Diskusia: Oremusa prehra s Košicami nemrzí, Krivošík: Sme vo forme
Hokejisti Zvolena si po nedeľnej domácej prehre s Košicami 1:4 pripísali na svoje konto už štvrtý neúspech za sebou. Napriek tomu zostávajú na treťom mieste tabuľky. Herne nepredviedli proti úradujúcemu majstrovi zlý výkon, ale strelecky im to nesype.
"Trápime sa v koncovke, chýba nám pokojný puk na hokejke. Chlapci bojovali, chceli posledné nepriaznivé výsledky zlomiť, nemôžem im nič vyčítať. Žiaľ, stav je teraz taký, že súperi nás gólovo ´prehrávajú´, ale neprevyšujú nás herne. Ak budeme dobre pracovať, tak znovu naskočíme na víťaznú vlnu. Ak prehráte po výkone, keď chlapci šliapu, tak ma taká prehra nemrzí. Treba jednoducho ďalej pracovať a verím, že tých gólov dáme viac ako jeden. Vytvorili sme si množstvo šancí, no treba pogratulovať Košiciam k víťazstvu," hodnotil prehru zvolenský kouč Peter Oremus.
V nedeľnom šlágri kola vo Zvolene vyčnievali aj rozhodcovia Roman Výleta a Juraj Konc ml.. Domácim darovali iba jednu presilovku, prehliadnutých bolo množstvo zákrokov a v závere stretnutia boli pri bitke na ľade až ôsmi Košičania a iba štyria Zvolenčania, keď arbitri poslali mimo ľad predtým Sládka. Opomenuli tresty pre hráčov, ktorí na ľade nemali čo robiť. "Ja si pozriem nejaké veci, zákroky, ktoré tam boli a keď ich vyhodnotím, teda dospejem k tomu, že to mali rozhodcovia odpískať, tak určite podnet na nich pošleme. Jedna presilovka pre nás za zápas ak hráte doma a vytvárate si tlak, to je málo, aby sme hrali," zdôraznil Oremus.
Za Zvolen sa proti Košiciam dokázal presadiť iba Peter Zuzin, a to práve zo spomínanej jedinej presilovky v zápase. Po prehre kanonier spod Pustého hradu vravel: "Košičania mali veľa presiloviek, aj ich využili. V druhej tretine sme to stiahli na gól, škoda potom nešťastného zásahu na 1:3 a vzápätí na 1:4. To sa už za tohto stavu ťažko otáča. Košičania sa piati postavili do stredného pásma, hrali jednoducho, čipovali puky von, takže už sa ťažšie cez nich stredným pásmom prechádzalo. Strážili si výsledok."
Zuzin priznal, že duel bol vyhrotený, ale bitky podľa neho tiež patria k hokeju. Viac ako neférovosť v rozhodovaní ho trápila tímová strelecká nemohúcnosť. "Prechádzame obdobím, že v koncovke nám to ide ťažšie, chýba ľahkosť. Každý veľmi chce a pritom to nejde. Každý z nás chce pozdvihnúť tím, či už gólom, nahrávkou, osobným súbojom, proste maličkosťami. Teraz sa nám trošku nedarí. Za štyri roky sme nemali nejakú dlhšiu krízu, takže teším sa na najbližší piatkový derby zápas s Banskou Bystricou a verím, že tam sa to otočí v náš prospech a budeme sa niesť na dobrej vlne," dodal.
Košičania sa už na víťaznej vlne nesú. Vyhrali šiesty duel v rade a bodujú v desiatom zápase za sebou. V tabuľke sú na druhom mieste iba o skóre za prvou Spišskou Novou Vsou. "Bol to dobrý zápas vo Zvolene. Kontrolovali sme ho celý čas, aj emócie sme kontrolovali, takže v kabíne zavládla veľká spokojnosť. Sme vo forme, všetci sme za ňu radi, tvrdo pracujeme, vychádza to z tréningov a samozrejme je i dobrá partia v kabíne. To všetko sa ukazuje na ľade. Sústredíme sa na seba, je nám jedno ako hrá Spišská Nová Ves. My chceme vyhrať každý zápas. Podstatné sú body a tie momentálne zbierame," hodnotil utešený stav mužstva útočník Košíc Filip Krivošík, ktorý dosiahol druhý a napokon víťazný gól svojho tímu počas presilovky aj veľkou dávkou šťastia, kedy sa puk dostal od ramena zvolenského obrancu Haina padáčikom za domáceho brankára. K tomuto momentu poznamenal: "Som rád za každý gól, to šťastie sa priklonilo na moju stranu. Som rád, že si ho držím a verím, že tomu bude tak i naďalej."
- Podarcis
- Oremus bol svojho času vynikajúci tréner, v Skalici v časoch Palfyho, ale zaspal dobu… stále je to na naše pomery dobrý tréner, avšak výrazne konzervatívny a neflexibilný. Nereaguje na vývoj zápasu, nereflektuje na zmeny herného štýlu súpera … stále si ide svoje. Na základnú časť a na 80% tímov to stačí, ale na lepšie tými s modernými trénermi už nie… sem tam niečo zachráni kvalitný káder, ale na titul to môže byť už len pri vzácnej zhode okolnosti …
- 19.11.2023 - 21:48
- +19
- ZvolenskyRytier
- Súhlas už by to chcelo zmenu na play off
- 20.11.2023 - 0:40
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Nesúhlasím, a od fanúšika konkurenčného tímu považujem takéto hodnotenie za nekorektné. Na modernu je tam Kmeč.
- 20.11.2023 - 10:51
- +5
- Podarcis
- Do istej miery chapem, co chces povedat, no zaroven sa cudujem (vlastne ani nie), ze si toto neriesil, ked sa tu pred par dnami v diskusi rozoberali mozni nastupcovia C.R. v repre a rozoberal sa tu prednosti, "slabiny" a "chyby" Cemana, Oremusa, Kudelku a pod. aj fanusikmi iných timov (napr. sba), a pouzivali sa aj dost hanlive privlastky o psychopatoch a pod. Vtedy si nemoralizoval, ale cusal si ako vos pod chrastou
- 20.11.2023 - 15:33
- 0
- HA RA Bin Ladin
- Nepamätám sa veľmi že by som čítal tú diskusiu.. anyway - to je dosť iná téma.
- 20.11.2023 - 16:45
- 0
- HcKosiceeeeee
- Rozumiem, že keď je dôvod dávať podnet na rozhodcov kvôli tomu, že zle pískali, tak je to okej. Ale odôvodňovať to tým, že veď oni mali x presiloviek a mi len y presiloviek, tak neviem kam sa týmto dostaneme, to už rovno ako som hovoril v inej diskusii, zaveďme presný, daný počet vylúčení na zápas pre každý tím rovnaký, aby sa nikto nemohol sťažovať na počet vylúčení.
- 19.11.2023 - 21:54
- +16
- FilipZV
- Absolútne si to nepochopil. Len toľko, že to čo nám odpiskal ako faul tak Vašim to s prehľadom prehliadli.
- 20.11.2023 - 12:09
- +4
- Zubo27
- Vždy je to o dvoch tímoch. Ale žiaľ, aj rozhodcovia sú súčasť hry. A niekedy keď zasiahnu svojím zlým rozhodovaním do priebehu hry, tak to proste ovplyvní zápas či v našej lige, alebo aj v Tramtárii. Škoda. Dnes, ako som písal už skôr, ten zápas sa mohol vyvíjať celkom inak.
- 19.11.2023 - 22:04
- 0
- Proky99
- zdroj TASR: ale clanok vyzera ako keby pisal fanusik Zvolena
fakt by som cakal ak uz nieco ide z tejto tlacovej agentury bolo ladene nestranne, bez nejakeho hodnotenia rozhodcu ktory podla nazoru autora clanku tlacil Kosice, resp. tendencne piskal a odvadzal robotu proti Zvolenu.
Zvolen ma pravo podat staznost (Oremus pekne a rozumne zareagoval), na kazdom zapase by mal byt delegat, ale fakt novinar by mal byt ten posledny kto bude stat v ulohe sudcu. - 19.11.2023 - 22:15
- +7
- fanke27
- Pán Oremus nabudúce nádych výdych, predýchať, radšej doma si poplakať, nie pred médiami.. toto vyjadrenie nesvedčí profi trénerovi..
PS: kde bolo to množstvo šancí? Takticky sme vás prehrali a dokopy k ničomu nepustili. Ak ste mali tlak, tak bez šancí.
Trošku Peťko Oremus nedáva to, že proti Košiciam nie je úspešný - 19.11.2023 - 22:40
- +25
- Zubo27
- "Ja si pozriem nejaké veci, zákroky, ktoré tam boli a keď ich vyhodnotím, teda dospejem k tomu, že to mali rozhodcovia odpískať, tak určite podnet na nich pošleme. Jedna presilovka pre nás za zápas ak hráte doma a vytvárate si tlak, to je málo, aby sme hrali," zdôraznil Oremus.
Niekde tam vidíš vyplakávanie? Odpovedal s nadhľadom na otázku. Nič nešil horúcou ihlou. Sám sa vyjadril, že si to najprv pozrie, potom bude robiť závery. Takže? Chceš hľadať senzáciu tam kde nie je? - 19.11.2023 - 22:51
- +17
- Kekot
- Daj kedy ste si vytvarali ten tlak a kedy ste boli herne lepsi lebo za mna az na par minut 3.tr ste boli horsim muzstvom
- 19.11.2023 - 23:02
- +6
- fanke27
- “Jedna presilovka pre nás zápas ak hráte doma a vytvára si tlak, to je málo, aby sme hrali”
To je čo? Nie vyplakávanie? To automaticky za to, že niekto má tlak, rak má mať presilovky alebo čo?
Nehovoriac o tom, že beriem v kontext všetko čo povedal..
poplakal si na adresu rozhodcov, trošku mimo reality alibisticky povedal, že Zvolen mal množstvo šancí, lepší bol herne ale prehral (nebol lepší a nemal množstvo šancí) a ešte si poplakal, ze tretiu tretinu Košice len bránili..
ako sory ale boli sme lepší tím a zaslúžene sme vyhrali..
Takže áno, ak Oremus po takejto prehre sa sťažuje na rozhodcov, sníva o tom, že bol Zvolen lepší a Košice betónovali, tak je to maximálne neprofesionálne a je to len vyplakávanie..
Košice boli lepšie, dokopy k ničomu Zvolen na domácom ľade nepustili, zaslúžene vyhrali, to je realita.
Sťažovanie sa na všetky ostatné veci, to je plakanie - 19.11.2023 - 23:21
- +19
- zubo
- bez "tvojho vyplakávania" by tie odpovede novinárom boli asi veľmi chudobné nemyslíš?
- 20.11.2023 - 11:43
- +2
- Zubo27
- Jáj takto je to. Tebe zrejme dobre robí hladkať ego. Ja si osobne myslím, že Oremus odpovedal novinárom maximálne profesionálne. Pozri si originál video z pozápasových rozhovorov, nie prepis. Ja si myslím, že včera ste žiadny extra dominantný výkon nepodali. Vravím, možno o dve presilovky na našej strane navyše, v prípade ich využitia ten zápas mohol nabrať úplne iný smer. Takticky ste to zvládli, ale až tak dominantne ako píšeš, to z vašej strany nebolo.
Ale tak, ako som písal vyššie. Tebe dobre robí, keď ti niekto pohladí ego. Takže môžeš byť spokojný, hrali ste včera priam intergalakticky, ani Boston s Vegas by včera Košice zrejme neporazili. A Oremus... no hanba strašná... najviac to zaklincoval, keď si pýtal vreckovku od reportéra pri pozápasových rozhovoroch...
- 20.11.2023 - 11:56
- +4
- fanke27
-
trošku si to prekrútil aby si ma nejak asi zosmiešnil ale nevyšlo…
Ja nepotrebujem aby fanúšikovia Zvolena alebo Oremus chválil výkon Košíc. Už absolútne netuším kde si vyhrabal spojitosť s mojím egom. Ale existujú aj zlé vtipy, nevadí…
Takisto som ani nepísal, že sme hrali dominantne.
Hrali sme to čo sme potrebovali, dobrú obranu, nepustili sme vás do vyložených šancí, naopak svojich pár šancí sme premenili.
Nič viac, nič menej.
Tu ide o to, že Oremus to vykreslil ako by ste neviem jak herne predčili Košice, mali omnoho viac šancí. Len chyba bola, že rozhodcovia vám nedali presilovky, lebo len jednu dať presilovku domácemu tímu, to je málo.. inak by ste asi s nami ľad roztrhali.
Veď treba trošku reálne hovoriť.. Košice zahrali takticky, ak ste aj mali nejaký tlak, tak veľa gólových šancí z toho nebolo.
Tak nech sa pozrie pán tréner na dôvody prečo ste tak hrali a nech neplače, že mu rozhodcovia dávajú málo presiloviek a nech nevymýšľa fantásmagórie ako jeho tím bol herne lepší a mal množstvo šancí.
Respektíve kľudne nech to robí ďalej.. veď keď vy sa chcete uspokojiť tým, že ste boli herne lepší a mali ste množstvo šancí, tak kľudne..pre nás len dobre
- 20.11.2023 - 13:50
- +2
- Zubo27
- Ťažko je sa s tebou debatiť. Ako píše Ivo nižšie, Oremus odpovedal novinárom na otázky. Pokiaľ sa ho na to neopýtali, tak to nevyťahoval. A aj to, akým štýlom odpovedal, bolo z jeho strany maximálne profesionálne.
Ja neviem, ale keď hrá druhý s tretím, asi sa nedá očakávať, že by sme vás prestrieľali 50:18. Navyše keď sme pol zápasu hrali oslabení. To aj na margo Zkubyho, ako aj Zuzin povedal po druhej prestávke, zo 40 minút odohrali v hre 5 na 5 len 10 minút, to sa potom ťažko hrá rovnocenná partia. Tie 3 vrazenia na mantinel, ktoré ostali nepovšimnuté a zrazu za úplne identický súboj putoval náš myslím že Bondra na trestnú...
Ešte raz. Keby sme možno hrali v prvej tretine o nejaké dve presilovky navyše, a namiesto 0:2 by bolo 2:0... tak ten zápas mohol vyzerať úplne inak a o nejakom takticky zvládnutom zápase by si teraz nehovoril. Všetko je ale keby, keby... nestalo sa. Vyhrali ste, to je fakt.
Ale to, že ten zápas rozhodcom nevyšiel, jasne dokumentujú viaceré pozápasové články, či vravím dokonca hlásateľ rádia Regina v priamom prenose spomenul, že si sudcovia nezarobili tým ich výkonom ani na slanú vodu... čerešničkou tak bol nezvládnutý záver zápasu, keď pochopiteľne nervozita a frustrácia robila už svoje.
Hold už je tak. Snáď sa z tohto marazmu pozbierame a dúfam, že vám túto prehru ešte v tejto sezóne niekoľko krát oplatíme. - 20.11.2023 - 22:44
- +1
- VSS Košice
- 3 vrazenia na mantinel ? A len v 1.tretine sa hralo cca 15 min. 5 na 5 ...
Prehrat s kosicami nieje haMba ,je to iba neprijemne 😉 - 21.11.2023 - 4:19
- 0
- Zkubydu
- Zubko ty si zapas nevidel, ked tvrdis ze Koisice extra dominatny vykon : nepodali? Podla mna hrali absolutny prim do stavu 0:2. Potom polavili az do momentu ked ste znizili. Vzapati navysili na 1:4 a zvysok uz len kontrolovali hru. Nevylucovalo sa na strane Kosic, lebo skratka nefaulovali a tych zopar domacich sekier a ostatnych faulov, ktore nepiskal su viac menej standartom. Ja si naopak myslim, ze ziaden podnet neda, lebo nema za co. To jeho trapne vyplakavanie nie je hodne profi trenera. A ja by som celkove, zakazal termin "darovat presilovku" vsetkym od Rusnaka, cez komentatorov, rozhodcov az po trenerov.
- 20.11.2023 - 16:50
- +1
- Ivo
- Aké vyplakávanie si pozri ten rozhovor.... pýtali sa ho na to tak čo im mal povedať. pozriem si to a ak uznáme, že došlo k porušeniu dáme protest. tak aké vyplakávanie. on sa k rozhodcom nevyjadroval kým sa ho na to neopýtali a ani tak nepovedal, že ich rozhodca poškodil alebo čo. nepíš tu drísty. To že pískali zle zhodnotilo viacero médií avšak či to tak bolo na to tu máme iné orgány. tiež to nehodnotím na výsledku to nič nezmení ak sa ale môžu rozhodcovia poučiť tak nech sa tak stane. tiež nezainteresovane píšeš "zopar domacich sekier" tiež vyplakávaš?
- 20.11.2023 - 17:12
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Profesor
- Súhlasím Zvolen nemal veľmi nebezpečné šance
Pekne sme si to postrážili, najmä v tretej tretine sme ukázali ako budeme / chceme hrať pri našom vedení zápase v play off (keď pôjde o všetko) - 19.11.2023 - 22:54
- +3
- MiroHKM
- Nie zvolen nemal nebezpečné akcie a tlak, pretože od začiatku zápasu vždy, keď si ten tlak začal vytvárať a obstreľovať vašu bránku, tak nás stopli rozhodcovia. Medzi tým si však nevšimli nejaké dva tri zákroky na našich hráčov a tak to bolo celý zápas až to nakonci vyvrcholilo... A až do včera som bol v tom, že v Košiciach žijú ľudia, ktorí sa aspoň trošku do hokeja rozumejú sú objektívmi a hlavne nie sú mentálne limitovaní... Oni sa asi ešte aj takí nájdu, ale nechodia sem ba HP...
- 20.11.2023 - 7:17
- +13
- fanke27
-
áno všetci sme v Košiciach mentálne limitovaní a nerozumieme hokeju, lebo sme nepovedali, že ste vy boli poškodení rozhodcom a inak by ste vyhrali lebo ste herne lepší, ako váš pán tréner povedal…
V 2. tretine ste mali presilovku v ktorej ste skórovali.. následne v hre 5 na 5 sme vám dali dva góly. Prečo keď ste herne lepší, tak ste nevyužili a neotočili zápas? Ale Košice dali vo vyrovnanom stave 2 góly?
Ja by som skôr od fanúšikov Zvolena a trénera Zvolena, teda ľudí ktorí chcú svoj klub vidieť pri titule, očakával že nebudú plakať po zápase a hľadať príčiny všade len nie vo svojom výkone.. - 20.11.2023 - 8:05
- +16
- BlackCrow
- Hej no.. chlapík nakláda už od včera. Že mu bočnice nestačia..
- 20.11.2023 - 8:18
- +2
- VSS Košice
- Pred presilovkou ZV tam boli 2 zakroky na nasich 😉
Chlapci sa zbytocne zavzdusnuju ... - 20.11.2023 - 9:32
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- HcKosiceeeeee
- Prepáč, že sme pod tvojou úrovňou, my za to nemôžeme.
- 20.11.2023 - 19:05
- 0
- Dominios
- Odkedy je pocet presiloviek umerny tomu kto je doma? Kto ma aky (platonicky) tlak? Ja som tam videl mozno 1-2 spornejsie zakroky, ziadne velke fauly ktore mozno mohli odpiskat aj nam niekedy este v prvej polke zapasu, Zvolenu piskli vsetko spravne + minimalne v tej 3. tretine tam bolo tiez par zakrokov, ktore kludne mohli tiez odpiskat, ale nechali to tak, aby sa ten nepomer nezvacsoval. My sme hrali profesorsky dobre, mne to pripominalo minulorocne finale: jednoducho ked sme zapli, tak ZV nevedel kam skocit a v defenzive sme si ich namazali a co sa nam nepodarilo vyriesit, pochytal Domino. A nie, v obrane ziadne fauly neboli, ani v tych naznakoch ich najazdov co boli ubranene tak neboli fauly... ani hraci ZV sa nestazovali po ziadnych situaciach, lebo vedeli ze faulovani neboli. Akurat na zaver im rupli nervy. Ale ak tam v tom zavere bolo nasich hracov viac, okej beriem, 1 situaciu sudi teda nezvladli a nemali sme hrat presilovku. Minutu pred koncom, naozaj velka krivda...
takze vsetci zvolencania na cele s Oremusom, pozrite si ten zapas este raz a chcem vidiet tie krivdy pruhovanych... nie narokovat si presilovky lebo ze "sme doma" a "akoze tlacime", ale realne neodpiskane fauly ci nebodaj zle pisknute fauly zvolena - 20.11.2023 - 8:46
- +10
- VSS Košice
- 2 tretiny sa zvolen poeiadne nedostal pred nasu branku , v tretej sme ich nechali hrat po nasu obrannu modru a nesledne vytlacali do rohov a k mantinelom .
Vyhra kosic uplne zasluzena . - 20.11.2023 - 9:35
- +4
- Ivo
- Tiež si myslím, že vôbec pýtať sa na výkon rozhodcov je mimo. áno Vyletela je jeden z najslabších rozhodcov v lige. sťažnosti som na neho čítal aj pri iných zápasoch kde nehrali ani ZV ani KE. určite nechceli niekomu pomáhať alebo ubližovať. oni len proste nevedia... ale určite nám neprehrali zápas alebo, že by ho nejak výrazne ovplyvnili. Sústreďme sa na seba a našu hru. to je to čo ovplyvniť vieme... resp. vedia hráči a tréneri. A naša hra včera nebola dobrá, Ke zahrali presne tak ako sa na súperovom ihrisku má hrať. My hráme aktuálne zle, a stým treba niečo robiť. Nie vyhadzovať hráčov. kto by sme teraz prišiel aj tak, ale treba si pripustiť, že náš herný systém aktuálne nestačí (v obrane máme často bordel a veľký) a treba s tým niečo robiť. Ešte je "pár" zápasov pred nami takže len si vyhrnúť rukávy a začať makať a troška veci zmeniť aby prišiel nejaký impulz.
- 20.11.2023 - 9:51
- +10
- apa
- Chlapci z Košíc kľud nebojte sa na každého raz dôjde a uvidíme čo budete potom vypisovať už vidím tie komentáre.
- 20.11.2023 - 13:32
- +2
- zasi
- Čaprnka: :plač:
- 20.11.2023 - 13:49
- +1
- aRt
- Vypisovali aj kosicania po prvom zapase v Zamkoch rovnako ako vcera/dnes zvolencania? Lebo z tej live diskusie sme tiez nedokazali vytvorit dlhodobejsi tlak prave kvoli tomu ze sme boli vylucovani v podstate v zarodku tlaku?
- 20.11.2023 - 14:11
- +2
- Podarcis
- Nahradu by mali hladat za Sediveho, prip. Deyla ... no a teraz vyzera ze aj Zecha ...
- 20.11.2023 - 16:07
- +1
- VSS Košice
- mas nejake info ohladom Zecha ?
- 20.11.2023 - 16:35
- 0
- Urpiner17
- Ma len to, že včera nedohral…
- 20.11.2023 - 16:48
- 0
- Podarcis
- Aj Minarik out na cca 2 mesiace ...
https://sportky.zoznam.sk/c/351463/ruzicku-moze-v-slovane-nacisto-porazit-po-debakli-6-1-prisla-najhorsia-mozna-sprava
- 20.11.2023 - 16:15
- 0
- nitranitricka27
- https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0UbWmALab4xqHHxjfhFjpcKp8QtKQNbFaar6bRMjYL2CBGhMM59wNgPoLMRrymcpol&id=100063619060690&mibextid=WC7FNe
- 20.11.2023 - 21:49
- 0