Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Od 1. októbra sú športové podujatia zakázané, APHK reaguje

zdroj: TASR
28.9.2020 19:31 TASR

Od 1. októbra sa nebudú môcť konať na Slovensku žiadne hromadné podujatia vrátane športových. Výnimku dostanú akcie, pri ktorých organizátor dokáže zabezpečiť negatívne testy na koronavírus všetkých účastníkov nie staršie ako 12 hodín. Po svojom pondelkovom zasadnutí o tom informoval ústredný krízový štáb, návrh ešte podlieha definitívnemu schváleniu.


Opatrenie sa dotkne aj Medzinárodného maratónu mieru v Košiciach (4. októbra) či zápasu baráže o postup na futbalové EURO 2020 Slovensko – Írsko (8. októbra o 20.45 h na NFŠ v Bratislave). Na základe prijatých opatrení by sa mala prerušiť sezóna vo futbalovej Fortuna lige či neodštartovať nový ročník hokejovej Tipos extraligy.
"Zakážeme hromadné podujatia s určitými výnimkami, napríklad sobášu, pohrebu, krstu, zasadnutí orgánu verejnej moci, alebo ak organizátor takéhoto podujatia zabezpečí, že všetci zúčastnení budú mať negatívny RT-PCR test nie starší ako 12 hodín a nahlási takúto akciu na príslušný regionálny úrad verejného zdravotníctva do 48 hodín. Toto opatrenie sa dotýka športových, kultúrnych, firemných a cirkevných podujatí," uviedol po rokovaní ústredného krízového štábu Hlavný hygienik SR Ján Mikas.

Zákaz platí od 1. októbra do odvolania, respektíve do času, kým sa podarí zastaviť šírenie koronavírusu v rámci druhej vlny. "Mrzí nás obmedzenie týchto podujatí. Situáciu na Slovensku je však mimoriadne vážna. To, čo sa udeje v najbližších dvoch týždňoch, vôbec nemáme v rukách, týmito opatreniami však vieme ovplyvniť to, čo sa stane počas tretieho, štvrtého a ďalších týždňov. Iba sa prizerať, ako extrémne strmo rastieme, tým by sme dopustili na Slovensku armagedon," povedal predseda vlády SR Igor Matovič.
Podľa neho by zasiahnutá športová obec mala dostať finančné kompenzácie: "Ruka ruke s takýmito zásadnými obmedzeniami idú aj kompenzácie. Poprosil som pána ministra, aby začal rokovanie so športovcami o kompenzácii výpadkov ich tržieb. Aby nám šport či kultúra nezahynuli." Opatrenie sa dotkne aj nosenia rúšok pri športových podujatiach. "Nosenie rúšok pri športových aktivitách v interiéri je dôrazne odporúčané," dodal Matovič.

Od septembra boli športové zápasy a súťaže vyhlásené za rizikové podujatia s tzv. "superšíriteľmi" nového koronvírusu. Pôvodne boli od od 1. septembra do 1. októbra zakázané vonkajšie hromadné športové akcie s účasťou 1000 a viac divákov. Nesmeli sa organizovať ani interiérové podujatia nad 500 ľudí. Zároveň platilo odporúčanie neorganizovať žiadne hromadné podujatia. Neskôr bola diskusia o redukcii účastníkov na 100 resp. 50, no napokon sa 14. septembra rozhodlo o ponechaní vtedajších obmedzení.

Asociácia profesionálnych hokejových klubov (APHK) chcela odštartovať novú sezónu najvyššej súťaže Tipos extraligy 2. októbra 2020, no po pondelňajšom rozhodnutí Ústredného krízového štábu je jej začiatok ohrozený.  Stanovisko APHK k rozhodnutiu Ústredného krízového štábu: "Naším zámerom bolo začať novú sezónu 2. októbra 2020. Podnikali sme všetky potrebné kroky na jej úspešný štart. Boli sme pripravení aj na variant zápasov bez divákov, ak by štát dodržal svoj sľub o kompenzáciách pre športové kluby za výpadky príjmov zo vstupného.  Rozhodnutie Ústredného krízového štábu nepotešilo nikoho z hokejovej komunity, v tejto chvíli ho musíme rešpektovať. Zdravie každého z nás je prvoradé. Našou snahou bude, aby sme mohli čo najskôr začať sezónu. Bez pomoci štátnych orgánov to však nepôjde. Situáciou sa budeme zaoberať na utorňajšom stretnutí Asociácie profesionálnych hokejových klubov vo Zvolene, po ktorom sa k rozhodnutiu Ústredného krízového štábu aj bližšie vyjadríme."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


vzdy.na.statie

 

To znamena, ze B. Bystrica ziska piaty titul v rade?
28.9.2020 - 19:34

bwpow

 

Vsetky, az do druheho prichodu kristusaka.
28.9.2020 - 19:36
+10

Westbeast0

 

Ja myslim ze Poprad, oni sa najviac snazili pocas pripravy (myslim, ze maju iba jednu prehru)...
28.9.2020 - 19:37
+5

mno

 

ale : museli by hrať za zeleným stolom. Tak že jedine BB a nikdy inak.
28.9.2020 - 19:47
+3

KrebsKandidat

 

A teraz ktora, ta originalna alebo ta na vychode?
28.9.2020 - 19:50
+3

luciakanky

 

tak dlho este nikto nebol majstrom
28.9.2020 - 19:59
+4

doc.koniferum

 

ja teraz neviem.nema sa hrať vôbec alebo má,ale bez divákov!
28.9.2020 - 20:01
+1

le2le2

 

Tiez sa mi zdalo z toho co Matovic povedal v televizii Narkoza ze hrat bez divakov by sa mohlo...
28.9.2020 - 20:05
0

crosbynko

 

Hej ked sa vsetci pred kazdym kolom otestuju. Nerealne.
28.9.2020 - 20:10
+2

le2le2

 

Myslim ze to predzapasove testovanie by nebol az taky problem ako fakt ze pri vyskyte pozitívnych vysledkov by cely team musel ist do karanteny a zapas by nemal kto odohrat...
28.9.2020 - 20:23
+1

N-R-N-R

 

cca 70e stoji 1 test... nerealne, aby to kluby dokazali platit pred kazdym zapasom
29.9.2020 - 7:00
+2

le2le2

 

Su aj ine moznosti...


https://abbott.mediaroom.com
29.9.2020 - 7:24
0

N-R-N-R

 

ok, a teraz nastava otazka, ci by tento kontkretny test brali do uvahy a "schvalili by ho". Dalsia otazka je, ci je dostupny na SR, a kto bude pomocou neho testovat, trener to asi nebude moct byt. Bude to musiet byt nejaky odborny pracovnik / student mediciny?
29.9.2020 - 8:11
0

le2le2

 

N-R-N-R, vsetky otazky, ktore kladies su samozrejme velmi spravne. Ci konkretne tento test bude schvaleny neviem. Vlada oznamila koncom minuleho tyzdna, ze objednala 500tis testov, ktore maju dat skoro okamzity vysledok. Takisto oznamili, ze distribucia by mala byt uskutocnena do 2 tyzdnov. Ci sa jedna o tento test neviem, pretoze som sa nikde nevedel docitat konkretne aky test to objednali. Ale samotny fakt, ze objednali alternativu k PCR testu v takom vysokom pocte by mohlo znamenat, ze ho bud mienia schvalit alebo ho uz aj schvalili...co sa tyka logistiky mas uplnu pravdu, treneri by s urcitostou nerobili samotne testovanie. Kedze ale spominany test je daleko jednoduchsi co sa tyka vykonatelnosti tak si myslim, ze bud by to bolo na samotnych teamoch aby zabezpecili dobrovolnikov (preco nie aj medikov) alebo kohokolvek opravneho alebo povereneho vykonom tychto tesov alebo by to zabezpecila asociacia alebo szlh. Urcite by sa naslo nejake riesenie tak ako sa naslo riesenie pri inych sportovych udalostiach kde treba povedzme testovat na doping. Nemyslim, ze pri pocte 12 teamov v lige by to bol problem lebo v podstate potrebujes len 6 medickych teamov na pokrytie vsetkych zapasov jedneho kola...to je urcite zvladnutelne...boli by to testovacie teamy s akreditaciou od asociacie alebo szlh, ktore by mali autoritu rozhodnut kto testom presiel a kto nie aby sa zabezpecila nestrannost a legitimita celeho procesu. podla toho clanku je aplikovanie toho testu daleko jednoduchsie ako PCR test...skoda, ze sa na portali venovanom hokeju musime rozpravat o takychto veciach ale co sa da robit ked toho hokeja sa moc nenahra prave teraz...mozme akurat tak spolu polemizovat a kratit si tak cas do dalsieho zapasu, ktory bude bohvie kedy
29.9.2020 - 10:49
+1

hello, havarju

 

Do riti! Zas vyhrali, čo sa dalo.
28.9.2020 - 20:21
+5

Juslan

 

Tomu ver brácho a treba ešte dodať, že Koval tým že zariadil tieto opatrenia urobil aj priestor pre rekonštrukciu štadióna
28.9.2020 - 20:28
+6

sumobb

 

Koval by najradšej hral a stadion po sezóne, ale mesto nechce a nič sa nerobí.
29.9.2020 - 12:40
0

thovthKe

 

Asi nie: Ak si pripomenieme "argumenty" na základe ktorých si Kovaľovo nárokovalo titul, tak za obdobných "argumentov" to vychádza na Mi.
28.9.2020 - 21:52
+1

Matej8199

 

R.I.P
28.9.2020 - 19:34
+2

fanhokej28

 

Bluj, fuj, grc.
28.9.2020 - 19:35
+8

rare

 

priestor pre clannky s titulom :" po skonceni ligy: ..."
28.9.2020 - 19:35
+3

BlackCrow

 

hasta la vista bejby
28.9.2020 - 19:36
+4

miško DUKLA

 

Tučko sa bojí že bude chorý... čo by mali robiť osvetu športu robia presný opak. Ľudia športujte aspoň sami, lebo toto nemá obdobu je mi na grcanie z nich.
28.9.2020 - 19:36
+37

jozosvk

 

Dakujem za podporu pohybu a pridavam sa k tvojmu nazoru a preto hovorim, ludia, neberte si priklad z UVZ tym, ze nebudete sportovat, nebudete sa pohybovat, nebudete sa otuzovat, nebudete brat vitamin D a tym, ze sa budete prezierat do abnormalnej obezity. Cakal som od autorit z UVZ a odbornikov, ze povedia od marca aspon jednu vec na podporu imunity, avsak sklamal som sa. A preto nech sa necuduju, ze stracaju podu pod nohami a su ako vyplasene nekompetentne kurence.
28.9.2020 - 19:50
+30

Nixon

 

A co si cajal od vypaseneho brava a tintitka ktorym je sport a kultura ukradnuty. Oni k sportu ani nepeicuchli tak ho nemozu odporucat a inych na taketo nieco nabadat
28.9.2020 - 20:02
+2

miško DUKLA

 

Presne tak žiadna osveta čo by mali robiť ľudia na podporu imunity... príde mi to doslova až účelové niekedy
28.9.2020 - 20:06
+2

jozosvk

 

Pre vsetkych, ktori chcu naozaj urobit nieco pre svoje zdravie odporucam video s MUDr. Hanou Kahleovou, PhD, ako sa vyhnut cukrovke: https://www.youtube.com/watch?v=AD1S5uvCRVI
video s Doc. RNDr. Viktorom Bielikom o pohybe a kondicii dnesnych deti: https://www.youtube.com/watch?v=ekRJ9dAYdIQ
video ako pohyb je prospesny zdraviu, docentka MUDr. Barbaru Ukropcova, PhD: https://youtu.be/zXIP0364Lr4?t=18
28.9.2020 - 21:34
+1

jozosvk

 

Sirte prosim dalej, patri to na hokejportal.net
28.9.2020 - 21:43
+2

hokejkaDca

 

Inak dobre tipy. Dikes. Kuknem.
28.9.2020 - 22:38
0

hokejkaDca

 

Z duse mi hovoris. Od tohoto vyzrateho prasata som ani raz nepocul aby ludia brali vitamin D3. V lete mali ludia chodit von na slnko ,do prirody a ten morbidne obezny somar nakazoval ludom aby zbytocne nechodili von a ostali doma. Bez slnka, bez vitaminu D, bez sportovania, priduseny ruskom so zoslabnutou imunitou biely ako smrt. Toto je vysledok. Bojovat proti Covidu nicenim sportu, to je neskutocne. Tyto panaci sa zapisu do knih dejepisu.
28.9.2020 - 22:37
+7

Big brother

 

Gratulujem.
28.9.2020 - 19:36
0

bwpow

 

Vidite, nemali ste si pokazit syto. Za to si mozete sami. Matelko len robi to, co mu vyssia moc prikazuje.
28.9.2020 - 19:37
+6

starý lišiak

 

r.i.p. slovensky sport
28.9.2020 - 19:38
+4

sjske44

 

Už by sa niekto kompetentný mohol nájsť aby sme vypísali petíciu o odvolaní premiéra!
Určite po tomto by to podpísalo veľa ľudí.
28.9.2020 - 19:38
+18

dusanTN

 

Ja moc Matoviča nemusím ale naozaj si myslíš, že iná vláda s iným premiérom by reagovali ináč? Mikas bol hlavným hygienikom už za vlády Smeru. Neprišiel s Matovičom. Prísne opatrenia robil už aj Pele. Takže tam zmena premiéra nepomôže.
28.9.2020 - 19:43
+84

mitoO

 

Pelle sam povedal, ze v sucasnej situacii by bol za sprisnenie opatreni.
28.9.2020 - 20:00
+11

sjske44

 

Ja som na tom presne naopak fandím Matovičovi a myslím si, že ak by sa stal premiérom pred rokom bol by výborný premiér a veci by sa tu aj zlepšili.
(bohužiaľ covid 19 je situácia, ktorú by zvládal ťažko každý premiér a neprial by som ju nikomu).Ale športuje sa aj v iných krajinách, kde je viacej nakazenych, a ak sa nebude športovať kluby skrachujú a okrem toho hráči musia živiť rodiny.Iná vláda by možno dovolila športu pokračovať ved môžeš sa pozrieť na XY ďalších štátov, kde im to vláda musí tolerovať.A nepíšem, že tam musia byť diváci ved nech sa hra bez divákov a vláda im len finančne pomôže po vzore česká
28.9.2020 - 20:12
+6

Nitran333

 

Niekto kto sa vyjadruje na urovni 4 cenovej skupiny, niekto kto sa oblieka do tenisiek pri prijimani statnych navstev, niekto kto jeden den povie A a druhy den povie B, niekto kto vedome prvy porusuje pravidla a opatrenia, niekto kto sa sprava na europskom samite ako 15 rocny pubertak, sa nemôze nazyvat premierom, nemôže mat ziadnu vaznost ani uctu obcanov. Obycajny clovek, ktoremu patri polka Trnavy a na uctoch ma miliony. Skoda ze nas nie je viac na Slovensku takychto obycajnych ludi. A takyto clovek ide nasim detom zakazovat sportovat???
28.9.2020 - 22:01
+28

amaskiea BLOG

 

prepitý hormón, ktorý si napriek explicitnému nesúhlasu druhej strany zoberie na rokovanie na najvyššej vládnej úrovni so sebou nekvalifikovanú trúbu so silikónovými kozami namiesto bezpečnostnej previerky, to je ten správny oný pre nás...
29.9.2020 - 12:15
+2

gabi98

 

Deti maju zakazane sportovat ? Vazne ?
29.9.2020 - 12:33
+4

Danny23

 

Aha, čiže keď má niekto oblek, uhladené vystupovanie, môže byť kľudne zlodej? Nosenie drahého obleku ho ospravedlňuje?
29.9.2020 - 15:04
+2

Sunkafit

 

Plne stadiony by boli plne
28.9.2020 - 20:21
+2

Danny23

 

Pelegríni keby sa stal premiérom, ten by aj koronu dokázal ukradnúť a bol by pokoj! Schopnosti na a skúsenosti na to určite má!
29.9.2020 - 15:01
+2

batman

 

A ako si to odvolanie predstavujes?
28.9.2020 - 19:50
+1

N-R-N-R

 

Jednoducho. Defenestrácia
29.9.2020 - 7:04
+1

luciakanky

 

Jasne za vsetko moze matovic, on si koronu vymyslel. Je to o ludoch a ocividne sa nevieme spravat zodpovedne tak toto je vysledok
28.9.2020 - 20:01
+11

Nitraaa

 

Problem s rozhodcami sa prave vyriesil .
28.9.2020 - 19:38

lukiasko

 

28.9.2020 - 19:42
0

doc.koniferum

 

si zabil.
28.9.2020 - 19:50
+1

Tehelnepole

 

A je klud od pasavcov
28.9.2020 - 20:43
+1

pinto1000

 

Tak chlapci čo povedať... Na zdravie. Pohreb a kar zakázaný ešte nie je. Tak zbohom slovenský hokej
28.9.2020 - 19:40
0

mitoO

 

kar zakazany je
28.9.2020 - 20:01
+4

pinto1000

 

Od štvrtku...Ja žiaľ zapíjam teraz.
28.9.2020 - 20:29
0

HkmDetva

 

Az od stredy este stihame hokej zapit
28.9.2020 - 20:31
0

axxel

 

Cakal niekto nieco ine?.. Ja nie... Hrat bez divakov nema vyznam.. Osobne by som pockal do konca roka, ale nevidim to vobec realne
28.9.2020 - 19:40
+6

Big brother

 

Lenže oni týmto odpálili aj všetky mladežnícke kategorie.
28.9.2020 - 19:47
+8

Horizon

 

A?
Oni neochorejú?
Nenakazia iných?
28.9.2020 - 19:49
+10

Big brother

 

Máš pravdu, zrušme hokej.
28.9.2020 - 19:53
+4

ŠIMIKE

 

tak hokej je stale viac-menej zabavka
28.9.2020 - 19:55
+15

bwpow

 

Ja by som skor povedal, ze je to povolanie.
28.9.2020 - 19:56
+2

Big brother

 

To je vec názoru.
28.9.2020 - 20:00
+1

RudoNR18

 

Pre teba.. Pre kupu ostatnych ludi je to zamestnanie.. Od hracov cez menezerov az po zamestnancov roznych firiem co vyrabaju dresy alebo dalsie sportove pomocky...
28.9.2020 - 20:31
+2

le2le2

 

Aky je rozdiel medzi udrzbarom co sa stara o to aby vsetko na zimnom stadione fungovalo tak ako ma a udrzbarom ktory sa stara o chod budovy kde sidlia IT firmy? Aky je rozdiel medzi hercom ktory ide rado do prace aby natacal filmy a serialy ktore nas potom maju bavit ked sa na ne pozerame v televizii a hokejistom ci futbalistom na ktorych sa tiez potom pozerame v televizii lebo nas to zabava? Nie je umenie a sport odvetvie ako kazde ine? Alebo si myslis ze "skutocne" povolania su len pekar a lekar aby sme mali co jest a mal nas kto osetrit ked sme chori lebo vsetko ostatne je v podstate nepotrebne?
28.9.2020 - 20:41
+10

Horizon

 

Ak sa bavíme o tom slovenskom, tak tam to smeruje už pekné roky... Nedá sa na to pozerať, ale pripúšťam, že som rozmaznaní NHL-kou.
Funkcionári mohli rozmýšľať celé leto čo s tým... Nemám dojem, žeby s nejakým pokusom vôbec prišli.
28.9.2020 - 21:01
+3

bwpow

 

Kym su otvorene skoly, tak vsetky ostatne opatrenia su nenormalna hlupost. Keby ako prvu vec zavreli vsetky skoly, tak potom sa mozeme bavit o mladeznickych kategoriach a ich moznej nakaze.
28.9.2020 - 19:53
+4

mitoO

 

Ak by neboli otvorene skoly, mozme zavriet uplne vsetko. Skolky a prvy stupen minimalne musia byt otvorene, aby ludia mohli do prace.
28.9.2020 - 20:03
+4

crosbynko

 

Presne. Ako tak sa snazia tie opatrenia este vymyslat aby nebola poskodena ekonomika. Resp. co najmenej.
28.9.2020 - 20:12
+1

Horizon

 

Myslíš že prioritou pre štát je vzdelanie alebo mládežnícka kategória hokeja/futbalu?

Neviem ako si to niektorí predstavujete, ale sú predmety, ktoré jednoducho nenaučíte dištančne.
Práve preto štát všetko zatvára, aby práve prevádzky, školy a pod. mohli ešte stále fungovať.
28.9.2020 - 20:19
+3

fany

 

Keby prioritou bolo vzdelanie, tak v živote nedovolia online vyučovanie. O pár rokov sa môžeme tešiť na tých vzdelaných dištančne otitulovaných menežéris.
28.9.2020 - 22:47
+1

bwpow

 

Ako zastanca unschoolingu musim uprimne prehlasit, ze podla mna prioritou statu je co najviac vzdelaniu branit. Skola != vzdelanie.
28.9.2020 - 22:59
+2

weefoe

 

Takže chlapci môžu byť spolu v škole, ale tí istí chlapci nemôžu byť spolu na tréningu. Ale všetci môžu miesto tréningov chodiť napr. do centier, kde budú tisícky iných ľudí s rúškom pod nosom.
29.9.2020 - 7:51
+1

fanhokej28

 

Celé je to len ako zámienka na pád ekonomiky ktorý by aj tak prišiel.
28.9.2020 - 19:40
+9

Sani

 

...ja sice s az takto tvrdymi opatreniami nesuhlasim....ale objasni mi prosim udajnu snahu Matovica o pad ekonomiky pocas vlastnej vlady...resp. aka motivacia by mala byt za tym....?

vopred dakujem
28.9.2020 - 20:09
+15

Big Bear

 

Tiez by som sa prilonil k tejto moznosti. Pre automatizaciu uz bolo viacero pracovnych miest odpisanych, ale len tak naraz vyhodit tisicky ludi, to by fakt isli vo velkom rozbijat stroje..plus kto by zacaloval odstupne
28.9.2020 - 20:45
+1

Sani

 

....aaano a presne preto staty zavadzaju Kurzarbeity a rozne dotacne schemy, casto umelo udrzuju pracovne miesta.....
29.9.2020 - 8:10
+2

Big Bear

 


"staty"
"umelo udrzuju pracovne miesta"
"dotacne schemy"

Vidis, si aj sam odpovies.
Staty dotuju aby zmiernili vybuch, korporacie to potrebuju poprepustat. Nemas zaco

29.9.2020 - 23:03
0

amaskiea BLOG

 

kristeježiši, a to je len teraz, aleže stráááášnááá novota, to vôbec nebolo od nepamäti, že štát a zamestnávatelia mali na zamestnanosť úplne protichodný pohľad, protichodné záujmy... kokos, ste zase objavili, fakt.
Ja mám naopak niekedy podozrenie, že takýchto mudrákov nám tu nasadzuje nejaká svetovládna organizácia z opačnej strany (z opačnej strany oproti nám židojašterom ), aby ľudstvo zdegenerovalo v myslení, lebo ja normálne cítim, jak mi odumierajú mozgové bunky po miliónoch, keď takéto múdrosti čítam.
29.9.2020 - 23:11
0

Big Bear

 

No Sani sa tu do mna navaza s blaznovskymi emotikonmi. Mne je tiez trapne elaborat pre zakladnu skolu, ale ego zvitazilo. Tak sry ak ti z toho citania padlo IQ o 15 bodov, je to pochopitelne
30.9.2020 - 13:52
0

fifofrogy

 

Už dlhšie nečítam HA diskusie lebo je po pár videných príspevkoch čo za masa hlupákov behá po tejto krásnej krajine je až k neuvereniu ale mal som možnosť vidieť krásny príklad v nedeľu v RTVS jedného ktorý dáva aj tejto mase krásny príklad ale áno je to fakt a teraz to dostáva obzvlášť veľký zmysel že najväčší nepriateľ pre Slováka je vlastne samotný Slovák ! Tak a pre tých ešte zdravých mysľou vydržíme to bez športu a zábavy dokedy to bude treba veď určite každý zdravý mysľou vie že chceme ako seba chrániť aj tých ktorí majú chrániť nás či už doma či v zdravotných strediskách či našich najstarších blízkych ako v domácnostiach tak aj v domovoch ... zvládneme to a verím že čoskoro už príde tak túžobne očakávaná vakcína !
28.9.2020 - 19:40
+37

Radovan123

 

Pokiaľ žiješ zo vzduchu tak chápem tvoj príspevok
28.9.2020 - 19:43
+33

bwpow

 

Asi ide o breathariana, ktory k plnohodotnotnemu zivotu potrebuje len nebezke cakry a vesmirnu energiu.
28.9.2020 - 19:45
+4

doc.koniferum

 

svadba a nej Igor M ti nevadili?
28.9.2020 - 19:52
+4

Maross NR

 

Ak áno, tak môže mať stále rovnaký názor, či?
28.9.2020 - 19:57
+5

jozosvk

 

Som rad, ze sa tesis na vakcinu, rovno ti darujem aj to moju a zelam, nech ti to prospeje a nech ti pomoze!
28.9.2020 - 19:52
+24

Horizon

 

S tými vakcínami to nie je také horúce.
1) Nikto nevie, či bude aspoň jedna vakcína použiteľná
2) Čakateľov na vakcínu bude veľa.
Číňania odhadujú, že ešte dva roky budú problémy.
28.9.2020 - 20:00
+2

zubo

 

Co si to pisal aj Hockeyarenu?
28.9.2020 - 20:01
+1

fanpp

 

Ty neber šport že je to bez ducha zabavka pre ľudí kde si môžu dat pivo. Sú za tým tisíce ľudí, ktorí tiež musia z niečoho žiť..
28.9.2020 - 20:19
+4

ánry

 

komu není vzhuru dáno v apatiece nekoupí... toľko k Tvojej vakcíne! Všade sa hrá aj keď majú väčšie množtvo prípadov lebo tu musí sám vyvolený záchranca národa zrušiť všetko čo ľuďom prináša radosť! V továrňach v obchodných strediskách a v krčmách sa ľudia nestretávajú tam sa nemôžu ani nakaziť. A ešte v obchodných centrách len tam kde sa chodí v otvorených kaviarňach sa nakaziť nemôžeš... ach bože zachráň nás a ukonči jeho trápenie!
28.9.2020 - 22:08
+4

Nemehlo

 

Vsade kde sa hra sa hra preto, ze na to su peniaze. U nas neboli ani predtym, takze je logicke ze nie su ani teraz. A ani keby stat kompenzoval tak to nepomoze.
28.9.2020 - 23:27
+1

Mato-Mi

 

Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.
29.9.2020 - 6:41
+3

strojar

 

To písal zrejme nejaký potomok majora Halušku.
29.9.2020 - 9:17
0

hello, havarju

 

Máš dojem, že tomuto štátu by pomohlo, keby zavreli továrne, kaviarne, krčmy, reštaurácie a obchodné centrá?
29.9.2020 - 9:33
+2

Rolba

 

negatívum- neviem čím sa zabavím a či kluby prežijú
pozitívum- ušetrím za lístky
28.9.2020 - 19:40
+2

mladywoody

 

Kam speje slovenský hokej, keď si ešte aj rolba musí kupovať lístok na zápas..
29.9.2020 - 9:15
+5

bwpow

 

Ach, este aj NHL dnes v noci konci. Kde ma clovek ziskat davku hokeja, aby mal chut do zivota a rovno si to nehodil?
28.9.2020 - 19:41
+2

matus93

 

Sport tv - shl a KHL
Ct4- zápasy českej ligy
Internet - ostatne .. stále je co sledovať
28.9.2020 - 19:53
+1

OceliarKE

 

Ceska liga uz tiez v ohrozeni
28.9.2020 - 19:56
+1

bwpow

 

Nakoniec este vsetci budeme vdacni za BA Capitals, ak nejako vyriesia domaci stadion
28.9.2020 - 19:58
+2

Nerkio

 

Capitals by musela trénovať v zahraničí ...
28.9.2020 - 20:01
+2

bigi BLOG

 

Ba capitals je tiez poriesena ledaze by sa prestahovali trebars do viedne
28.9.2020 - 20:08
0

bwpow

 

Ved tak som to myslel.
28.9.2020 - 20:13
0

antinamor

 

V Čechách to odpískajú čoskoro. Už aj tak viac ako polovica hokejových tímov je v karanténe. Od stredy sa tam chystajú vyhlásiť núdzový stav...
28.9.2020 - 20:01
+1

FP-Tomike

 

V 7 zápase v boji o Stanley cup
28.9.2020 - 20:39
+1

azzurri

 

A nelubilo sa nám,že sa bude hrať aspon bez divákov ...
28.9.2020 - 19:42
+2

gabi98

 

Počkajte ! Idem si po pukance.

....

Dobre , môžete začať s plačom ! Jurinyi ideš !
28.9.2020 - 19:42
+20

fanpp

 

Ty si primitiv.. V ké budete asi radi aby korona trvala doživotne. Lang bude určite žiadať 7,8,9 vlnu..
28.9.2020 - 20:20
+10

OceliarKE

 

Psst! Nikomu to nehovor ale za druhu vlnu moze Lang lebo nedokazal prekusnut tu vasu skodovku na videu. Tak sa rozhodol ze necha Poprad skrachovat.
28.9.2020 - 20:35
+7

fanpp

 

Za ňu nemôže len asi budete najradšej za toto riesenie a par z vás tu vystupuje ako malé deti. Kde nás šport a hokej môže klaknut na kolena.
28.9.2020 - 20:53
0

Adam138

 

Prečo by sme mali byť radi v KE nie je problém hrať aj bez divákov
28.9.2020 - 21:20
+3

AndrejTN

 

No nič, zapínam NHL09 a idem hrať ligu s minuloročnými súpiskami..
28.9.2020 - 19:42
+8

FP-Tomike

 

Kde to zoženiem prosím Ťa aj s tými supiskami? NHL 20 má nebaví už
28.9.2020 - 19:45
0

AndrejTN

 

Posledná supiska z marca 2019: http://www.slovakaddons.6f.sk/downloads.php?page_id=98
29.9.2020 - 17:33
0

Radovan123

 

Raz sa mi to podarilo stiahnuť na pc takže aspoň trošku nostalgie mi to zase vráti
28.9.2020 - 19:49
0

GB11

 

2002 a zbierať kartičky Alebo NHL04 s najaktualnejšíma vecma
28.9.2020 - 20:08
0

Westlund32

 

Moje srdce krváca od 7rokov som chodil na zimak ,mala nás rozdeliť az smrť ta prišla ale nie moja
28.9.2020 - 19:43
+7

axxel

 

Neber to tak vazne clovece
28.9.2020 - 19:47
+6

bwpow

 

Preco by to nemal brat tak vazne? Kazdy ma ine veci, pre ktore jeho srdce bije. Pre niekoho to moze byt kludne aj hokej.
28.9.2020 - 19:49
+15

Handlo

 

Presne tak.
28.9.2020 - 20:03
+2

axxel

 

Tak lebo podla toho co pise by si jeden myslel, ze si ide kvoli tomu hodit slucku
28.9.2020 - 20:06
+3

fanpp

 

Neber to vážne. Len nás šport je tak na hrane, že o rok sa budeš tešiť keď poprazime rovnikovu guineu..
28.9.2020 - 20:21
+2

Westlund32

 

Na štadióne som vyrastal beriem ho ako Domov ,Môj klub je pre mňa Osudová láska vždy mal prednosť pred všetkým .Veľa ľudí to nekaze pochopiť pre každého to je len hokej no pre mňa to je o mnoho viac
29.9.2020 - 9:50
0

ctibor

 

Na konci dna je to stale len sport...
28.9.2020 - 20:46
+1

bwpow

 

Na konci dna je to stale len rodina, na konci dna je to stale len projekt, ktoremu si obetoval 20 rokov, na konci dna je to...

Uzitok je interpersonalne neporovnatelny a rovnako je neporovnatelne aj to, co je pre kazdeho jednotlivca skutocne dolezite.
28.9.2020 - 23:01
+4

gabby

 

no nic tak: zacneme sledovat rokovania NRSR to tam je tiez furt ,,hokej a divadlo,,
28.9.2020 - 19:45
+1

KrebsKandidat

 

Aj to si pozrieme len ked nebudu mat starsie testy ako 12 hodin. Ci?
28.9.2020 - 19:54
+2

YogiNR

 

R.I.P. SLOVENSKY ŠPORT
28.9.2020 - 19:45
+1

OceliarKE

 

Aspon nemusim podporovat ten otrasny tipsport tv.
28.9.2020 - 19:45
+10

Frey77

 

R.I.P. šport na Slovensku! Ale de facto ak sme takí "fanúšikovia" ako sa tu posledný mesiac niektorí prejavujú, tak nám treba! Táto stránka sa môže zmeniť na Antihokejportal, pretože tu sa ľudia vytesuju, ako kluby krachnu a podobne.Nechápem čo sme my za národ, v časoch keď by sme sa mali spojiť a bojovať spolu za to, čo máme radi, tu jeden druhému želáme krach a tešíme sa ešte z toho. Choré!
28.9.2020 - 19:46
+27

jozosvk

 

Pravdu mas, aj ja som si to vsimol!
28.9.2020 - 19:53
+1

fonte

 

Tupa Slovac, kto vytrcil paty a vratil sa, dobre vie, co je toto za narod. Tu ti zavidia aj kliniec v nohe, tupost a negativita tu len tak kvitne.
Ja som zvedavy, ked niekto z nich pride o pracu, zivobytie, kedze sa tak urcite stane, co potom budu vykrikovat.
28.9.2020 - 19:56
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Ako pekne ste sa zisli traja pod sebou
28.9.2020 - 20:32
+4

Maross NR

 

Lacný pokus, alebo si len nepochopil prispievatelov. Niektorí, čo hokej tiež milujeme, máme v živote aj iné priority.. čo je na tom nepochopiteľné? Nevšimol som si, že niekto niekomu praje krach.
28.9.2020 - 20:01
+16

Frey77

 

Nie? Tak čítaj poriadne....
28.9.2020 - 21:00
+2

luciakanky

 

Tak sme sa malibspravat zodpovedne, ale kvoli par majstrom sveta teraz padnu na hubu vsetci. Aj ked radsej nech padne za obet "iba" sport ako zdravotnictvo. Aj ked do takejto situacie sme sa nikdy nemali dostat, zial, je to len a len o ludoch a toto je vysledok
28.9.2020 - 20:04
+6

HeyYou

 

a vies ty celkom urcite a zodpovedne prehlasit, ze tento stav vznikol akousi nezodpovednostou ludi, ktorou tu drzo sermuje ten nezodpovedny trnavsky podvodnik?
v situacii, ked je virus vysoko nakazlivy, mnoho ludi bezpriznakovych a donedavna otvorenych vsetkych moznych prevadzok a povoleneho cestovania je obvinovat ludi vyslovene chrapunstvo, tak tu prestan(te) hrat chrumkavych, je to nechutne.
28.9.2020 - 20:16
+13

jozosvk

 

O akej zodpovednosti hovoris? Kto sa nespraval zodpovedne? Od marca totalne zastavene vsetko, ludia zamrzli v bytoch, domoch, prestali vychadzat von, bolo a je zakonite, ze virus sa bude sirit aj s ruskami aj bez, nakolko jeden extrem vystriedal druhy. O nezodpovednosti sa hovori len kvoli marketingu, aby sa to zvalilo na ludi a aby sa jeden psychicky chory pacient zbavil zodpovednosti.

Teraz sa v pravom svetle ukazali epidemiologovia - ako uplne neschopni, ale totalne, sme ako vyplasene a oplasene stado, kade vietor, tade plast!
28.9.2020 - 20:22
+12

crosbynko

 

V marci to bolo maximalne prestrelene. Cez leto sa vsetci spravali ako keby uz virus zmizol. Z extremu do extremu.
28.9.2020 - 20:29
+4

Horizon

 

Organizovať v súčasnom stave svadby je nezodpovedné.
Na Orave sú niektorí ako prepnutí. Zakázali oslavy svadieb v Námestove, šli do Dolného Kubína. Tam to zatrhli? Tak do Poľska. Teraz sa to tam šíri ako medzi králikmi...

Zdá sa Ti to zodpovedné?
28.9.2020 - 22:18
+10

Frey77

 

Nepíš tu hlúposti! Vieš kto to pokazil? Ten pán z Trnavy s jeho ansablom, ktorí dva mesiace užívali voľno kde tade, otvorili úplne všetko a aj napriek stúpajúcim počtom na vsetko.....!!! Takže tieto Matoviciny si nechaj pre slaboduchych! Tu sa púšťali ľudia cez hranice bez akejkoľvek kontroly, aj keď na Ukrajine bola kalamita, detto v Srbsku, Česku.... Prečo prichádzajúci odtiaľ nemuseli mať negatívny test?! Takže nie, my sme to nepokazili!
28.9.2020 - 20:59
+9

Daewo_KS

 

Vynimocne sa s tebou stotoznujem.

+
28.9.2020 - 20:05
0

pribina01

 

Ja neviem preco ludia tak nenavidia svoje zdravie. Je mi to fakt divne. No je mi jasne, ze ked o zdravie pridu, zrazu uz je prioritou. Sakra sport ma byt zabava a relax, vlastne vsetko ostatne a zivot bez zdravia je v skratke len trapenim. Viem o tom svoje, a preto prosim kazdeho z Vas, aby ste si chranili svoj zivot a zivot kazdeho, na kom Vam zalezi. Sport pride na rad, ked bude za touto pohromou. Drzte sa
28.9.2020 - 19:46
+30

bwpow

 

Zivot bez mnohych veci je utrpenim/peklom, zdravie je nutna, ale nie postacujuca podmienka.
28.9.2020 - 19:51
+1

pribina01

 

bwpow: je to jedina a zasadna podmienka, ale nepochopi to ten, kto ho ma...pretoze si ho dostatocne nevazi....
28.9.2020 - 19:53
+11

bwpow

 

Cintoriny su plne samovrahov, ktori zomreli fyzicky zdravi. Zivot je omnoho vacsi a hlbsi, nez len prezivanie vo fyzicky zdravom tele. Ja osobne mam aspon tucet veci, ktore potrebujem k zivotu (zdravie je jednou z nich) a kebyze pridem o ktorukolvek, tak to tiez radsej ukoncim, lebo uz to dalej nebude mat zmysel.
28.9.2020 - 23:04
+2

hello, havarju

 

Bez zdravia ti je všetko ostatné úplne naprd. Bez čohokoľvek iného sa dokážeš zaobísť, alebo bez toho vydržať, alebo to nahradiť niečím iným. Zdravie ani nenahradíš ani sa bez neho nezaobídeš a ani to ostatné nemôžeš možno ani robiť.
29.9.2020 - 9:38
+3

Corgi77

 

Je mi smutno z toho.
Sme unikát v Európe. Kde sa nebude nič hrať.
28.9.2020 - 19:46
+3

poseidon

 

Tak Vám treba sprostá slovač, to ste si zvolili, stačí Vám podhodiť žrádlo typu “zavrieme Fica, Kočnera, Bodora” , z toho sa nažeriete dostatočne. Dobrou správou je, že chvalabohu je toto začiatok konca najväčšieho paranoika, despotu a zmrda od roku 1989
28.9.2020 - 19:46
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ottawa Senators

 

Dones brány, zoženiem brankárov a loptičky...
28.9.2020 - 20:07
0

doc.koniferum

 

tenisové plnené vodou alebo tie origoš hokejbalové z umeliny?
28.9.2020 - 20:19
+1

Ottawa Senators

 

Tenisové samozrejme.
28.9.2020 - 20:24
0

napolpoliak

 

z pozemneho hokeja su lepsie
28.9.2020 - 20:36
0

doc.koniferum

 

Mne sa lepšie hralo s umelými.a keď si dostal takú dobrú bombu do lýtka, to bolo super.
28.9.2020 - 20:52
0

HkmDetva

 

Mas rad sado maso?
28.9.2020 - 22:27
0

fonte

 

1984
28.9.2020 - 19:48
+6

Kurolišek

 

No počkaj počkaj... pokiaľ rozhodcovia neprestanú štrajkovať ešte by som podobné nadpisy nedával.
28.9.2020 - 19:48
0

HeyYou

 

..aspon mu mohli najst primerane velke rusko, dve brady mu spod neho trcia..
28.9.2020 - 19:49
+5

mitoO

 

Ale zas schudol riadne.
28.9.2020 - 20:06
+1

HeyYou

 

ono to bolo este horsie?
28.9.2020 - 20:09
0

mitoO

 

bolo
28.9.2020 - 20:12
0

HeyYou

 

tragedy.
28.9.2020 - 20:19
0

mitoO

 

ze schudol?
28.9.2020 - 22:19
0

HeyYou

 

nie
28.9.2020 - 22:31
0

6911

 

Že, bodaj by mu deti automaty hrali. Odpadol som ....
28.9.2020 - 19:49
+12

doc.koniferum

 

to kto zadrel?
28.9.2020 - 20:19
+1

6911

 

na nr šport v diskusii
28.9.2020 - 20:23
0

nerorome

 

Pozdravujem rozhodcov a APHK. Už vám dochádza, že Šatan vo vedení SZĽH zďaleka nie je váš najväčší problém, sráči?
28.9.2020 - 19:49
+17

KrebsKandidat

 

28.9.2020 - 19:51
0

EliteProspectt

 

Škoda táto sezóna by bola dosť vyrovnaná...veľa tímov to má dobre poskladané.
28.9.2020 - 19:50
+5

MichalMilan100

 

Som rád, že táto situácia je tu niekomu na smiech. Budem rád , ked sa budete smiať aj tým ľuďom čo prišli o zamestnania. Okrem hokejistov ich bude veľmi mnoho, to sa netýka len hokeja , športu , je veľmi veľa iných zamestnaní , kde ľudia doteraz ako tak prežili , po dnešnom dni dožili .......
28.9.2020 - 19:54
+9

micu79

 

dovidena do pocuta nas milovany hokej
28.9.2020 - 19:58
+2

Anenymus

 

https://www.facebook.com/101287348064583/videos/1412749405589991/
28.9.2020 - 19:58
+7

MaxSBA

 

celkom dobrý rytmus to má
28.9.2020 - 20:06
+3

MaxSBA

 

škoda, veľká škoda. Sport zomieral pomaly, no dnes je ten deň kedy ho pochovali úplne.
28.9.2020 - 19:59
0

MackoPu

 

Kto ? Ti nezodpovedni ? Este aj dnes som videl par poloblbov.
28.9.2020 - 20:18
+3

boss333

 

Všade sa hrá len u nás nie. : Pán hlavný hygienik asi veľmi nešportuje a pán premier nemá čas keďže chodí za budúcou ministerkou ani na divadlo
28.9.2020 - 20:01
+3

Romanides

 

Dobrá správa pre hokej podľa mňa. Namiesto aby sa zápasy hrali so 100 divákmi kde by straty pre kluby boli devastujúce, dostanú kluby kompenzácie ktoré ak by aj boli na úrovni iba 50% minuloročných tržieb zo vstupného, bolo by to ok. Kluby môžu pozastaviť zmluvy hráčom (určite takéto klauzuly v zmluvách majú), minimalizujú si náklady a nejaké peniaze hádam od štátu dostanú. Sezóna sa môže začať od januára kedy bude situácia hádam lepšia.
28.9.2020 - 20:02
+2

Mato-Mi

 

Pri tychto odbornikoch sa obavam toho, ze aj ked sezona zacne v januari, tak staci ze krivka opat poskoci a zase to zatvoria.
28.9.2020 - 20:09
+1

33800

 

V januari liga isto nezacne. Ked bude liga prerusena na viac nez mesiac tak mame po sezone
28.9.2020 - 20:18
0

Slimo

 

Ty aj citas co pises ? Pozastaviť zmluvy a to si ako predstavujes? Pardon chalani vsetko pozastavujeme ked sa zacne hrat ozveme sa ?
Tebe sa pozastavil rozum asi
28.9.2020 - 20:17
+8

chimli

 

A este nudzovy stav a nulovy priestor na politicku obciansku aktivitu.Obdivovatel milionov clenov istej nacistickej organizacie pred II.SV sa konecne odhalil! Na Slovensku vladne chory diktator.

Mikas je ako verny pes, bez Mesugeho by robil upratovaca v obchodnom centre.

28.9.2020 - 20:11
+15

fonte

 

No ved musi, dviha sa vlna odporu, bez toho by ho ludia umlatili capicami uz. Jedina sanca, ako to udrzi je takto.
28.9.2020 - 20:20
+8

Turiec

 

Ivan, evidentne máš veľký problém s chápaním textu. Kedysi ti to myslelo lepšie. "Obdivovatel milionov clenov istej nacistickej organizacie pred II.SV" - to nemyslíš vážne??? Či Bláhove bláboly stačí verklikovať bez rozmyslu? Inak s tými náckami - asi by si sa mal skôr poobzerať vo vlastnej rodine...
29.9.2020 - 15:06
0

Handlo

 

Ak toto niekto obhaji je chory clovek a nech sa zavre v skafandri do pivnice.
28.9.2020 - 20:12
+11

PeterLucky

 

Tak ako som pisal uz tyzdne dozadu, tato situacia bola ocakavana a predvidatelna. Kluby sa mali pripravit na to a nepripravili. Nakoniec ta bublina na Slovane alebo v Kosiciach bude najschodnejsia cesta, ak chcu hrat. V Cechach polovicu kola ani nemozu odohrat, lebo maju kluby v karantene. Toto nie je ani o Pellegrinim, ani o Matovicovi, taka je proste doba. A je jasne, ze aj ked bude na trhu aspon 1 vyskusana vakcina, ze ani hned tyzden po nej sa situacia vyrazne nezmeni.
28.9.2020 - 20:13
+12

nerorome

 

S väčšinou súhlasím, ale čo cez letné mesiace robili kompetentní, aby sme sa na druhú vlnu poriadne pripravili a teraz viac testovali, správne trasovali, nemali personálny deficit na hygiene,..? Spasiteľ si robil svadobné fotky bez rúška, v balerínkach sa producíroval na Slavkovskom štíte a keď už pred vyše 2 týždňami ODBORNÍCI z pandemickej komisie navrhovali sprísniť opatrenia, tak ich jedným statusom "odpálil" a zachraňoval nevestám svadobné hostiny pre 150 ľudí a ani šport a kultúru nechcel nechať zomrieť... Toto je chaos na chaos a absolútne nezvládnutie vládnutia.
28.9.2020 - 20:23
+8

Horizon

 

No proste to svojím neodborným zásahom posral...
Tým netvrdím, že obmedzenie svadieb by to zachránilo, ale určite by sa pribrzdil ten nábeh, lebo evidentne ľudia sú blbí a nedajú si povedať.

Videl som to aj u nás dnes na univerzite. Prvý deň došli študenti, mnohí sa zgrupovali, bez rúšok, žiadne odstupy, podávali si ruky. No keby to hygienik vidí, tak zinfarktuje.
28.9.2020 - 20:37
+1

PeterLucky

 

Suhlasim s tym, ze slovensky statny aparat sa klasicky ukazal ako totalne nekompetentny. Ale jednu vec ti chcem povedat, predseda vlady nemoze mikromanazovat kazdu jednu vec na kazdom urade a ani to v realite nie je mozne. Mysliet si, ze keby tam bol Pele, Sulik, Kotleba, alebo Kollar tak by bola situacia ina je detinske a naivne. Proste historia sa opakuje, v marci ludia doniesli koronu z lyzovaciek, teraz ju doniesli z dovoleniek. Je to chaos, lebo Slovensko ako republika je v katastrofalnom stave co sa tyka systemu, personalu a odbornosti. Preto mam trochu klubom za zle, ze neprisli so svojim riesenim pre tento pripad. Moj navrh je takyto:
Hrat v bubline, dokym sa nezlepsi situacia. Spat na 1 hoteli vedla zimaku, ktory by bol priamo spojeny chodbou. Jest, trenovat, oddychovat spolu. Ked chcu dojst rodiny, karantena a potom v bubline. Stat nech zaplati kompenzaciu za listky a rutinne testovanie. My fanusici si budeme moct pozriet zapas za cenu listku v prenose, ktory bude mat najvyssiu moznu kvalitu ako sa da, nie tu Tipsport traposinu. Vakcina uz nie je tak daleko, a ked sa preukaze jej funkcnost, znova zacat hrat "po starom" - ludia budu taki hladni po hokeji, ze koniec ZC a playoff bude mat natresk. Dobry manazer musi ratat s viacero moznostami a nie len cakat zo zalozenymi rukami a potom byt prekvapeny a urazeny. Matovic je pri moci uz pol roka, je citatelny a predvidatelny. Kazdy kto toto necakal, tak asi nezije v realite.
28.9.2020 - 20:41
+3

vinedine78

 

"Spať na 1 hoteli vedla zimaku, ktory by bol priamo spojeny chodbou." Vážne? Nie sme v NHL, ani tam by to nešlo na každom zimáku....
28.9.2020 - 21:11
0

le2le2

 

Popripade by sa dalo vyhnut bublinam co by bolo ovela lacnejsie a jednoduchsie ak by hraci a rozhodcovia pred zapasom boli testovani tymi novymi testami co poskytuju vysledky prakticky okamzite a tym padom by do zapasu nenastupili iba hraci ktori by testovali pozitivne a nemuselo by sa davat do karanteny cele muzstvo co by znamenalo ze zapasy by sa nemuseli kontumovat a neohrozila by sa tym integrita sutaze...samozrejme ze by sa hralo bez divakov ale presne ako hovoris dali by sa spoplatnit prenosy online ktore by boli na spickovej urovni a tipsport by museli odskodnit kedze tipsport zrejme za vysielacie prava na online prenosy uz zaplatil...dohodnut sa ale da vsetko ked sa chce
28.9.2020 - 21:16
0

PeterLucky

 

Ano, taky hotel existuje. Slovan je tak postaveny, ze prejdes chodbou priamo do hotela. Kosice maju v Steel Arene hotel, ktory je ale maly - 60 osob kapacita, ale je. Tak nech pri najhorsom su na izbe po troch alebo co. Su to stadiony na svetovej urovni, kde sa hravaju MS. Mozu hrat kazdy den zapasy, nie len utorok-piatok-nedela. Da sa to, kebyze sa chce. Aj tie testy, co pise le2le2 sa mozu skusit. Ide o to, ci oni realnu chcu hrat hokej. Ked ho hrat chces, tak sposob najdes.
28.9.2020 - 21:41
+2

jozosvk

 

Jeden nepodstatny detail, neslo o Slavkovsky stit, ale o Slavkovsku vyhladku na Slavkovsky stit by to v tych teniskach urcite nedal, ani v tych jeansoch a a ani s jeho kondiciou. Zaroven by to bolo na poriadnu cez papulu od HZS.
28.9.2020 - 20:48
+1

starosta

 

Zúfalí ľudia robia zúfalé rozhodnutia.

pánom odborníkom za pohreb športu..


28.9.2020 - 20:13
+11

Fanusik2002

 

A nakoniec sa bude smiať toľko kritizovaný pán Lang z Košíc.
Niekoľkokrát sa vyjadril,že smerujme začiatok ligy na december.
A asi aj tak bude.
28.9.2020 - 20:14
+1

Hasan13

 

Jasné, takže kluby si mali založiť ruky, vyvaliť sa doma na gauč a čakať na druhú vlnu. Čo tam po hráčoch, toto malo byť riešenie, nie?
28.9.2020 - 21:05
0

gabi98

 

No podľa všetkého asi aj boli vyvaleni v gauči.

Ich riešenie bolo vyzobrat stat a dumat nad tym ako zostreliť Satana z pozicie.
28.9.2020 - 21:33
+6

mitoO

 

ale predtym este vyzobrat aj Satana
28.9.2020 - 21:42
+3

nerorome

 

Hlavne, že hranice sú aj naďalej wide open a chlastať sa dá veselo do 22:00 #nepokazmemuto#
28.9.2020 - 20:14
+16

starosta

 

ale len po sediačky
28.9.2020 - 20:17
+5

MaxSBA

 

myslím,že niektorí potom už budú aj ležať.
28.9.2020 - 20:24
0

HkmDetva

 

To som celkom nepochopil ked stojim je vacsia sanca nakazit sa??
28.9.2020 - 20:41
0

lukiasko

 

Lebo piješ kade tade...
Ja som tomu tiež nepochopil. To ako mám po stojačky dopíjať poldecaky za ostatných?
28.9.2020 - 22:47
0

HkmDetva

 

Asi tak
2.10.2020 - 0:57
0

crosbynko

 

Tak keby sa tie opatrenia aspon dodrziavali... Z cervenych krajin by sa mali ludia izolovat. Pekna predstava ale bol by som zvedavy na realitu. V tych restauraciach keby ludia aspon mimo svojho stola mali tie ruska. No bohuzial. Horsie je ze sa zachvilu skonci aj obdobie teras.
28.9.2020 - 20:26
0

crosbynko

 

No som zvedavy na to odskodnenie. Toto nas sport inak nerozchodi. Opatrenia nejdem komentovat. Osobne ma serie ze sme zase v marci. Naivne som dufal ze tie sk... dva mesiace nebudeme musiet zazit znovu.
28.9.2020 - 20:20
+3

s.i.p.o

 

Zobrali ste nam nasu vasen, zobrali ste nam hokej! Bohuzial toto je klincek do rakvy slovenskemu sportu..
28.9.2020 - 20:29
0

FanusikZamkov

 

s.i.p.o Kto nám zobral našu vášeň,kto nám zobral náš hokej? Ja ti to napíšem. My blbá slovač my fanúškovia sme si zobrali hokej. Pokiaľ budeme taký tupý že budeme si robiť naprieky, pokiaľ uveríme drístom takých pánov aký aj včera vystupoval bez rúška v RTVS tak si hokej a celkovo šport samy zahrabeme. Každý vidí chybu v inej osobe len sebakriticky si nevieme uvedomiť že prežitie športu máme vo vlastných rukách my fanúškovia. Vyplakávame tu že Mikas, Matovič a ďalší členovia vlády nám ničia šport. Ale my fanúškovia robíme všetko preto aby slovenský šport úplne zanikol. Ak ozaj máme radi náš šport a obzvlášť hokej čo nám prekáža v tom aby sme mu pomohli tým že budeme zodpovedný ,budeme dodržiavať opatrenia -nosenie rúška, dodrźanie 2m vzdialenosti,že nenaletíme takým drístom aké včera predviedol ten pán v televízii bez rúška a všetko spravíme preto aby sa počty nakazených znižovali. Potom slovenský šport prežije obzvlášť hokej a budeme môcť chodiť na štadióny. Čo keby každý fanúšik-diskutujúci začal od seba aby sme čím skorej mohli ísť fandiť nášmu klubu. Stačí dodržať nosenie rúšok , stačí dodržať 2m odstupy , stačí byť zodpovedný a dodržať opatrenia. Niekedy sa mi zdá že niektorý prispievatelia ani nie sú fanúškovia slovenského športu ale plnia svoje politické úlohy-ambície.My tým že dodržíme opatrenia ne Matoviča alebo Mikasa podporíme ale náš hokej mali by sme to konečne pochopiť.
28.9.2020 - 21:17
+5

Urpiner16

 

Mne stačilo včera vidieť o päť minút dvanásť ako moderátor vyzval nezodpovedného poslanca NR aby si dal rúško lebo nedodržuje interné predpisy RTVS.Potom sa nečudujme že tretina ľudí si tu robí čo im zachce a na to doplácame v konečnom účtovaní i my zodpovední.
28.9.2020 - 20:31
+7

MichalMilan100

 

tak si mal pozerať RTVS reláciu po Poarotovi , kde nik nemal rúško a nič neporušoval v RTVS a ani nič interné .....
28.9.2020 - 20:41
+6

MichalMilan100

 

tým si toho politika nezastávam !
28.9.2020 - 20:42
0

nerorome

 

Tak tak. Autority (pre niekoho Matovič, pre iného Fico, Kotleba, či Bukovský,... ) sami svojím správaním v rôznych podobách prispeli k tomu, že dnes prišiel trest pre VŠETKÝCH...
28.9.2020 - 20:44
+1

jozosvk

 

Mozes mi prosim napisat, v com konkretne Bukovsky prispel k tomuto? Konkretne prosim!
28.9.2020 - 20:51
0

nerorome

 

Nasral Matoviča
28.9.2020 - 21:06
0

MackoPu

 

Tymi srackami, co pusta von. Mne stacila jedna debata v RTVS, kde posobil ako ziacik zakladnej skoly, co sa ide bavit s profesormi. No a potom som dnes klikol na jedno YT video a podla reakcii jeho stada dole v prsipevkoch na YT to pada na urodnu podu.
28.9.2020 - 21:16
+5

MackoPu

 

Jeho video. A zrovna to, kde este po tej debate mal potrebu viac nakydat.
28.9.2020 - 21:18
0

jozosvk

 

Mozes mi prosim napisat, v com konkretne Bukovsky prispel k tomuto? Konkretne prosim!
28.9.2020 - 21:24
+1

jozosvk

 

Pre vsetkych, ktori chcu naozaj urobit nieco pre svoje zdravie odporucam video s MUDr. Hanou Kahleovou, PhD, ako sa vyhnut cukrovke: https://www.youtube.com/watch?v=AD1S5uvCRVI
video s Doc. RNDr. Viktorom Bielikom o pohybe a kondicii dnesnych deti: https://www.youtube.com/watch?v=ekRJ9dAYdIQ
video ako pohyb je prospesny zdraviu, docentka MUDr. Barbaru Ukropcova, PhD: https://youtu.be/zXIP0364Lr4?t=18

28.9.2020 - 21:33
+2

jozosvk

 

Ak je to mozne, sirte tieto odkazy dalej, je tam velka pravda o pohybe a jeho prospechu pre zdravie. Vsetko su to docenti, PhD. aj ked vekom mladi ludia. Vsetko vedecke studie podlozene vyskumom u nas aj vo svete. Patri to na hokejportal.net ked uz o hokeji sa tu nateraz neda nic pisat
28.9.2020 - 21:42
0

jozosvk

 

Tvoje vyjadrovanie hovori o tvojej urovni, aspon si mohol nieco konkretne napisat, co sa ti nepacilo, co bol nezmysel, co je klamstvo. Ty len slovo ,,sracky,, a tym to konci. To je teda uroven. Povedz mi aky Dennik citas a ja ti poviem, kto si!.
28.9.2020 - 21:39
+5

duhac

 

Bukovsky svojimi recami napadal ludi, mysliet si, ze o nic nejde a teda mat na salame nejake opatrenia. A aj tak teda prispel k sireniu.
28.9.2020 - 21:20
+3

abakuk

 

Bukovského každa žena čo s ním žila poslala do prdele, lebo to je narcis, alebo má malého
28.9.2020 - 21:59
0

Radovan123

 

Mne stačilo vidieť tie tváre keď Magian povedal že nikde nenosia rúško iba tam kde sú kamery
28.9.2020 - 20:55
+2

mhc23

 

A veď má pravdu, pred kamerami si dajú rúška a za kamerami šup ho rývhlo dole a ešte sa smejú akí sú ľudia naivní. Veď Matovič už v apríli alebo v máji ma fotku bez rúška v tom ich bufete s čašníkom.
29.9.2020 - 13:34
+1

fany

 

A tá foto Pročka v parlamente 7 minút bez rúška.
30.9.2020 - 0:15
0

amaskiea BLOG

 

foto 7 minút??? to je nejaká nová technológia zas?
30.9.2020 - 8:55
0

MackoPu

 

Trochu rozmazane asi bolo
30.9.2020 - 8:59
0

doc.koniferum

 

a keď "ten nezodpovedný poslanec" pripomenul svadbu istého Igora a mal pravdu,to ti tiež stačilo?
28.9.2020 - 20:55
+5

29kubko10

 

A teraz všetci hľadať klub v zahraničí , ak ešte niekde zostalo voľné miesto , žeby Švédsko, Fínsko ?
28.9.2020 - 20:39
+1

6911

 

Z týchto rozumných opatrení najlepšie obišli majitelia krčiem a opilci.
28.9.2020 - 20:48
+3

hokejfanda

 

Ach bože tento psychopat, zas všetko naopak. Namiesto toho aby zavrel hranice tak zakáže všetky spoločenské podujatia. A čo tak zavrieť obchodné centrá? No nič radšej si treba nakúpiť zásoby, lebo vidím to tak, Igorko nám za chvíľu zakáže aj vychádzať z domu. Majte sa do skakavenia, priatelia!
28.9.2020 - 20:49
+1

Flak108

 

Taaak a pominutelnost všetkých vecí sa nám ukázala v plnej sile.
Kto by to bol povedal pre rokom, bol by za blázna.
Som zvedavý, ako to ľudia budú zvládať. Prichádza jeseň, depresívne obdobie. Ľudí zavrieť doma, nech ich zožerú správy o nekonečnej korone a sociálne siete kde hľadajú niečo zaujímavé v nekonečnom informačnom chaose. Snáď nebude viac sebevrážd ako obetí tohto celého.. Vôbec vy ma to neprekvapilo.
Hokej sa hrať mohol aj keď bez divákov.. Snáď sa nájde zdravý rozum. Ako vyššie spomenuté, športujem, otuzujme a dopĺňame vitamíny, minerály. Som rád, že sa tu nájdu aj takéto názory na vec..
28.9.2020 - 20:56
+5

Tip-Top

 

150 menších sponzorov je cesta
28.9.2020 - 20:59
0

MackoPu

 

Cista zumpa inak toto.
Teraz zrovna Krcmery vravel, ze spochybnovanie autorit v tomto pripade je cesta k pruseru a ze to zazil v dvoch africkych krajinach. Ale je mi jasne, ze bude pre niekoho prilis tucny...
28.9.2020 - 21:18
+5

nerorome

 

Matovič námatkou pred cca dvoma týždňami spochybnil a následne stopol návrh na sprísnenie opatrení, navrhnutými ODBORNÝMI AUTORITAMI. Máš niečo aj k tomu?
28.9.2020 - 21:21
+7

MackoPu

 

Mam k tomu to, ze bol absolventami VS zivota, odbor epidemiologia, virologia, infektologia kritizovany hlavne za "prisne" opatrenia. Tuto spravil opak, takze tie zle. Ano, v tej jednej veci isiel proti nim, ale toto nie je pricina vsetkoho ani zdaleka. A tie ostatne diesiatky, ktore vlada respektovala ? K tomu mas nieco ty ?
28.9.2020 - 21:47
+2

nerorome

 

Asi nechápeš zmysel slovného spojenia "spochybňovanie autorít", tak ho radšej nepoužívaj A tie omáčky okolo si nechaj pre fonteho a jeho kamošov, macko...
28.9.2020 - 21:52
0

MackoPu

 

Jiste
28.9.2020 - 22:10
0

fonte

 

Krcmery povedal na zaciatku, ze takych epidemii tu bolo uz 40 a sa absolutne nieje coho bat, potom totalne otocil, taka je to autorita. Aj ohladom ockovania. Ale pre blbcov to staci.
28.9.2020 - 21:27
+8

MackoPu

 

na RTVS nic take neodznelo, ale super, ze si si vybral nejaku subjektivnu vec, aby si to cele znegoval.
28.9.2020 - 21:48
+5

amaskiea BLOG

 

Bukovský tiež totálne otočil, len s opačným spinom.
Jo, a aby si mal zase dôvod ísť do vývrtky, pozri tu, čo si židojaštery najnovšie navymýšľali o soplíku:
https://primar.sme.sk/c/22496684/kazde-jedlo-jej-stale-chuti-hnusne-mladej-slovenke-koronavirus-zmenil-cuch-aj-chut.html
29.9.2020 - 12:37
0

HeyYou

 

zalezi aj od toho ako si profesor krčméry definuje "prúser", pre niekoho je pruser 0,5 % umrti z celkoveho poctu nakazenych, pre mnohych inych je zase pruser, ze pridu o pracu alebo im to znici podnikanie, pripadne ich zasiahnu ine dosledky. pre tucnych je iste aj covid pruser.
mne to cele pripada skor ako moralno-eticky problem a preto je to aj taka zumpa ako pises.
28.9.2020 - 21:58
0

MackoPu

 

Nerad ti kazim vypocty, ale tu nejde porovnavat 0.5% moznost umrti u jedneho a moznu stratu zamestnanie u druheho. Skus dat na vyber konkretnemu jednemu cloveku, ci berie 0.5%smrt alebo tiez len moznu stratu zamestnania. Ano, niektori to isto risknu...
29.9.2020 - 17:46
+1

thovthKe

 

Autorita?:
A keď si pozriete čo hovoril, odporúčal prof. Krčméry už v jari a keď si pozriete ako sa k týmto odporúčaniam postavila pandemická komisia, krízová komisia, vláda, hlavný hygienik, min. duševného zdravia aj predseda vlády, potom zbadáte základ spochybňovania autorít.
(prof. Krčméry je z menovaných jediný čo má osobné, praktické skúsenosti s elimináciou aj nebezpečnejších nákaz - teda podľa mňa v tom konkláve bol jediná autorita na riešenie takej krízy)
28.9.2020 - 22:05
0

Shinody33

 

Hold keby boli hokejisti fitnesky a vladol by hranol - dostali by aspon prispevok na nechty
28.9.2020 - 21:20
+1

BieloModra

 

Kazdemu realne a sudne uvazujucemu cloveku muselo byt jasne ako to dopadne cisla hovoria jasne...
Osobne mi je to luto ale bohuzial priority su jasne. Nevedeli sme sa vpratat do koze tak to urobili takto
Vsetkyym zelam pevne zdravie ...vy co vas zabija uz len pomyslenie na zavedene opatrenia vydzte...my co s tym problem nemame my vam pomozeme ...chcelo to len to za co som bola oznacena za covid trola
28.9.2020 - 21:35
+6

KrebsKandidat

 

Přistane americká letadlová loď v New Orleansu, aby prodělala nutné opravy. Nedaleko je penzionátní škola pro slečny z "lepších rodin". Ředitelka využije příležitosti a pošle kapitánovi dopis. Škola pořádá dobročinný ples a potřebuje několik tanečníků pro své svěřenkyně. Kapitán americké lodi by jistě mohl na jeden večer uvolnit šest gentlemanů ze svého důstojnického sboru, aby důstojně provedli její dívky. Vzhledem k tomu, že se jedná o slečny z předních jižanských rodin, kapitán jistě chápe, že by nebylo vhodné, aby to byli židé....". Kapitán okamžitě odpoví, že takovému přání kultivované dámy samozřejmě vyhoví dle svého nejlepšího svědomí a že mezi svými důstojníky osobně vybral šest gentlemanů. Dva z nich jsou inženýři s titulem z MIT, jeden je absolvent lékařské fakulty ve Philadelphii, jeden je vysoce kvalifikovaný pilot, který za měsíc nastupuje astronautický výcvik v NASA, všichni jsou vysoce cenění důstojníci, vesměs absolventi West Pointu se zářnou budoucností v amerických ozbrojených silách. V požadovaný čas se všichni dostaví, přesně podle požadavků.... A skutečně, na ples se dostaví šest urostlých důstojníků, v perfektních oslnivě bílých vycházkových uniformách, stojící v předpisovém postoji... jenže jsou všichni černí jako jejich naleštěné boty... Na ředitelku školy jdou mrákoty: T-t-t-t-o m-m-musí být nějaký omyl, to se jistě váš kapitán spletl....". První důstojník zasalutuje: " To je vyloučeno, madam, náš kapitán Goldberg žádné chyby nedělá!"
28.9.2020 - 21:36
+3

MackoPu

 

Rozmyslam, kolko by bolo placu, keby ako v Rakusku zaviedli aj u nas vypisovanie kontaktncyh info v restauraciach.... Obcianske slobody, spionaz, ustava ...
28.9.2020 - 21:42
+5

nerorome

 

Nie, spasiteľovi bude stačiť zaviesť full núdzový stav
28.9.2020 - 21:46
0

gabi98

 

Často som tu čítal narážky na “postavu” hlavného hygienika.

Este šťastie , ze na HP sa to len tak hemží vo fitku vymakanymi krasavcami.
28.9.2020 - 21:51
+10

Old School

 

Presne nad tým som aj ja rozmýšľal pri takýchto príspevkoch, tiež by som bol zvedavý na telesnú konštitúciu dotyčných prispievateľov, či oni sa majú čím chváliť. Z osobných skúseností však viem, že väčšinou ľudia, ktorí takto kritizujú postavy druhých, tiež sami sa nemajú moc čím chváliť
28.9.2020 - 21:53
+4

gabi98

 

Podobna skúsenosť s takými “kulturistami”.

S kludnym svedomím by som sa aj stavil , ze vidiac postavy drvivej väčšiny tých netovych silakov, by sme sa z chuti zasmiali.
28.9.2020 - 22:00
+6

Kurolišek

 

Tak zas... oni majú načo poukázať. Skalica hokej - koľko tam bolo nakazených? Nové Zámky hokej? Vo futbale po tom išli tvrdšie ale aj tak sa nehrali nejaké zápasy a to potom čo Slovan na tom pohorel. Nemôže nikto povedať, že hráči sa nemôžu nakaziť alebo že sa nestalo že by sa nenakazili. To sa potom nemôže človek diviť, že sa vyžadujú testy. Akurát nechápem tu logiku že tie testy si majú platiť kluby. Prečo? Lepšie je štátu platiť komplet kompenzáciu klubom ako zaplatiť testy?
28.9.2020 - 21:58
+2

V_S_Z

 

Našou snahou bude, aby sme mohli čo najskôr začať sezónu. Ktorú? 2021/2022?
28.9.2020 - 22:12
+1

peters

 

Chce to nadhlad podla mna. Hrat bez divakov, alebo nehrat s nejakou tou kompenzaciou bude asi to iste. Vydrzat par mesiacov a bude dobre. Zbytocne nadavat na Matovica, na vladu, na predchodcov, kazdy by skusal, co je spravne, ale iste je, ze vzdy by bolo milion kritikov, ktori vsetko vedeli, ako sa to bude vyvijat. To mudrovanie o 1-vej vlne, ze to bolo zle, prisne je smiesne, hlavne ked mudrci pisu spatne a 2-ha vlna nech dopadne akokolve, tak na 100 % je iste, ze vacsina bude nadavat a mudrovat opat v style vsetko vedia, vsade boli.. . Ja som si povedal, ze to idem sledovat minimalne a budem mat aspon na chvilu pokoj. Budem dodrziavat co treba, ale stresovat sa nema zmysel.
28.9.2020 - 22:50
+9

Maross NR

 

ale jasne, ved ked sa pri opatreniach cisla blizili nule, ludia nadavali, stazovali sa, naco su nam opatrenia, aka druha vlna, otvorte nam hranice, naco handry na ksicht ...atd..
ked ma v lete virus lahsi priebeh, tak co ten soplík atď...
a teraz, preco sa upustilo od opatreni, naco to otvorili..

najlepsie je, ze povacsine su to tí istí ...

..ak niekto mal niekedy zodpovednost za vacsiu skupinu ludi, potom by pochopil, ze clovek v takej situacii rozmysla inak. Ale my si nedovidime dalej od seba.

Ja nemam nic proti kritike, ale skutocnej kritike, nie zlobe z nezvladania seba sameho.
29.9.2020 - 8:07
+7

Athotis

 

Včera v jedných správach povedal že zápas Slovensko - Írsko sa uskutoční ....podľa mňa šanca že liga bez divákov stále žije ..
Otázka je za akých podmienok a či kluby na to budú mať
29.9.2020 - 5:50
0

strojar

 

Páni majú zrejme ešte veľa roboty a stále nestihli vydať opatrenia.
Toto svieti na stránke Úradu verejného zdravotníctva:
"Úrad verejného zdravotníctva SR vypracuje bližšiu špecifikáciu opatrení, s ich definitívnym znením bude verejnosť v dohľadnom čase oboznámená."
Takže v "dohľadnom čase". Do 1.10. už nezostáva ani 40 hodín.
29.9.2020 - 9:39
+2

tn

 

co je mimoriadny stav? myslis ze stihnes odpovedat na jednu otazku (za ktoru si niekoho urazal) do dalsich parlamentnych volieb?
29.9.2020 - 9:50
+7

Tehelnepole

 

nestzracaj s nim cas, je to zbytocne
29.9.2020 - 10:57
+1

MackoPu

 

Pockaj, mne tiez visi odpoved uz nejaky piatok, ze dokedy mala platit zmluva Prohokej-SZLH. Ked uz obvinoval vtedy citrona z uplnej debility.
29.9.2020 - 17:36
0

Tehelnepole

 

Sa nacakas...
29.9.2020 - 17:39
0

VSŽ Košice

 

A čo tak vyhlásiť hokej za náboženstvo a zápas za omšu?
"Nariadiť kňazom, aby sa prestali verejne sláviť sväté omše, môžu len biskupi. Takú vec štát nemôže urobiť bez ich súhlasu. V reakcii na avizovaný zákaz športových, kultúrnych či firemných podujatí vrátané omší to uviedol hovorca Konferencie biskupov Slovenska Martin Kramara."
29.9.2020 - 10:54
+1

nerorome

 

Tí pánbíčkári si ale dovoľujú
29.9.2020 - 10:59
+1

mhc23

 

A uvidíš, že sa im vyhovie
29.9.2020 - 13:35
0

MackoPu

 

A ked nie ?
29.9.2020 - 17:33
0

mhc23

 

No a mala som pravdu
30.9.2020 - 14:38
0

mitoO

 

To by snad slo.
Satan by mohol byt Arcibiskup Cirkvi hokejovej. m/
29.9.2020 - 14:06
0

MackoPu

 

Ti cernoknaznici su uplne mimo realitu. Toto skusali este na zaciatku. Ale teraz ??
29.9.2020 - 17:33
0

amaskiea BLOG

 

Pozdrav všetkým hrdinským "soplíKárom" od Milana Kňažka:
"Za posledných pár týždňov som hral niekoľko predstavení. My bez rúšok, diváci s rúškami, tak stanovili predpisy.
Som Covid pozitív, šiesty deň.

Stav sa zhoršil a som v nemocnici. Vyzývam všetkých aby nezľahčovali situáciu a rešpektovali nariadenia vlády a zdravotníkov.

Nenosenie rúšok nie je prejav vlastnej slobody, ale bezohľadnosť k slobode tých, ktorých tým ohrozujeme. Neverte lacným exhibicionistom, že Covid je len ľahká chrípka.

Prežil som desiatky chrípkových ochorení, ale Covid neprajem dokonca ani tým, ktorí tieto bludy šíria.

S úctou Milan Kňažko"

29.9.2020 - 17:25
+4

MackoPu

 

Chcel som to sem tiez dat, ale Knazka ma skupina konspiratorov popieracov 100% na hateliste, ti len povedia, ze to dobre zahral ako herec.
29.9.2020 - 17:31
+2

FanusikZamkov

 

Toto je Slovač. Čudujeme sa že vláda zakáže kvôli takýmto dementom šport a spoločenské akcie. Choré.
29.9.2020 - 18:21
+1

chimli

 

Volici trnavskeho zazraku, zoberte zodpovednost do svojich ruk, eto Vase delo.
29.9.2020 - 18:25
+2

miko 75

 

Toto je dielo Smeru, SNS a Mostu,pasovali sa za hrádzu proti extrémizmu a za ich vlády vyrástol Kotleba.
29.9.2020 - 18:44
+4

chimli

 

Tak toto je vtip za 100.
29.9.2020 - 18:50
0

miko 75

 

To,že ty si mimo,je všetkým jasné.
29.9.2020 - 18:52
+2

chimli

 

Skus tych VSETKYM vymenovat.
29.9.2020 - 18:54
+1

MackoPu

 

By som sa haMbil sam pred sebou ako pes, toto napisat.
Tulip, nebudem na teba minat priestor na stranke - ta reakcia na to plati aj pre teba.
29.9.2020 - 18:42
+3

julo

 

Toto bude urcite len vymysel
29.9.2020 - 17:34
+1

MackoPu

 

Ja teda taky dobrak nie som, kludne to tym siritelom doprajem.
29.9.2020 - 17:47
+2

consigliere

 

Populizmus trnafskeho šaša Vás už celkom pohltila. Typický jeho status, podobné prípady sú denne na raňajky v denníku N, Sme a Aktualitách. Otázka je prečo nedávajú aj tie státisíce prípadov, kde pozitívni necítili žiaden príznak. Čo myslíte prečo to nie je na headline?
29.9.2020 - 17:52
+3

poseidon

 

Toto nesmies pisat, okamzite ta tu miestni epidemiologovia zaskatulkuju medzi smerohlasov, kotlebov, zemavekov a popieracov korony.

29.9.2020 - 17:57
+2

consigliere

 

Nepatrím ani do jednej skupiny, a koronu nepopieram, ale rovnako si nedám vymývať mozog statusom Milana Kňažka, pretože to je Matovičov (a žiaľ aj Kňažkov) populizmus pre jeho tupé stádo. Kňažkovi samozrejme prajem skoré uzdravenie.
29.9.2020 - 18:06
+2

amaskiea BLOG

 

a čomu konkrétne teda u Kňažka neveríš, keď mu praješ skoré udravenie?
29.9.2020 - 18:32
0

chimli

 

Tento prachac sa lieci na Slovensku? Ved jeho velky kamos Mesuge slubil obcanom, ze to PENTA zatiahne aj v zahranici.
No nic, Koridor, pevne zdravie.
29.9.2020 - 18:46
+2

MackoPu

 

Ano, skus specifikovat, co ti v tomto pripade malo vymyt mozog ?
(ze uz asi nebude co vymyvat, to ponechajme stranou)
Ale ako som napisal inde, ludi typu Knazka ma ta skupina na hateliste.
29.9.2020 - 18:44
0

consigliere

 

Ahoj, kde prosím ťa konkrétne píšem že neverím?
29.9.2020 - 18:52
0

amaskiea BLOG

 

"...rovnako si nedám vymývať mozog statusom Milana Kňažka, pretože to je Matovičov (a žiaľ aj Kňažkov) populizmus pre jeho tupé stádo..." - toto som si vysvetlil tak, že tomu neveríš, ale je možné, že máš na to iné vysvetlenie, ale keď mi ho neprezradíš, sám na to asi neprídem
29.9.2020 - 19:10
0

consigliere

 

Dal som to prečítať tuto vedľa mňa dvom prísediacim, ani jeden v tom nevidí nieco v zmysle že neverím. Nevadí. Populizumus je tom v zmysle, že ak zdieľa psychopat takéto statusy, tak nech zdieľa aj ďalšie stovky, tisícky o tých, čo nemali žiadne príznaky a ani necítili že boli pozitívni, tak ako napríklad známi hokejisti, futbalisti atď. Rovnako by som očakával od “sorry za výraz” hovnometov typu dennik N aby na titulkach každé ráno zdielali okrem pribehov ľudî, ktori maju tažkosti aj pribehy ľudí, ktorí to zvládajú bez problémov. Ja osobne poznám asi troch bývalých pozitivnych vo veku nad 70 rokov, ktori okrem soplîka (obľúbené to slovo v súčasnosti) nemali žiaden symptóm. Tak si predstavujem objektívne informovanie. Ale niekomu vyhovuje že sa to tak nerobí, a potom majú logicky ovečky skĺzavať k tomu, že je to pre každého smrteľná choroba. Ja nie som nejaký virológ atď. Ale NA Covid ako taký ešte nikto neumrel, umreli len ľudia s S Covidom, čo mali súčasne aj kadejaké iné ochorenia.
29.9.2020 - 19:24
+6

amaskiea BLOG

 

vieš o tom, že u onkologických pacientov nebýva priamou príčinou smrti tá hrča rakovinových buniek, čo niekde v tele majú?
29.9.2020 - 23:14
0

MackoPu

 

Dobra pripomienka.
30.9.2020 - 0:26
0

miko 75

 

Pozrite si toto, potom sa nečudujme, že ľudia nechcú dodržiavať nič, keď ich k tomu jedna strana burcuje:
https://m.facebook.com/tradicnaspodina/photos/a.104526964611231/198399468557313/?type=3&source=48
29.9.2020 - 18:54
+2

MackoPu

 

Zivot ho bije. Ten by nespravil statnice ani na VS zivota.
29.9.2020 - 19:08
+1

miko 75

 

To je jasné, že je tupý,jak koľajnica,ale svojím konaním nabáda aj ďalších, ktorí až tak vymletí nemusia byť, sociálne siete sú obrovskou zbraňou v rukách extrémistov a konšpirátorov.
29.9.2020 - 19:50
0

MackoPu

 

Este aj kamarati ho zato poplacaju, ako dobre tym panom nalozil. Vo virivke...
Sloboda prejavu je fsjn, ale toto uz je daleko za ciarou.
29.9.2020 - 20:22
+1

poseidon

 

Kotleby su kotleby, treba len jedno, aby ich lud nevolil inak sa ich nezbavíme. Ale to ze existuju je vina Smeráckych aj nesmerackych vlad, koalicnych a opozicnych politikov a bude aj vina Matovica, obavam sa sa ze po jeho nekomoetentnom vladnuti bude percentualne cislo Kotlieb este vyssie.
29.9.2020 - 19:35
0

MackoPu

 

Kto voli Kotletu, aby "vytrestal" inych, je tupelo. A kto ho voli z presvedcenia, dvojnasobne.
29.9.2020 - 20:24
+3

mhc23

 

Myslím si, že každý mámsvoj rozum a nepotrebuje k tomu niekoho naburcovanie niečoho nedodržiavať
29.9.2020 - 20:42
0

mhc23

 

*má
29.9.2020 - 20:43
0

julo

 

29.9.2020 - 21:44
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
23.10.2020 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
23.10.2020 08:46 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Lalancette C.MIC4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov