Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
ELH
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Miroslav Šatan reaguje na aktuálne témy (VIDEO)

zdroj: TASR
5.6.2020 15:22 HokejPortal.sk + SZĽH

Slovenský zväz ľadového hokeja sa v čase krízy spôsobenej pandémiou koronavírusu neotáča klubom chrbtom. V uplynulých dňoch pripravil viacero návrhov pomoci, ktorými sa bude budúci týždeň v stredu zaoberať výkonný výbor. Prezident zväzu Miroslav Šatan v snahe minimalizovať dopady krízy na kluby zároveň rokuje aj s Ministerstvom financií a Ministerstvom školstva za účelom získania štátnej pomoci.


Súčasťou spomínaných variantov riešení je aj zisk z majstrovstiev sveta 2019, ktorí mnohí požadujú prerozdeliť medzi kluby. Slovenský zväz ľadového hokeja však na základe platných stanov nemôže prostredníctvom svojho riadiaceho orgánu, ktorým je výkonný výbor, rozhodovať o prerozdelení vyše štvormiliónovej sumy. „Na zväz je mimoriadne veľký mediálny tlak, aby tieto prostriedky prerozdelil. Zväz však v rozhodnutiach zastupuje výkonný výbor, ktorý môže rozhodovať o financiách iba do sumy neprevyšujúcej dva milióny eur. Keďže zisk z majstrovstiev sveta bude minimálne dvojnásobne vyšší, kompetenciu rozhodnúť, ako použijeme tento peniaze, má len kongres. Konať sa bude pravdepodobne o mesiac-dva. Už v decembri na polročnom kongrese sme nielen profesionálnym, ale aj mládežníckym klubom sľúbili, že spoločne budú môcť rozhodovať o zisku a chceme to dodržať,“ vysvetlil prezident SZĽH Miroslav Šatan. 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


dusan1980

 

Miro... nevyhovaraj sa
Ked je takato situacia tak zvolaj kongres na buduci tyzden
A nie o mesiac dva
5.6.2020 - 15:33
+23

snapshot

 

NUz to je jeho styl Pri velkych krokoch a rozhodnutiqach sa vzdy schova za niekoho. Je mi to luto, ale nejde mu to, teraz myslim ta funkcia.
5.6.2020 - 19:52
+3

Bacilek

 

Kedy sa za koho schoval? Kedy nieco nedoriesil?
Nema ako prezident zväzu urcite kompetencie ktore musi riesit spolu s vykonnym vyborom?

Gaborik, Hossa, Visnovsky, vsetci velebeni, respektovani, na rukach noseni....

Ti sa neschovali, ked sa to lamalo... , ale Satan sa schoval, aj Lasak je diletant, aj Handzus je slnieckar

Ano mohol sa Satan schovat do USA, hravat golf, a robit pre Buffalo alebo iny klub propagacnu robotu, chodit obcas na lad so synom, rozpravkova robora a zivot

Ale on prisiel do rizika aspon trocha opravit a nastartovat rokmi dodrbane vediac ze podobni tiezfanusikovia ho budu podporovat

5.6.2020 - 22:02
+54

snapshot

 

NEchce sa mi ist daleko do minulosti, ako to bol s tym titulom netitulom pre BB?
8.6.2020 - 17:00
0

Selvo

 

Ale kluby žiadajú “ iba” 800.000€ a to už mohol rozhodnúť okamžite VV SZLH
5.6.2020 - 15:33
+5

Bacilek

 

Ved to povedal

Uz buduci tyzden mozu rozhodnut v ramci vykonneho vyboru o 11x100 tisic pre kluby

Kongres potom rozhodne o zisku z MS

Paralelne sa hlada pomoc od statu

Co chcete viac?

Tak trosku asi ludom nedochadza ze zijeme na SR, skuste sa objednat u doktora alebo vybavit nejake povolenie na uradoch ci to bude hned

Porovnanie s okolitymi statmi a vyhadzovanie to na oci Satanovi je smiesne

Treba sa zamysliet aka je zivotna uroven Slovakov v porovnani s Cechmi a uz vobec nehovorim o Svajciaroch a Nemcoch

Je zaciatok juna, do zaciatku extraligy je 5 mesiacov, kazdy argumentuje ze treba mat plan aby mohli aj sponzori prist.. Ale vedia uz aj ti sponzori ci budu schopni plnit zavazky alebo ci sa im to oplati sponzorovat vobec? Ovplyvni ich rozhodnutie ci ano ci nie uz teraz info ako na tom budu kluby, maju oni sami uz svoj boznis plan takto dopredu???

podla mna cakaju aj ti co bude

Nevidim dovod sa tu teraz plieskat o zem a chciet hned riesenia

Slovensko je rozkradnute az na padrt, roky tu bol tunel jak hovado, tak everybody pls calm down
5.6.2020 - 16:58
+60

LenTak93

 

ja s tebou z časti súhlasím, ale...
porblémy majú iba firmy na Slovensku? prečo sa rozbiehaja hokejový život všade dookola?
5.6.2020 - 18:18
+1

Bacilek

 

Preco porovnavas vyspele krajiny okolo s nami?

Mame kapacity sanovat hokej, ked ludia ktori pracu davaju aj ju prijimaju sami potrebuju pomoc a neni z coho?

A preco je take dolezite zacat tak skoro ako ostatni?

Co nas tlaci?



5.6.2020 - 22:05
+10

Frey77

 

Neni6z čoho? Veď už sme z EÚ dostali 4miliardy!Dohlada si to každý hlupák! Tak ako nie je z čoho?! Kde sú tie prachy?! Medzi podnikateľov a živnostníkov sa rozdelilo neuveriteľných 207 mil! Tak kde sú tie peniaze?! Vyspelé štáty píšeš. V ČR som žil 3r a poviem ti, že to je asi tak vyspeli štát, ako my. O nič lepší. A na šport dali 9 miliárd KČ!Tu pre nášho vodcu sú športovci nejakí svalovci, on nemá ani šajnu že sa tu hrajú nejaké ligy, pôsobia tu nejaké kluby, oddiely,... O ministrovi ktorý to ma pod palcom, pan Grohling, o tom snáď ani písať netreba
6.6.2020 - 10:45
+6

ejo6

 

Keď si to dohlada každý hlupák, tak nebuď hlupák a dohladaj ai to.

Nič sme (ešte) nedostali. A ak aj dostaneme, väčšina tých peňazí bude viazaných na štrukturálne reformy čo je najsprávnejší cesta.
6.6.2020 - 14:46
+6

Frey77

 

7. Apríla 1,5 miliardy, 6 mája 4 miliardy
Ešte niečo pána zaujíma? A keď sa opýtali vodcu, že kde sú peniaze, tak odpovedal, že 12r tu vládla mafia, tak zaplatil dlhý Mame jediného politika na svete, ktorý v kríze platí dlhý Tomu verí tak Tom a Jerry
6.6.2020 - 15:06
+2

topska

 

Tieto informacie mas skadial o tych datumoch a sumach? Lebo 6. maja Slovensko nedostalo od EU 4 miliardy ale predalo statne dlhopisy. A tiez nie je pravda ze sme nieco dostali od EU 7.aprila kedy sme si od domacich bank pozicali 1,5 miliardy od domacich bank na 10,5 roka, kedze si kupili statne dlhopisy. Cize si panovi neodpovedal pravdivo
6.6.2020 - 15:15
+9

MackoPu

 

Obavam sa, ze on v tom nevidi rozdiel.
6.6.2020 - 16:24
+5

Ejo

 

Áno, napríklad ma zaujíma, či to vedome klameš, alebo nevedome nechápeš, aké nezmysli tu prezentuješ.
7.6.2020 - 12:22
+1

bigi BLOG

 

od eu sme zatila nedostali nic. ale skus si to dohladat. tie 4 miliardy sme si pozicali za dlhopisy a vacsina sa poslala naspat na splatenie ficovych dlhov kedze boli akurat splatne
9.6.2020 - 9:21
+1

Sesto6

 

800 tisic ziadaju len extraligove kluby. Ked dostanu oni, tak budu chciet aj dalsie kluby a nakoniec budu aj 3 miliony malo. Viem si predstavit napriklad dotaciu na prevadzku stadionov, lebo mesta nemaju peniaze, ale nie len tak poslat peniaze do vybranych klubov a robte si co chcete.
6.6.2020 - 23:45
+1

Ottawa38

 

Tichy zabijak
5.6.2020 - 15:49
+3

vanes je dukla

 

Bla bla bla pred MS 2019 na Sro bola seriózna debata so správcom arény,so zastupiteľom dotknutého klubu o pomoci ,pre klub Slovan Bratislava ,zo zisku z domácich Ms.Tam nájdete tie "milióny".
5.6.2020 - 16:05
+3

topska

 

Vies to tu dat? To znie zaujimavo
5.6.2020 - 16:07
+2

vanes je dukla

 

topska:Ak sa začnem v tom hrabať,mal som tu príspevok,presne k tomu,čo píšem.Počul som to v tom rozhlase na vlastné uši.Seriozna debata,správca haly,zástupca klubu a pomoc Slovanu,zo zisku Ms.
Daj mi hodinku,keď prídem z práce,skúsim svoj príspevok pred Ms 2019 nájsť vo svojej histórii.Aj keď pre mňa menej zručného,to bude problém.
5.6.2020 - 16:16
0

topska

 

Nasiel som tie tvoje komenty ale nic konkretne som z toho nezistil. A sam si tam napisal ze to povedala nejaka zenska z organizacneho vyboru no nepamatal si si presne ako to bolo.
5.6.2020 - 16:26
+2

vanes je dukla

 

topska:Tá nejaká ženská,bola zástupkyňa org.výboru a bol tam zástupca dotknutého klubu.Viem,že ty si férový chalan a keď budeš chcieť,tak si to z toho športového spravodajstva overíš.Za mňa som to vtedy počul na vlastné uši.Dnes to proste udrelo do očí.
5.6.2020 - 16:53
0

topska

 

Nemyslel som to zle Skusim to najst
5.6.2020 - 17:09
0

vanes je dukla

 

topska: kongres vs výbor.2vs4 milióny.
O nejakej ženskej som nepísal.Táto debata v Sro prebehla a nikto nikdy nezverejnil,kde tento zisk cca 4 mil.eur skončil.
5.6.2020 - 17:26
0

topska

 

Tak ucty zvazu su kompetentnym k nahliadnutiu a ked tvrdia ze tie peniaze su na ucte a klamali by tak by ich opozicia okamzite zozrala.
5.6.2020 - 17:39
+1

vanes je dukla

 

To akože ten zisk z 2019 je dodnes na účte?
Ty sám tomu veríš?
5.6.2020 - 18:05
0

Stano55

 

Je len je otázka na koho účte...
5.6.2020 - 18:12
+2

topska

 

Isto nie vsetko ved sa uz investovalo. No ja som ucty nevidel. Avsak v nasom hokeji su tak silni ludia s takymi znamostami ze za par hodin si tie ucty vedia zistit. Cize ak by v tomto vedenie zvazu alebo ktokolvek kompetentny v tomto klamal tak ti jeho "neprajnici" ci ti co ich kritizuju tak by to uz daaaavno vytiahli
5.6.2020 - 18:23
+1

strojar

 

Už sa investovalo?
Zo zisku z MS 2019?
Ktorý kongres SZĽH o tom rozhodol?
Veď tu v rozhovore Šatan tvrdí, o tom môže rozhodnúť iba kongres.

Zase trepeš ako obyčajne.
5.6.2020 - 21:33
+5

topska

 

To je moj nazor. Pisem ze som ucty nevidel.
5.6.2020 - 21:42
0

topska

 

To vobec nie je podstatou nasej diskusie
5.6.2020 - 21:42
+1

Radovan123

 

dufam že nie lebo až mi zle prišlo ked som to prečital
5.6.2020 - 16:13
+1

dufus

 

kongres zasadne o mesiac-dva....ná pán Šatan čo tak o rok -dva,šak sa neni kde ponáhlať
mimochodom tomu nášmu "nezávislému" môžete kludne napluť do ksichtu a poslať ho ....aj s jeho podpisom k výzve,len by ste sa zachoval rovnako ako on k športu v nitre
5.6.2020 - 16:13
+3

sumobb

 

Dufus-plebs
6.6.2020 - 7:58
+1

Selvo

 

Tu je to už jasné a zrozumiteľné: https://youtu.be/Ds2TV7lTwO0
5.6.2020 - 16:14
0

Stano55

 

Začína sa to až príliš podobať na amatérsku úroveň...
5.6.2020 - 16:16
+4

amaskiea BLOG

 

Miro, nebuď stále taký nekompromisný!:
Veď paradoxne v podstate máme dosť prachov aj na to, aby tento koronový rok bol finančne tým najlepším v dejinách všetkých klubov. Tak to treba tak urobiť, všetko to rozdať, aby tie Vrecia Cibule na riadicich stoličkách v kluboch si mohli aj naďalej nerušene užívať svoj topmanažérsky život.
5.6.2020 - 16:26
+23

penepi

 

https://dennikn.sk/1920583/rokuje-o-kupe-slovana-a-hovori-ze-ho-nebude-dotovat-oligarchovia-v-sporte-pomaly-koncia/?ref=tit1
5.6.2020 - 16:55
+2

duri

 

Vieš tu pls skopcit ten článok?
5.6.2020 - 17:08
+1

penepi

 

Rokuje o kúpe Slovana od Širokého: KHL? Som Európan, radšej sa posúvam na západ: Ak kúpi Slovan, ukončí sponzorskú spoluprácu s Jurajom Kovalom a jeho klubom HC ’05 iClinic Banská Bystrica.

Juraj Široký ml. už pred rokom otvorene hovoril o predaji Slovana Bratislava, no kupcu nenašiel. Slovan sa aj preto z KHL vrátil do najvyššej slovenskej súťaže Tipsport Ligy, no snaha Širokých predať klub sa neskončila.

Jedným zo záujemcov je Ivo Ďurkovič, lekár a majiteľ očnej kliniky iClinic, ktorý v posledných rokoch sponzoroval HC ’05 iClinic Banská Bystrica. V sezóne 2019/20 jeho Bratislava Capitals pôsobili v druhej najvyššej slovenskej súťaži, od nasledujúceho ročníka budú súčasťou rakúskej nadnárodnej súťaže. Posledné dva roky bol partnerom aj futbalového ŠKF iClinic Sereď.

Predstavitelia Slovana v médiách aj tento rok hovoria, že rokujú o predaji klubu. Ste jedným zo záujemcov?

Pred tohtoročným play-off sme rokovali s marketingom Slovana o jednej peknej spolupráci, ktorá mala byť dlhodobá. Už pred rokom sme zachytili, že Slovan hľadá strategického partnera a teraz sme zistili, že určité možnosti by tam mohli byť. A áno, môžem potvrdiť, že sme boli jedným z uchádzačov o kúpu značky Slovan Bratislava. Situácia sa však rapídne zmenila po príchode koronakrízy. Teraz sa vyčkáva, uvidíme, čo sa stane, ale pokiaľ by boli okolnosti priaznivé, kúpe celého klubu sa nebránime. Viem však, že sme neboli jediným záujemcom, vyhrá ten, kto dá najlepšiu ponuku. Ešte by som to neuzatváral.

Aká bude cena klubu?

Pred koronou sme vedeli určiť hodnotu značky aj ligy, teraz si nie som istý, akým smerom sa bude uberať kultúra a šport. A aj od toho závisia ďalšie rokovania.

Aká bola cena Slovana pred koronou?

Nerád by som to špecifikoval. Boli sme rozhodnutí investovať do kúpy značky to, čo by sme vyťažili z marketingovej aktivity počas tohtoročného play-off, keď by sme boli partnerom Slovana. Suma teda mohla byť veľmi vysoká, ale aj veľmi nízka – možno stotisíc eur, možno milión.

Počítate s tým, že so Slovanom by ste kúpili aj jeho dlh?

Určite nie.

Nepristúpili by ste ani na splátkový kalendár?

Určite nie. Nikdy ten návrh nepadol.

Prečo má majiteľ očnej kliniky motiváciu vlastniť hokejový klub? Váš Bratislava Capitals bude od budúcej sezóny pôsobiť v rakúskej nadnárodnej súťaži…

Naša marketingová filozofia je podporovať šport, ktorý je veľmi dobrým médiom. Sme športovci, máme športového ducha, podpora športu je veľmi potrebná, ale musí mať aj nejaký výnos.

Vyskúšali sme si šesť rokov pozície hlavného partnera v Banskej Bystrici, čo bolo najúspešnejšie obdobie tohto klubu, za šesť rokov sme vyhrali tri tituly, dvakrát sme boli vo finále. Videli sme, aký pozitívny spoločenský dosah môže mať šport.

Poznáme ceny marketingovej podpory hokejových klubov na Slovensku aj v Rakúsku, niečo to stojí. Vyšlo nám to tak, že účasť v nadnárodnej súťaži je veľmi výhodná, keď pôjde o náš vlastný klub. Ekonomicky je to lacnejšie.

Veľké svetové kluby zarábajú hlavne na televíznych právach, suveníroch či transferoch hráčov, čo u nás pre veľkosť trhu objektívne nie je možné. Vy týmto hovoríte, že na našom trhu má zmysel vlastniť klub len vtedy, keď má robiť reklamu majiteľovmu podnikaniu? A potom sa náklady na klub dajú vnímať ako náklady na marketing hlavného biznisu?

Áno, vnímam to tak, no ešte to tu nie je rozšírené. Základ je, aby bol človek nadšencom, no ideálne je, ak k tomu pridá aj myšlienku. Ak je to čisto len nadšenec bez marketingového plánu, musí mať sponzorov, divákov a ideálne oboje.

U nás však vidíme, že kluby vlastnia ľudia, ktorí na úspech svojho biznisu nepotrebujú viditeľnosť svojej značky medzi masou ľudí.

Milujem hokej, priniesol mi veľa priateľov, pacientov a možností.

Čiže hokej nie je len vaša zábavka, ale aj reálna súčasť biznisu?

Keby to tak nebolo, nešiel by som do toho, napriek tomu, že hokej milujem. Ale je to biznisový model. Denník N tiež predáva reklamný priestor, na ktorý má cenník. Ja si viem spočítať či pôjdem do kampane cez inzerciu v novinách alebo do kampane cez hokej. Zabíjam tri muchy jednou ranou – hokej hrám a baví ma, prináša marketingový efekt a pomáham športu.

Ako zistíte, že sa vám oplatilo sponzorovať športový klub?

Cez agentúrny prieskum, rovnako ako je to pri volebných preferenciách. Ide o dlhodobú vec, nestačí sa zviditeľniť pri jednom zápase. Ak to nerobíte v horizonte rokov, nechoďte do toho. Hokej sa hrá na jeseň a v zime, futbal aj v lete. Keď sme boli partnerom ŠKF Sereď, mali sme pokrytý celý rok.

Ak kúpite Slovan, bude sa volať HC iClinic Slovan Bratislava?

Ešte nie som majiteľom, ale myslím si, že niečo také sa nehodí, bola by to veľká urážka tejto historickej značky. Vlastniť Slovan je veľký spoločenský záväzok, značka patrí nám všetkým. Treba sa veľmi starať, aby mala výtlak.

Ako sa zviditeľníte cez Slovan, keď nebudete v názve klubu?

To ešte uvidíme, hoci som lekár, ale už čo-to viem o marketingu a máme skvelé marketingové oddelenie, ktoré si s tým určite poradí. Ešte by som však o Slovane nehovoril ako o hotovej veci – úprimne, trochu sa toho bojím. Bojím sa obrovskej výzvy, lebo je to značka, ktorá patrí nám, Bratislavčanom. Buď sa s ňou dostanete do pekla alebo do neba.

Jednou zo súčastí zákona o športe mal byť superodpočet, keď si investori mohli náklady na sponzorstvo klubov odpočítať z daní. Na poslednú chvíľu to však z návrhu zákona vypadlo. Čo si o tom myslíte?

Malo by to tam byť.

Bude sa to dať presadiť ako pomoc klubom zasiahnutým koronakrízou?

Neviem, raz som ten zákon prebehol očami, ale nie som právnik, neviem sa vyjadriť. Ale so superodpočtom súhlasím.

Ktorá súťaž by pre vás bola najviac zaujímavá – slovenská Tipsport Liga, KHL či napríklad česká alebo rakúska súťaž? Nemáte kliniku v Moskve?

Nemám a poviem to veľmi otvorene: som Európan, mám proeurópske zmýšľanie a radšej sa posúvam na západ ako na východ. Nemám presné informácie, ale z počutia viem, že KHL je drahý špás. Preto sa ani nečudujem, že Slovan nehral o popredné priečky, aj s 10 miliónmi eur budete na chvoste KHL. To nemá význam, šport by nemal byť len o tom, že sa zúčastníte.

Takže slovenská liga?

Slovan tam patrí. Vyskúšal si KHL, bolo to pekné, ale netreba zabúdať, že veľkým motorom toho celého bolo, že v jeho úvodnej sezóne bola výluka NHL. KHL sa nedá ufinancovať.

Ako vnímate spôsob, akým manažovali Slovan otec a syn Širokí? Váhostav asi na svoj biznis nepotreboval vizibilitu, ako potrebuje vaša klinika…

Bola iná doba. Zoberte si, že najprv bol TJ CHZJD Slovan Bratislava, bol tu aj Inter Slovnaft Bratislava. Jednotlivé podniky v dávnych časoch pred rokom 1989 mali na starosti aj šport. Model pretrvával do nejakého času, ale to sa asi mení. Kluby NHL nevlastní jedna rodina po celé generácie, aj New York Rangers by pri dobrej ponuke bol na predaj. U nás to vidím tak, že kluby budú musieť vlastniť ľudia, ktorým bude profesionálny šport zapadať do biznis modelu. V slovenskom futbale už existujú prvé lastovičky.

Tam je to však o tom, že klub zarába ako samostatná jednotka predajom hráčov, prestupy však v hokeji neexistujú.

Ale zoberte si, že Trnavu kúpili ľudia, ktorí vlastnia sieť kín – výborné. Na to som narážal, veď na štadióne majú rovno aj kino. Pôjde to týmto smerom, inak to v našom regióne nemôže prežiť.

Je teda hokej na dobrej ceste odoligarchizovať sa?

Neviditeľná ruka trhu platí u nás, v Amerike, aj v Nemecku. Trh to vyrieši.

Poznali ste sa predtým, ako ste začali rokovať?

Nie, vôbec. Len som mu zavolal, ako som zavolal aj na bratislavský magistrát.

Nahrali ste mi na ďalšiu otázku – Slovan platil nájom okolo 800-tisíc eur ročne za mestský Zimný štadión Ondreja Nepelu. Čo s tým?

V živote nie je všetko čierne a biele. Vypočul som si jednu aj druhú stranu a môžem povedať, že sa v prvom rade musím poďakovať magistrátu, lebo rokovanie s ním bolo na absolútne maximálne korektnej a profesionálnej úrovni. Na internete som si našiel telefónne číslo, na ktoré som zavolal, požiadal som o termín a o tri dni som ho mal. Prišiel som, ukázali mi cenník a vybral som si, čo chcem – ako v reštaurácii.

Hovoríte o nájme štadióna na sezónu 2019/20 pre Bratislava Capitals?

Áno.

Vy ste platili 5-tisíc eur za zápas?

Plus mínus áno.

Ak by ste kúpili Slovan, myslíte si, že dokážete stiahnuť cenu nájmu?

Doterajšiu zmluvu som nikdy nevidel, ale myslím si, že aj magistrát bude musieť zvážiť, či budeme šport podporovať alebo nie. Chápem, že štadión sa musí splácať, ani elektrina a servis nie je zadarmo. Navyše, teraz sa môže stať, že na hokej bude môcť chodiť len do tisíc divákov, bude preto treba robiť veľmi veľa kompromisov, lebo šport musí žiť. Ide o spoločenskú vec, ktorá prináša emóciu, ktorá má dosah na telesné aj duševné zdravie obyvateľstva. Šport aj kultúra musia nejako prežiť.

Budete si pýtať množstevnú zľavu, keďže je možné, že od ďalšej sezóny budú dva vaše kluby hrávať domáce zápasy na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu?

Poviem to veľmi otvorene – dostanem cenník, koľko čo stojí a podľa toho sa rozhodnem. S Capitals môžeme hrať aj v Ružinove, ale verím, že sa dohodneme, keďže partneri z magistrátu sú voči nám absolútne ústretoví. Majú však svoj cenník, čo chápem. Nemôžem chcieť za dve eurá niečo, čo stojí desať eur. Možno sa však dohodneme na ôsmich eurách. Ak sa nedohodneme, môžeme to my zabaliť s hokejom a magistrát so štadiónom. Bude to o kompromisoch.

Slovan ročne zinkasuje za predaj lístkov odhadom cez 500-tisíc eur. Ako vnímate opatrenie, podľa ktorého do konca roka bude môcť byť na športovom podujatí len do tisíc divákov? Napríklad Ivan Kmotrík ml. zo Slovana aj Spartak Trnava sa snažia o zmenu, aby počet divákov závisel od kapacity štadióna. Pridali by ste sa k nim?

Na túto otázku existujú dve odpovede: jedna je z medicínskeho, druhá z ekonomického pohľadu. Z medicínskeho pohľadu je to opatrenie správne.

Aj keď nerozlišuje, či bude tisíc ľudí na štadióne s kapacitou 2-tisíc miest alebo 20-tisíc miest?

Nie som epidemiológ, možno je to len zle formulované. Na väčšom štadióne by mohlo asi byť aj viac divákov, ale treba byť obozretný a striktný, s čím súhlasím.

Ak by ste kúpili Slovan, naďalej by ste sponzorovali aj Banskú Bystricu?

To už asi nie.

Aký je váš vzťah s Jurajom Kovalom, majiteľom klubu, ktorý posledné roky niesol názov vašej kliniky?

Spočítali sme, koľko nás vyjdú rôzne formy marketingu, cenníky sú verejne dostupné. Na základe toho sme sa chceli stať partnerom nejakého športového klubu. Aj prieskumy nám ukazujú, že šport nám prináša viditeľnosť, sú to veľmi milé čísla. Pred siedmimi rokmi sme oslovili všetky kluby okrem Slovana (bol v KHL), Košíc (ich partnerom bol US Steel) a práve Banskej Bystrice, lebo som si myslel, že to bude drahé. Hokejový svet je však malý, o našej snahe sa dozvedel aj pán Koval, ktorý mi predstavil svoju víziu. Chceli sme klub, ktorý vyhrá titul, čo Bystrica spĺňala a keď sme sa dozvedeli cenu, dohodli sme sa za päť minút. Išlo mi ekonomické hľadisko a výsledky, ktoré môžeme dosiahnuť.

Teraz je pán Koval štatutárom vášho klubu Bratislava Capitals…

Už nie je, aj keď oficiálne tam ešte stále figuruje. Keď sme vstupovali do HC Bratislava, využili sme know-how Banskej Bystrice, ktorá pracovala poctivo, ekonomicky správne a dosahovala výsledky. Spolu s Banskou Bystricou sme chceli doniesť extraligu do Bratislavy, no naše cesty sa rozdelili, keď sme odišli do rakúskej ligy. To znamená, že ani Július Koval už nie je športovým riaditeľom Capitals.

Toto bol váš jediný prienik s pánom Kovalom, neboli prepojené aj vaše biznisy?

Nie, v živote.

Slovan mal posledné roky veľký problém s platením miezd hráčom. Viete zaručiť, že ak klub kúpite, nebude to problémom?

Určite.

Spoločnosť iClinic plus na finstate za rok 2018 vykazuje zisk 130-tisíc eur, pričom hokejový klub má násobne vyšší rozpočet.

Berte to ako dve oddelené nádoby. Bratislava Capitals fakturuje iClinicu sponzorské peniaze, tu sa znižuje základ dane a reálne sa to platí na základe faktúr. K tomu mám veľmi výkonnú kliniku v Klagenfurte, momentálne otvárame ďalšiu v Innsbrucku. Spolu s bratislavskom klinikou, na ktorú dochádzajú aj Rakúšania, máme pokryté celé Rakúsko.

Koľko ľudí zamestnávate?

Nepočítal som to, ani radšej nechcem, ale v stovkách to asi je.

Vlastníte aj optiky?

Áno, koho nemôžeme operovať, máme pre neho okuliare.

Veď aj vy máte okuliare.

Každý sa ma na to pýta. Nie som vhodný kandidát na operáciu. To sú tie životné paradoxy – aj očný chirurg môže byť nevhodný na operáciu očí a musí nosiť okuliare.

Ivo Ďurkovič (47)
je zakladateľom a hlavným očným lekárom siete očných kliník iClinic na Slovensku. Súčasne poskytuje zdravotnú starostlivosť v rakúskom Klagenfurte, kde pôsobí na pozícii vedúceho lekára Očného laserového centra. Jeho spoločnosť bola hlavným sponzorom hokejových klubov HC’05 Banská Bystrica, Vienna Capitals a v súčasnosti je majiteľom Bratislava Capitals.
5.6.2020 - 17:11
+11

Nemehlo

 

Velmi pekny rozhovor a velmi smely plan.
5.6.2020 - 17:42
+8

HokejBJ

 

Inak fakt dobrý nadpis keď ide o hokejový článok tvl Dennik N A ich logika
5.6.2020 - 20:44
+2

CuCk0

 

Veľmi zaujímavý rozhovor, kde bol zverejnený?
6.6.2020 - 1:15
0

wedro

 

Ide o veľa o budúcnosť našich detí: Ak zanikne mužský hokej

Naše deti nebudú môcť pokračovať v hokeji.

Hokej na Slovensku zanikne.



Štát musí pomôcť!

Šport musí byť pre Štát dôležitou súčasťou.

Šport vedie k zdravému štýlu a tiež disciplína či viac detí bude mať možnosti športovať.

Občania Slovenska budú v lepšej kondícii, zdravá,šťastná a samozrejme bude sa rodiť veľa detí. Populácia Slovenská výrazne z rastie
civilizačné choroby budu zriedkavé.
Zdravý človek v dobrej kondícii ma vysokú kvalitu. svoju prácu bude vykonávať na 100%.
Pre budovanie a pre lepšiu životnú úroveň pre naše budúce generácie.




Takže tak.
5.6.2020 - 16:56
0

Urpiner16

 

Hokej nezanikne.To len vy všemožne natŕčate paprče teraz a robíte tu teátro že ak nič nedostanete tak tu bude koniec hokeja.Ale vôbec to tak nie je a ani nebude.
5.6.2020 - 17:17
+16

ZOOMER

 

Just close your eyes,make a wish,all the troubles,can be fixedddddddddd
5.6.2020 - 17:22
0

bigi BLOG

 

len VY natrcate paprce:
Moze toto napisat fanusik klubu ktory ich natrcal ked este ani o korone nebolo slychu a vidu a uz vyplakaval a a vydieral a podobne
9.6.2020 - 9:30
+5

WOLF 27

 

tak Iclinic bude mat aj Slovan aj Capitals to majutolko love na 2 kluby???
5.6.2020 - 17:30
+1

Radovan123

 

Čital si cely članok?
5.6.2020 - 18:21
+4

rasti_assez

 

Ak daju vsetkym rovnako tak mozno.Ak dostanu TL kluby visc, bude to dobra spinavost.Pre vela fanusikov bolo nemoralne, ked zacinal extraligista baraz doma.Teraz ked ju bude hrat Detva ci Mikulas, pricom dostanu napr. 100tis a ich vyzyvatelia z SHL napr. Martin ci Skalica nedostanu nic je to zrejme z hladiska fair play uplne v poriadku.
5.6.2020 - 20:08
0

FanusikZamkov

 

rasti_assez aj kluby 1SHL by mali dostať . Aj dali požiadavku Šatanovi a ten ako obvykle strčí hlavu do piesku. https://sukophockey.com/prvoligove-kluby-250-tisic-eur-od-zvazu-do-kongresu-neuvidia/
5.6.2020 - 20:17
+3

gabi98

 

Vedel by si dať sem link na výrobu gravitačného odpudzovaca ?
5.6.2020 - 20:26
+23

amaskiea BLOG

 

5.6.2020 - 20:32
0

Maross NR

 

5.6.2020 - 21:23
0

FanusikZamkov

 

Na výrobu gravitačného odpudzovača asi nie ale na článok HORÍÍ NÁM MAŠTAL áno. Tu je: https://sport.aktuality.sk/c/448116/komentar-horiii-nam-mastal/ Myslím že tento novinár vystihol na 100% prácu zväzu a obzvlášť p. prezidenta zväzu p Šatana. Je to vysvedčenie jeho ročnej práce. No a po tomto článku očakávam na osoby kritizujúce súčasný stav nevyberavé slová používané p. bývalím premierom.
6.6.2020 - 7:25
+1

pupo

 

Horia dve hlavné arény, v ktorých vyrobili zisk za MS 2019. Z klubov, ktoré v nich hrajú, volajú na ratu.

Dám ti odpoved v hlavnom meste horí už roky dávno pred Satanom! Možno by mal zväz ešte poprosiť hráčov aby súhlasili s novým platovým kalendárom, lebo korona vírus ....

Nemecka Delka má podobne problémy a nevie čo a kedy a tu sa bavíme o Nemecku! Články pána Sukopa a športu sú posledná Žumpa a nemajú zo serióznou žurnalistikou nič spoločne
https://www.eishockeynews.de/aktuell/artikel/2020/06/02/kommentar-eishockey-verschlechtert-gerade-sein-image-selbst-verschuldet-in-einer-unverschuldeten-krise/e7f4daab-2993-47f6-9bd3-3b7766c1368d.html

https://www.eishockeynews.de/aktuell/artikel/2020/06/04/daniel-hopp-wir-muessen-fuer-den-fall-gewappnet-sein-in-dem-ueberhaupt-keine-saison-stattfinden-kann/43e5b731-7bef-422e-846f-1265c23543d0.html
6.6.2020 - 8:31
+3

FanusikZamkov

 

Presne takúto odpoveď som čakal podobnú bývalému premierovi. Mimochodom ten článok Horíí Stodola nenapísal Sukop ale novinár Ivor Lehoťan. Takže ani on nie je seriózny žurnalista-novinár.
6.6.2020 - 8:57
0

pupo

 

Daj si kávu a preber sa prosím ta.
6.6.2020 - 9:01
+4

ctibor

 

Najviac sa mi pasáž, kedy by mali členovia výkonného výboru obehat primátorov extraligovych klubov. To ti naši manažéri sú retardovani? Nemajú ruky a nohy?

No tie tlaky sú neuveriteľne na Satana z každej strany. Ale tak nech tie peniaze im teda dá. Luptak zaplatí za hokejky, za ktoré už dlží od decembra, Sucharda si nakúpi nejakých legionárov a Koval možno aj niečo do vacku.
6.6.2020 - 9:04
+5

FanusikZamkov

 

Ctibor každý je sprostý každý ide proti Slovenskému hokeju samozrejme ten kto kritizuje. Ten kto prikyvuje je náš .Niečo a niekoho mi to pripomína. Zas spomínaš len Tri osoby. Že plače Slovan,Košice. Trenčín atď nejak prehliadaš.
6.6.2020 - 9:10
+1

gabi98

 

Aj Trenčín plače?

Vies dať nejaký link ?
6.6.2020 - 9:28
+1

FanusikZamkov

 

Gabi98 vedel by som dať ani nie jeden. To slovo plače som napísal v dobrom slova zmysle- prosí. Môžeś si vyhľadať vyjadrenie Pardavého alebo ďalších predstaviteľov klubu.
6.6.2020 - 9:38
0

gabi98

 

Prosí o časť zisku z MS ?

Daj link, prosím ta, ked si už tak linkovo rozbehnuty.
6.6.2020 - 9:43
+2

Big brother

 

Netrep už, kde Pardavý prosil? Ked tak povedal svoj pohlad na vec, ale netrep tu, že niekoho prosí.
6.6.2020 - 13:37
+3

moke19

 

Váš rychtár pýta..
7.6.2020 - 14:08
0

Big brother

 

Tu sa uplne ukazuje, že niektorí ludia čítaju len nadpisy.
9.6.2020 - 18:44
0

amaskiea BLOG

 

Daj penáze, sponzor, Šatan, Matovič, Kristuspán... - to fakt ti nevadí tento dementný prístup zo strany klubov?
6.6.2020 - 9:33
+2

ctibor

 

No super príklad Slovan. Slovan má dlhy už od nepamäti,neplatí hráčov a napriek tomu pred sezónou poskladal taký káder, že sa každý za hlavu chytal. Takým manažérom sa majú dať peniaze z MS? Ak vyplatia Sersena za december, tak ako to systémovo pomôže slovenskému hokeju ?


A spomínam tých troch, lebo oni najviac vykrikujú na Satana...
6.6.2020 - 9:41
+4

FanusikZamkov

 

To nie je pravda . Jasne žiadajú aj Košice ,Trenčín,Slovan, LM,Detva,Nové Zámky,Nitra,B.B. aj kluby 1SHL. Takže nepoukazuj len na tri kluby. Na tej sume 880 000 eur sa dohodli všetky kluby tipsport ligy a 250 000 eur kluby 1SHL. Prečo potom len spomínaš tri kluby? Nie je to férové.
6.6.2020 - 9:48
+1

ctibor

 

Neviem, že kto je teraz hlúpejší. Že či ja keď sa tu s tebou denne hádam alebo ty...a bojim sa, že som to asi ja.
6.6.2020 - 9:53
+7

FanusikZamkov

 

To teda ja som hlúpi lebo kritizujem a mimochodom ja diskusiu neberiem ako hádanie. Je to jedna forma riešenia problému. Ja neurážam nikoho a nepíšem o tebe že si hlúpi. Ja za názor novinára neidem obviňovať novinára že jeho články sú žumpa. No a na záver dnes vôbec nie s tebou som diskutoval ale s iným prispievateľom . Ty si do toho vstúpil tak som ti odpovedal vždy slušne.
6.6.2020 - 10:17
0

pupo

 

Články na šport.sk sú jediná Žumpa a to som ti aj odpovedal,nie len Sukopa.
6.6.2020 - 10:57
+2

rasti_assez

 

250 a 800 je ale rozdiel.Ten co sa sprava nezodpovedne ma vzdy sklony to hodit na inych.Zvaz da svoje zisky prezrat klubom.MS na slovensku pri tempe vystavby novych stadionov najblizsich 20 rokov nebudu, takze z coho bude v tomto obdobi hokej zit je pre mna dilema.
6.6.2020 - 7:54
+2

FanusikZamkov

 

rasti_assezz. v tomto sa s tebou hádať nebudem . Ale mám ktomu dve logické poznámky: 1. Kto bude vyrábať- prevádzkovať nové štadióny keď terajšie sa zdá nebudú mať lad a mládež a muži nebudú mať kde trénovať. Je to momentálne také nutné? To pomôže prežiť hokeju túto krízu ? 2. Zisk z MS je viac ako 4200 000 eur možno aj 6 000 000 eur. Pýtam sa 880 000 eur a 250 000 eur je prejedenie celého zisku z MS? Nie je to. Ale 4 200 000. pre mládež podotýkam v tejto krízovej dobe nie je veľa. Nech dajú mládeži to je samozrejmosť ale v tejto krízovej dobe keď je otázne či budú mať lad troška prehnané.
6.6.2020 - 8:51
0

rasti_assez

 

Lenze to s tymi stadionmi je aj trochu zacarovany kruh.Iihf hovori, ze bez noveho stadiona MS u nas nebudu.To je uz stvrtina, len za rok, ale mladez bude musiet prezit najblizsie 10tky rokov.Da sa, len uz vidim tu korupciu a staznosti, ako hraju bohate deticky atd.
6.6.2020 - 9:28
0

strojar

 

"Zväz však v rozhodnutiach zastupuje výkonný výbor, ktorý môže rozhodovať o financiách iba do sumy neprevyšujúcej dva milióny eur. Keďže zisk z majstrovstiev sveta bude minimálne dvojnásobne vyšší, kompetenciu rozhodnúť, ako použijeme tento peniaze, má len kongres."

Toto je sen. To je jednoducho manažér.
5.6.2020 - 21:45
+2

N-R-N-R

 

A pritom by to bolo take jednoduche. Pomoc z vlady: zmenit zakon, ze pri sponzoringu klubu si ciastku, ktoru sportovemu klubu venujete, mozete odpisat z dani ... presne tak ako to funguje v Cechach alebo na severe EU ... - sponzorov by bolo v sporte ovela viac, lebo by to nerobili len pre niekoho pekne oci ....
6.6.2020 - 0:52
+1

tomas71

 

mne sa priama finacna pomoc nepaci, ak pomoct, tak adresne a skor by som mesta "odbremenil" pri ziackych kategoriach. Profesionalny sport nech si riesi PROhokej. Mne sa zda drze, ze zvaz zorganizuje perfektne MS a kluby im potom chcu zjest odmenu za niekolkorocne pripravy, kvôli jednemu rocniku ligy...
6.6.2020 - 8:59
+5

Tino

 

cele: sa to zrejme toci okolo toho ak osi kto slovo pomoc vysvetluje...zvaz ma skvelu moznost posilnit svoj vplyv na metodiku vychovy mladeze v kluboch,verim ze uvazuju prave tymto smerom, vyvabi sa to systemovo a klubom sa realne pomoze...otazne je ci si to kluby predstavuju prave takto, mam silne podozrenie ze nie a nie som sam isty rezervovany postoj zvazu smerom ku klubom moze byt zalozeny prave na rozdielnosti nazorov co s peniazmi, ako, kde ich pouzit....satanova povinnost je aby tie peniaze neboli prezrane v profi ,miernou nadpracou by bolo posilnenie vplyvu v kluboch, osobne ocakavam od satana ze to chce zahrat a bude to hrat prave takto
6.6.2020 - 9:10
+8

gabi98

 

Skor sa prikláňam k tej možnosti, ze predstava SVK športových supermanazerov je nieco v zmysle: “Daj nám peniaze a nestaraj sa”

Koruna-nekorona, zväz nema čo finančne zachraňovať kluby.
6.6.2020 - 9:32
+4

amaskiea BLOG

 

30 rokov to tak je, prečo by to teraz zrazu malo byť inak. Ale Tinov názor tomu nijako neprotirečí, podľa mňa.
6.6.2020 - 9:36
+2

Selvo

 

Po MS 2010/11 dal Široky zo zisku za MS klubom 2mil€
Korona- nekorona.
6.6.2020 - 9:53
0

Tino

 

a prezrali to: pekne po svk teraz ziadaju to iste.
6.6.2020 - 10:06
+5

gabi98

 

Ok, a čo to mení na mojej pointe ?
6.6.2020 - 10:07
+2

Selvo

 

Predstava SVK športových supermanazerov je že opatreniami ktoré musel prijať zväz a Prohokej, kluby stratili veškere plánované príjmy . Ale nestratili povinnosť zaplatiť hracom, dodávateľom , zamestnancom prenajmi hál v ktorých hrajú napríklad Košice . Až dodnes kluby nedokázali kvôli výnimočnemu stavu na Slovensku zarobiť ani €. Nejde tu o žiadne prežratie financií ale každý privíta takuto pomoc aby vyrovnal záväzky voči hracom , zamestnancom a dodávateľom služieb .
6.6.2020 - 11:01
+1

Tino

 

toto: by boli podla mna ukazkovo prezrane zvazove peniaze...
6.6.2020 - 11:20
+7

Selvo

 

Kluby potrebuju pomoc zväzu . Tak ako pomáha štát firmám a posiela milióny aby sanovali straty a prežili , nepoložili to, takto žiadajú kluby pomoc aby si vyrovnali spomínané záväzky a každé € ktoré si teraz sami žoženú mohli podpisovať hráčov na novú sezónu a pokračovať vo svojej činnosti . Toto je princíp solidárnosti , nič iné za tým netreba hľadať .
6.6.2020 - 11:30
+7

BlackCrow

 

Takto určite áno. To má hlavu aj pätu.
6.6.2020 - 11:40
+3

Tino

 

to by platilo: keby sme mali vo verejnych financiach priestor pre taketo aktivity...mozno ti to uslo ale nemame nic, aby sme sanovali aspon to zakladne museli sme si opat pozicat a navysit uz tak brutalny dlh...profi sport si bude musiet pomoct sam stat moze urobt tolko ze odbremeni, nebude robit prekazky pomoze s mladezou , detto zvaz....neexistuje moralny zavazok pomahat profi sportu pretoze stat predsa pomaha vsetkym, nie nepomahan mnohi o pomoc dokonca neziadaju.
6.6.2020 - 11:45
+1

mitoO

 

Profi sportove kluby su predsa tiez danove subjekty a cosi do statneho rozpoctu prispievaju, ci uz priamo alebo nepriamo. Okrem toho, ze aj zamestnavaju ludi, su na nich napojene dalsie danove subjekty, cez vyrobu, predaj a sluzby, sa staraju aj o vychovu deti. A to nie len sportovu. Tu si kazdy predstavuje, ze su to len darmozraci, co natahuju ruku, ano aj taki su, ale dovolim si tvrdit, ze vacsina sa snazi urobit nieco aj pre tuto republiku. Ci uz cez reprezentaciu, poskytnutie zazitku alebo prave tu vychovu deti k sportu.
6.6.2020 - 12:09
+5

mitoO

 

*staraju sa
6.6.2020 - 12:09
+1

fany

 

Najväčší darmozraci sedia na SZĽH na čele s plackovou reprezentativnou funkciou.
6.6.2020 - 12:15
+3

amaskiea BLOG

 

zatiaľ čo tí kluboví stoja, asi, alebo v čom je ten rozdiel?
6.6.2020 - 13:11
+3

ctibor

 

Ale veď každý je za to, aj Šatan, aby sa im prostredníctvom štátu pomohlo a prekleli toto ťažké obdobie. Ale oni chcú peniaze z MS, čo je kolosálna hlúposť. Uz raz sa delili peniaze z MS a použili sa aj na platy profesionálnych hokejistov a dlhy, ktoré vznikli kvôli ekonomickej kríze 2008 ( slova Kovala). Vidíš nejaké zlepšenie v slovenskom hokeji? Pomohli tie peniaze slovenskému hokeju?

SZLH nech tie peniaze použije na zmeny, ktoré zaručia zlepšenie úrovne hokeja z dlhodobého hľadiska a z krátkodobého nech pomôže stat. A tiež netreba zabúdať, že SZLH už zaviedla jeden krátkodobý nástroj na pomoc klubom a to bezúročnú návratnú pôžičku či príspevok na mladých hráčov.
6.6.2020 - 13:02
+5

mitoO

 

neviem, ci si si vsimol, ale ja som reagoval na Tinov prispevok a jeho (okrem ineho):
"neexistuje moralny zavazok pomahat profi sportu pretoze stat predsa pomaha vsetkym, nie nepomahan mnohi o pomoc dokonca neziadaju."
pripadne:"profi sport si bude musiet pomoct sam stat moze urobt tolko ze odbremeni, nebude robit prekazky pomoze s mladezou"
6.6.2020 - 13:11
+1

Tino

 

ja si sport: kluby ako darmozracov nepredstavujem, detto umelcov ale realita je proste taka ze tato krajina na to nema, tato krajina nevie utiahnut ine daleko dolezitejsie zalezitosti, peniaze chybali vsade uz pred krizou, neda sa fungovat tak ze zasluzia si vsetci lebo tu nejde o to kto kazdy si zasluzi ale na co realne mame...neviem ako presne si to predstavujes odkial sa peniaze vezmu a ako je realne pomoct vsetkym, nie je to realne nepomoze sa ani len polovici ...zial a v tom dlhom zozname komu dat, nedat su sport kluby zial na konci...a hej tento stat rozhadzuje obrovke prachy kadetade zial boja sa tieto projekty stopnut lebo proletyariat bude prvy vykrikovat ze oni si zasluzia ...aby sme si rozumeli ja suhlasim ze su to tiez podmikatelia ze tiez zamestnavaju , platia dane...ale hold smola, realita nepusti peniaze nie su dlh sa brutalne navysi a vyber dani bude tragicky co sposobi dalsie zadlzovanie...to co mame musime investovat nie prezrat .
6.6.2020 - 14:27
+1

mitoO

 

To by sme mohli ist do peknych dosledkov, co je a co nie je pre samotny zivot a krajinu nevyhnutne dolezite.
6.6.2020 - 14:44
0

Tino

 

ano: keby sme islu do dosledkov nasli by sme hafo vydajo v ktore nie su dolezite, zial vyssie pisem ze mnohe nebude mozne odstrihnut lebo cirkus a zaplavy malych ludi s krikom ze oni si zasluzia...ale je mozne ze ak bude verejny tlak velky samospravy , alebo stat cosi zadotuju lebo popularita je pre politiku dolezitejsia nez rozum ale to sa budu musiet mali ludia pripravit ze ich to nieco bude stat alebo ze tie prachy budu chybat niekde kde to hned nevidiet ....napr vodohospodarstvo je na svk katastrofale nedofinancovane raz sa to niekde prevali a bude cirkus...mne je sportovcov uprimne luto , detto umelcov sam pomozem viac nez zvycajne ale tieto skupiny vela pomoci ocakavat nemozu skor by sa mali sustredit nie na drankanie penazi ale tlacit stat , zvaz aby sa im aspon nerobili prekazky, bariery ...toto je daleko priechodnejsia cesta ako cosi vybavit.
6.6.2020 - 15:01
0

mitoO

 

problem je, ze sme uz dali peniaze aj "nepotrebnym", preco teraz sportove kluby z toho vynechat?
6.6.2020 - 15:45
0

Tino

 

to su: drobky co nas este covid a dosledky este bude stat...vypadok vyberu dani buduci rok bude drsny, prijmy statneho rozpoctu vseobecne bude tragicke my si budeme opat poziciavat...lebo mozno aj nie lebo nebudeme moct minat uz teraz musia s rozumom
6.6.2020 - 17:18
0

Tino

 

v konecnom: dosledku ano ale na rovinu to nepovedia maju v sebe este tolko chochmesu aby chapali co je ok a co nie...
6.6.2020 - 10:04
+1

mhc23

 

Ďalšie jeho alibistické vyjadrenie
7.6.2020 - 12:02
0

Masalskis

 

Ak : Kluby nemajú peniaze, dajme šancu mladým 2002, šikovné 2003, opäť by som rad videl v tipsport lige Nemca 2004 v NR, alebo mesara v PP... Bude to sezóna možno s nižšou úrovňou... No mladý okúsia seniorský hokej a možno to aj klubom otvorí oči, že cesta vedie aj cez odchovancov.... Draft z slovenskej ligy prináša predsa peniaze aj klubu.... Radšej chodím pozerať na mladé šikovné talenty ako na dosluhujucich Kanaďanov.... Seniorský hokej je brana k lepším výsledkom mládežníckych reprezentácií q tým sa zvýši aj žiadanost slovenských hráčov. Ak by to tento rok vyšlo Markovi Stachovi bol by prvou lastovičkou po dlhej dobe z Sk ligy.
7.6.2020 - 12:13
+1

XXL

 

šatan + pár faktov z webu: https://sukophockey.com/prvy-rok-satana-vo-funkcii-prezidenta-zvazu-jedno-velke-sklamanie/
8.6.2020 - 12:49
+1

MaxSBA

 

ten Sukop je vtipný
8.6.2020 - 13:09
+2

nerorome

 

Sukop sa mal volať obrátene, čiže Pokus, lebo jeho komentáre sú viac-menej zmes pokusov (o objektívnosť) a omylov (samozrejme tiež objektívnych)...
8.6.2020 - 13:24
+2

moke19

 

tie komntáre: veď skús ich vyvracať
8.6.2020 - 18:09
+2

kapo10 BLOG

 

A ty si z nich nevracal?
8.6.2020 - 18:42
+11

MackoPu

 

Polovica su nezmysly na prvy pohlad a ta druha po asi tiez nebude koser, ale vyvracat to nejdem panovi Pokusovi. Uz sa stalo.
8.6.2020 - 23:30
+2

Jono

 

Pštros... Nič viac..
8.6.2020 - 22:04
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

HKM Zvolen už bez obrancu Michalčina

Slovenský hokejový obranca Christián Michalčin už nie je hráč extraligového HKM Zvolen. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke. Michalčin prišiel do Zvolena pred sezónou 2020/2021.
pred 30 min. - TASR

Ruský krídelník Michejev sa dohodol s Torontom na dvojročnej zmluve

Ruský hokejista Iľja Michejev podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs v celkovej hodnote 3,29 milióna amerických dolárov.
o 06:46 - TASR

Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočníkom Stanislavom Horanským prehrali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy s Lausanne 2:3 po predĺžení. výsledky: Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp, Biel - Bern 3:4, Langnau - Rapperswil 0:1.
včera o 22:22 - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 1:4 v utorňajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Ilvesu Tampere zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej fínskej súťaže na ľade TPS Turku 4:1. výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 1:4.
včera o 19:59 - TASR

Jakupov zamieril z Chabarovska do Omska

Ruský útočník Nail Jakupov zmenil pôsobisko v rámci Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Z Amuru Chabarovsk zamieril do Avangardu Omsk za finančnú kompenzáciu. Informovali o tom oficiálne stránky oboch klubov.
včera o 18:49 - TASR

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
19.10.2020 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Grzelcyk sa dohodol s Bostonom na novej zmluve a vyhne sa arbitráži

Americký hokejista Matt Grzelcyk sa vyhne arbitráži, keď sa dohodol s Bostonom Bruins na novej zmluve. Dvadsaťšesťročný obranca podpísal s klubom NHL zmluvu na štyri roky v celkovej hodnote 14,75 milióna dolárov.
18.10.2020 08:38 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov