Diskusia: Ligová rada skontumovala zápas Považská Bystrica - Modré Krídla
Ligová rada Tipos Slovenskej hokejovej ligy (SHL) skontumovala zápas 38. kola HK ´95 Považská Bystrica - Modré Krídla Slovan v prospech hostí.
Dôvodom je neoprávnený štart útočníka Martina Volka v drese domácich, ktorý bol v čase zápasu registrovaný ako hráč HK Slovan Levice. Informovala o tom stránka hockeyslovakia.sk. Duel sa pôvodne skončil víťazstvom Považskej Bystrice 3:1, po jeho skontumovaní je výsledok 0:5. Považská Bystrica prišla o tri body, ktoré následne získali Modré Krídla. Klub HK ´95 Považská Bystrica v stanovisku pre Ligovú radu priznal administratívnu chybu. Individuálne štatistiky z predmetného zápasu ostávajú v platnosti.
- Dukla43
- Ešte stale sa branko obhajuje
- 19.2.2024 - 21:59
- +3
- Big brother
- Branko s tým nič nemá.
- 20.2.2024 - 16:13
- +1
- Radovan123
- Vypočúvajú vyššiu moc.
- 20.2.2024 - 0:41
- +8
- Mato-Mi
- Citali BigBrothera, ze nikto inteligentny nemoze skontumovat tento zapas, tak hladaju nejake inteligentne zdovodnenie
- 20.2.2024 - 7:40
- +19
- Standacik
- Ved nasledovne: zapas je nutne odohrat v nasledovnom termine z dovodu, ze sme inteligentni a nemozeme skontumovat zapas!
- 20.2.2024 - 10:05
- +1
- Mato-Mi
-
Len tym, ze stale nie je rozhodnute, tak sa tie terminy minaju. - 20.2.2024 - 10:16
- 0
- Big brother
- Neboj, ved dneš už budeš vediet.
- 20.2.2024 - 16:02
- +1
- fagaf
- Myslel si dnes ?
- 22.2.2024 - 7:08
- 0
- Mato-Mi
- Vcerajsie dnes mozno znamenalo vcerajsie zajtra a vlastne dnesne dnes
- 22.2.2024 - 7:22
- 0
- BieloModra
- proste "včera, dnes a zitra"
- 22.2.2024 - 7:51
- 0
- DraciaTlama
- nezabudnuteľné: https://www.youtube.com/watch?v=EC13AjFsT3c
- 22.2.2024 - 7:57
- +2
- BieloModra
-
alebo
" U nás ide prestavba tak rýchlo, že my už dnes sa máme lepšie ako zajtra... pozajtra... včera... No včera si to predsa hovoril, predseda." - 22.2.2024 - 8:02
- 0
- DraciaTlama
-
presne
- 22.2.2024 - 8:05
- +1
- BieloModra
- tak my uz konecne vieme o co ide
- 22.2.2024 - 8:11
- 0
- Mato-Mi
- Ak vcera povedal, ze to bude zverejnene dnes(teda vcera), tak to mozno vlastne myslel tak, ze to vcerajsie dnes, bolo myslene ako vcerajsie zajtra. Ak vcera povies, ze zajtra, tak je to vlastne dnesok. Cizne dnesne dnes.
Idem i ja lupnut do seba espresso - 22.2.2024 - 7:57
- 0
- Big brother
- Dnes o 15:00 sa malo rozhodnúť, možno sa aj už aj rozhodlo.
- 20.2.2024 - 15:57
- 0
- Big brother
- Len ešte chceli od klubu nejaké veci, ktoré bolo treba doložiť a zvýšit tým šancu na to, aby sa zápas opakoval.
- 20.2.2024 - 15:58
- +1
- evgeni71
- ako zvýšiť šancu? veď pred pár dňami si si bol stopercentne istý že sa bude zápas opakovať
- 20.2.2024 - 21:34
- +8
- Big brother
- Zvyšit šancu z pohľadu našich.
- 20.2.2024 - 21:44
- +1
- amaskiea
- akože stopercentná istota plus ešte nejaké percentá navrch?
- 21.2.2024 - 6:22
- +6
- Big brother
- Nie, zvyšit šancu z pohľadu ľudí v našom klube
- 21.2.2024 - 6:37
- 0
- amaskiea
- rozumiem, na dorovnanie rozdielu v inteligencii oproti tebe
- 21.2.2024 - 7:12
- +6
- nyytymaki
-
- 22.2.2024 - 9:19
- +2
- DraciaTlama
- Dávajú si nacas...
- 20.2.2024 - 6:45
- +3
- 223344
- Neviem, ale v tých Leviciach si robia asi vlastné pravidlá, lebo podľa tohto ani tento brankár by nemal zasiahnuť do 2. hokejovej ligy, ale možno majú iný výklad pravidiel, aby tých kontumácií nebolo viac :
https://i.ibb.co/gmbXQQj/223344.png - 20.2.2024 - 7:06
- +6
- Uncle
- No to tiež smrdí
- 20.2.2024 - 7:46
- +5
- FP-rivaldo7
- prešovu pomohlo, dik
- 20.2.2024 - 8:16
- +2
- strojar
- Je zaujímavé. že na stránke SZĽH sa dá nájsť Štatút Ligovej rady SHL, ale márne sa pokúšam nájsť takýto dokument Ligovej rady extraligy.
Našiel som iba toto:
Rozhodnutia riadiaceho orgánu 2023-2024: "LiRa EXS - TU v príprave"
Na to, že základná časť extraligy pomaly končí, to pripravujú dosť dlho. - 20.2.2024 - 14:10
- +1
- Siny29
- Rozhodnutia najdeš tu: https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/decisions/995/tipos-extraliga
O zapase tm mi ale zatial nic. - 20.2.2024 - 17:45
- +1
- Siny29
- *tn
- 20.2.2024 - 17:45
- 0
- strojar
- Ďakujem
- 20.2.2024 - 19:01
- 0
- robo333
- V roku 2018 alebo 2017 sa tiez nedohral zapas humenne neviem s kym lebo rolba narazila do dvery a nestihli ju ooravit do hodiny a zapas skontumovali tu tiez vol problem co sa tyka lasu stadiona tak rovnako ba mala byt kontumacia v porospech Michaloviec
- 20.2.2024 - 16:15
- +2
- Dracik_18
- rolbar bol ,ale ožraty
- 20.2.2024 - 18:36
- +3
- Mato-Mi
- Ale fukal az po 15.hodinach
- 20.2.2024 - 18:44
- +14
- Dzunkes
- To mi nieco pripomina
- 20.2.2024 - 22:11
- +3
- amaskiea
- Nepripomína! V HE určite nemajú na ľade semafory
- 21.2.2024 - 6:21
- +1
- JR4
- To asi nemajú, ale zopár vybitích zubov na prilepenie by sa tam možno našlo...
