Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Františkom Suchardom, prezidentom HC MIKRON Nové Zámky

zdroj: facebook.com/HC Nové Zámky/ -
3.7.2020 19:37 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Seriál našich rozhovoroch s dôležitými ľuďmi nášho ligového hokeja pokračuje po Detve tabuľkovo Novými Zámkami. Medzi sezónami sme slovíčko i viac prehodili s prvým mužom novozámockého klubu, Františkom Suchardom.


Kedy budete mať nového trénera?

„Defacto si myslím, že ho aj máme. To, že nie je zverejnený, je iná vec. Ale koncom týždňa, možno v ďalšom týždni to dotiahneme.“

Ostanete v rovnakej línii?

„To nie je rozhodnuté. Isté je, že trénera máme, ale ešte nevieme koho ( s úsmevom). Musíme zvažovať všetky pre a proti. Hlavným problémom sú financie, veľmi zvažujeme, na čo máme a čo už je nad naše finančné sily. Ak by sme tento problém neriešili, určite by sme pokračovali v rovnakej línii.“

Aká bola vaša minulá sezóna?

„Priamoúmerná tomu, na čo sme mali. Mesto nám znížilo dotáciu o 100 000 eur a mali sme aj pomenej sponzorov v porovnaní s rokmi predtým. Otvorene vám poviem, že krízu sme cítili už od augusta, hlavne na strane sponzorov. To nie je len  koronavírus, ten už je len klincom do rakvy, našu krízu z pohľadu objemu obchodovania a prístupu partnerov sme vnímali už pred štartom ročníka. Aj preto to bola sezóna taká, ako bola.“

zdroj: facebook.com/HC Nové Zámky

Dnes je to o dosť horšie?

„Veru, o dosť. Preto som vám v úvode povedal, že mať dnes financie v poriadku, nad prvou otázkou ani neuvažujeme. Žiaľ, sme v takej situácii, že musíme veľmi rozmýšľať čo áno a čo už nie.“

V našom rozhovore vás pán Kohút nemenoval, ale je zjavné, že s myšlienkou o strate 300 000 eur spôsobenou koronavírusom akoby spochybňoval relevantnosť vašich tvrdení.

„Už som povedal, že mesto nám dalo o 100 000 eur menej a teraz nám zatiaľ dalo presnú nulu. Áno, schválili nám 50 000 eur, ale ani tie sme ešte nevideli. Už dnes sme teda v mínuse asi o stovku oproti minulému roku. O sume 100 000 eur som rokoval s ďalším partnerom, ale prišiel covid a odstúpil od zmluvy. My nemáme stratu z predaja lístkov, to nikto nepovedal. My máme stratu z covidu, lebo nám odskočili dohodnutí sponzori a ďalší partneri si nemohli dovoliť reklamné plnenie. Toto je tých 300 000 eur. S pánom Kohútom mám komunikačné nezhody, lebo my sme nikdy netvrdili, že stratu nám spôsobili výpadky zo vstupného. Mali sme napríklad partnera, ktorý mal zmluvu do 30.12., no požiadal nás, že to splatí v marci. A viete, čo nám povedal v marci. Teraz sa s ním máte súdiť? Toto sú následky covidu, nedošlo k naplneniu zmlúv, ani k podpísaniu zmlúv, ktoré boli na spadnutie. Plus ja osobne dávam každý rok do hokeja 300 000 eur a dnes to vyzerá tak, že ostanem v rovnakej pozícii ako US Steel a budem si môcť dovoliť nulu. Zo svojich zdrojov možno nebudem vedieť financovať hokej, čo je ďalší výrazný problém.“

Keď spomínate slovo súdenie, to je niečo, čo sa s vami vlani spájalo. Pán Krejči vám ešte dodáva hráčov?

„Nie. Nekomunikujeme. Boli pokusy, ale keď sme sa dozvedeli, že je to jeho hráč, odmietli sme. A tak sa k tomu stavia viac klubov, nielen my.“

Bolo to tak, že existovala klauzula, aby ste hráčom nemuseli platiť zmluvy klasicky do 30.4.?

„Ale my sme vyplatili všetkých do 30.4. Tam išlo o peniaze, na ktoré nemali nárok. Momentálne ešte prebieha súd s obrancom Zaťkom, ktorý nás dal na súd. Chcel od nás ubytovanie za marec a apríl, avšak máme jeho výpoveď zmluvy z ubytovania zo 6.marca. Ak by ostal v Nových Zámkoch a vykonával si svoje povinnosti, trénoval a robil pre klub, vyplatili by sme ho. Apríl sme mu zaplatili, lebo sme sa už nechceli naťahovať. Teraz by sa chcel súdiť o peniaze, ktoré v živote za ubytovanie nevyplatil. Nejezchleb chcel od nás vyplatiť peniaze za mesiace, kedy pre nás nevykonával činnosť. On bol viac ako 30 dní na nemocenskej, odišiel do Čiech, naťahoval to do prestupového obdobia, mal opakované zranenie, poisťovňa nám to neuhrádzala. On dostal peniaze, na ktoré mal nárok, ale nárokoval si na sto percent platu. Jednak nedodržal zmluvu, keďže nevyhľadal klubového lekára, tváril sa, že je zranený, čo podľa nás nebol. Poviem aj iné prípady. Juraško sa zranil v zápase, bol u nášho lekára a tri mesiace a sme mu normálne zaplatili, niečo podobné sa stalo Pospíšilovi, tiež sme mu dva mesiace zaplatili. Hruška to isté, tých prípadov je veľa. A kladne sa vyjadrím aj k Zaťkovi, pretože sa zranil veľmi nepríjemne, keď ho trafil puk pri blokovaní strely. Vtedy sme mu zaplatili normálne celý mesiac, i keď hrať nemohol. Keď hráči normálne dodržujú povinnosti a robia pre klub veci tak ako im zmluva káže, nemáme problém zaplatiť ich. Mali sme prípad Dundáčka, ktorý mal v zmluve klauzulu, že ak nebude nominovaný na zápasy, bude mať nárok len na 20% platu, čo sa stalo v celom jednom mesiaci. Aj keď si nárokoval sto percent. Niektorí hráči s nami podpisujú ďalšie zmluvy, lebo vedia, že keď naplnia zmluvu, tak peniaze dostanú. Preto sme dnes možno jediný klub, alebo jeden z mála, ktorý má vlaňajšok doplatený. Chýba nám možno 7000 eur, lebo asi dvaja-traja nepochopili, že faktúry platíme len do 12.marca. Niektorí si teda musia faktúry opraviť, ale komunikujeme o tom s nimi.“

zdroj: TASR

Váš klub sa verejne pripojil k tomu slávnemu statusu pána Pinčeka z Petržalky. Celkovo vás vnímame ako klub, ktorému súčasná zväzová politika nevonia.

„Koľko zväz proklamuje zisk z MS?“

4,2 milióna?

„No. Mali sme v tomto týždni sedenie s Mirom Šatanom a povedal nám, že neúspešne požiadal ministra financií o odpustenie dani zo zisku vo výške 1,6 milióna. Takže, keď je 1,6 milióna 21%, aký bude celkový zisk? Mne to vychádza na 7 620 000 eur. Prečo táto suma nie je priznaná pred všetkými? Toto je ten problém so zväzom. Mlženie, kšefty. A to ani nehovorím, za koľko som ja kúpil rovnaké hokejky pre náš klub v porovnaní s tou zväzovou zákazkou. Prezidentovi sme vytkli, aby už konečne nebrali extraligu ako nutné zlo, nás majiteľov ako vyvrheľov. Extraliga dnes tvorí hokej a my sme tiež členmi SZĽH. Nech si to každý uvedomí. To nie je tak, že my sme Pro Hokej a od zväzu chceme pomôcť. To nie. My sme tiež jeho členmi. Bez nás by SZĽH nedostal tie peniaze od štátu, ktoré má. Bez extraligy by hokej v živote nebol zo vzorca podpory vyňatý. Mali by podstatne menšie peniaze. Tam sú podmienky návštevnosti, popularity, úspechov, gro tých kritérií splnila za hokej ako taký extraliga. A dnes, keď potrebujeme pomoc po korona kríze, odpovedajú nám, že čo vlastne chceme a tam máme Pro Hokej.  Zväz je na to, aby kluby zastrešoval a pomáhal im. A nie z nich robil nepriateľov. Prvoligové kluby už dostali 50 000 eur a my stále nič. Tri roky som sa vo výkonnom výbore hádal s pánom Kohútom o tom, že liga nemôže byť na periférii ich záujmu. To sú pomýlené priority. Ale vrátim sa ešte k tomu začiatku. To, že pán Heger nekývol na prosbu Mira Šatana je veľká škoda. Tých 1,6 milióna by bola suma, ktorou by sa hokeju i extralige dalo veľmi pomôcť. Takí Maďari žijú z úplne iných peňazí vďaka štátu.“

Vráťme sa k Novým Zámkom. Keď ste vstupovali do ligy, tipovali ste priemernú návštevnosť okolo 3000 fanúšikov. Nesklamali vás Novozámčania v tomto?

„A čo som vám mal povedať, že to bude sto ľudí? Jednoznačne veríme tomu, že keď budeme dobre hrať, budeme mať aj vyšší záujem. Vždy to tak je, že keď postupujete, spôsobíte v meste nejaký ošiaľ, je tam vízia, ale akonáhle hráte aj vyššiu ligu, ale na spodných priečkach, návštevnosť klesá, je to prirodzený jav. Si zoberte, kde bola Žilina s ľuďmi, keď postupovala a hrala o titul a kde bola v ďalších rokoch.“

zdroj: facebook.com/HC Nové Zámky

Kto bude jednotkou Zámkov?

„Máme Pavlasa a som názoru, že by mal dostať šancu. Vždy sme to tak robili, pripomínam, že sme kedysi stiahli Košarišťana, ktorého nikto nechcel a dostali sme ho do reprezentácie. Pavlas je šikovný, trochu sa musí v hlave upratať, ale potenciál, aby sa u nás vyšvihol, tam cítime.“

Koľko Fínov ešte pribudne?

„Či to budú Fíni ešte neviem, ale riešime ešte dvoch hráčov, aby sme boli konkurencieschopní. Môže sa stať, že to bude jeden Fín, no ešte to nie je isté. Chceme mať dve kvalitné formácie, aby sme neboli do počtu.  Chceme hrať dôstojnú úlohu v lige a napriek oklieštenému rozpočtu budeme chcieť byť v play-off. A budem rád, keď vystrelia ďalší hráči podobne ako vlani Stupka, o ktorého bola bitka pred play-off. A nezabúdajme na Pauloviča, keď ho ešte nikto v lige nechcel, na Lantošiho z tretej švédskej ligy, Zbořil dnes koketuje s českou reprezentáciou. Bohužiaľ, dnes priznám, že nemáme na to, aby sme boli majstri, ale je pre nás výzvou nájsť tých hráčov, ktorí sa chcú posunúť a pomôcť im v tom, aby sa dostali k lepším ponukám vďaka svojim výkonom. Teraz tie majstrovské peniaze nemáme, ale možno raz aj to bude.“

Koľko vás stál vlaňajší káder?

„Nemám pre vás pripravenú presnú sumu do posledného eura, ale je to niečo málo cez 450 000 eur. Samozrejme, to sú len platy hráčov a trénerov, nie položka za dopravu, výstroj a tieto veci spojené s áčkom.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


MaxSBA

 

„No. Mali sme v tomto týždni sedenie s Mirom Šatanom a povedal nám, že neúspešne požiadali ministra financií o odpustenie dani zo zisku vo výške 1,6 milióna. Takže, keď je 1,6 milióna 21%, aký bude celkový zisk? Mne to vychádza na 7 620 000 eur. Prečo táto suma nie je priznaná pred všetkými? Toto je ten problém so zväzom. Mlženie, kšefty.


toto ma zaujalo.
3.7.2020 - 19:45
+17

nerorome

 

O zisku z MS 2019 pred zdanením v sume cca 7,5 mil. € hovoril do médií už minulý rok Kohút (dá sa vygoogliť). V rozpočte SZĽH (v príjmoch) na rok 2020 je aj suma od Hockey Event, a.s. za MS 2019 v sume 4 mil. €. Na nete je dostupná už aj účtovná závierka spoločnosti Hockey Event, a.s. za rok 2019. Takže asi ťažko by niekto na zväze mohol niečo zo zisku z MS len tak niekam bokom zašiť...
3.7.2020 - 20:20
+10

LeonardoDavinChi

 

https://dennikn.sk/minuta/1509851/

Jednou z možností je rozdelenie zisku z minuloročných majstrovstiev sveta, ktoré v máji 2019 hostili Bratislava a Košice. O použití týchto prostriedkov však nemôže rozhodnúť VV SZĽH. Ide totiž o sumu prevyšujúcu 4 milióny eur.
„Na zväz je mimoriadne veľký mediálny tlak, aby tieto prostriedky prerozdelil. Zväz však v rozhodnutiach zastupuje výkonný výbor, ktorý môže rozhodovať o financiách iba do sumy neprevyšujúcej dva milióny eur. Keďže zisk z majstrovstiev sveta bude minimálne dvojnásobne vyšší, kompetenciu rozhodnúť, ako použijeme tento peniaze, má len kongres. Konať sa bude pravdepodobne o mesiac-dva. Už v decembri na polročnom kongrese sme nielen profesionálnym, ale aj mládežníckym klubom sľúbili, že spoločne budú môcť rozhodovať o zisku a chceme to dodržať,“ cituje prezidenta SZĽH Šatan oficiálny web zväzu.

3.7.2020 - 20:27
+1

Big Bear

 

Tak keby do toho ratali aj zdravotny odvod, uz by to celkom vychadzalo. Ale asi by sa mali sledovat skor trzby, pretoze je mozne aj co tu naznacujete, a to vseliake kreativne uctovnictvo.
4.7.2020 - 1:35
+1

Dr.Zincica

 

Alibista a oportunista.
S tou navstevnostou to zabil.
3.7.2020 - 20:03
+13

kamenný pavúk

 

kokos, to je humor: „Defacto si myslím, že ho aj máme. To, že nie je zverejnený, je iná vec. Isté je, že trénera máme, ale ešte nevieme koho (s úsmevom).
3.7.2020 - 20:13
+12

Westlund32

 

Ja som si vždy myslel ze najprv je dôležité podpísať trénera že si približne vybere hráčov do svojho systému, ale zámkoch to je inaksie asi
3.7.2020 - 20:23
+12

Radovan123

 

preto som aj nazoru že kvoli tomu su tam kde su...ale veduci si aj tak pojde svoje
3.7.2020 - 21:05
+9

kamenný pavúk

 

ale terat sa uz stracam: „Ale my sme vyplatili všetkých do 30.4."

"asi dvaja-traja nepochopili, že faktúry platíme len do 12.marca."
3.7.2020 - 20:18
+4

BraeheadClub

 

Predpokladám, že to hovoril o dvoch rozlišných sezónach. Ale to je iba moja domnienka.
3.7.2020 - 20:44
+8

TomNzFan

 

Ja som to tiez tak pochopil...
3.7.2020 - 20:52
0

FanusikZamkov

 

TomNZFan ano ak sa článok prečíta dôsledne tak 30.4. sa píše pre hráčov ktorý sa súdili lebo vtedy sezóna skončila 30.4. Čiže to bola sezóna 2018-2019. Na konci píše pre túto sezónu 12 .3. lebo sezóna skončila 13.3. Čiže je to sezóna 2019-2020. Toto potvrdil aj p.Rajtar.
3.7.2020 - 21:07
0

PavolRajtar

 

30.4. oficialne končila sezona 18/19.
13.3. končila sezona 19/20.
3.7.2020 - 20:56
+3

FanusikZamkov

 

Ďakujem p.Suchardovi ktorý ozrejmil ako môžu kluby ktoré sa nedostali do play of prísť k strate napr 300 000 eur. A obzvlášť ďakujem že priamo a pravdivo poukázal čo sa deje na zväze ako je možné že keď zo zisku je zaplatená daň 21% tak potom koľko je zisk . Prečo je proklamovaná niečo nad 4 000 000 keď podla odvedenej dani je to 7 620 000. p.Prispievateľ ctibor,topska a x ďalší zaslúži si ešte zostať Šatan prezidentom? Tých 21% dani a 1 600 000 eur prehlásil prezident zväzu klubom. Paráda. Takto otvorene ani jeden prezident neodpovedal na otázky a veru dá sa už teraz chápať ako je možné že sa stal najnenávideneším človekom na zväze lebo sa nebojí verejne prehlásiť skutočnosti ktoré vrhajú veľmi zlý tieň na zväz . Obrovská hanba Šatana a zväzu. Po tomto článku už chápem prečo sa p . Pinček neospravedlnil a je okolo toho ticho.
3.7.2020 - 20:56
+4

Hasan13

 

Ty si pekne pomýlený kamarát
3.7.2020 - 21:00
+34

FanusikZamkov

 

Pomýlený si možno ty kvôli nenávisti. Ale tu sa jedná o Slovenský hokej . Tu sa jedná o všetky slovenské kluby. Treba sa zobudiť.
3.7.2020 - 21:23
+4

Hasan13

 

Pobavil si. Osobne si myslím, že nenavisťou si to pohltený ty. Konkretne k Šatanovi a strácaš argumentačnú súdnosť.


Ja napriklad suhlasim so Suchardom s tym ako vysvetluje stratu 300 000, dá sa povedat ze v tomto smere Kohuta upratal. Aj ked doveryhodnost tych informacii o rokovani so sponzormi ktori potom nevychadzali je tazko overitelná, hoci OK, dajme tomu ze je to pravda.

Ale za čo ma odstupit Šatan?
Za to, že klubom narovinu povedal kolko je tam penazi?
Za to ze ich doteraz nerozdal a stale su tam?
Za to ze nechce aby sa rozdali legionarom na ich platy v novej sezone?
Za to ze chce mat kontrolu nad tym, ze pojdu na zmysluplne učely v kluboch?
3.7.2020 - 21:30
+20

FanusikZamkov

 

Šatan na rovinu povedal koľko je tam peňazí? To je na rovinu že vyhlásil že po zdanení je zisk niečo na 4 000 000 eur a pritom podla odvedenej 21% dani 1 600 000 eur má tam byť 7 620 000 eur. To je to na rovinu povedané? O čom sa tu bavíš?
3.7.2020 - 21:42
+4

Hasan13

 

Som rád, že odpovedať na otázky stále nechceš. Vyhybanie svedčí o všetkom.

Nie, nepovedal to na rovinu. Keď im povedal kolko tvori 21% sumy myslel si ze sa bavi s patrocnymi chlapcami, ktori si to nevedia vyratat
Nevyšlo Oni mu na tento fígel neskočili a nečakane si to vypočítali
3.7.2020 - 21:47
+19

nerorome

 

Vieš čo je akciová spoločnosť? Čo sú dividendy? Akým spôsobom sa môžu vyplácať a čo všetko má na ich vyplatenú výšku vplyv? Lebo existuje akciová spoločnosť Hockey EVENT (je to 100% akciovka SZĽH) , ktorá "vygenerovala" ten toľko omieľaný zisk z MS 2019. Naštuduj si jej stanovy, účtovnú závierku napr. aspoň za minulý rok a potom sa aj s pánom Suchardom môžeme o tom pobaviť...
3.7.2020 - 21:05
+7

FanusikZamkov

 

To vsetci zastupcovia klubov sú pomýlený. To matemetika je pomýlená. Prestaň so stanovami. Čísla jasne hovoria za seba. Daň sa platí z vyčísleného zisku ktorú zväz vyčíslil a na základe toho vyšla daň 21% na 1 600 000 eur. Niet o čom debatovať.
3.7.2020 - 21:14
0

Hasan13

 

Spravil Šatan chybu, že tie peniaze STÁLE na zvaze sú a nemíňajú sa len tak pomimo na rôzne iné veci?
Spravil Šatan chybu, že chce vedieť, na čo ich kluby minú?
Spravil Šatan chybu, že klubom povedal pravdivú sumu?
Je dobré, že Šatan nechce, aby peniaze išli na platy vašich Fínov napríklad?
3.7.2020 - 21:20
+8

FanusikZamkov

 

Spravil obrovskú chybu lebo podla jeho vyjadrenia priznal zisk po zdanení niečo nad 4 000 000 eur a podla odvedenej dane je 7 620 000 eur. Rozdiel - 3 000 000 eur. Nie je to obrovská chýbajúca čiastka? Dávaš otázky úplne mimo reality. A ešte napíšeš že peniaze sú na zväze. Tak to už je absurdné. Veď Šatan sám potvrdil svojim vyhlásením že zisk je niečo nad 4 000 000 Eur. Kde sú ostatné peniaze na zväze?
3.7.2020 - 21:35
0

Hasan13

 

Nabuduce posadím k počítaču moju 8 ročnú dcéru aby ti odpovedala, lebo mam pocit, ze argumentačne by ta aj ona vycvičila ako maleho chlapca.
Čo je v článku napísané?
Šatan klubom povedal presnú sumu, ved to Sucharda rovno píše.
Ja neviem kolko a či vobec hovoril pre media priamo on o sume nizsej. Vcera som napriklad ja zachytil jeho vyhlasenie o tom, ze po odratani dane bude suma viac ako 5 milionov. Čiže to sedí.
A či dávam otázky mimo reality? Nemyslím si, dávam otázky, na ktoré keby si odpovedal a nevyhýbal sa im, tak by si musel uznať, aký neobjektívny moták si
3.7.2020 - 21:39
+16

nerorome

 

Nerozumieš sa tomu a Sucharda možno hej, ale účelovo hovorí polopravdy, do ktorých zamieša vždy aj nejakú fabuláciu. Ja som za pár minút vygooglil, že ešte minulý rok Kohút prezentoval v médiách, že zisk pred zdanením bude cca 7,5 mil. €, takže aké zatajovanie rieši Sucharda??? Daň vyšla cca 1,6 mil. €, čiže čistý zisk je cca 6 mil. €. Ale nakoľko sa jedná o zisk akciovej spoločnosti zväzu, rozdelenie zisku v podobe vyplatenia dividend riešia stanovy tejto akciovky. A teraz je dôležité povedať, že podľa stanov sa nemusí celá výška dividend vyplatiť naraz! Podľa rozpočtu SZĽH na rok 2020 sa pre rok 2020 počítalo s dividendami od Hockey Event a.s. v sume 4 mil. €, to je cca 2/3 čistého zisku z MS 2019. Z toho vyplýva, že časť zisku v sume cca 2 mil. € nie je určená na použitie v rozpočte pre rok 2020. Dôvod si iste so Suchardom nájdeš aj sám... Pomôžem ti napr. tým, že dobrý hospodár nevyplieni svoju špajzu hneď prvý rok a niečo si nechá aj na horšie časy.
3.7.2020 - 21:29
+28

KrebsKandidat

 

A na co sa pocita s tymi dvoma melonmi, ktore ostavaju? A kedy?
3.7.2020 - 21:35
+3

nerorome

 

Nie som zainteresovaný v tejto akciovke, čiže na túto otázku neviem odpovedať.
3.7.2020 - 21:37
+1

FanusikZamkov

 

Ako sa mohli preučtovať na akciovú spoločnosť 6 000 000 eur keď na to musí dať súhlas kongres-kluby. Toto zas Šatan tvrdí . Nie je to zisk akciovky je to zisk Zväzu.
3.7.2020 - 22:07
0

nerorome

 

Už vyššie píšem, že je to 100 %-ná akciovka zväzu. Vieš čo to vôbec znamená?
3.7.2020 - 22:11
+1

FanusikZamkov

 

Jediným akcionárom a spoločníkom je SZĽH- M.Valíček Viem. čo to znamená. Kto preúčtoval tam tie peniaze bez súhlasu klubov . V.V. len mohol preučtovať do 2 000 000 eur. Na večšiu sumu treba súhlas kongresu- súhlas klubov.
3.7.2020 - 22:24
+3

nerorome

 

Posledný raz Ti hovorím, že tomu celému prd rozumieš a ja fakt nemám čas a nervy doučovať tu ekonomické minimum niekoho, kto si aj tak "ide svoje" štýlom pokazenej gramoplatne.
3.7.2020 - 22:33
+15

BITCH PLEASE

 

FanusikZamkov je štandardne totálne mimo, on si furt ide svoje. Keby mohol, vlezie el Presidentemu do anusu.

Je to jednoduchy dôchodca (nič proti dôchodcom), ktorý vidí veci len veľmi povrchne a točí si svoje dokolecka dokola, samozrejme bez argumentov.
4.7.2020 - 0:53
+8

KrebsKandidat

 

Kto vie, kto si o dva tri roky na tie dva miliony hore dolu este spomenie
3.7.2020 - 22:20
0

Akademik

 

nererome: osoby Hockey Event a. s. si pozri https://finstat.sk/36820075
a kto je užívateľ konečných výhod, nedovolil by som zakladať rôzne dcérske spoločnosti popri SZLH. Tam treba hladať únik financií a som presvedčený podľa mien, ktoré sa tam objavujú nie malých.
4.7.2020 - 11:23
+2

FanusikZamkov

 

Nevigúgluj nič. Daňovému úradu bola odvedená daň zo zisku MS 1 600 000 eur. To je 21% z danenej sumy. Koľko je teda zisk ? Negúgli ale rátaj a dostaneš sumu ktorá mala zostať ako zisk. Už začínaš vykrúcačky už priznáš čistý zisk 6 000 000 eur. Už nie niečo nad 4 000 000 eur. Tu ide aj Suchardovi ale nie le jemu ale aj klubom o to že klamal Šatan o výške čistého zisku. Nemiešajme sem rozdanie. Riešme tak ako to aj Sucharda tvrdí prečo a z akého dôvodu nepriznal čistý zisk. Aké dôvody ho viedli k tomu.
3.7.2020 - 21:56
0

Nemehlo

 

Cize, mesto dalo o 100k menej, ktore ani neslubilo a pan sucharda povie, ze to je strata. To je vtip a nie strata
3.7.2020 - 23:26
+14

KrebsKandidat

 

Nie je to tak, ze povodna dotacia mesta mala byt 100 000. Tie vsak padli uplne. Na dalsiu sezonu im odklepli "uz len" 50 000 no ani tie zatial nedali?
3.7.2020 - 23:52
+2

Big Bear

 

bananova republika proste..: Na hokejportali mi nemehlo slubilo dar 200 tis.€
Prisiel ale covid a nemehlo nemohlo dodrzat svoj zavazok.
Poprosim teraz stat nech mi preplati usly zisk.
4.7.2020 - 1:43
+8

Sunkafit

 

Sucharda dalsia komedialna postavicka v nasom hokeji...ale nech sa hra ved dava do toho akoze svoje peniaze preto uspech nikdy nedosiahne
3.7.2020 - 21:11
+19

FanusikZamkov

 

Sunkafit uvažuješ že s týmto vyhlásením zastáva aj tvoj klub lebo zväz sú kluby a nie všelijaké akciové spoločnosti EVENT atď. aby sa peniaze strácali. Ani tvoj klub nemôže vyskakovať. Troška porozmýšľaj.
3.7.2020 - 21:20
+1

Sunkafit

 

Mne je jedno ze moj klub nemoze vyskakovat a dufam ze ziadne peniaze zo zvazu nedostaneme...treba lepsie pracovat a necakat na to ze mi niekto nieco da len tak...o tom je realny svet...ja na hokeji svoje peniaze necham ako kazdy rok a to je jedine co ma nejaku vahu a nie tieto GM bajky
3.7.2020 - 21:51
+24

KrebsKandidat

 

Nedat nikomu prachy ani zo statu ani zo zvazu. Nie, nie, to nejde. Kam by sme to dosli, by sme boli na urovni takych Ciech ci Svedska.
3.7.2020 - 22:23
+2

Marek3516

 

Nerorome to krásne vysvetlil trochu vyššie. Všetko sedí.
3.7.2020 - 21:51
+1

FanusikZamkov

 

Marek 3516 rozumnému hospodárovi nesedí. Prečo Šatan otvorene priznal čistý zisk niečo nad 4 000 000 eur? Prečo nie skutočný zisk? Aké mal na to dôvody.
3.7.2020 - 21:59
0

Nemehlo

 

Teraz ta poprosim tu dat odkaz na to kde satan hovori o 4mil.
3.7.2020 - 23:30
+6

FanusikZamkov

 

Ja ti nič nebudem tu dávať. Prečítaj si príspevok ktorý je napísaný o 20.27. Tam je aj odkaz a máš to čierne na bielom. Je to tretí príspevok z hora.
4.7.2020 - 0:06
0

FanusikZamkov

 

Máš to aj v článku kde to p.Rajtár uviedol. Asi si to prehliadol .
4.7.2020 - 0:34
0

Nemehlo

 

Kedze nevies dokazat svoje tvrdenie. Tak ti napisem co som nasiel ja. Satan sa vyjadril, ze o zisku musi rozhodnut VV, lebo je viac ako 2 miliony, ze s najvacsou pravdepodobnostou to bude VIAC ako 4 miliony, co suma 5,1 aj 7,x pred zdanenim splna. Takze uz prestan.
4.7.2020 - 10:23
+4

Nerkio

 

Skús si vypočuť podcast Borisa a Brambora je tam práve Satan a odpovedá ti presne nadané otázky ..a aj presne sumy tam dáva,tak ako ti ich tu píšu aj ostatný ...
4.7.2020 - 10:39
+2

KrebsKandidat

 

Strojar ta nepochvali ostatni
4.7.2020 - 12:12
+3

doc.koniferum

 

1-čím sa vlastne p.Sucharda živý,resp s čím podniká?
2-majú zámky nejakú juniorku a ak áno,ako sa im darí?
3-chlapi,akú televíziu,resp tv operátora by ste mi poradili? česť práci a rukám pokoj...
3.7.2020 - 22:00
+6

FanusikZamkov

 

doc.koniferum vráťme sa ku téme.
3.7.2020 - 22:03
0

MACEK40

 

ty keby si mohol tak Suchardovi ******* ***
3.7.2020 - 22:12
+18

Ottawa Senators

 

Už som videl hocičo ale až teraz je môj život kompletný. FanusikZamkov napísal "vráťme sa ku téme".
Dovideňa dopočuťá.
3.7.2020 - 22:23
+25

Sunkafit

 

Je to len dalsi podnikatel ktory bol akoze v spravny cas na spravnom mieste...kovovyroba predaj cnc a inych strojov...polnohosp technika a vela ineho....2neviem ci taka vec existuje...3obecne siete NIE
3.7.2020 - 22:09
+4

fany

 

Prosím Ťa .Vedel by si mi napísať meno JEDNÉHO slovenského podnikateľa ktorý NEUKRADOL,NEOKLAMAL,proste POCTIVO zarobil???
3.7.2020 - 22:18
+3

Radovan123

 

Michajlo?
3.7.2020 - 22:26
0

Radovan123

 

ešte firma KEREX. Oni začinali v kolničke a teraz maju pod sebou 30% trh v europe s kontajnermi
3.7.2020 - 22:28
0

nerorome

 

Kde Sunkafit píše, že dotyčný kradol, klamal, nezarobil poctivo?
3.7.2020 - 22:28
+4

FanusikZamkov

 

Takže keď povie skutočnosti tak treba naňho zaútočiť zo súkromnej stránky. Pekne odporné. Je skutočne laické si myslieť že to čo teraz na hlas povedal Sucharda ostatné kluby nezdielajú. Veď sa Šatana na túto nezrovnalosť pýtali všetky kluby na stretnutí. Je smiešné až trapné si to myslieť že len Sucharda to vidí.
3.7.2020 - 22:44
0

doc.koniferum

 

dr.Igor Bukovský
3.7.2020 - 22:46
+1

Tom11

 

Velmi si vazim Pana Suchardu,
ale bol by som velmi nerad keby sa tie tolko omielane peniaze len tak prerozdelili medzi kluby,aj keby sme mali do NZ podpisat Patrika Laineho!
Absolutne sa vykaslat na mladez a na nase zanedbane stadiony je spravna uvaha?
Zrovna my hulakame najviac prezdielavame negativa ale realita je taka ze hraca do 18 rokov sme skusali aj Alexei Monakhova a to mna od mlada vasniveho fanusika nasho Slovenskeho hokeja velmi nasralo!




3.7.2020 - 22:19
+8

FanusikZamkov

 

Neide tu o prerozdelenie peňaźí. Tu ide o to prečo že zisk na základe odvedenej dane 1 600 000 eur je zjavné že čistý zisk nie je niečo nad 4 000 000 ale 7 600 000 eur. Tom 11 dajme nabok rozdelenie peňazí pre kluby. Zásadná otázka prečo Šatan klamal. Z akého dôvodu. Jedná sa o nemalú sumu. 3 000 000 eur. A o tom Monakhovi ti napíšem správu.
3.7.2020 - 22:34
0

Tom11

 

Uz vam bolo odpovedane. A tu nejde o nic ine len o prerozdelovanie penazi pre kluby ktore ziadaju viac ako 5milionov aby mohli nadalej prezivat

A mna nezaujima dovod preco nas hrac do 18rokov bol rus nenamahajte sa nepiste mi to za mna to je jedna obrovska vulgarita a protisystemova odporna volba a zrovna my bez mladeze bez infratruktury mame taku hlasnu chut po € ?
4.7.2020 - 0:38
+9

Bacilek

 

Pozeram ze pri tebe je aj strojar argumentacne Matlock

Omielas stale to iste jak prepnute decko a tym opakovanim zastieras vlastnu hlupost

Je ti jasne ze ta nerorome argumentacne vysachoval ale trepes tu nezmysly

Nerozumies sa ani prd zakladnym ekomomickym veciam a urazas tu absolutne bez priciny Satana za nejake tebou vymyslene akoze jeho klamstva

Hanbim sa za fanusikov hokeja ako si ty ktory kope aby bol zaujimavy

Si dno tychto diskusii

Moj prvy a posledny prispevok k tebe

Uz minule nevies pochopit ani zakladnu premisu ktoru dal topska o Luptakovi a chvalil ho a tebe to mozog tym jesnosmernym rozvadzacom proste vyviedol uplne inde

Normalne zasnem kam sme sa to dostali a kam siaha ludska hlupost a potreba byt zaujimavy

4.7.2020 - 0:47
+28

spartacus

 

Jemu nevysvetlis on vie vsetko najlepsie na svete !! ????
4.7.2020 - 9:50
+3

spartacus

 

Minus 100000€ od mesta
Minus 300000€ od Suchardu
Tak to bude obrovska bieda tuto sezonu .
4.7.2020 - 8:16
+2

warn1ng

 

Budete na tom aj tak lepsie ako niektore ine timy.
4.7.2020 - 8:33
+1

spartacus

 

Nie som si tim taky isty !!
4.7.2020 - 9:51
0

TomNzFan

 

Tak to si bud..aj s tymi dvoma vykricnikmi
4.7.2020 - 11:19
+5

spartacus

 

Tak od KE mozno ak im ta zbierka skrachuje ...
4.7.2020 - 16:27
0

topska

 

Mikulas
4.7.2020 - 16:29
0

TomNzFan

 

Detva
4.7.2020 - 17:36
+1

spartacus

 

Detve mesto odkleplo dotacie takze si myslim ze oni budi priblizne tam z financiami ide boli . ale ako Sucharda hovoril on daval rocne 300000€ a teraz nemoze nic mesto malo dat 100000€ a nedalo zatial ani tych 50000€ takze je to dost velky deficit .
4.7.2020 - 18:41
0

spartacus

 

Mikulas neviem ako je na tom s financiami . a som zvedavy aj na BB kedze ich hlavny sponzor odisiel . DVTK budu v pohode kedze su dotovany aj statom . a Michalovce ako vidim koronu nepocitili vobec .
4.7.2020 - 18:43
0

topska

 

DVTK maju nizsiu dotaciu co sa odzrkadli aj na tom kolko za ich ucast dostanu kluby. Mikulas ostal mestskym klubom cize financne katastrofa
4.7.2020 - 19:00
0

TomNzFan

 

Ale on si aj tak pojde svoje ,ako jeho konkurencny diskuter ..
4.7.2020 - 23:12
+1

spartacus

 

Hroza ako ta nasa liga iba preživa a nie žije ! Toto sa casom odzkadli aj na reprezentacii. A myslim ze to bude uz coskoro .
5.7.2020 - 9:50
0

topska

 

Vzdy to tak bolo, teraz je to sposobene skor koronou tuto sezonu no boli ovela horsie casy v tomto
5.7.2020 - 14:03
+1

corthez

 

Rozumiem tomu dobre? Tak štát namiesto podpory športu najprv zdaní vstupenky dph a potom ešte aj zisk tvorený vo vysokej miere vstupenkami nevie odpustiť daň z príjmu?
4.7.2020 - 13:07
+2

Radovan123

 

slovensko...Klobuk dole tým ktorí uspešne podnikajú s týmto systemom. Ako sa hovorí neojebeš budeš ojebany (prepačte za vulgarizmy) a na slovensku to plati dvakrát.
4.7.2020 - 16:36
+3

omen

 

podla logiky tohoto pana by si Kosice alebo Slovan mal pytat peniaze, ktore napr. dlzia hracom alebo za haly... lebo nebyt Corony tak by to urcite vsetko vyplatili
4.7.2020 - 18:09
+3

Sunkafit

 

Tak nejak
4.7.2020 - 19:37
0

TomNzFan

 

Tebe keby povedia ,resp napisu ,"som teliatko " taak na to kyvnes tou hlupou hlavkou ? Sa mi zda ze co tu napisu proti NZ ,hned sa chytas a cicina v ruke kaamo salamkaprd
4.7.2020 - 23:10
0

BraeheadClub

 

Podľa mňa Sucharda nepovedal nič iné, ako na čo sa ho pýtali. Každý klub stratil nejaké 9buď väčšie alebo menšie) peniaze pre koronakrízu. A ak som správne pochopil, SUcharda nepýta len pre NZ: Takže prerozdelenie aspoň časti peňayí zo zisku by bodlo každému. Samozrejme, ako zväz by som to podmienil niečím - i.e. aby kluby za tie peniaze nepokupovali Kanaďanov, etc...
4.7.2020 - 23:59
0

FanusikZamkov

 

BraeheadClub kto si prečíta pozorne odpovede p.Suchardu a nie pod vplyvom že Šatan je idol a nedotknuteľný tak príde na to že Sucharda len odpovedal na položené otázky. Že vo svojich odpovediach poukázal na oprávnené nedostatky ktoré sú v činnosti zväzu je právom každého člena hokejového zväzu. Ak redaktor- novinár ho vyzve na odpoveď prečo jeho klub podporil vyhlásenie p.Pinčeka a dokonca redaktor uvedie nesprávnu sumu čistého zisku z MS ktorú proklamuje zväz je len samozrejmosťou že tie dôvody ozrejmí. Vo svojom ozrejmení dôvodov jasne poukázal že čistý zisk z MS nie je 4,2 milióna eur ale 6 milióna eur. Jasne poukázal na to že zväz proklamuje aby sa peniaze neprejedli a preto nechce pomôcť tipsportligovým klubom ale pritom už klubom 1 SHL poskytol zväz pomoc v sume 50 000 eur čo spolu činí 500 000 eur pre kluby 1 SHL. Je logické že potom sa pýta prečo zväz odďaluje finančnú pomoc tipsportligovým klubom. Prečo sa vyhovára zväz na dôvody že len na kongrese sa to môže riešiť. Ak sa dá pomôcť prvoligovým klubom sumou 500 000 eur tak prečo sa nedá pomôcť tipsportligovým klubom so sumou 880 000 eur. Musí byť každému jasné keď si prečíta odpovede p.Suchardu bez zaujatosti prečo podporil vyhlásenie p. Pinčeka. Svojimi odpoveď jasne deklaroval nespokojnosť všetkých tipsportligových klubov. Urobil to otvorene a verejne.
5.7.2020 - 7:31
0

Nemehlo

 

Uz nam prosim daj dokaz o 4,2 milionoch. A neodkazuj ma na treti prispevok lebo tu ti ho skopirujem: "zväz však v rozhodnutiach zastupuje výkonný výbor, ktorý môže rozhodovať o financiách iba do sumy neprevyšujúcej dva milióny eur. Keďže zisk z majstrovstiev sveta bude MINIMALNE dvojnásobne vyšší"
to znamena ze moze byt od 4 milionov do nekonecna
5.7.2020 - 9:02
+5

ctibor

 

Venuj sa radsej niecomu inemu.
5.7.2020 - 15:22
+1

omen

 

to, že odpovedal na otazky mi nevadi... vadi mi ako odpovedal Len pre obraz, skus si predtsvit, ze takto by odpovedal Siroky ml., ze takto pre coronu prisiel Slovan o niekolko sto tisic. lebo sponzory odstupili od zmluvy... taky ako FanusikZamkov by ako prvy skakali meterdvadsat, ze co si to dovoluje pytat od zvazu peniaze...
Ja by som napr. bol rad aby SZLH neprispel Sirokym a ak sa budu prerozdelovat peniaze tak ucelovo napr. na juniorku, platy trenerov ale i napr. na rozvoj infrastruktury hokeja.
5.7.2020 - 9:25
+2

FanusikZamkov

 

omen súhlasím a čo je potom 500 000 eur pomoc klubom 1 SHL. Tý sú iný členovia zväzu?
5.7.2020 - 10:13
0

omen

 

uprimne som nenasiel clanok ktory by blizsie rozpisoval ako, kedy a na ake ucely bol ten pol miliona poskytnuty, takze sa neviem k tomu vyjadrit... nasiel som len, ze SZLH prispel na trenerov...
Ale v tvojom pripade mam pocit, ze pointa je niekde inde... ak by napr. SZLH prispel klubom TP napr. milionom (co je 2x ako klubom prvej ligy-co sa mi zda ferove) bol by si spokojny? Ved Sucharda pozaduje trojnasobok, Slovan, Kosice, Zvolen ani nehovorim...
A moja otazka na teba Ak suhlasis so Suchardom, ze kluby si maju pytat peniaze i za usle zmluvy od sponzorov, ma si rovnako pytat usle zmluvy napr. Slovan a Siroky (resp. dalsi)? Ved potom ani tych 7,5 miliona nebude stacit...
5.7.2020 - 10:44
+3

FanusikZamkov

 

omen neviem o akom trojnásobku píšeš čo žiada Sucharda. Skutočnosť je toto: https://sukophockey.com/jedenast-extraligovych-klubov-pozaduje-od-zvazu-v-kritickej-situacii-880-tisic-eur-federacia-sa-k-platbe-nechysta/
5.7.2020 - 15:41
0

omen

 

aha chapem, ze ty hovoris o niecom inom... Ja som narazal na tvrdenie, ze covid im sposobil stratu 300tisic.
5.7.2020 - 18:18
+1

FanusikZamkov

 

Omen Sucharda a ani jeden klub nechce rozobrať celý zisk a nežiadajú celú stratu. Jednotne sa dohodli že žiadajú 80 000 eur na klub od zväzu. Vyčíslenie straty neznamená že toľko pýtajú. To je veľký omyl. A zväz im ani tých 80 000 eur na klub nechce odsúhlasiť pričom klubom 1SHL odsúhlasilo 50 000 eur pre každý klub. Ďakujem že sme sa možno pochopili.
5.7.2020 - 18:46
0

topska

 

Zvaz im to nechce odsuhlasit? Zaujimava informacia...
6.7.2020 - 16:53
+1

topska

 

500 000 je menej ako 2 miliony, moze to byt v tom. Tie peniaze teda nemuseli ist zo zisku z MS tak ako isli na mladez
5.7.2020 - 14:06
+2

BraeheadClub

 

Rozumiem čo vravíš a v podstate súhlasím. Podľa mňa nie je inherentne zlé vyskakovať, že koľko čo stratil - samozrejme, slušným spôsobom. Preto si myslím, že by sa všetky kluby mali ozvať (trebárs aj mediálne, lebo neviem čo prebieha za zatvorenými dverami), aby sa vyvinul nejaký ten tlak na SZĽH. Ale opäť raz, chápem prečo Suchardova odpoveď znie veľmi alibisticky keď sa málokto z iných tímov obul do zväzu.
5.7.2020 - 13:03
0

FanusikZamkov

 

Tu je prvý dôkaz :https://sukophockey.com/igor-liba-o-fungovani-hokejoveho-zvazu-pomylili-si-svoje-poslanie-a-safaria-s-peniazmi/ Prečítaj si odpoveď na štvrtú otázku. Je tam tých 4,2 milióna eur. Tu je druhý dôkaz: prečítaj si redaktor článku so Suchardom akú sumu vyčíslil. Zas 4,2 milióna eur Tu je tretí dôkaz vyhlásenie p.Šatana ktorý vydal na oficiálnej stránke zväzu. https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/satan-o-zisku-z-majstrovstiev-sveta-rozhodnu-kluby-spolocne kde doslovne sa píše: rozhodovať o prerozdelení vyše 4 miliónovej sumy. Takže ak je to nad 5 milónov tak sa mal vyjadriť Vyše 5 miliónovej, keď je nad 6 miliónov tak sa mal vyjadriť vyše 6 miliónovej atď. No a na zákľade takéhoto vyjadrenia ktoré potvrdzuje aj Liba redaktor článku napísal a určil proklamovanú sumu čistého zisku na 4,2 milióna eur. Ale prečo si sem zamotal tých 2 miliony eur ktoré môže VV rozdeliť bez súhlsu kongresu? Veď 500 000 eur je menej než 2 000 000 eur. Preto tak aj učinil V.V.že klubom 1.SHL odsúhlasil 500 000 eur. 880 000 eur je tiež menej ako 2 000 000 eur a mohol odsúhlasiť ju klubom tipsportligi. A neučinil tak. Kluby 1 SHL sú inými členmi hokejového zväzu ako kluby tipsportligi? Vidím že zas je tu tendencia z tvojej strany zahmliť skutočnosti. Je pre mňa zarážajúce že odomňa pýtaš dôkazy na výšku zisku a od redaktora ktorý priamo v článku uviedol tu sumu 4,2 milióny eur už nepýtaš dôkazy. Zaujímavé. Viem že aj napriek uverejneným linkom k článkom kde je evidentné zrejmé že V.V. proklamoval menší čistý zisk a ani toto ti nebude stačiť a viem že aj tak napíšeš že som neuverejnil dôkazy. Takže nie som ochotný ďalej sa hádať donekonečna a preto diskusia z mojej strany k tejto téme je ukončená.
5.7.2020 - 10:10
0

Nemehlo

 

V rozhovore s Libom nie je ziaden dokaz o 4,2 to je len tvrdenie pana Libu. Nie je tam ziadne tvrdenie VV. V druhom clanku je opat len ta veta co predtym: MINIMALNE dvojnasobne vyssi. Co moze byt 2 az nekonecno nasobne vyssi.
Vyrokova logika a matematika asi nebudu tvoje silne stranky. Ci mal povedat pri 5,1 ci kolko to je, ze zisk bude 2,55 krat vyssi?
5.7.2020 - 10:20
+7

Nemehlo

 

Je x clankov z roku 2019 kde Kohut vravi, ze zisk je niekde okolo 7,5 miliona.
5.7.2020 - 10:23
+4

nerorome

 

Presne tak. Napr. tu: https://www.webnoviny.sk/ms-v-hokeji-2019-na-slovensku-boli-velmi-uspesne-priniesli-ovela-vyssi-zisk-ako-v-roku-2011/ alebo tu: https://sport.sme.sk/c/22154001/szlh-zarobil-na-ms-v-hokeji-2019-viac-ako-na-ms-2011.html.
V novembri 2019 na zasadnutí VV SZĽH sa prerokúval návrh rozpočtu na rok 2020, ktorý mal byť predložený na schválenie kongresu v decembri 2019 na Sliači. Podľa zápisnice (https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Z%C3%A1pisnica%20%C4%8D_%2012%20zo%20zasadnutia%20VV%20SZ%C4%BDH%20konan%C3%A9ho%20d%C5%88a%2025_%20novembra%202019.pdf) ekonomický riaditeľ SZĽH p. Baluška informoval členov VV, že " v predmetnom rozpočte je uvedený aj hrubý odhad zisku z organizovania MS IIHF v hokeji v roku 2019, pričom poukázal na skutočnosť, kedy bude finálny zisk z podujatia známy po podaní daňového priznania, pričom uvedená suma bude prezentovaná na Kongrese SZĽH v roku 2020." Ten "hrubý odhad zisku", ktorý je súčasťou kongresom schváleného rozpočtu SZĽH na rok 2020(https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/KONGRES%202018%20apr%C3%ADl/KONGRES%202019%20december/ROZPO%C4%8CET%202020.pdf) je v sume rovné 4 mil. € (príjem od Hockey Event za MS 2019 po zdanení - dividenda).
Na zasadnutí Dozornej rady SZĽH dňa 27.02.2020 bola pozvaná p. Aneta Budi z Hockey Event,a.s., ktorá "oboznámila DR SZĽH,že kompletné vyúčtovanie MS2019 v hokeji konané v Bratislave a v Košiciach nie je kompletne uzavreté a že obchodná spoločnosť Hockey Event,a. s. bude podávať daňové priznanie až v júni2020.Z tohto dôvodu budú podklady s vyúčtovaním MS2019 v hokeji konaných v Bratislave a Košiciach predložené DR SZĽH po tomto termíne." (celá zápisnica: https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Dozorna%20rada/z%C3%A1pisnice%202019-2020/z%C3%A1pisnica%2027_02_2020.pdf).
Z vyššie uvedeného vyplýva, že podľa schváleného rozpočtu na rok 2020 sa počítalo MINIMÁLNE so sumou 4 mil. € zo zisku z MS v príjmoch zväzu pre rok 2020. Konečnú sumu je možné uviesť AŽ PO PODANÍ DAŇOVÉHO PRIZNANIA ZA ROK 2019, ktoré Hockey Event, a.s. podávalo až v júni 2020. To znamená, že Šatan mohol do času podania daňového priznania "operovať" iba so sumou 4 mil. € (v zmysle rozpočtu), prípadne výrokom, že to bude minimálne 4 mil. €, čo aj robil: https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/satan-o-zisku-z-majstrovstiev-sveta-rozhodnu-kluby-spolocne.
Podľa účtovnej závierky Hockey Event, a.s. za rok 2019 (vyhotovená bola ku dňu 30.06.2020 a dostupná tu : https://finstat.sk/36820075/zavierka) bol jej hospodársky výsledok po zdanení v sume 6 905 265 € (čiže toto je čistý zisk za rok 2019, ktorý môže byť teoreticky predmetom vyplatenia vo forme dividendy SZĽH, ako jedinému akcionárovi). Daň z príjmu za rok 2019 je v sume 1 672 006 € (to je suma, ktorú Šatan uviedol zástupcom klubov na stretnutí, ktoré v článku spomína Sucharda, že im ju MF SR nechce odpustiť).
Zjednodušene by sa dalo povedať, že po podaní daňového priznania a na základe vyššie uvedenej účtovnej závierky za rok 2019 bol čistý zisk Hockey Event, a.s. (je to zisk z celkovej činnosti, organizácia MS je síce dominantná, nie však jediná aktivita spoločnosti) v sume cca 6,9 mil. € a mohla by byť vyplatená (ako dividenda) akcionárovi (100%ným je SZĽH). Avšak, nakoľko spoločnosť Hockey Event, a.s. má podľa účtovnej závierky aj neuhradenú stratu z minulých rokov v sume 1 084 520 €, časť zisku z bežného roka (teda roka 2019) môže byť (netvrdím, že bude) použitá na úhradu straty minulých rokov, čo by znamenalo, že ak by celú stratu minulých rokov uhradili zo zisku roku 2019, zostala by na vyplatenie dividendy pre zväz suma cca 5,8 mil € (6,9 mil, € - 1,1 mil. €). Pravidlá, ako bude akciová spoločnosť nakladať so ziskom však podrobne upravujú jej stanovy a tie musia byť v súlade so zákonom.
Na kongrese SZĽH, ktorý by mal byť v septembri 2020, teda určite bude prezentovaný konečný zisk z MS 2019 po zdanení a navrhnutý delegátom spôsob jeho použitia. Ostatné bude už iba v rukách delegátov, ako rozhodnú ... HOWGH
5.7.2020 - 13:27
+7

Nemehlo

 

Ako si za neho spravil pracu, ktoru aj tak nevezme v uvahu.
5.7.2020 - 13:40
+5

nerorome

 

Ale diskusiu čítajú okrem jemu podobných aj "nezaslepení"
5.7.2020 - 13:41
+1

FanusikZamkov

 

Konečne tak predsa Sucharda dobre rátal zisk . A Prezident aj napriek tomu že vedel že daň zo zisku MS je 1.600 OOO eur lebo jednal s ministrom financií Hegerom o odpustení stále operoval sumou 4,2 mil eur pred klubmi. Tieto dokumenty ktoré si uviedol som si ver tomu prečítal aj ja lebo sú verejné na webovej stránke SZĽH. Preto som tvrdil že zisk nie je 4,2 milióna tak ako to písal redaktor tak ako to bolo prezentované v článku s Libom. A ver tomu asi keď traja interpretujú to isté tvrdenie Šatana a zázračne takú istú sumu tak asi tý traja neklamú.
5.7.2020 - 14:27
+1

ctibor

 

Ty si tak blby, ze mi je ta aj luto.
5.7.2020 - 15:23
+13

martin1971

 

poculi ste niekedy o splatnosti o dani a preddavkoch na dan spolocnosti v dalsom roku?
6.7.2020 - 17:45
+1

BITCH PLEASE

 

Raz darmo. Kde sa hrabe taký amatér ako je Satan na takého profiekonoma a profimanazera ako je FanusikZamkov.
5.7.2020 - 14:47
+12

Aasen36

 

V osobnej : debate veľmi príjemný pán.
Niektoré názory veľmi triezve, niečo málo prestrelí.
Držím palce Zámky!
6.7.2020 - 7:38
+4

GB11

 

Landon Trutt smer NZ
6.7.2020 - 11:36
+1

FanusikZamkov

 

Ak sa to potvrdí budem spokojný . V Skalici mal dobrú sezónu.
6.7.2020 - 13:47
0

zelenobiely

 

Ak to bude pravda vobec. Písalo sa uz aj o Linetovi ze ide do NZ a zatial nic.
6.7.2020 - 20:29
0

Vilo79

 

Linet už v Zámkoch bol a nič moc neukázal
8.7.2020 - 4:02
0

FanusikZamkov

 

Bol požičaný len na 4 zápasy. Takže kto troška má sklony k hokeju vie že prebrať nový štýl s novými spoluhráčmi neide z jedného dňa na druhé.
8.7.2020 - 6:55
+1

kali mero

 

Treba dať šancu,podľa mňa je to šikovný hokejista
8.7.2020 - 7:20
0

WOLF 27

 

hojev v NZ zbytocnost umely klub bez historie
6.7.2020 - 11:44
+1

BITCH PLEASE

 

Bullshit. Umelym klubom bez histórie bol onoho času aj Slovan, Poprad, Eisbaren, ba dokonca aj Boston Bruins.
6.7.2020 - 15:24
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad1664:4036
2.Nitra1661:5135
3.Zvolen1454:3130
4.N. Zámky1859:4930
5.Slovan1554:3828
6.Košice1756:4427
7.Detva1651:4623
8.Michalovce1750:5423
9.Trenčín1548:4820
10.Miškovec1637:5219
11.B. Bystrica1542:6215
12.L. Mikuláš1734:95-1
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina7700044:821
2.Martin7410222:2314
3.Levice7401222:2513
4.Sp.Nová Ves5400124:1512
5.Dubnica6300320:249
6.P.Bystrica7300418:319
7.Topoľčany5210320:129
8.Skalica7201416:207
9.Trnava7200523:256
10.Humenné5100411:173
SR 185000510:300
Aktualizované: 2.12.2020 22:30
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina7700044:821
2.Martin7410222:2314
3.Levice7401222:2513
4.Sp.Nová Ves5400124:1512
5.Dubnica6300320:249
6.P.Bystrica7300418:319
7.Topoľčany5210320:129
8.Skalica7201416:207
9.Trnava7200523:256
10.Humenné5100411:173
SR 185000510:300
Aktualizované: 2.12.2020 22:30
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano121001146:2231
2.Graz16821556:5529
3.Viedeň14731352:3428
4.Fehérvár17722655:5927
5.Klagenfurt16802642:3526
6.Salzburg12702345:3123
7.Innsbruck15512747:5119
8.Dornbirn16431843:5119
9.Bratislava15421840:5217
10.Villach15323736:5116
11.Linz163101234:5511
Aktualizované: 3.12.2020 16:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Davos - Rapperswil 4:2 v stredajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu zvíťazili v stredajšom zápase švajčiarskej ligy na domácom ľade nad Rapperswilom 4:2.
2.12.2020 21:57 - TASR

Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 v stredajšom zápase

Hokejisti Jokeritu Helsinki zvíťazili v stredajšom zápase KHL nad Salavatom Julajev Ufa 3:1. sumár: Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 (1:1, 0:0, 2:0) Góly: 14. Pakarinen, 49. Joensuu, 60. Anttila - 18. Lisovec
2.12.2020 19:54 - TASR

Ässät Pori - KooKoo Kouvola 1:6 v zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade Ässätu Pori vysoko 6:1. Bol to na dlhší čas posledný duel, keďže vedenie súťaže prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine.
2.12.2020 19:51 - TASR

Fínsku ligu prerušili od 3. do 19. decembra

Vedenie najvyššej fínskej hokejovej ligy prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine. Predstavitelia súťaže tak reagovali na sprísnené opatrenia regionálnych úradov, ktoré majú zamedziť šíreniu vírusu, informovala oficiálna stránka Liigy.
2.12.2020 16:43 - TASR

Växjö rozdrvilo v utorňajšom zápase švédskej ligy prvú Frölundu 8:0

Hokejisti Växjö rozdrvili v utorňajšom šlágri švédskej ligy lídrov z Frölundy vysoko 8:0 a poskočili na tretiu priečku tabuľky. výsledky: Djurgarden - Leksand 3:0, Malmö - Linköping 3:4 pp, Rögle - HV 71 4:0, Skelleftea - Lulea 0:4, Växjö - Frölunda 8:0
1.12.2020 21:37 - TASR

Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy nad IFK Helsinki hladko 4:0 a vrátili sa na čelo tabuľky o skóre pred druhý Ilves Tampere. Liiga - utorok: Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0, Sport Vaasa - Tappara Tampere 4:2
1.12.2020 20:16 - TASR

Janus nezabránil prehre Székesfehérváru v Bolzane

Hokejisti Bolzana vyhrali v sobotňajšom dohrávanom zápase 17. kola IHL doma nad Székesfehérvárom 4:1. Za hostí odchytal celý duel slovenský brankár Jaroslav Janus.
28.11.2020 22:22 - TASR

Lugano - Zürich 1:5 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zürichu zvíťazili v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:1. výsledky: Fribourg - Lausanne 1:2, Lugano - Zürich 1:5, Rapperswil - Davos 5:7
28.11.2020 22:05 - TASR

Brynäs - Färjestad 4:6 v sobotňajšomšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Leksandu zvíťazili v sobotňajšom stretnutí švédskej najvyššej súťaže nad Malmö 4:3. V prvom útoku víťazného tímu sa predstavilo aj slovenské duo Marek Hrivík, Peter Cehlárik, no do štatistík sa nezapísalo. Leksand si pripísal tretie víťazstvo z uplynulých štyroch duelov a posunul sa na deviatu priečku tabuľky.
28.11.2020 20:29 - TASR

Plzeň si poradila s Vítkovicami a je na čele, Čerešňák skóroval

Hokejisti HC Škoda Plzeň sa prepracovali na vedúcu pozíciu v českej extralige. V jedinom sobotňajšom zápase súťaže zdolali v rámci 22. kola doma Vítkovice 6:3. Záverečný gól zápasu strelil do prázdnej bránky slovenský obranca Peter Čerešňák. Jednu asistenciu si za neúspešné Vítkovice pripísal útočník Rastislav Dej.
28.11.2020 17:51 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

06. 12. 2020
L. Mikuláš - Michalovce o 12:00
N. Zámky - Detva o 16:00
Poprad - Zvolen o 16:45
B. Bystrica - Trenčín o 17:00
Miškovec - Košice o 17:15
Slovan - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

03. 12. 2020
B. BystricaL. Mikuláš
4:3 PPREPORT
01. 12. 2020
ZvolenNitra
4:3 SNREPORT
TrenčínL. Mikuláš
5:2REPORT
PopradKošice
2:6REPORT
29. 11. 2020
MichalovceKošice
0:1 SNREPORT
MiškovecN. Zámky
2:3 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP27 bodov
2.Gašpar R.SBA22
3.Ranford B.SBA20
4.McPherson A.ZVO20
5.Skokan D.POP20

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP18 gólov
2.O´Donnell B.SBA10
3.Hrnka T.NIT10
4.Handlovský L.POP10
5.Gašpar R.SBA10

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.48 perc
2.Makarov A.SBA92.25 %
3.Sholl T.DEV92.22 %
4.Rahm R.ZVO92.13 %
5.Vošvrda T.POP91.94 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov