Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Kaufland Cup: Východniarske derby pre Poprad, Zvolen prehral v Topoľčanoch

zdroj: Tipos extraliga
8.9.2020 18:53 TASR

Hokejisti HK Poprad zvíťazili v šlágri utorňajšieho programu premiérového ročníka Tipsport Kaufland Cupu nad HC Košice 4:3 po predĺžení.


Rozhodujúci gól zaznamenal v 62. minúte Peter Bjalončík. V druhom dueli skupiny HK Dukla Ingema Michalovce uspela na ľade Spišskej Novej Vsi 3:2 po predĺžení.
Hokejisti HC'05 Banská Bystrica vyhrali v A-skupine nad MHk 32 Liptovský Mikuláš 4:0. Duel sa hral v Ružomberku. HK Martin v ďalšom zápase skupiny prehral doma s HC 07 WPC Koliba Detva 3:4 po predĺžení. Hetrikom v drese Detvy sa blysol Kanaďan Trevor Cox.
V D-skupine tím z nižšej SHL HC Topoľčany vyhral nad extraligistom HKM Zvolen 4:3. Hráči HK Nitra triumfovali v B-skupine vonku nad HC Nové Zámky 4:2. V D-skupine tím z nižšej SHL HC Topoľčany vyhral nad extraligistom HKM Zvolen 4:3.
 Pohárová súťaž, v ktorej štartujú slovenskí účastníci najvyššej súťaže a päť klubov Slovenskej hokejovej ligy, je spestrenie prípravného obdobia. Šestnásť účastníkov rozdelili do štyroch základných štvorčlenných skupín, v každej je minimálne jeden tím z SHL. Mužstvá odohrajú v základných skupinách po tri stretnutia. Do play off postúpia z každej základnej skupiny po dva najlepšie tímy.

Tipsport Kaufland Cup

A-skupina:

MHk 32 Liptovský Mikuláš – HC'05 Banská Bystrica 0:4 (0:1, 0:2, 0:1). Hralo sa v Ružomberku.

Góly: 13. Giertl, 26. Mistele, 38. Tamáši, 49. Ďatelinka

L. MIKULÁŠ: Krasanovský (Bátory) – Kurali, Jakub Nemec, Matej Bača, Petran, Pavúk, Mezovský, Parobek, S. Droppa – Rudolf Huna, Lištiak, Uhrík – M. Michalík, Okuliar, Hamráček – M. Surový, P. Oško, Bečka – Nechaj, M. Matoušek, Toma

B. BYSTRICA: Gajan (Rabčan) – Petrinec, Ďatelinka, Biro, A. Žiak, Michal Roman, D. Demo, Zubák – P. Lamper, Winquist, Kriška – Mistele, Tamáši, Marek Sloboda – Fafrák, Češík, Kabáč – Vašaš, O. Giertl, Vybíral

HK Martin – HC 07 WPC Koliba Detva 3:4 pp (1:1, 1:0, 1:2 - 0:1)
Góly:
7. Dvořák, 21. Poliaček, 54. Paulíny – 15. Cox, 42. Cox, 60. Cox, 61. Sýkora

MARTIN: Bernát (Maťovčík) – Lavička, J. Tabaček, M. Dvořák, Ligas, Burzík, D. Babka, Bakala – Smidžár, Murček, Poliaček – T. Nauš T., Barto, A. Paulíny – Jurášek, Dírer, Pokrivčák – Melcher, Kočalka, Rešetár

DETVA: Sholl (R. Petrík) – D. Jendroľ, Korím, Rais, Rusina, Rymsha, Gachulinec, Ľalík, F. Fekiač – A. Nauš, V. Fekiač, Žilka – M. Ľupták, Ščurko, Ján Sýkora – Cox, Čacho, Charbonneau – T. Klíma, P. Valent, R. Gašpar

B-skupina:
HC Nové Zámky – HK Nitra 2:4 (1:0, 1:2, 0:2)
Góly:
11. Seppänen, 23. Seppänen – 21. Slovák, 25. Šťastný, 42. Štastný, 51. Žitný

N. ZÁMKY: Ch. Pavlas (Lackovič) – Holenda, Hain, P. Mikuš, Fereta, Västilä, M. Šeliga, Drtina, Ordzovenský – Obdržálek, Seppänen, Hämälainen – Štrauch, Holovič, J. Jurík – Zahradník, Embrich, Rogoň – Andrisík, St-Cyr, Väyrynen

NITRA: Cowley (A. Nagy) – Mezei, Bodák, Švarný, Š. Nemec, Miroslav Pupák, Cardwell, Vitáloš, Knižka – M. Tvrdoň, Marek Slovák, Hrnka – R. Žitný, A. Kollár ml., Lantoši –Andrej  Šťastný, Dauda, Holešinský – J. Šiška, Čaládi, J. Minárik

C-skupina:
HK Poprad – HC Košice 4:3 pp (2:1, 1:1, 0:1 - 1:0)
Góly:
8. Svitana, 16. Preisinger, 23. Paločko, 62. Bjalončík – 13. Havrila, 30. Frič, 53. Milý

POPRAD: Vošvrda (Rychlík) – Drgoň, D. Brejčák, Dalhuisen, Ulrych, Kramár, J. Müller, Česánek – Marcel Haščák, Skokan, P. Svitana – Handlovský, Preisinger, Vandas – Matej Paločko, Zagrapan, Lušňák – Mešár, Bjalončík, Matúš Paločko – Šotek

KOŠICE: J. Sedláček (Riečický) – Pavlin, M. Baránek, D. Růžička, Mudrák, T. Slovák, Deyl, Frič, J. Cibák – Klhůfek, J. Eliáš, Michal Chovan – Jenyš, Réway, J. Havel – Belluš, M. Pospíšil, Džugan – J. Milý, Havrila, Jokeľ

HK Spišská Nová Ves – HK Dukla Ingema Michalovce 2:3 pp (0:0, 1:0, 1:2 - 0:1)
Góly:
32. Tyčynski, 55. R. Rapáč – 56. Korhonen, 58. Šoltés, 63. Bartánus

SP. NOVÁ VES: Surák (M. Šimo) – Semaňák, Hančák, Matuš Chovan, Fabian, Petrek, Korenko, Tomala, Grec – Hvila, Vartovník, L. Novák – R. Rapáč, Tyczynski, A. Matej – Piačka, Tábi, G. Olejník – Ivan Novák, Koky, Saluga

MICHALOVCE: T. Tomek (Glosár) – Zeleňák, McCormack, Southorn, Bdžoch, Ťavoda, Ventelä, Zekucia – Korhonen, Lalancette, Spilar – S. Takáč, Hickmott, Šoltés – Mašlonka, Galamboš, M. Bartánus – Regenda, M. Farkaš, Chalupa – T.Török

D-skupina:
HC Topoľčany – HKM Zvolen 4:3 (2:2, 2:1, 0:0)
Góly:
12. Kluka, 13. Gergel, 22. Kalináč, 30. Danišovský – 7. Nuutinen, 12. Stupka, 38. Meliško

TOPOĽČANY: Adam Romančík – Michal Novák, Mihalko, Škápik, Bystričan, Vyskoč, Bulák, Klepanec, A. Gergel – Marek Minárik, Kalináč, Jurák – Kluka, Tomčák, F. Nemček – E. Smolka, Laššo, D. Gergel – Martiška, Hvizdoš, Danišovský

ZVOLEN: Rahm (A. Trenčan) – Hatala, Betker, Melancon, Hraško, J. Debnár, Kubka, Meliško, Chlepčok – Nuutinen, Zuzin, Puliš – R. Bondra, Hammond, McPherson – Kelemen, Viedenský, Stupka – P. Marcinek, Jedlička, Tibenský

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


sumobb

 

Na hockej slovakia celkom dobrý obraz aj vysledok dobrý,bez komentára a divákov v malom množstve je to bez šťavy.
8.9.2020 - 19:23
0

COLTON

 

Kde si to: pozeral?
8.9.2020 - 19:25
+4

HkmDetva

 

Ved na stranke zvazu hockeyslovakia
8.9.2020 - 22:07
+1

Sunkafit

 

BB si nechce privyrobit? krasa tento pohar
8.9.2020 - 19:25
+4

VSŽ!

 

Prečo v RK, čakal som skôr DK alebo niečo iné
Vidno že mesto RK hokej podporuje, i keď nehrá prvé dve ligy.
8.9.2020 - 20:15
+3

22.4.2017

 

Lebo v RK je kvalitný štadión, oveľa lepší ako v DK. A majú to "za rohom"...
8.9.2020 - 21:33
+4

doc.koniferum

 

ho ho hó,aj zimák v Dolnom Kubíne má svoje čaro.A to ani nehovorím,aký je v ňom parádny bufet.
8.9.2020 - 21:57
+2

HkmDetva

 

Capuju tam koniferku ?
8.9.2020 - 22:08
0

doc.koniferum

 

Ako všade.Mimochodom,názov môjho nicku neni kvôli tomu,že ju pijem.Nie,nepijem ju.
8.9.2020 - 22:11
0

HkmDetva

 

Ahaa takze radsej spissku chapem
8.9.2020 - 23:49
0

doc.koniferum

 

a to už vôbec nie.
9.9.2020 - 8:48
+2

Hanzal61

 

Dojdi do Trencina nacapujem a pribalim ti domov ako spravny sponzor Dukly
9.9.2020 - 13:12
+2

LenTak93

 

neviem, mne tá koniferka príde aktuálne taká tuctová, sú ďaleko lepšie borovičky od nej
9.9.2020 - 13:21
0

doc.koniferum

 

ja som koniferku kedysi pijával.neviem či ako som starší sa mi menia chute,alebo mám pocit,že sa strašne pokazila.napína ma už len z pohľadu na ňu.už keď borovičku,jednoznačne borovička Borec.tá reže.ale obyčajný Borec,nie tá gebuzina s príchuťou citrusu.
9.9.2020 - 15:19
+3

P24 BLOG

 

tiez som preferoval koniferku, ale aktualne mi akosi viac šmakuje spišská. koniferka mi príde cca poslední dva roky priliš aromatická. výbornú borovičku robil kedysi pre lidl jelinek.
9.9.2020 - 15:32
0

BretPit

 

mne zas chutí obyčajna borovička,tá najlacnejšia,v kombinácii s pivom zaberá najrýchlejšie a ušetríš pritom kopec penazí
9.9.2020 - 15:37
0

Mato-Mi

 

Pozeram, ze kazdy je tu fajnsmeker na alkohol
9.9.2020 - 15:39
+1

Sunkafit

 

Tato je dobra http://ovocnyliehovar.sk/kosik.php
9.9.2020 - 15:43
0

BretPit

 

tusa skôr zhodneme,ako keby sme mali komentovať politiku,zbytočne sa rozhádame,predsa len alkohol je nám Slovákom akosi najbližší,vymenime si dôležité informácie ,ale hlavne si nenádavame...niečo podobné ako ked Slovan hral v khl,a tu sa varilo ostošeť
9.9.2020 - 15:53
+1

sob3k

 

Ja budem heretik a otvorene poviem, ze najlepsiu borovicku robi Zufanek. A davat viac jak 12-13e za flasu borky uz urcite nebudem, lebo za 15-16 mozem mat 7cku Tanquerayu a to je uplne ina liga.
9.9.2020 - 16:13
0

LenTak93

 

súhlasím, Žufánek je pecka
9.9.2020 - 16:22
0

doc.koniferum

 

presne preto som ju prestal piť.ako píšeš je aromatická.je v nej niečo,čo tam nemá byť.pritom kedysi taká nebola.
9.9.2020 - 15:58
0

LenTak93

 

ochutené idú mimo mňa

ale keď je najhoršie, tak postačí aj tá obyčajná borovička za pár eur od Nicolausu, zelená etiketa keď sme z výšky chodili na splavy, tak jeden z organizátorov, už taký dedko skoro na dôchodku, prišiel stále večer za nami, buchol fľašu na stôl a pilo sa a tá chuť ihličia, no pecka
9.9.2020 - 16:25
0

doc.koniferum

 

tá obyčajná pokiaľ ju nemiešaš s niečím tak neexisuje,aby ti bolo na druhý deň zle.
9.9.2020 - 16:30
0

HkmDetva

 

Ok
9.9.2020 - 22:34
0

Dzunkes

 

Skaza dokonana...
8.9.2020 - 20:32
+3

matus93

 

Ak niekoho dať do prvého útoku tak friča .. neviem, o čo sa tam Eliáš snažil ale absolútne neviditeľný .. naopak Frič džugan a havrila makali jazdili a na to bolo krásne sa pozerať ... škoda toho predĺženia, ale myslím, že sme odohrali dobrý zápas .. potrebujeme v útoku posilniť o nejakého strelca, ale to predpokladám príde až po pospisilovom odchode .. osobne mi tam dnes chýbal Vrabel, ktorý by v kombinacii s mladými mohol byt nebezpečný .. reway dnes takisto mal svetle chvíľky .. budeme si musieť dávať pozor na vylúčenia, lebo tých mame neúrekom a niektoré veľmi zbytočne... možno prekvapenie ale ono je na čom stavať ..
8.9.2020 - 20:33
+10

julo

 

Vrabel zraneny.nie?
8.9.2020 - 20:50
0

matus93

 

Myslím,že áno ..
8.9.2020 - 20:51
0

Frey77

 

Všetci povinne pozrieť dnešný Šport na STV1!Možno to otvorí oči aj tým najväčším obhajcom tejto vlády bláznov, plagiatorov a po najnovšom aj honičom ....6 mesiacov vôbec nereagovať na návrhy o stretnutie a diskusiu. Hlavne že slobodným umelcom sa pridelilo 11mega.Pre upresnenie, to sú tí, ktorí bľačali z tribún a sú na to "bytostne odkázaní". Toto mám pocit, že nedopadne dobre. No keď už toto necháme tak, tak si ozaj nezaslúžime nič iné ako, aby nám vládli títo "odbornici"
8.9.2020 - 20:35
+78

snw

 

Od začiatku tvrdím , že Matel a odborníci okolo Kollara a cvoka Procka prinesu Slovensko do záhuby. Raketovou rýchlosťou
8.9.2020 - 20:48
+28

Sheva7

 

Prestaň dristať o Matelkovi on počuva čo mu navrhnu odbornici ,on si to sam necuca z prsta otom nerozhoduje
8.9.2020 - 20:50
+26

snw

 

Jasne to veria len ovce ktore ho volili..
8.9.2020 - 20:51
+42

Sheva7

 

Ja som ho nevolil ,ale si ovca čo veri že všetko je Matelkova chyba on len dava rozhodnutia čo mu povedia
8.9.2020 - 20:56
+23

Tricko30

 

