Diskusia: Martin Réway túži po zápasovej porcii, prioritou Česko
Kedysi super talent s geniálnymi ťahmi. Dnes skôr stratený syn slovenského hokeja, po troch nevýrazných sezónach pre veľa ľudí odpísaný hokejista. Martin Réway však nemusí byť stratený prípad, jeho hokejový potenciál a typológia sú vzácnym artiklom, s ktorým treba pracovať. Pravda, ak on sám bude chcieť. Aké je jeho súčasného hokejové leto? Načrtol v rozhovore pre hokejportal.net.
Keď si človek pozrie váš profil, tak vidí, že ani vo Švédsku ste toho veľa neodohrali. Aká však bola Allsvenskan skúsenosť?
„Skúsenosť bola určite dobrá, potreboval som vtedy čím skôr hrať a ten klub ma chcel už dosť dlho. Je len škoda, že som sa asi v piatom zápase zranil, príznaky otrasu mozgu sa mi vracali celú sezónu. Škoda, že som tam neodohral viac zápasov.“
Otras mozgu bol aj dôvodom vášho konca v Hradci ešte v lete?
„Sám doteraz neviem, prečo som v Hradci skončil. So mnou sa o tom nikto nebavil. To by ste sa museli opýtať ich.“
Teraz ste na tom ako zdravotne?
„Konečne som v poriadku, a to ma teší. Pripravujem sa asi tri týždne na novú sezónu.“
Máte do nej skôr skromné ciele?
„Ten hlavný je hrať čo najviac zápasov. Čím viac, tým lepšie. Najmä verím, že sa mi vyhnú zranenia budem sa do toho stále viac dostávať. Mám síce ponuku zo Švédska, ale zameriavam sa na Česko.“
Pripravujete sa v Kubíne?
„Som v Kubíne i v Prahe, v Česku robím s lekármi kompenzačné cviky, doma využívam Kubínsku hoľu, snažím sa veľa bicyklovať, je to taká iná príprava.“
Švédsko bolo pre vás hokejovo zaujímavé?
„Určite. Je v tej súťaži veľa mladších hráčov, ktorí potrebujú získavať čo najviac praxe. Páčilo sa mi vysoké tempo, výborne na tom boli korčuliarsky. Hokej sa mi páčil, len škoda, že som toho neodohral viac. Celkom sa darilo aj tímu, ale keď som sa zranil ja a so mnou pár ďalších chalanov, postupne sme vypadli z toho, aby sme mohli bojovať o play-off. Ale hokej sa mi pozdával, kládli dôraz na obranu a určite som si niečo odniesol.“
Ak by vám dal na stôl zmluvu niektorý klub z našej ligy, bolo by to nezaujímavé?
„Tak by som to nepovedal, ale sústredím sa na angažmán v Česku. Mám českého agenta, ten má lepšie kontakty tam. Skôr to teda bude Česko, alebo Švédsko. Ale nechcem robiť rozdiely, určite ak by bola dobrá slovenská ponuka, uvažoval by som o nej. Ale ten cieľ som pomenoval už skôr, potrebujem sezónu s veľa zápasmi. Verím, že čím viac ich odohrám, tým skôr sa dostanem, alebo priblížim tam, kde som voľakedy bol.“
Srdcové starosti sú už definitívne preč?
„Ak by som nejaké mal, určite by som ani neriskoval ďalšiu kariéru. Aj toto je v poriadku.“
Rubrika: Slovensko
- emoxx1
- Easey Flayers, Drtiči, alebo Žihadla?
- 10.6.2019 - 20:43
- +16
- Gargamel123
- Draci: Sumperk tiez dobre posiluju.
- 10.6.2019 - 20:45
- +12
- Tizo
- samozrejme k Barosovi
ale nie myslim ze ma naviac.
- 11.6.2019 - 0:39
- 0
- Hadimistr
- Nemyslím si že by mal realnu ponuku s CZ tipsportlugy: Skôr 1. Česká liga. Najmä po tej minulej sezóne. Z toho Hradca ho asi vyhodili lebo skrátka a jednoducho nedosahoval požadovanú výkonnosť prvých troch útokov. A v štvrtom by bol zbytočný a na ten sú iné typy hráčov.
Ja si myslím že na poslednú asi fakt poslednú možnosť ešte si reštartovať kariéru by mu bola najlepšia naša extraliga. On čo sa týka techniky hokejky, prihrávok , kľučiek , avšak v prvom rade geniálneho hokejového uvažovania, predvídanie... Hokejové IQ= génius. A toto všetko sa zabudnúť nedá.
A kondícia a sila sa natrénovať dá.
Alexander Daigle. Tiež geniálny talent. 2 roky nestal na ľade !!!! Chcel sa stať hollywoodskym hercom. A následne potreboval a vrátil sa do NHl ešte.
Vďaka mr.Rajtar.
Ešte prosím nejaké info o hokejovej budúcnosti / nebudúcnosti Gáboríka. - 10.6.2019 - 20:53
- +23
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Standacik
- Kĺudne mi tykaj
- 11.6.2019 - 5:03
- +4
- Hadimistr
- Vďaka za podporu: Mne je to úplne jedno. Píšem si svoje, a odozvu, reakcie, ďalej neriesimmuz vôbec
- 11.6.2019 - 11:38
- +2
- ŠIMIKE
- gaborik si bud pomarodi ako hossa a uz bude len hrat golf..alebo ho este uvidime v ottawe...alebo som zachytil pred mediasom ze ocelari trinec sa o neho zaujimali
- 11.6.2019 - 7:08
- +1
- ŠIMIKE
- *mesiacom omg
- 11.6.2019 - 7:25
- +1
- crosbynko
- Tak ta ponuka ho musela riadne pobavit
. Podla mna bud bude hrat v Ottawe alebo skonci s hokejom. V Europe si predlzovat karieru nebude.
- 11.6.2019 - 8:42
- +3
- Standacik
- reštart č. 19
- 10.6.2019 - 20:53
- +8
- emoxx1
- Mal zobrať v Novembri ponuky z 1. ligy a bol by už reštartnutý...
- 10.6.2019 - 20:57
- +2
- Kurolišek
- Prioritou Česko: HC Horní Újezd.
- 10.6.2019 - 20:54
- +3
- Westlund32
- Radšej hrať na Slovensku urobiť 50bodov viacej potom je väčší záujem zahraničí .za dve sezóny 7bodov je bieda
- 10.6.2019 - 20:54
- +13
- stbE
- 50 bodov
- 11.6.2019 - 14:49
- 0
- Marko93
- Žeby china golden dragons?
- 10.6.2019 - 20:56
- +5
- MHC80
- dnes som prave na neho myslel ci to ide este skusit, alebo uz skoncil
- 10.6.2019 - 20:59
- 0
- gabby
- MENU
Tipsport ELHReprezentaceCHANCE LIGA2. ligaMládežCHLŽenyParaZahraničíNHL.czTVHokejkaHistorie
Zavřít reklamu
Přihlášení
Druhá liga v novém? Tři skupiny, žádný sestup a Číňané v Berouně
Foto: dailyhive.com
10. června 16:47
Adam Bagar
Třetí nejvyšší soutěž s velkou pravděpodobností čekají velké změny. Aspoň tak lze soudit dle materiálů k novému ročníku, které Český hokej v pondělí adresoval 27 druholigovým klubům. Definitivně jasno má být ve čtvrtek po zasedání výkonného výboru.
Přihlášku nepodaly Orlová a Český Těšín. Už dřív se licence zbavily Letňany, které ji prodaly Příbrami. Dalšími nováčky jsou postupující Nová Paka a čínský výběr China Golden Dragon, jehož domovským stánkem má být zimní stadion v Berouně.
Orlová se po roce vrací do kraje, 2. ligu nebude hrát ani Těšín
Číňané budou jistě velmi zajímavým oživením soutěže, představí se v Českých Budějovicích, Táboře, Písku, Klatovech, Příbrami, Nymburku, Kolíně či na Kobře. Hrát však budou jen do 31. ledna, jejich únorová klání budou muset být předehrána.
Účast v soutěži jim nabídlo vedení Českého hokeje při nedávné návštěvě Číny, kde prezident svazu Tomáš Král podepsal dohodu o rozvoji česko-čínského programu ledního hokeje. Češi mají Číňanům pomoci v přípravě na olympiádu v roce 2022.
Do play off má jít celkem 18 týmů, 6 rovnou do semifinále
Základní část soutěže má čítat 32 kol. Do play off postoupí šest týmů z každé skupiny, přičemž první dva půjdou rovnou do semifinále a mužstva na třetí až šesté příčce si to rozdají v okleštěném čtvrtfinále o dvě volné semifinálové vstupenky.
Všechny série play off se budou hrát na tři vítězství. Úspěšní finalisté jednotlivých skupin se následně představí v kvalifikaci, v níž se každý s každým utká dvakrát. Nejlepší tým bude slavit postup do Chance ligy. Příští ročník má být nesestupový.
Předběžné rozdělení skupin 2. ligy 2019/20
HC David servis České Budějovice, HC Tábor, IHC Písek, SHC Klatovy, HC Příbram, China Golden Dragon (ZS Beroun), HC Kobra Praha, NED Hockey Nymburk, SC Kolín.
HC Vlci Jablonec nad Nisou, MOSTEČTÍ LVI, HC Děčín, HC Řisuty, HC Draci Bílina, BK Nová Paka, HC Stadion Vrchlabí, HC Trutnov, HC RODOS Dvůr Králové.
BK Havlíčkův Brod, SKLH Žďár nad Sázavou, HC Moravské Budějovice 2019, HK Opava, SHK Hodonín, DRACI ŠUMPERK, HC Nový Jičín, HC TATRA Kopřivnice, HC Bobři Valašské Meziříčí.
no sam som zvedavy ktory oddiel to napokon bude vyber je bohaty - 10.6.2019 - 20:59
- +6
- ptr421
- S Číňanmi bude sranda. Svojho času mali futbalistov v regionálnej nemeckej lige a museli to odpískať lebo im tam chodili na zápasy ľudia s tibetskými vlajkami a podobnou výbavou. Že sú Češi morálne vyššie neverím, nie potom ako Rosický minule vykladal ako tréneri v lige húfne kupovali slovníky len aby mohli Stramaccionimu nadávať v taliančine..
- 11.6.2019 - 15:15
- 0
- Urpiner16
- Réway by mal prijať ponuku Košíc.Tam sa tvorí pronárodný team s vysokými ambíciami.
Je to logické lebo bratislavský klub nenaplnil kostru repre a štafetu musí prebrať megakoncern Tipsportligy slávny HC Košice. - 10.6.2019 - 21:01
- +12
- mitoO
- :kosice:
- 10.6.2019 - 21:09
- +32
- UssKe
- Juj ale Ťa serú tie Košice
- 10.6.2019 - 21:19
- +13
- Gargamel123
- Rybársky lístok nemáš: ryby chytať nevieš,ale o proviante toho vieš celkom dosť.
- 10.6.2019 - 22:53
- +23
- TomsKE
-
- 11.6.2019 - 0:10
- +5
- braniiislav
- "pronarodny tim" to je čo?
- 11.6.2019 - 10:23
- 0
- robin1
- Asi opak protinárodného
- 11.6.2019 - 10:44
- 0
- ŠIMIKE
- s vela slovakmi v muzstve
- 11.6.2019 - 11:08
- 0
- Tino
- pri: takychto konstrukciach ma vzdy napadne ze vlastne nerozumiem co znamena pro narodny...
- 11.6.2019 - 19:24
- +1
- bohin85
- nekonecny pribeh ako slovan...
- 10.6.2019 - 21:11
- +2
- moke19
- skús mi vysvetliť, prečo spomínaš slovan? (či len Tvoja depka?)
- 11.6.2019 - 17:22
- +2
- bohin85
- spominam ho preto lebo nic ine necitam ci uz na fb roznych strankach slovan toto slovan hento.. dlhy slovana hraci slovana a podobne... a o tomto pankovi sa napisal uz tiez nie jeden clanok a v kuse ide tam ide hentam.. takze nemaj boja.. ziadna depka.. mozno len z toho ze za chvilu uz aj zo zachoda vybehne nejaka infoska ci uz o slovane alebo o pankovi ze kde zas ide skusat stastie... takze tak.. staci ti taketo vysvetlenie alebo ti to mam este viac rozpisat???!
- 11.6.2019 - 21:47
- +2
- Nemehlo
- Cize tebe vadi, ze vsade na teba vyskakuje slovan, tak ho das tu nech vyskoci aj na ostatnych?
- 12.6.2019 - 9:37
- 0
- bohin85
- vsak tu vyskakuje nonstop aj bez toho ze to sem dam tak neviem co ta trapi..
- 12.6.2019 - 10:57
- 0
- moke19
- za mňa, že toto už je trápne (aj keď slovan by už mal konať...)
- 18.6.2019 - 10:45
- 0
- blue-311
- Tomu chlapcovi som vzdy velmi fandil. Ale on je proste nepoucitelny, nadchadzajucu sezonu by mal hrat nasu ligu a nie snivat o svedsku.
- 10.6.2019 - 21:16
- +3
- Tino
- je: to jeho zivot...neviem presneaky ucelplnia tieto interview...ale ja mu neverim a myslim ze v profi mu uz neveri nikto..nezalezi natom co hovori aleco robi toto urci jeho dalsiu karieru
- 10.6.2019 - 21:21
- +21
- Sunkafit
- Suhlas
- 10.6.2019 - 21:24
- +3
- PeterLucky
- Suhlas, obzvlast po tom, co som pocul o jeho angazma v Hradci Kralove a ako to bolo.
- 10.6.2019 - 22:15
- +2
- mitoO
- Ako to bolo?
- 10.6.2019 - 22:19
- 0
- renem
- ja co som pocul, tak sa pankovi moc nechcelo trenovat
- 10.6.2019 - 22:32
- +1
- Scorpi
- tak potom co to nezabali definitivne? naco stale trenuje aby potom z toho bolo toto? to mi nejde do hlavy
- 11.6.2019 - 0:04
- +1
- renem
- nechcem tu zbytocne mudrovat, ale z mojho subjektivneho pohladu to je tak, ze: treba si uvedomit, ze chalan nic ine nevie, co by mohol robit. od malicka bol zvyknuty, ze vynikal aj ked je zname, ze jeho pristup k treningu a zivotosprave bol aky bol. a jednoducho ked nema vybudovane treningove navyky a to, ze je treba zatat zuby a odbehnut tych x kilometrov/odkorculovat x kolecok, tak potom to nejde a on sa len spolieha, ze pride do ineho klubu a tam bude vynikat ako bol zvyknuty.
toto je inak vseobecne problem na slovensku vo vsetkych odvetviach, ze autority nedokazu ukocirovat tie najvacsie talenty a tie potom zlyhavaju, jasne ze obcas zlyha mega talent aj vonku, ale z mojho pohladu tu s tym mame najvacsi problem, lebo takeho hraca treba vychovat uplne inak a mptivovat ho aby stale na sebe makal aj ked prevysuje vsetkych navokol.
z mojho futbaloveho prostredia poznam spoluhraca, obrovsky talent v ziakoch mal priemer asi 6 golov na zapas, ale ked sme behavali kolecka, tak mu trener odpustal, lebo ved jemu sa nechce a aj tak je najlepsi hrac. medzi tym sa vypapkal a aj ked bol na konci dorastu nas najlepsi hrac, uz vazil 100 kilo, odisli mu kolena a teraz kope 5tu ligu na stoperovy, lebo uz na to nema ani tam - 11.6.2019 - 8:37
- +18
- Scorpi
- Hej no to je smutna pravda
- 11.6.2019 - 15:53
- +1
- SmrtkaBA
- Ako sa vola?
- 11.6.2019 - 23:46
- 0
- Sesto6
- Tie vyhlasenia Martina Rewaya su momentalne take uveritelne ako tlacove besedy Juraja Sirokeho. Dufam, ze si moj prispevok precita a urobi vsetko preto aby nemusel byt prirovnavany k tomu cloveku.
- 11.6.2019 - 12:26
- +2
- Tino
- nazvime: to tiez marketing fazou...zrejme si mysli ze toto je este cesta ako sa nejako predat, pripomenut, cez media odkazat a slubit ze teraz to uz bude ine....reci o CZ mozu spravnym posluchacom /adresatom odkazovat ze ma ambicie, ze cosi sam od seba este ocakava, ze si veri.....mam pocit ze on ani ti ktori mu radia nechapu, ze on uz nie je v pozicii ked moze cosi takto riesit, mne a nie len mne/ale drzim mu palce ak sa mu podari este niekoho zblbbnut/ okdazuje ze nic menit nechce....uveritelne by bolo ze mu na comsi zalezi ked zacal pekne od podlahy, hoci aj s predstieranou pokorou....povedzme v 3 SVK lige a cez vykony, kvalitnu hru, uzitocnost sa splhal hore.
- 11.6.2019 - 12:33
- 0
- lukiasko
- Keď som tento týždeň odlietal z Egypta tak som videl na tabuľi veľkým Košice - Barca... Tak som si na Martina hneď spomenul, že či to náhodou takto s tou Barcelonou nemyslel
nech sa chlapcovi darí no...
- 10.6.2019 - 21:34
- +5
- bohin85
- myslim si ze tento chalanisko dostal uz tolko sanci ze si uz nezasluzi ani nasu ligu..
- 10.6.2019 - 21:46
- +14
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- crosbynko
- No na zaciatok ceska liga je privelke susto. A ak ma hrat prvu ligu to by radsej mohol hrat v nasej a odrazit sa vyssie. Drzim mu palce. Mozno este nie je strateny.
- 10.6.2019 - 21:58
- +5
- nerorome
- Súhlas.
- 11.6.2019 - 11:53
- 0
- Zazko
- Po slovách, že v príprave využíva kubinskú hoľu a veľa bycikluje a že je to taká iná príprava, je podľa môjho názoru takmer isté, že to bude len ďalší chabý pokus o REŠTART. Príde mi to ako veľmi divné vyjadrenie. S takou prípravou môže hrať jedine našu prvú ligu a nie snívať o Česku alebo Švédsku. Ale bodaj by som sa mýlil a znova by sa nakopol.
- 10.6.2019 - 22:07
- +10
- pablob26
- no celkom si veri. Urcite by potesilo keby sa chalan dostal naspat do velkeho hokeja ,ale tazko mu este niekto veri. Uvidime povedal slepy.
- 10.6.2019 - 22:09
- 0
- aaaaa
- No aj v tej 2 Švédskej lige čo hral ešte pred zranením , tak skoro nič neukázal q postupne sa prepadol do nižších formácii .
Podľa mňa Česká liga hneď je veľké sústo a keď nebude podávať hneď top výkony nebudú mať s nim trpezlivosť ...Aj keď hovorí že nevie prečo skončil v Hradci , tak asi nejaký dôvod mali a to si od neho veľa sľubovali , neviem kto by mu tam dal ďalšiu šancu ...radšej nech vyskúša našu ligu a keď sa bude mu dariť čo nie je zaručené , tak až potom sa môže posunut - 10.6.2019 - 22:14
- +3
- JohanHV71
- Najskôr by mi to vychádzalo na pražskú Sláviu, aj oni aj Martin mali dosť mizernú sezónu a mohli by si navzájom pomôcť.
- 10.6.2019 - 22:26
- +3
- mato-s
- Myslím že je ako chlapček sediaci nad parenymi buchtami ktorý sa chváli že ich zje desať potom dá jednu do úst začne kuckat...ale prajem mu REŠTART.
- 10.6.2019 - 22:26
- +12
- Bacilek
- Strasne zalezi od trenera....Bokros alebo Ciger s nim vedeli...
- 10.6.2019 - 22:58
- 0
- Hadimistr
- Keď raz od svojich 14 tich . Zdoraznujem. Od štrnástich !!!pivo chlasta praktický denne 2 či 3. : A 2 x do týždňa odj.any na 2 až 3 promile.
Ďalej Do toho slabá tréningová morálka.
A neuznavanie, rebelovanie voči autoritám ( trénerom )
No druhý Peter Pindar čistý.
( Jagrov ročník rovnaký , v mládežníckych kategóriách na viacerých turnajoch Jagra zatienil!!!!! Za najlepšieho hráča turnaja bol objektívne vyhlásený Peter Pindar nie Jaromír Jágr )
To isté čo Reway.
Chlast+ veľmi slabá tréningová morálka + rebélia voči autoritám, trénerom.
A..môžte si ho nájsť na eliteprospects..
90 % Vám mladším to meno asi dokonca počujete prvý krát v živote.
CISTO LEN TALENT NESTACI !!!!!!
- 10.6.2019 - 23:20
- +20
- Tizo
- Pindara poznam...neuveritelne kde je jeden a kde druhy..
- 11.6.2019 - 0:53
- +4
- Hadimistr
-
: ...... Čo k tomu dodat no.
asi len že čo by niektorí dali za taký talent.
A ten čo ho má ho od..be na plnej čiare..... - 11.6.2019 - 11:40
- 0
- sandman8
- takych hracov tu bolo na vychode viac,co mali talent od boha,ale trenovat sa im velmi nechcelo..pindar bol nesmierne sikovny hrac, ktoreho si pamatam z detskych cias..ale ako spominas len talent nestaci,to rozlisuje zrno od pliev..
problem,ze reway toho vela nevie a mimo hokeja bude podla mna strateny.. - 11.6.2019 - 11:46
- +1
- jaja11
- A čo tak Slovan? Tam si zahrá do sýtosti. Dokonca si môže vybrať aj čo bude hrať, kedy bude hrať, od brankára po kustóda všetky posty voľné.
Réway aj Slovan majú spoločný sen, návrat !!!
To musí fungovať !!! - 10.6.2019 - 23:17
- +14
- Hadimistr
- Aj toho ruzicku neviem prečo nezobrali aké stantiena: Tiež posledných 4/5 rokov jeho trénerská kauza od korupčnej kauzy ide teda riadne roku vodou.
Ideálny človek pre Slovan
V ČR extralige už všetky teamu majú trénerov a o ruzicku nulový zaujem. S chomutovom už oficiálne rozviazana zmluva takže je úplne voľný ale nechce ho nikto - 10.6.2019 - 23:33
- +1
- HkmDetva
- *ale
*kariéra - 11.6.2019 - 2:59
- 0
- Urpiner16
- Réway by do Slovana pasoval ako riť na šerbel s porekadlom bez práce nie sú koláče.Taká zhoda s vedením klubu.
- 11.6.2019 - 7:00
- +3
- mno
- rozmaznané decko: Ten už skončil.
- 10.6.2019 - 23:52
- +4
- nerorome
- Si chudák.
- 11.6.2019 - 11:52
- +1
- moke19
- ale skončil aj tak
- 11.6.2019 - 17:28
- 0
- nerorome
- Miklík ?
- 12.6.2019 - 10:44
- 0
- moke19
- síce mimo tému píšeš, ale ten si ešte svoje odohrá, si dokázal aspoň polovicu čo Miki? Ani Réway, takže hejtuješ
- 18.6.2019 - 10:48
- 0
- dufus
- to že nevie prečo ho vyhodili z hradca tomu snáď neverí ani on sám ,a skôr uverím opilcovi že už sa alkoholu ani nedotkne ako jemu že bude makať,poslúchať atď...... on iný nebude
- 11.6.2019 - 6:15
- +1
- mno
- neskutočné: Akýsi Réway po niečom túži. Len či vôbec niekto túži po ňom. To ho asi nezaujíma.
- 11.6.2019 - 7:27
- +2
- lukiasko
- Ja si myslím že hociktorý tréner, ktorý má kabínu jednotnú a nastavenú na rovnaký cieľ by si do nej Martina nepustil... Vidím to na nieaky zatiaľ nenastavený alebo nekoncepčný team určite NIE v najvyššej českej lige na 6-11 zápasov (keď to tak dlho s ním nieaky tréner vydrží) /z vyššie uvedeného sa prikláňam k tomu že Slovan by bol pre ňho najlepši/
- 11.6.2019 - 8:46
- +2
- Tino
- pri: doraze kladenom na disciplinu v CZ je reway sen o CZ skor usmevna zalezitost....reway by mal byt uz len ticho, potichu suchat nozkami, tvrdo makat a dufat ze o neho niekedy niekde niekto opat zavadi...najeho najbavcsi problem je ze nie je doveryhodny, taketo renome si vybudoval sam, makal na tom poctivo roky, dosiahol co zrejme chcel, ak ma ambiciu cosi menit nefunguje to tak, ze on cosi, kdesi, niekomu natara a vybavene, dostane prilezitost lebo on predsa povedal....osobne si myslim ze on nema spravne navyky, resp nema ziadne konstruktivne navyky ake sa ocakavaju od vrcholoveho sportovca nad jeho menom uvazuje len hazarder, alebo manager/klub ktory je z nejakeho dovodu v total srackach.
- 11.6.2019 - 9:25
- +5
- sandman8
- netusim,ci jeho agent mu to tlaci do hlavy,ci vazne on o sebe si mysli,ze je taky majster sveta..slovenska liga mu pripada prislaba, aby nakoniec neskoncil niekde v Anglicku,ci fr lige, bez urazky na tie ligy..
- 11.6.2019 - 11:38
- +2
- Tino
- tazko: povedat , mozno je to kombincia faktorov sam je domyslavy + agent + moment ked sa este o cosi snazi, aj by chcel cosi este so svojou karierou urobit..ale jeto llen v rovine ze by chcel,od chcel k urobit/zariadit je dlha cesta...prirovnam to k malym ludom snivaju o tom ze by chceli byt "bohati" , uspesni toto by uprimne chceli ale nic preto aby sa tak stalo realne neurobia...hovoria o otm hovoria dokonca zecosi aj robia ale suto kraviny malych ludi ktorymi oblbuju hlavne seba aby neskormohli plakat, tvrdit,ze oni chceli a pracovali ale nedalo sa lebo bla,bla,bla...reway mozno tusi ze jeho slovo uz nestoji nic,ale vyratal si to tak lebotaky je jeho svet v takom zije ze skusi oblbovat...tak skusa robi co vie ako vie ze je to cele zle mozno tusi ale on to inac nevie, zmenit tento status je nie lahke chce to odhodlanie,pokoru a tvrdu tvrdu pracu...
- 11.6.2019 - 11:44
- +3
- sandman8
- len mam pocit,ze vsetko to co si napisal v poslednej vete Rewayovi chyba..
- 11.6.2019 - 11:56
- 0
- Tino
- a to: nie je len moj a tvoj pocit, toto si myslia ludia na ktorych by mu malo v prvom rade zalezat, ludia ktori by mu mohli dat pracu, resp aspon sancu....preto vyssie pisem, nezalezi na tom co hovori ale co robi, len tvrdoua poctivou pracou dokaze ze este za nieco stoji , posle signal aby nad nim nelamali palicu dali mu este prilezitost....co ma v sebe dostatok vole aby to zlomil je asi zbytocne spekulovat, znicit neico ide lahk oa rchlo toto sa mu podarilo, teraz to musi vybudovat nanovo toto ide tazko, trva to dlho mna osobne by milo, prekvapil keby teda v sebe nasiel volu byt trpezlivym a makat, nedristat,nesaskovat, nevyhovarat sa,nezlavovat ale makat...stale ma obrovsku vyhodu v tom ze vacsina vie, ze ten talent v nom drieme...toto je slusny zaklad, co by ini dali keby na tom boli takto.
- 11.6.2019 - 12:03
- 0
- Sani
- ...len by som doplnil, ze na rozdiel od tych tapajucich "malych ludi" ktori by aj chceli, ale nevedia co, ako......tak Martin dostal do vienka realny, konkretny dar....a kedze sa presadzoval aj medzi seniormi (CZE, SWI), tak zrejme podlahol sebaklamu, ze to pojde aj hentakym stylom...
- 11.6.2019 - 12:02
- +2
- Tino
- toto je: kolem a kolem asi problem praca s mladezou aj na urovni rodiny, resp hlavne na urovni rodiny, ale ideal je ked spolocnost ak ocelok vacsinovo chape ze k nieco sa jednotlivec vlastnymi silami dopracuje len ak cely zivot tvrdo, poctivo, disciplinovane maka....nestaci rok, dva a potom sa len veziem, lebo faza ked si myslim ze sa uz len veziem je faza ked padam, len mam klapky na ociach nevidim ze padam, okolie to vidi, ale ja som do seba zahladeny a nereflektujem na to co mi okolie hovori...pocitim ze padam az ked narazim zadkom na zem.
- 11.6.2019 - 12:11
- 0
- Tino
- jo : mali ludia si ja myslim ze nestradaju len preto ze nevedia co a ako....nevedomost im nepomaha to je jasne, ale dolezitejsie je ze nechcu...mali ludia chcu byt slavni a bohati , snivaju o tom ale chcu aby to prislo samo od seba, len tak lusk prstami a bac som bohaty a slavny...bez straty pohodlia, tvrdej prace a tak podobne...uspech, musi prist sam od seba, lahko...preto radi stavkuju, ficia na loteriach a nakoniec prepadnu aj hazardu aby prezrali aj to co uz maju
- 11.6.2019 - 12:25
- +1
- FeroMotyka
- Neviem ako na tom je, ci este je schopny nabrat kondicku, ale ak hej tak by mal ist do nasej ligy a za rok by uz ponuky dosli alebo na druhej strane by mal ist smer Kazachstan, Afrika nech si zarobi co najviac, lebo po hokeji moze ist leda tak do Lidlu.
- 11.6.2019 - 10:22
- 0
- Hadimistr
- Kondíciu nabrať dokazes, pokiaľ máš zdravé srdce: Možné to je.
Len sa prinútiť, namotivovať dve , či skôr dve a pol hodiny denne. 5 až 6 dní v týždni. 6 až 8 týždňov brutálne tvrdo trénovať.
Ako píšete on okrem hokeja nedokáže robiť nijakú prácu. Maximálne tie úplne najpodstatnejšie , najjednoduchšie za 450 - 500 eur. Čistého. A to asi nechce.
Preto najskôr ešte tie snívania asi o nejakom švédsku a českej Extralige. - 11.6.2019 - 11:47
- +3
- nerorome
- Hnus niektoré príspevky. V januári 2015 po zisku bronzu na 20-tkach by mu tu určite viacerí z vás "skalných" boli aj nohy-ruky bozkávali
- 11.6.2019 - 11:51
- +5
- lukiasko
- Určite mu všetci praju čo tu píšu aby sa mu podaril aj reštart č. 17 (nie je to tak že by mu to niekto neprial) skôr mu už nikto neverí...
A keby bol dobrá nátura tak to, že mu nikto neverí by pretavil do: VEĎ JA IM UKÁŽEM ŽE TO DOKÁŽEM a namotivoval by sa ešte viac... Dal by si ciele hlavne osobné: táto liga toľko bodov... prestup do lepšej ligy... toľko bodov... prestup do lepšej ligy... nieaka trofej, štart v repre atď... všetko je reálne ale koľko je % šanca že to dá ? Preto tu takto ľudia píšu lebo je tá šanca ozaj mizerná...
On nie je DRÍČ a ešte aj naturu a životosprávu má zlú... Ako sa písalo vyššie, talent nestačí... - 11.6.2019 - 12:09
- 0
- nerorome
- Ja kopu z tých popísaných vecí, ohľadom morálky, sebadisciplíny, lenivosti atď. beriem, ale vypisovať, že je "rozmaznané decko, ktoré už skončilo", či "nezaslúži si zahrať už ani v našej lige" ? To fakt títo experti Martina poznajú, že si dovolia takéto a podobné drísty ? Ja ho vôbec nepoznám, tiež mám názor na jeho "naloženie s vlastným talentom", ale nebudem ho tu preto dehonestovať ako posledného lúzra...
- 11.6.2019 - 12:17
- +7
- Sani
- ...ja som mu dlho veril, ze sa jedneho dna zobudi, precitne, oplachne studenou vodou.....a uvedomi si, co treba urobit pokial sa chce slusne zivit hokejom...ale po Hradci som uz stratil nadeje...
...skoda no, budeme dufat, ze sa raz narodi borec s Rewayovym talentom a Liskovou moralkou... - 11.6.2019 - 11:53
- +7
- Tino
- na nas nezalezi: my mozeme dufat kolko len chceme, verit kludne v bogynky...ak je on sam tak mentalne nastaveny ze dufa je konecna, on cas kedy si moze este dovolit dufat davno prezral, aby sa pohol z miesta musi komplet zmenit sposob akym uvazuje,potazmo pracuje...a to by mohol byt kamen urazu, on musi chciet, nie hovorit o tom ze chce, ale skutocne chciet ....
- 11.6.2019 - 12:07
- 0
- vyzerexpress
- Sledujem ho na istagrame a za posledne tyzdne tam bolo len ze dovolenka v spanielsku a ze si hra hokejbalik. Skoda ze nema ani v hlave ani v nohach. Lebo ked je aj tazka povaha tak ak by trhal lad a dal si letnu pripravu jak pan tak si myslim ze v pohode moze hrat v europe ale tak neviem ale podla mna zase podlieza latku. Skoda
- 11.6.2019 - 12:58
- +1
- ŠIMIKE
- instagram je len o takychto srackach abo kto co jedol ..
- 11.6.2019 - 13:09
- +3
- vyzerexpress
- ja len na margo toho ze neverim ze hned po dovolenke rano vstal a daval si clnkove behy atd
... raz dal ze cvici
a pritom toto je jedna z ciest ako si spravit pozitivny marketing .. robi to chara trto atd....
- 11.6.2019 - 13:17
- 0
- ŠIMIKE
- ja viem tiez ho sledujem
- 11.6.2019 - 13:24
- 0
- renem
- suhlasim tu v podatate so vsetkym co bolo popisane, ale este by som dodal, ze byt GM hociakeho klubu na Slovensku tak to s nim urcite risknem. lenze v CZ tomu neverim, je v podstate zname, ze chlapec je na peniazky, o com sa aj on viac razy vyjadril a po tom vsetkom co si s nim v cesku zazili, to nikto nebude riskovat, lebo ani fanusikovia by z takeho podpisu neboli nadseni
- 11.6.2019 - 14:03
- 0
- stbE
- Stantien volaj!
- 11.6.2019 - 14:52
- 0
- topska
- Aby HC nemali lepsi kader
- 11.6.2019 - 17:36
- +1
- Hadimistr
- Haha
: Vyhráva stale ten čo má najlepší káder?
Fini mali najlepší kader zo všetkých 16 trámov na ms? - 11.6.2019 - 18:21
- 0
- topska
-
- 11.6.2019 - 18:43
- 0
- moke19
- nie, ale hrali víťazný systém
- 11.6.2019 - 19:26
- 0
- emoxx1
- Nebol si to zrovna ty kto na základe papierového porovnania kádrov vyhlasoval redaktorka a ostatných diskutujúcich za volov?
- 11.6.2019 - 20:37
- +3
- ptr421
- Tak hej, je to z extrému do extrému, ale o tom je dav a jeho logika. Ešte na jeseň 15 keď ho vyhadzovali zo Sparty mu kopa ľudí bozkávala rôzne časti tela, aj keď sa o jeho životospráve povrávalo kadečo. A bolo úplne zjavné, že tak polovicu zápasov vypúšťa a len sa tam bezducho vozí.
- 11.6.2019 - 15:04
- 0
- greendeath
- https://youtu.be/Y7HyoV4ECyA
- 11.6.2019 - 18:47
- +6
- gabby
- Slavo...: boa to si ako toto nasiel ?
- 11.6.2019 - 21:23
- 0
- greendeath
- Duri?Nepoznas Vysehrad?
- 12.6.2019 - 1:05
- 0
- leomessi
- viem: ze chcel isť aj do Dukly , vybavoval to vsemozne ...bol ochotnx hrať
aj za minimalnu mzdu , ale ani tu nepochodil...
Martin je nenapravitelny recidivista , a v hokejovom svete je to už chronicky známa informacia ...on uz podla mna nepochodí nikde
a je to obrovská škoda lebo svoj neskutočny hokejový dar od boha prešustroval absolutne nepochopitelnym sposobom ...
Hrač jeho formatu sa rodí na Slovensku raz za 50 rokov ... - 12.6.2019 - 10:05
- 0
- leomessi
- veľmi podobny príbeh: má aj byvaly hrac Dukly - Luboš A. možno ročník 1971...kedysi spoluhrač Jánoša , Hlinku, Pardaveho ...
Obranca s obrovskym talentom , draftovany Edmontonom Oilers ...
Chalan , ktory mal našliapnute byť bekom svetoveho formatu , presral svoj talent a hokejove danosti katastrofalnym prístupom k treningu a k hokeju samotnemu...
Napriek tmuto vsetkemu sa mu podarilo vyhrať federalny titul 92 a prvy slovensky 93 , a juniorsky federalny v roku 91 proti Kladnu ...
O dalšom prípade , tentoraz z liahne dubnického hokeja asi netreba ani pisať - Uharček ...
Hrač svetoveho formatu , bezpochyby na urovni Jágra - nezvladol svoje ego a skončil s neslavnym koncom ...
Uharček bol pre mna absolutne najvacsím sklamaním , čo sledujem hokej od roku 1980... - 12.6.2019 - 10:18
- 0
- greendeath
- No u nas a vo Vrutkach v casoch svojej naj slavy povymetal asi vsetky bary/herne...skoda ho...pan strelec
- 12.6.2019 - 19:34
- 0
- nyytymaki
- a teraz vymetá žetóny na pokrových súťažiach...v tom športe sa našiel
- 18.6.2019 - 11:10
- 0