Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pereskokov skončil v Slovane

zdroj: HC Slovan Bratislava
4.12.2024 15:49 TASR

Hokejový klub Slovan Bratislava ukončil spoluprácu s ruským útočníkom Vadimom Pereskokovom. Bratislavčania o tom informovali na sociálnych sieťach.     


Tridsaťjedenročný útočník prišiel do klubu počas novembrovej reprezentačnej prestávky z Liptovského Mikuláša. Odohral päť zápasov, nepripísal si žiadny bod. Aktuálne je na súpiske Slovana sedem hráčov s iným ako slovenským pasom, z toho jeden brankár, dvaja obrancovia a štyria útočníci.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Nehadaj_sa

 

😂
4.12.2024 - 15:52
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nehadaj_sa

 

Idem nejdem idem...
4.12.2024 - 15:53
+4

BieloModra

 

Sranda vsak?...ok opytam sa ta a u vas ten Harper co?... tolko skodoradosti...
4.12.2024 - 17:14
+14

Rimo

 

My sme Harpera brali, pokiaľ viem, na hru a nie z vypočítavosti 😃 zároveň sa dištancujem od “škodoradosti”, ani ju nevidím v tom príspevku na ktorý reaguješ
4.12.2024 - 17:33
+2

BieloModra

 

Ok, otazka ostava nemenna ok? Co ten Harper u vas? Je vas? Nie je vas?
4.12.2024 - 18:00
+3

Rimo

 

Harpera si využila len ako nerelevantné “zosmiešnenie”, tak isto ako tvoje otázky teraz - neviem či fanúšik má dávať takéto odpovede, či má vôbec tieto informácie a navyše je to zasa raz od veci téma 😃 ale ako prekrútenie dobré 👏
4.12.2024 - 22:07
+8

BieloModra

 

tak sa budem tvarit ze ti proste usiel kontext a nezachytil si to vlakno spravne Na co tolko utlocitnosti? to je vraj vlastnost nas zien ja som sa chcela bavit s Nehadaj_sa, ktory reagoval zosmiesnujuco ale tak ok....pises o vypocitavosti zo strany SBA... ako vies o co ide?...vies o tom, že co sa tyka tohto hraca, tak este za posobenia Luptaka v PO mal so SBA spor pre zapis v matrike?...mozno len dotiahol, to kde nastala chyba (ale to je len moja myslienka) Pises, ze ste brali harpera aby hral a tak sa pytam preco nehra ( a to nie je sam ktory konci a tiez bol podpisany aby hral), lebo fanusik sice podla teba nema davat odpovede, ale su fanusikovia co tusia a vedia ... no a tak mi pride celkom nornalne, ze ak sa chcem vysmievat inemu klubu, najskor sa pozriem ci je v mojom klube vsetko ok.

a aby sme sa bavili v kontexte toho na co som reagovala:

Nehadaj_sa


😂
včera - 15:52
+6
odpovedať

Suka


Cirkuuuuuuuus 1,2,3 teraz!!!!!!
včera - 15:52
+2
odpovedať

Nehadaj_sa


Idem nejdem idem...
5.12.2024 - 6:50
+3

Rimo

 

Vyborne tak vytiahni ešte viac irrelevantných vecí 😃 ale keď už si vytiahla “gender shaming”, tak teda, sa zachovám tak muž sa má a takéto časovo náročné doťahovačky si nechám pre mňa relevantnú ženu 😀
5.12.2024 - 15:03
+5

Tyna85

 

Zaujímavé, že strojár tu dookola vypisuje o Greenovi ale jeho nejako neupozornujes na to aby si srandu nerobil.
U vás v klube je asi všetko OK tak on môže.
6.12.2024 - 13:30
+3

GB11

 

Vladimír Weiss ml.
5.12.2024 - 12:12
+1

Breadman

 

Clovek by sa aj potesil, ze sa uvolnilo miesto pre import, ale potom si spomenie ze GM je stale rovnaky.
4.12.2024 - 15:52
+19

frantapriklep

 

5.12.2024 - 12:43
0

Breadman

 

6.12.2024 - 13:37
0

apa

 

Mal smolu že tam je tréner Oremus,odporca importov.
4.12.2024 - 15:54
+9

ElwisNR

 

Nerozumiem tomu čakal som že dostane lepšiu šancu určite je to kvalitný hráč a mužstvu by pomohol.A teraz po odchode Pánika ma to prekvapuje ešte viac.
4.12.2024 - 15:58
+6

Mandolorian

 

Komu bolo lepšie skončiť zmluvu?? Eaglemu či Pereskokovi??
4.12.2024 - 16:00
+9

Slovanista77

 

Bingo
4.12.2024 - 16:21
+5

Mandolorian

 

Tak potom to mali dobre vymyslené či to zle vidím??
4.12.2024 - 16:56
0

Slovanista77

 

Za mňa fajn finančne, morálne horšie…
4.12.2024 - 17:01
+2

topska

 

Akoze kvoli Rusku?
4.12.2024 - 17:27
0

HokejovyAkademik

 

asi preto ze zneuzili pravo a vyuzili toho hraca na ich cachre
4.12.2024 - 17:43
+6

Wana

 

Je to biznis, sa tu zavzdušňujete... V NHL je takýchto prípadov kopec
5.12.2024 - 7:00
+1

Cvikelka

 

Príde Jágr
4.12.2024 - 16:00
+1

Suka

 

Alebo Golonka
4.12.2024 - 16:17
0

Cvikelka

 

Golonka žiaľ nie. Podmienka bola, senzi senzus bude hrať na každom domácom zápase a 100 chlebíčkov. Klub odmietol 100 chlebíčkov, ale len 50. Podpis Jožka stroskotal na chlebíčkoch.
4.12.2024 - 16:22
+10

penepi

 

No tak trade za Egleho dostáva úplne nové rozmery, tu už človek stráca akékoľvek slová. Nechať zo seba spraviť hlupáka Luptákom, to sa nepodarí každému. Oproti Havlíčkovi začína vyzerať ako seriózny manažér už aj mladý Kmotrík.
4.12.2024 - 16:02
+14

Pukky

 

To, pri všetkej úcte, nemôžeš porovnávať ani len vo sne. Futbalový Slovan získal 6 titulov v rade a hrá Ligu majstrov. Sice všetko prehrava, ale hrá zápasy S Bayernom alebo s ManCity. Hokejový Slovan je od toho futbalového qna svetelné roky pozadu.
4.12.2024 - 16:15
+7

penepi

 

Neviem popravde, čo si týmto chcel presne povedať, každopádne fakt je ten, že všetky tieto úspechy má futbalový Slovan napriek mladému Kmotríkovi, nie vďaka nemu.
4.12.2024 - 16:18
+38

Slovanista77

 

Asi tak😂
4.12.2024 - 16:21
+4

Pukky

 

Hovorí z teba zaujatosť 😀. Ja naopak nepochybujem o tom, že napriek zvláštnemu prejavu trénera, funkcionárov a niektorých hráčov Slovana, je ten na naše pomery unikátny veľkoklub. A ľudia v ňom vedia, ako majú futbal robiť. Vrátane mladého Kmotríka.
Ale samozrejme, môžem sa mýliť.
4.12.2024 - 16:22
+4

penepi

 

Úplne bohato stačilo napísať len poslednú vetu.
4.12.2024 - 16:26
+24

-BBB-

 

Uvedomujes si ale, ze uspechy Slovana ci v lige, ci postup do LM, je zasluhou hajlujuceho synacika tak 0,000000 dopixe ... ci? Nic to ale nemeni na tom, ze mas pravdu v tom, ze porovnavat a to neda.. SK Slovan na vonok je prefektne fungujuci stroj, ktory sa dostal medzi elitu, aj ked tam je fackovaci panak. Ale je tam a uz to je mega uspech SVK futbalu a odzrkadli sa to aj na koficiente.
4.12.2024 - 16:24
+8

Dracik_18

 

A ak môžem doplniť, trocha viac časovo trvalo kým sa klub skonsolidoval a začal získavať tituly a hrať pravidelne Európu
4.12.2024 - 16:55
0

SpeedyGonzales

 

Posledné 3 sezóny sa dostali do konferenčnej ligy tak, že vypadli z prekola UCL a potom aj z predkola UEL.

Rok čo rok si v európskych pohároch robili skôr hanbu, keď nevedeli zdolať ani mužstvá kategórie majster faerských ostrovov, majster čiernej hory a pod.

Tohto roku im zahralo do karát aj rozšírenie UCL z 32 na 36 mužstiev.

Tituly na slovensku získavajú hlavne vďaka tomu, že Kmotrík do toho leje (na naše pomery) veľké peniaze. Slovan je rok čo rok v strate, len v minulej sezóne to bolo -6,41 mil. (https://sport.aktuality.sk/futbal/clanok/nike-liga-slovan-v-obrovskych-stratach-v-zisku-su-len-4-kluby-2024041910114153071)
Konkurencia s obmedzenými zdrojmi s nimi dlhodobo súperiť nemôže.

"Perfektne fungujúci stroj" si teda predstavujem trošku inak, slovan je maximálne niečo ako jednooký kráľ medzi slepými. Nič viac.
4.12.2024 - 19:31
+3

DENISO6

 

To trochu preháňaš,Slovan v európskych pohároch si posledné roky určite hanbu nerobil. Postupovali zo skupín a aj ako ho ty nazývaš kednooký kráľ je v Európe len trpaslík a má to náročné.
4.12.2024 - 19:57
+1

FeroMotyka

 

Tak nemyslím, že hovorí o hanbe v rokoch keď sa vytvorila KF. Ako som spomínal to bol aj pre nich dar z nebies. Predtým hanbu robili. Ale aj tí začiatky boli také meh, veď síce postupovali proti Shamrockom, Zrinjskim, Lincolnu, ale nevedeli ich poraziť 2x v danom predkole. V skupinách už hrali pekne aj si za tie roky nazbierali koeficient.
5.12.2024 - 9:20
+1

FeroMotyka

 

Dost ľudí na Konferenčnú ligu na nadáva, ale pre našu ligu to bol dar z nebies. Víťazovi ligy v podstate stačí prejsť 1. predkolo cez nejakých nazdárkov a šanca na KF je už potom veľká. Dobrá vec čo sa Slovanu podarila bol Weiss st., ale aj toho už skoro Kmotrik ml. vyhnal nebyť zásahu starého Kmotrika.
5.12.2024 - 9:16
+2

Breadman

 

Pointa vs Pukky 1:0
4.12.2024 - 16:26
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lukkas

 

Pošpiniť meno klubu takýmto okupantom, ktorý tu odfláka 5 zápasov a potom skončí. Tak to sa fakt oplatilo. A to všetko výmenou za, možno nie skvelého, ale relatívne fungujúceho centra. Bravo.
4.12.2024 - 16:10
+28

Breadman

 

Amen.
4.12.2024 - 16:13
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Didier

 

Veď rusov sa vám pred časom, keď ste v istej lige "prehnalo" kádrom celkom dosť, či vtedy to neboli ako píšeš okupanti...
4.12.2024 - 17:40
+2

braniiislav

 

Vtedy naozaj neboli.
4.12.2024 - 18:14
+3

zahorak009

 

Koľkože je to "celkom dosť"? Igor Musatov je celkom dosť??? More,to rôzne kluby v extralige majú za jednu sezónu viac Rusov,jak Slovan za celé pôsobenie v KHL
4.12.2024 - 18:27
0

mannheim

 

Boli v KHL v časoch, keď ešte rusi nevyvražďovali mestá a nestrieľali rakety na celé územie Ukrajiny, naozaj si nechápavý, alebo si si prišiel len zaprovokovať ? Nie že by som mal rád Slovan, ale keď už si z neho robiť srnadu tak relevantne a nie jak sedlák.
6.12.2024 - 11:22
+2

strojar

 

KHL bola, je a bude (?) propagandistickou hračkou ruského režimu a oligarchov. Napriek všetkým rozprávkovým bublinám to bol, je a bude (?) len ruská liga.
6.12.2024 - 11:27
0

strojar

 

bola
6.12.2024 - 12:20
0

amaskiea

 

To už sme sa od teba dozvedeli, že ty, Chuck Norris, si tu o tom písal ešte predtým, než si tu bol zaregistrovaný. Už toto bolo dosť zábavné. A tento tvoj hlasný gagot teraz, keď sa cítiš trafený, je tiež veľmi srandovný...
p.s.: To, že tam (opakovane) pridávaš aj tých oligarchov, napovedá, že asi si (napriek svojej jasnozrivosti) až doteraz celkom nepochopil, v čom skutočne spočíva tá propagandistická úloha KHL pre ruský režim.
6.12.2024 - 12:45
+2

BlackCrow

 

https://ibb.co/7WbgvcC
6.12.2024 - 12:55
+1

strojar

 

Vidím, že sa ti to zhoršuje.
Ale nezúfaj, medicína napreduje rýchlo.
6.12.2024 - 15:13
0

Kelthuzad123456

 

Uzasna vyzitka mamazmentu klubu..to uz nie je ani vtipne, ani trapne, ani omyl, ani cirkus..je to prosta amatercina a chaos..
4.12.2024 - 16:14
+2

LAUDEO

 

Aj vo zvolene bordel hnoj amatéri
4.12.2024 - 16:27
0

Toma456

 

Príde andrusiak do zvolená
5.12.2024 - 20:48
0

BlackCrow

 

do počuťá
5.12.2024 - 21:15
+1

miso_col

 

no zas nepreháňaj, vtipné to je stále
4.12.2024 - 16:41
+2

-BBB-

 

jedine, co by toto vysvetlovalo, aby si clovek nemyslel, ze predsa nemoze znova byt na pozicii managera cez prestupy clovek Hascakovych kvalit, je tom ze Egle proste by zo Slovana siel tak ci tak /nech je to kvoli comukolvek/ a proste prisla od LM ponuka, kedze vedeli, ze Egle v Slovane konci, prisla ponuka, ze my ho vezmeme a na vymenu dame hraca z tribuny a v Slovane si povedali, bud za neho nic, alebo niekto, koho ked to neklapne aj tak vyhodime ... chcem tomu verit, ze to bolo takto... proste chcem... lebo ak to bolo inak, tak nech sa zbali aj Havlicek, ale ze do hodiny.
Aj ked po tom faux paus s Korencikom, by mal letiet tak, ci tak ..
4.12.2024 - 16:21
+8

Pukky

 

Ja som chcel len poukázať na to, že ako futbalový, tak aj hokejový slovan, majú dosť prostriedkov na to, aby dosiahli úspech v našom prostredí. Futbalový to dokázal a to až na tu najvyššiu úroveň,čo je LM. A mladý kmotrik, ak to skutočne nie je ani čiastočne jeho zásluha, sa dokáže obklopiť schopnými ľuďmi, ktorých formálne riadi a do prace ktorých nezasahuje. A to je tiež schopnosť. Nič nebráni Havlickovi urobiť to isté. Preto som napísal, že sa to nedá porovnať.
4.12.2024 - 16:41
0

penepi

 

Neviem, či trolluješ alebo toto myslíš smrteľne vážne. Ak to druhé, tak o tom evidentne nič nevieš a nemyslím to ako urážku. ŠK Slovan tebou zmienené fantastické úspechy dosiahol vďaka Weissovi a JEHO realizačnému tímu, ktorý si so sebou priniesol/okolo seba vybudoval. Weissa dotiahol starý Kmotrík. Mladý sa naopak plietol do roboty a zasahoval každému jednému trénerovi, ktorý tam bol pred ním. A keby nebol Weiss kamarát so starým Kmotríkom, tak to isté robí aj jemu. Veď koniec koncov ho už pred začiatkom sezóny 22/23 takmer úspešne vyštval a dusno okolo seba robí celý čas.
4.12.2024 - 16:45
+10

penepi

 

Takže Kmotrík junior sa nikým schopným neobklopil ak nerátame esá ako Trutz a podobne.
4.12.2024 - 16:46
+1

Pukky

 

Nevedel som to. Už tomu rozumiem, je to hodnoverné, ako to píšeš. Neber v zlom, čo a ako som to napísal.
4.12.2024 - 16:50
+4

bigi

 

No tak povedzme si to tak to ze slivsn je v LM je hlavne zasluha jeho. A on je v slivane iba vdaka staremu kmotrikovi, byt to na mladom tak uz je davno v dunaj serde(koniec koncov preto aj na isty cas v slivane skoncil)
4.12.2024 - 17:14
+1

strojar

 

Pil si?
4.12.2024 - 19:23
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ori

 

Jedine logicke vysvetlenie tej cudnej vymeny je, ze chceli vyhodit Egleho a rozviazanie zmluvy s nim by bolo ovela drahsie nez s Pereskokovom. Nic to ale nemeni na fakte, ze uz len to, ze tu dohral 5 zapasov, je strasna hanba.
4.12.2024 - 16:26
+4

Natuty

 

A o ako faux pas píšeš ? Lebo co ja viem rozhodol sa Korenčik nereflektovať na ponuku Slovana mimo ine aj Košíc a Banskej Bystrice a nie ze zlyhal nejaky Havlicek aj ked jeho kroky sú prinajmenšom divne .
4.12.2024 - 16:29
+2

Dzunkes

 

Trocha mate hokej aj vy v manazmente
4.12.2024 - 16:37
+2

fanda55

 

To je sok prečo vlastne? Veď to bol perspektívy legionár
Neskutočne, čo to vedenie Slovana robí, Oto bol len začiatočník
4.12.2024 - 16:40
0

Urpiner16

 

Na play off to mohol byť solídna posila.Mám tušák že k tomu dopomohol aj Oremus.
4.12.2024 - 18:37
+1

sebot

 

Ved nik nevie aku mal zmluvu postavenu Egle ake odstupne by dostal keby dostal vypoved tam je toho strasne vela. Neboli spokojny s Eglem tak bol trade ktory nevysiel tak pride dalsi hrac. Havlicek dostal kader a snim pracuje hodnotil by som ho po nasledujucej sezone. A tie hejty ohladom Korencika tiez niesu na mieste ved nikde nik nenapisal ci ho chcel ci nie a dalsia vec tu robime hviezdu s Korencika ktory ma karieru pred sebou este len..
4.12.2024 - 16:44
+1

HokejBJ

 

Nehovorím ze to je tento prípad, ale všímam si častejšie ze pre cudzincov je brutal ťažké sa udržať v našej lige. Neviem si predstav ze si Kanaďan co prišiel z českej ligy, začnete tu hrať urobíte za 10 zápasov 8 bodov ale klub ti povie no hm mas síce 8 bodov ale 7 bodov je z presilovky a dal si len jeden gól takže ukončujeme s tebou zmluvu a miesto teba mame ďalších 20 na vyber. Však to je pomaly jak v NHL
4.12.2024 - 16:45
0

topska

 

A ake pripady to teda boli alebo su?
4.12.2024 - 17:30
+1

Slovanista77

 

Lukošík sa vráti už proti TN…konečne dobré správy.
4.12.2024 - 16:52
+8

Magellan

 

Aj Golian, Ahnelöv a Bjalončík. Sersen až po repre pauze.
4.12.2024 - 21:39
+1

Slovanista77

 

Sedí vec, len u Lukošíka bola najväčšia obava že to bude na dlho…našťastie to tak nevyzerá.
4.12.2024 - 21:54
0

Dracik_18

 

Šuršo je kráľ 😁😁😁
4.12.2024 - 17:00
+3

AndrejTN

 

Veď ani nezačal
4.12.2024 - 17:02
+1

MichalLM

 

Však ,ale do sa dalo čakať ,tak dik aspoň za Egleho,ten sa aspoň snaží a vidno na jeho reakciách,že keď sa mu niečo nepodarí,tak na striedačke si spytuje svedomie,nieje zlý hráč,v minulej sezóne u nás patril k tomu najlepšiemu.
4.12.2024 - 17:08
0

bigi

 

Som myslel ze hotsi gm jak hascak nemoze byt a my tu mame upgrade hascak 2.0 havlicek. Uz je uvidentne ze ti skati nhl tych gm robit nevedia. Som zvedavy ci havlicek bude mat gule na to aby vyvodil dosledky a sam ukoncil spolupracu sli slovanom. Lebo ocividne na to nema, poskodil klub a uskodil klubu aj sebe a bol to krok mimo
4.12.2024 - 17:19
+1

axxel

 

Sebe neuškodil ... ved peniaze berie určite slušné
4.12.2024 - 17:40
0

tulen - kosice

 

turista: topka medzi legošmi ... a došlo na moje písmenka ... bez paršina je 0, ak keď tá jeho delovka je tiež top
4.12.2024 - 18:09
+1

radopKE

 

Veru… S Parshinom boli dobrá dvojka, ale bez neho je fakt nulový. Občas nejaký záblesk, ale inak nič…
5.12.2024 - 7:25
0

pucoo

 

Ja neviem, nevidím do toho úplne, ale keď sa chceli zbaviť egleho, nemohli ho pustiť do LM s tým, že Mikuláš prevezme jeho zmluvu? Mohli sa vyhnúť čachrom s Pereskokovom. Či to bola podmienka pána L. že ok, zaplatíme haraldsa, ale musíte zobrať tohoto? Stále mi to nejako nevychádza...
4.12.2024 - 18:19
+1

omen

 

Slovan Eglemu nemusel nic platit A ked mohol ziskat hraca, ktoreho odporucili Kudelka i Surovy, tak preco to neskusit? za mna problem bol v tom, ze Slovan vtedy potreboval centra a nie vojnu oslavujuceho rusa
4.12.2024 - 18:58
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Aceral1

 

Myslím že v extralige už nezakotví..
4.12.2024 - 18:59
0

omen

 

ja nechapem tomu porovnavaniu s Otom... to uz tu mame vlciu tmu, ze porovname manazera, ktory nechal odist Harrisa a manazera, ktory nechal odist Egleho? Manazera, ktory na jeden zapas dotiahol obrancu Murphyho a manazera, ktory dotiahol Ahnelova Manazera ktory vyhnal Valacha a manazera, ktory ukecal Bakosa Manazera, ktory bol ochotny zaplatit Nitre za Dukeho a v Slovane musel hrat a manazera, ktory tiez zobral zbytocneho hraca, ale relativne zadarmo a nema problem ho poslat do paze Manazera, kory zohnal pocas prestavky medzi sezonami "hviezdy" ako Brown a Schield a manzera, ktory pocas sezony ziskal Ortegu Manzera, ktory najvacsiu slovensku hviezdu dotiahol pred sezonou Vyhonskeho a manazera, ktory aspon na par zapasov ukecal Panika
Slovami klasika... vam musi j... chalani
Tiez sa mi nepacia, niektore rozhodnutia, chcel by som aby v Slovane hral Korencik, Rosandic, Jedlicka... ale to neznamena, ze iny manazer by to dal Ani Krajci vzdy nemal vydarene sezony a urcite sa mi nepodarili hraci, ktorych chcel
4.12.2024 - 19:15
+4

strojar

 

Ešte si akosi pozabudol spomenúť, že dotiahol aj Greena.
4.12.2024 - 19:26
+2

omen

 

z casu na cas to tu dam, lebo malo ludi cita vsetky diskusie a su tu i novi diskutujuci, tak nech si nemyslia, ze neodpovedam, lebo neviem s vami viest diskusiu
Vam neodpovedam, lebo nechcem Ste zakomplexovany clovek, ktori si nevie priznat vlastne chyby a robi vam radost zvyraznovat chyby druhych a posmievat sa im Za mna ste spodina tychto diskusii A viem, ze vam v tom nemozem zabranit, ale bol by som rad, aby ste na moje prispevky nereagovali, ako by som bol rad aby na Vas nereagovali ani ostatni... pretoze len krmia trola
4.12.2024 - 19:35
+43

strojar

 

Fakt sa musím nielen smiať, ale až rehotať.
Slovanistickí diskutéri tu chŕlia na Havlíčka všetky zásoby svojich hovnometov a ty máš problém, keď prispejem troškou irónie.
4.12.2024 - 19:41
0

VSS Košice

 

A potom sa cuduj , ze to niekto nezvladne a prepichne ti pneu na aute ...
5.12.2024 - 6:52
+5

Tyna85

 

Jemu vadí, že na neho reagujes a nie nejaká irónia.
5.12.2024 - 7:01
+7

omen

 

Dakujem, pochopila si to uplne presne
5.12.2024 - 7:26
+3

strojar

 

Ale aspoň ten Green sa vydaril.
5.12.2024 - 7:40
0

Tyna85

 

Všetci to chápu akurát on má problém to rešpektovať.
5.12.2024 - 10:27
+11

DraciaTlama

 

Pre Omena: +1
4.12.2024 - 19:45
+10

bigi

 

Este mu zatlieskajme.
Tak sirealne pozrime jeho ptichody.
Bakos ok dajme tomu ale on tu chcel byt aj sam.
Ortega nenaplna to co sme od neho cakali hadam sa chyti. Anheliv hrac ktory rok nrhral a naposledy bol v slovane
Ako tak hrajuci center vymeneny za tribuniveho hraca v Lm, ktory po 5 zapasoch a 0+0 odchadza
Green hrac ktory ani neprisiel
Import priemerny hrac druhej ceskej ligy.
Panik na otvorenu zmluvu kde mohol skoncit kazdym dnom a tak sa aj stalo, ale ok toto beriem
A este ten z popradu co hra na farme.
A teraz to porovnajme s tym co mohlo prist ale prislo inde, apodciarknime to tymi jeho recami ktorymi si kala do ust s tym co realne robi. Fakt manazer roka. Realne nevidim ziadny rozdiel medzi nim a otom, len v personach. Slivan je rozbity rovnako
5.12.2024 - 7:51
+1

omen

 