Sheva 7 ludia nevolili bravciaka antisportovca Mikkasa ale matelka on ma rozhodovať nie nejaký mikas videl si dnes bábisa ako zotrel to WHO vidis co robia v cechach pre sport a co robí naša vláda ci si myslis ze v cechach to navýšenie kapacít dovolil nejaký doktorko tak sa uz zobud matovic rozhoduje o všetkom ako dnes povedal ze žiadne hranice nexavre ani z cechmi pritom mikas a spol uz minulý týždeň basnili ze ich daju do cervenej krajiny a ten ich dnes územníl a keby chcel tak rozhodne aj o sporte
8.9.2020 - 21:02
+45

B-MO

 

nezabudaj na to, ze Cesi maju za mesiac volby, Babis si nemoze dovolit teraz robit to co my, musi teraz chvilu pritakavat ludom a pustat z kasicky pre politicke body,..
8.9.2020 - 21:24
+35

Akademik

 

B - MO: ... veľký súhlas...
9.9.2020 - 7:36
+1

doc.koniferum

 

tričko dávam ti +.Ešte dodám,že češi nikdy neboli takí sprostí ako my.a to myslím vo všetkom.
8.9.2020 - 21:33
+18

HokejBJ

 

no ja ti neviem či vo všetkom
8.9.2020 - 21:44
0

doc.koniferum

 

ale áno,vo všetkom.oni hlupákov zo seba tak ako my nikdy nerobili.
8.9.2020 - 21:59
+2

Sheva7

 

Jasne Vysoke Tatry sandale a ponožky povinna vybava Českeho turistu a ten sa potom zahadne strati
8.9.2020 - 22:04
+4

HokejBJ

 

Tak z históriou vedia divy napr
8.9.2020 - 22:10
0

HokejBJ

 

Napr my strašne na seba kydame, furt si hovoríme akí sme sprostí a pod a toto ma vytáča lebo nikto to iný nerobí pri tom každý národ má svoje muchy
8.9.2020 - 22:11
+1

KrebsKandidat

 

napriklad rakusani sa hadaju, ci maju narodnu literaturu a ci nie, kedze pisu po nemecky
8.9.2020 - 22:47
0

B-MO

 

hlavne, ze mali do juna +- rovnake opatrenia ako my, dokonca sa Babis hrdil tym, ze su najtvrdsi v Europe, potom tam zacnu pribudat ludia co su nespokojni, nadavaju na Babisa a hla, cisla im tam teraz pribudaju a odrazu je vsetko inak a opatrenia netreba (aj ked kazdym dnom uz pribudaju, ale pomalicky potichucky, aby nikoho moc nepodrazdili)
8.9.2020 - 22:09
+5

Akademik

 

Tricko 30: .... prosím ťa a Matovič má 76 rúk ... troška porozmýšlaj
9.9.2020 - 7:38
+1

poseidon

 

Ty si jedna megaovca.
Matovič je psychopat, sociopat, egomaniak a nebezpečná osoba pre slovenskú republiku. Ale tak Vám treba hlúpa slovač, čo ste si zvolili to máte. Aj v tejto diskusi je minimálne polovica tých ktorí ho volili.
A budete trpieť ešte viac, za dva tri týždne, keď to tu služobníčkovia boha a tento katoliban začne zatvárať a Vám hodia do papule odrobinky
8.9.2020 - 21:13
+46

warn1ng

 

Tak mi povedz koho mam volit. Som velmi zvedavy. Na kazdeho je nieco. Kollar je stary mafos a zvrhlik. Sulik ranajkuje s Kocnerom. Matovic je psychopat, sociopat, egomaniak. Pellegrini je poskok Fica (len hlupa slovac veri tomu ze to tak stale nieje) 20rokov tu kryl zlodejiny Smeru, Kotleba je fasista a konspirator no a Fico... na Fica je toho tolko vela ze je to skoda aj pisat. Tak koho mam volit... lebo ja tam nejaku dobru variantu naozaj nevidim.
8.9.2020 - 21:21
+21

Big Bear

 

Smer je najmensie zlo a ako-tak schopny suverenneho vladnutia. Len sa to musi precistit od tej hrubej vrstvy spinavcov co boli v regionoch. Bohuzial, bez rokovania resp. kompromisov s oligarchami sa neda v sucasnej situacii vladnut, nemoze byt nikto natolko naivny si mysliet opak. To ja osobne nemam za zle napr. ani Sulikovi. A Ficiak im aj tak najmenej ustupoval z toho co sme tu doteraz mali
8.9.2020 - 21:36
+19

warn1ng

 

8.9.2020 - 21:41
+45

poseidon

 

Tak toto asi nie, to je nezmysel co pises. Tato strana uz bude len upadat.
8.9.2020 - 21:51
+9

Maross NR

 

Ty vole.. že najmenšie zlo..
8.9.2020 - 21:53
+29

doc.koniferum

 

To je nič.Mne včera kamarát úplne vážne tvrdil,že len vďaka Mečiarovi a Ficovi nie sme vo väčšej p--i ako sme teraz.ps: poprosím nezmazať.
8.9.2020 - 22:02
+33

Maross NR

 

8.9.2020 - 22:10
0

doc.koniferum

 

Chlape kukám,veď ty si narodený o 6 dní skôr ako ja.
8.9.2020 - 22:42
0

Maross NR

 

Dobrý ročník, sa tomu hovorí.
8.9.2020 - 22:55
+1

speedman

 

Inak by sa neškeril
9.9.2020 - 6:06
0

Maross NR

 

zavidis?
9.9.2020 - 7:34
0

HkmDetva

 

Zmazať lebo z cesty
8.9.2020 - 22:12
0

Akademik

 

... ten kamarád má veľkú pravdu...
9.9.2020 - 7:42
+1

MackoPu

 

Mam dost. Pivo na mobile... To ako babky za Meciara-on je dobry clovek, len mal okolo seba zlych ludi. To by jeden blil.
8.9.2020 - 22:23
+23

noano

 

nasprostasty naivny Big Bear... Smer je zlocinecka organizacia ktora vznikla za ucelom rozkradania, rabovania- navonok sladke recicky, v pozadi sofistikovane rabovanie, vycucavanie verejnych financii.. Tito zlocinci prekonali aj Meciara.
8.9.2020 - 22:48
+30

Render 77 Nr

 

Noano prosím daj jednu stranu ktorá tu do teraz bola a nerozkradala ďakujem.
8.9.2020 - 22:54
+4

Maross NR

 

Tu nešlo len o rozkrádanie, tu sa za tie roky vytvorila taká chobotnica, že sa z toho len tak nespamätáme
8.9.2020 - 23:15
+11

Render 77 Nr

 

Maroš prestaň teraz je ďalšia a potom ďalšia je to mentalite možno o 300r bude inak si zober obavuju sa na Mečiarovej Elektre a pritom trištvrte hotelov palácov vlastní Dzurinda z Milošom
8.9.2020 - 23:31
+4

Maross NR

 

neprestanem, lebo som sa nevedel dovolat zakladnej elementarnej spravodlivosti len preto, lebo dotycny bol pajac smeru .. o com sa vlastne v Nitre bavime, ved tu boli doma .. ja som si to zazil a nikdy viac .. neviem preco to zlahcujes a mne je desat, ze aj ten aj ten .. Ti tam uz nie su ..
9.9.2020 - 7:36
+11

Render 77 Nr

 

No vididis teraz su tam druhý a stane sa to isté inému čo tebe a stále dookola
9.9.2020 - 8:32
+1

Big Bear

 

Maros, ale to pisem aj v tom prvom prispevku. Regiony si neodkontrolovali, vyslovene sa tam nanominovala totalna chamrad. To je opravnena kritika, len teraz to je, a bude este horsie
11.9.2020 - 23:03
0

Big Bear

 

Skvele argumenty chlapci vsetci z vas. Napisal som to jasne, netvrdim, ze su svati, ale ak nieco ma byt tak-ci-tak vybrate do vlady....mam skusenosti z politiky na urovni VUC, takze to nie su dojmy z mienkotvornych bannerov na internete. S vysmechom a urazkami pocitam, ale ze az 0 argumentov tak to je slabe naozaj
11.9.2020 - 23:00
0

thovthKe

 

Big faul: "Smer je najmensie zlo"
toto nevymyslíš, toto je realita.
Ale však dejinná kontinuita nepustí:
- ľudáci neboli až tak zlí, však museli konať to čo im fašisti nútili (a tak jupí, po vojne do komunistickej strany sa nasáčkovali a o pár rokov neskôr dali sa povstaleckých veliteľov vešať)
- komunisti neboli až tak zlí, konali len to čo Moskva povolila, a tak po Novembri dali sa demokraciu budovať
- Mečiar tiež len super fasa ale čo zmohol keď tí okolo neho boli zlí (a tí neskôr presmerovali sa k inému Samcovi)
- Fico a kolektív tí fasa najlepší úplne, ale čo mohli keď ich "oligarchia" brzdila (prkotina, že rozmach tej oligarchie Fico spoluorganizoval, nezaujíma)

A potom je úžasne v tejto krajine vládnuť.
8.9.2020 - 23:31
+15

BaW

 

Ty si buď mimo ako celok, alebo mimo reality, alebo žiješ niekde ďaleko od diania. Volil som Smer SD ako prvovolič, lebo som bol z toho decko a myslel som, že naozaj po Dzurindovi príde teraz ujo, ktorý to bude robiť na sociálnodemokratickom princípe alá Švédsko. Potom som išiel žiť do hlavného mesta a videl som realitu. Realitu "sociálnej" demokracie. Tá bola 18 ročné smerácke detičky na jaguároch, s vlastnými bytmi a minimálnym rešpektom k všetkému. Potom som začal chápať, že niekto môže krásne rozprávať a krásne sľubovať, no máme z toho to, že dôchodcom schválil bez rozpočtu dôchodky pri odchode a sám im dával 78 eur na Vianoce a teraz hundre na vládu, paradoxne s podporou tých naivných, že Krajniak im dal len polovičku "čo mali dostať" a to je cca 204 eur... Keď zoberiem do úvahy, kde svojimi "krokmi" dostal generáciu tridsiatnikov, z ktorých 70% musí žiť u rodičov, kde dostal ešte mladších, ktorí budú robiť do 70 rokov, kde sú jeho diaľnice, súdnictvo a akým ľuďom umožňoval jeho "systém" byť....je tvoje spojenie ukážka toho, že žiješ mimo diania....Nechcem sa nikoho dotknúť ale myslím, že žiješ niekde v maličkom meste niekde smer lúky a pastviny....Nič v zlom proti nikomu. Najlepšia možná konštalácia pre suverénne ( to je prosím ťa aké ???? ) vládnutie. Aha už viem. Také vládnutie tých veľkých "krásavcov", ktorý si do chriap berú slovné spojenia ako : Aj pani upratovačka, aj ujo robotník si zaslúžia..... pritom tieto skupiny najviac obabrali. Jednoducho je to genetické v tomto národe. Počúvať búchajúceho bradavičiaka, ktorý hrá na oko a pritom sa zaujíma o 20 ročnú možno tvoju dcéru ako ho dá za 6500 eurovú "opičkársku" dovolenku v Egypte. Smiešne....
9.9.2020 - 2:02
+57

Sunkafit

 

Krasne napisane
9.9.2020 - 5:53
+6

miko 75

 

Super napísané,ja už strácam sily každému toto vysvetľovať,v kopec kamarátov som sa sklamala,aj z hokejového prostredia, dvanásť rokov držali huby o politike sme sa moc nebavili a zrazu sa z nich vykľuli smeráci, alebo fašisti, proste hnus, čo vôd nich čítam na FB,je mi zle a čudujem sa,ako môže byť niekto tak tupý.
9.9.2020 - 9:03
+10

fany

 

Takto páni.V podstate pekne napísané.NIGDAJ,ale že NIGDAJ ma ani len v najhoršom sne nenapadlo voliť Smer,SNS,ĽSNS či podobné patoky. Ale to ako choro si teraz užíva moc Matovič a to čo chce v Zákonníku práce uzákoniť Sulík,tak to je na grc.Ak sa tak stane a ľudia nezoberú vidly a lopaty tak sa Slovensko rovno môže premenovať na OTROKOVCE.A môžte písať,hádať sa koľko chcete.Idem reagovať nižšie na HOKEJ
9.9.2020 - 9:38
0

N-R-N-R

 

Otrokovce je realna obec na SR ... (to len na odlahcenie )
9.9.2020 - 9:43
0

Nemehlo

 

Co ma Sulik so zakonnikom prace? Tam je iny kriziak.
9.9.2020 - 15:10
+5

miko 75

 

#sklamal#
9.9.2020 - 9:38
0

BaW

 

A ešte doplním, že 80% už tých regionálnych politikov na spôsob na spôsob sociálnej demokracie sú absolútni socialisti. Keď boli pri moci riadili samozrejme inštitúcie a taký mráz z tej arogancie moci mi nikdy v živote odvtedy po chrbte nebehal. Keď sa tu v okolí pozriem po barabizniach v akých bývajú.... Však jasné na určitých štátnych inštitúciách radoví zamestnanci odmeny na Vianoce 100 eur a z týchto strán mesačne 500 eur k platu, alebo aaj sociálne viac. Nehovorím samozrejme, že všetci , tak 10% voe reagovať slušne, ba dokonca pomôcť s kultúrou a športom. Lenže to sú tiež tí v tých mestách ďalej od zväčších miest, ktorí tomu veria a je to pre nich pokračovanie akéhosi socializmu s ľudskou tvárou, keďže do toho nevidia tiež, keďže sú ďalej od skutočných "elít" týchto strán. A ešte to znásobuje u mňa osobne to, keď vidím zčervrnalé prasa na tlačovke a viem, že môže oslovovať dajme tomu 18-20, ktoré by za iných okolností im nevenovali ani sekundu pozornosti....A potom vidím Kajetánov, Opičky, Mafiánov - takto predsa nemôže fungovať v 21.storočí spoločnosť....Potom vidím ľudí, čo makajú aj v práci aj na sebe sa majú čo robiť. A zčervenalé prasa ide riešiť život, však ja môžem - toto je fakt. Bez toho aby som mal nejak za sympaťák Matoviča aj Sulíka, toto nikto nemôže už dnes hádam myslieť vážne.
9.9.2020 - 17:55
+2

Adrumko

 

tak akoze to ze napise takuto stupiditu este chapem..kadejaki ludia su...aj mentalny atleti a tak...ale ze mu to este 8ludi lajkne, svedci len o tom ze ako narod sme este ozaj riadne v pralese ked niekto po 12rokoch vlady Smeru dokaze s tymto suhlasit...
9.9.2020 - 6:16
+7

Sunkafit

 

Matovic znizil vraj za pol roka vsetko co tu fungovalo 12rokov skoda ze viac sa znicit uz nic neda kedze to je znicene
9.9.2020 - 9:27
+4

weefoe

 

tak to si zabil...že najmenšie zlo
9.9.2020 - 8:56
0

Danny23

 

No dpč že smer je najmenšie zlo. Ku.va veď Smer by sa spojil aj z diablom, keby s ním mohol kradnúť! X ľudí roky uteká do zahraničia, peniaze miznú niekde na Cypre,odvodová zaťaženosť úplne na vrchole európy, každý smerák ťažko nabalený z našich peňazí,republika plná DPH podvodníkov, ctčkárov zarábajúcich na zdraví ľudí, na tunely Vyšňové predražená mreža, dialnice stavajúce sa rýchlosťou slimáčieho prdu, dôchodky na zaplakanie prisľúbene dôchodcom dva dni pred funusom! Ak je a bola toto jediná cesta pre slovensko, tak potom poviem iba "zbohom zdravý rozum"!
9.9.2020 - 13:58
+8

Danny23

 

Ospravedlňujem sa za chyby strojárovi, ale či ma vie vytočiť takéto zmýsľanie.
9.9.2020 - 14:00
+1

Mato-Mi

 

Ja s tebou suhlasim a gramatiku ti preto odpustim
9.9.2020 - 15:40
+1

radopKE

 

Názorná ukážka, Jankovská. Je v kolúznej väzbe a tam ju 40x navštívil jej syn, ako koncipient, len so zmeneným menom. A dotyčná osoba, ktorá tam toho koncipienta poslala povie, že sa k tomu nebude vyjadrovať? A Jankovská zatiaľ veselo dávala synovi inštrukcie, čo, kde, kedy a ako. Toto je ten SMERácky spravodlivý, právny štát.
9.9.2020 - 18:16
+8

Dracik_18

 

No jediného ví-ťa-za Harabina
8.9.2020 - 21:40
+5

poseidon

 

V podstate nie je koho, mozno to vyznie dost paradoxne, ale poviem ti, ak by sa dali volit dve, tak dam hlas jednej vladnej strane s dobrym ekonomickym programom a jednej novovzniknutej opozicnej. Tak to jednoducho je a myslim ze tieto dve strany budu zaklad buducej vlady. Uz proste musi nastat aj na slovensku situacia ze bude spolu vladnut jedna kvazipravicova a jedna kvazilavicova strana, samozrejme s podporou mozno jednej mozno dvoch dalsich mensich. V Cesku to v urcitom ohlade v minulosti fungovalo a v podstate aj teraz funguje.
8.9.2020 - 21:41
+5

warn1ng

 

Vies co je problem. Ze ked sa pozries na predvolebne programy stran, vsetky su skoro ctrl+c a ctrl+v a hlavne vsetky posobia uzasne. Program Smeru? Raj na zemi. Program OLANO? Raj na zemi. SAS? Raj na zemi...atd. Nepoznam stranu u ktorej sa mi ich predvolebny program nepaci. Teda okrem LSNS.
8.9.2020 - 21:45
+1

B-MO

 

lebo tam ani predvolebny program nemaju
8.9.2020 - 22:15
+2

HeyYou

 

ked uz pises o katolibane, zaujimalo by ma kedy zavru kostoly, kde sa desiatky dochodcov čvachce v jednej miske s vodou pri vchode, zrejme je to menej rizikova cinnost ako stadiony s polovicnou kapacitou (zaplnene prevazne mladymi ludmi)
8.9.2020 - 21:22
+3

poseidon

 

Kostoly ? Nikdy. To by katoliban a jeho stádo oviec asi neprezilo. A práve tie by mali zatvorit. Tam s zgrupuje najrizikovejsia skupina ohrozená touto silnejsou chrípkou. Pozrime sa na statistiky. 56 percent ludi nema priznaky, 36 soplíky, 6 horúcky a nejaké 2 percenta zial umiera. Z tych dvoch percent je 98 percent ludia nad 70 rokov. To hovori za vsetko. Zdroj: dnesny mainstream s tromi pismenami.
8.9.2020 - 21:32
+2

omen

 

ked nevies, nepis... ta tvoja " miska s vodou pri vchode" od zaciatku pandemie nie je, naopak kazdy kostol ma pri vchode dezinfekciu... Ak to tak nie je, napis kratky mail na hygienu, nabehnu a daju pokutu... a btw. omse kde sa vie, ze by bolo nad 250 ludi su zrusene
8.9.2020 - 21:39
+9

HeyYou

 

"telo kristovo" prijimate, ci to je tiez zrusene? a ako to funguje v spovedelnici? len tak pre zaujimavost, je to teraz svatena dezinfekcia pri tom vstupe?
8.9.2020 - 21:55
+1

omen

 

myslis to prijimanie na ruku? kde sa knaz ani ruky nedotkne? to ti robi problem??? alebo spovedelnica, kde je natiahnuta folia a dezifikuje sa po kazdom bloku spovedi? alebo sa spoveda vonku... Uprimne si myslim, ze tvoj problem je v niecom inom... Ver tomu, ze keby sa tak hygiena dodrziavala ako v kostoloch tak mame nakazenych menej (samozrejme aj tu sa bohuzial najdu vynimky)
8.9.2020 - 22:03
+12

HeyYou

 

uprimne ti poviem, ze ano, mam s vami pomerne velky problem, mimo toho vsak mam aj problem ak je hromadna zabavka pre dochodcov plne funkcna a rozne ine akcie su vyrazne obmedzene-napriklad tie hokejove. mozes tu basnit o dezinfekciach v kostoloch a hostiach do ruky, avsak 250 dusi v nejakom malom kostole hodinu spolu je rizikovy podnik, ci chces alebo nie, naproti tomu nejak rozumne nastavena navstevnost na sporotvych podujatiach uz je problem-a opakujem to, tam sa nezgrupuju prevazne rizikove skupiny ludi.
8.9.2020 - 22:34
+2

KrebsKandidat

 

Ked chces nieco kritizovat, nebolo by uplne odveci si zistit, ci to tak stale funguje, inak budes za blba. Co momentalne si, ako ti omen ukazal.
Viera pre cast populacie nie je zabavka.
8.9.2020 - 22:50
+7

HeyYou

 

skus byt konkretnejsi.
8.9.2020 - 22:59
0

KrebsKandidat

 

...kde sa desiatky dochodcov čvachce v jednej miske s vodou pri vchode... - kvoli korone je to zakazane, co ti povedal aj omen, napriklad.
Nikto nevravi, ze ti viera musi nieco vraviet, ale byt k veriacim toleranty nie je zle. Inak si nemozeme narokovat pochopenie inych pre sport a zelanie mat otvorene stadiony.
8.9.2020 - 23:15
0

Athotis

 

Sorry ale ja neviem byť tolerantný k niekomu kto vyznáva imaginárne bytosti a koho viera je môže za najviac zabitých ľudí v histórii a roky bola brzdou pokroku vo svete , nebyť tvojej viery tak svet je už dnes niekde inde
9.9.2020 - 5:11
+6

antinamor

 

Ja som tvojho bimba tiež nevidel, ale verím, že ho máš. Čo ti chýba je zdravý rozum a ten na ulici naozaj nenájdeš.
9.9.2020 - 6:23
+4

Adrumko

 

Athotis: lepsie by som to saam nenapisal!!! velky palec hore... cirkev je najvacsia zlocinecka organizacia v historii ludstva...
9.9.2020 - 6:25
+4

N-R-N-R

 

cirkev nie je viera ... Uprimne? Nemam rad cirkev, je plno pedofilnych knazov, Vatikan je jedna mafia, riadili a riadia vela zla po svete. ALE! Je vela dobrych knazov, super ludi. To ze nemam rad cirkev neznamena ze neverim v Boha. Viera a cirkev su dve rozdielne veci.
9.9.2020 - 7:39
+10

N-R-N-R

 

Vyborne, si evidentne pekne netolerantny clovek. Povedal by som, ze na jednej urovni s Kotlebovcami Oni nemaju radi Islam, ty krestanov. Bravó ...
9.9.2020 - 7:40
+4

Sunkafit

 

Bude to mat tazke na Slovensku
9.9.2020 - 9:33
0

KrebsKandidat

 

By ma zaujimalo, kedy sa stalo take moderny kopat do viery a teda do veriacich.
Cirkev a viera nie su to iste. A co sa tyka tej cirkvy, ani ta nie je len cierna. Urobili zle veci aj dobre.
9.9.2020 - 8:58
0

thovthKe

 

Re:KrebsKandidat: "A co sa tyka tej cirkvy, ani ta nie je len cierna. Urobili zle veci aj dobre."
Po '89 som obdobnú vetu počul x-krát, len slovo "cirkev" nahradené bolo "komunisti".
Cirkev nie je to isté čo viera. Veriť je bytostná vec jednotlivca, daná výchovou, poznaním a vzdelaním.
Cirkev (a myslím napr. tú ktorú u nás riadi KBS) je organizácia, moloch sústredený na koncentráciu peňazí a moci.
9.9.2020 - 18:32
0

omen

 

ok, kedze pre tvoj "pomerne velky problem" je zbytocne ti dalej uvadzat rozumove fakty, zhodnime sa na tom, ze sa nezhodneme a tuto diskusiu ukoncime
8.9.2020 - 22:55
+2

HeyYou

 

ved mi uved ten "rozumovy" fakt, ktory mi objasni preco mozu byt kostoly prakticky plne a stadiony nie
8.9.2020 - 23:06
+2

omen

 

dobre, tak este raz... kostoly v tejto mesiac mozu byt naplnene do 500, resp.250 ludi (cervena farba) Kazda akcia ako je birmovka, prve sv. prijimanie alebo hody, kde by bol predpoklad, ze bude nad povoleny limit su zrusene, presunute alebo konane v obmedzenych podmienkach Zaroven musia dodrziavat vsetky bezpecnostne opatrenia ako napr. povinna dezifekcia, nosenie rusok, obmedzenie kontaktu... Preco by teda tieto podmienky nemali platit pre kostoly, ked napr. pre stadiony platia
8.9.2020 - 23:29
+2

HeyYou

 

no to je jednoducha otazka, pretoze sa zaoberame kapacitne rozne dimenzovanymi priestormi, u nas v karlovke je maly kostol, ak by mal tolko ludi ako pises, tak sa tam ani nezmestia, naproti tomu na nepelovi sa stratia ako prd vo vetre. a stale sme sa nevyjadrili k tomu, ze na ten stadion predsalen chodia odolnejsie vekove kategorie ako do kostola-viem to, kedze oboje som navstevoval.
8.9.2020 - 23:52
+1

MackoPu

 

A ten odolnejsi to potom dokaze aj lepsie a efektivnejsie sirit... Nikdy nejde len o samotne nakazenie.
8.9.2020 - 23:57
+3

HeyYou

 

..ty ale chapes o co mi ide, ze? iba sa to tu snazit nejak "vyvazovat", je to tak, hm..?
9.9.2020 - 6:32
0

Roman-u2

 

Každý tu chápe o čo ti ide, ale namiesto kostolov si mohol napr. skritizovať počet starcov v kultúrnych domoch, kde sa pomaly začínajú konať seansy starostov k mesiacu úcty starším! Alebo vari, každý kulturák má kapacitu 1000 ľudí a zabezpečené perfektné odvetrávanie? Ale, nie, radšej si si kopil do kostolov, lebo to je najjednoduchšie! Plus vysvetlíš mi, prečo môže prímestská doprava chodiť plná? V autobuse natlačených 50 upotených ľudí, s rúčkami na pol žrde a pustenou klimatizáciou! Toto ti nevadí?
9.9.2020 - 7:28
+1

omen

 

no na Nepelu chodia tiez starsie kategorie ale chapem... vekovo obmedzene kategorie pravidla dnes neriesia (napr. hodiny pre seriorov v obchodoch) Nepaci sa ti to? Ok, ale netahaj do toho kostoly... Ako priklad si uviedol Nepelov stadion, ale mame tu i mensie stadiony kde su rovnake pravidla To ti nevadi? A som si isty ze napr. stadion v RK kde dnes hrala BB je mensi ako vacsina kostol v Bratislave... Nepaci sa ti, ze to nie je dane na percenta? Ok, ale netahaj do toho kostoly... Tvoj problem je v tom, ze skrz tvoji antipatiu vidis problem v niecom inom
9.9.2020 - 0:02
+3

Athotis

 

Prečo sa snažia všemožne nepochopit že aj najväčší BA kostol je prditko oproti nepelevi? 500 ľudí v kostole je skoro v každom guľka , kdežto na veľkých štadiónoch si to ani nevsimnes , vláda mala v tomto prípade postupovať percentuálne
9.9.2020 - 5:15
0

HeyYou

 

preco by som do toho netahal kostoly, ked je to vynikajuci priklad dvojiteho metra pri tych opatreniach ohladne hromadnych akcii..?
9.9.2020 - 6:30
+1

omen

 

Akého dvojitého metra? Veď majú tie isté podmienky ako všetky interiérové zariadenia na SK Tak ako malý obchod na dedine alebo sídlisku, ako každý štadión malý či velky, jednoducho ako KAZDY A ty si vyberieš prave a len kostoly Alebo si myslíš, že tie pravidlá nastavili tak kvôli kostolom?
9.9.2020 - 7:06
+1

HeyYou

 

nemaju tie iste podmienky, pretoze stadiony su za prve vseobecne vacsie a za druhe sa tam da vyborne regulovat pocet ludi na plochu. cize este raz, to podla teba opatrenie s rovnakymi podmienkami znamena v praxi to, ze stadiony budu musiet zivat prazdnotou a kostoly mozu byt plne, je to pomerne jednoduche.
9.9.2020 - 7:13
+1

omen

 

Ale táto otázka nie je na veriacich a už tobôž nie na kostoly... Ja tiež nechápem ako môžu byť rovnaké podmienky a počty na Nepelovi a na štadióne v Detve, no nebudem tu Detvancom vypisovať aké je to nesprávne a nespravodlivé
9.9.2020 - 7:23
+1

omen

 

Ale už fakt končím... Ľudia tu chcú citát o hokeji
9.9.2020 - 7:26
0

Roman-u2

 

Vynikajúci príklad je aj porovnanie štadiónov! Už som to písal niekedy v auguste logika určenia do 500 ľudí je naozaj vycucaná z prsta! Ale, ty si si jednoducho potreboval kopnúť do kostolov. Neviem, ale nemám pocit, žeby do kostola na dedine chodilo 500 ľudí... A to, že tam chodia len babky? Nuž, aspoň niekam, keď už do obchodov chodia menej, lebo im radšej deti nakúpia, nech sa sociálizujú, áno, robia klebety aspoň pred kostolom. Aj psychika je dôležitá, a nemôžeš chcieť, aby tí starci len čučali doma do bedni, potom voľby dopadnú ako dopadli každé...
9.9.2020 - 7:24
0

MackoPu

 

Nerob si hanbu. To uz aj ja, zaryty antikatolibanec viem z medii, ako to funguje.
8.9.2020 - 22:24
+1

Sheva7

 

Si fakt blb alebo nevieš čitať ,Matelka som nevolil tak určite ovca jeho niesom
8.9.2020 - 21:23
0

Mato-Mi

 

Ta polovica mi nevychadza nijak raz, ani statisticky
8.9.2020 - 21:26
+1

snw

 

Btw.. už aj niektorí ktorí ho volili to ľutujú.
8.9.2020 - 20:52
+5

WINTERisCOMING

 

Ani nie, sú ticho. Teraz nieje toho boha, kto by sa priznal.
8.9.2020 - 21:04
+3

snw

 

Mám pár ľudí čo si už bijú hlavu o múr
8.9.2020 - 21:08
+2

julo

 

Ja som si ju bil 12 rokov..
8.9.2020 - 21:12
+27

Aston Villa

 

Julo a teraz si uz spokojny???
8.9.2020 - 21:16
+2

doc.koniferum

 

Tak to musí byť iná hrča.
8.9.2020 - 21:20
+1

snw

 

Asi málo ..lebo je to horšie jak za Fica..
8.9.2020 - 21:21
+4

julo

 

Samozrejme
8.9.2020 - 21:25
+14

Sheva7

 

Aha ho Ficohonič konečne si nam ukazal pravu tvar
8.9.2020 - 21:31
+12

Maross NR

 

Tak určite. Jedine, že by si predtým patril medzi smerom vyvolených.
8.9.2020 - 21:55
+3

ctibor

 

Nie, nie je. Nie to absolutne dokonale, ale nie je to horsie. Ze su to hrobari sport? Mozno su a je mi to luto. Ale treba si priznat aj, ze ake ma sport postavenie v tejto krajine. Ved pozri najvyssie ligy v nasich najznamejsich sportoch a pozri si ich navstevnost. Na tie stadiony chodi len mizive percento ludi z celkovej aglomeracie mesta.....to, ze tu sme vsetci takto presport orientovani este neznamena, ze je tomu tak u kazdeho.
9.9.2020 - 8:05
+5

warn1ng

 

A hlavne netreba sa tvarit ze keby nedajboze ostal pri moci Smer, tak by sa sport mal lepsie. No videli sme ako sa sport mal lepsie. Len teraz to niekomu vyhovuje vytiahnut.
9.9.2020 - 8:10
+6

ctibor

 

Ale ved to je uplne smiesne...SMER je tam 12 rokov a nebol schopny spravit nic systematicke smerom k sportu. Mozno s vynimkou kupy Kmotrikovho stadiona. A teraz po 6 mesiacoch vlady su oni hrobarmi sportu?

Robia chyby, nie je to dobre, Boris je riadnou hanbou, ale predsa su to 6 mesiace v case svetovej epidemie.
9.9.2020 - 8:42
+6

Aasen36

 

Ja nemám problém : priznať že som ho volil.

Len škoda že sa viac rieši Korona ako politika sama o sebe.

A skončil som tu o politike.

Škoda 4 sekúnd s Detvou, možno nás budú stáť postup.
Treba nám súrne brankára.

8.9.2020 - 21:24
+13

WINTERisCOMING

 

Mudro. Politika tu nepatrí ale zial je aktuálna. A nedá sa v týchto časoch ju prehliadať, aj keď sa snažím. Ak chceme vyhrat ligu, s týmito brankármi sotva. Aj keď Braňo dnes celkom dobre zákroky mal.
8.9.2020 - 21:39
+1

Frey77

 

Počúvaj, ty vieš koho volia Slováci vo voľbách? Ty vieš kto ma u nás zakonodarnu a výkonnú moc?! Ja ti poviem, že žiaden Mikas a ani žiadne konzilium to nie je! To môže byť poradný orgán, ktorý môže riadiť, ale v žiadnom prípade nie rozhodovať! Že sa blázon z TT tejto zodpovednosti bojí, hádže ju na každého a zbavuje sa jej, to na tom nemení nič na tom, že jediný kto tu rozhoduje je on a jeho "vláda"! Raz sú to policajti, raz hentí a potom tamtí, len on za nič nemôže. A keď aj, tak povie že "je zlodej no a čo".
8.9.2020 - 21:45
+11

Maross NR

 

Pánko, z čoho by si rozdával tie peniaze, keď tento štát ulieval peniaze pár vyvoleným, ľuďom hádzal omrvinky, zadlžovali sa.. nemá funkčné súdy, políciu, školstvo,zdravotníctvo ani podnikateľské prostredie.
8.9.2020 - 21:58
+7

Tricko30

 

Maross nr vsak ked im Fico nechal taku prázdnu špajzu ako počúvame non stop ajnpol roka po voľbách kde preboha zobrali prebytočných 11 miliónov a dali ich tým akože umelcom ktorý skriekali na pódiách a teraz sa predhanali kto bude mat drahšie roby ano tým tak treba hovno a nie milióny a na sport neni a pre hentych papagájov ma odložené peniaze bravo
9.9.2020 - 5:28
+2

speedman

 

Polovica národa sa takto pozerá na šport. A malá časť si užije šport rovnako ako kultúru. Tam by som problém naozaj nehladal.
9.9.2020 - 6:11
+2

Frey77

 

Študuj, ty prázdna špajza. O koľko dvihli rozpočet? Veď si to sami odhlasovali a ešte tomu tlieskali v stoji že máme prepad HDP cez 12% a rozpočet navýšili o skoro 8 miliárd!!!! Tak kde sú tie peniaze?! Pána, tak ja neviem ako tu môžme zit keď je všetko nefunkčné! Bol si v štátnej nemocnici v Anglicku napr? Ja áno a po úraze mi povedali, že nemajú tetanovku aby mi ju mohli pichnúť. Doktori väčšinou indického pôvodu, ti pomaly aj na zápal pľúc predpisu paralen. Školstvo? No, sme dedina na východe a máme komplet zrekonštruovanú školu, také digitálne učebne, hentake multifunkčné ihriska,... ale za to že deti sú sprosté ako talpa a lenivé, za to môže Smer Že si pustia do uší Rytmusa a majú v p... všetkých a všetko, že sa im rodičia nevenujú, za to môže Smer,... A potom ešte Putin však
9.9.2020 - 6:23
+6

Maross NR

 

som rad, ze si konecne zareagoval a uz mam jasno, sorry ale tie argumenty su uplne smiesne ..
... rozdiel je v tom a to nie som zaslepeny fanusik vlady, ako Ty tej predtym, ze tato kriza sa netyka nas, ale celeho sveta ..a keby neprisla korona, finanacna by tento svet dostihla onedlho...
..Fico vladol, ked sa ekonomike celosvetovo darilo .. dokonca mal jednofarebnu vladu, kde mohol si robit co chcel..aj robil, v negativnom zmysle .. namiesto reforiem, len socialne almuzny pre ovecky, bol spolutvorcom chobotnice, ktora prerastla cez sudnictvo, policiu a vsetkyi nstitucie az po tie najmensie miesta .. a aj v tych najlepsich casoch krajinu zadlzil a vobec nepripravil na horsie casy .. ale ved to dobre vies...
9.9.2020 - 7:47
+10

GZA

 

A tvoje argumenty? Však to sú samé prázdne frázy z médií.
9.9.2020 - 9:01
+2

mitoO

 

9.9.2020 - 9:04
+3

Sunkafit

 

Prepad hdp v nemecku 25 v anglicku alebo spanielsku 40 percent...ale ano na slovensku budeme v pluse
9.9.2020 - 9:47
+1

warn1ng

 

Pocuvaj ma sem. Si vytiahol priklad jednej statnej nemocnice v Anglicku. Chod sa pozriet aj do statnych nemocnic vo Svajviarsku, Nemecku, Francuzsku.. ked uz porovnavas. A hlavne, skus si ist trosku polezat do Slovenskej statnej nemocnice, hocikde... smiech ta veru prejde. Ano, su niektore oddelenia prerobene, ved by sa uz aj rozpadli, ale zdravotnictvo je na velmi zlej urovni. Takze to si nevytiahol velmi dobry priklad. Ved ceresnickou na torte su Razsochy v BA. To je dobra nemocnica som pocul. A o tom skolstve, ano z penazi z eurofondov (s ktorymi ma Smer pramalo spolocne, akurat to ze si z nich dobry kus nakradli) sa dost skol prerobilo. Ale nakupili sa take veci ktore sa NEVYUZIVAJU. Preco? Nato si odpovedz sam. Ja tu naozaj neobhajujem terajsiu vladu, ale obhajovat tu Smer? To naozaj? Ked si pisal o tych nemocniciach, Paska ako? Teraz je jeho rodina zavodou.
9.9.2020 - 7:59
+2

fany

 

Frey77-od Školstvo? až po koniec Ti dávam na balkóne každý deň.Tam máš pravdu na 110%.
9.9.2020 - 9:44
0

thovthKe

 

Re:Sheva7: "on počuva čo mu navrhnu odbornici ,on si to sam necuca z prsta otom nerozhoduje"
uff, mať tak vašu vieru, zaslepenosť, nádej či ako ten optimizmus nazvať.

Stačí pozrieť realitu prvého kola, ako počúval odborníkov ako rozhodnutia konzultoval, či vôbec (teda overená je konzultácia s dcérou ohľadne otvorenia škôl na posledné 2 týždne) a možno vaše tvrdenie poopraviť.
8.9.2020 - 23:24
0

borussia

 

Ze odborníci tak skoro ma vyzulo. A on je tomu šéfujem lebo je najvačší odborník
9.9.2020 - 7:48
+1

napolpoliak

 

Tak ver tomu že ti odborníci navrhujú len to čo chce ego maniak počuť.Boja sa o fleky,dotácie a to najmä Mikas
9.9.2020 - 8:15
0

Gargamel123

 

ty si hybernoval: posledne desatrocia...
8.9.2020 - 20:50
+2

GZA

 

Hádam hYbernoval...: keď už tak.
9.9.2020 - 9:04
0

hoKEjka

 

A ty srandista si myslis, ze s vladou snerakov by to bolo ine. 12 rokov prdeli na sport a korona opatrenia zaviedli spolu s Mikasom oni a este ake prisne. Ak si myslis, ze teraz by si nikde nenosil ruska a sedel by si na preplnenych stadionoch tak si na obrovskom omyle
9.9.2020 - 7:11
+7

Akademik

 

snw: no myslím, že oni musia najprv ten pád rútiaci sa raketovou rýchlosťou zabrzdiť, nakoľko tí predchádzajúci odborníci to riadili tak ako to v súčasnosti je ... a odborníci v športovom hnutío hokejovom ani nehovorím, doteraz len kamarádšaft .... tak nám pán boh pomáhaj.
9.9.2020 - 7:35
+1

mitoO

 

hokejove kluby:
Dane - ziadne
Zamestnanci - ziadni
(tak to asi Heger berie)

Ale nech dakto kurva spravi 3 - 4 akcie rovnakeho za mesiac, pravidelneho dlhorocneho produktu napr. v KE s priemernou navstevnostou 5k ludi, to by som si pozrel, kto by to dosiahol.
K ignoracii, je to pre mna nepochopitelne, aj ked som volic SaS a ta je sucastou vlady.
Klubom sa zakazuje podnikanie, je tu nejaka choroba, ktora sa moze na zimnych stadionoch viac sirit. Dovtedy rozumiem. Ale kurnik nejake odskodnenie za to, ze im pandemicke konzilium hygienikov a epidemiologov a pediatrov a neviem co este to podnikanie defakto zakazalo, by sa zislo.
8.9.2020 - 20:53
+11

HkmDetva

 

Takze aj tebe by chybali teple rozky v nedelu a aj ty si za to aby sa tu lepsie zilo podnikatelom ako zamestnancom...
8.9.2020 - 22:15
0

miko 75

 

Jedno bez druhého nejde, keď sa nebude dariť podnikateľom,tak ani zamestnancom, keďže väčšinu zamestnancov zamestnáva súkromná sféra.
8.9.2020 - 22:20
+5

fany

 

Lenže v tejto republike sa veľkopodnikateľom darí až-až a zamestnanci lížu labu.
8.9.2020 - 22:28
+10

mitoO

 

Ved prave preto treba zlepsit podnikatelske prostredie, aby velkopodnikatelia mali tiez problem zohnat kvalitnu pracovnu silu.
8.9.2020 - 22:36
+4

fany

 

A to sa podľa Šulina zlepší tak,že môžu vyhodiť zamestnanca bez odstupného kedy sa im zachce,alebo k lekárovi môžeš,ale P-čko nebudeš mať zaplatené,alebo Ti po 21 dňoch PN môžu krátiť dovolenku. A zohnať poriadneho zamestnanca majú aj teraz,ale vôbec ich to netrápi.
8.9.2020 - 22:44
+5

mitoO

 

To je krasa demokracie. Ak dostane dost hlasov, aby mohol aj taketo zasadne veci menit, tak ma na to plne pravo a mandat od obcanov.
Taky Fico ked dostal dostatocny pocet hlasov aby krajinu pohol uplne sam vpred, tak nesplnil nic, co slubil
8.9.2020 - 23:09
+5

HkmDetva

 

Uvidime co splnia tito dementi a potom si napiseme
8.9.2020 - 23:48
+2

Lukash_ke

 

ale ved to vyriesili hned, zacali zvazat z UA a SRB a najlepsie vlastne agentury napojene na tych spravnych ludi
8.9.2020 - 23:10
+2

mitoO

 

ficiaci a spriatelene agentury
8.9.2020 - 23:15
+1

Maross NR

 

Tých sem navozil ficov brat s bravčovým ksichtom.
8.9.2020 - 23:16
+1

Lukash_ke

 

ano pani na to narazam
9.9.2020 - 2:24
+2

hello, havarju

 

Skutočných podnikateľov na Slovensku až tak veľa nie je. Gro podnikateľov sú vlastne zamestnanci, ktorí robia na živnosť.
8.9.2020 - 22:56
+1

mitoO

 

Samozrejme, ze som za to aby boli obchody otvorene v nedelu. Tie ktore chcu. Ktore chcu byt zatvorene, nech kludne zatvoria. A miko ti napisal viac.
8.9.2020 - 22:30
+4

hello, havarju

 

Žiadny obchod, ktorý v nedeľu zarába, nezatvorí. Len, ak bude mať zakázané otvoriť.
8.9.2020 - 22:53
0

mitoO

 

A to je zle?
8.9.2020 - 23:10
+5

hello, havarju

 

To nehovorím, len konštatujem. Znamená to ale to, že je zbytočné hovoriť že, ktoré chcú zatvoriť, nech si zatvoria. Preto je celá debata o zatvorených obchodoch v nedeľu. Lebo ak majú byť zatvorené, tak im to musí niekto nariadiť, lebo inak nikdy nezatvoria.
8.9.2020 - 23:16
+2

thovthKe

 

Nie je to zbytočné: AgroMilk má predajne v blízkosti predajni Fresh. Fresh má otvorené denne, Agro končí v sobotu o 13. a otvára v pondelok. Agro chcelo, zavrelo.
8.9.2020 - 23:36
+3

Endstand

 

Áno napr. ja som za teplé rožky aj v nedeľu. Nezamestnanosť stúpa a zatvárať obchody (a teda prepúšťanie zamestnancov lebo je naivne si myslieť ze keď mam 10 zamestnancov a pracuje sa 7 dní v týždni si nechám ak zavriem v nedeľu. Jednoducho mi bude stačiť o jedného alebo dvoch menej).
A čo sa týka tých podnikateľov. Ak sa majú všetci tak super nechápem čo nejdeš robiť podnikateľa ty. Skus si zháňať zákazky, vyplácať ľudí, riešiť svoju firmu 7dni v týždni 16hod denne. Ja som skúsil a som spokojný zamestnanec. Ak sa budú mať dobré podnikatelia budú sa mať dobré aj ich zamestnanci. Samozrejme vždy sa nájde výnimka.
8.9.2020 - 23:50
+2

fany

 

A Ty vieš,že v obchodoch cez víkendy robia väčšinou brigádnici?A vlastne aj cez týždeň.
9.9.2020 - 0:04
+3

P24 BLOG

 

asi by sme mali rozlisovat: jedna vec sú veľké siete, iná malé predajne. vtipné je, že práve billa, tesco a pod najviac kričia, ako im strašne zákaz predaja v nedeľu ubližuje, pritom sami v prvých týždňoch korony tvrdili, že nie sú schopní mať pri sprísnených hygienických podmienkach otvorené 7 dní v týždni. u nich platí aj to, že tam vo veľkej miere pracujú brigádnici. potom sú tu však aj malé predajne, v ktorých pracujú väščinou zamestnanci. tam to má negatívnejší dopad.
9.9.2020 - 0:12
0

Endstand

 

Ale no vidim, kto má obsluhuje. Ak aj sú to brigadnicibtak tak všetko 40+, a robia tam nonstop. Ďalej športové obchody, banky, kníhkupectva, predajne hudobnín...
Zavrime potom pls aj lekárne, kiná, reštaurácie, divadla, hokejové arény, kiná.. VŠADE TAM ROBIA ĽUDIA..

a k brigádnikom. Ja som celú VŠ popri skole pracoval a fakt som bol rad zabtaku možnosť, tie peniaze som ptm otočil na pive, cestovaní, koncertoch takže netvarme sa ze ak by sme prišli o jeden deň v týždni nič sa nestane.
9.9.2020 - 7:29
0

azzurri

 

Ja si zase skor myslim opak a naivne si myslieť,že by prepúšťali,keby zatvorili nedele.robia krátky týždeň,dlhy týždeň.to je jeden týždeň streda,štvrtok a druhy týždeň pondelok,utorok,piatok,sobota,nedeľa.takze by robili tak isto len o nedeľu menej.a čo sa týka potravín tak majú pomaly polovicu brigádnikov a zamestnancov na TPP by asi ťažko kvôli zatvorenými nedeľiam prepúšťali.uz kvôli korone boli zatvorené obchody a nikoho neprepúšťali
9.9.2020 - 16:59
+1

P24 BLOG

 

frey: poprosím ťa, napíš mi meno jedného jediného slobodného umelca alebo umelkyne, kedže presne vieš, kto to je. ďakujem.
8.9.2020 - 21:25
+6

Frey77

 

Kalmus a na toho druhého anarchistu si nespomeniem
8.9.2020 - 21:47
+2

P24 BLOG

 

no vidís: napr kalmus nespadá ani do jednej z podporných korona schém, už vôbec nie do tej poslednej, ktorú spomínaš. je totiž už poberateľ dôchodku, takže na podporu nemá nárok. niekto iný?
8.9.2020 - 21:56
+5

jaroindi

 

Aj dôchodca má nárok na podporu: ked má živnosť a platí odvody
8.9.2020 - 22:11
+1

P24 BLOG

 

ale v rámci podpornej schémy, ktorá spadá pod všeobecnú podporu živnostníkov. nie v rámci schém, ktoré spadajú pod ministerstvo kultúry resp fond na podporu umenia. ono keby už chcem ísť úplne do detailu, tak tých 11 mega, ktoré sa stále omieľajú v súvislosti s kultúrou ad1 nie sú podpora, ale štipendium. ad2 prídu ľudom na účty tak cca o 9 mesiacov, keďže ešte nešla von ani len výzva (podľa mňa dokonca ešte ani nevedia, aké bude mať presné pravidlá). minimálne mesiac bude na predkladanie žiadostí, ďalší mesiac na ich posudzovanie, určite nejaký mesiac na ich prípadné doplnenie, ďalší mesiac, kým sa podpíšu zmluvy, čiže na účtoch budú tie prachy najskôr v apríli. a to som podľa mňa optimista.
8.9.2020 - 22:24
+5

Big Bear

 

Kto chce kam...ste tu zaslepene leboficovali, ako mienkotvorne media kazali, tak nech sa paci..prvy krat pokles realnej mzdy od 1993, spomalenie zvysovania minimalky, rusenie dochodkov.Lebo niesu peniaze, len nejakych 8 miliard eur. Ale je 84 milionov na konzultacie o eurofondoch pre mat*v*covu spoluziacku. Za to mohla byt postavena pekna moderna nemocnica, ked uz je tu taka strasna pandemia.. tak si to nepokazme
8.9.2020 - 21:25
+8

Sunkafit

 

raj na zemi tu ten Fico pre vas vybudoval
8.9.2020 - 22:07
+8

Maross NR

 

Pre niektorých hej. Oni sa o svojich vždy dobre postarali.
8.9.2020 - 22:13
+3

GZA

 

Však: "Robíme pre ľudí" a "Ľudia si zaslúžia istoty"
9.9.2020 - 9:15
+1

mitoO

 

tvl to su kktiny
8.9.2020 - 22:16
+6

B-MO

 

mienkotvorne media nadavaju na vsetkych, hlavne na vsetkych, ktori rozhoduju o tejto krajine a nespravaju sa tak, len treba vytiahnut hlavu z prdele a nemat politicke manicky za svoje modly a obhajovat ich, ked sa spravaju proti normalnym standardom. na zvysok radsej neodpovedam,..
8.9.2020 - 22:25
+3

ctibor

 

Ty nadavas niekomu do zaslepenosti, pricom sam pouzijes nie uplne fer argumenty.
Ano, znizili sa realne mzdy, ale predsa je tu epidemia. Je to hlavne kvoli poklesu miezd v gastre, hotelierstve atd. ktori nemohli podnikat a obmedzeniach pri cestovani, kedy cestovny ruch utrpel.
Pomale zvysovanie minimalky? To je co? Minimalka by sa mala zvysovat v tichosti na tripartite a nie velkohubymi vyhlaseniami ako tomu bolo za poslednej vlady.
S tymi dochodkami je to taka sprostost, ze sa az bojim, ze mas ozaj volicsky hlas. Par tyzdnov pred volbami sa SMER s SNS bali o svoje stolicky, tak z tvojich dani si odsuhlasili zvysovanie dochodkov. Ale tieto peniaze neboli absolutne rozpoctovane. Je lahke vsetko rozdat, ale tazsie uz hladat na to peniaze.
Tych 84 milionov bolo este za vlady SMERu, za tejto vlady doslo k podpisu. Blizsie som to neskumal, ale tak mozno ty vies nieco viac ohladom toho.

Jednoducho pises sprostosti...
9.9.2020 - 9:04
+2

radopKE

 

Akokeby tých pred nimi, šport zaujímal. Jedine vtedy, keď sa fotil úspech.
9.9.2020 - 1:43
+1

antinamor

 

Počúvaj ma ficovolič. Mohol by si prosím zmeniť portál a ísť pridávať svoje zmysluplné príspevky niekam na stránku skorumpcovancov, zlodejov a vrahov zo Súmračnej? Tá banda, čo tu vládla (rozkrádala všetko) 12 rokov by iste riešila opatrenia ináč, to je mi jasné. Iste by sa nemálo ušlo Kičurovcom, Kočnerovcom, Kvietikovcom z koláčika z EU. Súdruh Blaha by sem prípadne pozval spriaznených súdruhov z Bieloruska alebo najlepšie z Ruska, nech ti vysvetlia, ako skvele sa v tých krajinách neobmedzených možností žije. Na druhej strane musím priznať, že pán rigorózny mi v parlamente chýba, toľko nekonečných hlúpostí, čo dokázal tento hňup zo seba vypustiť je na dve knihy. Z toho jednu mám už doma.
9.9.2020 - 6:15
+28

KrebsKandidat

 

Pliagatorstvo vadi len u kapitana?
9.9.2020 - 9:02
+2

GZA

 

Myslím, že pán polygamisticko-plagiatorský mnohodetný úchyláčik už ex-kapitána dávno prešťal.
9.9.2020 - 9:22
+2

Akademik

 

Fray77: ... a čo nové sa tam dozviem prosím Ťa...
9.9.2020 - 7:29
0

HokejBJ

 

Inak nevie niekto koľko budú stáť lístky na Košice? Stále 7e ci2 išli dole?
8.9.2020 - 20:35
+1

HokejBJ

 

Jasne ci2 to je tak keď píšem z mobilu
8.9.2020 - 20:36
+1

Urpiner17

 

Nemyslím si, že hocikde na Slovensku pôjdu lístky dole. Hlavne pri tých opatreniach....nečudoval by som sa keby za zápas pýtali 10€.
8.9.2020 - 22:47
0

Eduardo

 

Nase Becko dnes lepsie ako nase Acko...
8.9.2020 - 20:38
0

Denisoo6

 

tak žochári za tu bojovnosť by ste si zaslúžili potlesk vypredaného zimáku...Pre prvo ligistou je tento pohár taky sviatok. Dúfam že ten kto to pozeral si odpustí reči o tipovaní lebo to si chlapci v žltočervenon za to čo predviedli nezaslúžia. Zvolen ma otrasnu obranu, 20 ročny fagani si to dovolili hodit medzi 2 bekov, slabučky aj brankár a útok neni tak hviezdny ako na papieri. Viedenský vyhasnutá hviezda.. uvidíme čo štvrtok
8.9.2020 - 20:38
+8

Dzunkes

 

Vyhasnuta hviezda?co si popil
8.9.2020 - 20:46
+2

MatoZV

 

ja s nim plne suhlasim
8.9.2020 - 20:47
+3

Dzunkes

 

hej..pojde do Popradu a bude hviezdit ale tam
8.9.2020 - 20:49
0

MatoZV

 

dnes mal hviezdit v TO a nielen on. Bud teda mali zly pristup a odflakli to (preco to neodflakol Slovan vcera? to my musime byt vzdy uplne speci?) alebo to fakt neodflakli. neviem co je horsie... jedna alternativa horsia ako druha.
8.9.2020 - 20:55
+2

nnestor

 

Tak nemuseli to chlapci odflaknut, treba uznať aj kvalitu súpera. Topoľčany zatiaľ perfektne, tak ako proti zámkom, tak aj poroti vám.
8.9.2020 - 21:19
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

O tipovani ano ale ich hracov si stihol zhodit...ano vasi sa snazili a Zvolen bol na vylete to je cele pocas sezony s plnou vaznostou by to vyzeralo inak...ale ked chceme mat takyto pohar nech sa paci
8.9.2020 - 20:49
+5

WINTERisCOMING

 

V Martine to iste, Detva 3x dotahovala a vyrovnala 4 sekundy pred koncom. Akoby nás podcenili. Miestami akoby my sme boli extraligista a oni naopak, z čoho pramenilo veľa vylúčených na strane Detvy. Systém tam bol, korčuľovanie bolo ok, cítiť Ernestov rukopis z vlaňajška. Šance boli aj na 3-4 zápasy, len to "dorastenecke" zakončenie. Paradoxné zápas nám odfajcil najskúsenejší hrac.
8.9.2020 - 21:23
0

NasHokej97

 

Tak Viedenský takto u nás hral do Januára. Potom mal mesiac kde čo to ukázal, ale bohužiaľ už je len tieňom toho čo býval.
8.9.2020 - 21:32
0

Westlund32

 

Ďakujem HockeySlovakia za úžasný prenos z Popradu kvalite 360 ktorý trval u mňa 3minuty....
8.9.2020 - 20:39
+3

mitoO

 

Videl som len 3. tretinu, ale v 5 na 5 sme boli lepsi. Skoda dalsieho trestu za 6 hracov... S tym by mali nieco robit.
Uroven zapasu super, aj by som sa cudoval, co take prazdne tribuny, ale bolo vypredane

Za barak:
shorturl.at/eNP04
8.9.2020 - 20:40
+5

mitoO

 

Este dodam, Reway mal sakra svetle chvilky.
8.9.2020 - 20:59
+11

tomas71

 

LM: Nebolo to dobre, ale myslel som, ze to bude ďaleko horsie strasne vela najazdov alebo prečíslení sme mali, aspoň dva góly z toho mali byt a tym trochu Bystrici sťažiť cestu za víťazstvom. Vedel by som nájsť par pozitív, ale celkovo stale slabo.
8.9.2020 - 20:44
0

MatoZV

 

Hokej som nevidel tak hodnotim podla vysledku. Je hanbou pre organizaciu HKM ZV prehrat na lade prvoligistu. Nechcem sa dozit toho, aby to hanbou nebolo. Dufam, ze velmi predbieham, ale vyzera to po mojom povrchnom zhodnoteni na uz druhy rok po sebe velmi zle zlozeny team. Mne sa pacil Plavuchov nos na skladbu teamu viac, ako ten Rybov. Nemozem si pomoct. Citim tu silny nabeh na dalsiu stratenu sezonu v nic nehovoriacich neemotivnych a nudnych vodach 4. - 7. miesta.
8.9.2020 - 20:45
+13

Dzunkes

 

Vlasto mal co to do seba
8.9.2020 - 20:47
+3

MatoZV

 

ano. ta sezona ma bavila. minulorocna nie. na ukoncenie sezony som reagoval tak miknutim plecom.
8.9.2020 - 20:57
+1

pinto1000

 

Ryba toto mužstvo neskladal.
8.9.2020 - 21:19
+1

MatoZV

 

a kto je ten umelec teda?
ja len viem ze vyhodili Plavuchu za 'zlu skladbu muzstva' (haha) a predstavili jeho nahradu ze nim bude Ryba. A ten sa pomerne casto k tomu vyjadruje, celkom mudro inac rozprava, problem je len to, ze ked to clovek cita o polroka neskor a vie ako to naozaj vypalilo tak chlap ma doma nieco ako opak krystalovej gule.

Napriklad:

http://www.hkmzvolen.sk/clanok/patrik-ryba-muzstvo-ma-silu-aj-charakter-tesi-ma-navrat-odchovancov
8.9.2020 - 21:53
+2

fany

 

No vidíš a keby si prečítal mňa,tak zistíš,že mám pravú krištálovú guľu, len sa všetci rehocú.A keď sa pýtaš KTO,len Ti pošepkám ,že Laco Čierny to nie je.
8.9.2020 - 22:12
+2

pinto1000

 

To máš článok z minulej sezóny. Teraz je managerom je Čierny
8.9.2020 - 22:24
+2

warn1ng

 

Pinto, aj ty sam dobre vies ze Cierny naozajstnym manazerom nieje. Ano je vedeny ako "generalny manazer" ale hracov zhanal niekto iny.
9.9.2020 - 5:32
+2

fany

 

A Ty vieš ,že generálny manažér je Čierny,ktorý oslovil možno 2-3 odchovancov.Manažér(aj to len preto lebo chce) je Ryba,ktorý hráčov väčšinou oslovuje a platí to p.Mráz.Ale nitky,čiže aj mená koho chcú,alebo nechcú ..........
9.9.2020 - 9:50
+1

Quick

 

Toho Eliáša tam Chovanovi dali asi za odmenu, že neodišiel.
8.9.2020 - 20:45
+3

Gargamel123

 

Chlapci korculovali,m akali,snazili sa: PP treningovo,ale maju dobre muzstvo,skoda ze nenastupia do ligy,Kovacik tiez avizoval v sporte,mozno aj dalsi...
8.9.2020 - 20:49
+4

mitoO

 

PP treningovo?
8.9.2020 - 20:54
+3

Gargamel123

 

je pravda,ze som nemal: dobreho fleka,celkom hore pod strechou,to prvych 5 minut zistujes ktori su nasi
8.9.2020 - 21:06
+2

ajwen77

 

Detvička si frcala na COXE
8.9.2020 - 20:49
+14

Sheva7

 

Elite maximalne 4 utok on nema čo v 1 utoku hladať
8.9.2020 - 20:52
+1

samajamado

 

V Martine 500 divakov, ti si idu svoje.
8.9.2020 - 20:52
0

Radovan123

 

Zrejme na to majú
8.9.2020 - 21:12
0

SniPer1991

 

SNV: Myslel som ze nebudeme stihat korculiarsky, ale bol som milo prekvapeny...este to trocha zohrat a bude to ono ...Rapac klobuk dole po tomto co prezil podat v prvom zapase takyto vykon, ked sa rozohra moze byt pre nas rozdielovy hrac
8.9.2020 - 20:52
+3

richardd6

 

Ako nevyznám sa, ale jedna vec má zaujíma všimol som si, že surak vychádza dosť vysoko z brány proti strele a par krát sa ledva vrátil, aby nedostal gól do prázdnej brány. Čiže otázka nevychádza veľmi vysoko proti strele?
9.9.2020 - 7:48
0

warn1ng

 

Ako zvolencania. Doteraz som to akotak trpel, ale toto co ste dneska predviedli na tom lade bola len ceresnicka. Mozete mi niekto vysvetlit v ktorom lese su Zuzin, Pulis, Viedensky, Bondra, Stupka, Betker, Nuutinen, Hammond.. atd. A to by som mohol pokracovat. Ved vsetkych tychto "tahunov" strcil do vrecka svojim vykonom 17rocny, slovom sedemnastrocny chalaniskom Jedlicka. Co neviem ci sa mam smiat alebo plakat. Obrana otras. Peto Hrasko neviem ci pri tom druhom alebo tretom gole bol niekde na parkoch v bufete, Betker ten sa asi aj korculovat cez leto zabudol.. Pre pana boha. Mame za sebou najviac pripravnych zapasov zo vsetkych timov extraligy. A progres 0bodov. Nic. Oremus s partiou neviem co ich od zaciatku pripravy dusia v tych formaciach ked ani jedna evidentne nefunguje. Ked dal v priebehu zapasu dokopy Hammonda, McPhersona s Nuutinenom, aspon sa na to dalo pozerat. Ale tiez si to tam ponukali ako keby sme vyhravali minimalne o pät golov. Zobudte sa chalani. Lebo na takyto hokej vam na zimak nepride ani tych 500ludi.
8.9.2020 - 20:53
+7

fany

 

A teraz sa mi môže smiať aj vedenie s celou kabínou.
8.9.2020 - 20:56
+4

warn1ng

 

Ty neryp. Dakujem.
8.9.2020 - 20:59
+1

fany

 

Čo rýpem? Ja slušne už štvrtý rok píšem kde je problém,len vy si idete stále svoje.
8.9.2020 - 21:11
0

warn1ng

 

Nie. Keby pises o tom ze je problem vo vedeni, dam ti zapravdu. Lenze ty pises hlavne o problemoch s legionarmi. No v tomto zapase som v tretej tretine videl snahu iba v ich utoku. Nikde inde.
8.9.2020 - 21:14
+2

fany

 

Vo vedení je problém iba jeden pánko a potom ešte jeden trojeurový sponzor,ktorý si robí čo chce.A áno a problém sú zámoráci,ale nie že oni konkrétne,ale cez nich sa najlepšie kšeftári.
8.9.2020 - 21:19
0

fany

 

A pokiaľ mám dobré info,tak jedného čo nevidieť predstavia.
A ešte k Zuzinovi. Ja Ďuriša nepoznám,ale veľmi zle sa to počúvalo.A dnes bol problém kde?
8.9.2020 - 22:19
0

warn1ng

 

Vsade...
8.9.2020 - 22:27
0

Athotis

 

V tomto s tebou súhlasím , Mráz je síce dobrý fanúšik hokeja ale vedie to na dve veci...keby to už konečne chcel nechať niekomu kto to vie robiť
8.9.2020 - 21:21
+1

Dzunkes

 

Tak to som zvedavy komu
8.9.2020 - 21:21
+1

pinto1000

 

Úplne kľudne Mrázovi
Svojmu bratovi
8.9.2020 - 22:25
0

Kain

 

Nejaký odborník tu nedávno písal, že Zvolen má lepší útok ako Slovan. Aši len potrebuje chvíľu čas, aby sa prejavil.
8.9.2020 - 21:18
0

Dzunkes

 

Obrane nevie pomoct takmer nikto len utocit a vzadu sa nestiha!
8.9.2020 - 21:19
+1

88Backo

 

Málo trénerov máte na lavičke ešte treba aspoň jedného
8.9.2020 - 21:21
+1

Dzunkes

 

teba to trapit nemusi Backo a kto je tam okrem Oremusa a Podkana?
8.9.2020 - 21:24
+2

Dzunkes

 

*Kmeca vlastne
8.9.2020 - 21:24
+1

88Backo

 

Aj si si odpovedal
8.9.2020 - 21:29
+6

Dzunkes

 

lenze Podkan je viac pri mladezi kamos
9.9.2020 - 6:42
0

fany

 

Ale na lavičke "A" stojí poctivo stále.
9.9.2020 - 9:51
0

Dzunkes

 

v tomto chyba nebude ze tam mame "troch"
9.9.2020 - 20:35
0

pinto1000

 

Tak poďme na to:
Všade na svete sa v prípravných zápasoch skúša rôzne zloženie formácii atď... Ale pán Oremus je v nejakom mimo-galaktickom móde. Len škoda že aj slepý vidí že to poskladal na ****.
Ďalšia vec pán Mráz: obrana? Čo ju podceňujete podľa mňa je dobrá...
No výborne aspoň všetci môžete vidieť ako sa rozumie hokeju... Ale hlavne že ho viac ako kvalita našej obrany zaujíma osud HC 05 BB! To mimochodom neútočím na BB.
Samozrejme gratulujem Topoľčanom. Zaslúžená výhra. Ale ak nadšenie porazí tzv. kvalitu tak je niekde problém. Ak som po MPZ vravel že mám dobrý pocit tak postupne akosi odišiel...
P.S. Nechcel som zatiaľ ale po dnešku úplne v pohode: Lacko Čierny ako GM no no no no comment. Oremus? No toho nechám tak na neho žiaľ ešte príde...
Však súdruhovia vedia čo robia
Len čo asi robí Nachbaur a Summanen...

8.9.2020 - 20:56
+4

TeR

 

Z Popradu dnes sklamanie, košickí chlapci v bielych pyžamách (no offense - čisté dresy bez reklám vyzerajú parádne) hrali 2. zápas spolu a podkurovali riadne - bodík zaslúžený. Predĺženie je lotéria, vyšlo dnes nám. Vylúčenie Košíc dnes (okrem gólovej presilovky) pre nás väčšinou znamenalo možnosť si ťukať 2 minúty puk popri mantineli. Po 7. prípravákoch som čakal trochu lepšiu hru no Košice to s nami uhrali. Máme hviezdny útok, ktorý dal 3 góly a slabšiu obranu, ktorá dostala 3 góly, čo viac k tomu...
Hráč zápasu z PP Prajso, ten tam lietal a makal, potešil aj Bjalo a tradične Pinči. Zagi pri Lušňákovi - úplne ho odpálime. Mullera som ani nepostrehol a Haščák mal asi 5 striel, inak nič. Mike vyzerá, ako keby bol miestami ešte v bazéne v Španielsku. Nechcem, aby to vyznelo ako negatívna kritika, chlapi dreli a miestami Košice točili, ale to aj oni nás a fakt som čakal, že ten útok bude dominovať oveľa viac. Dúfam, že vo štvrtok v MI to bude lepšie (Možno obmeniť presilovkové formácie)! Každopádne, JEDINE POPRAD!!!
8.9.2020 - 21:02
+6

fanusik995

 

suhlasim s tym zagrapanom..takyto center musi hrat v lepsom utoku
8.9.2020 - 21:44
0

TeR

 

Otázka je, v ktorom...centrov máme dobrých, Skokan "musí" byť v prvých 2 lajnách a Prajso hrá momentálne super. Bjalo tiež paráda, takže zložitá to téma...
8.9.2020 - 21:58
0

fanusik995

 

nehovorim ze by mal byt vyssie, ale zohnat nejakeho hraca, typu takac, leclerc, abdul.. k nemu by bolo idealnym riesenim
8.9.2020 - 22:07
+1

DavePP

 

Podľa mňa by namiesto Lušňáka ku Zagrapanovi veľmi pasoval Bondra. Len to je asi nereálne.
8.9.2020 - 22:34
+1

KKK

 

Lušňák nám je na nič... zaberá podľa mňa miesto perspektívnemu juniorovi... a Kľudne by som spravil útok Králik-Zagrapan-Paločko. By the way... čo je s Králikom prečo nehrá? Zranenie?
8.9.2020 - 22:35
+4

DavePP

 

To by ma tiež zaujímalo čo s ním je.
8.9.2020 - 22:36
0

TeR

 

vzhľadom na to, že Zagi bol najproduktívnejší hráč minulej sezóny, bola by "neúcta" ho dať do takejto lajny, kde má pomáhať rozvíjať talent ostatných...to môže robiť tak o pár rokov, teraz ho potrebujeme, aby bodoval tak ako minulú sezónu, čiže na krídla niekoho, s kým to potiahne.
Čo sa týka Králika, netuším, prečo nehrá, možno fakt to zranenie ale skôr by som tipol na to, že v prípravákoch sa dáva šanca Šotekovi a Mešárovi, aby "načuchli" k seniorskému hokeju a mohli v prípade zranení hrať v A-čku počas sezóny
8.9.2020 - 23:02
+1

KKK

 

s Handlom a Vandasom to ide lepšie Preisingerovi a zas dať Zagrapana do 2 útoku kvôli nejakej úcte neúcte k minulej sezóne...to je tiež logika radšej dajme hráča ktorý min. rok mal najviac bodov síce tá formácia bude horšia ako keby tam bol Preisinger ale aspoň sa neurazí... neviem no.. vždy ide o ice time... a myslím že Zagrapan je profesionál a vedel by to prekúsnuť. A čo sa týka rozvíjania... tak Paločka som mal na mysli v tom útoku Matuša bude mať 30 čiže neviem kde by mal rozvijnuť jeho talent je v najlepších rokoch. Ok Kralika beriem ale o rok bude mať 22 a potrebuje sa proste od niekoho učiť... Celkovo som to mal na mysli že králik by bojoval na tu čiernu robotu Zagrapan -> mozog rozdával by nahrávky resp. by to matušovi čapoval na gól..
9.9.2020 - 1:24
+1

Voevoda

 

No veru, este pred pripravou som pisal, ze zagi bude bez takaca v lese a tak aj je... To bol jediny hrac s ktorym vedel fakt vynikat (plus samozrejme aj s pincim ked ten zacal nahravat), takisto takac sa podla mna bude trapit v MI so soltesom vo formacii, to je solista ako vysity...
8.9.2020 - 23:09
0

erik24

 

podla mna Lušňák by mal ist papa, volny je stale Bondra, do obrany nam treba dvoch obrancov, miesto Kramara aj Mullera...Brejčák Jano a Erving? to by bola pecka...ohladom Ervinga su zevraj nejake spekulacie, co potvrdil aj Topska niekde, ze rumours...ak by prisli tieto tri zmeny, mali by sme velmi silny tim na vsetkych postoch...obrana je teraz slabucka...
9.9.2020 - 0:55
0

KKK

 

Osobne tiež mi príde zbytočne tu držať Mullera... ok má 21 môže byť lacný a podobne ale myslím si že to isté zahrá aj Romaňák...a aj tak je to legionár... Radšej si vychovajme obrancu zo svojej liahne...
9.9.2020 - 1:28
+1

patkof

 

Obrana bude vybavená do konca tohto mesiaca
9.9.2020 - 10:19
+1

doc.koniferum

 

Keď sa tak kukám na zostavu MT,možno to zlé nebude.Popravde z tých,ktorí skončili kariéru mi chýba len Brezniak.Toho by mal plnohodnotne nahradiť Marker.Podľa terajších súpisiek potešili TO a SNV,o dosť viac čo sa zostáv týka som čakal od MT aj ZA.Uvidíme,na play off budú tie kádre aj tak úplne iné.PS:nemám radosť z blížiacej sa sezóny.Cítim skôr znechutenie a odpor.Ak to má byť s obmedzeniami a pred prázdnymi tribúnami nech to ani neni.Však pre koho to ma byť,ak nie pre divákov?!
8.9.2020 - 21:02
+2

poseidon

 

Ahojte, vidím že Tlačenka HC Moris Košice v prvom útoku. Aj tam hral? A ako? (Alebo bol len napísaný?)
8.9.2020 - 21:09
+4

Zubo27

 

Zvolen... prečo? Naozaj nevieme ten hokej robiť... chceme, ale nevieme...
8.9.2020 - 21:12
+4

slapshot

 

Nájdem niekde záznamy z tých zápasov ?
8.9.2020 - 21:16
0

MaxSBA

 

Kamo, niektorí boli radi že vôbec boli streamy
8.9.2020 - 21:20
+3

slapshot

 

Spišskú som si chcel pozrieť
8.9.2020 - 21:54
+2

fagaf

 

A tipsport nedáva aspon zostrihy?
9.9.2020 - 4:02
0

LenTak93

 

nie, ani z ligy
robili to iba v TL a hádzalo sa to na ytb
9.9.2020 - 7:21
+2

wilkinson22

 

Neviem čo máme my(SNV) prvoligový klub spoločne z tipsportom, veď peniaze od tipsportu idú len extraligovým klubom,nie? a my smena to doplatili obmedzeny počet divakov a keď chces pozerať stream, zaregistruj sa na tipsporte, vsad a môžeš pozerať .... Ani takto má neprinútia podporiť hazard
P.S. keby nás klub alebo SHL mali podpísanú zmluvu napr. s Husté tak kto by to vysielal? Teraz Tipsport ryzuje na tom na čo nema právo u prvoligistov
9.9.2020 - 9:25
+1

fanke27

 

Potešil dnes vcelku kvalitný prenos Tipsortu zo zápasu PP-KE a hlavne ma potešil dobrý výkon Košíc. Oproti zápasu so ZV to bol veľký rozdiel a vôbec nebolo badať, že hráme len druhý zápas prípravy.
Musím vyzdvihnúť viacero individuálnych výkonov, v bráne dnes mal dosť dobrých zákrokov Sedláček, v obrane spoľahlivo Pavlin, Ružička, Baránek. Hlavne sa mi ale v útoku páčilo trio Pospíšil, Réway, Chovan. Pospíšil pre mňa najlepší útočník v oboch zápasoch doteraz, berie si na seba toho stále dosť, veci mu vychádzajú, v osobných súbojoch je silný, vie podržať a vybojovať puk, za mňa super. Réway mal okulahodiace momenty napriek tomu, že neodohral celý zápas asi kvôli kondičke, tretiu tretinu už hral pomenej, no ten talent tam je stále. Čo je super bolo vidno, že hokej mu chutil. A Miško Chovan hral tiež výborne. Ešte sa mi páčil Frič, ten tam nakorčuľoval toho kvantum a hlavne aj hokejovo vedel veci riešiť veľmi schopne. Plus Millého pochválim za chladnokrvný vinkel a Džugana, ten tiež mal svetlé momenty.
Inak nevie niekto prečo nehrá Vrábeľ?

z PP pochválim Bjalončíka, tomu dnes hokej chutil, váš podľa mňa najaktívnejší hráč
8.9.2020 - 21:24
+10

spartacus

 

Treba priznat ze Nitra nas prekorculovala a branila velmi dobre .brankar im tiez zachytal dobre !! Ich presilovky boli velmi nebezpecne a efektivne ! napriek 4 inkasovanym golom Pavlasa treba pochvalit chytal dobre za goly podla mna nemoze . 1 utok tiez pochvala ! Dufam ze treneri videli kde treba ešte zabrat! Teraz to negativne dnes som na lade videl minimalne 3 hracov zamkov ktory bojovnostou a hrou urcite zaostavali za obetavou hrou B.Fabryho .a bohu zial bol medzi nimi aj hrac menovat ho nechcem nebudem ktory je hlavne kondične aj hrou velmi nepripraveny (zatial ) ! V obrane tiez min. dvaja hraci uplne kondicne su velmi nepripraveny .Ordzo Mikuš Jurik uplne strateny na lade ! Jurik kondicne strasne slabe !
Gratulijem do NR zasluzena vyhra
8.9.2020 - 21:42
+7

BITCH PLEASE

 

Podla mňa to bol dnes fajn hokej, žiadna nuda. Škoda tých rýchlych gólov,čo sme dostali na začiatku tretin. St-Cyr začal zhurta, potom sa nejak vytratil. Prvý útok pekne zahral.
Lantoši nás vybavil.
8.9.2020 - 22:12
0

fany

 

V prvom útoku je aj ten 33 ročný ,čo už pred 2 rokmi bol vo Zvolene za zenitom a dnes 2 asistencie a zvolenským hviezdam pred zenitom šupol gól a asistenciu?

A spartacus. Viem,že odomňa to bude vyznievať všelijako.Keďže nemám kde ,hokej nevidím,len čítam.Jurík 2 zápasy a v oboch ledva zliezal z ľadu.Asi môže mať hocijakú kondičku,keď niektorým chlapcom
8.9.2020 - 22:38
0

spartacus

 

Fany: Jurik po striedaniach ledva schadza z ladu kondicka u neho zial strasne slaba .+ nema ziadne nahravky skoro nič je uplne strateny na lade a to iste v obrane Ordzovensky ten je na tom kondicne podobne ako Jurik. Ja som mal moznost vidiet zapasy
9.9.2020 - 5:54
+2

shadow

 

Hokej to bol veru lubivy, pokiaľ nám baterky stačili (cca 27minut) - forcheck im robil značne problémy. Nitra, po dlhšej dobe, znovu s istotou v bráne, s Lantosim, ktory sa bavil ako na žiackom tréningu a využitými presilovkami otočila zápas vo svoj prospech. Na ľade bol ešte z kádra súpera dosť viditeľný Šťastný, Holesinsky, ale aj "obľúbený" Čibino, vzadu dorazny (ale pod tlakom tiež chybujuci) Mezei, Cardwel a Svarny. Naopak od Daudu, Tvrdona som čakal viac. Za býkov na parádu hrajúca prvá útočná trojica a z obrany Holenda, potom dlhšie nič, Veyrynen, Rogoň a do brány sa tlačiaci Embrich. Obstojne odohrali zápas Fereta a Drtina. Zvyšok potrebuje pridať "plyn". Nvm co vykonal St-Cyr, že hráča jeho kvalít zaradili tréneri do 4.lajny, jemu treba partaka do útoku a budeme mat aspon 2 nebezpečné utocne zostavy. Vyzerá to ale, že obrana potrebuje vystuzit - už dlhšie nám tam chyba urastený tvrdas (nie zakerak) no a ešte aspoň 1 bek na úrovni Holendu - zahral opäť veľmi slušne. A keď nič z toho, tak makajme ďalej na kondičke, nech dokážeme systém "5horedole" hrať aspoň 2 tretiny. "Zámky pomä!"
9.9.2020 - 7:34
+1

KrebsKandidat

 

Ale hokej to bol dobry.
8.9.2020 - 22:58
0

Chamois13c

 

Naši dneska dietnejši vykon najma od stavu 3:1 mam pocit ze to bolo podcenene, nezvladnute presilovky na konci , pre košice zlaty bodik hrali solidny hokej ..z našich v priprave tradične vyborny prajsinger, vyborne bjalončik , vyzera to že Mikula momentalne musi riešiť otazku 2 centra , Zagimu 3 utok vobec nepristane fakt ale je že v priprave je prajso lepši ...uvidime čo štvrtok gratulujem chalani

P.S zapas vedla vidim že Ritchie Rapač sa do toho rychlo dostava 1+1, držim palce
8.9.2020 - 21:42
0

KKK

 

Či Zagrapanovi 3.útok pristane alebo nie je celkom podľa mňa jedno.. Vždy ide o Ice-time... aj Štrauch-Mlynarovič-Svitana hrali jedným časom 4.útok a nikto to neriešil... A navyše Marek mi príde ako celkom rozumný človek a nezdupkal by lebo hrá 3. Formáciu... kľudne sa môže stať že niektorej z prvých 2 to nepôjde tak to Mikula prehodí a zrazu môže hrať 1. Formáciu... čiže tak k tomu
8.9.2020 - 22:41
0

cipulis

 

Ku zagrapanovi svitana a ku pánom profesorom v 1 útoku Lusnak a ak sa ani tam nechytí tak papa
9.9.2020 - 6:22
+1

Mario zlemije

 

Lusnak: Hral proti MI s nimi v prvom a nevedel ani cez červenú prejsť žiaľ nie je to hokejista ktorý vie tvoriť iba držať puk. Už ked je tu tak skôr na oslabenia a pred brsnkovisko nech sa tlači do brány. Určite nevie namázat chleba hakymu ako svitana.
9.9.2020 - 7:57
0

cipulis

 

Tak potom tam hodiť palocka a Svitanu dat ku zagrapanovi nech si ma s kým poriadne nahrať, silu útoku treba rozložiť do viacerých formácii
9.9.2020 - 8:49
0

Eduardo

 

V RK celkom fajn hokej na to aky bol lad z ktoreho po 10 minutach uz bola kasa a puk viac tancoval ako sa klzal...
Prva tretina z nasej strany nic moc ,no postupne sme sa rozbehli ,hru zrychlili a potom uz LM trosku nestihal ale bojoval.
Z nasich sa mi pacil a naj:
isty Gajan v brane,z prehladom a umom hrajuci a burcujuci na striedacke Datel v obrane a bojovne jazdiaci naj v utoku Lamper.
Sedel hned nad nasou striedackou kde nebolo plexi tak si celkom prvy krat uzil celu komunikaciu na lavicke a bavil nas hlavne Winquist a jeho usmiate reakcie a hlasky v slovencine ako "woosla bee dam" a pod. ...
8.9.2020 - 22:01
+1

kolombo

 

A Tamasi este aj gol dal, co viac si priat . Snad im to aj dalej tak pojde .
8.9.2020 - 22:28
0

Eduardo

 

kolombo..: Inac.. najcastejsie meno na ktore ... co bolo pocut zo striedacky bolo od Javorcika...Aleeeex "toto a hento tak"..
8.9.2020 - 23:36
+2

PaliBB

 

A ako hral?
9.9.2020 - 6:46
0

kolombo

 

Snad z neho dostane co najviac, predsa len ak ma hrat druheho centra tak tam ho musi byt v zapase vidiet.
9.9.2020 - 9:31
0

advokatiss

 

Vsak bude, pri chybach.
9.9.2020 - 10:34
0

kolombo

 

Je to mozne a aj pravdepodobne. Ked mu tak klub veri, tak ja mu dam tiez sancu ukazat sa. Tento rok je na to aj tak idealna prilezitost. Navyse kym hrame pripravne zapasy az tak mi to nevadi. Hlavne nech ukaze progres, ma idealnu sancu.
9.9.2020 - 12:04
0

hello, havarju

 

Lantoši fantázia!
Šťastný paráda! Pre toto som ho nemal rád, keď hrával proti nám.
Na presilovky sa dalo po roku opäť pozerať.
8.9.2020 - 22:15
+9

Maross NR

 

Vcelku sa na to dobre pozeralo. Od druhej tretiny sme pridali. Bavilo ma to.
8.9.2020 - 22:20
+1

Corgi77

 

Tento tím bude hrať o špicu. Je tam všetko čo treba: mladosť,skúsenosť,šikovnosť,rýchlosť,brankár,tréner!
Teším sa na zápasy so samozvanou augustovou prvou štvorkou ktorí nerátajú, že je tu ešte aj nejaká Nitra.
8.9.2020 - 22:22
+4

KrebsKandidat

 

Povedal by som, ze uvidime, kde budeme. Akurat, skor neuvidime.
8.9.2020 - 23:01
+1

Render 77 Nr

 

Pss my pekne potichu nechaj to na iných tu špicu
9.9.2020 - 10:43
+2

michaelfrolík

 

HC Nové Zámky – HK Nitra

https://www.facebook.com/494129334067180/posts/2190880384392058/

8.9.2020 - 22:48
+1

sumobb

 

Nebojte, povolia viac divákov, teraz monitorujú prípravné zápasy či bude nejaká nákaza medzi divákmi. Zatiaľ som nepočul, bol som v ZV na turnaji, videl som 2 zápasy,spolu asi 2 tis.divakov,nepočul som zatiaľ že by sa niekto vyskytol s nákazou.
8.9.2020 - 23:00
+2

Gargamel123

 

ono sa to siri ako mor: nakazenych rapidne pribuda
uz niet pomoci tomuto narodu
a nie,nepisem o corone
skus citat zhora
9.9.2020 - 0:03
+1

trevor

 

No takto..nie je jedina sezona, kedy ZV muzstvo neurobi haMbu klubu a fanusikom co i len jednym zapasom. Tuto sezonu sa tak stalo hned v priprave resp. pohari. Nijako nechcem znehodnotit vykon Topolcian, ale budem sa venovat ZV. Do 0:2 sa super nedostal z vlastnej tretiny, potom sme dostali dva lacne, chytatelne goly a posrali resp. zosypali sme sa. Na lade prvoligistu. V plnej zostave, s kadrom, ktory uz x-ty rok ma hrat o titul (podla tych tam hore). Kazdy rok je to tim o tom istom, dostane gol, dva a zosype sa kdekolvek. Toto silne timy nerobia. Dnes uz trosku menovat budem. Prvy utok neviditelny, Peto Zuzin zaduseny na centri, Rado Pulis zatial nenastupil. Hammond si moze pomaly balit kufre, ma byt elitny center a je bohuzial horsi ako mlady Jedlicka. Trotter bol mfpcista, ale o dve triedy lepsi hokejista, ktory z McPhersona spravil skoro naj hraca ligy. S Hammondom a neviditelnym Bondrom McPherson ani neexistuje. Akonahle tam prisiel Nuutinen v tretej tretine miesto Bondru, ten utok ozil. No a s Viedom bohuzal uplne suhlasim, ten je zatial naozaj sklamanim, aj ked v subojoch je velmi silny, je to malo. Obrana je jeden des, ktory dnes Hracho vyjadril nadhernou asistenciou na gol Topolcian, ktorou rozhodol zapas. K tomu viac ani netreba, to vidime vsetci. Ten tim zatial nema ducha, nema tvar, nic. Gratulujem Topolcanom, aj ked lepsi neboli, vyhrali zasluzene, pretoze oni na tom lade mali aspon toho timoveho ducha. V Trencine ocakavam, ze s touto hrou, ktoru predvadzame celu pripravu, dostaneme obligatnu stvorku, patku a v pohari sme vybaveni na tuto sezonu. Ale aspon budeme moct viac trenovat miesto zapasov v nejakom pohari, urcite je a bude co zlepsovat.
8.9.2020 - 23:36
+3

Hrobar

 

Opísal si to presne ako keby to bol zápas, ktorý nadväzuje výkonovo na minulú sezónu.Ty si to načrtol a aj chalani vyššie - tie útoky sú naozaj čudné poskladané, človek má pocit, že len začíname prípravu. Každopádne to chce čas a hlavne jedneho-dvoch spoľahlivých bekov.
9.9.2020 - 0:14
0

Tokino

 

Vy nemate trenera, brankara a ani obranu tento rok titul asi ee...
9.9.2020 - 7:09
+1

GZA

 

Bohužiaľ, je to presne tak. Zatiaľ žiadny progres. Oremus, niektorí legionári plus slovanistické trio budíček.
9.9.2020 - 10:27
0

erik24

 

budeme diskutovat aj o hokeji? dakujem...politikaportal.
9.9.2020 - 0:40
+3

PaliBB

 

Neznasam, ked pridem na hokejovy portal a nejaky blazni tu diskutuju o hokeji.
9.9.2020 - 6:50
+24

BlackCrow

 

"Chceli sme začať aktívne, no chlapci sa asi zľakli súpera, ktorý práve vyhral turnaj."

Ideš Džony
9.9.2020 - 5:29
+3

BieloModra

 

som pri 150 tom prispevku a este som sa nic o hokeji nedocitala tak ako to ti nasi Corgoni hrali ?
9.9.2020 - 7:09
+10

N-R-N-R

 

zevraj od 2. tretiny fajn ... Lantosi ten si hral svoje a z obrany NZ si spravil kuzelky. Stastny presne vie kde ma stat, skratka maju nacvicene signaly, co mi par sezon chybalo (a ak mali, tak im nevychadzali) ... BTW, tesi ma Slovakov gol !
9.9.2020 - 7:57
+1

BieloModra

 

Vdaka myslim ze ten kto sleduje nasu hru tak musi vidiet velky rozdiel oproti min sezome ta priprava a radim tam aj tento KSC je uplne o niecom inom jasne ze vela faktorov treba brat do uvahy ale zatial fajn drzim Robovi palce tak dufam ze rozkorculovanie mal pred zajtrajskom fajn ze sa budu vsetkym vyhybat zranenia a nas brankar bude oporou aj nadalej ...Simon Nemec ako hral?
9.9.2020 - 8:03
0

N-R-N-R

 

to ti neviem povedat, nakolko som zapas nevidel (som anti-tiper ) .. ale myslim ze nanho je spolah vzdy, a v kazdom zapase (aspon co som bol na domacich pripravakoch doteraz) nieco zo svojej umnej hry predviedol.
9.9.2020 - 8:17
0

BieloModra

 

No tak to nas je viac tak vyhra tesi a bola by parada keby sme hrali 60 min vdaka
9.9.2020 - 8:23
0

Nerkio

 

Tu sú aspoň góly https://www.facebook.com/494129334067180/posts/2190880384392058/?vh=e&extid=hevsJS63shCG8WZz
9.9.2020 - 9:19
0

BieloModra

 

Dakujem, zlata
9.9.2020 - 9:45
+1

richardd6

 

Včerajší prenos na tipsporte snv - Michalovce jedna katastrofa viac to seká jak to ide.
9.9.2020 - 7:46
0

fanke27

 

veľa ľudí sa tu sťažuje na kvalitu prenosov z Tipsportu. Mne tie prenosy idú vždy super. Sekanie môže byť kvôli tvojmu PC / internetu. Mne nesekal ešte ani jeden prenos
9.9.2020 - 7:51
0

KrebsKandidat

 

Aky prehliadac pouzivas? Na Chrome mi cely Tipsport vacsinou pravidelne seka a cez Mozillu az po 30 minutach.
9.9.2020 - 9:05
0

richardd6

 

Aj opera seka
Keď som na mobile cez safari pozeral išlo lepšie
9.9.2020 - 9:12
0

N-R-N-R

 

chalani, pustite si to cez internet explorer
9.9.2020 - 9:27
+1

hello, havarju

 



pozeral som na mobile cez chrome - pripojenie - dáta orange - bez sekania, bez problémov
keď som prepol na Wifi obecné siete - sekalo

okrem typu pripojenia - to sekanie zrejme závisí aj toho na akom zariadení to pozeráte aký počítač, aký mobil ...
9.9.2020 - 9:48
0

fagaf

 

Ja som to pozeral cez appku a super kvalita to iste ale nemozem povedať o prenose cez szlh.
9.9.2020 - 11:36
0

richardd6

 

Plus kuko má lepšiu palivovú techniku a viac si dovolí jak zahraniční hráči Michaloviec
9.9.2020 - 7:51
+1

LeonardoDavinChi

 

a čo tankuje?
9.9.2020 - 11:36
+1

N-R-N-R

 

Natural 100ku na Shellke
9.9.2020 - 11:53
+2

Westlund32

 

Inakšie mohli by sme rozdeliť útoky takto:háky - davo-bjaloncik 2.majky-handlo - prajs. 3pinci - zagi-matus palocko. 4utok juniori a Lusnaka poslať kade ľahšie
9.9.2020 - 7:49
+3

pepan95

 

+ Muller na legionara slabota
9.9.2020 - 8:00
+2

cipulis

 

Bjaloncik vie hrať krídlo?
9.9.2020 - 8:53
0

Westlund32

 

Nehral už skokan krídlo v ke ?
9.9.2020 - 10:27
0

KKK

 

Skokan vie zahrať aj krídlo ja si pamätám v Repre že hral na krídle..
9.9.2020 - 11:52
0

gta98

 

https://mytatry.sme.sk/c/22481521/hascak-preskocil-platovy-strop-jurinyi-mam-indicie-kto-mi-podpalil-auto.html

Mohol by niekto kto ma predplatne to sem supnut? Myslim, ze zaujimave citanie bude.
9.9.2020 - 7:58
+1

LenTak93

 

https://tinyurl.com/hascakPP
9.9.2020 - 8:08
+5

gta98

 

Vdaka.
9.9.2020 - 8:10
0

Corgi77

 

Hokejový portál a polovica príspevkov o politike a cirkvi. Prečo sa to nemaže??
9.9.2020 - 8:24
+10

fanpp

 

A akého obrancu môže íst co tu ma byt do začiatku ligy?
9.9.2020 - 8:26
0

Westlund32

 

Dneska som videl pri aquacity známeho obrancu
9.9.2020 - 9:13
0

fanpp

 

Meno?
9.9.2020 - 11:49
0

cipulis

 

Roman Gavalier
9.9.2020 - 14:11
+3

MaxSBA

 

9.9.2020 - 14:40
0

Westlund32

 

môj sused je s nim rodina ale je to odchovanec koho som videl
9.9.2020 - 15:53
0

Chamois13c

 

Predpokladam ze by malo ist o toho Ervinga ale ktovie no
9.9.2020 - 8:34
0

patkof

 

Erving je už vo Fínsku podpísaný, podľa mňa to bude brejčak
9.9.2020 - 10:25
0

erik24

 

nieje podpisany vo Finsku, bol na skuske v byvalom klube z ktoreho prisiel do Popradu, odohral za neho aj priatelsky zapas, ale podpisany este nieje...
9.9.2020 - 11:23
0

dejvidBB

 

No Brejcak to nebude ten ju u nas
9.9.2020 - 10:42
+3

kolombo

 

Keby sa len dohodli, to by bola parada. K tomu este nejaky solidny utocnik a bolo by to super.
9.9.2020 - 12:08
0

Mato-Mi

 

Tato stranka by sa mala premenovat na Politikportal.net
9.9.2020 - 8:49
+5

pepan95

 

Pevne verím že ten Erving výjde..Za mňa top legionár aký tu hral a to pár rokov spátky bol Lundberg môj favorit
9.9.2020 - 8:53
0

urpinik

 

Pozerám článok a vidím cez 200 príspevkov pomyslím si ľudia sú hladní po hokeji otvorím a " prd makový" 90 % vecí čo tu nemá čo hľadať škoda
9.9.2020 - 8:59
+10

Mato-Mi

 

Som na tom rovnako, kym som sa preklikal k prispevkom o hokeji, uz som mal unavene oci
9.9.2020 - 9:06
+4

speedman

 

Keď tak veľa ľudí by nám o sebe chcelo povedať viac. Milé je to.
9.9.2020 - 10:04
+3

Dzunkes

 

hej ze
9.9.2020 - 20:44
0

MaxSBA

 

Pána ako sa vie úplne zbytočne zaplniť táto diskusia kopami hnoja. Ľudia riešte hokej a nie politiku. Človek sa ide odventilovať na športovú stránku a tu tiež politika.
9.9.2020 - 11:11
+7

NasHokej97

 

Na Youtube kanáli kde sa doteraz dávali veci z Tipsort Ligy premenili a dali tam highlighty zo zápasov Kaufland Cupu. Tak teda dúfam že zostanú záznamy a highlighty z ligy.

https://www.youtube.com/channel/UCVQZpAqG8JRdUJS4ELRvgiw/videos
9.9.2020 - 11:39
+1

slavco

 

PRECO NEMAZETE POLITICKE PRISPEVKY TOTO JE HOKEJPORTAL!!!: kto ma tie s.acky citat - som tu aby som cital o hokeji a nie polovicu postov o xujovinach a ani nevidim nic k hokeju???
9.9.2020 - 11:58
+14

chimli

 

Pretože u niektorých jedincoch končí mentálna výbava pri LEBO FICO.
9.9.2020 - 13:25
+8

29kubko10

 

Keby chcem čítať takéto veci , tak idem na inú stránku nie sem , takže plne súhlasím, toto je dosť mimo... Alebo ide o to, aby bol článok najklikanejší ????
9.9.2020 - 13:35
+4

nerorome

 

1.) Včera veľká zvolenská hokejová haMba
2.) Zloženie obrany treba riešiť (Betker sa snáď do začiatku ligy preberie, Melancon hral iba prvý zápas, Hraško a Kubka bohužiaľ už asi za zenitom výkonnosti, Hatala/Michalčin/Meliško/dupľom Gajdoš na opory defenzívy v mužstve, ktoré chce mať vysoké ambície, zatiaľ zďaleka nemajú)
3.) Máme obsadených zatiaľ 6 legionárskych miest, preto 1 zahraničný obranca asi bude nutnosť ešte pred začiatkom ligy + treba skúsiť vybaviť hosťovanie Miša Ivana z Pardubíc, kde je pretlak kvality v obrane a podľa nasadzovania do prípravných zápasov to uňho žiaľ nevyzerá, že by mal mať miesto medzi 6-7 najvyťažovanejšími bekmi
4.) Ofenzíva je silná "papierovo", ale väčšina hráčov to zatiaľ nepotvrdzuje, pričom osobne si myslím, že máme úzky káder útočníkov, v podstate len 12-13 použiteľných na ligu (Chlepčok či Ďuriš sú zatiaľ fakt len "vata" na doplnenie kádra)
5.) Oremusovo tvrdohlavé nasadzovanie rovnakých útočných formácií by už asi po 7 zápasoch bolo načase prehodnotiť a zajtra v Trenčíne vyskúšať nejaké zmeny (nakoľko predpokladám, že center Marco Halama je stále out, tak prvá lajna čisto legionárska, v druhej vymeniť na centri Zuzina s Pulišom a k nim na krídlo Stupku, do tretieho "silového" útoku k Vieďovi s Kelemenom nasadiť Bondru, štvrtý útok ponechať Tibenský - Jedlička - Marcinek)
6.) Horšie ako včera to už snáď v tejto sezóne nebude
7.) HOWGH !

9.9.2020 - 12:07
+2

warn1ng

 

Vsetko v pohode. Ale neviem ci je dobra varianta Kelemen-Viedensky-Bondra.
9.9.2020 - 13:11
0

nerorome

 

Orel dal Bondru k zámorákom, keďže si isto všimol, že minulú sezónu V Slovane mu to so St.Pierrom a Basarabom celkom dobre šlapalo. Ale v kombinácii s Hammondom a McPhersonom to u nás zatiaľ moc neštimuje. Ťažko povedať, či s Vieďom a Milošom by si sadli, ale nejaké zmeny formácií treba skúsiť.
9.9.2020 - 15:47
0

Hanzal61

 

Mame to tu cierne na bielom on pozeral na cisla a na peniaze sam povedal je to biznis necakajme srdce a klubizmus od takych https://sport.aktuality.sk/c/459780/nova-posila-michaloviec-hokej-je-biznis-musite-sa-pozerat-aj-na-cisla/
9.9.2020 - 13:11
+3

Daewo_KS

 

Od akych “takych”? Akoze Kanadanov?
9.9.2020 - 14:28
0

Hanzal61

 

Pochopitelne...
9.9.2020 - 15:37
0

Nerkio

 

Tak zas netreba ich všetkých hádzať do jedného vreca ...U nás Judd a Mitch sú toho príkladom ...Bb mala tiež legionárov ktorý nemali problém zostať dlhšie
9.9.2020 - 15:50
+1

Big brother

 

Ved ja neviem kto to čakal od neho, ved to je uplne logické a pochopitelné. Ani mu to u nás nikto nezazlieva.
9.9.2020 - 16:36
0

MaxSBA

 

S účinnosťou od 10. septembra 2020 do odvolania sa podľa § 48 ods. 4 písm. d) zákona č. 355/2007 Z. z. všetkým fyzickým osobám, fyzickým osobám – podnikateľom a právnickým osobám zakazuje usporadúvať hromadné podujatia športovej, kultúrnej, spoločenskej či inej povahy v exteriéroch v jednom okamihu v počte nad 1000 osôb alebo v interiéroch v jednom okamihu v počte nad 500 osôb.
9.9.2020 - 16:25
0

matus93

 

Dobre takže popradčanov si škrtáme .. niekto další ?
9.9.2020 - 16:49
+3

Chamois13c

 

Pohoda tak vlada pome kluby odskodnovat podla priemernej navstevy, verim ze balik penazi maju nachystany
9.9.2020 - 18:53
+2

Nerkio

 

Vraj Kluby spolu z hráčmi ,chystajú neaku formu protestu ..Zajtra sa dozvieme viacej
9.9.2020 - 18:57
0

Corgi77

 

Od zajtra teda začína tikať klubom umieračik.
9.9.2020 - 19:50
+2

Dzunkes

 

aspon Detva bude mat vyprrdane
9.9.2020 - 20:49
0

erik24

 

Telensky by to financne pokryl tie vypadky kvoli fanusikom, ale pre koho ten hokej robit?
9.9.2020 - 20:00
0

MaxSBA

 

Katastrofa, tieto opatrenia + Sagana penalizovali. Ach jaj. No nič dnes si musím vypiť.
9.9.2020 - 20:40
+1

hello, havarju

 

Opatrenia, samé opatrenia.

V Británii dnes znížili zákonný limit na všetky zhromaždenia z 30 na 6 osôb. Výnimku majú školy, svadby, pohreby a organizované kolektívne športy.
9.9.2020 - 21:01
0

erik24

 

v Čechach sa uz vyjadril Jagr a ine osobnosti, na stadiony ludia budu chodit co sa nebudu bat covidu....
9.9.2020 - 23:12
0

thovthKe

 

500: kusov v Stílke sa stratí a v podstate ani z toho vzišlé vstupné neutiahne réžiu.
To som zvedavý či sa pre kluby "dohodne" dáka kompenzácia?
9.9.2020 - 23:34
0

Nemehlo

 

Pozri si na finstate zisky hokejovych klubov, keby ich mali kompenzovat na zaklade nich tak by este kluby museli platit statu. Narokovat si kompenzaciu ked statu na daniach a odvodoch skoro nic neodvedies je usmevne.
10.9.2020 - 9:56
0

thovthKe

 

Ok: Písal som len o tom, že 500 účastníkov (teda nutné odrátať samotné mužstvá a usporiadateľov), teda povedzme 400 platiacich divákov, nedá ani sumu ktorú vytvorí réžia tohto zápasu.

Ináč ak klub ekonomicky vychádza na nulu, potom čo je divné, ak pre zákazy ide do mínusu a ten rozdiel si nárokuje ohradiť?
10.9.2020 - 17:24
0

pepan95

 

OT:: V drese Popradu na skúške Marek Hudec vie mi nejaký Slovanista napísať čo od neho čakať??..Ďakujem
10.9.2020 - 11:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

SKA Petrohrad - Avangard Omsk 5:2 v pondelkovom zápase (3)

Hráči Lokomotivu Jaroslavľ zvíťazili v pondelňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Salavatu Julajev Ufa 5:0. Pripísali si tak deviatu výhru v sérii. Nižnyj Novgorod zvíťazil v Magnitogorsku 3:2 po predĺžení, hoci ešte päť minút pred koncom riadneho hracieho času prehrával. Rozhodujúci gól strelil v tretej minúte predĺženia bieloruský útočník ...
včera o 20:02 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov