Diskusia: Miller: Chcem sa posunúť dopredu, stať sa lepším človekom
Americký obranca začal svoju prvú sezónu v mužskom hokeji deviatimi bodmi v štyroch zápasoch. Počas rozhovoru viackrát zopakoval, že v Liptovskom Mikuláši sa cíti skvelo a je mu vďačný za to, že dostal šancu.
Príchod amerického obrancu Mitchella Millera do Liptovského Mikuláša rozprúdil diskusiu. Jedna časť ľudí poukazovala na to, že takýto hráč nie je dobrou reklamou pre slovenskú extraligu a že v lepších krajinách a súťažiach ho zrejme odmietli. Druhá strana naopak hovorila, že si predsa zaslúži druhú šancu a že incident, keď na strednej škole šikanoval spolužiaka, sa stal v čase, keď mal len 14 rokov.
Ak sa pozrieme čisto len na jeho hokejovú stránku, tak teraz už 21-ročný Miller v úvode ligy ukazuje, že je rozdielovým hráčom: gólom v predĺžení rozhodol o víťazstve nad Zvolenom, proti Nitre nazbieral päť asistencií a na ľade Trenčína dal gól a dvakrát asistoval. Naprázdno vyšiel len v stretnutí proti Spišskej Novej Vsi. Po 4. kole je Mitchell Miller s deviatimi bodmi najproduktívnejším hráčom extraligy.
Po päťbodovom zápase proti Nitre prišiel z kabíny na krátky rozhovor s tým, že klub požiadal, aby sa otázky netýkali jeho spomínaného incidentu z mladosti.
Liptovský Mikuláš vyhral v úvode sezóny tri zo štyroch zápasov a vy ste v nich boli prakticky pri všetkom podstatnom. Ako to vnímate?
„Máme za sebou skvelý štart, ale na druhej strane je stále na čom pracovať. Na ľade sa cítim dobre, zvykám si na nové mužstvo a nových spoluhráčov. Je to moja prvá sezóna medzi profesionálmi, takže som rád, že sa mi zatiaľ takto darí.“
K hokeju ste sa vrátili po ročnej prestávke, keďže v minulej sezóne ste nikde nehrali.
„Počas letnej prípravy som poriadne zabral a na Slovensko som prišiel už mesiac a pol pred začiatkom súťaže, aby som mal čas dobre sa pripraviť. Podarilo sa to a teraz sa cítim na ľade dobre.“
Aký bol vlastne dôvod, že ste minulú sezónu vynechali?
„No comment. Boli to veci mimo ľadu. Chcem sa posunúť dopredu, stať sa lepším človekom.“
Generálny manažér HK32 Tibor Višňovský nám ešte pred štartom ligy povedal, že ste skromný a snaživý typ hráča a že sa nebudete brániť žiadnym úlohám navyše. Napríklad, že budete chodiť vypomáhať na tréningy malých hokejistov.
„Áno. Keď sa sezóna rozbehne, budem sa snažiť v tomto smere pomôcť. Počas dní voľna chcem pomôcť deťom, mladým hráčom a celkovo komunite ako takej.“
Ako sa zatiaľ na Slovensku cítite?
„Všetko je zatiaľ dobré – mužstvo, mesto, okolie, jedlo. Ešte som u vás nedostal nič také, čo by mi nechutilo. Teším sa, ako to bude v okolí vyzerať počas zimy, keď napadne sneh. Všetko zatiaľ funguje tak, ako má a som naozaj so všetkým spokojný. Tréneri, realizačný tím, majiteľ, spoluhráči - všetci sú tu skvelí.“
A určite ste im vďačný za to, že vám dali šancu. Pretože nie v každom klube tak boli ochotní urobiť.
„Áno, som vďačný za túto príležitosť. Za to, že mi ju manažment a tréneri dali. Chcem ju využiť najlepšie, ako sa dá. Nielen na ľade, ale aj mimo neho.“
Aký je váš osobný cieľ?
„Pomáhať mužstvu v každom zápase, zlepšovať sa. Tým dlhodobým cieľom je spraviť play-off.“
A váš cieľ smerom do vzdialenejšej budúcnosti?
„Ďalšie roky? No, uvidíme podľa toho, ako sa nám vydarí táto sezóna.“
Aký máte pocit zo slovenskej extraligy?
„Je skvelá. Sú tu hráči, ktorí ma každý deň posúvajú dopredu. Zatiaľ sa nám v súťaži darí, podpora fanúšikov je úžasná.“
Hoci slovenskú ligu chválite, tak predpokladáme, že vaším cieľom je posunúť sa v kariére ešte do nejakej lepšej ligy.
„V konečnom dôsledku zrejme áno. Ale bude to záležať na tejto sezóne a na tom, čo sa nám v nej podarí dosiahnuť a či odvedieme svoju robotu. Uvidíme, čo sa potom stane. V živote sa všetko deje z nejakého dôvodu.“
TRÉNER JURAJ FAITH O MILLEROVI:
„Je to rozdielový hráč, o tom niet pochybností. Čo sa týka tých vecí, ktoré ho postihli v štrnástich rokoch... keby sa tak nestalo, tak dnes hrá v NHL a myslím si, že za obrovské peniaze. Sme radi, že sa nám ho sem podarilo dotiahnuť a pomôže nám v tejto sezóne.“
- Nerkio
- “Čo sa týka tých vecí, ktoré ho postihli v štrnástich rokoch... keby sa tak nestalo, tak dnes hrá v NHL”-toto vyznieva ako keby bol on chudacik a nemôže za situáciu on sám .Pán trener ukázal tiež velky charakter v tejto odpovedi .
- 27.9.2023 - 11:12
- +34
- sebot
- To asi len tebe tak vyznie
- 27.9.2023 - 11:43
- +46
- carli
- prečo: asi len jej? Aj ked mne stačil nadpis a "druhá šanca" bez zbytočného čítania. K tomu som sa vyjadril. Iné ma nezaujíma a je to vedou jeho, šikanovaného a klubu.
- 27.9.2023 - 16:13
- +1
- bigi
- nie tak to vyznie kazdemu normalne uvazujucemu cloveku
- 28.9.2023 - 7:08
- +3
- Kain
- Asi máš problém s chápáním textu.
Tréner celkom evidentne hodnotil jeho hráčske kvality. - 27.9.2023 - 11:45
- +16
- hawkie
- To hodnotil, ale čo potom táto pasáž?
"vecí, ktoré ho postihli v štrnástich rokoch" - Mitchell bol "postihnutý" tými vecami? Veď on ich vykonával tie fakt zlé "veci" (áno, ak by sme išli hlbšie, tak by sme sa (možno) dopracovali k tomu, že mal nejakú psychickú poruchu, hyperaktivitu, ADHD... alebo mu len rodičia nevštepili niektoré dôležité hodnoty). Takže fakt nie je správne, aby sa o Millerovi hovorilo ako o "postihnutom", veď on bol šikanátor... - 27.9.2023 - 11:53
- +12
- Kain
- Alebo tým postihnutím reagoval čisto na dištancovanie sa klubov od jeho osoby, nie na činy, ktoré k tomu viedli.
- 27.9.2023 - 12:07
- 0
- omen
- Takže veci ktoré ho "postihli" v 14 rokoch bolo distancovanie sa klubov? To sa od neho dištancovali už v štrnástich?
- 27.9.2023 - 12:59
- +8
- carli
- dištancovanie sa klubov: boli následky jeho šikany
- 27.9.2023 - 16:16
- 0
- carli
- nuž neviem: ale ked som čítal podrobnosti tých šikanovaní, nuž sa radšej dalej nevyjadrujem. Nie to že ho niečo "postihlo". Lebo to postihlo len toho, ktorého hnusne šikanoval. Osobne je mi ukradnutý a je mi jedno čo sa týka hokeja.
- 27.9.2023 - 16:15
- +3
- frantapriklep
- Vyznieva to takto? Hmm. Dokonca charakter trénera je z toho zrejmý?
- 27.9.2023 - 11:49
- +3
- milmikus
- Pochopil som to rovnako a len úroveň aká sa stretla v Mikulasi to takto môže okomentovať.
- 27.9.2023 - 12:30
- +3
- Karolko 15
- Este raz.. mal 14 rokov
- 28.9.2023 - 15:30
- 0
- emoxx1
- A čo ako?
- 28.9.2023 - 16:47
- 0
- toska1
- Každý má právo na druhú šancu. Držím palce.
- 27.9.2023 - 11:21
- +27
- hawkie
- Súhlasím s oboma (Toska aj Nerkio).
Ja som sa držal (a asi aj držím) toho "kréda", že títo "previnilci" nemusia dávať teatrálne vyhlásenia do médií alebo na soc. sieťach (tie sú koniec koncov pre plebs, a nemusia nič hovoriť o vnútri človeka). Nech sa namiesto toho činia v reálnom živote (aj keby to bolo "v skrytosti"), nech si to povedia medzi sebou, nech sa ospravedlní osobne, atď... Tým pádom by mohol mať už konečne čisté svedomie (možno..), a na takéto otázky by vedel odpovedať jasne, úprimne - postaviť sa tomu čelom, ako chlap... a nemusel by od toho odvracať zrak.
Ale asi mu je to nepríjemné... - 27.9.2023 - 11:45
- +4
- fanke27
- Komu sa má ospravedlniť? Tebe osobne za to čo spraví v minulosti alebo fanúšikom na Slovensku všeobecne??
Veď v minulosti svoje správanie viackrát oľutoval, takže nechápem o čo ti ide. Príde mi to len ako také primitívne rýpanie z tvojej strany..
A ešte sem hodím jednu vec. Každý sme boli v školách, vieme ako funguje šikana na školách, dovolím si povedať niekedy aj v omnoho väčšom merítku.
Netreba zabúdať ale na to, že sú to deti. Často je chyba skôr u rodičov.
Tie deti však raz vyrastú, dospejú, pochopia určité hodnoty a zmenia sa.
Sám poznám pár ľudí, ktorí mali hrozné správanie počas ZŠ / SŠ, dnes majú rodiny, sú z nich slušní ľudia.
Čiže ja nerozumiem prečo by mal tento chlapec všade kde príde, celý život sa ospravedlňovať za svoje chyby z čias, keď mal 14 rokov..
- 27.9.2023 - 12:52
- +54
- hawkie
- Stačí sa ospravedlniť raz, a poriadne. A nie verejnosti, ale tomu konkrétnemu človeku. A ideálne z očí do očí...
A prípadne činiť nejaké pokánie, ale to už nechám naňho. - 27.9.2023 - 13:03
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- vanes je dukla
- Merítko šikany,je individuálne.
Je množstvo rodičov,ktorý úplne v pohode dokážu pred trebárs návštevou zhadzovať vlastné dieťa.
Šikanou nazvem aj to ,keď dieťa celé šťastné povie rodičovi dostal som dvojku a rodič sa hneď opýta ,že čo dostal ten,alebo tá.
To ,že šikanisti vyrastú dospejú a stanú sa z nich živitelia rodín ,je síce pekné,ale pekné nie je kde skončí šikanovaný.
Vo veľa prípadoch majú psychické problémy,nie sú schopný partnerského života,cítia sa menejcenný a majú vo veľa prípadoch sklon k samovražde.
Je veľa šikanovaný h detí,ktoré skončili na psychiatrii.
Chvalabohu.
Niektoré to nestihli a už nie sú. - 27.9.2023 - 20:34
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- topska
- Naozaj som to velmi nestudoval ale bavil som sa s ludmi ktori si "preverovali" tohto hraca a teda ze v minulosti viackrat svoje spravanie olutoval...To zjavne nie je presne tvrdenie a aj tam bol problem.
- 27.9.2023 - 14:34
- +2
- carli
- záleží to oľutovanie: od stupňa a druhov šikany. Tak isto aj od času počas akého sa prevádzala. Nebola to obyčajná šikana. Podľa tohonestačí aj jeho hoci viacnásobné oľutovanie. To je také, ako u nás na súde niekto "oľutuje" a dostane menší trest. Lebo "oľutoval". Či účelovo, je jedno.
- 27.9.2023 - 16:23
- +1
- bigi
- praveze sa neospravedlnil, len urobil take tie medialne tanecky aby podpisal zmluvu ale ospravedlnenie neprislo.
je sikana a sikana, a to to bolo uz za hranicou aj beznej sikany, on nutil postihnute chalana jest ostaty cukrik - 28.9.2023 - 7:14
- +2
- carli
- hej: K tomu presne som sa vyjadril. Či sa dotyčnému stihol aj ospravedlnil, ten či mu odpustil za zbabranú mladosť. Prípadne či sa z tej jeho šikany aj psychicky spamätal. Bez toho nemá nárok na žiadne iné šance.
- 27.9.2023 - 16:19
- 0
- vzdy.na.statie
- Ano, Luptak je ten najlepsi mentalny couch.
- 27.9.2023 - 11:22
- +8
- dusan1980
- Kto je bez viny nech hodi kamenom
Ano nebol to pekny cin ,ale v 14 clovek nema rozum.
myslim ze dostal riadnu facku od zivota,namiesto NHL je v LM a to uz skoro rok nehral.
Cize trestania bolo dost.Nech ukaze na co ma hokejovo a hlavne aj ludsky.
Odpustat je tiez ludske.
Hracik je to vyborny...Ma sancu zabojovat v buducnosti aj o AHL alebo NHL
Ked uvidia ze to lutuje a zmenil sa...A to si myslim sa deje u neho. - 27.9.2023 - 11:25
- +43
- Nerkio
- Ja mám v rodine postihnutého a nedokážem toto odpustiť .Hlavne keď nemal gule sa ani ospravedlniť .
- 27.9.2023 - 11:27
- +15
- Endstand
- Čo urobil? Predpokladám, že keď sa to rieši ešte roky neskôr, niečo vážne..
- 27.9.2023 - 11:33
- 0
- Endstand
- Oukej, no nič moc. Na druhej strane ako 14r a teraz môže byť rozdiel. Mali ho poslať vypomáhať niekde pod tatry do detského domova ku rómom.
Na druhej strane hrať za LM namiesto za Boston je podľa mňa tiež celkom "slušný" trest. - 27.9.2023 - 11:44
- +6
- emoxx1
- V 14 rokoch človek urobí hlúposť, ale keď ani v 20 nemá gule na to, aby prijal zodpovednosť za hlúposti z detstva, tak niekde stále problém bude.
- 27.9.2023 - 11:45
- +22
- hawkie
- Skutočná dospelosť => vyzrelosť, prichádza až vekom (toto nemá byť výhovorka, skrátka je to tak).
- 27.9.2023 - 11:50
- +1
- carli
- to je potom fajn: Tak si treba počkať na ten jeho vek. Potom ked dozreje, ospravedlní sa dotyčnému a jeho rodine, môže ísť hrať hokej. Lebo možno mu kluby aj v NHL odpustia.
- 27.9.2023 - 16:33
- 0
- dusan1980
- Akoze nie ??Sak jasne povedal ze to lutuje a chce byt lepsi clovek?Co ma este spravit ?
- 27.9.2023 - 13:02
- +3
- Breadman
- 27.9.2023 - 13:45
- +4
- emoxx1
- Trebárs sa ospravedlniť tomu komu to urobil a jeho rodine. Ideálne osobné a najlepšie ešte pred tým, ako je na stole zmluva z NHL. Proste sa mal k tomu postaviť ako človek...
- 27.9.2023 - 14:00
- +7
- Patomato
- Kazdemu na hp poslat po 100€ a nakloni sympatie na svoju stranu
- 27.9.2023 - 19:30
- +2
- carli
- ale : ospravedlniť sa niekdajšiemu šikanovanému a jeho rodine nie je trest, ale tá najmenšia povinnosť. Ktorú doteraz neurobil. Teda žiadne že 14 rokov a mal iný rozum. Lebo teraz ho nemá o nič iný, ked to neurobil a teda nie je o nič rozumovo vyspelejší. Nie to ešte aj ferovejší.
- 27.9.2023 - 16:31
- +1
- carli
- z toho je jasné: že nakoľko sa dotyčnému nikdy neospravedlnil, len klubom vypisoval o ľútosti, že to bolo len preto, aby mu umožnili hrať hokej. Teda nie ľútosť, ale vypočítavosť. Len pre seba
- 27.9.2023 - 16:29
- +1
- dusan1980
- Diky.Odpustam Ti.kazdy sme nejaky
- 27.9.2023 - 13:03
- 0
- XxMartinxX
- Nie tu sa neodpusta len zabúda 🤣
- 28.9.2023 - 14:48
- 0
- FeroMotyka
- Hej hádzal som vajíčka na dvor ľuďom, som vinný. V podstate nemám Millerovi čo vyčítať.
- 27.9.2023 - 12:39
- +3
- carli
- bol predtým ošťaté: a chytali ich do huby?
- 27.9.2023 - 16:34
- +1
- carli
- ok: ešte akú facku dostal od života šikanovaný? Lebo o ňom sa akosi nik nezmieňuje a ani nerieši.
- 27.9.2023 - 16:24
- 0
- vanes je dukla
- Podľa teba je riadna facka od života ,kde hráš hokej?
V štrnástich nemáš rozum.
Čiže vlastne keď mám štrnásť môžem všetko.Nemám rozum.
Slovenská realita.
- 27.9.2023 - 19:53
- +2
- FeroMotyka
- Śkoda, že som sa to dozvedel až nedávno. Mohol som spraviť toľko užitočných vecí čo by mi prešlo. Aj pokradnúť banky som si mohol s celou triedou a mohli sme si teraz užívať. No nič musím si spraviť dieťa a počkať až bude mať 14
- 28.9.2023 - 14:57
- 0
- zvolencan11
- Chalan urobil chybu, priznal to, olutoval.
Zasluzi si druhu sancu, aj podla tvrdeni chce pomoct hokejovo aj mladym.
Videl som 2 zapasy LM v tejto sezone, chlapec je na svoj nizkybvek a aj napriek tomu ze minuly rok nikde nehral hokejovo niekde uplne inde.
Radost pozerat na jeho hru, prehlad, palicovu techniku.
Mikulastania, skvely kauf.
- 27.9.2023 - 11:29
- +5
- Nerkio
- Kde priznal a oľutoval ??nic take sa nestalo .Poslal len súdom prikázané ospravedlnenie .
- 27.9.2023 - 11:30
- +17
- HeyYou
- klidek, lebo ti praskne žilka od toho svateho hnevu.
- 27.9.2023 - 18:24
- +2
- bigi
- ale vtomto ma pravdu
- 28.9.2023 - 7:20
- +4
- emoxx1
- Vôbec nejaké náznaky prišli až keď mal podpísať zmluvu s Bostonom. Keby to úprimne ľutoval, tak by sa aspoň skúsil ospravedlniť do očí dávno pred tým. Je len vypočítaví. Robí len to, z čoho môže niečo mať.
- 27.9.2023 - 11:42
- +11
- rasti_assez
- Je len vypočítaví. Kto by to bol povedal, ze za Mikulas budu hrat vypocitavi hraci. Ale ma inak pravdu LM je naozaj pekne mesto.
- 27.9.2023 - 11:46
- 0
- emoxx1
- Keď po tom všetkom dokázal prvý krát oľutoval svoje činy a aj to iba cez sociálne siete až v momente keď bola hre dohoda s Bruins, tak to nebolo nič iné, ako len vypočítavosť. To že mu to v realite vyšlo len na Mikuláš len potvrdzuje fakt, že moc dobre to neprerátal...
- 27.9.2023 - 11:52
- +8
- rasti_assez
- Co sa s nim deje vo vnutri vidi iba Boh.Sikana na skolach, vo veku ked ku nej doslo, je tiez do velkej miery aj zlyhanim skoly.Davali mu cukriky namocene v moci, alebo ze ho kopali. Ak bol ten pan Meyer-Crothers integrovane dieta, tak dost zlyhal aj jeho asistent.
- 27.9.2023 - 12:12
- 0
- emoxx1
- Aj keby zlyhala celá planéta, tak to nie je dôvod na to, aby svoj čin nemusel oľutovať a ospravedlniť sa...
- 27.9.2023 - 12:21
- +5
- hello, havarju
- Aha, nakoniec na vine sú vlastne všetci naokolo, lebo nedávali pozor.
Takíto hajzlíci si presne vedia nájsť príležitosť, kedy robiť zle..aj sa z toho vyhovoriť.. - 27.9.2023 - 12:44
- +5
- zubo
- Jasné že sú na vine všetci naokolo, a to myslím uplne vážne. Rodičia oboch chalanov najmä
- 27.9.2023 - 16:44
- 0
- Yxcvbnm
- Ako za to mozu rodicia toho postihnute chlapca prosim ta?
- 28.9.2023 - 14:55
- +3
- zubo
- ok berem späť a ospravedlňujem sa Meyer-Crothersovým, myslel som že tam boli iné termíny a prevalilo sa to až pred draftom, tak som si kládol otázku kde boli 3-4roky...
ostáva v platnosti jeho rodičia a celé pedag.okolie - 29.9.2023 - 13:01
- +1
- carli
- presne: Žiadna ľútosť. Len vypočítavosť. Takým sa žiadna druhá šanca do tej doby nedáva. Nemajú na ňu nárok.
- 27.9.2023 - 16:35
- +2
- Ottawa38
- Niektori tu velmi radi moralizujete. Verim,ze teda vsetci zijete cestne,bez podrazov,ohovarania,hriechov...
- 27.9.2023 - 11:37
- +26
- wilkinson22
- Žijem hlavne bez minulosti za ktorú by som sa musel ospravedlňovať niekomu
- 27.9.2023 - 11:58
- +21
- rasti_assez
- Tak to Ta uprimne obdivujem.Aj ked hodnota tej minulosti stupa umerne s vyznamom a slavou konkretneho cloveka.Uz Benjamin Franklin povedal, ze nikto nie je taky bohaty, aby si kupil vlatnu minulost.
- 27.9.2023 - 12:17
- +8
- wilkinson22
- Vieš ja si myslím že je to o výchove v rodine, keď ti rodičia vedia určiť hranice čo je zle a čo dobré, tak asi nemáš potrebu šikanovať iné deti, viem že dn sme deti sú iné ako sme boli my, sám mám doma dve 12 ročne baby a niekedy je Tóno držku, ale snáď im dávam dobrý príklad
- 27.9.2023 - 13:07
- +6
- Kyto55
- Chlapec hravo mohol byť niekde úplne inde, keby... a to keby je v tomto prípade veľké.
Ani v tejto odpovedi nevyjadril nejakú ľútosť, neospravedlnil sa. Myslím, že hneď by mu trochu v tomto stúpol kredit, keby sa riadne ospravedlní a pokračuje v tom, čo spomínal sám a teda prácou v komunite a s deťmi. Lenže to mal urobiť už dávno.
Druhú šancu by mal dostať každý, len by jej mohol ísť aj sám trochu naproti. Zaujímalo by ma ale, čo robia tí, čo zatracujú druhú šancu, pre osvetu v boji so šikanou u nás na Slovensku a na našich školách. Určite je jej požehnane tak by som rád vedel, prečo nerobia absolútne nič, keď im písanie za klávesnicou ide tak výborne. - 27.9.2023 - 11:41
- +10
- Mato-Mi
- Myslim si, ze o Scurkovi sa tu toho popisalo uz mnoho a vacsine fanusikov vadilo jeho posobenie v nasich ligach. Ale su samozrejme aj ludia, ktorym ide v prvom rade o hokej a az nasledne o charakter.
- 27.9.2023 - 11:48
- +12
- DraciaTlama
- To si povedal velmi diplomaticky.
A ano, suhlasim. - 27.9.2023 - 11:51
- +1
- Dracik_18
- no ..ohľadne Ščurka ..začal vadiť až keď hral za DT ...keď hral za Bardejov a SNV tak sa minimum (ak vôbec) písalo na neho negatívne príspevky ...
- 27.9.2023 - 11:54
- 0
- emoxx1
- Ale písalo sa na neho stále. Len v DT si to vnímal inak, resp. Si sa viac sústredil na diskusie o DT.
- 27.9.2023 - 11:56
- +4
- Dracik_18
- nie , keď hral za BJ tak ja som to tu jediný spomínal ...veď na prvú ligu tu každý s*rie , teda ak Žilina nepostúpi tak si to zlizne
- 27.9.2023 - 11:57
- 0
- wilkinson22
- Písalo sa dosť
- 27.9.2023 - 12:00
- 0
- Dracik_18
- áno keď hral za Detvu
- 27.9.2023 - 12:05
- 0
- emoxx1
- Ja si pamätám veľkú debatu keď ste mu myslím zrovna vy v DT pripravili taký ikonický transparent. Ale tiež viemz že som túto tému riešil ešte pred tým. Môj syn vtedy začínal s hokejom a veľmi mi nevoňalo, že toto má byť "vzor" pre deti...
- 27.9.2023 - 12:02
- +1
- Dracik_18
- ani mne on nevoňal ..nechcel som ho v DT
- 27.9.2023 - 12:06
- +1
- carli
- nie len v hokeji: ale kdekoľvek je spústa takých a aj vrahov, ktorí si trest odpykali a dalej pracujú
- 27.9.2023 - 16:42
- +1
- topska
- Tak to urcite nie, ved sa tu riesilo velmi podrobne a intenzivne aj to preco tam chodi hravat
- 27.9.2023 - 12:27
- +1
- mpavl
- No mne vadí! vadil! a bude vadiť!!! je to vrah..nič viac, nič menej...keď si spomenieš ako po zisku titulu v KE oslavoval a "ostetatívne" je ešte slabé slovo, ako by sa nechumelilo---hmm--- a pritom relatívne pred chvíľkou "odjebal" človeka----celé zle. Tento element mal a má sedieť!!!! a nie hrať hokej.... A to nič proti Detve nemám ..DRAKU..
- 27.9.2023 - 12:01
- +16
- Dracik_18
- súhlasím a do bodky
- 27.9.2023 - 12:06
- 0
- carli
- tak treba podať: odvolanie na súd. Nie vypisovať a nadávať na nete.
- 27.9.2023 - 16:44
- 0
- Mato-Mi
- Odvolanie voci pravoplatnemu rozsudku?
- 27.9.2023 - 16:50
- +4
- vanes je dukla
- Balzam na dušu.
Z psychologického hľadiska je Ščurko chladnokrvný vrah,ktorý po čine vraždy sa dokázal chovať absolútne normálne,čiže skutok ktorý spáchal v tej dobe neľutoval.
Veľmi zaujímavý prípad.
- 27.9.2023 - 20:11
- 0
- Mato-Mi
- Ak si dobre pamatam, tak nezacal vadit, az ked siel hrat za Detvu. Vtedy, ked siel hrat do Detvy, tak sa riesilo, ze DT predtym vyvesila transparent, na ktorom stalo nieco o vrahovi, ked hral za BJ, alebo TV(tusim) a nasledne siel hrat do DT a preto sa to riesilo, ze zrazu Detvancom nevadi, ze za nich hra vrah.
Ludom zacalo vadit uz to, ze vobec sa objavil na klziskach nasich stadionov, toboz, ked si odsedel smiesny trest.
Hral aj u nas a vadilo mi to. - 27.9.2023 - 12:41
- +6
- carli
- hej: lebo v nižšej lige nebol iným tak na očiach
- 27.9.2023 - 16:41
- 0
- Mato-Mi
- Kvoli comu by mohol podat zalobu?
- 27.9.2023 - 16:49
- 0
- bigi
- karin myslim ze tym co vadi tento vadil aj ten vrah, tym ktorym vrah nevadil nevadi ani tento
- 28.9.2023 - 7:24
- +1
- zubo
- to vôbec nie je pravda, vrah mi vadí, tento nie
- 28.9.2023 - 8:08
- +1
- warn1ng
- Neviem sice ako uprimne to cele tento chalan mysli, ale napisem to asi takto... Aka velka skoda ze sa v lepsich europskych ligach nenajde dostatok ochotnych klubov ktore by takymto zamorskym vyvrhelom co sikanuju alebo obtazuju male a chore deti dali sancu. Co uz, musime ich tu zbierat my. A o inteligencnej vyspelosti tohto hraca svedci to, ze mu aj Luptak zakazal robit rozhovory.
- 27.9.2023 - 12:08
- +6
- Nexus
- Možno to žiadal on od klubu, aby keď ho pošlú na rozhovor, tak sa nechce k tomu vyjadrovať.
- 27.9.2023 - 12:22
- +1
- warn1ng
- To mi taktiez nedava velky zmysel. Ale vsak budis.. ja som k takymto typkom velmi opatrny. Aj k ich "lutosti". Jednoducho to spravil. Keby v nasej lige bol len on s pochybnou minulostou, tak budis.. Stava sa, chalan to olutoval. Ale ked uz sa takychto podobnych v nasej lige nazbiera, tak uz aj u mna svieti kontrolka "pozor, slovenska liga sa stala zbernou sprostych hlav ktore nikto inde nechce" a to z nasej ligy nechcem.
- 27.9.2023 - 12:34
- +3
- Flak108
- Tiež si myslím, že to nieje moc dobre pre ligu ako takú. Je to jasný signál, že sme ešte stále východná Európa. Aj keď nerád takto bagatelizujem.
- 27.9.2023 - 12:37
- +6
- BieloModra
- "To sa s ním potiahne po celý život a vyzerá to tak, že mu to zavrelo dvere ku veľkej kariére v NHL. Podobné veci kluby zámorskej profiligy neodpúšťajú.
Na Liptove však Miller zažíva hokejovú renesanciu a vyzerá to tak, že si otvorí dvere do top európskych hokejových súťaží."
na Slovensku je to tak! prestupova stanica .... Nevadi Rus, nevadi vrah...hlavne ze mame kratkodobe vyhody - 27.9.2023 - 12:19
- +20
- Marchand63
- Ani inde v Europe mu to nemusi vyjst. Vid Johnson, v Nemecku ho odpalili fans este pred tym ako by tam siel.
- 27.9.2023 - 12:31
- +3
- BieloModra
- ak sa nebavime o inych aspektoch (ktorych je pozehnane), nasa liga nikdy nebude profi
- 27.9.2023 - 12:35
- +6
- dufus
- samozrejme je to moderné a správne ,každý rus je zlý,zato každý ukrajinec je dobrý
samozrejme že neschvalujem a odsudzujem vojnu na ukrajine ,ale v poslednej dobe to už začína ten zelenský pekne zneužívať,akonáhle niekto spravý iné ako chcú ujkrajinci už je zlota
nechceme ich obilie bum na súd
poplatky za prepravu ropy bum prásk vyššie a plate sprostí slováci
teraz zlota s poliakmi a atd - 27.9.2023 - 14:17
- +11
- Mato-Mi
- Jednoduchym ludom staci malo…
- 27.9.2023 - 14:40
- +5
- warn1ng
- Bud je clovek dobry alebo zly, nezalezi na vlajke v pase. Ale pokial je tu Rus ktory verejne schvaluje aktivity svojho prezidenta a my ho nechame len tak volne sa pohybovat po Slovensku...nooo tak to by uz niekomu vadit mohlo. K ostatnemu sa vyjadrovat je skoda, na zaklade tvojho pravopisu sudim ze patris k tej druhej skupine ktora ma svoju praudu, takze v tej ta vklude necham. A ziadny sud sa nekona, to len tak na okraj.
- 27.9.2023 - 14:52
- +12
- dufus
- Vyhráža sa nám Ukrajina súdom v spore o obilie? vyhráža
Zvyšujú nám tranzitné poplatky? zvyšujú
Maju spor s Poliakmi, lebo Poliaci nerobia čo chcú Ukrajinci? majú
Takže týmto témam si sa nevyjadroval, naopak treprš tu o rusoch ktorí podporujú režim ako keby som ich ja niekde spomínal.... A o tých jednoduchších, tu si teda ukázal tvoju "veľkosť"
- 27.9.2023 - 15:53
- +4
- Mato-Mi
- Nikto tu nespominal ani Ukrajincov, vytiahol si ich ty. Stale ma udivuje schopnost ludi ako ty, preniest debatu uplne niekam inam, len aby sme russov obhajili
Kde si cital, ze kazdy Ukrajinec je dobry? - 27.9.2023 - 16:02
- +12
- VSS Košice
- skus nam aj napisat o co ide v tom spore , nieco o poplatkoch a skus opisat aj ten spor s poliakmi ,
prosim nie jednou vetou ale trosku obsirne ak by sa dalo - 27.9.2023 - 16:11
- +3
- carli
- vyhráža sa nám: LM za toho čo šikanoval?
- 27.9.2023 - 16:49
- 0
- warn1ng
- Ja svoju velkost ukazujem dennodenne, o to sa ty vobec nemusis obavat. Nemusim ju ukazovat na HP. Maju spor s Poliakmi pretoze ich premier si zacal predvolebnu kampan na Ukrajine a utecencoch, nieco ako u nas Smer. Ukrajinsky minister aj ten Slovensky sa dohodli a ziadna zaloba nebude. Takze tak. Maj este pekny den a prajem ti viac pokoja do tvojho zivota. Mozno sa ti vsetky vlhke sny splnia uz tuto sobotu, ja dufam ze nie.
- 27.9.2023 - 16:52
- +7
- Wana
- nesplnia, PS bude mať 25%
- 27.9.2023 - 17:32
- +3
- Mato-Mi
- Ale o PS sa vobec bat netreba. Skor o to, ci to budu mat s kym poskladat.
- 27.9.2023 - 17:35
- +5
- warn1ng
- Ja som nauceny od slovenskeho volica vela necakat, takze skromne...
- 27.9.2023 - 17:44
- +1
- warn1ng
-
https://imgur.com/a/gCHaQB4 - 27.9.2023 - 21:09
- +8
- Old School
- Rešpekt, chlape, drž sa. Zároveň ťa obdivujem, Duffus a všetci jemu podobní, ktorí začínajú vetičku "Neschvaľujem vojnu na Ukrajine, ale..." sú totiž múdri len na internete, ale keby mali ísť na front, pos... by sa za ušami. Hrdinovia sú totiž iba v krčme, na námestiach a na sieťach.
- 27.9.2023 - 21:24
- +3
- warn1ng
- Diky diky. Dneska som si vynimocne nasiel cas aj na takeho hrdinu. Zrejme som mal dobru naladu
- 27.9.2023 - 22:12
- 0
- BieloModra
- nie nie to len ja som mimo a so mnou vsetky sportove federacie ktore dali stopku ruskym sportovcom
- 27.9.2023 - 14:18
- +4
- carli
- ak by bol ferový: ospravedlnil sa dotyčnému a jeho rodine, hoci aj verejne. Tak ako posielal oľutovanky klubom, lebo hokej, tak minimálne s ním, ak by mu to odpustili sa neťahalo celý život
- 27.9.2023 - 16:47
- 0
- bigi
- zase by som netvrdil ze v NHL sa take veci neodpustaju, tam fakt zalezi o koho ide. a je to stale len biznis a ked z toho nieco maju tak prismuria oci nad vsetkych. a takych prikladov je vela
- 28.9.2023 - 7:29
- 0
- FeroMotyka
- Jednoduchým toto bude stačiť, tobôž keď aj boduje a že bude pomáhať mladým. Wow, ani v tom rozhovore nevyjadrí nejakú ľútosť, ale radšej to odbije no comment. A to stať sa lepším človekom nie je nejaké ospravedlnenie, to sa chce možno stať väčšina z nás a najhoršie čo spravili je, že zaklamali rodičom keď dostali 5 v škole.
Ja som rád a budem s radosťou v súvislosti s našou ligy hovoriť, že tu hral obranca ako Clarke a nie toto čudo a nech si spraví aj 100 bodov. Myslel som, že hokej vo väčšine sledujú narozdiel od futbalu trochu inteligentnejší ľudia. Už nech ho berú do KHL a skysne tam do konca kariéry. - 27.9.2023 - 12:49
- +6
- roa
- Tak teraz motyka vystrelila, že vraj hokej vo väčšine sledujú narozdiel od futbalu trochu inteligentnejší ľudia.
- 27.9.2023 - 13:53
- 0
- Fandimnasim
- Tak ja sa za jednoduchšiu vôbec nepovažujem a mám rada futbal aj keď ho nesledujem pravidelne. Mojím obľúbeným futbalistom je už roky Cristiano Ronaldo (jeho hejteri má asi už budú považovať za jednoduchú 🤣) a momentálne fandím aj Erlingovi Haalandovi. A mám veľmi rada hokej a najkrajšie spomienky naň (ak si odmyslíme úspechy) z detstva keď sme doma pozerali hokej celá rodina a to rozumej aj bratranci a sesternice či strykovia a tety a najlepšie boli naše derby s Čechmi.
Ja odsudzujem šikanu a aj to čo urobil. Ja dokonca nemôžem pozerať ani MMA mne to už príde veľa tie bitky (asi som divná). Ale keď si zoberiem tento jeho rozhovor tak nevidím nič zle, že povedal no comment veď to vravia bežne ľudia a aj celebrity ak sa nechcú k niečomu vracať či vyjadrovat. Toto čo sa stalo sa týka jeho a nie Slovenska uviedol že chce byť lepším človekom. Takisto to nemusí ľutovať verejne v každom rozhovore alebo sa ospravedlňovať. Podstatné je aby to reálne aj ľutoval a ospravedlnil sa jemu a rodine. - 27.9.2023 - 14:08
- +1
- Quantanamera
- Pozor toto nie je : OBHAJOVANIE NEODPUSTITEĽNÉHO konania človeka. Prečítal som aj posledný odstavec článku pred prvou otázkou, avšak musím napísať, že mi je Vás / Nás, veľmi veľa diskutujúcich tu na HP veľmi VEĽMI ĽÚTO!!! Mám všetko právo odsúdiť tento odporný čin, ALE NEMÁM PRÁVO SÚDIŤ. Spolužiak môjho nevlastného syna (v tom čase BA ZŠ (škola), hrá dodnes hokej na SK klziskách a okrem pár/nepár ľudí, nevie nikto o tom, čo urobil nám!!!
- 27.9.2023 - 13:02
- +2
- wilkinson22
- Ale mlčaním o Tom čo sa stalo podporujeme ďalších aby to robili
- 27.9.2023 - 13:09
- +6
- BlackCrow
- tbý aber men.
- 27.9.2023 - 13:24
- 0
- chefe
- Jeho spravanie je do SVK ligy vhodne: Na nasu ligu to az taky kvietok nie je. Spominam si na Milana Kolenu, ktory utekal na aute ozraty pred policajtami, potom sa vratil do svk extraligy odkial ho vyhodili, ked kradol hokejky (potom sa uz tulal len v slabich ligach). Dalsi bol tomanek, ktory tiez nieco zobral zo satne, co mu nepatrilo. Alebo Lukas Riha z MT, ktory mal sex v martinskom kostole. Pripadne Jendrol z detvy, ktory sa ozral a rozbil hlavou TV, ci pocas alkoholickej zabavy bol par dni nezvestny.
- 27.9.2023 - 13:34
- +7
- chefe
- oprava gramatickej chyby:: *slabych ligach
- 27.9.2023 - 13:35
- +1
- BlackCrow
- ligam, ligaš, ligame
- 27.9.2023 - 13:44
- +7
- Dracik_18
- nebol ožraty , to bolo za triezva .....po sezóne odišiel za kultúrou do Prahy , hádam mohol ? či ?
- 27.9.2023 - 13:51
- +2
- carli
- alebo ten: čo kradol prepravky v Prešove
- 27.9.2023 - 16:52
- 0
- Scandi1
- Celkom nerozumiem tunajším príspevko.Miller urobil ohavné veci ale kam až chcete aby zašiel jeho trest ? Hokej je jeho práca a tie skutky neurobil pri výkone tejto práce. Keď sa mu zakáže hokej aká práca bude dostatočným trestom pre neho? Skladník, montér alebo nebodaj VPS do konca života? Ja by som ho nezamestnal ani keby mal schopnosti Makara ale zakazovať mu pracovať mi hlava neberie.
- 27.9.2023 - 13:51
- +7
- BieloModra
- nikto mu nezakazal pracovat.... zamestnal sa tam, kde jeho amoralnost nevadi
- 27.9.2023 - 13:58
- +5
- emoxx1
- Si veľmi mimo. Keby mu bolo naozaj ľúto čo urobil a napravil by to tak ako sa má, tak cez víkend by sa pretŕčal s kojotmi v Melbourne a nie v Mikuláši. To prečo mu nikde nechcú dovoliť hrať je len o tom, že okrem Luptaka nikoho iného nepresvedčil, že by to úprimne ľutoval. Na to nestačí len veta v rozhovore.
- 27.9.2023 - 14:05
- +9
- Colion
- boston evidentne presvedcil nakolko mu dali zmluvu, nepresvedcil nhl
- 27.9.2023 - 14:29
- +2
- wilkinson22
- Nepresvedčil kabínu, ktorá vyvíjala nátlak na vedenie aby takého hráča nepodpisovali
- 27.9.2023 - 14:33
- +3
- Scandi1
- Ale veď ja mám rovnaký názor ako ty na neho. Ale položil som filozofickú otázku aký trest je dostatočný? Až kým skutočne neoľutuje svoje skutky? Až potom môže opäť hrať a čo keď to bude keď bude mať 40 až potom bude môcť pracovať? A čo keby ti predával v obchode zakázal by si mu aj túto prácu? A čo keď nikdy neoľutuje a neprezrie ? Lebo aj taký sú medzi nami čo potom? Ako sa môže živiť?
- 27.9.2023 - 14:30
- +1
- emoxx1
- Taký potom nemôžu vykonávať zamestnanie, kde sa požaduje bezúhonnosť. V zásade to nie je až také zložité.
- 27.9.2023 - 14:45
- +1
- carli
- to by mal zodpovedať: ten koho šikanoval a jeho rodina.
- 27.9.2023 - 16:54
- 0
- ioio32
- Presne tak. Možno je to jediná vec, čo vie robiť. Ale ľudia by mu asi doprali viac život na podpore
- 27.9.2023 - 15:18
- 0
- sebot
- Nebojte sa o rok bude v KHL. Dufam ze ho Robo nepusti este tento rok.
- 27.9.2023 - 14:50
- 0
- Nexus
- je pod zmluvou, takže v úvahu pripadá len poriadne mastné vykúpenie, keď nepustil minulý rok Gerlacha, nevidím dôvod aby púštal preč Millera
- 27.9.2023 - 14:56
- 0
- ioio32
- Somz LM, takže môj názor asi nebude braný do úvahy. Ja len tak , že poznám pár osôb z obdobia základnej školy ,ktorí boli veľmi problémoví. Sem tam navštívili aj nejaké prevychovne školenia. Ale dnes ako dospelí ľudia sú správaním normalnejsi ako ti ľudia , čo vtedy boli považovaní za vzorne deti.
- 27.9.2023 - 15:16
- +9
- carli
- tak že: mal len 14 rokov? Ok. Mňa by teda len zaujímalo, ked sa spomína akási druhá šanca, či sa dotyčnému, ktorého a poriadne hnusne a svin sky šikanoval už stihol aspoň ospravedlniť a či ten mu aj prepáčil. Lebo ak nie, nuž žiadnu druhú šancu si nik taký potom nezaslúži.
- 27.9.2023 - 16:11
- +2
- BaW
- "Hoci slovenskú ligu chválite, tak predpokladáme, že vaším cieľom je posunúť sa v kariére ešte do nejakej lepšej ligy."
Toto, navyše keď sa to pýta slovenský novinár, je asi svetový unikát a že nechcem povedať čo prvého stupňa.
NEPOCHOPÍM NIKDY.
To je ako keby poviem zamestancovi, že vieš čo máme jednu z najlepších firiem, no sused má ešte lepšiu, choď tam.
Bez komentára. - 27.9.2023 - 17:43
- +6
- emoxx1
- Nič také nepovedal a Millerov zámer je tak nejak jasný. Urobiť tu dobré čísla a ísť ďalej.
Naviac je podobná prax vo svete bežná. Kamarát programátor bol v Nemecku neprijatý do firmy len preto, že pri vstupnom teste odhalili, že jeho vedomosti a schopnosti ďaleko presahujú potreby postu ktorý chceli obsadiť. Na rovinu mu povedali, že nie lebo on sa chce len v Nemecku zabývať a následne keď sa udomácni bude chcieť robiť v lepšie firme a oni hľadajú niekoho na dlhodobú prácu. Tak čo ako teraz má byť? Okrem toho, že tebe stúpl novinár na otlak je to bežná prax aj v iných odvetviach. - 27.9.2023 - 18:05
- +4
- BaW
- Úplne od veci komentár.
Tvojmu kamarátovi v Nemecku povedali na základe, že mal väčšiu kvalitu a oni hľadali "kamenného člena", že radšej choď lebo nie si pre nás perspektíva.
Zaučíme ťa a ty pôjdeš. Radšej na rovinu hneď. Beriem.
Tu ide o to, že sú tu hráči nehovorím teraz len o Millerovi, ale sú tu napríklad hráči ako Pearson, Daugavins, Takáč, Krivošík a táto európska trieda a ja ako človek ( novinár ), ktorý tvorí rovnako ako funkcionár, hráč, tréner, fanúšik, či masér PRODUKT ( rozumej náš šport ) budem podstantého člena tohto porduktu v úvodzovkách nabádať, že však inde je to lepšie.
Ak odíde, tak odíde. Uviazať sa do ligy nedá to je jasné. Ale na čo táto otázka, akože choď radšej preč, nech ťa vidia vo Fínsku ?
Toto porovnanie s tvojim kámošom je od veci.
Ne neho "prišli", že by na ňom stratili, keďže by im po investovaní času a financií do neho odišiel inde, na Millerovi a podobných hráčoch naša liga, ŽE SÚ TU stratí ?
Otázka novinára a hociakého jedného to je, že SVETOVÝ UNIKÁT dupľujem.
To asi aj v Burundi je vyššia dávka inteligencie a zištnosti. - 28.9.2023 - 0:48
- +2
- topska
- Otázka novinára a hociakého jedného to je, že SVETOVÝ UNIKÁT dupľujem.
Toto hadam ani nemozes mysliet vazne...
"Hoci slovenskú ligu chválite, tak predpokladáme, že vaším cieľom je posunúť sa v kariére ešte do nejakej lepšej ligy."
Este raz si to precitaj a skus porozmyslat ci to myslel tak ako si to napisal... - 28.9.2023 - 12:49
- +1
- BaW
- Tá otázka je nonsens svetových rozmerov. Od slovenského novinára, akože čo si radšej nešiel preč. Choré.
- 29.9.2023 - 16:12
- +2
- topska
- Uplne bezna otazka aj vo svete aj v inych sportoch. Viem o com pisem. Ci sa ti to paci alebo nie, nie je to ziaden svetovy unikat.
- 29.9.2023 - 16:42
- 0
- vanes je dukla
- Ok! Za deväť bodov mu dajme šancu.
Je pracovitý a je to rozdielový hráč.
Slovensko je zasľúbená zem.
Do pixi!Nech ide tie hajzle umývať a nie myslieť na NHL.
Tento je obyčajný ....
Tri bodky ,je to najviac na čo sa zmôžem.
Každý naozaj každý si vyhľadá jeho históriu.
Nikdy!Nikdy ten čin neoľutoval.
Neoľutoval ho nikdy tak,že by jeho úprimnosti veril ten,čo jeho zverstvá musel znášať.
Jeho bruslenie s mladými liptákmi stráca význam.
Je to človek ,ktorý vytesnil zo svojho svedomia brutálnu šikanu.
Štrnásť!
Alfa a omega tohto prípadu.
Má cez dvadsať a dodnes si nesie ten hnoj na chrbte.
Nič s tým nespravil!
Nechá to vyhniť?
U nás sa mu to isté podarí!
Tu bude hviezda a človek taký istý ako on ,ktorý nemohol za to ,že mu osud nadelil na chrbát kríž,bude musieť ticho šúchať nohami.
Dajme mu šancu chúďatku.
Ko... to je.
- 27.9.2023 - 18:00
- +9
- Quantanamera
- Vyhrieva Ťa : to teda riadne. Až by som povedal, že radšej by si mal diskusiu prehodiť.
- 27.9.2023 - 18:18
- +1
- BieloModra
- Rozumiem ti
- 27.9.2023 - 18:18
- +1
- Fandimnasim
- Tak to že to neoľutoval verejné tak to neoľutoval hej? Ja neviem tu by ste asi chceli aby sa v každom rozhovore ospravedlnil a ľutoval. Chorá doba pokiaľ niekto nedá na net niečo alebo verejne to ako keby nebola pravda.
Neobhajujem ho a je hrozne čo urobil a takéto veci by sa nemali nikdy stavať. Ale o čo budem napríklad ja teraz lepšia od neho keď mu teraz budem nakladať a ho neznášať a neviem čo. Veď ja ci vy ho nepoznáme. On s tým čo urobil žije a bude žiť. - 27.9.2023 - 18:34
- +2
- emoxx1
- Keby podorbnejšie prezrieš diskusiu, tak by si vedel, že toto od neho nikto nežiada.
- 27.9.2023 - 18:39
- 0
- Fandimnasim
- Vedela. Precitala som si ju celú a áno výslovne nežiada ale z niektorých komentárov mi to tak príde. Ale môžem sa mýliť.
- 27.9.2023 - 18:51
- +1
- Fandimnasim
- Jasné iný názor tak už je hned vykonštruovaný. V poriadku.
- 27.9.2023 - 19:14
- 0
- emoxx1
- V zmysle diskusia bohužiaľ je vykonštruovaný.
- 27.9.2023 - 19:15
- +2
- vanes je dukla
- V čom si myslíš,že iný názor?
Ja som veci pomenoval jasne a polopate.
Ty vysvetlí tie veci o nete a celkovej obhajobe ,čo si spustila.
Fakty sú fakty.
Či ich prijmeš,alebo budeš hladať lahšiu cestu a zlahčovať niečo,je tvoja vec.
To,že tento deväťbodový sa nedokázal postaviť pred znevýhodneného chlapca a povedať prepá č,je holý fakt. - 27.9.2023 - 19:19
- 0
- Fandimnasim
- Jemine no tak som napísala, že mne to takto z komentárov príde a napísala som, že sa môžem aj mýliť. To je ten môj iný názor. Veď všetci nerozmyslame rovnako. Napísal si že si hľadal jeho históriu a nenašiel si nič o ospravedlneni tak prepáč že mi napadlo že myslíš verejné alebo že to má byť na internete keďže si to hľadal na internete. Stačí toľko? Ja ho neobhajujem ale nebudem mu ani nadávať.
- 27.9.2023 - 19:27
- 0
- vanes je dukla
- Ty prepáč.
Môj názor je možno iný,ako tvoj.
Ja mám v tom jasno.
Jasno mám aj v tom ,že programový prienik v tejto debate hladať nebudeme😀.
Musím uznať,že ťa čítam rád ,keď píšeš o hokeji. - 27.9.2023 - 19:48
- +1
- Fandimnasim
- Ok všetko v poriadku. A ďakujem pekne 😉
- 27.9.2023 - 19:55
- +1
- Mario zlemije
- Je to pliaga
- 27.9.2023 - 18:16
- +1
- Big Bear
- To co spravil je odporne: Na druhej strane, vsetci velki moralisti aka je zla sikana, a preto tohto chalaniska idu sikanovat cely zivot najradsej. Papezskejsi ako papez
Mal odskodnit obet a jej rodinu, zozrat vrece ocuranych cukrikov a ospravedlnit sa. Ale hlavne uvedomit si co spravil a nikdy to uz neopakovat. Ale z druhej strany to je tiez pranierovanie cez ciaru a takisto sikana - 27.9.2023 - 18:23
- +1
- emoxx1
- Takže on je obeť nakoniec?
- 27.9.2023 - 18:39
- +6
- Big Bear
- To netvrdim. Je to hovado. A jeho cin je odsudeniahodny. Len som toho nazoru, ze trest by mal byt primerany a hlavne zabranit recidive a nie ho uplne znicit. Niektore prispevky pomaly,ze by ho mali obesit najradsej. A vykladna skrina ukajania sa moralizmom. Opakujem, je agresor. Ma byt potrestany
- 28.9.2023 - 0:50
- +2
- emoxx1
- Len tiež ti uniká tá podstata, že jeho hokejový trest nie je za to čo urobila ale za to, čo následne neurobil... chápem, že tu je tá informovanosť slabá a neviem do akej miery sa zaujímaš o NHL a ich mediálne kanály. No opakujem. Podstata problému nie je v tom, že v mladosti urobil chybu, ale v tím, že svojim správaním a svojimi činmi nepresvedčil o tom, že si v NHL tú šancu zaslúži. Uvažovanie v zmysle, že raz urobil chybu a za to ho odsúďme na doživotie je chybné samé o sebe...
- 28.9.2023 - 1:18
- +2
- maikl77
- https://www.youtube.com/watch?v=zpo0Iud_f9w
- 27.9.2023 - 18:41
- 0
- granlund84
- V lige dostali šancu Scurko, Hanzal a neviem kto ešte. Nechápem prečo sa tento hráč takto odsudzuje. Toto co urobil on je bežná vec na školách a nie že nie. Oľutoval svoju minulosť a na Slovensku zatiaľ neurobil nič zle. Aj zlá reklama je reklama, tento hráč je ozdoba extraligy či sa to dakomu páči alebo nie
- 27.9.2023 - 18:42
- +2
- Breadman
- 27.9.2023 - 18:56
- +4
- BieloModra
- Prepac, ale toto je cista zaverecna...
- 27.9.2023 - 18:58
- +8
- vanes je dukla
- Opäť sa to tu zvrháva k Hanzalovi ,Ščurkovi a pápežskejšiemu ako pápež.
Rauchen si máj švonc.
Nechápete nechcete chápať a nebudete chápať.
Nech hrá hokej v tom je dobrý.
A tento fín dole,tak ten je pekne v .... - 27.9.2023 - 18:59
- +1
- sam96x
- Fakt je bežnou vecou šikanovať postihnuté dieťa, nútiť niekoho jesť cukríky z pisoáru a podobne? A že tooľutoval, by som veľmi nepovedal, neospravedlnil sa osobne, ale len poslal papier nejaký, kde bolo ospravedlnenie. Neskutočne ma vytáča, ako sa u nás berie šikana na ľahkú váhu.
- 27.9.2023 - 19:01
- +7
- Old School
- Šikana či už v škole alebo v práci nemá svoje miesto. Všade vo vyspelom svete sa to už dávno vie, iba na Slovensku každý pred tým zatvára oči. Ak si aj niekto dovolí poukázať na to, že ho šikanujú, tak ten dotyčný je aj tak potom označený za citlivého, za slabocha, že nie je chlap, že nechápe humoru a podobné drísty, ktoré sú na strane agresora. Koniec koncov, pár takýchto obhajcov je aj na tomto fóre, čo tu budú mudrovať. Žeby boli v minulosti čosi podobné ako henten o ktorom je tento článok?
- 27.9.2023 - 21:18
- +2
- Ottawa38
- Co taky Bobby Hull?
- 27.9.2023 - 20:54
- 0
- Ottawa38
- A vselico sa popisalo o Vladimirovi Ruzickovi a neho manzelke...
- 27.9.2023 - 20:59
- 0
- Bizzaremifo
- Budem sa opakovať z leta: "Viete čo, v 14-tich rokoch, navyše vo "vystresovanej" Amerike, kde už tolerancia prekročila únosnú mieru, kde si každý musí dávať veľký pozor na to povie a urobí, aby niekoho neurazil, tuším to nazývajú liberálny fašizmus ...plus tie šialené tresty a ich výšky a samozrejme okamžité a veľmi populárne obvinenia z rasizmu .. sa zamyslime aj my, čo sme vystrájali v 14-tich... Či má za to skončiť chalan s potenciálom na NHL u Ľuptáka je naozaj na zamyslenie.."
- 27.9.2023 - 21:17
- +2
- Bizzaremifo
- "Tipos.sk
SVK
Slovensko / Tipos extraliga
Michalovce - Dukla Trenčín1,764,613,78
Košice - Liptovský Mikuláš1,45,736,29
Nové Zámky - B.Bystrica2,154,552,74
Poprad - Humenné1,346,286,86
Zvolen - Spíšská N.V.1,864,53,43
Nitra - Slovan2,684,452,21
Humenné - Spíšská N.V.4,264,821,62
Košice - Michalovce1,84,643,46
Poprad - Nové Zámky1,814,663,42
B.Bystrica - Liptovský Mikuláš1,814,663,42
Slovan - Dukla Trenčín1,684,664,01
Nitra - Zvolen2,94,272,08
NHL
USA / NHL
Tampa Bay - Predators1,844,333,51
Penguins - Blackhawks1,784,453,66
Vegas - Seattle1,934,283,25
Carolina Hurricanes - Ottawa1,814,333,61
Toronto - Montreal1,594,784,49
Bruins - Blackhawks1,534,85,03
Flames - Jets2,164,212,78
L.A.Kings - Colorado2,464,072,45
Vancouver - Oilers3,294,381,9
Sabres - Rangers2,554,192,33
Columbus - Philadelphia Flyers2,244,32,62
N.J.Devils - Detroit Red Wings1,594,794,52
Dallas - St.L.Blues1,784,363,7
Minnesota - Florida2,34,212,59
Predators - Seattle2,484,152,4
Sharks - Vegas3,864,571,72
INÉ
Česko / Extraliga
Třinec - Mountfield HK24,153,24
České Budějovice - Vítkovice2,474,192,47
Karlovy Vary - Liberec2,284,132,71
Litvínov - Mladá Boleslav2,054,293,04
Kladno - Kometa Brno2,734,112,27
Pardubice - Plzeň1,475,185,69
Sparta Praha - Olomouc1,435,46,13
Fínsko / Liiga
Tappara Tampere - Ilves Tampere2,064,053,15
Švédsko / SHL
Färjestad - Linköping1,74,494,2
Leksand - Skelleftea2,494,062,49
Lulea - HV712,073,983,16
MODO Hockey - Rögle2,944,212,12
Örebro - Malmö Redhawks1,934,143,45
Oskarshamn - Timra2,454,182,49
Växjö Lakers - Frölunda2,174,032,94
ROZBALIŤ
Diskusia: Liptovský Mikuláš posilnia Quince, Curran i kontroverzný Miller
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bizzaremifo
odkiaľ viete, že to neľutuje? .. možno to ľutuje aj s čisto sebeckého hľadiska, kedže už nemôže hrať hokej na svetovej úrovni ... celé je to riadne pritiahnuté za vlasy v tejto diskusii ...súd mu dal 25 dní verejnoprospešných prác, tí právnici, psychológovia, sudcovia, atd ..ktorí s ním boli v osobnom kontakte vyhodnotili jeho čin v tejto trestnej sadzbe .. určite prihliadali aj na jeho vek a možnosť nápravy ....ale tu, v bohorovnej diskusii, je ten človek len odpad ...vlastne ani neviem prečo ho skúšam obhajovať, mne to môže byť jedno, ale... najskôr preto, že naša spoločnosť sa všeobecne dostáva do fázy, ked si nebudeme môcť ani prdnúť, aby sme náhodou niekoho neurazili na základe vierovyznania, farby pleti, orientácie, oblečenia, alebo neviem čoho ešte ... to už vidno teraz, iný názor ako je všeobecne spoločensky prípustný sa už nebude môcť ani prezentovať ..samozrejme potom sú názorovo pomýlené extrémy ako vojna na Ukrajine, Soros, atd .." - 27.9.2023 - 21:18
- +3
- Bizzaremifo
- Ospravedlňujem sa za tapetu
- 27.9.2023 - 21:22
- 0
- Ottawa38
- A vela ludi tu neabsolvovalo zakladnu vojensku sluzbu. Ja som bol u hranicnej policii yam to bolo ok,ale boli ine utvary,kde by sa poniektori oddialto zblaznili...
- 27.9.2023 - 21:20
- +2
- emoxx1
- Bol som pred nedávnom na rybách s lekárom ktorý ešte zakladnú vojenskú službu absolvoval. Samozrejme na ošetrovani. Preberali sme aj tento problém a vravel, že nebolo týždňa v ktorom by neriešil aspoň jedného chlapca ktorý si skúsil siahnuť na život. Tak asi toľko k tej vašej vojenskej službe, k bagatelizovaniu praktík ktoré tam boli a k tomu ako to z vás urobilo chlapov...
- 27.9.2023 - 22:07
- +3
- Ottawa38
- A teraz si predstav,ze tito ludia,co sikanovali na vojne ziju medzi nami,maju rodiny. A ziju medzi nami aj ludia,co podvadzaju svoje manzelky,manzelov,priatelov...klamu ohovaraju,kradnu...co teraz? Aj tu na Hokejportal su urcite...a ano,vojna zrobila z teba ineho cloveka,urcite samostatnejsieho. Mne len ide na nervy toto moralizovanie,starajte sa do svojho zivota.
- 28.9.2023 - 8:39
- 0
- Old School
- Tiež som lekár. Títo ľudia čo šikanovali na vojne šikanujú na pracovisku doteraz. Slúžil som s bývalými vojakmi (ešte z čias tej slávnej ČSLA) a nezmenili sa doteraz, keď už majú tesne pred odchodom do dôchodku (starobného, nie výsluhového, ten už berú dávno s nohami vyloženými na stole). Takže asi toľko "once a dick, always a dick..."
- 28.9.2023 - 8:46
- +8
- emoxx1
- Ja som dva dni po maturite zbalil kufre a odišiel som od rodičov žiť vlastný život a to som naozaj nebol nútený. Takže k samostatnosti som vojnu nepotreboval. Aktuálny systém mi pripadá férový a správny. Ľudia ktorý majú k tomu vzťah môžu absolvovať základnú vojenskú službu dobrovoľne alebo sa stať rovno profíkmi. Bolo úplne zbytočné trápiť tam ľudí ako som ja, ktorý v konečnom zúčtovaní aj tak nemajú gule na to, aby stlačili kohútik.
A áno... tí ľudia dnes žijú medzi nami, ale aj keď sa nám to nezdá, tak spoločnosť sa postupne niekde posúva a tieto praktiky majú menšiu toleranciu ako v minulosti. Navyše v tom človek má aspoň nejakú možnosť. Môžem zmeniť prácu, podvádzajúcu manželku , alebo sa presťahovať. Áno. Nie sú to zrovna jednoduché kroky, ale sú to riešiteľné možnosti. Na tej vojne si mohol byť trpieť šikanu, alebo ujsť čo bol trest a ďalšia šikana. - 28.9.2023 - 9:07
- +2
- Dracik_18
- väčšinou ty čo boli na vojne šikanovaný , tak potom keď boli starý tiež šikanovali ..proste bol to kruh ..a najhoršie na tom je , že profíci o tom vedeli a nič pre to nespravili , práveže boli radi , že majú kľud v kasárňach
- 28.9.2023 - 9:38
- +4
- emoxx1
- Ty si sa fakt vydaril...
Prečítaj to po sebe ráno nech vieš čo si vypustil...
- 27.9.2023 - 22:25
- +1
- gta98
- Mas zacat od seba, nerozumies tomu? Co je na tom tak tazke pochopit. Teraz si vymyslam, ale co ak si podviedol svoju zenu? Alebo si niekoho oklamal v biznise? Ake mas moralne pravo niekoho hodnotit? Jasne, nepriznas sa k tomu, aj keby to bola pravda.. nie ste tu taki cisti, aby ste mohli kazdeho sudit a ohanat nejakou moralkou.
- 27.9.2023 - 22:30
- +1
- emoxx1
- Tak poporiadku
Ak by som urobil čokoľvek, tak je na mne aby som za to prijal zodpovednosť. To je jediné čo mal urobiť aj Miller a dnes by nemusel hrať v LM... Napísal si naozaj znnôžku nezmyslov a teórií. Táto debata nie je ani o rómovi z Popradu ani o mne, ani o tebe. Je len o tom, že sme do ligy zobrali hráča s morálnym bremenom ktorého nikde inde nechú nie preto, že v 14 rokoch vyviedol hlúposť, ale preto, že ani v dospelom veku sa nedokázal postaviť veci čelom... takže skús prečítať tú diskusiu celú ešte raz, lebo toto bola podstata debaty. - 27.9.2023 - 22:36
- +5
- gta98
- Cize vychadzas z toho, ze Miller svoj cin nelutuje, ospravedlnil sa len ucelovo a v skutocnosti sa aj teraz na tom bavi a zopakoval by to znovu. Keby nie, postavi sa k tomu inak..
- 27.9.2023 - 22:41
- 0
- emoxx1
- Tak chalanovi ani rodine sa nikdy neospravedlnil. Oľutoval to len na sociálnych sieťach a to tiež až vtedy keď sa okolo neho začala motať NHL.
Nerozumiem prečo potrebuješ zavádzať smerom či sa na tom baví, alebo či by to zopakoval. To sú tvoje dedukcie.
Aj keby sa on sám poučil tak minimálne nespravil kroky ktoré sú k tomu nutné aby o tom presvedčil.
Neprekrucaj to. Tá situácia je úplne čistá. Keby nebola na stole zmluva z NHL, tak ani ten status by nenapísal tak, ako to neurobil roky pred tým...
Ale tebe pripadá v poriadku, že človek niečo urobí, napíše status a tým pádom je to OK?
- 27.9.2023 - 22:53
- +3
- gta98
- Neni to ok, on dostal trest od sudu. Plus trest od hokeja, kedze nemoze byt teraz v NHL/AHL. Kolko trestov ma este dostat? Jemu sa to neprepieklo tak, ze napisal dajaky status a vsetko je okej. To zase vymyslas a dofarbujes ty.
- 27.9.2023 - 23:08
- +2
- emoxx1
- Nie nedofarbujem. Počúval som o ňom niekoľko podcasstov a dôvod prečo dostal stop v AHL a NHL je práve to čo píšem. Teda neurobil kroky ktoré sú základná povinnosť a slušnosť v dobe keď to bolo vhodné. Teda nepresvedčil o úprimnosti toho svojho statusu. Pletieš si to, lebo tá stopka v zámorí a následne aj v iných európskych ligách (áno, LM nebol prvý ktorému ho agent ponúkal a Topska písal čo kluby odradilo) nie je za to, že šikanoval ale za to, že nedokázal prijať zodpovednosť. To sú dve rozdielne veci. Nemiešaj ich dokopy.
- 27.9.2023 - 23:17
- +3
- topska
- Netvrdim ez musim mat pravdu a uplne relevantne informacie ale to co ty tu naznacujes resp. pod tvoje nazory by som sa teraz s kludom podpisal a tieto tvoje prispevky by mali byt niekde hore vylepene aby ludia mohli pochopit kde je problem
- 28.9.2023 - 12:53
- +3
- omen
- citac tuto diskusiu si uvedomujem jedno: ze aj jedna aj druha strana si vlastne mysli, ze je pre Millera trest to, ze hra v LM Dokonca sam trener si to mysli Lutujem fanusikov LM... co to vypoveda o ich klube?
- 27.9.2023 - 23:28
- +2
- warn1ng
- Citat tuto diskusiu, tak sa vlastne ani necudujem ze sme tam kde sme. Kritizovanie Millera automaticky neznamena schvalovanie podobnych cinov od inych ludi. Clanok je o Millerovi, bavime sa o Millerovi. Nie o vsetkych sprostych hlavach co na Slovensku su. Pokial to chalan olutoval a ospravedlnil sa, berem. Ale nerozumiem tomu preco takychto hracov s pochybnou minulostou mame v lige len my.
Brutalny off-topic: Nenajde sa tu nejaka ochotna osoba co ma skusenosti so strihanim videi? Mam vela zaznamov z mojej GoPro a potreboval by som spravit zopar zostrihov. Toto bol moj prvy pokus, ale nemam na to absolutne cas: https://imgur.com/a/jBn1lpB
Dakujem pekne. Drzte sa! - 28.9.2023 - 5:01
- +6
- Maross NR
- Velký klobúk dolu pre Tebou. Drž sa v zdraví.
- 28.9.2023 - 8:06
- +5
- warn1ng
- Dakujem
- 28.9.2023 - 10:10
- 0
- warn1ng
- Part 2: https://imgur.com/a/VYqdKUF
Dopredu sa ospravedlnujem ze bez zvuku, zatial nemozem. - 28.9.2023 - 10:12
- +5
- Senn
- absolutny respekt pred tebou
- 28.9.2023 - 10:26
- +6
- Mato-Mi
- Chlape, opatruj sa.
- 28.9.2023 - 10:32
- +4
- DraciaTlama
- Bud opatrny a vrat sa zivy domov.
- 28.9.2023 - 10:56
- +4
- BieloModra
- ak budes potrebovat zdravotnicky material pis!....
- 28.9.2023 - 13:20
- +1
- warn1ng
- Skusim prezistit situaciu, teraz som momentalne mimo frontu (treba aj pauzu). Sme pod tretou samostatnou utocnou brigadou, ktora patri k tomu najlepsiemu v AFU. Takze prisun vsetkeho potrebneho mame pravidelny a dostatocny. Ale mne ako medikovi sa zdravotnicky material hodi vzdy, najmä turnikety idu bohuzial na dracku. Prezistim a dam vediet.
- 28.9.2023 - 14:03
- +2
- BieloModra
- oki... ked tak potom posta
- 28.9.2023 - 14:07
- +3
- BieloModra
- tie trurnikety B/R?
- 28.9.2023 - 14:08
- 0
- warn1ng
- Sprava
- 28.9.2023 - 14:16
- 0
- warn1ng
- Part 3: Ako veta "horiet pod ritou" u mna nabrala uplne iny zmysel
https://imgur.com/a/Qtn3LCI - 28.9.2023 - 14:49
- +3
- sam96x
- No ja mám dosť z tých videí, toto by som ja nezvládol. Hlavne sa drž a vráť sa živý a zdravý domov.
- 28.9.2023 - 16:10
- +4
- Flak108
- Veľa zdravia a šťastia chlape! Ak by si nevedel co v TN niekedy, pozývam na pivo!
- 28.9.2023 - 17:18
- 0
- vanes je dukla
- Chlape.Video horieť pod riťou zavrie ústa každému.
Si borec.Ale,že si a veľký. - 28.9.2023 - 18:46
- +4
- Tip-Top
- Warning veľmi sa opatruj, týmito videami by som zamoril diskusiu na HP, fakt silné keď si clovek uvedomí ze jedneho dna tu mozno uz ziaden príspevok nenapises . Mas moj extrémnych obdiv! Najhorsie je na tom, ze by sa stale našli ľudia ktorí by ani takýmto videám neverili 😪😪
- 28.9.2023 - 22:21
- +3
- Flak108
- Ak sám ten chlapec, ktorý bol sikanovany dá na internet príspevok, že neverí tomto chalanovi, že myslí úprimne to co robí a hovorí, tak asi nieje o com. Pise tam, že ho sikanoval od 1 triedy, roky..
K Millerovi. Človek, ktorý toto dokáže robiť, zrejme nevyrastol v ideálnych podmienkach a tie návyky si od niekoho prebral. Niektorí ľudia sú dostatočne silní aby to odovzdane od rodičov alebo ľudí, ktorí ich vychovali zlomili a niektorí žiaľ nie..
Každopádne by tu hrať vôbec nemal.. - 28.9.2023 - 7:29
- +5
- Old School
- Pre všetkých, ktorí ho tu obhajujú "však mal iba 14 rokov...". Áno, bol ešte dieťa... Ale rovnako bol dieťa aj tá jeho obeť. Uvedomte si, že všetci, ktorí sa ho zastávate, je obdobie rannej puberty to najzraniteľnejšie. To znamená, že psychické následky šikany sa môžu u nich niesť až do dospelosti. Skúste si na to spomenúť ak nejaký takýto dement bude šikanovať vaše dieťa.
Takže áno, Miller tu nemá čo robiť. Bodka. S jeho ospravedlnením si môžu vytrieť akurát zadok. - 28.9.2023 - 8:32
- +7
- Render 77 Nr
- Ty si napísal aspoň poriadne nie niektorí sa tu odvolávajú na nejaké ospravedlnenie.
- 28.9.2023 - 12:36
- 0
- Corgi77
- Sa ani nečudujem že tohto debila niekto obhajuje a angažmán dostane práve na Slovensku, a keď ešte vidím kto vyhrá u nás voľby, tak mám pocit úzkosti. Ak by som tu nemal zázemie, tak 1.10 odchádzam žiť do zahraničia.
Táto krajina je stratená. - 28.9.2023 - 9:11
- +5
- Red Eagl
- Chlapec si dobre vybral.Luptak je ten spravny, ktory z neho urobi lepsieho cloveka☝️
- 28.9.2023 - 12:47
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tip-Top
- Miiiiiro Satan!: Miro nesklamal, to je neskutocny HAD, nevie sa k nickomu poriadne vyjadrit. Povie k tomuto len za "nasich cias", k nenominovaniu hracov z KHL "Majú výkonnosť na to, aby mohli bojovať o účasť v záverečnej nominácii MS. Počas debát sme dospeli k jednotnému názoru, že pre pokojný priebeh prípravy a stopercentnú koncentráciu nášho tímu na turnaj bude lepšie, ak v tejto sezóne hráčov z KHL z nominácie na šampionát vynecháme."
https://dennikn.sk/3601819/sportovy-newsfilter-satan-gaborik-a-valabik-spominali-na-stare-zlate-casy-ked-sikana-zocelovala/?ref=tit - 2.10.2023 - 12:11
- +2