Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Miroslav Šatan reaguje na aktuálne hokejové dianie (VIDEO)

zdroj: TASR
1.4.2020 18:03 HokejPortal.sk + SZĽH

Video debata s Miroslavom Šatanom, prezidentom SZĽH, z domácej karantény.


zdroj: hockeyslovakia.sk

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


gabby

 

Sarky dakujeme v mene vsetkych fanusikov hokeja na Slovensku
1.4.2020 - 18:09
+87

gabby

 

!!! : teda pardon skoro vsetkych za Droppu Mlynarovica Juslana Cemana Kovalovcov a pod. dakovat nebudem oni su ta ,,ukrivdena cast,, oni si zafandia samostatne
1.4.2020 - 18:29
+22

NasHokej97

 

1.4.2020 - 18:17
+6

wedro

 

KOVALOVCI Pena na ústach.: Takže tak.

1.4.2020 - 18:18
+27

McBryan

 

Strojár: pre teba začína dôležitá časť v čase 2:00 a konči v čase 3:55, tak si vypočuj viackrát, aspoň desaťkrát a potom až niečo napíš.
1.4.2020 - 18:20
+45

strojar

 

Vypočul som si škôlkárske výhovorky, nehodné dospelé chlapa.
1.4.2020 - 18:41
+7

NR-Sebastian

 

Hovoris o svojej funkcii ?
1.4.2020 - 18:47
+56

kapo10 BLOG

 

Dospely chlap tiez vie uznat ze sa zmylil...
1.4.2020 - 18:47
+53

Dracik_18

 

(Nemyslím momentálne ,keďže sa nedá) máš ty kamarátov s ktorými chodíš na pivo ?
1.4.2020 - 18:50
+28

gabby

 

jasne ze ma jedneho a vola sa odraz
1.4.2020 - 18:54
+14

amaskiea BLOG

 

ale ani ten neni až tak dokonalý ako originál
1.4.2020 - 19:35
+12

radopKE

 

Neplnoletí by na pivo chodiť nemali.
1.4.2020 - 23:57
0

gabby

 

boa pan poslanec vy ste uz dnes zase?
1.4.2020 - 18:53
+11

Hischier

 

Veru dos(ť)pelé(ho) bolo. Ešte sa tak Dlhého Strojára zbaviť
1.4.2020 - 18:57
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gabi98

 

Pan Poslanec: Vo Vasom pripade ma napada jeden stary vtip:

Hovorí vlk líške:
– Ty líška, poď, zbijeme zajaca.
– Ale aký budeme mať dôvod? - pýt sa líška
– Keď bude mať na hlave čiapku preto, keď nie, preto. - odvetil vlk

Idú, zajac na hlave čiapku nemá, a strašne ho zbijú.

Na druhý deň vlk zase začne:
– Ty líška, poď zbijeme zajaca.
– A dnes zase prečo? - pýta sa líška
– Vypýtame si od neho cigaretu. Ak nám dá s filtrom preto, ak bez filtra, preto. - motivačne odpovedal vlk

Prídu k zajacovi a vlk hovorí:
– Zajac, daj nám cigaretu!
– A chcete s filtrom alebo bez filtra? - pýta sa zajac
– Pozri sa na toho drzáňa, zase nemá čiapku!


Som si isty, ze aj pre seba si nastavujete taku neprekonatelnu latku ( ci uz v sukromi alebo v "praci" ) ako si ju nastavujete pre ostatnych. Vsakze ?
1.4.2020 - 19:53
+37

strojar

 

Doplietol si to.
1.4.2020 - 19:55
+2

amaskiea BLOG

 

ako inak, aj zosmiešniť sa vieš najdokonalejšie len ty sám
1.4.2020 - 20:06
+41

MackoPu

 

Pan uz reakciu konecne ma a panovi sa pre zmenu nepaci obsah, hej ?
1.4.2020 - 20:15
+22

amaskiea BLOG

 

nerob sa, že si čakal niečo iné
1.4.2020 - 20:26
+7

Pagliuca BLOG

 

Skolkar sa pise bez dlzna. Opat sa prejavili tvoje podpriemerne jazykove znalosti. Nejde ti nominativ mnozneho cisla, nezvladas pridavne mena, obyvatelske mena...Diktaty museli byt riadne strasiaky pre teba.
1.4.2020 - 23:33
+14

erco1999

 

2.4.2020 - 0:44
+1

bach

 

K čomu bolo dobre toto vyhlasenie od 2:00-3:55. neviem že by sa pred mesiacom vyjadroval,aby BB vrátila titul.Možno pred tyždnom sa len vyjadril že on by taký pravny titul nechcel.
Na rozdiel od nás(niektorích) BB fans,ktorí sme tu hned písali,že nesúhlasíme s titulom.
Nevraživosť voči nám sa prehlbuje aj vdaka Mirovi.Dúfam že p.Koval nerezignuje,lebo to robil skvele a pomoho to hlavne SVK hokeju.Skvalitnila sa liga a teraz ho dokonca vela klubov kopiruje.
Nuž,uvidíme ako to bude dalej,BB nemá silný podnik,tak to možno skončí.Ale bola to skvelá jazda.
2.4.2020 - 7:49
+3

NRfan

 

Koval to robi naozaj skvele? Ak si niekedy napisal nieco, co ta mohlo aspon trosku zaradit medzi rozumnejsiu cast BB fans, tak tymto si sa prave paradnym sposobom diskvalifikoval.
2.4.2020 - 8:53
+13

blazon

 

Suhlasim, drviva vacsina postov od neho mali hlavu a patu. Mimo tych o emociach a dokazovani vratenia medaili. Ale toto uz je cez hodne cez ciaru. Skoda, dalsi do skupiny vladobb, moralizujucich o lofas sar..
2.4.2020 - 9:19
+5

MackoPu

 

Je tu jedno spolocne znamenie nekritickych uctievacov Kovala, co som si uz vsimol pri viacerych (z jeho okolia?) - a to oslovene p.Koval. Prirodzene je v takejto debate pisat Koval, Satan, Lintner, Citron atd..
Toto som si veru pri inych osobach nevsimol.
Satana do toho zatiahol Koval svojim ublizenym vyjadrenim a medialnou hrou na FB.
Naviac, Kovalov doslovne plac o chaotickom riadeni SZLH je pochopitelny, keby to mal stale pod palcom Prohokej - titul by bol davno v suchu. Bez chaosu.
Cim samozrejme netvrdim, ze SZLH nerobi chyby.
2.4.2020 - 12:57
+1

hkmmanZV

 

Na každú sviňu sa voda varí
1.4.2020 - 18:23
+15

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Flak108

 

To sa asi nebude moc príjemne počúvať niektorým ľuďom.
1.4.2020 - 18:25
+32

Dracik_18

 

Auuuu
1.4.2020 - 18:27
+17

OceliarKE

 

Joooj, totalna dyka do chrbta Bystricanom to bude placu
1.4.2020 - 18:30
+42

Nitran333

 

Krasne Šarky naložil Kovalovi aj celej Bystrici.
1.4.2020 - 18:35
+44

Gunitko

 

Parada Šárky...konecne to niekto povedal na plne gule ze sabotuju hokej...
1.4.2020 - 18:36
+38

nyytymaki BLOG

 

HC 05 Kotrmelce
1.4.2020 - 18:39
+51

Tokino

 

Tak ten im poriadne naplul pravdu do oci...Arogantnost nepozná hranic.Ozaj Lintner je teraz kde?Teraz by mal byt on rade konecne
1.4.2020 - 18:42
+46

YogiNR

 

Tokino je zalezený hlboko pod zemou!
1.4.2020 - 18:55
+5

NRfan

 

Preco by mal byt Tokino hlboko zalezeny pod zemou?
1.4.2020 - 22:24
+2

KrebsKandidat

 

tu sa ukazuje dolezitost ciarky alebo inak: Zivot, nie smrt / Zivot nie, smrt
1.4.2020 - 22:50
+4

moke19

 

no myslím, že citrón má homeoffice, kde by bol? to je dnes imidžovka (aj keď by som rád vedel, čo stojí za videokonferenciami, ktoré Miro spomína, asi nič pre naše ušká tu na portáli? inak Miro, tá kvalifikácia v auguste nebude ( môj logický úsudok), a keby som žil zo štátnych, tak by som hovoril presne TO čo Ty
1.4.2020 - 20:36
+1

Nemehlo

 

Neviem ci vies, ze pocas homeofficu sa pracuje. Neviem preco ludia ktorych nemaju maju predstavu ze nas platia za pozeranie telky.
2.4.2020 - 10:02
+1

moke19

 

viem, veľa ľudí z domu pracuje, slovo videokonferencie, to je množné číslo, dve, tri, desať? Oki, ale obsah ma zaujíma, lebo Miro vo videorozhovore nič konkrétne nepovedal,
2.4.2020 - 10:08
0

BlackCrow

 

Spokojnosť. Vyhradil sa voči zlu, podlosti a prospechárstvu.

skončili jsme jasná správa
1.4.2020 - 18:43
+7

mitoO

 

prepis z hokejovy svet: Šatan v stredajšom rozhovore vysvetlil aj to, prečo sa Výkonný výbor zaoberal situáciu až po dvoch týždňoch. "My sme zámerne nechceli nejako reagovať a chceli sme dať dostatok času Banskej Bystrici, aby zareagovala sama. Ja som sám prednedávnom vyzval pána Kovala, aby ten titul vrátili a aby to skončilo najlepším možným riešením pre hokej. Bohužiaľ, Bystrica sa rozhodla konať ešte tak, že keď vedela, že včera zasadal Výkonný výbor a pravdepodobne im ten titul odoberie, tak robili ráno pred jeho zasadnutím nejaké mediálne kotrmelce," uviedol vo videu na oficiálnej stránke SZĽH.

Podľa Šatana bolo utorňajšie konanie predstaviteľov bystrického klubu neprofesionálne a nepomohlo k jednote v hokejovom hnutí. "Sabotuje to hokej a jednotu v situácii, keď sa potrebujeme zjednotiť v hnutí, aby sme prekonali túto krízu. Sú to také sabotáže, na aké sme boli zvyknutí od Banskej Bystrice, či už pri nejakých striedavých štartoch, pri nejakých termínoch. Musíme si uvedomiť, že slovenský hokej nie je len Banská Bystrica a myslím si, že toto Výkonný výbor včera uzavrel a dal nejakú náplasť na ranu, ktorá bola v slovenskom hokeji otvorená pred vyše dvoma týždňami. Myslím si, že toto je lepšie riešenie, ako keby mala táto rana dlhodobo hnisať," povedal.
1.4.2020 - 18:44
+17

rados

 

Mirko Šatan geniálny hráč vďačíme mu za veľa ale nezaujímavé že sa vyjadruje az teraz jedna opiera o rozhodnutie VV.
Sranda že doterajšia nevyjadril ten 3 človek neviem teraz meno prečo hlasoval ako hlasoval vtedy.
Ale pekne sa obul doBBsomzvedavy či by bol taký kriticky aj voči BA keby boli oni 1 v tabuľke.
Je to ale jedno je rozhodnuté a som rad že ten titul nemáme nikdy predtym som ho neuznával ako 4. Titul.
Miro sa zbavil zodpovednosti a je chrumkavy pre zv Ke a všetkých ostatných takze spokojnosť
1.4.2020 - 18:52
+8

mitoO

 

SBA by takyto titul neprijali, cize tam nieje co riesit.
Neprijali ani strieborne medajly.
1.4.2020 - 18:54
+11

bohin85

 

Nebud naivny
1.4.2020 - 19:54
+7

Tehelnepole

 

bohin, neposudzuj podla seba aj Slovan. A osobne si myslim, ze neprijali.
1.4.2020 - 19:56
+10

mitoO

 

Neprijali, Siroky je sice ..., ale rozum ma, ze by to jeho klubu len a len uskodilo. A ak uz nie on, tak Bakos ako byvaly hokejista by taky titul isto neprevzal.
1.4.2020 - 20:06
+11

Demon

 

Rozum ma uricte aj Koval: Aj ked je to hovado, vyslovene hlupy urcite nie je. Akurat, ze je to malomestiacky snob a razi viziu "uspech aj cez mrtvoly".
1.4.2020 - 21:12
+5

mitoO

 

Skor si myslim, ze jemu na tom klube ani nezalezi, proste on chcel vyhrat za kazdu cenu, jemu je jedno, ze sa to hnusilo aj samotnym bystricanom. Ja Ja Ja jenom Ja...
1.4.2020 - 21:15
+4

makrela

 

Nebud trapna, vy co ste odr**li cele slovensko na jednom ci druhom stadione sa tu idete hrat na chrumkavych, nebud NAIVNA!
1.4.2020 - 21:30
+5

Tehelnepole

 

Konečne som ťa dožrala... mam radost
1.4.2020 - 21:35
+4

makrela

 

Ale neprehanaj zas
1.4.2020 - 21:42
+2

bigi BLOG

 

Hmm ako sme teda odrbali cele slovensko na oboch stadionoch? Ten hokejovi si takmer cely platila ba sama. Ja viem vacsina to co ty pouziva ako argument ale je to iba pseudaargument ale fakty su jasne. To ze bol predrazeny je tiez fakt ale ma to trapit bratislavcanov lebo to zaplatia oni a nie teba lebo ty to neplatis.
A k futbalovemu, tam stat zatial nedal ani cent a cely ho zaplatil kmotrik, a je vobec otaxne ci stat nieco da kedze je nova vlada.
Ale tak rad pouzivavas slovo odrby tak sa podme bavit trebars o odrboch na CT.
2.4.2020 - 12:53
+1

KrebsKandidat

 

A tych 27,2 miliona co dostal futbalovy stadion ako dotaciu sa nerata?
2.4.2020 - 13:45
0

stojkovic

 

a ine zrekonstruovane stadiony na slovensku nedostali dotaciu? ..
2.4.2020 - 15:44
0

KrebsKandidat

 

Dali. No bigi povedal, ze na futbalovy stadion sa nic nedalo. Podla mna dalo
2.4.2020 - 15:53
0

stojkovic

 

dotacia bol schvalena, ale zatial nevyplatena .. zatial cely komplex prefinancoval sam kmotrik .. cize keby mu aj vyplatena nasledne bola .. tak je to uplne v poriadku
2.4.2020 - 16:09
0

stojkovic

 

p.s. a neviem presne ako schvalena dotacia tehelnemu polu .. dodrbala cele slovensko .. vsak hej a co sa tyka zimaku .. tak ten cely zatiahla bratislava ako mesto ... zas neviem co koho do toho ..
2.4.2020 - 16:11
+1

KrebsKandidat

 

tak ked nedali dotaciu, tak nedali
2.4.2020 - 17:23
0

makrela

 

Bohuzial je
1.4.2020 - 22:33
+1

mitoO

 

Pozri, keby tourobili napr. v KE, tak by ma na hokeji tak skoro nevideli. Urcite by som tu nerobil zo seba sasa, ako to robis zo seba ty.
1.4.2020 - 22:35
+4

makrela

 

Ale mitkooooo: Ty stelesnenie dobra, spravodlivosti a charakteru, urcite si volic plačkoviča
1.4.2020 - 22:42
+2

amaskiea BLOG

 

Koval kandidoval???
1.4.2020 - 22:55
+12

mitoO

 

1.4.2020 - 23:08
+7

mitoO

 

nevolil som OLANO
1.4.2020 - 23:08
+1

makrela

 

Neviem, opytam sa, mozes uz vobec volit?
2.4.2020 - 8:49
+1

mitoO

 

Neviem, opytam sa, si retardovany?
2.4.2020 - 13:31
+5

Ottawa Senators

 

Pozri "majsternoačo" už zrazu nie je tak nad vecou
2.4.2020 - 1:08
+3

Nyufi12

 

Striebro sa im málilo
2.4.2020 - 8:11
0

Hanzal61

 

Koval to je jeden arogantny človek s vyoperovanou chrbtovou kosťou. https://sport.aktuality.sk/c/441714/juraj-koval-miroslav-satan-tipsport-liga-video-prezident-b-bystrice-ostro-kritizoval-sefa-szlh-satan-mu-poslal-jasny-odkaz/
1.4.2020 - 18:53
+8

ten čo nevie

 

To je chory clovek toto pliaga hokeja
1.4.2020 - 19:36
+7

bombahk

 

Koval je obyčajné hov......do. tam nech sa venuje svojej profesii, tam môže klamať a zdierat ľudí. Bohatnut na zdravotníctve, ale aj na takú špinu ako je on pride.
2.4.2020 - 9:10
+1

riskohrasko1

 

Šarky si to dal na pána
1.4.2020 - 18:54
+33

mitoO

 

Miro je paradny, ale faul to nebol
1.4.2020 - 18:55
+24

riskohrasko1

 

s tym musím súhlasiť ,Chára tam len stál
1.4.2020 - 18:56
+7

moke19

 

šarky dal BB šancu dva týždne? prepáč, VV mal reagovať ihneď, Miro, hráč super, ale ako funkcionár si sklamal
1.4.2020 - 21:02
+8

MudreTrdlo

 

Počúval si to video? VV zasadá pravidelne raz do mesiaca na konci mesiaca. Tak preto dal najprv šancu BB aby sa titulu vzdali..
2.4.2020 - 2:06
+1

strojar

 

Pravidelne raz do mesiaca hovoríte, Kefalín?
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/vykonny-vybor-szlh
19 zasadnutí od júla 2019 do februára 2020 je pravidelne raz do mesiaca?
2.4.2020 - 6:33
+2

LeonardoDavinChi

 

Aj keď tá pravidelnosť nevychádza, bez ohľadu na to som bol v domnení, že VV môže zasadnúť aj mimoriadne. Čo už, moja nevedomosť
2.4.2020 - 10:00
0

strojar

 

Nielen môže zasadnúť mimoriadne, ale on dokonca aj mimoriadne za sadá.
Napríklad k takýmto "vážnym" problémom":
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/scan0171.pdf
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/scan0184.pdf
https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/scan0186.pdf
2.4.2020 - 11:35
0

Jakub_Thrashers

 

No, napr. odvolanie Hamikova je/bol vážny problém, pretože tam plynula lehota, v ktorej VV ako odvolací orgán musel v zmysle Súťažného poriadku rozhodnúť o o odvolaní.
2.4.2020 - 17:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
matus93

 

Ten výpočet prehreškov BB bol celkom krátky .. každopádne ..tomu sa povie KO
1.4.2020 - 19:00
+5

rasti_assez

 

Asi to nie je az take jednoduche.Lebo je ine vratit strieborne a bronzove medaile a ine je neprijat titul.A este ze tie odmietnute medaile nedostala Detva ani Michalovce ale prave kluby s navyssimi ambiciami ako Slovan a Kosice.To, ci by posledne menovane kluby sa zachovali rovnako čestne aj v koži Bystrice sa uz asi nikdy nedozviemie.
1.4.2020 - 19:01
+9

mitoO

 

Luptak by urobil oslavu v Detve aj pocas "karanteny"
1.4.2020 - 19:08
+18

NZ Hockey

 

Presne tak, pre kluby s takymi uspechmi ako Slovan ci Kosice nejake bronzove ci strieborne medaily nic neznamenaju.

Po ich odmietnuti sudit ze by odmietli aj titul, to je obrovska naivnost.
1.4.2020 - 23:07
+8

mitoO

 

To vy z NZ (niektori) nemozte chapat. Slovan alebo Kosice uz vyhrali tolko, ze vymysleny titul majstra nepotrebuju.
1.4.2020 - 23:12
+17

NZ Hockey

 

Ty snad veris aj na jednorozca.
Takto naivnych tazko pochopit to mas pravdu...
2.4.2020 - 1:26
+1

topska

 

Neviem velmi co je na tom nepochopitelne. Ten titul by im priniesol viac negativ ako pozitiv. V BB to nechapali.
2.4.2020 - 1:40
+9

Jimmy Tulipan

 

Tak hlavne naši by sa ho ani nedomahali. Nikomu by ani nenapadlo nám ho udeľovať.
2.4.2020 - 13:06
+1

amentma

 

Mirko by mohol tiez byt trochu vacsi profesional a konflikty s Kovalom si riesit medzi 4 ocami. Nie ze si bere do huby celu BB...
1.4.2020 - 19:05
+7

enforcer92TN

 

Ma si brat do huby Sninu, ked Koval reprezentuje hokej v BB?
1.4.2020 - 19:07
+72

mitoO

 

Bral si do huby klub a urobil to spravne, hlavne po tom arogantnom telefonate Kovala v Markize.
1.4.2020 - 19:07
+45

bez nicku BLOG

 

Zacal s tym Koval, ktory si bral do huby Satana ako prvy..
1.4.2020 - 19:08
+31

OceliarKE

 

Koval začal vojnu proti klubom, teraz nech je generál a postaví sa tomu ako chlap.
1.4.2020 - 19:11
+30

gabby

 

aha teda je v poriadku ze ste sa ,,takmer sami,, deklarovali ako majstri ze sa Dropaa Ceman Mlynarovic Koval atd. citili ako majstri, fotili sa v majstrovskych trickach, ukazovali styri prsty, isli na 120% ako jediny klub v lige... a aj ked ,,spravidla,, majster musi vyhrat posledny zapas sezony nestalo sa vlastne z toho nic... iba Satan je chuj vsak? tak si to myslel?
1.4.2020 - 19:12
+49

bach

 

"takmer sami"
2.4.2020 - 8:01
0

NRfan

 

mas pravdu, to "takmer" tam nema byt.
2.4.2020 - 9:00
+4

ctibor

 

To urcite nie. Dal im dostatok casu aby vratili pohar a mohli si spravit okolo toho pekne PR a mohli sme sa pripravovat na novu sezonu. Bohuzial.... Koval je typicky SMERak bez chrbtovej kosti, co ukazuje aj jeho vyjadrenie.
1.4.2020 - 19:13
+9

wedro

 

Papkajte


Takže tak.
1.4.2020 - 19:13
+22

amentma

 

Jasne vy si to teraz uzivate v jednom siku, ked je spravny nepriatel... Uz som to pisal v inych diskusiach - lahko sa hovori o vracani, ked ste to nedostali... A neporovnavajte tu situáciu BA ci KE, to sa porovnavat neda...

BB si za logicky vybudovala vela nepriatelov, ale zvalit vsetky jej uspechy len na par pochybnych tahov Kovala, to je take prizemne...

A ked sme pri tom, Satan sa vie urazit, ved si spomenme na 2 rocne vyplakavanie na Charu... Posielal mu vselijake medialne odkazy, ako keby sa to nedalo riesit v tichosti... Takze v tomto je daleko za hokejovym umenim, ktore mal nesporne...
1.4.2020 - 19:31
+8

borzak

 

toto neobhajite nijako, koval sa zacal buchat do prs ze chce titul, dvorny saso mu ho odklepol, satan dal kovalovi cas nech ho vrati aby nevyzeral jak somarik, a kedze vieme ako sa zachoval, tak teraz vyzera ako saso a tie tri tituly zmazal tymto jeho dementnym postojom a mozete sa aj na hlavu postavit v tej BB.
Dobre meno sa buduje roky - vid tri tituly, zle meno si urobite hned - vymysleny titul,
1.4.2020 - 19:44
+29

Tehelnepole

 

amentma: veru, vracia,sa jedna radost ked to nedostanes, mi hovor, hlavne prvy trimester...
1.4.2020 - 19:45
+13

amentma

 

1.4.2020 - 19:58
+1

amaskiea BLOG

 

1.4.2020 - 20:02
+1

mannheim

 

tak vieš , radosť je starosť ...
1.4.2020 - 23:34
+1

Big brother

 

Amentma, ty si stale nepochopil? Vy ste to nedostali, vy ste to vyžobrali.
1.4.2020 - 23:38
+2

peto137

 

Bohuzial, najskor si pan Koval zobral do ust "Mirka", a tak dostal len to, co si vypytal, akurat, ze na to nebol zvyknuty doteraz, kedze isty pan citronik mu vzdy robil pajacika akeho chcel..
1.4.2020 - 20:25
+21

Big brother

 

To ti fakt vadí, že sa išiel obut do tej ludskej hyeny menom Koval? To snad žartuješ!
1.4.2020 - 23:16
+4

bigi BLOG

 

A co mal spravit po tom opat verejnom vyplakavani kovala? Koval sa to snazil hodit na mira a zo seba robil obetneho baranka. Tak ako to mal robit miro potichu? Koniec koncov len uviedol medializovane veci na spravnu mieru.
2.4.2020 - 12:59
+2

wedro

 

BB odobrať všetky 3 Majstrovské tituly.: Za tie čachre machre ktoré sa diali tesne pred play off.Jedna kauza za druhou vždy v tom bola namočena len jedna a ta istá osoba a klub. Koval a BBystrica.



Takže tak.
1.4.2020 - 19:09
+8

riskohrasko1

 

Zase kľud
1.4.2020 - 19:12
+4

bohin85

 

Ty uz netrep zase a zalez...
1.4.2020 - 19:57
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

zaujimavu uchylku mas
1.4.2020 - 20:03
0

doc.koniferum

 

wedro,však si pil?
1.4.2020 - 20:16
+2

doc.koniferum

 

tak toto si zabil.
1.4.2020 - 20:44
0

makrela

 

Ti si vôl
1.4.2020 - 21:35
0

Stano55

 

Miro jasne poukázal, že Koval je škodná v slovenskom hokeji...
1.4.2020 - 19:14
+35

Corgi77

 

Koval musí mať penu okolo úst. Som rád že mu vyhodil aj tie termíny a striedavé štarty. Nebyť nich tak nemajú ani tie 3.tituly.
Zaslúžene podľa pravidiel im patrí akurát ten minulý rok. Tie 2 pred ním boli dosiahnuté podvodmi.
1.4.2020 - 19:15
+42

KrebsKandidat

 

Mna tie terminy praveze nastavali. A vlastne aj to odobratie titulu. Raz je to tak, o tyzden inak. Ako, teraz zvaz odobere titul ked sa mu nebude nieco pacit (velmi prehnane, ale po vcerajsku mozne). A k terminom. Raz povedali, ze to je ok, tak co teraz naznacuje, ze to v poriadku nebolo - nic ale vobec nic to neriesi, len vytahuje stare problemy.
1.4.2020 - 22:31
+3

tep

 

Tak povedalo to "bývalé vedenie" že to bolo OK. Miro to vnímal asi z pozície GM Repre inak, aj o rok na to tie prieťahy za V.O. a hráčov BB a ich (ne)uvolnenie na ZOH.
2.4.2020 - 9:03
0

makrela

 

Boze ty si placko ...ani ten minulorocny im nepatri, treba ich vsetky dat nitricke, ma naj fanusikov , zasluzia si to
2.4.2020 - 8:11
+1

Nitran333

 

Zalez do Hronu ty buzerantska ryba
2.4.2020 - 13:51
0

Tehelnepole

 

Mna by dost zaujimali postoje hracov BB k celej situacii.
1.4.2020 - 19:16
+4

OceliarKE

 

na TA3 som zastihol strih na Bartanusa a ešte jedného hráča (už neviem konkrétne meno) a všetci to vlastne očakávali, nikto sa z toho netešil, nikto neoslavoval titul..

(tie štyri prsty sa im ešte aj v hrobe budú kriviť)
1.4.2020 - 19:18
+12

cmxx

 

Bubela to bol
1.4.2020 - 23:13
0

mitoO

 

Nevidela si postoje hracov? Historia si nepamata, my sme majstri noacoooo, ukazovanie prstikov na fotke, oslavy... Co viac? Ake reakcie?

1.4.2020 - 19:18
+8

Tehelnepole

 

Prave preto, teraz su ticho ako vši pod chrastou.
1.4.2020 - 19:21
+5

makrela

 

A uz nikdy nebudu hrat hokej.....rozmyslaj
2.4.2020 - 8:08
0

Tehelnepole

 

Ale ved nikdy nie je neskoro pivedat ze kokos, ano, pruser... nebudem hrat pre takeho majitela?
1.4.2020 - 19:29
+4

SBSko

 

Titul chrapun roka : Koval
Titul najnenavidenejsi klub : hc05
Jedine takéto si zaslúžia
1.4.2020 - 19:16
+35

strojar

 

"Sám som prednedávnom pána Kovala vyzýval, aby titul vrátili späť."

Zaujímavé, že túto Šatanovu výzvu akosi nikto nezachytil.
1.4.2020 - 19:19
+12

mitoO

 

Vyzyvat musel verejne? Ved to chcel este uhrat na to, ze Koval si akoze vstupil do svedomia, bohuzel, neudialo sa to.
1.4.2020 - 19:20
+28

bohin85

 

Ale kydat uz verejne vie
1.4.2020 - 19:59
+6

mitoO

 

To vcerajsie nagrcanie Kovala v Markize si reakciu priam ziadalo.
1.4.2020 - 20:03
+31

ZOOMER

 

Asi to chcel vyriešiť normálne,ale teraz keď je tomu koniec tak povedal pravdu... čo je na tom?
1.4.2020 - 20:04
+1

bigi BLOG

 

A co mal robit ked ho koval vetejne okydal?
2.4.2020 - 13:09
+2

Tehelnepole

 

Ked sa milujes zo svojou zenou, tak to musime pocut?
1.4.2020 - 19:21
+20

Tehelnepole

 

so

nie zo
1.4.2020 - 19:22
+2

Duri_L

 

ze "so zenou" - nuz velmi honosne pomenovanie pre pravu hornu koncatinu, ale proti gustu ziaden disputat
1.4.2020 - 19:25
+12

Nemehlo

 

To je jedno ze tam mas chybu, pouzila si specialny znak "otaznik" a jemu sa spravy s nim nezobrazuju
2.4.2020 - 10:12
+1

Duri_L

 

Mozno preto, ze nebola verejna? Len mu jednoducho zavolal a vyzval ho k tomu?
1.4.2020 - 19:23
+8

Stano55

 

Nemal ťa k tomu pozvať keď s ním komunikoval?
1.4.2020 - 19:33
+6

DB_9

 

Keďže si nikto, kto si len prišiel kopnúť, tak máš pravdu. Nikto ju nezachytil.
1.4.2020 - 19:39
+7

Breadman

 

Ty aj keby si to videl nazivo v priamom prenose, aj vtedy by si si nasiel nejaku dalsiu chobotinu v ktorej by si sa dalej rypal,len aby si si nemusel priznat, ze si bol v lese ako zvycajne, Ty uboziak
1.4.2020 - 19:48
+21

amaskiea BLOG

 

LOL:
takéto niečo mal riešiť cez médiá
no jedine aby si ty mal zase dôvod byť nespokojný...
1.4.2020 - 20:01
+4

MackoPu

 

Nabuduce dostanes okolkovany kopiu s gulatym razitkom a venovanim.
1.4.2020 - 21:56
+4

bigi BLOG

 

A co tak pouzit to co mas v hlave. A yrosku rozmyslat. Satan dal kovalovi moznost zachovat si tvar. Tak to asi neurobi verejne. Ale zase si si raz dokazal bastat do huby. Pred nedavnom si v diskusii x krat opakoval ako mantru ako je mozne ze do obeda vedia ako rozhodne Vv ktory zasada o 13 tej. No asi preto to v bb vedeli lebo im davali sancu zachovat si tvar
2.4.2020 - 13:08
+2

strojar

 

Nejaký si zbytočne rozrušený.
2.4.2020 - 13:21
0

stojkovic

 

ked si klepneš na hlavu .. zaduní že?
2.4.2020 - 15:51
+2

Abc

 

"Ta sedla panečku":
1.4.2020 - 19:21
+4

Janciar17

 

Skapem! Necakane,zaujimave,subjektivne ale smejem sa 300...BB su v riadnom medialnom bahne utopeny momentalne.(kto im za to moze?)
1.4.2020 - 19:26
+7

Gargamel123

 

A je to tu: hokej v bb konci.
1.4.2020 - 19:28
+13

Tehelnepole

 

to tvrdis na zaklade coho?
1.4.2020 - 19:30
0

makrela

 

Bolo to v spravach
1.4.2020 - 21:41
0

ten čo nevie

 

Koval sa rozplakal
1.4.2020 - 22:07
+8

makrela

 

Aj Šatan plakal...
1.4.2020 - 22:30
0

NRfan

 

Sice neskoro, ale predsa.
1.4.2020 - 22:32
0

bombahk

 

Vsak este ani nezacal.odrbali iskru vytvorili umely klub, ktory fungoval na podvodoch.
2.4.2020 - 9:15
+1

MiroHKM

 

Každý ďalší deň nás zástupca tohto klubu dokáže prekvapiť, že klesnúť sa dá stále ešte hlbšie, smutné...
1.4.2020 - 19:31
+10

Stano55

 

Vedenie NHL rozhodlo, že Kovalovi nakoniec Stanley Cup nedajú... Boja sa, že by ho mohol pri kotrmelcoch poškodiť...
1.4.2020 - 19:38
+3

MiroHKM

 

Aby to nebola bodka za HC Iclinic BB...
http://www.hc05.sk/podporte-bystrickych-baranov--spolocne-dokazeme-viac-?open
1.4.2020 - 19:40
+1

OceliarKE

 

rozmýšľam či pod pojmom plagát na pamiatku myslia tú hromadnú fotku z námestia
1.4.2020 - 19:52
+15

Gargamel123

 

juslan: jano jokila,na viac si nepamatam.
Mozno este ti dvaja zo satne co ich vyhodili.
1.4.2020 - 20:08
+1

88Backo

 

: Vystrelilo mi dekel až na mesiac...
Majstri galaxie potrebujú ešte žobrať o každé euro,keď vyhrali všetko čo sa dalo ?
Či pánovi K došli nakradnuté €???
1.4.2020 - 20:01
+23

peto137

 

..vlada sa vymenila, ksefty uz tak nejdu..
1.4.2020 - 20:22
+4

tep

 

Si pre názov akcie mohli vybrať aj iný orgán, ako srdce, nie?
https://www.hockeynitra.com/?q=clanok/hrame-a-fandime-srdcom-video/1230
Ešte aj srdce nám okopírovali!!
1.4.2020 - 22:06
+3

forwardPP

 

Myslíte si, že o tieto lístky bude mať záujem aj "BB priekupník"?
1.4.2020 - 22:07
+1

makrela

 

Ano je to koniec, pisu to tam
1.4.2020 - 22:11
0

gabi98

 

Satan vs Koval: Pamatnici si mozno spomenu na hlasku z kultovej bojovej videohry:

Satan Wins ! FATALITY ! Flawless Victory!

Neviem ci bol niekedy nejaky klub tak verejne ponizeny ako teraz BB a aby sportovy funkcionar utrpel taky brutalny debakel ako teraz Koval.

V kazdom pripade si to zasluzi! NOAČOOOO

Zaroven, Mirovi idem jedno ospravedlnenie (Nie, ze by mu na tom nejak extra zalezalo ).

Ked vysla sprava o udeleni "stoloveho" titulu, tak som ho zaradil spolu s Lintnerom do tlupy, ktora visi na Kovalovom spagatiku. Ocividne som sa mylil. Takze, SORRY !
1.4.2020 - 19:44
+25

amentma

 

(Ironia)Satan visi na snurke sirokych gati, to je predsa jasne davno

Btw. Ked sme pri rovnom metri: posuvanie terminov pri prestupoch boli kotrmelce a sabotaze BB, ale posuvanie terminov pred sezonou ked Slovan potreboval, to uz bol vyssi ciel...

Takze tak
1.4.2020 - 19:56
+9

gabi98

 

"thak urciteeee"
1.4.2020 - 20:01
+19

amaskiea BLOG

 

1.4.2020 - 20:08
+2

OceliarKE

 

ty s tým avatarom dopletieš každého nového na hp-čku
1.4.2020 - 20:00
+6

Tehelnepole

 

a preco vlastne ma ked je kosican?
1.4.2020 - 20:03
+2

amentma

 

Ak reagujes na mna, ja viem kam gabi patri. Moja reakcia nebola na avatar, ale na konkretny priklad ohybania v prospech ineho timu ako BB. Aby ste tu neplakali ked sa nieco podobne opat udeje a nebude Koval v hlavnej ulohe...
1.4.2020 - 20:06
+2

OceliarKE

 

neboj sa, Slovan si toho zlizol už dosť veľa a pri akejkoľvek chybe si to zlízne tiež.
1.4.2020 - 20:10
+2

gabi98

 

Klopes na nesprávne dvere.

Môj názor na našich slovenských “oligarchov” a ich pôsobenie v našom športe som tu už pisal x-krát.

Avšak nikto sa tak okato nerozdrapoval ako Koval . Mozno svojho času Rezes, jeho posobenie v SVK futbale však malo relatívne kratku životnosť. Chvála bohu.
1.4.2020 - 20:19
+3

Nemehlo

 

Aby sa to nevratilo v dalsich volbach vramci SZLH, predsalen tam ma koval dost "kamaratov"
2.4.2020 - 10:15
0

Maross NR

 

Aj teraz ich bude skupovať tá známa postavička z BB a predávať ďalej drahšie?
1.4.2020 - 19:50
+6

Maross NR

 

To malo ísť pod MiraHKM..čo už, nevyšlo, aspoň som sa porozprával
1.4.2020 - 19:53
+3

MiroHKM

 

Určite mali by mu ponúknuť aspoň ten počet , čo mal skupený túto sezónu...
1.4.2020 - 19:57
+1

forwardPP

 

Kladiem si rovnakú otázku
1.4.2020 - 22:09
0

Markos

 

Pekne Šatan koval môže plakať do médií koľko chce
1.4.2020 - 20:01
+4

bohin85

 

Len sa vytesujte..aspon bude mat koval motivaciu do najblizsej sezony urobit take muzstvo ktorym vytrie vsetkym kocura
1.4.2020 - 20:05
+2

Markos

 

Len musí platiť hráčom na čas lebo za vás nebe chciet hrať nikto
1.4.2020 - 20:09
+8

OceliarKE

 

klameš, celá Kanada vďaka skvelému skautingu Kovala sa pýta zadarmo do Bystrice. Hoc aj na vlastné náklady.
1.4.2020 - 20:14
+15

Markos

 

A vlastne hej veď v Bystrici sa na tréningoch na seba usmievajú tak preto tam chce kazdy hrať
1.4.2020 - 20:20
+13

mitoO

 

Ved nech to vyhra sportovo, kazdy mu zagratuluje.
Mas to pomylene chlapce
1.4.2020 - 20:10
+11

bohin85

 

Nezagratuluje...zas sa najde nieco koli comu sa tu bude fnukat chlapce
1.4.2020 - 20:32
+4

mitoO

 

Samozrejme, ak sa tu zas budu presuvat terminy podla vole majitela vasho klubu, pripadne ine chobotiny. Ja pisem o sportovej ceste chlapce
1.4.2020 - 20:36
+21

makrela

 

Presne
1.4.2020 - 22:13
0

OceliarKE

 

a prezraď nám, bude tomu mužstvu aj platiť alebo ako sa mu zachce?

ps. Smer mu už nedohodí CT-čka
1.4.2020 - 20:11
+6

makrela

 

Ktovie co bude s vami
1.4.2020 - 22:15
0

Markos

 

Čo by bolo budeme pokračovať a hlavne platiť hráčom na čas
1.4.2020 - 22:20
+2

makrela

 

O tom sa porozpravamo o par mesiacov
1.4.2020 - 22:30
+2

julo

 

Zjedli ste penis makrela
1.4.2020 - 23:41
0

amaskiea BLOG

 

poznáš to, že kým tučný schudne, chudý zomrie?...
1.4.2020 - 22:22
+1

makrela

 

Preto vas kriza nezastihne....si naivny
1.4.2020 - 22:45
+1

amaskiea BLOG

 

nas uz zastihla, v predstihu
1.4.2020 - 22:56
+2

wedro

 

1.4. :


Takže tak.
1.4.2020 - 20:12
0

gabi98

 

A bude im aj vyplacat mzdu ? Nevieš náhodou ?
1.4.2020 - 20:12
+2

makrela

 

Mozno budu hrat za palenku
1.4.2020 - 22:14
+1

KrebsKandidat

 

To nie je otazka len na BB, momentalne.
1.4.2020 - 22:44
0

MackoPu

 

Ok, tak toto je snad uz uspesna vodka na zaver.
1.4.2020 - 20:14
+2

OceliarKE

 

hmm, kiež by
1.4.2020 - 20:15
0

MiroHKM

 

Úspešná bodka na záver musí byť Citrón, alias Okeyhokey tu na HP...
1.4.2020 - 20:16
+3

LeonardoDavinChi

 

To nebol citron. To bol clovek s pravnickym vzdelanim. Lintner nevie vyargumentovat ani 2 vety po sebe.
2.4.2020 - 0:15
+1

MackoPu

 

Cele to uz ma len jedinu chybu, ze sa to malo uzavriet skor.
Ale aspon bolo dost casu, aby sa ukazalo, kto je kto.
1.4.2020 - 20:19
+6

peto137

 

Konecne niekto upratal toho "krala" hokeja, co si tu z predpisov robil vlastne vyklady ako mu vyhovovalo a najma jeden sluha, ktory mu vvtom vzdy bol po ruke by uz mal vyvodit zodpovednost pre seba, cas mu bezi.. inak ho kluby vyhodia a bude mat hanbu, ehm, vlastne ani nie, lebo ten nevie co to je.. hlavne, ze ma "jediny mozny vyklad pravidiel".. hanba takym funkcionarom a este vacsia ich prisluhovacom.. inak, moze ist pracovat potom pre ten klub otvorene, alebo "riadit" polsku ligu..
1.4.2020 - 20:20
+16

MackoPu

 

Prosim ta, co mas ty s polskou ligou ? Nikto iny to tu nespomina, len ty dokola.
1.4.2020 - 21:52
0

Alo

 

1.4.2020 - 20:31
+3

Myšo

 

Takže vy ste dostali ultimátum, aby ste si zachranili tvar a vratili to, TEN VAŠ VODCA, KTORÉMU TAK VELMI ZALEZI NA MENE VASHO KLUBU (ako ste nás tu presviedčali) si postaví hlavu ako zdute decko a necha sa defenestrovať pred celym slovenskom. a ešte potom večer na markize vyskakuje PRVY MENUJE SATANA A VEREJNE MU NAKLADA, tak mu to šatan ešte raz vrati a vy sa stale citite ukrivdení a nadavate mu že ako si to može dovoliť??
1.4.2020 - 20:31
+33

makrela

 

Mily mudry chlapec s dvoma semestrami VS, pochadzajuci z predmestia BB, nastuduj si co je ultimatum a netrep tu bryndziarske somariny
2.4.2020 - 7:57
0

blazon

 

Irony on: Ty si mu to nalozil....irony off. Kedy nalozis do svojej hlavy nieco poriadne okrem makrely, tazko povedat
2.4.2020 - 9:36
+7

Myšo

 

Len dve veci, neboj neklesnem na tvoju "úroveň" milý barančok
O mesiac odovzdávam záverečnú prácu, takže mám tých semestrov trochu viac, ale to asi niekto kto ani teraz nevidí kto vedie váš klub nespočíta.
Po druhé, keby si si otvoril môj profil tak by si videl že som z Banskej Štiavnice (to je to predmestie, ktoré slúžilo ako vzor v listine keď vám priznali privilégiá kráľovského mesta 20 rokov po nás)
2.4.2020 - 11:26
+1

makrela

 

Este ze titul z VS nieje patent na rozum, daleko by sme s tebou nedosli

Mna nezaujima tvoj profil, pre mna si brynzdiar, teda si z predmestia
2.4.2020 - 12:41
+1

MiroHKM

 

Cenu Mariána Kočnera, tento rok vyhráva....
1.4.2020 - 20:33
+7

YogiNR

 

Koval a prisluhovač Lintner!
1.4.2020 - 20:36
+12

juromt

 

...: Som zvedavy co bude dalej, neverim ze toto verejne ponizenie ten bystricky zachod necha len tak bez odozvy
1.4.2020 - 20:47
+8

mitoO

 

Hej, este sa stale moze viac zhodit.
1.4.2020 - 20:48
+3

thovthKe

 

Charakter a športový duch nepustí:
Najskôr presviedča, že "titul si neudelili sami", potom keď dostane možnosť potichu po sebe, čo nakadil, upratať, neuprace ale stiahne gate a našpiní ešte viac. A keď sa zdá že už záver je, s plagátom, kde slogan štvormajstrovský úsmev hádže "vyhrali sme, čo sa dalo, no a čo", hodí úškrn šmejda obchodníka, "cetéčko nekúpiš?" aby bolo o rok na ligu zas.
1.4.2020 - 21:04
+6

helmut600

 

Pazrava ta se nezapre nikdy.
1.4.2020 - 21:13
+13

Tehelnepole

 

Dost bylo Prahyyyyy.
1.4.2020 - 21:17
+4

makrela

 

Dakujeme Mirko: Za dva tyzdne na rozmyslenie, si KRAL!
1.4.2020 - 21:32
+8

Breadman

 

To si kde videl/cital, ze tie 2 tyzdne rozmyslal, ficoid Jurko?
1.4.2020 - 21:50
+7

makrela

 

Ty nieco inhalujes?
1.4.2020 - 22:03
+2

MackoPu

 

Pomsta chuti najlepsie vychladena. A toto hlavne nebolo len o nom.
1.4.2020 - 21:54
+5

makrela

 

Ze pomsta ...stale niesi triezvy?
1.4.2020 - 22:04
+2

mitoO

 

sranda ako sa snazis posobit "nad vecou", a pritom doma buchas pastickami po stole od nervov
1.4.2020 - 22:10
+23

makrela

 

Vlastna skusenost?
1.4.2020 - 22:17
+2

mitoO

 

ja som spokojny
1.4.2020 - 22:30
0

NRfan

 

Uz neplac, bystricky placko!!!
1.4.2020 - 22:39
+10

makrela

 

Ked to povie nitrancan
1.4.2020 - 22:47
+5

julo

 

Toto bude mlady advokat
2.4.2020 - 0:15
+1

NRfan

 

Len kde sa teraz uplatni, ked je smer out.
2.4.2020 - 9:03
+1

MackoPu

 

Bohuzial stale som, idem to zapit.
1.4.2020 - 22:14
+1

makrela

 

To ti ide lepsie
1.4.2020 - 22:18
+1

julo

 

1.4.2020 - 21:34
+2

Sani

 

Šatan: Vdaka Bohu za tohto cloveka
1.4.2020 - 22:41
+6

makrela

 

Veru, vdaka bohu, lepsieho kapitana sme nemali
1.4.2020 - 22:47
+1

julo

 

Vyplaty budu kedy v BB pan oslavenec?
2.4.2020 - 0:16
+4

makrela

 

To sa ta opytam o par dni
2.4.2020 - 7:45
+2

lukasbb

 

som bohovo zvedavý dokedy vám vydržia tieto ovácie na Šatana
1.4.2020 - 22:48
+3

fany

 

Aj ja.A tiež by bolo zaujímavé zistiť,koľkí ho nazývali plačkom pri tej plačkanici s Chárom. Ale to nikto neprizná.
1.4.2020 - 22:59
+6

lukasbb

 

Ono aj na lintnera boli ovácie keď kandidoval proti nemečkovi
1.4.2020 - 23:18
+2

MaxSBA

 

tak to bolo menšie zlo, ale týmito krokmi preští aj Pastinskeho
1.4.2020 - 23:27
+6

LeonardoDavinChi

 

A nakoniec tam ujo Nemeček aj tak ostal a urobili si kšeftík na MS (samozrejme Lintner nie, ten nemá na to kapacitu). Hlavne, že všetci boli spokojní, no nie?
2.4.2020 - 0:32
0

topska

 

Nemecka tam nenasadil nikto zo zvazu a ani nemal s nimi ziadny zmluvny vztah ci spolupracu (okrem tohto). Ak teda Kohut verejne neklamal a vlastne aj Nemecek.
2.4.2020 - 1:01
+1

LeonardoDavinChi

 

A šéfom organizačného výboru šampionátu sa stal ako?
2.4.2020 - 9:55
+1

strojar

 

Ľahko.
Stačí, keď si pozrieš kedy bol šampionát Slovensku pridelený a kedy vznikol organizačný výbor.
2.4.2020 - 9:57
+2

topska

 

Podla slov Kohuta aj Nemecka ho tam dosadila IIHF
2.4.2020 - 12:06
0

strojar

 

SZĽH vtedy nemal a dodnes nemá takého človeka, ktorý by tú funkciu mohol zastávať.
Preto ju "musel" dostať.
6.4.2020 - 11:10
0

topska

 

Ja len pisem co povedali v rozhovoroch napriklad ak si dobre spominam na dalito ci v denniku sport.
6.4.2020 - 13:22
0

amaskiea BLOG

 

uprimne, to ako sa vcera donho pokusil Koval utriet si svoje zahovnene topanky, ti pride v pohode?
1.4.2020 - 23:00
+6

MaxSBA

 

ešte lintner nech ide do zadku a bude to top
1.4.2020 - 23:26
+3

Big brother

 

Byt Kovalom, tak chodím kanálmi... to je taká hanba, také poníženie... to nemá v historii slovenského športu obdobu.
1.4.2020 - 23:18
+10

fany

 

Takých Kovalov je na Slovensku toľko,že chudáci krtkovia by sa nemali kde pohybovať.
1.4.2020 - 23:43
+9

Big brother

 

Ale toto je extrém, uplný trapas..
1.4.2020 - 23:45
+6

NR

 

Krtka v kanale som nevidel este
Nemyslela si potkanov?
2.4.2020 - 7:49
+3

NRfan

 

Tak sa zda, ze fany nie je len zufala, ale aj zmatena.
2.4.2020 - 9:06
+9

WOLF 27

 

bb JE HANBA HOKEJA
1.4.2020 - 23:51
+2

PatrikMartinak

 

I tak to o rok vyhráme znova
2.4.2020 - 0:19
+1

LeonardoDavinChi

 

Paťku: Ta kedz to ty rečuješ ta to zname že to muši byc prafda
2.4.2020 - 0:34
+1

Lukash_ke

 

Ale no tak! O rok uz dalsi virus nezvladnem.
2.4.2020 - 0:46
+3

kolombo

 

Či to chápem správne:
1. Koval vyslovil názor, že podľa stanov by mal byť BB udelený titul ako prvému mužstvu.
2. Ligová rada, ako oficiálny a nezavislý orgán sa s tým stotožnila a oficiálnou cestou tak vyhlásila majstra a zároveň okrem iných aj druhé a tretie miesto.
3. Zároveň však neoficiálne Šatan ako šéf zväzu a jeden z členov tej istej LR žiadal Kovala aby tento oficiálne pridelený titul vrátil (schiza1?).
4. Po cca 2 týždňoch sa Šatan stále stotožňuje s rozhodnutím LR no zároveň chváli korekciu VV o odobratí pridelenia titulu v tejto sezóne BB (schiza2?).
5. Vinu zvalí na Kovala, ktorý vraj mal dosť času titul vrátiť.

Takže inak, ja niekomu niečo oficiálne prisúdim lebo údajne nemôžem inak a ešte aj po dvoch týždňoch sa s tým postupom stotožňujem, no zároveň hp neoficiálne žiadam aby to vrátil. A keď nevráti, údajne jednoznačné pravidlo sa dá vraj posúdiť aj inak a zneguje sa pôvodné rozhodnutie. No zároveň stále platí správnosť pôvodného rozhodnutia (lebo LR postupovala správne). Okej a prečo je Koval aj v tomto zlý? Nebude náhodou problém v riadiacom orgáne ligy?
Pre mňa z toho vyplýva jediné, a síce Koval je jedným z tých, ktorý v tom nemá bordel a to pekne vidno aj na fungovaní klubu a vzťahoch v ňom. Nech už je aký je ale minimálne za toto má u mňa kredit. A stotožňujem sa plne s ním v tom, že pokiaľ by LR rozhodla v súlade so správnymi pravidlami (tj pravdepodobne tými druhými správnymi, resp lepšími) tak by nevznikol tento humbuk, ktorý nikomu nepomohol a hlavne zväzu nie.
2.4.2020 - 2:10
+11

strojar

 

Pozor, pozor.
Tu je nevhodné uvádzať fakty.
Najmä ak nabúravajú miestnu schému stáda:
Zlý Koval, dobrý Šatan.
Tu je to o zlom drakovi a udatnom princovi. Kto tejto rozprávke neverí, bude zatratený a skončí v pekle.
2.4.2020 - 7:01
+9

makrela

 

2.4.2020 - 7:51
0

amaskiea BLOG

 

o zlom drakovi Šatanovi a udatnom princovi strojarovi
2.4.2020 - 14:17
+5

mitoO

 

Satan o tom ani nehlasoval, hlasovali dvaja - Lintner a Guryca a Satanovi bol uz neskor oznameny len vysledok.
2.4.2020 - 7:17
+2

makrela

 

Uz sa preber konecne
2.4.2020 - 7:51
+1

mitoO

 

V rozhovore s Valabikom to potvrdil aj Lintner, aj ked sa krutil ako had
2.4.2020 - 8:28
+6

strojar

 

Použiť v dnešnej dobe slovné spojenie "Lintner potvrdil" je buď známka mentálnej nedostatočnosti alebo nemiestny žart.
2.4.2020 - 8:33
+2

mitoO

 

Pocul si ten rozhovor? To potvrdil som mal dat do uvodzoviek, pretoze az ked ho Valabik usvedcil z par klamstiev, tak nechcene to musel priznat.
2.4.2020 - 8:41
+5

makrela

 

Toto ani nepis, zavistlivci z KE, skrachovanci z BA a plackovia z NR ta tu dourazaju tak, ze si to hodis

...im to nevysvetlis, maju svoju pravdu, koval ovlada vsetko a vsetkych
2.4.2020 - 7:49
+4

Nerkio

 

Makrela??ty sa ideš sťažovať že Vás dourážaju tak ,že dourazas ..Gratulujem si šikovný ...
2.4.2020 - 7:58
+20

makrela

 

ja sa stazujem ze nas urazaju? ...kde prosim ta?

...urazky za svoj nazor bude znasat coskoro on a nevrav ze nemam pravdu

ps: jedina ktora sa tu stazuje na moje "urazky" je pole z tehal ale ona to nechape
2.4.2020 - 8:25
+2

Breadman

 

neplac tolko Julko, tatinko had nieco vymysli
2.4.2020 - 13:15
+2

tep

 

Posledný plač, dokonca rev čo si pamätám išiel túto sezónu z BB, keď si museli so slzami v očiach pýtať peniaze na CHL, že to finančne neutiahnu, pritom v sezóne dokázali podpísať (a možno aj platiť) 30 členný káder.. Hmm, to my nevychádza
2.4.2020 - 9:21
+8

MiroHKM

 

A naj na tom je že tam boli kluby v našej TL, ktoré chceli CHL odohrať aj bez príspevku SZLH. Tak sa nakoniec na zväze rozhodli, že to odohrá BB a zväz jej na to prispeje...O Tom ako zase raz, reprezentovala našu TL BB, ktorá znovu v tom období, len skladala tím s prispením hráčov s Capitals
v CHL rozprávať nemusím ...
2.4.2020 - 10:51
+7

VladoBB

 

kolombo +++++

...ale, tu je zbytočné sa snažiť niečo vysvetliť.
SER NA TO!
2.4.2020 - 7:55
+4

tep

 

Kolombo, žena Ti doma zatajila jednu vec, LR nerozhodla jednohlasne, ale v pomere 2:1. Ktovie, či má prezident právno anulovať (vetovať) rozhodnutie LR, ak nie, tak muselo platiť toto rozhodnutie až do momentu, kedy mohlo byť opravené VV.
Tie ženy občas vypustia fakt podstatné veci..
2.4.2020 - 9:12
+5

omen

 

chapes to ciastocne spravne:
1) Koval sice vyslovil názor, ale UDAJNE aj naznacoval pravne kroky ak sa tak nestane.
2) Ligova rada je len UDAJNE nezavisly organ (ale to nechajme tak) a sice vyhlasila majstra, ale nevyhlasila majstra zenskej ligy, juniorov, dorastu, kadetov a starsich ziakov, co im tiez podla toho bodu vypliva a tym porusila tento bod
3)Ano ziadal Kovala aby titul BB vratila, tak ako boli vratene strieborne a bronzove medaily, lebo v tejto situacii by malo vitazit fair play-ziadna schiza zhoduju sa na tom vsetci okrem BB
4)Titul bol udeleny podla podla pravidla 2.4.3 sutazneho poriadku (aj ked nemusel lebo SPRAVIDLA) ale nebol naplneny bod 2.4.4.1 preto bola korekcia - co je na to schiza?
5) Koval ako maly este pocas zasadnutia VV vyplakava ako mu bolo ublizene
...a ked ma teda Koval vo vsetkom poriadok, preco hraci udajne nedostali od decembra platy?
2.4.2020 - 9:21
+9

bach

 

Ked som chodil do školy,tak mi dala sudružka učitelka Jednotku z matiky.Ja som jej však povedal,že si ju nezaslúžim.Ona však trvala na svojom a ešte mi dala poznámku.Chcel som ju vrátiť.Asi by dnes po tých rokoch,keby ešte žila,tu jednotku zobrala.
To som bol ale malý.
2.4.2020 - 9:29
0

NRfan

 

Nielen ze si bol maly, ale bol si aj hlupy ... a zjavne si aj hlupy ostal, ak dokazes porovnavat taketo dve situacie.
2.4.2020 - 10:00
+12

Gargamel123

 

Nemusi byt hned hlupy: ked nevedel ze tatko vybavil u ucitelky.
2.4.2020 - 14:44
0

juromt

 

,,,: chalan posplietal par polopravd a skomolil ich do jedneho srdcervuceho prispevku a par baranov z bb a jeden somar z NR si na tom pomastili brusko. Nic viac, nic menej.
2.4.2020 - 9:37
+4

lukasbb

 

Podľa niektorých diskutérov tu už 5 rokov neplatí tak to určite musí byť pravda
2.4.2020 - 14:53
0

NRfan

 

2. Ligova rada vyhlasila majstra neopravnene, nakolko neprihliadala k principu rovnosti, co potvril aj VV SZLH na svojom poslednom zasadnuti odobratim titulu BB. Pravne oddelenie SZLH navyse od zaciatku verejne zastavalo nazor, ze s udelenim titulu sa nestotoznuje.

cize po bod c.1 to mas dobre.
2.4.2020 - 9:42
+3

bach

 

Prosím ťa,kde si našiel zápisnice z VV SZLH od 25.02.2020?
2.4.2020 - 9:47
0

NRfan

 

Zapisnice mozes najst tu, tu a tu.
2.4.2020 - 10:00
0

LeonardoDavinChi

 

To mi nejako nevychádza. Lintner tvrdil, že pri hlasovaní LR boli prizvaní aj experti z odboru, konkrétne narážal aj na pani JUDr. Máriu Faithovú z poloprávneho oddelenia SZĽH, ktorá mala potvrdiť správnosť postupu LR. PoloPrávne oddelenie verejne zastávalo názor s nestotožením sa postupu LR? Kde?

Neopravnene? - "Ligová rada postupovala podľa existujúcich ustanovení a primerane ich aplikovala, no v tejto veci nezohľadnila ďalšie skutočnosti, a síce postup pri ukončení ostatných súťaží organizovaných a riadených SZĽH. Na všetku činnosť SZĽH sa musia vzťahovať základné princípy zakotvené v Stanovách SZĽH, a teda najmä princíp rovnosti, ktorý ukladá zväzu povinnosť zaobchádzať s každým členom rovnako. " - Problém je s výkladom a jeho interpretáciou, zjednodušene, pretože sa mi to už naozaj nechce vysvetľovať - titul mohol byť udelený, no musel.
2.4.2020 - 10:18
0

NRfan

 

Lintner toho narozpraval. Mimo ineho aj to, ze titul udeleny byt musel.

Kedze nezohladnila, tak neopravnene.
2.4.2020 - 10:39
+2

LeonardoDavinChi

 

Kedze v tom case nemal co zohladnit kvoli neukonceniu ostatnych sutazi - bohuzial mohol, no nemal to robit
6.4.2020 - 10:55
0

julo

 

Koval je fasa clovek v podstate
2.4.2020 - 9:49
+3

gabi98

 

Laureat Nobelovej ceny mieru.
2.4.2020 - 9:52
+1

NRfan

 

Podla prispevkov este stale hrdina mnohych BB fans.
2.4.2020 - 9:58
+4

stojkovic

 

"cize satan telefonicky hlasuje proti, ale pritom sa vysledkom hlasovania stotoznuje??" ty fetujes ?? keby sa s rozhodnutim LR stotoznoval asi nehlasuje proti .. vsak hej .. cize hlasoval proti a vyzval kovala aby titul neprijal .. neviem kde presne tu je schyza .. asi v tvojej prazdnej hlave
2.4.2020 - 16:02
+2

strojar

 

To máš odkiaľ, že hlasoval proti?
2.4.2020 - 20:49
0

Baco11111

 

Som veľmi rád že vo VV SZĽH nakoniec zvíťazil zdravý rozum, hoci niekde v kútiku mysle hlodá červík pochybností či sa tu napokon nerobí z núdze cnosť. Pekne to s tým časom na rozmyslenie pre baranov Miro zaobalil ale stále mám taký dojem že napokon konal pod tlakom všeobecnej mienky hokejovej verejnosti.
2.4.2020 - 6:08
+4

raza1

 

satan: klasika Mirko alibista ja som chcel ale ma prehlasovali ja som 12 dni cakal ci ho vratia ..
2.4.2020 - 6:51
+3

Sani

 

ze im dal 12 dni cas, aby to vratili a zachovali si chochmes....je velmi slachetne gesto....

...napr. taky Juventus vyhlasil, ze o Corona-titul prideleny od stola nema zaujem.... (a to je pri tom klub, co v minulosti uz mal za usami)
2.4.2020 - 12:41
+5

FanusikZamkov

 

Po prečítaní príspevkov si myslím že slovenský fanúškovia sú ako B.B. barani. Ak sa vyjadrý Kovaľ začnú sem prúdiť hanlivé príspevky na M.Šatana. Ak sa vyjadrí M.Šatan tak sem prúdia hanlivé príspevky na Kovaľa. Pričom stále fanúšikovský plebs prehliada veľmi jednu dôležitú zásadnú skutočnosť. Kde sú jednoznačné dôkazy ako to v skutočnosti bolo. Prečo sa jednotlivé úradné listiny utajujú? Prečo napríklad ani na oficialnej stránke SZĽH sa nezverejní uznesenie VV ktorým poslali Lintnera do B.B. že sú majstri republiky a majú pravo na Dzurilov pohár ktorý im aj bol odovzdaný. Prečo ho neukáže Koval, prečo ho neukáže Šatan vo vlastnom záujme. Namiesto toho vytiahne kauzy z predošlých ročníkov hoc vtedy nič neurobil proti ich zrušenie a tým pádom sa stal tak isto vinným z porušovania predpisov ako Koval. So svojím včerajším vyjadrením len ešte viac zvýraznil aký chaus a anarchia prevláda v SZĽH. Naviac namočil do kauzy ďalších členov VV či už Pálffi.Ž, Gross.L, Lipovský. M, Ozimák.M,Jurínyi.L,Stümpel.J, Handzuš. M, Kohút.M, preto že niekto z týchto členov musel podpísať to uznesenie o pridelení majstrovského titulu pre B.B. s ktorým Lintner šiel do B.B. pohár odovzdať aj s dekrétom. Nie je to v poriadku že to uznesenie nie je zverejnené kde by sa fanúšikovská obec presvedčila že kto podpísal to uznesenie. Prečo sa to nezverejní ,prečo to nezverejní Koval alebo Šatan namiesto toho cez média hádžu na seba blato pričom dôležitú skutočnosť zatajujú. Ja nie som zástancom Kovala ale ani Šatana lebo túto sezónu nie toto bol jediný prešľap. No o Lintnerovi to už radšej pomlčím len jedno nechápem prečo aj jeho neodsúdil Šatan? Kamarát,bývalí spoluhráč? Z akého dôvodu nevystúpil aj proti nemu keď spúšťačom bol hlavne on a Guryča. Niečo tu nehraje. Veď Lintner podľa fanúšikov je Kovalov človek. Alebo Lintner je čistý ako ľalia? Rozmýšľajme nebuďme ako ovce alebo ešte lepšie ako barani.
2.4.2020 - 7:55
+4

makrela

 

Dockame sa, treba byt trpezlivy
2.4.2020 - 8:28
0

BourBon

 

To by clovek neveril, akeho hnusu sa tu clovek na HP dozije. Citam to tu uz roky, a ano, napriklad v LIVEkach a niektorych kontroverznych temach tie diskusie vyzeraLi ako seansa na psychiatrickej liecebni. Ale az tu sa ukazuje kto je aky naozaj.

Vsetci vieme ze Koval je hovado. Aj my bystricania to vieme. Ze je to tzv. podnikatel smerackeho typu. Ze mozno ma troska menej zdrojov ale stale sa da porovnat s ludmi ako Siroky, Kmotrik ci Rezes. Spravanim vo VIPke sa so svojim synom podoba zase na Luptaka. Ved mi, fanusikovia BB nie sme sprosti, hluchi ani slepi. To ze tu par exotov obhajovalo tento “titul”, to predsa nie je reprezentacna vzorka tych mozno 5-7 tisic ludi ktori v BB ten hokej sleduju.

Ale prezentacia ostatnych uzivatelov tohto fora, ktori snad z tejto situacie este maju aj radost je na zaplakanie. V konecnom dosledku si to tu zlizneme len my, fanusikovia BB ktori ten hokej sledovali este davno pred Kovalom.

Naozaj sa okrem cerveneho sukna menom Koval resp. Banska Bystrica neviete racionalne pozriet ani len na jediny argument z druhej strany. ( nie zo strany Kovala ale zo strany nas, fanusikov BB). Naozaj toto je ta situacia ktora vam prisla ako dar z neba, ked mozete kopat a kopat ako odtrhnuti z retaze? Naozaj si mi, fanusikovia zasluzime osobne invektivy za konanie jednotlivca na ktore nemame ziadny dosah?

IMHO

- koval si titul neudelil sam, mozno si ho na hulvata vypytal ale sam sebe ho neudelil
- udelenie titulu bola zjavne chyba
- zjavnou chybou bolo aj prijatie titulu
- odobratie titulu technicky vyustilo do spravneho stavu ked majster nie je nikto
- odobratie udeleneho titulu po dvoch tyzdnoch ukazuje absolutnu nekompetentnost vedenia SK hokeja
- kovalove vyjadrenia v mediach absolutny grc ( ano vieme, vnimame)
- sarky si tsk isto mohol zachovat tvar a nespinit sa takto verejne, tiez nejedna uplne koser

Rozumiem ze BB je teraz este viac nenavideny klub ako doteraz, a ze my si to tu teraz “vyzerieme”, a ak bude nejaka buduca sezony tak si to vyzerieme aj na stadionoch.

Ale prosim Vas,

Take reci ze by sme mali vratiti predosle tri tituly, ze tri roky robime spinavosti a bez nich by tituly neboli, to si strcte za klobuk. Hlavne to citat od fanusikov Nitry, to je take usmevne. 20 zapasov v rade Vas drvime nie preto ze by sa posunul nejaky termin alebo ze by nejaky hrac neopravnene nastupoval do zapasu. To veru nie je dovod. A porosim fanusikov Slovana a Kosic, nikto z Vas nemoze ani oen tusit, ako by sa zachovalo vase vedenie keby ste Vy dostali titul. Take argumenty ze vy si myslite, a ze mate pocit, to su len dohady. V nasej lige sa rata len pohsr nic ine. Striebro ci bronz nemaju okrem historickej statistiky ziadnu extrs sportovu hodnotu. S velkym divadlom vratit taketo mediale je to namenej.


2.4.2020 - 8:29
+17

makrela

 

No a teraz to pride....

...inac, palec hore
2.4.2020 - 8:55
0

julo

 

Alebo styri prsty....
2.4.2020 - 9:51
+22

NRfan

 

2.4.2020 - 10:11
0

LeonardoDavinChi

 

No ono v podstate červené súkno nebol len Koval v tomto prípade. Boli to aj vyjadrenia na BB facebooku, fotky z osláv, vykrútené prsty, vyjadrenia Droppu, Cemana a iných. Takže v momentálnej situácii to nie je LEN Koval. Vyjadrenia Lintnera k celej situácii z hľadiska BB taktiež nepomohli.

Udelil-neudelil si titul Koval sám ... No udelil, pretože on povedal Lintnerovi ako je potrebné použiť konkrétne ustanovenia na daný prípad. A lintner, ako Kovalov poslušný oslík, to urobil. Bohužiaľ pre Kovala to bolo amatérskym a diletantským spôsobom. S tou nekompetentosťou SZHĽ súhlasím, pretože k takejto situácii ani nemalo prísť.

Tak, ako hovoríš o niektorých BB jedincoch schvaľujúcich či provokujúcich (viď dole pod Tvojim príspevkom prvý komentár), že ich netreba hádzať do jedneho vreca s ostatnými fanúšikmi BB, tak si myslím, že tých pár jedincov odoberajúcim BB 3 tituly tiež nie sú reprezentatívna vzorka, takže pozeraj na rovnako.

Súhlasím aj s tým, že nemôžeme vedieť ako by sa zachovali vedenia KE a BA, ak by titul bol pridelený im. A to z jednoduchého dôvodu - tie pravidlá by boli aplikované správne a dovolím si tvrdiť, že v takomto prípade by titul ani udelený nebol.

A na záver hovoríš o divadle KE a BA. Oproti divadlu BB to bol len veľmi slabý skeč.
2.4.2020 - 9:25
+8

makrela

 

"Súhlasím aj s tým, že nemôžeme vedieť ako by sa zachovali vedenia KE a BA, ak by titul bol pridelený im. A to z jednoduchého dôvodu - tie pravidlá by boli aplikované správne a dovolím si tvrdiť, že v takomto prípade by titul ani udelený nebol."

..mas pravdu, nemozeme to vediet preto ti tvoj nazor ani neberiem
2.4.2020 - 9:34
0

Nerkio

 

Ja sa teda vyjadrím ,keďže som práve fanúšik Nitry a hodil sa má do jedného vreca ..Ja proti Bb nemám nič ale sám si uznal že u Vás nieje niečo dobre ...Kritizuješ že ste kritizovaný ale keby bol takýto problém v Košiciach ,Nitre či Ba ...tiež by niektorý Vaši fanúšikovia rozprúdili rovnaký hon ...A inak si jeden z mala ktorý napísal tak A ako aj B začo klobúk dole
2.4.2020 - 9:28
+1

XXL

 

BourBon: +++
konečne príspevok ako sa patrí
Mudry pochopia
Hlupákom nevysvetlíš.

2.4.2020 - 11:31
+1

KrebsKandidat

 

Vzhladom k tomu, ze "v nasej lige sa rata len pohsr nic ine. Striebro ci bronz nemaju okrem historickej statistiky ziadnu extrs sportovu hodnotu" si mozes vsetky tituly strcit do anusu a to vlastne kazdy tim, ze ano. Ved majstrom sa stal len tak, bez superov.
Hlavne sa este cuduj, ze sa tu navaza do BB.
2.4.2020 - 11:36
+3

mircelino

 

Najnovšie znie z bystrickej kabíny: “my sme blbci no a čoooo...”
2.4.2020 - 9:07
+16

bach

 

Sme najlepší tím túto práve ukončenú sezonu,noa čo.
2.4.2020 - 9:10
+3

bach

 

Mimochodom už 4 roky. Dobre?
2.4.2020 - 9:14
+4

makrela

 

Ktovie kolko titulov v rade by sme ziskali nebit tejto pliagy okolo nas
2.4.2020 - 9:35
0

bach

 

To nik nevie. Môžme dať len tip.
Môj tip je BB.
2.4.2020 - 9:48
+1

julo

 

Všetky
2.4.2020 - 9:52
+5

NRfan

 

Vsetko co sa dalo.
2.4.2020 - 10:11
+6

bach

 

NRfan: ty si neaký frustrovaný.Ani sa mi všade na teba nechce reagovať.
Ešte stale si myslíš že Pohar Dušana Pašeka má BB zaslúžene a že je to najviac čo mohol hokejoví klub na SVK získať?
Ak áno,súhlasíš so mnou.Ak nie,hmmm....čo s tebou...
2.4.2020 - 10:30
0

NRfan

 

2.4.2020 - 11:11
+1

bach

 

2.4.2020 - 12:40
0

MaxSBA

 

určite by ste aj SC vyhrali.
2.4.2020 - 12:17
0

bach

 

My sme vyhrali Pašekov pohár a to je najviac čo sa dalo vyhrať tento rok na Slovensku.Máš s tým neaký problém?
2.4.2020 - 12:41
0

MaxSBA

 

mám problém s tým akí ste namyslení, nebudem spomínať tie bilboardy, spoločná fotka s majstrovskými tričkami atd.

to,že ste vyhrali základnú časť vám nikto neberie a to akceptujem.
2.4.2020 - 12:56
+1

NRfan

 

Presne tak, Pasekov pohar im nikto neberie, ani nikdy nebral, ale oni su uz tak tazkej paranoji, ze to bude trvat riadne dlho (ak vobec), kym sa im podari dostat sa spat do reality.
2.4.2020 - 14:59
+1

bach

 

Namyslení? a včom?Oslava uspešneho roka je na mieste. Majstri sice niesme,ale ZČ sme vyhrali.A bilboard a trička nemajú napísané že sme majstri.S tým malím pohárom mám aj ja problem,mal tam byť Cecov pohár a bolo by to OK. Tým že akceptuješ že sme vyhrali ZČ tak akceptuješ že sme vyhrali čo sa dalo,lebo nič viac sa vyhrať nedalo. Mimochodom,ja by som do buducna zrušil PO.
2.4.2020 - 20:46
+2

NRfan

 

Pockaj oni ho FAKT nevyhrali? Duri okamzite volaj citronovi, chcelo by to nejaku pravnicku analyzu preco titul MUSI byt prideleny BB!!!
2.4.2020 - 12:58
+1

bigi BLOG

 

To nejak nesedi vyhrali ste zakladnu cast ale vo vsetkych ostatnych 4 rokoch tomu tak nebolo
2.4.2020 - 13:33
+1

bach

 

bigi: Sme trojnásobní majstri SR za sebou a v štvrtom roku sme vyhrali základnú časť a sezona sa skončila.Vyhrali sme pohár Pašeka a nedalo sa vyhrať viac a ani žiadny iní klub nezískal viac ako BB. Už ti to sedí?
2.4.2020 - 16:41
0

gabi98

 

viac nie, ale presne tolko ako BB, veruze ano.
2.4.2020 - 17:07
0

bach

 

Oukej,zle som to napísal. Ale za posledné 4 roky sme dosiahli všetko.
Trochu rešpektu ku nám. Aspoň spolovice ako mi rešpektujeme KE.
2.4.2020 - 17:32
0

bigi BLOG

 

Keby ste dosiahli vsetko tak by ste mali 7 poharov, ci?
2.4.2020 - 18:53
+2

bach

 

V tomto roku sa rozdával na SVK len jeden pohár.Či? A ten máme.Je niekto lepší?
2.4.2020 - 19:09
0

Tehelnepole

 

Respekt nezískaš arogantnym prejavom.
2.4.2020 - 19:58
+1

bach

 

Ja ho nepotrebujem,v mojom okoli ho mám a tu mi to je ...Ale voči klubu z BB by ste ho mali mať.Tie nadavky niesu na mieste,čo vám v osobnom živote urobil klub HC 05 BB že mu tak nadávate. A čo p.Koval?
2.4.2020 - 20:41
0

makrela

 

Zakomlexovanym ludom tu na HP to nevysvetlis, oni si vzdy najdu niekoho co bude horsi ako oni sami
2.4.2020 - 21:01
+2

OceliarKE

 

pan. Koval konkrétne okradol štát na svojich tunelovaniach.
6.4.2020 - 17:59
+1

bigi BLOG

 

Ano 1 preto som pisal o 7 nie o 8. Ale ty pises ze ste najlepsi posledne 4 sezony ale aby to platilo museli by ete mat tych poharov 7. Mate ich?
2.4.2020 - 21:27
0

bach

 

6 zo 7. To nieje zlé.
2.4.2020 - 21:35
0

XXL

 

mircelino: Ale no. ved už nehante bystricku kabinu dookola. stalo sa . ale kopete dookola stale viac a viac . vyjadrim sa raz a basta . ja len davam do pozornosti :
https://www.cas.sk/clanok/965077/hokejovy-utocnik-banskej-bystrice-milos-bubela-nemam-problem-vratit-zlatu-medailu/

okrem ineho sa tam píše že ich dalej platia.
aj Slovan platí ?

už neomielajte dookola to iste . zla BB a Koval je chu... a pod

su aj ine problemy nie 2 týždne tu kopat stale do niekoho.
A dookola dookol, dookola.....
2.4.2020 - 14:43
0

bigi BLOG

 

To by ma zaujimalo to ako ich stale platia ked ich neplarilinod decembra do marca
2.4.2020 - 16:04
0

Urpiner16

 

Najväčšie maslo ktoré tu neriešite z mojej strany majú dvaja páni na holenie a to pán Lintner a pán Guryča.Ono totižto ak by sa zachovali tak ako gro funkcionárov vo svete tak sme toto nemuseli absolútne riešiť a mohol byť kľud.
2.4.2020 - 10:20
+5

makrela

 

HOWGH
2.4.2020 - 10:32
+1

hello, havarju

 

Ako to tak čítam, tak Bystrica na čele s Kovalom je v tom vlastne nevinne a aj tak by všetko vyhrali. Takže tým, že im zobrali ten zaslúžený titul, tak sa vlastne nič nezmenilo - aj tak ho majú, lebo sú najlepší a ešte nám len ukážu.
2.4.2020 - 10:38
+8

Hischier

 

Keď sa tu spominaju rozpravky tak ja vidim inu. Strojarinka a sedem bystricanov proti zvysku sveta. Snad pride nejaky bolsevicky princ a pobozka Ta na tie ficurske fuziky.
2.4.2020 - 11:05
+9

MitoBB

 

Asi sa drvivá väčšina zhodneme ze titul udelený nemal byt, avšak jedine co ma na tom štve ze Satan sa profiluje ako panovačný narcis uz od incidentu s Chárom a ak naozaj povedal ze dal Bystrici cas aby titul vrátila tak by mal on odovzdať kľúče od miešačky a starať sa o svoj súkromný biznis spolu s citrónom. Bohužiaľ, je logické ze ked je niekto dobrý a výnimočný hokejista nemusi byt dobrý tréner alebo manažér za mna je toto Šatanov fail A nie ze Koval nevrátil nieco co mu dali.
2.4.2020 - 11:34
+2

Ol!ver

 

2.4.2020 - 11:36
+1

MitoBB

 

Keď nastane procesná chyba a len kvôli tomu sa dostane kriminálnik na slobodu (Co je na SK bežný jav) a všetci vedia ze to urobil len kvôli ich chybe A nemozu ho hned súdiť tak mu dajú cas nech sa sam prizná a ak nie, tak poc pol roku začnú konanie opäť.

Nasi “zlati” chlapci si robia z hokeja pi*u
2.4.2020 - 11:38
0

Standacik

 

z hokeja si robia pi*u HC 05 z Bystrice
2.4.2020 - 13:03
+7

MackoPu

 

Ja uz to fakt vysvetlovat nejdem vsetkym, co sa tu zrazu objavia. Uz sa o tom popisalo do detailu dost za posledne dva tyzdne.
Len si nemyl pricinu a nasledky tohoto celeho.
2.4.2020 - 13:03
+3

MackoPu

 

Mne sa najviac paci jedna veta - "Musíme si uvedomiť, že slovenský hokej nie je len Banská Bystrica". To asi hovori za vsetko.
2.4.2020 - 13:00
+4

Jimmy Tulipan

 

Plac: https://sport.aktuality.sk/c/441725/prezident-banskej-bystrice-juraj-koval-reaguje-na-rozhodnutie-vv-szlh/
2.4.2020 - 13:22
+1

hello, havarju

 

Chýba tam otázka: Prečo ste nevrátili titul v tejto situácii a namiesto toho ste ho oslavovali?
2.4.2020 - 13:37
+3

juromt

 

,,,: a ten posledny odstavec ved kolombo pisal ze Koval je jediny kto v tom nema bordel a ten chudacik ani len nema pod kontrolou kto, co a kedy pridava na ich oficialnu stranku
2.4.2020 - 13:48
+4

KrebsKandidat

 

Hm, ale chlapik s kludom anglicana presiel fakt, ze po tom stredajsom zasadnuti do medii vyhlasoval, ze by titul dostat mali
2.4.2020 - 13:50
+1

Tehelnepole

 

To je fakt ubohost co ten zo seba vydava
2.4.2020 - 14:05
+1

Breadman

 

thak uurcite
2.4.2020 - 14:30
0

Urpiner16

 

Citrónik,citr´´onik si to ty doepkal.
2.4.2020 - 20:32
+1

strojar

 

Týmto by sa mal Miroslav Šatan zaoberať a nie hádkami s Kovalom:

"Mala by prísť pomoc pre kluby zo strany SZĽH?

„Jednoznačne. A to čím skôr. Má na to prostriedky. Ak nezachráni kluby pred rozpadom, zanikne aj samotný zväz. Po MS 2011 ešte za p. Širokého a p. Nemečka bola veľká časť zisku rozdelená klubom. Po minuloročných MS nedostali kluby zatiaľ ani euro. Teraz nie je čas na rôzne rozvojové projekty, o ktorých zmysle by sa dalo diskutovať. Ide o holý život pre hokejové kluby na Slovensku.“

https://www.hockeynitra.com/?q=clanok/kovacik-realistom-bude-to-boj-o-holu-existenciu-verim-ze-ludia-si-hokej-zacnu-viac-vazit/1427
3.4.2020 - 20:05
+1

Tehelnepole

 

SZLH asi nemá bezodny mesec na zachranu sukromnych hokejovych klubov.
3.4.2020 - 20:19
+2

strojar

 

SZĽH má zisk z MS 2019.
A v súčasnej situácii je naozaj nevyhnutné podstatnú časť z nich použiť na existenčnú záchranu slovenského hokeja.
4.4.2020 - 8:23
+4

OceliarKE

 

a čo má spoločné MS2019 a sukromné hokejové kluby? Keby kluby vedeli hospodariť a nie cicať všetko kde sa dá a ulievať si do vrecka tak liga by bola niekde inde. Žiadne peniaze klubom! Nech sa teraz ukážu manažéri.
6.4.2020 - 18:00
+2

peters

 

Neprotirecis si tak trochu s tym cicanim???, ci v tomto pripade je to uz nieco ine?

Prezident Košíc Július Lang: "Budeme rokovať s Vládou o tom, že keď nám zaplatia 80% zo mzdy hráčov, tak všetko im bude vyplatené," ubezpečil.
6.4.2020 - 18:09
+1

OceliarKE

 

no ved každý zamestnavateľ ktorého zastihla kríza koronavirusu ma právo žiadať štát o preplatenie. Tak ako zamestananci podnikov, herni, kvetinárstva, trafik, stavebnín a môžme pokračovať dalej. Čo je na tom pre teba nepochopiteľné? v Košiciach sú hráči zamestnanci podľa odporučania SIPHA.
6.4.2020 - 18:12
+3

Tehelnepole

 

Peters, Slovan a Kosice maju zamestnanecke zmluvy, puchop to.
6.4.2020 - 18:16
+1

topska

 

Zvaz by mal teraz ked tak prioritne podporit mladeznicke kluby nie sukromne seniorske. Plus to plati o treneroch, tam vidim moznost nejakych financnych pokryti strat. Ak mame nejaku rezervu co teda nebude ziadna ciastka ktora teraz by mala zachranovat seniorske kluby to je utopia. Zvaz teraz moze riesit peniaze od vlady, IIHF, EU a ja neviem skadial vsade kde sa mozu najst a aj budu vyclenene prostriedky na straty v sporte. To uz je vec kde mozeme kluby zachranit. Ved si vypocitajme kolko ostalo asi penazi po MS kedze sa uz minalo a niektore su naviazane na existujuce projekty. Ak by sa tie mali rozdelit medzi mladeznicke a seniorske kluby tak kazdy dostane menej ako sme my vyzbierali pri predaji imaginarnych listkov (to tak z hlavy som strelil ). Celkovy zisk bol nejakych 5 milionov v cistom cca.
6.4.2020 - 18:12
+1

OceliarKE

 

proste totálna blbosť žiadať od zväzu z majstrovstiev nejaké financie na seniorské mužstvá. Zväz ma financovať mládež a nie niekoho hračky.
6.4.2020 - 18:15
+1

peters

 

S tou mladezou suhlasim, s prispevkom statu na platy hracov Slovanu a KE zasadne nie, ved predsa rovnost sanci pre vsetkych, ci ako to obhajoval Satan pri tom titule. A ked ma stat prispiet, tak potom by mal prispiet vsetkym klubom rovnako.
6.4.2020 - 18:22
0

OceliarKE

 

rovnost sancí pre všetkých? tak prečo potom kluby neprejdu všetky pod zamestanancov a neplatia normálne odvody za zamestnavateľov ale hádžu to na hráčov ako živnostníkov? prečo neplatia výpovedne odstupné? nebud smiešny a skonči radšej tuto debatu lebo nemáš šancu.
6.4.2020 - 18:26
+1

topska

 

Satan neurcuje rovnost pri pomoci vlady zamestnancom On moze rozhodovat o tom kto co dostane od zvazu...Hokejista je zamestnanec rovnako ako robotnik v Hnusti, pravnik v Bratislave ci autobusar v Presove. Tu asi nema Satan ziadne slovo.
6.4.2020 - 18:41
0

Dracik_18

 

6.4.2020 - 19:13
0

FanusikZamkov

 

Dráčik vidím že si zhrozený z názorov .Žiaľ aj ja. Takže poďme pekne poporiadku . Topska a niekto ďalší asi žije mimo reality a zas sa ukazuje aký dvojaký meter má na kluby. Pýtam sa z akého dôvodu Detve,Novým Zámkom netreba podať pomocnú ruku. Lebo sú to súkromné kluby? Slovan nie je súkromný klub Širokého,Zvolen nie je súkromný klub Mráza, B.B. nie je súkromný klub Kovala, Poprad nie je súkromný klub Telenského mám pokračovať ďalej? Treba viac pomôcť Slovanu ako mu pomohol štát,zväz z našich daní, treba viac pomôcť Košiciam ako im pomohol štát a zväz? Pritom vidíme kde sa dopracoval Slovan s prepáčením sa mu postavil štadión z našich daní a oni si - st.Široký a jeho syn urobili znej hračku pre seba. Treba ešte viac ich dotovať keď zo štátnych peňazí urobili zo Slovana krachujúci klub? Zvolen spojitosť z Doprastavom. Treba viac dostať od štátu ako táto firma dostala a tým pádom sa aj hokejový klub dostáva k dotáciam -štátnym? Košice od štátu a zväzu dotácie na rekonštrukciu štadiónu ,od USS steel dotácia-sponzorské . USS steel nie je súkromná americká firma? Poprad tak isto p. Telenský nie je súkromník? B.B. Koval nie je súkromná firma? Prečo potom tu poukazujeme nato že Detva alebo Nové Zámky sú súkromné kluby. Zato majú trpieť že nie sú napojené na cicanie štátnych financií? Majú trpieť zato že sú to mladé kluby ktoré postupne si budujú štruktúru? Zato majú trpieť že za minulého režimu nemali možnosť budovať štruktúru ako tie kluby ktoré aj vtedy boli pricicané na štátne peňazovody? Poprad na políciu, Dukla na vojsko, Košice zo začiatku na vojsko Dukla a potom na železiarne. Nie to má byť cielom zväzu aby čím viac finančne schopných klubov bolo v tipsportlige? Alebo znova sa vraciame do starých čias? Aj tie menšie kluby- nové kluby sú členmi Hokejového zväzu a tak isto majú právo na pomoc. Samozrejme treba kontrolovať či peniaze-dotácie sú správne použité. Nie tak ako v Liptovskom Mikuláši -vyšetrovanie políciou ale treba ich ešte zachrániť lebo majú mládežnícke kluby. Klub ktorý pracuje finančne obozretne nehrozí mu konkurz ,exekúcia, toho treba potopiť . Čo sú toto za mylné názory. Za Nové Zámky alebo Detvu museli hrať povinne dvaja juniori čiže boli prepojený s mládežníckým hokejom. Bolo to povinné o čom tu teda tárame? Detva dokonca dala najviac možností juniorom dokonca Šatan sám ich pochválil. Čo sú to za idiotské názory že nie sú prepojené s mládežou. Alebo niekomu bije do oka Detva, N.Z. a chce ich všetkými možnými spôsobmi dostať z tipsportligy? Čudné to postoje a názory. Áno treba pomôcť každému klubu a nie ako to topska napísal keby každý dostal tak by pre kluby zostalo možno 5000 eur a to je nič tak preto sa nemôže každému pomôcť. Čo tak napísať a pouvažovať že ten prebujnený aparát zväzu preriediť príklad Guryča a jemu podobných. Znížiť finanňú náročnosť zväzu a zvýšiť finančú podporu klubom. Prečo sa neuvažuje týmto spôsobom. Viem že budem kritizovaný ale žiaľ toto je skutočnosť.
6.4.2020 - 20:32
0

Dracik_18

 

pane bože ...
6.4.2020 - 20:35
0

bigi BLOG

 

Tato znoska debilin si nezasluzi reagovat ale kedze som uz dlho doma tak to skusim teda aspon tie zakladne premisi.
Za prve uz by ste mohli prestat s tou demenciou o tom ako ste nam zaplatili stadion. Uz raz a navzdy si zapamatajte zevstadion zvdrvivej vacsiny zaplatilo mesto bratislava a nie cele slovensko.
A ano aj slovan a Ke su sukromne kluby ale na rozdiel od ostatnych maju tieto kluby sbhracmi zemestnanecke zmluvy a preto sa k nim pristupuje inak. Tak ako aj v inych zamestnaniach.
6.4.2020 - 20:55
0

OceliarKE

 

Bohuzial velmi zle reagujes nakolko Topska pise ze o kluby sa ma postarat zvaz z penazi ktore moze dostat z eurofondov a peniaze urcene primarne na ine veci maju zostat na inr veci a nie na sukromne kluby a ano, ani Kosice nech nic nedostanu.. ak europa uvolni peniaze na sporty tak potom ano 1/10 kazdemu vyplatit v extralige rovnako..
6.4.2020 - 21:28
0

FanusikZamkov

 

Moja reakcia je sumár na viac príspevkov. Niekto písal že súkromným klubom netreba pomôcť. Preto som spomenul že aj ostatné kluby sú súkromné. Ja nemám nič proti tým klubom ale sú tak isto súkromné. Iný zas reagoval že treba len mládeži pomôcť preto som spomenul že za Detvu za NZ tak isto museli hrať juniori. Čiže boli prepojené s mládežníckym hokejom . Preto som spomenul že nemajú vybudované ešte mládežnícke štruktúri lebo sú mladé kluby a zato ich netreba vylúčiť z podpory. Topskovi napríklad som vyčítal to že keby aj mládež aj seniory boli podporený finančne od zväzu tak by pre kluby to bolo málo financií. Preto som spomenul čo tak znížiť finačnú náročnosť zväzu preriediť to aj meno som spomenul ako príklad a tie peniaze použiť na kluby. Týmto príspevkom nikoho som nechcel uraziť ale som poukázať chcel že každému klubu treba pomôcť. Nič viac nič menej. Čím viac klubov bude prosperujúcich tým bude liga lepšia a Slovenský hokej bude lepší.
6.4.2020 - 21:53
0

Nemehlo

 

Seniorsky klub ziaden nema dostat peniaze napisal. Kosice a Bratislava mozu ziadat stat o prispevok, lebo maju zamestnancov. Ci Luptak, alebo Sucharda nie su napojeny na statny cecok by sa dalo velmi polemizovat.
7.4.2020 - 12:23
0

OceliarKE

 

A k stadionom, vtedy ked si budete platit stotisicove sumy pocas sezony za stadion mate pravo vykrikovat ze nam stat postavil nieco. HC Kosice uz za prenajom stadiona za tu dobu zaplatilo niekolko milionov eur. Narozdiel od zvysku ligy, ten stadion nie je HC Kosice ale vlastnici je zdruzenie Kosicka Arena. Rad argumentujes spolu s strojarom ale nechytas sa faktov lebo to ti nevyhovuje
6.4.2020 - 21:30
0

FanusikZamkov

 

OceliarKE toto som spomenul zato že ten súkromník v menšom klube musel vložiť dosť veľa svojích financií do štadionov Lupták,Sucharda atď.aby štadión bol vyhovujúci pre tipsportligu a musí ich udržiavať . V tomto smere tolko.
6.4.2020 - 22:00
0

topska

 

Uff tak na toto potrebujem tak polhodinu az hodinu ale mozem poslat do spravy alebo tu reagovat ale az zajtra. Inak neviem ci si si vsimol ale tu som ja nic o NZ nekritizoval. Konkretne som napisal ze niektore kluby mozu byt ina tema kedze sa nepodielaju na chode mladeznickeho klubu a vsetkych rocnikov v takej miere ako inde. A vobec to nekritizujem, tak by to malo byt. A-cko a moooozno juniorku by mali riesit jedni a ostatne druhi a nech je tam ok spolupraca. Ostatne nabuduce, teraz mam party cez chat
6.4.2020 - 22:02
0

FanusikZamkov

 

Toto celé nebolo len na teba ako som to už spomenul v predošlom príspevku. Pre mňa lepšie do správy aby sme tu nielen my diskutovali.
6.4.2020 - 22:13
0

topska

 

Takze do spravy a len my diskutovat alebo tu a nie len my? Aby som vedel
6.4.2020 - 22:52
0

topska

 

Boze to su take sprostosti a tak domotane veci ze toto nema zmysel vobec komentovat. Taky pripad ako ty tak to som tu za tych 13 rokov hadam ani nezazil. Si svojim sposobom unikat.
7.4.2020 - 17:53
0

mitoO

 

peters: Ty rozmyslas trosku? Alebo si totalne tupy?
6.4.2020 - 19:21
0

KrebsKandidat

 

O rovnosti sa tu hovorit neda. Kedze Kosice a Slovan dali hracom zamestanencke zmluvy, niesli vacsie naklady ako ostatne kluby. Smola ostatnych.
7.4.2020 - 11:57
0

topska

 

Zase to nie su hracky lebo tie seniorske kluby casto zastresuju aj tie mladeznicke. Mozu to byt samostatne kluby ale riesia ich ludia zo seniorskeho klubu, vybavuju pre neho financie, trenerov atd atd. Je to prepojene. Ale suhlasim ze zvaz teraz ma prioritne riesit mladez, trenerov a pod z penazi ktore realne ma. Ine proste nema. A tie ma zhanat aj pre seniorov lebo ligu riadia a teda su za nu zodpovedni. Tak ako za repre.
6.4.2020 - 18:25
+1

OceliarKE

 

a čo taká Detva alebo Nové Zámky?
6.4.2020 - 18:27
0

OceliarKE

 

navyše, nemal by sa o seniorov postarať PRO-hokej?
6.4.2020 - 18:28
0

topska

 

Pro hokej sa o nich moze starat tak z pohladu financii z marketingu. Momentalne sa o nich musi postarat zvaz alebo stat. Co sa tyka Detvy alebo NZ tak to uz je ina tema, ja som chcel len poukazat na to ze sa neda uplne odlisovat seniorsky klub s mladezou. A presne, niekedy sa to da
6.4.2020 - 18:43
0

OceliarKE

 

Podľa môjho názoru volím oželieť podporu seniorom namiesto toho postupne nadalej vrážať peniaze do mládeži.
6.4.2020 - 19:06
0

topska

 

Rozumiem a respektujem tvoj nazor.
6.4.2020 - 19:36
0

mitoO

 

SZLH tvoria hlavne kluby. Suhlas, zvaz by sa mal postarat o mladez a vela klubom by to pomohlo.
A naozaj ich nemozes brat ako niekoho hracky vseobecne. Vacsina majitelov klub z velkej casti dotuje zo svojho.
A pises, ze by sa teraz mali starat manazeri. Ako? V hokeji trh s hracmi nefunguje, jedina moznost je zohnat peniaze od ludi, ktori teraz nemozu chodit na hokej a od podnikatelov, ktori teraz zachranuju prioritne seba.
6.4.2020 - 19:51
0

OceliarKE

 

Nemozme sa donekonecna v sporte spoliehat na to ze klub preziva len kvoli jednemu cloveku co to financiu, vacsinou majitel.. to si mozu dovolit v premier lige alebo La lige.. nepaci sa mi ako Kovacik tu vyplakava kvoli peniazom pritom je 50percentna sanca ze by nepostupili do play off a aj tak by skoncili o 3 zapasy. Bohuzial vela ludi to teraz vyuziva. A za dalsie, ak aj pride k nejakemu prerozdelovaniu penazi, aj tak tie peniaze prioritne nepojdu hracom kedze takmer cela liga k 15.3 s nimi ukoncila kontrakt.
6.4.2020 - 21:38
0

KrebsKandidat

 

Cize, o prachy pridu len kluby, ktore by hrali dalej. Kriza sposobena Covidom-19 zasiahla vsetko od, povedzme 12. Marca a do toho datumu vsetko slo perfektne po celom svete a kazdy sponzor vyplatil vsetko co mal.
7.4.2020 - 12:03
0

Nemehlo

 

Ved prohokej su kluby a je jasne, ze sa maju postarat same o seba. Ale ako si pomozes ked das sam sebe svoje peniaze?
7.4.2020 - 12:26
0

bigi BLOG

 

A preco by mal zvaz dotovat sukromne kluby zo svojich penazi? Zvaz ma podporovat mladez a repre. Zvaz moze pomoct ziskat peniaze od statu, to ano ale nie svoje peniaze davat klubom.
6.4.2020 - 20:43
+1

mitoO

 

preco by zvaz nemal podporit svojich clenov?: Bez nich zvaz nebude

Členovia SZĽH
2.2.1 Riadnym členom môže byť len klub, ktorý sa zúčastňuje súťaže v ľadovom
hokeji a in-line hokeji, ktorú riadi a organizuje SZĽH alebo členský zväz IIHF, ak
sa klub zúčastňuje súťaže organizovanej členským zväzom IIHF so súhlasom
SZĽH.
6.4.2020 - 20:50
0

fany

 

„Chvíľku som v minulosti fungoval v prostredí NHL, keď som robil generálneho manažéra Tímu Európy na Svetovom pohári. Neviem si predstaviť, takú neprofesionalitu, že by niekto kritizoval kolegov, trénerov či generálnych manažérov. To sú veci, ktoré sa medzi profesionálmi nerobia.“ Mirko Šatanovie a čo on teraz robí.Len kope PROFÍK .
7.4.2020 - 0:16
+2

MackoPu

 

Pricina-nasledok.
Ktoze s tym zacal a ukoncil to monumentalnym shitstormom ?
7.4.2020 - 1:01
+4

fany

 

A si myslíš v NHL sú všetci anjelikovia?Či tam nikto-nikoho nekritizuje???Treba si udržať nejakú úroveň.
7.4.2020 - 9:52
+1

amaskiea BLOG

 

tak si ju udrž, čo ti bráni?
7.4.2020 - 14:27
+2

MackoPu

 

A kto si ju akoze neudrzal ?
Ci klasika, zlodej krici chytte zlodeja ?
https://sport.sme.sk/c/22378079/miroslav-satan-o-kovalovi-ukzauje-to-jeho-uroven.html
7.4.2020 - 14:30
+1

Urpiner16

 

Toľko klubov v tipsportlige na naše veľmi obmedzené finančné možnosti v hokeji po korone je neúnosné.SZĽH by sa mal zaoberať i znížením počtu klubov pre nasledujúce ročníky a nie dotovať kluby.Peniaze z MS treba ako tu bolo spomenuté si odložiť pre chod reprezentácii a mládež.
7.4.2020 - 7:15
0

strojar

 

SZĽH a jeho prezident má aktuálne na programe dôležitejšie veci:

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/szlh-spusta-zabavno-sutaznu-vyzvu-mameztohohokej

Tu sa dá skonštatovať iba jediné:
Každý robí to, na čo má.
7.4.2020 - 13:28
+2

gabi98

 

Veru, Vy ste toho jasnym, ziarivym dokazom.
7.4.2020 - 14:43
+3

strojar

 

Ďakujem za podnetný príspevok.
Takže napíš niečo o mojej práci.
7.4.2020 - 17:12
0

gabi98

 

Napriklad: https://mynitra.sme.sk/c/7870097/z-klubu-nezavislych-vylucili-v-nitre-poslanca-uvazoval-nad-ponukou-od-smeru.html
7.4.2020 - 17:19
0

Tehelnepole

 

Fuuuuha...tak to je nechutne. Strojar, Strojar...
7.4.2020 - 17:28
0

strojar

 

Keďže ti to troška slabšie myslí, skúsim ešte raz.
Napíš niečo o mojej práci. Nie o hádkach smeráčky s ex-smerákom.
7.4.2020 - 19:08
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 18:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 4.6.2020 18:33
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 4.6.2020 18:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 4.6.2020 18:33
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 4.6.2020 18:33

Bleskovky

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
včera o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
včera o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
2.6.2020 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
2.6.2020 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov