Diskusia: Nemali sme nič také, čo by stálo za reč, vraví Šille. Růžičkovi dal za pravdu
Bol piatok a kalendár ukazoval sviatok. Aj extraliga mala svoj sviatok v podobe veľkého derby Košíc so Slovanom Bratislava. Hostia po druhý raz v sezóne sklonili hlavy v dejisku úradujúceho šampióna po identickej porážke 1:4. Prvýkrát sa to stalo na začiatku októbra.
Slovenské derby kvalitou veľmi neoslovilo, no víťaz bol jasný po troch tretinách. "Ďakujeme fanúšikom, že vypredali halu. Takáto podpora nás pochopiteľne hnala dopredu. Tešíme sa zo zisku troch bodov," spokojne skonštatoval košický útočník Mário Lunter. Od slovíčka spokojnosť majú poriadne ďaleko slovanisti. Belasí padli v treťom stretnutí v rade. Dokopy inkasovali až štrnásť gólov. "Nemali sme nič také, čo by stálo za reč. Opäť sa dialo to, čo aj minule. Trpeli sme na veľký počet vylúčení a kvôli tomu sme sa nevedeli dostať do tempa. Treba to celé otočiť. V nedeľu to musí byť rozhodne niečo iné, ako posledné dve stretnutia," ťažko rozprával hosťujúci hráč Timotej Šille.
Oceliari mali v úvodných kolách problém s výkonnosťou, ktorá by ich držala na najvyšších miestach. Keď však v Lige majstrov nepostúpili ďalej, mohli sa tak venovať už iba povinnostiam na domácej scéne. "Cemanovci" sa rozbehli, hrdia sa piatimi výhrami po sebe a len vinou horšieho skóre sú za vedúcimi Spišiakmi. "Bol to náš cieľ. Robíme všetko pre to, aby sme prenikli na pozíciu lídra. Sme teraz v eufórii a budeme sa snažiť natiahnuť to na čo najväčší počet zápasov," prezradil Lunter, ktorý v prvej tretine neotvoril skóre, keď vypálil na Coreua z priestoru medzi kruhmi. Tréner Vladimír Růžička sa síce nedostavil na tlačovú konferenciu, ale bezprostredne po dueli v televíznom rozhovore uviedol, že jeho hráči nemajú pohyb a faulujú. Toto bol pravdivý obraz diania v záverečnej dvadsaťminútovke. "Súhlasím s ním. Stáli sme. Košičania celý čas využívali širšie rozmery klziska desaťkrát viac ako my. Všade boli prví. Sme z toho smutní. Musíme to však zmeniť a otočiť výkony o stoosemdesiat stupňov," avizuje Šille.
Slovan pri tom nemusel rivalovi uvoľniť cestu k všetkým bodom pre nedisciplinovanosť, pretože mal skvelý vstup po návrate z druhej prestávky. V 30. sekunde Brown znížil na 1:2, ale to bolo všetko. "Pri takomto postavení v tabuľke určite nemôžeme spomínať pohodu. Nebodovali sme tretí raz v sérii, a to nie je dobre pre žiadny tím. Kvalitu máme, ale neukazujeme to. Nie je ľahké, keď hráte dole. Potrebujeme nájsť sebadôveru. Musíme zabrať ako kolektív, zdvihnúť hlavy a produkovať svoj hokej. Chyby, ktoré robíme, musia ísť preč z našej hry," poznamenal bratislavský center štvrtého útoku. Hosťom urobilo škrt cez rozpočet vylúčenie kapitána Miroslava Preisingera. Následne sa k nemu pridali dvojminútové tresty pre Maiera i Wereka. "Každá presilovka môže pomôcť. Bol to tento prípad. Gólom na 3:1 sme im odskočili, a potom bolo cítiť frustráciu z ich strany. Vďaka tomu sa nám hralo ľahšie a lepšie," doplnil k stretnutiu 18. kola v Steel Aréne Mário Lunter, ktorý vzápätí zhodnotil doterajšie košické pôsobenie. "Som veľmi spokojný. Potešilo by ma však, keby som bol viac produktívny, ale snažím sa robiť dobre malé veci a verím, že to príde."
28-ročný Timotej Šille bol vedením klubu ohlásený na mesačnú skúšku. "Z osobného hľadiska to bolo v stredu proti Nitre celkom v poriadku. Veľmi ťažko sa mi ale hodnotí zápas v Košiciach. Keby sa mi nedarilo, ale vyhráme, pozerám sa na to úplne inak. Mám za sebou len dva zápasy, ale za Slovan sa určite takto nehrá. Tímový úspech nezávisí od jednotlivca," dodal syn bývalého kapitána reprezentácie Maďarska Tamása.
- BlackCrow
- Tvl to naozaj nenechali vôjsť na štadión fanúšika čo mal tričko či mikinu či dres Slovana????
To je čo za stredovek toto..
Po tom čo som si prečítal na fcb pochybujem že si ešte niekedy oblečiem dres hc a pôjdem si sadnúť v kľude do hladiska tak ako to bolo doteraz..
- 18.11.2023 - 9:38
- +13
- Mato-Mi
- Smutne.
- 18.11.2023 - 9:43
- +2
- TonoS
- Celkom sa tomu divím u nás, ale presne toto sa mi stalo pár rokov dozadu v Anglicku. Boli sme v Liverpoole a chceli sme ísť na zápas Liverpool vs. Manchester United a my ako skalní fanúšikova Man U. sme si samozrejme obliekli dresy a na štadión nás usporiadatelia nevpustili, kvôli našej bezpečnosti
...takže sme vysolili ďalšie prachy za dresy Liverpoolu, aj keď sme mu nefandili, aby sme sa aspoň narýchlo dostali na zápas, keď už sme vysolili kopu prachov za lístky
...čiže tam je to bežná prax medzi rivalmi...
- 18.11.2023 - 9:57
- 0
- Daewo_KS
- Man Utd - Liverpool je sice podobna, ale zaroven diametralne odlisna situacia.
- 18.11.2023 - 10:44
- +1
- TonoS
- Áno veď to mi je jasné, že tam je tá fanúšikovská rivalita úplne o niečom inom...
- 18.11.2023 - 11:17
- 0
- antinamor
- Nebolo by dostatočné opatrenie vyzliecť dresy MU? Načo kupovať dres tímu, ktorému nefandím?
- 18.11.2023 - 11:41
- +6
- Tomino
- Potom si mi ich mohol dat 😃, ako ich prípadne vyhodiť alebo niečo podobne
- 18.11.2023 - 11:53
- 0
- TonoS
- No problém bol v tom, že my sme pod dresmi nič nemali, takže sme si niečo obliecť museli 😁
- 18.11.2023 - 11:56
- +3
- TonoS
- Jaaj som nevedel, že to to závisí od toho akú skratku použiješ...no čo už, si strašný frajer 👌
- 18.11.2023 - 14:49
- +1
- Jimmy Tulipan
- Neviem,neviem... vedľa mna sedeli chalani v mikinach a siltovkach SBA.
Mozno bol problém v niečom inom. Ale video na FB som nevidel, nemám tam účet a tak mi ostáva sa len domnievať, ze to bol len premotivovany sbs-kár. - 18.11.2023 - 10:11
- +8
- Zmrzlina
- V KE mám obdobnú skúsenosť aj ja. Nechceli ma pustiť v drese súpera na zakúpené miesto, pričom to nebol ani dres v KE milovaného Slovana. V kúte štadióna som si dal dres do kapsy a prešiel cez stráž po nejakej chvíli. Na štadióne som ho navliekol a bolo. Po zápase som ho opäť dal pre istotu do kapsy, aby strážnici neblbli.
Toto sa mi zatiaľ stalo len v KE. - 18.11.2023 - 10:20
- +5
- BieloModra
- Toto sa ti stane aj vo ZV...len tam ta hned odnaviguju na hostovsky vstup
- 18.11.2023 - 10:50
- 0
- Zmrzlina
- Osobne som v ZV také niečo nezažil. V KE áno a nebolo to príjemné. Po príchode do hľadiska boli ľudia v pohode, pričom okolo mňa sedeli Trebišovčania a Prešovčania fandiaci KE.
- 18.11.2023 - 11:28
- 0
- BieloModra
- Tak evidentne mame rozdielne skusenosti 😀 a to ja do toho ZV chodim velmi casto jedina vynimka bola ked opravovali nieco pri vstupe hosti...naposledy nas slusne otocili pred 2 tyzdnami boli sme traja, pokial take umoznene nie je, problem by nemal byt. My ho mame a vcera u nas na stadione chodilo x rysov v dresoch, v BA tiez problem pri vstupe nie je
- 18.11.2023 - 11:50
- 0
- Jimmy Tulipan
- Nie
- 18.11.2023 - 11:07
- 0
- BieloModra
- A pritom u vas problem nebyva...mozno fakt len ten clovek nemal stastie na SBS
- 18.11.2023 - 11:09
- 0
- Jimmy Tulipan
- Neviem, kde mohol byť problém. V KE sa stále nejaký ľudia s BA dresmi pohybovali a nezaznamenal som žiaden incident.
- 18.11.2023 - 11:17
- +1
- Jimmy Tulipan
- A BTW toho typka som videl sa vybavovať s sbs.
Napokon na zapase bol, lebo som ho stretol aj pri odchode. Tak neviem, ci ho napokon vpustili alebo sa len vyzliekol z dresu a zasa obliekol... - 18.11.2023 - 11:24
- +1
- Tyna85
- No však musel ukázať celému svetu čo strašné sa mu stalo. Ja síce nechápem prečo s tým mali problém ale ani neviem kde mal kúpený lístok.
Zažila som fans NR normálne pri nás v dresoch a všetko ok. - 18.11.2023 - 12:02
- +3
- BieloModra
- Ved prave
- 18.11.2023 - 12:11
- 0
- Jimmy Tulipan
- Netocil, no ak poukázal na niečo co sa u nás deje a nie je to v súlade s návštevním poriadkom a na základe toho príde k náprave tak to je len dobré.
Mne by sa nepáčilo ak by ma niekde nepustili len preto, že mám hosťujúci dres. Nemal som s tým problém zatiaľ nikde, no ja nechodím už na hosťujúce štadióny tak často.
- 18.11.2023 - 12:26
- 0
- Tyna85
- Ja to beriem len netušíme celú situáciu len jej časť. Tam na videu sa SBSkar vyjadril, že na pokyn bezpecaka ho nepustí s tým čo má na sebe. A bolo zjavné, že prišiel druhý krát aj vo videu to zaznie. Zároveň bol podľa mňa problém aj v tom, že sektor hostí naši dali do predaja domácim.
- 18.11.2023 - 12:34
- 0
- BieloModra
- Ano s tymto suhlasim. Ono to je tak, ze na stadione je zodpovedna SBS usporiadatela, mimo stadion uz policia. Bezpecak to mozno aj s ohladom na rivalitu tak vyhodnotil, tazko povedat...
Ale pravda je aj ta, ze nie vsetci fanusikovia sa vedia spravat ako sa na navstevu patri, sami si to robime - 18.11.2023 - 12:37
- 0
- ZtrykoSlazoU
- v KE len vyhodnotili(a spravne), ze vacsina divakov este zije v stredoveku, safety first
- 18.11.2023 - 11:17
- +13
- DraciaTlama
- Si skvelý v tých glosach
- 18.11.2023 - 11:21
- +2
- fanke27
- Nechcel som sa zapájať do tejto diskusie ale musím, keďže som stál neďaleko dotyčného fanúšika Slovanu.
Rovnako ako ja, tak aj moji známi ale aj veľa ľudí naokolo nechápali a sa divili prečo ho nepustia dnu s dresom Slovanu.
Som presvedčený o tom, že ak je daný fanúšik normálny, neprovokuje a len sedí v hľadisku, tak sa mu nič v Košiciach nestane.
A myslím, že s týmto sa stotožní určite väčšina ľudí.
- 18.11.2023 - 12:54
- +6
- DraciaTlama
- Presne tak.
- 18.11.2023 - 13:01
- +1
- lesslie69
- Pred rokmi sedel so mnou Maček v SA na A12 hneď vedľa fanklubu HC a mal slovanistický šál na krku.Je živý a zdravý dodnes ak dobre viem.Toto pán bezpečnostný manažér trošku prepískol.
- 18.11.2023 - 13:12
- 0
- DraciaTlama
- Ale ved jasne, vôbec nechápem túto vlnu shitstormu. Zbytočne nafuknute.
Košičania sú milí a pohostinní ľudia a hokej spája. Ide sa ďalej. - 18.11.2023 - 13:17
- +1
- Marian1978
- To vážne nechápeš? Tebe príde normálne správanie toho SBS na štadióne? 🙂
- 18.11.2023 - 13:27
- 0
- DraciaTlama
- Nie.
Ale tvoja forma bola utocna. - 18.11.2023 - 13:56
- +2
- ŠIMIKE
- neviem co to je za blbost ..kamos co trenuje futbalistov slovana U13 s nimi hral akurat proti fc kosice a vecer sli pozriet hokej..vsetci v bundach SK SLOVAN a normalne sedeli v B19
- 18.11.2023 - 12:47
- +2
- cappycathy
- Somarina, videla som na chodbe minimalne dvoch ludi co mali tricko ci mikinu !!!
- 18.11.2023 - 14:56
- 0
- LenTak93
- tuším toto robili aj na prvom zápase Košíc na Slovane po príchide z KHL (2019)
ale aj tak by to dnes mala byť už zbytočnosť - 18.11.2023 - 15:04
- 0
- axxel
- Jendek pobavil tiez, ked povedal, ze uz asi nebudu pustat hracov do reprezentacie, lebo pocas prestavky s nimi nemozu pracovat ... to je jaka blbost, co tam natrenuju za ten tyzden volna, ved maju celu sezonu nato s nimi pracovat ... a aj tak neviem ci boli vcera traja slovanisticky reprezentacni obrancovia lepsi ako taky nas Deyl
- 18.11.2023 - 9:57
- +6
- bigi
- a vies o tom ze slovan od zaciatku sezony ma noveho trenera a pomali polovicu kadra zemeneneho?
- 18.11.2023 - 19:29
- 0
- excelent
- Video z KE: Niečo už dala Pravda...
https://sportweb.pravda.sk/hokej/extraliga/clanok/688869-skandal-v-kosiciach-fanusikov-slovana-nepustili-na-tribuny/?utm_source=sportweb&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_3clanok_box&fbclid=IwAR3Mf8VKyKzCVkVGG7hUA0YkD3bUEcTDLdKi_l9d3sYLFNk91ZAuJbEwC-Q - 18.11.2023 - 10:18
- 0
- ZtrykoSlazoU
- hmmm: ak to bol len ten jeden, tak pravda klame...
- 18.11.2023 - 11:33
- 0
- ZtrykoSlazoU
- asi viacero no, beriem spat
- 18.11.2023 - 12:02
- 0
- len_tak
- Ak ostalo trocha zdravého rozumu v Slovane: prosím zbavte sa toho netrénera čo najskôr. Možno to pred 10 rokmi bol ešte tréner ale po právoplatnom odsúdení za branie úplatkov od rodičov hráčov jeho hviezda zhasla. V posledných troch "ozajstných mužstvách" pred Slovanom naňho nemajú dobré slovo. Možno nejaké výsledky urobil ale za cenu rozdrbania celého klubu. Chomutov, Hradec a Litvínov bu mohli rozprávať, v poslednom mužstve ho dokonca vyhodili aj z dorastu.. Radek Smoleňák a mnoho iných hráčov na neho nemá dobré slovo aj pri verejných vyhláseniach, nielen neoficiálne. Samozrejme. že najmä mladší hráči ktorí sú aktívny sa oficiálne nebudú vyjadrovať pred strachom aby si nezavreli miesto niekde inde. Kto dal typ vedeniu na jeho reinkarnáciu v Slovane si to žiaľ vôbec nepremyslel.
- 18.11.2023 - 10:25
- +6
- Marian1978
- Tak to je hnus a sila čo sa stalo v Košiciach : Ak sa potvrdia tie info z videa že je to na príkaz nejakého pajaca z vedenia tak to je na okamžité odvolanie dotyčného a zákaz pôsobiť okolo hokeja. A poriadna pokuta Kosiciam z dôvodu nezvládnutia organizacie zápasu a kľudne by som im dal aj zápas pred prázdnym hľadiskom. Chodím vyše 30 rokov na rôzne zápasy športové doma aj v zahraničí a také niečo som nezažil. Neskutočný hnus čo tu vyprodukoval HC Košice. Neskutočný, môžu sa hanbiť! Najväčšia organizačná hanba v histórii slovenskej hokejovej ligy.
- 18.11.2023 - 10:36
- +2
- zasi
- Mepreháňaj
Stalo sa mi to v BB
Naopak vo Zvolene pohoda - 18.11.2023 - 10:49
- +4
- tulen - kosice
- mne sa to nestalo: nikdy a nikde ... ani na slovane
- 18.11.2023 - 13:04
- 0
- Jimmy Tulipan
- Najväčšia organizačná hanba v histórii slovenskej hokejovej ligy.: Daj si tabletku na ukludnenie.
- 18.11.2023 - 11:12
- +20
- strojar
- Nepodceňovať.
Len aby nebol zápas kontumovavaný. - 18.11.2023 - 16:58
- 0
- fanke27
- Si to trošku prehrotil..
- 18.11.2023 - 12:55
- +4
- tulen - kosice
- daj si sprchu: alebo tabletku, ty haMba ...
- 18.11.2023 - 13:04
- +6
- HokejBJ
-
ak by som nevedel o čom píšeš tak by som si myslel že tam dobili nejaké decko a ne. Kľud
- 18.11.2023 - 18:52
- 0
- J4kuubbb
- Ale sa mi páči, že Slovan je každe jedno kolo v TV, bud na jojke alebo na sporte. 4 kola po sebe byt v TV, niektore kluby boli 2-3 krat v TV, ale Slovan tam je kazde kolo . Tu ked clovek chce, ze by jeho tim bol v TV musi hrat proti Slovanu. Neviem kto vybera tie zapasy do TV, to rovno aj Humenne mozu davat, nie su tak daleko v tabulke
- 18.11.2023 - 10:48
- 0
- Mato-Mi
- Najcastejsie v telke su asi Kosice.
- 18.11.2023 - 10:54
- +4
- Demon
- Druhe miesto po Slovane. O 1, ci 2 zapasy mali viac prenosov.
- 18.11.2023 - 15:35
- 0
- Mato-Mi
- Dakujem za upresnenie.
- 18.11.2023 - 16:24
- 0
- Marian1978
- Je to z marketingového hľadiska milý môj. Slovan jednoducho láka, je to najsilnejšia hokejová značka u nas. Vyvoláva záujem, pozitívne alebo negatívne emócie. Keď bol hokej v TV len na štátnom kanáli tak sa dodržiavala nejake "spravodlivé" rozdelenie. Odkedy sa zápasy vysielajú na komerčných kanáloch rozhodujú marketingove kritériá.
- 18.11.2023 - 10:57
- +2
- M4tuss
- Láka, len dokedy..
- 18.11.2023 - 11:09
- 0
- -BBB-
- dovtedy kym sledovanost zapasov Slovana bude vyssia, ako akehokolvek ineho timu ,, a bud kludny, tiez by som vcerajsok radsej nevidel
- 18.11.2023 - 12:36
- +1
- Magellan
- Tak svoje pripomienky adresuj do príslušnej televízie. Čo my tu s tým máme robiť?
- 18.11.2023 - 10:58
- +2
- Proky99
- Trebalo vyslovit vacsiu podporu RTVS tak aby aj vedenie SZLH pochopilo ze za par drobnych to nechceme na kadejakych sukromnych kanaloch. Ono ked to uz ide na sukromnom kanale je neskoro plakat, oni si za to zacvakali a oni si vyberaju zapas ktory bude pozerat co najviac ludi kvoli reklame, takze placas tu na nespravnom hrobe. Obzvlast zapas Kosice-Slovan bude vzdy v telke aj keby sa zvysok ligy na hlavu postavil.
Odchodom RTVS skoncilo “pravo” fanusikov vidiet aj svoj klub v telke aspon obcas, hlavne tych mensich. - 18.11.2023 - 11:22
- +4
- HokejBJ
- Ak by Slovan nemal najvyššiu sledovanosť v TV ale niekto iný tak by v telke dávali iný tím. Je tomu tak všade vo svete. Podobné veci riešia v Kanade kde uprednostňujú Toronto
- 18.11.2023 - 18:54
- +1
- DraciaTlama
- Hokejista p.Šille: Mám za sebou len dva zápasy, ale za Slovan sa určite takto nehrá. Tímový úspech nezávisí od jednotlivca,"
A O TOM TO SAKRA JE! TO CO MAS VPREDU NA DRESE, NIE TO MENO VZADG! - 18.11.2023 - 10:59
- +1
- strojar
- Ja si pamätám (bolo to už veľmi dávno), že hráči Slovana nemali vpredu na drese žiadneho vtáka. A veruže hrávali úplne inak.
- 18.11.2023 - 17:02
- 0
- DraciaTlama
-
tie Krasne retro dresy, ze? - 18.11.2023 - 17:07
- +1
- Proky99
- Neviem naco je dobre to opatrenie nevpustit dnu nikoho s inym dresom ked normalny clovek sa tomu v pohode vyhne, ale popravde nerozumiem ani tomu co tu vzniklo, ved zajdem za roh dam dole dres, prejdem cez turniket a dam na seba spat, 2 roky do zadu pocas play off som videl niekolko slovanistov chodbach steel areny a nikto to neriesil. Kazdopadne by nebolo odveci toto zmenit v nasom klube ohladom vstupu a mozno vytvorit pre fanusikov supera jeden specialny vstup s turniketom, z boku by moznost bola priamo po schodoch na sektor pre hosti.
- 18.11.2023 - 11:15
- 0
- ZtrykoSlazoU
- osobne som proti separovaniu
- 18.11.2023 - 11:24
- +2
- Proky99
- suhlasim s tebou, ale klub musi urobit nejake opatrenia pre ochranu ludi na stadione, nasli sme ten najhorsi sposob, jednoduchy sposob by bol mat specialny vchod len pre hosti priamo do ich sektora (taka moznost u nas je z boku cez schodisko len to nefunguje pre vstup iba pre odchod) kde by mal par usporiadatelov navyse pre nich. To ze by to uz niekto obisiel a mal by problem to uz by klub nemohol nejak ovplyvnit.
- 18.11.2023 - 11:32
- 0
- ZtrykoSlazoU
- na slovane dostal chalan pri odchode z nepelu na schodoch po "hube" len preto, ze mal na sebe kosicky sal...
vacsina z vas to tu odsudila a nikto z nas nevypisoval o zaostalej bratislavskej gubernii...
take veci sa bohuzial stale stavaju, ked sa v jednom tele-ati stretne viacero nestastnych faktorov
a stale povazujem to konanie nasej sbs za velmi nestastne - 18.11.2023 - 11:44
- +4
- Marian1978
- Ale bol pustený na štadión. : Ja tak isto keď idem na futbal do Trnavy v slovanistickom drese tak sa motam len v sektore pre hosťujúcich fanúšikov. Tak to funguje všade na svete. Máš sektory vyhradené kde sa môžeš bezpečné pohybovať v klubových dresoch. Ale v Košiciach nie si vypusteny na štadión. Chápeš ten rozdiel? Konanie SBS nebolo neštastne, ale zaostalé!
- 18.11.2023 - 11:50
- 0
- ZtrykoSlazoU
- na to dam krk, ze to bol niekto zo soker ultras ako ty
lebo rozbit hlavu je take pokrokove
toto urobili aj kosicky chudaci, ked napadli presovsky autobus, kde boli aj zeny a deti
a vy ste sa vyznamenali aj na tehelnom poli pri winter classic
proste luza - 18.11.2023 - 11:58
- +1
- Marian1978
- Ja som z Ultras? Ty ma poznáš? : Za to že chodím na štadióny súperov na hokej alebo futbal, som z Ultras? Píšem tu niečo o bití fanúšikov ako o niečom pokrokovom?
- 18.11.2023 - 12:05
- +1
- ZtrykoSlazoU
- futbal slovan - trnava = manevre stoviek policajtov, ktore platime my vsetci
tak asi nieco v poriadku nie je... - 18.11.2023 - 12:38
- +4
- Tyna85
- Lenže u nás sektor hostí nebol keďže tam predali vstupenky domácim. Zjavne nechceli mať prázdny sektor, keďže fans Slovanu ani nepamätám kedy naposledy boli u nás na výjazde.
Možno aj tam bol problém.
A SBS konala na pokyn bezpecaka. Ale hej všetci sú zaostali len ty si lietadlo. - 18.11.2023 - 12:15
- +5
- HokejBJ
- Inak taká zaujímavosť slovanisti v Košiciach boli na vyjazde od príchodu z KHL len raz na 6 zápas počas semifinále inak vôbec. Zaujímalo by ma prečo lebo košičania chodia do Bratislavy na výjazd
- 18.11.2023 - 20:33
- 0
- zasi
- netrafia sem
pre nich Slovensko končí pri Senci - 18.11.2023 - 20:45
- +1
- ZtrykoSlazoU
- neradi cestuju autobusum a lietadlo do kosic, ani nikam inam na sk nelieta
- 18.11.2023 - 20:48
- +1
- Tyna85
- Ježiši robíš z toho takú vedú jak keby o život išlo. Netuším prečo ho nechceli pustiť ale ja som zažila fans NR normálne v dresoch. Možno mal lístok až príliš blízko fans ja neviem. Ale písať tu o zaostalosti je teda riadne prehnané. Alebo ty si ten čo ho nepustili a preto tu vypisuješ takéto hlúposti?
- 18.11.2023 - 11:55
- +2
- julo
- Tiez si myslim,ze to bude pan kameraman
- 18.11.2023 - 12:00
- +2
- Marian1978
- Ja z toho robím vedú? Samozrejme že hej, lebo je to vazna diskriminácia.: Jednoducho sa nemôžu takto diskriminovať ľudia. Nabudúce koho nepustí SBS na štadión? Rómov, vozičkárov, Ukrajincov? Takéto rozmýšľanie a konanie jednoducho nepatrí na naše štadióny!
- 18.11.2023 - 12:01
- 0
- Tyna85
- To snáď nemyslíš vážne tie hlúposti čo píšeš. Veď stačilo dať dres dole a prejsť. Prečo z toho robíš väčší problém ako reálne aj je. Tam bol problém dres nic iné.
- 18.11.2023 - 12:07
- +1
- Marian1978
- Už raz pochop reálne a normálne je nedávať dres dole a prísť na štadión !!!: A toto problém je. Lebo to je diskriminácia, priam ucebnicova. A najväčší problém je to že sa nájdu ľudia ktorým to za problém nepovažujú a divia sa tomu. Toto je rozmýšľanie 21 storočia?
- 18.11.2023 - 12:13
- 0
- ZtrykoSlazoU
- ty sa hadas sam so sebou ?
pise tu niekto, ze je to normalne ? - 18.11.2023 - 12:16
- +7
- Marian1978
- No tu kolegyňa s číslicou 85 navrhuje ako riešenie dať si dres dole pred kontrolou a po kontrole obliecť. A všetko je v poradecku, normálne sa funguje ako keby sa nič nestalo. Tak napríklad s ňou polemizujem. S tebou nemá zmysle, lebo podľa teba každý kto chodí na štadióny súpera podporiť svoj klub je Ultras, chodí sa tam bit a demoluje toalety. S tebou sa nemá zmysel baviť.
- 18.11.2023 - 12:28
- +1
- ZtrykoSlazoU
- suhlasim s poslednou vetou, ze s tebou sa nema zmysel bavit
- 18.11.2023 - 12:34
- +2
- ZtrykoSlazoU
- napriklad aj to, ze vie na zaklade rozhodnutia sefa sbs hodit cely vychod do jedneho vreca a oznacit ho za guberniu...
aj ked mam mnohokrat podobny nazor - 18.11.2023 - 12:33
- +4
- Tyna85
- Presne tak, ja viem pochopiť, že to človeka prekvapí a nahnevá. Tiež to veľmi nechápem keďže pri mne v sektore A12 normálne boli fans NR a nikto nič. Ale napísat tu o diskriminácii či zaostalosti je teda dosť mimo misu.
Lebo ten bezpecaka čo to nedovolil tak maximálne diskriminoval jeho dres a nie jeho osobu. - 18.11.2023 - 12:40
- +2
- ZtrykoSlazoU
- snad sa vyjadri k tomu sbs, lebo precestovat celu republiku a vlastne akukolvek vzdialenost, aby ta na vstupe ako hosta nevpustili na stadion len kvoli dresu...
- 18.11.2023 - 12:50
- +1
- Marian1978
- Diskriminoval jeho dres a nie osobu ...hmm....tak to som ešte nepočul 😄😄😄. Problém v tvojom chápaní je v tom že sa to stalo slovanistom. Lebo ako som sa tu dozvedel každý kto chodí s klubom na štadión súpera Slovana je z Ultras, bije sa a rozbíja toalety. A takých na štadión netreba púšťať 🙂. Ak by sa také niečo stalo na Nepelovi a nepustili by Kosicanov v dresoch na štadión tak tu vyskakovali Košický fans že ako je to možné. Ale keďže sa to stalo slovanistom tak je to v poriadku 😉
- 18.11.2023 - 12:54
- +1
- Proky99
- Robis tu zbytocnu burku s poharom vody, fakt stacilo zajst kus dalej, dat si dole dres, prejst cez turniket a ist potom uz v drese takmer hocikde si sadnut mozno okrem A13, v Kosiciach uz bolo kopec slovanistov aj s detmi a nepamatam si nejaky zasadnejsi incident. Uz to fakt prehanas a si prilis premotivovany
Ale ok verim ze to bude dobre aspon na to aby klub zacal riesit ten samostatny vstup pre fanusikov hosti, mozno aby system predaja listkov ich nasmeroval do urciteho sektora kde bude moct davat na nich pozor a kde budu mat nedaleko zachod plus bufet.
To co si zazil sa dalo napisat a cele urobit trosku diplomatickejsi a bez toho citoveho vylevu, takto mi to pride aj s tou kamerou ako na nejakom bezvyznamnom strajku Kotlebovcov, kde v poldecaku s vodou robia tornado. - 18.11.2023 - 13:08
- 0
- DraciaTlama
- Robiť búrku s poharom vody.
Kamenný pavuuuuk máš tu frázu do HP slovnikaaaaaaaaaaaaaaa
- 18.11.2023 - 13:11
- +5
- Mato-Mi
- Jednoznacne do slovnika
- 18.11.2023 - 13:29
- +1
- Marian1978
- No ak by mal burku nasadenu tak to by ozaj vrchol diskriminácie 🙂. Vodu v plastovom pohári ti snáď dovolia doniesť na štadión 🙂. Ale nesmejem sa, je to milé 😉.
Tak v prvom rade je jedno kde sa to stalo. Jednoducho sa to stavať nemôže. Ty po dodržaní usmernení od organizátorov musíš mať možnosť ísť v klubových farbách na štadión a bodka. Koniec diskusie.
A systém dať si dole dres, prejsť turniket a znova sa obliecť. Tak to NIE! Riešiť problém že ho chcem nejako obísť, oklamať a nevšímať si ho je také naše slovenské ale tiež NIE!
Žijeme v 21 storočí, zatiaľ v strednej Európe ( aj keď myslením sme úplne inde) a tak robím všetko preto aby to tu aj tak vyzeralo. - 18.11.2023 - 13:25
- 0
- Mato-Mi
- Ak to tak ludia robia, ze si vyzlecu dres pred vstupom a na stadione si ho nasadia a nie je problem, tak nevidim problem, aby v danom drese presiel clovek cez SBS.
U nas je napriklad sektor hosti, idu bocnym vchodom, doprevadza ich SBS, ale minule boli Nitrania a fajcili na terase spolu s nami.
Preto mi pride scestne, ak SBSkar si s prepacenim honil ego pri vstupe, ale ked cez neho prejdes so salom vo vaku a na stadione je uz vsetko ok.
- 18.11.2023 - 13:29
- 0
- Tyna85
- Len u nás dali do predaja sektor hostí tak či kvôli tomu nebol problém. Netuším prečo mal bezpecak problém a nechcel ho pustiť. Tiež si myslím, že by problém nebol. Ale na môj vkus to typek dosť preháňa. Lebo vďaka jednému incidentu nazvať celý východ zaostali je hlúpe.
- 18.11.2023 - 13:36
- 0
- Mato-Mi
- Myslim, ze sa zhodneme, na pochybeni SBS, aj na prehanani Mariana.
Ale asi by som bol tiez na.raty, ak by ma nepustili na stadion. - 18.11.2023 - 13:44
- +1
- Mato-Mi
- Uz sa cyklis. Rozumiem tvojmu rozhorceniu, tiez sa mi nepaci postup SBS a ja osobne nemam nic proti superovym fanusikom, ktori slusne pridu fandit svojmu muzstvu, hoc nech su aj od hlavy po paty v klubovom.
- 18.11.2023 - 13:26
- +1
- Lukash_ke
- Ak by sa také niečo stalo na Nepelovi a nepustili by Kosicanov v dresoch na štadión tak tu vyskakovali Košický fans že ako je to možné. Ale keďže sa to stalo slovanistom tak je to v poriadku: Tu si si trochu nakakal, lebo presne to sa stalo košickým na Nepelovi... ja neviem... pred dvoma rokmi? Článok na Pravde ani 1000 komentárov na sociálnych sieťach to veru nemalo 😁.
Takže tento precedens vlastne stvoril bezpečák klubu, ktorého fanúšik to teraz pocítil na vlastnej koži.
Situácia nešťastná, viem sa vcítiť, bol by som rovnako nasratý, ale v BB ma takto tiež nepustili, v PP sa mi tiež niečo marí. Ale ako už bolo písané, dal som veci dole, prešiel cez SBS, pomyslel som si o tom svoje a dal dres nazad.
BTW všetky tie argumenty, že má byť vyhradený sektor pre hostí sú nu-lit-né. Ak sa veci nezmenili, tak asi všade na Slovensku to v hokeji funguje tak, že musíš dať organizátorovi predom vedieť, že sa dostavíš na výjazd. Môžeš tak urobiť ako jednotlivec, ale väčšinou toto riešia fankluby. Samozrejme je tam nejaký predstih a v deň zápasu už organizátor uvoľní miesta do predaja.
Ak si to ty z toho videa, tak mi je ľúto, že si mal nepríjemnú skúsenosť, aj ti tu všetci dávajú za pravdu, ale ty sa asi len chceš vysťažovať na všetky strany jak Karen z Walmartu 😁
- 18.11.2023 - 20:02
- +4
- Marian1978
- Aha....hmmm.: Takže je zápas Ke - Ba. Klub vymyslí že na štadión budú pusteni ľudia čo majú len určitú farbu oblečenie. Povedzme čierna a oranžová. Ostatní pustení nebudú. Takže ten ich postoj k ľuďom čo majú oblečenú bielu, žltú, fialovú, cyklamenovu farbu ako nazves keď nie diskrimináciou?
- 18.11.2023 - 12:37
- 0
- Tyna85
- Ach môj bože.
Diskriminácia je na základe, národnosti, vierovyznania, sexuálnej orientácie, pohlavia, farby pleti. Ale nie na základe dresu aký na sebe máš. Už konečne pochop, že keď si ten dres dal trebárs pod bundu tak prestala jeho "diskriminácia". Prečo je vlastne sektor hostí keď nemáme diskriminovať? Veď nech sa fanúšikovia miešajú ako chcú nie? - 18.11.2023 - 12:44
- 0
- Marian1978
- No tak ten pán konkrétne mal vyznanie. Bol slovanisticky fanúšik. Tak ako kresťania nosia krížik na krku tak on nosí dres svojho obľúbeného klubu, ako znak vyznania náklonnosti ku klubu. Predstav si že sa to robí tak na celom svete 🙂 A ak ty mu na základe toho vonkajšieho znaku odopries vstup na štadión, ktorý si on riadne zaplatil tak ho na základe znaku jeho viery diskriminujes! Aké proste a logické Watson 😄
- 18.11.2023 - 13:04
- 0
- Tyna85
- Ty si vážne porovnal hokejový klub s náboženstvom? 😀
To nevymyslis to je život. - 18.11.2023 - 13:18
- +1
- Marian1978
- A tak je veľa fanúšikov čo pre nich náklonnosť ku klubu je náboženstvom, neviem čo sa divis 🙂. A napísal som vyznanie, nie vierovyznanie. Ten pán ma vyznanie, názor, náklonnost ku klubu. Deklaroval to nosením znakov príslušensti k určitej skupine. Robíme to viacerí a možno aj ty keď ideš na štadión.
- 18.11.2023 - 13:35
- 0
- Tyna85
- Ale stále to nespada do diskriminácie ako sa to tu snažíš interpretovať.
- 18.11.2023 - 13:39
- +1
- Marian1978
- A do čoho to spadá? Ako nazves postoj klubu že keď neprídeš v určitom oblečení na štadión tak tam nebudeš pustení inak ako diskriminácia?
- 18.11.2023 - 13:44
- 0
- Mato-Mi
- Nie, diskriminacia to nie je. Nepustili by ta ani so zbranou, ci s flasou.
- 18.11.2023 - 13:51
- +1
- Marian1978
- No tak to máš ale napísané na lístku...a myslíš že je tam že nemôžeš mať slovanisticky dres? 😉
- 18.11.2023 - 14:16
- 0
- HokejBJ
-
- 18.11.2023 - 21:33
- 0
- roa
- Tých 85 bude určite nejaká hodnota, ale toto čo tu predvádzaš ty je úplne bez hodnoty.
- 18.11.2023 - 12:32
- 0
- Marian1978
- Ja len chcem fanúšik mohol prísť na štadión v klubovom drese, sale a šiltovke. Tak ako by to malo byť bežné v každej normálnej krajine. Toto nemá hodnotu?
- 18.11.2023 - 12:43
- 0
- adrian79
- hlavne načo je opatrenie štýlom, kvôli bezpečnosti nebude umožnené vstup fanúšikovi v drese súpera, čo už spraví vo vnútri štadióna ma neuzaujíma... to je potom čistí alibizmus... ale asi len chcú mať poistenú prípadnú situáciu, len je to také trochen smiešne...
- 18.11.2023 - 12:01
- 0
- roa
- Možno by nebolo od veci čistiť alibizmus.
- 18.11.2023 - 12:42
- +1
- Urpiner17
- tu sa zhodneme
- 18.11.2023 - 14:42
- 0
- adrian79
-
ďakujem za opravu... no toto by sa mi asi voľakedy nestalo... čo už, idem sa hanbiť...
- 19.11.2023 - 16:02
- 0
- Kuboslav97
- Ako fanúšik HC Košice sa hanbím za to, čo sa stalo fanúšikovi Slovana. Nonsens.
Toto je na pokutu vedenia HC Košice.
Namiesto toho aby sme uvýtali fanúšikov, ktorí cestujú v deň zápasu z iných miest s rešpektom, tak mi takto.
Veľmi nešportové a detinské.
Dúfam, že to do budúcna neodradí fans súpera prísť na hosťujúci zápas do KE.
- 18.11.2023 - 13:14
- +3
- DraciaTlama
- Tak, to uvítanie bolo pre fanúšika Slovana TVRDE ale verím, že ojedinele.
- 18.11.2023 - 13:16
- +7
- Kuboslav97
- Samozrejme som mal na mysli "uvítali".
ale áno, bolo to tvrdé uvítanie.
- 18.11.2023 - 13:23
- 0
- ekaver
- Trošku humoru na záver, pobavilo
- 18.11.2023 - 13:38
- 0
- ZtrykoSlazoU
- ani sbs tusim nepatri hc kosice...
- 18.11.2023 - 14:18
- 0
- Marian1978
- Diskusia výživná a plodná 🙂: Naplno sa tu ukazuje ako selektujeme problémy. To čo sa včera stalo na štadióne Košíc problém jednoducho je a treba ho riešiť.
Najviac to nasrdilo fanúšikov čo neboli pustení na štadión, následne asi mňa ako slovanistu. Na druhej strane fanúšikovia HC, ktorí to bagatelizuju a dávajú dobre mienené rady ako sa vyzliecť pred štadiónom a obliecť sa po prejdený turniketu...wtf? ...to snáď nemyslíte vážne? Ak by sa to stalo kosicanom na Nepelovi tak by som chcel vidieť tu diskusiu 🙂
Domáci klub musí zabezpečiť z organizačneho hľadiska bezpečný priebeh podujatia pre domácich aj hosťujúcich fanúšikov. A nemôže ti odoprieť výber dresu v akom chces prísť na štadión. Na vstupenke býva napísané alebo nakreslené kedy ťa nepustia na štadión. A nie je tam určite napísané že ťa nepustia keď máš oblečený slovanisticky dres. Rovnako som pozeral na stránku HC a ani tam to nie je napísané že ťa nepustia v slovanistickom drese na štadióne.
Takže to čo predviedol včera SBS pán bolo diskriminačné a je jedno čo mu to prikázal nejaký jeho manažér. A je tu na nás fanúšikov aby sme urobil tlak na kluby aby sa také niečo nestávalo. A nikde na štadiónoch. Najčastejšie chodím na štadióny športové v BA a to vyše tridsať rokov. Zažil som tu rôzne divočiny ale vždy boli fanúšikovia hostí pustení s vlajkami a v dresoch na štadión. To že tu boli rôzne incidenty je fakt. Ale vždy fanúšikovia supera boli v klubových farbách pustení na štadión a klub ako organizátor sa staral o bezpečný priebeh podujatia. - 18.11.2023 - 14:14
- +2
- ZtrykoSlazoU
- potom som za povinne skenery pred kazdy stadion, kvalitne kamery na kazdy jeden sektor a diskriminaciu na zaklade "ksichtu"
zakryta tvar = automaticky ban - 18.11.2023 - 14:28
- +2
- Marian1978
- Tu to treba riešiť s políciou a následne s ďalšími orgánmi aby si mal zákaz vstupu na určite podujatia ako forma trestu za správanie na predošlých podujatiach. Ale mám pocit že na to kašľu kluby aj represívne zložky štátu.
- 18.11.2023 - 14:38
- 0
- opeKE
- No ked som bol davnejsie na Nepelovi (riesili sme zabezpecenie tesne pred MS19) a sef ma volal pod het uvidis stadion. Tak ja blbec som siel a videl som max vstup, potom chodbu do suterenu a tam serverovnu resp sietovnu a bezpecacku miestnost. Take zabezpecenie a pocet kamier ako su na Nepelovi by som chcel vidiet aj na inych stadionoch. Napriklad kamera ta nasnima na vstupe na turnikete a potom si bezpecak vie krasne pozriet ci si to ty na svojom mieste, na ktorom si sa "pipol" cez turniket atd. a dalsie ine security veci
- 18.11.2023 - 17:16
- 0
- DraciaTlama
- treba to vykvakovať von do sveta
- 18.11.2023 - 17:19
- +1
- LenTak93
- to s tou kamerou je verejná vec, veď sa do nej každý fanúšik pozerá
- 18.11.2023 - 19:37
- +2
- Fandimhokeju
- Pre mňa to je nepochopiteľný počin SBS-kára. Daný fanúšik Slovana sa správal slušne, nebol pod vplyvom alkoholu, nebol agresívny. Som za to, aby sa k tomu vyjadrilo aj vedenie,alebo management SBS. Aby sa vysvetlilo, či je to individuálne zlyhanie jednotlivca, alebo skutočne ako tvrdí, že konal na základe príkazu. Aj túto sezónu som videl množstvo cudzích dresov, väčšinou cez prestávku ako v pohode konzumovali a konverzovali s domácimi.
- 18.11.2023 - 16:37
- +2
- Fandimhokeju
- Ešte dodám. Ak príde organizovaná skupina 200"ultras", zjavne opitých, agresivnych, od stanice až po štadión policajti, to isté aj naspäť. Tu príde normálny slušný fanúšik, treba ho za to potrestať, že sa vôbec odvážil.
Slušnosť sa nenosí. - 18.11.2023 - 18:20
- 0
- zasi
- Ako to tu tak čítam som si spomenul
Veď tá naša SBS už diskriminovala aj mňa:
Na jednom s pedchádzajucich zápasov ma sbskar požiadal aby som si dal dole šiltovku,vraj kvôli kamerovému záznamu
Teraz všetci videli moju plešinu a ja mám dodnes s toho traumu🤣 - 18.11.2023 - 16:46
- +4
- DraciaTlama
- ked uz sa teda bavíme o René mládenca príhody a skúsenosti (v pôvodnom pravopise René mláďenca Príhodi a Skúsenosťi) tak dám svoju trosku a to prosim z V.I.P. vstupu na Slovane.
Tam s aide sportovo, mozete aj v obleku samozrejme, v satach ale aj v texaskach, tricku, samozrejme sal SLovan a podobne su uplne OK, dokoca aj ked ste host a pridete v drese Nitry tak vas pustia (realna skusenost, aj sme pokvakali vo vytahu).
Minulu sezonu som isla s kamoskou, uplne bezne oblecene, pride tam k tomu Vé Í Pé turniketu a tam taký šťúply, tapavý holohlavý niemand v obleku a poera na mna a na nu, bez slova ma pustil, zizal zizal, pustil aj kamosku a teraz:
Tentokrat som vas est epustil ale nabuduce to nepojde.
No.
Chalan tam uz nerobi.
Myslim si, ze velmi zalezi na profesionalite SBSkara. Proste veci sa stavaju. - 18.11.2023 - 16:57
- +1
- DraciaTlama
- este doplnim:
na moju otazku co to ma znamenat a aky je dovod odpovedal:
NIE STE VHODNE OBLECENE.
- 18.11.2023 - 16:58
- +1
- Mato-Mi
- Si ho nechala vyhodit?
- 18.11.2023 - 17:03
- +1
- DraciaTlama
- Ja som ako ten Krstny otec, neboj Frankie, ja Ti neublizim...to tuto Johny
Nie, ale stazovala som sa u sefke marketingu Slovana. - 18.11.2023 - 17:07
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- strojar
- Naozaj nepochopiteľná.
Táto diskusia. - 18.11.2023 - 17:08
- 0
- DraciaTlama
- Suhlasim.
Tusim len moj prispevok bol k teme. - 18.11.2023 - 17:09
- +2
- hawkie
- Naspäť k téme SBA
: Fans SBA, ako hodnotíte zatiaľ výkony Denisa Godlu?
(teraz trošku vážnejšie)
Ako vnímate to, že ho tréner zatiaľ ani raz nenasadil? (ja mu fandím skrz tie skvelé bronzové MS U20 v 2015 - to bol mega zážitok a nebyť jeho v bránke, tá placka by určite nebola.. preto by som ho rád videl aj chytať) - 18.11.2023 - 17:13
- 0
- DraciaTlama
- HAWKIE!
netusim, preco nie... - 18.11.2023 - 17:15
- +2
- strojar
- "netusim, preco nie..."
Tak tomuto neverím.
Ty, ktorá všetko vieš, netušíš? - 18.11.2023 - 18:12
- 0
- DraciaTlama
- Ach čo Ti poviem.
Toto ozaj neviem.
Viem, že nič neviem - 18.11.2023 - 18:29
- +1
- Magellan
- V tom týždni, keď ho podpísali do Slovana, oznámili aj návrat Mika Portnoya do Dream Theater (ale to je o niečom inom), chcem tým len povedať, že som dúfal, že veci pôjdu konečne lepším smerom. Bol som nadšený. Avšak Godla sa zatiaľ do bránky nedostal, Koró chytá ako chytá a ten potrebný impulz do mužstva nikde. Navyše je to Slovák a my zrejme pracujeme na tom, ako mu to tu znechutiť ako onehdá Janusovi...
- 18.11.2023 - 18:22
- +1
- Marian1978
- Niekto sa tu vyzná aj v hudbe 🤔
- 18.11.2023 - 18:36
- 0
- robrusss
- Som fanúšik KE,ale chýba mi tam viac rivality,kedysi Slovan čo i len o gól prehrával sa oveľa viac vedel namotivovať,aj za cenu tvrdšej hry,terajší Slovan mi pripadá taký odovzdaný,prehrávajú a sa iba vezú..stále verím,že túto sezónu ešte pôjdete hore.
- 18.11.2023 - 19:50
- +1
- Marian1978
- Dobrý článok o incidente vyšiel v novinách...: https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-kosice-slovan-bratislava-fanusik-dres-incident-video-reakcie/
- 18.11.2023 - 20:12
- 0
- Pharaoh111
- Uz by si sa mohol ukludnit.Co cakas od sbskarov, ked sa prezident zvazu zucastnuje na dankovej tlacovke a propaguje jeho nove ministerstvo sportovych tunelov, pritom sa tri roky hra na pstrosa a nevie sa vyjadrit k zasadym veciam ohladom ligy,zvazu,repre, az po ruzzku, nielen kahael agresiu...
- 18.11.2023 - 20:40
- +3
- VSS Košice
- Uz prestan revat
Ziadny incident tam nebol .
Normalne sa mal otocit , dat dole dres a vratit sa .
Incident by bol ak by ho v tom drese pustili , niekto by nezvladol emocie a fasol by na budku on alebo niekto iny . Zapas bol vyhodnotený ako rizikový a podla toho sbs konala .
- 18.11.2023 - 20:49
- +2
- Mato-Mi
- Rozumiem, ale ak je rizikovy zapas, tak preco nevykazu ludi v dresoch zo stadiona, ale problem robia iba pri vstupe?
- 18.11.2023 - 20:53
- +1
- DraciaTlama
- Touche
- 18.11.2023 - 20:56
- +1
- VSS Košice
- Mozno sa snazia predist moznym problemom
Aj na futbale sa stalo ze prisli fanusikovia hosti(2chalani a 2 dievcata,asi studenti) bez dresu sadli si medzi domacich a pocas zapasu zacali nadavat na Pacindu (sku.. madar) , boli velmi ale velmi blizko toho aby fasli
Ako pisem staci aby niekto nezvladol emocie a je zle
A ked ide o slovan je to riziko dvojnasobne . - 18.11.2023 - 21:02
- +1
- Mato-Mi
- Ale rozumies mojmu prispevku. Ludia tu pisu, ze staci si vyzliect dres pred stadionom a na stadione si ho obliect. Uz priamo na stadione riziko nehrozi?
A zo stadiona nikoho kvoli dresu nevyviedli.
Ja som zazil finale v KE a normalne tam chodili Slovanisti v dresoch po chodbe a ziadny problem nebol.
Ano, debilov je vsade pozehnane.
Nasa partia ma volne permanentky a bezne k nam chodia kamarati z roznych miest, aj od supera, v dresoch, saloch a fandime kazdy svojmu teamu a pohoda.
Tak bud nech daju zakaz chodit plosne v dresoch supera po stadione, alebo prikaz, aby ten, kto ma dres supera, sedel len v sektore hosti a bude nasilu premiestneny usporiadatelom medzi svojich, ak bude sediet medzi domacimi - 18.11.2023 - 21:33
- 0
- VSS Košice
- ja osobne nemam problem , nech si chodia
sbs sa tiez musi drzat v medziach zakona , na tvoju otazku by skor vedel odpovedat niekto kto ma preukaz os
teraz ma napadlo , sudruh Fico by mal vediet odpovedat, ma na to skolu - 18.11.2023 - 21:43
- +1
- Mato-Mi
- Politikou som si chcel kazit den az zajtra
- 18.11.2023 - 21:51
- +1
- VSS Košice
- tak ja zajtra idem na otocku na oravu , takze politiku presedim v aute
- 18.11.2023 - 22:02
- 0
- Marian1978
- Že vás to baví pozerať v nedeľu ten grc čo sa valí na obed z obrazovky. Tam je to jasné kto je chumaj. Poďme sa hádať o hokeji, to má viac baví 😄😄😄
- 18.11.2023 - 22:18
- 0
- Mato-Mi
- Ale o hokeji si nenapisal za cely den nic
- 18.11.2023 - 22:22
- +4
- Marian1978
- Čo napísať k slovanistickemu hokeju? 🙂: Už na začiatku sezóny sa písalo že mužstvo je zle poskladané, tréner slabý a celková atmosféra v klube zlá. Toto je výsledok. Nemá sa zmysel o tom ďalej baviť. Treba dohrať sezónu a vymeniť doslova celý káder...a podľa všetkého aj s trénerom.
- 18.11.2023 - 22:37
- 0
- Marian1978
- Rizikový zápas? 😄: Ja som bol za tie roky na množstve rizikových zápasoch (hlavne futbal) a si predstav že tam púšťali fanúšikov v dresoch a saloch. A oba kluby. Pred mesiacom bola zhruba 30 fanúšikov Kosic na futbale. Mali sale, dresy, bubny, vlajky a celý zápas povzbudzovali svoj klub. A predstav si že nikto nedostal na budku a každý zvládol emócie. A dokonca si predstav nemuseli sa vyzliekať pred vstupom na štadión z košických dresov. Tak sa ukľudní ty 😉
- 18.11.2023 - 21:00
- 0
- VSS Košice
- Jasne a teraz napis co sa dielo ked boli belasi na futbale v KE
Uzavreta ulica , policajne manevre , lietajuce kamene ...
V BA boli kosicania v sektore hosti - 18.11.2023 - 21:06
- +1
- Marian1978
- No veď práve. Organizátor zabezpečil aby sa zápas odohral. Nik pri ňom nezomrel 🙂 a hlavne fanúšikovia si nemuseli na vstupnej bráne dávať dole dres. O tom sa tu dnes celý deň bavíme keď si to stále nepochopil 🙂
- 18.11.2023 - 21:30
- 0
- VSS Košice
- Hlavne nepochopil ten co dava videa a statusy , ze stacilo nahlasit vyjazd
- 18.11.2023 - 21:44
- +1
- Marian1978
- Aký výjazd? Si normálny?: Máš na vstupenke do Steelky napísané alebo nakreslené že ťa do vnútra nepustia v slovanistickom drese? Upozornili ho pri kúpe vstupenky na to? Je to v organizačných pokynoch pre návštevníkov športovej haly? Vydalo HC Košice pred zápasom nejaké také také usmernenie? No tak nech sa pekne krásne k tomu vyjadria a nech nesú následky svojho konania, nič viac nič menej. Ten SBS sám povedal že to má nariadenie z vedenia klubu. Tak nech to povedia verejné, že akých fanúšikov chcú púšťať na štadión. A hotovo. Môžeme skončiť diskusiu 😄
- 18.11.2023 - 21:54
- 0
- VSS Košice
- cely den pises sprostosti a na konci sa opýtaš ci som normalny
Tak ti teda odpoviem , na rozdiel od teba som - 18.11.2023 - 22:17
- +1
- Marian1978
- Ísť v drese klubu ktorému fandis na štadión súpera je sprostosť?...tak to si mal na začiatku povedať že máš taký názor a zbytočne by som nedral displej na teba 🙂
- 18.11.2023 - 22:39
- 0
- VSS Košice
- Nauc sa citat s porozumenim , nic take som nenapisal ...
- 18.11.2023 - 23:06
- +1
- ZtrykoSlazoU
- Ja som si medzitym pozrel Hoří, má panenko a na netflixe mamma mia.
Cely den sa tu o tom bavis len ty.A ten primitivny alfred, co sa tam polhodinu natahoval a potom natacal tiez nema vsetkych pokope, tak ako aj ty. Na zapase nakoniec bol, a tiez pri nom nezomrel. Mozme sa tu bavit, ci to bolo spravne od sbs, ale urcite to robila hlavne v zaujme jeho bezpecnosti. Nemusis tu cely den zivit svoje predsudky, lebo uz sa sam spravas ako malomestiak. - 18.11.2023 - 21:58
- +4
- Marian1978
- Chválim výber filmu, ranný Forman má svoje čaro aj keď radšej mám Konkurz. Je to krásne bizarne surealisticke. Ako v podstate celá prezliekacia maskarada pred Steel Arénou 😄. Ja som si pozrel Siedmu pečať, je to na YouTube s CZ titulkami skvelý film.
Ja si dovolím ohradiť, myslím si že mám pokope viac ako všetkých 🙂.
Vyzeráš inteligentne ale to ako to bagatelizujes ťa dáva v mojich očiach dosť dole. Tu nejde o SBS, tu ide o to že podľa slov pána od SBS to je politika klubu. A preto nech sa klub k tomu vyjadri a obháji si to. Lebo to v normálnej spoločnosti jednoducho prípustné nie je a bodka.
A ak väčšina ľudí povie že to je normálne, tak ozaj nech poslední zhasne svetlo a nech si to tu rozoberie horda z Mordoru lebo táto krajina ozaj nemá budúcnosť...a vlastne ani prítomnosť 🤔. - 18.11.2023 - 22:33
- 0
- ZtrykoSlazoU
- svet a zivot nie je ani idealny, ani fer
ale mam pocit, ze tu dnes pod tymto clankom
cely den vykopavas otvorene dvere - 18.11.2023 - 22:44
- +4
- Marian1978
- Som už dosť starý a odzity aby som vedel že život nie je fér 🙂. Ale keď vidíš nespravodlivosť tak treba sa voči nej ohradiť a bojovať s ňou. Nemôžeš jej ustúpiť a ani podliezť. Niekoľko sto kilometrov na východ od Košíc je dobre vidno ako sa s nespravodlivostou má bojovať ☝️.
Ja som hlavne zvedavý ako sa k situácii postavia kluby. Či už Slovan a hlavne Košice. A tiež čo na to zväz. Ak strčia hlavu do piesku tak to má vážne nasrdia. Jednoducho treba tu nastaviť normálne pravidlá a treba ich dodržiavať, nič zložité.
- 18.11.2023 - 23:05
- 0
- Lukash_ke
-
- 19.11.2023 - 0:09
- 0
- BieloModra
- Marian1978
Ale bol pustený na štadión. : Ja tak isto keď idem na futbal do Trnavy v slovanistickom drese tak sa motam len v sektore pre hosťujúcich fanúšikov. Tak to funguje všade na svete. Máš sektory vyhradené kde sa môžeš bezpečné pohybovať v klubových dresoch.
este stale cakam na odpoved preco vycitas ( a uz poriadne hrotis) usporiadatelovi v KE to, co nefunguje ani v BA. A na rozdiel od tych KE ja ako fanusik Nitry ti mozem zodpovedne napisat, ze v BA som ten problem mala a poriadny od alibistickeho spravania sa SBS az po prihliadajucu sa policiu a len z ucty k tunajsim fanusikom Slovana, medzi ktorymi mam aj priatelov to nebudem detailne rozoberat
miesto tejto diskusie si uz davno mal napisat na kluby a ziadat vysvetlenie a nie tu spustat dikusiu ktora nic nevyriesi - 19.11.2023 - 7:13
- +10
- Tyna85
- Je zaujímavé ako takéto veci ignoruje. Som si to všimla keď vyššie niekto písal, že sa mu to už stalo na inom štadióne. Na to pre istotu vôbec nereagoval, len si ďalej išiel svoje ako pokazená platna.
- 20.11.2023 - 9:40
- 0
- BieloModra
- ved prave Tyna... hoci sa mi nepaci ako to s tym delenim fanusikov je, ale v mnohych pripadoch ja chapem postoj aj SBS, lebo nie kazdy pride na hokej, su aj taki co potrebuju vyvolavat problemiky a potom sa s nimi vezie kazdy, ale pisat tu taketo veci v poriadku nie je
- 20.11.2023 - 9:44
- +1
- DraciaTlama
- A prečo krmis trolla?
- 20.11.2023 - 9:45
- +1
- Jimmy Tulipan
- Najlepšia je veta o tom ako nechce vyplakávať
- 18.11.2023 - 20:55
- +3
- Baco11111
- No a takto to bude vyzerať keď bude mať osobná bezbrehá sloboda navrch pred osobnou zodpovednosťou. Vivat slniečkári.
- 19.11.2023 - 5:33
- +1
- DraciaTlama
- Co s tým maju Slnieckari?
- 19.11.2023 - 11:19
- +2