Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Milošom Radosom, predsedom predstavenstva HK Dukla Trenčín

zdroj: TASR/ -
1.8.2022 22:00 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Seriál rozhovorov s vedeniami jednotlivých klubov sme na začiatku augusta nasmerovali pod Hrad Matúša Čáka. Slovo dostal predsedsa predstavenstva HK Dukla Trenčín, Miloš Radosa.


Často sa nám stáva, že Trenčín tipujeme vyššie ako skončí. To ste zachytili?

„Teraz asi musíte Trenčín hendikepovať a možno vystrelíme. Je to pravda. Pre niekoho máme byť šťuka ligy, ale dopadne to niekedy  inak. ako si želáme. Mená a minulosť ešte nerobia úspech. Aj taký je šport.“

Kedy ste v minulej sezóne vedeli, že je zle?

{alt}
zdroj: - - TASR

„Po Vianociach. Stále sme riešili len obranu, brankárov, pritom sme boli strelecky štvrtí najhorší. Očakávaní lídri sa žiaľ výrazne nepresadili, niektorí odišli. Tí čo zostali sa neprebudili ani po Novom roku. Brankári mali výkyvy, tiež nemôžem povedať, že sme boli úplne spokojní. Hľadali sme jasnú brankársku jednotku.  Medzi šiestym a desiatym miestom to bolo tesné. Z roka na rok sa  naša liga vyrovnáva. Kedysi bolo jasné, kto bude hrať o titul a kto sa bude sa trápiť na chvoste tabuľky.  Ale rozpočty sa vyrovnávajú a tá liga tomu zodpovedá.  Bol aj pandémia. Najlepšie ju zvládli kluby, ktoré hrajú s malým počtom divákov a najviac si to odniesli kluby ako my, či Nitra, ktoré sú zvyknuté na návštevy a príjmy z týchto návštev. Samozrejme, aj Košice, či Slovan. Prvú pandemickú sezónu sme dostali od štátu všetci rovnakú dotáciu. Teda aj Nové Zámky, či Detva napríklad rovnako ako ostatní, aj keď tímy, ktoré sa chystali na play-off prišli o násobne vyššie prostriedky. Ale beriem to ako formu solidárnosti, na ktorej by mala byť extraliga postavená. Nehovorím o poslednej sezóne, to sme nedostali nič od štátu, ani od SZĽH. Kedysi boli niektoré kluby značne obmedzené vo financovaní  a nemohli v rámci sezóny nič extra vytvoriť. Toto sa však mení. Je to dobre pre sponzorov a ligu. Samozrejme, vždy chcú mať fanúšikovia čo najlepšie umiestnenie, ale to nie je také jednoduché. Vidíte, aj taký Montreal. Popularita, fanúšikovia, hokejové mesto a pozrite si na ich poslednú sezónu. Nitra teraz krásne vyskočila, ale tiež nemá záruku, že takto bude hrať o rok, dva a znova s mladými hráčmi. Niekedy aj chémia v tíme musí sadnúť. V našej finálovej sezóne sme mali silnú strednú generáciu a sadlo to k sebe. Preberali sme to detailne s Brankom Radivojevičom. Štatisticky platí, že najväčšie úspechy robia kolektívy, ktoré majú majoritu hráčov medzi 26-30 rokov. Toto sú tie vyzreté tímy, ktoré môžu ísť za úspechom. To platí v športe celkovo. S mladým tímom urobiť veľký úspech je skôr zázrak. S mladšími sa tiež dá, ale nie je to také jednoduché. Druhá vec sú rozpočty. My momentálne nie sme ekonomicky nastavení tak, aby sme si vyskladali úplne ideálny tím ako je napríklad Slovan a Zvolen, ktorý majú vyššie rozpočty.“

Hovorí sa, že všetko zlé je na niečo dobré. Viete teda čo máte napraviť?

„Samozrejme, analyzovali sme si to. Aj keď von nebudem dávať všetko. Je to vec skladby kádra. Aj importov musíte zložiť tak, aby ich ľudia nevnímali ako turistov, ale ako rozdielových hráčov. Typologicky to musia byť zodpovední chalani, ktorým vytvoríte ideálne zázemie. Tie dve sezóny sme si teda prebrali, konfrontovali sme  naše analýzy s novým trénerom a došli sme k podobným záverom. Snažíme sa veci odstrániť a pracovať na nich.“

Určite dôležitou správou sezóny je renovácia štadióna. Môžete objasniť, čím všetkým štadión prejde a ako to nabúra váš kalendár?

„Je to akcia mesta a patrí im vďaka, taktiež Fondu na podporu športu. Interiérovo by mal mať zimák po tejto rekonštrukcii veľmi slušné parametre. Aj keď bude štadión starší, tak naozaj bude kultúrny a solídne vybavený. V kútiku duše som veril,  že vrátiť sa budeme môcť od decembra, ale vyzerá to až na január. Uvažovali sme nad tým, že niektoré domáce zápasy odohráme v Púchove, či Piešťanoch. Ale každý štadión má svoje špecifiká, nakoniec sme sa tej myšlienky vzdali aj vzhľadom na zbytočne navýšené náklady. Vyžrebovanie bude 11.augusta 2022 , pôjdeme cestou Bystrice z minulého roka a teda, že domáce zápasy si dáme po Novom roku, dovtedy budeme hrať všetko vonku. S Mirom Šatanom som sa  bavil, že možno po jednom zápase odohráme aj v Považskej Bystrici, či v Púchove. Uvažovali sme napríklad, že domáci zápas s Nitrou odohráme v Topoľčanoch, čo by bolo atraktívne pre ľudí v oboch kluboch, ale tam zase robia chladenie. Hovorím, najprv musíme mať žreb, potom s tým môžeme pracovať. Musia súhlasiť sponzori a aj Ligová rada.“

Veľa ľudí si možno nevedelo predstaviť Jána Pardavého s orlom na hrudi a Róbert Döme bol tiež braný hlavne ako tvár Slovana. Prečo padla voľba na neho?

„Robo možno má nálepku slovanistu, ale je to Seničan, ktorý hral juniorku v Trenčíne. K tomu má aj maďarské korene. Aj som sa s ním bavil, že odkiaľ vlastne je. Samozrejme, mal jedno vyhrotené play-off v Slovane. Proti Trenčíne, ku ktorému sa niektorí fanúšikovia radi vracajú.  Klubizmus už úplne nefunguje, vnímam to aj na mladých. Mali sme asi tri varianty. Prvýkrát sme trénera vyberali aj s vedením mládežníckeho hokeja. Všetko to sadlo. Dobre sa poznal s Robom Švehlom i Vilom Čachom. V našej klubovej kuchyni vznikol na to pozitívny ohlas. Po spoločnom telefonáte sa vyjadril, že na Slovensku je Trenčín pre neho priorita. Tak sme sa takto dohodli a verím, že to vyjde. Verím, že aj emócie okolo jeho mena a Slovanu pominú. Momentálne je plne nastavený na výsledky v našom klube.“

{alt}
zdroj: - - TASR

Samuel Honzek sa rozhodol ísť zámorskou cestou. Sklamanie?

„Boli sme s ním dlhšie v kontakte, za mňa sklamanie. Radšej by som ho mal v Trenčíne. Mal historickú príležitosť sa uchytiť v seniorskom hokeji. Sami ste videli, čo sa udialo na drafte tento rok. Nehovorím, že sa chytí tak ako Nemec v Nitre, či Slafkovský v reprezentácii. Videli sme, že by mohol kopírovať tú úspešnú cestu chalanov z ligy. Nejdem teraz radšej menovať, ale pred troma rokmi som sa bavil s jedným človekom, ktorý sa točí okolo reprezentácie o tom, ako ísť na draft a do NHL zo slovenskej ligy. Začal sa na týchto myšlienkach usmievať. Dnes má naša liga draftovú dvojku a ďalších dvoch hráčov v prvom, respektíve druhom kole. So Samom i jeho otcom sme to dlho riešili, žiaľ vybrali si inú cestu. Reprezentační funkcionári ho tiež chceli udržať u nás. Ale rozhodol sa takto. Je to jeho výber. Nás to mrzí. Je to škoda aj z pohľadu výchovného, lebo nová zmluva európskych zväzov s NHL je tak nešťastne postavené, že akonáhle hráč dočasne odíde do Ruska alebo NHL, tak si európske kluby na žiadne peniaze nesiahnu. Po finančnej stránke je to teda zlé. A to sa môže stať všetkým klubom v Európe celkovo. To je nešťastné riešenie. Akonáhle by odišiel, tak ako Samo Kňažko, do Fínska, tak sa dá dohodnúť. Tak sme sa rozdelili aj s Turku v jeho prípade. Keď je však história cez Ameriku, alebo KHL, tak to končí. Ono celkovo slovenský hokej. Ak si niekto myslí, že seniorský klubový hokej sa tu bude živiť výchovou mladých hráčov, tak je naivný. To vám vyjde raz za pár rokov. Veď aj nám pomohol podpis Chromiaka, ale to nebude každý rok. Nie je to také jednoduché a pri týchto podmienkach už vôbec nie. Na tom nejde stavať klubový model. Hokej nie je futbal, kde si viete hráča vychovať, zmluvne podchytiť a na ňom zarobiť.  Jediná cesta ide cez dvíhanie ligovej úrovne, aj marketingovej. Musíme inkasovať prostriedky od televízie, či stávkových spoločností za streaming. Vidím, kde je potenciál. Preto sa aj v rámci APHK angažujem hlavne v tomto smere. Preto chceme mať nad marketingovými vecami kontrolu, z čoho vychádzajú trenice zo SZĽH. Táto téma je v celej Európe, len u nás si niektorí ľudia myslia, že by to mali ovládať. Opakujem  už niekoľkokrát, nepoznám obchodnú spoločnosť, ktorá by si nechala ovládať príjmovú časť niekým iným. U nás je taká predstava. Za mňa je odpoveď jednoznačná a nemenná.“

Váš februárový rozhovor v lokálnom médiu sa šírili slovenským internetom. Hrany sa teda neobrusujú?

„To sa už stupňovalo, tie mediálne výstupy. Bolo pred voľbami. Už som tretiu sezónu vo vedení Dukly, za ten čas viaceré stretnutia prebiehali a v mnohých prípadoch som mal veľmi zlý pocit. Nikdy som nereagoval tak, že by som nejakú horúcu tému otváral v médiách. To sa však nedá povedať o Slovane a pánovi Hrubom. Naštvali ma vtedy aj tie výroky Dušana Mráza. Vtedy som si povedal, že to pustím von, ako to vnímam aj ja z môjho pohľadu . Aj keď to bolo pre lokálne médium,  prečítali si to mnohí ľudia, mnohí ľudia mi pozitívne volali aj z iných regiónov z hokejového prostredia. Aj posledné stretnutie s novým výkonným výborom nedopadlo dobre. Sú tam principiálne názorové rozdiely, ale tiež to nechcem detailne riešiť v médiách, veď aj mne ide o to, aby bol hokej vnímaný v čo najlepšom svetle ako celok. Reči a výstupy charakteru, že ja mám ambíciu ísť do vedenia slovenského hokeja sa vôbec nezakladajú na pravde. Ja si budem robiť maximálne veci okolo Dukly Trenčín, veď aj to mi manželka vyčíta, že som sa do toho pustil. Nejdem teda bojovať za každú cenu, časom sa niektoré veci už aj tak ukázali tak, ako sme argumentovali v minulosti. V minulej sezóne som veľa precestoval. Bol som vo Švajčiarsku a vo Fínsku s čelnými predstaviteľmi hokeja. Komunikovali sme vyslovene o ich fungovaní. Takisto v Česku. Keby sme to robili ako v týchto krajinách, žiadne mediálne výstupy robiť nemusíme, lebo tie ligy sú slušne nastavené. Ako Dukla Trenčín sme teraz vstúpili do EHC Alliance, čo je aliancia európskych hokejových klubov, kde je teraz 91 mienkotvorných klubov, teraz pribudli aj Američania, konkrétne Los Angeles Kings. Je tam už Poprad, Banská Bystrica, najnovšie my a podľa mojich informácií sa hlási aj Slovan.  A viete čo sa tam rieši? Všetky vedenia líg majú určitý konflikt s vedeniami zväzu a IIHF. A ten konflikt je pre rozvoj hokeja asi potrebný. IIHF chce rozvíjať hokej v rôznych exotických krajinách, taktiež zásadne rozvíjať omnoho viac ženský hokej. My zase máme záujem viac zekonomizovať procesy, transfery. Takáto aliancia je silný protipól k zväzom a IIHF. Spoločne majú iný výtlak. Vidíte, ako to vybuchuje v Čechách a turbulentné to bolo aj vo Švajčiarsku. Ale cez konflikty veci posunuli dopredu. Ja som robil v medzinárodnom obchode a vidím, ako sa vieme aj my naďalej posúvať po vzore iných líg. Samozrejme, vo finančnom plnení budeme vždy pozadu, ale naša liga má v tomto smere svoj potenciál.“

{alt}
zdroj: - - TASR

S pánom Mrázom ste si podali ruky, alebo povedali niečo od toho vášho rozhovoru?

„Priznám sa, že nie. Videli sme sa len na kongrese. Neudialo sa nič také. Ja s tým nemám problém. Uvidíme, ako bude on reagovať. Sú veci, ktoré si viem vydiskutovať. Na APHK zastupuje Zvolen pán Brumerčík, s ktorým som v kontakte. Uvidíme, možno sa niečo pozitívne udeje v budúcnosti“

Viete pomenovať športový cieľ Trenčína v novom ročníku?

„Vnútorný cieľ je jednoznačne šestka. Musíme ju skúsiť spraviť, lebo dva roky sme hrali kvalifikáciu o postup do play-off a tadiaľ cesta k výraznejšiemu úspechu nevedie. Aj keď sme ju hrali pred dvoma rokmi a boli sme úspešní s Banskou Bystricou, s Michalovcami nám v štvrťfinále ušiel o vlások postup a vlani sme nestačili naopak na Banskú Bystricu  Pokiaľ tím, ktorý pôjde do play-off zo siedmeho alebo ôsmeho  miesta vyššie, nebude mať široký káder, tak bude mať problém. Tam vás už zranenie dobehnú, to sa stalo aj nám v poslednej sezóne. Klub bude mať 60 rokov, keď sa na Vianoce vrátime domov niekde v strede tabuľky a potom zaútočíme na šestku a dobré play-off, tak budem spokojný.“

V poslednej otázke sa pýtame na hráčsky rozpočet. Koľko teda stáli výplaty na hráčov?

„K tejto otázke sa vyjadrím obšírnejšie, lebo som videl rôzne odpovede iných klubov. Mám na starosti ekonomický chod klubu, takže do toho v rámci Dukly Trenčín vidím stopercentne. Financie riešim v klube detailne. Rozdiel medzi vnímaním rozpočtu je veľký. Sú kluby, ktoré majú zimný štadión od mesta bezplatne. Potom sú kluby, ktoré majú od mesta dotáciu a o štadión sa starajú. Takže majú aj vyššie výnosy, ale logicky aj náklady. Takto napríklad funguje Zvolen. Samozrejme, ich balík na mužstvo je oproti nám neporovnateľný. Ale on je extrémne vyšší aj o položku výdavkov na prevádzku štadiína. Samozrejme, ďalšia vec sú peniaze do realizačného tímu. Čisto len hráči sa nám pohybujú okolo 0,6  milióna eur, čo by malo zodpovedať naším ambíciám byť v strede tabuľky , personálne náklad sú na úrovni 0,85 milióna a celkový rozpočet cca 1,3 mil. EUR. Ak si niekto myslí že sa dá konkurenčne robiť extraliga pod 1 milión eur, tak nech si taký koncept dobre premyslí.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


ZtrykoSlazoU

 

zbytocne
1.8.2022 - 22:06
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nyytymaki

 

Zamiesane na prestrelku Radosa-Mraz.
1.8.2022 - 22:18
+18

miško DUKLA

 

😂😂😂😂
1.8.2022 - 22:26
0

Standacik

 

skrátka sa snaži vyviniť z terajšieho stavu v Dukle
1.8.2022 - 22:32
+17

miško DUKLA

 

Presne tak bohužiaľ :/
1.8.2022 - 22:40
+9

Standacik

 

Nedavno hrali finale, myslel som ze su spat medzi elitou.. ze sa to nasoat zopsuje to som necakal
1.8.2022 - 23:02
0

nitranitricka27

 

Clash of the Stars 3 možme sa tešiť
1.8.2022 - 22:50
+2

MatoZV

 

Prestrelka Radosa-Mraz 1.kolo, uz som si to ani nepametal preco do nas tak skace, tak to sem skopcim: Musím sa povenovať pánovi Mrázovi a jeho rozhovoru v sport.aktuality.sk, v ktorom okydal kluby, ktoré nie sú názorovo prepojené s ním.

„Dušan Mráz: Ak vznikne nová liga, Zvolen, Slovan a Košice v nej nebudú.“
Zaujímavý headline ku ktorému môžem dodať nasledovné: V minulom roku počas diskusií, myslím vo februári, pán Mráz bol najmilitantnejším kritikom prístupu Slovana a pána Hrubého k Extralige. Navrhoval nekompromisné riešenia proti Slovanu a rok sa s rokom zbehol a pán Mráz sa silne názorovo prepojil so zástupcami Slovana Bratislava.

Napadlo mi, že či sa niečo neplánuje budovať. Len mi zostáva veriť, že to nebude niečo podobné ako predražený zimný štadión v Lipovskom Hrádku, kde on osobne participoval.

V prípade, že budem zvolený do výkonného výboru SZĽH, určite téma budovania infraštruktúry bude jednou z mojich dominantných tém vrátane prešetrenia projektu Liptovský Hrádok a nedopustím, aby členovia orgánov SZĽH zároveň ovplyvňovali realizáciu investičných projektov cez firmy, v ktorých sú spolumajiteľmi.

Čo sa týka Košíc, tie v minulej sezóne taktiež avizovali vyhrážky SZĽH, že odstúpia z Extraligy ak neobdržia dotácie. S veľkou nevôľou a kritikou prijali informáciu od prezidenta Šatana, že v tom prípade budú musieť začať od druhej ligy. Pán Lang bol jedným z iniciátorov zásadných zmien v rámci SZĽH takto pred rokom a autonómnosti Extraligy v tom čase, a samozrejme kritikom prístupu vedenia Slovana Bratislava, a taktiež zmenil rétoriku.

Čo si mám o tom všetkom myslieť. V SZĽH v rámci ,,reorganizácie„ pán Kohút zaviedol nesystémovu podporu niektorých klubov. Súčasné vedenie v tom pokračuje. Prepojenie súčasného vedenia na SZĽH na pána Kohúta je evidentné, aj keď záhadne pár dní pred kongresom počúvame zo strany vedenia SZĽH kritiku na pána Kohúta.

To si fakt myslia, že sme v kluboch takí naivní. Malé kluby za pár tisíc eur podpory sa cítia zaviazané vedeniu SZĽH, to isté platí o mládežníckych organizáciach. Hlavne preto trváme na anonymnom lístkovom procese volieb, čo taktiež súčasné vedenie odmieta.

Dušan Mráz: ,, V tejto situácií podľa mňa nie je dôstojné, aby bol nejaký protikandidát“.

Podľa mňa nie je dôstojné, aby v dnešnej dobe zastupoval slovenský hokej človek s takýmito názormi. Od roku 1989 ubehlo veľa rokov. Prebehlo niekoľko demokratických volieb. Princíp demokratických volieb je elementárnou podmienkou fungovania akejkoľvek celospoločenskej organizácie. SZĽH nie je súkromná spoločnosť, ale servisnou organizáciou hokejového hnutia.

Pán Mráz účelovo spomína súkromnú súťaž, o ktorej prebehla v rámci klubov debata naposledy cez leto minulého roka a ku ktorej sa pred rokom hlásil, za predpokladu zotrvania pod strechou SZĽH. Asi nemá zásadné argumenty, ktoré by pošpinili ľudí na opačnej strane barikády.

Dušan Mráz k prípadnému neúspechu M.Šatana: ,,Neverím tomu, lebo dúfam, že v kluboch prevládne zdravý rozum. Ale ak by malo prísť k radikálnej zmene, tak by som skončil v hokeji. Už nemám síl aby som s niekým bojoval“.

Opäť sa prejavil pán demokrat, zdravý rozum je ten, ktorý zdieľa názory pána Mráza. Ak skončí pán Mráz v hokeji, som presvedčený, že predstavitelia väčšiny Extraligových klubov sa veľmi potešia. Myslím si, že to tak cíti, aj preto sa nezúčastňuje zasadnutí APHK.

Koniec koncov posledné roky pravidelne rozpráva o odchode do hokejového dôchodku, ale realita je taká že aj teraz sa budem uchádzať o členstvo vo výkonnom výbore SZĽH.

Pán Mráz taktiež kritizoval niektoré kluby za podmienky na jednotlivých štadiónoch, že vraj dostáva najhoršie miesto počas zápasov. Čo k tomu dodať ? Však on je mám pocit jeden z najstarších mohykánov v hokejovom hnutí, ktorý ovplyvňoval rozvoj infraštruktúry v rámci hokeja a ktorého záhadne a výnimočne nepohltilo cunami pri palácovej revolúcii na SZĽH.

Inak zaujímavé je, že vtedy bolo potrebné meniť vedenie SZĽH po takom výraznom úspechu na MS 2012, dnes tí istí ľudia tvrdia opak. Mimochodom, ani vo Zvolene hostia nemajú ideálne miesta. Naposledy tam vulgárne po mne pokrikoval nejaký ,,geriatrický psychopat“ po zápase. Vzhľadom k jeho veku som ani nemohol adekvátne zareagovať.

Čítajte viac: https://mytrencin.sme.sk/c/22861782/vojnovy-stav-ohrozuje-samotnu-existenciu-sportu-hovori-radosa.html

Za mna: HKM a Panovi Mrazovi odporucam nereagovat na tieto chujoviny, to je uplne pod uroven kam ten Trencin bohuzial padol, spolupracovat s Mirom Satanom, Craigom Ramseym a respektovanymi ludmi a klubmi, nenechat sa znechutit takymito ludmi a najma prosim HKM vystupit z APHK, lebo fakt stale nechapem, co tam akoze este robime. Odporucam aj precitat si cely rozhovor, link je vyssie, Radosa tam veselo bagatelizuje uspechy repre vyberov, pricom vobec nepochopil, ze fans sa netesia z nejakej medaily, ale z toho ze nas zase bavi po rokoch sa vobec pozerat na reprehokej, a tu medailu mam aspon ja viac menej na haku, ale to ako hrame, to teda nemam.
2.8.2022 - 19:24
+9

ajwen77

 

Normálne mi odpalilo dekel a vyzulo fusakle.... Trenčín normálne mi je vás ľúto... 😔😔😔
3.8.2022 - 15:33
+3

Cvikelka

 

Otázka či ešte niekoho hľadajú, alebo už majú, nikde není, to je asi pre mňa osobne najdôležitejšie. Inak som sa dozvedel nič.
1.8.2022 - 22:19
+8

MackoPu

 

To sa musis stazovat u redaktora.
2.8.2022 - 0:21
+3

Cvikelka

 

MackoPU: Vlastne je to jedno, na to siedme ôsme miesto to bude stačiť.
2.8.2022 - 7:56
+2

Izo

 

Mne chyba otázka od pána redaktora , prečo cenzuruje komentáre (blokuje pripadne vymazáva ) na FB hkdukla.

Vymazavaju/blokujú každý iný názor ako má vedenie. Akosi už majú problém zniesť aj slušnú kritiku. A verte nie sú to žiadne vulgárne komentáre...
1.8.2022 - 22:21
+25

Cvikelka

 

Ešte budete plakať za Vilom.
Raz vám to dôjde.
1.8.2022 - 22:25
+16

dusan1980

 

Budeme plakat za Palom Demitrom nie za Vilom
A myslim ze ani za Radosom
2.8.2022 - 16:37
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
doc.koniferum

 

to je tak asi skoro v každom klube
2.8.2022 - 9:36
+1

VSŽ!

 

Presne ako naša vláda, tí tiež na FB mazu čo im nejde po ruke.
2.8.2022 - 11:18
+3

Captain

 

vlada maže na fb
2.8.2022 - 11:26
+20

topska

 

Sak mozno ma lajknute ministerske fanpage
2.8.2022 - 11:32
+4

VSŽ!

 

Samozrejme,už si diskutoval na FB s niektorým ministrom (člen vlády pre tých čo nevedia čo je vláda) na ich politických profiloch? Tak vyskúšaj protinazor a kritiku a budeš vidieť ako to pôjde expresne preč!
2.8.2022 - 14:07
+2

Mato-Mi

 

Mna zatial zmazal a zabanoval len Dano, Harabin, Chmelar a Blaha.
2.8.2022 - 11:35
+26

rasticek

 

Kamarát o tebe som mal vyššiu mienku, nie že potrebuješ hen zúfalcom facebook komentovať
2.8.2022 - 11:59
+2

Mato-Mi

 

dakujem. Mladost, pochabost.
2.8.2022 - 12:08
+6

doc.koniferum

 

V tvojom zozname chýba už len Kim Čong Un,Pol Pot a Lukašenko.
2.8.2022 - 12:06
+9

mirec04

 

To je vyznamenanie
2.8.2022 - 13:10
+4

jurssik

 

Paráda. Inak, mohla byť otvorená aj téma skladania kádra/ďalších mien, nie len o Honzekovi a mladých.
Ale inak ma to bavilo.
Pán Radosa, držím palce.
1.8.2022 - 22:33
+5

Vojto83

 

Radosa je pre mňa obrovským sklamaním. Nadávalo sa na Ruzicku,väčšina ľudí bola spokojná keď odišiel. Ale Radosa je totálny alibista. Odpovede sú len o tom, ako sa čo v dnešnej dobe nedá, aké ťažké je hrat z mladého a pod. Strasne negatívny človek, čo nemá absolútne žiadny víziu. To je samé vyplakavanie. Vo Zvolene, Poprade, Michalovciach sa dá uhrať slušná sezóna aj častejšie ako raz za päť rokov. U nás nie. Podľa tohto rozhovoru vidím, že to asi ani nepôjde. Lebo prezident klubu stále spomína pandémiu, to ze sa nedá hrat s mladikmi a ak, tak len občas a aj tak sa nedá nič dokázať. A bla bla bla. Nič sa nedá. Ja by som sa radšej pozeral na team plný mladíkov, ako na vlaňajšie trápenie s legionármi, ktorí prišli a ani nevedeli kam.Strasne ťažko sa mi čítal tento článok, ako človeku čo ma Duklu od malička v srdci.
1.8.2022 - 22:36
+74

Hokejista2

 

Vojto aj napriek tomu že som radosu niekoľko krát kritizoval tak nemôžem s tebou suhlasiť myslím si že radosa vie čo robí áno boli tu aj chyby näjma v hračskom kádri no tu by som vinu daval na braňa ako na radosu predsalen príchodi hračov ma na starosti predovšetkým on čo sa týka mladikov ma v tom pravdu ano všetci sú teraz unesený z Nitry ako to robí no nikde nie je garantované že jej to bude vychádzať aj nasledujúce sezóny samozrejme tým nechcem znevažovať alebo podceňovať ich pracu z mladíkmi ktorá je výborná len poukazať že to nemusí vysť každy rok a ešte si myslim že je scestné pisať že radosa je negatívny skôr hovorí veci na pravú mieru tak ako to je.
1.8.2022 - 22:56
+7

Vojto83

 

Povedz mi, akú budú mať ti mladí chalani z juniorky motiváciu, keď si prečítajú tento rozhovor? Prečo by mali zostávať v klube, ktorého prezident povie, že s nimi sa nedá nič vyhrať?
1.8.2022 - 23:04
+55

BieloModra

 

toto v tom rozhovore prekvapilo aj mna
2.8.2022 - 8:41
+4

Hokejista2

 

Neprekrúcaj Radosa nepovedal že sa s nimi nedá vyhrať povedal že je to skôr zázrak v čom má pravdu pretože sa to zatial podarilo len nitre jednu sezónu ak v tom bude pokračovať aj dalšie sezóny potom sa môžeme baviť ano treba dať priestor mladým hračom no nie ich tam nasilu tlačiť do zostavy ak na to nemajú a ešte jedna vec dukla by mala byť ta posledna ktorá sa bude kritizovať pri praci z mládežov či už sme zabudli akých hračov sme vychovali? Hossa,Gaborik,Chara,
Demitra,Sekera,Meszaroša dalši potom v dnešnej dobe chromiak,knažko ja si myslím že to nie je malo strašne lahko sa kritizuje näjma u teba
2.8.2022 - 8:44
+3

topska

 

A presne na to co pises ti jasne odpovedal. Neda sa zit z minulosti
2.8.2022 - 10:46
+22

Hokejista2

 

Nikto tu nežije z minulosti stale by väčšina klubov extraligy mohla závidieť našu pracu z juniormi
2.8.2022 - 11:10
0

topska

 

či už sme zabudli akých hračov sme vychovali? Hossa,Gaborik,Chara,
Demitra,Sekera,Meszaroša dalši

Pre niekoho máme byť šťuka ligy, ale dopadne to niekedy inak. ako si želáme. Mená a minulosť ešte nerobia úspech. Aj taký je šport.

Ja som ten posledny kto bude znevazovat mladeznicke kategorie trencina.
2.8.2022 - 11:34
+5

Mato80

 

Minimalne polovica hráčov čo si vymenoval nie sú odchovanci Trenčína ale Dubnice, Prievidze, Povazskej atd v TN hrali možno 2-3 roky a odišli preč…každopádne to mi presne vadilo na tomto rozhovore nedá sa ist cestou Nitry lebo bla bla bla…Ok to je v poriadku ale akou cestou teda TN pôjde aky je cieľ čím by mal byt TN hokej za 5 rokov??? TN ma neskutočnú výhodu v okoli veľa klubov žiadny nehrá extraligu môžu si vyskautovat super mladíkov dať im šancu a mat z nich niečo (oveľa väčšiu šancu než Nitra) ale ako písal hore Vojto minimalne v článku je take typické slovenské ako to všetko nejde je to zložité a bohviečo ešte miesto toho ako identifikovali sme ako sa chceme ako klub prezentovať kde chceme byt za 5 za 10 rokov a toto ideme pre to robiť, neverím že to nemajú v klube zadefinované. Ako chce p. Radosa zlepsovat marketing v rámci APHK keď ma takúto príležitosť a 90% odprezentuje same negatíva???
2.8.2022 - 12:16
+6

VSŽ!

 

Áno, rovnako ako Kollár, Mihálik, Hruška, Hurtajovci, Hecl, Višňovskí, čo sú zochari.
2.8.2022 - 17:59
+1

gabby

 

Dema sme urcite nevychovali
2.8.2022 - 11:16
+4

Peryo

 

Zabúda sa niekedy že niektorí prišli vo vyššom veku rovno do áčka síce ako mladí ale prišli
2.8.2022 - 11:39
+2

Peryo

 

Ani sekera není úplne odchovanec TN ale skôr Prievidze
2.8.2022 - 11:48
+1

gabby

 

ano obaja Andrejovia su tak iba z polovice tam je to PD a PB ... Gaborik, Hossovci, Lintner, Zaborsky, Balej, Chara, Pardavy, Hlinka to mozeme povedat ze su ,, made in ,, ale vela chalanov prislo az vo vyssom veku a uz iba dorasti
2.8.2022 - 12:17
+1

VSŽ!

 

Áno,ale aj to je vecou správneho manažovania mládeže.
2.8.2022 - 14:09
+1

gabby

 

Seko, Branko, Brano Janos, Bart, Elvis, Toso, Ado Nedorosttak je ich dost ale to uz je veru davno co sme toto produkovali
2.8.2022 - 12:21
+1

Peryo

 

Je to nejaký čas no😀 ale neviem za mňa je otázka mladých hráčov skôr na trénerov/branka ako na radosu
2.8.2022 - 12:32
0

gabby

 

no ved ano ale mladi hraci su viac ,,ohybni,, maju vacsi zapal aj nadsenie pre uspech a sancu sa ,,predat,, ... tak preto nesujlasim s Bosorom ze cez mlade muzstvo cesta k uspechu nevedie! ked sme boli naposledy majstri mali sme vekovy priemer 25... tak nemyslim ze 26-30 je idealne, skor vzdy je to o nastaveni hlav , chemii starsich a mladsich hracov a celkoveho zapalu kolektivu...
2.8.2022 - 12:49
+6

Peryo

 

Do tohto tak nevidím. Pravdou je že s mladými sa dá spraviť úspech ale otázka je či na pravidelnej báze.
Neviem ako myslel odpoveď lebo ak mal v hlave extrém a vekový priemer 21 rokov tak je jasné že sa úspech dosiahnuť nedá. Preto mi prídu otázky okolo kádra viac na trénerov a branka. Bosoro skôr o riadení klubu
2.8.2022 - 12:57
0

Peryo

 

Zas on moc nemôže prikázať domemu kto má hrať. Döme musí byť stotožnený že tí hráči majú na extraligu
2.8.2022 - 9:00
+1

Mato80

 

Vojto presne si to pomenoval…len samé nedá sa a prakticky žiadna myšlienka vízia čo a ako zlepšiť. Pri týchto rozhovoroch je vidno ako sú pani nastavený v hlave a veru s takýmto nastavením sa Trencin ďaleko nedostane. Zrejme aj ti mladi hráči toto cítia vidia a preto v TN nemajú vôľu ostať. Čo sa týka marketingu ten si riadi APHK samo nie??? Akurát im riadi športovú stránku SZLH je to samozrejme štruktúra ktorá nereflektuje súčasnú dobu a bude sa s tým musieť niečo spraviť len to sa bude musieť začať nejaká normálna komunikácia v rámci týchto 2 inštitúcii
1.8.2022 - 22:56
+12

MackoPu

 

Kde tam je preboha alibizmus ? Pomenovava veci konkretne.
2.8.2022 - 0:16
+4

Hrobar

 

Mňa by len zaujímalo, koho to bol nápad, podpisovať prednostne legionárov a potom čakať na slovenský trh? Každému muselo byť jasné, že prioritou sú Slováci (vzhľadom na limit).
1.8.2022 - 22:42
+5

AquariusPP

 

Nedávajú mi zmysel tie rozpočty. Na začiatku milénia mali Slovan a Košice 100 mil korun a taký LM ak si dobre pamätám niekde okolo 35 mil. V prepočte na eura + inflácia by tie rozpočty mali byť dnes ďaleko vyššie určite všetky niekde pri 2 mil eur. A oni naopak akoby sa nepohli alebo len minimálne. Naopak niekde akoby sa aj ubralo. Nerozumiem tomu.
Inak rozhovor dlhý ale oplatí sa prečítať pozorne. Ten europrojekt ako opozícia voči iihf vyzera zaujímavo. Možno by sa hodil článok to trochu rozobrať.
1.8.2022 - 22:44
+5

Dzunkes

 

Aka spolupraca medzi Radosom a Mrazom?
1.8.2022 - 22:48
+2

Izo

 

Ako páči sa mi že chcú odohrať zápas napríklad v PB , PU atd. Priniesť Duklu v rámci kraja aj do iných miest a nabrať nových fanúšikov. Tiež sa mi páčia retro dresy. Za to majú plus

Mne ale chyba tiež otázka ohľadne kádra. Stále nemáme dáke ofenzívne eso. Minimalne dvaja takýto hráči chýbajú. Aj keď máme Čacha a možno prekvapí ofenzívne Razgals alebo Heinero. Pripadne by mal zabrať domáci Valach. Ale bojím sa že na top 6 to nebude. Za to budeme mat zase tri tretie formacie

Tiež chýbajú akcie ako za Kobezdu. Stretko s fans niekde v Laugu , autogramiáda. Alebo odpovedať fanúšikom na otázky.
A nie robiť stretko iba s cca 20 VIP fanúšikmi. Čakajú od nás , že budeme chodiť na hokej , pripadne si kupime daky fans predmet. Ale boja sa s nami bohužiaľ komunikovať. A to nehovorím o tom , že doteraz nemáme ani tie pamätné vstupenky za pomoc klubu počas pandemie.
1.8.2022 - 22:49
+17

Flak108

 

Zaujímavý rozhovor. Otvoril tam veľa tém ktoré by bolo dobre viac rozvinúť.

Osobne som veľmi sklamaný ak sme mali takýto rozpočet a výsledky ktoré sme dosiahli boli fakt bieda..hlavne poslednú sezónu.

Pochvala za to, že rozpočet povedal na rovinu a nie mlzenie ako sme boli zvyknutí v minulosti. Táto úprimnosť sa mi páči.

No a vízia do tejto sezóny je viac ako optimistická. Som zvedavý ako to bude vyzerať okolo Vianoc. Svoje predpovede si radšej nechám pre seba..
1.8.2022 - 22:53
+1

Vojto83

 

Ešte aby som nezabudol. Som strašne rád, že ja to nakoniec tak, ze budeme hrať do konca rekonštrukcie vonku. Asi sa tým pádom budú normálne predávať permy, co ma teší. Chcel som, aby sme šli cestou Bystrice. Lebo chodiť bapriklad do Piešťan, by pre mňa nebolo možné.
1.8.2022 - 22:58
+2

Wayne99

 

Zaujimave ale je: Ze v nejakom clanku som cital ze samotna BB by uz druhy krat takto sezonu nechcela hrat a ze preto ani my nepojdeme touto cestou a hla ako sa nazor za par mesiacov zmenil . Ale chapem, ze si to asi poriadne prediskutovali a vyslo im taketo riesenie…
1.8.2022 - 23:21
+3

MackoPu

 

Za mna v pohode rozhovor. Ma to hlavu a patu, aj ked niektori uz z principu budu proti.
2.8.2022 - 0:19
+14

tristan

 

V podstate pri každom rozhovore boli negatívne komentáre. Spoločný menovateľ všetkých rozhovorov je ameterizmus na zväze alebo konflikt SZĽH vs. zástupcovia klubov. To nebude náhoda a som rád, že funkcionári vedia na plné ústa pomenovať problémy aj keď tu všetci budú písať, že vyplakávajú. Treba si však uvedomiť, že hokejová liga na Slovensku funguje vďaka týmto fanatikom, lebo žobrať mestá sponzorov a podobne o dotáciu cez 1mil každý rok je v dnešnej dobe inflácie a momentálne aj cien energií na dlhé lakte a klobúk dole pred každým čo sa snaží pomôcť zachovať hokej na profesionálnej úrovni. Keď však majú kluby predstavu o marketingu a financovaní ligy z iných zdrojov a do toho vstúpi SZĽH so svojou predstavou môže to pôsobiť frustrujúco.
2.8.2022 - 7:59
+23

bigi

 

spolocnym faktorom tych vyplakavani je klamstvo a zavadzanie, a placo o peniaze
2.8.2022 - 8:38
+19

tristan

 

vždy ide o peniaze, ale nemyslím si, že každé mužstvo klame a zavádza.
2.8.2022 - 10:20
0

bigi

 

vsak nie kazde muszvto to tvrdi, len hlavny vyplakavaci
2.8.2022 - 12:14
+7

topska

 

ty rozumies ze maju hovorcov ktori sa menia?
2.8.2022 - 13:24
+4

bigi

 

Hovorci ktori sa menia? Zaujimave je ze su to stali ti isti 😉
2.8.2022 - 16:59
+4

topska

 

Nie su, menili sa pozicie v aphk
2.8.2022 - 17:15
0

bigi

 

pozicie sa mozno menili ale plau stale ti isty
3.8.2022 - 6:18
+2

topska

 

ale mas pravdu ze nie vsetky mena
2.8.2022 - 17:16
0

KrebsKandidat

 

Furt su vsetci uplakanci. Okrem toho "tvojho" Slovana. Kde mate prachateho majitela (a to opat - pozor, netvrdim, ze si ich nezarobil svojimi schopnostami!), ktoreho plan bol, ze vlastne peniaze do toho davat nebude. Minule ste ma tu poucili, ze dava. Tolko k jeho vizii, aspon zatial.
Kolko je takych ludi na Slovensku, ktori by si mohli dovolit kupit hokejovy klub a dotovat ho?
Kolko firiem je schopnych a ochotnych dat prachy do sportu, pri sucasnej legislative?
Ale vsetci su tu uplakanci.
2.8.2022 - 23:19
+4

Peryo

 

Paradox je že majiteľ Slovana plakal vo svojom sólovom rozhovore o tom ako Slovan by mal dostať viac či už od sponzorov ligy a takisto aj z marketingových práv
3.8.2022 - 7:56
+2

BieloModra

 

uplne skvostna bola teoria zasluhovosti, pocte titulov a aky by mali mat vplyv na rohodovacie prava, sustredovanie mladeze a stahovanie toho najlepsieho do BA....a nepodpisal im "ani" Holesinsky
3.8.2022 - 8:10
+4

Peryo

 

Nechceli okrem holeša aj krivošíka a Molnára?
Každopádne mne príde že práve Hrubý plače najviac
3.8.2022 - 8:33
+3

LenTak93

 

zase, to sťahovanie najlepšieho je normálne a nevidím v tom nič zlé
avšak, nemalo by to byť na úkor výchovy vlastných hráčov
3.8.2022 - 8:36
+1

BieloModra

 

v tom v zasade nevidim nic zle ani ja... akurat ze takto sa o tom vyjadrovat a pritom to realne nefunguje... vieme ze sa Slovan pokusal ziskat par hracov co su na nasej supiske a nepodarilo sa niekedy rozhoduju aj ine veci. My tiez mame aj vlastnych hracov a rovnako aj nie odchovancov .... ale to je vysledok aspon 3 rokov skautingu Chrenka, ved staci citat co ti chalani v rozhovoroch hovoroia... Oleksi napr. v kontakte s NR 2 roky....
3.8.2022 - 8:43
+3

HokejovyAkademik

 

toto ma fascinuje: o akom skoutingu sa tu stale bavime?

sme sa slovensku kde je pat a pol hokejistu a kazdy diskutujuci na hokejportali "pozna" viac hracov ako hociktory klubovy GM

nie je tazke akoze objavit dorastenca a stiahnut napr. z namestova, l.mikulasa, trebisova ho do nitry, dukly, b.bystrice, popradu, kosic ci slovana
3.8.2022 - 8:49
+3

BieloModra

 

o akom? presne to je to... na Slovensku mame 5 1/2 hracov... noooo stiahli sme hracov zo zahranicnych junioriek napr.. vytipujes hraca podla kriterii co ti sedia, sledujes jeho vyvoj, toho hraca resp agenta kontaktujes... ponuknes zmluvu... ak ju odmietne zaujimas sa preco, oslovis ho v nadchadzajucej sezone... toto je sledovanie a vytipovanie si hraca
3.8.2022 - 8:54
+3

HokejovyAkademik

 

to je predsa normalna manazerska praca

ak hracov presvedcia napr do nitry tak good job manazer ale skauting to nie je

neobjavene talenty na slovensku neexistuju, kazdy o kazdom vie

3.8.2022 - 9:52
0

BieloModra

 

dobre ok... tak to potom nazvyme sikovnost?... alebo skus mi napisat co je podla teba skauting?
3.8.2022 - 10:21
+1

BieloModra

 

a ano... kazdy ma tu moznost.... a nie vsetci to tak robia.... celkom do tohto tvrdenia sedi aj fakt ze v NR "nerecyklujeme"
3.8.2022 - 8:55
+3

KrebsKandidat

 

Parada. Uz to len povedat skoutom v takej NHL-ke. Ze nie su vlastne skouti.
3.8.2022 - 10:22
+2

Byron

 

Ak by im ponúkli viac ako NR myslím že by odišli to je normálne zase sa netreba tváriť že za každú cenu chcú hrať v NR za gastráče.
3.8.2022 - 8:49
+2

BieloModra

 

to tvrdis ty.... to som nikde nepisala a to preco hraci do 20r skor uprednostnia NR tiez vieme preco je
3.8.2022 - 8:57
+3

KrebsKandidat

 

Teoria alebo prax? Vzhladom k tomu, ze uz je clenom VV SZLH sa uvidi ako to bude s jeho "sukromnymi nazormi".
3.8.2022 - 10:24
+1

BieloModra

 

neviem aky podiel ma na historickom uspechu klubu jeho aktualny majitel a to do akej miery bude jeho ambicia naplnena uvidime v buducnosti
3.8.2022 - 10:33
0

KrebsKandidat

 

Ano, ano, casom uvidime, ci sme paranoidni blazni alebo lietadla Mozno
3.8.2022 - 15:06
+1

BieloModra

 

Podla mna v kategorii male lahke sportove lietadlo uz sme 👊
3.8.2022 - 18:04
0

fagaf

 

Jasne Bigi , o peniaze. Aj tebe ide v tvojej práci o peniaze , či?

Silou mocou všetko obraňovať.
2.8.2022 - 11:49
+5

bigi

 

vsak ano, v mojej praci mi ide o peniaze. preto pracujem aby som ich dostal. keby vyplakavaci nevyplakavali a radsej makali tak by so to bolo lepsie, teraz natahuju ruky na zvaz daj daj daj
2.8.2022 - 12:15
+6

MackoPu

 

Si cital nieco ine, nevadi.
2.8.2022 - 18:35
+1

MackoPu

 

Ktoze to chcel viac penazi a hlasov ? Pripomenies ?
2.8.2022 - 18:36
+1

bigi

 

od zvazu? plackovia. z marketingu? ti co vytvaraju najvaci zisk. este nieco?
3.8.2022 - 6:18
+2

fagaf

 

Nikto nechce od zväzu peniaze . Teda určite nie pre Ačkove mužstva.
3.8.2022 - 7:13
+3

bigi

 

akoze nie, uz sa asi zabudlona plac co tu bol
3.8.2022 - 8:58
0

topska

 

Ale ved len ako pomoc pri korone. Aj to za podmienok ze by podstatna cast isla do mladeze. Tak tu nezavadzaj
3.8.2022 - 9:02
+4

bigi

 

oni vyplakavali peniaze na Acko, konkretnepeniaze z MS takze nezavadzaj ty
3.8.2022 - 12:26
+5

topska

 

A to ste chceli aj vy
3.8.2022 - 9:02
+5

BieloModra

 

Bigi... tak uplne kludne na rano otazka aky je rozdiel medzi tym ked majitel klubu zhodnoti svoju situaciu a ked zhodnoti situaciu aj financnu vas majitel resp akcionar... Vsetky vyplakavaju, vsetci si neschopni postarat sa a pod, zvysok ligy ma suhlasne kyvat hlavou ked p. Hruby povie co on vsetko chcel a stadion stavat a kolko penazi on dava do hokeja a pod. Ved nech dava kolko len chce ved je to jeho biznis, ale neznamena to, ze predstavitelia inych klubov su uplne vsetci padnuti na hlavu. Zenie ta neuveritelna zast ...
3.8.2022 - 7:54
+6

bigi

 

rozdiel je v tom ze nas nevyplakava a riesi si to sam, ale vacsina chce aby isiel do toho s nimi a hruby povedal ok ale za tychto podmeinok. to nie je vyplakvanie to je len danie si podmienok. ktore ked sa nenaplnania alebo sa na nejakych nedohodnu ktoru budu vyhovovat tak si slovan stale pojde svojou cestou, nic viac nic menej.

ak v tom nevidis rozdiel tak to uz nie je moja chyba
3.8.2022 - 9:00
+2

BieloModra

 

co myslis tym ze vacsina (predpokladam klubov) chce aby siel do toho(do coho) s nim?
3.8.2022 - 9:27
+1

bigi

 

ano klubov a do APHK,kedze vedia ze so slovanom dosiahnu viac penazi, este nieco?
3.8.2022 - 12:28
+1

BieloModra

 

ano a co si myslis preco k dohode este nedoslo?
3.8.2022 - 12:34
+2

bigi

 

no lebo sa nedohodli to je logicke
4.8.2022 - 7:43
+1

BieloModra

 

lebo este pred rokovaniami nazvat potencionalneho partnera podvodnikom a zlodejom asi nie je dobra startovacia ciara, mal by vladnut dialog a argument nie arogancia a nadradenost
4.8.2022 - 7:47
+4

BieloModra

 

potencialneho
4.8.2022 - 7:49
+1

Peryo

 

Čiže keď si Slovan povie aby to bolo podľa neho je to určenie podmienok ale keď zvyšných 11 klubov si dá podmienky fungovania tak je to vyplakávanie
3.8.2022 - 9:49
+4

bigi

 

uslo ti tam to podstatne.
ked si slovan povie aby bolo podla neho, INAC SI BUDE RIESIT VECI SAM, tak ano je to kladenie si podmienok,
ale ked niekto robi buheee vsetci su proti nam muehue vsetci nam ublizuju tak ano je to vyplakavanie
3.8.2022 - 12:32
+1

Peryo

 

Keď si ale Slovan chce riešiť veci sám tak si môže zatvoriť dvere zvonku. Dlho s ním trpezlivosť mať nebudú
3.8.2022 - 13:15
+1

DraciaTlama

 

vdaka Slovanu mate vypredane
3.8.2022 - 15:37
+3

Peryo

 

Zas vypredané bývalo po lige aj keď Slovan nebol v lige. Ak majú byť takéto rozbroje kde robí jeden problémy tak je jednoduchšie sa zbaviť jedného ako jedenásť
3.8.2022 - 17:17
+1

omen

 

takze bez Slovana tu v lige neboli ziadne problemy a rozbroje? velmi zjednodusene riesenie z tvojej strany podla mna
3.8.2022 - 17:37
+4

bigi

 

no evidetntne to nie je len jedenast vs 1. to sme videli pri volbach do szlh
4.8.2022 - 7:42
+1

Peryo

 

Trošku sa to od volieb zmenilo
4.8.2022 - 8:05
0

bigi

 

uz tu boli hlasy ako si to budu risit sami bez slovana, ako sa chcu oddelit od szlh. a ked zistili co ich to bude stat tak stihali chvost a boli vsetkym na smiech. a este sa stazovali zase raz zly zly zvaz ze to vytiahol von na verejnost.
to je to ze oni o tom nerozhoduju, takze trpezlivost im moze dosjit kedy chce
4.8.2022 - 7:41
+1

KrebsKandidat

 

Predstupit pred novinarov s tym, ze dostavame malo penazi a na zaklade historie bla bla la lal bla (mozes si tam dosadit aj etc) chceme viac penazi a viac hlasov pri rozhodovani nenazves plac ale vizia? Alebo to, ze platime vela za stadion, ceny su nastavene este na KHL.
Nie, Slovan sa nevyhraza vlastnym piesockom. A vobec sa nepozera po zahranicnych sutaziach - lebo tu sa neda.
A nie je to prave ten Slovan, ktory to uz raz spravil a odisiel. Nevyslo, premrhali aj prachy, ktore nemali.
Argument o nahrade v lige si rovno nechaj, mimochodom. To moze rovnako dobre byt sposob, ako si zabezpecit nadalej hlasovacie pravo doma + miesto pre pripadny navrat.
Ze v tom rozdiel vidis, rozhodne nie je moja vina.
3.8.2022 - 10:34
+6

bigi

 

zas zavadzas. ale ide ti to super tak ta v tom necham
3.8.2022 - 12:33
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fagaf

 

Myslím, že Rapáč maká až až. Nato , že v klube pracuje tak do 5 ľudí. Aby vôbec všetko išlo ako ma. Urobili, toho dosť za tých pár rokov .

To je jeden z tých tvojich vyplakavačov.


Urobili z klubu niečo, čo sa v Spišskej ešte neudialo.
2.8.2022 - 21:34
+2

matt-opd

 

ach jaj...
mladi hraci - neda sa s nimi... a kto kurwa iny ak nie my? Zial v zapracovavani juniorov do seniorskeho hokeja nemame dobre vysledky.
Takze nas uz predbehli ini. A to ma stve asi najviac, ze v tomto nie sme najlepsi. A podla toho co tu pan prezident hovori tak ani nemame zaujem sa v tomto zlepsovat.

Tu paradoxne dufam, ze Robo Dome a jeho vizia pomoze.

Na odpovediach ma zarazilo ze mame "fixne" naklady vacsie ako naklady na hracov. 600k na dajme tomu 30 hracov je 20k na jednoho a to je veru biedny rocny plat.
2.8.2022 - 0:30
+9

DKLTN_78

 

radsej by som dal sancu juniorom ako jakubcovi a ferenyimu, ktori uz dokazali ze na extraligu nemaju
2.8.2022 - 6:24
+20

KarolCutka

 

Ty si asi ty juniorov nevidel. Pridi na trening. Nic moc.
3.8.2022 - 22:46
0

Adrumko

 

uz na pohlad je to velmi nesympaticky clovek...
2.8.2022 - 6:32
+22

lanti

 

Pan Rajtar , ďakujeme veľmi pekne za rozhovor sú tam iste veci ktoré by sa mali diskutovať avšak mna veľmi zarazila vec na rozdiel od iných rozhovorov , že tam absolútne nepadla otázka ako to vyzera s kadrom do prípravy alebo na začiatok sezóny .

Okom som prešiel rozhovory, ktoré už boli vydané a v každom sa riešil káder .

Ďakujem .
2.8.2022 - 6:37
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BlackCrow

 

zaplať pánboh za langa.......
2.8.2022 - 6:57
+8

Sunkafit

 

6miesto prinajlepsom 9 a aj to je moc optimisticke
2.8.2022 - 8:02
+7

Igor123

 

bystricky model podla mna zvazuju preto lebo: Dubnica nema na extraligu mantinely cize vymena kvoli 1 sezone zbytocna, ked nie su €, Puchov: tam je zas problem kamerovy system , a ked ho aj navrhli zaplatit na polovicu, starostka to odmietla , a hrat na stadione ktory je vzdialeny TN, 50 a viac km bude znamenat ze tam bude chodit 100 najvernejsich fanusikov, takze bystricky model ekonomicky asi najvyhodnejsi.. upozornujem ze to je iba moj nazor nie fakt..
2.8.2022 - 8:53
+1

rasti_assez

 

Drzim palce v tejto tazkej dobe.
2.8.2022 - 9:30
0

MatoZV

 

Chran Boh slovensky hokej od takychto ludi. AMEN
2.8.2022 - 9:30
+20

gabby

 

neviem co mam z toho rozhovoru vycitat presne ... je to take polovicne vyjadrenie na jednej strane ako sa to da ale aj ako neda... mna skor mrzi to ze prave my sme este nedavno vedeli zapracovat kazdy sezonu aj 4-5 mladikov a vyiahnut ich do seniorskeho hokeja ale v poslednej dobe je to skor o nejakej tej ,,jednej lastovicke,, vela veci prestalo fungovat a mam pocit ze ani tak skoro sa to nezlepsi ale rad by som sa v tomto smere mylil ... sezona bude velmi tazka vzhladom na skladbu kadra aj prerabku stadiona a snad ta 60rocnica nedopadne nejakym fiaskom... fandit a verit ze sa posunie vyssie budem ale nepresvedcil ma zatial ani Bosoro ani Branko ze to tak bude a to uz presli tri roky
2.8.2022 - 9:33
+3

warn1ng

 

Radosa zarobil na dalsiu dramu. Som zvedavy na reakciu pana Mraza. A inak, nieje prave Radosova robota zohnat peniaze na fungovanie klubu? Taketo vyplakavanie nikomu nepomoze. A bere si do ust pana Mraza, co kazdorocne s kolegami da do rozpoctu cca milion. V mimochodom o nieco mensom meste.
2.8.2022 - 10:59
+6

lanti

 

Tu treba trosku zabrzdiť podľa môjho názoru čo sa týka peňazí , sponzori sa rozdeľujú a lejú aj do ASka .. vy futbal nemáte v najvyššej lige .
2.8.2022 - 11:49
+3

warn1ng

 

Ved v poriadku. To vobec nebolo pointou. Z celeho tohto rozhovoru som mal pocit ze su na vine vsetci naokolo. Od Mraza, cez Satana az po Jozka Mrkvicku. Skoro mi aj nejaka slza vyhrkla ked som to cital. Nech radsej pan Radosa nic nekomentuje a pracuje na tom na com by mal. A panovi Mrazovi tento pan nesiaha ani po clenky. Tolko penazi co dal pan Mraz do Slovenskeho hokeja, tento pan v zivote nevidel. Takze menej reci, viac roboty.
2.8.2022 - 12:29
+3

lanti

 

Neviem tak tvoj príspevok má dve roviny jedna je spor Mráz - Radosa , druha sú peniaze v klube a rozpočty . Ja som reagoval na to druhé .

Ale áno máš pravdu pan Radosa je neskutočne pesimisticky človek a každý mu len ubližuje .

Čakám na 15 VIP fans TN čo mu prídu sem sochu postaviť pod článok .
2.8.2022 - 13:04
+6

Hokejista2

 

Toto je pravda aj keď už onedlho nemusí byť as v najvyššej sutaži pretože to v akých sračkach sa as zmieta tak to som už dlho nevidel to vedenie na čele z rybníčkom je jeden hnoj naozaj mam o nich strach aj keď fudbal veľmi neslesujem tak túto kauzu sledujem už dlhšie takže my v dukle môžme byť radi že mame ludi ako radosa a nie ludi ako pan rybnicek ktorý z as urobil jeden veľky cirkus ktorému sa smeje cele slovensko
2.8.2022 - 13:19
+2

topska

 

aka kauza?
2.8.2022 - 13:25
0

RomanZa

 

Skor mienil prestup Kadaka do Luzernu, namiesto do Gentu za podstatne viac €.
Este mu aj ako hracovi AS neumoznia trenovat.
2.8.2022 - 14:55
0

topska

 

Aha, podla mna normalna vec aj vo svete
2.8.2022 - 15:11
0

RomanZa

 

Nie je to normalne, ale casto sa to deje aj inde.
V AS Tn je to dost hnile, hore.
2.8.2022 - 21:58
+1

topska

 

tak som to myslel
2.8.2022 - 23:00
+1

vincomir

 

A teraz si predstavte, ze by bol Adam Sykora odchovanec Dukly. Doteraz by hraval slovensku juniorku a na vyborne rozbehnutu karieru (ktoru vdaka Nitre ma) by mohol zabudnut. O to sa snad ani nemusime bavit. Normalne mi prislo nevolno…
2.8.2022 - 11:02
+20

Liri

 

Ako vieš, že by nehral za A. Keď na to juniori majú tak hrajú aj v Ačku. A čo viem Dukla vždy dala nejakému mladému šancu. Že Nitra nevie zohnať peniaze na lepších hráčov tak dáva aj mladým šancu. Uvidíme teraz ako zahrajú tí mladí keďže tam nie je Stavjaňa, vďaka nemu sú tí mladí tam kde sú.
2.8.2022 - 11:54
+9

Nerkio

 

Ty si myslíš že hráči ako Hrnka,Krivosik či predtým Slovák hrajú za fazuľky ??aj teraz bude mat Nitra šestnásť útočníkov.A dáva šancu mladým lebo už pred rokmi vyhlásili že pôjdu presne touto cestou .Preto napríklad včera oznámil Chrenko že sa k Nitre pridáva aj Pobezal .Lebo toto je smer ktorým idu a baví ich to .Ak trosku sleduješ Nitru tak si môžeš všimnúť že sú dosť úspešný aj scautingu legionárov .A trener ,vieš prečo bol vybratý práva tento ?pretoze roky pracuje hlavne na výchove mládeže .To bola aj jeho primárna úloha v KHL .
2.8.2022 - 12:10
+13

topska

 

Duplom v lotysskej lige
2.8.2022 - 12:11
+3

BieloModra

 

dodajme ze Pobežal je top forvard ročníka 2006 .... len tu fanusicka MHC bude tvrdit ze tento junior hra u nas lebo nema kto
2.8.2022 - 12:24
+6

Mato80

 

No a to je rozdiel medzi Nitrou a Trenčínom. Radosa spomína že Nitre vyšiel 1 rok další už môže byt iný ale Nitra si evidentne zadefinovala ako chcú robiť hokej a začali už pred pár rokmi a teraz sa začínajú objavovať výsledky aj v podobe úspechu mladých hokejistov už predtým pomohli troska starším hracom ktory zas pomohli našej repre. Na to všetko si museli zadefinovať čo chcú a čo k tomu potrebujú akého trénera, skouting atd….a evidentne to robia dobre. A čo taký Trencin ten je pre mna absolútne nečitateľný a ani teraz som sa z tohto rozhovoru nedočítal víziu a cestu k nej….bohužiaľ pre slovenský hokej
2.8.2022 - 20:57
+8

dusanTN

 

Amen
3.8.2022 - 10:02
+2

BieloModra

 

MHC... ty si riadna koumacka NR nevie zohnat lepsich hracov?.... odkial to mas ?... ty poznas nastavenie a cestu klubu v NR?... zachytila si ako sa praca s mladymi hracmi odrazi na ekonomike a kreditu klubu?....
2.8.2022 - 12:21
+10

Liri

 

Vedela som, že sa ozveš. Jaj niekto niečo zlé napísal na najlepšiu Nitričku tak sa už ozývate ale keď vy kopete do iných mužstiev to už nevadí. A Chrenko s Kovačíkom si môžu hovoriť čo chcú keby vedeli zohnať peniaze tak nejdu tou cestou, ktorou sa vybrali.
2.8.2022 - 15:34
+6

hawkie

 

Keby bolo keby... boli by sme v nebi.: Super, tak nech nejdú tou cestou... potom by sme toho roku nemali 2 draftovaných z NR (Nemec, Sýkora); nevystrelili by ani mnohí mladíci v (nedávnej) minulosti (Krištof, Paulovič, Lantoši, Buček, Kollár, Krivošík, Baláž).

Vlastne, boli by silní legionári, NR by 3x po sebe vyhrala titul, a bola by nuda...
2.8.2022 - 15:50
+1

BieloModra

 

Nemyl ju...snad by este pomohol argument 12 hracov do repre od pripravy po MS...ale skr nie...
2.8.2022 - 17:43
+2

MaxSBA

 

Lebo liri to vie akou cestou by isli.
2.8.2022 - 15:54
+2

nitranitricka27

 

Ano moja preto aj Solenský je v NR Veď tu písal nejaký Michalovčan čo sa pozná s jeho tatkom že dostal približne dva krát viac v Nitre jak mu núkali v MI a hej nemáme peniaze na dobrých starších hráčov a preto tu hrajú hráči ja Krivošík, Holešinský a pod. Prebehol som váš káder a prepáč ale dušuješ sa tu že vy musíte platiť starších kým mi ideme cestou mladých ale aj tak máte ďaleko horších hráčov nad 21 jak my
2.8.2022 - 16:04
+1

BieloModra

 

Myslim ze nezapasuje do tej teorie ani to ze svoju pracu zobchodovala NR velmi slusne
2.8.2022 - 17:47
+2

BieloModra

 

Nuz to je jasne ze sa ozvem ...lebo nemas pravdu
2.8.2022 - 17:41
+4

BieloModra

 

A este by som doplnila ze co sa tyka kluboveho hokeja Chrenko s Kovacikom jasne ukazali ako to treba robit no....snad ked sa dostanete do ligy ponuknete dakeho reprezentanta lebo ide aj o repre vies?
2.8.2022 - 17:46
+3

KrebsKandidat

 

Juuj, zli Nitrania, vsetci do jedneho. Najlepsie zareagujem, ked to budem robit rovnako.
2.8.2022 - 23:22
+1

Qazz

 

Tak to by sa potom viacero klubov malo vybrať cestou NR, keďže nevedia zohnať dostatok € na kvalitný káder. A nie nemyslím si, že moja Nitrička je najlepšia. Ale aspoň nehráme muziku, na ktorú nemáme peniaze a naša cesta je dopredu daná. Bez zaslepenia sa nejakým ojedinelým úspechom, alebo bez otázky nejasnej budúcnosti a vízie. Okrem nás mi príde sympatický PP, ZV, SNV, NZ pri týchto týmoch si viem predstaviť, že si fanúšikovia dokážu vytvoriť nejaký vzťah a sympatie ku svojmu mužstvu.
2.8.2022 - 23:33
+2

JURINO

 

Celkom dobre nám zahrali tí mladíci, ako nie tak dávno Milo, Stumpel, Tománek, Blackwater, Laliberté, Slovák, alebo v súčasnosti Mezei, Švarný, Hrnka, atď.. Na lepších, drahších a skúsenejších sme síce nemali, ale stačilo to na 8 medailí za 10 rokov
3.8.2022 - 16:57
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jurssik

 

To sú čo za nezmysly??
Mladí v Ačku Dukly vždy šancu dostali.
Neuveriteľné, čo sa tu človek dočíta niekedy
2.8.2022 - 11:21
+10

HokejovyAkademik

 

v dukle su desiatky mladych ale tu uz starsi ziaci (radivojevic ml.) odchadzaju do zahranicia a nie to este dorastenci ci juniori takze do acka sa pomaly nema kto dostat

a neodchadzaju len ti najlepsi

a ked niekoho vytiahnu a potiahnu ako chromiaka st. ci honzeka tak im aj tak odidu namiesto splacania dovery a trpezlivosti co s nimi mali
2.8.2022 - 13:50
+6

vincomir

 

Presne tak!!! Alebo? Kňažko, Kukuča, Okuliar... Tí dostali bohovský priestor. Ani sa nečudujem, že takým diletantom ako Radosa zdupkali.
2.8.2022 - 16:58
+6

snapshot

 

Preco usudzujes ze je chyba v Radosovi? Preco je diletant?
2.8.2022 - 19:12
+1

HokejovyAkademik

 

nekrm trolla nekrm trolla nekrm trolla
2.8.2022 - 19:28
+4

Hokejista2

 

Počkaj počkaj čo s tým ma spoločne radosa? knažko odišiel v čase kedy radosa bol len člen predstavenstva dukly kukuča to isté ak myslíš sezonu 20/21 za to si môže on sám nepodaval vôbec adekvátne výkony pred jeho prichodom som tak trochu dufal že by mohol napodobniť bučeka ale nestalo sa čo sa týka okuliara ten tu dostal pred minulú sezonu krásny priestor hrať a potom sa z tadeto odrazil do finska tak neklam prosím
2.8.2022 - 20:46
+1

Liri

 

Ja sa nečudujem, že odchádzajú, keď mladežnícke ligy nemajú kvalitu a nikam by sa neposunuli. A neviem si predstaviť dáť 13-14- ročného medzi seniorov hrať.
2.8.2022 - 17:51
+2

VSŽ!

 

Taký je život hokejistu...každý chce niečo iné a inou cestou,asi z toho neurobíme univerzum pre všetkých.
2.8.2022 - 17:56
0

Turkey

 

Slušná nálož negativizmu :
2.8.2022 - 22:15
+3

ZvolenskyRytier

 

Či sa ide robiť na vašom zimáku Trencania?
3.8.2022 - 4:25
0

Peryo

 

Strecha, vzduchotechnika a veci okolo toho.
V 3 fázi aj vonkajšok zimáku ale to už sa tam hrať bude dať
3.8.2022 - 7:58
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Fhaallen

 

Paradox: V klube ako je Dukla Trencin, ktory vychoval legendy slovenskeho hokeja, Radosa zahlasi, ze sa s mladymi neda nic dosiahnut a ak ano tak to je len anomalia. Tak to je riadna demotivacia pre vsetkych mladych hracov v Dukle Trencin... Nic no podme sa pozriet na dobu kedy bola dukla Trencin uspesna a vyhravala tituly resp koncila na druhom mieste. Nechcelo sa mi vypisovat kazdu jednu sezonu. Napisal som prve druhe miesta do od 1993-2004. Je zaujimave, ze od 1993 ten vekovy priemer muzstva stupal no neprekrocil 26 rokov. V poslednych 5-6 sezonach to bolo 27-28 rokov no bez vyraznych uspechov. Chapem, ze teraz je doba ina aka bola pred 29 resp 18 rokmi no aj v dnesnej dobe su kluby ako napr Nitra kde to ide, takze toto je opat len dalsie vyplakavanie bez podlozenych faktov.

1993/1994 Zlato Vekovy priemer Muzstva 23.78 roku
Šatan 19 rokov 39 zap
Kontsek 22 rokov 38 zap
Smerciak 21 rokov 45 zap
Pavlikovský 18 rokov 30 zap
Hlinka 21 rokov 35 zap
Hecl 19 rokov 33 zap
Sezona 1994/1995 Striebro Vekovy priemer 24
Sezona 1995/1996 Striebro Vekovy priemer 24,5
Sezona 1996/1997 Zlato Vekovy priemer 25,5
Hossa 17 rokov 53 zap
Melicherik 21 rokov 52 zap
Barinka 19 rokov 32 zap
Richard Pavlikovsky 21 rokov 42 zap
Rastislav Pavlikovsky 19 rokov 42 zap

Sezona 2004/2005 Zlato vekovy priemer 25,5
Meszaros 18 rokov 44 zap
Kolozvari 21 rokov 48 zap
Starosta 22 rokov 52 zap
Homer 23 rokov 52 zap
Bambuch 22 rokov 42 zap
Kristin 22 rokov 34 zap

Ta
3.8.2022 - 10:31
+7

dusan1980

 

Tym len si potvrdil ako Radosa nevie ani co robi a kaxa si do huby
Treba mat scouting ako Nitra a potom sa uspech da spravit
Ale podla toho co sme zas podpisali tak to zas bude trapenka
A ked uz sme pri tom ovela radsej by som bol za 4 miesto ale mat hracov na drafte ako Sykora a Nemec
Proste uzlik nezmyselnych kecov
3.8.2022 - 15:29
+4

lanti

 

Ja osobne nič neočakávam od kádru ktorý je momentálne podpísaný a ani od fans nebude podľa mna tak vyvíjaný tlak ako minuly rok bol keď tu prišiel Mikeš s Radom atd .

Tento rok sa mi ale viac pozdáva ten kader v obrane Starosta,Chromiak,Petrovicky do toho mame konečne ofenzívneho obrancu narozdiel od minulého roku , mladý lotyš …

V útoku sme podpísali Čacha , rysuje sa dobre mladý Krajčovič , na Valacha som tiež zvedavý , na Petráša som veľmi zvedavý a samozrejme Connor v bránke je záruka .

Osobne na to že sa vyplakáva ohľadne financií a nedovolili sme si nejak veľa , tak som spokojný .
Moj názor je že to 8 miesto by sme mohli obsadiť po ZČ.

3.8.2022 - 15:43
+3

Peryo

 

Aj ja si myslím že pri reálnych očakávaniach nemôžu byť až také sklamania
3.8.2022 - 17:18
0

FanusikZamkov

 

https://sport.aktuality.sk/c/Gr6dYgI/richard-rapac-najvacsi-problem-je-amaterizmus-zvazu/
3.8.2022 - 15:48
+1

Standacik

 

Sám Richard Rapáč skritizoval Prokopa za ten nádpis
3.8.2022 - 16:20
+1

fagaf

 

OT --- Vraj Slovan ?: https://www.eliteprospects.com/player/45872/jared-coreau
4.8.2022 - 7:42
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Bäckströmovi hrozí, že vynechá celú základnú časť novej sezóny

Švédsky hokejista Niklas Bäckström by mohol vynechať celú nasledujúcu sezónu NHL. Útočník Washingtonu Capitals absolvoval v polovici júna operáciu ľavého bedrového kĺbu. Informoval o tom zámorský portál The Athletic. 15.8.2022 09:08 - TASR


Knyžov si počas tréningu roztrhol achilovku, čaká ho polročná pauza

Ruský hokejista Nikolaj Knyžov si počas prípravy na novú sezónu NHL nešťastne roztrhol achilovku. Obranca San Jose Sharks si privodil zranenie počas tréningu mimo ľadu. Podľa TSN už absolvoval operáciu, po ktorej by sa mal zotavovať približne šesť mesiacov. 14.8.2022 07:29 - TASR


Chicago podpísalo nové zmluvy s obrancom Jonesom a útočníkom Kurashevom

Vedenie klubu NHL Chicago Blackhawks podpísalo nové ročné jednocestné zmluvy s dvojicou hokejistov, ktorí mali štatút obmedzených voľných hráčov. Obranca Caleb Jones sa dohodol s "jastrabmi" na kontrakte v hodnote 1,35 milióna dolárov, útočník Philipp Kurashev bude mať v nadchádzajúcej sezóne plat 750. 000 USD. 13.8.2022 08:11 - TASR


Rakúsko - Švédsko 0:6 v B-skupine

Švédski hokejisti potvrdili v piatkovom zápase na MS do 20 rokov úlohu favorita. V zápase B-skupiny zdolali Rakúšanov hladko 6:0 a pripísali si druhý triumf na turnaji. 12.8.2022 22:27 - TASR


V Rusku zomrel 14-ročný chlapec po zásahu pukom

Mladý hokejista tímu SKA Petrohrad zomrel po zásahu pukom do hrude. K tragédii prišlo na tréningu. Klub SKA vyjadril hlbokú sústrasť rodičom, príbuzným a priateľom Vsevoloda Malkova. 12.8.2022 18:12 - TASR


Walman sa vyhol arbitráži, s Detroitom podpísal ročný kontrakt

Kanadský hokejový obranca Jake Walman sa vyhol arbitrážnemu konaniu a s klubom Detroit Red Wings podpísal ročný kontrakt. Klub mal dlhodobo snahu o dvojcestnú zmluvu, napokon sa priklonil k požiadavke hráča o jednocestný kontrakt. Zmluva mu vynesie 1,05 milióna dolárov. 10.8.2022 21:45 - TASR


Legendárny Švéd Salming trpí ochorením ALS

Bývalému švédskemu hokejistovi Börjemu Salmingovi lekári diagnostikovali amyotrofickú laterálnu sklerózu (ALS). Jeho oficiálne vyjadrenie priniesol klub Toronto Maple Leafs, za ktorý v rokoch 1973-1989 odohral prevažnú časť kariéry. 10.8.2022 15:48 - TASR


Pacioretty sa podrobí operácii achilovky, vynechá úvodnú polovicu sezóny

Americký hokejista Max Pacioretty sa podrobí operácii achilovky a klubu NHL Carolina Hurricanes bude chýbať v úvodnej polovici novej sezóny. 10.8.2022 08:59 - TASR


Nečas pokračuje v Caroline, podpísal dvojročnú zmluvu

Český hokejový útočník Martin Nečas podpísal nový dvojročný kontrakt s klubom NHL Carolina Hurricanes. Vynesie mu celkovo 6 miliónov dolárov. 9.8.2022 22:36 - TASR


Trouba sa stal 28. kapitánom v histórii New Yorku Rangers

Americký hokejový obranca Jacob Trouba sa stal 28. kapitánom v histórii klubu NHL New York Rangers. "Jazdci" boli bez kapitána od roku 2018, keď odišiel obranca Ryan McDonagh, ktorý túto funkciu zastával štyri sezóny. Pre 28-ročného Troubu bude sezóna 2022/2023 štvrtá v drese Rangers. 9.8.2022 16:11 - TASR


Viac správ v archíve...