Diskusia: IIHF a národné zväzy krízovo zasadnú v otázke olympijského turnaja
Po neúčasti hráčov z NHL na ZOH 2022 v Pekingu je otázny osud celého hokejového olympijského turnaja.
Ako informovala agentúra DPA, medzi národnými zväzmi a ligami sa zvyšuje neistota v súvislosti so súčasnou pandemickou situáciou, ktorá zapríčinila odklady mnohých zápasov a poslala do karantén viaceré tímy. Vo štvrtok majú o aktuálnych problémoch diskutovať predstavitelia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) so zástupcami zväzov a európskych súťaží.
Podľa DPA je však nateraz nepravdepodobné zrušenie mužského hokejového turnaja. "Nebezpečné je, že sa situácia môže každým dňom zmeniť. Je to dynamický proces," uviedol prezident Nemeckého hokejového zväzu (DEB) Franz Reindl. Ten je zároveň aj člen Rady IIHF a dobre pozná problémy jednotlivých národných zväzov. Tie sú podľa neho také veľké, že sa vo štvrtok uskutoční v Zürichu krízové zasadnutie, kde budú zúčastnené strany preberať všetky otázky za a proti konaniu olympijského turnaja.
Zámorská NHL už pred Vianocami oznámila, že pre rýchlo sa šíriaci variant koronavírusu omikron neumožní svojim hráčom štart pod piatimi olympijskými kruhmi, a to aj napriek pôvodnému prísľubu zahrnutému v kolektívnej zmluve. Pandemické problémy však zažívajú aj európske hokejové súťaže, ktorých program výrazne nahlodala nákaza. V KHL sú momentálne v karanténe štyri kluby - Avtomobilist Jekaterinburg, Salavat Julajev Ufa, CSKA Moskva a Dinamo Riga, pričom liga odložila už 11 zápasov. V utorok mali kluby hovoriť počas videocallu o ďalšom postupe. Podobná situácia s odkladmi stretnutí je aj vo Fínsku, Švédsku, Nemecku či Česku. Zvýšené obavy panujú po MS hráčov do 20 rokov, ktoré predčasne ukončili po tom, ako pozitívne testy na koronavírus spôsobili kontumáciu troch duelov a poslali do karantény tri reprezentačné tímy.
Je otázne, ako sa budú pred ZOH tvoriť súpisky národných mužstiev zo súťaží, v ktorých vládne COVID-19. "Treba zodpovedať viacero otázok. Čo sa napríklad stane, keď sa hráči nakazia priamo na mieste alebo pri spiatočnej ceste?" - pýta sa generálny riaditeľ Nemeckej hokejovej ligy Gernot Tripcke.
Hokej ako interiérový šport je na rozdiel od iných olympijských športov koronavírusom viac ohrozený. Zásadný verdikt o prípadom zrušení pekinského turnaja, ktorý má odštartovať 9. februára, môže vyniesť iba Medzinárodný olympijský výbor (MOV). Rozhodovať sa však môže iba na základe postoja IIHF. Slovenskí reprezentanti by mali otvoriť svoje účinkovanie na ZOH 2022 vo štvrtok 10. februára o 9.40 SEČ duelom s Fínskom, v C-skupine sa majú stretnúť ešte so Švédskom (v piatok 11. februára o 9.40) a Lotyšskom (v nedeľu 13. februára o 5.10).
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- Rastislaw
- ???: Turnaj nebude, žeby???
- 11.1.2022 - 12:00
- +2
- Kelthuzad123456
- tak po tom ako dopadli MS juniorov to vypada ze Olympijsky turnus nebude...je to vysokopravdepodobne a asi i najrozumnejsie riesenie
- 11.1.2022 - 12:02
- +2
- BlackCrow
- Dúfam že sa turnaj neuskutoční. Čína vypustila tento shit do sveta tak nech si z olympiády urobia domáce majstrovstvá.
- 11.1.2022 - 12:04
- +16
- Kelthuzad123456
- Tiez som toho názoru. Do dnes ten ich sajrajt nie je pod kontrolou tak nech si tam na zimáku kludne čínania zahraju šipky s teplým pivom bez peny a parky..
- 11.1.2022 - 12:05
- +1
- doc.koniferum
- predvčerom som také pil
- 11.1.2022 - 12:20
- 0
- Tehelnepole
- To je tak, ked sa robi Olympiada v tejto dobe. Lebo prachy.
- 11.1.2022 - 12:21
- +7
- sam96x
- Možno bude aj lepšie, keď to zrušia, aj tak ten turnaj nebude mať žiadnu váhu, dokonca ešte aj menšiu váhu by to malo ako MS.
- 11.1.2022 - 12:30
- 0
- sebot
- Neviem si predatavit ZOH bez hokeja. Mozu to zrusit rovno cele.
- 11.1.2022 - 12:35
- +20
- GZA
- Tiež si myslím, že kvôli curlingu a bobovaniu sa to robiť ani nemusí.
- 11.1.2022 - 13:10
- +1
- omen
- Kvôli Vlhovej by to bola škoda
- 11.1.2022 - 13:39
- +15
- Zkubydu
- Myslim ze jediny strach maju z toho: ze tam docestuju timy a po par dnoch sa to zrusi, co by znamenalo obrovske straty. Kopec penazi a ziaden zisk. Nez riskovat, radsej sa na to vykaslat. Osobne sa domnievam, ze su uz teraz velke straty, ale aby turnaj dohralo par timov a Cina bude mat sancu na medajlu, tak to bude riadna fraska...
- 11.1.2022 - 13:30
- 0
- topska
- IIHF to chce hrat za kazdu cenu, zvazy maju obavy. Obrovske straty by vdaka poisteniam nenastali na strane ktora ma obavy. Oni chcu hlavne vediet presny protokol co sa stane a ako sa budu riesit konkretne problemy, kto koho nakoniec vobec pusti a ako sa bude moct hybat s nominackou. A stale nie je uplne jasne ako to bude s karantenami. Zatial plati to ze hrac okamzite po negativnom teste sa vrati k timu. Toto chcu zachovat. Zatial do toho nemohla Cina nijako kecat, chcu sa uistit.
- 11.1.2022 - 13:44
- +1
- slapstick44
- Najšťastnejším riešením pre nás, hokejových fanúšikov, by bolo, ak by celé ZOH odložili na budúci rok. Aspoň by opäť ožila šanca, že sa hráči z NHL budú môcť zúčastniť. Takto je jasné, že skôr ako o štyri roky ich na olympiáde neuvidíme.
- 11.1.2022 - 13:34
- +1
- rastislavke
- that's diabolical: načo nám budú dávať znova nádej, keď nám ju v januári zoberú
- 11.1.2022 - 17:27
- +5
- frantapriklep
- Keby som hlasoval ja, bol by som za zrušenie turnaja. Tá 21-dňová karanténa je niečo úžasné, neviem si predstaviť, čo budú robiť aj tunajšie kluby, keď im tam 2-3 hráčov zamknú na mesiac tesne pred play-off.
Nech sa urobí nejaký World cup v lete (či už v tomto, alebo v budúcom roku) aj za účasti hráčov NHL a bude to mať väčší zmysel. - 11.1.2022 - 13:42
- +2
- topska
- Ale ta 21-dnova karantena je vobec schvalena? Lebo tym strasili len Cinania ale oni o tom nerozhoduju. A v pravidlach to tak cca dva tri tyzdne vobec nebolo. Karantena mala trvat po dobu kedy bude mat sportovec pozitivny test plus 48 hodin (teda dva negativne testy).
- 11.1.2022 - 13:57
- +1
- strojar
- Ale rozhodujú.
- 11.1.2022 - 16:11
- +6
- topska
- A kedy sa to zmenilo?
„Zatím nemáme k dispozici definitivní znění karanténního manuálu. Ale to, které máme v současné době k dispozici od IIHF, tak o žádné dvoutýdenní, třítýdenní nebo delší karanténě nemluví,“ potvrdil Zdeněk Zikmund.
„Vypadá to tak, že hráč nebo člen realizačního týmu, který by byl pozitivně testován, tak se bude moct vrátit okamžitě poté, jak absolvuje dva negativní testy v rozestupu minimálně 24 hodin,“ ujasnil.
Zatím však není manuál definitivní, nyní už ale obsahuje také informace o tom, že místní autority nebudou mít právo rozhodovat o udělení karantény.
„O vstupu do karantény nebo uvolnění z ní nerozhodují místní autority nebo pořadatelé, ale čtyřiadvacetičlenná komise, ve které jsou zastoupeni také lékaři olympijského výboru,“ vyjádřil se tiskový mluvčí české reprezentace.
27.12.2021 - 11.1.2022 - 16:38
- +4
- Tehelnepole
- Zmenilo sa to ked bola ta svadba.
Take nevies. - 11.1.2022 - 16:46
- +1
- strojar
- Takže rozhoduje tiskový mluvčí.
- 11.1.2022 - 16:48
- +2
- topska
- Tiskovy mluvci ma rovnake dokumenty a usmernenia ako ti z inych zucastnenych krajin. Pytam sa ta normalne, ako sa to zmenilo a kedy. Predsa len presli dva tyzdne.
- 11.1.2022 - 16:49
- +9
- Jimmy Tulipan
- Zbytočne sa ho pýtaš. Neodpovie ti, len tu hrá múdreho, dedo.
- 11.1.2022 - 20:20
- +6
- strojar
- Vyjadrenia tiskového mluvčího českého národního tímu sú rovnako relevantné ako vyjadrenia majora Halušku.
- 11.1.2022 - 20:25
- +5
- topska
- A ako to teda je? Viem si to niekde precitat alebo ake su tvoje informacie? Zaujima ma to (a ze preco klame cesky zvaz napriklad alebo preco take info mame aj na Slovensku).
- 11.1.2022 - 20:44
- +2
- RhimeSBA
- Ty si normálne živý chuj, muco.
Dostaneš 3x úplne normálnu otázku, máš možnosť človeka vyviesť z omylu..ale nieee, ty tu budeš s radosťou demonštrovať aký si buran.
Už len za to, že ty si sa v živote dostal na volenú pozíciu by si Nitra zaslúžila zrušiť... - 13.1.2022 - 8:05
- +9
- strojar
- A ty synak, ty si sa kam dostal?
- 13.1.2022 - 13:25
- +2
- RhimeSBA
- Tam, kam som sa dostať chcel, muco
- 13.1.2022 - 17:28
- +2
- strojar
- Až na hokejportal.
- 14.1.2022 - 10:48
- 0
- BieloModra
- Už len za to, že ty si sa v živote dostal na volenú pozíciu by si Nitra zaslúžila zrušiť......prepac
ako to myslis ? akoze uplne ze zrusit ako zmazat nechat prepadnut ci normalne len ako zrovnat zo zemou?
pytam som sa aby som vedela pripadne opustit priestor
muco
!!!!
- 13.1.2022 - 13:33
- 0
- RhimeSBA
- Hej, presne..akože nehovorím, že odpálit do povetria, to by bola škoda..skôr niečo ako zasypať úrodnou pôdou a nasadiť zemiaky
A nemaj obavy, teba máme radi, poskytneme azyl. - 13.1.2022 - 17:24
- +2
- BieloModra
- Potespanbuuuh!!! Tu na kukuricnom poli Liptakom kazit kseft...som z toho cela volaka deprimovana ☺ darmo tato doba odhaluje charakter! ☺ jaj
- 13.1.2022 - 17:28
- 0
- RhimeSBA
- Je to tak, nevjem sa ja uš ovladať..
- 13.1.2022 - 18:57
- +1
- BieloModra
- Malo roboty mas! 😅
- 13.1.2022 - 19:08
- 0
- amaskiea
- tieš ťa zmáhajú uš tie praudi?
- 13.1.2022 - 19:31
- 0
- BieloModra
- Ty ouca 😅
- 13.1.2022 - 19:32
- 0
- amaskiea
- tak to pardon, baran!
- 13.1.2022 - 19:33
- 0
- BieloModra
- Ja uz tomu nerozumiem 😅 bblacii a blaci 😅 no nic idem ja ...opatruj sa Olle!😅
- 13.1.2022 - 19:35
- 0
- amaskiea
- čo ja, vo vatičke, ty si dávaj pozor hlavne
- 13.1.2022 - 19:38
- 0
- BieloModra
- Jo
- 13.1.2022 - 19:40
- 0
- zomi
- Ale rozhodujú o tom číňania. Tak ako všade na územiach sveta. Napríklad Island odstavil celý futbalový Slovan, nedovolil príchod nových hráčov, a preto prehral kontumačne a z pohára vypadol. A celý Slovan a jeho žiadosti boli s UEFA a FIFA v dyme...
- 13.1.2022 - 12:02
- +1
- BieloModra
- Olympijská víťazka v snoubordingu Švajčiarka Patrizia Kummerová (34) už mieri do Pekingu, kde sa stane prvou športovkyňou, ktorá si miesto očkovania vybrala karanténu.
Do dejiska zimnej olympiády odišla s 21-dňovým predstihom z jediného dôvodu, aby tam absolvovala trojtýždňovú karanténu, ktorú organizátori naordinovali všetkým nezaočkovaným účastníkom pri vstupe do krajiny. - 13.1.2022 - 13:29
- +1
- hello, havarju
- neviem presne, čo znamená pre ňu tá karanténa, ale ak to znamená byť zatvorený bez možnosti tréningu, tak je to pre ňu buď hazard s formou alebo ráta s tým, že jej budú stačiť koliečka okolo postele
- 13.1.2022 - 13:37
- 0
- BieloModra
-
a co my vieme?.))) mozno si urobi z postele volaku U rampu a bude cibrit postojale kedze tam maju sportovcom nosit jedlo roboty, myslim si ze to bude normal karantena na izbe
„Keďže som sa rozhodla nezaočkovať sa z osobných dôvodov, karanténa je logickým dôsledkom mojej slobodnej voľby Rešpektujem všetky nariadenia a postupy určené úradmi usporiadateľskej krajiny a Medzinárodného olympijského výboru, a tak je jedinou možnosťou, ako sa zúčastniť hier v Pekingu, trojtýždňová karanténa,“ napísala dvojnásobná medailistka z MS vo svojom vyhlásením pre národný zväz - 13.1.2022 - 13:42
- +1
- amaskiea
- som najprv chcel oponovať, že na tie novodobé hlúposti ako U rampa nepotrebuje žiadny tréning, tobôž formu, ale potom som si ju vygúglil a našiel som jej fotku z obrovského slalomu, tak beriem späť, tréning jej bude chýbať
a ešte "tam majú športovcom nosiť jedlo roboty" - som v prvom momente myslel, že to je preklep/vypadla ti predložka, že má byť "...jedlo DO roboty..."tak som už asi z toho ničnerobenia prepracovaný
- 13.1.2022 - 14:12
- 0
- BieloModra
- no.)) som sa vcera pristila pri tom ze venujem tymto spravam viac casu
ale vidis... toot tu take detailiky zaujimave
a ked som videla ako te roboty budu chystat hamburgeri... no.. poviem ti cinani si daju hodne zalezat aby neboli za volov... myslim v tejto konfrontacii
no... a hento je fakt sikovna dievka.) uvidime co to urobi a mozno to jej stylu neublizi - 13.1.2022 - 14:18
- +1
- BieloModra
- sledujem ta
a podla mna by si si mal dat volaky strecing alebo si aspon zaspievat alebo kieho oneho.))) sa tu nervujes zbytocne
a KitKat si nedavaj do je bordel
- 13.1.2022 - 14:19
- +1
- amaskiea
- veď som vysvetlil, že si ho dávam v tej virtuálnej podobe, s ktorou ale Roman tak kategoricky nesúhlasí...
apropos strečing, od 1.1. vrátane mám už nachodených 51 (slovom: päťdesiatjedna!) kilometrov po mojich milovaných M.Karpatoch, s danielmi som si tu potykal už pominulé roky, a teraz najnovšie si tykám už aj s muflónmi - sa sem dolu teraz presťahovali či čo, predtým som ich videl iba na Babe a teraz až 6 dní po sebe, aj stádo (10-15 kusov)..., takže o zdravom zabíjaní času ja teraz môžem prednášať, kaaaamoška! - 13.1.2022 - 14:54
- 0
- BieloModra
- azapaaad!
si obzeraju revir.))) bacha na kapustu kaleraby a narcisy s tulipanmi.)))))))))su to pazravce
tak dobre som spokojna. Pocuj... potykat si s muflonom to je ako? normalne ze baranky baranky buc ?
- 13.1.2022 - 15:08
- 0
- amaskiea
- tak ja ako čistokrvný baran, ako inak...
Ale nie, normálne to vidím už na tých danieloch, že už len tak zo zvyku, po dlhom váhaní lenivo poodídu o 50 m ďalej a čumia na mňa, že či reku urobím dnes niečo nečakané, alebo ako vždy v pokoji a mieri sa zase vyberiem ďalej svojím smerom. Už nie tak ako predtým, že fujazdili ozlomkrky preč, aj to len zadné voje som vždy stihol. Teraz už si ma obzerá väčšinou celá ich široká rozvetvená rodina, už ma majú prečítaného skoro tak ako moja žena, proste tykáme si. Čochvíľa, keď sa to takto bude vyvíjať ďalej, tak sa možno nechajú aj kŕmiť, uvažujem, či nezačnem zase fajčiť, aby som im mohol aspoň cigu ponúknuť - 13.1.2022 - 15:18
- 0
- BieloModra
-
si sa uplne zblaznil
neopovaz ni jedno ni druhe
- 13.1.2022 - 15:21
- 0
- BieloModra
- zdravit sa mozes
ale tak ako oni... bud cum alebo vypusti paru nosom... ale sople si pred tym vysmrkaj aby to neposobili ze ako volaky endemit stravu vyvrhujes
- 13.1.2022 - 15:22
- 0
- amaskiea
- toť minulý týždeň 3 danielie hlavy z kríkov asi tak no max. 5 m odo mňa, sedeli a zohrievali sa v závetrí a strašne sa im nechcelo vstávať, keď ma zbadali, tak sme na seba asi 15 sekund čumeli a ja som sa nevedel prekonať a pokračovať ďalej, tak vstali oni a odcupitali, keď vírus musí byť múdrejší, tak aj daniele, no, ale šak nemajú si čo sadať hneď vedľa chodníka, veď môžu natrafiť aj na väčšie hovado ako ja ...hádam
- 13.1.2022 - 15:30
- 0
- BieloModra
- To 100% ze mozu natrafit....podla mna same nechapali co tam robis v case ich siesty😅
- 13.1.2022 - 16:09
- 0
- amaskiea
- bolo mi ich ľúto, ale ony chodia až úplne dolu, veď vlastne až cez hlavnú cestu chodia do polí vyžierať, čo ostalo, a toto bolo hneď pri prvej malej vinici od posledného domu, takže to už takmer boli oni v mojom revíri
niečo ako indiáni v CentralParku
- 13.1.2022 - 16:17
- 0
- BieloModra
- ☺☺☺☺ takto...a co takto kupit vrece obylia a odniest ku krmelcu? Kamko take kardio by si mal ze po vysypani by si mal mega dobry pocit i nohy by ucitili...ale to by si musel nenapadno aby si jedneho pekneho dna neprisli k tebe domov pytat....indiani😅
- 13.1.2022 - 16:21
- 0
- BieloModra
- Jezisi...hadam to apac neuvidi...obilia😅
- 13.1.2022 - 16:23
- 0
- amaskiea
- prosím ťa, šak ja na mojom malom 5-km okruhu idem okolo toľkých kŕmelcov, že to ani neviem takto hneď porátať, a všetky sú plné, ja kŕmim sýkorky, navešiam im na strom lojové gule a potom pozerám - letisko Frankfurt v špičke je šuvix oproti tomu fofru, čo sa tam rozbehne...
- 13.1.2022 - 16:35
- 0
- BieloModra
- Inak to je parada ja im sypem slnecnicu najvacsi bordel robia vrabce lebo to sa nevie zavesit ako sykorka ☺
- 13.1.2022 - 16:49
- 0
- amaskiea
- mal som aj takú slnečnicovú zmes, ale guličky im brali viac a je fakt, že na guličke som nikdy vrabca nevidel, len sýkorky
- 13.1.2022 - 16:51
- 0
- BieloModra
- Hej vrabec skace uchyti uleti pristane a dobe 😅syrorka nie ta sa prichyti a dobe odleti ked treba sukmenovcov privolat
- 13.1.2022 - 16:55
- 0
- hello, havarju
- Ja tiež dávam tie lojové gule a na slnečnicovú zmes som im urobil zo strán otvorenú vtáčiu búdku a v mlákach majú wellness.. chodia aj vrabce, ale sýkoriek plná záhrada. Na jar a v lete mám na terase žltochvostov, dva krát do roka mladé..
- 13.1.2022 - 17:18
- 0
- amaskiea
- teraz majú v mlákach skôr winter classic
- 13.1.2022 - 17:19
- 0
- hello, havarju
- Kocúr len na nich pozerá a potom na mňa, kedy ho pustím do pivnice .. čistý Garfield
- 13.1.2022 - 17:24
- 0
- amaskiea
- to je tvoj, čo celý týždeň zadržiava, len aby to, čo mi potom vysere na trávnik, stálo za to???
- 13.1.2022 - 17:26
- 0
- hello, havarju
- Niee. Je naučený v pivnici do bedničky s pieskom. Vonku ide za dom na pole. To skôr psa (fenka) to neviem naučiť.
- 13.1.2022 - 17:29
- 0
- amaskiea
- psy sa ku mne nedostanú, tie sú na také prekážky príliš pohodlné, to je kocúrisko, taký čierno-biely, vie že nemám rád mačky, tiež ma má prečítaného, hajzlík
- 13.1.2022 - 17:35
- 0
- BieloModra
- Inak aj mne pridu tie klcure volake divne...ja som tie gule rozvesala v robote a sukorky nic lebo sa po krikoch a ihlicnanoch na ne liepu tie kocure...normalne to zeru a staky skriekaju ked sa kocur nazere a odide straky pozbieraju☺
- 13.1.2022 - 17:31
- 0
- amaskiea
- jaj, tak ja to presne preto vešiam na tenké konáriky, ktoré neuneskú ani mačiatko, a tak vysoko od zeme, koľko len dočiahnem...
- 13.1.2022 - 17:39
- 0
- BieloModra
- No...tak to je ten zadrhel ...ja dociahnem tak ze tie macky to daju 😅 a v robote nic nema take konare ...nic zacnem vyberat vstupne na levitujuce macky😅
- 13.1.2022 - 17:46
- 0
- amaskiea
- dlhší špagát, prehoď cez vyššiu halúzku, koľko dohodíš, priviaž na koniec guľku a vytiahni až hore, opačný koniec priviaž na dolnú haluz - oveľa jednoduchšie ako zistiť že perlator sa volá perlator
- 13.1.2022 - 17:53
- 0
- BieloModra
- A uplne mi odpalo zrenice ked som videla datela na betobovom stlpe dobkat... chudak....ale vies si ma prpredstavitnajskor som si skontrolovala stredoeuropsky cas mobil hodinky potom datum potom som sa poobzerala ano som tu spravne oblecena obuta den ...ok som v poriadku
- 13.1.2022 - 16:53
- 0
- amaskiea
-
- 13.1.2022 - 16:58
- 0
- amaskiea
- why?
- 13.1.2022 - 17:20
- 0
- BieloModra
- Prevencia 😅😅
- 13.1.2022 - 17:26
- 0
- amaskiea
- furt nyšt, v tomtom ani vizuálne, pani redaktorka...
- 13.1.2022 - 17:27
- 0
- BieloModra
- Nechcem aby nas rozsadili ☺pride harakiri man a sme v prdeli
- 13.1.2022 - 17:34
- 0
- amaskiea
- jaj, že tiež nemajú čo robiť? ...ale ty máš čo robiť ...niekto mi dnes tuším sedí na kábli...
- 13.1.2022 - 17:24
- 0
- BieloModra
- Teraz je uz 3 den klud...ja dufam ze to nie je ticho pred burkou
- 13.1.2022 - 17:32
- 0
- amaskiea
- zas som najprv myslel, že prečo je na centrále IIHF 3. deň kľud
...prisámvačku ...ja som si niekde musel pricviknúť vedenie dnes
- 13.1.2022 - 17:38
- 0
- BieloModra
- To mas preto lebo si dnes malo pil a skoro vstaval 😅😅😅asi
- 13.1.2022 - 17:41
- 0
- amaskiea
- jak vieš, dnes jsem se vzbudil ve čtyři a už nezabral...
- 13.1.2022 - 17:43
- 0
- BieloModra
- 8 zmysel 😅
- 13.1.2022 - 17:47
- 0
- amaskiea
- perlator funguje
...ale celej se otáčet můžu, asi pojedu do Pelhřimova prohlídnout si krematorium, ať vím, do čeho jdu... - 13.1.2022 - 17:49
- 0
- BieloModra
- Delas velkou chybu Jaromire to se ti vymsti
- 13.1.2022 - 17:53
- 0
- amaskiea
- ale na funkci rostlináře to nebude mít žádný vliv
- 13.1.2022 - 17:55
- 0
- BieloModra
- Nemuzes napsat ze je magor...polovicnii blazen bych napsal
- 13.1.2022 - 18:03
- 0
- amaskiea
- momentálně zaostalej
- 13.1.2022 - 18:39
- 0
- BieloModra
- Chces lazne Bedrichu?
- 13.1.2022 - 18:55
- 0
- amaskiea
- tam jsem byl loni
- 13.1.2022 - 19:26
- 0
- BieloModra
- Tak jed do Tater
- 13.1.2022 - 19:29
- 0
- amaskiea
- tam trpím průjmama
- 13.1.2022 - 19:32
- 0
- zomi
- od 1.1 s dneškom: 102,72 km t.j. 109 636 krokov. Ale ty tiež dobre... Na rozdiel odo mňa ešte musíš chodiť do práce...
- 13.1.2022 - 15:10
- 0
- zomi
- Srnky, jelene, líšky, diviaky a podobne nestretávam, lebo snehu už nieto, takže majú zatiaľ dosť potravin ďalej od obytných plôch a keď idem popri korytu rieky Tople, tak jedine v nej vidím plávať kačičky...
- 13.1.2022 - 15:15
- 0
- BieloModra
- takto si v zimnynom obdobi "svoje miesta" aj hubari obchadzaju
presne takto
- 13.1.2022 - 15:23
- 0
- BieloModra
- zimnom
- 13.1.2022 - 15:24
- 0
- amaskiea
- inak srniek je aj tu málo a v zime skoro vôbec a jeleniu som tu asi ešte nikdy nevidel, dve líšky som raz videl z diaľky, zajacov aj králikov kopu, sviňu chrochtať párkrát a mláďatá párkrát "aj vizuálne", lebo ony sú zvedavé a sprosté, tak ti normálne idú naproti, že čo to za nový druh štetinatého tatka, takého sme ešte nevideli..., tak vtedy musíš upalovať rýchlejšie ako ony, kým stará (ktorá to určite má celý čas dokonale v merku) nedospeje k názoru, že musí zasiahnuť...
- 13.1.2022 - 15:35
- 0
- amaskiea
- ...teda nemyslel som moju starú
- 13.1.2022 - 15:37
- 0
- amaskiea
- Paráda, Zomi, ty budeš odteraz pre mňa nedosiahnuteľným cieľom. A kam ty chodíš?
Ale bavíme sa o prechádzkach, resp. peších túrach, hej? Keby som tento rok náhodou znovu začal aj behať, bycyglo asi ešte nebudem pokúšať, tak to si v každom prípade budem rátať osobitne. - 13.1.2022 - 15:23
- 0
- zomi
- Samozrejme, že nie vyniesť smetí, či na nákupy.
Na nákupy chodím malo, leda na veľký nákup do marketov... Ale to sa nepočíta, lebo v aute mi aj tak krokomer nepočíta...
Teraz... Teraz, keď je taký čas aký je a bývam na okraji mesta tak mám aspoň skvelý výbeh na luky, pastviny a do lesa. Alebo na hrádzu okolo rieky. Popri zimnému štadiónu a futbalového ihriska.( Mysliac že na druhú ligu, už v jari budem chodiť.; Len peniažkov veľmi nieto, tak vyzerá to na zostup a o hokeji, či hádzanej ani nehovorím...) Len tak zrýchlený presun, alebo s palicami, či ako sa(momentálne si nespomínam pomenovanie) tomu vraví.
V lete si to strihnem cez vršok do B. Kúpeľov, tam si amatérsky - bez preháňania - na náčiní trošku pocvičím... cestou si dám kávičku... trochu podebatujem s personálom... Ale teraz je to veľmi všade osirelo. Také smutné...a pomyslím si, že snáď to najhoršie už máme za sebou.
- 13.1.2022 - 18:58
- 0
- amaskiea
- ja myslím, že toto je už posledný rok, vírus to tu celé zoberie do vlastných rúk a ukončí sa sám, tak ako to už v prírode chodí, lebo keby to bolo len na našej neschopnosti, obmedzenosti a egoizme, tak amen-tma do nevidím...
- 13.1.2022 - 19:29
- 0
- zomi
- Presne tak... znie aj moja reč... Bude tu, ale nie ako chrípka ani ako covid...
- 13.1.2022 - 20:13
- 0
- BieloModra
- 👊👊
- 13.1.2022 - 18:10
- 0
- pali97
- Ja si myslím, že turnaj bude, v rámci ZOH majú hokejové zápasy vždy vysokú sledovanosť a keby turnaj nebol, tak by v podstate vyhrala NHL, čo IIHF nedopustí. Podľa mňa chcú hlavne vyriešiť také veci, aké sa objavili počas MS juniorov, aby sa to neopakovalo aj teraz, no na to je jednoduché riešenie - pozitívni nech sa izolujú, negatívni nech hrajú a aspoň 30 hráčov, nech je dostatok náhradníkov. Smutné je, že to už dávno nie je poriešené, neviem v akom paralelnom vesmíre žijú ľudia, čo to majú na starosti.
Myslím si, že v Číne to bude v rámci bubliny a izolovania účastníkov na izbách neskutočne prísne, nebudem sa vôbec čudovať tomu, keď budú po jednom zavretí vo vlastnej izbe a aj jedlo im budú nosiť len pred dvere a nikto z civilistov sa k týmto hotelom nepriblíži ani na desať kilometrov. Čo sa týka tej dlhej karantény, to bolo vyvrátené na zahraničných portáloch už potom, čo sa to riešilo v súvislosti s vyjadreniami McDavida. Karanténa by mala skončiť negatívnym výsledkom testu.
Musíme si uvedomiť, aká krajina je Čína. Oni nechcú nič rušiť a priznať, že by niečo nezvládli. Tie hry sú pre nich nástroj v rámci podpory domácej propagandy, toto budú ľuďom ukazovať ako vzor ich zvrchovanosti, že všetci športovci sveta sa hrnú do veľkej Číny, ukázať svoje schopnosti. A nechcú ani hanbu a násilím držať týchto športovcov v siahodlhej karanténe. Oni si dobre uvedomujú, ako by to bolo vo svete vnímané, a že by šlo pre nich o ďalšiu negatívnu reklamu. Bolo by pre mňa obrovským prekvapením, ak by sa čokoľvek zrušilo alebo nezvládlo. Podľa mňa to Číňania zvládnu, práve preto, ako ich všetci diplomaticky bojkotujú, aby si opäť raz niečo dokázali. Nielen doma, ale pred celým svetom. - 11.1.2022 - 14:22
- +11
- gaspi
- Poslat tam 20-ky..
- 11.1.2022 - 14:39
- +3
- FP-rivaldo7
- co tak muzsky turnaj zrusit a na tento termin nahradit turnajom U20?
- 11.1.2022 - 14:56
- 0
- topska
- To je nemozne. V Cine by nebol a za doslova par dni nezorganizujes taky turnaj s bublinami atd atd. Potrebujes vyriesit zastupcov medii, televizne prava, nominacie (a teda uvolnenia specifickej skupiny hracov z klubov), ich bubliny a pretestovania doma a nasledne na mieste, to plati pre dalise stovky a mozno aj tisice ludi ktori by sa na tomto podujati podielali. Plus letenky atd atd.
- 11.1.2022 - 15:00
- 0
- Vojto83
- Čítam tu niektoré príspevky a fakt sa pýtam sam seba, či som na Hokejportali. Vraj by to niektorí zrušili. To vážne? Ide nám tu aj o hokej? Ti hraci sú zaockovani ( áno, ti ktorí nie sú by mali byť) tak prečo chcete niečo rušiť? Aké príznaky mal Mickov na MS? Ziadne. Dokonca mal druhý test negatívny. Ale skonzumovali zápas, následne zrušili cele MS. Zaockovani majú mierne príznaky. Tak to akceptujme. A konečne žime! To nie je riešenie, stále všetko rušiť. Co MS? Tiež nebudú? A ani tie o dva, tri, desať rokov? Lebo vírus tu bude stále. A lepšie to nebude. Fakt chceme všetko rušiť? Dobre. O pár rokov môžeme zrušiť u nás celkovo hokej. A šport všeobecne. Lebo mladí nebudú trénovať. Lebo veď čo ak náhodou? Nevadí, že budú testovani a očkovaní. Zrušte všetko. Ľudia. To vážne?
- 11.1.2022 - 15:13
- +21
- zacharias
- Ludia sa cudovali ked sa zrusili MS U20 koli "par" pozitivnym a tuna by uz rusili turnaj este pred zaciatkom. A potom sa cudujme, ze politici v podstate zrusia mladeznicky hokej na SVK.
- 11.1.2022 - 15:27
- +2
- Vojto83
- Tak ma napadá, ci tu nie je iný problém. Možno tam ani nie je strach z pandémie, skôr z toho, ze kluby vo veľkých ligách prídu na čas o hráčov. Všeobecne sa totiž počítalo, ze NHL uvoľní hráčov, čo sa nestalo. Takto by sa ligy museli vud prerušiť, alebo by mužstva hrali bez najlepších. A to je ohrozenie biznisu.
- 11.1.2022 - 15:30
- 0
- bohin85
- Presne..a potom si otvorme hokejportal a v kazdej diskusii citajme plac,ze nemozme ist na hokej..
- 11.1.2022 - 15:35
- 0
- bohin85
- Vacsina tu sa dostala do fazy zrusme vsetko...zatvorme sa doma,zhasme svetla zamknime a tisko cakajme v kute na to,co sa stane..otras 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
- 11.1.2022 - 15:34
- +9
- Dracik_18
- nech hokej presunú na LOH ...o dva roky sa to môže hrať v Paríži ...
- 11.1.2022 - 15:44
- +3
- PeterLucky
- Bez hracov NHL to podla mna nema zmysel hrat. Jednak tam nebude kvalita, lebo si nemyslim ze za tychto podmienok ani 1. europska trieda hracov (aj inych ako SVK) tam bude chciet ist kompletna. A za druhe sme videli uz na minulych ZOH na umiestneni Nemecka, ze pri spravnej konstelacii okolnosti moze nejaka krajina dosiahnut umiestnenie nereflektujuce ich realne moznosti v plnej sile. Na zaklade tohoto umiestnenia mozu potom krajiny nerealne klesnut/stupnut v rebricku IIHF, co podla mna nie je fair-play ani zdaleka. MS v Rige mali vyssiu uroven ako by mal tento turnaj.
- 11.1.2022 - 15:56
- +1
- topska
- Ked sa moze hrat na OH futbal vo formate akom sa hra tak nevidim dovod rusit hokej. Moj nazor. Fanusikov si to najde, vypadok takeho sportu z oh je problematicky. Hracov z NHL tam necakam ani v buducnosti, tym padom to nebude take lakadlo pre kazdeho (aj ked si stale myslim ze teraz bude len veeelmi malo ospravedlneniek z europy) ale stale ide o OH a len kvoli tomu vymazavat hokej z takeho podujatia...No neviem. Za mna odohrat a kto nechce nech nejde. Ked sa moze hrat curling a ja neviem ake sporty tak sa da aj hokej. Ani na MS nechodi elita a pocita sa to aj ked teraz by som mozno prehodnotil dopad na rebricek.
- 11.1.2022 - 16:04
- +6
- PeterLucky
- Beriem tvoj nazor, ale ked z toho idu urobit Euro Hockey tour + NCAA + CHL, tak nech maju body za umiestnenie znizenu hodnotu v rankingu IIHF. Co mna obtazuje najviac je, ze ten turnaj organizuje rovnaka IIHF, ktora v Kanade zrusila turnaj po 2 zapasoch. Ked si zohladnim aki su IIHF babraci v kombinacii s neostalinistickou diktaturou v Cine, tak mi mraz beha po chrbte z toho, co sa tam budu diat za haluze.
- 11.1.2022 - 16:08
- +3
- topska
- Asi sa zhodneme
- 11.1.2022 - 16:48
- 0
- ctibor
- Ano, ale kazdy vie aku uroven ma futbal na OH.
Ja sa budem opakovat ako pred kazdymi MS...je neskutocna skoda, ze hokej ako jeden z mala sportov usporiadava MS druhej kategorie a ziaden z timov nema to najlepsie, co by vedel postavit. Za mna na OH hokej ano kvoli tradicii, ale bez NHL hracov to nebude ono. - 11.1.2022 - 17:27
- 0
- PeterLucky
- Zhodneme sa. Ja som nasraty kazdy rok aky je z medzinarodneho hokeja gulas a nikdy neuvidime creme de la creme na jednom mieste.
- 11.1.2022 - 17:55
- +1
- topska
- Tak zase si povedzme, vykrucala by sa NHL ak by im aspon nieco kaplo z tych OH a nesli by vsetky prachy IIHF?
- 11.1.2022 - 18:08
- +2
- ctibor
- Isto nie, ale problem všeobecne tkvie v tom, že IIHF nie je dôstojný partner voči NHL. Ta sa zdá ako keby mala monopol na svetový hokej a to je skoda pre fanúšikov.
- 11.1.2022 - 19:45
- +1
- topska
- No zase nevidel by som to tak jednostranne. Vsetko je o dohodach a IIHF v niecom bola posledne obdobie zbytocne tvrdohlava a pozerala tiez len na seba a potom sa cudovali ze NHL si ide svoje. A aj tie rokovania a "dupanie" nebolo zjavne zo strany IIHF az take efektivne. No som zvedavy ci sa nieco novym vedenim zmeni. Na dohodu treba dvoch a zase si nenahovarajme ze IIHF bola vzdy ta dobra a transparentna.
- 11.1.2022 - 20:11
- +1
- topska
- Z tohto turnaja nema zisky IIHF? Ved to vycita dlhodobo NHL ze z toho nic nema a nechava si to IIHF. Aj lyziarska asociacia ci ine maju zisky z ucasti na OH, hokej teda nie? Ale mozem sa mylit.
- 11.1.2022 - 20:41
- +4
- bohin85
- " A za druhe sme videli uz na minulych ZOH na umiestneni Nemecka, ze pri spravnej konstelacii okolnosti moze nejaka krajina dosiahnut umiestnenie nereflektujuce ich realne moznosti v plnej sile."
To myslis vazne tuto vetu??
No tak rovno nech si struhnu finale USA a CAN..ostatní tam potom ani nemusia ist,lebo co ak by nahodou niekto prekvapil.. - 11.1.2022 - 16:01
- +4
- PeterLucky
- Ano, myslim. Mas nieco k teme?
- 11.1.2022 - 16:09
- 0
- bohin85
- A ty mas nieco k teme?lebo si zabil dost odveci...
- 11.1.2022 - 16:21
- +7
- PeterLucky
- Dobre moj. Vies vobec ako sa pocitaju body rankingu IIHF? Ked uz chces zabijat od veci.
- 11.1.2022 - 16:22
- 0
- bohin85
- Ano viem...a ty chces vidiet nejaky hokej v blizkej dobe,alebo ti ide o body a chces cakat 5..10 rokov kym to vsetko pominie???
- 11.1.2022 - 16:28
- +3
- PeterLucky
- Ja mam hokeja dost, ci uz partiu s ktorou hravame, alebo na stadione, ci v televizii
- 11.1.2022 - 16:34
- 0
- PeterLucky
- Este mi povedz, ci si pochopil moj argument o ratani bodov v IIHF rankingu z tychto ZOH, kde nikto nevie, kto bude hrat a to za chvilu treba urobit supisky.
- 11.1.2022 - 16:39
- 0
- topska
- Precitaj si este raz o com pise. Ze pri tomto bodovani to moze byt trochu nespravodlive resp. takto OH nemaju velmi preco mat taku vahu v rebricku. Dookola tu pises o tom ze ludia chcu aby sa hokej nehral a aby sa zavreli doma. Drviva vacsina ale riesi to ze turnaj stratil uroven a ze ci sa neda odohrat inokedy alebo ako ho zmenit aby sa vychytali muchy. Nie ze teraz prerusime hokej.
- 11.1.2022 - 16:41
- +1
- bohin85
- Ja to chapem nebojte sa a som si vedomy aj toho,ze turnaj strati na kvalite,ale treba brat do uvahy, ze ta kvalita sa odzrkadli v kazdom muzstve..postihne to kazdeho..to nieje ,ze jedna krajina pride napeckovana a zvysne s C vybermi..
- 11.1.2022 - 16:55
- +2
- topska
- Ale nepostihne to kazdeho rovnako
- 11.1.2022 - 17:03
- +1
- PeterLucky
- Presne o tomto hovorim, ze napr. takej Cine sa nemohlo nic lepsie stat ako to, ze NHL nepojde na turnaj. Alebo naopak Lotysi a Dani bez Merzlikinsa a Andersena v brane budu ovela slabsie muzstva.
- 11.1.2022 - 17:10
- 0
- crystalmeth
- Aj tak tie OH hracmi s NHL neboli ziadna super novinka z roku 1998,uz predtym sa hraval Svetovy resp Kanadsky Pohar s hracmi NHL.A Ceskoslovensko,resp Slovensko a cesko tam vzdy skoncili.
- 11.1.2022 - 18:00
- +1
- Hamburger
- V roku 2002 sa hrali v Göteborgu MS hneď po ZOH v Salt Lake City. Vtedy odrieklo účasť veľmi veľa hráčov z NHL, bol to aj v porovnaní s inými MS veľmi slabo obsadený turnaj. Vieme ako to dopadlo. Koho dnes zaujíma, akí hráči z NHL tam hrali? Pri neúčasti NHL je to šanca pre krajiny z druhého sledu, ako pre Nemecko pred 4 rokmi. A prečo by sa nemali počítať body z OH do koeficientu IIHF? Veď snáď nikto nebráni NHL poslať tam hráčov. Keď Hockey Canada nemá žiaden vplyv na nomináciu hráčov z NHL, tak musia hrať s tými, ktorých nominujú z iných líg. Za mňa úplne spravodlivé. Koeficient IIHF zobrazuje výsledky za posledných 5 turnajov a nie absolútnu kvalitu hráčov jednej krajiny. To by potom museli dať Kanade doživotne prvé miesto, aj keď pošlú na OH a MS len hráčov z univerzitných súťaží.
- 11.1.2022 - 20:46
- +1
- topska
- Ale pri OH sa nasobia body. Tu nejde len o Kanadu ale o ovplyvnenie aj inych muzstiev. Ja by som to zredukoval a z oh by som teraz pocital rovnako body ako z MS
- 11.1.2022 - 21:01
- +1
- Hamburger
- Za OH sa započítavajú body presne rovnako ako za MS, víťaz berie 1200 bodov. Jediný rozdiel je len v tom, že body sa pripíšu aj mužstvám, ktoré sa na OH nekvalifikujú. Pri všetkej úcte, myslím, že s tým násobením máš nesprávne informácie. Tu sú pravidlá IIHF:
https://www.iihf.com/en/worldranking - 11.1.2022 - 22:08
- +3
- topska
- Moja chyba
- 11.1.2022 - 22:14
- 0
- Urpiner16
- Pripadá mi to turnaj australian open bez Djokoviča .
- 11.1.2022 - 20:59
- +1