Diskusia: Nechutné obrázky v Žiline (stanoviská klubov, zväzu i polície)
Pohľady na udalosti po zápase 45. kola medzi Žilinou a Nitrou.
Namiesto solídneho hokeja, ktorý sa hral v dobrej, bezmála päťtisícovej kulise si mediálny priestor ukradli udalosti, ktoré každému príčetnému človeku naháňajú hrôzu a dvíhajú žalúdok. Slušná, kultivovaná a mentálne vyzretá časť spoločnosti naivne verila, že podobné obrázky už na hokeji v roku 2025 neuvidí. Opak je pravdou.
Minimálne v trojtýždňovom predstihu sa v kuloároch šepkalo, že na februárovú nedeľu do Žiliny sa za oba tábory chystá rôzna fanúšikovská "smotánka" nielen zo Slovenska. Témou zápasu mohla byť vysoko nadpriemerná atmosféra vďaka obom zoskupeniam. Namiesto toho sú hitom internetu nechutné videá, ktoré si dnes nájdete veľmi ľahko. Podľa známej stránky mapujúcej (aj) aktivity futbalových chuligánov v tom boli namočení Slováci, Poliaci a Česi. Kto v akom pomere, to už najlepšie vedia samotní herci tohto predstavenia. Smutné je, že oni sami sa vo svojej komunite pravdepodobne uznanlivo buchnú po pleci. Podľa klubových farieb sa ani nedá rozlíšiť kto je kto, keďže namiesto „žlto-zelených“ a „bielo-modrých“, vidieť len „fanúšikov“ v čiernom oblečení a kuklách. Aj to je indikátor hodný zamyslenia.
Ako sa tomu dalo predísť? Čo to bude znamenať pre oba kluby? Čo s tým vie liga ako celok spraviť? To sú legitímne otázky najbližších dní. Drvivá väčšina spoločnosti má na tieto obrázky jasný pohľad a názor. Na športových podujatiach to nemá čo hľadať. Odsúdiť to, napríklad aj aj v tomto texte, je to najmenej. Zamedziť tomu v budúcnosti musí byť jasnou úlohou pre všetkých kompetentných.
Stanovisko SZĽH:
„Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) dôrazne odsudzuje akékoľvek prejavy násilia na štadiónoch, vrátane incidentu, ku ktorému došlo po skončení 45. kola Tipos Extraligy medzi Žilinou a Nitrou. Násilie a nevhodné správanie nemajú v hokejovom prostredí miesto. Veríme, že fanúšikovia budú podporovať svoje tímy spôsobom, ktorý bude dôstojný a v súlade s hodnotami fair-play. K danému incidentu čakáme na správu delegáta stretnutia, ktorou sa bude po doručení zaoberať Senát profesionálneho hokeja Disciplinárnej komisie SZĽH v súlade s Disciplinárnym a Súťažným poriadkom SZĽH. Očakávame, že vec bude prešetrovaná aj orgánmi činnými v trestnom konaní, s ktorým budeme plne súčinní. O ďalších krokoch budeme informovať po prijatí jednotlivých rozhodnutí.“
Stanovisko Žiliny:
„Ospravedlňujeme sa všetkým fanúšikom, aj celej hokejovej verejnosti, že museli byť svedkami udalosti, ktorá na štadión nepatrí. Prijmeme ešte prísnejšie opatrenia a pravidlá s usporiadateľskou službou, aby sa už takáto situácia nezopakovala a aby sa fanúšikovia a priaznivci hokeja cítili na našom štadióne bezpečne. Veľmi nás hnevá, čo sa včera po zápase udialo, pretože atmosféra počas zápasu bola výborná a bolo počuť, že máme prvýkrát v sezóne vypredané. Zápasy s HK Nitra bývajú emocionálne vypäté, preto sme počas týždňa prijali viacero preventívnych opatrení. Obmedzili sme počet fanúšikov hostí, vyžadovali sme ich identifikáciu, nepredávali sme lístky do sektoru susediaceho s hosťujúcim sektorom, požiadali sme Políciu SR o súčinnosť a navýšili sme počty SBS pracovníkov. Napriek tomu sa po skončení zápasu skupina ľudí z hosťujúceho sektora dostala cez pracovníkov SBS do domáceho sektoru. To vyvolalo reakciu domácich a konflikt zastavili až privolaní príslušníci Polície SR. Našťastie sa všetko zaobišlo bez vážnejších zranení, či škôd na majetku. Všetky kamerové záznamy budú poskytnuté OČTK a voči identifikovaným osobám budú prijaté exemplárne postihy.“
Stanovisko Nitry:
"HK Nitra ostro odsudzuje konanie jednotlivcov v zápase Žilina – Nitra v 45. kole Tipos Extraligy. Aktuálne čakáme na došetrenie situácie zo strany organizátora zápasu, ktorý je za daný incident plne zodpovedný. Organizátor každého podujatia totiž vždy zodpovedá za dianie a bezpečnosť počas akcie. V prípade identifikovania vinníkov zo strany organizátora, alebo polície, sme pripravení vyvodiť nekompromisné dôsledky voči konkrétnym osobám vrátane zákazu vstupu na domáce zápasy HK Nitra."
Pohľad Polície SR:
Rubrika: Slovensko
- Cvikelka
- Doživotne zakázať vstup na všetky štadióny. Plus pokuta pre hlupákov.
- 3.2.2025 - 18:06
- +35
- axxel
- Myslím, že tým Poliakom a Čechom to môže byť jedno. ..druhá vec, že ich ani neidentifikujes
- 3.2.2025 - 18:18
- +7
- sloniik
- Asi tak, ti zrovna nejake obcianske asi nedavali.
- 3.2.2025 - 18:27
- 0
- Cvikelka
- A na také veci máme vedenie hokeja. Nech to riešia. Keď prechadzas cez turniket treba mať odhalenú tvár a priložiť občiansky.
- 3.2.2025 - 18:29
- +4
- topska
- U nas si to fakt neviem predstavit na zimaku
Kvoli tomu ako je postaveny
- 3.2.2025 - 18:34
- +1
- SmrtkaBA
- Toto mi prosim musis vysvetlit ako to myslis.
- 3.2.2025 - 18:45
- +1
- Cvikelka
- Normálne kamera naskenuje biometriu tváre. Potom už aj bez občianskeho zisti polícia kto to je 😉
- 3.2.2025 - 18:50
- +3
- AzraeI
- V Prešove mame turnikety až po nasnimani tvare na kameru. Som myslel, že v extralige je to štandard.
- 3.2.2025 - 19:18
- +2
- mirec04
- Presne to som chcel napísať.
Kym ta nenasnima kamera, turniket ta ami nepusti. To by mal byt standard v extralige - 3.2.2025 - 20:19
- +3
- GB11
- Keď si dá kuklu nemajú šancu zistiť kto to bol keď sú všetci rovnako oblečení ...
- 3.2.2025 - 23:29
- +1
- SmrtkaBA
- Ale ja som reagovala na Topsku. On povedal ze si to nevie predstavit.
- 4.2.2025 - 8:03
- +1
- Urpiner16
- Všetko sa dá keď sa chce.V Anglicku aké boli bitky a teraz tam všetci sedia ako päť peňazí.Ak spravíš raz výtržnosť máš doživotný zákaz na štadión.
- 4.2.2025 - 8:18
- +2
- GB11
- Veľa Poliakov má tiež zákazi cta
- 4.2.2025 - 10:26
- 0
- GB11
- Chodiť tam na futbal tak chodia sem alebo do čr
- 4.2.2025 - 10:26
- +2
- Wana
- Prečo? Smrdia im čipy, 5G, práškovanie a nosia alobalové čapice?
- 3.2.2025 - 19:00
- +7
- Cvikelka
- Tulen: Nech nadávajú koľko chcú.
Pepsi zero stojí v jednote 2.75 keď chcem kúpim a keď nie nekúpim. Takže môžu ísť na hokej a nemusia. To je to isté. Môžu doma pozerať panelák v ružovej záhrade, ordináciu v ulici, atď 😁😁 - 3.2.2025 - 19:14
- +2
- Cvikelka
- Ano. Ale chápeš ako som myslel môj príspevok hádam.
- 3.2.2025 - 19:52
- 0
- Wana
- Jasné, ja som to chcel len upresniť... K obsahovej stránke nemám nič
- 3.2.2025 - 19:56
- 0
- Cvikelka
- Ale pijem aj faktúru bez cukru a je fajn. 😃
- 3.2.2025 - 20:02
- +3
- Cvikelka
- Fuuu fantu, ten opravovač chýb má dnes formu 😃😃
- 3.2.2025 - 20:03
- +3
- sloniik
- To lebo prijimas malo cukru!
- 3.2.2025 - 20:10
- +2
- Cvikelka
- Dal som si radler, čo obsahuje cukor a už je dobre. Ďakujem za radu 😃
- 3.2.2025 - 20:28
- 0
- sloniik
- Ja som dnes v sluzobnom aute nasiel v prepazke napolitanku Matu, co som si tam zabudol pred Vianocami. Nik z kolegov to nezjedol. Som to schrumal strasne rychlo
- 3.2.2025 - 20:30
- +1
- Cvikelka
- Si žiješ 😃😃
My chudoba len čo nájdeme okolo smetisko a tam takú dobrotu nenájdem 😢 - 3.2.2025 - 20:39
- +2
- mannheim
- Presne tak, toto bolo doslova zlyhanie nazvať ten božský nektár od Pepsi prívlastkom nechutnej tekutiny od výrobcu čistiaceho prostriedku na wc misy.
- 4.2.2025 - 12:14
- +5
- OUTBLAST
- a prehovárač zahrdzavených šróbov
- 4.2.2025 - 14:35
- +1
- tulen - kosice
-
- 4.2.2025 - 16:08
- 0
- tulen - kosice
- nehádam sa: ale tak to je ... a vybavenosť našich zimákov je ďaľšia vec
- 3.2.2025 - 19:20
- 0
- snizo
- vieš ako sa to vyriešilo s oveľa horšími fanúšikmi napr. v Anglicku na futbale? Lístky na meno na konkétne sedadlo.. a problém sa vyriešil, otázka je, či by toto bolo možné u nás na hokeji?
- 3.2.2025 - 18:57
- +3
- Aasen36
- V 2020 a 2018: to nefungovalo.
Chelsea a Fulham.
Oba krát som sa k tomu dostal náhodne na poslednú chvíľu (meno na koho bol lístok ísť nemohol) a zmeniť sa nedalo.
Bolo to absolútne bez kontroly.
A to dokonca raz v hosťujúcom sektore.
V ZA a hokeji bolo neraz zvykom v zápase s Martinom (čiže dávno) že SBS ktorý stál pri sektore hostí bol z "ULTRASu" a provokoval celý zápas.
Prišlo k stretu, zvliekol SBS bundičku a išiel sa lomiť.
Netvrdím že to bol tento prípad, len že aj tí z SBS nie sú vždy vyškolení páni.
Dúfam že sa nikomu nič nestalo a predíde sa takýmto zbytočnostiam.
- 3.2.2025 - 19:05
- +1
- Stormzy009
- Mohlo to byť bez kontroly, keby mali každého identifikovať, to by sa muselo chodiť a štadión minimálne v hodinovom predstihu, zvlášť keď ideš na futbal kde je 30.000 - 80.000 ľudí. Tie lístky ale napriek tomu sú na niekoho meno, keby k niečomu došlo, ten niekto by mal dosť veľký problém, ak by išlo o vážnejší incident, veľmi skoro by ťa identifikovali.
- 4.2.2025 - 11:11
- 0
- FP-jakubj
- A v akom predstihu sa podľa teba chodí na zápasy? Bol som teraz na Bayern Slovan a vstup bol umožnený 3h pred začiatkom zápasu o 21h
- 4.2.2025 - 11:16
- +2
- emoxx1
- Preto by malo miesta na státie budú časom len nostalgia...
- 3.2.2025 - 19:22
- 0
- BieloModra
- Sektor hosti tiez statie na stadionoch...ak to ma pomoct nech...aj ked zatial ciste scifi
- 3.2.2025 - 19:27
- 0
- Dracik_18
- to si osobne neviem predstaviť ...mám pocit keď sa hrá Slovan Trnava alebo naopak tak organizátori dávajú stoličky dole , aby nemali čo trhať
- 3.2.2025 - 19:33
- 0
- BieloModra
- Toto iste urobili aj v SNV...v sektore hosti zdemontovali sedaky...
- 3.2.2025 - 19:36
- +1
- Dracik_18
- aspoň klub nemusí platiť škody
- 3.2.2025 - 19:42
- 0
- BieloModra
- Hej tak to je🙈 no nic mate vy tam v DT stastie ze uz ku vam nechodim🤣
- 3.2.2025 - 19:46
- 0
- Dracik_18
- čo by si chcela dostať tou latou po chrbte ?
- 3.2.2025 - 19:49
- +1
- BieloModra
- A vidis a nic sa nestalo😀 naopak postarali sa
- 3.2.2025 - 19:55
- 0
- BieloModra
- Tak zase...😀
- 3.2.2025 - 20:02
- 0
- Dracik_18
-
- 3.2.2025 - 20:21
- +1
- RadoslavM
- 🥰👍
- 3.2.2025 - 20:40
- 0
- OUTBLAST
- V žiline na futbalovom vždy keď má prísť slovan tak v hosťovskom odmontujú sedačky a potom ich namontujú naspäť 🤣
- 4.2.2025 - 15:38
- +1
- emoxx1
- To je hudba ďalekej budúcnosti. Nové štadióny už nepočítajú s miestami na státie.
- 3.2.2025 - 19:33
- 0
- BieloModra
- Ano viem
- 3.2.2025 - 19:37
- 0
- FP-jakubj
- Vo Švajčiarsku máš aj miesta na státie. Som zvedavý, ako to bude tohto roku vo Fribourgu.
- 3.2.2025 - 22:47
- 0
- cmxx
- Obidva fankluby museli vediet ze pridu PL a CZ...tam by som zacal par jednotlivcom zakazat vstup nech si ostatny rozmyslia robit podobne vytrznosti nabuduce...
- 3.2.2025 - 22:24
- +2
- dimi3
- Všetci vedeli, že v Žiline to bude divoké. Už v Nitre vyzýval aj fanklub na veľký výjazd a posledný zapas už aj vulgárne pokriky na adresu Žiliny kasne naznačovali, ze to nebude "pekný" vyjazd. Preto som tam ani nemal chuť ísť a ani nešiel. Žilinu aj v minulosti podporovalo tvrdé poľské jadro a Nitra/Sparta to isté. Tváriť sa, ze kto začal je čisté pokrytectvo. No a 1 zadržaná osoba so smiešnu pokutou je čerešničkou na torte tejto tragikomédie. Len, aby sa nestalo, ze normalni ľudia prestanú chodiť na hokej...
- 4.2.2025 - 6:03
- +13
- Cvikelka
- Big brother: Jo, klub nezabezpečil dostatočne množstvo ochrankárov.
Koniec koncov to neprospelo ani jednému mužstvu.
Pre pár hlupákov trpia všetci. - 3.2.2025 - 18:09
- +5
- Big brother
- Tak možno predpísaný počet SBSkarov tam bol. Ale jednoducho to nezvládli. Z môjho pohľadu to nechápem, jednoducho muselo dôjsť k podceneniu, inak by sa toto nestalo.
- 3.2.2025 - 18:42
- +2
- Cvikelka
- Všetci dole a pozri koľko im trvalo než prišli hore.
- 3.2.2025 - 18:51
- 0
- OUTBLAST
- tí SBS sú tam väčšinou za smiešne bubáky..( cca 20 evri za zápas +- ) to je tak adekvátne na to aby si kukli zadara hokej a sem tam vyviedli nejaké tvarohového 50tnika čo to prehnal s chlastom.SBS resp usporiadateľ nemá oprávnenie na použitie pendrekov a podobne takže jedinew holými rukami..
Riskovať svoje zdravie za takúto smiechotu ťažko dakto bude...
ak má byť kvalitná ochrana tak ju treba aj zaplatiť....a tam sa najviac šetrí....nehovoriac o tom že ten sektor kde sa to najviac tlklo mal ostať prázdny a nemali sa tam vôbec predávať lístky... - 4.2.2025 - 15:02
- +3
- strojar
- Neviem koľko dostávajú v Nitre, ale určite nečumia na hokej, ale sledujú hľadisko.
- 4.2.2025 - 16:47
- +3
- OUTBLAST
- To bolo obrazne povedané...pointa je že za tie peniaze nemožno očakávať že tam budú stát bombardéri čo jednou rukou naskladajú 10 kusov na kopečku 🤷
- 4.2.2025 - 16:52
- +2
- strojar
- To nebolo obrazne.
Ty si napísal, že zadarmo čumia na hokej. - 4.2.2025 - 17:17
- +1
- OUTBLAST
- Hej tak mi označ kde to v tom texte je...💩 Keď už si robíš erekciu chytaním za slovíčka tak by si mohol aspoň poriadne čítať ...a nebolo by odveci aj lepšie chápať textu
- 4.2.2025 - 18:28
- +8
- rasti_assez
- Nikto to nechcel a asi ani necakal.Skoda ze sa to cele pokazilo desiatky minut po skonceni.Je mi ľúto zranených,ich zdravotných následkov, uplne zbytočných akékoľvek boli ich pohnútky.Poucenie pre nás aj ostatných je sústrediť sa na bezpečnosť do konca celého podujatia, kde aj malá diera v bezpečnosti môže mat taketo zlé následky.
- 3.2.2025 - 18:16
- +1
- Cvikelka
- A potom zober dieťa na šport.😥
V lepšom prípade skončí v nemocnici. - 3.2.2025 - 18:24
- +6
- rasti_assez
- To snáď nie.Nech su v týchto výkvetoch národov strednej Europy akýkoľvek magori, nikto z nich by nešiel byt deti.
- 3.2.2025 - 18:30
- 0
- topska
- Ale stalo sa...Dokonca fakt nedavno.
- 3.2.2025 - 18:35
- +1
- Wana
- napr:
https://sportnet.sme.sk/spravy/delobuch-slovanistov-zasiahol-aj-dve-deti-z-ruzomberka-vazne-zranil-mladika/ - 3.2.2025 - 18:42
- +2
- rasti_assez
- Ok, to ma mrzí, este viac, to moje "byť".
- 3.2.2025 - 18:44
- 0
- patkof
- Napr. v snv, stary chlap napadol chlapca v pp drese. Chlapec prespal celu noc na pohotovosti s mamou v Poprade
- 3.2.2025 - 19:11
- +3
- fagaf
- Starý chlap , doteraz ste to prezentovali ze to bol fanklubak.
Samozrejme čin odsuduzujem. - 4.2.2025 - 11:05
- +4
- topska
- Kto to prezentoval?
- 4.2.2025 - 14:42
- 0
- Cvikelka
- Rasti: Dáš za to ruku do ohňa? Ja osobne nie.
Hlavne keď má niekto veľa alkoholu v sebe. - 3.2.2025 - 18:39
- +3
- snizo
- Prečo si myslíš, že sa to deje len v strednej Európe?! Tá narážka na národy strednej Európy je úplne zbytočná.. Bitky fanúšikov, najmä tých futbalových sa žiaľ dejú po celom svete.. ale je to aj v inych športoch basketbal, volejbal atd..
- 3.2.2025 - 19:02
- +3
- HokejBJ
- Nedavno v Norsku tam niekto pocas zapasu z sektora hosti odpalil taku tu ohnosjtrojovu raketu na lad. Tolko k tomu
- 3.2.2025 - 19:34
- +1
- rasti_assez
- Nenapisal som , ze sa to deje len tu v strednej Europe. Povedal som len, ze tam boli Poliaci, Cesi, Slovaci, vykvet tychto narodov bol mysleny ironicky.A uz vobec mi pritom nenapadlo ze sa to moze chapat ako urazka tychto narodov.
- 4.2.2025 - 6:48
- 0
- Wana
- Podľa vyjadrenia sa to zaobišlo bez zranení... A to že to nikto nečakal je len hlúposť domácich usporiadateľov, keď podľa vyjadrení sa o tom že tam budú závadové osoby vedelo už niekoľko dní predtým...
- 3.2.2025 - 18:29
- +3
- CabCadet
- Smutne bude keď trest pre Žilinu bude väčší … nakoľko podľa všetkých záznamov vyvolali šarvatku “prekvapivo” Nitrania …
- 3.2.2025 - 18:08
- +12
- emoxx1
- To kto to vyprovokoval nesúvisí s tým, že organizátor pochybyl. Tam bude vysoká pokuta oprávnená. To, že to vyprovokovali hostia je len dôvod dať pokutu aj im.
- 3.2.2025 - 18:12
- +38
- sloniik
- Mna zaujima hlavne dovod otvorenej brany sektora hosti. Ved, aby nedoslo k incidentu, to malo byt zavrete. Zaroven tam mala byt nastupena sbs, hned pri mreziach. Nic z tohto podla videneho nebolo zabezpecene.
- 3.2.2025 - 18:25
- +12
- RhimeSBA
- Keď sloník hovorí o otvorenej klietke, má to svoje čaro
- 4.2.2025 - 8:40
- +12
- maček
- HOVADO!
prvý krát som sa v tejto smutnej diskusii zasmial - 4.2.2025 - 16:54
- 0
- sloniik
- Slonikovi sa smiat...tststs: Teba som chcel vytianut na pivo, ked ostavam obcas v BA cez noc. Ale si si to teraz pokaslal
- 5.2.2025 - 12:11
- 0
- Sedko NR
- Smutné síce hej, ale ak by sa o všetko postarali tak ako vravia, k tomuto by neprišlo.
- 3.2.2025 - 18:14
- +4
- RhimeSBA
- V prvom rade by sa to nestalo, ak by sa ľudia vedeli správať..ale hej, organizátor si pokutu zaslúži.
- 4.2.2025 - 8:41
- +4
- FP-jakubj
- Hej, to si mysleli aj ľudia počas socializmu, ale nefungovalo to ani vtedy. Veď sa o tom natočil aj film Proč
- 4.2.2025 - 10:40
- +2
- Sedko NR
- To súhlas samozrejme, ale u nás to žiaľ nejde tal tu musíme mať adekvátne opatrenia
- 4.2.2025 - 12:15
- +1
- omen
- Zilina (podla ich slov) vedela, ze mozu nastat problem, "Napriek tomu sa po skončení zápasu skupina ľudí z hosťujúceho sektora dostala cez pracovníkov SBS do domáceho sektoru." Takze bud za A, nebolo dost pracovnikov SBS alebo za B (k comu sa priklanam po vzhliadnuti tych zaberov) nehovori uplnu pravdu Nech tak alebo inak, chybu Zilina spravila Co vsak samozrejme neospravedlnuje i hostujuci fanklub a nizsiu pokutu by mal dostat i Nitra
- 3.2.2025 - 18:20
- +11
- Marchand63
- Stale nechapem preco ma dostat pokutu hostovsky klub, ked on vyjazd nijak neorganizuje? To mas ako keby si ty mal platit pokutu za raychlost tvojho dospeleho syna na jeho aute len preto, ze si jeho rodic.
- 3.2.2025 - 18:24
- +4
- sloniik
- Je to v pravidlach. Bohuzial, za spravanie sa svojich fanusikov zodpoveda aj ich klub 🤷♂️
- 3.2.2025 - 18:29
- +5
- Marchand63
- Absurdistan na N-tu u nas. Keby to mohol klub ovplyvnit nejak, trebars, ze by sa listky na vyjazd kupovali cez domovsky klub na meno, by som pochopil, ale takto je to uplny nezmysel.
- 3.2.2025 - 18:33
- +2
- Marchand63
- Nemam dojem, ze by sa incident odohral v "klietke" ale uz mimo nej: 2.2 Ak sa konania uvedeného v bode 2.1 dopustia fanúšikovia hosťujúceho družstva, nachádzajúci sa v priebehu zápasu v sektore zimného štadióna vyhradenom usporiadateľom pre hosťujúcich fanúšikov potrestá sa pokutou hosťujúca športová organizácia:
- 3.2.2025 - 19:03
- 0
- emoxx1
- Tým, že sa to nestalo v klietke a NR fans z klietky nepreskočili zábrany, ale vyšli normálne cez dvere ktoré im otvorila SBS, tak je možnt, že NR skončí aj bez pokuty.
- 3.2.2025 - 19:15
- +8
- sloniik
- V tom vycuce z pravidiel, co si daval, som ale k tomuto nenasiel. Je tam len spomenute, ze ak napadli niekoho. Co sa bohuzial stalo a podla mna sa na to takto bude komisia pozerat.
- 3.2.2025 - 19:47
- 0
- emoxx1
- Ja nemám nič proti ak dostane pokutu aj NR a myslím si, že bude aj oprávnená. Len je tam teoretická možnosť, že sa to dá posúdiť rôzne.
Inak vycuc som nedával ja, ale to je vedľajšie. - 3.2.2025 - 19:59
- +1
- sloniik
- Hej zmylil som sa, fagaf to daval
Tak ja by som bol nerad, ak by moj klub mal nieco platit. To by asi stvalo kazdeho. Ale tak, asi z toho bude mastna pokuta a hadam si to klub necha preplatit. To si ale budu musiet este pockat na vysetrenie celej veci. - 3.2.2025 - 20:05
- +1
- Fidel©
- To si nemyslim. Cely konflikt vyprovokovali nitrancania. Aj ked domaca SBS mu mohla velmi jednoducho zabranit zavretim brany. Vzhladom k tomu ako maju Nitru na zvaze radi tam myslim ze pokuta bude skor vyssia.
- 3.2.2025 - 19:55
- 0
- sloniik
- Treba si ale precitat aj bod 2.1, kde je pisane, ze v priestoroch zimneho stadiona... Takze ak opustia svoj sektor a spravia to hockde, tak je to proti pravidlam.
- 3.2.2025 - 19:50
- 0
- omen
- kedze to bol predpokladam oficialny vyjazd nitrianskeho fanklubu, tak sa "prikryli" menom klubu
Takze ked tvoj syn pojde na tvojom aute, tak stat to moze pytat aj od teba... a ty si to mozes pytat od syna (alebo pouzijes iny trest ci vychovny prostriedok) - 3.2.2025 - 18:29
- +3
- topska
- Tlaci sa na komunikaciu medzi fanklubom (fanusikmi) a klubmi...Tak si to vysvetlujem.
- 3.2.2025 - 18:36
- +1
- Wana
- Peňažný trest by mali dostať domáci usporiadateľ a za hostí stotožnené osoby a nie klub... Čo má napr taká HK Nitra napr s fanúšikmi Sparty? Do Nitry išli so Zvolenčanmi nejaký poliaci a kukal z toho problém, tak usporiadajúci klub z Nitry týchto "fanúšikov" na štadion nepustil a otočil celý výjazd naspäť do Zvolena. Takto mala postupovať aj Žilina, veľmi dobre vedeli kto tam ide a len sa prizerali...
- 3.2.2025 - 18:33
- +28
- AVEMNE
- podpis
- 3.2.2025 - 18:40
- 0
- Big brother
- Ale Žilina bol usporiadateľ. Pokiaľ mali pochybnosti, že zvládnu fanúšikov hostí, tak si mali nastaviť určité opatrenia.
- 3.2.2025 - 18:30
- +1
- AVEMNE
- a kto má zabezpečiť moju bezpečnosť na tribúne?...asi babajaga
- 3.2.2025 - 18:38
- +2
- WTF
- To ze Žilinčania už pred zapasom hádzali po hostoch kamene nikto nenapise...Takže domáci v tom tiež nie sú nevinne😉
- 3.2.2025 - 18:40
- +4
- SlovakRanger
- Je to otrasná záležitosť, no v prvom rade som rád, že sa nikomu (a hlavne nikomu nevinnému) nestala osudnou.
Po včerajšku sa jednoznačne budú musieť upravovať pravidlá ohľadom výjazdov a hlavne si dať veľmi veľký pozor na agresívne ultras družby zo zahraničia, ktoré majú jednoznačne ešte väčší záujem o robenie bordelu než fanúšikovia klubu, ktorý hrá daný zápas. Keďže logicky, oni hokej nehrajú a nemajú dôvod nejak fandiť cudzím - 3.2.2025 - 18:09
- +8
- SlovakRanger
- A taktiež by som dodal, že toto sa mohlo určite zvládnuť oveľa lepšie organizačne, keďže veľký výjazd a "organizovaný chaos" či ako to bolo nazývané zo strany ultras Nitry, bol avizovaný dosť vopred. Hoci na druhú stranu, po víťazstve 5:1 asi nikto nečakal, že budú mať hlavne hostia chuť dať si kolo aj v hľadisku, bohužiaľ k tomu došlo
- 3.2.2025 - 18:12
- +3
- Kopcansky Palachar
- Vysledok zapasu je absolutne bezpredmetny a argumetacne mimo. Proste sa to cakalo. Inak to pises spravne. Pri podobnych zalezitostiach sa zabezpecuje odchod az k busom, ci na stanicu. V ZA je to kusok. Dovtedy je policia v urcitom pocte v pohotovosti. Na stadione to zabezpeci SBS a potom dla poctu ludi si to monitoruje policia, ktora ak treba, zasiahne, alebo dava najavo, ze tam je aby neprislo k vytrznostiam apod. Vieme vsetci aki ludia su casto v SBS a tak to aj dopadlo. Ak je pravda, ze sa nikomu nic vazne nestalo, tak ma SBS stastie, ale snad si bude klub vymahat nahradu pokuty to, ze si nesplnili to , co mali. Plus klub SBSke nastavi ine standardy, ktore musi sluzba splnat pri ochrane ludi a majetku. Vobec netreba upravovat pravidla vyjazdov. Zakaz zahalovania tvare kvoli bezpecnostnym kameram je nevyhnutnost. Takto ich vsetkych pustili bez ztotoznenia /az na 1/. Nik teda nevie kto robil bordel, takze zmrdi su v klude. Odnesu si to fans, ktori su slusni a maju radi hokej. Zmrdi a smejdi zasa vyhraju a posvatne rodiny s detmi zasa prehravaju.
- 3.2.2025 - 19:36
- +3
- N-R-N-R
- Tak ono ak klub platí SBSke 20 eur na sbskára za akciu tak nemôžeme čakať že tam budú ozajstní SBSkári a nie študenti a seniori.
- 4.2.2025 - 8:37
- +2
- FP-jakubj
- 20€? Veď za to ani toho človeka nezaplatis, on tam musí byť minimálne 1h pred zápasom a ešte tak 30 minút po skončení. To sú minimálne 4h
- 4.2.2025 - 10:41
- 0
- N-R-N-R
- Možno ma niekto opraví, no 20eur bola pre SBSkára bežná sadzba na podobné akcie, nebolo tomu tak dávno.
- 4.2.2025 - 10:52
- +1
- emoxx1
- Je to stále veľmi podobné. Záleží aj od lokality. Niekde menej, niekde viac.
- 4.2.2025 - 10:55
- 0
- FP-jakubj
- Potom sa nemôžeme čudovať, že ti ľudia ani nič neurobili.
- 4.2.2025 - 11:12
- 0
- emoxx1
- Ja si nemyslím, že SBS by mala vstupovať priamo do otvoreného konfliktu väčšiej skupinky. Nemajú na to ani výcvik, nemajú na to ani vybavenie. Na toto je už polícia.
SBS má max vyviesť zo štadióna jednotlivcov ktorý sa nevedia vpratať do kože. No ich najdôležitejšia úloha je dohliadať na to, aby boli preventívne opatrenia aj aplikované v praxi. Tu sme pri tých otvorených dvierkach na klietke. To je to pochybenie SBS. To, že sa 8-10-12 ľudí nezapojilo už do vzniknutého konfliktu im nijak nezazlievam. No dnes zrazu vychádzajú info o tom, že dvere na klietke sú v Žiline otvorené permanentne a je to aj potvrdené videami aj z iných zápasov. Tu nám ten problém narastá. Pokiaľ to tak naozaj bolo, tak na zväze to od delegátov museli dostať v každej správe po zápase a zväz, alebo teda riadiaci orgán súťaže mal poslať do Žiliny už niekoľko výziev na odstránenie tohto problému. Ak sa ani jedno nestalo, tak toto bola len časovaná bomba. Keby nestrelila teraz, tak by strelila v inom zápase. - 4.2.2025 - 11:24
- +1
- BieloModra
- a to uz existuje vyjadrenie bezpecnostneho manazera SZLH Mareka Bednárika....eeste bude veselo
- 4.2.2025 - 11:29
- +3
- FP-jakubj
- Asi záleží aj aký majú status, v Nemecku alebo UK sú na úrovni policajtov, napadnes ho a máš hneď problém so zákonom.
- 4.2.2025 - 11:41
- +1
- emoxx1
- Sbs určite nie je verejný činiteľ. No za mňa sú tam veď veľké pochybenia SBS. Na jednej strane neustrážili nech domáci idú v koridore von a na druhej otvorili klietku skôr ako bolo možné aby hostia vyšli von osamote. To, že sa do toho nepridali keď sa tam marovalo 30 chlapcov je už pripomienka mimo reality.
- 4.2.2025 - 11:43
- 0
- FP-jakubj
- To máš tak, keď chodíš na zápasy pravidelne a nikdy nebol problém, tak polavis v pozornosti a už to ide. Celkovo na Slovensku pristupujeme k pravidlám a procesom laxne, podľa toho to aj vyzerá. Nedávno to stálo život človeka v Zlatých Moravciach.
- 4.2.2025 - 12:26
- +2
- N-R-N-R
- No, tak potom sa nemôžeme čudovať, že zamestnávatelia naberajú iba ZŤPčkárov, študentov a dôchodkárov. Normálneho SBSkára nezaplatia, boli by stratoví.
- 4.2.2025 - 12:47
- 0
- radopKE
- To máš jedno. Aj keby klub zaplatil viac, ten človek tie peniaze neuvidí. SBSkári sú nezaplatení ľudia. Tie ich platy za veľa nestoja.
- 4.2.2025 - 13:00
- 0
- N-R-N-R
- Ale uvidia. Je bežná prax, že ak chce zákazník kvalitu SBS, zaplatí viac, pričom mu tam SBS firma aj tú kvalitu dá. Ak nie, tak sa môže klub rozhodnúť pre inú SBS.
A ver mi, že zákazníka ako je klub, si SBS firma chce držať a zabezpečiť aj kvalitu. Len to by ju museli kluby aj zaplatiť, aby zamestnávatelia neboli stratoví. - 4.2.2025 - 14:15
- 0
- radopKE
- Mám známych v SBS firmách a nezdieľajú tvoj názor. Finančne - slabota. Jediné pozitívum je,že sa nenarobia. Netvrdím, že nie sú aj SBSky, kde si zamestnancov vážia, ale tých zase až tak veľa nebude.
- 4.2.2025 - 14:24
- +1
- Big brother
- Treba však povedať, že v takýchto prípadoch ako sú hokejové zápasy je dôležitý samotný šéf SBS-ky, ten čo to tam riadi. Tí chalani tam veľa nezarobia, ale ten samotný šéf si to s tým počtom musí vedieť zariadiť.
- 4.2.2025 - 14:34
- 0
- N-R-N-R
- Lenže ja neprezentujem pohľad zo strany zamestnanca SBS.
Pozri. Máš SBS, a ak nedáš zamestnancovi na papier minimálku a nemáš spravenú chránenú dielňu so ZŤP, tak na SBS nezarobíš nič. Iba prerobíš. Toto je realita, ver mi, viem o čom hovorím.
Sú však zákazníci, ktorí sú ochotní zaplatiť viac. V tomto prípade je mu tam možné zamestnať a poslať aj kvalitného človeka. Akonáhle však zákazník nie je ochotný zaplatiť ani takú cenu, aby si mohol zamestnať človeka a nebol v strate, tak musíš zháňať alternatívy. Alternatíva je ZŤP a spraviť chránenú dielňu. Toto je realita. - 4.2.2025 - 15:05
- +3
- N-R-N-R
- A ver mi, že akonáhle je zákazník ochotný zaplatiť viac, tak mu tam tú kvalitu aj pošleš, lebo vieš že zaplatí viac aj nabudúce. Ak mu tam pošleš dedka s reumou, tak nabudúce ti zákazník "okaká" hlavu.
- 4.2.2025 - 15:09
- +3
- OUTBLAST
- amen ...ideálny príklad je možné vidieť v TESCU,Lidloch atď...
taký Oskar Világi asi neni skúpi že má na štadióne sypačov z gymov - 4.2.2025 - 15:55
- +1
- Tyna85
- No v našom Lidli teda sypacov nenájdeš a v klase nie je žiadna sbs. Do Tesca nechodím tak neviem aku sbs tam majú.
- 4.2.2025 - 16:09
- 0
- strojar
- Nepleť sem Lidle.
- 4.2.2025 - 16:49
- 0
- OUTBLAST
- Nechytaj sa za slovíčka zas🤦 pointa je že kvalita odpovedá cene...za bagateľ tak nikto nebude robiť zázraky...
- 4.2.2025 - 16:54
- 0
- strojar
- Nepíš o Lidli.
- 4.2.2025 - 17:18
- +1
- OUTBLAST
- Čo si sa prejedol nejakých Pilos alebo Pikok produktov že ťa trase? 🤔
- 4.2.2025 - 18:21
- +9
- FP-jakubj
- Veď o tom sa tu bavíme. Pokiaľ trest za také výtržnosti budú len smiešne pokuty, tak pôjdu po cene. Ak im bude napríklad hroziť strata extraligovej licencie, zaplatia aj kvalitných ľudí.
- 4.2.2025 - 16:03
- 0
- Westbeast0
- No neviem ako vyzerá SBS u vás, ale napr. u nás v BB by si medzi nimi žiadneho ZŤP ani dôchodcu nenašiel... Takých som videl naposledy pár rokov dozadu na futb. lige, ale aj tam je už momentálne mimo pár žien (kvôli kontrole žien pri vstupoch) tá istá SBS ako na hokeji. Alebo sa potom bavíme o rôznych pojmoch, lebo je rozdiel medzi usporiadateľom a strážnou(bezpečnostnou) službou.
- 4.2.2025 - 13:13
- 0
- N-R-N-R
- Počkaj. Asi si nepochopil. Prečítaj si ešte raz vlákno ... Ja som narážal práve na to, že pokiaľ sa nebude za službu SBS platiť adekvátne, tak tam budú len ZTP, študenti a dôchodcovia.
Myslím si, že NR má SBS zvládnutú dobre.
Kto platí viac, má adekvátnu SBS na zápasoch. Kto nie, tomu to strážia ZŤP a dôchodci. Podľa toho to aj vyzerá.
"Toť vše." - 4.2.2025 - 14:12
- +4
- emoxx1
- Nekompromisne sa Nitra postavila aj k výtržníkovi zo semifinále 2017. Tam padol doživotný zákaz na Nitriansky štadión. Otázne je či ho aj dodržal a či sa to dalo nejako kontrolovať.
No keďže aj to sa stalo tiež v Žiline, tak máme už nejaký precens ktorý by sa mohol uplatniť aj teraz. - 3.2.2025 - 18:11
- +3
- Hasan13
- Je tam jeden rozdiel. Vtedy islo o konkretneho obyvatela Nitry, teraz sa hovori ze to bolo hlavne o Spartanoch z Ceska.
- 3.2.2025 - 18:12
- +2
- emoxx1
- To je snáď jedno. Toto bude zas konkrétny obyvateľ Prahy. No asi nechcene ale trošku si mi prihral. Pokiaľ je ten doživotný zákaz udelený len v zmysle "teba si zapamätáme" bez nejakého funkčného systému, tak ten nekompromisný postoj bude len deklaratívny.
- 3.2.2025 - 18:26
- +2
- sloniik
- A verim, ze pri dnesnom kamerovom vybaveni v Nitre je velmi lahke najst tu osobu aj v dave, aj ked by sa mu nejak podarilo presmyknut dnu.
- 3.2.2025 - 18:33
- +2
- Hasan13
- Biometrické turnikety by mohli byť cesta. Nepochybne.
- 3.2.2025 - 18:36
- +2
- antinamor
- Čo ale s oficiálnou kapacitou 3500 osôb? Vieme ako je to s reálnou návštevnosťou. Asi by vznikol nesúlad medzi skutočnou a deklarovanou návštevou.
- 4.2.2025 - 7:24
- 0
- RhimeSBA
- Dodržiavať ju?
- 4.2.2025 - 8:46
- +2
- antinamor
- Ja s tým nemám ani najmenší problém. Ja som platiaci divák s permanentkou, za ktorú si každý rok zaplatím. Ale je už prakticky štadiónový folklór, že ti v bufete nedá nikto žiadnu účtenku (finančáci by mľaskali slasťou pri pokutách), že sa uvádza počet divákov... no povedzme prispôsobený kapacite štadióna a pod. To sú čriepky, ktoré zapadajú do marazmu tejto banánovej džamahírie.
- 4.2.2025 - 10:22
- 0
- AVEMNE
- dávajú bloky...už
- 4.2.2025 - 16:46
- +1
- antinamor
- Ok, pôjdem opáčiť. Ja som za roky rokúce v žiadnom z bufetov žiadnu účtenku nedostal.
- 4.2.2025 - 18:17
- 0
- OUTBLAST
- Tak s tým štadionom je to niečo za niečo...keď bezpečák podpíše na papieri kapacitu napr 3500 a ty tam chceš púšťať 5500 tak sa dá čakať že sa tým nebudeš chváliť 🤷
V 90tych rokoch keď bolo na tehelku aj na Prievidzu a podobných súperov bežná návšteva 10+ tak sa vždy nahlasovalo tak o 20-30% menej aby sa ušetrilo na daniach 😬 - 4.2.2025 - 16:58
- +1
- RhimeSBA
- Akože kým to aj ľudia v NR vnímajú ako veselý folklór, tak čo na tom..koho zaujíma nejaká bezpečnosť. Do momentu, až sa niečo stane.
- 5.2.2025 - 22:18
- +1
- FP-jakubj
- Toto mozes uplatnit aj na ten nazor SBS na Slovane, ze oni neriesia schody pred turniketmi, pritom to spada pod nich.
Podobne este nikto nezaloval NDS za to, ze neoznacia zuzenu vozovku ponad zeleznicu pri moste VSS a to tam byvaju nehody kazdy tyzden. - 6.2.2025 - 11:27
- +1
- bigi
- tam by sa do toho mohli zapojit statne organy
https://www.teraz.sk/import/futbalovi-chuligani-z-venturskej-boli/407164-clanok.html - 5.2.2025 - 12:28
- 0
- ElwisNR
- Ako sa vraví stále je to len šport.Nechápem to správania fanúšikov lebo hokej a atmosféra bola super.
- 3.2.2025 - 18:11
- +1
- Ottawa Senators
- Áno, stále je to len šport, ten komu o ten šport naozaj ide, sa kvôli nemu nikdy nebude biť ani nikoho nebude akokoľvek napádať.
Tu si treba uvedomiť, že nikomu z tých nedonosencov o šport nikdy nešlo. Išli na štadión presne kvôli tomuto a nie športovému zážitku.
Sere ma, že všade sa píše o fanúšikoch NR, toto nie sú fanúšikovia Nitrianskeho hokeja a nebijú sa za Nitriansky hokej. Toľko krásnych, bezproblémových výjazdov slušných fanúšikov zas na nejakú dobu zatieni takýto stret hlupákov či už z nášho mesta, iného kúta Slovenska či Poľska alebo Čiech. - 3.2.2025 - 18:42
- +17
- roa
- Aj ja chcem tvoj podpis.
- 3.2.2025 - 19:50
- +1
- BieloModra
-
+++
- 4.2.2025 - 7:56
- 0
- TinoH
- Podpis by bol vtedy, keby ste si s tými futbalovými chuligánmi urobili raz a navždy v Nitre poriadok. Veľmi dobre viete o koho sa jedná, zase Nitra nie je bohvie aké veľké mesto, kde každý každého pozná. Ruka v ruke, tam kde sú kultúrne štadióny, v prevažnej väčšine na sedenie, nie ako naopak v Nitre na státie, tam je menšia pravdepodobnosť zgrupovania sa podobnými skupín. Tu majú vhodné podhubie.
Mimochodom, futbal je mi bližší šport ako hokej, svoho času, keď sa ešte hrala liga, som chodil na zápasy, potom čo sa začali sebarealizovať futbaloví chuligani, a sa v okolo štadióna naháňali, tak som nadobro s nitrianskym športom skončil. - 3.2.2025 - 20:23
- +5
- BieloModra
- Dobre
- 3.2.2025 - 20:25
- +2
- Sedko NR
- Každý každého pozná v skoro 80tisicovom meste. Ou jea
- 3.2.2025 - 21:34
- +4
- mikisk
- Ta mnozina ludi, ktori pravidelne chodia na hokej, su z prostredia futbalovych chuliganov a robia bordel zasa asi nebude 80 tisic ludi.
- 3.2.2025 - 22:01
- +3
- Sedko NR
- To je síce pravda, ale ja som sa ohradil na to, že tam každý pozná každého, to je za mňa blbosť.
- 3.2.2025 - 22:45
- +2
- BieloModra
- nevzpieraj sa
ak nas pustia na stadion na najblizsom zapase urobime prezencku, pomedzi to postavime novy stadion so sedenim ty Adam nabehnes do fanklubu urobit poriadky, Tomas ich pofoti .... Brano to odnesie bezpecakovi dufam ze si nikto nedonesie na hokej znameho alebo nepride volaky student co si potrebuje kratit cas ... to predsa nemoze byt taky problem ist robit poriadky na stadione jediny problem ktory mam je ten, ze nestojim tak, aby som mala po vsetky zapasy taky dobry vyhlad aby som nasnimala pohladom fanklub
- 4.2.2025 - 7:15
- +4
- BieloModra
- vyriesene... to nasnima AVEMNE, kedze stoji tym smerom blizsie
- 4.2.2025 - 7:20
- +1
- AVEMNE
- Všetkých preč aj s bubenikom a ja budem spoko
- 4.2.2025 - 8:44
- +1
- AVEMNE
- Zo Žilinskými...zvolenskymi a neviem akými kto urobí poriadok...niesu to veľké mestá určite každý vie kto to je...
- 4.2.2025 - 6:51
- +2
- RhimeSBA
- Či chceš, či nie..boli to fans Nitry. Ako fanušík Slovanu viem presne, aké to je.
- 4.2.2025 - 8:47
- +2
- Sedko NR
- Navýšili počet sbs ? Koľko ich tam je preboha pri bežnom výjazde ak je toto zvýšený počet ? Tej nezatvorenej klietke taktiež rozumie niekto ?
- 3.2.2025 - 18:14
- +4
- Cvikelka
- Sedko: Videl si až keď zareagovala SBS? Neskoro.
- 3.2.2025 - 18:16
- 0
- Sedko NR
- Videl som nedostatočnú SBS vzhľadom na to ako velmi dopredu sa vedelo čo za zápas sa chystá a vzájomnými pozdravmi oboch ultras. Čo myslíš kolko takýto chlapci potrebujú ? Stačí sekunda
- 3.2.2025 - 18:23
- +2
- Cvikelka
- Ano bolo ich málo. Je to chyba zodpovedných a treba vyvodiť dôsledky voči nim. Plus sa treba poučiť do budúcna, pre každého účastníka čo hrajú v lige.
- 3.2.2025 - 18:28
- +2
- Sedko NR
- Ako písal vyššie kolega, u nás ak sa vie, že neprídu iba Slováci, sa bud poriadne pripravia a teda takými SBS, že sa bojíš na neho aj pozrieť alebo ich rovno nepustia na štadión. O ťažkoodencoch priamo na zápase ani nehovoriac. Keď to u nás bohužiaľ inak nejde, treba tú ochranu zaistiť poriadne.
- 3.2.2025 - 18:36
- +1
- AndrejTN
-
Pozvánka pre rodičov ísť s deťmi na štadióny ako vyšitá...
Len tak ďalej inteligenti..
(snáď sú všetci nezúčastnení tejto atrapy v poriadku...
- 3.2.2025 - 18:17
- +7
- jh12
- Podla videneho sa ta SBS akurat tak pozerala, takze ich navysenie znamenalo ze viac SBS videlo hokej a mares akurat tak
- 3.2.2025 - 18:19
- +4
- Flak108
- Ja tomu asi nerozumiem ale ako je možné, že sa niekto dostal z klietky? Veď všade na zimákoch hostia vždy čakajú, pokým domáci opustia tribúny a potom ich púšťajú v doprovode. Tu vidím iba otvorené dvere na klietke a pobehujucich bezmozgov hore dole ako sa im zachce. Ta sbska tam bola fakt len pre srandu.
- 3.2.2025 - 18:23
- +16
- rasti_assez
- Po vojne je každý generál.Vsetky bitky alebo aj posledne incidenty vo štvrťfinále Ziliny s Nitrou boli počas zápasu. Podcenili celu situaciu dlho pozapase, ale takto uplne ich pracu zhadzovať tiez asi nie je celkom správne.
- 3.2.2025 - 18:39
- +1
- Flak108
- A čo na tom nieje správne. Bol som na X výjazdoch a vždy to takto bolo. Nikam nás nepustili, pokým nebol prázdny štadión. Tu vidím, že mali otvorenú klietku, nikto nikde až dole pri ľade a pri druhom vchode. Ja tu negeneralizujem, poukazujem na to ako to funguje bežne a ako to bolo včera. A vidím základné chyby, nie ze by som hľadal a vytrhol z kontextu nejakú blbosť. Lebo tak tvoj koment na mňa pôsobí.
- 3.2.2025 - 19:17
- +6
- rasti_assez
- Napisal si, ze "ta sbska tam bola pre srandu", ja som zasa napisal, ze zbytocne znevažujes ich pracu.Spravidla to robia ludia, ktori absolutne nerozumeju problematike, co aj zodpoveda hned tvojej prvej vete.
- 3.2.2025 - 19:31
- 0
- emoxx1
- Ja si zas myslím, že nikto neviní tých pánov vo vestách, ale tých ktorý im dávajú inštrukcie.
- 3.2.2025 - 19:34
- +2
- rasti_assez
- Ja si myslim, ze bez ohladu na dôležitosť toho ktorého zamestnania, platové podmienky ci vaznost, neuctivo sa vyjadrovat stylom "je tam pre srandu" je fakt dost odvazne.
- 3.2.2025 - 19:41
- 0
- rasti_assez
- Suhlasim, ale neviem konkretne okolnosti, kedy mihol byt na otvorenú klietku dovod.Mohol byt niekto v napr. ohrozeni života, preto hned pisat ze su pre srandu je dost odvazne.
- 3.2.2025 - 19:45
- +1
- sloniik
- Ale ak bolo potrebne mat otvorenu branku, mali tam byt nastupeni pri nej. Nuz ale to by musel prist nejaky prikaz od sefa.
- 3.2.2025 - 20:01
- +3
- emoxx1
- Čisto môj názor je, že práveže príkaz neprišiel žiadny a oni po sírene otvorili dvere tak ako to robia vždy a nikdy nebol problém. V zmysle nejakej logyki konania mi príde pravdepodobné skôr takto. Ale to je len môj názor. Nemusí to tak byť.
- 3.2.2025 - 20:10
- +1
- sloniik
- Logyki...nieeeee
Ale ak to otvorili, tak tam mali byt nastupeni a nie, ze to nechaju ma verimboha. Absolutne zlyhanie bezpecnostnej sluzby. Ono ti vestovi chlapi tam len pocuvaju, co maju robit. A mozno...ale to uz by som siel do konspiracii a to ja nerad - 3.2.2025 - 20:20
- +1
- emoxx1
- Logicky..., ale len preto, že pokiaľ by im toto niekto prikázal, tak je to ďaleko väčší problém. Proste len hľadám menšie zlo... Počkajme kým sa to prešetrí. Budeme múdrejší.
- 3.2.2025 - 20:25
- 0
- sloniik
- Jasnacka, my mozme zatial len mudrovat. Na rozuzlenie su ini odbornici.
- 3.2.2025 - 20:26
- 0
- Nerkio
- https://www.instagram.com/reel/DFlbhCuNS9j/?igsh=cW50MDlqOHZpcjZm
Toto ale vyzera ze bola otvorena az priliz casto - 3.2.2025 - 20:53
- +6
- Flak108
- Je vitpne, že si sa chytil poslednej vety, ktorá je najmenej podstatná z celého komentára. A vymýšľať nejaké bájky o tom, že sa tam mohlo niečo stať, to už je v rovine konšpiračnej. Ja vychádzam z toho, čo som videl. A videl som to, že tam proste nebol žiadny postup ako býva zvykom. Tak načo tam potom chlapci boli?
- 3.2.2025 - 22:43
- +2
- Fandimhokeju
- Ako dlho po zápase sa to reálne stalo? Normálne sa akýkoľvek štadión po zápase vyprázdni za pár minút. Najmä, keď domáci vysoko prehrali, nebol nejaký extra dôvod oslavovať zápas. Čo tam ešte hľadali domáci fanúšikovia. Už to by mal byť signál pre kompetentných, že sa niečo udeje. SBS a ťažkoodenci mali byť pripravení na štadióne.
- 3.2.2025 - 20:22
- 0
- BieloModra
- Tak veru...ako u vas...kym su domaci na stadione cakame, potom pekne koridor...
- 3.2.2025 - 19:13
- 0
- Flak108
- Ako v Michalovciach, Bystrici ci v Bratislave..
- 3.2.2025 - 19:21
- +1
- BieloModra
- Tak veru
- 3.2.2025 - 19:31
- 0
- Vojto83
- Myslel som si, že takéto niečo patrí len k futbalu... Ale nie. " Sodoma Gomora. A už i tady u nás Cecilko." Ako by povedal klasik. Teraz vážne. Ja toto jednoducho nikdy nepochopím. Prečo chodia na hokej aj ľudia, ktorých hlavným cieľom je, nacengat sa ako Zeppelin, robiť problémy a ráno si nepamatat ani výsledok zápasu. Fakt by dom rad vedel, koľko rokov majú viacerí z nich. Tipol by som si, že mnohí z nich v škole ukazujú videá a cítia sa ako hrdinovia. " Aha tam som bol, takto sme sa mlatili..." Toto je úbohé a je úplne zbytočné, keď jedna strana obviňuje druhú. Tu si obe strany majú urobiť poriadok s vlastnými... Chcel som napísať ze fanúšikmi, ale ten dobytok co sa bil, sa k nim ani nepribližuje. Cítia sa ako hrdinovia, ale len dovtedy, kým naozaj nevyrastu. Keď raz budú mať svoje rodiny, budú sa za to strašne hanbiť. Lebo toto nie je láska ku klubu. A už vôbec nie životný štýl. Toto je známka toho, že im v hlave nechýba pár koliesok. Oni tam nemajú vôbec nič. Ako píšem. Nerozumiem tomu. Nikdy by som nemal problém ísť na pivo s fanúšikom, ktorý má na sebe iný dres. Lebo presne hokej a tie stretnutia, to sú tie zážitky, ktoré za to stoja. Keď budú títo ľudia starí, na čo budú spomínať? Na bitky? Aj tak sa dá. Ale toto fakt nie je chyba len jednej strany, alebo len SBS. V tomto sa vezie celá spoločnosť. A všetci si musíme pozamätat pred vlastným prahom. Nie jeden tábor obviňovať druhý. Kľúčom je sebareflexia.
- 3.2.2025 - 18:28
- +15
- BieloModra
- Uz sme dokobasovali Vojto🙈🙈 a pravdepodobne aj dodebatovali s Miso26...a veru uvidime ako s Fakir v SNV...a Majka vo ZV...
- 3.2.2025 - 19:14
- +5
- Vojto83
- Adka nebud skepticka.
Všetko si nás počká. Nemáme sto rokov. Keď nie v tejto sezóne, tak v ďalšej.
Alebo prídeš v lete na Hlinka-Gretzky cup.
- 3.2.2025 - 19:58
- +1
- Miso26
- Adi, aj tak ťa len vyčakávame pod tribúnou s objednanou klobásou a ty radšej polovicu prestávky rozbíjaš wecka.
Ale ak prídete klasicky spolu s eminenciou z hlavného mesta a na BA značkách, tak hádam nejako inkognito prekĺznete. Hoci uznávam, že aj s Nerkio pôsobíte už od pohľadu ako agresorky, takže nič nie je garantované. Ale bolo už aj také, že na vašom zápase sa u nás objavil len Prešporák Rasťo. Čomu btw nerozumiem, keďže namiesto pokojného domáceho zápasu na Nepelovi radšej išiel v ústrety poľadovici pozrieť si dva vtedy trápiace sa tímy. Asi nejaká forma hokejového trýznenia sa, ktorú som ešte neobjavil. - 3.2.2025 - 20:25
- +8
- BieloModra
- 🤣🤣🤣🤣🤣 jaj dakujem🤣 ved ty tiez neposobis uplne neskodne...no nic ja zrovnam partiu, hasaky teda na cas odkladame ani kukly uz nebude treba oteplieva sa...na cas teda sfukneme kolty
- 3.2.2025 - 20:33
- +3
- Kessi
- do NR sa chystáme a možno aj u nás sa v tejto sezóne ešte uvidíme
- 3.2.2025 - 20:16
- +2
- BieloModra
- 👍👌 perfektne
- 3.2.2025 - 20:17
- +1
- snizo
- V podstate s tebou súhlasím takmer vo všetkom, ale odporúčal by som ti pozrieť si dokument, myslím, že sa to vysielalo na Discovery, kde sa člen štábu s kameramanom takto stretol s 10timi najhoršími skupinami ultras na svete.. boli to postupne Angl., Franc., Tal., Rus, Poľ, Braz., Srb, Chorv., Grecko.. to je iný svet, to normálny človek nepochopí, úplne mimo realitu bežného života..
- 3.2.2025 - 19:16
- +5
- TinoH
- Podpis
- 3.2.2025 - 20:27
- 0
- TinoH
- Pre Vojto83
- 3.2.2025 - 20:28
- 0
- WTF
- Robí sa z toho zbytočné haló,nič veľké sa dokopy nestalo.
Ale toto jednoznačne nepatrí na hokejove štadióny,keď si chceli dať ferovku,tak si to mohli dohodnúť niekde na pol cesty... - 3.2.2025 - 18:44
- +3
- Wana
- Nech sa len robí haló, to že sa nič nestalo je len šťastie... Nabudúce ked sa pri menšej mele niekto zdrbe zo schodov a zmrzačí sa tak až potom sa to začne riešiť?
- 3.2.2025 - 18:47
- +9
- WTF
- V prvom rade treba dodrbat Žilinu,otvorený sektor kde si ľudia chodili kam chceli,žiadna SBS čo mala strážiť sektor hosti...idiotom viac netreba,len využili situáciu
- 3.2.2025 - 18:51
- +3
- Big brother
- Ale stalo. Predstav si, že si vedľa teba tvoj 5 ročný vklude pije pivo a okolo neho prechádzajú a naťahujú sa je také individuá.
- 3.2.2025 - 18:50
- +7
- Big brother
- Kofolu som myslel samozrejme
- 3.2.2025 - 18:56
- +4
- Wana
- toto bolo dobré
- 3.2.2025 - 18:59
- +8
- sloniik
- Si sa prekecol...
- 3.2.2025 - 19:53
- +4
- BieloModra
- 🤣🤣🤣 a potom ze ludia otupievaju
- 3.2.2025 - 19:23
- +4
- antinamor
- Nie, otupiejevajú je správne.
- 4.2.2025 - 7:54
- +1
- BieloModra
- dam si uz pozor.....dnes mi je uz z celej tej prasarny trosku lahsie, vcera som bola nesvoja normalne
- 4.2.2025 - 7:57
- +5
- FP-jakubj
- Otupjejevaju je správne
- 4.2.2025 - 10:45
- +1
- antinamor
- Prečo myslíš? Spodobovanie. pie sa vyslovuje pje. Semaforovič to vyslovil, takže sa môžeme baviť, či myslel (či vôbec myslel) pje alebo pie. Vo výslovnosti rozdiel nie je. Ty si to poňal Bernolákovsky, píš ako počuješ. Dohodnime sa, že obidva formáty sú ok.
- 4.2.2025 - 12:52
- 0
- emoxx1
- A ja som roky žil v omyle, že sa to píše Otupjevvvjájú.
Človek sa učí celý život. - 4.2.2025 - 12:58
- 0
- FP-jakubj
- Keď si pozrieš to video, tak povie ľudia otupje pár ms zasek jevaju. Preto to tak píšem. Netuším, či mu vyschlo v ústach alebo posledné zvyšky neurónov mu poslali impulz, že hovorí koninu.
- 4.2.2025 - 16:06
- +1
- WTF
- Ved si pozri video,tam sedelo uz len pár ľudí a snáď nikoho nenapdane útočiť na ženy a deti...keby tam sedim s dieťaťom,tak ho beriem preč keby vidím co sa blíži alebo ho ochránim,sak to bolo 18-20 ročne deti
- 3.2.2025 - 18:54
- 0
- Big brother
- Ved o tom ja nepochybujem, ale už len to, že musíš ísť s dieťaťom preč zo svojho miesta, resp. že ho musiš ochraňovať, tak áno..stalo sa niečo.
- 3.2.2025 - 18:58
- 0
- mikisk
- Ja somar som si predstavil mojho trojrocneho ako si vklude pije pivo a sa tu rehocem ako blazon. Taketo odlahcenie tato diskusia potrebovala.
- 3.2.2025 - 22:06
- +18
- VSS Košice
- Vedenie ZA sa tvari akoby to bolo nieco prekvapive . Ked si namiesame kokteil fut.fans ZA + poliaci a pridame ACS + trogari (to ,ze sparta hra zapas v uher. hradisti o 13-tej vedeli) tak mali prijat aj patricne opatrenia a ako bonus neuzavriet sektor hosti
Ak to nevedia nech idu po rady do TT , tam boli na futbale KE+NR+Rzeszow cca 180 fans a bez problemov - 3.2.2025 - 18:45
- +6
- RHZV
- ...niekto si tých cechov asi pozval , zámer nitrianskych a sparťanskych vymletych hlav bol jasný čo chcú uskutocniť, samozrejme veĺķa chyba je na usporiadatelov, ktorý to nezvládli a nemalo sa to stať...koniec koncov aj nitriansky slusný fanúsik doplati nato najviac, budú a sú braný do jedneho vreca s velmi zlou povestou na celom Slovensku...éra tzv."najlepsích fanúšikov" dokráčala na svoj koniec a každý si vytvorí svoj obraz dokonca aj Tí ktorí s hokejom neboli mozno az taky spätý
- 3.2.2025 - 18:48
- +3
- Nerkio
- Boli tam Aj Poliaci …tych pozval kto??
- 3.2.2025 - 18:51
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- VSS Košice
- Kasli nanho , vie velke hnede a machruje
- 3.2.2025 - 18:57
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- majco
- Vy ste mali tiež zámer keď ste v Maďarsku napádali normálnych ľudí na tribúne ale na to sa už zabudlo však?
- 3.2.2025 - 19:11
- +8
- RHZV
- A kto to začal?..aký dôvod mali ty Vaši hrdinovia zautocit na bezných ĺudí?...neobhajuj to co je neospravedlnitelné
- 3.2.2025 - 18:54
- 0
- WTF
- Po príchode Žilinčania hádzali kamene po hosťoch vonku,ale dôvod si nájde kto chce urobiť bordel🤷♂️
- 3.2.2025 - 18:56
- +3
- majco
- https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/video-prve-nepokoje-v-madarsku-chuligani-zvolena-napadli-fanusikov-v-miskovci-2023050814571489414
Tu mali aký dôvod tvoji PNGstars? - 3.2.2025 - 19:12
- 0
- RHZV
- Ja to viem a odsudzujem to ci je to png alebo iny fanúsikovia, nie su moji a keď tam potom dostali nakladacku tak im treba,stale mate za potrebu to nejak ospravedlnovať, bol by som zvedavy keby si ty tam sedel s rodinou
- 3.2.2025 - 19:22
- +2
- majco
- Keď vieš tak nechápem načo to zbytočné hrotíš komentármi? Ja som sa len opýtal to isté čo ty,PNG mali aký dôvod? Odpovedz si sám.
- 3.2.2025 - 19:24
- +2
- Kyto55
- Veď tam boli futbaloví fanúšikovia z Bystrice a najmä ten jeden človek, ktorý tam bol najaktívnejší. To teda členovia PNG nie sú Majko.
- 3.2.2025 - 19:29
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- WTF
- Ja som vo Zv zažil po 7mom prehratom zápase v semifinále,(keď mala Nitra ten lazaret)napádali normálnych fanusikov po zapase pri autach títo pacienti
a kradli im čiapky,šále,podsedaky atď...všade sa nájdu chuji - 3.2.2025 - 19:27
- +4
- RHZV
- Lebo Vy ste svätý a vsetci Vas milujú
- 3.2.2025 - 19:33
- +4
- majco
- Presne na to som narážal,ľudia z výjazdu stáli na červenej a začali ich tam vyťahovať z áut.Tak nech sa tu nehrá každý na slušného.
- 3.2.2025 - 19:33
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- majco
- A teraz ako to máte so Zvolenom? Už ste znovu kamoši na jednej tribúne alebo až keď Zvolen vypadne?
- 3.2.2025 - 19:40
- 0
- Kyto55
- Neviem čo piješ Majko, ale radšej to už odlož. Trošku to tu nezvládaš a neviem o čom splietaš pretože ja som fanúšik Zvolena a bol by som aj keby sme vypadli, aj keď neviem, čo to tu má s týmto celým spoločné.
- 3.2.2025 - 19:45
- +2
- majco
- Myslel som vašu družbu s BB.Lebo raz sa bijete,potom idete spolu do Maďarska tak preto sa pýtam či ste kamoši teraz alebo máte manželskú krízu.
- 3.2.2025 - 19:49
- +1
- archie
- hej sme kamoši, proti debilom, čo napadaju obyčajnych fanušikov a kradnu im šále
- 3.2.2025 - 20:11
- 0
- archie
- ja som tam bol, tak netrep somariny, tí čo kričali protislovenske skandovania a urážky dostali na hubu, normalny fans boli v pohode
- 3.2.2025 - 20:09
- 0
- sloniik
- https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/video-nove-zabery-z-bitky-chuliganov-zvolena-v-miskovci-2023050814480486201
Tak tuto ten starsi pan tam asi moc toho nenakrical a dostal riadne. - 3.2.2025 - 20:17
- +1
- Profesor
- z toho ide mráz po chrbte
- 3.2.2025 - 22:59
- 0
- archie
- to neboli zvolenčania, čo jeho udreli a my sme mu poslali ako ospravedlnenie krištálovú vázu, ze ako nevinný utrpel údery, a Miškolc to prijal ako ospravedlnenie a aj sa ospravedlnil za urážky z ich strany
- 3.2.2025 - 22:32
- 0
- Fidel©
- Mozem sa spytat ci existuje nejake video kde by nitrancan/spartan naoadol obycajneho fanusika, dieta, zenu ci dochodcu? Lebo videl som niekolko videi a nikde nic take nebolo vidiet a vsade citam vraj napadli... Vraj zbili... Nezlahcujem co sa stalo. Ale ludia toho narozpravaju
- 3.2.2025 - 20:07
- +6
- Proky99
- Zavriet jednoznacne stadion aspon na 2 zapasy. Toto sa neudialo v lige uz mozno viac ako 10-15 rokov, take mizerne usporiadatelstvo si nemoze dovolit ziadny klub a nieto este novacik, ktory by sa mal v lige spravat minimalne prikladne a po vsetkych strankach ukazat ze do nej patri. Toto co sa tam udialo je uz vela aj na dedinsku ligu.
A tiez uz cakam aj od policie ze s tou futbalovou cvargou nieco urobia, toto do hokeja prinasaju pomatenci z futbalu. - 3.2.2025 - 19:01
- +7
- FP-rivaldo7
- futbalovi fans na hokeji su vzdy casovanou bombou. treba uznat ze vedia maximalizovat atmosferu kvalitnym supportom. sledoval som ich aktivity v prvej lige, tam na tribune sa nemali konkurenciu a namiesto vytrznosti sa sustredili na chorea. no extraliga ponuka nove prilezitosti ukazat sa aj v inom smere a teda ak vedenie ziliny nespravi teraz opatrenia, moze sa to neskor opat vymknut z ruk. teraz to bol dopredu hlaseny velky vyjazd z nitry co ich vyprovokovalo k aktivitam. nabuduce to moze byt zasa iny fans, ktory ma futbalove druzby. sport je o emociach, ale toto na stadiony v modernej dobe nepatri....
- 3.2.2025 - 19:12
- +3
- 33
- Najlepší: fanúšikovia ligy sú namočení v každej …
Doživotný zákaz vstupu! - 3.2.2025 - 19:15
- +8
- AVEMNE
- určite to takto bude
- 3.2.2025 - 19:33
- +4
- luciakanky
- Jednobunkovce na jednej aj druhej strane. Toto nie sú fanúšikovia, ale obyčajné hovada, ktoré nemajú čo robiť nie len na štadiónoch,ale ani v spoločnosti
- 3.2.2025 - 19:23
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Kyto55
- Rozbíjanie hajzlov po ponižujúcej prehre v Nových Zámkoch pred pár týždňami, teraz bitky so Žilinou a nejakou ich družbou. Niekde sa ozaj nevedia krotiť.
- 3.2.2025 - 19:32
- +6
- roa
- Skrátka, kde je pruser tam je Nitra, alebo opačne?
- 3.2.2025 - 19:54
- +2
- rasti_assez
- V Ziline tiez zdevastovane zachody.Ale ma to svoju logiku.Nitra potrebuje pekny stadion a takto, ked postupne zdemoluju stadiony konkurentov, ten ich bude skutočný klenot.
- 4.2.2025 - 19:31
- +7
- kabelko55
- Choré je už len to ze sa zorganizovali futbalovi chuligani a išli sa biť na zimný štadión, že vôbec hokejoví fanúšikovia oboch klubov stoja za takúto podporu, je to úplne odvetí. Toto treba zastaviť co najskôr pokiaľ nám to nezníži ligu, lebo to odrádza tých normálnych co chodia na každý zápas. Títo prišli len na tento jeden
- 3.2.2025 - 19:34
- +7
- TinoH
- Súhlas
- 3.2.2025 - 21:08
- 0
- jehro
- Trapne zakomplexovane hovada. Nech si to vybavujú niekde na smetisku kde ako odpad spoločnosti patria.
- 3.2.2025 - 19:41
- +3
- Profesor
- prenasledovanie hosťujúcich fanúšikov po meste... kradnutie salov, bitky na štadióne, bitky pred štadiónom, SBS vam povie tu je to tu tradícia okradnúť a zbyt fanúšikov hostí...
Ďakujeme Žilina
nemýlte si hokej s futbal ultrasaci - 3.2.2025 - 20:03
- +8
- Profesor
- zbit samozrejme 🤪
- 3.2.2025 - 20:06
- 0
- miso1389
- vsetci pisete preco bola klietka otvorena ale keby bola cely zapas zatvorena nic by sa po zapase nestalo ale zase by vsetci plakali ze boli zatvoreny v klietke ako zvierata a podobne sra.ky.
- 3.2.2025 - 20:03
- 0
- braniiislav
- Tak dobre to mali rozbehnuté Žilincania v extralige a teraz im hrozí najvyšší trest. Ale zaslúžene, tieto indivíduá vôbec vpustiť na štadión a potom nezvládnu zápas, tak to je cez čiaru. Podmienečné vylúčenie z extraligy a bez divákov na 10 zápasov.
- 3.2.2025 - 20:04
- +3
- AzraeI
- Taky vysoky trest by som za danych okolnosti povazoval za donebavolajucu nespravodlivost aj pre klub uhlavneho nepriatela.
- 3.2.2025 - 20:29
- 0
- Wolfhokejovyexpert
- O Nitre vravíš hej ?
- 3.2.2025 - 21:23
- +2
- Jančo66
- Branko riadne blbosti pises teda. Ze vylucit z ligy. Nebud smiesny. Bude urcite pokuta, ale co cakat od Branka letneho majstra z Popradu.
- 3.2.2025 - 22:19
- +1
- N-R-N-R
- podľa mňa to myslel ironicky
- 4.2.2025 - 9:50
- 0
- Profesor
- aj keď som zapas nevidel som presvedčení ze toto všetko začali a aj radi praktizujú futbaloví ultras zo Žiliny...
- 3.2.2025 - 20:08
- +2
- Jančo66
- Ked si to nevidel, tak sa laskavo nevyjadruj mudrc. Zacali to Nitrania a napadli Bellusovcov. Martin skoro preliezol mantinel.
- 3.2.2025 - 22:20
- +5
- Profesor
- fu to tak to je od hráča profesionálneho hokejového klubu veľmi inteligentné preliezat mantinely
- 3.2.2025 - 22:28
- +2
- Hr4...
- Profesor otec gratulujem, keby tam máš ženu a dieťa tiež máš v pláne to preskočiť.
- 4.2.2025 - 8:02
- +3
- Jančo66
- Skoda sa vyjadrovat. Tak niekto mi bude mlatit otca, ale nie, ja som profesionalny hokejista a necham to tak. Len jedna vec je nekonecna....
- 4.2.2025 - 8:29
- +3
- AzraeI
- ŠACH MAT: pre kritikov našej ligy, ktorá napriem rečičkám majstrov sveta dokáže reálne pritiahnuť na štadióny zahraničného diváka, konkrétne v tomto prípade z Poľska a Česka.
- 3.2.2025 - 20:20
- +19
- Cvikelka
- Len nech Poliak nedonesie bobra na zimak. Lebo rozkúše aj sedačky 😀
- 3.2.2025 - 20:29
- +9
- AzraeI
- Bober: Kurwa
- 4.2.2025 - 6:21
- +4
- M4K3R
- Ja by som im dal obom niekolko zapasov bez divakov. Trpi, klub, fanusikovia seci. To by aj vlastny hnali chuliganov zo zimaku.
- 3.2.2025 - 20:34
- +2
- raza1
- za to co sa udialo môže vedenie a organizátor tak nech sa teraz nevyhovaraju a netvaria ako im to je luto dobre vedeli čo sa chystá že pride početná skupina tupcov z Nitry..mali by zatvoreni vo svojom sektore a žiadnom prípade nemala byt bránka otvorená potom by sa nič možno nestalo na štadióne..ta klietka bola urobená po podobnej bitke fanúšikov Žiliny a zvolena aby boli oddelení fandovia hostí....mimochodom keď nebola klietka tak boli takéto strety keď hral martin ,Banská,Zvolen,Nitra v ziline časté tak včerajšok organizátorov nemal ani vnajmensiom zaskočiť len to by sa aj SBS musela viac snažiť tam kde majú a nie sa vybijať na pánovi co nechctiac rozlial pivo...hneď ho traja vytiahli von...takže všetky škody nech nahradí vedenie vlci zilina ako objednavatel o zabezpecenie poriadku a to nech si to vymáha od SBS ktora to podcenila a nezvladla aj ked urcite bola informovana ze to je rizikovy zapas .
- 3.2.2025 - 21:13
- +9
- Samco321
- Raza1 Bracho napisal si to na jedničku neni co viac riesit zlyhala žilinská SBS bodka. Je mi luto zien atd ale neverim ze isli len tak tam museli byt provokacie najskor mal ist jeden a potom druhy sektor von aj ked vzdy idu hostia asi skor cize tak nitra je naša
- 3.2.2025 - 22:46
- 0
- AzraeI
- MEANWHILE IN USE: už se perou
https://www.breitbart.com/sports/2025/02/02/watch-canadian-fans-boo-during-u-s-national-anthem-at-nhl-games/?utm_source=facebook&utm_medium=social&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3wxWQGvUtOgr0ZNWGdK5F-q4LdH2HUFhkB7abF5wggNkljxIxt_df_UrY_aem_fFBevpKYV_l616EzxIQ-gg - 3.2.2025 - 23:03
- 0
- Wolfhokejovyexpert
- Niektoré komenty bavia čiže niekto nejaka tlupa psychopatov príde do obchodu zbije zákazníkov a šak títo nimandi čo to tu obhajujú povedia šak zlyhala sbs hypermarketu asi taká logika či zlyhala nezlyhsla sbs Nt sa nemala čo bit ešte sa aj na svojom Facebooku chvália že mali posily zo sparty , jasné aj sbs mala urobiť viac ale niektorí ako tu legitimizuju násilie ako by povedal svojho času jeden politik vaši starí otcovia by sa s vás dogrcali
- 3.2.2025 - 23:35
- +6
- sloniik
- Kto tu obhajuje bitku a tych akterov? Tu ale mohli byt vsetci na takuto "akciu" pripraveni a nemuselo k nicomu dojst. Minimalne aspon na stadione a jeho okoli. Toto je to, naco sa tu okrem hlupo jednajucich bitkarov, poukazuje.
- 4.2.2025 - 8:24
- +3
- AVEMNE
- splietanie bludov
- 4.2.2025 - 16:49
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- SBS-kári sa pozerali.
- 4.2.2025 - 7:21
- +1
- BieloModra
- a "mozno" to da delegat do zapisu .......
- 4.2.2025 - 7:27
- +5
- BieloModra
- jediny stadion na ktorom som bola a videla som SBS robit poriadky s vlastnymi fanusikmi bol TN.... normalne upozornili domaceho aby prestal provokovat a spraval sa slusne
- 4.2.2025 - 7:28
- +12
- Sedko NR
- Za mňa ja som aj u nás spokojný s sbs. Môže sa na nás hovoriť hocičo, ale u nás je sbs na úrovni kde si nikto nič nedovolí.
- 4.2.2025 - 12:19
- +3
- BieloModra
- jasne ze okrem nas.... to som pisala o stadionoch von....
- 4.2.2025 - 12:38
- +3
- mamina
- jasné, u nás vedia robiť poriadok, aj s vlastnými... čo sa týka výjazdov, u mňa v poslednej dobe zarezonoval SBS Poprad... na jednotku s hviezdičkou, už od vystúpenia z busu mali všetko pod kontrolou..
- 4.2.2025 - 14:28
- 0
- AVEMNE
- v BA ked sa chceli cez play off dostať zvonka do sektoru hostí po zápase
- 4.2.2025 - 16:49
- 0
- Westbeast0
- Okrem toho ze ich bolo zalostne malo, ta SBS nerobila absolútne nic co by mohlo zabranit stretu, niektori sa dokonca zamerne pozerali na opacnu stranu... Ak toto bolo navysenie poctu pracovníkov SBS ako tvrdi klub, tak nechcem vediet kolko ich byva pri beznom zapase.
- 4.2.2025 - 7:33
- +2
- FP-jakubj
- No nečudujem sa im, ak sú to invalidní dôchodcovia či študenti za pár € a teraz ti tam nabehnú také partičky, nepôjdeš si zničiť zdravie. Poznal som viacerých securitakov a nemálo z nich dostalo nakladačku, tak s tým skončili.
- 4.2.2025 - 10:58
- +1
- antinamor
- K tomu videu si máme ľahnúť na bok a relaxovať? Niekto začne točiť video na "horalku" a potom otočí telefón na šírku. Výsledok je takýto mačkopes.
- 4.2.2025 - 8:15
- +2
- Urpiner16
- Inak na Žilinu by som nešiel ani ja doma nie že ešte u nich.Pamätám sa ako do BB prišli pred rokmi robiť bordel s poliakmi.Len u nás ich hneď poriešili a bolo vybavené.
- 4.2.2025 - 3:43
- +4
- FP-jakubj
- Tak korytnačky v Žiline svojho času poriesili aj Torcidu, nemyslím si, žeby si neporadili s týmto okresným preborom.
- 4.2.2025 - 10:59
- +1
- strojar
- Ak bol na zápase 4 900 divákov, tak usporiadateľská služba mala mať najmenej 56 členov.
A k by bol zápas vyhodnotený ako rizikový (čo rozhodne mal byť), tak by usporiadateľská služba male mať najmenej 97 členov.
To všetko podľa Zákona o organizovaní verejných športových podujatí a o zmene a doplnení niektorých zákonov č.1/2014.
Ako si plnili povinnosti vyplývajúce z tohoto zákona žilinský hlavný usporiadateľ a bezpečnostný manažér? - 4.2.2025 - 8:02
- +7
- Urpiner16
- U nich to bolo bežné ešte keď boli v prvej lige ako ten usporiadateľ k rizikovému zápasu pristupoval.Hovoril mi to jeden známy z Martina keď s nimi hrali.
Tam je problém ten že tie hovädá čo chodia na žilinský futbal zablúdia i na hokej a boja sa ich poriešiť. - 4.2.2025 - 8:25
- +1
- Big brother
- Potom vymeniť SBS, lebo toto nie je normálne aby mali takýto prístup. To je choré.
- 4.2.2025 - 8:42
- +2
- roa
- Píšeš o Žilinských hovädach a uniklo ti, že to vyprovokovali Nitrianske hoväda.
- 4.2.2025 - 9:05
- +1
- FP-jakubj
- Píše, pretože tam SBS nechce poslať svojích ľudí. Je úplne jedno, odkiaľ takí ľudia sú, nepôjde tam robiť SBS hocikto. No ale ak klub takých ľudí nezaplatí, tak to dopadne ako v Žiline. Fakt si nejaký študent alebo dôchodca nepôjde po nakladačku, keď máš proti sebe takých psychosov. Tých nemali ani pustiť na štadión.
- 4.2.2025 - 10:53
- +1
- emoxx1
- Práve preto je dôležité, aby sa tie dvierka na tých kotercoch otvárali vtedy kedy sa majú. To dosť znižuje šance aby sa to vôbec stalo.
- 4.2.2025 - 10:57
- +4
- FP-jakubj
- Osobne si nemyslím, že dvierka sú nejaký vhodný spôsob. Tých ľudí netreba ani pustiť na štadión a hotovo. Zmlátit sa môžu aj vonku.
- 4.2.2025 - 11:05
- +1
- emoxx1
- Ja si prajem žiť vo svete kde na štadiónoch nie sú klietky a bez strachu si sadnem v drese svojho tímu kdekoľvek kde hrá a vychutnám si športový výkon. No realita je taká aká je.
- 4.2.2025 - 11:48
- +6
- FP-jakubj
- Zase na hokeji taký problém nebýva, podobne basketbal - teda mimo Balkanu a najproblematickejši je futbal. Tam máš kopec SBS a v každom sektore aj tajných v civile, ktorí majú o všetkom prehľad. Aj teraz boli na Bayerne proti Slovanu.
- 4.2.2025 - 12:28
- +1
- Žilinčan
- Dvierka boli otvorené aby hosťujúci mohli ísť na vécko alebo na pivo. Tak to bolo vždy resp. ja si nepamätám kedy bola zamknutá. Lenže, týmto co došli v naposledy ju veru mali zatvoriť a asi aj zahodiť kľúč. To bola chyba nechať ich ísť na vecko ako bežných ľudí
- 5.2.2025 - 4:07
- 0
- Žilinčan
- Hovoril mi jeden známy.. Aj jedna babka povedala.. A výsledok je tento blud čo si zo seba dostal. A nie jeden
- 5.2.2025 - 4:05
- 0
- dusan1980
- Tu sa ukazalo ako ke Zilina nepripravena na extraligu. A rovnako sa ukazalo akych fanusikov ma Nitra
Koniec hlasenia 😀 - 4.2.2025 - 8:40
- +8
- Hossa81
- jednoznacne podcenenie a neschopnost SBSky Ziliny ktorí sa dosrali a pozerali sa ako sa biju a prebiehaju okolo nich
- 4.2.2025 - 9:15
- +2
- MackoPu
- Na vas sa tie prusery nejako lepia ...
- 4.2.2025 - 16:54
- +3
- AVEMNE
- napríklad este aké povedz nám
- 4.2.2025 - 17:27
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Nerkio
- Tak naco ich potom pustili na stadion??
- 5.2.2025 - 6:58
- +3
- Hossa81
- Treba to povedat jasne a bez alibizmu.. Najvacsie maslo na hlave ma urcite usporiadatelska sluzba ( SBS ), ktorí nechali klietku v ktorej boli tí Nitrania ktorí sa chceli bit otvorenu, tam jednoznacne zlyhali prvy krat. Pred koncom zapasu zavriet klietku a pustit ich ked cely zimak bude prazdny a nie ze oni sa kukaju ako telce na nove vrata ze okolo nich prebieha cca 30 nitranov do ostatnych sektorov a oni neurobili nic ale ze VOBEC NIC! Hanba neviem za co ich klub plati... za druhe nitrania to vyprovokovali napadnutim fanusikov v sektore I kde sedeli aj zeny a deti a to je velmi smutne a hlavne úbohe ze tyto hrdinovia z NR sa uchylili k tomuto kroku ked sa chceli bit mali sa dohodnut niekde mimo verejnost kde nemozu ublizit beznym a slusnym ludom a bol by pokoj. Na zimaku pritom bolo aj vela nitranov ktorí boli slusní a bez problemov a clovek o nich ani nevedel iba ked povzbudzovali svoj klub dokonca asi cca 6 kusov sedelo podommou. No a reakcia nasich Ultras uz bola aka bola neobhajujem bitky ale treba priznat ze bohuzial tym ze mame neschopnu SBS ktorí sa doslova pokakali tak zasiahli a ubranili aj tie deti a zeny a nie nie som naivny viem ze chceli sa pobit aj oni ale na stadione z nich ani jeden prvy nevystartoval. A ked mame SBS ktorá vie tak maximalne detom zobrat drzus z ruky na tribune mali si tam pred koncom zapasu zavolat na pomoc tazkoodencov a bol by pokoj tot vše.
- 4.2.2025 - 9:13
- +12
- FP-jakubj
- Ťažkoodenci predsa prišli, tých musíš zaplatiť, ak ich chces na štadióne. Nadávať SBS je smiešne, ak chces poriadnych chlapov, tak ich musíš zaplatiť. No a hlavne by si takým situáciám mal predchádzať.
- 4.2.2025 - 11:02
- 0
- BieloModra
- ale ved nech si ich zaplatia rovnako nech platia tazkoodencov.... toto by malo byt pre ZA velkym ponaucenim.... to nie je len o tom naplnit kapacitu stadiona s tym ide ruka v ruke aj zodpovednost.... u nas stoji SBS na spodnom ovale v 2m rozostupoch a cely cas hladia na tribuny, sektor hosti? okrem vynechaneho miesta tam na kazdom tretom schode este lemuju priestor....... motas sa? vykrikujes somariny ides von... si podnapity vyjednavas vo fanshope ides von... pyskujes na kontrole za turniketom ides von.... ide k nam autobus cudzich fanusikov? nezaparkujes za stadionom kde je miesto pre hostujuci fans a policajti to tam strazia.....
- 4.2.2025 - 11:22
- +6
- FP-jakubj
- Áno, na rizikové zápasy by si mal zaplatiť kvalitnejších ľudí alebo rovno políciu. Lenže to stojí peniaze a majiteľ si spočíta, či je lacnejšia SBS alebo pokuta. Navyše ak mu systém nestanovuje ďalšie povinnosti, tak len málo organizátorov si ich splní. Tu by mala varovať aj polícia, že o možnom strete vie a treba mu predísť napríklad aj nevpustenim na štadión.
- 4.2.2025 - 11:31
- 0
- BieloModra
- ano teoreticky je to tak, prakticky viem o manazerovi ktory bol 2x mailom upozorneny a aj tak tu zgerbu na stadion pustil.... to je ta zodpovednost ci ta potesi par € v kase navyse , alebo to proste risknes.... vysledok boli pokuty pre oba kluby za tribuny
- 4.2.2025 - 12:04
- +1
- FP-jakubj
- No, prakticky je to tak, že manažér to radšej zariskuje, lebo mu nezáleží na tom, koľko ľudí mu na hokej príde. Ak by mu povedali, že druhýkrát mu rovno zoberú extraligovú licenciu, dal by si dobrý pozor na to, koho na štadión pustí.
- 4.2.2025 - 12:23
- 0
- mamina
- je to pravda, zažívam to osobne.. jediný kritický bod je bufet, kde chodíme spolu, taký ten presklený, ale tam sa nikdy nič nestalo, aspoň teda pri mojej účasti... aj dole na WC sa stretáme, tiež je to v pohode..
- 4.2.2025 - 15:01
- 0
- BieloModra
- vdaka...u vas tiez sudujeme spolu a je to ok.... Vies preto ma to tak ser..ie, ze vlastne sme vagabundi... ja to chapem, ze na tu ZA sa neda ine napisat, ale skrie ma ked viem, ze to tak nie je
- 4.2.2025 - 15:25
- +2
- Sedko NR
- Chodím roky rokuce a v tom bufete sa nikdy nič nestalo
- 4.2.2025 - 19:17
- +1
- BieloModra
- Bud tak laskavy a citaj co pisem, nedoplnaj co som nenapisala ok?
- 4.2.2025 - 20:10
- +3
- rasti_assez
- My mame tiez v rozostupoch sbs, ktorí hľadia na tribúny.Ja som iba nadšený týmito mudrostami.Mozes tam mat na každého divaka jedneho hrubokrkeho.Ked je medzinárodný organizovany gang, ktoreho clenovia vo volnom case nic lepsie ako rozmyslanie ako urobit zle nepoznaju a ktory pocas celeho zapasu spolupracuje a caka na svoju prilezitost, hoci aj polhodinu po zapase,tak ti to je houby platne.
- 4.2.2025 - 21:28
- +2
- BieloModra
- Ok...tak inak stacilo malo, nestalo sa.
- 4.2.2025 - 21:33
- 0
- Flak108
- On to tu obhajuje ale myslím, že každý kto si vie spočítať 1+1 ma jasne.
- 4.2.2025 - 22:16
- +5
- rasti_assez
- Ešteže to tu zachraňuje toľko múdrych východniarov.Vdaka nim mame v prvej štvorke obci s najkvalitnejším životom na slovensku tri v bezprostrednom susedstve Žiliny.
- 4.2.2025 - 21:05
- +1
- FP-jakubj
- Čo to má spoločné s touto situáciou?
- 4.2.2025 - 21:23
- +2
- rasti_assez
- Co ma tvoj komentar spolocne s konstatovanim mojho spoludiskutujuceho, ze u bas v Ziline su blbci a mojou odpovedou, ktora je relevantbym faktom?
- 4.2.2025 - 21:30
- 0
- FP-jakubj
- No ja sa pýtam, čo má nejaký rebríček valalov spoločne s tým, že to Žilina jednoducho nezvládla? Lebo to tu tahas ty, ja som pár desiatok aj rizikových zápasov zažil.
- 4.2.2025 - 22:38
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- OUTBLAST
- Na FB v jednej diskusii sa vyjadroval človek ktorý vyzeral že bol z tej SBS ktorá tam figurovala (vyzeral dôveryhodne) ..dosť sa rozčuloval nad tými omielanými verziami ako to naštartovali ludia od NR.On tvrdil že to naštartovali domáci vyrývači ktorí to vyprovokovali a potom sa Nitrania iba chytili..btw tí SBS na ten sektor bol 5KS čo je dosť tragické od klubu že takto sa pripravil🤦 keď videl že to nemajú šancu ustáť v pätici tak išiel pre korytnačky..
A samozrejme najväčší nezmysel bol to že sektor I nezostal prázdny a predávali sa tam lístky...
Btw môže SBS samovolne rozhodovať o tom že či zavrú alebo nezavrú klietku s hosťovskym sektorom? 🤔 - 4.2.2025 - 19:17
- +2
- Dracik_18
- k poslednej vete sa vyjadrím
ja si myslím ,že šéf SBS môže rozhodnúť ..predsa zodpovednosť ide na jeho triko - 4.2.2025 - 19:22
- 0
- Render 77 Nr
- Hmm tu už ide toľko verzií uvidíme čo bude pravda .
- 4.2.2025 - 19:23
- 0
- AVEMNE
- je uplne jedno kto to začal dohodnime sa že by to bola bitka tak či tak
- 4.2.2025 - 19:40
- +1
- OUTBLAST
- Ale hej,rovnica bitky je jednoduchá,potrebuje dve strany 🤷
Mňa skôr irituje kolko ludí rieši SBS ktorá bola proste v zúfalom počte a to je fakt,takže základnú chybu urobil klub ktorý to podcenil - 4.2.2025 - 19:52
- +3
- Render 77 Nr
- Jo nemali byť pusteny a bol by pokoj tak ako k nám ZV.
- 4.2.2025 - 19:55
- 0
- emoxx1
- Ono to nakoniec po zhliadnutí dostupných záznamov aj vyzerá ako pravdepodobná verzia.
- 4.2.2025 - 20:11
- +7
- Žilinčan
- Asi nevieš kto je kto ty pravdepodobna verzia
- 5.2.2025 - 4:19
- 0
- emoxx1
- Veď urob prosím podrobnú analýzu z dostupných videí. Označ nám tam tie momenty kde ti fans Nitry nádajú tie bezbranné ženy a deti.
- 5.2.2025 - 4:53
- +3
- Žilinčan
- Keď ma niekto bude presviedčať že čierna je biela nebude mu na to prikivovať predsa. Len preto že si urobil analýzu
- 5.2.2025 - 17:01
- 0
- emoxx1
- Ved dobre robíš. S tým úplne súhlasím. Pokiaľ som v omyle v kľude sa nechám poučiť. Naviac ja som žiadnu analýzu nerobil. Len z dostupných videí som nedokázal odčítať situáciu tak, ako ju popisuješ. Preto som teba poprosil nech mi vypichneš tie momenty a pošleš mi ich sem. Stále som naklonený, že keď to mi dáš video kde to naozaj uvidím, že to bolo ako tvrdíš, tak priznám svoj omyl.
- 5.2.2025 - 17:18
- +1
- sloniik
- Neda nic, lebo keby nieco mal, tak to pacne hned pri prvom svojom prispevku 🤷♂️
Ale najpresnejsie to asi opise osoba, ktora bude mat k analyze situacie dostupne zabery, ktore nema nikto iny. - 5.2.2025 - 17:38
- +1
- FP-jakubj
- Otázkou je, či ten šéf bezpečnosti vôbec tušil, s kým ma tú česť. Ak už videli provokovanie a možnosť problému, mali tú klietku určite zavrieť. Keď už to nezvládali, tak postup ísť po korytnačky bol správny.
- 4.2.2025 - 21:19
- +1
- Žilinčan
- Zasa tieto kecy.. Niekto sa snaží vyviniť fans Nitry z vyvolania šarvatky. Skus to povedať tým čo sedeli vedľa fans Nitry že kto začal 🤦
- 5.2.2025 - 4:19
- 0
- strojar
- SBS sa nemôže rozhodovať samostatné.
Na rozhodovanie je hlavný usporiadateľ a bezpečnostný manažér. - 5.2.2025 - 8:20
- +1
- Peryo
- Títo ľudia v čiernych bundách sa začali posledné obdobie objavovať vo väčších počtoch na hokejových štadiónoch a čo som mal možnosť vidieť a počuť tak to môže byť väčší problém ako na oko pôsobí. A nie nemá ich len Nitra a Žilina. Väčšinou sa na hools hrajú v poslednom období chlapci 16-20 rokov odhadom aj keď nájdu sa aj výnimky. Ono konflikty, bitky na výjazdoch boli vždy ale príde mi že v ďaleko menšom rozsahu ako posledný rok, možno dva. Jedno riešenie je dať vstupenku na meno len sú štadióny kde je veľké státie a tie kluby na to nepristúpia, ďaľšou možnosťou je dať exemplárne tresty pre konkrétne osoby aby to odradilo ďaľších hrdinov a v neposlednom bode musia kluby viac spolupracovať s fanklubmi a vychovávať ich - tento bod by som mohol rozpísať podrobnejšie no su prípady z minulosti keď sa na kocke ešte hecovalo fanklub aby pridal v rôznych urážkach atď. Po vojne je každý generál no niečo s tým bude treba začať robiť
- 4.2.2025 - 10:03
- +1
- Big brother
- Dovolím si svoj troškou zareagovať na toto. Podľa mňa nie je úplne podstatné riešiť to kto sa v poslednej dobe vyskytuje na hokejových štadiónoch. Usporiadateľ má jednoznačnú úlohu, ktorú si musí splniť. Z dostupných záberoch je jasné, že došlo k obrovskému pochybeniu usporiadateľskej služby. Zabrániť stretu fanúšikovckých táborov (či už sa nazývajú chuligáni alebo nie) nie je žiadna jadrová fyzika. Toto čo predviedla usporiadateľská služba je čistý nonsens. Čiže zbytočne tu rozberať kto v posledných rokoch začal chodievať na hokej a za akým účelom, toto sa nemalo stať a nechápem ako mohli takéto pochybenie spraviť. Toto bola jedná z ich základných úloh. To, že sa tí chlapci pobije mimo štadióna, to už je úloha polície, to už riešiť nemusíme. Ale to čo sa stalo na štadióne je proste pochybenie usporiadateľa.
- 4.2.2025 - 11:46
- +4
- FP-jakubj
- Tak usporiadateľ na bezpečnosť prdel, preto zaplatil najlacnejšiu SBS. Tá zobrala najlacnejších ľudí, ktorí,povedzme si úprimne, nie sú tí, ktorí by úplne dbali na predpisy. Veď doteraz sa nič nestalo. No teraz sa stalo a prúser je na svete. Otázkou je, ako chceme tomu do budúcnosti zabrániť. Len pokuty to nevyriešia.
- 4.2.2025 - 12:43
- 0
- WTF
- Tak podla delegáta je to takto: „Z dostupných záberov možno konštatovať, že niekoľko desiatok zamaskovaných Žilinčanov v kuklách napadlo hostí pri odchode zo svojho sektora. Boli tam pästné súboje, kopance, jednoducho veci s cieľom ublížiť druhému na zdraví. Celý incident trval niekoľko desiatok sekúnd,“ konštatuje Bednárik.
- 4.2.2025 - 11:35
- +4
- Hossa81
- Ten kto tam bol vie nejdem nikoho obhajovat ale toto co napisal Bednarik je absolutny nezmysel
cele to zacalo utokom Nitranov na zilinskych fans v sektore I
- 4.2.2025 - 12:33
- +1
- FP-jakubj
- On ešte pridal perlu, že v zime sa ľudia kontrolujú ťažšie. Tym chce asi povedať, človek má kuklu a ide v decembri na hokej, tak fajn veď je zima, pustite ho. Mal by vedieť, že zákon toto jednoducho nepovoľuje. S dáždnikom ma tiež pošlú do úschovne
- 4.2.2025 - 16:10
- +1
- Urpiner16
- Nech mi niekto vysvetlí kto je normálny a príčetný že ide na hokej si ho pozrieť načo je niekomu kukla.Či aby skrýval svoju identitu.To znamená že ide s iným úmyslom na hokej.Alebo nie?
- 4.2.2025 - 12:53
- 0
- Orbi
- Presne tak a tí, ktorí tam chodia niekedy aj s úmyslom sa pobiť nech láskavo odkryjú tvár nech vidíme ksichty týchto bláznov, ktorí sa nevedia normálne správať. S kuklou sú "hrdinovia" ale bez by takú hrdinovia neboli.
- 4.2.2025 - 12:58
- +1
- Big brother
- Tam kuklu na sebe ani nemá čo mať:
Zákon o organizovaní športovych podujatí...
§ 16 písm. d) Účastníkovi podujatia sa zakazuje mať zakrytú tvár spôsobom sťažujúcim alebo znemožňujúcim jeho identifikáciu
- 4.2.2025 - 14:04
- +2
- FP-jakubj
- Keď je vonku -40, ver mi, že tá kukla príde vhod. Ale také zimy u nás už nebývajú.
- 4.2.2025 - 16:11
- 0
- rasti_assez
- Všetkých zatvoriť a BB odhlasovať titul.
- 4.2.2025 - 19:41
- +3
- vinedine78
- Už nevieš čo, tak tu podstrkuješ svoje fatamorgány? Daj sa liečiť
- 6.2.2025 - 12:20
- 0
- fabbeN
- Dal by som niekoľko ročný zákaz na štadión osobám, ktoré budú identifikované. Potom podmienku a ak sa človek previní znova, tak doživotný. Je to grc
- 4.2.2025 - 14:08
- +3
- Urpiner16
- Čo s takým usporiadateľom čo si nevie urobiť poriadok s nespradkami vo svojej ubykácii?
Šmykňu do vyriešenia zatvoriť. - 4.2.2025 - 14:16
- +3
- Kikuska26
- Žilina si zato môže sama dobre vedeli že príde Nitra vedia aký sú to blázni a ajtak sa dostali ze sektoru sektor mal byť strážený policajtama od začiatku do konca jasné zlyhanie usporiadateľa.
- 4.2.2025 - 15:08
- +1
- Big brother
- Sektor nemá byť čo strážený policajtmi, polícia nemôže nahrádzať úlohu súkromnej SBS. Keby usporiadateľ príjde s takouto požiadavkou, aby polícia strážila nejaký sektor, tak ich vysmejú a odporučia, aby to podujatie jednoducho neorganizovali. Aj keď je bitka na štadióna, to nefunguje tak, že polícia vie o bitke a len tak si príde na štadión. Najprv musí usporiadateľ zavolať na 158, že potrebujú pomoc a až potom tam môže ísť polícia vykonať zákrok.
- 4.2.2025 - 15:30
- +1
- topska
- Kto koho vysmeje?
Normalne aj u nas su na zimaku ak treba. A neviem o tom ze by sa na tom policia rehotala alebo ze by sme rusili zapasy.
- 4.2.2025 - 15:35
- +1
- Big brother
- No lebo nikto nikdy s takouto požiadavkou neprišiel. U vás na zimáku sú preto, aby si pozerli hokej alebo si vyplnili čas tým, že tam s niekým pokecajú. Ale určite nie preto, aby tam priamo plnili služobné úlohy (či nedajbože vykonali služobný zákrok, pokial tam nie sú vyslaní operačným dôstojníkom).
- 4.2.2025 - 15:39
- 0
- topska
- Hej hej na mobile tak jedine mozu pozerat aby z toho nieco mali
To fakt myslis vazne ze si tam chodia pokecat s ludmi a preto su tam normalne obleceni so vsetkym co maju mat v pripade zakroku? Vies kde stoja?
- 4.2.2025 - 15:50
- 0
- Big brother
- Ja ti vysvetlím ako to funguje. Bezpečnostné opatrenia polície SR sa vykonávajú, keď je niekde nejaká akcia, kde sa na jednom mieste zgrupuje väčšie množstvo ľudí. Takými akciami sú napr. aj hokejové zápasy. Tam sa teda vyčlení určité množstvo policajtov, ktorí sú súčasťou tohto bezpečnostného opatrenia. Sú tam na to, aby nedošlo k narušenia verejného poriadku v okolí štadióna. To, čo sa deje priamo na štadióne, tak to zabezpečuje vyslovene usporiadateľ tohto podujatia, t.j. domáci hokejový klub. Áno, policajtia spravidla chodia cez hokej dovnútra štadióna, aby si skrátili chvíľu pozeraním hokeja a pod. Ale nemá to nič s tým, že sledujú fanúšikov a čakajú kým bude treba vykonať zákrok. Aj keď sa tam niečo udeje, tak postup je taký, že usporiadateľ pokial to ich SBS-ka nezvláda, tak zavolá na 158, operačný dôstojík kontaktuje veliteľa (policajta) bezpečnostných opatrení a tí až po tomto môžu na štadióne vykonať služobný zákrok.
- 4.2.2025 - 16:07
- 0
- strojar
- Lepšie bude prečítať si zákon ako rozvíjať tu vlastné teórie.
- 4.2.2025 - 17:03
- +2
- Big brother
- Ja tu nerozvijam vlastne teórie, ja tu hovorím veci z praxe. Tak ako to funguje a ako to fungovať ma. A zákon som si čítal v minulosti zopár krát.
- 5.2.2025 - 11:45
- 0
- Big brother
- Aj toto máš z toho zakona: Ak na mieste konania podujatia došlo k hrubému narušeniu verejného poriadku alebo vážnemu ohrozeniu bezpečnosti, zdravia, mravnosti, majetku alebo životného prostredia, ktoré nemôže byť odstránené silami a prostriedkami organizátora podujatia, organizátor podujatia ihneď preruší podujatie alebo ukončí podujatie podľa športových pravidiel a bezodkladne požiada o pomoc Policajný zbor; ak ide o rizikové podujatie, organizátor podujatia písomne požiada o pomoc veliteľa bezpečnostného opatrenia Policajného zboru, ktorý sa počas rizikového podujatia zdržiava v riadiacej miestnosti športoviska. Organizátor podujatia môže požiadať Policajný zbor o pomoc aj vtedy, ak sa účastníci podujatia po ukončení podujatia pokojne nerozídu.
- 5.2.2025 - 11:58
- 0
- Big brother
- A ešte keď chceš môžem ti aj vysvetliť prečo to tak je.
- 5.2.2025 - 12:02
- 0
- Big brother
- A preto ti vravím, že ak by usporiadateľ prišiel pred zápasom s požiadavkou na políciu, aby im strážili nejaký sektor, tak by ich vysmiali. Polícia tam nie je na to, aby nahrádzala prácu SBS, polícia je tam na to, aby prioritne dohliadala nad verejným poriadkom v okolí štadióna. To čo sa deje vo vnútri, je vyslovene starosť usporiadateľa.
- 4.2.2025 - 16:08
- +1
- topska
- Mi chces povedat ze vo vnutri nemozu byt a su tam len preto aby pozerali hokej na ktory nedovidia a lebo sa nudia? Preto nie su von s kolegami hej?
- 4.2.2025 - 16:27
- +1
- Big brother
- Nie, že nemôžu. Ale sú tam od toho, aby bol dodržaný verejný poriadok v okolí štadióna. Pokial cez hokej sa všetci ľudia zdržujú na štadióna a vonku nie sú, tak to už je na nich, resp. na velitelovi opatrení, ako si tento čas vyplnia. V princípe je asi jedno, či stoja vonku alebo vo vnútri.
- 4.2.2025 - 16:38
- +2
- topska
- No tak to teda nie je jedno lebo zasiahnu rychlejsie. Tu nejde pre boha o ziadne vyplnenie si casu ale o efektivitu zasiahnutia. A je tomu tak aj inde.
- 4.2.2025 - 16:41
- +1
- Big brother
- Vo vnútri štadióna majú zasahovať usporiadatelia, nie policajti. Určite to nie je tak, že čakajú kým sa niečo udeje, aby mohli zasiahnuť. Postup som už písal.
- 4.2.2025 - 16:52
- 0
- topska
- Dobre, uznavam. Ja sa nebavim o strazeni sektoru.
- 4.2.2025 - 17:22
- 0
- Big brother
- Ale Kikuska26 to tak napísala.
- 4.2.2025 - 19:21
- 0
- Kikuska26
- Napisala: Ano napísala tak nevedela som že tam nemôžu byť od začiatku ale tak jasne pochybila Žilina nemali to vôbec dobre zorganizované
- 4.2.2025 - 22:06
- 0
- topska
- Presne tak
- 4.2.2025 - 21:12
- +1
- Big brother
-
technicky by policajti na tom štadione ani nemali byť. Policajti idú vykonať zákrok až keď o to požiada usporiadateľ. Samozrejme v tom prípade si to aj štát "zaúčtuje".
- 4.2.2025 - 21:31
- 0
- topska
- Pockat takze ak policia vie ze sa na stadione mlatia fanusikovia a ohrozuju zdravie ci zivoty alebo majetok a proste sa tam deje nieco protizakonne tak nemozu vykonat zakrok dokym o to nepoziada usporiadatel? Co ked on neziada vcas alebo vobec? Proste budu von? Alebo ked uz tam su tak maju na to kukat? Ved to je nejaka blbost nie?
- 4.2.2025 - 22:24
- +1
- FP-jakubj
- Nie je, tu políciu musí zavolať usporiadateľ, že to už nevie zvládnuť vlastnými silami a potom tam môžu prísť korytnačky. Inak nie.
- 4.2.2025 - 22:40
- 0
- topska
- Tak to je sila...Viem ze sa pacha trestny cin, ohrozuje sa zdravie ale nemozem ako policia zakrocit...haluz
- 4.2.2025 - 23:34
- 0
- Mato-Mi
- Ak by policajt vedel, ze sa niekde pacha trestny cin, tak je samozrejme povinny zasiahnut.
- 5.2.2025 - 6:08
- 0
- Big brother
- Nebavíme sa o trestnom čine. Ale o tom,.keď to usporiadateľ nezvláda.
- 5.2.2025 - 7:29
- 0
- Mato-Mi
- Nizsie som to rozpisal, ze nerozporujem toto tvoje tvrdenie.
- 5.2.2025 - 7:39
- 0
- OUTBLAST
- Na verejnom priestranstve ano ale v interier ich musí dakto zavolať lebo je to súkromný objekt 🤷
Ani do bytu ti nemôžu len tak vliezť - 5.2.2025 - 6:25
- +2
- Mato-Mi
- Nemusi ich zavolat nikto. Ja netvrdim, ze do bytu ti mozu vliezt len tak, ale mozu ti aj do bytu vstupit a nemusis ich ani zavolat. Paragraf 103 Trestneho poriadku. Policajt moze vstupit do obydlia, inych priestorov alebo na pozemok len vtedy, ak vec neznesie odklad a vstup je nevyhnutny na ochranu zivota alebo zdravia osob alebo na ochranu statu, udrzanie verejneho poriadku, ochranu majetku, alebo ochranu prav a slobod inych…
Tolko citacia zakona. - 5.2.2025 - 7:06
- +5
- Big brother
- Maťo, tu už sa bavíš o nejakych výnimočných situáciách. Ale fakt je ten, že podľa správnosti je to tak, že policajt by ani vo vnútri štadióna nemal byť a dovnútra by isiel až vtedy keď je tam privolaný operačným dôstojníkom. Takto to proste je. Ako jasné, že keď tam je policajt vo vnútri a vidí ako tam niekomu trhajú hlavu, tak nečaká, je je logické, ale správny postup je hentaky.
- 5.2.2025 - 7:25
- 0
- Mato-Mi
- Ved ja suhlasim s tebou. Pri sportovych podujatiach policajti cakaju, kym ich zavola organizator, ak nieco nastane. Ale hore padla otazka, od Topsku a vtedy je jasne, ze ak policajt vie, ze sa pacha trestny cin, nemusi cakat na ziadne zavolanie.
- 5.2.2025 - 7:38
- 0
- Big brother
- Otázka znie, že čo je trestný čin
ako som písal, technicky by policajti mali byť vonku a na to, aby vedeli, že sa tam niečo pácha, tak ich musí niekto zavolať. Dokonca aj keď sú vo vnútri a vidia, že sa tam niečo deje, tak sa zvykne ešte usporiadatel upozornit, aby volal 158, aby to bolo čisté.
- 5.2.2025 - 7:51
- 0
- Mato-Mi
- Ak by islo o ohrozenie zdravia a zivota, tak by isto necakali na telefonat.
- 5.2.2025 - 7:59
- +2
- Big brother
- Tak to nie. Ale bolo by to potom trochu zamotané a museli by vysvetľovať ako sa to udialo, nakoľko ten postup by bol nesprávny.
- 5.2.2025 - 8:05
- 0
- topska
- Ale ved to nemusia byt korytnacky
- 5.2.2025 - 9:47
- 0
- Big brother
- Korytnačky - nekorytnačky, to je to isté. Ono aj policajt v čase volna je povinný vykonať služobný zákrok ak je páchaný trestný čin alebo priestupok, pri ktorom je bezprostredne ohrozený život a zdravie. Ale v čase volna má volno
- 5.2.2025 - 10:03
- 0
- OUTBLAST
- Ak sú korytnačky prítomné na štadióne tak je to aby zabezpečili poriadok...takže pri prvom náznaku riotu velitel dáva rozkaz na zásah..
- 5.2.2025 - 9:00
- 0
- Big brother
- Ale na to aby tam išli, už sa niečo musí diať. Ono teraz aj keď sa bavíme o tom čo sa deje mimo štadióna, tak tá doba sa trochu zmenila, kedysi to tĺkli hlava-nehlava, teraz sa 90% velitelov bojí dať pokyn na vykonanie zákroku (keď sa bavíme u nejakých väčších futbalových zápasov), lebo je okolo toho milión papierovačiek a ďalší to potom vyhodnocujú, či to bolo primerané a pod.
- 5.2.2025 - 9:12
- 0
- OUTBLAST
- Tu je reč o tom keď si ich usporiadateľ športového podujatia normálne zavolá (zaplatí) na celý zápas aby boli na štadióne...
A s tym "váhaním" by som si tiež nebol 2x istý ...vždy keď to prepískli tak to ututlali a vzájomne sa podržali
..
Váhajú možno tak max pri nejakom zásahu v osade lebo potom sú neprispôsobivčíci nachylní hrať pred kamerami divadielko o policajnej brutalite a ako oni nič nerobili.A potom to rozmazávajú kadejaké ludskoprávne organizácie a podobne - 5.2.2025 - 9:44
- 0
- Big brother
- Ale tak zažil všeličo aj po futbaloch, že velitel opatrení nechal hádzal po policajtoch sklenené flaše a bol dosratý dať pokyn na zásah, len aby s tým nemal roboty.
- 5.2.2025 - 10:01
- 0
- OUTBLAST
- Tak zažil som aj ja že si nechali na hlavy padať sedačky a podobne ale aj kopu zásahov kde nikto ani nevedel začo 💩
A hlavne neviem ako to je teraz ale vždy to bývalo tak že mali dvojaké odmeny a iné peniaze keď iba stáli a potili sa v mundúroch a iné keď aj reálne opotrebovali tomfy a teleskopy..
A s vidinou lepšiej výplaty za brigádu cez víkend sa vždy uvítala zámienka 😬 - 5.2.2025 - 10:07
- 0
- Big brother
- Nie, policajti majú taký istý plat vždy. Rizikový príplatok už majú zahrnutý v plate. Viem, že kedysi to bolo inak, dnes už musí byť polícia privolaná usporiadateľom keď treba, ale oni to robia až v krajnom prípade, lebo sa im to v tom prípade dosť predraží.
- 5.2.2025 - 10:35
- 0
- strojar
- Prečítaj si zákon o organizácii športových podujatí a nepleť sem trestný zákon.
- 5.2.2025 - 8:24
- 0
- FP-jakubj
- Trestny poriadok ale upravuje ine situacie. Dole nizsie pise spravne Strojar, ze v provom rade si poriadok ma zjednat organizator, az ked to nezvlada, vtedy tam moze prist policia.
- 5.2.2025 - 11:35
- 0
- Mato-Mi
- Mne je to jasne, to len na margo toho, ze policajti mozu zasiahnut aj v pripade, ked ich nikto nevola. A ano, tu riesime sportove podujatie, ja som len naviazal na Topsku, ktory sa pytal nieco. Ak by policajt stal pred presklenymi dverami pred stadionom a zbadal by, ze niekto na stadione vytiahol zbran, tak by mal povinnost zasiahnut a necakat, kym mu nejaky SBSkar zavola, ze nieco nezvlada.
- 5.2.2025 - 11:55
- 0
- Big brother
- Áno,.ale to už je také fantazirovanie.
- 5.2.2025 - 11:57
- 0
- Mato-Mi
- Ano, hyperbolizovany priklad, ktory nemozno ale vylucit.
- 5.2.2025 - 12:11
- 0
- Big brother
- Ale veď to jasné, ale ako som písal, to by už musel zasiahnuť aj policajt mimo služby,.keby si na hokeji popíja pivko.
- 5.2.2025 - 12:16
- 0
- Mato-Mi
- Urcite ano.
- 5.2.2025 - 12:20
- 0
- Wana
- Mňa keď držali Slovanisti pod krkom za bundu a sácali do mňa na schodoch čo už sa vychádza von v Nepelovi pri Offside tak policajti z dola na mňa kukali... Ked sa to ukludnilo tak som za nimi prišiel a opýtal sa im či sa im dobre pozeralo, tak mi povedali že na schodoch za to zodpovedá SBS oni až dole na námestí majú právomoci...
- 5.2.2025 - 11:29
- 0
- Big brother
- Áno, veď o tom hovorím.
- 5.2.2025 - 11:46
- 0
- OUTBLAST
- Inak to je vcelku štýl lebo si nepamätám že by dakedy SBS išli mimo posuvné dvere pri turniketoch...
To skôr územie nikoho sú tie schody 😬 - 5.2.2025 - 13:08
- +1
- BieloModra
- vtedy bol problem aj ten ze nas ta SBS hnala rovno von, aby sme co najskor vysli zo stadiona, ziadne take ze som zastavila ze tam nejdem
a ked som nechcela aby ma zramovali tak som musela chlapi okolo mna a hybaj...
- 5.2.2025 - 13:26
- 0
- OUTBLAST
- Základná chyba,hostia majú ísť von až nakoniec 🤷
Aj v Trnave to raz vyskúšali opačne že my sme šli prví a domácich zamkli na štadióne...slušný riot...ten osažák ktorého trafil trnavák do huby kusom betónu isto nebol nadšený z tohto výmyslu 🤷 - 5.2.2025 - 13:34
- 0
- BieloModra
- to tak aj bolo.... nechali nas na tribude povykrikovat pofandit pospievat
ked sa zacali zhasat svetla otvorili a pusili nas von
akurat, ze domaci nesli domov ale urobili nam spalier a cakali nas tam kde uz skoncila podla SBS ich pravomoc teda v uzemi nikoho
- 5.2.2025 - 13:49
- +3
- FP-jakubj
- Posledni odchadzaju vzdy ludia z VIP, takze
a dovi nabuduce
- 5.2.2025 - 14:27
- 0
- BieloModra
- jezis to vtedy bolo....riadna pakaren, pamatam si to....mali sme to aj so spevokolom o nitrianskych matkach... to bol des ist dolu schodami a prejst pomedzi pluvajucich a nadavajucich, kopajucich "fanusikoch" SBA....vrrrr
- 5.2.2025 - 13:23
- +2
- Big brother
- Nie je to pravda. A pokial ti toto povedal nejaký policajt, tak buď ta klamal, alebo nevie.
- 4.2.2025 - 16:11
- +1
- FP-jakubj
- Čiže tam sú policajti zadarmo?
- 4.2.2025 - 21:05
- 0
- Big brother
- Nie, policajti sú platení štátom. Štát ich platí.
- 4.2.2025 - 21:29
- 0
- strojar
- Prestaňte s tou SBS.
Zákon o organizácii športových podujatí nehovorí o žiadnej SBS, ale o usporiadateľoch. Spôsob a formu ako si USPORIADATEĽ - organizátor športového podujatia (v tomto prípade žilinský hokejový klub) zabezpečí poriadok na podujatí, je výlučne na ňom.
V tomto prípade to evidentne zabezpečené nebolo a zákon bol porušený.
Dodávam, že to nijako neospravedlňuje primitívov, ktorí sa tam predviedli. - 4.2.2025 - 17:01
- +4
- Big brother
- Veď hej, kluby nemajú toľko ľudí na to, aby si to zabezpečili z vlastných zdrojov, tak majú SBS-ky.
- 4.2.2025 - 19:24
- 0
- FP-jakubj
- Nikde si kluby neplatia vlastne SBS, ale majú to zahrnuté v cene nájmu a organizátorov si plati prevádzkovateľ haly. Ak je potrebné zabezpečiť väčší počet, tak sa zoženie viac ľudí.
- 4.2.2025 - 21:05
- +1
- Big brother
- Tak o tomto dosť silne pochybujem, že v cene nájmu je SBSka
- 4.2.2025 - 21:37
- +1
- FP-jakubj
- O2 prenajima aj vacsinu skyboxov sama, takze zaplatis par milionov a mozes na vsetky akcie, co su v O2, podobne tak maju urobene VIPko. Aby nemuseli stale zaskolovat novych ludi, tak 90% akcii zabezpecuje jedna firma, ta robi vsetky koncerty a hokeje v O2 urcite a max sem tam nejaku akciu nezastresuje- ale na VIP vstupe na 13 su stale ti isti ludia, takisto hore.
- 5.2.2025 - 14:23
- +1
- Big brother
- To može byť, ale podľa mňa SBSky si riešia samotné kluby.
- 5.2.2025 - 15:03
- +1
- FP-jakubj
- O2 to ma urcite tak ako pisem, lebo oni aj catering maju ten isty na vsetky akcie vratane tych v O2 universum.
V Kralovke si to kluby zabezpecuju samostatne, lebo ta ista firma z O2 robi aj zapasy USK Praha, ale nerobi zapasy Nymburku. - 5.2.2025 - 15:24
- 0
- Nitraaa
- Podľa bezpečnostného manažéra si organizátor dostatočne nesplnil povinnosti v zmysle bezpečnosti. Rovnako potvrdil, že fanúšikom, ktorí sa dopustia fyzických útokov hrozí okrem trestného stíhania aj doživotný zákaz vstupu na štadióny.
“Na štadióne boli prítomní aj zahraniční diváci. Či už Poliaci, s ktorými má družbu žilinský fanklub, alebo Česi z fanklubu Spart Praha, ktorí spolupracujú s Nitranmi. Diváci, ktorí vyvolali šarvátku, využili nedostatočné zabezpečenie sektoru hostí. Z dostupných záberov možno konštatovať, že niekoľko desiatok zamaskovaných Žilinčanov v kuklách napadlo hostí pri odchode zo svojho sektora,“ konštatoval Bednárik - 4.2.2025 - 16:04
- +2
- Westbeast0
- Bud som pozeral ine video alebo tie videa co boli zdielane napr. Valabikom nezachytili uplny zaciatok celej sarvatky... Alebo sa "odchod zo svojho sektora" mysli ten presun k vychodu v strede tribuny, aj ked mohli(a mali) odist východom ktory bol pri ich sektore?
- 4.2.2025 - 16:50
- +1
- strojar
- Presne takto to dosvedčuje aj videozáznam.
- 4.2.2025 - 17:04
- 0
- Fandimhokeju
- To tá družobná čeľaď chodí pravidelne na každý zápas spriaznených klubov? Alebo sa zorganizovali vedome na jeden konkrétny zápas? Oplatí sa prísť na Slovensko. Aj si pobúchame, vraj sa nám nič nestane.
- 4.2.2025 - 18:57
- +1
- Žilinčan
- Bednarik konštatoval.. 😃 Ale možno si len hostia nevšimli východ ktorým dnu prišli a drali sa pomedzi slušných ľudí smerom k stredu štadióna, medzitým si do niektorých bezdôvodne kopli, až kým im oproti nešli fans Žiliny. Keď videli co sa tam deje. Čiže pan Bednarik by si mal dať silnejšie okuliare
- 5.2.2025 - 4:33
- +1
- Render 77 Nr
- Toto sú iné Tričkoviny.
- 5.2.2025 - 7:13
- +8
- Žilinčan
- Fňuk
- 5.2.2025 - 16:55
- 0
- Žilinčan
- Keď nemám argument, urobím zo seba blbca.. Podarilo sa Ti to
- 5.2.2025 - 16:57
- 0
- sloniik
- A ty mas kokretny zaber, video, kde je vidno tie napadnutia? Lebo z dostupnych videi to moc tak jasne, ako to opisuje, veru nie je.
- 5.2.2025 - 17:39
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fagaf
- ÚRADNÁ SPRÁVA :: Senátu pre profesionálny hokej DK SZĽH MAIL: SZLH@SZLH.SK
Senát pre profesionálny hokej (SPH DK SZĽH) v zmysle čl. 36 ods. 7 prizýva nasledujúce osoby so zväzovou príslušnosťou na účasť na prerokovaní disciplinárneho previnenia, ku ktorému malo dôjsť po súťažnom zápase TIPOS Extraligy č. 277 medzi DOXXbet Vlci Žilina a HK Nitra dňa 2. 2. 2025 (bitka fanúšikov oboch družstiev):
a) Marek BEDNÁRIK, BM SZĽH,
b) JUDr. Jozef GREGUŠ, PhD., LL.M., BM SZĽH resp. delegát SZĽH zápasu č. 277.
Prerokovanie tohto disciplinárneho previnenia sa uskutoční v piatok 7. 2. 2025 o 10:00 na adrese Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava (Slovenský zväz ľadového hokeja). - 5.2.2025 - 8:17
- 0
- strojar
- A kde je hlavný usporiadateľ zápasu a bezpečnostný manažér Žiliny?
To sú v tomto prípade kľúčové osoby ZODPOVEDNÉ zo ZÁKONA č.1/2014.
To sa pýtam so všetkou úctou k pánom Bednárikovi a Gregušovi. - 5.2.2025 - 10:47
- +1
- fagaf
- Myslím, že tam je jasne napísané koho a prečo pozvali. BM ZA a usporiadateľ nemajú zväzovú príslušnosť.
Žilina podľa videného bude rada , keď im štadión nezatvoria. - 5.2.2025 - 11:55
- +4
- strojar
- Pre doplnenie:
Žilinský klub mal vopred z Nitry upozornenie aká háveď nastupuje do autobusov smer Žilina.
VOPRED. - 5.2.2025 - 8:30
- +11