takze bud glorifikacia alebo ukrizovanie? nic medzitym? kto kde pisal, ze mu mame zatlieskat? Ale ty vnimas ludi asi len ciernobielo... Vobec neberieme do uvahy, ze sa stal manazerom uz po vyskladani do kadra... mal ho vyskladat lepsie... Vobec neberieme do uvahy, ze skoro zatial nik, kto prisiel pocas sezony nehviezdi v lige Mozno tak Ranford v LM... kto z nas by ho podpisal po minulom roku v Slovane?
Jednoducho vacsina z vas si povedala, ze za to kde je teraz Slovan je vinny GM... treba ho vyhodit... ak po dalsih 20 zapasoch GM nespravy zazrak, neprivedie 2 az 3 kvalitnych slovenskych obrancov, 2 az 3 rozdielovych utocnikov, tak opat ho treba vyhodit... atd, atd. Slovan bude potom ovela menej rozbity... takto sa to robi do psej matere Sereme na koncepcnu pracu Takto? Ludia, ja chapem, ze fanusik je nastvany, ale ad1 dajte tomu cas do konca sezony a ad2 skusme GM dat sancu aspon raz poskladat muztvo podla seba... potom sumarizujme
A btw. ten Green... to fakt ideme vycitat GM, ze hrac neprisiel? to ho mal ist do ameriky ist zviazat a dotiahnut na Slovensko? To sa stalo i Krajcimu... bol kvoli tomu nanic manazer?
5.12.2024 - 8:21
+4

penepi

 

Toho, že mu treba dať čas, som bol aj ja zástanca, ale sorry, kroky, ktoré robí alebo aj tie ktoré nerobí, sú jasné znamenie toho, že na to proste nemá a len sa v tej funkcii učí.
5.12.2024 - 9:56
0

bigi

 

a co je medzi tym ukrizovanim a glorifikovanim po tom co vidime ake kroky robi? ty sa ho tu zastavs tak daj. a kto ma byt zodpovedny zato kde je slovan? fanusikovia? co preto spravil, alebo proti tomu? ci mame cakat dalsich 10 sezon na godota? o akej koncepcii pises? to je prave ten problem ze koncepcia neexistuje, teda vlastne iba v jeho reciach a jeho realne kroky tie reci rozbije na prach. a kolko casu mu mame dat? uvedomujes si ze uz nejake kroky urobil? a tie ukazuju ako na tom je. preco by sme mu mali verit ze sa nieco u neho zmeni od novej sezony?
no len ten green zapadol do tych jeho podpisov a podciarkol to aj ked ten pereskokov to daleko predcil
5.12.2024 - 12:03
+1

omen

 

ok, takze mas bipolarne videnie sveta... clovek urobi chybu (ano suhlasim, ze niektore podpisy boli zvlastne, az tupe), podla teba by mal za to hned odist... nechcel by som teda pod tebou pracovat
Zodpovedny za to kde je Slovan je majitel, GM, trener (vyhodit vsetkych? a dat to do ruk fanusikom?) Ale aj Hascak, Hruby/Hruba, Docekal, Pardavy... Tak ako zodpovedny za stat a ako to tu vyzera je zodpovedna terajsia vlada, ako i vlady prednou... najlahsie je zvalit vinu na jedneho cloveka
Ja som za to aby sme pockali, aspon dalsiu sezonu... prosim citaj s porozumenim moje prispevky... ak nepostavi konkurencieschopne muzstvo buducu sezonu, tak dovidenia
Toto ma fakt zaujalo... koncepcia Ty co si vlastne podtym predstavujes? za mna je to budovanie muzstva a klubu Ja neviem ako ty, ale ja si pod tym nepredstavujem, ze pridu hned cca. 10 hotovi hraci a Slovan tuto ligu rozbije Ci Rim bol postaveny za 10 dni? Ale suhlasim s tym, ze niektore veci ako pise Penepi zavanaju tym, ze je este naivny a uci sa... inac to by tiez niekto nazval koncepcnou pracou (s cim nesuhlasim)
Ano, uvedomujem si, ze uz nejake kroky urobil a stale si stojim za tym, ze kroky ktore urobil este stale nezodpovedaju chybam, ktore urobil Hascak... vstval najlepsieho hraca? jedneho z top obrancov? priviedol i dobrych hracov? co tak uznat aspon nieco... a povedzmi aspon 2-3 uspechy Hascaka (podotykam, za 2 sezony)
5.12.2024 - 12:39
0

penepi

 

Tie porovnania s Haščákom beriem skôr len ako takú humornú vsuvku a snahu odlahčiť situáciu. Reálne sa od Haščáka asi nedá byť horší, keby to sem niekto prišiel cielene sabotovať, tak by to totiž nevyzeralo inak. V zásade súhlasím aj s tým, že vyhadzovať Havlíčka by ešte stále bolo nespravodlivé, ok, nech sa teda ukáže pri skladaní kádra na ďalšiu sezónu a potom mu dajme definitívne vysvedčenie. Ale osobne ako som do neho na začiatku vkladal nádeje, že prišla mladá, moderná krv, tak za dva mesiace prevážila totálna skepsa a popravde už od neho nejaké výrazné zlepšenie nečakám. A navyše je nesympatický, arogantný a slizký.
5.12.2024 - 13:24
+2

omen

 

to je triezve hodnotenie, pod ktore by som sa kludne podpisal i ja, (az na tu poslednu vetu, nepoznam ho natolko)... davam ti plus
5.12.2024 - 13:31
+1

bigi

 

teda kolko tych chyb uz je na odchod? takze vsetci su zodpovedy tak vlastne nie je nikto zodpovedny ok aj to je moznost. ok takze mame cakat 1a pol sezony ci sa ukaze ze terajsie jeho kroky bola len nahoda, ale tak nech to povie narovinu, lebo ako som ti x krat pisal reci ma ine ako ealne kroky. dobre ty tam vidis ako zacinaju robit nejaku koncepciu? vsak nam s ciernobielym videnim sveta ukaz aku a my si na nu pockame az do konca
5.12.2024 - 14:23
+2

omen

 

neviem kolko chyb je na odchod... podla mna na odchod je nanaplnenie ciela, ktory nastvavi majitel V tejto sezone, ak som to spravne pochopil je zastabilizovanie kadra a umiestnit sa v prvej stvorke (teda priblizit sa k hre o titul) A ak to nesplni, tak ma vyvodit i zodpovednost
Ale fakt sorry, preco by mal mat hlavnu zodpovednost za rozpad Slovana za posledne 2 roky, ked je tam aktualne 4 mesiace? hlavne ked to muzstvo realne neskladal Na otazku, kto ma za to zodpovednost si si ocividne vytiahol i vlastnu odpoved... ok, aj to je moznost
Za mna pozitivne kroky boli podpisanie Bakosa na 3 roky, prichod Kiviaha na 2 roky+odchod Sutova, bezplatne zrusenie zmluvy s Murphym, silna podpora Kralovica... ja som bol rad i za par zapasov Panika (ale chapem, ze to niektori i kritizuju) Toto je pre teba vsetko cierne? V tvojom ciernobielom svete ti asi nevysvelim, ze v sezonnom obdobi budovat muzstvo je realne narocnejsie a nie idealne... ale potvrdzuju to vsetci manazeri v nasej lige
5.12.2024 - 16:12
+2

bigi

 

mas pocit ze zastabilizoval kader? mame rvnako daleko k 10 miestu ako 4
ja nehovorim ze ma na tom hlavnu vinu on, ale ze na tom nesie svoj podiel viny je jasny, repsektive napisem to inac. za jeho posobenia sa to nezastavilo ale pokracuje to v zrychlujucom sa tempe.
ok vybral si si jeho kroky ktore sa ti hodili (aj ked bakos je otazny kolko na tom je jeho zasluhy), na panika si si sam odpovedal, a z marphym je to tiez take onakve, ok hral prd to vieme vsetci ale aka prisla nahrada, je lepsia, alebo aspon bodovejsia? a teraz daj tie kroky ktore mu nevysli, a porovnaj si to a vyhodnot
6.12.2024 - 6:16
0

strojar

 

Ale zase musíš uznať, že ten ťah s Greenom treba Havlíčkovi pripísať k dobru.
Ani sa neukázal, takže na neho nemôže žiadny fanúšik nadávať, že pre veľký Slovan je slabý.
6.12.2024 - 6:54
0

Tyna85

 

Sa mi "páči" ako to píšeš dookola. Jak keby tohoto hokejistu do ligy nedotiahla NR 😉
6.12.2024 - 13:28
0

omen

 

jasne, ze pisem co sa mi hodilo ved som sa ti len snazil vysvetlit tie svetlejsie farby... z prichodov mu podla mna 3 vysli (ano aj Bakos, Kivi a Ahnelov), 1 nevysla (za mna stale Peterek), vymeny neriesim... to boli pre mna riadene odchody... a s tymi odchodmi som ok, Ortega je otazny, ale ak si mam vybrat medzi Murphym a Ortegom, vybral by som toho druheho Zaroven rozmyslam, ktore kridlo, ktore prislo do nasej ligy pocas sezony by mal ho nahradit (Thomas?Hawryluk?Archambault?) Ale tu sme pri asi korene problemu... ani nie kto prisiel, ale kto neprisiel... chyba center, chyba obranca Ale aj ked GM urobil chyby (co btw. nik nespochybnuje), tak este raz, nie je to bud vsetko zle, alebo vsetko dobre
Ale mam pocit, ze sa konecne bavime bez emocii, ked aj ty dokazes priznat, ze hlavnu vinu nema on... podiel viny mu nik neupiera Neviem ci v zrychlenom tempe... ak si porovnavam kader z minuleho roku za Hascaka a teraz (z velkej miery neposkaladany Havlickom), tak je to za mna stale mierne lepsie... ale beriem, moj nazor... o tomto je zbytocne si tu podrobne pisat, zabralo by to vela casu
6.12.2024 - 7:42
0

66Lemieux

 

Konečne dobrý príspevok. Trošku by som zabrzdil to neustále čiernobiele sušenie, v ktorom sme na Slovensku minimálne olympijski víťazí.
5.12.2024 - 23:12
0

TomaschBA

 

Preco sme ho neskusili vymenit do L .Mikulasa? Napriklad za Egleho? Myslim ze by suhlasili😂
4.12.2024 - 19:51
+4

Sani

 

Ked za tymto failom nie su fakt nejake relevantne skutocnosti o ktorych verejnost nevie....tak je to proste tah ala "12 rocny menezeris hra pocitacovu hru"....
4.12.2024 - 20:22
0

Zmrzlina

 

Sa čudujem, lebo toto je v BA: už ako u hmhmh na dvore.

No a Oremus tam dokedy bude postávať? Vyzerá tam ako bezradná mátoha.
4.12.2024 - 21:49
0

GeraltZoZvolena

 

Oremus je tréner max. na 1 sezónu a potom ho treba poslať o dom ďalej. Už sa zabudlo, že Zvolen ho bral z prvej ligy a ten titul Oremusovi a Kmečovi vyhral Podkonický. Tí dvaja babráci v nasledujúcich sezónach dodrbali čo sa dalo, Oremus hrá dookola to isté a tréneri súperov ho majú prečítaného, no a Nitra funguje zo zotrvačnosti vďaka tomu, čo tam vybudoval Stavjaňa.
4.12.2024 - 23:16
+3

Zmrzlina

 

Tak to snáď nie, čo sa týka ZV. Tam skôr Podkonický príliš dlho zaberal miesto a neustále sa ho snažili trénersky vychovávať popri iných tréneroch a nič. Nakoniec ich ešte aj okefal, aj keď tam sa jednalo skôr o súkromie a potrebu zmeny klímy. Oremus však dal ZV viac než dosť, ale v Slovane mal skončiť už veľmi dávno, tam mu nevyšla vlaňajšia zostatková sezóna a táto je opäť tragická. V tomto prípade veru neplatí ani tá povesť o jeho 1 roku.
5.12.2024 - 8:04
+2

GeraltZoZvolena

 

Podkonický vedel pracovať s mladými, vypiplal Kelemena, Ivana a aj Jedlička od neho stihol niečo pochytiť + dookola opakoval, že základ je kvalitná obranná hra, zatiaľ čo Mráz tlačil na útočnú hru. Oremus prišiel k hotovému a získal až jeden titul v sezóne, kedy väčšina klubov stále lízala kovidové rany a do finále sa dostal Poprad s Mikulom na lavičke (lol). To finále bola groteska a žiadna oslava ligového hokeja. Podkonický je po ľudskej stránke odpad, ale posledné dva zvolenské tituly sú jeho.

Oremus nevie pracovať s mladými (vyštval zo Zvolena Sama Barcíka, slovenský generačný talent), nevie pracovať s importami (to, čo robil s Rymshom, bola už iba čerešnička na torte) a v neposlednom rade si vôbec nevie narobiť poriadok v kabíne. Úplne mi stačí, keď v rozhovoroch opakuje, že na úspech treba nabrať do kádra hotových hráčov a importov, ktorí budú ešte o niekoľko tried lepší. Super, tak to potom môžeme odtrénovať aj my dvaja.
5.12.2024 - 10:39
+1

Kopcansky Palachar

 

Si spomen /ak si uz teda zil/ na Oremusa ked zacinal s trenovanim A muzstva. Je to davno, ze? Presiel od skalickej juniorky do Acka a priviedol si niekolko chalanov, ktori hravali, ci dokonca stale hraju top 2 najvyssie nase sutaze. So Skalickou juniorkou vyhral ZC,, v PO skoncil treti aby ho nasledne /asi o rok/ zobrali aj k juniorksej repre. Orel vie pracovat s mladymi akorat musi pracovat s tym co v klube maju a to nielen po hracskej strane, ale aj manazerskej. Ak pytaju vysledky, tak sa prakticky kazdy trener sustredi na vysledky. Ak ako v Skalici nemal prilis na vyber, lebo sme tu vzdy hravali s odchovancami a max 2-3 Cechmi a rozpocet Skalice nebol silna stranka, tak s tym vedel pracovat vyborne. Velmi dobre si to pamatujem ako to aj s niekolkymi chalanmi co si vytiahol do Acka vytiahol zo dna extraligovej tabulky a aki neprijemni hokej sme hrali. Takze obvinovat tu Oremusa, ze nevie je trochu mimo. Vzdy je tam viacero faktorov. A nie neodtrenovali by ste vy dvaja, ani vo sne, mozno na konzole.
6.12.2024 - 8:25
0

GeraltZoZvolena

 

o moju pamäť sa nemusíš báť, ja si Oremusa pamätám, keď sa po zvolenskom klzisku korčuľoval ešte ako hráč. To, že mu to kedysi išlo s mladými neznamená, že s nimi vie pracovať aj teraz. Hokej sa mení, ale jeho trénerské metódy nie. Vo Zvolene bol nedotknuteľný bez ohľadu na výsledky a aj tak zarezal Barcíkovcov. Aj taký Bokroš bol svojho času úspešný na Slovensku a aj v ČR ale dnes nevidno, že by sa o neho kluby trhali. Tréneri sa musia neustále vzdelávať a sledovať nové trendy. Akonáhle s tým prestanú, nemajú čo dať svojím tímom.
6.12.2024 - 10:04
0

Athotis

 

Barcikovcov zarezal? vsak jeden nema ani na prvu ligu a druhy sa sice teraz chytil v SNV , ale keby bol talent tak ostane v amerike a uvidime o rok
6.12.2024 - 10:26
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

ak chceme : aby liga kvalitativne rastla a to asi chceme, hraci ako Pereskokov v nej nemaju miesto,typek sa pregrciava ligou hoci je sotva priemer,co je na legionara zufalo malo.My mame/ musime byt narocni najma na legionarov, oni maju byt lidrami nie vatou, az sa podari z ligy vykopat hracov ako Perskokov urobime dalsi, dolezity kvalitativny skok.
5.12.2024 - 9:24
+1

Sheva7

 

Ono to že ma v hlave nasrate to všetci vieme ,ale hokej hrať vie 37z a 33 B minulu sezonu v tragickom Humennom
5.12.2024 - 16:05
0

GeraltZoZvolena

 

ale tak zase tam na neho hrala celá formácia a to sa body zbierajú jednoduchšie, ako keď si hráč musí všetko na ľade odmakať sám. Rok predtým ho bolo v Michalovciach vidieť iba v play-off, základná časť dosť biedna. Herne najlepšiu sezónu mal v Košiciach. To, že niektoré kluby berú legionárov ako vatu je žiaľ pravda a mnohí manažéri nechápu, že to škodí slovenskému hokeju.
5.12.2024 - 17:05
0

Sheva7

 

No a play off je to najdoležitejšie v sezone.Ako vravim v hlave ma nasrate a ro poriadne ,ale nieje to drevak hokej hrať vie
5.12.2024 - 22:32
0

Breadman

 

Nech ho ide hrat domov do nadherneho Ruszka.
5.12.2024 - 22:37
+1

Sheva7

 

To suhlasim a Z nech si vytetuje na čelo
6.12.2024 - 9:16
+2

Tino

 

slabsi priemer: medzi legionarmi v lige , viac neviditelny, nez uzitocny.Priznakom, ze je SBA v srackach bolo jeho angazovanie.
5.12.2024 - 9:03
0

frantapriklep

 

Keď som videl, že "Pereskokov skončil v Slovane", tak si vravím, že veď to je stará správa
5.12.2024 - 12:44
+5

Zmrzlina

 

5.12.2024 - 21:41
0

pesonen

 

Dopropagoval, uz sa moze vratit do zeme zasnubenej.
5.12.2024 - 15:21
+8

Laco8946

 

Vidieť aký je tento národ . Vysmievať sa . Myslím , že polovica čo je tu z vás, čaká na to kto ako skončí . Aby ste si mohli uštipačne uťahovať . Celkovo z hokeja na Slovensku je cítiť z komentárov len zlo . Treba mu dať priestor. Už prosím prestaňte urážať nič tým nedosiahnete . Hokej má byť radosťou nie útočiskom posmeškov . Buďte aspoň v tom športe normálni . Keď svet už totálne ochorel . Aspoň v tom jednom . Čo nás spájalo vždy . Už stačí .
8.12.2024 - 2:11
+2

-BBB-

 

Na jednej strane rozumiem co pises, na druhej strane, ked budes v BA, sa ozvi, stale tu mam v okoli a pod "patronatom" zeny s detmi z UA, ktorym dobry a statocny rusi zburali domy, skoly, skolky a zeny s detmi musli utiect pred raketami ci z Kyjeva, tak z Dnepru, hoc nikdy neboli na Kryme ci na uzemi cim dobry rusi obhajuju aktivitu na UA, jedna ma dokonca este schovane a umyselne neoprate oblecenie co mala na sebe, ked dopadla vedla raketa v kyjeve a okno rozbite jej dorezalo telo, to oblecenie je krvave ... mozes im ist vysvetlit, ako byt dobry k rusovi, ktory na twitteri verejne obhajuje kroky ruska, dava si ta Xko a podobne zvasty.
Dam ti tu sancu, vysvetlit ludom, ktory nikdy nikomu neublizili ale platia navjacsiu dan, musia zit odtrhnuty od rodin on manzelov, od krajiny, v zahranici, kde nikoho nepoznaju, hoc nikdy nikomu neublizili, ako maju byt k rusom slusny a apaticky a treba im dat priestor.
8.12.2024 - 9:18
+5

Laco8946

 

Áno je to hrozné súhlasím . Ale v športe to nemá byť . To , že sa niekto narodí v krajine v akej sa narodí za to nemôže . To neznamená , že ale všetci sú zlí. A nie to ešte športovci . Vôbec sa nehádam . Ale každý má šancu . Politika nikdy nemala zasahovať do športu ani predtým ani teraz .
8.12.2024 - 15:58
0

-BBB-

 

U Pereskokova nejde len o to, ze sa tam narodil. Neboj, neskatulkujem ludi podla miesta narodenia, ci bydliska, ale podla cinov. Poznam XY rusov, ktori totalne odsudzuju kroky Putina a su na strane UA a haMbia sa za svoju krajinu. Rozoberali sme tu ale Pereskokova, ktory nepatri do tejto skupiny.
8.12.2024 - 16:04
+3

Mato-Mi

 

Politika by nemala zasahovat do sportu? To by sme do dnesnych dni hrali na rybnikoch.
A co v pripade, ak samotny sportovec tu politiku do sportu miesa?
8.12.2024 - 16:06
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Košice40132:9480
2.Spiš. N. V39129:10873
3.Slovan40133:12170
4.Nitra40141:13167
5.B. Bystrica40117:10766
6.Žilina38123:10965
7.Michalovce39111:11756
8.Trenčín39107:12255
9.Zvolen40127:13052
10.Poprad39108:11451
11.L. Mikuláš39113:12345
12.N. Zámky3998:16328
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3125105118:5077
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3318528126:7766
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany31144211117:10052
7.P. Bystrica3112251291:9245
8.Levice318351590:11235
9.Detva318421783:11134
10.Bratislava317431776:10632
11.Trebišov324342180:12322
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 21.1.2025 19:14
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3125105118:5077
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3318528126:7766
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany31144211117:10052
7.P. Bystrica3112251291:9245
8.Levice318351590:11235
9.Detva318421783:11134
10.Bratislava317431776:10632
11.Trebišov324342180:12322
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 21.1.2025 19:14
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále Ligy majstrov 2024/25. Švédsky tím zvíťazil v utorkovej odvete semifinále nad Spartou Praha 4:2. V úvodnom zápase triumfoval 6:2, slovenský krídelník k tomu prispel gólom a troma asistenciami. včera o 21:24 - TASR


Thomas odišiel z Nových Zámkov do nemeckého Iserlohnu

Kanadský hokejista Christian Thomas už nebude obliekať dres Nových Zámkov v Tipos extralige. Tridsaťdvaročný útočník sa presťahuje do Iserlohnu Roosters v nemeckej DEL. včera o 20:23 - TASR


Slováci zdolali Ukrajinu 3:1 a postúpili do finále

Slovenskí hokejoví reprezentanti postúpili na 32. Svetových zimných univerzitných hrách FISU v Turíne do finále. Zverenci trénera Ivana Feneša zvíťazili v utorok v semifinále nad Ukrajinou 3:1 a v stredu sa stretnú vo finále s lepším z dvojice USA a Kanada. včera o 18:34 - TASR


Bývalý kanadský tréner Tom McVie zomrel vo veku 89 rokov

Bývalý kanadský hokejový tréner Tom McVie zomrel vo veku 89 rokov. V zámorskej NHL v minulosti viedol Washington Capitals, Winnipeg Jets i New Jersey Devils a bol dlhoročný asistent v Bostone. včera o 09:48 - TASR


Dvorský získal 26. bod v sezóne, Springfield prehral s Bridgeportom

Slovenský hokejový útočník Dalibor Dvorský si v zápase zámorskej AHL pripísal jednu asistenciu. Tá však nepomohla jeho tímu Springfield Thunderbirds, ktorý doma prehral s najslabším mužstvom Atlantickej divízie Bridgeport Islanders 3:4. Dvorský má po 33 zápasoch v prebiehajúcej ;sezóne bilanciu 12 gólov a 14 asistencií. včera o 08:01 - TASR


McDavid dostal trojzápasový dištanc za zákrok na Garlanda

Kanadský hokejový útočník Connor McDavid si v zámorskej NHL nezahrá v troch stretnutiach. Kapitán hokejistov Edmontonu Oilers dostal trest za zákrok na Connora Garlanda vo víkendovom zápase proti Vancouveru Canucks. včera o 07:03 - TASR


Hráči týždňa sú Thompson, Forsberg a Pastrňák

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár Logan Thompson z Washingtonu Capitals a útočníci Filip Forsberg z Nashvillu Predators a David Pastrňák z Bostonu Bruins. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy. 20.1.2025 20:26 - TASR


Slovenky prehrali v súboji o bronz s Japonkami 1:2

Slovenské hokejistky neuspeli v súboji o bronzové medaily na Svetových zimných univerzitných hrách v Turíne. V pondelňajšom zápase o 3. miesto prehrali s Japonkami 1:2. O jediný gól Sloveniek sa postarala v 15. minúte Lívia Kúbeková. 20.1.2025 18:00 - TASR


McDavidovi hrozí dodatočný trest za krosček na Garlanda

Kanadský hokejista Connor McDavid sa postaví pred disciplinárku a čelí trestu za krosček na Conora Garlanda v nedeľňajšom zápase s Vancouverom Canucks. 20.1.2025 07:57 - TASR


Obranca Klingberg sa vrátil do ligy, podpísal ročnú zmluvu s Edmontonom

Švédsky hokejový obranca John Klingberg podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Edmonton Oilers. Do zámorskej profiligy sa vrátil po viac než roku, v minulosti v nej odohral desať sezón. Kontrakt mu vynesie 1,74 milióna dolárov vrátane 350-tisícového podpisového bonusu. 18.1.2025 10:06 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 01. 2025
Poprad - L. Mikuláš o 17:30
Michalovce - Žilina o 17:30
24. 01. 2025
Žilina - N. Zámky o 17:30
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

21. 01. 2025
SlovanZvolen
2:3 PPREPORT
KošiceNitra
3:2REPORT
19. 01. 2025
NitraSpiš. N. V
1:4REPORT
TrenčínŽilina
3:2 PPREPORT
MichalovceZvolen
5:4 PPREPORT
B. BystricaPoprad
2:1 PPREPORT

Najviac bodov

Matthew BoucherBBY40 bodov
2.Jones N.ZIL40
3.Ford C.SNV40
4.Josling S.TRE39
5.Bakoš M.SBA39

Najlepší strelec

Renars KrastenbergsMIC25 gólov
2.Olson K.ZVO23
3.Boucher M.BBY23
4.Cracknell A.POP23
5.Jones N.ZIL22

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS95.14 perc
2.Rabčan E.BBY93.67 %
3.Grigals G.TRE92.54 %
4.Eliaš R.KOS92.13 %
5.Vay Á.POP91.73 %