Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Paľba na zväz, ten chystá reakciu

zdroj: TASR/ -
9.6.2020 14:25 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Že v slovenskom hokeji znova eskaluje napätie, musí vnímať každý, kto aspoň trochu číta o aktuálnom dianí. Pozreli sme sa na súčasný mediálny lynč zväzu z nadhľadu.


Ak nie ste včerajší, určite ste zachytili rôzne mediálne ataky na súčasné vedenie SZĽH, ktoré zatiaľ neboli publikované na našom webe. Ale nebudeme sa tváriť, že ich nevnímame.

V čase, keď silnie mediálny tlak na podporu klubov z finančného balíka, ktorý sa volá "zisk z MS", zväz robí obchody, ktoré vyznievajú, jemne povedané, nehospodárne.

Prvou medializovanou kauzou bol nákup 12 740 hokejok pre mládež vo veku od 15 do 20 rokov. Išlo o zväzom získanú štátnu dotáciu v hodnote 2 400 000 eur na to určenú. Navonok výborná správa. Oveľa horšia je však skutočnosť, že sa predali s jednotkovou cenou na úrovni cca 188 eur za kus. Aj laikovi musí byť jasné, že pri takomto type nákupu ide o mimoriadne drahý špás. I keď, ako samotný zväz upozorňuje, aj táto minca má dve strany. Operuje slovnými spojeniami, ako nesplnenie podmienok o verejnom obstarávaní v určenej časovej lehote, čím vysvetľuje skutočnosť, že vyradil dve podstatne lacnejšie ponuky v tendri. Ďalšou informáciou, ktorú sme pri monitoringu tejto kauzy zachytili je informácia o vyššej kvalite, ktorú chcel zväz dopriať našim hokejovým mladíkom. Nech už sú argumenty akékoľvek, faktom je, že v celkovom súčte to slovenských daňovníkov stálo o milión viac, ako teoreticky mohlo, keby bolo keby, alebo keby sa niekto správal ako dobrý hospodár. Ešte dodáme, že tento nákup bude preverovať aj NKÚ.

Neradi vyrábame články na základe instagramových statusov na osobných profiloch, ale faktom je, že do zväzu sa výrazne oprel aj zástupca malého klubu z Petržalky Martin Pinček. Ten zase vytiahol okrem iného napríklad kauzu o údajnom nákupe rúšok v hodnote 30 000 eur s podtlačou hockeyslovakia.  Jeho prejav získal podporu aj na oficiálnom účte klubu HC Nové Zámky. Avšak zároveň platí, že jeho prejav, ktorý prevzala napríklad stránka „sport.sk“, sa stal pre zväz červeným súknom. SZĽH chystá nielen trestné oznámenie, ale na štvrtok aj tlačovú konferenciu na svojej pôde, kde ohlásili účasť všetci menovane kritizovaní ľudia v prejave spomínaného funkcionára Petržalky. A teda Martin Kohút, Miroslav Valíček, Diana Kosová , Miroslav Šatan, ako aj Roman Sýkora, ktorým bol predsedom komisie pri verejnom obstarávaní. Budú ich argumenty pre verejnosť dostatočné? Nechajme sa prekvapiť.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Tehelnepole

 

Vždy a stále ide o tie poondiate prachy...
9.6.2020 - 14:34
+2

Dzunkes

 

a o co ma ist ked nie o peňáze
9.6.2020 - 15:26
+2

fany

 

O hokej
9.6.2020 - 15:28
+9

Tehelnepole

 

Tak
9.6.2020 - 15:34
0

crystalmeth

 

hokej su peniaze
9.6.2020 - 15:38
+3

Dzunkes

 

na slovensku?
9.6.2020 - 16:17
+1

gta98

 

Vsade ide o prachy a vo vsetkom. Akurat vo vyspelejsej kulture k tomu pridaju aj nieco naviac, kazdy chce zarobit, ale nasa natura je obabrat, oskubat, oje*at kazdeho a kde sa len da a po mne potopa. Sprosty narod, aj ked Slovensko mam rad, jeho obyvatelia... radsej priroda no.
9.6.2020 - 16:47
+30

azzurri

 

Presne tak.naprosto si to vystihol a čistá pravda.ja to hovorím všetko čo si napisal už dávno.staci si pozriet len správy u nás a vo iných krajinách.u nás každý deň v správach len kto kolko nakradol,aký podvod urobil a len NAKA NAKA NAKA
9.6.2020 - 17:01
+5

Nemehlo

 

O hokej a hocijaky sport prestava ist, akonahle si ten kto ho vykonava pyta peniaze.
9.6.2020 - 18:18
+1

Kain

 

Hokej "bez penazi" sa da hrat na sidlisku alebo v zime na rybniku.
10.6.2020 - 8:10
+1

strojar

 

Nedá.
Potrebuješ si kúpiť minimálne korčule, hokejku a puk.
Ale zas na druhú stranu, kúpiš to lacnejšie ako SZĽH, lebo
zväz dostal množstevnú prirážku.
Jednotlivo sa dá nakúpiť lacnejšie.
10.6.2020 - 9:39
0

Ejo

 

Množstevná zľava je ekonomická len do určitého objemu. Neexistuje lineárna závislosť medzi objemom a zľavou. Naopak existuje vypočítateľný Bod zvratu, od kedy cena za jednotku rastie s rastom objednaného množstva.

Pokles tržieb v budúcom období a s tým spojené náklady si do ceny zahrnie každý zodpovedné rozpočtár.

Či Bod zvratu bol dosiahnutý aj pri obstaranom množstvo hokejok neviem, musel by som poznať všetky relevantné vstupy, ale reálne to je.
10.6.2020 - 10:12
+7

juromt

 

...: hadam nejdes poucovat hentoho renomovaneho ekonoma a biznismena
10.6.2020 - 11:10
+4

fany

 

No tak toto si študoval možno na Harvarde. Skús mi dať príklad na množstevnú prirážku na Slovensku.Viem si predstaviť,že množstevná zľava sa nedala pri nákupoch rúšok v marci,lebo bol obrovský dopyt z každej strany.Na hokejky a ešte tej jednej značky nestojí nikto v rade.Ešte si môžu pomedliť ruky ,že aj povysávali z nich prach.Hokejok je toľko značiek,že aj keby konkrétne z toho druhu už do konca roka nekúpil nikto ani jeden kus,tak v žiadnom prípade ho to v ročnom zúčtovaní nedostane do mínusu. Práveže tie hokejky sa kúpili do garáži a pivníc a väčšina bude hrať aj tak so svojimi kupovanými priamo pre nich.A aj z tých čo ju využijú a náhodou im sadne,tak na také drahé srandy bude mať možno 1 z 10.
10.6.2020 - 12:48
+1

Ejo

 

V tomto prípade to nemá nič s ponukou a dopytom. Ale s konkurenciou, nevýrobnými a hlavne oportunitnými náklady.

Netreba na to Harvard, učia to na každej jednej OA v republike a stačí na to aj základná logika používaná bez predsudkov a krvavých očí.

Ak chceš rozšíriť vedomosti, je to špeciálne využitie Lafferovej krivky.
10.6.2020 - 13:20
+1

emoxx1

 

Sranda, že v súkromnom sektore som žiadnu možstevnú prirážku do teraz nezaznamenal a to som bol súčasťou projektov kde sa nakupovali aj drahšie objednávky ako v tomto prípade. Naozaj nepoznám súkromníka ktorý by ťa s touto poučkou z OA neposlal do ...
10.6.2020 - 13:40
+13

Ejo

 

Ani ja nie. Celková nominálna hodnota je v tomto irelevantná.
Ak výrobné kapacity umožňujú uspokojiť tvoju možno aj jednorázovú potrebu, množstvom sa znižuje cena.
Ak pre uspokojenie potreby je nutné investovať také výrazné náklady, ktoré sa nepokryjú ušlím ziskom, tieto náklady sa musia premietnuť do ceny.

Napr. ak staviam cestu z bodu A do bodu B. a potrebujem 100 jednotiek asfaltu. Ale trh vie vyprodukovať len 20 jednotiek. Som nútený si vybudovať dočasnú továreň na asfalt. Cenu továrne si teda do metra asfaltu musím zahrnúť a zákonite tým bude meter asfaltu drahší.

Oportunitné náklady (pre fany) - vyčerpanie mojich kapacít jednou ale jednorázovou akciou, môže zapríčiniť prechod síce menších ale dlhodobých akcií ku konkurencii.

Pochybujem, že toto nastalo pri hokejkách, a už vôbec nie pri množstve ktoré potrebuje slovensko. ale tvrdiť, že to neexistuje nie je pravda.
10.6.2020 - 15:46
+2

emoxx1

 

OK, Príklad ktorý uvádzaš je na rozdiel od hokejok relevantný. Tiež priznávaš, že toto zrejme ten prípad nebol.
Teším sa na september. Krpec bude mať "Ferrari" hokejku.

Všeobecne by sa mi najviac páčilo, keby to aj štát s dotáciami nerobil takto. Skôr by som videl efektívnejší nejaký fond, z ktorého by preplácali každému registrovanému mládežníkovi akúkoľvek časť výstroje do určitej sumy. Samozrejme treba zdokladovať jej nákup a povedzme aj potvrdenie z klubu, že to naozaj používa. Na jednej strane viac papierovačiek, na druhej strane som možno tesne pred súťažou kúpil niekoľko hokejok, lebo som trafil dobrú cenu a v septembri ma budú viac páliť korčule. Chápem, že to je nereálna utópia a v našich podmienkach zrejme ani nerealizovateľná. Navyše by sa tie peniaze rozkotúľali cez predajne v celej republike a nie konkrétnej firme, takže štát by asi ani nemal záujem o takúto dotáciu. Len by som to vnímal ako funkčnejšiu pomoc.
10.6.2020 - 17:46
+1

KrebsKandidat

 

S tym asfaltom to ciastocne dava zmysel.
Ale, aplikovat to na hokejky? SZLH vykupil tymto nakupom celkovu produkciu jednej firmy na rok?
11.6.2020 - 10:42
0

fany

 

Ešte raz poprosím.Daj mi príklad zo Slovenska na množstevnú prirážku.A konkrétne v tomto prípade mi vysvetli aký mal predajca oportunitný náklad.
10.6.2020 - 13:52
0

juromt

 

...: nevravim ze je to uplne bezne ale stava sa ze kus v maxibaleni nejakeho produktu ta vyjde na viac ako ked si to kupis bud v mensom baleni alebo po jednom.
10.6.2020 - 14:08
0

fany

 

Ale to ja viem dobre, to sú choré prakttiky obchodnikov hlavne na starych ľudí. Ale ja ako kupujuca mám možnosť si kúpiť tych 6 kusov aj nebalenych,prípadne inde. Muselo by mi ísť o život, aby som zbrklo nakupovala. Ja si vždy pozerám cenu za liter, alebo kilo. Ten nákup hokejok boljedna rýchlostná fraška a ako som sa už pytala, ale nikto neodpovedal, to bola čistá ryža niekoho z byvalej vlády, len by ma zaujimalo meno.
10.6.2020 - 14:43
+1

MackoPu

 

Tou krivkou ze vikend uzemnoval Krajniak Richtera. Su to zaujimave veci. Ale to uz je vyssi level, s tym by si v krcme a u hejterov nepochodil.
10.6.2020 - 14:32
0

MackoPu

 

Ze/cez. Ale tam sa to tykalo vyberu dani.
10.6.2020 - 14:42
0

strojar

 

Použiť Lafferovu krivku, ktorá hovorí o akceptovateľnej miere daňovej sadzby na na nákup spotrebného tovaru je významný prínos do ekonomickej teórie.
10.6.2020 - 14:41
+2

Ejo

 

Zle si si to vygooglil Podľa tvojej logiky koleso nebude fungovať na bicykli, lebo už bolo použité na fúriku.

Ale chcieť od teba logiku, je ako od Mazureka tolernaciu.
10.6.2020 - 15:50
+5

strojar

 

Ty si istotne študoval spolu s Kažimírom.
10.6.2020 - 14:37
0

Ejo

 

Presne tak. A študoval s ním aj R. Solow, ktorý s s nedaňovým využitím Lafferovej krivky prišiel ako prvý.

Nevadí, možno nabudúce.
10.6.2020 - 15:59
+3

amaskiea BLOG

 

prosím ťa, môžeš mi konkrétne vysvetliť, akú ujmu utrpím, ak teraz, naraz predám hokejky v celkovom počte = x, oproti situácii, keď by som ten istý počet = x hokejok predál v priebehu napríklad 5 rokov?
10.6.2020 - 16:17
0

amaskiea BLOG

 

ešte dodávam, že vychádzajme zo situácie, že by jednotková cena bola v oboch prípadoch rovnaká
10.6.2020 - 16:18
0

dufus

 

a jak krásne a inteligentne sa dajú vysvetliť predražené obchody na Slovensku,takže žiadne kradnutie ,podvody a pod.,vlastne pri všetkých zákazkách dosahujeme Bod zvratu ,preto taká cena......také jednoduché a geniálne
20 rokov objednávam pre firmu hutný material ,ale rozmýšlam čo by mi povedal majitel keby mu to takto vysvetlím ,mimochodom neviem či by som potom ešte mal silu zavolať dotyčnej firme pri dalšej zákazke
10.6.2020 - 16:47
+3

amaskiea BLOG

 

ja som naozaj úprimne chcel, aby si mi to vysvetlil, možno sa práve venuješ niečomu inému, takže ak sa vrátiš opäť sem, do centra diania, tak sa rád poučím... kurňa, neviem to napísať tak, aby sa to nedalo čítať ironicky, ale ono tam v skutočnosti naozaj žiadna irónia nie je
10.6.2020 - 22:12
0

nerorome

 

Odo mňa posledná vec k tejto téme:
1.) Som rád, že súťaž preverí NKÚ. Ešte by bolo fajn, aby sa pridalo aj ÚVO.
2.) Keď sa kompetentnými inštitúciami (PMÚ, NKÚ, potažmo ÚVO) potvrdia pochybenia, nech zodpovední ľudia na zväze nesú následky.
3.) Pán Rajtar, ak sa niekto z redakcie HP chystá na tú štvrtkovú tlačovku, poprosím opýtať sa funkcionárov zväzu na zistenia Dozornej rady SZĽH popísané v zápisniciach z apríla a mája 2020, ohľadom kontroly plnenia podmienok uzatvorených kúpnych zmlúv s úspešnými uchádzačmi, ako aj ohľadom fyzickej kontroly dodaných hokejok. Tieto skutočnosti, pritom verejne prístupné na webe zväzu, neboli doteraz medializované a asi si to v kontexte celej "kauzy" zaslúžia. Ďakujem
9.6.2020 - 14:36
+7

MaxSBA

 

držím pálce Miro.
9.6.2020 - 14:41
+5

BretPit

 

Dobre, len nech tu TB nedajú na spôsob Fica, niečo prečítajú, dajú zásadne vyhlásenie a odídu bez možnosti klásť otázky,
9.6.2020 - 14:46
+11

Vyskereny Citricus

 

To je sposob Kisku, Fico na otazky odpoveda.
9.6.2020 - 14:48
+16

BretPit

 

Tak určite -
9.6.2020 - 14:54
+48

phial

 

hej, ale systemom... ptejte se me na co chcete ja na co chci odpovim...
9.6.2020 - 14:55
+28

Hasan13

 

Ty si z ktorej jahody spadol?
Nie som volič ani Kisku ani Fica, ale toto je strašná somarina.
9.6.2020 - 14:57
+17

Markos

 

Fico na otázky odpovedá https://www.youtube.com/watch?v=D4HlsppSRI8
9.6.2020 - 15:20
+17

Markos

 

Vyskereny citrus pozri si celé video ako Fico odpovedá na otázky
9.6.2020 - 15:24
+10

Kamzík18

 

toho keď vidím, tlak cez 500.. a ešte keď vidím blbov čo mu stále dôverujú to už neviem či sa smiať či plakať..
9.6.2020 - 15:24
+12

fany

 

Ďakujem za otázky. A to na ten štvrtok sa teším.Len by ma zaujímalo či tam všetci idú dobrovoľne,alebo to bude Bokroš fraška 2 a niektorí v podstate ani netušia čo tam idú robiť.
9.6.2020 - 15:27
+1

bigi BLOG

 

fico odpoveda len ked sa mu to hodi, a to po 12 rokoch jeho vlady sa mu casto nehodi
10.6.2020 - 12:13
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MatoZV

 

aj ked som fanusik svojho klubu, som absolutne proti tomu aby sa peniaze zarobene zvazom z MS rozdali klubom a drzim palce Mirovi a spol aby tieto gangsterske praktiky ustali. Bolo jasne ze pridu a ze najvacsi neschopaci a mafosi zneuziju koronakrizu na pokus o vycicanie zvazovych penazi urcenych na strategicky rozvoj. ak tie peniaze nedame do celkovej infrastrukturnej a treningovo-koncepcnej zmeny v nasom hokeji, budovania akademii a stadionov, vzdelavania trenerov, ale ich rozdame helikopterovo klubom tak sme totalni somari a ten hokej tu fakt skape.
9.6.2020 - 14:50
+86

JohanHV71

 

To súhlasím, 100%tne, aj som to tu písal.
Len škoda, že sa ten milión udrbal na hokejkách, keď už to nejde na mládež, tak ten milión z našich vreciek mohol ísť klubom radšej
9.6.2020 - 15:00
+6

KurierNz

 

Presne ten urvany milion by som nazval gangsterskou praktikou...peniaze z MS musia mat pod kontrolou za kazdu cenu, ale prachy nas vsetkych zadarmo od statu mozu prehajdakat narychlo bez problemov...a aby bolo jasno, tiez nie som zato aby zvaz dal klubom prachy len tak, ja cely cas tvrdim, ze zvaz mal vyrokovat od statu nekaku pomoc pre kluby v nejakej sume a turo sumu zatial, podotykam vyrokovanu, prerozdelit medzi klubmi...ak stat neda, tak nech peniaze nerozdeluju...
9.6.2020 - 15:05
+6

wedro

 

Ešte je tu jedna možnosť a to cez e-u-ro-fo-n-dy.

Takže tak.
9.6.2020 - 15:18
0

fany

 

Správne nikomu nič.Nemajú,nech to zabalia.Padne Detva,Slovan,Košice,BB,Nitra,NZ,Petržalka NO A ČÓÓÓ. Však my si postavíme nové štadióny.Tak sa uleje z peňazí do tých správnych vreciek .Nevadí,že štadióny máme a nemá sa kto o ne starať.Štát nechce dať,SZHĽ nechce dať,mestá nemajú.A tie nové štadióny bude kto držať pri živote?A akadémie budú pre koho?Sa uvedom,že pomaly končí hokej aj vo Zvolene.Vieš koľko chce dať mesto do hokeja?Presne jednu veľkú NULU.A si myslíš,že p.Mráz bude ťahať všetko,alebo rodičia?BRAVISSIMO !!!!!Jedného dňa povie končím a tým dňom skončí hokej vo Zvolene.Tak len drukuj Mirkovi ako postaví nový štadión v Trnave.
9.6.2020 - 15:58
+14

snapshot

 

ALe Michalovce pojdu, Slovan zachrani Miro aj keby mal dat z vlastneho resp. z toho milionu co niekde chyba z hokejok. Netreba sa bat.
9.6.2020 - 16:15
+6

juromt

 

....: ja sa uplne smejem na tom uz.. sa tu niektori rozculuju ako kupil SZLH predrazene hokejky.. keby tie peniaze dali klubom aby si tie hokejky kupili sami, tak pri tom ako hospodaria.. vratane toho p. Mraza, tak by nekupili za tie iste peniaze ani polovicu tych hokejok v uplne Basic kvalite. uplne chapem tu nechut naliat peniaze do bezodnych jam.
9.6.2020 - 16:19
+14

fany

 

Možno máš aj v podstate pravdu,len v jednej veci sa šeredne mýliš.Ten p.Mráz by bol vo Zvolene posledný čo by si na hokejkách zarobil.
9.6.2020 - 16:28
+5

juromt

 

...: netvrdim ze by ich zobral, ale minul na kraviny. ZV je spicka v tom ako za Vela penazi postavit postavit priemerne muzstvo.
9.6.2020 - 16:38
+6

Hrobar

 

A popritom dobre mena tu boli
9.6.2020 - 17:47
+2

strojar

 

...: nevravim ze je to uplne bezne ale stava sa ze kus v maxibaleni nejakeho produktu ta vyjde na viac ako ked si to kupis bud v mensom baleni alebo po jednom.

10.6.2020 - 14:44
0

amaskiea BLOG

 

napríklad v Tescu je to dosť bežná finta, zjavne sa spoliehajú na to, že zákazník si automaticky (bez prepočtu) bude myslieť, že väčšie balenie musí vyjsť lacnejšie - ale to len tak, konkrétna situácia, v podstate bez súvisu s touto tunajšou pre život slováka životne dôležitou témou...
10.6.2020 - 15:31
0

strojar

 

To som nenapísal ja.
Iba som skopíroval vedecký príspevok miestneho kandidáta na Nobelovu cenu, ktorý tu funguje ako "juromt".
A ak takýto postup, ktorý obchodné reťazce používajú mentálne slabších zákazníkov, platí aj pre SZĽH, tak s Pánom Bohom.
10.6.2020 - 15:41
0

amaskiea BLOG

 

v narábaní s verejnými prostriedkami som sa ja už stretol aj s oveľa väčšími absurdnosťami, bohužiaľ, ale to samozrejme ani v najmenšom neznižuje absurdnosť logiky množstevnej prirážky a ani domnelých ekonomických problémov vyplývajúcich z nasýtenosti dopytu, ktorý som predtým nasýtil ja sám...
10.6.2020 - 15:55
+1

juromt

 

....: ty si mi za atleta .. chcela priklad mnozstevnej prirazky, tak som jej ho dal. Pre zaostalejsich jedincov zopakujem.. PRIKLAD mnozstevnej prirazky. Ja som to v nijakom suvise nespajal s nakupom hokejok. Ked ta tak citam poslednu vetu tvojeho prispevku... ty si tym praktikam musel uz tolko krat naletiet az hanba
10.6.2020 - 16:46
+1

Sunkafit

 

Pracujem vo velkoobchode a nic take ako mnozstevna prirazka neexistuje....a to sa dodavaju kamiony tovaru..
10.6.2020 - 17:17
+2

mil84

 

Ak kazdu jednu pooondiatu sezonu je 50 zamestnancov+hracov klubu v strese ci dostanu vyplaty, manazer v strese ci zozenie peniaze, pred sezonou vsetci v strese ci zacne priprava, a toto sa opakuje rok co rok pre 70% klubov, tak nech sa na mna nikto nehneva - ale nieco tu je zle.

Bud tam nie su ludia na spravnom mieste, alebo su neschopni, alebo mozno maju pravdu, ze SK je specificky trh a proste sa "to neda" uzivit sportovy klub. V CR sa to sice da, v Polsku, Rakusku, Madarsku, Francuzsku aj poondiatom Rumunsku sa to da, ale u nas - u nas to nejde. Asi daky ekonomicko-spolocensky zazrak, ked vsade sa to da, len u nas nie.

Nuz ak sa to neda - v poriadku, tak sa neda. Nech nechaju skrachovat kazducky jeden klub co na to nema.

Naco to trapenie zbytocne predlzovat rok co rok?


To nie je fungovanie, to je prezivanie. Nieco sa musi zmenit, ked to nejde.

A kluby by mali v prvom rade skor pozerat do buducna (a dlhodobo) - nie 3-6 mesiacov dopredu, ako je u nas zvykom.

Mozno by sa mali zamysliet ako spravne fungovat, viest organizaciu, a robit biznis - lebo to je katastrofa ak nejaka profesionalna organizacia (prakticky firma) nema absolutne nijaku rezervu na fungovanie a pride o 2-3 mesiace zapasov a zrazu je na pokraji bankrotu. To ako to tam vedu preboha? To fakt ziju zo dna na den? A keby manazera alebo nejakeho sponzora nestastnou nahodou zrazilo auto, tak cely klub na totalku krachne o tyzden, spravne to chapem?

Ja chapem, ze v takej Detve ci Zvolene je tazko zohnat sponzorov, nie je to ekonomicky silna oblast, ale treba sa pikryvat takou perinou na aku mame chlapci. Nie hrat extraligu, s penaznou rezervou na 2 tyzdne dopredu.
9.6.2020 - 16:39
+35

mil84

 

A este podotknem, je dobrym zvykom mat financnu rezervu na 6-12 mesiacov fungovania MINIMALNE v pripade necakaneho vypadku prijmo. Ci uz je sa jedna o bezneho cloveka, alebo firmu.

A ziadne take ako "sa neda", "z tych platov to nejde usetrit", a pod neberiem.

Ja som zral rozky, a kupil si napr. telefon az vtedy, ked som mal uspory na X mesiacov dopredu. Sporil som si to pomaly z minimalnej mzdy snad 2 roky. Ale kupil som si veci az vtedy, ked som na to mal rezervu. A takto by to mal robit kazdy rozumny clovek, a kazda rozumna firma.

Prikryvajte sa takou perinou na aku mate, zaklady manazmentu. A ak na nieco nemam, idem o ligu nizsie a fungujem tam v pohode, s rezervou a v klude.
9.6.2020 - 16:45
+21

FanusikZamkov

 

Ak tvoje srdce bije pre hokej a obzvlášť pre slovenský tak potom ten tvoj príspevok je úplná protiváha lebo slovenský hokej takýmto spôsobom zanikne.
9.6.2020 - 21:29
+1

doc.koniferum

 

správna odpoveď k tvojmu zamysleniu:slovensko je špecifický trh.
9.6.2020 - 20:57
0

rasti_assez

 

Je to specificky trh.Dosledok zahranicneho kapitalu, ktory tu bol poslednych 30 rokov vitany.Vyriesila sa nezamestnanost, ale sport, zvlast lokalny, zvlast taky nakladny ako hokej nema sancu.Este ah ti poondiaty Rumuni na rozdiel od nas maju nejake zvysky domaceho priemyslu.Urcite nie som za extrem, ked slovensky kindermanazment v Kosiciach kedysi posuval futbal do ligy majstrov a kupoval zahranicne velkokluby ako Sparta.Bez neho by tusim doteraz ani nemali Steel arenu.Ale liezt do zadku velkym investorom na ukor danovych poplatnikov a domacich podnikatelov bolo tiez chore.Ako ked napr. konatel zilinskeho mladeznickeho hokeja spieva ody na KIU, ktorej mesto dalo pozemky, postavilo dedinu, stat dal danove ulavy.A oni zato po neviemkolkych rokoch prispeli tento ro sumou 1000, slovom tisic eur na mladeznicky hokej v Ziline.
9.6.2020 - 22:45
+10

doc.koniferum

 

tisíc eur vravíš?to už je aká protiváha oproti tomu,čo mesto a niečo aj štát urobili pre kiu?to je výsmech.to by bolo lepšie,keby nedali nič.
9.6.2020 - 22:57
+2

rasti_assez

 

A to este nebolo len tak. Museli sa prihlasit do grantu a stravit niekolko desiatok hodin byrokraciou, takze cisty zisk bol mozno polovica.
10.6.2020 - 8:44
+1

Nemehlo

 

Ale tak do SFZ asi dali viac ako 1000e
10.6.2020 - 9:46
0

mhc23

 

Kia sponzoruje sa mi vidí, že futbal
10.6.2020 - 10:50
0

rasti_assez

 

Ved vravim, sponzoruju vsetko mozne, od Rolland Garros po Ligu majstrov, na lokalny sport im uz nezvysuje. Ja len ze tie pozemky, pracovnu silu, danove ulavy im Federer ani bohate futbalove kluby nezabezpecili.
10.6.2020 - 11:20
+2

rasti_assez

 

A zabudol som, este letne ozranparty na zilinskych namestiach.
10.6.2020 - 11:25
+2

mhc23

 

Ja som myslela, že davajú aj do slovenského nie konkretne Žiline ale zväzu sa mi vidí. Tak pre nich nie je hokej prioritný, si myslím, že skôr futbal a tak tam chodí viac fanúšikov
10.6.2020 - 14:08
0

rasti_assez

 

Takze parazitovanie na popularite globalneho fenomenu ako futbal je chvalyhodne.Ryzovat za kazdu cenu a davat peniaze, iba ked nas vidi co najviac ludi.V Čechach sa Skodovky v Plzni a Mladej Boleslavi tiez mohli okrem sponzorstva TdF a hokejoveho zvazu a MS vykaslat na miestny futbal a hokej, a nehrat v oboch mestach najvyssiu ligu.To je ten rozdiel medzi domacim a cudzim kapitalom.
10.6.2020 - 21:11
+1

KrebsKandidat

 

Minimalne MB skodovka teda v rukach domacich nie je ani nahodou.
11.6.2020 - 10:48
0

ctibor

 

Tak je nutne spravit tak danovy a odvodovy system, aby sa viac oplatilo podnikatelom do sportu investovat. Slovensko potrebuje teraz hlavne dobry a funkcny zakon o sporte, ktory bude spravodlivy a pre podnikatelov zaujimavy. Ja si nemyslim, ze musi ist z vlady nutne viac penazi do sportu ( okrem sportovej infrastruktury), ale prilakat viac penazi zo sukromneho sektora. Mne sa velmi pacil navrh PS, zeby bolo vstupne na zapasy bez DPH. Statny rozpocet by to zatazilo minimalne a klubom by to pomohlo. A takych opatreni moze byt vela...len to chce spravnych politikov.
9.6.2020 - 23:03
0

Jakub_Thrashers

 

Ja som podporovateľom superodpočtu v zákone o športe, ale zas netreba si myslieť, že po jeho prípadnom zavedení by došlo k nejakej športovej revolúcii. V prvom rade by bolo vhodné, keby príjmy slovenských športových klubov neboli tak asymetricky viazané len na sponzorov, teda aby na príjmoch klubov z väčšej časti participovali napríklad diváci nielen prostredníctvom vstupného, ale aj merchandisingu (ktorý u nás snáď ani nejestvuje). Ak budú príjmy aj naďalej tak závislé hlavne od jedného zdroja (sponzorov) ako je to v súčasnosti, tak vždy bude šport strašne rizikovým podnikaním. A superodpočet na tom nič nezmení, ba dokonca môže posilniť už i tak vysoký podiel sponzorských plnení na príjmy klubov.

Je mi jasné, že toto sa tak skoro nezmení. No mám taký pocit, akoby ani nikto nespomínal, že práve širšie rozloženie zdrojov príjmov športových klubov by mal byť výhľadovo želaný stav.
9.6.2020 - 23:34
0

Ejo

 

Súhlasím s tebou, ale nie je to tým, že sa zameriava na to, čo vie najefektívnejšie priniesť peniaze do klubu? Merchandising je áno správna vec a cesta, ale vždy len ako doplnok k napĺňaniu rozpočtu. Neviem o tom, že by toto bol hlavný zdroj príjmov akéhokoľvek profesionálneho športového klubu.

Keďže si môžme nechať snívať o financiách z televíznych práv, gro rozpočtu bude stále stáť na sponzorstve (či už zo súkromnej alebo verejnej sféry).
10.6.2020 - 8:49
+1

Jakub_Thrashers

 

Je to zo strany klubov prirodzené a ja im to ani nemám za zlé. Momentálne v slovenských reáliách je to naozaj najefektívnejší spôsob prísunu peňazí do športového klubu. Ale z dlhodobého hľadiska asi to nie je vhodné. Možno to je ešte pozostatok socializmu, keď veľké štátne podniky spravidla donorovali jeden svoj klub. To je však len moja hypotéza, hlbšie som sa nad tým nezamýšľal, a zas v pohode mi to môže niekto vyvrátiť. Čo však chcem povedať, je to, že ak športové kluby fungujú v nejakých koľajách iks rokov, tak sa to nedá zmeniť zo dňa na deň.

Skôr som to myslel ako dlhodobú víziu. Kiežby o také dve desaťročia už boli tie zdroje financovania v slovenských kluboch viac rozložené, pretože dlhodobo fungovať takmer výhradne len na sponzorských peniazoch je rizikové.
10.6.2020 - 10:05
+2

ctibor

 

Tak sme na Slovensku Kupna sila Slovakov je limitovana tym, co maju v penazenke. A treba aj uznat, ze aj zaujem o extraligovy sport nie je taky, aky v inych krajinach. Inak sa robi merchandising ak ho robis v Komete Brne alebo v Baniku a inak vo Zvolene.
Ale je pravda, ze prijmy treba rozlozit tak, aby odchod jedneho partnera neznacil koniec hokeja v danom meste. Rovnako je nutne sa odputat od verejnych zdrojov a nevyuzivat ich ako poslednu vyjednavaciu barlicku. Z mojho stranu je to nespravodlive voci obcanom zijucim v danom meste a rovnako rizikove.
10.6.2020 - 8:58
0

Sunkafit

 

Presne tie danove ulavy a prispevky na udrzanie pracovnych miest pre tieto kolosalne podniky su uplne na smiech naklady maju uplne minimalne
10.6.2020 - 11:12
0

Athotis

 

Raz povedal ze ked niekto chce od neho prevziat HKM ead sa toho vzda ....iz min 2x niekto realne chcel a stale sa tam drzi ....ale neboj on to urcite robi s cistej lasky k hokeju
9.6.2020 - 19:22
0

cmxx

 

Daj mena kto chcel alebo sa uz neopakuj stale kto by to po nom zobral....
10.6.2020 - 0:25
0

fany

 

Tak toto by zaujímalo aj mňa.Lebo okrem toho,že by to zobral jeho syn,som žiadne iné meno nepočula.
10.6.2020 - 0:31
+1

Athotis

 

Ty ked sa tu prezentujes ze vsetko vies by si to mala vediet
10.6.2020 - 5:37
+1

Athotis

 

Nedavno to v rozhovore spomenul majiteliClinicl druhy boli rusi
10.6.2020 - 5:37
0

skp_pp

 

Samozrejme ze radsej nech to preveri NKU NAKA a pre mna za mna aj sam ficko, ale je pre mna VELKY rozdiel ci tie peniaze pojdu na platy tym nanazrancom co si z nas robia srandu na lade, alebo mladezi pri ktorej este mame nadej, ze sa z nich stane bondra handzus ci satan.

Ty na to pozeras tak, ze zvolen mebude hrat rok. No a co. Nech cela liga na 3 roky ide do prdele a potom sa bude hrat s nasimi mladymi.

A ano. Nech sa postavi v trnave zimak. Aj tam su decka co chcu hrat hokej. Aj v detve ak vytazia, tak nech dostanu druhy stadion.

Rozmyslas nespravne. Podstata je verejne zdravie a vychova deti. Nie platit tych nasich "profesionalov".
9.6.2020 - 23:06
+7

fany

 

Však nech padnú,aspoň sa to prečistí.Ale kto udrží tú mládež?Už sa tu opakujem ,ale ak padnú muži,mládež nezachráni vo Zvolene nikto.A športovať len tak pre radosť sa dá aj oveľa-oveľa lacnejšie. Fú a ak si myslíš,že hokej mladých vychováva,tak si ich asi veľa nevidel.A tí naši profesionáli Chovan,Haščák,Spilár,Špirko boli tiež deti.Čo je na tom zlé,že teraz chcú zarobiť.Či myslíš,že dnešní 15 roční budú hrať o 5 rokov za 500 euro?Štadiónov máme dosť.V zime vo Zvolene 4 ľadové plochy a dáko Bondrovci nerastú.Či myslíš,že keď sa ešte postaví 5 ,tak zrazu budú?
9.6.2020 - 23:21
+2

Nemehlo

 

Nie je na tom nic zle ze si chcu zarobit. Ale preco by ich mal platit zvaz? Ved ked si chce clovek zarobit ide do prace, kde mu firma zaplati. A ak pre firmu negenerujem zisk tak si ma nenecha. Proste nebudem davat niekomu 5000, ked mi tolko nezarobi a nebudem prosit zvaz, stat , mesto nech mi prispeje na jeho plat.
10.6.2020 - 10:50
+1

KurierNz

 

V Trnave zimak maju a aj celkom uspesnu mladez, pani od Svistov sa tam premiestnila...lenze im tam chyba Acko ako vzor...preto ani nevies, ci je nejaky Trnavcan uspesny hokejista...su to spojene nadoby...
9.6.2020 - 23:33
0

fany

 

Ja jedného poznám ADAM DRGOŇ.A ten nový štadión by si aj zaslúžili,lebo Detva má lepší.A Adama si tam viem aj predstaviť v nejakej funkcii.
10.6.2020 - 0:15
0

KurierNz

 

Aj Vaso Stupka je odchovancom Trnavy...
10.6.2020 - 0:29
0

Sunkafit

 

Suhlas
10.6.2020 - 11:17
0

snapshot

 

Veru ak nie je gangsterske vyodit milion za hokejy, zaplatit za potlac puku skoro tolko, ako stoji samotny puk len preto aby tam bolo logo SZLH. A nezabudnime na velmi potrebne ruska pre kluby za 30 000e.
Ale vsetko je v pohode a vlastne to, ze ti, ktori tvoria SZLH - kluby, zacnu padat. Pretoze im nepomoze vladna pomoc pre podnikatelov. Oni potrebuju inu pomoc.
9.6.2020 - 16:14
+4

bigi BLOG

 

myslis tie ruska ktore zvaz predava za 10,20 s tym ze jedno kupis a druhe venuje seniorom. cize jedno rusko za 5,10
10.6.2020 - 12:39
0

strojar

 

Myslíš, že medzi úlohy hokejového zväzu patrí predávať rúška?
10.6.2020 - 14:48
0

AgentCooper

 

Ano, hovori sa tomu merchandising, nakupis, predas, vygenerujes zisk. Dresy, sale, ruska, vlajky, atd..
10.6.2020 - 16:43
+2

bigi BLOG

 

A o com bol spor sns vs szlh?
A zbytok mas vysvetleny vyssejsie
10.6.2020 - 20:01
+1

Sunkafit

 

Suhlas
9.6.2020 - 17:22
0

MaxSBA

 

pravda, dalsia otázka,dalsia otázka
9.6.2020 - 14:50
0

topska

 

Ale prosim vas pani redaktorka...
9.6.2020 - 15:10
+2

FP-Romanides

 

V tomto som na strane klubov, SZLH má na rováši u príliš veľa lapsusov. Začalo absurdnými rozhodnutiami disciplinárnej komisie, pokračovalo to vytvorením ligovej rady a odstavením prohokeja, ďalej prišli nezmyselné pridelenie a následné odobratie titulu Banskej Bystrici, ďaľším zlyhaním bola aféra vypadnutia LM a záchrany ZV, nasledoval predražený nákup hokejok a stále tu visí neochota rozdeliť zisk z MS medzi kluby. Zväzu držím palce nech si svoje problémy poriešia, majú aj dobré myšlienky ako napríklad regionálne akadémie, výstavba menších štadiónov atď.
9.6.2020 - 15:12
+5

Big brother

 

Ale no...pridelenie a odobratie titulu ide na Lintnerov a Kovalov krk.
9.6.2020 - 15:15
+9

KurierNz

 

Oni dvaja zamkli Satana na dva tyzdne do skrine...
9.6.2020 - 15:16
+7

Hasan13

 

Nie ale spískali frašku jak hrom, ktorú musel zvaz odvrátiť, aj keď neskoro.
9.6.2020 - 15:35
+19

Big brother

 

Ano, obrazne povedané.
9.6.2020 - 16:35
+2

topska

 

nezamkla ho nahodou karantena?
9.6.2020 - 16:37
+3

Frey77

 

Aká? Kde? Či Miro mal nebodaj koronu?
9.6.2020 - 17:31
0

HokejBJ

 

Omg v tom čase bola povinná 14 dňová karanténa po návrate z hocijakého štátu a nezáležalo na tom či má coronu alebo ne a on sa vrátil z USA
9.6.2020 - 18:06
+8

topska

 

Co viem tak sa nemohol dostavit lebo bol v karantene. Nemusel mat ziadnu koronu, dokonca nemusel byt ani v zahranici, stacilo mat podozrenie ze si sa s niekym kto by ju eventualne mohol mat stretol.
9.6.2020 - 19:00
0

strojar

 

Zase takéto detinské argumenty.
Nie je ti to trápne?
10.6.2020 - 5:53
+4

Ejo

 

Že toto hovoríš práve ty.
10.6.2020 - 8:52
+14

HokejBJ

 

Čo detinské argumenty sa pýtal kde bol a bolo mu odpovedané že v karanténe čo je na tom detinské dpx
10.6.2020 - 10:10
+1

HkmDetva

 

tak ako aj vlanajsie prestupy po uzavierke
10.6.2020 - 2:10
0

HokejBJ

 

Aké rozhodnutia diaciplinarjej6 komisie? Nákupy hokejok sa ti už riešili a aj ich cena toto som doteraz nepochopil ako o čo tu niektorím ide čo mali kúpiť nejaké drevené za 20e?
9.6.2020 - 15:40
+1

FanusikZamkov

 

Vieš vôbec o čom píšeš? Podla teba nákup hokejok riešila disciplinárka? Spánom bohom.
9.6.2020 - 18:18
+1

HokejBJ

 

WTF. Pise tam o viacerích "lapsusoch" a ja som sa vyjadril prve k disciplinárke a ptm ku hokejkam.
9.6.2020 - 18:40
+1

fany

 

Možno mimo témy a možno ani nie.Kde až môže človeka dohnať túžba chorobná chamtivosť.

,,Neviem, či nám to vydrží, prešli sme si peklom,“ skonštatovala Nela smutne. V rozhovore pre extra.cz priznala, že už došlo aj na ostré výmeny názorov. ,,Je to obrovský psychický tlak. Lukáš hovorí, že všetko, čo sa nám deje, je na tabletku a obesenie,“ zhodnotila.
9.6.2020 - 15:30
0

snapshot

 

BY som ti vedel hovorit, prevadzkujeme malu rodinnu cestovnu kancelariu, nech Nela nehovori o tabletke. Netusi o com hovori
9.6.2020 - 16:16
0

azzurri

 

Zlodejina s hokejkami je viac než jasná.mozu robiť tlačoviek kolko chcú.samozrejme sa nepriznajú a budú sa len vyhovárať.tie ruska neviem či stály 30 000,považujem to za zbytočnosť,ale asi to zahrajú.napriklad,že to dostali sponzorsky.kazdopadne som zvedavý na tu obhajobu,na tie výhovorky.cudujem sa Satanovi,že sa vobec na to dal.ako keby mal peňazí ...
9.6.2020 - 15:49
+5

azzurri

 

Ako keby mal malo peňazí ...
9.6.2020 - 20:24
0

snapshot

 

Nuz a tak otazka je, ktorej PR agenture zaplatia za pripravu?
9.6.2020 - 16:11
0

Sunkafit

 

90percent sutazi a obstaravani je len na oko a vyherca je isty dopredu...
9.6.2020 - 17:19
+5

KurierNz

 

Presne ako pises: Hokejky bolo treba podľa súťažných podmienok vyrobiť a dodať do deviatich dní od podpisu zmluvy. Víťazi to dokázali garantovať, hoci ich doviezli z Číny a ide o viac ako 13-tisíc hokejok.
9.6.2020 - 17:41
0

strojar

 

Dokázali.
Lebo ich mali v sklade už pred súťažou.
10.6.2020 - 5:55
+5

mitoO

 

Trestne oznamenie v tejto veci je len zastrasovanie. Mimochodom slusna debatka o tom sa udiala uz vcera tu:

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/reakcia-szlh-na-list-primatorov/100811/diskusia#pid3539919
9.6.2020 - 17:38
+1

emoxx1

 

Na dlhé roky nám to zabezpečí len samé spokojné kluby.
9.6.2020 - 17:55
+3

amentma

 

Bez ohladu na moje sympatie/antipatie k vedeniu zvazu musim povedat ze VO na Slovensku je uplny nezmysel a absolutne neplni ucel - usporu penazi.

Kazdy kto niekedy robil obstaravanie to potvrdi. Osobne mam skusenosti z nakupov bez VO, ked este moj zamestnavatel nemusel robit obstaravania, aj s nakupov cez VO. Uspora z cennikovych cien bola vzdy vyssia ked sme kupovali bez VO, iba rokovanim s vybranymi dodavatelmi.

Druha vec: ked vies ze chces iba konkretny tovar (napr hokejky Bauer), preco kua nemozes normalne nahlas povedat ze chces Bauer a nech sa sutazi len o vysku zlavy z cennika. Na co je dobre robit zadania opisnou formou - chceme zahnute palicky z kompozitu - a potom sa cudujeme, co nam ponukaju...

Ja robim s IT a ide ma slak trafit, ked obstaravaci napisu 3 strany slohovej prace ako specifikaciu notebooka, ked chceme kupit konkretny model, ten ma oficialnu MOC, preco nemozeme sutazit len cenu na dany konktretny model, ale musime cakat kto aku znacku ponukne a riesit ci to nebude nejaky shit?
9.6.2020 - 17:42
+3

PeterLucky

 

Pretoze vacsina Slovenska mentalne uviazla niekde na konci 90. rokov a nechce si to priznat.
9.6.2020 - 17:55
+6

gallup nr

 

lebo niektori este neobjavili kolonku "referencny produkt"
9.6.2020 - 18:14
+2

moke19

 

to, že chcú Bauer napísať nemohli, pretože to pôsobí na ostatných (CCM, Warrior, True, ..) diskriminačne, lebo úžitkovú hodnotu majú všetky hokejky rovnakú. Na to netreba byť ani právnik, aby si sa toho chytil a úspešne
10.6.2020 - 11:55
0

hokejkaDca

 

Takze na sefa Petrzalky sa chysta trestne oznamenie. No to sme dopadli. Prezidenti klubov, ktori si otvoria hubu budu mat na stole trestne oznamenie ? ...no to sme dopadli.
Piskujes ? ...tak ti to osolime. jee...take Slovenske.
9.6.2020 - 17:55
+11

HokejBJ

 

Netrep hlúposti
9.6.2020 - 18:08
+9

MackoPu

 

Otvoria hubu je ten spravny vyznam. Lebo ten hystericky vystup, co predviedol nema s rozumom nic spolocne. A NZ, ako tradicne antizvazove, sa rado pridalo.
10.6.2020 - 8:15
+2

V_S_Z

 

Verejné obstarávanie na Zlodejsku : - )
9.6.2020 - 18:06
+2

Kuči

 

Mňa na tom celkom "pobavilo": od konkurencie:
Spoločnosť tvrdí, že cena za hokejky bola taká vysoká aj preto, lebo počet kupovaných hokejok bol vysoký. “Výberové konanie ovplyvní celý trh s hokejkami na Slovensku a musíme počítať s poklesom predaja v tejto kategórii v ďalšej sezóne,” hovorí Vosmík.

Inak povedané, spoločnosť podľa stanoviska konateľa musela cenu nastaviť tak vysoko preto, lebo si potrebuje vykryť pokles tržieb z ich predaja v budúcnosti.

Vo všeobecnosti pritom platí, že pri nákupe veľkých množstiev to funguje skôr naopak a bežne sa uplatňujú takzvané množstevné zľavy (čím viac sa toho nakúpi, tým je cena za jeden kus nižšia).
9.6.2020 - 18:38
+4

emoxx1

 

Veď predsa logika nepustí a matematika už vôbec. Uveďme príklad... Keď máš 100 hráčov a každý zlomí za sezónu 4 hokejky, tak im predáš za sezónu priebežne 400 hokejok. Keď tým 100 hráčom tých 400 hokejok dáš naraz na celú sezónu, tak za sezónu predáš 400 hokejok, čo v praxi znamená,že musíš navýšiť cenu, aby si vykryl pokles predaja. Nedávalo ti to zmysel len preto, že máš medzery v matike.
9.6.2020 - 18:45
+9

strojar

 

Toto je na nobelovku.
10.6.2020 - 5:57
+1

emoxx1

 

Pre nich áno... za najsprostejší argument storočia : "vykryť pokles tržieb z ich predaja v budúcnosti."
10.6.2020 - 9:09
0

KurierNz

 

A skor by som povedal, ze vyryzovali co sa dalo, nakolko 80-90% rodicov nekupi svojim deckam hokejku za 150+€...cize ak tak, prestanu predavat take 50-60 eurove...
10.6.2020 - 9:26
0

emoxx1

 

Tak drahšiu ako za 50€ som mu v živote nekúpil. Aj to ešte zjednávam. Kedysi som mal z toho blbý pocit, ale raz som bol v obchode, bral som mu korčule, prilbu a nejaké drobnosti. Proste nákup cez 300€ a hanbil som sa pýtať zľavu. V tom prišiel do predajne jeden z našich milionárov zo zlatej generácie, vypýtal 3 pásky na hokejku a pýtal zľavu. Vtedy som si uvedomil aký som...
10.6.2020 - 9:55
+3

Tehelnepole

 

Boris Kollar?
10.6.2020 - 10:00
0

Ottawa38

 

Visnovsky
10.6.2020 - 12:42
0

Sunkafit

 

Takych je najviac co najviac maju ale chcu vsetko zadarmo...
10.6.2020 - 11:21
+1

Big brother

 

Podla mna ked máš 100 hráčov a každý zlomí za sezonu 4 hokejky, tak ich predáš za sezonu 500
10.6.2020 - 7:20
+1

emoxx1

 

tak vymeňme slovo zlomí, za použije.
10.6.2020 - 8:56
0

KrebsKandidat

 

Aha, cize, nieco sa nepredava pretoze nie je zaujem, tak zvysim cenu. Take slovenske.
Ak sa nieco nepredava, cena by mala ist dolu - ponuka/zaujem. Radsej predat nieco za menej (a mat nejaky zisk) ako nic za drahsie (a byt realne v strate - do tovaru bolo treba investovat).
10.6.2020 - 10:55
0

strojar

 

Celkom dobré pravidlo.
Ale platí iba keď sa kupuje za štátne.
10.6.2020 - 14:52
0

snapshot

 

Ak sa nieco nepredava, zvysim cenu, aby som ukazal, ze to, ze je to drahe aznamena, ze to je super.

Lebo nikto neveri ze lacne moze byt dobre a ozaj ved nie sme taki bohati, aby sme kupovali lacne veci
10.6.2020 - 15:17
0

KrebsKandidat

 

Nic v zlom, ale to plati tak pre ovce. Nie je nijako zlozite si porovnat vyvoj cien.
11.6.2020 - 10:51
0

kolombo

 

No niekedy to aj platí, napríklad môže stačiť keď tomu dáš pozlátený obal, na ktorý napíšeš exkluzívna, prémiová kvalita alebo dáš retro dizajn, zvýšiš cenu a predáva sa toho paradoxne viac a za vyššiu cenu. Niekoho priťahuje exkluzivita, iného novinky. A pritom je to to isté hovno ako pred tým len zabalené do nového pozlátka. Ale toto s týmito hokejkami asi nesúvisí.
10.6.2020 - 15:20
0

emoxx1

 

Dobre, ale toto nie je ten prípad...
10.6.2020 - 15:22
0

kolombo

 

No veď nie je, len Krebs o tom písal.
Ale k tomu navýšeniu ceny vzhľadom na následný pokles dopytu to nie je úplne mimo si myslím. Ono väčšinou sa asi preferuje stabilný cash flow oproti nejakej jednej veľkej zákazke, preto rozumiem, že radšej by boli keby mali každý mesiac 100 tisíc € ako raz ročne 1,2 mega. To by som nebral ako niečo výnimočné. Si zober napríklad splácanie hypotéky prípadne nejakého korporátneho úveru. To je banka rada lebo si zaviazaný spravidla na dlho a keď chceš predčasne splatiť tak jej to nevonia, resp ti vyrúbi poplatok. Je to práve pre tie budúce cash flows o ktoré by banka prišla. Keď to predčasne splatíš banka musí nanovo plánovať, hľadať navyše ďalší biznis kde tie peniaze umiestni (oproti tomu čo vie že sa má splatiť) a s tým je spojené riziko že nenájde, atď.
10.6.2020 - 15:58
0

snapshot

 

Tak asi robia kvartalne a chcu mat kazdy kvartal narast trzieb. Tym padom ked to kupis v Q1 uz dalsie kvartaly v prdeli
10.6.2020 - 15:16
0

emoxx1

 

Takže aby tomu predišli, tak výrazne navýšia cenu a v prvom kvartáli urobia miesto nárastu tržieb meganárast tržieb a v tých ďalších budú v rovnakej prdeli... Dobre to počítam?
10.6.2020 - 15:21
+2

fany

 

Máš to na výbornú aj s *.
10.6.2020 - 15:36
0

snapshot

 

Ale Q1 je uzasny a vykryje aj Q2-Q4.

Lenze firma na zaklade priemeru povie, ze ked ste to dokazali takto predavat v Q1, tak vam zvysime latku a limity. Tak sup sup, 2021 bude lepsi. A tym sa potopite.

Netreba robit nad normy
10.6.2020 - 17:36
0

emoxx1

 

Takže prichádzame k tomu, že množstevný príplatok tomuto v zásade len škodí. Inak povedané, ešte viac zvyšuje latku do budúceho roku.
10.6.2020 - 17:56
+1

snapshot

 

Cim viac predas ako obchodnik, tym viac si uskodis ano, podla ICH logiky
10.6.2020 - 19:18
+2

Ejo

 

https://index.sme.sk/c/22419392/tisice-rodin-usetria-lebo-mladi-hraci-dostanu-hokejky-gratis.html
9.6.2020 - 18:51
+2

Nemehlo

 

Tisice rodin usetri, lebo viac tisic rodin sa im posklada na hokejky. By mal byt nadpis.
9.6.2020 - 19:49
+7

KurierNz

 

A vlakom zaplatenym nami sa mozu vozit na treningy...
9.6.2020 - 19:51
+8

HkmDetva

 

hej hej vsetko ty platis
10.6.2020 - 2:12
+2

Nemehlo

 

A ja som si myslel, ze vsetko co sa plati zo statneho rozpoctu platia ludia, za ktorych su platene odvody a dane. Ci podla teba stat ma aj ine peniaze? Vyplatnu pasku si uz videl?
10.6.2020 - 10:52
+3

gta98

 

Ale to su bludy. Nemam rad ani ja take reci sproste, ze ja to platim.. je nas vyse 5 milionov a ja zase mozem vykrikovat, ze sa mi nepacia ine veci a JA to platim a nechcem na to davat peniaze. Kazdy si najde svoje, byt na mne, tak ked sme pri sporte a kulture, tak ja chcem aby samospravy a stat daval peniaze len na sport a nie dajake pre mna sproste umelecke vystavy.. ale chapem ze kazdy plati, tak sa vsetko prerozdeli.. a ked sme uz pri tom.. pohybujem sa v doprave a sluzbach a tie smeti co idu na bezplatnu prepravu su uplne zanedbatelne. ZSR dostavaju kazdorocne obrovske dotacie od statu a zial, zeleznicna infrastruktura je kazdorocne v katastrofalnom stave a zhorsuje sa to. Ja chapem, ze 95% ludi nevie rozdiel medzi ZSR a ZSSK, ale ked uz chcu na niekoho nadavat, je smiesne nadavat na dopravcu za zlu infrastrukturu, lebo vlaky meskaju. No atd, vedlajsi efekt bezplatnej prepravy je ekologickost, udrzatelnost prepravy, vzbudenie zaujmu u cestujucej verejnosti.. pred bezplatnou prepravou sa rocne na ZSSK prepravilo cca 40 mil ludi, v 2019 je to skoro 80 mil. Platiacich je uz viac ako pred 5 rokmi, je praveze lepsie ak ide vlak vytazeny na 90% nez na 50%. Aj ked pohodlie pre cestujucich sa znizuje, ak nie su sami rozvaleni v kupeckach, to mi je jasne
10.6.2020 - 12:50
0

bigi BLOG

 

vsetko pekne a mozme o tom diskutovat. ale nenazyvajme to doprava zadarmo. a uz vobec nie ked je to diskriminacne
10.6.2020 - 13:40
0

gta98

 

Nic nie je zadarmo, vsak to je jasne. Ale pre tych, ktorych sa to tyka to je zadarmo, oni nemusia zaplatit nic, zaplati to stat, tak ako kopec inych veci o ktorych ani netusime. A ci je to stastne riesenie.. no mohli dat napr. 90% zlavu, nemuselo to byt uplne za free, aby to tak nepichalo do oci. A co ja viem, chapem ze nie vsade ide vlak a ked vlaky, tak by mohli byt "zadarmo" aj busy. ALE. Je to ista forma podpory ekologickej dopravy. Nahnat ludi z ciest, aut a autobusov do vlakov. Ked si kupis elektromobil, tiez mas narok na nejaku dotaciu od statu co pri kupe naftaku nemas. Neni to diskriminacne, mozes byvat niekde kde nemas nabijaciu stanicu 200 km dookola a nedaju ti vynimku, ze ty si mozes kupit naftu a dame ti prispevok. Okrem toho, ze studentov prepravuju bezplatne tak ich to istym smerom vychovava do buducnosti, co beriem velmi pozitivne. Co sa tyka dochodcov, moj nazor je, ze pre nich to az taky efekt nema. Aj bez tychto "zadarmo" preprav mali velmi lacne cestovne, nad 70 rokov skoro uplne zadarmo a po 60 si mohli kupit preukaz na rok a 40% zlava. Nehovoriac, ze stale mozu pracovat po 60 a zaroven jazdit so zlavami, aj keby nebola bezplatna preprava.. neviem ci ca chcem pustat hlbsie do debat, moj nazor je jasne vyjadreny.
10.6.2020 - 13:57
0

bigi BLOG

 

No vidis. Ja mam kolegov ktorych tymto zadarmo vyhnali z vlakov a chodia autami.
tak to nenazyvajme ze to je zadarmo ale dotujeme to vsetci.
A v com to akoze vychovaba tych studentov? Ze ked natrcia ruku stat sa postara?
10.6.2020 - 20:08
+2

mitoO

 

mozno si len kolegovia postupne nasporili na auta
10.6.2020 - 20:28
+2

bigi BLOG

 

nie aut amali aj pred tym, ale prosto sa im zhnusilo to ceetvanie takto vo vlakoch. ako pise nizejsie emoxx, vytacalo ich to ze oni ako ti co si to platia tak musia stat a pod
11.6.2020 - 7:21
0

emoxx1

 

Nejde o to čo ty chceš, resp. nechceš z verejných peňazí platiť. Jasné, že sa z nich platí aj to čo ty v živote nevyužiješ a zas aj opačne, teda niečo čo využívaš ty a iný nie. Pointa je v tom, že pokiaľ je to z verejných peňazí, tak to nemá byť takéto bezhlavé šafárenie, čo buhužiaľ väčšinou je. Že tú frázu nemáš rád je tvoj názor. Nemusíš sa s ňou stotožňovať, ale pokiaľ platíš dane, tak to vždy čiastočne platíš aj ty. Oto viac by nás to malo srať, lebo keď je ten náš štát vo VO taký štedrý, tak nech radšej berie menej odomňa a nemusí vyplácať darmožráčov za sponzorské dary pre stranu a podobne.
S vlakmi zadarmo sa rozhodne nezhodneme. Sami rozvalený v kupéčkach si hodne prestrelil. Ja som šiel moju poslednú jazdu vlakom asi naozaj naposledy. Musel som ísť v nedeľu poobede, teda v čase keď sa soploši sťahujú na intráky a realita bola taká, že rozvalený v kupéčkach boli soploši zadarmo a ja čo som platil som musel stáť. To ďakujem pekne za takú službu...
10.6.2020 - 13:52
0

gta98

 

Dobre skúsim..
K prvej časti príspevku, financie. Vieš koľko to ročne stojí? Vieš o tom ako funguje železničná osobná doprava na Slovensku? Štát si objednáva dopravné výkony u štátnej dopravnej spoločnosti, ktorou je ZSSK. Za každý a jeden vlakový kilometer ktorý objedná musí zaplatiť ZSSK. AJ TY IDES DOTOVANE. Akurát nie na 100%. Ty co zaplatíš za lístok, tak to je len časť nákladov, ak by si mal platiť skutočne prepravné, tak by si ešte len videl koľko by ťa to stálo. Čiže ak ťa stojí lístok do Košíc 15€ v rýchliku, nezaplatil si si ho celý sám, aj tebe štát prispel na ten lístok. Tie vlaky nie sú komerčné (narozdiel od IC alebo RegioJetu, ktorý ale rád využíva dumpingové ceny, vdaka ktorým chce zničiť konkurenciu), sú vo verejnom záujme. To, že štát doplatí aj zvyšnú časť za študentov a dôchocov je sociálne opatrenie. A financie.. pri tých sumách, ktoré štát preplatí dopravcovi za rok je bezplatná preprava slinka. Ani káva ťa toľko nestojí, čo ročne zaplatia z TVOJICH daní na bezplatnú prepravu.

K druhej časti.. Neviem kam si šiel, ale ak to bola dlhšia cesta a platil si viac ako 10€, vrátane, tak máš nárok na miestenku zadarmo. ANO, nemusíš za ňu zaplatiť 1€, máš ju grátis k cene lístka. Môžeš nabudúce povedať tete za okienkom, že chceš aj miestenku ak platíš nad 10€ a dá ti ju zadarmo Ak ideš na hodinku a vlak je preplnený, môžeš si ju kúpiť za 1€ alebo toľko postáť, však tí smradlaví študenti, čo sú od Humenného a idú chudáci do BA budú 9 hodín stáť s tými batohami na chodbičke, lebo oni cestujú "zadarmo", tak sa na nich môžem vyvŕšiť. Ak ťa nechcú pustiť sadnúť a majú tam voľné miesto, len je tam batoh alebo podobne, stačí otvoriť ústa a sprievodca to len tak nenechá, to sa neboj. Stačí menej nenávidieť a nezávidieť. Vráti sa nám to všetkým.
10.6.2020 - 14:16
0

emoxx1

 

Nikto nehovoril o nenávisti a už vôbec nie o závisti. Skôr o skúsenosti, kde som sa ako ten čo platil cítil ako blbec. Ale beriem, že to čo píšeš o miestenkách problém rieši. Ja som šiel jednorázovo a dosť na rýchlo, takže možnosti som veľmi neštudoval. Tiež pravda, že aj panička za okienkom mohla miestenku ponúknuť, hlavne keď v systéme videla, že tých cestujúcich zadarmo je vo vlaku naozaj dosť. To už nedávam na vrub len samotným železniciam, ale všeobecne k tomu ako vyzerá kvalita služieb naprieč republikou.

A k tomu z tej prvej časti. No ver mi, že ma sere každé € ktoré štátu platím a letí doslova z okna.To, že tú dopravu aj bez lístku dotujem mi bolo jasné.
10.6.2020 - 14:41
+1

Nemehlo

 

Myslel som to tak, ze to platia vsetci a preto by sa so statnymi peniazmi nemalo safarit.
10.6.2020 - 15:28
+1

Ejo

 

Čo tak isť aj hlbšie ako nadpis?
9.6.2020 - 20:02
+2

Urpiner16

 

Tých Kičurovcov akosi sa vynára čoraz viac a viac.Niektorí ľudia si myslia že si tu zo štátnych peňazí môžu robiť čo sa im zachce.
9.6.2020 - 23:42
+2

strojar

 

"mediálny lynč zväzu"

To sú veľmi, veľmi prehnané slová. Takto nemožno označiť evidentne oprávnenú kritiku viacerých krokov zväzu.
A podávanie trestného oznámenia zväzovými funkcionármi je trápne a nechutné.
10.6.2020 - 6:02
+9

snapshot

 

Ale ved musia vytvorit dojem, ze ich nepravom preprieraju a onin su ti dobri, ved je tam skvely Satan, nas hrdina a medialista
10.6.2020 - 15:19
0

luciakanky

 

mne sa zväz pod Šatanom páči čoraz menej, ale som za to aby klubom nedali nič. tie peniaze nech dajú na mládež, na štadióny, hokejistom zo sociálne slabších rodín a nie klubom, ktoré od vypuknutia celej krízy len nariekajú, bedákajú a žobrú peniaze od zväzu.
10.6.2020 - 7:00
+1

mitoO

 

ked daju na mladez, tak to daju komu, ked nie klubom?
10.6.2020 - 7:30
0

luciakanky

 

Daju to klubom, ale peniaze sa pouziju len na mladez a nie na chod a platy seniorom, staci takto?
10.6.2020 - 7:59
+1

mitoO

 

A peniaze, ktore predtym klub musel pouzit na mladez, moze pouzit na platy seniorom. Tak nejak?
10.6.2020 - 8:02
0

fany

 

Da sa pod záštitou mládeže na ľad, elektriku.... A ušetrené pôjdu na platy hráčov, alebo Podkonickeho, ktry je aj, aj.
10.6.2020 - 8:04
0

FanusikZamkov

 

MitoO v tomto s tebou nesúhlasím. Prečo? Čo je zakotvené v stanovách SZĽH? Citujem: Volené menované orgány a pracovníci zväzu sú určený na to , aby pre svojich členov poskytovali kvalitné služby. Koniec citátu. Nie je tam nikde že len mládežníckym klubom. Ale je tam členom. Aj Petržálka ako mládežnícky klub je členom zväzu. To zna´ˇcí má právo na kritiku a k tomu ešte verejnú lebo ako člen zväzu plní voči zväzu svoje povinnosti. To značí platí členské,platí štartovné, a platí ostatné záležitosti vyplývajúce zo stanov pre členov zväzu. Akú poskytovanú službu dostal klub z Petržálky za oprávnenú- neoprávnenú kritiku ? Bolo naňho podane trestné oznámenie za ohováranie a predpokladám na klub NZ za vyjadrenie súhlasu s kritikou. Toto je služba zväzu pár exceláns. Aby to nebolo len o p.Pinčekovi uvediem ďaľšie zaujímavé zistenie . Tu je zaujímavý článok - vyjadrenie p. Valíčka zo dňa 29.04. 2020. https://sport.aktuality.sk/c/444337/szlh-zriadil-specialny-fond-profesionalnym-klub-chce-v-case-krizy-poskytovat-pozicky/ Kluby sa potešili že aspoň bude takáto pomoc klubom - členom zväzu. Na základe tejto medializovanej spravy klub HKM Zvolen požiadal zväz o finančnú pôžičku ktorá bola riešená na zasadnutí VV zväzu dňa 20.05.2020. Čo si myslíte odsúhlasil zväz klubu pôžičku? Nie . Je zaujímavé si prečítať zápisnicu zo zasadnutia VV.SZĽH. zo dňa 20.05. 2020. Podotýkam skoro mesiac po vyhlásení p.Valičeka. Pýtam sa o akých službách pre členov zväzu SZĽH sa píše v stanovách zväzu. Možno o službách keď sa ozve niektorý klub tak podajú naňho trestné oznámenie . Klobúk dole pred takýmito službami. Pomôže to slovenskému hokeju.
10.6.2020 - 8:41
0

mitoO

 

a v com so mnou nesuhlasis?
10.6.2020 - 8:56
0

FanusikZamkov

 

Každý sa tu oháňa mládežou tým treba pomocť . Klubom ktoré hrajú najvyššiu seniorskú súťaž netreba pomôcť? Klubom 1 SNHL ktoré hrajú druhú seniorskú súťaž netreba? Oni nie sú členovia zväzu? Im nie je povinná SZĽH ponúknuť služby? No a v čom nesúhlasím nuž v tom že peniaze ktoré zväz dá na mládež nech ostanú na použitie pre mládež ale nech zväz ale aj pomôže seniorským klubom financiami a nech sa neskrýva za mládež. Môj príspevok bol zamierený na to že v súčastnosti ani mládež ani profesionálne kluby nedostávajú nieto kvalitnú službu ale žiadnu službu od zväzu. Dostane ale trestné oznámenie. To je ale kvalita. Ak si myslel svoj príspevok v čase 8:02 ako iróniu tak potom som ja zle pochopil príspevok a beriem naspäť svoj nesúhlas.
10.6.2020 - 9:31
0

fany

 

Asi si ho fakt zle pochopil,ale mitoO je v tomto s nami. Ja som na tú zajtrajšiu šaškarádu fakt zvedavá.Len som zvedavá kto to dá na Bokroša,lebo Šatan ťažko.
10.6.2020 - 11:11
+1

FanusikZamkov

 

Tak sa ospravedlňujem mitoO . Ja očakávam samozrejme ataky na všetkých od Luptáka začínajúc až cez Suchardu,Kovala ,Pinčeka a ďalších kritizujúcich . Totiž už to začalo včera ohováraním Detvy a Nových Zámkov v denníku Pravda Topoľčianským hráčom Kováčikom. Tu je : https://hokej.pravda.sk/extraliga/clanok/553987-zavriet-rozsirit-zuzit-hokejisti-hladaju-kompromis/?fbclid=IwAR2Fa5e3B8RCSxJjfmb8kIsfY8syCWnuxYli5vkqEvPFBU2Dk91cRFczpsA Ja sa teraz pýtam má Detva alebo NZ konkrétne Lupták alebo Sucharda podať trestné stíhanie za ohováranie? Podľa mňa nie ale podla zväzu to je asi riešenie. Čo k tomu dodať. Kto rozmýšľa s nadhľadom asi príde na súvislosti. Ale nech to je fikcia.
10.6.2020 - 12:10
0

kolombo

 

Za štandardných podmienok by som to rozdanie peňazí klubom vnímal tiež ako zlé riešenie, no v tejto krízovej dobe pre slovenský hokej by časťou z nich zväz mohol sanovať kluby naprieč ligami a tiež rôzne akadémie. Ale keby aj nič z finančnej podpory nebolo tak by bolo minimálne vhodné aby prejavoval väčšiu zainteresovanosť v tejto situácii. Mám pocit, že zväz dostatočne nekomunikuje ani s klubmi ani s verejnosťou a nikto potom nevie či niečo robia alebo chcú robiť s aktuálnym stavom. A keď ešte Šatan nakoniec pohodovo povie, že o veciach musí rozhodnúť kongres, ktorý bude možno o mesiac, možno o dva ... však pohodička nemáme sa kam ponáhľať a čo riešiť, všetci zainteresovaní radi zostanú v neistote ďalší mesiac-dva potom sa uvidí čo bude, či sa páni dohodnú na dačom alebo možno aj nie, ktovie. Verím, že po takomto prístupe niektorým, zvlášť tým na konci celého reťazca, ľahko puknú nervy.
10.6.2020 - 8:02
+4

FanusikZamkov

 

OT: Ďalší hráč z minuloročného kádra predĺžil zmluvu v NZ. Je to skúsený obranca Peter Mikuš. Ďalší hráč ktorý je spokojný s podmienkami v NZ. Je to už 11 hráč z minulého kádra. Výborná práca vedenia. Peťo ďakujeme.
10.6.2020 - 9:39
0

Sani

 

...ja som vzdy veril, ze tento stat sa raz musi znormalizovat...po tom vsetkom (40 rokov komancov, hrde osamostnatnenie ako Meciarov privatizacny projekt, SMERacka era s evoluciou mafie atd....) som chapal, ze to chce vela casu, ale uz prestavam verit, ze na tomto malebnom uzemicku budeme raz fungovat civilizovanym sposobom....minimalne ja sa toho nedozijem...


10.6.2020 - 11:12
+1

amaskiea BLOG

 

Či nebude problém (aj) v tom, že furt túto našu vieru orientujeme na nejakého všeobecného Spasiteľa, ktorý to za nás všetkých raz pre vždy vybaví. Tým to uľahčujeme druhej strane (tej nespravodlivej, na rozdiel od nás spravodlivých ), lebo im potom stačí toho Spasiteľa zdiskreditovať, čo už za tie roky zvládajú úplne rutinne s prstom v zadku. Aj z Kristapána by za pár dní dokázali mediálne vyrobiť przniteľa malých dievčatiek, hlavne keď im my spravdoliví tak ochotne ideme v ústrety našou prepiatosťou, že zo skúseností z predchádzajúcich sklamaní, na každom novom Spasiteľovi aj sami od seba aktívne hľadáme aj najmenšiu smietku a sme ochotní uveriť aj tomu najabsurdnejšiemu obvineniu, v predtuche z podobného sklamania ako naposledy...
10.6.2020 - 15:49
+2

Bacilek

 

Podpis
10.6.2020 - 22:05
0

fany

 

A to tú Sataniadu budú aj niekde vysielať live?
11.6.2020 - 7:35
0

mitoO

 

mozno na fb hockeyslovakia
11.6.2020 - 7:57
+1

FanusikZamkov

 

fany na TA 3 o 9.30
11.6.2020 - 9:18
0

FanusikZamkov

 

Nová správa. https://www.hokejovysvet.sk/clanok/47520/slovensky-zvaz-ladoveho-hokeja-stratil-funkcionara Valíček sa vzdal funkcie.
11.6.2020 - 9:21
0

fany

 

Žeby sebareflexia?
11.6.2020 - 9:38
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice27:63
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Russell predĺžil zmluvu s Edmontonom

Kanadský hokejový útočník Kris Russel bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v klube NHL Edmonton Oilers. S vedením "olejárov" podpísal kontrakt v hodnote 1,25 milióna dolárov. Russella draftoval v roku 2005 Columbus Blue Jackets, v NHL si zahral aj za St. Louis, Calgary a Dallas.
pred 2 hod. - TASR

SaiPa Lappeenranta - Sport Vassa 0:3 vo fínskej lige

V stredajšom stretnutí fínskej hokejovej ligy prehrala Saipa Lappeenranta s tímom Sport Vassa 0:3.
včera o 21:06 - TASR

Ruský krídelník Michejev sa dohodol s Torontom na dvojročnej zmluve

Ruský hokejista Iľja Michejev podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs v celkovej hodnote 3,29 milióna amerických dolárov.
včera o 06:46 - TASR

Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Ambri-Piotta v zostave so slovenským útočníkom Stanislavom Horanským prehrali v utorňajšom domácom zápase švajčiarskej ligy s Lausanne 2:3 po predĺžení. výsledky: Ambri-Piotta - Lausanne 2:3 pp, Biel - Bern 3:4, Langnau - Rapperswil 0:1.
20.10.2020 22:22 - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 1:4 v utorňajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Ilvesu Tampere zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej fínskej súťaže na ľade TPS Turku 4:1. výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 1:4.
20.10.2020 19:59 - TASR

Jakupov zamieril z Chabarovska do Omska

Ruský útočník Nail Jakupov zmenil pôsobisko v rámci Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Z Amuru Chabarovsk zamieril do Avangardu Omsk za finančnú kompenzáciu. Informovali o tom oficiálne stránky oboch klubov.
20.10.2020 18:49 - TASR

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
20.10.2020 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
19.10.2020 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 10. 2020
N. Zámky - Miškovec o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Trenčín - Košice o 17:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30

Odohrané zápasy

20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Lalancette C.MIC4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov