Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra predstavila štúdiu realizovateľnosti nového štadióna (FOTO)

zdroj: hknitra.sk / -
26.9.2024 15:00 HokejPortal.sk

Štúdia realizovateľnosti nového štadióna v Nitre prvý raz predstavená verejnosti.


Nový štadión v Nitre je už niekoľko rokov skloňovanou témou, no doteraz bol viac-menej len v rovinách rečí a úvah. Až sa prelomili ľady a vedenie klubu na svojom webe predstavilo vlastnú štúdiu realizovateľnosti, ktorá by sa mala stať predlohou na podpis spoločného memoranda medzi Nitrianskym samosprávnym krajom, mestom Nitra a samotným klubom.

Či sa ľady v tomto smere skutočne pohnú je zatiaľ otázne. Miroslav Kováčik, aktuálny prezident HK Nitra, bol však vo svojom stanovisku optimistom: „Je to štúdia, ktorá vznikla u nás na klube. HK Nitra štúdiu realizovateľnosti financovala na vlastné náklady. Je to vôbec niečo prvé a uchopiteľné, čo bolo doteraz zverejnené. To, o čom sa šepkalo, sme sa my snažili zhmotniť. Je to naša predstava o tom, ako by mohol v budúcnosti vyzerať nový štadión v Nitre. Máme predstavu, na ktorom mieste by mohol stáť. Počítame tam s hlavným štadiónom s kapacitou okolo 5 500 fanúšikov a s dvoma tréningovými plochami. Náklady by sa mali pohybovať niekde na úrovni 60 miliónov eur. Ale to je hrubý odhad. Pre tento projekt momentálne hľadáme podporu na Meste Nitra a na VÚC. Projekt bol nakreslený v maximálnej možnej miere realizovateľnosti. Chceme, aby spĺňal požiadavky nielen pre hokejovú verejnosť a pre krasokorčuľovanie. Mala by to byť multifunkčná aréna, ktorá bude môcť hostiť rôzne koncerty a iné kultúrne podujatia. Takýto stánok v Nitrianskom kraji chýba.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


jh12

 

LFG
26.9.2024 - 15:04
+2

jh12

 

BTW rovno tam nachystajte a oznacte miesto pre Stavjanovu sochu
26.9.2024 - 15:07
+21

MV

 

5500 je malo. Hala predsa nemusi byt kazdy zapas vypredana.
26.9.2024 - 15:21
+3

pejOliver

 

Myslím že tých 6 až 7000 by bolo ideal
26.9.2024 - 15:23
+8

Sedko NR

 

To je zbytočne moc na to aby sa tá aréna uživila. Príde pár kôl prehier a bude tam 2000 ľudí, v 7000covej aréne budeš počuť ako si hráči odpluli.
26.9.2024 - 16:17
+6

aaaa

 

Skor si myslím, že nová hala by prilákala dalších divákov. V Čechách boli prípady, keď postavili podobné haly, že za chvíĺku lutovali, že nepostavili vačšie. Že by sa bez problémov uživili. Myslím, že to boli pardubice a asi aj iné kluby.
26.9.2024 - 20:24
+3

mirec04

 

Teraz je kapacita 3600.
5500 úplne stačí. Radšej nech je štadión viac plný ako prázdny a aj náklady na údržbu budú nižšie.
26.9.2024 - 15:30
+19

pejOliver

 

Tých 3600 sa uvádza Len pravda bude niekde inde podľa mňa a hlavne keď uvádzajú teraz 3600 a potom na play off znova 3600 tak si to vieš aj porovnať. Čiže myslím že počas sezóny podľa atraktivity súpera by prišlo aj 5000 počas sviatkov aj viac a play off by vedeli podľa mňa vypredať
26.9.2024 - 15:32
+3

NR

 

Ale vidim ze Chrenko s Kovacikom sa uz zavesili aj pod strop,tak snad to dotiahnu
26.9.2024 - 15:25
+3

fabbeN

 

Zaslúžili by si to aj oni. Za tu hráčsku ale aj funkcionársku kariéru už teraz.
26.9.2024 - 15:34
+4

Sedko NR

 

Snáď len dresy 🫢
26.9.2024 - 16:20
+12

PeterLucky

 

Nejake male nie? Tolko casu a penazi za kapacitu ako mali pred 20 rokmi.
26.9.2024 - 15:26
+4

Stando

 

vyzera to na pekny a utulny stadion. Suhlasim, ze kapacita by mohla byt aj vyssia. Tych 7-8000 by bolo super. Bodaj by sa aj postavil a neostalo to len pri nakrese v PC. A bodaj by sa takych stadionov na Slovensku postavilo viac.
26.9.2024 - 15:27
+2

Standacik

 

Akurát podľa vizošky tam nie je 5500 kapacita, ešte tam chýba takých 5 radov, aby bola kapacita cca toľko.
26.9.2024 - 15:42
+2

Zubo27

 

Presne to som si aj ja všimol. Jedine, že by bol za jednou z bránok sektor na státie.
26.9.2024 - 20:04
0

mirec04

 

Fuha, ty si to prepocitaval?
27.9.2024 - 8:09
0

Standacik

 

každé miesto nie, ale logicky. Najdem štadión, ktorý má kapacitu 5,5 a porovnám

príklad:
Arena v Karlovych Varoch
https://carlsbad-convention.karlovyvary.cz/images/kongresy/04.jpg
27.9.2024 - 12:19
0

Sheva7

 

5500 malo ? Koľko ma kapacitu Trinec ? Uplne stači akurat pre Nitru si myslim
26.9.2024 - 15:27
+5

Herbert

 

Tak argument by mohol byt ze Trinec je o polovicu mensie mesto.
26.9.2024 - 15:30
+1

Herbert

 

Za mna 6k kapacita dobra
26.9.2024 - 15:31
+1

MV

 

30tis mesto ktore je 30km od Ostravy. NR okres ma 160tis. Pardubice s rovnakym okresom stavaju halu pre 13.5
26.9.2024 - 15:35
+4

mirec04

 

Tak ale Pardubice vedia predať 8 tisíc permanentiek. To je skutočne hokejové mesto.
26.9.2024 - 15:36
+3

MV

 

jasne, ved my tiez nemusime mat taku kapacitu. ale nerozumiem tomu, ake su tie vacsie naklady na udrzbu 7tis haly oproti 5.5tis. Ved sa to da nejako rozumne vyriesit otvaranim/zatvaranim sektorov. a tiez dat 60mil eur a nepostavit uz nieco poriadne je tiez trochu zvlastne.
26.9.2024 - 15:42
+5

azzurri

 

Presne tak
To hovorím stále
Keď sa už ide niečo raz za 100 rokov postaviť tak nech to aj za niečo stojí
Keď to ma byt multifunkčná hala ktorá bude reprezentovať kraj tak aspoň 7000 a nie toto
Sak to je smiešne
Žiaľ na Slovensku keď sa aj niečo horko ťažko urobí tak aj to nie poriadne
26.9.2024 - 15:59
+3

azzurri

 

Čistý mačkopes
Kompetentni keď už idete niečo robiť tak nech to stojí za to
Cez playoff hovorili že by vypredali 3 haly alebo koľko a idu stavať novu arénu pre 5000?
Na smiech
Sak aj starý štadión v Trenčíne bude mať väčšiu kapacitu
26.9.2024 - 16:04
+3

SpeedyGonzales

 

priemerná návštevnosť v Nitre (v nepandemických sezónach):

18/19 2253
19/20 2538
...
22/23 2414
23/24 2920
26.9.2024 - 16:45
+4

azzurri

 

A čo si tým chcel povedať?
Tak postavme pre 3000 to bude stačiť
Ide o to že sa ide stavať nova moderna arena do ktorej bude chodiť určite viac ľudí ako teraz do tejto šopy tak nech je to aspoň pre 7000
Nestavia sa také niečo každý rok ani každých 10,50 rokov
A na to čo si napísal ti môžem dať podobný argument keď je playoff že Nitra by výpredala 3 haly aj viac
26.9.2024 - 16:54
+5

bigi

 

lenze PO mas maximalne 12 zapasov, co je dost rozdiel ked cez sezonu mas primer 3000
27.9.2024 - 7:42
+2

Wana

 

No a v kultúrnejšom prostredí si môžeš pripočítať automaticky +1000miest.

Dôležitý je trend a aj na ňom vidieť že behom 5r išiel priemer +300. Čiže kym sa štadión postaví tak to máš priemer 4500 a na to je 5500hala málo...
26.9.2024 - 16:56
+4

azzurri

 

👍
26.9.2024 - 17:01
0

strojar

 

Myslíš, že 4 500 divákov sa do haly s kapacitou 5 500 nezmestí?
26.9.2024 - 17:07
+4

Wana

 

Vieš že v Nitre nieje 3600 takých 3600 ako napríklad v BA? Takže nie nitrianskych 4500 sa na 5500 miest nezmestí...
26.9.2024 - 17:31
+1

azzurri

 

Jasne že sa na lepšie zápasy nezmestí a na playoff už dupľom
26.9.2024 - 17:35
+1

Wana

 

A ešte je ti jasné že tieto oficiálne štatistiky návštevnosti sú v Nitre ako to povedať? Jemne podhodnotené?
26.9.2024 - 17:29
+1

FacSKA

 

Čo je to niečo poriadne? Načo? Pre koho? Koľko zápasov v roku je takých, že by nestačila kapacita 5500? Keď sa darí a hrá o medailu možno 10 do roka pri optimistickom odhade. Ale čo bežný rok, akých bude väčšina. Koľkokrát by nestačila kapacita?

Veď tí ľudia vedia aký je reály záujem o lístky, koľko lístkov sa predá. Nevaria z vody.

Je práveže super, že nejdú do megalomanských projektov a treba čo najviac zachovať prvky toho súčasného. Pokúsiť zachovať to čím je Nitra špecifická. Žiadny veľký obrovský a nevyužitý priestor tomu nepomôže.

Ja naopak dúfam v čo najmenej placu medzi sedačkami a mantinelom. Žiadne obrovské plochy, kde sa hráči rozcvičujú. Práve naopak, snáď sa tadiaľ nebude dať vôbec prejsť a keď budeš dýchať budeš obrazne povedané rosiť plexi.

Rovnako tribúny, ideálne by to bolo na štýl NHL, že každý sektor je pekne rovnaký, žiadne cik-caky na milión východov, ale chápem, že je to pri jednopodlažných halách nepraktické, ale tie spodné oblúky s pekne obdĺžnikovými "sektormi" to je proste krása oproti tým milion hranom a tvarom v európe.

Ďalej strecha čo najnižšia. Bol som v ZH na zápas s Prešovom. Fanklub sa tam môže snažiť koľko chce, ten priestor je proste obrovský na tak malú kapacitu. Väčšinou nebolo ani na druhú stranu rozumieť čo kričia.
26.9.2024 - 16:02
+12

azzurri

 

Na to aby bola využitá aj na iné účely ktoré si vyžadujú väčšiu kapacitu
Keď to teda ma byt viacúčelové hala
Aby sa dala využiť aj na iné medzinárodné akcie športy
26.9.2024 - 16:09
+3

strojar

 

Na aké?
26.9.2024 - 16:21
0

Wana

 

Repreakcie mužský/ženský volejbal/basketbal...
26.9.2024 - 16:28
+1

Sedko NR

 

Toto zabezpečuje mestská hala...
26.9.2024 - 16:32
0

Wana

 

Tam je aka kapacita?
26.9.2024 - 16:33
0

Sedko NR

 

1500 a aj to bohato stačí
26.9.2024 - 16:38
0

Wana

 

Na zápasy Nitry áno, ale nie na repreakcie...
26.9.2024 - 16:39
+1

FacSKA

 

Na akú repreakciu v halových športoch na Slovensku to nestačí?
26.9.2024 - 16:40
0

topska

 

To fakt?
26.9.2024 - 16:48
0

FacSKA

 

No koľko ich je?
26.9.2024 - 17:01
0

topska

 

basketbal sa hra v steel arene ci teraz na nepelovi, steelka hostila aj volejbal...plno bude o dva roky na hadzaanej, pekne navstevy boli na hokejbale aj florbale...
26.9.2024 - 17:11
+1

strojar

 

Viac ako 5 500?
26.9.2024 - 17:18
+2

topska

 

Citaj o com piseme, viac ako 1500. Ale ok. Na Svedov bolo v kosiciach 7000
26.9.2024 - 19:52
+2

strojar

 

Ale stačí. Bohato.
Okrem toho sa výsuvnou tribúnou dá kapacita zvýšiť na 2 000.
26.9.2024 - 16:50
+1

Wana

 

To ti neviem povedať, popravde halové športy nenavstevujem... Ale matne si pamätám že tu boli myslím ME v ženskom volejbale a bola plná steelka alebo nepela - sorry fakt si nepamätám... Ja si myslím že kúsok väčšia moderná hala by mala na Slovensku opodstatnenie.

Kľudne nech ma niekto opraví ale ide sa to koncipovať ako multifunkčná hala a nie zimný štadión. V BA a KE sú zimáky alebo multifunkčné haly - hrajú a konajú sa tam aj iné športy/koncerty. Ak bude tá Nitrianska multifunkčná znamená to že premena na inú funkciu ako zimný štadión bude lacnejšia/rýchlejšia/efektívnejšia ako na steelka a Nepelovi? To by ma dosť zaujímalo. Lebo Nepela a Steelka veľa halových športov nehostí - možno je tá premena z ľadu na palubovku tam nerentabilna, neviem... Ak to v Nitre má byť multifunkčná s tým že zmena jej funkcie je efektívna tak by sa mohla stať domovským stánkom halových repre...
26.9.2024 - 16:51
+1

strojar

 

Koľkokrát za sto rokov sú na Slovensku ME, resp. MS, pre ktoré by bola potrebná tá väčšia kapacita?
A kto by ich situoval do Nitry?
26.9.2024 - 17:10
+5

Wana

 

Keďže na Slovensku sú len dve haly s väčšou kapacitou, ktorých multifunkcia je otázna tak nieje na to infraštruktúra. Opakujem rád by som vedel odpovede na moje otázky - ak sa to koncipuje ako multifunkčná znamená to že budú vedieť efektívne meniť ľad/palubovku/koncerty? Ak áno tak 5500 je málo, ak nie a bude to na 99% zimák tak akurát
26.9.2024 - 17:15
+1

VSS Košice

 

Steel arena bola 1. multifunkcna hala na slovensku ...
26.9.2024 - 17:31
0

zasi

 

a postavíš aj letisko v Nitre?
poťažmo hotely aby si to mal kde ubytovať až sa ti tam to kvantum ľudí nahrnie
26.9.2024 - 18:57
0

Wana

 

V Nitre sa koná množstvo veľtrhov. Ubytovacie kapacity sú dostatočné, letisko v BA je 45min...
26.9.2024 - 19:25
+3

AVEMNE

 

v Nitre NIKDY nebudu celké koncerty aj keby tu neviem aká hala bola...ved promoter serú na Bratislavu a je tu len to čo zablúdi
26.9.2024 - 19:26
+2

Wana

 

Ale zas no... AC/DC, Depeche Mode, Iron Maiden?
26.9.2024 - 19:33
+1

AVEMNE

 

za kolko rokov?
26.9.2024 - 19:41
0

Wana

 

AC/DC tento rok, Iron Maiden budúci rok... DM tu už boli tuším 3krat.
26.9.2024 - 19:43
+1

AVEMNE

 

dokopy nič...každý kto to sleduje vie že si vyberajú 100krát oči jednej ked majú velké kapely turné v našom regione Prahu,Budapešť,Vieden atd atd
26.9.2024 - 20:01
0

HokejBJ

 

Boze moj už si sa zamotal do toho svojho názoru, nechápem prečo mas takú veľkú potrebu ho furt presviedčať o opaku keď ti to jasne vyvratil. Ešte by som dodal že v Bratislave sa koná Love stream kde chodí každý rok populárny pop spevaci, v tomto sme sa posledné roky dosť vyrovnali k našim susedom, kedysi tu nikto nechodil ale posledne roky sa na Slovensku konali fakt zaujimave koncerty. Ja neviem ci sa ti v noci teraz bude lepšie spať keď tu chceš Slovensko zhadzovať ale aspoň keby si mal pravdu a bolo to na nejakom reálnom základe postavene
26.9.2024 - 23:46
0

VSS Košice

 

a niekedy aj 2 hodiny , normalne sa vrat na zem
cca 5500 kapacita je tak akurat a verim , ze to dotiahnete do konca
26.9.2024 - 19:41
0

Wana

 

Teraz je akurát, ale ešte sa ani nezačal proces, nie to ešte stavba. Takže reálne ak by bol štadión v r.2030 bol by to zázrak. V starej šope je priemer cca 60% novej haly, pri nitrianskych nahlásených počtoch. Ak bude nova moderná hala a nebude sa môcť návštevnosť hádzať z brucha tak si viem predstaviť počas základnej časti 4500-5000. Ja nechcem 15tis arénu ale 6+ by mala podľa mňa význam.
26.9.2024 - 19:48
+1

FacSKA

 

Ale veď tí ľudia vedia koľko predávajú lístkov. Fakt si myslíš, že by postavili menší štadión ako je záujem? Veď sú tam 10 rokov za ktoré mala NR svoje najúspešnejšie obdobie v histórii, myslíš, že nevedia, aký je záujem o lístky a koľko dokážu predať?
26.9.2024 - 20:16
0

Wana

 

Predaj lístkov do starej chajdy a nového moderného štadióna nemôžeš porovnávať. V každej novej hale stúpla návštevnosť - nemusíme vymýšľať koleso, stačí sa pozrieť susedom do ČR.
26.9.2024 - 20:37
+2

DENISO6

 

Ale Česká liga sa stáva poprednou v Európe. Tam hlavne láka kvalita a nie štadión. Na Slovensku je stále nižšia životná úroveň a som si istý že ľudí bude zo štadiónov postupne všade ubúdať.
26.9.2024 - 22:14
0

Riky21

 

Bohuzial je to tak. Staci sa pozriet na vyvoj poctu obyvytelov extraligovych miest od roku 2011 do 2023:
Kosice pokles z 240433 na 225044
Zilina pokles z 81494 na 80634
Nitra pokles zo 78916 na 76499
Banska Bystrica pokles zo 80003 na 74065
Trencin pokles z 55877 na 54065
Poprad pokles z 52862 na 48741
Zvolen pokles zo 43318 na 39453
Nove Zamky pokles z 39646 na 36410
Michalovce pokles zo 40027 na 35584
Spisska Nova Ves pokles z 38045 na 34544
Liptovsky Mikulas pokles z 31921 na 30040
Jedine Bratislava vzrastla zo 411228 na 478040.
Pre zaujimavost som si pozrel aj Humenne a Presov kedze boli nedavno v extralige. V Hummenom je pokles cca 15%, v Presove 10%.
Zdroj: https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_miest_na_Slovensku
resp. Sčítanie obyvateľov, domov a bytov 2011 [online]. Bratislava: ŠÚ SR, [cit. 2020-10-05]
Počet obyvateľov podľa pohlavia – obce (ročne) [online]. Bratislava: Štatistický úrad SR, rev. 2024-03-28, [cit. 2024-04-10]
26.9.2024 - 22:38
+3

HokejBJ

 

takto ti poviem, skopíruj mi priemernú návštevnosť ligy zo sezóny 2016/2017 a zo sezóny 2023/2024 a napis mi, naco si prišiel
26.9.2024 - 23:48
0

Riky21

 

Nemusim hladat ale predpokladam, ze to vzrastlo z dovodu navratu Slovana a z dovodu, ze MI vystriedali Zilinu.
26.9.2024 - 23:59
0

HokejBJ

 

A to je tvoj protiargument? Véd nemalo by byt v záujme celej ligy aby hrali ligu tímy ktoré majú príslušnú návštevnosť

V tomto som optimista aj keď vidím ze napríklad vzrástla sledovanosť našej ligy v TV, do ligy prichádzajú stále kvalitnejší zahraničný hráči, takže nejaké peniaze asi tu sú. Ja fakt nevidím dôvod prečo by sme sa mali o našu ligu báť keď proste tu nevidím nejaký faktor ktorý by to predurcoval
27.9.2024 - 0:04
0

mirec04

 

Pozrel si aj satelitne mestecka a dediny? Vela ludi z miest sa do nich prestahovalo.
27.9.2024 - 8:12
+2

Athotis

 

ten pokles je dost skreslujuci , lebo za ZV a BB ti mozem povedat ze za 10 rokov vzrastol pocet obyvatelov prilahlých dedín niekde aj 5 nasobne ....to je cca do 15km od mesta a urcite to je aj v iných mestách tak
27.9.2024 - 8:21
+2

mannheim

 

Chlapci pletiete tu jabĺčka a hrušky a tvoríte z toho úžasne nečitateľné vlákno, ktoré je plné nepresností. Na Slovensku poprosi všetkom politickom marazme určite nie je stále nižšia životná úroveň to je hlúposť. Demografický vývoj a návštevnosť hokejových hál tiež nebude úplne v priamej úmere. Vytrhávate veci zo súvislostí a potom sa tu z tých debát stáva brak.
27.9.2024 - 11:27
0

amaskiea

 

...nie je nižšia životná úroveň ako v Čechách?
27.9.2024 - 12:09
0

mannheim

 

Miško ak to bolo porovnanie s Českom tak samozrejme je, ja som to bral ako konštatovanie, že je stále nižšia v zmysle neustále sa zhoršujúca, čo nie je, aj keď je pomalšie rastúca. Mohol by si byť ku mne milší, dneska budem mať zrejme ešte dosť dôvodov na skepsu 😊
27.9.2024 - 16:24
0

amaskiea

 

ok, tak ja som to naozaj pochopil, že ide o porovnanie s Českom, ale keď to teraz čítam znovu, tak vidím aj sám, že som tam asi videl niečo, čo tam nie je. Ale aj ty zbytočne čítaš medzi riadkami, ak sa ti zdá, že som na teba zlý , lebo ja som sa ťa len pýtal, bez akýchkoľvek podtónov, s úprimným záujmom dozvedieť sa, práve preto, že ide o teba, u mnohých iných by som takéto porovnanie prešiel bez povšimnutia. A skepsa: kým nejde o život, tak ide vieš o čo...
27.9.2024 - 16:35
0

duklaHK

 

praveze demografia v tomto este len bude zohravat obrovsku rolu. to ze momentalne mame mierny pokles ubytku obyvatelov je len velmi jemny zaciatok.
27.9.2024 - 20:02
0

strojar

 

V Nitre sa pred rokmi konalo množstvo veľtrhov.
26.9.2024 - 19:54
0

Sedko NR

 

Ale veď repre akcie tam sú, presne tebou menované športy tu hrajú.
26.9.2024 - 17:05
+2

azzurri

 

Ta mestská hala je jeden veľký grc ako aj futbalový štadión aj keď futbal v Nitre padol a nie je
Tak nepostavme dalsi grc pre hokej
26.9.2024 - 16:35
+2

strojar

 

Neviem či ti hovorí niečo meno Ján Súkup.
Je to renomovaný športový fotograf, ktorý absolvoval viac ako desať olympijských hier a asi tridsať svetových šampionátov v hokeji.
Ten hodnotil mestskú halu omnoho lepšie ako ty.
26.9.2024 - 16:54
+2

azzurri

 

Aké?
Myslim nejaké reprezentačné akcie alebo aj kultúrne
26.9.2024 - 16:38
+1

BieloModra

 

opytam sa ta my mame v NR taku siet hotelov s prisluchajucimi sluzbami aby sme mohli robit velke repre akcie ?
26.9.2024 - 16:42
+5

BlackCrow

 

kasárne v krškanoch. tam sa ich zmestí dosť
27.9.2024 - 7:55
0

BieloModra

 

🕊🔱
27.9.2024 - 9:23
0

Shaggy9

 

nie nemame a mat ani nebudeme, MS v Nitre je len mokry sen niektorych odbornikov. Nitra moze organizovat max MSJ ak vobec
27.9.2024 - 16:13
0

strojar

 

Aké reprezentačné akcie?
Koľko reprezentačných akcií sa koná v Bratislave na Nepelovi?
Prípadne aj tebou spomínaných kultúrnych.
26.9.2024 - 16:57
0

Wana

 

K tomuto by sa mohol niekto fundovaný vyjadriť, prečo to tak nieje. Či je efektívne meniť zimák na halový šport. Ja neviem čo to obnáša, v Nepelovi sa to dá ale či je na to uspôsobeny ako napr haly v USA kde jeden deň je hokej a na druhý basket. Čo sa rozumie v Nitre pod pojmom multifunkčná atď...
26.9.2024 - 17:00
+1

FacSKA

 

Odpoveď je podľa mňa jednoduchá. Keďže štúdiu platil klub, nepočíta s nejakými inými športami či akciami. Nálepka multifunkčnosti je len, aby to bolo stráviteľnejšie pre širšiu verejnosť.

Prerábať 5 tisícovú halu na nejaký iný klubový šport v NR je scifi. Žiadny by ju nevypredal. Výnimka je možno nejaký jednorázový event, ako bolo finále amerického futbalu napr. ale či basketbal, či volejbal nevie vypredať ani halu na Klokočine.

Jedine do úvahy prichádzajú koncerty a občasné repreakcie, ale prečo by mala Nitra, ako hokejový klub za to lobovať? Pre ňu stačí navrhovaná kapacita a radšej hrať na menšom zaplnenom ako väčšom prázdnom. V tomto súhlasím s HK.

Stačí sa pozrieť do BA či KE, tam názorne vidno, že pre Nitru bude 5500 ideál.
26.9.2024 - 17:17
+3

Wana

 

Pre mestský halový šport je samozrejme mestská hala postačujúca. Myslel som pre repre účely halových športov. Budem teraz fabulovat ale ak niekto napíše že napr v Nepelovi zmena na palubovku trvá 3dni a stojí 20tis € a v Nitre sa na tú multifunkčnost bude brať ohľad a zmenu povrchu vedia spraviť za 6h pri 3tis náklade tak by sa táto hala mohla stať domovským stánkom repre halových športov. Celá Nitra by na tom len profitovala...
26.9.2024 - 17:24
+1

strojar

 

Štúdia s takouto flexibilitou zmeny účelu aktuálne neráta.
26.9.2024 - 17:30
0

azzurri

 

A to je veľká chyba
A znova to len potvrdzuje to čo stále hovorím a to čo som aj tu napísal
Keď sa tu na Slovensku ide aj niečo raz za 100 rokov urobiť postaviť tak aj tak nie poriadne
Pozrime si len príklad z Čiech
Tam postavili alebo stavajú arény na úrovni na túto dobu
Brno Pardubice Jihlava stavajú
Pozrite tie arény
My tu postavíme ale ako keby sme urobili krok spať a vrátili sa dozadu
Také čo ideme postaviť stavali pred 20 rokmi
26.9.2024 - 17:41
+4

PeterLucky

 

Take, co chce stavat Nitra, je v kazdom kanadskom meste okresneho vyznamu co hra juniorske ligy systemu CHL. Problem je, ze tie haly maju casto krat uz 40-50 rokov.
26.9.2024 - 18:02
+1

azzurri

 

Presne tak
Súhlasím 👍
26.9.2024 - 18:11
+1

aaaa

 

Jihlava stavia arénu a k tomu niekolkopodlažnú buduvu a asi podzemné parkovanie za asi 2 mld KC.
26.9.2024 - 20:46
+1

Standacik

 

a čo keby si to spripomienkoval na správnom mieste, tak ako vieš spripomienkovať iných diskutujúcich?
mohlo by to byť na osoh
26.9.2024 - 21:42
+1

SpeedyGonzales

 

efektívne by to bolo, ak by ten daný halový šport priniesol organizátorovi zisk. Mestu Bratislava (majiteľ Nepelu) je v príncipe jedno, či je štadión využitý na hokej, basketbal, ples, stretnutie jehovistov alebo farmársky veľtrh. Oni štadión len prenajímajú podľa nejakého svojho cenníka.

Ak som povedzme promotér MMA, a viem, že zápas mi vypredá 10000 hľadisko, prenajmem si Nepelu, spravím marketing, zaplatím technikov čo mi postavia ring a nastavím cenotvorbu vstupného tak, aby sa mi pálka ćo som zaplatil za prenájom vrátila, ideálne aj so ziskom.

Ak viem, že 10000 nepredám, prenajmem si niečo menšie, NTC, Inchebu alebo halu Pasienky alebo kulturák alebo pub, podľa vlastných možností.
26.9.2024 - 19:07
0

topska

 

ME v hadzanej, MS v hokejbale...volejbal aj basket v steelke...
26.9.2024 - 17:12
+1

strojar

 

Koľkokrát za sto rokov sa takéto akcie konajú na Slovensku a kto by ich situoval do Nitry?
26.9.2024 - 17:16
+1

Fandimhokeju

 

Najprv je potrebné postaviť infraštruktúru a potom sa uchádzať o podujatia. Viď diaľnice. Ak sú, príde aj priemysel a rozvoj.
Lenže tu sa vykrikuje, načo diaľnice, aj tak tam nič nie je. Sme jediná krajina v EÚ, ktorá nemá diaľničné spojenie dvoch najväčších miest. A o prepojení sever juh škoda čokoľvek písať.
Myslím si, že v Nitre by kľudne mohla byť 7-8 tisícová hala.

26.9.2024 - 19:30
+3

azzurri

 

👍
26.9.2024 - 19:59
0

HokejBJ

 

a čo ešte vy si tu chcel mať? Mali sme 2x MS v hokeji, ME v hádzanej, ženského volejbalu, konali sa tu ME U19 vo futbale a budú U21, akoze to je malo podľa teba na takú krajinu ako je Slovensko?
27.9.2024 - 0:09
0

topska

 

Urcite ano lebo x kandidatur nam ani len nepreslo do vyberu
27.9.2024 - 9:28
+1

HokejBJ

 

wtf? Ešte raz sa pýtam takže aj podľa teba to je malo podujatí na takú krajinu ako Slovensko od 2010, ako zamysli sa nad tým, už len to ze sa tu hrali ME v hádzanej co Slovensko v hádzanej je ako keby MS v hokeji usporiadalo Poľsko. Akoze aké podujatia by si tu chcel mať? MS v basketbale? ME v futbale? Pozri sa na ostatné krajiny ako často niečo organizuju
27.9.2024 - 10:28
+1

strojar

 

Tu nejde o malú krajinu. Tu je jednoducho fakt, že na Slovensku (konkrétne v Nitre) nie je toľko podujatí,ktoré by dokázali uživiť 7 000+ halu.
27.9.2024 - 10:42
+1

HokejBJ

 

Ved dobre, beriem, ale ved ak vybudujeme infraštruktúru, není tu potenciál aby sa to zmenilo? Ved keď tam chýbala infraštruktúra tak logicky tie podujatia neoli ale ak sa vybuduje tak máš tu potom priestor na niečo také. Dnes sa haly uz nestavaju čisto na hokej alebo basketbal ale na to aby sa tam mohli robiť akcie rôzneho typu. Ja neviem, mali ste v Nitre Rubicon festival, tebe to asi nebude nič hovoriť ale je to hip hop festival kde prišli veľké zahraničné mena v tejto oblasti, tak prečo by sa nemohli usporiadať koncerty vo vašej novej hale? A okrem halových športov by sa tam teoreticky mohlo konať ja neviem oktagon, je toho plno. Ja si naopak myslím ze by sa u vás v pohode taka hala užívala, 7000 určite
27.9.2024 - 11:07
+2

azzurri

 

👍
27.9.2024 - 11:47
0

strojar

 

Koncert,ktorý spomínaš
1. Sa hodí na otvorený priestor
2. Bol dosť veľký prúser
2.
27.9.2024 - 11:58
0

topska

 

Stale plati ze sme sa chceli uchadzat aj o ine podujatia a bud sme nesplnili podmienky alebo nas ini predbehli. Ja nikde nepisem o ME vo futbale ani MS v basketbale. Kudne ine sporty a kludne aj mladeznicke podujatia. Mne je jedno kto kolko toho organizuje, mas nejake statistiky? Ja nie. Ale viem kedy sme neuspeli a chceli sme. A padlo to aj na infrastrukture. Ktora v inych krajinach je a aj nam podobnych.
27.9.2024 - 15:47
+1

strojar

 

A tieto akcie dokázali ekonomicky živiť Steelku a prevyšoval divácky záujem kapacitu?
26.9.2024 - 17:20
0

topska

 

Ked ti odpoviem zacnes aj ty odpovedat o cosi castejsie?

26.9.2024 - 19:55
+3

strojar

 

To bola rečnícka otázka.
26.9.2024 - 20:54
0

HokejBJ

 

Hrali sa tam 2 MS v hokeji, ME vo volejbale, ME v hadzanej, MS vo florbale ale aj veľa koncertov snáď si ich budeš vediet vygooglit. Ako to je co za protiargument
27.9.2024 - 0:06
0

MV

 

ta hala sa stava na 50 a viac rokov pre viacere generacie. Nikto nemoze vediet zaujem o listky v 2054. Ale pochybujem, ze by zivotna uroven klesala, teda viac ludi si bude moct dovolit ist na zapas.
26.9.2024 - 16:15
+2

FacSKA

 

Ľudí v NR je každý rok menej. Priemerné návštevy sú každý rok menšie. Ale hej na finále v CSku, LOLku a Fortnite to asi bude malá kapacita. Snáď sa na SVK hokej bude vtedy ešte profesionálne hrať.
26.9.2024 - 16:22
+4

azzurri

 

Presne ale aj tak aspoň tych 7000 by mala byt kapacita
Ved to nie je skoro žiadny rozdiel ako je teraz
Zasa budeme pred každým playoff citat to čo teraz že je malý štadión
Tento štadiónik je naozaj smiešny
A ked to ma byt to čo je na obrázkoch tak tam je pomaly viac vchodov východov a schodov ako sedačiek
26.9.2024 - 16:25
+2

AVEMNE

 

cca + 20 milionov
26.9.2024 - 19:11
0

SpeedyGonzales

 

Dá sa na to pozrieť aj opačne, od revolúcie životná úroveň výrazne stúpla, ale kvalita líg (logicky po otvorení hraníc) a s ňou aj divácke návštevy na športových podujatiach klesli...

Na základe životnej úrovne by som predikcie nerobil...
26.9.2024 - 19:19
0

Martin3Archi

 

Pardubice idu stavať halu cez 22 000 … dnes bol o tom rozhovor s Dedkom
26.9.2024 - 20:39
+1

FP-jaykay

 

Pardubice budú stavať nakoniec halu pre viac ako 22k ľudí na hokej, čo už je celkom masaker číslo
27.9.2024 - 8:47
+2

to je jedno

 

Včera predstavili myšlienku navýšenia kapacity na vyše 22k divákov - čiže najväčšia hokejová hala na svete. Čistá fantasmagória.
27.9.2024 - 9:08
0

aaaa

 

idu stavat halu s kapacitou 22 296.
27.9.2024 - 12:00
0

marty_pp

 

Pardubice stavajú halu pre 22 000 divákov
27.9.2024 - 12:16
0

topska

 

Ale trincu to ale ze absolutne nestaci
26.9.2024 - 15:42
+2

Nerkio

 

Trinec ma 5000
26.9.2024 - 15:46
0

aaaa

 

kolk má Trinec obyvatelov a kolko má Nitra?
26.9.2024 - 20:27
+1

Jojiko

 

Paráda 👍 Bodaj by vám to vyšlo
26.9.2024 - 15:50
+1

Sedko NR

 

Super, už len nech sa to podarí. Kapacita je podľa mňa dostačujúca, otázne iba je čo s parkovaním či počas zápasov alebo aj mimo keď tam parkujú návštevníci parku či kúpaliska.
26.9.2024 - 16:20
+2

BieloModra

 

stastim je, ze bezna hokejova sezona sa s tou "kupaliskovo- parkovou" minaju.... Ano pocas pripravnych zapasov na jesen, ked su ludia este v parku a uz zacina hokej je to velky problem, ale od oktobra do marca aj vzhladom na dlzku dna to az taka katastrofa nie je. Je pravdou, ze s parkovanim je problem, ale to je vseobecny
26.9.2024 - 16:30
+2

Sedko NR

 

To hej, ale práve mimo sezóny kde budú tí ľudia parkovať ? Lebo táto vizualizácia vyzerá, že komplet parkovanie zmizlo.
26.9.2024 - 16:34
0

BieloModra

 

neverim, ze nerataju s parkovanim, resp to neporiesia trebars podzemim
26.9.2024 - 16:38
0

strojar

 

Štúdia s podzemným parkovaním nepočíta.
26.9.2024 - 16:58
+3

BieloModra

 

azapad!
26.9.2024 - 17:12
0

azzurri

 

To je ďalšia vec že štadión by mohol byt aj inde a nie tam kde je veľké parkovisko ktoré je dosť využite
26.9.2024 - 16:40
+1

Sedko NR

 

Dosť využité a miestami aj nedostatočné, parkovanie je jeden veľký problém ktorý treba vyriešiť medzi prvými ak sa to bude stavať na tomto mieste. Podzemné parkovisko určite nepokryje dostatok miesta.
26.9.2024 - 17:08
+1

Tomino

 

S podzemným parkoviskom by boli pravdepodobne problémy , predsa tam bolo niekedy dávno koryto rieky, tým pádom je dosť možná aj vysoka hladina spodnej vody atď.... To už radšej teda parkovací dom
26.9.2024 - 17:43
0

Wana

 

Tak jak vo vyspelom svete, na šport ísť MHD... Ja by som projektoval len minimálny parking, prípadne podzemné garáže. Chodiť do mesta, na šport, na kultúru autom je out a myslím že ten trend príde čoskoro aj do NR...
26.9.2024 - 16:31
+4

BieloModra

 

tak ja som potom brutalne zaostala tak ja potom asi poziadam o zmenu pracovnej doby, aby som to stihala
26.9.2024 - 16:36
0

Wana

 

Treba kvalitnú MHD (veľa spojov v čase zápasu) a posunúť začiatok na 18tu aj cez týždeň. Ak chceme mať veľkú arénu nemôže byť začiatok o 17tej, to ľudia nebudu v pracovné dni stíhať...
26.9.2024 - 16:38
+3

Sedko NR

 

V Nitre sa cez týždeň hrá o 18, cez víkend o 17.
26.9.2024 - 16:39
+3

BieloModra

 

alebo v nedelu aj o 16 aby mohli aj deti na hokej
26.9.2024 - 16:46
0

Wana

 

Tak jak to že nestíhaš na 18tu?
26.9.2024 - 16:52
0

BieloModra

 

tak su rozne sluzby a pracovne dni nie ? ako ja nerobim od - do pondelok a piatok
26.9.2024 - 16:57
0

Sedko NR

 

Kedy sme naposledy hrali o 16 ?
26.9.2024 - 17:08
0

FacSKA

 

Ja som si kúpil skúter tento rok a neviem vynachváliť. Prípadne keď mám ísť niekde ďalej šupnem kolobežku do auta a premiestňujem sa na nej.
26.9.2024 - 16:39
+2

Wana

 

Ja som si minuly týždeň ako staromešťan vybavil parkovaciu kartu aby som mohol parkovať v centre zdarma... Ten systém je tu ale dva roky, dva roky som nešiel do centra vybaviť niečo na aute - používam MHD... Teraz som si to z dlhej chvíle vybavil, trvalo to 3minuty

Proste trend všade vo svete je vyháňať auta z centra, zo športovísk a využívať ten priestor zmysluplnejšie...
26.9.2024 - 16:42
+1

BieloModra

 

hej ved kjazdy podla seba v zime neviem ci je skuter ok a ked trebar ides s deckami? alebo mamou o palici?
26.9.2024 - 16:48
0

FacSKA

 

Jasné, že nie vždy sa to dá. Len s chlapcom spravím minimálne 900KM mesačne kvôli hokeju.

Tu ide o to, že veľká časť ľudí, čo chodí na zápasy autom by nemusela.
26.9.2024 - 16:58
+1

BieloModra

 

ved jasne, ja len ze treba to brat aj z pohladu inych, ale to su len reci ...uvidime
26.9.2024 - 16:59
+1

Wana

 

Ale veď nech idú autom, zaparkujú na záchytnom parkovisku a nastúpia do busu a odvezú sa až pred dvere štadiónu tak ako je to už všade vo svete... Potom sa ti nestane že nevieš polhodinu vyjsť zo štadióna autom ale znova krásne nastúpis na jeden z 10pristavenych busov ktoré ťa za 5-10min bez zápch zavezú na záchytné parkovisko niekde mimo centrum a budeš o polovicu rýchlejšie doma ako keď sa autom dovezies pred štadión
26.9.2024 - 17:04
+2

strojar

 

Na ktorom záchytnom parkovisku?
26.9.2024 - 17:12
0

Wana

 

Ktoré sa na tie účely vybuduje? A tak isto by to mohlo fungovať aj cez výstavy...
26.9.2024 - 17:17
0

strojar

 

SA vybuduje.
26.9.2024 - 17:24
+1

Wana

 

Bude niekoľkonásobne lacnejšie ako robiť podzemné parkovanie v centre...
26.9.2024 - 17:25
+1

strojar

 

V tom zaostalom nemeckom Mníchove je pri Allianz arene 10 500 parkovacích miest. Nie pre autobusy MHD.
26.9.2024 - 17:06
+2

Wana

 

Odkedy je Allianz aréna v centre?

A tá má kapacitu 70tis tu sa bavíme o 10krat menšom štadióne v centre.
26.9.2024 - 17:09
+3

strojar

 

Veď preto by tam nebolo treba 10 500 parkovacích miest.
Parkovanie je problém a treba ho riešiť.
Ľudia evidentne chcú a ešte budú dlho chcieť chodiť na hokej autom.
26.9.2024 - 17:14
0

Wana

 

To možno v tvojom ponímaní, keď si parkuješ v areály na vyhradenom mieste. Buď bude aréna alebo parkovanie...
26.9.2024 - 17:18
0

strojar

 

Za posledných päť rokov som na ňom parkoval raz.
26.9.2024 - 17:25
0

antinamor

 

To by si mal potom vysvetliť niekomu v Arrive, aby od nás cez víkendy chodilo viac ako 4 spoje denne a posledný z Nitry o 20:20. Hold nie sme vyspelý západ... Aj keď v takom Grécku chodili spoje tiež len tak "občasne", ak si dobre pamätám.
26.9.2024 - 18:39
+2

Liri

 

Ktorý vyspelý západ. Lebo v Nemecku chodia busy raz za hodinu alebo raz za 3 hodiny. Keď nemáš auto tak smola.
27.9.2024 - 11:20
0

topska

 

V ktorom meste?
27.9.2024 - 15:48
0

RudoNR18

 

Odporúčam si prečítať článok na My Nitra.. tam je zodpovedná otázka ohľadom parkovania aj ohľadom multifunkčnosti arény..
26.9.2024 - 17:48
0

strojar

 

Odporúčam neveriť všetkému čo vidíš v médiách.
26.9.2024 - 18:32
+2

DENISO6

 

Fandím vám ale verí niekto tomu že to bude stáť 60 miliónov??
26.9.2024 - 16:20
+3

strojar

 

Koľko by to malo stať podľa tvojho názoru?
26.9.2024 - 16:23
0

Wana

 

Keď to bude mať pod gesciou ministerstvo športu a SNS tak 160
26.9.2024 - 16:32
+17

jh12

 

suhlasim, pravda ale je, ze keby to mal aj najferovejsi z ferovych, tak to bude stat viac, lebo cim viac sa to bude odkladat a realizovat, tym drahsie to bude, to je proste fakt
26.9.2024 - 18:23
0

NR

 

Sa tu zavzdusnujete,kapacitu moze mať 5500 jak teraz 3600,dôležité bude, koľko nás tam vojde
26.9.2024 - 16:24
+5

BieloModra

 

v povodnej studii sa ratalo aj "so statim" v tejto ju nevidim
26.9.2024 - 16:31
+1

mafiaPC

 

Na skoro 100 tisicove mesto je 5500 smiesna kapacita. Ideal 7500.
26.9.2024 - 16:28
+2

azzurri

 

👍
26.9.2024 - 16:42
0

antinamor

 

76000 nie je zďaleka 100000.
26.9.2024 - 18:42
+5

jh12

 

historicky je zauzivane hovorit o NR ako o 100k meste, aj ked ich nikdy nemala tolko. Je to hlavne koli zaokruhleniu, zarataniu studentov a prilahlich dedin
26.9.2024 - 20:19
+1

Zubo27

 

To máme na Slovensku okrem Nitry potom ďalšie 3 stotisícové mestá...
26.9.2024 - 21:24
+1

Wana

 

Za mňa kapacita aspoň 6500-7000. 5500 je teraz akurát, ale bude sa to stavať minimalne na 50r a už o 5-10r to môže byť málo...
26.9.2024 - 16:35
+3

granlund84

 

Ideál je 6000 a ako vzor by som dal Karlove Vary. Tie tribúny vyzerajú úžasne
26.9.2024 - 17:09
+3

azzurri

 

Skôr Liberec je top 👌
Tam by sa mali uberať ako príklad a vzor

26.9.2024 - 17:34
+1

rasti_assez

 

Pekny vzdusny zamok, teda stadion.Za tretinu storocia sa ich postavilo... Az jeden.
26.9.2024 - 17:24
+2

jurssik

 

No na Werk arenu to nevyzerá, ale niečo útulné by sa vám mohlo podariť postaviť. Držím palce.
26.9.2024 - 17:42
0

azzurri

 

To veru nie a werk arena už dávno stojí
To čo vidíme na obrázkoch je na túto dobu veľká bieda
26.9.2024 - 17:48
+2

jurssik

 

9 sezón, to na naše pomery nie je tak dávno šlo hlavne o prirovnanie.

Tak ja neviem aké sú možnosti v NR, ale treba byť maximalista. Do kvality určite.
26.9.2024 - 21:48
+1

TinoH

 

O jedno miesto na sedenie by mohli pridať, lebo je možné, že by som začal chodiť na hokej.
Viac kultúrny stánok na hokej by už bol na čase, hlavne bez šupiek od tekvicových semienok.
Kapacita by bola v pohode, hlavne aby bola naplnená.
26.9.2024 - 18:08
+3

Sedko NR

 

Vidno, že si na tom hokeji dávno nebol keď tu spomínaš tekvicové semienka.
26.9.2024 - 18:29
+6

antinamor

 

Vidieť, že si už pár rokov na nitrianskomnštadióne nebol. Žiadne tekvicové zrnká sa na štadióne už niekoľko rokov nepraktizujú.
26.9.2024 - 18:45
+1

TinoH

 

Je fakt, že nechodím, možno dvakrát za sezónu.
To mám teda iba zafixované z minulosti.
Ale bez ohľadu na to, si Nitra ten nový hokejový stánok zaslúži. Myslím si, že aj kapacita sa môže ešte priebežne prehodnotiť.
Bodaj by to vyšlo.
26.9.2024 - 22:06
+3

Tomáš_ZA

 

Kiezby Vam.hu postavili,a nie len Vam.Myslim ze nasim zimakom by prospeli rozsiahle rekonštrukcie alebo nove zimaky...Nie tie polorozpadnute haraburdy co mame po Slovensku... Kazde mesto by si to zasluzilo ale,ako to byva u nas vsetci vieme..
26.9.2024 - 18:22
+3

RhimeSBA

 

Čo znamená "by si zaslúžilo"? Veď nech si tie mestá tie haly postavia..či kto to má platiť?
27.9.2024 - 8:30
+1

amaskiea

 

Také ľahké nevieš, predsa Ústredná Svetová Komisia pre Zásluhovosť a Kompenzáciu Krívd na Nedocenených Národoch a Komunitách Sveta.
27.9.2024 - 12:06
+2

jh12

 

Nerieste kapacitu, dolezite je, ze ten stadion sa pravdepodobne bude projektovat s vyhladom na jednoduchsie nafuknutie smerom nahor, ci?
26.9.2024 - 18:25
+1

aaaa

 

ako?
27.9.2024 - 15:05
0

Corgi77

 

5500 je akurát, aj tak bude vypredaný len na play-off.
Len nech sa to podarí a mali by sme konečne pekný štadión aj v Nitre.
26.9.2024 - 18:33
+4

Cvikelka

 

Pardubice idú stavať 22500 to bude iná hala
26.9.2024 - 18:48
+6

mannheim

 

A v samotnom Česku je to aj dosť kontraverzne prijímané. Keďže ani v Kanade, USA, škandinávskych krajinách nie je normálne stavať takto kapacitne predimenzovanú halu v meste s počtom obyvateľov do 100tis a vzhľadom ku cenám energií a vyťažiteľnosti je to veľmi riskantný projekt. Naviac ďaľšia moderná hala vyrastie čoskoro v Brne a to má geografickú polohu podstatne výhodnejšiu. Z tohto pohľadu si myslím, že ľuďia plánujúci tento štadión v Nitre uvažujú pragmaticky a ekonomicky. Pri šikovnom marketingu sa dá profitovať z haly podobnej veľkosti a kapacity možno rovnako ako z váčšej, avšak podstatne prevádzkovo náročnejšej.
27.9.2024 - 11:44
+1

azzurri

 

Tak záleží o akej hale sa bavime
Či len takú na hokej a dosť
Alebo o inej aká bude v Pardubiciach
Súčasťou haly bude hotel obchody rôzne služby reštaurácia …
Takže taka hala si vie zarobiť aj inak ako len hokejom
A myslel som že také niečo sa postavy aj v Nitre ale to asi ťažko a musel by ju stavať nejaký investor milionár ktorý by zarábal aj na iných službách ktoré by boli súčasťou haly
Ten Dedek to ma určite dobre preratane a premyslene a nestavia takú halu v Pardubiciach preto aby prerobil
27.9.2024 - 11:55
+1

strojar

 

Dedek zatiaľ nič nestavia.
Ale dôležité v tejto súvislosti je niečo iné.
V Nitre (aj inde na Slovensku) sa vždy pri tejto téme hovorí iba verejných finančných zdrojoch. Je úplne jedno či mestských, krajských alebo štátnych. Kto oslovil súkromných investorov?
JLR v Nitre dostal štátnu subvenciu takmer 800 miliónov €. Vyrába a zarába. Keď sa fabrika stavala, mali plnú hubu rečí o spolupráci s miestnou komunitou. Lenže, ako hovorí staré včelie príslovie "Sľubovali hory-doly, potom dali oný holý".
Oslovil ich v tejto súvislosti niekto?
27.9.2024 - 12:56
+2

amaskiea

 

Kto ich má za miestnu komunitu osloviť?
27.9.2024 - 13:27
0

N-R-N-R

 

napríklad poslanci mesta že pán strojár?
27.9.2024 - 13:33
+2

strojar

 

Jediný, kto to môže urobiť reálne, je primátor.
Ešte ti to pre istotu zopakujem: PRIMÁTOR.
27.9.2024 - 13:40
0

N-R-N-R

 

Aha, takže poslanci toho schopní nie sú, nemôžu, alebo majú zakázané?
27.9.2024 - 13:43
+4

strojar

 

Zákon č. 369/1990 o obecnom zriadení v znení neskorších zmien a doplnkov
27.9.2024 - 14:29
0

N-R-N-R

 

A čo tým chcel básnik povedať? Že poslanec nemôže osloviť jaguár, aby investoval niečo do komunity? ...
27.9.2024 - 21:05
+3

amaskiea

 

Tak potom prečo tu do publika kladieš otázku, ktorú si sa mal spýtať priamo jeho?
27.9.2024 - 13:49
+1

strojar

 

Nepýtal som sa ho len raz.
27.9.2024 - 14:27
0

amaskiea

 

Takže aj odpoveď si dostal nejednu.
27.9.2024 - 15:36
0

strojar

 

Ty si musel počúvať.
Tak prezraď tú "nejednu odpoveď".
Alebo sa do toho nepleť, keď ani netušíš o čo ide.
27.9.2024 - 15:43
0

amaskiea

 

Naozaj netuším, lebo okolo toho robíš strašné drahoty a okľuky, ale aspoň pomaly začínam tušiť to, že prečo - pravdepodobne ťa (ani) primátor neberie vážne.
27.9.2024 - 16:13
+5

strojar

 

Ďalší tvoj premúdrelý príspevok potvrdzujúci, že len dookola melieš o veciach, o ktorých nemáš šajnu.
27.9.2024 - 17:07
0

amaskiea

 

Opakovane nevieš dať na priamu otázku priamu odpoveď, ale druhý je premúdrelý.
27.9.2024 - 23:40
+2

strojar

 

No uhádni.
27.9.2024 - 13:39
0

azzurri

 

A preco sa nehľadajú aj súkromní investori?
27.9.2024 - 14:22
0

Dracik_18

 

Držím palce ✊...nové štadióny Slovensko potrebuje...
26.9.2024 - 19:02
+3

DraciaTlama

 

Pekné.
Nech vám to vyjde.
Každý novy zimak je plusom pre hokej na Slovensku.
26.9.2024 - 19:03
+5

Prima

 

Treba počítať tak 10 -15 rokov do predu aké budú potom potreby. Na dnešnú dobu stačí 5,6 tisíc ale neskôr to bude malo.
26.9.2024 - 19:09
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sam96x

 

Za mňa super.
26.9.2024 - 19:37
+1

bAzO47

 

6000 by bol ideál hádam.
26.9.2024 - 20:15
+1

Zubo27

 

Ty môj dôchodok. Ľudia!!! Ja vám ten zimáčik neskutočne prajem. A či je 5500 dosť? Keby vám tam teraz z večera do rána spadla z neba, nedali by ste ju za nič! Aj s 5500 miestami. To je holý fakt. Ale úprimne? Sme hokejová republika? Sme. Prečo sa teda aspoň niečo naozaj neurobí poriadne? Ja viem, že v Bratislave je problém s naplnením 10 tisícovej arény. Ale zoberme si Košice. Tam mali po otvorení Steelky priemer takmer 7000, patrili medzi top kluby v Európe čo sa týka návštevnosti. V Bratislave by na KHL mali plno, aj keby bola vtedy tá hala 20 tisícová. Je to o ľuďoch. Keby tá hala v Nitre mala aj 10 tisíc, tak v prvých sezónach by ten ošiaľ určite tú halu napĺňal aspoň zo 70 percent. Horšie je ten klubizmus na Slovensku. Ak nehrá môj mančaft o špicu, ľudia prestanú chodiť.

Môj osobný názor je ale taký, že v Bratislave mala stáť hala pre 13600 divákov. Košice mali mať halu na úrovni 9500-10000 divákov. V Trenčíne je veľká hala pre 6150 ľudí, ktorú dávajú pomaly do poriadku, snáď to ozaj bude časom moderná hala, ako sľubujú. Nitre by som ja osobne doprial halu na úrovni 6500 až 7000 divákov. Diváci tam si to naozaj zaslúžia. Silná spádová oblasť.

A keď si zoberieme stredné Slovensko... v Bystrici sa rozhodli zachovať tú búdu, lebo je to vraj jedinečná architektonicky cenná drevená konštrukcia. No na metropolu stredného Slovenska je 3 tisícová hala málo. Aj keď z nej urobili celkom slušnú arénu. A stredné Slovensko poriadnu halu nie len hokejovú nemá. Aj preto si myslím, že by stálo za pouvažovanie niečo vybudovať vo Zvolene. Pre hokej by bol možno na Zvolen ideál taký 4 tisícový stánok, no na margo spádovej oblasti, keďže ani v Bystrici nič poriadne nieto, by stálo za úvahu aspoň nejakých 5 až 6 tisíc. Dakedy nás tam vedelo prísť pravidelne 7000, doba sa však zmenila. No poriadnu halu by si stredné Slovensko zaslúžilo.
26.9.2024 - 20:31
+7

Riky21

 

Problem je, ze v tych KE je ten priemer 7000 davnou minulostou. V sucasnosti je to kolko 3,5 - 4 tisic pocas zakladnej casti? Pri stavbe haly treba ratat s jej vyuzitelnostou nielen 5 rokov po vystavbe ale aj xy rokov neskor. Nitra mala minuly rok priemer 2920 divakov. Rok predtym 2414. Tych 5500 mi pride pre Nitru adekvatnych. Jasne, ze na play off by mozno vedeli predat aj 6-7 tisic listkov (mozno aj viac) ale bude uspech, ak bude v Nitre dlhodobo priemerna navstevnost 4,5-5 tisic.
26.9.2024 - 22:18
+6

Zubo27

 

Veď na to som narážal. Dokonca verím tomu, že aj u nás vo Zvolene, a ešte keby sa hralo o špicu, tak tiež by zo začiatku boli tie návštevy super. Predsa len, nová hala je nová hala. Lenže chce to víziu. Pracovať s fanúšikmi. Niečo je zrejme špatně ako bratia Česi hovoria, keď v dvoch najväčších, niekoľko stotisícových mestách, pru dvoch najúspešnejších kluboch v republike chodí na hokej 3000 ľudí...
26.9.2024 - 23:50
+1

Riky21

 

Velky problem je podla mna, ze sa vyparil klubizmus. V nasej lige hraci rotuju hore dole. Zober si napriklad, ze nedavno tu boli propagovane drazby dvoch klubov. Vydrazis si dres nejakeho hraca a o pol roka alebo o rok uz hra u supera dokonca u najvacsieho rivala. Mne je to strasne proti srsti a chod potom v takom drese na hokej. Viem, ze vela ludi sa aj kvoli tomu nezapaja do aukcii. Nedajboze ak mas aukcie po sezone a v septembri zistis, ze ten hrac uz nebude hrat za tvoj klub. No dakujem pekne. Kluby musia vediet prilakat a udrzat tu hracov kvoli ktorym budu ludia chodit na hokej. Ako priklad dam Harrisa zo Slovana. To bol asi najlepsi import aky u nich za posledne roky bol. Podla info, ktore sa ku mne dostali mal zaujem pokracovat v Slovane ale nakoniec sa nedohodli. V CB ma mat podobne peniaze ako na Slovane. Ja verim, ze teraz ked ma Slovan novych majitelov a sa tam vsetko zastabilizuje, tak tu prinesu hracov, ktory budu lakadlom a dokazu si ich dlhodobo udrzat. Hodim sem len mena ako napr. Hudackovci, Panik, Jurco atd.
Dalsia vec je propagacia ligy. Nechapem preco sa liga a zvaz nedohodli, aby pocas MS v Cesku chodili pocas reklamnych prestavok nejake reklamy/uputavky na extraligu. Napr. nejaky kratky zostrih top momentov a potom nieco v zmysle "O chvilu aj tvoj oblubeny klub spusti predaj permanentiek na novu sezonu. Zabezpec si svoje miesto." Pripadne tam nejak aj nakombinovat hracov, ktory hrali posledne roky extraligu a predstavili sa na MS. Kludne aj nie Slovakov (napr. Daugavins). Nie namiesto toho tam vkuse za sebou chodili reklamy na 5 STAVKOVYCH KANCELARII! Dalsia vec co sa tyka propagacie ligy. Na youtube davat viac videi. Momentalne registrujem len zostrihy. Mohli by sa robit aj nejake videjka aspon na mesacnej baze (ideal kazdy tyzden). Nejake top momenty (goly, brankarske zakroky, bodyceky, kuriozity atd...). Edukacne videa (rozhodca vysvetli nejaku kontroverznu situaciu atd..Posledne 2-3 roky prichadzaju do nasej extraligy zaujimave mena len mam pocit, ze sa zanedbava mnoho inych a dost podstatnych veci. Niektore kluby napr. maju FB ako hlavny zdroj zdielania informacii a webstranky su na nejakom 15. mieste co sa tyka priorit. Absolutne zanedbane. Je toho velmi vela co treba zlepsit.
27.9.2024 - 0:44
+3

HokejBJ

 

Súhlasím zo všetkým co si napísal a ešte by som dodal jednu vec, napriklad mi chyba od našich klubov nejaká väčšia iniciatíva nejako prilákať ľudí na ten štadión, žijem v Košiciach a ja chodím na asi všetky domáce zápasy lebo sám si zistím kedy hrajú ale úprimne inak by som neprišiel na to kedy sa hraje keby si to sám nejdem zistiť, prečo napríklad ja neviem nepokupuju bilbordy, alebo nejako polepia mhdcky aby proste boli na očiach, a som si istý ze to je takto aj v iných mestách biedne. Nekúpil si mediálny priestorch na sociálnych sieťach (ig, fb) kde by boli na očiach a propagovali by kúpu lístkov na zápasy, je toho veľa co zlepšiť.
27.9.2024 - 1:08
0

Liri

 

Stači ísť o hranicu ďalej a ísť si zobrať inšpiráciu do Čiech. Tam sami bilbord,že ten hrá s tým zápas. Aj v malých dedinách sú.
27.9.2024 - 11:24
+1

Riky21

 

V noci spomeniem Panika a na obed ho ohlasia
27.9.2024 - 13:26
0

ZvolenskyRytier

 

Mráz vraj chce 12...13000stadion i keď neviem načo by nám to bolo...nám by stačilo niečo medzi 5 až 7000
26.9.2024 - 23:24
0

Zubo27

 

Ja som tiež toho názoru, že ak už vo Zvolene má niečo vyrásť, tak kapacita okolo 5 tisíc by nám bohate, ešte raz BOHATE stačila. Čo špekulujú s 13 tisícovou halou mi je záhada. Ak je to vôbec pravda. Lebo aj tí chalani, čo to tu písali pred pár dňami v inej diskusii nič viac neuviedli. Len že sa pripravuje a že je to premyslené. Ale odkiaľ to majú, a či je to vôbec pravda... nevedno. V konečnom zúčtovaní, ak to aj pravda je, tak to musí byť fakt zaujímavý projekt a skutočne do detailov premyslený, keď to má byť úspešné... predsa len 13 tisícová hala vo Zvolene... alebo je to ozaj čistý blud, magorina.
26.9.2024 - 23:53
0

Zmrzlina

 

Pre ZV je aj kapacita 4.000 dosť veľa. 4.000-cové kapacity považujem za strop pre mestá tipu BB, MI, PP, SN, ZV, ZA.

V BB je pomerne malý štadión, no aspoň nevyzerá ľudoprázdny. Isto by sa tam však hodila nejaká tá 4.000-covka.

13.000-cová hala je využiteľná nanajvýš v BA.
27.9.2024 - 11:41
0

aaaa

 

Asi treba jednu halu, kde by sa mohli robiť MS. Keďže to Nitra odmietla, asi to dali do Zvolena. Príde mi to logické.
27.9.2024 - 12:35
0

Zmrzlina

 

Nelogické je to, že tá hala mimo MS nemá využitie.

Pri tejto vláde ma však neprekvapí ani 5 hál pre 13.000 ľudí, ale DPH 50 %.
27.9.2024 - 12:40
+4

strojar

 

1. Do Zvolena nikto nič nedal.
2. Keď Šatan blúznil o 13-tisícovej hale, ktorej výstavbu by financoval zväz, Nitra bola prvá, čo na zväz poslala štúdiu a podklady.
27.9.2024 - 12:48
+1

aaaa

 

Pokiaľ viem, Nitra sa vyjadrila, že má záujem o novú arénu, ale určite nie s kapacitou pre MS. Pokiaľ viem, tak to rázne odmietli a v Nitre chceli halu s kapacitou cca 5500 divákov. Mne sa zdá, že im bola ponúknutá možnosť na Arénu pre MS s možnosťou ich tu usporiadať, a Nitra argumentovala že okrem MS sa to nevyužije a preto to nechcú a nakoniec sa dohodli na kapacite 5500 divákov, tak ako to Nitra chcela. Tiež sa tuším spomínala možnosť spoločnej haly niekde medzi Zvolenom a BB pre potreby MS , ktorú by potom využívali v extralige. Ak by mala stáť aréna pre 13 000 ľudí vo Zvolene, tak mi to príde tak, že to Mráz vzal. Ak sa mýlim, rád sa nechám poučiť.
27.9.2024 - 15:20
+2

strojar

 

"Pokiaľ viem"
Nevieš.
https://www.nitralive.sk/vystavba/sportoviska/66019-vizualizacie-a-aktualizacia-narodny-hokejovy-stadion-v-nitre
https://www.nitralive.sk/vystavba/sportoviska/66017-novy-zimny-stadion-v-nitre-mesto-sa-prihlasilo-do-vyzvy-szlh
https://www.sukophockey.me/slovensko/hokejovy-zvaz-narodny-stadion-stavat-tak-skoro-nebude-tri-mesta-ktore-sa-do-vyzvy-zapojili-reaguju-rozne/
27.9.2024 - 16:00
0

aaaa

 

Tak takto, Nitra podala žiadosť na nový štadion, ale klub sa vyjadril, že hala s kapacitou re MS sa neuživí, a preto požadovali halu s kapacitou cca 5500 miest. Argumentovali, že pre Nitru je táto kapacita idealna a halu pre 13 000 ľudí by Nitra potom nevyužila a bol by problém s prevádzkou, čiže energiame. Mená ani konkretne sem nechcem písať, preto pokiaľ viem. Ale vyjadrene, ako som teraz napísal z Nitrianskeho klubu išlo. Ale naozaj neviem, aký to bol článok a nebudem to hľadať. Preto mi logicky vyšlo, že sa 13000 cová hala presunula do ZV. Ty vieš asi viac, preto sa nebudem hádať.
27.9.2024 - 16:11
0

aaaa

 

Mal by som otázku na pánov Kováčika a Chrenka.Keď sa stavala v 90 tych rokoch aréna v Trinci, tak okrem kapacity hľadiska bola so všetkými ostatnými parametrami porovnateľná s najmodernejšími arénami v Európe a tiež s arénami v NHL.Hala bola íízkoenergetická, vybavenie ... . Bude na tom Nitrianska aréna podobne? Bude nízkoenergetická a porovnatelná s tým najlepším v Európe. Nemyslím kapacitu, ale ostatné parametre? Za odpoveď ďakujem.
26.9.2024 - 20:37
+1

topska

 

Tazko v 90. rokoch...
26.9.2024 - 20:47
0

strojar

 

V deväťdesiatych rokoch, konkrétne v roku 2014.
26.9.2024 - 20:59
+4

aaaa

 

opravujem, Werk arena bola daná do užívania v sezóne 2014 - 2015
26.9.2024 - 21:00
+1

evgeni71

 

sekol si sa len o pár desiatok rokov
27.9.2024 - 13:19
0

aaaa

 

už som sa opravil
27.9.2024 - 15:20
0

schnek

 

Pri súčasnej legislatíve ani nie je možné stavať iné ako nízkoenergetické budovy. Dokonca pokiaľ ide o nové verejné budovy musia byť v energeticky pasívnom štandarde.
26.9.2024 - 22:22
+3

mannheim

 

Preboha živého. Od doby, kedy bola navrhovaná a postavená WA prešlo ix rokov. Zmenila sa nielen legislatíva, normatíva, zmenili sa postupy, materiály...pokrok v stavebnej branži ti už dnes neumožní postaviť niečo, čo nespĺňa parametre r.2024, potiažmo rokov nasledujúcich. Kto by preboha navrhoval v dnešnej dobe dostupných technológií nejakú stavbu, ktorá by toto nespĺňala ? Chvalabohu, toto sú výhody členstva v EU, museli sme prijať štandardy, ktoré sa zo začiatku snažili stavebné firmy oj...ť, ale museli sa prispôsobiť.
27.9.2024 - 12:03
+2

aaaa

 

Chcel som povedať, že Werk aréna bola v tom čase po každej stránke, okrem kapacity haly, porovnatelná s najmodernejšími arénami v Európe a tiež s najmodernejšími arénami v NHL. Posudzovalo sa tam nízkoenergetická stavba a ďalšie faktory, ako vybavenie haly a neviem čo ďalšie, ale bolo toho dosť. Chcel som sa opýtať, či aj táto aréna bude patriť k tomu najlepšiemu, čo sa momentálne stavia a či bude porovnateľná s novými arénami v Európe, resp. v NHL.
27.9.2024 - 12:27
+1

ElwisNR

 

Úspech bude ak sa to vôbec začne u nás na Slovensku a ani to nemusí byť záruka dokončenia pamätám si že ani na Steel arénu nakoniec nebolo dosť peňazí a tuším som posielal peniaze na nejakú finančnú zbierku
26.9.2024 - 20:42
+2

aaaa

 

Zas budem za zlého, ale mám taký blbý pocit, že to, čo sa stavalo v Čechách okolo roku 2000 a trochu neskor Trinec, Pardubice, Liberec... . bude minimálne porovnatelné s tým, čo ideme stavať v roku 2027. Napriek tomu držím palce a želám aby tento projekt dopadol dobre.
26.9.2024 - 20:58
+2

Sani

 

Neviem preco si ludia na SVK myslia, ze ked ekonomicky drasticky zaostavame vo vsetkych klucovych sferach, tak snad v sportovej oblasti by sme zaostavat nemuseli....

Alebo chceme ist cestou ala Madari, ze sportovu infrastukturu povysime na narodno-investicku prioritu...?

V Cechach sa ta ekonomicka sila proste prirodzene prejavuje v sporte: silnejsia podnikatelka vrstva ochotna investovat do sportu, väcsi divacky zaujem, ludia s vyrazne vyssou kupyschopnostou...Avsak medializovane plany v Pardubiciach na pomaly "najvacsiu halu na svete" sa mi zdaju teda trochu ujete....
27.9.2024 - 13:21
0

JanaTn62

 

Nový hokejový štadión v Nitre : Nitriansky fanúšikovia si zaslúžia nový hokejový štadión, tam si ľudia do hokeja bláznivý. Štadión z kapacitou 5500 divákov je v Nitre zbytočne stávať. Pre Nitru ak tam chcú usporiadavať nielen šport, ale aj iné podujatia by bola ideálna kapacita 7000 alebo 8000.
26.9.2024 - 20:49
+2

Pharaoh111

 

doprial by som kazdemu mestu: nove skoly a nemocnice,s novym modernym vybavenim a dobre vyskolenym a zaplatenym personalom
a potom aj tu novu modernu halu,nech to cert berie,aspon pre 5000 diviakov

26.9.2024 - 23:06
+2

maček

 

pekné...
26.9.2024 - 23:32
0

axxel

 

Toto bude arena: https://www.sport.cz/clanek/hokej-extraliga-pardubice-chteji-postavit-nejvetsi-hokejovou-arenu-na-svete-dedek-cili-na-22-tisic-divaku-5037171
27.9.2024 - 7:37
+1

Sedko NR

 

Toto je čistý nezmysel.
27.9.2024 - 11:29
+1

azzurri

 

Preco?
27.9.2024 - 11:56
0

Sedko NR

 

22tisic na Pardubice je extrém ktorý pán Dedek tak rád vyhľadáva. O2 arena v Prahe má problémy s jej kapacitou a to sa bavíme o sakra rozdielnych mestách.
27.9.2024 - 12:08
+1

MV

 

O2 ma problémy? To asi nie
27.9.2024 - 12:14
0

Sedko NR

 

Dohladaj si to na internete, už tiež nie je najmladšia tá aréna.
27.9.2024 - 12:34
0

strojar

 

Ej veru ekonomicky má problémy.
27.9.2024 - 12:57
+1

azzurri

 

Myslíš že by do toho išiel Dedek keby to nemal dobre prerátane a preto aby prerobil?
Plánuje tam 100 akcii za rok
Plus tam bude zarábať aj na iných službách ktoré bude ten komplex ponúkať každý deň
Nebude to len o hokeji
Staci keď máš schopných manažérov a keď sa chce
Nie ako tu sa všetci opúšťate na čele so strojárom
Ako sa to neda ako to je zbytočne ako tu nič nebude naco väčšia kapacita a podobne
Tu aspoň vidieť kde sme a ako rozmýšľame
Staci keď sa porovnáme len s českom ti sú nám najbližší
Kde sme my a kde oni a ako rozmýšľajú
My sme tu len čierna diera a aj budeme pri takomto rozmýšľaní aké ma strojár a kopu ďalších

27.9.2024 - 12:33
+2

Sedko NR

 

Dedek mi príde, že lieta v neskutočných oblakoch. Práve o tomto hovorím, 100 akcií za rok, v Pardubiciach ? No ja neviem teda. Nikde také štadióny nemajú, ani len v NHL...
27.9.2024 - 12:36
0

strojar

 

MSG má 300 podujatí ročne.
To je v nejakom Novom Jorku.
27.9.2024 - 13:00
0

Sedko NR

 

Veru, kam sa Jork hrabe na mesto pernikov.
27.9.2024 - 13:40
+1

evgeni71

 

tak všetci si ulietavajú len ty si v porádečku
27.9.2024 - 13:20
0

aaaa

 

už to Dedek potvrdil
27.9.2024 - 12:03
0

Athotis

 

pekný , ale nebolo by to skor postavit niekde inde na kraji NR .... tu podla obrazkov maju malo parkovacich miest a nevidim tam miesto na dalsie a pri kapacite 5500 by malo byt aspon 1400 miest na parkovanie.
27.9.2024 - 8:25
+1

bez nicku

 

problemom su pozemky. Tie v okoli zimaku patria mestu, preto to riesia na rovnakom mieste
27.9.2024 - 8:28
0

Sedko NR

 

Ja by som to smeroval k priemyselnemu parku
27.9.2024 - 11:29
0

schnek

 

Táto štúdia, ktorú predstavili je nakreslená aj na súkromných pozemkoch.
27.9.2024 - 11:59
0

azzurri

 

https://sportweb.pravda.sk/hokej/ostatne/clanok/725254-pripravia-o-prvenstvo-rusov-cesi-idu-stavat-najvacsiu-hokejovu-halu-na-svete-predstavili-megalomansky-projekt/?utm_source=sportweb&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_3clanok_box



Takto sa to robi
Arena čo bude reprezentovať mesto kraj štát
A nie taka tréningová hala čo ide stavať Nitra
A vôbec im ani nevadi že kúsok je Praha s veľkou arénou ako tu porovnáte Nitru s Bratislavou
27.9.2024 - 11:45
+1

BieloModra

 

Chod na Jesenskeho2 a neplytvaj tu energiou, lepsie urobis
27.9.2024 - 12:56
+1

N-R-N-R

 

a za pár rokov tam môžu pestovať zemiaky,
27.9.2024 - 13:37
+1

Standacik

 

ale keď to pánko stavia za súkromne prachy, tak čo je nám do logiky alebo do kapacity.
27.9.2024 - 13:40
+1

strojar

 

Ešte nestavia.
27.9.2024 - 14:30
0

Standacik

 

pardon, *postaví
neviem síce, či to mení pointu príspevku, ale pre pokoj na portáli som sa opravil
27.9.2024 - 14:50
+2

schnek

 

Inak zaujímalo by ma, odkiaľ sú tie vizualizácie v článku, lebo na klubovom webe sú uplne iné.
27.9.2024 - 12:00
0

BieloModra

 

Nedeje sa n8c zle je! Snazia sa so situaciou okolo zimaku robit, zle je....proste nechapem...vy megalomani co cakate halu 10 a viac tisic sa zamyslite tak, ako keby ste to mali stavat, udrziavat a vytazovat.
27.9.2024 - 12:59
0

BieloModra

 

Pozrite si mapu Slovenska...ak ma niekde velka hala stat, malo by to byt stredne Slovensko...BB, ZV
27.9.2024 - 13:02
+1

strojar

 

Jasné.
V Očovej u Ruda Huliaka.
27.9.2024 - 13:04
+2

BieloModra

 

Slaby pokus, slaby😀
27.9.2024 - 13:11
+2

strojar

 

Čo už som mal napísať na taký hlúpy nápad.
27.9.2024 - 13:43
+2

BieloModra

 

Ze je to hlupy napad...napr. a teraz ze preco?...nooo necham sa poucit so zohladnenim na polohu a dostupnost s vedomim letiska v BA PP KE...atd
27.9.2024 - 14:06
+1

azzurri

 

Strojár ma teraz pravdu
27.9.2024 - 14:18
0

strojar

 

Nielen teraz.
27.9.2024 - 14:31
0

azzurri

 

Máš tu zlu povesť ale mávaš aj pravdu a keď ju máš tak nemám problem to napísať
Ale niekedy ju aj nemas a nesúhlasím s tvojim názorom
27.9.2024 - 14:47
+2

Sani

 

Take napady uz boli...spolocna hala pre BB a ZV, ci sa mi to len snivalo...?
27.9.2024 - 13:25
0

N-R-N-R

 

tak, za komunistov bol aj projekt prepojenia mesta ZV a BB a vytvorenia jedného supermesta
27.9.2024 - 13:38
0

BieloModra

 

Myslim ze nesnivalo
27.9.2024 - 14:06
0

Sani

 

Asi by to aj davalo zmysel....ale na Slovensku chce mat kazdy kohut radsej svoju malu kôpku hnoja, cize neviem si predstavit ze by sa tieto 3 strany (BB - ZV a investor) dohodli na spolocnomom projekte takeho rozsahu...
27.9.2024 - 15:59
0

cango

 

Ak sa raz postaví, bude nás to veľmi tešiť. Kapacita bola pred niekoľkými rokmi uvádzaná 5 300 . potom sa upravovalo sedenie na B tribúne. Následne sa sa znížila kapacita na 3 600. (JPP , že kvôli zlej statike ) Doteraz sa vôbec nikto nevyjadril k tejto situácii.Samozrejme , že to vedenie vie koľko ludí sa zmestí pri dobrom súperovi alebo v play off , keď sa sedí aj na schodoch a stojaci nemôžu ísť ani na WC, lebo im to miesto nikto negarantuje.Myslí si niekto, že je tu 3 600 ľudí?....nebudem sa vyjadrovať k ozajstnemu počtu predaných lístkov (státie). Majiteľ Třinca sa raz opýtal, či môže vstúpiť do klubu (rodený nitran p.Chrenek), .. že nie (JPP). Pred 10 rokmi v 2014 sa otvorila hala v Třinci s kapacitou 5 400 divákov ( + tréningová hala) za 700 mil Kč (cca 29 mil.€) Dnes sa hovorí o nitrianskej asi o 60 mil.€.
Na to aby bola využitá aj na iné účely ktoré si vyžadujú väčšiu kapacitu, na rôzne podujatia,akcie, turnaje ( napr. aj medzinárodné zápasy volejbal, hádzaná, basketbal, tenis, hokejové MS 18, ..koncerty, ) by mohla mať aspoň kapacitu 6 000 - 6 500 ľudí.
Na hokej (pri dnešnej situácii, že futbal sa n Nitre zničil) je enormný záujem a momentálne je to v NR šport č.1.
Niekto tu spomínal, že sa počet obyvateľov v meste znižuje. áno je to tak, ale je to z dôvodu toho, že sa v okolí NR (ako aj iných miest) stavajú satelity RD po okolitých obciach a trvalé bydlisko si prehlasujú tam. Ale v NR na hokej je veľká spádová oblasť aj z okolitých miest a dedín.Stačí si pozrieť staré EČ áut (TO,ZM,NZ,HC,GA,PD)..,čiže ak sa bude v NR hokej dobre robiť aj naďalej, mierne vyššia kapacita ako 5 500 je oprávnená.
27.9.2024 - 14:22
+3

strojar

 

Vidím, že agentúra JPP je tvoj obľúbený zdroj informácií.
27.9.2024 - 14:34
0

cango

 

Na takomto diskusnom fóre sa zdroje neuvádzajú
27.9.2024 - 16:14
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Aj keď zatiaľ len sen, nie je o čom, držím palce..

27.9.2024 - 16:16
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V1038:2623
2.Slovan1037:2922
3.Košice1036:2121
4.B. Bystrica1036:2421
5.Michalovce1037:2621
6.Nitra1142:3420
7.Poprad1033:3114
8.Žilina1131:3314
9.Zvolen1030:3411
10.Trenčín1026:446
11.N. Zámky1018:456
12.L. Mikuláš1022:394
TÍMZVVPPPPGB
1.Dubnica9700230:1921
2.Prešov9610234:2020
3.Levice8511128:1618
4.Humenné9510334:2517
5.Žiar n. Hronom8501231:1916
6.P. Bystrica8411229:2315
7.Skalica8321225:1914
8.Bratislava9221421:2611
9.Topoľčany8210528:338
10.Detva8201516:297
11.Trnava8103413:276
12.Trebišov9011719:363
SR 185100412:283
Aktualizované: 11.10.2024 22:37
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Dubnica9700230:1921
2.Prešov9610234:2020
3.Levice8511128:1618
4.Humenné9510334:2517
5.Žiar n. Hronom8501231:1916
6.P. Bystrica8411229:2315
7.Skalica8321225:1914
8.Bratislava9221421:2611
9.Topoľčany8210528:338
10.Detva8201516:297
11.Trnava8103413:276
12.Trebišov9011719:363
SR 185100412:283
Aktualizované: 11.10.2024 22:37
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Kane prekonal Modana v asistenciách a je druhý medzi Američanmi

Hokejový útočník Patrick Kane sa osamostatnil na druhom mieste v počte asistencií Američanov v histórii NHL. V nočnom zápase Detroitu Red Wings na ľade New Yorku Rangers prihral na jediný gól hostí, ktorí prehrali 1:4, čím dosiahol svoju 814. gólovú prihrávku v základnej časti. Prekonal výkon Mikea Modana a pred sebou má už iba obrancu Phila Housleyho, ktorý má na svojom konte 894 asistencií. včera o 10:42 - TASR


Brno zdolalo Mladú Boleslav 4:2, Kollár a Skalický mali po asistencii

Hokejisti Komety Brno vyhrali v pondelkovom zápase 11. kola najvyššej českej súťaže nad Mladou Boleslavou 4:2. Za domácich si pripísal asistenciu slovenský útočník Andrej Kollár, jeho krajan Pavol Skalický sa zas podieľal na druhom góle hostí. 14.10.2024 21:09 - TASR


Hráčmi týždňa sa stali Guenther, Hellebuyck a Eichel

Hráčmi úvodného týždňa nového ročníka zámorskej hokejovej NHL sa stali útočník Utahu Dylan Guenther, brankár Connor Hellebuyck z Winnipegu a center Jack Eichel z Vegas. Informoval o tom oficiálny web súťaže. 14.10.2024 20:10 - TASR


Tkachuk bude chýbať Floride Panthers týždeň pre chorobu

Americký hokejista Matthew Tkachuk bude chýbať Floride Panthers v NHL približne týždeň pre chorobu. Obhajcovia Stanleyho pohára uviedli, že za dátum návratu 26-ročného útočníka považujú 22. október. 14.10.2024 18:03 - TASR


Chromiak pomohol gólom a asistenciou k výhre Ontaria nad San Jose

Slovenský hokejista Martin Chromiak pomohol dvoma bodmi k výhre Ontaria Reign v nočnom zápase zámorskej súťaže AHL nad San Jose Barracuda 4:3. Dvadsaťdvaročný krídelník zaznamenal gól a asistenciu a pripísal si prvé kanadské body v novej sezóne. 14.10.2024 07:11 - TASR


Celebrini utrpel zranenie v dolnej časti tela, posudzovať ho budú týždenne

Kanadský hokejista Macklin Celebrini zo San Jose Sharks v NHL utrpel zranenie v dolnej časti tela. Zatiaľ nie je jasné, kedy sa vráti. Jeho zdravotný stav sa bude posudzovať na týždennej báze. Tohtoročná draftová jednotka sa zranila vo svojom debute v piatkovom zápase proti St. Louis Blues (4:5 po predĺžení). V stretnutí zaznamenal dva body za gól a asistenciu. 13.10.2024 12:43 - TASR


Barkov má zranenie v dolnej časti tela, Floride nepomôže 2 až 3 týždne

Fínskeho hokejistu Aleksandra Barkova z Floridy Panthers v NHL vyradilo z hry zranenie v dolnej časti tela na približne 2-3 týždne. Dvadsaťdeväťročný center nedohral piatkový zápas s Ottawou Senators po tom, čo v súboji o puk s Timom Stutzlom narazil do mantinelu. 13.10.2024 11:27 - TASR


Hrivík s Cehlárikom prispeli gólom a asistenciou k výhre Leksandu

Slovenskí hokejisti Marek Hrivík a Peter Cehlárik prispeli k víťazstvu Leksandu nad Växjö 4:2 v sobotnom zápase švédskej ligy. Cehlárik zaznamenal 2. asistenciu pri vyrovnávajúcom góle Patrika Zackrissona a Hrivík spečatil triumf hostí, keď sa v závere zápasu presadil do prázdnej bránky. Leksand si pripísal len tretie víťazstvo v deviatich kolách novej sezóny a v tabuľke štrnástich tímov mu patrí 11. priečka. 12.10.2024 20:18 - TASR


Mešár pomohol gólom a asistenciou k víťazstvu Lavalu v Providence 5:3

Slovenský hokejista Filip Mešár z tímu Laval Rocket zažiaril v prvom zápase novej sezóny AHL. Na ľade tímu Providence Bruins si v noci na sobotu pripísal gól a dve asistencie a pomohol tak k triumfu 5:2. 12.10.2024 12:10 - TASR


Úvodný domáci zápas Tampy preložili pre následky hurikánu Milton

Hokejisti Tampy Bay Lightning so slovenským obrancom Erikom Černákom si na domáci debut v novej sezóne NHL ešte chvíľu počkajú. Zápas, ktorý mali odohrať v noci na nedeľu proti Caroline Hurricanes, museli odložiť pre následky hurikánu. 11.10.2024 08:21 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 10. 2024
Michalovce - Slovan o 17:30
18. 10. 2024
Spiš. N. V - Michalovce o 17:30
Košice - Slovan o 17:30
Poprad - N. Zámky o 18:00
Zvolen - Žilina o 18:00
L. Mikuláš - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

15. 10. 2024
ŽilinaNitra
3:4REPORT
13. 10. 2024
SlovanSpiš. N. V
2:1REPORT
TrenčínZvolen
3:4REPORT
ŽilinaPoprad
4:3REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
5:2REPORT
N. ZámkyKošice
0:6REPORT

Najviac bodov

Zack AndrusiakSNV17 bodov
2.Pollock B.KOS16
3.Cotton A.NIT15
4.Calof A.POP13
5.Wedman M.BBY12

Najlepší strelec

Zack AndrusiakSNV11 gólov
2.Cracknell A.POP10
3.Pollock B.KOS9
4.Boucher M.BBY8
5.Olson K.ZVO8

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS97.01 perc
2.Rabčan E.BBY94.78 %
3.Aittokallio S.NIT92.93 %
4.Šutov A.SBA92.31 %
5.Mitens M.SNV92.1 %