Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLOilers - Florida2,263,752,93
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Liptovský Mikuláš angažoval kanadského obrancu Taylora

zdroj: The Hockey News
1.6.2024 10:56 TASR

Hokejový klub HK 32 Liptovský Mikuláš vystužil svoje obranné rady o Kanaďana Zacha Taylora. Dvadsaťštyriročný zadák si prvýkrát vo svojej kariére vyskúša angažmán mimo Severnej Ameriky.


Taylor pôsobil v minulej sezóne v Brock University v lige USporst a v tíme Rapid City Rush v zámorskej súťaži ECHL. Celkovo počas ročníka nastúpil v 34 zápasoch základnej časti, v ktorých nazbieral 30 bodov za osem gólov a 22 asistencií, v šiestich dueloch play off USporst pridal tri body (1+2). "Veríme, že tento obranca bude produktívny a pomôže nám v nasledujúcej sezóne," uviedol extraligový klub na svojej facebookovej stránke.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


dufus

 

Čo vyviedol,vie niekto?
1.6.2024 - 14:47
+22

Pharaoh111

 

trial: pre slovan
1.6.2024 - 14:55
+8

sspp

 

Nepije a ma cisty register😋
1.6.2024 - 20:02
+2

doc.koniferum

 

v tom prípade si s majiteľom nebude rozumieť
1.6.2024 - 20:05
+13

sspp

 

😀
1.6.2024 - 22:54
+2

dimitri

 

Na papieri to nevyzerá bohvieako, ale tak snáď sa ukáže ako dobrý podpis.
Nech sa mu u nás darí.
1.6.2024 - 15:41
+1

abakuk

 

SURSO zatial mal vzdy dobrý nos na importy
1.6.2024 - 15:53
+2

Breadman

 

Reway ostava?
1.6.2024 - 15:55
+4

Jakubq43

 

Mal by
1.6.2024 - 15:56
+4

Orbi

 

Pán Ľupták sa dobre vyjadril na adresu szlh a Šatana. Vraj vo veľkom chceli baraz kluby a Šatan povie že sa nedohodli. Cirkus humberto potvrdil to aj rapac.
1.6.2024 - 21:23
+4

Jakubq43

 

Kde sa vyjadril?
1.6.2024 - 21:35
0

aaaa

 

Baraž chceli extraligist a prvoligisti, ktori su ohrození zostupom.Hlasovanie ináč dopadnúť ani nemohlo. Žiadna ryba si nevypustí rybník. V tomto prípade bolo dobre, že zasiahol zvaz.
2.6.2024 - 9:18
+19

Hossa81

 

Dobre, ze baraz nebude. Extralige aj prvej lige to len zase pomoze a bude o co hrat hore aj dole. Priamy postup a zostup je najspravodlivejsia varianta nech si hovori kto chce co chce
1.6.2024 - 22:15
+47

LenTak93

 

ak tvrdíš, že je to najspravodlivejšia "varianta" (mimochodom, je to nespisovné, lebo je to variant), prečo takýto systém takmer nikde nefunguje?
1.6.2024 - 22:53
+7

Sheva7

 

Lebo cele to je postavene na hlavu myslim hokej.Vṣ̌ade vo futbal to funguje a proste je to fer ,skončiṣ̌ na poslednom miestne tak vypadavaṣ̌
1.6.2024 - 22:56
+22

doc.koniferum

 

nemáš až tak úplne pravdu s tým futbalom.síce vo veľa ligách automaticky mužstvá zostupujú no zároveň v tých istých ligách je aj baráž.a nemusíme ísť pre príklad za hranice.viď naša futbalová liga
1.6.2024 - 23:53
0

Sheva7

 

Tak naša futbalova liga posledne Zlate Moravce či kto tam bol vypadli automaticky a 2 od konca hral baraž
2.6.2024 - 1:39
+6

HA RA Bin Ladin

 

Takže aj tam platí “skončíš na poslednom mieste-tak vypadávaš”
3.6.2024 - 13:23
0

Karolko 15

 

To vazne? Porovnavat futbal
s hokejom ? Tak ok podme hrat s loptou, lebo vsade na svete sa hra futbal s lotpou.
2.6.2024 - 5:16
+4

Big brother

 

Tak ale potom buďme pripravení znášať nasledky. Nečudujme sa klubom zo spodnej časti tabuľky, že nedávajú priestor mladým hráčom. Ono aj čo sa týka spravodlivosti, je na polemiku, či je spravodlivejšia baráž alebo priamy zostup - postup, lebo často je to tak, že posledný extraligový klub má lepšie pripravené podmienky na extraligu ako prvý prvoligový klub (Žilina bola jednou z výnimiek), to vidieť napr. na Česku. Ako mne je to v podstate jedno, len to vravím, priamy zostup a postup je atraktívnejší model, ale náš hokej dáva obetu v tom, že nebude toľko mladých hrávať. S tým sa treba zmieriť. Aký to bude mať dopad na budúcnosť slovenského hokeja ťažkom povedať, ale určite je to mínus.
2.6.2024 - 6:24
+7

duklaMI

 

Z pohľadu 1. atraktivity, 2.diváckeho záujmu a 3.kvality sa liga s barazou nedá porovnať s terajším formátom sútaže. Naši mladí hráči a najväčšie talenty, sú a aj budú od 14r aj tak vo Švédsku, USA či Fínsku. S ich zázemím sa s nimi žiaľ nemôžme rovnať. "Ostatní" mladí hráči, ktorí tu ostávajú, sa majú problém presadiť aj v 1.lige, kde dostávajú príležitosť viac nez dosť. A koniec koncov, ak predsa len niekto vyskočí, tak sa dokáže prebit do Extraligy aj v terajšom formáte a predať sa do sveta (Regenda, Nemec, Sykora, Molnar).
2.6.2024 - 8:43
+8

aceral

 

Prečo by mali dávať priestor mladým hráčom ked si to výkonom nezaslúžia?
Už to že máme kvóty na zahranicných hráčov je postavené na hlavu.. v kanadsiom bodovaní z prvých 50 hráčov je 40 importov!!!
Ved tí nasi sa len vozia po ľade a profitujú z ich výkonov..
a niektorí tu chcete dávat klubom povinné nominovanie mkadých? Ved by úrovnou nebolo poznať či sa hrá amatérsky hokej alebo nejaká liga..
2.6.2024 - 8:48
+23

Big brother

 

Ja vôbec netvrdím, že majú hrávať mladí, ktorí si to výkonom nezaslúžia, len ide o to, že niektorí by na to aj mali, len potrebujú trochu trpezlivosti. A pri formáte priameho zostupu tá trpezlivosť nie je, lebo pokašleš 6-7 zápasov a padneš do boja o záchranu (pri tej vyrovnanosti).

A ešte keď vravíš o tých povinných kvótach pre mladých. Veď to má byť aj motiváciou pre kluby, aby si tých kvalitných juniorov udržali. Aby im vytvorili podmienky, pri ktorých budú chcieť zostať doma. Napr. v tomto to naša Dukla nerobila dobre, nepodchytila si žiadneho poriadneho 18-20 ročného hráča a v zostave reálne hrali juniori, ktorí na to až tak moc nemajú (možno výnimka Kupec). Dvaja povinní juniori sú podľa mňa v poriadku, viac by som ani nedával, lebo by sa to otočilo zlým smerom, doplatili by na to tí 21-22 roční hráči.
2.6.2024 - 10:15
0

FeroMotyka

 

No lebo niektorí na to aj majú, ale nedostanú priestor. Nemusí hneď byť každý Nemec, že skončí v NHL. Môže to byť časom nadštandartný hráč pre našu ligu resp. v iných EU ligách. A trošku to aj namotivuje tímy viac pracovať s mládežou aby tam nejakých schopných časom mali.
2.6.2024 - 17:15
0

braniiislav

 

Okrem LM je všade klubextraligovy iný subjekt ako klub mládežnícky. Takže určite ich to nemôže motivovať.
2.6.2024 - 18:05
0

braniiislav

 

Presne. Liga by mala byť komerčná záležitosť s cieľom pritiahnuť co najviac fanúšikov a sponzorov a nie dávať šancu mladým alebo Slovákom alebo ZTP alebo komu. Co z toho a ten fanúšik, ktorý si platí lístok? Chce vidieť dobrý hokej a zábavu v profesionálnej lige, nie integrovať slabších - to nech robia školy.
2.6.2024 - 18:03
0

Big brother

 

Ale my sa bavíme o budúcnosti slovenského hokeja. Bez toho, aby si dával šancu mladým to pôjde tažšie.
2.6.2024 - 18:55
0

Demon

 

Mladi by si tu sancu mali primarne zasluzit svojou kvalitou a vykonmi na lade, nie rokom narodenia v obcianskom preukaze.

Chces davat mladym sancu, super, ja to uprimne kvitujem.
Ale nie na ukor kvality najvyssej profesionalnej sutaze.

Za mna je na to idealna 1. liga - zaloz si klub (nie konkretne ty, nie je to osobny utok, pisem to vo vseobecnosti) v 1. lige, hoc aj pol kadra zloz z nadejnych juniorov, dopln to veteranmi, ktori (uz, alebo vobec) na extraligu vykonnostne nemaju, ale na prvu ligu ano a popri nich sa mozu ti mladi ucit a pripadne to cele vysperkuj nejakymi importami prvoligovej kvality a moze sa vychovavat o106.

Ak niekto z toho kadra vyskoci, posun ich za odplatu do extraligy a este aj zarobis.
A ti, co budu karierni prvoligisti, mozu plynule prejst do role tych "veteranov", popri ktorych vyrastu novi mladi.

A nechajme extraligu byt extraligou - najvyssou profesionalnou sutazou a komercnym produktom - a dovolme jej rast a napredovat, cim sa prilakaju divaci, sponzori, pripadne zaujem zo zahranicia.
A bude za co prinasat, ci udrziavat kvalitu, popri ktorej mozu nasi hraci - ktori na to maju - tiez rast a napredovat, aj pre potreby repre.
2.6.2024 - 20:24
+4

Big brother

 

Absolútne si ma nepochopil, už fakt nemám síl to furt dookola vysvetlovať. Ja tu nikde nepíšem, že to má byť na úkor kvality...nikde nepíšem, že majú hrať extraligu hráči, ktorí nemajú na to. Ja hovorím o tom, že je potrebné pre slovenský hokej, aby mal širokú hráčsku základňu a jedným z tých nástrojov je naša extraliga. Preboha, ja tu nepíšem, že majú hrať barsakí hráči len preto, že sú mladí To kde si vyčítal? Ty tu píšeš, ako keby som išiel robiť z extraligy polojuniorskú súťaž, to či si ty..?

A ďalšia vec...to ako prilákať divákov a spozorov do klubu vôbec nesúvisí s nasadzovaním mladých hráčov do extraligy, to pletieš hrušky s jablkami. Toto je už iná téme, kludne ju s tebou rozoberiem...len nepleť do toho mladých hráčov. Ten kto dlhodobo pozorne sleduje extraligu, tak určite vie o čom píšem...kto ju sleduje okrajovo, tak to nie vždy dobre pochopí. Ja nie som ochotní zachádzať do extrémov, bolo som tvrdým odporcom projektu juniorského tímu v extralige, nesúhlasím s navýšovaním počtu juniorov v extralige, nesúhlasím so znižovaním poštu legionárov v lige. Len ide o to pochopiť, sledovaním ligy by to bolo jednoduchšie.
2.6.2024 - 21:15
0

Demon

 

Ja som ta pochopil.
Len sa nase nazory rozchadzaju na prioritach extraligy a sposobe dosiahnutia konecneho ciela pre repre - teda vychovy kvalitnych hracov.

Sice netvrdis, ze maju hrat barsaki mladi hraci, alebo maju hrat na ukor kvality ligy, ale "lobujes" v tejto diskusii za riesenia, ktore tento vysledok prinesu.

Obaja sa zjavne hodneme na tom, ze mladi hraci si zasluzia sancu a je potrebne im ju dat, pre buducnost (ale aj sucasnost) nasho hokeja, ako takeho - AK na nu maju VYKONNOST - nezhodneme sa asi na tom, co to presne znamena.

A nie, nie je to ina tema - limity na cudzincov, ci pozitivne limity na domacich mladych hracov, maju priamy vplyv na kvalitu sutaze a to ma nasledne vplyv na jej vysledky a popularitu v konfrontacii so zahranicnymi supermi a to ma vplyv na vnimanie ligy v zahranici aj jej financne moznosti a to ma nasledne vplyv na to, akych hracov dokazu nase timy do ligy priviest a tak to ide dokola.

Vsetko su to spojene nadoby a treba najst take riesenie, ktore prinesie najlepsie vysledky, v kratkodobom, aj dlhodobom horizonte.
2.6.2024 - 22:12
0

Big brother

 

Nie Demon, ty si správne nepochopil za čo ja "lobujem". Ty sa tváriš ako keby som bol za to, aby mali tímy v zostave 5 juniorov To vôbec tak nemyslím. Len sú mladíci (nevravím len o junioroch), ktorí by sa dokázali zlepšovať po 15-20 zápasoch, len už na začiatku sezóny je problém, tréneri radšej stavia na istotu, čo úplne chápem, keďže nikto sa nechce dostať do boja o záchranu. Ja tu predsa nevravím o tom, že polka tímu majú byť hráči do 23 rokov, ja poukazujem na to, že mladí hráčov dostavú pri priamo zostupe menej šancu ako keď bola baráž, to je proste fakt. Nejdem teraz vŕtať do toho aký to má vplyv na sponzoring, ale tu tiež som si nie celkom istý, že tú spozori s týmto spokojní, aspoň také niečo som zachytil (áno zas beriem aj druhú stranu, že keď je priamy postup z prvej ligy, tak tam sa peniaze asi zoženú lahšie pre popredné kluby). Ale napr. vo Fínsku je myslí stále uzavretá liga, osvedčilo sa to tam, mladí tam dostávajú priestor, klubu nie sú pod tlakom. Všetko má svoje pre a proti. Aj priame vypadávanie má plusy, nehovorím, že nie. My musíme myslieť proste na to, že nám výrazne ubudlo z hráčskej základne, kluby to musia robiť inak. Musia si vedieť podchytiť 2-3 kvalitných juniorov, ktorí tú kvalitu majú. To povinné nasadzovanie dvoch juniorov nie je riešenie, napr. to ako sa to robilo minulý rok v Trenčíne...my sme proste nemali žiadneho schopného juniori, tí ktorí nastupovali nedosahovali takú extraligovú kvalitu. Iné to bolo pár rokov dozadu, keď sa podpísal Stacha, Chromiak...snažili sa aj Kňažka podpísať, čo nevyšlo. Ale o tom to je, snažiť sa dostať do áčka schopných juniorov, ktorí su smerom k budúcnosti zaujimavý...tak ako to robí Nitra, ktoré podpisuje juniorov, ktorí nie sú do počtu...a to bolo vidieť aj teraz na Pobežalovi.
2.6.2024 - 22:52
0

braniiislav

 

Ved ok. Len je zvláštne, ze zväz je proti tomu, aby bola baráž, a teda proti viac mladým hráčom v lige. Nepochopiteľné.
2.6.2024 - 21:41
+1

Big brother

 

Ale nemôžeš všetko hneď pochopiť, nie je všetko čierno-biele, nepoznáme dobre tých ľudí, nevieš kto za čo lobuje, kto má aké záujmy, kto s kým má aké vzťahy a pod. Len nateraz môžme skonštatovať len jedno - dva povinní juniori v zostave problém moc neriešia.
2.6.2024 - 22:55
0

fank one

 

Neviem či si pozeral tohtoročné play off ale tam to vyzeralo skôr naopak. Či to sa neráta?
3.6.2024 - 11:04
0

sebot

 

A z hornej casti tabulky kto dava priestor mladym ?
2.6.2024 - 9:19
+1

duklaMI

 

Z hornej časti? V Mi- Pišoja, Jasečko, Fedor, Stripai. Pp- Mešar, Šotek, Suchý.... pokračovať ďalej? Ešte raz zopakujem, talentovaní hráči dostávajú priestor v 1.lige, aj v presilovkách, žiaľ nevedia sa presadiť ani v Modrých Krídlach, ani v Trebišove... Jediný, ktorý rozbil 1.ligu bol Peresunko, a tým sa dostal do 1 tímu Popradu.
2.6.2024 - 10:06
+9

sebot

 

Pisoja, Sotek, Suchy hraju preto lebo nato maju a hrali by aj bez kôt.. ostatok hra kolko 6 minut ? Aj to preto lebo musia
2.6.2024 - 12:00
+2

duklaMI

 

Presne tak, hrajú lebo na to majú- a nech sa učia od kvality, nie umelo navysovat počty mladých neperspektivnych hráčov.
2.6.2024 - 12:21
+5

Big brother

 

To ale je irelevantné. Ja hovorím o to, že kluby z dolnej časti by ten priestor mladým dávali väčší, keby nie je priamy zostup.
2.6.2024 - 10:17
+1

Liri

 

Bola baráž ale, že by dávali viac príležitosti mladým nedá sa povedať. Kto chce dávať tak ten bude dávať a kto nechce tak nebude dávať či bude baráž alebo nebude. To sú len výhovorky, že keby bola baráž tak by davali viac príležitosti mladým.
2.6.2024 - 10:43
+14

Big brother

 

Akože sa to nedá povedať? Aké výhovorky? Veď to píšem preto, že to tak je...že keď sa zaviedol priamy zostup, tak sa mladí dostávali menej priestoru. Ja to konštatujem ako to je a ako to bolo. Veď inak by som tu o tom nepísal a bral by som to tak, že je všetko v poriadku. Veď práve na základe toho som to písal, že predtým dostávali viac priestoru.
2.6.2024 - 10:51
+1

duklaMI

 

A načo im dávať viac priestoru v extralige, keď sa nevedia presadiť ani v 1.lige ? Aby sme šli kvalitou a návštevnosťou opäť dole ?
2.6.2024 - 10:49
+4

Big brother

 

Nechce sa mi to opakovať furt, už som písal, že nech hrajú tí mladí, ktorí na to majú.
2.6.2024 - 10:54
+3

braniiislav

 

Otázka je, či toto chcú fanúšikovia. Alebo chcú tadsej lepší hokej.
2.6.2024 - 18:07
0

Big brother

 

Fanúšikovia sú zväčša krátkozrakí, dôležitá je budúcnosť slovenského hokeja ako takého. Ale ok, rešpektujem iný názor.
2.6.2024 - 18:13
0

aaaa

 

je podľa Teba spravodlivé, že extraligista vyše mesiaca oddychuje, stačí mu sa udržiavať a potom hrá s vyšťaveným prvoligistom, ktorému dochádzajú sily po play off. Bolo to pekne vidieť v českej baráži. Vsetín mi prišiel viac unavený ale nie horší.
2.6.2024 - 9:20
+8

LenTak93

 

Písal som niekde, že chcem formát baráže ako v Česku?
2.6.2024 - 11:22
0

HokejBJ

 

A to sa musíme opicit po ostatných? Budeme sa rozhodovať podľa ostatných to co inde nefunguje môže kludne fungovať u nás. Jasne treba si brat príklad od lepších ale musí to byť v nejakej rozumnej forme, ak u nás priamy postup/zostupe funguje nevidím dôvod prečo by to mal meniť len kvôli tomu lebo v inej krajine to tak nemajú. Lebo všetko má svoje plusy a minusy
2.6.2024 - 10:55
0

LenTak93

 

Píšeš, že si máme brať príklad od lepších. Tak prečo si ho neberieme a skúšame tu kadejaké svoje zlepšováky, ktoré nás časom dobehnú?
Môžeme si brať príklad zo Švajčiarov alebo Fínov, nie?
2.6.2024 - 11:23
+3

HokejBJ

 

Myslím to všeobecne, nemusí ísť o uzavretí súťaže. Jasne musíme sa pozerať na lepšie ligy ako naša a snažiť sa ich dobehnúť a pozerať sa co oni robia lepšie ako my, ale zas musí to byť v nejakej rozumnej forme. To co funguje inde nemusí u nás. Ak niečo čo inde nefungovalo a prídeme na to ze u nás to funguje a posúva nás dopredu tak kľudne nechajme si to a nemenme to len kvôli tomu lebo inde to majú tak a tak. To máš ako Švédska liga a fínska liga fínska je zatvorená Švédska je otvorená teda sa tam dostane každý športovou cestou a nemám pocit ze by to niekto s nich isiel meniť kvoli tomu lebo ten druhy to ma inak. Hovorím vseobecne nemusí ísť len o uzavretie súťaží, všeobecne aj o iných veciach, pozerajme na iných a berme si z nich to dobre ale s rozumom
2.6.2024 - 11:51
0

fabbeN

 

My radi ale vymýšľame teplú vodu tam, kde to absolútne netreba. Len aby sme sa náhodou neopičili.
2.6.2024 - 11:54
+2

HokejBJ

 

Tak teraz si to chytil z uplne zlej strany ten môj nazor lebo takto to určite nebolo myslene odomna
2.6.2024 - 11:57
0

topska

 

Forma sutazi sa nevymysla len tak svojvolne (teda az na par lig kde o tom rozhodne mensia skupina ludi ale medzi vyspelym hokejom je to vynimkou), o vsetkom sa dlhodobo rokuje na medzinarodnej urovni
2.6.2024 - 12:25
0

Tizo

 

mali sme tu ten system roky a kde sme sa posunuli? zo 7 na 9 miesto.
2.6.2024 - 17:54
+1

Big brother

 

Tento lotyš má kde namierené?: https://www.eliteprospects.com/player/280633/renars-krastenbergs
2.6.2024 - 11:16
0

Mato-Mi

 

Do tej druhej Dukly
2.6.2024 - 11:27
+1

Dukla43

 

Lepšej✌️😉
2.6.2024 - 11:28
+1

Big brother

 

Tak to mi potom nevychádza, my už máme podpísaných dvoch centrov do prvých dvoch útokov (Stapley, Baláž). Ale tak môže hrať aj na krídle asi.
2.6.2024 - 11:30
0

sob3k

 

Od postupu Dukly MI ste nad nimi skoncili konkretne raz, v ich novacikovskej sezone, aj to o 1 miesto (vy 6 a oni 7). Pisal sa rok 19/20
2.6.2024 - 12:52
+1

Big brother

 

A dovtedy kde boli?

...ale vážne...fakt som len žartoval.
2.6.2024 - 13:19
+5

Dukla43

 

Do Mi ide
2.6.2024 - 12:53
0

Fanusik23

 

Ku nám by mali isť ešte nejaký kanadania ale mená neviem
2.6.2024 - 13:31
0

Fanusik23

 

Tá druhá neni určite lepšia to že maté teraz v posledných 2-3 sezónach navrch nič neznamená z historické hľadiska sme úplne inde či už z pohľadu úspechov alebo vychovaných hračov pre repre a to je jednoducho nespochybniteľný fakt...
2.6.2024 - 13:30
+8

Mato-Mi

 

Tak tak, z historie sa clovek naje, aj napije
Nikto tu nespochybnuje vase uspechy, ktore ste dosiahli.
2.6.2024 - 13:48
+2

Big brother

 

Nenaje, ale napiť sa na to môžme Sú to len pekné spomienky (teda ja osobne mám spomienky len na titul z roku 2004). Potrebujeme však už ďalší úspech, všetci to chceme (vedenie, fanúšikovia).
2.6.2024 - 14:07
+3

doc.koniferum

 

a čo máš teraz v roku 2024 z toho?
2.6.2024 - 13:51
0

Big brother

 

Druhej z môjho pohladu, či druhej z tvojho?
2.6.2024 - 11:29
0

Mato-Mi

 

Z pohladu celeho Slovenska.
2.6.2024 - 11:45
+5

Radovan123

 

MI
2.6.2024 - 11:28
0

Big brother

 

Tak sa už dohodnite, jeden napíše že do tej lepšej a ďalší zas že MI
2.6.2024 - 11:31
+3

fabbeN

 

Veď Michalovce tá lepšia Dukla
2.6.2024 - 11:49
+1

Big brother

 

Tak teraz som sa už úplne stratil
2.6.2024 - 11:59
0

Airbag0910

 

No momentálne sú Michalovce tá lepšia Dukla
2.6.2024 - 12:00
+6

fabbeN

 

A to sú fakty.
2.6.2024 - 12:01
+2

Big brother

 

Michalovce vypadli s Nitrou 2:4 na zápasy, Trenčín s Nitrou 2:3 na zápasy. Takže tak
2.6.2024 - 12:06
+1

fabbeN

 

Konečné umiestnenie lepšie pre Michalovce
2.6.2024 - 12:16
0

Big brother

 

Ja viem, ja sa snažím len žartovať.
2.6.2024 - 12:17
+3

antinamor

 

Baráž sa hrala na tri víťazné zapasy, takže nemohla vyhrať 2:4 s TN. Aj s Mi bol priebežný stav 2:3.
2.6.2024 - 15:09
0

Nerkio

 

S Mi bol priebezny stav 3:2 ale pre Nitru
2.6.2024 - 15:23
0

Big brother

 

Ešteže si mi to ozrejmil
2.6.2024 - 18:14
+1

doc.koniferum

 

no chlape mne je až do plaču keď vidím kde je trenčianska Dukla dnes a kde bola kedysi.resp čo znamenala.ja si až teraz uvedomujem aký bol kedysi Trenčín obrovský pojem.to sú dnes a vtedy dva rozdielne svety a je mi to veľmi ľúto.Košice detto
2.6.2024 - 12:07
0

Fandimhokeju

 

Košice a Dukla Trenčín v prvých sezónach po rozdelení valcovali ligu z jednoduchého dôvodu. S federálnym kádrom prestúpili o úroveň nižšie a to do prvej slovenskej ligy. Prvé 4 sezóny boli vo finále, a potom sa prispôsobili.
2.6.2024 - 12:52
+2

sebot

 

LM
2.6.2024 - 12:03
0

223344

 

Bude dôležité , akého brankara na post jednotky získajú v LM .
2.6.2024 - 13:34
+1

1701Rezen

 

Nerozumiem tejto diskusii. Nadpis je úplne iný..
Za mňa uvidíme, či fajn podpis, ale zišiel by sa Slovenský brankár.. Neviem co je s Durnym.. Liptákov podpisujú iné kluby, tak som zvedavý aký bude káder....
2.6.2024 - 13:46
+2

Jakubq43

 

Tak jeden bránkar by mal byť Surak a jednotku tipujem zahraničnú
2.6.2024 - 13:53
+1

sebot

 

Durny tu byt nechce lebo bol dvojka a bol nespokojny ze nie je jednotka na ktoru nema
2.6.2024 - 15:10
+1

Big brother

 

https://www.eliteprospects.com/player/245570/dante-hannoun

Spišská Nová Ves
2.6.2024 - 18:33
0

richardd6

 

Handlovsky - NZ
2.6.2024 - 18:36
0

cappycathy

 

Co mne najviac na tom vadi je to, ze sice je povinnost mat juniora na supiske ale ti casto navlieknu vystroj a suchu ju vyzlecu....cest vynimkam, vieme kde. Tu sa proste priam ziada aj aspon minutaz dat povinnu.... lebo pozeranim na lavicke moc toho nenaberu. Treba nam mladez motivovat aby sa posuvala vyssie, ale to musia kluby chciet, a podla mna tu to niekde konci a aj zacina.
2.6.2024 - 22:16
+1

Tip-Top

 


Presne toto som mal uz dlhšie na jazyku, aby to bolo podmienené časom na lade a nie že sa to da obísť ešte tak, ze ked nenominujes takého hráča, tak musis mat o jedneho hraca menej. Proste 2 U20 musia byť vždy na supiske a kluby podpisu fakt top hráčov v kategorii, a ak sa náhodou zrania, tak budu musiet niekoho vytiahnut z prvej ligy, ci juniorky. Utocnik napríklad ice time 12-14min a obranca 16-18min. A to je uz ice time, kvoli ktorému by možno hráč nešiel hrat do kanadskej, americkej, či švédskej juniorky. Ak by bola takato podmienka, tak by sa kluby nemali na co vyhovárať. Bola by tam snaha vychovavat nových SVK hráčov? Bola. Ak by to takto bolo tak by som zvýšil este počet cudzincov na 8-9 aby sa nevyhovarali kluby, ze ked musí hrať mlady, tak utrpí tým kvalita mužstva.
2.6.2024 - 22:58
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Carrick z Edmontonu dostal finančnú pokutu za seknutie Kulikova

Kanadský hokejista Sam Carrick obdržal od vedenia zámorskej NHL finančnú pokutu za zákrok na Dmitrija Kulikova z Floridy. Protihráča sekol v druhom finále na ľade Floridy, ktorá vyhrala 4:1 a vedie 2:0 na zápasy. Liga vymerala útočníkovi Oilers pokutu vo výške 2213 amerických dolárov. o 07:14 - TASR


Účasť Barkova v zostave Floridy v treťom zápase finále je otázna

Účasť fínskeho útočníka Aleksandra Barkova v treťom finálovom zápase o Stanleyho pohár je otázna. Dvadsaťosemročný center Floridy sa zranil v druhom dueli s Edmontonom (4:1), keď ho v súboji zasiahol protihráč Leon Draisaitl. včera o 22:32 - TASR


Cleveland vyrovnal finále Východnej konferencie na 3:3, Kňažko opäť nehral

Hokejisti Clevelandu Monsters zvíťazili na ľade Hershey Bears 3:2 po predĺžení a vynútili si rozhodujúci siedmy zápas vo finále Východnej konferencie AHL. Slovenský obranca z tímu hostí Samuel Kňažko nehral v treťom zápase po sebe. Jeho tím prehrával v sérii už 0:3, no napokon ju doviedol do rozhodujúceho duelu, ktorý je na programe v noci na štvrtok na ľade Hershey. včera o 09:55 - TASR


Čech Modrý bude asistent trénera v tíme Springfield Thunderbirds

Český hokejový tréner Jaroslav Modrý bude pôsobiť ako asistent v tíme Springfield Thunderbirds. Klub účinkuje v AHL a je zároveň farmou tímu NHL St. Louis Blues. V sezóne 2023/2024 bol hlavný tréner Komety Brno, v českej extralige strávil uplynulé tri ročníky. Zámorský klub informoval o angažovaní 52-ročného trénera na oficiálnej stránke. 10.6.2024 11:49 - TASR


Drysdale by mal po operácii stihnúť prípravný kemp Philadelphie

Obranca Jamie Drysdale by mal po operácii stihnúť septembrový prípravný kemp hokejistov Philadelphie Flyers pred štartom novej sezóny NHL. V apríli musel po skončení klubovej sezóny podstúpiť chirurgický zákrok v dolnej časti tela. 7.6.2024 10:51 - TASR


Studenič dosiahol asistenciu, Coachella však prehrala s Milwaukee 2:7

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal jednu asistenciu v štvrtom stretnutí semifinále play off nižšej zámorskej AHL. Jeho tím Coachella Valley Firebirds prehrala na ľade Milwaukee Admirals 2:7, ale v sérii finále Západnej konferencie vedie 3:1 na zápasy a stále ho delí jedno víťazstvo od postupu do boja o Calderov pohár. Dvadsaťpäťročný útočník má po 11 dueloch play off na konte sedem bodov za dva góly a päť asistencií. 7.6.2024 07:34 - TASR


Čech Svejkovský bude asistent trénera Toccheta vo Vancouveri

Bývalý český hokejista Jaroslav Svejkovský bude novým asistentom trénera Ricka Toccheta vo Vancouveri Canucks. Štyridsaťsedemročný rodák z Tábora, ktorý žije dlhodobo v zámorí, sa tak postaví na striedačku tímu NHL ako tretí Čiech v histórii po Slavomírovi Lenerovi a Ivanovi Hlinkovi. 6.6.2024 08:28 - TASR


Asistencia Kňažka, Coachella so Studeničom je blízko k postupu

Slovenský hokejový obranca Samuel Kňažko zaznamenal jednu asistenciu v treťom dueli semifinále play off nižšej zámorskej AHL, jeho Cleveland však podľahol doma Hershey 2:6. Hershey vedie v sérii finále Východnej konferencie už 3:0 na zápasy a jedno víťazstvo ho delí od postupu do boja o Calderov pohár. 5.6.2024 08:47 - TASR


Detroit podpísal zmluvu s českým útočníkom Rychlovským

Tím zámorskej NHL Detroit Red Wings podpísal dvojročný vstupný kontrakt s českým krídelníkom Jakubom Rychlovským. Dvadsaťdvaročný útočník, ktorý neprešiel draftom, zarobí v NHL 950.000 amerických dolárov ročne, vrátane bonusov, v nižšej lige bude jeho ročný plat 82.500 dolárov. 4.6.2024 10:08 - TASR


Slavin z Caroliny získal druhýkrát v kariére Lady Byng Trophy

Americký hokejista Jaccob Slavin z tímu Carolina Hurricanes získal v zámorskej NHL prestížnu Trofej Lady Byngovej. Ocenenie v profilige od roku 1925 získava hokejista, ktorý najlepšie skĺbi športové majstrovstvo, slušnosť a zmysel pre fair play. Tridsaťročný obranca ju získal druhýkrát v kariére, premiérovo si ju vyslúžil v sezóne 2020/21. 31.5.2024 08:50 - TASR


Viac správ v archíve...