Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na slovíčko medzi sezónami: so Stanislavom Muchom, marketingovým riaditeľom HC Košice

zdroj: TASR/ -
4.8.2020 15:57 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Pravidelný seriál Hokejportal.net s názvom „Na slovíčko medzi sezónami“ je na konci. Posledný diel do kompletnej skladačky zapadol. Hoci sme sa pôvodne v Košiciach usilovali o rozhovor s Júliusom Langom, po komunikácii s HC Košice sme sa napokon mailovou formou spojili s marketingovým riaditeľom klubu Stanislavom Muchom, ktorý odpovedal na naše otázky.


Začnime čisto z ľudskej stránky, aké 2-3 mesiace máte za sebou?

„Obdobie po prepuknutí pandémie bolo pre všetkých funkcionárov, zamestnancov a hráčov zrejme najnáročnejšie v ich kariére. Nikomu by ani vo sne nenapadlo, že sa sezóna môže skončiť takýmto spôsobom. V Košiciach sme mali veľmi dobre športovo i ekonomicky rozbehnutú sezónu a črtalo sa nám aj divácky vysnívané semifinále so Slovanom. Sezóna 2020/2021 sa mala niesť v znamení ďalších pozitívnych zmien vrátane doplnenia športovej štruktúry o „farmársky“ tím. Z veľkých plánov sa tak vinou Covidu zo dňa na deň stal boj o prežitie.“

Pripustili ste si za ten čas, že košický hokej môže padnúť?

„Košický hokej je na rozdiel od ostatných klubov, s výnimkou Slovana, výrazne závislý na príjme zo vstupeniek, na ktoré sú naviazané aj partnerské plnenia. My sme prišli o finančne najlukratívnejšiu časť sezóny. V podobnej situácii sa ocitol aj náš domovský stánok. Je potrebné si uvedomiť, že klub je v prvom rade firma, ktorá si na svoje fungovanie musí zarobiť. Tak ako reštaurácie a hotely, aj my sme dostali ranu, ktorá nám spôsobila záväzky vo výške 330 000 Eur. Pre ktorú firmu by to nebolo bolestivé? Vyhliadky neboli veľmi optimistické a v hre boli aj krízové scenáre. Tím ľudí pracoval a pracuje na tom, aby sa košický hokej revitalizoval a vrátil na méty, ktoré mu patria.“

zdroj: TASR

Veľa ľudí pánovi Langovi vyčítalo, že „nerobil" na malých sponzoroch a nerozmýšľal nad plánom B. Podcenili Košice túto otázku?

„V prvom rade, p. Lang zo svojej pozície v U. S. Steel Košice spolu so svojimi kolegami zabezpečil enormné prostriedky či už od U. S. Steelu, alebo od jeho partnerov. Úloha zháňať malých i veľkých partnerov stála na výkonnom riaditeľovi p. Kochovi a jeho tíme. HC Košice pracoval už 2 roky na postupnom znižovaní závislosti na podpore U. S. Steelu. Len v poslednej sezóne sa podarilo znížiť túto závislosť o 700 000 Eur, a to vďaka novým sponzorom, znižovaniu nákladov a zvýšeným predajom vstupeniek. V rámci klubu sme rozbehli program Business Club (vrátane skyboxu), do ktorého sme počas celej sezóny pozývali podnikateľské subjekty. O zháňaní sponzorov určite vedia poskytnúť informácie aj ostatné miestne kluby (futbal, hádzaná, basketbal). Nám sa však vcelku darilo. Podarilo sa nám nakontaktovať aj viacero partnerov v oblasti gastro, no tí sa chcú prezentovať a umiestňovať svoje produkty v bufetoch, ktoré však klub neprevádzkuje, a teda sme im nevedeli stopercentne vyhovieť.“

Koľko menších partnerov mimo U.S. Steelu a v akej čiastke sa reálne skladalo na rozpočet Košíc a ako sa to zmenilo smerom k ďalšej sezóne?

„Počet partnerov narástol, veľmi nám pomohli aj produktové partnerstvá, ktoré pokryli niektoré významné náklady. Aktuálne pracujeme na ďalších akvizíciách, opätovne oslovujeme cca. 1000 vytypovaných firiem v Košiciach a okolí.“

Plánujete do klubu obsadiť nový post generálneho manažéra, ktorý práve sponzoring bude riešiť?

„Určite áno.“

Čo ďalšie personálne otázky vo vedení klubu, je to v štádiu riešenia?

„Klub má pripravené viaceré scenáre a sleduje vývoj situácie. Ak všetko pôjde dobre, plánujeme organizáciu ďalej rozvíjať a dopĺňať.“

zdroj: TASR

Našli ste za uplynulé obdobie nejaké osobné chyby, ktoré sa dali robiť inak a lepšie, aby neprišlo k tejto hraničnej situácii?

„Určite existujú procesy, o ktorých nedostatkoch vieme a na ktorých odstránení sme pracovali a pracujeme. V rámci podmienok, v ktorých klub pôsobil sa posledná sezóna vyvíjala pozitívne, čo potvrdzujú aj čísla. Nebyť pandémie, mali by sme pred sebou perspektívnu sezónu.“

Reálne ste verili tomu, že zbierka 700 000 eur sa môže podariť, alebo išlo len o pokus vyvolať verejný záujem, či diskusiu o budúcnosti HC Košice?

„HC Košice využil všetky možnosti a obrátil sa na všetky relevantné subjekty a inštitúcie vrátane komunity. Aj keď sa podarilo vyzbierať len zlomok čiastky, darovacia akcia priniesla cenné poznatky. Snažíme sa však byť v prvom rade zodpovední. Keď sme v polovici júna po uvoľnení opatrení vyjadrili obavy z možného návratu Covidu a jeho následkov, časť verejnosti krútila hlavou. O necelé 2 mesiace neskôr, české kluby, ktorých existencia je tiež významne závislá od príjmov zo vstupného, bijú na poplach a obávajú sa o svoju budúcnosť. Používajú pri tom tie isté argumenty, ako my.“

Prekvapila vás následná zmena postoja U.S. Steel?

„Postoj U. S. Steel k hokeju v Košiciach bol vždy veľmi pozitívny a bez podpory generálneho partnera, by sme nedokázali to, čo sme dokázali. Nestála by tu ani Steel aréna. Sme radi, že sa v tejto vážnej situácii podarilo predstaviteľom U. S. Steelu nájsť spôsob, ako hokeju pomôcť.“

Platí aj po tomto príspevku, že Košice budú v novej sezóne znova oranžovo-čierne?

„Prechod na oranžovo-čierne farby bol plánovaný a odsúhlasený zástupcami generálneho partnera.“

zdroj: TASR

Veľkou proklamovanou záťažou bol nájom Steel arény, je pravdou, že v tejto veci sa pohli ľady a mesto bude výrazne nápomocné?

K tejto téme zatiaľ nemáme žiadne informácie. Určite by nám to veľmi pomohlo.“

Peter Draisaitl bude v klube určite pokračovať?´

„Trénerská otázka zatiaľ nebola uzavretá.“

Fanúšikovia riešia aj váš káder, môžete sa vyjadriť aj konkrétne k menám ako Slovák, Majdan, Belluš, Faith, Chovan, Suja, či Haščák?

Prosíme fanúšikov ešte o pár dní trpezlivosti. Ešte pred 2 týždňami to vyzeralo veľmi zle, dnes aspoň vieme, že budeme schopní zafinancovať aj A-tím.“

Sú dlhy hráčom za uplynulú sezónu dorovnané?

„Dohodnuté čiastky boli vyplatené.“

Poznáte presnú sumu, ktorá bola hráčom a trénerom vyplatená za uplynulú sezónu 2019/20?

„Mzdové náklady na hráčov boli vo výške 1,1 mil. Eur. Hráči mali zamestnanecké zmluvy v súlade so zákonom o športe.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


PopradskyInsider

 

Trenerska otazka (hlavny trener) je vyriesena a bude to riadna pecka Aspon takto vrabce cvirikaju.
4.8.2020 - 16:04
+15

marty_pp

 

daj do sprááávy
4.8.2020 - 16:07
+2

Tesla

 

o kom čvirikajú?
4.8.2020 - 16:07
+1

LenTak93

 

už sa to riešilo vedľa

Štastný - Holaza
4.8.2020 - 16:12
+6

fanke27

 

Vie niekto niečo viac?
4.8.2020 - 19:47
0

VSZtka1438

 

čo ti treba o tom viac vedieť? ...Šťastný, aktuálny športový manažér HCKe a zároveň jeden z hrobárov Chomutova + Holaza, tréner juniorky
4.8.2020 - 19:50
+6

Urpiner17

 

Mozem sa inak opytat ako je Stastny hrobarom Chomutova ked tam robil trenera mladeze a asistenta trenera v acku ?
5.8.2020 - 1:12
+2

cappycathy BLOG

 

aj manageroval tam ....minimalne mladez urcite...
5.8.2020 - 11:30
0

Urpiner17

 

Neviem ako seftrener mladeze "manazuje" ale podla toho ako si to vysvetlujem tak z takej pozicie asi klub do krachu nikto este nedostal.
5.8.2020 - 11:42
+2

cappycathy BLOG

 

Ked som sa to dozvedela takmer ma drblo zo stolicky. Ma Stastny vobec nejaku trenersku licenciu?
5.8.2020 - 11:29
0

VSZtka1438

 

a na A team ale celkom možné, že pánovi najvyššiemu došlo, keď sa ráno prebudil, že čo spáchal a po rozpade tímu a dokonca ešte aj odchode Haščáka ak predstaví toto trénerské duo, tak niekto ich príde z toho vedenia vyhnať vidlami a začne narýchlo hasiť situáciu, to by sa naňho podobalo a vôbec by ma to neprekvapilo z tohto môže vyvstať už hocičo
5.8.2020 - 12:05
0

Westbeast0

 

Krek?
4.8.2020 - 16:07
0

VSZtka1438

 

Ono je celkom možné, že Mucha ani nevie koho Šťastný s pánom najvyšším dohodli tak to tam totiž chodí
4.8.2020 - 16:19
+7

jersey

 

tak nejako, jemu to mozno este fakt nikto nepovedal... Zabudla si,že... oni si jedno myslia, druhé hovoria a tretie urobia pričom pravá ruka nevie čo robí ľavá resp jeden klame druhému, druhý tretiemu a spolu všetci klamú štvrtému?
4.8.2020 - 16:42
+5

VSZtka1438

 

tí už sa v tých klamstvách sami strácajú. Vieš, keď všade klameš, tak už stratíš prehľad komu si čo natáral a nasľuboval.Presne prípad pána L a to doslova...nikto ti nedá to, čo ti on sľúbi!
4.8.2020 - 16:57
+4

Urpiner17

 

Ja mam info ze bude trenovat Holaza-Simurda od jedneho nemenovaneho agenta, ktory hovoril so Stastnym.
Hracov velmi neviem ale Vrabel, Mily, Krajnak by mali hrat spolu co viem. Stastny vraj ma doniest nejakeho cecha Vrdlovca do prvej patky a vraj ma prist do branky Riecicky
4.8.2020 - 21:42
0

VSZtka1438

 

ak to myslíš vážne, tak teraz neviem takto z voleja napísať, že čo je z toho väčšia tragédia
4.8.2020 - 22:20
+2

Urpiner17

 

Ešte Zachary Urdahl a Pawel Zykmunt, čo som sa dopočul od rovnakého agenta akurát dnes.
5.8.2020 - 13:50
0

BlackCrow

 

Máš dobré info
5.8.2020 - 13:58
0

ŠIMIKE

 

takze uz niekto moze pomaly zacat vyplnat tie XXX-XXX vecicky jak pri inych timoch
5.8.2020 - 14:10
+1

VSZtka1438

 

Ale narozdiel od iných tímov bude toto o niečo zábavnejšie
5.8.2020 - 14:25
0

LenTak93

 

Halász, Riečický

Pavlin - Cibák
Slovák - Pavúk
Růžička - Boldižár

Urdahl - Vrdlovec - Jenčík
Nagy - Chovan - Zygmunt
Jokeľ - Frič - Belluš
Milý - Krajňák - Vrábeľ
5.8.2020 - 14:27
0

VSZtka1438

 

Chýba ti tam Reway
5.8.2020 - 14:29
+1

LenTak93

 

a vlastne áno ale nechce sa mi to celé prepisovať
5.8.2020 - 14:32
0

VSZtka1438

 

a tomu Pavlinovi sa mi veľmi nechce veriť...naňho peniaze sú?
5.8.2020 - 14:32
0

cappycathy BLOG

 

tak potom na co try out? Ved medzery sadaju vyplnit aj juniormi

btw co zac su Urdahl, Vrdlovec a Zygmunt??? O nich som v zivote nepocula
5.8.2020 - 14:39
0

ŠIMIKE

 

3 prispevky to napisal urpiner17
5.8.2020 - 14:40
0

ŠIMIKE

 

* vyssie
5.8.2020 - 14:43
0

ŠIMIKE

 

ten poliak ma produktivitu jak slabsi obranca..ale tak co sa da robit no..sice ma len 20 ale aj tak
5.8.2020 - 14:49
+4

julo

 

Hascak by sa ani nezmestil do zostavy
5.8.2020 - 14:43
0

ŠIMIKE

 

a ten majdan mozno este ne
5.8.2020 - 14:56
+1

ŠIMIKE

 

dalsia info zatial je prihlasenych 60 hracov do try outu
5.8.2020 - 15:36
0

julo

 

snad aj nejaki brankari
5.8.2020 - 15:51
0

ŠIMIKE

 

jj lapacka bude siltovka, betony zo stareho matracu, vyrazacka z kartonu a prilba cyklisticka
5.8.2020 - 15:54
+2

julo

 

Tak Riecicky chytal tiez v amaterskej lige..
5.8.2020 - 16:00
0

Gargamel123

 

ked tam polozia chobotnicu: tak styri betony
dvakrat vyrazacka
a dvakrat hokejka
5.8.2020 - 16:07
0

julo

 

Mne je uprimne luto Misa Chovana ak tu podpise..
5.8.2020 - 14:26
0

WOLF 27

 

bzzzzzzzzzzz
4.8.2020 - 16:07
0

Gargamel123

 

Dobre ti : bzučí
4.8.2020 - 18:12
0

VSZtka1438

 

Takže počet partnerov narástol, Lang zabezpečil enormné množstvo finančných prostriedkov, ale rozpočet na Ačko je 300tisíc. Uvedomujete si, že toto je celé totálne absurdné? K zbytku sa zatiaľ nejdem vyjadrovať, počkám čo vypichnú diskutujúci
4.8.2020 - 16:16
+17

bez nicku BLOG

 

1.1M na platy hracov je slusna suma na nase pomery. Ked to porovnam s inymi klubmi ktore zverejnili sumy, tak ZV mal myslim 820, PP a BB cca 600k, Nitra 480, NZ a Detva okolo 450 tisic.
4.8.2020 - 16:19
+3

Sheva7

 

Pozor Košice platia odvodi a ešte Slovan zvyšok nie to je rozdiel
4.8.2020 - 16:22
+17

bez nicku BLOG

 

O akej velkej sume sa to bavime? Neverim, ze to je na urovni pol miliona eur
4.8.2020 - 16:36
+2

topska

 

Ale ved co dali na odvody tak o taku sumu cca dali menej na platy hracov nie?
4.8.2020 - 16:38
+4

mitoO

 

dobre, cize to myslis tak, ze hraci szco si platia odvody v takej vyske ako pri zamestnaneckych zmluvach?
Nie je to tak, ze platia minimum co mozu?
4.8.2020 - 16:45
+6

topska

 

Nie vobec to nemyslim takto. Myslim to tak ze tie peniaze ktore dal klub na odvody v kase chybaju. Cize sa to odzrkadli na vydavkoch napriklad aj smerom k hracom (aka suma im pipne na ucet).

Ja to beriem tak ze mas pred sezonou nejaky rozpocet na A-cko. KE ho mali 1,1 miliona. Ak by neplatili odvody tak by ho tiez mali 1,1 miliona. Len by hraci dostali inu sumu na ucet (a treneri). Cize pisat ze tato suma je odlisna kvoli odvodom mi nedava zmysel. My kebyze platime odvody tak tu sumu Ludo povie rovnaku.
4.8.2020 - 16:56
+10

mitoO

 

A take nieco, zeby si mohli tym padom dovolit inych, lepsich hracov, pripadne zopar rozdielovych navyse?
4.8.2020 - 17:12
+5

topska

 

To mi je jasne, ja len pisem ze je blbost ked niekto tvrdi ze ten rozpocet je taky vysoky (konkretna suma) lebo platite odvody. Aj vyssie som spomenul ze rozdiel je v tom co pipne hracom na ucte.
4.8.2020 - 17:39
0

juromt

 

...: lenze presne o ten rozdiel ide. Na to aby mu piplo to co chce potrebujes ako klub ovela viac ked tie odvody platis. nechapem co na tom nechapes.
4.8.2020 - 18:01
+2

topska

 

Ved citaj co pises, ja MitoOvi rozumiem, pisal som o uplne niecom inom. Presne toto som napisal co ty.
4.8.2020 - 18:15
+7

juromt

 

..: nie ja totiz suhlasim s tym ked niekto tvrdi ze ten rozpocet je preto taky vysoky lebo platia odvody.
4.8.2020 - 20:23
0

topska

 

Dobre tak mi to teda vysvetli. Kedze platia odvody tak sa odrazu skadial objavili tie peniaze navyse? Akym zazrakom ich ma klub pri plateni odvodov viac ako ked ich neplati? Lebo tomu ja nechapem. Este raz aby si pochopil. Ak v Poprade neplatime odvody tak je rozpocet ja neviem 600 000 eur. Ak by sme sa rozhodli ich platit tak ako docielime to aby bol vyssi? Kedze ty suhlasis s tym ze ked sa platia tak je taky vysoky. Ak by sa neplatili aky by bol, nebol by tiez 1,1 miliona? (lebo jedinym vysvetlenim je ze by tie peniaze zobrali mladezi, zamestnancom a pod.) Dufam ze ma chapes.
4.8.2020 - 21:07
+1

juromt

 

....: fakt je ten ze Kosice zaplatili za kader ktory mohli mat lacnejsie o sumu odvodov viac. To ci by ten rozdiel bol stale k dispozicii na hracov, resp. ci by vobec mali zaujem o drahsich hracov (zamerne nepisem kvalitnejsich) to je len tvoja spekulacia a o tej nemam chut dalej polemizovat.
5.8.2020 - 14:43
+1

topska

 

Ved my obaja piseme to iste
5.8.2020 - 15:09
+1

adrian79

 

aký rozdiel?: na výplaty ide dajme tomu 1mil€, stále to bude ten istý milión, len ide o to, či odvádza za teba zamestnávateľ, alebo ti dá "superhrubú mzdu" a odvody si odvedieš ako SZČO ty sám... ale tvoje personálne náklady zostávajú rovnaké +/- tie sú stále tzv. cena práce
5.8.2020 - 13:29
+1

mitoO

 

ach ...
5.8.2020 - 14:32
0

juromt

 

...: neviem kde ty zijes ale na slovensku to ocividne nebude.
5.8.2020 - 14:41
0

Nemehlo

 

Tu sa treba skor pozriet na to, ze kolko stoji 1000e cisteho ked si na SZCO a kolko ked si zamestnanec.
6.8.2020 - 12:14
0

OceliarKE

 

Ja to chapem tak ze v cistom islo hracom 790 000.
4.8.2020 - 17:29
+4

topska

 

Nepocitam to, neviem to presne urcit, moze byt aj taka "nizsia". Predsa len tie najvyssie platy z konca sezony vyplatene neboli. Ale slusne cislo na Slovensko.
4.8.2020 - 17:40
+1

OceliarKE

 

Ale ja hovorim o zdaneni. Ak raz u jedneho zamestnavatela zarobim 5000eur a ako zivnostnik odvediem len minimum a potom pride dalsi a ponukne mi 5000eur v cistom s tym ze mam ako zamestnanec vsetko na papieri tak zamestnavatela to bude stat este viacej kedze musi zaplatit plne odvody.
4.8.2020 - 20:13
+2

topska

 

Samozrejme, s tym ja suhlasim
4.8.2020 - 21:08
+1

adrian79

 

ale prečo by ti niekto ponúkal prechod z SZČO na zamestnanie v tej istej sume napr.5000€, ktorú dostaneš mesačne na ruku? áno, po odvodoch budeš mať to isté, ale obe strany si hádam vedia vypočítať aký je rozdiel v superhrubej a čistej mzde a neverím, že neexistuje nejaký index hodnoty hráča, z ktorého sa vychádza pri dohodách.
5.8.2020 - 13:48
0

Tizo BLOG

 

vies ako funguju odvody za zamestnancov? ked das hascakovi 5 litrov na szco tak dostane 5 litrov a z toho si gazduje. ak mu das 5 litrov ako zamestnancovi nabehne stat a vezme si z jeho platu tak 1/3 plus asi rovnaku sumu da klub. ale nie hascakovi ale statu. take v konecnom dosledku ten hascak stoji 6 a pol +/-
4.8.2020 - 20:12
0

topska

 

Ale ved ja toto nikde nevyvraciam. Pisem ze ten rozpocet na A-cko je rovnaky (teda 1,1 milinona) ci su vsetci szco alebo zamestnanci. Len si mozete dovolit lacnejsi kader.
4.8.2020 - 21:10
0

mitoO

 

pripadne ten isty za menej, ci?
4.8.2020 - 21:17
0

topska

 

Tak, lepsi pripad
4.8.2020 - 22:17
+1

SmrtkaBA

 

Miesas hrusky s jablkami.
4.8.2020 - 16:33
+2

Nemehlo

 

Ked ide o superhrubu mzdu v cistom sa dostanes niekde na polovicu. V hrubom niekde na 900k.
4.8.2020 - 16:35
+1

yaro.s

 

230 tisíc z toho odviedli štátu...každý rok.
4.8.2020 - 16:47
+1

Nemehlo

 

Statu ide este viac, este musis odratat odvody zamestnanca.
4.8.2020 - 17:51
+1

yaro.s

 

Hej, to čisto dane, máš pravdu.
Toho roku to už tak nebude...
4.8.2020 - 17:56
0

amentma

 

Panovi sa uz crtalo semifinale, len problemom posledne roky bolo, ako prejst stvrtfinale :-P
4.8.2020 - 16:32
+38

Adam138

 

A teba to čo trápi ?
4.8.2020 - 17:11
+12

WinnipegJets

 

no vidiš a vy ste prešli aj finále
4.8.2020 - 17:40
+17

Lukash_ke

 

Vidíš to niekto sa videl v semifinále, niekto zas oslavoval majstra bez Playoff a skončenej ZČ.
4.8.2020 - 17:44
+22

Adam138

 

Oni si to zaslúžili išli predsa ako jediný na 100%
4.8.2020 - 17:55
+4

UssKe

 

Nemal by na tieto otázky odpovedať prezident klubu alebo športový manažér ? Krásne sa zbavili zodpovednosti a hodili to na pana Muchu.
4.8.2020 - 16:34
+13

VSZtka1438

 

To svedčí o tom, o čom som písala vedľa
4.8.2020 - 16:38
+6

Gargamel123

 

Minule to ešte : Lang hodil na nič netušiaceho Honzu, ten sa teraz poučil a posunul to ďalej. No hotové Kocúrkovo, A11 už mala stanovať Ďulovi pod oknami...
4.8.2020 - 18:21
+4

VSZtka1438

 

Mucha ich mohol odkázať naspäť na Langa a kruh by sa uzavrel Títo ľudia ničia meno klubu skutočne všade, na Slovensku si v kluboch aj medzi novinármi ťukajú na čelo,v Česku budú mať po tej rošáde s trénermi tiež peknú povesť veľmi serióznej organizácie a vo Švajci po zrušení prípravného zápasu, ktorý bol dohadovaný dlho dopredu pravdepodobne tiež Klobúk dole, takto zhovadiť desaťročia budované meno klubu za necelé 4 roky nedokáže hocikto!!
4.8.2020 - 18:27
+6

Jimmy Tulipan

 

Ten pripravak vo Švajčiarsku ale dohodlo predsa to isté vedenie
4.8.2020 - 20:59
0

VSZtka1438

 

a? Veď o čom hovorím o tomto vedení
4.8.2020 - 21:18
+1

Jimmy Tulipan

 

Tak ked sa nejaky pripravak dohodol, tak predpokladam, ze ak bola druha strana informovana, ze pozrite sa, mame tu take a take problemy, nebudeme to schopny odohrat, tak, ak je druha strana rozumna, da sa potom ocakavat, ze ziadne klopkanie na celo nehrozi....
4.8.2020 - 21:53
+1

VSZtka1438

 

ľudská naivita nepozná hraníc
4.8.2020 - 23:42
+1

Fanusik2002

 

Prípravný zápas s Davosom sa podľa mňa zrušil z logických dôvodov.
Nemá význam cestovať do Švajčiarska kvôli jednému zápasu,nakoľko Bodensee Cup sa zrušil.
Vo Švajčiarsku a v Nemecku sa zrušili všetky medzinárodne turnaje.
4.8.2020 - 23:05
+1

VSZtka1438

 

ježišmária...s čím by tam vôbec išli, keď v polovici augusta ešte len organizujú kasting na hráčov ľudia, veď trošku zapnite šedú kôru mozgovú
4.8.2020 - 23:46
+2

VSZtka1438

 

A k tej A11...mám podobný názor, fanklub má ešte moc nejako zatlačiť, ale to sa bolo k tomu celému od začiatku postaviť inak.
4.8.2020 - 18:30
0

BlackCrow

 

+
4.8.2020 - 18:11
0

elektricka

 

Strašne som zvedavý na káder
4.8.2020 - 16:34
0

dufus

 

Kolko menších partnerov mimo US Steelu a v akej čiastke sa reálne skladalo na rozpočet Košíc a ako sa to zmenilo smerom k dalšej sezone?
Počet partnerov narástol ,velmi nám pomohli aj produktové partnerstvá a dalej bla bla bla,takže kolko bolo a kolko dali tí menší partneri?
hlavne že už sa črtalo semifinále zo slovanom ,a mali sme ekonomicky velmi dobre rozbehnutú sezonu....
počítať s peniazmi za semifinále chce riadnu dávku debility alebo naivity,
4.8.2020 - 16:36
+6

KrebsKandidat

 

jaj, lebo len Kosice ratali s prijmom za vstupne v PO, ze ano?
4.8.2020 - 16:39
0

fanpp

 

Hej. Len je dosť možné že polovica z tých klubov by sa pre rátala. Lebo mohla skončiť vo štvrťfinále s dvoma zápasmi odohratymi doma.
4.8.2020 - 16:42
+4

KrebsKandidat

 

Nevravim, ze by sa neprepocitali. Ale ratala s tym vacina klubov u nas. Tak som to myslel.
4.8.2020 - 19:45
0

dufus

 

samozrejme ,že ráta s tým väčšina klubov ,to s tebou súhlasím,ale predsa nebudem rozprávať že klub je ekonomicky na tom dobre a od začiatku roku zaplatil cca 2000 € za halu a spolieha sa na play of ,že to ho vytrhne
tak som to myslel
4.8.2020 - 20:14
+3

matus93

 

Zbieram posledné zvyšky trpezlivosti .. verím, že má nevystrie pri mene trénera ..
4.8.2020 - 16:41
+4

Ricardinho13

 

1,1 milióna len na platy hráčov. Tu sa len potvrdilo to minuloročné preplácanie zmlúv nových posíl.
Po každom jednom rozhovore len predstavitelia klubu prosia ľudí o pár dní, aby bol každý trpezlivý, ale je 4. august a nevieme meno ani jedného jediného hráča, ktorý bude nasledujúcu sezónu hrať.
Na druhej strane väčšina tímov nielenže má vyskladané kádre a trénerske otázky, ale už začali aj spoločnú prípravu na ľade. Naši keď začnú niekedy koncom augusta, to bude úspech.
4.8.2020 - 16:52
+11

ŠIMIKE

 

podla mna do toho try-outu sa ani nic nedozvieme
4.8.2020 - 16:53
+3

weefoe

 

tak dúfam, že kostra nebude z try-outu
4.8.2020 - 17:27
0

Quick

 

Už štvrtý mesiac opakujú dookola to isté. Nič nové sme sa nedozvedeli. A tie objektívne príčiny .... No, teraz som pozeral na HC Třinec. Hlavný partner by mal byť tiež namočený v celosvetovej oceliarenskej kríze, Covidu v okrese majú toľko, že ho môžu rozdávať. A oni normálne práve hrajú zápas, žiadne "objektívne príčiny", žiadna verejná zbierka, žiadny try-out.... Kdepak soudruzi udélali chybu?
4.8.2020 - 17:04
+50

julo

 

4.8.2020 - 17:05
+3

Adam138

 

Myslím si že fanúšikovia Košíc už nemajú trpezlivosť čakať pár dní
4.8.2020 - 17:16
+14

bwpow

 

Ale no, kludne pockame aj do oktobra. Fanusik Kosic je totiz synonymom trpezlivosti a skromnosti.
4.8.2020 - 17:26
+2

radopKE

 

Ovce, žerte to, čo vám podhodíme. Inak si tieto bludy, okolo hokeja v Košiciach, neviem vysvetliť. Lang asi 24/7 zháňa sponzorov. Preto je nezastihnutelný. Divadielko pokračuje...
4.8.2020 - 17:21
+10

matus93

 

Horšie je, že nie je relevantný kupca .. uvidíme, či si neprejdeme niečim podobným ako slovanisti .. ukáže až čas
4.8.2020 - 17:26
+2

BretPit

 

Je smutné, že Košice druhé najväčšie mesto v tejto republike, nebude mať asi hokej na takej úrovni ako boli ľudia zvyknutí, takisto futbal a iné športy, musím uznať, že najväčšie hokejové značky boli Slovan a VSŽ,my ostatní sme fakt boli len do počtu, plus ešte Trenčín tam patrí,,,, ale to čo sa deje všeobecne so športom v Košiciach je na zamyslenie,
4.8.2020 - 17:28
+2

Adam138

 

Futbal možno pôjde hore keďže chcú postúpiť do Fortuna ligy
4.8.2020 - 17:30
+2

lišiak1

 

chciet je jedna vec, dostat sa tam druha.
my o tom vieme svoje.
4.8.2020 - 18:16
0

matus93

 

Podpora mesta .. všeobecne ide smerom k mládeži .. co nie je zle .. volejbal , hádzaná a už aj futbal dokázali nájsť takých zanietenych ľudí, ktorí podporujú tieto športy .. v čom vidím hlavnú chybu je, že mesto nedokáže zabezpečiť dlhodobo infraštuktúru hodnú druhého najväčšieho mesta na SVK ..
4.8.2020 - 17:33
+1

Tizo BLOG

 

toto vedenie mesta nema k sportu ziaden vztah. vlastne k nicomu. mozno by im mali kluby ponuknut fleky. to oni radi zbieraju..
4.8.2020 - 20:21
0

matus93

 

Majú .. veď chlast chlebíčky cukríky ..
4.8.2020 - 23:02
+1

Adam138

 

Môžeme si toto spievať košičania https://www.youtube.com/watch?v=HQGD-7aZMsg
4.8.2020 - 17:23
+2

Dinko

 

Hlavne trpezlivosť, možno budeme milo prekvapení...
4.8.2020 - 17:25
+2

lišiak1

 

no samozrejme ze sa crtalo finale kosice slovan, akoze inak a nam sa crtal titul.
to bolo ovela viac pravdepodobnejsie ako finale kosice - slovan.
4.8.2020 - 17:45
0

topska

 

Citaj poriadne clanok na ktory chces reagovat
4.8.2020 - 17:50
+11

Adam138

 

Od kedy je semifinále finále ?
4.8.2020 - 17:53
+1

radopKE

 

Odkedy sú Michalovce v lige...
4.8.2020 - 20:26
+2

Nemehlo

 

este sa nauc citat a budes to mat lahsie vsetko
4.8.2020 - 17:53
+6

lišiak1

 

no dobre, tak semifinale by mozno bolo, ok musim sa naucit citat
4.8.2020 - 17:59
0

Adam138

 

Počkaj a finále by nebolo ok hej ?
4.8.2020 - 18:04
0

lišiak1

 

no daj mi ten scenar podla ktoreho by sa teoreticky mohli dostat do finale aj kosice aj slovan.
ja ti ho prezradim.
kosice by museli prehrat vsetky ostatne tri zapasy a poprad vyhrat svoje tri zapasy aby skoncili na 4. mieste, jedine tak by sa teoreticky mohli stretnut vo finale so slovanom, inak by sa spolu stretli v semifinale.
4.8.2020 - 18:14
+1

topska

 

Ale ale, citaj poriadne aj tu tabulku. Ved tam mas este BB a ta kebyze vypadne tak tiez mozu hrat finale.
4.8.2020 - 18:18
0

lišiak1

 

no to je dalsia cisto teoreticka moznost, ale snad si nemyslis ze by bystrica vypadla s nitrou po tej serii naterov co jej davala.
s miskolcom uz vobec nie, jedine ze by vypadla s nami
co by nebolo az tak super prekvapujuce kedze sme ako jedini mali s bystricou lepsie vzajomne zapasy
ale mas pravdu, toto je este jeden dalsi teoreticky scenar, ktory ma nenapadol, i ked je tiez z kategorie sci fi - fantasy
4.8.2020 - 18:42
0

topska

 

Pytal si si teoreticky scenar, prezradil si len jeden.
4.8.2020 - 18:47
0

Tizo BLOG

 

si pis ze by vypadla s nitrou.
4.8.2020 - 20:22
+3

thovthKe

 

Super rozhovor...:
Pán marketingu podstatu svojho pôsobenia nezaprel.
Dajte akúkoľvek otázku, zodpoviem na približne podobnú alebo zopakujem už pár krát opakované.
4.8.2020 - 17:48
+6

nitranitricka27

 

Nasrala ma ta veta že su vynimočny v tom že im vela robi prijem zo vstupeniek... keby v Nitre neboli divaci tak by nebol ani hokej ty tlk
4.8.2020 - 17:51
+11

LenTak93

 

a koľko si platí Nitra za ten štadión?
4.8.2020 - 18:03
+8

Fanpoprad

 

Ale tak ostatne muzstva nevyhadzuju peniaze zo vstupneho von oknom. Ano platite, ale kolko ste mali priemernu navstevnost? 5500? To je za jeden zapas pri cene vstupenky 7€ 38 500€. Pre priklad, Poprad ani taku kapacitu nema skratka, kazde jedno muzstvo je zavisle od vstupneho. Nielen KE. A neber to nejak v zlom, no je to tak.
4.8.2020 - 18:11
+4

Tizo BLOG

 

skuste neplatit hracov ako szco a platit aspon 300 litrov komercny najom stadiona. potom tahaj cifry.
4.8.2020 - 20:29
+2

Fanpoprad

 

Pocuj. Otazka. Nemohla by byt pre vas aj cesta ako zarobit nieco navyse pomocou bufetou? Ci tie v SA vlastni sukromnik?
4.8.2020 - 20:32
0

Tizo BLOG

 

najmy na bufety ma steel arena. hc z nich nema nic. ved aj on to v clanku spomina ze mame nejakych stravovacich partnerov a mozno by dali viac ale do steelky cesta zarubana.
4.8.2020 - 20:40
0

Fanpoprad

 

Tak to je skoda. Clanok som cely nedocital moja chyba. A prajem len a len nech za z toho vyhravete. My v PP vieme aky to je pocit. A hlavne liga potrebuje silne KE.
4.8.2020 - 21:07
0

mitoO

 

Ak by platili komercne najmy, tak by nehrali.
Uz by tu nefungovali rozpravky o malych sponzoroch a vypocitavani ziskov.
4.8.2020 - 20:34
+7

Quick

 

Takže štadión je problém? už to tu minule niekto rozoberal.
Malé porovnanie KE a NR z minulej nedohranej sezóny. Obe mužstvá odohrali po 28 domácich zápasov.
Priemerná návštevnosť : KE - 5221; NR - 2538
Priemerná cena lístka : KE - 8 € ; NR - 6 €
Spolu za 28 zápasov : KE - 1,17 mil. € ; NR - 0,43 mil. €
Nájom za Steelarenu 0,48 mil. €.
Aký výsledok ti vyjde?
4.8.2020 - 18:26
+13

mitoO

 

tu priemernu sumu si vypocital tak, ze si si strcil prst do zadku, ovonal a zatocila sa ti hlava?
4.8.2020 - 18:44
+5

Quick

 

Tvoj príspevok nebol ani vtipný ani slušný.
Ceny som zobral odtiaľ :
https://www.hckosice.sk/novinky/zverejnujeme-cennik-vstupeniek-na-sezonu
https://www.hockeynitra.com/?q=cennik

Skús vypočítať výsledok pri rovnakej cene vstupenky v KE aj v NR.
4.8.2020 - 18:56
+7

mitoO

 

nizsie mas pisane viac
4.8.2020 - 19:04
0

yaro.s

 

Máš to aj tak privysoké.
Z permanentiek máš 230 tisíc za minulú sezónu.
A permanentkárov máš okolo 2500.
Keď zoberieš ďalších v priemere 2300-2400 platiacich za tú cenu, čo si uviedol, tak maš max. 540 tisíc.
Zbytok neplatí, sú pri rôznych akciách.
To máš 770...pri odohratej plnej sezóne, kde je aj nejaké play off sú samozrejme čísla vyššie.
4.8.2020 - 19:07
0

mitoO

 

vyssie, ale aj nizsie, kedze permanentkarovi sa kazdym zapasom znizuje cena za jeden zapas, samozrejme listkarom sa v PO zas kazdym kolom zvysuje.
4.8.2020 - 19:11
0

yaro.s

 

Beriem príjem od permanentkárov ako fixný.
Potom už sa zarába iba na ostatných.
Tak ako počítal on, nemôže výjsť cena 8 eúr ani náhodou.
On pohádzal všetkých do jedného vreca
4.8.2020 - 19:22
0

topska

 

Cize na zakladnu cast to vychadza cca 300 000 zisk?
4.8.2020 - 19:21
0

mitoO

 

je to menej, 2500 nemozes pocitat dalsich paltiacich, kedze skolam, domovom atd davaju nasi volne vstupy, plus mas naklady aj mimo platenia steelke.
Ale myslim, ze na ZC moze byt hrubym odhadom tak cez 200k zisk z plne odohranej ZC.
4.8.2020 - 19:31
0

topska

 

dik
4.8.2020 - 19:49
0

yaro.s

 

Ja som počítal s ďalšími 2300, a tých 400 a niečo beriem v priemere ako neplatiacich.
Tiež cenu lístku by som priemerne hodil tak na 7 eúr.
A to by som zisk dostal tiež na okolo 200 tisíc.
Myslím, že je to veľmi blízko k realite.
Za minulú sezónu.
Za normálnych okolností, pri odohratej plnej sezóne a aspoň po pár zápasoch play off je to samozrejme o dosť vyššie.
4.8.2020 - 19:35
0

OceliarKE

 

no a teraz si odrataj že každý zápas niekoľko desiatok až stovák lístkov ide zdarma pre žiakov zakl. škol, sponzorov a rôzne akciove lístky 1+1. Takže cca 30% výpočtu zo zisku daj dole pri Košiciach.
4.8.2020 - 18:48
0

mitoO

 

nie len to, perm bolo cez 2k, a v tom aj detske za 50€, mna vysiel zapas na 4.50€ a to som mal najdrahsiu permu, + to tvoje
4.8.2020 - 18:53
+1

OceliarKE

 

Takže ak rátaš tak rátaj v Košiciach priemer cca 4800 PLATIACICH divákov, priemer lístka 7 eur a minus Steel Arena

Taktiež si pri Nitre prirátaj zisk z bufetov keď priemerne v bufete nechá každý 2-3eura.

V Košiciach klub nemá žiaden zisk z bufetov!
4.8.2020 - 18:54
+4

thovthKe

 

Bufetový zisk: Je problém z dvoch strán.
- HC Ke má problém získať malých sponzorov (pivo, ham ham etc) lebo im nedokáže zabezpečiť možnosť predaja pred zápasom.
- "Výnos" z tohto predaja môže byť (a asi aj bude) porovnateľný s výnosom popcornom a multikiná. A keď kiná tvrdili, že bez popcornu sa im ekonomicky neoplatí premietať, potom možnosť že porovnateľná suma ako zo vstupného, ide pri hokeji kdesi tam (užívatelia konečných výhod Steel aréna?) je zaujímavá.
4.8.2020 - 19:53
0

OceliarKE

 

Uz som to tu raz pisal. Vyriesenie kateringu v Steel Arene aby to prebral klub je velmi klucove v dalsiom ziskavani financii.
4.8.2020 - 20:15
0

weefoe

 

Nemusí prebrať, ale mať podiel na zisku, keďže ak by HC nehral v ten deň bufet zarobí 0 EUR.
4.8.2020 - 20:31
+2

mitoO

 

uplne prebrat, nech vies riesit aj sortiment
4.8.2020 - 20:33
0

thovthKe

 

Ok: Stílka ak sa nemýlim je nejaký spolok kde má mesto 1/3, USS tiež 1/3 a zvyšok si podelili zainteresovaní súdruhovia (Trebuľa a kol).
Ak chce mesto pomôcť aj USS chce pomôcť, tak vyriešiť stílku by mohli hravo, teda pokiaľ tam nie sú nejaké divné zmluvy, že 1/3 mestská má právo akurát si pískať.

Vyriešenie financovanie, cez zákon o sponzoringu jedná vec čo by pomohla. A u nás v Ke špeciálne ešte "odstrihnutie" kde akých zákulisných osôb čo sa kde tade prisali, lebo nejakú funkciu mali.
4.8.2020 - 22:44
0

amentma

 

V BB cca 2000 permanentkarov, cena zc+po priemerne 250 evri. To mas pol mega za sezonu od permanentiek, plus nejake drobne od jednotlivych vstupeniek. Dokopy to je zhruba tolko, kolko Koval priznal na platy hracov. Takze BB nie je zavisla na divakoch?
4.8.2020 - 19:38
0

mitoO

 

+800k od mesta, a to uz sa zacina clovek pytat, kde sa tie peniaze v rezii stadiona utapaju.
4.8.2020 - 19:41
+2

dejvidBB

 

V ktorom roku?
4.8.2020 - 21:33
+1

BlackCrow

 

4.8.2020 - 18:14
+2

paljuka

 

som pripraveny na sezonu s juniormi spolu s poloamatermi z toho tryoutu asi sa treba pripravit aj na trenera idem to skusit co je to trenovat Acko v extralige...

som zvedavy ci nas permanentkarov bude aspon 1000...
4.8.2020 - 19:20
+3

Sheva7

 

Tak keď Chovan ostava tak zrejme chcu poskladať niečo normalne si myslim ,lebo Chovan tu bude načo keď bude tim do počtu ?
4.8.2020 - 19:44
0

fank one

 

Detva mala vlani top ligový trojzáprah Sýkora-Šišovský-Zuzin, a kde sa pohybovala v tabuľke? Hokej je kolektívny šport a aj traja výborní útočníci sú na úspech málo. Na solídne umiestnenie, treba mať dobrý celý tím, od brankára cez obranu až po štvrtý útok. A na taký tím, musí byť aj vyšší rozpočet, ako máva Detva. Takže je celkom možné, že Košice sa pokúsia poskladať aspoň dve poriadne formácie, s ktorými budú už môcť zabojovať o play-off.
4.8.2020 - 21:54
0

lesslie69

 

Ten Mucha je nádejný politik.Rozprával dlho,kvetnato,ale nepovedal vôbec nič.
4.8.2020 - 19:29
+11

apa

 

Treba ešte k tomu 1,1 milióna dopočítať ešte dlhy hráčom a nie každý hráč v iných kluboch je SZČO záleží len na ňom a klube či sa dohodnú že klub bude zaňho platiť odvody.
4.8.2020 - 19:32
+1

topska

 

Co chces odkial odpocitat?
4.8.2020 - 19:51
0

topska

 

A v inych kluboch sa na nicom ohladom odvodov nedohaduju. Bud si SZCO alebo zamestnanec cize bud za teba platia alebo nie. Tak to mas podla zakona dane.
4.8.2020 - 19:52
+1

hoKEjka

 

A fanklub je kde? Viem, ze nic nezmozu ale mohli by si trochu verejne pokricat aby bolo naozaj kazdemu jasne, ze seno tu nikto z nas nezerie.
4.8.2020 - 19:46
+1

BEBE22

 

HC KE: Čiže sme sa nedozvedeli v podstate dokopy nič...
4.8.2020 - 20:01
0

Selvo

 

Náš klub už jednoducho profesionálne neexistuje keď nechajú takýto dlho očakávaný rozhovor na nefundovaneho PR manažéra ktorý nemá s hokejom v klube nič spoločne. Od prezidenta tak významného klubu sa odignorovanie rozhovoru nedá vnímať nijak ináč iba ako jeho zbabelosť a osobne zlyhanie postaviť sa čelom ku vlastným fanúšikom.Hambu si urobil aj pred jeho kolegami zo všetkých klubov extraligy.
4.8.2020 - 20:02
+20

racmaster

 

asi to nikto neuveri, ale normalne sa ho zastanem. vsetci tu riesia to, co som tu roky riesil s par dalsimi prezieravejsimi ludmi a sice, ze lang je nula, neschopny, miestami az diletant. a maju samozrejme pravdu, len kusok neskoro...

a teraz sa ho zastanem. napadlo vobec niekoho, ze tato sezona sa neodohra? ci vsetci ratate s tym, ze covid proste zmizne?

podla mna je to najpravdepodobnejsi scenar. sezona zacne, vsetky timy podpisu hracov, akoby sa nezelenelo, vyplatia im podpisove bonusy, 2-3 vysoke vyplaty a potom schluss. zavrete, tma. corona, izoalcia, koniec sezony.

a lang bude vitaz. on jediny usetri a neprerobi.

jak sa zvyklo este za starych cias skandovat, ze rozhodca je k...t! a potom ked vylucil supera sa to zmenilo na: Nech zije k...t!!!

6.8.2020 - 9:23
0

V_S_Z

 

Je august, všetko sa dá, treba makať a nevyhovárať sa.
4.8.2020 - 20:11
0

ZOOMER

 

Banda amatérov,nič viac k tomu netreba.
4.8.2020 - 20:26
+3

MaToooo

 

Tito ludia dovedu svoju neschopnost k uplnej dokonalosti...a ani si neuvedomuju ze si sami robia hanbu a hlavne obrovsku hanbu klubu
4.8.2020 - 20:26
+3

burnzie

 

No už to nie je ako za Rašiho s Rezešom treba si zvykať....vitaj zlatej hetriku toto bolu denno denné príspevky v 09 10 11 a dajte nám súpera
4.8.2020 - 20:33
0

Sheva7

 

Čo ma Raši spoločne s Hc Košice odpovec blazon ,Rezeš to iste čo Kovaľ daj rozdiel
4.8.2020 - 20:41
+5

burnzie

 

Všetci vieme svoje
4.8.2020 - 20:45
0

ZOOMER

 

a čo vieš svoje? Co mal Rasi s kosickym hokejom ?????????????????
4.8.2020 - 20:47
0

Tizo BLOG

 

osetroval hracom bolacky.
4.8.2020 - 21:39
0

Sheva7

 

No daj čakam dristoš ,Raši a mesto nikdy nič do hokeja nedal
4.8.2020 - 20:48
+1

Ricardinho13

 

Ty si totálne mimo vedúci. O pomeroch v klube nevieš absolútne nič.
4.8.2020 - 20:56
+5

thovthKe

 

Pridávam sa k prosbe: o ozrejmení prínosu exprimátora, exministra, exsmeráka Rašiho, hokeju v Ke?
4.8.2020 - 22:47
0

topska

 

No vieme ale ty si tiez na dost jasnu vec ohladom vasho klubu prisiel s niekolkorocnym meskanim
4.8.2020 - 23:37
0

gabi98

 

Ked si chceš kopnúť, Ok, budiz.

Ale keby si aspon kopal nejakým argumentom s hlavou a pätou ... a nie sprostostou, ktorým sa akurát len zhovadujes.
4.8.2020 - 20:41
+8

mitoO

 

zistil, ze koval paktuje so smerom a odvtedy mu jeblo
4.8.2020 - 20:46
+8

burnzie

 

Idevo tie nafúkané reči v v rokoch 9 10 11 ako nemáme súpera vitaj zlatej hetriku kvartál a čo ešte.... Tituly ste brali ako samozrejmosť česť výnimkám
4.8.2020 - 20:51
0

Adam138

 

a bystričania tu nemali nafukane reči ? po 3 tituloch
4.8.2020 - 20:53
+7

burnzie

 

Ja určite nie mne pisledné 2 sezóny vadilo ako niektorí berú už titul ako samozrejmosť... Žiaľ.... Táto sezóna ukáže kto je fanúšik úspechu
4.8.2020 - 20:57
0

thovthKe

 

BB neurážať: lebo ešte nik nedokázal štyri tituly v rade. Aj keď ten štvrtý cca samokovaľ udelili aj potupne vrátiť museli.
4.8.2020 - 22:48
0

ZOOMER

 

a to sa uz jediny moj nepriatel z BB jokila znormalizoval tak pride bruno,rip no
4.8.2020 - 20:42
0

UssKe

 

Ty veríš , že sa znormalizoval ? Ľudia sa nemenia a on nie je výnimka . Keď je raz niekto kreten , tak ním vždy bude . O pár týždňov dostane ten pacient další ban .
4.8.2020 - 20:48
+1

burnzie

 

Bavíšvma
4.8.2020 - 20:50
+1

UssKe

 

Aj ty mna s tým Rašim .
4.8.2020 - 20:51
+1

Sheva7

 

Zavolaj tam ešte dnes surne to potrebuješ +421 48/433 58 21
4.8.2020 - 20:54
0

burnzie

 

Ďakujem.
4.8.2020 - 20:57
+1

ZOOMER

 

Myslím si že hej,ja mu verím.
4.8.2020 - 20:51
0

UssKe

 

Tak si hlúpy a naivný . Bez urážky .
4.8.2020 - 20:53
+1

burnzie

 

Vože zase niekti verie vážne tento portál sarkazmus ti nič nevraví ach
4.8.2020 - 20:52
0

Tizo BLOG

 

a vam za bystricana pelleho ako dobre bolo...ze je to blbost? hej rovnako ako tvoja....
4.8.2020 - 20:51
0

Adam138

 

snad budes mat krajsi vecer ked vies ze si tu urobil zo seba Debila
4.8.2020 - 20:52
+2

Sheva7

 

Haščak oficialne v Poprade
4.8.2020 - 21:13
+3

hoKEjka

 

To je v p.. toto. Ja uz nevladzem.
4.8.2020 - 21:15
+4

Sheva7

 

Ale ber to tak za tie peniaze ,možu podpisať niečo dobre
4.8.2020 - 21:19
+2

ZOOMER

 

Hascak by nebol dobre?
4.8.2020 - 21:23
+1

hoKEjka

 

Neviem ci srandujes alebo..
4.8.2020 - 21:24
+3

jaro77

 

V KE podpísaní hráči Riecicky, Slovák, Cibak, Pavúk, Matis, Milý, Jokel, Jencik, Chovan,
4.8.2020 - 21:24
+1

ZOOMER

 

Matis je vo Francuzsku nie?
4.8.2020 - 21:26
+1

LenTak93

 

však hral minulý rok v Poprade
4.8.2020 - 21:35
0

ZOOMER

 

ale pár mesiacov dozadu podpísal vo FRA. To ešte s topskom som sa bavil prečo ho nestiahli Košice...
https://www.eliteprospects.com/player/79387/matus-matis
4.8.2020 - 21:37
+1

UssKe

 

Čudujem sa Mišovi , že ide do tohto bordelu.
4.8.2020 - 21:26
+3

jersey

 

tu sa skor takto rozhodla pani Chovanova...
4.8.2020 - 21:30
+2

UssKe

 

Chudak . Zaslúžil by si niečo lepšie .
4.8.2020 - 21:31
+5

jersey

 

v tomto s Tebou absolutne suhlasim a uprimne mi ho je luto...
4.8.2020 - 21:33
+4

UssKe

 

Ronaldo medzi dedinskými hráčmi... a to píšem vo všetkej úcte k chlapcom , ktorí budú za nás hrať .
4.8.2020 - 21:35
+2

matus93

 

Prinajhoršom odíde pred PO .. podpísaná by však mala byt kostra tímu či ? Osobne som vedel, že Riso jencik bude medzi prvými na try oute .. ale že ho zobrali bez .. mantinely sú naše ..
4.8.2020 - 23:11
+1

LenTak93

 

Chovan je v SNV, nie?
4.8.2020 - 21:34
0

ŠIMIKE

 

to je iny chovan
4.8.2020 - 21:53
0

LenTak93

 

ja som chuj jasné, však Mišo
4.8.2020 - 22:11
+2

Sheva7

 

Pavuk ,Matis a Riecicky vtip pobavil
4.8.2020 - 21:47
+1

ZOOMER

 

Pavuk by nebol zly,Riecicky to radsej ytong tam dat do stredu a Matis ma zmluvu vo FRA ak sa nestalo niečo iné.
4.8.2020 - 21:51
+4

Urpiner17

 

5.8.2020 - 12:52
0

Pretorian81

 

Vyzerá to tak že po rokoch sa o spodné priečky pobijú Košice a L.Mikuláš..ostatný pohoda..najviac držím palce Dukle Michalovce
4.8.2020 - 21:26
+2

LenTak93

 

to by vôbec neprekážalo, ak by sme šli tím koncepčne prebudovať, ale s MORISom v pozadí to zrejme takto nebude
4.8.2020 - 21:49
+1

Jimmy Tulipan

 

Ako to myslis?
4.8.2020 - 21:55
0

LenTak93

 

už to tu rozoberala poobede VSZtka, Eliáš si z úzadia pretláča do klubu "svojich" ľudí
Holazovi, ako svojmu kamošovi dohodil flek v juniorke, teraz bude pri Ačku a o jeho synoch ani nemusím vravieť
4.8.2020 - 22:08
+1

matus93

 

No Eliáš ktorý hral za áčko .. bol riadna tlačenka to bolo jasne,že ho tatko pretlačil .. keď to človek porovnaval s faithom napr tak nebe a dudy .. len neviem prečo múti až tak vodu .. co okrem aút dáva klubu ?
4.8.2020 - 23:00
+1

FiredQueen

 

A to ako moment... tie autá nie sú zadarmo, ako si evidentne mnohí myslia...
5.8.2020 - 8:31
0

LenTak93

 

Ja viem, že každý sponzor je dobrý, ale tohto by mohli nejako aspon fanúšikovia vyštvať. Otázne je, či má pánko chrbtovú kosť...
5.8.2020 - 8:44
0

FiredQueen

 

Odpoveď je nie, nemá... žiaľ, tam nikto touto "súčiastkou" nedisponuje...
5.8.2020 - 9:01
+1

VSZtka1438

 

Keby tam niekto mal chrbtovú kosť, už dávno všetci do jedného podajú rezignáciu a odovzdajú to ľuďom, ktorí nielen, že hokeju rozumejú, ale značka klubu je pre nich posvätná...
5.8.2020 - 11:18
+2

Jimmy Tulipan

 

Ale tak zase: utok Chovan-Jencik-XXX bude ans elitny a to je na paradu ...
Tomas Bulik co robi v tychto dnoch?
4.8.2020 - 22:05
+3

UssKe

 

Mišo bude vytvárať a Jenčo spaľovať
4.8.2020 - 22:07
+5

LenTak93

 

ja sa čudujem Mišovi, čo ho prinútilo ostať v Košiciach
4.8.2020 - 22:21
+1

UssKe

 

To sa čudujeme viacerí .
4.8.2020 - 22:25
+1

mhc23

 

A možno vie niečo viac ako to bude a kto bude hrať. Nie nejaké dohady čo tu davajú nejakí fanúšikovia
5.8.2020 - 3:12
+1

warn1ng

 

ostatni vidia co podpisovali ostatne kluby a povedzme si pravdu, vela toho na trhu neostalo.
5.8.2020 - 7:27
0

BlackCrow

 

Až na Chovana a dajme tomu Réwaya všetko hráči do 4 formácie alebo na lavičku. Zabanelec Lang to zase raz nechal na Muchu.

Tento smrad ktorý tu produkuje Lang tu bude ešte roky rokúce. Ibaže by sa našiel niekto ako Hrubý ale mi to predsa hráme na komunitný klub.. Ako píše kolega vyššie, zlo prebíja z Morrisa a ešte dlho nás bude pekne triasť..

S pánom bohom košický hokej..
5.8.2020 - 7:00
0

BlackCrow

 

*zbabelec
5.8.2020 - 7:02
0

ZOOMER

 

celý článok niekto?
5.8.2020 - 10:32
0

LenTak93

 

nič také zaujímavé tam nie je, iba naznačil, že ide do Capitals a že sa o tom radil s dedom a strýkom
5.8.2020 - 10:43
0

ZOOMER

 

okey,diki.
5.8.2020 - 10:53
0

Gargamel123

 

no za cadu si tu mladi: velmi nezahrali
a myslim,ze aj v slovane to tak bolo
5.8.2020 - 11:16
+1

julo

 

To som celkom prekvapeny ze mu poradili ebel pod Cadom
5.8.2020 - 11:10
0

Miki2308Rj

 

tak asi dedo a strýko vedia že v KE to ide už do úplných srači.k
5.8.2020 - 11:14
+1

LenTak93

 

akurát, že tu to asi nebude chyba vedenia
6.8.2020 - 9:44
+1

Dracik_18

 

ja na jeho mieste by som ostal v KE ..
6.8.2020 - 9:51
+1

ZOOMER

 

Komedia pokračuje,banned za nič na oficialnej stranke,šaškaren pokračuje.
6.8.2020 - 10:27
0

lesslie69

 

No,budeme si musieť zvyknúť na spodné priečky v tabuľke.To by ale problém nebol,keby človek videl nejakú koncepciu a víziu do budúcnosti.Ja osobne ju však nevidím a to ma desí oveľa viac,ako to,že jednu,možno dve sezóny budeme za fackovacieho panáka.
5.8.2020 - 11:25
+5

LenTak93

 

však práve
ale tak možno budú fanúšikovia posielať mailom vedeniu svoje vízie
5.8.2020 - 11:27
0

VSZtka1438

 

Ty nevidíš víziu? Veď počas tých 3 sezón predstavili 3 a teraz bude štvrtá o víziu sa ty nebooooj, oni drístať vedia, o chvíľku to predvedú
5.8.2020 - 11:32
0

lesslie69

 

Si deláš kozy,ale ja som to myslel vážne.
5.8.2020 - 11:36
0

VSZtka1438

 

Bohužiaľ, nič iné mi neostáva ako si z toho už len "dělat kozy" keďže mám tú smolu (či šťastie?) a vidím trošku viac do fungovania, respektíve nefungovania tohto klubu tak som stratila akékoľvek ilúzie, či snáď len nejakú nádej, že toto bude niekedy dobré...nebude, proste nebude kým sa tam neuprace
5.8.2020 - 11:59
0

lesslie69

 

Ja do pozadia klubu nevidím,chvála Bohu.Vieš ako sa hovorí"Menej znaš,ľepši špiš"
5.8.2020 - 12:06
0

VSZtka1438

 

to je pravda, ale niekedy je lepšie byť informovaný a človeka potom aspoň niektoré veci nešokujú a vieš lepšie, čo môžeš očakávať ...na druhú stranu ťa viac rozčuľuje, keď čítaš totálne nezmysly, ktoré zo seba tí ľudia vypúšťajú
5.8.2020 - 12:12
0

BlackCrow

 

Máme koncepciu. Ideme hľadať GM ktorý bude hľadať sponzorov. Rozosielanie emailov sa asi minulo účinkom a tiež že Lang už zohnal tak veľa peňazí že už to musí robiť niekto iný..
5.8.2020 - 12:33
+2

lesslie69

 

Kto ho ide hľadať?Lebo mne to pripadá tak,že situácia v klube okrem fanúšikov nikoho netrápi.
5.8.2020 - 12:39
0

VSZtka1438

 

len pozor, to nieje len tak, že nového GM ako si to ty predstavuješ, to musí byť komunitný človek Rusič preto musel odísť, lebo vedel počítať narozdiel od zvyšku a odmietal šialenstvá, ktoré sa tam dejú
5.8.2020 - 12:43
0

BlackCrow

 

Matka zem neviem či sa mám smiať alebo plakať. Ale smiešno mi je z toho ako majú stiahnutú riť že sa proste blíži deň kedy budú musieť zverejniť zostavu.
5.8.2020 - 13:14
0

mitoO

 

cze zacnu ligu o 2-3 tyzdne neskor.

btw.:

Začít v listopadu či prosinci?
I v Česku jeden z vysoce postavených manažerů anonymně přiznává, že v případě přetrvávajících restrikcí by se startem extraligy raději čekal až do listopadu či prosince. Klub by prodělal méně, naopak by se zvětšila šance, že se koronavirová situace zlepší a víc zápasů se odehraje před širším publikem. A zatřetí - vlastně není kam spěchat.
5.8.2020 - 11:44
0

MaxSBA

 

nič sa nezlepší, korona tu bude aj v oktobri,decembri januari.
5.8.2020 - 12:34
0

MaxSBA

 

november som zabudol
5.8.2020 - 12:35
0

mitoO

 

Ved jasne, este je to potrebne vysvetlit hygienikom, lebo ti rozhoduju, ci divaci ano alebo nie.
5.8.2020 - 12:44
0

Big brother

 

Nemožme porovnavat Česko so Slovenskom, čo sa tyka korony. My budeme začiatkom oktobra určite na tom lepšie ako češi v novembri, či decembri.
6.8.2020 - 7:00
0

Abc

 

.: Co, resp. koho mi to pripomina ?
5.8.2020 - 11:52
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad30109:7362
2.Zvolen29102:7561
3.Slovan2992:6657
4.Detva3097:8157
5.Nitra29102:9156
6.Michalovce3089:7850
7.Košice3089:7646
8.Trenčín30100:8145
9.N. Zámky3078:8036
10.Miškovec3069:10529
11.B. Bystrica2970:11523
12.L. Mikuláš3069:1459
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano301924595:5765
2.Fehérvár3418439117:9865
3.Viedeň3216439101:7859
4.Klagenfurt311714994:6457
5.Salzburg281523889:7452
6.Dornbirn3112421388:8646
7.Graz3111321592:10741
8.Innsbruck31102316100:11137
9.Bratislava319321781:10835
10.Villach318431670:9735
11.Linz326112462:10921
Aktualizované: 13.1.2021 12:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Košice sa obzerajú po posilách, prvá už po víkende, Langkow otázny

Po odchode Martina Pospíšila a skomplikovaní príchodu Chrisa Langkowa sa vedenie extraligového hokejového klubu HC Košice obzerá po posilnení kádra. Podľa trénera a športového riaditeľa Jana Šťastného by už po víkende mohol do tímu pribudnúť nový hráč. "V doterajších zápasoch dostali väčšiu šancu menej skúsení hráči a cítime, že sme z nich dostali maximum," povedal ...
pred 5 min. - TASR

Liga upravila rozpis, Dallas odohrá prvý zápas 22. januára proti Nashvillu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL po koronavírusových prípadoch v tíme Dallas Stars upravilo rozpis v úvode ročníka. Stars so slovenským obrancom Andrejom Sekerom odohrajú svoj prvý zápas až 22. januára, keď sa predstavia doma proti Nashvillu, informovala agentúra AP. Liga musela odložiť prvé štyri stretnutia Dallasu po tom, čo sa v jeho šatni objavilo 17 ...
pred 10 min. - TASR

Wolfsburg - Iserlohn 1:2 pp v zápase nemeckej ligy

Hokejisti Wolfsburgu prehrali v piatkovom zápase 9. kola nemeckej DEL na domácom ľade s Iserlohnom 1:2 po predĺžení.
včera o 21:16 - TASR

Kouvola - Vaasa 4:3 v piatkovom zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali doma v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Sport Vaasa 4:3.
včera o 20:18 - TASR

Blais dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy Devona Toewsa

Kanadský hokejový útočník Sammy Blais zo St. Louis Blues dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy obrancu Colorada Devona Toewsa v zápase zámorskej NHL. Dvadsaťštyriročný krídelník sa previnil v prvej tretine štvrtkového stretnutia, ktoré St. Louis vyhralo 4:1, a za úder lakťom dostal menší trest. Neskôr v zápase zaznamenal jednu asistenciu.
včera o 09:10 - TASR

Chicago zaradilo Toewsa a Dacha na listinu zranených, chýba aj Seabrook

Zámorský hokejový klub Chicago Blackhawks umiestnil svojho kapitána Jonathana Toewsa na listinu dlhodobo zranených. Tridsaťdvaročný útočník bude mimo hry minimálne 24 dní a vynechá desať zápasov NHL. Pôvod zdravotných problémov funkcionári nešpecifikovali. Chicago nemôže okrem svojho kapitána počítať ani so skúseným obrancom Brentom Seabrookom, ktorého trápi zranenie v dolnej časti chrbta.
včera o 08:38 - TASR

Straubing - Norimberg 3:2 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Krefeldom 6:2. DEL - štvrtok: Bremerhaven - Krefeld 6:2, Straubing - Norimberg 3:2.
14.1.2021 22:58 - TASR

Tomek nezabránil prehre SaiPy na ľade Tappary Tampere 2:5

Hokejisti Tappary Tampere zdolali vo štvrtkovom domácom zápase fínskej ligy SaiPu Lappeenranta 5:2. V drese hostí odchytal celý zápas slovenský brankár Matej Tomek. fínska Liiga - výsledky: Kärpät Oulu - Lukko Rauma 0:2, IFK Helsinki - Ässät Pori 7:2, Pelicans Lahti - Vaasan Sport 5:0, Tappara Tampere - SaiPa Lappeenranta 5:2 /M. Tomek (SaiPa) odchytal celý zápas.
14.1.2021 20:01 - TASR

Štvrtkový zápas českej extraligy v Hradci neodohrali pre dieru v ľade

Plánovanú štvrtkovú predohrávku 35. kola najvyššej českej hokejovej súťaže neodohrali. Dôvodom boli technické problémy na štadióne v Hradci Králové, kde sa mal domáci Mountfield stretnúť s Třincom. Odohratie duelu zmarila diera v ľade, napriek viacerým pokusom sa ju domácim organizátorom nepodarilo zaceliť.
14.1.2021 19:06 - TASR

Dubois chce odísť z Columbusu, požiadal o výmenu

Hokejistov Columbusu Blue Jackets by mohol opustiť ich najproduktívnejší hráč z minulej sezóny NHL. Kanadský útočník Pierre-Luc Dubois chce z klubu odísť a požiadal vedenie o výmenu. Šumy o možnom odchode centra prvého útoku Columbusu už niekoľko dní zaznievali v zámorských médiách a v stredu ich potvrdil tréner John Tortorella.
14.1.2021 10:25 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 01. 2021
Nitra - Košice o 16:00
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
Trenčín - Zvolen o 17:00
Slovan - Detva o 17:00
B. Bystrica - Miškovec o 17:00
Michalovce - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2021
PopradB. Bystrica
3:1REPORT
MiškovecSlovan
2:0REPORT
DetvaNitra
2:1 SNREPORT
KošiceTrenčín
0:3REPORT
MichalovceN. Zámky
3:1REPORT
L. MikulášZvolen
1:3REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP43 bodov
2.Chovan M.KOS34
3.Svitana P.POP33
4.Slovák M.NIT33
5.Skokan D.POP33

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP27 gólov
2.O´Donnell B.SBA18
3.Klhůfek P.KOS16
4.Bondra R.ZVO15
5.Charbonneau J.DEV14

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.64 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Sholl T.DEV93.01 %
4.Lackovič J.NZA93 %
5.Petrík R.DEV92.53 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov