Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Panarin dočasne opustil Rangers. Čelí podozreniu z napadnutia ženy

zdroj: NY Rangers
22.2.2021 18:59 TASR

Ruský hokejista Artemij Panarin z New Yorku Rangers dočasne opustil svoje mužstvo.


Najproduktívnejší hráč "jazdcov" sa tak rozhodol z osobných dôvodov po tom, čo sa objavili podozrenia, že pred desiatimi rokmi mal fyzicky napadnúť mladú ženu.

Všetko odštartovali vyjadrenia Panarinovho bývalého trénera v KHL Andreja Nazarova pre ruské médiá. Podľa neho mal hviezdny krídelník v roku 2011 fyzicky zaútočiť na 18-ročnú ženu v hotelovom bare v Lotyšsku. "Niekoľkými silnými údermi ju poslal k zemi," povedal pre Komsomoľskú pravdu Nazarov na adresu Panarina. Hráča trénoval počas pôsobenia vo Viťaze Čechov, Panarin nastupoval za klub v rokoch 2009-2013.

Rangers obvinenia popreli a postavili sa za svojho ofenzívneho lídra. Panarin je dlhoročný kritik ruského prezidenta Vladimira Putina a podľa klubu práve v tom treba hľadať súvis s obvineniami. Nazarov sa nedávno obul do Panarina kvôli jeho názorom na Putina. "Artemij vehementne a jednoznačne odmieta všetky obvinenia uvedené v tomto vyfabrikovanom príbehu. Toto je zjavná zastrašovacia taktika použitá voči nemu po tom, čo sa vyjadril k nedávnym politickým udalostiam. Artemij je z toho znepokojený a otrasený. Preto sa rozhodol na určitý čas opustiť mužstvo. Rangers ho plne podporujú a budú s ním plne spolupracovať, aby identifikovali zdroj týchto neodôvodnených obvinení," uviedol newyorský klub vo svojom vyhlásení, z ktorého citoval portál ESPN.com.

Podľa Nazarova, ktorý odohral v NHL 571 zápasov, sa začalo v Lotyšsku voči Panarinovi v súvislosti s údajným fyzickým útokom vyšetrovanie. Dodal však, že "niekto zaplatil 40.000 eur, aby sa celý prípad stopol". Podľa neho nie je jasné, kto danú sumu vyplatil.

Vo februári Panarin na sociálnej sieti verejne podporil ruského opozičného politika Alexeja Navaľného. Dvadsaťdeväťročný krídelník zamieril do NHL v roku 2015, prvé dve sezóny odohral v Chicagu, v ktorého drese získal Calderovu trofej pre najlepšieho nováčika ročníka 2015/2016. Potom ho Blackhawks šokujúco vymenili za Brandona Saada do Columbusu, kde takisto herne dominoval. V roku 2019 podpísal s Rangers ako voľný hráč lukratívny sedemročný kontrakt na 81,5 milióna dolárov. Do kabíny "jazdcov" okamžite zapadol, v minulej sezóne jasne ovládol tímovú produktivitu a bol aj finalistom na Hartovu trofej pre najužitočnejšieho hráča základnej časti NHL. V tomto ročníku takisto suverénne vedie bodovanie manhattanského mužstva, v 14 zápasoch strelil päť gólov a pridal 13 asistencií.

Rangers v celej situácii pevne stoja za svojím ofenzívnym ťahúňom. "Pomôžeme Artemijovi v týchto náročných časoch. Musíme pri ňom stáť ako tím. Z hokejového hľadiska je ťažké prísť o hráča, ako je Artemij, no musíme nájsť cestu, ako si poradiť v zápasoch aj bez neho," vyhlásil tréner Rangers David Quinn. Hráči sa o absencii Panarina dozvedeli na pondelkovom tréningu. "Myslím si, že `Bread' vie, ako veľmi ho máme radi, ako na neho myslíme, ako veľmi si ceníme všetko to, čo pre nás robí. Želáme mu len to najlepšie a dáme mu čas, aby sa veci vyjasnili," povedal Panarinov spoluhráč z útoku Ryan Strome.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: NHL


lukiasko

 

Ach tým Rusom to dobre kuruje v tej nhlke...

a aj Rangers tohto roku najprv DeAngelo teraz Panarin...
22.2.2021 - 20:00
0

Kapitán Očivid

 

precitaj si aj clanok nie len nadpis: prilis velka zhoda okolnosti

rukopis byvalych agentov kgb na cele s putinom sa nezaprie

Artemij dodrzuj R-O-R

rusko odstup ruky aby si sa neotravil od nejakych turistov
22.2.2021 - 20:01
+35

VSŽ Košice

 

Vieš kde hral pred 10 rokmi? Bežne sa hráči Víťazu dostavali do potíčiek na výjazdoch. Zjazdil si chalana nad sebou hlavne že Ty si obvinil bez mihnutia oka Rusko.
22.2.2021 - 20:07
+11

Tehelnepole

 

Potíčka
22.2.2021 - 20:09
+5

VSŽ Košice

 

No stalo sa
22.2.2021 - 20:11
+1

Tehelnepole

 

To je tak zlatučke
22.2.2021 - 20:15
+4

Athotis

 

lebo ak by si troska sledoval co sa teraz v rusku deje , vedel by si ze kazdeho kto podpori Navalneho , tak bud zbiju na namesti , zavru alebo na neho hadzu spinu... uz to zacina vyzerat ako v sovietskom zvaze za Stalina....uz len tie ich povestne gulagy chybaju
23.2.2021 - 5:51
+34

Sarus

 

Ak by si sledoval čo sa deje v Rusku, vedel by si čo je ten Navalnyj zač.
23.2.2021 - 8:23
+8

redwings

 

To však nevyvracia jeho názor.
23.2.2021 - 10:10
+9

Athotis

 

No kto je Navalny? Podľa slovenských konšpiračných stránok podporovaných Ruskom je to americký agent ....v skutočnosti je to kritik Putina a Kremla a to sa v sovietskom zväze nikdy nenosilo
23.2.2021 - 12:17
+14

yaro.s

 

Nenosilo a ešte hodnú chvíľu sa nebude
Len Navalnyj je kritik z povolania. Je nástrojom ako ten režim podlomiť, lebo sa netvárme, že o to Západu nejde.
Sám reálne svojou politikou neprinesie nič.
Podľa môjho názoru Rusko potrebuje čas, aby svoje fungovanie nastavilo vlastnou, prirodzenou cestou.
ZSSR prehralo Studenú vojnu, bolo nahnané do rôznych experimentov, aj takých ako za Jeľcina, kde zbankrotovalo.
To Rusi pamätajú, aj keď časť chce teraz zmenu, väčšina sa jej bojí.
Tu nejde o moju obhajobu režimu, len som realistom, čo možné je a čo nie.
Západ začal na nich tlačiť, už ich nebral ako partnera, robil si a kolo ich hraníc, čo chcel...a narazil, lebo situácia je taká, že je to stále vojenská superveľmoc a minimálne v ich blízkosti si nikto ani nepípne.
čím to skôr pochopíme, tým lepšie pre mier v Európe.
Nečakajme, že Rus skloní poslušne hlavu,to oni nemajú vo zvyku, rešpektujme ich, budú aj oni nás.
To je politika, tam nie sú veci čierno-biele, ani len tí dobrí a len tí zlí...
A keďže sme na HP musím ešte dodať, že Panarin je mojím obľúbeným hokejistom, žeby tu nebola len politika
23.2.2021 - 12:31
+16

Tino

 

tak: opozicny politik je kritik z povolania, to je imho zmyslom opozicnej politiky, kritizovat a kontrolovat....demokraticky svet sa upina k navalnemu pretoze nema ku komu inemu, co Vova vie, metodicky likviduje kazdu demokraticku opoziciu , docista roznontoval obciansky stat....ostavaju len komunisti, tych zapad nepodpori tak aby ho mohli ohrozit.
23.2.2021 - 12:37
+6

yaro.s

 

áno, keď berieme toto za prínos, tak to je asi jeho jediný
Len kritikov, aktivistov, ktorí reálne potom nič nevedia riešiť je nejako všade priveľa...
Potom loviť v "kalných vodách" všetci vedia tiež.
Ja píšem o tom, že čo v Rusku môže fungovať a čo momentálne nie.
Lebo čo by bolo najlepšie pre svet vieme asi všetci.
Len už načo by nám potom bolo nebo


23.2.2021 - 12:50
+2

Tino

 

tak : to uz chodi , do politiky sa dostanes cez nejaky vytah, napr si kupis miesto v strane ktora takto funguje, alebo tak ze sa nejako zviditelnis, najlepsie tak ze je to spolocnosti nejako uzitocne cize aktivista. keby v RUS demokracia ako ju pozname u nas napr bola mozna asi by tam uz bola...
23.2.2021 - 13:14
+2

strojar

 

Opozičný politik je kritik z povolania.
Problém nastáva, keď sa z opozície dostane k moci a zistí sa, že okrem "kritiky z povolania" nič iné nevie.
Máme smolu, že práve v takej krajine žijeme.
23.2.2021 - 13:11
+10

Tino

 

vediet: vladnut nie je len tak, vladnut demokraticky celkom umenie , jeden dostane do ruk moc a nevie co s tym, laka ho kadeco...problem je ked pozries do opozicie a nevidis tiez nic ine len kriklunov ktori uz dokazali ze vladnut nevedia/nechcu....chcu len moc.
23.2.2021 - 13:25
+8

Tehelnepole

 

a občas len moč, od Kytnára
23.2.2021 - 13:38
+1

Mato-Mi

 

Co sem pleties hokej, ked sa tu riesi politika?
23.2.2021 - 13:41
+17

Tehelnepole

 

23.2.2021 - 14:23
+1

bigi BLOG

 

Kedy rus niekoho respektoval? Obcas bol blahosklonny tym co sa mu.pchali do riti a podvolili sa.
23.2.2021 - 19:56
+3

bigi BLOG

 

Hej lebo je nahoda ze sa to objavilo po desiatich rokoch zrovna ked si dovolil skritizovat putina
23.2.2021 - 19:53
+2

KrebsKandidat

 

Argument s rokmi plati aj pre Me too?
23.2.2021 - 23:31
+2

bigi BLOG

 

Citaj to ako celok a nevytrhavaj z kontextu
24.2.2021 - 8:05
+1

KrebsKandidat

 

To je odpoved.
24.2.2021 - 9:37
0

bigi BLOG

 

A co chces pocut vybral si jednu cast ktora sa ti hodi a prirovnal si to s uplne niecim inym o com je rec. Aj ked si o me too myslim svojej mna nezatiahnes do zbytocnej diskusie ktora je mimo temy.
24.2.2021 - 10:12
+2

KrebsKandidat

 

Clovek sa spyta, ci to co plati v jednom pripade plati aj v druhom pripade, reaguje priamo na prispevok a vysledok je obvinenie, ze necita clanoik a chce rypat. Isto sa takto da o nieco normalne hovorit.
No nic, ospravedlnujem, ze som si dovolil sa na nieco spytat.
24.2.2021 - 10:58
0

bigi BLOG

 

tu sa riesi toto tebe sa nezda tak tam hyperbolou zatiahnes me too a este sa ribis urazeny, holt aj tak sa da
24.2.2021 - 11:05
+1

KrebsKandidat

 

Za to ked ty podsuvas mne, ze ignorujem kontext clanku, to je v pohode.
24.2.2021 - 12:32
+1

bigi BLOG

 

ignoroval si kontext toho co som ja napisal, takze nevymyslaj
24.2.2021 - 13:08
+1

KrebsKandidat

 

Sorry, moja chyba.
24.2.2021 - 13:46
+1

lukiasko

 

Nekomentujem správy, ktoré si neprečítam, len som napísal že by to nebol prvý Rus z NHL, ktorý má problémy tohto charakteru...
22.2.2021 - 20:09
0

Tehelnepole

 

Panarin?
To sa mi nechce veriť.
Fakt nie.
22.2.2021 - 20:02
+12

worth

 

Samozrejme ze je to blud.
23.2.2021 - 16:56
+1

mato35

 

Najpravdepodobnejšie je že Nazarov sa jednoducho chcel pustiť do Panarina (či oprávnene je otázne) a nakydal na neho všetkým čím vedel... Jediná ozajstná politizácia je to že spomenul jeho odpor k Putinovy, čím si chcel pravdepodobne v Rusku zaistiť ako takú podporu, ostatné je len mediálna hra... Nazarov je inak dosť mentálne labilný takže je pravdepodobné že si to všetko vymyslel alebo veeeľmi prehnal...
22.2.2021 - 20:24
+3

KrebsKandidat

 

Vymyslene, nevymyslene, Panarin ma v tomto "korektnom" svete o zabavu postaranu. Ale kedze to nie je uplne hokejova tema, uz radsej nic nepoviem
22.2.2021 - 20:35
+3

mato35

 

práveže bude vnímaný ako obeť vykonštruovaného procesu... Rozhodujúce je že je proti Putinovy...
22.2.2021 - 20:47
+3

Tehelnepole

 

A Putin je proti PanarinovY
22.2.2021 - 20:51
+9

xyzed

 

Vobec by som sa necudoval keby to bola len pomsta. Typicke putinovske praktiky
22.2.2021 - 21:58
+15

Dracik_18

 

to si po 10 rokoch na to spomenul(i) ?
22.2.2021 - 22:00
+6

xyzed

 

ano zrazu teraz. Ludia co stoja za tym ich rezimom su tragikomicki
22.2.2021 - 22:02
+17

Kikira

 

Pred dvadsať rokmi by som neveril že napíšem toto. Západná propaganda prekonala komunistov. A že im to ľudia papajú. Takže zase ten zlý Putin. V USA môže za veľa zlých vecí. Zmanipulované voľby, hackerské útoky, podpora rasizmu a podnecovanie s tým spojeného násilia, otravu ruských špiónov a politikov ( to mu príliš nejde, dvakrát fail) , nasypal osobne všetkých športovcov a preto US športovci nie sú už tak fenomenálny ako v časoch Lewisa, Gatlina alebo Lance Armstronga a teraz toto.

Rangers sú hokejový klub, Panarin je hokejista a politika je svinstvo. Bol by som rád aby šport spájal. Tak ako v čase prvých zápasov profíkov s rusmi.
22.2.2021 - 22:17
+21

Mato-Mi

 

Kikira: ze ty si z vychodu? U nas sa zvyknu radove cislovky skracovat. Namiesto dvadsiatimi hovoria dvadsat rokmi Ale ine som chcel. Ja by som aj dnes napisal, ze ruska propaganda je horsia, nez ta zapadna. Uz len preto, ze nikde na internete necitam, aby niekto z ludi obhajoval doping US sportovcov, ale za to sa najde kopec ludi, ktori namiesto obhajoby ruskeho statneho dopingu budu pisat o tom, ze sak v amerike biju cernochov. Na FB nevidim skupiny o podpore ameriky, necitam o tom, aky je americky prezident najlepsi na svete, ze je zaruka mieru vo svete. Ze ako sa v Rusku dobre zije, ze je to zem zaslubena. To vsetko tito ludia pisu o batuskovi Vladovi. Dokonca jeden nemenovany slovak raz povedal, ze ked bol v USA, tak nikde nevidel sprostejsich ludi ako v USA, ze sa nemal s kym ani hlbsie porozpravat. Ale ze ked bol v Rusku, tak tam soferov autobusov robia jadrovi fyzici a profesori a ze s nimi sa da viest dlha debata o hocicom Aby som to zhrnul, viac mi vadi ta vychodna propaganda, od KLDR az k Rusku, nez ta zapadna.
23.2.2021 - 7:14
+43

Sarus

 

Sovietska propaganda tu bola za komunizmu v dosť veľkých dávkach. A nebola nejako sofistikovaná. Neviem kde ju vidíš teraz ale ked zapnes tv tak tam idu primárne US filmy, seriály a show podľa ich formátu.Slovenské denníky to tiež isto nebudú a ked myslíš Hlavné správy tak tie maju dosah asi ako prd vo vesmíre.A ano Američania nepatria k tym najbystrejším ale poteším ťa presne tým smerom ideme.A na záver Facebook nie je vedecká inštitúcia takže ho sleduj pomenej a dýchaj zhlboka.
23.2.2021 - 8:48
+4

emoxx1

 

Tak koľko tých "Áčkových" filmov vznikne v Rusku a koľko v Holywwode? Všetko trošku schopné z Ruska za posledné roky naše TV odvysielali. Veľmi svojsky podaný argumenty ktorý o ničom nesvedčí.
23.2.2021 - 14:31
+10

Sarus

 

Nikto tu neporovnával Hollywood a Mosfilm ale keď chceš skus len tie od Andreja Tarkovského. Tie vydajú za milion Amerických.O ostatných východoeurópskych ti písať nebudem bolo by to zbytočné keďže nemať rád komerciu v kinematografii je podľa teba svojské.Ale to len dokazuje ako hlboko klesáme.
23.2.2021 - 22:16
0

emoxx1

 

Komercia je základ Kinemotografie. Bez nej by si veľmi nemal z čoho tie filmy točiť. Väčšina podpory pre art filmy ide z peňazí, ktoré asociácie získali z komercie. Ekonomická návratnosť je v zahraničí jeden z hlavných bodov pri žiadaní o grant. Podpora pre filmy, ktoré tú návratnosť nemajú chodí v prípadoch, kde z nejakého dôvodu ten film spoločnosti ponúknuť chcú, ale reálne by nikdy na seba nezarobil. Teda väčšina art filmov.
24.2.2021 - 10:41
+8

Sarus

 

Nie nie je jej základ. Kinematografiu definovalo niečo úplné iné, nie pohľad na dielo ako na produkt z ktoreho máš predať čo najviac.
24.2.2021 - 17:05
0

emoxx1

 

Ano, ano... S tou poučkou vychádzajú študenti z VŠMU. Potom niektorým pár rokov trvá kým zistia kde je realita.
24.2.2021 - 18:18
+6

yaro.s

 

Stihol som byť v Rusku ešte ako študent za Jeľcina, potom som bol tam krátko potom, keď sa zjavil Putin a Rusko som navštívil ešte aj viackrát neskôr.
Pravdou je, že Rusko Putin pozdvihol, za Jeľcina tam bol neskutočný chaos. Videl som vojnových veteránov predávať vyznamenania, aby mali čo jesť, kadejaký pasáci nám núkali dievčatá za 3 doláre.
Po Putinovom nástupe krajina sa zmenila, o pár rokov už to znovu boli hrdí Rusi, ekonomika začala šliapať a moji známi zbohatli a to neboli žiadni prominenti režimu. V tomto ohľade urobil pre Rusko veľa, ale je to autokrat a ja osobne by som v takom režime žiť nechcel. Len je otázne, či Rusi vedia žiť v inom...
V určitom ohľade je to fakt krajina neobmedzených možností, treba sa však vedieť obracať...a je veľký rozdiel medzi mestami a vidiekom.
Čo sa týka tých rozhovorov s Rusmi a Američanmi, ten "nemenovaný" mal pravdu Je to tak, Rusi majú lepší všeobecný prehľad, aj taký zvláštny pohľad na veci, od extrému, do extrému, sú zaujímaví, aj rozhovory s nimi.
S Američanmi som žil rok, sám , medzi desiatkami a nemôžem povedať nič zlého, naopak, ale sú povrchnejší a o niektorých témach sa človek s nimi nemá šancu rozprávať.
A ešte nakoniec. Pre Rusov ak nie sme nepriateľom, tak prinajmenej konkurentom vo veľa oblastiach, preto sa tak správajú...oni nemajú spojencov, len záujmy.
A Navaľný nie je človek, ktorý môže Rusko niekam posunúť, to je zase len spôsob boja Západu.
23.2.2021 - 9:02
+13

yaro.s

 

kadejaký, aj kadejakí, ale dajakýí boli
23.2.2021 - 9:15
+1

Mato-Mi

 

Treba vychadzat zo skolskeho systemu, ktory je inak nastaveny v USA a inak u nas, ci v Rusku. My sa ucime omacky dookola, kdezto system v USA je nastaveny inak, nez na memorovanie. Netvrdim, ze je to dokonaly system, to nie. Tvrdit ale, ze so soferom autobusu v rusku mozes rozoberat kvantovu fyziku je nezmysel. Ale toto posudzovanie naroda na zaklade skusenosti s par ludmi nie je vedecke. To ako keby sme mali posudzovat nas narod na zaklade toho, co vidime v Aj mudry schybi(y). Ze sa ekonomika Ruska dvihla je jedna vec, ale ze HDP na obyvatela je u nas vyssie, nez v Rusku, je vec druha. Ze su amici povrchnejsi, to je uz o kulture. Ak sa u nas opytas cloveka ako sa ma, tak ti odpovie viacmenej pravdivo. Americania sa aj cudzieho cloveka opytaju ako sa ma a pritom ich to vobec nezaujima. O nas sa hovori, ze sme pohostinny narod a ja velmi vela krat o tom pochybujem. Cize toto hodnotenie naroda je subjektivne. Ci pre rusov, alebo americanov sme vsak nepodstatny narod v globalnom meritku.
Sarus: to, ze v telke idu US filmy asi nebude o propagande, ale zrejme o kvalite(tu tiez mozeme polemizovat o tom, co kto povazuje za kvalitny film).
23.2.2021 - 9:23
+11

yaro.s

 

Tu nejde o porovnávanie, v Rusku sa nežije bežnému človeku lepšie určite ako u nás.
Hlavný rozdiel medzi nami a napr. USA sú práve až tie univerzity.
Preto sú oni úspešní a my menej...u nás je to veľa o "omáčkach".
Tam je systém iný, človeka vedú k samostatnosti, k vlastným riešeniam vecí, je to napojené na najmodernejšie poznatky atď, atď.
Ale bežný človek v USA sa nám vážne zdá až ako ignorant ...tam chýbajú elementárne znalosti, okrem vecí, ktoré sa ich bezprostredne týkajú.
Američania sú povrchnejší k ľuďom, ktorých nepoznajú, ale k blízkym, kamarátom sú empatickí tiež.
23.2.2021 - 9:37
+2

Mato-Mi

 

Suhlasim. Ja osobne si tiez cudzich ludi nepustam k telu, asi budem american narodeny v Michalovciach my, Slovaci, zase riesime vsetko, hoc sa nas to vobec netyka
23.2.2021 - 9:48
+3

yaro.s

 

Tak to je asi normálne, že človek si nepustí k sebe hneď každého.
Ale ja beriem každého človeka na začiatku, že je v poriadku.., to, že veľa z nich má presvedčí, že nie, je už iná vec
Sme malý národ, radi vystrkujeme nos do sveta, tie veľké sa zaoberajú skôr samé sebou...
23.2.2021 - 10:01
+1

Tino

 

normalny: slovak, resp clovek, drviva vacsina takto funguje ....mame znamych , kamaratov, priatelov ...a od statusu znameho k priatelovi je dlha cesta. Vzdy sme boli viac individualisti nez teamovi hraci, nevedeli sme spravne s individualitou pracovat, co sa posledne desatrocia zlepsuje.
23.2.2021 - 12:09
+3

sanyo

 

velmi dobre si to zhrnul Mato. Absolutny suhlas s tebou z mojej strany
23.2.2021 - 9:56
+1

Sarus

 

US filmy o kvalite? Viac už čítať nepotrebujem. 😂
23.2.2021 - 10:18
+2

Mato-Mi

 

Ok, tvoj nazor, ze US filmy su nekvalitne. Preto som rad, ze si si precital aj to, co som dal do zatvorky. Film sa ti moze bud pacit, alebo nie. A podla viacerych rebrickov, kde filmy hodnotia ludia, su na poprednych miestach filmy, ktore boli natocene v USA. Tym netvrdim, ze ine krajiny netocia kvalitne filmy, ale spochybnovat kvalitu US filmov nie je na mieste.
23.2.2021 - 10:31
+9

Tino

 

bolo: by s podivom keby sa pri rocnom objeme ktory USA film priemysel vyprodukuje nehovorilo o kvalite, prave ten trvdy konkurencny boj, financne moznosti a sloboda zabezpecuju, ze kvlaity je tam hafo...k tebe sa dostane len to co sa nejlepsie predava, ale to nie je problem US filmoveho priemyslu ale tvoj.
23.2.2021 - 12:28
+9

ctibor

 

A ktory je tvoj najoblubenejsi film? Lebo ci chces alebo nechces, tak drviva vacsina ozaj dobrych filmov sa nataca v USA.

Aj ked ja mam rad aj rydzo britsku ci seversku produkciu.
23.2.2021 - 13:12
+1

Kain

 

Ak Navalnyj nemoze Rusko niekam posunut, tak kto moze?
23.2.2021 - 14:15
+1

matus93

 

To je dobrá otázka .. ale navalnyj to posunie jedine k radikalnejsim smerom podľa mna - keďže je veľký nacionalista .. ono v Rusku je asi taká vlna ako u nás protificovska .. cize defakto z toho zúfalstva zaškrtneš aj niečo, co v konečnom dôsledku nemusí priniesť nič konštruktívne ..
23.2.2021 - 15:38
+1

yaro.s

 

Poviem to takto.
Viem, že kto to určite nemôže zmeniť, aké osoby a Navalnyj by bola jednou z nich.
Zmeniť to môžu jedine Rusi, sami musia prejsť svoj vývin.
Lebo teraz keby ku každému Rusovi pri voľbách postavili jedného kontrolóra z EÚ, či voľby nie sú manipulované, aj tak vyhrá Putin. Oni to jednoducho tak chcú.
Iní im chcú vnútiť nasilu niečo iné a ver mi, že ruské dobro je pre nich až na ostatnom mieste.
Chaos v Rusku vyhovuje ľuďom, ktorí sa chcú nabaliť, zbaviť geopolitického konkurenta,...len pre ostatný svet je chaos v Rusku veľmi zlá vec, až fatálna.
23.2.2021 - 15:46
+2

somrak

 

ja by som sa chcel zbaviť toho, ze ked niejakou nahodou cestujem v buse alebo lietadle s clovekom Rusku nepohodlným, ktoreho prave travia novicokom , tak aby sa ta bojová biochemicka zbran nedostala na, či nebodaj do mojho tela
23.2.2021 - 16:32
0

yaro.s

 

Tak sa vyhýbaj každému, čo len trochu vyzerá ako Rus a keď nedajbože niečo po rusky povie, rovno utekaj
Vidíš, to zase robia Rusi a nielen to...
Teraz sa tomu moderne hovorí "hybridná vojna"
23.2.2021 - 16:38
+4

yaro.s

 

to "nielen to" teraz tak nazývajú
23.2.2021 - 16:43
0

Rusty7550

 

žirinovskij
23.2.2021 - 15:53
0

Senator BLOG

 

Panarin sa postavil proti Putinovi, takze si tam povedali, ze mu to osladia vyuziju debilitu americkej hyperkorektnosti, ktora zacala skumat celucicky zivot, a bum.. nasli, 19 rocny v bare vylepil nejakej Natasi (stat sa mohlo)
23.2.2021 - 7:23
+6

redwings

 

Kritizoval Putina a náhle sa objavilo obvinenie...
23.2.2021 - 10:09
+5

Tino

 

kritizoval: ho opakovane, ale bolo to vzdy fakt light, opatrne spochybnovanie u nas by sme to presli ako velmi, velmi opatrny vklad do diskusie....vselijake RUS kadre motauce sa okolo hokeja si ho zacali vsimat ked vyjadril podporu navalnemu,jeden mentoruje dalsi zalovil v pamati, nepochybne sa ozvi dalsi ked bude treba a artom by sa nezmestil do koze
23.2.2021 - 11:43
+4

cepi

 

z Ruska ja akurat len tu vodku: a ten Nazarov ano....tak tymto by som to ukoncil
23.2.2021 - 10:38
+1

Tino

 

panarin: musi davat pozor komu vyjadruje podporu, nie je to nejaky no name luzer, sotva ostane nepovsimnute co vesia na siet....UI pracujuci pre zaujem ktory si dava zalezat na kontrole medialneho priestoru na nom nenechaju nitku suchu, spomenu si na kadeco, historky aj 20 rokov stare ked bude treba...hadam si teda uvedomi kde je jeho miesto a svoje nazory si necha pre seba, krok 2 moze byt rodinny problem, alebo pozvanka na caj...a to by fakt nechcel.
23.2.2021 - 11:27
+3

somrak

 

bullshit: to ako teraz kazdy co nieco dosiahne v zivote si ma automaticky zazipsovat usta?? len aby si neposkodil alebo nepohneval tu alebo onu cast svojich fans? tento pristup neznasam.. este pochopím ked niekto nesleduje verejne dianie lebo sa koncentruje hlavne na prácu alebo volny cas travi prijemnejsie ako sledovanim sprav.. ale uz ked mam niejaky nazor (taky ci onaký), tak kusat si do jazyka je také.. komunistické.. keby na Slovensku kazdy takto drzal hubu a krok ako nas to ucili 40 rokov, tak by to tu momentálne vyzeralo presne ako v Rusku a z STVcky by sa nam doteraz kazdy tyzden prihovaral Vladko Meciar
Myslite si ze teraz Panarin týmto nieco stratil?? Stratil tak akurat NY Rangers, niejake body Panarin je hero (aspon pre tu inteligentnejsiu cast ľudí).. specialne ked vraj zvysna cast ruských hokejistov su proPutinovci na cele s Ovcou svojimi vyjadreniami zrobil pre slobodu a spravodlivosť v Rusku veľmi veľa.. dufam ze neublizia jeho rodine a takisto dufam ze zeny uz mlatit nebude len aby sa nezabudlo
23.2.2021 - 16:02
0

Tino

 

som : si myslel ze ironia bude zjavna ...nam svk sa lahko mudruje povies si co chces a okakal pes kazdy nomenklaturny kader...ale rus tam este nie su , masy UI a darmozracov cakajuce na prilezitost zapacit sa sefom , neviem ci by som si vyskakoval keby som bol rus...teda ak ano asi len zo zahranicia.
23.2.2021 - 18:30
+2

somrak

 

pre mňa: zjavne nebola asi som z fb zvyknutý čítať po diskusiách viac Putinofilov : a keď vidím niekde vetu ze politické názory si treba nechať pre seba, okamžite sa mi dvíha žalúdok a aj som chcel napísať vetu že z NY sa to Panarinovi kritizuje ľahko.. každopádne mohol byť ticho, ale ozval sa.. a o to ide...
23.2.2021 - 18:49
+1

Tino

 

a dostal: aj nejake like od inych rus hokejistov....odod mna ma uznanie kazdy kto kritizuje autokrata a rezim ktory stvoril, najma ked je rezim este silny a moze sa pomstit
23.2.2021 - 19:11
+4

strojar

 

Ale sa tu vynorilo odborníkov na ruské tajné služby.
23.2.2021 - 11:46
+5

blazon

 

Ty si expert na vsetko tak daj nieco zaujimave.
23.2.2021 - 11:55
+13

RebeccaBlack

 

zaujimalo by ma: kde su ti hejteri miesania politiky do sportu z diskusii o Bielorusku. ci aj teraz sa im nepaci miesanie politiky a sport
23.2.2021 - 16:17
+2

Vyskereny Citricus

 

Ja ked sa niekde vo svojom prispevku dotknem politiky, tak to tu 95% ludi vadi, admin maze az sa mu z klavesnice dymi len pre moj iny nazor a aha ich. Jaku konspiraciu dali. Vidia za tym Putina
23.2.2021 - 16:33
+2

worth

 

Proste ked kritizujes Putina, rataj s neprijemnostami, odkaz pre buducich kritikov, aby si to rozmysleli. Nic viac by som za tym nehladal.



Ruský hokejista, ktorý nechce byť v Tíme Putin. Panarinov príbeh je rovnako silný ako jeho názory


Namiesto šnúrok mal v korčuliach špagát.

Keď sa v Rusku schyľovalo k posledným prezidentským voľbám, Vladimir Putin sa v kampani mohol spoľahnúť na podporu jedného z najvplyvnejších ruských športovcov. Alexander Ovečkin na sociálnych sieťach odštartoval hnutie s názvom Putin Team.

Za ruským prezidentom vždy stál aj Iľja Kovaľčuk, Jevgenij Malkin a ďalší, no jedna ruská hokejová hviezda nechce byť členom Tímu Putin. Artemij Panarin z New Yorku Rangers v uplynulých dňoch verejne podporil Alexeja Navaľného a pred dvoma rokmi skritizoval Putina spôsobom, akým si to ešte žiaden známy ruský športovec nedovolil.

V rozhovore pre YouTube kanál Vsemu Golovin o ňom okrem iného povedal: „Myslím si, že už nerozumie, čo je správne a čo nie. Jeho rozhodnutia ovplyvňuje množstvo ľudí, ale ak vám 20 rokov každý hovorí, aký ste výnimočný a akú skvelú prácu robíte, potom nikdy neuvidíte vlastné chyby.“

Panarin vo svojom petrohradskom byte s úsmevom a bosými nohami hovoril, že možno vyzerá ako „zahraničný agent“, ale nie je to pravda. Trápi ho predovšetkým chudoba a sociálne rozdiely: „Nechcem vidieť, ako dôchodcovia žobrú. Včera som v metre videl normálne vyzerajúcu babičku, ako spieva, aby si niečo zarobila.“

Bez rodičov a bez nádeje
Artemij Panarin život v chudobe sám veľmi dobre pozná. Svoj príbeh prvý raz rozpovedal magazínu The Athletic a spomenul si aj na deň, ktorý označil za „jeden z najhorších“ vo svojom živote. Mal len osem rokov, keď sa rozplakal uprostred autobusovej stanice v Čeľabinsku, pretože zistil, že stratil cestovný lístok.

Panarinovi rodičia sa rozviedli, keď mal len tri mesiace a svojho syna sa vzdali. Artemij vyrastal v banskom mestečku Korkino, kde ho vychovávali starí rodičia Vladimir a Nina Levinovci. Do 40 kilometrov vzdialeného Čeľabinska dochádzal šesťkrát do týždňa na tréningy a zápasy.

V regióne panovala po rozpade Sovietskeho zväzu chudoba a vysoká kriminalita. Stará mama sa o vnuka bála, a preto mu z vnútornej strany nohavíc našila tajné vrecko, do ktorého mu dávala drobné na stravu.

V spomenutý deň Panarin stratil lístok na autobus zrejme práve v obchode a na ďalší mu už nezostali peniaze. Zmocnili sa ho preto pocity beznádeje. „Nemal som telefón ani peniaze a bol som tam celkom sám. Začal som plakať a dúfal som, že niekto príde a pomôže mi. Bol to zlý deň,“ opisoval.

K osemročnému chlapcovi napokon podišiel muž, ktorý mu dal peniaze pod podmienkou, že ich naozaj minie na cestu domov. „Ani deťom sa nedalo veriť,“ opisuje The Athletic dobový obraz Čeľabinska podľa Panarinovho rozprávania.

Panarin sa mohol vrátiť do Korkina za starými rodičmi, ktorí len s ťažkosťami vyžili aj pred tým, než si ho osvojili. Napriek tomu svojho vnuka od začiatku podporovali v hokeji a robili všetko pre to, aby mohol hrať. Začínal v krasokorčuliarskych korčuliach, a keď mu zohnali prvé hokejové, boli mu také veľké, že v nich nosil ešte topánky.

„Jeho rukavice boli na dlaniach úplne zodrané, tak mu ich Vladimir zaplátal kožou z obnosených topánok. Podobne to bolo s ďalšími časťami výstroja,“ píše The Athletic.

Panarin vo svojich korčuliach nemal ani šnúrky. „Dedo vždy našiel špagát, ktorý do nich pasoval,“ povedal ruský hokejista.

Panarin je v kontakte so svojimi biologickými rodičmi a neprechováva k nim negatívne emócie, no stretávajú sa zriedka.

Chýba mu sloboda slova
Deti sa mu na tréningoch vysmievali. Chodil na ne buď autobusom, alebo ho starý otec doviezol v hrdzavom terénnom aute UAZ 469. Nechýbalo veľa a dnes by hokej vôbec nehral. V Čeľabinsku ho totiž preradili do rezervného tímu a zdalo sa, že skončí.

Ak by neuspel na skúške v hokejovej akadémii Viťazu Podoľsk, dnes by možno pracoval v bani alebo v niektorej z fabrík v Korkine. Až v Podoľsku ako 13-ročný po prvý raz dostal štandardný hokejový výstroj a zistil, aký pocit má mať hokejista s pukom na hokejke.

„Predtým som ani nevedel, že v skutočnosti necítim puk. Staré rukavice s kožou z topánok boli hrubé, necítil som v nich ani hokejku v rukách,“ vravel pre The Athletic.

Panarin sa v Rusku stal najskôr hviezdou Kontinentálnej hokejovej ligy a do NHL odišiel až ako 24-ročný. Jeho starý otec Vladimir ho od toho odhováral. „Bál sa o mňa. Bál sa, že NHL ma zlomí,“ spomínal Panarin.

V rozhovore pre Vsemu Golovin priznal, že kedysi sa o spoločnosť a politiku vôbec nezaujímal a takisto obdivoval Vladimira Putina. „Pretože som vôbec nesledoval správy. Sústreďoval som sa len na hokej a svoj progres. Nebolo to však tak, že som prišiel do Ameriky a zrazu ma osvietilo. Trvalo mi asi dva roky, kým som si povedal: ‚Niečo v Rusku je zle‘,“ hovoril Panarin.

Meniť sa začal po tom, ako si uvedomil, že svet mimo Ruska nie je taký hrozný, za aký ho predtým považoval. Začal sa viac informovať a sledovať nezávislé médiá.

„Ak by som 24 hodín denne sledoval Prvý kanál (ruská štátna televízia – pozn. red.), asi by som tvrdil, že všetci na svete okrem nás sú diabli. Ale to nie je pravda, kdekoľvek žijú normálni ľudia… Predtým som inklinoval k rovnakej atmosfére, aká panuje v našej krajine: že každý na nás útočí a utláča nás. Teraz už viem, že v zahraničí žijú ľudia, ktorí o nás majú dobrú mienku,“ povedal v rozhovore.

Panarina zároveň mrzí, že v porovnaní so Spojenými štátmi v ruskej spoločnosti chýba sloboda slova. „U nás stále prevláda názor, že o vláde nesmiete povedať nič zlé, pretože vás zavraždia alebo otrávia. Ale to by sa nemalo diať. V Amerike môže športová hviezda priamo kritizovať prezidenta a nič sa nestane. Môže tiež odmietnuť pozvanie do Bieleho domu. Tu je to nepredstaviteľné. Okamžite by vás zavalila vlna negatívnych reakcií,“ vravel pred dvoma rokmi.

Na otázku, či sa Rusko zmenilo od čias z 90. rokov, keď ešte Vladimir Putin nebol pri moci, odpovedal, že sa rozvíja iba Moskva a Petrohrad. „Zmeny sú veľmi malé, takmer žiadne,“ tvrdil.


Panarin a Ovečkin na Svetovom pohári 2016. Foto – TASR/AP
Som vlastenec, vraví
Dnes 27-ročný útočník v NHL začínal v Chicagu Blackhawks a okamžite sa stal hviezdou.

Hoci dodnes nemá najlepšiu angličtinu, obľúbili si ho fanúšikovia v každom z klubov, za ktoré hral. Keď sa mu skončila zmluva s Columbusom, miestny liehovar mu sľuboval doživotné zásoby vodky, ak sa rozhodne zostať – nepomohlo, Panarin podpísal sedemročný kontrakt s Rangers.

Napriek svojim kritickým vyjadreniam sa však považuje za vlastenca a po skončení kariéry v zámorí by sa chcel vrátiť do Ruska. Želal by si však, aby sa krajina zmenila.

„Som väčší vlastenec než tí, ktorí sa snažia prekrývať problémy. Hrajú sa s ľudskými emóciami tým, že vyhlasujú, aby sme za každých okolností milovali svoju krajinu a nenávideli ostatné. To nie je správne. Ak vidím problémy a nehovorím o nich, je to podľa mňa väčšia zrada než to, že ja som o nich prehovoril,“ povedal pre Vsemu Golovin.

Hokejista si počas rozhovoru uvedomoval, že ho mnohí ľudia budú označovať za zradcu alebo amerického agenta. Zdôraznil však, že nekritizuje pre osobný prospech, pretože so svojím platom by sa v tichosti mohol tešiť z toho, že je zabezpečený.

„Chcem, aby sa ľuďom žilo lepšie, aby učitelia a lekári mali lepšie platy. Nechcem, aby sa všade hovorilo, že ak sa niekomu v Rusku nepáči, môže odísť. Takmer všetky mozgy už odišli, to by sa diať nemalo,“ hovoril Panarin.

„Chybou našej spoločnosti je, že [Putina] vnímame ako nadčloveka. Je to bežný človek, ako my, a slúži nám… Áno, prezident musí byť múdry, ale našou najväčšou chybou je, že si myslíme, že nikto nie je lepší než Vladimir Vladimirovič. To je nonsens. Koľko miliónov ľudí tu žije?“ pýtal sa Panarin.

Dostal aj otázku, či by ako športovec nemal byť apolitický. Panarin ju však otočil. „Prečo politici hrajú hokej? Môžeme sa dožadovať toho, aby sa držali mimo športu? Ak áno, nech potom Vladimir Vladimirovič predá svoje korčule!“

Kritika ho nezmenila
Po publikovaní rozhovoru Panarina v jeho rodnej krajine podľa očakávaní kritizovali. Ruský denník Šport vyšiel s komentárom Prečo sa Panarin mýli, keď kritizuje Rusko. Panarina vykresľoval ako rozmaznaného mladíka s atraktívnou priateľkou a pripomínal, že s New Yorkom Rangers podpísal zmluvu v hodnote 81,5 milióna dolárov.

Denník okrem toho zdôrazňoval, že „Panarin s Ruskom ešte nič nevyhral“, a hokejistovi nepriamo odkázal, aby bol opatrnejší, ak si chce ešte niekedy doma zahrať.

„Každý má právo na názor, ale Artemijove slová mu nepridávajú kredit. Je niečo iné hovoriť takto o kamarátovi a o najvyššie postavenom lídrovi štátu, ktorý má nespochybniteľný rešpekt a dôveru našich občanov. Artemij by sa mal buď venovať hokeju, alebo takto nehovoriť o hlave štátu, ale napríklad o svojich klubových šéfoch,“ zhodnotil pre allhockey.ru Boris Michajlov, legenda sovietskeho hokeja.

Panarin od svojho rozhovoru ešte za Rusko nehral, počas pandémie na to ani nebola príležitosť. Každý rok sa však vracia za starými rodičmi, ktorým z prvej výplaty od Chicaga kúpil SUV.

Keďže sa však verejne postavil za oslobodenie Alexeja Navaľného, zdá sa, že kritika ho neodradila a od svojich názorov neupustil a tentoraz v nich nie je sám.

Jeho príspevok zdieľal aj obranca Chicaga Nikita Zadorov a označením „páči sa mi to“ ho podporili aj útočníci Dallasu Alexander Radulov a Denis Gurianov.
23.2.2021 - 17:04
+13

worth

 

clanok z nka, ak by si chcel niekto precitat, kto nema predplatne
23.2.2021 - 17:06
+1

mato35

 

Akože toto mi príde ako hranie na city zo strany Nka, pretože to že mal ťažký život z neho nerobí svätého (podľa mňa to neurobil, ale kto vie ?). Ďalšia vec je že obvinili v Lotyšsku ktoré dosť protiRuské resp. protiPutinovské teda mi to nejako nesedí s tým že to nechal zosnovať Putin...
23.2.2021 - 17:52
+1

Tino

 

vlada: naklonena rus urcite nie je, ale rus mensina zijuca v lotyssku to je celkom ine kafco...
23.2.2021 - 18:35
+1

Rusty7550

 

Panarina neobvinil žiaden Lotyš ale Nazarov. Psychicky chorý, prechlastaný rusák, ktorý pred 5 rokmi napadol tímoveho lekára až tak že skončil v nemocnici. Taktiež je to velký podporovateľ Putina a raz sa vyjadril že zahraniční hráči, ktorí hraju v KHL by mali skončiť v base ak sa kriticky vyjadria na adresu Ruska. Toto je ten týpek inak.
https://www.youtube.com/watch?v=iXrqv7jQ6u8
A inak viaceri Panarinovi spoluhráči tvrdia že obvinenia nie su pravdive. https://twitter.com/IgorEronko/status/1363965185447374849
23.2.2021 - 20:22
+7

mato35

 

Lenže ak sa to bude riešiť právne, tak v Lotyšku (myslím obvinenie Panarina). Ja viem čo je Nazarov za človeka a práve preto by ma skôr prekvapilo ak by sa o Panarinovom odpore k Putinovy nezmienil a práve preto toto považujem skôr za osobný útok než za vec politiky...
23.2.2021 - 20:55
0

Tehelnepole

 

Worth, to je od Teba milé.

Na rozdiel od niekoho,kto predplatné má a nedá to sem ani za nič.

Ale má zakaždým plnu hubu reči.
23.2.2021 - 21:15
+2

somrak

 

čoskoro: sa dozvieme že Gurianov týra svojho psa, Radulov fetuje (ajked to už všetci vieme ) a Zadorov mal sex so svojou 12 ročnou sesternicou
23.2.2021 - 19:42
+5

strojar

 

Aký milý rozhovor.
Ako keby som čítal Pezlárovu Pravdu zo sedemdesiatych rokov.
23.2.2021 - 20:21
+3

frantapriklep

 

Niekedy píšeš také príspevky, ako keby si ju čítal doteraz
24.2.2021 - 11:13
+10

strojar

 

Bohužiaľ, také médiá sa nám tu postupne vyprofilovali.
Iba si zamenili USA za Rusko, vrahov z Vól Strítu za ruských agentov, atď.
Pezlárovčina sa vrátila v opačnom garde.
24.2.2021 - 13:29
+3

frantapriklep

 

Čiže podľa Teba klamú. Putin je demokrat, ktorý svojich kritikov víta chlebom a soľou.
24.2.2021 - 15:11
+1

strojar

 

Skús nájsť, kde som napísal, že Putin je demokrat, ktorý svojich kritikov víta chlebom a soľou.
Chlieb a soľ môžeš vynechať, bude stačiť, keď nájdeš kde som písal, že Putin je demokrat.
24.2.2021 - 15:29
+1

frantapriklep

 

Reagoval si na článok, motívom ktorého boli slová Panarina o tom, že Putin je despota. A nepáčilo sa ti to, označil si to za propagandu. Takže logicky zrejme naznačuješ, že si dané médium vymýšľa.

Ako inak sa dá tvoja reakcia pochopiť? Vadí ti snáď v tom článku niečo iné?
24.2.2021 - 15:58
+7

Tehelnepole

 

Franto, vari si nečakal, že bude pokračovať v debate...
25.2.2021 - 7:21
+2

hello, havarju

 

Nezamenili, len predtým sa to nahlas báli povedať aj médiá aj ľudia...
Teraz či tu u nás povieš niečo proti USA alebo Rusku je jedno. Budeš mať oponentov ako aj prívržencov, ale môžeš to povedať.
24.2.2021 - 15:37
+2

strojar

 

Zle si to pochopil.
Ja nepíšem o slobode prejavu, ale o snahe médií (mainstreamových určite) pretláčať a vnucovať jediný správny názor. A to už nie je žurnalistika, ale propaganda. Nepochybuj, že títo istí "žurnalisti" by v tých časoch boli rovnako horlivými propagandistami, len s opačným znamienkom.
24.2.2021 - 15:59
+4

hello, havarju

 

Áno snaha... Rozumiem
Ja som chcel len dodať, ze aj vtedy bolo mnoho ľudí, ktorí by povedali aj proti Rusku, len to jaksi nešlo a možno keby mohli, tak by boli aj oni tým hlavným prúdom..
24.2.2021 - 16:07
+2

amaskiea BLOG

 

"...o najvyššie postavenom lídrovi štátu, ktorý má nespochybniteľný rešpekt a dôveru našich občanov..." - Vážne??? Nespochybniteľný? Priam Vladimír Vladimírovič sediaci po pravici boha otca všemohúceho (pánbožka som dal naschvál s malým, aby lepšie vynikol On Sám V.V.P.).
Stalinské Rusko skrátka neprerobíš, choďte všetci rusofili do materinej onej.
24.2.2021 - 9:33
+4

Tehelnepole

 

Vladimir Putin je popri Kimovi zo Severnej Korei totalny demokrat.
24.2.2021 - 10:47
0

amaskiea BLOG

 

to sú aj Fico s Podržtaškou
24.2.2021 - 10:53
+3

Tehelnepole

 

To je fakt
24.2.2021 - 10:55
0

frantapriklep

 

... nespochybniteľný ... :

Jasné, že nespochybniteľný, Navaľnyj ho chcel spochybniť a vidíš, bolo mu vysvetlené, že nemá pravdu. A aj Panarin to pochopí. Keď je niečo nespochybniteľné, tak bez debaty.

Pusť vsigdá budet soľnce
24.2.2021 - 11:22
+3

PaliBB

 

Toto ma veľmi mrzí. Bežne ruským hokejistom veľmi nefandím (nepáči sa mi ich štýl hry), ale Panarinovi sa s jeho silným príbehom nedá nefandiť. Dúfam, že sa to čím skôr dá na poriadok.
24.2.2021 - 9:29
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad44165:11087
2.Michalovce44139:10187
3.Zvolen44149:11186
4.Slovan44133:10385
5.Nitra44142:14376
6.Detva44140:12573
7.Trenčín44153:11572
8.Košice44129:11465
9.N. Zámky44110:12250
10.B. Bystrica44118:15450
11.Miškovec44101:15840
12.L. Mikuláš4495:21818
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica36180414122:10958
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3612251792:12145
8.Skalica35111519104:12043
9.P.Bystrica3510602096:13342
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 2.3.2021 20:57
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3629214175:6292
2.Martin36212111127:10368
3.Sp.Nová Ves36194211115:9867
4.Topoľčany36183411120:9664
5.Dubnica36180414122:10958
6.Levice36123516101:11647
7.Humenné3612251792:12145
8.Skalica35111519104:12043
9.P.Bystrica3510602096:13342
10.Trnava3610102597:13932
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 2.3.2021 20:57
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano6410124:1718
2.Klagenfurt5201216:169
3.Salzburg6210317:208
4.Viedeň5112120:187
5.Fehérvár6200423:297
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava7311219:1818
7.Dornbirn7212219:2018
8.Villach7500226:1816
9.Graz7300414:2013
10.Linz7310421:1911
11.Innsbruck7111420:248
Aktualizované: 1.3.2021 08:14
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Ingolstadt - Red Bull Mníchov 2:5 v dueli nemeckej DEL

Hokejisti Red Bull Mníchov vyhrali v utorkovom zápase nemeckej DEL na ľade Ingolstadtu 5:2. DEL - utorok: Ingolstadt - Red Bull Mníchov 2:5 mpNemecko-Hokej-liga-utorok-výsledky
pred 20 min. - TASR

HK Nitra - HKM Zvolen 3:2 v zápase 44. kola, hlasy trénerov

Antonín Stavjaňa, tréner Nitry: "Tri rýchle góly v prvej tretine nám dali psychickú výhodu. Uznávame, že sme boli viac-menej v defenzíve a spoliehali sa na protiútoky. Sme veľmi radi za tri body.
pred 20 min. - TASR

Malmö - Frölunda 4:0 v utorkovom dueli švédskej ligy

Hokejisti Malmö vyhrali v utorkovom dueli švédskej ligy nad Frölundou 4:0. SHL - utorok: Malmö - Frölunda 4:0.
pred hodinou - TASR

Eisbären Berlín - Wolfsburg 2:3 pp v pondelňajšom dueli nemeckej ligy

Hokejisti Mannheimu vyhrali v pondelňajšom dueli nemeckej ligy nad Norimbergom 4:2. DEL - pondelok: Mannheim - Norimberg 4:2, Eisbären Berlín - Wolfsburg 2:3 pp.
včera o 22:56 - TASR

Na covidovej listine evidujú iba štyroch hráčov, pribudol Nemeth z Detroitu

Detroit Red Wings zaradili švédskeho hokejistu Patrika Nemetha na covidovú listinu. Na nej sa na konci februára nachádzali iba štyria hráč, najmenej od začiatku sezóny. Povinnú izoláciu ukončili Travis Konecny z Philadelphie a Ryan Dzingel z Ottawy. Celkovo sa vo februári ocitlo na listine 59 hokejistov, ale od 22. februára už evidovali iba jednociferné počty. V tejto sezóne zasiahol protokol aspoň na deň 129 hráčov, najviac z New Jersey Devils - až 21. Naopak, Montreal a Calgary zatiaľ koronavírus obchádza, keď nemali mimo ani jedného člena tímu. Informovala o tom agentúra AP.
včera o 21:19 - TASR

IIHF zvažuje posun termínu MS žien v Kanade z apríla na máj

Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) po konzultácii s kanadskými organizátormi zvažuje posunutie termínu MS žien z apríla na máj. Pre agentúru AP to potvrdil prezident IIHF Rene Fasel. Žiadne rozhodnutie zatiaľ nepadlo, podľa Fasela by však zmena termínu mohla v prípade zlepšenia situácie s pandémiou koronavírusu umožniť účasť divákov na štadiónoch.
včera o 21:13 - TASR

Matthews opäť trénuje, Toronto nevylúčilo jeho štart proti Edmontonu

Americký hokejový útočník Auston Matthews sa opäť zapojil do tréningu Toronta Maple Leafs a v NHL by mohol nastúpiť už v noci na utorok na ľade Edmontonu Oilers. Najlepší strelec súťaže (18 gólov) nehral v nedeľňajšom zápase s "olejármi" pre zranenie zápästia. Toronto aj bez neho vyhralo 4:0.
včera o 11:02 - TASR

Najlepším útočníkom mesiaca február Jaškin, nováčikom Kostin

Český hokejový reprezentant Dmitrij Jaškin z Dinama Moskva sa stal najlepším útočníkom KHL za mesiac február. Dvadsaťsedemročný najlepší strelec súťaže zopakoval podobný kúsok z novembra minulého roka. Jaškin dal v deviatich februárových zápasoch 7 gólov a pridal šesť asistencií.
včera o 10:33 - TASR

Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3 vo švédskej lige

Výsledok nedeľného zápasu švédskej hokejovej ligy: Malmö Redhawks – Lulea HF 5:3.
28.2.2021 19:59 - TASR

Mníchov – Straubing Tigers 6:3 v 22. kole DEL

Výsledky nedeľných zápasov 22. kola nemeckej hokejovej DEL: HC Red Bull Mníchov – Straubing Tigers 6:3, Iserlohn Roosters – Düsseldorfer EG 3:0.
28.2.2021 19:54 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

05. 03. 2021
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Trenčín - N. Zámky o 18:00
Zvolen - Slovan o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Detva - Michalovce o 18:00
Miškovec - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

02. 03. 2021
L. MikulášTrenčín
2:6REPORT
28. 02. 2021
ZvolenTrenčín
2:3REPORT
MiškovecB. Bystrica
3:2 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
1:3REPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
DetvaSlovan
3:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP60 bodov
2.Svitana P.POP49
3.Chovan M.KOS49
4.Tvrdoň M.NIT47
5.Skokan D.POP46

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP35 gólov
2.Klhůfek P.KOS28
3.Bondra R.ZVO22
4.Tvrdoň M.NIT22
5.O´Donnell B.SBA20

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA93.68 perc
2.Sholl T.DEV92.85 %
3.Karjalainen A.TRE92.83 %
4.Tomek T.MIC92.78 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov