Diskusia: Podkonický bude asistent v Avangarde Omsk, podpísal ročný kontrakt
Andrej Podkonický bude v nasledujúcej sezóne pôsobiť ako asistent trénera v ruskom klube Avangard Omsk. Účastník KHL o tom informoval na svojom oficiálnom webe. Podkonický bol v uplynulom ročníku člen trénerského štábu v bratislavskom Slovane a vo funkcii asistenta pôsobil v slovenskej reprezentácii.
Podkonický podpísal kontrakt na jeden rok, bude asistent hlavného trénera Michaila Kraveca. "Hľadali sme progresívneho trénera s perspektívou, ktorý má schopnosti na prácu s našimi obrancami. Podkonický vyhral dvakrát slovenský titul, má bohaté skúsenosti s reprezentáciou i bronzovú olympijskú medailu. Pôsobil ako asistent i ako hlavný tréner, špecializuje sa na rozvoj obrancov a hru v oslabení. Veľa času venuje analyzovaniu videa, taktike, má rád prácu s mladými hráčmi. Dôležité je aj to, že hral v Rusku, hovorí po rusky a anglicky. Podpisom Podkonického sme skompletizovali trénerský štáb pre budúcu sezónu," uviedol na klubovej stránke Anton Kurjanov, generálny manažér Avangardu. Omsk vypadol v uplynulej sezóne v semifinále play off KHL s AK Bars Kazaň 1:4 na zápasy.
Štyridsaťpäťročný Podkonický ako hráč pôsobil v Rusku v tíme Viťaz Čechov v sezóne 2007/2008. Ako asistent trénera bol pri slovenskej reprezentácii od roku 2018, v úlohe hlavného kouča viedol HKM Zvolen (2018 až 2002) i Slovan Bratislava (2021/22).
Rubrika: Slovensko
- Wayne99
- skoda : komentovat…
- 31.5.2023 - 17:17
- +57
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- Potkan tam nejde kvôli svojej odbornosti, ide tam robiť užitočného idiota ruzzkej propagande...
A s požehnaním Hrubého... No nič všetci v lige majú manažérov karpatského typu, len Slovan má manažéra uralskeho typu - 1.6.2023 - 18:40
- +9
- Jono
- 🤦🏻🤦🏻
- 1.6.2023 - 23:23
- +1
- blue-311
- V nasom hokeji: Furt daco 😀
- 31.5.2023 - 17:17
- +15
- cy2kz
- Je fakt, že při sledování slovenské hokejové scény se člověk nenudí
- 1.6.2023 - 7:44
- +9
- Wana
- Neni týždňa, neni týždňa...
- 1.6.2023 - 18:41
- +4
- pali97
- Mentálny svet našich hokejistov a funkcionárov vyzlečený do naha. Práca v krajine, ktorá nás má na zozname nepriateľov. Oslovený pred Podkonickým boli traja CZ tréneri, všetci odmietli.
- 31.5.2023 - 17:21
- pali97
- *oslovení
- 31.5.2023 - 17:22
- +9
- Lokomotiv
- Som hlavne zvedavý, koľko tam vydrží
- 31.5.2023 - 17:23
- +8
- PeterSE
- to asi všetci
- 1.6.2023 - 15:07
- +1
- Marchand63
- Napokon az Podkan dostal ponuku, ktora sa nedala odmietnut. A snad mu to aj Padre Thin posvatil, ze to prijal skor ako nejaky American.
- 31.5.2023 - 17:24
- +11
- pucoo
- Nech ide. Doviďěňá a do p...
- 31.5.2023 - 17:22
- +80
- aRt
- Dufam ze v repre skoncil nadobro. Dovidenia a nevracat sa uz.
- 31.5.2023 - 17:27
- +67
- enco21
- Ohoho, tak na toto sa teším čo tu bude teraz 😂 .. idem si dať niečo pod zub
- 31.5.2023 - 17:29
- +7
- Sedko NR
- Chválabohu, aspoň sa (teda dúfam) uvolnil z repre, lebo Miro by ho tam držal donekonečna a úplne zbytočne...
- 31.5.2023 - 17:29
- +58
- Kamzík18
- Presne na to som si hneď pomyslel, že chvalabohu už nebude zbytočne pri repre. Nech sa ma jak chce …
- 1.6.2023 - 10:50
- +2
- warn1ng
- Tak Andrej bol vzdycky na peniaze. Prvykrat som sa o tom presvedcil ked sa vracal z Ameriky a isiel do Slovana napriek ponuke zo Zvolena. Smutne. Reprezentacny trener ide robit asistenta do krvavej hokejovej ligy. Traja Cesi to odmietli a Andrej po tom hned chmatol. To je krasna vizitka. Zbohom Podkan!
- 31.5.2023 - 17:30
- +87
- Big Bear
- To boli velke hodnoty ked do repre nemali ist hraci z KHL
Ale ked Omsk zatrasie mescom tak sa reprezentacny asistent trenera priplazi na povel - 31.5.2023 - 17:32
- +93
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TommY_D
- Tak snáď sa už konečne vytratí z našej hokejovej mapy. Papa a už sa nevracaj
- 31.5.2023 - 17:35
- +55
- Dalmatiner1
- Andrej minulu sezonu to uz nebolo ono, ale vdaka za vsetko dobre co si ako hrac aj ako trener spravil.
Drzim palce v dalsej kariere a hadam sa este v Slovane vidime.🍀 - 31.5.2023 - 17:36
- +10
- Flak108
- Neviem ci nároky v Rusku išli tak dole alebo kvalita tohto pána trénera tak hore. Uvidíme..
- 31.5.2023 - 17:36
- +6
- warn1ng
- Ano a nie.
- 31.5.2023 - 17:41
- +35
- Matess_1
- Nároky sa znížili: Kedysi tam hrala špička zo Slovenska. Dnes keď KHL odmietajú top hráči tak už aj priemer/podpriemer zo Slovenska je dobrý. Odmietnutie troma Čechmi hovorí za všetko, zoberieme 4. zo Slovenska ten určite pôjde.
- 1.6.2023 - 8:11
- +4
- Abc
- .: "Každý reprezentant je nositeľom nejakého kódexu, je vzorom pre mládež. Tým by som to asi ukončil," povedal asistent trénera Peter Frühauf.
- 31.5.2023 - 17:43
- koniferrum
- to neplatí len pre hráčov ale aj funkcionárov a vlastne všetkých ľudí...nech ide a už sa nevracia ako aj ostatní, mne už je fakz zle s týchto podporovateľov Kremla čo sa tvária ako chudáčikovia čo by nemalo čo jesť nebyť krvavých peňazí
- 1.6.2023 - 9:14
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Andrej, Andrej, aj tebe prajem dlhu karieru v russku. Ostan si tam. Podkan si a nie nahodou.
- 31.5.2023 - 17:44
- +77
- Senn
- len na rok?
- 31.5.2023 - 17:44
- 0
- snapshot
- Tak ak ho nepovolaju dovtedy ...
- 1.6.2023 - 17:44
- 0
- Jimmy Tulipan
- tú prezývku asi nemá náhodou :
- 31.5.2023 - 17:45
- +60
- Gemi
- ЗА ДЕНЬГИ ДА
- 31.5.2023 - 17:48
- +5
- Oulak
- Nech sa darí Andrej
- 31.5.2023 - 17:56
- +10
- Urpiner16
- Takže v v repre sme si chovali hada na prsiach.Gratulujem.Nabudúce kto bude ďaľší v poradí Frúhauf?To vychovávame v repre asistentov pre KHL?
Toto sa vám fakt podarilo idioti. - 31.5.2023 - 17:57
- +52
- Sunkafit
- poprosim este Pardavý nech tam ide
- 31.5.2023 - 20:22
- +8
- MackoPu
- Ked zdrhol zo ZV do BA, tak sa spominali osobne dovody. Zeby to bolo ovela jednoduchsie a isiel len po prachoch ?
KHL je isto super skusenost, ina civilizacia. Ale teraz ?!? - 31.5.2023 - 17:57
- +29
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- kocsma
- Škoda, čo som počul, tak z trojice asistentov bol jeden z tých čo spĺňali nejaké kritériá odbornosti.
avšak nerozumiem prečo práve KHL. To fakt asi sa nedá už nikde trénovať len v NHL,KHL a našej lige
- 31.5.2023 - 18:00
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- julo
- Dalsi
- 31.5.2023 - 18:04
- +32
- antinamor
- Ten pocit, keď ťa dobehne vlastná prezývka.
- 31.5.2023 - 18:04
- +53
- zvolencan11
- Andrej, opat si ma a nielen mna utvrdil v tom, ze si mentalne nezrely robit racionalne rozhodnutia.
Vzdy si bol a aj si len tlacenka, ktora za uteka tam, kde ho preplatia ini...
Verim, ze v repre aj u nas pod Pustym hradom si uz skoncil.
- 31.5.2023 - 18:06
- +51
- Urpiner16
- V prvom rade je to napľutie ľuďom do ksichtu ktorí ho do repre dotlačili.Toto by taký Handzuš v živote neurobil.Najlepšie by bolo aby odišiel odtial aj Pardavý s Frúhaufom a prišiel by tam Országh s Handzušom.
- 31.5.2023 - 18:10
- +78
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gta98
- Rozmyslam, ze este im v KHL chyba nejaky maskot zo Slovenska. Ked uz maju hracov aj trenerov
- 31.5.2023 - 18:11
- +7
- Scorpi
- Vsetci do jedneho co tam su, su maskoti
- 1.6.2023 - 12:14
- +3
- Mato-Mi
- Ak to sudis podla seba, tak asi ano.
- 31.5.2023 - 18:50
- +79
- belo
- takto jednoducho to fakt niektori vidia ako ospravedlnenie pre svoje rozhodnutia.. smutno mi
- 1.6.2023 - 2:36
- +8
- antinamor
- Tebou a tebe podobnými by mal niekto dobre zatriasť. Kúsok hrdosti a morálky vo vás nie je. Boľševik nás tu okupoval 21 rokov, bezdôvodne napadol susedný štát, len tak, lebo chcel a niekto nemá problém za hrsť grošov ísť šaškovať k vojnovému zločincovi do krajiny, kde ťa zavrú na 15 rokov za čistú A4, ktorú vytiahneš niekde ma námestí. Radšej budem žrať suché kôrky, ako robiť hlásnu trúbu tým zločincom.
- 31.5.2023 - 19:49
- +67
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lesslie69
- To ti povedal kto? Danko,alebo Fico? Počúvaj aj niečo iné ako Infovojnu a možno sa ti raz rozsvieti.
- 1.6.2023 - 6:46
- +15
- Mato-Mi
-
never vsetkemu, co povie sudruh Fico. A takto to potom dopadne u nas s prieskumami, ked aj VS vzdelani ludia uveria vsetkemu, co povie politik v telke.
A ako si predstavujes ten zasah NATO? Pridu sem cudzie okupacne vojska a zakazu nam bez povolenia vycestovat? - 1.6.2023 - 6:51
- +10
- warn1ng
- Pokial viem tak vojaci NATO uz u nas su. Dennodenne sa stretavam s Nemcami z Bundeswehru a su to celkom fajn chalani. Pokial dobre vidim tak stale nikoho neokupuju.
- 1.6.2023 - 6:59
- +18
- P24
- Vojská nato sú hlavne aj naša vlastne armáda, takže asi tak.
- 1.6.2023 - 7:36
- +28
- Tanvyk
- A čo tí dvaja? Tým by sa tí osmi asi vysmiali. Smutné. Ako teda ďalej? Hm? Nás už nezmeníme, ale deťom môžeme dať nejaké vzory.
- 31.5.2023 - 20:34
- 0
- Old School
- V prvom rade by s tebou niekto mal zatriasť a to najmä za tú gramatiku. Ale slovenská dezolé scéna nikdy neovládala ani len základy pravopisu, zato rozumu má vždy na rozdávanie.
- 31.5.2023 - 21:12
- +12
- strojar
- Základy pravopisu neovláda polovica tunajších prispievateľov.
- 1.6.2023 - 5:15
- 0
- Poprad_eskape
- Naša krajina je fakt bezodná liaheň užitočných idiotov
Toto je skvelé sledovať
- 31.5.2023 - 18:26
- +54
- wooloo
- Jdu blejt …. Zapredanec…🤮
- 31.5.2023 - 18:27
- +44
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- ?
- 31.5.2023 - 21:24
- 0
- redwings
- Pretože z Ruska odišli! A určite strašne trpeli, keď odchádzali.
- 31.5.2023 - 21:29
- 0
- Dzunkes
- Andrej,Andrej...a javil si sa dobre
- 31.5.2023 - 18:28
- +6
- VSS Košice
- Patkane sa vzdy mali dobre na hnoji ...
- 31.5.2023 - 18:28
- +22
- apa
- Ako sa hovorí za peniaze predá aj vlastnú mater.
- 31.5.2023 - 18:29
- +13
- dada1212
- Kkkakadu Tu je zbytočné hádať sa o politike. Keby tam odídeš napríklad ty, tvoja vôľa a nesúdim. Ale aby tam išiel dlhoročný asistent reprezentácie, ktorá v tomto zaujala nejaké stanovisko, to je silná káva a myslím, že týmto krokom dosť zosmiešnil celé postoje reprezentácie a jej zásady. Taký vlastný gól proste.
- 31.5.2023 - 18:38
- +24
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Aladár Miazga
- "treba sa zobudit" ach so ... konečne viem kde je pes zakopaný. To hneď dodáva tejto problematike iný rozmer !
- 31.5.2023 - 19:13
- +7
- antinamor
- Však sa už zobuď, nebolo by od veci
- 31.5.2023 - 19:50
- +6
- somrak
- toto je presne pre teba aj pre náš zväz: https://youtu.be/Cj0ZCrKwqHY ☺️
- 31.5.2023 - 20:30
- 0
- tazkykamen
- no ani som si nevšimol že by práve naša reprezentácia v tomto zaujala nejaké zásadné stanovisko
- 31.5.2023 - 19:10
- +3
- Sedko NR
- Lebo sú to Rusi...
- 31.5.2023 - 18:59
- +25
- antinamor
- Na Vysokej škole života sa gramatika nevyučuje. Tam sú "in" také predmety ako infektológia, geopolitika, kvantová fyzika a molekulárna chémia.
- 31.5.2023 - 19:59
- +42
- Tizo
- esteze vy vsetci ostatni tu mate z toho statnice.
- 31.5.2023 - 20:50
- +12
- antinamor
- Tiež si ju "vychodil"?
- 31.5.2023 - 21:01
- +13
- Tizo
- nie len mi pripada smiesne na niekoho bryzgat o vysokej skole zivota v uvedenych vedeckych disciplinach a sam tam byt ako ryba na suchu...
- 31.5.2023 - 21:34
- +10
- Cvikelka
- A dones matriošku a magnetku, prípadne lego gulagu.
- 31.5.2023 - 18:32
- +14
- 6911
- A toto na SZLH nikto netušil ? Veď sám sa mal pratať pred MS ! Miro to ako vysvetlí ?
- 31.5.2023 - 18:32
- +4
- Cvikelka
- 6911: Není to tebe hlúpe?
Veď zetor 6911 nemá predný náhon. Ten môže ťahať na Maďarov leda tak vlečku melónov. - 31.5.2023 - 18:34
- +3
- Poprad_eskape
- Čo treba vysvetľovať? SZĽH proti KHL a našim hráčom a trénerom v KHL nič nemajú. Len do repre by ich nevolali, aby bol kľud v spoločnosti. Je po MS, takže už je kľud v spoločnosti. Hrali sme tam, dobre sme dopadli, všetci zdraví a spokojní.
V preklade - slovenskí hráči KHL na jednej strane a predstavitelia SZĽH (vrátane prezidenta) na strane druhej - sú morálne nastavení presne rovnako. - 31.5.2023 - 19:05
- +12
- FeroMotyka
- Tak pred MS možno ešte dúfali, že nejaký ten Čech im prikývne. Potom museli prejsť na plán X
- 31.5.2023 - 20:23
- 0
- jh12
- Krek musi byt nadseny: ani sa mu necudujem, teraz zistit akeho zapredanca mal po boku, ale ak mu nesmrdia krvave ruble, tak mu snad nebude vadit ani ten blby pocit ked bude salutovat pri "Z"tku jak taky pajac, a nech sa pri tom pekne usmieva aby dobre vypadal v tej ich skarhanej propagande co zabija nevinnych ludi
- 31.5.2023 - 18:36
- +26
- Lukash_ke
- Hahahaaaa toto je dezeeert
- 31.5.2023 - 18:51
- +10
- amaskiea
- Andrej, nech sa ti darí, ale dávaj si pozor, lebo Rusi sú neokrôchaní, to nie ako u nás, oni sa ťa kľudne bez okolkov rovno do ksichtu spýtajú, či náhodou nie si také nesvojprávne teľa, čo s nimi podpisuje zmluvu a zároveň doma to ešte nemá zmluvne urovnané a stále otvorené so Slovanom
- 31.5.2023 - 18:51
- +6
- mitoO
- ved dostal aj pozehnanie
- 1.6.2023 - 12:51
- +3
- amaskiea
- od užitočného idiota užitočnému idiotovi - to je v poriadku, to sa navzájom vykráti, rovnováha v prírode neporušená
- 1.6.2023 - 13:15
- +1
- paljuka
- Tento na repre trenera nikdy nemal a je v pohode nahraditelny takze v jeho pripade pohoda, chybat nebude…
- 31.5.2023 - 18:53
- +3
- Patriot1010
- Ešte Pardavy s Fruhaufom a možno sa dostanú na pozíciu asistenta kvalitní tréneri čo mali skvele sezóny - Orszagh, Kudelka atd.
- 31.5.2023 - 18:53
- +4
- Big brother
- Ano Kudelka robí hlavného trenera 3 mesiace aj z cestou a hned ho chceš dat do repre. Trochu triezvosti...
- 31.5.2023 - 18:57
- +25
- Patriot1010
- Požiadavka je aby mal daný tréner úspešnú sezónu či už v extralige alebo Európe. Nejde mi vôbec o meno Kúdelka ale o to čo v závere predvádzali Michalovce, ako ich zodvihol a aký vplyv na nich mal. Nech tam chodia ľudia čo prinesú pozitívnu náladu z ich vlastnej úspešnej sezóny. Nie ti dvaja pajaci co zhoreli na slovane
- 31.5.2023 - 20:01
- +3
- Big brother
- A idealne ked si pred každým treningom a zápase dajú 2-3 panáky, nech sú ešte v lepšej nálade
sorry, toto čo si napísal je dobrá hlupost
fakt odbornost teda
- 31.5.2023 - 23:00
- 0
- luciakanky
- Smutné, jeho rozhodnutie ak to jemu nevadí tak s tým nič nespravíme.
Mám pocit, že keby na zväze neboli takí pokakaní tak by proti khl neboli, hráči z tade by boli v repre a tvárili by sa, že sa nič nedeje. - 31.5.2023 - 19:11
- +7
- Big brother
- Hej, ale ako by potom na tie MS pozerali fanúšikovia? Z mojho pohladu by to bol grc...
- 31.5.2023 - 19:15
- +2
- belo
- ja by som skor povedal ze na na zvaze pokakani boli a preto sa nevyjadrili uz skor ze hraci z khl nie.
- 1.6.2023 - 2:44
- +1
- Alo
- POTKANicky bol vzdy charakter.
- 31.5.2023 - 19:31
- +13
- Urpiner16
- Zaujímavé prečo nebol taký zákerák v repre na to aby huckal hráčov na to aby si vyhliadli nejaký slabší objekt u hráčov príklad Kanady.Hrdina Podkan.Tam si nemal na to gule.Ale v derby proti BB tam si bol frajer spoza bučka.Gény sa podali presne ako hovorí pravdu SUMO BB.
- 31.5.2023 - 19:43
- +4
- Bizzaremifo
- Kristova noho
.. reprezentačný tréner, ktorý nezobral hráčov z KHL na MS kvôli štatútu reprezentanta...farizej...táto naša slovenská spoločnosť stojí za úplne hovno.. bezcharakterný národ bez chrbtovej kosti
- 31.5.2023 - 19:45
- +37
- jh12
- treba povedat jedno - podkonicky mal dost male slovo vramci nominacie a teraz je opravnene si mysliet, preco bol asi ten postoj SZLH tak dlho taky nijaky voci KHL hracom. Ocividne tam je viac prudov a toto nieje dobre znamenie (aspon pre mna)
- 31.5.2023 - 19:58
- +4
- Bizzaremifo
- Tak ale oni dávajú stanoviská ako jeden tím, majú mať aspoň navonok nejakú spoločnú tvár, aj keď si v súkromí každý myslí svoje... Aj on ako repre tréner ma svojim správaním pôsobiť príkladne....ale co vlastne chceme? ..ved to len odzrkadľuje nálady spoločnosti.
- 31.5.2023 - 20:41
- +2
- Old School
- Paradoxne medzi telocvikármi, trénermi a športovcami celkovo je dosť proruských postojov a odporu voči EÚ a USA. Neviem teda, či na tých športových školách sa toto učia, ale už som sa s pár telocvikármi bavil na túto tému a niektoré ich názory teda vyvolávali vo mne úžas. Potom som to radšej vzdal.
- 31.5.2023 - 20:49
- +12
- MackoPu
- To vies, opakovane udery do hlavy a fungovanie na kyslikovy dlh.
- 31.5.2023 - 22:09
- +5
- mannheim
- Väčšinu svojho voľnočasového priestoru trávim medzi ľuďmi, absorbujúcimi opakované a časté údery do hlavy, paradoxne nepostrehol som u nich absenciu inteligencie prípadne nedostatok intelektu a už vôbec nemôžem povedať, že by boli menej edukovaní v tématike ako väčšina verejnosti a tým pádom aj dezorientovaní v základnej problematike zahraničnopolitických vzťahov. Môže to však byť spôsobené množstvom opakovaných úderov do mojej hlavy, čo samozrejme ja sám nedokážem relevantne posúdiť. Každopádne nech už má ktokoľvek na danú problematiku aký chce názor, je fajn, ak rozličnosť postojov voči tejto téme nenarušuje vzťahy medzi ľuďmi navzájom. Nám sa to v mojej bubline zatiaľ darí a vyhľadávame skôr témy, ktoré nás zbližujú než naopak. Btw, stop boľševickej čvarge.
- 1.6.2023 - 12:48
- +8
- MackoPu
-
Tak potom treba po pricine patrat dalej - 1.6.2023 - 15:18
- +1
- Tino
- to je : nic, v podstate aj celkom pochopitelne,problem su napr pravnici a starsie rocniky - lekari, toto masaker prelezene nekritickou rusofiliou a problem je to preto, ze aspon ja teda od tychto ludi ocakavam , ze svoj postoj vedia podlozit logickymi, faktickymi argumentnmi, aby to malo hlavu a patu, bolo zrozumitelne a pochopitelne, ja som takeho este nestretol, ked pride debata na dezinfo zmenia sa ako keby mali na chrbte nejaky prepinac na cistokrvne dezole obciansky tribunal level.
- 1.6.2023 - 14:35
- +5
- durobe
- Nech si ide: Dufam ze uz o nom nebudem pocut.slaby trener a este k tomu nesympaticky.
- 31.5.2023 - 19:48
- +6
- peters
- Zostan tam a nevracaj sa uz. Za prachy cokolvek a velmi mi prekaza ta Tvoja vychcanost nikomu nic nepovedat pred MS a potom zradit. Kolko do Teba investovali skusenosti, trener, zvaz a teraz urobis toto?! Podle, ubohe, zbabele a nechutne.. Zbytocne viac k tomu pisat.
- 31.5.2023 - 19:49
- +12
- patkof
- Hura aspon ho nebudu volat do repre
- 31.5.2023 - 20:12
- +1
- azzurri
- Podkonicky neviem ako na teba vôbec prišli asi ti to Fico vybavil 😂
- 31.5.2023 - 20:14
- +12
- newMHCfan
- Strojar co na Toto hovoris? Stale si pisal ze ked sa podari dobre tak vdaka Ramzimu a ked nie tak su asistenti na vine (podla ludi) tak ako to vidis ? Dobre to ten Andrej odkoucoval? Zasluzena KHL ?
- 31.5.2023 - 20:22
- +4
- scythe
- Velka sklamanie. 😐
- 31.5.2023 - 20:22
- +2
- Old School
- Nečudujem sa. Polovica tohto národa trčí rusákom z r*te a bohužiaľ, hokejisti aj vzhľadom na ich mentálnu kapacitu, nemôžu byť výnimkou. Nie každý je žiaľ charakter ako Handzuš.
- 31.5.2023 - 20:22
- +49
- Senator
- Pan Potkanicky, nevracajte sa, nie ste v slusnej spolocnosti vitany
- 31.5.2023 - 20:23
- +38
- FeroMotyka
- Aspoň bude čo najďalej od repre.
- 31.5.2023 - 20:25
- +2
- napalmdeath
- Aby mohol na lavičke zavadzat: Predpokladám, že tade rok 24 aj s hráčmi z khl 😃
- 31.5.2023 - 20:35
- +1
- Tizo
- lol...😆😆😆
- 31.5.2023 - 20:52
- 0
- PagiSNV
- Prečo to nepovedal pred MS, pozeral by tak akurát hokej z bufetu. Debilko
- 31.5.2023 - 21:23
- +11
- Mato-Mi
- Pri rychlosti prijimania stanovisk ohladom russkej khl zo strany zvazu, by ho nestihli vyhodit
- 31.5.2023 - 21:25
- +14
- Pagliuca
- Sranda ako sa moze clovek svojim charakterom a rozhodnutiami zmenit behom 2 rokov z klubovej legendy na bezcharakternu nulu. A to si myslim, ze este aj tu nulu som urazil.
- 31.5.2023 - 21:52
- +25
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- P24
- Keby už o nič iné neslo: Tak kapitalizmus by to bol, keby sa ta liga vedela sama uživiť. Ale v tomto prípade to nie je nič iné ako dotovaný nástroj propagandy.
- 31.5.2023 - 23:46
- +6
- Ottawa Senators
- Pred cca týždňom som niekde išiel a v aute som ho počúval v relácii u Braňa Závodského. Pamätám si, že KHL hráčov riešili len tak okrajovo, veď tak je to správne, viac to riešiť netreba. Ale na konci mu poprial ešte veľa rokov na striedačke reprezentácie a udržania nejakej kontinuity, nech to preberú s Pardavým.
Som teda rád, že minimálne tento je už out. A ak by nebol, tak potom *vložte hodnotenie Zdena Cígera po 6. finále v KE*. Keď sme už pritom, Zdena by som tam videl na poste asistenta určite radšej ako týchto dvoch dokopy. Ale je asi vysoko pravdepodobné, že on už na prácu pri repre zanevrel. - 31.5.2023 - 22:26
- +8
- Radovan123
- Úprimne, prečo si nahovárať niečo o našich hokejistoch a funckionároch? Vždy sa vedelo, že to nie su najostrejšie ceruzky v peračníku(česť výnimkám, sam pár poznám). Toto je proste odzrkadlenie slovenskej spoločnosti. U nás sú morálne ľudia s prepačním v piči úplne a im je vraždenie u suseda u riti. Tu sa egoboostujú a tolerujú ľudia ako Lipták v lige čo je klasicky karpatsky typ človeka a takéto fušky do Ruska su spodina rovnaká, ešte horšia.
Rád by som vedel ako majú alokované výplaty. Na ruble? Pakistanské ruple či dolár/euro?
A hlavne necitia sa trápne, že všetci kvalitný z tej putinovskej ligy poodchádzali, tak zbierajú voňavý odpad? Či oni si myslia, že furt KHL je galaktikos liga, kde hrajú najlepší z Európy a tí ktorí sa nepresadili v NHL? Neskutočná haMba pre tento štát. Už teraz sa vie, že sme v štatistikách v riti oproti všetkým, dokonca aj Maďarsku. Teraz len krásne zapadajú do štatistík a obhajovanie u českých šovinistov robia ťažším... - 31.5.2023 - 22:56
- +20
- Radovan123
- *Ľupták
- 31.5.2023 - 22:57
- 0
- Big brother
- To sú také trasoritky, ktoré si potrebuje nahrabat barske, len aby boli vklude.
- 31.5.2023 - 23:02
- 0
- radopKE
- Slovan sa tým posilnil...
- 31.5.2023 - 23:03
- +3
- somrak
- tiež som si to pomyslel.. ešte šťastie že Pardak nevie po rusky 🌚
- 31.5.2023 - 23:23
- +2
- luciakanky
- Nasej repre by to síce pomohlo, konečne by sme možno presilovky začali hrávať poriadne, ale Pardavý mi príde dosť inteligentný a neverím, že by spravil takúto kravinu
- 1.6.2023 - 7:01
- +1
- somrak
- presne to isté som si myslel aj ja o Mirovi Satanovi, hlavne odkedy som ho videl u Hríba Pod Lampou sa vychvalovať ako v mladosti čítaval Sándora Máraia ☺️, no a aha ho tu.. mal ako uznávaná legenda s autoritou prezidenta zväzu jedinečnú šancu sa jasne a jednoducho vyjadriť jedným súvetím dvoma o hraní za krvavé peniaze v lige propagujúcej vojnové zločiny a všetci vieme ako ju využil.. keby sa zachoval inak úplne na začiatku, možno by výrazne ovplyvnil rozhodovanie všetkých našich hráčov tam podpísať a naša repre by tak nemusela byť oslabená na MS a aj Podkan by si možno dva krát premyslel či mu to skutočne stojí za to poníženie a hanbu...
ako netvrdím že Satan nie je inteligentný ale zjavne mu chýba to povestné koliesko myslenia aj na iných jedincov svojho druhu okrem seba a svojho teritória, koliesko solidarity a empatie, presne to isté koliesko ktoré spôsobilo že Homo sapiens ovládol túto planétu a napr. Homo neanderthalensis vyhynul 🌚 - 1.6.2023 - 12:27
- +6
- Pretorian81
- Nepotrvá dlho a asi aj Jano Pardavý zamieri tam .. a chudák Craig akého nástupcu vychová ..
- 1.6.2023 - 0:16
- 0
- Marschmellon
- Gernát: Nakoniec tiež KHL? Nikde som nepostrehol info ohľadom potvrdenia spolupráce.
- 1.6.2023 - 0:26
- 0
- azzurri
- Nech ťahá odtiaľto a nech si so sebou este zoberie aj všetkých slovenských rusofilov
- 1.6.2023 - 0:36
- +10
- belo
- predstavte si ze pracujete par rokov s clovekom ako Craig, a nenalepi sa na vas nic, ani trochu charakteru..
zelal by som si aby Craig vymenil Floridu za Bratislavu a mohli by sme sa prihlasovat na kavu/na zapas s nim
- 1.6.2023 - 2:53
- +9
- FP-rivaldo7
- to by som velmi rad take nieco
- 1.6.2023 - 8:43
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- RhimeSBA
- Huh? Veď problém to bude len v prípade, že pri repre zostane, nie? Neviem o tom, že by sa zučastnil nejakej repre akcie odkedy podpísal Omsku.
- 1.6.2023 - 5:17
- 0
- Senator
- Pravda, Rusko je hnedo-cierne
- 1.6.2023 - 5:18
- +2
- Kain
- A čo si vlastne z tejto situácie posúdil? Nejako mi uniká pointa.
- 1.6.2023 - 7:01
- 0
- lesslie69
- Doteraz si bol Podkan,odteraz si potkan.
- 1.6.2023 - 6:42
- +9
- sloniik
- ...dosplachoval...
- 1.6.2023 - 7:03
- 0
- Mato-Mi
- Stanovisko clena predstavenstva HC Slovan Bratislava a.s., Pavla Hofstadera, kde okrem ineho uviedol aj toto:...,,Dohodli sme sa, že po návrate z Ruska povedú jeho prvé kroky naspäť do Slovana.
- 1.6.2023 - 7:56
- +10
- BieloModra
- este vacsi pruser
- 1.6.2023 - 8:12
- +9
- FP-rivaldo7
- hmm co na to satan?
- 1.6.2023 - 8:43
- +1
- Kain
-
- 1.6.2023 - 9:13
- +1
- miko 75
- Čo sa čudujes,veď majiteľ Slovana Hrubý je rusofil jak vyšitý.
- 1.6.2023 - 9:45
- +17
- RhimeSBA
- Jup
- 1.6.2023 - 11:05
- +3
- MackoPu
- Nie ze by som to nevedel, ale necakal som, ze mu takto aj buchty na cestu nabalia ...
- 1.6.2023 - 15:19
- +3
- RhimeSBA
- Okej no, tak ja tú reakciu upravím.
To, že v Slovane v tejto téme nevedia kde je sever, nie je novinka..žiaľ. - 1.6.2023 - 11:21
- +5
- LukasNR
- Hlupák. Nejde ani o morálne nastavenie. Skôr ide o to ze týchto blbcekov si budú v štruktúrach európskeho hokeja pamätať. Nejedná sa o hokejistu co ma životnosť ako snehuliak v lete kde síce pre mňa tá výhovorka neobstojí ale aspoň sa dá to okno v živote kde chce zarobiť na smrti pochopiť. U licencovaneho trénera v začiatkoch kariéry vôbec. Ak by sa mu aj dobre vyvíjala kariéra tak môže mať problém sa dostať do normálnej krajiny....
- 1.6.2023 - 8:06
- +8
- Maross NR
- To sú tie rýchle prachy .. svedomie ho bude trápiť až potom.
- 1.6.2023 - 8:09
- +1
- Kocando444
- Neviem ci pri Rychlych prachoch niektoru trapilo svedomie 😂😂
- 1.6.2023 - 13:37
- +4
- FP-rivaldo7
- skor ich trapila obrizgana bluza
- 1.6.2023 - 14:25
- +5
- sob3k
- Nie, ved to boli profesionalky
- 1.6.2023 - 21:34
- +1
- Kocando444
- Tak aj on je "profesional",nie?
Alebo proste len predajna..... - 2.6.2023 - 14:54
- 0
- Breadman
- Vela stastia Andrej, uz sa nevracaj.
- 1.6.2023 - 8:16
- +8
- FP-rivaldo7
- berie so sebou aj visnu?
- 1.6.2023 - 8:43
- +3
- hello, havarju
- Fakt už nemám slov na toto..
- 1.6.2023 - 9:01
- +7
- Medvedjevegetarian
- Nech sa mu darí.
- 1.6.2023 - 9:11
- 0
- dusan1980
- Tieto veci tazko hodnotit
zakazali sme hracom z KHL ucast na MS a potom reprezentacny trener tam ide trenovatJe to az smiesne
Kazdopadne moj nazor je ze lepsie pracovat tam a nosit peniaze domov
Ako opacne ked nase kluby maju ruskych hracov a ti potom nosia paniaze do Ruska
Jedno pozitivum tam urcite je...a to ze Podkonicky uz nebude v repre - 1.6.2023 - 9:17
- +1
- Lukkas
- To je omyl. My sme totiž hráčom z KHL nič nezakázali. Také vyjadrenie nikdy nepadlo. Nepozvali ich preto, lebo nechceli aby s tým novinári otravovali reprezentáciu počas MS. Teraz keď MS skončili, už je to vlastne jedno.
A za mňa je zle oboje. Oni tam samozrejme peniaze aj utrácajú a platia vo forme daní, ktoré idú na výrobu ruských tankov, takže je to totál tragédia a obrovská hanba, že celá Európa sa v tomto vie jasne zorientovať, len my Slováci sme nejakí pomýlení. - 1.6.2023 - 9:31
- +28
- Deividson.
- Niekto to na nete dobre zhrnul: My sme nikdy nemali byť samostatná krajina.
Ale zas nemáme tu živelné katastrofy, teroristi sa sem chodia iba schovávať, počasie celkom ujde. Netreba byť nenažraný. - 1.6.2023 - 15:02
- +8
- Bizzaremifo
-
jasne, budme spokojní s tým čo máme
- 1.6.2023 - 15:22
- +1
- warn1ng
- Prast jak uhod. Obidve moznosti su zle.
- 1.6.2023 - 10:22
- +2
- Cotillion
- Ja len ze hraci hrajuci v Rusku tam odvadzaju dane, takze nepriamo prispievaju na vojnu aj financne, nielen propagandou. Minule som zachytil, ako sa prezident KHL rozplyval nad tym, ze niektori zahranicni hraci prispievaju na "specialnu vojensku operaciu" aj nad ramec. Len dufam, ze to nie su ziadni z nasich.
- 1.6.2023 - 10:27
- +4
- dusan1980
- Ano oni odvadzaju 20% dane a Ruski hraci co hraju u nas (na teba sa pozeram Vadim Pereskokov a ost.) tam minaju cely zarobok od Nas
- 1.6.2023 - 12:44
- 0
- Mato-Mi
- Ale tym, ze zarabaju tu, aj dane tu odvedu, tak o to menej im ostane na minanie v rodnej krajine. A chcel som napisat, ze u nas aspon nie su nastrojom propagandy, ale u Pereskokova neviem.
- 1.6.2023 - 13:04
- 0
- somrak
- a ty si myslíš že všetci Rusi sú ako Vadim Pereskokov = všetci Slováci sú ako Andrej Podkonický?
respektíve že Rus ktorý príde domov na dovolenku max. na 2 mesiace tam minie viac na biedne lacné ruské potraviny ako slovenský hokejista ktorý za celú sezónu okrem tej DPH za potraviny zaplatí aj vysokú daň zo svojho nadpriemerneho luxusného zárobku v KHL o ktorom sa bežným Rusom môže len snívať?? - 1.6.2023 - 13:46
- 0
- marco32
- nejdem ho hodnotit ako cloveka ... na to nech sa ohodnoti on sam ... pre porovnanie ked mal zo ZV ponuku tak na nu kyvol a v den ked ju mal podpisat vysiel clanok ze 24h predtym podpisal v SBA ... ano chapem kazdy chce zarobit a ist za lepsim ... v tychto dvoch pripadoch boli osobne dovody ktore sa volaju "peniaze" ... mrziet moze iba jeho pristup k urcitym veciam ... on je proste taky ... a co sa tyka KHL tak ta sa potrebuje zodvihnut a kedze budovali znacku ktora sa v najvyssich stupienkoch dostavala do rovin platovych podmienok NHL po zacati konfliktu vacsina kvality odisla ... co je logicke predsa kazdy co sa chce zlepsovat a konfrontovat s najlepsimi nemoze zostat v uzavretej lige ... KHL navyse potrebuje mat zalozny plan B pre pripad ze sa skonci besnenie na ukrajine a ak chcu drzat krok so svetom i za cenu uzavretej ligy musia riadne siahnut do vrecka a nejak tam tu kvalitu dostat ... Andrej aj v tomto pripade ide za lakadlom zvanym peniaze a podla toho co som pocul mu neponukli prave malo ... otazne je ci tam vydrzi a ci aj celu sumu dostane ...
- 1.6.2023 - 10:31
- 0
- warn1ng
- Andrej neodchadzal trenovat do Slovana kvoli peniazom. Tam boli vtedy ine problemy pred ktorymi zo Zvolena utekal. Naopak Omsk je podla mna cisto kvoli peniazom.
- 1.6.2023 - 10:35
- 0
- Sani
- ...akoze tento pajac ma dvihat kvalitu upadajucej KHL...? Fakt tomu veris..?
Potrebovali zohnat niekoho z "nepriatelskeho tabora" na propagandisticke ucely...kvalita je v tomto pripade uplne druhorada... - 1.6.2023 - 11:06
- +14
- Radovan123
- Asi tak...: https://twitter.com/DanielPavlovi12/status/1664154354566279173?s=20
- 1.6.2023 - 10:46
- +5
- Sani
- Zastupy Bilakov, ktore nasa krajina dokaze vyprodukovat su zda sa nekonecne...
Ja by som si len zelal, aby vsetci Bilakovia, Blahovia a Rusalky odisli uz do svojej zasnubenej zeme raz a navzdy. Je predsa dost velka. - 1.6.2023 - 11:02
- +20
- julo
- Visnu neberie so sebou?
- 1.6.2023 - 11:09
- +10
- RhimeSBA
- Cca by aj mohol. Smutné, ako človek prichádza o predstavy z detských čias.
- 1.6.2023 - 11:22
- +26
- taksatunga
- V rusku nemaju dost asistentov?
- 1.6.2023 - 12:13
- +3
- Kain
- Je mi z neho na vracanie. Z blata do kaluže.
- 1.6.2023 - 12:37
- +7
- hawkie
- Kokos!
Vďaka za tento post. Ten rozhovor je pomerne nový, zatiaľ som ho nečítal, ale vidím to tak, že ani nechcem...
Grciam. Mentálny svet p. Hrubého je riadne v riti... aaaaaach... - 1.6.2023 - 12:40
- +10
- DraciaTlama
- Duri,
jednak si nedal zdroj.
Druhak si jasne porusil zakaz kopirovania clankov zo ZAMKNUTYCH clankov s prepdlatnym.
Ked is taky geroj, tal si plat predplatne v 9 eurovej vyske ako ja a s takymto prepdlatnym legalne otvaraj clanky.
ROMAN SI TO NEZELA ROZUMIES? Bude sznasat prpadne postihyktore moze Dennik N dat na HP? - 1.6.2023 - 12:48
- +1
- Duri_L
- Ja si to predplatne na Denniku N platim (a to uz niekolko rokov), ako inak myslis, ze som sa dostal k celemu obsahu rozhovoru?
A ak som skopirovanim casti toho rozhovoru porusil nieco, tak sa ospravedlnujem, ale prislo mi to vhod dat sem, nech aj ostatni tu vidia v plnej krase mentalny svet sucasneho majitela Slovana. - 1.6.2023 - 13:10
- +6
- DraciaTlama
- Duri v akej vyske ho mas? to predplatne
lebo ak MINI tak mas len odomknute clanky pre seba
ja mam to maxi kde to mozem legalne otvarat pre ostatnych citatelov tak ze dam linku - 1.6.2023 - 13:13
- +1
- Duri_L
- Mam to klubove predplatne N za 9,99 e na mesiac, takze clanky viem kazdemu odomknut aj ja, skoda ze ma to nenapadlo ked som pisal ten prispevok
- 1.6.2023 - 13:17
- +1
- Duri_L
- Ok, takze mozem sem teoreticky zavesit ten prispevok este raz, ak tam ten rozhovor odlinkujem? Vidim, ze nizsie si uz link dala aj ty, ale prisiel mi lepsie cast rozhovoru dat rovno sem, kedze nie kazdy klikne na ten link a nie kazdy tam bude skrolovat a hladat ten konkretny odsek.
- 1.6.2023 - 13:27
- +2
- DraciaTlama
- jasné
- 1.6.2023 - 14:16
- +1
- Duri_L
- Ale ok, link na ten rozhovor som mal dat, ale ten rozhovor sa tu riesil parkrat uz, takze nejak som predpokladal, ze vacsina ludi vie o tom Hrubeho rozhovore co dal Denniku N tyzden dozadu.
- 1.6.2023 - 13:13
- +1
- Duri_L
- Moj prispevok vyssie este raz, kedze predtym som riadne neolinkoval, takze - Slovan ma z mojho pohladu smolu na majitelov, po estebakovi, harvardskom tunelatorovi a smerakovi Sirokom maju teraz sice majitela, ktory prisiel k peniazom uz poctivo, no mentalne uz pripomina skor majitela Dracika, predpokladam, ze Hruby berie aj ten prestup Podkonickeho defacto ako pochvalu od rusov. Pripajam tu aj cast nedavneho rozhovoru Hrubeho pre Dennik N ktory odkryva ozaj dost smutny mentalny svet R. Hrubeho:
N: Vy ste vtedy pre Sportnet dali rozhovor, v ktorom ste povedali, že ste za to, aby hráči z KHL hrali v reprezentácii.
Som presvedčený o tom, že tak je to správne. Aj mnoho Rusov hrá v NHL a nikto na nich neútočí, aby išli domov.
N: Nie je to iná situácia?
Ani nie. Prečo?
N: NHL je súkromná liga a KHL nie je.
Porovnávame niečo, čo sa nedá porovnávať. Ak by KHL ako taká mohla byť len súkromná liga, tak prosím. Ale neviem, či môže byť len súkromná.
N: Je závislá od oligarchov blízkych Vladimirovi Putinovi.
No ale oni sú de facto súkromné spoločnosti.
N: Majú štátne zákazky.
Aj u nás sú firmy, ktoré majú štátne zákazky.
N: Ale nie je to rovnaké, vy, pán Mráz, ani ďalší nie ste bytostne závislí od štátnych zákaziek a ani nie ste blízki premiérovi Ľudovítovi Ódorovi.
No dobre, ale prečo to mám kritizovať? Nepoznám tú situáciu, nebudem ju kritizovať, lebo ju nepoznám.
N: No ale Rusko je teraz vojenský agresor na Ukrajine.
Čo s tým? To je záležitosť politikov, nie športovcov. Už pred rokom som povedal, že tu zlyhali politici, vojna vôbec nemusela byť. Neviem si predstaviť, že by niekto podporoval vojnu.
N: Ktorí politici zlyhali?
Všetci. Aj ruskí, aj ukrajinskí, aj európski. Lebo tomu nezabránili. To je to isté ako v slovenskom hokeji. My sa tu hádame, ale hľadajme riešenia, nie ísť od seba.
N: Rusi nemôžu štartovať na majstrovstvách sveta v hokeji, nemôžu sa zúčastniť ani na olympiáde.
To je skôr politické ako športové rozhodnutie. Športu to neprospieva. Hokej bez Rusov, to nie je ono.
N: A pokiaľ ide o ideály v rámci pohľadu na svet? Že nepustíme súťažiť reprezentantov krajiny, ktorá je vojenský agresor?
To je ťažké posudzovať, lebo tu máte stále nejaké politické zoskupenia, ktoré o tom rozhodujú samy. Ony sa nikoho predsa nepýtajú.
N: Vedenie Medzinárodného olympijského výboru (MOV) predsa bolo demokraticky zvolené.
Bolo. Ale je politicky ovplyvňované jednotlivými krajinami.
N: Ale aj títo politici boli demokraticky zvolení.
Áno, samozrejme. Nenapádam však, ako rozhodli, tak to je. Nebudem proti tomu vystupovať, lebo to urobili demokraticky zvolení ľudia.
N: Pred rokom som sa vás pýtal na potenciálnu účasť Slovana v KHL. Povedali ste, že by ste išli len vtedy, ak by ste to vedeli ekonomicky utiahnuť s vlastnými partnermi.
Vtedy nebola vojna.
N: Bola, rozprávali sme sa v máji 2022.
Pamätám si to tak, že som nemal v uvažovaní vojnu.
N: Jokerit Helsinki už vtedy bol preč z KHL.
Vo februári prišlo napadnutie zo strany Ruska a Jokerit odišiel.
N: Povedali ste, že sa treba riadiť politikou štátu, že nepôjdete proti nej, a teda KHL minulý rok pre vás nebola otázka. No a čo ak vyhrá voľby Robert Fico, bude vládnuť s Republikou a bude „priateľskejší“ voči Rusku ako minulá vláda? A zároveň by ste už mali partnerov na to, aby ste utiahli KHL. Išli by ste do nej?
Zatiaľ určite nie. Nemôžeme uvažovať len o tom, že voľby nejako dopadli. Keď dopadnú, ako ste hovorili, bude to trvať len štyri roky, viac určite nie. Keby som mal ísť do zahraničnej ligy, určite by som tam nešiel na štyri roky.
N: Bolo v poriadku, že Slovan ešte pod majiteľom Jurajom Širokým hral KHL aj po roku 2014, teda po okupácii Krymu?
Nebolo to vtedy vnímané ako nejaký vojenský akt. Bolo to vnímané v tom zmysle, a mnohé naše médiá to tak uvádzali, že Rusi predbehli Američanov.
N: Aké médiá?
Aj slovenské.
N: Možno dezinformačné.
Možno, vy to tak nazývate, ale v roku 2014 bola trošku iná situácia. Nehľadiac na to, že Rusi to urobili formou referenda na Kryme.
N: Zmanipulovaného.
Ale bolo referendum.
N: Ale takmer nikto ho neuznal okrem Rusov.
Ale ľudia rozhodli.
N: Neboli tam žiadni pozorovatelia zo zahraničia.
To vnímam, že neboli.
Zdroj:
https://dennikn.sk/3393874/rudolf-hruby-o-novej-lige-so-slovanom-nikto-nehovoril-a-teraz-mame-podpisat-prihlasku/?cst=32aea252ce259942520dda73ea4e887640fc709d86a659be99a49a920806bb75 - 1.6.2023 - 15:00
- +6
- Mato-Mi
- Prestal som citat pri tom, ze nase media neinformovali o vojenskom akte na Kryme, ale pozeram, ze Hruby pokracoval este vacsou perlou o referende.
- 1.6.2023 - 15:02
- +9
- Duri_L
- On uz tiez zjavne straca zdravy usudok.
- 1.6.2023 - 15:06
- +9
- Sani
- Nechcel som si to pripustit, ale vyzera to, ze Hruby je tiez riadny ozembuch...
- 1.6.2023 - 15:13
- +11
- Tino
- povedal: ze on vie uplne presne ,ze blaboce nezmysly , ale je to ten typ, ktory neprizna, ze sa mylil, bol oklamany, povozili sa po nom podvodnici.Chape aka je realita, pravda , fakty aj ze to nesedi s tym co hovori, ale nepomenuje to, pretoze by ot znamenalo, ze sa mylil, lenze on sa nemyli, je zaseknuty , ale vie ze je zaseknuty v paralelnej realite, ale ego mu nedovoluje sa z toho vymotat !!!
- 1.6.2023 - 15:30
- +1
- miko 75
- Ten Hrubý je teda pekne mimo,ako mohol takýto hlúpo uvažujúci človek vybudovať tak úspešnú firmu...
Slovanisti normálne mi vás je ľúto,zbavili ste sa Širokého a teraz tento mysliteľ. - 1.6.2023 - 20:12
- +16
- MackoPu
- Nebol pri tom budovani sam. A ono to byva aj vyhoda
- 2.6.2023 - 7:11
- +1
- miko 75
- Asi tak.ale som z neho neskutočne sklamaný, takíto ľudia by mali byť vzorom pre ostatných a on má takéto pomýlené názory.
- 2.6.2023 - 8:44
- +5
- amaskiea
- ´zmanipulované, ale bolo to referendum´ - to je úplný brutál, bezchrbticový oportunizmus a la docent VlastnáHlava
- 2.6.2023 - 8:54
- +7
- miko 75
- Vážne mu nerozumiem, či bol taký stále,alebo iba teraz otočil, spoluvlastní ESET,dennikn,financoval kampane prezidentky,PS, všetci títo sa hrdia správnym smerovaním smerom k eú, majú jasné postoje v zahraničnopolitických otázkach a z tohto sa vykľuje takýto trulo.
- 2.6.2023 - 9:36
- +5
- amaskiea
- to bude asi len taká nejaká účelová slepota, ktorej sme svedkami hodne aj tu, na oboch stranách, ...ale je možné, že je to taký zombík s komunistickým myslením, ktorý sa bez chrbtice a širokými lakťami dokáže presadiť aj na slobodnom trhu, čo tiež nie je u nás žiadna rarita
- 2.6.2023 - 9:41
- +1
- miko 75
- Pandémia a vojna mnohých demaskovala, dovtedy sme si o mnohých mysleli len to dobré,aj všetko zlé je na niečo dobré, aspoň o nich a ich názoroch vieme a vieme ich zaradiť a vytlačiť na okraj svojho záujmu.
- 2.6.2023 - 9:44
- +9
- Kain
-
- 2.6.2023 - 11:22
- +2
- DraciaTlama
- Legálne odomykám článok mojim predplatným: https://dennikn.sk/3402082/ak-by-ramsay-zostal-bol-by-som-rad-hovori-adam-sykora-absencia-na-ms-mu-tento-rok-aj-pomohla/?cst=367058d0d78800ccc999769f5e96feebd3137d6f75b8e82d0939cab8f59da9fc
Traja Česi ponuku z KHL odmietli, Podkonický to prijal a Slovan mu ešte aj zatlieskal - 1.6.2023 - 12:50
- +6
- BieloModra
- nechcem priamo pisat ze si porusila slub, ale este som ti neposlala sms
a k tomu zvysku.... bieda nad biedu a este zabalena v pozlatku
- 1.6.2023 - 12:53
- +5
- FP-rivaldo7
- uz ma na stranke omsku aj peknu fotku z verbovania, hanba slovenska
- 1.6.2023 - 13:05
- +3
- Bizzaremifo
- Diky
- 1.6.2023 - 13:14
- +1
- DraciaTlama
- Rozhovor s Hrubým z 25.5. Rudolf Hrubý: O novej lige so Slovanom nikto nehovoril a teraz máme podpísať prihlášku?: Legálne odomknutý článok, ktorého časť bola vo vymazanom prispsevku hore.
https://dennikn.sk/3393874/rudolf-hruby-o-novej-lige-so-slovanom-nikto-nehovoril-a-teraz-mame-podpisat-prihlasku/?cst=db087eceedd01e276cfcdbc24ae8ffd0b090dc732631ed139ca199feeb4795e6 - 1.6.2023 - 12:52
- +3
- Duri_L
- OK, toto som mal urobit aj ja v mojom prispevku, co je uz vyssie zmazany, hodit sem link na odomknuty clanok. Obcas mam trochu dlhe vedenie
- 1.6.2023 - 13:14
- 0
- Mato-Mi
- Bolo v poriadku, že Slovan ešte pod majiteľom Jurajom Širokým hral KHL aj po roku 2014, teda po okupácii Krymu?
Nebolo to vtedy vnímané ako nejaký vojenský akt. Bolo to vnímané v tom zmysle, a mnohé naše médiá to tak uvádzali, že Rusi predbehli Američanov.
Toto akoze mysli Hruby vazne? Nebolo to vnimane ako vojensky akt? Mozno to nezachytil on ako vojensky akt, rovnako ako Fico nezachytil, ze v ´89 bola revolucia. - 1.6.2023 - 13:21
- +13
- Poprad_eskape
- Riadna pecka
Ďalší fanúšik Infovojny a Slobodného vysielača. Ja osobne som na základe vlastných skúseností presvedčený, že sme tu jednoliata banda z východu na západ aj zo severu na juh.
Ale toto treba pripomínať, keď niekto vytiahne, že niekde v Sobranciach je viac rusofilných dezolátov ako v Perle na Dunaji - 1.6.2023 - 13:48
- +16
- Topkanonier 86
- "pamätam si to tak, že som nemal v uvažovaní vojnu"
to je neuveritelné aký pokrytci žijú v tejto krajine - 1.6.2023 - 14:46
- +11
- Tino
- Podkonicky: bude v RUS ako UI, aby to nebolo privelmi okate, ale zase nie privelmi zhamlene, vymysleli si , ze bude asistent trenera.takych ako je on maju v RUS plnu prdel, lenze RUS chceli niekoho z ostrednej EU,presnejsie CZ a SVK.Idealne taky, ktory je v tejto brandzi dobry,ze odvedie nejaku pracu v hokeji, ale nevydalo, spokojni teda budu aj s Podkonickym.Samozrejme sport sa s politikou nemiesa, je to neeticke a RUS taketo nieco striktne odmietaju
Nemal som vysoku mienku o Podkonickm, ale toto je zufale, ponuka a praca , ktoru dostal suvisi len s okrajovo s jeho talentom a schopnostami co sa hokeja tyka.
- 1.6.2023 - 13:02
- +5
- dusan1980
- Je to jeho nazor.Ma na narok,je demokracia
Nehovorim ze je najspravnejsi ale uz od Covidu sa tu niektori davaju do pozicie ze maju narok urcovat nazory druhych ludi a hodnotit co je pravda a co nie.
Prave tento fenomen definuje komunizmus
Pokial ich nepodporuje finacne alebo inak moze si povedat co chce.
Jeho nazor neni v nicom iny ako Vas...a mozno vidi do veci ovela viac ako diskuteri tu na tomto portali.
Persokov v MI nevadi nikomu ale Cajkovsky v Spartaku uz je zle.
Spravajte sa slusne a nechajte mat ludom svoj nazor. - 1.6.2023 - 13:03
- +9
- Mato-Mi
- Spravne si poznamenal, ze mame demokraciu a tychto uzitocnych idiotov laka vidina penazi v autokracii. A mozeme sa demokraticky vyjadrit k ich rozhodnutiu ist robit pajacov propagande a podporovat tento autokraticky rezim, lebo peniaze.
Preco sa snazis byt hovorcom vsetkych?
Pises, ze Pereskokov v Mi nevadi nikomu. No minimalne mne vadi, vadil a vadit bude.
A Pereskokov nie je obcanom SR, ale Cajkovsky je, aj Podkonicky a osobne sa hanbim za takych spoluobcanov.
Spravaj sa slusne a neber mi moj nazor na tychto uzitocnych idiotov.
- 1.6.2023 - 13:13
- +14
- Tino
- Nikto mu neberie: pravo na slobodnu volbu, ma ju , urobil ju. Uz pred Covidom pobehovali po SVK mali ludia blabotajuci po namestiach bludy.Pandemiu pochopili ako prilezitost, rozhodli sa , ze ich nazor ma rovnaku vahu ako fakty/pravda.Zaujem , ktory tychto ludi organizuje to prave takto potrebuje, idealne prostredie, cokovlek bude nazorovy problem. Rozhodli sa ze pandemia nie je, ockovanie je vlastne cipovanie a ak to nie je cipovanie je to zlo, staci zrat vitamíny , tabletky na odcervovanie koni, kupat sa v studenej vode a vybavene.Odborna verejnost si myslela nieco ine, lenze proletarom nebude nejaky virolog, odbornik na pandemie a vedec vykladat ako sa veci maju, maju vlastny NAZOR maju na neho pravo!!! Nezadrzatelne smerujeme k stavu ked fakty nebudu hrat rolu, nazor silnejsi, pretoze pravo na nazor je svate a dezole si zmyslia, ze zem je plocha/mnohi si to uz myslia/, alebo ze 2+2=7, bude to pravdou pretoze chcu aby to bolo pravdou a okrem je to ich NAZOR
...na konci je anarchia, ked nie je pravda nic, je pravdou cokolvek, pravdu moze a bude mat ten kto krici najhlassnejsie,v istom momente to bude vyzerat ako sutaz, kto zadrie vacsiu kravinu aby sa zapacil dezolatom.
- 1.6.2023 - 13:30
- +7
- warn1ng
- Tak k tomu financnemu podporovaniu. Kedze v Rusku platy zdanuju, a veru nie malo, tak sa da teoreticky povedat ze ich financne podporuje. Plus vlastnik Omsku je statna spolocnost Gazprom Neft, takze nepotrebuje clovek byt jadrovym fyzikom na to aby pochopil kto je konecnym majitelom toho timu (a v podstate aj vsetkych ostatnych). Tolko asi k tomu.
- 1.6.2023 - 13:54
- +6
- Duri_L
- Mne Pereskokov v MI trochu vadi, vadia mi aj ruski hraci v drese HC KE, radsej by som bol, keby tu neboli.
- 1.6.2023 - 13:58
- +4
- Tino
- tak: zase ak ten RUS hrac utiekol z RUS v reakcie na to co sa tam deje a nepapagajuje tie ich Z kraviny je to v klidku , ak sa zapoji do spolocenskeho zivota napr a vysvetluje SVK dezole , ze ich morke sny o RUS nekoresponduju s realitou je to len bonus.O Pereskokovovi isli take chyry , ze je velky fanusik Z armady.
- 1.6.2023 - 14:07
- +3
- Duri_L
- Ano isli, tusim kvoli tomu, ze svoju profilovu fotku na Instagrame si vycapil rusku vlajku kratko po zacati vojny:
https://www.instagram.com/pereskok_72/?hl=cs
Ak prave po zaciatku vojny pocitil potrebu si zavesit rusku vlajku na profil, tak je to celkom velavravne... - 1.6.2023 - 15:03
- +5
- Tino
- no jo: je to prinajmensom cudne, ze typek sa stal vlastencom po 24.02.2022
- 1.6.2023 - 15:16
- +3
- Radovan123
- Persokov v MI nevadi nikomu ale Cajkovsky v Spartaku uz je zle.: Toto si z kadiaľ vydedukoval? Klasická argumentačná lobotomia od ľudí ako ty. Vymýšľaš si a vykladáš si veci po svojom a všetko opieraš o "svoj názor".
- 1.6.2023 - 13:10
- +7
- speedman
- Kde sú okupanti, tam budú aj kolaboranti.
Míňať nato ďalšiu energiu a argumenty je zbytočné. - 1.6.2023 - 13:55
- +6
- Sani
- Ved ano, keby to bolo 5-10 % populacia ako vsade inde, tak clovek mavne rukou....ale 50+ % zavana bliziacim sa pruserom....
- 1.6.2023 - 14:29
- +10
- speedman
- Súhlasím.
- 1.6.2023 - 14:38
- 0
- richardd6
- O takú paródiu na trénera by v Rusku ani nezakopli, ale keďže zvyšok trénerov ,najmä Čechov ma nejaké morálne hranice, tak zobrali prvého čo sa nechá chytiť na udicu aby dokázali, že sa v Rusku nedeje. Hanba ti Andrej
- 1.6.2023 - 14:30
- +17
- mannheim
- Ono ktovie či si Podkonický naozaj myslí, že by takúto ponuku dostal aj keby nebolo Rusko vo vojne na Ukrajine a prostredníctvom internetu skoro s celým civilizovaným svetom. Pretože ak áno, mal by si uvedomiť, že v Rusku sú určite minimálne desiatky ak nie stovky schopnejších asisentov či hotových koučov bez angažmánu. Jeho smutnosmiešny vklad je čistá štátna ruská propaganda v štýle “keď chceme, kúpime si každého”. Bohužiaľ, asi podľahol ničím neoddôvodnenému sebaklamu. Poslúži a keď ho nebude treba, poletí bez ohľadu na to čo si o sebe sám myslí.
- 2.6.2023 - 14:19
- +4
- Deividson.
- Najprv ŠTB-ák, teraz rusofil, dúfam, že ďalší majiteľ Slovana bude aspoň Rostas alebo Blaha, inak sa nikam nepohneme
- 1.6.2023 - 15:17
- +22
- Duri_L
- Dalsi majitel Slovana bude sef Dracika
To potom priamo na webe Slovana budu visiet tie "stanoviska" ktore teraz su len na stranke Dracika - 1.6.2023 - 15:39
- +7
- Deividson.
- Už vidím tie oranžové dresy, dráčik na hrudi a na rukávoch kotlebove znaky. Yes!
- 1.6.2023 - 15:45
- +2
- RhimeSBA
- Inak..to je ten správny smer! Dopredu, späť ni krok!
- 1.6.2023 - 16:24
- +2
- Lukkas
- Tiež som myslel, že po odchode eštebáka už bude dobre. Hrubý za sebou nemal nijakú čiernu minulosť, úplne stačilo byť ticho.
- 1.6.2023 - 16:05
- +4
- RhimeSBA
- Problém je, že právo mlčať väčsinou nevyužijú...a tak nám s ním mohlo byť dobre.
- 1.6.2023 - 16:24
- +2
- Duri_L
- Hruby sice nemal sice nejaku "ciernu" minulost, ale zas tiez mi uz davnejsie prisiel ako clovek, co v zakulisi asi nema problem ist aj za "zlymi" ludmi. Myslim tym to, ako sa v minulosti stretol s Kocnerom a riesili tu zalezitost okolo hotela Carlton.
- 1.6.2023 - 18:04
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- somrak
- 😂: tak táto písmenková polievka sa ti nepodarila 🌚
- 1.6.2023 - 18:22
- +3
- Medvedjevegetarian
- V repre predpokladám skončil??? Uvidíme kto na jeho miestoc repre. Ramsay asi ostane.
- 1.6.2023 - 18:12
- 0
- ElwisNR
- Nerozumiem ako to má naplánované príde mi to nekocepčné všade je chvíľku.Najskôr zabuchne všetky dvere vo ZV aby mohol robiť asistenta v Slovane a šéfovať 20-ke.Potom z neho urobia hlavného trénera v Slovane a asistenta v A reprezentácii a nakoniec príjme ponuku zo sútaže z ktorej súhlasil so stopkou pre reprezentantov.
- 1.6.2023 - 18:29
- +1
- snapshot
- Ale v slovane aj v repre ho isto radi privitaju ked tam skonci
- 1.6.2023 - 18:49
- +2
- Medvedjevegetarian
- Samozrejme, že Hrubý aj Miro v ňom vidí potenciál.
- 1.6.2023 - 19:16
- 0
- weefoe
- Ďalší chodiaci banner pre Z-károv. Hold, lóve sú lóve....
- 1.6.2023 - 21:14
- +7
- Urpiner16
- Jednoduché.Pri podpise zmluvy do repre keď chceš ísť za asistenta podpíšeš klauzulu že v prípade odchodu do KHL zaplatíš mastnú pokutu aby ťa tie chúťky prešli.
- 2.6.2023 - 8:09
- +2
- willy
- skor klauzulu ze v pripade navratu si v slovenskom hokeji nepipne, cesta do ruskej ligy by mala byt jednosmerna...to by malo platit pre vsetkych, hracov, trenerov, funkcionarov a kluby...ak by si nahodou niektory este zmyslel ist tam zase robit hanbu...
- 2.6.2023 - 8:58
- +6
- miko 75
- Dobrý článok o IIHF za Fasela https://sport.aktuality.sk/c/RkXjyI5/neuveritelna-laska-k-putinovi-rusko-s-pomocou-fasela-znicilo-europsky-hokej-slovan-ho-nezaujimal/
- 2.6.2023 - 8:31
- +8
- hello, havarju
- Konečne to niekto povedal normálne, tak ako to malo byť povedané už dávno..
- 2.6.2023 - 10:09
- +6
- Westbeast0
- Čo sa týka Fasela, tam nie je o čom... Ale to, ako kritizuje KHL že je to hrozná súťaž, lebo nedovolila svojim tímom vstup do Ligy majstrov (vďaka čomu podľa neho nie je tak atraktívna) a následne potom uviedol, že keď skončí vojna, tak tam MUSIA byť tímy z KHL...
Ak si myslí že tým krokom by zachránil reputáciu tejto súťaže, tak tento pán nebude myslením až tak vzdialený od Fasela...
- 2.6.2023 - 10:13
- 0
- Kain
- To si pekne vytrhol z kontextu. Títo dvaja páni majú diametrálne odlišné spôsoby myslenia.
- 2.6.2023 - 11:19
- +6
- Westbeast0
- Nič som nevytrhol, citoval som z textu, v tomto je rovnako pomýlený ako bol Fasel smerom k Putinovi...
- 2.6.2023 - 12:03
- 0
- Kain
- Citoval, ale zrejme nepochopil podstatu.
Tak ako sa vyjadril Szemberg, že si nevie predstaviť futbalovú CL bez mužstiev Premier League, tak rovnako atraktívnu hokejovú CL by mali zahŕňať aj ruské kluby. To však ešte neznamená, že tam budú v blízkej dobe. Veď má aj jasné vyhradené podmienky, za akých sa môže Rusko vrátiť na medzinárodné šampionáty. - 2.6.2023 - 12:22
- +7
- Duri_L
- Tak asi to bolo myslene tak, ze ak skonci vojna (s ruskou porazkou), tak nech hraju ligu majstrov aj kluby z KHL, potom sa uz totiz zrejme KHL nebude tak stavat proti lige majstrov. Predtym sa totiz postavili proti nej.
- 2.6.2023 - 13:22
- +3
- strojar
- Citujem z rozhovoru (o pomeroch v IIHF za Fasela):
"Boli dvoje pravidlá. Jedny pre Rusko a druhé pre ostatné krajiny."
Čo mi to len pripomína? - 2.6.2023 - 10:59
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- nyytymaki
- D.Mraz: Posledné dni dosť rezonuje nečakaná téma odchodu Andreja Podkonického do KHL. Aký máte na to názor?
O Andrejovi Podkonickom som mal v médiách už niekoľko vyjadrení. Toto jeho rozhodnutie mňa osobne sklamalo. Je to akoby posledný kamienok do mozaiky mojich názorov o ňom. Som sklamaný z každého nášho športovca a trénera, ktorý je ochotný za nejaký smradľavý groš ísť do KHL. S tým sa neviem stotožniť.
A celkovo sa nemôžem stotožniť s názorom niektorých ľudí, aby sme oddeľovali šport a politiku. To by tak síce mohlo byť, ale keď je politika normálna. Avšak, politika štátu, ktorý denno-denne ostreľuje raketami hlavné mesto nášho suseda, takisto aj ďalšie mestá, zomierajú tam nevinní civilisti. Voči tomuto sa treba ohradiť a takúto politiku treba spájať aj so športom.
Takisto je pre mňa nepochopiteľné zmýšľanie prezidenta MOV Thomasa Bacha, ktorý uvažuje o tom, že by ruskí športovci mohli štartovať na olympijských hrách. Za tejto situácie je to pre mňa neprijateľné.
Čiže sa stotožňujete s názorom, že hráči, ktorí hrajú v KHL, by reprezentovať Slovensko nemali?
Áno a deklaroval som to aj na VV SZĽH.
Nie je možno trošku alibistické od zväzu, že ešte stále nevydal stanovisko k odchodu jedného z reprezentačných trénerov do KHL, na ktorom možno plánoval v budúcnosti stavať?
Toto je otázka pre pána Šatana, nie je to v mojej kompetencii. Pán Šatan musí vyriešiť otázku celého trénerského štábu, pretože okrem toho, že je prezidentom SZĽH, je aj generálnym manažérom reprezentácie.
Ešte za prezidentovania pána Kohúta bolo dohodnuté, že generálny manažér si vyberá trénerov, tréneri zas hráčov. A tak to má byť. Andrej Podkonický bol členom realizačného tímu slovenskej reprezentácie, ale mám pocit, že sa mu na konci mája skončila zmluva, takže sa ani nie je zo strany zväzu k čomu vyjadrovať. - 2.6.2023 - 15:30
- +15
- amaskiea
- klobúk dolu, HKM
- 2.6.2023 - 15:50
- +9
- strojar
- Som rád, že súhlasíš s Mrázovým názorom na Tichého zašiváka.
- 2.6.2023 - 19:16
- +1
- RhimeSBA
- Muco, ty si fakt žumpa
- 3.6.2023 - 1:09
- +6
- Duri_L
- Tak teraz moja mienka o p. Mrazovi vyrazne stupla (podotykam, ze aj predtym som ho vnimal pozitivne, hlavne to ako je oddany Zvolenskemu hokeju).
- 2.6.2023 - 16:10
- +7
- Tino
- dobre : sa cita,ked su autority pricetne, uvedomuju si svoju zodpovednost, spolocensky dosah, nehraju sa na hluchych a slepych.
- 2.6.2023 - 16:41
- +8
- Mato-Mi
- Pan Mraz, jeden z tych normalnejsich funkcionarov v nasom hokeji.
- 2.6.2023 - 17:07
- +7
- Duri_L
- No aby toho nebolo malo, tak dalsia perlicka k Podkonickemu - on, ako byvaly utocnik ma vraj mat na starosti v Omsku pracu s obrancami
A inak aj rusky portal Championat.ru sa cuduje, ze cudzinec ide robit asistenta:
Z jeho príchodu zostali zaskočení zjavne aj v Rusku. „Veľmi nečakaný prestup do KHL. Do Avangardu sa chystá olympijský medailista z Európy,“ píše ruský Championat.
„Väčšina klubov KHL teraz neplní legionársku kvótu, ktorá sa znížila na troch hráčov a nájsť zahraničných trénerov v ruských kluboch je teraz takmer nemožné. O to nečakanejšia správa prišla z Avangardu. Omský klub doplnil trénerský tím o špecialistu Andreja Podkonického, ktorý bude v nasledujúcej sezóne zodpovedať za prácu s obrancami,“ pokračuje.
Championat tiež upozornil, že aj keď dáme politiku na chvíľu nabok, v KHL je celkovo nezvyčajné, aby cudzinec prišiel robiť asistenta ruskému trénerovi.
„Podkonický prichádza do ruského klubu pomáhať ruskému trénerovi. Veľmi neštandardné rozhodnutie ako zo strany generálneho manažéra Antona Kurjanova, tak aj zo strany samotného slovenského odborníka.“
Trochu paradoxom je, že hoci bol Podkonický počas kariéry útočník a zahral si aj v NHL, v Omsku bude mať na starosti prácu s obrancami. V sezóne 2007/08 pôsobil ako hráč v ruskom Viťaze Čechov.
https://dennikn.sk/3406035/nezvyk-aby-cudzinec-robil-asistenta-ruskemu-trenerovi-co-o-podkonickom-pisu-v-khl/?cst=972663559b92dbd043e10d84df6461a69f57e34701dfb74e5d0e168e3f30a36b - 2.6.2023 - 17:08
- +4
- vanes je dukla
- Ja sám za seba,som to tu písal už viackrát.
Hovoril som o mojom dedovi a o všeličom,čo mňa vždy odpudzovalo od rusov.
Ja nikomu do hlavy nevidím a nejdem nikoho súdiť.
Ja môžem hovoriť a písať sám za seba!
Ale môžem povedať jedno.
Nikdy som v Rusku nebol a nikdy tam ani nepôjdem.
Pôjdem akurát tak do Svidníka a na Duklu,kde každoročne smerujú moje kroky.
Tam si chodím uctiť pamiatku hrdinov.
Tam so mnou chodí celá moja rodina.
Tam by som chcel žiť,lebo tam žijú najlepší slováci.
Tuná sa Andrej zaradil do zoznamu slovákov vhodných akurát na bustu.
Bustu hrdinu ZSSR.
Idem dedovi zapáliť sviečku a idem mu povedať,že mal pravdu.
Nepreskočili sme.
- 2.6.2023 - 17:29
- +5
- Tino
- moj stary otec : a neskor aj sused mi hovorili, ze ked prisli DE , do dediny na zaciatku okupacie boli slusni, ked nieco potrebovali normalne poziadali,bud za to zaplatili , alebo dali nieco na vymenu.Ked utekali z CSR cast z nich sa pachala nasilie a kradla, RUS taki boli od prveho momentu.dalo sa na RUS stazovat ak sa jeden nebal a ak mal nejaky vyssi dostojnik cas a chut sa tym zaoberat, vypocul si staznost a niekedy zjednal napravu, zaistil vynnikov a na mieste nechal popravit, bezne strielali rovno dostojnici.
- 2.6.2023 - 17:44
- +5
- vanes je dukla
- Tino:Som rád za tvoj príspevok.
Dôležité,je ,že sme tam neboli a nezažili to,ale
na internete,sme dôležitý,jak to hovno.
U nás napríklad sa rusi nesrali.
Zobrali ti aj poslednú sliepku a popritom si zašpásovali s dievkami z dvora odkiaľ sliepka bola.
A som rád,že píšeš o tom,ako nemci vymieňali,alebo zaplatili.
Nie,ja nie som hnedé hovno a fašista.
Každá dedina,každý okres mal svoju históriu.
Ja som vždy dal radšej na svojho deda,ktorý mi to podal z prvej ruky,ako na ovešaného generála,čo nám rozprával historky z vojny.
Vojna nemá víťazov.
Má len porazených v tých najslabších,žien a detí.
- 2.6.2023 - 18:04
- +3
- amaskiea
- Wehrmacht bola štandardná armáda, kde normálne fungoval poriadok, subordinácia a, prepytujem, aj vojenská česť.
SS boli sfanatizovaní hrdlorezi a šialenci.
Červená armáda boli nevzdelanci, trestanci, lúza, lebo Stalin celé 30te roky paranoidne likvidoval svoju vlastnú vojenskú elitu. Navyše všetci sovieti (bez rozdielu vzdelania a intelektu) z krajiny na nižšom stupni civilizačného vývoja. Ten civilizačný rozdiel bol viditeľný vo všetkom a nedokázali ho vyrovnať až do dnes. - 2.6.2023 - 18:43
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- Pocuj, ale ved ty si tiez tak trochu "nas clovek"
- 2.6.2023 - 19:21
- 0
- vanes je dukla
- Uvidíme možno nás zrušia a vymažú.
Pokiaľ,je to hnoj budiž.
Ja píšem,je to tenký ľad.
Mňa,ale tá história vojny fascinuje.
Nie z pohľadu kto vyhral a prehral.
Kto bol zlý a dobrý.
Fascinuje ma z výpovedí konkrétnych ľudí a ich príbehov.
Ak ťa to uráža,tak sa ti ospravedlňujem. - 2.6.2023 - 19:26
- 0
- amaskiea
- čo to bolo, nestihol som, niečo čierno(červeno)biele - Veľká Vlastenecká Vojna, Oslobodenie a tak?
- 2.6.2023 - 19:41
- 0
- vanes je dukla
- Nie.Písal ,že či "naši ľudia",asi my ,tu môžu produkovať takýto hnoj.
Možno má aj pravdu.
Možno sme prekročili aktuálnu hranicu vnímania čítaneho textu priemerného slováka. - 2.6.2023 - 19:44
- +2
- vanes je dukla
- Amas:Napísal si to za mňa,ale ja som nemal gule napísať ,že v jednej z tých armád ,bol poriadok a v tej druhejto bolo od nafukovania o tom,kto vypil viac vodky.
Viem,že sa tuná pohybujeme na tenkom ľade,ale som rád,že nie som sám ,čo tých (hľadám slová),obyčajných narukovaných nemeckých chalanov vidí,ako?Ako čo .Schopnejších sa sa správať vo vypätaj situácii ľudskejšie? - 2.6.2023 - 19:20
- +1
- amaskiea
- to môže byť akurát tak tenký ľad povestí, legiend a rozprávok starej bolševickej matere
Hitler bol od samého začiatku v nemilosti Wehrmachtu, je všeobecne známe, že chcel celý Wehrmacht nahradiť SA, keď mu to nevyšlo, tak sa snažil nejako s nimi vyjsť, viac-menej ich držal hlavne z pozície moci. Tým nijako nespochybňujem, že Wehrmacht bola armáda vojnového agresora, ale všeobecne, hlavne v našich končinách, sa nerozlišuje Wehrmacht a SS a to nie je správne. - 2.6.2023 - 19:46
- 0
- Tino
- ja som: mal rad uz od detstva tieto pamate,dedo bol rad, ze ma to zaujima a tak hovoril co zazil, braval na na huby oblasti dargov, ukazoval odkial povinne zvazali ranenych, zbierali mrtvych.Detto sused , stary pan , ktory odmietol evakuaciu ked prechadzal front.Dedo z nejakeho dovodu vzdy zdoraznoval osobnu hygienu DE radovych vojakov, skutocne sa o seba starali.Nebol to hejt smerom k rus,boli aki boli , ten civilizacny rozdiel bol proste priepastny.Ked DE utekali nejakemu dostojnikovi v dedine preplo a robil bordel, zastrelil nejakych ludi.Proste magor.
- 2.6.2023 - 21:03
- 0
- vanes je dukla
- Veď ,to je ten tenký ľad.
Pohľad na Reichswehr a jej veliteľov z ktorých množstvo bojovalo proti Hitlerovi a jeho politickej mašinérii,sa u nás zlial do jedného celku.
Na strane druhej ,každý jeden bolševik vo vedúcej pozícii nemal,nemá a nebude mať nikdy žiadneho oponenta vo vlastných radoch. - 2.6.2023 - 20:18
- +1
- amaskiea
- treba rozlišovať - vojak Wehrmachtu nie je automaticky nacista a už vôbec nie SS
- 2.6.2023 - 20:52
- +1
- Kubko
- Podla mna je vojak Wehrmachtu rovnaký agresor ako ruský vojak na ukrajine
- 2.6.2023 - 21:55
- 0
- Tino
- to : myslim nikto nespochybnuje
- 2.6.2023 - 22:50
- +3
- amaskiea
- samozrejme, a tiež ako vojak Červenej armády v WWIi
- 2.6.2023 - 23:01
- +1