Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: s Richardom Rapáčom, generálnym manažérom HK Spišská Nová Ves

zdroj: Milan Kapusta/TASR
22.7.2021 17:48 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

V siedmom pokračovaní nášho letného seriálu rozhovorov s funkcionármi extraligových klubov si rozoberieme aktuálnu situáciu v HK Spišská Nová Ves, kde sa po sezóne tešili z postupu do Tipos extraligy, keď vo finále SHL zdolali najväčšieho favorita zo Žiliny hladko 4:1 na zápasy. Extraliga sa vracia na Spiš po jedenástich rokoch. Viac pre hokejportal.net prezradil generálny manažér klubu Richard Rapáč.


Cítite, že aktuálne prebiehajú prípravy už na extraligu?

"Od začiatku cítim, že toto je už niečo odlišné v porovnaní so Slovenskou hokejovou ligou. Sme však na sezónu pripravení a veríme, že ju zvládneme po všetkých stránkach."

Ide o veľké rozdiely v pracovnej náplni?

"Áno. Niekoľkokrát sme sa nechali počuť, že náš klub počas účinkovania v predchádzajúcich rokoch bol viac-menej postavený na dvoch - troch ľuďoch. Oduševnenú prácu robili ľudia, ktorí neboli v klube zamestnaní. Zároveň sme sa museli trochu zamyslieť nad tým, akým spôsobom chceme existovať na profesionálnej úrovni. Rozšírili sme rady o zopár nových jednotlivcov, aby bol zabezpečený hladký chod. Ešte nemáme všetky otázky definitívne vyriešené, no intenzívne na tom robíme, aby sme boli profesionáli nielen na ľade, ale aj mimo neho."

zdroj: Milan Kapusta
Spišskej Novej Vsi ste pomohli do najvyššej súťaže ako hráč. Mali ste vopred premyslené, že keď sa to podarí, zavesíte korčule na klinec, alebo to bolo spontánne rozhodnutie?

"Priznám sa, že som sa ešte na sto percent nerozhodol, či ukončím kariéru. Pri funkcionárskej robote som tri roky, a to, že som hrával, bolo podmienené tým, že som vedel, že môžem byť ešte platný na ľade a pomôcť chlapcom. Nakoniec sa to ukázalo ako správny ťah. Ako som už v predošlej odpovedi uviedol, kompletizujeme ďalšie posty v klube, ktoré však vyžadujú financie a tých nemáme na rozdávanie. Pokiaľ budú veci nastavené tak, ako majú, nebránim sa ďalšiemu návratu na ľadovú plochu. Momentálne to však vidím tak, že zotrvám iba na poste generálneho manažéra."

Prežívate horúce týždne v manažérskom kresle?

"Neviem, či je to správne pomenovanie, ale nie je to jednoduché angažovať sa v našom kraji. Snažíme sa dať dohromady určitý balík peňazí, aby sme si mohli dovoliť čo najlepších hráčov v rámci nasich financnych moznosti.Rovnako tak musia mať svoj komfort, od ktorého sa odvíjajú ďalšie dôležité veci."

Rozpočet je adekvátne zostavený na dôstojné fungovanie?

"Pohybujeme sa na úrovni 800 000 až 1 000 000€. Aktuálne sa nám ho darí napĺňať, aj keď ešte evidujeme drobné medzery, ktoré potrebujeme vyplniť. Blížime sa k spomenutému miliónu. Chceme hráčom zabezpečiť okrem základných platov aj prémie, ktoré by ich motivovali k čo najlepším výkonom i výsledkom."

Ako ho tvoríte?

"Ide o mravenčiu prácu, ak to mám takto nazvať. Kvantum času venujeme stretnutiam so sponzormi, ktorým vysvetľujeme, ako fungujeme, aké sú naše ciele a na aké účely budú ich peniaze využité. Transparentnosť financovania klubu je prioritou. Za dva mesiace sme obehli takmer stovku potenciálnych partnerov. Náš budget tvoria najmä "menší" sponzori, ktorí nám dávajú sumy od 500 do 3000€. Je to niekedy veľmi náročné, ale v našom prípade nevyhnutné, aby sme požadovaný rozpočet naplnili. Chýba nám generálny sponzor, ktorý by nám naše fungovanie zjednodušil. Aj preto je podpora mesta kľúčovým faktorom do budúcnosti."

Tri roky ste si vymedzili na postup. Najväčšou prioritou bude udržať sa čo najdlhšie?

"Postup by sme si nedali za cieľ, ak by sme nemali v pláne vybudovať silný klub s vyhliadkou do budúcna. To, čo sa stalo pred jedenástimi rokmi, je pre nás mementom, ako sa to robiť nemá. Našou základnou snahou je byť každý rok v play-off a postupne navyšovať ciele. Kvalitnými výsledkami chceme robiť radosť naším fanúšikom a reprezentovať mesto v čo najlepšom možnom svetle."

Desať verzus osem. To je pomer príchodov s odchodmi. Je to ideálne vyvážené?

"Samozrejme, to sa dozvieme v priebehu druhej fázy prípravy. Verím, že sme spolu s bratom a trénerskym štábom urobili primerané zmeny v kádri. Zhodujú sa s cieľmi, ktoré sme si vytýčili a ktoré chceme naplniť. Stále pracujeme na angažovaní cudzinca na post prvého centra, ale nechceme sa unáhliť. Mužstvo sa bude v najbližších týždňoch vyvíjať a určite nevylučujem možnosť ďalšieho doplnenia. V takomto prípade je jasné, že pohyby nastanú aj smerom von."

Ktorá hráčska strata po majstrovskej sezóne najviac mrzí?

"Všeobecne ma mrzí každý jeden odchod. Osobne však najviac ukončenie aktívnej činnosti obrancu Štefana Fabiana. Bude nám veľmi chýbať. "Fabo" mal v sebe auru vodcu, ktorá nám veľmi pomohla v ceste za postupom. Ale na druhej strane pribudnú hokejisti, ktorí taktiež už majú niečo za sebou a myslím si, že ho dokážu nahradiť."

zdroj: Milan Kapusta
Andreas Štrauch s Lukášom Hamráčkom dostávajú príležitosť na reštart?

"Štrauch minulý rok strávil v Liptovskom Mikuláši a teda v tíme, ktorý sa celú sezónu veľmi trápil. Určite to nebolo pre neho med lízať, no aj napriek tomu sa vyznačoval kvalitou, ktorú má. U nás mu poskytneme priestor v prvých dvoch päťkách a je na ňom, v akom svetle sa predvedie. Chceli by sme, aby sa dostal na vlnu líderstva a sčasti nadviazal na angažmán v Nových Zámkoch. Čo sa týka Hamráčka, on ešte v extralige toho veľa nenahral. Pre neho je obrovskou výhodou, že jeho materský klub postúpil. Teraz môže všetkým dokázať, že sa vie uplatniť na najvyššom leveli."

Brat Braňo sám preukázal solidaritu a prišiel bez prehovárania?

"Môj brat je kapitola sama o sebe. Nie je žiadnym tajomstvom, že pred novou sezónou odmietol ponuky viacerých tímov. Bol som z jeho postoja prekvapený, no jeho lokálpatriotizmus je veľmi veľký. Nemalou mierou sa pričinil o extraligový postup. Myslím si, že v Slovane by nemal možnosť stať sa hráčom s líderskými úlohami na ľade a aj mimo neho. Doma to od neho očakávame. Som si istý, že opäť potvrdí svoje nesporné hokejové kvality v rámci celej súťaže."

Od ktorej akvizície si najviac sľubujete?

"Predovšetkým som zvedavý na zahraničné importy. Veľmi dlho sme skautovali hráčov, ktorých sme podpísali. Či už je to Beaudry, Kuru alebo Atwal. Každopádne, cudzinci musia prevýšiť domácich a byť rozdieloví. Na druhej strane čakám, že Romaňák, Džugan,Giľák či Česánek dokážu svoju výkonostnú latku posunúť ešte vyššie a zaradia sa medzi špičku tímu."

Zloženie brankárov vyzerá veľmi dobre. Vidíte to rovnako?

"Melicherčík je kvalitný gólman, ktorý to potvrdzuje už mnoho rokov. Presadil sa aj za hranicami, takže to o niečom svedčí. Toto leto venoval tvrdej a poctivej práci na sezónu, čo sám priznal, že to ešte nikdy neurobil. Je odhodlaný patriť medzi najlepších. Šance sa dočká i Filip Surák, ktorý je odchovancom. Myslím si, že naši brankári nám budú oporou. Je možné, že sa nám podarí angažovať ešte jedného brankára, ale to by som si nechal ako bonbónik na záver."

Práve tam smeruje ďalšia otázka. Július Hudáček je stále voľný. Koketujete s ním?

"Áno, je to tak. Julo čaká tretí prírastok do rodiny a bol by som veľmi šťastný, keby začal sezónu doma. Samozrejme, nemá núdzu o ponuky, no bude to závisieť od toho, ako sa dohodne s rodinou. Jeho príchod by bol zaručeným osviežením celej extraligy."

Obranca Kubát bude musieť presvedčiť počas prípravy na ľade?

"Dostal od nás takzvaný try-out kontrakt a rovnako na tom je aj Francúz Ville. Dúfam, že nič nepodcenili a na prvý tréning prídu pripravení. Kubát je nesporne výborný obranca, hoci posledný rok a pol nemal najľahší. Ja mu však verím, že nesklame a zaradí sa medzi lídrov defenzívy."

Ktoré posty si ešte vyžadujú posilnenie?

"Nie sme príliš spokojní s obranou. Do nej by sme ešte potrebovali jedného chalana. Komunikovali sme s niektorými odchovancami a boli sme blízko dohody, no nevyšlo nám to. Chalani sa aj napriek zmluvnému vzťahu inde chceli vrátiť, ale napokon im to nebolo umožnené. To nám trochu naštrbilo predstavu o podobe obrany. Nádeje ale vkladáme do mladíkov, ktorí nás budú môcť presvedčiť či už na Tatranskom pohári alebo kvalitne obsadenom turnaji v Paríži. Musia ukázať, že patria do základnej zostavy, čím by nám uľahčili prácu s hľadaním posíl."

Východné Slovensko bude poriadne prešpikované. Nastáva situácia, ktorá tu nikdy nebola. Päť klubov v okruhu približne 150 km. Bojíte sa, že to môže mať časom negatívny dopad na sponzorstvo?

"Je to ako keby dvojsečná zbraň. Diváci budú mať k dispozícii množstvo atraktívnych derby duelov, ale napríklad mám za sebou jedno stretnutie s potenciálnym sponzorom, ktorý uprednostnil iný klub, keďže sa nachádza v jeho blízkosti. Nie je to ľahké, no pokojne to môžu vykompenzovať fanúšikovia svojimi pravidelnými návštevami v hojných počtoch. Potom budeme všetci spokojní."

zdroj: Milan Kapusta
Bude Poprad najväčší rival?

"Pre mňa určite áno. Už len vzhľadom k tomu, akú históriu s ním mám. Na svoje si prídu aj ľudia. Slovan, Zvolen, Nitra, Trenčín atď. sú silné pojmy, ktoré v Spišskej Novej Vsi jedenásť rokov neboli. Veríme, že fanúšikovia ocenia našu snahu. Pripravujeme tím na play-off, nie záchranu."

V najbližšom čase sa má vyriešiť otázka návratu divákov do hľadísk. Aký výsledok očakávate?

"Táto téma je veľmi špecifická. Budem sa opakovať vo vyjadrení mojich kolegov, ale ďalší ročník bez prítomnosti divákov by bol likvidačný. Týka sa to najmä nás, pretože stále cítime obrovskú eufóriu. Permanentky, ktoré sme dali do predaja, sa takmer vypredali počas niekoľkych dní. Neviem si predstaviť ďalší rok bez príjmov z lístkov. Priaznivci sú jednou z najdôležitejších zložiek rozpočtu klubu. Ich absencia predstavuje mínus približne 35-40%. Nahradiť takúto čiastku je aspoň v našom prípade nemožné."

História si nepamätá, aby prakticky dva mesiace pred ligou neboli žiadne informácie. Iné krajiny už dávno poznajú kompletný rozpis. Čo si o tom myslíte?

"Nieže to je neštandardné, ale nerobí to dobrý obraz ani medzi fanúšikmi a sponzormi. Sú tam určité veci, ktoré mi neprislúcha komentovať, ale verím, že sa už vzťah medzi APHK a SZĽH posúva do správnej roviny. Potrebujeme, aby sa to uzavrelo. Následne sa môžeme maximálne koncentrovať na športovú stránku. Skrátka, je už najvyšší čas, aby sme vedeli, do čoho ideme."

Už ste sa zoznámili s ostatnými činovníkmi, s ktorými budete prichádzať do kontaktu?

"Absolvoval som už pár stretnutí. Funkcionármi sú väčšinou ľudia, ktorí sa pohybujú v hokeji dlhodobo. Ja som ho hral na vrcholovej úrovni, a preto s tým nemám žiadny problém. Máme spoločný cieľ, ktorým je vytvorenie kvalitnej ligy. Chceme ponúknuť produkt, ktorý bude rešpektovaný nielen doma, ale aj v zahraničí."

Koľko peňazí ste dali na káder v uplynulej sezóne?

"Samotné platy hokejistov boli na úrovni 250 000€. Teraz sme to navýšili na 450 000€. Celkový rozpočet na chod celého klubu vrátane mládeže sa bude pohybovať na úrovni jedného milióna eur. V rozpočte pracujeme už s prisľúbenou podporou mesta Spišská Nová Ves."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Gargamel123

 

Ano
22.7.2021 - 17:55
+1

Hrobar

 

Hej
22.7.2021 - 19:10
+1

whoareyou

 

Ja osobne sa na Spišskú v extralige teším, som zvedavý, čo predvedú.
22.7.2021 - 17:59
+11

nerorome

 

Ak po ZČ budú lepšie ako na 11.mieste, tak to bude zázrak.
22.7.2021 - 18:04
+14

Goethe

 

Ja by som ich náhodou videl, tak na 6./7./8. miesto
22.7.2021 - 18:16
+9

DENISO6

 

Fuuu riadny optimista
22.7.2021 - 18:24
+16

Riava

 

Moje očakávania sú obdobné a tipujem medzi 6. miestom a 10. miestom. Prvá päťka by bola príjemným prekvapením a posledná trojka sklamaním, ak teda bude hrať aj Miškovec.
22.7.2021 - 18:26
+4

N-R-N-R

 

"Ja som optimista,
Je to pravda istá,
že sa tomu dobre vodí,
Kto sa nenarodí.
Optimista, optimista, optimista, optimista,
Ja som optimista."
23.7.2021 - 7:37
0

whoareyou

 

Je to jasné, že zázraky pravdepodobne Spišská nepredvedie (popredné miesta), ale môže byť zaujímavá do partie extraligistov.
22.7.2021 - 18:31
+3

richardd6

 

Bude nejaký powerranking pred štartom ligy?
22.7.2021 - 19:16
+1

snw

 

Budú isto tipy redakcie.
22.7.2021 - 19:45
0

Sunkafit

 

stači ked napišem poradie tak to bude
22.7.2021 - 20:13
+4

BieloModra

 

Dusik napis SNV PO NR
22.7.2021 - 21:06
0

Sunkafit

 

To je bez pochyb
22.7.2021 - 21:38
0

BieloModra

 

No daj
22.7.2021 - 21:48
0

Sunkafit

 

Az ked bude hokejportal tipovat sa vyjadrim a urcim poradie!
23.7.2021 - 5:14
+2

snw

 

Ako vravel Rišo, obrana ma nepresvedčila. Tam treba minimálne 1-2 mená ktoré už čo to odohrali. Fabiana je škoda , že skončil. Verím že Gilak, Tyczinsky, Dzugan,Strauch sa nestratia . Tohtoročny rozpočet na úrovni minulej sezóny tímov ako Trenčín ,Nitra Zámky.
22.7.2021 - 18:20
+2

michaelfrolík

 

Zamky rozpocet milion nemali ani zdaleka
22.7.2021 - 18:29
0

topska

 

No sak jasne lebo mate nizsie ine naklady ale na platy asi okolo 450 000 to bolo nie? Muselo byt.
22.7.2021 - 18:54
0

michaelfrolík

 

Celkovy rozpocet bol medzi 500 az 550-tisic eur. V tom mas platy A-timu i realizacneho timu, dopravu na zapasy, ubytovanie, stravu, vystroj a dalsie potrebne veci.
22.7.2021 - 19:27
0

Radovan123

 

Tomu sa mi nechce veriť.
22.7.2021 - 19:38
+5

michaelfrolík

 

Mali sme druhy najnizsi rozpocet v ramci ligy, najnizsi v ramci nasho posobenia v extralige. Bolo to spominane viackrat viacerymi predstavitelmi klubu vo viacerych rozhovoroch. Ved prave preto bol postup do play-off brany ako riadny uspech
22.7.2021 - 19:46
+1

topska

 

Vies dat nejaky zdroj na tie rozhovory resp. tie udaje? Lebo to je fascinujuca suma. Je v tom aj mladez?
22.7.2021 - 21:12
+2

LenTak93

 

urcite nie, ved tam na to maju tusim Lokomotivu
22.7.2021 - 21:55
0

topska

 

Maju juniorku, som len zvedavy ci sa podielaju aspon nejakymi financnymi prostriedkami aj na inych rocnikoch.
22.7.2021 - 21:58
0

topska

 

To je neuveritelna suma naozaj tych 520 000 ak fakt ide o celkovy rozpocet klubu. Neskutocne ak s tym niekto dokaze namutit vody a hracom poskytnut aspon ake take profi podmienky
22.7.2021 - 22:10
+7

doc.koniferum

 

a mne sa nechce veriť,že kedysi som šiel na diskotéku s 200-300 korunami,prišiel som domov ako prasa a ešte mi aj zostalo.
22.7.2021 - 21:24
+12

topska

 

A je dost mozne ze aj napriek inflacii mali niektore kluby vtedy dokonca vyssi rozpocet ako teraz
22.7.2021 - 21:30
+1

topska

 

Lebo to sa ani boh nevyzna z tych 520 000 (celkovy rozpocet) na tuto sezonu...
22.7.2021 - 18:55
+2

snw

 

Myslím na A mužstvo ste mali okolo 450 000€. Keď nie 350 000
22.7.2021 - 19:44
0

topska

 

Tak toto je uplne ze nerealne a s takou sumou sa neda v ziadnom pripade v lige posobit. Ci pises o platoch?
22.7.2021 - 21:13
+1

snw

 

Áno len čisto platy.
22.7.2021 - 21:35
+1

Frey77

 

Faba v PP berieme ako de facto odchovanca, zanechal tu poriadnu stopu, klobúk dole pred ním! Ale! Posledné 2 sezóny čo hral u nás, to už bola doslova tragédia, doslova to niekedy bolo priam komické. Ten rozdiel medzi ligami je priepastny, takže nie kamoš, Fabo by rozhodne nebol prínos ako aktívny hráč.
22.7.2021 - 22:12
+4

snw

 

V SNV zase hral parádne. Jasné je tam rozdiel medzi ligami. Ale prístupom k tréningom veľký profík. 3 formáciu by uhral
22.7.2021 - 22:43
+2

milmikus

 

K neuvereniu ze ste pred troma rokmi hrali 8-9 flek v prvej lige.
Spisiaci mozu dakovat Ricimu a spol za kus dobrej roboty😀
Ja si myslim ze s muzstvom aky mate by vam prva 8cka nemala ujst.
Velmi sa tesim na derby zapasy a ked budete mat Hudacka zacinam sa bat ci ich aj budeme vyhravat😉
A Rici k tebe este jedna vec,obuj korcule chcem ta este vidiet na domacom
lade lebo spisska nie je tvoj klub😀
22.7.2021 - 18:33
+2

Rapkáčik43

 

Fabo je síce zabávač a vodca v kabíne ale neviem si predstaviť čo by on ešte robil v extralige 😀
22.7.2021 - 18:36
+4

wilkinson22

 

Liga bude vyrovnaná ale okolo 8. miesta by sme sa mohli motať, sam som zvedavý ako to dopadne ak západnú importy môžme byť nepríjemný súper pre každého
22.7.2021 - 18:43
+4

sam96x

 

S tou obranou súhlasím, ešte by sa tam hodil jeden hráč, možno aj dvaja. Každopádne, ak by vyšiel Hudáček, tak o brankársky post strach nemám, som zvedavý na zahraničných hráčov, inak už ale prešvihnu kvótu na zahraničných hráčov, ak ešte príde cudzinec na post centra, potom už ich budeme mať 8.
22.7.2021 - 18:43
+1

richardd6

 

Center príde do prvého útoku
Jeden zo zahraničných pred začiatkom pôjde preč
22.7.2021 - 20:28
+1

richardd6

 

Center z ECHL príde
22.7.2021 - 21:15
+1

richardd6

 

Veľká škoda že nevyšiel bodak o ktorého bol enormný záujem zo strany klubu aj hráč chcel prísť, ale Nitra nepustila
Čiže buď kabát alebo ville najskôr jedne z nich pôjde preč
22.7.2021 - 19:15
+1

Goethe

 

Neverím, že by ho Nitra nepustila. Šak doteraz všetkých pustila a Bodák nie je až taký prospešný aby bola oňho bitka.
22.7.2021 - 19:18
+1

wilkinson22

 

Keby ho pustila tak je v SNV, nie?
22.7.2021 - 19:23
+1

richardd6

 

Spisska to riešila mesiac rôzne ponuky posielala, ale vedenie Nitry nepresvedčila
22.7.2021 - 19:33
+1

Nerkio

 

A o Knižku ste záujem nemali??
22.7.2021 - 19:35
+2

snw

 

Nie
22.7.2021 - 19:46
+1

bez nicku BLOG

 

Tak zase nemozme pustat hocikoho spod zmluvy. A v tomto pripade by sa o karierny posun naozaj nejednalo
22.7.2021 - 19:46
+6

BieloModra

 

Ja by som odporucila Branovi nelovit v nasich vodach lebo uz aj tak sme ako srsne ...my fanusikovia
22.7.2021 - 20:26
0

Dan88

 

Práveže to vy vždy lovíte Spišiakov
22.7.2021 - 20:35
+1

wilkinson22

 

Keď sú naše kapre vo vašich vodách, prečo nie 😁
22.7.2021 - 20:36
0

BieloModra

 

Ved to... vy date kapra a naspat chcete stuku
22.7.2021 - 20:40
0

wilkinson22

 

Tomu sa hovorí koncepcna práca
22.7.2021 - 20:41
0

BieloModra

 

Jasne a my si urobime z brusica korcul brisica diamantov nie teraz ked uz vie zhodit rukavice a oprit o nantinel nikam nepojde...zatial
22.7.2021 - 20:44
0

wilkinson22

 

Možno počas sezóny niečo vymyslia kus za kus alebo niečo podobné 😁
22.7.2021 - 20:48
0

BieloModra

 

Myslim ze nie...na lane mame jedneho legionara a do konca prestupoveho skor nie
22.7.2021 - 20:51
0

BieloModra

 

Poplietla som to nie legionara pardooon jeden na skusku
22.7.2021 - 21:03
0

richardd6

 

Neviete aký rozpočet na platy mala Žilina, Martin, Topoľčany? Voči spišskej
22.7.2021 - 19:48
0

wilkinson22

 

Za 610000€
TO 120000€ na A-cko
MT 280000€
22.7.2021 - 19:58
+1

Big brother

 

Predsezonne plány.
22.7.2021 - 20:01
+1

Big brother

 

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/startuje-28rocnik-shl-humenne-pocita-skody-spisska-nova-ves-s-jasnym-planom/102636

Samozrejme to boli predsezonne plány klubov, to aká bola realita je zas druhá vec (zvlašt ked kluby v tom čase ešte verili, že sa diváci na štadiony vrátia)
22.7.2021 - 20:00
+2

fifofrogy

 

Túto sezónu normálne nebudem vedieť komu skôr fandiť to som ešte nemal toľko obľúbených miest v lige 🙂 Michalovce Spišská Košice a najnovšie môj milovaný Prešov to budem mať riadny bordel 😁! Základ Spišiaci zvládnuť sezónu aby to nebolo ako naposledy že vaše trvanie v najvyššej súťaži trvala "až" jednú sezónu ...a prosím to logo fakt zmeňte inakšie nebyť toho všetkého okolo Korony určite by som si k vám zašiel na hokej prejsť si krásne centrum zájsť si na nejaký ten gril + pivo a šup ho vlakom naspäť do Košíc.
22.7.2021 - 20:01
+2

PagiSNV

 

Verím v dobre mužstvo a začiatok sezóny aj s divákmi preto som si kúpil permanentku , ale neverím že v Spišskej bude taky vysoký rozpočet 800.000-1.000.000€. Chcem byť optimista ale iné mužstva majú úplne odlišné posily narozdiel od nás.
22.7.2021 - 21:01
+2

snw

 

Je to rozpočet na celý klub nie samotné a mužstvo a platy hráčov.
22.7.2021 - 21:13
+5

Riava

 

Mimo mysu, držme palce, každá hokejová duša rada príde na štadión a podporí aj klub: https://www.postoj.sk/84171/ak-bude-na-jesen-lockdown-ockovanych-sa-tykat-nebude

Najpodstatnejšie veci z článku pre hromadné podujatia, ktoré chce minister presadiť:

"Dnes je na hromadných podujatiach povolených maximálne tisíc ľudí a všetci musia byť otestovaní alebo zaočkovaní. V prípade, že by novela zákona prešla, bol by buď dovolený násobok pre očkovaných, alebo sa ideálne pôjde do maximálnej kapacity nad rámec otestovaných.

Takže na zápas Slovanu by prišiel plný štadión?
Ak budú všetci zaočkovaní, nech sa páči, môžu ísť všetci na futbalový štadión. A platí to aj pre wellness centrá, kúpaliská či posilňovne. Presné detaily sa budú ešte dolaďovať na konzíliu."

"Lockdown na jeseň vylučujete?
Pri najhoršej možnej situácii nejaká forma lockdownu asi bude musieť byť, ale nebude sa týkať očkovaných, tí nie sú nebezpeční pre spoločnosť."
22.7.2021 - 21:41
+22

snw

 

Nie su nebezpeční pre spoločnosť? Nedokážu sa nakaziť a prenášať vírus? Na čo sa tu hrajú do paroma
22.7.2021 - 22:08
+14

Riava

 

Ak to prejde, dúfajme, tak aj testovaní budú mať výhody, čiže celá spoločnosť bude mať možnosť (očkovaní + testovaní):

"V piatok pôjde do parlamentu zákon o zvýhodňovaní zaočkovaných. Čo čaká ľudí po jeho schválení?
Zákon rieši iba to, aby mal štát zákonnú možnosť rozlišovať medzi zaočkovanými, testovanými, tými, ktorí covid prekonali, a neočkovanými. V prípade zhoršenia situácie by tak mohli byť podmienené vstupy do uzavretých priestorov alebo na hromadné podujatia podľa tohto kľúča. To je celé. A týmto opatrením by sa následne riadil aj nový Covid automat."
22.7.2021 - 22:17
+3

WinnipegJets

 

Samozrejme že dokážu. Ale dokážu vírus v tele oslabiť a neprenášať takú dávku ako nezaočkovaný človek. A ak to prenesieš na ďalšieho zaočkovaného, vírus by mal byť o to slabší a slabší
22.7.2021 - 22:18
+18

Big brother

 

Dobre, nedal si sa zaočkovat, rešpektujem to, ale v záujme bezpečnosti zostaň na jesen v pripade potreby sediet doma na zadku a aspon tých zaočkovaných (očipovaných, nadrogovaných a neviem čo ešte) nechaj žit. Už len ked sa o hokeji bavíme...chceš fakt, aby boli kluby na kolenách? Aj kvoli tvojej spišskej, nechaj aspon, aby tí zaočkovaní (ako nebude situacia dobrá) dotovali kluby, budú to potrebovat.
22.7.2021 - 22:21
+30

snw

 

Never tomu ,že keď bude lockdown tak očkovaní nad ľudia budú mať pree
22.7.2021 - 22:34
+5

Big brother

 

Ja neviem, zostáva nám dufat, že situacia nebude taká zlá a ked bude, tak že aspon zaočkovaní to budú moct držat nad vodou. Ked može byt v Budapešti na futbale 60 tisic ludí, tak hadam na hokej tých pár stoviek zaočkovaných pustia.
22.7.2021 - 22:41
+4

weefoe

 

Nad koho?
22.7.2021 - 23:18
+5

bigi BLOG

 

Mas pravdu ze to bude tazke dosiahnut ked v parlamente su strany ktore nahanaju takych volicov ako si ty a ti radsej budu za plny lockdown, bohuzial
23.7.2021 - 8:03
+13

julo

 

23.7.2021 - 1:34
+1

Maross NR

 

Dáta, štatistiky atď. POzri USA, GB, Rusko.

Nevidím dôvod nezvyšovať kapacity na podujatiach pre očkovaných. Len u nás politici sa boja o svoje %.
23.7.2021 - 8:17
+10

Frey77

 

Ty si iný fanatik človeče. Ty musíš mať minimálne v sebe 10 dávok "slobody". Tá posledná veta je top, pritom aj očkovaný, môže ochorieť a rovnako môže byť prenášač. Inak, keď my neockovani de facto nemôžme do zahraničia, nik si nemôže dovoliť karanténu. Tak my vysvetli, kto nám tu tie mutácie gréckej abecedy donesie? Ja keď pôjdem do lesa za PP, tak donesiem leda tak medveďa a žiadnu Deltu, tak kto to donesie?
22.7.2021 - 22:17
+8

WinnipegJets

 

Do zahraničia s testom možeš, kam len chceš
22.7.2021 - 22:21
+14

topska

 

Akoze naozaj ides tvrdit ze nezaockovani nechodia do zahranicia teraz? Ved tomu ani sam neveris.
22.7.2021 - 22:21
+19

Big brother

 

Ano, aj zaočkovaný može ochoriet. A tu by sme aj skončili. Može...dalšia vec je aká je pravdepodobnost ochorenia a následne ak sa aj teda nakazí, aký priebeh ochorenia mu hrozí.
22.7.2021 - 22:27
+19

weefoe

 

Zbytočne sa baviť s fanatikmi, či "antiwax" či "prowax", tí čerpajú poznatky z inej dimenzie...
22.7.2021 - 23:21
+15

Tino

 

donesu: ich sem neockovani turisti, studenti, pendleri a dalsi...neockovani neziju v bubline, keby ano neriesime co na jesen s pandemiou
23.7.2021 - 7:28
+4

weefoe

 

Ktorý mys si myslel?
22.7.2021 - 23:17
+2

Riava

 

Mimo mysu - mimo článku. Viacerí používajú OT.
22.7.2021 - 23:45
+3

Mato-Mi

 

Mimo mysu by mala byt zaradena v slovniku HP
23.7.2021 - 7:54
+10

Riava

 

Už len dovysvetlím: - konzumuje sa z danej mysy (diskutuje sa k článku) a niekto prinesie nové jedlo, ktoré je mimo tejto mysy, a pozve aj ostaných, pričom to môže byť kľudne aj iná mysa z obedovej súpravy
23.7.2021 - 8:26
0

BieloModra

 

ako ja sa ti pokusim oci otvorit vsetko ok a vsetci chapu leno ono to co tu pises je misa... misa cize pounta ostava upozornuju ta na hrubku komprende???
23.7.2021 - 9:03
+3

Riava

 

Ou, ďakujem veľmi pekne za upozornenie To som urobil teda riadku hrubku
23.7.2021 - 9:29
0

BieloModra

 

zachovak pokoj v HP slovniku budeme spolocne
23.7.2021 - 9:55
+2

Mato-Mi

 

Byt v slovniku HP nie je haMba
23.7.2021 - 10:18
+1

Riava

 

Aj s ohľadom na haMbu sa navrhuje používať mYsa alebo mIsa?
23.7.2021 - 10:42
+1

marty_pp

 

fúúúha...z mYsy sa konzumuje hej?...si si istý?
23.7.2021 - 11:19
0

Riava

 

Tak môže sa z nej aj naberať na tanier
23.7.2021 - 11:40
+2

Tino

 

aktualne: jedina cesta ako prezit, vobec aby spolocnost neskolabovala...neockovani okolo toho narobia cirkus, ale ono sa to utrasie podmienky ked ockovani budu fungovat ako keby mimo pandemie sa postupne prenesu aj do biznisu, sluzieb, volnocasovych aktivit a tak dalej....je v zaujme kazdeho pricetneho aby to bolo tak a nie inac sektor sluzieb uz na toto tlaci a pokial mam ja vedomost takto to chcu lacit aj sportove kluby...toto je cesta, lahka, dostupna, pohodlna.
23.7.2021 - 7:33
+10

Riava

 

Presne tak, a keď v takých demokraciách ako je napríklad Francúzsko a Taliansko budú môcť rôzne služby vrátane plného využívania rešraurácií využívať len očkovaní ľudia, tak u nás ministerstvo zdravotníctva svojím návrhom ponúka občanom Slovensko luxus, pretože okrem zaočkovaných budú môcť služby využívať aj testovaní nezaočkovaní. Z môjho pohľadu veľkorysé.
23.7.2021 - 7:43
+8

mhc23

 

Kde si toto čítal? Lebo v Taliansku je realita úplne iná
23.7.2021 - 8:30
+1

Riava

 

https://www.theguardian.com/world/2021/jul/22/italy-covid-19-green-pass-vaccinations-restrictions

Zavedie sa to od 5. augusta 2021: "From 5 August, entry to stadiums, museums, theatres, cinemas, exhibition centres, swimming pools and gyms will only be allowed upon presentation of a “green pass”."
23.7.2021 - 8:54
+5

KrebsKandidat

 

Len zaockovani? Prezrad, kde si nechal tych, covid prekonali? A s negativnym testom?
25.7.2021 - 1:49
+2

Tino

 

neviem ci : sa dostaneme az tak daleko, vid cirkus dezole pred parlamentom dnes, ale ak chceme raz niekedy zit opat normalne a jedina cesta z tohovon je aktualne ockovanie tak ockovani musia byt zvyhodneni, vlastne im musi byt umoznene fungovat ako keby pandemia nebola...velkoryse riesenia znamenaju ze sa budeme motat v kruhu od vlny k vlne, klakne zdravotnictvo , nasledne hospodarstvo a skolabuje spolocnost.
23.7.2021 - 11:23
+7

Riava

 

Tino, ja s tebou v tomto plne súhlasím. Aj minister je toho názoru, ale nie je politická vôľa, a tak musíme len veriť, že sa mu podarí vyboxovať maximum rozumných riešení, ktorý sa v súčasnej NR SR dá dosiahnuť.
Je jasné, že cieľom nového zákona je pomôcť ekonomike a ochrániť najmä nezaočkovaných, ktorí si to mnohokrát ani neuvedomujú a nechcú dať vysvetliť, že sa spoločnosť snaží pred koronou ochrániť najmä ich. Ostáva len veriť, že sa časom tento názor zmení aj u nich.
23.7.2021 - 11:39
+3

Tino

 

citam, ze : sport dostal 50% na stadiony pre zaockovanych a PCR ...tak to hadam pomoze, osobne som cakal viac, ale chapem, ze na to idu opatrne....co sa ochrany tyka ja som z tych ktory chce chranit nezaockovanych, ale len tych ktori sa zo zdravotnych dovodov nemozu ockovat....pre mna je najdolezitejsie aby neklaklo zdravotnictvo, nasledne hospodarstvo ..ochranit hospodarstvo bude imho dolezitejsie a pojde to len ak sa jasne identifikuju ockovani a neockovani.
23.7.2021 - 12:03
+4

BieloModra

 

musia na to ist tak.... a spravne pises pokial nebude velky tlak na zdravotnitvo a bude sa moc fungovat v normalnom a nie cervenom rezime bude dobre....
23.7.2021 - 12:06
+1

Westbeast0

 

Je to prebraté zo statusu Karola Kučeru, kde on píše že dobré správy pre futbalových fanúšikov... Takže by som ešte počkal na oficiálnu verziu...
23.7.2021 - 12:13
0

Tino

 

pravda: , ale beriem to tak, ze sa definitivne dohodli....ono neslo o to, ze cele to bude stopnute, upravovali sa nejake veci ktorymi sa chcela cast koalicie zapacit malym ludom....stale sme pricetna psolocnost toto muselo prejst, nemalo by zmysel fungovat inac ako bude zbytok EU, vlastne celeho civilizovaneho sveta
23.7.2021 - 12:31
+1

Riava

 

Treba si počkať na definitívu, pretože na vyhláške stále pracuje MZ SR a zapracováva aj názory konzília odborníkov. Karola Kučeru sa pýtali v jeho príspevku viacerí ľudia na konkrétnosti, pričom na tieto otázky odpovedal, že ešte je to v riešení. Konzílium bude o tom jednať aj dnes, aj cez víkend. Teraz je dôležité, aby prešiel zákon a vyhláška bude ministerstvom zhotovená následne.
23.7.2021 - 12:38
+2

Tino

 

ako : pisem vyssie toto su uz len detaily....nema zmysel robit to inac ako civilizovany svet.
23.7.2021 - 12:41
+2

Render 77 Nr

 

O jednej má byť prenos na TA3 podarilo sa fanúšikovia môžu chodiť na zápasy.
23.7.2021 - 12:52
0

Tino

 

toto: by sa bolo podarilo davnejsie, zial nebola zhoda v uplne vsetkych detailoch., resp cast politiky toto zdrziavala pozadovanim nezmyslov
23.7.2021 - 12:59
+1

Riava

 

Súhlas. Som zvedavý na presné znenie vyhlášky, ak teda schvália zákon.
23.7.2021 - 13:17
+1

kelnička

 

Tou bola pár mesiacov do zadu aj cesta testovania.nikde na svete NIKDE sa netestovalo tak ako u nás.a dnes sa ukazuje že to nikam neviedlo ale taký ako Ty si nezabudli podávať na sociálne siete profilovky typu dám sa testovať a vymysleli pojem dezolati čiže Tí čo nesúhlasia.NIE očkovanie nie je jediná cesta a čím skôr si to vy elita uvedomíte tým lepšie.netreba o tom čo sa deje vo svete len čítať a počúvať v médiách treba s ísť aj reálne do toho sveta pozrieť a vnímať čo sa deje.
23.7.2021 - 8:52
+8

Maross NR

 

ja len by som chcel vedieť, aká je tá iná cesta a prečo?
23.7.2021 - 10:07
+7

Tino

 

a to: co sa relne vo svete deje sa dozvieme od dezolatov...tak?...aktualne je z toho cesta jedine ockovanim viem ze vy mate ine 3 cesty a verite ze to tak funguje ...no pricetnemu zbytko to pride od usmevne po hrozostrasne, este sa ucime ako s vami komunmikovat, ci vobec.
23.7.2021 - 10:48
+20

kelnička

 

To čo naozaj funguje a ako nevie v skutočnosti nik.vsetko sú štúdie.nic viac nič menej.o opatreniach a je jedno v akej krajine a na akom kontinente nerozhodujú skutočný odborníci ale elity.Europska únia nedokázala za rok a pol určiť spoločný postup WHO si ide svoje a každý sa hrá na svojom piesočku.pracovne ma Korňa zastihla už v 14 krajinách počas toho roku a pol a všade viac ako týždeň a v každej krajine je to iné.no nikde opakujem nikde to ľudí tak nezmagorilo ako na Slovensku.a to je hrôzostrašné...nie to či Ty niekoho považuješ za nepricetneho.nevoli niekto podľa Teba tvoju stranu je nacek,nechce sa dát zaočkovať je dezolat.sa spamatajte ľudia
23.7.2021 - 15:23
+5

Render 77 Nr

 

Hmm zaujímavé nezmagorilo ako na Slovensku pritom všade je viacej očkovaných ako na Slovensku kto je teda zmagoreny?
23.7.2021 - 16:06
+3

kelnička

 

Ja nikde NAOZAJ NIKDE nepíšem či je očkovanie zlé alebo dobré.a či je fakt že tam či inde je viac alebo menej.pisem o tom ako sa ľudia k sebe správajú.rozhodol si sa tak či onak?je to tvoje rozhodnutie,jeho,moje, každého.aj Ty aj ja môžme vírus šíriť ďalej.moze mutovat.o rok dva môže byť všetko inak.a aj bude.kazda strana má svoje argumenty.virus je tu.existuje ale toto čo sa deje teraz celkovo v spoločnosti je viac škodlivé ako vírus samotný.tu sa nediskutuje tu sa už reálne bojuje.nevidis to?
23.7.2021 - 16:29
+5

Render 77 Nr

 

Vidím tie prasce pred NR vykrikuju fašisti a presne sa tak správajú idú bit vodiča autobusu policajtov novinárov tomu sa hovorí slušný dialóg.
23.7.2021 - 16:37
+7

kelnička

 

Ideme sa baviť o politicky organizovaných provokaciach alebo o tom čo sa v spoločnosti naozaj deje?
Stále vravím o SK kde nastal totálny chaos.boj v polícii,justícii na prokuratúre,v silových zložkách.vsade.a situácia okolo kovidu len ďalej zatemnuje ľuďom mozgy.ved toľko agresivity a nenávisti to tu ešte nebolo.a čo bude ďalej?sa tu ľudia už ozaj začnú zabíjať?veď toto už nie je normálne.
23.7.2021 - 16:51
+2

Render 77 Nr

 

Proste my sme takýto narod celé zle to je .
23.7.2021 - 16:56
+2

Tino

 

naozaj: ale skutocne naozaj funguje zodpovednost ,ROR a ockovanie...ze to nevie nik je taka dezolat legenda aby si nejako kostrbato ospravedlnili ze robia bordel, ked nevieme co plati,neplati nic...debilny ,ale funkcny koncept...zmagoreni su ludia tak narovnako po celom svete, ze je to na svk inac je hlupost, ktoru si nevypozorovala,pises to lebo tomu chces verit...pandemicka situacia je krajina od krajiny rozna to je nespochybnitelne...su krajiny ktore si presli aj 2. vlnu v pohode a su krajiny kde s po 1. mali ludia opustili...
23.7.2021 - 16:15
+1

kelnička

 

No dobre.tak skús teda konkrétne lebo mlatis prázdnu slamu.konkretne opatrenia v zime napríklad skúsme 3 krajiny Rakúsko Slovensko a povedzme Švajčiarsko.ides do toho?pod...kľudne sa tu s Tebou budem baviť o konkrétnych opatreniach a čo priniesli a ako na ne ľudia reagovali.v tíchto krajinách boli zhruba rovnaké krivky nárastu.pod daj ako reagovali politici tam a ako u nás a ako sa dnes stavia spoločnosť k očkovaniu v AT a SUI a ako u nás.no pod
23.7.2021 - 16:35
+2

Nemehlo

 

Lebo len na Slovensku si na ockovani idu vytlkat vsetci politicke body od koalicie, cez opoziciu az po narcisticke zivli s par tisic sledovatelmi na internete. Vsade inde je na ockovani napriec politickym spektrom zhoda.

Vratil som sa v utorok z Mallorky, ruska v interieroch povinne, domaci postarsi ich dobrovolne nosia aj vonku. Party zakazane, dokonca mali tento tyzden este sprisnovat.
23.7.2021 - 16:26
+3

Render 77 Nr

 

Aké body tu sa len furt pindaju na všetko ked bolo testovanie zase mrnčali pritom v Rakúsku deti 3 x do týždňa testovali aby mohli chodiť do školy tu by sa dosrali všetci.
23.7.2021 - 16:30
+3

MackoPu

 

Heger ma v jednom pravdu - nikde inde nie je v EU taka antikampan voci vsetkemu ako u nas. Toto su dosledky.
23.7.2021 - 16:33
+8

MackoPu

 

Ako to tam vyzera ? Lebo Mallorcu este stale zvazujem. Vraj je tam celkom slusny narast pozitivity.
Toto je tiez asi dosledok tej party niekolko tyzdnov dozadu, co mali v Palme a bolo na nej 4000 magorov (botellon).
23.7.2021 - 16:35
0

Nemehlo

 

Bol som v El Arenal co ma byt miesto kam chodia mladi nemci, holandania a briti na party. Party neboli, v hoteli vraveli ze im vela ludi rusi rezervacie. Ludi bolo primerane, viem si predstavit, ze tam byva rusnejsie. Ale chceli zaviest ruska vonku tento tyzden, ale neviem ako to dopadlo.
23.7.2021 - 16:40
+1

MackoPu

 

My chodime dole, na juhozapad, medzi Jurgenov a Udov
S ruskom vonku to uz nie je moc dovolenka, vnutri este v pohode.
23.7.2021 - 16:47
0

TOPmanager

 

Dezolátmi: sú pre sörosjugent všetci tí, ktorí sa nenechali očkovať experimentálnou vakcínou v rámci klinickej štúdie, teda si dovolili sa slobodne rozhodnúť, že neprijmú do svojho tela génovú terapiu a to už je mimo nastavených chorých liberálnych limitov, teda prichádzajú ataky bez argumentov presne tak ako sa to už v neslávnej minulosti udialo. Popri tom sa objavuje množstvo indícií, že vakcinovanie nemá absolútne také výsledky ako bolo prezentované. Prajem Vám pevné zdravie a hlavne trochu väčší prehľad o dianí a menej posudzovania ....
25.7.2021 - 7:42
+12

Mato-Mi

 

Nie, ty sa branis skatulkovaniu a skatulkujes druhu stranu. Mne ako zaockovanemu, nevadi ze ty sa nedas ockovat. Vobec nie. Len potom neplac, ze si musis platit za testy, ked budes chciet ist na hokej. Dezolatom je clovek, ktory bez znalosti danej problematiky, vybliakava svoje teorie, hoc pravdu nema, ale staci, ze to povedal Harabin, Mazurek, Rostas, Infovojna, Krajnikova a spol. Cize aby som to zhrnul, nevadia mi neockovani, vadia mi hlupaci.
25.7.2021 - 8:13
+13

TOPmanager

 

Túto hŕbu tebou vudedukovaných nezmyslov si naozaj nemusel písať. Zareagujem asi tak, chcel by si, snažíš sa napísať niečo múdre, niečo inteligentné čím urazíš, ale nepoužiješ žiadne vulgarizmy. Len si nedokážeš uvedomiť, že to na čo sa chceš hrať, na to nemáš dostatočný intelekt ... opäť žiadne relevantné argumenty, len známa arogancia a atak alternatívnych názorov.
25.7.2021 - 8:35
+2

Mato-Mi

 

Citim jemny naznak povysovania sa v tvojom prispevku. Chces inteligentnu debatu a napises sorosjugent, genova terapia…Ak si sa urazil, nemozem za to. Prisiel si si pohladkat ego, lebo si silno proti mainstreamu Zeby dalsi vzdelanec, vzdelany az za hranice svojho intelektu? Viac lajkov by si ozaj pozbieral medzi fanusikmi vyssie spominanych jednotlivcov. Chces argumenty a sam ziadne nedavas, resp. davas, ale nie na plodnu diskusiu, kedze genova terapia a sorosjugent ozaj nie su argumenty do inteligentnej debaty.
25.7.2021 - 12:36
+4

TOPmanager

 

Ok, aby si neodisiel z debaty nevedomý. 1.) Ukaz mi slova kde pisem, ze nie som zaockovany.
2.) Daj stať kde vyplakavam ze budem musiet platit za testy
3.) Hmm, o tych teoriach a vnimani podavanych informacii mainstreamom alebo alternativou, v suvislosti s tym spominas hlupakov. Akym pracom si ty dovolis nazvat niekoho kvoli jeho nazoru hlupakom?
Kvoli tymto bodom sa ti zdal moj pristup povysenecky, v com nemas pravdu, skor som ti naznacil, ze s tymto pristupom ta budem radsej ignorovat ako marnit cas vysvetlovanim napisaneho textu.

Predstav si, som zaockovany a napriek tomu nesuhlasim s podobnymi primitivnymi atakmi ludi, ktori sa rozhodli inak a maju na celu zalezitost diametralne odlisny nazor. Trochu tolerancie by neuskodilo.
25.7.2021 - 13:21
+2

Mato-Mi

 

Ja som tolerantny az az, dokonca aj trpezlivy. Aj preto s tebou vediem tuto debatu. Daj stat, kde ti vycitam, ci si, alebo nie si zaockovany. Keby si cital pozorne moj prispevok, tak by si sa docital, ze mi nevadia ludia, ktori sa nedali zaockovat. A kedze mame slobodu, tak mam plne pravo nazvat hocikoho hlupakom, ak sa tak v mojom vnimani javi. A som si plne vedomy aj nasledkov. Mas nieco proti? Je to len a len tvoj nazor a ten ti neberiem, tak mi neber ani ten moj, ci si o niekom myslim, ci je, alebo nie je hlupak. Apropo, ani ine nazory mi nevadia, vadia mi hlupaci, ktori umyselne zavadzaju a siria klamstva. So long.
25.7.2021 - 14:18
+4

TOPmanager

 

Daj hlupakovi rozum a mne peniaze pane Boze
25.7.2021 - 15:12
0

TOPmanager

 

1.) Ukaz mi slova kde pisem ze nie som zaockovany ..... reagujem na tvoje vety .... Mne ako zaockovanemu, nevadi ze ty sa nedas ockovat. Vobec nie.

Vysvetlenie: moj povodny text je pisany vo vseobecnej rovine, nie o mne konkretne.

Ano, hlupak u teba u mna sörosjugent ako reakcia na oslovovanie ludi s inym nazorom dezolatmi. Je v tom rozdiel? Ano je, s nevhodnym terminom som neprisiel ako prvy, bola to len reakcia. Ahoj, maj krasny den.
25.7.2021 - 15:24
+1

MackoPu

 

Genova terapia
25.7.2021 - 9:01
+1

TOPmanager

 

aby si s tym smailikom nevyzeral nakoniec ako blbeček : https://m.mojevideo.sk/4nx7
25.7.2021 - 9:18
+3

Nemehlo

 

Kedy konecne pochopite, ze nikoho nezaujima, ze sa niekto nechce dat ockovat. Proste vsade pod vsetkymi clankami aj o uplne niecom inom sa najde nejaky hlupak co zacne pisat o experientalnej vakcine ktoru si neda pichnut genovej terapii a podobne. Malo kto pise, ze sa ockova da, alebo dal. Proste nechces, nedaj sa, ale ma tym nezaazuj a spln co sa od teba vyzaduje (test).
25.7.2021 - 11:42
+6

nitranitricka27

 

Po zakladnej časti to podla mňa bude vyzerať nejak takto: 1.Košice
2.Trenčín
3.Slovan
4.Michalovce
5.Poprad
6.Nitra
7.Zvolen
8.Bystrica
9.SNV
10.Prešov
11.Nové Zámky
12.Liptovský Mikuláš

Dufam že sa bude hrať systemom ako minulý rok, nech to je zaujimave aj pre 9 a 10 mužstvo
22.7.2021 - 23:11
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dark07

 

Ako že minulý rok? My sme stále na rade, nikde som nepostrehol, že by sme končili s majstrovskými ambíciami
23.7.2021 - 7:10
+4

LenTak93

 

je to jeho predpoklad, nechápem, prečo mu ho chceš silou mocou vyvrátiť
23.7.2021 - 6:51
+9

Mato-Mi

 

Turky: ak nesuhlasis s jeho tabulkou, je to v pohode, ale nemyslim si, ze je hned dovod na taku reakciu ohladom navykovych latok. Daj ty svoju tabulku a bude to v poriadku. Ci si myslis, ze je v pohode, ak by si sem hodil svoju tabulku a niekto ti vynadal za to?
23.7.2021 - 7:50
+11

wilkinson22

 

Prešov/Detva bude podľa mňa vyššie, dobrý tím, faktor Bokros,
My, Bystrica, Nitra, Zámky sme myslím vyrovnani, a Mikuláš zatiaľ asi tak ako si ho dal
22.7.2021 - 23:43
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
braniiislav

 

Trenčín? To by bolo riadne prekvapenie!
23.7.2021 - 8:16
+3

Big brother

 

Matematicky mi to vychádza na 4-5. miesto, ale ak zas neprespime úvod ligy a nebudeme mať také patálie so zraneniami, tak by som sa nečudoval ani takému 2-3.miestu. Veď ono už minulý rok s menej skúseným tímom keby tak nezmyselne nepreserieme úvod ligy, by sme boli okolo toho 4.miesta. Uvidíme
23.7.2021 - 8:53
0

sumobb

 

Mne sa tiež nezdá že by po zakl. časti bolo takéto piradie, ale teoreticky je všetko možné, ale prakticky to bude iné.
23.7.2021 - 8:51
+1

richardd6

 

Už je doriešené či bude baráž alebo priamo postup/zostup?
23.7.2021 - 8:07
0

snw

 

Tuším že baráž
23.7.2021 - 10:05
0

matoguco

 

Spišská je sympatický klub a určite ak sa bude dať prídem sa k nim na hokej pozrieť. Na Spišiackom zimáku som ešte nebol, takže som zvedavý
Budem im držať palce!
23.7.2021 - 10:01
0

sam96x

 

Treba sa poriadne obliecť, je tam zima
23.7.2021 - 10:19
+1

fakir

 

to je pravda,že je zima,ale po Slovane a Košiciach aj treti najkrajši,podla mňa
23.7.2021 - 11:54
+1

wilkinson22

 

Uz by ale bolo treba aj z vonku spraviť nejaku rekonštrukcii
23.7.2021 - 12:36
0

sam96x

 

Dúfam, že časom dôjde aj na to, ak budú výsledky v extralige. A možno skúsiť aj s tou zimou na tom štadióne niečo urobiť, aj keď neviem, či sa s tým dá niečo robiť.
23.7.2021 - 13:19
+1

fakir

 

Samozrejme nove oplaštenie by bodlo,mňa ale štve ta železna konštrukcia z vnutornej strany,toto mali zakryť
23.7.2021 - 17:48
0

marty_pp

 

1.Poprad
2.Zvolen
3.Trenčín
4.Michalovce
5.Bystrica
6.Slovan
7.SNV
8.LM
9.Nitra
10.Prešov
11.Nové Zámky
12.Maďáááre

je to ultra ťažké natipovať, bude to veľmi vyrovnané tento rok...(ak sa začne)
23.7.2021 - 11:23
+1

omen

 

Kosice?
23.7.2021 - 11:27
0

LenTak93

 

šak poslední
23.7.2021 - 11:28
+8

marty_pp

 

džíííízs...a bolo mi divné, že mám 12...Košice na 3.miesto
23.7.2021 - 11:51
+1

wilkinson22

 

Skúsim aj ja ::
1. MI
2. PP
3. SL
4. ZV
5. KE
6. TN
7. PO/DT
8. NR
9. SNV
10. BB
11. NZ
12. LM
od siedmeho miesta to môže byť hocijako, prvá
23.7.2021 - 11:42
+1

snw

 

Mi
ZV
SBA
Po
Ke
Nr
Tn
Sn
Po
Nz
BB
Dvtk
Lm
23.7.2021 - 11:52
+1

marty_pp

 

2x Prešov?
23.7.2021 - 12:30
0

richardd6

 

Prvé bude pp
23.7.2021 - 12:34
+3

snw

 

Autocorect. Prvý je Poprad druhý Prešov
23.7.2021 - 13:40
0

Bizzaremifo

 

Stará Ľubovňa tento rok v lige nenastúpi..
24.7.2021 - 6:13
+1

Tino

 

som: zvedavy ktore kluby tuto "vlnu" hokejoveho obrodenia na vychode SVK nepreziju,silna konkurencia je kazdopadne uzitocna, sa vytrasie to najmenej zivotaschopne.
23.7.2021 - 11:32
0

advokatiss

 

Do BB Jack Kopacka
23.7.2021 - 11:43
+5

OceliarKE

 

Kapacita stadionov pustena na polovicu pre ockovanych/pcr 24hod.
23.7.2021 - 12:13
0

topska

 

Este to neschvalili
23.7.2021 - 12:26
+1

dejvidBB

 

PCR vysledok do 24h? To uz aj take je?
23.7.2021 - 12:33
+2

Render 77 Nr

 

Presne radšej Ag test ten deň platný a je .
23.7.2021 - 12:40
0

bez nicku BLOG

 

Su aj do 12h myslim. Ale toto bude myslene tak, ze si spravis PCR test den pred zapasom
23.7.2021 - 12:42
0

Westbeast0

 

Expres PCR testy sú do 3 hodín ale stoja vyše 100 Eur momentálne...
23.7.2021 - 13:02
+1

JaniekZV

 

Štadióny v zelených regiónoch môžu byť zaplnené do 50-percent svojej kapacity hovorí nová vyhláška Ministerstva zdravotníctva. V prípade, že sa štadión nebude nachádzať v zelenom regióne je kapacita obmedzená do 2000 divákov. „Podmienkou pre vstup sú PCR test nie starší ako 24 hodín alebo vakcína. Deti do 12 okov sa nemusia testovať,“ povedal Radovan Sloboda, podpredseda Výboru NR SR pre vzdelávanie, vedu, mládež a šport.
23.7.2021 - 13:17
+1

MaxSBA

 

ja ked som prekonal covid v máji mám asi smolu.
23.7.2021 - 13:23
+3

JaniekZV

 

nemáš smolu. zaočkuj sa a si v pohode
23.7.2021 - 13:24
+6

MaxSBA

 

no ja som po ťažšom priebehu, takže si na vakcínu ešte musím počkať.
23.7.2021 - 13:26
+3

julo

 

Po tazsom priebehu sa neockuje?Ako dlho musis cakat?
23.7.2021 - 13:33
0

MaxSBA

 

doktor mi to neodporúčil, neviem prečo. Ja by sa dal zaočkovať.
23.7.2021 - 13:34
+4

MaxSBA

 

no nič, počkám si, ono je to v podstate jedno, liga začína ten september, to by som mohol byť už dávno OK.
23.7.2021 - 13:34
0

BieloModra

 

v septembri Maxo kludne chod na to! to uz budes moct
23.7.2021 - 14:06
+2

Big brother

 

To že si po ťažkom priebehu vôbec nič neznamená. Niekto kto mal ľahký priebeh môže mať silnejšie protilátky ako ten čo mal ťažký.
23.7.2021 - 14:23
+1

MaxSBA

 

Ja to nevyvrácam.
23.7.2021 - 14:33
0

Captain

 

treba si dať spraviť test na protilatky aby si vedel či sa maš isť očkovať alebo nie
23.7.2021 - 17:55
0

MaxSBA

 

💛💙Dobré správy na záver týždňa
Úrad verejného zdravotníctva dnes vydal vyhlášku, ktorá povoľuje návrat väčšieho počtu fanúšikov na tribúny. Na športových podujatiach najvyšších domácich a medzinárodných súťaží budú môcť diváci obsadiť 50% kapacity štadióna, vo fáze monitoringu bez limitu fixného počtu. Spomínaná vyhláška nadobudne účinnosť už v piatok 23. júla od 20:00.
Hromadného podujatia sa ako divák bude môcť zúčastniť len:
✅osoba, ktorá sa pri vstupe do priestorov preukáže negatívnym výsledkom RT-PCR alebo LAMP testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako 24 hodín
❌antigénový test už nestačí
✅osoba, ktorá sa preukáže dokladom o zaočkovaní
✅osoba, ktorá sa preukáže dokladom o prekonaní ochorenia

tak sa dočkám aj ja
23.7.2021 - 19:27
+2

borussia

 

Ešte že si ludia už vedia aj sami posielať výsledky testov Chcem vidieť toho debila čo by dva krát v týždni chodil na nejaký test
23.7.2021 - 13:24
+5

julo

 

Tak budes sediet doma..
23.7.2021 - 13:29
+15

snw

 

Nebudem
23.7.2021 - 13:37
+5

julo

 

Samozrejme budete moct aj pred stadionom napr.
23.7.2021 - 13:47
+10

snw

 

Uvedom si ,že tí podnikatelia, živnostníci,hokejové s.r.o ,reštaurácie atď si hneď rozmyslia , keď bude vstup len pre zaočkovanyých či budú dbať na nejaký zelený očkovacie preukaz. Alebo im bude dôležitejšie vlastné prežitie. Fajn nech dajú PCR zadarmo a plno ľudí problém mať nebude. Medzi nimi aj ja ktorý som vyložené proti očkovaniu. Len príklad ,pri prekonaní covidu má sestra vyššie protilátky ako mama po očkovaní dvomi dávkami pfizeru 3x je tá vakcína tak prospešná alebo len jej máme dostatok a potrebujú sa toho zbaviť?
23.7.2021 - 14:20
+5

matus93

 

Len príklad ja som mal stredne ťažký priebeh a protilátky som nemal .. po ockovani ich mám habadej .. môj brat lekar nemal covid je ockovany a má dosť protilátok .. akú medzi tým nájdeš rovnicu ? Tie dristy sa už fakt nedajú citát .. nechceš sa ockovat neockuj ale prestaň vytvárať tie konšpirácie o ockovani .. lebo mne je u prdele ci sa das ockovat alebo nie .. ale jedine co má vytáča je urgentná potreba ľudí,ktorí sa nechcú dať ockovat spochybňovať všetko okolo očkovania… už fakt stacilo tých dristov
23.7.2021 - 14:56
+25

Big brother

 

Dať PCR zadarmo? Ako môže byť vôbec niečo zadarmo? To si ako predstavuješ? nič nie je zadarmo.
23.7.2021 - 15:06
+7

snw

 

Načo si platíš zdravotné poistenie? 🤔🤔
23.7.2021 - 15:29
+3

Big brother

 

Dúfam, že žartuješ. Ako keď chytiš covid, tak ok, som za to aby starostlivosť o teba bola bezplatná. Ale aby ti niekto platil cestu na hokej, tak to je silná káva.
23.7.2021 - 15:36
+12

snw

 

Tie testy ti bude treba všade. Reštaurácia , kino, wellness,fitko, divadlo
23.7.2021 - 15:50
+2

Big brother

 

No veď práve...
23.7.2021 - 16:08
0

Captain

 

daj sa zaočkovať a netreba ti žiaden test - jednoduche ako facka
23.7.2021 - 17:57
+5

richardd6

 

Snv klub tá bez toho nepustí na hokej o to sa neboj
23.7.2021 - 16:28
+3

MackoPu

 

Ty myslitel - ti " podnikatelia, živnostníci,hokejové s.r.o" atd ti naopak velmi podakuju, ked budu mat voci vstupu zaockovanych a testovanych ako jedinu alternativu zavretie.
23.7.2021 - 16:37
+7

borussia

 

Neboj budú prekvapený kolkí tam budeme bez tej slobodnej včeličky a bez testovacích mašinérií.
23.7.2021 - 14:25
+7

Big brother

 

O tom ty rozhodovať určite nebudeš
23.7.2021 - 15:07
+8

UssKe

 

Ani ty vsevedko
23.7.2021 - 16:07
+5

Big brother

 

To ani netvrdím
23.7.2021 - 16:10
0

Riava

 

Keď sa pozrieme na tých 50 %, tak na jednej strane si môžeme povedať škoda, že nie 100 %, ale na druhej strane je to neporovnateľne lepšie ako 0 %. Možno bude vyhláška ešte obsahovať nejaké zákutia na navýšenie 50 %
23.7.2021 - 13:26
+2

Asert

 

Dobrá chujovina... keby to bolo že antigénové testy do 24 hodín a ZADARMO tak to by sa dalo fungovať takýmto spôsobom nejaký čas... pred zápasom sa necháš otestovať a hotovo... a nie somariny vymýšľať
23.7.2021 - 13:47
0

Riava

 

Problém je s nepresnosťou antigénov, ktoré koronu nezachytávajú spoľahlivo a s delta variantom majú ešte väčší problém, tak preto PCR. Možno bude stačiť aj kloktačka, ktorá je tiež považovaná za PCR a pre človeka znesiteľnejšia.
23.7.2021 - 13:53
0

BieloModra

 

tak zrazu nam este bude luto za antigenom ano?.... a to by tych ludi pred zapasom akoze mal testovat?
23.7.2021 - 14:07
+2

BieloModra

 

kto? a kde?
23.7.2021 - 14:08
+1

fany

 

Kľudne presne tí a tam čo minimálne 50 krát už testovali Teba.
23.7.2021 - 14:19
+3

BieloModra

 

nerozumies tomu Fany ani tomu nechces rozumiet ...skoda debatu nacinat
23.7.2021 - 14:25
+12

emoxx1

 

A tiež za čo. Ľudia si neuvedomujú, že tie peniaze na testy idú z rozpočtového balíka na liečbu všetkých ochorení. Tie peniaze treba využívať inak. Je nemysliteľné, aby sa tu ďalšiu zimu neliecilo nič iné, len kovid a akútne stavy. Som za samoplatenie testov pre tých, ktorý odmietajú vakcínu.
23.7.2021 - 14:20
+20

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

Keby si čítal, tak som to práve napísal, ale zopakujem. Z peňazí za tie testy sa majú liečiť reálne chorí. Za tie peniaze nemajú chodiť ľudia na hokej.

PS. Ďakujem za pekné pomenovanie. To je vždy dobrý začiatok na konštruktívnu debatu.
23.7.2021 - 14:33
+10

FanOfNorth

 

nezodpovedal si mu otazku vobec, on nevravel o tom, ze tie peniaze maju ist na jeho cestu na hokej. on sa pytal preco si ma platit nieco, kde je donuteny ist -_-
23.7.2021 - 19:26
+2

emoxx1

 

Ty tiež nepoznáš písmenká? Všetko je tam povedané. To, že ťa niekto núti ísť na hokej je tiež zábavné.
23.7.2021 - 20:01
+1

FanOfNorth

 

neskac lebo citat nevies s porozumenim ty... trepes o hruskach ked sa bavime o jablkach... mna na hokej nikto nenuti ist (hokej si rad zaplatim), nuti ma ist na niejake testovanie(ktore platit nechcem)... dufam ze to precitas spravne..chces konstruktivnu debatu a ides si svoje
23.7.2021 - 20:28
0

worth

 

Nútia tá aj chodiť oblečený po ulici, v aute tá nútia zapnúť si pás a nesmieš prekročiť povolenú rýchlosť, nútia ta zaplatiť si lístok ak sa chces odviezť vlakom, strašná diktatúra toto...
23.7.2021 - 20:37
+7

FanOfNorth

 

toto si dufam myslel zo srandy
23.7.2021 - 20:41
+1

snw

 

Už má vedľajšie účinky z vakcíny.
24.7.2021 - 17:54
+3

MackoPu

 

Vlastizrada, gestapo, holokaust, utok na slobodu. Zabudol som na nieco ? Ludia sa maju az prilis dobre a zrejme z toho uplne osprosteli a stratili sudnost.
23.7.2021 - 20:42
+4

julo

 

Fasizmus a apartheid
23.7.2021 - 20:45
0

FanOfNorth

 

dezolati hej
23.7.2021 - 22:15
+1

Mato-Mi

 

Nenuti ta nikto ist sa testovat.
23.7.2021 - 20:38
+2

fany

 

Takže si môže slobodne kúpiť v októbri lístok a ísť na hokej?
23.7.2021 - 22:14
+2

Nemehlo

 

Ak splnis podmienky dane statom, majitelom haly a domaceho muzstva tak ano.
23.7.2021 - 22:27
0

fany

 

Takže je donútení sa ísť testovať. Ďakujem za odpoveď, len to som chcela.
23.7.2021 - 22:33
+3

Nemehlo

 

Cize ked ja budem chciet na hokej chodit so strelnou zbranou, alebo nozom tak kde sa mam obratit, ze som neslobodny?
23.7.2021 - 22:38
+2

omen

 

Keď nechcem zaplatiť za lístok, veď môžem slobodné chodiť kam chcem a nik mi nemá brániť v slobodnom pohybe na štadión,kam sa mám obrátiť že som neslobodny, keď ma vyhodia zo štadióna?
23.7.2021 - 23:55
+1

FanOfNorth

 

nerob blba zo seba prepana...
25.7.2021 - 14:03
0

matus93

 

Doštudovať zákon 355/2007 paragraf 12 odporúčam a rovnako 286/2020 , ktorý ho v niektorých častiach doplnil a novelizoval .. na základe toho ak nebudeš chcieť sa dať ockovat ani testovať .. môžeš ísť ľudovo povedané handry fajčiť a nie na hokej ..
23.7.2021 - 23:49
+1

Mato-Mi

 

Mozes ist slobodne kam len chces, len musis splnit zakonom stanovene podmienky. Na hokej ta nikto nenuti ist, tak sa nemusis testovat. Mas na vyber. Ked idem do obchodu, chcem si slobodne vziat chlieb z predajne, ale musim splnit podmienku, zaplatit za neho. Nikto ma nenuti ten chlieb kupit. Cize opakujem, nikto nikoho nenuti sa ist testovat. Ale kedze chces niekam ist, tak spln podmienky a kludne chod.
24.7.2021 - 8:41
+4

Kamzík18

 

Nechápem jak toto môže niekto nechápať, diktatúra toto Mato
24.7.2021 - 20:28
+1

Mato-Mi

 

Mame sa prilis dobre a preto ludia spekuluju, vymyslaju a blabotaju o posliapavani ich slobody, ludskych prav a pod. Takym ludom by som doprial mesacny pobyt v Severnej Korei a po prichode domov by si zacali vazit slobody, ktoru tu mame. A mozno by prestali tolko spekulovat, ako im je ublizovane.
24.7.2021 - 20:59
+4

ZOOMER

 

Ja Michalovciam rozpocet ako v LM
24.7.2021 - 21:06
0

Mato-Mi

 

Zoomer: taky rozpocet ako LM sme mali uz davno
25.7.2021 - 14:11
0

Kamzík18

 

Presne tak Mato, plne s tebou súhlasím
24.7.2021 - 21:56
0

FanOfNorth

 

to su take priklady, ze toto nemozes vazne napisat
25.7.2021 - 14:05
0

emoxx1

 

Tak či onak budeš mať podľa aktuálneho návrhu 2 testy mesačne zadarmo. Nikto ťa testy platiť nenúti. Pokiaľ sa očkovať nemôžeš zo zdravotných dôvodov, tak ti tých testov uhradia viac. Do teraz tu bolo 8 povinných vakcín a až na pár nešťastníkov nemal proti tomu nikto nič. A to boli choroby, pri ktorých hrozí nákaza minimálne, ak vôbec. Teraz je zrazu problém s vakcínou číslo 9. Paradoxne s vakcínou na chorobu ktorou nákaza reálne hrozí. To mi môj sedliacky rozum nejak neberie.

Keď dáme ľudský pohľad bokom a pôjdeme na to holou matematikou, tak mali sme tu cca 800 000 nakazených a 12 000 úmrtí. Zaočkovaných máme cez 2 000 000 a sú tu 4 zatiaľ na 100% nepreukázateľné úmrtia. Keď sa niekto bojí vakcíny, tak to svojím spôsobom chápem, ale potom nech sa výrazne viac bojí kovidu a nech pre svoje dobro radšej nikam nechodí.

Inak nechápem kam mieriš. Cesta je jasná. Vakcína, alebo test. Ja iné riešenie nevidím. Tie testy sa nedajú zo zdravotníckeho rozpočtu platiť do nekonečna. Vôbec nie, keď je tu vakcína za 12€ ktorá rieši veci dlhodobejšie ako test. Už tento návrh je na mňa veľmi benevolentný a ja by som dal na samoplatbu všetky. Alebo máš iné riešenie ako ustáť jeseň bez lockdownu?
23.7.2021 - 20:55
+5

FanOfNorth

 

podla mna staci zacat pomaly zit ako niekedy tie peniaze co sa rozbili na somarinach, mozu sluzit na viac lozok a viac personalu v nemocniciach ak by nahodou
a to ze ti ludia tak skoncia, kazdeho osobne rozhodnutie... koho bude trapit ze niekto nezaockovany takto skonci... sam sa tak rozhodol
23.7.2021 - 22:17
+1

emoxx1

 

Ten personál je vec na niekoľko rokov. Teraz lusknutím prsta nový nezískaš. Tie veci sú nastavené kvôli tomu. Počet hospitalizovaných bude kľúč k jesenným lockdownom. Čím ich bude viac, tým viac sa bude sa bude zatvárať. Nech si každý vyberie cestu aku chce, ale tá pointa stále zostáva. Buď očkovanie, alebo test.
23.7.2021 - 22:42
+4

FanOfNorth

 

neviem podla mna aj lusknutim prsta... tolko studentov mediciny a stred. zdravot. skol ze v krizovych situaciach su urcite schopny pomoct.. tak ako pri testovani, kolko ludi im s tym pomahalo... len ked s ludmi vydrbes, ze im nezaplatis, tak bohuzial
25.7.2021 - 14:08
0

FanOfNorth

 

schopni
25.7.2021 - 14:09
0

MackoPu

 

Si pred NR ?
To mas cas tukat do telefonu ?
23.7.2021 - 14:37
+10

HeyYou

 

doteraz si zil na inej planete a nevsimol si si, ze zivis danami cely statny aparat a na neho naviazanych parazitov, ktorych by si z vlastnej vole urcite neplatil?
23.7.2021 - 17:20
+2

BieloModra

 

presne tak kamosko presne.... ludia nevedia ako sa tahali 24 a ako sa cely ten kolotoc musel ustat a za aku cenu.... zle bolo ze sa testuje ze sa netestuje ze sa caka ... vsetko bolo zle..... ja tvrdim ze ano nik nebude diskriminovany pre niekoh bude ten zapas stat viac casu a penazi pre niekoho nie kazdy ma moznost vybrat si
23.7.2021 - 14:27
+9

fany

 

Ešte raz. Ja síce tomu nerozumiem, ale som si istá ,že Ty ako zdr.sestra si už AG bola vytretá minimálne 50 krát + nejaké PCR. Ja vytretiu pri mojej frekvencii 1 AG za rok neprídem k tomu počtu ani za 200 rokov. Vtedy si čo nekričala ,že to ide zo spoločných? Teba áno, mňa nie.
23.7.2021 - 18:25
+3

BieloModra

 

Ty si presne prva ta co tu vypisovala o tom ako sa nevies dobuchat dovolat a pod....ano treba liecit vsetkych tak teraz ti co maju liecit budu liecit a operovat a rezat a trhat zuby a diagnostikovat znamienka transplantovat a lidcit postcovidove traumy a nasledky....ano khm sa ludia stazovali ze nemozu na chatu zdravotnici dreli ...aj to si poprela ty vies vsetko najlepsie ty si presne jeden z tych ignorantov co hlada chyby vsade naokolo len nie u seba...ty si vedela najlepsie kde ako a ci po celom slovensku dohliada policia na opatrenia a pod...ja som dobrovolnicka a pokial sa ludia doma nudili ja som pracovala a len preto aby si si aj ty mohla uzit normalny zivot prepac ak sa mi prave taketo spravanie hnusi viac nie je o com fany
23.7.2021 - 18:38
+15

Mato-Mi

 

Sa ti cudujem, ze sa s nou ides pustat do nejakej rozsiahlejsej debaty.
23.7.2021 - 18:44
+4

BieloModra

 

Uz som skoncila Mato...a lutujem ze som vobec reagovala...
23.7.2021 - 18:49
+1

BieloModra

 

A to preco tomu teraz tak je je to ze ta cesta v podobe ockovania uz je...v ktitickom obdobi nebola...to kto ako sa rozhodne je jeho vec ja som sa rozhodla ty ties tak kazda budeme mat to co sme chceli....covid sa nestati ani nezoslabne ten mutovanim silnie tak ano treba byt v opozicii voci vsetkemu ...neboj sa osetrena budes
23.7.2021 - 18:43
+4

Goethe

 

Ty sa prestaň s ňou porovnávať, a utekaj pod perinou čuuušať. Dávaš fakty na školkára a aj toho som teraz urazil.
23.7.2021 - 19:01
+3

fany

 

Tu máš fakty od odborníka. Súhlasím na 100%.

„Z hľadiska všetkých týchto okolností nie je vôbec jasné, kto, ako, koho a kedy mohol infikovať. Ohradzujem sa proti tomu, že som to musel byť ja, iba som bol ako prvý pozitívne testovaný nevalidovaným testom PCR.“

Na záver svojho stanovisko prezentoval aj svoj vzťah k očkovaniu. „Okrem toho mám pozitívny prístup k očkovaniu, teda, že to očkovanie prebehlo riadnym testovacím procesom (u mRNA vakcín cca 10 rokov) a má plnohodnotnú registráciu (viď príbalový leták Pfizeru).

Z hľadiska všetkých okolností a nejasností, ktoré okolo covidového ochorenia stále ešte kolujú a všetky štáty, politici aj odborné spoločnosti v tom plávu už 18 mesiacov. A vidím tu v izolácii prevažne POZITÍVNE testovaných PLNEOČKOVANÝCH účastníkov hier z celého sveta. Jednoznačne odmietam unáhlené preddefinované úsudky ohľadom hodnotenia pozitívnych testov v českom tíme,“ dodal na záver spochybnenia Vlastimil Voráček lekár v ČOV.
23.7.2021 - 22:28
+2

Mato-Mi

 

Fakty? Fakty su nieco, co vies podlozit a nie nazor jedneho lekara. A vobec, preco na teba vlastne reagujem?
23.7.2021 - 22:34
+5

fany

 

Nie, fakty sú to čo napíše jeden Maťo z MI na HP.
23.7.2021 - 23:04
+3

MackoPu

 

Ok, dalsi priznak - nerozlisuju, co su to fakty.
23.7.2021 - 23:23
+4

willy

 

To mam brat ako nazor odbornika?...ortopeda Voracka co doporucuje proti covidu kloktanie ustnej vody? Toho co nakazil ceskych sportovcov na olympiade? Ty ked slabo vidis ides po radu za gynekologom? Ked ta tu tak citam tak som v soku, priroda je naozaj nevyspytatelna...
24.7.2021 - 17:30
+7

fany

 

Možno neuveríš, ale keď som mala problém s cystou pod zubom(dozvedela som sa to po 2 rokoch na stomatochirurgii v Martine), tak mi 6 slovom šesť ODBORNIKOV zubárov tvrdilo, že ma nemá čo bolieť. A vieš kto ma nasmeroval do Martina? ORTOPÉD!!! Normálne mi napísal oodporúčanie na vyšetrenie. Tak buď kľudne v šoku, ale vieš prd o našom chorom zdravotníctve. Keby lekárov platili za vyliečených pacientov a nie za predpisovanie zbytočných liekov, tak by niektorí pomreli od hladu.
24.7.2021 - 22:10
+3

Captain

 

Založime teraz svatu cirkev ortopedicku a budeme sa kazdu nedelu modlit za narovnane chrbtice
24.7.2021 - 22:25
+4

TOPmanager

 

Toto je velmi vazne obvinenie, ze dotycny niekoho nakazil. Mas na to aj nejake pádne dokazy alebo si ho tak oznacil len kvoli predsudku o očkovaní? Môžeš sem poskytnúť zdroj informácie, kde sú uvedené dôkazy že spomínaný lekár infikoval športovcov? Ďakujem.
25.7.2021 - 9:36
+3

willy

 

V poriadku. Mal som napisat ze s vysokou pravdepodobnostou. Zdroj napriklad tu: https://www.irozhlas.cz/sport/olympijske-hry/olympijske-hry-tokio-koronavirus-lekar-voracek-nakazeny-pozitivni-test_2107231539_aur
Aj ked to je len nazor virologa a nie fundovaneho ortopeda.
25.7.2021 - 15:56
+1

Nemehlo

 

No zadarmo by to malo byt ak by si to potreboval do potravin, alebo na urad. Ci clovek ma nejake pravo ist do restauracie, alebo na hokej?
23.7.2021 - 16:32
+1

Riava

 

Boris radšej bude ničiť Slovensko - hlavne nech nepríde o voličov:
"Sme rodina bude hlasovať proti zákonu ministra Lengvarského o výhodách pre očkovaných a kým nebude mať jasné ubezpečenie, že sa zákon upraví v prospech neočkovaných, nepodporí ho. Povedal to predseda hnutia Boris Kollár.
Sme rodina vetovala zákon už pred mesiacom. Teraz nebudú zákon vetovať, ale nepodporia ho."
23.7.2021 - 15:19
+6

wilkinson22

 

Kollár nech rovno vytvorí dezole koalíciu zo smerom, smerom 2,
Celý svet tak funguje len my musíme byť niečo iné
Idioti
23.7.2021 - 15:38
+6

Captain

 

to sa bliži za 3 roky
23.7.2021 - 18:00
+1

julo

 

Cize od sept. dalsi lockdown na sk? Nebudeme predsa diskriminovat nezaockovanych..
23.7.2021 - 16:08
+7

Riava

 

Boris asi chce rozobrať svoje vleky do šrotu. Politika je isto lepší biznis
23.7.2021 - 16:10
+3

Riava

 

Z pripravovanej vyhlášky:

"počet divákov nesmie prekročiť kapacitu 50 % z celkovej kapacity priestorov pre divákov; mimo územných obvodov okresov zaradených do stupňa Monitoring podľa COVID-19 AUTOMAT-u zároveň celkový počet divákov v exteriéri môže byť maximálne 2000 osôb obecenstva a celkový počet divákov v interiéri môže byť maximálne 1000 osôb obecenstva"

Čiže pre zimné štadióny v zelenej farbe by platilo 50 % zaplnenie z maximálnej možnej kapacity a v inej farbe maximálne 1000 divákov.
23.7.2021 - 16:14
+3

Big brother

 

Otázka ešte pre niektoré kluby je, či tých 50% je z kapacity na sedenie alebo z celkovej. Ale hadam z celkovej...
23.7.2021 - 16:22
0

Riava

 

Vo vyhláške je uvedená celková kapacita, čomu rozumiem státie a sedenie dokopy. V ďalšom odseku sa však píše toto: "organizátor je povinný zabezpečiť sedenie na hromadnom podujatí v každom druhom rade".
Vo viacerých častiach je uvedené: "státie obecenstva je zakázané", ale je to uvedené pri kultúrnych podujatiach a nie pre šport.
Je tam uvedená aj takáto vec: "organizátor je povinný zabezpečiť prítomnosť divákov len z domáceho tímu", čo sa dá podľa môjho názoru jednoducho obísť tým, že fanúšik hostí pôjde na štadión súpera oblečený civilne. Kto dokáže, že fanúšik z mesta Poprad nie je fanúšikom Dukly Trenčín?

Tu je predmetná vyhláška: https://www.minv.sk/swift_data/source/verejna_sprava/vestnik_vlady_sr_rok_2021/vyhlaska_233.pdf?fbclid=IwAR3pS3FiVNvhtL2QFQmJW9inWY_WAywYXaTxe44EJjca-pRO4uGYvGKROg4
23.7.2021 - 16:55
+2

MackoPu

 

"Kto dokáže, že fanúšik z mesta Poprad nie je fanúšikom Dukly Trenčín?" - to mas lahke - podla prizvuku
Inak to je blbost to delenie na domaci-hostia, zrejme chcu mat veci lokalne pod kontrolou.
23.7.2021 - 16:57
+1

Big brother

 

Ved aj fanušik Dukly može mat popradský prizvuk, ked je z Popradu
23.7.2021 - 17:00
0

Riava

 

Chalani, jasné, že je to blbosť, jednoducho sa nebude fandiť v kotloch Prečo by nemohla mať Dukla Trenčín fanúšika so spišským prízvukom? A čo nezainteresovaní diváci, ktorí sa prišli pozrieť na dobrý hokej?
Bude sa viesť aj evidencia, ale určenie, kto je koho fanúšik je diskriminačné Konečne sa môže niekto právom cítiť diskriminovaný: "organizátor je povinný po dobu 30 dní viesť evidenciu divákov v rozsahu meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa trvalého pobytu a telefonický kontakt a po uplynutí tejto doby je povinný uvedené osobné údaje zničiť"
23.7.2021 - 17:05
0

fakir

 

By som chcel vidieť ked bude hrať Spišska-Prešov kto tam bude rozoznavať prizvuky
23.7.2021 - 18:04
0

Riava

 

PP a SN ešte lepšie
23.7.2021 - 19:19
+2

fany

 

Tak. A mňa pustia do PP,KE,LM,NZ..... Vidíte, sprostí majú šťastie. Inak v PP ma pani už pri kupovaní lístka odhalila xixixi.
23.7.2021 - 18:29
+2

OceliarKE

 

Inac to tiez nie je vyhra nakolko september/oktober a ziadny okrds nebude v zelenej farbe
23.7.2021 - 16:26
+3

bez nicku BLOG

 

50k ludi v Presove na papeza, v oktobri mame 3.vlnu a sport si to odskace..
23.7.2021 - 19:16
+2

LenTak93

 

3. vlna tu bude, bude aj štvrtá, piata, atď.
otázne stále ostáva, koľko ľudí bude potrebovať pomoc v nemocnici
ak to bude 100, tak nikoho to nijako obmedzovať nebude
23.7.2021 - 19:21
+1

MackoPu

 

Nepredbiehaj.
A tych 50k si riadne vynasob.
23.7.2021 - 19:21
+1

MackoPu

 

Toto si neodpustim: marxista Blaha sa bratrickuje s voccom a faskom Kotlebom (ktory proti kovidu odporuca vodku a sirup od kasla).
https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/9/71/7175119/7175119_1000x.jpeg
V zaujme posadnutosti mocou a v prvom rade ochrany predsedovych varlatok, ktoremu uz dufam pod nimi prihara, su schopni vsetkeho. A k nim Kollar s Jamkatym do partie. A davy im to pokojne zeru.
Aspon, ze dnes uz bol aj slzak. Nabuduce poprosim vodne dela.
Nasadil by som tam aj predajcov-smejdov, ti by si zgustli na tom osadenstve.
23.7.2021 - 16:46
+17

Big brother

 

Ja neviem, či sa mam smiat alebo plakat.
23.7.2021 - 17:53
+2

wilkinson22

 

Plakať
23.7.2021 - 18:27
+2

MackoPu

 

To nie je tragikomicke, to je cista tragedia a zufalstvo a.k.a. dezolatstvo.
23.7.2021 - 19:00
0

Riava

 

Tak ako si Hitler so Stalinom rozdelili Poľsko, tak si Kotleba s Blahom rozdelili pomýlený dav.
23.7.2021 - 19:18
+4

MackoPu

 

Naozaj vyborne, kam vdaka tolerancii dezolatov nasa spolocnost dospela.
https://bratislava.sme.sk/c/22707727/cestujuci-slovne-napadli-vodica-bratislavskej-mhd-odmietli-mat-rusko.html
23.7.2021 - 16:50
+3

Mato-Mi

 

A v Spanielsku ludia s ruskami v MHD vyhnali chlapa, ktory si odmietol dat rusko. To je ten rozdiel oproti zapadu. Link na video nemam.
23.7.2021 - 17:35
+4

fany

 

Ešteže keď som ja cestovala do BŠ autobusom, rúško nemal vodič a v autobuse 63 ľudí.
23.7.2021 - 18:31
+2

Mato-Mi

 

Boa, ale ze sa ti ich chcelo pocitat.
23.7.2021 - 18:35
+10

MackoPu

 

A nebol ciste nahodou uzavrety, ze sa za nim nesedelo ? Bojuj, hladaj, preco je vsetko nahovno.
23.7.2021 - 19:07
0

fany

 

Fešák a ja som kde napísala, že nahovno ? Šofér bol
23.7.2021 - 19:42
+2

MackoPu

 

Tak co tu potom riesis, ze bol bez ruska.
23.7.2021 - 20:06
0

KrebsKandidat

 

Zvlastne, ako selektivne dokazes uplatnovat napriklad ROR.

Pouc ma, od kedy je soferska kabina hermeticky uzavreta voci zvysku autobusu, s vlastnou klimatizaciou?
25.7.2021 - 9:31
+2

MackoPu

 

Taze "ROR" ?
1. Vodici v kabine maju vynimku
2. Sedacky za nim byvaju prelepene
3. Ruky v autobuse ?
Chytate sa ludia pri spochybnovani veci fakt slamiek.
Skor by ta mali trapit psychopati ako tu: https://bratislava.sme.sk/c/22707727/cestujuci-slovne-napadli-vodica-bratislavskej-mhd-odmietli-mat-rusko.html .
To su omnoho zavaznejsie veci.
25.7.2021 - 10:20
0

KrebsKandidat

 

Ruky v autobuse - cim ti poda listok na primestskej?
Sedacky momentalne prelepene nie su.
Ak ma sofer v kabinke vynimku, oka, to som nevedel (ked vsak dycha rovnaky vzduch ako cestujici, neviem komu to dava zmysel).
Ano, iste, to su zavazne veci. Rovnako ako menit nazor na opatrenia v suvislosti s vyhliadkou na osobny prospech.
25.7.2021 - 10:55
+2

MackoPu

 

A hermetickost kabiny si si vycucal z prsta, na to som zabudol
25.7.2021 - 10:27
0

KrebsKandidat

 

No to sa pytam teba, ci je hermiticky uzavreta, pretoze inak dycha rovnaky vzduch ako cestujuci. Ci je korono taka inteligentna, ze respektuje ohranicenie kabiny?
25.7.2021 - 10:56
+2

Tizo BLOG

 

uz zas pol debaty prekrikovania dam sa nedam sa...uplne hokejova tema...skuste este potraty poriesit..tam je to tiez dam si nedam si...
k hokeju. velmi dobry rozhovor. rapkaci idu taky lokalpatriotizmis ktory spissku ktora bola na dne dostal do extraligy a aj ten rozpocet bude celkom slusny.
23.7.2021 - 20:53
+5

MaxSBA

 

Poprad...

V piatok 23.7.2021 vstúpila do platnosti nová vyhláška Úradu verejného zdravotníctva, ktorá hovorí o tom, že v hľadisku sa môže otvoriť 50 % kapacity miest, čo v našom prípade znamená 2116 divákov. Podmienkou je preukázať sa negatívnym PCR alebo Lamp testom, nie starším ako 24 hodín, alebo dokladom o zaočkovaní, prípadne o prekonaní ochorenia COVID-19. Antigénový test po novom nebude na návštevu štadióna stačiť.
25.7.2021 - 12:37
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen00:00
2.Prešov00:00
3.Poprad00:00
4.L. Mikuláš00:00
5.N. Zámky00:00
6.Michalovce00:00
7.Trenčín00:00
8.Slovan00:00
9.Košice00:00
10.Nitra00:00
11.Spiš. N. V00:00
12.B. Bystrica00:00
TímZVVPPPPGB
1.Trnava1100010:33
2.Humenné110005:13
3.Brezno000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Žiar000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Skalica000000:00
11.Topoľčany000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18200024:150
Aktualizované: 16.9.2021 16:03
TímZVVPPPPGB
1.Poprad3300014:59
2.Skalica2200011:66
3.Nitra220008:46
4.Trenčín2101012:54
5.B. Bystrica210108:84
6.Žilina201018:82
7.Zvolen201015:122
8.SR 18100011:40
9.Košice200024:80
10.Martin200026:110
11.Slovan200024:100
Aktualizované: 12.9.2021 16:13
TímZVVPPPPGB
1.Nitra4310019:711
2.Poprad4300120:99
3.Slovan4300114:89
4.Zvolen4210121:108
5.B. Bystrica4210118:158
6.Trnava220009:56
7.Michalovce411028:105
8.Púchov411027:105
9.Trenčín4101214:114
10.Skalica210104:34
11.Žilina4101214:234
12.Martin4101211:204
13.Košice400137:211
14.Sp.Nová Ves400046:200
Aktualizované: 12.9.2021 16:21
TímZVVPPPPGB
1.Trnava1100010:33
2.Humenné110005:13
3.Brezno000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Žiar000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Skalica000000:00
11.Topoľčany000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18200024:150
Aktualizované: 16.9.2021 16:03
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Timašov pokračuje v NY Islanders, na skúšku príde Gustafsson

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Islanders oznámil podpis zmlúv s piatimi hráčmi. "Ostrovania" sa dohodli na ročných kontraktoch s útočníkmi Dmytrom Timašovom, Andym Andreoffom a Ottom Koivulom, ako i obrancom Paulom LaDuem. Dvojročnú zmluvu podpísal center Cole Bardreau.
o 10:04 - TASR

Obranca Allan podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Chicagom

Vedenie klubu NHL Chicago Blackhawks podpísalo trojročný nováčikovský kontrakt s obrancom Nolanom Allanom, ktorého si vybralo v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný kanadský hokejista bude na profiligovej úrovni poberať plat 870. 000 dolárov za sezónu, informovala agentúra AP.
o 06:54 - TASR

Brynäs - Timra 2:4 vo švédskej lige

Hokejisti Brynäs prehrali vo štvrtkovom zápase švédskej ligy s Timrou 2:4. výsledky: Brynäs - Timra 2:4, Leksand - Rögle 1:5, Linköping - Djurgarden 1:3, Oskarshamn - Malmö 2:5, Skelleftea - Frölunda 0:2, Vaxjö - Örebro 3:2 pp.
včera o 21:25 - TASR

Tappara prehrala v derby s Ilves 2:3

Hokejisti Tappary Tampere prehrali vo štvrtkovom mestskom derby s Ilvesom vo fínskej lige 2:3. Fínsko-liga Tappara Tampere - Ilves Tampere 2:3.
včera o 20:09 - TASR

Buffalo a Toronto sa v marci stretnú pod holým nebom

Zámorské hokejové kluby NHL Buffalo Sabres a Toronto Maple Leafs sa v rámci cezhraničnej rivality stretnú pod holým nebom. Zápas zo série Heritage Classic sa uskutoční 13. marca na štadióne Tim Hortons Field v kanadskom Ontáriu, domovskom stánku tímu amerických futbalistov Hamilton Tigers Cats. Ako domáci tím bude vedené Buffalo.
včera o 18:38 - TASR

Biel - Fribourg-Gottéron 4:3 pp vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v utorkovom zápase švajčiarskej ligy na domácom ľade nad Fribourg-Gottéron 4:3 po predĺžení. Duel Rapperswil - Zürich prerušili v tretej tretine za stavu 1:2 pre rozbitý strešný reflektor, pokračovať sa nemohlo ani po úprave ľadovej plochy a dohrajú ho v inom termíne.
15.9.2021 07:01 - TASR

Ajoie - Lugano 2:7 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Luagana zvíťazili v utorkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Ajoie 7:2. výsledky: Ajoie - Lugano 2:7, Zug - Lausanne 3:1, Servette Ženeva - Bern 3:1, Langnau - Ambri-Piotta 1:3.
14.9.2021 22:15 - TASR

Novým šéfom bieloruskej federácie bude človek bez hokejovej minulosti

Bieloruský prezident Alexander Lukašenko oznámil, že novým prezidentom tamojšej hokejovej federácie (BIHA) sa nestane človek, ktorý sa v minulosti venoval hokeju. Nahradí Dmitrija Baskova, ktorému Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) udelila päťročný dištanc za porušenie etického kódexu.
14.9.2021 17:25 - TASR

Seattle podpísal zmluvu s útočníkom Donatom

Nováčik hokejovej NHL Seattle Kraken podpísal ročný kontrakt na 750. 000 dolárov s Ryanom Donatom. Dvadsaťpäťročný útočník bol obmedzeným voľným hráčom, ale jeho predchádzajúci zamestnávateľ San Jose Sharks mu nepredostrel kvalifikovanú ponuku.
14.9.2021 10:23 - TASR

Columbus vymenil asistenta trénera, Lefebre sa nechcel dať zaočkovať

Klub hokejovej NHL Columbus Blue Jackets prepustil asistenta trénera Sylvaina Lefebvrea, pretože sa nechcel dať zaočkovať proti ochoreniu COVID-19. Nahradí ho Steve McCarthy. Bývalý obranca Lefebvre sa pritom stal súčasťou trénerského štábu iba v júli.
13.9.2021 19:09 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 09. 2021
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 17:30
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00
Nitra - Košice o 18:00
Prešov - B. Bystrica o 18:00
Slovan - Trenčín o 19:00

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov