Diskusia: Nitra odvrátila koniec sezóny, v Košiciach zvíťazila 4:2
Hokejisti HK Nitra zvíťazili na ľade HC Košice 4:2 v piatom finálovom zápase play off Tipos extraligy. Odvrátili tým majstrovské oslavy „oceliarov“ a znížili stav série na 2:3. Šiesty duel je na programe v nedeľu pod Zoborom.
Oba tímy začali duel nevyužitými presilovkami, po ktorých išli do vedenia hostia. Jaedon Descheneau dostal puk za brankára Jaroslava Janusa, pričom gól odobril aj videorozhodca. Košičania sa pred vypredaným hľadiskom nevedeli dostať do hernej pohody a šesť sekúnd pred koncom prvej tretiny im Miloš Bubela strelil druhý gól - 0:2. Olivier Archambault síce v 23. minúte znížil na 1:2, no hostia pokračovali v koncentrovanom výkone a dvojgólový náskok im vrátil Gill. Keď Tomáš Hrnka v 30. minúte zvýšil na 1:4, vystriedal Janusa Dominik Riečický. Košičania sa v závere zápasu pokúsili zvrátiť skóre so šiestimi korčuliarmi. V 56. minúte znížil Brett Pollock na 2:4
finále play off Tipos extraligy – piaty zápas /na 4 víťazstvá/:
HC Košice - HK Nitra 2:4 (0:2, 1:2, 1:0)
Góly: 23. Archambault (Martel, Krivošík), 56. Pollock (Gildon) - 15. Descheneau (Bajtek, Gill), 20. Bubela (Jackson), 27. Gill, 30. Hrnka (Jackson, Passolt). Rozhodcovia: Baluška, Krajčík - Durmis, Pribula, vylúčení 5:10 na 2 min., presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 8347 divákov.
/stav série: 3:2/
Košice: Janus (30. Riečický) - Teves, Rosandič, Parlett, Šedivý, Ferenc, Gildon, Kvietok - Jääskeläinen, Pollock, Petráš - Krivošík, Martel, Archambault - Lamper, Havrila, Rogoň - Mikúš, Chovan, Lunter
Nitra: Kašík - Cotton, Mezei, Green, Bača, Vitaloš, Stacha, Hain - Descheneau, Gill, Pobežal - Jackson, Bubela, Passolt - Bačo, Čederle, Okoličány - Kováč, Hrnka, Bajtek
hlasy (zdroj: TASR):
Dan Ceman, tréner HC Košice: „Do zápasu sme vstúpili s energiou, hnali nás aj diváci. Potom sme sa dopustili individuálnych chýb a namiesto toho, aby sme išli do vedenia, sa stal presný opak. V presilovkách sme mali príležitosti spravil niečo so zápasom. Hostia hrali veľmi dobre v oslabeniach. Naše presilovky neboli efektívne. Za inkasovanými gólmi boli individuálne chyby. Ani v ofenzívnej zóne sme nehrali tak, ako sme chceli hrať.“
Andrej Kmeč, tréner HK Nitra: „Vedeli sme, do čoho ideme a čo znamená ten zápas. Naši hráči podali od začiatku enormne tímový výkon, ktorý nás doviedol k víťazstvu. Bolo tam veľa obetavosti, veľa dobrých vecí a tímový výkon, ktorý nás doviedol k víťazstvu. Mali sme aj veľa ubránených oslabení, ktoré sa nám kopili. Výborný bol aj brankár Kašík. Každý hráč si dnes siahol na dno síl. Cieľ, ktorý sme si dali pred dnešným zápasom, vrátiť sériu do Nitry, sa nám podaril.“
Tomáš Hrnka, útočník HK Nitra: „Podali sme vynikajúci výkon. Konečne sme hrali tak, ako sa má hrať vo finále, keď chceme pokračovať. Dnešný výkon stál za to. Sme radi, že sme využili aj presilovku.“
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- greendeath
- Aj to : vYdim bolo schválne?
- 25.4.2025 - 21:19
- +4
- SlovakRanger
- Samé naschvály dnes
- 25.4.2025 - 21:20
- 0
- Peter19
- Fsetko bolo schvalne, citaj kym nesmazu
- 25.4.2025 - 21:24
- +1
- tulen - kosice
- pokus: o killerovský pravopys 😜
- 25.4.2025 - 21:27
- +2
- majco
- 10/12✅️ Pome
- 25.4.2025 - 21:09
- +8
- steevee
- Nitriansky trénerský stab: by si mohol pozrieť Žilinské zápasy s Košicami. Hlavne domáce. Čo na nich platí. Verím tomu ze sú už poučení z domácich prehier lebo KE pôjdu s tým istým. Nitra musí hrať rýchlo cez stredného pásmo aj nahodenim a v utocnom pasme im nedať dýchať. Nitra je rýchlejšia a TO MUSÍ VYUŽIŤ !!! Tak ako som na veril pred zápasom VERIM STALE Nitrianske srdce bije hlasnejšie 💙💙
- 25.4.2025 - 23:14
- +1
- miro-nr
- Nám akoby vyhovovalo ta väčšia plocha.
- 25.4.2025 - 23:37
- 0
- WERTYU
- Nie akoby, ale vyhovuje…
- 26.4.2025 - 7:04
- +1
- napalmdeath
- Nie akoby, : Ale to je fakt, Košice nevedia preh7stit tak stredné pásmo. To bolo badatelne
- 26.4.2025 - 8:00
- 0
- Pukky
- To máme zato, že ste tu viacerí oslavovali 10 titul už doobeda. To sa nerobí ani za stavu 3:0 na zápasy.
- 25.4.2025 - 21:10
- +39
- Wana
- Tak tak, dobre píšeš...
- 25.4.2025 - 21:18
- +3
- Demon
- Hlavne to mame za nezvladnutu prvu tretinu a ubohe presilovky.
Aj ked treba dat kredit aj superovi, ktory nas vygumoval.
Ti z retaze utrhnuti fanusikovia, co sa nevedia kontrolovat a potom sa zase opustaju, ked sa ich mokre sny nesplnia, tomu len nasadili korunu, ale vysledok zapasu nie je v ich rukach. - 25.4.2025 - 21:42
- 0
- tulen - kosice
- nezvládli: sme druhú tretinu ... po góle a tlaku ďaľšie 2 do vlastnej ... a nikto tu nespomenul unaveného a rozhodeného janusa
- 25.4.2025 - 21:48
- 0
- Demon
- Nezvladli sme ANI druhu, ale za mna sme si to primarne prehrali v prvej. 3 a pol nezvladnutej presilovky a k tomu ako bonus gol 6 sekund pred koncom.
A potom sme uz nahanali zajaca za chvost, nebola pohoda na hokejkach a Nitra to v uvode druhej tretiny, aj ked s 1 inkasovanym golom, ustala a ked sa naskytla sanca, zase udrela.
Ista podobnost s 1. zapasom v serii, kde nam to velmi nesypalo, Kasik svohich drzal a doviedli to vitazneho konca o 2 goly.
Nie je vsetkemu koniec, ideme zase na zapa-d/s a snad to teraz dame. - 25.4.2025 - 22:00
- 0
- romanko256
- Nitra není medzi mojimi obľúbenymi mužstvami ale kto iný môže obhájiť minuloročný titul z predkola takým spôsobom že porazí Košice o rok vo finále keď prehráva 1:3 na zápasy? Podľa mňa iba Nitra dokáže takéto veci. Plus môže niekto somrat na košické letisko ale podla mňa to najviac škodí domácim, ved oni hrajú oveľa lepšie vonku ako doma
- 25.4.2025 - 21:11
- +8
- mannheim
- Kto iný ? No kto iný obrátil dvakrát vo svojej histórii z 0:3 na 4:3 ? No Nitra isto nie.
- 26.4.2025 - 16:54
- +2
- miko 75
- Lenže on myslel zrejme vo finále, vaše obraty finálové neboli, respektíve vo finále to z 1:3 ešte neotocil nikto.
- 26.4.2025 - 17:02
- 0
- Lukash_ke
- Proti BB som vám vtedy veľmi držal palce, ale v poslednom zápase vám žiaľ došla šťava.
- 26.4.2025 - 17:14
- 0
- Peter19
- Nitra dnes zasluzene, my sme boli dnes bez energie a zas nervozny ako kazdy piaty zapas doma v tomto play off.. Teves dnes nemal svoj den, chyba za chybou, 2 goly jeho.. nevadi, v nedelu ukoncit
- 25.4.2025 - 21:11
- +1
- mareno23
- Rýchlo vybaviť montážnu firmu a začať posúvať mantinely na nedeľu
- 25.4.2025 - 21:11
- +12
- fanke27
- Nie na darmo sa hovorí, že posledný krok býva najťažší. Dnes nám to vôbec nešlo. Obrovské individuálne chyby. Hlavne to množstvo nevyužitých presiloviek a zlomový moment chyba Tevesa, keď sme sa už konečne dostávali do zápasu.
Nitra ale vynikajúca taktika. Nedali nám ani centimeter voľného priestoru. Dali do korčuľovania, súbojov a obetavosti totálne všetko, klobúk dole. Zaslúžene dnes
Kmeč to dal v rozhovore zase na… slušne povedané polointeligenta. Áno Andrejko, Green sa vôbec nedotkol nikoho. To sú za mňa extrémne neprofesionálne vyjadrenia Kmeča. V prvom rade si over situácie a tak hovor, či sa niekto niekoho dotkol. Strašne neobjektívné pohľady - 25.4.2025 - 21:12
- +12
- fanke27
- Ja neviem, spýtaj sa Kmeča, pri ktorom z jeho faulov sa ani nedotkol protihráča.
- 25.4.2025 - 21:19
- +3
- Sedko NR
- To s tou prilbou podľa mňa nebol faul, nemyslel to ?
- 25.4.2025 - 21:21
- +3
- FP-jakubj
- Jasné, nemá prilbu na hlave, odohrá puk a nebol to faul. Veď Mezeia s tým vysmial rozhodca, že tam ešte minimálne 4s bojoval bez prilby. Ukážkové porušenie pravidiel
- 25.4.2025 - 21:26
- +7
- WTF
- Ty si mimo?On píše o tom,keď riešili napadnutie hlavy a krku videom,kde nemali byť ani 2min🤦♂️
- 25.4.2025 - 21:49
- +9
- dimi3
- Pomooooc
Si zabil teraz - 25.4.2025 - 22:17
- +6
- Sedko NR
- Ja už neviem ako na teba reagovať kamo, sorry
- 25.4.2025 - 22:22
- +5
- nyytymaki
- Ujasni si kto je Stacha a kto Green
- 26.4.2025 - 8:35
- +5
- Hasan13
- No konkrétne pri tom Petrášovi by ma velmi zaujimalo zdovodenenie dvojminutoveho trestu.
- 25.4.2025 - 21:22
- +2
- fanke27
- Veď to zdôvodnili.. napadnutie. Za mňa správne. Green tam absolútne nešiel hrať puk ale zrovnať Petráša so zemou. Len sa mu Petráš vyhol a Green ho trafil hlavou. Správne posúdené ako napadnutie za 2min
- 25.4.2025 - 21:26
- +4
- fanke27
- hej ešte dodaj, že nešťastne sa trafili hlavami
Green tam mal jasný úmysel spraviť hit na Petráša. Trafil “len” hlavu svojou hlavou.
2min napadnutie správne - 25.4.2025 - 21:41
- +1
- Render 77 Nr
- Sak keď ide hráč pukom vedľa mantinela ho nemôžeš hitovat to co pozeráš?
- 25.4.2025 - 21:44
- +3
- fanke27
- môžeš ale musíš hrať telo.. videl si, že by zasiahol Petráša do tela?
zasiahol ho do hlavy..
Pane bože vy tu niektorý z jasného faulu sa snažíte spraviť svätú vec - 25.4.2025 - 21:53
- +5
- Ondrej
- Tak je to isté ako krošček Jaskalainena na Baču, aj vtedy sa ti niektori opúšťali,že to nebolo ani na 2 minúty. V oboch pripadoch 2-ka spravna
- 25.4.2025 - 22:00
- +1
- poprader
- Presne ale to je v prípade Nitry normálna vec. Pokial faulje ich hráč to je v poriadku. Ale na ich hráča to je už pomaly na Leopoldov alebo Ilavu. Takto Ervingovi hráč z Nitry zničil karieru, ale to bolo v ich hlavách čisté. Chlap v bezvedomí s otrasom mozgu.
- 25.4.2025 - 23:35
- +1
- FanNR
- Nerev.Erving hlava dole.dostal hit.mal sa naučiť sledovať hru.
Mam ti spomenúť.ktori naši takto skončili s hokejom? - 26.4.2025 - 6:05
- +2
- steevee
- Presne tak: Green išiel hitovat a, Petras sa nepochopiteľné uhol. Zbabelene a navyše si mohol privodiť väčšie zranenie.
- 25.4.2025 - 23:05
- +1
- M4TO
- Este ze green nezabudol vyskocit pri tom hite
- 26.4.2025 - 0:09
- +3
- antinamor
- Kmeč niekde povedal, že myslel faul Greena? Asi so hluchý, lebo nič také som nepočul-
- 25.4.2025 - 22:27
- +2
- thovthKe
- Napríklad ten kde dostal 2+2 aj keď v ruchových mikrofónoch rozhodca vravel 2+5 ale druhý to upravil
Ok, Nt dnes lepšia - 25.4.2025 - 21:21
- +3
- Render 77 Nr
- Tam bolo hocičo počuť
- 25.4.2025 - 21:25
- 0
- thovthKe
- Ok, myslím Greena a jeho faul. Sekanie, potom napadnutie a dať za to 2+2 je alibizmus.
Ale zas zopakujem Nt, dnes šla za výhrou - 25.4.2025 - 21:31
- +1
- Ottawa Senators
- A civilny sud
- 25.4.2025 - 21:48
- +8
- Polmetrovybrmbalko
- A kolúznu väzbu
- 25.4.2025 - 22:04
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- steevee
- Áno vás hrac: Za pichnúť ie medzi nohy mal dostať 5 +DKZ a dostal len 2 ku comu sa, čudovali aj v prenose... To bola prvá veľká chyba arbitrov
- 25.4.2025 - 23:08
- +7
- Ricardinho13
- Kmeč dokazuje už veľmi dlho, že je jeden z najnesympatickejších trénerov v celej lige.
- 25.4.2025 - 21:16
- +24
- fabbeN
- Ceman vedie
- 25.4.2025 - 21:20
- +33
- Daewo_KS
- Vypocuj si ho v rozhovoroch po zapasoch
- 25.4.2025 - 22:32
- +9
- sloniik
- Rozhovory po zapasoch ma uplne v pohode.
- 26.4.2025 - 11:55
- 0
- Trebor
- Ciger bol topka
- 25.4.2025 - 21:34
- +1
- WTF
- Preto všetci rozhodcovia nenávidia Cemana😬
- 25.4.2025 - 21:50
- +2
- aRt
- Hej lebo nevedia vysvetlit po anglicky tie ich gebuziny co castokrat piskaju
- 27.4.2025 - 0:12
- +1
- Sedko NR
- Bravó páni, gratulujem a ďakujem. Dnes úplne zaslúžene. V nedeľu by som si prial aby sa opäť hralo v KE, zúfalejši výkon doma prevádzame už iba my
U nás sa Ke v nedeľu zatiahnu a bude to zasa veľký boj. Tak bojovať majstri a verím, že v utorok sa hrá rozhodujúci match.
- 25.4.2025 - 21:12
- 0
- mato_ke
- U vás sme sa za tie 2 zápasy nejak výrazne zatiahli? Máš taký pocit?
- 25.4.2025 - 21:17
- +3
- fabbeN
- Úprimne aj ja. Dnes ste sa už toľko nehrali za bránou s pukom lebo ste museli tvoriť. Krásne sa pozerá na bezradné Košice čo musia tvoriť a nie traja stáť za bránou.
- 25.4.2025 - 21:21
- +6
- Jimmy Tulipan
- Celkom dobry vykon dat 7 golov u supera. Na to ze sme stali za branou..
- 25.4.2025 - 21:47
- +11
- mato_ke
- Štvrtý zápas po opätovnom vedení na 3:2 môže byť, beriem.
Inak ale od začiatkov v oboch zápasoch sme boli lepší podľa mňa a mali opraty zápasov v rukách, až naozaj na tie chvíle keď sme dostali na 2:2 v štvrtom zápase, ale po góle na 2:3 sme hrali zas slušne a spoľahlivo.
Dnes inkasované 4 góly za 30', pričom v celej finálovej sérii doposiaľ 5 gólov za 240', takže dnešok nám ozaj nevyšiel, a neverím, že takéto 2 zápasy vieme v obrane zopakovať, Ceman bude mať príhovor. - 25.4.2025 - 21:23
- +1
- Sedko NR
- Ale veď o tom to je, taktika respektíve obrana vyhráva tituly, nie nadarmo sa to hovorí. A ak my ten val nevieme preraziť, je to len naša chyba.
- 25.4.2025 - 22:26
- 0
- kubinho
- Dnes tam nie je co hodnotit, snaha, pohyb, sebavedomie, nic tam nebolo.
Legionar, ktory by mal potiahnut pokazil vsetko na co siahol okrem toho jedneho golu, ten by mal na siesty zapas ist peso ked tak miluje prechadzat sa. - 25.4.2025 - 21:12
- +1
- roa
- Prišlo prekvapenie, ktoré málokto čakal, ani ja nie, lebo po včerajšich oslavách v Prešove som veril, že budú aj oslavy dnes v Košiciach. Hokej je, ale krásny a vzrušujúci šport a prináša aj takéto nečakané veci ako dnes. A tak sa stalo, že ten asistent, netréner, vlastným menom Andrej Kmeč, toľko kritizovaný po štvrtom zápase, vyzrel na Dana Cemana a finále pokračuje ďalej. Máme sa načo tešiť, aspoň dúfam.
- 25.4.2025 - 21:12
- +2
- BieloModra
- Krotme emocie prosim vas.. dnes sme to zahrali naozaj dobre..
Zatky na sampusoch zatlacit, ciapky do skatule, pohar zabalit este pojdu na vylet😄 - 25.4.2025 - 21:12
- +8
- strojar
- Dnes opäť pekné hokejové divadlo, hodné súboja o titul.
- 25.4.2025 - 21:12
- +9
- MV
- Na rozdiel oproti minulému roku je toto finale fakt super hokej.
- 25.4.2025 - 21:59
- +2
- Slimo
- Parada.
Gildon pichol Hrnku + prvy zapas nehral kvoli rovnakému priestupku. Som zvedavy aky trest dostane - 25.4.2025 - 21:12
- +7
- Wana
- Treba podať podnet
- 25.4.2025 - 21:20
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- S kľudom si pozri situácie a upravíš svoje tvrdenie.mm
- 25.4.2025 - 21:24
- +4
- fanke27
- Pozrel som si s kľudom. Gildona beriem, mohli to odpískať aj ako pichnutie, hoci úmysel tam nebol, Gildon sa ohnal hokejkou, tam určite nebolo úmyselne pichnutie ale áno, čepeľ tam išla do brucha Hrnku. To beriem
Na druhej strane Green jednoznačne atakoval čiarového rozhodcu. Beriem že to bolo v zápale hnevu atd ale ako tam bolo viacero atakov na Jääskeläinena, snažili sa ho rozhodcovia ukľudniť, na konci ale ešte dal jasný krošček čiarovému.
Kľudne oba situácie mohli byť výhodnotené prísnejšie.
Ja hovorím o tom, že ak sa niekto ide sťažovať, tak nech povie B a pozrie sa do vlastných radov - 25.4.2025 - 21:35
- +9
- samajamado
- No neviem, ak by to bol taky jasny kroscek, tak by ten rozhodca bez chranicov zareagoval.
- 25.4.2025 - 21:45
- 0
- Zkubydu
- skus este inu somarinu skusit: napisat
- 25.4.2025 - 22:14
- +2
- Wana
- Pokojne nech to prešetria, za mňa Gildon recidivista - opakovaný úmysel... Green ak sa čiarového dotkol tak v tom úmysel určite nebol, keďže celý čas išiel jak besný pes po fínovi, ak by to bolo schválne tak jeden zo 4rozhodcov (hlavne ten dotknutý) by to avizovali keďže to bolo v prerušenej hre a všetci sa na to dianie pozerali. Ale som za to že nech sa to prešetrí.
- 25.4.2025 - 21:46
- 0
- fanke27
-
strašne si neobjektívny..
Áno Gildon, ktorý sa ani nepozeral na Hrnku, len sa ohnal hokejkou dozadu a trafil ho čepeľou do brucha to presne takto úmyselne chcel
Ale Green, ktorý stal na konci tej situácie 2m od Jääskeläinena a čiarový rozhodca ho nechcel k nemu pustiť, no Green jasne atakoval kroščekom čiarového to už úmysel nie je hej?
Čiže keď sa po niekom oženiem hokejkou a ani nevidím ako som ho trafil, tak to je úmysel a ak sa po niekom oženiem hokejkou kto mi stojí pred očami, to úmysel nie je
Objektivita nula bodov
Za mňa Gildon to nevidel, nebol tam úmysel, ale žiaľ čepeľ išla brucho.
Rovnako tak Green v zápale hnevu si neuvedomil, že atakuje rozhodcu.
Obe situácie ale mohli kľudne skončiť vyšším trestom - 25.4.2025 - 22:01
- +7
- fanke27
-
a tým si objektívny?
Ešte raz sa pýtam, keď Gildon ani nevidel ako sa zahnal hokejkou po Hrnkovi, tak to mal v hlave že ho chce umysele pichnúť hej?
Ale Green ktorý mal pred očami rozhodcu a mu jasne dal krošček, tak to je neúmyselne hej?
- 25.4.2025 - 22:09
- +2
- Wana
- Gildon ani nevidel? Pozrel sa aha ide Hrnka a potom muška muška pích do bruška... Si ty objektívnosť sama...
https://upload.nolog.cz/download/193ebb4caa8dce29/#k-2bXH9k-B19phAIzwA9Yw - 25.4.2025 - 22:41
- +1
- fanke27
- Pane bože…
ešte raz skúsim polopatisticky…
Áno Hrnku jednoznačne videl ale v čase ako sa ohnal po Hrnkovi už sa pozeral Gildon pred seba a nie na Hrnku.
Videl, že Hrnka ide spoza neho a jednoznačne ho chcel atakovať hokejkou ale to vyšlo tak, že ho pichol do brucha.
Preto som aj písal, že ak by dostal 5+DKZ tak kľudne, nikto by nič nemohol namietať.
Ale ty hovoríš o Greenovi, že rozhodcu sa možno ani nedotkol a ak, tak neúmyselne…
Pozri si aj to zo záznamu. Green dal úplne evidentný kroscek do tela rozhodcu.
A áno možno to spravil v afekte, že si ani neuvedomoval, že pred ním stojí rozhodca, ale spravil to.
Evidentne dal krošček rozhodcovi.
Takže ešte raz, ja v oboch prípadoch píšem, že aj v prípade Gildona, aj v prípade Greena z toho mohol byť vyšší trest a aj mal byť.
Vy píšete, že Green to nechcel spraviť… a odkiaľ viete, že Gildon tam išiel s úmyslom pichnúť Hrnku a nie ho len napr seknúť ?
Vy vidíte obom do hlavy ???
Čiže ja som neobjektívny ak hovorím, že to mohol byt kľudne vyšší trest pre oboch, ale vy ste objektívni ak hovoríte, že (vidíte každému asi do hlavy) a viete že Green to nechcel spraviť a Gildon to chcel spraviť…
Pane bože vy ste niektorí strašne mimo.
- 26.4.2025 - 10:48
- +8
- Wana
- Podnet na Gildona bude/je podaný. Na Greena si podajte vy
- 26.4.2025 - 13:07
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- Gildon stopka 2zapasy, čiže ma po sezóne. Este niečo potrebuješ dovysvetliť pan objektovita?
- 26.4.2025 - 22:18
- 0
- Slapshot12
- To už je aj potvrdené? Je už uznesenie senátu? Či zatiaľ neoficiálna info?
- 27.4.2025 - 0:10
- 0
- sloniik
- Je to info zo szlh.
- 27.4.2025 - 0:15
- 0
- Slapshot12
- Už som si to našiel na szlh aj ja. Ale vďaka za odpoveď.
- 27.4.2025 - 0:18
- 0
- 69roman
- Gildon nevidel ? A ty čo si jeho tretí mozog v hlave keď vieš čo v tej chvíli chcel Gildon spraviť ? Bez debaty zákrok na 5 + dokonca.
- 26.4.2025 - 6:52
- +4
- KrebsKandidat
- Kto je za hokejku zodpovedny? Ladar ci hrac?
- 26.4.2025 - 9:05
- 0
- fanke27
- Respektíve to pre teba zjednoduším…
Ak sa po niekom oženiem päsťou a trafím ho z otočky do hlavy, tak to je úmyselné hej?
A ak stojí niekto predo mnou tvárou v tvár a ho trafím päsťou do hlavy, tak to úmyselne nie je hej?
Zaujímavá logika - 25.4.2025 - 22:15
- +2
- Wana
- Z otočky hej? Daj ešte nejakú rozprávku...
https://upload.nolog.cz/download/193ebb4caa8dce29/#k-2bXH9k-B19phAIzwA9Yw - 25.4.2025 - 22:39
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- 69roman
- Nereagovať on má svoju pravdu
- 26.4.2025 - 6:53
- +1
- fanke27
- Ďakujem
Áno písal, som myslím že objektívne, že ste boli lepší, zaslúžene ste vyhrali a Gildon mohol kľudne dostať aj 5+DKZ.
Tiež si myslím, že som to objektívne uznal.
Dik, že si to “neironicky” uznal aj ty - 25.4.2025 - 22:17
- +4
- pejOliver
- 2 dní dozadu si mi vypisoval jaký som trápny a jak si serem do huby dneska robíš to isté.. stačilo aby ste prehrali zápas
- 26.4.2025 - 6:16
- +6
- Zkubydu
- Vidis, a po 2 dnoch si to aj pochopil: D Este ze to moje usilie nevyslo nazmar
- 26.4.2025 - 13:29
- +2
- pejOliver
- Nepotreboval som nič pochopiť stačilo sa z toho vyspať 😀
- 26.4.2025 - 18:12
- 0
- Zkubydu
- Nie mohli, ale jednoznacne mali: rovnako ako hodena hokejka Bajteka, Prepnuta reakcia Stacha.A mnohe dalsie pochybenia. Rozhodcovia su najslabsim clankom nasej ligy. Jeden meria tak a duhy inak... a potom piskaju pre bielych a neskor pre ciernych...Tie ich snahy o kompenzacie... Skratka des, hroza a katastrofa
- 25.4.2025 - 22:20
- +1
- WERTYU
- Ty si neobjetivny uplne rovnako😂
- 26.4.2025 - 7:10
- 0
- Render 77 Nr
- Nikoho nesťažoval netrep ukazoval rozhodcovi co schytal ale topiaci sa aj slamky chytá
- 25.4.2025 - 21:27
- +2
- thovthKe
- Prepáč, ale ak uje*e rozhodcovi hokejkou v rukách, to je ukážka čo sa neborákovi stalo, alebo atak na rozhodcu?
- 25.4.2025 - 21:33
- +2
- Render 77 Nr
- Ešte raz naznacoval druhému rozhodcovi a akurát sa tam priplietol druhý rozhodca to je všetko keď to nechceš vidieť není o com videl si to inak
- 25.4.2025 - 21:38
- +2
- thovthKe
- Ak tomu rozumiem, Green fauloval a potom ukazujúc, že on nefauloval ale, že jemu spravili zle, napadol čiarového (ako ináč nazvať ak hráč držiac hokejku v oboch rukách, drbne do rozhodcu) aby ukázal, že on postihnutý?
- 25.4.2025 - 21:55
- +1
- Ottawa Senators
- Preco vlastne potom nesiel ten ciarovy za hlavnym a nevysvetlil mu, ze bol napadnuty hracom?
- 25.4.2025 - 21:57
- +1
- Slapshot12
- Pokiaľ som správne zaregistroval tak šiel, dokonca bolo v mikrofóne hlavného počuť ako povedal čiarový : Ale on mi dal krosček.
- 25.4.2025 - 22:00
- +7
- miro-nr
- Tak si počul zle
- 25.4.2025 - 22:08
- +1
- Ottawa Senators
- Páči sa mi ako si sa počas našich sérii v play off snažil hrať na také neutrálne Švajčiarsko, ja som ti to však veľmi neveril ani v sérii so ZA, stále som z tých príspevkov cítil, že by si bol najradšej keby bola Nitra už vonku, je to možno len môj pocit ale čítanie medzi riadkami mi celkom ide.
Zároveň teraz zavádzaš, len si to opäť alibisticky zaobalil do "pokiaľ som správne zaregistroval"
No nezaregistroval si správne, čiarový prišiel do klbka povedal "Jaskelainen krošček" (mimochodom absolútne odignorované od hlavných). Takže vôbec neprišiel čiarový a nežiadal pre Greena útok na rozhodcu ako tu niektorí vykreslujete.
Za mňa tam kontakt Greena s čiarovým bol...Opäť hovorím za mňa, neverím že s úmyslom inzultovať rozhodcu. A zjavne to tak necítil ani rozhodca, ktorý bol podľa niektorých tu úmyselne atakovaný.
- 25.4.2025 - 22:25
- +16
- Wana
- amen a vyžltiť
- 25.4.2025 - 22:28
- 0
- Ottawa Senators
- Pozrel som si to z archívu znova, takže aby som náhodou aj ja nezavádzal...Čiarový sa pýtal "Jaskelainen nič?" (stále platí, že podľa hlavných zrejme Jaskelainen nič) Ani náhodou som tam nezaregistroval "on mi dal krošček".
- 25.4.2025 - 22:31
- +2
- Zkubydu
- pozri si to este 3x: nie zeby si zle pocul, ale mozno ti dojde ako si trapny
- 25.4.2025 - 22:56
- +1
- Ottawa Senators
- Zvykol som si, že v našej krajine viac letia výmysly a dezinformácie ako to, že si pre istotu dať námahu a pustiť si ten záznam a overiť si to.
Opäť ďakujem za príjemné spestrenie. - 25.4.2025 - 23:00
- +14
- thovthKe
- Teda takto.
Green cca 2x 3x atakoval protihráča, následne čiarový ich rozdelil. Green hokejkou v oboch rukách drbol rozhodcu do chrbta (teda musel vidieť koho ako). Jeden hlavný 2+5DKZ a potom druhý upravil na 2+2.
Že tu sa niekto bude zastávať našich skororozhodcov ...no ok
Tým nespochybňujem ze Nt dnes zaslúžene - 25.4.2025 - 22:32
- +1
- Ottawa Senators
- Jeden hlavný 2+5+DKZ sme si opäť len tak vycucali z prsta? Či máme iný záznam z rozhodcovských mikrofónov?
To nespochybňujem ani ja, samozrejme, že zaslúžene. - 25.4.2025 - 22:38
- +2
- thovthKe
- Ok v ruchových bolo 2+5 (bez DKZ), jeden hlavný. Trest nakoniec bol 2+2. Teda môžeš cucať čo chceš, nie len prst.
- 25.4.2025 - 23:33
- +1
- Slapshot12
- Ja sa na nič hrať nepotrebujem. Ak máš pocit, že mám nejaké antipatie voči Nitre a chcem aby ste vypadli tak ti to vyhovárať nemienim, je to tvoj názor. Či mi veríš alebo neveríš je mi v zásade jedno, nepotrebujem to k šťastiu ale poviem ti ako to vidím ja. Prvá vec je tá, že ak moje príspevky pravidelne čítaš tak si určite zaregistroval, že po vypadnutí našich som napísal, že budem fandiť Košiciam lebo sú mi najbližšie a to stále platí. Zároveň sa však snažím byť objektívny a hodnotiť nezaujato a preto sa ti možno zdá, že sa ako si to povedal "hrám na Švajčiarsko". Poďme k zákroku, nikoho nezavádzam, pretože som napísal POKIAĽ SOM SPRÁVNE ZAREGISTROVAL. To znamená, že tak som to vnímal ja. Podotýkam, že som si to tiež vypočul viackrát a preto som to tak vyhodnotil, že čiarový nikdy neudeľuje a neupozorňuje hlavných na to aké tresty majú udeliť. Teda mi z toho vyšlo, že sa malo jednať o krosček práve na neho. Je ale pravda, že to hlavní ignorovali. A môj názor je, že sa Green po čiarovom zahnal zámerne, ja ti tvoj názor neberiem len vravím svoj.
- 25.4.2025 - 22:41
- +1
- Ottawa Senators
- Viac krát si si to vypočul a ajtak napíšeš, že pokiaľ si správne zaregistroval tak čiarový povedal "Ale on mi dal krošček."? 4 z tých 5 slov v tej vete nezazneli.
Za mňa sa to pokojne môže vyhodnotiť ako zavádzajúci príspevok, navyše keď povieš, že si si to viac krát vypočul.
Tie 2-3 vety, ktoré si zadelil po tom CAPS LOCKU, tomu sa priznám, nerozumiem.
V poriadku, keď máš na zahnanie svoj názor, na to prirodzene môžme mať odlišný. Ale pravdepodobne by sme nemali počuť dve rozdielne veci z rovnakého záznamu, nie? Pretože jeden z nás potom logicky zavádza. - 25.4.2025 - 22:50
- +3
- Slapshot12
- Dobre no, vyzerá to tak, že asi spoločnú reč nenájdeme lebo to každý videl alebo počul inak. Ja ťa nepresviedčam o tom čo si počul alebo nepočul ty, ja som povedal ako som tu situáciu videl ja. Ber to ako chceš, je to nepodstatné lebo ani tvoj ani môj pohľad na to nič nevyrieši. Neviem ako tebe ale mne napríklad tým pádom nesedí načo by tam čiarový vôbec šiel? Nakoľko ani nediktujú tresty oni ani neavizujú, tam tým pádom nemal čo robiť
. Ale okej, nechajme tak, ja to beriem ako rozdiel v názoroch čo je bežná vec.
- 25.4.2025 - 23:02
- +2
- Ottawa Senators
- Mier
- 25.4.2025 - 23:06
- +1
- Slapshot12
- Tak, tak. V pohode
.
- 25.4.2025 - 23:11
- 0
- mato_ke
- Keď ten Jaskelainenov kroscek by si chcel oceniť 2 min trestom, tak by v takom bežnom zápase bolo týchto kroscekov odpiskanych asi tak 23
Trošku treba pozrieť a porovnať intenzitu ... Green uletel jakeby dostal 4 direkty medzi oči a náš fín mu k tomu prebral frajerku.
- 25.4.2025 - 22:52
- +1
- Wana
- Jaaskelainen ho trafil do nad rukavicu na nekryté miesto... Súhlasím že to ale z jeho strany asi úmysel nebol, ale som rád že sú v nitrianskom teame emócie.
- 25.4.2025 - 22:54
- 0
- Render 77 Nr
- Bol jeden na Chovana zase pre vás tiež nechápem prečo
- 26.4.2025 - 7:05
- 0
- aRt
- Pride ti v pohode crosscheckovat hraca do krizov v momente ked sa snazi vstat z ladu?
- 26.4.2025 - 8:51
- 0
- strojar
- Kedy je krosček "v pohode"?
- 26.4.2025 - 9:41
- +1
- antinamor
- Keď ho súper nedá mne, logicky. Také su najviac v pohode, keď ho dostane niekto iný.
- 26.4.2025 - 12:41
- +1
- FP-jakubj
- Keď to kroscek nie je. Otvor si pravidlá hokeja a je to tam napísané, plus na internete vieš nájsť aj videá.
- 26.4.2025 - 12:48
- 0
- Render 77 Nr
- Nie keď to píska nech to píska stále nie že to puti 10 krát a jedenásty to písané chápeme sa ? Pobezal dostal takých ani zrátať sa to nedá
- 26.4.2025 - 9:51
- +4
- FP-jakubj
- Nerozpravaj somariny, nie kazdy dotyk je kroscek. Ale tak je vidiet, ze v Nitre je znalost pravidiel slabsia nez u rozhodcov a to uz je co povedat.
- 26.4.2025 - 10:54
- 0
- miko 75
- 😭😭😭
- 26.4.2025 - 11:00
- +7
- Render 77 Nr
- Nie ved chápem iba na Košičanov je ostatné sa neráta ju
- 26.4.2025 - 11:04
- +5
- M4TO
- Hah ze kroscek na greena
ved to by sa potom piskalo vsetko keby toto postrcenie malo byt piskane
- 26.4.2025 - 0:19
- +1
- Render 77 Nr
- Ja som počul ako hovorí Finonovo meno a kroček tak so myslel ze ken 2 min dostaneme a najprv 4:4 ale zmenili to
- 26.4.2025 - 7:03
- +1
- Ottawa Senators
- Čiarový celý čas odvádzal svoju prácu, doslova tlačil Greena na trestnú, potom prišiel k rozhodcom a nežiadal od nich žiadny vyšší trest pre Greena a ani náznakom inzultáciu o ktorej si ty tak presvedčený...
Ale ďakujem za túto otázku, vrátila ma do čias prvého stupňa základnej školy. - 25.4.2025 - 22:35
- +4
- Zkubydu
- tak sa tam chvilu zdrz. Prospeje to: nam obom
- 25.4.2025 - 22:59
- 0
- Render 77 Nr
- No ale úmyselne atakovať rozhodcu a ukazovať a dotknúť sa ho je rozdiel nie
- 25.4.2025 - 21:58
- 0
- Ottawa Senators
- Ak to hodnoti kosican a ide o NR hraca, tak tam rozdiel nie je.
- 25.4.2025 - 22:00
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Lukash_ke
-
- 25.4.2025 - 22:30
- 0
- fanke27
- Nevidím, že by sme sa topili
Ja som s kľudom prijal túto prehru, boli ste lepší.
Ale ako píšem, ak vy hovoríte o Gildonovi, ok beriem, rovnako si tak zaslúži trest aj Green - 25.4.2025 - 21:37
- +4
- Zkubydu
- Dufam, ze rovnaky ako Green, ci Bajtek: a za kazdy jeden zakrok co doposial predviedli...a, ze ich bolo
- 25.4.2025 - 21:50
- +1
- ElwisNR
- Vyhrať tak dôležitý zápas v KE si zaslúži obrovský rešpekt a uznanie hráčov aj napriek nejakým veciam veľké ďakujem za ďalší zápas doma.
- 25.4.2025 - 21:13
- +6
- kubinho
- Sorry, ze ti skazim radost ale KE tuto sezonu prehravaju vsetky dolezite zapasy doma
- 25.4.2025 - 21:15
- 0
- kubinho
- Ja si prave myslim, ze druhy zapas rozhodol tuto seriu
- 25.4.2025 - 22:01
- +2
- ElwisNR
- Môže byť tých faktorov je viac uvidíme po sérii
- 25.4.2025 - 22:07
- 0
- ElwisNR
- Poviem tak je to náš posledný domáci zápas aj ceny vstupného sú také a verím tomu že 3.zápas doma za sebou už neprehráme a hráči sa rozlúčia s touto sezónou q fanúšikmi víťazom.Uvidíme v nedeľu je to šport niekto musí vyhrať a niekto prehrať.
- 26.4.2025 - 8:26
- +1
- mato_ke
- Nech si chlapci vymenia ľady, každý bude doma tam kde je teraz ako hosť a vybavené.
Nikomu to doma nejak neladí, uvidíme čo s hráčmi urobí dnešný zápas v nedeľu.
Nitra dnes jednoznačne lepšia, rozhodcovia sa opäť nezaobišli bez viacerých lapsusov (na oboch stranách), no našťastie výsledok neovplyvnili. Bez pohybu, nasadenia, energie, chcenia sa vyhrať nedá, alebo nemá (lebo už sa vyhrali aj také zápasy), no našťastie spravodlivosť existuje a dnes odchádza domov zaslúžene s víťazstvom Nitra.
Tušil som, že sa bude ešte v nedeľu hrať, aj že tam oslávime svoj titul, no rátal som s alternatívou že bude po 4 zápasoch 2:2 a dnes to vyhráme, takto som už na vážkach a ozaj zvedavý, či doma prehrá Nitra aj tretí zápas z troch, lebo ak áno, tak to bude riadny bizar.
Len aby sme nakoniec neprehrali tie 3 zápasy my a neutreli pyskyuvidíme čo to bude až to bude.
Gratulácia pod Zobor, ideme ďalej.
- 25.4.2025 - 21:14
- +8
- fakir
- Gratulácia do Nitry,dnes úplne zaslúžene,Tevez prihrávka na kriminal,košické presilovky na zaplakanie,Green,Stacha správanie na kazajku,teším sa na nedelu
- 25.4.2025 - 21:14
- +6
- strojar
- Aspoň že ten Gildon je kandidát na cenu fair play.
- 25.4.2025 - 21:16
- +9
- mato_ke
- Dobre vystihnuté
- 25.4.2025 - 21:19
- +1
- micu79
- Kosice su doma polovicne gratulacia do Nitry uplne zasluzene teraz to bude mat zas Nitra tazke lebo Kosice su top mustvo vonku ak ho zvladnu tak majster bude Nitra.
- 25.4.2025 - 21:14
- 0
- Hasan13
- Gildon pichnutie v podmienke, Pollock podkopnutie a v nedeľu game6.
- 25.4.2025 - 21:15
- +2
- Tomino
- Ale to že váš lunter tam dal rozhodcovi jednu to nevidiš 🤣 ale poukazovať na druhých to ti ide
- 25.4.2025 - 21:34
- +6
- fanke27
- Videl som to, takých vecí sa deje veľa. Ak je kĺbko hráčov pri brankárovi, dvaja sa chcú biť, čiarový rozhodca je medzi nimi, občas schytám tiež, keď sa to melie, je to úplne bežná vec.
Na druhej strane Green bol oddelený od Jääskeläinena na 2m, čiarový rozhodca sa snažil Greenovi zabrániť aby dodatočne 3x išiel atakovať Jääskeläinena, no Green s nervami dal krošček rozhodcovi.
Porovnávaš absolútne neporovnateľné veci - 25.4.2025 - 21:46
- +3
- WTF
- Nedal,neklam
- 25.4.2025 - 21:53
- +3
- Slimo
- Jääskeläinenen je posero
- 25.4.2025 - 21:57
- +3
- Zkubydu
- a ty budes: lietadlo
- 25.4.2025 - 22:31
- +2
- P24
- Už sa dohodnite. Podľa keď neho rozhodcu kroscekoval, podľa druhého sekol, ešte chýba, že Greenovi neodpískali príliš veľa rozhodcov na ľade.
- 25.4.2025 - 21:46
- +4
- FP-jakubj
- Hrali sme katastrofálne a Teves zadovka pred vlastnu bránu, to je majstrstyk.
Hovorím, že Cman to proste nevie a nepáči sa mi jeho štýl. Korunu tomu hodia rozhodcovia, ktorí nepotrestaju hodenú hokejku. - 25.4.2025 - 21:16
- +2
- Pukky
- Prepáč, teraz ti nerozumiem. Ktorú situáciu máš na mysli?
- 25.4.2025 - 21:18
- +2
- mato_ke
- 2na1 prečíslenie za stavu 1:4 v tretej tretine tuším, keď Bajtek hodil hokejku aby zabránil či už nahrávke či gólu a Kašík to napokon chytil, ale hokejka tam svoje spôsobila.
- 25.4.2025 - 21:20
- 0
- Pukky
- Trochu si robím srandu. Jakub v livke o tom napísal snáď seminárnu prácu na tému ako Bajtek o hokejku prišiel.
- 25.4.2025 - 21:24
- +2
- mato_ke
- Okej, tak nič, ja cez lajvky pozerám zápas, píšem až po ňom
- 25.4.2025 - 21:56
- +1
- FP-jakubj
- Neznalý pravidiel ako ty určite nie. Nereaguj na mňa, keď nepoznáš ani pravidlá hokeja
- 25.4.2025 - 21:28
- +4
- Tomino
- Ty už prestaň konečne , už si s tou hokejkou trápny,
- 25.4.2025 - 21:35
- +8
- Sedko NR
- Tých policajtov si už volal ? Nie je ti naozaj trápne čo tu predvadzas ? Vysvetlilo ti to x ľudí a nie všetci z NR, ale nikto nepozná pravidlá iba ty
- 25.4.2025 - 22:40
- +5
- fanke27
- Predošlé tri zápasy kedy sme vyhrali ti Ceman nevadil?
Treba uznať aj silu súpera.
Navyše sťažovať sa na rozhodcov, keď pískali dnes na obe strany zle a bolo tam veľmi veľa sporných situácii…
Veľmi zlý máš pohľad na hokej - 25.4.2025 - 21:23
- +7
- FP-jakubj
- Vyhrali sme, ale aj druhý zápas v Nitre, viedli sme 2:0 a prestali hrať, dali na 2:2 , spravili chybu pri striedaní a využili sme kratšiu presilovku. Ale tretiu sme opäť bránili. Nebránime tak dobre ako pri poslednom titule, kedy sa človek nebál o 1 gólový náskok. Ale pri súčasnej zostave to nie je reálne a problémy sme mali aj so ZV alebo TN. Uznávam kvalitu súpera, ale toľko výpadkov v PO sa len tak nevidí.
- 25.4.2025 - 21:31
- 0
- fanke27
- Posledné dva zápasy v Nitre sme vstupovali do tretej tretiny za stavu 1:2, respektíve druhý zápas 2:3. Teda dva posledné zápasy sme viedli o gól pred treťou tretinou.
Nitru sme v tých dvoch tretích tretinách k ničomu nepustili.
O čom točíš?
Sory ale strašné hlúposti hovoríš - 25.4.2025 - 21:50
- +4
- Bielomodry
- Nitricka gratulujem..Dakujem,pome v Nedelu,nieco vymyslet na Oceliarov..Drzim palce..Uz Iba 2 zapasy Nitra...
- 25.4.2025 - 21:16
- 0
- SlovakRanger
- V nedeľu to bude bombové, pre neutrálnych to musí byť zatiaľ absolútne skvelé finále, aspoň ja si ho fakt užívam
- 25.4.2025 - 21:17
- +7
- Bielomodry
- A inak-kde su tie časy,ked sa hokejisti tesili hrat doma a brali to ako vyhodu
- 25.4.2025 - 21:17
- 0
- matus93
- Aj Zvolen si myslel že po znížení stavu na 2:3 vyhra doma a bude dobre .. no opak bol pravdou .. jediná škoda, že takýto vykon prišiel pred vypredanou halou .. treba zachytiť úvod v nedeľu a bude dobre ..
- 25.4.2025 - 21:21
- +4
- Trebor
- Vymeníme si ihriská? Kto je za?
Nitra výborný výkon, až na disciplínu - 25.4.2025 - 21:22
- 0
- CORGI
- 10/12
- 25.4.2025 - 21:23
- 0
- Tokino
- Ďakujem hračom za dnešny vykon a že stále žijeme a vratite sa rozlúčiť s fanúšikmi na domáci ľad 👌🙏
- 25.4.2025 - 21:24
- +6
- sloniik
- Velmi dobry vykon z nasej strany. Pome Nitra bojovat o treti bod.
- 25.4.2025 - 21:26
- +2
- Slapshot12
- Gratulácia do Nitry, zaslúžia si to za dnešný zápas. Košice začali hrať hokej až v druhej tretine, no po góle ich hneď zarazili Nitrania ďalším. Dnes boli Košičania buď zle pripravení na zápas alebo naivne verili, že sa Nitra porazí sama. K rozhodcom sa vyjadrovať veľmi nebudem, nevidím v tom zmysel ale za jednu vec musím Balušku pochváliť (a toto sa asi ešte nestalo), konkrétne vylúčenie Stachu. Najprv som si myslel, že nezmysel no ale opakovaný záber odhalil, že mal pravdu a udelil 2min absolútne právom. Reakcia Stachu mi prišla absurdná a nepochopiteľná ale tak emócie, finále.. Čo za mňa bolo ale trápne a úbohé bolo pozapásové vyjadrenie Kmeča, ktorý vlastne hovoril len o oslabovkach a koľko ich hrali... Povedal :
1. Rozhodcovia nás dnes veľa vyučovali. (Namiesto kritizovania slabšej disciplíny ich rozhodcovia vylučovali)
2. Keď sa hráč nedotkne hráča tak to nemôže byť faul. (Neviem ktorý faul mal na mysli)
3. Samozrejme zas sme v závere mali oslabovky. (Ak to boli fauly nemali sa pískať či ako? )
Je to jeho názor, ja to beriem ale toto mi prišlo veľmi neprofesionálne... - 25.4.2025 - 21:26
- +13
- aRt
- V zavere oslabovky. Mysli tie za zdrzovanie a nedovolenu vystroj?
- 25.4.2025 - 21:36
- 0
- Slapshot12
- Tak zrejme tie myslel, lebo povedal že v závere mali oslabovky.. 🤷🏻♂️
- 25.4.2025 - 21:39
- +2
- miro-nr
- To ,že hral Stacha bez prilby a Baluška to videl je na pochvaly ,ale na čo bude to čo prehliadol ,tak to som ale ,že veľmi zvedavý!
- 25.4.2025 - 21:37
- +1
- Slapshot12
- Ak myslíš zákrok Gildona tak súhlasím, toto bolo ukážkové na 5+DKZ.
- 25.4.2025 - 21:42
- +4
- Ottawa Senators
- Ja si myslim, ze prehliadat by sa nemali ani umyselne kontakty so superovou prilbou, rozumej pokus o zhodenie superovej prilby. Kedze automaticky vyradis jedneho hraca z hry. Konkretne dnes sa to stalo dva krat.
- 25.4.2025 - 21:46
- +4
- Slapshot12
- Súhlasím samozrejme. Ak by to bolo úmyselné tak bez debaty, veď to sa bežne trestá dvoma minútami. Poviem ti pravdu, že ja som sa nesústredil veľmi na kontakt s jeho prilbou, skôr na to či hral keď mu prilba spadla, pretože ako som písal myslel som najprv že to bolo absurdné vylúčenie.
- 25.4.2025 - 21:54
- 0
- Ottawa Senators
- Na to sa nesustreduje nikto, kazdy len naklada Markovi, ze vypenil.
- 25.4.2025 - 21:59
- 0
- Slapshot12
- Konkrétne ja som povedal len toľko že to bolo absurdné. To mi nepríde ako nejaký brutal náklad. Dokonca som doplnil, že emócie.
- 25.4.2025 - 22:04
- 0
- gallup nr
- A Chovan nic😂
- 25.4.2025 - 22:15
- +1
- Ondrej
- S tymi oslabovkami to smeroval k vlastnemu teamu a nedisciplinovanosti. Nikto z Nitry tu na 2-ku pre Bača a 2-ku pre Stachu nič nepíše. To bolo jasné ako mala byť aj panenka pre Stachu, keď sa dosť opustil
- 25.4.2025 - 21:50
- 0
- Slapshot12
- No mne to skôr prišlo, že to bolo adresované ako výčitka rozhodcom.. Ja viem, že tu na HP ste to všetci videli aj Stachu, lenže oni to na striedačke videli celkom inak, aj Stacha aj ostatní a mysleli si, že to bolo neprávom. Podľa mňa to zistia až keď si to spolu pozrú.
- 25.4.2025 - 21:57
- +1
- Ondrej
- Nemyslim si, Kmeč tam vtedy ani mrvou nepohol, niektori ini tam mavali ako na prveho maja. Či už môj nazor alebo tvoj nazor ako to myslel je subjektivny a keďže Andrej tu nie je tak to uzavrieme. Mne sa inam páči,že sa Baluška nebál vylúčiť.
- 25.4.2025 - 22:04
- 0
- Slapshot12
- Fajn zhodnotenie, súhlasím. Je to lazd ho z nás subjektívny a tým to môžeme uzavrieť.
- 25.4.2025 - 22:12
- 0
- miro-nr
- Keď si pozrú video zo zápasu tak zistia iné nezrovnalosti s posudzovaním zákrokov a dúfam - naozaj v záujme slovenského hokeja - ,že si to všimne aj ten novodobý senát .
- 25.4.2025 - 22:19
- 0
- Zkubydu
- az na to, ze ak rozdielovy bol trest za nesportove spravanie, ked sa spytal kosican ci to mysli vazne?: a Stachovu reakciu prehliadli ako Bajtekovu hokejku, ci Greenovu hlavicku niekolko nasobnu sekeru a zaverecny kroscek na ciaroveho, ci Gildonovo pichnutie... a za to co predviedli ho mali vyzliect z dresu!!!
ad 2. asi tie vyhodenia puku
Kmec vyznieva neprofesionalne. S tym sa da suhlasit - 25.4.2025 - 22:08
- +1
- Slapshot12
- Ak si z môjho príspevku pochopil, že chválim rozhodcov za dnešný duel tak to vôbec nie
. Takto som to teda určite nemyslel a súhlasím s tebou, že tam bolo veľa, naozaj veľa sporných situácií a momentov. Ja som sa vyjadril len k tomu, že s kvitoval to posledné vylúčenie, ktoré som vnímal predtým ako nezmysel. Ten rozdielový trest myslíš pri tej konfrontácii Luntera a Kováča? Tam som ani ja nevedel za čo bol rozdielový, vďaka za info.
- 25.4.2025 - 22:16
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fabbeN
- Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.
- 26.4.2025 - 0:42
- +3
- Samco321
- Chalani isto vam uz malo ludi verilo ale ked vyhrame v nedelu doma v ke to uz dame super vykon od 1 po posledneho takto sa hra za buceka lacku a pre nas . Kosice dnes neukazali nic a to preto jak pisu ze uz sa videli Majstri..
- 25.4.2025 - 21:27
- +2
- thovthKe
- K tomu dnes niet čo povedať. Akurát Nt si šla za víťazstvom a Ke?...
Mohli, možno mať pár permanentkárov viac, takto kto im dá 450? - 25.4.2025 - 21:29
- 0
- Render 77 Nr
- Presne KS dneska vypustili
- 25.4.2025 - 21:32
- +3
- Demon
- Myslis KC, pripadne KI
- 25.4.2025 - 21:50
- +1
- thovthKe
- Nie myslel NY
- 25.4.2025 - 21:58
- 0
- miro-nr
- Tak odvrátili sme mečbal proti silným Košiciam a slabému Baluškovi.
Doma to bude oveľa ťažší zápas,ako som písal pred zápasom- vonku sme nebezpečnejší. - 25.4.2025 - 21:31
- +1
- aRt
- Dnes Nitra zasluzene. My sme asi nechceli alebo ako to pomenovat, lebo co poniektori predvadzali bola priam depresia na lade. Ano Pollock o tebe hovorim.
Hrnka bol dnes kapitan ze bol pomaly nonstop pri rozhodcoch? A Stacha.. Co ja viem, nech bol ten moment akokolvek sporny, vyhravam minutu 3/4 do konca o 2 goly a takto sa opustim? Som cakal ze este zlomi hokejku o striedacku a nalozi direkt postranne z co tam stal nedaleko - 25.4.2025 - 21:32
- 0
- aRt
- Hrj a este toto som chcel. Vie mi niekto vysvetlit (bez satiry a ustipacnych poznamok) preco nasi boli dnes pomaly nonstop na lade? Ved som mal pocit ze spadnu aj ked budu striedat
- 25.4.2025 - 21:34
- 0
- FP-jakubj
- Prečo by to nerobil, keď ani ďalší trest za to nedostane. Čo rozhodca dovolí, to na ľade bude mať
- 25.4.2025 - 21:35
- +1
- Wana
- Smej sa z Marka koľko chceš, ale jedine ak budú naši hráči takto nastavení tak sme schopní cez vás prejsť... Ak budeme hrat profesorky/letargicky tak nás preštíte hravo.
- 25.4.2025 - 21:37
- +2
- sloniik
- Hrnka ma Acko. Ak nebol kapital na ploche, riesi to asistent.
- 25.4.2025 - 21:40
- +1
- MV
- Green aj Stacha dneska slušne uleteli. NR emócie na maxime, take dnes KE neukázali a preto zasluzene..
- 25.4.2025 - 22:11
- 0
- TurnerSVK
- Bucek by si mohol dat v nedelu octanovu mast, fáč a skúsiť to...
Ale nie, netusim ako je na tom, ako dopadli vysetrenia. - 25.4.2025 - 21:32
- +4
- MV
- Aj Lacka-cederle-oko by som si rad ešte posledný krát pozrel.
- 25.4.2025 - 22:12
- 0
- Zkubydu
- Nitre patri gratulacia za zasluzenu vyhru: k rozhodcom len Tolko: JeBaluska & Orolin katastrofalna hanba slovenského hokeja.
- 25.4.2025 - 21:32
- +1
- Profesor
- gratulujem Nitra
je to šport
- 25.4.2025 - 21:33
- +1
- Wana
- Paráda, chlapcom som veril a som rád že moju predpoveď zhmotnili do jedného super výkonu a vrátenie série do NR...
Udialo sa v zápase veľa vecí ale mňa tie reakcie Greena a Stachu ako Nitrančana potešili - je z nich vidno že sériu sme nezabalili, máme v sebe niečo živočíšne - potrebujeme to, lebo kvalitou Košice ťažko pretlačíme...
Poprosím podnet Gildon pichnutie, prvý zapas finále kvôli takému zákroku nehral, ak bol v podmienke mal by mať po sezóne... - 25.4.2025 - 21:34
- +1
- Wana
- V poriadku ja som za, úplne v pohode nech prešetria oboch... Rozhodca ktorého Green zmasakroval je nemí alebo prečo sa nesťažoval hlavným? Alebo hlavní sú hluchí že ho nepočuli? Podľa mňa to len blbo bolo vidno alebo záber nejak zkresloval, ale kľudne nech to prešetria lebo Gildonova recidíva je jasná čo ste potvrdili aj vy...
- 25.4.2025 - 22:03
- 0
- Zkubydu
- Wana, jedinhodnotova pravda, ktoru si napisal je, citujem: "Podľa mňa to len blbo"
zvysok bol uplne zbytocny. - 25.4.2025 - 23:06
- 0
- Zkubydu
- Greena na Petrasa, na Jaskyläinena, Stachov verbalny aj neverbalny utok na rozhodcu a samozrejme Bajtekovu hodenu hokejku: a nesmieme ani zabudat na laksny pristup celej rozhodcovskej svorky.
- 25.4.2025 - 22:44
- +1
- Ricardinho13
- Kľudne nech daju stopku Gildonovi a k tomu rovno aj Greenovi. Pre Nitru to bude väčšia strata ako pre nás v obrane.
- 25.4.2025 - 23:12
- +2
- Ondrej
- Za čo? Čo dnes spravil? Nepostrehol som
- 25.4.2025 - 22:13
- 0
- BlackShadow
- Budem objektivny ... Kosice to dnes nechceli ukoncit inak by ukazali srdce a energiu... nechapem ako mozeme byt doma taki nemohuci... teraz je momentum na strane Nitry a v nedelu to bude nervak az do konca... dal by som hrat Ziga namiesto Martella a do brany Riecickeho
- 25.4.2025 - 21:34
- 0
- jh12
- Nikdy nepodcenujte Nitru, aj ked ma dost hracov KO!
- 25.4.2025 - 21:35
- 0
- MaToooo
- Gratulácia do NR.
Tak "najlepší domáci zapas" v PO sme dnes nepredviedli a tak musíme ísť opäť vyhrať do Nitry.
Heslo: Vonku hráme dobre...
- 25.4.2025 - 21:37
- 0
- Quantanamera
- Poďme Nitra!: poďme do toho.
- 25.4.2025 - 21:37
- 0
- miko 75
- Dúfam, že titul sa bude odovzdávať tak, že každé mužstvo vyhrá doma iba jedenkrát, Košice už doma vyhrali,je rad na nás.
- 25.4.2025 - 21:41
- +4
- AryaStark
- Takže šiesty zápas bude pre KE domáci?
Sranda toto.
Rozmýšlam kde je tá chýba.
Tak kvalitné mužstvo nemôže počas celého play off takto doma hazardovať.
Ak NR urve domáci zápas,tak to môže vypáliť aj pre NR.
Košice už keď nastupujú na domáci ľad,tak toto už musia mať v hlave.
Naozaj to nie je prvýkrát.
Teším sa na ďalšie zápasy.
- 25.4.2025 - 21:44
- 0
- Es5
- Zacala sa otockaaaa
- 25.4.2025 - 21:48
- +2
- kelnička
- Pekny hokejík.su tam emocie ale nemyslim ze by sa hralo zakerne.dobre hráci su premotivovaní ale asi rovnako na oboch stranach.uvidime kolko sil este corgoni najdu.
A inak v tom Pobežalovi sa brusi ďalší diamant. - 25.4.2025 - 21:48
- 0
- amaskiea
- Tak ako, čo dnes irituje najvác? Rozhodcovia, návštevnosť, zákerný súper versus najférovejší my, alebo nebodaj niečo nové?
- 25.4.2025 - 21:49
- +1
- Wana
- Dnes je na pretrase oštepár Bajtek 😂😂😂 Ale je to blazen, hento urobiť ako ho to napadne 🤦🤦🤦
- 25.4.2025 - 21:50
- +1
- antinamor
- Sa mu iba vyšmykla hokejka, to je taký ten obyčajný ľudský príbeh. Semafor prežil.
- 26.4.2025 - 15:05
- +1
- amaskiea
- jaj, ešte som zabudol, natipované nebolo?
- 25.4.2025 - 21:55
- +2
- WTF
- Ak chceme vyhrať titul musíme dať prvý gól v každom zápase,Košiciam ide lepšie kaziť ako tvoriť
- 25.4.2025 - 21:51
- +4
- rastislavke
- Keďže som nemohol byť v Steel arene: tak som aj rád za prehru, lebo môžem ísť do Nitry.
- 25.4.2025 - 21:52
- +1
- Zmrzlina
- No a možno si to ešte užiješ aj v: KE
- 25.4.2025 - 21:56
- 0
- rastislavke
- O tom je hokej: ale verím, že to zvládnu v Nitre
- 25.4.2025 - 22:11
- +2
- Zmrzlina
- Mnohí ľudia, ktorí chodia: na výjazdy, si najviac užívajú víťazstvá vonku... tešia sa s hráčmi naplno a majú ich viac pre seba oproti tomu, keď sa o nich delia s tisíckami ľudí doma
- 25.4.2025 - 22:25
- 0
- martin gal
- Ci pána,vychodňare,s pitím budzece mušec ešči coška vytrimac
Tak som veľmi rád,že sa pre nás sezona ešte nekončí a pokračujeme v nedelu...vdaka,paráda chlapci. - 25.4.2025 - 21:56
- +2
- Demon
- Joke's on you, ja mozem pit aj bez dovodu
- 25.4.2025 - 22:24
- +1
- hello, havarju
- Šecci pijú z dôvodu..
- 25.4.2025 - 22:35
- +1
- antinamor
- Východňari obzvlášť.
- 26.4.2025 - 15:06
- 0
- strojar
- 1.Keď vyhráme - pijeme.
2.Keď prehráme - pijeme.
3.Keď remizujeme - pijeme.
4.Keď sa nehrá - pijeme. - 26.4.2025 - 15:12
- +3
- KrebsKandidat
- Dobra voda je dobra...
- 26.4.2025 - 17:55
- 0
- sloniik
- Oslavujeme, ze konecne nemame co oslavovat.
- 26.4.2025 - 18:02
- +2
- Zmrzlina
- Myslím, že fajn: séria ide ďalej
- 25.4.2025 - 21:57
- 0
- Bielomodry
- Kosicania a to mate zato,ze ked sa Vas dnes TURNER ,pytal kedy budu v Nedelu listky..A to Vas chcel,len pozvat na chlast
- 25.4.2025 - 22:02
- +2
- TurnerSVK
- hej a niekto mi tam odpovedal ze listky jedine tak do kina.. no prd!
- 25.4.2025 - 22:05
- +4
- hello, havarju
- Očakávané...
- 25.4.2025 - 22:05
- 0
- cappycathy
- Vyhral ten kto si to zahral srdcom a dušou. My sme dnes nemali ani emóciu, náboj ani silu korčulovať.
Keby sa aspon snazili, ze vidia ze plny dom, ze kurnik podme do plnych nech vyhra stastnejsi ale nasi divakov proste o*****li a tam to konci a zacina. Dnes som nevidela ani srdce, ani snahu, az na apr individualit to bolo dnes hrozne. Na lopaty nas posadil ten pasik Tevesa pred branu, cim sme im nabili na treti gol a nasi odisli....tam sa ten zapas pre nas skoncil - 25.4.2025 - 22:22
- +5
- Tokino
- Hráči boli v šoku, že bolo vypredané.Nie sú zvyknutí
- 25.4.2025 - 23:01
- +15
- Pietro10
- Ach jaj horsie ako neovladat umenie prehravat, je uz len nevediet vyhravat. Presne preto som radsej chcel ZA do finale
- 26.4.2025 - 11:01
- +4
- miko 75
- Lebo fanúšikovia, alebo prispievatelia od vás sú iní, že...
- 26.4.2025 - 11:06
- +11
- Ondro_RedWings
- A ešte horšie je nepoznať iróniu a humor 😂
- 26.4.2025 - 13:45
- +7
- Pietro10
- Ano hlavne vy ten humor a ironiu vzladate na jednotku
- 26.4.2025 - 13:56
- +3
- mato_ke
- No nie každý má, čo chce
A zajtra sa to opäť potvrdí po zápase - 26.4.2025 - 16:07
- +2
- Ottawa Senators
- Otrepané klišé asi naozaj platí, ten posledný krok býva najťažší. Tiež sme viedli so Žilinou 3:1. Pre vás dobre, že o dva dni sa ten tlak prenesie na našich. Jeden nôž na krku sme už prežili, verím, že prežijeme aj druhý.
- 25.4.2025 - 23:05
- +1
- miro-nr
- Dnes som bol milo prekvapený z Cottona,celý zápas o ňom nebolo počuť.
Dešanel a Gill asi čítali HP a dnes konečne skórovali a salamista Bubo sa k nim pridal. Inak ten mi inak pije nervy keď ho vidím ako korčuľuje a ako sa "ponáhľa" striedať .
Každopádne chlapcom ďakujem za predĺženie sezóny .
ps: Green mi v druhé tretine prišiel,že už chcel dovolenkovať.
ps2: najvyšší čas hľadať nových rozhodcov a hlavne takých čo nebudú kaziť tento krásny šport svojim neprofesionálny výkonom. - 25.4.2025 - 22:33
- 0
- Lukash_ke
- Dúfam, že to už v NR ukončia lebo také preťahovanie to finále len dehonestuje.
- 25.4.2025 - 22:34
- 0
- Ondrej
- Ty si jak moja, ktora každy rok hovorí, že načo to predĺžujú, keď ak tak nakoniec prehrajú. Ale od ľudí, čo sa nevyznajú do hokeja je to také milé
- 25.4.2025 - 22:42
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fabbeN
- Au
- 26.4.2025 - 0:48
- +2
- thovthKe
- A ak pred plným domom, hrajú tak ako dnes, teda bez snahy, oduševnenia, koľko z tých "náhodných divákov" (pri našich cenách) príde "náhodou" aj nabudúce?
A nesúhlasím, na lopaty nás neposadil Teves a jeho super pas, oni na lopatách už nastúpili. - 25.4.2025 - 22:39
- 0
- Gerlach2655
- Pome Nitra trhajte 👈👊💪
- 25.4.2025 - 22:44
- +5
- s.i.p.o
- Nitra hra pod tlakom famozne!
- 25.4.2025 - 22:58
- 0
- CORGI
- Nech už začne zápas č.6
- 25.4.2025 - 23:33
- +1
- axxel
- To je teda diskusia po zápase... na zaplakanie
- 26.4.2025 - 3:54
- +1
- Daewo_KS
- Ja som napriklad ocakaval, ze takto budu vyzerat diskusie uz od prveho vzajomneho zapasu
- 26.4.2025 - 8:14
- +2
- Urpiner16
- Tento výsledok som čakal.Letisko vyhovuje viac NR.Paradoxne Košiciam sa hrá vonku lepšie a môžu urobiť titul najbližšie v NR.
Ak nie potom letisko urobí z NR víťaza. - 26.4.2025 - 6:15
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- 6911
- A ešte jedna vec. S cenami na ten šiesty zápas vám dobre dáva na hlavy....
- 26.4.2025 - 6:57
- +1
- MV
- 150k do kasicky. Mame radi fan$
- 26.4.2025 - 8:22
- 0
- bez nicku
- Aspon bude dobry rozpocet na storocnicu
- 26.4.2025 - 9:02
- +3
- antinamor
- Storočnica je tento rok. 1925 - 2025
- 26.4.2025 - 15:11
- 0
- Sedko NR
- Ale berie sa až sezóna 25/26, teda od septembra
- 26.4.2025 - 16:15
- +3
- bez nicku
- Ako pise kolega podomnou, berie sa az buduca sezona, lebo klub bol zalozeny December 1925, ak sa nemylim
- 26.4.2025 - 17:09
- 0
- Sedko NR
- Jasné. Teraz sa hrá sezóna 24/25, tak sa to berie
- 26.4.2025 - 17:29
- 0
- napalmdeath
- Pekný zápas, super ze rozhodcovia nepiskali každý prd. Veľké klziska patria krasokorculiaron, a hanba ke fanúšikom.to hrobové ticho je trápne. Stadion s takou kapacitou, to by mal presov v základoch padať pri buracani
- 26.4.2025 - 8:04
- 0
- Bahno
- Dobrá diskusia, hneď prvé 4 komenty zmazané 👀😂
- 26.4.2025 - 8:22
- +2
- takurcite
- Ked uz nas nitrancanov vsetci povazujete za madarov tak som si pozrel statistiky a v Nitre je (2021) 1% madarov cca 750 ludi, v Kosiciach 3%... Ale vsetci nam tu nadavaju do madarov
- 26.4.2025 - 8:28
- +1
- mato_ke
- Povedz (ukáž mi) 1 príspevok, kto tu nadáva Nitre do maďarov.
Ďakujem - 26.4.2025 - 16:09
- +4
- Gerlach2655
- Aj niektori česi slovakom nadavaju do madarov,neber to tak vazne 😁
- 26.4.2025 - 8:55
- 0
- BlackCrow
- Už to tu raz nieto spomenul tak ja sa len pridám.
Len žasnem, že na tlačovkách po konci zápasu tam tých 15 balíkov /či koľko ich tam sedí/, len tichúčko nahrá na mobil čo povedal jeden a druhý tréner, hodí to do textu a šup s tým na fejsbuk a nikto sa neopováži sa na čokoľvek opýtať.
To je naozaj bizár o to viac, že sa hrajú posledné zápasy sezóny. 95 % prispievateľov tu z HP by bolo schopných poriadne vyzvŕtať oboch. Lebo hokeju rozumejú, hokejom žijú, chcú vedieť prečo, a ako atď.
To len dokresľuje úbohý stav športu ktorý máme tak radi a ktorý je údajne najpopulárnejší v tejto krajine. Kde a kedy sa zastaví tento úpadok?
- 26.4.2025 - 9:36
- +6
- tulen - kosice
- ale: keď si prečítaš diskusie na hp, nájdeš množstvo otázok, odpovedí, konšpirácií a zaručených informácií ... o objektivite ani nepíšem
- 26.4.2025 - 9:51
- +1
- gallup nr
- na druhej strane hokejportal nie je verejnopravne medium, takze vyzadovat objektivitu je zbytocne.
ano, nie je to uz co to byvalo, vela prispievatelov, ktorych prispevky bola radost citat sa odmlcalo, ale na sr pomery este stale dost vysoky nadstandard. aj vdaka moderovaniu diskusii, na co sa tu vie dost pindat. - 26.4.2025 - 10:27
- +11
- tulen - kosice
- tiež: pravda ...
- 26.4.2025 - 10:33
- 0
- mikisk
- Súhlas, až na tú moderáciu. V štvrtom zápase v lajfke som si všimol tento príspevok, ktorý bol o chvíľu vymazaný: "fandí tu vôbec niekto neutrálny Nitre?". Strašne tenká koža a potom tak vyzerá aj diskusia niekedy.
- 26.4.2025 - 14:06
- +2
- jh12
- Načo sa budeš pýtať trénerov na tlačovke, keď je tu 95 % trénerov, ktorí vyhrali Stanley Cup aspoň dvakrát?
- 26.4.2025 - 10:37
- 0
- Zkubydu
- a tych zvysnych 5% ho vyhrali: aspon15x
- 26.4.2025 - 13:20
- +1
- mikisk
- Jj, ja sa napríklad nikdy nevyjadrujem o žiadnej hudbe, lebo som ešte nedokončil prvú symfóniu👍
- 26.4.2025 - 14:07
- +1
- amaskiea
- Včera som po dlhšom čase sledoval hokej komentovaný Zárubom&Co., to je každá jedna veta pridaná hodnota, u nás to je oproti tomu ako keby zakaždým náhodne vybrali spomedzi divákov, že poďte dnes komentovať trebárs vy dvaja... To je odraz stavu, v akom sa nachádzame, kmeň pologramotných ignorantov.
- 26.4.2025 - 11:09
- +7
- sumobb
- Ani mne sa naši kometatori nepáčia. Viac sa venujú úvahám ako hre. Počas hry rozoberajú predošlú akciu. To majú robiť pri prerušení hry. Ktorý hráč drží puk povedia len občas. Češi sú pohotovejší a viac hokeju rozumejú. POČAS HRY SA MÁ KOMENTOVAŤ HRA! Nie úvahy a štatistiky.
- 26.4.2025 - 12:21
- +1
- amaskiea
- oni aj Zárubovci komentujú hru, ale aktuálnu akciu, a aj keď odbočia "mimo ľad", tak je tam priama súvislosť s aktuálnym dianím na ľade, u nás je to skôr o tom, že naši komentátori hlavne temperujú emócie (možno majú také inštrukcie), u Čechov je to komentár k veci
- 26.4.2025 - 12:30
- 0
- tulen - kosice
- veľmi dobre: to napísal tino ... v hp diskusii sa všetci zavzdušňujeme po komentoch supermoderátorov hnojšportu ... a ja len tina doplním, že človek na zápase je od týchto hlúpostí oslobodený ... moderovať bulvárnym spôsobom a miesto opakovačiek púšťať 1000x kotľíkový a čipsy s načoskami je také hnojkárske 💩
- 26.4.2025 - 14:22
- +3
- antinamor
- Stačí pozrieť na ministerských nominantov a náhodným výberom z pospolitého ľudu, by to dopadlo oveľa lepšie.
- 26.4.2025 - 15:15
- 0
- miko 75
- Zase na druhej strane každý chce byť za dobré s každým a preto sa neodvážia klásť nepríjemné otázky, napríklad daj nepríjemnú otázku trénerovi futbalového Slovana Weissovi a dostaneš arogantnu odpoveď, ešte ťa aj zotre a odíde a takých neprofesionalov a burlivakov trénerov je v športe habadej, samozrejme má to dve mince,aj novinári sa niektorí minuli povolaním a niektoré otázky,jak z pomocnej školy.
- 26.4.2025 - 11:14
- +3
- miko 75
-
Rozzúrení Košičania po prehre BESNILI! Tréner Nitry sa ocitol pod paľbou
26. 4. 2025, 11:04
(aktualizované: 26. 4. 2025, 11:15)
Reklama
Reklama
Fanúšikovia si vybili zlosť na trénerovi Nitry
Hokejisti Nitry zvládli piaty finálový zápas na košickom ľade a udržali si nádej na obhajobu titulu z minulej sezóny. Víťazstvo 4:2 znamená, že séria sa vracia späť pod Zobor, kde budú chcieť sériu vyrovnať.
Atmosféra v košickej Steel Aréne bola elektrizujúca a len málokto dokázal ostať nehybne sedieť a nepridať sa k burácajúcim tribúnam, ktoré hnali svoj tím dopredu, aj keď vývoj zápasu nehral v ich prospech. Tieň na inak skvelú atmosféru vrhol incident po zápase. Niektorí domáci fanúšikovia, zjavne nespokojní s výsledkom, si svoju frustráciu vybili na kormidelníkovi súpera. Tréner Nitry Andrej Kmeč sa totiž pred pozápasovou tlačovou konferenciou nechal počuť, že na neho košickí fanúšikovia hádzali rôzne predmety a snažili sa ho trafiť. - 26.4.2025 - 11:26
- +5
- fabbeN
- Toto sa ale deje len v Nitre. HOAX
- 26.4.2025 - 11:36
- +9
- jh12
- Ty by si si zaslúžil Ban ty hoax
- 26.4.2025 - 12:26
- +2
- miko 75
- Podľa mňa to myslel ironicky, veď to je Nr fans.
- 26.4.2025 - 12:55
- +5
- sloniik
- ...a to este, ze vraj s Hrcom bol nejaky incident, kde lietali paste, urazali ho.
No skveli ludia su vsade do pekla. - 26.4.2025 - 11:39
- +6
- miko 75
- Áno, už som to zachytil,proste hulvati sú všade.
- 26.4.2025 - 11:42
- +2
- wedro
- Krásny dojemný príbeh 🤙
Kmeč a jeho vymyslená storka ktorá akože má očierniť fans KE ✌️
Takžetak® - 26.4.2025 - 12:00
- +6
- miko 75
- Jasné, keďže je to tréner Nitry,tak si to vymyslel.
Zober lieky,nie klávesnicu.
Takzetak. - 26.4.2025 - 12:15
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- miko 75
- Nerob zo Steel arény synonymum najväčšej slušnosti, keď ste dokázali pískať na vlastných,tak prečo by nemohla byť pravda, že sa pár hulvatov dokáže vyvrsit na trénerovi a hráčoch hostí a v Steel aréne som bol niekoľko krát a cítil som sa tam bezpečne a pohodlne,ale pár blbcov sa nájde všade,nie ste svätí.
- 26.4.2025 - 12:54
- +5
- FP-jakubj
- Pískalo sa, pretože hrali fakt otrasne na finále Play-off. Lístky sú na meno a každý sektor je pokrytý kamerou. Áno, nikto ti nezabráni niečo hodiť, ale urobíš to raz a vyvedie ťa sbs, môžeš očakávať aj zákaz vstupu do Steel arény. Jasne, niekto to môže raz za čas skúsiť.
- 26.4.2025 - 13:01
- 0
- sloniik
- A vidis, stalo sa. Kmec je urcite z tych, co si nieco vymyslia.
- 26.4.2025 - 13:06
- +6
- FP-jakubj
- Áno.
- 26.4.2025 - 15:07
- +1
- cappycathy
- Nemyslím si, že nanho niečo letelo lebo to by lietali usporiadatelia, a nič také sa nedialo.
..možno mu len zachutili pukance - 26.4.2025 - 18:32
- 0
- Render 77 Nr
- Toto keby bolo u nás tak je tu plno nakydaneho už by sa tu odbavovali lebo Nitra teraz tichucko šak Kultúra z východu
- 26.4.2025 - 11:31
- +7
- FP-jakubj
- V Nitre by to nikoho neprekvapilo, zato v Košiciach by si to nikto nelajzol. To je ten rozdiel v štadiónoch.
- 26.4.2025 - 12:43
- +3
- miko 75
- Tomáš Hrnka sa ocitol v nemilom incidente.
Tímový autobus Nitry v Košiciach parkuje v tesnej blízkosti pohostinstva, v ktorom sa zgrupujú domáci fanúšikovia. Útočník corgoňov (inak majster s oceliarmi z roku 2014) si od nich po zápase vypočul kadečo. Schyľovalo sa k fyzickej potýčke, včas ju zastavili prítomní policajti.
MY noviny disponujú trojminútovým videom z incidentu. - 26.4.2025 - 13:08
- +7
- sloniik
- Akosi to niekto nezvlada. Verim, ze toto nasich chalanov este viac nakopne.
- 26.4.2025 - 13:11
- +3
- miko 75
- Ale je tu podozrivé ticho,keby to bolo opačne,tak je tu kopec príspevkov aj z iných táborov.
- 26.4.2025 - 13:14
- +13
- Nerkio
- Ale ved Kubko nam tu jasne tvrdi ze to si vymyslel trener …
- 26.4.2025 - 13:15
- +6
- miko 75
- Ten aj keby to videl,tak by tvrdil, že sa to nestalo.
- 26.4.2025 - 13:17
- +4
- FP-jakubj
- Tréner hovorí o predmetoch letiacich na striedačku. Takže sa mi môžeš rovno ospravedlniť, lebo klameš.
- 26.4.2025 - 13:19
- 0
- strojar
- Tote vraňare vo v Košicoch by nikdaj take nezrobeli.
- 26.4.2025 - 15:09
- +1
- Smith
- Ktory vam zajtra ukonci sezonu
- 26.4.2025 - 17:55
- +3
- radopKE
- Úplne zbytočný príspevok. Ale na to sme si u teba už akosi zvykli…
- 26.4.2025 - 19:21
- +3
- Wana
- Už si spravil hop?
- 26.4.2025 - 20:05
- +2
- VszKE
- Ešte sa čudujes, že si dostal farmu. Nič iné ako provokácie a urážky z teba nevyjde.
- 26.4.2025 - 20:16
- +2
- Slapshot12
- Nevieš sem hodiť link na video? Zatiaľ sa mi to nepodarilo nájsť. Dikes.
- 26.4.2025 - 13:17
- +1
- miko 75
- My noviny ho majú,ale zatiaľ ho nezverejnili.
- 26.4.2025 - 13:31
- 0
- Lukash_ke
- https://www.facebook.com/share/1BsXUSfrcY/?mibextid=wwXIfr
Nájdeš v komentároch. - 26.4.2025 - 16:36
- 0
- Daewo_KS
- Strasni dementi. Strasni. 👎
- 26.4.2025 - 16:53
- +4
- Lukash_ke
- gadžovina no, ale zas nenafukoval by som to moc 😁
- 26.4.2025 - 17:15
- 0
- Sedko NR
- Prečo nie ? Keby sa toto stane v Nitre tak je to všade
- 26.4.2025 - 17:30
- +4
- Lukash_ke
- Prečo by som to nenafukoval?
- 26.4.2025 - 17:59
- 0
- frotto
- Za mna si ale toto musi Tomas postrazit a to teraz nemyslim ako hokejista ale ako clovek. Nahodou by tam toho Kosicana dobre trafil ten by sa uz nepostavil a bol by z toho solidny pruser.
- 26.4.2025 - 18:06
- +5
- Slapshot12
- https://www.instagram.com/reel/DI4XW1Io5AE/?igsh=MW00bmZzc2x3MXVlag==
- 26.4.2025 - 19:05
- +4
- Srdciar
- Jaj jaj teraz som videl video tak vám v košicoch vadí prízvuk mimochodom nitansky a ne bratislafský to vykrikuju tí čo od pondelka v ba zabudnú hutoriť poznal som veľa chlapcov z východu aj z Košíc za tie roky na montážach takíto ste nebivali nigdi vám nevadil môj prízvuk pozdravujem do bazmegcity💙💙💙💙💙pome Nitra pome Nitra
- 26.4.2025 - 23:13
- +2
- KrebsKandidat
- Ano. Najlespi sposob ako reagovat na urazku je - urazat...
- 26.4.2025 - 23:32
- +1
- Smith
- Ani si si neuvedomil, ze si mentalne na rovnakej urovni ako ten prepity z videa. Mile
- 27.4.2025 - 8:14
- 0