- 21.2.2024 - 7:19
- +3
- emoxx1
- Keď sa toto neskontunuje, tak to bude strašný výsmech a nespravodlivosť voči všetkým kontumaciám ktoré sa tu za posledné roky spravili.
- 20.2.2024 - 19:53
- +4
- Big brother
- Úplne odlišná situácia, ale nevadí.
- 20.2.2024 - 19:55
- 0
- emoxx1
- Všimol si si, že jediný kto to má odlišné z celej komunity si tu ty? Nemusí to nič znamenať, ale je to tak...
- 20.2.2024 - 19:57
- +2
- Big brother
- Pozri, ja nie som v ligovej rade, neruším za to ako rozhodnú. Ale viem, že to čo sa stalo v Trenčíne bola úplne iná situacia ako to, že sa niekomu pokazí autobus a nezoženú si náhradný alebo to, že rolba zbúrala mantinel. Preto nesúhlasím s tým ako to zrovnávaš s inými spomínanými situáciami.
- 20.2.2024 - 20:03
- 0
- Mato-Mi
- V com je ine, ked sa ti pokazi autobus, alebo lad? Ani jedno, ani druhe nevies ovplyvnit.
- 20.2.2024 - 20:07
- 0
- Big brother
- Už to písal predtým. Keď sa ti pokazí autobus, tak si (ak nie si úplne neschopný), tak dokáže zohnať náhradný odvoz, keď ti prídu na štadión hasiči a povedia ti, že zápas sa hrať nebude, tak s tým už asi ťažko niečo spravíš.
- 20.2.2024 - 20:08
- +1
- Mato-Mi
- A si schopny, obtelefonujes, vybavis nahradny autobus a prides na stadion a nestihnes.
Co s tym spravis?
Nic, rovnako tak nic nespravis, ak ti vyskoci reklama spod ladu a super ti povie, ze oni cakat nebudu a nesuhlasia s dohratim.
- 20.2.2024 - 20:26
- +1
- Big brother
- Tak tímy majú naplánovaný príchod na štadión súpera nejaké 2 hodiny pred zápasom. Tak keď to nestihnú, tak asi bude niekde chyba.
- 20.2.2024 - 20:28
- +1
- Mato-Mi
- Tak ked nie ste schopni opravit prasknute potrubie, tak asi bude niekde chyba...
- 20.2.2024 - 20:31
- +1
- Big brother
- Keď ti hasiči povedia, že sa hrať v ten deň nebude, tak asi je toto bezpredmetné.
- 20.2.2024 - 20:33
- +2
- Mato-Mi
- Ked ti autobusar povie, ze to nestihnes, tak nestihnes.
- 20.2.2024 - 20:42
- +2
- Big brother
- Už by som sa len opakoval, to nemá význam.
- 20.2.2024 - 20:45
- 0
- Westbeast0
- No tak vybavit nahradny odvoz (pokial nejde o nahradenie linkoveho alebo dovolenkoveho autobusu inym autobusom dopravcu/prepravcu) za par hodín je na Slovensku v rovine cistej fantazie...
- 20.2.2024 - 23:04
- +2
- Big brother
- Nabudúce nech zavolajú mne
vybavím odvoz
- 21.2.2024 - 6:38
- 0
- Big brother
- A je z tvojej strany veľmi nefér keď píšeš, že by bolo presunutie zápasu výsmech, keďže ty nevieš tie okolnosti o ktorých majú vedomosť oni v ligovej rade.
- 20.2.2024 - 20:07
- 0
- emoxx1
- Uber z pary. Trenčín nie je pupok sveta a môžme si povedať svoj názor. Ak to neskontunujú, bude to voči ostatným nefér. Je mi jasné že vám to vadiť nebude aj si to sami pred sebou obhájite. Vlastne si si to tu už niekoľko krát sám pred sebou obhájil, takže aj zbytočná ďalšia diskusia.
- 20.2.2024 - 20:20
- +5
- Big brother
- Nie. Podľa mňa nefér je to, že ty dokopy ohľadom tých okolností nič nevieš, ale silou mocou musíš určiť čo by malo byť spravodlivé a čo nie. Ale to je také typické slovenské. Nech sa rozhodnú ako sa rozhodnú, to čo má v rukách ligová rada, ty nemáš. Oni o tom vedia podsatne viac ako ty a budú sa rozhodovať podľa toho.
- 20.2.2024 - 20:26
- 0
- topska
- Ty si o tych veciach nevedel tiez a dal si tu 50 ci 100 prispevkov
- 21.2.2024 - 16:05
- +1
- Big brother
- Vedel.
- 21.2.2024 - 16:48
- 0
- Dracik_18
- a koho ? lebo si iné písal
- 20.2.2024 - 18:56
- +2
- Big brother
- pošta
- 20.2.2024 - 18:57
- 0
- OUTBLAST
- V trenčíne už opravili vôbec tú závadu? Lebo ak hej tak sa mohol ten zápas odohrať dnes alebo zajtra 🤔
Roky rokúce sa hrávalo systémom ut-pia-ne tak snaď by to prežili že nemajú od nedele do piatku pauzu medzi zápasmi 🤷 - 20.2.2024 - 17:58
- +1
- Big brother
- Ešte budúci utorok je voľný. Závada bola opravená hneď na druhý deň.
- 20.2.2024 - 18:00
- 0
- OUTBLAST
- Tak potom nevidím dôvod prečo sa dnes nemohlo hrať,resp budúci utorok...budúci piatok hrajú MI v Ňúkastli tak môžu rovno ostať na západe a potom sa len presunúť do NZ 🤷
- 20.2.2024 - 18:24
- 0
- Big brother
- Dnes sa nemohlo hrať, lebo sa to dnes rieši.
- 20.2.2024 - 18:45
- 0
- Big brother
- Keby Michalovce hneď súhlasili s opakovaným zápasom, tak sa to možno aj dnes alebo zajtra mohlo hrať.
- 20.2.2024 - 18:45
- 0
- Mato-Mi
- Najprv napises, ze sa to dnes hrat nemohlo a nasledne napises, ze keby sme suhlasili, tak sa to aj dnes mohlo odohrat
- 20.2.2024 - 18:59
- +2
- Big brother
- No lebo keby Michalovce hneď súhlasili s preložením zápasu, tak by to nemusela riešiť ligová rada.
- 20.2.2024 - 19:01
- 0
- OUTBLAST
- To vyznieva normálne až smiešno tragicky...tak ladár urobil chybu,stalo sa,kto nič nerobí,ten nič nedodrbe..ano nemalo by sa to stávať keď sa hráme na nejakú úroveň a profesionalitu ale stalo sa,neurobil to naschvál,je miesto kam termínovo ten zápas pichnúť tak načo robiť oštaru..
- 20.2.2024 - 19:42
- +3
- Big brother
- Ale on neurobil chybu
- 20.2.2024 - 19:47
- 0
- Big brother
- Lebo to povedali.
- 21.2.2024 - 19:16
- 0
- Big brother
- No možno máš pravdu, ale potom by išlo len o nejakú formalitu a nemuseli byť okolo toho také nahánačky.
- 20.2.2024 - 19:47
- 0
- Mato-Mi
- Aj keby sa oba kluby dohodli, tak na prelozenie zapasu potrebujes schvalenie od kompetentnych, nie?
Ked vidim, ze aj na specialne dresy potrebujes schvalenie, tak si nemyslim, ze prelozit si zapas je len na dvoch kluboch a nikom inom.
A keby pes netoto... - 20.2.2024 - 20:30
- +1
- Big brother
- Hej, ale je iné keď je to len formality a iné, keď sa musíš nahánať a stresovať, aby si zabezpečil všetko čo máš.
- 20.2.2024 - 20:32
- 0
- topska
- Nic to nemeni na tom ze by sa to dnes hrat nemohlo
- 21.2.2024 - 16:06
- +1
- strojar
- Je 5 (slovom päť) dní od neodohratého zápasu TN-MI a Ligová rada ešte stále nerozhodla čo s tým.
Toto je ukážka "profesionalizmu" na slovenský spôsob. - 20.2.2024 - 19:48
- +2
- Big brother
- Strojar, musím si ich zastať. Oni musia mať na to, aby v tejto veci rozhodli aj nejaké podklady na základe čoho sa budú rozhodovať.
- 20.2.2024 - 19:51
- 0
- strojar
- Zaujímavé.
Ty tu už tretí deň tvrdíš, že vieš ako to bolo. Len Ligová rada nemá podklady. - 20.2.2024 - 19:55
- +4
- Big brother
- Tak podľa mojich príspevkov sa asi rozhodovať nebudú, to by malo od profesionality asi dosť ďaleko
- 20.2.2024 - 19:58
- +1
- Big brother
- Ale v podstate hej, máš pravdu. Je to zaujímavé, ale je to tak ako píšeš.
- 20.2.2024 - 19:59
- 0
- Fandime
- Strojar: Neostal si nic dlzny svojej povesti….
Je lepsie este den pockat a mat vsetky relevantne podklady, ako rozhodnut hned a potom sa dostat do situacie, ze sorry toto sme nevedeli….????
Samozrejme, po sportovej stranke by bolo najlepsie to odohrat, zial to by museli MI suhlasit, ale tiez je dolezite ferovo vyhodnotit, ci to bola “vyssia moc”, alebo ludsky faktor…
Zial, opat bude jeden nespokojny, resp. ukrivdeny… - 20.2.2024 - 20:19
- +1
- Dracik_18
- tomu kur , že jeden určite ..asi celý život
- 20.2.2024 - 20:58
- +4
- -BBB-
- Ja teda vobec netusim, co sa tam stalo, ani to vediet nepotrebujem, dolezite je ze s anikomu nic nestalo, ja nerozhodujem, ale keby som ja subjektivne mal rozhodnut len na zaklade toho, co tu ten šašo vystraja uz treti den, tak odratam TN 115 bodov, preradim ich o tri ligy nizsie, zakazem im podpisovat profesionalne zmluvy z hracmi z EU, CAN a USA a prezidentovi klubu nariadim, ze hajzle bude 5 rokov umyvat len spomenuty šašo ...
Vrchol traposiny ... - 20.2.2024 - 20:25
- +12
- Big brother
- Zlatý
- 20.2.2024 - 20:29
- +1
- -BBB-
- Je celkom zaujimave, kedze som nemenoval, ako si sa v tom sam nasiel,, to je zlate ... som rad, ze sam si o sebe myslis, ze si šašo, co tu traposi uz par dni, aj bez toho , aby ta clovek jasne a zrozumitelne oznacil
Nadhera .. - 21.2.2024 - 9:14
- +21
- tomMHC
- On je jak malý chlapček na pieskovisku keď mu vezmú lopatku
- 21.2.2024 - 20:03
- 0
- Big brother
- ...a pritom ja som sa snažil len ozrejmiť situáciu
pre dobrotu na žebrotu
- 20.2.2024 - 20:31
- +1
- BieloModra
- uz ju ozrejmujes par dni....a aj tak prd z toho
- 21.2.2024 - 6:53
- +8
- Big brother
- A čo to ja ako poponáhľam?
- 21.2.2024 - 8:55
- 0
- BieloModra
- ved prave... snazis sa tu udrziavat temu, nic nezmenis na tom, ako rozhodne LR a hoci sme si uz vsetci( koho to zaujima) zistili ake take informacie ohladom toho co sa udialo, dookola splietas ako keby sme spadli vsetci z jahodky.... Brutalne velku medvediu sluzbu robis svojmu klubu
- 21.2.2024 - 9:02
- +4
- Big brother
- Ja len reagujem (na všetko). Nepáči sa mi to ako sa to spája s pokazeným autobusom.
- 21.2.2024 - 14:38
- +1
- strojar
- Veľký brácho, nič nie je treba ozrejmovať.
Usporiadateľ - Dukla Trenčín nezabezpečil súťažným poriadkom stanovené podmienky pre odohratie zápasu. - 20.2.2024 - 20:50
- +2
- Big brother
- Hej, len treba skúmať okolnosti za akých sa to stalo a či mal dosah na to, aby to ovplyvnil. Ale to je zbytočné vysvetlovať asi.
- 20.2.2024 - 20:56
- 0
- Daewo_KS
- Naozaj treba? Zohladnuju nastavene pravidla to, ci niekto "mal dosah na to, aby to ovplyvnil"?
Alebo je to len tvoj pocit, ze to "treba skumat"? - 21.2.2024 - 9:58
- +6
- amaskiea
- asi rozmýšľajú nad tým, či by bolo dobré zaviesť štandard posúvania zápasov pomocou priklepovej vŕtačky
- 21.2.2024 - 10:41
- +3
- Daewo_KS
-
- 21.2.2024 - 13:52
- +1
- Big brother
- Je to môj pocit. Usudzujem kvôli tomu, že sa to rieši tie okolnosti.
- 21.2.2024 - 14:39
- 0
- len_tak
- Aby to neskončilo kontumáciou: treba súhlas Michaloviec s odohratím zápasu v náhradnom termíne. Ak by sa tak stalo, tak to bude 1.krát v histórii. Michalovce nebudú súhlasiť, veď majú isté tri body (bez boja). Ale ešte nie je koniec, nechajme sa prekvapiť.
- 20.2.2024 - 21:07
- 0
- Big brother
- Michalovce už vyjadrili nesúhlas.
- 20.2.2024 - 21:10
- 0
- len_tak
- Tak potom, vsjo jasno!
- 20.2.2024 - 21:19
- +4
- Big brother
- No asi ani nie
- 20.2.2024 - 21:21
- 0
- 223344
- https://www.facebook.com/share/p/D5PJ2hVgVxeAu1DL/?mibextid=WC7FNe
VýborneSlovensko , kde neplatia pre nikoho pravidlá…
- 20.2.2024 - 23:12
- 0
- strojar
- Včera o 15:00 mala zasadať Ligová rada.
Zasadala?
Ešte stále zasadá?
Rozhodla?
Zabudla to zverejniť?
Či? - 21.2.2024 - 9:37
- +2
- emoxx1
- Jediné logické vysvetlenie je, že stále zasadá. Chápem že to môže byť zložité rozhodnutie a poctivé naštudovanie všetkých podkladov od veľkého brata môže zabrať nejaký čas.
Každá iná spomenutá verzia by bola len veľký amaterizmus pokiaľ v tomto čase nemáme ani len základný výstup z toho čo sa rozhodlo, alebo prečo sa zasadanie mohlo preložiť z alebo prerušiť. Po všetkých tých rokoch na ametrizmus v našom hokeji neverím, takže musia stále zasadať. - 21.2.2024 - 10:47
- +6
- Miso26
- Hrozne sa to naťahuje. Jedno rozhodnutie o jednom zápase… Som zvedavý, čo také prevratné teda po takom čase vymyslia. Ako som napísal hneď po zrušení zápasu - riadne odobratie v inom termíne je síce tiež možnosť, ale veľmi by ma prekvapila. Vzhľadom na okolnosti sa kontumácia ponúka ako jasne najpravdepodobnejší a najlogickejší variant. Ale ligová rada starešinov už neraz prekvapila.
- 21.2.2024 - 11:06
- +9
- Nerkio
- Počkať počkať …Ale veď každý kto má priemerne IQ musí vedieť že sa ten západ musí odohrať,či??ako to bolo
- 21.2.2024 - 11:46
- +1
- amaskiea
- pravdepodobne nedosahujem priemerné IQ, ale ja som úprimne presvedčený, že nemusí, môže sa aj skontumovať
- 21.2.2024 - 11:59
- +2
- BieloModra
- Nerkio naraza na to, ze aj take tu boli "hlasy" o tom, ze to je jedine mozne riesenie, ale je to tak ako pises ty.
- 21.2.2024 - 12:01
- +1
- amaskiea
- no vidíš, a pritom som si myslel, že s tým podpriemerným IQ to iba tak srandujem, a toť
- 21.2.2024 - 12:06
- +1
- BieloModra
- a toť sa to tak ako paradne vyvrrbilo
- 21.2.2024 - 12:25
- +1
- Nerkio
- hovorca problému tu mal takúto milú hlasku že proste tu iné ako dohrávka neexistuje
- 21.2.2024 - 12:26
- +3
- amaskiea
- ale odtad-potad, zas až tak zúfalo podpriemerný nie som, aby mi to ani po "nápovede" od BM stále nedoplo
- 21.2.2024 - 12:44
- +1
- Nerkio
- Ja by som si o tebe nikdy nič takéto nemyslela …
- 21.2.2024 - 13:07
- 0
- amaskiea
- ale nemá to chlapčisko zle vymyslené, si zober, že by ti stačila jedna vŕtačka, a môžeš posúvať zápasy, hocikedy potrebuješ
- 21.2.2024 - 12:49
- +2
- Big brother
- No to neni také jednoduché, lebo nie je prevrtat ako prevrtat
- 21.2.2024 - 15:06
- 0
- hello, havarju
- No veru "vocaď-pocaď" To už môže byť aj trestný čin všeobecného ohrozenia..
- 21.2.2024 - 15:13
- 0
- Mato-Mi
- Nemusi. Pockajme si.
- 21.2.2024 - 15:11
- +2
- Big brother
- Veď v tejto banánovej republike ani nemusí, to zas je druhá vec. Ale malo by sa.
- 21.2.2024 - 15:28
- 0
- emoxx1
- Nemalo...
- 21.2.2024 - 15:29
- +4
- Big brother
- Viem, už si písal. Nemá zmysel sa tu o tom už baviť už, aj tak si pôjdeš svoje.
- 21.2.2024 - 15:32
- 0
- emoxx1
- Ešte, že ty si svoje nejdeš.
- 21.2.2024 - 15:34
- +8
- Big brother
- No veď idem a snažil som sa to niečim podložiť. Ty si prišiel a rozhodol, lebo máš taký pocit.
- 21.2.2024 - 15:43
- 0
- Big brother
- Ja som zvedavý čo by si spravil keby sa takáto smola stane pred siedmym finálovým rozhodujúcim zápasom.
- 21.2.2024 - 15:45
- +1
- emoxx1
- Ja by som spravil to isté. Ale vieme zo skúsenosť je iná. Tu môžu vo finále, ale na celé play off nastupovať hráči s neoprávneným štartom. Po finále DK rozhodne, že naozaj nastúpili neoprávnene, ale nechce trestať samotných hráčov...
Len sa mi tak marí, neboli ste aj toto zrovna vy? To by nejak vysvetľovalo tvoj postoj, že Trenčínu by sa kontumovať nemalo. - 21.2.2024 - 15:49
- +2
- Big brother
- Ja som nehovoril k Trenčíne, ja som ho o tomto prípade. To, že je to Trenčín, to s mojím postojom nič nemá.
- 21.2.2024 - 16:47
- 0
- Daewo_KS
- Samozrejme, ze nema. Aj keby sa to stalo Zvolenu, predvadzal by si tu to iste, vsak
- 21.2.2024 - 16:59
- +6
- Big brother
- To netvrdím.
- 21.2.2024 - 19:16
- 0
- Nerkio
- Nespôsobil si ty ten problém??Lebo vieš alo vznikol,ako to celé prebiehalo,kto si čo myslel a aj ako bude vyriešený.Výsledok teda toho zápasu bude aký?
- 21.2.2024 - 15:23
- +2
- amaskiea
- vyzerá to, že výsledok tohto zápasu bude obvyklý: BigBrother opäť zvíťazí nad zdravým rozumom
- 21.2.2024 - 15:29
- +9
- Fanusik23
- Ten zápas by sa mal ale riadne dohrať žiadna kontumácia ja verím že tu funguje stále nejaké fair-play...
- 21.2.2024 - 15:10
- +1
- Gerlach2655
- Ja hovorim ze ak je moznost treba to odohrat s tym ze sa michalovcanom nahradia vzniknute naklady. Mohli tento tyzden povedzme utorok ci stredu buduci tyzden tiez,len proste nech uz rozhodnu cim skor,nech to co najmenej narusi ferovost sutaze nie ze timy do posledneho kola nebudu vedet ako sa rozdelia body...chapem samozrejme obidve strany len nechapem tu tretiu
- 21.2.2024 - 11:25
- 0
- TinoH
- Ináč by si hovoril, ak by namiesto MI bol tvoj PP
- 21.2.2024 - 21:51
- +2
- strojar
- Ak Ligová rada potrebuje chemické zloženie čpavku, tak som to našiel: NH4OH.
- 21.2.2024 - 11:33
- 0
- MackoPu
- Tak to napis im. Mozno ta zamestnajú ako chemika-hladaca.
- 21.2.2024 - 13:38
- +2
- -BBB-
- https://www.facebook.com/reel/2519328131580799
- 21.2.2024 - 13:38
- 0
- evgeni71
- no toto zrovna je také slabučké riešenie
- 21.2.2024 - 15:36
- 0
- strojar
- Prešlo šesť dní od neodohratého zápasu.
Snáď to do konca základnej časti stihnú. - 21.2.2024 - 14:25
- +1
- emoxx1
- Ja zas oceňujem, že sa k tomu postavili ako ku konkláve. Kým nerozhodnú, neodchádzajú...
- 21.2.2024 - 14:34
- +10
- Marchand63
- Alebo kym nevypiju bar.
- 21.2.2024 - 15:05
- +5
- emoxx1
- Evidentne majú zásoby na jadrový poplach...
- 21.2.2024 - 18:19
- +2
- BieloModra
- no... staci hodit jednu pneumatiku do plamienku a bude aj maj
- 21.2.2024 - 15:11
- +1
- BieloModra
- Nestras!... lebo ak sa objaví este sivy dym (a vlastne aj biely), tak nerozhodnu do ...nikdy
- 21.2.2024 - 15:10
- +1
- strojar
- Rastislav Konečný, Pavol Remžík a Imre Valášek.
To sú hrdinovia dnešných dní. - 21.2.2024 - 15:33
- 0
- kelnička
- Este ked hral MT v extralige tusim podobna situacia tesne pred play off nastala v BB kde nasi aj pricestovali ale bol problem ľadom.vsetci čakali kontumaciu a čuduj sa svete ten zapas sa musel opakovat v nejakom šibeničnom termine.Kovaľ to tak vtedy chcel.
- 21.2.2024 - 22:53
- 0
- dufus
- cca 150 diskusných príspevkov k článku
ovažská Bystrica-Modré Krídla,ale ani jeden !sa netýka toho zápasu....a v podstate tí istí ,píšu stále to isté
- 22.2.2024 - 6:30
- +2
- DraciaTlama
- A?
- 22.2.2024 - 7:46
- +1
- frantapriklep
- Ligová rada asi čaká, kým sa skončí základná časť, aby už nebol priestor pre dohrávku a potom skonštatuje, že hoci by sa to mohlo opakovať, už nie je kedy
A teraz vážne, ak sa tam robí nejaké dokazovanie, alebo sa čaká na nejaké vyjadrenia, je to otázka pár minút sformulovať výstup na oficiálnu stránku, že nebolo rozhodnuté, lebo ... Takto naozaj vyzerajú nekompetentne. - 22.2.2024 - 7:54
- +2
- XxMartinxX
- Podľa mňa ligova rada chce aby sa zápas odohral Mi majú nárok odmietnuť lebo z ich strany problém nenastal takže hľadajú riešenie
- 22.2.2024 - 8:56
- 0
- emoxx1
- Riešenie môže byť aj také, že sa zápas neodohrá, ale body sa nepripocitju nikomu.
- 22.2.2024 - 8:58
- 0
- XxMartinxX
- Nemôže
- 22.2.2024 - 9:35
- 0
- Mato-Mi
- Moze, je to v sutaznom poriadku.
6.13.4 Obojstranne kontumovaný zápas znamená vzájomné započítanie gólov 5:0 v neprospech oboch družstiev, pričom body sa nepriznajú nikomu. - 22.2.2024 - 9:45
- 0
- Dracik_18
- to sa už dakedy stalo ?
- 22.2.2024 - 9:56
- 0
- strojar
- Skús, prosím, uviesť aspoň jeden dôvod prečo by vôbec mohol byť kontumovaný tento zápas v neprospech Michaloviec.
- 22.2.2024 - 9:56
- 0
- Mato-Mi
- Ten dovod nepoznam, ale pravidla sutaze umoznuju obojstrannu kontumaciu.
- 22.2.2024 - 10:01
- +1
- strojar
- Taký dôvod totiž neexistuje.
Podľa súťažného poriadku sú iba dve možnosti:
1. Odohrať zápas v náhradnom termíne.
2. Kontumácia v prospech Michaloviec.
Je hanebné, tí traja členovia Ligovej rady ešte stále nedokázali rozhodnúť. Zatiaľ sa zmohli iba na rozhodnutia, ktorými povolili niekoľkým mužstvám odohrať zápas v špeciálnej sade dresov. - 22.2.2024 - 10:23
- 0
- emoxx1
- Jedna vec sú pravidlá a druhá sú rozhodnutia. Už sme tu mali play off, tituly aj strieborné mediale s neoprávneným hráčom na ľade, takže toto by ma nijak zásadne neprekvapilo. To, že tu rozhodnutia nemajú oporu v pravidlách z alebo sa opierajú o pochybné právne analýzy nie je nič nové...
- 22.2.2024 - 10:38
- +1
- frantapriklep
- Alebo sa traja členovia už rozhodli, ale nechali klubom možnosť dohodnúť sa inak.
- 22.2.2024 - 10:45
- 0
- XxMartinxX
- Počkaj ale my sa bavíme o konkrétnom prípade nie o tom co je absurdné v pravidlách sútaže
- 22.2.2024 - 10:04
- 0
- -BBB-
- vy dvaja sa snad nepohadate
- 22.2.2024 - 10:38
- +9
- XxMartinxX
- Čiže nemoze
- 22.2.2024 - 9:59
- 0
- Mato-Mi
- Rozhodnutie je na svete, len sa neda otvorit:
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/decisions/995/tipos-extraliga - 22.2.2024 - 10:54
- +1
- frantapriklep
- To je takzvaná Schrodingerova kontumácia
- 22.2.2024 - 10:57
- +3
- Dracik_18
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/ligova-rada-tipos-extraligy-skontumovala-neodohrany-duel-trencina-s-michalovcami
- 22.2.2024 - 11:15
- +3
- Wana
- a čo na to Big Brother?
- 22.2.2024 - 11:47
- +3
- amaskiea
- išiel z trucu založiť konkurenčnú MensaSlovensko
- 22.2.2024 - 11:54
- 0
- emoxx1
- Ten si je na 100% istý. Tam už nie je veľmi o čom debatovať.
- 22.2.2024 - 11:55
- 0
- BieloModra
- uplne opravnene
- 22.2.2024 - 11:19
- +1
- Siny29
- Zopar jedincov ktori to budu vidiet inak sa iste nájde. Ja osobne nie som nadšený z týchto rozhodnutí od stola, ale tu sa to asi dalo čakať.
- 22.2.2024 - 11:22
- +1
- BieloModra
- mne je uz teraz jasne ktori.... hlavne ze sme boli vsetci padnuti na hlavku, lebo ine riesenie ako dohravka neexistuje.... a ono ta kontumacia bola viac nez realna
- 22.2.2024 - 11:23
- +2
- Fanusik23
- Je to nespravodlivé ligová rada konštatovala že za to nemohol človek to isté sa mohlo stať aj michalovciam bol by som veľmi zvedavý keby sa to stalo u nich či by to chceli skontumovať v prospech nás další dôkaz toho že fair-play už vôbec neexistuje...
- 22.2.2024 - 11:33
- 0
- Mato-Mi
- "Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal s prispením ľudskej činnosti."
Bud neviem citat ja, alebo ty. - 22.2.2024 - 11:39
- +4
- sk.miso.sk
- Toto je inak zaujimave, hlavne ked na FB Dukly TN hned na druhy den pisali status ze podla oficialneho vyjadrenia mesta TN to nebolo sposobene ludskym faktorom
- 22.2.2024 - 12:13
- +2
- Mato-Mi
- Toto viem pochopit, snazili sa to obhajit. Ak by hned priznali, ze to moze ludsky faktor, tak by ulahcili ligovej rade rozhodovanie.
- 22.2.2024 - 12:15
- 0
- patuso
- Fanusik23: Neviem no ja som sa docital ze prispela k tomu ludska cinnost...
- 22.2.2024 - 11:39
- 0
- DENISO6
- Nebolo to od stola, len ste sa zachovali ako zbabelci
snáď 3 body tešia
- 22.2.2024 - 11:31
- +1
- amaskiea
- Nechcú byť spoluzodpovední za vaše veci, tak sú zbabelci? A tí, ktorí to od nich žiadajú, aby sa spolupodieľali na niečom, čo nie je ich zodpovednosť, sú hrdinovia, predpokladám. Zvláštny svet toto.
- 22.2.2024 - 11:38
- +5
- EverythingCounts
- O tom ze ako hostitel vies pripravit podmienky pre supera take, ktore budu v sulade s pravidlami
- 22.2.2024 - 11:43
- +4
- Dracik_18
- vo ZV bolo niečo podobne , kocka visela 2,5 metra nad ladom ,,zaujímavé žiadna kontumácia a odohralo sa , a tiež hostiteľ nepripravil podmienky pre súpera ...
- 22.2.2024 - 11:48
- +2
- zasi
- Tam už bola aj rolba fest zafrezovaná do ĺadu
Už nepamätam ako to btedy dopadlo - 22.2.2024 - 11:52
- +2
- Dracik_18
- to bolo potom druhý krát , tiež nebola kontumácia ...
- 22.2.2024 - 11:54
- +1
- amaskiea
- Chyby sa dejú a budú diať vždy a všade. Ale hlúposť je opakovať rovnakú chybu len preto, že sa niekde niekedy stala už predtým.
- 22.2.2024 - 11:53
- 0
- Dracik_18
- takže to bola chyba , že sa zápas neskoršie odohral ?
- 22.2.2024 - 11:55
- +1
- amaskiea
- ak nebolo v súlade s pravidlami, tak určite
- 22.2.2024 - 12:02
- 0
- amaskiea
- apropos, prečítaj si dolu nižšie Frantu, aké precedensy z takýchto "dôhod" medzi klubmi vznikajú - už lamentuje, že "vtedy áno, teraz nie...". Načo to je dobré? Len na takýto bordel a vzájomné animozity a la dedičný hriech.
- 22.2.2024 - 12:05
- 0
- Dracik_18
- tak potom keď sa pokazí autobus ,alebo bude kalamita tak čo ? lebo domáci majú všetko pripravené a ich to nezaujíma , že na ceste je sneh (alebo iné)
- 22.2.2024 - 12:07
- 0
- Mato-Mi
- Ked sa pokazi autobus, tak je kontumacia. V nasom pripade bola.
- 22.2.2024 - 12:10
- 0
- Dracik_18
- a iné ? nemali by jednotne pravidla a to tak , že všetko a vždy skontumovať ?
- 22.2.2024 - 12:14
- 0
- Mato-Mi
- Otazka je dobra, o odpovedi mozeme diskutovat
- 22.2.2024 - 12:16
- 0
- amaskiea
- to sa nedá takto paušalizovať, existuje aj tzv. vyššia moc napríklad
- 22.2.2024 - 12:16
- 0
- frantapriklep
- ty si uplne mimo zdá sa, kto kde o čom lamentuje? aké dohody? cele zle tieto tvoje myšlienkové pochody
- 22.2.2024 - 12:09
- 0
- amaskiea
- ty vo vlastnom záujme radšej venuj všetku svoju energiu vlastným myšlienkovým pochodom a (aspoň) u seba sa sústreď viac na celok, nie iba na jednotlivé slovíčka
- 22.2.2024 - 12:13
- +1
- frantapriklep
- prepáč, mýlil som sa, by bolo vhodnejšie ..
- 22.2.2024 - 12:45
- 0
- amaskiea
- hovorím, skúmaj radšej seba, vrátane svojich vlastných omylov
- 22.2.2024 - 12:55
- 0
- frantapriklep
- nemáš ani kúsok chrbtovej kosti, že by si sa za svoj prispevok ospravedlnil, lebo si ten najmúdrejší
- 22.2.2024 - 13:05
- 0
- amaskiea
- neopúšťaj sa zas
- 22.2.2024 - 13:35
- 0
- amaskiea
- pre teba zjavne o prenášaní vlastnej zodpovednosti na druhých
- 22.2.2024 - 11:44
- +3
- Mato-Mi
- Bolo to od stola. Od stola by to nebolo iba v pripade, ak by sa zapas odohral a rozhodlo sa na lade.
- 22.2.2024 - 11:39
- +1
- Siny29
- Virtualne posielam😂😂
- 22.2.2024 - 11:35
- 0
- Mato-Mi
- Ach, to bude debata.
- 22.2.2024 - 11:21
- +3
- Fanusik23
- Michalovce:🤡🤡🤡 môžete sa hanbiť fair-play vám nič zjavne nehovorí dúfam že karma vám to vráti a vyletíte hneď vo štvrťfinále...
- 22.2.2024 - 11:30
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Dakujeme.
- 22.2.2024 - 11:37
- +1
- Dzunkes
- my vo ZV nemozme povedat krive slovo na MI..nam vyski v ustrety s prelozenim zapasu kde taka B.bystrica nie a mali s tym problem preveliky!
- 22.2.2024 - 12:06
- +2
- BieloModra
- co je nespravne a mimo fair-play okrem toho ze MI pricestovali a pripravili sa na zapas, ktory nemohli odohrat ? ved uz to pochop, ze existuje volake skumanie na zaklade coho rozhodli.... vsetkym je jasne ze pripadne body by ste boli potrebovali ako sol, ale pisat tu taketo veci je totalne mimo.... predviedol si sa
- 22.2.2024 - 12:07
- +3
- Dzunkes
- 👏🏻
- 22.2.2024 - 13:06
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- 7777777
- Čakal niekto niečo iné ?
- 22.2.2024 - 11:32
- +2
- DENISO6
- Áno,fair play od vás
- 22.2.2024 - 11:34
- +5
- patuso
- BigBrother: Ked som pisal hned v den zapasu ked boli este hasici pri zasahu ze bude kontumacia chvilu na to si pisal ze to moze napisat iba clovek s priemernym IQ...cize ako teraz ? Mi to vychadza ze ty nemas ziadne IQ ? Ked si tu cele Slovensko presviedcal ze kontumacia nemoze byt..
- 22.2.2024 - 11:32
- +5
- EverythingCounts
- Hlavne bol totalne drzy a mudry ako radio!
- 22.2.2024 - 11:33
- +4
- matt-opd
- Nakoniec spravne rozhodnutie, akurat to nemuselo trvat tak dlho, resp. mohla ligova rada aktivne komunikovat o stave.
Kontumacia je ok, naviac ligova rada dala priestor klubom sa dohodnut na nahradnom termine co MI odmietli (neviem si predstavit, ze by to odmietol TN).
To ci je odmietnutie nahradneho terminu sportove, to si v MI musia zodpovedat sami.
Je mi luto ze rekordny zapas Tomasa Starostu skoncil takto. - 22.2.2024 - 11:41
- +4
- Mato-Mi
- Tak, jedinu debatu mozeme viest o tom, ze ako by sa zachovali ostatne kluby v identickej situacii v tomto termine.
Nebudem obhajovat, ze nas klub nesuhlasil s dohravkou, ale viem si predstavit, ze by sa tak rozhodla vacsina klubov, ale to je len moj nazor. - 22.2.2024 - 11:43
- 0
- amaskiea
- Takáto debata je úplne irelevantná a zavinil to nekompetentný alibistický prístup ligovej rady. To teraz aj na ostatné veci sa najprv bude uplatňovať možnosť vzájomnej dohody klubov, až potom pravidlá? "Viete čo, dohodnime sa, že nevyhrali domáci, ale hostia po predĺžení - tak to vyhovuje lepšie obom..."
Ale hlavne že je strašne urážlivé, keď takýto amatérsky bordel niekto nazve prdelligou. - 22.2.2024 - 11:51
- +2
- Mato-Mi
- Ano, mas pravdu. Ak by ligova rada vzala zodpovednost len a len na svoje plecia, nemame o com diskutovat.
- 22.2.2024 - 11:52
- +1
- strojar
- Rozhodnutie je správne.
HaMba je, že to trvalo skoro týždeň. - 22.2.2024 - 11:46
- +3
- mamina
- Ale im to trvalo....
- 22.2.2024 - 11:51
- +2
- frantapriklep
- Bolo jasné, že výhovorky na nejakú únavu materiálu neprejdú a že proste musí nasledovať kontumácia.
Šanca, že by Michalovce súhlasili s dohrávkou, bola absolútne minimálna. Oni už minuli dosť prostriedkov pri prvej ceste a aj keby im trenčiansky klub sľúbil nahradiť náklady, prečo by riskovali stratu istých troch bodov.
Nejaké fair-play či podobné gestá, to sa už nenosí, zvlášť v Michalovciach, kde si boli schopní vymyslieť pred rokom 14 chorých, aby nemuseli cestovať na zápas.
- 22.2.2024 - 11:53
- +7
- Mato-Mi
- A tak mudro si pisal, az po posledny odstavec...
Vymysleli sme si 14 chorych, aby sme nemuseli cestovat? Cize nakoniec sa ten zapas neodohral o par dni neskor? Len mi pripomen ako to bolo. - 22.2.2024 - 11:57
- +3
- frantapriklep
- Odohral sa, keď vám to viac vyhovovalo. Dobre vieš, ako to bolo. Aj vtedy ste využili platné pravidlá vo váš prospech. Ani tým, že sa to stalo rok dozadu, sa nemení nič na tom, že to bol podvod.
- 22.2.2024 - 11:59
- 0
- Mato-Mi
- Podvod? Nejake dokazy o tom, ze to bol podvod? Ci len tvoj nazor?
Ak nieco spravis v sulade s pravidlami, jedna sa o podvod?
Ono to tak byva, ze ked je v muzstve marodka, tak sa prelozi zapas, ak su splnene podmienky a ano, z toho vychadzajuc mozeme konstatovat, ze neskorsi termin nam vyhovoval viac, nakolko sme uz boli konkurencieschopni a mohli nastupit na zapas.
Aj v tejto sezone sme spachali podvod, ked nam bol prelozeny jeden zapas a druhy o par dni sme uz museli odohrat? - 22.2.2024 - 12:05
- +2
- Siny29
- Vymysliet si 14 chorych? Porozpravaj mi o tom prosim. Znie to ako dobra story.
- 22.2.2024 - 11:57
- +5
- amaskiea
- Je úplne proti fair-play otáčať to takto na fair-play Michaloviec.
- 22.2.2024 - 12:01
- +3
- DraciaTlama
- Rozhodnutie je podla mojho pocitu správne.
Uplne chapem tych, ako napr. BigBrother, ze bud ez toho nie šťastný a môžu cítiť krivdu.
Čo ma ale vyrušuje, je tá pomalosť rozhodovania. V tomto majú tí, ktorí kritizujú pomlaú a takú nejakú netransparentnosť posudzovania pravdu.
Naozaj netuším, čo na tom malo trvať tak dlho, resp. daž na WEB - vec je v štádiu riešenia, čakáme na podklady A-B-C.
Ono celá komunikačná stratégia je jedno zlo na strane SZLH. - 22.2.2024 - 11:55
- +5
- HokejovyAkademik
- nechapem ako si organ ktory ma rozhodovat chce umyt ruky tym ze povie klubom nech sa dohodnu, ak je to na kontumaciu tak bodka
- 22.2.2024 - 12:10
- +1
- amaskiea
- Amen (bodka)
- 22.2.2024 - 12:14
- 0
- Mato-Mi
- Suhlasim. Bud je, alebo nie je dovod na kontumaciu. Ak dovod mozno pricitat jednej zo stran, tak je to kontumacia. V tomto pripade boli schopni do zdovodnenia napisat, ze pricinou "nehody" bol aj ludsky faktor, ale uz nenabrali dost odvahy, aby rozhodli. Takto zbabelo to ponechali na kluby.
- 22.2.2024 - 12:14
- 0
- DraciaTlama
- Strojar
Rastislav Konečný, Pavol Remžík a Imre Valášek.
To sú hrdinovia dnešných dní.
Zdroj: tunajšia diskusia - 22.2.2024 - 12:16
- +1
- Mato-Mi
- Viem kto rozhodoval. Konecny bol zaujaty, nakolko ma manzelku z Michaloviec a minule boli u nas na zapase
- 22.2.2024 - 12:17
- 0
- strojar
- Tu nejde o Konečného manželku ani o žiadne podozrievanie zo zaujatosti.
Tu ide o to, že tí traja páni vo svojej funkcii zlyhali. - 22.2.2024 - 12:26
- 0
- frantapriklep
- Teoreticky (nie v tomto prípade) môže nastať situácia, ktorá je na kontumáciu a napriek tomu by chceli oba kluby hrať. Bola by potom kontumácia správna?
Proste orgán jasne skonštatoval že sa bude kontumovať a zmeniť to môže jedine dohoda klubov. K tej nedošlo a tak platilo a). Nič viac. - 22.2.2024 - 12:17
- 0
- amaskiea
- Áno, bola by správna. Z viacerých dôvodov. Napríklad preto, že nevieš predpovedať všetky možné situácie a preto ani dopredu určiť, kde má dohoda medzi klubmi nejaké racio a kde by bolo absurdné uprednostniť dohodu medzi klubmi pred pravidlami.
Ďalej preto, aby sa takýmito medziklubovými dohodami nezakladala do budúcna možnosť vyžadovať si nejakú aktuálnu dohodu na základe predošlých dohôd v iných situáciách,... atď atď atď, skrátka je lepšie držať sa vopred daných pravidiel a nechať rozhodovať kompetentných podľa nich a každý vo vlastnom záujme ani nedovoliť, aby kompetentní svoju rozhodovaciu právomoc prenášali na iných (v tomto prípade na kluby). - 22.2.2024 - 12:27
- 0