Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice odvážajú z Nových Zámkov tri body

zdroj: TASR
15.9.2019 18:34 TASR

HC Mikron Nové Zámky - HC Košice 1:2 (0:1, 0:1, 1:0)


 

Tipsport liga - 2. kolo:

 

HC Mikron Nové Zámky - HC Košice 1:2 (0:1, 0:1, 1:0)

Góly: 55. Stupka (Drtina) - 6. Majdan (Haščák, Chovan), 31. Haščák (Chovan). Rozhodovali: Novák, Stano - Jedlička, Frimmel, vylúčení: 7:10 na 2 minúty, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:1, 1153 divákov.

Nové Zámky: Kristín - Drtina, Hain, Dlugoš, Mikuš, Hatala, Ordzovenský, Šmach - Andrisík, Vešutkin, Stupka - Bajtek, Urban, Jurík - Rogoň, Fábry, Mikula - Múčka, Bečka, Števuliak

Košice: Košarišťan - Koch, Slovák, Repe, Čížek, Zeleňák, Růžička, Bučko - Haščák, Chovan, Majdan - Bezúch, Skokan, Klhůfek - Belluš, Bortňák, Rapáč - Jokeľ, Suja, Milý

Úvodný duel novej sezóny odohrali Novozámčania na domácom ľade proti Košičanom. Domáci išli do oslabenia, keď Urban vyhodil puk mimo hraciu plochu. Do konca jeho trestu zostávali 4 sekundy a Košičanom sa podarilo presilovku využiť. Autorom gólu bol Majdan, ktorý pretlačil puk za Kristínov chrbát. Domáci brankár však už predtým viackrát podržal svojich spoluhráčov. Na strane Novozámčanov pohrozila predovšetkým Urbanova formácia, ale podstatne viac práce mal domáci Kristín.

Druhé dejstvo sa podobne, ako to prvé, nieslo v znamení viacerých nepresností. V 27. minúte sa podaril domácim výpad dvoch na jedného, ale Rogoň v páde našiel len korčule spoluhráča. Obrovskú príležitosť vyrovnať mal Vešutkin, ktorý zachytil v útočnom pásme protihráčovo vyhodenie, sám zoči-voči Košarišťanovi však zaváhal. Zvýšená aktivita domácich vyústila do Slovákovho vylúčenia, zostalo však nepotrestané. Domáci strelci neuspeli, a tak prišiel trest v podobe oslabovkového zásahu Haščáka.

Aj v 3. tretine mali domáci príležitosť korigovať stav v presilovke, ale košickí hráči si súpera umným bránením držali ďaleko od Košarišťanovej brány. Úspešný nebol ani Mikulov prienik, ani následná početná výhoda domácich o dvoch hráčov. Hostia mohli svoje vedenie potvrdiť, ale Kristín vytiahol na Chovana pohotový zákrok. Rovnako si poradil aj so Skokanovou príležitosťou po Haščákovej krížnej prihrávke. Domácim sa nakoniec podarilo skórovať pri hre piatich proti trom, keď Drtinovu strelu od modrej tečoval pred brankárom Stupka a hostia viedli už iba o gól. Napriek snahe i hre bez brankára sa však domácim vyrovnať nepodarilo.

Milan Jančuška, tréner Nových Zámkov: "Až do prvého gólu, ktorý sme dali päť minút pred koncom, som bol nespokojný. Bolo tam priveľa nervozity a kŕčovitosti. Boli sme slabí na puku, málo sme korčuľovali, málo sme sa dostávali pred súperovho brankára, mali sme málo striel. Rovnako nám nevychádzali presilovky. Z tohto pohľadu ešte máme čo robiť. Posledných päť minút sme boli lepší, dali sme gól, ktorý nám dodal impulz, ktorý sme potrebovali. Možno keby ten gól prišiel skôr, mohol zápas vyzerať inak. Bol to viac boj ako hokejová krása."

Peter Draisaitl, tréner Košíc: "Myslím, že až do poslednej tretiny sme mali kontrolu nad zápasom. Záver zápasu sme zmenežovali zle a nie príliš chytro. Bolo tam množstvo zbytočných faulov. Faul z premotivovanosti nie je to, čo potrebujeme za vedenia 2:0. Dnes sme mali veľmi dobrého Košarišťana a dobre sme zahrali aj oslabenia. To bol dôvod, prečo sme boli schopní sa cez to dostať."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BlackCrow

 

Prvé 3 body v novej sezóne..

Kvalita prenosu : Trest do konca zápasu – sekanie

A ten náš nový software sa tiež pekne seká.. ale ono sa to rozbehne..


15.9.2019 - 18:43
+11

Tokino

 

Seka to,opakovacky ziadne a komentatori stiahnuti z ulice,kde doteraz max predavali notabene...ale citron je spokojny,co tam po ludoch
15.9.2019 - 20:03
+7

Gargamel123

 

Neviem ci sme pochopili: tu poslednu vetu rovnako.
A nota bene moze predavat aj vysokoskolsky profesor...
15.9.2019 - 20:54
0

RebeccaBlack

 

Kdesi som zachytil že Tipsport dal 2x toľko peňazí ako minulú sezónu. Takže ak je to pravda, spokojní by sme mali byť aj my, nie len citrón
16.9.2019 - 7:40
+1

weefoe

 

kameraman tiež zahviezdil
15.9.2019 - 21:18
0

Stano55

 

Chcem poďakovať Citrónovi, že to tak fajne dodzigal...
15.9.2019 - 18:52
+38

88Backo

 

Napis mu na insta...mne napisal,ze on je spokojny,lebo odchadza po každom zapase z vypredaného stadiona ...
15.9.2019 - 19:17
+8

Stano55

 

Kde bolo vypredané okrem Steel arény proti Slovanu?
15.9.2019 - 19:18
0

RebeccaBlack

 

ani to nebolo vypredané, oficiálne 7 lístkov sa nepredalo, hovorili včera na Rtvs
16.9.2019 - 7:40
+1

Tesla

 

Na Instagrame niekomu napísal, že :
Veľká vďaka za obrovskú podporu spoločnosti ktoré sa zaoberajú športovým bettingom ktoré významne podporujú profi šport na Slovensku a tým napomáhajú vytvárať pozitívne športové vzory pre našu spoločnosť. Práve vďaka dohode s tipsport môžu kluby a liga konečne používať videokontent zo zápasov na svojich sociálnych sieťach a internete
15.9.2019 - 19:37
0

Stano55

 

Citrón a Tipsport robia veľký biznis...a fanúšik je nepodstatný...
15.9.2019 - 19:50
0

Big Bear

 

Stavkove kancelarie su vskutku perfektny vzor pre spolocnost. A tiez decka do 18 vlastne nemaju kde v TV/nete sledovat hokej. Netrvalo dlho a z citrona sa stava rovnaky bulo, ako bol jeho predchodca.
15.9.2019 - 20:09
+13

Nemehlo

 

Teraz sa ta nieco spytam, pride za tebou niekto, ze ti da 2 krat viac penazi. Tvoji sefovia povedia jednoznacne ano (ligove kluby), ako to mozes ty ako ich zastupca zrusit?
16.9.2019 - 12:08
0

Tino

 

dobra: otazka ...
16.9.2019 - 12:14
0

Big Bear

 

Za prve to su diskusia Co by bolo keby. Sjcasny system je cely zle. To nema nic s nejako anekdotou co tu spominal.
Nerob zas z tej bandy neviniatka. Take veci su otazkou dohody a vyjednavania. Toto vyzera ako ultimatum od Tipsportu za to, ze dali peniaze na stol Citron nemusel nic rusit. Napriklad stacilo riesenie ako v CR (je popisane nizsie).
16.9.2019 - 14:53
+5

Daewo_KS

 

tak teda "športovým bettingom": ake krasne pomenovanie stavkovania
15.9.2019 - 21:22
+4

Martello

 

normálne že olympijská disciplína
15.9.2019 - 22:05
+1

Dzunkes

 

To ti napisal??!
15.9.2019 - 20:47
0

88Backo

 

Napíš mi do správy tvoj email,pošlem ti screen...
15.9.2019 - 23:13
0

Pukky

 

Ako narcistický hlupák oklamal slovenský hokej. 5. diel.
15.9.2019 - 20:15
+9

Westbeast0

 

Myslím, ze absencia husteho ovplyvni aj pocet prispevkou v diskusiach... Kedze ako tu pisali viaceri, tazko pisat nieco k zapasu ked si ho nevidel.
15.9.2019 - 20:35
+2

Sheva7

 

Ono len 2 zapas ale 3 g dala 1 formacia kde je zvysok ?
15.9.2019 - 18:52
+2

Sheva7

 

A citron strc sa niekam ,kedze zijem v irsku nemam narok sledovat hokej skvele citron tlieskam
15.9.2019 - 18:53
+1

blazon

 

A tak: Som si prvykrat tipol, a pozrel cast zapasu. Ani jedno ani druhe velmi nestalo zato..
15.9.2019 - 18:58
+2

bobbyfan

 

Hokej nekukam live. Cez tipsport je to nedomyslene a co citam aj nekvalitné. K bodom.mame prve 3, je to druhy zapas, prve realne hodnotenie pride po 10ich zápasoch, dovtedy si kuknem vysledky.... Ale je to aj dobre ze je ako je, z pripravy sli ze vsetko ide ako ma, hype bol velky, slo to moc hladko. Ja mam radsej prípravy ktore este maju par otáznikov. Tie prisli az teraz, tak maju co robit, potlaplavanie bolo dost v priprave je cas makat
15.9.2019 - 18:58
0

radopKE

 

Keďže som nič nevidel, nehodnotím. Pán Lintner, poprosím o zhodnotenie zápasu.
15.9.2019 - 18:59
+9

bobbyfan

 

Toto mi nejde do hlavy. Pracuju rok na zlepseni všetkého okolo ligy. Podla mna sa im to aj darilo. Muzstva toez chytili elan, priznam sa aj ja... A potom urobia takuto hovadinu s prenosmi. Hlavne odstrihnut ludi do 18 a uz ani nehovorim o propagacii hazardu. To uz je horsie ako vodka pre naj hraca zapasu v 1.lige. A pre fanboys... Ano ja viem ze sa ak registalracia da odrbat... Ale o to tu nejde
15.9.2019 - 19:04
+3

hello, havarju

 

To je nápad! Pred každým zápasom si každý musí dať za štamperlík! A aj deti! Potom to môže pozerať!
15.9.2019 - 19:22
+2

hcpozitiv

 

už valcujeme?: Teda čakal som viac gólov. No nič druhý zápas uvidime čo ďalej.
15.9.2019 - 18:59
+3

bwpow

 

Hokej nic moc, prenos nic moc, opakovane zabery neexistujuce, zostrih a zaznam neexistujuci. Aspon tie 3 body potesili dnes.
15.9.2019 - 19:03
0

cappycathy BLOG

 

Ďakujem Citrón, tipovať nemienim a konto na TPS si vytvárať nemienim.

Ďakujem aspon HP za txt prenos vraciame sa do doby kamennej
15.9.2019 - 19:04
+9

Stano55

 

Citrón takto sa nezvyšuje sledovanosť ligy...
15.9.2019 - 19:11
+4

DobryHokej

 

Majstri!!! Chceme supera
15.9.2019 - 19:12
0

mitoO

 

Bol dobry hokej?
15.9.2019 - 19:12
0

WinnipegJets

 

Koch dal taký mega hit ale záznam asi neexistuje.. ešte tomu chalošovi prilba odletela jak na nhl09
16.9.2019 - 18:58
0

mitoO

 

Nevsadim
15.9.2019 - 19:12
+5

spartacus

 

Sympaticky vykon z našej strany !! Napriek obrovskej sile KE to na lade taky rozdiel nebol KE bol lepsim timom ale iba trocha .a bolo to iba o chlp aby to neskoncilo remizou!
Ja som zhrou nasich spokojny napriek prehre. Este na adresu rozhodcov pekna praca bodaj by takto piskali v kazdom zapase vsetci rozhodcovia.
15.9.2019 - 19:26
+1

Tino

 

dolezite: vitaztvo...nahrat hlavnemu spoznorovi ligy na kseft bolo viacmenej nevyhnutne, ale obhajit si to musia perfekt servisom...profi hokej nemoze byt lacny treba zo vsetkeho vyrazit maximum naucit ludi ze toto je biznis ze zadarmo alebo lacno proste nefunguje....aby to fungovalo musi druha strana prist s perfekt ponukou, zazemim servisom ...aby to nevyzerali zew tipsport si prisiel vybrat dividendy , ocakavam od lintner ze priltaci na klienta a ten zjedna napravu ....ihned
15.9.2019 - 19:31
+1

hello, havarju

 

A vieš, že vôbec nejde o to, aby to bolo zadarmo? Ale o to, aby nikto nemusel tipovať a mohli to pozerať aj deti?
15.9.2019 - 19:35
+5

bwpow

 

Presne tak, ak by to urobili na styl NHL.TV s rovnako kvalitnou aplikaciou a prenosmi, tak nech si kludne za to pytaju 20 eur na sezonu.
15.9.2019 - 19:57
+3

Tino

 

fajn: napad aby mala liga vlastnu TV ktora bude robit prenosy za ktore si ludkovia zaplatia....myslim si ale ze ktokovlek by sa do toho pustil by to robil za ucelom zisku a rychlo si kazdy kto v palici nema nasrane zrata ze toto je hodne problematicky biznis...SVK chcu lacno, resp zadarmo....tak ale mozn osa nejaky altruista najde, zainvestuje a bude dufat .....pozri sa na to tak ...bol bysi ty ochotny investovat vlastne prachy do takehoto projektu v realiach ake aktualne na SVK su?...
15.9.2019 - 21:18
+1

bwpow

 

Ja ano, ak by som nejake mal Ked raz budem mat hromadu prachov, tak mozno do toho investujem, aj ked osobne nenavidim pracu s ludmi. Mozno nejaka AI, ktora by robila prenos a komentovala. To by slo
16.9.2019 - 5:53
0

Tino

 

neuraz: sa inac jeden uvazuje ak pracuje s peniazmi ktore by mohol mat a inac s paniazmi ktore ma za ktore nesie realnu zodpovednost...ale faj n ak ta tento biznis model oslovil mozno sa ti to podari ja tam priestor vidim ale pri sumach ktore je nevyhnutne platit by to mali svk nerozchodili...este to v sebe nemaju isty cas to potrva zatial chceme lacno a zadarmo, tzv istoty
16.9.2019 - 9:18
+1

Tino

 

citaj: pozorne mne sa nechce opakovat sa
15.9.2019 - 19:58
+1

LenTak93

 

od Lintnera nápravu nečakaj, ten sa už predviedol na svojom instagrame
tvrdí, že toto je najlepšia varianta aj pre kluby a tvrdí, že huste aj tak nikto nesledoval, takže vznikali zbytočné náklady
15.9.2019 - 19:41
+4

Tino

 

tipsport: nie je zlavarianta ako hlavny sponzor ligy chcu benefit navyse preto pisem ze toot treba ale pokryt perfekt servisom
15.9.2019 - 19:59
+2

LenTak93

 

a hlavne to nesmie byť podmienené stávkovaním
15.9.2019 - 20:05
+9

Tino

 

neviem: ci to ide ale kde je vola tam je cesta ..tipsport si vybera dividendy ja to respektujem hoci sam nestavkujem ...deckam budu musiet helpnut rodicia..co je myslim si ciel.
15.9.2019 - 20:10
+1

hello, havarju

 

Takže pozor deti! Hlavný sponzor chce benefit! Už nebudete pozerať žiadny hokej!
15.9.2019 - 20:11
+2

Tino

 

sugestivne: proletarske nezmysly...tipsport nie jehlavny pargner len tak dava chce aj brat...toto je presne ten okamih...decka iste preziju ked nebudu kazde kolo visiet na screene a sledovat hokej...tie ktore maju problem to prezit pouziju rodicov , co bolo imho cielom
15.9.2019 - 20:23
0

hello, havarju

 

V Nitre sa robila petícia proti hazardu, v Bratislave zakázali hracie automaty atď.. Všade sa proti tomu bojuje. A Lintner núti ľudí tipovať. To sa ti zdá normálne? Už to že stávková kancelária je hlavným sponzorom je cez čiaru. Ale budiš. Asi nikto nedá viac. Ale nútiť ľudí tipovať je na hlavu!
15.9.2019 - 20:33
+13

Tino

 

so mnou: nebojuj ja stavkove kancelarie nekrmim...rovnako problematicke by mohlo byt keby hokej spozoroval pivovar...decka to budu musiet prezit, hokej si kuknu live na stadione resp v nedelu na rtvs...vybavene ja v tom problem nevidim kazdy dovod preco decka nebudu sediet na screene je dobry
15.9.2019 - 20:41
+1

hello, havarju

 

Ale vyzerá to ako by si pre nich robil.
15.9.2019 - 20:52
+2

Tino

 

mne: to zase pripada ze si tu pisem s prave takym este nei dospelym...vazne to ze deti nebudu sediet na screne aby si mohli pozriet kazde kolo live ja za prekazku nepovazujem, naopak hoci to lintner, resp tisport zrejme takto neplanovali/a mozno ano su uvedomeli , bohvie/ stretli sme sa v zaujme .
15.9.2019 - 21:01
0

hello, havarju

 

To sranduješ, že ideš písať o veku. Nemáš šajnu o čom točíš.
15.9.2019 - 21:10
+3

Tino

 

pises: ze mas pocit ako keby som pre nich pracoval...pochvalil si sa svojim pocitom so mna, na oplatku som teda dal moj pocit z teba....teraz ma prekvpauje ze si prekvapeny a nevies o com tocim
15.9.2019 - 21:23
+2

hello, havarju

 

Hazard je droga a oveľa horšia ako alkohol. Asi si ešte nevidel žiadneho skrachovaná.
15.9.2019 - 21:33
+1

Tino

 

o tom: ci je horsia droga hazard, alebo alkohol by sme mohli dlho diskutovat...nie sme odborne zdatni..konstatovanie ze tato droga je horsia nez ina droga je usmevna...ked som mal cca 10 si pamatam ako sme isli z kina v ramci detskej druziny a riesili ci je silnejsi stalone, alebo schwarzeneger...vsetko s plnou vaznostou, verili sme ze debata/dilema je konstruktivna zmysluplna ....
15.9.2019 - 21:41
+2

WinnipegJets

 

trochu sa vám do toho primotám. Súhlasím s hello bejby havarju (mejby tunajt ajlavju) že je to zlá droga, ale každý si musí určiť svoje priority a tak ako s každou drogou sa tým nenechať uniesť.
Problém je, že takýmto spôsobom sa tam môže dostať omnoho viac ľudí. Ideš si pozrieť hokej, všade dokola kurzy, dajú ti 15e na tipovanie, pozeráš ten hokej, vidíš čo sa deje, myslíš si čo sa bude diať, no netipni si.
Ja to považujem od prohokeja za navádzanie na hazard.
Čo sa týka detí, je to na rodičoch. Kreditku už má každé 15 ročné decko a je len na rodičoch aby si účet, ak mu ho vytvoria, postrážili.
15.9.2019 - 22:04
+1

hello, havarju

 

Presne: Navádzajú na hazard a ešte to obhajujú, že veď to nič nie je. Ani bohovi by som to synovi nedovolil. Dcéra má našťastie už svoj rozum.
15.9.2019 - 23:00
0

Tino

 

ja nikde: netvrdim ze malych ludi nemoze tipsport reklama na kazdom kroku zvadzat...moze...podobne ako reklama na pivo, resp destilaty moze zvadzat na alkohol, reklama na tabakove vyrobke moze zvadzat k fajceniu....ale su to penazovody ktore su ochotne investovat do sportu, pretoze cielova skupina sa nachadza prave medzi divakmi, tipsport je ochotny nalievat najvacsie prachy tak sa s nim ten kto ma na starosti nahananie penazy dohodol....najlepsie ako tipsport z ligy odpalkovat ak Vam vadi je ze ich budete ignorovat, oni sa stiahnu ked im to vynnasat nebude a my budeme dufat ze po ich odchode sa najde niekto iny ochotny dojit hokej.
16.9.2019 - 8:42
0

hello, havarju

 

Takže sa máme chlácholiť, že je to vynikajúce a strčiť hlavu do piesku, držať hubu a krok. Veď to vynáša, tak čo by sme ešte chceli!
16.9.2019 - 9:47
+1

Tino

 

tebe: vadi tipsport, inemu vadi alkohol, dalsiemu tabak....vyssie ti pisem o svete dospelych kde to funguje tak ze robis kompromis, veci sa nedeju len tak ak ochces ty, brie sa ohlad na nazor inych....ja to rozumiem ak odmietas hazard, pretoze sam hazardu nedam ani cent, ale miestnak omunia fachsi na stavkovani roky, vacsina to berie tak ze to patri k veci a budu stavkovat ci tipsport bude sponzorovat ligu alebo nebude sponzorovat....pri stavkovani sa mozes klamat ze sanca na uspech je urcite vyssia nech ako keby si stopil prachy v rulete, alebo na automatoch kde je to o nahode.
16.9.2019 - 10:17
0

hello, havarju

 

A preto ti hovorím, že ticho nebudem! Budem to písať stále a určite to nebudem ignorovať!
16.9.2019 - 10:36
0

Tino

 

fajn: znie to ako keby si sa mi vyhrazal ...mne je to jedno, beriem to viac pragmaticky, chceme peniaze v lige a teda vyssiu kvalitu vsetkeho od stadiona pro hracov, alebo chceme proletarsku ligu kde je vela veci lacnych, este viac zadarmo a tecu tam len ciste peniaze z bussines ktory vsetci unisono pokladame za vhodnu dojnu kravu...vyhnat vsetko neciste moze mat za nasledok ze tu neostane nic len vyjavene ocka snilkov ktori nemaju radi stavkove kancelarie.
16.9.2019 - 10:51
0

hello, havarju

 

Prečo tebe? Ja som len napísal, že nebudem ticho a uspokojovať sa ako ty, že to je vlastne všetko v najlepšom poriadku.
16.9.2019 - 11:12
+1

Tino

 

ok: bojuj...a nepodsuvaj mi plz ze si mylsim ze je vsetko v najlepsom poriadku, opat uz niekolky krat v tomto vlakne musim zdoraznit ze vo svete dospelych sa robia kompromisy ...chceme v hokeji viac penazi?..ok ak chceme to a to musime urobit...ak chceme zadamro proletarske saskovanie fajn proletarom treba vysveltit ze to bdue mat nasledky
16.9.2019 - 12:03
0

hello, havarju

 

Nikto nepovedal, že to chce zadarmo -ani ja. To bola moja prvá reakcia na teba. Takže len zavádzaš.
Taktiež ti nič nepodsúvam. Ty sám si napísal, že to mám ignorovať, že to je biznis.
A opätovne ti píšem, že keď chceš, tak ty rob kompromisy, ak si myslíš, že to je také dospelé. Ja s tým nesúhlasím.
16.9.2019 - 12:16
0

Tino

 

dobre: nesuhlas...pisem o lacno a zadarmo rieseniach, samotny tisport ked je rec o cislach je lacny...ty chces huste, resp iny variant preto lebo hazard, ok...napis svojmu klubu ze chces inu tv...neviem aku nieco si vymysli, oni sa rozhodli takto lebo huste ako variant k tisport nevedel dat tolko co tisport...drzim palce, kludne zdorazni ze to nechces zadarmo ani lacno mozno niekoho napadne ze liga moze mat vlastnu platenu TV.
16.9.2019 - 12:33
0

hello, havarju

 

No vidíš, že si na to došiel!
16.9.2019 - 12:39
0

Tino

 

vitaj: v osvete dospelych ....aj ked sa to pod tlakom emocii nezda ty na vyber mas...proste sa na cely tisport vykakas...a vybavene, ja neviem co si cakal, ale halvny sponzor v podobe stavkovej si svoje dividendy budechciet vybrat tak to proste funguje dojnu kravu nikto nerobi len tak...ak prave nerozdava verejne financie
15.9.2019 - 21:08
0

hello, havarju

 

Prečo mi odpovedáš druhý krát a skoro to isté? A ty si koľko vo svete dospelých, keď o tom toľko píšeš, lebo ak nie si zamestnaný v Tipsporte, tak tomu moc nerozumieš. Ak tam robíš, tak ťa chápem.
15.9.2019 - 21:20
0

Tino

 

uz je to otravne: s pokusom lustrovat ma kde , resp co a pre koho robim ....ak ti pomoze prezit vecer s vedomim ze pracujem pre tisport nech sa paci mysli si to....snazim sa ti tak ako ked komunikujem ja s dospelymi vysveltit preco su veci take ake su, bez emocii, sugestivnych nezmysloch ze ako k tomu pridu detinapr....rozumiem ze sa ti to nepaci, mne sa tiez vela veci nepaci, ale neda sa nic robit ...ak si dospely iste chapes ze to takto proste funguje
15.9.2019 - 21:36
+1

hello, havarju

 

Jasné chlapče, ty tomu rozumieš. Mne je jedno kde robíš, ale podľa toho, čo píšeš to tak vyzerá.
15.9.2019 - 22:34
+2

Tino

 

moze: by a z toho co pises ty vyzera ze si tu vypisujem s dietatom....a mozeme uz ukoncit tuto debilnu hru na co ako vyzera?
16.9.2019 - 8:43
+1

hello, havarju

 

ty si už riadne mimo
16.9.2019 - 9:07
0

Tino

 

detto: si myslim o tebe....mozeme sa dohodnut ze si nebudeme pisat co ako vyzera ty mi nebudes splietat ake mas pocity so mna a na oplatku sa ja slubujem zdrzim a nenapisem ti co si myslim o tebe
16.9.2019 - 9:21
0

VSS Košice

 

podla mna si svoje "dividendy" chcel vybrať sám Lintner , v čechach to ide bez hazardu a u nás nie ?
15.9.2019 - 21:21
+2

Tino

 

podla mna je to cena: za "viac" penazi ktore mal tipsport do ligy naliat...
15.9.2019 - 21:25
+1

VSS Košice

 

ak by to bola pravda tak sport tv sa k pravam nedostane , aspon podla mna
aj tato situacia ukazuje ze lintner je narcis ktorý si nedokáze priznat ze spravil chybu
15.9.2019 - 21:40
+2

Tino

 

moze byt: ja lintnera nepoznam...tisport neposlal viac penazi zadarmo...nejaka cena , nieco na oplatku museli dostat...mozno je lintner narcis a mozno to vyrokoval dobre, tisport dostal co chcel oplatjou za vacsi balik a zaroven ligu budu davat aj sport 1 a 2.
15.9.2019 - 21:42
0

hello, havarju

 

Pre fanúšikov to Lintner nevyrokoval dobre, ale len pre seba. A to sú dobre špinavé prachy!
15.9.2019 - 23:31
+3

Tino

 

a po: tomto prispevku ma chces stale presviedcat ze si tu nepisem s dietatom?...to ci to lintner , potazmo pro hokej vyrokoval dobre ty netusis , chapem ze to co vyrokovali ti nejde po ruke, to este neznamena ze je to zle pre prohokej, potazmo kluby ....sugestivne kecy o otm ako cosi vyrokoval pre seba a ze su to spinave prachy neobstoja....tipsport bol partnerom aj minuly a tusim aj predminuly rok nezaregistroval som nejakeho hello havarju ktory by protestoval a odmietal tieto spinave prachy.... vyzera to pokrytecky ...Lintner robi to na co dostal mandat od pro hokej, nahana im peniaze....neviem presne co znamena tvrdenie ze to robi pre seba skus to plz rozviest
16.9.2019 - 8:55
+1

hello, havarju

 

Jasné pán dospelák
Jednoducho to, čo urobil Lintner je úbohé!
16.9.2019 - 8:59
+3

Tino

 

lintner : robi len to co po nom chcu kluby ktore ho vo funkcii drzia...ma na starosti marketing, prelozene do reci malych ludi nahana penazovody, mno tak to robi...verim ze tvoje moznosti a schopnosti su o level lepsie ako Lintner a pevne verim ze budes tvrdo pracovat abysi sa to prohokej dostal a nahanal len tzv ciste prachy tak aby kluby boli spokojne
16.9.2019 - 10:20
0

NRfan

 

Je pre kluby dobre ak pridu o divakov?
16.9.2019 - 11:41
0

Tino

 

nepytaj: sa mna, ja vysvetlujem ze Lintner pracuje pre kluby ktore ho za prohokej nominovali...robi to co chcu aby robil , tak to robi, nahana peniaze...kolko ludi bude sledovat hokej v tipsport.tv je im putna jedno...ak sa pytas na toto
16.9.2019 - 12:05
0

Nemehlo

 

Myslis o internetovych divakov z ktorych mali drobne co zaplatilo huste za licenciu? Teraz zaplatil tipsport za licenciu na prenosy viac, takze kluby budu spokojne.
16.9.2019 - 12:17
+2

Tino

 

ja rozmyslam: cim resp ako sa zivia ludia s ktorymi sa tu natahujem.....ja som si myslel ze to co robi lintner a preco a pre koho to robi je celkom jasne ze toto si tu nemusime potvrdzovat...je celkom zrejme co a preco sa deje...namiesto toho sa tu docitam aky je lintner zly a ze dokonca "len pre seba" cosi robi....
16.9.2019 - 12:27
+1

Nemehlo

 

Mam taky pocit, ze tu si vacsina ludi mysli, ze Lintner sefuje klubom a nie opacne.
16.9.2019 - 13:31
0

Tino

 

sleduj: kolki to maju v hlave nastavene ze to ide prave takto..lintner dobehne kdesi cosi , vyrokuje ako sa mu chce potom prikaze klubom aby mu to odsuhlasili a dovidenia...neuveritelne.
16.9.2019 - 13:44
0

Atlan

 

ocividne si sa pustil do boja s veternymi mlynmi ako to tak citam
16.9.2019 - 13:32
0

NRfan

 

Myslim tych, ktori si povedia, ze ak mozu sledovat iba cca. polovicu zapasov svojho muzstva, tak sa mozu na taky hokej vy...
16.9.2019 - 16:08
0

Tizo BLOG

 

obhajujes tu neobhajitelne...preco ten isty tipsport neurobi toto v ceskej lige? no lebo by tam vymlatitli pobocky...toto sa da len u nas ked mas servilne vedenie a servilny narod (ako prezentujes nizsie tebou pocnuc). ked sa tipsportu nepaci mame tu este niekolko sponzorov a nebudu dividendy ziadne..hokej ma byt pre vsetkych nie len pre tiperov...
16.9.2019 - 1:14
+5

Tino

 

ja: nic neobhajujem , len konstatujem
16.9.2019 - 7:25
0

RoboKE

 

Rišo: si to ty?
15.9.2019 - 20:40
+3

cappycathy BLOG

 

Keby sa urobila specialna stranka na toto a ludia by si mohli napriklad predplatit zapasy svojho teamu, resp. by sa prenos zaplatili symbolicke sumy....urcite by viac zarobili ako stavkami a kazdy by bol spokojny. Tusim v Cechach to tak bolo s Tps.
15.9.2019 - 19:35
+3

totik

 

V Cesku to maju na tipsporte aj hokejka TV. Na hokejkaTV si zaplatis 499 korun na sezonu a pozeras.

Ak chces highlighty alebo zaujimave videa, akcie zo zapasu mas to na webe isport.cz. (mozno aj na hokejkaTV, to neviem)
15.9.2019 - 20:43
+2

doc.koniferum

 

Zámčania ak si dobre pamätám,v prvej lige alebo aj MOL lige ste mali o dosť lepšie návštevy,ako mávate v extralige.Celkovo v každej vašej extraligovej sezóne je to s návštevami bieda.Prečo?
15.9.2019 - 19:50
0

NZ Hockey

 

Myslím že je to pomerne jednoduché - cena a výsledky.

Túto sezónu sa k tomu ešte výrazne zdraželo (hoci mužstvo oslabilo) takže som celkom prekvapený aj za takyto na naše pomery vyšši počet divákov.
15.9.2019 - 20:02
+3

blue-311

 

Zdrazelo?: Ake tam mate ceny?
15.9.2019 - 20:04
0

doc.koniferum

 

Tie ceny sú v Zámkoch aké?Vstupné,ceny v bufetoch,atď...?
15.9.2019 - 20:05
0

BITCH PLEASE

 

7 a 8 eur, proti NR a BA je to 10 eur jednotne.
hotdog si das tusim za 1 euro, takisto aj jogurtak s chlastom.
Kofola je 1 euro, akurat uz nie 0,5 litra ale len 0,4 litra.
15.9.2019 - 20:34
0

Ottawa Senators

 

10????????????
15.9.2019 - 20:46
0

FanusikZamkov

 

Bitch Pleas ak vybavíš od mesta dotácie tak budú lístky 3 a 4 eur. Porosím ťa vybav to lebo ty si nato kompetentný.
15.9.2019 - 20:53
0

BITCH PLEASE

 

ty truhlik, uz si sa vratil zo zapasu?

preco by som ja mal vybavovat dotacie?
doc.koniferum a blue-311 sa pytali na ceny tak som im odpisal.
15.9.2019 - 21:37
+10

FanusikZamkov

 

Na to aby si vybavil dotácie to nie ale kritizovať druhých prácu to áno. Pripomína mi to niekoho alebo ešte lepšie povedané osoby ktorý to robia permanentne. Máš možnosť ukáž čo vieš vybaviť.
15.9.2019 - 21:53
0

BITCH PLEASE

 

o com ty tocis??
chalani sa pytali na ceny, napisal som im.

takze co som kritizoval? A preco mam ja nieco vybavovat?
15.9.2019 - 22:04
+6

FanusikZamkov

 

Veď keď dokážeš kritizovať tak ukáž ty čo vieš urobiť ty.
15.9.2019 - 22:11
0

blue-311

 

Ja ti dakujem.
A ten tvoj “kolega” ma svoj svet uz dva roky, s nim sa ani neda diskutovat
15.9.2019 - 22:53
+5

NZ Hockey

 

Vidim ze mi neodoslalo odpoved tak len doplnim - komplet ceny su tu : https://www.hcnovezamky.eu/vstupenky/

Pre porovnanie minulu sezonu boli ceny na zapasy vs NR, KE a BB 7€ jednotne a zvysne 5€ jednotne. Cize je to vyrazny narast.
15.9.2019 - 23:10
0

FanusikZamkov

 

Ale aj výrazné zníženie dotácií. Treba aj to dodať.
15.9.2019 - 23:18
0

topska

 

Plati info z marca tohto roku ze ste ziadali 500 000 eur na rok od mesta a dostali ste 100 000 + vam boli vratene tie dotacie z roku 2017 tych cca 150 000?
15.9.2019 - 23:33
0

FanusikZamkov

 

NZ Hockey tu je jeden zaujímaví príspevok.Prečítaj si. Zaujímavá cena.http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/94104/diskusia&#pid3386475
17.9.2019 - 7:31
0

FanusikZamkov

 

Tu je ďalší príspevok pre zmenu na tipsportligoví zápas. http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/94104/diskusia&#pid3386475
17.9.2019 - 7:46
0

FanusikZamkov

 

Ospravedlňujem sa skopírovalo mi to inú adresu ale tu je správna http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/94103/diskusia&#pid3386474
17.9.2019 - 7:49
0

BITCH PLEASE

 

takze uz si sa konecne naucil kopirovat linky? Slusny posun vpred.

Ty dekel, ides porovnavat vstupne v hlavnom meste resp. vstupne na zapas v ktorom sa luci ligovy rekorder?
17.9.2019 - 11:09
+2

FanusikZamkov

 

Bitch Please ešte raz si vyprosím od teba aby si ma neurážal. Radšej sa čiň aby hokej dostal väčšie dotácie. Veď ty na to máš. Alebo si len obyčajná tlč huba. Asi ani čítať nevieš že v hlavnom meste to bolo na 1. Slovenskú hokejovú ligu.
17.9.2019 - 12:12
0

BITCH PLEASE

 

Vyprosovat si mozes co len chces a kolko chces.

Preco nevybavis dotacie ty. Ty chytrak.

A co ze to bola prva liga? Je to hlavne mesto? Je.
17.9.2019 - 12:17
0

FanusikZamkov

 

Aj si budem od takej osoby komu len ústa klepocú ale k činu sa nemá. Tak sa čiň. Ukáž svoje umenie umelec.
17.9.2019 - 12:23
0

BITCH PLEASE

 

Preco sa mam ja cinit? Ty sa cinis?

Lebo tlchuba si hlavne ty. Splietas dve na tri uplne mimo
17.9.2019 - 13:38
0

FanusikZamkov

 

Keď niekto splieta dve na tri tak si to ty. Máš možnosť sa ukázať čo vieš spraviť pre Nz hokej. Ak sa na to necítiš tak drž ústa nekritizuj tých ktorý robia niečo pre NZ hokej. Takže môžeš ukázať ako treba robiť a pracovať pre hokej. Čiň sa a dúfam že tie dotácie vybavíš.
17.9.2019 - 14:03
0

BITCH PLEASE

 

tak este raz, truhlik:

Preco mam ja vybavovat dotacie?? Mas tam riaditela klubu, generalneho manazera, sportoveho manazera, marketing a co ja viem co este...A ja mam nieco zhanat?

Ale ked teda chces, akonahle podpisem so Suchardom pracovnu zmluvu, zacnem ich zhanat

Do tej doby nam mozes ukazat, co si ty vybavil pre NZ hokej. Okrem toho, ze na stadione otravujes ludi, knirac
17.9.2019 - 18:09
0

FanusikZamkov

 

Tak teda Bitch Pleas . V prvom rade na štadióne otravuješ ty so svojimi sprostými zavádzaniami. Ak vieš kritizovať tak podla toho máš nato aby si dokázal vybaviť dotácie. Si obyčajný úbožiak ktorý dokáže kritizovať ale činy žiadne. Tak sa čiň. Lebo ako som už písal si len obyčajný tlčhuba nič viac nič menej. Charakter nuloví . Dobrú noc ty úbožiak.
17.9.2019 - 18:26
0

BITCH PLEASE

 

ty si cisty minus.
kritizovat mozem kolko chcem a co chcem. na to od teba povolenie nepotrebujem.

Aj ked teda vobec som v tomto vlakne nic nekritizoval, to si si zase len ty splodil v tej chorej hlave.Presne tak ako inokedy.

Ty o mojich cinoch nic nevies, ty truhlik, za to ja viem, ze otravujes ludi na stadione svojimi vylevmi. A pravidelne dokazujes ako si mimo. Minule ti to povedal aj ten futbalovy mladeznicky trener. na schodoch. pamatas?

Mas pravdu, chod spat.
17.9.2019 - 18:32
0

Kurolišek

 

a v Michalovciach 5 a 6 €... (státie 4€) a to máme prvú sezónu tak by teoreticky mohli "dojiť".
15.9.2019 - 20:53
0

FanusikZamkov

 

Kurolíšek Michalovciam sa pozri aké dotácie odklepli. Napíšeš A napíš aj B.
15.9.2019 - 20:55
0

Kurolišek

 

dotácie sem dotácie tam... pravda je taká, že ak by dvihli na 7-8 €tak aj tak by ľudia prišli.
15.9.2019 - 22:05
+2

topska

 

S tym jogurtikom pozor lebo toto je na riadnu pokutu a nie len to
15.9.2019 - 22:05
0

BITCH PLEASE

 

preco?
15.9.2019 - 22:34
+1

topska

 

No momentalne je zakaz predavat alkoholicke napoje aj na hokejovych zapasoch (ligovych) okrem piva a vina a tie pokuty su mastne. Viem ze sa odrbava v tomto na stadionoch, haluz bola ked nam chlast predali v martine v sektore hosti Jedine ze by to uz neplatilo, u nas este aj na rozlucke Arneho tvrdili ze je to zakazane a to nebol extraligovy zapas. Ci to si mylim s futbalom a nariaduju si to jednotlive mesta? Nezda sa mi.
15.9.2019 - 22:52
0

BITCH PLEASE

 

neviem, kto o tom rozhoduje.
Ale dnes som si sice v bufete jogurty nevsimol, ale cez pripravne zapasy sa predavali.
15.9.2019 - 23:04
+1

topska

 

Tak som si to overil, je to len pri rizikovych zapasoch automaticky, inak vydava mesto tento zakaz...Uz je to inak. Ospravedlnujem sa za zavadzanie
15.9.2019 - 23:03
0

BITCH PLEASE

 

pohoda. nova informacia
15.9.2019 - 23:05
0

FanusikZamkov

 

NZ Hockey Niekedy nechápem prečo stále tá kritika?Hoc máš právo na názor ale čo by sa stalo keby si svoju kritikou neničil prácu druhých ludí. Z čoho si prekvapený z toho že došlo dosť divákov? Veď si pozri oficiálnu FB stránku klubu. Pozri si ako sa zmenilo všetko preto aby diváci prišli na hokej. Dnes si sa mohol presvedčiť že všetko smeruje k tomu aby sa prilákalo čím viac divákov. Je zaujímavé že napíšeš že výrazne zdražili lístky ale už nenapíšeš že čo všetko sa zmenilo na štadióne. Skutočne niekedy mám pocit že z tvojej strany je to cielené. Kritizoval si mediálnu prácu klubu že ju nerobia. Teraz aj tá sa rozbehla a výsledok sa aj dostavil. Bolo viac divákov ako inokedy. Hráči-mužstvo si myslím že tiež prispeli k tomu že diváci s hrou mohli byť spokojný aj keď máme mladé mužstvo. Bojovali a myslím si že boli Košiciam vyrovnaným súperom.Prečítaj si článok čo sa urobilo na štadióne počas letnej prestávky a to bez podpory mesta. Takže čo by sa stalo keby si spomenul aj tú dobrú stránku. Tu je článok a myslím si že aj Košický hokejový klub- hráči potvrdia že oproti vlaňajšku nastala veľká zmena. https://www.hcnovezamky.eu/1759-2/ No a snáď keď si bol na Hokeji mohol si si všimnúť aj bufety akou premenou prešli.
15.9.2019 - 20:44
+2

doc.koniferum

 

Akože sorry,ale 7-8-10eur na Zámky je dosť.A to s tou Kofolou je pekné svinstvo.V Martine by sme sa klubu za také vstupné na hokej asi všetci vysrali,aj keby sme mali hrávať len proti Slovanu a Košiciam.
15.9.2019 - 21:00
0

FanusikZamkov

 

Preto v Martine nemáte hokej a potácate sa tam kde ste.
15.9.2019 - 21:07
+1

doc.koniferum

 

tak teraz si napísal riadnu sprostosť.kvôli tomu určite nie.
15.9.2019 - 22:04
+1

NZ Hockey

 

Otazka bola na priciny a za tym si stojim.

Moze za to aj doteraz absolutne nefungujuca komunikacia klub k fanusikom, ktora sa teraz chvalyhodne trocha zlepsila no i tak je obrovsky priestor na zlepsenie. To ze sa (konecne!) davaju aj graficke posty zostav a vysledkov a pozyvacie videjko k tomu je fajn ale snad tu nejdeme z toho odpadnut.

Bol to prvy zapas sezony, na tie chodilo vzdy dost ludi, uvidime podla vysledkov ako to bude dalsie kola, pevne verim a dufam ze divakov bude stale dost.

Verim ze opravy co to zhltli hoci aj za pomoci zvazu ale ako som uz vravel nie vzdy vyssie ceny znamenaju aj vyssie prijmy.
15.9.2019 - 21:31
+2

FanusikZamkov

 

Nikto nehovorí že treba odpadnúť ale povzbudiť a pochváliť áno.
15.9.2019 - 22:18
+1

shadow

 

Tak teda pochválen...
15.9.2019 - 22:25
+1

Navi01

 

Dosť ludi: 1153 to je dosť ľudí? Kapacita štadióna asi nebude moc, ale toto je dobra návšteva? Za takúto návštevu by sa v ktoromkolvek CZ meste prepadli od hanby.
16.9.2019 - 0:35
+1

shadow

 

Aj v Kralovom Brode? ...a v NHL by sa ani nehralo pre nedostatok divákov, nie? S čím, "chským" to tu porovnávaš...
16.9.2019 - 6:56
+1

NZ Hockey

 

Hovorím dosť na naše súčasné pomery.

Porovnanie si tak ustrelil že si to rovno mohol zrovnať s futbalovym Dortmundom kde chodí 80k+ divákov že by sa tam prepadli od hanby
16.9.2019 - 20:01
0

BITCH PLEASE

 

ukludni sa. bol to prvy zapas od marca, ak boli ludia zvedavi. to nadsenie opadne. potom sa uvidi, aka silna a kvalitna je komunikacia
15.9.2019 - 21:39
0

shadow

 

NZ Hockey to v podstate vystihol, ešte by som možno pridal, že to boli časy cestou na pomyselný "vrchol", kde bolo cítiť to korenie triumfu, mesto žilo hokejom, možno trochu aj mentalite (bez urážky) bližšia súťaž s "medzinárodnou" účasťou, časy keď sme si budapestianskym FTC vypomáhali (striedavé štarty) atď. Teraz je to také sterilné, niekde mozno stagnujeme (komunikácia voči fanúšikom, interakcia cez prestávky atď) a povedzme si, tých 600 "verných" je náš strop, ostatní sa pridajú, ak bude znovu úspech na dosah alebo lacnejšie pivo a vstupné
PS:dnes sme z mandariniek mali na začiatku trochu zbytočný rešpekt, ale jasne chlapci sa musia otukat. Toto bude asi naša cesta, ubrániť a ubojovat v pozícii papierového outsidera.
MOM: Kristin a v poli Braňo Fábry - ta jeho práca v oslabovkach je viac ako slušná, za KE nvm vybrať (ale viditeľný boli Zelenak, Chovan a Hascak)
Chýba nám elitný center, ktorý dokáže vyhrať buly a strieľať góly + nejaký tvrďas do obrany, inak hurá na andulky do BA.
15.9.2019 - 20:37
+3

STARS

 

Videl vobec niekto zapas? Ak nemyslim divakov na stadione
15.9.2019 - 19:52
+1

Sheva7

 

Mate kontakt na Lintnera Fb alebo Instagram chcem sa mu podakovat ,ze mozem sledovat v zahranici nasu ligu
15.9.2019 - 19:54
0

blue-311

 

Uz to niekto pisal aj v livke, nainstaluj si VPN, nastav si slovensko a mas pristup k lokalne obmedzenemu obsahu.
15.9.2019 - 19:58
+1

Mihalpp

 

hej no, zijem tiez v zahranici,, aby som si mohol pozriet zapas,musim sa registrovat na stranke zameranej na hazard,, kedze sa da registrovat len na Slovenske telefonne cislo(ktore nemam), musim to nejak obist a potom musim nainstalovat aj VPN aby mi to vobec slo. Super ... Alebo sa na to vykaslem a pockam kym zacne NHL, a z nasej extraligy budem sledovat len vysledky..
15.9.2019 - 21:19
+5

mitoO

 

Instagram - lintner_tipsportliga
15.9.2019 - 20:38
0

Stano55

 

Trebalo by rozhovor s Citrónom kde by odpovedal na otázky diskutérov...ako Miro...
15.9.2019 - 19:58
+2

blue-311

 

Chces sa pozvracat? Ved on bude tliachat nezmysly ako vzdy.
15.9.2019 - 20:03
+15

LenTak93

 

asi tak
15.9.2019 - 20:04
+1

Toky

 

Ak chcete sledovat cez tipsport, pouzite chrome. Neseka a kvalita porovnateľná s Huste. Akurat absencia opakovanych zaznamov. Ani neviem jak padol prvy gól Košíc a začo všetky tie vylúčenia. Nechapem prečo, ked zapas Nitra-Michalovce opakovane zaznamy mal.
15.9.2019 - 20:08
+7

Lukash_ke

 

Valí sa na nich kritika tak možno na tých záznamoch už pracujú, len to ešte nejde všade.
15.9.2019 - 20:26
+1

topska

 

No kluby su oboznamene s tym ze budu coskoro. Upieklo sa to na poslednu chvilu preto su aj tieto technicke problemy. Toto tvrdia oni.
15.9.2019 - 22:11
0

Radovan123

 

ja si myslim že to postpupne všetko doladia...už dnes sme mohli vidieť časomieru na to že sme prví zapas videli čisty livestream s "komentarom"
15.9.2019 - 22:23
+1

Lukash_ke

 

Mne sa kvalita páči, keby dali 1080 tak je to top, ale som realista. Inak sa mi to páči viac než husté, celkovo ten player funguje lepšie. Ešte som to neskúšal cez smart TV, tam určite nepochodím, ale čo už.

K zmene vlastníka práv už nedôjde, ale tá anketa na nich vyvíja tlak takže to neodfláknu a možno sa podarí pretlačiť zápasy na platformu bez nutnosti byť registrovaným tipérom.
15.9.2019 - 23:24
+1

kubinho

 

s tym smart tv - chromecast
16.9.2019 - 7:42
0

Lukash_ke

 

Musím mať PC aj TV v sieti cez wifi, ale ja mam desktop cez kábel. Ale áno, asi sa do toho konečne dotlačím, pohodlnejšie riešenie asi nie je.
16.9.2019 - 8:32
0

Nemehlo

 

to je co za somarina? Staci na jednej sieti, co urcite doma mas. Ja si v pohode z mobilu psutam veci na telku co je na kabli, alebo xbox co je tiez na kabli.
16.9.2019 - 12:27
0

Lukash_ke

 

Odprisahal by som, že chromecast funguje iba cez wifi sieť, keď som to riešil naposledy tak taká možnosť nebola. Idem si to schválne pozrieť.
16.9.2019 - 13:50
0

Lukash_ke

 

No opäť som stroskotal na tom istom, možno sa na to pozerám veľmi komplikovane, už fakt neviem.

Desktop mám pripojený na LAN cable k tomu istému routeru, na akom je pripojená TV bezdrôtovo, cez wifi.

Keď dám na desktope v chrome 'cast', tak mi to nenájde žiadne zariadenie.

Vo windowse som umožnil Media streaming na moju TV, všetky možnosti zdieľania som pre istotu pozapínal, stále bezvýsledne. Keď čítam návody (offic aj unoffic) tak všade sa zmieňuje wireless connection. Čiže možno si nepochopil o čo sa snažím, alebo mi to prosím vysvetli
16.9.2019 - 14:30
0

Nemehlo

 

Skus si nastavit lan siet na privatnu na PC
16.9.2019 - 16:27
0

Lukash_ke

 

No sadol som si za to a nakoniec sa to podarilo ale ani neviem ako paradzina!
16.9.2019 - 20:02
+1

Tokino

 

Neboli opakovacky MI-NR...pozeral som a neopakovali ani trt
15.9.2019 - 22:51
+3

Lukash_ke

 

Ja som pozeral viacero zápasov a v zápase MI-NR si už nevybavujem, ale LM-BA malo replay
15.9.2019 - 23:05
0

Toky

 

Pardon, to bolo BA-LM.
16.9.2019 - 7:27
0

antinamor

 

Netrep, MI-NR žiadne opakovačky neboli a sekalo to ako blázon
16.9.2019 - 8:28
+1

Lukash_ke

 

Ak sekalo zmeň prehliadač alebo vymaž dočasné súbory, nastav pripojenie cez kábel (nie wifi), lebo ja sekanie neregistrujem.
16.9.2019 - 9:09
0

Big brother

 

Nechapem, ja som prepol 3 (NZ, LM, NR, BB) a všetko m8 išlo uplne bez sekania. Akurat tie opakovane zaznamy som nevidel. Jedine tušim z BB tam čosi opakovali. Inak kvalita prenosu sa mi zdala lepšia ako na hustom.
15.9.2019 - 20:18
+3

Big brother

 

4
15.9.2019 - 20:19
0

Hc-Ke-1

 

Kvalita obrazu bola na každom prenose dnes o niečo lepšia ako na huste. Ani jeden prenos mi nesekal..

Nedostatky ale zatiaľ sú občas chýbajúca časomiera, chýbajú opakovane záznamy a sem tam zobrazujú nesprávne informácie (ako napríklad dnes na začiatku predstavovali zostavu LM a hore bolo logo a názov HK Nitra).

Snáď to časom vymakaju...
15.9.2019 - 20:25
+3

bayko404040

 

Prenosy : Podľa mna ma mat fanúšik lepší zážitok z hokeja keď navštívy priamo štadión, takže tie prenosy na nete by som ešte o dosť zhoršil aby ľudia išli radšej priamo do hľadiska a prenos na nete by bol len z núdze...
15.9.2019 - 20:23
+1

Scorpi

 

What
15.9.2019 - 20:31
+7

tucba

 

ano, hlavne, ked si v praci, mimo domova, alebo tvoj tim hra von, kde nemozes ist, tak je to skvely zazitok z hokeja ! ci to clovek ma dovolene vidiet len domace zapasy ?
15.9.2019 - 20:45
+7

jack13

 

Počkej, ten hokej se nehraje a nevysílá jen pro extraligová města. Co třeba takový borec z Bardejova, Spišské N.V., Revúce nebo Komárna? A nebo co třeba já

Kdyby to tak mělo být, tak by ten produkt po marketingové stránce šel velmi rychle strmě dolů..
15.9.2019 - 22:41
+14

sob3k

 

Andrej D., si to ty?
15.9.2019 - 23:18
+5

aaaaa

 

Pozeral som dve zápasy a kvalita sa mi zdala veľmi dobrá ...husté mi sekalo a tu ani raz žiaden sek . opakované zábery neviem ako to je v jednom zápase pár ich bol a v jednom nie .

Komentátori rovnaký ako na husté . Registrácia je bezproblémová a tí čo sa zaregistrujú majú 15 eur zadarmo takže celý rok nemusia ani euro vložiť na účet
15.9.2019 - 20:27
+3

laugo29

 

a co ti co su v zahranici?a co ti pod 18 rokov?
15.9.2019 - 20:30
+4

aaaaa

 

Tí čo sú zahraničí tak to obídu veľmi jednoducho VPN a nie je problém... S tým do 18 rokov súhlas , to je blbosť verím , že to snáď nejak upravia
15.9.2019 - 20:32
+1

laugo29

 

ja zijem v zahranici, nemam slovenske tel.cislo na registraciu,rad zaplatim aj 10e mesacne z kreditky za to aby som pozeral.(cez huste som pozeral kazde jedno kolo doma na TV,mozno 2-3 zapasy za celu sezonu som nevidel)ale kopirovat moje doklady a osobne data nejakemu Tipsportu urcite nebudem!
15.9.2019 - 22:22
+3

WinnipegJets

 

ja si myslim že to sa bude dať pozerať všade po prihlásení, v česku minimálne sa to dá bez problémov
15.9.2019 - 21:32
0

Stano55

 

Trepať svoje osobné údaje na net nie je bohvie čo...
15.9.2019 - 20:32
+3

Lukash_ke

 

Tie už na nete dávno máš
15.9.2019 - 21:33
+4

Nemehlo

 

To aj v banke neukazujete obciansky? Chcel by som vediet, kolko ludom uz nieco takto po poskytnuti osobnych udajov ukradli. Lebo aj platobnu kartu ti skor naklonuju v bankomate, ako, ze ziskaju cislo cez nejaky online predaj. Prestanes teraz pouzivat bankomaty?
16.9.2019 - 12:32
0

Kurolišek

 

Dobre VSŽ... musíte zbierať body vonku keď sa doma nezvládol Slovan.
15.9.2019 - 20:37
+1

totik

 

Otazka na niekoho, kto sa viac vyzna v takychto veciach. Ako tazke a ako dlho by trvalo urobit nejaky web, pripadne pridat platformu videi. Napriklad sem na hokejportal alebo hocikde inde, kde by clovek zaplatil dakych 20 eur na sezonu a mohol pozerat?

Myslim, ze keby z tych 20 eur zobral 15 tipsport tak by este aj mozno zarobil viac ako tych 1,20 eura. A prenos by mozno stacilo len embedovat....
15.9.2019 - 20:45
0

BITCH PLEASE

 

ten web vies spravit za par hodin. nasadit platobnu branu tiez nezaberie viac nez par dni. S testovanim by to mohlo byt za 2 tyzdne. Za podmienky, ze plati "kde je vola, tam je cesta".
15.9.2019 - 20:50
0

LenTak93

 

o tom som sa bavil dnes s Klokočom z ProHokeja, vraj to Tipsport nepovolí, môžem ti do pošty poslať link na tie komenty, lebo neviem či ti nájdeš
15.9.2019 - 21:03
+1

Mark101

 

Je "vtipné" ako namiesto uznania chyby Klokoč a Lintner kopú všade na okolo. A tá Klokocova 1 hviezdičková recenzia na stránku kde je anketa to totálne zabila
15.9.2019 - 21:45
+4

totik

 

uz to vidim nic viac ako smajlika k tomu nemozem napisat
15.9.2019 - 22:40
0

STARS

 

No kurnik vidim ze temou cislo 1 je momentalne spackane prenosy z tipsport ligy ale vazne takto odpojit ligu od fanusikov ktori nemozu vzdy na stadion akoze vazne pan Citron ?
15.9.2019 - 20:49
+1

Stano55

 

A to som sa tak tešil na začiatok sezóny...vďaka pán Lintner...
15.9.2019 - 21:01
+1

aaaaa

 

Nikto ti nebráni pozerat
15.9.2019 - 21:14
0

Stano55

 

Na huste som pozeral na tipsporte nebudem...dať komplet osobné údaje na net...a som proti hazardu...
15.9.2019 - 21:25
+8

aaaaa

 

Bože ten názor že nebudem posielať údaje na net a podobne tak to sú také blbosti ...je to zákonom dane a nikomu sa nikdy nič nestalo ...a ver tomu, že tvoje údaje už sú dávno niekde na nete a nie sú tak chránene ako v stávkových keď im v rámci zákona pošleš údaje na overenie
15.9.2019 - 23:49
+2

Lukash_ke

 

Ak ich nikam nedával tak ich nikde nemá, stále ich však majú úradné inštitúcie a tie majú úroveň zabezpečenia častokrát tak biednu, že ich hackneš na kalkulačke, viď nbu123, slabá šifra na elektronických OP. Bežné je aj ukladanie citlivých údajov do obyčajných texťákov bez šifrovania.

Nemožno ale nikomu vyčítať, že nechce poskytnúť svoje údaje ďalším, súkromie si treba chrániť.
16.9.2019 - 8:42
+1

LenTak93

 

Nikde v zákone nie je napísané, že ak chcem sledovať športové stretnutie, musím svoje osobné údaje overiť.
15.9.2019 - 21:32
+3

Rolba

 

citrón treba odšťaviť..alebo odstaviť?
15.9.2019 - 21:08
+3

antinamor

 

Oboje
16.9.2019 - 8:48
+3

Nemehlo

 

Mne sa paci ako kazdy za tym vidi citrona akoi keby bol despoticky vladca prohokeja. Pritom vacsinou nemoze ani podpisat zmluvy. je jedno kto by tam bol, tipsport by prava dostal, lebo nikto nebol ochotny zaplatit viac. Nic vam nebrani sa poskladat 600k a kupit si licenciu na dalsiu sezonu.
16.9.2019 - 12:38
0

topska

 

kluby nrvedeli o podmienke tipovania a pod a to nevedel ani lintner cize sa ani neskusalo o tom rokovat? mne sa zda ze nie
16.9.2019 - 13:11
0

Tino

 

ak taka podmienka nebola vyrokovana: moze pro hokej ziadat stiahnutie tejto podmienky...moze byt ze len solo skuska tisport ci sa niekto ozve
16.9.2019 - 13:43
0

topska

 

Zmluva je podpisana, pochybujem. Islo by o jej porusenie. No uvidime najblizsie dni. Ja tiez ked podpisem zmluvu a je to tam tak sa potom nemozem vyhovorit ze som o nej nevedel alebo netusil ze to bude takto a takto.
16.9.2019 - 13:54
0

Tino

 

smaozrejme: mam na mysly situacia ked spoplatnenie nie je v zmluve medzi prohokej a tipsport...ak to nevyrokovali, ale v zmluve to cez to vsetko je ...mno tak je to cudne, co sa mi nechce verit na tejto urovni...som teda zvedavy co z toho vylezie.
16.9.2019 - 13:56
0

mitoO

 

Ved ani Lintner sam nevedel, kym sme ho neupozornili, ze sledovanie zapasov je podmienene tipovanim.
On si myslel, ze tam das 1,2E na konto a sledujes.
16.9.2019 - 13:58
+1

Tino

 

jj: preto pisem ze som zvedavy...co z toho vylezie, ci to je zazmluvnene takto, ci niekto oblbuje, chytraci...ja tipsport sledovat nebudem, vobec som to neriesil takze jedine info ktore sa ku mne dostalo bolo prave v tom zmysle , ze registracny poplatok a pozeras...
16.9.2019 - 15:40
0

Brasidas

 

Chapem to spravne, ze je mozno podpisana zmluva, ktorej obsah nebol hlbsie prestudovany?
Ak, tak si myslim, ze by mal byt trochu odlisny pristup ku vysielacim pravam a neviem, napriklad ku zmluvnym podmienkam na Appstore, ktore naozaj necita takmer nikto
17.9.2019 - 12:37
0

NRfan

 

Ak Tipsport skusa a Lintner ho pri tom obhajuje, vyvstava otazka koho zaujmy vlastne potom haji?
16.9.2019 - 16:20
0

danino

 

A to sme sa s kolegami tesili ze si po robote dame nejake to pivko pri hokeji kedže musime pracovat v Nemecku ... a o to viac som bol vzdy rád ked som doma mohol vybehnút na štadión. Takto ked nás odstrihli od prenosov sa na to celé možem akurát vy....
15.9.2019 - 21:36
+3

michaelfrolík

 

Dnes prekvapivo pekna navsteva, na to ze Kosice, slnecna nedela i cena vstupného 7, resp. 8€.

O tych cenach len tolko, ze ked idete do kina, zaplatite cez 5€ za listok, 2.5€ za Pepsi a 3€ za popcorn, tak neverim, ze tam zacnete frflat a nadavat na cenovu politiku. Jasne, je to dost ak si chce clovek zapas uzit, zobrat i rodinu a dat si nieco pod zub. No nemame velkych sponzorov, o meste, mestskych firmach, dotaciach sa bavit ani netreba. A nejako to vykryt treba.

Celkom prijemny je aj vyber v bufetoch, konecne aj nieco ine ako hotdogy, ktore su vsak teraz horsie ako byvali. Predpokladam, ze tych 0.4l pri capovanych napojoch si neurcil prevadzkovatel, ale Zlaty Bazant - opravte ma ak nie.

Samotny zapas bol pozeratelny az od 3. tretiny. Od nas som vela necakal, prvy majstrak, po 10 dnoch bez zapasu. Avsak Kosice sklamali a to dost. Najviac som sa smial na tych presilovkach, ktore by precital aj tretiacik co by sa na zapase hral na telefone Hill Climb Racing. Hrat to silou mocou vsetko na Hascaka? Aj ked to nefunguje? Nasilu? Naozaj? Ale tak asi vedia co robia, i ked sa mi to nezdalo.

Za MVP zapasu pre mna Cizek, ktory hral vyborne, tak, ako si ho pamatam z uvodu posobenia v Zamkoch. Tvrdny, nekompromisny, jednoducho s pukom.

Zo strany Zamkov vyborny Kristin a pacil sa mi aj Drtina. S utokom bude tuto sezonu, myslim si, velky problem, 20 striel, z toho 80% v presilovkach, je naozaj malo. Mozno vsak niekto vystreli. Tie nase presilovky by som skusil hrat uplne inak - priamociarejsie so strelbou z prvej. Lebo tocit to tam po mantineli a bez pravaka, skusat kombinovat ako sovieti, z toho bolia oci uz dlhsie. A najma to hrat bez Fabryho - on je excelentny v defenzivnej cinnosti, ale na presilovku fakt nieeee... Tak hura na Slovan.
15.9.2019 - 21:46
+4

lanti

 

Som zvedavý v utorok na Duklu...s Košicami máme vždy obrovský problém..
15.9.2019 - 22:04
0

emoxx1

 

Hlasovanie o Tipsport TV.

https://www.facebook.com/101507011247073/posts/101533661244408/

15.9.2019 - 22:06
+2

Sheva7

 

Lintner odpovedal No , skús si vybrať teda . Mali sme možnosť A: žiadne streamy a možnosť B: vymyslieť obchodný model ktorý dokáže systém financovať .
Vyber si písmenko ktoré sa ti zdá lepšie riešenie , nech sa páči
15.9.2019 - 22:57
0

topska

 

Huste chcelo pokracovat no je pravda ze financne to bolo nevyhodnejsie. Cize A nechapem...
15.9.2019 - 23:15
+6

hello, havarju

 

Ja to chápem. Chce vyzerať pekne, že aký je frajer a ako to pre fanúšikov dobre vymyslel.
15.9.2019 - 23:37
+1

LenTak93

 

pozor, pozor, Richard mení slová

"Možnosti preto sú
A: žiadne streamy alebo B: nájsť riešenie spoločne s partnerom ktorý najviac so všetkých podporuje slovenský hokej ?"

tak žeby predsa?
15.9.2019 - 23:29
0

Sheva7

 

Druha odpoved Taký market tipsportliga nemá. Tipsport podporuje slovenský hokej ako nikto iný . Je to presne opačne . Alebo skús nájsť firmu ktorá mi vyrobí vysielania 400 zápasov a ešte k tomu vyrovná straty ktoré s vysielaním prichádzajú na predaji lístkov na zápasy. Ak by mali ľudia platiť za streamy tak ani polovičná cena by nepokryla ani len náklady. Takze ešte raz A alebo B ? Ja tento biznis robím denno-denne a poznám ho detailne. Toto je ďaleko najlepšie riešenie. A nikto nikoho nič nenúti. To je len populistické tvrdenie
15.9.2019 - 23:05
0

Sheva7

 

3 odpoved No nefér by bolo ak by sme v Írsku vysielali bez toho aby írsky región mal na vysielanie právo.
15.9.2019 - 23:09
+1

Sheva7

 

Odpoved 4 Ale Huste už pokračovať nechcelo a možnosti boli A a B . Ktorú si vyberieš ?
15.9.2019 - 23:19
+1

Mark101

 

Nechcelo ? Zaujímavé že v Hustom nevedia že nechceli pokračovať
15.9.2019 - 23:22
+1

hello, havarju

 

Takže zase len obrbáva ..
15.9.2019 - 23:35
+2

topska

 

Ale chcelo mam to priamo od ich vedenia
15.9.2019 - 23:53
+1

Sheva7

 

Odpoved 5 : Highlights budú od budúceho týždňa a už konečne priamo u nás kam patria
15.9.2019 - 23:24
0

Sheva7

 

Odpoved 6: Oni právo vysielať mimo Svk a Cze nemajú . Tieto práva sa snažím predať , uvidíme
15.9.2019 - 23:29
0

Sheva7

 

Odpoved 7: Nemusia , ak chcú pozerať hokej a nechcú tipovať tak treba buď prísť na štadión (čo je optimálne) alebo sledovať Tv. Takto to rieši 99 % fanúšikov
15.9.2019 - 23:38
+1

topska

 

Cize mne chce Litner tvrdit ze hostujuce zapasy Popradu pozera na huste (ak nie su v telke a nie je vyjazd) priemerne 15 ludi
15.9.2019 - 23:59
+1

Mark101

 

Inak aj Husté to vníma https://www.facebook.com/31422537414/posts/10156893794172415/
15.9.2019 - 23:38
+2

Sheva7

 

Odpoved 8: JA Cize ak je niekto Kosican a chce sledovat tak ma ist vsade vonku na zapas to vazne ? Huste nieje lebo to vadilo paru ludom a si medzi nimi tiez ,tak sa dvihne navstevnost a budes happy ze super tah ,dvihne sa len nebo Slovan je spet v lige to je cele A odpoved Si to predstavuješ veľmi jednoducho
15.9.2019 - 23:41
0

Sheva7

 

Odpoved 9 : No ak by sme podľa FB robili rozhodnutia tak by ľudia o rok nemali čo hejtovat
15.9.2019 - 23:42
0

Sheva7

 

Odpoved 10: No , inak ta registrácia je vážne problém ak niečo niekto chce. Ak by som dal za streamy platiť 3€ za zápas , tak to by si len videl FB by vybuchol ))
15.9.2019 - 23:46
0

Sheva7

 

Odpoved 11: Za podmienok ako boli potrebné nedokázali do toho ísť. Nadstavenie ktoré sme mali bolo neudržateľne. To narazal na huste
15.9.2019 - 23:55
0

topska

 

to je pravda kluby ziadali viac financii, huste ich nevedelo garantovat
16.9.2019 - 0:18
0

Tino

 

problem: je ze divaci podla vzorky napr tu na HP nerozlisuju ze zaujem klubu a fanusika moze byt rozdielny..mnohi predpokladaju ze to co chcu oni sami a tak ako to chcu ... chcu aj kluby ktorym fandia ... huste bolo free a nezajem ze huste nevedelo splnit poziadavky ktore mala liga, bolo free a to jedine sa rata
16.9.2019 - 11:05
+2

mitoO

 

No neviem, tu uz prehanas. Ja som sa tu nedocital tusim od nikoho, ze by chcel free streamy.
16.9.2019 - 11:36
0

Tino

 

ked ziadaju: huste ziadaju free...mne to tak vychadza, tipsport registracia a poplatok ako com cital je za smiesny peniaz..a je okolo toho vela placu, smiesnejsi peniaz od tisport uz je len zadarmo.....tipsport prenos som este nevidel a zrejme neuvidim, huste som videl cca 1-2x kedze to bol masaker kvalita vykaslal so msa na to...celkovo mi to pride ako debata o tom ci je lepsie riedke, svetlohnede hovno, alebo riedke tmavohnede hovno
16.9.2019 - 12:10
+1

ymemsreves

 

tu absolutne nejde o poplatok ide o to nutenie na hazard...ty si mozno rad skratis chvilku podavanim a kludne na to navadzaj aj svoje deti ale slusni ludia to odmietaju a o to tu ide...staci dat len variantu k tomu podavaniu trebarz aj vyssiu ale aby sa nemuselo podavat...
16.9.2019 - 12:13
+7

Tino

 

a dalsi: co vie ze si kratim chvilu tipovanim ...na HP sa zisla komunita ludi ktora si precita koment a vedia o autorovi komentu neuveritelne vela....isteze je cielom ludi pritiahnut k tipovaniu, ved to je prave cena za to ze tisport nalial viac penazi do ligy, resp poziadavku klubov vedel splnit tisport , nie hustze....ideme sa na HP tvarit ze tipovanie je tu tabu , nieco ako piko, kokain?...to vazne?....
16.9.2019 - 12:21
0

ymemsreves

 

jediny kto sa tvari ze z komentov o uzivateloch nieco vie si ty...sasek

citujem:

problem: je ze divaci podla vzorky napr tu na HP nerozlisuju ze zaujem klubu a fanusika moze byt rozdielny..mnohi predpokladaju ze to co chcu oni sami a tak ako to chcu

ked ziadaju: huste ziadaju free...mne to tak vychadza

pritom su to absolutne bludy a sam to dobre vies tak ta uz prosim nestrapnuj sa tu dik a pekny den

16.9.2019 - 12:34
+4

Tino

 

isteze : nerozlisujete tisport aj so sovjimi podmienkami presiel pretoze vedel dat klubom co si ziadali, na rozdiel od huste napr....preto som pisal ze niektori divaci nie su schopni rozlisovat rozdiel mezdi zaujem klubu a zaujem fanusika.....a ano huste chcete lebo tisport je hazard nie preto ze spoplatnene ....
16.9.2019 - 12:44
0

NRfan

 

Spytam sa ta inak: O co by prisiel Tipsport (a nasledne kluby), ak by rozbehol platformu podobnu ceskej Hokejke na Slovensku, ktora by bola bez nutnosti podporovat hazard, povinnosti odovzdavat citlive osobne udaje a bola by zaroven dostupna aj osobam mladsim ako 18 r., zaroven s moznostou vacsieho profitu, kedze ludia neustale vyjadruju volu platit za prenosy aj vyssiu sumu ako je nastavena momentalne?
16.9.2019 - 16:29
+2

topska

 

O novych tiperov. Je sanca ze ludia pretipuju viac penazi u nich takto
16.9.2019 - 16:35
+1

NRfan

 

Od Tipsportu viacmenej pochopitelne, ale co od Lintnera? Chcel zatraktivnit ligu tym, ze ju ludom zoberie?
16.9.2019 - 18:39
+1

mitoO

 

To si len cele nepochopil a s tym ti uz tazko pomozem, kedze popisane tu uz bolo ohladom noveho poskytovatela prenosov a vyhrad fanusikov hokeja k sposobu poskytovania tychto online prenosov habadej.
O niecom vypoveda aj zaujimava anketa na fb, kde za 2 dni hlasovalo 2,5 tis ludi (priemer na ligove kolo bol minulu sezonu 1700?), kde 96% nevyhovuje tento novy stav, pricom Richard Lintner tvrdil, ze "tento postoj nieje zdaleka vacsinovy".

Tu je link na anketu: https://bit.ly/2kKiGbm

16.9.2019 - 12:22
+2

Tino

 

dakujem: ale neviem co s tym...tipsport presiel pretoze huste nebolo schopne splnit poziadavku zastupcu klubov...ktoreho ukoluju kluby samotne, ja rozumiem ze to ludom vadi, od zadarmo sme sa preniesli k platenemu...aby to nevyzeralo hlupo zacali sa niektori tvarit ze im vadi "hazard"
16.9.2019 - 12:37
0

hello, havarju

 

Áno tvárime sa, že nám vadí hazard, aby sme nevyzerali hlúpo!
16.9.2019 - 12:48
+3

NRfan

 

Ak to naozaj vidis takto, tak si nic nepochopil.
16.9.2019 - 16:30
+3

mhc23

 

Ja tu nikde nevidim príspevok, že by chceli stream zadarmo, chcu aj to husté aj keby sa platilo. Tu ide o to, že nutia ľudí hazardovať, čo sú fanušikovia v zahraniči nemôžu si pozrieť svoje mužstvo lebo tipos nedáva prenosy do zahraničia plus odstavili deti do 18 rokov a už chcem vidieť rodičov ako pustia 2- ročného alebo 13- ročného na hokej z Košic do Bratislavy cez týždeň keď je škola. A predstav si hazard je ťažšie vyliečiť zo závislosti ako z alkoholu alebo drog.
16.9.2019 - 12:44
0

Nemehlo

 

Preto bolo huste spoplatene az jednu sezonu. Tak isto sa vtedy nadavalo. Proste kazdy to chce zadarmo, alebo za smiesny poplatok. Pochybujem, ze by ludia platili 5e za zapas.
16.9.2019 - 12:45
0

mitoO

 

Nadavalo sa, pretoze bolo spoplatne a viac neslo, ako slo. A ked si zaplatil mesacny alebo sezonny balicek, tak si mal smolu. Odskodnovani boli len ti, ktori si kupili 1 prenos.
16.9.2019 - 12:53
+2

Tino

 

taky: isty hejt to bol vtedy ...ale samozrejme nejde o cenu , kdeze...s cim suhlaism je a pisal som to uz na zaciatku nechat si platit je v poriadku ale servis musi byt perfektny...ja som neni ochotny sledovat huste ani zadarmo napr.
16.9.2019 - 13:46
0

Shinody33

 

Ked citam ake su problemy s tym vidiet zapas, tak s nostalgiou spominam ako som pocuval radio, kde pocas sportovych sprav boli priame vstupy zo stadiona

Stare dobre casy
16.9.2019 - 8:36
+4

LuukyBB

 

S mikrofónom za športom ... a tá legendárna zvučka... + teletext, aby človek vedel či tú futbalovú ligu vyhráme, alebo nie... Pekné spomienky
16.9.2019 - 8:52
+4

ŠIMIKE

 

asi je cas to v plnej miere obnovit
16.9.2019 - 10:04
+1

hello, havarju

 

S mikrofónom za hokejom stále funguje - každú sezónu a v minulej, keď som nestíhal hokej, tak v aute pekne počúvam. Aj dnes je na Radiu Regina.
17.9.2019 - 13:50
+1

LuukyBB

 

SPORT1 A SPORT2 live:

17.9.2019 HC Slovan BA - HC Nové Zámky 18:30
20.9.2019 HC 05 Banská Bystrica - HC Košice 17:30
27.9.2019 HC Slovan BA - HKM Zvolen 18:30
29.9.2019 HK Nitra - HC Košice 18:00

Za mňa super.
16.9.2019 - 11:34
0

Tino

 

sport1: zjavne dobre zvazuje co odvysiela...ale fajn , za mesiac september moze byt hlavne preto ze su tam 2x HC kE
16.9.2019 - 12:11
0

Nemehlo

 

Inak tipsport si vyraba prenos sam, alebo ho vyrabaju muzstva a poskytuju?
16.9.2019 - 13:55
0

Tino

 

fakt: netusim, pretoze je mi to jedno ...viem ze to nebudem sledovat.
16.9.2019 - 15:37
0

wedro

 

Žijeme v 21.str.:
Kde moderná technológia napreduje to čo bolo dnes moderné zajtra to je história.

Len u nás na Slovensku to je naopak.

Týmto krokom sme sa vrátili nie jedným ale niekoľko krokov dozadu.

Presnejšie do 90 rokov.
Kde bol teletext niečo moderné a štýlové.

V dobe keď ešte internet bol v plienkach.
Ak ste chceli o hokejovom zápase vedieť alebo vidieť iná možnosť ako priamo byť na štadióne alebo pri teletexte a mat zapnutí rádio prijímač.

To bolo jediné médium ktoré mohol človek v tej dobe využívať.


A ta doba nakoniec sa vrátila v roku 2019.

Hokejový fanúšikovia opäť obnovujú a zaopstaravaju staršie tele prijímače a zapínaju rádio rozhlas.


Ci pána a ze stroj času neexistuje vážení na Slovensku áno.



Takže tak.




16.9.2019 - 12:27
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2719143140:6463
2.Topoľčany271751495:6162
3.Martin2615326108:7253
4.Dubnica261331990:8646
5.Skalica2612221099:7642
6.Sp.Nová Ves2611221191:9239
7.Žilina2610111469:8333
8.Levice2610021487:10432
9.P.Bystrica265221667:11221
10.Trnava264022077:13614
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 10.12.2019 14:28
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 11.12.2019 06:36
Aktualizované: 10.12.2019 11:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 11.12.2019 06:36

Bleskovky

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Lantoši prvou hviezdou zápasu pri triumfe Providence nad Uticou

Slovenský útočník Róbert Lantoši sa stal v noci na nedeľu prvou hviezdou zápasu AHL. K triumfu Providence Bruins nad Uticou Comets 3:2 po nájazdoch prispel dvoma asistenciami a víťazným nájazdom. V tejto sezóne má na konte 16 bodov (6+10) v 22 dueloch.
8.12.2019 08:55 - TASR

Lugano - Zürich 3:1 vo švajčiarskej lige

Líder švajčiarskej hokejovej ligy Zürich Lions prehral v sobotňajšom stretnutí NLA na ľade Lugana 1:3. NLA - 28. kolo: Bern - Fribourg 4:2, Davos - Lausanne 2:1 pp, Lugano - Zürich 3:1, Rapperswil - Servette 4:1, Zug - Langnau 5:2.
7.12.2019 22:03 - TASR

Hrivík asistoval, jeho Leksand však podľahol Skelleftea 2:3

Slovenský hokejista Marek Hrivík si pripísal asistenciu v 24. kole švédskej najvyššej súťaže. Jeho Leksand však v sobotňajšom stretnutí prehral 2:3 na ľade Skelleftea. SHL - 24. kolo: Frölunda - HV 71 2:4, Oskarshamn - Örebro 0:2, Skelleftea - Leksand 3:2 /HRIVÍK 0+1/, Brynäs - Växjö 4:3 pp, Lulea - Färjestad 3:4, Malmö - Linköping 0:1 pp a sn.
7.12.2019 20:47 - TASR

Cehlárik s gólom, Lantoši s dvoma asistenciami pri úspechu Providence

Slovenský hokejista Peter Cehlárik strelil siedmy gól v tejto sezóne nižšej zámorskej súťaže AHL. Prispel ním k domácemu víťazstvu Providence nad Binghamtonom 6:2. Presadil sa v 33. minúte, keď v presilovej hre pridal štvrtý zásah Bruins. Asistoval mu ďalší Slovák Róbert Lantoši, ktorý prihral aj na druhý gól domácich.
7.12.2019 08:58 - TASR

Krefeld - Mníchov 5:8 v piatkovom zápase DEL

Hokejisti Mníchova zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej nemeckej hokejovej súťaže v Krefelde 8:5. výsledky: Düsseldorf - Augsburg 3:2, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 4:5 pp, Iserlohn - Wolfsburg 1:5, Krefeld - Mníchov 5:8, Mannheim - Ingolstadt 4:1, Norimberg - Starubing 2:3.
6.12.2019 22:05 - TASR

Bremerhaven - Schwenningen 4:1 v nemeckej DEL

Hokejisti Bremerhavenu vyhrali vo štvrtkovom dueli 24. kola nemeckej DEL nad Schwenningenom 4:1.
5.12.2019 21:58 - TASR

HV 71 - Lulea 0:4 v 23. kole švédskej ligy

Hokejisti Luley vyhrali v dueli 23. kola švédskej SHL na ľade HV 71 4:0 a potvrdili post lídra tabuľky. SHL - 23. kolo: Frölunda - Djurgaarden 2:1, HV 71 - Lulea 0:4, Leksand - Oskarshamn 4:1, Malmö - Färjestad 3:4, Rögle - Brynäs 4:2, Växjö - Örebro 2:0, Linköping - Skelleftea 5:3.
5.12.2019 21:30 - TASR

Grman asistoval, no jeho Saipa prehrala s Lukkom 2:3

Slovenský hokejový obranca Mário Grman zaznamenal jednu asistenciu vo štvrtkovom zápase fínskej ligy, no jeho Saipa Lappeenranta prehrala s Lukkom Rauma tesne 2:3.
5.12.2019 20:31 - TASR

Ružička asistoval pri prehre Stocktonu

Slovenský útočník Adam Ružička zaznamenal jednu asistenciu v súboji nižšej zámorskej súťaži AHL v noci na štvrtok, v ktorom jeho Stockton Heat prehral na domácom ľade s Ontariom Reign 2:3. Pre dvadsaťročného centra to bol deviaty kanadský bod v dvadsiatom súboji sezóny (3+6).
5.12.2019 07:03 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports