Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLOilers - Florida2,43,852,67
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Michalovce posilnil kontroverzný Fín, ale aj Lotyš Krastenbergs, Čech Slováček a Francúz Junca

zdroj: TASR/Michal Runák
6.6.2024 08:54 TASR

Účastník hokejovej Tipos extraligy Dukla Michalovce predstavil ďalšie posily do novej sezóny. V klube budú v ročníku 2024/2025 pôsobiť lotyšský útočník Renars Krastenbergs, fínsky center Topi Rönni, český obranca Ondrej Slováček a francúzsky brankár Julian Junca.


Junca bol v kádri Francúzska aj na uplynulých MS v Česku.

V minulej sezóne pôsobil v zámorskej ECHL v tíme Tulsa Oilers a dva zápasy odchytal aj v AHL za Chicago Wolves.

Slováček hral uplynulé dve sezóny v Kladne, predtým hral Českých Budějoviciach a vo fínskom tíme Lukko Rauma.

Dvadsaťročný fínsky mládežnícky reprezentant Rönni je odchovanec Tappary Tampere, v roku 2022 ho v 2. kole draftovalo Calgary. Vlani ho však vo Fínsku odsúdili za znásilnenie, ku ktorému došlo, keď bol neplnoletý. Od súdu v Helsinkách dostal ročný podmienečný trest odňatia slobody. "Samozrejme si sme vedomí, že Topi pred niekoľkými rokmi urobil chybu, za ktorú bol potrestaný. Náš klub sa mu rozhodol podať pomocnú ruku a dať mu druhú šancu, ktorú dúfame využije a dokáže svoje hokejové kvality," uviedol športový manažér Dukly Marek Mašlonka.

Dvadsaťpäťročný Krastenbergs nastupoval na MS v Česku v prvej päťke spolu s Kasparsom Daugavinšom. Na OH v Pekingu bol najproduktívnejší hráč lotyšskej reprezentácie. "Od Renarsa máme veľké očakávania. Veríme, že u nás potvrdí rolu strelca a spoločne s Kasparsom vytvoria silnú dvojicu. Renars počul o Michalovciach od svojich spoluhráčov z reprezentácie iba tie najlepšie referencie a o to ľahšie bolo jeho rozhodovanie upísať sa nášmu klubu," dodal Mašlonka.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Wana

 

Toho lotyša závidím, zvyšok nie
6.6.2024 - 9:13
+23

HokejovyAkademik

 

I like the Slovak language, znasilnenie = kontroverzny
6.6.2024 - 17:10
+8

XxMartinxX

 

Hockey academy no school
8.6.2024 - 0:23
0

emoxx1

 

Alcatraz liga...
6.6.2024 - 9:17
+66

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Selvo

 

Toto je poriadne pikantná čalamáda😀
6.6.2024 - 10:45
+3

pesonen

 

Slovensko. Krajina druhych sanci.
6.6.2024 - 9:20
+71

Zmrzlina

 

Niekedy aj tretích...
6.6.2024 - 10:36
+6

Aasen36

 

Počuli : prípad Šcurko.

Keď môže on..
6.6.2024 - 16:35
+6

Westbeast0

 

Tie vyjadrenia k hráčom s podobnou minulosťou sú ako cez kopirák... Ctrl Copy - Ctrl Past
6.6.2024 - 9:22
+2

Westbeast0

 

Ctrl Paste samozrejme
6.6.2024 - 9:24
+2

emoxx1

 

Druhá možnosť je povedať na rovinu. Vieme, čo je zač, ale bol lacný... Nemajú veľmi k tomu čo vymyslieť.
6.6.2024 - 9:25
+30

Big brother

 

Zľavnené tovary.
6.6.2024 - 9:26
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Steeler16

 

alcatraz liga
6.6.2024 - 9:30
+7

Vojto83

 

Až na to, ze keď chlap znasillní ženu, nie je to chyba. Chybou je to, keď jej sprosto nadáva. Keď ju udrie, alebo dokonca znasillní, to nemá s chybou nič spoločné. Znamená to len toľko, že ten chlap je hovädo. Možno som stará škola a dnes sa v týchto veciach verí na druhé šance. Neviem... Hráč môže byť výborný. Ale tým to končí. Lebo znásilnenie nie je také niečo že... " Spravil som chybu, treba sa z toho poučiť.. "
6.6.2024 - 9:31
+89

pesonen

 

Proste se to tak semlelo.

https://www.youtube.com/watch?v=gRGNC-SGKFk
6.6.2024 - 9:32
+3

strojar

 

Dobre si to napísal.
Ospravedlňujem sa, ale takýto prístup mi silne pripomína to staré:
poučiť sa
hodiť to za hlavu
ísť od znásilnenie k znásilneniu.
6.6.2024 - 20:05
+3

XxMartinxX

 

Vojto83: Ty vieš koľko takých ľudí beha po okolici teba?
7.6.2024 - 22:07
0

BieloModra

 

pan Maslonka, nie, toto nebola chyba ....
6.6.2024 - 9:32
+31

CORGI

 

Do Michaloviec asi ešte prídu dvaja importi predpokladám. Akože šírku kádra majú dobrú, ale chýba mi tam aj kvalita.
6.6.2024 - 9:33
+1

TinoH

 

Ja dúfam, že prídu. Sú voľne miesta pre dva importy, ak sa ráta s tým, že Michnáč by mal mať aj slovenské občianstvo.
6.6.2024 - 9:41
+1

Dukla43

 

Ma
6.6.2024 - 9:49
0

TurnerSVK

 

sirku kadra maju asi najlepsiu v lige.. podla mna kvalitu tam maju a ked este pridu dvaja importi co mozu byt rozdielovy tak top trojka ich asi neminie
6.6.2024 - 9:43
+3

CORGI

 

Pardón, zle som sa vyjadril. Chýba mi tam väčšia kvalita som chcel napísať. Kvalita tam je, ale porovnávam to s mužstvom, s ktorým išli do ligy v poslednej sezóne.
6.6.2024 - 9:46
0

Dukla43

 

No za mna tim je toho roku kvalitnejsi jak minuly rok… este dojde 1. Bek a 1. Center
6.6.2024 - 9:50
0

counter

 

Tak v lete ich tá 3ojka určite neminie, otázka je čo bude v marci.
6.6.2024 - 11:20
+1

counter

 

Sorry, čítal som článok o Po a nejak som sa sem dopracoval . Nepatrilo to tu.
6.6.2024 - 11:31
0

Epa6

 

“ O Juliana bol veľký záujem na Slovensku, ale aj v zahraničí. Sme nesmierne radi, že na základe toho čo počul o fungovaní nášho klubu uprednostnil práve Michalovce pred inými klubmi. Podpis zmluvy s Duklou berie ako najlepšiu cestu pre svoj hokejový rast” … za mna trochu nešťastne a zavádzajúce vyjadrenie vedenia … Nie Junca neuprednostnil Michalovce kôli tomu čo počul ale preto že mu nasypali
Viac ako mal dohodnuté v spišskej … len a len o penaizoch …
6.6.2024 - 9:34
+19

TurnerSVK

 

jasne ze je to o peniazoch co pocul akoze, ze vyhodili minulu sezonu trenera po dvoch prehrach alebo hracov pocas rozbehnutej serie alebo ze fanusikovia neznasaju vedenie klubu, na zakladnu cast to tam zíva prázdnotou atd? a ten Fin ked tu bol pozerat play-off semifinale tak neviem co rozhodlo akurat tak to, ze inde mu druhu sancu nedaju lebo hento chyba nieje
6.6.2024 - 9:47
+15

krutilas

 

na zakladnu cast ziva prazdnotou?😆😆😆😆😆
6.6.2024 - 10:33
+4

Riky21

 

Treti alebo stvrty najlepsi priemer v lige a ziva prazdnotou...na dalsich zimakoch je potom cierna diera
6.6.2024 - 10:37
+3

krutilas

 

nech ide do ZV NZ LM uvidi co je prazdnota
6.6.2024 - 10:45
+7

greendeath

 

Plus Poprad
6.6.2024 - 14:40
+7

Kamzicibobek

 

Ty by si poprad nespomenul hah
6.6.2024 - 17:33
+4

BlackCrow

 

ja som nič nepísal..
6.6.2024 - 20:22
0

sspp

 

Uvas ani ta prazdnota neni🤦
6.6.2024 - 18:25
+3

Riky21

 

Priemer pocas zakladnej casti v sezone 23/24:: 1. Bratislava - 4826
2. Kosice - 4185
3. Spisska Nova Ves - 3289
4. MICHALOVCE - 2958
5. Nitra - 2920

Zdroj: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/podrobny-prehlad-navstevnosti-v-rocnik-2023-24-prinasa-pozitivne-zistenie/131842
8.6.2024 - 10:33
0

Mato-Mi

 

Neberiem ti tvoj nazor, ale poukazovanie na nas, ze stadion ziva prazdnotou, nie je zalozene na pravde.
6.6.2024 - 10:48
+8

BieloModra

 

len a len o peniazoch....ano, je to o peniazoch....normalny trh zvysok je nepodstatna omacka
6.6.2024 - 9:38
+2

alexijoo77

 

Jaaj a to bolo kriku na LM z každej strany a teraz urobia Michalovčania toto ? 😁
6.6.2024 - 9:42
+12

emoxx1

 

Presne tak. Tí čo sme kritizovali LM, sme v tejto diskusii zostali úplne ticho.
6.6.2024 - 9:52
+19

Dan88

 

Veľmi sa mi páči ako kritizujú ľudia iné mužstvá, ale ak sa to týka ich mužstva, tak sú ticho..či už teraz Michalovce, predtým Spišská pri podpise Bartošáka, Nitra pri podpise Bučeka, atď..
6.6.2024 - 9:56
+27

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

s si isty ano?
6.6.2024 - 10:10
+2

Dan88

 

Áno som a samozrejme, že sa nájdu aj výnimky 😉
6.6.2024 - 10:14
+1

Nerkio

 

Ja viem ze mod sa komentovat nema ale kokos kto maze tuto diskusiu??ani Fan a ani bm tam nemali nic preco by to malo ist prec.
6.6.2024 - 10:16
+16

roman

 

V tomto som úplne zajedno s moderátorom. Nešlo to správnym smerom. Skúsme byť v pohode.
6.6.2024 - 12:56
+2

FanNR

 

A sprostosť mod nechal.
6.6.2024 - 10:26
+11

BieloModra

 

aku sprostost?...ved ma pravdu a ano to, ze tam zamontoval opat raz Buceka to je mimo... porovnavat sa to neda
6.6.2024 - 10:30
+2

FanNR

 

Preto sa tomu hovorí sprostosť Andrejka.
6.6.2024 - 10:33
+4

TinoH

 

Áno, porovnávať tento prípad s Bučekom sa nedá, tu sa jednalo o trestný čin, to hovorí za všetko. Na druhej strane, prípad Bučeka by som len tak nezahmlieval, keď už sme pri nejakých hodnotách, na ktoré sa v tomto vlákne poukazuje. Jedná sa totiž o hráča, už dospelého človeka, ktorý v čase vojny, s plným vedomím išiel hrať do okupačného Ruska. Vrátil sa cez Česko, kde to nemal na ružiach ustlané, nakoniec do Nitry. Zrazu je všetko v poriadku, a to aj u tých, ktorí teraz poukazujú na iných, len nie na seba. Lebo ich sa nič netýka. Veď to je iný prípad, všetko je v poriadku. Aby bolo jasné. Nie som pokrytec, a ani sa nesnažím byť pekným pre všetkých. Uzavrieme to takto. Som proti tomu, aby v našej extralige hrali hokejisti s kontroverznou minulosťou, ruskí hokejisti a hokejisti s minulosťou v ruskej KHL, ktorí tam hrali počas vojny. Nič nové som nevymyslel, pretože nemusíme ani tak ďaleko chodiť, stačí si zobrať príklad zo susedného Česka
6.6.2024 - 23:39
+1

N-R-N-R

 

"Zrazu je všetko v poriadku" ... aj ty si prebehni diskusie k Bučekovi predtým ako niečo napíšeš ... v poriadku to rozhodne nebolo, vyžral si to aj od nás, fanúšikov NR ...
7.6.2024 - 9:48
+1

BieloModra

 

Áno, porovnávať tento prípad s Bučekom sa nedá, tu sa jednalo o trestný čin, to hovorí za všetko. ... a tu by som asi tak skoncila.
Vecer pred oficialnym predstavenim si tu vyppisoval no a co? a ako mu fandis a aki sme my ostatni moralisti... teraz sa tu krutis, ze co klub a ako to vrha svetlo na klub a podobne.... pytas sa ci nemoze robit co vie.... Skus sa to opytat v Calgary preco nerobi u nic co vie... Najlepsie je otocit debatu na Buceka, ktory si to vyzral plnymi duskami a bude si to vyzierat stale.... Ries toho nasilnika a nie Buceka: Ten nasilnik nie je prvy (co do ligy nepatri) v "tvojom " klube.... Zrazu tu pises o Cesku?... pokial bude pre vasho pana Maslonku znasilnenie len chyba....tomu Cesku budeme aj nadalej viazat len snurky na korculiach
7.6.2024 - 10:05
+3

BieloModra

 

trosku mi to trvalo, ale tu mas, precitaj si diskusiu a to zahmlievanie, nevies este si tu nebol
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/bucek-rozviazal-zmluvu-so-seattlom-a-zamieril-do-niznekamsku/120386/diskusia
7.6.2024 - 12:13
0

1925

 

Porovnávať Bučeka s touto sebrankou je pekný úlet
6.6.2024 - 10:44
+12

N-R-N-R

 

z NR prišla na Bučeka dosť veľká kritika, či už pri prestupe do KHL, alebo pri návrate do NR .. prečítaj si k tomu diskusie..
6.6.2024 - 10:47
+15

BieloModra

 

podpis
6.6.2024 - 10:53
+2

XxMartinxX

 

Čiže kritika out in a potom pohoda tak to berieme?
8.6.2024 - 0:44
0

N-R-N-R

 

"otĺkať o hlavu" sa mu to bude stále. Už sa to s ním povlečie ... len tak pre porovnanie... na nikoho iného, ani na sexuálneho násilníka, a iné "esá" v našej lige sa neznieslo toľko kritiky, obzvlášť z vlastných radov. Takže tu pri Bučekovi bol totálne mimo
10.6.2024 - 6:57
0

Dukla43

 

Drake Rymsha by mohol byť náš prvý center.
6.6.2024 - 9:57
0

TinoH

 

Ten bol predsa zo začiatku minulej sezóny vo Zvolene.
6.6.2024 - 10:05
+1

Dukla43

 

Jj bol a bol dost sikovny
6.6.2024 - 12:15
0

milmikus

 

Shore,Rymsha atd.Smiesny si
6.6.2024 - 12:25
+2

CORGI

 

Už je v DELke
6.6.2024 - 17:19
+2

TinoH

 

Trochu mám obavy z podpisu Slováčka. Na druhej strane, prichádza z kvalitnejšej českej ligy.
Klastenbergs je dobrá posila, predsa je to stabilný hráč lotyšskej reprezentácie. Predpokladám, že budú spoločne v jednom útoku s Daugim. Ešte k ním dvom zakomponovať dobrého centra.
Čo sa mladého fína týka, tak ten bude na riadnom pretrase. Predpokladám ale, že je to dobrý hráč, uvidí sa.
Brankár Junca je reprezentant Francúzska, s Glosárom by mohli vytvoriť dobrú dvojičku.
6.6.2024 - 10:00
+2

bigi

 

je smmutne ze tieto podpisy nasilnikov do nasej ligy nikoho neprekvapia
6.6.2024 - 10:12
+29

Rimo

 

To je niečo podobné ako “stokrát opakovaná lož sa stane pravdou” - tak isto, po 50-tich takýchto podpisoch to ľuďom zovšednie a si na to zvyknú, a väčšina to už ani nebude mať za potreby komentovať
6.6.2024 - 10:28
+5

chatarhk

 

Molnára za bitku na hokejbale vyhnali zo Slovenska a sem vlacime kriminálnikov
6.6.2024 - 10:43
+40

Nerkio

 

A Zabka kludne hral ligu dalej a v podstate sa to ani neriesilo.
6.6.2024 - 10:45
+33

Ol!ver

 

Dúfam, že už bude hrať za dvadsiatku na MS a vyšetrilo sa to.
6.6.2024 - 10:54
+1

emoxx1

 

Nemyslím si.
6.6.2024 - 10:56
+1

Ol!ver

 

Ak sa to vyšetrí, Feneš ho zoberie.
6.6.2024 - 10:57
+3

emoxx1

 

A to vyšetrovanie by mohlo skončiť takže že ten chlapec si ten ksicht zmastil sám?
6.6.2024 - 12:23
+8

Ol!ver

 


Existujú len dve čiernobiele varianty?

Feneš sa viackrát vyjadril, že by ho bral.
6.6.2024 - 13:28
0

Mato-Mi

 

Dva.
6.6.2024 - 13:33
+3

Ol!ver

 

V češtine je to ženský rod, sranda. Dík.
6.6.2024 - 14:34
+1

wilkinson22

 

Keď východniar poučuje či dva alebo dve
6.6.2024 - 14:56
+12

emoxx1

 

Ja muskimz že existuje len jeden variant a to kto udieral a kto zostal poškodený.
Keby to urobil môjmu decku a šiel by do repre tak by som na nikom nenechal nitku suchú...
6.6.2024 - 13:37
+3

roman

 

Nemám taký prehľad aby som posúdil čo sa tam dialo atď. Ale pokiaľ išlo o skrat, a chalan seká dobrotu a ospravedlnil sa a oľutoval, tak síce zaslúži kritiu a nevôľu ale v princípe s odstupom času, keď vyrástol a nadobudol zodpovednosť tak prečo nie. Dávať ľudom šance je v poriadku, ak zlyhajú znova a šance sa neuchopia, tak odstaviť.
6.6.2024 - 13:43
+11

emoxx1

 

To je úplne iná časť príbehu a principiálne súhlasím. Oliver nám ale hovorí o inej variante toho aktu. Teda, že podľa neho by vyšetrovanie malo konečne preukázať niečo iné.
6.6.2024 - 13:51
+2

hawkie

 

Neviem síce, čo chcel Oliver naznačiť, ale na túto slovíčkáreň sa vykašlime.

Odhliadnuc od všetkého, určite bude dobré, ak sa kauza už konečne raz a navždy uzavrie - nech už rezultát bude akýkoľvek. Bude to dobré pre Ondreja, bude to dobré pre poškodeného, pre zväz, atď.
6.6.2024 - 14:27
0

N-R-N-R

 

Tak ti neviem ... vieme kto dal prvú ranu? Kto prvý zaútočil? Predsa len, pri tak mladých ľuďoch je zápalná šnúra veľmi krátka, a horká hlava nevychladne u nich hneď ... Neospravedlňujem, len nesúďme my, na to tu sú iní
7.6.2024 - 9:51
0

hawkie

 

Toto je tá kľúčová otázka - ako je na tom dané vyšetrovanie. Minule som sa to pod článkom pýtal, a nikto nič .

Obávam sa, že sa to dovtedy nevyšetrí (akože, 2 roky naťahovať vyšetrovanie, toto je strašne veľa... aj keby mu dajú podmienku, aj tak - aspoň by vedel, na čom je)
6.6.2024 - 12:07
0

milmikus

 

👏🏻
6.6.2024 - 12:31
0

Duri_L

 

Breaking Bad liga
6.6.2024 - 10:18
+7

fakir

 

Ja len sa michalovcanov chcem opýtať,keď mal prísť Bartosak tak ste tu excelovali,teraz ako?
6.6.2024 - 10:26
+7

Nerkio

 

Asi by som bola ticho,kedze vyssie Epo priznal ze prave Vas preplatili co sa tyka tohto hraca.
6.6.2024 - 10:31
+5

patuso

 

Nerkio: Epo tam spomina brankara Junca ze preplatili...
6.6.2024 - 10:34
+3

Dan88

 

Junca a Rönni sú dvaja rozdielny hráči..
6.6.2024 - 10:34
+5

Nerkio

 

Aha tak prepacte …zle som to pochopila .Ospravedlnujem sa
6.6.2024 - 10:35
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

Ospravedlnila som sa
6.6.2024 - 11:08
+1

FeroMotyka

 

V pohode, my Slováci dávame druhú šancu aj horším. Odpustené
6.6.2024 - 16:25
+1

Dukla43

 

Exceloval som z toho dovodu ze Nacelnik Rapač ukazoval na Mitcha Millera a o 4 mesiace podpisal bartosaka…. Ja som za to aby sa hracom davali druhe sance ak sa toho nechopia tak dovi dopo.
6.6.2024 - 12:17
+7

milmikus

 

Bartosak bol odsúdený?
6.6.2024 - 12:24
+2

Nerkio

 

Ano
6.6.2024 - 12:26
+3

milmikus

 

Kde si to môžem pozrieť?
6.6.2024 - 12:27
+1

evgeni71

 

na internete
6.6.2024 - 12:30
+10

milmikus

 

Nikde som sa nedopátral k jedinej správe že bol odsúdený.
6.6.2024 - 12:34
+2

Epa6

 

Za aky násilný trestný čin bol odsúdený bartošak ak smiem vedieť ? Neviem nikde nájsť žiadne znásilnenie , tyranie postihnutej osoby ani ublíženie na zdraví …
6.6.2024 - 12:35
+1

FP-rivaldo7

 

prechovavanie navykovej latky
6.6.2024 - 13:02
+2

Nerkio

 

Domace nasilie …V zamorie rok 2017
6.6.2024 - 13:03
+7

Epa6

 

Tak dať niekomu facku a znasilnit niekoho je trosku rozdiel no …
6.6.2024 - 13:34
+1

Nerkio

 

On sa hore spytal ci bol odsudeny.Nato som odpisala ze ano.kto tvrdil ze niekoho znasilnil?
6.6.2024 - 13:36
0

milmikus

 

Odsúdený nebol.
6.6.2024 - 15:08
+4

emoxx1

 

Takže sa môžme fackať ako sa nám zachce?
6.6.2024 - 13:40
+9

antinamor

 

Tak niekto to bez problémov dokáže nazvať vodoliečbou, pokiaľ máš mokrú ruku. V absurdistane všetko možné.
6.6.2024 - 16:20
+6

Dukla43

 

Bol, tu ide o princip ze som apeloval na rapača že pri millerovi to je velky problem ale bartosakovi az taky nie
6.6.2024 - 17:44
0

Eastcrow

 

Je to obrovská hanba na ligu, že tu takýto hráči chodia. Znasilnenie je neospravedlnitelna vec. Hajzlik ma sedieť v base a nie hrať hokej.
6.6.2024 - 10:32
+28

vivalaresistance

 

cize co. za znasilnenie by mal dostat trest smrti? ci dozivotie a nutene prace?
6.6.2024 - 17:12
+4

sspp

 

Ak to zazijes tak si aj odpovies
6.6.2024 - 18:35
+6

vivalaresistance

 

no dobre, tak trest smrti za znasilnenie. za toho cernocha, co ho sikanoval Miller tiez trest smrti, ci za toho bude stacit dozivotie a nutene prace v uranovej bani?
6.6.2024 - 19:51
+2

BieloModra

 

Myslis si ze tento prispevok je ok?
6.6.2024 - 19:58
+13

vivalaresistance

 

no vsetci su nespokojni, ze chlapec ma dovolene hrat hokej. urobil trestny cin, dostal zanho trest a tym padom je vec z pravneho hladiska uzavreta. ak niekto tvrdi, ze nie, tak potom by mal povedat aky trest by mal dostat. a jak tu tak citam tie prispevky, tak vsetci samozvani spravodlivci maju jasnu predstavu, ze ten trest je malo. a tak sa pytam, kolko bude dost
6.6.2024 - 20:08
+6

BieloModra

 

Takze ked si tvoje dieta vezme za vzor tohto hokejistu bude to ok?
6.6.2024 - 20:12
+6

vivalaresistance

 

no dobre, tak ked sme sklzli z filozofie ku lopate, tak ostanme pri lopate. keby sa tvoje dieta dopustilo trestneho cinu. odpustila by si mu, ci by si trvala na dozivotnom treste?
7.6.2024 - 13:15
+3

BieloModra

 

tak pekne polopate teda
takze to, ze si moze dieta zobrat vzor od hokejistu a hokejisti ze su vzor pre deti, to je proste tak a poznam osobne realne 3 deti, co nic ine ako Sykora byt nechcu. Ak by si pubertak, sportovec aj na zaklade tohto hokejistu povedal, ze no a co aha ved aj tento mohol (a dopln si co chces), v tom pripade za mna osobne by to nebol spravny vzor a nic to nema spolocne s tym, ako by som sa ja ako matka zachovala, ak by ten skutok aj vykonal, to su dve rozne veci. Ty sa tu motas o trestoch o nutenych pracach dozivoti a podobne somariny.
Kazdy je zodpovedny za svoje ciny a tento cin bol odsudeny. ked chce vylepsit svoj kredit nech si ho vylepsi... kludne pracou pre hociaku komunitu kde bude uzitocny popri tom nech na sebe pracuje a mentalne a pod. Nie vcera paradna reportaz o "matke MI" a ako sa tesi a je s klubom duchom pocas galavecera
7.6.2024 - 14:14
+5

vivalaresistance

 

nie su to somariny. pokial totiz tvrdis bez ohladu na to kolko casu preslo a ci bol za ten trest potrestany, tak ti neostava vela moznosti, aky iny trest by si akceptovala... v podstate ostavaju uz len najvyssie tresty a to dozivotie a smrt. lebo inak sa zamoces do bludiska, ze ty povies tri, dalsiemu budu aj tri malo a povie, ze za ten hrozny cin aspon 5. a dalsi povie, ze to je este hroznejsi cin, 5 je hanba malo na to aky strasny cin. na obhajobu vytiahne argument, co by si povedala, keby teba znasilnili, alebo tvoju dceru... a tak dalej a tak dalej... kde sa dostanes? k dozivotiu. alebo trestu smrti.

proste akonahle tu nejaky diskuter na hokejportali neakceptuje spolocensky stav veci, tak sa zamotava do pavuciny svojej vlastnej nadradenosti. no a ked uz v nej je zamotany, ja sa ho spytam, aky ako nadradeny superclovek mu navrhuje trest, aby boli vsetci , opakujem vsetci spokojni a chlapec mohol hrat.

uz chapes?
7.6.2024 - 17:21
+5

emoxx1

 

Ale on nemá už čo hrať.
7.6.2024 - 22:10
+3

XxMartinxX

 

V minulej sezóne odohral zápasy za Tapparu
7.6.2024 - 22:47
+2

vivalaresistance

 

a co ma robit? tie nutene prace, co som spominala na zaciatku?
8.6.2024 - 9:46
0

zasi

 

no moja,ty si to vôbec nepochopila
nikto tu nútene práce(teda okrem teba nespomína)
tu vôbec nejde o to čo má robiť on,nech si robí čo che,veď dostal trest a ten si odpykal
tu ide hlavne o to čo by NEMALI robiť slov. kluby a to jest podpisovať takéto kreatúry
nič menej nič viac
8.6.2024 - 10:29
+1

vivalaresistance

 

predpokladam, ze ty mas ten spravny moralny kodex a vsetci ostatni by sme ta mali pocuvat. ty rozhodnes, kto ma co robit podla seba. ty rozhodnes, ze slovenske kluby su zle, lebo sa nerozhoduju podla tvojich jedinych spravnych nazorov. k comuze sa to zaciname blizit? nadclovek?
8.6.2024 - 13:01
+3

omen

 

tak nam konecne objasni aj tvoj pohlad... ako ty vnimas usvedceneho sexualneho nasilnika? je to spravny moralny vzor pre mladez?
8.6.2024 - 13:14
+1

Tyna85

 

Zjavne aj v Calgary si myslia, že majú správny morálny kódex keď sa ho zbavili a nepodpísali ho.
Nechápem čo tu dookola riešiš, vieš pochopiť, že ľudia majú názor na určité veci a keďže je to diskusia tak sa môžu vyjadriť. Tak ako sa tu vyjadrujes ty.
Nemusis s nimi súhlasiť ale prestaň ľudí obviňovať, že majú svoj názor len preto lebo tebe sa nepáči a tvoj je iný.
8.6.2024 - 13:58
+2

BieloModra

 

Dakujem Tina👌
8.6.2024 - 15:49
0

vivalaresistance

 

ved presne o to ide. mat vlastny nazor je ok. aj ked mi nevyhovuje. ale trestat ludi na zaklade vlastneho nazoru je uz za ciarou...

ja by som akceptovala, keby dostal rok , dozivotie alebo aj nic... hoci by som na to mala svoj vlastny nazor a nezhodoval by sa s tym.

vas problem je, ze vy proste neakceptujete iny ako svoj nazor a trvate na trestani chlapca, chcete mu znicit zivot, dokonca utocite aj na kluby, aby konali podla vasho nazoru! vynucujete si svoj nazor. co vas k tomu vedie? jedina vec co prichadza ako vysvetlenie do uvahy je to, ze sa povazujete za nieco viac. za co? za nadcloveka?
9.6.2024 - 10:22
0

Mato-Mi

 

Necital som tu nic o tom, ze mu niekto chce znicit zivot. Ludia tu vyjadrili nazor, ze nesuhlasia, aby sme do ligy brali takych hracov, ini sa vyjadrili, ze trest uz dostal, treba mu dat druhu sancu. Vsetko je to v rovine pomerne slusnej diskusie, nikto tu nikoho nelyncuje, netresta, nenici zivot. Ze ty povazujes niekoho za nadcloveka pre jeho nazor, je uz vec, ktoru si musis ozrejmit ty sama.
Jedna strana vyjadrila svoj nazor, taktiez ho vyjadrila aj ta druha.
Ja tiez akceptujem rozhodnutie sudu, klubu, hraca, ale nazor na to mat mozem, ze?
9.6.2024 - 10:42
+9

vivalaresistance

 

ale nevypravaj blbosti. ved hned prva reakcia je na nazor, ze hajzlik ma sediet v base. potom su tu dalsie, ze nema hrat hokej. tak ked obetoval cele svoje detstvo hokeju a ty mu teraz ked ma 21 a aj skoly su uz v podstate pase, tak mu to neznici zivot? nieto este ho zavriet do basy. to by mu tiez neznicilo zivot?

inak s tebou suhlasim, treba akceptovat statusquo. ja ho akceptujem. vsetci ti, co ho neakceptuju a utocia na hraca a dokonca kluby si o sebe prilis vela myslia. jednym slovom?
9.6.2024 - 13:35
+1

Nerkio

 

On obetoval cely zivot hokeju …Pekna myslienka.A co ta mlada zena ktora bola este mozno panna a mala pravo povedat Nie a on mal povinnost to respektovat.Preco je pre teba niekoho zaluba nadradenejsia ako niekoho zdravie ci uz psychicke alebo fyzicke?Nam tu vobec nejde o konkretneho hraca ale o ligu ako taku.Posledne roky je toto uz hadam siesty takyto hrac.Co sme neaka liga kde kazdy trestanec dostane sancu??ved jasne ved chce hrat hokej
9.6.2024 - 13:43
+1

Tyna85

 

Zjavne v NHL môžu riešiť hráčovu minulosť a aj ju za ňu "trestať" to len tu na SR nemôžu ani fanúšikovia vyjadriť svoj názor lebo mu automaticky ničia život.
9.6.2024 - 14:07
+1

Mato-Mi

 

Vyssie pises, ze treba respektovat iny nazor a mne napises, ze vypravam blbosti. To ma od respektovania nazoru daleko.
9.6.2024 - 13:55
+5

BieloModra

 

Bol tu raz jeden uzivatel a mal nick vychodnarzkosic...tiez vedel takto pekne diskutovat viedlo to niekam? Neviedlo, proste aj diskuterke v tejto debate ide len o zaskatulkovanie ...tak si to zrnme...v podstate kazdy kto ten skutok odsudi na zaklade vlastneho bytia, kto nie je ochotny hodit za hlavu skutok je automaticky samozvany nadclovek co chce robit chlapcovi zle pochopme to uz
9.6.2024 - 16:21
0

Tyna85

 

Karieru si zničil sám tým čo urobil. A nie to, že sa ľudia tu na HP vyjadria čo si myslia o tom, že ho v MI podpísali, už si to konečne uvedom.
9.6.2024 - 14:11
+2

zasi

 

neviem kde si nabrala dojem že chcem niekoho trestať
ja sa len nechcem za svoje peniaze chodiť pozerať na hráčov s pokriveným charakterom,proste vo svojej malosti sa nedokážem tešiť z ich gólov
9.6.2024 - 11:09
+1

Tyna85

 

Neviem o tom, že by som nejakým spôsobom tlačila na klub či nejakým spôsobom mu chcela zničiť život, tak si aspoň nevymýšľaj. Rešpektujem tvoj názor a to je tak všetko. Nadcloveka z nás robíš ty lebo nesúhlasis s našim názorom. Píšeš ako nevieme akceptovať iný názor ale ja nevidím, že by si ty akceptovala iný názor ako ten svoj. Lebo tvrdiť ako mu chceme zničiť život je dosť mimo. Jedine, že vyjadrením svojho názoru mu ničíme život. Ale to potom mu ničí život veľa ľudí ktorí sa k tomu vyjadrili a hlavne mu "zničili" život v Calgary keď sa ho zbavili. Ale tam im asi písať nebudeš o tom ako sa hrajú na niečo viac.
9.6.2024 - 13:44
+3

zasi

 

nikoho som neokradol
nikoho nezavraždil
nikoho neznásilnil
takže som presne ako hovoríš,nadčlovek
ale sklamem ťa lebo len tu na HP je nás mrte nadčlovekov,takže sa tu v pohode stratím v dave
8.6.2024 - 14:34
+4

BieloModra

 

👌👌👊
8.6.2024 - 15:49
0

strojar

 

Len na doplnenie:
Ščurko zavraždil. Sprosto, premyslene, kvôli peniazom.
A predsa sa tu objavil názor, že on je obeť, že mal dostať druhú šancu.
8.6.2024 - 20:52
0

zasi

 

no nemal
je mi na tribune bľuvno ak ho vidím na ľade
8.6.2024 - 21:37
0

roman

 

Nepovedal som že mal ju dostať, ale nedráždi ma to. Bol právoplatne odsúdený. Trest si odsedel, bol podmienečne prepustený.Vrátil sa do práce, dostal druhú šancu. Či si ju nezaslúžil, neviem. Jeho prípad bol prezentovaný tak, že som vnímal, že vraždu spáchal v afekte a že bol zavraždeným vydieraný. Určite nechcem morálns relativizovať, a určite ho nejdem obhajovať. Nemám k tomu prípadu žiadny citový vzťah, len som odprezentoval dojem, ktorý ako som ako neztranný pozorovateľ nadobudol z dostupných zdrojov. Moralizovanie nechám na iných.
8.6.2024 - 22:16
+1

XxMartinxX

 

Roman: Tvoj názor nestotoznujem sa sním ale akceptujem
8.6.2024 - 22:24
0

roman

 

Poho, ani ja sa so svojím názorom nejak silno nestotožňujem.
8.6.2024 - 22:34
0

XxMartinxX

 

Respekt
8.6.2024 - 22:42
0

XxMartinxX

 

Tak to je veľa ľudí sa sami zo sebou nestotznuju 🤣
8.6.2024 - 22:44
0

Mato-Mi

 

Odsudeny bol, ale odsedel 6 rokov a to je za vrazdu malo. Po skutku sa k vrazde priznal, ked siel vrazdit, mal tusim nachystane aj naradie. Po vymene pravneho zastupcu sa zacalo so spekulaciami. A vrabce vtedy cvirikali, ze ten rozsudok bol drahy.
Nemal hrat, za vrazdu cloveka isto nie.
8.6.2024 - 22:37
+1

XxMartinxX

 

Mato_Mi: Akože hráš 15 rokov hokej co budeš robiť potom?
8.6.2024 - 22:58
0

Mato-Mi

 

Cokolvek. Od smetiara, az po riaditela podniku. Mna pripad Scurko na.ral, kvoli nizkemu trestu.
8.6.2024 - 23:05
0

XxMartinxX

 

Medzi tým asi sa nachádza aj hrať hokej
8.6.2024 - 23:48
0

Mato-Mi

 

Moze, s kamosmi po veceroch. Moj nazor.
8.6.2024 - 23:59
0

N-R-N-R

 

Ale na to mal v prvom rade myslieť ten, kto vraždil. Nie všetci ostatní.
10.6.2024 - 7:06
0

strojar

 

Odsúdený bol na šesť rokov.
Odsedel si štyri.
9.6.2024 - 11:59
0

Mato-Mi

 

Dakujem za upresnenie.
9.6.2024 - 13:21
0

maček

 

zasi, mám Ťa rád, ale toto čo si napísal mi nedáva zmysel: tu vôbec nejde o to čo má robiť on,nech si robí čo che,veď dostal trest a ten si odpykal....
-to jest, nech si kľudne hrá hokej ak bude chcieť, veď trest si odpykal

....tu ide hlavne o to čo by NEMALI robiť slov. kluby a to jest podpisovať takéto kreatúry.
- takže slovenské kluby by ho nemali podpisovať

A moja otázka: ak ho nemajú podpisovať slovenské kluby, môžu ho podpisovať nejaké iné? české? fínske? juhokórejské?
Ak totiž tvrdíš, že by ho nemali podpisovať slovenské kluby, tak ho samozrejme nemajú podpisovať AKÉKOĽVEK kluby, čo je trochen v rozpore s tou prvou premisou, že si svoje odpykal a teda nech si robí, čo chce....

Svojho času sa na Slovensku riešil trest smrti a boli o tom siahodlhé diskusie, bolo tu mnoho zástancov trestu smrti. Vtedy mi napadlo: v poriadku, tak nech je trest smrti, ale ak s ním súhlasíš, tak ak na teba padne voľba v losovaní, tak poprav toho človeka...nepresúvaj svoju zodpovednosť na profesionálneho kata, prečo by on mal robiť za nás túto robotu. Pekne náhodný žreb a keď si súhlasil s trestom smrti, ideš ho vykonať
10.6.2024 - 0:45
+1

zasi

 

Dobre vieš kde pracujem
Za oveľa menši priestupok(nieto ešte trestný čin,ako v tomto pripade)by som na hodinu letel z práce bez možnosti návratu a nikto by sa nad tým ani nepozastavil
Druhé šance?
Nedostal ju v amerike
Dokonca ani v materskom klube,tak prečo v našej lige?
Ono ja totižto dokážem zatlieskať aj superovmu hráčovi po krasnej akcii,ale sú veci ktoré ma vyrušujú a toto je jedna z nich
A čo sa trestu týka,mame nejaký trestný poriadok(už nech je aký je)treba sa ho držať
Ja mu nezakazujem žiť,len sa mi nepáči že sa má pretrčať pred tisíckami divákov
10.6.2024 - 6:48
+3

BieloModra

 

Brusit korcule
8.6.2024 - 15:51
0

BieloModra

 

To ze sa z ligy stava " zberna diera" pre hokejistov ktory by tu neboli keby ich civilizovany svet neodmietol to chapeme ano?
6.6.2024 - 20:14
+7

BieloModra

 

Ktori
6.6.2024 - 20:17
0

antinamor

 

Škoda strácať čas Andrejka.
6.6.2024 - 21:18
+1

FeroMotyka

 

A ja si to myslím, že by sa podľa závažnosti trestného činu malo k ľudom pristupovať aj po ich odsedení trestu za mrežami. Vieme, že nemôžeme každému znásilňovačovi, vrahovi napariť doživotie lebo toľko miesta a peňazí na živenie väzňov nie je. Tak by som si vedel predstaviť aj pokračovanie trestu na slobode, nejakým obmedzením v živote. Pracovanie len v určitých oblastiach, obmedziť max. príjem alebo neviem čo. Samozrejme to boli nástrely z brucha a nie je to také jednoduché, určite by to chcelo dlhšiu diskusiu aby sa našlo nejaké riešenie, čo by dávalo zmysel.

6.6.2024 - 22:38
0

worth

 

Tak veď keď máš záznam v registri trestov, tak aj na slobode ťa to obmedzuje v tom aké zamestnanie si napríklad nájdeš.
Ale samozrejme svet nie je spravodlivý ako v rozprávke a niekedy človek čo si odsedel 10 rokov za trávu, má na slobode väčšie obmedzenia ako vrah ktorého prepustili po piatich rokoch.
7.6.2024 - 7:40
+4

Shinody33

 

Aka krajina, taka liga.
6.6.2024 - 10:32
+25

Mato-Mi

 

Aby som pohladkal brucho tym, ktori cakaju na fanusikov Michaloviec, ako sa k tomu postavia.
Za mna zly podpis, ale kedze Maslonka lepsieho nezohnal, tak je dobry aj nasilnik.
Je pravdou, ze podrobnosti nepoznam, ale sud vo Finsku ich asi poznal a rozhodol na zaklade preukazanych dokazov.
Ci si to chlapec uz v hlave zrovnal alebo nie, ukazovanie prstom na nas si vychutnajme dosyta.
Predpokladam, ze kym zacne liga, pohorsenie vyprcha, ale netreba zabudat, ze niekoho znasilnil. Nieciu dceru, sestru, vnucku, kamosku.
6.6.2024 - 10:34
+24

roa

 

Toto je od Teba slabé Mato, taká láskavá kritika, vieš byť ostrejší.
6.6.2024 - 11:46
+24

Mato-Mi

 

Pocas studovania spisov som si nasiel cas, aby som nieco napisal. Budem rad, ak mi moj prispevok doplnis, co by sa ti tam hodilo. Kludne aj do spravy.
6.6.2024 - 11:57
+2

strojar

 

Na Slovensku pohoršenie vyprchá za týždeň.
Na Slovensku bol v pohode v lige akceptovaný surový vrah, ktorý vraždil pre peniaze.
6.6.2024 - 20:15
+4

mannheim

 

Myslím, že si to pekne zhrnul. Koľko klubov má na súpiske hráča, ktorý mal nejaký vrúbok, či už bol len stíhaný, alebo aj odsúdený. Aj tu v diskusii je nás kopec čo máme svoje prešľapy, akurát nie sú mediálne známe. Ale súhlasím, že zrovna ublíženie žene, či dieťaťu, či rovno znásilnenie je asi jedna z najodpornejších vecí, nie náhodou to tieto indivíduá mali kedysi v base veľmi, veľmi ťažké.
7.6.2024 - 9:48
+1

rabl

 

Ak by Topi Rönni nepodpísal v MI, podpísal by hocikde inde. Nejak by som to neriešil. Skôr by ma mieste MI trápilo, či bude mať kvalitu, keď už prišiel a top prospect Calgary z roku 2022, nakoľko u mužov to zatiaľ nebola z jeho strany žiadna sláva.
6.6.2024 - 10:35
+4

M4K3R

 

Si robite srandu ? kolko mu dali 20tisic ze sa to oplati podpisovat ?
6.6.2024 - 10:47
+3

Radovan123

 

To znásilnenie za ktoré ho odsúdili na podmienku by na Slovensku ani neprešlo súdom. A taktiež treba dodať, že skutok za ktorý mu súd dal trest naplňal takú skutkovú podstatu, že aj dospelý človek by dostal podmienečný trest odňatia slobody.
6.6.2024 - 10:47
+1

Daewo_KS

 

Odkial mas tieto informacie?
6.6.2024 - 10:56
+1

Big brother

 

To by aj mňa zaujímalo
6.6.2024 - 11:03
0

Big brother

 

A čo si myslel tým, že by to ANI neprešlo súdom na Slovensku?
6.6.2024 - 11:16
+3

Daewo_KS

 

Vdaka, precital som si. Este dodam k myslienke, ze na Slovensku by to ani nepreslo sudom - Trestny zakon pozna nie len trestny cin znasilnenia, ale aj sexualne nasilie (a dalsie trestne ciny proti ludskej dostojnosti).

§ 200 Sexuálne násilie
(1) Kto násilím alebo hrozbou bezprostredného násilia donúti iného k orálnemu styku, análnemu styku alebo k iným sexuálnym praktikám alebo kto na taký čin zneužije jeho bezbrannosť, potrestá sa odňatím slobody na päť rokov až desať rokov.
6.6.2024 - 12:01
+3

Big brother

 

On asi narážal na to, že pre našich sudcov by to bolo nie dostatočne preukázané.
6.6.2024 - 12:29
0

Radovan123

 

Jo presne.
6.6.2024 - 13:01
+1

Pukky

 

Pre ktorého konkrétne, keď si tak znalý?
6.6.2024 - 13:08
+4

Radovan123

 

Ked mi najdeš slovensky judikat, ktory pojednava takýto pripad, tak ti poviem pre ktoreho nie.
6.6.2024 - 13:37
+1

Pukky

 

Nejaví sa ti to dostatočné na sexuálne násilie?
6.6.2024 - 14:08
+2

Sani

 

Podla daneho prepisu si tiez myslim, ze k SVK sudu by sa toto nedostalo...mozno v pripade, ak by bola poskodena z okruhu tzv. "nasich ludi"...

Je to citliva tema na velmi tenky lad...ale nie je znasilnenie ako znasilnenie....
6.6.2024 - 15:22
+3

Big brother

 

K súdu by to došlo...ale cez sudcu by to možno fakt neprešlo. Ale zas nevideli sme ten spis, nevieme čo tam všetko je.
6.6.2024 - 15:33
0

Sani

 

Suhlasim, mozme tu len spekulovat a klucove je v tomto pravoplatne rozhodnutie sudu....Vseobecne mi vsak vadi, ze so slovom znasilnenie sa naraba takmer rovnocenne na rôzne situacie:
a) muz prepadne zenu v parku a niekde za krikmi ju brutalne zneuzije...
b) opiti pubertaci spolu laskuju na chate a chalanko to prepiskne a chyti tam kde este nema dovolene...
6.6.2024 - 15:45
+7

Pukky

 

Znásilnenie to nie je, ale kľudne to moze byť iny trestný čin.
6.6.2024 - 15:36
0

Sani

 

Presne tak
6.6.2024 - 16:01
+2

Big brother

 

Daj zdroj
6.6.2024 - 11:04
0

Liri

 

A v Nemecku odsúdili na 2 roky za znásilnenie 10,5 ročné dievča a ešte súdca povedal, že to dievča chcelo tak preto ho odsudzuje len na 2 roky
6.6.2024 - 22:21
0

Daewo_KS

 

To je info odkial?
6.6.2024 - 23:00
+1

Mato-Mi

 

Vycucane.
7.6.2024 - 1:01
+2

BieloModra

 

nic sa nezmenilo od zaBANovania a vratenia sa naspat pod Liri, nic....
7.6.2024 - 7:25
+2

Mato-Mi

 

Raz tu uz spominala tento pripad, ale ani vtedy to nijak nepodlozila.
7.6.2024 - 8:33
+1

Daewo_KS

 

Podla mna kamarat hovoril a ten to cital na FB. To by bol doveryhodny zdroj.
7.6.2024 - 22:21
+1

errko

 

nie je to okulahodiaci podpis, samozrejme. Ale premyslam - to uz nikto, kto nieco v minulosti spravil (a dokonca dostal aj trest), nema mat nadej a sancu na dalsi zivot?
Nedavno nam servisoval okna chlapik, co sa rozkecal, ze 10 rokov v Leopoldove za drogy bol. Cloveka az zamrazi v prvom momente, ale potom vsak kurnik, ten clovek sa mohol zmenit, snazi sa zit, to ze v 25ke dealoval a naprsalo mu do nosa, neznamena ze aj v 40ke je to stale skazeny bastard.
Niekedy sa tato komunita snazi byt az abnormal moralna
6.6.2024 - 10:52
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

Šancu na ďalší život mu nikto neberie. No dostať ju v odvetví kde má byť vzorom ostatným je prinajmenšom na zamyslenie. Prinajmenšom by mal dokázateľne preukázať z že od toho momentu prešiel nejakou cestou, podobne ako Johnson v Zámkoch.
6.6.2024 - 11:03
+18

errko

 

neviem akou cestou presiel Johnson... nepoznam jeho pribeh, staci sa po kazdom zapase pomodlit na lade?
Cize hokej nie, ale za pasom v automobilke ano?
6.6.2024 - 11:21
+5

emoxx1

 

Tož že nevieš sformulovalo tvoj komentár. Ale v princípe áno. Pokiaľ nenastala preukázateľná zmena, tak nemajú taký ľudia čo hľadať na pozíciách kde môžu byť niekomu vzor. Toto je akurát tak vzor k tomu, že môžeš urobiť čokoľvek. Na Slovensku ti to prejde. Inak povedané, asi nebude náhoda, že títo ľudia sú odpísaný v celej Európe, ale na Slovensku si v kľude zahrajú. Ďalšia vec ktorá o nás neposiela vín zrovna pozitívny obraz.
6.6.2024 - 11:28
+10

vivalaresistance

 

presne tak, mal povedat: prisaham na cisarpana, ze uz budem dobry!

...a bolo by.
6.6.2024 - 17:23
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nerkio

 

A to este Zilina oznami podpis Rusa
6.6.2024 - 11:04
+9

poprad73

 

Nebut rasista
6.6.2024 - 11:25
0

TinoH

 

Najskôr by bolo dobré vedieť, čo je rasizmus
6.6.2024 - 13:20
+7

CORGI

 

A to sa nemôže?
6.6.2024 - 11:33
+6

M.Dukla

 

Pereskokov?
6.6.2024 - 12:18
+1

miso1389

 

Skladaný tým rusom myslel safaraleyeva.
6.6.2024 - 12:51
0

Ol!ver

 

Čím som porušil pravidlá diskusie, prosím? Vysvetlí mi to admin do súkromnej správy?

Ďakujem
6.6.2024 - 11:03
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LukasNR

 

Tipos extraliga. Liga plná obyčajných ľudských príbehov.
6.6.2024 - 11:49
+9

Senator

 

Zalostna moralka v tejto krajine je azda hlavna pricina toho, ze uz na Morave vyzerame ako zaostali lesni ludia.. ale plne usta tradicnych hodnot, to ano, toho mame vela,
6.6.2024 - 11:55
+27

Maross NR

 

Národ, ktorý si neprizná svoju minulosť....
..preto na rozdiel od Čechov, sme tak na seba "hákliví"...
..za riekou Moravou svoje chyby uznali, nemajú problém o tom hovoriť, vtipkovať. My sme ale hrdí búrani. Len neviem na čo.
6.6.2024 - 19:40
+8

mannheim

 

Na to jediné za čo sami naozaj nemôžme, na našu prírodu chúďa, keby mohla, isto by si vybrala iných obyvateľov
7.6.2024 - 9:56
+3

Maross NR

 

Tak to do bodky súhlasím 🙂
7.6.2024 - 10:09
+2

amaskiea

 

Ako neprizná? Netreba priznávať nič, predsa každý dobre vie, že nám vždy všetci len ubližovali a ubližujú a nikto nikdy nám nič nedal, Svetová Komisia Rozdávania na nás pri každej príležitosti jednoducho zabudla...
9.6.2024 - 10:29
0

Tip-Top

 

Za mna velmi zly podpis vzhladom na skutocnosti, ale aj mimo toho. Ak by bol Slovak, tak OK. Ale dotiahnut sem import z Liigy s bilanciou 1+1 ? Ved v MI problem s peniazmi nemaju, neverim ze nenasli na trhu lepsieho legionara ako tohto Fina. Zvlastne
6.6.2024 - 12:18
0

milmikus

 

Kanadské pasy zrejme nemajú záujem chodiť po minuloročnom fiasku 😂
6.6.2024 - 12:23
+2

TinoH

 

Kanadské pasy sa nie vždy musia osvedčiť. Buď im naša liga a prostredie sadnú, alebo nie.
6.6.2024 - 13:42
0

M.Dukla

 

augavins-Import-Krastenbergs
Michnáč-Ronni-Svitana
Valach-Solensky-Fominykh
Vasas-Gabriel-Kabac



Import-Pisoja
Slováček-Bodak
Drgon-Meliško
Stripai-Marcinko

Stripai,Jasečko, Semaňak, Palocko, Varga, Hájnik, Blaško, Fedor

Junca-Glosar-Majerčik
6.6.2024 - 12:21
+1

Fanusik21

 

M.dukla
A Buc ide preč od vás?
Poprípade vieš kam?
6.6.2024 - 12:59
+1

TinoH

 

Buc tu skončil, nie je ešte známe kam pôjde
6.6.2024 - 13:22
0

Big brother

 

Michnac má aj slovenské občianstvo?
6.6.2024 - 16:49
0

Siny29

 

Vraj ano
6.6.2024 - 16:59
+1

milmikus

 

Lúpež kričal Luptak keď videl tento podpis!!!
6.6.2024 - 12:22
+4

Tizo

 

som zvedavy ci podobne budete cez sezonu kopat aj do toho michalovskeho majitela ako do luptaka.
6.6.2024 - 16:45
+2

matoguco

 

Krastenbergs by mal byť na našu ligu špičkový hráč a myslím si, že bude ťahať Michalovce.

Junca sa mi na MS moc nepozdával, mne prišiel neistý ale loga je niečo iné. Uvidíme.

Slováček bude podľa mňa pohodový bek, Kladno som si e minulý rok videl dvakrát ale jeho hru som si priveľmi nevšimol, takže asi nerobí nejaké veľké chyby, čo by sa človek chytal za hlavu.

Roni je iný prípad. Nepáči sa mi, že sa tu v našej lige objavujú viac a viac hráči, čo majú problémy si zákonom a odsúdenci za trestné činy. Nie je to dobrá reklama pre ligu. Ak sa na to pozriem z hokejovej stránky, tak Robí bol v predraftovej sezóne solídny prospekt, v našej lige by mal vynikať ale tá čierna škvrna tam je a nedá sa vymazať...
6.6.2024 - 12:28
+9

braniiislav

 

zo Slovenska sa stáva ale poriadna džamahírija
6.6.2024 - 13:15
+3

richardd6

 

Do Prešova
6.6.2024 - 13:30
0

Enzo

 

Bože to je tu zase moralistov .. skúste len tak zo srandy zavítať sem tam do ministry len ako pozorovateľ aby ste videli ako vyzerajú a čo zo seba dokážu spraviť draftovaný hráči či reprezentanti .. keby sa každý z nich natočí ako napríklad Ruzicka tak hokej nehrá 90% chalanov
6.6.2024 - 14:00
+14

emoxx1

 

Veď natoč nám to... Bude sranda...
6.6.2024 - 14:01
+8

Enzo

 

Na čele mám vytetované kokoS a idem kaziť nádejnú kariéru chalanovi čo má zmluvu v nhl nie ? Však sem tam sa stačí ísť pozrieť ako vyzerajú ti chalani a každému bude jasne, že to len o alkohole neni … spomeniem napríklad Hohmanna, ktorý keď tu bol ešte na skúške tak ho z tade vyhodili sbskari a verím tomu keby to niekto vidí z vedenia tak zmluvu tu nedostane
6.6.2024 - 16:25
+5

BieloModra

 

ked si niekto vlastnou sprostostou a neuptatanou hlavkou skodi sam sebe, nech si skodi.... ale skodit inym?....to podla mna nie je to iste
6.6.2024 - 14:41
+6

dejvidBB

 

On myslel podla mna konflikty pri ktorych boli kamery v tu chvilu pokazene 🙃
6.6.2024 - 14:58
0

advokatiss

 

Este som nevidel, ze by v M3 niekedy pri niecom kamery isli.
6.6.2024 - 15:21
+2

dejvidBB

 

Akoze nie, vsak ked tam nabehli slovanisti a premiestnili im tam nabytok
6.6.2024 - 15:43
0

advokatiss

 

Ale to bolo v prospech M3, aby isli. Skor som myslel situacie neutralne voci M3, pripadne take, ktore by boli v neprospech
6.6.2024 - 16:06
+1

tulen - kosice

 

kedz može: bavic ščurko, možu bavic šicke
a kontšek s hanzalom na dôchodku závidia
6.6.2024 - 15:03
+4

roman

 

Ono, ja tak trochu chápem, že vzhľadom na príbeh a okolnosti, bol vlastne Ščurko obeť. Takže ak oľutoval, seká dobrotu atď. jak spomínam vyššie, tak holt dostal druhú šancu, chopil sa jej a hádam dožije svoj život v harmónii.
6.6.2024 - 15:16
+4

tulen - kosice

 

veľmi dobre : vieš, ako som to myslel ... a príklady sú tiež zámerne vybrané nie zo súčasných hviezd
ps. ale tiež ho hodnotíš ako obeť
6.6.2024 - 15:21
+2

roman

 

Viem
6.6.2024 - 18:56
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Práveže to myslím nebolo vyhodnotené ako premyslená vražda, skôr tušim konal v silnom citovom rozrušení. Na druhej strane to čo spravil po tej vražde je zas druhá vec...
6.6.2024 - 20:35
0

strojar

 

Takže úkladný vrah, ktorý pre peniaze vraždil, je vlastne obeť.
A má dostať druhú šancu a dožiť svoj život v harmónii.
Štrnásťkrát bodnutý a následne podrezaný Marek Liptaj šancu nedostal a skončil zakopaný v lese.
Zato hokejistov hrajúcich v KHL treba doživotne zavrhnúť a vylúčiť navždy zo spoločenstva slušných ľudí.
To jsou paradoxy.
8.6.2024 - 7:29
+6

roman

 

Falošná dilema.
8.6.2024 - 10:25
+4

strojar

 

Ospravedlňovať vraha Ščurka, ako si to urobil ty, je úplne zvrátené.
Ja nemám žiadnu dilemu. Vrah nemá/nemal čo robiť v hokejovej lige.
8.6.2024 - 20:43
+1

XxMartinxX

 

Povedal svoj názor uvedomte si pani a dámy povedať svoj názor je normálne lenže ty strojár ho za to kritizuje uvedom sa prosím ta
8.6.2024 - 22:15
+1

roman

 

To čo si predviedol je (argumentačný faul, false dichotomy) falošná dilema ty... diablov advokát. 😘
8.6.2024 - 22:25
+4

strojar

 

Žiadna dilema.
Akokoľvek budeš používať tieto "múdre" výrazy, nijako to neospravedlňuje (nielen) tvoju dvojtvárnosť.
Obhajoba, áno, aj to označovanie sprostého vraha za obeť, je jeho obhajoba, je absolútne neprijateľná.
Najmä v súvislosti s bezvýhradným odsúdením hráčov pôsobiacich v KHL, ktoré si tu predviedol.
9.6.2024 - 15:51
+2

worth

 

Uz hadam aj stacilo nie? Roman napisal doslova: "Ono, ja tak trochu chápem, že vzhľadom na príbeh a okolnosti, bol vlastne Ščurko obeť."

Neviem z akych info vychadzal, podla mna sa myli tiez, tak mu k tomu daj nejaky svoj nazor alebo protiargument, ale tym, ze sa ho tu pokusas sikanovat sa k nicomu zmysluplnemu nedopracujes. Teda pokial za zmysluplne nepovazujes svoje typicke honenie ega na ukor niekoho ineho.
9.6.2024 - 16:59
+4

strojar

 

On sa snaží zo mňa urobiť blbca namiesto toho, aby uznal, že strelil hodne, ale hodne mimo.
9.6.2024 - 17:53
+1

Mato-Mi

 

Roman sa snazi?
Ja teda neviem, ale mam pocit, ze niekedy nam ini len nastavuju zrkadlo.
9.6.2024 - 18:46
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
roman

 

Davat to do suvislosti ci kontrastu s KHL hracmi, to je presne ta falošná dilema, či oslí mostík. Ako som už povedal inde, tvoja upachtená snaha sa voči mne vyhraniť je očividná a trápba a robíš to navyše aj za cenu toho, že mi dávaš do úst veci čo som nepovedal. Je to úbohé a trápne. Ale je to hlavne tvoj problém, so mnou.
10.6.2024 - 7:23
+2

strojar

 

Prvá chyba je, že to berieš osobne. Z toho potom vyplýva aj tvoj boj so mnou. Používať slová ako "upachtená snaha", "úbohé a trápne" je použijem tvoje obľúbené, útok ad hominem. Spor totiž nie je, ako si to ty mylne vysvetľuješ, medzi nami ako osobami.
Ja sa "nevyhraňujem" voči tebe, ale voči tvojmu označeniu surového vraha za obeť.
To nemá nič spoločné s tým kto takýto názor prezentuje.
10.6.2024 - 11:23
+2

roman

 

Už mlátiš iba prázdnu slamu. Všetko čo som k tomu mal čo povedať som ti uz napísal. Tak zas někdy příště.
10.6.2024 - 11:42
+1

DENISO6

 

Máš pravdu...
8.6.2024 - 10:37
0

VSS Košice

 

hokejisti hrajuci v khl verejne a hlane dobrovolne podporuju vrahov a vrazdenie nevinných ludi ... takze ano treba ich zavrhnut a vylucit navzdy zo spol.slusnych ludi
8.6.2024 - 17:23
+4

strojar

 

Moment, moment.
Tu Roman ospravedlňuje vraha.
Vraj musel dostať druhú príležitosť.
8.6.2024 - 20:46
+1

roman

 

Musel? Prečítaj si to čo som napísal pozorne ešte raz. V tej tvojej upachtenej snahe vyhraniť sa voči mne sa dopúštaš dezinterpretácie, ak nie rovno klamastva. Argumentačné fauly ti idú fakt dobre. Gratulujem.
8.6.2024 - 22:32
+3

strojar

 

Označil si sprostého vraha, ktorý kvôli peniazom dopichal, podrezal a v lese zakopal človeka, za obeť?
9.6.2024 - 15:54
+1

roman

 

Neoznačil. Len som pracoval so všeobecne známymi faktami a dojmami a snažil sa pochopiť ako je možné, že hrá. Nikdy som nenapísal, že ma to teší, alebo, že to schvaľujem. Ani som netvrdil, že vražda sa dá odpustit. Ani som ju neschvaľoval. Varíš z vody.
10.6.2024 - 7:26
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
omen

 

ked na Slovensku moze pytliak robit riaditela narodneho parku, tak aj moralny odpad moze byt sportovym vzorom pre mladez... Ako, pozrite sa mladi chlapci, venujte sa sportu a potom aj ked niekho znasilnite, sustavne sikanujete alebo niekoho zabijete... nevadi, su tu slovenske kluby, ktore vam vzdy daju druhu sancu, aj tretiu, stvrtu... dvaciatu To, ze ho nikde na zapade nechcu pre nas nie je ziadny signal... mozno len signal toho, ze opat si mozeme ponadavat, ze oni nevedia podat pomocnu ruku
A pre mna rovnako smutne je, ze aj to malo fanusikov Michaloviec co tu pripieva (cest vynimke Mato-Mi) to dokonca maju problem aspon pisomne odsudit (opsravedlnujem sa, ak som si niekoho nevsimol) Tak ja uz tuto spolocnost nechapem To fakt sme takto klesli, ze nemame problem so sexualnym nasilnikom? Vase zeny, priatelky, matky musia mat z vas radost...
6.6.2024 - 16:23
+32

Breadman

 

Podpis.
6.6.2024 - 16:35
+1

TinoH

 

Som fanúšikom MI. To že to tu na HP viacerí písomne neodsúdili, ešte neznamená, že súhlasia s rozhodnutím klubu angažovať dotyčného hokejistu. Na Slovensku je však už všetko možné. Praktický vo všetkom sa uberáme zlým smerom. V konečnom dôsledku za uvedené rozhodnutie je plne zodpovedné vedenie klubu. Najmenej, čo ma ale teší, že dosť výrazne utrpí dobrá povesť klubu. Sám som zvedavý ako sa to ešte bude vyvíjať
6.6.2024 - 17:33
+5

BieloModra

 

A teraz si precitaj co si napisal vcera 21:41
6.6.2024 - 17:41
+3

TinoH

 

Si dobre pamätám. Vyjadril som sa, že bol právoplatne odsúdený, za čo dostal podmienku. Že mu prajem, tak ako každému hráčovi v tíme, tak áno. Že odsudzujem to čo spravil, za čo bol súdený, áno odsudzujem. Že ho vedenie klubu angažovalo, áno, nemuselo.
6.6.2024 - 18:47
0

Jasom

 

Aj som z Michaloviec,ani mna to neteši ,ale to ze to tu nepišeme neznamená že s tým súhlasime
6.6.2024 - 17:53
+2

omen

 

napisal som svoj komentar po 140 prispevkoch+nejake este zo vcera... Ak to nenapisete, tak ako mozeme vediet, ze s tym nesuhlasite V slovencine je take prislovie: "Kto mlci, ten svedci" Ale som aspon trocha spokojnejsi, ze ludom to stale este nie je jedno
6.6.2024 - 18:08
+3

XxMartinxX

 

Omen: Som fanúšik Mi a nenapísal som nič. Ako hovoríš také Slovenske bude chleba lacnejší ak napíšem? No iste ze nie no lenže z môjho pohľadu neviem co mam viac odsúdiť toho chlapca co urobil alebo naše vedenie AJ JEDNO AJ DRUHÉ MI NENÍ PO VÔLI
7.6.2024 - 21:06
0

omen

 

chleba lacnejsi nebude, ale s nadsazskou mozem povedat, ze mi bude chutit viac, ked budem vediet, ze sexualne nasilie aj na Slovensku nie je tolerovane... A kedze sa jedna o Michalovce, musia to hlavne odsudit ich fanusikovia, lebo logicky lahsie sa nadava na druhych
Bohuzial vsak i v tejto diskusii sa najdu ludia, ktori to zlahcuju, tvaria sa, ze je to normalne a ked si to clovek odsedi, tak je to vlastne uz v poriadku
7.6.2024 - 21:24
+3

XxMartinxX

 

Omen: Akékoľvek násilie odsudzujem neverím ze by niekto toto tu chcel obhájiť
7.6.2024 - 21:33
+1

XxMartinxX

 

Omen : Ešte že nemáš farbičky tie Michalovce by si aj by aj veľkým mohol napísať lebo Michalovce
7.6.2024 - 21:37
0

XxMartinxX

 

Omen : Aby si vedel fanúšikovia nemusia nič každý má vlastný rozum a každý má svoj nazor
8.6.2024 - 0:50
0

XxMartinxX

 

Omen : Propaganda sa blizi
7.6.2024 - 21:10
0

Siny29

 

Ja som sa do tejto diskusie dostal napriklad az dnes poobede. A nie je nas tu prave z mi az tak vela aby si tu od nas videl zaplavu komentarov ako napriklad pri nitre. Zatial som sa ale nestretol s niekym kto by ten podpis schvaloval.
6.6.2024 - 17:42
+3

Kopcansky Palachar

 

V tejto lige sa tlieskalo pri navrate vrahovi. Vrahovi. Viac netreba vediet o krajine. A ked uz sa tu riesia tieto veci, tak ak si to vinnik odpykal, tak sancu moze dostat v krajine, kde moralka, cest a rozum su v tazkej defenzive pred hlupakmi. Neviem na co je dobre sem tahat toto. Akorat si podkopavame meno sutaze. Ale to robime stale a stale a stale sa divime, ze sme na urovni, ze nas an do LM nechcu. Ak by prisiel jeden, tak si to nik nevsimne, toto uz je za mna zufalost manazerov, sry. Ale ok, beriem, deju sa tu horsie veci, toto je nic. Na extraligu nechodim a v TV pozeram lespiu sutaz, ktora ma hracie dni prakticky rovnake. Z casu na cas navsteva SHL bude stacit.
6.6.2024 - 16:28
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Siny29

 

Tak aby som sa vyjadril aj ja, ako michalovcan. Tento podpis je pre mna bez ohladu na to aky dobry hokejista to moze byt zo strany klubu nove prerazenie moralneho dna. Ak si potrebujeme ako organizacia budovat taketo renome tak dakujem pekne. Neviem ci na trhu fakt uz nikto nebol a vzhladom na valtonenovu minulost som ratal s tym ze pravdepodobne podpiseme nejakeho finaka, ale nie toto. Je to na facku.
6.6.2024 - 17:03
+7

Mato-Mi

 

Minuly rok som sa potesil, ked Pereskokov u nas skoncil a teraz toto.
I ked vacsine fanusikov na tribune to bude jedno. Tlieskalo sa Scurkovi, bude sa aj tomuto. I ked vrazda je konecne riesenie a zo znasilnenia, pevne verim a dufam, sa dana slecna dostane.
Aby to nebolo zle pochopene, ze idem zlahcovat znasilnenie. To nie.
6.6.2024 - 17:49
+2

Dukla43

 

Neviem podľa mňa zahralo rolu aj to že minulý rok tu hral Miller ktory za mňa urobil ešte horšií skutok.. vypalilo to tak že tahal LM a bol predany do ruska a toto podľa mňa zavažilo pri podpise Ronniho.
6.6.2024 - 17:52
0

Siny29

 

Ak by si aj mal pravdu, tak to nic nemeni na tom ake dno to je
6.6.2024 - 17:54
+3

Dukla43

 

Ja už som pisal aj vyššie že za mňa sa druhe šance dať majú.. a je to iba na nom aby sa ukazal či to lutuje a je iný človek alebo nie.. jasne vedel by som si predstaviť ineeho hrača na jeho pozícii, ktory by nevzbudzoval hallo
6.6.2024 - 17:59
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TinoH

 

Výkonným riaditeľom HK Dukla Ingema Michalovce sa stal Vladimír Jacko
6.6.2024 - 19:08
0

Siny29

 

A to je kto?😂
6.6.2024 - 19:11
+4

VTJ MI

 

Nečteš,nevíš
6.6.2024 - 19:22
0

Radovan123

 

Daj si jeho meno do googlu.
Som ani nevedel, že takeho človeka mame v rade a meviem ako sa tam dostal vlastne
6.6.2024 - 19:24
+1

Siny29

 

Ano uz som pozrel. Dufam ze klub bude v lepsom stave ako slovenske dialnice.
6.6.2024 - 19:43
0

Radovan123

 

Tak oni su v dobrom stave, len ich je malo a to ovplyvniť nevedel
6.6.2024 - 19:49
0

VSS Košice

 

v dobrom stave ? skus si napr.usek od bidoviec po kos.olsany
8.6.2024 - 17:26
0

Radovan123

 

mysliš tie kopčeky?
10.6.2024 - 6:17
0

TinoH

 

Bývalý riaditeľ NDS, údajne bol aj pri titule Košíc v sezóne 2011/12.
6.6.2024 - 19:30
0

TinoH

 

Opravujem, v uvedenej sezóne Košice prvé po základnej časti, vo finále PO vyhral Slovan s Košicami. Jacko bol prezidentom klubu, ako teraz u nás Michajlo
6.6.2024 - 19:40
+1

Arabeska

 

Bukoza: VSZ
Bukoza
NSD (nevyslo SVP)
kamarančaft, pomožeš ty mne budem na teba myslieť
6.6.2024 - 21:17
0

VTJ MI

 

V prvom rade sa treba skludnit..ja verím ze ten chlapec si svoje odskákal,bol súdený Fínskym súdom ,a bol odsúdený..uz nemá nikdy nikde hrat ?
6.6.2024 - 19:20
+3

Maross NR

 

Môže. Práve u nás. Keď bude lepší, môže ísť do KHL. Keď mu to nepôjde, možno ešte v Bielorusku ho budú chcieť.
6.6.2024 - 19:48
+5

Duze

 

Clovek sa potesi ze vedenie nabralo rozum a vynechalo minulu sezonu rusov a ono teraz pride Maslonka s Ronnim.
Budem nam fandit, budem stastny ak pojdeme vysoko, ale pre mna za mna nech da Ronni 40 golov, tak ho odsudim rovnako na konci sezony ako ho odcudzujem teraz.
Druhe sance sa davaju za rozne zalezitosti ale urcite nie za znasilnenie. Jeho druhu sancu vidim niekde v zamestnani kde staci zakladne vzdelanie a mozno po 10 rokoch si uvedomi co urobil. Teraz mu prakticky presiel tento ohavny cin bez problemov. Je to hanba Dukly, hanba Michaloviec a predovsetkym hanba Slovenska, pretoze taketo pripady sa tu stavaju uz uplnym normalom, nielen v hokejovom kolotoci.
6.6.2024 - 19:47
+13

Wana

 

Čo keď prestup do Michaloviec je ten jeho trest? Možno Michalovce budú jeho očistcom a konečne precitne

- debata je chúlostivá, tak mičigeni toto berte len ako vtip
6.6.2024 - 20:16
0

TinoH

 

Ešte, že tak, lebo to vyzeralo ako scifi
6.6.2024 - 20:38
0

Big brother

 

Na druhej strane fakt keď sa človek zamysli za aký čin bol odsúdený, tak neviem no...jasné, dievča asi malo traumu, no na druhú stranu bol mladý, ožratý jak bomba (aj keď to nie je poľahčujúca okolnosť), bolo to jednorazové zlyhanie.
6.6.2024 - 20:42
+3

Flak108

 

Opitost len odblokuje to, nad čím možno dlhšie človek rozmýšľa ale racio v tých veciach pri plnom vedomí bráni. Tam nieje co riešiť. Tieto veci proste nerobí každý, keď sa opije ale musíš mat na to aj nejaké osobnostné črty.
6.6.2024 - 21:09
+1

Radovan123

 

Ze chcel sex na party po tom co sa vykuskoval s dievčinou? Tak to asi kazdy druhy je nasilnik podla osobnostnych črtov…
6.6.2024 - 21:16
+4

omen

 

podla seba sudim teba
6.6.2024 - 21:19
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Flak108

 

Ak je, tak prečo nekončia pred súdom a tento chalan áno.
6.6.2024 - 21:23
+4

antinamor

 

Ty si mu zjavne pri tom svietil, ak sa snažíš obhájiť neobhájiteľné.
6.6.2024 - 21:28
+7

Breadman

 

6.6.2024 - 22:36
+4

Tyna85

 

Nie každý druhý nie. Lebo keď dievčina povie nechcem tak to znamená, že nechce a nie, že pokračuj ďalej.
7.6.2024 - 12:15
+5

Radovan123

 

Ved toto ja neriešim. Riešim to, ako sa narába so slovom znásilňovač a pod. Ako bolo napísané vyššie, tak tiež neakceptujem aby sa pri takom prípade za rovno považoval aj útok na ženu niekde v parku, pri ktorom môže zomrieť.
Pre mňa to je to isté ako keď sa oháňa slovom fašista. Potom len relativizujeme pojem slova.
7.6.2024 - 12:57
0

Tyna85

 

Dopustil sa sexuálneho násilia. Neodsúdili ho len preto, že opitý na párty chcel sex s dievčaťom s ktorým tancoval a bozkával sa.Toto si treba uvedomiť. Ja by som sa mala veľmi na pozore pri človeku ktoremu keď povieš nie nechcem to, ti odpovie ale chces to a ďalej ti veselo strká prsty do va**ny.
7.6.2024 - 16:35
+2

TinoH

 

Už tu máme nielen fanúšikov, iných odborníkov, ale aj psychológov. Nie je čo riešiť.
6.6.2024 - 21:17
+2

Big brother

 

Sme nabití odbornostami rôzneho typu
6.6.2024 - 21:26
+1

Flak108

 

Ja niesom psychológ. Píšem, pretože si myslím, že to tak je. Kľudne ma pouc. Bud to máš nastudovane a vieš o com píšeš alebo sa tu snažíš len obhájiť chrapunstvo lebo Dukla Michalovce.
6.6.2024 - 21:28
+4

TinoH

 

Čo ťa mám poúčať, keď podľa teba nie je čo riešiť. Nikoho neobhajujem, len sa divím koľko je tu odborníkov na všetko. Pripadal si mi vyjadrovaním sa, že si psychológ. Už viem, že som sa mýlil
6.6.2024 - 21:46
0

emoxx1

 

Na to aby sme zhodnotili, že Slovenský manažéri urobili z našej ligy odpadkový kôš na delikventov, ktorých nechcú zamestnať ani v druhej Nemeckej, alebo Francúzskej lige naozaj nemusíme mať žiadnu odbornosť.
6.6.2024 - 21:54
+8

TinoH

 

Neviem, prečo si to adresoval práve mne. Ja tvoje názory nespochybňujem, neviem prečo si sa v tom našiel. Tiež nie som zástancom toho, aby sme sa stali hokejovou žumpou. Ctím si hodnoty, ako aj rozsudky súdov. Odporúčam ti, aby si si našiel, na čo som reagoval. Nie je to tak vysoko, aby trochu vyššie nad našimi komentmi.
6.6.2024 - 22:10
+1

TinoH

 

Ešte doplním, ani zástancom toho, aby tu hrali ruskí hokejisti.
6.6.2024 - 22:16
0

bigi

 

hmm ty tu kazes nieco o moralke a potom ides bagatelizovat sexualne nasilie
7.6.2024 - 9:07
+2

Big brother

 

Nejdem to bagatelizovať. To je ako keby som povedal, že to bagatelizoval súd.
8.6.2024 - 7:41
0

mannheim

 

Kiež by sa to nestalo tvojej dcére aby ju nasilu nevyprstoval nadržaný chuj po desiatich pivách, asi by sa ti rozsvietilo. Možno preto je tvoja interpretácia "jednorázové zlyhanie", ja si myslím, že aj za menšiu zlobu vie človek druhému zuby vykopať z papule.
7.6.2024 - 10:05
+1

kimi2028

 

Zase na čo písať také hlúpostí, ako ty tu? Som presvedčený, že nič vážne sa nestalo skoro. Tresty na západe sú za znásilnenie aké? Niečo mi neštimuje tu, lebo bežne sa ide do väzenia na niekoľko rokov. Ročná podmienka hovorí za všetko, že nestalo sa tam až tak veľa?
7.6.2024 - 13:36
+1

Dracik_18

 

čo znamená nestalo sa až tak veľa ?

inač aj Ščurko dostal maličký trest za vraždu
7.6.2024 - 13:54
0

Breadman

 

Kristepane ale tak co sa cudujem, ked tu 20% ludi neveri, ze Zem je gulata.
7.6.2024 - 14:12
+8

BieloModra

 

ludska stranka veci nepodstatna, pravne uzatvoreny skutok = ideme dalej ved nic sa nedeje
7.6.2024 - 14:19
+2

Big brother

 

Tak určite sa stalo niečo, aj vzhladom na následok. U nás to nie je kvalifikované ako znásilnenie, ale ako sexuálne násilie. Keby nie je v čase skutku mladistvý, tak by asi sedieť išiel.
8.6.2024 - 8:01
0

Big brother

 

Nepochopil si ma dobre. Jasne, že by si zaslúžil za to rozbiť papulu atď. Ja iba hovorím, že za nejakého netvora by som ho vzhladom na okolnosti nepovažoval. Veď aj ten trest bol taký aký bol pre niečo a nie preto, že by sa to sudca snažil ospravedlniť. Vieš, ja som to porovnal s tým, čo zobral Mikuláš v minulej sezóne...to bola dlhodobá šikana na škole (aj keď v mladom veku), čo jasnejšie svedčí o jeho charaktere, že tam sa nejednalo o jednorázové zlyhanie, ale cieľovedomé dlhodobé konanie. Ale nijako toho fína neospravedlňujem.
8.6.2024 - 7:49
+1

Dzunkes

 

toho Krastenbergsa potisku aj zavidim..trocha som dufal ze ide k nam
6.6.2024 - 22:49
0

TinoH

 

Som predpokladal, že asi príde k nám. Faktor Daugavins
6.6.2024 - 22:54
0

Dukla43

 

Čo ja viem dostal 4 ponuky z extraligy.
6.6.2024 - 23:01
+2

TinoH

 

Samozrejme, môže byť, ale predpokladám, že v jeho prípade bolo asi dôležité, že je tu Daugi.
6.6.2024 - 23:07
+2

Marek77

 

tak Kudrna ho aspon kus zaplata a je slovak
7.6.2024 - 8:35
+1

bbiskra

 

Andrej Kudrna?
7.6.2024 - 10:33
0

Marek77

 

Ano ANdrej Kudrna ten co bol na 100 v SLovane len nie vo ZV
7.6.2024 - 13:18
0

Fandimhokeju

 

Sa mi páčia ako sa titulkujú prestupy. Väčšina hráčov posilňujú svoje budúce kluby, len niektorí zamieria do nových klubov. Kde je hranica medzi týmito pojmami?
7.6.2024 - 9:27
0

TinoH

 

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/michalovce-predstavili-posily-i-nove-dresy-valtonen-chce-po-dvoch-bronzoch-viac?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1ZCQMhlPsezl3hRTJX2bVCXP9xQbYsAYaseA0wqDwzbllMC1FU0pYAlCs_aem_AbKU8c5rKRVmq_xBB24n-N-pVF5KaTpgaSfku6uUxF7tGvcpEsPZiN5yL99vL46Jn_X9RLjGE2SOZ2QNCwa8DXR5
7.6.2024 - 14:37
+1

Radovan123

 

OT: Pozerám teraz zmeny rozpočtu mesta a píšu tam čo sa bude/nebude robiť.

Modernizácia chladenia – zimný štadión
Modernizácia chladenia (trubkovanie) na zimnom štadióne nebude v r. 2024 realizovaná.
Dôjde k nevyhnutnej výmene kompresora v celkovej výške 84 000 €.

Na modernizáciu
chladenia zimného štadióna mesto chce získať externé zdroje s nižším spolufinancovaním,
v rámci pripravovaných výziev na podporu športovej infraštruktúry.

7.6.2024 - 16:14
0

U.Rannio

 

Zaujímavé mnohé príspevky ohľadne niektorých posíl. Použijem biblické: Hoď kameňom, kto si bez viny.
Ak som dobre pochopil s tých popisov, tak ten trestný čin mal spáchať ( mladý Fín) ako tínedžer, terazky má 20, až pred rokom rozhodli fínske súdy. Tak tie rozhodujú pomaly tak dlho ako tie naše. Č o urobil je svinstvo, ale žeby tie demokratické fínske súdy sa nevedel rozhodnúť taak dlho a za trestný čin ho odsúdiť? Prečo to tým Fíném trvalo tak dlho. Nechápem. Niečo spáchaš, dokážem ti to a ideš sedieť. Tak to má byť v demokracii.
7.6.2024 - 19:16
+3

Big brother

 

Súdy rozhodovali dlho? Vieš kedy sa to dostalo na súd? Vieš, že predtým ak to pôjde na súd musí prebehnúť vyšetrovanie. Vieš o tom, že napr. niektoré znalecké skúmania netrvajú len 3-4 týždne?
8.6.2024 - 21:05
0

DraciaTlama

 

Moja bezvýznamná troška do mlyna: Vnimam to takto: Otázka morálky a etiky v športe, a obzvlášť v prípade angažovania športovcov s "kontroverzným" minulým správaním, je veľmi komplexná. Vedeli ste, ze etika v športe je aplikovaná disciplína, ktorá sa zaoberá morálnymi dilemami a rozhodnutiami v kontexte športu?

"Morálka v športe môže byť vnímaná ako súbor nepsaných pravidiel a hodnôt, ktoré regulujú správanie jednotlivcov a organizácií".

V prípade angažovania hokejistu odsúdeného za znásilnenie, klub automaticky čelí etickým otázkam, ako napríklad:
- Ako vyvážiť právo na druhú šancu proti potrebe chrániť integritu športu a jeho hodnôt?
- Ako reagovať na očakávania a obavy fanúšikov a širšej verejnosti?
- Ako zabezpečiť, že rozhodnutia klubu sú v súlade s jeho hodnotami a etickými zásadami?

V niektorých prípadoch môže klub považovať za vhodné poskytnúť športovcovi možnosť nápravy a rehabilitácie, zatiaľ čo v iných prípadoch môže byť verejný tlak alebo interné hodnoty dôvodom na odmietnutie takéhoto angažmá. Každý prípad je jedinečný a vyžaduje si individuálne posúdenie s ohľadom na všetky okolnosti.

V súčasnosti existujú prípady, kde hokejisti boli odsúdení za vážne trestné činy, vrátane znásilnenia, a napriek tomu boli angažovaní klubmi.

Myslím, že tieto rozhodnutia sú oprávnene predmetom verejnej diskusie a kritiky, pričom sa zdôrazňuje dôležitosť etického rozhodovania v športe.

Etický kódex, česť, hodnoty sú prázdne slová a frázy aj keď sú napísané či vytesané do kameňa, ak nie sú podložené reálnymi činmi.

Myslím, že je to aj o komunikácii. Vhodná forma by bola zvolať tlačovú besedu s týmto Fínom, ktorý by mohol verejne uznať chybu, poďakovať sa za šancu, aby ľudia videli že vníma, akú šancu dostal, by zmiernil hnev a tlak fanúšikov a športovej obce.
Zakázať diskusiu na FB pod príspevkami HC Dukla Michalovce takou vhodnou komunikáciou nie je.

Aj profesionalita by mala mať svoju etiku.

Ďakujem za pozornosť.
9.6.2024 - 12:29
+7

TinoH

 

Ctrl+C - Ctrl+V.
Kto navštevoval FB diskusie pod klubovými príspevkami Dukly MI, rozumie tomu, prečo boli zrušené.


11.6.2024 - 22:39
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Washington získal Duboisa z Los Angeles výmenou za brankára Kuempera

Kanadský hokejový útočník Pierre-Luc Dubois sa sťahuje z Los Angeles do Washingtonu. Kings ho v stredu poslali do hlavného mesta USA výmenou za brankára Darcyho Kuempera. Informovala o tom oficiálna webová stránka NHL. včera o 21:46 - TASR


St. Louis podpísal novú zmluvu s obrancom Perunovichom

Klub zámorskej NHL St. Louis Blues podpísal zmluvu s obrancom Scottom Perunovichom. Dvadsaťšesťročný hokejista zarobí ročne 1,15 milióna dolárov. včera o 10:29 - TASR


IIHF vymenovala českého kapitána Červenku za hráča sezóny

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) vymenovala českého útočníka Romana Červenku za najlepšieho hráča uplynulej sezóny. Kapitán reprezentácie figuroval v najlepšej trojici spoločne s brankárom Lukášom Dostálom, medzi úradujúcimi majstrami sveta sa umiestnil Švajčiar Roman Josi. 18.6.2024 11:13 - TASR


Columbus ukončil spoluprácu s trénerom Vincentom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets oznámil ukončenie spolupráce s hlavným trénerom Pascalom Vincentom. Informoval o tom prostredníctvom oficiálnej webovej stránky. Meno jeho nástupcu zatiaľ nezverejnili. V organizácii pôsobí aj slovenský obranca Samuel Kňažko, ktorý v tejto sezóne hral v nižšej zámorskej súťaži AHL. 18.6.2024 08:32 - TASR


Studenič strelil gól, no jeho Coachella prehrala s Hershey 2:5

Slovenský hokejový útočník Marián Studenič strelil gól v druhom zápase finálovej série nižšej zámorskej súťaže AHL, no jeho tím Coachella Valley Firebirds prehral na ľade Hershey Bears 2:5 a séria je tak vyrovnaná 1:1. 17.6.2024 07:56 - TASR


Asistent trénera Boucher nebude v novej sezóne súčasť Maple Leafs

Asistent trénera Guy Boucher nebude v novej sezóne súčasťou realizačného tímu Toronta Maple Leafs. Klub NHL povedie nový hlavný tréner Craig Berube. 15.6.2024 22:41 - TASR


Abols podpísal ročný dvojcestný kontrakt s Philadelphiou Flyers

Lotyšský hokejista Rodrigo Abols podpísal ročný dvojcestný kontrakt v NHL s Philadelphiou Flyers. Zmluva má hodnotu 775.000 dolárov. Informoval o tom klub na svojom oficiálnom webe. 15.6.2024 22:32 - TASR


Kapanen podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Montrealom

Fínsky hokejista Oliver Kapanen podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Montrealom Canadiens. Klub NHL si ho vybral v druhom kole draftu 2021 z celkovo 64. miesta. 15.6.2024 20:14 - TASR


Spišská Nová Ves angažovala kanadského obrancu MacKinnona

Do kádra hokejistov HK Spišská Nová Ves pribudol kanadský hokejista Ryan MacKinnon. Pre dvadsaťdeväťročného obrancu pôjde o prvé európske pôsobisko v kariére, naposledy pôsobil v nižšej zámorskej AHL. Extraligový vicemajster informoval o novej posile na sociálnych sieťach. 15.6.2024 18:26 - TASR


Hadamczik zostane na čele českého hokeja ďalšie štyri roky

Alois Hadamczik zostane na čele Českého zväzu ľadového hokeja (ČSHL) ďalšie štyri roky. Na sobotnej volebnej konferencii, kde nemal protikandidáta, získal 59 hlasov zo 61 prítomných delegátov. 15.6.2024 17:19 - TASR


Viac správ v archíve...