Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Mešár predĺžil zmluvu s HK Poprad

zdroj: Hokejportal.net/Marek Vaščura
6.4.2021 20:02 TASR

Talentovaný slovenský hokejista Filip Mešár predĺžil zmluvu s HK Poprad.


Sedemnásťročný útočník mal viaceré ponuky zo zámorských súťaží OHL a QMJHL, no rozhodol sa zostať pod Tatrami.

"V popradskom klube sa mi páči a tiež tréneri mi dávajú dostatok priestoru. Spokojný som aj s vedením klubu a podmienkami, ktoré tu mám pre moje ďalšie napredovanie,“ povedal Mešár po podpise novej zmluvy pre oficiálnu webovú stránku "kamzíkov".

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


MaxSBA

 

super
6.4.2021 - 20:43
+4

BlooD

 

Ludo
Skvela praca konecne nasi chcu hrat doma
6.4.2021 - 20:46
+5

poseidon

 

Filip Mešár podpísal s Popradom novú zmluvu, lebo mu končila stará. Treba krotiť optimizmus v tom, že bude hrať na 100% v slovenskej lige najmä s ohľadom na fakt, že v lete bude draftovaný do jednej z líg CHL a až potom sa bude rozhodovať kde bude pôsobiť v budúcej sezóne.
6.4.2021 - 20:50
+2

MaxSBA

 

„Mal som dostatok ponúk z OHL a aj QMJHL, ale po komunikácii s agentom som sa rozhodol, že najlepším krokom pre moju kariéru bude ešte ostať v Poprade,“ dodal Mešár ohľadom svojho rozhodnutia.
6.4.2021 - 21:03
+26

poseidon

 

Nebuď naivný, čo mal povedať?
“Podpísal som zmluvu ale chcem odísť” V lete sa bude rozhodovať. Po drafte, predsa len zámorie je veľkým lákadlom.
6.4.2021 - 21:09
0

MaxSBA

 

no neviem, podľa mňa mu dalsia sezona medzi mužmi viac pomôže ako v juniorke. To isté Nemec.
6.4.2021 - 21:11
+25

ajwen77

 

Aké musí hrať 1 či 2 útok inak sa zakope... Ale pri mikulovi má veľkú šancu
6.4.2021 - 21:13
+6

poseidon

 

Myslim si že z našej mužskej ligy je ďalej k vyššiemu picku v drafte ako zo zámorskej juniorky. Ale nie je pravidlom že vyššie draftovaný hráč bude automaticky hrať v NHL. Osobne si myslím, že chalani by mali vyskúšať zámorský juniorský hokej. Vrátiť sa na Slovensko môžu kedykoľvek. Navyše nie som nejakým fanušikom slovenskej extraligy, pretože je pomalá a mladí majú problém sa prispósobiť keď vykorčulujú na medzinárodné zápasy, videli sme napr. WJC.
6.4.2021 - 21:27
+1

MaxSBA

 

tak takému Clarkovi to nevadilo v našej lige a to tu nemusel hrať.
6.4.2021 - 21:32
+25

poseidon

 

Clarkeho v zámorí poznajú dostatočne. Pre NZ dobrá reklama, polož si otázku prečo nešiel Clarke hrať mužskú ligu do Česka, Švajčiarska, Nemecka, Švédska alebo Fínska.
6.4.2021 - 21:38
+2

MaxSBA

 

neviem , proste si nemyslím,že mu zámorská juniorská liga dá viac ako seniorská, a tým končím. Pekný Večer.
6.4.2021 - 21:39
+14

Rusty7550

 

Povodne chcel isť do Allsvenskanu ale udajne nemohol kvoli OHL kontraktu.
6.4.2021 - 22:02
+7

topska

 

Allsvenskan nebrala ziadnych hracov zo zamoria inak ako na celu sezonu
6.4.2021 - 22:05
0

PopradskyInsider

 

Brali iba tych co maju NHL kontrakt. Bud twoway alebo rookie
6.4.2021 - 22:13
+11

topska

 

Ano myslel som mladasov ako Clarke
6.4.2021 - 22:23
0

Cia

 

Myslim ze jediny dovod preco isiel Clark do nasej ligy bol zaruceny dostatocny Icetime co by vo svedskej nemal dokonca myslim ze to bolo v podmienkach zmluvy s NZ
7.4.2021 - 2:01
+1

topska

 

Tak ale to mohol ist aj do Madarska...Samozrejme pozeral na kvalitu a podmienky na rozvoj. Preto najprv riesil Svedsko (podmienky a zivot) a nie Slovenkso. A druha vec bola ze chcel ist len a len s bratom spolu do jedneho muzstva co mu poriadne limitovalo moznosti. Ja si neviem predstavit ze by sme v PP si takto vystrielali dve legionarske muzstva. A treba si uvedomit ze dost lig malo podobne pravidla a "nastavenia" co sa tyka zahranicnych juniorov z CHL.
7.4.2021 - 11:30
0

Zidan

 

Clarke hladal možnosti na severe europy a nemecko. Uz mal podpisane vo svedskej druhej lige, no niekde to stroskotalo a tak sa ozvali Nove Zamky s ponukou, ze si Brandt aj s bratom mozu zahrat spolu v jednom time. A to bol hlavny dovod ich prichodu
7.4.2021 - 11:58
0

topska

 

Citaj co tu ludia pisu, googli. Nemal nic podpisane, stroskotalo to presne na tomto: Brali iba tych co maju NHL kontrakt. Bud twoway alebo rookie, A to bratia nemali. A chceli hrat len spolu. Neozvali sa Nove Zamky, ozval sa agent.
7.4.2021 - 12:03
0

fany

 

Prosím Ťa topska, nekaz niekomu ilúzie.😉 A ešte nerozumiem, že vystrielali 2 legionárske miesta. Však mať v tíme najlepšieho obrancu v extralige musí byť pre vás česť.
7.4.2021 - 12:24
0

topska

 

Ja nikomu iluzie neberiem, za najlepsieho obrancu som ho ale nepovazoval. No aj pre Poprad by bol posilou. Ale on sam nezaberie dve miesta. Ano, pre nas by tento Clarke bol velkym plusom a to nie len herne ale aj marketingovo ci z pohladu scoutingu ci moznych buducich prichdov.
7.4.2021 - 12:30
0

HokejBJ

 

?? Práveže hráči z našej ligy patrili na posledných MSJ k tým lepším a vďaka tomu že hrali v našej lige. Nepíš hlúposti Kanadská juniorka ma slabšiu kvalitu ako naša extraliga, veď videli to veľakrát napr s Clarkeom alebo aj keď naši sa vrátili z ich ligy že nie každý tu hviezdil a musel sa adaptovať
6.4.2021 - 23:30
+6

HokejBJ

 

Neviem ja keď niekedy pozerám highlighty tak to je to niekedy riadny rybník, ale zase je tam dosť budúcich NHL hráčov a aj budúce NHL hviezdy, ale tak celkovo keď si to zoberiem tak si nemyslím že kanadska juniorka mu dá viac práve kvôli tomu
6.4.2021 - 23:35
+3

Jozef0708

 

Veď sa nehrala žiadna liga v Amerike😂bože ľudia
7.4.2021 - 7:50
0

LenTak93

 

čo to mení na jeho príspevku?
7.4.2021 - 7:57
+1

Bizzaremifo

 

ako celkovo je trápne porovnávať kanadskú juniorku s mužskou ligou u nás a tvrdiť, že je kvalitnejšia..áno, technické zručnosti niektorých hráčov môžu byť na vyššej úrovni ako u nás, ale je to len minimum hráčov..o taktickej vyspelosti ani nehovorím, však sú to mladasi, skúsenosti sa nedajú nahradiť.. jednoznačne sa tí chalani musia vyhrať v mužskej lige, či to je AHL, NHL, naša liga ..je minimálne percento najkvalitnejších hráčov, ktorí môžu ísť z juniorky rovno do NHL .. takže Mešár robí správny krok, nič nestratí, že rok bude hrať ešte mužskú ligu u nás..
7.4.2021 - 9:34
+5

gta98

 

Ani som nesiel nic odpisovat poseidonovi, pan ma svoj nazor, tak nech ho ma. Nastastie to tak nevidi Mesar ani jeho agent, ani Nemec a dost inych ludi, ze musi odist, lebo extraliga je zla, pomala... porovnajme si Chromiaka minulu sezonu v Dukle a v Kingstone.. Mato siel, lebo sa nevedel presadit v extralige, nehral ani na Wjc, cize to siel skusit za more. Nemam pocit, ze Mesar ci Nemec sa nevedia presadit v extralige, odchadzat prec do juniorky by bol krok vzad.
Btw, sam Clarke sa vyjadril, ze OHL je lahsia sutaz nez extraliga, ktora mu prisla dostatočne rychla a technicka. Tak zrejme to boli len kecy pre novinárov..
7.4.2021 - 10:08
+3

Sunkafit

 

Nemec hra u nas vsetko a vzdy...aj ked tam moze byt lepsi hrac niekedy davame tam Nemca ...cize ak ma rozum zostane lebo v podstate aj ked si to nezasluzi hra prveho obrancu a aj ho hrat bude
7.4.2021 - 10:18
+1

gta98

 

To je super, ze ma tolko priestoru, samozrejme mu to len pomoze, aj ked spravi chybu, to je prirodzene. Hlavne nech zbiera skusenosti, ked si ho porovnam, kde bol minulu sezonu a kde je teraz.. dobra praca od vas.
7.4.2021 - 10:22
+3

Pistolero

 

suhlas
7.4.2021 - 10:28
0

hawkie

 

Re:: Sunka, ale faktom je, že Šimon si svoje miesto aj zastal, lebo hrá naozaj skvelo. V obrane NR je naozaj jeden z najlepších, a nerobí ani zbytočné zákroky, za ktoré by ho vylúčili (navyše, nehrá prvú obrannú, ale druhú so Švarným (ale to je len detail ), hoci, v play-off sa to teraz (čo som si všimol) dosť točí, takže (imho) obrancovia sú pomerne rovnomerne vyťažovaní)
7.4.2021 - 10:28
+1

Sunkafit

 

Nehovorim ze nie ale to co som napisal plati do bodky a on by si to mal uvedomovat
7.4.2021 - 15:01
0

mato35

 

A ty máš nejaké zákulisné info o tom že aj tak chce odísť, prípadne vieš čítať myšlienky ?
6.4.2021 - 21:17
+5

strojar

 

Dobrezrobil.
6.4.2021 - 20:53
+7

nitra56

 

Pre Poprad aj pre ligu dobra sprava
6.4.2021 - 20:54
+3

Gargamel123

 

super terenkozy :
Mashinter – Mešár – Haščák
si viem predstavit
ako kosicky druhy utok
6.4.2021 - 20:56
+10

Cassy

 

Aby ste nemali na storočnicu hričiny a suje v druhom útoku 🤣
6.4.2021 - 20:58
+45

Sheva7

 

Neboj budeme mať top tim
6.4.2021 - 21:00
+1

topska

 

Mate nejakych novych sponzorov?
6.4.2021 - 21:06
+11

Tokyyyy

 

Dá sa povedať že to bude solídný tím, ale útok na titul nečakám.
6.4.2021 - 21:09
+1

Daewo_KS

 

Na zaklade coho sa da nieco v tejto chvili povedat o nasom buducom time?
6.4.2021 - 21:17
+9

Gargamel123

 

lang
storocnica
bla bla bla
6.4.2021 - 21:31
0

Odborník na hokej

 

Tím HC Košice: Tak Košice už pomaly začínajú so skladbou kádra aj keď to je ešte dlhá cesta ale môžem povedať, že podľa toho čo viem tak to bude zaujímavé.
6.4.2021 - 21:58
+1

fany

 

A tím sa skladá bez trénera?
6.4.2021 - 22:01
+1

axxel

 

Ja si myslim, ze trener uz je, len nie oficialne predstaveny
6.4.2021 - 22:07
+3

HokejBJ

 

Dik zlepšil si mi náladu
6.4.2021 - 23:31
0

Sheva7

 

A ja čakam minimalne finale a titul
6.4.2021 - 21:37
0

axxel

 

Su viaceri zaujimavi sponzori rozpracovani
6.4.2021 - 21:56
+1

Gargamel123

 

radsej knihu
6.4.2021 - 21:33
0

Gargamel123

 

aby vas suje neposlali na dovolenku este v tejto sezone
6.4.2021 - 22:45
+4

MaxSBA

 

čítaj poriadne, predlžil s PP, nie KE
6.4.2021 - 21:04
0

Gargamel123

 

citaj poriadne
si viem "predstavit"
6.4.2021 - 21:31
+1

MaxSBA

 

6.4.2021 - 21:33
+1

DavePP

 

Dúfam, že v ďalšej sezóne ho budeme môcť sledovať aj z tribúny. Chýba mi ten plný zimak 😏😀
6.4.2021 - 20:56
+8

Ol!ver

 

Plný zimák v Poprade?
6.4.2021 - 21:24
+4

MaxSBA

 

áno plný, minulú sezonu sme mali niekoľkokrát vypredané.
6.4.2021 - 21:34
+19

Mato-Mi

 

Podla oficialnych udajov ste nemali vypredany ani jeden zapas. Dokladam aj statistiky. Kapacita vasho stadiona je 4500 miest. A tu je statistika HP: Poprad v tejto sezóne zaznamenal najväčší nárast diváckeho záujmu spomedzi všetkých mužstiev našej najvyššej súťaže. Vidieť to aj na minimálnej a maximálnej návštevnosti. Kým v minulej sezóne bol počet zápasov s menej ako 1 100 divákmi osem, z toho dva zápasy pod tisíc, v tejto sezóne pod túto hranicu „nepadol“ ani jeden zápas. Najmenej divákov – 1 122 - prišlo na októbrový zápas proti Zvolenu, tribúny naopak zaplnili súboje proti Slovanu (4 038, 4 133) a Košiciam ( 4 183).
7.4.2021 - 8:06
+3

MaxSBA

 

Kapacita hľadiska: 4233 miest
Miest na sedenie: 3933
Miest na státie: 300

Rozmery ľadovej plochy: 29×60 m
7.4.2021 - 9:15
0

MaxSBA

 

A čerpal som to odtiaľ.

https://hkpoprad.sk/informacie/
7.4.2021 - 9:16
0

Mato-Mi

 

Cize suhlasi moj prispevok, ze ste vypredane nemali?
7.4.2021 - 9:19
+7

PopradskyInsider

 

ono uz pri 3500 divakoch opticky vyzerane ako vypredane, lebo nevidno velmi volne miesta, ale tusim naposledy bolo vypredane ked sme hrali stvrtfinale s KE
7.4.2021 - 9:21
+2

Mato-Mi

 

Samozrejme, ze opticky sa moze casto javit, ze je vypredane, ale potom su tu aj oficialne statistiky. Ja pevne verim, ze ak nas situacia pusti na stadiony od septembra, tak bude vypredane vsade
7.4.2021 - 9:27
+4

topska

 

Vypredat zapas na Slovensku je dost tazke kedze musis vypredat aj sektor hosti. V Poprade sme mali zapasy kedy sme vypredali vsetky dostupne listky pre domacich fanusikov mimo sektoru hosti. Stane sa ze niekto nepride, nie vzdy sa udava pocet predanych listkov ale ludia ktori realne prisli. Tieto pokyny sa casto menia.
7.4.2021 - 11:38
+4

Mato-Mi

 

Myslel som, ze pocet divakov sa udava od poctu listkov, ktore prejdu cez turnikety.
7.4.2021 - 11:40
0

topska

 

Ako kedy, taky Lintner (a nie len on) to menil. A presne ak toto platilo tak nemozes podla tych cisel urcit ci bolo vypredane. To napriklad zahlasi hlasatel.
7.4.2021 - 12:11
+4

Tanci1828

 

veru nie
8.4.2021 - 11:32
0

Tanci1828

 

Odrataj si z 4500 asi 200 miest za ktore sa neplati pretoze su urcene pre mladez plus asi nejakych dalsich 200-250 pre sponzorov. Tieto miesta sa nepočítaju k predaju listkov. To znamena ze niektore zapasy asi boli vypredane ak to tvrdi klub a tvoje výpočty su neobjektívne.
8.4.2021 - 11:30
+1

Mato-Mi

 

Este dodam, ze po 20.kolach ste boli v navstevnosti az na 8.mieste, kde ste mali priemer 1614 ludi na zapas.
7.4.2021 - 8:08
0

Poprad_eskape

 

Oj, ale to sme aj boli po tých 20 kolách dole v tabuľke a hrali sme strašne, ešte pred príchodom Mikulu. Raz darmo, nebudú tu chodiť ľudia, kým ten hokej nebude nejak vyzerať. Viem, že sú tímy, kde chodia ľudia aj keď sa nedarí, ale Poprad to nie je. Veľa ľudí prestalo chodiť, lebo aj keď ten tím nejak vyzeral, na Vianoce sa rozpustil a všetci od Važca po Podolínec vedeli, už v októbri, že to tak bude, lebo nie sú lóve Takže my fanatici, čo aj tu chodíme prispievať, sme boli radi aj za tú tisícku a nečudovali sme sa normálnemu človeku, že tam nepôjde Ďalší faktor sú rozhodcovia, kto hokeju rozumie a pozrie si našu ligu, tak tam chodiť nebude a radšej si pozrie doma kvalitnejší hokej z inej ligy v TV.

Veľké plusy pre návštevnosť sú marketing a kultúrne prostredie, ale to ti ľudí nepriláka, to ich len pomôže udržať, keď ich tam priláka hokej. A v dnešnej dobe má ten hokej u nás v PP aj inde trochu inú konkurenciu v rámci ostatných voľnočasových aktivít ako tomu bolo v 90-rokoch, keď nebolo nič, len krčma a hokej
7.4.2021 - 9:24
+3

Mato-Mi

 

Je to tak vsade s tymi fanusikmi. My skalni ideme na tej hokej vzdy, ci sa dari, alebo nie. Aj u nas su fanusikovia uspechu, minula sezona bola pre nas specificka a nova, preto sme mali najcastejsie vypredane. Ale ak sa zastabilizujeme v lige, tak urcite tu nebude pravidelne hladisko plne. Aj ked ako fanusik by som si to zelal, aby to tak bolo.
7.4.2021 - 9:30
+1

Poprad_eskape

 

Veď to tak máš aj pri repre aj pri športoch. Tí fanúšikovia úspechu prídu, ale ani nevedia, kto za ich tím hrá, ale sú poobliekaní vo vlajkách atď. Nič proti, veď platia klub a hráčov, som za nich vďační.

Tými veci, o ktorých som písal ja, tými si buduješ aj stálych fanúšikov, ktorí neprídu len na pár zápasov Play off, ale prídu aj v septembri na prvé kolá, lebo si to chodenie na hokej naživo obľúbia.

Inak mimo roho, to vypredané/nevypredané, čo píšeš hore, tak verím, že officiálne nebolo vypredané, ale nechápem, lebo ľudia v predpredaji kupovali aj posledné lístky, na štadióne reálne neboli voľné miesta, a pred zápasom si lístky nedostal. Tak možno nejaké sponzorské prepadnuté, čo dali do predaja na poslednú chvíľu a nerozobrali sa. Možno. Len tipujem. Každopádne kapacita je nejak 4200, je to na stránke klubu, 4500 je zdroj odniekiaľ z wiki asi to nie je realita, lebo bezpečnosť atď.. A k tým 4200 sa to podľa tvojich slov blížilo a je fakt jedno, či tam chýbalo pár ľudí. To je len také slovíčkárenie. Ale rozumiem, na čo poukazuješ, tak hádam sme si to vysvetlili
7.4.2021 - 9:38
+1

Mato-Mi

 

Jasne, ze som slovickarcil. Aj ja mozem pisat, ze sme mali stale vypredane, lebo sa mi tak zdalo Ja som na jednej strane rad za novych fans, ale chcem, aby vydrzali zopar rokov ako fans. Mna na jednej strane irituje, ze sme postupili do ligy a zrazu kazdy dres na sebe a pocas cigaret pauzy clovek obcas zapocuje rozhovory aj inych ludi a tam hlasky typu: s kym dnes hrame? Dalhusien dnes hra?(a Dalhuisen je uz dva tyzdne v PP ) Ale ovesany od hlavy po paty v Dukla drese, klucenka Dukla, sal Dukla, ciapka Dukla. Pseudo fanusik, ktory uz na zapas proti LM nepride, lebo slaby super. Ale zas viem aj pochopit, ze ekonomicky nie kazdy utiahne listky na zapasy. A vlastne ani neviem, co som tym chcel povedat. Aj chcem aby chodilo co najviac ludi, aj nechcem aby tam chodili taki, co sa len na nieco hraju.
7.4.2021 - 10:03
+2

gta98

 

Ked vam mozem zasiahnut do debaty, tak mna pobavi vzdy jedna vec. Ked je plno, vzdy spoznas cloveka, co tam nechodi pravidelne, lebo hlada svoje miesto C2 rad11 atd niekde na druhej strane tribuny, kym si to sadne, prejde 5 min z tretiny a ty nic nevidis, len vkuse vysvetlujes saskom, kde maju miesto
7.4.2021 - 10:14
+4

Poprad_eskape

 

Presne, 5 minút z tretiny preč, oni si sadnú a potom sa jeden postaví a ide ostatným po pivo, však už vie cestu ku svojmu sedadlu
7.4.2021 - 10:27
+2

Mato-Mi

 

Toto chvalabohu nezazivam, lebo v rade kde sedavam sedime permanentkari a nerusia nas novi fans, ktori chodia po pivo cez zapas
7.4.2021 - 10:31
+1

Poprad_eskape

 

No veď také mi to prišlo, že napíšeš, že bolo 4100 ľudí, kapacita 4200, tak nebolo vypredané Mne je jedno, či bolo, či ne, mne aj tých 2-3 tisíc, jak dole píšeme bude stačiť

A rozumiem, presne tých myslím akože fanúšikov Dalhuisena videl jak týpka bradatého na Insta, ta ide na hokej, davaj Dukla a bradatý týpek už v Poprade..no slabo followuje na Instagrame fanúšik

Vieš čo, mne až tak nevadia, radšej nech chodia ako nechodia, veď sa aspoň zabavíš na nich Isto to ani jeden z nás tak nebere, že iritujú až natoľko, že by sme ich na tom štadióne nechceli. Však treba im povedať, že "kamarát, pekné fanúšikovské veci máš nášho klubu, ale Dalhuisen už je v Poprade. K nám prišiel za neho na výmenu Ťavoda." A on sa ťa spýta: "Jaká voda?". Odpovieš: "Veď najlepša voda, Jano Ťavoda!"
7.4.2021 - 10:21
+3

Bizzaremifo

 

mne osobne stačí tých 2-tisíc pravidelných divákov ..jednak nestojíme dlho pri bufetoch a jednak môžem vyložiť nohy ... samozrejme potrebujeme mať vysoké návštevy, aby mal klub prachy na kvalitných hráčov
7.4.2021 - 9:38
+3

Poprad_eskape

 

JASNĚ! Stačí to. Ja som socka, čím menej ľudí, tým lepšie Ale zas chápem, že sa pred tisíckou hrá blbo, to aj mne bolo trápne, keď nás tam bolo tisíc. O to vďačnejší by mali byť aj za nás, hahah

Ale tie dve tisícky...to je akurát.. Nestojíš v bufete a tie nohy hlavne nemusíš dávať nabok a vstávať už v 18 minúte a nevidieť konce tretín, lebo sviatočný fanúšik uteká do bufetu alebo na parkovisko
7.4.2021 - 9:49
+3

hefky

 

Hej teraz by bol plny
6.4.2021 - 21:36
+7

CCM86

 

Keď sa hraje dobrý hokej tak ľudia chodia všade.. ak sa prestane dariť prestanú ľudia tak isto chodiť na hokej je to tak všade
6.4.2021 - 21:37
+3

DavePP

 

Plný a nie raz. 😉 Túto sezónu by bolo často vypredané.
6.4.2021 - 22:03
+6

Caezar

 

Draft NHL22: Tak a budeme môcť porovnávať naše super talenty Filipa Mešara a Šimona Nemca v ich draftovej sezóne. Predpokladám, že budúcu sezónu dostanú dostatok času na ľade, tak nech sú zdraví. Potom už bude záležať najmä na nich samotných a po sezóne budem sám zvedavý, ako budú skauti hodnotiť ich výkony a našu ligu...
6.4.2021 - 20:58
+18

FilipkoPP

 

super Filip potešil si ma
6.4.2021 - 20:58
+1

tommy909

 

Vyborne
6.4.2021 - 20:59
0

Sunkafit

 

pekne
6.4.2021 - 21:31
0

hefky

 

Pridal by som ku nemu ďalších mladších hráčov a prial by som si aj viac priestoru pre Rychlika
6.4.2021 - 21:37
+5

Kurolišek

 

Je super, že ostal. Gratulujem do Popradu.
6.4.2021 - 21:42
+4

elektricka

 

Držím mu silno palce jak aj u nás nemcovi
6.4.2021 - 21:54
+5

Chamois13c

 

Takto sa to robi do psej matere v 17 tich ma takmer polbod na zapas a to ani nehra presilovky sikovnik
6.4.2021 - 22:01
+15

jozino

 

Parada, tesim sa. Myslim si, ze sezona medzi muzmi mu da viac ako CAN juniorka. U nas sa navyse hra viac technicky a Filip sa velmi zlepsuje a v tejto cinnosti. V OHL by to bolo skor o nahadzovani na mantinel a nahanani sa a pretlacani za pukom.
6.4.2021 - 22:03
+5

EliteProspectt

 

Super v ďalšej sezóne bude mať určite aj viac priestoru
6.4.2021 - 22:09
+2

gta98

 

Naozaj super sprava, ze po Nemcovi ostava aj Mesar, buducu sezonu budeme mat v Lige minimalne dva klenoty. Verim, ze dostane poriadny priestor, prve dva utoky a presilovky. Ma neuveritelnu hernu inteligenciu a prihravky. Nestratil to prechodom k seniorom. Okrem toho hra super aj dozadu. Viem o com vravim, sledujem jeho hru uz roky a taky cisty talent som v PP este nevidel.

V com ma najviac prekvapil tuto sezonu? Vo fyzickej hre. Cakal som, ze to bude horsie, o dost. Ale v lete musi na sebe tvrdo makat a pribrat aspon par kil svalovej hmoty, idealne aj 5 a nestratit z pohyblivosti. Toto bude kluc podla mna, aby sa naplno buducu sezonu zaradil k dolezitym hracom timu. Ak aj nenarastie, par kil nabrat este potrebuje.

Ok, cakal som, ze to budeme zverejnovat po konci sezony, ale prijemna sprava uz teraz. Mimochodom, zatial v playoff 4z, 2b. Rastie kazdym zapasom a to nema ani bohvieaky IT.. buducu sezonu sa musime zamerat aj na neho, ked ho uz mame v time, nech ho vybrusime na drahokam.
6.4.2021 - 22:12
+17

Tomo8ZV

 

Drzim mu palce, naozaj radost pozerat na jeho hru. Verim tomu ze bude hrat prve 2 formacie, presilovky a aj oslabenia a zazije vybornu sezonu po ktorej bude mat vyborne miesto na drafte. Poprad. Bude zaujimave ho sledovat spolu s Nemcom v nasej lige. Ak budu mat obaja vyborne sezony a po nich vyborne umiestnenie na drafte, tak som si takmer isty, ze by to mohlo ukazat cestu aj pre dalsie kluby, aby davali sancu chlapcom uz v skorom veku a mohol by to byt navod ako si na slovensku zacat vychovavat individuality a hracov na urovni. To by mohlo znizit odliv mladikov do zahranicia v skorom veku, keby vidia ze to ide aj doma. To je ale na dlhsie. Dufajme, ze Slafkovsky snad bude nastupovat za muzov vo Finsku. Prial by som este Repcikovi Kosice, nehovorim ze to je hrac na draft, ale ktovie, moze vyskocit, tuto sezonu spravil velky progres z toho, co som videl. Co sa tyka dalsich 2004, momentalne to vyzera ze Zlnka a Petrovsky CHL, Elias USHL, Gabriel Finska U20 juniorka. Mosko by tiez mohol USHL, co som pocul, tak sama chvala na neho ide. Otazny su pre mna Sykora a Sotek. U nich to vidim asi tiez na CHL, alebo sever.
6.4.2021 - 22:14
+8

DavePP

 

Ak sa im podari umiestniť vysoko v drafte, pridá to kredit našej lige. Snáď bude potom do budúcna naša liga viac sledovaná.
6.4.2021 - 22:21
+5

gta98

 

Velmi dolezita sezona nas caka, moze aspon trochu vratit kredit nasej lige. Co sa tyka Slafka, verim, ze bude hrat seniorov vo Finsku ako vravis, ak ho budu chciet nechat v juniorke, tak snad bude hladat ine možnosti...
Ja pevne verim, ze buducu sezonu bude v PP uz Rychlik chytat aspon 15-20 zapasov, lebo tuto sezonu dostal velmi malo priestoru na to, ako sa ukazal v tych zapasoch, zasluzil by si viac chytat. A taktiez nech si kazdy klub zapracuje niekoho do zostavy, nemusi to byt supertalent, ale mladych hracov som tuto sezonu videl dost, co by si sancu zasluzili, hned mi napada napr. Demek z Kosic atd..
6.4.2021 - 22:30
+7

Cia

 

Velmi pekne si to napisal ale nezabudaj ze na to aby ti ostatni dosiahli co on nepotrebuju len prilezitost ale poriadny kus talentu a to je u nas ten problem
7.4.2021 - 2:07
+2

Tomo8ZV

 

Suhlasim. Je jasne, ze nie kazdy mlady hrac je Mesar. Je jasne, ze je potrebne mat aj nejaky talent a praveze niekedy ani to nestaci. Narazal som skor na to, ze nie kazdy klub u nas dava sancu mladikom a ked aj daju tak to su 19-20 rocni neperspektivni chlapci, ktori su na supiske, len pretoze tam byt musia, kvoli kvotam. A ani to niekedy nehraju, ak neratam par striedani za zapas. Ale ked sa buducu sezonu ukaze pri Nemcovi a Mesarovi ze ano, ide to, mozme si aj doma vychovat hraca na draft, tak by sa to mohlo zmenit a kluby by mohli nasadzovat namiesto 19-20 rocnych nebezperspektivnych radsej 16-18 rocnych, co maju aspon nejaky potencial a oni by nemuseli chodit do zahranicia. A koniec koncov, klubom sa to moze len vyplatit, za draft a nasledny podpis NHL Entry level kontraktu mozu dostat peniaze. Nie je co stratit a ak z toho aj nebude draft a NHL zmluva, tak z neho moze byt do buducna potencialny hrac na europskej urovni a aj za to by mali kluby dostavat od SZLH peniaze. Je to vsetko o zmyslani klubov, v Nitre to podla mna uz pochopili a Poprad to tiez zacina chapat.
7.4.2021 - 13:08
+5

wilkinson22

 

Nechcem poravnavat DEL-ku s našou extraligový ale keď dokázali vychavat takého "Stizleho" (nechce sa mi hľadať ako sa píše) tak myslím že aj u nás dokážeme len treba dať šancu mladým veľa talentov zakázali lebo ju nedostali
7.4.2021 - 14:18
+4

Gargamel123

 

sa mi pacilo ked som bol na nhl zapase
a stretol popradcanov,tak sme spolu fandili vsetkemu a vsetkym
z tribuny znelo na striedavo kosice vsz
a nieco ako bledomodry...?(matne spomienky)
na to sa pridala nejaka tlupa z norimberg ice tigers(ihnacak die hard fans)
zbytok nechapal
potom po zapase spolocny presun
na druhy den som zistil,ze som nestihol
moj povodny hlavny bod programu,Stanley Cup na chodbe
mozno tzv. raz za zivot prilezitost...
ale nic nelutujem,ziadna foto so stanovou plechovkou nenahradi krasne spomienky

6.4.2021 - 22:42
+16

milmikus

 

Ludo vyborna praca tu niet co dodat.
6.4.2021 - 22:43
0

pokemon33

 

Dobra sprava,hlavne nech dostava dostatok priestoru v prvych dvoch lajnach,inak zakape... dufam,ze Mikula mu ten priestor da... samozrejme aj Mesar musi v lete na sebe zamakat,aby bol platnym...vypada ,ze to ma v hlave upratane tak snad sa nic nepokazi... po Nemcovi dalsi hrac na ktoreho sa buducu sezonu tesim...ale nesmie to ostat len pri tychto dvoch,musi sa to stat pravidelnostou sezonu co sezonu... verim,ze dalsie kluby sa budu pridavat
7.4.2021 - 8:54
+8

PaliBB

 

No super, gratulujem aj Popradu, aj Filipovi, myslím, že pre oboch veľmi výhodný krok.
7.4.2021 - 9:00
+5

Poprad_eskape

 

Výborne, išlo mu v ZČ, ide mu v Play off. Super talent, ešte nech sa vybrúsi jeden rok u nás a potom niekde k mužom do lepšej ligy. Dobrý podpis na začiatok. Myslím, že minuloročné podpisy sme začali s Bjalom, tento rok s Meškym, tak sa mi to veľmi páči
7.4.2021 - 9:09
+1

Pistolero

 

Podla mna Mesar aj Nemec, kedze podpisali zmluvy, je samozrejme, ze do medii sa nemozu prezentovat inak ako ze zostavaju, ale s istotou si CHL nechaju ako zadne dvierka. Ak sa im nebude darit prip.nebudu spokojni, tak odidu. Presne ako Chromiak, skratka plan B.
7.4.2021 - 10:27
+5

topska

 

Do draftu CHL sa samozrejme prihlasia
7.4.2021 - 12:01
+1

strojar

 

Do draftu sa neprihlasuje.
7.4.2021 - 14:18
0

topska

 

Ale ale...urcite? Ci sa ideme tahat za slovicka?
7.4.2021 - 14:30
+3

strojar

 

No skús.
7.4.2021 - 18:25
0

topska

 

Niekedy hráč nemá osud vo svojich rukách . Do draftu sa totiž musí podať prihláška. V roku 2000 ju agent Tomáša Surového nepodal. Tomáš mal však šťastie a bol draftovaný o rok .

Situácia sa opakovala aj v roku 2002, keď agent neprihlásil na draft Richarda Stehlíka a niekoľko ďalších slovenských hráčov. Podobne ako Tomáš Suroví bol o rok na to v roku 2003 draftovaný aj Richard Stehlík .
7.4.2021 - 18:47
+1

strojar

 

To máš odkiaľ, tieto rozprávky?
7.4.2021 - 19:07
0

topska

 

10 sekund googlenia, toto nejaky clanok na Dalito. Ale to je fakt ze sa na drafty prihlasovalo. Ty mas nejake ine informacie? Podel sa.

V konečnom rebríčku CSB bol najvyššie skalický obranca Richard Stehlík, ktorému však agent neposlal na draft prihlášku a preto si robustný reprezentant do 18 i 20 rokov musí ešte rok počkať. Už tento rok sa však o neho zaujímal Dallas a aj diabli s New Jersey. Podobne ako Stehlík dopadli aj Michal Gavalier, Miroslav Štolc a Tomáš Iglo.

https://sportnet.sme.sk/spravy/nhl-cez-vikend-vstupny-draft-nhl-aj-so-synom-p-stastneho-heclom-a-tabackom/
7.4.2021 - 19:22
+1

patkof

 

Všetci tu píšete že Mikula Mikula budúcu sezónu čo keď Mikula nebude ? Zamýšľal sa už niekto nad tým ? Lebo môžeme podpísať všetkých ale keď nebude Mikula tréner môže to byť prd plátne.
7.4.2021 - 11:06
+2

pokemon33

 

Ak bude dobry moze mu to byt jedno.. ani v NHL ci inych top ligach nebude hrat cely zivot pod jednym trenerom,dobremu hracovi moze byt jedno kto je trener
7.4.2021 - 11:26
+1

Chamois13c

 

Hlavne ak nahodou nebude Mikula (predsa ma uz svoj vek) tak treba prioritne vyriesit noveho trenera ale to este nie je na programe dna
7.4.2021 - 11:57
+4

LeonardoDavinChi

 

Len dúfam, že nie Štolcoviny, Ozimákoviny, Jonákoviny ani iné experimetny.
7.4.2021 - 13:43
+1

Bizzaremifo

 

tí dvaja asistenti na striedačke tam nie sú len tak ..učia sa od profíka a je jasné, že si ich klub vychováva do budúcnosti..takže Štolcovinu si vyškrtni
7.4.2021 - 15:22
0

topska

 

Je to jeden z dolezitych cielov klubu - vychovat si vlastnych trenerov
7.4.2021 - 15:25
0

KKK

 

Má 66 ale verím že by mohol dva roky ešte potiahnuť do 68 rovnako ako Vladimír Vujtek pri SVK Repre. A ak má PP naozaj za cieľ si vychovať trénera tak Mikula je ideálny adept a odborník od ktorého sa môžu Štolc so Šimkom učiť. Skúsenosti má na rozdávanie a o tom že to je jeden z najlepších trénerov čo na SVK trénovalo netreba ani hovoriť lebo zaňho hovoria výsledky.
7.4.2021 - 17:11
0

topska

 

Preco by to malo byt prd platne?
7.4.2021 - 12:00
+2

patkof

 

Zle som to napísal 😀 ak sa náhodou stane že Mikula nebude u nás aj o rok čo sa dúfam nestane tak treba adekvátnu náhradu nie nejaký hokus pokus.
7.4.2021 - 12:38
0

PopradskyInsider

 

Marketingovci chystaju na dnes zase nieco nove
7.4.2021 - 12:46
+7

MaxSBA

 

Maketyy 😃
7.4.2021 - 14:13
0

Piginko

 

Myslel si za 30-tku nad striedačku? Či sa máme tešiť ešte na niečo iné?
7.4.2021 - 14:13
0

topska

 

toto
7.4.2021 - 14:30
0

Poprad_eskape

 

Dobrý nápad, chválim ich! A my obludní, čo nechceme, aby náš face bol hneď za striedačkou a v každom prenose v TV?? Ale nie, super nápad, prispieť môže na účet každý a niekomu sa určite bude páčiť byť fanúšikovskou tvárou
7.4.2021 - 14:41
0

topska

 

Mozes tam dat fotku z detstva, psa, korytnacku alebo daku kamaratku
7.4.2021 - 15:09
+1

Poprad_eskape

 

Nemám nič z toho

Napadlo mi hneď, že koho tam dám miesto seba, ale to by sa mohlo danej osoby dotknúť, nechajme túto tému.. Tak ako som napísal vyššie, verím, že sa nájdu typy, ktoré sa radi ukazujú. Fakt úprimne, vo mne to nie je, ale budem rád, keď sa nájdu
7.4.2021 - 15:16
+1

Breadman

 

Vyborna sprava pre PP aj celu extraligu, Filip je velmi sikovny a do buducna si od neho slubujem vela aj smerom k seniorskej reprezentacii, ale nepredbiehajme.
7.4.2021 - 14:15
+1

forwardPP

 

Bez ohľadu na zloženie kádra, musí hrať budúcu sezónu v 1. alebo 2.formácii.
7.4.2021 - 15:16
+6

pokemon33

 

PoTpYs
7.4.2021 - 15:20
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
pred hodinou - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
včera o 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
včera o 12:26 - TASR

Carlson bude pripravený na 1. kolo play off

Hokejisti Washingtonu vstúpia do play off aj so svojím elitným obrancom Johnom Carlsonom. Tridsaťjedenročný Američan chýbal v posledných dvoch dueloch základnej časti pre zranenie v dolnej časti tela, ale podľa vlastných slov bude pripravený na sériu s Bostonom, ktorá sa začne v sobotu.
včera o 09:42 - TASR

Tampa Bay v 1. kole play off zrejme aj s Kučerovom a Stamkosom

Hokejisti Tampy Bay by mali nastúpiť v 1. kole play off NHL aj so Stevenom Stamkosom a Nikitom Kučerovom. Obaja už po zranení trénovali s tímom a podľa webu profiligy budú pripravení na nedeľný úvodný duel s Floridou.
včera o 08:35 - TASR

Dánsko - Nórsko 0:4 v príprave

V ďalšom štvrtkovom prípravnom zápase Nóri zvíťazili nad Dánskom 4:0. Dánsko - Nórsko 0:4 (0:0, 0:3, 0:1). Góly: 31. a 45. Pettersen, 33. Willman Borvik, 40. Trettenes.
13.5.2021 21:18 - TASR

Bielorusko - Kazachstan 0:2 v príprave

Bieloruskí hokejisti prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige s Kazachstanom 0:2. Bielorusi budú v piatok 21. mája úvodným súperom slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Bielorusko - Kazachstan 0:2 (0:0, 0:1, 0:1) Góly: 36. Valk, 35. Dietz.
13.5.2021 19:16 - TASR

V hale Daugava odstránili nedostatky, čoskoro sa rozhodne

Štátny hasičský a záchranný zbor (SFRS) v Lotyšsku po opätovnej inšpekcii dospel k záveru, že väčšinu nedostatkov v požiarnej bezpečnosti v tréningovej hale Daugava odstránili. Minulý víkend v nej mali začať vyrábať ľad, ale proces zastavil SFRS, pretože hala stále nespĺňala bezpečnostné kritériá. Konečné rozhodnutie si však bude vyžadovať opätovný príchod inšpektorov.
13.5.2021 15:25 - TASR

Dánsko prehralo v príprave doma s Nórskom 3:4 po predĺžení

Hokejisti Nórska zvíťazili v stredajšom prípravnom súboji pred majstrovstvami sveta na ľade Dánska 4:3 po predĺžení. Prípravný zápas pred MS: Dánsko - Nórsko 3:4 pp (1:2, 2:0, 0:1 - 0:1) Góly: 20. Bödker, 36. Bau Hansen, 37. Olesen - 4. Kristiansen, 12. Salsten, 44. Henriksen, 63. Lilleberg
12.5.2021 21:23 - TASR

Rusi zdolali v Prahe Švédov 6:4

Hokejisti Ruska zvíťazili v stredu v úvodnom zápase Českých hier v Prahe nad Švédskom 6:4 a vyhrali aj desiaty duel Euro Hockey Tour v prebiehajúcej sezóne. Po dva góly "zbornej" dali Vladislav Kamenev a Anton Burdasov. Vo večernom súboji turnaja, ktorý slúži ako záverečná príprava pred majstrovstvami sveta v Rige, proti sebe nastúpia domáci reprezentanti a Fínsko.
12.5.2021 18:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov