Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Majster z Bystrice využil domáci ľad naplno (VIDEO)

zdroj: TASR/Dušan Hein
10.4.2019 20:37 TASR

Hokejisti HC ´05 iClinic Banská Bystrica zvíťazili aj v druhom domácom finálovom zápase Kaufland play off Tipsport Ligy 2018/2019. Nad HK Nitra v stredu triumfovali 3:1. Obhajca titulu sa tak v sérii hranej na štyri víťazstvá vedie 2:0.


HC'05 iClinic Banská Bystrica – HK Nitra 3:1 (0:0, 2:1, 1:0)
Góly:
23. A. Šťastný (Šoltés, Matoušek), 33. Southorn (Bartánus, Higgs), 60. Higgs (M. Lunter) – 30. Kerbashian (McCormack). Rozhodovali: Baluška, Štefik – Tvrdoň, M. Orolín, vylúčení: 4:5, presilovky a oslabenia: 0:0, 2813 divákov
/stav série: 2:0/
Banská Bystrica: Williams – Marshall, Mihálik, K. Sloboda, Southorn, Kubka, Ďatelinka, Nemčík – Asselin, Faille, Selleck - Bartánus, Higgs, Lunter – Lamper, Surový, Zigo –  Šoltés, Šťastný, Matoušek – Češík
Nitra: Šimboch – Mezei, McCormack, Versteeg, Rais, Pupák, Korím, A. Sloboda, Morrison – Kerbashian, Šiška, Scheidl – Lantoši, Bortňák, Buček – Hrušík, Slovák, Pätoprstý – Minárik, Čaládi, Fominych

Čestné buly druhého finálového duelu vhodila trojnásobná olympijská víťazka v biatlone Anastasia Kuzminová. Sprvu sa však na ľade nič zaujímavé nedialo, až vo 4. minúte išiel Bartánus sám na nitrianskeho brankára, no neprekonal ho. Ani jeden tím potom nevyužil presilovku, na hosťujúcej strane namieril do bočnej siete Buček, na domácej neuspel voľný Faille. V 14. minúte vykorčuľoval z trestnej lavice Korím a do šance vyzval Bortňáka, ten vystrelil vedľa. V ďalšej početnej výhode Nitranov vypálil McCormack spoza kruhu, Williams nemal v ruke hokejku a zakročil i s veľkou dávkou šťastia. V závere tretiny mal tutovku najprv bystrický útočník Zigo, ale zoči–voči Šimbochovi neuspel a o pár sekúnd ho napodobnil Buček.
Domáci išli do vedenia na začiatku druhej tretiny. Po strele Šoltésa sa presadil z dorážky Šťastný. O pár sekúnd mohlo byť aj 2:0, ak by po rýchlej akcii pokoril Šimbocha zblízka osamotený Asselin. Hostia potom spálili šancu Bučekom a nevyužili ani 42-sekundovú presilovku o dvoch hráčov, hoci si pred ňou vzali oddychový čas. Rovnakú možnosť prepásli na opačnej strane v trvaní 36 sekúnd "barani". V polovici zápasu sa mohli tešiť z vyrovnania "corgoni". Kerbashian predviedol prienik a švihom zakončil spoza hráčov – 1:1. Úradujúci majster odpovedal do troch minút. Po prihrávke Bartánusa vyslal delovku z kruhu Southorn a Šimboch kapituloval – 2:1. Bystričania následne hrali dve presilovky za sebou, no počas nich mohli inkasovať, najmä sólo Bučeka volalo po góle. V zdrvujúcom tlaku nezvýšil vedenie svojho tímu pred bránkoviskom úplne voľný Zigo.
V tretej tretine sa domáci snažili pozorne brániť a nepúšťať súpera do nebezpečných situácií. V 44. minúte navyše mohli udrieť, ak by sa ujal teč voľného Luntera. O pár sekúnd nastala podobná situácia na opačnej strane, neúspešný bol Minárik, ktorý nahradil v zostave Rapáča. Domáci číhali na svoje príležitosti, ale Asselin ani Lunter nenašli recept na Šimbocha. V 51. minúte sa predral pred bránku Fominych, ktorý nevyzrel na Williamsa. Neskôr pohorel pred brankárom hostí po rýchlom prechode do pásma z ľavej strany i Bortňák. V závere Nitra hrala v šestici bez brankára, ale inkasovala do prázdnej bránky z hokejky Higgsa.

Dan Ceman, tréner Banskej Bystrice: "Nitra odohrala veľmi dobrý zápas. Za týmto víťazstvom je veľa roboty z našej strany. Súper bol dobrý v útočnom pásme aj v defenzíve. Jednoznačne musíme zlepšiť presilovky. Darili sa nám cez sezónu, teraz sme sa v početnej prevahe akoby zasekli. Musíme zlepšiť aj fyzickú hru v porovnaní s týmto duelom. Chceme sa dobre pripraviť na tretí zápas a zvládnuť ho."
Andrej Kmeč, asistent trénera Nitry: "Zápas sa niesol v podobnom charaktere ako v utorok. Bol veľmi vyrovnaný, podali sme dobrý výkon. Aj keď v stredu to bolo v obrátenom garde, my sme doťahovali stav, no nepodarilo sa nám to ako Banskej Bystrici predtým. Domáci teda získali druhý zápas v tejto sérii, ale opakujem, z našej strany to bol veľmi dobrý výkon."
Jordon Southorn, autor víťazného gólu Banskej Bystrice: "Vedeli sme, že na nás čaká silný súper. Misia na domácom ľade je nateraz splnená, ale cieľ je ešte veľmi ďaleko. Vieme, že v Nitre to bude ťažké. Aj na našom ľade to bolo v oboch prípadoch veľmi tesné."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


FP-Romanides

 

Hybaj Iskra!
10.4.2019 - 20:40
+1

Jokila39

 

Paráda farmaaari !! 16 ale Nitre to nevadí lebo finále je len NADPLAAAAAAAN
10.4.2019 - 20:40
+42

lubfito

 

Ty budeš fakt len provokovať? O tom je tvoja existencia na HP?
10.4.2019 - 20:58
+49

miro-nr

 

Ale zachvílu budu apelovať v slušnú diskusiu
Nepochopím takýchto tiež ludí !
10.4.2019 - 21:02
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tn

 

Trasne, je mi hrozne do placu. Skoro ako tebe vzdy ked na hustom pozeras nitru. Ale ceď ty máš po sezóne uz od septembra minulého roku. Na koľkých zápasoch si bol na štadióne. Aha. Ani na jednom. Ale mas 18000 príspevkov kde sa správaš ako ..... A potom tu píšeš že nepochopis tých čo provokuju. Ty si naozaj chorý clovek.
10.4.2019 - 22:07
+5

zincica

 

Co ocakavat od tohto chudacika ktory si mysli ze Selleck je boh? Lubfito ber ho z nadsazkou.
10.4.2019 - 21:03
+12

Jokila39

 

Čím provokujem ? 1.) Potešil som sa, že náš tím vyhral
2.) Páči sa mi ako hra Robo Lantosi tak som tam šupol jeho číslo dresu
3.) A skonštatoval som že Vám prehra nevadí lebo finále beriete ako nadplán, keďže to tvrdia vaši fanúšikovia
10.4.2019 - 21:09
+18

sloniik

 

Si smiesny
10.4.2019 - 21:11
+37

Jokila39

 

Ja si to užívam !
10.4.2019 - 21:41
+2

Es5

 

Jokila39: Ved aj MY
10.4.2019 - 22:01
+2

Jokila39

 

Počúvaj my sme inak obaja taký blbci, že by som sa nečudoval keby sa v budúcnosti skamarátime
10.4.2019 - 22:05
+1

Sunkafit

 

Aj ja som
10.4.2019 - 22:12
0

Es5

 

niGdy
10.4.2019 - 22:29
+1

Eduardo

 

Pekne lehatko.,bielo modre..uz sme aj PP take lehatka zabezpecili.No nerozumiem co proti nam mate ked na lehatka Vas posielame???
10.4.2019 - 23:08
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lubkik

 

praveze ten koment s tymi lehatkami je asi najvtipnejsi co kedy pridal
11.4.2019 - 10:44
+1

Corgi77

 

Je to skôr trápne, ako vtipné, ale tak každý máme nejaký spôsob vyjadrovania.
10.4.2019 - 21:17
+7

bohin85

 

ano.. kazdi sa smejeme nad svojimi kravinami.. my si dame svoje a vy zas svoje
10.4.2019 - 21:38
+3

Sedko NR

 

V tej tvojej hlavičke prázdnej to nikdy nepochopíš. Najlepšie je, že si myslíte, že týmto nás vyprovokujete a začneme sa tu hádať. Máš pravdu, nieje nám to jedno, vy viete lepšie jak my
10.4.2019 - 21:01
+8

Sunkafit

 

kurňa ticho plakať
10.4.2019 - 21:09
+2

Sedko NR

 

Idem si ja pre vreckovku, toto bez sĺz nedám. Chápeš, v TN ti povedia že si tam nebol a títo vedia aj to čo nám je jedno a čo nie
10.4.2019 - 21:18
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

jaaj to ze si tam nebol...to bolo krasne
10.4.2019 - 21:25
+2

Sedko NR

 

Nato nezabudneme
10.4.2019 - 21:31
+2

Es5

 

Jokila39:
10.4.2019 - 21:05
+3

Fanusik2002

 

Etiketa pre kazdeho: Pán Jokila39 namiesto provokácií,naučte Bystrického fanúšika čo je etiketa pre každého.
Začnime štátnou hymnou.
Slušnosť je dať dolu čapicu pri štátnej hymne,ale vás to asi neučili v Banskej Bystrici.
10.4.2019 - 21:40
+24

bohin85

 

pre tentokrat ideme vytahovat capice pocas statnej hymny... vy ste uz fakt na smiech..
10.4.2019 - 23:24
+17

NZ Hockey

 

To je tak keď sedlaci čo sáču a oblievajú ženy a deti pivom a ešte si aj hodia petardu na ľad idú poúčať o slušnosti
11.4.2019 - 10:40
+3

miro-nr

 

Teba to tak baví,alebo ťa to ešte stále tak boli ?!
11.4.2019 - 11:22
+4

NZ Hockey

 

Reagovať na také neskutočne úbohosti protiutokom len svedčí že uz na väčšie morálne dno nemôžte klesnúť gratulujem.

Ale že sa ja ešte vôbec niečomu od vás čudujem...
11.4.2019 - 12:56
+2

miro-nr

 

Moralne dno a tvoj nick k sebe pasuju ako šerbel a "riť" !
11.4.2019 - 18:05
+3

Sedko NR

 

Deti aj jeme.
11.4.2019 - 11:54
+4

tep

 

A na znásilňovanie seniorov si zabudol!!!
11.4.2019 - 12:18
+2

Sedko NR

 

A to ešte nehovorím o tom, že vo zvolene sme ôsmich zbili, ale veď čo čakali, oddeliť zver od ľudí len páskov ?!
11.4.2019 - 12:53
+4

tep

 

Ja som sa k hymne už sto krát vyjadril.. A tie čiapky ma iritujú, ale sú aj u nás..
Alebo keď sa niekto baví, ťuká do mobilu, či pije, je!
Druhá vec je, prečo v BB stále dávajú tých otperných sólistov na hymnu? Mne to trhá srdce, keď ju naťahujú, to nie je ária, že ľuďom má priniesť dobrý pocit na duši, kvalitným umením, je to hymna, ktorú pozná každý, ktorú by ľudia s národným povedomím mali spievať spoločne.. Ale v takomto prevedení? Veď my to tak nevieme naťahovať.. Potom sa obzerali, že jak to spievame, prečo sme popredu" ale to len pánovi umelcovi "naťahovalo pásku"!!
11.4.2019 - 7:16
+3

steevee

 

Nitricka paraaaada.: Doma pojde na BB ohen a sira!!!! Nitra doma seriu vyrovna. Vzajomne zapasy s BB su mi ukradnute. Nech je aj 100 prehratych s BB. Pokial Nitra bude predvadzat takuto hru so srdcom a bude rok co rok v semifinale pripadne finale,tak budem velmi spokojny.BB s pomaly dvojnasobnym ropoctom na A team s velkymi tazkostami vyhrava 2:0 v serii....
10.4.2019 - 22:11
+9

GB11

 

16:0
10.4.2019 - 20:41
+35

88Backo

 

Ty máš ešte toľko chochmesu vyliezť z kanála ?
10.4.2019 - 20:44
+35

sloniik

 

asi vela naprsalo, tak ho vyplavilo, ved on zas zaleze
11.4.2019 - 14:24
+1

Sedko NR

 

Nový Zéland prehral či vyhral 16:0 ?
10.4.2019 - 20:55
+8

Sunkafit

 

On je Skalica.... pfff
10.4.2019 - 21:01
+5

Sedko NR

 

Pred sezónou mal pravdu
10.4.2019 - 21:03
+2

GB11

 

Na Novom Zelande teraz niečo je a ak nevieš čo po nedeli to zistíš
10.4.2019 - 21:06
+2

Sedko NR

 

Že ty si musel zistiť čo je internet
10.4.2019 - 21:08
+7

Es5

 

Nový Zéland trápia silné dažde-Dostavili sa hrozivé záplavy
10.4.2019 - 21:09
+5

Sunkafit

 

Tak a teraz nezaspím
10.4.2019 - 21:10
+3

Nitran

 

Hlavne ze ty mas na tych
16:0 najvacsiu zasluhu,saso...
10.4.2019 - 22:00
+6

tep

 

Aj včera to v BB kričali, ostal som zaskočený, myslel som si, že sme sa počas našej existencie konfrontovali si BB viac krát, ako len 16
11.4.2019 - 7:16
+1

potocik

 

Bolo to a je to trapne. Ale ked Alkohol robi svoje. Zas v takychto casoch sa aspon treba zasmiat a dozit sa casu ked uz smer nebude taky dvolezity.
11.4.2019 - 9:13
+1

tep

 

Ale jasne, každá séria sa raz skončí, len to nula ma zaskočilo, lebo no, vzájomná konfrontácia je už pár rokov a nie posledných 16 zápasov..
Ale alkohol, šak aj u nás to bude cez víkend divoké, plný dom, kopec "nových ludí" to bude tiež psychiatria..
11.4.2019 - 12:20
+1

azzurri

 

Chlapci zbytocne reagujete na 16:0 apodobne podpichovacky,provokácie.ved ich nechajte tak nech si píšu a nerobte im radosť,že nato reaugujete a ďalšia vec je taká,že my by sme boli takí istí tak neviem preco vam to tak trhá žily
11.4.2019 - 16:41
+2

azzurri

 

A nakoniec je to len naša hanba a neschopnosť prehrať 16krat v rade
11.4.2019 - 16:47
0

88Backo

 

Ďalší solídny výkon našich chlapcov,ak sa prikloní trošku šťastia,doma ideme do BB za vyrovnaného stavu s čím Kovala nebudú rátať nie je možné aby farmári mali pri sebe toľko rozhodcov pri diskutabilnych situáciách ako dnes...
10.4.2019 - 20:42
+2

Sunkafit

 

BB sme sa dostali do hlav maju to tam ze sa im nemoze nic stat a nedokazu zapnut na vyssie obratky a to je len dobre raz nam to tam popada
10.4.2019 - 20:44
+9

marek25

 

..: Ano aj minutu pred koncom pri hre bez brankara nam pomohol ze?
10.4.2019 - 21:15
+16

88Backo

 

Stačilo dnes za stavu 1-1,keď sa lámal zápas odpískať na miesto trestného len faul...
10.4.2019 - 21:27
0

marek25

 

..: Backo na obe strany to srali
10.4.2019 - 21:39
+6

88Backo

 

Pohoda...ja ti hovorím,že nedeľu bude 2-2...
10.4.2019 - 21:48
+1

Eduardo

 

a mozno 4:0 a spolu osemmnast a rekord...s hatrikom a Vasa haMba v historii zapisana...ale osobne to vidim na 4:1 bo raz este doma vypredat je biznis a kanadania nie su lacny! Tak v pohode zobereme 17:1
10.4.2019 - 22:46
+4

Es5

 

: a a aa aaaaaaaaaaaaaaaaaa
10.4.2019 - 23:03
+2

strojar

 

Čo keby si namiesto silných rečí o veciach, ktorým nerozumieš a na ktorých nemáš žiadny podiel, skúsil doučovanie zo slovenčiny.
11.4.2019 - 6:25
+2

kurtsteiner

 

Ten nad nim ma silnejsie reci,na zleho si reagoval....a ked uz tu vsetkych chces ucit ten pravopis(inak ja tiez nemam rad ked ho niekto neovlada),skus si vsimat aj prispevky tvojich sukmenovcov,tam je toho tiez habadej...
11.4.2019 - 8:35
+3

miro-nr

 

Si prebehni štvrtfinálové diskusie NR-TN a tam si prečítaj silné reči trenčianskych supermanov ,ty !
11.4.2019 - 9:45
+7

kurtsteiner

 

No pocuvaj ma.s tebou sa vobec nebavim,pisem strojarovi a ked uz sa chces zapojit tak slusne,ja som v prispevku nikoho neurazal tak sa zdrz aj ty.aj ked viem ze cicina ako si ty ine nevie.
11.4.2019 - 12:42
+2

majo24

 

ja ti vravim ze nebude
11.4.2019 - 7:52
0

bohin85

 

dnes by som o rozhodcoch ku. va pomlcal..
10.4.2019 - 21:40
+2

majo24

 

Dajte protest, madarski sudiii su v zalohe a cakaju na svoju sancu.
11.4.2019 - 7:50
0

SmrtkaBA

 

Objektivne, Bartanus a Soltes najlepsi hraci play-off a aj v Marci.
10.4.2019 - 20:42
+11

Sunkafit

 

Bartanus na MS
10.4.2019 - 20:46
0

Ol!ver

 

10.4.2019 - 20:47
+1

Lukash_ke

 

Skutočne aj Šoltés? Tak to ma teší. Nestíham to sledovať.
10.4.2019 - 21:37
+1

22.4.2017

 

S Bartánusom súhlasím, najrozumnejší hráč na ľade, stále má kľud na hokejke a vie čo robiť. Keď je zle tak ukludní, keď treba zaútočiť tak to má hlavu a pätu. Keď sa nám rozklepali nohy (aj keď fakt neviem prečo) tak to bol on, kto to pomohol skonsolidovať.
10.4.2019 - 21:54
+1

borussia

 

Canada-Vsetci zraneni 3:1
10.4.2019 - 20:43
+46

krejzi

 

borussia: aspon, ze za vas dnes bodovali chlapci co vyrastli na žinčici
10.4.2019 - 21:02
+11

Sunkafit

 

Srdce tam bolo krasny zapas...nadplaaaan....nato ze nebolo ani vypredane celkom ujukaju hlasno
10.4.2019 - 20:43
+8

FP-labrador24

 

Bystrica ma stastie, ze Nitru znicil premotivovany Trencin...
10.4.2019 - 20:43
+26

JohnnyNoMoney

 

Ale zničili sme sa navzájom. Proste tak ako prebiehala NR:TN séria, tak sa nikde nehrá štvrťfinále.
10.4.2019 - 20:56
+4

Sunkafit

 

Da sa to tak brat...ale je tam velke ale...mozno by sme potom cez Zvolen nepresli....takto to malo byt a hotovo
10.4.2019 - 21:11
+6

rijko

 

Je to vase finale,vasa diskusia,ale malinko by ma zaujimalo v com Dukla znicila Nitru okrem jedneho vyrazeneho zubu.
Dakujem
10.4.2019 - 21:06
+15

Tehelnepole

 

rijko klud, za vsetko aj tak moze Slovan.
10.4.2019 - 21:21
+7

batman

 

Nechaj tak
10.4.2019 - 21:21
+1

Hasan13

 

rijko: docitas sa po finále.
10.4.2019 - 22:17
+3

Es5

 

Trencin hral NADPLAAAN stvrtfinale tak sa chceli hecnut a dopadlo to ako dopadlo.
10.4.2019 - 21:14
+3

yogi

 

Tak si to ujasnime..v nitre kde sme prehrali 1:0 nehralo 7 hracov z coho bolo 5 zranenych po zapase s nitrou..nitre chybal jeden od zaciatku serie..dalej ???
10.4.2019 - 21:16
+13

MackoPu

 

To nema vyznam. Maju na tom zalozenu taktiku.
10.4.2019 - 21:24
+14

88Backo

 

Ty keď máš 45 rokov,tak tento štát musí utrpieť sebadestrukciu,lebo ak má z tohto vyrásť ďalšia slovač,už je po nej v predstihu
10.4.2019 - 21:29
+11

rijko

 

Tak nam ty mudry prosim vysvetli tie slova o zniceni nitry.
Dakujem
10.4.2019 - 21:35
+16

88Backo

 

Rijko,Roman,Mackopuu rip...
10.4.2019 - 21:50
+2

rijko

 

Este to boli?
10.4.2019 - 21:52
+8

88Backo

 

Čo máš na mysli?
My sme pochovaní 10r,len v Tn nevedia,že už prešlo ďalšie 10ročie a stále nič...
10.4.2019 - 22:15
+2

rijko

 

No a uz mi aj odpovies vzhladom k tvojmu veku,ked uz na neho poukazujes?
V com znicila Dukla hracov nr?
10.4.2019 - 22:19
+4

miro-nr

 

To je Pán moderátor HP z TN !!
Akože nespráva sa tak,ani tak nevystupuje,ale je
10.4.2019 - 21:37
+8

kurtsteiner

 

Pomooooooc.Doktora..
10.4.2019 - 22:35
+3

Sunkafit

 

Veru nohy ma uz bolia dost
11.4.2019 - 6:45
+3

Roman-u2

 

áno - polovica príspevkov je od Stavjaňu a polovica od Kmeča
10.4.2019 - 21:29
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lemonik

 

Takze pre teba je meritko
Zraneny hrac = nehrajuci ... tak ti to poviem este raz nasi hraci hraju zraneny je to pochopitelne alebo nie pre teba ??? Dalej to rozoberat nejdem.
10.4.2019 - 21:37
+4

rijko

 

Kto hra prosim zraneny?
10.4.2019 - 21:53
0

Lemonik

 

Napisal som poslednu vetu a podla toho sa aj zachovam. Ked skonci PO potom si na to spomen a mozno sa to niekde aj ofiko napise ...
10.4.2019 - 22:30
0

yogi

 

To mozem povedat o 3/4 muzstva ze su zraneni po sezone a hraju PO..tak netrep..este stale mi nikto nevysvetlil tych vasich zranenych v porovnani s nami..len vysmievania a urazky..jaj ved nitra..
10.4.2019 - 22:05
+8

Lemonik

 

Ked povies ze trepem tak potom to vies lepsie ako ja tak sa nepytaj aby som ti to vysvetlil ... ani som sa nikdy nikomu nevysmieval ani neurazal. Nabuduce musis takyto prispevok napisat niekomu inemu isto sa tu niekto najde.
10.4.2019 - 22:39
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bb05

 

Však ste mohli skončiť prvý a mali by ste Detvu, čo Vám v tom bránilo
10.4.2019 - 23:59
+5

Sunkafit

 

Pe-nia-ze
11.4.2019 - 6:46
+3

majo24

 

chrenko s kovacikom sa mali viac snazit a nie len vyplakavat
11.4.2019 - 7:54
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JANOBB

 

Bože Andrea: ..už prosím Ťa nedrístaj, už to fakt preháňaš, to sa už nedá ani čítať.
..Nemám nič proti NR, ale píšeš akoby sa hokej robil len tam. To nehovorím na obhajobu BB ale celkovo.
..Fakt máš 20 000 príspevkov a trúfam si napísať, že 18 000 o ničom.
11.4.2019 - 8:51
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JANOBB

 

Ja som úplne pokojný: ..ale je toho z Tvojej strany už asi veľa, nemyslíš.
Čo už fakt nemáš čo robiť len vypisovať sprostosti?
Ty tak dobre poznáš ostatné kluby na Slovensku?
Už sa fakt zamysli alebo začni robiť niečo zmysluplné, lebo toto je už ako choroba, čo ty predvádzaš.
11.4.2019 - 10:25
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JANOBB

 

Nemám: na teba ani slov.
Daj sa do poriadku.
11.4.2019 - 10:40
+2

Andrej 10

 

Jano: Čo tak dohovofit aj tvojmu spolufanusikovi majo24 !?
11.4.2019 - 10:57
+7

JANOBB

 

Andrej: ..ja sa nepotrebujem s ľuďmi hádať, majo24 píše za seba a ja to rešpektujem.
..Čo však nikdy nepochopím sú tie nezmysly čo tá ženská vypisuje, veď si to pre boha živého už všimnite. Ja som reagoval na to, na nič iné.

PS: veď nech si nakoniec píš čo a ako chce, je to HP, ktorý tu je pre všetkých, len je toho už skutočne z jej strany dosť, teda dosť nezmyslov na všetky témy, ktoré tu budú zverejnené.
..Ako som už v minulosti písal, podľa mňa je to už choroba, v žiadnom prípade to nie je normálne - a to sme sa tu viacerí riadne doťahovali aj cez čiaru, ale toto je už choré. Odporúčam aby sa liečila.
11.4.2019 - 12:40
+4

sloniik

 

ake liecenie sa? jano, ale toto uz si cez ciaru. naco majo pise provokativne blbosti? co ake vyplakavanie? Andy mu to napisala normalne. pisala o nasom time o nasich planoch, nikde nenapisala, ze sa to inde nerobi.
11.4.2019 - 14:30
+8

Westbeast0

 

Tiez ti nerozumiem... Najprv pises, ze je to HP a nech si každy pise co chce ale zaroven ti vadi ze tu pise ona... Ved ked ti vadia jej prispevky, tak ich jednoducho ignoruj, nerozumiem ze dospeleho chlapa dokaze vytocit taka prkotina ako prispevok na hokejovom portali... Prezentujes sa tu dost casto dvojtvarne, raz si mily a o chvilu ako postipany osami... Ale to asi vies aj sam.
11.4.2019 - 14:52
+11

JANOBB

 

Pluskuju Ťa: Si Happy?
Čo som dvojtvarny ty mudrlant?
Prečitaj si jej prispevky a potom mi pis.
A este, ja nikoho nekritizujem a nikomu nic nezakazujem.
Pisme vsetci tak ako ona, potom tu bude v diskusii 1000 prispevkov o nicom (ona bude mat 600).
11.4.2019 - 17:31
+2

Westbeast0

 

Ja sa na +ka mozem vytoto, aky osoh z nich akoze mam mat? Janko, ja mam v zivote ine starosti ako pluskovanie na internetovej stranke... S vela diskutermi tu mas dobre vztahy, ved ked ti niekoho nazory nesedia, tak ich proste ignoruj... Ved keby tu ma kazdy pisat niekomu co mu na jeho prispevkoch vadi, nebolo by tu 1000 prispevkov, ale aspon raz tolko... Pekny vecer
11.4.2019 - 18:36
+2

JANOBB

 

Ty si nepochopil: moj koment.
...napisal som len, ze pise somariny, 70 prispevkov o nicom a vsade. Potom to aj na HP vyzera tak ako vyzera.
Ja som ani v jednom komente nezosmiesní supera, teda NR, naopak som ich vyzdvihol.
Ale co predvadza ta zena, tak to normalne nie je. To mi musis dat za pravdu.
11.4.2019 - 18:47
+2

sloniik

 

Johnyboy, Andy diskutuje, akokolvek, ale nikoho neuraza, neprovokuje, na rozdiel od inych individui, ktore by si zasluzili takyto tvoj prispevok.
11.4.2019 - 19:04
+5

JANOBB

 

To je zase: pravda, to ano. OK.
11.4.2019 - 19:36
+2

Sunkafit

 

Ona vam oponuje alebo co? Zhadzuje? To ze sa k tomu niekto prirovna nieje jej problem
11.4.2019 - 15:15
+7

Sunkafit

 

Veru nemame klinik nijaky
11.4.2019 - 15:13
+1

TazBB

 

Strašne podivný zápas, hrali sme absolútne bez zájmu. Nebudem sa čudovať, ak bude po zápasoch v Nitre 2:2.
10.4.2019 - 20:43
+2

Sunkafit

 

Juj radsej ste nas mali rozbit ako davat nadej...ale toto je take bystricke krute idem si po servitku az ma to rozslzilo
10.4.2019 - 20:47
+7

blue-311

 

Kto by to bol pred seriou povedal, ze vzhladom na okolnosti to bude take vyrovnane. Kludne sme mohli vyhravat 2:0 na zapasy a doma oslavit titul. Takuto slabu Bystricu som este nevidel, skoda tych zranenych.

Cez vikend bude oslava spojenia klub-hraci-fanusikovia. Pome Nitra
10.4.2019 - 20:44
+7

Sunkafit

 

Inak toto finale nema grady od tejto finalovej dvojice by mohla byt chvilu pauza napriklad NR-ZV NR-PP a tak...
10.4.2019 - 20:45
+26

Lokomotiv

 

Pravda, pravda.. Nuž je to na nás ostatných, aby sme si to vybojovali
10.4.2019 - 20:48
0

Sunkafit

 

Veru ale sak asi aj my si dame pauzu...síce aj tento rok mala byt
10.4.2019 - 20:50
+1

Mawerik

 

Lokomotiv všetci sme konecne chceli radšej finále zo Zvolenom ale keď je Zvolen neschopný tam postúpiť už 6 rokov tak bohuzial. Finále so Zvolenom by malo úplne iné grády ako s Nitrou..A nejako sa nevieme stretnut celkovo v play off je to zakliate
10.4.2019 - 20:56
+12

JohnnyNoMoney

 

No minulý rok ste sa mohli v semi. Ale odrazu ste prehrali kopu zápasov a skončili 4. Ja by som v tom smolu nevidel.
10.4.2019 - 21:03
+5

bohin85

 

skor hladaj problem vo zvolene ze sa tam nevie dostavit do finale.. teraz sme ho tam ocakavali.. alebo aj to je nasa chyba??
10.4.2019 - 21:45
+1

Es5

 

Teraz neviem ci mam plakat alebo nie ze sa BB nestrela vo finale proti ZV.Aaaaaaa tak teda som sa rozhodol ze si poplacem nech to ma ine grady Harmanec heeeej bum tralalalaaaaa
10.4.2019 - 22:05
+4

Mawerik

 

Sunkafit Neboj sa Bystrica bude vo finále aj budúci rok!!
10.4.2019 - 20:52
+6

Sunkafit

 

Ja sa nebojim
10.4.2019 - 20:55
+2

miro-nr

 

Ak nebude Vaš šef v base,tak možno aj ano
10.4.2019 - 21:04
+17

Es5

 

miro-nr: Hadam budeme mat aj my svoj Vsetin z 90 rokov v Slovenskej lige
10.4.2019 - 21:19
+4

Pietro10

 

Ja by som si vsadil,ze ani nie.. buduca sezona bude o niecom inom
10.4.2019 - 21:17
0

Es5

 

Mawerik: To je len dobre pre budcnost Slovenskeho hokeja a reprezentacie
10.4.2019 - 21:17
0

FP-Tomike

 

Už sa teším na víkend, barani konečne zažijú čo je atmosféra , pome Nitra nevzdávajte to ešte!
10.4.2019 - 20:46
+13

lukasbb

 

Hej dokým gól nedáme potom je tam tíško
10.4.2019 - 20:54
+18

blue-311

 

Presne taaaak.
10.4.2019 - 20:55
+4

TommY_D

 

Prečo ten ZV musel prehrať, nič proti NR ale takéto nudné finále tu dlho nebolo, naši zjavne už nemaju záujem proti NR hrať lebo tak 16:0 a to sa už nejako vyhrá a zatial sa aj vyhráva. A s prepáčením ale NR je tak slabá že toto nieje možné, chápem že pár hráčov chýba atd ale nechápem ako ZV mohol s týmto prehrať
10.4.2019 - 20:48
+49

Senn

 

lebo tolko stastia co mala NR v to semifinale som este nevidel a to chodim na hokej cely zivot... co uz, mozno nabuduce
10.4.2019 - 20:49
+37

Sunkafit

 

Veru dali ste vela penazi a trt aj mna by nastalo keby ma porazia utocnici ako fomynich minarik hrusik siska caladi patoprsty slovak a obrana co ledva drzi hokejku hadam to Mraz nezabali ked mal raz vypredane po 6rokoch...
10.4.2019 - 20:57
+24

Senn

 

je rozdiel vypredat plechovu budu kde sa zmesti ledva 3000 ludi a stadion, ved ani v bystrici nebolo vypredane na toto finale, najnudnejsia seria poslednych rokov, ale to je tak ked z hovna upleties bic a nahodou postupis, ako ked slovaci vyhrali striebro naposledy
10.4.2019 - 21:06
+18

Maross NR

 

Šťastne môžeš vyhrať jeden zápas, na ktorý sa hrá na MS, nie 4
10.4.2019 - 21:11
+22

Senn

 

od kedy sa hra MS na jeden zapas?
10.4.2019 - 21:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Roman-u2

 

Na MS to je len o jednom zápase - v skupine ti stačí vyhrať jeden, a ďalej už to je len o jednom buď vyhráš alebo koniec - ale toto sa hrá na 4 víťazné... Chápeš? Nechápeš? nechaj tak
10.4.2019 - 21:24
+6

Maross NR

 

A navyše ten postup do štvrťfinále na tých MS bol úplne zaslúžený, aj napriek trápeniu sa proti Francúzsku
10.4.2019 - 21:27
0

blue-311

 

Ještě větší blbec, než jsme doufali.
10.4.2019 - 21:15
+7

Maross NR

 

Mňa chlapče takýmito lacnými hlúpymi recickami nerozhodis
10.4.2019 - 21:20
+4

Sedko NR

 

Nerob haMbu svojim prosím ťa
10.4.2019 - 21:34
+3

Sunkafit

 

Ale anoo anoo
10.4.2019 - 21:12
+5

Es5

 

Senn: Co nabuduce navrhujes referendum o tom kto postupi do finale?
10.4.2019 - 21:23
+6

borussia

 

Nurazaj hangar to je proste sopa
10.4.2019 - 21:58
0

MatoZV

 

Isiel som v avione dnes okolo obchodu s televizormi a islo tam finale, vhadzovanie brala kamera zdola, za nou neskutocne vela prazdnych sedaciek. Na finale? V 80 tisicovom meste sa vas nenazbiera 3000,ani jeden den sa to nevypreda? Akoze prestavam chapat preco sa tu rype stale do zvolena. U nas keby bolo na finale 3000 tak nas asi ukamenujete (to sa radsej nedozit takeho 'finale') a pritom 3000 v ZV je len 1500 v BB ak sa ideme hrat na percentualny zaujem o hokej medzi ludmi v meste. Ja vsak vobec nechcem do nikoho rypat kvoli navstevnosti, ospravedlnujem sa, uz sa neovladam lebo pocuvame od vas tu istu chujovinu roky. Minule to spustil nejaky popradcan. Tak som si zacal od nervov porovnavat priemerne navstevy v sezone zv versus pp. Presiel som najprv 10 potom neskor 20 sezon! V kazdej mal zv viac divakov priemerne v zakladnej casti, aj v tohtorocnej, napriek tomu infikovamy chlapec pride a dodrbava ze kvoli komu sa ten hokej hra. Ja tomu vobec nerozumiem. Dnes je tu dalsi somar co to spusti, zv pritom ani nehra. Hroza
10.4.2019 - 21:26
+31

22.4.2017

 

Neviem čo si videl, ale voľné miesta boli len v sektore hostí a zopár vedľa (max. 10). Možno to bolo na začiatku tretiny, keď sú ľudia ešte v bufete.
10.4.2019 - 21:56
+2

tep

 

Určite nie, aj vo VIP-ke ste mali vzdušno
11.4.2019 - 7:25
+1

MaxSBA

 

šťastie praje pripraveným
10.4.2019 - 22:08
0

Sunkafit

 

Tommy to 16:0 si hraci ani neuvedomuju cas plinie a aj zapasy plinu je to jedno...chodim na,zapasy sto rokov a tiez to tak neberiem...je to zaujimava statistika ale to je vsetko....raz sa to podari to je cele...vasi hraci sa uz videli pred seriou s poharom a teraz sa trapia a su prekvapeny...aj my sme
10.4.2019 - 20:53
+6

Roman-u2

 

Prečo nevyhral ten Poprad, lebo takto nudné finále tu dlho nebolo
10.4.2019 - 20:57
+10

Maross NR

 

Jasné... Niekto nastúpi na finále týmto spôsobom... Skús sledovať koľko sa naši nadru v obrannom pásme, koľko súbojov zvádzajú, koľko pukov vypichnú.. spýtaj sa vasich hráčov či na to seru... Budú Ťa mať za debila .
Nauč sa rešpektovať silu súpera, ktorý na pohľad tam nejakú veľkú krásu neprivedie, ale tou bojovnosťou celkom vzdoruje..
Nie je to tak dávno, čo sme proti Vám hrali krásny hokej, ale nechali sa vašimi hráčmi otlkat, dohrávať.. hráme na čo máme a keď vidím, že chalani derú ľad, tak je to pocit na nezaplatenie..
Užívajte si, že ste hore, môže sa stať, že onedlho si budeš vážiť každú vyhratu ci vybojovanu PO sériu
10.4.2019 - 20:59
+41

hello, havarju

 

Toto úplne presne vystihuje aj moje pocity z finále +
10.4.2019 - 23:11
+1

PaliBB

 

Ja neviem, co vsetci nadavaju na hokej. Vsak sa bojuje o kazdy kus ladu,su tam akcie, kombinacie a zapasy su maximalne napinave. Niektorym ludom fakt nevyhovies.
11.4.2019 - 6:56
+11

strojar

 

Nadávajú tí, ktorí hokeju nerozumejú.
11.4.2019 - 7:28
+4

miro-nr

 

Tak isto ako ste aj vy už mohli prehrávať 0:2 a veru vela nechýbalo.
10.4.2019 - 21:05
+4

Bielomodry

 

TommY_D: To fakt toto napíšeš???BB sa nechce hrať ,lebo je to 16:00??? Tlieskam Ti
10.4.2019 - 21:15
+4

TommY_D

 

Nevravím že je to kvôli tomu ja sám neviem prečo to je ale súdom podľa predvedeneho že našim sa hrať nechce a prosím ťa nevrav mi že hráme to čo nám vy dovolíte
10.4.2019 - 21:27
+1

Sedko NR

 

Takže proti Popradu na 20% a teraz sa vám nechce...ešteže tak , inak by to boli iné rošambá
10.4.2019 - 21:36
+5

TommY_D

 

Niekto si ide nadplán niekto 20% z plánu
10.4.2019 - 21:54
0

Es5

 

Dufam ze ak date titul tak uz pojdete v LM aj viac % ako ste isli v tej sutazi doteraz
10.4.2019 - 22:07
+8

Lemonik

 

Som myslel ze uz ste na 50% z planu ci to dokedy stete s nami hrat vychadza z toho este minimalne 8 vyhratych zapasov aby bolo tych 100% pre vas. Chvala Bohu ze nam staci vyhrat 4 zapasy.
10.4.2019 - 22:44
+2

Sunkafit

 

Ale sak nemyslel to v zlom no
10.4.2019 - 21:55
+1

Bielomodry

 

TommY_D: Niečo som také napísal ?Mňa vôbec nevytocis..Skús to na iných mojich sukmenovcov
10.4.2019 - 22:26
+2

Es5

 

TommY_D: Tak my si ideme NADPLAAAN finale 2018/2019 a vy si idete pre 3 titul ved to je take pekneeee.Aj hokej je v pohodicke aj my sme v pohodicke
10.4.2019 - 21:22
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ánry

 

nudné je kvoli vám lebo sa bojíte hrať otvorený hokej dáte gól a bránite ako baran ohradu... nezvaľuj vinu na tých čo chcú hrať!
10.4.2019 - 21:29
+3

88Backo

 

Nudné finále a 2x neviete s akým šťastím vlastne ani nesiew prečo vyhrávate...poplac si s chalanmi z Tn možno sa pridajú aj zvolenčania
10.4.2019 - 21:31
+5

TommY_D

 

Ja nemám dôvod plakať
10.4.2019 - 21:34
+3

Es5

 

TommY_D: Podla toho co places teda pardooon pises my placeme
10.4.2019 - 21:37
+1

TommY_D

 

kde som to napísal? screen
10.4.2019 - 21:55
0

88Backo

 

Tak nepíš kktiny prosím ťa...sekas frajera,ale keby je 1-1 držiš p..u
10.4.2019 - 21:51
+1

TommY_D

 

nie rovnako by som písal aká je to nuda aj keby sme prehrávali 0:2 proste to že je to totálne nudné finále nezmeníš...
10.4.2019 - 21:55
+1

Es5

 

TommY_D: No ale o tu nudu sa starate hlavny VY!My sme mali WRESTLINGOVE stvrfinale a HOKEJOVE semifinale.To ze je nuda vo finale to mozno tak na vasej strane.MY SI IDEME NADPLAAAN a cez vikend sa budeme paradne bavit HOKEJOM na vypredam stadioooone
10.4.2019 - 22:10
+4

stromo

 

O nudu ?? Zápas si videl, či si už sadil ??
Jedine tu ste veľkí, v sektore nič, na ľade nič a doma ?! Po prvom góle už budete papaaa.

Prídete dokopy 40 kusov na dva zápasy do BB. A výhľad a sektor a cena a bla bla a potom ste skvelí, lebo u vás vypredate... ha ha
12.4.2019 - 0:26
0

88Backo

 

Nudné je akurát tak BB publikum...
10.4.2019 - 22:16
+10

stromo

 

Tak chalan napíše svoj názor, že ste nudní-ste!
A už idete do neho. Starajte sa o to, aby ste v nedeľu nevideli nového Majstra.
12.4.2019 - 0:19
0

Maross NR

 

Dnes som si užíval zápas, dva klobúky dole pred nasimi.... Šiška už má dúfam zmluvu na dalsiu sezónu...
Dnes to bol z našej strany lepší zápas ako včera, teší ma, že ani mladí sa nezľakli..
..a či je to volakomu divné alebo nie, je mi desať, ale cítim veľkú hrdosť.
A samozrejme grats do BB
10.4.2019 - 20:48
+18

miro-nr

 

V profile máš 37
10.4.2019 - 21:07
+5

Maross NR

 

10 mi nechcelo zobrať
10.4.2019 - 21:12
+9

trogar27

 

presne takto to vidim aj ja,tesim sa na vikend,podme si to doma naplno uzit
10.4.2019 - 21:36
+2

Hadimistr

 

Nemohol som : .stvjana boze mne je stale sympatickejsi. sympatickejsi dakujem pekne ( za rozhovor ) MATE ZAC !!!!
10.4.2019 - 20:48
+12

nyytymaki BLOG

 

Sympaticky??
Ved je totalne arogantny,adrenalin v nom vrie pri kazdom rozhovore.Len caka na podnet od Marusiaka,kedy po nom zautoci.Mne to pride totalne amaterske a ked uz Valabik vyzdvihol Cemana,ako pristupuje profesionalne k pozapasovym rozhovorom,tak mohol spomenut aj Solica,ktory to ma ako za trest.
10.4.2019 - 20:55
+47

88Backo

 

Vlado a ty si kde bol celé semifinále?Plakal doma do vankúša ?
10.4.2019 - 21:00
+9

Mawerik

 

nyytymaki Máš pravdu tréner musí zvládnuť emócie a odpovedať profesionálne aj keď dostane hlúpu otázke, ak nie nech pošle asistenta.
10.4.2019 - 21:02
+5

strojar

 

Niekto tým tupým redaktorom musí konečne povedať, že sú tupí.
A Tondo to robí elegantne.
10.4.2019 - 21:06
+8

MackoPu

 

Elegancia vyzera inak. Pri nom staci skrtnut zapalkou.
10.4.2019 - 21:13
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forwardPP

 

V tomto má pravdu.
11.4.2019 - 6:55
+4

miro-nr

 

Tvrdím,že nie-len asi ho málo poznáš(MackaPu) ten má najmenej čo písať o elegancii a škrtanie zápalkou mu je známe z jeho príspevkov!
11.4.2019 - 9:51
+1

qwert1231

 

najprv nech sa pozrie do zrkadla a potom nech moralizuje iných...
11.4.2019 - 11:46
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kurtsteiner

 

Aky si ty mudry Vševedko.
11.4.2019 - 12:46
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hadimistr

 

Kolko x to tu mam vysvetlovat: Len ludia co aj aktivne sportovali ,( hoc aj uplne 100% amatersky... iba partia PO robote si ide Raz do tyzdna zahrat hokej ci futbal.

Alebo aj dvaja 50 rocni a 110 kilovi chlapi si idu ,zapinkat tenis; preto som pouzil priklad dvoch tucnych v pokrocilejsom veku lebo je to uplne jedno na akej urovni hras sport. Ci si Ronaldo, mc David Federer alebo tlusty stary chlap co ide si Raz do tyzdna zasportovat.

Je to uplne jedno!!!

Ide o to mat skusenosti s aktivnym sportom.

Toto jednoducho cisto krcmovi ci gaucovi ,fanusikovia: nechapu lebo ten sport aktivne nehrali

O com tu cely cas hovorim a snazim sa vam co ste sport nikdy Ani Len na najnizsej amaterskej urovni nehrali,ste fanusikovia Len v krcme ci na gauci

Nechapete to a mekozete to chapat


K sportu patri sutazivost, kazdy chce vyhrat , zo sutazivosti a tuzbe pi vyhre vyplyvaju silne emocie A NAJMA ADRENALIN V KRVI.

Najdi si na googling co sposobuje adrenalin.

Je to latka produkovana v parovom organe zvanom nadoblicky,ked mozog vyhodnoti ze sa clovek ( u zvierat je to uplne rovnako ) achadza v ohrozeni, v napatej, stresoveh situacii, da mozog pokyn nadoblickam aby doslova vystriekli latku adrenalin do KRVI

Akonahle je adrenalin v KRVI, co Robi?

Zvysi sa krvny tlak, pulz, zacne sa potit, srdce bije ovela rychlejsie, clovek je ovela ostrazitejsi, sustredenejsi , a najma AGRESIVNEJSI.

Ked uz Raz adrenalin v KRVI je trva Vela desiatok minut ci skor aj niekolko hodin Kym sa uplne z KRVI dostane

Preto casto sportovci maju velke problemy zaspat PO zapase....stale maju v KRVI adrenalin a Tak je nemozne zaspat.




Zadarmo prednaska z psychologies aj biologies.

Nemate zaco krcmovi a gaucovi fanusikovia co Toto co som vam teraz tu vysvetlil ste doteraz nevedeli,nechapali.

Este raz nemate Zac.
10.4.2019 - 21:11
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Je mierne nepokojny veru ale mne sa zda ze on to ma u paze asi sa to nanho prenieslo z fanusikov
10.4.2019 - 21:14
+4

Maross NR

 

Tondo je veľmi inteligentný chlapík, ale nemá rád "prazdne" slová
10.4.2019 - 21:22
+9

obvious

 

presne tak mi to pripada. to je sice pekne, ze Semen dava pekne rozhovory, ked su to vsetko len naucene ucebnicove diplomaticke odpovede. ako si to nazval, aj pre mna prazdne slova. ale na tie otazky reporterov sa da odpovedat iba prazdnymi slovami alebo tak ako Stavjana.

viac ako Stavjanu by som vinil amaterizmus reporterov. podla mna cely ten stab vratane kameramanov okrem tohto hokeja riesia uz iba Telerano. otazky nachystane za 30 sekund pred rozhovorom, videt ze ich nepisal niekto, kto aspon trosku citi hokej. nehovoriac o tom ze za kazdou otazkou sa reporter snazi trenerovi vlozit do huby odopoved.. a kameraman toci tak z blizka, ze v opakovacke neni videt ani strelu ani gol. mala by STV vyrabat viac sportovych materialov, aby sa v tom zlepsili.
10.4.2019 - 21:56
+7

Ticketportal

 

Mne sa zase pacilo ako valabik zotrel Stavjanu bez toho aby ho vobec spomenul a to tym, ze v tom kontexte vyzdvihol Cemana v tom, co kazdy vidi, ze Stavjana doj.bava
11.4.2019 - 1:43
0

Bystričan

 

Si mi to z huby zobral. Arogantné odpovede od neho sú pravidlom už dlhodobo, v akejkoľvek sérii, po akomkoľvek televíznom zápase. Pepa si o sebe asi dosť namýšľa a furt chce zhodiť "čobolských" komentátorov.
11.4.2019 - 9:15
0

miro-nr

 

Si si istý,že komentátori/moderátori su z TN ?!
11.4.2019 - 9:54
+1

Bystričan

 

Niekde som to spomenul ?
11.4.2019 - 11:08
0

miro-nr

 

"čobolovských"
11.4.2019 - 11:24
0

Bystričan

 

Čo ja viem, že tak Čehúni volajú Slovákov.
11.4.2019 - 12:07
+1

miro-nr

 

Si tu od 2008 a nevieš kto su tu na HP "čobolovia" ,komické
11.4.2019 - 12:35
0

Bystričan

 

Tak toto som naozaj nejako prehliadol. No čo už. Som tu na srandu.
11.4.2019 - 14:16
0

Roman-u2

 

Barani nás pekne prečítali Hrajú to utrápenejšie ako my
Kanadu omieľajú len oni, plačú najmä oni a vedú zasa len oni...
Treba povedať, že BB sa alebo nechce, alebo stratila formu. V každom prípade stav séria 2:0 som čakal, ale že budú tak vyrovnané zápasy, tak to nie... alebo otočiť, alebo im nedať zarobiť

Inak koho z finalistov do repre? Za mňa Slovák a Surový určite
10.4.2019 - 20:49
+6

patua

 

Za mňa Slovak Cesik Koper
10.4.2019 - 21:02
+1

FP-lubkik

 

Vsetko strelci jak vino v poslednej dobe (Cesik a Koper celu sezonu)
10.4.2019 - 21:16
+1

patua

 

Koľko zápasov spolu nedali gól?? 70??
10.4.2019 - 21:18
0

Roman-u2

 

Nech to ešte potiahnu na MS Možno dajú rekord, asi skôr dá gól brankár ako oni /:
10.4.2019 - 21:25
0

Sunkafit

 

Na drzanie puku a oslabenia celkom fajn formacia
10.4.2019 - 21:31
+2

frotto

 

Cakal som ze 6 golov od Bystrice dostaneme za jednu tretinu a nie za dva zapasy aj s predlzenim takze za mna spokojnost. A este vacsia s tym ako ti chalani bojuju jeden za druheho. Pocas tejto sezony som bol velakrat znechuteny z celkovej atmosfery na zimaku, ale od toho 6 zapasu semifinale mam pocit, ze si vela ludi uvedomilo, ze vysledky na lade nie su vsetko a znovu sa aspon trocha vratila ta hrdost nato fandit Nitre.
10.4.2019 - 20:50
+26

Sunkafit

 

Asi tak
10.4.2019 - 20:58
+1

Es5

 

a doma sa bude urcite poriadne fandi zat hocijakeho stavu!
10.4.2019 - 21:27
+2

ElwisNR BLOG

 

My máme ešte jeden bonus a to je aký progres dokázali urobiť túto sezónu v nasej situácii hráči ako Šimboch A.Sloboda, Lantoši, Fominykh,Šiška, Minárik,Buček,Hrušík,Pätoprstý verím že do budúcna sa nám to ešte proti BB v dobrom vráti.
10.4.2019 - 21:31
+12

Maross NR

 

Bingo
10.4.2019 - 22:05
+1

Eduardo

 

Su uz 3 istoty v EL..: Prva-ze s NR je dobry hokej..

Druha-ze s NR vyhrame...

Tretia-zase majstri!!!
10.4.2019 - 20:50
+5

Roman-u2

 

Zabudol si na štvrtú Tá je, že nám je to jedno
10.4.2019 - 20:56
+5

Eduardo

 

Stvrta..: to je istota vasho placu a vyhovoriek... a piata vasich alibistickych vyhovoriek na vsetko.. siesta ze smeraci z Nitri jebu na hokej a mate ich viac ako mi a mozme pokracovat do rana...Kamion z Harmanca s servitkami je uz prichystany a zaplateni ...od nas .. Tlieskatka si bereme uz po dva aby si to BACKO uzil!!
10.4.2019 - 21:03
+5

blue-311

 

Ten kamion objednaval uz chimli pre michalovcanov pocase finale prvej ligy a hla ako to dopadlo
10.4.2019 - 21:07
0

Roman-u2

 

A zasa si vyplakal a zbytočne
10.4.2019 - 21:11
+4

Sunkafit

 

Nam pred domami uz vojaci plnia vrecia s pieskom
10.4.2019 - 21:15
+9

zincica

 

Istota nasej BB je, ze ma dementnych diskutujucich. Istota iskricky je ze dieta na stadion neberiem. Istota trojky je vcerajsi Lamper kde si nasi fanusikovia myslia ze patri do repre a kazdy klub ho chce. A takto by som tu mohol tlachiat a tlachiat a hadzat hrasok na stenu lebo vy neviete co je ucta a respekt k sportu, ludom, hracom ktory su z celeho Slovenska. Tu vam zrazu nevadia ani Kosice ani Bratislava. Ja som chodil fandit za cias ked sme boli v pralese a nikto sa nam nesmial a nerozpraval taketo haraburdy ako nasi sveta znaly bystricky fajnsmekry. Hanba Vam!
10.4.2019 - 21:20
+33

ánry

 

ty kokos čo piješ?
10.4.2019 - 21:37
+2

zincica

 

Vodu
10.4.2019 - 21:44
+3

ánry

 

ked prídeš v nedeľu do nr pozívam na čo chceš!
10.4.2019 - 21:57
+4

antinamor

 

Pritvrď aspoň o stupeň a nezívaj.
11.4.2019 - 12:42
0

hello, havarju

 

Klobúk dolu! Už som tu chcel niečo napísať o fanúšikoch Bystrice, keď som si prečítal tvoj príspevok a ukľudnil si ma. Nie je to tým, že ste z Bystrice, ale je to len pár hlúpych jednotlivcov, čo to tu kazia ..
11.4.2019 - 8:51
+1

miro-nr

 

A vieš ,že asi najviac vyskakuju a posmievaju sa tákí čo na hokej začali chodiť len pred par rokmi.
Lebo fanušik čo si pamätá svoje mužstvo na dne súťaže,stál pri ňom v najhorších časoch,by sa k tomu určite neznížil!
Maš u mna velké významné +
11.4.2019 - 10:00
+8

Es5

 

Eduardo: To NITRI si myslelo alebo nemyslelo
10.4.2019 - 21:30
+2

Sunkafit

 

Je to mozne...ja nemam krvave oci aj vam ho doprajem...len kua hrajte aspon rezkejsie
10.4.2019 - 20:59
+3

bach

 

Maj trochu rešpektu k súperovi,hráme čo nám dovolíte a čo potrebujeme.
Ďakujem
10.4.2019 - 21:17
+1

samorodak

 

Minárik, Fominich, Pätoprstý, Hrušík, Sloboda, kedy by ste vy z Pažravej postavili takýchto chlapcov!!! Radšej sadistov z Kanady a Slovana!!!!!!! Som hrdý na týchto chlapcov a celý manšaft Nitry !!!
10.4.2019 - 20:51
+30

blue-311

 

Tak zase oni nemaju dovod ich stavat tak naco toto.
10.4.2019 - 20:53
+8

Eduardo

 

No keby sme postavili Caladi,Mezei,Lantosi tak nas volaju Madari a nie Kanadania.....
10.4.2019 - 20:54
+22

88Backo

 

Čo vy môžte postaviť???Skončí Slovan aj Cesik vám bude dobrý...
10.4.2019 - 20:59
+5

Eduardo

 

Prosim..: Porataj nam slovanistov....Na Nitru aj Cesik staci..
10.4.2019 - 21:05
+18

Sunkafit

 

Zanedlho to mozno uvidime....
10.4.2019 - 21:16
+1

88Backo

 

Jeho mamina by to nepovedala
10.4.2019 - 21:32
0

Eduardo

 

No to so Slovakovou rovnake ... mamin -placky...Mozno im rano kakavko zase spravia vlasky ucesu... ;-D Maminka je len jedna!
10.4.2019 - 23:13
+1

Bystričan

 

Pán Š., nechajte to už tak. Ešte máte u mňa toho ožratého Češíka, čo ho aj s ostatnými taxík odvážal, pričom on bol doma, z pred pár rokov. Hubu si už obtierajte o svoju rodinu.
11.4.2019 - 9:28
+2

miro-nr

 

Eduardovi by som velmi neveril-on sa spíjal s Chudým (ked bol trenerom BB)a verejne to sem dával.
Možno by bol aj normálny,keby nevyzabíjal tolko mozgových buniek
11.4.2019 - 9:38
+7

bb05

 

S týmto musím súhlasiť
10.4.2019 - 21:34
+2

Sunkafit

 

Ved prednedavnom ste jedneho mali na striedacke nie?
10.4.2019 - 21:05
+2

MitoBB

 

vsak ked mate dvoch ci troch mimo a nemate sirsi kader je to jasne. vyhravas zatial sutaz o najhlupejsi prispevok. ale neteš sa ... prídu horšie
10.4.2019 - 20:58
+4

Sunkafit

 

Boze
10.4.2019 - 20:59
0

Eagle

 

Slobodu som dnes ani nevidel na ľade, Minárik hral prvý zápas a tiež nie práve s najväčšou minutážou. Hrušík bojoval slušne. Keby nemáte zranených hráčov, tak ich nepostavíte. Keby máme my zranených hráčov, tak tiež musia nastúpiť hráči, ktorí sa bežne v základnej zostave nevyskytujú. To nie je nič také, že vy staviate na mladých hráčoch (v niektorých prípadoch dokonca ani nie mladých, len slabších), no skrátka vám vypadlo pár hráčov, tak ste ich museli nahradiť.
10.4.2019 - 21:00
+7

forwardPP

 

Prečo by ich mali stavať,keď majú kvalitnejších hráčov?
11.4.2019 - 7:02
+3

burnzie

 

16:0 na parádu
10.4.2019 - 20:52
+10

Corgi77

 

Neviem, či si chýbal, keď sa učilo počítanie. Ale vyhravate 2:0 na zápasy. Vieš, ked tím vyhrá dva zápasy je 2:0. Jeden bod je za výhru. Teda včera jeden bod a dnes druhý bod.Jednoducha matematika. Rozumieš?
Rád som vysvetlil, nemáš za čo.
10.4.2019 - 21:04
+19

ánry

 

mentálny akrobat toto ťa teší? hurá 16:0 hurá! to že hráte ako posratí 6-taci tak to nevadí...
10.4.2019 - 21:40
+7

miro-nr

 

Miško: Veru,ešte si mentálne nedospel
11.4.2019 - 10:01
+3

burnzie

 

Keď to povieš ty.. No dobre
11.4.2019 - 18:32
0

burnzie

 

Napísal som len bilanciu vzájomných zápasov a pravdu neviem čo ten plač...
11.4.2019 - 18:58
0

kurtsteiner

 

On ma šancu dospiet,ty už nie.zostanes jednoduchym navzdy.
11.4.2019 - 22:17
0

Wana

 

a ty značkový kar navždy...
12.4.2019 - 0:06
+1

Fanusik2002

 

Nitriansky chlapci, vy ste už teraz pre mňa MAJSTRI.
Som nestranný fanúšik,ale Nitre fandím ako dlho nikomu v Slovenskej lige.
10.4.2019 - 20:53
+25

miko 75

 

V rámci našich možností sme v Bystrici odohrali obidva zápasy veľmi dobre.
10.4.2019 - 20:54
+13

NZ Hockey

 

#16: Veľmi sa bavím na tých alibstickych komentoch nr o lazarete a že akože už im o nič nejde.
Chýbajú vám 3 slovom TRAJA hráči čo teda rozhodne nie je žiaden lazaret mimochodom všetko útočníci čiže obrana je komplet.
A že niektorí majú bolacky no vážení asi neviete je záver sezóny finále playoff to akože hráči BB práve prišli oddýchnutí fit z wellnessu či ako?

Radšej keby ste férovo priznali že na BB nemáte a ta bilancia 16-0 to len podčiarkuje.
10.4.2019 - 20:54
+60

blue-311

 

Dufam, ze si uz zahodil ten nitriansky sal v ktorom si este pred par rokmi chodil na nas zimak
10.4.2019 - 20:56
+23

NZ Hockey

 

Hoci som nechodil ľutujem že som si nekúpil aspoň jeden.

Ušetril by mi za toaletak.
10.4.2019 - 21:07
+13

gallup nr

 

ale iba na chvilu, kazdy sal ma svoj koniec a iba dve strany.
10.4.2019 - 21:10
+2

blue-311

 

To by si musel vela toaletaku minut apino
10.4.2019 - 21:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kurtsteiner

 

....ktory napisal pravdu,vsak?
11.4.2019 - 22:19
+1

Hasan13

 

Toto je presne ten typ prispevku, ked pochopis ze s tymto nickom si v buducnosti dodiskutoval.... pretoze zistis ze s mentalnym invalidom to nemá význam.
10.4.2019 - 22:16
+4

88Backo

 

Neviem načo naňho aj reagujes...po tejto sezóne tam už žiadny normálny hráč hrať nepôjde,keďže veľký pán Suchar-da povedal,že v PO nič nehrali a nechce doplatiť hráčom sezónu...
10.4.2019 - 21:35
+4

blue-311

 

Neviem, mal som pocit ze hlada spolocnost
To co pises by na pana S. aj celkom sedelo.
10.4.2019 - 21:38
+2

Tomino

 

Posadené keď tu takto vypisuješ?
10.4.2019 - 20:59
+5

Nerkio

 

V Zámkoch konečne hráte playoff v hádzanej čo keby si nám urobil laskavost a zameral sa na fandenie na hádzanej ..
10.4.2019 - 21:01
+1

pepan77

 

NZ to je dedina tusim
10.4.2019 - 21:03
+6

ánry

 

NZ sú naklonované záprdky. Navážajú sa tu do elity a vypadli s Detvou.
10.4.2019 - 21:44
+3

gallup nr

 

dneska rapac, blackwater, majdan, nedohral pupak a lantosi, to su vsetko taki lahko nahraditelni a pre muzstvo nepodstatni hraci ...o tom, v akom stave niektori hraju, je skoda pisat. pan je ale silne nad vecou a velmi sa bavi . a ano, na bb dlhodobo nevieme zahrat a ano, bilancia vzajomnych zapasov urcite nie je nahodna. nikto o tom nevie lepsie ako fanusikovia nitry. dneska ale kopec casu na lade stravili 18-22 rocni chalani, ktori si svoje miesto zastali, haMbu neurobili a vsetci v NR mozeme byt na nich hrdi. a myslim, ze aj sme.
10.4.2019 - 21:05
+24

Maross NR

 

A ja na Tebe, nevieš, nerieš, či frustruje Ťa aj to, že nie sme vytoceni ale spokojní?
10.4.2019 - 21:05
+4

Mawerik

 

NZ Hockey to plačkovia z Nitry nikdy nepriznajú..Bystrica este nehrá na 100 percent..bohuzial je to aj trosku podcenenie,keď vyhráte zo súperom 15 - krat, to podvedome príde či chcú alebo nechcú..
10.4.2019 - 21:06
+4

Sedko NR

 

toto ste písali aj proti Popradu, tam ste mali čo v podvedomí ? Vy podaktorí hrozne zletíte a bude to bolieť
10.4.2019 - 21:51
+15

Sunkafit

 

Presne tak hadam to daju na 100:0 jess jess jess
10.4.2019 - 21:07
+3

Roman-u2

 

Radšej napíš ceny po čom bude paprika, paradajky, zemiaky a zvyšok Lebo hokej nerozumieš Čím hnojíte kravským alebo NKP-čkom?
10.4.2019 - 21:07
+8

miro-nr

 

NZ frustrácia:
Kamarát ,Ty si so svojou frustráciou predbehol ešte aj značkových chlapcov z TN
10.4.2019 - 21:12
+14

kurtsteiner

 

Ale teba veru nepredbehne. šašo.
11.4.2019 - 22:21
+1

Sedko NR

 

Aj my sme sa cez sezónu bavili na vladcoch kraja. Len ti neviem, kde sú od februára
10.4.2019 - 21:16
+3

patua

 

Zima skončila nečakane skoro, trebalo dačo posadiť
10.4.2019 - 21:20
+3

tep

 

Zima ešte len začne!!! Na HBO!!!
11.4.2019 - 8:09
+2

gallup nr

 

Presne tak!
11.4.2019 - 8:43
+1

ánry

 

okupujú skleníky...
10.4.2019 - 21:45
+1

Bielomodry

 

NZ Hockey: Pekne si si vylial srdiecko ,veru pekne ..No a teraz skontrolovať foliovnik a poliať...
10.4.2019 - 21:20
+3

DB_9

 

Ešteže sa tu sem-tam objaví niekto s NZ v mene,lebo by som aj zabudol,že taký klub je aj na hokejovej mape
10.4.2019 - 21:23
+8

Sunkafit

 

Toto bolo cez
10.4.2019 - 21:33
+2

Es5

 

NZ Hockey: No co uz mame robit ked nam o tto Zvolen pustil a musime to finale odohrat.
10.4.2019 - 21:35
+1

ánry

 

Ty chod do detvy sa spýtať ako hrali vaši v predkole...
10.4.2019 - 21:41
+2

otur

 

2:0 Nitra ideme domov.
Pri tejto sreleckej mizeriji rozhodli dva momenty :prvy sporny gol v prvom zapasa podla iihf by asi neplatil podla sk sefa rozhodcov platil (sak si nebude sra...do vlastneho hniezda) inak podla mna by mal platit ale asi preklad je dost nejasny.a zase prvy gol v druhom zapase po jasnom krosceku dava favlujuci hrac gol.p.rozhodca k tomu ze nebudeme o tom debatovat...a zacne kopezovat a tak dalej.potm na MS sa cudujeme ze nas stale vylucuju.a dalsia vec dokoncenie Lanosiho mozno to bola nahoda mozno nie ale v stv to ukazali iba na sekundu a komentator poznamenal ze to bolo dost tvrde potom to uz viac neukazali.ale Bystrica bola lepsia a vedie 2:0 v Nitre to bude horuce ale vsak uvidime.
10.4.2019 - 21:57
0

gallup nr

 

Lantosi bol v tom momente bez puku, ale aj tak ho hitol (marschall tusim, ci ako sa pise). Nic mu nedaruju, chudakovi . Roba dohravaju pri kazdej prilezitosti, na druhej strane vsak treba priznat, ze dnes to boli ciste hity, nic zakerne.
11.4.2019 - 5:57
+1

PaliBB

 

Gol bol v poriadku, ako je sezona dlha sa take goly uznavaju. Uz sa to rozoberalo a nejako sme vydedukovali, ze je dolezite slovko usmernit puk. Ak ide len o odraz bez pohybu nohou, je to ok. Stanovisko rozhodcov nam dalo za pravdu.
11.4.2019 - 7:03
+1

miro-nr

 

Mne len nejde do hlavy,že ked je "sporný"gol na strane BB tak sa uzna,no napríklad Kerbyho gol v poslednom zapase ZČ v BB bol absolutne regulerny no neuznal sa,čím to je??!(pri tom teatre Wiliamsa)
Skus mi dať odpoved,dakujem.
11.4.2019 - 10:05
+4

strojar

 

Ak by sa naozaj v priebehu sezóny boli také góly uznávali, bolo by to v poriadku.
Má to ale dva háčiky:
1. Nie všetky takéto góly boli v tejto sezóne uznané.
2. Uznanie takéhoto gólu je v rozpore s novým výkladom pravidla 96, ktorý pred sezónou zverejnil SZĽH a má ho na stránke doteraz. Nič na tom nemenia ani dodatočné výhovorky Lauffa či Sýkoru. Formulácie o úmysle, ktoré si páni vymýšľajú a na ktoré sa vyhovárajú, totiž v pravidle nie sú.

Teraz je to už aj tak iba vo forme akademickej debaty.
11.4.2019 - 10:28
+3

miro-nr

 

PaliBB: A dalšie "sporné" rozhodnutia by sme našli velmi rýchlo-Hvilov gol usmernený korčulou(pätičkou)do brany NR uznany-pred 3 rokmi!V tej istej serii Slovak chrbtom k brane asi 3m pred branou,strela sa mu šuchla o lýtko -gol neuznaný !! Tu sa tiež dá polemizovať o rovných a rovnejších
11.4.2019 - 11:30
+1

Sedko NR

 

Mne úplne stačí, že sme v tejto zostave viac ako dôstojným súperom. Tak, ako môže byť 4:0, tak môže byť po nedeli 2:2.
Vďaka !
PS: nadplan, 16:0, Kanada, Koval a podľa niektorých nám to nieje jedno.
10.4.2019 - 20:59
+7

azzurri

 

Neskutočne hráme v tom stave v akom sme a s tým lazaretom.doliecit čo sa aspon trosku,oddýchnuť a doma do nich,POME NITRA
10.4.2019 - 20:59
+5

lubfito

 

Ty sám si alibista. Namiesto toho aby si ostatným pomáhal sadiť, sedíš za netom a odbavuješ sa na tom čo nikdy nedokážeš pochopiť...
10.4.2019 - 21:00
+13

lubfito

 

To patrilo NZ hockey.
10.4.2019 - 21:00
+3

Es5

 

lubfito: Chlapeee ty sa meniiiiiiis
10.4.2019 - 21:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kolombo

 

Gratulujem našim k víťazstvu, no dnes by ma vôbec neprekvapilo keby to vyhrala Nitra. Hrali sme veľmi komplikovane a ľahkovážne. Z hry BB som mal viac krát pocit, že buď súpera podcenili alebo ich to celkom nebaví. Ktovie možno sa tešili na Zvolen . Zatiaľ zápasy zaostávajú za zápasmi predchádzajúcich sérií. Pochválil by som Happyho s Matesom dávali tomu energiu. Z NR, Šiška opäť parádne, je to veľmi zaujímavý hráč.
10.4.2019 - 21:01
+7

Sunkafit

 

Tak tak krasny koment cg
10.4.2019 - 21:19
+2

Render 77 Nr

 

Gratulacia do Bb zvlast Jancimu k nasim hraju super verim ze doma sa to otoci a niektory ani neverim ze mozu byt dospely stymi dementnymi konetmi.Tezme sa z hokeja priatelia a nie urazmi Bb vs Nr.
10.4.2019 - 21:04
+6

JANOBB

 

Ahoj Radko: ďakujem pekne.
No musim konstatovat, že dnes ma hokej moc nebavil.
Naša hra sa mi nepáčila, čo teší, tak to je víťazstvo.
Ešte raz ťa pozdravujem.
10.4.2019 - 21:54
+1

Bielomodry

 

JanoBB: Janko gratulujem ,hádam Vás doma potrapime
10.4.2019 - 22:35
+1

JANOBB

 

Servis Doktorko: V Sobotu som v NR ale nemam odvahu ist na hokej.
10.4.2019 - 22:41
+1

Bielomodry

 

JANOBB: Neboj
10.4.2019 - 22:51
0

JANOBB

 

Ozvem: sa v Sobotu
10.4.2019 - 22:57
+2

ivo455

 

čo povedať: zatiaľ je to take sterilné finále, ale bude to tým zrejme že NITRA fakt nemá tolko síl na rozdávanie a nebude sa vybíjať v šarvátkach. A Bystrica to vidí tak tiež nebrnká n nervy. Ale ak chce NITRA niečo so sériou urobiť musí dať to toho emócie, pritvrdiť + niečo vyprovokovať . Pretože inak si Bystrica bude hrať to svoje a bude 4:0.
Určite ako fanda Bb ale musím vyzdvihnúť Lanttošiho, Bučeka, Šišku..ktorí to naozaj ťahajú a zdá sa že práve títo hráčí najviac vládzu.
Takže zatiaľ je to také priateľské finále.
ALE jednoducho Nitra mala dve ťažké série, na to sa všetci vyhovárajú ale je to daň za umiestnenie po zč.
Bb hrajte svoju hru , tvrdo ale fér,,prosím nezraniť Bučeka, Lantošiho lebo rád by som ich videl na MS (trener Ramsay naznačil že obidvaja majú miesto isté)
10.4.2019 - 21:05
+6

miko 75

 

Lantosi nedohral už druhý zápas v tretej tretine, keďže hrá so zranením.
10.4.2019 - 21:07
+4

Sunkafit

 

Ivo my nemozme pritvrdit...aj ked niektory co dotoho nevidia si myslia opak...skoda..pekne zhodnotenie je to tak
10.4.2019 - 21:22
+7

Pinto73

 

4:0 nebude na zápasy .Ten 4 Nitre pustíme aby sme titul oslavovali doma v BB.My sme barani ,viťazstvo je naše,titul na blízku,srdce za Iskru ole ole ole
10.4.2019 - 21:30
+1

Es5

 

Naposledy ked ste pustali vo finale zapasy tak par vasich fanusikov ma zakaz vstupu na stadion
10.4.2019 - 21:55
+12

Es5

 

ivo455: Prosim nezranit Lantosiho to mali skor povedat KLOBASKE.Mne to prislo tak ze Trencin chcel tento rok viac hrat v stvrtfinale ako minulu sezonu vo finale.
10.4.2019 - 21:53
+3

kurtsteiner

 

Bože ,bože...daj mu rozum,zdravy je snad dosť.
11.4.2019 - 22:25
0

LONDO

 

RTVS: Je to neuveriteľný grc ,do poslednej minuty sa strachujú o výsledok oni dvaja to komemtujú ,,Bystrica suverejne,,je to do plaču ta ich objektivita.
Jedine Nitra, Ešte jedna poznámka umyselne vyhodená brana a Baluška mu išiel pomôcť dať naspäť,preto neverím ,objektívnosť rozhodcov ,verte ,že nám by to odpískal .Včera nevideli faul na Lantošiho ,a ešte prídu sporne situácie a uvidíte,nechce. nič iné len nech je to fér ,aby nezostala pachuť finále ani Vám Bystričani ani nám ,lebo dovolím si napísať ,že s tých 16 zapasov Vam minimálne 5 zariadili sudcovia.




10.4.2019 - 21:05
+2

Senn

 

Gaspar ma aj trenky bystricke, to ste si nevsimli? neobjektivny a bude sa tam pchat, vsak lebo je riaditel...
10.4.2019 - 21:10
+5

fibonaci05

 

Senn: Ale poutieraj si to čelo...
10.4.2019 - 21:48
+2

emej

 

Ty sudca, umyselne vyhodena branka tak mozno v zapase s PP ale dnes nie. A to ze Vas hrac taha hokejkou za krk bystricana rovno pred rozhodcom bez trestu je co? Uz prestante fnukat nad rozhodcami. Raz ste si uz vyplakali cezpolnych rozhodcov.
10.4.2019 - 21:17
+17

MackoPu

 

" Ešte jedna poznámka umyselne vyhodená brana a Baluška mu išiel pomôcť dať naspäť,preto neverím " - to napises vazne ?
Vtedy uz jednak brana bola naspat, ked sa tam domotal rozhodca, daval ju spat brankar. A toto "vyhodenie" sa naozaj teraz nedalo povazovat za umysel.
Mimochodom, prave v zapase s NR sme pocas sezony dostali gol z brejku, ked iniciativny rozhodca isiel rychlo ratovat branu, ktora naozaj nebola par cm, ale par 10cm mimo.
10.4.2019 - 21:28
+10

miro-nr

 

Dýchaj,zhlboka dýchaj !!
10.4.2019 - 21:47
+11

Bielomodry

 

Chcem sa spýtať ľudí,čo tu spravujú HP..Podľa čoho vyberáte ľudí ,čo to tu spravujú ???
10.4.2019 - 22:37
+6

Es5

 

Dlzka penisu jednoznacne
10.4.2019 - 23:05
+5

Sedko NR

 

Dávno mal mať ban, nie to funkciu.
10.4.2019 - 23:08
+5

miro-nr

 

Dokonca niekto vratil príspevky ktoré (pravdepodobne)on zmazal,žeby konečne niekto zbadal čo j zač?!
10.4.2019 - 23:53
+6

Bystričan

 

Kedy to akože bola tá úmyselne vyhodená brána ?
11.4.2019 - 10:47
0

emej

 

Dnes zvlastny zapas. Tolko stratenych, netrafenych, nechanych za sebou pukov som nevidel dokopy za celu sezonu dnes hlavne na nasej strane. Obaval som sa od zaciatku ze to NR vyuzije. Celkovo v zapase dobrych mozno 10 minut z jednej aj druhej strany, inak nuda. Verim ze BB ma este rezervu ako v kombinacii, strelbe aj korculovani. Co sa tyka NR, tak to si netrufnem hodnotit. Myslim si ze to co dokazali proti ZV, tak to na nas stacit nebude. A to nechcem nikoho urazit, ale chybaju doleziti hraci NR, plus Slovak bez nich je cajovy odvar oproti minulým sezonam. Uvidime ako sa zomknu doma. Hlavne nech vyhra hokej. A nasa Kanadska formacia by sa tie mohla uz vo finale troaku strelecky prebudit, zatial nic moc. Tlak tam je ale nie a nie padnut.
10.4.2019 - 21:06
+1

Sunkafit

 

Mne sa zdalo mozno sa mylim ze lad nebol bohvie aky...inak suhlas
10.4.2019 - 21:24
+1

Es5

 

Uplne v klude a v pohode odohrany NADPLAAAN c.2 Verim uz v uspesnejsi NADPLAAAN c3.
10.4.2019 - 21:07
+5

YogiNR

 

NZ ,kde ste skončili vy ,ešte aj obyčajnou Detvou ste prehrali.
10.4.2019 - 21:07
0

lubfito

 

Mňa tento zápas bavil, Bystrica bola hokejovejšia, ale aj my sme si vedeli vypracovať šance a pohroziť. Stále je to hra mačky s myšou, ale aj veľká škola pre každého mladého hráča na ľade. A to ma teší. Netreba stále hľadať len čo je zle.
Bystrica nás tlačila oba domáce zápasy a zaslúžene vyhrala. Gratulujem k dvom bodom.
Ide sa ku nám, treba zapáliť ľad
Pome
10.4.2019 - 21:09
+15

Eduardo

 

lubfito: keby sa niesla diskusia v tvojom style..,V klude napisem ze 'dobre a a bojovne to hrate,a zasluzene ste vo final' bez podpichovaciek ale zas je to PO tak v slusnosti si pichnem do Vas...Jedna vec je urazat supera a druha podpichovat... : bavmesahokejom: !!!!
10.4.2019 - 21:19
+4

burnzie

 

Presne tak.. nie ako miko a spol to je objektivita na pohľadanie a keď užnie je čo vyťahujú sa nezmyselné veci ako tlieskatka a pod
10.4.2019 - 21:40
0

Maross NR

 

V tejto diskusii nájdeš veľmi málinko podobných príspevkov, ale vždy si ich nájdeš, pripadne nimi začneš..
10.4.2019 - 22:09
+4

Bahno

 

Tentokrat tlieskatka vytiahol ako prvý komentátor
11.4.2019 - 5:50
+2

Maross NR

 

Včera áno, dane aj stavom, že sme vyhravali, dnes až natoľko nie.
10.4.2019 - 21:24
+2

tomasso

 

darmo sa tu budete niektori dotahovat. S kadrom aky ma BB by boli totalni neschopaci ak by nedali titul s prstom v ... Pri pohlade na supisky to bolo jasne uz po novom roku, finale je uz iba povinna jazda. Liga (playoff) tym podla mna trosku straca na atraktivite. Pri vsetkej ucte k ostatnym, ani ZV, či TN by to vo finale s BB nezmenil.
10.4.2019 - 21:11
+8

MackoPu

 

To sa o TN tvrdilo aj minulu sezonu
10.4.2019 - 21:29
+3

Jimmy Tulipan

 

Osobne si myslím, že ZV by ich dala. Možno káder na papiery horší, ale derby by urobilo svoje.
NR sa síce snaží, ale v tejto sérii nemá nárok a bude rada ak uhra aspoň jeden zápas. To že titul zostane v BB bolo jasné uz pred sériou samotnou.
10.4.2019 - 23:05
0

Es5

 

Jimmy Tulipan: Ja som pocul ze sa o tomto titule pre BB rozpravili uz v roku 2013
11.4.2019 - 8:51
+1

patua

 

Zápasy bez veľkých emócií, sem-tam mala roztržka, my bojujeme, pretože kreativita je u nás asi už pasé..barani sa tiež nejako nehrnú dopredu, tešil som sa na akcie faileho s asselinom a otlkanie versteega so selleckom.. normálne verím že v nedeľu je 2:2!! Kerbashian výborne, Šiška výborne, MEZEI výborne, pár odrazenych pukov k nám a bude to dobré. POME NITRA!!!
10.4.2019 - 21:12
+3

emej

 

Mezei za mna dnes najlepsi hrac.
10.4.2019 - 21:20
+3

miro-nr

 

Asi je Tvoj "typ"
10.4.2019 - 21:48
0

sloniik

 

Takto oslabeni sme potrapili BB na ich lade. Som spokojny a tesim sa na domace zapasy. Nitra oleee!
10.4.2019 - 21:13
+3

makrela

 

sloniik: Co ste akoze potrapili? ...hrate len to co vam barani dovolia hrat, nic viac. Ak aj nahodou hol date, bystrica zapne a prida dalsi jeden-dva. Ja v tom vobec trapenie nevidim.
10.4.2019 - 21:50
+1

miro-nr

 

prečo ste teda dva dni nepridali a nešupli jeden-dva naviac?!
10.4.2019 - 21:55
+5

makrela

 

miro-nr: Supli sme vzdy jeden-dva naviac a to nam na vitazstvo stacilo, mas slabu pamat
10.4.2019 - 22:09
+3

sloniik

 

Vlastne vy sa v tom finale len vyprdkavate. Az sa bojim ist v piatok do bb, aby som sa nezadusil
11.4.2019 - 6:11
+4

pepan77

 

Ked bude 17:0 bude v BB lacnejsi chleba a mozno aj pivo...
10.4.2019 - 21:14
+1

sloniik

 

Urpiner namiesto mestskej vody
11.4.2019 - 6:11
+1

ElwisNR BLOG

 

Znova sme prehrali veľmi tesne verím že doma sériu vyrovnáme je to v našich silách a do budúcna máme ako klub na čom stavať je tam bojovnosť snaha vôľa hráčov.Zdá sa mi ale že médiá sú trochu viac na strane Bystrice a trošku viac ju tlačia a svojím spôsobom mi BB pripomína ich veľkého nepopulárne brata z KHL.Ešte stále máme v nasej situácií šancu a je obdivuhodné čo hráči predvádzajú a je výsadou a šťastím byť fanúšikom klubu ako Nitra.
10.4.2019 - 21:15
+4

miro-nr

 

Určite: ma mrzí,že sme neuchmatli aspon jeden zápas,lebo možnosti na to boli,ale chlapcom patrí velká pochvala za vykony ktoré v tychto dvoch zápasoch podali
Vobec tam nebol nejaký extra rozdiel proti "nadupanej" BB.

S tak uzkym kádrom a polovičným rozpočtom hrať vyrovnané zápasy s BB tak to klobuk dole chlapci.
Gratulacia do BB k druhemu bodu,dufam že v Nitre to budete mať ťažšie!
10.4.2019 - 21:17
+6

ivo455

 

ešte by: som dačo.Taký Tomáš MATOUŠEK. Pred časom som si hovoril že mu to nejde ale práve tieto dva finálové zápasy hrá veľmi dobre. To čo vie najlepšie, jeho štýl. Možno sa budete aj smiať ale mne pripomína hráča menom Lucic z NHL..Tiež trošku sú zhrbení, ale Lucic je samozrejme hokejovo zručnejší. Keby Matoušek vedel okrem svojej hry aj trochu hrať a narábať technickejše s hokejkou bol by určite veľmi žiadaný na trhu. Matoušek má ideálnu postavu na silového hokejistu, málokedy ak vôbec prehrá osobný súboj, silný pri mantineloch, vie brnkať na nervy, v oslabeniach platný a tak
10.4.2019 - 21:20
+5

Sunkafit

 

Popisal si štastneho pokial z neho v slovane neurobili len masinu na zrazanie a zabili kreativitu ktoru mal
10.4.2019 - 21:37
+2

FanNR

 

Matousek je len posledny dinosaurus z vasej plejady drevorubacov - alá BULO,nahodim do tretiny a utekam hlava nehlava.Druhy Belluš.
10.4.2019 - 21:54
+1

dofo

 

Chcelo by to trosku pokory od nasich fanusikov. To ze je to 2:0 je sice super ale stale to nie je iste. Vysmech a provokacie nie su na mieste. NR vobec nehra zle, len my sme silnejsi (chap viac vladzeme). Respektujem silu NR aj v takej zostave ako hraju. Vidno, ze ich predchadzajuce serie dost vycerpali, ale nasi dnes miestami hrali dost profesorsky. Kazdopadne verim, ze budeme majstri
10.4.2019 - 21:23
+20

dejvidBB

 

To bola dnes ale nuda, ten Faille to je neskutocne, padla na neho poriadne hruba deka.
10.4.2019 - 21:24
0

Sunkafit

 

Strasne sa snazia kombinacne ale pri nasom blokovani a obete to maju tazke
10.4.2019 - 21:38
+2

Tehelnepole

 

Krasny hokej: neskutocne finale, hodne boja o Majstra.
Velky respekt k Nitre, chybaju hdj 4 klucovi hraci, ale s tym srdcom to vyrovnavaju. Skoda vsak, ze nepremienaju presilovky. To vas stalo vitazstvo.

K Baranom. Neskutocne nasadenie, hrate ako o zivot. Som velmi zvedava, ako si poradite v Nitre, to bude fanusikovske peklo.

Tesim sa na dalsi zapas.
10.4.2019 - 21:30
+3

MatoZV

 

Rozmyslam ci sa dalo aj nieco viac vlezdoriti-na-obe-strany napisat? dnes najlepsi prispevok, toto tusim ani u nas v robote som este nevidel.
10.4.2019 - 21:37
+18

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Andy, ja uz,sa k tejto serii nebudem vyjadrovat, vidis reakciu kolegu podomnou. Som unavena z tychto negativnych prejavov.
10.4.2019 - 22:01
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Práveže by si mala, nech ich aj roztrhá
10.4.2019 - 22:15
+1

JANOBB

 

Presne: tak. Len píš.
10.4.2019 - 22:25
+1

MatoZV

 

Tehelnepole prepac. Prislo mi to proste smiesne, lebo som cital celu diskusiu postupne zhora dole a ludia aj z bb ci nr sa stazovali ze nuda finale (to urcite prehanaju, este to pride urcite!) a bb chalani soptili ze ich hraci hraju bez nasadenia a proste tusim ani jeden nazor ze to bol dnes extra dobry zapas, a potom citam,citam a si prisla ty, s milym prispevkom ako z inej galaxue 'neskutocne finale, neskutocne nasadenie'tak som sa zacal uchechtavat. Neviem o inych negativmych komentoch na teba, nevedel som ze si v zlom rozpolozeni, urcite som nechcel byt zly. Ospravedlnujeeem sa. Prepac.
Ps. Mozno ze si sa na to pozerala zenskymi ocami, a ked sa hra pomalsie tak je to take ladnejsie, clovek vidi kde je puk, chalani sa nezrazaju, neublizia si, no neskutocny hokej, nie? Davam sii facku
10.4.2019 - 22:35
+1

JANOBB

 

Maťo: Ty masochista.
10.4.2019 - 22:38
+1

MatoZV

 

Chcel som ju potesit. ci som to zasa naprd napisal?
10.4.2019 - 22:42
0

JANOBB

 

Ale nie: standoval som, dobre a pekne si to napisal, vsetko je OK.
Prajem Ti vsetko dobre.
10.4.2019 - 23:00
+1

Foam of Waterfall

 

ona nie je masochistka
11.4.2019 - 16:34
0

Es5

 

MatoZV: To ze ste mali buzna seriu proti DT a party seriu proti PP tak za to my nemozeme(podla niektorych mozeme) My sme mali doteraz otkaciek a hokejovej parady kopec a tak sa nam na toto finale celkom dobre zlahka zatial hra Ked chcete poriadny hokej tak ho musite zacat hrat v prvom rade vy a my sa budeme musiet prisposobit.Hrali sme hokej ako sa ma hrat vonku pochopil?
10.4.2019 - 22:44
+1

MatoZV

 

pocuj ES5 tie dve pismenka za mojim menom si myslis ze co mozu asi tak znamenat:
A) som ZVerolekar
B) vo volnom case rad ZVaram
C) som velmi ZVedavy
D) jem len ZVysky jedla
E) pomaly si ZVykam ze niektori ludia su mimo

Posli tip.
10.4.2019 - 22:54
+17

Es5

 

Ty nefandis BB?Uz dlhodobu tu pocuvam o teplej pohronskej druzbe ako si spolu fandite ze sa stretnete v najteplejsom finale ake kedy bolo na Slovensku.Tak teda skusim typnut ZVolna na B ako BB
10.4.2019 - 23:11
0

andrado-zv

 

...naozaj vies zvarat ??
10.4.2019 - 23:34
0

Es5

 

Kurz ZVarania hlavne potrebuje Williams
11.4.2019 - 8:58
+2

Foam of Waterfall

 

F) si ZVolil
G) mas ZVlastnu špecializáciu
H) ZVlastne prejavy správania ta irituju
I) ZVazujes zmenu
11.4.2019 - 16:33
0

Bielomodry

 

Tehelnepole: Sa Ti osobne čudujem,že takýchto mumakov,si aj všímas
10.4.2019 - 22:54
+3

22.4.2016

 

Jedno velke plus na vikend. HOKEJ V NITRE a este vacsie plus,ze nemusime pocuvat komentatorov RTVS.Pome Nitraaaaa
10.4.2019 - 21:30
0

Jimmy Tulipan

 

A mínus že sa bude HEEEJkat po každom náznaku dotyku bystrického hráča s tým nitrianskym...
10.4.2019 - 23:08
+4

Sedko NR

 

Presne, dnes v BB sa to nerobilo, ani nikde inde sa to nerobí. Toto je riadny folklór.
10.4.2019 - 23:11
+5

Jimmy Tulipan

 

Robí sa to všade v NR je to extrém.
10.4.2019 - 23:20
+6

Sedko NR

 

okej
10.4.2019 - 23:46
+3

Es5

 

Jimmy Tulipan: ňuňu
11.4.2019 - 8:53
+1

luciakanky

 

Neboli to pekne zapasy a hlavne ten dnesny. Kde e hrali nic a keby NR nebola dobita zo vsetkych stran a jej hraci hrali napichani proti bolesti tak je 1:1 a ziadnych 16 by tu podktori nevykrikovali. Ak sa nespamatame tak sa moze stat ze toto boli nase posledne vyhry v sezone. A to co podaktori predvadzaju v diskusiach je ubohe.podpichovacky,hecovacky su fajn, ale ten suteren co podaktori predvadzaju je na grc.ale asi ale finale take diskusie.
10.4.2019 - 21:34
+14

luciakanky

 

* dnes sme hrali nic a keby NR atd...

** ale asi ake finale take diskusie

Do pekla s mojimi tucnymi prstami
10.4.2019 - 21:36
+1

blue-311

 

Mne sa diskusie zdaju prave prilis suche. Nastastie je tu minimum nadavok.
10.4.2019 - 21:39
+1

Sunkafit

 

Nuda...skusaju to z inych taborov ale neide im to...ako aj hokej
10.4.2019 - 22:03
+3

luciakanky

 

Toto ja raz nepochopim, na co sa hrnie niekto z Popradu do diskusie zapasu BB NR.keby sa k zapasu vyjadril tak nepoviem nic.
11.4.2019 - 8:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
luciakanky

 

Diky myslim, ze na oboch stranach je kopec normalnych ludi. Ja chcem vidiet dobry hokej a ak vyhra moje mesto tak je to len ceresnicka na torte.
11.4.2019 - 8:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Maross NR

 

Díki,čaj keď je možné, že v plnej sile by sme možno ani ten ZV nedali... Jednoducho okolnosti sú aké sú a mužstvo to zocelilo.. a z mužstva, čo strelilo najviac gólov v základnej časti sa stalo mužstvo, ktoré neskutočne makav defenzive
10.4.2019 - 22:15
+2

Maross NR

 

Čaj
10.4.2019 - 22:21
+3

peto137

 

..bla-bla-bla dobry vykon.. 16-ta prehra s drevorubacmi..
10.4.2019 - 21:42
0

ánry

 

V BB dva slušné zápasy, ale to nezaručuje, že doma vyhráme. Myslím, že to bude ešte ťažšie. Nevadí. Bojujeme a stále je to len 2:0. Blahoželám BB k víťazstvám. Nitra je najlepšá my si ju nedáme!
10.4.2019 - 21:49
+1

Westbeast0

 

Presiel som asi do polky diskusie, odtial sem dole napisat ze sa to tu neda citat(samozrejme na par vynimiek)... Same posmesky, prekaracky, furt to iste dookola od tych istych. Ja stale rozmyslam, ako by som sa musel nudit aby som zacal pisat nieco take a este si to aj obhajovat... A vekova hranica tu bohuzial tiez nehra ziadnu rolu. Dnes pre mna asi najvacsi zazitok zapasu skandovany potlesk pre Nastu(aj Nitrancania zatlapkali a skandovali), ta baba si to skutocne zasluzi! Asi by to potrebovalo stav 2:2 aby to nabralo grady. Nitra sa aj snazi, bojuje ale proste asi chybaju sily na nieco extra navyse.
10.4.2019 - 21:57
+5

ánry

 

Nie sily, ale hráči chýbajú...
11.4.2019 - 9:47
0

Pinto73

 

https://www.facebook.com/1839455483/posts/10211351647907144/
10.4.2019 - 21:57
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
borussia

 

Riadna diskusia len nazov mali zmenit Kto ma vacsiu cicinu?
10.4.2019 - 22:01
+3

JANOBB

 

borussia: Asi tak, ale čo už.
10.4.2019 - 22:40
+1

JANOBB

 

HC 05 gratulujem: stav série a dnešná výhra teší.

Čo ma neteší je predvedená hra ako aj to, že hrá Suro a Mates, ktorý sú úplne mimo. Mrzí ma, ze v obrane nie je Glenn miesto Kubku a ze nehraju Gabor a Kabac.

Chlapi, tešpektujme supera z Nitry, neprovokujme sa vzajomne, ani BB ani NR si to nezasluzia. Dnes NR o dost lepsie ako vcera.

10.4.2019 - 22:04
+4

Es5

 

NUDNY HOKEJ?: Pravdepodobne to budu mat na svedomi tie tieskatka ktore davaju pocas celeho zapasu monotonny zvuk a hraci to podla nich aj tak hraju Do Nitry este tento vystrelok fandenia nedorazil tak sa mozeme opat tesit na HOKEJ!A dorazi aj ten kamion z HARMANCA co sa objednal na NADPLAAAN 3 a NADPLAAAAN 4?
10.4.2019 - 22:20
+7

amentma

 

Vas varhanik je este horsi ako tie tlieskatka... Dajte mu uz volno, neda sa to pocuvat
10.4.2019 - 23:21
+13

Roman-u2

 

Varhaník si nedáme
11.4.2019 - 8:40
+3

hello, havarju

 

Varhany sú najlepšia vec na nitrianskom štadióne, bez nich by to nebolo ono. Je jasné, že to súperov aj ich fanúšikov znervózňuje, ale to znamená, že varhaník robí svoju robotu dobre
11.4.2019 - 10:05
+3

Igor123

 

Náhodou mne sa u vás varhanik páči...asi aj preto že tiež viem zahrať
11.4.2019 - 10:33
+2

kurtsteiner

 

Tiez mam za to ze varhany su najlepsia vec na vasom zimaku...ale nie fakt,za mna super.
11.4.2019 - 22:34
0

urpinik

 

"Super" diskusia ale o skončenom zápase ani 10% hlavne že cez 300 príspevkov tak skúsim ja som nečakal že to bude mať BB doma ľahké NR proste bojuje a išla s tým sem že nemá čo stratiť naši klasická hra dostanú sa do vedia súper vyrovnal vzápätí sa otočí a 3 tretinu nepustí súpera skoro k ničomu Nitra to bude mať doma o to ťažšie že teraz musí a myslím si že v NR hráme lepšie ako doma
10.4.2019 - 23:14
+1

pajk

 

Hrozna nuda toto finale pride mi to ako zapasy zakladnej casti kde o nič nejde. Nech uz su MS
10.4.2019 - 23:18
+2

VladoBB

 

Gratulujem BARANI!!!: Pomaly ale iste, si ideme za svojim cieľom.
Ak tu niekto z NR tvrdí, že sa trápime, tak ani náhodou.
Hráme len to, čo potrebujeme!
A ak niekoho takýto hokej nudí, nebaví, má smolu, či
ako sa hovorí "účel svätí prostriedky".

BARANI vám!!!

10.4.2019 - 23:43
+6

Corgi77

 

Táto Vaša nadutá arogancia sa Vám raz tak vráti ako bumerang.
11.4.2019 - 8:04
+6

VladoBB

 

...neboj, to sa poddá...

...za všetko môžu tie tlieskatká...
11.4.2019 - 9:21
+3

kurtsteiner

 

V nitre treba troska pridat,tak asi na 60%
11.4.2019 - 22:37
0

luciakanky

 

Mna tesi, ze sme oba zapasy vyhrali, ale podla mna sa trapime. Vsak presilovky dnes boli biedne. Puky nam odskakovali, nepresnosti.Mozno to bol len den blbec, ale podla mna toto boli nase najslabsie vykony v tohtorocnom play off
11.4.2019 - 8:31
+2

Es5

 

luciakanky: Podla citaneho sa nudite hokejom tak to hadam nejako v Nitre ODNUDITE
11.4.2019 - 8:54
0

Maross NR

 

Teba ako fanusika nenapadlo, ze takymto prispevkom zhadzujes svojich vlastnych hracov? to si ich tak malo vazis?
a ver mi, nikto neriesi od nas ci sa trapite, nas to nezaujima
11.4.2019 - 8:48
+5

VladoBB

 

..Maroško, neviem o čom točíš...
...ja zhadzujem našich hráčov?! A kde si sa to preboha dočítal?! V Hospodárskych novinách?
11.4.2019 - 9:16
+2

Maross NR

 

nenapadlo Ta, ze aj tí vasi hraci tam makaju... ze aj ten super, ktory tam stoji, im to v tom defenzivnom pasme zneprijemnuje ako sa da ..
.. keby vediete o 2 goly a upustite od hry, beriem, ze napises, ze hrame to, co potrebujeme, ale nie za stavu v akom boli oba zapasy ..
..my z vlastnej koze vieme, ze ked sme hrali krasny utocny hokej, ako tazko sa nam proti vam presadzovalo, pretoze ste hrali tvrdo, na hrane, dohravali suboje .. presne to, co robime teraz my (akurat ten utocny potencial je nizsi)
.. ja to vnimam tak, ako som napisal, ak sa mylim sorry
11.4.2019 - 9:47
+5

Andrej 10

 

Hadam nečakáš ,že tu jedinu egoisticku mozgovu bunku u Vlada v hlave može napadnut niečo iné ako zosmiesnovanie súpera

Podla toho čo od neho čitam tak ho "napadla" maximálne tak mozgová obrna
11.4.2019 - 11:13
+4

bach

 

V prvom rade zosmiešnujete súpera vy.Koment typu-som čakal že nám dáte 5:0,ale ste slabí-,-s takou zostavou a taký výkon-, buzna seria s DT a PP- apod.
Chapem vašu frustráciu,tak vam odpúšťam,ale nevymyšlajte si a nevkladajte nám do úst čo nehovoríme.Dokonca naších vystríhame pred podcenením,lebo vieme že ste dobrí.
11.4.2019 - 11:26
+1

hello, havarju

 

Takí ako píšeš sa nájdu všade aj u nás, ale ty k nim patríš
11.4.2019 - 11:33
+6

miro-nr

 

Hlavne reaguj na takých čo to píšu! Je to pár jedincov.
No ked máš nutkanie obhajovať VladaBB,tak Ti naozaj nerozumiem,to je ten posledný koho by si si mal zastávať!
11.4.2019 - 12:07
+4

VladoBB

 

...mhm, tak diky...
11.4.2019 - 13:47
0

miro-nr

 

Ked zmeníš prejav ,tak ja som ochotný na teba zmeniť názor.
11.4.2019 - 18:20
+2

VladoBB

 

...vo vedľajšej diskusii som s tebou normálne súhlasil, aj keď ťa úprimne "dvakrát nemusím" no môj slobodný názor isto nepodriadim nejakému tlaku len kvôli tomu, aby som tu bol za peknučkého, či hladkal nitrianske egá a jedným dychom pritakával na kydy na BB...
...miro, keď nevieš, či nechceš byť empatický, nebudem sa s tebou hádať a nakoniec, v tejto HP anonymite je mi šumafuk aký má kto na mňa názor...


11.4.2019 - 20:50
+2

VladoBB

 

...o tom zhadzovaní a znevažovaní súpera mi ešte niečo pomudruj...
...sa najprv pozri do vlastných radov na tie keci a potom niečo vypusti...
11.4.2019 - 11:57
+1

hello, havarju

 

takže aj ty môžeš zhadzovať, keď aj my máme takých?
11.4.2019 - 12:12
+3

VladoBB

 

..samozrejme, musí byť predsa nejaká rovnováha
11.4.2019 - 21:13
0

hello, havarju

 

A čo ti vlastne potom vadí?
11.4.2019 - 23:51
0

Maross NR

 

ok, pochopil som, ze tu stracam cas
11.4.2019 - 12:41
+3

VladoBB

 

Maroško, nápodobne...
11.4.2019 - 21:14
0

bach

 

Ešte posledná poznámka k zápasu,trochu komicka,ten Wiliams je už taký zblbnutý,že už tie branky aj osádza a s obrovským strachom pozeral na Balušku či ho nevylúči.Najradšej by branu uchytil chemickou kotvou.
11.4.2019 - 8:48
+2

Es5

 

Pravdepodobne bol upozorneny nie rozhodcom ale trenerom ze uz stacilo.Myslim si ze BB taketo hluposti pocas zapasu vobec od brankara nepotrebuju
11.4.2019 - 8:56
+2

bach

 

Treba si uvdomiť,že všetci BB fans to kritizovalo,aj ked umysel som videl v 2och prípadoch .Bolo to trápne a smiešne.Chvalabohu s tým skončil a teraz sa bojí k tyčke aj priblížiť.Sám si je na vine.Mna viac mrzí,že sme pustili Kašarištana.OD 14tich bol u nás a chcel tu ostať.Žial nedostával dosť príležitostí,tak velmi múdro odišiel.Velká škoda.
11.4.2019 - 9:06
0

potocik

 

TOTO tu je jeden velky hnuj a ze vyspela spolocnost 21 storocia.

11.4.2019 - 9:26
+2

Es5

 

Hnus bol vcera a pred vcerom na vasom stadione a hnus bude aj na nasom.Vies navrhnut ako to cele zmenit?
11.4.2019 - 14:50
+2

Foam of Waterfall

 

Mentalita nedozrela na technológie,niekde ani tie technológie ...
11.4.2019 - 16:27
+1

tep

 

Ja mimo diania na ľade. Len by som chcel poprosiť pánov Kovalovcov, keď majú dnes tie meniny, nech sú štedrí k suporiadateľskej službe, ktorá bola včera v sektore hostí!!
Tak ochotní ľudia a tak im bolo trápne, keď sa za nimi chodilo, že to treba, tamto treba. Pretože niekto z bufetov, sa rozhodol, že ak nie je plný sektor, neoplatí sa tam jednému človeku stáť a čapovať, predávať jedlo a iné "blbosti".. preto to riešili usporiadatelia (SBS) plus asi dvaja mládenci, ktorí behali s košíkmi piva, kofoly, čaju, jedla, kto si čo nahlásil..
Tak, pridajte im za včerajšok, nabehali dosť krokov!!
11.4.2019 - 12:40
+8

Es5

 

Je cas dat tomu sektoru PAPA nech si tam chodia domaci
11.4.2019 - 14:45
+5

Sunkafit

 

Presne tak
11.4.2019 - 15:26
+3

banka100

 

V tejto sérii, je to jasné. Uz to ani v tv nesledujem, lebo počúvať nezaujateho gašpara, ktorý je naozaj gaspar, neviem za co je tento šašo platený z našich koncesionárskych príplatkov, tak to je jeden veľký grc. Po druhé ta atmosféra v bb autistickej hale s tliskatkami, sa človek cíti ako v blazinci kde bláznov povedia, ze zajtra idú domov.
11.4.2019 - 15:50
+1

peters

 

Tak pozrel som si par Tvojich prispevkov a zial je tam len stazovanie sa, frflanie na vsetko, ziadna ucta k superovi, vsetci, vsetci su zli... , asi to nemas lahke v tom svojom zivote.
Na niektore prispevky v tejto diskusii je zbytocne reagovat, tak aspon moj nazor na niektore veci, ako to vidim ja, nemusite s tym suhlasit, ale moj nazor:
Nitra hra prekvapivo dobre a hlavne po tom, co mala velmi tazke play off s Trencinom a Zvolenom, vidno tam kus srdca, vela skusenosti zo strany trenera a zanietenost pre hokej a byt uspeny.
NR fanusikovia o dost horsie, par normalnych sa tu najde a zvysok riadna bieda, uplakanych, neobjektivnych, zaslepenych s nenavistou voci Bystrici. Raz Kanada a pritom legionarov je vsade skoro rovnako, potom atmosfera a pritom ta atmosfera je fakt dobra, len treba byt na stadione, potom zakernost Bystrice a pritom hra podla mna mozno najferovejsi hokej. Ako niektore veci treba pomenovat aj priamo, to ze ste prehrali 16 zapasov za sebou je na jednej strane dobra vizitka Bystrice na druhej strane vasa hanba, nech to vezmeme z akejkolvek strany a nehladajte tam ziadne vyvysovanie. To, ze mame maly stadion, by som neriesil, nikto za to nemoze, ako ma Slovan pekny stadion, resp. Kosice za nase peniaze, tak ine mesta za to nemozu, ze im stat na to neprispe. To, ze mame sebavedomie je pravda a prave to pomaha pri otacani zapasov a tiez to nebude asi nahoda. A verte, ze sme na nasich tiez hrdi a je normalne, ze kazdy ma rad tych svojich. ...a zas, aby som bol objektivny, aj na nasej strane sa najde niekolko fanusikov - hlupakov, ktori tu robia hanbu. Tak nech vyhra titul lepsi a nech sa hra ferovy hokej z obidvoch stran.
11.4.2019 - 22:06
0

hello, havarju

 

Dobre si to napísal, len neviem, či mu to pomohlo
11.4.2019 - 22:52
0

dejvidBB

 

Ten retard tu uz mal 6 krat ban
11.4.2019 - 23:17
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2920144146:6866
2.Topoľčany2917714102:6666
3.Martin2817326115:7659
4.Dubnica2813311193:9446
5.Skalica2812221299:8242
6.Sp.Nová Ves2811231295:9840
7.Žilina2811121476:8837
8.Levice2810131494:11135
9.P.Bystrica287221776:11427
10.Trnava285022181:14317
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 13.12.2019 21:01
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.12.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 15.12.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.12.2019 02:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 15.12.2019 02:07
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 15.12.2019 02:07

Bleskovky

Ženský výber SR do 16 rokov prehral s Maďarskom 18 po predĺžení 1:2

Miškolc 14. decembra (TASR) – Slovenské hokejistky do 16 rokov prehrali v sobotňajšom stretnutí turnaja ženských reprezentácii do 18 rokov s domácim Maďarskom 1:2 po predĺžení. Slovenská reprezentácia skončila na turnaji na poslednom mieste so ziskom jedného bodu. V súboji so súperom, ktorý vyhral v piatok nad Češkami 6:4, vyzdvihol tréner Sloveniek Tomáš Segíň bojovný a kolektívny výkon.
včera o 20:30 - TASR

Slovenská ženská osemnástka nezískala vo Švédsku ani bod

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov skončila na turnaji štyroch krajín vo švédskom Tyringe na poslednom mieste. Výber trénera Petra Kúdelu prehral všetky tri zápasy. Po prehrách 0:3 s Ruskom a 2:7 so Švédskom nestačili Slovenky v sobotu na tím Japonska, ktorému podľahli 0:1. Tréner Sloveniek Peter Kúdelka ľutoval pri hodnotení zápasu nevydarenú prvú ...
včera o 20:12 - TASR

Slovenky do 18 rokov prehrali so Švédkami 2:7

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov neuspela ani v druhom zápase Turnaja 4 krajín vo Švédsku. S favorizovaným domácim výberom prehrali zverenky trénera Petra Kúdelku 2:7. Slovenky sa po prehrách s Ruskom a Švédskom predstavia v poslednom stretnutí turnaja v Tyringe proti Japonsku. Informoval portál hockeyslovakia.
včera o 09:16 - TASR

Matthew Peca z Montrealu utrpel zranenie kolena a čaká ho pauza

Spoluhráč slovenského hokejistu Tomáša Tatara v Montreale Canadiens Matthew Peca si nezahrá šesť týždňov pre zranenie kolena. Utrpel ho v tretej tretine štvrtkového zápase NHL proti Pittsburghu Penguins. Dvadsaťšesťročný útočník odohral v tejto sezóne iba štyri dueli bez bodového zisku.
13.12.2019 07:52 - TASR

Člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny

Bývalý kanadský hokejový obranca a člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny. Jeho niekdajší klub Montreal Canadiens z NHL oznámil diagnózu na žiadosť Lapointea a jeho rodiny. Sedemdesiatjedenročný bývalý hráč začne s liečbou v najbližších týždňoch.
12.12.2019 08:25 - TASR

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Lantoši prvou hviezdou zápasu pri triumfe Providence nad Uticou

Slovenský útočník Róbert Lantoši sa stal v noci na nedeľu prvou hviezdou zápasu AHL. K triumfu Providence Bruins nad Uticou Comets 3:2 po nájazdoch prispel dvoma asistenciami a víťazným nájazdom. V tejto sezóne má na konte 16 bodov (6+10) v 22 dueloch.
8.12.2019 08:55 - TASR

Lugano - Zürich 3:1 vo švajčiarskej lige

Líder švajčiarskej hokejovej ligy Zürich Lions prehral v sobotňajšom stretnutí NLA na ľade Lugana 1:3. NLA - 28. kolo: Bern - Fribourg 4:2, Davos - Lausanne 2:1 pp, Lugano - Zürich 3:1, Rapperswil - Servette 4:1, Zug - Langnau 5:2.
7.12.2019 22:03 - TASR

Hrivík asistoval, jeho Leksand však podľahol Skelleftea 2:3

Slovenský hokejista Marek Hrivík si pripísal asistenciu v 24. kole švédskej najvyššej súťaže. Jeho Leksand však v sobotňajšom stretnutí prehral 2:3 na ľade Skelleftea. SHL - 24. kolo: Frölunda - HV 71 2:4, Oskarshamn - Örebro 0:2, Skelleftea - Leksand 3:2 /HRIVÍK 0+1/, Brynäs - Växjö 4:3 pp, Lulea - Färjestad 3:4, Malmö - Linköping 0:1 pp a sn.
7.12.2019 20:47 - TASR

Cehlárik s gólom, Lantoši s dvoma asistenciami pri úspechu Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik strelil siedmy gól v tejto sezóne nižšej zámorskej súťaže AHL. Prispel ním k domácemu víťazstvu Providence nad Binghamtonom 6:2. Presadil sa v 33. minúte, keď v presilovej hre pridal štvrtý zásah Bruins. Asistoval mu ďalší Slovák Róbert Lantoši, ktorý prihral aj na druhý gól domácich.
7.12.2019 08:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov