Diskusia: Lukošik napokon nepokračuje v Slovane, prijal ponuku zo zahraničia
Slovenský hokejový útočník Adam Lukošik napokon nebude v sezóne 2025/2026 pôsobiť v HC Slovan Bratislava. Hoci v materskom klube nedávno podpísal zmluvu na dva roky s opciou, napokon sa rozhodol uplatniť klauzulu o možnom odchode zo zahraničnej ligy. Lukošik o tom informoval vo videoodkaze, ktorý Slovan zverejnil na sociálnych sieťach.
Dvadsaťtriročný útočník odohral v uplynulej sezóne 36 zápasov, v ktorých nazbieral 13 kanadských bodov za 9 gólov a 4 asistencie. O časť sezóny prišiel vinou zdravotných problémov. Jeho ďalšie kroky smerujú do zahraničia. „Prišla ponuka z lepšej ligy a rozhodol som sa ju využiť. Chcem sa posúvať vyššie. Neodchádzam natrvalo a budem rád, keď sa niekedy do Slovana vrátim," konštatoval Lukošik.
- HeLiXo
- Joj jak som si hneď spomenul na x diskusií kde sa toto riešilo
tak mal pravdu napokon
- 3.6.2025 - 19:15
- +3
- ElMarkoElKlingac
- Problemom nebola pravda, ci nepravda, tu nikto nerozporoval, len protiargumentoval preco to nedava logiku, ale problemom bol sposob podania, komunikacie, argumentacie ci obhajoby relevantnosti tvrdenia.
- 3.6.2025 - 19:26
- +7
- FeroMotyka
- Stačilo sa ospravedlniť a uznať, že mal pravdu. Tieto omáčky sú zbytočné
- 3.6.2025 - 21:26
- +15
- zahorak009
- A ty nie?
- 3.6.2025 - 21:43
- +3
- Aladár Miazga
- nesranduj
- 3.6.2025 - 21:44
- +1
- zahorak009
- Keď môžeš ty,prečo nie ja?
- 3.6.2025 - 21:49
- +3
- Aladár Miazga
- Ale ja som nežartoval.
- 3.6.2025 - 21:50
- +1
- dusan1980
- Zase politolog...ach jaj
- 4.6.2025 - 9:52
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Za co? Za to ze je saso? Nemam dovod. Tym je, ci Luko siel prec, ci nie, to na tom nic nemeni. Dovody su vyssie spomenute.
- 3.6.2025 - 22:08
- +6
- fabbeN
- Preco by si ho skrtal, Lukosik podpisal uz vlani novu zmluvu, je na bilboardoch a reklamnych predmetoch k novej ere Slovana, stal sa marketingovou tvarou "noveho SLovana", ale ty prides a ides Nam tvrdit ze odchadza, nie? nesranduj prosim ta ..
Načo sa budem obhajovať za niečo, čo si hneď zmietol zo stola ako neexistujúcu vec. Veď čas vždy ukáže, tentokrát to nebol týždeň ako sa mi donieslo ale dlhšia doba. Ak ste chceli viac info mali ste mi písať do správy (ako to niekto urobil a dostal konkrétnu odpoveď) ja tu kluby a ponuky vyťahovať nebudem pre celú diskusiu. - 4.6.2025 - 11:46
- +3
- ElMarkoElKlingac
- Ked uz teda kopirujes "A". nakopiruj sem aj to "B", ako si tam zbytku tazajucich ludi odpisoval povysenecky a arogantne .. Pre uceleny pohlad, ja to hladat nebudem, nestojis mi naozaj za to, prepac.
- 4.6.2025 - 13:11
- +6
- Janci24
- Kto vie, kam smerujú jeho kroky?
- 3.6.2025 - 19:18
- +1
- Slovanista77
- Vary
- 3.6.2025 - 19:19
- 0
- matell157
- Vari?
- 3.6.2025 - 20:32
- +2
- Svarog77
- Aj pečie.
- 3.6.2025 - 20:41
- +2
- Demon
- Vari su to Vary?
- 3.6.2025 - 23:04
- +2
- Aladár Miazga
- lebo nemá ženské tvary
- 3.6.2025 - 23:20
- 0
- Ricardinho13
- ...a predsa sa tak tvári
- 4.6.2025 - 8:07
- 0
- fank one
- Asi ho niečo kvári
- 4.6.2025 - 9:08
- 0
- patkof
- Niečo mu ostalo na kári
- 4.6.2025 - 12:38
- +2
- evgeni71
-
- 4.6.2025 - 13:25
- 0
- gabby
- Havlicek je amater ako bol aj Oto a co jeden zacal druhy iba nasleduje ale zase nezaskodi ked si hokejovy Slovan prejde rovnakou cestou ako ten futbalovy 🫡 nic v zlom ale hokejovy Slovan este velmi dlho nebude nahanat strach ci dominovat v lige
- 3.6.2025 - 19:20
- +6
- Slovanista77
- Si nám dal💪
- 3.6.2025 - 19:25
- +4
- axxel
- A čo mal ako robiť Havlicek ... ved ho podpisal na 2 roky, mal vystupnu klauzulu ktorú využil ... väčšinou sa tie klauzuly využívajú počas sezóny, toto je také neštandardné... Havlickovi sa da vycitat fak velmi veľa, ale toto nie
- 3.6.2025 - 19:27
- +7
- gabby
- ja nikomu nic nechcem dat ako pise kolega vyssie ani neviem ci Havlicek je schopny manazer, ja som iba pohlad ze on je pre mna rovnaky amater ako bol ten nenavideny Oto 🫡 tot vsjo 😉
- 3.6.2025 - 19:44
- +1
- bigi
- o vidis sam si to popisal a este pridaj k tomu to ze ho pouzivali ako marketingovy tah na novu sezonu aj ked vedeli ze odchadza
- 3.6.2025 - 21:17
- 0
- strojar
- Napríklad nemusel s Lukošíkom podpísať zmluvu s tou výstupnou klauzulou.
- 3.6.2025 - 21:22
- +4
- axxel
- Inak by mu ju nepodpisal
- 4.6.2025 - 7:38
- +3
- sebot
- Ja nepochopim hlavne ze dal Lukosikovi vobec klauzulu o prestupe do zahranicia. Ved ma 23 rokov a zmlivu ako keby mal 50 bodov, to este nie je klucovy hrac preboha aby takuto zmluvu dostal.
- 3.6.2025 - 21:35
- +3
- NasHokej97
- Tak keď sme tu klazulu (vraj) nechceli dať Rosandičovi - a ver tomu že ten SK obranca jeho kválit by sa nám minulu sezónu hodil - tak aj keď mám o Havlíčkovi svoju mienku, nemyslím si že by to tam dával pre sradnu králikov.
Kľudne mohol podpísať do ZV,KE,BB či PP kde by mu tú klauzlu možno dali. Ono v Slovane to nebolo tak že to stavali na ňom, takže 3. formáciu čo hral v Slovane by zahral hocikde - ba možno ešte lepšiu pozíciu v mužstve. - 4.6.2025 - 13:59
- 0
- granlund84
- Toto sa stáva všetkým hokejovým manažérom. Celý hokejový ekosystém je postavený na hlavu. Vo švédsku ma nejeden hráč tak isto zmluvu, príde NHL a za almužnu odchádza. Koncepcia a výchova mladých nemá absolútne žiadny zmysel.
- 3.6.2025 - 21:11
- +1
- len_tak
- Toto by som Havlíčkovi nevyčítal. Sám v rozhovore povedal a následnd aj Kúdelka v inom, že budú radi keď Lukošíka a Kráľoviča posunú do lepšej ligy. A tiež to určite nebolo zadarmo, nový klub musel zaplatiť odstupné za ukončenie zmluvy so Slovanom.
- 3.6.2025 - 22:07
- 0
- evgeni71
- keďže mal klauzulu tak ťažko
- 4.6.2025 - 7:43
- +2
- bigi
- minimalne vtedy ked ste vyplkavali o tom ako si kupujeme rozhodcov
- 5.6.2025 - 6:39
- +3
- topska
- To ale nebol strach ale tragikomedia
- 5.6.2025 - 12:03
- 0
- OUTBLAST
- To zvládajú aj posledné tri sezóny aj napriek biede slovana🤭
- 6.6.2025 - 15:57
- +1
- len_tak
- Adam ďakujeme: Na tohoto hráča ma baví sa pozerať. Nevypustí jediné striedanie. Už si nepamätám kto z komentátorov to povedal: Keď ťa ide checkovať hráč, tak treba byť v strehu, môže ťa dohrať. Keď ťa ide checkovať Lukošík, tak ten náraz určite príde. Vždy!
Raz som v jednom komentári napísal aby sme si ho v Slovane užili lebo ak bude takto hrať naďalej, tak je to jeho posledná sezóna na Slovensku. 💙🤍 - 3.6.2025 - 19:29
- 0
- Quanten
- Havlicek: V kravate kráča, hrdý pán,
no výsledky? Len samý klam.
Sľuby lietajú, prázdne reči,
klub sa topí, on sa teší.
Talenty miznú v tichom žiali,
len štatistiky v Exceli chváli.
Fanúšik húta: „To je vtip?“
Značka padá, kým on pije drink. - 3.6.2025 - 19:31
- +2
- AdriftLamb
- Ten ChatGPT s tou kvalitou nejak upadá
- 3.6.2025 - 19:44
- +17
- Quanten
- AdriftLamb, ty básnický hriech,
tvoje slová sú ako studený smiech.
Chceš hrať sudcu? No si len tieň,
čo v básňach bľačí, no nemá smer.
Hrdina klávesnice, prstom silný,
no duchom slabý, rýmom vilný.
Útok bez štýlu, to je tvoj znak,
každé tvoje slovo je mentálny vrak.
- 3.6.2025 - 20:32
- +4
- AdriftLamb
- No ty klavesnicový Hviezdoslav prepáč ak som ťa urazil, ale AI básne sú až komicky zlé. Ak by si sa hecol, sám by si dal lepšiu.
- 4.6.2025 - 7:15
- +2
- omen
- bohuzial tento clanok sa mal volat Ako fabbeN pravdu mal... A uz je teraz jedno, ze to dal trochu na hulvata
No ak mal Lukosik otvorenu zmluvu pre zahranicie, tak sa neda s tym nic robit... Havlicek by mal teraz ukazat, ze vie napravit chut fanusikom Bohuzial vsak mam pocit, ze ci uz obrana alebo kvalita utoku nebude lekvar na polici, ale len... - 3.6.2025 - 19:33
- +3
- BieloModra
- Velmi sikovny hrac, doprajme mu
- 3.6.2025 - 19:35
- +2
- rasticek
- To určite je, ale pokiaľ nám budú odchádzať aj takíto hráči, tak tá liga nikdy nepôjde hore
- 3.6.2025 - 20:51
- +2
- BieloModra
- Ano...fandim klubu co sa snazi drzat hracov v lige co najdlhsie...je to proces a naucia sa to casom aj ine kluby
- 3.6.2025 - 21:10
- +3
- OUTBLAST
- Tak mal Fabbe dobré infošky predsa,škoda...😐
- 3.6.2025 - 19:41
- 0
- Crash
- Tieto nase slovenske slepe pohlady, ze idem rychlo do zahranicia lebo tam to bude lepsie lepsia liga a pod. Bez rozmyslania. Pritom sa tam plno hracov zakope miesto toho aby ostal tu, okrem toho ze by to pozdvihlo uroven ligy aj on moze paradoxne tu viacej vyrast, kedze dostane viacej priestoru a viacej moznosti sa tym padom rozvijat a az neskor pojdem do lepsej ligy. Ale tak klasika Slovaci zahranicne vsetko je hned lepsie, skoda sa rozculovat
- 3.6.2025 - 20:10
- +8
- aMigos2
- uplny suhlas, pre CR lacny podpis s pocitom ze sak skusime, i ked je tam xy cechov, ktori hraju ako on Avšak pre nasu ligu strata slovaka, ktory mal dostat maximalny priestor doma
- 3.6.2025 - 20:20
- +5
- BieloModra
- Trosku je to aj o tom ako sa s hracom v klube pracuje GM- trener...daky plan, predstava pre hraca, odporucania
- 3.6.2025 - 20:35
- +5
- fabbeN
- Presne toto... Keby to v tímoch funguje ako má, tak tí mlaďasi neutekajú pri prvej príležitosti.
- 3.6.2025 - 20:53
- 0
- BieloModra
- Tak asi aj agenti zohravaju rolu
- 3.6.2025 - 21:17
- 0
- len_tak
- Toto nie je Lukošíkov prípad, on agenta nemá.
- 4.6.2025 - 19:56
- 0
- errko
- ved toto, stale sa moze vratit hocikam a bude vitany ako megaposila... a pritom odchadza ako Slovak, ktory v podstate nic neukazal. Chcelo by to este sezonku v top6 a aspon 35 bodov, aby si mohol povedat, mam na viac. Skoda, Cechom staci prist ako do Tesca, ani clubcard nepotrebuju a stale sa vracuju domov vysmiati
- 3.6.2025 - 21:21
- +3
- strojar
- Aj podľa mňa mal ešte sezónu vydržať, ukázať sa a predal by sa lepšie.
- 4.6.2025 - 8:12
- +2
- BieloModra
- v tomto kontexte uplne inak vyznievaju slova Kovacika, ked vyhlasil ze s Cederle o CZ ani neuvazuju ....
- 4.6.2025 - 8:25
- 0
- topska
- Tak ale tie potencionalne aj aktualne ponuky pre hracov su diametralne odlisne
- 4.6.2025 - 8:39
- 0
- BieloModra
- to je jasne, to neporovnavam, ale vzdy je to o tom, ze komunikuju a vysvetluju hracom preco treba pockat a nie ist po prvej dobrej sezone a co sa tyka Sebastiana tam deklaruju, ze ma platnu zmluvu a co uprednostnia
- 4.6.2025 - 8:50
- +2
- omen
- tak ak by mu dali volnu ruku, tak uz v Nitre nie je... teraz je otazne, ci je dobre drzat hraca, ktory chce odist
- 4.6.2025 - 8:55
- 0
- BieloModra
- a to je to o com pisem vyssie....maju podpisane viacrocne zmluvy, maju plan predstavu a odporucania... ak moze ist dalej a vyssie, ti hraci vedia ze ked sa im bude darit a vykony potvrdia maju lepsie sance len jasne, ze musi byt aj trpezlivost ked im nejde, alebo stoja pre zrannia a pod... a to aby ten hrac nemal "volnu ruku" a ak naplni ocakavania podporene trpezlivostou prebehnu ako v tomto pripade 3 sezony ....len popri nom sa vystiedaju novi nadejni hraci, pripadne potiahne zvysok...potom mas v lige "utok o ktorom sa hovori" a drzi ta vo vrchnej casti tabulky
- 4.6.2025 - 9:15
- +1
- BieloModra
- a este pred tym, ako sa ti pomaly rozpadne uspesny majstrovsky kader, podpises si 6 juniorov na 3 roky a nechas ich hrat
- 4.6.2025 - 9:16
- +2
- Fandimhokeju
- Aj tu je jeden z dôvodov, prečo Česi nechcú kvázi federálnu ligu. Lebo takto majú tie dve mužstvá kvalitných Slovákov pekne roztrúsených v 14 mužstvách.
A nemusia cestovať, znášať urážky a podobne. - 4.6.2025 - 13:12
- 0
- hokejmladezPP
- Taky názor som ešte nepočul 😯.
Česká liga je úplne iný svet a ak je ponuka, tak samozrejme ide každý. Určite viac nevyrasties na SK, on ma 23 rokov, nie 19. A to platí nielen v hokeji dnes, bohužiaľ v mnohých odvetviach na SKplatí, že sa treba odtiaľto co najskôr od fajčiť, chceš niečo dokázať. SK - 4.6.2025 - 8:15
- +5
- Crash
- Pises ako keby prave podpisal dvojcestny kontrakt s Torontom a v skutocnosti ide do… Varoch. Maju lepsiu ligu ale ju tu nejako glorifikovat ako nejaku NHL pomaly ze iny svet je mimo.
- 4.6.2025 - 12:04
- 0
- topska
- Ta liga je ale uplne niekde inde ako nasa. A to nepisem o kvalite hokeja ale skor o inych veciach. Momentalne sa moze rovnat SWE s SUI v niektorych zalezitostiach. Ono je to uz podobne ako keby podpisal slabsiu organizaciu vo svedsku alebo priemernu vo finsku.
- 4.6.2025 - 12:54
- +2
- Crash
- Neviem ako si dospel k tymto nazorom ale nechat ti ich. Kazdopadne, mne nazor nezmenis lebo videl som ich timy hrat proti nasim pripravaky, kazdy rok je nasa repre plna hracov z ich ligy a vzdycky to je velka trapenka, tak ked bol Cehlarik alebo Hrivik v reprezentacii tam uz bolo vidno ze hraju ligu aku hraju.
- 4.6.2025 - 15:56
- 0
- topska
- Absolutne sa nechapeme ked si vytiahol tieto dve veci ako protiargument...skus googlit a relevantne veci.
Alebo si staci precitat historiu tvojich prispevkov a sme doma - 5.6.2025 - 12:01
- 0
- Gerlach2655
- Volakedy hraci do Ceska odchadzali az v case ked vynikali v nasej lige. Ledva dosiahol level nasej ligy a uz aj ide het ale sak ano vratit sa moze s5...mna skor prekvapuje zaujem z ceskej extraligy,teda Adam je sikovny hrac ale este uplne za mna ten level nedosahuje
- 3.6.2025 - 21:19
- +8
- Moravak
- Třeba se zrovna Varům líbí styl hry, jakým hraje. Zapadá do koncepce mladých perspektivních hráčů. První rok se otrká a druhým rozkvete.
Ono u nás hodně týmů posiluje. Vary, Liberec, Vítkovice, Kladno, Pardubice, Třinec. Sparta obměňuje tým a taky do toho šlápne. Týmy potřebují širší lavičku. - 3.6.2025 - 23:25
- +1
- omen
- neviem ci si to tak myslel, ale je hroza co pises... sirsiu lavicku??? tu vidiet, ako kluby u vas vnimaju slovakov... len ako rozsirenie muzstva... ak vypali dobre bude fajn, ak nie, nevadi nie je drahy, rozsiri muzstvo... To vyznieva tak, akoby bola slovenska liga akasi farma ceskej... Najhorsie je, ze to v niektorych pripadoch nie je daleko od pravdy
- 4.6.2025 - 8:59
- 0
- topska
- Je to tak. Podobne je tomu vo Svajciarsku, Rusku, Svedsku, kludne zapocitajme aj AHL. Ved aj my to mame takto s legionarmi, kluby podpisuju o jedneho, dvoch viac a ked tak rotuju. Len s tym ze Slovak v Cesku je extremne nizsou zatazou pre klub ako napriklad zamorak alebo Sved. Ci uz ludsky, jazykovo ale hlavne co vsetko okolo neho treba vybavovat. Samozrejme ze musi zabojovat o miesto. Lebo ta uroven je niekde inde. Ale pointa je v tom ze v Cesku ho nevyhodia hned na zaciatku ak mu to nepojde podla predstav ale je tam priestor na zlepsenie sa a urcita trpezlivost. U nas by letel.
- 4.6.2025 - 9:11
- 0
- Moravak
- Mýlíš se, to není o vnímání Slováků u nás. To se děje přece všude. Nemůžeš mít jen přesný počet hráčů a pak nic. Každý tým má třeba 5-6 zraněných a někdo za ně musí hrát. Nebo ti hráči nemají formu, tak hraje někdo jiný, lepší...
My třeba nemáme na vás Slováky špatný pohled, řekl bych právě naopak. To máte jen vašich hlavách. A další výhoda Slováků u nás. Jazyk, blízkost bydliště, podobná kultura. - 4.6.2025 - 12:30
- +2
- omen
- ok, chapem... dufam, ze si to nebral ako vycitku, ci nebodaj urazku... Mozno je problem moj mindset, ze legionar by mal byt lepsi ako domaci hrac a nie byt primarne pouzivany na rozsirenie kadra Ale moze byt, ze po A som stara skola alebo po B ma mrzi, ze dobry slovaci odchadzaju od nas... lebo tvojmu vysvetleniu chapem a akceptujem ho
- 4.6.2025 - 12:38
- 0
- Moravak
- V pohodě.
Nemyslel jsem primárně na lávku a rozšíření kádru. Ono mu to třeba první měsíce nepůjde, musí se přizpůsobit jiné hře, taktice, disciplíny.... Pro to jsem napsal, první rok se bude otrkávat a druhý se může výrazně zlepšit a být hráč do 1 a 2 formace. - 4.6.2025 - 14:25
- 0
- Lukkas
- Za mňa tento mindset nie je úplne dobrý. V českej extralige v takej miere neexistuje. Tam kľudne podpíšu cudzinca na doplnenie kádra. Vďaka tomu miesto preplácania drahých cudzincov, môžu ťahať domov reprezentantov.
Zároveň to znamená, že ten cudzinec má v kádri také miesto, aké si vybojuje. Tu príde priemerný Peterek a len preto, že cudzinec má byť akože lepší, tak hrá vyššie ako Minárik, pritom sú to za mňa veľmi podobní hráči. - 4.6.2025 - 14:42
- +1
- bigi
- ono to je sposobene aj tym ze tam mali to pravidlo o 3 rokoch pre cudzincov
- 5.6.2025 - 6:53
- 0
- dusan1980
- Presne...13 bodov a ide von ?
No ale tak to najlepsie musia Karlovky zhodnotit - 4.6.2025 - 9:55
- 0
- OUTBLAST
- Odhliadnuc od toho že sme pustili mladého chalana s budúcnosťou ktorého sme si dochovali od juniorky ...tak zasa je to fail v kontexte ligy ktorá sa absolútne nikam neposunie...neodišiel do kempu NHL ale len vedla do českej ligy do priemerného mužstva pre ktoré je strop QF..ano tá liga je úplne inde o tom pokoj a Slovan je posledné roky hocičo len nie ašpirant na najvyššie priečky ale to sme tu už fakt takí smetláci že si tu češi poberú hocičo jak v akcii v lidli? 🤦
A Havlíček a spol nech si potom neháďžu do úst exkrementy keď daju chalanovi zdrhaciu zmluvu? A pokial ide fakt len o tie peniaze tak ho treba zaplatiť 🙄
A pokial to chcel miliardový elitársky ansábel robiť low cost tak to to potom ani nemusel kupovať 🙄 - 3.6.2025 - 22:48
- +7
- Slovanista77
- Tu o peniaze nejde. Luko je v ideálnom veku a cíti potrebu sa posúvať a byť viac na očiach...Havlíčkovi sa dá toho vytknúť veľa, ale to že chalanovi umožnil kariérny posun určite nie. A hlavne, držať ho tu napriek ponuke z Česka by sa ukázalo ako veľmi neprospešné. Takže áno, jeho odchod mrzí,ale pri aktuálnom stave ligy to je jediné riešenie.
- 4.6.2025 - 0:26
- +2
- strojar
- Môj názor je, že Lukošík má určite perspektívu.
Ale mal ešte jednu sezónu vydržať v Slovane. To by bolo prospešné pre neho aj pre klub. - 4.6.2025 - 8:15
- +6
- ElMarkoElKlingac
- V Slovane si trufnem povedat by bol bottom SIX po navrate po zraneni, vo Varoch nebude ani nahodou. Takze plny suhlas s tym co pises.
- 4.6.2025 - 8:46
- +4
- PerX
- Nech sa ti darí Adam,som rád že sa ti to podarilo.
Havličkovi to netreba davat za vinu,tak ako napisal niekto vyssie... Da sa mu vycitat vela veci a aj toto z casti ale uplne to chapem. - 4.6.2025 - 9:45
- 0
- frantapriklep
- Lukošík sa pomaličky posúval vyššie, po podpise novej zmluvy možno dúfal, že v Slovane bude mať adekvátny priestor na rast. No a keď vidí, že sa podpíše priemerný legionár typu Elsona, ktorý mu vezme ice-time, tak si povie, že idem radšej do Česka, pár minút v zápase môžem hrať aj tam.
- 4.6.2025 - 9:49
- +2
- ori
- Neviem ci je Elson priemerny legionar, nevidel som ho hrat, ale myslim, ze si trafil podstatu problemu. GM deklaroval, ze ideme davat vacsi priestor mladsim hracom a realita skutek utek, do TOP6 by sa nepozrel ani ten najlepsi z nich Lukosik a zostal by na tom istom ice time ako v poslednej sezone.
Tak bud ides all-in ako Kosice posledne sezony, alebo pracujes koncepcne a rozvijas hracov. Tazko sa pozera na toto preslapovanie na mieste ktore sledujeme posledne sezony, kedy chyba top kvalita a zaroven sa zabija potencial mladych ktori nedostavaju dostatocny priestor. - 4.6.2025 - 10:06
- +7
- Wana
- Presne tak to vidím aj ja. Adam už v minulej zbabranej sezóne mal dostať dôležitejšie úlohy a väčší priestor... A toto keď vidia ďalší mladí v Slovane tak im Lukošík pôjde príkladom. Tak ako píšeš, buď all-in ako KE alebo treba koncepciu a tým mladým proste dávať šancu a nepodpisovať legionárov typu Elson, ktorý ide posledné dve sezóny od 10 k 5. V podpriemernom českom klube mal 0,3b/zápas a teraz má spasiť Slovan, sa ani Lukošíkovi nečudujem že radšej ide preč...
- 4.6.2025 - 10:21
- +1
- frantapriklep
- Možno mi Elson zavrie "hubu" a spraví 50 bodov. Ale moc tomu neverím. Aj podľa jeho histórie je to iný typ hráča.
- 4.6.2025 - 11:07
- 0
- ElMarkoElKlingac
- Fanusikom zostava verit, kedze ho trener uz trenoval a vybral si ho, ze vie preco si ho vybral. Lebo ano, body to podla stats nebudu.
- 4.6.2025 - 11:26
- 0
- omen
- uprimne mi to nebude vadit, ak vdaka jeho hre budu ziskavat body iny
- 4.6.2025 - 11:52
- +2
- NasHokej97
- Jedine som trocha prekvapený že ho podpísali aj napriek tomu zraneniu, ale tak snaď keď o tom vedia tak s ním budú mať trpezlivosť a dostane šancu.
Lukošík nemá čo stratiť. Buď sa tam presadí alebo sa o rok vráti a kluby sa búdu o neho biť. Aj keby tu ostal o ten rok dlhšie a spravil by takých 30b, nemyslím si že by to diametralne zmenilo jeho ponuky. - 4.6.2025 - 13:43
- 0
- Slovanista77
- Presne to by mala byť tá idea. Kreativny Pecararo, strelec Dmowski a makač (plus predbránkový strelec a bojovník) Elson. Myslím že by to mohla byť konečne fungujúca prvá lajna ktorá vie zahrať aj v defenzíve…
- 4.6.2025 - 14:29
- 0
- jozefinradrum
- Už sa niečo vie o tej farme Slovana pre túto sezónu? Počul niekto niečo?
- 4.6.2025 - 15:02
- 0
- Aladár Miazga
- rokujú o ďalšej spolupráci s TEBS.
- 4.6.2025 - 19:33
- 0
- PeterLucky
- Upadok slovenskeho kluboveho hokeja v priamom prenose. Ceske kluby sem chodia nakupovat ako vo futbale sa chodi do Afriky, ukazes prstom na hraca a este ti pomaly ponuknu aj druheho s usmevom na perach. A potom Richard Rapac pise na X sprostosti aka je ta liga dobra.
- 4.6.2025 - 17:19
- +4