Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Summer Camp 2022
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Najlepšie platení hráči v KHL: Kde sú Jaroš a Čajkovský?

zdroj: hcsibir.ru/ru
19.6.2022 08:31 Andrej Čičman / HokejPortal.sk

Ruský športový portál Sport-Express opäť zhromaždil údaje o platových podmienkach v KHL. Oproti poslednému prehľadu vytvorenému v októbri je viditeľná zmena. Naposledy prevládali v rebríčku zahraniční hráči, teraz sú to domáci reprezentanti. Do aktuálneho zoznamu sa zmestili aj dvaja slovenskí hráči.


Zmena nastala aj na samotnom vrchole rebríčka. Podľa údajov tohto portálu nie je teraz v KHL hráč, ktorý by mal zarobiť aspoň 100 miliónov rubľov. Najvyšší plat poberá útočník Maxim Šalunov z klubu Lokomotiv Jaroslavľ a to 90 miliónov rubľov. Ak použijeme aktuálny oficiálny kurz Rubeľ : Euro (60,35 : 1), je to približne 1 530 000 €. 29-ročný ruský útočník odohral v predchádzajúcej sezóne 32 zápasov v základnej časti, v ktorých nazbieral 8 gólov a 7 asistencií. V 4 zápasoch playoff strelil 2 góly. To je trochu málo vzhľadom na to, že je na čele rebríčka. Túto zmluvu však podpisoval po úspešnom 4-ročnom pôsobení v klube CSKA Moskva, kde patril medzi najproduktívnejších hráčov. Šalunov bol síce draftovaný (2011, 4. kolo, Chicago Blackhawks), ale v zámorí odohral len jednu sezónu, kde pôsobil v AHL a ECHL. Na majstrovstvách sveta sa predstavil iba v roku 2018.

Na 2. mieste je ruský útočník Anton Burdasov. Traktor Čeľjabinsk si cení jeho služby na 80 miliónov rubľov za sezónu (1 360 000 €). V predchádzajúcich 3 sezónach hral za klub SKA Petrohrad. V sezóne 2021/2022 zaznamenal 23 gólov a 19 asistencií v 41 zápasoch základnej časti. V 16 zápasoch playoff pridal ďalších 10 bodov. Na majstrovstvách sveta reprezentoval Rusko v roku 2021.

Alexander Radulov sa opäť vracia do KHL. V zámorí pôsobil posledných 6 sezón. Najskôr v klube Montreal Canadiens a ďalších 5 sezón v klube Dallas Stars. V sezóne 2019/2020 sa predstavil vo finále playoff NHL, kde však dallaské hviezdy prehrali. Tentokrát to ale nebude žiadny z trojice Dynamo Moskva, Salavat Julajev Ufa alebo CSKA Moskva. Radulov vraj podpísal zmluvu s klubom Ak Bars Kazaň a za jednu sezónu by mal zarobiť 80 miliónov rubľov (1 360 000 €).

Rovnakú sumu by mal zarobiť aj Vladimir Tkačev. 26-ročný útočník sa pred touto sezónou dohol na spolupráci s klubom NHL Los Angeles Kings. Vzhľadom na svoje predchádzajúce výkony v drese SKA Petrohrad však určite čakal viac príležitostí v zámorskej lige. V drese LA Kings odohral iba 4 zápasy, v ktorých zaznamenal 2 asistencie. V AHL zaznamenal v 41 zápasoch základnej časti 21 bodov. Aj to ho asi presvedčilo, že najlepšie mu bude predsa len v KHL. Tentokrát by mal pôsobiť v klube Avangard Omsk.

Najlepšie plateným zahraničným hráčom je francúzsky útočník Stephane Da Costa. Jeho plat v nasledujúcej sezóne by mal byť 75 miliónov rubľov (1 275 000 €). Francúzsky reprezentant pokračuje v klube Avtomobilist Jekaterinburg. V predchádzajúcej sezóne odohral za tento klub 40 zápasov, v ktorých nazbieral 30 bodov. V sezóne 2020/2021 však zaznamenal v KHL 57 bodov a v sezóne 2014/2015 dokonca 62 bodov. Da Costa je jediným zahraničným hráčom v Top 10 najlepšie platených hráčov.

Ako sú na tom slovenskí hráči? Do rebríčka sa dostali dvaja Slováci. Christián Jaroš by mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 50 miliónov rubľov. To už je ale suma, ktorá v prepočte na € klesne pod hodnotu 1 milión. Podľa aktuálneho kurzu v čase písania tohto článku ide o 850 000 €. Ako vieme, Christián Jaroš sa po 5 sezónach odohraných v zámorí vracia do európskych súťaží. Zmluvu podpísal s klubom Avangard Omsk.
Plat Christiána Jaroša by mal byť dokonca lepší, ako je to v prípade Michala Čajkovského. Bronzový medailista z poslednej olympiády pokračuje v klube Sibir Novosibirsk. V sezóne 2022/2023 by mal poberať plat 37 miliónov rubľov, čo je približne 629 000 €.

Klub Ak Bars Kazaň má až 5 hráčov v Top 20. Nasleduje Traktor Čeľjabinsk (5) a Lokomotiv Jaroslavľ (4).

Traja najlepšie platení hráči z posledného prehľadu (Darren Dietz, Teemu Hartikainen a Vadim Šipačev) sa v novom rebríčku neukázali, resp. klesli. Dietz je ešte bez zmluvy, Hartikainen opustil KHL počas playoff ako reakciu na vojnový konflikt a Šipačev išiel s platom výrazne dole. No stále je v najlepšej desiatke. Do začiatku sezóny sa ale ešte udeje niekoľko zmien. Veľa voľných hráčov čaká na otvorenie trhu v NHL a ďalší váhajú nad možnosťou hrať v aktuálnej situácii v súťaži KHL. Podľa najnovších správ je blízko k podpisu novej zmluvy s Avangardom Omsk kanadský útočník Corban Knight, ktorého plat by mal byť 95 miliónov rubľov.

Zoznam 160 najlepšie platených hráčov KHL.

#MenopostKlubplat (Rubeľ)Plat (€)
1.Maxim ŠalunovúLokomotiv Jaroslavľ90 000 0001 530 000
2.Anton BurdasovúTraktor Čeľjabinsk80 000 0001 360 000
3.Alexander RadulovúAk Bars Kazaň80 000 0001 360 000
4.Vladimir TkačevúAvangard Omsk80 000 0001 360 000
5.Stephane Da CostaúAvtomobilist Jekaterinburg75 000 0001 275 000
6.Damir ZhafjarovúSKA Petrohrad75 000 0001 275 000
7.Alexej MarčenkoúLokomotiv Jaroslavľ75 000 0001 275 000
8.Vladimir TkačevúTraktor Čeľjabinsk75 000 0001 275 000
9.Vadim ŠipačevúAk Bars Kazaň75 000 0001 275 000
10.Michail GrigorenkoúCSKA Moskva70 000 0001 190 000
Nikolaj ProchorkinúSKA Petrohrad70 000 0001 190 000
Anton SlepyševúCSKA Moskva70 000 0001 190 000

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


napalmdeath

 

nezaujíma ma plat ale hra: hmmhm aká propaganda na hp
19.6.2022 - 8:44
+3

ctibor

 

Fuuu...tak oni su vyplacani v rubloch?

Tak to potom vela stastia chalani.
19.6.2022 - 9:05
+42

Pagliuca

 

Ja im to stastie na rozdiel od Teba nezelam. Bodaj by z tych penazi mali na konci sezony max.10%. Alebo nech si ich vsetky uziju v Rusku. Dobre vedia, aka je vo svete situcia. Vedia ze KHL vznikla s pozehnanim samotneho Putina a i napriek tomu idu hrat do "jeho" sutaze. A ked zatvaraju oci pred zlom, nic dobre si nezasluzia.

Putin momentalne okrada mna, Teba, nasich rodicov, nase deti, znamych a v konecnom dosledku i rodiny samotnych hracov zijucich na Slovensku...A za tejto situacie tam idu slovenski hokejisti hrat? Mozno patrim medzi tych malo ludi, ale u mna absoultne skoncili a dufam, ze aspon do repre uz nikdy nenakuknu. Nezasluzia si to!

Obrovska hanba tym hracom, co sa rozhodli podpisat s klubmi z KHL (nech uz su financne podmienky akekolvek)...
19.6.2022 - 13:00
+72

Maťo NR

 

ic sa vystáť ,dobre vysr.ť a možno sa ti ulavý, myslíš že tvoje výplody volakoho zaujímajú, šak sa im Neserte do života,čo ti ublížili
19.6.2022 - 23:22
+6

VSŽ!

 

To je brutto či netto suma?
22.6.2022 - 8:01
0

Athotis

 

1 ku 60,35 teraz , može byť 1 ku 120 na konci sezony , to sa tie platy Čajkovského a Jaroša výrazne znížia
19.6.2022 - 9:05
+6

LenTak93

 

len aby to ešte nebolo naopak
19.6.2022 - 9:25
+28

doc.koniferum

 

tiež si myslím.ked vidím,že sankciami bohužiaľ vydrbavame sami so sebou tak aj to sa môže stať.
19.6.2022 - 9:46
+21

Liri

 

Tak Putin sa pripravil na sankcie. Veď EÚ celé roky hovorila aké dá sankcie tak za ten čas sa dokázal pripraviť. EÚ len sama so sebou vydrbala.
19.6.2022 - 10:57
+11

ctibor

 

Ako sa pripravil Putin na sankcie?
19.6.2022 - 11:00
+8

pupo

 

V Nemecku napríklad kúpil najväčší nemecky sklad na plyn a až po vypuknutí vojny Nemci zistili že ich sklady sú len 20-25% plne.
19.6.2022 - 11:06
+8

ctibor

 

Fuu...o tom nic neviem, ale tak ratam, ze aj v Nemecku existuje stanne pravo, takze neviem v akom zmysle si tym teda mohol pomoct pri najhorsom scenari.

A na zvysne sankcie? Na odchadzajuce firmy? Preco sa zvysila urokova miera? Zmrazene rezervy? Ak bol tak pripraveny, tak co na to zbrojarsky priemysel a to, ze nevedia si doma uz nic vyrobit?

Putin urcite nebol pripraveny na tieto sankcie a akurat sa spolieha na to, na co aj kazdy rusky vladca pred nim....ze Rus to jednoducho prezije, lebo rusky lud si rad necha slapat po chrbte.
19.6.2022 - 11:35
+23

ctibor

 

To odorovanie Putina je tak smiesne, ze je to az trapne...ako keby to bol Gari Kasparov, ktory predvida 3-4 tahy dopredu. Uplna glorifikacia cloveka, ktory mozno uz neudrzi ani moc, zije vo svojej bubline a cast Slovenska mu napr. tomu tapka a obdivuje ho. Tak ako kedysi Tisa, komunisticku svoloc, Meciara, Orbana a dalo by sa pokracovat dalej.

Ludia, ktori stale potrebuju silneho vodcu, aby im vladol a urcoval, kto je triedny nepriatel a ktore su to zle vplyvy na spolocnost, by sa nemali podielat na veci verejnych...a najlepsie aj odovzdat obciansky preukaz.
19.6.2022 - 11:42
+77

GZA

 

Bože môj, odkiaľ sa berú takýto "mudrlanti" ako ty?
19.6.2022 - 21:29
+5

ctibor

 

Zo Slovenska.
20.6.2022 - 12:04
+1

pupo

 

Nordstream2, Nemci to pretlačili napriek varovaniam baltskych štátov, Poľska atd.
Pomohol si tak že keď im nedá plyn tak Nemecko behom pár mesiacov prestane existovať a musí sa rozhodnúť co skôr zatvoriť….
19.6.2022 - 11:44
+3

soli

 

Ak Rus nedá plyn, tak do pár mesiacov prestane existovať Rusko a nie Nemecko.
19.6.2022 - 12:45
+25

Urpiner16

 

Vážne si to myslíš?Tak to ťa ľutujem.Rusi prežili iné veci.Sú zvyknutí trpieť.A trpieť oveľa viac ako si my myslíme.To si aj Napoleon s Hitlerom mysleli a vieme ako dopadli.
V prvom rade treba aby sa aj Ukrajina odstrihla ruského od plynu a ropy lebo ak nie tak sa tá mienka európanov otočí proti nim.
19.6.2022 - 19:09
+8

Duri_L

 

Ukrajina rusky plyn nenakupuje uz od novembra 2015. Neviem skade sa medzi ludmi siria tie bludy, ze Ukrajina stale odobera rusky plyn.

https://www.naftogaz.com/en/news/vidkrytyy-lyst-naftogazu-z-nagody-roku-roboty-bez-importu-gazu-z-rosii
19.6.2022 - 19:16
+9

hawkie

 

Takže bez plynu Nemecko skončí? Človeče, neblázni , stále je to jedna z najvyspelejších krajín v Európe; pre nich nič nie je nemožné, nájdu alternatívu. Bude to možno bolestné, ale pozviechali sa z porážok a potupy 2 sv. vojen, zvládnu aj toto...
19.6.2022 - 12:45
+8

pupo

 

Prestaň snívať , Nemecko bez plynu s Ruska nieje schopne za pár mesiacov prevádzať priemyselne fabriky. Nájdu alternatívu to naozaj si tak naivný 😅
19.6.2022 - 12:58
+9

soli

 

Snívaš ty. Nemecko by malo problémy, ale poradí si. Rus ani omylom.
19.6.2022 - 13:07
+6

pupo

 

Nechám sa poučiť ale stačí jednoduchá matematika, nedokážu nahradiť 35-40% spotreby takze sú ešte závislí od Rusov. Alternatíva je čo vypnes skôr priemyslovky alebo ľuďom kúrenie…
19.6.2022 - 13:27
+1

soli

 

S tým si poradia. Ale priemyslovky by mohli vypnúť
19.6.2022 - 13:32
+1

pupo

 

Môžem sa ta spýtať jak a odkiaľ? Keď Nemci vypnú priemyslovky tak to je koniec EU
19.6.2022 - 13:34
+2

soli

 

Fakt? A vypnú aj gymnázia?
19.6.2022 - 13:37
+8

pupo

 

Nechajme to tak, stačí si vygooglit články keďže o tom píšu všetci. Môžeš sa ale obrátiť na Nemecku vládu a im pomôcť jak zabezpečia
19.6.2022 - 13:45
+1

bigi

 

a co keby zacali s tym ze zapnu to co vypli, tam usetria dost. na zaciatok to staci. a ver ze ruske suroviny dokazu rychlejsie diverzifikovat
20.6.2022 - 10:16
0

pupo

 

Trocha naivne myslenie a ver že ruské suroviny nedokážu rýchlo nahradiť čo dokazuje aj panička reakcia nemeckej vlády.
Nižšie píšeš že za vysoké ceny môže putler, ale tu sa bavíme o drbnutej korona politike, vojna sa na ceny ešte poriadne neprelavila
21.6.2022 - 9:10
+1

bigi

 

jasne ze je panika, ked s to stalo prakticky zo dna na den. zalezi co si predstavujes pod slovom rychlo, ked si myslis ze rychlo je zajtra tak mas pravdu rychlo to nebude.
cenu energii nevysrobovala corona ale putler
22.6.2022 - 6:42
0

pupo

 


Was droht Deutschland, wenn die russischen Gasmengen weiter gedrosselt bleiben? Dann könnte spätestens im Winter ein Engpass drohen. Wenn Gazprom über Wochen nur 40 Prozent der Gasmengen durch Nord Stream 1 liefere, bekomme Deutschland ein Problem, warnte der Präsident der Bundesnetzagentur, Klaus Müller, in der "Rheinischen Post". "Das würde unsere Situation erheblich verschlechtern. Über den Sommer könnten wir das vielleicht aushalten", sagte er. Um den Winter zu überstehen, müssten wir jetzt aber zwingend die Speicher auffüllen.

"Was passiert, wenn Putin im Sommer Deutschland den Gashahn ganz zudreht? Das wäre das schlimmste Szenario für Deutschland. Ohne die Lieferungen aus der Nord-Stream-1-Pipeline können höchstwahrscheinlich die deutschen Gasspeicher bis zum Wintereinbruch nicht hinreichend gefüllt werden. Noch immer ist Deutschland zu 35 Prozent von russischen Gasimporten abhängig. Der Rest kommt vor allem aus den Niederlanden und Norwegen. Etwa fünf Prozent des Bedarfs werden aus einheimischer Förderung gedeckt. Es ist unmöglich, in so kurzer Zeit die russischen Gasimporte komplett zu ersetzen.


19.6.2022 - 14:48
+1

KrebsKandidat

 

Norwegen, das Land liebt wohl die Deutschen. Erst jetzt wirklich
19.6.2022 - 23:40
0

Mato-Mi

 

To je uderka, ktora sa vytvorila pocas pandemia a pokracuje teraz pocas vojny. S nimi si nezacinaj, lebo bud ti odpoved nedaju, alebo sa ti z tej odpovede zacnu pretacat oci
19.6.2022 - 11:16
+46

Cia

 

Zmohonasobil export ropy do Indie a Ciny napr. a urcite je toho viac
19.6.2022 - 16:41
+1

ctibor

 

Az zmohonasobil? Fuuuuha...

A povedz mi akym ropovodom to tam ma prudit? Lebo aktualny urcite nema kapacitu, aby sa ten export zmnohonasobnil.
19.6.2022 - 17:20
+7

Athotis

 

Mohol by si mi prosím ťa povedať ako sa im to podarilo keďže do Číny bola naplnená kapacita ropovodu už pred vojnou a ďalší sa ešte nestaval a ako do Indie kde pre istotu ten ropovod s Ruska ani nie je postavený
19.6.2022 - 19:32
+7

Radovan123

 

Čína ma hranicu na dovoz Ruskej ropy. Oni nie su tupí ako Nemci...
20.6.2022 - 0:23
+1

liskin10

 

presne tak, Čína si dáva veľký pozor na to, aby nebolo "závislá" od Ruskej ropy a plynu. Majú svoju kvótu na odber z RUS 20% celkovej svojej potreby.
20.6.2022 - 8:52
+1

bigi

 

a bude ho tam teleportovat na zaciatku, ze? a co myslis ze cinan ktory je orientovany na biznisim zaplat trhovu cenu ed bude vediet ze orkovia inu alternativu nemaju?
20.6.2022 - 10:18
0

soli

 

Ruskej ekonomike môže trvať desaťročie, kým sa zotaví zo zdrvujúcich sankcií uvalených Západom po začiatku invázie na Ukrajinu, povedal šéf najväčšej ruskej banky Sberbank German Gref.
Ale zas čo on môže vedieť, že? Tuto madam nám to vysvetlila

19.6.2022 - 13:13
+5

ctibor

 

Ako by to mohlo dopadnut naopak? Ze sa rubel posilni? Tak toto nehrozi...

To, ze napr. staty EU to bude stat vela, to je samozrejme pravda ... ale to neznamena, ze by bola sanca, zeby sa rubel posilnil.
19.6.2022 - 9:52
+29

Karolko 15

 

Ak si si nevšimol , tak rubeľ sa už posilnil dostatočne
19.6.2022 - 10:06
+8

ctibor

 

Jasne...a kto akoze nakupuje tu menu? Sila rubla je len taka Potemkinova dedina...
19.6.2022 - 10:14
+65

Karolko 15

 

Jaros a Cajkovsky za tu menu nakupujú valutu..
19.6.2022 - 13:17
+2

soli

 

A kde?
19.6.2022 - 13:26
+4

Karolko 15

 

Kľudne hocikde .. je veľa krajín , kde sa Da rubeľ zmeniť .. to že ho nemôžeš meniť na SVK to je jedno .. ale máš xy, kde zmeníš ruble úplne v pohode
19.6.2022 - 14:52
+1

soli

 

Takže kde?
19.6.2022 - 15:31
+12

Mato-Mi

 

A vies preco posilnil?
19.6.2022 - 10:30
+3

Karolko 15

 

Prečo ? Lebo cena ropy a plynu išla hore ? Alebo pretože Putin nechal všetkých konvertovať svoje peniaze na rubel , pri nakupe plynu ? Pretože začali predávať do Indie a do Činy zvýšené objemy?

Prečo posilnil ?

Vcelku ma to ani netrápi , lebo ruble nepoužívam…
19.6.2022 - 13:19
+2

soli

 

Karolko, ty si úplne mimo
19.6.2022 - 13:27
+19

Mato-Mi

 

Presne tak Karolko mas absolutnu pravdu. Preto je rubel taky silny. Vidis, nevies o tom nic, ale hlavne ze si sa k tomu vyjadril. Vlastne len potvrdzujes tu sablonu o tom, ako sa dnes kazdy vyjadruje ku vsetkemu, bez co i len najmensej znalosti v danej problematike.
19.6.2022 - 13:45
+20

Karolko 15

 

Však ja som sa len pýtal .. tak mi to prosím ta ty vysvetli, keď to tak dokonale vieš .. lebo rubeľ sa neobchoduje len v Rusku , čiže zaujimalo by ma teda prečo je tak, že rubeľ naberá na sile?
19.6.2022 - 14:55
0

soli

 

Nemôžem ti vysvetliť, prečo rubeľ naberá na sile z jednoduchého dôvodu. Nenaberá
19.6.2022 - 15:04
+1

Mato-Mi

 

Skus si precitat tento clanok:
https://ekonomialudskourecou.sk/rubel-posilnuje-preco-funguju-vobec-sankcie/
19.6.2022 - 15:08
+6

Sunkafit

 

to už aj sem chodia zaplatený prokremelský užívatelia?
19.6.2022 - 11:07
+44

soli

 

Jasné. A voči čomu?
19.6.2022 - 12:46
0

Karolko 15

 

Voči Euru a USD určite
19.6.2022 - 13:19
+2

soli

 

Zobuď sa
19.6.2022 - 13:29
+2

Karolko 15

 

Ja sa budím každé rano. Tak ako to je ? Kurz rubľa je horši ako bol ?
19.6.2022 - 15:20
0

soli

 

Áno.
19.6.2022 - 15:32
0

Mato-Mi

 

Precital si si clanok, co som ti tu dal?
19.6.2022 - 15:33
+2

antinamor

 

Načo? To mu nepasuje do noty pri jeho tvrdeniach a ruSSkom blahobyte.
19.6.2022 - 16:54
+7

Breadman

 

19.6.2022 - 17:09
0

Azrael

 

Ja, keby som bol na ich mieste, tak by som sa bal dostavat vyplatu v eur/dol. Aby nejakemu byrokratovi drblo, a si povie, ze mi zmrazi (ukradne) moje peniaze, aby "este viac zvysil tlak na Rusko"? Zdravy rozum tu uz davno nie je, preco by to neurobili, ked to urobili Rusom? Presne, zapadne banky im este idu 300 miliard dolarov. Ale to zaplatia, tak alebo onak. No jednotlivec sa neubrani.
19.6.2022 - 10:09
+3

LukasNR

 

Ukradnúť kus územia a vyvrazdit tam polku živého je v poriadku hej? Sa zbalte a palte do .... do Ruska. Aj tak je 80% z vás neschopných idiotov co výchovaju ďalších neschopných idiotov.
19.6.2022 - 12:16
+71

Azrael

 

Mucko, ja som podla tvojho prejavu, ktorym manifestujes svoje iq ovela schopnejsi a inteligentnejsi ako ty. Svoje bachorky si nechaj pre matku u ktorej byvas a ktovie co este. Heh.

Btw. chystaj si penazenku, vo vasich domacnostiach. SOON.

https://ekonomika.pravda.sk/ludia/clanok/630885-aj-nemci-chudobneju-rastuce-ceny-ich-vyhanaju-do-potravinovych-bank/

https://ekonomika.pravda.sk/energetika/clanok/630937-nemecko-osekava-spotrebu-plynu-do-hry-sa-vrati-aj-uhlie/

Cmuk
19.6.2022 - 15:40
+3

antinamor

 

No sebavedomie ti nechýba trollko. Čo ti chýba je akákoľvek empatia, ľudskosť a spolupatričnosť s ľuďmi, ktorí zomierajú na Ukrajine len kvôli manierom RuSSkého diktátora, ktorý si povedal, že ako národ nemajú nárok na vlastnú existenciu. Je mi z teba a tebe podobných na zvracanie. Rozmýšľam, kde sa tá zloba vo vás berie.
19.6.2022 - 17:19
+31

Azrael

 

Jasne, my mame v sebe zlobu, zato ty tancujes s kvetinkovym diademom, nieco ako v Midsommar, ale za mier, vies... Ono nie vsetkym nam siaha pamat len do 24.2.2022 a nie vsetci mame len prvu signalnu. Mysli si co chces, hlavne, nech ta to robi stastnym
19.6.2022 - 18:02
+7

antinamor

 

Ľudí ako si ty som dávno vytesnil zo svojho života. A áno urobilo ma to šťastnejším. Pre tvoje info, pamäť mi slúži chvalabohu dobre aj keď to nemá nič spoločné s empatiou, ktorá chýba tebe.
19.6.2022 - 18:34
+8

ZtrykoSlazoU

 

tak si spomen, co rozpraval punto este tyzden-dva predtym...
ani nemusime ist dalej, aby sme zistili, kto je tu klamar
19.6.2022 - 18:35
+7

Duri_L

 

Neboj, pamat nam isto nesiaha len po 24. februar 2022, siaha aj do aprila 2014 a vieme dobre, kto vtedy tu vojnu rozputal.

https://www.denik.cz/ze_sveta/strelkov-valku-na-ukrajine-jsem-rozpoutal-ja-20141120.html
19.6.2022 - 19:26
+2

bigi

 

mna by zaujimalo ako si prisiel na to on je ten komu nesluzi pamat, ked ty si ten co tu adorujes okupantov
20.6.2022 - 10:45
+1

LukasNR

 

Prezradím ti ze ja si môžem dovoliť zaplatiť za plyn aj 3x toľko ako teraz a ani to nepocitim a to presne vďaka tomu ze na rozdiel od teba môžem za svoje zlyhania sám a nehľadám skrytého nepriateľa.
19.6.2022 - 20:50
+12

Azrael

 

Super, blabozelam ti. Az nato, ze a) ty nie si stred vesmiru b) ceny energii sa automaticky prenasaju do cien vsetkeho (ano, ano, my vieme, ty na to mas) okrem toho, to nie su a zdaleka nebudu len tieto problemy. Stale ma udivuje fragmentarnost myslenia niektorych Sokratov. Ze on ma aj 3x tolko, co stal plyn. Vzal kalkulacku, spocital stare platby a vynasobil. Parada. Super. Gratulujem. Akurat takto to nebude.

Co sa tyka ostatneho, bla bla bla. Sovinisticke, selektivne a hlavne falosne kvilenie. V Presove mame v piatok americke dni, pozyvam vas im podrzat. Zastavu samozrejme.
20.6.2022 - 18:28
+4

bigi

 

vyplakavas tu nad zvysenim cien, a hadzes to na sankcie. a pritom si pri svoje malosti neuvedomujes ten zaklad ze za tie zvysene mozu len alen tvoj milovany putler
21.6.2022 - 7:17
0

GZA

 

19.6.2022 - 21:34
0

pupo

 

Najvplyvnejší stat EU bez ruskej energie nedokáže prežiť a to ten drbko dobre vie…
19.6.2022 - 10:34
+2

Liri

 

Veď Nemci stále obchodujú s Ruskom. A môžu dávať koľko chcú sankcii. Nemci vedia, že bez Rusov sú stratení.
19.6.2022 - 10:55
+1

pupo

 

Presne tak, Francúzi podobne a potom sa my ideme vzrušovať že tam podpisujú Jaros s Kristofom…
19.6.2022 - 10:58
+6

Captain

 

No vy ste sa našli. Ďalši slabomyselní spoluobčania čo podľahli putinovskej propagande o velkom mocnom rusku. Faktom je že rusko je 140 milionova krajina s ekonomikou o veľkosti španielska. Aj bez sankcií je Rusko oproti zjednotenej európe trpaslík ekonomicky aj vojensky. A takáto krajina kde 20 rokov vládne diktátor útočí na susedný štát a vyhráža sa aj nám, ale vy hlupaci napriek tomu fandite putinovi a rusku. Vlastizradcovia.
19.6.2022 - 14:18
+30

pupo

 

Neriešim Rusku ekonomiku ale to že ten drbko dobre vie že s plynom má ešte na pár rokov veľkú páku v Európe.
19.6.2022 - 14:56
0

GZA

 

Že vojenský trpaslík , ty si asi nepríčetný?
19.6.2022 - 21:39
+2

Athotis

 

isteeee , povedal Putin , nie? Nemci už teraz nakupuju vačšinu plynu s Norska alebo skvpalnený plyn s USA a to ešte maju v zalohe najväčšie europske zásobu plynu v Holandskom Groningene ...
19.6.2022 - 12:10
+21

pupo

 

Nemci nakupujú všetko čo dostanú zrazu aj s krajín ktoré ešte pred rokom odsudzovali, v zálohe nemajú nič a o tom sa vyjadril už aj minister Habeck. Si trocha mimo

https://amp.n-tv.de/wirtschaft/Gasversorgungslage-in-Deutschland-angespannt-article23406004.html
19.6.2022 - 12:40
+7

soli

 

Putin bytostne potrebuje európsky trh a nie naopak.
19.6.2022 - 12:48
+4

Athotis

 

to že to nemecký minister nevie ,že pred pár rokmi bola polovica spotreby plynu s holandska nie je moj problem
19.6.2022 - 15:57
0

pupo

 

Nemci doteraz brali okolo 50-55% od Rusov, 25% s Nórska a 20% s Holandska. Takze si trocha mimo
19.6.2022 - 16:04
0

Athotis

 

A povieš mi cez ktorý plynovod brali západný nemci počas studenej vojny plyn od vtedajšieho ZSSR?
19.6.2022 - 19:35
0

pupo

 

1965 wurden in Westsibirien weitere gigantische Erdöl- und Gasfelder entdeckt. Für die Erschließung setzte der Kreml erneut auf westdeutsche Konzerne. Tatsächlich wurde das Embargo auf den Export von Großrohren in die Sowjetunion 1969 aufgehoben. Kurz später im Februar 1970 unterzeichneten die Konzerne Ruhrgas und Mannesmann sowie die Deutsche Bank mit sowjetischen Regierungsvertretern ein Milliardengeschäft. Dabei lieferten bis Dezember 1972 die Mannesmannröhren-Werke 1,2 Millionen Tonnen Großrohren an die Sowjets für eine Gaspipeline von 2.000 Kilometer Länge. Die Deutsche Bank finanzierte gemeinsam mit anderen deutschen Geldhäusern dieses Geschäft mit einem Kredit von 1,2 Milliarden DM zu Konditionen, die drei Prozentpunkte unter den damals üblichen Zinsen lagen. Die sowjetische Seite verpflichtete sich im Gegenzug, vom 1. Oktober 1972 bis 1992 52 Milliarden Kubikmeter Gas im Wert von 2,5 Milliarden DM nach Westdeutschland zu liefern. Damit war auch der Kredit zu tilgen. Die Ruhrgas AG übernahm die Aufgabe, das sowjetische Gas in der BRD zu verteilen.[6]
19.6.2022 - 19:58
+2

pupo

 

Pred vojnou brali okolo 50% od Rusov, aktuálne 35-40% a to sa bavíme o lete, v Berlíne napríklad kúri 40% s plynom , takze áno povedal to Putin 😏.
19.6.2022 - 12:53
0

Mato-Mi

 

Zavislot na plyne od Ruska bola na urovni cca 55%, teraz ju znizuju na 35%. A zavislost od plynu z Ruska sa nemeria podla toho, ci je leto, alebo zima
19.6.2022 - 13:05
+13

pupo

 

Možno potrebuješ cez zimu viac plynu a preto už vláda uvažuje o kritériách ako je napríklad znížiť predpísanú teplotu v nájomných bytoch
19.6.2022 - 13:14
0

Mato-Mi

 

Je logicke, ze v zime potrebujes viac plynu, ale ty si zahrnul ako fakt, ze Nemci znizili zavislost len kvoli tomu, ze je leto
19.6.2022 - 13:17
+9

pupo

 

Tak sme sa zle pochopili , oni znížili závislosť keďže skupujú plyn po celom svete ale stále potrebuju 35-40% od Rusov a tie nedokážu nahradiť.
19.6.2022 - 13:25
0

soli

 

Dokážu.
19.6.2022 - 13:32
0

pupo

 

😅
19.6.2022 - 13:36
+1

Duri_L

 

S najvacsou pravdepodobnostou nebude, lebo sucasny kurz rubla nie je vysledkom volneho trhu ale skor silnych restrikcii. Este aby si vobec ti chalani vedeli tie peniaze sem doniest.
19.6.2022 - 19:23
+2

antinamor

 

Možno tam chcú zostať, čo ty vieš. Každý, kto môže, teraz uteká do RuSSka. Vraj aj 2 milióny Ukrajincov sa "dobrovoľne" samounieslo do krajiny nekonečných možností.
19.6.2022 - 20:29
+5

batifo

 

Neprajem im nič zlé, ale toto by som im naozaj od srdca doprial. Myslím, že by to chlapcom trochu otvorilo očičká
19.6.2022 - 9:40
+16

Azrael

 

Vlhke sny dzeda Bidena. Ten tiez v marci snival o 200 rub za dollar, a teraz je to na dlhorocnom maxime za rub/dol a rubel stale posilnuje. Asi to suvisi s tym, ze amici uz vypumpovali uz polovicu (!) strategickych rezerv ropy, aby udrzali svoju ekonomiku pri hmatatelnom pulze. Darmo, ked si cisty importer, za rok natlacis 30% celkoveho cashu a snazis sa donekonecna tazit zo sily svojej meny, v case krizy, ked celkovo klesa dovera k de facto fiktivnej hodnote toho, co ponukas, to sa odrazi. Sa cudujem, ze to este nedocvakava vsetkym, ze ak to na rusov neucinkovalo roky, neucinkuje to teraz, a to v bezprecedentnej miere (do 10 000 roznych sankcii), a naopak, len svoje zarobky zvysuju, tak asi niekde bude chyba v logike. Naopak, prdel EU coskoro spozná středověk. Ale som rad za teba, ze si optimista. Bude sa ti to hodit!
19.6.2022 - 9:57
+13

ctibor

 

A Biden asi nie je jediny co mava vlhke sny.

Ja len dufam, ze sa ti zlepsi tvoj osobny zivot, budes sa citit lepsie v praci, dostanes vyssie osobne ohodnotenie, urovnas si vsetky vztahy, najdes si polovicku alebo aj nastane coming out...vsetko, co ta tazi v zivote, nech sa ti vyriesi a nebudes mat potrebu obhajovat vrahov a hladat si imaginarnych nepriatelov v kazdej diskusii.
19.6.2022 - 10:10
+57

kocsma

 

A kde v tom príspevku obhajuje vraha? Jaj, lebo spochybňuje sankcie? Snažíš sa tu nás presvedčiť ako silno tie sankcie Rusko ničia a keď ti niekto tie tvoje tvrdenia vyvráti tak mu začneš/začnete urážať, že sú platený trollovia, rusofili, hej lebo to tak je, že keď sa na tú vec pozeráš len realisticky a ne s ružovými okuliarmi tak musíš byť hneď rusofil nie? Vidíš toto ste vy, liberáli. Takto sa vy správate, namachrovane reči ako na vás nikto nemá, ten váš na oko inteligentný prejav aby ste vyzerali chutnucko a že ten váš názor je ten správny, pritom úplný opak z vás nejde nič iné len urážky na ľudí ktorých vôbec nepoznáte, hlavne urážky na intelekt daného človeka to nesmie chýbať a trepete bludy ako teraz. Nerozumiem čo to je za čudná doba
19.6.2022 - 13:22
+19

soli

 

Podľa Rusov ich sankcie ničia. Podľa teba nie. Nuž...
19.6.2022 - 13:33
+4

ctibor

 

Ved ja som mu to vsetko zratal, za to vsetko, co tu pisal od zaciatku invazie. Ten clovek ma vlastne problemy, vlastne zivotne krivdy a nech si ich teda vyriesi a nevesia ich kazdemu na nos v diskusiach.

A zvysok je neuveritelna zumpa...uz len to, ze ludi, ktori odcudzuju vojnu na Ukrajine, okamzite spajas s liberalmi, hovori o tebe viac ako si myslis.
19.6.2022 - 13:35
+10

kocsma

 

Hovorím, typický liberál. Nie je dôležité ake argumenty použiješ, ale ako daného človeka pourazaš
19.6.2022 - 14:06
+8

Captain

 

A ake argumenty si použil?: Vymyslené
Inflacia v rusku 20% maslo stoji 7€, keď ma niekto dôchodok 230€ tak je to radosť žiť
Technologicke firmy už v rusku nič nevyrábajú lebo nemôžu do ruska dovážať potrebné komponenty. Predaj nových áut sa úplne zastavil. Ale zato budu vyrábať moskviče, v ktorých nebude žiadna elektronika take auta jak zo 70-tych rokov.
Rubel drži hodnotu vďaka umelým zasahom vlády. Zakazali predávať rubel. Takže keď niekto chce zameniť rubel musi najst na ulici vekslaka jak za komunizmu. Ďalej zmrazili moskovsku burzu a zakazali zahraničnym investorom predaj svojich pohľadávok v ruksu. Taketo umele zasahy dokažu dočasne posilniť ekonomiku, ale su dlhodobo neudržateľne a keď to praskne budu nasledky o to horšie
Nech zaživame akekoľvek problemy v rusku ich maju oveľa väčšie a slobodný voľný trh zakaždým v histórii prevýšil politicky štátom riadené ekonomiky
19.6.2022 - 15:39
+18

GZA

 

A uvedomuješ si, že sme na rade?
19.6.2022 - 21:46
0

Mato-Mi

 

Cize podla teba sankcie nefunguju? A ako mas fakty, aby si podlozil tento svoj argument?
19.6.2022 - 13:47
+3

kocsma

 

Pozriem na kurz a to, že vôbec Rusko funguje. Pozri, ja som na strane Ukrajiny, ale vidím aj napriek tomu, že proste sankcie nefungujú, plyn nakupujeme tak či tak aj naftu, len s tým rozdielom, že neskutočne draho. A nie, nie som rusofil, platený troll, ani VŠ života nemám a nečítam Zem a Vek a Blahove statusy, IQ test som si nerobil a nemám v pláne ťa urážať keď na danú tému máš iný pohľad ako tu niekto vyššie, lebo on je liberál tak si myslí, že všetci sú tupci len on je lietadlo
19.6.2022 - 14:01
+6

Mato-Mi

 

Ale kurz rubla neber ako bernu mincu. Momentalny kurz rubla neodrzkadluje jeho realnu hodnotu. Aj ja som liberal, vypocujem si druhu stranu, ak ma argumenty oprete o fakty. Plyn a ropu stale nakupujeme od Ruska, lebo sme zial zanedbali orientaciu aj na ine zdroje.
Mozno sa urazis, ale ak napises, ze sankcie nefunguju, lebo rubel posilnil, znaci len to, ze sa do danej problematiky nerozumies.
A zial, prispevaju k tomu aj nasi politici, ktori vytlkaju politicke body.
19.6.2022 - 14:13
+14

soli

 

Vyššie som uviedol vyjadrenie šéfa Sberbanku o sankciách. No čo, asi si len vymýšľa. Ceny plynu a ropy so sankciami nesúvisia.
19.6.2022 - 14:16
+1

Karolko 15

 

Čo je dôvod sankcií? Ja som myslel , že to ma byt zastavenie vojny.. čiže otázka, fungujú sankcie ?
19.6.2022 - 15:23
0

soli

 

Áno, fungujú. Ak si myslíš, že cieľom sankcií bolo okamžité zastavenie vojny, tak si ešte väčšia trúba, než sa zdalo doteraz.
19.6.2022 - 15:33
+6

gta98

 

Tak, tak. Teraz si len potvrdil, co je skutocnym cielom sankcii. Znicit Rusko. Prijali sme hodenu rukavicu a ideme do vojny. Zatial pre nas iba ekonomickej. Tesme sa, ze konecne porazime hnusny komunizmus, za cenu vsetkeho. Do toho! Aj keby sme mali zomriet. Ak nebude sloboda podla nas, nebudeme ani my.

PS: toto si mysli aj opacna strana, cize dobre sa to neskonci. Totizto jedna strana nenavidi druhu a naopak.

Noo, ono ked sa clovek zamysli, a ma sa cim.. dojde mu, ze prave kvoli tej obojstrannej nenavisti zapadu a vychodu sme vo vojne, ze..
19.6.2022 - 20:51
+2

Mato-Mi

 

Skoda, ze Churchillovi nevysla operacia Unthinkable. Nemuseli by sme dnes mozno riesit tieto veci.
19.6.2022 - 21:04
+1

gta98

 

Skoda, ze sa Hitler narodil, alebo skoda, ze ho nezabili na fronte. Tiez sa vela veci nemuselo stat.

Ked nechce ustupit ani jedna strana, vojna bude pokracovat.
19.6.2022 - 21:22
+2

Mato-Mi

 

A pritom by stacilo, ak by sa Putin nehral na Petra Velkeho, ze?
19.6.2022 - 21:28
+7

bigi

 

a podla teba ktora strana ma ako ustupit?
20.6.2022 - 11:00
+2

bigi

 

aha cize ty si myslis ze ked este maju plne sklady zapadneho tovaru tak tie sankcie pocitia hned? oni ich zacnu pocitovat postupne ako budu tovary dochadzat. nie je cielom znicit rusko, ono sa totiz nici samo.
jedona nevyhoda je to ze russi budu zrat aj bahno aby si prinali chybu takze to potrva dlho
20.6.2022 - 11:00
+2

GZA

 

Ešte som sa nikdy nestretol s tým, žeby sa nejaká vojna zastavila z dôvodu sankcií, túto vojnu ukončia jedine diplomatické rokovania, alebo to, že Rusko dosiahne svoj cieľ.
19.6.2022 - 21:50
0

Duri_L

 

Sankcie sice zrejme nezastavia vojnu, ale prave pri diplomatickych rokovaniach to moze byt jeden z bodov pri ktorych budu vediet na rusov zatlacit.
19.6.2022 - 22:09
+3

antinamor

 

A aký je cieľ RuSSka? Máš predstavu, čo sa odohráva v chorej boľševicko-štbáckej hlave diktátora z Kremľa? Kam potiahne ďalej ak to Ukrajinci nezvládnu? Pobaltie? Poľsko? Slovensko? Tomuto fandíte obdivovatelia RuSSka?
20.6.2022 - 6:06
+4

ctibor

 

Ale krista...ved mne je uplne jedno, ze ci niekto doma cita Dostojevskeho, ci je niekto socialista, ci chodi do kostola alebo si to rozdava s muzom. Mne je jedno, ze nad cim si doma onanujes a ci vobec...Azrael je tu na facku uz dlhsie, tak som mu poprial vela sil, aby sa dostal z tych problemov, kedze evidentne ho nieco v zivote trapi.

A rubel je dotovany, umely a hlavne docasny. Pocas komunizmu bola CSK na urovni dolara, ale spytaj sa Borisa za kolko ho predaval pred Priorom. Never vsetkemu, co citas na internete...aspon z toho potom nebudes zmateny.
19.6.2022 - 14:27
+4

Radovan123

 

Rusko vôbec nefunguje a vôbec sa neorientuj čo hovoria v telke lebo vo väčšine to je parafrazovanie čo v Rusku povedia, čo následne dáva ludom, ktorí to nesledujú dojem, ze Rusko funguje. Stačí si dať otázku prečo prestali zverejňovať financovanie verejnej správy? No lebo škrtajú kde sa len da, ale do hlavy ludom tlačia, že je všetko v poriadku ak nie lepšie. Realita je pravý opak…
V Rusku aktuálne nič nedokazu vyrábať pre 21. Storočie, jediný “vlastný” čip im aj tak Taiwan prestal dodávať. Auta idu vyrábať bez základných systémov a to je len vrchol ľadovca čo sa deje v Rusku aktuálne. Stále veríš že Rusko funguje?
19.6.2022 - 15:56
+5

Karolko 15

 

Vojna sa stále neskončila .. to je ten najväčší fakt a dôvod týchto sankcií..
19.6.2022 - 15:21
0

bigi

 

a ako tedy vyvratil tvrdenia?
20.6.2022 - 10:54
0

Marek3516

 

Najhľadanejšie trúby sú vždy čo tomu prd rozumejú. Aktuálny kurz USD a rubľa je taký nízky kvôli tomu, že centrálna banka sa snaží intervenovať ako môže a všetky firmy musia podľa zákona peniaze z exportu povinne prevádzať do rubľov. Čiže centralistické rozhodnutie a teraz prichádza trh. Keď ti všetky ruské firmy, ktoré exportujú produkty vrátane energií v desiatkach miliárd eur a všetko musia zameniť, tak sa samozrjme dopyt po RUB rapídne zvýši. A tým pádom aj posilní oproti iným menám, ktoré tieto firmy predávajú... Ak máš nejaké kontakty v Moskve, spýtaj sa za aký kurz sa tam obchoduje na čiernom trhu USD/RUB. Pred 3 týždňami to bolo tebou spomínaných 200 RUB za 1 USD.
19.6.2022 - 11:35
+18

Athotis

 

takže 50 000 000 podla kurzu centralnej banky je je cca 828 500 €
podla kurzu podla kurzu na čienom trhu na ktorom sa realne teda vraj dau menit to je 250 000 € , celkom skok ,nie?
19.6.2022 - 12:20
+4

bigi

 

teraz je dol/rub na dlhorocnom maxime a stale poslnuje. to je sice fakt ale len papierovy. v konecnom dosledku si ho rusi mozu dat aj 1:1a ma to asitaku vypovednu hodnotu ako ten tvoj na dlhorocnych maximach. kedze je to neobchodovatelny artikel. papier v ruSSku znese, ale stret s realitou (bohviekedy bude) bude brutalny
20.6.2022 - 10:53
0

MatoZV

 

Kazdy si moze vybrat kde bude hrat, aj ta vojna sa da vysvetlit pre blba tak ze Rusi sa len brania, za mna vsak fail, hrac na tejto urovni nema byt blb a ked je tak nech sa s niekym porozprava, su to ludske trosky, eticky relativizmus kvoli par prachom, hamba
19.6.2022 - 9:45
+28

Cvikelka

 

Je to ich vec kde hrajú a keď hrajú dobre, tak ich rád uvidím v repre. Tak isto nhl nezahana rusov preč.
19.6.2022 - 9:57
+5

doc.koniferum

 

noooo a predstav si,že v rokoch 1939-1945 sa dobrovoľne zamestnáš v Nemecku nedajbože v strojárskom/zbrojárskom priemysle.rovnako by to bolo neobhájiteľné.
19.6.2022 - 10:15
+7

Cvikelka

 

Prečo tu máme riešiť niečo čo neovplyvnime a budeme sa tu hádať?
Hráč sám musí vedieť co je pre neho samotného správne.
Nikto ich tam nenutil ísť hrať. Amerika tiež nemá rada Rusko a v nhl hrajú. To je normálne? Áno lebo im to pasuje.
19.6.2022 - 10:26
+3

doc.koniferum

 

ja sa nehadam,len som uviedol príklad.tvoj nazor rešpektujem rovnako ako názor protistrany.
19.6.2022 - 10:29
0

Kikira

 

Udri prvý kameňom ak si bez viny.: Som presvedčený, že 99% z nás by pri takej finančnej ponuke prestalo rozmýšľať o politike a mysleli by sme len na svoju budúcnosť. Je rozdiel zarobiť v dobrých Čechách 12 000€ a v zlom Ruskú 60 000€. Preboha ako môžte odsudzovať chlapca čo sa ide zabezpečiť. Nikto z nich nezoberie zbraň do rúk....
19.6.2022 - 10:31
+20

Patriot1010

 

Preto je naša spoločnosť presne tam kde je, pretože si peniazmi zatvarame oči a papuľu. Dávam si ruku na srdce a môžem povedať, že radšej by som hral za menej ako ísť hrať do Ruska. Hodnoty sú pre mna stále viac ako biznis a peniaze. Snáď som v tomto neni v menšine, inak amen s nami
19.6.2022 - 11:15
+62

FeroMotyka

 

No neviem keď z KHL idú hráči do Českej ligy. A zas Krištof mi nepríde ako hráč, u ktorého by sa tím išiel opustiť s peniazmi aby ho získal.

Na druhú stranu je to ťažké porovnávať nás s hokejistami ako Krištof. My tu väčšina dajme tomu, že zarábame 1-2 tisíc a keby dostaneme ponuku na 5 tisíc tak to bude neskutočný boost pre náš život zatiaľ čo taký Krištof zarába 12 tisíc a dostane 30 tisíc tak čo? Bude mať skôr na nové auto v garáži? na investičný byt?

Tým nechcem povedať, že keď zarábaš veľa tak už automaticky máš byť spokojný do konca života a nechcieť viac. Každý chce a bude chcieť aj keby mal ležaté osmičky na účte. Predsa aj ten životný štýl je trošku inde u takýchto ľudí aj finančne. Len v tomto prípade práve ľudia ako Krištof majú tu možnosť neklesnúť na dno, nebyť za užitočného idio..(ako povedal jeden český analytik).

Ja za seba nemôžem na 100% povedať, že keby mi príde ponuka napr. na 10 tisíc mesačne z Ruska či by som ju odmietol. Možno áno, možno nie to by som zistil až keby ju mám reálne pred sebou. Ale ako hovorím, ťažko to porovnáva z pohľadu človeka, ktorý zarába niečo okolo priemernej mzdy a človeka, ktorého výplata je 5-ciferná.
19.6.2022 - 12:03
+7

Senator

 

Ako ho mozeme odsudzovat?: Uplne normalne
19.6.2022 - 12:07
+17

MatoZV

 

Kikira, tvoj (bez)hodnotovy rebricek urcite nezdiela 99% spolocnosti, aspon nehadz ludi do jedneho vreca.
19.6.2022 - 14:13
+12

luciakanky

 

Som hrdá, že patrím k tomu jednému percentu, ktoré by sa na peniaze vysr4lo. Hodnoty sú viac ako peniaze.
20.6.2022 - 10:40
+3

DanielSNV

 

To je pekne, ale realne chcem vidiet banky/zmenarne, ktore budu menit rubel za $/€ podla takeho kurzu.
19.6.2022 - 10:41
+10

Karolko 15

 

V okolitých krajín ho zmeníš za takýto kurz úplne v pohode ..
19.6.2022 - 15:25
0

soli

 

To sú ktoré tie okolité krajiny?
19.6.2022 - 15:34
+7

antinamor

 

BieloruSSko mal na mysli
19.6.2022 - 17:41
+3

AaaaaaA

 

Myslím , že Rusi keď chceli prilákať zahraničných hráčov tak určite sú s nimi špeciálne dohodnutý a nemajú dohodnutí zmluvu koľko zarobia Rubľov , ale majú zaručenú sumu akú dostanú v eurách .
19.6.2022 - 11:25
+1

LukasNR

 

Dohoda s Rusom. Nenechaj sa vysmiať. Je to spoločnosť v ktorej sa dohoda dodržiava len pod hlavnou.
19.6.2022 - 12:18
+22

doc.koniferum

 

Posledných min 100 a viac rokov to tam len tak funguje a nikdy inak
19.6.2022 - 12:29
+1

Shinody33

 

Aspon viem, kolko stoji charakter a ignoracia toho, co sa deje v susednej krajine.
19.6.2022 - 11:44
+9

starosta

 

Len koľko to bude stáť vás v zime ten váš charakter. A koľkí z vás budú sedieť v zime vo vetrovkách pri televízore.
19.6.2022 - 14:16
+2

MatoZV

 

Ty radsej budes v teplucku v tricku, ak kvoli tomu zavrazdia nejakych ludi je ti to jedno. Daj si este pukance k tomu, hajzel
19.6.2022 - 14:18
+27

starosta

 

Požičiam ti vetrovku?
19.6.2022 - 14:19
+3

MatoZV

 

Skus a dostanes po papuli svina
19.6.2022 - 15:03
+15

starosta

 

Sviňa ťa... Ty úd
19.6.2022 - 16:15
+3

MatoZV

 

Nadavkami na mojich rodicov sa nevykrutis. Keby si bol len zbabely, ale ty si cisto zly clovek. Sed si v tej vetrovke a rehotaj sa.
19.6.2022 - 17:15
+8

starosta

 

Nikto ti na rodinu nenadáva. Tak klud
19.6.2022 - 17:56
+1

MatoZV

 

Sklzol som do nadavok, takto nic nevyriesim. Ospravedlnujem sa Ti za ne. Co by som dal za to, aby moj narod boli normalni hodnotovi ludia, ktori chcu pomahat slabsim a tym v nudzi, a vedia sa postavit voci zlu.
19.6.2022 - 18:18
+6

starosta

 

Rovnako sa ospravedlňujem. Pomáhať treba no na prvom mieste by sme mali pomôcť samí sebe len toľko k tomu. Ukončujem toto vlákno
19.6.2022 - 18:33
0

antinamor

 

Jemu nedochádza, že po Ukrajine by prišli na rad ďalšie krajiny, vrátane nás. Som zvedavý, čo povie keď mu prvý boľševický sovietsky vojak zaklope na dvere. Zdrávstvuj továrišč.
19.6.2022 - 17:45
+3

soli

 

Plyn zdražel na vysoké úrovne bez ohľadu na sankcie. Cena zohľadňuje rizikovú prirážku. Získaním iných zdrojov a nahrádzaním plynu pôjde cena dole. Takže neboj sa, nebude ti zima, sebec.
19.6.2022 - 14:39
+3

Sunkafit

 

https://www.youtube.com/watch?v=s2yBHOBLYkc
19.6.2022 - 15:10
0

weefoe

 

Ďalší...
19.6.2022 - 18:42
0

ZtrykoSlazoU

 

Hned zrana pokazena nedela,tejto lige by nemala byt venovana ziadna pozornost...🤮🤮🤮
19.6.2022 - 12:08
+31

STARS

 

Chcete byt vsetci zasadovy? Odmietnite vsetky energie z Ruska okamzite, inac ste pokrytci, ja radsej potlacim svoje zasady a prezijem ako na tie zasady zomriet, v prvom rade treba mysliet ako prezit az potom mozme pomahat, ked bude clovek na dne tie jeho zasady mu budu na prd ..ja osobne budem Rusko odsudzovat az ked zautoci na NASE uzemie (vsetci vsak vidme co by sa stalo v tom pripade co pochybujem ze by tym rusi chceli spachat "samovrazdu")...odmietam vojnu ale zaroven odmietam glorifikovanie ukrajiny,ked Zelensky uz kritizuje pomoc tak o niecom to svedci...rusko trebalo pritlacit uz po anexii Krymu ale cela EU to podcenila...odsudzovanie niekoho kto chce hrat hokej hoci aj v Rusku je absolutne fail, A na zaver otazka preco SA OKAMZITE neodpojili energie z Ruska?...lebo by to bolo nevyhovujuce? Tak bud zasady alebo vyhody ..tazka volba vsakze?...
19.6.2022 - 12:51
+17

Captain

 

ty už na dne davno si
19.6.2022 - 13:06
+27

STARS

 

Pockam az budes ty ..
19.6.2022 - 13:19
+3

MatoZV

 

V druhej svetovej vojne by si bol arizator, presne tieto "pohlady na vec" tu boli a vzdy budu u casti populacie. Zmrdi
19.6.2022 - 14:16
+12

rasti_assez

 

Takze ked odmieta nenavidiet urcity narod, pretoze ma s inym narodom nejake uzemne spory,tak je to arizator.Mali sme stastie, ze sme boli pred 30timi rokmi uplne bezvyznamni, aj tak bolo nase delenie na hrane a bolo to tu tiez vesele.Trochu ine kafe uz bola velka Juhoslavia, kde rozhodoval o uzemiach marsal Tito.A pri takom gigantovi a bordeli akym bolo zssr pri svojom kolapse, kde sa predtym presuvali za sovjetskej ery republiky, podla toho, ako sa vyspal sudruh tajomnik to raz vybublat tiez muselo.Oznacovat koli tomu ludi ktori chcu prezit za pomaly zodpovednych za holokaust je chore.Niektorym to v tych vlastenecko-zasadovych hlavickach asi celkom z tej vojny preskakuje.
19.6.2022 - 16:03
+3

MatoZV

 

Ja som reagoval na tuto jeho vetu: "ja radsej potlacim svoje zasady a prezijem ako na tie zasady zomriet, v prvom rade treba mysliet ako prezit az potom mozme pomahat".

Presne takymto clovekom sa nikdy nechcem stat. Ver mi ze STARS urcite netrie taku biedu, ze nema co jest. Pod pojem "prezijem" dava primitivne neznizenie svojej zivotnej urovne ani o centimeter, preto mi pripomina arizatorov za slovenskeho statu. Zit ako keby sa nic nestalo, hoci nam susedovu rodinu vyvrazdili, ma cast naroda v historickej dna. Je povinnostou na to upozornovat!
19.6.2022 - 17:09
+5

STARS

 

No vies ak chces niekomu pomahat najprv musis ty prezit...
no a ak uz teda tie zasady preco sme sa este totalne neodpojili od ruskych energii..? Vsak treba OKAMZITE !!! prestat podporovat Putinove financovanie vojny...tak preco sme este na energiach? To dovtedy kym sa odpojime budeme teda financovat vojnu?
19.6.2022 - 22:42
+2

MatoZV

 

Som za.
20.6.2022 - 7:57
+1

Mato-Mi

 

Cize kym ti vrah nezabije blizkeho cloveka, tak ho nebudes odsudzovat, tak? Ukaz mi jeden jediny prispevok, kde tu niekto glorifikuje Ukrajinu? Kazdy inteligentnejsi clovek vie, ze na UA to nikdy nebolo med lizat. Korupcia, mafia…atd. To su veci, ktore u nas, nastastie nepozname. Ale aspon v niecom a tebou suhlasim. Ze uz po Kryme mali prist tieto sankcie a dnes by sme sa mozno nemuseli bavit o tom, ze Zelensky ziada o pomoc.
19.6.2022 - 13:53
+9

STARS

 

A preco nepadli vtedy sankcie ? Lebo EU bolo lepsie mlcat ako riesit problemy a tu je vysledok...odsudenie Ruska ma byt jednoznacne a tvrde...ale predovsetkym to mal byt konflikt medzi RUS a UA, keby UA bola clenom NATO putin by si nedovolil to co teraz ldbo by to bola asi 3 celosvetova.. Zabijanie je v kazdom pripade svinstvo ale RUS sa SK nevyhrazalo..netreba za kazdu cenu ist do konfliktu aby sme pred svetom vyzerali zasadovi..svet na nas kludne moze kaslat..dobri sme im len ked posluchame
19.6.2022 - 14:46
+3

soli

 

Jednak sa Rusko vyhrážalo a jednak je potrebné odsúdiť bezdôvodnú agresiu. A fakt teda neviem, koho "poslúchame"
19.6.2022 - 15:09
+1

bigi

 

russ sa navyhrazal slovensku? vazne? alebo si sa teraz prebral s komy to by ta ospravedlnovalo. predovsetkym to ma byt konflikt medzi russkom a ua? hmm ua si to nevybrala dostala to. apropos taketo zmyslanie sme tu mali v 38 a vieme ako to dopadlo
20.6.2022 - 11:14
+3

Karolko 15

 

Však po Kryje aj sankcie prišli.. len boli takisto neúčinné ako tieto .. sankcie ešte žiadnu vojnu nezastavili , skôr vždy len situáciu zhoršili .. Rusi vždy budu Rusi a sú zvyknutý žiť aj z vody a chleba (okrem oligarchou) a tieto sankcie skôr podporujú Rusku propagandu, čiže ten názor Rusov sa len vyhrocuje ..
19.6.2022 - 15:29
0

Mato-Mi

 

Este raz, o co opieras svoje tvrdenie, ze sankcie nie su ucinne?
A nie, kurz rubla to nedokazuje.
19.6.2022 - 15:32
+1

soli

 

A preto vyplakávajú. Má to logiku
19.6.2022 - 15:35
+1

FeroMotyka

 

Stále s tým pokrytectvom. Pokrytci by boli keby išli pracovať do Ruska a nadávali na Krištofa, Jaroša či Čajku. Pokiaľ viem nikto im nenadáva za to, že si doma kúria alebo že jazdia autami.
19.6.2022 - 14:44
+3

templar

 

Je jasné, že miestna prorusácka pakáž by išla hrať do Severnej Ázie kľudne aj za varený zemiak + solenú sušenú makrelu/deň ale inak sa každý, kto má všetkých 5 pokope sa tejto časť sveta vyhne oblúkom.
19.6.2022 - 13:59
+21

BieloModra

 

Ja by som diskusie pod podobnymi clankami zamkla...
19.6.2022 - 14:38
+2

STARS

 

Ahoj bielomodra,hlavne tento portal mal riesit iba hokej...ja som obvykle pokojny ale vytocilo ma ze sa tu odsudzuju ludia ktori chcu sportovat...vazne chceme ist touto cestou ked budeme musiet zistovat aky nazor je ten "spravny"? ...predstav si ze ak budu mat talentovani hraci "iny" nazor ako je teraz tak ich radsej obetujeme a dame priestor radsej hracom bez talentu pretoze budu mat "spravny" nazor? Co budeme musiet obetovat za "spravny" nazor?
19.6.2022 - 15:00
+1

Mato-Mi

 

A kto obetoval hracov? Ze na nich pindame tu na fore?
A? Chvalabohu, ze stale mozeme slobodne vyjadrit svoj nazor na hokejistov, ktori sa rozhodli ist hrat do krajiny, kde ti za prejavenie nazoru hrozi 15 rokov basy.
19.6.2022 - 15:11
+17

BieloModra

 

Ahoj su dve roviny pohladu na tuto vec. Jedna je ta ze ze hraci sa zivia hokejom a je to ich slobodna volba a pritom su si podla mna plne vedomi vsetkych nasledkov a musia ratat s pranierovanim. Podla mna keby sa neuvolnilo kopu miest v KHL niektori sa tam nedostanu a tu sme pri druhej rovine a sice moralnost a vyjadrenie odmietaveho postoja k ruskej agresii ako takej ktora nema ziadne miesto u ziadneho normalneho cloveka mne osobne by vadilo robit komparz ludom ktori si aj nadalej mienia plnit vrecka prezentovat panske huncucstva cakajuc kym im najvyssi pride hodit buly pricom inde buraju domy nivocia zivoty. Im nic nikdy chybat nebude, nam ano. Diskusie by som zamkla preto, lebo to je uz len boj za a proti.
19.6.2022 - 16:45
+3

weefoe

 

Možno raz títo chlapci nechcene otvoria ústa a ani im nedôjde, že za názor dostali 15 rokov.
19.6.2022 - 18:47
+1

bigi

 

problem je ze to nechapes. lenze oni nejdu len sportovat, to si moze mysliet len slabomyselny. kedze KHL priamo proaguje tu vojnu aj kluby samotne, cize ci sa to tebe alebo im paci alebo nepaci budu propagovat tu vojnu. cize vrazdenie znasilnovanie a kradnutie.
cize nejde o "spravny" nazor ako sa to tu snazis prezentovat ale ide o to ci si proti vojne alebo ju propagujes.
20.6.2022 - 12:21
+1

STARS

 

Cize chces povedat ze ked hram hokej propagujem vojnu?
20.6.2022 - 12:25
0

Standacik

 

ak hraš v lige, ktorá propaguje vojnu, áno.
20.6.2022 - 12:54
+12

antinamor

 

Tu nejde o to, Či hráš hokej, ale KDE ho hráš a za AKÝCH podmienok. To je niečo, čo partička proruSSkých trollov nikdy nepochopí.
20.6.2022 - 16:08
+4

bigi

 

ano ak hres v lge ktora propaguje vojnu a este k tomu v klube ktory propaguje vojnu tak ano tu vojnu propagujes
21.6.2022 - 7:15
+1

slavco

 

Presne: Toto je stranka o hokeji a nenasiel som okrem politiky iny prispevok. Hnus
19.6.2022 - 19:44
0

FeroMotyka

 

Tak skús iný článok, bez jedného určite prežiješ.
19.6.2022 - 21:04
+3

slavco

 

Nie ja ale ti, ktori tu pisu: O politike nech si najdu iny portal
19.6.2022 - 21:38
+1

OceliarKE

 

Vsetci traja su len hajzlici co by mali byt vyluceny z celeho slovenskeho sportu a spolocnosti…
19.6.2022 - 14:41
+15

weefoe

 

Prečo vlastne aj hokejportál vôbec spomína tú KHL? Koho zaujíma táto putinruská liga? Za prachy si rešpekt nekúpiš...
19.6.2022 - 18:46
+5

AquariusPP

 

Pekne si chalani zarobia. Určite ďaleko viac ako v CZE či u nás. Taktiež v kariére im pobyt v KHL - 2. najlepšej lige len pomôže a na repre akcie budú dobre pripravení. Ak môže Francúz, či Kanaďania prečo by mal niekto odcudzovať Slovákov? Ich živí táto práca a idú tam kde im vytvoria lepšie podmienky - asi zo SUI, GER, CZE, FIN, SWE či SVK také ponuky neboli. Dokonca som presvedčení že keď sa im bude dariť skautov z NHL nebude zaujímať prečo a že hrali v KHL a ponúknu im NHL na základe výkonov na ľade - to je to čo mňa zaujíma.
Neživia ich tunajší nespokojní diskutujúci.

Ps: nepleťte už konečne politiku do športu - nepatrí tam!
19.6.2022 - 19:05
+2

AquariusPP

 

To že politiku do športu pletie niekto iný ešte neznamená že to máme robiť aj my. Ja s tým nesúhlasím - napatrí tam.

Ps: zdroj blesk.cz ? Si robíš srandu nie?
19.6.2022 - 19:31
+2

Captain

 

Podla tvojej logiky by teda nemali isť hrať do khl lebo tam je politika a šport previazana cez korupciu, oligarchov a propagandu skrz na skrz. Prečo by mali svojou pritomnosťou podporovať takuto organizaciu?
19.6.2022 - 19:40
+6

MaxSBA

 

máš pravdu, treba sledovať chemtrails, zem a vek a podobne sračky.
19.6.2022 - 19:41
+14

Mato-Mi

 

My? Politiku do sportu taha Putin.
19.6.2022 - 19:34
+7

Urpiner16

 

KHL je príliš nafúknutá bublina.Pozeral som niektoré zápasy ale ničím ma nenadchli.
Radšej si pozriem českú alebo švédsku ligu.
19.6.2022 - 19:13
+4

AquariusPP

 

Ktoré zápasy si videl? Tej lige dosť škodí že sa hrá kvalitný hokej na mizerných štadiónoch. Za niečo stoja arény v Petrohrade, Moskve, Magbitogorsku a Ufe.
To dosť zhoršuje dojem + nevedia v KHL urobiť takú show z hokeja. V porovnaní so SWE je tam hokej kombinačnejší. Padá dosť gólov. SWE liga je naproti tomu vyrovnanejšia a zdobí ju rýchlosť. Škoda že SWE nevedia navíšiť počet tímov v lige (ale je to malá krajina ). Možno keby s FIN a Dánmi spravili nadnárodnú škandinávsku ligu to by bola paráda. Toto by KHL asi aj predčilo. K tomu z NOR dva tri kluby. Možno raz sa toho dočkáme...
19.6.2022 - 20:03
+3

21trto12

 

Preto velke podpisy zmluv lebo rubel klesa .. ale to je nasa natura kritizovat rusko .. co nezacneme od USA kazdeho sportu je doping len sa taji psychicke problemy hracov sa taja lebo ide o miliardy penazi .. hrac ma starostlivost ale vyklbene rameno to je ok par injekcio a sup ides Velakrat to hraci s nhl spominaju a potom preco sa niekomu nechce reprezentovat nechutna sezona nechutne zranenia atd ..teraz si mozme vraviet ze mame talenty na nhl ale kolko s nich dokoncia tu svoju karieru .. vid Marek Svatoš super zaciatok naj strelec do U20 najlepsi novacik Colorada a bum 2 3 zranenia a konecna nedostal sa s toho ..3 uderi na hlavu a skoncil
19.6.2022 - 20:22
+2

MaxSBA

 

ale čo čítam, tak sú tam aj horší jak Jaroš ci Cajkovsky.


V době, kdy mu bylo 17 let, zneužil teprve dvanáctiletou dívku. Hrozilo mu dokonce 25 let vězení nebo doživotí. Bývalý hráč NHL Reid Boucher se k incidentu přiznal, ale vyvázl jen s malým trestem a teď si našel nové angažmá. A to v Rusku.

19.6.2022 - 21:38
+3

Lubomier

 

agent cajkovskij: pripravi nejaky otraveny cajik putinovi.
20.6.2022 - 21:14
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Farabee podstúpil operáciu platničky, zotavovať sa bude 3-4 mesiace

Hokejista Philadelphie Flyers Joel Farabee podstúpil operáciu, pri ktorej mu lekári odstránili poškodenú medzistavcovú platničku v krčnej chrbtici. Po zákroku sa bude zotavovať tri až štyri mesiace, takže nestihne štart prípravného kempu "letcov" a možno vynechá aj úvod novej sezóny NHL. včera o 11:55 - TASR


Burakovsky blízko návratu, možno nastúpi v šiestom finálovom zápase

Švédsky hokejista Andre Burakovsky by sa mohol v noci na pondelok v šiestom zápase finále play off NHL na ľade Tampy Bay vrátiť do zostavy Colorada. Dvadsaťsedemročný útočník vynechal predchádzajúce tri stretnutia pre zranenie ruky, ktoré utrpel vo finálovom dueli číslo dva, keď blokoval strelu krajana Victora Hedmana. včera o 10:35 - TASR


Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia

Americký hokejista Chris Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia. Krídelník New Yorku Rangers sa bude po zákroku zotavovať dva až štyri týždne, informoval klub NHL na Twitteri. Chirurgický zákrok vykonali na špeciálnej chirurgii v nemocnici v New Yorku, pričom lekári odstránili z hráčovho zápästia malý fragment kosti. 25.6.2022 12:07 - TASR


Chicago povedie tréner Richardson

Novým trénerom hokejistov Chicaga Blackhawks bude Luke Richardson. Dohoda ešte nie je oficiálna, no podľa TSN 53-ročný kouč čoskoro podpíše s vedením klubu NHL zmluvu. Richardson nahradí na poste Dereka Kinga, ktorý dočasne viedol "jastrabov" po prepustení Jeremyho Collitona. 24.6.2022 18:11 - TASR


Nashville ponúka Forsbergovi osemročnú zmluvu

Švédsky hokejista Filip Forsberg môže v tíme Nashville Predators pôsobiť ďalších osem rokov. Tím NHL mu ponúkol novú zmluvu, v prípade nedohody sa stane nechráneným voľným hráčom. Forsberg odohral za Nashville 10 sezón a s 220 gólmi je už historicky najlepším strelcom klubu. 24.6.2022 09:21 - TASR


Hunterová je ďalšou ženou v pozícii asistentky GM, povýšili ju v Chicagu

Meghan Hunterovú povýšili v klube zámorskej hokejovej NHL Chicago Blackhawks na pozíciu asistentky generálneho manažéra. Stala sa štvrtou ženou v histórii profiligy na takomto poste a treťou v súčasnosti aktívnou. Vo Vancouveri sú momentálne asistentkami GM Cammi Granatová a Emilie Castonguayová. 23.6.2022 10:57 - TASR


Maurice sa stal novým trénerom Floridy

Hokejistov Floridy Panthers povedie v novej sezóne NHL z pozície hlavného trénera Paul Maurice, ktorý vo funkcii nahradil dočasného kouča Andrewa Brunettea. Ten dostal ponuku zostať v organizácii Panthers. Vedenie klubu sa s Mauriceom podľa zámorských médií dohodlo na trojročnej zmluve. 23.6.2022 08:13 - TASR


Pánik prispel gólom k triumfu Chicaga v treťom finále

Slovenský hokejista Richard Pánik sa gólovo presadil aj v treťom zápase finále play off zámorskej AHL. Presným zásahom prispel v noci na štvrtok k hladkému triumfu Chicaga Wolves nad Springfieldom Thunderbirds 4:0, po ktorom sa jeho tím ujal vedenia v sérii 2:1 na zápasy. Slovenský krídelník, podobne ako v druhom dueli, otvoril skóre v 15. minúte počas presilovej... 23.6.2022 07:38 - TASR


Kučerov vynechal tréning, ale vo štvrtom finálovom zápase zrejme nastúpi

Ruský útočník Nikita Kučerov pravdepodobne nebude chýbať hokejistom Tampy Bay Lightning vo štvrtom zápase finále play off NHL (vo štvrtok o 2.00 SELČ). V treťom stretnutí proti Coloradu utrpel po kolízii s obrancom Devonom Toewsom zranenie nohy a následne vynechal stredajší tréning. 22.6.2022 22:04 - TASR


Tréner Woodcroft zostáva na striedačke Edmontonu

Jay Woodcroft povedie hokejistov Edmontonu Oilers aj v ďalších troch sezónach NHL. Vedenie kanadského klubu v utorok potvrdilo, že sa dohodlo so 45-ročným trénerom na predĺžení kontraktu až do konca ročníka 2024/2025. Informoval o tom oficiálny web zámorskej profiligy. 21.6.2022 21:32 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

29. 05. 2022
FínskoKanada
4:3 PPREPORT
ČeskoUSA
8:4REPORT
28. 05. 2022
KanadaČesko
6:1REPORT
FínskoUSA
4:3REPORT
26. 05. 2022
ŠvajčiarskoUSA
0:3REPORT
FínskoSlovensko
4:2REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Nico HischierSUI6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Asplund R.SWE6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331