Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Väčšina nitrianskeho tímu mala pozitívne testy. Nebude hrať minimálne 10 dní

zdroj: FB HK Nitra
19.10.2020 16:49 TASR

Drvivá väčšina hokejového tímu HK Nitra mala pozitívne testy na nový koronavírus. Účastník Tipos extraligy podstúpi povinnú karanténu a zápas neodohrá minimálne najbližších desať dní.


Z preventívnych dôvodov prerušili v klube tréningový proces všetkých mládežníckych kategórií.

Početné prípady ochorenia COVID-19 v nitrianskej kabíne odhalilo pondelňajšie vyšetrenie A-mužstva spôsobom PCR testov. "Veríme, že po úspešnom zvládnutí tohto obdobia sa vrátime zdravší a lepší. Keďže chceme v ranom štádiu zabrániť šíreniu vírusu, preventívne sme pristúpili k prerušeniu tréningového procesu všetkých mládežníckych kategórií, ktoré trvá od piatka, a trénovať sa nebude celý tento týždeň. Čo sa týka žiakov ŠHT, tí momentálne majú dištančné vzdelávanie a sú v karanténe. Od pondelka ďalšieho týždňa by sa mohli začať znova tréningy," uvádza sa na oficiálnej stránke hockeynitra.com.

V otázke tréningového procesu juniorov a dorastencov sa klub bude riadiť pokynmi ÚVZ, ktoré povolujú tréningy do šesť osôb. V TEL nehrala Nitra od 11. októbra, keď zvíťazila na ľade Nových Zámkov 4:3, uspela vo všetkých štyroch doterajších vystúpeniach.

 

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Nitran333

 

Velmi drzim palce, aby ste boli všetci v poriadku, ste mladi, trenovani, to date.
19.10.2020 - 17:36
+3

steevee

 

Toto je aj dobra sprava.: Nech to maju vsetci naraz a bude snad pokoj. Dobre nacasovane. Drzim palce a skore uzdravenie.
19.10.2020 - 18:02
+4

YogiNR

 

CORGONI skoré uzdravenie
19.10.2020 - 18:37
0

GB11

 

Neviete niekto ako sa cítia ? Či majú horečky, blvú alebo im nieje nič a proste to majú ?
19.10.2020 - 18:40
0

Corgi77

 

Tak vychádza to na 1.11 ďalší zápas.
Takže do konca januára by sme mali mať pokoj s testovaním keď to má celý tím.
Prajem hladký priebeh a skóre uzdravenie.
19.10.2020 - 18:51
+1

Pukky

 

A to budú o 10 dní všetci zdraví? Skutočne? A nebolo by správne ísť po 10 dňoch na opakované testy, aby sa reálne zistilo, koľko hráčov sa skutočne vyliečilo? A či náhodou nepribudli další nakazení? Pretože koronavírus je v tele dovtedy, kým ho organizmus nezniči. A každý ľudský organizmus je unikát. Koronavírus nečaká 10 dní a potom každého hostiteľa opustí.
19.10.2020 - 23:16
0

N-R-N-R

 

Ak nemáš príznaky, tak po 10 dňoch nemusíš ísť na opätovné testy.
20.10.2020 - 7:07
+3

Ondrej

 

Sucasne pravidla uz nevyzaduju druhe testovanie a uz toboz nie dva negativne testy ako to bolo pocas prvej vlny. Po desiatich dnoch od zistenia, ze je dany clovek pozitivny sa moze zaradit do normalneho zivota nakolko uz nie je infekcny a neprenasa ochorenie. Nie je to z mojej hlavy, nie som lekar, ale pravidla su teraz taketo
20.10.2020 - 9:17
0

Horizon

 

To sú pravidlá u nás. Keby sa robila okolo toho veda a každého pretestovali, tak by asi bol kapacitný problém s testovaním.

Každá krajina to má inak.
V Číne je to zasa, že potrebuješ 3 negatívne PCR testy po sebe a x ďalších podmienok. Niekde dokonca Ťa pustia, až keď nie je vírus prítomný v stolici.
A tiež je to otázne. Minule zomrela v Číne žena, ktorá bola predtým bola vyliečená z Covid-19 a hlboko v pľúcach našli vírus, ktorý bol schopný napádať ďalšie bunky.
20.10.2020 - 9:33
+3

Pukky

 

No hlavne u nás nie je dôležité zisťovať, či je človek skutočne negatívny, čo spôsobuje že stále pozitívni prenášači ( pretože nie všetci sa zbavia vírusu po 10 dňoch) chodia medzi ľuďmi a ďalej neznášajú vírus. Toto je jedno z opatrení, ktoré treba zmeniť, pretože je proti zdravému rozumu. Koronavírus nevie počítať dá 10.
20.10.2020 - 12:41
+2

Sesto6

 

Ale clovek vie, ci je po desiatich dnoch chory alebo zdravy. Ked aj ma este nejake zostatkove mnozstvo virusu, tak to neznamena, ze je infekcny.
20.10.2020 - 13:04
0

Pukky

 

Radšej nič nepíš,než taký nezmysel. Človek nemusí vedieť, že je infekčný. Nemá to napísané na čele. Nemusí mať žiadne príznaky choroby a moze byt siritelom vírusu veľmi dlhú dobu. 10 dňova karantena pre všetky prípady nič nerieši. Iba prispieva k ďalšiemu šíreniu. Zmysel ma iba individuálne skúmanie každého jedného nakazeneho, po akej dlhej dobe prestane byť infekcny.
20.10.2020 - 13:26
+2

bigi BLOG

 

No ono to nie je 10 dnova karantena. Kedze na testy ides minimalne po 5 dnoch cize je to minimalne 25 dnova karantena
20.10.2020 - 14:02
0

Corgi77

 

Ten prvý príspevok bol omylom.

Toto je k tvojej otázke.
Nemenovaný hráč z kabíny NR prehovoril.

Od utorka som doma, pred štvrtkovým celotímovým testovaním som už tušil, že budem pozitívny,“ povedal. „Vôbec neviem, kde som chytil koronu. So spoluhráčmi sa snažíme vyhýbať preplneným miestam, aj v posledných dvoch týždňoch som pendloval len medzi kabínou a domom, maximálne som išiel do obchodu. Infikoval som aj rodinného príslušníka,“ hovoril nám v telefóne v nedeľu doobeda.

„Mal som teploty, boleli ma svaly, cítil som sa úplne vyčerpane, bez energie. Včera bol piaty deň, ešte ma bolela hlava. Dnes je mi už lepšie, ale stále nemám čuch a chuť. Chrípku som nikdy nemal, myslel som si, že mám dobrú imunitu. Viem, že iní spoluhráči vôbec nemali príznaky, mňa to však potrápilo, z čoho som bol prekvapený. Radím vám, nepodceňujte to!“ vyhlásil.

19.10.2020 - 19:32
+3

Okejhokej

 

Citát Nitran 333-: Tak este raz a uplne lopatisticky pre teba ovca. TIE deti, čo chodia do športovych tried (je ich vacsina) a travia cas v jrdnej triede v skole, preco nemozu spolocne trenovat, ked v case treningu, tam nie je iny rocnik??? V skoke sa v jednej triede nenakazia, ale v satni a na stadione ano??? Odpadavam z niektorych ako ste sa dali zblbnut a zastrasit jednym ani neviem ako ho nazvat....
19.10.2020 - 18:56
+12

Okejhokej

 

Citát Nitran 333 č. 2:: A ty si ides stale tu svoju demagoguje. Uz som ti vysvetlil rozdiel medzi muzmi a detmi a ty furt meles kolko bolo nakazenych A timov. Este raz a posledny raz aj pre teba troska menej vybaveneho dusevne. POKIAL BUDU DECKA CHODIT DO SKOLY, NIE JE ZIADNY DOVOD ABY NEMOHLI SPORTOVAT!!! Pochopil si??? Ak budu sediet doma na telefonoch, tabletoch, tak o par mesiacov môzu chodit robit reklamu na bravčove konzervy.
19.10.2020 - 19:13
+10

Nitran333

 

A co na tom nie je pravda tupelo???? Teraz su decka doma v preventinej karantene, tak netrenuju, tak ako som pisal. Karantena skonci a budu normalne trenovat. Co na tom nechapes? Sa zavri do pivnice ked si posraty, matovicova ovca.
19.10.2020 - 21:03
0

MackoPu

 

Pan je fLustrovany ?
19.10.2020 - 21:35
+5

Nitran333

 

Nie, nie som, my sme včera neprehrali...
19.10.2020 - 22:22
+2

Okejhokej

 

Nitran333- doktor vysokej školy života: Ako rodič sa určite cítiš bezpečne, ak tvoje dieťa trénovalo na laďe nikedy cca 1hod. niekedy i menej po trénigu A mužstva, ktoré je komplet nakazené. Myslíš, že na zimáku dostatočne vetrali alebo prípadne i postrekovačmi dezifikovali ľadovú plochu a mantinely medzi týmito dvoma trénigami ? Si čítal , koľko dní sa ten vírus dokáže udržať na povrchoch? Môžes byť rád, že sa nikto z detí nenakazil a nepreniesol to domov alebo do školy.

https://www.sportportal.sk/lad/?q=obsadenost/nitra-a/42/2020

https://www.sportportal.sk/lad/?q=obsadenost/nitra-a/41/2020
19.10.2020 - 21:36
+6

juromt

 

....: inak ty si sa sem pred par dnami dovalil ako tretia vlna COvidu a tvoja prezentacia.. nie nazory, ale prezentacia velmi napadne pripomina prave tych absolventov vysokej skoly zivota, ktoru tu vacsinou ti, co si o sebe myslia aki su oni inteligenti pouzivaju na zosmiesnenie ludi, ktori maju iny nazor. Podla mna ty si najvacsi infektolog, doktor, krizovy manazer, velitel obrannych sil a premier akeho na slovensku mame. Vzhliadam k tebe a budem si k tebe chodit po rady
20.10.2020 - 9:06
+4

Okejhokej

 

Doba blbcov, hoaxov a konšpirátorov : Presne si to vystihol, zrazu nastala doba, keď hocaký nevzdelaný v danej oblasti - teda blbec, ma nejaký názor a ty ho musíš rešpektovať a nezosmiešňovať. Napr.Zem je plochá, Kovid neexistuje,je to len chrípka, chcú našu DNA, idú nás čipovať.. Dokonca sa začali blbci začali chváliť svoju blbosťou a zrazu sa normálnost stáva menšinou a blbci nás tu začnú valcovat cez svoje konšpiračné média, soc. siete a politické strany. Nie, musíme sa ozvať, lebo ako spoločnosť sa meníme na konšpiračnú nenávistnú žumpu. Pozri si komentáre na Facebook co sa stalo z ľudí, vulgárne zakonšpirované hovädá.
20.10.2020 - 11:46
+7

Okejhokej

 

Učitelia a hoaxy: Ešte niečo, z čoho som skutočne zhrozený, absolventi akože skutočných vysokých škôl a budovatelia vzdelanosti našich detí... https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/566131-ockovanie-je-pripravou-na-cipovanie-ludi-mysli-si-31-percent-ucitelov/
20.10.2020 - 11:57
+1

juromt

 

...: pocuj a ty vies ze jedno vulgarne hovado je premierom tohoto statu? Vela nenavisti je aj v ludoch, ktori su na tej "spravnej" strane, ale to sa toleruje a to len preto, lebo maju spravny nazor. Velmi podobne tomu aku propagandu si tu rozbehol ty. Tato doba okrem toho konspiracneho extremu vytvorila aj ten opacny extrem, musis mat ten "spravny" nazor a staci, ze ho len spochybnis a uz ta ta inteligencia, ktoru ak ta spravne rozumiem predstavujes ty, postavi do toho opacneho extremu (nic medzi tym totiz asi nie, lebo vodca v telke povedal) a oznaci ta za absolventa vysokej skoly Zivota, konspiratora, fasistu, ficovolica. Je to smutne a ocividne si sa na jednom z tychto extremov ocitol aj ty. Nastastie zrejme na tom "spravnom" aspon pre teba. Lenze to si myslia aj ti (podla teba) hlupaci. Velky rozdiel medzi vami nevidim, prepac. Ale to ti moze byt v podstate jedno.
20.10.2020 - 12:58
+4

Render 77 Nr

 

Podpis stačí že máš iný názor už si Rusofil Zem Vek alebo neštudovaní chore totok cele .
20.10.2020 - 13:02
0

Okejhokej

 

Extrém : Objektívna Pravda nie je propaganda a extrém. Konšpirácia je konšpiráciou-lož,klamstvo alebo hoax. Pravda nie je žiadny opačný extrém. Toto je presne konšpiračné, o čo konšpirátorom ide- aby presadilo vo všetkom relativizmus, teda názor, že pravda bude uprostred, lebo jeden aj druhý názor je extrém. Nie je to tak, pravda je niekedy jednoznačná a druhý názor je lož, klamstvo, konšpirácia. A nevzdelaný konšpirátoro a sititel hoaxov je ten, kto vyhlasuje konšpiráciu za pravdu a za správny pohľad na svet. Koniec bodka. Kto chce, pochopí moje príspevky, kto nie, tak bude na mňa vulgárne útočiť slovami ako ovca,tupelo, Matovicova ovca, liberálny fasista, bojko, hlavný hygienik. Ale veľmi často o PRAVDA NIE JE UPROSTRED. To je moje posolstvo, aby sa aj nekonšpirátori ozvali, lebo verejný priestor v diskusiách je už doslova orgacaný, ani sa to slušnejšie nedá napísať. Prajem všetkým slušným ľuďom pekný deň.
20.10.2020 - 13:38
+6

N-R-N-R

 

Počuli sme slovo svedka Matoviča
20.10.2020 - 13:47
+3

Okejhokej

 

Reakcia ako sa patrí-: Čo má so mnou Matovič a čo ja mám s ním? Kde som ho menovite spominal? Akože to je reakcia k veci? Len urážať? To Matovič je už teraz hlavná nadávka...
20.10.2020 - 13:58
+4

juromt

 

....: Najnebezpecnejsi ludia su ti, ktori si myslia, ze len ich pravda je ta objektivna! ako ty napr. Ale ty si nastastie neskodny. Horsie je, ze aj Matovic si mysli, ze ta jeho pravda je ta objektivna. A ti, ktori jej neveria? postavit k muru a popravit!
20.10.2020 - 14:57
+4

Okejhokej

 

STOP HOAXom-: Áno som nebezpečný, lebo som presvedčený o svojom názore, ktorý sa nikdy nezhodoval so žiadnou konšpiráciou-teda vždy účelovou lžou. Teda som čistý mainstream, ktorý neverí na židovládu, tajné sprisahania, faktor Soros, čipovanie ľudí, zostrelenie Štefánika, zabitie Dubčeka, samozhodenie Dvojiciek, nemisie na mesiac, pitie SAVA proti rakovine, postrekovanie ľudí - chemtrails, Kovid ako príprava na inváziu armády USA do EU(aj také fotky boli v marci)... Som Teda najnebezpečnejší a mám sa za svoje názory hanbiť pred konšpirátormi? Som na to hrdý a budem vždy obhajovať pravdu založenú na vede, výskume a faktoch a názoroch inteligentných šudovaných ľudí. Ako som napísal normálnosť a inteligencia sa stáva subnormou a undergroundom...
20.10.2020 - 16:37
+4

juromt

 

...: ja som nereagoval ani tak na to co, ale na to ako to siris, ze medzi tebou a tymi konspiratormi nevidim ziadny rozdiel a pozorujem to iste extremisticke spravanie a sirenie nenavisti. vidno ako slepo dokazes ludi skatulkovat a aka nadradenost voci tymto ludom z teba srsi. to je nebezpecne a to tvori ten druhy extrem o ktorom hovorim, nie tvoje nazory. A ked na seba narazia dva extremy nikdy z toho nic pozitivne nebude. nadavas druhym do blbcov, zosmiesnujes ich... ak toto ma byt ta norma a inteligencia ktoru tu prezentujes, hajis a zastupujes tak to sme ako spolocnost uz teraz vyhrali
20.10.2020 - 16:53
+4

Okejhokej

 

HOAXY: A čo iné ako zosmiešnenie na niekedy až úplne bludy platí? Úcta a rešpekt k blbosti? Mám to brat tak, že duševne chorím a ich názorom sa nevysmieva? My antikonšpirátori máme byť slušní a nechať si nadávať a urážať sa? Kto mi tu v diskusiách začal vždy prvý nadávať? Kam to vždy viedlo v histórii, keď slušní ľudia zostali ticho a mlčali? Nevieš, lebo nie si historik. Na hrubé vreco hrubá záplata.
20.10.2020 - 17:58
+2

Nitran333

 

Vieš čo, obohacuj tymito tvojimi vyplodmi svoju rodinu a okolie, zavri sa doma min. do marca, studuj vsetko co podla teba odbornici pisu(mimochodom aj odbornici sa v mnohych veciach nezhodnu) a uz nas tu neotravuj. Ďakujem za pochopenie, viac nemam potrebu na teba reagovať.
20.10.2020 - 19:20
+4

bigi BLOG

 

Vies ono zalezi od toho ako kto ten iny nazor prezentuje. A druha vec ked ides svojim klientom nym nazorom voci faktom. Vtedy to uz nie je nazor.
20.10.2020 - 14:08
0

juromt

 

...: jedna vec su fakty a druha vec kto z nich ake konzekvencie vyvvodi nemyslis? a tam uz sa nazory rozchadzat mozu.
20.10.2020 - 15:48
0

bigi BLOG

 

Tak si rozoberme "plochu zem". Fakt si myslis ze su dve pravdy. Alebo sa daju z toho vyvodit rozne konzekvencie?
20.10.2020 - 20:51
+3

juromt

 

....: a inak velmi s tebou suhlasim.. na tom ako kto svoje nazory prezentuje velmi zalezi.
20.10.2020 - 15:49
0

topska

 

No nebudu normalne trenovat, ved to maju zakazane. Mozu tak po piatich na lade. Inak u nas v Poprade mame nakazene rozne vekove kategorie...Siri sa to rychlo aj na zimaku
19.10.2020 - 21:48
+2

Okejhokej

 

Aréna Sršňov: Majite+ v Aréne Sršnov si vyložil zákon a nariadenie po svojom. Kapacitk . Presný príklad našej mentality- 3 . newtonov zákon, potom sa možne čudovať, že kvôli takýmto excesom musia tvrdo zatvárať prevádzky.
Majiteľ arény: Amatérsky hokej s 22 hráčmi nie je hromadná akcia, môžeme hrať

Čítajte viac: https://kosice.korzar.sme.sk/c/22512863/policia-preverovala-udajny-tajny-trening-v-zamknutej-arene-naratali-18-korculiarov.html
19.10.2020 - 21:53
+4

Nitran333

 

Ty si najaky matelkov prudko aktivny hygienik?
19.10.2020 - 22:23
+3

fany

 

19.10.2020 - 22:56
0

N-R-N-R

 

Možno to je Matelko sám, už mu chýba len aby nám všetkým vynadal do idiotov a povedal "pokazili sme si to"
20.10.2020 - 7:11
0

sentexx1nr

 

možno že nás postaví k stene a odstrelí..
20.10.2020 - 10:00
0

emoxx1

 

Ale tak, s tými hokejovými triedami si to prestrelil. To, že tá istá partia deti čo sedí v triede ide spolu aj na ľad platí tak možno v 4 mestách v republike, aj to len v "tradičných" kluboch. Chápem, že chceš aby trénovali a aj trénujú tam kde nie sú v karanténe. 5 hráčov + tréner a po 20 min sa striedajú za iných 5 hráčov + tréner. Za 2h sa postupne prestrieda celý tím. Nie je to ideálne, ale kto chce hľadá spôsob, kto neche hľadá dôvod.
19.10.2020 - 23:05
+2

topska

 

No o tych 4 mestach to je dost silne zavadzanie. Hokejove skoly ci triedy su, boli alebo budu este aj v mestach ako Kezmarok, Lucenec, Povazska Bystrica, Spisska Nova Ves, Dolny Kubin a mohol by som pokracovat dalej v nie extraligovych mestach. Z hokejovych tried su hraci aj pre mensie kluby v extraligovych mestach vid Petrzalka, Kosice (co hraju v arene srsnov). Samozrejmostou su mesta a kluby ako Zvolen, Poprad, BB atd...Prave ze to co pises je skor vynimka podla mojich info.
19.10.2020 - 23:21
+1

emoxx1

 

Hokejové triedy byť môžu, ale stav, že tá istá partia detí ktorá spolu sedí v škole sa stretne aj na ľade je nezmysel. Väčšinou sa tam vždy primiešaju aj deti z iných škôl. Tiež napr. len v mojom okolí je Slovan, Ružinov, Hoba, Petržalka, Lamač, Hamuliakovo, Pezinok, Speeders, Slovakia talent. Teda 9 mládežníckych klubov z ktorých má hokejovú triedu len Slovan a aj tam sa na ľad primiešavajú aj deti z iných škôl. Proste ten argument, že rovnaké deti ktoré sedia spolu v škole idú aj poobede na ľad neobstojí. Aj v NR nemá Agility One svoju hokejovú triedu. Tiež nejde len o hokej ale o šport ako taký. Je mnoho iných športov kde športové triedy nie sú vôbec. Preto takéto plošné opatrenie.
20.10.2020 - 6:00
+3

Nitran333

 

V Nitre bola a je myšlienka, že budú trénovať spolu len deti, čo chodia spoločne do triedy, tí čo s nimi v ročníku nechodia do triedy, by mali zvlášť treningy.
20.10.2020 - 8:05
0

emoxx1

 

Chápem, len tých športov je v republike strašne veľa voči tomu koľko je reálne športových tried. Preto boli to opatrenie plošné. Ja mám tých opatrení a rozhodnutí bez hlbšieho posudku tiež plné zuby, ale keby mám rozhodovať ja, tak tiež asi robím plošné riešenia.
20.10.2020 - 8:35
+2

Horizon

 

Plošné opatrenia sa najlepšie zavádzajú a aj kontrolujú.
Nikto nemá čas na takom zasadnutí riešiť, či deti v Nitre môžu trénovať, lebo sú z jednej triedy.
Tobôž nemá nikto čas to kontrolovať...

Už nehovorím, že hokejový štadión je rizikové prostredie. V tejto situácii nikto netuší, kde sa môže nakaziť a zrovna na tréningu to môže posunúť ďalším a začne sa kolotoč. Vzhľadom k úžitku je to zbytočné.
20.10.2020 - 9:51
+3

topska

 

Ale ty pises o 4-roch pripadoch na Slovensku a to nie je pravda. Samozrejme ze sa nebavime o vsetkych hracoch ale o vacsine.
20.10.2020 - 14:27
0

emoxx1

 

Tak my zrátaj presný počet klubov kde je účasť v triede totožná s účasťou na ľade. Chystáš sa tej najmenej podstatnej info, ktorú si strelil z brucha, lebo neverím, že ten počet kde to tak bude je výrazne iný. Pointa bola o tom, že to opatrenie bolo plošné z nejakých dôvodov, ale keď teda chceš ísť za každý cenu po tej najmenej podstatnej info, tak poprosím ten presný počet kde mená v triede zodpovedajú do bodky menám v kádri.
20.10.2020 - 14:47
0

topska

 

Rozumiem, ja som pisal cisto o tych sportovych triedach ze existuju a ze vacsina z rocnika su spolu v nej. Nie ze vsetci a neriesil som to z pohladu opatreni Ak si to myslel ze vsetci su v triede tak to ti potvrdit nemozem kolko je takych.
20.10.2020 - 15:20
0

emoxx1

 

Tam som chcel prioritne smerovať. Paradoxne by teraz boli fajn aj tie malé Kohútove plochy na školách ktoré na neudiali. Mohli mať každý deň telesnú na ľade a všetko by sedelo.
20.10.2020 - 15:26
0

Nitran333

 

Konkretne u nas v triede je 23 chlapcov a 3 chodia na inu skolu
20.10.2020 - 15:34
0

emoxx1

 

Len potom ešte prídeme k tomu, koľko ich chodí aj na iný šport. U nás napr. Traja. 2x tenis, jeden na futbal. Potom koľko ich chodí na menšie "individuálne" tréningy a zistíme že tak polovica tímu nie je až taká čistá ako by sa zdalo. Navyše tie individuálne tréningy v centrách ako je to Lažove sú väčšinou na tajňáša, lebo kluby o tom neradi počujú. To ti viem povedať, že podľa špz tam chodia deti aj z NR, TO, alebo Skalice. Proste to tak úplne stanoviť nevieš, tak to stopli všetko.
20.10.2020 - 15:43
+1

strojar

 

To si ešte predstav, že každý z tých chlapcov ide domov niekam inam. A najviac prípadov nakazenia je v domácnostiach.
20.10.2020 - 16:17
0

strojar

 

Malé Kohútove plochy by boli presne na to isté ako keby neboli.Teda nie sú.
20.10.2020 - 16:16
0

emoxx1

 

Tak, dík... Naozaj som netušil.
20.10.2020 - 17:11
+1

WinnipegJets

 

to by chcelo nejake vysvetlenie lebo štadion je určite rizikovejšie prostredie ako škola, snaď aj najrizikovejšie celkovo z toho čo tu máme.
Predpokladám, že ty máš opačný názor ako Nitran
19.10.2020 - 19:30
+1

hello, havarju

 

Už som to tu písal minulý týždeň, že v iných športoch nedošlo k takejto nákaze ako v hokeji. Dokonca vo futbalovej a basketbalovej lige sa odohrali všetky zápasy (volejbal okrem jedného zápasu sa hral tiež). Len hádzanú odložili - zrejme nestihli urobiť testy.
Hokejové štadióny sú zrejme ideálne na šírenie vírusu.
19.10.2020 - 19:51
+4

mitoO

 

https://sport.aktuality.sk/c/465572/preco-sa-koronavirus-siri-viac-medzi-hokejistami-ako-futbalistami-a-ako-vratit-divakov-na-tribuny-odpoveda-vladimir-krcmery/
19.10.2020 - 21:00
+4

WinnipegJets

 

Ja absolutne chápem a úplne súhlasím. Len z tých príspevkov nemuselo byť každému jasné ako to myslí okejhokej. Teraz už je
19.10.2020 - 21:47
0

kaiser

 

Zabudnite na rakovinuuuu,zabudnite na cukrovkuuuu, zabudnite na srdcovkyyy, zabudnite na skelozu multiplex..zabudnite na osteroporoozuuuu,...zabudnite na parkinsonaaa a alhaimeraaa,zabudnite na meningokogítu....je tu CORONAAA...poserme saaaa
19.10.2020 - 22:46
+17

KurierNz

 

Da sa na Alzheimera nezabudnut?
19.10.2020 - 22:55
+10

kaiser

 

Jedine keď rozleješ s Parkninsonom...
19.10.2020 - 22:59
0

hello, havarju

 

Nič z toho nemusí mojej 70 ročnej mame v najbližšom období hroziť. Môže, ale aj ďalších 10 rokov alebo aj viac rokov vôbec nemusí.
Za to tá posraná Corona hej, aj o týždeň.
Choď s týmito drístami niekam do.. Nikto netvrdí, že tie choroby nie sú nebezpečné, ale nikto ich nedostane len tak na pive v krčme a nepresie ich na svoje babky a dedkov.
19.10.2020 - 23:07
+30

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kaiser

 

Chcel som ti aj niečo odpísať,ale nechám to tak,idem sa nachystať na Ičove celoplošné kúrovanie.....
19.10.2020 - 23:32
0

hello, havarju

 

Čakal som, že napíšeš niečo vtipné..
19.10.2020 - 23:37
+2

kaiser

 

Ďakujem
19.10.2020 - 23:38
0

fany

 

Ty seriózne zoberieš 70 ročnú matku na výter ,kde bude trebárs 100 ľudí na kope a z toho minimálne 15 pozitívnych? Tak to potom gratulujem.
19.10.2020 - 23:33
+6

hello, havarju

 

Mne nemáš k čomu gratulovať. Nie, chcem jej zakázať, aby tam išla. A ja som o tom testovaní nič nepísal.
19.10.2020 - 23:42
+4

fany

 

Tak sorry. Zle som Ťa pochopila. Moja svokra nepôjde ani keby sme ju tankom ťahali a s mamou budem zajtra a tiež zakážem.
19.10.2020 - 23:51
+4

gaspi

 

mamu maš zbavenu svojprávnosti?
20.10.2020 - 9:10
+10

fany

 

Ty sa staraj o svoju.
20.10.2020 - 10:52
0

fany

 

SVOJIM RODIČOM BY SOM TESTOVANIE NEODPORUČIL
Ak si ľudia budú môcť vybrať medzi testovaním a dobrovoľnou karanténou, určite by som svojim rodičom odporučil, aby radšej ostali doma. Ako ich syn by som sa bál poslať ich na hromadné testovanie, kde sa môžu nakaziť a privodiť si nakoniec presne tú smrť, o ktorej hovoril premiér Matovič. Peter Pellegríni.
20.10.2020 - 19:58
+1

gaspi

 

Je rozdiel neodpurucit a zakazat!!!
21.10.2020 - 19:27
0

topska

 

Na Slovensku je kazdy siesty pozitivny?
20.10.2020 - 0:00
+1

fany

 

A koľko? Však denne vychádza +- 15 %. Sekla som sa niekde?
20.10.2020 - 0:15
+1

greendeath

 

Sekla.... Tych 15% vychadza z tych co maju podozrenie ze to maju/ohnisk... Urcite nebude nakazenych 15% z celkoveho poctu obyvateľov sr.
20.10.2020 - 0:29
+3

fany

 

Tak nech aj 5 .To nič nemení na pointe.
20.10.2020 - 0:34
0

topska

 

No myslel som si ze pointa je ta aka je pravdepodobnost nakazy. A tych 10 a viac percent robi dost. Uvidime ako prebehne pilotne testovanie. Ak to bude nebezpecne tak chapem ze tam nepojdu najviac ohrozeni
20.10.2020 - 0:41
+1

strojar

 

Bude to nebezpečné.
20.10.2020 - 6:27
0

hello, havarju

 

Podstatné je, že ty sa cítiš bezpečne.
20.10.2020 - 7:47
0

topska

 

No presne
20.10.2020 - 0:36
0

Okejhokej

 

Kaiser: - Oldo pochádzaš z ČR, tam ste úplne sa úplne posrali z Korony ale až teraz, keď už je neskoro, tak čo tu mudruješ. A v kontajnerovej nemocnici v Prahe sa určite budeš cítiť prijemne. Len sprostý človek sa nepoučí na chybách druhého.
20.10.2020 - 6:57
+8

RudoNR18

 

S tou sklerozou ma neser.. Komecne mam lepsie obdobie..
20.10.2020 - 8:36
0

crystalmeth

 

Otazka jedneho tyzdna,kedy sa sutaz stopne definitivne,podla mna.
19.10.2020 - 23:15
+1

MaxSBA

 

skôr dvoch, to sa nestopne len súťaž ale celé Slovensko.
19.10.2020 - 23:31
+1

topska

 

To bude co sa tyka poctu ludi na testovani taky fail pre Matovica ze vypne aj internety
20.10.2020 - 0:01
+3

fany

 

Najviac sa mi páči, že tento víkend idú testovať najviac postihnuté miesta a to má byť dobrovoľné.
20.10.2020 - 0:17
0

topska

 

Tak zatial nie je povinne ani to na Dusicky
20.10.2020 - 0:31
0

matus93

 

Odkiaľ si zobral tento názor ? Ako pán z Oravy, ktorého sa pýtali na názor na testovanie - tak ohrkol všetkých že on nie je ani šváb ani ovca, aby ho testovali a keď sa ho pýtali ci teda pôjde tak povedal ja by som išiel len sa bojím, že či sa tam nenakazim .. krásny príklad Slováka .. myšlienka to je dobrá len proti nej hra krátkosť času a obava z logistiky, ktorá je jedným z kľúčových faktorov ..veľa Slovákov uvidi ako dopadne pilotne testovanie .. pretože ak sa tam nezvládne logistika je jasne že to mnohých odradí .. ale chápem, že teraz sa kričí nedám sa otestovať ani za boha .. ale keď sa vypne krajina ( co je ak sa to nepodarí jediná možnosť ) tak sa bude zas nadávať .. nesúhlasím so sankciami to bol fail zo strany matovica ale ľudia by sami mali pochopiť, že ak to nebude úspešné bude to mat z hľadiska ekonomiky ešte horšie následky ako teraz pretože potom sa to celé vypne s kľudne môžu úrad vlády aj podpáliť ..
20.10.2020 - 0:20
+2

fany

 

A keď zistí 600 000 nakazených, čo bude robiť? Však tí ľudia budú zo všadiaľ. Napr.100 ľudí bude z KII. Zavrie celú automobilku? Nie? Veď ostatní môžu robiť. Hej? A tí čo boli s pozitívnym v piatok v práci a ešte sú negatívny ,ale v pondelok už môžu byť pozitívny? Táto fraška ÚSPEŠNE nedopadne. To Ti už vravím teraz.

A čo je smiešne na pánovi ,čo sa bojí ,že sa tam nakazí. To je presne to ,čo tam hrozí najviac.
20.10.2020 - 0:31
+4

topska

 

Matovic sa vyjadril ze nebudu dohladavat kontakty. A predsa ti co boli s pozitivnym v piatok praci tak tym sa nijakym sposobom neznizi ani nezvisi pravdepodobnost ze budu v pondelok pozitivny.
20.10.2020 - 0:39
+1

matus93

 

Ach ty bože .. predstav si, že v takej USS je dosť pripadov a fungujú ďalej .. to k tej automobilke .. ďalej existuju domáce karantény existuju nevyťažene penzióny atd .. a v neposlednom rade ide o odhalenie co najväčšieho počtu ohnísk pripadov pretože dnes už to šírenie nie je len z importovaných pripadov ako onehdy z dovoleniek .. ale kto nechce pochopiť nepochopí .. dik za tvoj príspevok .. pekný večer
20.10.2020 - 0:40
+1

fany

 

A keď zistia tie ohniská tak čo? V USS majú ohnisko a neriešia. V KII majú ohnisko neriešia. Tak načo to robia?

A ešte mi hlava neberie. Máme 638 hospitalizovaných s Covidom a čo som našla počty lôžok na Slovensku síce z roku 2013 ,tak skoro 30 000 lôžok máme a kolabujú nemocnice. Cca 50 nemocníc ,to je 13 pozitívnych na jednu nemocnicu. Tiež zle rátam?
20.10.2020 - 0:48
0

topska

 

No my mame problem napriklad preto ze mame 60 ci kolko nakazenych pracovnikov. A ti s covidom nelezia spolu v izbe, to su specialne miestnosti spravene pre nich aby sa to nesirilo. Cize zaberu viac miest napriklad. A tiez su uplne ine opatrenia, vsetko trva dlhsie a pod. Aj tak sa da na to pozerat.
20.10.2020 - 0:53
+1

bigi BLOG

 

ty vole tak si to ujednot v hlave. na jednej strane sa odvolavas na ostatne choroby na druhej strane pises ze mame 30 000 lozok. nevidis ako si odporujes? vies ono tie lozka nemame len pre covid pacientov ale pre vsetkych.

problem nie je ani tak v lozkach ale v obsluznom personale, tam je stav poddimenzovany a ked sa ti zdravotnicky personal nakazy tak mozes mat aj milion lozok je ti to prd platne ked ta nema kto liecit
20.10.2020 - 7:57
+13

BieloModra

 

To nevysvetlis...ani to preco uz nastupuju studenti ani to preco vojaci...
20.10.2020 - 8:03
+11

gaspi

 

prosím ťa už sa tomu nevenuj nechceš sa dať otestovať tak sa nedaj je to tvoje rozhodnutie, prečitaj si znovu Zem a vek alebo Bádatela a utvrď sa v tvojich názoroch, ktoré považuješ za správne a neomylné
20.10.2020 - 9:17
+6

ctibor

 

No jo... ale nakazi sa a ako prva bude kricat a dozadovat sa pomoci.
20.10.2020 - 10:46
+4

strojar

 

A keď sa nakazí pri tomto teste národa niekto, kto detailne dodržiava prijaté opatrenia a preto sa zatiaľ uchránil pred nákazou, bude môcť žiadať od štátu odškodnenie?
Na doplnenie pripomínam, že doteraz sme masívne (odborníkmi aj politikmi)presviedčaní o absolútnej potrebe dodržiavania sociálneho odstupu. A zrazu sme (úplne protikladne) vyzývaní (tentoraz politikmi, nie odborníkmi), aby sme sa v stovkách zgrupovali. Mimochodom, opatrenie ÚVZ SR č. OLP/8326/2020 zo 14.10.2020 takéto zhromažďovanie pod hrozbou pokuty až 20 000 € zakazuje.
20.10.2020 - 11:26
+4

kisfd

 

Pokiaľ nebudú von konkrétne pokyny ako prebehne testovanie písanie o ňom nemá zmysel.
20.10.2020 - 12:28
+5

strojar

 

Vonku je konkrétny pokyn:
Opatrenie ÚVZ SR č. OLP/8326/2020 zo 14.10.2020
20.10.2020 - 12:54
0

gaspi

 

A ked sa nakazim od niekoho kto nedodrziava pravidla niekde v praci alebo v obchode mozem od neho vymahat odskodne?
20.10.2020 - 19:16
+1

strojar

 

Ak sa nakazíš na základe rozhodnutia štátneho orgánu, mal by si mať na to právo.
20.10.2020 - 20:12
+2

Sunkafit

 

Ked ked keby...koho to zaujima? Ked sa to stane potom si treba trepit hlavicky zo školy zivota
20.10.2020 - 6:04
+3

topska

 

Je to cisto moj aktualny pocit. Dost ludi uz testovanych bolo a nie vsetci pojdu. Potom tu mame obrovske zastupenie ludi ktori su vyslovene proti testovaniu, dalsi nevedia ci ano alebo nie. Mame tu starsich ludi ktorych proti tomu tlacia znami resp. sa im tam chciet nebude (alebo tomu az tak nechapu, tazko sa im chodi atd atd. Potom tu mame ludi ktorym sa tam vyslovene nebude chciet ist lebo ja neviem...milion dovodov, nieco sa najde. Potom tu moze byt skupinka ktorej vadi informovanost, kratky cas realizacie. To som len tak z hlavy napisal. A este ako sam tvrdis pockajme si na logistiu pilotneho testovania. Nie som proti tomu, podla mna dobry napad ak sa to zvladne. No som skepticky. Ale nikoho od toho tymto neodhovaram.
20.10.2020 - 0:36
0

N-R-N-R

 

Nebude iná možnosť ako vypnúť ekonomiku? Vidím že vydieranie Matoviča, a snaha o hádzanie viny (znova a opäť) na iných zabralo
20.10.2020 - 7:19
+3

BieloModra

 

Presne tak ...navyse obycajne ked sa nieco poondie tak sa ludia spamataju a jaj ze preco som nesiel... proste vsetko spochubnujme a preberajme ako sa nieco neda to je jednoduchsie...a mozno niektori pochopia ako sa citia ti co denne risku napriec celým spektrom profesii a oblasti co sa staraju o to aby clovek v ramci moznosti normalne fungoval...tak nerobme nic cakajme kym na posrateho hajzel padne
20.10.2020 - 7:31
+8

mladywoody

 

Osobne by som sociálne siete aj vypol, najmä Facebook lebo ten primitivizmus v komentároch je neuveriteľný, nehovoriac o šírení dezinformácií.
20.10.2020 - 11:37
+10

salamandra

 

Slovensko sa vypne tak či onak. Ak to bude fiasko, čo iste aj bude, dôvod na vypnutie. Ak príde napríklad 80%, veľa pozitívnych, dôvod na vypnutie. Málo pozitívnych, je pravý čas to ešte zachrániť, dôvod na vypnutie. Scenár je už napísaný dávno. O zatvorení reštaurácií, fitness atď sa vedelo už 3 týždne dozadu s presným dátumom na 15. októbra. Nabalili sa a vypnúť to blázon chce. To s ochranou zdravia nás ľudí nemá nič. Neverím tomu ani za mak.
20.10.2020 - 0:45
+7

topska

 

Kto to vedel s presnym datumom kedy sa zavru restiky a fitka? Lebo tie restiky a fitka ci napriklad banky o tom nevedeli. Konali by teda skor.
20.10.2020 - 0:54
+2

salamandra

 

20. septembra na infovojne povedal Noro Lichtner, že počul z blízkeho okolia vlády, že 15. októbra sa má znova všetko pozatvárať. A potom tuším 16. októbra púšťal sám seba zo záznamu. Záruku Ti nato samozrejme nedá nik, no na Markíze to nebolo, neboj sa. Doteraz som o covide nič nepísal, ale už mi to nedalo. Samozrejme ani vypnutie nie je na 100%, ale to nie je nič. No rozhodnuté je to už podľa všetkého aspoň od leta.
20.10.2020 - 1:17
+2

topska

 

Prepac ale ze pocul nieco Lichter tak toto ja neberiem ako relevantny zdroj. To by som nebral ani u Reznika, Puskarovej a ja neviem u koho. Lebo je jedna vec ze sa vedeli urcite datumy kedy sa maju sprisnit opatrenia a druha ze niekto povie ze sa zavrie vsetko a potom povieme o nom ze vedel ze sa zavre presne to a to ale ine funguje dalej. Ak by vtedy povedal ze sa vypnu restiky a fitka ale nie to a to co ostalo fungovat tak to je ine.
20.10.2020 - 1:22
+1

salamandra

 

Ja som Ti len odpovedal, na čo si sa pýtal a dal som aj dôkaz. Čo do toho montujes banky zase. Jednoducho sa to zavrelo ako za prvej vlny. Presne ako hovoril. Čo presne do puntika, vôbec nie je podstatné. Totálne Ti ušla pointa. Už nereagujem, nemá to význam. Dobrú noc.
20.10.2020 - 1:41
+5

topska

 

Banky som spomenul skor ako si mi odpovedal, pozri casy komentov
20.10.2020 - 1:50
+1

BieloModra

 

tak sme sa stihli za 3 dni zamorit.... Corgoni drzim palce, ziadne frajeriny pekne usporny rezim a liecit sa verim v lahky priebeh. Sportom posilnena imunita si s tym poradi ako treba! Verim ze coskoro vykorculujete ma lad.
20.10.2020 - 7:01
+6

BieloModra

 

jaj ludia.... keby takto ako tu niektorí rozmyslate mysleli aj ludia v polnom lazarete Etaples a boli lahostajni ako sa to poslednou dobou u nas na Slovensku javi tak nas kosi spanielska chripka doteraz ..... tiez nevedeli ze ide o subtyp H1N1 ani netusili aku smrtnost tato pliaga bude mat ani ze to bude ludi kost dva roky.... tu sa stretneme s niecim novym velmi podobnym ucime sa s tym zit 7 mesiacov a uz je to problem.....
20.10.2020 - 8:55
+11

bigi BLOG

 

najsmutnejsie je to ze my sa nevieme ani len poucit ani z tej spanielskej chripky. vtedy tiez v druhej vlne kosila najviac tam kde prva vlno nebola silna
20.10.2020 - 10:45
+2

BieloModra

 

Ano....ale toto je uz aj o ochote a vseobecnom prehlade trosku si k tomu nieco pozriet a v case globalizacie obzvlast uz by ma soklo len to ked sa niekto zacne cudovat preco na SK pocut cikady z Grecka mrzi ma ze sa nepochopenim a neochotou polarizuje spolocnost a to k horsiemu....
20.10.2020 - 11:01
+5

fany

 

A Ty ako rozmýšľaš a čím ? Takmer 7 mesiacov je moja mama doma.2 mesiace sme spolu len telefonovali a nevidela žiadne vnúčatá. Niekedy v máji ,keď sa to trošku uvoľnilo, tak sme za ňou išli na záhradku ,ani do bytu sme nešli. Stretáva sa raz za čas s 3 mi kamarátkami osobitne samozrejme. Atď. Lekárka ,ktorú pozná od malého dievčatka jej stále prízvukuje ,aby sa nezdržiavala kde je viac ako 6 ľudí ,aby si dávala pozor, dodržiavala RUR.A teraz príde blázon a ja vezmem túto 74 ročnú mamu a hodím ju do ohrady medzi 5 infikovaných. Tak až potom ,keď pôjde predomnou Matovič so svojou mamou.
20.10.2020 - 11:09
+3

BieloModra

 

Upokoj sa ok?... kde pisem o tom co si prave popisala?...ty si myslis ze ja nemam prudko rizikovych rodicov? Co to tu splietas?...ja pisem o tom ze ich treba chranit a presne takym sposobom akym to tu velka skupina odmieta...ale kludne si vypust ventil kludne lepšie ako sa zmenit na kuchtu
20.10.2020 - 11:20
+14

fany

 

Čiže hodiť do ohrady.
20.10.2020 - 11:24
+2

BieloModra

 

Mna nevytocis Fany....najdi mi kde som neco take napisala... pisem o zlahcovateloch situacie o tych co ich ruska zabijaju o tych co si vo vsetkom najdu problem nevyskusaju a hned vsetko popredu vedia aaaa co ved je to len chripocka aatd tak ma vynechaj z debaty o hadzani do ohrady ok?
20.10.2020 - 11:31
+11

Dracik_18

 

Mínus dva, terasa v 1550mnm,čajík

20.10.2020 - 11:41
+3

BieloModra

 

Tak tak idem veru lepsie urobim
20.10.2020 - 12:11
+4

Maross NR

 

Brnčalka? Zelené pleso?
20.10.2020 - 17:15
0

BieloModra

 

Skvely prehlad presne tam
21.10.2020 - 7:49
0

hello, havarju

 

Súhlasím s tebou.
Ono tých ľudí, čo tu najviac frflú na tie opatrenia tak trochu chapem. Tým ľuďom tá choroba zobrala slobodu akú mali (napr. mohli chodiť na hokej atď.), preto sa snažia zvaliť vinu na niečo, čo je pre nich jednoduché obviniť - teda v tomto prípade Matovič, ktorý je vlastne ten, čo im podľa nich tú "slobodu" upiera. Nikdy som Matoviča nevolil, ale toto čo je tu v celom štáte proti nemu, je už choré.
20.10.2020 - 10:28
+7

Chamois13c

 

Choré je akurát to ako sa správa v pozícii predsedu vlady a ako komunikuje s vlastnymi obcanmi.. A kritiku vlastnej osoby zrazu vnima prilis citlivo, asi uz zabudol ze svoju karieru vybudoval prave na tom ze kritizoval predoslu vladu nevynimajuc jej premierov... Samozrejme je mi zaroven jasne ze v sucasnej situacii by sa frflalo na kazdeho ineho kto by bol na jeho mieste ale igora mi teda s ohladom na vyssie napisane vobec nie je luto
20.10.2020 - 10:45
+7

Render 77 Nr

 

Hlavne dáva správne vlajky k svojim statusom je to kráľ proste.
20.10.2020 - 11:02
+2

hello, havarju

 

Vždy sa tak správal, on nikdy nebol iný. Ľudia si ho preto zvolili za predsedu vlády. Teraz čo, má sa pretvarovať? A presne - frflalo by sa na každého.
20.10.2020 - 11:23
+4

Chamois13c

 

Hello: Jasne ze iny nebol lenze je obrovsky rozdiel vykrikovat z opozicie a byt v roli premiera a na ten sa absolutne nehodi, podla mna vela volicov olano ani vo sne nenapadlo ze to takto dopadne a ze dokonca on sam bude premier ved to bola uplna utopia ale ziskal najviac kruzkov spomedzi svojich tak uz to asi musel brat, vieme ze procko ani kucera by neboli lepsi a moze sa spravat ako doteraz len nech sa potom nedivi reakciam ludi
20.10.2020 - 11:37
+2

hello, havarju

 

Ja som od neho nič iné nečakal. Preto teraz asi reagujem takto. Frflať na predsedu vlády mi teraz nepomôže. Ale nečudujem sa tým, čo ho volili, hoci neviem, čo vlastne čakali. Veď Matovič tam nie je rok.
20.10.2020 - 11:46
+3

Mato-Mi

 

Iba hlupak si mohol mysliet, ze Matovic sa po volbach zmeni. Ved ludia ho volili aj kvoli tomu, aky je. Teraz na neho ludia nadavaju, ale to by zrejme nadavali na kazdeho, kto by bol momentalne pri moci. Mna Matovic zatial neprekvapil nicim, kto sleduje jeho "politicku karieru", tak predsa nemohol cakat, ze sa zmeni. Pred volbami trosku zmenil slovnik, aby bol trosku chrumkavejsi, ale vo svojej podstate ostal nezmeneny. Tymto svojim komentom ho neobjahujem, ani nehejtujem jeho volicov. Len som chcel poukazat na to, ze Matovic je stale ten isty, ktory tu bol.
20.10.2020 - 11:47
+5

Render 77 Nr

 

Máš pravdu aký národ taký premiér je to tak máme čo sme chceli uplakanca.Nemusi sa pretvarovať stačí keby vedel aká ma jeho krajina zástavu.
20.10.2020 - 11:42
+1

hello, havarju

 

Každý, kto by bol na jeho mieste by musel niečo robiť. A či už zástava alebo niečo iné, to je to prkotina. Také blbosti robil aj predtým a aj tak ho ľudia volili.
20.10.2020 - 11:59
+1

Render 77 Nr

 

Myslíš dať status ako premiér držať päste a českú a za to českú vlajku je prkotina ok potom.Ale my tu asi ani normálnych politikov nemame máš pravdu treba sa zmieriť s tym čo máme.
20.10.2020 - 12:08
+1

hello, havarju

 

Pozri, ja sa nemám nad čím rozčuľovať, ja som ho nevolil. Len teraz máme úplne iné problémy.
20.10.2020 - 12:27
+1

fany

 

V Petržalke je cca 100 okrskových miestností. Býva tu cez 100 tisíc voličov, s deťmi nad 10 rokov to môže byť tak cca 108 000 ľudí.
Do týchto cca 100 miestností v školách, do ktorých chodia petržalské deti, má samospráva zabezpečiť 3 administratívnych pracovníkov a 3 dobrovoľníkov. Do každej. Termín nahlásenia týchto ľudí je do štvrtka 22.10.2020 do 12:00. Za necelé tri dni máme zohnať cca 600 ľudí a pritom im nevieme povedať na aký čas tam budú, ako budú chránení, za koľko tam budú, či sa majú striedať, skrátka nevieme im povedať základné informácie!

Kurwa to sa zle cita. Ivan, aby som v tom mal trocha poriadok. Kolko uradnikov pracuje pre tuto konkretnu mestsku cast ?

cca 200
Ale Ivan Lucanic z mestskej časti Petržalka je kúzelník (fakt) on tých ďaľších 100 vyčaruje. Ako nič. Samozrejme plus 300 dobrovoľníkov.
20.10.2020 - 11:23
+3

fany

 

Takže dobrovoľne .Tí čo sa nepreukážu iným testom ,pravdepodobne 10 dní doma.
20.10.2020 - 11:30
+2

fany

 

dnes, 12:01 | Správy | Domáce správy
Súkromní lekári sa odmietajú potichu prizerať: Plošné testovanie je nepripravené a nebezpečné

Celoplošné testovanie na nový koronavírus rýchlotestami je nepripravené, nesprávne a nebezpečné.

Podľa asociácie ide o hazardovanie so zdravotnou starostlivosťou v ambulantnom sektore, ktoré môže ochromiť poskytovanie zdravotnej starostlivosti celkovo, pretože pacienti nenájdu svojho lekára v ambulancii a budú smerovať do nemocníc. Žiada preto o zastavenie takéhoto stavu.
20.10.2020 - 12:09
+1

bigi BLOG

 

No lebo cez vikend su tie ambulancie plne
20.10.2020 - 14:23
0

fany

 

Takže od pondelka do piatka v ambulancii. Sobota - nedeľa COVID testovanie. Pondelok - piatok ambulancie. Sobota - nedeľa CoVID testovanie. Pondelok - piatok ambulancie. 19 dní v práci ako NIČ.
20.10.2020 - 14:29
+1

Maross NR

 

moja polovička takto taha mesiac, bez jediného voľného dňa, čo i len víkendu.. lebo polovica kolegov mala opatrenia ťažko v pecku a covid si ich našiel. Akurát, že poctivci na to doplatili.
20.10.2020 - 17:20
+5

FacSKA

 

U nás v práci robíme 19 dní bezne bez prestávky. Niekedy aj viac.
20.10.2020 - 18:49
+1

KrebsKandidat

 

Tak veselo porusujute zakon. Pretoze, bez prestavky nemozes odrobit viac ako 12 dni.
21.10.2020 - 10:44
+1

Render 77 Nr

 

Lepšie by bolo to tu asi na mesiac zavrieť ale asi ekonomika to nezvládla ale nakoniec aj tak k tomu asi príde.
20.10.2020 - 12:18
0

strojar

 

„Británia a Francúzsko sa mali rozhodnúť medzi vojnou a hanbou. Vybrali si hanbu, budú mať vojnu.“

povedal Churchill vtedajšiemu britskému premiérovi Nevillovi Chamberlainovi po uzatvorení Mníchovskej dohody v roku 1938.

Vybrali sme si testovacie referendum, budeme mať lockdown.
20.10.2020 - 12:26
+4

N-R-N-R

 

11:31 - PLOŠNÉ TESTOVANIE: Vláda odmení zdravotníkov, ktorí budú počas víkendov plošne testovať obyvateľstvo. Finančná odmena bude vo výške 7 eur na hodinu. Zdravotníkom vyplatia aj rizikový príplatok Vypočítajú ho podľa počtu pozitívnych prípadov v odbernej jednotke – 20 eur za jeden pozitívny prípad.

živná pôda pre konšpirácie, to vláde určite pridá na dôveryhodnosti v očiach občanov
20.10.2020 - 12:26
+2

strojar

 

Koľko vláda vyplatí tým ostatným, ktorých mieni do týchto komisií nahnať?
20.10.2020 - 12:56
0

kisfd

 

Najväčším problémom testovania je nepripravenosť. Výjsť von s informáciou budeme plošne testovať a bude to najprv povinné (čo je blbosť to by sa musel zmeniť zákon) potom nepovinné. Nakoniec je to nepovinné a strašia sankciou. Nik nevie ako to má prebiehať žiaden harmonogram nič. Myšlienka nemusí byť zlá ale príprava a nasledný progres s informáciami žiaden.
20.10.2020 - 12:34
0

fany

 

Povinné? 5 000 000 ľudí? však aj toto nepovinné bude fiasko. Pred chvíľou na tlačovke položil novinár otázku. Lekárka zo súčasného odberového miesta v BA mi povedala, že sú tam 8-mi zdravotníci a spravia cca 150 testov ako chcú na jednom mieste otestovať so 4-mi (toľkí majú byť zdravotníci na jednom mieste) niekoľko stovák. NEMUSÍME SA BÁŤ. Aj by som sa smiala,ale toto je do plaču.
20.10.2020 - 13:02
+2

kisfd

 

Neni nás 5mil. na ktorých by sa to vzťahovalo to vieš ale aj tak to napíšeš. A k tomu ostatnému sa nemusím vyjadrovať v podobnom duchu som sa vyjadril vo všeobecnosti.
20.10.2020 - 13:13
+1

fany

 

Počet obyvateľov na Slovensku 5,458 mil. Tak sorry, keď odrátam deti do 10 rokov a možno nejakých imobilných, tak to vyjde +- 4,873 mil. Tak mi prepáč. Kopol si si ,život ide ďalej.
20.10.2020 - 13:22
+2

antinamor

 

Vieš odrátať aj osoby 65+?
20.10.2020 - 13:28
0

strojar

 

A prečo by mala odrátať osoby 65+?
Súdruh minister Naď pred chvíľou v rozhlase oznámil, že súdruhovia vojaci ich navštívia s mobilnou jednotkou.
Možno s príkazom od prokurátora.
Aj pred rokom 1989, keď bola účasť na voľbách tiež "dobrovoľná" vyrážali členovia volebnej komisie za tými, ktorí dobrovoľne neprišli, aby k dobrovoľnosti donútili.
20.10.2020 - 13:36
0

antinamor

 

Ukľudni sa.
Reakcia užívateľa kisfd bola na spochybnenie počtu odberov na odberných miestach. Fany napísala: "Lekárka zo súčasného odberového miesta v BA mi povedala, že sú tam 8-mi zdravotníci a spravia cca 150 testov ako chcú na jednom mieste otestovať so 4-mi (toľkí majú byť zdravotníci na jednom mieste) niekoľko stovák."

Čo má toto spoločné s tvojim príspevkom o súdruhovi Naďovi? Keby to je hneď tak, ako píšeš, aj tak je potrebné odpočítať osoby staršie 65+, ktoré logicky na odberné miesta ísť nemusia a preto im testy v odberných miestach robiť nebudú.

Takže pre toto by mala Fany odopočítať aj 65+ okrem 10-
20.10.2020 - 13:50
+1

strojar

 

"aj tak je potrebné odpočítať osoby staršie 65+, ktoré logicky na odberné miesta ísť nemusia"
To je, prosím, podľa akej "logiky"?
20.10.2020 - 14:17
+1

fany

 

Hokejportálovej.
20.10.2020 - 14:20
0

antinamor

 

Žeby pre toto?

Súdruh minister Naď pred chvíľou v rozhlase oznámil, že súdruhovia vojaci ich navštívia s mobilnou jednotkou.

S tebou je prakticky každá debata zbytočná.
20.10.2020 - 14:22
+2

fany

 

Ale 10 dní doma.
20.10.2020 - 14:29
0

antinamor

 

Schválne sa zahrám na fany:
fany, tak toto ma fakt zaujíma. Takže 10 dní doma pre 65+? Kde sa to dočítam?
20.10.2020 - 14:31
+1

fany

 

Či sa niekde dočítaš zatiaľ neviem, ale tlačovku Matoviča s Krejčim si môžeš pozrieť zo záznamu ,tam to máš . A inak dôkazné bremeno je na Tvojej strane.

A tých mobilných jednotiek koľko bude. Koľko to my máme zdravotníkov a vojakov?
20.10.2020 - 14:38
0

strojar

 

Takže vojaci s mobilnou jednotkou navštívia za dva dni takmer 900 000 ľudí nad 65 rokov.
Toľko ich totiž na Slovensku žije.
Ty by si mohol byť dôstojník slovenskej armády.
Alebo aj nahradiť Naďa.
20.10.2020 - 14:38
+3

fany

 

Takto chlapci. Ukončime to slušne a na úrovni slovami odborníka

Toto Vám neprejde, to Vám garantujem pán premiér. Presiahli ste všetky hranice zodpovedného konania. Okamžite začínam pracovať na protiopatreniach. MUDr. Andrej Janco, prezident SLÚŠ.
20.10.2020 - 14:42
0

antinamor

 

Ty si skutočne mongol. O mobilných odberných jednotkách a súdruhovi Naďovi si písal ty, ja som ťa len citoval. Takže nakoniec to celé zhrniem, lebo v tom máš zjavne hokej. Fany ako prvá napísala, že 5,5 mil. obyvateľov keď sa prepočíta na počet odberných miest tak sa to nedá fyzicky zvládnuť, pričom príklad dala nejaké odberné miesto v BA. Načo jej oponoval užívateľ kisfd, že počet testovaných by mala ponížiť o deti do 10 rokov. Ja som počet testovaných navrhol ponížiť ešte o seniorov 65+ nakoľko tejto skupine obyvateľov sa neodporúča absolvovať testy. Vtedy si ty prišiel s novinkou, že s. Žinčica bude seniorov testovať s pomocou Mobilných odberných zariadení. Ja som s tebou nepolemizoval o tomto nezmysle, len som ťa upozornil, že aj keď by sa konali mobilné odbery seniorov, platí fakt, že sa tí istí seniori nebudú šmatľať na odberné miesta a teda nebudú zaťažovať personál na týchto odberných miestach a teda je správne ich odpočítať. Kapišto? A to som už nespomínal slovač, čo žije mimo republiky a teda by sa mala odpočítať z počtu (ne)vykonaných odberov.
20.10.2020 - 19:50
+1

fany

 

A pripočítať pracovníkov z Ukrajiny, Srbska... Jáááj to sa už nehodí do počtov.
20.10.2020 - 19:54
+1

antinamor

 

Mne sa nemá čo hodiť do kariet, ja som uviedol fakty a pokiaľ si si nevšimla celý čas sme sa bavili o senioroch 65+. K tým Ukrajincom, Srbom a pod. Musela by si navýšiť počet obyvateľov Slovenska o túto skupinu obyvateľov, pretože od počiatku si vychádzala z čísla 5,48 milióna testovaných Slovákov a teda v tomto počte nie sú zahrnutí gastarbajtri (cudzinci), ktorí sú na území Slovenska dočasne za účelom vykonávania pracovnej činnosti, ale naopak sú tam zahrnutí Slováci, ktorí momentálne žijú a pracujú v zahraničí a teda sa testov na 100% nezúčastnia. Preto je korektné ich z čísla 5,48 mil. odpočítať. Takže počty si uprav ty, keď chceš naďalej k tejto téme mudrovať.
21.10.2020 - 6:10
+1

strojar

 

Je skutočne skvelé riešenie doteraz tvrdiť, že ľudia nad 65 rokov sú najohrozenejšou skupinou a teraz sa vykašľať na to či sú alebo nie sú nakazení.
20.10.2020 - 20:16
0

antinamor

 

Tebe a tebe podobným nevyhovie v tejto republike nikto. Tak teraz tvrdíš, že je nezmysel neodporučiť vykonanie testov pre seniorov 65+? A čo by si písal, keby to je presne naopak pre túto skupinu obyvateľov povinné? Že ich Matovič všetkých do jedného chce na týchto miestach nakaziť? Já ti nevím Karle. Ty si tiež jeden z tých, čo sa držia celý život hesla čím horšie tým lepšie?
21.10.2020 - 5:58
+2

strojar

 

Rúško-ODSTUP-Ruky.
ODSTUP.
Zákaz zhromažďovať sa v počte viac ako 6 osôb.
Toto všetko bude nahradené dobrovoľným zhromažďovaním, ktoré bude povinné.
21.10.2020 - 7:37
0

antinamor

 

Správne. A preto sa najrizikovejšia skupina obyvateľov t.j. 65+ na testovaní nezúčastní a z toho vyplývajúci ODSTUP bude v tejto skupine obyvateľstva pomerne značný. ODSTUP.
21.10.2020 - 8:53
0

fany

 

A 10 dní doma. Ani správy si včera nepozeral,však?
21.10.2020 - 11:53
0

fany

 

Minister obrany Jaroslav Naď, ktorý operáciu zastrešuje, hovorí, že seniorom nad 65 rokov, KTORÍ DODRŽIAVAJÚ DOMÁCU KARANTÉNU, bude odporúčané, aby sa testovať nedali.
Rozumieme si???
21.10.2020 - 12:53
0

fany

 

antimor, tak toto ma fakt zaujíma. Takže nad 65 nemusia? Kde sa to dočítam?
20.10.2020 - 13:51
0

antinamor

 

Komu sa testovanie neodporúča?

Testovať sa môžu osoby od 10 rokov. Naopak, účasť na testovaní sa neodporúča seniorom nad 65 rokov, teda tým, ktorí sa zdržiavajú najmä v domácom prostredí. Testovať sa nebudú ani imobilní obyvatelia. Obyvatelia domovov sociálnych služieb budú testovaní samostatne a priamo v zariadení.


Zdroj: https://www.cas.sk/clanok/1040628/ministerstvo-obrany-odpoveda-na-najcastejsie-otazky-o-plosnom-testovani-komu-sa-neodporuca-a-ako-prebehne/
20.10.2020 - 14:04
0

fany

 

Len si zabudol, že 10 dní zákaz vychádzania.
20.10.2020 - 14:07
0

antinamor

 

Rozumieš písanému textu? Začínam pochybovať. O akej karanténe pre seniorov 65+ to tu spletáš?

"účasť na testovaní sa NEODPORÚČA seniorom nad 65 rokov, teda tým, ktorí sa zdržiavajú najmä v domácom prostredí. Testovať sa nebudú ani imobilní obyvatelia."
20.10.2020 - 14:12
+1

fany

 

Môj chlapec. Ja som pozorne počúvala tlačovku. Sa NEODPORÚČA seniorom nad 65 ,teda tým čo majú také vzorné deti a donesú im nákup a oni sa budú zdržiavať doma.
20.10.2020 - 14:17
0

antinamor

 

Nie som tvoj chlapec, na to zober jed.
20.10.2020 - 14:19
+5

fany

 

OK.A k veci?
20.10.2020 - 14:23
0

antinamor

 

K veci som sa už vyjadril
20.10.2020 - 14:26
+5

fany

 

A zrazu tu máme CELOPLOŠNÉ testovanie od 10- do 65 rokov. A ešte mínus imobilní a autisti a kým príde čas, tak už budú testovať len mladých a zdravých.
20.10.2020 - 14:13
0

antinamor

 

Testovanie sa týka 10+ a nie 10-, len pre informáciu
20.10.2020 - 14:16
0

fany

 

To je pomlčka ,tak sa už nestrapňuj.
20.10.2020 - 14:18
0

antinamor

 

Si kreatívna, ty pomlčka
20.10.2020 - 14:23
+2

strojar

 

Nikde.
20.10.2020 - 14:17
+1

fany

 

No to mi je jasné ,len čakám kedy to fešák vzdá.
20.10.2020 - 14:19
0

antinamor

 

Vy ste sa dlho hľadali a nakoniec ste sa úspešne našli. Tak si pekne navzájom škrabkajte vaše pokrivené egá. Želám vám hodne zdravia a zdravého rozumu.
20.10.2020 - 14:26
+7

Nemehlo

 

Jedina moznost je trolov nekrmit, sice sa tu obcas dalej vykadia, ale ked ich budeme ignorovat budeme sa tu mat lepsie. Sam viem, ze je to tazke a obcas im treba nieco napisat, ale nema to cenu.
20.10.2020 - 16:29
+1

BretPit

 

Zem a Vek
20.10.2020 - 14:28
0

bigi BLOG

 

A teraz tych co ziju v zahranici
20.10.2020 - 14:27
+1

strojar

 

Je to psychicky narušený človek:
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/566236-testovanie-bude-zrejme-dobrovolne-zdravotnikov-ziadaju-o-pomoc/
20.10.2020 - 13:05
+1

burnzie

 

Dúfajme, že podá demisiu
20.10.2020 - 22:18
+3

Nerkio

 

Ja by som chcela vedieť ,kedy konečne nebude aspoň jedna diskusia ja hp politická ....Matovic nehrá za Nitru ...Nehrá ani za iný klub ...Už toto máte x-tu diskusiu kde riešite to iste ...Ja chapem,máte potrebu to riešiť ale nemôžete zostať v jednej a tam to preberať ???
20.10.2020 - 13:09
+1

strojar

 

Naozaj nehrá za Nitru.
Problém inde.
On totiž nehrá za Slovensko, ale iba za seba.
20.10.2020 - 13:28
+3

strojar

 

Ešte dovetok, aby sme zostali pri nitrianskych hokejistoch:
Budú musieť ísť aj oni dobrovoľne nasilu na testové referendum?
A ak nepôjdu, budú musieť zostať 10 dní v karanténe ako to oznámilo Jeho Veličenstvo?
20.10.2020 - 13:40
0

hello, havarju

 

Nerkio ti určite odpovie veď píše, že ju táto debata nebaví...
20.10.2020 - 13:48
+4

gaspi

 

...zeby sa preukazali testom co im robia teraz a predpokladam ze im budu robit opakovane po x dňoch...
20.10.2020 - 16:59
0

topska

 

A ich zastavi kontrola na ulici tak sa preukazu inym negativnym testom
20.10.2020 - 17:10
0

strojar

 

V ktorom zákone je povinnosť preukazovať sa komukoľvek na ulici nejakým kúskom papiera?
20.10.2020 - 19:07
0

Tehelnepole

 

Prečo sa to pýtaš ako retardovaný diskutéra Topska?
20.10.2020 - 19:10
+1

gaspi

 

Napriklad aj zakon o cestnej premavke, kde sa musis pri vedeni motoroveho vozidla preukazat kusokom papiera o uzavreti PZP
20.10.2020 - 19:22
+1

strojar

 

To som nevedel, že sa do zákona o cestnej premávke dostala povinnosť preukazovať papierikom z testu národa.
20.10.2020 - 20:18
0

gaspi

 

V svojom prispevku si nekonkretizoval o aky kus papiera sa jedna, tak som ti dal odpoved aka sa mi hodila... presne tak ako to robis aj ty
21.10.2020 - 19:32
+2

topska

 

Pane boze...Si to vygoogli.
20.10.2020 - 20:52
0

topska

 

Ked zacnes odpovedat na otazky mozno ti zacneme odpovedat aj my
20.10.2020 - 20:53
+1

BretPit

 

ja si tie štyri eurá milerád zaplatím,ale ked tam mám ísť zdravý medzi nakazenych,a to tam 100% takí budu,budem mať negativny test a za pár dni mi bude na p...č..dám si znovu vytrieť nos,a budem pozitívny,tak pri dohľadavaní uvediem Zš ,a potom čo_?tak zase dookola,nech utiraju nosy všetkym čo tam boli v tom čase ako ja...a zadarmo samozrejme....toto nedopadne dobre a to som volič jednej z vládnych strán Oľano,Kollar ani Kiska to nie su
20.10.2020 - 13:18
0

fany

 

No vidíš fešák. Múdro, stručne, jasne.
20.10.2020 - 13:50
0

BretPit

 

pre Teba je každý fešák....keby si ma videla zaplačeš ale dík
20.10.2020 - 14:30
0

fany

 

Ja ,že si píšem s BretPitom. Teraz si ma sklamal.
20.10.2020 - 14:32
0

BretPit

 

,ale zas ženu mám veľmi peknu
20.10.2020 - 14:38
0

fany

 

A to ste sa zoznámili v noci? Či máš veľký pudilár?
20.10.2020 - 14:40
0

Tehelnepole

 

ak aj v noci tak rano by mal avidiet..jedine ze by si slepu nasiel..
20.10.2020 - 14:47
0

fany

 

Tak možno zrak zamierila najprv na pudilár a potom už idú všetky veci bokom.
20.10.2020 - 14:53
0

Tehelnepole

 

u nás v Bratislave sa tomu hovorí "Charakter"
20.10.2020 - 14:57
0

N-R-N-R

 

tak to máš šťastie, že je rúško povinné
20.10.2020 - 14:44
0

Tehelnepole

 

inak vieš ako ma to škrie?
Ja som si este v marci kupila krasny ruz.. rozumies, od DIOOOOOOORA, a akurat vies co mozem...
20.10.2020 - 14:51
0

Athotis

 

doma sa manželovi ukázať nie?
20.10.2020 - 18:43
0

Tehelnepole

 

To je jasné...aj sa nacancam...

Len vieš, chcem sa páčiť aj vonku.
20.10.2020 - 18:45
0

BretPit

 

však ja si ho nedám dole aj ked to zrušia.... ináč škaredý nemusíš byť od narodenia,v živote sa stavaju vselijaké nehody,auto atd...
20.10.2020 - 15:02
0

MaxSBA

 

čisto teoretický ak sa otestujeme a budeme výsledok vedieť do pár minút, nemôže sa ísť tým pádom na hromadné podujatie na hokej? ved budeme otestovaní
20.10.2020 - 13:34
+3

BretPit

 

teoreticky sa môžeš hned aj oženiť ak pôjdeš v sobotu,na svadbe ľubovoľný počet ľudí ,tiež negativnych,ale skôr by sme brali všetci ten hokej,garantujem vypredané aj na Mikuláš... takí sme nadržaní
20.10.2020 - 13:43
0

Tehelnepole

 

Plošného testovania sa určite zúčastní 44 % Slovákov, ďalších 28 % povedalo, že „asi pôjde“.: https://slovensko.hnonline.sk/2232829-exkluzivny-prieskum-o-plosnom-testovani-slovaci-nan-pojdu-boja-sa-nakazy-a-chaosu

Plošného testovania sa určite zúčastní 44 % Slovákov, ďalších 28 % povedalo, že „asi pôjde“.
20.10.2020 - 14:42
0

MackoPu

 

50% bude imho velky uspech. A ked budu nemenovane media (o.i. SMEdia) pokracovat v tej antikampani, tak ani tolko nebude.
20.10.2020 - 14:55
+2

amaskiea BLOG

 

Kepplová s Tkačenkom? To je fakt podarené duo. A do toho ešte polyhistor Havran - Karol Ježík sa chudák v hrobe obracia.
20.10.2020 - 22:32
0

Tehelnepole

 

Niekedy mám z Tkačenka pocit že je posadnutý Matovicom.
20.10.2020 - 23:00
0

MackoPu

 

Ukol znel/zni jasne. Percenta musia ist dole.
Tolko despektu som tam nikdy nevidel ako teraz.
21.10.2020 - 0:22
0

amaskiea BLOG

 

čo sa divíš, šak "lepší neúprimný Fico, než úprimný Sulík"(Kepplová)
...
21.10.2020 - 6:36
0

MackoPu

 

To vazne povedal nejaky novinar ? Mame novych Kapustov.
21.10.2020 - 7:16
0

amaskiea BLOG

 

Zuska Kepplová v komentári na SME, ešte pred vraždou K&K, keď sa novinári zbláznili z Ficovho "jadra EÚ"
21.10.2020 - 8:47
0

mitoO

 

Pripadne Shooty:
„Keby som si mal vybrať, tak by som z dvojice Fico – Sulík volil Fica. Úplne vážne.“
21.10.2020 - 10:12
0

bigi BLOG

 

Tak vies rok pretlacali PS ostatnych negovali, a vo volbach im to to vybuchlo tak teraz musia plut ohen a siru
21.10.2020 - 7:18
0

ptr421

 

Takže vezmeme medikov zo školy, sestry zo zubného a ďalších "dobrovoľníkov", dáme im trojhodinovú nalieváreň o tom ako bezpečne narábať s ochrannými pomôckami a vypustíme ich rovno do prvej línie. Komu sa nepáči môže ostať doma. 2x 10 dní. Ak sa opýtaš či je u vlády všetko v poriadku a čo si predstavujú pod slovom dobrovoľnosť, tak je to antikampaň. To ako vážne?
20.10.2020 - 23:07
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Objektivnost

 

krasne citanie: Takto po praci si precitat tieto diskusie a hodnotenia, to je radost, doslova balzam na dusu Dalsia miska popcornu a pome na to
20.10.2020 - 18:04
+1

Tehelnepole

 

Máš aj niečo k veci?
21.10.2020 - 7:38
0

pupo

 

Pripomína mi to veľké vyhlásenia Bavorského premiéra v lete, kto prejde hranice sa môže dobrovoľne nechať testovať, budeme testovať každého! Nuž bol to veľký fail a opozícia sa na ňom len smiala.... Formuláre sa vyplňovali ceruzkami, nevedeli potom nájsť stoviek pozitívnych. Nevedeli zabezpečiť kapacity pre toľko ľudí, firma ktorá to robila to jednoducho v sobotu zatvorila lebo to nezvládli. Po čase zistili kto tam vôbec robí, SBSkári s diskoték,Študenti a ľudia čo práve sedeli doma a chceli si zarobiť, každému dali do rúk formulár a craskurs.....
20.10.2020 - 20:18
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad1558:3534
2.Nitra1556:4832
3.N. Zámky1756:4430
4.Slovan1453:3428
5.Zvolen1350:3027
6.Košice1651:3826
7.Michalovce1649:5023
8.Detva1545:4620
9.Miškovec1537:4619
10.Trenčín1444:4717
11.B. Bystrica1542:6215
12.L. Mikuláš1734:95-1
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina7700044:821
2.Martin7410222:2314
3.Levice7401222:2513
4.Sp.Nová Ves5400124:1512
5.Dubnica6300320:249
6.P.Bystrica7300418:319
7.Topoľčany5210320:129
8.Skalica7201416:207
9.Trnava7200523:256
10.Humenné5100411:173
SR 185000510:300
Aktualizované: 2.12.2020 22:30
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina7700044:821
2.Martin7410222:2314
3.Levice7401222:2513
4.Sp.Nová Ves5400124:1512
5.Dubnica6300320:249
6.P.Bystrica7300418:319
7.Topoľčany5210320:129
8.Skalica7201416:207
9.Trnava7200523:256
10.Humenné5100411:173
SR 185000510:300
Aktualizované: 2.12.2020 22:30
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano121001146:2231
2.Graz16821556:5529
3.Viedeň14731352:3428
4.Fehérvár17722655:5927
5.Klagenfurt16802642:3526
6.Salzburg12702345:3123
7.Innsbruck15512747:5119
8.Dornbirn16431843:5119
9.Bratislava15421840:5217
10.Villach15323736:5116
11.Linz163101234:5511
Aktualizované: 3.12.2020 16:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Davos - Rapperswil 4:2 v stredajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu zvíťazili v stredajšom zápase švajčiarskej ligy na domácom ľade nad Rapperswilom 4:2.
2.12.2020 21:57 - TASR

Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 v stredajšom zápase

Hokejisti Jokeritu Helsinki zvíťazili v stredajšom zápase KHL nad Salavatom Julajev Ufa 3:1. sumár: Jokerit Helsinki - Salavat Julajev Ufa 3:1 (1:1, 0:0, 2:0) Góly: 14. Pakarinen, 49. Joensuu, 60. Anttila - 18. Lisovec
2.12.2020 19:54 - TASR

Ässät Pori - KooKoo Kouvola 1:6 v zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade Ässätu Pori vysoko 6:1. Bol to na dlhší čas posledný duel, keďže vedenie súťaže prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine.
2.12.2020 19:51 - TASR

Fínsku ligu prerušili od 3. do 19. decembra

Vedenie najvyššej fínskej hokejovej ligy prerušilo aktuálnu sezónu od 3. do 19. decembra. Dôvodom je nárast prípadov koronavírusu v krajine. Predstavitelia súťaže tak reagovali na sprísnené opatrenia regionálnych úradov, ktoré majú zamedziť šíreniu vírusu, informovala oficiálna stránka Liigy.
2.12.2020 16:43 - TASR

Växjö rozdrvilo v utorňajšom zápase švédskej ligy prvú Frölundu 8:0

Hokejisti Växjö rozdrvili v utorňajšom šlágri švédskej ligy lídrov z Frölundy vysoko 8:0 a poskočili na tretiu priečku tabuľky. výsledky: Djurgarden - Leksand 3:0, Malmö - Linköping 3:4 pp, Rögle - HV 71 4:0, Skelleftea - Lulea 0:4, Växjö - Frölunda 8:0
1.12.2020 21:37 - TASR

Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0 v zápase fínskej ligy

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy nad IFK Helsinki hladko 4:0 a vrátili sa na čelo tabuľky o skóre pred druhý Ilves Tampere. Liiga - utorok: Lukko Rauma - IFK Helsinki 4:0, Sport Vaasa - Tappara Tampere 4:2
1.12.2020 20:16 - TASR

Janus nezabránil prehre Székesfehérváru v Bolzane

Hokejisti Bolzana vyhrali v sobotňajšom dohrávanom zápase 17. kola IHL doma nad Székesfehérvárom 4:1. Za hostí odchytal celý duel slovenský brankár Jaroslav Janus.
28.11.2020 22:22 - TASR

Lugano - Zürich 1:5 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zürichu zvíťazili v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:1. výsledky: Fribourg - Lausanne 1:2, Lugano - Zürich 1:5, Rapperswil - Davos 5:7
28.11.2020 22:05 - TASR

Brynäs - Färjestad 4:6 v sobotňajšomšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Leksandu zvíťazili v sobotňajšom stretnutí švédskej najvyššej súťaže nad Malmö 4:3. V prvom útoku víťazného tímu sa predstavilo aj slovenské duo Marek Hrivík, Peter Cehlárik, no do štatistík sa nezapísalo. Leksand si pripísal tretie víťazstvo z uplynulých štyroch duelov a posunul sa na deviatu priečku tabuľky.
28.11.2020 20:29 - TASR

Plzeň si poradila s Vítkovicami a je na čele, Čerešňák skóroval

Hokejisti HC Škoda Plzeň sa prepracovali na vedúcu pozíciu v českej extralige. V jedinom sobotňajšom zápase súťaže zdolali v rámci 22. kola doma Vítkovice 6:3. Záverečný gól zápasu strelil do prázdnej bránky slovenský obranca Peter Čerešňák. Jednu asistenciu si za neúspešné Vítkovice pripísal útočník Rastislav Dej.
28.11.2020 17:51 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

04. 12. 2020
Nitra - N. Zámky o 18:00
Trenčín - Slovan o 18:00
Zvolen - Michalovce o 18:00
Košice - Poprad o 18:00
Detva - Miškovec o 18:00
06. 12. 2020
L. Mikuláš - Michalovce o 12:00

Odohrané zápasy

03. 12. 2020
B. BystricaL. Mikuláš
4:3 PPREPORT
01. 12. 2020
ZvolenNitra
4:3 SNREPORT
TrenčínL. Mikuláš
5:2REPORT
PopradKošice
2:6REPORT
29. 11. 2020
MichalovceKošice
0:1 SNREPORT
MiškovecN. Zámky
2:3 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP25 bodov
2.Gašpar R.SBA21
3.Ranford B.SBA20
4.Tvrdoň M.NIT18
5.Skokan D.POP18

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP16 gólov
2.O´Donnell B.SBA10
3.Gašpar R.SBA10
4.Klhůfek P.KOS10
5.Puliš R.ZVO9

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.48 perc
2.Makarov A.SBA94.44 %
3.Vošvrda T.POP92.68 %
4.Kiviaho H.NZA92.29 %
5.Sholl T.DEV92.22 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov