Diskusia: Pardavý o Fínoch: "Verím, že sa nebude hokej uberať týmto smerom"
Slovenskí hokejisti narazili v semifinálovom zápase olympijského turnaja v Pekingu na tvrdú fínsku defenzívu.
Ich súper dokráčal k víťazstvu 2:0 po skvelej organizovanej hre a Slovákov nepúšťal do vyložených šancí. Asistent trénera Ján Pardavý pre TASR uviedol, že dúfa, že sa svetový hokej nebude uberať týmto smerom.
Napriek prehre hráčov čakala v kabíne pochvala. "Myslím si, že sme odviedli stopercentný výkon až na to, že sme nedali gól. Nerobili sme chyby v strednom pásme, tam však bol náš súper veľmi pevný. Ale chalanov treba pochváliť, odviedli maximum," povedal Pardavý.
O osude zápasu rozhodla akcia zo 16. minúty, po ktorej poslal Fínov do vedenia Sakari Manninen. V závere spečatil triumf severanov gólom do prázdnej bránky Harri Pesonen. "Bolo to jediné striedanie, kde sme urobili dve-tri chyby v obrannom pásme. Ale prehrali sme, v tomto boli Fíni možno trpezlivejší. Ja len dúfam, že sa svet nebude uberať takým smerom, ako hrajú Fíni, lebo taký defenzívny hokej nemôže baviť ľudí v hľadisku a ani pri televízoroch. Ale im to dnes vyšlo, dali prvý gól, nám sa nepodarilo otvoriť ich obranu. Bohužiaľ," konštatoval Ramsayho asistent.
O tom, ako disciplinovane hrali Fíni počas celého zápasu, svedčí aj fakt, že nemali ani jedného vylúčeného hráča. Ďalší rozhodujúci faktor duelu bol, že "Suomi" veľmi rozumne vyhadzovali puky do bezpečia, dopustili sa minima zakázaných uvoľnení. "Mali sme s tým problém v prvej tretine, pretože aj keď sme dostali puk cez stredné pásmo, tak oni ho po mantineli ihneď vyhodili a potom sme strácali sily. Od druhej tretiny sme to robili lepšie, získavali sme puky za ich obranou, ale aj keď sme sa usadili v pásme, nedokázali sme dať gól. No hrali sme dobre aj to, že keď sme vyšli z rohu, mali sme náznaky dorážok, ale hrali sme proti skúsenému mužstvu a extrémne organizovanému."
V sobotu o 14.10 SEČ si slovenskí reprezentanti zahrajú o bronz, ich súperom bude zdolaný zo súboja ROC - Švédsko. Pardavý verí, že záverečný zápas na turnaji bude mať víťaznú bodku: "Nemyslím si, že chalanov treba nejako motivovať. Bronzová medaila je stále na stole a o ňu treba zabojovať. Do polnoci budeme smutní, potom sa musíme sústrediť. Ak vyhráme posledný zápas na turnaji, budeme šťastní."
Rubrika: Turnaje → ZOH 2022 PEKING
- wedro
- My musíme zdokonaľovať systém ktorý nám dal Craig Ramsay.
A budeme zbierať 🍊🍎🍏
takzetak®️
- 18.2.2022 - 9:03
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DavePP
- Bude dôležité mať kvalitného trénera, ak nie Ramsey, tak niekto so skúsenosťami z NHL. Slovenský tréneri majú perspektívu, ale podľa mňa ešte potrebujú chvíľu čas
- 19.2.2022 - 5:32
- 0
- len_tak
- Zalezení ako potkani: Dali gól a bránili stredné pásmo. Hanba krajine ako Fínsko, že v zápase so Slovenskom hraje zaňďoura.
- 18.2.2022 - 9:03
- +30
- Tehelnepole
- Zandoura som spomenula aj ja v LIVKe. Presne tak.
- 18.2.2022 - 9:04
- +3
- len_tak
- V diskusii k zápasu som sa vyjadril expresívnejšie ale zmazali ma.
- 18.2.2022 - 9:11
- +3
- wedro
- Ak niečo funguje a ma to úspech boli by hlupáci aby niečo menili na svojej hre 😉
takzetak® - 18.2.2022 - 9:10
- +35
- kaviarista
- nie: to nebola hanba. Jednoducho nas mali Fini napozeranych a od zaciatku bolo vidno, ze maju respekt.
- 18.2.2022 - 9:22
- +12
- Senator
- Finale pod Vujtkom sme uhrali presne takto..nie je to pekne, ale vyhrava to turnaje
- 18.2.2022 - 9:24
- +4
- mannheim
- Nikde nie je napísané, že vyhrať sa dá len krásnou útočnou hrou. Niekedy proste vyhrá skúsenejší, myslím, že veľmi dobre vedeli, prečo s našimi mladými drakmi hrali takto defenzívne.
- 18.2.2022 - 11:04
- +3
- len_tak
- Milý, zlatý: Fíni si môžu vyhrávať ako chcú, ja som len napísal pocit z ich hry. Uvedomujem si, že v hokeji je umelecký dojem druhoradý ale svoj názor na ich hru som vyjadril dosť jednoznačne. Čiastočne zo mňa hovorilo aj sklamanie a od dnes si dávam prestávku od fínskej sauny a fínskej vodky.
A ešte jeden odkaz na záver: Fíni všetkých krajín, ... veď vy viete čo. https://www.youtube.com/watch?v=PqNOzSxJyuI
- 18.2.2022 - 13:25
- +1
- strojar
- Tak zanďoura hovoríte, Kefalím.
A čo si vy takto predstavujete pod týmto slovom?
Povedzme 27 striel mužstva hrajúceho zanďoura? Teda až o jednu menej ako vystrelilo mužstvo Slovenska. - 18.2.2022 - 13:11
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gabi98
- To bude demencia.
- 18.2.2022 - 13:40
- +1
- Tehelnepole
- Kefalin asi bolo neslušné
- 18.2.2022 - 13:57
- +2
- strojar
- Už to je pozitívne, že si svoje postihnutie uvedomuješ.
- 18.2.2022 - 15:31
- +1
- worth
- Dobrý odpis na 1. stupeň základnej školy, ale si mu dal.
- 19.2.2022 - 10:28
- +1
- Tehelnepole
- Nuž, čo dodať.
Účel svätí prostriedky a história sa nepýta, ako si to víťazstvo dosiahol. Klišé, ja viem.
Kiežby raz aj naši boys vedeli v prípade potreby hrať túto disciplinovanú a organizovanú betonáž. - 18.2.2022 - 9:04
- +9
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- Fíni hrali skvele, nebola to žiadna obrana, hrali systematicky celoplošne a ich útoky boli síce ojedinelejšie ako naše, ale priamočiarejšie a údernejšie. Tam nebolo nič na náhodu, chladnokrvná taktika, železná disciplína, všetko na výbornom pohybe, vysoká škola moderného hokeja.
Ale čo je pre nás najdôležitejšie, naši s nimi dokázali držať krok a boli vyrovnaným súperom. CELÝ ZÁPAS. Len si spomeňme na tie chaotické upotené 3. tretiny našich hviezd...
Vyhral lepší, ale keby sa nám podarilo prekonať ich viackrát (a mali sme na to reálne šance, nie že nie) ako oni nás, tak presne o to by sme boli lepší my, že sme medzery v ich systéme dokázali zužitkovať, a boli by sme zaslúženými víťazmi. - 18.2.2022 - 11:24
- +6
- Tehelnepole
- PoTpys
- 18.2.2022 - 11:27
- +1
- Ol!ver
- Presne tak, ako píšeš. Pardavý preháňa.
- 18.2.2022 - 14:22
- 0
- gabi98
- Akym smeron pan Trener ?
Usit vhdonu taktiku na supera a do bodky je vediet dodrziavat ?
Veru, hrozne nieco. - 18.2.2022 - 9:10
- +20
- Maross NR
- ešte keby to povedal hráč hneď po zápase, tak to zoberiem .. ale asistent trénera ..
- 18.2.2022 - 9:13
- +6
- mannheim
- Myslím, že Jano ju má jednu z najlepších v našich končinách, veľa sa u neho zmenilo od čias, keď bol hráč. Je to tiež iba človek a nie stroj, možno tým, že to povedal on, aspoň odbremenil hráčov, ktorý by sa asi tiež najradšej vyventilovali podobnými vyjadreniami.
- 18.2.2022 - 11:09
- +2
- Tehelnepole
- Vies si toto predstavit povedat Craiga? Mira Satana?
Ja viem co chces povedat. Mam asi na neho vyssie naroky. - 18.2.2022 - 11:14
- +2
- amaskiea
- Čiže CPčkár v Aupáči?
- 18.2.2022 - 11:58
- +2
- tulen - kosice
-
- 18.2.2022 - 13:45
- 0
- gabi98
- Ani hracovi taketo vety "do ust nepatria".
Takto "vyplakavat" mozu akurat tak fanusikovia. - 18.2.2022 - 9:58
- +7
- Sunkafit
- Presne tak
- 18.2.2022 - 10:18
- +3
- BieloModra
- panaboa
tak ja neviem ja byt Finka... mna to teraz asi bavi
- 18.2.2022 - 9:16
- +10
- hello, havarju
- presne - účel svätí prostriedky a fínsky fanúšikovia sa tešia z víťazstva napriek spôsobu akým ho dosiahli.., tak ako by sme sa tešili my, keby sme ho dosiahli takýmto spôsobom
- 18.2.2022 - 9:23
- +4
- hello, havarju
- "fínski"
- 18.2.2022 - 9:24
- 0
- BieloModra
- aleze absolutne
naozaj nerozumiem preco takeho vyhlasenia... a pritom bolo este pred zapasom uplne jasne co ti Fini idu hrat
toto je take na skodu, kazit dojem zo zapasu a nasho timu.......
prehru hadzat na supera .. jezis az teraz asi zacnem nervovat
- 18.2.2022 - 9:26
- +3
- hello, havarju
- daj si za jeden
ale nie, viem že nepiješ, ale niet sa čo nervovať - 18.2.2022 - 9:29
- 0
- BieloModra
- no nic... treba ist na trip okolo finskych jazier, vstavat a zaspavat s kvalitnou sekerou zn. Fi....s
a tak snad nasat ten system
- 18.2.2022 - 9:31
- 0
- Urpiner16
- Janko Pardavý mal si si radšej do jazyka zahryznúť.Kedy ty naučíš hráčov využívať presilovky?Ani v Trenčíne si to nevedel.Z fínov robiť betonárov?To je aj na mňa silná káva.Ste frustrovaní tak je to pochopiteľné.Ako povedal Werdro vás treba vymeniť za ešte jedného pomocného Ramsaya z Kanady aby sa nik nemohol vyhovárať na spôsob a štýl boja fínov.
- 18.2.2022 - 9:18
- +9
- ridlley
- Z jeho postu si asi fakt mal radsej zahryznut do jazyka, ale na druhej strane to tvoje "z finkov robit betonarov?" Pre boha, ved to bol vacsi beton ako greci v 2004. Prakticke, ale nechutne pre hokej.
- 18.2.2022 - 9:30
- +8
- wedro
- Taktak
A samozrejme aj
Tréner brankárov po OH ukončiť jeho činnosť pri reprezentácie ☝️ ak má sebe trošku sebareflexie skončí sám ☝️
takzetak® - 18.2.2022 - 9:33
- +4
- frantapriklep
- Už zase všetkých odvolávate? Kedy dospejete a nebudete tu vykrikovať ako soplavé deti po každom prehratom zápase?
- 18.2.2022 - 9:36
- +24
- Yoda_21
- Neber vazne tohto autistu, zije vo svojom svete. A len zabera tym prazdnym miestom priestor pre dalsie komenty - neviem, preco jeho struktura komentov nebola este ohodnotena zo strany adminov ako spam.
- 18.2.2022 - 13:41
- +2
- Zodiac
- lebo Urpiner povedal
- 18.2.2022 - 11:22
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Big brother
- Ved Pardavý mal minulu sezonu s Duklou štatisticky jedny z najlepších presiloviek aj oslaboviek.
- 18.2.2022 - 13:25
- 0
- Big brother
- A navyše..
Slováci nehráli vo štvrtfinale a semifinále ziadnu přesilovku. - 18.2.2022 - 13:29
- 0
- Tehelnepole
- už zase s tym českým jazykovým prednastavením Jindro?
Dovideňá dopočuťá - 18.2.2022 - 13:31
- +8
- frantapriklep
- Kokos to som ešte nevidel mať na mobile nastavený mód "Jindro"
- 18.2.2022 - 13:36
- +11
- kaviarista
- co jsi neviděl?
- 18.2.2022 - 13:49
- +2
- riso20
- Fini bránili lebo neverili golmanovi, sa na nich urazi a bude striebro
- 18.2.2022 - 9:19
- +2
- frantapriklep
- Fíni hrajú tento hokej už pár rokov, nie je to pekné, ale je to sakra účinné. Takže nemajú dôvod to meniť. Aj počas minulých dvoch MS to bolo rovnaké. Úporná obrana a čakanie na pár šancí.
- 18.2.2022 - 9:22
- +4
- zomi
- Presne tak Majo. Keď už sa bavíme o obrannom hokeji, tak ktoré mužstva okrem zámorských repre mužstiev a Rusov hrajú útočný hokej? Dáni, Švédi, Šajčiari, Nemci,Nóri, Česi...? Buďme radi, že nás vedie p.Ramsay, lebo tiež by sme boli pokračovateľmi Wujtekovho systému...
- 18.2.2022 - 12:04
- 0
- mno
- len tak mimochodom: Aj československo kedysi hralo beton dosť často proti rusom.
- 18.2.2022 - 13:56
- 0
- zomi
- To nebol betón, ale vychádzanie zo zabezpečenej obrany...
Aspoň takto pomenovali najmä jeho tvorcovia Prof. Kostka a Pitner...
- 18.2.2022 - 20:20
- 0
- hawkie
-
- 18.2.2022 - 9:32
- +1
- Mato-Mi
- Vycitat superovi jeho system hry, ktory je ucinny, je podla mna detinske. Ano, proti betonu(ktory vies hrat) sa hra kur.a tazko. Prehrali sme dnes nie pre skaredy hokej supera, ale preto, ze sme nedokazali za 60minut strelit gol.
Neberte tento moj koment ako hejt. Nasi hrali fakt dobre, ale nenasli sme recept na to, ako prekonat brankara.
Ale zajtra je novy den, nova prilezitost ako sa navzdy zapisat do historie slovenskeho hokeja. - 18.2.2022 - 9:45
- +8
- mno
- presne tak: Naši majú po celý čas problém sa presadiť a strieľať góly. Nebyť slavkovského, tak by sme na tom boli ešte omnoho horšie.
taktika fínov teda presne z toho vychádzala. Aj bez betonovania sme mali problém premieňať šance. Nie to ak nabehnú s betonovaním. - 18.2.2022 - 13:58
- +4
- emoxx1
- Také zbytočné reči ľúbivé pre fanúšika. Pardavý ako tréner a bývalý hráč dobre vie, že tá taktika sa nenastavuje nejak centrálne, ale presne podľa súpera. Ano, Fíni hrali defenzívu, ale čo by hral on keby má najstarší tím proti najmladšiemu?
Jednoducho sa nachystali na našu "behavosť" a to veľmi dobre. Nechali našich vybehať do sýta. - 18.2.2022 - 9:45
- +4
- Zodiac
- nenastavuje nejak centráôlne - mám dosť- teba je tu škoda- Borbely z Bradavice na Dunaji
- 18.2.2022 - 11:24
- 0
- emoxx1
- Cítime to voči sebe vzájomne.
No som presvedčený, že v tomto sa taktika centrálne nenastavuje, teda nezačnú od novej sezóny všetci na planéte hrať zanďoura. - 18.2.2022 - 11:34
- +1
- Tehelnepole
- chalan ma ban
- 18.2.2022 - 12:23
- +2
- amaskiea
- som si všimol, sa tu včera niekoľkokrát zjavne snažil spáchať virtuálnu samovraždu
- 18.2.2022 - 15:44
- 0
- Daewo_KS
- Velmi prekvapive vyjadrenie: Pardaka na adresu supera, ktoremu sme nedokazali strelit gol
Ak by to povedal niektory z hracov minutu po skonceni zapasu, tak by som tiez krutil hlavou a pripisal to povedzme bezprostrednym emociam, ale aby asistent trenera takto hodnotil maximalne ucinnu hru supera? Wau..
A budme realisti, to iste sa tyka nas, fanusikov - priznajme si, ak by sme dnes vyhrali my po vykone, aky predviedli Fini, citali by sme tu ódy na nas system, taktiku, zodpovedny pristup hracov, na plnenie si povinnosti na lade a tak dalej - 18.2.2022 - 9:55
- +12
- speeder0
- Konečne práveže niekto povedal pravdu a vy idete proti pardavemu????To sa vám fakt páčil ten Fínsky deštruktívny hokej??? Na toto chcete v budúcnosti chodit? Na jeden gól v HOKEJI??? Hokej a každá iná hra sa má hrat v prvom rade pre ĽUDÍ !!! Klobúk dole pred Pardavym! Ináč už dlhšie nechápem ako môže baviť ľudí v Michalovciach hokej s tým ich Fínskym deštruktívnym trénerom, ktorý robí to iste,ale vidím že veľa ľudí zaujímajú viac výsledky ako radosť z predvedenej hry …
- 18.2.2022 - 9:59
- +16
- emoxx1
- Veď hovorím, komu tými slovami Pardav7 pohladkal brušká.
- 18.2.2022 - 10:05
- +3
- wedro
- Je iné to povedať po zápase a iné to povedať po OH ☝️
To je také typické vyplakavanie☝️ po zápase.
Takto stratíme rešpekt voči súperom☝️
Dúfam že misia asistentov v reprezentácii bude na konci ☝️
Na reprezentačnú lavičku treba skutočných odborníkov a nie študentov ☝️
takzetak® - 18.2.2022 - 10:07
- +4
- gabi98
- To vyplakavanie ohladom betonarskeho hokeja Finov beriem ako prejav frustracie bezprostredne po prehratom zapase s nimi.
Ked niekto tvrdi, ze hraju "beton". No neviem. Ja to vidim skor tak, ze dokazu hrat tak "beton" ako aj aktivne dopredu. Podla toho, kedy sa im co hodi. A to je obrovska prednost.
Tusim odkedy je tam znovu Jukka Jalonen, tak to Finom na medzinarodnej scene ide.
Velmi dobry cit pre vyber hracov, dokaze ich fantasticky pripravit po taktickej stranke, vyborne reaguje na vyvoj stretnutia a ocividne ho hraci respektuju a nasleduju.
Ziadne prekvapenie teda, ze na poslednych 3 velkych sampionatoch to dotiahli vzdy do finale. - 18.2.2022 - 10:11
- +6
- Dracik_18
- počet striel 27-28 ..rozdiel jedna strela ..betón si inak predstavujem
- 18.2.2022 - 10:13
- +10
- Poprad_eskape
- Presne si pamätám ako v podobnom duchu niekedy ľudia z našich zemepisných šírok vykplakávali, že dúfajú, že sa hokej nebude uberať zámorským štýlom, že všetko priamočiaro na bránku. Že dúfajú, že stále zlaté české ručičky, či slovenský kombinačný um bude viac ako "bezhlavé" nahadzovanie kanaďanov na bránku.
No hľa, už roky a roky sa víťazí priamočiarym hokejom, ktorý niekedy hrali len CAN a USA. Dnes sa ho snažia hrať všetci. A teraz bude niekto plakať, že vyhráva skvelý prepracovaný zodpovedný taktický výkon? Berme si radšej príklad.Ale to nevadí, Jano Pardavý to dobre vie, len mu toto akosi ušlo a nevyznieva to veľmi dobre.
- 18.2.2022 - 10:16
- 0
- gta98
- Ak by prehravala s Finmi Kanada, Leo Komarov by mal viac prace ako len slovne provokovat 17 rocneho hraca.. napriklad by zbieral zuby po lade
na tuto hru sa dalo este poriadne pritvrdit, ale my to nevieme, len by sme dostavali tresty za fauly. Neviem, neslo to dnes.. ale bronz musime ziskat 🇸🇰
- 18.2.2022 - 10:21
- +2
- zvolencok
- Not sure if Suomi or Michalovce
- 18.2.2022 - 10:31
- +1
- emoxx1
- Asi sa to niektorým nebude páčiť, ale prezradím vám jedno tajomstvo. Vo Vancovery 2010 sme zas zanďourovali my. To nie je o tom, že sa tam uberá hokej, ale je to taktika do konkrétneho zápasu.
Ms 2012 sme zápas proti ČR tiež zanďourovali, ale bolo z toho finále, tak vtedy sme to fanúšikovské očko vedeli prižmúriť 😀 - 18.2.2022 - 10:33
- +9
- Tehelnepole
- Mudri vedia, zaslepenym to nevysvetlis.
- 18.2.2022 - 10:36
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Hrobar
- Takéto vyjadrenie môžem mať ja - ako divák. Ako tréner rozhodne nie, pretože fíni sa takticky pripravili na 100%. Už viackrát som spomenul v livke, že sme hrali oveľa krajší hokej, čo je rozhodne pre diváka lepšie. Už som zvyknutý na Kanadsko-americký štýl, čiže som rád, že Slovensko je schopné takú hru predvádzať aj s hráčmi nižších líg.
- 18.2.2022 - 10:33
- +3
- emoxx1
- Dnes nám podľa mňa z toho zámorského štýlu Chýbal ten kontakt a to odhodlanie byť sa o výsledok všetkými možnými spôsobmi. CAN, alebo USA by od polovice zápasu začali vyvolávať potýčky, trahs talk, drobné podpichovačky. Bola by plná livka rečí o ich zákernosti, ale podľa mňa to je účinný recept na naštrbenie takejto silnej organizácie hry. Druhá vec je, že to nemáme v povahe a nevieme to robiť tak umne ako oni, takže by hrozilo, že budeme len vylučovaný.
- 18.2.2022 - 10:40
- +1
- Tehelnepole
- presne, uz uz som isla pisat co si spomenul v podlenej vete.
Na to treba mat v time niekolko "komarovov". Tento team nema na toto teraz nastavenie... - 18.2.2022 - 10:42
- +1
- Tehelnepole
- trosku pohladenia od Finov:: Mikko Turunen
pred 38 minútami
Slovakia was the bright star of the Olympics. Well done, your future looking good!
GentlemanClub
pred 3 hodinami
Good game Slovakia , respect from Finland , you guys deserved the W tbh , we played too passive , like allways .... good luck and respect , slovakia is good .
Vesa Kaitera
pred 2 hodinami
Slovakia had a very good game. However, the Finnish goalkeeper was a "Chinese Wall". - 18.2.2022 - 10:49
- +8
- amaskiea
- "Ja len dúfam, že sa svet nebude uberať takým smerom, ako hrajú Fíni, lebo taký defenzívny hokej nemôže baviť ľudí v hľadisku a ani pri televízoroch." Jana Pardavého mám rád, ale presne toto je podľa mňa "základný" kameň úrazu nášho hokeja. Oni sú hokejisti, nie herci, herci majú baviť divákov, hokejisti robia šport a ten je pozerateľný pre výkon, nie pre umelecký dojem. Fíni podali dnes skvelý výkon na najvyššej úrovni. Popri fandení som (so stiahnutou ritkou) obdivoval aj ich premakané akcie. Čo by si ešte divák mohol želať viac? Jedine ak to, aby takýto toplevel hralo aj "jeho" mužstvo. My sme dnes s tým toplevelom dokázali udržať krok viac ako dôstojne.
- 18.2.2022 - 11:32
- +3
- zomi
- Iste si už pamätáš s akým útočným futbalom na MS 1982 vyrukovala Brazília. Vtedy sme fanúšikovia, experti rozprávali akože FUTBAL z inej galaxie. Žiadna obrana, len hra a krásna útočná hra. Až im Rossi do ich obrany prenikol a strelil tri góly a bolo po fantastickej hre Brazílie. Odvtedy Brazília síce hraje naďalej svoj brazílsky futbal, ale už popretkávaný aj obrannými prvkami a s tým štýlom získala dva krát titul majstrov sveta.
Inak keď sme pri hokeji, tak už oddávna tréneri svojim hráčom prízvukujú, že: Dopredu môžeš, ale dozadu musíš... Taký Vinco Lukáč a iní hráči vyložene s útočným návykom by o repre mohli rozprávať. - 18.2.2022 - 12:24
- +2
- amaskiea
- som sa hneď v úvode zľakol, že my proti Kuvajtu
- 18.2.2022 - 12:48
- 0
- zomi
- My sme vtedy vyrukovali typický "Peší futbal"... Svojou rýchlosťou mohli sme sa rovnať proti Bicanovi, Kubalovi a podobne, ktorí mali o par krížikov od našich profesionálov naviac.
- 18.2.2022 - 13:34
- 0
- emoxx1
- Nedá mi ešte trošku nerypnúť, ale prihodím sem diskusiu z roku 2019 po finále MS kde Fínsko takto na tesno vyzanďourovalo Kanadu. Vtedy tu za to žali pochvalu z každého kúta, lebo to neurobili nám, ale Kanade na ktorú sme mali ťažké srdce po zápase v Košiciach.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/92788/diskusiapid3340582 - 18.2.2022 - 11:36
- +11
- Shinody33
- Nechapem tento hate na Finov, ze co si to dovolili "hrat". Hrali sme dva zapasy, v oboch boli lepsi. Skore 8:2 hovori tiez jasne v ich prospech (nevyzera to ako beton, ked nam strelili o 6 golov viac).
My sme hrali super a obetavo. O tom niet pochyb. Avsak bez golu sa neda vyhrat. Nas utok nedokazal vytvorit tlak aby Fini robili chyby / faulovali / vyhadzovali puk bez zmyslov. Chyba kvalita a kreativita v utoku. - 18.2.2022 - 11:39
- +1
- templar
- Presne tak, súhlasím s Janom Paravým a tiež dúfam, že sa hokej nebude uberať týmto smerom...totižto v dobách nedávno minulých bývalo dobrým zvykom, že skore 1:0 betonuje kvalitatívne horší tím a nie favorit zápasu...
- 18.2.2022 - 11:48
- 0
- amaskiea
- betónovanie je keď zubami nechtami vyhadzuješ puky do stredného pásma a na nič iné sa de facto nezmôžeš, len čakať na návrat súpera do pásma - tomu bol dnes fínsky hokej vzdialený o celú jednu galaxiu
- 18.2.2022 - 11:56
- +4
- templar
- Eliptickú či špirálovú?
- 18.2.2022 - 12:09
- +1
- amaskiea
- obe naraz v jednej dvojjedinej
- 18.2.2022 - 12:47
- +1
- Tino
- pardak: nevyuzil moment ked uz byt ticho , aspon neplakat....toto cele je nedostojne, najma od cloveka z krajiny , ktora este pred 5 rokmi hrala proti najlepsim len takto ak chcela uspiet...ja osobne z toho nie som stastny, ze toto z neho vypadlo a budem sa tesit ak sa preukaze ze to bolo vytrhnute z kontextu, Fin odohrali takticky perfektny zapas, nitko pricetny nepochybuje, ze FIN vedia hrat aj inac...ale toto bol plan , ktory plnili, ktorym zapas kontrolovali a nakoniec uspeli.
- 18.2.2022 - 11:55
- +3
- zomi
- Ešte dobre, že to Jano povedal, lebo ja už som si pomyslel, že keďže Jalonen už na repre lavičke slúži 15 rokov, tak po Krekovom odchode by ho Šárky mohol angažovať.(Len kto by ho asi zaplatil...?
) Teraz...? Ani za nič, aby sme hrali obranný hokej.
- 18.2.2022 - 12:32
- 0
- Voevoda
- Hlavne keby sme hrali my ako Suomi a vyhrali tak by tu vsetci tito hejteri onanovali nad tym ako sme to skvele takticky zvladli
- 18.2.2022 - 12:36
- +3
- Flak108
- Presne tak, keby to hráme my tak je to perfektne zvládnutý zápas.
Inak neviete v akom zlozeni vyhrali MS 19 ? Bol to veľký rozdiel od tejto zostavy? - 18.2.2022 - 12:41
- +2
- emoxx1
- Juho Olkinuora
Mikko Lehtonen
Petteri Lindbohm
Atte Ohtamaa
Marko Anttila
Sakari Manninen
Niko Ojamäki
Harri Pesonen
Toni Rajala
Spomenutí boli v oboch kádroch. - 18.2.2022 - 12:58
- 0
- strojar
- Fínsko – Slovensko 2:0 (1:0, 0:0, 1:0)
strely na bránu: 27:28
Takto vyzerá v realite fínsky betón. - 18.2.2022 - 13:13
- 0
- emoxx1
- Tak, ale Pardavý to takto nechce...
- 18.2.2022 - 13:17
- +4
- kaviarista
- ked hras presilovky a super nie, tak ti tie strely budu pribudat aj ked nechces. Finov vsak nebolo za co vylucovat . V dnesnom hokeji su presilovky obrovskou vyhodou a spickove timy si to jasne uvedomuju.
- 18.2.2022 - 13:32
- +1
- Big brother
- O čom tie strely ako maju vypovedat?
Ja by som si kritiku odpustil. Chalani odohrali super zápasy, trenéri ich vyborne pripravili. To, že Pardavý povedal to co povedal je odzrkadlenie emocii a toho, že je maximalista. On je taky...ale buďme radi za něho a nehejtujme kvoli jednej hluposti. - 18.2.2022 - 13:38
- 0
- Tehelnepole
- Tak jo,sme radi za něho.
- 18.2.2022 - 13:58
- +3
- amaskiea
- doviďeňá dopočuťá
- 18.2.2022 - 14:12
- +3
- worth
- Doviděná doslyšená
- 19.2.2022 - 10:37
- 0
- Malokarpatsky
- V kútiku duše možno s Parďákom každý trochu súhlasí, ale v pozápasovom rozhovore je to dosť nešťastné vyjadrenie.
Hokej v minulých rokoch smeroval skôr k útočnému prejavu, práve z Fínska ale veje takýto vietor, vidieť to aj na fínskych tréneroch v našej lige. Ono ale ak to bude úspešné, budú to hrať o chvíľu všetci. Alebo na to nájdu recept. - 18.2.2022 - 13:30
- +1
- Big brother
- Ono možno my by sme hráli tiez podobne keby strelime prvý gól...
- 18.2.2022 - 13:39
- +1
- emoxx1
- Fíni dnes nevymysleli defenzívny a dobre organizovaný hokej. Hrá sa už roky a všetci to nehrajú, lebo každý káder má iné prednosti na ktorých to musíš ako tréner postaviť. Islanders to vlani s povestným zanďourom Barryho Trotza dotiahli na finále konferencie a dnes nehrá celá NHL zanďoura.
Pardavý bol v tom rozhovore viac fanúšik ako tréner. To je všetko. - 18.2.2022 - 13:47
- +3
- strojar
- "Pardavý bol v tom rozhovore viac fanúšik ako tréner."
Podľa záberov na striedačku sa zdalo, že nielen v tomto rozhovore. - 18.2.2022 - 15:37
- 0
- tulen - kosice
- takto nejak: vyzerá zápas,keď prehráš,ale musíš pochváliť ... super zápasy a po dlhom čase sa bavím hokejom ... díky sopliaci
- 18.2.2022 - 13:49
- +2
- kaviarista
- sa roztopila Antarktida, ze si sa tu objavil?
- 18.2.2022 - 15:39
- +2
- tulen - kosice
- mal by si to vedieť: lepšie ako ja ... riaditeľ zemegule
- 18.2.2022 - 16:21
- +1
- kaviarista
- nevadi: kazda prirodna katastrofa stoji za to, ze si tu
- 18.2.2022 - 16:36
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Great!
- Vyplakávanie, Janko sa nezaprel.
- 18.2.2022 - 14:26
- +2
- amaskiea
- Namiesto oplakávania, že si súper dovolil brániť nám v strieľaní gólov
, by bolo lepšie vôbec pozrieť sa skôr na seba, než na súpera, ktorého už máme tak či tak za sebou.
Napríklad tie nevyhodenia puku z pásma, keď nikým neatakovaný hráč aj tak nedokáže dostať puk z pásma von. Robíme to neustále, síce menej ako v minulosti, ale stále viac než by bolo zdravé, a stojí nás to zbytočne veľa síl a niekedy aj gólov v našej sieti. Idem pozrieť nejaký zostrih, lebo sa mi marí, že aj ten víťazný gól dnes sme dostali po jednom takom nevyhodení, ktoré malo byť jasné - rýchle a bezproblémové... - 18.2.2022 - 14:35
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- vysoká škola moderného hokeja ...to bolo rečí, ako musíme amíkov dôsledne vytláčať do menej nebezpečných zón, aby sa nedostávali do príležitostí, a akí sme len fantastickí, že sme dokázali túto taktiku dodržať, ale keď to robia Fíni, tak už je to betón, nedôstojné, nepozerateľné...
- 18.2.2022 - 15:41
- +1
- KuBaSi6
- To je: Ale placu aj s diskutermi…pocuvajte sasci keby hrame taky hokej my a vyhravame zapasy a turnaje tak by vam bolo jedno ze hrame “ako fini” ale fini nas porazili a vsetci ze hraju skaredo nazasluzia si vsak si to trocha v hlave premyslite zeby??
- 18.2.2022 - 15:09
- +1
- forwardPP
- Koľkokrát sme my takto vyhrali. A nevšimol som si, žeby takto niekto vyplakával. Radšej sa venovať tomu prečo sme nedali gól. A sústrediť sa na zlepšenie našej hry aby sa v budúcnosti neopakovalo to čo teraz.
- 18.2.2022 - 16:10
- +2
- amaskiea
- podľa mňa ešte ani raz ...ale želám si to zakaždým odjakživa
- 18.2.2022 - 16:15
- +1
- zvolencan11
- Pardak nic v zlom, zrejme este stale posobili emocie, ale je potrebne povedat ze Fini to defenzivne uhrali velmi umne a s prehladom. Navyse nemali vyluceneho hraca. A aj ked vpredu nemali viac sanci ako mi, tie ich smrdeli golom viac.
Napriek prehre som sa opat neskutocne hokejom bavil a nasi mi priniesli neskutocnu radost z hokeja.
Vdaka chlapci, Craig a spol. A v neposlednom rade klobuk dole pred Mirom Satanom, ktory je clovek na spravnom mieste. - 18.2.2022 - 16:13
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Inak Pardavý a Podkan nemajú na to viesť repre podľa mňa, už len touto mentalitou, ktorú ukázali... Podkan po zápasoch v základnej skupine. Ramsayov odchod môže byť veľmi bolestivý...
- 18.2.2022 - 16:51
- +3
- gabi98
- Na Slovensku nemame IMO momentalne trenera vhodneho pre repre.
Mozno s prizmurenymi ocami Vlado Orszagh.
Ak skonci RamsEy, tak dalsi trener musi byt opat zo zamoria. - 18.2.2022 - 16:56
- +1
- amaskiea
- Oremus?
Jo, a čo Tondoven? Nie je to síce Slovák, ale určite nás Slovákov má rád ...a asi je aj dobrý tréner, ale to nie je až také dôležité - 18.2.2022 - 17:03
- 0
- Tehelnepole
- Mne by Tondo neprekazal..
- 18.2.2022 - 20:31
- +1
- gabi98
- Tondo aj Oremus určite patria medzi TOP v našej lige, a to dlhodobo.
Ale stačí to na reprezentáciu ? - 18.2.2022 - 20:37
- +1
- zomi
- Podľa mňa nestačí. Ja by som dal tam po Krekovi dal znova Kanaďana. Aj som písal, že Šarky by sa mohol s p.Ramsayom dohodnúť, aby pripravil za seba náhradu. Proti Tondovi nemám nič osobne. Hovorí sa. že pozná našu mentalitu, tak by to mohlo pasovať. Ale zároveň si dávam otázku, že aj hráči poznajú jeho mentalitu...
- 19.2.2022 - 9:37
- +3
- amaskiea
- jo, ako im dištanc Daňa uľahčil rozhodovanie o tom, či ho posadiť na tribúnu - to bola multiodborová vysoká škola v kocke: manažment, koučing, psychológia a mediálna komunikácia
- 18.2.2022 - 16:59
- 0
- ElwisNR
- Aj bude.U nás chýba trénerom postupnosť a odvaha ale mne sa pozdáva
Ľubomír Pokovič - 18.2.2022 - 21:16
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Aasen36
- Ach Jano Jano: Ty si teda "odborník".
Takúto vec nemôžeš vypustiť ani z úst!
Dúfam že si to povedal aj Tiikkajovi čo sedí na zväze.
Kiežby sme vedeli takto účelne a systémovo brániť a byť vpredu nebezpečný!
Prosím, opusti repre, lebo takto ju len dehonestuješ! - 19.2.2022 - 8:22
- +3
- strojar
- Tiikaja sedí na zväze?
- 19.2.2022 - 9:22
- 0
- gabi98
- Áno, ma tam dedikovaneho hojdacieho koníka.
- 19.2.2022 - 10:23
- +2
- Kurolišek
- Pardavý o Fínoch... čo by ja som dal za to ak by sme hrali tak ako Fíni a mali podobné úspechy za posledné roky ako oni. Ja chápem, že je sklamaný po prehre... ale aj prehrávať treba so cťou. Nie sme Rusi.
- 19.2.2022 - 8:51
- +2
- wedro
- Pardavy to prepiskol : Takto sa vyjadrovať môže na klubovéj úrovni( napr. BB hra nepozerateľný betón, BB Fans ho vysmeju a ide sa ďalej)
Ale na reprezentačnej scéne sa človek musí správať a vyjadrovať profesionálne žiadne fopa ☝️
Napr. Janko Kozák v našej lige to bol búrlivák emócie dával najavo ale keď sa stal Repre trénerom už si nato dával pozor aj na vyjadrovanie ( reprezentuješ svoju krajinu) nie klub v domácej súťaže☝️
Pardavy by sa mal ospravedlniť 🇫🇮 ☝️
takzetak®
- 19.2.2022 - 9:42
- 0