Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Ľupták oživil hokej v Prešove, možno pribudne Tibor Turan

zdroj: Milan Kapusta/TASR
17.6.2021 21:24 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Prešovský hokej sa stal terčom raketového vzostupu. V metropole Šariša sa naposledy hralo v sezóne 2017/18 a od jari 2019 si už takmer nikto nespomenul, že niekdajší extraligový zástupca má vôbec štadión, ktorý po viacnásobných problémoch bol nakoniec úspešne zrekonštruovaný, hoci len v prvej, ale dôležitej etape. Dnes sa z Prešova stáva staronový tím Tipos extraligy. Elitní hokejisti korčuľovali pri Toryse ešte v ročníku 1998/99. Od septembra 2021 to už bude minulosť. Šarišanov prebral k životu Róbert Ľupták z Detvy a hokejportal.net mu adresoval niekoľko otázok.


Napadlo vám niekedy, že sa budete angažovať v inom hokeji, než detvianskom?

"Nikdy som na také niečo nepomyslel. Stále mám v pamäti, keď sme hrali v Prešove štvrťfinále play-off. Po dvoch tretinách som bol nútený ísť do kabíny a prehrávali sme 0:4. V poslednej tretine sme nepriaznivý vývoj zvrátili na konečných 5:4 a prezidentom prešovského klubu bol František Pulščák. Ale žeby som vstupoval do prešovského hokeja, to bola pred pár rokmi nepredstaviteľná myšlienka."

zdroj: Milan Kapusta
Chýry ohľadom vášho príchodu do Prešova sa šírili okolo marca tohto roka. Odkedy bolo skutočne zrejmé, že sa presuniete na východ?

"K tejto otázke sa neviem plnohodnotne vyjadriť. Za seba môžem uviesť, že o prechode sem som vedel pred mesiacom. Bolo to pre mňa ťažké, no zároveň rýchle. Ťažko povedať, či to bol unáhlený krok, ale som tu, a už niet cesty späť."

Celá Detva a viac-menej aj Slovensko vedelo, s akým zanietením ste robili najrýchlejšiu kolektívnu hru. Čím si teda vysvetľujete fakt, že ak sa hrala pod Poľanou SHL-ka, váš skromný stánok praskal vo švíkoch a medzi elitou, kde chodievala aj legenda Laco Nagy s Košicami, nebol prakticky záujem o hokej, čo trvalo až do terajšieho ukončenia...

"Možno išlo o presýtenosť ľudí hokejom. Predsa len, Detva je malé mesto, v ktorom vládol hokej. Musím sa veľmi pekne poďakovať každému jednému priaznivcovi, ktorý nás podporoval a vážim si ho. Ak sa bude dať, niektorých rád priveziem aj sem, aby si opäť užili zápas. Viac netuším, čo by som k tomu ešte dodal."

Fanúšikovia Detvy vnímajú vaše rozhodnutie ako podraz. Ako sa cítite, keď si na nich spomeniete?

"Podľa mňa sa takto neprezentujú fanúšikovia, ktorí nám fandili. Dokonca som narazil na zopár jednotlivcov, ktorí ma zastavovali a ďakovali za odvedenú robotu a na druhej strane povedali, že ma chápu. Nechcem, aby Detva ostala bez športu. Chcem urobiť všetko pre to, aby sa tam hrala kvalitná Slovenská hokejová liga."

Ako veľmi mrzí, že ste opustili rodný klub po skvelej sezóne a najlepšom umiestnení v histórii extraligy, keď ste priamo prekročili brány play-off?

"Samozrejme mrzí, to sa nedá zaprieť. Nebolo to pre mňa ľahké, avšak nedokázal som mojimi podmienkami konkurovať väčším súperom. Skončili sme na šiestej priečke, no určite sa nemôžem porovnávať so Slovanom Bratislava alebo Zvolenom, ktorý sa stal šampiónom krajiny. S ním sme počas ročníka štyri razy vyhrali, no nemôžem držať hráčov pri sebe, keď im neviem splniť ich nároky. Chceme postupne pracovať tak, aby sa finále mohlo raz uskutočniť aj v Prešove."

V minulosti ste sa nevyhli viacerým prehreškom, za ktoré ste boli aj potrestaný. Nové pôsobisko by vás mohlo zmeniť?

"Všetko zavísí od konkrétnej situácie. Neviem, či sa zmením. Hokej mám v srdci a milujem svojich hráčov." 

zdroj: Milan Kapusta
Akou formou budete pripravovať mužstvo? Bude to pol na pol, alebo bude prevládať určitá skupina korčuliarov?

"Či pôsobíte v Banskej Bystrici, Košiciach alebo Slovane, vždy sa stretávate s rôznymi hokejistami. Niekde prevládajú cezpoľní, inde je to postavené na odchovancoch. Zameral som sa na prešovských chalanov. Trochu je škoda, že nie všetci verili zrodu nového klubu, a tak kývli iným zamestnávateľom na ponuku. Musíme teda pracovať s tým, čo máme k dispozícii. Mareka Zagrapana ste už videli a pribudol aj Martin Krasničan."

Už keď ste jemne naznačili mená hráčov, skúsite odkryť ešte nejaké?

"Čoskoro nadíde chvíľa, kedy budeme verejnosti predstavovať súpisku. Môžem sčasti prezradiť, že mám k dispozícii kvalitných cudzincov a fanúšik sa má na čo tešiť. Pôjde o chalanov z USA, Ruska a Fínska. Podpísali sme najproduktívnejšieho hráča Jonathana Charbonneua a ďalší sú tiež pripravení, ale o tom potom."

Hovorí sa, že prvý dojem je zakaždým dôležitý. Ako na vás vplýva prešovské prostredie po prvých dňoch?

"Čaká nás ešte množstvo práce, ale mám v sebe dostatok pozitívnej energie. Prešov je tretie najväčšie slovenské mesto. Urobím maximum, aby som presvedčil fanúšikov a jednoducho všetkých naokolo. Určite som sem prišiel napredovať." 

Na štadióne sme zazreli bývalého popradského šéfa Tibora Turana. Je to signál, že s ním rátate na funkcionárskom poste?

"Nachádzame sa v procese tvorby celého tímu okolo klubu. Mám veľa kamarátov, ktorí pri mne stoja. Tím si sám postavím a všetko musí fungovať. Čo sa týka Tibora Turana, možno nás posilní. Chce to však čas. V Prešove nemôže byť hokej len o Róbertovi Ľuptákovi."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


tommy909

 

No zbohom, to je dvojka
17.6.2021 - 21:27

borussia

 

Už im len Čanky do trojice chýba. Manažer ukrajinského typu
18.6.2021 - 7:51
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
EliteProspectt

 

17.6.2021 - 21:27
+5

bwpow

 

Ak sa podari kooperacia Luptak + Turan, tak je celkom mozne, ze sa s Presovom stretneme vo finale.
17.6.2021 - 21:28
0

marty_pp

 

Ak sa podarí kooperácia Ľupták + Turan, tak je celkom možné, že Prešov budú chcieť po pár mesiacoch vylúčiť z ligy za dlhy....to tak maximálne
18.6.2021 - 7:02
+25

Dracik_18

 

Luptak s DT mal kedy dlhy ? Ako keď mal napríklad PP ?
19.6.2021 - 10:39
+2

skp_pp

 

To je pravda. Ale Tibinko ho to nauci zaiste
20.6.2021 - 23:31
0

MaxSBA

 

brrrr až ma zamrazilo
17.6.2021 - 21:33
+23

Frey77

 

Tak toto je dvojka ako vyšitá
17.6.2021 - 21:34
+9

erik24

 

este Čanky...tzv. stava trojica v Prešove
17.6.2021 - 21:35
+47

33800

 

A golonka by to mohol cele koordinovať
17.6.2021 - 21:39
+6

warn1ng

 

Kokso Luptak-Turan-Canky, trojica ktora dovedie Presov za lepsimi zajtrajskami alebo ze by nie....
17.6.2021 - 21:40
+13

