Diskusia: Michalovce angažovali obrancu Glazkova, majú už šesť legionárov
Do kádra hokejistov HK Dukla Ingema Michalovce pribudol 30-ročný ruský obranca Ivan Glazkov. Bude to pre neho druhé pôsobisko v najvyššej slovenskej súťaži, v ročníku 2021/2022 obliekal dres Prešova. Michalovský klub informoval o novej akvizícii na sociálnych sieťach.
Glazkov odohral v extraligovom ročníku 2021/2022 celkovo 35 zápasov, v ktorých si do štatistík pripísal 1 gól, 11 asistencií a 12 trestných minút. "Naši tréneri prišli s požiadavkou, že potrebujeme ešte jedného všestranného obrancu, ktorého by sme vedeli použiť v oslabeniach, ale aj v presilovkách. Ivana sme mali v hľadáčiku už pred sezónou, preto som rád, že sa podarilo skompletizovať tento transfer," uviedol športový manažér michalovského klubu Marek Mašlonka.
Po príchode Glazkova má michalovský tím ešte jedno voľné miesto pre legionára. V kádri je zatiaľ šesť cudzincov, pričom do jedného zápasu môže zasiahnuť maximálne sedem. Tímu vyšiel úvod sezóny, keď ako jediný zo všetkých extraligistov získal v úvodných dvoch zápasoch plný počet šesť bodov a je na čele tabuľky. Glazkov sa pred ročníkom 2021/2022 pripravoval s tímom HK 19 Humenné, za ktorý nastúpil aj do prípravných zápasov.
- Siny29
- Nezmysly, keby tak chceli skompletizovať tento transfer tak by nehral prípravu v humennom, tieto alibistické reči nech si nechá mašlonka pre niekoho iného
- 23.9.2022 - 1:25
- +4
- HA RA Bin Ladin
- na a teraz sa to tu nahemží rusmi
... ktovie či ide (nejak) priamo z ruska alebo bol mimo...
- 23.9.2022 - 2:19
- 0
- fank one
- Prišiel priamo z Humenného 😉
- 23.9.2022 - 5:34
- 0
- AzraeI
- Probúch *facepalm*
- 23.9.2022 - 6:05
- 0
- M.Dukla
- Vie niekto napísať ako hral v Prešove?
- 23.9.2022 - 6:34
- 0
- AzraeI
- Uz sa to ciastocne vyskytlo v inej diskusii, kde tipoval Tavoda. Cisto obranna hra fajn, rozohravka viacmenej ista, fauluje priemerne vela/malo, do presiloviek - aspon u nas - ziadny bombarder. Inak skromny sympatak, napriek vzrastu, v kabine asi OK.
- 23.9.2022 - 6:44
- +3
- Mato-Mi
- Tak uz viem, preco nase vedenie neodpovedalo nedavno na otazku, ci by nemali problem podpisat zmluvu s hracom z Russka, alebo Bieloruska,
- 23.9.2022 - 7:07
- +7
- DraciaTlama
- Hm.
Nuž, vážim si každého fanúšika klubu, ktorý s týmto nesúhlasí. Ja tiež nemôžem vrieskať a hádzať kameňom, keďže Hrubý.
Nič no. Boha to je bieda toto tu. - 23.9.2022 - 7:37
- +7
- Pukky
- Angažovať ruského hráča v dobe, kedy Rusko vyhrožuje svetu reálnym použitím jadrových zbraní, svedčí o absencii morálky, aj zdravého rozumu vedenia michalovského hokeja.
- 23.9.2022 - 8:32
- +26
- Pukky
- Ty si tiež izolovaný. Od zdravého rozumu.
- 23.9.2022 - 8:55
- +17
- Mato-Mi
- A ktora krajina nas oznacila za nepriatelov? Ktora krajina sa vyhraza Europe jadrovymi zbranami?
- 23.9.2022 - 9:23
- +10
- Matej8199
- Teliatko si tu jedine tak ty. Ďalší whataboutizmus.
Žijeme v prítomnosti, nie minulosti. Neviem momentálne a žiadnej inej krajine okrem Ruska, ktorá by vojnovo napádalo "suseda", vyhrážala sa jadrovými zbraňami etc.
Pukky to napísal správne a rovnako by som s ním súhlasil, ak by rusa podpísali KE, NR, BA, PP ... - 23.9.2022 - 9:42
- +10
- borussia
- Ja by som dobrého rusa zobral všetkými desiatimi
- 23.9.2022 - 10:47
- +6
- Sarus
- Kašli na to. Aj keby ti tu niekto takú krajinu napísal tak budeš argumentovať whataboutizmom od docenta doktora vied Gorduliča.
- 23.9.2022 - 13:28
- 0
- Mato-Mi
- Si si isty, ze USA znicila polovicu sveta? Mne to nevychadza.
Si si isty, ze USA vo Vietname zautocili ako prve a napadli Vietnam?
Russi chcu len raz si zabojovat? Za poslednych 100 rokov russi napadli tolko krajin, ze hodit sem zoznam, tak to pisem pol hodinu.
Mne je nejaka hadzanarka ukradnuta a Igor nie je rus, Igor je uz nas - 23.9.2022 - 10:04
- +13
- Medvedjevegetarian
- To je grc toto čítať všade politika pod každým článkom to za prvé a za druhé podľa toho čo si teraz napísal to mám chápať tak že Vietnam napadol USA? To je gól toto ospravedlňovať USA za každú cenu. Neospravedlňuje nikoho a nič ale toto ako tu niektorí USA ospravedlňujú je humus teda ich politika. Jeden veľký hnus. Keď začnú o USA kecat niekto niečo tak buď takého človeka čo skritizuje USA politiku niekto by šiel ukamenovat alebo tí ktorí sú úplne nekriticky k USA si USA prílišné idealizuju. A prečo? Je to jednoduché stačí vždy a všade vypisovať buď nejakí novinári alebo odborníci na USA politiku, že USA sú kolískou demokracie a presne tí čo sa tu vysmievajú tým ktorí USA politiku kritizujú že sme proruskí troli a že ako sme my hlúpi tak presne ti ľudia sú potom rovnakí vo vzťahu k USA lebo zožerú s prepáčením všetko aj s navijakom jak dobré sa všade píše o USA aká skvelá kolíska demokracie to je. V čom ste iní oproti nám keď neviete používať kritické myslenie? Asi v ničom. A teraz do mňa určite ma tu za názor niektorí ukamenuju. Na záver len dodám že nerád tu riešim politiku, ale niesom to ja kto to tu pod každým článkom rieši. Bol by som rád ak by sa tu riešili už len hokejové veci. A teraz do mňa kľudne sa pustíte niektorí za ten "zlý" názor. Určite som "dezolat" lebo som povedal svoj názor.
- 23.9.2022 - 12:30
- +6
- Mato-Mi
- Z coho si vycital, ze Vietnam napadol USA? Prispevok, na ktory som reagoval je zmazany, tak ti zrejme usla suvislost. Pri vojne vo Vietname USA neobhajujem, len pisem fakty.
Ja osobne povazujem demokraciu v USA za ovela lepsiu, nez "demokraciu" v Russku. Staci takto? - 23.9.2022 - 12:39
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Medvedjevegetarian
- Dik asi tak.
- 23.9.2022 - 13:59
- 0
- borussia
- Plne s tebou súhlasím a každému kto tu bude riešiť vojnu rusko ukrajinu a podobné témy by som mazal príspevky alebo stopol činnost
- 23.9.2022 - 13:58
- +1
- DraciaTlama
- Mas aj tretiu moznost, odist z tohoto portalu.
- 23.9.2022 - 14:06
- +8
- fank one
- Stopnúť treba tých čodokola spomínajú pol sveta za posledných tisíc rokov ale útoky červenoarmijcov a ich obsadzovanie území čo je v dnešnej dobe nonsens, to nespomenu ani raz.
Ale na druhú stranu nech tu hrá, doteraz trénoval v Humennom a zjavne ho to domov neťahá. On predsa nemôže za to (pomôžem si kukovym textom), že tomu ich upírovi za jee baló(n). - 23.9.2022 - 14:42
- +1
- Athotis
- Belgicko 2x
Francúzsko 2x
Holandsko
Dánsko
Rakúsko
Nórsko
Poľsko
Sovietsky zväz
Juhoslavia
Grécko
Tunisko
Egypt
Veľkú Britaniu
a bojovali v občianskej vojne v Španielsku
ale je pravda že od 2.Svetovej nikoho , čas sa o Rusoch, USA,Veľkej Británii nedá povedať - 23.9.2022 - 15:32
- +3
- DraciaTlama
- Myslím že si ho rozjebal.
- 23.9.2022 - 16:12
- +2
- Captain
- "Rusi chcú len raz si pobojovať a narobiť poriadky"
čo k tomu napisať? - 23.9.2022 - 10:25
- +11
- riskohrasko1
- 😂však nič ,len kus pozabijať ľudí chcú
- 23.9.2022 - 12:32
- +4
- Janci24
- Kimi - absolútny súhlas! Američania majú jednoducho oveľa lepšie PR a pod palcom skoro všetky svetové médiá..
- 23.9.2022 - 11:57
- +2
- DraciaTlama
- a su to ŽIDOJASTETRI
stielaj kím nesmašú - 23.9.2022 - 12:05
- +8
- Medvedjevegetarian
- Presne tak ale taký názor tu je žiaľ neprijateľný. USA sú "bezchybná" veľmoc ktorá sa nikdy ničoho "zlého" nedopustila. Toto by presne napísalo na tomto portáli asi minimálne 95 percent diskutujúcich. Je to "kolíska demokracie". Vojna v Iraku bola "obranná" a podobne. Presne s takýmito názormi som sa tu stretol. "Obranná" vojna v ktorej zomrel vyše milión ľudí. Ale veď čokoľvek spraví juesej je pochopiteľne je na obranu a podobne a tvrdiť čokoľvek iné ktokoľvek z nás hneď ešte behom pár sekúnd po napísaní takéhoto názoru získame nálepku dezolata ruského tepla a neviem čo ešte. A na záver opäť zdôraznil us konečne tu poďme písať len o hokeji je to portál o hokeji. Politika tu nepatrí tá sa môže a má riešiť inde nie tu. V posledných dňoch som si už vážne zvykol, že takmer pod každým novým článkom svieti komentár ktorý začne riešiť politiku.
- 23.9.2022 - 12:42
- +4
- Janci24
- Tiež som sa chcel rozpísať,ale predbehol si ma! Medvedjevegetarian, akoby si mi z duše hovoril! Parádny príspevok!!
- 23.9.2022 - 12:48
- +2
- Medvedjevegetarian
- Dik aspoň niekto tu so mnou súhlasí, lebo si myslím že som nič až tak zlého nenapísal sú to len fakty.
- 23.9.2022 - 13:03
- 0
- Pukky
- Nepíšeš fakty, ale znôšku klamstiev. 3. vojna v perzskom zálive začala v roku 2003 a skončila v roku 2010. Proti režimu S. Husajna stáli spojenci na čele s VB, USA a Tureckom, okrem iného aj zo Slovenska, spojencom sme poslali najskôr chemickú jednotku a potom ženijnú. Na strane spojencov zomrelo v tejto vojne 17.681 ľudí, na strane irackých prorežimných síl zomrelo 35.195. USA ani žiaden spojenec sa nikdy nepokúsil o anexiu časti územia Iraku, nevzniesol v tomto ohľade žiadne nároky a nemal potrebu usporadúvať žiadne referendá. Masové hroby spojenci nezriaďovali, skôr naopak, táto záľuba saddáma husajna páchaná dlhé roky na irackých civilistoch, bola jedným z dôvodov začatia vojny.
- 23.9.2022 - 13:18
- +11
- DeL
- Akože svetová Polícia išla robiť do Iraku poriadok
? A prepáč načo by vzniesli územné nároky, keď vláda, ktorá krajinu ovláda je nimi dosadená? Myslím, že napísal len svoj názor a fakty. Každopádne rovnako sa prikláňam k diskusii hlavne o hokeji.
- 23.9.2022 - 17:40
- +2
- Pukky
- No fakty teda nenapísal preto som mu to vysvetlil. A kľudne píš hlavne o hokeji, len neviem, prečo na mňa teda reaguješ.
- 23.9.2022 - 19:03
- +2
- Mato-Mi
- Dost vela ludi z opozitneho tabora pise veci, ktore tu na fore nikdy nezazneli. Nikde som sa nedocital, aby tu niekto blahorecil USA, ake su fantasticke a skvele.
Ale ludia, ktori chcu byt "spravodlivi", tak casto vytahuju pri vojne na UA USA a porovnavaju a porovnavaju. Preco? Momentalne utoci Russko na Ukrajinu, preco tu stale montujete USA?
Ak USA napadne nasho suseda a bude sa celej Europe vyhrazat jadrovymi hlavicami, tak sa tu mozeme bavit aj o USA.
Vojna v Iraku nebola obranna a nema na svedomi milion ludi. Teda ak sa bavime o vojne v roku 2003.
Na to, ze chces riesit hokej, tak dost casto riesis politiku. - 23.9.2022 - 12:51
- +8
- Medvedjevegetarian
- To isté môžem napísať aj ja o tebe, že dosť často tu riešiš politiku alebo sa mýlim? Alebo nebodaj klamem? Vy sa vždy viete zo všetkého vykrutit. A ver tomu že komentár o Tom že americká vojna bola vraj "obranná" som tu pod nejakým článkom naozaj videl. Klamať nemám dôvod je to naozaj tak.
- 23.9.2022 - 12:56
- +4
- Mato-Mi
- Ano, ja tu riesim (aj)politiku, ale na rozdiel od teba tu nevyplakavam o tom, ze sa tu ma diskutovat len o hokeji.
V tom je medzi nami rozdiel.
Cize si sa tu docital, ze USA sa v Iraku len branili? Ok, pomylenych ludi je vsade dost. Treba pripustit moznost, ze tu niekto take nieco napisal, ale dovolim si tvrdit, ze to bol ojedinely pripad.
Ale ty si do toho ojedineleho pripadu chcel subsumovat vacsiu masu ludi.
Rovnako to zrejme bude aj s tvrdenim, ze tu ludia adoruju USA a pisu, aki su super a bezchybni, ze? - 23.9.2022 - 13:01
- +4
- Medvedjevegetarian
- Navrhujem (a budem možno medzi prvými možno) aby sa tu už prestala riešiť politika a riešili sa tu čisto hokejové veci lebo toto už nikam nevedie každý si bude písať to svoje. Každý je presvedčený o svojej pravde vrátane mňa hoci som pr svedcrny, že sa opieram čisto len a len o fakty. No to by som asi chcel veľa, veľmi veľa. Toto sa len tak neskončí bude to tu pokračovať ďalej. Nerobím si vôbec žiadne ilúzie.
- 23.9.2022 - 13:07
- +2
- Nixon
- ty sa opieras o fakty? ty si len vyberies s faktov to co je tebe dobre
- 23.9.2022 - 13:37
- +6
- Medvedjevegetarian
- Jasné, ja robím všetko zle a vyberám si len to čo mi vyhovuje a ty a tebe podobní robíte všetko dobré a opierate sa o reálne fakty. Čiže som len dezolat asi. A ty si lietadlo. Tak to znie to čo si napísal.
- 23.9.2022 - 13:42
- +3
- Mato-Mi
- A ak ta mozem poprosito odpoved, preco stale vytahujete USA? Preco stale porovnavate?
- 23.9.2022 - 13:03
- +4
- Captain
- a teraz choď plakať, že nikto nerešpektuje tvoj nazor, keď tu vygrciaš 3 kilometre somarin. Pritom to nie je ani tvoj názor, to su len sprostosti z ruskeho prveho kanala.
- 23.9.2022 - 13:03
- +5
- Medvedjevegetarian
- Nejdem plakať. A rešpektovať názor druhého by mala byť hlavná výsada demokracie. Zrazu ako keby niektorí tu to nerespektujete. Hlavne že máte plné ústa slušne povedané, demokracie.
- 23.9.2022 - 13:16
- +1
- Siny29
- Medvedjevegetarian: Každý ma právo svoj názor vyjadriť ale určite by sa každý názor rešpektovať nemal, ja sa môžem vyjadriť aj k jadrovej fyzike ale prečo by to mal niekto rešpektovať keď o nej nič neviem? Rešpekt si zaslúži RELEVANTNÝ a PODLOŽENÝ názor
- 23.9.2022 - 14:16
- +7
- Sunkafit
- Tadaaa ale to nezapada do koncepcie
- 23.9.2022 - 15:17
- 0
- neKEcam
- toto ste presne vy, ked vam tu niekto vecne a slusne vyargumentuje preco nemate pravdu, tak zrazu uz netahajme tu politiku a plne usta demokracie a nerespektovania nazoru… Nehnevaj sa ale smutnosmiesny si.
- 23.9.2022 - 17:59
- +2
- borussia
- určite si ruský šváb dezolát antivaxér a neviem čím všetkým by ťa tu nazvali ale klobúk dole dobrý príspevok
- 23.9.2022 - 14:00
- +2
- Janci24
- Len s tým pobojovaním si prestrelil. Ale jednoznačne sú Američania presne takí istí hajzli ako Rusi!!
- 23.9.2022 - 12:06
- +1
- Pharaoh111
- zas si sa stal navcas rana
- 23.9.2022 - 12:09
- +3
- Mato-Mi
- Z cisto subjektivneho hladiska musim napisat, ze russi su vacsi. Podme o tom podebatovat
- 23.9.2022 - 12:09
- +2
- DraciaTlama
- Janci, si asi prvý pomätenec, ktorý ovláda gramatiku. Za to ti patrí moje malé, bezvýznamné plus.
- 23.9.2022 - 12:11
- +4
- Janci24
- Ja som pomätenec? Pretože mám iný názor ako ty? Vôbec ma nepoznáš.. Jasné,že ovládam gramatiku,som vzdelaný človek.
- 23.9.2022 - 12:30
- +1
- Render 77 Nr
- Zbytočne.
- 23.9.2022 - 12:33
- +2
- DraciaTlama
- To nie je názor, to so sú pomýlené hodnoty.
- 23.9.2022 - 12:43
- +5
- Daewo_KS
- Ake poriadky chcu narobit Rusi?
to myslis vazne ten svoj prispevok alebo ako nie velmi uspesnu ironiu?
- 23.9.2022 - 12:49
- 0
- omen
- ludia, zas klud... kolektivna vina je velmi tenky lad... budeme odsudzovat vsetkych rusov, alebo aj tych co sa rusom narodili napr. uz na Slovensku alebo pojdeme len podla priezviska? treba odsudzovat ciny co clovek vykonal, ale nie cloveka Napr. mam problemy s nasimi hracmi, co isli do KHL, lebo su sucastou propagandy (cin) ale nemam nic proti rusovi, ktoreho nazory a postoj ani nepoznam (clovek)
- 23.9.2022 - 14:35
- +3
- DraciaTlama
- poprosím PUKKYHO aby zvazil, ci sem napise ten argument co sa mi pacil...
Omen neboj, toto teraz myslim v dobrom, len nechcem za Pukkyho parafrazovat jeho nazor, ktory ja sobne tiez prijimam a som trosku rozpoltena. - 23.9.2022 - 14:39
- +3
- Pukky
- Kľudne to napíš vo svojom mene. Ja už sa venujem Terry Pratchetovi a teším sa večer na zápas s Nitrou.
- 23.9.2022 - 15:06
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Pukky
- Tu vôbec nejde o Glazkova. Nespochybňujem, že je to dobrý a skromný hráč, ktorý môže byť vzorom pre mladých a skvelým do kabíny. Tu ale ide o oveľa viac, o bezpečnosť a to v podstate v celej Európe. Rusi dnes otvorene tvrdia, že jadrové zbrane akéhokoľvek druhu použijú aj vtedy, ak vo vojne nevyhrajú. A oni nedokážu nielen ekonomicky, ale táto ich agresia ukázala, že ani vojensky konkurovať nielen NATO, ale v podstate nedokážu obsadiť ani tak chudobný štát, akým je Ukrajina. Ak budeme povolovať výnimky, tak rusky režim to nijako nezasiahne a stále budú hrozbou pre nás. Naopak, iba v prípade, ak izoláciu pocítia všetci rusi ako turisti , vedci, študenti, športovci a pod, iba vtedy je tu šanca, že príde zmena ( čo ale samozrejme automaticky nemusí). Aby sa nestalo, že ukrajinské deti sa rodia do nemocníc bez prúdu a ruské tancujú na mini diskotéke v rezorte v Turecku. Že ruski turisti vo veľkom počte žúrujú po svete s Putinom na tričku a ukrajinci utekajú s dvoma igelitkami ( dobre, niektorí aj na mercedesoch, ale utekajú pred vojnou ). Že ruski hokejisti hrajú po celom svete a ukrajinskí bojujú. Aby rusi nemohli využívať služby Západu, toho, ktorý chcú zničiť. Preto je potrebné všetkých rusov, ako obyvateľov krajiny, ktorá je hrozbou pre svet, považovať otvorene za rovnakých nepriateľov, za akých nás majú oni. A to nielen v Londýne, ale aj v Michalovciach.
- 23.9.2022 - 11:24
- +12
- Pukky
- Samozrejme. Tu ide o režim, ktorý v Rusku je a ktorý nedokáže prijať naše hodnoty. Režim, pre ktorý sme nepriateľ, ktorého chce otvorene zničiť. Nie ekonomicky poraziť. Režim, ktorý si rusi zvolili a podporujú ho.
- 23.9.2022 - 11:42
- +5
- Matko2203
- no tak to je na klobúk
- 23.9.2022 - 11:44
- +1
- Pukky
- Choď do Ruska, ak si myslíš, že nie je. Alebo do Iraku, JAR, do Mjanmarska, do Jemenu. Žijeme najlepšie obdobie ľudskej histórie v krajine, kde jednotlivec znamená najviac v histórii a jeho práva sú takmer neobmedzené. A to v Rusku nie je a preto sme jeho nepriateľ.
- 23.9.2022 - 11:58
- +13
- Janci24
- Pukky toto snáď nemyslíš vážne?!?! Žijeme najlepšie obdobie ľudskej histórie.... To je aký blud. Demokracia = vláda bohatých...
- 23.9.2022 - 13:12
- +3
- topska
- Demokracia je ten najhorsi system...Okrem tych ktore ludstvo uz vyskusalo
- 23.9.2022 - 13:22
- +2
- Mato-Mi
- Dobre napisane
- 23.9.2022 - 13:25
- 0
- Janci24
- Ťažko povedať. Ja by som prijal mix zo všetkého (čo samozrejme nie je reálne).. Mne sa páči idea socializmu (aj keď je to asi nereálne), kapitalizmus z duše nenávidím, pretože podporuje zlodejov a zlodejinu a hlavne prehlbuje sociálne rozdiely. Čo to vlastne tá demokracia podľa teba?
- 23.9.2022 - 13:38
- +1
- Mato-Mi
- Mne vyhovuje demokracia. Pre mna demokracia znamena to, ze si mozem slobodne povedat svoj nazor, ze si mozem robit co chcem(v medziach zakona), ze mozem ist kam chcem. Ale demokracia nie je dokonala a u nas uz vobec nie. My sme prilis kratko v demokracii. Svoj pohlad na demokraciu zrejme vidis cez korupciu, uplatky, kradnutie a pod. Zial, toto vsetko sa dialo aj v socializme, vsetko sa riesilo cez kontakty, uplatky a pod. Aj za socializmu boli rozdiely, nie az take, ale boli. Ti hore, sa vzdy mali lepsie, tu si niekto potiahol z druzstva mech, tam mech, tu odzubal na mase v masiarni, tu dal o knedlik menej, tam zasantrocil flase, ktore mal odviezt do skladu, vela ludi sa snazilo si uchmatnut z toho povestneho socialistickeho vlastnictva.
Nie, kapitalizmus nepodporuje zlodejov, to je len tvoj nazor, kapitalizmus s kradnutim nemac nic spolocne.
Neviem kolko mas rokov, ale ak nenavidis kapitalizmus, ako mozes denne fungovat v tejto republike? - 23.9.2022 - 13:46
- +2
- Janci24
- Jasné, že sa kradlo aj za socializmu,ale poviem príklad: za socializmu si ukradol vrece zemiakov, teraz ukradneš celé pole..Mám 38 rokov.. Inak si to vystihol celkom dobre (korupcia...atď).. Mne neskutočne vadia sociálne rozdiely, pretože niektorí ľudia sa namakajú ako blázni a majú pomaly minimálnu mzdu a niektorí nerobia pomaly nič a majú oveľa viac peňazí. Za socializmu mali ľudia približne rovnako.. Inak, veľakrát si kladiem otázku ako môžem fungovať v tejto republike..
- 23.9.2022 - 14:11
- +2
- Daewo_KS
- "niektorí ľudia sa namakajú ako blázni a majú pomaly minimálnu mzdu a niektorí nerobia pomaly nič a majú oveľa viac peňazí. Za socializmu mali ľudia približne rovnako"
To je co za tvrdenie postavene na vode? Akoze ako "namakaju"? Myslis manualne? A kto nerobi "pomaly nic" a ma ovela viac penazi? - 23.9.2022 - 14:16
- +3
- Janci24
- Hlavne manuálne,ale nielen manuálne.. Toto by bolo fakt na dlhú debatu.. Skúsim to inak a dám nejaký príklad: máš ľudí pracujúcich vo fabrike, ktorí makajú ako šróby a ich pláca nie je ani náhodou adekvátna ich výkonu... Potom existuje v tej fabrike nejaký "personalista", ktorý tak maximálne prijíma nových ľudí (čo sa nedeje každý deň) a inak len sedí na zadku a nerobí nič a 7 hodín sa hrá na telefóne. A ten personalista má o 800€ väčšiu výplatu ako ten robotník. To je podľa teba normálne?
- 23.9.2022 - 14:32
- 0
- Daewo_KS
- Ja nechcem nikoho urazit, ale casto ti, ktori makaju vo fabrike (samozrejme zalezi akej), robia nizko kvalifikovanu pracu, ktora je zial ohodnotena tak, ako je.
Ale mali sa snad za sociku ludia na takychto pracovnych poziciach lepsie, ak opomenieme moznost flakat sa v robote, chlastat, bezbreho kradnut a pod.?
Ale sucasna demokracia, hoci v nasom prevedeni je to len nie uplne vydarena parodia na demokraciu, umoznuje aj tym ludom zmenit svoje zivotne postavenie, kdez to za sociku stacilo pochadzat z nespravnej rodiny a aj nadani ludia koncili na robotnickych poziciach, hoci mali daleko naviac, avsak rezim im neumoznil studovat..
Zhodneme sa, ze je to naozaj na dlhu debatu. - 23.9.2022 - 14:38
- +3
- Poprad_eskape
- My sme tu nikdy kapitalizmus nemali. A ani nebudeme mať, kým sa bude ľuďom cnieť sa socializmom.
- 23.9.2022 - 14:16
- +2
- Athotis
- Ja ti poviem ako to fungovalo v socializme ...vo fabrikách boli ľudia čo robili a bolo veľa takých čo sa tam chodili vyprdiet, či si makal alebo nie furt si mal ten istý plat...potom to končilo tým že nerobil nikto ,lebo bolo vlastne jedno koľko toho urobíš .... Teraz v normálnej firme keď Málaš tak zarobia , keď sa flakas buď máš málo alebo ťa vyhodia
- 23.9.2022 - 15:22
- +1
- Janci24
- Athotis, OK beriem. Ale je to teraz inak? V podstate je to inak: robotníci makajú za málo peňazí a je tam kopec ďalších vymyslených funkcií ako napr. manažér kvality, personalista... Atď atď... Čo nerobia skoro nič a majú viac ako človek, čo maká. To sme teda dopadli!
- 23.9.2022 - 17:42
- 0
- DraciaTlama
- Manažér kvality je veľmi dôležitá pozícia. Ovšem ak je to robené vážne a na 100%.
- 23.9.2022 - 17:49
- +1
- Athotis
- Robil som skoro 10 rokov v jednej strojárskej firme a tam tí čo fungovali ako za socializmu nezarobili nič , ti čo makali mali o dosť viac , teraz robím v obchode a tam to funguje rovnako , robíš zarobia , nerobíš nezarobis a keď dlhodobo nerobíš tak letis... a never tomu že skala personalistika alebo manažér kvality nič nerobia , ver tomu že by si s nimi nemenil
- 23.9.2022 - 19:38
- 0
- Janci24
- Oproti ľuďom čo robia na linke je to NIČ! Ja to vidím, nie som slepý. Napr. u nás sa personalista z 9-tich hodín čo je v robote hrá 7 hodín guličky na telefóne!
- 24.9.2022 - 7:22
- 0
- Athotis
- tak ho stíhaš sledovať 7 hodín ako sa hrá na telefone , tiež sa asi nepretrhneš v tej robote
- 24.9.2022 - 10:25
- +1
- Pukky
- Mix zo všetkého neexistuje. Povedz, čo je lepšie ako demokracia, ako si mi písal.
- 23.9.2022 - 13:48
- 0
- Mato-Mi
- Ano, to som zabudol napisat, ze mix neexistuje, to sa mozeme rovno bavit o utopii.
- 23.9.2022 - 13:50
- 0
- Maross NR
- Zrejme hovorí o pocitoch zo Slovenska. A to je mix. Kapitalizmus, ktorý budovali komunisti.
- 24.9.2022 - 8:33
- 0
- Poprad_eskape
- Teraz sa slušne opýtam, aj keď mi až zabehlo..
Kedy bolo podľa teba lepšie? - 23.9.2022 - 13:23
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DraciaTlama
- „Demokracia je najhoršia forma vlády - okrem všetkých ostatných, o ktoré sa občas ktosi pokúšal.“ — Winston Churchill
Zdroj: https://citaty-slavnych.sk/citaty/272202-winston-churchill-demokracia-je-najhorsia-forma-vlady-okrem-vsetky/
„Demokracia je vláda tyranov korigovaná novinármi.“ — Ralph Waldo Emerson americký filozof, esejista a básnik 1803 - 1882
Zdroj: https://citaty-slavnych.sk/citaty-o-demokracii/ - 23.9.2022 - 12:04
- +4
- Mato-Mi
- Ak by ta rodina tvrdila to, co hlasa russka propaganda, tak ano. Ved je xy svedectiec ludi z Ukrajiny, ktorych rodiny ziju v russku a neveria im, ze im russi bombarduju domy, byty, ze im vrazdia deti. Matka v russku neveri vlastnej dcere na Ukrajine. Tvrdi jej, ze si vymysla, ze putin by nic take nepripustil.
S takou rodinou, by som kontakt neudrziaval. - 23.9.2022 - 11:44
- +8
- ZtrykoSlazoU
- toto uz je vela: aj na mna, ako americana, v kontexte s tymto glazkovom...
- 23.9.2022 - 12:07
- +1
- DraciaTlama
- Gargamel,
ja to musim napisat.
Si jedne nedoceneny element na tomto portali. Vies neskutocne odlahcit situaciu, a rozosmiat aj mna ked som ozaj nahnevana.
Vies kedy spozorniem?
Ked nieco napises vazne, bez tvojho sakrazmu a ironie. Vtedy viem, ze je zle. - 23.9.2022 - 12:12
- +4
- topska
- Mozno pojdem proti "prudu" a bude to prekvapenie ale ja osobne nemam problem s angazovanim ruskych hokejistov. Ale spytal by som sa ich na nazor. Rusov su miliony ktori nesuhlasia. Kto vie co za exotov tu budu raz vladnut nam a ako sa budeme spravat...Uz sme to zazili a nasi si za socializmu svoje v zamori vypoculi. Mne to je svojim sposobom aj sympaticke ak sa pomoze napriklad Rusovi ktori by doma trpel. To pisem vseobecne, ja Glazkova nepoznam. Ale poznam x inych Rusov. Pre mna za mna nech tu pride do Popradu hrat aj reprezentantka Severnej Korei ak to ma aj tento zmysel.
- 23.9.2022 - 12:20
- +8
- DraciaTlama
- S týmto sa viem stotožniť.
- 23.9.2022 - 12:26
- +2
- Mato-Mi
- Ja by som nemal problem, ak by k nam prisiel hrat Panarin
, lebo jeho postoj je znamy a vyjadril sa.
S Ovechkinom by som problem mal, lebo ten russky rezim podporuje.
Glazkova nepoznam, nejdem ho sudit, ale svieti mi cervena kontrolka niekde vzadu, ked momentalne podpiseme Rusa.
- 23.9.2022 - 12:29
- +5
- topska
- S tymto ja napriklad nesuhlasim. Este aj tych nemcov bolo v sporte kade tade dokonca pocas ich vycinania, to nevravim o nas ci sportovcoch napriklad z blizkeho vychodu ci Balkanu. Ti ludia nemozu za to ze sa tam narodili, mnohi sportovci proti pocinom vladcov ich krajiny dokonca aktivne nieco robi. Ak to pri podpise zmluvy odsudi a vobec to nemusi uverejnit v TASR ci vyhlasit na HP v podcaste, nech tu hra. Ale rozumiem aj inym nazorom aj ked nemusim uplne suhlasit.
- 23.9.2022 - 12:42
- +4
- ZtrykoSlazoU
- lenze takych rezim hadze rovno do autobusov a sup do prvej linie, bez ohladu na vycvik, skusenosti...a rodinnym prislusnikom sa tiez da "sprijemnit" zivot...
- 23.9.2022 - 12:53
- 0
- topska
- Preto radsej bez toho podcastu
- 23.9.2022 - 12:55
- +1
- Mato-Mi
- A mate o supera menej
Uz nas vyhadzovali pre dlzoby, teraz kvoli Rusovi
Ale nakolko pozname naladu na zvaze aj medzi klubmi, tak nikto nema nic proti tomu, aby tu hrali obcania RF. Cize vyhadzov zatial nehrozi.
- 23.9.2022 - 12:47
- 0
- Render 77 Nr
-
- 23.9.2022 - 12:51
- 0
- Poprad_eskape
- Inak mne sa tiež nepáčia Rusi u nás, ale chápem, že to som potom taký istý ako keď sa niekomu nepáčia Cigáni u nás. To teraz aj k tomu, čo píše Topska aj ty, aj Tlama. Ja som tiež vo svojej hlave navrhoval také vyhlásenie, že "som Rus, ale nenávidím Putina a som proti jeho vojenskému ťaženiu na Ukrajine." Ale takto sa to nepatrí. Každopádne ja by som sa ho na to ako zamestnávateľ pýtal. Veď to sú tie "morálne vlastnosti", ktoré tréneri a manažéri v klube chcú.
- 23.9.2022 - 13:01
- 0
- AzraeI
- Nemoze sa otvorit nejaka tema, kde by sa preberali tieto sracky oddelene?
DOVODY:
1. Tie diakusie su necitatelne a neprehladne
2. Off topic?
3. Casta a obojstranna nenavist a sovinizmus
4. Aj politicko-historicke temy sa daju prebrat kultivovane afaktograficky, len na to musi byt priestor, pisat argumenty pod kazde prdnutie nikto nebude, tym padom je to tu zahustene plytkym nanosom skratkovitych traposin
Fakt uz je to trapne, ze sa kazdy clanok tohto typu zvrhne na flame. Pritom zrovna u Glazkova sa co riesi? Ten tu je uz rok...
- 23.9.2022 - 13:01
- +3
- DraciaTlama
- Filozofia HP je aby mal priestor na vyjadrenie nazoru, kazdy kto ho pise slusne.
T ymozes z aseba taku diskusiu necitat alebo zmenit portal. - 23.9.2022 - 13:03
- +3
- AzraeI
- Nemas pravdu, miznu tu slusne prispevky aj cele vlakna. Takze presne opak je pravdou. Aky ma zmysel potom taka diskusia? Co sa tyka zmeny portalu, dik, ale viem o tom
- 24.9.2022 - 8:49
- 0
- Poprad_eskape
- Tým, že otvoríš diskusiu na "sračky", nezariadiš, že tie "sračky" nebudú inde. Spoločenské témy a hokej idú dokopy, komu sa to nepáči, nech sa tomu vyhýba. Keď niekoho diskusie iritujú (aj ja mám občas také chvíle), má možnosť nereagovať.
- 23.9.2022 - 13:12
- +3
- topska
- Nebol nahodou slogan HP "Hokej bez mantinelov?"
- 23.9.2022 - 13:24
- +3
- wilkinson22
- Z mojej osobnej skúsenosti ti poviem že ak v takejto téme presiahne diskusia viac ako 100 príspevkov už ju nesledujem, nič nové sa už nedozviem, a stale dookola to isté, Mato-MI má moj obdiv, že sa snaží tebe a tebe podobným tu niečo vysvetľovať, je to hádzanie hrachu na stenu
- 23.9.2022 - 13:46
- +5
- GigiMI
- Glazkov: Ja len tak mimo tému... Aký je ten Glazkov hokejista pani z Prešova??
- 23.9.2022 - 13:43
- 0
- Mato-Mi
- Uz to pisali, ze nic extra, ze obcas dobre prihra, ze nestriela na branu, na presilovky nic moc, nehra do tela, ale ze inak ok
- 23.9.2022 - 13:49
- +2
- Poprad_eskape
-
Toto je super "CV". Niečo ako na pohovore. Cudzí jazyk nevie, slovensky len slovom, pravopis biedny, počítačové znalosti minimálne, školu nedokončil, ale vraj dobrý do partie. Berieme ho.
- 23.9.2022 - 14:19
- +1
- Mato-Mi
-
- 23.9.2022 - 14:59
- 0
- XxMartinxX
- Videl som článok tak fuha toľko príspevkov myslím si dozviem sa co je zač a realita :USA Vietnam Rusko Irak všetko čo má spojenie s našou ligou. Neviem co urobia v Prahe tam Rusov nechcú z NHL ale majú ich aj v lige a budú tam hrať ak áno naseru si sami do huby
- 23.9.2022 - 14:39
- +3