Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
NHL
USA / NHLColorado - Dallas2,433,852,71Oilers - Vancouver1,93,953,7
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Nitra vyhrala v Spišskej Novej Vsi 5:2 a vo finále vedie už 2:0

zdroj: TASR
20.4.2024 21:08 TASR

Hokejisti HK Nitra zvíťazili v druhom finálovom zápase play off Tipos extraligy na ľade HK Spišská Nová Ves 5:2. V sérii hranej na štyri víťazné zápasy tak vedú už 2:0. Finále bude od utorka pokračovať dvoma duelmi na ich ľade.


Tréner domácich Vlastimil Wojnar nemal v druhom finále k dispozícii produktívneho útočníka Oliviera Archambaulta, ktorý sa zranil v úvodnom zápase série. Hostia spravili pred druhým zápasom jednu zmenu v zostave, keď namiesto brankára Aittokallia nastúpil Kašík.

Spišiaci nastúpili s cieľom vyrovnať stav série, no druhé finále začali zle. Už v 1. minúte sa dostali k presilovke, v ktorej nedokázali prekonať Kašíka a v jej závere Stacha dokončil protiútok hostí - 0:1. Od 5. minúty viedli hostia dvojgólovým rozdielom, keď presný zásah Okoličányho odobril videorozhodca. Spišiaci zareagovali striedaním brankára, keď Suráka nahradil Melicherčík. Ten v 10. minúte podržal svoj tím, keď zmaril šancu Bača po individuálnom prieniku. Hostia bol pri chuti, predovšetkým ich tretia formácia, a v 13. minúte sa v protiútoku dvoch proti jednému presadil Lacka, keď jeho strela prekvapila Melicherčíka - 0:3.

Hostia mali duel pod kontrolou a od 25. minúty viedli už štvorgólovým rozdielom. Hrnka v presilovke tečoval pokus Bučeka a prekonal Melicherčíka - 0:4. Buček sa krátko na to snažil presadiť aj individuálne, ale brankár domácich zmaril jeho šancu. Spišiaci sa nevzdávali a naďalej sa snažili vrátiť sa do zápasu. Od 49. minúte sa dostali k dvojminútovej presilovke o dvoch hráčov, v ktorej kapitán Rapáč prestrelil Kašíka - 1:4. Domáci siahli po stiahnutí brankára už v 50. minúte v snahe zmazať trojgólové manko. Po viacerých neúspešných pokusoch prekonať Kašíka padol gól do ich bránky, keď Čederle upravil na 1:5. Burgess v 57. minúte znížil na 2:5, ale hostia si už trojgólový náskok nenechali vziať.

Finále play off Tipos extraligy – druhý zápas /na 4 víťazstvá/:

HK Spišská Nová Ves – HK Nitra 2:5 (0:3, 0:1, 2:1)

Góly: 50. Rapáč (Kerbashian, Bakoš), 57. Burgess (Bakoš, Kerbashian) - 3. Stacha (Lacka), 5. Okoličány (Bača), 13. Lacka, 25. Hrnka (Buček), 53. Čederle (Lacka). Rozhodovali: Snášel, Jobbágy - Bogdaň, Šoltés, vylúčení: 5:9 na 2 min., navyše Vandas (Spiš.) a Bača (Nit.) obaja 5 min. + DKZ za bitku, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:1, 4300 divákov (vypredané). Zmeny: 5. Melicherčík namiesto Suráka (Spiš.)

Spišská Nová Ves: Surák (5. Melicherčík) - Merežko, Romaňák, Ališauskas, Žiak, Valach, Groch - Rapáč, Nellis, Burgess - Bakoš, Kerbashian, Majdan - Drábek, Myklucha, Džugan - Hamráček, Bortňák, Vandas

Nitra: Kašík - Cotton, Mezei, Bača, Kousa, Stacha, Gajdoš - Bajtek, Gill, Buček - Newell, Bubela, Jackson - Lacka, Čederle, Okoličány - Bačo, Hrnka, Vitaloš

/stav série: 0:2/

Hlasy trénerov (zdroj: hokejportal.net):

Vladimír Záborský (HK Spišská Nová Ves): "Vo veľmi zlom čase sme si vybrali deň blbec. Individuálne aj tímovo sme hrali priemerný, možno až podpriemerný hokej. Zápas by som však rozdelil na úseky, ktoré rozhodli. Odohrali sme dobrú presilovku v úvode, kde sme získali momentum, no potom sa znova objavili zlyhania v niektorých fázach hry. Zo štyroch striel sme dostali tri góly. Bola to facka. To isté sme zažili v semifinále v Košiciach. Musíme na tom popracovať."

Ivan Švarný (HK Nitra): "Spišiaci na nás vybehli, no nám sa podarilo potrestať skoro každú chybu. Dali sme góly, viedli, ale chlapcom musíme vytknúť disciplínu. Musíme to vedieť odohrať s väčším pokojom a nesmieme sa nechať vyprovokovať. Dostali sme sa do zbytočného oslabenia troch proti piatim, ale takou bojovnosťou i súdržnosťou sa nám podarilo druhý zápas doviesť do víťazného konca."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


fabbeN

 

Dvojdňová lúpež v Spišskej úspešne za nami. Ďakujeme chlapci. Ešte treba zabrať doma a nepustiť ich ku hre.

A hlavne disciplinovane, dnes sme sa s tým na konci začali zahrávať.
20.4.2024 - 21:17
+30

Wana

 

Nitra mi príde ako ten team z filmu Moneyball. Chvíľu trvalo kým to sadlo, tí naši hráči majú svoju kvalitu, ale sú v lige aj lepší (okrem Bučeka, ten je top v lige nech si píše kto chce čo chce). Aj tí naši importi nemajú u nás dominantnú funkciu a aj tak v playoff zrazu klik a pomaly začíname pôsobiť ako neodolateľný Team - pri všetkej skromnosti...
20.4.2024 - 21:55
+13

Wana

 

*nezdolateľný
20.4.2024 - 21:56
+3

Westbeast0

 

Bystricu na vas!
21.4.2024 - 8:38
+4

fabbeN

 

Nieee, z nej mám nočné mory. Úprimne. Tak ste ma psychicky zničili za tie roky, že to je neskutočné. To playoff s vami malo vždy náboj
21.4.2024 - 13:21
+3

SebastianNR

 

Som diskuter, ktory vela krat vybuchne pocas zapasov a som aj casto zmazavany, ale prosim vas nepiste na Spišsku, ze je hanbou finale, ze tam nema co robit a podobne somariny.
Su prvy krat vo finale a zazivaju tuto neskutocnu atmosferu prvy krat. Je tam nervozita, potom dostanu rychle goly a uz sa to rozpadne, Vcera ten zapas vyzeral inak u nas moze byt kludne 2:2.
My sme s KE kolko u nich dostali ?? 6 ci 8 golov ?? Na ich rozpocet velky klobuk dole kam sa az dostali.
Aj toto finale im pomoze do budunosti ci uz herne, sebavedomim v tazkych zapasoch, tak isto aj fanusikovia sa nieco nove naucia.
To je vidiet za tieto dva dni na komentaroch a stazovanie sa uplne na vsetko, od vraj zranenia ich hraca az po provokovanie a brnkanie na nervy, ano toto je FINALE.
PS1: FANUSIKOVIA, stojte za svojim klubom a neodchadzajte pocas zapasu domov !!
PS2: Vitajte v pekle
20.4.2024 - 21:17

Sunkafit

 

uplny suhlas
20.4.2024 - 21:21
+9

Maross NR

 

A hlavne nie je zďaleka koniec.
20.4.2024 - 21:23
+17

doc.koniferum

 

vyzerá,že možno aj je
21.4.2024 - 1:11
+3

kocsma

 

Fanúšik tímu, ktorého fanúšici majú tendenciu neustále samých seba stavať do role obete, pri každom páde ich hráča vyplakavaju a píšu "tOtO nEBol Faul?" a podobné veci ide druhému tímu vyčítať, že sa sťažuje. Kde to žijem. Tak ste strašne mimo, pritom Nitra hraje veľmi sympatický dobre pozerateľny hokej, ktorému keď človek chce dopriať musí ignorovať primitívne ich fanúšikov
20.4.2024 - 21:31
+31

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Zmazte to nejak som netrafil
20.4.2024 - 21:56
+2

Sedko NR

 

20.4.2024 - 22:01
0

SlovakRanger

 

Ale nooo, aj my potrebujeme niekde začať ja by som to ako Nitrančan bral s nadhľadom, že chcú byť ako my, chcú sa nám vyrovnať. A možno o pár rokov to už bude kompetitívna rivalita, hoci zatiaľ úplne neviem no
20.4.2024 - 21:57
+3

Pharaoh111

 

Aj vy sa ucite: pre nas to boli casy s ludom,rudinkom,traperom...

a dnes nas mladez privita s "s**rvene kosice"
v spsisskej nas pekne "odniesli" na nas apartman, lebo by sme sami asi netrafili

kazdy si prejde svojim vyvinom a nakoniec sa to vsetko pekne "vycoha"
20.4.2024 - 21:31
+12

Sunkafit

 

To boli najlepšie časy..tak krásny by bol teraz pokrik..aby sme aj my boli šampióni..ale tak ho pokazili že už nikdy nebude
20.4.2024 - 21:49
+5

Kuree

 

Je priam neskutočné ako dokonalo ste načasovali formu... takto sa hrá playoff podľa mňa.. od toho brnkania na nervy až po premieňanie šancí, ktoré dostanete.. a áno, SNV je tam zaslúžene, o tom žiadna, dala dole majstra v game 7 ale to čo predvádzate v playoff je priam niečo neskutočné a pripomína mi st. louis v 2019

PS. jeden brejk by sa dal nejakým zázrakom vrátiť ale double brejk a ísť do pekla no nezávidím spišiakom toto zvrátiť vo svoj prospech, nedali sme to MY ani MI

20.4.2024 - 22:26
+22

HA RA Bin Ladin

 

Často počúvam od kamarátov, že prajú skôr Nitre, že pre Spišskú je ešte skoro. Zatiaľ kopírujú Zvolen po príchode do extraligy: quarterfinal loss (qalification loss), semifinal loss, final loss, champion.
22.4.2024 - 9:20
0

Es5

 

10/12🤍💙 Zííííme ich!!!
20.4.2024 - 21:17
+11

MV

 

13/15
20.4.2024 - 21:23
+14

Wana

 

Corgoňova domestifikácia rysa v priamom prenose... Bobcat -> Cat

Z 8zapasov vonku sme 6 vyhrali, to je neuveriteľna bilancia s ohľadom že sme hrali u troch najvyššie postavených teamov po ZC. Ideme s pokorou ďalej, doma aspoň jeden zápas urvať. Ešte je dlhá cesta pred nami ale toto pustiť by bola obrovská škoda...
20.4.2024 - 21:17
+23

maček

 

vedel by som ti rozprávať
20.4.2024 - 21:47
+1

Wana

 

Mňau 😹
20.4.2024 - 21:52
+1

hello, havarju

 

Krásne goly, výborný Kašík!
Parádny výkon celého tímu.. akoby pokračovanie zápasov zo semifinále a akoby bolo jedno proti komu hrajú, či sú to Michalovce alebo Spišská, všetko jedno..
20.4.2024 - 21:17
+6

FP-Tommynko

 

Dnes by s nami nevyhral ani Detroit (Orszagh)
20.4.2024 - 21:49
+11

aMigos2

 

Nitra ziiiii Spišsku! 2:0 : Opat zopakujem ako v livke - je neskutocne pekne vidiet ako v slovenskej lige vo finale rozhoduju/vyhravaju zapasy Slovaci, ze Slovak je lepsi jak zahranicny, ktory moze po sezóne zdáchnuť (ked zdachne Slovak a do lepsej ligy, tak mu este otvorim dvere).

A k zapasu… vcerajsi zapas mal vacsie grady, ale dnes Nitra zasa jednoznacne vyhrala. Neplacte za golom ktory nemal platit.
20.4.2024 - 21:18
+21

snv1984

 

Dnes bol zápas v podstate vybavený hneď na začiatku po druhom góle. Ja to finále, chlapci ďakujeme za bojovnosť a chcenie. Súper je však zatiaľ jednoznačne kvalitnejší. Zostáva už len veriť v zlepšenie na ľade súpera aj keď to teraz možno vyzerá už iba ako sci-fi.
20.4.2024 - 21:18
+13

Peter19

 

Kvalitnejsie boli aj Kosice a co z toho. Dnes ste si "uzili" to co my v 7mom zapase u vas... dva hlupe goly na uvod a potom tlak a prevaha dalsie minuty no bez vysledku.
20.4.2024 - 21:36
+5

snv1984

 

Pane viete aký je rozdiel medzi vami a mnou? Že ja ten titul Nitre v prípade, že ho vybojuje úprimne doprajem. Treba sa naučiť zmieriť aj s prehrou (vypadnutím) a rešpektovať prácu a kvalitu súpera!
20.4.2024 - 21:43
+35

Peter19

 

Vobec nie, ja ho Nitre doprajem tak isto a ano mate este cas ucit sa pokore a respektu...
PS: neviem kde v tom prispevku je nezmierenie sa s vypadnutim, ale ok.
20.4.2024 - 21:46
+3

miro-nr

 

Nechcem ti brať ilúzie ,no neviem či si videl ten istý zápas.
Ako dokážeš porovnávať siedmy zápas SnV-KE s tým dnešným ??
Nitra mala celý zápas pevné v rukách . O akom tlaku tu píšeš? O tom dvojminútovom keď spisuaci hrali šiesti na troch ?! To fakt ?
Naozaj si odborník !
20.4.2024 - 22:11
+23

Zmrzlina

 

Ta... čo narobíš.
20.4.2024 - 21:18
0

wilkinson22

 

Ťažko sa hrá keď najskúsenejší obranca spraví pri prvých dvoch striedaniach dve chyby a je 0:2, 🤷 k tomu proaktívnemu ciarovemu sa ani nevyjadrujem, gratulujem do NR,
20.4.2024 - 21:19
+3

fakir

 

Aj Nitriansky obrancovia robia chyby,len majú brankára,čo už,dnes drel len Braňo
20.4.2024 - 21:22
+4

hello, havarju

 

Veru brankári vyhrávajú playoff zápasy a vidno, že tento rok stavilo vedenie v Nitre nie len na jedného výborného brankara, ale tak ako to má byť - na dvoch..
Aj keď cez sezónu to vyzeralo všelijako, napr. aj so zranením Aitokallia.., tak v playoff ťahajú obaja výborne..
20.4.2024 - 21:28
+17

FP-Tommynko

 

Prečo si vás tréner nezobral coach challenge?
20.4.2024 - 21:51
+1

wilkinson22

 

Lebo na toto nemohol, už keď bolo odpiskané,
20.4.2024 - 21:53
+3

Nitraaa

 

Hra bola prerusena skôr ako dali gol takze ten gol jednoducho nemohol platit
20.4.2024 - 21:54
+4

wilkinson22

 

Len hra nemala byť prečo prerušená
20.4.2024 - 21:55
+1

Wana

 

Súhlas toto bola chyba. Gól mal platiť, ale ako príčinu prehry by som to nevidel...
20.4.2024 - 21:57
+6

hawkie

 

Prepáč, ja chytám za slovíčka a idem strašne veľmi do hĺbky... NIE, práveže gól za danej situácie správne neplatil a nemal platiť. To, že nemalo byť odpískané, je zase vec druhá...

A tiež, môžeme sa hypoteticky baviť, či by bol býval gól, keby neodpíska..? To sú skrátka veci, ktoré bohužiaľ nezistíme.
20.4.2024 - 23:00
+9

Wana

 

Pohoda, ja som sa zle vyjadril. Situácia nebola posúdená správne, malo sa pokračovať v hre bez prerušenia a nechať dohrať. Ale opakujem nemyslím že to bola príčina prehry, iné veci tam nefungovali...
20.4.2024 - 23:33
+2

M4K3R

 

Jedina sanca to strhnut bola skorovat do prvych 10min. 2.tretiny...
20.4.2024 - 23:23
+3

miro-nr

 

Šanca je vždy,len musí byť chcenie,kvalita a kúsok šťastia.
21.4.2024 - 9:16
0

M4K3R

 

Ako bavime sa o celkom zapase alebo o prvych minutach 2.tretiny?
21.4.2024 - 16:55
0

miro-nr

 

Bavíme sa o hokeji !
21.4.2024 - 21:29
0

Lemonik

 

Pretože nemal na čo keďže bolo odpiskane a Majdan mal dostať 2 minúty ...
20.4.2024 - 22:00
+4

hello, havarju

 

Challenge si moze zobrať aj pri ofsajde, keď dáš gól?
Ja myslím, že len pri ofsajde, keď dostaneš gol.
20.4.2024 - 22:02
0

Nitraaa

 

Challenge si hlavne môzes zobrat ked padne gol z hry , tento padol cez prerusenu hru takze aj keby odhalili ze offside nebol tak ten gol by nemohol platit lebo rozhodca piskal skôr
20.4.2024 - 22:06
+15

Sedko NR

 

Nechcem sa hádať ani teoretizovať, ale nepadol gól aj vďaka tomu, že Kašik už nechytal keďže počul hvizd ?
20.4.2024 - 22:04
+4

Lemonik

 

Presne toto môže byť jeho "aliby" proste Majdan už nemal čo strieľať keďže prišiel hvizd a nič by sa tu neriešilo. Bubela dostal 2 minúty...
20.4.2024 - 22:20
+3

wilkinson22

 

Veď aj Majdan
20.4.2024 - 22:22
0

Lemonik

 

Ale za co?
20.4.2024 - 22:26
+2

miko 75

 

Majdan dostal trest za vzájomne kroščeky s Mezeiom,ale hneď na začiatku mal dostať dvojku za nešportové správanie,ako Bubela.
20.4.2024 - 23:59
+9

Lemonik

 

Správne.
21.4.2024 - 11:28
+1

BlackCrow

 

Podľa plánu
20.4.2024 - 21:19
+2

BBodalV

 

Gratulujem NITRA!: Skvelý hokej hráte!

Dúfam, že Antonín namieša doma taký koktejl, že sa bude zem triasť až v Bystrici.

Držím palce!
20.4.2024 - 21:19
+62

Lemonik

 

Ta zem sa bude triasť ci prehráme alebo vyhráme 😉
20.4.2024 - 22:01
+4

SlovakRanger

 

Tá Nitra to nakoniec ešte naozaj dá Áno, viem, že by sa nemalo hodnotiť po 2 zápasoch ale Spišská je proste od brankárov až po trénera totálne nekoncentrovaná, neviem, čo by sa muselo stať aby to ešte zvrátili. Snáď len výbuch Nitry ako doma proti Michalovciam, keď dostali sedmičku a nič im vzadu nefungovalo, aby sa znovu nakopli.
20.4.2024 - 21:20
+4

Sunkafit

 

vyhrať dva zápasy vonku u najlepšieho mužstva doma to chce gule...pokoj v zakončení radosť pozerať..už len dva chlapci ukončime to doma aby som na piatok nemusel už zhánať lístky...dakujem
20.4.2024 - 21:20
+22

Sedko NR

 

Ani nedeľu doma sa mi už nechce, už mám iné plány😀
20.4.2024 - 22:05
+1

NR CERT

 

Šunes ani si nevieš predstaviť keby to bolo v stredu meniny a dotoho pohár tak konec zebudá ma až v nedeľu ale treba mať hlavne pokoru a rešpekt a hlavne ostať nohami na zemi ešte neni koniec ale krása z vonka 2:0 vidíme sa utorok POMEEEEEE
21.4.2024 - 9:46
+3

adamko123

 

Tak ze pojdeme zo Spisa s dvomi vyhrami som necakal, aj ked v kutiku duse dufal. Parada Corgoni. Stastnu cestu domov a v utorok ideme spolocne po treti bod v serii. Poteste sa oslavte ale s mierou 😃
20.4.2024 - 21:20
+8

BieloModra

 

0:2 ✅️
Maximalna spokojnost
Pobe- Pobezal toto je aj pre Teba
Podte domov Corgoni!
Stastnu cestu domov rovnako aj nasim fanusikom
V Nitre padne zimak
20.4.2024 - 21:21
+18

RudoNR18

 

Sme strasne blízko a pri tom tak strasne ďaleko ešte.. už teraz mam Stres a nervy z utorku a zo stredy..
20.4.2024 - 21:24
+9

BieloModra

 

Ja som uz povolila uzdu fantazii ja sa tesim
20.4.2024 - 21:27
+6

RudoNR18

 

Aj jaaa. Len musíme stále byť nohami na zemi.. lebo potom to končí tak ze sa suchnem kolenom od radosti o koberec a koleno celé červené..
20.4.2024 - 21:41
+3

BieloModra

 

Este stastie ze na zimaku nie je koberec a hlavne tam ani spadnut nemozes...jedine na niekoho a ked sa hlucik tesi po gole to je ako mega objatie, tiez si isteny
20.4.2024 - 21:44
+4

RudoNR18

 

No to áno.. ale ja keď som na zimaku stále je tam riziko že ma nejaký ten puk trafí.. čiže úplne zas v bezpečí byť nemôžem.. každopádne v stredu si užijem tu atmosféru..
20.4.2024 - 22:03
+1

BieloModra

 

To preto lebo si vyssi😀
20.4.2024 - 22:05
+3

fabbeN

 

Škoda, že si to Pobežal nemôže tiež odohrať.
20.4.2024 - 21:26
+5

BieloModra

 

A jednym okom pozera na uspech na ktorom ma sam podiel...nechcela by som byt v jeho koži...v jednom rozhovore povedal ze v celej tej situacii je dobre len to, ze za neho rozhodli druhi, ze inak by to bolo tazke rozhodovanie
20.4.2024 - 21:30
+12

fabbeN

 

Ja len dúfam, že mu po poslednom zápase niekto tú medailu uchmatne a dá. Či už bude zlatá alebo nie, to je jedno. Za celú sezónu si ju zaslúži.
20.4.2024 - 21:32
+3

BieloModra

 

Urcite ano, to je jasne ze ho pocka...kabina zije podporuje sa myslia na neho...a hokejky musi zbierat Baco
20.4.2024 - 21:46
+4

miro-nr

 

Dnes Stacha.
20.4.2024 - 22:16
+9

sam96x

 

K zápasu : Úvod zápasu paradoxne dobrý, ale potom nedôsledne bránenie a zosypalo sa to všetko, úplne sme odišli, nervozita nám zvažovala ruky. Dva ťažké zápasy v Nitre nás čakajú, ale ja verím, že sa vráti séria k nám za stavu 2:2, máme na to tam oba zápasy vyhrať, nesmieme však robiť chyby a byť nedôslední.
20.4.2024 - 21:21
+3

azzurri

 

Všetko ide podla plánu
Presne tak ako som pisal vcera
Vyhráme aj dnes a doma ich dorazime
Séria 4:0
Darmo ste ma hejtovali za príspevky
Darmo ste to vymazali
Nikoho som neurážal ani nenapísal vulgárne slova
20.4.2024 - 21:22
+9

fabbeN

 

Len tú pokoru dotrénovať
20.4.2024 - 21:25
+21

azzurri

 

Ja to pisem s pokorou a rešpektom
Tak to proste vidím
Tak čo je na tom že to jasne a narovinu napisem?
Spisska s takými deravými brankármi a s takou slabou oslabovkou a celkovo že sú vo finále prvýkrát nemá šancu vyhrať finále
To hovorím a pisem od začiatku
Je to môj názor tak preco by som to nemohol napísať
Vyhra nad Košicami bol ich strop
20.4.2024 - 21:32
+10

NightPP

 

Vieš vôbec čo znamená slovo pokora?
Lebo písať tu o budúcnosti ako o hotovej veci je buď na ústavnú liečbu alebo ti treba ešte dospieť.
Dospieť znamená rešpektovať silu súpera a hlavne ak Spišská u vás vyhrá oba zápasy prísť tu a priznať si že si mýlil.
Lenže ty si presne ten typ čo by sa tu potom ani neukázal.
Len strúhať "geroja".
20.4.2024 - 23:05
+10

azzurri

 

Predstav si že viem čo je pokora
Pisem to tak ako to vidím a cítim
A pisem svoj názor
Lebo hokeju rozumiem ( na rozdiel od vás ked ste ma išli vcera zožrať )
Presne tak ako sa vyjadruju a davaju predikcie pred sériami ostatní (aj tu bývajú take ankety )
Ked to tak nebude tak nemam problém tu napísať a ospravedlniť sa že som sa mýlil
Tak netrep že by som sa neukázal
20.4.2024 - 23:23
+4

Raccoon

 

Pokora po nitransky 😂😂
20.4.2024 - 23:29
+5

NightPP

 

Píšeš to tak po svojom až má človek pocit menejcennosti 😅.
20.4.2024 - 23:52
+2

N-R-N-R

 

Názor napísať už vieš. Ešte sa ho skús naučiť napísať inteligentne
21.4.2024 - 7:17
+7

azzurri

 

A ešte som zabudol
Som zvedavý ked budem mať pravdu že či sa tu ty ukazes a ospravedlníš sa mi aj s ostatnými
20.4.2024 - 23:45
0

NightPP

 

A za čo sa ti mám ospravedlniť?
Že som napísal môj názor na teba?
Jednoducho svoje príspevky píšeš tak povýšenecky,že to pôsobí ako úplne znevažovanie súpera.
A určite nie som sám čo si to myslí.
20.4.2024 - 23:49
+5

roman

 

Nie si. Nepôsobí to na mňa dobre a ani neviem vysvetliť prečo.
21.4.2024 - 0:04
+5

Norik

 

Ano,mas sa prist ospravedlnit...: Ked mu navrhujes ustavnu liecbu.
21.4.2024 - 8:35
+2

chatarhk

 

Hlavne že vy ste každý rok majstri v auguste. To nie je budúcnosť
21.4.2024 - 7:18
+2

Norik

 

Ale oni (pp fanuskovia) po konci sezony: chodia sa hufne ospravedlnovat.
Alebo,ako budem citovat vyssie jedneho z pp "Vieš vôbec čo znamená slovo pokora?
Lebo písať tu o budúcnosti ako o hotovej veci je buď na ústavnú liečbu alebo ti treba ešte dospiet"
21.4.2024 - 8:37
+3

roman

 

Ono to ide jedno s druhým. Máš blbé nafúkané komentáre, príde niekto povedať, že sú blbé.
21.4.2024 - 8:42
+2

tulen - kosice

 

jedna faktická: po alebo pri zápasoch nitry sem veľa diskutérov ani nepáchne ... zhrniem to asi tak, ten jeden titul vám veľmi ublížil ... a potom príde poprader, spišiak, uletený košičan a už je zle ...
21.4.2024 - 11:16
+1

roman

 

Myslím že už mesiac dva je to tu o trošku viac v poho, tak už sa zaoberám aj detailmi typu Azzurriho pokora.
21.4.2024 - 12:20
+3

KrebsKandidat

 

Cim?
21.4.2024 - 15:06
0

BieloModra

 

ja by som to nehrotila a nezovseobecnovala lebo:
nie je fanusik ako fanusik, niekto nas proste nemoze vystat a vela x aj opravnene, niekto ma proste kratku zapalnu snuru, rovnako tu vidis fanusikov co nam dopraju a prave aj z toho PP, vidim tu fanusikov z klubov co nam vyslovene zelaju, lebo vidia ze proste hrame ako hrame a celkom jasne vidia co sme pocaj play off dokazali. Tak ako sa vedia niektori diskuteri povznies a povedat, ze by za nas na ZC nedeli ani deravy dros, ale teraz hra "ina" Nitra, tak rovnako sa najdu aj taki co uz z principu a roznych pohnutok jednoducho nie. Toto bolo aj minulu sezonu dost ludi si zelalo nas zostup, ale boli aj taki co otvorene povedali nemusim vas, ale v lige by ste chybali... chapes co chcem poveddat? Proste treba si vazit podporu kazdeho z nich a sem tam sa treba zamysliet aj preco nie....
21.4.2024 - 9:20
+3

Zmrzlina

 

Viacerí funúšikovia z PP vám držia len preto, aby SN nevyhrala titul. Nosia v sebe bolesť, že PP od roku 1993 nevyhral titul a toto by ich psychicky asi položilo úplne. Oni by fandili hocikomu, len SN nie.

Ja v tomto mám jasno a SN mi nevadí, práve naopak... je to s PP susedné mesto a mám k nemu diametrálne bližší vzťah ako k pre mňa po všetkých stránkach vzdialenej NR.

K tomu extra motiváciou ma nepriťahujú derby zápasy medzi PP a SN. Viac ma lákajú zápasy s BA alebo KE ako susednými mestami, či už SN alebo LM. Tak, ale ľudia sú rôzni.
21.4.2024 - 11:00
+6

BieloModra

 

dobre vyjadril si sa, aj ked ja som to myslela vseobecne a co som napisala zopakujem... kazdy to ma inak. Budem uplne uprimna... vlastne mi tento nazor sice opisne nieco dal, ale od cloveka co hejtuje svoj vlastny klub vyznieva dost zvlastne peknu nedelu
21.4.2024 - 11:30
+9

fabbeN

 

Au
21.4.2024 - 11:40
+1

NightPP

 

Ja ti osobne poviem svoj názor.
Aj keď cez nás Nitra postúpila, vždy mi bola sympatická.
Dáva priestor mladým hráčom a poväčšine sa im to vypláca.
Spišská (aj keď tam mám väčšiu časť rodiny) mi teda pod Rapáčom sympatická nie je takmer vôbec.
A vôbec tam nejde o rivalitu no o jeho doslova "Ľuptákovské" chovanie.
21.4.2024 - 11:56
+7

Zmrzlina

 

Tak R.R. a B.R. sú mi taktiež najmenej sympatické hokejové osoby z hokeja v SN a ich správanie, tak to je tiež na zamyslenie. Ani správanie vedenia z NR tiež nie je nejaké fajnové. Pamätáš si ako doslova zhovadili funkcionárov a trénerov Slovana svojimi vyjadreniami?

Trochu sa to však snažím filtrovať, pretože ťažko by som potom chodil fandiť aj Popradu, ktorý momentálne manažuje rusofil a väčšina ľudí ho má za jediného záchrancu popradských nádejí.
21.4.2024 - 14:15
0

KrebsKandidat

 

Pripomen mi tu Nitru, prosim.
21.4.2024 - 15:07
0

Zmrzlina

 

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/tomas-chrenko-zaregoval-na-slova-andreja-podkonickeho/118764
21.4.2024 - 15:19
0

KrebsKandidat

 

Ano, mali byt ticho. Jedneho dna dostane vynimku z pravidiel i Nitra ci Spisska a potom to bude naozaj neopravnena kritika.
21.4.2024 - 15:44
+3

Zmrzlina

 

Ozvať sa mohli a mali, ale nie takým vysmievačským spôsobom, keď najmä z Podkonického urobili idiota. Keď aj niektoré veci boli pravdivé, tak to nemali robiť tak výsmešne.
21.4.2024 - 16:21
+2

KrebsKandidat

 

Mali by sme skoncit radsej, ide to smerom materska skolka.
21.4.2024 - 16:37
+2

sloniik

 

Vyjadrili sa podla mna uplne v pohode.
21.4.2024 - 16:48
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jurrko

 

Ay na to, ze nakoniec bolo skonstatovane:
start Gaspara bol neopravneny!
21.4.2024 - 16:36
+6

roa

 

Bez ohľadu na to či Nitra získa titul, alebo nie, toto je na vydanie knihy ako viesť klub v skromných podmienkach a pracovať s mladými hráčmi a povinne by to mali čítať všetci menežéri v ostatných Slovenských kluboch a najmä v Košiciach.
Taký Robert Bačo je príkladom s ktorým v Košiciach nemali trpezlivosť, lebo bol často vylučovaný a v Nitre je síce tiež vylučovaný častejšie ako je zdravo, ale ho nezatracujú a dávajú mu priestor, lebo vidia, že z neho môže byť veľmi kvalitný hokejista. Po výmene za Slováka som hovoril, že to je win pre Nitru, hlavne do budúcna.
V Nitre nestojí hra mužstva na importoch ( aj keď brankári a Gill sú vynikajúci ), ale vo veľkej miere na domácich hráčoch. Keď už som spomenul Košice, tak tam to ťahajú importy a Slováci sú do počtu, lebo Košice káder skladajú, aby získali titul a Nitra káder buduje a je, s výnimkou minulého roku, stále na špici Slovenského hokeja a vychováva mladých hráčov pre reprezentáciu a "žiaľ" aj do lepších líg.
Nitrančania máte byť na čo pyšní a úprimne vám tieto chvíle závidím.
20.4.2024 - 21:22
+90

Wana

 

Bačo nieje len na hosťovaní do konca sezóny? Vráti sa do KE a môžete s ním pracovať Je na čom, tie jeho zbytočné vylúčenia aj u nás pijú krv
20.4.2024 - 21:26
+4

Peter19

 

No na to ze Cibino strelil prvy hetrik kariery po tejto vymene mi to pride ako good deal pre obe strany. U nas by Robo nemal miesto, alternoval by s Jokelom v 4tej lajne. Podla mna Kosice urobili najlepsie co mohli pre klub aj pre Roba
20.4.2024 - 21:41
+4

Maross NR

 

A u nás by Marek ťažko prijal úlohu v štvrtom útoku, navyše typologicky tam nepatrí. V prvých troch, pri našom systéme hry, nemal miesto.
20.4.2024 - 21:49
+15

miro-nr

 

Pije aj nám krv vylúčeniami!
Myslím,že ak by sme mali nejakú alternatívu za neho tak by bol zdravý trinásty útočník.
20.4.2024 - 22:21
+2

Slimo

 

Odborník sa ozval😁 bačo hra dobre a stavím s o čo chces ze by zdravy náhradník nebol, lebo svoje si odohrá
21.4.2024 - 0:00
+6

miro-nr

 

Ak by bol Gates ok a Pobežal k dispozícii ,tak Bačo už dávno sedí za tie jeho hlúpe fauly na 5min+dkz .
A nieje to len môj názor.
21.4.2024 - 9:49
0

BieloModra

 

sami hraci sa rozhodli ze Gates nezasiahne. Treba nechat hrat tim, co ma jasny plan a podriadil tomu aj pripravu.
21.4.2024 - 10:07
+4

miro-nr

 

To je už vec hráčov a kvitujem im to. Samozrejme ak nieje Gates na 100% ok tak nieje treba meniť zostavu.
Len teraz sa tu bavíme o hráčovi #37 aj o jeho zbytočných a hlúpych fauloch.
Ja osobne som veľmi rád ,že sa od semi v tomto zlepšil. Určite má budúcnosť,no treba u neho vycibrit disciplínu.
21.4.2024 - 10:45
0

BieloModra

 

ved hej... ja viem o com piseme a vie to aj on ze nas dostal par x do neprijemnej situacie, ale stale si myslim ze ked dostane doveru a podporu z kabiny(co dostava), ta ten chalan moze byt este velmi platnym
21.4.2024 - 10:49
+3

strojar

 

U Gatesa to nie je o tom či je na 100% fit.
21.4.2024 - 12:32
+1

MV

 

A o čom?
21.4.2024 - 13:25
0

tulen - kosice

 

netrep: dali ho na výmenu, aby hral ... a má toho dosť čo zlepšovať ... napr. disciplína
20.4.2024 - 22:54
+3

roa

 

Že má čo zlepšovať po hernej stránke aj v disciplíne, o tom nepochybujem, veď má 21 rokov, ale talent to je a ten treba vedieť rozvíjať, lenže v Košiciach nemajú s tým trpezlivosť. Majú síce v kádri mladých hráčov, ale tí sú tam len na okrasu, alebo na zníženie vekového priemeru a k tej poznámke, že ho poslali do Nitry, aby hral len toľko, že aj kedysi posielali tovarišov k majstrovi, aby sa niečo naučil.
Ja síce nie som Košičan, ale som ich dlhodobým fanúšikom, tak som si dovolil aj trochu kritiky.
21.4.2024 - 10:31
+2

tulen - kosice

 

ja som košičan: a dovolím si oveľa viac kritiky ... v košiciach je to tak ... klub a tréner je len meno na papieri, agentom a magerom je otec, ktorý svoju hviezdu kopne von už v 15-ccich ... a bačo by si v košiciach veľa nezahral
21.4.2024 - 11:20
0

Lukash_ke

 

Ty si dajak veľmi mimo, ale ešte smutnejšie na tom sú tie pluska.
20.4.2024 - 23:58
+1

napalmdeath

 

Prepadak
21.4.2024 - 7:58
0

Shinody33

 

Fascinuje ma, ze my (Kosice), sme nedokazali vyhrat v Spisskej ani jeden zapas zo styroch (2x sme vyhravali 3:1) a prisla Nitra, ktora ma v nohach o jednu seru viac a bum, oba zapasy zvladli. Hlava mi to neberie.

Toto konstatovanie neznizuje kvalitu ziadneho z muzstiev, len ma to fascinuje. Nitra si ide bomby. Gratulacia.
20.4.2024 - 21:22
+59

Pharaoh111

 

Ceman: nechcel
20.4.2024 - 21:24
+12

Maross NR

 

Celú sezónu hráme vonku dobre. By som povedal, že nám vyhovuje začať sériu vonku.
20.4.2024 - 21:27
+7

hello, havarju

 

Aha, tak to bola taktika, skončiť pred play-off na 8. mieste
20.4.2024 - 21:30
+14

martin gal

 

Veru,šak sa na to aj celú sezonu pripravuvali,aby šecky série začínali venku...pravda,okrem s TN...tam si precvičili psychiku s nožom na krku...
20.4.2024 - 21:34
+8

miro-nr

 

Preto sme tu sériu hrali z doterajších najhoršie,lebo sme začínali doma
20.4.2024 - 22:23
+6

Fanusik23

 

Možno preto že sme vás ako jediný dosť potrápili😀
21.4.2024 - 8:04
+2

Peter19

 

Lebo Nitra hra konzistentne utocny hokej ktory im funguje. My sme dali goly a zavreli to no tento rok tato defenzivna taktika uz az tak nefungovala. Nemali sme ani 2 goly na zapas, v tom je rozdiel.
20.4.2024 - 21:43
+2

Smith

 

Co na to povedat. Aka sezona take play off.. katastrofalne
20.4.2024 - 21:45
+3

napalmdeath

 

Krásne, predčasne hodnotenie tohto ročníka
21.4.2024 - 8:01
0

Urpiner16

 

Zúžte si klzisko lebo sami naň doplácate.
20.4.2024 - 22:30
+3

69roman

 

Dnes nebolo o čom ako sa vraví s prstom v nose spisiaci ak chcete hrať takto ďalej v stredu budeme mať v Nitre veľkú párty !!!
20.4.2024 - 21:23
+7

Sedko NR

 

Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že Spišskej stačí dať jeden dva góly a sami v hlavách odídu, čo je samozrejme pre nás len dobré. Dnes ďakujem za parádny druhý bod, no poprosil by som nerobiť také hlúpe fauly ktoré mohli zdramatizovať jasne rozhodnutý zápas. Ako som už písal v lifke, veľká škoda, že Spišski diváci si finále nevážia a odišli počas zápasu, finále nie je len tak. Teším sa na domáce zápasy, pome si ešte pre tie dva zvyšné body Ziiime ich!!
20.4.2024 - 21:23
+22

Fandimhokeju

 

Gratulujem Nitre, ale na tvojom príspevku sa mi najviac páči, že sme nezávisle skoro v rovnakom čase použili rovnaký úvod.
20.4.2024 - 22:30
+2

Sedko NR

 

Jak sa hovorí, na zdravie 🍻🤝
20.4.2024 - 22:59
+2

RysyRysy

 

To máte pravdu: odchádzali DIVÁCI (asi prevažne sviatoční) , nie fanúšikovia...
Je to nemilé. A ja verím, že sa to ešte zdramatizuje. No keby aj nie, pre SNV je to veľký úspech. Fandím ďalej. 😊
21.4.2024 - 9:30
+1

miko 75

 

Paráda, cieľ je vždy v playoff v prvých zápasoch vonku uchmatnúť aspoň jeden zápas, máme dva, takže veľká spokojnosť,ale naďalej treba poctivo makať, byť disciplinovaný,nie ako dnes v závere, lebo ešte nie je hotovo,ale máme to výborne rozohrané, takže s pokorou ďalej makať a výsledok sa dostaví.Pome Nitra.
20.4.2024 - 21:24
+5

J4kuubbb

 

Čederle a Lacka len tak ďalej. Nech vám táto súhra ostane dlho a výkonnosť bude len stúpať a potom sa posunúť ďalej. Kasik sa tam dnes hádzal ako jeho krajan v najlepších rokoch Hasek
20.4.2024 - 21:25
+16

Fandimhokeju

 

Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že Spišská v semifinále, použijem slovné spojenie z nehokejového prostredia, predčasne vyvrcholila. A teraz vo finále je mäkká, takže sa nič nedá robiť. A mám obavu, že ani prípadná viagra nepomôže.
20.4.2024 - 21:26
+15

frantapriklep

 

Klobúk dole Nitrička

Dnešný zápas plne v réžii Stavjaňovcov. Dobrý pohyb, dôraz v útočnom pásme, rozumná obrana. Nitriansky hokej ma baví. A je to už naozaj veľmi blízko titulu. Bol to aj zápas slovenskej tretej lajny, obrovská devíza pre Nitru, že má toto trio, že mu dala šancu, toto Spišiakom chyba, tam platí že tretí a štvrtý útok sú len do počtu. Je fakt že chýbal Aršambó, ale musia zabrať ďalší hráči.

Teším sa na nitrianske zápasy, Wojnar musí niečo vymyslieť.
20.4.2024 - 21:26
+26

martin gal

 

Sme radi,že po najlepšej u vás ťa baví aj naša Nitrička.
20.4.2024 - 21:37
+5

frantapriklep

 

Ako som už tu párkrát skonštatoval, po vyradení Dukly už proste Nitra nemôže mať súpera
20.4.2024 - 21:42
+15

Wana

 

No zatiaľ to tak je. Zatiaľ bol Trenčín najbližšie zo všetkých nás vyradiť. Mali ste proti nám doma matchbal a 5min do konca presilovku kde na veru zredlo
20.4.2024 - 21:45
+5

RebelMemoryPP

 

Čiže s PP ste neboli 17 sekúnd od stavu 1:3 v sérii..? Pri hraní na 3 víťazné by ste boli na tom oveľa horšie ako v tej sérii s TN..
21.4.2024 - 9:25
+3

Sunkafit

 

lol ty sa nehaMbiš sem niečo napísať este ukontrolujeme to tak ako proti vám
21.4.2024 - 9:59
+7

RebelMemoryPP

 

No hádam ty ideš určovať kto čo má kde napísať,.hlavne keď ešte ani len si sa netrafil do témy..
21.4.2024 - 10:41
+2

Wana

 

Proti PP sme vyhrali 3zapasy za sebou takže aj stav 1:3 by sme otočili na 4:3 a teba by už potom regulérne drblo...
21.4.2024 - 17:10
+5

RebelMemoryPP

 

Nie nebrblo,sú to hypotézy všetko,ja som písal len na daný stav aký bol,ozaj za tým netreba hľadať nič iné..ja som ozaj spokojný s touto sezónou,viac by ma skrelo keby v ďalšom kole vypadnete nejak suverénne,keď ste vo finále a za stavu aký je,tak beriem nasu sériu s kľudom..ja viem dopriať aj súperovi keď vidím že hra dobre, určite mi to vedia potvrdiť ani baby od vás ..nepotrebujem si porovnávať pipiky ani nič podobné..pre mňa je istá len jedna vec,kto dokáže vyhrať 12 zápasov je najlepší ..u mňa naša sezóna prebehla fajn vyhrali sme z nášho pohľadu TP kde boli KE a Trinec,vyhrali sme zakladnu časť sezóny,ok..nevyšlo smolne playoff..ide sa ďalej..
21.4.2024 - 23:33
0

miro-nr

 

Vidíš a teba doteraz série tých 17 sekúnd.

Čiže stav série by nebol 4:2 pre Nitru ,ale 4:3 pre Nitru.
Títo si si potreboval utvrdiť.

Bože dobrý,už sa zmier s tým ,že vás vyradili lepšie mužstvo. Aj u nás Michalovce šiesty zápas vyrovnali pár sekúnd pred koncom,no naši to v predĺžení zvládli. Mali ste aj vy ukázať svoju silu a v predĺžení rozhodnúť!
21.4.2024 - 9:59
+5

RebelMemoryPP

 

Toto je snáď až neskutočne čo ty dokážeš napísať..🤪😁
21.4.2024 - 10:43
+1

fabbeN

 

Keby pes nesral rozdrapí ho. Utápať sa v minulosti a v slovíčkach keby. To nikde ten popradský hokej neposunie.
21.4.2024 - 11:01
+2

RebelMemoryPP

 

Ľudia pre milosť..aj chápete pisanemu textu či máte mesuge..?píšem čisto len o tom že v kontexte série na 3 víťazstva v porovnaní s TN by ste boli len 17 sek.od vypadnutia..nič viac nič menej ,ja neriešim žiadne keby ani neviem čo,v ničom sa neutapam,pri pohľade na nasledujúce série a ich priebeh som s tým ako sme hrali spokojný,v sérii s nami rozhodovali detaily,tie ďalšie dve sú zatiaľ že nie je o čom..popradský hokej sa posúva o to ty boja nemaj..😋
21.4.2024 - 12:38
+1

Norik

 

Takze: KEBY sa hra stvrtfinale na 3 zapasy...
A kolegovci ti vysvetlili,ze keby pes...
Stale tu krutis keby,len tomu davas iny vyraz (v kontexte)...
21.4.2024 - 12:59
+4

RebelMemoryPP

 

Čo ty tu zas splietas o keby štvrťfinále na 3 zápasy ..? 🤪🤪 😁
21.4.2024 - 15:07
0

KingOfBlbs

 

"Pri hraní na 3 víťazné by ste boli na tom oveľa horšie ako v tej sérii s TN." tam je to tvoje 'keby' aj keď napísané inak, na to narážajú.
21.4.2024 - 19:26
+1

RebelMemoryPP

 

Veď sme viedli 2:1 na zápasy a v tom potencionalnom poslednom sme viedli tiež 1:0 až do 17 sek.ku koncu zapasu,tak neviem či v kontexte toho bol TN bližšie k postupu teda,ja už neviem...🥱
21.4.2024 - 23:36
0

miro-nr

 

Jediné čo tu v kontexte vidím,že si riadne frustrované lietadlo z Popradu

Ale keď ti to urobí deň ,tak v "kontexte" ste zahrali horšie ako deviaty tim po ZČ ,lebo v "kontexte" s nami prehrali len 2:3 a vy 'až' 2:4 Pekné leto plné majstrovských snov ti prajem.
22.4.2024 - 8:10
+5

hello, havarju

 

Vidíš, kde ste mohli byť, keby ste nás vyradili
Ale výborne ste nás pripravili.
20.4.2024 - 22:04
+2

Hasan13

 

Zatial Nitra hokejovo inde, ale ako som povedal ze je to len zatial.
Treba ostat pokorný a sústredený a pripajam sa, ze kto by chcel dehonestovat ale vysmievat sa vykonom Spisskej vo finale, nech to nerobí.
Ono sa to vôbec nevypláca, aj na Spiši o tom vedia svoje.
20.4.2024 - 21:27
+8

Nitraaa

 

Vyborne Nitricka , dnes zasluzene druhy bod , domacich zlomila prva tretina kde sme 4x vystrelili a 3x skorovali , treba si oddychnut a doma to potvrdit . Pome Nitra !!!
20.4.2024 - 21:27
+5

errko

 

Zapas ani zdaleka nemal vcerajsiu kvalitu, ale tak domaci boli zmrazeni a vybaveni asi v 5.min. Takze k hokeju malo, dnes urcite zasluzene. Par postrehov, urcite bolo v livke vela, ale povedal som si, ze tam nebudem chodit:
To komentatorske faux pas pri nepostrehnuti ofsajdu a 5min byt mimo diania? To si fakt myslia, ze by Mezei napadol tesiaceho sa hraca len tak?
Preco Bubela 2min ano a Majdan nie?
Dramatizacia - Bajtekov faul sa da pochopit uplne v pohode, Bucekov absolutne nie. Aj Hrnkov chapem, necakas ze budu mat gule vylucit dalsieho (a spravne ich mali).
Som rad, ze to rysy znizili, vieme ake mame vykony po debakloch. Tak pokorne dalej
20.4.2024 - 21:29
+9

Fandimhokeju

 

Skôr nepostrehli odpískanie neexistujúceho ofsajdu. Ale to nič nemení, že im dlho trvalo, kým to dali na správnu mieru.
20.4.2024 - 21:40
+1

errko

 

Z toho co som videl, sa veru aj mne zdalo, ze to nebol offside. Challenge na toto zrejme neexistuje, tam sa uz moze brankar vyhovorit, ze prestal po hvizde chytat
20.4.2024 - 21:48
+2

wilkinson22

 

Ale neprestal
20.4.2024 - 21:54
+1

strojar

 

Ako vieš?
21.4.2024 - 6:50
+3

lesslie69

 

Už len dva kroky a môžete si splniť svoj veľký bielo-modrý sen.Ja vám ho z Košíc veľmi rád doprajem.
20.4.2024 - 21:29
+33

Epa6

 

Gratulujem do Nitry …
Nás to bude chvíľu boliet no po čase nám dôjde že 3 roky dozadu sme hrali finále prvej ligy … a to je sakra posun….
Striebro nám už nikto nevezme 🔥
20.4.2024 - 21:29
+8

sam96x

 

Ja mám pocit, že séria ešte neskončila, takáto porazenecka nálada nám určite nepomôže.
20.4.2024 - 21:31
+18

Zmrzlina

 

V súvislosti s NR a vedením 2:0 na zápasy z ľadu súpera sa mi vynára spomienka z Play off 2006/2007, kedy ZV prehral s NR doma prvé 2 zápasy, no a potom si už NR neškrtla. Prehrala doma 2 zápasy a neskôr celú sériu 4:2.

SN, nevešať hlavy!
20.4.2024 - 21:30
+6

Lemonik

 

Ja si pamatam ze to bolo skoro všetko o gól ty neskrtla.... Potom si Zvolen neskrtol so Slovanom.
20.4.2024 - 22:14
+3

Zmrzlina

 

ZV:NR 4:2 (1:3, 2:3sn, 7:3, 4:3sn, 2:1, 3:2)
20.4.2024 - 22:19
0

gallup nr

 

SKORO vsetko o gol
20.4.2024 - 22:30
+7

Zmrzlina

 

Stačilo a aj teraz postačí
20.4.2024 - 22:43
+1

Lemonik

 

Pre mňa znamená neskrtla ako dneska spišská alebo Michalovce druhý zápas. Ale zápasy o gól ltt ktoré mohli skončiť hoc ako prirovnanie neskrtla je troska aspoň z môjho pohľadu prehnane.
20.4.2024 - 22:48
+3

Zmrzlina

 

Rozšírme to teda na "neškrtla víťazstvo"

Takéto série a zvraty si pamätám lepšie ako to, kto kedy vyhral titul.
20.4.2024 - 22:54
+2

88Backo

 

Lepiiii nám neskutočne,padá to aj z bufetu,len nepolavit a pridávať a dočkáme sa vytúženého cieľa v čo sme ani nedufali túto sezónu 👌
20.4.2024 - 21:32
+8

U.Rannio

 

Tak to je tá správna nastúpená michalovská cesta. Vyhrať oba zápasy u súpera. Gratulácia Podzoborčania Treba pokračovať v nastúpenom trende. Veľmi zaujímavý zápas.
20.4.2024 - 21:33
+4

Gerlach2655

 

Oleee corgoši neska ste ich spapkali este viac jak čera 👈😃 hrate v obrovskej pohode,bajny tondonin dostava z tohto timu 120 %...
Zatial sa mi tak vidi ze predcasne finale bolo nitra poprad a nie kosice snv ako to videl RR 😄
Rysy v nitre oba zapasy nevyhraju za mna si to uz nitra nepusti...
20.4.2024 - 21:33
+25

Wana

 

To s tým predčasným finále PP-NR si mi to zobral z úst. Mám úplne ten istý názor. Odkedy sme zlomili odpor kamzíka a Belanyiho tak ideme parádnu jazdu...
20.4.2024 - 21:35
+10

Gerlach2655

 

Postup cez poprad dodal nitre obrovske sebavedomie a z toho teraz tazi...
20.4.2024 - 21:49
+10

RysyRysy

 

Takto: si verili aj Košice...
21.4.2024 - 9:52
0

Nerkio

 

Vies o tom ze to pise fanusik Popradu,vsak?
21.4.2024 - 10:00
+4

tulen - kosice

 

nevie: veľa borovičky bolo
21.4.2024 - 11:22
+3

P24

 

Začnem asi dvoma vecami k vcerajsku: Ad1 Mohol som si včera odpustiť tu narážku na Slovan? Mohol. Napriek tomu, že si myslim, že vyznela utocnejšie, než bola myslená, platí, že bola zbytočná.
Ad2 Rovnako som včera spomínal, že je obrovskou výhodou, že je Kašík späť, som preto rad, že sa dnes potvrdilo, ze jednou z našich najväčších výhod je, že tam môžeme postaviť kedykoľvek ktoréhokoľvek z nich dvoch. Môj tip je, že doma bude opäť začínať Sami.
Ad3 asi prvý krát v zápasoch, ktoré som toto PO videl mám pocit, že rozhodcovia ten zápas vyložene nezvládli. Či už ofsajd, ktorý nebol, rovnako však aj tá bitka kde sa Bača snažil Vandasovi vytrhnúť. Fakt, že ide do bitky hráč, ktorý má ochranný košík, takže nemôže dostať priamu bez zhodenia prilby je tiež ehm ...
Ad4 nič nie je rozhodnuté, hoci mám pocit, že momentálne drží snv psychicky pokope skôr bakoš, rapáč a valach, než wojnar, ale takto spoza monitoru sa nedá nič tvrdiť s istotou.
Ad5 pri zhodnotení všetkých špecifík, napr, že hráči majstra sa prirodzene emočne vyflusnutí, že budeme mať relatívne silný útok a pod, tak mne sa zdá ako najväčší adept do repre pripravy z Nitry Okoličány a Lacka.
20.4.2024 - 21:34
+11

Nitraaa

 

Pre mna je hrac Play off Hrnka , robi presne to co robil v minulosti ked hral proti nam za Bystricu , skvely hrac do vyradovacej casti
20.4.2024 - 21:41
+30

P24

 

Viacerí hrajú, že len pozerám, ale ako píšem, pri repre nominacii je tam viacero veci. Vek, celkové mentálne nastavenie, konkurencia vo vzťahu k úlohám, ktoré si bude musieť plniť ...
20.4.2024 - 21:50
+3

Sunkafit

 

Pre repre v tomto stave tam je len Gajdoš a Stacha
21.4.2024 - 7:00
0

Norik

 

Stacha: Nie..
21.4.2024 - 8:41
0

TinoH

 

To vážne?
20.4.2024 - 22:43
0

Sedko NR

 

No Wojnar na rozhovore vyzeral, že sa položi, rovnako ako Romanak cez prestávku. Celkom tomuto nastaveniu hláv nerozumiem...
20.4.2024 - 23:03
+6

fabbeN

 

Za to Bajtek vysmiaty na Bubelu
20.4.2024 - 23:11
+6

Sedko NR

 

Pomedzi tie zuby 😀
20.4.2024 - 23:34
+4

Fandimhokeju

 

Ono Spišská je po semi emočne prázdna, asi aj fyzicky. To nešťastné vyhlásenie Rapáča ešte v priebehu série s KE o predčasnom finále, keď ešte nič nebolo jasné, všetkým nastavilo hlavy, že to vo
finále pôjde samo. Nič sa nemôže stať, veď sme vyradili majstra atď. Niečo podobné sme si prežili aj my, keď sme bez problémov vyradili Slovan, aj keď zdecimovaný, ale predsa. So SNV sme sa síce vrátili do série, ale...
20.4.2024 - 23:20
+11

Sedko NR

 

Rapač bol včera pred zápasom tiež super keď vyhlásil, že nevládzu...
20.4.2024 - 23:35
+3

Ottawa Senators

 

#hardtokill
20.4.2024 - 21:35
+3

axxl

 

Paráda gratulujem z BB
20.4.2024 - 21:36
+15

MV

 

Tento zápas bol oslavou 3. útoku NR, ktorý sa postaral o 4 góly a zrejme aj rozhodol o osude tejto sérii. Kto by to bol o týchto no name hráčoch povedal pred dvoma rokmi? Teda kto okrem Chrenka. Myslím, že práve ich gradujuci výkon od decembera kedy mesiac nedostali gól je hlavným faktorom úspechu NR. Ich neustále korčuľovanie a nasadenia robí problém každej obrane v PO ktomu pridali aj produktivitu. To v akej pohode hrajú demonštroval Lacka, ktorý mohol trafiť prázdnu bránu ale nahral cederlemu, takze sa presadili dnes všetci traja. Radosť pozerať na nich. Najlepší útok sezóny.
20.4.2024 - 21:38
+26

Nerkio

 

K tretiemu utoku by som pripojila aj Stachu ,sam povedal ze keby nehral v Nitre mozno by uz nehral hokej.Ked sme podpisali Baca a Gajdosa co sme si tu vsetko na ich adresu vypoculi.Ale zas sa ukazalo ze Chrenko ma paradne oko na mladych hracov.
20.4.2024 - 21:43
+23

BieloModra

 

a preto hraju ako tim a svoju ponuknutu sancu vyuzili na 100%
21.4.2024 - 9:24
+1

Maross NR

 

Pridal by som k nim aj Tomáša Hrnku.
20.4.2024 - 21:45
+6

MV

 

Samozrejme, že Hrnka hra tiež perfektne ale od neho sa podobná hra čakala, to nie je niečo co sme od neho ešte nevideli. Takisto Buček ma formu a nábeh na 3. zlatú korculu.. To prekvapenie však sú práve títo traja.
20.4.2024 - 22:01
+5

Maross NR

 

Samozrejme Tomáša nie do repre. Ale svojou bojovnosťou, dôrazom a prístupom je veľmi dôležitý hráč.
20.4.2024 - 21:46
+4

FacSKA

 

Hrnkova mamina:,,Tomino, ale dúfam, že s tým nepočítaš"
21.4.2024 - 1:10
+5

Maťo NR

 

Presne tak,a vie to velice dobre Antonín, takýto útok sme tu dlho nemali,a sú našlapaný,vedia o sebe ,a každý puk nie je pre nich stratený,tak Craig,šup šup, dať ním šancu ,kto iný by si ju momentálne zaslúžil z extraligy viac.Biem , že máme pretlak v útoku,ale snáď do budúcna sa s nimi ráta.
20.4.2024 - 23:20
+6

martin gal

 

Neská Nitrička v bílych dresoch jazdila po lade jak motorové bíle myši,až mi tých krotkých mačičiek bolo lúto.
20.4.2024 - 21:39
+6

ElwisNR

 

Tak 2 víťazstvá po 2 zápasoch v SnV som teda nečakal ale je to super.Ešte stále nám ale 2 zápasy chýbajú.Mužstvo hrá parádne ako team.Spišská sa mi zdá že stráca dych a chýba im energia po sérii s KE.
20.4.2024 - 21:40
+6

nitro2

 

Neuveriteľný príbeh píše tá Nitra, treba to uznať a klobúk hore, ešte 2 víťazné zápasy a je to tam 💪
20.4.2024 - 21:43
+9

sloniik

 

Kedze mam stretavku z gympla po 25 rokoch tak som nevidel. Ale krasny vysledok a chlapci este bojovat 💙🤍💙
20.4.2024 - 21:44
+6

maček

 

.... a od stavu 0:4 si už ani nemusel pozerať....v podstate sa dohrávalo
Ja byť Stavjaňom, tak nechám hráčov robiť brušáky, bo tak hlúpe fauly, čo robili hostia posledných 10 minút tretej tretiny by sa nemuseli za iného stavu vyplatiť....
Pome Nitra, dom ukončiť!
P.S. V lajfke som písal, že podľa "pocitu" to bol ofsajd na sto percent.... no nebol, takže sa ospravedlňujem.... na druhú stranu tvrdiť, že ak by to rozhodca nepískol, tak je gól je scestné, bo v okamihu písknutia sa brankár dáva do stendbaj módu...
20.4.2024 - 21:56
+16

wilkinson22

 

Ale Kasik spravil normálny zákrok, či?
20.4.2024 - 21:58
+1

sam96x

 

Mal som ten pocit tiež.
20.4.2024 - 22:00
+1

P24

 

Ale tam nejde len o Kašik9v zákrok, hoci ani tam sa nedá nijak dokázať, že bol stopercentne koncentrovaný. Nik nemôže vedieť, či by to rovnako strieľal strelec, ako by sa správali ostatní, he to cele jednoducho len domnienka.
20.4.2024 - 22:08
+2

sam96x

 

Ale ja som ani nepočul, žeby rozhodca zapískal, pozeral som v TV a nič, asi som prepočul.
20.4.2024 - 21:59
+1

Hasan13

 

Vsetci NR hraci to vedeli a poculi, preto aj isli po Majdanovi.
Co sa tyka Kasika, ci chytal alebo uz to vypustil vie len on.
Dobry novinar by to po zapase zistil.
20.4.2024 - 22:02
+4

sam96x

 

Veď v poriadku, ja to nerozporujem, že vašu hráči išli za Majdanom hneď, ak to počuli, tak oprávnene.
20.4.2024 - 22:05
+2

Es5

 

Piskanie bolo veeelmi dobre pocut ale ze veeelmi dobre!!!
20.4.2024 - 22:32
+1

wilkinson22

 

Veď ani ja na štadióne, a ešte k tomu v prvý moment sa mi zdalo že rozhodca rozpažil, minule pustili polmetrovy offside, teraz odpiska, ktorý nebol, myslím si že hraničné situácie by sa mali púšťať, veď nato je challenge
20.4.2024 - 22:03
+1

fabbeN

 

Súhlasím do bodky. Tieto hraničné situácie musia púšťať a nie polmetrové ofsajdy
20.4.2024 - 22:15
+2

errko

 

Ja som to pocul naopak zretelne a nechapal som, co ti dvaja za mikrofonom riesia cely cas
20.4.2024 - 22:04
+2

Maross NR

 

Bolo to počuť. Aspoň ja som to počul a čudoval sa komentátorom.
20.4.2024 - 22:11
+3

strojar

 

Pri tom fandení domácim im slabšie slúžil sluch.
21.4.2024 - 7:10
0

sam96x

 

Ok, tak pozrel som si to znovu a ten hvizd som už počul, včera som to fakt nezaregistroval, Kašík ale išiel normálne do zákroku, podľa mňa toto aj tých komentátorov pomýlilo.
21.4.2024 - 13:01
0

Tomino

 

Chlapci naši nitránsky len tak ďalej , už je to zas kúsok bližšie, ale stále musíme ísť aj mi fanúšikovia pokorne ďalej
20.4.2024 - 21:49
+6

mamih

 

Gratulka NR! Zaslúžene prešli okrem PP aj cez moje MI a vyzerá,
že dajú aj SN! Klobúk dole, prajem Vám to v NR ukončiť v najlepšej atmosfére na Slovensku!
20.4.2024 - 21:53
+19

zasi

 

to sa vám to hraje Nitrančani,keď sme vám ich pripravili ako na striebornom podnose
20.4.2024 - 22:02
+14

BieloModra

 

🤣
20.4.2024 - 22:07
+3

Urpiner16

 

A oddýchnutý Poprad a Michalovce im kto pripravil?
20.4.2024 - 22:33
+8

Zmrzlina

 

Prví to dos*ali uspokojením sa získaním víťazstva ZČ a druhí sa rozsypali.
20.4.2024 - 22:41
+4

fabbeN

 

A koho to je problém?
20.4.2024 - 22:43
+2

Zmrzlina

 

Súperov Nitry
20.4.2024 - 22:43
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tokino

 

Nadhera.Idem krok za krokom, pokora a hlavne stale koncetrovaní.V utorok ak to dame tak to bude velký krok.Náš 3utok zo svk hráčov nas taha cele predkolo,playoff radosť pozerať v defenzive bezchybny a v utoku nebezpeční, rozhoduju zapasy.Oddychnuť a ziiiime ich!
20.4.2024 - 22:06
+14

miro-nr

 

Tak toto bol ohňostroj tretieho útoku.
Celý zápas sme mali pod kontrolou,len ma úplne sklamal ten sled zbytočných faulov v polovici záverečnej tretiny.
Chlapci držím palce,robíte nám radosť a ešte dva zápasy treba vyhrať !
20.4.2024 - 22:45
+7

Jachym

 

Nečakal som , že nezvládneme doma ani jeden zápas,no Nitra vedie úplne zaslúžene, včera to bolo úplne vyrovnané,no dnes nebolo o čom,boli jednoznačne lepší, rýchlejší a efektívnejší.Rozdiel hlavne v brankároch a v obrane,kedy naši obrancovia pri neustálom atakovaní robia detinské chyby plus naša nemohúcnosť v presilovkách aj v oslabení a výsledok ani nemôže byť iný.Áno, chýba Archi možno aj kúsok šťastia,no zatiaľ nemáme nárok,asi nás Košice vyštavili viac ako sme si mysleli.Atmosfera slabšia ako v semifinále najmä kvôli domácim, keď oba fankluby idú bomby celý zápas,no zvyšok štadióna slabšie, nedá sa tlieskať a kričať s mobilom v jednej a s pukancami v druhej ruke.Neostáva nám nič,len oddýchnuť, dvihnúť hlavy a skúsiť to Nitre ešte skomplikovať.Verím, že ešte doma zápas uvidíme.
20.4.2024 - 23:05
+9

Dzunkes

 

Ste neuveritelni Nitra...gratulacia!
20.4.2024 - 23:13
+16

fabbeN

 

Začína playoff NHL, nezabudnite pozerať na vrchol hokejovej sezóny v najlepšej lige sveta
20.4.2024 - 23:15
+4

Zmrzlina

 

21.4.2024 - 0:33
0

NR

 

Ja stale nemozem tomu uverit a pochopit ako sa z toho muzstva zo zakladnej casti stalo toto muzstvo. Ak by sme to dotiahli k titulu,tak to prekona vsetko co som kedy zazil ohladne hokeja v Nitre a zacnem verit na rozpravky
20.4.2024 - 23:22
+24

Sunkafit

 

Suhlas..v istej časti sezóny mi tak znechutili hokej ako už dávno nikto..toto by som nikdy nečakal
21.4.2024 - 7:13
+15

Sedko NR

 

Hlavne po prehratom zápase BB a zvýšenom vstupnom na predkolo. Na prvý zápas tam bola riadna zima.
21.4.2024 - 11:31
+2

miro-nr

 

Presne toto som si vravel už pri tej sérii s PP.
Ja som nad nimi už dva krát zlomil palicu a oni sa vždy schopili a vstali z popola.
Neuveriteľne čo dokázali a ako "zatvorili huby" nielen mne .
21.4.2024 - 10:06
+3

SebastianNR

 

Aj mne !!! A to som pisal, ze by malo vedenie skoncit, lebo uz nemaju muzstvu co ponuknut. Som debil ! A tieto hlupe reci si zapametam do konca zivota
21.4.2024 - 10:42
+6

fabbeN

 

Ja som im taktiež neveril túto sezónu a obviňoval som vedenie, že nám poslalo preč Harpera a nedoplnilo. Toto bude také vlákno kajúcnikov
21.4.2024 - 11:03
+4

bez nicku

 

Podobne. Aj ked si myslim, ze kritika bola po ZC opravnena ci uz na hracov a scaati aj vedenie. Ze to napokon vypali takto a budeme ich o mesiac nosit na rukach, v to veril asi malokto
21.4.2024 - 11:35
+1

errko

 

Ja som sa po prehratom zapase v TN zaprisahal, ze uz ma nezaujimaju tuto sezonu. No, radsej dvakrat merat a len raz strihat.
Ale uprimne, boli sme 17s od konca sezony, teraz je tam tolko zdraveho sebavedomia a chuti, ze je to az neuveritelne. Videl niekto niekedy Antonina takto sa tesit?
21.4.2024 - 12:02
+2

fabbeN

 

Antonin ma aspoň čo sa týka psychiky tím snov. Podľa mňa. Som zvedavý na jeho hodnotenie po sezóne a verím, že to bude kua dlhý článok, pretože ten človek ma neskutočne baví.
21.4.2024 - 12:09
+2

miro-nr

 

Kua,sa nás tu zišlo !
Ale stále málo,po tom treťom zápase s TN ,vtedy tomuto istému mužstvu veril len málo kto.

O to väčší rešpekt patrí celému tímu.
21.4.2024 - 12:29
+3

miko 75

 

Pripájam sa, vedenie som nevyhadzoval, myslím, že robia hokej dobre,ale záver základnej časti som kritizoval a takisto nenahradenie Harpera a nedoplenie kádra pred play-off,ale teda musím povedať, že tak ako sa toto mužstvo zmenilo a ako si to sadlo,to podľa mňa nikto nepredpokladal,ani najväčší optimista.
21.4.2024 - 12:23
+6

BieloModra

 

ho ho hooo a nie som si ista nepatri to len tebe aaaaaale som na vas pysna pani!
21.4.2024 - 12:31
+4

miko 75

 

Veď to treba jasne priznať,bolo nás ale veľa a nie sme žiadni víkendový fanúšikovia, alebo hejteri,ja osobne fandím a s prestávkami chodím na hokej od 12-tich rokov,proste to tak vtedy cítilo veľa fanúšikov, čo sa odrazilo aj na návšteve prvých dvoch zápasov s TN, najväčšími optimistami ste tu boli tak traja, štyria,ty,nerkio,corgi, možno aj sloník,ten trošku aj pokritizoval,ale určite nikto po poslednom zápase základnej časti nesníval a neveril vo finále,ani optimista,ani pesimista,ale teda klobúk dole,sadlo si to neskutočne.
21.4.2024 - 12:46
+8

miko 75

 

víkendoví
21.4.2024 - 12:48
0

BieloModra

 

ja ti rozumiem Miko to nebolo myslene zle na stadione ano bolo nas menej, ale verili sme ja som mala navacsie nervy nie s TN... ale v serii s PP, po nej som si povedala nech sa deje co sa ma je pravda, ze som popila viac magnezka ako obycajne a zaver sezony je pre mna obrovskou odmenou ale vies ako to ja mam.... kym nedame zaverecnu dakovacku ja verim
21.4.2024 - 12:50
+3

BieloModra

 

sme sa my v tom TN nieco nabekali veru
21.4.2024 - 12:51
+2

miko 75

 

Pre mňa je toto asi najťažšie playoff, keďže som stále PN a fandím z domu pred tv a to mám ďaleko väčšie nervy,ako keby som bol na štadióne, čo už ešte asi do konca mája si to musím vytrpieť a odcvičiť a snáď to rameno bude dobré a bude fungovať.
21.4.2024 - 12:57
+3

fabbeN

 

Veľa zdravia želám
21.4.2024 - 13:20
+1

miko 75

 

Vďaka, už je to v pohode,len rehabilitácia už trvá dlho a už mi to trochu lezie na nervy.💪
21.4.2024 - 13:25
+3

miro-nr

 

Držím palce.
21.4.2024 - 21:46
+1

miko 75

 

Dík.
21.4.2024 - 21:54
+1

BieloModra

 

Ja to pri telke nedavam vobec...to radsej nepozeram...inak na " kavu" po sezone ta treba prist vypytat ci si to vybavis sam?
21.4.2024 - 13:40
+1

miko 75

 

Jasné prídem,ale môžeš ma prísť aj vypýtať,bude sranda,moja manželka na mňa nemá dôvod žiarliť, už sme spolu 26 rokov.😄
21.4.2024 - 13:54
+1

BieloModra

 

Dobre urcite bu6de pokojnejsia ked jej slubimm ze ta odveziem aj doveziem cele tto tak nejak uz vidim jasne
21.4.2024 - 14:15
+1

miko 75

 

👍😄
21.4.2024 - 14:34
0

Sedko NR

 

A to v rámci rehabky nemáš vychádzky ? S ramenom by sa dalo nie ? Želám nech sa to čo najskôr dá do poriadku.
21.4.2024 - 13:53
0

miko 75

 

Mám,od 10-12 a potom 15-17, čiže hokej je out.
21.4.2024 - 13:59
0

miko 75

 

A samozrejme ďakujem.
21.4.2024 - 14:08
+1

Sedko NR

 

Jaaj no to je škody s tými časmi teda to ozaj.
21.4.2024 - 14:50
0

miko 75

 

Veď toto a už to mám takto od januára.
21.4.2024 - 14:57
0

sloniik

 

Za to sme tu ale boli aj my, co sme stale verili timu. Sice sme boli kriticki, ale ak nebol koniec sezony, silno sme verili
21.4.2024 - 16:17
+2

BieloModra

 

Podla mna to bude sektorom od piatku do dnes mi volal aj Andrej a referoval. Podla mna ten si myslel este tak mesiac naspat ze som sialena ked som mu davala moje vizie a dooochodci len hlavami krutili
21.4.2024 - 17:07
+2

BieloModra

 

Ale maju radi to moje...klud co stresujete ze oslabovka ...v oslabeni sme v tejto serii gol nedali je cas....a oni ho fakt dali
21.4.2024 - 17:09
+1

sloniik

 

Hehehe, ja som teda pri oslabovkach riadne nervozny. Ale nasi tie oslabovky nejak dobre zvladaju.
21.4.2024 - 17:12
+1

BieloModra

 

👊 a tak uvidime ci a kedy bude hradny kopec v modrom...
21.4.2024 - 17:15
0

Render 77 Nr

 

Tak mňa nebavila prístup alebo respektivne celá sezona taky hokej ma nebaví zato teraz predvadzame úplne iný hokej ale ta pachuť sezóny stále je čiže nemám veľké očakávania a chalani ma stále viacej prekvapuju.
21.4.2024 - 13:51
+1

Lemonik

 

Možno upratali kabínu lebo veď nezabudnime na výhry ktoré dokázali spraviť napr s BB 10:1 a o dva zápasy zas doma prehrali 2:8 s LM. Takže podľa všetkého bol posledný nekabinovy tip Gates. Odvtedy je to iná Nitra. Zomkli sa všetci za jedného a hrajú tak ako sa im povie samozrejme chybičky sa vždy nájdu...
21.4.2024 - 11:49
+4

Es5

 

Tu sa vsetci najdete : https://www.hokejportal.net/?q=clanok/trencin-je-blizsie-k-postupu-po-triumfe-nad-nitrou-v-tretom-zapase/131930/diskusia
21.4.2024 - 16:42
+3

M4K3R

 

Taky zapas nam moze len a len pomoct. pome Rysy
20.4.2024 - 23:22
0

Zmrzlina

 

Zbožné prianie.
21.4.2024 - 0:33
+6

M4K3R

 

Urcite nie, horsi vykon vo finale byt uz ani nemoze. Nitra ukazala vsetky karty, my sme neukazali skoro nic.
21.4.2024 - 17:00
0

Es5

 

Ale moze ak pridame este viac......
21.4.2024 - 21:09
0

antinamor

 

Myslím, že to bol Romaňák, ktorý v rozhovore pred treťou tretinou povedal, že sú schopní dať 4 góly za tretinu. Vtedy som sa len v duchu pousmial, lebo to bolo práve také zbožné želanie, ako to tvoje. A ukázalo sa, že som sa nemýlil. Včera bola SNV bez nároku, vo všetkom zaostávala za Nitrou, ani jednou činnosťou ju nepredčila. To nebolo o šťastí, bolo to o nasadení, vôli, rýchlosti, myslení a nastavení v hlavách nitrianskych hokejistov. Btw. SNV horko ťažko dala jeden gól v 2 minútovej presilovke pri hre 6:3. Ten ďalší za stavu 1:5 štyri minúty pred koncom ani nepočítam, tam sa už viac-menej dohrávalo...
21.4.2024 - 7:43
+3

Norik

 

A co mal Romanak povedat?: Dat 4 goly je nemozne,ideme dohrat tento finalovy zapas a budeme setrit sily do Nitry?
No to povedat nemohol.
21.4.2024 - 8:50
+3

antinamor

 

Ale jeho sa moderátor pýtal, čo urobia so zapasmi v Nitre a on povedal, že sú schopní dať štyri góly aj dnes v tretej tretine. Videli sme...
21.4.2024 - 9:02
+1

miro-nr

 

Tak Vitaloš to tiež povedal v Poprade - áno,naša hra bola diametrálne odlišná od hry SnV - a padli sánky moderátorom po zápase.
21.4.2024 - 10:09
0

Lemonik

 

Strely na bránu...
21.4.2024 - 11:50
0

miro-nr

 

Nieje strela ako strela.
21.4.2024 - 12:31
0

Lemonik

 

Anti písal ze spišská vo všetkom zaostávala.
21.4.2024 - 15:33
0

tulen - kosice

 

jednoznačne : potvrdené, keď tuším braňo rapapáč povedal pred zápasom 7, že nemôže spišská hrať s košicami otvorene a hore-dole ... a preto je 2:0 na zápasy a spišiaci, keď urvete jedem zápas v nitre, bude to maximum ... na základe videného
20.4.2024 - 23:33
+6

juza

 

Nitra má Stavjaňu,má Bučeka, má výborných brankárov, má mladých, ktorí hrajú ako o život, ten hokej chutí. SNV v tejto konštalácii na Nitru nemá,je možné, že 4:0 bude celkom reálne.
21.4.2024 - 0:04
+6

EliteProspectt

 

Ta Nitra hra v PO neskutocne.. zasluzene
21.4.2024 - 0:36
+15

Dino79

 

SNV hlavy hore a otočka.Kôli tým Vašim fanúšikom..
21.4.2024 - 1:43
+2

palu93

 

Ako vravel tréner Wojnar regulerny gol nám zobrali a mohlo to vyzerať ináč za stavu 1:3
21.4.2024 - 5:36
+1

Ondrej

 

Nebol regularny, lebo bol po odpiskaní. Čo by bolo,ak by rozhodca neodpískal offside je len v rovine "keby".... Možno by to Kašík chytil .... možno nie .... možno by Nitra potom dala ďalších 5 golov.... možno.... Na "keby" sa nehrá. Ak niekto považuje toto za zlomový moment zápasu a nie to, že SnV bola 50 minút úplne mimo...
21.4.2024 - 6:00
+16

Es5

 

Ten uz hlavou trenuje ine muzstvo.Nitra sa moze v tomto finale porazit len sama
21.4.2024 - 6:22
+4

palu93

 


https://share.icloud.com/photos/021aIrDmPMuRKPAQA2cOmRNxQ
21.4.2024 - 5:51
+2

palu93

 

Totálny amaterizmus zo strany rozhodcov, som zvedavý ako si toto obháji ten ich najmúdrejší blbecek. Nechápem načo majú na to niekoľko kamier keď ešte aj s nimi dokážu takéto nieco
21.4.2024 - 5:53
0

Ondrej

 

Hra bola prerušena pred zakončením. Majdan nemal ani strielať. Počuli to všetci hráči NR, ale on zázračne nie... Challange na gól, ktorý padol po prerušení hry logicky nie je možný
21.4.2024 - 6:03
+13

antinamor

 

Dal si záber z kamery umiestnenej cca. na stredovej červenej čiare, puk letí vzduchom, ver tomu, že to bolo oveľa tesnejšie, ako sa nám tu snažíš prezentovať. Ten pohľad je extrémne skreslený postavením kamery. Ja nechcem teraz tvrdiť, že to nebol ofsajd, ale rozhodca to zo svojho uhlu pohľadu videl inak, a preto odpískal. Jediný relevantný pohľad by bol z kamery umiestnenej na modrej čiare, ale takých v našej lige bohužiaľ niet. A to je chyba. Za to by si mal kritizovať SZĽH a komisiu rozhodcov, že napriek tomu, že sú kamery na modrej povinné, tak majú kluby výnimky na ich zabezpečenie a používanie. Aby niekto nevedel zabezpečiť a nainštalovat dve kamery na modrú čiaru je fakt smiešne. Na druhej strane, v tomto konkrétnom prípade, keď to rozhodca pískol by žiadna kamera nepomohla, lebo by sa situácia ani nepreskúmavala, to by sa musel zaviesť podobný systém ako vo futbale, kedy by sa hraničné ofsajdy púšťali a až následne riešili cez akýsi VAR, ale hokej by sa potom extrémne kúskoval a keďže sa hrá na čistý čas, hráči by neboli nadšení, ak by sa viackrát za zápas vracal čas o niekoľko minút späť.
21.4.2024 - 8:00
+8

palu93

 

Hra nemala byt prečo prerušená
21.4.2024 - 6:06
0

palu93

 

A určite to tam nikto nepočul….
21.4.2024 - 6:07
0

palu93

 

A prechod cez modrú vs strela trvala max 0,5 sekundy takže nikto nemohol ani len rozhodcu riešiť, aj samotný rozhodca pískal keď Majdan strieľal…
21.4.2024 - 6:09
0

Es5

 

BTW:: Predcasne finale sme hrali v predkole proti TN
21.4.2024 - 6:24
+3

cipulis

 

Vtedy ste predsa chceli topit lad a nepostupit dalej.
21.4.2024 - 12:01
0

miro-nr

 

Veď vtedy z tej hry boleli ešte aj uši,nie len oči !
21.4.2024 - 12:32
0

33

 

Gratulácia do Nitry: Jednoznačne o dve triedy lepšia ako SNV. Poviem otvorene, že ma finále už tak nebaví pretože NR je výrazne lepšia. Výrazne. To však neznamená, že by si titul nezaslúžila alebo žeby som zľahčoval a podceňoval jej vykon. Naopak. Svojou hrou, rýchlosťou, technikou, kondíciou i psychickou silou, jednoznačne prevalcovala mužstvá a ukázala ako sa ma bojovať a hrať aj za menej peňazí. Klobúk snímam až po zem a ak môžete, odpustite hejty, ktorým som sa niekedy nevyhol.
Ešte raz úprimne Gratulujem, titul bude v správnych rukách!
21.4.2024 - 7:25
+20

6911

 

Nechválme deň pred večerom...
21.4.2024 - 15:26
+2

PagiSNV

 

Naša obrana nemala včera svoj deň resp. bol to deň otvorených dverí v našej obrane. Slabota a zatiaľ sklamanie ale ešte ni je koniec.
21.4.2024 - 8:52
+4

33

 

PagiSNV: Bohužiaľ pre Vás, na základe doposiaľ predvedeného a videného, Váš koniec sa neodvratne blíži. V Nitre si za mna ani neškrtnete. Tí sú tak nabudený a kvalitný, že v tejto sérii na nich proste nemáte, herný rozdiel je obrovský.
Ale aj tak pre SNV krasny výsledok II. miesto👍
21.4.2024 - 9:17
+5

PagiSNV

 

Hra na 4 výhry takže asi tak. Stále je šanca byť majster
21.4.2024 - 10:10
+1

BieloModra

 

ano samozrejme je..... akurat mam pocit, ze aj ty si trosku zmenil retoriku, lebo si sa vyjadrik ze toto bude jednoznacna zalezitost z vasej strany, ze nemame sancu a idete pekne na 4:0 do serie
21.4.2024 - 10:20
+4

Corgi77

 

Tak jasné že na Spiši čakali 4:0, keď ich super z Nitry sa tam dostal len zhodou náhod.
21.4.2024 - 11:52
+2

Zmrzlina

 

NR je potrebné trochu poštekliť a rozhodiť
21.4.2024 - 11:05
+1

Es5

 

Staci ze SNV fandia vsetci co chodia do studia + aj moderator
21.4.2024 - 16:34
+3

Zmrzlina

 

Tak to som vôbec nepostrehol

No ak by aj, tak to hráčov a tím nezaregistruje.
21.4.2024 - 19:50
+1

elber

 

Zapas od prvej minuty pre Nitru. Gol Spisskej regularny nebol, ako tvrdil Wojnar, kedze je irelevantne ci bol alebo nebol ofsajd. Dolezite je, ze bolo piskane pred golom. Spisska ma vsak rozhodne obrovsku kvalitu, ale Nitra hra velmi umne. Po vytvoreni naskoku sa zatiahne a super musi nasu branu dobyjat, co ho stoji mnozstvo sil, ktore po 7 zapasoch na letiskach s Kosicami nemaju. Je to vidno v osobnych subojoch. Vsade sme prvi pri puku a skratka mame vacsiu energiu s start na puk. Game 2 bol super, ze rozhodcovia i nasa nedisciplinovanost pomohli Spisskej znizit a tak hrali a minali sily az do konca. Teraz ich caka dlha cesta do Nitry, co tiez nie je vyhoda pred game 3. Skratka tuto seriu rozhodla Nitra v semifinale a to tym, ze si vdaka skoremu ukonceniu serie vybojovala viac dni na oddych. Mozne je sice vselico, ale malo pravdepodobne je; ze by sa este seria dostala do Spisskej podla mna.
21.4.2024 - 9:16
+7

varholik12

 

teraz by uz mohli vyhrat aj hraci v modrych dresoch
21.4.2024 - 9:35
+2

Norik

 

No, aj ja dufam,: ze nasledujuce 2 zapasy vyhraju hraci v modrych dresoch a v stredu zdvihneme pohar nad hlavu a zastavi sa v Nitre na chvilu cas.: D
21.4.2024 - 9:46
+12

TinoH

 

Ešte dobre, že nebudem v NR, a to nie iba chvíľu
21.4.2024 - 17:10
0

Urpiner16

 

Ten posledný zápas čo NR prehrala u nás v BB bol predsa len na niečo dobrý.Pamätám si v livke po zápase komentáre ako už majú po sezóne.A ja som im to hovoril:Nezúfajte lobda je guľatá a nebo modré.
21.4.2024 - 10:09
+6

julo

 

Gratulujem sn
21.4.2024 - 10:21
+4

miro-nr

 

Samostatné nájazdy neboli
21.4.2024 - 10:53
+7

Zmrzlina

 

21.4.2024 - 14:03
0

Srdciar

 

Ako to že tu neni ešte diskusia o tom že za Francúzsko nastúpi hráč khl Da Costa,inak Nitricka paráda doprajte mi titul na padesatku,mal byť titul o rok na storočnicu nevadí keď bude skôr pome Nitra 💙💙💙💙
21.4.2024 - 15:06
+3

KrebsKandidat

 

Nie je? https://www.hokejportal.net/?q=clanok/s-da-costa-sa-vracia-do-francuzskej-reprezentacie/132808/diskusia#pid4507447
21.4.2024 - 15:45
+2

TinoH

 

Tak diskutuj... Každý to má,vrátane mňa, asi v paži.
21.4.2024 - 17:15
0

strojar

 

Tokino

Nepoučitelne, najlenivejšie mužstvo ake sme mali za vela rokov.Vedenie podcenilo kvaliti aj kvantitu.Paradoxne skoncime horsie ako minulu sezonu

88Backo

Séria dvoch mužstiev,kde jasne chýba kvalita na oboch stranách a je to len o tom kto je väčší drevak v danom zápase...si len zoberme ako goly nám dnes dal Trenčín,kde sme mohli vyhodiť jasne puky,nemuseli spraviť stupidne fauly,Aitokallio doatane gol medzi nohy aj z bufetu atď...úplne je jedno kto z tých dvoch mužstiev nakoniec postupi,slabšie mužstvo tam už nebude...

TurnerSVK

a klub to ako posilni akoze? sak minulu sezonu sme skoro vypadli z ligy nie z predkola a co to pomohlo? toto vedenie sa nespamäta nikdy proste nemame peniaze bud klamu alebo naozaj nemame to ja neviem ale hrame adekvatne peniazom.. ustup z pozicii je jasny a uz nas nikto nebude brat tak "vazne" ako nas brali mozno pred rokom,dvoma,troma,styrmi,piatimi ked sme patrili k spicke.. povedal by som ze Spisska nas vymenila

21.4.2024 - 17:10
+7

Corgi77

 

FabbeN


Gratulácia Trenčín, zajtra to pravdepodobne aj ukončíte.
Gratulujem vedeniu, ide to na Vaše triko.
Pustiť Harpera (jeden z pilierov úspešných presiloviek) počas rozbehnutej sezóny a priniesť sem Newella, ktorý je menej viditeľný než mladučký Pobežal. A potom drístať o kvalite na TOP 3. Dodrbali ste nám presilovky, narušili chémiu. A nekecajte o tom, že predsa ten hráč chcel odísť. Pokiaľ viem, pre niečo sa tá zmluva podpisuje a podpisuje sa aj na určitú dobu.
Ľúto mi je Stavjaňu, zachraňuje nám riť vždy keď treba a nevieme mu postaviť schopné mužstvo.

Bez nicku


Snad to zajtra ukoncime. Toto je najtragickejsie muzstvo za poslednych 10sezon. Neda sa na to pozerat, v playoff nemame co robit.
Presilovky otrasne, legionari neviditelny, Bucek zraneny.
Ked vyhravame, tak prehrame. Ked prehravame, tak prehrame. A ked prehravame a otocime, tak nakoniec tiez prehrame

Miro-nr


Tak toto si trafev 👍

Maross NR


Presne. Tondo si zaslúži zajtra zaslúžený oddych od tohto "tímu".
Ten minuloročný zachranujuci sa tím, bol ďaleko ďaleko bojovnosťou a chcením inde. Je tam pár hráčov, čo chcú, ale to je málo.
Hlavne, že Robbie Jackson je podpísaný na budúcu sezónu. Neviem či to Tondovi pridá na chuti pri zvažovaní trénovania budúcu sezónu.
Gratulácia do Trenčína. Aj tá mizéria, na ktorú ste poukazovali celú sezónu, na nás stačí.

Kehrmann


Táto sezóna ide na tričko nášmu vedenie necitlivymi a nesprávnymi manažérskymi rozhodnutiami.
Toto sa prejaví na predaji permanentiek a hokej v Nitre sa bude dlho z toho spamätávať

Miro-nr


Ukončíte zajtra prosím to trápenie.je to hrozné,nemôžeme ísť ďalej bez obrany,presiloviek,srdca, prihrávok,skrátka nemáme nič . A takto slabuckym a nekvalitným mužstvom sme ešte do PO,alebo predkola nešli.

Gratulujem Trenčínu ,dúfam,že zajtra -nemal by som to chcieť ,ale v záujme všetkých našich fanúšikov -nam ukončíte sezónu.

21.4.2024 - 17:52
+4

BieloModra

 

Mozem sa opytat ake pohnutky vas vedu ku kopirovaniu tychto prispevkov?...vyssie je vlakno kde sa cast ludi za tieto vyroky ospravedlnilo...podla mna splnate vymaz za tapetovanie...nevadi?
21.4.2024 - 18:03
+10

miko 75

 

Potrebovali si kopnúť a pohladkať svoje ego.
21.4.2024 - 18:06
+12

BieloModra

 

Pockame co tym mieni
21.4.2024 - 18:11
0

Corgi77

 

Kopnúť a pohladkať ego??
Wtf??
Veď tu sa kopalo do hráčov a vedenia celu sezónu bez rešpektu a od srdca.
Tak sorry že mi to farizejstvo vadí teraz a všetci sú zrazu fanúšikovia a skupujú lístky za 3 minúty.
Nevšimol som si že sa to tu už riešilo a niekto sa ospravedlnil.
Tak sorry teda.

21.4.2024 - 18:15
+6

blue-311

 

Ked ta len toto trapi: Tak klobuk dole.
21.4.2024 - 18:16
+2

miko 75

 

V pohode, nič sa nedeje.
21.4.2024 - 18:26
0

Nerkio

 

Ked tu corgi pisal velu sezonu svoje myslienky a to ako veri muzstvo bol tu opakovane vysmaty .Ja sa mu ani necudujem …
21.4.2024 - 18:11
+3

BieloModra

 

Ale tak ja sa pytam pana Strojara. Keby sa on tak raz vedel vyjadrit a nie tu robit teraz "tatka"...ved my co sem chodime presne vieme co a ako.
21.4.2024 - 18:19
+2

speedman

 

Tatko šmolko.
21.4.2024 - 18:40
+3

fabbeN

 

Ja by som to tu nechal. Aspoň budem vedieť, že nabudúce to urobím ako ty a budem hodnotiť po poslednom hvizde. Aj keď, ja som emotívny typ a nepoučím sa. Veril som tímu keď sme takmer vypadli z ligy a urobili predkolo, lebo som tam videl snahu a chcenie, len kvalita chýbala. Tu kvalita bola oveľa vyššia ale chýbalo mi chcenie. A viac k tomu už nemám čo dodať, umlčali ma a ja som kajúcnik.
21.4.2024 - 18:13
+3

strojar

 

Vieš čo je to zrkadlo?
21.4.2024 - 19:55
0

BieloModra

 

V slusnej spolocnosti sa neodpoveda otazkou...ak je teda vasa pohnutka zrkadlo, treba sa don pozriet a opytat sa sam seba kto ja som, ze sudim, ked sam mam za usami
21.4.2024 - 20:40
+15

cipulis

 

Skúsim sa opytat pod teba, mňa by len zaujímalo koľko z tých vašich večne stazujucich sa fanúšikov aj chodí pravidelne na zimný štadión.
22.4.2024 - 9:13
0

BieloModra

 

a toto by som ja mala ako vediet?ja z tych ludi co sem chodia sice par poznam, ale ci a kolkí chodia aj na zimak neviem, skus sa ich opytat
22.4.2024 - 9:24
+2

BieloModra

 

a dodam... v porovnani s tym co chodi na stadion je toto co sa tu riesilo zanedbatelne promile....
22.4.2024 - 9:25
+2

miko 75

 

Stále väčšie percento,ako večne stazujucich sa fanúšikov Popradu.😄
22.4.2024 - 10:06
+5

cipulis

 

Dá sa o tom polemizovať, ale dobre tvoj názor ti neberiem. A bielomodra to nebola otázka priamo na teba, mal som na mysli tých par večne ukrivdenych nickov co zapĺňajú livku každý zápas, verim ze sa tu nájdu sami.
22.4.2024 - 11:49
0

blue-311

 

Povesat na kandelabre: Bude podla Vas stacit ako trest?
21.4.2024 - 18:12
+2

bez nicku

 

Ako som uz pisal vyssie, Nemam s tym problem si uznat chybu. Ale az na tu prvu vetu, to vsetko platilo v danom momente.
Fanusik ma pravo aj na kritiku, ked je na mieste. To, ze sme hrali zle v zavere ZC a vacsinu predkola proti TN bol fakt. Ale od 5.zapasu s TN, nase muzstvo otocilo snad vo vsetkom o 180stupnov a ukazalo uplne inu tvar, za co si zase zasluzia pochvalu.
21.4.2024 - 21:45
+4

Maross NR

 

Jeej Corgi ma spomenul, ďakujem.

Ja sa za to nehanbím. Vedenie som nevyhadzoval. Skoro polovicu sezóny ma tie zápasy nebavili. Konštatoval som, čo som cítil z našich zápasov (a nie jedného).

Opsravedlním sa tak možno Robbiemu, ale za to môže jeho zmenený prístup a hra. Čiže platí cca. to čo vyššie.

Nájdi si aj Tondove vyjadrenie adresované tímu a určite vieš, o ktorom hovorím .. či ani tie jeho slová si tím nezaslúžil?
22.4.2024 - 12:50
+10

jh12

 

zrkadlo, a nasli by sme aj vacsie perly, resp. ten az agresivny hejt na vsetkych vratane chrenka a kovacika, a teraz su za chrumkavych
21.4.2024 - 18:46
+2

amaskiea

 

No, alebo tohto poznáš? (je to z LIVE prenosu Trenčín - Nitra):


Strojar


Tieto dve mužstvá by mali skončiť a netrápiť svojimi "výkonmi" divákov.
14.3.2024 - 19:45
+1
odpovedať

21.4.2024 - 18:51
+13

miko 75

 

Pozri na neho farizeja a on ide vyčítať druhým, čo vtedy písali,inak treba povedať, že kriticky sa k mužstvu vyjadrovala drvivá väčšina prispievateľov z Nitry, dovolím si tvrdiť, že ak by sme prešli diskusie po poslednom zápase v základnej časti a v treťom zápase s TN,tak to číslo kritických príspevkov z prispievateľov z Nitry by bolo v pohode cez 90%.
21.4.2024 - 19:38
+9

Nerkio

 

Mne nevadi kritika ale ten extrem ze mame najhorsie vedenie,Chrenko a Kovacik odstup to mne osobne uz dost vadilo
21.4.2024 - 19:55
+5

miko 75

 

To súhlasím,ja som také niečo, že najhoršie vedenie a že by mali odstúpiť nepísal.
21.4.2024 - 20:43
+7

sloniik

 

Kritika je uplne na mieste, hlavne ak sa tyka konkretneho zapasu. Ale pise aj Andrejka, ten hejt na vedenie a vyhadzovanie, to bolo ako fakt prehnane.
21.4.2024 - 20:30
+1

miko 75

 

Ako som už písal nerkio,tak v tom duchu by som odpovedal aj tebe.
21.4.2024 - 20:44
+1

sloniik

 

Rozumiem, mali sme tu expertov
21.4.2024 - 22:19
+1

KrebsKandidat

 

Citovat Turnera je neferove. V prispevku pred nim a po nom pravdepodobne videl Nitru vo finale.
21.4.2024 - 20:49
+4

Wilder

 

Chcem sa len opýtať, ako bolo postarané o fanklub hostí, mali ste normálne wc a bufet alebo len výčap a ToiToiky?
21.4.2024 - 18:54
0

blue-311

 

Vycap a toi toi: Hlavne tie “zachody” po tme mali svoje caro 😀
21.4.2024 - 19:42
+7

Wilder

 

Vidím, že sa nič nezmenilo a nie len ku Bystričanom sa tam správali ako k odpadu
21.4.2024 - 19:45
+3

blue-311

 

Ale zase: SBS naozaj velmi dobra.
21.4.2024 - 19:49
+1

wilkinson22

 

Ak chceli poriešiť aby sa fanúšikovia nemiešali, tak inú možnosť nemali, keďže je na našom štadióne problém s toaletami, je ich málo, keď si myslíš že ste odpad to je tvoj problém
21.4.2024 - 21:11
0

Wilder

 

Len toľko ku tomu, že minulú sezónu s miešaním problém nebol a teraz zrazu hej…
22.4.2024 - 6:55
+3

Urpiner16

 

Čo tam čapovali?Či ten ich slávny šariš na umývanie zubných protéz?
21.4.2024 - 19:45
+4

blue-311

 

Neviem ake pivo: Ale asi rovnake ako aj Vam capovali 😀
21.4.2024 - 19:47
0

DENISO6

 

Im čapujú doma Corgoň oni si na Šariši pochutnali
22.4.2024 - 16:39
0

hawkie

 

Kuriozita - druhý gól SNV?: Priatelia, chcem sa Vás opýtať, aký máte názor (nehľadiac na to, či ste fan NR alebo SNV) - tiež sa Vám zdalo, že včera pri 2. góle SNV mala NR len 4 korčuliarov na ľade? (to bol ten gól, pri ktorom bol tuším Bačo kritizovaný, že si nepokryl hráča)

Pozrel som si to opakovane zo záznamu (aj pár sekúnd dozadu + ďalšie zábery) a reálne boli v obrannom pásme NR len 4 korčuliari.

Tak to len taká zaujímavosť .
21.4.2024 - 19:40
+1

miko 75

 

Nebola to oslabovka?
21.4.2024 - 19:43
+2

miko 75

 

Tak asi nie, keďže využili iba jednu a to tú,kde hrali šiesti na troch.
21.4.2024 - 19:45
+2

hello, havarju

 

Áno, som si to všimol už včera, ale kto tam vlastne chýbal vôbec neviem. Včera som na to v tej eufórii z víťazstva, aj zabudol..
21.4.2024 - 19:52
+2

hawkie

 

Je to len taká kuriozita, zaujímavý detail .
21.4.2024 - 20:16
0

miko 75

 

Asi niekto odišiel striedať a ten za neho tam ešte nestihol dokorculovat.😄
21.4.2024 - 20:48
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Jimmy Tulipan

 

Krasne sa na to pozeralo Nitra. Gratulujem, len tak dalej.

Ťažko niečo napísať k Spisskej.
No ale to je tak, ked ta do finale na ktore nemas a na ktore si nedozrel, trochu postrcia rozhodcovia.
22.4.2024 - 3:28
+1

cipulis

 

Vidim ze stále ta to boli
22.4.2024 - 9:15
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sam96x

 

Ešte ako dlho sa budete vyhovárať na rozhodcov?
22.4.2024 - 11:11
0

Jimmy Tulipan

 

Dlho. Caprnkovo upisknutie spominame doteraz. A to sa stalo v roku 1998!!
22.4.2024 - 16:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Brankár Rittich podpísal s Los Angeles nový ročný kontrakt

Český hokejový brankár David Rittich sa dohodol s Los Angeles Kings na predĺžení spolupráce. S klubom NHL podpísal nový ročný kontrakt na jeden milión dolárov. 16.5.2024 16:56 - TASR


Studenič prispel asistenciou k víťazstvu Coachella Valley

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal vo štvrtkovom zápase zámorskej AHL asistenciu za Coachella Valley Firebirds. Jeho tím zdolal v prvom finále Pacifickej divízie Ontario Reign 3:2. Pripísal si aj plusový bod a po piatich dueloch play-off má na konte štyri body za dva góly a dve asistencie. 16.5.2024 11:22 - TASR


Soucy dostal jednozápasový dištanc za zákrok na McDavida, Zadorov pokutu

Oddelenie hráčskej bezpečnosti hokejovej NHL udelilo Carsonovi Soucymu z Vancouveru jednozápasový dištanc. Dvadsaťdeväťročný obranca dostal trest za nepríjemný krosček do tváre kapitána Oilers Connora McDavida v treťom stretnutí semifinálovej série play off Západnej konferencie. Canucks triumfovali nad Edmontonom 4:3 a ujali sa vedenia 2:1 na zápasy. Informovala o tom oficiálna webová stránka súťaže. 14.5.2024 07:46 - TASR


Tavares bude kapitán Kanady

Útočník John Tavares bude kapitán Kanady v zostávajúcich zápasoch na MS v Česku. Vo funkcii vystrieda obrancu Coltona Parayka, ktorý mal "C" v sobotňajšom zápase proti Veľkej Británii (4:2), no v ďalšom priebehu šampionátu bude jeden z asistentov. Rovnakú funkciu budú mať aj obranca Damon Severson a útočník Andrew Mangiapane. 11.5.2024 15:59 - TASR


Repčík prispel asistenciou k víťazstvu Drummondville Voltigeurs

Slovenský hokejista Peter Repčík zaznamenal asistenciu v nočnom zápase juniorskej QMJHL. V prvom finále play off zámorskej súťaže asistoval a prispel tak k víťazstvu svojich Drummondville Voltigeurs, ktorí vyhrali na ľade Baie-Comeau Drakkar vysoko 5:0. Repčík má v 15 zápasoch tohtoročnej play off na konte 15 bodov za šesť gólov a deväť asistencií. 10.5.2024 09:38 - TASR


Keefe skončil v pozícii hlavného trénera Toronta

Kanadský hokejový klub Toronto Maple Leafs zo zámorskej NHL ukončil spoluprácu s trénerom Sheldonom Keefeom. Štyridsaťtriročný kouč skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach, v ktorých klub "Original Six" ani raz nedokázal splniť cieľ zahrať si finále o Stanleyho pohár. 9.5.2024 17:37 - TASR


IIHF udelila ruskej federácii vysokú pokutu za Fedotova

Disciplinárna komisia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) udelila ruskej federácii (FHR) pokutu jeden milión švajčiarskych frankov (1,025 mil. eur) za to, že brankár Ivan Fedotov chytal napriek zákazu v uplynulej sezóne v KHL za CSKA Moskva. FHR sa plánuje proti trestu odvolať, informoval portál championat.ru. 9.5.2024 10:46 - TASR


Kučerov, MacKinnon a Matthews sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award

Hokejoví útočníci Nikita Kučerov z Tampy Bay, Nathan MacKinnon z Colorada a Auston Matthews z Toronta sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award. Cenu každoročne udeľujú najlepšiemu hráčovi základnej časti NHL na základe hlasovania samotných hokejistov, respektíve členov hráčskej asociácie NHLPA. 9.5.2024 09:36 - TASR


Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu Coachelly, Sýkora asistoval

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu svojho tímu Coachella Valley v treťom dueli 2. kola play off zámorskej AHL nad Calgary Wranglers 7:5. 9.5.2024 08:47 - TASR


Švédsku nomináciu doplnili Grundström a Holmberg

Švédsky hokejový zväz (SIF) oznámil v stredu konečnú nomináciu hráčov na MS v Prahe a Ostrave. Hlavný tréner Sam Hallam má v 25-člennom kádri troch brankárov, siedmich obrancov a pätnástich útočníkov. Z defenzívnych radov pútajú pozornosť Erik Karlsson, Victor Hedman i jednotka draftu NHL z roku 2018 Rasmus Dahlin. Z prestížnej zámorskej ligy je v nominácii celkovo 18 hráčov. 8.5.2024 18:28 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 05. 2024
Dánsko - Švajčiarsko o 12:20
Lotyšsko - Švédsko o 12:20
Kanada - Fínsko o 16:20
Nemecko - Poľsko o 16:20
Česko - V. Británia o 20:20
Francúzsko - Slovensko o 20:20

Odohrané zápasy

17. 05. 2024
ČeskoRakúsko
0:0REPORT
PoľskoUSA
0:0REPORT
V. BritániaDánsko
3:4REPORT
NemeckoKazachstan
8:2REPORT
16. 05. 2024
KanadaNórsko
4:1REPORT
USAFrancúzsko
5:0REPORT

Najviac bodov

Roman JosiSUI8 bodov
2.Pföderl L.GER7
3.Ehliz Y.GER7
4.Kapanen O.FIN6
5.Bedard C.CAN6

Najlepší strelec

Oliver KapanenFIN6 gólov
2.Bedard C.CAN5
3.Hischier N.SUI4
4.Cingel L.SVK3
5.Karlsson E.SWE3

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN93.44 perc
2.Dostál L.CZE92.31 %
3.Dichow F.DEN89.74 %
4.Grubauer P.GER89.57 %
5.Šutov A.KAZ87.1 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada420:1011
2.Švajčiarsko416:811
3.Česko415:99
4.Fínsko414:57
5.Dánsko514:186
6.Rakúsko415:204
7.Nórsko59:193
8.Veľká Británia45:190
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko419:512
2.Nemecko524:199
3.Slovensko419:128
4.USA417:117
5.Lotyšsko411:147
6.Francúzsko47:134
7.Kazachstan58:203
8.Poľsko47:181