3

mitoO

 

Tak potom ste na tomto trejde slusne zarobili
Doma sa Lapso herne dvihne a Paukovcek nebude nejaky vyrazny (ale zas lacnejsi).
16.1.2020 - 19:40
+1

MaxSBA

 

o to lepšia sranda. Ešte vymeníme brankára za svk brankára, magovac preč a máme miesto legionára
16.1.2020 - 20:00
0

topska

 

No aspon ja mam take info
16.1.2020 - 20:12
0

Big brother

 

A ked sa Lapšo nedvihne, tak ako na to zarobia? Ved Paukovček je v tejto sezone skoro rovnako produktívny ako Lapšanský. Ja ta nechapem Mito, že si furt myslíš, že niekto niekomu platil..a niekto na niečom zarobil.

Ved ono to je všetko relatívne, záleží z akého uhla sa na to pozrieš. Niekto može povedat, že my sme sa zbavili jedného z najlepšie platenych hráčov, ktorý podávajú vykony na urovni priemerných hráčov ako Valach, Sádecký, Hecl, čím sme uvolnili financie na dalšiu posilu (či už do obrany alebo utoku), ktorá može byt na rozdiel Lapša ozajstou oporou. To sa všetko dozvieme neskor samozrejme. Uvidíme ako káder doplníme, ale ked sa nad tým zamyslíš, tak to dáva zmysel.
16.1.2020 - 20:19
+3

topska

 

To je samozrejme mozne. No neviem ake vy mate plany s Lukym ale u nas by mal hrat Lapso presne to co mu sedi najviac, bude v utoku ktory bude mimoriadne korculiarsky a bude tam mat dvoch zamorakov cize ta volnost tam bude velka. Plus je tam alternativa ho spojit s Vandasom. Hadam mu to bude padat.
16.1.2020 - 20:36
+2

Big brother

 

Podla mna Lapso potrebuje k sebe nejakeho kreativneho centra.
16.1.2020 - 20:45
+1

Turky39Pp

 

co sa tyka toho nemyslim si ze by na tom niekto prerobil Lapsansky a Paukovcek su rozne typy hracov nam bude Paukovcek chybat mozno na oslabenia ci buly ale zase Lapsansky je hrac ktory moze byt ofenzivny a golovo aj bodovo produktivny to kto na tom vyhral ukaze cas a samozrejme play off to je presne ako zo strauchom ci mlynarovicom jednoducho nemali pohodu a to je problem Mlynky v BB ozil
16.1.2020 - 20:40
0

Big brother

 

My sme mali v Lapšanskom hrača, ktorý síce nepodaval optimalne vykony, ale bol tam predpoklad, ze v play by mohol strielat dolezite goly. Bolo to podla mna o tom, ci treneri verili, ze moze ozit alebo nie. Po jeho odchode si vsak predstavujem, ze este nejakeho utocnika podpiseme, lebo ako si pisal, Paukovcek je iny typ hrača.
16.1.2020 - 20:50
0

mitoO

 

To zarobil som myslel tak, ze to vyhrali. Lapso je tam domaci a fakt si myslim, ze bude hrat dobre, plus faktor Mikula, ten mu urcite najde v zostave miesto, narozdiel od Pardaveho. Pri vsetkej ucte k nemu.
16.1.2020 - 20:50
+3

topska

 

S Jacobsom na centri a Lodgem na kridle + aj zamorski obrancovia, tam chceme vyuzit jeho rychlost.
16.1.2020 - 20:54
0

Big brother

 

Ved miesto mu najde určite, otazka je, ze či sa mu tam bude darit. Určite pre Poprad to bol dobry tah siahnut po Lapšanskom, kedze prostredie tam dokonale pozná. Ale ja sa na to pozeram z našho pohladu a u nas sa mu nedarilo, naopak nam chybal center, ktorý vie vyhravat buly.
16.1.2020 - 20:59
0

mitoO

 

Faktor trener.
16.1.2020 - 21:05
+1

Big brother

 

Takže Lapšanskemu sa u nas nedarilo, kvoli trenerovi. Dobre, tu končím už aspon viem prečo sa u vas nedarilo Bezuchovi
16.1.2020 - 21:10
0

mitoO

 

Big brother


My sme mali v Lapšanskom hrača, ktorý síce nepodaval optimalne vykony, ale bol tam predpoklad, ze v play by mohol strielat dolezite goly. Bolo to podla mna o tom, ci treneri verili, ze moze ozit alebo nie.
16.1.2020 - 21:13
0

Big brother

 

Ano, ja viem čo som pisal. Ale kde tvrdim, ze sa mu nedarilo kvoli trenerovi?
16.1.2020 - 21:18
+1

mitoO

 

Kde tvrdim, ze to tvrdis?
Je to ako pises, o dovere trenera k hracovi. Ma inych hracov, doveruje napriklad viac Bartovicovi (aspon som to tu kdesi cital, ze dostaval viac priestoru, az tak detailne Trencin nesledujem), takze je normalne, ze sa hrac vtedy neciti komfortne, nepodava to najlepsie, co by mohol...
16.1.2020 - 21:22
0

Big brother

 

Ale ved Lapšo hraval aj presilovky, zas nepiš ako keby ho odstavil.
16.1.2020 - 21:26
0

mitoO

 

Nepisem ako keby ho odstavili.
16.1.2020 - 21:27
0

Big brother

 

On sa necitil komfortne podla mna preto, ze vedel, ze sa od neho čakaju goly a tie očakavania nenaplnal. Sám to pred časom v rozhovore tvrdil, že je z toho už nervozny, lebo vie že sa od neho čakaju goly.
16.1.2020 - 21:28
0

mitoO

 

Mozno nanho trener velmi tlacil, vycital mu to, tak uz to dal aj do rozhovoru.
16.1.2020 - 21:36
0

Big brother

 

Nemuseli na neho tlačit, ved sám vedel, že sa od neho čakalo viac.
16.1.2020 - 21:48
0

mitoO

 

Nemuseli nanho tlacit, to mas pravdu, ale vies, ze netlacili?Urcite, sam vedel, ze sa od neho cakalo viac, ale ak tam bol tlak, vycitky po zapase, mozno aj pred spoluhracmi, tak to hracovi neprida na sebavedomi.
16.1.2020 - 22:00
+2

Big brother

 

Božeeee aké vyčitky? Proste ten tlak cítil. Jednoducho ked berieš napr. 4500 eur a maš produktivitu na urovni hráčov čo beru 1500-2000 eur, tak ten tlak pocituješ a nemusí ti nikto nič vyčítat. A jemu sa ani nedalo vyčítat nič, ved nikdy nič nevypustil. Len o tom je šport, raz si hore, raz si dole.
16.1.2020 - 22:06
0

mitoO

 

No, vycitat slovne ti nemusi nikto, ale tie pohlady trenera ti nepridaju na pohode. A stale nevieme, ci tam neboli aj slovne vycitky.
Takze ak teraz k nemu Mikula pristupi inak, ako Pardavy, tak verim, ze sa jeho hra dvihne.
Plus je o trenerovi aj to, najst hracovi spravne miesto, co sa Pardavemu nepodarilo.
16.1.2020 - 22:11
+3

Traktorik

 

No to je ale debata
16.1.2020 - 22:48
+4

mitoO

 

16.1.2020 - 23:09
0

Big brother

 

Ten prvý odstavec nemyslíš važne preboha, teraz ideš podozrievat Pardavého, že Lapšanskemu sa nedarilo preto, lebo mu niečo mohol aj vyčítat. Preboha, to kde sme zašli až? Proste sa mu nedarilo, tak ako si on sám predstavoval, to je šport.

Možno ho Pardavý nemal ku komu dat...Sádecký, Švec sú bojovníci. Dal ho k Balánovi, s ktorým hrával minulu sezonu v K.Varoch. Neviem, určite suhlasím, že Lapšo potrebuje pri sebe centra, ktorý ho dokáže nájsť. Ale vidíš čo spravil Mikula...
16.1.2020 - 22:52
+1

mitoO

 

To som len skusil takeho chrobaka truuhlika, ako to ty tu na HP, predvadzas uz dlhu dobu a celkom ma to pobavilo, ze si na to neprisiel
16.1.2020 - 23:08
+4

Big brother

 

Tak neskušaj, bavíme sa seriozne.
17.1.2020 - 8:43
0

mitoO

 

Ale moze byt, ze to bolo kvoli srdiecku este.
16.1.2020 - 21:27
+1

Big brother

 

Teraz sa ukazalo, ze si naše zapasy nesledoval. To posledne čo by sa dalo Lapšovi vyčitat je to,,ze do hry nedaval srdiečko. On nikdy nič nevypustil.
16.1.2020 - 21:29
0

mitoO

 

Ved vyssie pisem, ze nesledujem, len ked hrate s nami. Ty nase zapasy sledujes?
A nevycitam Lapsovi fakt nic, kde si to cital?
16.1.2020 - 21:35
0

mitoO

 

Bezuchovi tiez mozno nesadol trener a on zas jemu.
Kludne to tak moze byt.
16.1.2020 - 21:15
0

riskohrasko1

 

Kosice za Bezucha dostali lóve a za tie dotiahli Sukela.
16.1.2020 - 21:44
+1

mitoO

 

To je jasne asi kazdemu, okrem trencanov.
16.1.2020 - 21:47
+2

rijko

 

A ty osobne co vravis priatelu na Bezucha v Dukle?
Uz si to prekusol?
16.1.2020 - 23:51
0

Tnkovac

 

Hovorím ti úplne vážne že za Bezyho ste nedostali od nás nič ale aj vaše vedenie rozmýšľalo racionálne a 2x si rozmyslelo že či bude zbytočne 4 mesiace vyhadzovať peniaze za hráča ktorý u vás nechce hrať a bude sedieť na tribúne alebo namiesto toho zaplatia Sukeľa ktorý u vás chce hrať. Proste je to normálne vec podľa mňa na našom trhu že nie vždy vyťaží z toho klub ktorý vlastni práva na hráča a zasa vzťahy medzi oboma manažérmi sú na vysokej úrovni čiže si myslím že išlo o ústretový z vašej strany . A čo sa týka Lapša tak ja som smutný z toho že ide preč ale z pohladu Dukly je to super krok lebo sme získali hráča ktorý vie vyhrávať pravidelne nuly hlavne na presilovke a vie ísť pred bránu a na druhu stranu sa vytvoril pre nás väčší budget na ďalšie posily , myslím že to bude win-Win pre obe strany ...
16.1.2020 - 23:59
+3

topska

 

A mas na to nejaky zdroj? Lebo aj ludia priamo v hokeji tvrdia ze Bezuch zadarmo nebol
17.1.2020 - 2:17
+4

riskohrasko1

 

Ja ti pisem uplne vazne ze dostali.
17.1.2020 - 4:48
+2

radopKE

 

Jasné. Lebo my sme charita.
17.1.2020 - 6:23
0

LenTak93

 

vypýtaj si faktúru u Branka a povie ti, či to bolo zadarmo

pýtam sa aj teba, to je nejaká hanba finančná kompenzácia? nie ste prví, ani poslední v lige, ktorí to takto vyriešili, keďže Bezúch bol zmluvne viazaní v Košiciach
taký istý prípad je Sukeľ z LM
17.1.2020 - 8:06
+2

LenTak93

 

* viazaný
17.1.2020 - 8:38
+1

Tnkovac

 

Je to priamo od Jozka Mitochu čiže pochybujem že by bol zlý zdroj ale vôbec to nie je hanba ale proste držím sa toho čo som počul od akcionara klubu ...
17.1.2020 - 10:59
+2

BlackCrow

 

Ja mám zase priame info od Julka Langa že sme oeniaze dostali.
17.1.2020 - 11:09
+2

33800

 

Znova ta odrbal ako vtedy ked ti povedal ze bezuch sa vrati na playoff k vam a potom ked ti povedal ze bude vymena
17.1.2020 - 11:59
+8

LenTak93

 

vy normálne žijete vo voľajako vtipnom paralelnom vesmíre a ešte ako vás sere, že ste si museli za Juraja zaplatiť
17.1.2020 - 12:37
+3

BlackCrow

 

Dukla.. Všetko zadarmo.. Teda z verejných financií.. Zvyk je železná košeľa..
17.1.2020 - 12:41
0

Big brother

 

Vsetko nie, Bezucha ano.
17.1.2020 - 13:04
0

BlackCrow

 

+ teba. Ty si darček. Takého viac niet.
17.1.2020 - 13:25
+2

Big brother

 

Ukludni sa a ber to s nadhladom. Nechapem k čomu je to dobré. Sám dobre vieš ako to bolo, že vždy ked sa tu vadili trenčania s košičanmi ohladom Bezucha, tak nakoniec mali pravdu trenčania. Najprv ste tu písali, že Bezuch sa určite vráti...po jeho vyjadrení, že sa vráti a dáte ho na tribunu alebo do Spišskej...potom, že za neho budeme musiet dat McCormacka a pod. A ked už všetko padlo, tak aby ste nevyzerali blbo, tak tu idete hovorit o peniazoch.

Ja neviem...ja osobne nemám presnú informáciu, že ako to v skutočnosti bolo. Ja som napísal svoj nazor, lebo by mi to prišlo za tychto okolností uplne nelogické. Bezi nepodáva také vykony, aby sme za neho museli platit. A neplet si hokej s futbalom. Ano, za hráčov ako Zuzin, Sýkora, Šišovský si Detva peniaze vypyta, to nevravim, že nie...ale to su zas iné okolnosti. A teraz važne, ked tu niekto z trenčanov bude písat, že peniaze sme za neho nedali, tak nemam dovod tomu neverit a to aj z dovodu, že vždy mali ohladom Beziho pravdu (aj ked ja som si spočiatku myslel niečo iné a síce to, že sa vráti do Košíc).
17.1.2020 - 13:39
+1

LenTak93

 

Čiže ak to bude niekto písať z Trenčanov, tak si ochotný mu veriť, ale nám nie.

Končím teda debatu ohľadom tohto. Ja nepotrebujem nikoho presviedčať, ako to v skutočnosti je. Na finančnej kompenzácií nie je nič zlé, nič divné a už vôbec nie je prvou a jedinou v lige.
17.1.2020 - 14:30
+1

Big brother

 

Ja nikde netvrdím, že je na nej niečo zlé.

Ja som povedal, že na základe toho, čo tu ohladom Bezucha bolo verím skor trenčanom. Lebo to čo písali, tak sa vždy aj naplnilo. Naopak čo písali košičania sa nikdy nenaplnilo. Ale nevravím s istotou, že ako to je...ale tiež mi príde nelogické, aby sme sa Beziho platili, nakolko nebol nejako moc produktívny.
17.1.2020 - 16:21
0

topska

 

My sme ho chceli dokonca za protihodnotu a je u vas zadarmo? to mi nejak nevychadza Ale dobre to je vasa vec, aj my v PP sme v tom ze to nebolo zadarmo ale moze to byt nejaka zakulisna hra
17.1.2020 - 16:24
0

Big brother

 

Podla mna klúčové bolo to, že Bezuch chcel hrat len v Trenčíne.
17.1.2020 - 16:32
0

Big brother

 

...a samozrejme to nevravím o tom, že to čo ste košičanom ponukli, tak oni ani nemuseli chciet. Ale to je zas o ničom inom.
17.1.2020 - 16:33
0

Big brother

 

Ale ked mi napíšeš presnú sumu, som ochotný sa tým zapodievat.
17.1.2020 - 13:41
0

33800

 

Ta suma je astronomicka isto 100litrov+
17.1.2020 - 15:01
0

batman

 

Fíha, tak toto je aká konštrukcia. Niečo na úrovni súčasnej primitívnej kampane smeru.
17.1.2020 - 13:23
+1

Big brother

 

Tu vobec nejde o to, ze co koho sere, tu sa bavime o faktoch.
17.1.2020 - 13:04
0

riskohrasko1

 

Faktom je ,ze financna kompenzacia bola ,pekný deň
17.1.2020 - 15:51
+1

Big brother

 

OK.
17.1.2020 - 16:20
0

Mario zlemije

 

Ročník 2007-2008: Stretli sa tu chlapci opäť doma piše sa rok 2020
Presnejsie juniorka
Patrik Svitana
Adam Lapsansky
Michael Vandas
Matus Palocko
Samuel Takac
A Samuel Mlynarovic
Chlapci bavte sa

16.1.2020 - 20:07
+5

MaxSBA

 

Samo sa hádam vráti. áno je pravda,že som ho osočoval ohľadom výkonov ale jeho výkony v PP túto sezonu neboli dobré, okej, prešiel do BB kde podáva super výkony, ja mu to prajem a dúfam,že ho ešte v PP drese uvidím.
16.1.2020 - 20:10
+5

Vojto83

 

Teraz som si pozrel článok na našej stránke. A už tu výmenu chápem. Priznám sa, nevedel som aký typ hráča je Pavkoucek. Teraz už to celé chápem. Niekoho ako je on, u nás potrebujeme. Nie je všetko len o kanadskom bodovaní. Ak je fakt dric, potom sa nám hodí, hlavne smerom k play-off. Ak keď možno by sme potrebovali ešte útočníka a obrancu. Aby góly neboli vyslovene len na prvej formácii. Pavkoucek by sa mohol hodiť aj do presiloviek. Potrebujeme niekoho silného pred brankovisko. A co sa týka Lapsa, snáď sa mu v Poprade bude dariť. Ak mu Mikula nájde dobré miesto, určite sa chytí. Len aby to nebolo v play-off proti nám. Proti iným môže.
16.1.2020 - 22:41
+4

jozino

 

Pred brankou supera moze mat trvaly pobyt pisany. Len treba aby ho tam, hlavne na presilovky trener posielal. U nas obcas presilovky hral ze skusal strielat z kruhov, ale toto nie je ono. Clonit vie paradne
17.1.2020 - 11:15
+1

micu79

 

No neviem na play off bude taky skuseny hrac ako Lapso chybat ale ak pride niekto podobny alebo lepsi tak ok.Nech sa dari ale nie proti nam!
17.1.2020 - 0:34
0

dusan1980

 

Poprad ide našou cestou a sťahuje si svojich s5
To je sympatické ináč
17.1.2020 - 7:42
+11

Big brother

 

Poprad má momentálne najširšiu základnu odchovancov na Slovensku a zaroveň ide o hráčov, ktorí sú na extraligovej urovni (t.j. finančne dostupní) + ide zväčša o hráčov v idealnom hokejovom veku. Čiže oni maju momentálne idealne podmienky na to, aby stavali na svojich.
17.1.2020 - 8:48
+7

Renderers.

 

Len skoda ze tych klubov neni viac...
17.1.2020 - 10:11
0

Big brother

 

Akych?
17.1.2020 - 10:50
0

fanpp

 

no zas zratat platy, Haščákovi, Vandasovi, Svitanovi, Lapšanskému, Bucovi, Melicherčíkovi ak by sme ich chceli vsetkych spat, tak vyčerpame rozpočet na 6 hračov
17.1.2020 - 10:44
+3

Big brother

 

Ved prave...všetkych mat nemozete.
17.1.2020 - 10:49
0

Chamois13c

 

Poprad ide tou cestou uz dlho a hej aj mne su sympaticke kluby ktore podla moznosti varia zo svojho
17.1.2020 - 8:00
+6

Big brother

 

Juro Bezuch podpísaný aj pre sezonu 2020/21 Takže pre buducu sezonu už máme štyroch podpísanych.
17.1.2020 - 11:10
+6

empe89

 

akých 4? Bezuch, Stacha, ... ?
17.1.2020 - 11:42
+1

Big brother

 

Valent, Stacha, Bezúch, Hecl.
17.1.2020 - 11:52
0

Chamois13c

 

Paukovcek sa vyjadril ze v Poprade stracal chut do hokeja, hm no lukas tak to na tvojom vykone aj sakra bolo vidno ze ta to moc nebavi, naco su dobre taketo vyjadrenia nechapem ked sa sem isto este vrati a mame ho tu radi
17.1.2020 - 11:38
+3

lukiasko

 

Všetci tu píšu o tej našej úžasnej koncepcii ale pravdupovediac sa mu ani nečudujem, lebo koncepcia vyzerá inak...
17.1.2020 - 14:45
0

topska

 

Co je zle na nasej koncepcii? Ze ked niekto hra zle tak ide prec?
17.1.2020 - 14:55
0

slapshot

 

Topska hľadáme útočníka namiesto amika ?
17.1.2020 - 14:57
0

topska

 

Stopercentne
17.1.2020 - 15:08
+4

slapshot

 

Slováka ?
17.1.2020 - 15:08
0

topska

 

Tak to netusim, odchod Lodgeho sa udial necakane dnes
17.1.2020 - 15:42
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.3.2020 12:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 30.3.2020 12:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.3.2020 12:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 30.3.2020 12:46
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 30.3.2020 12:46

Bleskovky

Granlundovi pri pôrode zomrela dcéra

Rodinu fínskeho hokejistu Mikaela Grandlunda zasiahla tragédia. S manželkou Emmi prišli minulý utorok pri pôrode o dcéru. "Náš malý anjelik sa v utorok narodil bez bijúceho srdiečka.
pred 4 hod. - TASR

Stavebné práce na novej aréne NY Islanders pre koronavírus prerušili

Práce na stavbe nového štadióna klubu hokejovej NHL New York Islanders v Belmont Parku prerušili pre pandémiu koronavírusu. Guvernér New Yorku Andrew Cuomo nariadil pozastaviť všetky projekty, ktoré nie sú aktuálne nevyhnutné. Oblasť New Yorku je koronavírusom najviac zasiahnutou oblasťou v USA.
29.3.2020 19:19 - TASR

O Barabanova je v profilige veľký záujem, začne rokovať s klubmi

Ruský hokejista Alexander Barabanov by sa mohol sťahovať do zámorskej NHL. O útočníka SKA Petrohrad je podľa TSN v profilige veľký záujem. Jeho agent Dan Milstein by mal už budúci týždeň začať rokovať s klubmi o potenciálnej spolupráci.
29.3.2020 07:26 - TASR

Majiteľ NY Rangers a Knicks Dolan mal pozitívny test na koronavírus

James Dolan, majiteľ klubu hokejovej NHL New York Rangers a basketbalovej NBA New York Knicks, mal pozitívny test na nový koronavírus. Šesťdesatštyriročný americký biznismen sa nachádza v izolácii a má len mierne, takmer žiadne symptómy ochorenia.
29.3.2020 07:04 - TASR

Philadelphia podpísala nováčikovský kontrakt s Allisonom

Tím zámorskej hokejovej NHL Philadelphia Flyers podpísal nováčikovskú zmluvu s Wadeom Allisonom. Dvadsaťdvaročný útočník sa dohodol s "letcami" na dvojročnom kontrakte. Allisona draftovala Philadelphia v druhom kole draftu v roku 2016 ako 52. v poradí.
28.3.2020 22:00 - TASR

Slovenský brankár Hlavaj s Trofejou Jacquesa Plantea

Slovenský hokejový brankár Samuel Hlavaj si za svoje výkony v zámorskej Quebec Major Junior Hockey League (QMJHL) vyslúžil prestížne individuálne ocenenie Trofej Jacquesa Plantea. Osemnásťročný Hlavaj má za sebou úspešnú premiérovú sezónu v zámorí. V drese tímu Sherbrooke Phoenix zaznamenal priemer 2,25 inkasovaných gólov na zápas, najnižší zo všetkých brankárov.
28.3.2020 10:20 - TASR

Crosby vyzval fanúšikov, aby dodržiavali opatrenia a zostávali doma

Kanadský hokejista Sidney Crosby vyzval všetkých ľudí, aby dodržiavali opatrenia súvisiace s pandémiou koronavírusu a zostávali v tomto čase doma. "Budem rád, ak tieto nariadenia zoberú všetci vážne a urobia všetko, čo je potrebné. Nielen kvôli ich zdraviu, ale aj zdraviu všetkých ľudí okolo. Je smutné, že niektorí ľudia sa nimi riadia a niektorí nie. Takto spoločný cieľ nedosiahneme," povedal kapitán Pittsburghu Penguins.
27.3.2020 10:05 - TASR

Namiesto hokejok a korčúľ bude Bauer vyrábať ochranné štíty pre nemocnice

Kanadská spoločnosť na výrobu hokejového vybavenia Bauer mení po prepuknutí epidémie koronavírusu svoj sortiment výroby. Namiesto prílb, hokejok a korčúľ bude dodávať ochranné štíty na tvár pre zdravotnícky personál. "V tomto momente hráme všetci za jeden tím," odkázala firma prostredníctvom twitteru.
26.3.2020 11:41 - TASR

Carolina požiada zamestnancov, aby si vzali dovolenku

Klub Carolina Hurricanes zo zámorskej hokejovej súťaže NHL požiada zamestnancov na plný úväzok, aby si na budúci týždeň zobrali dovolenku. Dôvod je obmedzený chod organizácie pre pandémiu nového koronavírusu. Carolina od utorka zavrela kancelárie a zamestnanci pracovali z domu.
26.3.2020 07:00 - TASR

Minnesota podpísala nováčikovský kontrakt s Chaffeem

Vedenie klubu NHL Minnesota Wild podpísalo dvojročný nováčikovský kontrakt s americkým útočníkom Mitchellom Chaffeem. Dvadsaťdvaročný hokejista bol nedraftovaný voľný hráč, uplynulé tri sezóny odohral na Massachusettskej univerzite v Amherst.
25.3.2020 09:47 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov