Diskusia: Od dnes môžu byť športové podujatia opäť aj s divákmi
Medzi stredne rizikové podujatia možno zaradiť kino s konzumáciou jedál v sále, športové podujatia s divákmi, bohoslužby so spevom a podobne.
Hromadné podujatia sa po novom delia do troch skupín podľa rizikovosti. V závislosti od nej sú následne určené maximálne limity účastníkov. Vyplýva to z vyhlášky k organizácii hromadných podujatí, ktorá nadobudla účinnosť v stredu. TASR o tom informovala hovorkyňa Úradu verejného zdravotníctva (ÚVZ) SR Daša Račková.
Prvú skupinu tvoria nízkorizikové podujatia. V nich musia mať účastníci prekryté horné dýchacie cesty respirátorom, platí zákaz konzumácie pokrmov a nápojov, povinné sedenie. Hromadné podujatie prebieha bez spevu a bez povzbudzovania. Podmienkami je režim OP a najviac 50 percent kapacity priestoru alebo maximálne 100 osôb. Medzi nízkorizikové podujatia možno zaradiť kino bez konzumácie jedál a nápojov v sále, bohoslužby bez spevu alebo divadelné predstavenie bez občerstvenia.
Druhú skupinu tvoria stredne rizikové podujatia, pričom účastníci hromadného podujatia majú prekryté horné dýchacie cesty respirátorom a na podujatí je fixné sedenie alebo státie. K podmienkam patrí režim OP a najviac 25 percent kapacity priestoru alebo maximálne 100 osôb. Medzi stredne rizikové podujatia možno zaradiť kino s konzumáciou jedál v sále, športové podujatia s divákmi, bohoslužby so spevom a podobne.
Vysokorizikové podujatia tvoria tretiu skupinu. Ide o hromadné podujatia v prevádzke verejného stravovania alebo iné, ktoré nespadá do nízko alebo stredne rizikových podujatí. Podmienky sú režim OP, maximálne 20 osôb a povinný zoznam účastníkov. Medzi vysokorizikové hromadné podujatia možno zaradiť oslavy, večierky, svadby, kary, diskotéky v prevádzkach a podobne.
Rubrika: Slovensko
- ErikHKM
- Pán boh zaplat aspoň aj za to klubom konecne niečo do kasy pribudne treba si vážiť aj to malo ako sa povie čo schválili a dufam ze fanúšikovia budú tie nariadenia rešpektovať lebo všetci vieme ze vláde nejde absolutne o šport je viac menej na poslednom mieste a pri prvom porušení sa schopný to opäť zavrieť a hrať bez divákov je jasne ze sbs na štadiónoch to nebude mat šancu všetko asi ustriehnuť ale snad aj ti čo neradi nosia respiratori tiez som jeden z nich to budú mat nasadené aby sme na hokej chodili čo najdlhšie
Teraz osobne očakávam ako začne zas typické slovenské frflanie nemyslím tu na HP ale na soc.sieťach alebo športových stránkach prečo lístok na zápas stojí 10€ dajme tomu a podobne veci
- 12.1.2022 - 6:57
- +12
- borussia
- To nebude pri prvom porušení ale troška im čísla poskočia a štadiony zavrú
- 12.1.2022 - 7:01
- +5
- ErikHKM
- Ono určite si zachytil napr info ze u nás na štadiónoch ked sa hralo v režime OTP tuším bol minimum nakazených ľudí
Dokonca finále s Popradom u Nás v ZV ani jeden jediný človek nebol nakazený ked si to dal klub vyhodnotiť od Laboratórií však ti čo boli sme vieme čo sme museli podstúpiť aby si sa dostal na finále
Takze nevidím dôvod na to aby sa štadióny zavreli ked aj čísla stúpnu však tam budú ľudia OP cize nemalo by nič hroziť v úvodzovkách
Napr ale vo SWE čo som si písal s Kubom Kolenicom ten čo neni OP a chce ist na hokej podstúpi test a nesmie byt starší ako 24h a pustia na ho na zápas tam to vláda nejak odformulovala aby to nebola diskriminácia občanov alebo tak nejak im to tam bolo vysvetlené - 12.1.2022 - 7:12
- +4
- borussia
- Suhlasím bol som tam. Neviem prečo by teraz s testom nemohli pustit 50% kapacity aspon. Na finále nás tam bolo žalostne málo. Ten s tým čerstvým testom je určite bezpečnejší ako niekto očkovaný moj názor
- 12.1.2022 - 9:10
- +8
- sspp
- Vy dvaja🤦🤦🤦
- 12.1.2022 - 11:07
- +6
- adrian79
- ty, kiežby si bol len jeden
- 12.1.2022 - 12:44
- +1
- ErikHKM
- Čo my dvaja ? No povedz v klude
Vies ako to bolo u nás na finále nevies … 4 testy absolvovať aby ta pustili to iste v Poprade si myslim
- 12.1.2022 - 13:58
- 0
- samajamado
- Ten s tým čerstvým testom je určite v menšom bezpečí ako niekto očkovaný.
- 12.1.2022 - 13:19
- +8
- borussia
- to isto
- 12.1.2022 - 13:59
- +4
- potocik
- Je to odpad a humus, politici si robia srandu, ked sme raz zaockovani a prekonani tak mame tam byt. V obchodoch sa ludia tlacia ako swine v kamione ale na stadionoch 25%, fuj.
- 12.1.2022 - 7:04
- +8
- doc.koniferum
- ísť na hokej a sedieť tam ticho ako pena.bufet mi chýbať nebude no aby som nepovzbudil svoje mužstvo tak to tam ani ísť nemusím.mimochodom:https://m.topky.sk/cl/10/2243995/AKTUALNE-Rezim-OP-plus-by-mal-platit-uz-od-buducej-stredy--Dve-davky-vakciny-zrejme-nebudu-stacit-vsade
- 12.1.2022 - 7:46
- +1
- BieloModra
- Medzi stredne rizikové podujatia možno zaradiť kino s konzumáciou jedál v sále, športové podujatia s divákmi, bohoslužby so spevom a podobne.
môžes povzbudzovať - 12.1.2022 - 8:08
- +5
- doc.koniferum
- sorry a berem späť.
- 12.1.2022 - 8:09
- 0
- FP-Romanides
- Klubom do kasy nič nepribudne, 25% kapacity sú práve permanentkári ktorí za permanentky zaplatili už v lete.
- 12.1.2022 - 9:57
- +6
- ajwen77
- Skôr už pred rokom
- 12.1.2022 - 12:59
- 0
- topska
- Kebyze predavame v Poprade 1000 permanentiek za sezonu tak by som to nazval fascinujucou novinkou
- 12.1.2022 - 15:35
- 0
- Gargamel123
- neryp. lebo: zasa vymenia foto
- 12.1.2022 - 13:42
- 0
- BieloModra
- stredne rizikove podujatia: K podmienkam patrí režim OP a najviac 25 percent kapacity priestoru alebo maximálne 100 osôb.....
- 12.1.2022 - 7:38
- 0
- LenTak93
- ?
veď si len skopírovala vetu z článku - 12.1.2022 - 7:55
- +2
- BieloModra
- a nemôžem to zobrať späť povodne som čosi chcela napísať a omylom odoslala taaaak pardoon
- 12.1.2022 - 8:07
- +1
- mar11
- Ak sa budú pravidlá dodržiavať tak, ako na fotke k článku, tak to dlho nevydrží
- 12.1.2022 - 8:01
- +3
- Poprad_eskape
- No ťažko nájsť fotku, kde sa dodržiavajú. Aspoň pre účel tej fotky
Ja si myslím, že otvorili a zatvoria, keď sa situácia zhorší. Nosenie rúšok na to nebude mať vplyv, myslím, že všetci sú si vedomí (usporiadatelia, hygienici a v prvom rade diváci), že tie rúška na štadión bude stačiť nosiť pri vstupe a potom na brade.
- 12.1.2022 - 8:55
- +2
- napalmdeath
- 25 percent?: to vychádzali z priemernej návštevnosti pred pandemického obdobia ?
samozrejme som za naozajstných priaznivcov hokeja a hráčov samotných veľmi rád. len mi je to od začiatku smiešne. pred pandémiou mnoho štadiónov poloprázdnych v základnej časti, a keď sa nesmie každý chce ísť. a neplatí len pre hokej ale takmer pre všetky odvetvia. ľudia sedeli doma na sociálnej sieti, deti s mobilom v rukách,neviedia urobiť ani stojku na hlave, kotúľ v zad, a keď prišlo chrípkové obdobie tak zrazu všetci na tých sieťach nadávali, ako nikde nemožu ísť, pritom ich život (ovládaný virtuálnou realitou) sa v podstate nezmenil.stále od rána onlájn niekde na sockovskej sieti, fotia čo raňajkujú a frflú na všetko čo sa dá. ale musíme byť týmto metrixákom vďační, lebo aj vďaka ich neustálemu vyplackávaniu a frflaniu sa môže tých stabilne chodiacich 25% vrátiť na tribúny. stávím sa, že po mesiaci (ak to veličenstvá nezmenia) nebude chodiť ani tých 25%. (kiež by som sa mýlil) - 12.1.2022 - 8:19
- +41
- zubo
- Ámen
- 12.1.2022 - 8:34
- +2
- Kamzík18
- toto je veľká pravda, vystihol si to veľmi presne.
- 12.1.2022 - 8:39
- +2
- Poprad_eskape
- No ja som tiež zvedavý na tie návštevy Neviem ako inde, ale u nás v Poprade by včera na hokej (utorok, hrací deň) neprišlo 500 ľudí, ani keby nebola korona (lebo bola fakt zima). Tisícku vypredať (cca 25%) budú problémy. A nemyslím si, že po mesiaci, ako hovoríš, ale aj hneď od začiatku. Ale to už je iný problém. Možno sa mýlim. Kluby majú možnosť, diváci majú možnosť. (Za seba som povedal už dávno, ako to beriem, nejdem sa opakovať, keby dakto chcel byť osobný).
- 12.1.2022 - 8:53
- +3
- mar11
- Úplne s tebou súhlasím, ľudia počas korony spohodlneli a vieme aké priemerné návštevy mávame počas ZČ. Ukáže sa, ako na tom v skutočnosti sme, či len silné reči spoza PC a ,,skutek utek".Viem,že nie všetci čo by na hokej išli spĺňajú OP ,ale tiež si mylím,že 1000 ľudí ani nepríde, bodaj by som nemal pravdu.
- 12.1.2022 - 9:57
- +2
- HokejBJ
- Však ste mali priemernú návštevnosť nad 1300 pred coronou. A ja som tieto veci sledoval 500 divákov ste v poslednej sezóne pred covidom nemali možno na začiatku sezóny ale pochybujem 700 co si pamätám bolo minimum potom už návštevy nad 1000
- 12.1.2022 - 13:04
- 0
- Poprad_eskape
- Máš pravdu. Trocha preháňam. Od čias "pred koronou" sa toho veľa zmenilo a hlavne prešli dva roky. Boli sme tam často skalní okolo tisíc.. Tak si to pamätám ja. Tesne pred koronou hrali najlepší hokej, aký sa v Poprade od finále pred 10 rokmi.. To chodili ľudia. Teraz som fakt zvedavý na tie čísla.
- 12.1.2022 - 13:07
- 0
- HokejBJ
- Poprad bol v tej poslednej sezóne pred covidom 2019/2020 dosť pohode v návštevnosti. Piatkové a nedeľňajšie zápasy vždy okolo 2000, hlavne okolo Vianoc sa to zlepšilo, cez pracovné dni to bolo slabšie ale tak nad 1000 vždy keď si dobre pamätám, možno proti Detve a Maďarov to išlo pod 1000. Ale Michalovce boli vtedy fakt top tím v tom mne prišlo že každý druhý zápas mali vypredaný monzo aj v tomto urobili rekord
- 12.1.2022 - 13:32
- 0
- Poprad_eskape
- Áno, to si dobre pamätám, ako sme sa čudovali, ako sa tam zrazu tlačíme, najmä poslední zápasy pred zrušením ligy. Len neviem, či pri Poprade boli tie posledné mesiace smerodajné aj k tomu, čo bude teraz...
O MI máš pravdu, tam to bývavalo plné. Však konečne mali extraligový hokej a nemuseli chodiť do Košíc - 12.1.2022 - 13:48
- 0
- BieloModra
- tak ja neviem chlapi....
stredne rizikove- hokej - 25% kapacity v rezime OP alebo max 100 osôb...... - 12.1.2022 - 9:15
- 0
- Poprad_eskape
- "Alebo" je ok. Ja som najprv zachytil "a súčasne" A to by bol problém.
- 12.1.2022 - 9:20
- +1
- BieloModra
- no a teraz si to zhrnme neockovany na sa na hokej nedostane, pre sportove podujatia plati rezim OP a nie rezim OTP ked uz vlastne nie je jasne ani co je zaklad a teda akych alebo max 100?
- 12.1.2022 - 9:26
- +2
- hello, havarju
- Nie - môžu si vybrať buď Max 100 alebo 25%.
- 12.1.2022 - 9:32
- +1
- BieloModra
- uz viem dakujem chalani plati:
b) stredne rizikové hromadné podujatia s účasťou osôb výhradne v režime OP, a to v kapacite maximálne
100 osôb alebo maximálne 25 % kapacity priestorov hromadného podujatia - 12.1.2022 - 9:34
- +1
- Poprad_eskape
- stredne rizikové hromadné podujatia s účasťou osôb výhradne v režime OP, a to v kapacite maximálne
100 osôb alebo maximálne 25 % kapacity priestorov hromadného podujatia
Už rozumiem, na čo sa pýtaš. Toto som skopíroval z vyhlášky. Výhradne v režime OP a to....buď OP max 100, alebo OP max 25% kapacity.
To za čiarkou v danej vete sa všetko vzťahuje na OP. - 12.1.2022 - 9:34
- 0
- BieloModra
- ano... uz chapem dakujem
- 12.1.2022 - 9:36
- +1
- KrebsKandidat
- Ked tak citam, frflanim je aj ten tvoj prispevok
- 12.1.2022 - 13:01
- 0
- HokejBJ
- Logicky nie všade a vždy bude 25% keď sa ten trh zmenšuje na ľudí s očkovaním. Ďalej berme aj to ze kluby určite prestrelia ceny vstupeniek, tipujem že na Košice sa pod 10e nedostanem na zápas. A u nás tam hrajú aj iné faktory napríklad ci sa tímu darí a podobne
- 12.1.2022 - 13:07
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- templar
- Správne! Ešte to skús preložiť do mandarínskej čínštiny a pošli to prezidentovi Čínskej ľudovo-demokratickej republiky, nech nabudúce nezasierajú celý svet tými svojimi sračkami...
- 12.1.2022 - 8:46
- +1
- Marchand63
- Konecne. Teraz sa moze zmenit plac na drahe vstupne.
- 12.1.2022 - 8:35
- +5
- jozino
- Ja len dufam ze sa netesime predcasne: Režim OP plus by sa mal vzťahovať aj na prevádzku hotelov či organizáciu niektorých športových podujatí
- 12.1.2022 - 8:51
- 0
- Marchand63
- OP+ zatial zamietli, nie?
- 12.1.2022 - 8:52
- 0
- richardd6
- Dnes budu rokovať ale má platiť pre vysoko rizikové hokej je stredne rizikový
- 12.1.2022 - 8:55
- +1
- jozino
- Dufam, dnes by mali o tom "rokovat". Tiez som zvedavy ako sa im uraci zmenit dobu platnosti covidpassov, aby som nedoplatil na to, ze som sa ockoval "prilis skoro"
- 12.1.2022 - 8:55
- 0
- borussia
- To nevadí možeš ist na booster
- 12.1.2022 - 9:13
- +1
- jozino
- dakujem, neprosim
- 12.1.2022 - 9:17
- +3
- adrian79
- booster, ktorý chráni 10 týžnov, to je perfektná vec toto....
- 12.1.2022 - 12:50
- +1
- Nemehlo
- fascinuje ma ako sa ludia, ktori sa nechcu ockovat a nemaju ani jednu davku, staraju do ostatnych, ze kolko davok budu potrebovat. Je mile, ze sa staraju o cudzie zdravie ...
- 12.1.2022 - 13:52
- +13
- borussia
- A vieš aký je rozdiel medzi pravdou a hoaxom asi tak pol roka
- 12.1.2022 - 14:00
- +3
- Nemehlo
- Nastuduj si prosim co je hoax, co su fakty a tak. Lebo uz teraz zacinam tusit, ze diskusia s tebou bude bud velmi narocna, alebo zbytocna.
Ale aby som ti usetril pracu tak hoax je ak vydavas v dany moment za fakt nieco co faktom nie je. Cize hoax sa faktom stat nemoze. - 12.1.2022 - 15:45
- +5
- borussia
- Neboj niektorí tu už majú členské preukazy a sú radi že možu chodiť lebo sú zodpovední
- 12.1.2022 - 14:00
- +1
- hello, havarju
- Očkovanie je u nás plátne 1 rok.
- 12.1.2022 - 9:30
- +3
- hello, havarju
- ale neskrátili, takže je 1 rok
- 12.1.2022 - 9:59
- +5
- ZOOMER
- Neplati rok
- 12.1.2022 - 10:04
- +1
- hello, havarju
- na to si ako prišiel? Každý má v covidpase napísané do kedy je platný a je to 1 rok od očkovania.
- 12.1.2022 - 10:21
- +5
- Radovan123
- To tak ked nemaš covid pas ale budeš o nom mudrovať
- 12.1.2022 - 10:33
- +6
- Urpiner16
- A ďaľší mudrlant čo mu dal + bez toho aby vedel aká je skutočnosť.
- 12.1.2022 - 11:32
- +1
- Poprad_eskape
- Možno si ho dal sám.
- 12.1.2022 - 12:12
- +2
- ZOOMER
- Európska komisia prijala 21. decembra 2021 pravidlá týkajúce sa digitálneho COVID preukazu EÚ, ktorými sa stanovuje platnosť potvrdení o očkovaní na účely cestovania v rámci EÚ na 9 mesiacov (270 dní).
https://www.consilium.europa.eu/sk/policies/coronavirus/eu-digital-covid-certificate/ - 12.1.2022 - 12:34
- +1
- ZOOMER
- +Rakusko uz to skratilo na 6 A ine krajiny sa pomaly pridaju a u nas aj nove rezimy OP+budu platit
V skratkeked mas 2 a nedas si 3,si mozes ist fukat rit a si brany ako antivaxxer a neockovany. Chapete chlapci? Ta appka v greenpase alebo dovere alebo kde to mate,ta je EU,tam to je defaultne nastavene. - 12.1.2022 - 12:36
- +1
- hello, havarju
- Chlape, čo všetko ešte bude ... Ešte toho bude veeeľmi veľa.
Potom sa o tom pobavíme. - 12.1.2022 - 12:56
- +1
- ZOOMER
- A tym chces autor povedat co? Lebo ty si napisal ze trva rok,ja som ti dokazal ze netrva
Takze? - 12.1.2022 - 13:15
- 0
- hello, havarju
- Čo si mi napísal? Napísal si o EU a o Rakúsku. U nás oficiálne je 1 rok.
Takže? - 12.1.2022 - 14:03
- 0
- bez nicku
- Uz to neplati Skratili to na 9mesiacov
- 12.1.2022 - 14:26
- +5
- hello, havarju
- Viem, Európska komisia schválila. Ešte to nevstúpilo do platnosti.
- 12.1.2022 - 14:38
- +1
- Urpiner16
- Nikde u nás to prezentované nebolo.
- 12.1.2022 - 14:40
- 0
- bez nicku
- Dnes to schvalili
- 12.1.2022 - 14:44
- 0
- hello, havarju
- Máš pravdu, dnes to schválil. Ale len teraz to vyšlo von. Ale ospravedlňujem sa. Doobeda to ešte nebolo
Skrátili aj prekonaných: Obdobie, počas ktorého sa bude človek považovať za prekonaného, sa skráti na 90 dní. - 12.1.2022 - 14:52
- +1
- bez nicku
- Ja som len aktualizoval situaciu po zasadnuti vlady. Doobeda to este neplatilo, ako vravis.
- 12.1.2022 - 14:59
- +1
- hello, havarju
- Ale dalo sa čakať. Díky za upozornenie.
- 12.1.2022 - 15:11
- 0
- HokejBJ
- Vieš mi nájsť článok kde sa píše ze skrátili prekonanych z 180 dní na 90?
- 12.1.2022 - 16:29
- 0
- HokejBJ
- Ok mam to už
- 12.1.2022 - 16:40
- 0
- topska
- Ale to neplatilo plosne pre celu eu...A ked si to pisal tak to neplatilo to (aj ked len par hodin ci minut) ani na Slovensku.
- 12.1.2022 - 15:57
- 0
- strojar
- Ani na Slovensku to ešte neplatí.
Bude to platiť od 1.2.2022.
Len by ma zaujímalo čo bude po tých deviatich mesiacoch. - 12.1.2022 - 16:24
- 0
- mitoO
- narodi sa dieta
- 12.1.2022 - 16:30
- +5
- Urpiner16
- Nemali by to skracovať u nás na povahu a mentalitu nášho obyvateľstva lebo to zas ľudí len odradí od očkovania myslím tých nerozhodnutých.
- 12.1.2022 - 10:08
- +2
- Gargamel123
- predpokladam,ze aj doma so svojou starou: sa rozpravas tak,ako v tvojich spravach...
- 12.1.2022 - 12:40
- +2
- OUTBLAST
- Však skopči a postni aj sem nech sa viacerí pobavia 😬
- 12.1.2022 - 19:19
- 0
- adrian79
- otázne je, čo má GreenPass vlastne zosobňovať, lebo ak to má byť zdravotné hľadisko, tak podľa najnovších dát by mal mať platnosť nanajvýš 1 a pol mesiaca, ale toto si žiaden politik neleistne, aby to takto drasticky prispôsobil realite....
no nič, Izrael je nespokojný s výsledkami 4. dávky a vyzerá to tak, že ide premorovať obyvateľstvo... ale taký rakúsky premiér naďalej trvá na povinnom očkovaní od februára, aj keď to ešte nemá odobrené súdom a bolo mu povedané, že technicky skôr ako od apríla to nie je možné... tatra jede dál... - 12.1.2022 - 13:12
- +1
- hello, havarju
- My nie sme Taliani, Lenka
- 12.1.2022 - 12:17
- +6
- Poprad_eskape
- Lojzooooooo!!
- 12.1.2022 - 12:47
- +2
- mar11
- Áno, ludový orchester jednoduchej zábavy obyvateľstva
- 12.1.2022 - 12:56
- +2
- Poprad_eskape
- Tak vás víta tuuu..563 kilogramov ťažká, 10,28 metrov dlhá a 12,5 litrov hlboká kapela Lojzo..
- 12.1.2022 - 13:13
- +1
- mar11
- Hej,hej,škoda,Marián odišiel skoro do hudobného nebíčka
- 12.1.2022 - 13:32
- 0
- Poprad_eskape
- Veru. Robili hudbu a zábavu pre široké spektrum publika veľmi inteligentným štýlom. Proste úroveň.
- 12.1.2022 - 13:40
- +1
- Urpiner16
- O mesiac keď tu bude omikron v plnej sile tak neverím že toto bude platiť.Tak si to užite pokiaľ sa dá.
- 12.1.2022 - 10:03
- 0
- Tehelnepole
- Najmä pokial su ludi atak nedisciplinovani, ze to rusko nemaju po celu dobu na ksichte. A organizator? Neriesi.
- 12.1.2022 - 10:07
- +4
- Gargamel123
- najznamejsi madarsky spisovatel: Sándor Petőfi bol slovak ako repa
tu uz nikto nic negarantuje... - 12.1.2022 - 10:09
- 0
- M4K3R
- Toto by malo platit furt , aj keď bude 4K v nemocniciach iba to upraviť do OP režim + antigen . No realita je inde a pravdepodobne zavrú zimaky keď prepukne omikron . Situáciu treba využiť chodiť na hokej kým sa dá , hlavne dodržiavať pravidla .
- 12.1.2022 - 10:16
- +2
- Gargamel123
- Go: pornhub panthers Go
- 12.1.2022 - 10:25
- +2
- richardd6
- haha
- 12.1.2022 - 12:04
- 0
- lukiasko
- Tak nakoniec dobre, že máme odohratých iba 11 domácich zápasov. Od teraz aj s divákmi 1.100 v Poprade je úplne dostačujúce v tejto dobe a v základnej časti. Budem prekvapený, keď bude “vypredané” aj tých 25%.
- 12.1.2022 - 10:35
- +1
- M4K3R
- Dosť bieda na taký klub jak PP že nedá ani 1100 počas sezóny
- 12.1.2022 - 11:01
- +3
- wedro
- Účastníci Kontinentálneho pohára ☝️
Nemáš pravdu hore na sever fanúšikovia chodia jedine keď prídu 🧡🖤 HC Košice vtedy maju plaváreň vypredanu ☝️
Takže tak® - 12.1.2022 - 11:09
- +1
- MaxSBA
- Trepeš
- 12.1.2022 - 11:49
- +4
- mar11
- Škoda,že v piatok sa nehrá s KE,bol by to dobrý test.A sme aj učastníci Tatranského pohára.
- 12.1.2022 - 13:09
- +1
- LuukyBB
- Dlhá a veľmi ťažká doba pre (nielen) šport. Bolo by veľmi zaujímavé urobiť nejaký prieskum, ako to funkcionári klubov zvládajú a vyspovedať ich. Mám priame informácie z dvoch klubov a nepriame z troch, a tá finančná situácia okrem jedného klubu je vážne veľmi zlá. Tie výpadky príjmov sú astronomické. Vieme veľmi dobre, že príjem zo vstupného nie je ani zďaleka jediný problém. Sponzorské plnenia sú tiež také kadejaké + samozrejme nájomné zmluvy bufetov, ktoré sú a ešte aj budú dlhodobo zatvorené sú tiež fajným škrtom. Obávam sa čo bude s klubmi ďalej. Snáď sa stane nejaký zázrak, ale netreba zabúdať, že naplniť rozpočet bolo pre naše kluby náročné aj v časoch ďaleko pred pandémiou... Držím palce všetkým klubom...
- 12.1.2022 - 11:09
- +2
- strojar
- Že to ten Miro perfektne vybavil?
- 12.1.2022 - 11:27
- +3
- Urpiner16
- Miro sa mi javí ako alibista po funuse kedy chce byť na tej dobre vyzerajúcej strane.
- 12.1.2022 - 11:35
- +1
- frantapriklep
- Takže toľko si čakal na vyhlášku a potom dostaneš zo seba len toto? Som sklamaný.
- 12.1.2022 - 11:39
- +8
- strojar
- Zato ty si zo seba nedostal nič.
Som zvyknutý. - 12.1.2022 - 13:51
- +3
- roman
- Rozsadím vás?
- 12.1.2022 - 14:11
- +4
- worth
- Ked pani ucitelka nenapomenie drzeho ziaka, musi to urobit predseda triedy
- 12.1.2022 - 15:24
- +1
- topska
- Niekedy musis vyhodit ziaka z triedy na nejaku chvilu, tu to pomaha
- 12.1.2022 - 15:39
- +1
- frantapriklep
- Pán učiteľ mohli by ste veru, lebo stále mi opravuje všetky diktáty. A zožral mi desiatu. A to mi mama zabalila špecialitu - zákusok Múdry Šalamún.
- 12.1.2022 - 15:41
- +1
- roman
- Ako pedagóg ti hovorím "múdrejší ustúpi". Preber si to ako chceš
- 12.1.2022 - 18:50
- +1
- strojar
- Roman,
keď teda už chceš tak silno zasahovať, poprosím ťa, zamaž tú idiotskú diskusiu pod týmto článkom
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/vedenie-ligy-od-soboty-prerusi-sezonu-pre-narast-pripadov-koronavirusu/115134/diskusia#pid3923418
Ďakujem za pochopenie. - 13.1.2022 - 12:55
- 0
- roman
- Uvedomujeme si že keď sa tam pozrem a budem nasratý, tak to nemusí dopadnúť dobre? Čo keby si si pozametať pred vlastnou klávesnicou a nesnažil sa prilievať do ohňa
- 13.1.2022 - 14:16
- +3
- XXL
- v BB predali cca 750 permanentiek. co je približne 25% . Otazka je kolko s permanntkarov je zaočkovaných a splna požiadavky. Klub o tom robil dotaznik. Predpokladam že do predaja daju len taky počet listkov kolko je nezaockovaných permanentkarov podla toho dotaznika
- 12.1.2022 - 11:47
- +1
- Asert
- To je úplne k hovnu... Zdraví ľudia, ktorí sú ochotní sa otestovať a nemôže ísť na hokej. A človek, ktorý sa dal zaočkovať, tak môže ísť aj keď kľudne môže byť prenášač... To je úplne v riti ako to je u nás nastavené. Mali otvoriť viac testovacích miest, testy dať za symbolické 1€ a kto chce ísť na hokej tak nech sa v deň zápasu otestuje a môže. Je to smutné že zdraví ľudia sa nedostanú na hokej... Ale tak aspoň pre kluby to je nejaké kompenzácia v podaní vstupeniek/permanentiek.
- 12.1.2022 - 12:05
- +6
- borussia
- Chcú ludí čo najviac donútiť na očkovanie. Ale ak ma do teraz nezlomili možu zabudnúť
- 12.1.2022 - 12:12
- +7
- lanti
- No tak sa nedaj a neotravuj s tým...fakt nikoho nezaujíma tvoje osobné pocity a názory ohľadne očkovania.
- 12.1.2022 - 12:32
- +41
- RytierZV
- Za to ty sa daj aj 10x
- 12.1.2022 - 13:39
- +6
- lanti
- Dám sa aj 50x a nebudem to nikomu vešať na nos . Nepotrebujem byť stredobodom pozornosti nasilu ako niekto .
- 12.1.2022 - 13:46
- +20
- batman
- Si predsa hrdy Sloviän. Spravne! Svoju slobodu si nedaj.
- 12.1.2022 - 22:00
- +1
- BieloModra
- uz som sa ta na to minule pytala a neodpovedal si.... skusis teraz?:
BieloModra
A tie zvysne € tie zaplati kto?...stery bude robit kto? Kedy? Za kolko €? Energie a predajom za MOM zaplati kto? Testy budu Ag ci PCR? ☺☺☺☺take jednoduche - 12.1.2022 - 12:24
- +8
- Nemehlo
- Ved stat by ti mal prispiet na volnocasove aktivity. Ja asi podam ziadanku aby aj knihy v knihkupectve vsetky stali euro. A vlastne malo by byt vsetko vsade rovnake a zadarmo pre kazdeho. Co mi to len tak pripomina, jaj komunisticku utopiu.
- 12.1.2022 - 12:32
- +9
- BieloModra
- taaak tak.... absolutny suhlas. Ja si idem zaziadat zoservisovanie auta
- 12.1.2022 - 12:33
- +1
- Poprad_eskape
- Ja chcem letenky za 1 EURO. Všade. A z letiska Poprad - Tatry aby to lietalo po celej zemeguli
- 12.1.2022 - 12:42
- +2
- Dan88
- Kto bude platiť tie testovacie miesta, ľudí čo tam budú pracovať a testy? Ty symbolické 1€..predstavuješ si to ako hurvínek válku..
- 12.1.2022 - 12:29
- +5
- hello, havarju
- On si to nepredstavuje. On to vie, že zdravých na hokej nepustia a chorých pustia.
Ale zároveň napíše, že zdravých treba testovať za 1 euro - 12.1.2022 - 12:38
- +5
- Big brother
- Asert, třeba sa zaočkovat.
- 12.1.2022 - 14:17
- 0
- Render 77 Nr
- Milujem vetu zdravý ľudia ako kde ty debili nabrali túto vetu ako očkovaný je nezdravý ci čo fakt chorý ľudia sú niektorí.
- 12.1.2022 - 15:14
- +3
- adrian79
- ale ty v tom evidentne čítaš viac, ako autor myslel nikto predsa nepíše, že zaočkovaný je chorý, to si povedal ty, ale fakt je, že ľudia, ktorí majú byť zavretí a pozeráme sa na nich cez prsty, sú síce nezaočkovaní, ale rovnako sú aj zdraví a to je skupina, ktorú obmedzujeme na pohybe, v čase omikronu už úplne zbytočne.... čiže konštatovanie, podľa teba debilov, že zdraví ľudia musia zostať doma je absolútne v poriadku a to čo si tam našiel ty, je len čisto tvoj konštrukt
o chorých sa tu baviť vôbec nemusíme predsa, tí majú zostať doma a sa liečiť, či je to zaočkovaný or nezaočkovaný jedinec - 12.1.2022 - 17:03
- +4
- roman
- Teda, ja fakt tieto blbé debaty nechcem hrotiť, ale kým to celé vyšumí a zmutuje do stratena jak španielska chrípka, tak menej odolní neočkovaní budú umierať aj na omikron, vzhľadom na jeho zvýšenú schopnosť šíriť sa.
- 12.1.2022 - 18:53
- +5
- adrian79
- Roman, ale schopnosť rýchlejšie sa šíriť predsa nemá priamu súvislosť s potencionálnym nebezpečenstvom pre jedincov so slabšou imunitou. Okrem toho rizikové skupiny poznáme snáď od počiatku pandémie a majú možnosť sa chrániť. Nedávno som pozeral tlačovku jedného rakúskeho profesora a ten, čisto na základe rakúskych dát, ktoré citoval, povedal, že do 45 rokov nemá očkovanie vôbec význam, lebo počet ľudí, ktorý potrebovali do tohto veku hospitalizáciu je zanedbateľný a väčšie percento je v tomto veku ľudí s vedľajšími účinkami vakcinácie ako s ťažkým priebehom áno, nad 60 rokov to má prínos a samozrejme ľudia, čo majú napríklad cukrovku or iné závažné ochorenia určite zomrú ešte ľudia aj v súvislosti s omikronom a aj zaočkovaní, nielen tí nezaočkovaní, ale napriek tomu všetko dáta ukazujú, že omikron zasahuje horné dýchacie cesty a je oveľa menej nebezpečný pre človeka ako boli predchádzajúce varianty... pre zdravého nezaočkovaného jedinca nie je omikron o nič nebezpečnejší ako pre zaočkovaného a konečne sa o tom začína rozprávať aj na poschodiach, ktoré majú rozhodovaciu právomoc....
- 12.1.2022 - 23:46
- +3
- roman
- Všade vo svete data ukazujú, že neočkovaní v nemocnici končia častejšie jak očkovaní. Aj v krajinách s vysokou preočkovanost, v rámci svojej skupiny. A čo sa týka toho, že nemá zmysel sa očkovať pod 45, to ani nemá zmysel komentovať pretože umierajú alebo majú následky po prekonaní aj mladší ako 45. Tieto debaty kde sa vyťahujú individuálne názory, ktoré vyhovujú tvojmu presvedčeniu nemajú žiadny zmysel. Jediné čo dokazujú je, že niektorí ľudia urobia všetko aby sa nemuseli vzdať svojho prescedčenia. Treba brať do úvahy všetky dáta a hodnotiť prevahu dôkazov. Ak sa sústredíš len na nejaké dáta a nejaké tebe vyhovujúce názory tak ti vyjde len nejaký tebe vyhovujúci výsledok. To je ako s globálnymi klimaticķými zmenami. Väčšinový názor vedcov je, že sme pekne v prdeli, ale furt sa ešte nájde zopár jednotlivcov, čo zaryte tvrdí opak. Rozhodovať sa na základe toho, že si vyberiem z ponuky názorov to čo mi vyhovuje je možno pre menšiu časť populácie atraktívne, hlavne v priestore virtuálnej reality internetu, ale v priamej konfrontácii s realitou to neobstojí. Samozrejme mnohí si na základe individuálnej skúsenosti utvrdila, že im sa nič nestalo, takže mali pravdu, ale nie všetci majú také šťastie. A keď sa vrátime k ekológii. Áno, vo vyspelých krajinách možno prežijeme, ale celé oblasti zeme budú pre človeka na bývanie nepoužiteľné. A čo má dráždi úplne najviac, prispievame k tomu úplne všetci. Fosílne palivá, plastové obaly, veľkovýroba, plytvanie. Ja budem asi už mŕtvy, keď pôjdeme z kopca, ale moje deti a deti mojich detí... nezávidím im.
- 13.1.2022 - 2:40
- +3
- jozino
- Teraz si si aj Ty prebral niektore fakty, ktore sa Ti hodia, rovnako ako Adrian. Napriklad zo sprav, ci TV sa dozvies kazdy den, kolko infikovanych v tej ci onej krajine je, ale uz sa tazsie dostavaju info, ze ake mizive percenta z toho skncia v nemocnici a este mizivejsie na podpore dychania. WHO aj EMA sa vyjadrili, ze omicron by sa mal zaradit uz nie medzi pandemiu, ale endemiu - chorobu s ktorou vieme bezne zit. Adrian ma pravdu, ze z dat z celeho sveta vyplyva, ze omikron je infekcny, ale nie velmi nebezpecny pre beznu populaciu (bezna populacia myslim nie rizikove skupiny). Omikron moze potlacit ine mutacie, kedze sa siri rychlejsie a tym, ako som pisal, ze nie je nebezpecny, prakticky tuto sialenu dobu ukoncit. Len nasi "odbornici v konziliu" maju viac mudrosti zjedenej ako WHO a EMA dokopy a idu proti prudu.
Btw., nie som antivaxen, ani antiruskar. - 13.1.2022 - 8:32
- +2
- roman
- Jozino toto sú také debaty oničom, ja som to zhrnul všeobecne platné a uznávané veci a ty vyťahuješ nejakú konkrétnu tému ktorá je ešte živá a aktuálne sa rieši a nevieme ako to celé dopadne.
- 13.1.2022 - 10:35
- +2
- adrian79
- Roman, to boli oficiálne corona štatistiky Rakúska, nie nejaké vybrané čísla presne toto povedal aj ten pán, to neznamená, že ľudia v tejto skupine nemajú žiadne problémy, ale štatisticky je ten počet tak malý a teraz budem citovať toho pána "keď sa nám na kúpalisku utopia 3 ľudia, tak tiež nebudeme hneď zatvárať všetky kúpaliská" ide o primeranosť opatrení btw. aj medzi touto skupinou sú ľudia so zdravotnými problémammi. Inak súhlasím s tvojou vetou, berme fakty a prevahu dôkazov a tento pán nič iné nespravil, zobral si oficiálne štatistiky jednej krajiny a na základe nich poukázal na niektoré absurdné rozhodnutia možem ti nájsť to video, ak ti nerobí nemčina problém, a tie štatistiky sú ľahko dohľadateľné na nete a ľahko si to môžeš porovnať
btw. hospitalizácie, ani to už nie je taká pravda, z celkového počtu hospitalizácií je v niektorých regiónoch viac 2x zaočkovaných ako nezaočkovaných, najmenej je tých z 3. dávkou - aktuálne dáta. Aj minulý rok bolo veľké haló, že v jednej nemocnici v Burgendlande or NOE sú hospitalizovaný len zaočkovaní a keď tam prišli, tak primár povedal, že je síce pravda, že hospitalizácií majú viac zaočkovaných, ale na JIS je tento pomer obrátený a zo 14 pacientov bolo 8 nezaočkovaných a 6 zaočkovaných...
osobne mmi je jedno, čo si kto myslí, or ako sa vo svojom prípade rozhodne, je to jeho právo a jeho názor, ale ja nebudem kvôli svojmu názoru nikoho zatvárať... ak má dnes niekto stále pocit, že 3. 4. 5. 6. dávka vakcíny, ktorá bola vyrobená pre pôvodný vírus, ho zachráni, nech sa páči, má miesta, kde mu to radi aplikujú. Ak má nieto pocit, že zdravotníci, ktorí upozorňujú na to, že proti vírusom sa očkuje ešte pred prepuknutím a počas toho to môže byť kontraproduktívne, sú blázni, tak s tým tiež nič nespravím... vždy bude viac pohľadov a názorov, ale myslím, že dnes už existuje dosť dát na to, aby som mohol povedať, že zaručený recept neexistuje a nemáme v ruke žiadnu atómovú zbraň proti hnusobe a teda nechajme ľudí žiť, chráňme zraniteľnú časť populácie...
rok dozadu "relevantní odborníci" hovorili, ako sú všetky vakcíny super bezpečné a dnes je Pfizer jediná, ktorá ešte nebola v niektorej krajine zakázaná aspoň pre určitú skupinu obyvateľstva... chvalabohu za omikron, keď už sa politikom podarilo tak úspešne rozdeliť spoločnosť, tak tento variant nás zase spraví seberovnými...
čo sa ekológie týka, tiež si nemyslím, že naše deti a deti našich detí čaká ružová budúcnosť.... a je mi z toho smutno... - 13.1.2022 - 9:55
- 0
- roman
- Bavíme sa o očkovaní alebo o reštrikciách? Lebo lockdowny sú zlo, ale povinné očkovanie ako prevencia má zmysel pre všetky vekové skupiny. Ak berieš štatisticky koľko ľudí končí v nemocnici a umiera z neočkovaných a koľko z očkovaných, tak to vyzerá úplne inak ako to celé zmachleš dokopy. Toto je problém všetkých argumentátorov že očkovanie nefunguje. Funguje len musíš korektne posudozovať čísla.
Nikto nemá pocit že robiť to aplikovať to isté na niečo iné má zmysel. Ak vírus výrazne zmutuje, tak bude potrebné zmeniť vakcínu. Na toto sú MRNA vakcíny skvelé. Je to ako programovanie antivírusových programov. Dostaneš novú vzorku vírusu, upravíš antivirák (rozšíriš databáazu o nový vírus).
Omikron dáva nám naivnejším nádej, že by mohol spôsobiť poslednú vážnejšiu vlnu a potom si už na to zvykneme. Zatiaľ som tie 3 vlny prežil bez ochorenia, zaočkovaný a s rúškom na tvári v uzavretých priestoroch (okrem reštík a tanečných podnikov, aj keď tento rok som tam strávil na moje pomery málo času) - 13.1.2022 - 10:28
- +3
- Nemehlo
- Tu ale chybaju zasadne data. Kolko ockovanych bolo v tom case v Burgendlande? Ak to bolo cez 70% tak nemozme cakat, ze budu mat v nemocnici viac neockovanych. Ak by tam bolo len 1000 ludi tak to mame 700 ku 300. A tu potom vidno, ze 8 z 300 a 6 zo 700 su uplne ine cisla. (hodil som 1000 aby sa nam lepsie rozmyslalo)
- 13.1.2022 - 11:30
- +2
- hello, havarju
- S tými kúpaliskami to tiež nemáš dobre vypočítané (alebo ten pán ktorého si počúval).
Ročne kúpaliska a rôzne prírodné jazerá navštívia takmer všetci obyvatelia aspoň raz a väčšina viac krát. Neviem presne čísla a ani ich nebudem hľadať, pretože do nemocníc sa z nich dostane minimálne množstvo a taktiež tých utopených je možno len pár desiatok.
Covid19 za rok prekonalo na Slovensku (tiež neviem presné čísla), ale asi 1,5 mil. ľudí a z nich sa desaťtisíce dostali do nemocníc a viac ako 10 tisíc za rok zomrelo.
To sú argumenty, ktoré skôr idú proti tvojmu tvrdeniu. - 13.1.2022 - 12:00
- +1
- Nemehlo
- Ale ved je to jednoduche, kolko zien sa zranilo v tipos extralige? 0. Zeny su tym padom nezranitelne.
- 13.1.2022 - 12:32
- 0
- ZOOMER
- Vsadis sa so mnou ze v nemocnciach konci pod 45 viac ludi co piju,droguju maju poskodene pluca z drog a inych navykovych latok ako len z covidu?
Lebo jedna vec je z covidu,to nepopieram,druha vec je zdravotny stav tych ludi rozumieme si ze? - 13.1.2022 - 9:55
- +2
- roman
- Diskutovať o podružných argumentačných fauloch ma nebaví. Sústreďme sa na podstatu. Áno, najpodstatnejší je fakt, že problémy s covidom majú ľudia, ktorí na to majú zjavné, alebo skryté predispozície. Možná prevencia je držať sa vo forme, alebo sa do nej snažiť dostať, chrániť sa pred nákazou, a imunizácia. Každý kto tieto možnosti ignoruje nemusí nutne ohroziť seba, ale môže ohroziť svojich blízkych. Ja som veľmi rád, že moji rodičia (70, 79) sú stará škola, očkovanie považujú za niečo úplne normálne. Môj otec dokonca ani nečakal v čakárni 15 minút, hneď sa bral domov. Pre mňa je to hrdina, na nič sa nesťažoval, jediné čo ho štve, je že musí behať toľko po doktoroch a stáť v radoch lebo má boľavé kolená a ledva chodí.
- 13.1.2022 - 10:33
- +6
- Urpiner16
- Mňa by len zaujímalo kto testuje v anglicku na premier league tých ľudí kde sú plné štadióny aj s 50000 divákmi a či tam púšťajú len zaočkovaných.Tam omikron už šarapatí v plnej sile,niektoré zápasy sa aj odložili ale naďalej sa priebežne hrá a ľudí nik neredukuje v hľadisku.
- 12.1.2022 - 12:40
- +2
- Marchand63
- Preco sa nedotazujes na nejaky urad v Anglicku ale vylievas si srdiecko tu na HP?
- 12.1.2022 - 12:48
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Urpiner16
- Prečo sa nedotažuješ u Borussi na to že nech si zisťuje prečo je v Taliansku očkovanie 6 meciacov a vylievaš si tu niečo čo ťa nemusí trápiť?Či u iných nemáš gule?
- 12.1.2022 - 13:06
- 0
- Marchand63
- Borusia sa nepyta ale konstatuje, ty sa pytas. Aa
le u teba som si zvykol, ge nepoznas rozdiel ani medzi vlkom a ovcou, cize moja chyba. - 12.1.2022 - 13:11
- +1
- Urpiner16
- Ja som nepýtam teba.Od teba nič nepotrebujem takže od teba také múdre rady nepotrebujem.
- 12.1.2022 - 13:13
- 0
- Marchand63
- Ty sa nepytas nikoho, len sa doma nemas s kym rozpravat dedo.
- 12.1.2022 - 13:29
- +5
- frantapriklep
- A kto zakričí gól, dostane pokutu 10 eur. Jedine, že by bol vzdialený aspoň 91,37 cm od najbližšieho diváka, vtedy môže vydať oslavný zvuk. Všetkým bude zakázané tlieskať, aby sa nerozvírili vo vzduchu kvapôčky vírusu. V rámci uvoľnovania gastroslužieb sa môžu piecť klobásy, ale diváci si nemôžu dať dole respirátor, takže budú len vdychovať vôňu klobás a zaplatia v bufete hodením mincí na zem, takže ich cvengot bude odmenou pre gastroprevádzku, ktorá tak konečne môže fungovať. Ak bude všetko dodržiavať, o rok môže aj zarábať.
- 12.1.2022 - 13:01
- +4
- BieloModra
- Medzi stredne rizikové podujatia možno zaradiť kino s konzumáciou jedál v sále, športové podujatia s divákmi, bohoslužby so spevom a podobne.
- 12.1.2022 - 13:09
- +1
- RytierZV
- 🤭😉😀👌
- 12.1.2022 - 13:42
- 0
- BieloModra
- ale vies ze ak moze akcia z tej istej kategorie spievat v kostole tak sa moze kludne zakricat aj gol?... vies ze ak je povolena konzumacia v Kine tak mozes konzumovat aj na zimaku ano?.... ci s cim ako teraz tak zasadne suhlasis ?
- 12.1.2022 - 13:49
- +2
- Poprad_eskape
- Alebo: "Gól" v kostole a "Bohu vďaka" na štadióne.
- 12.1.2022 - 13:52
- +4
- BieloModra
- no neuveris ale ja som to uz x-krat v roznych aj nepublikovanych podobach viac menej tak sama pre seba povedala na to stadione
- 12.1.2022 - 14:00
- +3
- hello, havarju
- Keby si to tam kričala, tak by sa na teba aj popozereali viacerí
- 12.1.2022 - 14:19
- +1
- BieloModra
- ti co stavaju v tesnej blizkosti by ti vedeli porozpravat kolko krat ja Boha spomeniem alebo mu dakujem je sme dali gol.)))))))))
- 12.1.2022 - 14:24
- +2
- amaskiea
- A ešte za Srholca bola reálna aj tá druhá situácia, t.j. zakričať si "Gól" v kostole. Teraz už bohužiaľ nie je príležitosť ani v duchu si to pomyslieť, to je tam už všetko kompletne vedľa...
- 12.1.2022 - 14:32
- 0
- BieloModra
- no... necham si rozsirit obzor ... ja do kostola nechodim... ale viem si celkom dobre predstavit ake by to tam bolo zrevat saaak tam je asi paradna akustika a niekedy aj davova psychoza
- 12.1.2022 - 14:37
- 0
- Poprad_eskape
- U nás bol pokrik.
Dajte im gola, Krista Boha!
Potom to bolo neprijateľné pre istú časť publika, tak to na žiadosť verejnosti fanklub zmenil na:
Dajte im gola, dva-tri-štyri.
Aby sa zachoval daktylotrochejský verš, chápeš - 12.1.2022 - 14:37
- +1
- BieloModra
- vedel by si v tomto rytme aj plavat? no nic... spat k teme... podla mna mame novy test k BM testu pripajam: kto dokaze 40min aktivne povzbudovat a ma pri tom spravne nasadeny respirator a.) jeho kapacita pluc po prekonani je uplne v poriadku B.) ci uz O+ alebo O je ok pluca ci vlastne uz aj priedusky mu neskrti O (muzskeho rodu co neradno spominat)
- 12.1.2022 - 14:45
- +1
- Poprad_eskape
- V tom rytme jedine aj Na pláž! no nic... späť k téme...
40 minút je dosť dlhá vyhodnocovacia doba a komu by sa chcelo toľko kričať.. (okrem vás v NR, čo nebudete ticho)
A to druhé O v časti B.) prislúcha k orgánu O? (mužského rodu, čo neradno spomínať) - 12.1.2022 - 14:52
- +2
- BieloModra
- nepytaj sa ako dilino
nie ten co si so sebou nesie tzv sivu trojicu: Pery, plet, pokozka alebo nechty sfarbené do seda...
a vobec... musim si teda v nedelu davat pozor co na tom zimaku zo seba dam - 12.1.2022 - 14:59
- +2
- Poprad_eskape
- Obe prestavy
- ako kričíš na štadióne Bohu vďaka
- ako kričíš v kostole gól
Sa mi páčia a budú ma ešte nejaký ten deň rozosmievať. Takže ďakujem. - 12.1.2022 - 15:02
- 0
- BieloModra
- zamalicko no a mozem sa ja zacat pomaly chystat hen pekny den este
- 12.1.2022 - 15:06
- +1
- Poprad_eskape
- Nápodobne.
- 12.1.2022 - 15:09
- 0
- BieloModra
- hej... vyhlasujem... povodny test BM poznas ano?
- 12.1.2022 - 15:01
- 0
- hello, havarju
- Nie, ale doštudujem..
Odmenou bude predpokladám dobrý pocit - 12.1.2022 - 15:09
- 0
- BieloModra
- dobry pocit z toho ze si v poriadku a nie si chory
- 12.1.2022 - 15:14
- +3
- MaxSBA
- Hm
- 12.1.2022 - 15:25
- 0
- Tehelnepole
- Sa nám tu rozmohol taký nesvar,...
- 12.1.2022 - 20:10
- +1
- richardd6
- Takisto prekonanie bude platiť 90 dni
- 12.1.2022 - 13:36
- 0
- MaxSBA
- Od budúceho týždňa op+
- 12.1.2022 - 14:03
- 0
- Mato-Mi
- Iba vysokorizikove podujatia ako su svadby, oslavy, plesy a pod. Hokej je stredne rizikove podujatie a pojde v rezime OP.
- 12.1.2022 - 14:23
- +1
- borussia
- No a za chvílu po vzore talianska to pojde na 6 mesiacov teraz hoax o pol roka pravda
- 12.1.2022 - 14:11
- +3
- Big brother
- Aky hoax? O čom to točíš? Si umělo vytvaraš vlastné hoaxi?
- 12.1.2022 - 14:21
- +7
- mitoO
- Borussia neexistuje. Je to bot.
- 12.1.2022 - 14:24
- +2
- amaskiea
- 12.1.2022 - 15:17
- +2
- roman
- 12.1.2022 - 18:53
- +2
- amaskiea
- Takáto neškodná slovná hračka vadí a stále dokola sa opakujúce samoúčelné deštruovanie diskusie je skvostný trolling?
Ty máš môj prirodzený rešpekt, za mnohé veci, ale v tomto si pre mňa veľmi nedôveryhodný, Roman. - 13.1.2022 - 6:00
- 0
- roman
- Odkedy mám môj klasický running joke Inu význam ako running joke? Daj si KitKat...
- 13.1.2022 - 7:09
- 0
- BieloModra
- Roman? mam ake take skusenosti s reznou ranou... ale chcela by som vediet ako sa da jest rozsekany na maderu? a este KitKat...
- 13.1.2022 - 7:19
- 0
- amaskiea
- Príliš veľa nejasného naraz pre mňa: lnu je asi preklep a má byť "iný"(?) a čo je tvoj klasický running joke, že si označil niečo ako skvostný trolling? A čím získal iný význam?...
Ja som si KitKat dával na tom Kobote a tú reakciu som tam dal hlavne preto, aby si prípadne aj iní všimli a pochutili tak dobre ako ja, ale ty si mal potrebu sa tváriť pohoršene a ja úprimne neviem prečo, resp. neverím tomu, že to je problém... - 13.1.2022 - 7:37
- +1
- Gargamel123
- rozsadim vas...
- 13.1.2022 - 10:50
- +1
- roman
- Dobre
- 13.1.2022 - 10:52
- 0
- Gargamel123
- Ch: obot...
- 13.1.2022 - 1:03
- 0
- PeterLucky
- Teraz sa ukaze, ze ako Slovakom vazne chybal hokej. Cisla pred covidom neboli nijak oslnujuce
- 12.1.2022 - 13:37
- +11
- mitoO
- Športové súťaže a tréningy (limity pre športovcov): OP, od 12 rokov a dvoch mesiacov do 18 rokov a dvoch mesiacov OTP (platí Ag test zo školy) – maximálne sto športovcov.
Posilňovňa: OP+, maximálne 50 ľudí alebo minimálne 15 metrov štvorcových na osobu.
Wellness, akvapark, kúpele (nie pri zdravotných indikáciách): OP+, maximálne 50 ľudí alebo minimálne 15 metrov štvorcových na osobu (krytej plochy).
Umelé vodné plochy (bazény a plaváreň): OP
Neesenciálne obchody, služby: OP
Reštaurácie:
OP: iba sedenie, obsluha len pri stole vrátane terasy. Povinný respirátor mimo stola a mimo konzumácie.
Základ: len okienkový predaj.
Múzeá, galérie, knižnice, výstavné siene: OP
Ubytovacie zariadenia:
OP+ bez limitu. Využívanie spoločných priestorov je hromadné podujatie podľa pravidiel hromadných podujatí.
Základ: zakázané okrem karanténnych zariadení, ubytovanie dlhodobého charakteru.
Návštevy v nemocniciach, ZSS, väznice a podobné:
OTP povolené so súhlasom zriaďovateľa alebo riaditeľa.
Základ: advokáti pri návšteve klienta.
Doprava (autobusy, vlaky, lanové dráhy aj taxi):
OTP: diaľková doprava, taxi, vleky, lanové dráhy, výletné lode. Povinný respirátor.
Základ: MHD a prímestská doprava. Povinný respirátor. - 12.1.2022 - 14:03
- +5
- MaxSBA
- V podstate primerane opatrenia. Spokojnosť
- 12.1.2022 - 14:11
- +4
- LenTak93
- prosím ťa, tie to nekontrolujú ani teraz
chodím do fitka prakticky nepretržite od minulej jari, keď sa to znova rozbehlo po "zavretej" zime a v živote k nám neprišla žiadna kontrola a pritom by sa mali tuším vyžadovať testy a covid pass
totálna zbytočnosť, každý deň sa dopisujem do toho zoznamu a aj s číslom a ešte mi nikto nevolal, žeby tam bol niekto pozitívny... viacero ľudí si tam prešlo nákazou v rôznych obdobiach, ale nevidím zmysel, aby sa tento segment ešte nejako obmedzoval - 12.1.2022 - 17:29
- 0
- bez nicku
- No ved prave preto ma prekvapuje, ze tam dali najprisnejsie opatrenia. Ano, su tam ludia bez ruska, ale neviem si predstavit, ze by vladal cvicit clovek s covidom.
- 12.1.2022 - 18:28
- 0
- julo
- Zaujimava hypoteza..
- 12.1.2022 - 18:54
- +1
- BieloModra
- Ale vladal by pokial by nepresla faza od nakazenia sa po prepuknutie priznakov samozrejme schopny sirit v plnej virusovej nalozi
- 12.1.2022 - 19:14
- +3
- OUTBLAST
- Ísť dvíhať železo s hocičím či už je to len soplik alebo nebodaj horúčka je čistý bullshit a nikto normálny to nikdy nerobil ani pred týmto lebo to cvičenie potom nemá prakticky žiadny zmysel...
Ale tak isto sa nakapatý človek asi ani nehrabe do kina,reštiky alebo wellnessu ... - 12.1.2022 - 19:31
- +3
- LenTak93
- presne tak
ako pobláznený mladý, šak čo sopel, som šiel cvičiť
ale s odstupom času vravím, že to bola sprostosť - 12.1.2022 - 20:05
- 0
- OUTBLAST
- Obdobná je aj ísť cvičiť po opici 😬
- 12.1.2022 - 20:33
- +2
- hello, havarju
- Ľudia sú schopní všetkého. Aj s teplotou prísť do práce, tak prečo nie do obchodu, kina ... (samozrejme až testom zistí, že sú pozitívni - predtým im to nenapadlo)
- 12.1.2022 - 20:08
- +2
- mitoO
- Do prace je to trosku ine. Tam su vela x ludia donuteni ist aj s teplotou. Kedze PN je zobracenka.
- 12.1.2022 - 20:16
- +1
- hello, havarju
- Pred Covidom to bolo ako-tak normálne. Ale v dnešnej dobe by ti malo dať logiku, že ideš najprv na test a keď si ok, tak môžeš ísť do práce.
- 12.1.2022 - 20:20
- +1
- OUTBLAST
- V dnešnej dobe už neni PN žobračenka? 🤔
- 12.1.2022 - 20:33
- +1
- mitoO
- Asi tak. Moj pripad to nie je samozrejme, ale viem si predstavit ludi, ktori proste inak nemozu.
- 12.1.2022 - 20:36
- +1
- hello, havarju
- Keď robí sám... Ale kolegovi by som sa ozaj pekne "poďakoval" a zamestnávateľ detto
- 12.1.2022 - 20:52
- 0
- mitoO
- Pri omikrone uz ockovanych 3. davkami bez priznakov nebudu posielat do karanteny, kedze sa nedostanu na PCR test. A ak by ostal doma kazdy s uzkym kontaktom, kedze chceme byt zodpovedni, tak by to bola dobra sranda, lebo by sme si spravili tvrdy lockdown vsetci sami.
- 12.1.2022 - 20:59
- 0
- hello, havarju
- A tak je to správne - bez príznakov.
- 12.1.2022 - 21:02
- +2
- iHC
- Čistý nezmysel. Rád by som si prečítal odôvodnenie, resp. si ho vypočul od "odborníka", čo toto vymyslel...
- 12.1.2022 - 19:06
- 0
- mitoO
- Vyborne je aj to, ze ockovanych 3. davkami nebudu hnat na pcr testy a do karanteny. Samozrejme, ak bude niekto chory, tak ostane doma z vlastnej iniciativy.
- 12.1.2022 - 19:16
- 0
- strojar
- https://svet.sme.sk/c/22818943/ema-povazuje-plosne-ockovanie-stvrtou-davkou-za-neudrzatelne.html?ref=trz
- 12.1.2022 - 16:22
- +8
- BretPit
- Dobré
- 12.1.2022 - 17:21
- 0
- stromo
- Hmm: Tak vo Zvolene som sa tešil že bude vypredané, ale čísla ukazujú, že to je na nich veľa..
Do BB aj Zv prídu ešte posily podľa JPP - 12.1.2022 - 22:36
- 0
- sumobb
- V BB budú mať vstup v piatok v prvom rade očkovaní permanentkari. Potom do povolenej kapacity ak bude zaujem na lístky, očkovaní. Zabudol som že voboch pripadoch aj prekonaní. Cez veb sa vykonáva zaujem permanentkarov. Otazky sú na ockovanie a zaujem na 3 nasledujuce zapasy.
- 13.1.2022 - 7:25
- 0
- sumobb
- Každý kto má zaujem sa ma ozvať do dnes do 22:00. Na Hc05.
- 13.1.2022 - 7:28
- 0
- LuukyBB
- Cca 2980. Nárast o necelých 140 miest.
- 13.1.2022 - 10:41
- 0
- Urpiner16
- Ja som si permu na tento rok nekupoval a som očkovaný tak sa mám tiež nahlásiť či ako keď chcem zajtra ísť na hokej?
- 13.1.2022 - 10:48
- 0
- Nogco
- Nahlasuju sa iba permanentkari a podla toho sa uvidi kolko daju zajtra listkov do predaja na ticketportal
- 13.1.2022 - 12:08
- 0
- sumobb
- Otvorené pre divakov budú len sektor A a C nová zatiaľ nie.
- 13.1.2022 - 12:55
- 0