Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pašek: EBEL chceme, no ešte tam nie sme

zdroj: TASR/-
25.2.2020 13:51 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Zaujímavá novinka z Bratislavy.


Bratislava Capitals dostala od VV SZĽH zelenú na účasť v medzinárodnej EBEL lige. "Je pravdou, že na zasadnutí výkonného výboru sme dostali povolenie od SZĽH na vstup do EBEL-ky. To však neznamená samotný vstup do súťaže. Bol to prvý bod, ktorý sme potrebovali obdržať od SZĽH. Ešte nás čaká kopec práce a bodov, ktoré pre účasť v EBEL musíme splniť. Toto je len prvá správa, no ešte neznamená samotný vstup do tejto ligy," povedal krátko po zasadnutí VV SZĽH prezident klubu Bratislava Capitals Dušan Pašek, pričom priznal, že ich snaha trvá už niekoľko mesiacov. "V komunikácii s ligou EBEL sme boli približne dva mesiace. Registrovali sme ich potenciálny záujem o našu účasť v ich lige. Začali sme sa tým zaoberať, keďže aj pre nás by účasť v tejto lige bola dobrá. A to z viacerých hľadísk. Jednak z pohľadu atraktivity ligy a tiež vstupu do nového priestoru nadnárodnej kvalitnej ligy. Rozhodli sme sa, že sa budeme pokúšať vstúpiť do tejto súťaže," priznal Pašek, ktorý víziu Bratislavy spája s prevažne slovenskou súpiskou budúceho tímu Capitals.  "Sme Bratislava Capitals, sme slovenský klub, preto aj gro nášho tímu pri potenciálnom vstupe bude zo Slovenska," dodal pre hokejportal.net prezident Bratislava Capitals Dušan Pašek.

Ak sa bratislavský projejkt dotiahne do spomenutej ligy a zároveň vyhrá SHL, voľná miestenka do Tipsport ligy by pripadla zdolanému finalistovi

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Denisoo6

 

Nooo a teraz bude otázka ako pristúpi BA k play off ale myslim že vyhrať bude chcieť. Tak už prípadne semifinále môže mať grády. A aj zajtrajší zápas MT-TO o to kto zrejme začne doma.... Inak super krok BA. V Extralige zo Slovanom by si fanúšikov hladali ťažko takto je to zaujímavè pre široké okolie. Môžme si opricky porovnávať kvalitu extraliga -ebel
25.2.2020 - 13:59
+26

Nihal

 

Nechapem, k comu tento krok prispeje slovenskemu hokeju. Preco SZLH povolilo odchod klubu do inej (a hlavne nie omnoho kvalitnejsej sutaze, ak vobec) sutaze.
Vedenie Capitals chapem, ale urcite nie SZLH. Tak snazime sa pracovat na nasej najvyssej sutazi, mame tu klub, ktory ma nejake financie, a pustime ho prec? Fakt mi to hlava neberie a som celkom rozhodeny z tejto spravy.
25.2.2020 - 13:59
+15

Kurolišek

 

Je to vymyslený klub... ak ho nepustia - zanikne. Čomu to pomôže. Našej súťaži práve pomôže ak sa sem vráti Martin alebo Skalica so svojimi fanúšikmi.
25.2.2020 - 14:02
+65

Nihal

 

Vymysleny klub je trosku prehnany vyraz, ale chapem co tym chces povedat. Avsak, dovolim si nesuhlasit v tom, ze by zanikol. To nikto nevie na 100%, len vlastnici klubu.
A ak mam byt hnusny, ak toto je ich stanovisko, tak nech zaniknu ak nechcu hrat sutaz na Slovensku.

Nechapem, preco by mal SZLH prihliadat na taketo stanovisko. Moj koment bol o SZLH, nie o Capitals. Proste vsetko zle poriesene vratane tejto sezony co sa tyka ne/vypadavania a priameho postupu do tipsport ligy.
25.2.2020 - 14:09
+2

BITCH PLEASE

 

boze...kazdy klub je jedneho dna vymysleny.
25.2.2020 - 14:21
+24

noano

 

Radsej spisska
25.2.2020 - 18:21
+3

Sunkafit

 

Keby sa rozpadli co to pomoze nasmu hokeju?
25.2.2020 - 14:12
+4

Nihal

 

A ako pomoze nasmu hokeju klub hrajuci v EBEL? Nijako. Ved ak by postupili do nasej najvyssej sutaze a tie financie, ktore by vlozili do EBEL by dali v nasej lige, nebolo by to prospesne?
25.2.2020 - 14:15
+3

racmaster

 

on ten klub v podnikatelskom zamere asi nema ako ciel pomoct slovenskemu hokeju... taketo kluby su hracka v rukach ich majitela. a ked sa ten bude chciet hrat na inom piesocku, tak sa bude.

dobro slovenskeho hokeja maju na srdci max tunajsi diskuteri... vsetci ostatni zainteresovani ho maju pri najlepsom na druhom mieste...
25.2.2020 - 14:22
+7

Nihal

 

Ale ved o tom rozpravam. Klub nech si chce co chce. Ale ved od toho je tu zvaz, aby to usmernil.

Nie, naopak, oni podporia tuto cinnost.
25.2.2020 - 14:25
+2

Sunkafit

 

Viac ako sezonu by to nehrali...uvideli by ze to nema cenu a koniec...takto novy klub ktory v podstate nikomu chybat nebude a ponuka inu alternativu je EBEL najlepsia alternativa
25.2.2020 - 14:41
+21

mitoO

 

Najvacsi problem to bude pre svk kluby, ktore maju menej financii, zohnat kvalitnych svk hracov bude pre nich zas tazsie.
25.2.2020 - 14:47
+2

KuBaSi6

 

Mali by to rovnako tazsie aj keby isli funkaci do tipsport ligy lebo tak ci tak by hracov preplatili takto budu mat hraci na vyber a nie kazdemu vyjovuje ebel
25.2.2020 - 15:15
+3

mitoO

 

No ja som tak trochu dufal, ze po sezone skoncia a niekoho osvieti, ze 10 svk klubov je na EXL tak akurat
25.2.2020 - 16:02
+3

MackoPu

 

To je fakt naivne. A preco by mal pomahat ?
Daj do toho svoje peniaze a nic ti nebrani.
25.2.2020 - 16:47
+2

strojar

 

Macík,
ešte stále si nenašiel tú rýchlosť v pravidle 122?
25.2.2020 - 16:50
+2

MackoPu

 

Mam sa ist pozriet, co si tam vyprodukoval ?
25.2.2020 - 22:18
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

MackoPu: ako by mal VV SZLH pomahat slovenskemu hokeju sa pytas?
25.2.2020 - 17:44
+3

MackoPu

 

"A ako pomoze nasmu hokeju klub hrajuci v EBEL?" hovorim o klube.
25.2.2020 - 22:11
+2

mitoO

 

A kto to odsuhlasil? To ze nejaky klub chce ist do Tramtarie a sniva o tom po nociach, je jedna vec. Ide o to, kto im to dovoli.
25.2.2020 - 22:48
+1

MackoPu

 

A co ako maju robit ? Donutit ich hrat doma ???
25.2.2020 - 23:28
0

mitoO

 

Ak das este 6 otaznikov, bude to vyzerat prisnejsie.
No ich psia povinnost je nedovolit to a co si dalej klub zmysli, je na nom. Moze kludne prejst pod rakusky zvaz ladoveho hokeja a dostavat z rozpoctu SZLH presne 0.00000€
26.2.2020 - 0:58
+4

matrin

 

szlh spraví tak ako si slovan zapíska. A slovanu vyhovuje capitals v EBEL...
25.2.2020 - 14:22
+8

Deividson.

 

Nehnevaj sa, ale toto je dobrý nezmysel. Slovanu vyhovuje Capitals v EBEL? V Slovane sa môžu na celom Capitals iba smiať lebo prišli s PR ako cirkusanti na začiatku sezóny a nič im to nepomohlo. Ludia ledva chodia na Slovan a nie ešte aby na nejakých Capitals chodili. Absolútne nemali šancu spraviť z toho klubu to čo chceli tak zhodnotili, že bude lepšie ísť do EBEL a to je asi ich prvý dobrý krok. Nerozumiem prečo to niekomu vadí. Ja ako Slovanista sa hneď na nich budeme pozerať inak ako na klub v zahraničnej súťaži.
25.2.2020 - 15:17
+27

MackoPu

 

O par rokov by to mohlo byt uplne inak. Je trochu smiesne takto kopat po roku do niekoho.
25.2.2020 - 16:49
+7

bigi BLOG

 

to su tiez take zvasty. o par rokov by ten klub tak ci tak neexistoval. ako povedal pasek idu prec hlavne kvoli tomu ze nieje divacky zaujem
26.2.2020 - 6:48
0

Deividson.

 

Sám neveríš tomu čo si napísal. Či chceš povedať, že keď príde zrazu Koval do TN a založí HC Trenčín Osídlená Zákruta, že k ním po pár rokoch ako fanúšik prejdeš?
26.2.2020 - 15:44
+2

Tehelnepole

 

Matrin, SZLH urcite neskace ako Slovan zapiska. Myslim si, ze Slovan ma cely "Kepitls" na haku, uprimne. Ked som citala na zaciatku sezony to arogantne vyjadrovanie na SME toho Kovala, tak som len cumela ako puk, kde sa v nom berie tolka arogancia a potreba kopat do Slovana, nerozumiem preco tie prachy neleje do Banskej Bystrice ale vytvara akysi klub "Kepitls", v Bratislave, kde už len na SLovan chodí horko ťažko par tisic ludi. Nuz, ale to nie je moj problem
25.2.2020 - 15:22
+4

HA RA Bin Ladin

 

Uz dlho som si nekopol tak preco si nezasmecovat po takej nahravke dole som ti to rozpisal.. btw.. v pc som matrin- na mobile harabin tak to vyslo
25.2.2020 - 15:54
+1

Tehelnepole

 

OK
25.2.2020 - 15:58
+1

Danny23

 

Koval leje peniaze do capitals? Co sa clovek nedozvie.
25.2.2020 - 16:21
+2

omen

 

hej, hej, za vsetko zas moze Slovan...
25.2.2020 - 15:37
+1

emoxx1

 

Ja teda neviem komu SZĽH tancuje do rytmu pískania. No vidím tam úplne iných adeptov ktorým sa vyhovie úplne so všetkým...
25.2.2020 - 15:38
+5

BaW

 

EBEL je slabšia súťaž. Ake kvalitnejšej ????
25.2.2020 - 14:53
+2

burnzie

 

EBEL je marketingovo a zázemím omnoho kvalitnejšia koľko klubov z našej ligy sa dostalo do semifinále CHL či dakde ďalej ani jeden! Pozrite si súpisky Salzburgu a pod...
25.2.2020 - 15:10
+11

BaW

 

Tu sú fakt niektorí mimo.: Marketingovo a zázemím Toto koľko počúvam. Marketingovo a zázemím môže byť lepších na tom nespočetné množstvo líg zo štátov, ktoré sú vyššie ako Slovensko ekonomicky. V CHL majú ako "samozvaný" organizátor tejto súťaže o poznanie viac klubov. V ČR sa na tom smejú a tvrdia, že či je zaujímavé na lige kde hrajú Taliani, Rakúšaci a balkánci. Kedy toto zo Slovenska vymizne táto "vlastnosť", že susedov trávnik je automaticky aj s horšou kosačkou, ale susedov - lepší....Pane bože.

25.2.2020 - 15:51
+21

cy2kz

 

Tímto příspěvkem jsi právě potvrdil, že o EBEL a CHL víš kulový.
25.2.2020 - 16:08
+12

BaW

 

Ešte ma pobavila veta...: Že tam hrajú hráči so slušnou porciou v NHL. Typické slovenské, EBEL vyznie cool a lepšie ako Extraliga tak tam musí byť všetko dobré. Aj eyes of tiger znie na tričku "kúlovejšie" ako tigire oči..... ale tie tigrie oči môžu byť na čistej bavlne a eyes of tiger na umelej hmote...No ale OK, vaše gény neoklamete.

Teraz k veci, ktože to hrá v tej EBEL ? Akí hráči z NHL ????

Ako sám patrím ku kritikom nášho hokeja, lebo garnitúry okolo Lintnera, zlatých chlapcov ( niektorých ), Širokého, Šťastného či Nemečka domrvili čo sa dalo a zámerne patria do jedného vreca, pretože svoje egá dali na prvé miesto a hokej išiel roky bokom.

Ale akí hráči hrajú v EBEL ??

Najproduktívnejším hráčom ligy je Anthony Luciani, ktorý viac-menej pôsobil v ECHL a v Európe vo "vrcholových" hokejových destináciách ako Taliansko, Nórsko či v druhej nemeckej lige.....
Najlepšiu ligu v Európe má absolvovanú tú našu. A jeho vrchol je "až" 14 zápasov v AHL.....

Na druhom mieste je švédsko-balkánsky "dedo" Umičevič, ktorý patril v SHL povedzme za najväčšej slávy medzi priemerných hráčov.

Ďalší kanaďan spomedzi tých produktívnych je Rick Schofield, ktorý odohral 3 sotva priemerné sezóny v AHL a potom išiel do EBEL.

Američan Loney - detto, niečo podobné ako Schofield.

Medzi nimi v prvej päťke kanadského bodovania zapletený rakúšan Lebler, hráč pohybujúci sa medzi EBEL a DEL v rámci Európy.

V rámci prvej desiatky kanadského bodovania máme aj hráča Johna Hughesa - ktorý sa pokúšal uspieť v Tappare kedysi ale po 6 zápasoch s bilanciou 1 asistencia sa pobral radšej do druhej nemeckej ligy.

Američan Andrew Yogan - podpriemerný hráč AHL v ktorej sa dlhodobejšie neusadil a priemerný v ECHL.

O kúsok vyššie ako tí pred nim - Riley Holzapfel - hráč, ktorý bol priemerom švédskej SHL aj AHL.

Deviaty čech - Tomáš Svoboda - povedzme v minulosti stabilný hráč českej ligy, najlepšiu sezónu mal v sezóne 2013/2014 v Brne, keď zaznamenal - aj s play-off 41 kanadských bodov.

Z prvej desiatky kanadského bodovania je s nejakou "PORCIOU ZÁPASOV S NHL" akurát američan Chad Kolarik -ktorý má túto "porciu v NHL zaokrúhlenú" na čísle 6 zápasov v NHL.

To všetko z krajiny, ktorá hrá B-divíziu na reprezentačnej úrovni.

A hráči zo Slovenska sú v nej momentálne Juraj Valach, Matej Češík a Timotej Šille ( prvý čisto priemerný bek, ktorý bol zaujímavý hlavne vďaka svojej výške. Druhý priemer našej ligy Češík a podpriemer mladý Šille ).

U nás doma napríklad Marcel Haščák ( vicemajster sveta 2012 a hráč so skúsenosťami z KHL a účasťou na MS A.divízie - 5 krát a jednej Olympiády ), Andrej Meszároš ( stále obranca v dobrých rokoch, ktorý odohral 11 sezón v NHL ), napríklad kanadský "zvolenčan" Trotter , roky reprezentujúci hráči ako Mezei, Bartovič, ktorí hrali dlho aj v NHL, Réway aj keď je aký je, Juraj Mikuš ( tiež vicemajster sveta z roku 2012 ), St.Pierre, Kytnár, Viedenský, Koch, atď atď.....

ale skúšajme sa zhadzovať zbytočne.....

26.2.2020 - 16:07
+1

cy2kz

 

Aha, takže když sis prošel kanadské bodování prvních deseti hráčů v tabulce produktivity, tak už víš, co za hráče hraje ebelku. To bys nám taky mohl říct, proč musel Valach skončit v Linci. Respektive koho Linc místo něj přivedl. Kteří (i slovenští) hráči, kteří se nechytili nebo už je nechtěli v EBEL, hrají ve slovenské extralize a naopak. Tyto dvě soutěže jsou si podobnější, než si myslíš.
26.2.2020 - 18:01
0

HokejBJ

 

Hej vidíme na hráčoch čo tu chodia z EBEL ako je kvitnejsia
25.2.2020 - 17:03
+4

BaW

 

Ja ale netvrdím, že slovenská liga je o dve triedy lepšia. Je lepšia tak o 30%. Rovnako ako je česká lepšia o 30% od slovenskej.
26.2.2020 - 21:56
0

neoBB

 

Myslím si že capitals budú mať divákov práve preto že budú hrať inú ligu. A veľa cez poľných chce vidieť kvalitný hokej ale jednoducho Slovanu fandiť nebudú. A presne tu prichádzajú na rad taký fanúšikovia..
25.2.2020 - 15:06
+10

samajamado

 

Tiez si myslim, ze prave taki si tam cestu najdu. Keby boli v lige tak tam chodi ludi ako na Zilinu
25.2.2020 - 21:34
+1

Kurolišek

 

Žiadny zdolaný finalista nepostúpi... Bratislava to nevyhrá. Po takej správe hráči budú hlavami počítať o koľko si polepšia na nových zmluvách a výhra v 1.lige im nič nerieši. Len nech idú. Vymyslený klub v extralige s 500 divákmi nepotrebujeme. Úplne tu stačí ten MAC. Slovan je Slovan a bola by škoda ak by išli oni do EBEL ale Bratislava Capitals? Kto to je? Ak vydržia viac ako 2 sezóny bude to zázrak. To fakt sa niekto v Bratislave bude tešiť na EBEL?
25.2.2020 - 14:00
+12

cy2kz

 

Až ti přijedou na zápas tři autobusy z Vídně a dva z Lince, tak si z toho udělají domácí zápas. Je otázkou domácích, jestli si nechají vzít stadion.
25.2.2020 - 14:03
+8

Kurolišek

 

lenže kto je domáci? V Bratislave je Slovan top... fanúšik Capitals je určite (minimálne skrytý) fanúšik aj Slovanu. To nieje ako Sparta a Slávia (ak niečo také v hokeji existuje). A ak budú zápasy drahšie ako na Tisport Ligu tak je jasné že tam bude ľudí málo. Možno na to Znojmo prídu ľudia ale to len preto lebo sú to Česi, nie pretože je to EBEL. To máš ako z LEV Praha.
25.2.2020 - 14:12
+5

cy2kz

 

Lev a Sparta vedle sebe v pohodě fungovali. Na Lev chodili i Sparťani. Pokud má člověk rád hokej (a navíc patriot) , půjde na Slovan a občas i na EBEL. Tady si myslím nebude rivalita.
Ale to ať si převedou fans v Bratislavě.
25.2.2020 - 14:35
+17

Sunkafit

 

Suhlas
25.2.2020 - 14:42
+3

Zkubydu

 

lenze KHL neni EBEL: nemozes porovnavat so Spartou a Levom Capitals a Slovan.

