Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Drgoň zostáva v Poprade, predĺžil zmluvu o dva roky

zdroj: HK Poprad
20.6.2021 20:49 TASR

Skúsený hokejový obranca Adam Drgoň bude aj naďalej obliekať dres HK Poprad. S extraligovým klubom sa dohodol na novej dvojročnej zmluve.


Drgoň má za sebou bodovo najlepšiu sezónu a dočkal sa predĺženia kontraktu. "Bolo to pre mňa ľahké rozhodnutie. Mám veľkú dôveru trénera Mikulu a tiež aj Poprad bude mať opäť tie najvyššie ciele. Klub funguje na vysokej úrovni, všetky veci klapali, takže nebol žiadny dôvod meniť zamestnávateľa," povedal pre klubový web. Poprad dokázal v minulej sezóne postúpiť do finále play off, v ňom prehral so Zvolenom 1:4 na zápasy. "Nie som alibista, ktorý tvrdí, že cieľom je dostať sa do play off a potom sa uvidí. Každý normálny športovec musí mať tie najvyššie ciele. Minulý rok sme mali veľkú kvalitu, tá bude aj tento rok, zostáva kostra tímu a prídu aj nové posily. Budeme chcieť opäť zaútočiť na tie najvyššie priečky," zhodnotil 36-ročný bek tímové ambície.

Drgoň zažil bodovo najlepšiu sezónu, v ktorej získal 36 bodov a svoje maximum vylepšil o úctyhodných 14 bodov. "To, čo sme od Adama čakali, to naplnil. Je to výborný bek so skvelou rozohrávkou a podporou útoku. Aj keď bol o neho veľký záujem, tak sme radi, že sme sa dohodli a zostáva u nás. Určite ocenil aj to, ako sme k nemu pristupovali počas jeho pôsobenia v Poprade a vloženú dôveru nám určite v ďalšej sezóne vráti," povedal na margo predĺženia zmluvy s Drgoňom riaditeľ klubu Ľudovít Jurinyi.

Odchovanec trnavského hokeja debutoval v extralige v sezóne 2003/2004 v drese bratislavského Slovana. Až do ročníka 2008/2009, keď sa stal stabilným členom martinskej obrany, pôsobil väčšinou v prvej lige a jeden a pol sezóny odohral aj v druhej najvyššej nemeckej súťaži. Poprad je jeho siedma extraligová zastávka, hral aj za Košice, Piešťany, Trenčín a Zvolen. V najvyššej slovenskej súťaži nastúpil v 700 zápasoch, v ktorých nazbieral 197 bodov za 40 gólov a 157 asistencií. Reprezentoval Slovensko na šampionáte do 18 rokov v roku 2003, kde získal s národným tímom striebro. Je dvojnásobný slovenský šampión a tiež aj víťaz Kontinentálneho pohára z roku 2009.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Soumi171

 

Dôležitý podpis... Ak si udrží taký vysoký štandard hry, ako tuto sezonu, budem veľmi spokojný
20.6.2021 - 21:10
+5

Frey77

 

Od Drga som teda nečakal nič pri jeho príchode. No dôvera trénera a vedenia, urobili z chlapa najproduktivnejsieho slovenského obrancu ligy! Som rád, že ostáva
20.6.2021 - 21:13
+19

doc.koniferum

 

veď toto.ked kedysi dávno od nás odchádzal,asi boli všetci radi.vtedy hral fakt zle.riadne nám časom vytrel zrak.
20.6.2021 - 21:29
+2

JA_98

 

Akurat mi podobna myšlienka išla hlavou.. dozrel ako víno, velky rešpekt ako sa vypracoval a zlepšil
20.6.2021 - 22:28
+1

lukiasko

 

Ja som ho pri podpise radil na 5-6 obrancu, bum 1-2, presilovky, oslabovky, najdôležitejšie momenty zápasov… myslím že vytrel zrak úplne všetkým. Keď sa udrží na takej úrovni tak je to bomba obranca, navyše Slovák.
20.6.2021 - 21:39
+7

fany

 

Nech sa darí
20.6.2021 - 21:15
0

DavePP

 

Na svoj vek veľmi dobré čísla a kvalitná hra. Uňho si myslím, že možno aj u nás dohrá kariéru.
20.6.2021 - 21:16
+6

HkmDetva

 

Mozno si este na rok pojde pufkat do 1.ligy domov do TT
20.6.2021 - 23:33
+4

Kamzík18

 

Za mňa dvaja top obrancovia ktorých sme jednoducho museli udržať Brejčak a Drgoň.. Už teraz som spokojný
20.6.2021 - 21:23
+6

Turky39Pp

 

Súhlas za mňa okrem nich ešte Dalhuisen bez neho si to neviem predstaviť
20.6.2021 - 21:37
+1

Bizzaremifo

 

a Ulrych
21.6.2021 - 6:29
0

Chamois13c

 

Frajerina v 36 rokoch si vytvorit bodove maximum a prekonat ho rovno o 14b samozrejme vyrazne tomu pomohla ucast v 1 presilovkovej lajne s hascakom body naskakovali krasne, hral adam vyborne vpredu aj vzadu snad si vysoky standard udrzi
20.6.2021 - 21:37
+4

omen

 

ako si vlastne predstavujete to omladenie obrany, ked ste vlastne zo vsetkymi obrancami spokojni? su vo vyhliadke nejaki mladi odchovanci?
20.6.2021 - 21:52
+3

topska

 

Bohuzial jeden nadajny skoncil karieru
20.6.2021 - 21:58
+4

KKK

 

Nečudujem sa mu…. Aj keď osobne si myslím, že na to mal..
20.6.2021 - 22:02
+2

Masalskis

 

Topska ahoj, prosím Ťa môžeš uviesť meno odchovanca čo ukončil kariéru? Alebo nemôžeš kvôli gdpr? Vďaka za odpoveď
21.6.2021 - 22:37
0

ZOOMER

 

Hodorovic
21.6.2021 - 22:41
0

Turky39Pp

 

Hodorovic niekde to bolo spomenuté
21.6.2021 - 22:41
0

tristan

 

Hodorovic a asi aj Kramár
22.6.2021 - 16:11
+1

neasi

 

Aj
23.6.2021 - 22:15
0

lukiasko

 

Asi túto sezónu omladenie nebude mladí odchovanci, ktorí konečne vyzerajú, že Poprad dokáže vyprodukovať aj obrancov skončili v Novej Vsi (Česánek, Romaňák) moje želania Žiak a Bodak tiež nič. Takže ostáva veriť v titul a vtedy to bude zabudnuté že sme neomladili
20.6.2021 - 22:02
+7

HkmDetva

 

Nezaprel si ze si z PP a spomenul si titul v juni do sa takto nerobi do psej matere ale tak uz ste neboli daleko teraz
20.6.2021 - 23:35
+7

patkof

 

Slovo božie
20.6.2021 - 23:59
+7

Standacik

 

S tym titulom sa riadne omeskal, prvykrat o titule v dalsej sezone sa niektory typek zmenil tusim 4teho maja 😁
21.6.2021 - 8:07
+1

Nixon

 

Prvykrat sa tu o titule zmienili fanusikovia KE a slovana hned ako sa zacalo hovorit o novych hracoch, kadroch na novu sezonu a bolo to ovela skor ako fan PP ale ziavne toto nikomu nevadi. Ci fan PP nemoze slovo titul spomenut? A ty co si tu hned privandroval? Si robis poznamky kto co napisal, povedal a este aj ktomu kedy? Uz je SNV v extralige tak uz aj spisiaci idu hejtovat Poorad. Toto je diskusia tu sa moze slobodne diskutovat aj o titule. POPRAD ho nema a fans by ho samozrejme chceli, vedenie sa zmenilo a robi vsetko ovela lepsie, podmienky pre hracov su lepsie, transparentnejsie, je tam chut a preto sa hadam mozu aj vyjadrovat o tych najvyzsich cieloch. Proste slovac je uz taka, vsetko hejtovat, ofrflat a zavidiet. Lebo iny sa nemoze mat lepsie, mat viac, dosiahnut viac a pod. Zavist na slovensku neskutocna ak chce niekto nieco dosiahnut tvrdou podstivou pracou. Treba hadzat polena pod nohy lebo my sme nie na take nauceny, lebo u nas treba len kradnut a zavidiet. Toto tu mame odjakziva a toto tu od nas dlho nevymizne
21.6.2021 - 8:22
+27

HokejBJ

 

Žiadny fanúšik Košíc a Slovana sa o titule tu nezmienil ale fans iných klubov pasovali tieto dva kluby na titul
21.6.2021 - 9:05
+3

Big brother

 

Tu si už každý vykreslí svoju pravdu podľa seba a ty si tomu dal čerešňičku
21.6.2021 - 9:36
+8

mno

 

keby aj: tak možno ak jeden fanúšik a nie fanúšikovia.
21.6.2021 - 14:59
0

Big brother

 

Podľa mňa je to úplne normálne keď sa v klube (aj medzi fanúšikmi) spomenie titul, aj keď o všetkom sa rozhodne až v marci, apríli.
21.6.2021 - 9:39
+14

mno

 

ok: Pokiaľ sa to niektorými nepreháňa a neznevažujú sa zároveň aj iní súperi a kluby. Alebo ich pôsobiská.
21.6.2021 - 15:00
0

Standacik

 

Bože... predpokladam ze to typek nemyslel vazne ale prvykrat to spomenul niekto z pp, ze nevadi, o rok to daju alebo nieco v tom zysoe. este bud pocas serie so Zvolenom, alebo po poslednom zapase, a niekto na to napisal zw toto je novy rekord.. ja som sa na to velmi pobavil. Ja ho prajem komukolvek aj vam, ked si za nim idete. A zato ze ked
Vam niekto pripomenie titul musi byt pocastovany osobnymi invektivami? Uraza vas to?
21.6.2021 - 9:55
0

lukiasko

 

Som napísal, že ostáva veriť v titul… Čo je na tom zle? Neveríme v to? Nie je to cieľ vedenia a hráčov? Veď sme prehrali vo finále, tak to nie je úplná fikcia, že by sme to chceli dosiahnúť, a že to nie je uplne beznádejné…
Spišiaci ako to je dosť úbohé, keď ešte pól rok dozadu nám fandite (my Vám na postup tiež) a ideme sa tu teraz vysmievať…
21.6.2021 - 9:55
+6

braniiislav

 

to je taká slovenská mentalita priemernosti. Ak športovec alebo fanúšik povie, že chce byť najlepší, tak ostatní ho vysmejú. Taká malosť, hejslováckosť, či ako to nazvať?
21.6.2021 - 12:24
+17

Frey77

 

Tuposť, to je to naj pomenovanie!
21.6.2021 - 14:49
+1

mno

 

koľko bolo : tých fanúšikov Košíc a Bratislavy, ktorí spomínali titul? lebo ak jeden, potom fanúšik, nie fanúšikovia. Aj to asi len s predčasne prehriatou hlavou.
21.6.2021 - 14:58
+1

Chamois13c

 

Trosku by ju mohol omladit River Rymsha ak sa tento sum potvrdi ale inak pokial budu brejcak a drgon hrat v takej fazone ako vlani kludne nech maju aj 40 dalhuisen tiez pecka
21.6.2021 - 12:49
+5

Qwixik

 

Hodorovič, škoda chalana. Mňa by zaujímalo kolko môžu mať peňazí(vyplatu ak to možem tak nazvať) mladý hráči ako Jevoš/Valigura, ktorý majú už podpisané profesionálne kontrakty, keď sa Hodorovič rozhodol isť do normálneho zamestania...
20.6.2021 - 22:01
+6

HkmDetva

 

Cital som niekde clanok o platoch a kazdy klub mal od 1000 hore.. takze 1000 skusim ti to najst
20.6.2021 - 23:36
0

topska

 

No tak to som velmi zvedavy na ten clanok
20.6.2021 - 23:43
+2

HkmDetva

 

https://www.sportdnes.sk/hokej/pravda-o-platoch-v-extralige-takto-sa-zaraba-v-jednotlivych-kluboch/
Ok je to 9/2019 ale orientacne... tak je to 800 a ak je to v hrubom a na 8 mesiacov tak bieda no
20.6.2021 - 23:51
+5

Sunkafit

 

V Detve udavate v cistom?
22.6.2021 - 13:07
0

HkmDetva

 

Neviem ale uz v ziadnom
30.6.2021 - 6:24
0

pepan95

 

Ak sa potvrdí jedna špekulácia tak budem mega nasraty a myslím že aj väčšina fanúšikov...
20.6.2021 - 22:02
+1

Qwixik

 

pepan95: Daj vonku špekulaciu, su to len drby pravdepodobne, takže možeš to napisať
20.6.2021 - 22:03
+6

pepan95

 

Vraj by sa mal sťahovať Ulrych do Prešova
20.6.2021 - 22:10
0

MACEK40

 

Tak v play-off hral velmi obetavo, inak nebol nejakym klucovym obrancom si myslim a ani zakladna cast mu prilis nevysla. Ak by ostal tak by mi to nevadilo ale nemyslim si ze tu bude nejak extra vela ludi velmi nastvanych.
20.6.2021 - 23:26
+4

HkmDetva

 

Tak tym ze je legionar mozu doniest lepsieho
20.6.2021 - 23:37
+1

gta98

 

Ulrychovi nevysla minula sezona, oproti tej predminulej rozdiel ako den a noc. Ak ostane, okej ale musi pridat, ak odide, okej. Za mna tolko.
20.6.2021 - 23:45
+3

LeonardoDavinChi

 

Nieeeeeeee
20.6.2021 - 23:48
0

Chamois13c

 

S vynimkou play off mu sezona prilis nevysla ale aj tak by chybal, vie urobit respekt je obetavy a hadam by sme si nepustili jedineho cisto defenzivneho beka
20.6.2021 - 22:14
0

fany

 

Ty o kom píšeš?
20.6.2021 - 22:21
0

Prostars

 

Petra.
20.6.2021 - 22:29
0

fany

 

Díky,lebo už som sa zľakla. Ale ani Petr nie je čisto defenzívny.
20.6.2021 - 22:36
+1

topska

 

Hlavne nehc mu zdravie dovoli este vobec na akej takej urovni zahrat Ci uz v Poprade alebo inde.
20.6.2021 - 22:41
+4

Riava

 

Má nejaké vážne zranenie alebo sa mu niečo zlé prihodilo?
21.6.2021 - 8:17
+2

Qwixik

 

Tak minulú sezonu jeden z najslabšich obrancov, keby
miesto neho prišlo nejaké poriadne kladivo, niečo podobné jeho parametram, len viacej agresivnejšie bol by som za..
20.6.2021 - 22:14
+6

fany

 

20.6.2021 - 22:22
+2

Robinho

 

Ty vole aký si odvážny..Drgon,Obdržalek a Belo IV založili v roku 1238 potazmo v roku 1243 potvrdili status mesta a spolu s Jožkom Golonkom približne v tom čase postavili zimný štadión. Chcel som napísať prvý,ale keďže prvý postavili v BB v spolupráci s Vikingami,ked jedna z lodí smerujúca do Ameriky skončila nejakym zázrakom na plytcine pod Urpínom,musíme sa spokojit s miestom číslo 2.
20.6.2021 - 22:55
+12

fany

 

Fešák a 4+ od včera rozmýšľam ako sa Ti podarilo do tejto diskusie zatiahnuť Obdržálka😂Reč bola síce o Petrovi, ale Ulrychovi.Nevadí, skúsil si. Ja viem, že tá horúčava vonku nerobí dobrotu🤗🌞👌
21.6.2021 - 11:00
+8

mno

 

ten nemuseli stavať: ked uviazla na plytčine, do toho prišiel mráz, mali klzisko aj s mantinelmi.
21.6.2021 - 15:03
0

Qwixik

 

fany: Klidek je to diskusia, aby každý vyjadril svoj názor, mne je jedno že s tým nesuhlasiš 😄🙂
20.6.2021 - 22:24
+8

fany

 

Však ja som kludná ja som tiež vyjadrila svoj názor.
20.6.2021 - 22:29
+7

neasi

 

Páči sa mi, že Drgove služby sme si poistili na 2 roky. 👍🏻
20.6.2021 - 23:13
+1

HkmDetva

 

Len ci aj po sezone budes uz neni najmladsi ak pojde dolu z formou samozrejme nezelam to ani jemu ani vam
20.6.2021 - 23:39
+3

topska

 

Tak sa dohodnu ci to ma pre obe strany vyznam pokracovat a moze za odstupne eventualne skoncit.
20.6.2021 - 23:43
+4

neasi

 

Aj pred touto sezónou mu nikto neveril a za mňa bol jeden z TOP obrancov. Svoje si určitre uhrá, ten prestup ho znovu nakopol.
21.6.2021 - 18:03
+1

Riava

 

Správny podpis, držím palce
20.6.2021 - 23:46
+2

Gargamel123

 

Drgon: je zena
21.6.2021 - 0:34
+4

Bizzaremifo

 

a ty si starý uhundrany čarodej ..
21.6.2021 - 6:33
+9

Gargamel123

 

kosice: perkele
kamzici saatana
21.6.2021 - 11:36
+4

Bizzaremifo

 

21.6.2021 - 13:06
0

BieloModra

 

a ty nezavid
21.6.2021 - 8:01
0

BlackCrow

 

Uš u nas bol. Drgol sa dvaraz zos dakim a bol preč
21.6.2021 - 11:02
0

BieloModra

 

nuz tak ok vy viete
21.6.2021 - 12:00
+7

Gargamel123

 

Je po MS: zasa sme rivali
21.6.2021 - 11:26
0

BieloModra

 

vlastne ano
21.6.2021 - 12:00
0

Tehelnepole

 

on si tie vlasy aj niekedy umyje?
21.6.2021 - 11:20
+7

MaxSBA

 

musíš za ním prísť a umyť mu ich osobne
21.6.2021 - 11:31
+9

Tehelnepole

 

hm
21.6.2021 - 11:40
+2

fany

 

Predpokladám, že tá fotka bola robená po tréningu a vlasy nenesú znak masnoty, ale poctivo odvedeného tréningu😉
21.6.2021 - 11:44
+4

mno

 

už: tu bude aj akési "módna polícia"? Prípadne kadernícka polícia?
21.6.2021 - 15:06
+8

fany

 

A prečo sa to pýtaš mňa? Ja som hodnotila jeho vlasy?
21.6.2021 - 15:09
+2

BieloModra

 

sak posobia ako prave umyte mokry look chap to
21.6.2021 - 12:02
+7

Chamois13c

 

Ženy vždy daju diskusii iny rozmer
21.6.2021 - 12:00
+11

BlooD

 

hlavne tie s prazdnou hlavou
21.6.2021 - 12:01
+55

patkof

 

😂😂
21.6.2021 - 12:08
+4

BlackCrow

 

Tak som sa už dlho nezasmial. Naozaj...
21.6.2021 - 12:18
+1

neasi

 

podpis
21.6.2021 - 17:58
0

BieloModra

 

mna by strasne zaujimalo ako sa citis po tomto prispevku.... dobre?.... dost divne na niekoho koho najcastejsim vyjadrenim nazoru byva :
22.6.2021 - 7:19
+3

MaxSBA

 

A tak si myslím,že to na teba nebolo, to by stalo za hriech
22.6.2021 - 7:54
0

BieloModra

 

to je uplne jedno Max na ktoru to bolo....ked sa tu chlapi vyjadruju ako honelnici, hejtuju a zosmiesnuju tak je to vsetko ok...ja neviem... ale zda sa ze je spolu s tymi co mu to opluskovali spokojny ... nech si to uzije... vedela by som skopcit par prispevkov inych uzivatelov... hodnotenia roztlieskavaciek a pod... trapindel...

no.. a to je asi tak vsetko... este ze vas tu je viac ako ty
22.6.2021 - 8:08
+2

Tehelnepole

 

Ty moja rytierka
22.6.2021 - 8:27
+1

BieloModra

 

pani.... muzi... chapov by sa ti dalo na mojich a tvojich rukach poratat no ale to nevadi to je bolo a bude
22.6.2021 - 8:37
+2

ErikHKM

 

Aďka klud podľa mna to nebolo na teba myslene
A ti čo ta poznáme vieme svoje
22.6.2021 - 20:21
0

BlooD

 

Toho šaša použivam len na lišiaka lebo tam su slova už zbytočne...
A nie, nebolo to tebe
23.6.2021 - 1:50
+2

mno

 

hej: Ten bulvárny. O mastných vlasoch a oblečení.
21.6.2021 - 15:07
0

Turky39Pp

 

Ludo vravel ze káder mame vyskladany na 99% tak ze neviete niekto ci aj dnes bude predstavené nejaké meno ???
21.6.2021 - 12:24
+2

Qwixik

 

Nebuď nedočkavý, musiš sa tešiþna večer a možno budr prekvapko 😂
21.6.2021 - 12:28
+4

Riava

 

Chalani, čo by klub robil, ak by predstavili chalanov rýchlo? Predpokladám, že to budú kúskovať do začiatku augusta
21.6.2021 - 13:27
+6

topska

 

Na 99 percent mi matematicky nejako nevychadza
21.6.2021 - 14:17
+1

Hrobar

 

možno to bolo myslené tak, že káder už je, ale ešte predsalen ho môže niekto posilniť, či ?
21.6.2021 - 14:18
+1

Turky39Pp

 

Presne tak to bolo myslene to sú Jurinyiho slová nie moje
21.6.2021 - 14:32
0

topska

 

95% boli jeho slova lebo 99 by znamenalo ze by sme museli mat v kadri 100 alebo 200 hracov. Ja si ale dovolim tvrdit ze momentalne je situacia taka (aj z toho pohladu ako pise Hrobar) ze ten konecny kader je na cca 90 percent.
21.6.2021 - 14:50
+1

hefky

 

Tebe percenta nejaak nejdu poueram alebo som ta nepochopil
21.6.2021 - 18:15
+2

topska

 

Citaj medzi riadkami
22.6.2021 - 17:38
0

lukiasko

 

Polovica muzštva predstavená, ideme na druhú polovicu
21.6.2021 - 12:44
+1

Endstand

 

No ja ti nvm čakám stále nejaké náhrady za hascaka zagiho a oproti Michalovciam a zvolenu by to chcelo asi aj posilniť...aj keď všetko asi závisí od rozpočtu ktorí nemáme ako v zv a mi
21.6.2021 - 14:35
+2

Big brother

 

Veď sa vravelo Bortňákovi a Šišovskom.
21.6.2021 - 15:39
+1

Endstand

 

Ti dali dokopy 8g minulú sezónu..
21.6.2021 - 15:52
0

Qwixik

 

Máš tam gramatickú chybu, keď už tak Bortňák jeden z najlepších hráčov na oslabenia v lige podľa mňa, Šišovký mal dobrú predminulú sezónu v DT, sú to Slováci, takže dalšie plus. Samozrejme Marcela nenahradí asi nik v nasledujúcej sezóne, Basaraba začal sledovať PP na ig, takže TEORETICKY to môže byť dalšia posila do útoku. Dúfam, že sa ráta s Majky, Livingstonom na ďalšiu sezónu..
21.6.2021 - 16:12
+1

DavePP

 

Skúsme im dať šancu. Pozri, od Drgoňa verejnosť veľa nečakala a bol jeden z našich najlepších obrancov. Mikula vie, koho a prečo chce do týmu. Ak naplnia jeho očakávania, tak bude dobre
Z môjho pohľadu bol Bortňak vzatý hlavne na oslabovky v ktorích bude podľa mňa spolu s Paločkom. A bez takých hráčov je to v play off ťažké. A čo sa týka Šišovského, sezóna mu nevyšla , ale on to má v sebe a myslím, že môže byť platný.
21.6.2021 - 16:57
+2

Frey77

 

Aj Handlo dal vo ZV pred príchodom k nám 1 gól v 11 zápasoch.
21.6.2021 - 17:18
+1

Ochránca Svätyne

 

Handlo si aj teraz v januari dal taky mensi vypadok 10 zapasov (0+0). dokopy tahal seriu 16 zapasov 1 gol. stava sa aj dobrym hokejistom a niekedy aj na dlhsie (Zagrapan, Sisovsky). Sisovsky ma urcite potencial bodovo nahradit Zagrapana, snad sa im bude darit v novych pôsobiskach
21.6.2021 - 18:25
0

Frey77

 

Verím, že ten Handlov výpadok bol zapríčineny aj tým, že jeho center 63,bol v pralese celú sezónu
21.6.2021 - 19:38
0

Riava

 

Liv je náš aj v ďalšom roku
21.6.2021 - 19:22
+3

Riava

 

Parádne video: https://m.youtube.com/watch?v=bTFhP_tD1bk&feature=youtu.be
21.6.2021 - 19:27
+5

MaxSBA

 

za tento podpis som nesmierne rad.
21.6.2021 - 19:30
+6

Riava

 

Tešíme sa z vysoko postavenej latky aj po mediálnej stránke
21.6.2021 - 19:43
+4

33800

 

Super video
21.6.2021 - 20:08
+1

robrusss

 

Masný vlas 😆
21.6.2021 - 21:42
0

mitoO

 

Vy baby si vsimate divne veci
Je to hokejista, kym hra dobre, moze byt kludne aj Quasimodo.
21.6.2021 - 22:19
+7

folvy

 

Všetky podpisy sú super,ale pre mňa je otázka číslo 1, Už chcem ísť na jeseň normálne na hokej, chcem si dať pivo nejaké jedlo a fandiť bez nejakých obmedzení
21.6.2021 - 21:48
+3

Frey77

 

Delta variant,potom omega variant,..... atď. Samozrejme, že všetci chceme ísť na hokej, ale ja si myslím, že po lete nás čaká úplne rovnaký scenár, ako minulý rok.Veď hlavný expert, lekár, virolog, všetko v jednom, vládca Igor, to už verejne vyhlasuje
21.6.2021 - 22:00
+5

Riava

 

Ako zaočkovaný by som čakal nejaké výhody. Štát by už mal zrereľne ukazovať výhody pre zaočkovaných. Zatiaľ je to veľmi slabé, skoro žiadne.
Orbán v Maďarsku povedal: Daj sa zaočkovať a môžeš všetko. Nejak už musíme začať žiť, nie sa len karantenizovať. Keď vidím plný štadión v Las Vegas na hokeji a futbalový štadión v Budapešti, tak by som sa dal zaočkovať aj tromi vakcínami naraz, len aby som tam mohol byť. Štát by mal zasiahnuť smerom k otvoreniu krajiny a nie strašiť mutáciami koronavírusu. Tú tému mám pocit držia živú aj média, ktoré z toho žijú.
21.6.2021 - 22:17
+11

Ochránca Svätyne

 

kto chce chodit na hokej, tak riesenie je az prilis jednoduche. staci sa zaockovat. zaockovana populacia = prazdne nemocnice = ziaden lockdown (ucinost proti hospitalizaciam je aj pri delta variante po 2. davke pri pfizeri a astre vyse 96 %, respektive 92 %). Riava, hej mas pravdu, antivaxom zije vela medii a dokonca aj politici (v skutocnosti su zaockovani len to nepovedia), ktorym kriza vyhovuje, kedze po chaose budu neskôr z toho profitovat
21.6.2021 - 22:46
+5

Riava

 

Máš pravdu, že antivaxom žije jedna časť médií, no v poslednej dobe sa začínam viac a viac presviedčať, že tá druhá časť médií zase žije korona-fóbiou. Máš veľkú pravdu aj v tom, že určitým politikom vyhovuje aj to, že je tu chaos. Keď sa pozrieme na zaočkovanie predsedov parlamentných strán, tak sa dal zaočkovať Sulík, aj to len pred dvomi týždňami, Fico úplne odmieta, Pellegrini vyčkáva a Matovič sa vyhýba. Kotleba úplne proti. Ako chceme potom namotivovať ľudí, keď samotní politici sa nedajú očkovať
Všade vo vyspelom, ale aj menej vyspelom, svete idú politici príkladom a dali sa zaočkovať.
21.6.2021 - 23:00
+2

ZOOMER

 

Netrep
21.6.2021 - 23:08
+2

KKK

 

Ja ako nezaočkovaný musím povedať, že tu na SVK je to fakt oničom pre tých zaočkovaných. Žiadna výhoda nič v Maďarsku ako si spomenul zaočkuj sa môžeš všetko…..
21.6.2021 - 22:49
+4

Riava

 

Presne tak, skoro nič. Dnes Krčméry hovoril, že zaočkovaný budú mať výhodu, že keď sa vrátia z čiernych krajín, tak im stačí spraviť si PCR test a nemusia ísť do karantény, kým nezaočkovaní musia ísť na PCR test a aj karantény. Proste strašná slabota, koľko ľudí sa už len túla po čiernych krajinách.
Tu treba poriadne zabrať a dať štedré výhody zaočkovaným. Nie zavrieť všetko v prípade ďalšej vlny. Potom sa prikláňam k bojkotu nariadení a verejnej neposlušnosti. Stačí sa prejsť po mestách a človek zistí, koľko prevádzok má karanténu natrvalo. Ak toto pokazíme, či my alebo vláda, bude zle v celej spoločnosti. Musíme začať žiť. Orbán sa na vzor pre iných dal zaočkovať dokonca čínskou vakcínou. Matovič sa mal dať keď aj nie Sputnikom, tak aspoň niečím a nie ničím. Od ľudí chce, aby sa očkovali a on sám sa nedá. Potom aj tie výhody sú slabé. Celé zle.
21.6.2021 - 23:16
+3

Brasidas

 

očkujeme sa hlavne kvôli sebe a svojmu okoliu (ak máme štipku zodpovednosti), praktické výhody sú len príjemné benefity popri tom
22.6.2021 - 0:28
+5

Riava

 

Áno, máš pravdu. Viecerí z nás však potrebujú príklad na lepšie uverenie a dôveru. Sú aj takí, čo potrebujú benefit aspoň prislúbený mať. Opakujem, určite máš pravdu v tom, že je to najmä pre naše dobro.
22.6.2021 - 1:31
+1

KKK

 

Výrobca nenesie zodpovednosť.. štát nenesie zodpovednosť….očkujúci lekár nenesie zodpovednosť ale keď sa nezaočkujem som nezodpovedný 😂
22.6.2021 - 8:59
+6

Riava

 

Toto je veru chyba. Mali by vziať zodpovednosť za očkovacie látky.
22.6.2021 - 9:24
+1

Frey77

 

Vidíš a keď sa povie A nech sa povie aj B. Štáty ako Florida, Texas, nemajú žiadne obmedzenia, žiadne príkazy a zákazy, žiadnu "vyvolenost" pre zaockovanych a fungujú si spokojne Bolharsko ockovanost 12%,za včera žiaden mŕtvy, Anglicko najviac zaockovana krajina v Európe a majú tam teda kvalitné problémy. Keď sa povie A, nech sa povie aj B. Inak to vakcína je sloboda a delenie ľudí na takých a hentakých..... Aj práca bola sloboda, pamätáme sa však? Aj ľudia sa delili. To tu už bolo.
22.6.2021 - 6:53
+5

Riava

 

Štáty ako Texas a Florida sú s vysokým stupňom slodoby. V týchto štátoch a najmä v Texase roky vládnu republikáni, Trumpovci. Sú tam nízke dane, životná úroveň je vysoká, trest smrti samozrejmý a ozbrojovanie plne slobodné. Niekedy to tam už možno hraničí so svojvôľou. Tieto štáty sú slnečné, takže koronavírus a celkovo chrípka sa tam nemusí tak veľmi množiť. Neviem presne, ako je to tam s očkovaním, viem však, že za očkovanie sú ako demokrati, tak aj republikáni. Za očkovanie sa vyjadril Biden a aj Trump. Kým u nás na 5,4 miliónovom Slovensku je cirkus. Podľa môjho názoru by ľudia nemali byť ani korona-fóbni, ale ani nezodpovední. Očkovaní sme od mala všeličím a toto očkovanie nás určite nezabije, práve naopak. Netreba sa báť. Báť sa treba plných nemocníc a zatvorenia krajiny, potom budeme môcť zabaliť nielen hokej.
22.6.2021 - 8:02
+7

Riava

 

USA má zaočkovaných cca 55 % ľudí 1. dávkou a 45 % obidvomi dávkami. Maďarsko je na tom podobne, 55 % a 45 %. Slovensko má 35 % a 25 %. Potom sa môžeme pozerať na plné štadióny v TV.
22.6.2021 - 8:30
+7

Frey77

 

Neviem, ja som do dnešného dňa za celý život nebol zaočkovaný experimentálnou vakcínou, na ktorej klinické testy nie sú ukončené a je schválená len podmienečne. Ja som sa do teraz ockoval vakcínami, ktorých klinické testy trvali niekoľko rokov až desaťročí Každý má slobodnú vôľu, chceš, daj. Nechceš, nedáš sa.
22.6.2021 - 11:22
+4

Mato-Mi

 

Este dobre, ze rovnako nezmyslali aj ludia, na ktorych testovali vakciny proti obrne, kiahnam a pod.
22.6.2021 - 11:24
+19

Frey77

 

Takže ty na sebe nechávaš testovať teda vakcínu?
22.6.2021 - 15:45
0

Mato-Mi

 

Ano, najma kvoli tebe, aby si si ju mohol pichnut o 30 rokov, ked si uz budes viacmenej isty, ze sa nejedna o experiment a mozes mi potom podakovat.
22.6.2021 - 15:53
+8

Nexus

 

Aké experimentálne? Však sa všetok vývoj nových vakcín opiera o desaťročia trvajúce základné výskumy. Napríklad proti koronavírusom (rozumej nie COVID-19) sa začal vývoj vakcín v roku 2003. Toto už "len doladili". Tak ako sa vyvíjali rôzne iné technológie (napr. lietadlá, autá, počítače...) tiež to zo začiatku trvalo kým prišli koreňu na problém a potom to šlo rýchlejšie.
22.6.2021 - 11:46
+4

Estebab Dzabidal

 

Ked : nie su experimentalne tak preco sa vyrobcovia zbavuju zodpovednosti?
22.6.2021 - 12:59
0

Nexus

 

poprosím zdroj tvojho tvrdenia,..... Európska komisia hovorí niečo iné - https://bit.ly/3j1UzAP - trošku poscrolluj a nájdeš to tam, kto je zodpovedný. Ak sa ti nechce, tak v skratke kopírujem: "Inými slovami, tvrdenia, že Komisia uzavrela zmluvy, podľa ktorých výrobcovia vakcín nie sú zodpovední za prípadné vedľajšie účinky, sú jednoducho nepravdivé."
22.6.2021 - 13:14
+1

braniiislav

 

aj ked si das penicilin, tak vyrobca nie je zodpovedny. chrani sa pribalovym letakom s neziaducimi ucinkami.
22.6.2021 - 13:43
+1

Sunkafit

 

On si to predstavuje ako hurvinek valku ze experimentalna ano pred dvoma tyzdnami ju pichali mysiam a presli plinulo na ockovanie ludi
22.6.2021 - 14:30
+2

cipulis

 

Plinulo ty si neskutocny pan 😂
23.6.2021 - 14:01
0

braniiislav

 

som zvedavy, aka je pre teba hranica - ako dlho musi byt vakcina vyvijana, aby si ju ty, určite odborník, považoval za bezpečnú pre tvoje ctené telo. Koľko presne?

A na zaklade coho si sa rozhodol, ze casove hladisko vyvoja vakcin má takú dôležitosť???

P.S.: nie je pravda ani to, ze vakcina je vyvijana len rok. Koronavírusy sú tu už dlho, avakcíny na ne existujútiež už dlhé roky. Vyvíjal sa len konkrétny typ vakcíny na tento typ kronavíru.
22.6.2021 - 13:42
+3

Riava

 

To všetci. Spravme, čo môžme, pre to niečo, aby sme na jeseň nenadávali.
21.6.2021 - 22:00
+3

Lubino14

 

23.9. zacne tretia vlna ziadny hokej.
23.6.2021 - 16:36
0

ZOOMER

 

Vtedy mi zacina semester,ani nestras
23.6.2021 - 16:39
0

Kamzík18

 

už mam fakt toho všetkého plné zuby, pod každým článkom viac komentárov o korone a naťahovačiek ktoré s hokejom vôbec nesúvisia.. Admin by mal brať slovo korona ako nadávku a mazať také príspevky. Tí čo sa chcú očkovať tí zaočkovaní sú alebo už sú v poradovníku, a "rebeli" ktorí aj po viac ako roku nechápu alebo nevedia, takím môžeme podložiť akékoľvek fakty, vedecké štúdie, výsledky pitiev a kadečo oni si pôjdu stále svoje.. Robme všetko preto aby sme mohli čoskoro objednávať permy a tešiť sa so svojimi hráčmi spolu priamo na štadióne do psej matere a nehľadajme senzácie tam kde niesu. Ak sa na štadióny nedostaneme je to chyba len a len "rebelov" lebo oni vedia všetko najlepšie !!
22.6.2021 - 8:20
+19

Tehelnepole

 

a napisal si ku korone....
22.6.2021 - 8:27
+2

Riava

 

Podpis.
22.6.2021 - 8:30
+3

NightPP

 

Vieš čo? Mne to už nedá.
Vám tu ozaj #ebe na hlavy?
Odsudzovať ľudí len preto že sa nechcú dať zaočkovať?
Že verejný záujem. Prosím ťa, nedaj sa vysmiať.
Tak ako píšeš ty o tvojich argumentoch ZA očkovanie,sám neakceptuješ argumenty ľudí PROTI očkovaniu.
Stačí si pozrieť video z TA3 kde MUDr. Juraj Mesík hádže fakty o očkovaní a hlavne o účinnosti očkovania. Kľudne si to pozri. No tak isto neverím že ťa to presvedčí.
Lebo ty sa už cítiš ako niekto "zodpovedný".
A už vidím tu polarizáciu spoločnosti.
A delenie sa na rebelov a "zodpovedných".
Skús hádať kam to môže dospieť.

22.6.2021 - 8:53
+10

Hrobar

 

Tu nejde o to, či sa ľudia chcú očkovať alebo nie. Tu ide o to, že ľudia chcú všetko (vstup na zimák) ale nie sú schopní preto spraviť nič (očkovanie).
22.6.2021 - 8:57
+8

NightPP

 

Poprosím ťa. Pozri si to video,kde sám hovorí o krajinách,nie vzdialených od seba tisíce km,kde je vysoké /nízke % zaočkovaných a pomer úmrtí na milión obyvateľov.
Či tebe to príde fakt normálne takto ľudí selektovať?
Aj napriek tomu, že napr. zaočkovaný človek môže tak isto prenášať vírus ako ten nezaočkovaný?
22.6.2021 - 9:08
+2

warn1ng

 

Takze sa nemaju selektovat zaockovani/nezaockovani podla teba?
22.6.2021 - 9:15
0

NightPP

 

Výraz selektovať sa dá použiť na rôzne úrovne rozdelenia ľudí na očkovaných a neočakávaných.
Podľa teba by to bolo priateľné v ktorej?
22.6.2021 - 9:19
0

warn1ng

 

Pre mna by bolo priatelne co sa tyka vstupu na hokej v buducej sezone (ak budu nejake obmedzenia) uprednostnit zaockovanych a pokial nebude dostatok zaockovanych, moze ist aj urcity pocet nezaockovanych ale otestovanych. S tym by som bol uplne v pohode.
22.6.2021 - 9:41
+3

Riava

 

Súhlasím. Prajem nám aj neobmedzený počet divákov, a keď sa korona stlačí na minimum, tak sa kľudne môžu zrušiť akékoľvek obmedzenia bez ohľadu na očkovaný a neočkovaný. Len musíme k tomu niečo spraviť. Nemusí byť zaočkovaný každý, ale čím vyšší počet však bude, tým sa toho môžeme skôr striasť.
22.6.2021 - 9:57
+4

NightPP

 

Ja by som s týmto nemal problém.
Kľudne sa pred hokejom otestujem.
Ale odsudzovať ľudí pre názor... To tu už bolo.
22.6.2021 - 10:10
0

warn1ng

 

Si si este nezvykol? To je problem uz od nepamäti..
22.6.2021 - 10:16
0

NightPP

 

Nie sorry, na to si jednoducho nezvyknem...
22.6.2021 - 10:18
0

warn1ng

 

Vitaj na Slovensku. Ja som rovnako presvedceny ze keby das väcsine Slovakov na stôl 100% funkcnu vakcinu proti Covidu ktora je overena vsetkymi testami... 70-80% percent si tu vakcinu neda uz len z principu. Lebo to je Americka vakcina, ved Amerika je zlo... lebo nieje overena a zbuchana za par mesiacov... ved ja som zdravy, mlady mne to neni treba... Kazdy si vyhovorku najde ked chce. Niekto hlada vyhovorku preco si ju dat, niekto zase preco nie. Bohuzial tak to je.
22.6.2021 - 11:55
+2

Mato-Mi

 

Vyjadrit nazor na niekoho, kto nesuhlasi s mojim nazorom, je len vyjadrenie nazoru na nazor ineho. Nevidim v tom nic zle. Ja som zaockovany a na internete citam, ze som ovca, lebo som sa nechal zacipovat. Je to vyjadrenie nazoru ineho cloveka. Ja mozem mat nazor o cloveku, ktory sa neda zaockovat, ze je ovca, tak? Mozem odsudit cloveka, ktory si mysli, ze Meciar je najlepsi chlap na svete? Mozem, nie? Ved je to len vyjadrenie mojho vlastneho nazoru.
22.6.2021 - 10:21
+11

braniiislav

 

pozor, to nie je nazor, ked niekto napise, ze vakcina je experimentalna. alebo ze na taš povedali, ze vajce je hranaté. alebo, ze na FB písali, že vsetci do dvoh rokov zomrieme. To nie je NAZOR.
Nemozes mat nazor navakcinu, kua, ked si ledva vystudoval strdnu skolu.
Preco sa nepýtaš vlastného doktora, čo ti na to povie? Ako budeš žiť, ked na jesen nakazis niekoho, kto nasledne zomrie? Ako sa budes citit, ked nedajboze skoncis v nemocnici ako nezaockovany, a personal ti to da riadne pocítiť, že si tam vobec nemal byť! Keby si nemusel mať na všetko názor.
22.6.2021 - 13:46
+3

Prostars

 

A toto je na tom najhoršie ze pokiaľ na jeseň niekto ochorie nezaockovany. Vyzerie si to od personálu v nemocnici. Hovoríš o nakazeni keď sa človek nezaockuje a nakazí iného kto potom zomrie. Teda zaockovany nemôže nikoho nakaziť?
22.6.2021 - 14:20
0

braniiislav

 

môže. aj Toronto môže vyhrať Stanley cup.

tá pravdepodobnosť, že zaočkovaný niekoho nakazí je rádovo nižšia ako keby bol ten človek nezaočkovaný. Ale samozrejme môže sa to stať a aj sa isto stane, že aj zaočkovaný "nakazí" nezaočkovaného. ale tie počty budu násobne nižšie.
Btw. ten presun vírusu z očkovaného na neočkovaného nastane kvoli tomu, že ten druhý je nezaočkovaný. čiže zase nám vyšlo, že bezpečne je zaočkovať sa.
22.6.2021 - 14:41
+3

juromt

 

...: preco by sa mali? za odmenu, lebo posluchli? Ked si zaockovany mozes ochoriet a mozes chorobu aj prenasat.. tak preco by mali tieto potencionalne hrozby chodit na stadion bez testu???
22.6.2021 - 10:25
+4

Mato-Mi

 

*potencialne. Z tvojho pohladu je zrejme, ze na stadion by nemal ist nikto, kedze prenasac moze byt kazdy. A ani negativny vysledok AG testu nie je 100%tny a tym padom by malo byt vsetko zatvorene, tak?
22.6.2021 - 10:36
+6

juromt

 

...: preco mi podstrkujes nejaky pohlad? Moj pohlad je taky, ze na stadion moze ist niekto kto je ockovany, bude mat PCR test nie starsi ako 72 hodin, AG test nie starsi ako 12hodin, je absolvent vysokej skoly, cita dennik N a vzdy na parne kolo mozu ist ti co su narodeni v parny den a neparne kola budu pre tych so su narodeni v den neparny. Takto nejak by to mohlo fungovat. Moj pohlad je hlavne ten, ze vytvarat tu nejaku komunitu zaockovanych je chore. Zial proti tomu este ockovanie nemame.
22.6.2021 - 10:40
+7

Mato-Mi

 

Ale ockovanie je jeden z nastrojov k tomu, aby sme mohli vytvorit komunitu zdravych.
22.6.2021 - 10:42
+3

juromt

 

...: ved to je v poriadku, ja nie som proti ockovaniu. ja som proti tomu, aby sa ockovani mohli niekde zgrupovat a automaticky sa to povazovalo za bezpecne!
22.6.2021 - 10:57
0

Riava

 

V Budapešti futbal a v Londýne koncert sú dobré laboratória. Hokejové Las Vegas detto. Ak to dopadne fajn, môžeme otvárať šradióny aj my.
22.6.2021 - 11:01
+1

PopradskyInsider

 

Maďarsko exploduje, pretože 25 % ľudí pod 60 rokov a až 50 % ľudí nad 60 rokov nemá po druhej dávke čínskej vakcíny žiadne protilátky, ale ich očkovací pas im garantuje "slobodu".
22.6.2021 - 11:20
+5

wilkinson22

 

No jo teraz bolo bradou že Maďari chodia do Rumunska na preockovanie pfizerom
Lebo nemajú dostatočný počet protilátok,
22.6.2021 - 11:42
+5

Riava

 

Chalani, akokoľvek sa očkujú, tak z môjho pohľadu super. Mám rodinu, ktorá žije v Maďarsku a doslova môžu všetko. Oni zháňali vakcínu s cieľom čím skôr sa môcť kúpať v aquaparkoch a k tomu sa pridalo všetko ostatné. Takto sa to robí. Vraj Orbán je diktátor. Človek, ktorý dáva slobodu, kým mi trpíme ako kone, sa mi na diktátora nepodobá.
22.6.2021 - 11:53
+3

Riava

 

Strácajúce protilátky sa doplnia ďalšou dávkou Dúfam, že na tom pracujú a čínska vakcína bola len narýchlo.
22.6.2021 - 12:00
+1

wilkinson22

 

U nás chceme dať ľuďom na výber, aby sme zase nepočúvali ako niekomu porusujeme ľudské práve, neviem ako to je v Maďarsku či to majú povinné alebo nie, tým že Orbán potlačil opozičné médiá, tak v jednom rade asi aj alternatívne, ktoré zbroja proti očkovaniu , tak možno tam nemajú toľkých antivaxerov, fakt neviem
22.6.2021 - 12:50
0

Riava

 

V Maďarsku majú tiež na výber vakcínou voľbu, či áno a či nie. Zaočkovaní majú veľa výhod, tak to ide rýchlo.
V Rusku to pôjde tiež rýchlo, ale iným kľúčom: https://svet.sme.sk/c/22686082/v-rusku-hrozi-zamestnancom-ktori-sa-nedaju-zaockovat-neplatene-volno.html
22.6.2021 - 12:56
+1

ZOOMER

 

ockovani*
22.6.2021 - 13:05
0

Riava

 

Dúfam, žé ich preočkujú
22.6.2021 - 13:17
0

FanusikZamkov

 

Zommer sú zaočkovaný Sinofarmom a som si istý že sú voči COVIDU viac chránený ako tý čo nie sú zaočkovaný. Myslím si p novinár Zoltán Szalai je novinár a nie jeden z lekárov WHO ktorá vakcínu odsúhlasila. Ten článok je úplný nezmysel. On (Szalai) zovšeobecňuje určité veci. Podotýkam ani pri Astra Zenece, ani pri Faizeri nie je zaručené že imunita je 100 percentná u každého do konca na Slovensku ani táto kontrola sa neprevádza a v Maďarsku aj toto sa prevádza(kontrola). Úplne súhlasím názorom vlády že tý ktorý hlúpo odmietajú očkovanie budú musieť testovať a len tak môžu sa zúčastniť určitých akcií. prečo by mali zodpovedný ľudia, občania trpieť za antivakserov. Nebude niekto zaočkovaný, nebude mať test prosím nech si ten dotyčný pozrie hokej, futbal v televízii alebo nech počúva v rádiu. Veľmi správne rozhodnutie .Už by malo byť dosť obmedzovania slobody zodpovedných občanov zo strany antivakserov.
22.6.2021 - 13:59
0

ZOOMER

 

Kamo,jak lustim tak lustim ale vobec nechapem co si napisal a Faizer to zaklincoval.
22.6.2021 - 14:05
+1

FanusikZamkov

 

Napísal som to tak ako to Bernolák povedal píš ako to počuješ. Ale vlastne téma je iná neodbočujme.
22.6.2021 - 14:26
0

FanusikZamkov

 

ZOOMER aby si videl že denník N píše nezmysli konkrétne Zoltán Szalai tak čítaj:12:38 SVET - Maďarsko začalo testovať efektívnosť všetkých vakcín, ktoré krajina v súčasnosti používa.

Ide o vakcíny firiem AstraZeneca, Pfizer, Sinopharm, Moderna a očkovaciu látku Sputnik V. Podľa maďarského ministerstva pre ľudské zdroje sa na štúdii zúčastňuje 3 211 dobrovoľníkov. Informuje o tom portál hungarytoday.hu.

Dobrovoľníci budú chodiť na testy každé tri mesiace. Vzorky krvi budú odoberať maďarský Národný Korányiho inštitút pneumológie, Národný inštitút infektológie a hematológie a vakcinačné centrum Pécskej univerzity.

Dáta o „celkovej imunite (bunkovej aj humorálnej)“ bude zhromažďovať maďarský Národný onkologický inštitút.

Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/22686500/koronavirus-na-slovensku-minuta-po-minute-22-juna.html U nás na Slovensku sa niečo také robí?
22.6.2021 - 14:38
0

braniiislav

 

erozumiem tvojej logike? prečo podla teba oni majú slobodu a my "trpíme ako kone"?
bud to nema zmysel co pises alebo neviem.
22.6.2021 - 13:49
0

braniiislav

 

môžeš chorobu prenášať ako zaočkovaný? o kolko je nižšia pravdepodobnosť, že chorbou prenesieš orpoti nezaočkovanému? Ďakujem za odpoveď.
22.6.2021 - 13:48
0

mhc23

 

Taká istá
22.6.2021 - 15:16
+1

Mato-Mi

 

,,Vplyv očkovania očkovacou látkou Comirnaty na šírenie vírusu SARS-CoV-2 v komunite zatiaľ nie je
známy. Tiež nie je zatiaľ známe, do akej miery môžu zaočkované osoby naďalej prenášať a šíriť vírus."
Toto je sprava z European Medicines Agency, ani oni nevedeli posudit, ci ockovani ludia siria virus v rovnakej miere ako nezaockovani a ty napises, ze je prenos taky isty. Mozem sa ta opytat, co si vystudovala?
22.6.2021 - 15:21
+1

Mato-Mi

 

Podla najnovsich studii vakciny Pfizer znizuju prenos z cloveka na cloveka az o 89,4%.
22.6.2021 - 15:23
+2

Render 77 Nr

 

Zbytočne sa namahaš Mato.
22.6.2021 - 15:31
0

Mato-Mi

 

Asi ano.
22.6.2021 - 15:34
0

Baco11111

 

Netrep bludy.
22.6.2021 - 17:08
+1

ZOOMER

 

Ano,ale tu sa kladu otazky ci pustit na stadion len zaockovanych co je pre mna nezmysel,alebo ludi s testom,ale mix toho. Lebo stale je moznost prenasat virus aj ked si zackovany. Tak co teraz?
22.6.2021 - 9:31
+1

Big brother

 

Možnost je aj to, že Slovensko vyhra ME vo futbale.
22.6.2021 - 9:36
+6

ZOOMER

 

Moznost je ze aj ti co budu na hokeji zaockovani zomru.
22.6.2021 - 9:45
0

Big brother

 

Možnosť je aj to, že o dva roky budem trénerom Detroitu Red Wings.
22.6.2021 - 10:35
+7

ZOOMER

 

Moznost je ze aj Poprad bude raz majster
22.6.2021 - 10:36
+7

Riava

 

Možnosť je, že Košice budú opäť hrať štvrťfinále
22.6.2021 - 10:48
+11

hefky

 

Taka moznost není
22.6.2021 - 12:16
+7

Sunkafit

 

Tazko
22.6.2021 - 14:41
+1

Mato-Mi

 

Z pohladu kvantovej mechaniky ohladom pravdepodobnosti, je pravdepodobnost, ze budes do 2 rokov trenerom Detroitu nie nulova
22.6.2021 - 10:39
0

Riava

 

Zaočkovanosť môže prispieť k tomu, že ten vírus ľahko peržijeme a ani si ho nevšimneme. Nechajme asi túto tému tak, len sa potom nečudujme, ak budeme na jeseň doma šúchať nahami namiesto fandenia
22.6.2021 - 9:45
+1

FanusikZamkov

 

Ak si nedáme povedať a budeme tvrdohlavý súťaž sa ani nezačne. Vyhlásili to kluby. Doplatíme na to my fanúškovia , kluby ,a samotný Slovenský hokej. kluby sú už teraz zadĺžené idú úsporný režim a my sa tu dohadujeme očkovať neočkovať , testovať , netestovať. Na futbalových ME môžeme vidieť aký je rozdiel keď plný je štadión a aké to je keď len 30 percent je zaplnený. Takto len spolitizujeme šport, očkovanie , ekonomiku štátu. Totálne zlé rozmýšľanie a doplatíme na to my občania. Nebude zamestnanie ,ceny pôjdu hore ,nebudeme môcť ísť na rekreáciu, deti nebudú sa učiť, pristúpi sa k locdaunu . Treba viac k tomu dodať? Komu to vyhovuje?
22.6.2021 - 14:13
+1

Riava

 

Pravdu máš, zavretie krajiny ničí všetko. Je to vo veľkej miere na nás ako sa s tým popasujeme.
24.6.2021 - 10:32
0

braniiislav

 

aká je tá možnosť? o kolko nižšiu šancu mám? Prosím odpovedz!
a keby aj - ak budeme na stadione vsetci zaockovani, tak na koho asi to mozem preniesť?
22.6.2021 - 13:50
0

Big brother

 

Si ako decko. Teraz si tu budeme navzájom písať "pozri si to video", "pozri si zas hento video" fakt ako deti...
22.6.2021 - 9:34
+7

NightPP

 

Prosím? Ako decko?
Takže človek čo sa snaží zhromažďovať informácie je decko?
Ale od teba to beriem ako kompliment.
22.6.2021 - 10:12
+1

Big brother

 

Áno, zhromažďovanie informácií je v pohode. Tak zhromažďuj ďalej a nedavaj sem len toho Mesíka.
22.6.2021 - 10:15
+6

NightPP

 

Kľudne mi niekoho poraď...
22.6.2021 - 10:17
0

Big brother

 

Veď zhromažďuješ si povedal, nie?
22.6.2021 - 10:36
+4

NightPP

 

Nevieme čítať Big?
22.6.2021 - 10:40
0

ZOOMER

 

A co urobil zle Mesik? Ze poradil nejaky liek ktory zacali pouzivat s oneskorenim? Kolko zivotov to zachranilo a mohlo zachranit?
22.6.2021 - 10:47
0

Render 77 Nr

 

Skus dať aj informácie koľko % ľudí prepĺňa nemocnicne zaočkovanych a koľko nezaockovanych.
22.6.2021 - 10:20
+6

braniiislav

 

toto je problem slovenskeho skolstva, ze ludia ako ty zhromazduju informacie. ale dolezite je nie zhromazdovat, ale vyhodnocovať.
22.6.2021 - 13:51
+2

NightPP

 

Jasné bez zhromažďovania by si vyhodnocoval čo?
22.6.2021 - 15:40
+1

Kamzík18

 

Vieš čo ja si prídem na HP prečítať články a komentáre o hokeji o možných prestupoch, nejaké šumy kto kde ma namierené a nie toto čo sa v diskusiach deje..
22.6.2021 - 9:44
+1

NightPP

 

Ale hlavne že ty si si kopol do "rebelov" v hokejovej diskusii a teraz hráš zhrozeného.
22.6.2021 - 10:39
+2

Kamzík18

 

nie napísal som že po viac ako roku kto je za očkovanie už si to poriešil a kto je proti ten sa nedá aj keby mu neviem aký fakt a dôkaz predložíš.. to je celé
22.6.2021 - 10:59
+1

borussia

 

Uplny súhlas
22.6.2021 - 12:01
0

MaxSBA

 

ach jaj zas téma o očkovaní
22.6.2021 - 9:20
0

tommy909

 

Uz ma nebavi pod podpisom kazdeho hraca citat prispevky o korone. Myslim si, ze je toho dost cele dni v mediach. Admini prosim Vas robte s tym nieco! Toto je podcast o hokeji, nie o Covide ani politike. Neotravujte s tym ludi este aj tu a premazavajte to, lebo to tu neskutocne upada.
22.6.2021 - 9:33
+7

Voevoda

 

tak moc sa toho nedeje takze neni o com pisat velmi, preto sa tu riesi uz vsetko mozne
22.6.2021 - 11:20
+1

tommy909

 

*web samozrejme, akurat pocuvam podcasty
22.6.2021 - 9:34
+1

Riava

 

James Livingston je od včera verejne podpísaný v Poprade a článok na Hokejportali zatiaľ žiadny.
22.6.2021 - 11:17
+7

MaxSBA

 

to je v pohode, tu tých prestupov nie je viac, napríklad Veltola z LM do Michaloviec...
22.6.2021 - 11:19
+4

PopradskyInsider

 

hej smutné, že to nevedia sami spracovať, stiahnuť vyjadrenia z HK Poprad a dať pár viet svojich, ale čakajú na TASR, ktorá zase bubká
22.6.2021 - 11:21
+9

Mato-Mi

 

Predpokladam, ze maju nejaky vypadok. Kedze stale bol nejaky clanok kazdy den. Od vcerajsich vysledkov NHL ani ciarka.
22.6.2021 - 11:26
+3

PopradskyInsider

 

všetci su poddimenzovani, manazeri setria na pracovnej sile a toto je vysledok
22.6.2021 - 11:28
+2

MaxSBA

 

alebo to horko takto pôsobí
22.6.2021 - 11:31
0

Riava

 

Sú aj hokejové médiá, minimálne jedno, ktoré to spracujú raz - dva. Nemajú však diskuskusné fóra alebo tie fóra sú na nižšej úrovni.
Vidím to tak, že mešká Hokejportal, a tak meškať bude aj HK Poprad s ďalším menom alebo sa mýlim
22.6.2021 - 11:35
+5

tommy909

 

Radsej nechaju rozvyjat nezmyselnu debatu o ockovani, miesto toho, aby prakticky “online” zverejnovali hokejove prestupy. Hekejovy web. Zobudte sa.
22.6.2021 - 14:23
+2

M.Dukla

 

Ja nepochopím prečo nespravia nábor pre ľudí ktorý by sa tiež podieľali na aktivite webu a pridávaniu článkov.
22.6.2021 - 15:03
+2

wedro

 

Keď vás bolia 🦷🦷.
Idete k zubárovi teda k odborníkovi 👩‍⚕️

💉 Je správna cesta.🛣️
Aj ked sa na hlavu postavíte 🙃. Najlepšie riešenie je sa dať zaočkovať.💉




Takže tak®️
22.6.2021 - 12:06
+22

Cassy

 

S tými emoji si ako 50tnik čo sa pred mesiacom naučil používať smartphone.
22.6.2021 - 13:54
+7

braniiislav

 

stačí, aby sa spýtali svojho lekára na to, čo im odporúča.
Ale niektorí majú potrebu si vytvoriť názor na všetko.
22.6.2021 - 13:55
0

mhc23

 

Spýtala som sa a neodporúča očkovať
22.6.2021 - 15:18
+5

BlackCrow

 

ešte raz si to prečítaj. píše aby si sa opýtala lekára. a nie fica, pelegriniho či ďalšieho podobného debila. a ak ti lekár povie aby si sa neočkovala tak to nie je lekár ale debil
22.6.2021 - 19:52
+5

marty_pp

 

Tak debil to byť nemusí. Stačí, že pozná jej anamnézu a na základe tej jej to doporučiť fakt nemusí
23.6.2021 - 15:40
+3

Baco11111

 

Vidím tu riadnu vymletosť. Namiesto hokeja riešite koronu. Pravdu povediac trištvrtina diskutérov sa vyjadruje k hokeju viac menej emocionálne a zbytok na rôznej ako takej odbornej či zasvätenej úrovni. No čo sa týka korony tak žasnem koľko sa tu vyrojilo odborníkov, či už z jednej alebo druhej strany barikády. Pre mňa je podstatné aby sa v spoločnosti nevytvárali občania druhej kategórie na základe postoja k očkovaniu.
Ja osobne radšej oželiem pobyt na štadióne ako by som si dal vpichnúť niečo o čom sú vo všeobecnosti veľké pochybnosti. Veľkú mieru zodpovednosti v tomto smere majú aj média, ktoré účelovo neinformujú ani o skutočnostiach ktoré sa dejú v EU, napríklad o odporúčaní neočkovať deti v Nemecku. Ja mám dojem že niekto chce urobiť zo Slovenska experimentálne laboratórim, viď "dobrovoľné" celoplošné testovanie. Najnovšie, neviem na akom základe, vyradenie z aj tak diskriminačného nariadenia o cezhraničnom pohybe ľudí ktorý prekonali kovid. Jednoducho naša verchuška ťahá opatrenia ako kúzelník králikov z klobúka. Nemci budú Sputnik aj vyrábať ale my sme ho v očiach verejnosti dokonale zdiskreditovali, vraví sa že ak chceš poznať pravdu sleduj toky peňazí.
22.6.2021 - 17:36
+4

topska

 

Toto ja milujem na urcitej skupine ludi...Nadavaju na media ktore ucelovo klamu a mlcia ale oni ich vlastne ani nesleduju. Ved to o tom nemecku bolo hadam vo vsetkych mediach...Aspon si to hod do googlu kym tu ides obvinovat.
22.6.2021 - 23:44
+4

Ochránca Svätyne

 

neockovani sa sami zaradia medzi obcanov druhej kategorie, kedze uz len oni budu zaplnat nemocnice a robit problemy lekarom, len oni budu tymto nicit ekonomiku a podnikatelov, kedze kvôli nim bude mozno treba robit opatrenia. neockovani sa postupne zahanbia sami. pochybnosti o ockvani maju len blahovci, kotlebovci, harabinovci a konspiraciami popleteni ludia, ktorych jedinym zdrojom informacii je facebook. samozejme clovek najde aj par "odbornikov" (a klasicky bude zatvarat oci pred vedeckym konsenzom). ze media mlcia je bullshit ako ti mitoO vyvratil, nemci ockuju aj deti bez problemov (pfizerom). v klinickych testoch neboli deti, preto vseobecne taketo vahania. ale v klinickej praxi uz bolo zaockovanych zo 2 miliardy ludi
22.6.2021 - 23:52
+3

DavePP

 

Ja niesom žiadny konšpirátor a tie konšpirácie nemusím. Ale sú aj taký ľudia ako ja, ktorí sa jednoducho boja. Neveria tak tomu ešte a niesu presvedčený, že chcú dávať do seba nejakú chémiu, aj keď sa nieje čoho báť. Len ja napr niesom ešte presvedčený ísť teraz, aj keď nevylučujem, že by som nešiel niekedy neskôr. A cocid som už prekonal. Samozrejme nechcem sa správať nezodpovedne a nemám problém ísť po polroku, keď mi skončí to oslobodenie od testov, obmedzení, na ďalší test, či ešte mám v sebe protilátky. Keď už na to očkovanie ešte niesom presvedčený ísť tak aspoň tie protilátky žeby som mal snáď. Takže tak no. Snáď som nikoho nepobúril. Určite niesom nezodpovedný a beriem to vážne.
23.6.2021 - 15:20
0

mitoO

 

Tak nemysli len na seba. Nie je to len o tebe. Tebe pichnu vakcinu, mozno ti bude den dva blbo, ale prispejes k tomu, ze s najvacsou pravdepodobnostou sa nenakazis a ty padom s este vacsou pravdepodobnostou nenakazis druheho. Druheho, ktory uz moze byt v pici. Kludne moze byt odrovnany, mozno zmoriet. Tak maj gule a prekonaj sa, nic to nie je. Chemiu si davas kazdy den od ranajok po veceru.
23.6.2021 - 23:43
+1

mitoO

 

*tym padom
*zomriet
23.6.2021 - 23:44
0

Miki2308Rj

 

Vieš, ale tie pochybnosti ako ty ich prezentuješ, vytvárajú média (keď sa ich dá vôbec tak nazvať) ako ZemaVek, batadel.cz, aeronet.cz a podobne a politici ktorým by veľmi vyhovoval keby táto vláda padla, lebo sa boja návštevy od NAKY. A sú schopní za svoju slobodu vymeniť životy svojich voličov a podporovateľov, lebo veľmi dobre vedia že títo ich voliči sú ľahko manipulovateľní.
23.6.2021 - 15:46
+2

ErikHKM

 

Však ale príde ta tretia vlna v septembri vsak to už vedia teraz v júni naši odborníci na slovo vzatý cize opäť všetko zavrú restiky divadla kina štadióny a môže byt jedno či ma niekto vakcínu alebo nemá proste nepustia nikoho zas nikam bodaj by som sa mýlil ale a snad to tak nebude
Dám sem príklad 16-17 júla je v Prahe Gran Prix v plochej drahé ked som sa dožadoval info či musí byt človek ockavany alebo stačí AG test alebo PCR test manager AK Markéta Praha my dal odpoved ze stačí v pohode Ag test nie starší ako 48 hodín neni podmienka aby na športové podujatie museli byt ľudia ockovany
Nakoľko na toto podujatie chodi cca 8000-9000 ľudí a strasne vela fanúšikov hlavne z PL a Nemecka som si myslel ze to bude podmienka byt zaockovany ale vraj oni nejdu búrať ľudské práva a preto sa rozhodli aj s ich odborníkmi ze stačí v klude AG test alebo PCR test
Samozrejme ze vypredané nebude kedze pustia 70per kapacity štadióna ale zamna osobne majú palec hore a už teraz sa opäť teším na toto podujatie ktoré som 10r po sebe nevynechal
Som zvedavý ake vyjadrenie dajú zajtra naši hygienici našim organizátorom v ZC čo organizujú pretek aký este na Slovenku nebol GP Challenge kde prídu bojovať jazdci svetová špička o miestenku do GP na rok 2022
Či ich potopia ako minuly rok a stopnú to alebo nechajú ľudí sa baviť
Bohovo som zvedavý na zajtrajšie ich vyjadrenie kedze aj naši organizátori chcú podmienený vstup ako v Čechách a určite sem príde tiez vela PL fans a tak isto Nemcov a Danov
Osobne našim organizátorom drzim palce aj ked s našimi odborníkmi je to na dlhe lakte čo mám info
22.6.2021 - 20:42
0

Miki2308Rj

 

Pri tých vlnách vychádzajú s minulosti. Keď tu bol Mor a tiež chodil po vlnách. Takže môžu mať kľudne pravdu naši odborníci. A skôr by som veril odborníkom a vedcom ako politikom a "FB zaručením prauuudam". Ale je to na vás komu budete veriť.

"Tí, ktorí si nepamätajú minulosť, sú odsúdení k jej zopakovaniu."
23.6.2021 - 15:52
+3

Miki2308Rj

 

z minulosti
23.6.2021 - 15:52
0

ErikHKM

 

Však ja netvrdím ze pravdu mat nebudú ale myslim si ze ak to prepukne tak na tie štadióny nás nepustia či ľudia budú alebo nebudú ockovany lebo však ten vírus v chlade ma ideálne podmienky alebo tak nejak to bolo preferované kiež by som sa mýlil
23.6.2021 - 16:16
0

topska

 

Ale riesi sa ze zaockovanych (alebo s nejakym vierohodnym testom) pustia kedze u nich je nizsia pravdepodobnost ze to rozsiria a nakazia inych zaockovanych.
23.6.2021 - 16:35
+3

ErikHKM

 

No však uvidíme ako to bude
23.6.2021 - 21:33
0

topska

 

Kazdopadne bez divakov ziadna liga nebude
23.6.2021 - 21:39
+4

Riava

 

Obávam sa, že sprístupnia pre nejaký malý počet ľudí, čo by tiež nebolo dobré riešenie. Treba na to jasný plán ako zrušiť obmedzenia zabraňujúce plnú kapacitu. Očkovanie alebo test by bolo v pohode na otvorenie celého štadióna. Cítim, že ľudia prahnú po akciách všetkého druhu.
24.6.2021 - 10:40
0

DavePP

 

Aký test si predstaviť pod pojmom vierohodný. Aj antig.? Alebo iba Pcr a Lamp test?
23.6.2021 - 22:45
0

topska

 

Urcite by sa nejednalo o antigeny, aspon ja o tom nic neviem.
23.6.2021 - 22:55
+2

ZOOMER

 

Určite lamp testy,aspoň podľa toho čo hovorí cekan tak sú niečo na úrovni pcr,tesne pod.
23.6.2021 - 22:58
+2

mitoO

 

pcr 48 hodinovka, kludne plateny, kedze je moznost ockovat sa.
23.6.2021 - 23:46
+1

fany

 

Si pobavil Tak tí čo sa nedajú očkovať,si kludne zaplatia PCR. Ale len jedine fajnú zelenú od Nových Zámkov. A trošku matematiky. Delta je už tu,povedali odborníci.Šíri sa smrteľne rýchlo.Čiže v auguste je tu sodoma-gomora .A odborníci nestíhajú očkovať ani len tých ,čo chcú. Čiže to sú len kecy v kleci čo tu vybľakujú.
24.6.2021 - 9:21
0

mitoO

 

Kazdy, kto chcel byt zaockovany, uz zaockovany je. Teraz vyskocili dovolenkari a ludia, ktori sa trochu zlakli, tak sa cakaren zas kusok naplnila. Ak by sa naplnila viac, zas otvoria vkoc na viac dni v tyzdni, aby sa stihalo.
Cize to, ze sa nestiha ockovat, je hlupost. Delta je uz tu, ale stale na nu staci 48hod PCR test. Takze ak niekde chce ist nezaockovany, tak sup PCR, mal aj inu moznost, ale bohuzel. Komu niet rady, tomu niet pomoci.
24.6.2021 - 9:38
+7

BieloModra

 

24.6.2021 - 9:42
+2

fany

 

Veru. Komu niet rady, ten sa trepe na dovolenku do zahraničia a potom tu bude vybľakovať, že ho nakazil nezaočkovaný, ktorý ani nebol ďalej ako vo vedľajšom okrese. Tak ako sa píše, že nezaočkovaní nemajú obťažovať lekárov,tak nech ich nezaťažujú ani tí čo musia silou mocou dotrepať alfa, beta, gama - deltu.
24.6.2021 - 10:09
+1

mitoO

 

No vidis, ja sa na dovolenku do zahranicia netrepem a okrem toho, aj na dovolenke sa da spravat zodpovedne
24.6.2021 - 10:20
0

fany

 

Tak Ty si TURBO zodpovedný 😉👍
24.6.2021 - 10:33
0

ErikHKM

 

Ja tam nejdem na dovolenku ak narážate namna ja tam ide na preteky budem tam dva dni idem domov ked buďem musieť ist do karantény tak pôjdem nič neobídem žiadny protokol alebo ako sa to povie čo nariadi táto naša najsamlepsia vláda aka tu kedy bola😂
P.S. Na dovolenku pôjdem ale ku nám na chatu do Tatier
Nepotrebujem ist k moru tento rok a ani casu na to nemám extra ..
27.6.2021 - 12:54
0

ErikHKM

 

No vidíš ja sa ockovat nedám napríklad
A ja som napísal hore vyššie stačí AG test nie starší ako 48 hod
Cize za ten sa neplatí
Alebo PCR test a za ten by som tak isto neplatil ..kto chce nak sa ockovat v klude da kto nechce nak sa nedá je to každého vec
27.6.2021 - 12:51
0

Mato-Mi

 

Nie je pravda, ze nestihaju ockovat ani tych, co chcu. Na vychode je situacia taka, ze ockuju kazdeho, kto chce. Na zapade Slovenska bude zrejme cakacia doba dlhsia, ale u nas to ide rychlo, kedze zaujemcov je menej.
24.6.2021 - 9:41
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Liptovský Mikuláš angažoval fínskeho obrancu Ventelu

Fínsky hokejový obranca Sameli Ventelä bude v sezóne 2021/2022 opäť pôsobiť v slovenskej extralige. Na ročnej zmluve sa dohodol s klubom MHk 32 Liptovský Mikuláš, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Ventelä bol v ročníku 2019/2020 hráč vtedajšieho extraligového nováčika z Michaloviec.
včera o 22:15 - TASR

Slováci rozdrvili Nemcov 12:2, Feneš: "Zostávame nohami na zemi" (4)

Slovenskí hokejisti do 18 rokov deklasovali vo svojom druhom vystúpení v B-skupine na Hlinka Gretzky Cupe Nemcov 12:2. Vďaka triumfu sa po prvý raz v histórii podujatia predstavia v semifinále. V Piešťanoch opäť úradoval Dalibor Dvorský, ktorý zopakoval hetrik proti Američanom a ešte pridal aj tri asistencie. Okrem neho sa darilo aj Ondrejovi Molnárovi, ...
včera o 22:02 - TASR

Kyrou sa dohodol so St. Louis na dvojročnej zmluve

Hokejový klub NHL St. Louis Blues predĺžil zmluvu s Jordanom Kyrouom. Dvadsaťtriročný útočník kývol na dvojročný kontrakt s celkovou hodnotou 5,6 milióna dolárov. Blues ho draftovali v roku 2016 z celkového 35. miesta, v uplynulej sezóne odohral 55 zápasov a dosiahol 14 gólov a 35 bodov.
včera o 20:15 - TASR

Zohorna podpísal 2-ročnú zmluvu s Pittsburghom

Český hokejový útočník Radim Zohorna podpísal novú dvojročnú zmluvu s klubom NHL Pittsburgh Penguins. Kontrakt mu vynesie celkovo 1,5 milióna dolárov a platový strop "tučniakov" každoročne zaťaží sumou 750-tisíc. Zohorna nebol draftovaný, no v apríli 2020 podpísal zmluvu s Penguins.
včera o 19:35 - TASR

Obranca Murray sa na rok upísal Coloradu

Vedenie klubu NHL Colorado Avalanche sa dohodlo na ročnej zmluve s obrancom Ryanom Murraym. Kanadský hokejista bude mať podľa zámorských médií plat dva milióny dolárov. Dvadsaťsedemročný Murray sa stal neobmedzeným voľným hráčom po tom, ako nepredĺžil kontrakt s New Jersey.
včera o 09:20 - TASR

Trudeau prehral stávku s Bidenom a poslal mu sendviče

Kanadský premiér Justin Trudeau prehral stávku s americkým prezidentom Joeom Bidenom a poslal mu sendviče. Obaja štátnici sa stavili o výsledok finálovej série NHL, v ktorej americký klub Tampa Bay Lightning zdolal kanadského súpera Montreal Canadiens 4:1 na zápasy. Obaja politici uzavreli stávku po štvrtom zápase v sérii, Trudeau na ňu vyzval Bidena cez Twitter.
2.8.2021 04:45 - TASR

Fín Lehkonen bude pokračovať v Canadiens

Finalista Stanley Cupu Montreal Canadiens uzavrel nový ročný kontrakt s Artturim Lehkonenom. Fínsky hokejista zarobí v budúcej sezóne v drese kanadského klubu NHL 2,3 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný útočník mal status obmedzeného voľného hráča.
1.8.2021 13:27 - TASR

Veterán Stepan sa dohodol na zmluve s Carolinou

Ďalšou posilou hokejového klubu NHL Carolina Hurricanes sa stal útočník Derek Stepan. Tridsaťjedenročný veterán uzavrel so svojím novým zamestnávateľom ročný kontrakt v hodnote 1,35 milióna dolárov. Stepan pôsobil v minulej sezóne v Ottawe Senators, ale odohral len 20 zápasov s bilanciou 1+5.
1.8.2021 12:56 - TASR

Foegele podpísal trojročný kontrakt s Edmontonom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers podpísal trojročný kontrakt v celkovej hodnote 8,25 milióna dolárov s Warrenom Foegelem. Ročne si zarobí 2,75 milióna. Dvadsaťpäťročného útočníka, ktorý mal status obmedzeného voľného hráča, získali Oilers tento týždeň z Caroliny Hurricanes výmenou za obrancu Ethana Beara.
1.8.2021 12:40 - TASR

Kiviranta bude pokračovať v Dallase

Útočník Joel Kiviranta bude aj naďalej hrať v tíme hokejovej NHL Dallas Stars. Dohodol sa na novej dvojročnej zmluve v hodnote 2,1 milióna dolárov. Fín zaznamenal v uplynulej sezóne najviac bodov v doterajšej kariére za 6 gólov a 5 asistencií.
1.8.2021 08:47 - TASR

Archív krátkych správ »