Diskusia: Oto Haščák z reprezentácie odišiel, jej budúcnosť vidí vo svetlých farbách
Po štvťfinálovom zápase MS 2022 sa pred novinárov postavil aj odchádzajúci manažér slovenskej reprezentácie Oto Haščák.
Čo chýbalo, aby bolo Slovensko semifinalistom MS?
„Keby išla Slafkovského žrď dovnútra, verím, že súper by sa roztriasol až tak, že by sme vyhrali. Musím dať tomuto tímu kredit nielen za tento zápas, ale aj za celý turnaj. Nie je to jednoduché prísť na takýto turnaj s mladými hráčmi a hrať proti tak vyspelému tímu, ako sú Fíni s jedenástimi hráčmi NHL. Je to až zázrak, že dokážeme hrať takto vyrovnanú partiu.“
Ako vnímate fínsku nastolenú taktiku?
„Bolo mi za nich trápne. Jedenásť hráčov NHL a oni ich nechali všetkých cúvať. Proti mladému neskúsenému mužstvu. Keby hrali dopredu tak ako Kanada, mali by sme oveľa väčšie problémy. Ich systém ničí hokej. Mne to príde prestrelené. Toto je len bránenie a čakanie na chybu. Kredit za to, že ich mali asi 5-6 a využili to. To je zase o ich vyspelosti.“
Aké šance dávate pokračovaniu trénera Ramsayho v slovenskej reprezentácii?
„Ja verím, že Mirovi Šatanovi sa ho podarí prehovoriť, aj keď rozhodujúce slovo bude mať on. Je to ten človek, ktorého slovenský národný tím potrebuje. Minimálne ešte na rok.“
Svojej šance sa chopili viacerí, najviac možno mladý Sýkora. Prekvapil vás?
„Už po olympiáde som o ňom hovoril s trénerom. Veľmi sa mi páčil. Nemali sme možnosť ho vyskúšať vo viacerých zápasoch. Len v jednom v Žiline. Pred rokom sme mali tieto veci naplánované s Nemcom, Slafkovským a Kňažkom. Teraz je to Sýkora. Ak by sa nezranil Mešár, tiež je asi tu. Čakajú nás hráči ako Dvorský, či Honzek. Aj to je dôkaz o tom, že slovenský hokej sa teraz nemá čoho báť. Čakajú nás pekné roky.“
Ale podľa informácií z kuloárov, vy v reprezentácii končíte, však?
„Oficiálne to bude 6.júna, ale áno, v reprezentácii končím. Začínam moju novú éru v Slovane Bratislava.“
Má budúcnosť slovenskej reprezentácie vo vašich očiach svetlé farby?
„Je to dobre našliapnuté. Máme dobré typy hráčov. Keď budeme hrať tento nebojácny systém s forčekingom, môže to byť fajn. Máme na to hráčov, ktorí by niečo mali znamenať nielen na fóre reprezentácie, ale aj vo svetovom hokeji. Ja verím, že budú radi chodiť do reprezentácie a budú lídrami reprezentácie na niekoľko rokov. Kostra sa už teraz skladá aj na charakteroch. Verím, že budú chodiť do národného tímu vždy keď ich ten bude potrebovať. Nielen vtedy, keď to budú potrebovať oni.“
Dokopy bolo 18 ospravedlneniek. Sklamal vás taký počet?
„Nechcem to hodnotiť a vyhovárať sa. Každý neprišiel z nejakých príčin. Nikomu by som nič nevyčítal. Prišiel nový tím s novým videním, ktorý sa chcel ukázať. A to je dobre. Túto úlohu zvládli.“
Ako veľmi si na tomto turnaji, možno aj smerom do zámoria, pomohol Pavol Regenda?
„Veľmi výrazne. Povedal by som to aj zo svojej strany, ale nemôžem, keďže som ešte stále skaut Rangers. Ale je tam veľa NHL tímov so záujmom oňho.“
A Slafkovský s Nemcom smerom k draftu?
„Tiež veľmi. Bolo tu veľké množstvo skautov a manažérov, v Helsinkách bol celý Montreal Canadiens. Rozprával som sa s jedným manažérom Montrealu a myslím si, že Juraj má našliapnuté k tomu, aby sa stal draftovou jednotkou. Šimon Nemec tiež predviedol to, čo sme čakali. Aj keď nehral na olympiáde, tiež bude vysoko. A Adam Sýkora? To isté, pritom ešte v septembri by som nepovedal, že to môže byť hráč prvého, druhého kola. Ale určite pôjde aj Mešár, budúci rok sa ponúka Dvorský, Honzek, či Molnár. To sú klenoty, ktoré treba brúsiť a pomáhať im, aby sa stali nástupcami staršej generácie. Mám obrovskú radosť z toho, aký priestor majú hráči v projekte u 18. Nemusia sa ťahať do zahraničia,“
Keď to s trénerom Ramsaym náhodou nevyjde, aká trénerská cesta by bola vhodná pre národný tím?
„Do tohto by som nechcel zasahovať. To je na prezidentovi SZĽH. Za seba poviem, že ešte rok, dva by som bol za zotrvanie Craiga. Jeho skúsenosti pomáhajú hráčom, ale aj našim trénerom.“
Rubrika: MS → HokejPortal priamo z Fínska 2022
- Ol!ver
- Otovi ďakujem za vynikajúcu robotu, občas mal zvláštne vyjadrenia, no nikto nie je bez chyby. A jedným dychom dodám, že snáď Ondro Molnár nepôjde do SBA.
- 27.5.2022 - 11:29
- +27
- Peryo
- Nebolo by to šťastné rozhodnutie podľa mňa keby tam ide. Výchova mládeže po slovanisticky 😀
- 27.5.2022 - 11:41
- +10
- maček
- úžasné na tom je, že na vašich predstavách vôbec, ale že vôbec nezáleží. Záleží na Otovi, či hodí lano a na Molnárovi, či na to kývne. tak je to jednoduché.
- 27.5.2022 - 12:27
- +6
- hawkie
- Samozrejme
, ale za to si ešte názory povedať môžeme, nie?
- 27.5.2022 - 12:29
- +24
- Peryo
- Každý si môže povedať názor. Môj je že v Nitre môže dostať pozíciu v top6 kdežto v Slovane bude rád za bottom 6
- 27.5.2022 - 12:31
- +9
- maček
- názory tu šírte podľa ľubovôle, ale treba vidieť širšie súvislosti. Uplynulá sezóna bola neštandardná. Klub mal storočicu a všetko sa podriadilo zisku titulu. Išlo sa na istotu. Zmenou generálneho manažéra sa však pre budúcu sezónu mení charakter práce v klube od základov. A ja dúfam, že k lepšiemu.
- 27.5.2022 - 12:34
- +21
- DraciaTlama
- Velmi dobre napísané
- 27.5.2022 - 12:35
- +6
- Aladár Miazga
- Vyžltiť ! ...mnohým neprajníkom padne sánka.
- 27.5.2022 - 12:58
- +2
- hello, havarju
- Trt neprajníkom. Všetci Vám prajú
- 27.5.2022 - 13:11
- +7
- bielypuk
- a co to znamena v tvojom ponimani, k lepsiemu?... A.P.M. Stastni v NHL snad bolo malo?... to nedal po dnes den nikto...a je toho viac, co mozte Slovanu zavidiet... a aj zavidite, vidim to tu neustale...
- 27.5.2022 - 14:25
- +3
- maček
- Tak môj názor je, že ak majiteľ klubu bol v minulosti eštébák, ktorý svoju živnosť založil na udávaní a tak celkovo nešťastí iných, poťažmo vlastnením firmy prisatej na štátny cecok a svojim konaním je priamo zodpovedný za smrť niekoľkých živnostníkov ožobráčených pri tzv. reštrukturalizácii, tak sa toto jeho nastavenie muselo nejakým spôsobom odraziť aj na fungovaní klubu, ktorý vlastnil.
A takisto si myslím, že ak teraz je majiteľ Slovanu podnikateľ, ktorý nadobudol majetok vrátane tohto klubu len a len svojim podnikaním v priamom konkurenčnom prostredí, rozbehol a vymyslel spolu s tromi ďalšími zakladateľmi firmy tak sofistikovaný produkt, ako je antivírový softvér a je úspešný aj na tak náročnom trhu, ako je trh Spojených štátov, tak sa tento jeho intelekt a obchodné znalosti určite prejaví aj na ďalšom smerovaní Slovana. Z jeho myslenia a ťahu na bránu mám väčšiu radosť ako z jeho peňazí, aj keď to teda spolu veľmi úzko súvisí. - 27.5.2022 - 15:28
- +21
- hello, havarju
- Ale s tými 30% je to fakt pritiahnuté za vlasy..
- 27.5.2022 - 23:55
- 0
- maček
- áno, aj ja si myslím, že je to pritiahnuté za vlasy, ale nižšie som už napísal, že to z Hrubého strany mohol byť aj testovací nástrel, aby mal z čoho ísť nižšie....teda aspoň dúfam, že bol
- 28.5.2022 - 2:22
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- maček
- má, ale keď mal storočnicu, tak je to imperatív
slovami prezidenta ČR "přes to nejede vlak" - 27.5.2022 - 15:30
- +2
- KrebsKandidat
- Vacsi a vacsi ciel a predsa rovnaky, dava zmysel.
- 28.5.2022 - 14:59
- 0
- MV
- tiez som sa potesil, ze so Slovanu by mohol byt konecne normalny klub potom ako sa konecne pakoval Krajci.. a potom som si precital rozhovor s Hrubym
- 27.5.2022 - 15:24
- +15
- maček
- rozhovor s Hrubým je jeden z mála skvelých rozhovorov, ktoré som v ostatnom čase čítal. A tak, ako je zvyknutý z biznisu, tak aj v tom rozhovore proste neuhýbal, povedal na rovinu, aké sú jeho predstavy o fungovaní ligi a vyjadril sa jasne, že kluby, ktoré ligu najviac obohacujú, majú z ligy aj najviac dostávať späť. Jednoducho princíp zásluhovosti, čo samozrejme nie je všetkým na Slovensku príjemné. To je všetko.
- 27.5.2022 - 15:35
- +8
- MV
- on ta plati, vsak? presne takto by som si zastal sefa
- 27.5.2022 - 15:37
- +27
- maček
- šak v pohode, nehádam sa. Niekoho platí šéf, niekto sa musí postaviť do radu na sociálke
tvoj výber
- 27.5.2022 - 15:50
- +5
- RhimeSBA
- On ťa platí je proste jedna sofistikovaná reakcia..
Otupjevjáme... - 27.5.2022 - 16:30
- +7
- gaspi
- Len treba povedat na zaklade coho hodnotit tu “zasluhovost”. Ako fajn urobit nejaky rebricek podla skoncenej sezony a za umiestnenie davat nejake koeficienty, to beriem ze by mohol byt relativne fer system… ale urcite nie ze ten ma xy titulov tak dostane 30%vsetkeho, musi tam prist ten motivacny bod…
- 27.5.2022 - 18:06
- +2
- thovthKe
- Ale však čo už: Povedzme, že zásluhovosť domyslíme
Slovan najviac titulov v slov.lige = 30% ok, 31% zaratáme aj jeden federálny
Ke v lige o titul menej, federálne 2, ak sa nemýlim jediný náš klub čo vyhral Kontinentálny pohár (či ako sa to volalo) = 35%
A keďže sa mi to nechce vyratávať Tn, BB, Zv po 10% a zvyšok tiež podľa zásluh rozrátať na ďalšie ligové kluby.
A motivačný G bod... jaj to je iná téma...
Alebo to rozrátame podľa návštevnosti a hneď je motivácia na výstavbu nových zimákov... ale tu opäť Ke a Ba vo výhode
Alebo to možno rátať podľa počtu hráčov dodaných do repre...
Alebo... skutočne je nespravodlivé ak dostane každý účastník toho ktorého ročníka, rovnakú časť? - 27.5.2022 - 21:11
- +1
- Hrobar
- Kontinentálny pohár vyhral aj ZV v sezóne 2004/2005 a Martin v sezóne 2008/2009.
- 27.5.2022 - 21:21
- +2
- thovthKe
- Ok, ale boli sme prvý : čo ho vyhral
A pravdepodobne nik mimo Ke ešte nebol druhý vo finále Pohára európskych majstrov
(a percento zas stúpa)
- 27.5.2022 - 21:28
- +3
- maček
- Milí moji. Tu ale nejde o presné čísla. Tu ide o to, ako sa nastaví princíp. Či šeckým rovnako, alebo podľa zásluhovosti. A ako vymyslieť tú zásluhovosť je tiež otázka dohody a rokovaní. Ja, keď začínam vyjednávať, tak vždy svoju ponuku nadsadím, aby som mal z čoho spúšťať. Ideálne je, keď sa stretneme na úrovni, že obaja máme na konci dobrý pocit z toho, čo sa dohodlo
- 27.5.2022 - 23:51
- +1
- thovthKe
- OK: Princíp "zásluhovosti" (teda spomienky na minulosť) je v tomto prípade nie najlepší.
Takže ak zásluhovosť potom len za daný ročník.
(ak by IIHF prideľovala podľa zásluhovosti dostáva GB spravodlivo viac ako náš zväz) - 28.5.2022 - 0:03
- 0
- maček
- to už sú detaily, ktoré treba nastaviť....aj keď v biznise platí - kým nie je dohodnuté všetko, nie je dohodnuté nič
- 28.5.2022 - 2:31
- 0
- thovthKe
- Nastaviť, : áno, ale tak aby to opäť len neprinieslo viac rozporov ako zhody.
- 28.5.2022 - 9:27
- 0
- KrebsKandidat
- Ked si chce Hruby diktovat ako sa ma liga spravat, lebo velky Slovan, tak nech si ide kade lahsie. Lige v takom pripade bolo lepsie bez neho.
- 28.5.2022 - 15:02
- +2
- HeyYou
- on pise o rokovaniach a dohode a ty-urazene jelito splietas cosi o diktovani lige
vies co, nech je po tvojom. ovladli sme szlh a teraz vam ubohym budeme diktovat a vy nam budete sluzit lebo velky slovan - 28.5.2022 - 16:10
- +3
- topska
- Hruby chce mat najviac hlasov pri rozhodovaniach aj ohldom ligy. Lebo ma slovan najviac titulov. Aj ked toto vedenie ziskalo jeden. Poprad, Mikulas, Michalovce, Zamky, Presov a Spisska maju podla jeho slov rozhodovat iba o regionalnych otazkach a budu mat neporovnatelne menej hlasov. To nie je diktovanie?
- 28.5.2022 - 16:53
- +6
- BieloModra
- Caka nas horuca jesen
snad sa dozvieme vcas kedy zacina liga kolko bude v nej hrat timov a pod
- 28.5.2022 - 17:22
- 0
- HeyYou
- nie.
on nema taku moc, aby mohol ostatnym diktovat. on chce o tom viest debatu a ostatni ho mozu poslat do prdele, ak sa im to nebude pozdavat, to je podla teba diktovanie? - 28.5.2022 - 17:47
- +2
- topska
- Ak to bude ako pises tak...bude dobre
Ano, to je podla mna diktovanie - 29.5.2022 - 7:10
- +1
- RhimeSBA
- Skús trošku viac slov napísať k tomu prečo si to myslíš.
Lebo mne je úplne nejasné, ako si podľa teba môže diktovať veci entita, ktorá ich zároveň nedokáže presadiť silou. - 29.5.2022 - 8:17
- 0
- topska
- Naozaj si nemyslim ze tu je nutne nieco vysvetlovat a podla mna ma uplne chapes. Nesklznime do slovickarenia.
- 29.5.2022 - 17:04
- 0
- RhimeSBA
- Nezáujem o diskusiu v duskusii je pre mňa nepochopteľný, ale v poriadku.
- 29.5.2022 - 17:33
- 0
- topska
- Ja si s tebou o tom kludne podebatujem napriklad v spravach. Ale ak to bude lepsie tak to dajme teda takto: "diktovanie"
- 29.5.2022 - 17:37
- 0
- RhimeSBA
- Pokojne si o tom podebatujme v správach..fakt by som chcel porozumieť tomu, čo si pod tým pojmom predstavuješ..
Ja si myslím, že Hrubý sa snaží o to, aby získal viac vplyvu pre seba a klub, ktorý riadi..to bezpochýb.
Zároveň si však myslím, že na to, aby to dosiahol musí predstaviť taký koncept, na ktorý nájde dostatok partnerov..nie je v takej pozícii moci (rozumej sily), aby to mohol spraviť sám (rozumej nadiktovať). - 29.5.2022 - 18:11
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- omen
- Myslel som si, že máš lepší prehľad o lige aby si mohol vedieť, čo môže komu Hrubý diktovať alebo nemoze
- 28.5.2022 - 17:58
- +1
- KrebsKandidat
- Ako clen VV SZLH ma realnu sancu si to aj presadit. Myslis, ze to pre extraligu bude dobre?
- 28.5.2022 - 23:43
- +2
- omen
- nesuhlasim s prvou vetou (a preto aj zbytocne odpovedat na druhu):
lebo po prve, slovo diktovat a slovo presadit nevyminam ako synonyma, aj ked vysledok moze byt rovnaky
po druhe, si myslim, ze vo VV je dost rozumnych ludi (napr. Handzus, Mraz), ktorý snad vedia co je dobre pre hokej na SK
po tretie, extraligu riady Ligova rada, popripade APHK a na to Hruby nema velky dosah - 29.5.2022 - 15:52
- 0
- KrebsKandidat
- Uvidime, ako to bude.
- 29.5.2022 - 17:10
- 0
- BieloModra
- A ja som si myslela ze Slovan je peesne taky isty klub ako kazdy iny co sa ligy tyka...darmo asi nie ...este ze takto mysli ( dufam) len fanusik
- 28.5.2022 - 17:21
- 0
- HeyYou
- andrejka, uvahy o rovnosti patria do bezstarostnej puberty, ak sa ich clovek nevie vzdat aj v neskorsom veku prinasa to len sklamanie a hnev. ver mi, belasy žid vie o com pise.
- 28.5.2022 - 18:04
- +1
- BieloModra
- Presne taky isty neznamena rovny
ale rozumiem mna len trosicku prekvapilo ako si si uletel
neuveris ale chapem aj ked som placko z Nitry
- 28.5.2022 - 18:10
- +1
- KrebsKandidat
- Sa mi paci na ludoch ako maju plnu hubu toho, ze lepsi ma mat viac. Az pokym nepride vacsia ryba a nezozerieho.
- 28.5.2022 - 23:47
- +2
- KrebsKandidat
- ..nezoziere ho...
- 29.5.2022 - 0:06
- +1
- maček
- hádam do tretice sa podarí
- 29.5.2022 - 0:55
- +2
- KrebsKandidat
- Hm, to sa oplatilo. Ma to zmysel opravit?
...nezozerie ho...
- 29.5.2022 - 10:24
- 0
- KrebsKandidat
- Pise o rokovaniach a pride tam s tym, ze my mame najviac titulov, my mame..., my mame... Dopln si.
To vam nikto neberie, ze mate tituly. Ale bez Trencina, Zvolena, Kosic ci Nitry nevyhratre ani hovno, lebo nebudete mat proti komu hrat a nemali by ste ani jeden jediny titul.
To, ze chce mat rozhodojuce slovo v lige pre ligu nic dobre neznamena.
Ale pouc ma, to urazen jelito, kde monopol prospieva konkurencii? V podnikani? Sotva. V sportovej sutazi? Uz vobec nie.
Tak si teda rozhodujte, ako Slovan o sutazi. Berte vacsinu prachov z marketingu, lebo mate naj...
Akurat, ked sa niektory vas fanusik potom ozve, ze sutaz je o nicom, lebo SBA vsetko vyhrava, spomen si na toto. - 28.5.2022 - 23:40
- +5
- HeyYou
- nejeduj sa uz, daj si raw koláčik, daj sa do kludu
akurat v com ti mozem dat za pravdu je to, ze sposob akym komunikuje pre media, stoji za staru bačkoru. zvlast ked teda este k ziadnym rokovaniam ani nedoslo, tak tento styl komunikacie ma potencial mnohych nasrat (to vlastne si ukazal aj ty a dalsi). asi by mal absolvovat nejake skolenie zamerane na medialnu komunikaciu
prestanme ale teraz na chvilu moralizovat o pokore a nafukanosti, ale co ti vlastne vadi, ze ma nejake poziadavky? ok, bavme sa o tom, ze pocet titulov je asi kktina, na druhej strane vsetci vieme, ze ten slovan proste puta pozornost napriec ligou a plni vsade hladiska tak si chce ukrojit najvacsiu porciu, tomu ja osobne rozumiem a nevidim na tom nic zle. - 29.5.2022 - 6:25
- 0
- KrebsKandidat
- Na poziadavky ma pravo, to mi nemoze vadit a ani nevadi. Aj v minulych diskusiach som uz povedal, ze dokonca rozumiem, preco si Slovan moze narokovat viac penazi z marketingu - to, ze ludi pritahuje je fakt. Je mozne, ze su to povacsine burani, ktori si pridu hlavne zanadavat, v lepsom pripade iba zapiskat a hokej ich zaujima len okrajovo - zial na stadion pridu.
Hrubeho nastrel ci predstava je ale uletena a pachne to snahou rozhodovat o nas bez nas. A tu nepoznam prave vela prikladov z historie, kde to fungovalo v prospech kazdeho. Inak povedane, sportova sutaz nie je podnikanie, kde by si najsilnejsi hrac mal ponechat konkurenciu silnu /slabu tak akurat, aby ho staty neobvinili z monopolu.
- 29.5.2022 - 10:42
- +1
- bielypuk
- podstatnejsie je, ze ked Slovan odisiel do KHL vsetkym klubom klesla navstevnost zazsezonu o viac ako tych 30%, Slovan je fenomen, proti nemu u nas hraju vsetky timy na 120%, chcu ho porazt za kazdu cenu... to o Kosiciach neplati ani omylom, nemaju v nasej lige taky status... detinske vypocty, ake tu uvadzas na tom nic nezmenia... aj u sponzorov ma Slovan ovela vyssi ratig, zmier sa s tym...
- 28.5.2022 - 7:01
- +1
- thovthKe
- Fajn,: ak tieto "detinské výpočty"... atď... potom nie je detinské od Slovan oháňať sa historickou zásluhovosťou? To už nie je detinské?... aaa nie, to je slovanistické
Mimochodom keď Slovan šiel do KHL, stiahol so sebou aj kopu sponzorských prachov (pripomínam najme tie od štátom vlastnených firiem), ktoré by ináč skončili v ďalších kluboch. - 28.5.2022 - 9:26
- +4
- DENISO6
- Čo 30% rovno o 540% to kleslo
- 28.5.2022 - 9:43
- +3
- bielypuk
- ono to funguje tak, jprv musis nieco predviest pritiahnut divakov a poto ridu aj sponzori...nikdy to nie je naopak... Slovan vypedava stadiony/kazdy ho chce vidiet prehrat so svojim klubom/ a preto ma sponzorov... nezamienaj si pricinu s dosledkom...
- 28.5.2022 - 10:15
- 0
- KrebsKandidat
- Kazdy urcite nie. Ze vylezie kopa buranov si zanadavat neznamena, ze Slovan pritahuje kazdeho fanusika.
- 28.5.2022 - 15:04
- +2
- bigi
- Hmm ako vies ze by tie firmy sponzorovali falsie kluby? Nerobili to pred tym ale jasne robili by to potom.
Nepaci sa ti zasluhovost ok beriem tak sa podme pobavit o tom kto kolko prinasa. A tu su gakty dane jasne yrebars aj tipsport aj tipos na ligu so slovanom by davali/davaju viac ako bez neho - 28.5.2022 - 13:09
- +1
- bielypuk
- to ja netvrdim, ale klub co nic neredvadza resp. na jeho zapasy nik nechodi, by sa mal zamysliet nad sebou a nie kydat na Slovan...
sponzori vedia kam maju ist, bussines nepusti... - 28.5.2022 - 15:11
- 0
- thovthKe
- No: Ak se nemýlim (a netvrdím, že nemýlim sa) tak napr. Tipos (štátna lot. spoločnosť) dala pre Slovan v KHL väčšiu sumu ako poskytla celej našej lige. - a keďže výnosy Tipos-u boli plánované pre rozvoj športu u nás, tak tá suma by šla v celku pre ligu. Ak by aj Tipos poskytol peniaze takpovediac naviac (napr. oproti iným rokom) aj to v podstate sponzoroval ruskú ligu (potom je otázka kde tie prachy krátil - podpora iných športov, odvod štátu?)
Transpetrol (fungujúci čisto na území Slovenska - št. fy) platila Slovanu, lebo vraj jej robí reklamu - ale načo platiť reklamu v krajinách kde nepôsobíš, vie len vedenie št. podniku.
Zásluhovosť na historickom základe, podľa môjho názoru, prinesie len veľa rozporov.
Zásluhovosť v danom ročníku, povedzme - časť rozdeliť každému klubu za účasť, časť podľa umiestnenia v tej sezóne. - 28.5.2022 - 23:32
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fabbeN
- Počkaj teba si poznačím a takto o rok sa vidíme, pán odborník.
- 29.5.2022 - 0:44
- +1
- tn
- o rok tu uz bude s novym nickom
- 16.6.2022 - 12:31
- 0
- maček
- ja takisto snímam klobúk pred týmto tvojim
- 27.5.2022 - 12:56
- +4
- ElwisNR
- V Nitre asi musíme urobiť na štadióne tabuľky s oznamom vedľa takých že ďakujeme že nefajčíte aj také že ďakujeme že nefandíte a nahrate za Slovan pre domácich divákov a hráčov.
- 27.5.2022 - 13:22
- +1
- ElwisNR
- 🤔 Čo už to je život.
- 27.5.2022 - 13:29
- +4
- hello, havarju
- Ano, ale zväz jadierkárov už podal sťažnosť na najvyššom súde a žiadajú o možnosť konzumovať jadierka aj na štadióne s tým, že by smeti hádzali počas zápasu do vrecka a potom ich vyhodili do smetných košov.
- 27.5.2022 - 13:32
- +2
- RhimeSBA
- Inak, to by bolo! Aký kultúrny pokrok
(a tým nemyslím Nitru, ale túto našu krajinku ako celok)
- 27.5.2022 - 13:34
- +1
- hello, havarju
- presne za tým účelom som napísal ten príspevok - kultúrny pokrok - lebo ja tomu nerozumiem, že niekto si dokáže hádzať smeti pod nohy a hocikde na zem
- 27.5.2022 - 13:39
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- omen
- Molnar moze byt skvely hrac... ale pre jeho dalsi vyvoj by bolo asi lepsie zostat v Nitre Ma vacsiu sancu sa presadit i do specialnych formacii, co by mu v Slovane vedeli ponuknut asi len v Modrych kridlach... obavam sa, ze na tom nezmeni nic ani zmena filozofie klubu
- 27.5.2022 - 16:33
- +7
- MV
- tak by si riadne strelil do nohy, ak by vymenil ice time, ktory ho caka v NR za Modre kridla, ako Fominykh
- 27.5.2022 - 11:46
- +40
- hawkie
- Sú náznaky alebo špekulácie, žeby tam chcel ísť?
- 27.5.2022 - 12:00
- +3
- Rebel74
- To by bol gól do vlastnej bránky pre slovenský hokej.
- 27.5.2022 - 12:45
- +5
- Sunkafit
- Ked chce hrat za kridla...nech sa paci
- 27.5.2022 - 13:08
- +4
- Peryo
- Regenda sa možno predstaví v tíme s minimálne jedným slovákom v zámorí ak všetko pôjde hladko
- 27.5.2022 - 11:45
- +16
- HokejBJ
- Arizona?
- 27.5.2022 - 11:48
- 0
- Peryo
- Nie Arizona🤫 musíme dúfať že všetko vyjde ako má
- 27.5.2022 - 11:53
- +2
- Matej8199
- Tampa by bola pecka. Pasoval by tam do tej 3. formácie.
Niečo ani Nick Paul ktorý teraz hrá super, boduje, veľmi dôležitý hráč pre Tampu - 27.5.2022 - 12:42
- +5
- Ol!ver
- Veru tak.
- 27.5.2022 - 14:48
- 0
- Ol!ver
- Ahoj, trollík, prajem pekný deň
.
- 27.5.2022 - 14:42
- +2
- Peryo
- Treba to skľudniť. Myslím si že napovedá je pekná lebo ten tím môže mať v organizácii na "konci dňa" až 4 slovákov
- 27.5.2022 - 15:53
- +1
- Ol!ver
- Každopádne, jak som sa aj teraz bavil s kamošom Ondrom, Regenda je typ hráča, ktorý by zapadol doslova všade a našiel by si miesto v každom tíme, v každom útoku a uplatnil by sa v každej úlohe. Typický grinder, extrémne cenený typ hráča.
- 27.5.2022 - 16:30
- +9
- Ondro_RedWings
-
- 27.5.2022 - 16:39
- +2
- Sarus
- Oto Haščák: Je veľa tímov ktoré majú o neho záujem.
- 27.5.2022 - 12:00
- +4
- Pukky
- S minimálne jedným... Čiže Dallas?
- 27.5.2022 - 12:30
- +2
- dominator97
- do NJD aj so slafkom
- 27.5.2022 - 14:43
- +4
- BieloModra
- a ked ja napisem ze podla mna ma naviac ako CR tak mi chlapi vysvetlia co a ako
- 27.5.2022 - 12:57
- 0
- maček
- aaaale šak Ty si si už dávno mal zmeniť nick a jeho farbu a bol by si uznávaný ako jeden z hlavných HP expertov, ale keď sa tu chceš za ružovú schovávať, to je Tvoja vôľa
- 27.5.2022 - 13:05
- +6
- BieloModra
- podla mna ty prudko podcenujes "majstra odborneho vycviku"
a naberas obrovske bezpecie tych cca 90km
v kazdom pripade presne ty vies co ta caka najblizssie
- 27.5.2022 - 13:33
- +1
- maček
- Tak vzhľadom na ceny benzínu a celkovo situácii na Blízkom východe mi 90km pripadá ako slušná nárazníková zóna.
.....KUA, zabudol som na LPG - 27.5.2022 - 15:15
- +4
- bielypuk
- pisal som, ze sa unahlil, ale miestni experti mi vysvetlili, ze uz bude vsetko nafulovane... miestne deti o tom predsa vedia svoje...
- 27.5.2022 - 14:35
- 0
- Dejvid7
- Takze Mlada Boleslav pada?
- 27.5.2022 - 11:46
- +1
- bielypuk
- nikdy nemala ani vstat...
- 27.5.2022 - 14:36
- +10
- Sarus
- Škoda.
- 27.5.2022 - 11:52
- 0
- ZtrykoSlazoU
- dukla TN bratislava: pokial slovan zostava v nasej lige,tak to nedava zmysel
- 27.5.2022 - 12:12
- +2
- maček
- budete si musieť zvyknúť, že klubizmus vymiera a nastáva doba čistej profesionality. Maroš žil pre Slovan, ale jeho majiteľ prišiel k presvedčeniu, že treba otvoriť okná a vyvetrať, aby prišiel do klubu čerstvý vzduch. Hoci aj z Trenčína.
- 27.5.2022 - 12:30
- +9
- ZtrykoSlazoU
- nejde o toooo, sak aj jahody a paradicky dnes kupis v decembri
aj tak mi to nedava zmysel, oto v slovane - 27.5.2022 - 15:12
- +2
- frantapriklep
- Diabolský plán: Proste Trenčania sa infiltrujú do štruktúr Slovana a pomaly ho rozložia
- 27.5.2022 - 15:23
- +22
- amaskiea
- koho? Trenčín?
- 27.5.2022 - 19:59
- +3
- worth
- Tam uz nie je co rozkladat
- 28.5.2022 - 15:02
- 0
- VSŽ!
- Koniec éry širokých kšeftov? Ak končí aj tá šička, čo tam toho napáchala, tak Oto mi príde ako obrat o 180. Skaut NHL, repre manažér. Ešte aby nedotiahol Graňáka, Sekeru, Záborského...asi v BA zistili, že zlepšiť PR nemôžu len veľkohubými vyhláseniami, ale reálnymi zmenami. Toto je pre mňa prvá.
- 27.5.2022 - 12:21
- +6
- DraciaTlama
- Ja osobne som veľmi hrdá na to, že niekto ako p. Haščák prišiel do SLovana a preberie to po p. Krajčim. Je to viac než solídny nástupca.
Až sa trošku čudujem, že Dukla ho neudržala. No nič, rado-sa-stalo.
Ešte ak sa potvrdia ostatné dve mená tak môžem šampus strielať. - 27.5.2022 - 12:37
- +6
- Dr.Zincica
- A koho mala udrzat Dukla?Ved on tam posobil naposledy pred 20-timi rokmi.
- 27.5.2022 - 12:45
- +17
- Miso26
- Uf a ako presne ho Dukla neudržala?
- 27.5.2022 - 12:51
- +12
- LenTak93
- ale takéto osobnosti by sa mali vracať domov, nie?
mňa tiež mrzí, že nám do Slovana utiekli Štrbák so Slovákom
neviem, či nebolo lepšie, keď boli v KHL... robili to halabala, bez rozumu a my, v slovenskej lige, sme si udržali tých, čo sme chceli
teraz majú peniaze a začínajú to lepšie sťahovať k sebe... - 27.5.2022 - 13:22
- +5
- gabi98
- A co nam brani udrzat si ich aj teraz?
- 27.5.2022 - 13:29
- +5
- BlackCrow
- Otázka je skôr kto nám bráni.. Sú dvaja, vieme.
- 28.5.2022 - 2:42
- 0
- gabi98
- Veď práve.
Nepochybujem, že peniaze sú stále "až" na 1.mieste. Avšak určite to nie je len o peniazoch. - 28.5.2022 - 17:54
- 0
- Miso26
- K tomu sa vôbec nevyjadrujem. Len sa pýtam ako ho Dukla mohla neudržať keď v nej bol naposledy v roku možno 01.
- 27.5.2022 - 13:36
- +12
- ZtrykoSlazoU
- strbaka nie ze neudrzali,ale vykopli
a z tribun aj tak pocuval len primitivne nadavky - 27.5.2022 - 15:15
- +6
- greendeath
- Tak ked da take osobnosti maju vracat domov: ...tak Oto vidaj doma v Martine!
- 27.5.2022 - 15:51
- +4
- Miso26
- Tak po 15 rokoch by sa ho podarilo podpísať, to môže byť dôvod na bublinky.
- 27.5.2022 - 13:48
- +4
- DraciaTlama
- Bud tak dobry a nereaguj na mna.
- 27.5.2022 - 16:35
- +6
- Wayne99
- skor je trosku smutne: ze dukle takyto clovek nechyba… je to trencan je odbornik ale chapem ze ked by aj zaujem z nasej strany bol asi nie su na taketo posty v dukle peniaze. ked to robia vsetci zadarmo…
- 28.5.2022 - 1:23
- +1
- bielypuk
- on nikdy nebol trencan, tak ako Kolnik, ci Ciger neboli bratislavcania...
- 28.5.2022 - 7:12
- +3
- Wayne99
- Oto je ale trosku iny pripad ako Ciger ci Kolnik: Oto na Slovensku nehral za iny klub, iba za Duklu Trencin. Byva v Nemsovej nedaleko Trencina. Ja si myslim ze na zaklade vyssie spomenuteho ho mozeme nazvat s kludnym svedomim ze je Trencan. To ale nemeni nic na tom ze moze pracovat, kde len chce. Len je to skoda v moji ociach ze nie je v Dukle.
- 28.5.2022 - 9:55
- +4
- worth
- Ja si tiez myslim, ze Oto je Trencan, ale treba sa pytat jeho. Podla mna kazdy si toto rozhodne sam nie na zaklade toho co ma v rodnom liste, ale podla toho ako sa sam citi (samozrejme sa ani nevylucuje, ze moze zit v Trencine a identifikovat sa ako Martincan).
- 28.5.2022 - 15:06
- 0
- Roogy
- Pohľad do histórie: https://sportnet.sme.sk/spravy/skaut-bostonu-oto-hascak-oslavi-zajtra-styridsiatku/
- 27.5.2022 - 12:49
- +2
- juromt
- ..: Dalsi hviezdny odchovanec Trenica v Slovane...
- 27.5.2022 - 12:59
- +8
- Roogy
- Haščák, Cíger a Švehla sú odchovanci Martina. Do Trenčína prišli na vojenčinu vo svojich 18-19 rokoch. Tak ako napr. Pálffy-odchovanec Skalice, Demitra-odchovanec Dubnice, Šarky-odchovanec Topoľčian.
- 27.5.2022 - 13:57
- +28
- tn
- Hascaka si pamatam v prvej sezone za Duklu. Viem ako hral a ako sa v dalsich sezonach zlepsoval. Takze si mozes pisat aj miesta narodenia, Oto je nas.
- 27.5.2022 - 17:09
- +9
- greendeath
- Aby ti toto nenapisali slovansti o par rokov
- 27.5.2022 - 21:46
- +3
- maček
- tak my sme tu na HP už zvyknutí, že v TN sa definuje odchovanec ako hokejista, ktorý sa aspoň raz zastavil na odpočívadle Zamarovce
- 27.5.2022 - 23:54
- +5
- rijko
- Najzabavnejsie na tom je,ze tieto bludy o odchovancoch siria ludia mimo TN.
- 28.5.2022 - 1:24
- +4
- lukiasko
- No s týmto tvojim zmýšľaním sa teším že Handzuš a Surový sú Popradčania
tiež každý z nich odohral za mlada nádhernú sezónu pred odchodom za more u nás… Tiež si na nich pamätám
- 28.5.2022 - 7:15
- +2
- bielypuk
- a co si este pamatas, ved daj...Alzheimer nespi...
- 28.5.2022 - 15:48
- 0
- Kopcansky Palachar
- Naco tu riesite ci je z Trencina alebo Hornej Dolnej a pre koho sa rozhodol pracovat, resp. kto mu co ponukol? Mozeme byt len a len radi, ze taky clovek bude pracovat nadalej pre nas hokej a v nasej lige. Citit, ze nemate radi Slovan a asi trosku zavidite, ze maju k dispozicii aj slusne financie, ked si dovolia pritiahnut taku osobnost ako je Oto Hascak. A samozrejme to nebude len on. Mna ako nezavisleho fanusika to potesilo.
- 27.5.2022 - 13:24
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- Fakt ma tesi, ze Hruby to dava na Kmotrika...
- 28.5.2022 - 0:56
- +1
- bielypuk
- ty este nespis?...uz aj pyzamo na sebe mas...
- 28.5.2022 - 7:16
- 0
- MackoPu
- Nie uz, este stale.
- 28.5.2022 - 10:21
- 0
- AaaaaaA
- Čo sa týka Finov tak správne poznamenal , že keby nás napádajú tak máme oveľa väčšie problémy ....nás keď začalo napádať Francúzi alebo Kazachstan , tak sme strácali množstvo pukov a robili veľa chýb .
A keby nás začali kvalitný a rýchly fini naháňať tak to by bolo obrovské zmätky ale dokonca aj keď sme vyhrávali 2:1 tak čakali a naši obrancovia mali kopu času . - 27.5.2022 - 14:25
- +3
- ZtrykoSlazoU
- Hovorka v KE
- 27.5.2022 - 16:03
- +2
- bielypuk
- co sem tlacis Ke...
- 28.5.2022 - 15:52
- +1
- zemini
- Tak čo ten Buček podpísať do AHL alebo NHL? Neviete niekto o tom niečo. Lebo informácie tu sú všelijaké
- 27.5.2022 - 16:38
- +2
- Ol!ver
- Off topic. Slovenský repre ročník 2007 sa mi veľmi páči. Čo hovoríte na 06ky? 07 mi prídu možno aj zaujímavejšie.
- 27.5.2022 - 17:03
- +4
- pokemon33
- To ukaze az medzinarodna konfrontacia so SWE,FIN,CZE a aj GER a SUI
- 27.5.2022 - 17:33
- +3
- pupo
- Som veľmi rad že Slovan dotiahol takého experta a človeka akým je Oto, ale repre bude chýbať. Pošuškáva sa o nástupcovi? Pri skladbe mužstva odviedol asi tu najväčšiu robotu a nebude ľahké ho nahradiť
- 27.5.2022 - 17:58
- +2
- Pharaoh111
- sak vsetci budu trenovat a hrat na baze v slovane a len sa presunu na repre akciu,ako ceeskaa v cececepe za tichonova
- 27.5.2022 - 18:54
- +2
- Urpiner16
- Ja som rád že Haščák opúšťa reprezentáciu.O tom kam išiel sa vyjadrovať nebudem.
- 27.5.2022 - 19:23
- +2
- Radovan123
- inak neviem či ste zaregistrovali čo sa týka Sykoru a NHL
https://twitter.com/RDurkac/status/1530222343787798528?s=20&t=oVagXL-W8u3xzBXUlc3O3A - 27.5.2022 - 21:05
- +3
- Ol!ver
- Prosím Boston.
- 27.5.2022 - 21:48
- 0
- TurnerSVK
- to ale neznamena ze tam ide aj hrat od buducej sezony, ci? to su len nejake vstupne testy, nejaka debata s majitelmi... ale myslim si ze bude hrat Syky za NR este jednu sezonu určite, Nemec podla mna ide priamo NHL, tam uz netreba cakat nic.
- 27.5.2022 - 22:54
- +1
- Ol!ver
- Neznamená. Nemec neviem, či by bola ideálna hneď NHL, skôr AHL alebo hosťovanie vo Fínsku či Švédsku so zmluvou NHL.
- 27.5.2022 - 22:58
- +7
- worth
- Na jednej strane Slovanu prajem slusneho majitela s viziou a bohatou kasickou, na druhej strane priznavam uprimne, tato Slovanisticka strategia "tak a ted si vas koupim vsecky" mi vobec nechybala (skor teraz reagujem na diskusiu nez na clanok). Nejdem sa teraz zaoberat dovodmi preco ostatne kluby nevedia dat dokopy obdobny rozpocet ako klub z hlavneho mesta, ale tento typ sutaze kde jeden klub absolutne dominuje pretoze pracuje so zasadne inymi financiami (Bayern v Nemecku, PSG vo Francuzsku) mi pripada velmi neatraktivny. Aj preto je NHL najlepsia sutaz na svete, pretoze Rangers a Maple Leafs nemozu operovat rozpoctom 200 mega a rozdelit si top hracov, hoci by si to teoreticky mohli dovolit. Zo strany Hrubeho mi to pripada trochu kratkozrake (pokial teda prenho tipos liga nie je iba kratkodoba zastavka), pretoze neatraktivny superi mu stadion plnit nebudu a toto by mal byt ciel dobreho manazera/majitela. Nie vyhravat titul kazdy rok.
- 28.5.2022 - 15:20
- +6
- pupo
- Bayern nedominuje bundesligu lebo má najvyšší rozpočet, vyhrali ju síce tuším 10x za sebou ale min. 3x len vďaka blbosti konkurencie (Dortmundu). Podľa mna sa to dá povedať len o PSG. To čo Hrubý povedal platí vo Španielsku, pokúšali sa o to kluby v bundeslige (napríklad schalke bayern Dortmund Frankfurt )
- 29.5.2022 - 10:18
- 0
- topska
- Teraz riesis marketing alebo tie hlasovania a vahu pri nich resp. vylucenie urcitych klubov z rozhodovacieho procesu pri dolezitych temach v nasom hokeji?
- 29.5.2022 - 17:09
- 0
- worth
- Rocny rozpocet na platy hracov:
1. Bayern 180M
2. Dortmund 100M
3. Leverkusen 67M
https://soccerprime.com/bundesliga-player-salaries/ - 29.5.2022 - 18:41
- 0