Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Michalovce cítia krivdu po rozhodnutí disciplinárky v prípade faulu Haščáka

zdroj: TASR/Milan Kapusta
22.4.2021 16:13 TASR

Vedenie hokejového tímu Dukla Michalovce vyjadrilo nespokojnosť s rozhodnutím Disciplinárnej komisie Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) vo veci podnetu na faul Marcela Haščáka.


Michalovčania po 4. semifinálovom zápase Kaufland play off Tipos extraligy podali podnet na prešetrenie zákroku popradského kanoniera na obrancu Marka Louisa, v tomto prípade však DK nezačala disciplinárne konanie. Tresty, ktoré dvojici hráčov udelili rozhodcovia počas zápasu, považuje DK za dostatočné.

Haščák dostal v zápase 5+DKZ za seknutie, vedenie Dukly žiadalo vyšší trest vzhľadom na to, že situácia nastala mimo hry a podľa názoru Michalovčanov Haščák úmyselne obojručne sekol hokejkou Louisa do oblasti krku a tváre. DK potrestala iba hráča Michaloviec Mareka Mašlonku, ktorému pozastavila činnosť za faul na Dávida Skokana. K inkriminovanému momentu došlo po tom, čo Skokan strelou do prázdnej bránky skóroval na 5:2. Keď bol krátko na to otočený tvárou k mantinelu, dostal úder zozadu od Mašlonku.

"My sme toto rozhodnutie samozrejme prijali a v plnej miere ho akceptujeme. Dávidovi Skokanovi prajeme skoré uzdravenie a veríme, že sa skoro zotaví a bude sa môcť čo najskôr zapojiť do hry. O vývoji jeho zdravotného stavu sa budeme aj naďalej informovať. Čo sa týka podnetu na Marcela Haščáka, ktorý bol podaný v ten istý deň, nám informácia prišla až dnes po našej opätovnej žiadosti, kde sme žiadali o vrátenie poplatku vzhľadom na to, že sa našimi podnetmi nikto nezaoberal. Celé Slovensko čakalo, či DK SZĽH použije rovnaký meter na Marcela Haščáka, ako rozhodla vo veci Mareka Mašlonku. Kým v prípade Mareka Mašlonku bol podľa DK SZĽH udelený trest nedostačujúci a rozhodli o zákaze výkonu činnosti od 21. apríla 2021, v prípade Marcela Haščáka sme dostali vyjadrenie, že nie je dôvod na vyšší trest, keďže podľa DK SZĽH bola primárna snaha o fyzický kontakt zrejmá zo strany Marka Louisa. HK Dukla Ingema Michalovce cíti veľkú krivdu a to najmä v tom, že bol použitý dvojaký meter. Hráčske kvality Marcela Haščáka si vážime. Každopádne si stojíme za názorom, že sa jednalo o úmyselné seknutie protihráča do oblasti krku a tváre mimo hry a vyjadrujeme nespokojnosť s rozhodnutím DK SZĽH. Týmto rozhodnutím vytvorila DK precedens, ktorý len bude zvyšovať napätie. Kladie množstvo otáznikov v oblasti kvality, nezávislosti a fungovania DK SZĽH," uviedli Michalovčania na facebooku.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ajwen77

 

Súhlasím...
22.4.2021 - 17:05
+28

Urpiner16

 

Celý čas o tom hovorím že tu nie je rovnaký meter na obe strany a len slepý to nevidí alebo skôr nechce vidieť.
22.4.2021 - 17:13
+32

PPHK

 

To asi preto, lebo z jednej strany majú cm a z druhej cól
22.4.2021 - 20:02
+2

ten čo nevie

 

ty tu mas co hovorit o metri si asi uz zabudol na vas meter ze
23.4.2021 - 5:05
+1

Ketchup_Boy#81

 

Tak ako Bystrica a ostatok bol dvojaky meter vzdy tak psst na Bystricu volnejsie pripadne kupa titulu od stola a nasledne oslavy hracov alebo bystricke stare zname trejdy hracov aj po uzavierke a dala by sa z toho kniha napisat
23.4.2021 - 10:22
+9

Tehelnepole

 

Ja sa Michalovciam nedivím.
22.4.2021 - 17:17
+22

gta98

 

Ja citim krivdu, ze Louis nebol potrestany za uder pastou do tvare Svitanu. Ani sa voci nemu nezacalo disciplinarne konanie v tejto veci.
22.4.2021 - 17:30
+13

Athotis

 

Ale prosím ťa už prestaňte s úderom do tváre Svitanu , veď ho len pohladil , keby mu zabil tak ho vypne ako Maiera
22.4.2021 - 18:51
+14

gta98

 

Presne toto plati aj pre opacnu stranu, ak by Haky poriadnu natiahol Louisovi tou hokejkou, tak ho odnesu z ladu.. ak nerozoberame silu na strane Hakyho, preco ju ideme rozoberat na strane Louisa? Je to spravodlive podla teba takto riesit?
22.4.2021 - 19:02
+12

Westbeast0

 

Napr. preto, ze vyssi trest alebo trest v hre sa moze udelit uz v pripade ak by sa hrac po niekom hokejkou len zahnal... To slovo "hokejka" je v tej vete to najdolezitejsie...
22.4.2021 - 19:17
+14

Athotis

 

V prestávke ti čítali pravidlá , už len keď sa po niekoom zaženiete hokejkou máš dostat trest v hre a následne stopku..... Ja by som sa ale radšej spýtal prečo sa ten stav nešiel byť a nerobil opičky ako v DT s Cachom či už mal hnedé v nohaviciach keď zbadal že to nie je niekto o dve hlavy nižší ako Cachom?
22.4.2021 - 19:23
+12

gta98

 

Dobre, uzavrime to tak, ze Haky ma ten trest dostať a Louis nie. Koncim
22.4.2021 - 19:49
+5

Urpiner16

 

Ak by bola férová a spravodlivá disciplinárna komisia tak dnes by Haščák nemohol nastúpiť na dnešný zápas.Howgh.
22.4.2021 - 21:14
+10

greendeath

 

Gt98: Presne ako pises...
23.4.2021 - 16:17
+1

leomessi

 

Presne tak: Hadcak ho nespirtovo sekol , ale nebolo to nič hrozne , keby ho sekol ozaj , tak je Louis v nemocnici a keby Louis pridrbal relevantnu ranu Svitanivi , tak ho preberaju na striedačke...čize v tomto ste si 1:1
V tomto si ozaj obe muzstva nemaju čo vyčiltať ...
To co spravil Mašlonka , to uz je trochu iná káva .. to su kriminalne zakroky , kde moze dojst velmi ľahko k neštastiu , resp k trvalym nasledkom ... potom by Mašlonka chodil po štyroch s uplakanymi očami ,ze on to tak nechcel ...
Mašlonka by mal rozmyslat , ze zdravie hracov je prvorade , a furt je to len hra , treba sa vediet ovladať a ked to Mašlonka nedokaze , nech ide robit radsej bezkontaktny šport , kde nikoho nezmrzačý...
Michalovce sa nemaju preco cítit ukrivdené ...
V prvom rade , keby Mašlonka nespravil likvidačny faul v zavere , nebolo by pokračovanie s Hascakom , Louisom a Svitanom ...
Je mi jasne , ze Valtonen mal krvave oči v zavere a nariadil hračom posledne sekundy , ked bude rozhodnute , vyvolať nejaku emociu - konflikt ... Mašlonka isiel do toho siboja uplne evidentne s umyslom zramovať protihrača...
Trochu sa čudujem PP trenerovi , ze tam na poslednu minutu neposlal Mashintera, dalo sa podla mna predvidať , ze Michalovce budú v zavere agresívne ... ved je to play off semifinale , a konflikty v zaveroch zapasov su bežnym javom ...
24.4.2021 - 11:46
+2

ten čo nevie

 

aj marcel pohladil luisa😋😋😋po krku hokejkov keby mu zabil poriadnu tak ho vynesu😄😄😄
23.4.2021 - 5:07
+3

Kurolišek

 

Ja som to takto predvídal... bohužiaľ je to takto u nás.
22.4.2021 - 17:30
+5

STARS

 

ja uz nemam iluzie , ved sme na SK ...teraz sa absolutne nedivim preco slovan odisiel vtedy do KHL a nechcelo sa im moc spat...ak by KE uvazovali prec z nasej ligy uz nebudem kritizovat tuto aktivitu ale budem nakloneny k tejto myslienke , ak sa takto bude nadalej riesit taketo problemy dovera v slovensky hokej bude upadat a upadat
22.4.2021 - 17:35
+17

Turky39Pp

 

Ale no tak už dosť ano Hascak ho sekol ale trosku objektivity zo strany MI Louis tam v prvom rade nemal byt bola tam natahovacka medzi Hascakom a Tavodom v tom tam došiel Louis Marcel ho trafil to nespochybňujem ale to ze Louis udrel bezdôvodne Svitanu nepoviete riešite to až moc pozrite sa na to takto ak by sa to udialo v 2.tretine a Hascak dostane 5 a dkz a nikto by to neriešil a povedzme si ak by to Hascak urobil nejakému inému hráčovi MI povedzme Lallancetovi tak áno ale Louis robíte ako keby tam bol na to aby strelil gól Váš problém je ze tam v prvom rade Váš tréner poslal hráčov kvôli likvidácii súpera lebo ak by vám išlo o strelenie gólu pošlete kvalitu a nie Maslonku, Louisa alebo Tavodu čiže hráčov na tvrdú likvidačnu hru a úprimne keď tréner MI povie ze on žiadny zákrok na Skokana nevidel tak sa MI nemajú právo sťažovať hlavne keď tam boli výlučne za účelom zraniť protivníka a toto je problém Marcela obhajovať nebudem lebo ho trafil ale nehrajme sa ze Louis je top hráč a vieme načo bol na ľade a reči ze ste nováčik a ze PP niekoho kúpil sú smiešne v prvom rade chybové rozhodcovia keď pískali ako blbí a tie fauly ktoré odpískali co ani neboli piskaju zle celú sezónu a prosím MI neobhajujte Louisa ze je obeť on trafil Svitanu bezdôvodne do tváre ak by mu nebodaj zlomil nos co by ste povedali ze je to ok MI nebuďte ako fanúšikovia BB niektorí co sú zadubenci budme objektívny všetko ste začali vy
22.4.2021 - 17:36
+2

gta98

 

Ale prosim Ta, koho dnes zaujimaju nejake fakty, zakricalo sa, ze Hascak je vinny, tak to tak je, nic ine. Hlas ludu.. mozme im len odpovedat rovnakou tupotou, tu argumentacna cesta nevedie. Cest vynimkam, ja som to vcera dostatocne vysvetlil z mojho pohladu, aj som uznal, ze to co spravil Haky je samozrejme na trest a tym co to nechapu odkazujem ze to PP je poskodeny, nie MI
22.4.2021 - 17:43
+1

obvious

 

Mne je ťažko situáciu posúdiť ale zaujal ma tvoj komentár plný faktov a kontextu. Znie to presvedčivo. Tak pridajme ďalší fakt do kontextu, a to že pravidlá nehovoria nič o topologii hráčov na ľade, zato hovoria niečo o sekaní a zahanani sa hokejkou. Tu sa zdá že boli odignorovane alebo ohnuté v prospech jednej strany.

Potom je na mieste otázka, či majú pravidlá vôbec zmysel, ak ich ideme svojvoľne pomocou vlastného úsudku ohýbať. Posudzujeme všetko podľa dovtipu a vykašlime sa teda na pravidlá.

Každopádne bolo by blbé ak by Haščák mal stopku vo finále so Zvolenom. Možno aj toto hralo rolu v rozhodovaní.
23.4.2021 - 10:47
+4

Big brother

 

O akom dvojom metre to ten michalovčan hovorí? Ved to boli dve odlišné situacie, Mašlonka išiel za rozhodnutého stavu úmyselne zlikvidovat protihráča. Haščák sa dostal do potýčky s provokaterom a vyvolávačom konfliktu. Toto je neuveritelná vychcanost zo strany michaloviec...najprv zlikvidujú jedného protihráča a potom idú provokovat dalšieho lídra...mám za to, že to bolo cielené. Tí michalovčania si asi myslia, že na DK asi seno žerú alebo čo. Hnus.
22.4.2021 - 17:40
+27

gta98

 

Chvalabohu, presvedcili sme sa, ze nezeru. Aby dnes naozaj niekomu MI neskusili pri..bat hokejkou po hlave a budu plakat, ze mohli.. ja uz od tych charakterov ako Valtonen ci Lehtonen cakam hocico..
22.4.2021 - 17:45
+3

apa

 

Asi si zabudol ako ste hrali a hlavne Riddick
22.4.2021 - 19:57
+3

mamih

 

Snáď si počúval, čo povedal Valábik, že tú DK treba rozpustiť, ale ty si tak nahnevaný že sme Vás vyradili, že sa nečudujem Tvojich reakcii...
23.4.2021 - 8:02
+3

greendeath

 

Ze toto prave trencan pise :btv:
23.4.2021 - 16:20
+1

leomessi

 

ano : presne tak ako píses ...
Michalovcania isli v zavere vyvolat konflikt a začal to likvidačnym zakrokom Mašlonka...
Preto bol na ľade samozrejme Louis , ktory mal niekoho poriadne zmlatiť , to je nam vsetkym jasne ...
Nech sa ale potom MI nečuduju , ze DK rozhodla tak , ako rozhodla ...
Len ja osobne nechapem , preco PP. neposlali na ľad v zavere Mashintera, ked tam bol Louis ...
Po zapase bolo jasne o co Valtonenovi išlo ... a nielen on , samozrejme aj masér Jenčík boli v zavere v konflikte ci uz s rozhodcami alebo s odchadzajucimi hračmi Popradu ...
24.4.2021 - 11:56
+1

MaxSBA

 

Slovenský hokejista Štefan Ružička dostal sa nešetrnú sekeru do hlavy Lukáša Vantucha ďalší trest. Po rozhodnutí Disciplinárnej komisie najvyššej českej súťaže, ktorá mu pozastavila činnosť na sedem duelov, ho Sparta Praha sankcionovala vysokou pokutou. Vedenie "rudých" zároveň oznámilo, že 31-ročnému krídelníkovi nepredĺži končiacu sa dvojmesačnú zmluvu.
22.4.2021 - 17:41
+11

ajwen77

 

Popraderi by tu obhajujete neobhájiteľné. Raz to bola sekera na krk tak sa mala potrestať disciplinárne... Je jedno či je to PP či z LM. Nečudoval by som sa keby sa opakovala história z m. mrazom ovšem nie tak stupídne ako to urobil on.
22.4.2021 - 17:41
+19

SVKevo93

 

Chyba bola nechať prvý útok na ľade v posledných sekundách hry, keď hráči MI mali krv v očiach vrátane trénera, ktorý nie je ochotný prijať fakt že rozhodca je súčasťou hry. Haščák mal vysoko hokejku v krku protihráča po vzájomnom osekavaní dostal zato 5+ DKZ, čo je adekvátny trest. Pozrite sa nato už trocha triezvo, že zahnať sa a seknúť ako RUSNAK LIBU a pohladiť krk hokejkou bez akéhokoľvek zranenia je neporovnateľný rozdiel. Gratulujem k foto, vyzerá to ako keby ho rovno zabil. Pozrite si to z videa.. K Drgoňovi, 8 MI do toho mantinelu skočil, bolo to v súboji a nie 2s pred koncom zápasu. V ktorom momente sa cítia MI poškodené rozhodcom? Zrážka 88 so 72? Ak by aj.. jedno bránenie v hre... Je mi Vás ľúto, aj to ako sa správa Váš tréner, ktorý si nerobí prácu dobre, keď už kritizuje on rozhodcov ja kritizujem jeho. Lebo ten antihokej čo chcú hrajú Michalovce je každému na nervy dobrý. Presilovka 6 na 3 to len zaklincovala ked 72 7x vystrelil a ani raz na bránku.
22.4.2021 - 17:41
+3

Tehelnepole

 

ešte mi napadlo, to je tá DK, ktorá tak rozhodne a kompetentne potrestala Luptaka za tie jeho paradicky? A podmienečne odložila zostávajúcu časť z dvojmesačného trestu Róberta Ľuptáka s platnosťou k 31. marcu 2021? Lebo šéf hokejového klubu HC 07 Detva mal dosiaľ zakáz vstup na ktorýkoľvek zimný štadión v rámci klubov hokejovej Tipos extraligy.

WAW.

22.4.2021 - 17:46
+4

BigMatthew

 

Aha, tak on ho pohladil A to som myslel, že keď prídem pozrieť do diskusie tak dostanem nervy, ale naopak toto ma pobavilo že pohladil krk hokejkou ..
22.4.2021 - 17:48
+7

SVKevo93

 

Som nesmierne rad ze som ta pobavil.. ako malo staci ..
22.4.2021 - 18:41
0

Tehelnepole

 

Krasne to Valabik komentoval v preje prestavke MI-PP.
22.4.2021 - 18:41
+13

ajwen77

 

VALABIK 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 popraderi toto ako odkomentujete?
22.4.2021 - 18:43
+11

Tehelnepole

 

pozri ajwen, rozumni to chapu, nerozumni budu mrmlat svoje ...
22.4.2021 - 18:47
+14

ajwen77

 

Chápem ale má to vytáča... A zakrivaju to tým ako dal svitanovi. Ohhh a detto keď sa smiali cachovi... To isté urobil Haščák dal sekeru a DOS**l sa
22.4.2021 - 18:55
+10

Tehelnepole

 

osobne si myslim, ze Hascak na toto doplati, raz urcite
22.4.2021 - 19:00
+7

cipulis

 

Teraz hovoris o zapase slovan kosice a caprnkove pisknutie ktore nik nepocul? 😜😉
22.4.2021 - 20:56
+3

soli

 

Zaujímavé "myšlienkové" postupy...
23.4.2021 - 6:51
+4

Tehelnepole

 

Nechaj,možno sa dostaneme k hadovi, Eve a jablku a Rajskej zahrade.
23.4.2021 - 7:09
+5

cipulis

 

Takze si mrmles svoje 😉
23.4.2021 - 7:51
0

Tehelnepole

 

Fandi Haščákovi.
23.4.2021 - 7:55
+3

cipulis

 

Ja fandim hokeju.
23.4.2021 - 8:47
0

fany

 

ajwen, to myslíš toho Valábika čo sa priam vyžíva v bitkách po zápase? Však jemu sa to prvému malo páčiť. Len sa to trošku zvrtlo.

A teraz vážne. To ,že Haščák dnes nebude hrať ,som brala ako úplnú samozrejmosť. Toto sa nesmie akceptovať v žiadnom prípade. Ale každý tím čo si do tímu privedie vymetených nehokejistov typu Louis, či Jacobs by som tiež trestala.
22.4.2021 - 19:10
+5

amaskiea BLOG

 

To je výhodný deal pre tímy s vymetenými nehokejistami typu Louis - proti Haščákovi, to sa Louisovmu tímu fest oplatí. Takže tvojím spravodlivým riešením by si dosiahla akurát +3 takých vymetených nehokejistov v každom tíme.
22.4.2021 - 19:17
+5

ajwen77

 

Zas no... Povedal to pekné a nezaujato... Detto po obhajobach že začal Louis a podobne. Haščák bez trestu je výsmech a pluvanec hokeju u nás ako po Xty krát.
22.4.2021 - 19:21
+17

krutilas

 

dnes si PP pritiahli sebou do MI aj 2 vyhadzovacov...coho sa bali?
22.4.2021 - 19:21
+2

fanpp

 

Sedliakov z lazov???
22.4.2021 - 19:43
+6

Gunitko

 

Teraz kazdy kto ide si zastat spoluhráča kludne hokejkou nech seka do krku...je to povolene
22.4.2021 - 19:24
+9

strojar

 

Podľa Pravidiel ľadového hokeja a podľa Disciplinárneho poriadku SZĽH nie.
Iba podľa Disciplinárnej komisie SZĽH.
22.4.2021 - 19:53
+8

apa

 

Podľa mňa ten faul si Skokan pýtal lebo aj on nie je neviniatko.Tiež je zákerák a faulujúci hráč stačí sa pozrieť na jeho štatistiku počte minút vylúčení.
22.4.2021 - 20:07
+8

Chamois13c

 

Som hrdy na moj klub ze nevyplakaval a nedaval podnet na luisa hoci mohol a mozno aj mal ten clovek je velmi nevypocitatelny raz niekomu ublizi nie je divu ze hral britsku ligu, zato michalovce dali neuveritelne trapny podnet na drgona to nechape asi ani ten najvernejsi michalovsky fanusik... Dneska som uz len cakal kto prizabije livingstona zato ze dal vitazny gol
22.4.2021 - 21:06
0

gta98

 

Notak, zbytocne uz toto riesit.
22.4.2021 - 21:11
+1

gta98

 

Hups, to malo ist inde..
22.4.2021 - 21:12
0

sumobb

 

Chamois-postrehol ako čital komentator pravidlo o tom zakroku HASČAKA. LEN ZAHNANIE SA HOKEJKOU NA PROTIHRÁČA JE NA OKAMŽITÉ VYLUČENIE a potom na ďalší trest zastavením činnosti. Ospravedlniť tento čin je úbohé. Na odventilovanie slúži chlapská bitka. A niekto v tomto poriadne pochybil lebo sa to môže opakovať. Toto je úbohý kanál hokejistu.
23.4.2021 - 8:16
+7

FBS

 

Očakávam ž aj vedenie SZLH nebude mimo tohoto skutku, ak nie tak tam nemajú čo robiť!
23.4.2021 - 8:19
+2

Corgi77

 

drevorubač Haščák veľmi sklamal. Dúfam že nabudúce sa postaví Louisovi ako chlap a nie ako malé dieťa za maminou sukňou.
23.4.2021 - 8:22
+4

hello, havarju

 

Haščák mal jednoznačne za svoje konanie dostať ďalší trest. Toto nie je veru "po kostolnom poriadku".
Ďalším rozmerom je však skutočnosť, že Hačšák tou sekerou uvalil na seba teda riadnu kliatbu. Toto sa sním bude niesť celý jeho hokejový život. Napriek jeho hokejovému umeniu sa už stále bude na neho ukazovať ako na toho, ktorý sa zaháňal sekerou po krku protihráča a je úplne jedno na koho a prečo. V jednej sekunde urobil zo seba človeka, ktorý nie je moc férový. Tento jeho skutok ho bude ešte dlho mátať a možno aj mrzieť.
23.4.2021 - 9:23
+8

gabi98

 

Ano, az do konca zivota na nom bude "lezat" kliatba faraona Tutanchamona a vsade kde sa objavi, na neho budu ludia ukazovat prstom.
23.4.2021 - 9:27
+5

Kamzík18

 

A aj napriek tej kliatbe bude skakat od radosti po plafon každý fanúšik muzstva kam ten zakliaty Hascak pride..
23.4.2021 - 21:29
0

frantapriklep

 

Prečo vlastne máme disciplinárnu komisiu?

Malo by sa to robiť tak, že fanúšikovia odhlasujú, aký bude trest a hotovo. Veď čo už o tom môže vedieť nejaká disciplinárna komisia, no nie?

To je ako otázka, prečo máme súdy?

Ľud jasne vie, kto je vinný, koho treba odsúdiť, na koľko rokov. A nejakí sudcovia by do toho nemali mať čo hovoriť.

23.4.2021 - 10:02
+2

Mato-Mi

 

Idem hyperbolizovat. Ak by ti opity sofer usmrtil autom na priechode pre chodcov clena tvojej rodiny a nezavisly a spravodlivy sud by vymeral soferovi auta podmienecny trest, lebo doteraz jazdil zodpovedne a nic podobne sa mu nestalo, bol by si:
a)spokojny(lebo rozhodol sud a nie lud)
b)nahnevany
c)nasraty
23.4.2021 - 10:12
+4

frantapriklep

 

Nemyslím, že by nejaký súd dal opitému šoférovi podmienku.
23.4.2021 - 10:20
0

Mato-Mi

 

Som rad, ze si mi odpovedal na moj priklad.
23.4.2021 - 10:35
+4

Big brother

 

Ak by nikoho neusmrtil, tak hej.
23.4.2021 - 10:40
0

frantapriklep

 

Maťo písal že usmrtil ...
23.4.2021 - 10:45
0

gta98

 

Pozri, ak by ho usmrtil, urcite by nedostal podmienku, pokial niesi Lip.. aj nejdem to pisat. Cize imunita ista ja. A potom si povedzme, ze si dal nasledok cinnosti, teda smrt cloveka. Cize postupujes podla dosledku, dolezite je, ze ho zrazil alebo usmrtil?

Podla mna by na nasledky sud prizeral, tak ako na nasledky prizerala urcite aj DK. Ak by ho zrazil, a clovek by odisiel po vlastnych bez nasledkov, mali by ho zavriet na 5 rokov alebo mu dat pokutu a podmienku? Posudzuje sa vzdy aj podla nasledkov.

Ak by mal Louis dlhodobo PN, tak samozrejme aj Hascakovi by zakazali na dlhsie cinnost, toto by im nepreslo. Ale kedze mu nic nie je..

23.4.2021 - 10:31
+2

Mato-Mi

 

Chlapci: je uplne jedno, aky priklad som sem dal, ci by odsudil, alebo neodsudil. Chcel som tym len poukazat na jednu vec, ktoru spominal franta a to tu, ze povazuje rozhodnutie DK za svate(aspon ja to tak beriem). Preto som dal ten priklad zo sudom, ktory by mal byt nositelom spravodlivosti. Vobec neberte ten priklad s tym soferom vazne. Apropo: Lipsic nebol opity, preto dostal podmienku, rovnako aj Skrucany, alebo Labuda. A Big: kedy sa ospravedlnis Galambosovi, kvoli vcerajsiemu cirkusu v hlave? To len svedci o tvojej zaujatosti voci nam.
23.4.2021 - 10:45
+3

Big brother

 

Čo myslíš konkrétne?
23.4.2021 - 10:47
0

Mato-Mi

 

Big: Big brother
To je neuveritelné, ked ani hráč (Galamboš) nevie, že dnes ešte možu byt najazdy
včera - 20:34
+1
odpovedať

Big brother


Kurolišek, to je cirkus v Galambošovej hlavičke.
23.4.2021 - 10:50
+1

Big brother

 

A čo sa mu mam teraz akože omluvit?
23.4.2021 - 10:53
0

Mato-Mi

 

To viem, ze nespravis. Na to nemas. Ale ak si schopny o cloveku napisat, ze ma cirkus v hlave, kvoli tomu, ze ty sam neovladas pravidla, tak aspon tuto by si sa mohol aspon trosku zachovat ako CHLAP a priznat si chybu. Tie tvoje reci o tom cirkuse v hlavicke vychadzali len z toho, ze si voci nam zaujaty, lebo inak by si s chladnou hlavou najprv nasiel usmernenie pre playoff a potom pisal o cirkuse v hlave.
23.4.2021 - 10:58
+3

Big brother

 

Jasne, že som zaujatý, ked vidím aku bandu tam máte, ja mám zmysel pre spravodlivost a toto čo vy stavarate ma vytáča. A tym mam na mysli tú konkrétnu terajšiu partiu čo tam v kabíne máte, proti klubu ako takemu nič nemám.
23.4.2021 - 11:19
0

Mato-Mi

 

Cize nakydat ano, ospravedlnit nie. Ani si priznat chybu. Ak by si mal zmysel pre spravodlivost, tak si uz davno priznas chybu a nechodis okolo toho dookola.
23.4.2021 - 11:22
+7

Big brother

 

Ked ho stretnem, tak sa mu ospravedlním, dobre?
23.4.2021 - 11:32
0

Mato-Mi

 

Nabuduce radsej neurazaj, aby si sa nemusel ospravedlnovat.
23.4.2021 - 12:11
+7

Corgi77

 

Kašli naňho.
on je neskutočne zakomplexovaný človek.
23.4.2021 - 12:47
+6

Big brother

 

Že to vravíš zrovna ty
23.4.2021 - 12:49
+2

Urpiner17

 

Ty si iný odpad spoločnosti...urazis človeka kvôli svojej neznalosti a ani nemáš toľko toho v sebe aby si si priznal že ten kto pochybil si ty....
23.4.2021 - 11:30
+5

Big brother

 

Bolo to odomna nepekné, súhlasím. Ale prisposobil som sa situacii v play off...tam sa zmysel pre fair play uplne vytratil...
23.4.2021 - 11:34
0

Tehelnepole

 

ach Big
23.4.2021 - 12:27
+1

NRfan

 

A uplne bez nadsazky sa da povedat, ze to co si napisal za tromi bodkami je poslednou dobou kazdorocne motto Trencina v play-off.
23.4.2021 - 15:11
+1

Big brother

 

Ano...a spomalené videá sporných situacií na kocke ešte stále idu?
23.4.2021 - 16:46
+1

fany

 

Fúúú, to čo ste tu rozpútali? Veď tu sa nadáva, uráža a ponižuje navzájom, či hráčov dennodenno oveľa horšie. Nechápem túto hystéria. Ja som sa zabavila, že to nevedel, ale asi by mal.
23.4.2021 - 13:14
0

greendeath

 

Mato...strata casu,ver mi
23.4.2021 - 16:24
+3

Mato-Mi

 

Tie moznosti frantovi som dal za ucelom, aby sa vcitil do koze fanusikov Michaloviec, ze sa mozu citit nasrati, ukrivdeni, dotknuti, ak nebol primerane potrestany Hascak(z pohladu fanusika Michaloviec) za skutok, ktory spachal.
Z pohladu soferovej rodiny bude rozsudok s podmienkou brany ako spravodlivy a z pohladu rodiny, ktorej bol usmrteny jeden z jej clenov za nespravodlivy. Uz na prednaskach na VS nam bolo povedane, ze spravodlivost neexistuje.
A presne takto treba vnimat aj tento pripad s Hascakom. Niekto to vnima ako spravodlive rozhodnutiet a niekto nie. A nikomu nemozno zobrat jeho pohlad na vec.
23.4.2021 - 10:49
+1

Big brother

 

Ale ty rozumieš, že si dal zlý príklad? Keby je Louis vážne zranený, tak ok, ale jemu nič nebolo. To už rovno si sem mohol vraždu napisat, nie?
23.4.2021 - 10:56
0

greendeath

 

Je uplne jedno ci bol zraneny: Podstatny je Hascakov umysel...a tym seknutim dal jasne najavo ze mu chce ublizit.
23.4.2021 - 16:25
+2

Big brother

 

Ty si teraz padol z marsu? Aké jedno či je niekto zranený? To je velmi doležitá veci, či je po danom zakroku hrač zranený, napr. Reddick dostal kvoli tým následkom 10 zapasový trest. Človeče, ty čo sa tu snažíš aké bomboníky davat?
23.4.2021 - 16:37
0

Big brother

 

Zas neplet hrušky s jablkami, uplny zly priklad si dal.
23.4.2021 - 10:34
0

Big brother

 

Ked už ideš porovnavat veci...tak to čo si písal o opitom šoferovi, ktorý usmrtil chodca na priechode pre chodcov, tak to by som mohol v hokeji prirovnat k tomu, keby Haščák tým uderom hokejokou sposobil Louisovi vážne zranenie.

Ale to, že ho tou hokejkou len tukol by som prirovnal k tomu, že by vodič sadol za volant pod vplyvom alkoholu, pričom by mal mal cca 0,4 promile. Sanckiu si zasluži, ale kolkokrát aj sudca vodičovi čo nafukal cez jedno promile ani len finančný trest nedal.
23.4.2021 - 10:38
0

strojar

 

Nie ľud.
Pravidlá ľadového hokeja a Disciplinárny poriadok SZĽH.
23.4.2021 - 10:24
+3

frantapriklep

 

A tam je úplne exaktne napísané, že za takýto zákrok sú 2 možnosti:
5+DKZ alebo trest v hre ...

Dostal teda trest presne podľa pravidiel ľadového hokeja. Bol podany podnet na DK, tá ho odmietla, takže nebol dôvod použiť disciplinárny poriadok.

23.4.2021 - 10:39
+3

kolombo

 

Akurat ze vo vyspelych hokejovych krajinach su taketo prehresky exemplarne trestane niekolko zapasovymi stopkami a pokutami. Ale to su take krajiny kde im ide o hokej ako celok a doveryhodnost ligy je prvorada. U nas je to take, ze bud kamarat kamaratovi alebo nekompetentnost bez integrity tak radsej nespravit nic ako zle lebo niekto by sa mohol hnevat a bol by problem.
23.4.2021 - 11:05
+3

frantapriklep

 

To je len emócia. Fakty hovoria inak.
23.4.2021 - 11:14
0

hello, havarju

 

Dá sa povedať, že to trochu prikrášľuješ. Ide však o to, že ozaj rozhodcovia to síce na ľade vyhodnotili ako seknutie, ale v skutočnosti vôbec nejde o seknutie ale o úder. Len Haščák namiesto rúk alebo pästí použil hokejku.
To znamená namiesto férovej bitky použil hokejku. To už potom ako vlastne myslíš, že čo to bude za hokej, keď sa budú namiesto bitiek hokejisti šermovať hokejkami? Zaháňať sa na seba hokejkami a povieme, že veď je to sú len seknutia.
23.4.2021 - 11:37
+3

Chamois13c

 

Havarju: A co to bude za hokej ked budu drevaci umyselne likvidovat najlepsich hracov ligy? Jaj to sa moze ved hokej je tvrdy sport
23.4.2021 - 11:44
+2

hello, havarju

 

Ale ja s tebou súhlasím, ja nemám rád tieto bitky v hokeji. Ale myslel som tak, že bitky s hokejkami by to už posunulo ozaj na vyšší level.
23.4.2021 - 11:47
+1

Mato-Mi

 

Ale vy stale narabate s tym, ze niekto niekoho zranil. Skokan podla vsetkeho hra, sam povedal, ze si narazil lice. Ano, mohlo sa to skoncit aj horsie, ale nestalo. A aj napriek tomu, ze sa nic nestalo, dostal Maslonka trest, s cim plne suhlasim. Len mnohi PP fans nesuhlasia s potrestanim Hascaka kvoli tomu, ze Louisovi sa nic nestalo. Nestalo, ale mohlo. Rovnako sa nic nestalo ani Skokanovi, ale mohlo. Cize DK potrestala Maslonku za to, ze sa to mohlo skoncit skaredo, ale rovnaky meter uz nemali pri Hascakovi, kde nasledky mohli byt tiez skarede.
23.4.2021 - 12:08
+1

kimi2028

 

Fakty hovoria inak hej. V ČR Ružička dostal 7 zápasov, v NHL dostal Gudas za toto 10 zápasov... Na Slovensku je výsmech, že nie je to ani na jeden zápas...
23.4.2021 - 11:53
+1

frantapriklep

 

A Ovečkin minule len pokutu
23.4.2021 - 13:50
+2

kolombo

 

O akej emocii pises?
23.4.2021 - 12:25
0

Big brother

 

Tak potom je všetko v poriadku.
23.4.2021 - 10:41
0

Urpiner16

 

Slovami klasika:Haščákov skutok sa nestal!!!
DK usúdila že hráč Popradu Haščák pravdepodobne vo vzduchu spozoroval niečo čiene mysliac si že to bol puk a až následne v nepodstatnej chvíli po čase sa pri hokejke objavila čierna prilba s krkom Luisa hráča Michaloviec.DK vyhodnotila prvopočiatočný záujem hráča Haščáka hrať vysokou hokejkou bejzbalovým spôsobom puk.Teda úmysel za napadnutie hlavy a krku automaticky vylúčila ako vysoko nepravdepobnú verziu so 100%-tnou istotou.
23.4.2021 - 11:25
+2

Big brother

 

Skutok sa stal a preto dostal Haščák trest 5+DKZ.
23.4.2021 - 11:31
0

Hanzal61

 

Bezpodmienečne mal Haščak dostať prisny trest... Toto je neakceptovatelne... Hokejka je ako zbraň v tychto veciach... Opať naša sranda liga !!!
23.4.2021 - 11:12
+7

fany

 

Takže hokejka je zbraň. OK. A keď príde blázon a päsťou Ťa trafí tak, že si buchneš hlavu bez prilby o ľad, tak to je OK, lebo ruka nie je zbraň?
23.4.2021 - 13:19
+1

Mato-Mi

 

Zbranou sa rozumie kazda vec, ktorou vies znasobit silu svojho utoku.
23.4.2021 - 13:22
+1

Big brother

 

Takuto poučku som ešte nevidel teda
23.4.2021 - 13:30
0

Mato-Mi

 

Malo citas, to bude preto. Skus si otvorit ucebnice trestneho prava a najdes tam tuto definiciu. Nie uplne od slova do slova tuto, ale v tomto zmysle.
23.4.2021 - 13:32
+4

Big brother

 

No praveže niektoré zakony celkom dobre poznam a asi si myslel trochu inú definiciu a to, že zbraňou sa rozumie každá vec, ktorou možno urobit utok proti telu doraznejším.
23.4.2021 - 13:37
0

greendeath

 

Vsak to je to iste...boze
23.4.2021 - 16:27
+1

Big brother

 

Pre niekoho, kto tie zakony nikdy nečítal, je to možno to isté. Pre nikoho kto to má načitané, je hento absolutna novinka.
23.4.2021 - 16:34
0

greendeath

 

Tie dve vyjadrenia maju uplne rovnaky vyznam,len su povedane inymi slovami.
23.4.2021 - 16:35
+3

Big brother

 

Priamo v tejto diskusii som vysvetlil prečo to nie je to isté. Špendlíkom znásobíš silu? Boha, ved si daj aspon v tomto povedat
23.4.2021 - 16:42
0

Mato-Mi

 

Ale aby som bol presnejsi, tak ti zacitujem zakon c. 300/2005, konkretne § 122 ods. 3: ...,,zbraňou sa rozumie, ak z jednotlivého ustanovenia nevyplýva niečo iné, každá vec, ktorou možno urobiť útok proti telu dôraznejším."
23.4.2021 - 13:35
+2

Mato-Mi

 

Cize to uzavrieme tak, ze uz si teda poucku cital a nieco nove si sa dnes naucil, ok?
23.4.2021 - 13:35
0

Big brother

 

Toto som vedel dávno, je to uvedené v §22 zák. č 171/1993. Mna učit nemusíš preto som reagoval na hentu tvoju poučku, lebo viem, že to tak v zakone uvedené určite neni.
23.4.2021 - 13:39
0

Mato-Mi

 

Chces byt hnidopich, ale poucka, ktoru som tu dal, ma presne ten isty vyznam, ktora je uvedena v zakone. Ale chapem, ides si svoju liniu.
23.4.2021 - 13:43
+1

Big brother

 

Nemá ten istý vyznam ked ta pichnem špendlíkom, tak tú silu neznásobím, akurat ta to bude viac boliet.
23.4.2021 - 13:45
0

Mato-Mi

 

Presne to hovori moja definicia. Spendlikom neznasobis silu svojho utoku. Ani podla definicie v zmysle zakona, spendlikom neurobis utok proti telu doraznejsim. Ale skusaj dalej.
23.4.2021 - 13:54
0

Big brother

 

Špendlíkom neurobíš útok proti telu doraznejším? toto myslíš vážne?
23.4.2021 - 14:01
0

Big brother

 

Podla zakona 171/1993 aj pero sa dá považovat za zbran.
23.4.2021 - 14:03
0

Mato-Mi

 

Samozrejme, ze pero ano. Este skus nieco. Vymenuj vsetko, co ti pride na um a ja sa k tomu mozno bod po bode budem vyjadrovat
23.4.2021 - 14:05
+1

Big brother

 

Špendlík, plastová flaša, mobil, klinec
23.4.2021 - 14:14
+1

greendeath

 

Ma ten isty vyznam,len Ty si natvrdly...
23.4.2021 - 16:28
+4

Big brother

 

Ty teliatko, teraz trochu porozmyšlaj a zamyslia sa viac. Aha, to bude v tvojom prípade asi problém.
23.4.2021 - 16:31
0

greendeath

 

To teliatko ti tu isteho casu vysvetlilo preco ma Hossa kontrakt do 43 rokov a preco posledne sezony plat cca 1 mega a preco je to pre klub vyhodne...a musel som ti to vysvetlovat asi 3x krat kym si to pochopil...takze teliatko vravis?
23.4.2021 - 16:38
+7

Big brother

 

Mne? Preboha živého, ved mne je jasné, prečo ma zmluvu do takého veku? Ty o čo sa teraz snažíš?
23.4.2021 - 16:44
0

Big brother

 

A posnaž sa trochu, nájdi mi to, aby som sa mohol branit, lebo toto čo si mi napísal je absolutna novinka pre mna. Normálne som v šoku čo si teraz napísal.
23.4.2021 - 16:49
0

greendeath

 

Si velky brat povodne nie?
23.4.2021 - 21:37
0

amaskiea BLOG

 

odmietol odtiahnuť stenu
24.4.2021 - 11:00
0

Big brother

 

Je to kus historie, ale jasne, že som to bol ja. To bolo hadam 10 rokov dozadu.
24.4.2021 - 11:29
0

amaskiea BLOG

 

:klobúk HORE:
24.4.2021 - 11:35
0

greendeath

 

Tak si pozri ako si ma ako velky brat hodnotil...to bola tvoja reakcia na moje vysvetlenie Hosdovej zmluvy ...
24.4.2021 - 13:03
0

Tehelnepole

 

Zaujímavá debata
24.4.2021 - 13:25
0

greendeath

 

Keby sa stavil ze prebehne nahy po tn zimaku,tak by som si dal tu pracu najst to,ale moj prvy prispevok je v historii z 2.1.2012,asi sa prerabal system a Hossic podpisal niekedy v 2009tom,zas hladat clanok po clanku sa mi to fakt nechce.
24.4.2021 - 13:59
0

Big brother

 

Ako fakt si na to nespomínam...vobec, hlavne ked to bolo 9 rokov dozadu, tak sa to ani v pamati nezalovím ani keby som akokolvek chcel. Každopadne to nič nemení na tom, čo som písal v tom članku, že to nemá ten istý význam.
24.4.2021 - 16:00
0

Big brother

 

A v tomto sa somnou nenahadaš.
24.4.2021 - 16:00
0

Tehelnepole

 

Ty si asi fakt policajt.
24.4.2021 - 18:25
0

Big brother

 

Ešte to tak
25.4.2021 - 8:27
0

Big brother

 

pardon v §14 (tak ako je uvedené v tom §22)
23.4.2021 - 13:41
0

ekaver

 

Jednoducho, DK nemala gule potrestať najlepšieho hráča v takomto štádiu PO....
23.4.2021 - 12:28
+10

Tehelnepole

 

Bodka.
23.4.2021 - 12:39
+4

Urpiner16

 

Ja som to už písal vopred že nebudú mať gule potrestať Haščáka.To by musel byť namiesto neho Louis.To by neváhali ani sekundu.Môžte do obhajovať aj s DK do aleluja toto je tak za čiarou ako to povedal Valábik že je to predens aký nemá obdoby.
23.4.2021 - 13:15
+2

MackoPu

 

To sa mi paci, ako vzdy vsetko vies vopred. Priebehy serii uz od predkola, jednotlive zapasy, rozhodnutia DK.
23.4.2021 - 15:25
+6

strojar

 

To, že niečo povie Valábik, má rovnakú váhu ako keď niekto napíše do diskusie na hokejportali.
23.4.2021 - 18:53
+1

VSS Košice

 

presne ako nemali gule vyradiť bb a tn z playoff za neopravneny start hracov ktory prestupili po prestupovom období ...
24.4.2021 - 12:55
+2

fany

 

No najlepšieho😇
23.4.2021 - 13:16
0

jozino

 

MI: prilis s lutujete a to Vam skodi. Klub vypisuje stasusy, trener po kazdom zapase chodi vrieskat po rozhodcoch, do kamery sa stazuje. Nie st jedini, kto citi/citil krivdu. Trener by sa mal sustredit na hokej. Mimochodom, ja citim krivdu, ze Louis nieje rieseny disciplinarne za napadanie celej nasej najlepsej utocnej trojice v jednom okamihu a rovnako Vas trener mal dostat pokutu za komentovanie rozhodcov po zapase. Tak uz prestante plakat.
23.4.2021 - 14:41
+1

Radovan123

 

Na Branka aj tak nema... Ten sa vyhrážal počas hry priamo rozhodcovi do mikrofónu
23.4.2021 - 14:48
+3

jozino

 

To je iny level.
23.4.2021 - 15:00
0

Big brother

 

Ako?
23.4.2021 - 15:02
0

jozino

 

Pardavy v serii s BB, ked neuznali TN gol v predlzeni hned rozhodcu sa pytal, ze kto je viedorozhodca a za tym :"to sa bude riesit"
23.4.2021 - 15:14
+2

Big brother

 

Tak ale to sa rozhodcovi priamo nevyhrážal. On sa iba slušne spytal, kto je videorozhodca a následne na to povedal, že sa to bude riešit. Čo sa aj riešilo. V podstate iba povedal fakty.
23.4.2021 - 15:20
+1

Corgi77

 

slušné spýtal?? to vážne?
Ty by si mal robiť stand-up komika.
23.4.2021 - 15:45
+3

Big brother

 

Vyhrážal? Važne?
23.4.2021 - 16:32
+2

jozino

 

Ok, nepovedal, ze mu dolame nohy ale az take slusne to nebolo, aj Branko tam navrieskal po rozhodcoch. Pocas celej serie sa snazili tlacit na rozhodcov.
23.4.2021 - 16:05
+1

Big brother

 

Tak o akom priamo vyhražaní sa rozhodcovi tu hovoríme?
23.4.2021 - 16:32
+1

Big brother

 

Ono treba povedat, že rozhodcovia su velkym problém a náš klub chce v tomto pomoct.
23.4.2021 - 16:50
0

jozino

 

To uz nemyslis vazne. Chceli pomoct akurat sebe. pomoc vyzera tak, ze dvaja hulvati vrieskaju po rozhodcovi aj za spravne rozhodnutie? Tuto temu sme uz rozmazavali dost v inych diskusiach, tu uz dalej nebudem
23.4.2021 - 16:59
0

Big brother

 

Ale nemyslím v tom danom momente. V našom klube si uvedomuju problem s rozhodcami a Radosa sa vyjadril, že chce pomoct k ich zdokonaleniu.
23.4.2021 - 17:01
0

strojar

 

Ako?
Branko prestane po rozhodcoch hulákať ako zmyslov zbavený?
23.4.2021 - 18:51
0

MackoPu

 

Sa tu vyjadrujete, akoby Tonik bol etalon salonoveho spravania. Aj v tomto PO.
23.4.2021 - 19:44
+2

strojar

 

1. Nemusíš mi vykať.
2. Stavjaňa môže byť vzorom správania sa trénera v lige.
23.4.2021 - 20:28
+1

MackoPu

 

U vas "riesit" znamena rovno ukrajinskych pravnikov ?
23.4.2021 - 15:24
+1

SaMO 02

 

Jozino ne ne ne tlieskanie rozhodcom a vrieskanie je už v poriadku, tak prestaň prosím ťa s takýmito bludmi
23.4.2021 - 14:45
0

jozino

 

chapem, nova doba
23.4.2021 - 15:01
0

PopradskyInsider

 

Maslonka stop na 1 zapas, v sobotu moze hrat
23.4.2021 - 14:48
0

patkof

 

Fajne 😅 za rozhodnutého stavu by mu facelift nezaškodil
23.4.2021 - 15:04
+1

Red Eagl

 

Pred dvomi tyzdnami si si pytal Cachovu adresu,lebo, ze mu ides plienky poslat. Ak si to nestihol a mas ich kupene, tak Hascakovi budu dnes treba. Zabehni na zimak !
24.4.2021 - 6:34
+3

Chamois13c

 

To nemyslis vazne len 1 zapas maslonka a luis nic to snad nie je pravda za to besnenie, michalovce uplatili celu komisiu dufam ze to valabik rozoberie ten smiesny trest 1 zapas za tak nebezpecny atak
23.4.2021 - 15:07
+5

Westbeast0

 

Smiesny trest, ale podľa mna to je vysledok nepotrestanie Hascaka, kompenzacia je vzdy zly krok...
23.4.2021 - 17:55
+3

trevor

 

Zase Skokanovi sa nic nestalo, preco by mal dostat viac? Ak Haky nedostal nic, kedze Louisa nezranil, tak je aj toto v poriadku.
23.4.2021 - 21:22
0

Tyna85

 

Haščák mal dostať stopku, DK si veľmi nepomohla, práve naopak. A fanúšikovia PP sú veľmi neobjektívny lebo keby to bolo naopak a niekto takto sekol ich hráča, úplne inak by teraz rozprávali.
23.4.2021 - 17:41
+11

Chriapaždina

 

Za 1 zápas sa to oplatí A veď keď inzultovať rozhodcu sa oplatí za 3 zápasy, a sekera za 0 zápasov (hoci bola pomerne logická, bola nedovolená a mala byť potrestaná), čo sa čudujem ... v sobotu to môže zopakovať ešte za vyrovnanejšieho stavu, veď ak sa mu na 2x podarí dakoho ako Skokan vyradiť, a takým "neproduktívnym hráčom", MI to len posilní (irony off)
Presne k tomuto scenáru totiž môže doterajšie účinkovanie DK viesť. (irony on) Ktovie, či tá Louisova záverečná anabáza mimo ľadu ešte k niečomu povedie, ale DK ho aspoň podporila v tom, že zbierať 5+DKZ sa oplatí, lebo ak máš kvôli nim zápasovú stopku, ďalšiu už nemôžeš dostať, aj keby si bil 3-4 protihráčov naraz (irony off)

@ Mato-Mi: Big má pravdu, zbraňou môže byť aj pero, špendlík alebo čokoľvek, čo dokáže zvýšiť nielen silu útoku, ale aj jeho závažnosť (typicky napr. kaser útočníka nezvýši silu útoku, ale útok útočníka bude závažnejší, intenzívnejší ...). Pravidlo v praxi je približne toto: " <i> Posúdenie otázky, či tento predmet je spôsobilý zvýšiť intenzitu útoku proti telu, závisí okrem iného na jeho veľkosti, váhe, tvare, spôsobe jeho použitia, na vzdialenosti, na akú bol hodený a na sile pri tom použitej, ako aj na tom, proti ktorej časti tela bolo ním mierené, prípadne ktorá časť tela ním bola zasiahnutá"

A k tej spravodlivosti: tou možno rozumieť, že každý dostane približne to, čo si zaslúži, podľa všetkých pravidiel správania sa, ktoré sa na vec vzťahujú, pokiaľ tieto pravidlá nie sú vnútorne rozporné, nelogické a ak každé z nich podporuje stav spoločnosti, ktorá umožňuje každému čo najvyšší trvalo udržateľný štandard života. Takýto ideálny stav neexistuje, cieľom spravodlivosti je však snažiť sa mu približovať tak, ako je to možné (aj s vedomím, že tento stav nikdy nenastane). Nakoniec, väčšina dnešnej vedy stojí na infinitezimálnych počtoch, môže aj spravodlivosť mať takýto "limitný" základ
23.4.2021 - 17:47
+2

Urpiner16

 

Povedzte mi ako to idú vykompenzovať keď na to majú možno jeden zápas po takom haló i v rtvs.Oni vždy kompenzujú keď niečo výrazne pokazia a tuším že teraz v PP sa o to budú veľmi výrazne snažiť aby obrúsili tú neschopnosť i za DK.Preto očakávam nekompromisné posudzovanie zákrokov na PP strane a benevolentnejšie posudzovanie tak do stratena pískať MI budú len to čo bude nespochybniteľné.Ja im totiž za tie roky vidím do hláv ako rozmýšľajú a môžte si tu pisálkovať že to nie je tak ale tak to tu funguje mnoho sezón.
23.4.2021 - 18:14
+4

Tehelnepole

 

alebo si to vykompenzuje osobne Louis priamo s Hascakom az uz bude rozhodnute.
23.4.2021 - 18:16
+2

Bizzaremifo

 

Ty si myslíš, že mu to ostatní dovolia??
23.4.2021 - 21:13
+1

strojar

 

To, čo si napísal, je hlúposť ako voda v koši.
23.4.2021 - 18:45
+3

Urpiner16

 

A ešte niečo.Nezabudnite sa potom odbavovať že MI púšťajú všetko ako páni Big Brother,Franta Príklep a im podobní lebo toto bude prameniť z toho čo som vyššie popísal.
23.4.2021 - 18:23
+3

Big brother

 

Zas s tebou nesuhlasím. Čo majú čo rozhodcovia kompenzovat rozhodnutia disciplinárky? To je hlupost. Podobne si písal aj ohladom Pardavého a nič takého sa nedialo, že by mu rozhodcovia chceli niečo zratat.
23.4.2021 - 18:41
+2

darebak35

 

Vykompenzované to už je, Maslonka dnes hra tak už konečne prestaňte s tým lebo sa tvárite akoby cela táto séria visela na incidente Louis-Hascak
24.4.2021 - 9:27
+2

mitoO

 

gadzove: Vandali si zobrali na mušku vozidlá jedného z hlavných rozhodcov Daniela Konca staršieho a čiarového Lukáša Kaceja. Práve on si ráno našiel poškodené vozidlo a upovedomil svojho kolegu. „Zistil som to až ráno, z Michaloviec sme odchádzali po tme o desiatej večer. Ráno ma kontaktoval kolega Kacej, ktorý bol na druhom aute. Posielal mi fotky svojho auta, že má poškriabanú kapotu, tak nech si idem aj ja pozrieť svoje auto. Keď som si skontroloval ja to svoje, zistil som, že mám to isté,“ uviedol pre sport24.sk Daniel Konc starší, ktorý už na polícii podal trestné oznámenie.

„Auto bolo na stráženom parkovisku, kde nás na konci po zápase odprevádzal domáci usporiadateľ aj bezpečnostný manažér. Predok auta sme mali otočený smerom k plotu, tašky si dávame do zadných kufrov. Bola teda tma, nikto na nás nekričal, ani nás neurážal, takže sme nemali dôvod chodiť okolo auta a kontrolovať si ho, hlavne keď bol s nami spomínaný usporiadateľ,“ pokračoval vo vysvetľovaní pre sport24.sk rodák z Nitry a dlhoročný ostrieľaný arbiter.
23.4.2021 - 18:40
+7

MackoPu

 

To je ale nahodicka.
23.4.2021 - 19:47
+3

forwardPP

 

Úprimne, kde parkujú rozhodcovia to budú vedieť, ľudia z klubu. Takže za týmto počinom podľa mňa stojí niekto z klubu.
23.4.2021 - 22:23
+5

MaxSBA

 

https://hokej.cz/zkrat-patrika-bartosaka-hokejkou-nafackoval-souperi-a-sel-do-sprch/5056657?fbclid=IwAR2LxeyuYHJTrclEB2EAeW3Axcn0rh_tFEnoBZSJf_VZ1ZS_wIKy7p4-b8Y
23.4.2021 - 22:34
0

MaxSBA

 

tam mal našťastie plexi
23.4.2021 - 22:34
0

zasi

 

akosi sa nám rozmáha tento nešvár
23.4.2021 - 23:02
+4

strojar

 

https://www.youtube.com/watch?v=WOWxJ6yP_-I
24.4.2021 - 7:47
0

sumobb

 

Keď už hráči a rozhodcovia Louisa nepustili k Haščakovi, tak mu mal aspoň napluť chrachel do ksichtu-taký zelený z nosa natiahnutý. Alebo keď skončia seriu tak ho opluť pri podávaní rúk.
24.4.2021 - 15:54
0

Kamzík18

 

Je všeobecne známe že ľudia su sprostí ale ty si top blb...
24.4.2021 - 16:12
+3

sumobb

 

Kamzik-blb je ten tvoj Hasčak - hokejový kanál aj s tebou.
24.4.2021 - 17:32
+1

Kamzík18

 

No daj ešte niečo.. Uvoľni sa bo ti cievka v hlave praskne..
24.4.2021 - 17:39
+1

zasi

 

už mu praskla,tesne pred tým ako tu vykydal ten hnoj-
a zalialo mu to celý "modzog"
24.4.2021 - 17:56
+2

amaskiea BLOG

 

"modzoK"!
24.4.2021 - 18:04
0

zasi

 

Ď
24.4.2021 - 18:07
0

topska

 

Toto napise hokejista? Ty si strasny traged
24.4.2021 - 17:41
0

MackoPu

 

To je super, vyzltit, nech to tu mas ako tvoju vizitku.
24.4.2021 - 18:10
+1

topska

 

Chapes toto ze byvaly hokejista riesi priestupok hraca pluvanim do tvare??? Boa to su vzory toto
24.4.2021 - 18:21
0

MackoPu

 

Chapem.
24.4.2021 - 18:25
0

sumobb

 

A Hasčak ukázal aký priklad mladým hokejistom. Hokejkou cez krk je lepšie ako pluvanec do tváre. Toto by sa malo ukazovať v každom klube mladým hráčom že k tomuto sa hokejista nesmie nikdy znížiť. Moralisti.
24.4.2021 - 21:17
+2

amaskiea BLOG

 

Hej, mal im radšej ukázať, aký je chlap, a dať sa zmlátiť. Tak by sa chlapci už na začiatku dozvedeli dôležitú informáciu, že u nás je oveľa lepšie byť nadupaným polenom než šikovným produktívnym hokejistom.
25.4.2021 - 7:06
0

sumobb

 

Amask-ze ho ešte obhajuješ aj s Topskom. Rozmýšľam čim sa môže viac ponížit hokejista a sú len dve veci-zameraný uder hokejkou a pluvanec do ksichtu. A toto by hokejista nemal nikdy urobiť, Valabik mà pravdu. A čo horšie-nebol za to ani potrestaný, tak to je už nonsen. Hasčak v očiach každého hokejistu klesol na dno aj keď to žiadny verejne nepovie. Zažil som to len 2x v živote. Raz v doraste a v dospelosti na treningu sa Vávra s Dzurakom mlatili po PRILBACH ale do ksichtu si to nik z nich nedovolil. Taky slaboch bol hadam len co si pamätám POTKAN zo zvolena /starý /že sa schovával za hračov keď vždy niečo vyprovokoval. Bruno Mráz zo Zvolena udrel rozhodcu, ale nie hokejkou!! Haščak bude mať na toto do konca života výčitky a najradsej by to vymazal, ale to už nejde. Keby prijal sám trest a isiel si sadnúť na trestnú alebo skončil v zapase, tak by to bolo pre jeho vlastné svedomie lepšie ako pokračovať v hre. Takto to bude mať vždy pred očami, že čo urobil. A bagatelizovať to môže len laik.
25.4.2021 - 7:47
+1

Chamois13c

 

Mal by skoncit s hokejom uplne aby si bol ty spokojny
25.4.2021 - 8:41
+1

Factor

 

: no tak dnes to ukončiť a hotovo !!!
24.4.2021 - 16:11
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Rögle vyhralo tretí duel finále SHL nad Växjö 5:1, v sérii stráca 1:2

Hokejisti Rögle zvíťazili vo štvrtkovom treťom finále play off najvyššej švédskej súťaže doma nad Växjö 5:1. V sérii znížili stav na 1:2 na zápasy, štvrté finále je na programe o dva dni opäť na ľade Rögle.
včera o 22:27 - TASR

Nóri prehrali v prípravnom zápase v Dánsku 0:4

Hokejisti Nórska prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred MS v Dánsku 0:4. výsledok: Dánsko - Nórsko 4:0 (0:0, 0:0, 4:0) Góly: 43. a 47. Olesen, 56. Lauridsen, 60. Storm
včera o 21:24 - TASR

Rangers dostali za vyjadrenia na adresu Parrosa pokutu 250.000 dolárov

Klub hokejovej NHL New York Rangers dostal pokutu 250. 000 dolárov. Musí ju zaplatiť za vyjadrenia na adresu šéfa oddelenia hráčskej bezpečnosti Georgea Parrosa. Newyorčania vyjadrili nespokojnosť, že Wilson obišiel bez dištancu, rozhodnutie považujú za zanedbanie povinnosti a Parrosa označili za nespôsobilého vykonávať svoj post. Vyslúžili si 50-krát vyššiu pokutu než Wilson a podľa agentúry AP ide o najvyšší peňažný trest, aký klub dostal za verejné vyhlásenie, v histórii ligy.
včera o 19:27 - TASR

Bertuzzi z Detroitu absolvoval operáciu chrbta

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi z tímu Detroit Red Wings podstúpil operáciu chrbta. Zotaviť by sa mal do začiatku novej sezóny NHL. Dvadsaťšesťročný útočník sa naposledy objavil na ľade 30. januára.
včera o 12:36 - TASR

Gostisbehere dostal za zákrok na Friedmana dvojzápasový trest

Obranca Philadelphie Flyers Shayne Gostisbehere dostal od vedenia hokejovej NHL trest na dva zápasy a prišiel o 77.586 dolárov z platu. Gostisbehere nešetrne narazil v noci na stredu v domácom dueli s Pittsburghom (3:7) na mantinel obrancu Penguins Marka Friedmana. V zápase si odsedel len menší trest za krosček.
včera o 10:08 - TASR

Vo vedení Rangers nastalo zemetrasenie, prvým mužom sa stal Drury

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers ukončil v stredu spoluprácu s prezidentom Johnom Davidsonom a generálnym manažérom Jeffom Gortonom. Obe pozície po nich preberie bývalý kapitán tímu Chris Drury. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 10:05 - TASR

Wolfsburg – Eisbären Berlín 1:4 vo finále play off nemeckej ligy

V druhom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Eisbären Berlín na ľade Wolfsburgu 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1.
5.5.2021 21:48 - TASR

Servette Ženeva – Zug 1:2 vo finále play off švajčiarskej ligy

V druhom zápase finále play off švajčiarskej ligy zvíťazili hokejisti Zugu v Ženeve 2:1 a v sérii vedú už 2:0.
5.5.2021 21:24 - TASR

IFK Helsinki – Tappara Tampere 7:1 vo fínskej lige

V súboji o 3.miesto v play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči IFK Helsinki nad Tapparou Tampere 7:1.
5.5.2021 19:53 - TASR

Kapitán Ruska Šipačov nebude štartovať na šampionáte pre zranenie

Vadim Šipačov neposilní ruskú hokejovú reprezentáciu na MS v Rige (21. mája - 6. júna). Podľa informácií Ruskej hokejovej federácie opustil kapitán Ruska prípravný kemp v Novgorsku pre zranenie v hornej časti tela. Tridsaťštyriročný útočník sa podľa informácií nestihne vyliečiť do začiatku šampionátu, preto na ňom bude Rusov viesť v pozícii kapitána Jegor Jakovlev.
5.5.2021 18:25 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov