Diskusia: Michalovce odohrajú dva zápasy bez divákov
Klub hokejovej Tipos extraligy HK Dukla Ingema Michalovce odohrá najbližšie dva zápasy pred prázdnym hľadiskom. Trest mu udelila Disciplinárna komisia Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) za sériu incidentov v zápase 29. kola súťaže medzi Michalovcami a HK Spišská Nová Ves.
Podľa dostupných materiálov sa mali oba kluby dopustiť výtržností a fyzického napadnutia počas schádzania z ľadovej plochy. Domáci klub navyše ako organizátor stretnutia porušili povinnosti organizátora športového podujatia.
Hlavný kustód Michaloviec Marek Jenčík dostal za pokus o fyzický atak smerom k hráčom súpera finančnú pokutu vo výške 100 eur a zákaz činnosti na 6 zápasov. S druhým kustódom Michalovce rozviazali kontrakt, preto sa už DK SZĽH jeho prípadom nezaoberala.
Klub zo Spiša dostal za výtržnosti pokutu 300 eur. Jeho hráč Matthew Petgrave za nešportové správanie trest zákazu činnosti na jeden zápas.
DK SZĽH informovala na svojej oficiálnej stránke, že rasové urážky zo strany usporiadateľskej služby, členov tímov či činovníkov zápasu preukázané neboli. Prišli z hľadiska od organizátorom neidentifikovaných divákov.
Zákaz činnosti na jeden zápas a pokutu 200 eur dostal aj hráč Spišskej Novej Vsi Arvin Atwal. V súboji 30. kola súťaže proti Dukle Trenčín sa dopustil fyzického napádania rozhodcu tým, že do neho strčil a prekážal mu v plnení povinností.
- frantapriklep
- Vyhodili nesprávneho kustóda
- 20.1.2022 - 21:27
- +71
- Gargamel123
- aj: v repre
- 20.1.2022 - 23:59
- +1
- Adrumko
- tak v repre si snad uz neskrtne chalanko...ale bohvie ake ma kde znamosti, lebo mi hlava nebere aby taky retardik bol sucastou reprezentacie
- 21.1.2022 - 6:21
- +26
- Breadman
- Pokuta 100€ 🤣
- 20.1.2022 - 21:32
- +49
- NRfan
- Nad tymto rozum zostane stat.
- 21.1.2022 - 7:13
- +3
- Yuro81
- 1 0 0 0: Vážená DK SZĽH číslovka tisíc sa píše s tromi nulami. Pokiaľ nechcete byť celej krajine na smiech tak si aktualizujte cenníček lebo za stovku dať niekomu na búdku "to sa oplatí".
Vážení rozhodcovia, namiesto toho že sa cápete na hráčov ktorí si idú dať férovku 1:1 si urobte poriadok si blbečkom čo si z vás robí dobrý deň a odmieta odísť z ľadu.
- 21.1.2022 - 10:34
- +5
- RebeccaBlack
- slovami klasika: "za 100 eur sa to oplati, bit do supera"
- 21.1.2022 - 13:50
- 0
- Mato-Mi
- Rasizmus zo strany nasej striedacky preukazany nebol. Som zvedavy, ci sa Rapac ospravedlni.
Dva zapasy bez divakov, cize telka to isti. Skoda. - 20.1.2022 - 21:37
- +9
- milmikus
- Za co sa ma ospravedlnovat.Ty si fakt osobnost.
Aj si vobec cital co Rici povedal.
V zapase v Spisskej nie v zapase u vas.
Ty ho musis mat riadne v zuboch.
- 20.1.2022 - 21:52
- +19
- Mato-Mi
- Mne je Rapac tak ukradnuty, ako aj ty, naozaj. Mozno by sa mali ospravedlnit aj poniektori diskutujuci, ktori odsudili Jencika za rasizmus.
Ale viem, to sa tu nenosi. - 20.1.2022 - 21:58
- +11
- milmikus
- Odpoved mimo.Poprosim ta kde Rici povedal ze bol rasizmus v zapase u vas zo striedacky?
Dakujem za odpoved - 20.1.2022 - 22:00
- +2
- Mato-Mi
- “Aj na základe zápisu delegáta po včerajšom stretnutí kde je uvedené verbálne a fyzické napadnutie , ďalej rasistické napadnutie zo strany členov realizačného tímu domáceho klubu a usporiadateľskou službou sme sa rozhodli celú situáciu posunúť nášmu klubovému právnikovi, po preštudovaní celej situácie zvážime právne kroky voči vybraným osobám“.
Tu mas oficialne vyhlasenie vasho klubu(teda aspon si myslim, ze si so Spisskej). Prezidentom klubu je Rapac? - 20.1.2022 - 22:14
- +7
- milmikus
- Ty si tak hlupy alebo sa len tvaris hlupo.
To je citovana sprava delegata zapasu.
Tu mas vyjadrenie Rapaca:
V domácom zápase som po druhej tretine upozornil rozhodcov, že z michalovskej striedačky zaznievalo niekoľkokrát vyjadrenie k Arvinovi Atwalovi, že je opica. Povedali mi, že čiarový rozhodca niečo počul, ale nemajú žiaden dôkaz, alebo niečo v tom zmysle.
Podľa neho napätie eskalovalo práve pre zlé rozhodovanie, keď sa netrestali fauly všeobecne i konkrétne na Matta Petgrava. Hráč bol z toho frustrovaný, začal komunikovať s rozhodcami, a tým akoby zapálil rozbušku i do hľadiska. „Prinieslo to nadávky do negrov a opíc, ktoré sú zachytené i na videu, ktoré pridala extraliga. Myslím si, že pokiaľ by sa spomenuté veci vyriešili už skôr, nič také by sa nestalo.“
- 20.1.2022 - 22:18
- +21
- Mato-Mi
- Hlupak si zrejme ty. Ja som citoval oficialne vyjadrenie klubu SNV, ktore spravili po zapase u nas. Okrem ineho tvrdili, ze k rasizmu zo strany nasej striedacky prislo uz v zapase V SNV a ze v zapase u nas sa to opat zopakovalo. A DK tvrdi, ze to nebolo preukazane, cize SNV neuniesla dokazne bremeno.
- 21.1.2022 - 5:49
- +3
- Ivo
- To ze to nebolo dokazane neznamena ze k tomu nedoslo...len nie je dokaz...ano tym padom je nevinny oficialne...ale ci to na 100% neurobil to nemozes vediet a ani nikto z nas...v kazdom pripade ta mela nezacala len tak....
- 21.1.2022 - 6:31
- +18
- Mato-Mi
- Tak ale v pravnom state to funguje tak, ze kym ti nepreukazu vinu, tak si nevinny.
Ako to cele vzniklo neviem ani ja, ani ty, ani 99,99% HP komunity, ale urazok a odsudeni tu padlo neurekom.
Ja by som poradil klubu HK SNV, aby podali trestne oznamenie, pripadne civilnu zalobu. Tam si mozu ako svedkov predvolat celu striedacku svojich hracov, ktori mozu tvrdit, ze nasa striedacka 40 minut hrubo a rasisticky urazala hracov.
Inak to je stale tvrdenie proti tvrdeniu. - 21.1.2022 - 7:02
- +3
- rasticek
- Tak ale v pravnom state to funguje tak, ze kym ti nepreukazu vinu, tak si nevinny.: Presne. A bodka, ďalej by som to ani nerozvádzal
- 21.1.2022 - 8:34
- +3
- babel
- je slovensko, právny štát?
- 21.1.2022 - 9:50
- +3
- Gargamel123
- nie: je
- 21.1.2022 - 9:56
- +4
- patkof
- Jencikovy ospravedlnenie a za čo ?😂 jemu tak po pysku dať teľa obyčajne to je
- 21.1.2022 - 8:54
- +7
- MartinDetroit
- ladvinka, bermudy, ideš na Maledivy? Nie, krájať banán na zimák...
- 21.1.2022 - 20:13
- 0
- pupo
- Na Twitteri tvrdil že to bol rasizmus najtvrdšieho zrna. Nejdem obhajovať Mi ale stačí si prečítať tu diskusiu a tam sa jasne bavili o zápase v Mi
- 21.1.2022 - 9:20
- +4
- fakir
- Tak si dajme tipovačku kto bude ďalší klub,Trenčín,Spišska a kto? Ja tipujem Zvolen a samozrejme domáci za nič nemôžu,nemohli ani nebudú môcť 😜
- 21.1.2022 - 2:27
- +3
- m4tuss7
- Takže zajtra bez Atwala aj bez Petgrave-a?
- 20.1.2022 - 21:39
- +2
- duri
- Tak Atwal nehral už proti LM.
- 20.1.2022 - 21:40
- +2
- m4tuss7
- Myslím, že to bolo kvôli tým osobným trestom so zápasu proti Trenčínu
- 20.1.2022 - 22:27
- +1
- Marchand63
- Hrac za fakera 200€ a Jencik za fyzicke napadnutie 100€?
Najblizsie ho treba zbit ako zito, za stovku sa to oplati. - 20.1.2022 - 21:42
- +88
- Marchand63
- 300 a 100 samozrejme.
- 20.1.2022 - 21:43
- +3
- XxMartinxX
- Za pokus
- 20.1.2022 - 21:55
- +2
- Marchand63
- Cize vina sa preukazala, ak ma Satan gule a nenecha sa ucicikat Kohutom, tak k repre uz ten mentalny atlet pricuchne, len ked po nejakom pripravnom zapase v MI bude po nich cistit hajzle.
- 20.1.2022 - 21:58
- +28
- XxMartinxX
- Áno preukázala dostal 100 eur pukutu a 6 zápasov nesmie vykovat činnosť a čo sa týka repre adresuj to priamo Šatanovi
- 20.1.2022 - 22:07
- +2
- Marchand63
- Podla videneho dost nizky trest, asi sa prihliadalo na mentalny stav.
- 20.1.2022 - 22:12
- +38
- Breadman
- Nechceli debilkovi prilis nalozit.
- 20.1.2022 - 22:26
- +20
- MartinDetroit
-
- 21.1.2022 - 20:13
- 0
- tn
- Ahoj Matko. Ako? Tych osloveni na "pana" mentala jencika tu je teda dost. Pises si to, alebo si zapamatas ako mas koho oslovovat?
- 21.1.2022 - 8:30
- +1
- Nixon
- Si mi to zobraz z klavesnice, este som ani nedocital clanok a uz som myslel na isteho byvaleho hraca ktory je strojcom tohto vyroku … mimochodom hral za MI na konci kariery, potom bol na striedacke, este sa realizuje v klube? Mozno ich niecomu priucil a tak si asi zratali 2+2, vyhodnotili nasledky a zistili, ze za 100ku sa to oplati tak preco by trosku neokorenili hokej 🤣
- 21.1.2022 - 8:24
- 0
- Mato-Mi
- Sechny momentalne posobi ako trener v Trebisove.
- 21.1.2022 - 8:30
- +1
- Marchand63
- A Atwall za strcenie do rozhodcu mohol kludne aj 10 zapasov dostat,
- 20.1.2022 - 21:45
- +10
- M4K3R
- Ale strkanie ? Dával mu ruky dole bo ho držal
- 20.1.2022 - 23:49
- +2
- Marchand63
- Zabudol som, ze to je najprijemnejsi clovek akeho kedy Rapac v zivote spoznal.
- 20.1.2022 - 23:58
- +2
- johnyy
- sorry ale Rapac ho pozna osobne, su v dennodennom kontakte. Z Atwala ide mega pozitivna energia pri kazdom rozhovore ktory poskytuje, usmiaty od ucha k uchu. To ze clovek v emociach reaguje podrazdene z neho nerobi zleho cloveka. Navyse Atwal nema problem zhodit rukavice co robia hokejisti z velkej casti aj pre tim (nakopnut spoluhracov), nie kazdy ma gule zastat si spoluhraca.
Podla jednej situacie odsudzujes hraca ako keby ublizil niekomu s nasledkami do konca zivota. Prepac ale clovek by mal zit s urcitym nadhladom na zivot a s pochopenim, nie vsetko co sa stane brat vazne. - 21.1.2022 - 8:34
- +5
- Marchand63
- Ale toto iste sa moze uplatnovat aj na Jencika, co si vypisal o Atwalovi.
- 21.1.2022 - 9:36
- +1
- bigi
- Mohlo by sa keby to u neho bolo ojedinele..
- 21.1.2022 - 10:13
- +3
- M4K3R
- Uplne porovnatelne situacie.... pocas zapasu v momente ked sa schyluje k bitke a super stoji pripraveny , akurat rozhodca tomu brani vs. po konci zapasu, po vyhratom zapase pre MI, pri odchode do satni kustod a hrac + slovne prestrelky...to iste však?
- 21.1.2022 - 10:32
- +1
- Marchand63
- V tej Spisskej ste troska natvrdli a zaslepeni. Jencik moze byt vo svojej partii prijemny, napomocny chalan, len v krizovych situaciach mu drbne v bedni, detto ako Atwal.
- 21.1.2022 - 11:57
- +5
- wilkinson22
- Je tu 10 príspevkov od Spisiakov, a z toho je asi 1,5 príspevku čo sa týka tejto témy hlavne že my sme zaslepeni natvrdli 🙄
- 21.1.2022 - 15:55
- 0
- FP-Tommynko
- velmi zle vy/doriesene...za 100€ sa to oplatí!/Šechný mal podobný výrok/
V minulosti podobna situacia mladý Mráz a Lauff ak sa nemýlim... - 20.1.2022 - 21:47
- +15
- omen
- tak nemyslim, ze Mrazovi sa to oplatilo
- 20.1.2022 - 22:21
- +3
- Athotis
- Keď už pred sezónou vieš že je tvoja posledná , tak asi aj hej
- 20.1.2022 - 22:30
- +4
- omen
- fakt? v com, resp. preco sa mu to oplatilo?
- 20.1.2022 - 22:40
- +3
- milmikus
- Tak tie tresty su fakt vysmech.Jencik opakovane napada supera a dostane 100 eur pokutu.
Ten sa musi dnes smiat od ucha k uchu. - 20.1.2022 - 21:53
- +15
- Flak108
- Po opakovanom extempore dostať 100€ pokutu. Z toho srsi rešpekt na siroko ďaleko..
- 20.1.2022 - 21:54
- +41
- jozino
- Kustod vystrajal, tak trest dostali fans
Hraci SNV ani raz espomenuli nejake narazky z hladiska - 20.1.2022 - 21:59
- +6
- Mato-Mi
- Petgrave tvrdil, ze k rasistickym urazkam doslo od jedneho fanusika z tribuny nad striedackou.
- 20.1.2022 - 22:07
- +7
- jozino
- to uz neviem, ja som len z tych prvych vyjadreni cital, ze"opakovane zo striedacky a funkcionarov". Kazdopadne mi je MI fanusikov luto.
- 20.1.2022 - 22:40
- +2
- Mato-Mi
- Na stadione bolo v case zapasu cca 500-600 divakov, nech je z toho 10 ludi vulgarnych a ty na nas vsetkych povies, ze sme vsetci debili.
Kolektivna vina je zla logika. - 21.1.2022 - 7:04
- +5
- BlooD
- Predpokladam ze ti 10 boli naliaty pivom ako hovado.
Ak to prerasta az do poticky pred zimakom.
Davno mali byt dotycny vykazany zo stadiona bezpecnostnou sluzbou.
Kazdy sa len prizeral.
Tak kluby chcu aby chodilo na zimak.co najviac ludi...rodin
Kto tam vezme svoje deti?
- 21.1.2022 - 7:17
- 0
- Mato-Mi
- V nedelnom zapase proti LM bolo na stadione tolko deti, ze mi to az hlava nebrala. Pobehovali hore dole, podla mna tie deti nevnimaju tie suvislosti, ani ci je niekto napity. Oni sa hraju a nahanaju s rovesnikmi
Ale k veci. Neviem, ci boli opiti, chodili rovno, netackali sa.
To hovorim o ludoch, ktori sa zapojili do slovnej prestrelky po zapase priamo na stadione.
Ti, co sa sli bit po zapase do satne, z mojich info viem, ze boli 2, slovom dvaja.
Kultura na stadionoch sa zlepsila, vidiet to aj na tom, ze chodi vela rodin s detmi, ale jedno, comu sa neda zabranit, su prejavy primitivizmu od jednotlivcov.
Rodiny s detmi mozno ale vyhana z tribun klub, ktory zvysil vstupne za dva roky o 100%- - 21.1.2022 - 7:24
- +2
- BlooD
- Nemyslel tie 5 rocne ale dieta je aj 12 13 14 rocny chlapec.
Tiez by ti nebolo prijemne keby tam sedis s takym chlapcom a par miest od teba su takito jedinci.
Hej Mato zlepsilo ale vdaka tomu ze sa na tieto chyby poukazuje a tresta.
Budme radi ze to nevyzera ako na futbale .. - 21.1.2022 - 7:41
- 0
- Mato-Mi
- No tak ale 12,13,14 rocni chlapci, uz nie su vo veku, kedy by sami nepouzivali nadavky. Niektori ziaci uz v tomto veku fajcili cigarety, za nasich cias.
Urcite mi nie su prijemne nadavky, ked su nezmyselne podane. Ja osobne viem ocenit dobru nadavku, ak je podana inteligentne. - 21.1.2022 - 7:50
- 0
- BlooD
- Mas pravdu.
Ale su aj slusny .
A to je jedno aky klub.
Tieto veci proste do spolocnosti nepatria.
Kazdy si obcas zanadava ale proste cely zapas robit cirkus...sluzba ich mala vyviest a bol by pokoj - 21.1.2022 - 8:20
- +1
- Mato-Mi
- Napisem moj postreh z tohto zapasu, lebo sedavam presne medzi striedackami. Vobec sa nejednalo o pokrikovanie na hracov pocas celeho zapasu. Islo o jedneho pana nad striedackou hosti, ktory si s Petgraveom vymienal pozdravy. Najviac sa situacia vyhrotila po zapase, kedy doslo ku konfliktu a vtedy sa ludia nahrnuli na plexisklo a dochadzalo k nadavkam, ktore boli zachytene. Ja z mojho miesta som nezachytil, aby niekto krical rasisticke pokriky pocas celeho zapasu ako pises.
- 21.1.2022 - 8:33
- +1
- Nixon
- Boze Mato, chapem, ze jeto tvoj klub ale az tak ho obhajujes, ze sa zamotavas do toho celeho. To ze spomenul ozranov, neznamena, ze vsetci na stadione nevedeli chodit rovno. Proste len narazal na kulturu na stadione. Uz prestan tak jednostranne obhajovat vsetko co sa tyka MI klubu. Ten problem s vulgarnostou nie je len u Vas. Ked idem na hokej s polovickou tak casto je znechutena, ze na hokeji pocuje ako sa nadava a aky maju slovnik. Vadi jej to aj ked super ma ist na trestnu a z nasho fanklubu vykrikuju vypadni. A ma pravdu. To, ze sa spominaju deti je normalna vec, nemusis si pred tym hned vybavovat deti v perinke. Ako napisal Blood vyzsie, deti su aj pubertiaci a keby sa prostredie okolo nich spravalo lepsie, bez nadavok, nasilia tak ver tomu, ze aj oni toto menej robia lebo oni robia to co vidia kolo seba, vyrastaju na tom a cim viac toho kolo seba vidia tym viac sa im to zda normalne. Aj preto sa verejne odsudzuje rasizmus, hrubost, nasilie, aby sa tomu predislo, aby toho bolo menej. Chapenzi??? A preto to tak hlasa aj svk zväz, ine organizacie a pod. Robia kvoli tomu osvetu … a vysledok? Uz nelietaju piva na lad, striedacku a pod. …. Urcite sme sa niekde posunuli ale stale je co vylepsovat.
- 21.1.2022 - 8:40
- +5
- Mato-Mi
- Ale ved ja nepopieram, ze primitivi nechodia k nam na hokej. Dokonca aj ozrani a alkoholici. Aj nadavky padaju. Toto ja absolutne nepopieram. Ja sam odsudzujem rasizmus a primitivizmus na stadionoch. Zrejme sa nechapeme, ale neobhajujem bezhlavo vsetko, co nas klub robi.
Najhorsi pocit, ktory som v zivote zazil, je pocit krivdy. Preto tu komunikujem a obhajujem, lebo mi vadi, ze zopar ludi tu hadze vsetkych fanusikov do jedneho vreca.
Cize aby som to zhrnul, vadi mi to, ze kvoli par fanusikom sa tu dvihla vlna hejtu na vsetkych. - 21.1.2022 - 8:54
- +1
- Nixon
- Jasne, chapem. Obhajuj kolko chces, robis to slusne a citat po tebe mi nerobi ziadny problem
- 21.1.2022 - 9:14
- +1
- jozino
- Preto mi ih je luto, lebo Jencik na videu ocividne nepricetny, drzia ho 3 MI hraci, riesenie je, ze vyhodia ineho kustoda a nepustia ludi na zimak
Ak tam bolo nevhodne spravanie aj druheho kustoda, tak OK, len nikde to nie je vidiet. Skor mi to pripada zo strany MI klubu taky alibizmus, ze jedneho vyhodili a jedno ktoreho..
Ak aj boli na stadione nejaki fans, ktori sa pustali do potycok, ci boli rasisticki, tak treba potrestat danych jednotlivcom. Preo kvoli napr 4 hulvatom nemoze prist na hokej zvysnych 1000 ludi? Preco napriklad ludia z opacnej tribuny apod? Cele riesenie tejto kauzy je fiasko a nema kusok logiky. Obycajny alibizmus, dali trest, aj ked je na hlau, hlavne, ze nieco urobili. - 21.1.2022 - 8:52
- +5
- Mato-Mi
- Suhlasim, ze treba potrestat vinnikov. Ale kedze asi na to niet nejakych technickych, ci personalnych moznosti, tak budeme musiet trpiet aj hulvatov na stadione. S tou tribunou nesuhlasim, lebo sedim na tej inkriminovanej tribune a cela nasa partia je slusna, nikto sa nikdy nejak neprevinil voci superovi, ani proti pravidlam.
Treba zaviest kamerove systemy na tribuny, listky len na meno, len tak sa zabrani podobnym incidentom.
Lebo ludia, ktori sa previnili na tribune, nie su nijak potrestani a kludne mozu na hokej chodit aj nadalej. - 21.1.2022 - 8:59
- 0
- BlooD
- Preto sa mali hned vyviest von k policajtom a vedelo by sa bez problemov vsetko..
- 21.1.2022 - 9:15
- +1
- Mato-Mi
- V zapase proti LM siel "fanusik" k trestnej lavici hosti, ked na nej sedel hrac a nieco po nom krical. SBS si pre neho prisla a vyviedla ho zo stadiona. Tak by to malo fungovat.
- 21.1.2022 - 10:13
- 0
- Siny29
- Len pre zaujimavost😀 bolo to “gadžo doma ši?” Potom ako drbol hokejkou po trestnej😀
- 21.1.2022 - 10:31
- +4
- Radovan123
-
- 21.1.2022 - 10:34
- 0
- Mato-Mi
- Je absolutne jedno, co mu povedal, nemal tam co ist. Ten, co to vykrikoval, tiez nebol doma, krical na zahranicneho hraca tusim, cize mu nic nerozumel. Cize cele jeho konanie bolo zbytocne a ubohe.
- 21.1.2022 - 10:35
- 0
- Siny29
- Nie nie bol to slovak 😀samozrejme s tym co pises suhlasim, ja len tak na odlahcenie
- 21.1.2022 - 10:46
- +1
- BlooD
- Ved ano a to sa nestalo. Prrto ine riesenie ako kolektivny trest ani nebolo lebo nik nevie co to boli za cloveka...zlyhala sbs a bohuzial doplatia na to vsetci
- 21.1.2022 - 11:50
- +1
- bigi
- Inac ked zlyhala sbs tak to je chyba organizatora (michaloviec) cize trest nie je pre par individui ale za zlyhanie organizatora. Cize je potrestany organizator
- 21.1.2022 - 13:38
- +1
- jozino
- S tou tribunou som to nemyslel tak, tze cela tribuna je zla kde sa to odohralo, prave naopak, z celeho zimaku tam bolo niekolko hulvatov a zvysok, dajme tomu 1000 ludi je potrestanych zbytocne. Ostatni s tym nemali nic spolocne, uz toboz nie ludia z druhej tribuny. Tak som to myslel.
- 21.1.2022 - 14:25
- +1
- Mato-Mi
- Ok
- 21.1.2022 - 14:28
- 0
- FP-rivaldo7
- platnost trestov je od zajtra ?
- 20.1.2022 - 22:01
- 0
- doc.koniferum
- a hlavne stredo alebo východoeurópskeho času?
- 20.1.2022 - 22:22
- +2
- Dzunkes
- za masera dostanu trest fanuskovia 🤔🤣 ta pokuta 100€ co Ti ja vim tiez vysmech
- 20.1.2022 - 22:25
- +8
- Dzunkes
- *kustoda samozrejme
- 20.1.2022 - 22:27
- 0
- riskohrasko1
- Ved dostal aj 6z že nemôže byť na striedačke
- 20.1.2022 - 22:32
- +2
- ErikHKM
- On by na tej striedačke nemal byt už nikdy už sa to snim bude niesť v každom zápase čo vstúpi na striedačku a popritom je to len figúrka ktorú by Michalovce nahradili
Cize ked už dostal stop 6z pokutu 100€ tak klub mu mal pribaliť este aj výpoveď ako dal aj tomu druhému
- 21.1.2022 - 6:30
- +10
- Marchand63
- Za fanusikov dostal trest klub a to 3000€ plus dva zapasy bez divakov.
- 20.1.2022 - 23:01
- 0
- fanpp
- No zápas SNV Michalovce si nenechám ujsť, Spišaci by mohli ukázať svoj temperament a majstrovi ladvinkovi to spocitat😀
- 20.1.2022 - 22:43
- +3
- Fanúšik
- Smiešne celé
- 20.1.2022 - 22:44
- 0
- lišiak1
- cakam na ospravedlnenie od rapaca, prokopa, dennika sme, dennik n, topky, pravda, novy cas, aktuality, a mnoho dalsich, ale co to pisem, to je vlastne bulvar a od nich sa ospravedlnenia nedockam pretoze oni klamu nonstop
ale potesilo by ospravedlnenie od televiznych stanic ako su markiza, joj, stv a ta3.
ale co to pisem, od nich cakat ospravedlnenie?
asi pozeram vela scifi
- 20.1.2022 - 23:01
- +2
- Radovan123
- Dennik N si napisal iba z pricípu?
- 20.1.2022 - 23:05
- +10
- lišiak1
- bulvar ako bulvar, to ze ty na nich nedas dopustit je tvoja vec
ale aj oni sa pripojili k fake news o rasizme u jencika takze nechybaju na tom zozname. - 20.1.2022 - 23:09
- +1
- Marchand63
- Fabulujes ako stale: https://dennikn.sk/minuta/2681166/?ref=list
- 20.1.2022 - 23:16
- +12
- lišiak1
- len si potvrdil o com som pisal.
klamstvo nr 1. ze jencik vybehol na hracov snv a oni sa len vraj branili
a pritom to zacali oni.
urazanie hracov od nasich ladarov a usporiadatelov bolo takisto vycucane z prsta.
ze vraj uz v ich predoslom zapase upozornovali na rasizmus.
kde aky rasizmus?
odkedy chodim na hokej tak som este nikdy na nasom stadione nepocul nic rasisticke.
takze clanok plny fake news, ale chapem, ty si jeden z tych ktore na to naletel tak si stale ides tu svoju pesnicku.
inkvizicia na hp si chybu neprizna ani keby neviem co bolo - 20.1.2022 - 23:34
- +1
- Gargamel123
- naco: provokujes
- 20.1.2022 - 23:49
- +16
- Marchand63
- Máte pripomienku alebo ste našli chybu? Prosíme, napíšte na pripomienky@dennikn.sk
- 20.1.2022 - 23:54
- +4
- milmikus
- Cize sme vsetci hluchi a neger,cigan,opica co tam vrieskate na zimaku spisska s tipos extraligou do videa vlozila.
Branit klub je jedna vec ale byt tupec ktory neprizna hole fakty druha.
S vami dvoma nema ziaden zmysel viest konstruktivnu diskusiu.
Za branou vsetci slusne fandili a hraci Spisskej nemali co
robit tak si vsetco vycucali z prsta.
A obhajovat Jencika to je ceresnicka😆 - 21.1.2022 - 6:49
- +19
- Mato-Mi
- Jediny, kto tu nechce prijat fakty si ty. Nikto nespochybnuje nadavky, ktore odzneli z tribuny, nikto nespochybnuje incident, ktory sa odohral medzi striedackami, nikto nespochybnuje to, ze sa Jencik zachoval neprofesionalne, rovnako ani dalsi kustod, rovnako ako Petgrave, Rapac, plus dalsi hrac, ktory znemoznil tocenie incidentu kameramanovi.
Tieto veci su ujasnene.
Padlo obvinenie, ze nasa striedacka v oboch vzajomnych zapasoch, v jednom dokonca celych 40 minut rasisitcky urazala hracov SNV. A tu je ta pochybnost.
- 21.1.2022 - 7:08
- +1
- milmikus
- To fakt s vami nema cenu.Koncim🙏🏻
- 21.1.2022 - 8:45
- +3
- Mato-Mi
- Chvalabohu, dufam, ze koncis s celym klubom a uz sa k nam nebudes vyjadrovat. Dakujem
- 21.1.2022 - 8:50
- +2
- Radovan123
- Ďakujeme:
- 21.1.2022 - 9:12
- +2
- Nixon
- V inych ligach rozhodca prerusi zapas pokial sa situacia neukludni alebo rovno cely a nasledne kontumacia. Tu ides zas obhajovat …..🙈
- 21.1.2022 - 8:50
- +1
- Nixon
- Nie ze si len sprosty, este si aj hluchy a slepy …. Ako take individum ako ty moze vobec sledovat hokej
- 21.1.2022 - 8:48
- 0
- strojar
- Čakaj.
Na druhej strane zrejme nikto tu neočakáva, že raz dostaneš rozum.
Ja určite nie. - 21.1.2022 - 6:58
- +3
- Endrewko
- Podla mna este mozu byt radi ze obisli s 2ma zapasmi. Nejdeme sa tu bavit o tom ci rasizmus bol alebo nebol zo striedacky MI, ale na videu je jasne pocut niekolkokrat ako divaci kricali n-word, cigan...
- 20.1.2022 - 23:35
- +4
- lišiak1
- v martine na nas cely stadion krical ciganska banda, tym by teda mali zavriet stadion az do konca storocia
- 20.1.2022 - 23:43
- 0
- Captain
- Teba by mali zavrieť do levoče
- 20.1.2022 - 23:54
- +29
- Nixon
- Co mate vsetci s tou levocou? Tam uz 10tky rokov nie je to na co poukazujes.
- 21.1.2022 - 8:51
- 0
- wilkinson22
- Ale je a je pekne zrekonštruovaná
- 21.1.2022 - 9:17
- +3
- Endrewko
- Sam vies, ze dost zalezi na kontexte. Slovo cigan sa uz u nas nejak moc rasisticky neberie, hlavne sa pokrikuje aj na timy kde casto ani nemusi byt pocernejsi hrac...
Tu bola situacia ina... celkom jasne tie pokriky boli zamerane na konkretnych 2 hracov tmavsej pleti a v kombinacii s tym druhym slovickom na N bolo uplne jasne ze to bolo rasisticky orientovane...
Kazdopadne je rozdiel pokrikovat "cigani" na tim ktory hra spinavo ako na 2 konkretnych hracov tmavej pleti. - 21.1.2022 - 0:32
- +4
- Azrael
- A to akoze zajtra v Michalovciach hrame bez divakov? A mal bic vyjazd? Me chcece teraz navečar najebac?
- 20.1.2022 - 23:47
- +9
- fagaf
- Pric do Novejši.
- 21.1.2022 - 1:10
- 0
- FP-rivaldo7
- asi tak...
- 21.1.2022 - 3:08
- 0
- Nixon
- Treba sa spytat ci to plati na hostujuci fanklub ak ohlasi vyjazd 😁 to by bola sranda keby tam nik nebol len fanklub supera 😉
- 21.1.2022 - 8:53
- +1
- M4K3R
- Zajtra Chatrnucha do 2.obrany prosím
- 20.1.2022 - 23:53
- 0
- richardd6
- Veď jeho rozohrávka je mizerná ako cesankova obaja 7 obrancovia sú
- 21.1.2022 - 7:15
- +1
- M4K3R
- No tak skus to vyskladat bez Arwina a Matta. Ak nema rozohru tak k nemu Ordzo. Mne sa Chatrnuch pacil proti LM, mal dobry pohyb, zatvaral modru a vyvijal dobry tlak. V jednom momente som si povedal waw, konecne dakto takto riesi situaciu. Ordzo s Malinkom v 2. obrane to by asi nebolo dobre.
- 21.1.2022 - 9:27
- 0
- Sunkafit
- Aka krajina taky trest
- 21.1.2022 - 5:53
- +5
- Mato-Mi
- Najhorsie na tom je, ze na to najviac doplatia slusni divaci. Ti, co po hracoch pokrikovali nedostanu ziadny trest a na najblizsom moznom domacom zapase, budu opat sediet na tribune.
- 21.1.2022 - 5:59
- +1
- Nixon
- Asi tak … a to sa len teraz otvorili stadiony
- 21.1.2022 - 8:54
- 0
- Dominios
- Suhlas. Ale poznas ine ekonomicky prijatelne riesenie v tejto dobe? Ak by boli listky len na meno a spolahlivy kamerovy system + vymozitelnost a zosobnenie zodpovednosti, tak ano, slo by potrestat len tych co sa nevedia spravat.
Ale to tu nemame. Kolektivny trest nie je nikdy uplne popularne riesenie a ovela viac slusnych ludi na to doplati, nez sa potresta. Ale treba to brat zo sirsej perspektivy. Klub ako organizator jednoducho nespravil vsetko preto, aby sa to nestalo. A niezeby som chcel vycitat nieco tebe alebo ludom a slusnim fanusikom na tribune, ale aj vy mozete upozornit na nevhodne chovanie neprisposobivych. A nieje nutne ich konfrontovat priamo (nikdy nevies aky je to prikitiv), ale napr. upozornenim organizatora, resp. SBS a pod. Aspon viete do buducna.
Je to krute riesenie, ale kym v spolocnosti ako celku nebude dostatocny tlak proti takemuto spravaniu, tak sa neda cakat, ze to bude lepsie. A kolektivna vina (co zavretie stadiona je) je jednym so sposobov, ako to zlepsit.
Mna ovela viac stvu tie "tresty" ktore padli, myslim teraz financne. Pretoze to je vysmech a ziadnym sposobom nepodobi odstrasujuco. Za par supov si horda primitivov moze povedat, ze ved sa to oplati... - 21.1.2022 - 10:14
- +1
- Mato-Mi
- Ved ale ak chceme zvysit kvalitu a slusnost, tak by zvaz mohol tlacit na kluby, aby ten kamerovy system bol. Listok na meno nie je ziadny problem, ked som kupoval listok na pripravny zapas v auguste, tak som vyplnoval pri objednavke svoje udaje.
Plne akceptujem trest, lebo som dal svoj pohlad na vec, ze su potrestani vsetci a ti hulvati pridu o dva tyzdne na hokej znova a znova sa moze zopakovat situacia zo zapasu proti SNV.
Ano, ja ako divak mozem ist za SBS, ze ten a ten pan je vulgarny, otazne je, co by ten SBSkar spravil?
Trosku sebecke, ale ja som si zaplatil za listok, SBSkar je plateny za to, aby sledoval to hladisko a aby dohliadol na bezproblemovy priebeh podujatia, nezaplatil som za to, aby som suploval jeho pracu.
Financne tresty pre akterov su smiesne, otazne je, ako je to nastavene v pravidlach, ze ake tresty vobec moze udelit DK.
Na predposledny odstavec zareagujem. Nemyslim si, ze zatvorenie stadiona pomoze primitivom sa slusnejsie chovat. Tym by ozaj pomohlo vyvedenie zo stadiona. Presne ako v zapase proti LM, primitiv siel vykrikovat na trestnu lavicu a SBS ho vyviedla. Tak je potrestany vinnik hned a nikto dalsi netrpi. - 21.1.2022 - 10:27
- +1
- Dominios
- No uprimne, kamerovy system, ktory by mal dostatocny zaber a kvalitu (rozumej pocet kamier, nejake stredisko kde sa to sleduje/nahrava a pod.) rozhodne nie je lacna zalezitost. Tu sa nebavime o webkamerach ci lacnych modeloch ktore maju ludia pri dome nad garazou. V momente, ak mas nieco taketo a chces sa tym potencialne branit, resp. pouzit to ako dokaz, musis ratat aj s tym, ze to pojde potencialne pred sud. Takze cela tato infrastruktura musi mat nejaku kvalitu. Netusim ako je to v MI, ale pokial viem, tak vacsina nasich klubov/stadionov bojuje s tym, aby mali aspon nevyhnutne kamery pre prenosy ci pre video rozhodcov. Nemame ani napr. kamery sledujuce offside (preto sa proti tomu neda protestovat), takze cakat, ze budeme mat profi kamery zamerane na divakov je v dnesnej dobe zial utopia. Ale urcite suhlasim s tym, ze toto je cesta a skor ci neskor sa to bude musiet zaviest. Zacat davat listok na meno a zosobnovat to podla toho, z ktoreho miesta prisiel problem mi pride ako velmi dobry a technicky velmi lahko realizovatelny zaklad. Lenze ani to nebude fungovat uplne 100%, ved kolko ludi si presadne ci vymeni listky. A potom sa hadaj, ze ved to nie ty (obrazne). Zial, ani tu zatial nieje vola, aby sa s tym co i len zacalo, nie to este aby to fungovalo (myslim globalne, nielen v MI).
Ja plne chapem tvoj nazor ze ty si si zaplatil za hokej a cakas, ze napr. ta SBS si odvedie svoju pracu, kedze je za to platena a proste ty tam niesi miesto nich. Naozaj s tebou suhlasim, malo by to byt presne takto. Moja uvaha spociva v tom, ze zial, aj tymto ludom to niekedy treba pripomenut, naco tam vlastne su. Povedzme si uprimne, ich platy nestoja za vela a casto to maju na salame az kym nie je neskoro (opat to plati globalne, nielen v MI). Ak ale aj na nich bude tlak, aby to na salame nemali, tak mozno nebuduUrcite chapes ako to myslim.
Treba sa jednoducho ako spolocnost proti tomu ohradit a vyjadrit svoj nazor. Dotycnemu primitivovi priamo, usporiadatelovi alebo klubu. Osobne, transparentom, otvorenym listom, akokolvek. Ak bude stadion zatvoreny, pride aj klub o peniaze za vstupne (teraz v dobe covidovej je to mozno o to viac citit) a napokon aj ten SBSkar si tam nepride postat a zarobit, lebo nebude na co dohliadat... - 21.1.2022 - 11:13
- +3
- Mato-Mi
- Nemam co viac dodat. Plne s tebou suhlasim.
- 21.1.2022 - 11:32
- +1
- bigi
- Ja len ze tie spolahlive kamerove systemy maju fungovat uz davno je to pivinnost klubov mat taky system. A ked v MI chyba tak je to aj chyba SZLH ze to napriek tomu toleruje
- 21.1.2022 - 13:41
- +1
- Mato-Mi
- A na kolkych stadionoch ten kamerovy system snimajuci hladisko aj je?
- 21.1.2022 - 13:46
- +1
- bigi
- Janeviem na kolkych je ale zo zakona by mal byt na vsetkych extraligovych kde je kapacita nad 2 000 divakov
- 21.1.2022 - 16:01
- 0
- bigi
- Nie divakov ale kapacita
- 21.1.2022 - 16:01
- 0
- Adrumko
- ten pocit ked sa konecne otvoria stadiony pre divakov a ty dostanes dva zapasy trest
- 21.1.2022 - 6:20
- +1
- BieloModra
- no... uvidime co nam dalsie vzajomne zapasy Mi a SNV donesu... ale tiez by ma zaujimalo co k tomuto uzneseniu povie Rapac
- 21.1.2022 - 7:39
- +1
- wilkinson22
- Tak už len jeden v ZC u nás a potenciálne s malou pravdepodobnosťou play off, ale myslím že nás fanklub niečo prípravy pre pána Jencika, namaľovať mu olympijské kruhy alebo niečo také aby mu nebolo ľúto že prišiel o Peking
- 21.1.2022 - 7:56
- 0
- Mato-Mi
- Nie zly napad
- 21.1.2022 - 8:02
- +1
- BieloModra
- to play off to ani nahodne byt nemoze, teda moze ale bolo vy to max vyhrotene a mozno by ani o hekej neslo
a uprimne tiez si myslim ze vasi hraci to tam pred vchodom do satne nemali manazovat napr s tym novinarom ci kameramanom ci kto to bol... aaaaaaale to uz nespekulujem radsej.)
- 21.1.2022 - 8:02
- +3
- Nixon
- Tak nemali ale emocie spravili. Ak si pozerala zapas, hraci si normalne podavali ruky a ukazovali tam nieco za branu michalovskym. Potom sli do satne kym mi boli este na lade a tam sa strhla mela. Hraci medzi sebou nic nemaju, valtonen je isto proti takymto veciam a play off by bolo urcite o inom
- 21.1.2022 - 8:58
- 0
- BieloModra
- hej hej... nepozerala som zapas len to video a zostrih zapasu... je jasne ze pokial nenastal ten moment na striedacke tak bolo vsetko ok... co sa hracov tyka, no potom sa to uz zvrhlo
- 21.1.2022 - 9:11
- 0
- patkof
- Výsmech : Takému človeku zákaz navždy a nie pokutu 😂 dufam že dostane na budku od náhodných okolo idúcich
- 21.1.2022 - 8:59
- +1
- Gargamel123
- presne take: zmyslanie ma aj jencik
preto vybehol na brana... - 21.1.2022 - 9:53
- +1
- M4K3R
- pokuty: Smiesne pokuty, to ani nepocitia. Kludne mohol Petgrave pokutu 1000-3000 bez stopky. (ako vystraha do buducna pre ostatnych v lige). Takto je mozno aj rad ze si odychne. Kustodovi by som dal taku palku, ze by chodil pre istotu na spoved pred aj po zapase. Proste treba im siahnut na peniaze, inak to nema zmysel vobec takto trestat, ved je to smiesne.
- 21.1.2022 - 9:37
- 0
- Siny29
- Tak zväz sa vyznamenal, najprv sa bije do hrude ako chcu divakov a potom pre 2 kusy debilov zavrie cely zimak, to je sice gol ale škoda že do vlastnej brany, čo už. Čo sa tyka trestov tak inak to asi velmi riešit nemohli, čo ma ale zaraža je pokuta pre snv v smiešnej sume (možno prihliadli na plač že došli financie) v nepomere s pokutou a zavretim zimaku pre mi. Rovnako som zvedavy či pride nejake ospravedlnenie od panov rapačovcov a im podobnym. Ak by bol niekto v Mi vo vedeni veľka svina kludne by to prave teraz mohli oni posunut pravnikom, podat žalobu za poškodzovanie dobreho mena a vysudit od nich aj posledny cent.
- 21.1.2022 - 10:45
- +5
- Tomas4454
- Www, riadny primitiv si 😁
- 21.1.2022 - 11:00
- +1
- Siny29
- Zato ty si sa teraz vyznamenal 🙂
- 21.1.2022 - 11:29
- +2
- lišiak1
- dobre si to napisal, dobre,
ale vsetci velmi dobre vieme, ze ziadne zazraky cakat netreba...skutok sa nestal, ale damage is done. - 21.1.2022 - 11:20
- 0
- milmikus
- Skutok sa stal ty imbecil.Len ste "nafasovali" len dva zapasy za rasizmus.
V kazdej inej krajine by ste ho mali zavrety do konca sezony.
Myslel som si ze nic horsie ako Tricko neexistuje ale vy dvaja ste ho predcili na celej ciare👏🏻 - 21.1.2022 - 15:10
- 0
- Siny29
- Do konca sezony 😀 ty si inde clovece s este niekoho nazves imbecilom😀 v ktorej krajine teda mal niekto zavrety stadion do konca sezony? 😀 to chcem vazne vediet
- 21.1.2022 - 15:30
- +1
- Mato-Mi
- Nechaj ho, on je silno zaujaty voci nam.
- 21.1.2022 - 16:33
- +4
- kimi2028
- Ale mohli Petgrave mal dostať iný trest, taký aký dostal Jenčík. Obaja robili to isté, čo nemali robiť a skočili si do vlasov. Len jeden dostane dištanc na 6 zápasov a druhému zakážu len 1 zápas za to isté? Som za to, aby potrestali, ale keď trestajú tak nech spravodlivo. Nielen jeden klub. Ďalší Kanaďan zo SNV sa vyfarbí v ďalšom zápase a dostane tiež veľmi smiešny trest. V ktorom inom štáte je za napádanie rozhodcov trest na 1 zápas? To je jednoducho Slovensko...
- 21.1.2022 - 15:18
- +2
- Patomato
- a na koho šli tie rasisticke pokriky?Na Petgrava aj Jenčíka?asi mi niečo ušlo
- 21.1.2022 - 18:30
- 0
- kimi2028
- Rasizmus zo strany Jenčíka a usporiadavateľov sa nepotvrdil, nezakladalo sa na pravde vôbec, ako bolo to medializované!!! Nabudúce si vymyslí niečo iné... Dukla by mala zažalovať Rapáča za jeho výroky, ale na to nemajú odvahu...
- 22.1.2022 - 8:08
- 0
- Mato-Mi
- Nejde ani tak o odvahu, ako skor o to, aby uz neduchali do pahreby tejto kauzy. S Rapacom si to mozno vykomunikuju pri najblizsom zapase.
- 22.1.2022 - 8:19
- 0
- Urpiner16
- V poradí:Usporiadateľská služba,kustód,rozhodca.Všetci vzišli ako víťazi a slušný divák má zárvu na 2 zápasy.Toto už svet nevidel čo je u nás možné.
- 21.1.2022 - 11:48
- +5
- jozino
- je to na smiech: chcem si predsatvit, ze by v inej VYSPELEJ lige, napriklad v NHL kvoli jednemu rasist. fanusikovi dali zakaz pre divakov
- 21.1.2022 - 14:29
- +2
- milmikus
- Uz je len jeden?🤣
- 21.1.2022 - 15:11
- 0
- Radovan123
- Bolo ich viac?
- 21.1.2022 - 17:49
- +1
- gerlach
- Kľud páni.: Nechcem sa teraz zastávať MI kustóda, už minulú sezónu som písal že je to chyba Mi trénera že tam je. Ale trest dostal zaslúžený. Ved´ si odsral olympiádu. Viete čo to je? masaker. ja by som sa rozreval, prísť o takú šancu? za takú blbosť? Kustód je za mňa potrestaný dosť, michalovský fanúšikovia si dajú pozor na rasistické šplechy a ideme dalej. je mi lúto michalovského klubu, ked konečne môže zarobiť a zavreli im hladisko. Trest prísny. 100 € ? formalita. Poučme sa.
- 21.1.2022 - 14:35
- +3
- wilkinson22
- Pre porovnanie:
Český útočník Kryštof Hrabík byl v AHL suspendován na 30 utkání. Důvodem je rasistické gesto proti Bokondji Imamovi, kterého se dopustil v zápase San Jose proti Tucsonu 12. ledna.
Barracudas se Imamovi dodatečně omluvili ještě v níže přiloženém prohlášení. - 21.1.2022 - 21:46
- 0
- Radovan123
- A porovnavaš ku komu? Ľadari mali dostať 3O zápasový trest alebo ten jeden primitív v hladisku?
- 21.1.2022 - 22:00
- 0
- maček
- Na mieste Michaloviec požiadam o odloženie trestu, nech sa tie dva zápasy bez divákov hrajú keď zase príde ďalší lokdaun.
- 21.1.2022 - 22:25
- +1
- DENISO6
- V AHL Hrabik 30 zápasov stopka, Slovenská liga ,,skutok sa nestal,, a 100 euro
..táto liga či už kvalitou alebo morálne sa uberá veľmi nesprávnym smerom a nedivil by som sa keby sa ľudia po korone na štadióny už v takom počte nevrátili ako bolo zvykom.
- 22.1.2022 - 10:15
- 0
- Mato-Mi
- Porovnavas rasisticke urazky od hraca v zapase s rasisitickymi pokrikmi od par dementov z tribuny.
- 22.1.2022 - 10:46
- +1