Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
SVK
Slovensko / Tipos SHLPrešov - Žilina3,44,451,82
INÉ
Česko / ExtraligaKladno - Vsetín1,734,273,75Fínsko / LiigaKärpät Oulu - KalPa2,233,992,78Tappara Tampere - Pelicans Lahti2,33,882,72
ROZBALIŤ

Diskusia: Neodohraný duel v Trenčíne skontumovali, Michalovce zvíťazili 5:0

zdroj: TASR
22.2.2024 11:31 TASR

Ligová rada Tipos Extraligy skontumovala neodohraný zápas 44. kola medzi domácim klubom HK Dukla Trenčín a HK Dukla Ingema Michalovce výsledkom 5:0 v prospech hostí. Dôvodom bola technická porucha ľadovej plochy spôsobená na strane organizátora stretnutia. Informoval o tom web hockeyslovakia.sk.


Piatkový duel zrušili len niekoľko minút pred jeho začiatkom, keďže v dôsledku technickej poruchy na systéme chladenia prišlo k úniku čpavku. Domáci klub v spolupráci s bezpečnostnými zložkami evakuoval z interiérových priestorov Zimného štadióna Pavla Demitru všetky osoby.

Ligová rada Tipos Extraligy v uplynulých dňoch podrobne skúmala okolnosti vzniknutej situácie a aj preto jej rozuzlenie trvalo istý čas. "Ide o situáciu, ktorá sa dosiaľ na extraligových klziskách nestala. Aj preto členovia Ligovej rady absolvovali viacero expertíznych debát, aby dokázali čo najobjektívnejšie vyhodnotiť vzniknutý problém. Kľúčové bolo zistiť, či bol zavinený výlučne vplyvom vyššej moci, alebo možným prispením ľudskej činnosti. Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal s prispením ľudskej činnosti," uvádza sa v zdôvodnení Ligovej rady. "Vzhľadom na náročnosť a bezprecedentnosť celej situácie navrhla Ligová rada obom klubom, aby sa športovo dohodli a zápas odohrali v náhradnom termíne. Keďže k dohode neprišlo, vzhľadom na objektívne posúdenie skutočností zápas musela skontumovať v prospech HK Dukla Ingema Michalovce."

Michalovce si tak pripíšu tri body a celkovo ich majú na konte 82 v 45 zápasoch, z druhej priečky zaostávajú za vedúcim Popradom o šesť bodov. Trenčín figuruje v tabuľke so 61 bodmi na deviatom mieste.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


pesonen

 

No to sa nasi utocnici moc nepredviedli.
22.2.2024 - 12:17
+29

enco21

 

No, koľko servítok donesiem ? 😁
22.2.2024 - 12:17
+5

enco21

 

Potom nám ich možno vrátite na play off 😂
22.2.2024 - 12:18
+3

MenoPriezvisko

 

Všetky
22.2.2024 - 13:03
+2

gaspi

 

toto by sa nemalo nechávať na dohodu klubov, ale niekto (asi teda ligová rada), by mala nariadiť odohratie zápasu - určí čas a miesto
22.2.2024 - 12:17
+27

FP-rivaldo7

 

+1
22.2.2024 - 16:23
+1

BlackCrow

 

un, dos, tres..
22.2.2024 - 12:17
+2

Miso26

 

Bol okolo toho humbuk, ale za mňa logické rozhodnutie, s ktorým nemám žiadny problém ani ako fanúšik, ani ako človek, ktorý sa tam vtedy zbytočne prehnal x kilometrov. Pri zohľadnení iných kontumácií v našich končinách, v tomto prípade to bolo viacmenej jasné hneď na mieste. Michalovce mali výsledok bez boja vo vrecku a riešiť nejaké športové hľadisko? Ruku na srdce, prečo by sa niečim takým mali zaoberať? Chyba nevznikla na ich strane a išli by sami proti sebe, ak by mali záujem veľkodušne znovu absolvovať celú prípravu na zápas plus samotný zápas teraz, keď vrcholí ZČ a všetci šetria sily do kľúčovej fázy sezóny. Len blázon by riskoval stratu istých bodov a zranenie hráčov, nedajbože nejakého kľúčového nosného importa, keď nemusí. Ak aj vedenie Michaloviec priamo vyslovilo na prípadnú dohrávku NIE, absolútne im to nemám za zlé. Jediná škvrna celej veci je v tom, že ak by rozhodnutie prišlo promptnejšie, mohol byť ušetrený život jednej nevinnej HP klávesnice.
22.2.2024 - 12:17
+83

B-MO

 

aha ok, oni sa nepotrebuju dohodnut, lebo im ide o body. Takze, ked sa im nieco stane a v minulosti stalo s nami (v nedelu boli chori a tusim na utorok prelozeny zapas uz nastupili), alebo aj s KE ohladom marodky tak sa nikto nebude s nimi dohadovat, lebo ved o nic nejde iba o body. Predsa chyba nevznikla na strane TN/KE, ale na strane MI, lebo nepapapli dost vitaminov. Dobre vediet. Verdikt sa akceptuje, no pristup nie a treba na to pamatat! Hotovo, smitec.
22.2.2024 - 12:43
+37

Dukla43

 

Ale sak ty nemozes, porovnavat to ze je tim chory dopredundas papiere, lekarske spravy a vsetko co szlh potrebuje.. s tym ze ides do trencina a. Typek prevrta trubku
22.2.2024 - 12:45
+15

B-MO

 

takych papierov ti spriazneny domaci lekar vystavi.. mali vtedy nahusteny tyzden a potrebovali oddych. Tam kde nie je vola, nie je cesta.
Richard Pavlikovský, prezident klubu: „Toto rozhodnutie berieme na vedomie, ďakujeme ligovej rade Extraligy za trpezlivosť a dostatočný priestor na našu dohodu s HK Dukla Ingema Michalovce. Urobili sme maximum, boli sme ochotní sa podieľať na ich nákladoch spojených so zápasom. Bohužiaľ k takémuto jednaniu ani k dohode neprišlo. Mrzí nás to najmä kvôli našim hráčom, fanúšikom a partnerom. Týmto považujeme vec za uzavretú a veríme, že zajtra si spoločne napravíme chuť na domácom zápase proti Zvolenu.“
22.2.2024 - 12:49
+12

MackoPu

 

Je to plne zrovnatelna situacia.
22.2.2024 - 16:44
+4

Tyna85

 

Čiže choroba v tíme je to isté ako keď 40 minút pred zápasom niekto spraví chybu a nemôže sa kvôli tej chybe odohrať zápas. Zápas na ktorý už druhý tím pricestoval deň predtým.
Zaujímavá logika.
22.2.2024 - 17:03
+5

palo8403

 

Choroba sa dá riešiť širším kádrom náhradný štadión asi nikto nemá tam je ten rozdiel
22.2.2024 - 19:05
+3

VyhodnarzKosicoch

 

My máme. My, my, my máme náhradný štadión. Aj keď má finančné problémy...
22.2.2024 - 19:17
0

Siny29

 

Ešte nie sme na urovni nhl, že mame na farme v ahl 15 hračov 😀
22.2.2024 - 19:17
0

Tizo

 

tak na jeden zapas vedia postavit a na druhy nie. minimum potrebnych na odohratie zapasu mali zdravych. ale to je tak ked im sport nevonia ako fair play ale ako politika.
22.2.2024 - 20:45
+4

Tyna85

 

Však si to kľudne pamätaj 😀
22.2.2024 - 13:38
+1

B-MO

 

uf, neviem ci to predycham
22.2.2024 - 14:22
+1

Tyna85

 

To už nechám na tebe 🙂
22.2.2024 - 14:52
0

B-MO

 

nic ine ti ani neostava
22.2.2024 - 15:39
+1

Tyna85

 

Veď to, tak ako aj tebe 🙂
22.2.2024 - 16:34
0

gimi

 

Karma je zdarma
22.2.2024 - 15:29
+1

BieloModra

 

Nerkio, pod posad sa pocitame si
22.2.2024 - 12:17
+8

dusanTN

 

BigBrother: Ideš
22.2.2024 - 12:17
+18

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dukla43

 

No pocuvam teraz, ze kto bol na vine ci nebol na vine ci jak to bolo
22.2.2024 - 12:18
0

dusanTN

 

Kým sa tu spustí další shitstorm istých indivíduí, ja súhlasím a akceptujem toto rozhodnutie.
22.2.2024 - 12:18
+22

frantapriklep

 

Bolo jasné, že výhovorky na nejakú únavu materiálu neprejdú a že proste musí nasledovať kontumácia.

Šanca, že by Michalovce súhlasili s dohrávkou, bola absolútne minimálna. Oni už minuli dosť prostriedkov pri prvej ceste a aj keby im trenčiansky klub sľúbil nahradiť náklady, prečo by riskovali stratu istých troch bodov.

Tentoraz bez dovetku, nech tu nie je veľa hejtu . Proste ide sa ďalej, stávajú sa aj horšie veci. Hlavne že nikto nebol zranený.
22.2.2024 - 12:20
+32

roa

 

Prečo by mala byť šanca na dohodu minimálna, stačila veľkorysosť a športový duch zo strany Michaloviec, žiaľ body sú body a tie sú na druhom mieste hneď po peniazoch.
22.2.2024 - 12:32
+5

Radovan123

 

Jasne. Lebo vy keby ste boli na druhom mieste a mali by ste cestovať druhýkrát za nejakým klubom na druhý koniec krajiny, ktorý je na 9. mieste tak určite by športový duch bol pred peniazmi.
22.2.2024 - 12:38
+23

palo8403

 

Chváliť sa druhým miestom a takto získavať body je trápne môžeš sa hanbiť
22.2.2024 - 19:11
+5

moke19

 

medzi získavať a získať je obrovský rozdiel
23.2.2024 - 7:32
0

VyhodnarzKosicoch

 

Ten "nejaký klub" má stokrát väčšiu historickú tradíciu ako michalovská Dukla, ktorej sa darí možno tak posledné 4 roky. Predtým ste na extraligu ani len nemysleli, zatiaľčo Trenčín v nej bol(vrátane federálnej) už viac ako polstoročie.
22.2.2024 - 19:15
+5

Mato-Mi

 

Ano a z historie budeme zit do kedy presne?
Stale sa odvolavat na historiu, kto co kedy uhral, je v tejto diskusii absolutne bezpredmetne.
A vlastne v akejkolvek, hadam len v historickej by to nebolo mimo misu.
A to plne respektujem historiu Dukly Trencin, aj Kosic, aj Slovanu.
22.2.2024 - 19:20
+3

VyhodnarzKosicoch

 

To je tvoj výklad. Pre mňa je história dôžitým prvkom existencie klubu. Veď ako sa hovorí: bez poznania minulosti niet budúcnosti. Samozrejme, nepopieram kvality Michaloviec, ktoré sú na tom teraz určite lepšie ako Trenčín, čo sa týka finančnej aj športovej stránky.
22.2.2024 - 19:30
+3

Dukla43

 

Mauzolum trencin
22.2.2024 - 19:30
+2

Dukla43

 

Vsetín vyhral česku ligu koko krat?
22.2.2024 - 19:31
0

VyhodnarzKosicoch

 

Presne 6-krát. Raz boli druhí.
22.2.2024 - 19:35
+1

Dukla43

 

A teraz hraju kolko chance ligu? Historia je pekna, ale z nej sa fanusik neuspokoji
22.2.2024 - 19:43
0

VyhodnarzKosicoch

 

Mimochodom, oni narozdiel od Trenčína nikdy nehrali československú ligu.
22.2.2024 - 19:57
+2

Dukla43

 

Preboha ved 70% fanusikov ani uz nepamata ceskoslovensko.. dokedy z toho budeme zit?
22.2.2024 - 20:09
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

TN by som poslal hrať do MI v náhradnom termíne a žiadne také aby sa kluby dohodli lebo už vopred bolo jasné že sa nedohodnú.Ligová rada urobila krok aby sa zbavila zodpovednosti.
23.2.2024 - 7:48
+5

radopKE

 

Ani Luka Modrič nehral za Juhosláviu a čo teraz?
22.2.2024 - 21:50
+1

VyhodnarzKosicoch

 

Obávam sa, že toto je prirovnanie úplne mimo. Modrič ani za Juhosláviu hrať nemohol, vek nejako nevychádza...
22.2.2024 - 22:01
0

NR

 

teraz su tie body na druhom mieste za Popradom
22.2.2024 - 12:59
+15

roa

 

Ako hovorí Rytmus si zabil.
22.2.2024 - 13:03
0

radopKE

 

Športový duch v Michalovciach? Kúdelka by vedel povedať svoje…
22.2.2024 - 14:46
+8

DraciaTlama

 

Zhodneme sa, ze na Kovalove banskobystricke tahy ze ziskali titul majstra SR lebo sak zakladnu cas vyhrali a covid sem, covid tam.. sa nechyta nikto a nic.
22.2.2024 - 14:52
+11

Tizo

 

prestupovy termin finalistov z trencina a bystrice tiez nic moc. u mna je tom roku majstrom 3. nitra.
22.2.2024 - 20:49
+3

gaspi

 

Tak mohli sa dohodnut ze sa to odohra aj v MI…
22.2.2024 - 19:50
+1

7777777

 

Keď sa Big Brother posnaží, tak by to mohlo byť v kategórii ''Najhorúcejšie diskusie'' ako číslo 1
22.2.2024 - 12:20
+18

EverythingCounts

 

Ten inteligent by sa mal hlavne ospravedlnit
22.2.2024 - 12:21
+13

7777777

 

to sa za 15 rokov svojho života ešte nenaučil
22.2.2024 - 12:23
+18

mitoO

 

Da sa to aj takto:: „Chcem poďakovať všetkým zainteresovaným, že sme našli dohodu a vyšli nám aj v ústrety. Aj týmto sme dokázali, že vzťahy v extralige nie sú až také zlé,“ povedal generálny manažér HKm Zvolen Ivan Piovarči.

V stredu popoludní termíny schválil aj riadiaci orgán súťaže. „Som rád, že kluby sa tak rýchlo dohodli. Pre Zvolenčanov to znamená okrem organizácie stretnutia aj pokrytie cestovných a stravných nákladov pre košických hokejistov. Osobne môžem len vyjadriť spokojnosť nad prístupom a rýchlosťou dohody oboch strán. Vysoko si vážim reakciu východniarov, ktorí boli ochotní pristúpiť na dohodu so Zvolenom, pričom ich nič k tomu neviazalo. Bolo to vysoko športové gesto. Rovnako tak patrí vďaka aj ďalším klubom, ktorých sa táto dohoda dohrávky Zvolena s Košicami priamo dotkla,“ povedal pre szlh.sk po schválení termínu riaditeľ spoločnosti Pro-Hokej Vladimír Paštinský.
22.2.2024 - 12:20
+54

mitoO

 

Este dodam: spominana dohravka bola vtedy 10 dni pred zaciatkom PO.
22.2.2024 - 12:24
+24

Dracik_18

 

rolba pukla vo ZV 1.2.
dohravka bola 14.2.
PO zacalo 24.2. (1/4 finale)


teraz v TN
cpavok unikal 16.2.
dohravka mohla byt 20.2.
PO zacina 18.3.

22.2.2024 - 12:30
+10

Dukla43

 

Nemohla byt dohravka 20.2 ked rozhodli o to. Ako to bude 22.2
22.2.2024 - 12:48
0

mitoO

 

Mohla, keby Michi suhlasili s dohravkou.
22.2.2024 - 12:49
+20

strojar

 

To bol vtedy, keď hokej riadili tí zlí.
Teraz je to už úplne inak a oveľa lepšie.
22.2.2024 - 12:29
+12

Standacik

 

žeby fakt boli lepší ako sú teraz?
22.2.2024 - 13:09
+1

strojar

 

V tomto určite.
22.2.2024 - 13:18
+4

Standacik

 

Skoda, ze sa neda taky prezident nakonfigurovat
22.2.2024 - 15:39
0

strojar

 

Škoda je keď koza zdochne.
22.2.2024 - 16:31
0

Standacik

 

Dakujeme za filozoficku vlozku
23.2.2024 - 9:44
0

strojar

 

Ďakujem za uznanie.
23.2.2024 - 9:46
0

roa

 

Lepší určite neboli, ale nemali hlavu v piesku.
22.2.2024 - 13:19
+2

ekaver

 

len ty si konzistentný...
22.2.2024 - 13:16
+6

DENISO6

 

Vzhľadom na náročnosť a bezprecedentnosť celej situácie navrhla Ligová rada obom klubom, aby sa ŠPORTOVO dohodli a zápas odohrali v náhradnom termíne. Keďže k dohode neprišlo, vzhľadom na objektívne posúdenie skutočností zápas musela skontumovať ,, ...čo k tomu napísať, pred rokom 14 chorých ktorý sa už o pár dní zázračným doktorom uzdravili, teraz toto. Gratulujem k 3 bodom máte ich oprávnene. Momentálne ale nieje jediný rozdiel medzi nami športový (áno ste teraz omnoho viac úspešnejší) ale aj morálny. Pre toto je DUKLA iba jedna a vy ste iba HK ingema Michalovce.
22.2.2024 - 12:22
+69

Siny29

 

Dobre, ďakujeme za názor😀
22.2.2024 - 12:26
+12

pesonen

 

Skor triezvy pohlad vhodny na otvorenu debatu. Mohol si napisat aj nazor miesto ustipacnej poznamky. Nech tvoj prispevok ma aspon nejaku hodnotu.
22.2.2024 - 12:27
+21

Siny29

 

Okey, tak podme na to. Stale tu ma niekto potrebu vypisovat o tom ako sa nam zazracne vyliecilo 14 hracov za 2 dni a podobne. Podme si zhrnut fakty. Na prelozenie zapasu z takychto pricin je potrebne vsetko zdokladovat do 48 hodin pred zapasom. Cize ak sa zapas odlozil z piatka na utorok ako niekto pisal, trvanie choroby bolo minimalne 7 dni - dni prelozenia + 48h lehota + cas pred tym. Rozdiel je v tom, ze my sme boli na zapas pripraveny na mieste, kdezto trencin dopredu vedel ze sa zapas presuva (ak niekto napise ze to bolo vymyslene, tak nech toto svoje tvrdenie niecim relevantnym podlozi). Ja som pisal uz v inej diskusii, ze sa mi rozhodnutia od stola velmi nepacia, ale dalo sa to cakat. Taka je realita. A co sa tyka sportovej dohody, chcem vidiet klub ktory by teraz riskoval zranenie hracov pred playoff ked nemusi. Väčšina diskutujucich je s tym rozhodnutim v pohode, len hrstka trenčanov stale vypisuje o tom preloženom zapase minule. Asi sa musim spytať chalanov akeho doktora maju, aby keď nabuduce budem chory, prišiel podobny zazrak ako mali oni alebo čo.
22.2.2024 - 12:39
+4

B-MO

 

a ty si naozaj myslis, ze sa vsetci chori za 2 dni uzdravili a lietali tam potom ako motorove mysi? ozaj? maju zjavne dobry metabolizmus, leba ja vacsinou po 2-3 dnoch teploty dalsie dni som ako keby ma zula krava. Ale ok. Len zaroven si si sam aj odpovedal preco to urobit, cestovanie a "risk" zo zranenia, ale hlavne nemat zadarmo 3b. Cize ked sli prvy krat nic neriskovali. To su take detske vyhovorky. Jednoducho nemuseli, tak sa nedohodli. Nejde o vyplakavanie a dalej to uz nebudem riesit. Je to tak ako to je.
22.2.2024 - 13:02
+14

Riky21

 

Za 2 dni sa nikto neuzdravil. Treba si pozriet rozhovory s Kudelkom. Spomina tam aj to ako si kabina presla tou chripkou. A kazdy kto bol na domacom zapase s KE videl aky bol vystaveny. Po konci zapasu ledva stali na nohach.
22.2.2024 - 13:12
+2

DENISO6

 

Ty tu splietaš terajšiu sezónu s minulou...
22.2.2024 - 13:18
+2

B-MO

 

ja pisem o minulej sezone a zapase u nas. Hrali ste v piatok (doma s NR), nedela (vonku PO) a vlozene kolo utorok (doma ZV). Hned na to ste v piatok resp.stvrtok mali prist do TN (vraj ste boli chori) a v nedelu uz ste hrali vsetci (doma s LM) a az potom s nami dohravali v utorok. Tiez to bolo takto pred rokom 24.2. pred PO. https://sport7.dnes24.sk/178342/zapas-trencina-s-michalovcami-je-odlozeny-dovodom-je-choroba ..Jednoducho hrali ste tazky zapas so Zvolenom doma a mali ste cestovat uz vo stvrtok na piatkovy duel do TN a tak ste prisli s tym, ze ste chori a v nedelu ste uz hrali v pohode doma s LM. Za 5 dni ste ochoreli a aj sa vyzdraveli. Dobre.
22.2.2024 - 14:50
+11

Mato-Mi

 

Chces vylucit moznost, ze sa neda vyzdraviet v priebehu 5.dni?
22.2.2024 - 14:55
0

B-MO

 

vylucit nic nevylucujem, ale sam tomu neveris ak si bol niekedy chori. Jednotlivec mozno, ale skupina ludi? Preco ti doktor v skole po chorobe hovoril "tyzden bez telocviku" a ty chces aby profi hrac hned makal a hrozila mu zastava srdca a co ja viem, ake su este rizika po prekonani choroby.
22.2.2024 - 15:22
+7

Mato-Mi

 

Verim, prave preto, ze som nieco take zazil, davam aj iny pohlad na vec. V pondelok teplota 39,4°, v utorok som bol v praci.
Ano, nevykonavam fyzicky narocnu pracu. Ale nepocitoval som na druhy den ziadne nasledky.
Ale pokial si pamatam, nasi vtedy nemali respiracne ochorenie, ale zazivacie tazkosti(?). Ale mozem sa mylit.
Doktor mi sice vravieval, ze tyzden bez telocviku, ale den po skonceni choroby som sa hlasil na treningu, kedze nas trener neuznaval "tyzden necvicit".
22.2.2024 - 15:26
0

B-MO

 

a preto pisem, ze jednotlivec moze, ale ako skupina ludi tomu uz moc neverim. Ja po 2 dnoch teplot 39 a 38 som este dalsie 2-3 dni bol ako mechom ovaleny. To uz si ozaj nepamatam co presne vam bolo. Ale ako sa hovori "papier znesie vela".
22.2.2024 - 15:38
+4

Mato-Mi

 

Cize tvoje tvrdenia sa zakladaju na dohadoch a tak by sme to mohli uzavriet.
22.2.2024 - 16:01
0

B-MO

 

jasne ze je to dohad. ako asi mam prosim ta dokazat, ze vam doktor vystavil papierik s razitkom. Takych som v skolskych casoch mal. Vies kolko krat som bol takto chory. Kvoli rodicom som siel s taskou do skoly a vyucovanie travil v meste. Veru uzatvorme.
22.2.2024 - 17:06
+3

Siny29

 

Ak to teda nevies dokazat, preco to prezentujes ako fakt?
22.2.2024 - 18:48
+1

Mato-Mi

 

Lebo mame demokraciu a kazdy si moze pisat, co si len mysli. Niekedy zialbohu a niekedy chvalabohu
22.2.2024 - 19:00
+1

VyhodnarzKosicoch

 

Pre koho ako. Subjektívne.
22.2.2024 - 19:15
0

B-MO

 

ups *chory
22.2.2024 - 15:26
0

topska

 

Havaju aj chori, na kapackach. Hlavne ked ide o crevne problemy tak do toho idu.
22.2.2024 - 15:52
0

strojar

 

Dvoch dní, priateľu, dvoch.
V piatok Michalovce hrať nemohli, v nedeľu už áno.
22.2.2024 - 16:33
0

Dukla43

 

Ale papiere a. Lekarske spravy boli posielane stredu alebo utorok, piatok realne uz mohli byyt zdravy ale bez treningu.
22.2.2024 - 18:08
0

DENISO6

 

Už sa nestrápňuj...
22.2.2024 - 18:14
+4

DENISO6

 

*neztrápňuj
22.2.2024 - 18:22
0

Mato-Mi

 

Neopravuj sa radsej.
22.2.2024 - 18:23
+6

Dukla43

 

S čim sa strapňujem? Keď chceš preložiť zapas dajme tomu v piatok tak uz utorok/stredu musiš predlozit dokumenty zdravotne spravy a. Vsetko co ligova rada potrebuje… cize strapnujete sa jedine vy 4 od spoodu tabulky za posledych 10 rokov 4 roky o zachranu, klub ktory tazi iba z historie…
22.2.2024 - 18:35
0

pesonen

 

No vidis, ze to ide Myslim, ze normalnu vacsinu od nas to skriet nebude. Ale nezabudne sa.
22.2.2024 - 13:03
+1

Siny29

 

Pozri, ja si tiez pamätam ako ste chceli skontumovat zapas ktory sa riadne odohral na vasom lade. Pamätam si aj to alibisticke vyjadrenie tn po tom ako to zamietli. Na to uz vela ludi zrejme tiez zabudlo🤷🏻‍♂️
22.2.2024 - 13:17
+4

Dukla43

 

Jaj, to bolo s tým brankarom? Co sme mali málo mladych hracov?
22.2.2024 - 13:22
+1

Mato-Mi

 

Nezabudlo. TN podalo podnet, ze sme nemali korculiara U21, padlo rozhodnutie, ze sme spravili chybu, ale ze to nie je dovod kontumacie, nakolko sa jednalo o porusenie smernice a nie pravidiel sutaze. Ale ano, TN to chcel kontumovat.
22.2.2024 - 13:33
+2

FP-Tomike

 

Dobre, ďakujeme za názor

Tak ako si Ty napísal vyššie , nič to nemení ale na fakte , že sa Vám zázračné uzdravil hráči
22.2.2024 - 13:05
+2

ekaver

 

nevylepšil si to
22.2.2024 - 13:17
0

strojar

 

Odložený bol piatkový zápas. A Michalovce hrali už v nedeľu, nie až v utorok.
22.2.2024 - 13:20
+5

Siny29

 

Tak doklady boli dolozene najeskor v stredu, kedy sme hrali zapas pred tym? V nedelu?
22.2.2024 - 13:27
+1

kurtsteiner

 

Ak k tomu nemáš čo iné dodať, znamená že si sa v ňom našiel.
22.2.2024 - 16:30
0

EverythingCounts

 

Okej. Ulavil si si. A teraz fakt: DUKLA 82 bodov / Trencin neviem. Asi nejakych 60 nieco, hlboko dole v tabulke

22.2.2024 - 12:27
+6

DENISO6

 

Čítanie s porozumením je veľký problém na našich základných školách ale ty EverythingCounts sa nevzdávaj, na strednej škole to aj ty dobehneš
22.2.2024 - 12:54
+14

Profesor

 

v play off bude bič plieskať...
22.2.2024 - 13:15
0

amaskiea

 

V čom konkrétne ste podľa teba vy tí morálnejší? Chybu ste urobili vy, neviete sa vyrovnať s jej dôsledkami (niektorí, takí ako ty), namiesto toho tu (zbabelo) obviňujete Michalovce (zo zbabelosti).
Dukla je iba jedna aj pre mňa (aj pre mňa tá trenčianska) a takí ako ty len znižujú tento vysoký kredit.
22.2.2024 - 12:46
+7

DENISO6

 

Dukla dala vyjadrenie že chyba bola spôsobená únavou materiálu. Neviem ale ako za toto niekto môže a ako sa dá tomu vyhnúť?
22.2.2024 - 12:56
+1

Siny29

 

Odporucam precitat si cele rozhodnutie, s kym to konzultovali a k akemu zaveru doslo.
22.2.2024 - 12:58
+2

Dukla43

 

Zvaz dal ze to nebola unqva materialu sle ludsky faktor
22.2.2024 - 12:58
+3

Hr4...

 

Ja osobne predpokladám, že pod ľadom je betón a až pod ním trubky. Taktiež som si na 99% istý, že rolbari nevrtsju kolíky vrtakom do betónu a už vonkoncom nie príklepom. Moje zhodnotenie toho všetkého je, že to tam proste prasklo samo od seba bez ohľadu či tam rolbar vŕtal alebo nie.
22.2.2024 - 13:31
+3

Standacik

 

Trubky su v betone, nie pod
22.2.2024 - 15:46
0

Hr4...

 

Okej pod či v ňom, bezpriklepu a vrtaka do betónu to neprerazis. Pokiaľ samozrejme nie je zdegradovany.
22.2.2024 - 18:25
+1

HA RA Bin Ladin

 

Dukla zjavne zavádzala…
22.2.2024 - 13:29
+1

Hr4...

 

Volá sa to revízia alebo pravidelný servis alebo ako už len chces. Snáď nebudeš chodiť po moste až kým sa pod tebou nezrúti.

Je fakt tak náročné sa zmieriť s tým, že domáci zlyhali s organizáciou zápasu? (nechcene, zhodou náhod, smolou atď)

22.2.2024 - 13:30
+6

ekaver

 

TN urobil kedysi ústupok, mohli zoo slušnosti vrátiť, či?
22.2.2024 - 13:18
+7

Siny29

 

Kedy?
22.2.2024 - 13:21
0

HA RA Bin Ladin

 

karma
22.2.2024 - 13:32
+2

amaskiea

 

Mohli, keby chceli. Ale žiadať to od nich, tiež nie je veľmi slušné.
A okrem toho toto, presne takéto doťahovačky, je asi hlavný dôvod, prečo by sa nemali ad hoc dohody stavať nad pravidlá. A teda tých dôvodov je viac, ale tento patrí medzi tie dôležité.
Apropos slušnosť, šport je skôr o súťaži, nie o salónnej zdvorilosti.
22.2.2024 - 13:31
+1

Profesor

 

šport je aj o rešpekte k súperovi...
existujú nejaké momenty, kedy kluby vedia ukázať svoju veľkosť...
22.2.2024 - 13:38
+9

Profesor

 

1. úplne iná situácia po odohratom zápase, kde samotný klub vedome porušil vyhlášku.
2.nenastala kontumacia v prospech TN :
Ligová rada Tipos extraligy ako riadiaci orgán tejto súťaže na svojom mimoriadnom zasadnutí rozhodovala o námietke Dukly a vyhodnotila ju ako opodstatnenú, avšak nie v rozsahu uvedenom v námietke. Podľa Ligovej rady sa však Michalovčania dopustili previnenia voči Disciplinárnemu poriadku SZĽH, prípadom sa preto bude zaoberať Disciplinárna komisia SZĽH. "Ligová rada vyhodnotila na základe podkladov a analýzy Právneho oddelenia SZĽH námietku HK DUKLA Trenčín, a.s. zo zápasu 49. kola Tipos extraligy medzi HK DUKLA Trenčín – HK DUKLA Ingema Michalovce ako opodstatnenú, avšak nie v rozsahu uvedenom v námietke (kontumácia zápasu a pridelenie troch bodov v prospech HK DUKLA Trenčín), nakoľko usmernenie Ligovej rady z 3.10.2020 nemá oporu v Súťažnom poriadku SZĽH v zmysle kontumácie daného zápasu. Klub HK DUKLA Ingema Michalovce sa previnil voči tomuto usmerneniu v intenciách Disciplinárneho poriadku SZĽH, tým pádom Ligová rada odstupuje tento prípad DK SZĽH," znie rozhodnutie Ligovej rady zverejnené na webe hockeyslovakia.sk.

Ligová rada sa zároveň uzniesla, že do 23. marca 2021 vypracuje návrh na zosúladenie usmernení a smernice Extraligy a Súťažného poriadku.
22.2.2024 - 13:59
+4

Mato-Mi

 

Uz len by som mozno poopravil, ze sa nemuselo jednat o vedome porusenie(umysel) smernice. Mohlo ist o nedbanlivost.
22.2.2024 - 14:04
0

Profesor

 

súhlasím, ale to sa už nikdy nedozvieme 😀
22.2.2024 - 14:07
0

amaskiea

 

DTN má teraz príležitosť preukázať súperovi (Michalovciam) rešpekt tým, že za následky svojho pochybenia nebudú obviňovať druhých (Michalovce).
22.2.2024 - 13:46
+4

matt-opd

 

ved aj je. vedenie Dukly (Pavlikovsky) povedalo, ze je to uzavrete a nikoho neobvinovalo.
22.2.2024 - 16:10
+2

Mato-Mi

 

Kedy? Ved vtedy kvoli nasej marodke nebol potrebny suhlas TN, tak aky ustupok spravili?
22.2.2024 - 13:34
+1

MaxSBA

 

sakriš tak to už len 6b
22.2.2024 - 12:23
+1

laugo29

 

Ligova rada skontumovala zapas TN-MI 0:5.
Kedze nedoslo na dohode z oboch stran na nahradnom termine, tak rada to skontumovala.
Takze Michalovce si mohli vybrat. Chapem tu cestu a naklady do TN. Kludne to mohlo byt odohrane v MI teraz. Ale Michalovce su zname ako tim so "sportovym" duchom a tak si vybrali 3 body spoza stola!
Nabuduce ked budu prosikat ze maju virozu a nemaju ako hrat tak nech hraju aj v plienkach.
22.2.2024 - 12:26
+28

Vojto83

 

Uz len to, ze si môžu vybrať medzi dohravkou a tromi bodmi bez boja, je možné asi iba u nás. Výber je potom len na klube a na tom, či sa zachovajú športovo, alebo ich tešia také tri body. Vybrali si. Viac nie jevo čom. Len potom im toto rozhodnutie hádam vrátime, keď to budú potrebovať.
22.2.2024 - 12:33
+9

laugo29

 

Na to narazam Vojto.
Ja nehovorim ze to nie je spravodlive. Naopak, sam som hovoril ze to kludne maju skontumovat, navyse ak tam zlyhal ludsky faktor tiez.
Ale nie takto!
Ligova rada mala hned skontumovat a hotovo a nie si dat vybrat Michalovciam co chcu!
22.2.2024 - 12:39
+8

strojar

 

To len poukazuje na nekompetentnosť resp. neschopnosť členov Ligovej rady riadne vykonávať svoju funkciu.
22.2.2024 - 13:24
+5

Big brother

 

Nestotožňujem sa s týmto rozhodnutím.
22.2.2024 - 12:28
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pesonen

 

BAN
22.2.2024 - 12:30
+1

roman

 

Nuž...
22.2.2024 - 13:34
0

MaxSBA

 

myslím,že to je každému jedno
22.2.2024 - 12:30
+37

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Cvikelka

 

Oj joj
22.2.2024 - 12:55
+3

Wana

 

Big Brother aj by som si do teba vrtol, ale toho vrtania v TN už bolo dosť
22.2.2024 - 13:22
+17

roman

 

Súhlasím.
22.2.2024 - 13:34
+2

Cvikelka

 

Wana: Ten vrták ide do múzea na pamiatku 😀
22.2.2024 - 14:17
0

dukla15

 

Ani ja
22.2.2024 - 13:24
0

Sunkafit

 

22.2.2024 - 15:15
0

Corgi77

 

Big brother: Aký to je pocit byť znova za ??
22.2.2024 - 12:29
+40

amaskiea

 

nechaj ho, nemá čas, píše knihu: "Urob si sám I - Zápasový kalendár vŕtačkou"
22.2.2024 - 12:51
+5

strojar

 

Po športovej stránke sa takmer nič nestalo.
Michalovce skončia na druhom alebo treťom mieste a Trenčín na deviatom alebo desiatom.
Rovnako by to bolo aj keby sa zápas odohral.
22.2.2024 - 12:32
+9

MackoPu

 

Vazne ?
22.2.2024 - 16:49
+2

Flak108

 

Toto tvrdenie je pekne mimo.
22.2.2024 - 18:31
+2

strojar

 

Stavíš sa?
22.2.2024 - 18:35
+1

SlovakRanger

 

Dáme znovu 500 komentárov?
22.2.2024 - 12:33
+5

tulen - kosice

 

ááááá: držte si klobouky , jedeme z kopce ...
22.2.2024 - 12:35
+2

matoguco

 

S takýmto riešením plne súhlasím. Nič iné som ani neočakával a navyše, pri súboji na ľadovej ploche mohli naši chlapi dostať aj viac ako 5

Čo sa mi ale vôbec nepozdáva je, že Ligová rada strká hlavu do piesku pred problémom. Stať sa môže všeličo ale aby to nechali na tom, že ako sa kluby dohodnú? To je pekný nezmysel, lebo ten druhý sa nikdy nemusí mať záujem dohodnúť, keď už teraz všetci budú vedieť, že stačí iba "zamietať, zamietať a zamietať" a k vyriešeniu dôjde v podstate samé.
Ligová rada by sa nad tým mala zamyslieť, lebo toto nevyzerá ako férový výsledok dohody.
22.2.2024 - 12:38
+11

mitoO

 

Ligova rada mala jedinu moznost - skontumovat zapas. Dali tomu este sancu, ci sa nechcu dohodnut kluby na dohravke, nech to je sportove. Michalovce nesuhlasili, tak sa zapas skontumoval. Co je na tom zle?
22.2.2024 - 12:40
+6

Daewo_KS

 

Tu vnimam rozpor - ak mala Ligova rada jedinu moznost (skontumovat zapas), ako vobec mohli davat sancu rieseniu, ci sa kluby nechcu dohodnut na dohravke?

22.2.2024 - 12:51
+5

mitoO

 

Vyssie som dal priklad dohody klubov pri podobnom probleme.
22.2.2024 - 12:58
0

Daewo_KS

 

Rozumiem. Ale aj tak by ma cisto zo zvedavosti zaujimalo, ci tu vyssie uvedenu dohodu medzi ZV a KE vtedy vobec umoznovali pravidla. Alebo sme sa dohodli, lebo bola vola, ale pravny zaklad chybal.
22.2.2024 - 13:28
+3

strojar

 

Jediná možnosť nie sú dve možnosti.
22.2.2024 - 13:26
+5

matoguco

 

MitoO, čisto za predpokladu, že sa udeje niečo podobné inde, tak súper toho klubu už bude vedieť, že stačí povedať nie a má tri body vo vrecku. To jediné sa mi nepáči. Vlastne aj to, že permanentkári takto prišli o domáci zápas, voči nim je to tiež nefér, pretože ľudia ktorí si kúpili lístky dostanú nejakú náhradu (vstup na iný zápas, vrátené peniaze,...), permanentkár sa môže poďakovať Michalovciam (nemieril na Michalovce, takže v budúcnosti hociakému inému klubu na Slovensku), že si zaplatil za niečo, čo nedostal. Aj takýto pohľad to môže mať. Že by Trenčín v tom zápase nevyhral je mi na 99,9% jasné, výsledok neriešim. Nepáči sa mi postoj akejsi akože Ligovej Rady...
22.2.2024 - 13:56
+1

strojar

 

Permanentkár sa môže obrátiť na klub od ktorého si permanentku kúpil a ktorý neodohratie zápasu zavinil.
22.2.2024 - 14:05
+1

amaskiea

 

1. Čo konkrétne sa ti nepáči na tom, že platia pravidlá a dohody mimo nich sa (prinajmenšom) nedajú vynútiť?
2. Permanentkári (a všetci diváci) sa za to, že nedostali, za čo zaplatili, môžu poďakovať jedine usporiadateľovi tohto podujatia.
3. Na začiatku si napísal, čo jediné sa ti nepáči, na konci už sa ti nepáči aj postoj "akejsi akože Ligovej rady". Čiže tu len nekonzistentne táraš?
22.2.2024 - 14:06
0

matoguco

 

1. Neviem si predstaviť akoby mohol jeden tím donútiť druhý aby daný zápas odohral. Zamyslel som sa nad tým, že takto to už teraz môže robiť každé mužstvo a vlastne dostane tri body automaticky.
2. Áno, to beriem. Chyba bola na strane Trenčína, ich pracovníkov. Nepáči sa mi ale v tomto postoj, že proste sa nehrá a hotovo, keď sa oni nedohodli, nám je to jedno. Im sú vlastne diváci potom jedno. Neprídu - nevadí, prídu - okey.
3. Už na začiatku som napísal, že sa mi nepozdáva, že Ligová rada strká hlavu do piesku pred problémom. V druhom, že sa mi nepáči postoj ligovej rady, čo je na tom zlé? Nie je to to isté len inak napísané?

Táram, nemôžem? Nie je diskusia o tom, že vyjadrím svoj názor? Ale okey, kľudne to aj zmažte, na názore jednotlivca aj tak nezáleží.
Chcel som len aby sa to prehodnotilo v zmysle toho, že každý klub v lige môže mať problém a doplatí na tom minimálne jeden klub a fanúšikovia. Ale fajn. Vyhrali ste.
22.2.2024 - 16:37
+1

topska

 

Ligova rada rozhodla o kontumacii, zmenit to mohli len kluby ak by sa dohodli ze sa to odohra. Trencin aj Michalovce rozhodnutie respektuju. Podla mna to este dopadlo dobre.
22.2.2024 - 16:46
+4

Urpiner16

 

By som bol zvedavý ak by zo strany MI prišiel kompromis predsa len odohrať dohrávku ale s tým že by TN ten zápas prišiel dohrať do MI či by s takouto ponukou TN súhlasil.
22.2.2024 - 12:40
+3

Dzunkes

 

To saom aj ja pisal vtedy
22.2.2024 - 12:59
+2

Fanusik23

 

🤡🤡🤡
22.2.2024 - 12:42
0

VTJ MI

 

Dokonane jest...
22.2.2024 - 12:42
+1

Aasen36

 

Nič iné : sa neočakávalo..

22.2.2024 - 12:50
+1

Dukla43

 

Uplne ste v lese ak by trencin dall dopredu vediet “ nedalo sa to viem” ze sa hrat nbude tak michalovce by to prelozili o nejaky cas… ale ked uz tam krucinal prisli, prespali a zapas bol nasledne zruseny tak necakajte ze teraz klub znova vycestuje do trencina… ja by som bol za rozhodnutie ze ked dohravat tak v MI ak trencin chce zapas tak nech si cestu skusia oni, soom na 99% presvedceny ze by to TN neprijal..
22.2.2024 - 12:50
+3

Gerlach2655

 

Ja dufam ze Michalovce nevyhraju zč o 1 ci 2 body ,lebo zase zacnu tuto reci ci je to ferove alebo nie a bude tam ta skvrna ... Kdezto keby tie body uhraju na lade ,tak na tie dohady by nebol priestor...
Ak sa vec ma ale tak ze trencin nebol v pripade opatovneho zapasu ani len ochotny uhradit michalovcanom naklady navyse,potom je to za mna ok... tiez mi ale pride zvlastne ze LR to nechala na dohodu klubov a kvazi dobru volu hosti,mala rozhodnut direktivne a basta
22.2.2024 - 12:51
+8

Urpiner16

 

Presne toto som mal na mysli.MI kto zaplatí opakovanú cestu do TN?Ligová rada?Tipos?Bremeno následkov mal niesť TN a dohrávka mala byť jednoznačne v MI.
22.2.2024 - 12:56
+7

HA RA Bin Ladin

 

Reči by mali jedine popradčania
22.2.2024 - 13:36
+2

evgeni71

 

"Urobili sme maximum, boli sme ochotní sa podieľať na ich nákladoch spojených so zápasom"
22.2.2024 - 14:39
+1

Gerlach2655

 

Pre uplnost dodam ze trencin tie body az tak bytostne nepotrebuje kedze bude hrat na 95 percent tak ci tak predkolo
22.2.2024 - 12:54
+3

Profesor

 

každý tím chce určite vyhrať zápas...
22.2.2024 - 13:30
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dukla43

 

Ale ty nerozumies ze, keby trencin dal dopredu 3 dni vediet ze hrat sa. Nebude tak ssa. To prelozi… ale nie ze tak klub pride a sa nehra… to tieto 2 veci akko porovnavas choroba a prevrtanie trubky
22.2.2024 - 12:55
+2

Izo

 

Dukla43

A ty si čo myslíš , že ten čpavok unikal 3 dni a nikto Vám nedal vedieť ?

Kde ty žiješ chlapec v akom vesmíre…
22.2.2024 - 13:01
+17

Dukla43

 

Sakk ale ja. Viem ze nie , ale nemozes brat na rovnakku vahu ze ti niekto da 3 dni dopredu vediet ze zapas nebude dolozi vstky pappiere s tym ze v momente kedy ma zapas zacat zacne unikat coavok… ci jak si si to predstavoval michallovve zmova. Si maju zaplatit vyjazd do TN ubytko, hotel stravi a odohrat to ? Ci jak
22.2.2024 - 13:04
+1

Izo

 

A nehovori jasne Pavlikovský , že chcel TN preplatiť náklady Michalovciam , ale oni sa nechceli dohodnúť ???

22.2.2024 - 13:09
+8

DENISO6

 

,,Urobili sme maximum, boli sme ochotní sa podieľať na ich nákladoch spojených zo zápasom. Bohužial k takému jednanie ani dohode nedošlo.,, Pavlikovský prezident klubu
22.2.2024 - 13:09
+4

Dukla43

 

Podieľať sa chceli, ale nechceli prist do Mi
22.2.2024 - 13:13
+3

Izo

 

Nemáš ani základne info k danej veci a iba si tu prišiel kaziť vzduch do diskusie.

Ako sa hovorí u nás , bohužiaľ aj takých ako ty berie autobus…

Pekný deň ti prajem 🙂
22.2.2024 - 13:21
+6

Dukla43

 

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/107842/osud-zapasu-trencin-michaloviec-bude-znamy-este-dnes-trencin-podal-namietku

A k tomu mi co povies, jeden trencin ktory je cestny a nechve vyhrat inakk akko na. Laade
22.2.2024 - 13:24
0

DENISO6

 

Aj nám napíšeš ako to dopadlo? Kto tam spravil chybu?
22.2.2024 - 13:35
+2

Dukla43

 

Nijako, trencin chcel po prehratom zapase body
22.2.2024 - 13:36
0

DENISO6

 

Niee nijako vyhodnotili to ako opodstatnenú námietku a potvrdili že ste porušili pravidlá. Len nie do také miery aby sa to skontumovalo...môžeš byť rád že vám také niečo vtedy prešlo pre nezrovnalosti v pravidlách q nie to tu ešte všade vylepovať a porovnávať.
22.2.2024 - 13:48
+7

Mato-Mi

 

Neporusili sme pravidla, ale “len” smernicu, ktorej porusenie nemalo za nasledok kontumaciu.
22.2.2024 - 13:51
+1

DENISO6

 

Áno komédia že smernica je nad pravidlami ale zároveň pravidlá nad smernicou. Všetci si to pamätáme že tam sa zväz sám zaplietol.
22.2.2024 - 13:55
+7

Mato-Mi

 

Smernica evidentne nad pravidlami nebola, inak by doslo ku kontumacii, nie?
22.2.2024 - 13:58
0

DENISO6

 

Vtedy to bolo tak formulované že jedno vyvracalo druhé
22.2.2024 - 14:07
+5

MackoPu

 

Kopec veci je riesenych smernicami.
To su len take hratky so slovickami.
22.2.2024 - 16:51
0

Mato-Mi

 

My sme spravili chybu. Rovnako tak teraz vy, ked ste nezabezpecili sportovisko tak, aby sa na nom dal odohrat ligovy zapas.
Rozdiel je len v tom, ze kontumovat ste v prvom pripade chceli vy(nakolko ste podali podnet), ale nebol dovod a teraz a teraz sa rozhodlo ex offo.
22.2.2024 - 13:41
+1

radopKE

 

Aha. Už vyťahuješ minulosť,lebo základné info, na ktoré sa ťa pýtal Izo, nemáš. Len si sa zosmiešnil…
22.2.2024 - 15:05
+7

bigi

 

to uz tu spominas x ty krat a nevies ci je to tak alebo nie, a aj keby to hned takto chceli a dohodli sa tak by zase na to mohli reagovat ostatne kluby lebo tu uz byto narazalo na neregularnost sutaze
22.2.2024 - 17:09
0

TinoH

 

Ty si nikdy nebol choručký? To sú dve rozdielne vecí, byť chorí a včas to oznámiť, a technické problémy. S tým prepojením konšpiruješ.
22.2.2024 - 13:18
+1

Fanusik23

 

Krása "fair-play" ale čo iné sa dalo očakávať od nesympatických michaloviec ako to že neboli ani ochotný sa baviť o náhradnom termíne minulý rok ste zbabelo odmietli prisť na zapas ku nam keď ste mali udajne chorých 16 či koľko hráčov zaujímavé že s mikulašom ste už o dva dni nastúpili takmer v plnej sile môžete sa hanbiť dufam že karma vám to vráti ideálne keby sa stretneme v playoff a vypravadíme vás z neho
22.2.2024 - 12:56
+14

Dukla43

 

2 roky v play off nas vyprevadzate…. Toho roku to bude asi bez play off bašta hokeja….
22.2.2024 - 12:57
+7

amaskiea

 

a najlepšie keby ste to dokázali bez takýchto "sympatických" výlevov
22.2.2024 - 12:59
+4

M.Dukla

 

Povedz mi prečo by sme mali s vami hrať ak môžeme mať zadarmo 3body ak nevidíš hráme o prvé miesto dali sme do hráčov kopec peňazí teraz ak by sa zranil ako Daugs tak by to bolo hrozne a tak nemusíme riskovať zranenia a ani preplácať ubytovanie, stravu, cestu.
22.2.2024 - 12:59
+3

Mato-Mi

 

Uz ta len poopravim, ze sme neodmietli prist. Lebo nakoniec sa ten zapas odohral.
Dakujeme za prejavenie sympatii.
22.2.2024 - 13:03
+3

Tyna85

 

Mne sú MI sympatické 🙂
22.2.2024 - 13:58
+3

Mato-Mi

 

100 ludi, 100 chuti a dakujeme
22.2.2024 - 14:03
0

Tyna85

 

Mne napríklad začal byť TN menej sympatický kvôli tým rečiam o "pravej dukle".
Ale musím uznať, že dresy majú veľmi pekné 🙂
22.2.2024 - 14:16
+1

OPTIMUS

 

Ty si proste top
22.2.2024 - 14:51
0

ZtrykoSlazoU

 

All for: rurka

nikdy nezabudneme

dnes vecer, jeden vystrel do tmy
22.2.2024 - 12:56
+4

Cvikelka

 

Objednal som hambubar😀 a aj pizzu. Dnes to bude dlhá debata 🙂
22.2.2024 - 12:56
+7

Cvikelka

 

Amberge
22.2.2024 - 13:11
+4

strojar

 

Ten hambubar by som vyskúšal aj ja. Kde sa dá objednať?
22.2.2024 - 13:29
0

Cvikelka

 

Strojár: Treba pozrieť film ružový panter. Potom pochopíš čo je hambubar, amberge, damberge.... 😂😂
Mato-Mi tam dal link na ten úsek.
22.2.2024 - 14:20
+1

Wayne99

 

hambubar: som tam ja uprimne, ani raz nepocul 😁, ale diky za pripomenutie, som sa skoro postal od smiechu 😂😂😂😅😅😅
22.2.2024 - 16:53
0

Cvikelka

 

Pozeral si CZ dabing?
22.2.2024 - 17:03
0

Wayne99

 

nie nepozeral: pozeral som ten original. ale idem si najst s dabingom😅
22.2.2024 - 17:17
0

Cvikelka

 

Tam sa mi zdá že to tak bolo. Ak nie, tak to už je vekom. 😃
22.2.2024 - 18:32
0

Duri_L

 

Mozes objednat aj borgir
https://www.youtube.com/watch?v=toZW65rksYY
22.2.2024 - 16:19
0

Cvikelka

 

Mňam do čipi 😃
22.2.2024 - 16:21
0

mamina

 

Prečo? Vsjo jasno, za čem bukvy
Pre mňa to skončilo... že niektorí cítia potrebu to rozpitvávať celý deň...
22.2.2024 - 16:47
0

SlovakRanger

 

Začínam si trochu želať, aby sa Michalovce a Trenčín nejak stretli vo štvrťfinále, to by bola séria emotívna aj na ľade aj na HP
22.2.2024 - 13:02
+4

Dukla43

 

Tak by to bolo uz na seriu v play off 3:0
22.2.2024 - 13:05
+2

Mato-Mi

 

Ak skonci TN na 5.,6.,7., ci 8. mieste, kludne sa to moze stat.
22.2.2024 - 13:07
+3

Cvikelka

 

SlovakRanger: To bude sranda. Najprv utrhnuté koleso, potom zhoretá elektrika, zamrznutá nafta, chladenie ktoré hreje..... možností je veľa, len treba chcieť 😁😁
22.2.2024 - 13:13
+2

DraciaTlama

 

Tak... bude dalsia kontumácia
22.2.2024 - 13:15
+1

Cvikelka

 

Ak dostaneme 2 vonku a 2 doma. Máme po sezóne a bez práce 😃😃
22.2.2024 - 14:20
+1

Pharaoh111

 

Amateri, mohli to dohrat 30. februara.
22.2.2024 - 13:04
+6

Ottawa Senators

 

Nikto neprisiel o vela. Pred par dnami sme dostali jednu famoznu one man show, co je pre nas, nezainteresovanych, viac ako tento zapas. Dnes nuda bohuzial.
22.2.2024 - 13:06
+6

Siny29

 

Mozno to este pride, clovek nikdy nevie😀
22.2.2024 - 13:08
0

Nerkio

 

Dnes ho asi nahradi jeho menší brat fanúšik 123 ..Nieje síce tak kreatívny ale bude aspoň decka zabava
22.2.2024 - 13:11
+4

roa

 

Ťažko čakať dohodu, keď na jednej aj druhej strane sú vojaci.
22.2.2024 - 13:09
+19

DraciaTlama

 

Bonbónik tento príspevok
22.2.2024 - 13:15
+4

Dzunkes

 

O com sa vlastne tu debatuje? mali sa strany dohodnut - nedohodli sa tak vyssia moc zauradovala
22.2.2024 - 13:12
+2

Cvikelka

 

Dzunkes: Ale Ježiško už bol.
22.2.2024 - 13:17
0

Dzunkes

 

Viem..🌲 nedoniesol
22.2.2024 - 13:21
+3

Cvikelka

 

Jedlička maroduje, tak neprišiel.
22.2.2024 - 14:21
0

Dzunkes

 

na play off bude trhat lad
22.2.2024 - 14:38
+2

Cvikelka

 

Na MS
22.2.2024 - 15:05
0

AquariusPP

 

Inak ten štadión je čerstvo po rekonštrukcii. Ako je možné že sa takéto poruchy udejú na niečom čo je vlastne nové?
22.2.2024 - 13:15
0

Dukla43

 

No szlh uviedlo ze zlyhal ludsky faktor.. cize asii to z rekonstrukciou nema nic .
22.2.2024 - 13:16
+1

Izo

 

🏟 ZIMNÝ ŠTADIÓN

Podľa oficiálneho vyjadrenia Mesta Trenčín nebola porucha spôsobená ľudským faktorom. Jednalo sa o nepredvídateľnú poruchu spôsobenú únavou materiálu. Na odstránení technickej chyby ľadovej plochy sa nonstop aktívne pracuje. Takmer zázračnou správou je, že na zimáku sa už dnes (17.2.2024) od 17:00 podľa programu hrá aj trénuje.
22.2.2024 - 13:26
+5

Dukla43

 

Tak kto klame Trencin ci zvaz?
22.2.2024 - 13:26
+3

frantapriklep

 

Chladenie sa rekonštruovalo dávnejšie. A porucha bola ľudskou chybou, taká sa udeje hocikedy aj na úplne novom zariadení.

Moja kosačka, ktorú som poškodil pri prvom kosení pred x rokmi, by vedela rozprávať
22.2.2024 - 13:18
+1

dukla15

 

Fair play utrpelo ….
22.2.2024 - 13:22
+2

evgeni71

 

sa ti zaseklo na klávesnici ctrl+v?
22.2.2024 - 14:41
+5

Dukla43

 

Jj
22.2.2024 - 14:45
0

Corgi77

 

To slovo v našej lige aj niekoho zaujíma??
V BB si pred pár rokmi veselo hráči chodili po prestupovom termíne zo Slovana dohrať sezónu. Szľh sa vyhrážal Nitre kontumáciou ak nepustí Nemca a Sykoru reprezentovať.
Za Slovan si vo finále 2022 hral hráč neoprávnene a tak si tu žijeme.
22.2.2024 - 13:29
+11

DraciaTlama

 

Corgi, moze smi to prosim pripomenut?
22.2.2024 - 13:36
+1

Corgi77

 

BB 2016/2017
Zraz 20 ročných december 2021
Finále 2022 (Gašpar)

Google ti pomôže.

22.2.2024 - 13:41
+3

Dukla43

 

Tam bolo vtedy take zvlasttne pravvidlo, ktore priamo bystrici… nejako ze hraz zo slovana moze ist do bb ak neodohral niekolko % zapasov. Alebo nejako takto. Cizee bb isla. Do play off posilnena o hracov slovana
22.2.2024 - 13:38
0

DENISO6

 

Bystrica odmietla vymeniť zápas Zvolenu pred winter classicom...žiaľ Slovenská mentalita
22.2.2024 - 13:39
+4

strojar

 

Na doplnenie:
Hráč Slovana Bratislava Milan Kytnár odmietol vo februári 2021 po zápase s Novými Zámkami poskytnúť vzorku moču na dopingovú kontrolu, hoci bol na ňu riadne vyžrebovaný.
Bez akéhokoľvek postihu. To je to Slovensko čarovné hrdé.
22.2.2024 - 13:58
+17

vlado.1989l

 

Rovnako ako v ročníku 2018/2019 hráči Nových Zámkov prišli pomôcť rezerve do skupiny o udržanie v 1. lige. Kde rezerva NZ v základnej časti nazbierala 3 body so skóre 51:443 a v skupine o udržanie už s prehľadom uhrali 3 zápasy a zachránili sa.
23.2.2024 - 13:27
0

apa

 

Toto podľa mňa je alibistické rozhodnutie LR ak je tam dokázaná technická závada tak jednoducho mala nariadiť ,aby sa kluby dohodli ináč im ona určí termín a výdavky uhradí Trenčín Michalovciam a bol by pokoj.
22.2.2024 - 13:23
+8

Dukla43

 

Akk by rozhodla ligova rada tak, ze trencin musi prist do Mi tak je to najviac v poriadku
22.2.2024 - 13:26
0

HA RA Bin Ladin

 

Hm, poraď, na základe ktorého bodu súťažného poriadku mala LR nariadiť Michalovciam odohrať zápas v náhradnom termíne?
22.2.2024 - 13:41
+4

roa

 

Takto nejako malo vyzerať rozumné rozhodnutie, ale my sme malí páni.
22.2.2024 - 13:42
0

Raccoon

 

Alibisticke rozhodnutie, prenechat to na dohodu klubov. Umyli si ruky nad tymto problemom. Je jasne, ze MI by nesuhlasili s dohravkou ani keby im zaplatia cestu, jedlo a ubytko, lebo dobre vedeli, ze ked sa “nedohodnu” tak ziskaju 3b zadarmo. Krasne sportove gesto, treba Michalovciam nabuduce taktiez odpustit a prelozit zapas, ked zasiahne vyssia moc. Chyba v Trencine bola urcite neumyselna a nevidim rozdiel medzi pokazenou rolbou, nefunkcnou elektrikou alebo nesposobilou plochou. Michalovce sa zachovali ako sa zachovali, mozno im to pomoze vyhrat zakladnu cast. Dobre ale nesportove rozhodnutie z ich strany.
22.2.2024 - 13:27
+14

Dukla43

 

Triezve zhodnoteniee, skrz z toho ze toto iste v tejto situacii by urobilo 95% klubov.
22.2.2024 - 13:29
+2

Mato-Mi

 

To, co nam prajes, sa nam uz stalo. Dokonca v playoff. Cestou na zapas sa nam pokazil autobus, prisli sme neskor a Dolny Kubin vyhral kontumacne.
22.2.2024 - 13:39
+1

Raccoon

 

Kde vam nieco prajem? Mohol by si mi to dokazat, ked uz to tvrdis.. zopakujem este raz, logicke rozhodnutie ale nie sportove, inak by ste si zahrali. Keby sa v Bystrici, Zamkoch aj Humennom v dalsich zapasoch pokazi nieco, urcite by ste s radostou zobrali dalsich 9 bodov za vyhry, lebo vam patria
22.2.2024 - 13:45
+2

Dukla43

 

Zobereme ich aj tak..
22.2.2024 - 13:47
0

Raccoon

 

Ved zoberte, ale sportovo na lade, nie od zeleneho stola
22.2.2024 - 13:48
+1

Raccoon

 

Acohenten, acotamten.. myslim, ze zrovna Mato je na toto citlivy, ale tu asi nezareaguje, nehodi sa
22.2.2024 - 14:20
+4

Mato-Mi

 

Na co mam reagovat, uz ked som bol spomenuty?
Ze TN dal podnet, aby sa rozhodlo od stola? Dal. Nezosuladenie smernice a pravidiel malo za nasledok to, ze ku kontumacii vtedy neprislo.
Myslim si, ze Dukla43 chce poukazat na to busenie sa do prs niektorych fanusikov TN, ze body od stola neberu, ale klub ich vtedy chcel.
Ak by sme vtedy prehrali kontumacne(pokial by bol sulad smernice s pravidlami), nemohol by nik povedat krive slovo. Opat raz rozhodol ten, kto bol opravneny o tom rozhodnut.
A mozeme tahat debatu do rana, ci s tym niekto suhlasi, alebo nie.
22.2.2024 - 14:30
+3

Raccoon

 

Ale aby som ti odpovedal, tak odpoviem, ze neviem preco chceli body od zeleneho stola, tiez nesportove..
22.2.2024 - 14:24
0

Radovan123

 

Akoby niekto povedal. Peniaze vyhrali nad športovým duchom.
22.2.2024 - 14:27
+1

strojar

 

Nie.
Pravidlá vyhrali nad ľudovou tvorivosťou.
22.2.2024 - 14:32
+6

Urpiner16

 

Ligová rada sú amatéri ako Brno.Tam mali zasiahnuť nasledovne.vzhľdom k tomu že technické zlyhanie sa stalo na strane TN a v takomto prípade musí niesť bremeno následkov aj s prihliadnutím na opakovanú cestu MI do TN.Nariaďujem odohrať zápas v MI v určenom termíne.Dovidenia,dopočutia.
22.2.2024 - 13:34
+7

sk.miso.sk

 

S kontumaciou som pocital a rozhodnutie Michaloviec celkom chapem. Co vsak nechapem su tu niektore komenty ze "MI nechceli riskovat zranenia/stratu bodov".

V povodnom termine akoze nehrozili zranenia alebo strata bodov? Trencania popredu povedali ze nepojdu do subojov a vypustia zapas, alebo co? Absolutne nechapem tieto argumenty, ako keby ste mali vsetci zarucene ze v piatok by neprislo k ziadnemu zraneniu a automaticky by MI brali 3 body (co by asi bolo pravdepodobne, ale chapete snad pointu)
22.2.2024 - 13:38
+8

Maross NR

 

Tú vsuvku vo vyjadrení o možnej dohode klubov beriem ako "fa paux" zo strany ligovej rady, ktorá zbytočne vnáša emócie do rozhodnutia, ktoré malo byť jasné a to bez ohľadu na sympatie ku ktorémukoľvek klubu.
Ak vidí LR inú možnosť, nech to zapracujú do pravidiel.
22.2.2024 - 13:41
+3

Mato-Mi

 

"fa paux" by malo ist do HP slovnika.
22.2.2024 - 13:45
+17

sk.miso.sk

 

keby nepovies ani by som si to nevsimol
22.2.2024 - 13:47
+1

Maross NR

 

do rici a taky som chcel byť vážny
22.2.2024 - 13:51
+1

Mato-Mi

 

Stane sa, ale pobavilo Neber to prosim z mojej strany nijak urazlivo.
22.2.2024 - 13:54
0

Maross NR

 

Ten pocit hanby je na nezaplatenie
22.2.2024 - 13:59
+3

Mato-Mi

 

To pominie, rychlo
22.2.2024 - 14:02
0

Dzunkes

 

Zavolajte Kamenneho Pavuka!
22.2.2024 - 13:51
+1

Maross NR

 

Mám svetlo Silmarilu od Galadriel, preč s pavúkom
22.2.2024 - 13:58
+3

strojar

 

Presne ako píšeš. Veď správne je to "fó pa".
22.2.2024 - 14:01
+1

Urpiner16

 

Načo sú tam keď nevedia rozhodovať a riadiť?Obyčajní alibisti.A teraz to zvaliť na kluby.A žerte sa kto je vina.Amatéri ligová rada.
22.2.2024 - 13:50
+2

Mato-Mi

 

Chcel by som napisat, ze rozumiem rozhorceniu niektorych fanusikov TN.
Urcite by sme rovnake rozhorcenie prezivali aj my, ak by bola situacia opacna.
A na zaver sa len zamyslim, ruku na srdce Trencania, ak by bola situacia opacna(vy druhi, zapas u supera, cestovanie cez cele Slovensko), suhlasil by vas klub s dohravkou?
22.2.2024 - 13:57
+6

ekaver

 

za mňa s rukou na srdci ,áno
22.2.2024 - 14:17
+7

Mato-Mi

 

Mozno sa raz dockame a budeme vediet porovnat.
22.2.2024 - 14:26
0

Janci24

 

Jasné, že by som nesúhlasil. 3 body sú 3 body! A ešte aj zadarmo! A hlavne v tejto časti sezóny! V tomto Michalovce absolútne chápem.
22.2.2024 - 14:55
+1

Big brother

 

Áno.
22.2.2024 - 15:27
+1

strojar

 

Žije.
22.2.2024 - 16:36
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
micu79

 

karma zdarma.
22.2.2024 - 14:14
+1

nitro2

 

No výborne, hádam sa tými Michalovcami predbehnúť aj tak nedáme 💪
22.2.2024 - 14:40
+1

frantapriklep

 

Čpavkové sonety : VŔTAM V ĽADE DIERU,
LENŽE NEMÁM MIERU.
ZRAZU NIEČO SYČÍ,
NO TAK TO JE … PROBLÉM.

ČUCHOL SOM SI ČPAVKU,
SERIÓZNU DÁVKU,
AJ TAKTO SA SPOZNÁVA,
MATERIÁLU ÚNAVA.

OPAKOVAŤ? KONTUMOVAŤ?
NA ČOŽE SA PRIPRAVOVAŤ?
AKOŽE SA ZACHOVÁ,
NAŠA RADA LIGOVÁ.

IBA TÝŽDEŇ STAČIL RADE,
ABY DALA VON TO ZNENIE,
SŤABY ZHLTLA NA OBEDE
ŠALAMÚNA PRIRODZENIE.

ZLÍ SÚ ZRAZU VÝCHODNIARI, FAIR PLAY NEVRAVÍ IM NIČ,
A NIE TEN ČO DO IHRISKA,
NEVIE VRAZIŤ Z BRÁNKY TYČ.
22.2.2024 - 14:48
+34

krutilas

 

klobuk dole😁👏👏👏👏
22.2.2024 - 15:07
+2

Big brother

 

Ak karma existuje, tak Michalovce vyletia vo štvrtfinale.
22.2.2024 - 15:09
+4

Radovan123

 

Ne ne. Toto bola karma za vašu prehru, ktorú ste nevedeli prekusiť, tak ste chceli kontumovať
22.2.2024 - 15:11
+6

Mato-Mi

 

A ak neexistuje karma(pripustme tuto moznost)?
Každému kto má aspoň priemerné IQ musí byť zrejmé, že toto nemôže byť dôvod na kontumáciu.
22.2.2024 - 15:14
+4

Big brother

 

A vidíš ako to dopadlo.
22.2.2024 - 15:15
0

Big brother

 

A tým sa nechcem členov dozornej rady moc dotknúť.
22.2.2024 - 15:16
0

Mato-Mi

 

Ligovej rady.
22.2.2024 - 15:20
0

Big brother

 

Tak.
22.2.2024 - 15:23
0

Tyna85

 

Konkrétne ktorá karma má existovať? Tá podľa hinduizmu či podľa budhizmu alebo podla dzainizmu?
Alebo len tá "naša" kde si myslíme, že niečo je karma lebo chceme aby to tak bolo?
22.2.2024 - 17:10
+3

Urpiner16

 

Karma v tomto prípade neexistuje pretože pochybila ligová rada.
22.2.2024 - 15:34
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Neexistuje. Len v rozprávkach.
Ak vyletia, tak to bude z iného dôvodu.
22.2.2024 - 16:38
+1

ori

 

"A tým sa nechcem členov dozornej rady moc dotknúť." Ty sa mas v prvom rade ospravedlnit vsetkym ludom ktorych tu cele roku bez hanby urazas a zosmiestnujes. Netrep tu o karme, ak by existovala, nemohol by si tu prispievat pod neviem kolkatym nickom.
22.2.2024 - 21:07
+7

BieloModra

 

Ak mas v sebe co i len trosku sebareflexie, mal by si byt uz skor ticho
22.2.2024 - 21:11
+3

krutilas

 

karmu volaj pana s vrtackou
22.2.2024 - 15:11
+3

Dzunkes

 

😁😁
22.2.2024 - 15:49
+1

B-MO

 

LR: "Vzhľadom na náročnosť a bezprecedentnosť celej situácie navrhla Ligová rada obom klubom, aby sa športovo dohodli a zápas odohrali v náhradnom termíne. Keďže k dohode neprišlo, vzhľadom na objektívne posúdenie skutočností zápas musela skontumovať v prospech HK Dukla Ingema Michalovce."
DTN: „Toto rozhodnutie berieme na vedomie, ďakujeme ligovej rade Extraligy za trpezlivosť a dostatočný priestor na našu dohodu s HK Dukla Ingema Michalovce. Urobili sme maximum, boli sme ochotní sa podieľať na ich nákladoch spojených so zápasom. Bohužiaľ k takémuto jednaniu ani k dohode neprišlo. Mrzí nás to najmä kvôli našim hráčom, fanúšikom a partnerom. Týmto považujeme vec za uzavretú a veríme, že zajtra si spoločne napravíme chuť na domácom zápase proti Zvolenu.“
DMI: "Boli sme pripravení rešpektovať akékoľvek rozhodnutie ligovej rady ako riadiaceho organu súťaže. Podľa výpovedi a zaslaných dokumentov, s ktorými ligová rada pracovala, rozhodla jednohlasne o kontumacií zápasu a priznaní 3 bodov v prospech mužstva HDukla Ingema Michalovce."
V skratke LR to nechala na kluboch sa dohodnuť, TN ponukol nahradu nakladov, MI neakceptovali a tak LR rozhodla o kontumacií.
22.2.2024 - 15:13
0

strojar

 

Ligová rad (Konečný, Remžík, ValášeK) pustila do gatí a nebola schopná niekoľko dní rozhodnúť. Tak sa pokúsila zbaviť zodpovednosti a hodiť rozhodntie na kluby.
Tým trom mládencom treba vysvetliť, že tam boli na ROZHODOVANIE. A keďže rozhodovať nedokážu, treba poslať do preč.
22.2.2024 - 16:42
+8

Urpiner16

 

To je ten Konečný čo chodí do štúdia keď je hokej?
22.2.2024 - 18:33
0

lišiak1

 

ano on, a zaujimave este je, ze jeho zena je olga hamadejova, z michaloviec
22.2.2024 - 19:48
+3

lišiak1

 

tu nemal byt usmievajuci sa smejlik, praveze naopak, na to ze chlapik ma zenu od nas tak rozhodne sa nemal postavit k veci tak alibisticky.
malo padnut jednoznacne sytanovisko, bud sa zapas skontumuje alebo sa neskontumuje a vyhlasi sa nahradny termin.
ziadne dohody a odporucania.
proste ligova rada si chcela nad tym rozhodnutim umyt ruky.
22.2.2024 - 20:06
+1

Urpiner16

 

No tak ten sa riadne vyfarbil.Vždy mi prišiel taký úlysný prospechárik.
Takíto alibisti nemajú čo v našom hokeji robiť.
22.2.2024 - 20:13
+1

Janci24

 

Ja som Trenčan ako remeň, ale absolútne Michalovce chápem! Skúsme to inak: Ideš v piatok do roboty na 6*00 a 5*55 ti povedia, že robiť sa dnes nebude kvôli napr. technickej poruche. A potom ti povedia, vyber si: 1.buď budeš mať zadarmo zaplatený deň alebo 2.si ho nahraď napr. v sobotu. Neviem si predstaviť toho hlupáka, čo by si vybral možnosť č.2!!
22.2.2024 - 15:31
+12

radopKE

 

Porovnávaš neporovnateľné…
22.2.2024 - 15:38
+8

Janci24

 

To je jasné, len som chcel dať nejaký príklad..
22.2.2024 - 15:42
+2

B-MO

 

ake zadarmo? "..boli sme ochotní sa podieľať na ich nákladoch spojených so zápasom.." LR sice povedala, ze je to po predlozeni dokazov chyba ludskeho faktora, ale zaroven sa mozu kluby sportovo dohodnut. TN chcel, nieco ponukol a MI neakceptovali. LR teda nic ine neostavalo.
22.2.2024 - 15:48
+1

Janci24

 

A čo sa dá ponúknuť viac ako 3 body? Im môžu byť náklady a neviem čo ešte ukradnuté.. 3 body bez námahy v tejto časti sezóny sú zlaté a zadarmo!
22.2.2024 - 15:57
0

strojar

 

Ja si takého viem predstaviť.
Bol to sovietsky komunista, úderník Andrej Stachanov. Ten mal aj väčšiu lopatu ako ostatní súdruhovia baníci.
22.2.2024 - 16:45
+2

-BBB-

 

Ale uz sa aspon vie, preco to tak dlho trvalo .. šašo uz v rten vedel co sa stalo a ze nemoze byt kontumacia.. tak to jeho vyjadrenie citali .. ked ani tri dni nestacilo, aby porozumeli tomu co citaju, tak skusili kluby ci sa dohodnu ... ale opat prislo k tmou, ze ziadost do MI pisal šašo .. dva dni citali ziadost, nechapali, nerozumeli, tocili hlavami tak povedali ze nie .. vratilo sa to asko vrtak ladara z TN do diery pre branku spat na ligovu radu, kde stal egooglili co chcel šašo povedat o inteligencii, spravnom rozhodnuti a pokazenom autobuse a prijali rozhodnutie, ze pre klud, bude lepsie to uz ukoncit, tak poslali body na vychod, kedze tam dlhodobo nic nieje ..
22.2.2024 - 15:43
+1

roa

 

No neviem či to rozhodnutie poslať body na východ bolo správne, lebo na východe síce nič nie je, ale bodov je tam v tomto roku ako nikde inde na Slovensku.
22.2.2024 - 16:30
0

FP-rivaldo7

 

chapem michalovce ze to odmietli odohrat, nechapem preco im LR dala taku moznost resp preco to tolko trvalo.
22.2.2024 - 16:22
+1

MackoPu

 

Preto, aby to zahrala ako vzdy alibisticky.
22.2.2024 - 16:40
+4

bigi

 

ako s kontumaciou ako takou nemam problem, a vlastne je to aj ocakavane. problem mam s tym ze ligova rada dala na kluby aby sa dohodli a ked MI nechceli tak rozhodli tak ako rozhodli. mala rozhodnut hned ligova rada bud kontumacia a nikto nic nepovie alebo nariadenie nahradneho terminu, tiez by nikto niec nepovedal. takto je to taky mackopec, ked ste sa vy nedodhodli tak my vam to teda kontumujeme. Mi v podstate chapem ze nesuhlasili mali 3 body zadarmo a nemusia druhy krat cestovat z vychodu na zapad
22.2.2024 - 16:42
+7

strojar

 

To isté tvdím aj ja.
Konečného, Remžíka a Valášeka treba poslať do preč.
22.2.2024 - 16:49
+4

topska

 

Ja dost casto napriklad aj ligovu radu kritizujem ale tu podla mna vyriesila spravne. Rozhodla o kontumovani zapasu s tym ze ta kontumacia nemusi byt ak sa kluby dohodnu a bude sa hrat. Dala im na to cas za co sa podakoval aj Trencin. Preto teda nejako nevidim dovod na kritizovanie toho ze to trvalo dlho.
22.2.2024 - 16:51
+3

bigi

 

novidis ja tu zase nesuhlasim. vzdy sa tu nadava ze sa nedodrziavaju pravidla, tu evidentne bolo jasne co je v pravidlach, kontumacia, tak preco im dali na to dohodnut sa? ako rozumiem ze idelane pre vsetkych by bolo keby sa to odohralo na sportovom poli, ale bolo by to dalsie obchadzanie pravidiel
22.2.2024 - 17:42
+5

topska

 

Tak sa mylim. Bol som v tom ze kontumacia bude platna az vtedy ak sa nedohodnu. Cerpam zo zahranicia aj pripadov na Slovensku.
22.2.2024 - 18:17
+1

strojar

 

Si děláš kozy?
22.2.2024 - 17:43
+4

topska

 

No sak mi to vysvetli, budem len rad a upravim svoj nazor.
22.2.2024 - 18:17
0

Daewo_KS

 

Ak dovolis, vstupim vam do debaty.

Co je to za postup rozhodnut s tym, ze to rozhodnutie platit nemusi, ak sa kluby dohodnu inak?

To nie je rozhodnutie. To je maximalne odporucanie. A LR nema odporucat.
22.2.2024 - 19:51
+3

topska

 

Fakt som si myslel ze to takto funguje. Ze bud sa nariadi odohrat zapas alebo potom je to na kluboch ci sa dohodnu. Ak nie tak je kontumacia. Myslim v podobnych pripadoch ked sa zapas neodohra.
22.2.2024 - 21:06
0

bigi

 

Tak ked sa nariadi tak sa nariadi to uz sa kluby nemaju na com dohadovat
23.2.2024 - 17:04
0

Daewo_KS

 

Velmi dobre zhrnute.
22.2.2024 - 19:50
+1

MackoPu

 

Toto je fakt skoda, chudobnemu zase vykypelo...
"Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal s prispením ľudskej činnosti," - to im fakt dlho trvalo, na toto prist.
22.2.2024 - 16:43
0

blue-311

 

Keby sa to stalo nam: Tak je tu uz tisic prispevkov 😀
22.2.2024 - 17:55
+1

peter74

 

Zase vyhrála pravá DUKLA
22.2.2024 - 17:57
+2

lišiak1

 

takze ukazalo sa ze trencin klamal ked tvrdil ze chyba sa nestala s prispenim ludskej cinnosti.
u nich ma to ale absolutne neprekvapuje.
no ta vsuvka na konci bola akoze na co dobra?
aby mohli este viac vyplakavat?
tak bud sa nejako rozhodne alebo sa nerozhodne a nie ze sa rozhodne s tym ze sa este da nejako dohodnut.
toto je rozhodnutie a la papua nova guinea.
ale nech vyplakavaju, ja dufam ze ich chytime v play off a pojdu o5 dole, tak ako stale.
22.2.2024 - 17:57
+2

martin_aston

 

Nie, neukázalo sa, že Trenčín klamal. LR uvádza: " Kľúčové bolo zistiť, či bol zavinený výlučne vplyvom vyššej moci, alebo možným prispením ľudskej činnosti. Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal s prispením ľudskej činnosti."
Nepíše "nastal z dôvodu", ale "s prispením". To je IMHO dosť zásadný rozdiel.
Čo Ťa absolútne neprekvapuje, je už len obyčaný ad hominem faul
22.2.2024 - 20:01
+2

Mato-Mi

 

Dovolim si vstupit. S prispenim ludskej cinnosti pre mna znamena, ze bez tohto prispenia, by k poskodeniu nedoslo, nie?
22.2.2024 - 20:06
0

martin_aston

 

Ale zároveň to nie je "z dôvodu". Analógia: mal som Citroen. Na mojom Citroene sa pravidelne lámala ľavá zadná kľučka. Pravidelne som ju menil, a ona sa pravidelne lámala. Keby som neotváral ľavé zadné dvere, nezlomí sa. Lenže, kľučka je na otváranie dverí, a ja som ju na to používal. Iné kľučky sa nelámali, aj keď som ich na to tiež používal (a najmä ľavú prednú oveľa viac).
Sú veci, ktoré potrebuješ spraviť, a ak je únava materiálu, tak to rupne. A podobný prípad mi evokuje komunikácia našich aj LR.
BTW, Citroen už nemám, a ani nechcem mať .
22.2.2024 - 20:46
+1

lišiak1

 

trencin klamal.
najprv traposil nieco o unave materialu a ani slovkom sa nezmienil ze tam moze byt aj nejake prispenie ludskej cinnosti.
a to prispenie, aj keby bolo len 1% tak maximalne uz staci na kontumaciu 0:5, bez reci, bez odporucani, odklepnut a dovi dopo.
22.2.2024 - 20:09
+1

martin_aston

 

Ej veru nie. Ty tvrdíš, že Trenčín klamal. Z napísaného to, čo tvrdíš, nevyplýva. Môže to tak byť, ale nemusí. That´s it.
22.2.2024 - 20:47
+3

cartman

 

zbytocne sa tu tocis ako slovensky politik - trencin klamal
23.2.2024 - 3:42
+2

martin_aston

 

Nemyslím si.
1. aj Trenčín (kohokoľvek si predstavíme pod "Trenčínom", aj LR spomína únavu materiálu ako JEDEN z dôvodov,
2. takmer všetci tu útočia na Duklu, ako klame. Pritom vyjadrenie o únave materiálu vydalo mesto Trenčín v článku na svojom webe. Dukla sa vo svojom vyjadrení už iba odvoláva na vyjadrenie mesta.
https://trencin.sk/aktuality/porucha-na-zimnom-stadione-je-odstranena/
https://hkduklatrencin.sk/ladova-plocha-na-zimnom-stadione-je-opat-v-prevadzke

Na Slovensku sme slabí v čítaní s porozumením a kontextualizácii faktov. Podľa toho, čo píšete, aj vy dvaja s Lišiakom.

A áno, môžeš tu zase zo zákrytu začať fabulovať, že Ty si predsa myslel mesto, a nie klub. Ale bude to len snaha zakryť neschopnosť čítať s porozumením (pokojne iba v tomto prípade, na rozdiel od napr. Lišiaka, negeneralizujem)
23.2.2024 - 8:58
+2

cartman

 

no vidim, ze v tom citani s porozumenim sa poriadne trapis. to, ze ty si poohybas veci tak ako tebe vyhovuju este neznamena, ze ten druhy nevie citat. myslel som mesto aj klub - neboj sa. takze vasa dukla sa iba odvolavala😂 a iba tak na polovicu ste klamali, ze to nebolo zapricinene aj ludskym faktorom. polovicna loz = loz. v niektorych pripadoch je polovicna loz este horsia ako uplna. viac mojho casu ti uz nedokazem obetovat
23.2.2024 - 15:53
+2

martin_aston

 

Nič neohýbam. Citoval som vyjadrenia, dal ich do logického súvisu. Ohýbaš Ty, ako keby si pri tom bol. Ja tvrdím najmä, že s istotou neviem. Že to nemusí byť tak čierno biele, ako sa snažíš navodiť (a áno, teoreticky to také čierno-biele byť aj môže).

Pokojne svoj čas využi na niečo iné. Napríklad na premýšľanie o tom, akú hodnotu majú body získané za zeleným stolom, keď ste ich mohli získať na ľade.
23.2.2024 - 16:44
+2

cartman

 

takze ako vidim je tu plny house doktorov, pravnikov, sportovcov duchom, historikov, ekonomov, okradnutych fanusikov, odbornikov na rurky v lade a vrtanie do betonu atd... a pritom to bolo take jednoduche uz pocas livky. nesposobila plocha pred zapasom = kontumacia. to cele co tu teraz vzniklo je iba vysledkom toho, ze ligova rada je banda alibistov a boji sa rozhodnut lebo chce byt chrumkava. rieste si to s LR trencania. ked podla pravidiel nebol dovod na kontumaciu LR mala nariadit nahradny termin, ktory by MI museli respektovat. rovnaky vysledok by bol aj keby to bolo sposobene unavou materialu. zato MI nemozu, ze sa vam material unavil a zacal striekat. no a ked uz sme pri tych nezmyselnych karmach - mozno vas to dobehlo prave preto, ze ste na burana klamali s tou unavou materialu
22.2.2024 - 18:36
+7

matt-opd

 

ved z TN s tym nema nikto okrem 2-3 nickov problem. Vedenie to tiez povazuje za uzavrete.
22.2.2024 - 19:39
+2

martin_aston

 

Ako ukázali Košice so Zvolenom, dá sa to aj inak, ako za zeleným stolom.

Ale, povedzme si úprimne, nič také sa zase nestalo. Šanca, že by sme brali s Michalovcami body, sa limitne blíži k nule.

Jeden zápas o sezone nerozhoduje (ak nie je siedmy vo finále . Dlhodobo nerobíme správne rozhodnutia, a preto sa motáme na spodku tabuľky. Nie kvôli jednej kontumácii.
22.2.2024 - 19:57
+4

krutilas

 

Vec: Rozhodnutie EXS č. 1/22-02/2023-24
Ligová rada EXS (ďalej len „LiRa“) prerokovala prípad zápasu Tipos Extraligy č.262 HK DUKLA Trenčín a.s. – HK Dukla Ingema Michalovce zo dňa 16.2.2024, ktorý sa neuskutočnil z dôvodov, ktoré uviedol delegát SZĽH p. M. Bezák v Správe delegáta „V case 17:18 tesne pred koncom koncom rozcvicky rozhodcov a tesne pred vstupom obidvoch muzstiev na predzapasovu rozcvicku ladar pripravoval branku na osadenie.Poslednym ukonom bolo navrtanie diery do ladu pricom nestastne navrtal chladiacu trubku,nasledne prislo k okamzitemu uniku chladiaceho media v tomto pripade cpavku.Unikajuci cpavok striekal az do vysky cca 140 cm cim sa okamzite tato nebezpecna prchava,zdraviu skodliva latka zacala prudko sirit do ovzdusia. ... Evakuacia bola zvladnuta vysoko profesionalne bez akejkolvek ujmy na zdravi evakuovanych. Po prichode zachrannych zloziek,hasicov,zachrannej sluzby a policie bolocca do 10 min od zaciatku uniku cpavku a vsetci sa zacali riadit pokynmi velitela zasahu,ktory prebral nad celou situaciou kontrolu. ...“. Ligová rada EXS si k posúdeniu vyžiadala stanoviská a ďalšie relevantné dokumenty od oboch klubov, rovnako preverovala a komunikovala vzniknutú situáciu s viacerými subjektami. Po dôkladnom preskúmaní dostupných podkladov, preverovaných skutočností po komunikácii s právnym oddelením SZĽH, zástupcom fy FROST - service, s.r.o., ktorá vykonávala opravu technickej poruchy ľadovej plochy - poškodeného chladiaceho systému, viacerými nestrannými osobami so zameraním na technickú oblasť, a v neposlednom rade aj vypočutím zástupcov klubov HK DUKLA Trenčín a.s. a HK Dukla Ingema Michalovce prijala v zmysle čl. 9.4 Štatútu LiRa EXS / TIPOS EXS nasledovné rozhodnutie (Hlasovanie ZA 3, PROTI 0, ZDRŽAL SA 0, rozhodnutie bolo prijaté):

ROZHODNUTIE LIGOVEJ RADY EXTRALIGY SENIOROV č.1/22-02/2023-24
1. LiRa EXS / Tipos EXS pri posudzovaní vychádzala z dostupných podkladov, komunikácie so zástupcom fy FROST - service, s.r.o., ktorá vykonávala opravu technickej poruchy ľadovej plochy - poškodeného chladiaceho systém, viacerými nestrannými osobami so zameraním na technickú oblasť, právnym oddelením SZĽH a zástupcami klubov HK DUKLA Trenčín a.s. a HK Dukla Ingema Michalovce. Riadiaci orgán súťaže EXS / TIPOS EXS konštatoval, že predmetný prípad je špecifický a po zvážení všetkých aspektov bolo potrebné zistiť, či bol zavinený výlučne vplyvom vyššej moci, alebo možným prispením ľudskej činnosti. Podľa komunikácie s právnym oddelením SZĽH vyššia moc ako taká nie je definovaná v predpisoch, vo všeobecnosti sa však za ňu považujú také udalosti alebo skutočnosti, ktoré sú objektívne neodvrátiteľné,
nepredvídateľné alebo nezavinené. Skutočnosti spadajúce pod vyššiu moc nesmú nastať v súlade s vôľou jedného zo subjektov, to znamená, že ich subjekt nesmie vyvolať svojou vlastnou činnosťou. Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal aj s prispením ľudskej činnosti, mechanickým narušením oslabeného materiálu.
2. LiRa EXS / Tipos EXS, ako riadiaci orgán súťaže rozhodla podľa čl.6.13.1 a 6.13.1.2 SP SZĽH o kontumácii zápasu Tipos Extraligy č.262 HK DUKLA Trenčín a.s. – HK Dukla Ingema Michalovce zo dňa 16.2.2024 v zmysle čl. 6.13.2 SP SZĽH výsledkom 0:5 a priznaním 3 bodov v prospech družstva HK Dukla Ingema Michalovce.
3. LiRa EXS / TIPOS EXS odstupuje prípad DK SZĽH.
4. LiRa EXS / TIPOS EXS rozhodnutie zasiela klubom EXS / TIPOS EXS a Štatistickému odd. SZĽH.
5. Voči tomuto rozhodnutiu je možné podať odvolanie v zmysle čl. 9.1 SP SZĽH do 72 hodín odo dňa doručenia tohto rozhodnutia.
6. Toto rozhodnutie sa zasiela dotknutým subjektom elektronicky a HK DUKLA Trenčín a.s. aj poštou.

Odôvodnenie: LiRa EXS / TIPOS EXS pri rozhodovaní vychádzala nielen z dostupných podkladov a stanovísk klubov, vypočutia zástupcov oboch klubov, ale najmä komunikácie so zástupcom fy FROST - service, s.r.o., ktorá vykonávala opravu technickej poruchy ľadovej plochy - poškodeného chladiaceho systém a nestrannými osobami so zameraním na technickú oblasť, za účelom zistenia skutočností. Z výpovedí a dokumentov, ktoré mala Ligová rada k dispozícii, vyplynulo, že únik čpavku nastal aj s prispením ľudskej činnosti, mechanickým narušením oslabeného materiálu. Vzhľadom na náročnosť a bezprecedentnosť celej situácie navrhla Ligová rada obom klubom, aby sa športovo dohodli a zápas odohrali v náhradnom termíne. Keďže k dohode klubov neprišlo, vzhľadom na objektívne posúdenie skutočností a tiež komunikácie s právnym oddelením SZĽH vo vzťahu k posúdeniu vplyvu vyššej moci, ktorá nie je špecificky definovaná v predpisoch, sa podľa stanoviska Právneho oddelenia SZĽH vo
všeobecnosti za ňu považujú také udalosti alebo skutočnosti, ktoré sú objektívne neodvrátiteľné, nepredvídateľné alebo nezavinené. Skutočnosti spadajúce pod vyššiu moc nesmú nastať v súlade s vôľou jedného zo subjektov, to znamená, že ich subjekt nesmie vyvolať
22.2.2024 - 21:21
+7

Dukla43

 

Aj tak Klub z Trenčína bude zavádzať, že porucha vznikla opotrebovanim materialov, cize asi tolko k tomu.
22.2.2024 - 21:43
0

matt-opd

 

Trepes. Informacia sla od vlastnika stadiona den po zrusenom zapase.

https://trencin.sk/aktuality/porucha-na-zimnom-stadione-je-odstranena/
22.2.2024 - 22:04
+5

Westbeast0

 

Ale veď únavu materiálu dali do úvodzoviek, čo sa používa aj v spojení s iróniou...
23.2.2024 - 8:42
0

martin_aston

 

Presne. Vyjadrenie dalo mesto. Ale "Dukla klame". Totálna neschopnosť čítania s porozumením. Alebo krvavé oči. Nebo vobojí .
23.2.2024 - 9:03
+4

mili28

 

kolko tu z diskutujucich vobec vie, ako sa osadza branka. tipujem, ze vsetci si myslia, ze sa vyvrta diera do ladu... nejdem to tu rozoberat. bolo by si treba precitat technicku spravu. a troska sa od seba lisia aj prvotne informacie od poobednajsich. nevadi, dufam, ze pan Mašlonka dobre spáva, karma je zdarma! nakoniec, bolo to na dohode klubov a musia chciet obaja !!!
23.2.2024 - 6:55
+4

evgeni71

 

ako sa osadza brana ak nie navrtanim diery do ladu?
23.2.2024 - 7:21
+1

Dukla43

 

Ako sa usadzujr branka?😂
Navrtas diery na tie cierne gumy a na to nasuniš branu, niekedy sa brany davali iba na koliky… u vas sa nejako inak vrta brana ?
23.2.2024 - 7:52
+2

krutilas

 

no normalne treba asi treba vysoku skolu na osadzanie branky...😆😆😆😆
23.2.2024 - 8:51
+1

ekaver

 

už buď ticho, to nepovedala Dukla ale mesto Trenčín ako majiteľ ZŠ
23.2.2024 - 8:56
+1

Flak108

 

Na posraneho aj hajzel padne: Fabulujem ale ak mame nedostatok financii, tak nám rozhodne tento vynechany zápas nepomoze a novy hlavny hospodar zacal veľmi "dobre". Samozrejme, nie jeho vinou. Takže som zvedavý ako to cele dopadne aj so vstupným.

Veľký palec hore za dnešnú akciu, ktorou snáď dotiahnu na zimak co najviac ľudí, lebo vidieť ten majstrovsky káder z časti po kope zahreje a vyvola pekne spomienky v nejednom žlto červenom srdiecku.. a priznajme si, túto sezónu moc toho prijemneho nebolo..

Ak bola chyba z ladarovej strany a navrtal trubku pri beznej priprave ladovej plochy pred zapasom a snažil sa zabezpečiť všetko potrebné pre odstartovanie zápasu a unavou materialu to prasklo, tak potom to aj mohol nenavrtat a chybu by nespravil, trubka by nepraskla a zároveň by ale nasplnil podmienky na zabezpečenie zápasu. Takže tak ci tak by bol v ... to je proste zlý čas, zle miesto a dokonca aj zlý cestujuci team, lebo verím, že niekto iný z ligy by s tým nahradnym terminom súhlasil..ale chápem, je to ďaleko..
23.2.2024 - 10:01
+1

Baco11111

 

Toto je také rozhodnutie ligovej rady ako že na Piláta, už chýba len umytie rúk.
Nechať to na čisto na dohodu tak trochu prejudikovalo kontumáciu, mohli podmieniť zisk bodov odohratím zápasu v náhradnom termíne a v opačnom prípade anulovanie zápasu a obidvaja by prišli skrátka.
Jednoducho povedané ligová rada mohla pre odohratie zápasu urobiť o niečo viac ako to nechať iba na dohodu, aby ten čo tie body potrebuje viac mal snahu ten zápas odohrať. Možno moja úvaha bude znieť absurdne ale v tomto prípade sa mi zdá že body viac potrebovali Michalovce a bola im k ním vydláždená cesta.
23.2.2024 - 10:01
+3

FP-jakubj

 

Tiez nerozumiem, preco kontumacia, ked sa zapas este mohol odohrat. Samozrejme, moze sa to nechat na gentlemansku dohodu klubov, no pokial je priestor a ochota kompenzovat, tak na ziadnu kontumaciu nemalo dojst, pretoze pred PO budu samozrejme kluby pocitat, ze je to o zapas menej.
23.2.2024 - 10:18
+3

tulen - kosice

 

nič moc: len 362, bez ohňa a síry ?
23.2.2024 - 12:13
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Buffalo po viac ako troch rokoch ukončilo spoluprácu s trénerom Granatom

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres oznámil ukončenie spolupráce s hlavným trénerom Donom Granatom. Spolu s 56-ročným koučom skončil aj jeho asistent Jason Christie. Klub o tom informoval prostredníctvom oficiálnej webovej stránky. Meno jeho nástupcu zatiaľ nezverejnil. pred 5 hod. - TASR


Hráčmi týždňa sú Matthews, Josi a Kadri

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali útočník Toronta Auston Matthews, obranca Roman Josi z Nashvillu a center Nazem Kadri z Calgary. Informoval o tom oficiálny web súťaže. včera o 20:11 - TASR ok


Sýkora ukončil bodový pôst a Hartfordu pomohol gólom, Regenda 0+1

Slovenský hokejista Adam Sýkora sa strelecky presadil v nočnom zápase nižšej zámorskej súťaže AHL. Devätnásťročný útočník pomohol gólom k triumfu Hartfordu Wolf Pack nad Charlorrw Checkers 5:2. Bodoval aj jeho krajan Pavol Regenda, ktorý zaznamenal asistenciu. Jeho San Diego Gulls však prehralo na ľade Coachella Valley Firebirds v zostave s Mariánom Studeničom 1:2. včera o 10:23 - TASR


Hokej-MS-ženy: Kanaďanky zdolali USA 6:5 po predĺžení a získali 13. titul

Kanadské hokejistky zvíťazili vo finále majstrovstiev sveta v Utice nad domácimi hráčkami USA 6:5 po predĺžení a získali trinásty titul v histórii. O ich triumfe rozhodla v 66. minúte v presilovej hre Danielle Serdachnyová. včera o 07:23 - TASR


Francúzi podľahli v prípravnom zápase Talianom 2:3

Francúzski hokejoví reprezentanti podľahli v druhom prípravnom zápase pred MS v talianskej Aoste domácemu výberu 2:3. V sobotnom dueli, ktorý sa odohral vo francúzskom Megeve, zvíťazili 4:2. Najbližšie ich v Bazileji čaká 19. a 20. apríla dvojzápas so Švajčiarskom. 14.4.2024 22:16 - TASR


Fínky vybojovali bronz, zdolali Češky 3:2 po nájazdoch

Fínske hokejistky vybojovali na majstrovstvách sveta v Utice bronzové medaily. V nedeľnom zápase o tretie miesto zdolali Češky 3:2 po samostatných nájazdoch. V záverečnom rozstrele premenila rozhodujúci nájazd Petra Nieminenová. 14.4.2024 21:56 - TASR


Tímy Mešára a Dvorského prehrávajú v play off OHL 0:2 na zápasy

Slovenský hokejista Filip Mešár zaznamenal asistenciu v druhom zápase štvrťfinále play off v OHL, no jeho Kitchener prehral s Londonom 1:5. Rovnakým pomerom prehralo aj Sudbury s North Bay, v drese domácich nebodoval Dalibor Dvorský. Oba tímy Slovákov prehrávajú v sérii 0:2 na zápasy. 14.4.2024 08:27 - TASR


O titul si zahrajú Kanaďanky s výberom USA

O titul majsteriek sveta v americkej Utice zabojujú v nedeľu (23.00 SELČ) hokejistky Kanady a USA. Domáce reprezentantky zdolali v semifinále Fínky 5:0, druhé favoritky zo zámoria zvíťazili nad Českom 4:0. 14.4.2024 07:20 - TASR


Česi zdolali v príprave Nemecko 4:2

Českí hokejisti triumfovali v príprave na májové majstrovstvá sveta nad Nemeckom 4:2. Základ víťazstva položili v druhej časti, ktorú vyhrali 3:0. Nemci budú 10. mája o 16.20 h úvodným súperom Slovákov v ostravskej B-skupine MS. 13.4.2024 19:52 - TASR


Švajčiarky v zápase o piate miesto zdolali Nemky 3:2 pp

Švajčiarske hokejové reprezentantky zdolali v zápase o piate miesto na MS v americkej Utice nemecké súperky 3:2 po predĺžení. Rozhodujúci gól strelila Alina Mullerová. 13.4.2024 19:45 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

14. 04. 2024
KošiceSpiš. N. V
4:1REPORT
13. 04. 2024
NitraMichalovce
4:3 PPREPORT
12. 04. 2024
Spiš. N. VKošice
4:3 PPREPORT
11. 04. 2024
MichalovceNitra
5:2REPORT
10. 04. 2024
KošiceSpiš. N. V
4:2REPORT
09. 04. 2024
KošiceSpiš. N. V
6:2REPORT

Najviac bodov

Olivier ArchambaultSNV59 bodov
2.Dmowski R.POP57
3.Buček S.NIT57
4.Turnbull C.BBY54
5.Daugavinš K.MIC53

Najlepší strelec

Ryan DmowskiPOP30 gólov
2.Buček S.NIT26
3.Jackson R.NIT26
4.Turnbull C.BBY25
5.Nellis A.SNV25

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS93.48 perc
2.Škorvánek ml. S.MIC93.08 %
3.Vay Á.POP92.9 %
4.Glosár V.MIC92.31 %
5.Janus J.KOS92.04 %