Diskusia: Trenčín sa ujal vedenia v sérii
Hokejisti HK Dukla Trenčín
triumfovali v treťom stretnutí predkola play off Tipos extraligy na ľade HK Dukla Ingema Michalovce 3:2. V sérii hranej na tri víťazné stretnutia sa ujali vedenia 2:1. Štvrtý zápas je na programe
v piatok 14. marca o 18.00 h opäť v Michalovciach.
Zemplínčania išli do vedenia v 11. minúte, keď sa presadil Dávid Buc. Hostia vyrovnali v závere prvej tretiny zásluhou Michala Laurenčíka, ktorý prekvapil brankára Vladimíra Glosára. V druhom dejstve udreli Trenčania opäť v poslednej minúte, vylúčenie Jána Brejčáka potrestal Bruno Mráz. Náskok Dukly zvýšil v 48. minúte Matúš Hlaváč, Michalovciam sa podarilo v power play už iba znížiť Adamom Rockwoodom.
predkolo play off Tipos extraligy – tretí zápas /na 3 víťazstvá/:
HK Dukla Ingema Michalovce - HK Dukla Trenčín 2:3 (1:1, 1:2, 1:1)
Góly: 11. Buc (Lukosevicius), 58. Rockwood (Chmielewski, Bodák) - 20. Laurenčík (Krajčovič), 40. Mráz (Hudec, Záborský), 48. Hlaváč. Rozhodovali: Jobbágy, Crman – Knižka, Gegáň, vylúčení: 7:4 na 2 min, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 1996 divákov.
Michalovce: Glosár – Meliško, Bodák, Brejčák, Drgoň, Marcinko, Kulda – Krastenbergs, Rockwood, Valach – Chmielewski, Rönni, Fominych – Kabáč, Solenský, Vašaš – Lukosevicius, Buc, Svitana – Fedor
Trenčín: Grigals – Starosta, MacDougall, Laurenčík, Hatala, Hlaváč, Macejko, Bečár – Ahl, Stapley, Josling – Bezúch, Mráz, Krajčovič – Záborský, Lapšanský, Green – Hudec, Kalis, Krajč – Maruna
/stav série: 1:2/
- Strnco1
- Este jeden, este jeden...
- 13.3.2025 - 20:48
- +11
- Urpiner16
- A Valtonen sa z gauča rehoce.
- 13.3.2025 - 20:51
- +7
- HK88
- Este ze dal Faith chytat Glosara.
- 13.3.2025 - 20:50
- +12
- laugo29
- 2/15
Dnes to boli nervy, Michalovce hrali uplne inak ako u nas v TN. Dnes sme vyhrali zasluzene ale po velkych nervoch a boji. Ten koniec pri powerplay ako nasi zahrali,dufam ze trener im to da vyzrat. - 13.3.2025 - 20:51
- +5
- laugo29
- A pomohol nam aj nezmyselny krok trenera hosti postavit do brany Glosara(nepochopitelne)
- 13.3.2025 - 20:52
- +6
- mannheim
- Neboj, oni nie sú retardovaní, vedia kde spravili chybu a dobrý tréner čo Tommy nesporen je, ich nebude drbať, ale skôr ich ukľudní a povzbudí k ešte lepšiemu focusu na hru. Môj názor.
- 14.3.2025 - 9:53
- +6
- DocentMladsi
- ano a preto sa ta stale opakuju tie iste chyby
ale ved staci povedat ze sa treba poucit a je to - 14.3.2025 - 9:59
- 0
- mannheim
- Vyhrali sme, urobili viac dobrého ako chýb, tak ich teraz bude jebať ano ? Takto si to myslel ?
- 14.3.2025 - 10:49
- +8
- Korimaro
- Nech skončí to trápenie celý deň sa teším na hokej a takto mi to pokazi naladu ako vždy dnes od 2 tr bezduchy výkon ...nechápem že takto môžu odohrať play off zápas celú sezónu na to každý čaká a oni nevedeli čo majú hrať
- 13.3.2025 - 20:52
- +1
- AndrejTN
- Zajtra to musíme ukončiť.
- 13.3.2025 - 20:53
- +3
- matell157
- Ja si myslím že aj ukončíte, proste Michalovce bez Daugavinša sú o 30% slabšie navyše ani Krastenbeegs nie je vo svojej koži
- 13.3.2025 - 20:55
- +2
- Mato-Mi
- Krastenbergs este teplotoval predvcerom, kto vie v akom stave nastupil dnes, ale nebol to 100% Renars.
- 13.3.2025 - 20:56
- +1
- matell157
- Však preto som napísal že nie je vo svojej koži, on je hráč ktorý by to dokázal potiahnuť ešte možno bez Daugavinša ale keď ani on nie je 100 percentný rak to Michalovce budú mať veľmi ťažké ak nie až nereálne otočiť
- 13.3.2025 - 21:04
- 0
- TinoH
- Krastenbergs nastúpil, dá sa povedať, nasilu. Kľudne bolo treba nechať zostavu z posledného zápasu, aj s Juncom v bráne, a bez ešte chorobou indisponovaného Krastenbergsa. Nič sme tým nezískali, práve naopak, iba stratili. Dnes nechválim za zlé nominačné rozhodnutia realizačný tím na čele s trénerom.
- 13.3.2025 - 21:09
- +1
- Mato-Mi
- Dnes sme hrali dobre len v prvej tretine, clovek cakal, ze tak budeme pokracovat, ale hovno hovno zlata rybka. Zacali sme hrat hnoj. Hlupe fauly v utocnom pasme, brankar tiez nepodrzal. Dnes Trencin zasluzene vyhral.
Tipol som, ze dnes prehrame a zajtra to ubojujeme. A rozhodne sa v Trencine. - 13.3.2025 - 20:54
- +4
- frantapriklep
- 2/15
- 13.3.2025 - 20:55
- +17
- WTF
- Už vás majú kde chceli
teraz treba dať na postup Michaloviec 😬
- 13.3.2025 - 21:13
- +4
- fanke27
- To čo aj prípravu na ďalšiu sezónu počítaš?
- 13.3.2025 - 21:17
- +6
- patkof
- Iba prvých 14. Kôl ďalšej sezóny 😄
- 14.3.2025 - 0:35
- +1
- Bazo
- 1:2 na zapasy. Dnes Trencin zasluzene, od 2. tretiny si isli za vitazstvom. Nasi ostali v satni a uz sa z nej nevratili.
Su to nervy, tato seria nema favorita a to sa mi paci 💪🏼.
Zajtra ale Líšky zabrat!!! - 13.3.2025 - 20:56
- 0
- Korimaro
- My by sme mali vsetke play off zápasy hrávať von tam sa na to ako tak dá pozerať ale doma to nechápem ako hrávajú a škoda,že Glosar nakopol tým prvým gólom Trenčín a nás to poriadne zakopalo
- 13.3.2025 - 20:57
- +1
- kabelko55
- Teší víťazstvo ale povedzme si toto je play off hokej? Reči o dôležitosti zápasu treba nechať tak. Toto bol jeden otras to nemôže baviť domácich, hosti a nestranný fanúšik to musel prepnúť už po odohrani hymny hadam
- 13.3.2025 - 21:02
- +5
- Fanusik23
- Náhodou neni to zlý hokej ak čakáš nejake ofenzívne hody alebo akcie tak si na omyle sme v playoff a nie na začiatku základnej časti tu si každý tým bude strážiť modrú čiaru atď... + Do tela sa hrá oveľa viac ako v zč neviem čo také konkrétne ti vadí ak chceš vidieť ofenzívny hokej plný akcií zapni si nhl tam je to niekedy pekná divočina hore dole.
- 13.3.2025 - 21:09
- +6
- cuchorko
- nie, toto nie je play off hokej. toto je len PREDKOLO play off. play off hokej zacneme hrat az vo stvrtfinale
- 13.3.2025 - 21:10
- +1
- Fanusik23
- Nemusíme sa chytať za slovíčka... Ja berem predkolo už ako playoff pretože ten hokej je úplne iný ako v zč a každý dáva do toho maximum
- 13.3.2025 - 21:14
- +4
- cuchorko
- nabuduce sa lepsie pozri na koho reagujem.
a evidentne mas problem chapat pisany text
- 13.3.2025 - 21:27
- +4
- Fanusik23
- Dobre a ty začni premýšľať trochu😀 ano predkolo nie je oficiálne playoff ale štýlom hokeja je to vlastne playoff pochopil?
- 13.3.2025 - 21:35
- +3
- cuchorko
- to bolo ironicke podrypnutie na kolegu ktory sa stazoval ze toto nie je play off hokej z nasej strany.
ty si strasny traged - 13.3.2025 - 22:05
- +13
- Fandimhokeju
- Mám dojem, že takýmto zápasom sa hovorí play out, už keď sme pri anglickej terminológii.
- 13.3.2025 - 22:15
- +1
- cuchorko
- Nie je nahodou play out baraz?
- 13.3.2025 - 22:55
- +6
- charless
- Kabelko 55: Súhlasím , je to len nervózny,nepresný zápas, množstvo chýb , hlúpych faulov a hokejovosti pramálo...
- 13.3.2025 - 21:10
- +2
- duklaMI
- Trencin zaslúžene zvíťazil.
Zaujímalo by ma však, čo sa stalo po 1t. v šatni, keďže sme prestali hrať hokej, korčuľovať, všetko. To sú tak nepochopiteľné a rozdielne výkony, že mi to žiaľ hlavu nebere... - 13.3.2025 - 21:06
- +1
- lukas1
- Dnešný výkon nič moc. Prvá tretina bola ešte fajn, ale od druhej tretiny Michalovce prestali hrať. Nerozumiem ani tomu, prečo bol v bránke Glosár, Juncovi to ide, má formu a toto rozhodnutie mi prišlo úplne zbytočné. Hráčom sa určite hrá lepšie, keď vedia, že majú za sebou istotu, a dnes to tak bohužial nebolo. Glosár pôsobil spomalene a neisto, nebol to jeho deň. Ak chcú v sérii pokračovať, musia si dať pozor na vylúčenia, konečne dávať góly a hlavne hrať 60 minút, nie len jednu tretinu. Stále nie je nič stratené, ale zajtra to musí vyzerať úplne inak. Dúfam že v bránke bude Junca a zatiahne roletu, tak ako nás vždy podržal Škorvi. Treba veriť, ale aj hráči musia chcieť. Dnes to tak nevyzeralo, ale zajtra je nový deň tak verme ze predvedú lepši výkon a bojovnosť.
- 13.3.2025 - 21:08
- 0
- TinoH
- Súhlasím vo veľkej miere s tebou, až na to, že minule playoff nás Škorvi až tak nepodržal, ako to bolo u neho predtým zvykom.
- 13.3.2025 - 21:19
- +2
- lukas1
- To ano, ale vždy sa naňho dalo spoľahnúť a pochytal to čo mal. Ale samozrejme nedá sa mať top formu celú sezónu ale myslím si že Junca teraz chytil lepšiu formu a dať chytať Glosára bol nezmysel.
- 13.3.2025 - 21:57
- +1
- Fandimhokeju
- On bol pred rokom hlavou v Čechách.
- 13.3.2025 - 22:16
- 0
- TinoH
- To som sa už skôr vyjadril, samozrejme, tak to dnes vypálilo, ale pravidlom by malo byť, že víťazná zostava by sa nemala meniť, vrátane brankára.
Ďalej, po každom zápase sa tréner vyjadruje, že je treba niečo robiť s disciplínou.Výsledok? Žiadny, stále sa to opakuje, a vždy tí istí hráči. Neviem, či sú premotivovaní, či sa nedokážu kontrolovať, samé oslabenia, žiadna očakávaná zmena. To nie iba teraz, ale počas celej sezóny. - 13.3.2025 - 23:01
- 0
- lukas1
- Je to tak, disciplína nie je ich silná stránka. Hlavne hráči ako Brejčák, tie vylúčenia su totálne zbytočne. Na druhej strane, keď vidím ako niektorí rozhodcovia pískajú tak sa nečudujem že sú z toho niektorí hráči frustrovaní.
- 13.3.2025 - 23:41
- 0
- Fanusik23
- Dnes dobrý výkon z našej strany najmä druhá tretina bola dobrá zatiaľ mi príde že sme hokejovejší v tejto sérii ako michalovce a zaslúžene vedieme 2:1 na zápasy idealne by to bolo zajtra ukončiť ale vieme ako to bolo v posledných rokoch s tými našimi mečbalmi v playoff... Tak dúfam že to konečne zlomíme či už zajtra alebo v nedeľu doma
- 13.3.2025 - 21:12
- +3
- Flak108
- Pekne chlapci. Zajtra prosím ukončiť.
- 13.3.2025 - 21:16
- +4
- Majko25
- Zajtra sa vidíme na východe 91101
- 13.3.2025 - 21:17
- +3
- Cvikelka
- Tak hádam už v nedeľu nebudeme hrať. Aj keď som si myslel že dnes prehráme, tak som rád že som sa zase mýlil.
Ale prečo neboduje žiaden legionár je otázne.
- 13.3.2025 - 21:17
- +5
- TinoH
- Trochu mimo dnešného zápasu. Vie niekto, či sa po sezóne bude niečo diať s ľadovou plochou, myslím, čo sa rozmerov týka? Už len na pohľad je to klzisko ozaj veľké, možno aj preto nám to domáce prostredie až tak nesedí. Všeobecne, je to môj osobný názor, sú zápasy na užšej ploche divácky atraktívnejšie. Snáď sa toho raz dočkáme aj u nás.
- 13.3.2025 - 21:27
- 0
- Mato-Mi
- Planovane zuzenie plochy bolo uz po minulej sezone, ale peniaze nakoniec skoncili v Trencine, tak hadam po tejto by mohlo dojst k rekonstrukcii. Uvidime.
- 13.3.2025 - 21:31
- +2
- MackoPu
- Pri zuzeni sa peniaze vracaju, nie ?
- 14.3.2025 - 12:52
- +2
- Mato-Mi
- 😀 hej a posleme ich vam
- 14.3.2025 - 13:12
- 0
- DKLTN_78
- neviem ci ste si vsimli ale skoro pri kazdom gole v serii bol denis hudec..hejtov nanho ide vela ale za mna je to hrac ktory aj ked neboduje tak pre ten tim spravi dost ciernej roboty ktoru nevidiet a naviac je to nas domaci hrac, ktory vzdy pre duklu spravi maximum
- 13.3.2025 - 21:30
- +18
- DENISO6
- Ide teraz super, len nech mu to vydrží
- 13.3.2025 - 21:45
- 0
- Strnco1
- Denis Hudec si zasluzi v tejto serii len chvalu. Cez sezonu, nie tak davno som ho vyhadzoval, chcem sa mu za to ospravedlnit. Pome Dukla.
- 13.3.2025 - 21:51
- +10
- kovino88
- Musim uznat, ze teraz hra dobre, ale aj tak spolu s Macejkom ho buducu sezonu uz v Dukle nechcem
- 14.3.2025 - 5:05
- +3
- matoguco
- Zastávam rovnaký názor. Macejko nehrá tak zle ale mal by prísť lepší obranca na jeho miesto. Hudecománie už stačilo, aj keď teraz hrá slušne.
- 14.3.2025 - 7:56
- +1
- Endrewko
- Denis si zasluzi zmluvu ci sa to niekomu paci alebo nie, ale zhodneme sa ze nemozme na nom stavat
- 14.3.2025 - 9:50
- +3
- evgeni71
- a to sa doteraz dialo?
- 14.3.2025 - 12:47
- 0
- NR
- Michalovce hraju prakticky celu sezonu vyrovnane,slabo.Naopak Trencin po tom slabom uvode zapol a podla mna postupi zasluzene v kontexte celeho rocnika.Ale nieje koniec este,aj s nami viedli v serii 2:1 minuly rok aj ked to bola trosku ina situacia.
- 13.3.2025 - 21:48
- +2
- dusanTN
- No v druhej tretine prestali MI hrat ten hokej, ktory na Trencin platil - fyzicka hra. Neviem, ci neodisli psychicky po tom vyrovnavajucom gole, ci sa vybili tou hrou v prvej tretine a nemali uz energiu alebo im trener naordinoval inu (zlu) taktiku. V kazdom pripade Trencin tu druhu tretinu dominoval a je velka skoda, ze sme tam nedali viac golov. Sance tam boli.
- 13.3.2025 - 21:58
- +2
- dusanTN
- A hlavne dufam, ze Hatala bude ok.
- 13.3.2025 - 22:01
- +4
- apocalypto
- Tak toto som dnes netipoval,..nevadí pár eur v dyme
zajtra si podám rovnako a ktohovie možno vyhrám ,a keď nie sme v štvrťfinále
- 13.3.2025 - 22:03
- 0
- CORGI
- Trenčín už tretí rok po sebe vedie sériu kvalifikácie 2:1.
- 13.3.2025 - 22:12
- +4
- Flak108
- Btw Michalovcania, viete prečo chytal Glosár? Veď nás v Trenčíne úplne vychtal v druhom zápase Junca.
- 13.3.2025 - 22:20
- +3
- lukas1
- Tiež by sme radi vedeli😆
- 13.3.2025 - 22:24
- +4
- fabbeN
- Junca mal problémy po jednom zákroku v poslednom zápase. Aj komentátori to spomínali, tak asi kvôli zraneniu nenastúpil.
- 13.3.2025 - 22:57
- +5
- Gerlach2655
- Ma natiahnute triesla,nemyslite si ze je faith taky diletant a dobrovolne postavi back up goalieho
- 14.3.2025 - 7:44
- +5
- RaDoVaN
- Som rád, že chalani zapli. Dnes to bol uplne iný DTN než predvčerom.
- 13.3.2025 - 22:36
- 0
- Strnco1
- De te ne? Di ti ni? Li?
- 13.3.2025 - 22:47
- 0
- RaDoVaN
- Koho zabilo?
- 14.3.2025 - 10:02
- 0
- matt-opd
- Kennyho
- 14.3.2025 - 15:42
- +2
- matell157
- Parchanti
- 14.3.2025 - 15:59
- +2
- RaDoVaN
-
- 14.3.2025 - 16:12
- 0
- axxel
- Slabucky hokej ... hráči možno aj chceli, ale strašne veľa nepresnosti, neschopnosť dat si 3 prihrávky po sebe, veľa zakázaných uvoľnení... cele zle ... snáď zajtra bude aspoň o trochu lepší zapas
- 13.3.2025 - 23:01
- +3
- Big brother
- Teraz sa už nehrá na krásu.
- 14.3.2025 - 6:09
- +1
- axxel
- To je v poriadku ... ale tak nejakú tú kvalitu by som teda očakával
- 14.3.2025 - 6:43
- +9
- Big brother
- Musíme aj trochu pošetrit sily, nemôžme všetky esá z rukáva vytiahnuť už v predkole. Treba myslieť 2 kroky dopredu
- 14.3.2025 - 9:49
- 0
- micu79
- Dnes boli chalani lepší ako domáci vonku nám to ide aj čo som stretol domácich v Michalovciach v pabe tak uznali že o ten gól sme boli lepší.
- 14.3.2025 - 0:22
- 0
- dusan1980
- Zasluzene
Asi najlepsi vykon ktory sme v tejto sezone podali
Radost pozerat
Kazdy jeden hrac ktory nastupil za nas hral dobre
Pocas sezony nasi slovenski hlavne utocnici zaostavali za legionarmi v doslednosti ale od zaciatku play off ide kazdy jeden hrac na stopercent ako korculiarsky tak pristupovanim.
Vyrazne sme Michalovce u nich doma prestrielali a to sa rata.
Jedine co treba zlepsit je zaver zapasu lebo tam sme si koledovali posledne 3-4 minuty . Tam treba drzat puk u supera…
Keby sme z tejto serie aj nahodou nepostupili , podavali taketo vykony do konca serie tak chlapcom zatlieskam - 14.3.2025 - 4:24
- +2
- lanti
- Prosím??? Nepostúpiť z tejto série ? Mame to už vo svojich rukách kurwa.
Už by sa patrilo urobit štvrťfinále po tých rokoch. Treba aby bolo viac peňazí aj na ďalšiu sezónu. - 14.3.2025 - 6:50
- +12
- DocentMladsi
- toto je ta mentalita v trencine, tu sa dakuje aj za desiate miesto, poslubuje sa v lete ako sa vsetko zmeni, ale podpise sa 2/3 tych istych hracov, sezona zacne zle ale na konci po par ako tak dobrych zapasoch sa tlieska aj ked sa vypadne
- 14.3.2025 - 7:59
- +6
- dusan1980
- Nie
Pisal som keby aj
Pre mna dobry vykon znamena viac ako jedno vitazsvo
Fanusikov len uspechu je dost - 14.3.2025 - 18:21
- 0
- Wana
- Toto bol najlepší výkon TN v sezóne? Ved tam absentovala akákolvek kvalita, rýchlosť, presnosť, nahrávka, moment prekvapenia, myšlienka kreativita... Z toho hokeja boleli oči, aj komentátor dal že je to neuveriteľná trápenka... Jediný kto zahral bol Grigals. Ked ste napríklad vyhrali u nás v Nitre v suchom drese 4:1 to bol výkon, nie to čo ste predviedli včera...
- 14.3.2025 - 9:00
- +9
- axxel
- Tiež pozerám, že keď toto bol najlepsi výkon tak to teda nemajú ani také stredné nároky na hokej
- 14.3.2025 - 9:12
- +3
- MackoPu
- Nebol. Ale toto je momentalne playoff kategoria vykonov.
- 14.3.2025 - 11:11
- +1
- Wana
- Bojovnosť jakš takš nejaké parametre mala ale v druhom súboji ZV-SBA bolo toho nasadenia, zápalu oveľa viac - to bol výkon čo mal parametre playoff... Kolega vyššie písal že to bol najlepší výkon v sezóne a včerajší zápas okolo nejakej kvality ani nešiel - podotýkam z oboch strán... Prvú tretinu som síce nevidel ale 2 a 3 boli veľmi slabé. Minulú sezónu predkolo playoff TN-NR to bol hokejík a nie že nie, táto Duklianska séria je slabota...
- 14.3.2025 - 11:20
- +2
- dusanTN
- Je to jeho subjektívny názor. Neviem prečo máš potrebu mu to vyvracať a strácať čas.
- 14.3.2025 - 12:07
- 0
- Wana
- Ale no, ved len diskutujeme...
- 14.3.2025 - 12:39
- 0
- martin_aston
- Gratulácia našim, snáď sa zajtra podarí sériu ukončiť.
Rozhodnutie dať do brány Glosára ide za Faithom, takže keď po zápase hovoril o individuálnych chybách, prvá a asi najväčšia ide práve za ním.
Každopádne, klobúk dole pred Michalovcami za ten záverečný tlak, to boli riadne nervy. A naši nech sa naučia puky vyhadzovať, lebo zakaždým, keď mali puk, miesto toho, aby ho oblúčikom vyhodili von, tak ho o mantinel nabili Michalovčanovi... - 14.3.2025 - 7:00
- +1
- matoguco
- Presne toto som si aj ja vravel. Vyhadzovať puky je pre našich pomaly tak náročné ako dať gól. A včera v tých posledných minútach - hrúza a des. Ak by to urobil Hrenák alebo Bečár, tak ešte privriem oči a pofrflem ale aby dvakrát Starosta a raz Macejko nahrali súperom namiesto vyhodenie, to je katastrofa...
- 14.3.2025 - 7:55
- +6
- RaDoVaN
- Presne kôli neschopnosti vyhadzovať sme dostali aj 1. gól v druhom zápase...som to mal pred očami 15 metrov som myslel že ma tam vy@ebe zo sedadla
- 14.3.2025 - 10:06
- 0
- jurssik
- My sme majstri v nevyužitých "matchballoch" v play off sérii.
Dnes by sme už mohli prvýkrát streliť prvý gól. - 14.3.2025 - 8:31
- +2
- strojar
- Niečo k rozhodcom:
Včera strávili pomaly viac času za videom ako na ľade. - 14.3.2025 - 9:20
- 0
- MackoPu
- Co je v pripade spornych veci super. A bolo ich par.
Naviac lepsie za videom ako pod videom. - 14.3.2025 - 11:10
- +6
- strojar
- To v žiadnom prípade nie je super. Ukazuje to na alibizmus a nekvalitu rozhodcov.
Konkrétne dve situácie v tomto zápase. Za faul Ritchieho na Pišoju udelili menší trest bez videa (následne za tento hrubý faul inkasoval dva zápasy natvrdo), hoci mal ísť pod sprchy a naopak, zákrok, Marcineka na Brincka, ktorý ani neodpískali (čiže podľa nich to nebol faul) išli pozerať na video a udelili (správne) dodatočne vyšší trest.
- 14.3.2025 - 11:44
- 0
- nyytymaki
- Ritchie po zakroku na Pišoju nedostal žiadny menší trest.
Ostatné sedí - 14.3.2025 - 12:40
- 0
- Izo
- Naozaj hral včera v zápase TN - MI aj dáky Ritchie , Pišoja atď. ? Som takých nepostrehol...
To že si rozhodcovia viac pozerajú/preverujú veci aj na videu je za mňa len plus. - 14.3.2025 - 13:03
- +2
- dusanTN
- Nemate nejake info o Hatalovi?
- 14.3.2025 - 9:55
- 0
- evgeni71
- 28 rokov, 182cm, 85 kg
- 14.3.2025 - 12:50
- +8
- mannheim
- Trochu sme boli na konci oplašení, ale celkovo sa mi zdá, že pomaly, ale isto sa zlepšujeme ja keď je pravda, že v tej strašnej atmosfére trpela aj kvalita hokeja, oproti zápasom u nás to bolo dosť nepresné, no ale tak včera sme si odpustili "aspoň také tie stredné nároky na hokej" a zvládli sme to. Gusto opäť bezchybne. Inak sa prikláňam k názorom, že v budúcej sezóne by bolo fajn angažovať nejakého "zmrda" typu Šupa, Leo vo svojej ére, Duda, Marek Ivan a pod. aby nás zase charakterizovala trochu taká tá naša playoff zloba.
- 14.3.2025 - 10:05
- +5
- dusanTN
- Stacilo podrzat Nemcika a bolo by to uplne ine.
- 14.3.2025 - 10:41
- +1
- MackoPu
- S laskou spominam na poziarnika a prilbu do hladiska
Len pri sucasnych trendoch by sme asi dost trpeli na vylucenia. - 14.3.2025 - 11:09
- +5
- evgeni71
- lenže Šupa vedel hrať aj hokej, dole spomínaný Nemčík nie
- 14.3.2025 - 12:51
- +1
- MarekTn
- Preto hra Česku ligu, lebo nevie hrať hokej.... dva krát si treba premyslieť čo napíšeš...
- 14.3.2025 - 13:13
- +4
- evgeni71
- jop, preto napr Rob Ray hral NHL, preto lebo vedel hrať hokej, jop ...
- 14.3.2025 - 15:11
- 0
- MarekTn
- Ty si riadne mimo.... ideš do minulosti kde boli úplne iné úlohy a hráči boli na bitky vyložene na gol a tak... a keď hráč čo nevie ma -2 v +- v predposlednom teame tak to je teda riadny hráč čo nevie hrať hokej.....preto si ho vychvaľoval aj v Košiciach a boli sklamaný fanusici keď odišiel, asi nerozumejú hokeju ale som rad že ty hokeju rozumieš....
- 14.3.2025 - 16:09
- +2
- evgeni71
- Pietroniro ma -16, takže nemcik je lepsi hokejista ako on Ano?
- 14.3.2025 - 21:02
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MarekTn
- Ako obranca defenzívny áno ... ako ofenzívny nie ale je ťažko tebe niečo vysvetľovať keď sa nerozumies
- včera - 12:47
- 0
- MarekTn
- Hej hej a Nemcik mal respect u hráčov v našej lige
- 14.3.2025 - 17:23
- 0