Tehelnepole

 

to je tragikomedia.
17.6.2021 - 21:36
+18

kamenný pavúk

 

tabulku kopirujem aj sem

XXX
XXX

XXX XXX
XXX XXX
XXX XXX
XXX XXX
XXX

XXX XXX Charbonneu
XXX XXX Sykora
XXX Zagrapan XXX
XXX XXX Krasničan
XXX XXX
17.6.2021 - 21:42
+4

kamenný pavúk

 

suplujem fanusikov presova kedze tento klub (zatial) ziadnych nema a tu uz vobec nie

zopar divakov nalakaju na zaciatku ktori si pridu pozriet tuto exotiku ale obavam sa ze dlho nevydrzia ak sa nebude vyhravat
17.6.2021 - 21:43
+21

HokejBJ

 

Dobre a ešte mi povedz kto vyhrá ligu v budúcej sezóne a kto bude majster MS 2022
17.6.2021 - 22:27
+7

bwpow

 

KE, Swiss
18.6.2021 - 1:02
+3

pyth9n

 

ale no: Ale no sme tu aj ked sa o nas nehovori... Kombinacia Luptak + Presov je aj pre nas skalnych fanusikov trosku divna, resp. absolutne by sme necakali ze Luptak bude chciet robit hokej u nas ale budiz... a o navstevnost sa netreba bat. v I. lige sme mali vyssiu navstevnost ako niektore kluby v extralige. V presove sport uplne zdochol (vid futbalovy Tatran, alebo problemy v hadzanej) a presovsky fanusik doslova nema kam ist... takze zimak moze byt celkom slusne zaplneny. Uvidime no... ani nas netesi to ze sme sa dostali do extraligy presunom licencie, urcite by sme boli radsej ak by sme si to vybojovali. ale uznajte prosim ze v 3. najvacsom meste sme posledne roky nemali sport ale ze ziaden. takze sme radi aj za taketo riesenie. uvidime ako dlho to vydrzi... a urcite radi a vrelo privitame u nas fanusikov ostatnych extraligovych klubov
17.6.2021 - 23:58
+36

wilkinson22

 

Poznáme vrele Prešovské privítanie, ultras Tatrana sa už teší
18.6.2021 - 7:14
+5

FP-rivaldo7

 

verte ci nie, presov ma fanklub aj fanusikov. ti ho dokonca podporovali vyjazdami a fandenim aj ked sa uz viac tvaril ako zvolen B. za posledne roky zazil tazke casy, doslova sa tu nehral hokej vobec ani na mladeznickej urovni. ale tento sport tu mal posledne roky velku oblubu, v prvej lige sme patrili medzi spicu a co sa tyka atmosfery TU bola najlepsia. navrat hokeja sa preto ziadal a pravdepodobne by sme aj tak nezacali hrat od poslednej ligy, ale skocili by sme rovno do jednotky. teraz sa ale nasiel ochotni sponzor s papierom na TE. bolo by pre presov nestastie nieco take nevyuzit. ano, vyzerieme si to na stadionoch, ako umely klub - to sme boli aj ako penguins. no za nas presovcanov hovorim, ze sa budeme snazit urobit co najlepsi dojem. ci uz na ihrisku ale urcite na tribunach. mesta patria do ligy. verim ze prinesieme opat nieco nove, co prida nasej lige na atraktivite.
18.6.2021 - 7:22
+6

juromt

 

...: v prvej lige mala aj Detva narvane, aj Kezmarok, aj NZ, svojho casu dokonca aj taka Zilina a v Extralige to bola tragedia. Takze navstevy v prvej lige nie su ziadna spolahliva referencia. U vas ale zo zaciatku zaujem isto bude. Roky bez hokeja, jediny sport ako pises... potom to bude zavisiet vysledkov a cenovej politiky co sa tyka vstupneho.
18.6.2021 - 7:53
+6

neasi

 

Skôr si myslím, že to bude ako v MI, ľudia hladní po športe a navyše extraliga, určite budú chodiť v peknom počte.
18.6.2021 - 10:12
+2

juromt

 

...: Ved som to napisal, ze budu, zo zaciatku urcite. Potom sa uvidi podla cien a vysledkov. Fanusik v MI ma diametralne odlisny vztah k svojemu klubu ako bude mat ten presovsky. Tam bude ta priazen aspon zo zaciatku na velmi hlinenych nohach. Ale ak sa bude darit verim tomu, ze tam bude plno.
18.6.2021 - 10:22
+1

apa

 

Treba sa prešovčania zamyslieť prečo v Prešove zdochol šport.Nie je to hlavne v nezáujmu či už mesta,alebo podnikateľov .
18.6.2021 - 7:54
+3

erik24

 

kostra timu z Detvy...cize kader skoro vyskladany
17.6.2021 - 21:44
+6

JR4

 

Tak Prešov ako mesto si hokej vysokej úrovne určite zaslúži, ale či si zaslúžilo aj túto dvojicu... Poviem to takto dosť vysoká cena za hokej v meste, ale v dnešnej dobe, čo je lacné... Mám z toho zmiešané pocity, ale na Prešov aj SNV v lige sa teším, lebo na východe sa hral väčšinou dobrý a pekný hokej.
17.6.2021 - 21:44
+23

PinkFloyd

 

A čím si ho prosím ťa zaslúži? Veď v PO zdochol pes. Futbal skapal, hokej skapal. Len zato, že je to krajské mesto? Bullshit. Ani len ten posraný futbalový štadión nevedia dať dokopy po tolkych rokoch. Hanba. Dnes som dokonca cital, ze Remeta chce po nich euro za klub, ale Prešov chce zaplatit trhovu cenu. Neviem, co je na tom pravdy, ale WTF?
18.6.2021 - 0:57
+6

Riava

 

Navonok chce 1 € za Tatran, ale len on vie, či a aké dlžoby má klub. Mesto si chce preto dať spraviť audit, nedôveruje Remetovi, či tam nie sú dlhy. Tzv. mačka vo vreci môže prskať a uškrabnúť.
18.6.2021 - 1:17
+16

Sarus

 

Ešte ide o pozemky v okolí štadióna.
18.6.2021 - 7:55
+3

Riava

 

Tie pozemky chce predať s klubom v rámci toho 1 € alebo si ich chce nechať?
18.6.2021 - 8:04
0

FP-rivaldo7

 

pozemky mu mesto musi previest v uzemnom plane na vyuzitie pre polyfunkciu a stavebnu cinnost. teraz su zapecatene ako uzemie pre sport a toto ho strasne serie. cely cas ludia co sa tomu venuju tlacia na primatorku, aby mu tam dovolila stavat ked uz ma byt toto "cena za futbal". ona je tvrdohlava, dokonca kvoli jesitnosti posunula futbalovy stadion o 100m oproti povodnemu umiestneniu, ludia ho budu mat priamo pred balkonmi...dakujeme
18.6.2021 - 12:55
+1

Sarus

 

Tradíciou sme oproti vam Toronto.
18.6.2021 - 7:56
+17

lišiak1

 

vy ste nic, nula, umelina, ktora sa ide hrat na presov.
u nas je dlhorocna tradicia, u nas boli s vynimkou jednej ci dvoch sezon kde sme boli druhi v poradi v navstevnosti stale najvyssie navstevy v druhej lige, u nas to nema pod palcom turista, ktory pride, pouzije a potom odide.
vas skutocny hc presov uz zanikol. toto je len atrapa.
18.6.2021 - 23:27
+1

MiroHKM

 

Ha ha ha, vtipné od fanúšika Michaloviec aj ten váš spolok bude za tri štyri sezóny späť, tam kde roky patrí..
19.6.2021 - 12:33
+6

lišiak1

 

za styri sezony ked vam odide z mesta mecenas mraz tak zo zvolena ostane mozno ze uz len druholigovy skanzen
u nas to je projekt na dekady a nie na roky kamosko
19.6.2021 - 17:27
+2

Sarus

 

Vieš čo znamená slovo tradícia? Nevravím že to ako sme sa dostali do ligy je super. Ale zaujímavé je že ľuďom zo skutočných bášt hokeja na východe (KE, PP, SNV) to vôbec nevadí. Ale teba fanúšika klubu ktorý vychoval až jedného Regendu ide roztrhnúť.
19.6.2021 - 18:31
+7

Riava

 

Absolútny súhlas
19.6.2021 - 20:53
+2

Tokyyyy

 

Vieš jake sú tam dlhy vo futbale, pozri sa aký normálny kúpa by mal záujem o klub, ak nie je spravený normálny audit a potom by este so svojich musel vyplatit dlhy.
18.6.2021 - 8:05
+1

neasi

 

🤦‍♀️🤦‍♀️
18.6.2021 - 10:13
+2

Ottawa Senators

 

Takže už máme zarobené na dobrú komédiu, teraz už len čakať.
17.6.2021 - 21:46
+13

kamenný pavúk

 

inak rozhovor ako lusk

"K tejto otázke sa neviem plnohodnotne vyjadriť."

"Ťažko povedať."

"Viac netuším, čo by som k tomu ešte dodal."

"Ale o tom potom."

a to najpodstatnejsie:

"NEVIEM, ČI SA ZMENÍM."
17.6.2021 - 21:51
+32

kamenný pavúk

 

bonus:

"Mám veľa kamarátov, ktorí pri mne stoja."

(tibor turan)
17.6.2021 - 21:52
+30

milmikus

 

Luptak+Turbo...no zbohom😩
17.6.2021 - 21:55
+6

Dzunkes

 

Šardoné ostal klobuk dole...toho by som bral do ZV...Kox kam siel?
17.6.2021 - 22:01
+4

HkmDetva

 

Kox 🤣
17.6.2021 - 23:00
+1

Dzunkes

 

aj Koks ak chces🤣
18.6.2021 - 11:32
+1

HkmDetva

 

Ako ty chces blazonko 🤣
19.6.2021 - 0:50
0

snapshot

 

Odkial ze ten Luptak beire peniaze? Z jeho troch firiem asi tazko.
17.6.2021 - 22:02
+13

warn1ng

 

To je zahada ktoru sa este nepodarilo rozlustit. Z Margherity to asi nebude
17.6.2021 - 22:12
+8

starosta

 

Obracal sa keď sa bolo treba obracať.
17.6.2021 - 22:32
+3

enforcer92TN

 

90s?
18.6.2021 - 8:43
+6

starosta

 

Tak tak
18.6.2021 - 19:01
0

N-R-N-R

 

" Od kade beriete peniaze?
- Od mojej ženy.
A od kade má peniaze Vaša žena?
- Z nočného stolíku.
A ako sa na nočný stolík dostanú?
- Ja ich tam večer dávam.
A od kade teda máte vy tie peniaze?
- Veď Vám hovorím, že od mojej ženy!"
=asi toľko k tomu od kade ich Ľupták berie
18.6.2021 - 7:55
+17

Soumi171

 

Fuha... Turan a Luptak, to je vražedné kombo
17.6.2021 - 22:03
+13

JR4

 

Uff veru, ešteže neriadia Spišskú novú Ves...
17.6.2021 - 23:51
+1

kamenný pavúk

 

Laco Ščurko nesuhlasi
19.6.2021 - 13:36
+3

ElwisNR BLOG

 

Mesto klub jeho názov logo všetko na parádu aj Lupták ok má rád hokej a chce ho robiť inde v krajine tomu sa rozumieť dá ale že sa chce obklopiť ľuďmi trebárs ako Turan alebo podobnými manažérmi ako Čanky,Koval vrhá zlé svetlo na inak sympatický klub po skúsenostiach a výsledkami ich práce.
17.6.2021 - 22:05
+23

Duri_L

 

Ach Turbo Turan to na konci sezony ak budete dlhovat hracom, tak Turan bude tvrdit ze vsetko je vyplatene. A cez leto ak budu nejake problemy s peniazmi na novu sezonu, Turan bude vsade vyplakavat nech mu mesto a neviem kto kazdy prispeje, lebo inak bude koniec. To je take symbolicke - seniorsky hokej v Presove oziva, no uz akokeby mali vybrateho aj svojho potencionalneho hrobara A ked bude z klubu odchadzat, tak este si bude chciet zobrat logo klubu
https://www.cas.sk/clanok/410863/kandidat-na-prezidenta-szlh-turan-v-poprade-zanechal-dlhy-a-chce-vziat-aj-klubove-logo/

17.6.2021 - 22:12
+9

ElwisNR BLOG

 

Tibor Turan, ktorého Igor Nemeček predstavil ako „motor Popradu“. Ten motor je ale trochu zadrhnutý. Napokon, samotný Tibor Turan, hoci je to snaživý chlap, každoročne priznáva, že jeho klub čelí ekonomickým ťažkostiam a rok čo rok je posledným klubom na zozname, ktorý dostáva povolenie na štart v extralige.
Jeho osemnásťročné funkcionárske skúsenosti, o ktoré sa opiera, doviedli jeho klub a slovenský hokej do situácie, keď čelí 72-percentnej nespokojnosti fanúšikov a hokejovej verejnosti. Je celkom zrejmé, že ekonomická situácia nielen klubu v Poprade, ale aj ostatných klubov je vo veľmi vážnom stave. Toto sú výsledky jeho dlhoročného funkcionárčenia," porovnal Linter, ktorý je na rozdiel od mnohých predstaviteľov starých štruktúr sám rozhľadený. "Spôsob jeho práce dajte mi peniaze a ja budem riadiť hokej už dávno nefunguje," naložil Turanovi Lintner.
17.6.2021 - 22:26
+16

Adriano23

 

Turba cakam ako kandidata naprezidenta zvazu. A az potom uvidimie "znovuzrodenie" zaslej slavy. Duo Lupatak, Turan uz len doplni Canky a "vlastna liga" s "mojimi" pravidlami je na svete. Co viac chciet? Uz len Pastinskeho povolat ako "poradcu" Budiovej a Golonku ako cestneho clena APHK.
Vivat Slovakia!
17.6.2021 - 22:13
+8

Kukulkan

 

Ďakujem Bohu že máme v Nitre takú dvojičku ako je Chrenko s Kováčikom
17.6.2021 - 22:21
+18

N-R-N-R

 

ešte ak by sme našli ropu v NR, aby sme postavili poriadny káder, nebolo by od veci
18.6.2021 - 10:47
+4

P24 BLOG

 

Nebola by treba ani ropa: Úplne by stačili keby smerovka banda popri nabaleni vlastnej peňaženky aspoň trochu myslela na to, ze január by do mesta mohol aj niečo priniesť.
18.6.2021 - 17:31
+1

Gargamel123

 

Satan dnes isiel nahodou okolo: a dostal chut na spolocne foto, alebo ako to mam chapat...
17.6.2021 - 22:28
+13

fany

 

17.6.2021 - 22:34
+2

Marchand63

 

Z Miskolcu siel vrchom do Bratislavy, tak stavil na kavej.
17.6.2021 - 22:43
+1

Omko

 

Komédia nechutné.
17.6.2021 - 22:28
+4

braniiislav

 

Bude veselo... Bohužiaľ nie fanúšikom prešovského hokeja.
17.6.2021 - 22:31
+6

strojar

 

Aspoň, že doteraz si užívali.
18.6.2021 - 14:17
0

doc.koniferum

 

mám veľmi zmiešané pocity a nie som si istý,či bude divácky záujem
17.6.2021 - 22:39
+4

Adriano23

 

Kazdopadne je velmi smutne ze clovek ako Turan sa ma opat vratit a posobit pri hokeji na najvyssej urovni. Sice s popradom dosiahol pekne dve umiestnenia za jeho posobenia, ale za obrovskych obeti. Hokej v Poprade bol bez akejkolvek koncepcie, vizie ... Naposledy v roku 15/16 skoncil so stratou 900 tisic eur, to snad hracom nezaplatil ani jednu vyplatu. Rok co rok koncil s velkou stratou na konci sezony a v Auguste sa vyhrazal primatorovi, ze ak neda peniaze v Poprade hokej nebude. Este raz to zopakujem, pretoze je to lahko prehliadnutelne, v AUGUSTE nebolo jasne ci bude hrat Poprad hokej. To bolo sezonu co sezonu. V dnesnej dobe, ked uz teraz sa vie s kym zacne sezonu tristvrtina timov. Pekne vidno kam sa urovne ligy za poslednych cca 7 rokov zdvihla. Z prudko poloamaterskej na velmi kvalitnu europsku sutaz. Ale je mi jasne ze slovensky namlsany fanusik chce stale viac a ci uz na Lintnera alebo Satana sa tu kyda ostosest. Do toho s akou drzostou stupoval do volieb o prezidenta zvazu, po obrovskych dlzobach a chrapunsky si nechcal prepisat logo klubu na seba. Ani nechcem vediet, co by tento "majster" spravil kebyze volby vyhra. Jedno viem ale urcite. Ani nahodou by sme nehrali hokej aky hrame, ani nahodou by tu neprisiel fin a ramses, ani nahodou by neboli seminara, kempy, akademia, male haly, rozvoj ... Tento clovek by si z toho spravil svoje el dorado spolu s "kamaratmi" by z toho spravili amatersky zvaz na urovni toho lyziarskeho. Samozrejme Miro robi chyby a spravil ich aj Kohut, ale oproti Turbovi su ako vyhra v loterii.

Miro drzim palce, budes to mat este hodne tazke. Tie male iskierky na konci tunela pomalicky budu znovu zhasinat. S ludmi ako Turbo, Lupatak, Canky a dalsi "ukrajinski" manageri to ani nahodou na odrodu hokeja nevypada
17.6.2021 - 22:43
+79

neasi

 

+++: 👏🏻
18.6.2021 - 10:18
+1

Riava

 

Prosím Hokejportal o doplnenie :presov:, :spisskanovaves:, kludne aj :miskovec: plus ich hokejportalove fankluby
17.6.2021 - 22:49
+21

Tehelnepole

 

Načo?
Na tých pár rokov?
18.6.2021 - 7:28
+1

Standacik

 

Aj keby, v prvej a druhej lige akokeby kluby neexistovali?
18.6.2021 - 7:34
+34

Riava

 

Podpis.
18.6.2021 - 8:06
+6

Tehelnepole

 

Nebuď utlocitny
18.6.2021 - 8:28
0

N-R-N-R

 

má pravdu ..
18.6.2021 - 9:28
+21

Tehelnepole

 

nebud utlocitny
18.6.2021 - 10:15
0

Nemo83

 

Má pravdu
18.6.2021 - 12:57
+13

tristan

 

Nadpis rovnaký ako keby bolo napísané, návrat Mečiara na politickú scénu. Dúfam že majú chalani podpísané zmluvy lebo ti co špekulujú a prečítajú si rozhovor s radosťou podpisu aj za menej konkurencii
17.6.2021 - 22:56
+7

neasi

 

😳 S Turbom? To si robí 🐐🐐?!!!!
Pozor na 🪳 🔊
17.6.2021 - 23:00
+3

MackoPu

 

Luptakove panske zabavky.
17.6.2021 - 23:21
+3

LenTak93

 

Tak Krasničan v Prešove.
Inak celkom mi v Košiciach chýba nejaký slovenský hráč vo veku cca 25 rokov, ktorý by dostal slušnú šancu tak, ako to bývalo za Bakoša zvykom.
Ak zájdem do nedávnej minulosti, tak mi napadá Jánošík, Marcinko,... proste niekto, kto by potreboval dobrú sezónu na Slovensku a urobil by možno malý krok vzad v kariére. Snáď s výnimkou Rogoňa sa ani nedá o niekom takom uvažovať. Romančík je zbytočný nákup, ten sa tu možno dlho ani nezdrží.
17.6.2021 - 23:25
+1

Dellal

 

Na sme ci sportnet ci ako sa to vola... bol rozhovor s Gabym a hovoril, ze chce mat 2 mladych hracov v A time aby z nich vyrastli hokejisti.
18.6.2021 - 1:40
+1

WinnipegJets

 

Lentak myslel skôr asi niekoho kto by sa vrátil z ameriky alebo inej lepšej ligy kde sa nepresadil alebo nedostal toľko priestoru. Svojho času aj Dravecký, alebo pred 2 rokmi Bondra. Ale takých hráčov asi momentálne nemáme veľa
18.6.2021 - 12:55
0

WinnipegJets

 

Ešte Milého možme vrátiť domov
17.6.2021 - 23:46
0

KeFanKe

 

Turboluptak
18.6.2021 - 0:07
+9

MudreTrdlo

 

Mesto Prešov mu prispelo 400 tis, dalších 500 tis dostal ako firma ktorá prerábala zimák.. Lutujem Detvu ktorá spadla do 2.ligy aj ked jeho podnikanie končí nakolko primator Detvy ukončuje jeho monopol..
18.6.2021 - 0:11
+9

HkmDetva

 

Ako ho ukoncuje a aky monopol
19.6.2021 - 14:19
0

jozino

 

Chudak Zagi: takychto sefov mat.. Snad ma ale aspon nieco nasetrene. Ked bude mat platy na starosti Turbo, od Vianoc to bude tazke..
18.6.2021 - 0:16
+3

MudreTrdlo

 

poprosím každého detvana aby sa vyplakal pod týmto komentárom nakolko v marci mi to neveril, držím palce v postup v druhej lige ak sa nieko nájde
18.6.2021 - 0:26
0

HkmDetva

 

Mozno akurat tak canky
19.6.2021 - 14:19
0

nitranitricka27

 

Tie červeno-čierno-biele dresy su pre našich nočna mora... Ani sa nam tam neoplati cestovať, ušetrime za benzin a ostaňme radšej doma Ale nie, dresy sa mi páčia a teším sa na prvý zápas čo tam budeme hrať. Ludia čo tu vypisujú že to tam Turan bude zas okrádať tak to v tejto situácii absolutne nedáva zmysel len to by ste sa nad tým museli zamyslieť... Lupták to tam bude zastrešovať a bude tam davať jeho peniaze a vy si myslite že jemu bude Turan brať? Turan neplatil hráčov čiže peniaze čo išli do hokeja si on prisvojil a Luptak neni sprostý a určite sa nenechá okrádať a ja mu verím že hokej a svojích hráčom miluje čiže verím že Turan mu bude ozaj iba na pomoc
18.6.2021 - 1:48
+1

Dellal

 

Ja sa nechcem Luptaka nijako zastavat a tiez sa mi nepacia veci, ktore sa stali v minulosti a ktore sa hlavne stat nemali… ale miluje hokej tak ako my tu. On mozno este viac. Lebo on sa do neho pustil bez ziadnych skusenosti. Kupil klub a ucil sa a urcite spravil vela chyb a stalo ho to vela nervov. A sam viem, ze ked do niecoho investujete vela casu, penazi a aj kus seba a nedari sa, ste na to citlivejsi. Ludom za kompom sa lahko hodnoti niekto iny… najme ak sa samy nikdy do nicoho podobneho nepustili… a to sa Zilina predala za 30 000 a to nie su nerealne peniaze a nikto z hokejportalu si to vyskusat nesiel.
Este raz pripominam, ze odsudzujem jeho incidenty ale chapem, preco sa asi stali jemu alebo aj Janovi Kozakovi.
Dufam, ze sa pouci a ze ludia tu na portaly budu tolerantnejsi (a teraz nehovorim o Luptakovi) a ze sa spolu budeme bavit hokejom!
Peace
18.6.2021 - 2:21
+7

FP-rivaldo7

 

ja verim, ze spravanie luptaka na nasich plnych tribunach absolutne zanikne. alkohol je silna vec, ale ked si bude chciet urobit v presove dobre meno, nemoze sa v nom uz takto topit.
18.6.2021 - 7:26
0

Senator BLOG

 

Luptak a Detva boli hanbou ligy (ospravedlnujem sa tym trom slusnym divakom),ostala teda uz len polovica tej hanby. Presov ako mesto urcite na ligovej mape privitam radsej.
18.6.2021 - 6:56
+3

luciakanky

 

Na co je toto dobre? Umelina klub. Ale vsak sme na Slovensku tu staci mat peniaze a vsetko sa da.
A ustredne duo? Kde nechali tretieho do partie Canakyho?
A stary Koval ide teda robit co?
18.6.2021 - 6:57
+5

Riava

 

Prepáč, ale neodsudzoval by som to. Zvlásť z tvojej pozície ako fanúšika klubu, ktorý vznikol obdobne ako tento v Prešove. HC 05 BANSKÁ BYSTRICA vznikla obdobným spôsobom, keďže prebrala licenciu od Detvy cez zvolenské sprostredkovanie a Detva mohla začať od nuly. Tebou uvedený posledný pán to aj nedávno sám prezentoval, keď sa lúčil s banskobystrickým klubom. Ak má byť tebou uvedené merítkom na umelý klub, tak potom ich máme na Slovensku skutočne viac.
Pre mňa sú to kroky, ktoré sú bolestivé pre malé mestá a ich fanúšikov, ale prospešné pre ligu a najmä výchovu mladých chlapcov, ktorých je vo väčší mestách viac a takýmto spôsobom budú mať kde hrať, čím sa to stáva prospešné pre celý náš slovenský hokej. Tak ako je hokej pre Slovensko dobré mať v Banskej Bystrici, tak je dobré ho mať aj v Prešove. Verme spolu tomu, že náš hokej to len povznesie
18.6.2021 - 8:48
+18

luciakanky

 

Hej lenze bb si postup vybojovala na lade aj ked im tam prisla pomoct kopa extraligovych hracov
18.6.2021 - 15:24
0

Riava

 

Postup z 1. ligy do Extraligy si BB vybojovala na ľade aj s pomocou ako si uviedla, ale tu ide najmä o to, že ešte predtým 1. ligovú licenciu získali od Zvolena ako Zvolen B. Zvolen B prešiel z DT do BB a v BB sa to pomenovalo ako HC 05 BB. V DT hokej spadol tak ako teraz na nulu a obnovil ho práve Ľupták. Neskôr sa HC 05 BB od Zvolena osamostatnil, aby mohol postúpiť do Extraligy, pretože ako B-čko Zvolena by sa to nedalo. V celom tomto oživení hokeja v BB bol zainteresovaný nedávno odišlý pán z klubu a súčasný prezident ZV.
Ešte predtým išla zadĺžená Iskra do totálnej likvidácie.
Takýmto spôsobom vznikol v BB klub bez dlhov, čo tiež nemusí pre mnohých byť OK.
Keďže sa prenos licencie spravil z DT do BB, prečo sa to nemôže zrealizovať z Ľuptákovej DT do PO? Navyše ty ako fanúšička súčasnej BB nazveš súčasný Prešov ako umelý klub. Ak je kritériom prenos licencie, tak podľa tvojích kritérií je umelý klub aj BB. Osobne sa nechcem zaoberať tým kto čo a ako, pretože som rád, ak v PO a BB budú fungovať zdravé kluby. Možno si len nepoznala tieto súvislosti, tak som si dovolil ti ich ozrejmiť.
18.6.2021 - 17:29
+13

strojar

 

Umelina???
Hokej v Prešove je umelina?
18.6.2021 - 14:22
+3

luciakanky

 

Hokej nie, ale tento klub ano
18.6.2021 - 15:25
0

Riava

 

Nie je, ani klub, ani hokej.
18.6.2021 - 17:30
+5

jozino

 

V NHL: Je umelina napriklad vegas a uz maju jedno finale za sebou. Vlastne vsetky kluby okrem Original 6 su v NHL umelina, nie?
20.6.2021 - 8:35
0

VSŽ Košice

 

a ešte aj tie vznikli umelo
20.6.2021 - 9:05
0

Riava

 

Bingo
20.6.2021 - 9:11
0

MackoPu

 

A co Lev Poprad ? To neviem, ako niektori stravia
20.6.2021 - 9:14
0

Riava

 

Neviem, možno dobre premyslený plán. Nie je dôvod na zakrývanie si očí
21.6.2021 - 7:46
0

rastislavke

 

v dobe vzniku: je každý klub "umelina"...
20.6.2021 - 11:04
0

lišiak1

 

a hokej v brezne, dolnom kubine alebo v gelnici je umelina?
co to ma spolocne s tym, ze tento klub je umely?
je to taka potulna atrakcia jedneho turistu z detvy.
18.6.2021 - 23:34
+1

MichalM1989

 

Zaujimave tak vidíme kde smeruje slovenský hokej čiže načo mame klubovú súťaž keďže môže zo dňa na deň tam byt hocikto kto položí peniaze na stôl vyzerá to tak kto nám vyhovuje bude v lige a tupec čo napíše že Presov si zaslúži extraligu tak píše bludy sú kluby ktoré sa snažia o postup čiže toto je úplne demotivujúce pre kluby z nižších súťaži na smiech toto
18.6.2021 - 7:08
+1

erik24

 

miesas jablka a hrusky...presov ma extraligu, lebo sa majitel detvy rozhodol, ze ide do Presova... Cize pouzil licenciu inde, on je drzitelom licencie ako majitel...SZLH mu to iba priklepol... V NHL sme stahovanie klubu videli uz kolkokrat, kvôli slabym navstevam, slabej financne situacii v regione, kde klub posobil, atd. podla mna je toto iba logicky krok, Presov vacsie mesto, ...viacej moznosti sponzoringu, fanusikov ako v Detve, kde je v okoli este aj Zvolen a BB....
18.6.2021 - 7:28
+15

Flak108

 

Tiež nemám Luptaka rád ale práve takýto krok mi príde sympatický..vidno, že sa chce systematicky posúvať a hľadá lepšie zázemie, ktoré mu proste Detva nepriniesla. Zato Prešov ako to vyzerá je pole neorané.

Práve som zvedavý ako sa posunie v novom meste lebo v Detve boli tie kroky každý rok vidno.
18.6.2021 - 7:41
+5

JR4

 

Ahoj Miško som rád, že si nás všetkých si poctil svojím názorom, lebo iba "inteligent" vie tak pekne hejtovať. Klub iba zmenil pôsobisko a presťahoval sa z Detvy do Prešova Miško. Nikto nepoložil peniaze na stôl a kúpil licenciu, ako ty píšeš a preto je to u mňa OK. Miško ja som sa z tvojho súvetia takmer stratil a to neviem či je všetko. Ja čakám čím ma ešte prekvapíš, lebo asi ešte niečo ideš povedať, keď si to nezakončil... : argh:
18.6.2021 - 7:30
+2

gta98

 

Citat s porozumenim a este nedaj boze to aj pochopit, problem naroda. Niekto nepochopi napisane cierne na bielom: Presov je v podstate Detva, rovnaka struktura klubu, rovnaka licencia, len zmenili nazov a sidlo. Ostavaju umiestnenia aj uspechy (6.miesto). Velmi tazke vety, nie kazdemu je dane ich pochopit.
18.6.2021 - 8:15
+4

JR4

 

Chcem veriť, že všetko to chce len čas a ochotu počúvať a myslím, že za pár desaťročí by sa to mohlo zmeniť. Keďže som optimista nenapíšem storočí, lebo vravím chcem aj veriť, že sa toho raz aj dožijem. Večný optimista som ja
18.6.2021 - 8:25
0

Riava

 

Podpis, obdobne to roky funguje v najlepšej lige sveta, v NHL. V mojom a najmä tisícov ďalších iných fanúšikov je Colorado Avalanche úspešným pokračovateľom Quebec Nordiques. Takých príkladov je viac a jedná sa o prenesenie adresy klubu o niekoľko tisíc kilometrov.
18.6.2021 - 9:10
+1

Ochránca Svätyne

 

a tak zase nejake peniaze na stôl mozno polozene aj boli mimo kamier, ktovie. presov mal evidentne obrovsky zaujem a ci na presviedcanie stacil iba lepsi potencial väcsieho mesta, to sa nikdy nedozvieme..
18.6.2021 - 10:37
0

FP-rivaldo7

 

peniaze boli polozene, v stredu ich ale schvalia oficialne poslanci. ide o 400 tisic pre klub. som zvedavy ako to uhraju, kedze podla platnych VZN profesionalom na sport sa nesmie prispievat.
18.6.2021 - 12:57
+1

BourBon

 

Kvantum ludi tu kazdu noc pozera NHL, sleduje vysledky. Pre vsetkych hracov je NHL modla. Ta sutaz kde zo sezony na sezonu klub zanikne, prestahuje sa, alebo vznikne uplne novy. Len na zaklade ekonomiky a obycajnej matematiky. Nejaka zabezpeka, preukazanie sposobilosti, financnej stability a ide sa na to. Presov je umely klub? Potom aj Vegas, Seattle. A snad nie je Vegas prinosom pre sutaz?

Tu predsa pri vsetkej ucte, treba rozlisovat. Tu sa nestahuje Slovan, Trencin alebo Kosice. To su pojmy,100 rocne kluby pri ktorych by si to nikto ani nedovolil. Tu konci Detva, ekonomicky nerentabilny klub, ktory sa do extraligy dostal len na zaklade osobne zanietenosti majitela. V tej extralige bol vacsinu casu na smiech, stadion najhorsi v lige. Ten isty majitel ktory do toho vkladal financie a energiu sa rozhodol ze stacilo, nema to vyznam. Snad sa mu nikto necuduje. Nebyt Luptaka, v zivote by Detva v extralige nehrala. Vdaka Luptakovi si mozu dat do vitriny 6 miesto. To je hitoricke umiestnenie v lige, ktora napreduje a je omnoho dalej ako pred 5-7 rokmi. V Detve mozu Luptakovi akurat tak dakovat, za tie roky kedy sa mohli chodit pozerat na vcelku kvalitny hokej. Ked Detva ponukne dobre podmienky, iste sa najde iny investor ktory by to tahal, ale to si snad aj Detvanci musia dat ruku na srdce, ze v tej telocvicni s takymi navstevami bola extraliga vysoky nadstandart. Este aj dlhodobo najslabsi klub v extralige LM ma uplne iny potencial z hladiska velkosti mesta, stadion sice maly ale stale vacsi a v inej urovni a lepsom standarte ako v Detve.

Presov je vysledok ekonomickej rovnice dopyt=zisk. Tak to funguje vo svete. Nemusi sa to niekomu pacit ale je rok 2021, sportove kluby stale funguju zo sukromnych penazi. Investovat peniaze do klubu v 90 tisicovom meste na rekonstruovanom (a na slovenske pomery velkom a peknom) stadione je absolutne neporovnatelne ako investovat peniaze v 15 tisicovej Detve bez poriadneho zazemia, navyse v tesnej blizkosti dvoch majstrov za posledne styri roky.

Samozrejme ze su a budu aj negativa. Je to ina situacia ako postup po dlhe sezone a narocnom play off. Ale pockal by som s nejakym hodnotenim aspon do nejakej tretiny sutaze.

A co sa tyka Turana a penazi. Luptak polozil svoju dlhorocnu pracu, a presunul ju do Presova, kde teraz budu velke ocakavania a klub bude doslova pod drobnohladom. Tolko sa pisalo, tolko sa diskutovalo, ze tu neexistuje priestor na nejake ojeby. Jediny fungujuci klub v 90 tisicovom meste. Luptak tam vraza vlastne peniaze (neriesim z kade ich ma). Je sice hulvat, chrapun a viac krat sa spraval ako cisty chuj a alkoholil, ale velmi silno pochybujem, pri jeho zanietenosti, ze by sa nechal ojebavat, alebo ze by hraci natvrdo nedostavali vyplaty.

Drzim palce Presovu.
18.6.2021 - 7:51
+34

JR4

 

Veľmi pekne napísané

Len na konci si to troška prehnal s uj a oebavat, ale inak súhlasím do bodky. Verím, že sa ti to nezmaže 👍
18.6.2021 - 8:03
0

BourBon

 

Sme na sportovej stranke. To zase nie su vyrazy ktore ohrozuju mravnu vychovu mladeze. Pri nepodarenej strele alebo inkasovanom gole si kazdy z nas mozno zanadava, z ruchovych mikrofonov tiez pocujeme kadeco priamo od akterov. Keby sme boli na stranke o vareni alebo o jarnom detoxe, nepoviem ani slovo
18.6.2021 - 8:21
+4

gta98

 

Presne toto aj ja tvrdim, vhodne zvolene expresivum dokaze zvyraznit myslienku a zaujat citatela. Samozrejme treba rozlisovat, ci ide len o hlupy vulgarizmus bez poitny alebo o dlhsi text s nadavkou. Take ako si napisal mi vobec nevadia, lebo nadava aj tak kazdy clovek. Za mna v pohode.
18.6.2021 - 8:23
+2

JR4

 

OK súhlasím s oebavaním a podobne, ale nadávať niekomu do Ujov je už u mňa troška cez čiaru. Okrem toho nevravím, že by som mal s tým ja osobne nejaký problém. Preto som napísal, že "troška" prehnal aj keby to mala byť pravda na 100%. U mňa určite prevláda myšlienka ktorú si napísal a to bez pochyby
18.6.2021 - 8:33
0

BourBon

 

No pockaj, ja sa teraz musim trocha zastat sam seba, pretoze ja som nenapisal ze Luptak je ch...uj ale ze sa sprava ako ch...uj. Mozno je to trocha slovickarenie z mojej strany, ale zhodnime sa ze je hulvat a chrapun, co su este asi prijatelne oznacenia vzhladom na jeho spravanie, za to slovicko ch...uj som pouzil ako privlastok jeho spravania v niektorych situaciach, nie ako priame pomenovanie. aj ja mam svoje hranice
18.6.2021 - 8:45
+3

JR4

 

Áno, áno a ja som veľmi rád, že ich máš Ja som s tvojím príspevkom hore stotožnený na 99.99% a to 0.01% si nechávam len z alibizmu ako je to na SVK zvykom

Ja opäť tlieskam tvojmu príspevku u mňa 👍
18.6.2021 - 8:53
+1

Aladár Miazga

 

Nie, neprehnal. Videlo to celé slovensko, čoho je ten pán schopný, čistá kanalizácia. Totálne tým neguje svoju prácu pre hokej. Ja totálne neznášam ľudí, ktorí nemajú pokoru, slušnosť a ohľaduplnosť voči druhým.
18.6.2021 - 8:41
+6

Dellal

 

Niekoho totalne neznasas asi tiez nie je velmi ohladuplne, ci?
Nepride ti to co si napisal trochu ako paradox?
18.6.2021 - 9:35
+1

Tehelnepole

 

"Luptak tam vraza vlastne peniaze (neriesim z kade ich ma). Je sice hulvat, chrapun a viac krat sa spraval ako cisty chuj a alkoholil, ale ..."



Možno toto je problém Slovenska. Ľudí netrápi to, čo je pred ALE.
18.6.2021 - 8:29
+4

BourBon

 

Ak by do sportu vrazali peniaze iba cestni a bezuhonni ludia, tak by tu ziadny sport nebol, pretoze taki ludia peniaze nemaju ...
18.6.2021 - 8:47
+10

Tehelnepole

 

Hm
18.6.2021 - 8:48
+1

BourBon

 

Ak si teda myslela tuto stranku veci. Mam pocit ze u nas si nevyberies, a ak chce niekto mat kvalitny sport vo svojom meste, tak musi zatvorit oci a pretrpiet tie veci pred slovickom "ale". SUhlasim ze takymto sposobom spolocnost nenapreduje, no sme v situacii ked nie je ina moznost. Preto tolerujeme Kovala, Luptaka, dlhe roky Sirokeho alebo ich naprotivky vo futbale (Kmotrik, Filo, Kovacik a pod).
18.6.2021 - 9:09
+2

yaro.s

 

Má pravdu v tom, že ideálne by bolo, keby sa takí ľudia v športe nepohybovali.
Svet však vyzerá ináč, nielen u nás, stačí sa pozrieť na vlastníctvo a chovanie niektorých majiteľov športových klubov inde, ropné peniaze, oligarchovia, arogantnosť, podvody ako dosiahnuť úspech a to aj v pre nás vyspelom svete.
Moc peňazí v športe je veľká, ženú šport zlým smerom, ale to by bolo o inom...
Ľudia sú takí, dá sa to potláčať, nie úplne eliminovať.

18.6.2021 - 9:28
+2

Tehelnepole

 

Mas pravdu.

18.6.2021 - 9:29
0

kelnička

 

Čo si predstavuješ pod pojmom kvalitný šport?
18.6.2021 - 9:36
0

yaro.s

 

Neviem ako on, ale je to subjektívne a každý si pod tým môže predstavovať niečo iné.
Na dedine možno ak hrajú tretiu ligu, tak oni to ...božechráň, žeby som dediny podceňoval, len príklad.
Hokejová liga je možno z našich líg najkvalitnejšia, ak sa rovnáme so svetom..., možno to pre niektorých znie smiešne, ale je to tak, lepšie nemáme.
Tí ľudia, čo spomenul priviedli klub do druhej naj ligy sveta, alebo do skupinovej fázy európskej ligy vo futbale a pod. a to pre mňa kvalitný šport je.
Ale ako som písal, nemám z toho dobrý pocit tiež, ale som realista.
18.6.2021 - 9:45
0

BourBon

 

Tak chcel by som napisat ze sport v ktorom ma mladez kvalitne podmienky, v ktorom ma zmysel makat a byt dobry, a v ktorom sa ti ta drina vrati naspat. To sice je kvalitny sport po vsetkych strankach, pretoze je spravodlivy a prinesie vysledky, ale je to utopia.

A tak je u nas kvalitnym sportom ten, ktory nie je financne podviziveny. V podstate sa u nas jedna iba o futbal a hokej. (kedze basket, hadzana, volejbal a kopec dalsich sportov nemaju sancu konkurovat).

Cize ked to zhrniem, kvalitny sport v slovenskych podmienkach je ten kde sukromna osoba vraza velke peniaze. Preto hrali 1.FC Kosice, SLovan, Zilina a Petrzalka skupinove fazy poharov. Preto mohli ich fanusikovia vidiet najlepsie kluby na svete (ManU, Juve, Chelsea, a pod), pretoze sukromny majitel klubu pustil zilou. Tak ako Siroky v KHL so Slovanom. Kvalitna sutaz, kvalitne zapasy, kvalitna supiska na SK pomery, ale vykupene spinavymi peniazmi.

Keby v sporte neboli spinave peniaze ktore treba preprat, neboli by ziadne.
18.6.2021 - 9:58
+1

lišiak1

 

toto nedam aby som to precital cele, ale uz ked ides porovnavat nhl s nasou ligou a seattle s presovom tak si ujasni jednu dolezitu vec.
nhl nema pod sebou sutaz, z ktorej sa postupuje a takisto z nej nikto nevypadava.
a to je teda fest velky rozdiel.
toto tu je urazka pre timy ako su topolcany, ktore su cely zivot zakopane, snaziace sa postupit a kde nic tu nic, z rybnika si sem pride nejaky presov sup rovno do extraligy.
je to len fejk a ja k nemu aj budem patricne pristupovat.
18.6.2021 - 23:38
+1

Estebab Dzabidal

 

Zial : radost z hokeja v PO bola predcasna
18.6.2021 - 8:14
0

Sani

 

Turbo naspät na scene ....takze po sezone velke vyplakavanie a citove vydieranie na presovskej radnici...?
18.6.2021 - 8:14
0

Chamois13c

 

Mna by zaujimalo ci budu detvanci fandit presovu ale prirodzene asi ano
18.6.2021 - 8:55
0

lišiak1

 

na ich mieste by som ten klub nenavidel.
skoda detvy, aj ked bola aka bola, do ligy sa dostala postupne ale z ligy odisla tragicky.
ja byt fanusik detvy tak som nasrany, ale ze riadne.
18.6.2021 - 23:39
0

Peryo

 

Elita: Takúto elitu nebude mať vo vedení žiadny klub
18.6.2021 - 9:02
+1

rastislavke

 

Široký už nemá SBA a ani Kovaľ nemá BB: niekto musel prebrať štafetu. PO je teraz rád, že má nejaký klub a nejaké vedenie... je to šanca pre PO hokej sa reštartovať.
18.6.2021 - 9:18
+1

Riava

 

Napríklad Žigo Pálffy navrhol Tibora Turana na post prezidenta SZĽH proti Kohútovi. Naša legendárna #13 Arne Kroták mala na Turba iný názor ako sa pomaly traduje v Poprade a mala skôr problém so súčasným vedením v HK Poprad. Tým nezastávam a ani neosočujem nikoho, ale uvádzam, že názory môžu byť rôzne a nič nie je čiernobiele. Mier s nami
18.6.2021 - 9:27
+3

Ochránca Svätyne

 

nie kazdy z hokejistov je najbystrejsi a niekomu nejaki ludia mozno vyhovuju. napr. popradske legendy podporovali pred volbami Danka, tuto sezonu hokejisti vrelo vitali v satni oboch kapitanov Dankovcov, aj toho z SNS, v davnych casoch vrucne vitali v satni zilinski hokejisti zlodeja Slotu a podobne..
18.6.2021 - 10:44
+4

Riava

 

Áno, je to tak. Teraz je napríklad v Poprade módne kopnúť si do predchádzajúceho vedenia, aké bolo všetko zlé. OK, neberiem, že sa veci zlepšili, ale už je toho veľa a netreba to stále spomínať, to robia politici a ľudí z toho bolí hlava. Hráči a exhráči budú podporovať vždy toho, kto im pomáha. Slota bol v Žiline prezident klubu, tam to bolo ešte pochopiteľnejšie. Popradský Danko a revúcky Danko sú si podobní, neodskakujú od Slotu ďaleko. Za mňa hanba.
18.6.2021 - 10:55
+2

Paro_

 

Vie niekto o dalšich menach čo pribudnu do teamu?
18.6.2021 - 9:09
0

cy2kz

 

A tak zimák mají pěknej
18.6.2021 - 9:19
+7

Tehelnepole

 

a?
18.6.2021 - 9:19
0

cy2kz

 

b?
18.6.2021 - 9:22
+5

ZOOMER

 

c?
18.6.2021 - 9:24
+1

Tehelnepole

 

ja len ze si s avcera vygrcal, ake je to tu vestko co sa diskusii tyka o HOVNE a tak som sa ta opytala: a?

Ale zda sa, ze sem chodis stale, on ta niekto nuti? Tka ja len ze na margo tvojho vygrcku. CI tam u vas nie je diskusny portal o hokeji?
18.6.2021 - 9:32
0

cy2kz

 

Já jen, že jsem včera reagoval na tu nesmyslnou diskusi proč Slovan v CHL a ne někdo jinej. Přečti si v tom vlákně můj koment víš. Jednoduše jsi to nepochopila.
18.6.2021 - 23:56
+1

kelnička

 

Čo si vy predstavujete pod pojmom kvalitný šport?
18.6.2021 - 9:35
0

Urpiner16

 

Uhol pohľadu.Skôr kvalitná hra ako taká čo dvíha divákov zo sedadiel.
18.6.2021 - 11:12
0

Ochránca Svätyne

 

inac neviete niekto, preco hadzana a futbal maju zelene dresy, ked logo mesta je cervene? kazdopadne aj pri hokeji mohli zvolit tu zelenu farbu, ked uz to je take zauzivane. a do toho primiesat teoreticky cervenu alebo dat kone zlte ako dakedy, aby sa to odlisilo od novych zamkov. tie cervene dresy su sice pekne, ale z dialky budu asi na nerozonanie od bystrickych. paci sa mi futbalove logo presova, je to taka netradicna kombinacia zelenej a cervenej
18.6.2021 - 10:58
+1

Riava

 

Treba to chápať tak, že 1. FC Tatran Prešov bol založený v roku 1898 ako prvý slovenský klub. Podľa mňa zelená a biela sa spájajú s futbalovou hracou plochou. Zelená je tráva a biele sú čiary. Hádzaná to len prebrala a neviem, či hádzanú nesponzoruje ten istý pán, čo vlastní futbalový klub. K tomu sa vedia lepšie vyjadriť Prešovčania.
Osobne sa mi tieto dresy hokejového Prešova páčia, symbolizujú erb mesta svojími farbami a je tam taktiež vhodne farebne zladený kôň. Erb Prešova je veľmi podobný ako erb Banskej Bystrice. PO má sýtejšiu červenú farbu oproti BB, a takto by to malo byť viditeľné aj na dresoch týchto dvoch klubov.
18.6.2021 - 11:54
+3

FP-rivaldo7

 

aspon co viem z pocutia, tatran je odkaz na tatry teda aj biela je farba snehu nie ciar a zelena su slovenske hory. ale historiu vzniku nechcem vykladat, pointa je naozaj v tom je hokej ma dlhorocne zlto-modru kombinaciu. a viac ako na nazov si budeme musiet vzniknut na nove dresy, aj ked tie su pekne. logo je stare, uz pred 3 rokmi ho dali vyrobit po nezhodach medzi penguins a pulscakom - teraz ho prefarbili na cerveno.
a nie, hadzanu nerobi rovnaky majitel. meno chmeliar ale uradovalo uz vo vsetkych presovskych sportoch. hokejove ucinkovanie je poznacene spinavostou. ked v roku 99 presov postupoval naspat do extraligy, rozhodujuci zapas tusim s bystricou vtedy urcite presovske legendy predali. pan chmeliar sa teda z hokeja porucal, a teraz mame najslavnejsi hadzanarsky klub na slovensku. restart hokeja sa snad na druhy pokus podari ...
18.6.2021 - 13:05
+2

Ochránca Svätyne

 

ozaj mas pravdu, historicky bol hokej v presove vzdy modro zlty. a aj to logo som si az po tvojom komentari uvedomil, ze je vlastne stare, iba modreho kona a zlte pozadie premenili teda na ciernu a cervenu. v presove bol snad jediny sport volejbal v cervenej farbe, ale tam je to dane asi sponzorom- firmou Mirad. baby hokejistky su zeleno–zlte, futbal hadzana zelene, hokej bol vzdy modro zlty..
18.6.2021 - 13:27
0

wilkinson22

 

Myslím že Chmelar, šéf hádzanárov nemá nič spoločné s futbalom
18.6.2021 - 13:08
0

Rolba

 

jasnné že nie,futbal má podvodník z dúhy (stavba višňového a pod.) Remeta
18.6.2021 - 21:48
0

sumobb

 

Koňare hrali hokej už velmi davno, druhú vtedajšiu ligu. Lupták je podnikateľ a pre neho je to správna podnikateľská aktivita. Taký zámer mal aj Koval.Prešov je veľké mesto a záujem o hokej bude veľký len to musí byť s divakmi. Košičania bx si mali dať do loga vranu, lebo sú vraňare. V Prešove je to super že si dali koňa lebo odjakživa boli koňare.
20.6.2021 - 10:58
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Do Prešova mieria Čacho, Valent či Halama

Do kádra extraligového klubu HC 21 Prešov pribudli útočníci Viliam Čacho, Peter Valent, Patrik Halama, Norbert Miškuf a Aurel Nauš a obranca Martin Masarik. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach. Pre 18-ročného Miškufa pôjde o prvú skúsenosť s mužským hokejom, pričom v kádri trénera Ernesta Bokroša absolvuje skúšku.
pred hodinou - TASR

Hakanpää a Raffl sa stali novými posilami Dallasu

Zámorský hokejový klub NHL Dallas Stars získal na trhu s voľnými hráčmi ďalšie dve posily. Trojročný kontrakt na 4,5 milióna dolárov podpísal obranca Jani Hakanpää, na ročnej zmluvu v hodnote 1,1 milióna sa dohodol útočník Michael Raffl.
o 11:37 - TASR

Rangers predĺžili kontrakt s Chytilom, z Vegas prichádza tvrdý muž Reaves

Český hokejista Filip Chytil podpísal nový dvojročný kontrakt s New Yorkom Rangers. Dvadsaťjedenročný útočník mal v NHL status obmedzeného voľného hráča. Novou akvizíciou "jazdcov" sa stal dôrazný útočník Ryan Reaves, ktorého Rangers získali z Vegas Golden Knights výmenou za tretie kolo draftu 2022.
o 11:04 - TASR

Montreal získal ďalšieho útočníka, ročnú zmluvu podpísal Perreault

Finalista minulej sezóny hokejovej NHL Montreal Canadiens získal do svojich radov ďalšieho skúseného útočníka. Ročný kontrakt na 950. 000 dolárov podpísal Mathieu Perreault.
o 10:45 - TASR

Werenski predĺžil o šesť rokov zmluvu s Columbusom

Zámorský hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets podpísal nový šesťročný kontrakt na 57,5 milióna dolárov s obrancom Zachom Werenskim. Ročne si zarobí v priemere 9,58 milióna dolárov, zmluva začne platiť od sezóny 2022/2023.
o 09:53 - TASR

Saad podpísal zmluvu so St. Louis Blues

Hokejový klub NHL St. Louis Blues získal pred novou sezónou Brandona Saada. S 28-ročným útočníkom podpísal zmluvu na päť rokov v celkovej hodnote 22,5 milióna dolárov. Saad v minulej sezóne pôsobil v Coloradu, za ktoré odohral 44 zápasov, strelil 15 gólov a nazbieral 24 bodov.
včera o 20:24 - TASR

Buffalo získalo do bránky veteránov Andersona a Della

Novými brankárskymi posilami hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sú veteráni Craig Anderson a Aaron Dell. Obaja podpísali so "šabľami" ročné kontrakty na 750. 000 dolárov.
včera o 12:59 - TASR

Boston angažoval do útoku Foligna a do bránky Ullmarka

Zámorský hokejový klub NHL Boston Bruins angažoval do svojich radov aj útočníka Nicka Foligna a brankára Linusa Ullmarka. Ešte predtým získal do útoku Erika Haulu, Tomáša Noseka a obrancu Dereka Forborta. Tridsaťtriročný Foligno podpísal s Bruins dvojročný kontrakt na 7,6 milióna dolárov (3,6 ročne).
včera o 12:43 - TASR

Grubauera nahradí v bránke Colorada Kuemper

Zámorský hokejový klub NHL Colorado Avalanche získal z Arizony Coyotes brankára Darcyho Kuempera výmenou za obrancu Conora Timminsa, druhé kolo draftu 2022 a výber v treťom kole draftu 2024. "Lavíny" okamžite zareagovali po tom, ako sa doterajší prvý muž v bránke Philipp Grubauer dohodol na zmluve s nováčikom profiligy Seattlom Kraken. Informoval o tom portál tsn.
včera o 12:06 - TASR

Hoffman mieri do Monrealu, s Canadiens podpísal trojročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mike Hoffman sa po sezóne v St. Louis bude v NHL opäť sťahovať. Tridsaťjedenročný útočník podpísal trojročný kontrakt s Montrealom Canadiens v celkovej hodnote 13,5 milióna dolárov. Hoffman podpísal v januári s Blues ročnú zmluvu na 4 milióny dolárov.
včera o 11:54 - TASR

Archív krátkych správ »