25.2.2020 - 15:22
+3

tep

 

Tak ale takto pred rokom, keď sa hovorilo o konci SBA v KHL tak písalo dosť fanúšikov belasých, že by radi videli radšej EBEL tak teraz budú mať možnosť, bude sa hrať v ich meste a možno aj na spoločnom štadióne
25.2.2020 - 16:45
+1

bigi BLOG

 

zase zavadzas, a vytrhol si si len tu cast co sa ti hodila.
26.2.2020 - 6:51
+1

KrebsKandidat

 

V com zavadza?
26.2.2020 - 13:01
0

bigi BLOG

 

pokial viem slovan nie je capitals tak presne v tom zavadza
27.2.2020 - 6:21
0

KrebsKandidat

 

Takze ziadna skupina fanusikov SBA nikdy nechcela radsej EBEL ako navrat to slovenskej ligy?
27.2.2020 - 10:06
+1

bigi BLOG

 

nie vsetkym fanusikom je jedno kde budu hrt capitals
27.2.2020 - 10:42
0

Urpiner16

 

Ja si myslím že práve tebe ako slovanistovi vadí že Capitals chce hrať Ebel a nie jeho fanúšikom.Za ďaľšie zložte sa na Nepelov prenájom dvaja a budete to mať lacnejšie s tým že Capitals by hral Ebelku na Nepelovi.
27.2.2020 - 11:03
+1

topska

 

Ale ved uz teraz platia za Nepelu dvaja, ved tam hravaju Capitals...
27.2.2020 - 12:44
0

bigi BLOG

 

mne osobne je uplne u prdele kde budu hrat, ale ked uz tak dokonca som radsej ze budu hrat ebel ako keby mali hrat extraligu, ale najradsej by som bol keby zanikli co by v extralige bolo istejsie
27.2.2020 - 12:57
0

MackoPu

 

Najvyssi cas si nechat postavit vlastny slovensky (prosto)narodny hokejovy stadion. Komotrik ? Siroky ? Anyone ?
27.2.2020 - 12:21
+1

Urpiner16

 

Áno zas to dať niekomu kto si dá dodatky ku zmluvám,predraží štadión tak že za tie peniaze by tam mali byť aj pozlátené pisoáre.
27.2.2020 - 13:13
0

SkaboMaestro

 

ale jaj..veď predsa aj v BA sú fans, ktorí sú Interisti,Petržalčania a neviem ešte čo a nemôžu Slvan ani len cítiť tak logicky pôjdu na EBEL....všetci tu vypisujete ako by SLovan = boh a každý bratislavčan je automaticky slovanista
25.2.2020 - 14:58
+5

Atarista

 

Presne tak. Ako starý Interista sa na to teším.
25.2.2020 - 15:03
+3

Gargamel123

 

Interista sa tesi: na Capitals lebo Slovan...
Tu uz konci aj moje chapanie veci...
25.2.2020 - 16:00
+4

bigi BLOG

 

tych 7 interistov ich uz len zachrani
26.2.2020 - 6:51
+2

neoBB

 

Neblázni,,NIKDY nebudeme fanúšikovia Slovanu radšej budem fandiť Skalici ale nikdy nebudem skrytý fanúšik Slovana.
25.2.2020 - 16:03
+2

Sunkafit

 

Drsne napisane ale preto hovorim pomoze to vsetkym a neublizi sa nikomu
25.2.2020 - 14:16
+4

noano

 

Ty nerozumies ze kazdy jeden ale uplne kazdy klub je na zaciatku vymysleny,novy?omg.
25.2.2020 - 18:24
+1

Sunkafit

 

Este daj
25.2.2020 - 19:24
0

cy2kz

 

Čekal jsem to celou sezónu. Jestli se v EBEL Bratislava objeví, už by jste si teď měli zvykat na jedny z nejhorších a nejarogantnějších rozhodčí planety. Jinak se na Vás těším!
25.2.2020 - 14:01
+6

Kurolišek

 

Znojmo je asi jediný klub ktorý by som chcel z tej EBEL u nás vidieť. V prípravnom zápase tu bol Linz ktorému sme zaplatili dokonca lietadlo ale popravde nič svetoborné som od nich nevidel.
25.2.2020 - 14:08
+1

cy2kz

 

Jo, vím. Ale oni taky neposlali celé Áčko. Což je neomlouvá.
25.2.2020 - 14:29
+2

mitoO

 

Ako je to s bodovym systemom a limitmi pre cudzokrajnych hracov? Plati to aj na kluby mimo Rakuska?
25.2.2020 - 14:38
0

cy2kz

 

Platí. Ale dost se to mění a upřímně teď úplně nevím, jak to bude. Dlouhodobě chtějí snižovat počet cizinců, ale je málo kvalitních AT (IT) hráčů, takže bez legionářů to prostě nejde.
25.2.2020 - 15:07
0

LenTak93

 

takže aj u vás v Znojme je to tak?
25.2.2020 - 16:16
0

cy2kz

 

Jistě
25.2.2020 - 16:21
0

noano

 

Ty si iny expert,si pozri supisku linzu ,ktora u vas hrala,nechali doma 8hracov zakladu.
25.2.2020 - 18:27
0

Adrumko

 

no takze kuloarne informacie boli predsa len pravdive
25.2.2020 - 14:02
+1

pepa78

 

...nooo a potvrdzuje sa: co som pisal...Lováovci videli Slovan uz pod kytickami a nasrali prachy do Capitals...lenze Slovan zije a tak tu miesto pre dva kluby z Ba v extralige nie je chodte do Rakuska a ostante tam co najdlhsie. S ohlasenym omladenim BB to tiez pasuje
25.2.2020 - 14:03
+3

Badboy87

 

Jednak z pohľadu atraktivity ligy a tiež vstupu do nového priestoru nadnárodnej kvalitnej ligy ebelke je kvalitných 5 mužstiev ostatok úroveň lm DT ,neviem či hrať proti mužstvu Talianska a Maďarska je veľmi atraktívne
25.2.2020 - 14:04
+2

burnzie

 

To nemyslíš vážne toto? Pozri si súpisky LM a Detvy a ty napíšeš že klub z Talianska neatraktívny? Žiadny klub u nás nemá takých fanúšikov ako Bolzano a o kvalite ani nehovorím aj ten Dornbirn by u nás možno urobil PO
25.2.2020 - 15:18
+11

cy2kz

 

To jsi teď ale hodně přestřelil
25.2.2020 - 15:20
+6

burnzie

 

Možno s tým Dornbirnom ale Bolzano Foxes má kvalitu
25.2.2020 - 15:29
0

cy2kz

 

Kvalitu ano, ale i fanoušci některých klubů by si nijak nezadali s fans Bolzana. A Dornbirn je zbytečnej jak schody ve výtahu.
25.2.2020 - 15:41
+1

noano

 

Presne,taky szekesfehervar-priemer ebelky by rozbil detvu ci mac lavou zadnou
25.2.2020 - 18:31
0

Tizo BLOG

 

Nedavno hrali madarsky pohar. Pozri si vysledky.
25.2.2020 - 20:52
0

noano

 

Blbost.v ebel hraju hraci aj z nhl,u nas 4.najvyssia sutaz echl.podcenujte ebel,precenujte nasu ligu...
25.2.2020 - 18:30
+3

mitoO

 

VV SZLH odsuhlasil vycucnutie slovenskych hracov zo slovenskej ligy. Spolu s kvotami to dava zmysel asi jedine im.
25.2.2020 - 14:05
+12

mitoO

 

im = ludom vo VV SZLH
25.2.2020 - 14:06
0

Deividson.

 

Ale no. Bude tam určite 10 Kanaďanov minimálne a ten zvyšok nijako nespasí ani nepotopí kluby kde tí hráči mohli hrať. Podľa mňa sa ten káder oproti tomu čo majú teraz zas až tak nezmení.
25.2.2020 - 15:19
0

mitoO

 

Slovan, KE, ZV to nejak extra zatial neohrozi, ale chudobnejsie kluby budu mat problem. Pasek tvrdi, ze gro timu bude slovenske + v ebel maju nejaky bodovaci system pre hracov, ktory ti nedovoli mat tolko kanadanov. Uvidime. Ja nie som za to, aby hrali svk muzstva v zahranicnych ligach.
25.2.2020 - 16:07
+2

Deividson.

 

Ja si myslím, že už teraz majú dva útoky Slovenské, ktoré tu ligu hrať môžu. Určite budú mať aspoň jeden kanadský a ten posledný možno zoberú z našej ligy, ale zase pár hráčov nijako ligu neohrozí. Keď sa niekto ukáže v našej lige v dobrom svetle tak pôjde do ČR a nie do EBELky. To, že si proti tomu aby hrali naše tímy v zahraničí chápem, ale tento konkrétne by na 99% buď zanikol alebo by hral EBEL, tak nech ju hrajú. To nie je ako keby odchádzal zase Slovan či Košice, Trenčín atd.
26.2.2020 - 15:48
0

bez nicku BLOG

 

Presne toto iste aj mna napadlo. Ak nejakych 10 dobrych slovakov odide z nasej ligy do EBEL, tak utrpi nasa liga kvoli kvotam na cudzincov.
25.2.2020 - 18:02
+1

Sunkafit

 

Pekne drzim palce a verim ze toto je spravny krok pre vsetkych
25.2.2020 - 14:07
+4

hapci1

 

pocet kvalitnych slovakov: Takze dalsich priblizne 15-20 Slovakov v EBEL, plus dalsi klub v TL, tak okolo 20. Myslim, ze pri tychto poctoch sa minimalne na dalsiu sezonu neodvazia znizovat pocet legionarov v TL, lebo to by uz fakt isla kvalita do kytek.
25.2.2020 - 14:10
0

Zkubydu

 

Ja by som neznizoval kvoty na legionarov: iba ich podmienil rovnakym poctom juniorov. Lebo načo stavat SOUTHORN, CARDWELL, JÄÄSKELÄINEN, HICKMOTT, HOHMANN ak proti nim stoja BETKER, STEPHENSON, MCPHERSON, PARKS a THOMPSON??? Komu tim prospejete???
25.2.2020 - 16:09
+3

topska

 

urovni ligy
25.2.2020 - 17:10
+13

Tizo BLOG

 

Vykaslat sa na uroven ked liga nerobi nic pre kvalitu slovenskeho hokeja.
25.2.2020 - 20:55
+2

22.4.2017

 

Máš pravdu, slovenská liga nemá nič s kvalitou slovenského hokeja
25.2.2020 - 22:31
0

Tizo BLOG

 

Ak budes mat polovicu kadra z legionarov slovenskemu hokeju to nepomoze. Pochopili to svajciari, nemci aj dalsi. Len slovaci si myslia ze liga s mladymi slovakmi bude hotovou tragediou.
25.2.2020 - 22:58
+1

bigi BLOG

 

no pochopili to takze si naturalizovali hracov
26.2.2020 - 6:55
0

topska

 

Napisal 5 konkretnych hracov z kazdeho muzstva nie polovicu kadrov
26.2.2020 - 11:14
0

dave.belly

 

Ked vidim niektore prispevky, tak hotovo. "Je to vymysleny klub". Poviem vam tajomstvo...kazdy klub je vymysleny .
25.2.2020 - 14:10
+11

emoxx1

 

Počkaj, akože naozaj kluby ktoré sú v lige pred tým niekto vymyslel? Oni nie sú dôsledkom evolúcie? Som si tiež naozaj myslel, že kluby buď boli odjakživa a všetky mladšie ako 20r. sú len vymyslené.
25.2.2020 - 14:13
+5

Atarista

 

Niektoré sú tu už od stvorenia sveta. Spolu s "Buď svetlo!" Boh zároveň aj povedal "Buď Slovan!" a videl, že je to dobré...
25.2.2020 - 14:22
+6

racmaster

 

maly problem vidim v tom, jak mohla byt belasa farba, ked este nebol ani vodik
25.2.2020 - 14:31
+1

Atarista

 

Ok. Ale to budú Slovanisti sklamaní, že to bolo až na konci druhé dňa stvorenia, po tom, ako Boh stvoril oblohu.
25.2.2020 - 14:40
0

Duri_L

 

Boh este ani nezacal tvorit svet a Maros uz volal :argh
25.2.2020 - 17:45
+1

Atlan

 

udajne prve kluby zakladali elektrikari ktori tu boli este pred "Budis svetlo"...predsa len niekto tie kable natahat musel
25.2.2020 - 17:41
0

racmaster

 

aj myslenie je dosledkom evolucie
25.2.2020 - 14:29
0

Zkubydu

 

Tomu sa hovori: Klub bez historie... Napriklad RedBull Salzburg Munich ci Leipzig... tm to vsak zobralo z uplne ineho konca... NAliali prachy postavili areal snov 12 rokov vychvavali stovky a tisice deciek a dnes su v europskych sutaziach na povedzme vysokych prieckach.
25.2.2020 - 15:25
+2

BITCH PLEASE

 

detto
25.2.2020 - 14:24
0

trevor

 

Takze znizime kvoty na legionarov, S Capitals nechame do EBEL odist par kvalitnych Slovakov, pre nasu ligu ich ostane tak pre dva - tri timy, samozrejme predrazenych jak hovado. A zvysne timy si budu hrat s juniorkami a hracmi z prvej ligy. Dobry deal
25.2.2020 - 14:10
+11

bigi BLOG

 

TAK:
holt chceli si porovnavat so slovanom, a snazili sa slovan potopi nevidalo a samich ich to pochovalo. zistili ze tu nie je miesto pre druhy klub tak si nasli alternativu. otazka znie kde budu hrat
25.2.2020 - 14:14
+5

Nihal

 

Jasnacka, uz roky rokuce je jasne, ze v Blave je numero uno Slovan. To nikto nemoze zapriet.
Mne vsak ide o to, ze ak by ostali na Slovensku a nebodaj posttupili, tie financie, ktore planuju investovat v Ebel by neboli prospesne pre nasu ligu?

Urcite ano, dalsi klub s ambiciou je vzdy vitany. Teraz vsak mozeme akurat tak zakyvat tym investiciam.

Ja si hrozne prajem rozvoj nasej ligy, nech to bije hocikto (ak sa liga bude zlepsovat), ale psroste tento krok mi zanechava hrozne kyslu pachut v ustach.
25.2.2020 - 14:23
+1

bigi BLOG

 

a zase sme pri hypotetickych peniazoch. kto tvrdi ze tie peniaze co investuju do ebel by investovali aj unas v lige?
25.2.2020 - 14:31
+3

Nihal

 

V poriadku, ak by neinvestovali, tak ok, zaniknu. Ale nie v Ebel, ale v nasej lige. Avsak toto je hypoteza, nikto nevie, co by sa stalo.

Nie je viac prospesne pre ligu vyskusat tento klub ako ho len odpalkovat niekde za hranice? Este raz, toto je otazka pre SZLH, tam je moje rozcarovanie namierene, nie na klub Capitals.
25.2.2020 - 14:47
0

bigi BLOG

 

trosku si protirecis. ako by neinvestoavali v lige tak zaniknu, ale ked budu investovat v ebel tak skkor nezaniknu ako zaniknu. uz chapes ten rozdiel
26.2.2020 - 6:57
0

moke19

 

samozrejme že do TL by ich neinvestovali, predsa len EBEL poskytuje väčší marketingový priestor. Veď aj Piešťany tak skončili v TL, keď ich szlh do ebel nepustil
25.2.2020 - 16:39
+1

KrebsKandidat

 

Nechceli ist Piestany najprv do EBEL a az potom sa dostali do najvyssej domacej sutaze?
25.2.2020 - 17:35
+1

Sunkafit

 

Bude Martin alebo Topolcany...alebo obaja
25.2.2020 - 14:45
+1

dast

 

skor si myslim, ze verili, ze Slovan ostane v KHL a chceli hrat TL v Bratislave, (preto aj tak brojili proti navratu) akonahle bolo jasne, ze Slovan sa vrati do TL a ostane tam, zamerali sa na "iny trh" ....
25.2.2020 - 17:40
+1

matoguco

 

Osobne si myslím, že to je správny krok. Prekvapivý ale správny. Dva kluby v BA sa mi zdali trošku moc na také malé mesto a ešte aby hrali rovnakú ligu. EBEL môže byť zaujímavá pre dobrý tím zo Slovenska, lebo ak sa to dobre poskladá mali by hrať vo vrchnej polovici a ľudí si klub postupne získa víťazstvami Druhá vec, pozitívna, podľa mňa bude aj to, že sa tá súťaž viac otvorí našim hokejistom. Ja držím palce aby sa tam dostali!
25.2.2020 - 14:14
+8

Sunkafit

 

Suhlas
25.2.2020 - 14:46
+1

sjske44

 

Dúfam že toto neznamená rozpadáva nie sa našej ligy.
25.2.2020 - 14:15
0

Online527

 

už aj Bratislava Capitals budú v NHLke a naša liga nič...
25.2.2020 - 14:16
+3

Breadman

 

Stastnu cestu prajem.
25.2.2020 - 14:18
0

MHC80

 

takze v jednej sutazi bude 2x Capitals? Ci sa Vieden bude musiet premenovat?
25.2.2020 - 14:21
+1

matrin

 

no lebo teraz nemáme dve dukly
25.2.2020 - 14:28
+23

MHC80

 

Duklu a Puklu
25.2.2020 - 20:48
+1

Zkubydu

 

Jedine na : Becs
25.2.2020 - 15:52
+1

emoxx1

 

Podľa mňa to môže pomôct pripraviť gro našej repre hrajúcej v klube na kľúčové zápasy MS o udržanie proti Rakúsku, alebo Taliansku. Predsa len si chlapci zvyknú na ich hokej. Treba v tom hľadať pozitíva.
25.2.2020 - 14:27
+4

paljuka

 

Hlavne chcem vidiet ako Koval chce financovat klub v Ebel aj v nasej lige len si uz bude musiet uvedomit ze disciplinarka v Ebel mu nebude rozhodovat podla jeho priania
25.2.2020 - 14:27
+3

zomi BLOG

 

Mozno chce financovat iba v EBEL...
25.2.2020 - 14:30
+3

Nemehlo

 

A odkedy Koval financuje Capitals?
25.2.2020 - 14:37
+8

Westbeast0

 

To nevieš? Mladý Julo vypláca cashom. A vraj športový manažér...
25.2.2020 - 15:06
+2

Westbeast0

 

25.2.2020 - 14:50
+2

zomi BLOG

 

Myslim si, ze velmi Slovensky tim to nebude, lebo zohnat cudzincov bude ľachšie a lacnejsie ako domacich hokejistov.Myslim si, ze cesta pripadneho navratu do Slovenskych sutazi je viacmenej nerealna. Skor predpovedam - zanik. Ale nie som ded vseved.
Co sa tyka, kde budu hrat, tak si myslim, ze Ruzinov(neviem, ake su tam teraz podmienky) bude im uplne stacit. Lebo desat tisicovy stadion nenaplna aj keby tam prisiel super na slonovi.
25.2.2020 - 14:28
+3

topska

 

ruzinov im neprejde
25.2.2020 - 15:54
+1

zomi BLOG

 

Ako vravim vyssie, ze neviem, ake su tam podmienky vlastnika a ake pripadne naroky pre EBEL nesplna. Uz som tam roky nebol a nemam o nom ani kuse info.
25.2.2020 - 16:00
0

bigi BLOG

 

no ale na TP budu mat problem. predsa len mantineli a lad bude na extraligu. a myslim ze ich obden nikto menit nebude.
26.2.2020 - 6:59
0

Nemehlo

 

Pokial viem Slovan stale nema novu zmluvu, co ak daju Capitals viac?
26.2.2020 - 10:54
+1

bigi BLOG

 

slovan zmluvu stale ma aj s cenou na KHL nedohodli sa zatial na znizeni na extraligu.
26.2.2020 - 12:34
0

topska

 

ovela blizsie k urcovaniu si podmienok co hraniu vobec na tomto zimaku ma Capitals
26.2.2020 - 11:16
+1

strojar

 

Jasné.
Preto ich poslali hrať do tréningovej haly.
26.2.2020 - 11:19
+1

topska

 

Ale ja pisem o novej zmluve nie tej ktoru maju podpisanu v sucasnosti
26.2.2020 - 14:47
0

iHC

 

Nuz, aktualna zmluva je stale platna. Slovan sice plati neskoro, ale plati. Cize zmluvu z titulu neskorej platby nikto nevypovedal - a uz vobec nie mesto (tazko by niekto zdovodnoval vypadok v prislusnej polozke rozpoctu sposobeny vypovedaním zmluvy klientovi - sice neskoroplatiacemu, ale platiaceho - toto si plne uvedomuje aj káčerov). Takze o akej vyjednavacej, ci rozhodujucej pozicii Capitals hovorime. Striktne vzate, ak by sa Slovan “zatal” tak vie odsabotovat TP pre Capitals uplne (zmluvu nevypovie a mesto pri prijati platieb tiez nemoze).
26.2.2020 - 15:49
+1

topska

 

Ale ved ta zmluva sa konci nie? A bud ju mesto so Slovanom predlzi alebo nie. Ved tam nenaskakuje automaticky pokracovanie spoluprace. Ci sa mylim? Moze byt.
26.2.2020 - 16:15
0

mitoO

 

No neviem neviem, co som si zbezne pozrel nejaku zmluvu, tak prenajimatel moze odstupit od zmluvy o najme, ak Slovan neuhradi najom 60 dni od dorucenia prvej upomienky.
Inak co vy stale pisete, ze KHL najom? Ako sa lisi od EXL najmu? Len tym, ake priestory a sluzby a ako su pouzivane. Ak chce halu na zapas, zaplati tak isto, ako na KHL, ak vyuziva tie iste sluzby, ako na KHL - bufety, kocku, reziu atd... Mozno je nieco organizacne naviac, co si ziadala KHL, ale to prevratne sumy nebudu.

26.2.2020 - 16:21
+1

KrebsKandidat

 

KHL najom sa lisi od EXL najmu vyskou, ktoru by SBA bol ochotny platit.
26.2.2020 - 16:42
0

mitoO

 

To mi je jasne
Mozno to bude ochotny platit Capitals.
26.2.2020 - 17:10
0

iHC

 

Vidis, toto je nevyhnutny krok B (o ktorého realnosti mam pochybnost). Teda zhrnute - v prvom kroku musi magistrat najst dovod na ukoncenie platnosti zmluvy so Slovanom (uplynutie casu, relevantne porusenie zmluvy zo strany SBA, atd); nasledne musi prenajat za cenu, ktora nebude vyrazne podhodnotena (teda napr. taka aku ziada od SBA - mesto nie je sukromnik, nemoze svojvolne niekomu prenajat svoj majetok za “5 prstov”). Ak tieto podmienky nastanu (najma uvedene, plus x dalsich), stadion bude v uzivani Capitals.
26.2.2020 - 18:32
0

topska

 

Ale nebavime sa o tom ze ta zmluva Slovanu skonci?
26.2.2020 - 18:49
0

bigi BLOG

 

este plati tusim dalsiu sezonu
27.2.2020 - 6:18
0

iHC

 

Raz určite
Ale vážne, myslím že ešte nie po tejto sezóne.
27.2.2020 - 7:43
0

topska

 

Tak potom sorry, mal som ja zle informacie, az po tej dalsej
27.2.2020 - 12:45
0

iHC

 

Prave dlzka omeskania je klucom. Tu by som nepochyboval, ze Slovan sa v ramci zákonom a zmluvou dovoleneho s magistrátom trochu “hra”. Plus, suma za prenajom - aj ked ju prenajimatel ziska neskor, vzdy je vyssia ako prazdna hala (max s klubom co si plati hodiny za lad).
K druhej rovine problemu - mesto si nemoze dovolit prenajat majetok klubu X za vyrazne nizsiu sumu ako prenajima klubuY (obzvlast, ked klub Y sumu uhradza - hoc so sklzom), navyse ak obdobne podmienky pre klub Y odmietlo (inak povedane, klubu X to dam za sumu rovanku/nizsiu nez som klubu Y odmietol).
26.2.2020 - 18:20
0

bigi BLOG

 

no lenze slovan plati. dvakrat s omeskanim ale ani to nebolo ani 60 dni nieto este 60 dni od upomienky. takze, tato moznost pada.
27.2.2020 - 6:17
0

mitoO

 

Minulu sezonu bolo isto nad 60 dni, teraz pravdepodobne nie.
Toto je ale celkom zaujimave a ukazuje to, kto bude na Nepelovi doma:

„Klub Capitals Bratislava musí vyriešiť situáciu s domovským stánkom. Slovenská súťaž bude pri termínoch nadradená. Najneskôr do 25. apríla musí podať definitívne stanovisko, či prestupuje do nadnárodnej súťaže. Ak vyhrá slovenskú hokejovú ligu, do extraligy postúpi finalista,“ uviedlo SZĽH v oficiálnom stanovisku.
27.2.2020 - 9:22
0

bigi BLOG

 

ked to chceli risit tak mali minulu sezonu, teraz je to bezpredmetne edze plati.
no vidis takze to tiez potvrdzuje co pisem. a zase sa vracia moja otazka. kde budu hrat? ked na nepelovi co s mantinelmy a s ladom
27.2.2020 - 9:41
0

emoxx1

 

Snáď len s ľadom. Výmena reklám na mantineloch nie nič zložité.
27.2.2020 - 9:43
0

strojar

 

To "snáď len s ľadom" je dosť veľký problém.
27.2.2020 - 11:14
0

bigi BLOG

 

hej hej. slovan ma zmluvu a capital si platia jednotlive zapasy ale maju blizejsie k urcovaniu si podmienok. aj ked mas s casti pravdu lebo kac kac robi vsetko co sa da v prospech kovalovej umeliny, ale holt zatial mu to nevychadza
26.2.2020 - 12:35
+1

KrebsKandidat

 

No, a nie je to tak, ze SBA si za halu robi novu sekeru, kedze sa im nechce platit cena KHL? Ci to je agenturna sprava JPP?
26.2.2020 - 12:42
0

Athotis

 

slovan ma zmluvu ale zase neplati ,do kedy si myslis ze vam to budu tolerovat?
26.2.2020 - 12:46
0

bigi BLOG

 

slovan plati ale neskor
26.2.2020 - 14:08
0

topska

 

A presne tu je kamen urazu
26.2.2020 - 14:48
0

Athotis

 

ako neskor? ze raz do roka daco zaplatia a ked im bude hrozit vyhadzov zeazu najdu peniaze?
26.2.2020 - 17:29
0

bigi BLOG

 

tuto sezonu plati v pohode az na dva mesiace kde to prislos oneskorenim ale stale plati
27.2.2020 - 6:13
0

topska

 

Toto nie je kac kac ale nazor toho s kym moze eventualne podpisovat zmluvu Capitals ci Slovan
26.2.2020 - 14:48
0

bigi BLOG

 

realne maju podpisanu zmluvu ktora plati, cize tvoja hypoteza ma tu najvacsiu trhlinu
27.2.2020 - 6:14
0

topska

 

Ja vravim o obdobi po jej skonceni. Ale zjavne som to zle pochopil a plati to az od sezony 2021/22. Mal by o tom vyjst aj clanok v mediach po skonceni tejto sezony. Teraz to nechceli medializovat.
27.2.2020 - 12:48
0

homer J BLOG

 

No, stále lepšie ako Alpská liga alebo MOL.

z EBEL sa vypadnúť nedá, tak by to ozaj mohli brať aj ako projekt pre mladších slovenských junákov. Jedna formácia 20-21-ročných by nebola od veci.
25.2.2020 - 14:33
+6

GB11

 

Chcel som ísť na nás v piatok ale kedže hrá aj Slovan tak sa hrá v treningovej hale kde je 150 ľudí kapacita a polka lístkov ide sponzorom, hráčom atď. Som z tohto znechucený a že hokej pre ľudí to určite.
25.2.2020 - 14:34
0

Atarista

 

Ja som sa posledne na zápas proti Dubnici v pohode dostal. Aj keď je pravda, že som nabehol pre istotu ku okienkam na Nepelu už o 14:00. Škoda, zápasy nadstavby sa nedali naplánovať dlhodobejšie, tak to musia riešiť takto.
25.2.2020 - 14:51
0

KuBaSi6

 

Aj potencionalny vyjazd sa zrusil kvoli tomu inak skoda ze tolko listkov davaju sponzorom ktori ajtak nechodia
25.2.2020 - 19:19
0

richardd6

 

Čiže teoreticky Topoľčany alebo Snv by mohli postúpiť do extraligy
25.2.2020 - 14:37
+2

HKMT

 

ehm : nezabudol si ešte na niekoho ?
25.2.2020 - 14:50
+2

richardd6

 

No jasne na Skalicu
25.2.2020 - 14:52
+12

HKMT

 

tak dík tuto odpoved som čakal
25.2.2020 - 15:21
+1

Tehelnepole

 

Asi je to dobrý projekt, či? Akosi si neviem vytvoriť názor, skôr cítim, že je to niečo dobré, než zlé.
25.2.2020 - 14:37
+2

HA RA Bin Ladin

 

Tiez to inak tak citim... lepsie pre slovan, pre capitals - lebo sa odlisia od slovana- nie su jeho priami konkurenti ale mozno skor spolupracovnici - lepsie pre hokej- focus na dalsiu- blizku ligu.. tv prava atd..
25.2.2020 - 14:50
+2

Ottawa Senators

 

Prave ty mas jedinecnu sancu to zistit. Mna by uprimne toto asi velmi potesilo. Mat prilezitost ist vo svojom meste na dalsi, nie uplne najhorsi hokej.
25.2.2020 - 14:59
+2

KrebsKandidat

 

EBEL no dobre
25.2.2020 - 14:38
0

hello, havarju

 

Fanúšikov v Bratislave by veľa nenašli ani v prípade postupu do Tipsportligy, takže celkom dobrý krok. Z iného pohľadu neviem, či majú nejaký biznis plán
Zároveň sa tým otvára možnosť pre Martin, Topoľčany alebo ďalších na postup.
25.2.2020 - 14:40
+3

gta98

 

Podla mna velmi rozumny krok od Capitals. Asi najlepsi co mohli spravit. Jedine takto si prilakaju nejakych fans, superenim so Slovanom na jednom stadione v tej istej Lige.. prislo mi to divne. Prajem vam nech hrate Ebel, uprimne.
25.2.2020 - 14:45
+6

dusan1980

 

Mna to sklamalo.Myslel som ze budu v lige atd ale...nevadi
Jedine co Vadi mne osobne ze odtiahnu z ligy najlepsich Slovakov a ja osobne sa predsa najradsej pozeram na dobrych nasich hracov ako na zoldakov.
A pritom ti nasi hraci sa tam neposunu lebo EBEL nie je lepsia ako nasa liga.
Ale neda sa svietit...
25.2.2020 - 14:50
+2

Dracik_18

 

Piešťany nepustili Kovala áno
25.2.2020 - 14:52
+8

topska

 

Ale ved to boli uplne odlisni ludia kto Piestany nepustil, ved z tej skupiny kto o tom rozhodoval tam uz nie je nikto
25.2.2020 - 15:58
+4

bigi BLOG

 

ale je to stale ten isty zvaz ludia sa menia institucia ostala
26.2.2020 - 7:01
+1

rado26

 

Nevšímaj si ho, on potrebuje neustále kopať do všetkého oklo BB
26.2.2020 - 7:26
0

Dracik_18

 

dajú aj odchodné klubom ako slovan ?
25.2.2020 - 14:56
+1

zomi BLOG

 

V naturaliach. Po hokejke a puku.
25.2.2020 - 16:12
0

blue-311

 

Asi som mal fatamorganu : a chvilu som myslel ze sa jedna o Slovan. Ale toto je este vacsia sranda
25.2.2020 - 14:57
0

Vyskereny Citricus

 

Nech si hraju pre mna za mna aj taligu, ale nie na stadione ktory sa staval z nasich dani. Sasci.
25.2.2020 - 15:02
+4

Dracik_18

 

ten nájom komu ide ?
25.2.2020 - 15:11
0

Tehelnepole

 

Dráčik, nadarmo klávesnicu Ti drať, iba sa viac vyškerí a nič z toho.
25.2.2020 - 15:18
0

Dracik_18

 

nech sa škeri
25.2.2020 - 15:31
0

Zkubydu

 

Mne osobne by sa pacil takyto projekt: podmienil by som to len slovenskymi hracmi a a minimalne jednu lajnu s komplet mladymi puskami. Nebranil by som sa ani striedavym startom v oboch bratislavskych timoch. S pocetnym a vyvazenym kadrom s minimalnym poctom 15 slovenskych hracov pod 23 rokov v oboch timoch! To by davalo zmysel.
25.2.2020 - 15:47
+2

cy2kz

 

Nereálné z vícero důvodů
25.2.2020 - 16:10
+4

ptr421

 

Nie je to tak dávno čo sa spojili Zámky a Ferencváros a hrali maďarskú ligu s maďarskými hráčmi na štadióne postavenom zo slovenských daní. Hrôza čo len pomyslieť.
25.2.2020 - 16:29
+1

Tokino

 

Koval bude financne tahat Capitals v Ebelke a BB v nasej lige?Znizime kvotu legionarov,odide svk klub so svk hracmi do ebelky a kde zoberu svk kvalitnych hracov svk timy?Tych bude malo a tym padom si budu pytat pekne peniaze,lebo nebude mat kto hrat...
25.2.2020 - 15:09
0

Dracik_18

 

preplatia z našej ligy slovákov
25.2.2020 - 15:11
+1

micu79

 

Ja si myslim ze to je dobry tah pre capitals v lige by mali menej divakov a ked tam bude hrat lepsi klub tak ich pridu potporit aj fanuskovia slovana.
25.2.2020 - 15:18
+1

strojar

 

Zlatí chlapci idú.
Toto je to nové, čo od tohto nového vedenia slovenského hokeja očakávame?
Vycucať slovenský hráčsky trh?
Toto sa naučili v tom šírom svete?
Okrem Jokeritu Helsinky (s dosť vysokou finančnou "pokutou"), ktorému dal súhlas fínsky hokejový zväz na odchod do KHL, všetky vyspelé hokejové krajiny rozoberanie svojich súťaží odmietli.
25.2.2020 - 15:24
+5

Dracik_18

 

Znojmo je v ebell či to je iné ?
25.2.2020 - 15:29
+4

Athotis

 

ale Znojmo tam je ako rakusky klub , cesi mu suhlas nedali
25.2.2020 - 17:44
0

Dracik_18

 

dik ,že si mu nahral
25.2.2020 - 17:54
0

cy2kz

 

Prdlajs. Český svaz taky musel udělit souhlas, ale teď spadáme pod rakouský svaz. Stejně jako všichni v EBEL.
25.2.2020 - 18:36
+6

Athotis

 

tak potom sorry , o tom suhlase som nevedel
25.2.2020 - 20:55
0

coolin

 

25.2.2020 - 15:39
0

BlackCrow

 

Už aj v tej lige by ste boli platnejší ako v Ebel.

Konečná, vystupovať. A to ste ani nezačali..

Škoda
25.2.2020 - 15:29
0

snw

 

fandim fandim jedine spišskej
25.2.2020 - 15:34
0

omen

 

pre jedno medium Pasek odovodnuje ich rozhodnutie, ze: "Tak v prvom rade preto, že chceme pôsobiť v zahraničnej medzinárodnej súťaži, ktorá môže byť dobrou konfrontáciou pre našich hráčov. No a potom aj vzhľadom na väčší potencionálny záujem sponzorov a bez pochyby aj o vyšší divácky záujem, pretože v Tipsportlige už pôsobí bratislavský Slovan" A to sa mi zda vtipne vzhladom k ich predsezonnym vyjadreniam
25.2.2020 - 15:43
+2

emoxx1

 

Za mňa je to konečne prvé rozumné gesto od vstupu Iclinic a Kovalovcov. Ten pokus o polarizáciu bratislavského fanúšika nakoniec vyhnal z tribúny aj mňa a to som do prvého prípraváku CAPS chodil naozaj poctivo.
25.2.2020 - 15:46
+4

Gargamel123

 

Kebab: do ruky.
Ten K musi mat toho na pranie...
25.2.2020 - 15:45
0

sebot

 

Naco naliali tolko penazi do toho ? Mohli dat sancu mladym chalanom v 1. Lige ked im vlastne o nic nejde. Ale myslim si ze EBEL pritiahne vela ludi. Superit v extralige so slovanom co sa fanusikov tyka by nemalo vyznam. Dobry krok
25.2.2020 - 16:04
+1

topska

 

Ak by tuto sezonu hrali za nich len juniori a motali sa v strede tabulky tak by ich nikto v EBEL nebral vazne. Oni si potrebovali spravit aj "meno".
25.2.2020 - 17:13
+2

strojar

 

Jasné.
V EBEL určite padli hore znak z toho, že nejakí Kapitáls z Pressburgu bijú v druhej slovenskej lige Dubnicu, Trnavu či Levice.
25.2.2020 - 20:18
+2

Nemehlo

 

keby tie peniaze aj zapalil tak nas do toho nic.
25.2.2020 - 22:52
0

ctibor

 

Je to umely klub, cize jeho odchod do EBEL bude skor plusom.
25.2.2020 - 16:41
+5

KrebsKandidat

 

A ktory klub je prirodzeny?
25.2.2020 - 17:36
+5

zahorak009

 

Ten od prirodzenia
26.2.2020 - 10:53
+2

NasHokej97

 

Capitals by ma v extralige okrem zápasu so Slovanom nikdy nedostali na štadion. Naopak v EBEL by som si vedel predstaviť, že na nejaké Znojmo či Viennu by som sa išiel pozrieť...
25.2.2020 - 16:46
+1

kolombo

 

Asi rozumný krok z pohľadu Capitals. Je možné, že to chceli od začiatku alebo to zmenili v priebehu sezóny napr aj na základe diváckeho záujmu. Každopádne takto môžu mať pokojne aj fanúšikov Slovana a o 5-10 rokov ktovie, možno nejakých pritiahnu na svoju stranu. Z pohľadu našej ligy to asi nebude dobre, predsa len mať tam navyše schopný klub by bolo len dobre no dohodli sa so zväzom ako sa dohodli, treba to rešpektovať. Ja by som zase rád videl ako Slováci obstoja v EBEL, prípadne opačne im aj my ako Slováci môžme ukázať že sme stále lepší.
25.2.2020 - 16:57
+1

strojar

 

Chcel si asi napísať diváckeho nezáujmu.
25.2.2020 - 20:19
0

kolombo

 

Nemohol som, to nie je ustálené slovné spojenie. Ale áno, fanúšikov chodí málo.
25.2.2020 - 20:47
0

topska

 

Na Capitals by som v lige pri navsteve Bratislavy okrem zapasov s Popradom nesiel. To plati aj o Slovane. Ako tak rozmyslam tak na EBEL by som sa siel pozriet
25.2.2020 - 17:14
+2

noano

 

mna uz nasa liga moc nebavi- zapasy s Detvou, Novymi Zamkami, Miskolcom, Macom atd. Topska nevybavis u Jurinyho , aby sa zacal uchadzat Poprad o Ebel? Bud taky laskavy. Alebo nech spravia z nasej ligy/6 nasich top muzstiev/, vychodnu diviziu EBEL .
27.2.2020 - 13:55
0

topska

 

My o EBEL nemozeme ani len uvazovat kedze pre nasich partnerov nie je tento trh vobec zaujimavy (a tym padom ani nasi partneri pre EBEL), problem by bol s vystupenim z nasho zvazu (co urcite nechceme), neviem si predstavit ako by sme to zafinancovali a vobec si nemyslim ze pre nas by bola EBEL po hernej stranke ci atraktivnosti nejakym pokrokom. Ale chapem ze to myslis ako zart
27.2.2020 - 14:13
0

Urpiner16

 

Ak pôjde Capitals do Ebel ako víťaz 1.ligy mal by do TL prísť 14ty účastník aby bol párny počet mužstiev s kompletným kolom kde nemá nik pauzu s plynulým rytmom zápasov.
25.2.2020 - 17:19
0

topska

 

To vazne si toto dal? Ved pre boha otvor si aspon raz v zivote clanok pred tym ako zase zaperlis v diskusii. Ako nechapem ako ta mohlo napadnut ze nikto takto nepostupi...
25.2.2020 - 17:29
+18

Dracik_18

 

25.2.2020 - 17:54
+1

dejvidBB

 

Ako medzizastavka dobre.
25.2.2020 - 17:49
+1

Gargamel123

 

Medzizastavka do stratena: bude v Brezne.
25.2.2020 - 19:18
+1

strojar

 

Myslíš, že už rozbehli rokovania s NHL?
25.2.2020 - 20:20
0

Athotis

 

nesledujem nejako SHL a tak sa chcem spýtať ...ma niekto realnu šancu po postupe aby hral v lige dôstojnú ulohu ako tento rok napr. Michalovce?
25.2.2020 - 17:50
0

Handlo

 

Myslis ze ked muzstvo pojde vyssie bude hrat s tym istym kadrom?
25.2.2020 - 18:17
0

Athotis

 

to mi je jasne ze nie ,ale maju na to tie kluby financie?
25.2.2020 - 18:43
0

Sesto6

 

Predpokladam, ze po postupe by sa rozpocet navysil aj o peniaze z Prohokeja. Urcite by mohli hrat na urovni Novych Zamkov, Detvy. Otazka, kolko penazi by sa vyzbieralo od fanusikov. Po prehrach mozno divacky zaujem nebude vacsi ako v SHL.
26.2.2020 - 21:13
0

WINTERisCOMING

 

Dobry krok z pohladu Caps a zaroven vyborna motivacia pre ostatnych ucastnikov SHL, doteraz "len do poctu". Akurat skoda minulorocneho HC BA z pohladu SHL.
25.2.2020 - 18:05
+2

VSŽ Košice

 

Ak Korona pojde ako ide, nebude sa hrať ani EBELka ani naša Liga.
25.2.2020 - 18:35
+2

bwpow

 

Mozno sa prejde na e-sport verziu hokeja a hraci budu pekne sediet doma pred PS4, resp. PS5 s hrat tipsport ligu. A ti s xboxom budu hrat SHL
26.2.2020 - 2:30
0

granlund84

 

Slovan áno, Piešťany a ani žiadny iný klub nie, Capitals áno. SZĽH je jedna žumpa a je úplne jedno kto je tam momentálne je. Za 27 rokov jedna hlúposť za druhou. Do našej ligy vezmeme Budapešť s návštevnosťou 500 divákov ale rovnaký klub z Bratislavy s potenciálne podobnou návštevnostou bez rozmýšľania pustíme. Mne sú Capitals ukradnutí, mňa serie že si tu každý robí čo chce lebo kompetentní nie sú schopní nastaviť také pravidlá od ktorých by sa náš hokej mohol odraziť
25.2.2020 - 18:42
+3

strojar

 

To sú naši zlatí chlapci so skúsenosťami, ktoré nazbierali v najlepších ligách sveta.
Jednoducho manažéri.
25.2.2020 - 20:23
+1

Deividson.

 

Veru súdruh. Keď tu bol Ďuri alebo Borat tak to bolo Iné Kafe.
26.2.2020 - 15:51
+2

strojar

 

Tak,tak.
Keď to ku.vili Ďuri s Boratom, tak to bolo zle.
Keď to ku.via zlatí chlapci, tak je to skvelé.
27.2.2020 - 11:17
+1

crosbynko

 

Toto ma nejako netrapi. Slovan by mi vadil keby odisiel z ligy do EBEL. Podobne aj ostatne kvalitne muzstva ako Kosice, Trencin, BB, Zvolen ci Nitra. Ci bude hrat tato Bratislava v Tipsport lige alebo v EBEL je mi jedno. Aspon uvidime ako budu chodit bratislavcania na EBEL.
25.2.2020 - 18:56
+1

Urpiner16

 

Keby boli všetci vlastenci a vlastenky inak by to vyzeralo.
25.2.2020 - 19:48
+1

Tino

 

mna : zaujimalo kolki a ako sa zapoja do diskusie o nejakom nezaujimavom klube v nezaujimavej lige...a celkom dost
25.2.2020 - 21:01
0

bwpow

 

Mna tento klub zaujima, lebo je to konecne sympaticky klub z BA. Tesil som sa na nich v lige, ale ani EBEL nie je zla. Takze im drzim palce a budem dalej fandit.
26.2.2020 - 2:32
+2

ptr421

 

Tak keď sme pri tých umelinách, jedna práve valcuje českú extraligu. Liberec vytiahli z II. ligy na prelome tisícročí peniaze a ambície miestneho podnikateľa čo drží za gule pol regiónu.
26.2.2020 - 1:21
+3

ptr421

 

Ďalej Slavia. Tradičný prvoligový klub, ktorý v polke 90-tiek na 20 rokov vytiahli do extraligy a za ten čas pobrali nie málo medailí. Teraz sú dnes tradičný ligový klub, či nie? Brno sa tvári, že funguje od 1953, ale nejaké úspechy aby človek hľadal po archívoch. 20 rokov boli totálne v hnoji a "kontinuitu" držali kadejaké partičky, ktoré sa museli spájať so susednými klubmi aby vedeli hrať aspoň II. ligu.
26.2.2020 - 1:41
+3

bwpow

 

Pre mna je umelina kazdy klub, ktory vznikol po 1900.
26.2.2020 - 2:33
+1

bigi BLOG

 

lenze tie kluby existovali aj pred tym
26.2.2020 - 7:10
0

Atarista

 

Ale však aj Capitals existovali predtým. Minimálne 4 roky dozadu ako HC Bratislava a v podstate nadviazali aj na ešte staršie, už zaniknuté kluby. Aj keby však priamo vznikli v auguste 2019 na zelenej lúka, nevidel som by som v tom problém. To naozaj je niekde zákonom zakázané, aby vznikali nové hokejove kluby? Síce vyššie si trochu z toho robíme žarty, ale ani Slovan tu nie je od stvorenia sveta, ale existuje dátum jeho vzniku, do ktorého tu žiaden Slovan nebol. A svet dovtedy v pohode fungoval aj bez neho...
26.2.2020 - 8:26
+3

bigi BLOG

 

v podstate nadviazali na zaniknute klub, to co je blby komplot.
vsak mozu vnikat kluby nikto im nebrani, ale zase potom ti nebran ludom nazvyt tie kluby umelinami. ja viem ty ako fanusik interu si na take zvyknuty kedze tentiez vynikol z rozhodnutia komanca.
ano aj slovan aj kazdy iny klub nejako vznikol, ale ten vnik je totalne odlisny od tych umelych klubov. tam si nikto len tak jedneho dna nepovedal ze chcem klub a hotovo aj ked nemam nic ale prosto chcem, to je ten rozdiel
26.2.2020 - 9:22
0

KrebsKandidat

 

A ako vznikol Slovan? Ma naozaj zaujima, ako rozdielne vznikol? Pod, sem s tym.
26.2.2020 - 12:47
+1

HkmDetva

 

Ze si niekto povedal ze nechce a predsa ho zalozil
26.2.2020 - 13:44
+2

Nemehlo

 

A do ktoreho roku ste boli umelina?
27.2.2020 - 9:51
+1

Atarista

 

Iba 1921? Osobne som nesmierne sklamaný. Bol som v tom, že pravdu majú starogrécky mýty a legendy, ktoré tvrdia, že doska zeme spočíva na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, ktorý zospodu podpierajú krídla mýtické orla Harvyho. Nebeska klenba samozrejme leží na pleciach boha hojnosti a dostatku Širokého Juraja.
27.2.2020 - 10:01
+1

KrebsKandidat

 

Ach ano, prirodzene vzniknuty hokejovy klub, uz viem preco. Vyrastol ako plod futbaloveho...
27.2.2020 - 10:05
+1

ptr421

 

Nuž a futbalový klub založili českí úradníci, ktorí boli v meste mesiac aj s cestou Prirodzenosť sama.

Na prelome 19. a 20. storočia, v časoch Rakúsko-uhorskej monarchie, bolo na území dnešného Slovenska vytvorených viacero nemeckých a maďarských futbalových oddielov. S myšlienkou založiť prvý slovenský futbalový klub prišli českí úradníci, ktorí pomáhali budovať novú administratívu na území Slovenska. Prvá pracovná schôdzka sa uskutočnila 29. marca 1919 v Grajciarovom hostinci na Mariánskej ulici v Bratislave. Všetci prítomní súhlasili s vytvorením samostatného česko-slovenského klubu.
27.2.2020 - 11:32
+2

MackoPu

 

Vyborne
27.2.2020 - 12:19
0

ptr421

 

Hej, prežívali ako spolky (polo)amatérov na rozhraní I. a II. ČNHL. S veľkoklubmi, ktoré dnes dominujú (dominovali) lige majú spoločné tak maximálne mesto kde pôsobia. U "Brna" čo muselo hrať vo Vyškove ani to nie. Asi ako bystrická Iskra vs. HC05. Či keby sa nasomrovali do Ružinova a prevzali celých 20 rokov jeho histórie tak to bude lepšie?
26.2.2020 - 9:59
+1

Urpiner16

 

Ty si natiahni umelinu na hlavu.Aj vy keď ste začínali ste boli umelina?
26.2.2020 - 7:00
+2

Big brother

 

Myslím, že by to bolo fajn pre našu ligu, keby tento klub ide do EBEL. Aspon by dostal priestor napr. Martin pre vstup do ligy.
26.2.2020 - 7:23
0

Atarista

 

Takto to je celkom fajn šalamúnske riešenie. Capitals mám rád a bolo by mi ľúto, keby sa neposunuli niekam ďalej, ale zase férovom uznávam, že taký Martin, alebo Topoľčany majú o dosť väčšiu fanúšikovskú základňu a preto by si postup do TL zaslúžili viac naž Caps. V EBEL ako pre nás "novej" lige hádam tento "nový" klub nebude nikomu vadiť a hádam si pritiahne aj nových divákov, ktorí budú chcieť vidieť niečo iné, než našu najvyššiu ligu. Celkom sa na to teším a hádam nás už aj Slovanisti vezmú na milosť, keď už nebudeme pre nich priamou konkurenciou.
26.2.2020 - 8:15
+4

Adrumko

 

som zvedavy ako sa k tomu postavi nase vedenie , ci zabojuju o jedinecnu sancu dostat sa sportovou cestou do extraligy alebo to bude ako sa posuskava v kuloaroch na stadione, ze nam resp. nasemu vedeniu 1.liga vlastne vyhovuje...som fakt zvedavy...
26.2.2020 - 10:21
+2

mhc23

 

Veď nemajú peniaze ani na prvú ligu
26.2.2020 - 16:31
0

Rene951

 

len teraz aby nezacali vymyslat zase aj Kosice a Slovan, inak pojde nasa liga do p**e
26.2.2020 - 12:23
0

topska

 

Kosice mozu so svojou geografickou polohou uvazovat tak nad MOL ligou. KHL novych neberie, EBEL s tym ma problem kvoli cestovaniu (samozrejme by to vela stalo aj KE a treba pozerat aj na trh), Cesi ich nechcu...
26.2.2020 - 14:50
0

Kurolišek

 

Slovan má ešte doteraz popálene "ruky" a Košice sú "ďaleko" aj pre Bratislavu a nieto ešte pre EBEL. Navyše ak tam fakt vstúpi HC Bratislava tak pochybujem, že tam budú priberať ďalšie mužstvo zo Slovenska.
26.2.2020 - 15:02
0

mhc23

 

Ja by som len chcela vedieť či by tak vehementne súhlasili keby tam chcela ísť Skalica alebo Martin, alebo Košice. Piešťanom nedovolili a títo môžu
26.2.2020 - 16:32
0

topska

 

Ale kto im to nedovolil? Ved uplne niekto iny.
26.2.2020 - 16:42
+2

cy2kz

 

Jenže o Piešťany tehdá EBEL ani nestála.
26.2.2020 - 17:52
0

Kurolišek

 

o Piešťany teraz nestojí ani 1.liga Chceli si tam dať prihlášku a dostali odpoveď, že tam sa musí postúpiť nie prihlásiť a do 2.ligy sa im nechcelo. Jediné plus pre nich je, že to z Rakúska nieje ďaleko... a to je asi tak všetko.
27.2.2020 - 9:31
0

fonte

 

Naco toto vobec hrali? Na hokej v ba chodi 5 tisic ludi, nech 6, to akoze kolko z nich chceli odlakat? Hlavne umelym klubom, nechapem tej naivite.
26.2.2020 - 18:31
0

MaxSBA

 

Umelý klub je každý ktorý raz začína do prdele tu.
26.2.2020 - 18:49
+4

KrebsKandidat

 

sa nam tu niekto pomaly snazi vysvetlit, ze jediny hokejovy klub je Slovan a ze tu jestvuje od pociatku vesmiru
26.2.2020 - 19:59
+1

wedro

 

Umelý klub vs tradičný klub: Niekto si tu zle vystvetluje pojem umely klub a tradičný klub.

Klub ktorý vznikol nebolo to o peniazoch.
Či SBA alebo KE.
Nemal hneď majstrovsky titul a pod. Pretože do nich nenalial žiadny oligarcha a chcel mat úspech hneď.

Kluby ako KE alebo SBA sa postupne krok po kroku sa dostávali na top úroveň budovalo sa a zároveň si získavalo priazeň fanúšikov.

Klub ktorý vzniknol včera a na druhy deň hra o titul nemôže dlho existovať
Taky klub keď zanikne nik o ňom ani nezakopne.

Naliať peniaze a prísť rýchlo k úspechu rovná sa rýchly zánik.

Takže áno Capitals BA je typický umelý klub.

Zánik KE a SBA hokeja by bol obrovskou a dovolím si povedať koniec hokeja na Slovensku.

Tento Capitals zanikne Slovenský hokej to nepociti.


Takže tak.
27.2.2020 - 11:43
+2

ptr421

 

SBA a KE nehrali o titul z jedného jednoduchého dôvodu: prvá sezóna čs. ligy sa hrala až v rokoch 1936/37. Rudá hvězda Brno vznikla rozhodnutím strany a vlády roku pána 1953, prvý titul brala v druhej sezóne a funguje dodnes. Dokonca sa našiel aj frajer čo ju vytiahol zo stredu II. ligy na čelo extraligy keď bola v krachu. Také storočné Kladno môže len snívať...Ako sa z futbalového Liberca stala hokejová bašta som už tiež vysvetľoval.
V skutočnosti je každý klub prvých pár sezón umelý. Rozhodujúce je či do nich budú mať peniaze v dlhšom horizonte, ale o tom teraz vieme houby.
27.2.2020 - 14:31
0

ptr421

 

*budú mať/budú liať, podľa výberu každého súdruha. Inak keď sme pri tých paradoxoch, každý Čech bez váhania povie, že Boleslav a Chomutov nie sú tradičné kluby a minimálne u Chomutova by použil aj pojem umelina. Pritom oba hrali ligu už v 30. rokoch, na rozdiel od mnohých tzv. bášt a tradičných klubov.
27.2.2020 - 14:42
0

Atarista

 

S HC Bratislava to boli síce trochu inak, ale ok. Do SBA a KE nikto nikdy žiadne peniaze nenalial, všakže?
27.2.2020 - 12:16
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
včera o 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
včera o 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
včera o 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
včera o 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
23.10.2020 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
23.10.2020 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
23.10.2020 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov