Diskusia: Košice vydolovali na Liptove dva body
Hokejisti Košíc zvíťazili v utorňajšom dohrávanom zápase 31. kola Tipos Extraligy na ľade Liptovského Mikuláša 5:4 po nájazdoch.
Liptáci prehrali tretíkrát za sebou a v tabuľke im patrí 10. priečka. Košice uspeli aj v treťom vzájomnom zápase s týmto súperom, ich rozhodujúci nájazd premenil v piatej sérii kapitán Michal Chovan. Košice sú na tretej priečke, na vedúci Slovan Bratislava strácajú štyri body.
TEL - dohrávka 31. kola TEL:
MHk 32 Liptovský Mikuláš - HC Košice 4:5 pp a sn (1:1, 2:2, 1:1 - 0:0, 0:1)
Góly a asistencie: 4. Walega, 25. Uhrík (Walega), 40. Novajovský (Handlovský, Vähätalo), 58. Kriška (Djakov) – 11. Lamper (Paršin), 30. Pollock (Bartánus, Chovan), 38. Bartánus (Lamper), 56. Linet (Paršin, Ferenc), rozh. náj. Chovan. Rozhodovali: Orolin, Stano - Jedlička, Durmis, vylúčení: 3:4 na 2 min, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:1, 900 divákov.
Liptovský Mikuláš: Valent – Ventelä, Mezovský, Djakov, Bokroš, Hudec, Novajovský, Pavúk, Kapičák – Handlovský, Walega, Kriška – Štrauch, Saari, Karsums – Uhrík, Vähätalo, Michalík – Braun, Šmída, Vankúš
Košice: Janus – Southorn, Romančík, Olsson, Deyl, Šedivý, Ferenc – Rogoň, Slovák, Jääskeläinen – Pollock, Chovan, Bartánus – Paršin, Linet, Lamper – Tybor, Havrila, Jokeľ
- FP-lacerta21
- Lebo aj keď “vyhrali” vzhľadom na taNulku na Zvolen stratu o bod navýšili …
- 31.1.2023 - 20:36
- +12
- julo
- Tak ale v pripade prehry by sa ta strata zvacsila o dalsi bod resp dva..
- 31.1.2023 - 20:41
- +6
- FP-lacerta21
- 😁😁😁 ... a co tak keby ste vyhrali ?!?
- 31.1.2023 - 20:48
- 0
- julo
- Tiez by bolo asi Pyrrhovo ,podla tejto logiky
- 31.1.2023 - 20:59
- +2
- FP-lacerta21
- To čo 😲
- 31.1.2023 - 21:13
- 0
- Lacerta
- 😉
- 31.1.2023 - 21:27
- 0
- julo
- No lebo by sme sa k zv ani tak nepriblizili..nechapem ale co tu riesite v jan.,relevantny bude koniec ZC
- 31.1.2023 - 21:16
- 0
- FP-lacerta21
- Akože, v prípade výhry nad Prešovom, a vzhľadom k lepšiemu skóre by, Kosice Zvolen preskocili … a to by bolo výhodnejšie … či?
Aj keď pri tom nasadení a hlavne hry v obrane pod taktovkou #71 je to jedno … vlastne máš pravdu … 😁 - 31.1.2023 - 21:24
- 0
- julo
- Tak ale nehralo sa posledne kolo ZC,navyse stvrtej SN sme odskocili o dalsie 2 body...ale ano,ked si chceme kopnut za kazdu cenu,tak Pyrrhovo
- 31.1.2023 - 21:38
- 0
- Pukky
- Nemusí to tak nakoniec byť. Máme o zápas menej, než Zvolen. Ak ho vyhráme, strata bude menšia o 3 body, teda iba 1 bodová.
- 31.1.2023 - 20:45
- +2
- julo
- Inac ten je uz riadny fas,nic nechce
- 31.1.2023 - 21:44
- +2
- gabi98
- Jeho zena musi mat radost. :-P
- 1.2.2023 - 9:19
- 0
- Demon
- Neviem, ci to presne tak myslel, ale podla mna to pouzil v tomto zmysle: vyhrali sme bitku, ale vo vojne (taNulke) sme bod stratili.
Nastastie to "to prave" Pyrrhovo vitazstvo nebolo (nikto sa nezranil) a neovplyvnilo negativne nase sance do dalsich zapasov. - 31.1.2023 - 22:05
- +1
- Pukky
- Do LM sa túto sezónu nechodí automaticky po 3 body. Navyše v januári mali skvelú sériu, takže víťazstvo za 2 body je celkom pekný výsledok. Potvrdiť v piatok 3 bodmi
- 31.1.2023 - 20:32
- +20
- FP-lacerta21
- Ale ten prístup … 🤢
- 31.1.2023 - 20:37
- +5
- Quantanamera
- No chlapci z Mikuláša: …začína sa zmrákať, bolo by náčim sa trochu zamyslieť nad “svojou kondičkou”. Dnes, predvčerom a v piatok ste mali brať o 7 bodov viac. A na túto vetu (pozn. 7 bodov viac) Vás ešte upozorním v pravý čas. Vtedy však už bude neskoro. Apropo, dobre poznám človeka, ktorý síce päť rokov nestál na brusliach a hokej nehrá už 14, ale keď príde ku Vám na tréning, tak ktorémukoľvek Vášmu golmanovi dá 8 z 10ich nájazdov gól. Len aby ste videli ako sa to robí. Hrozné, čo predvádzate v tých trestných strielaniach.
- 31.1.2023 - 20:44
- +5
- MichalLM
- Skôr čo predvádzajú v presilovkách 😀
- 31.1.2023 - 21:02
- +3
- Lukash_ke
- Kto by to bol? Jerguš?
- 1.2.2023 - 23:03
- 0
- kareka
- Cirkus Kosice😡🤬
- 31.1.2023 - 20:47
- +3
- Demon
- Ja som uplne zabudol, ze dnes hrame, takze si pockam ja youtubeacky zostrih.
Z tabulkoveho pohladu - 2 body beriem(e) a je to okay. Zvolen nam sice odskocil o bod, ale Spiskej sme my odskocili o 2 a so zapasom k dobru na oboch, je to lepsie, nez horsie.
Napinave je to navrchu, v sterede aj naspodku tabulky a po kazdom kole je co sledovat. Najvacsim vitazom dnesneho hracieho dna je tak Nitra. - 31.1.2023 - 21:07
- +4
- RebeccaBlack
- super zhodnotenie, suhlasim. mne sa paci ako tu stale clovek cita, ako mal ktory vysledok dopadnut inak. absolutne sa nezohladnuje super a jeho dobry zapas ci dobry vykon.
podla mna Mikulas svojim vykonom ukazal, ze vyhra na nulu na Slovane nebola nahoda. mne sa ich hra velmi pacila a bod si zasluzili. pretoze hrali dobre. jasne, bral by som tri body - ved kazdy skutocny fanusik Kosic by ich bral - ale znevazovat vykon supera, ktory hra o prezitie v najvyssej sutazi a dava do hry vsetko tak isto ako tim, ktory sa snazi prerazit na celo tabulky je podla mna smutne. mne sa zapas proste pacil - 1.2.2023 - 10:05
- +5
- Macino
- Ako hrali za Simka tak hraju aj za Bokrosa.BIEDA!!! Presilovky strach a hrvoza . Trestne strielanie to iste. Nutne doplnit kader inak vypadnete s touto trapnou hrou.
- 31.1.2023 - 21:57
- +4
- Fuso
- Odborník
- 31.1.2023 - 21:59
- +2
- riskohrasko1
- Hrvoza ,nové slovo
- 31.1.2023 - 22:10
- +19
- LenTak93
- Kamenny pavuk, dopisuj
- 31.1.2023 - 23:43
- +2
- LeonardoDavinChi
- Treba mu napísať správu, on to doplní
- 31.1.2023 - 23:51
- 0
- Urpiner17
- Pokiaľ dobre viem, tak ano…
- 31.1.2023 - 22:46
- +2
- julo
- 👍
- 31.1.2023 - 22:52
- 0
- fanke27
- Super. Jedna z mála dobrých správ
- 1.2.2023 - 0:06
- +4
- FanLipták
- Ako cez kopirák s Prešovom !: Dyakov v lese , Karsmus , Handlovský , Štrauch ,Vahatalo , bez kondície a rýchlosti . Michalík , to je samostatná kapitola ! Valent ako presýpacie hodiny , včerajšia 81% úspešnosť je opäť mizerná . Veľká pochvala pre Uhríka , Krišku , Vankúša či Saariho , takto sa bojuje za MHK32 Liptovský Mikuláš ! Ďakujeme !
- 1.2.2023 - 8:39
- +1
- BlackCrow
- v poslednej tretine sme skoro nevyliezli z obrannej tretiny..
- 1.2.2023 - 8:55
- +1
- Urpiner17
- To som nepobral…pritom bol zápas pekne vyrovnaný prvé dve tretiny, veľmi sa mi páči súčasný Mikuláš a dúfam, že v lige ostanú…ale toto s čím sme my prišli do tretej tretiny…nerozumiem…
- 1.2.2023 - 8:58
- +1
- BlackCrow
- naozaj nechápem mentálne nastavenie tohoto mužstva. Až mi bolo ľúto liptákov po nájazdoch. A keď sme dali na 4:3 tak som si bol istý že ešte stihnú vyrovnať..
btw včera to bol olssonov zápas.. - 1.2.2023 - 9:15
- 0
- Urpiner17
- Súhlasím
- 1.2.2023 - 9:56
- 0
- Nexus
- ale no tak,... bojovnosť nechýba nikomu, v poslednej tretine nevedeli KE kde im hlava stojí, aj vďaka tým hráčom, ktorých si vymenoval, že sú bez kondičky... Michalík, to áno, s tým ale nenarobíme nič, musí hrať
Valent, dva zápasy po sebe toho moc nechytil, ale keď pol zápasu prestojíš v bráne bez zákroku, to je potom ťažko (45:27 na strely s KE, s Prešovom 34:21), každopádne nie je to tak dávno, asi dva týždne, čo nás podržal tromi nulami v štyroch zápasoch.
- 1.2.2023 - 10:39
- +1
- FanLipták
- súhlasím: Veď som napísal , že je ako presýpacie hodiny . Mňa mrzí jeho nestabilita výkonov a čo je horšie , nemá konkurenciu v bránke . Patrik poriadne nechytal niekoľko mesiacov a nemá ho kto vystriedať . Karsums bez Kuru je polovičný , to hádam uznáš . Zabudol som pochváliť Kamila Valegu , to je neskutočný bojovník , so srdcom na pravom mieste .
- 1.2.2023 - 11:08
- 0
- Nexus
- Jasné, Kuru mu chýba, hlavne tie presilovky sú katastrofa 🤦🏻♂️, tie nám skôr škodia ako pomáhajú
- 1.2.2023 - 11:59
- +1
- ZOOMER
- Včera 2 body pre Košice rozhodol hlavný rozhodca ktorý neodpískal faul na Walegu a z protiútoku dali Košice gól
- 1.2.2023 - 10:28
- +4
- Urpiner17
- Ktorý si zároveň vymyslel v prvej tretine faul za držanie, ktorý neodpískal fauly na parsina a lampera….rozhodcovia sú dlhodobo mimo…
- 1.2.2023 - 10:58
- +2
- ZOOMER
- Bolo to dost na obe strany zle... vseobecne piskaju zle,ale ak toto kompenzovali tak dost zle a v dost neskorom case...
- 1.2.2023 - 12:31
- +1
- LenTak93
- Nemyslím si, že sú mimo. Ale tak, ako sme zaspali na práci s mládežou, tak sme nepracovali ani s rozhodcami a je to vidno.
Ale rozhodca je taktiež len človek, musí sa rozhodovať v stotine sekundy. Zober si, že divák má pred sebou čistý výhľad, občas možno nejaké sieťka. V telke zase parádny obraz priamo do hry. Teraz bum, zákrok. V telke ti to prehrajú niekoľkokrát a z rôznych uhlov. Povieš si, ako toto nemohol vidieť? No nemohol. Rozhodca si to nevie takto detailne spätne pozrieť. Rozhodca mohol otočiť hlavu, mohol sa niekomu alebo niečo vyhýbať, on je priamo v dní. Mohol mu akurát prejsť hráč popred situáciu. Je tam kopec faktorov, čo na to vplývajú.
Ja si myslím, že slovenskí rozhodcovia, na tie podmienky, ktoré majú, v ktorých pracujú a v ktorých boli vychovaní, pracujú možno až nadštandardne.
Pozor, netvrdím, že netreba nič robiť, máme sa s touto situáciou uspokojiť a evidentné chyby prehliadať. Len si myslím, že divák to vidí veľmi jednoducho a ľahko. Niektorí z fanúšikov neovládajú pravidlá, nikdy nestáli na korčuliach, prípadne sa nikdy neocitli v dianí takej rýchlej hry.
Poďme sa konečne venovať rozhodcom a poďme to vylepšiť. Zaslúžia si to. - 1.2.2023 - 12:45
- +7
- LenTak93
- * priamo v dianí
- 1.2.2023 - 12:46
- 0
- mato_ke
- ++
- 1.2.2023 - 12:49
- 0
- ZOOMER
- Takze chces povedat ze vlastne rozhodca ma horsi pohlad z hry ako z kocky ked to vidi? Alebo z pred monitora?
- 1.2.2023 - 12:58
- 0
- mato_ke
- V istých situáciách ho má určite najlepší a vidí ho hneď našupu.
Ale podľa mňa chcel povedať, že je rovnako tak veľa situácii, keď to najlepšie nevidí (vplyvom x faktorov - ktoré ovplyvniť nemôže ale aj jeho zlým postavením samozrejme), a vtedy je fajn využiť opakovačky, ktoré nám telka poskytne. Kocka toho veľa neukáže, ale niekedy aj tá v niečom pomôže.
Ja sám som rovnako veľký kritik rozhodcov, ale určite sa viem povzniesť a pochopiť situácie keď to je neprehľadné a naozaj niečo nevidel, ale neviem sa povzniesť na kompenzovanie a zákroky, ked sa díva na fauly, ktoré má priamo pred očami a tvári sa že nič..toto nerozdycham a aj preto si myslím, že úroveň rozhodovania je až na pár výnimiek na chabej úrovni. Rozhodcovia nemajú cit pre hru, podobne ako vo futbale je vidieť, že viacerí tie športy nikdy nehrali a pískajú to len ako sa to učia z učebníc a tam to celé začína, že to nikdy neprecitia... - 1.2.2023 - 13:15
- +2
- tulen - kosice
- aspoň jeden príklad: daniel konc st. mal najlepší výhľad pri winter game, keď leskinen "fauloval" fomynykha
- 1.2.2023 - 14:48
- +2
- Urpiner17
- Súhlasím s tým o čom hovoríš…no mali by zapracovať minimálne na komunikácii s trénermi a kapitánmi….nakoľko mi príde úplne zvrátene, keď rozhodca už len vidí prichádzať kapitána a už ku ukazuje, nech ide prec….pripadne ako bola situácia v Košiciach (tuším v zápase s MI) kedy trvalo rozhodcovi poriadne dlho, kym si všimol že s ním tréner hostí chce niečo preberať….(hoci rozumiem tomu, že to nie je diskusný krúžok a neda sa baviť o všetkom)
- 1.2.2023 - 13:27
- +3
- ZtrykoSlazoU
- raz darmo: nase babiky su najkrajsie
- 1.2.2023 - 10:56
- +2
- mato_ke
- Prečo má tím Košíc dlhodobo tak málo striel na bránu?
1123, čo je 4.najmenej z celej súťaže (máme o zápas k dobru, takže bude to o niečo viac). Na druhej strane, máme 2.najlepsiu efektivitu streľby, ale taký Zvolen vyslal o vyše 300 striel na bránu viac ako my a to je už sakra rozdiel..
Nechcem sa tu púšťať do analýz a hrať sa na experta, lebo ním nie som ale tie strely a ich početnosť mi udiera do hlavy už nejaký čas a nebude to teda náhoda..no keďže sa držíme hore s blízkym kontaktom na čelo, nikomu to vadiť zrejme nebude. - 1.2.2023 - 12:48
- +2
- BlackCrow
- pretože nehráme útočný hokej. netlačíme sa do brány. nie sme silní na puku. hráme miešačkovo baleťácko kolotočársky..
včera sa mi až rozšírili zreničky keď sa Lamper vrútil do pásma LM.. To som už dávno nevidel.. - 1.2.2023 - 12:51
- 0
- Urpiner17
- Lenže na to aby si sa takto vrútil do pásma musíš hrat úplne iný hokej ako hráme my…hráme veľmi veľa na puku v útočnom pasme, s často vysunutým obrancom až za súperovu bránu…čo mne skôr vadí, je fakt že na kruhu dlhodobo hľadajú útočníci hráča pred bránou, miesto toho aby skúsili streľbu…hoci chapem že keď prejde tá nahrávka, tak je oveľa vyššia šanca na gól…ale kvalitní útočníci by mali vedieť premieňať aj strely na bránu z kruhu, napríklad pri zatiahnutí puku do pásma…
- 1.2.2023 - 13:23
- +2
- BlackCrow
- jj. lamper tam tak nabehol lebo tam bolo zle pozicne branenie od liptakov. to je to o com pise kolega nad tebou.. "čo mne skôr vadí, je fakt že na kruhu dlhodobo hľadajú útočníci hráča pred bránou, miesto toho aby skúsili streľbu"
preto nestrielame ale prihrávame.
mne sa ten nas styl vobec nepaci. a nadejal som sa pred sezonou ze ked uz mame Cemana tak pod nami bude horiet lad a budeme sa rvat do branky..
zbytocne.
treba zuzit klzisko a naucit sa hrat moderny hokej.. zlaty hetrik, gron, bartos a chciet hrat do prazdnej brany je minulost.. - 1.2.2023 - 13:51
- +2
- Urpiner17
- Ano, koniec koncov (nie tých pásikavých) je v Košiciach dlhodobý problém, bez ohľadu na to, akí hráči tu hrali a akí tréneri trénovali, že každý hľadal/hľadá spoluhráča, ktorý stojí v ešte vylozenejsej šanci (príklad je gól na 1:1 v presilovke tuším proti Bystrici)…
- 1.2.2023 - 13:56
- 0
- BlackCrow
- tak tak, pravda. treba reštart. ale naozajstný a nie ten spred siedmych rokov
- 1.2.2023 - 14:01
- +2
- Urpiner17
- Na to ihrisko sa bude skladať vždy takéto mužstvo (to podľa mňa aj myslel klíma na začiatku sezóny tým vyhlásením, že mužstvo bolo stavané pre steel arénu)
- 1.2.2023 - 14:16
- 0
- BlackCrow
- to súhlasím. práve preto si myslím že je čas na to aby sa zúžilo.
- 1.2.2023 - 14:43
- +2
- Urpiner17
- Asi ano…
- 1.2.2023 - 14:44
- 0
- somrak
- tak ak už nevieme vychovať alebo kúpiť nikoho kto by vedel hrať hokej, tak zúžme ihrisko na úroveň minigolfu a dúfajme že snáď sa niekto raz nájde kto za nás tú bránku úspešne konečne trafí 🌚
- 1.2.2023 - 19:48
- +1
- Urpiner17
- Ty si absolútne nepochopil čo sa tu rieši…..ale že absolútne
- 1.2.2023 - 20:27
- +2
- somrak
- ta neviem či ne hej ☺️ ale kľud, veď len slušne oponujem v tom aký mám sen o košickom hokeji..
a plne rešpektujem že so súčasným kádrom aký máme, ak chceme vyhrávať, tak sa prirodzene núka možnosť zúžiť ľad aby sa hráči nasilu natlačili na seba a vznikol tak autonátlakový hokej so streľbou na pinball náhodné odrazy do bránky, šanca na gól sa zvýši a budeme moderní a efektívnejší..
ale kým vieš snívať tak máš nádej... 😂 - 1.2.2023 - 21:21
- 0
- Urpiner17
- Stále tomu nerozumieš…ak by si so súčasným kádrom zúžil ihrisko, tak nie, nedosiahneš to, že sa budú hráči tlačiť viac do brány…dosiahneš to, že títo hráči budú nepoužiteľní….to ich proste nepreučíš…s blackcrowom tu riešime to, že sa mužstva (v podstate sj musia) skladajú Tak, aby sa využívala čo najviac šírka ihriska a hralo sa “do prázdnej brany”…bez početnosti streľby…a zároveň riešime skutočnosť, že sa toto zmení asi až v momente keď sa zúži ihrisko..(značne zúži)
- 1.2.2023 - 23:19
- +1
- somrak
- no to je vlastne pravda že naši "páni v rokoch" sa novým kúskom už len ťažko naučia..
ale nebolo to tak dávno čo sme na našom ľade mávali pravidelne cez 40 striel za zápas, niekedy aj cez 50, točili sme súpera v jeho pásme aj 2 minúty vkuse, strieľali a búšili..
neviem či úzke ihrisko a noví hráči k nemu automaticky bude znamenať viac striel, hra sa bude viac prelievať zo strany na stranu hore dolu to hej, ale tie strely budú skôr na náhodu, teče, že snáď to prepadne, bez myšlienky.. mne osobne sa taký hokej barz nepozdáva, ale asi som v menšine a budem sa musieť prispôsobiť tým kapitalistickým trendom zpoza oceána 🌚 - 2.2.2023 - 5:26
- +1
- BlackCrow
- ty kokos tak si hovorím že napíšem argumenty za prečo sa mi páči hokej na úzkom klzisko ale ako si tam poslal katušu v poslednej vete tak proste rezignujem. choď do riti!
- 2.2.2023 - 7:01
- +3
- somrak
- a toho smajlíka na konci som tam pridal asi kvôli čomu? pre srandu králikov? ☺️
nemusíš byť hneď ako Ciger... - 2.2.2023 - 12:07
- 0
- julo
- S tymi zv +300 strelami by som sa tiez nechvalil,ked sa im podarilo skorovat iba o 11x viac ako ke,a to mame zapas k dobru
- 1.2.2023 - 13:03
- +1
- mato_ke
- Jasne, to je tá efektivita ako vravím, máme ju výbornú, Zvolen je 5.
Ale chápeme sa.. ide skôr o ten štýl hry o ktorom píše aj vrana nado mnou..to už nie sú časy Miklik, Gron, Dravecky, Huna, Spilar a spol
Radosť sa dívať na tie akcie.. - 1.2.2023 - 13:11
- 0
- Demon
- Presne pre to iste, preco maju tak vysoku strelecku efektivitu - tlacia to casto az do vylozenych sanci.
Z takych sanci sa lahsie davaju goly, ale tazsie sa vypracuju, takze sa dostanes k nizsiemu poctu striel, ale lepsej efektivite strelby.
Hovori sa tomu aj "profesorsky hokej". - 1.2.2023 - 21:18
- +1
- somrak
- tak.. ale ak chceme hrať profesorsky hokej, tak musíme mať hráčov na zodpovedajúcej úrovni, s profesorskym titulom pred menom.. momentálne takých máme len zopár, preto tá celková hra vyzerá tak ako vyzerá 😒
- 1.2.2023 - 21:32
- 0
- 1701Rezen
- Áno, LM prehral posledné tri zápasy, ale vždy o gól...A dva po nájazdoch... Za mňa v posledných troch zápasoch mal LM chytiť 5,6 bodov.... Hráme pekný hokej, čo už dlho nebolo, len chýbajú dvaja mladí, čo by potiahli a vyskočili... Walegu nerátam, je to super hráč.. Len domáci mladí nie sú... Škoda. Ďalší Nemec v NR, lebo naša juniorka hra o súťaž nižšie...😥
- 1.2.2023 - 17:05
- +2
- Urpiner17
- Nemyslím si…nakoľko už minulý rok bolo vidno, ze sa cemanovi moc nepozdával…
- 1.2.2023 - 17:31
- 0
- julo
- Zas nechce
- 1.2.2023 - 17:48
- +9
- riskohrasko1
- 😂😂😂
- 1.2.2023 - 17:52
- 0
- patuso
- RadopKE: V Koline sa vyjadrili ze Michalovce ich poziadali o ukoncenie kontraktu s Cibakom...tak asi MI
- 1.2.2023 - 17:39
- 0
- dejvidBB
- Lusnak LM
- 1.2.2023 - 17:51
- 0