Diskusia: Poprad posilnil kanadský útočník Cracknell, odišiel O' Leary
Slovenský hokejový klub HK Poprad sa dohodol na ročnom kontrakte s kanadským útočníkom Adamom Cracknellom. V drese "kamzíkov" nebude pokračovať jeho krajan Mike O´Leary. Tím Tipos extraligy o tom informoval na oficiálnej webstránke.
Tridsaťdeväťročný Cracknell odohral počas deviatich sezón v NHL 210 zápasov v základnej časti a získal 43 bodov (21+22), v play off pridal 10 duelov a strelil jeden gól. Počas kariéry pôsobil v tímoch St. Louis Blues, Columbus Blue Jackets, Vancouver Canucks, Edmonton Oilers, Dallas Stars, New York Rangers i Anaheim Ducks.
"Ďakujem klubu za dôveru a príležitosť, neviem sa už s mojou rodinou dočkať, kedy sa staneme členmi popradskej komunity. Teším sa na tím a verím, že budeme mať úžasnú sezónu,“ uviedol Cracknell po podpise zmluvy s Popradom. Skúsený útočník má na konte aj celkovo 795 stretnutí v nižšej AHL a dosiahol 510 bodov. Jednu sezónu odohral v KHL a počas sezóny 2020/21 krátko hosťoval v dánskom Esbjergu. Kanadu reprezentoval na ZOH v roku 2022.
"V tíme vítam Adama. Ide o skúseného hráča, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Je to líder s vodcovskými vlastnosťami a ja verím, že svoje skúsenosti odovzdá mladším hráčom a pomôže im v ich kariérnom raste,“ povedal športový riaditeľ klubu Július Koval.
Poprad má na súpiske siedmich legionárov. Zmluvu na sezónu 2024/25 majú maďarský reprezentačný brankár Adam Vay, kanadskí obrancovia Brady Keeper s Trentom Bourquem a štvorica útočníkov. Sú medzi nimi dvaja Cracknellovi krajania Andrew Calof i Orrin Centazzo a Američan Cole Coskey.
- Qwixik
- Za mňa jeden z najzaujímavejších mien v lige klobúk dole 👍
- 10.9.2024 - 12:52
- +10
- patkof
- 39???: Ak sa neprisiel len vyprdkať a pozrieť skalnaté pleso tak mame 1. centra ako vínko. S calofom môžu byť nebezpečný.
Škoda O’ learyho mne sa pozdával. - 10.9.2024 - 12:53
- +1
- Wayne99
- a preco konci o leary?: vieme? mne sa tiez na TP zdal fajn aj ked som nevidel vsetky zapasy PP
- 10.9.2024 - 12:56
- +2
- patkof
- Asi je zbytocne uz teraz držať viac legio ako je miest. Navyše stale sa nevie asi čo Kípr
- 10.9.2024 - 12:58
- 0
- .Iceberg.
- Asi flakal treningy zamna palec hore pre vedenie ze to riesime razne ak nieco nieje okej. Je to varovanie aj pre ostatnych.
- 10.9.2024 - 12:59
- +4
- gerlach
- na TP: som v zápase proti Michalovciam videl situáciu, ked pokazil nahrávku, bolo potrebné ešte bojovať o puk a znechutený išiel striedať. Bolo z toho prečíslenie a šanca Michaloviec. Nepíšem že to bol dôvod jeho odchodu, ale ukazovatel prístupu O leryho. Myslím že Todovi sa to vôbec nepáčilo.
- 10.9.2024 - 13:19
- 0
- braniiislav
- nebola spokojnosť s ním na to, že mal byť prvý center.
- 10.9.2024 - 13:32
- 0
- Pharaoh111
- kvoli cracku: nellovi
- 10.9.2024 - 15:23
- 0
- Wayne99
- asi koli veku sem takyto hrac pride: ale zivotopis ma paradny.👏 som na neho zvedavy
- 10.9.2024 - 12:54
- 0
- BlackCrow
- Poprad Kraken
- 10.9.2024 - 12:55
- +3
- michaelfrolík
- Nevyhrat letny titul sa nevyplaca… Zlizol si to O’Leary.
- 10.9.2024 - 12:58
- +41
- jaja11
- Alebo splnili sa očakávané ciele ohľadne letného titulu a po úspešnej missi sa pobral domov...
- 10.9.2024 - 15:34
- 0
- hefky
- Tieto primitívne reči ach bože kedy vás to prestane baviť.Opakovany vtip už nie je vtip ale trápna situácia.
- 10.9.2024 - 17:42
- +5
- Wana
- Závisť...
Prečo nevieme takéto do Nitry do prvého útoku ku Gillovi s Bučekom doniesť mi stále hlava nebere... - 10.9.2024 - 13:00
- +4
- NR_navždy
- Evidentne mačky vo vreci stoja menej peňazí a zatiaľ nám to týmto štýlom vychádza otázne je dokedy. Už je u nás standart že sa legionári u nás menia počas sezóny tiež by som bol radšej keby aspoň za jedného novica priplatili a šli na istotu .
- 10.9.2024 - 13:04
- +1
- Hasan13
- Praveze uz dost mačiek vo vreci nevyšlo.
Vrátane Nitry. - 10.9.2024 - 13:13
- +4
- NR_navždy
- A ešte ich aj bude dosť otázne je dokedy tento trend bude pokračovať .
- 10.9.2024 - 13:22
- 0
- Wana
- Ale tak máme základ legošov už odskúšaných Kašo, Aitto, Gill, Jackson, Cotton tak na zvyšné tri miesta mohli ísť aspoň s jednou takouto istotou ako priviedli KE alebo PP... Už aj toho Fejesa z KE sme mohli radšej zobrať. Auk sa javí dobre, ale Alger no nechcem kritizovať ale zatiaľ nič moc...
- 10.9.2024 - 14:01
- +1
- NR_navždy
- Štatisticky sa musia aspoň 2 legio vymeniť za posledné roky takze uvidíme ako to nakoniec bude. O mesiac budeme múdrejší .
- 10.9.2024 - 14:10
- 0
- Wana
- No veď áno, ale tak do prvého útoku by sme mačky skúšať nemuseli keď sú na trhu takýto hráči, prípadne legoši overení našou ligou... A hlavne ked sme dotiahli len dvoch legionárov tak sme mohli ísť po overených a nie skúšať. Ale tak bodaj by mi zavreli hubu a chytili sa, nič viac si neprajem
- 10.9.2024 - 14:14
- +3
- NR_navždy
- Presne moje slova tým zostal pokope a tie 2 mena keby sa priplatilo a dotiahli už Eu hokejom overený hráči tak by to dávalo väčší zmysel. Na druhu stranu zas nemalé peniaze stalo udržať minuloročný tým skoro cely po kope.
- 10.9.2024 - 14:16
- 0
- Kehrmann
- tak na tomto hráčovi nebude všetko ok, v 39, s takým životopisom a na Slovensko.
rád sa budem mýliť a doprajem mu nech sa mu v Poprade darí - 10.9.2024 - 15:49
- +1
- fanpp
- A načo? To je úplne mimo koncepcie Nitry, Stavjanu tam vytiahne nejakého Pobezala a zas budete mat medailu.
- 10.9.2024 - 17:29
- 0
- evgeni71
- jj Stavjana urcite
- 11.9.2024 - 7:28
- 0
- micu79
- Na nasu ligu by mal stacit v pohode super podpis sice aj Irbe tu bol a vieme ako to dopadlo.
- 10.9.2024 - 13:09
- +1
- Bizzaremifo
- Akože podľa mena a skúsenosti je to super podpis..otázny je ten vek, zdravotný stav a motivácia..ale predpokladám, že tieto veci ma klub určite poriadne zmapované .. som veľmi zvedavý ako takýto hviezdny hráč bude zvládať našu ligu
- 10.9.2024 - 13:19
- 0
- Raccoon
- Takyto hrac by mal patrit do top3 v lige, ak sa mu teda bude chciet a bude zdravy. Ja dufam, ze to neni jedina lastovicka a po predaji Slovana sa zacnu nase kluby coraz viac motat vo vodach AHL. Pred dvomi sezonami druhy v timovej produktivite, minulu sezonu stvrty. Akoze papierovo tu prisiel hrac co by mal nasu ligu dat v pohodicke s hokejkou v jednej ruke. Tak snad 😀
- 10.9.2024 - 13:26
- 0
- Raccoon
- Koval style. Dufam, ze otaznik pri veku sa zmaze hned prvymi zapasmi, v ktorych ukaze, ze je fyzicky pripraveny a bude stihat. Hrac je to nepochybne super pre nasu extraligu, uz sa tesim az ho uvidim hrat nazivo. Neviem preco OLeary musel prec, ci je za tym nieco hlbsie a proste ho dalej v klube nechceli alebo len kvoli hre v priprave. Lebo ta nebola az tak zla a ten tim by sa mi viac pozdaval s takym centrom. Tu sme len vymenili kus za kus, aj ked teda urcite by mal byt kvalitnejsi. A este aj ten Keeper, ziadne info od klubu, pritom vedia, ze vsetci chcu vediet co s nim je. Papierovo dve top posily pocas leta Oleary a Keeper a je teda vysoko pravdepodobne, ze ani jeden z nich tu nic neodohra.
Ale super, ze to riesia a predsa sa podarilo najst kvalitu. Aj taky Coskey vyzera, ze bude tahat.. - 10.9.2024 - 13:20
- +5
- milmikus
- 39 je dosť vysoké číslo ale teším sa veľmi.Podla toho čo odohral sme takého hraca u nás ešte nemali.
- 10.9.2024 - 13:21
- 0
- BieloModra
- a co nas 43r kapitan Mezei?.... vek nemusi byt ten rozhodujuci faktor
- 10.9.2024 - 13:29
- +1
- P24
- Mezei nemal vo veku 39 rokov odohraných na európskom klzisku 70 zápasov, z toho 50 v kun lune.
- 10.9.2024 - 14:41
- +5
- BieloModra
- a preto plati dalej napisane: vek nemusi byt ten rozhodujuci faktor
- 10.9.2024 - 14:53
- 0
- Shaggy9
- len zas treba si uvedomit aj to že Mezei, vo všetkej utce k nemu, neni v NR kvoli vykonom. on by sa inde už pravdepodne neuplatnil.
- 10.9.2024 - 16:30
- +7
- Wana
- To si pekne tresol teraz...
- 10.9.2024 - 16:34
- +8
- BieloModra
- Ty asi zartujes...on s jeho hracskou historiou a vekom uz moze sediet na zahrade, alebo mat svoj biznis pripadne si zahrat particku...to nie je o tom ze hra v NR lebo inde by ho nezobrali 🫣🫣🫣 a aj tak presti daleko mladsich
- 10.9.2024 - 23:13
- +3
- Wana
- Napíš mu priemerný icetime Mezeia za minulú sezónu a padne na riť. Ja neviem že toto niekto môže napísať kto videl aspoň jeden zápas NR v minulej sezóne.
Mezei je kapitán aktuálneho majstra slovenskej extraligy. Hraval PK, naskakoval aj do PP a hral v prvej obrane. Jeho prínos, úlohy a dôležitosť pre team by som prirovnal k vzťahu Boston/Chára. - 10.9.2024 - 23:30
- +5
- BieloModra
- Nuz... 😀😀😀 ale myslim ze on to nemyslel tak zle ako to vyznelo
- 11.9.2024 - 8:48
- 0
- AndrejTN
- Toho mám trochu nasledovného a myslím si, že našej lige môže ešte ponúknuť stále veľa..
Tiež by som ho ako kolega hore pripísal k jedným z najlepších podpisov v tomto roku a vek by som až tak neriešil.. - 10.9.2024 - 13:24
- +2
- Aasen36
- Nie: len v tomto roku.
Klobúk "hore" Poprad - 10.9.2024 - 13:28
- +4
- HokejBJ
- Niekomu možno vadí jeho vek ale je to veľká posila pre Poprad a pre celú ligu, ak sa v takomto veku nestratil v AHL tak u nás určite nie
- 10.9.2024 - 13:24
- 0
- Prostars
- OLearyho mi je kúsok aj ľúto,že to tak vyšlo,osobne sa mi celkom pozdával aj keď bolo čo zlepšovať,tento Kraken dúfam že bude doslova Kraken v našej lige,s Coskeyom a Calofom to môže byť legia skazy,aj keď asi Calofa by som k nim nedával ale rozložil sily do dvoch útokoch,.
- 10.9.2024 - 13:32
- +3
- Epa6
- Čo ja viem … skúsenosti má ale
Za tie peniaze mohol prísť hráč v lepšom veku … - 10.9.2024 - 13:38
- +1
- Raccoon
- Za ake peniaze tu dosiel? Urcite to vies, ked to takto pises. A nie si zo SNV? To hovori za vsetko 😆 Asi by ho Riso neukecal, ze ked sa mu zadari, tak pojde hrat do Ceska.
- 10.9.2024 - 13:41
- +17
- Epa6
- Skús sa opýtať ľudí okolo hokeja v Poprade … od jedného z nich to mám … samozrejme ja tu sumu von púšťať nebudem … ale
To by si nebol ty aby si v každom príspevku nehejtoval Ríša … ten ti asi veľmi leží v žalúdku - 10.9.2024 - 14:01
- +1
- patkof
- To by nebola snv keby sa nesnažila vysmiat každej veci alebo ju spochybniť ktorú urobi PP
- 10.9.2024 - 14:05
- +19
- Epa6
- Kde je vysmech ? Ja hodnotím pomer cena / kvalita …. Je to môj osobný názor … ja si myslím že za take prachy by mohli dotiahnuť aj hráča v lepšom hokejovom veku …
- 10.9.2024 - 14:11
- +1
- Wana
- Hráči v lepšom hokejovom veku s takýmto životopisom by Slovensko ani na mape nenašli tobôž aby sem prišli
- 10.9.2024 - 14:15
- +14
- Epa6
- Všetko je o peniazoch … má plat na úrovni Delky … Daugavins je chudobný príbuzný pri ňom … ale
Možno sa mýlim a urobí bod na zápas … len vek Neoklameš - 10.9.2024 - 14:16
- +1
- Bielomokry
- Pozri sa na jeho cisla v minulej sezóne asi oklamal vek
- 10.9.2024 - 14:22
- +1
- topska
- Pockat pockat najpriv napises ze Daugavins je chudobny pribuzny, predtym ze za take peniaze by mohol prist hrac s jeho zivotopisom v lepsom veku a potom spomenies 100 000
- 10.9.2024 - 14:24
- 0
- Epa6
- Tak skúsim inak lebo asi si trosku mimo … obrazne bolo povedané 100 ore akéhokoľvek hráča … tento pán má cez 140
- 10.9.2024 - 14:30
- +1
- fagaf
- Epa6 mlčať je zlato. 🤦♂️
- 10.9.2024 - 15:03
- +7
- Urpiner17
- Po tom koľko mal Baky minulý rok nasypane, buď radšej ticho o platoch..
- 10.9.2024 - 16:18
- +18
- Epa6
- Baky nebral ani polovicu z jeho platu …
- 10.9.2024 - 16:51
- +1
- Urpiner17
- Takže v slovane mu bolo 10 malo, ale u vás hral za menej než 7 😂😂
- 10.9.2024 - 16:55
- +6
- Epa6
- Jasne u nás bral 15 😀😀😀😀a preto sme mali jeden z top3 najnižších rozpočtov v lige 🤦🏻♂️💁🏻♂️💁🏻♂️
- 10.9.2024 - 16:58
- +1
- NightPP
- Hej,rovno rozpočet na úrovni prvej ligy nie?
Nikto iný nevie robiť hokej tak ako Rapáč.
Aspoň sa tu už nestrapňuj. - 10.9.2024 - 17:10
- +16
- Epa6
- Sme rozpočtom na úrovni Mikuláša a zamkov .. tak by aj výsledky mali byt podobne nie ?
- 10.9.2024 - 17:22
- 0
- Urpiner17
- Podľa mňa Detvy…
- 10.9.2024 - 17:26
- +16
- NightPP
- Ty teda žiješ v krásnej bubline ...
A ešte si si aj nepriamo odpovedal.
- 10.9.2024 - 17:29
- +10
- HKPPGabriel
- Clanok: Precitaj si clanok na HP s Riškom, tuto sezonu uz mate vysoky rozpocet, takze uz tieto reci su mimo…
- 10.9.2024 - 18:11
- +1
- Epa6
- Vyšší Ako
Minuly rok … stále niesme na úrovni Zvolen Slovan Kosice Michalovce Poprad atd … - 10.9.2024 - 18:20
- 0
- NightPP
- Ako keby to sám veľký Richard písal ...
- 10.9.2024 - 18:21
- +22
- PopradskyInsider
- https://ibb.co/YfS9GpB
- 10.9.2024 - 19:25
- +7
- NightPP
- Nezostal dlžný svojej povesti.
- 10.9.2024 - 19:36
- +9
- Peto148
- Treba čítať s porozumením, spomenutý je tam vyšší rozpočet nie že je vysoký
- 10.9.2024 - 19:51
- 0
- Kyto55
- Keď v tom veku dokáže slušne bodovať v AHL, prečo by to nemal dokázať v tejto smiešnej lige? Samozrejme, nemusí mu sadnúť európsky hokej, prostredie celkovo a liga atď ale keď to stále vie v zámorí, tak nie je o čom.
- 10.9.2024 - 14:24
- +2
- Epa6
- Daugavinsa za peniaze presvedčili 4 roky mladšieho
- 10.9.2024 - 14:24
- 0
- topska
- Ale Daugavins neprisiel zo zamoria na Slovensko ale do KHL a Svajciarska. A je to Lotys. Doniest podobnych hracov zo zamoria k nam v nizsom veku tak to je utopia aj za "taketo" peniaze. Take pripady (neberiem obdobie pandemie) si nepamatam.
- 10.9.2024 - 14:48
- +2
- pupo
- Daugavins nemal už moc na vyber. Podpriemerne Del mužstvo nemalo oňho záujem tak mu zostane Ebelka alebo naša liga
- 10.9.2024 - 16:38
- 0
- Dukla43
- Preto ho pred touto sezonou chceli 2 timy zo svajciarskej najvyssiej ligy a 4 z nemecka
- 10.9.2024 - 22:55
- 0
- pupo
- Iserlohn nemal o predĺženie Daugavinsa záujem. Z Delky iné ponuky nemal tak mu moc na vyber už neostávalo.
- 11.9.2024 - 7:40
- 0
- Mato-Mi
- Pisete o dvoch roznych sezonach.
- 11.9.2024 - 7:44
- 0
- pupo
- Presne tak,ja som reagoval na jeho odchod z Delky. To mal po sezóne naozaj toľko ponuk zo Sui a Delky?
- 11.9.2024 - 9:19
- 0
- Dukla43
- Straubing a Ingolstand.. a zo svajciarska kloten a neviem dalej. Mal on si svoje body v europe este paru ročkov urobi.
- 11.9.2024 - 12:29
- 0
- topska
- No ved to je v poriadku ale ked zmluvu nemal tak ponuky nemal, ked zmluvu ma a povedal ze v michalovciach ostane tak su tie ponuky viac menej pri tejto teme irelevantne.
- 11.9.2024 - 13:58
- 0
- Gerlach2655
- Nahodou ja som milo prekvapeny ze aj chalani zo SNV ocenuju tento podpis.
Jedine Epa tu prisiel s jedinym umyslom a to nejakym sposobom dehonestovat tento podpis a hladat na nom negativa ale povedzme si pravdu pri tom Craknellovom zivotopise to ma sakra tazke a moc mu to nejde 😄 - 10.9.2024 - 15:29
- +4
- Epa6
- Povieme si na Vianoce ja som ochotný sa stebou staviť ze nebude v top 10 bodovania… čo by taký hráč mal urobiť s prstom v zadku
- 10.9.2024 - 15:42
- 0
- patkof
- Dobre riško
- 10.9.2024 - 15:49
- +34
- Standacik
- taký folklór ale predsa: Každý tu je za seba. Nemyslím si, žeby sme mali byť všetci z hociktorého mesta/klubu hádzaní do jednej kopy kvôli jednotlivcom.
- 10.9.2024 - 19:59
- +1
- mikisk
- 100%. Tiež nehodnotím podľa pár ľudí celý Poprad a to sa vyššie kontruje pekným hnojom..
- 10.9.2024 - 22:04
- +1
- Raccoon
- Jak hejtovat? Vsak sam Riso to tvrdi, ze hracov nelaka na peniaze ale na vysoku sancu, ze sa predaju dalej, ak budu dobri. Tak len konstatujem, ze tohto by ste asi neziskali na tieto reci. A samozrejme, ze takych hracov treba zaplatit, aj Daugavins nehra za vreckove v MI. Ten prvy prispevok je cisto v style, rypnut si do PP, aj ked pride produktivny hrac z AHL, nic ine. Jasne, dame radsej take prachy nejakemu ECHL hracovi. Pri vsetkej ucte, v SNV by ste sa mali starat komu a kolko platite vy, nie PP.
- 10.9.2024 - 14:15
- +9
- Epa6
- No logicky nemôže ťahať hráčov na peniaze keďže u nás nemáme možnosť to robiť inak … nemáme možnosť ako v Poprade buchnúť 100 na sezónu na stôl pre hráča a vybavené … za mna je náš smer správny … vedieť hokej robiť z mála …
- 10.9.2024 - 14:19
- +1
- Raccoon
- Je to spravny smer, pokial je to ekonomicky udrzatelne. Proste ak na takeho hraca mame peniaze, preco by sme ho nezaplatili? Ak chce ist liga hore, treba viac takych Martellov, Daugavinsov a Cracknellov do ligy, na to treba peniaze. Snad sa buduci rok prida aj Slovan a tiez tu doniesie nejake kalibre z AHL. Ved vsetci chceme, aby sme mali kvalitnu ligu. Vasa cesta je super, ak vas to az tolko nestoji a dokazete byt konkurencieschopny, ale je to cisto rozvojovy smer, tie bohatsie kluby nech aj tahaju poriadnych hracov, overenych. To dodava na vyjadnavacej pozicii aj vam, ked hraci vidia kto tu hra v lige.
- 10.9.2024 - 14:26
- +4
- omen
- Len pre info: berieš teda Poprad medzi bohatšie kluby? Lebo ešte pred mesiacom som čítal tu v diskusiách, že Poprad išiel rozpočtovom dole...
- 10.9.2024 - 14:36
- 0
- Raccoon
- V sezone 22/23 sme boli podla manazerov klubov a ich vyjadreni o platoch na hracov na podobnej urovni ako Zvolen. Slovan nezverejnuje tieto cisla, ale budem ho po predaji brat urcite ako bohaty klub vramci nasej ligy. Minulu sezonu PP tiez nezverejnil, ale po tom, co tu nalozili aby vyhrali ZC a chceli sme aj titul, to bol urcite este drahsi tim ako vtedy za 1,1M. Cize Poprad beriem do skupiny ako Zvolen a Michalovce, samozrejme top su KE a BA. Asi by sa to dalo brat, ze patrime do tej bohatsej polovice klubov. A ocividne ked podpiseme takeho hraca, tak nam to rozpoctovo vyjde. Ale neni vylucene, ze sme rozpoctom sli nizsie, Koval v nedavnom rozhovore vravel, ze ma nejake limity a ked bude mat sancu nieco schopne ziskat, je tam rezerva a vedel by. Tak asi je to tento pripad.
- 10.9.2024 - 14:49
- +4
- Fanusik21
- A hlavne ako som už minule písal to co plati dnes nemusí platiť už zajtra 😉
Inak povedané ten limit sa podarilo fakt trocha navýšiť a ešte je niečo rozrobené..
Je to podla mňa veľmi dobre ze sa ide postupne krok za krokom a reaguje sa na dane Situácie ako sa ukážu...
To platí aj muzsve tak aj o finančnej stránke.. - 10.9.2024 - 15:12
- +2
- Jose17
- "Robiť hokej z mála".. to už si si trocha ale uletel..málo si predstavujem inak ako Váš rozpočet
- 11.9.2024 - 9:27
- +4
- Urpiner17
- Počkaj ja viem kto by mohol vedieť…Backo koľko berie táto posila Popradu?
- 10.9.2024 - 14:15
- +1
- Eagle
- Nestíham sa diviť, čo tu píšete niektorí Minulú sezónu mal v AHL (!) 59z - 18+17. To sú čísla, aké by nemala žiadna posila v celej extralige
- 10.9.2024 - 14:00
- +5
- Izo
- toľko bodov nedal minulú sezónu v AHL ani napr. Regenda , Kelemen , Sýkora , Demek alebo Chromiak
Mne nevadí ak má mužstvo takýchto (dajme tomu +36r) cca 2 starších hráčov. Ale taká Skalica ma takýchto snáď aj 10 a to je už extrém. - 10.9.2024 - 16:38
- +7
- Spišiak
- Ja si myslím že koval vie čo robí, klobúk dole za takýto podpis
- 10.9.2024 - 14:01
- 0
- paulsk26
- PP : Dobrá kúpa
- 10.9.2024 - 14:17
- +1
- LAUDEO
- Potichučky závidím Hkm by tiež už konečne mal hľadať obrancu
- 10.9.2024 - 14:21
- 0
- trevor
- Kľud, o chvíľu tu máš hneď dvoch.
- 10.9.2024 - 14:22
- +1
- Hrobar
- Hneď to bude inak vyzerať na papiery.
- 10.9.2024 - 15:25
- 0
- Mandolorian
- A nebudú zo zas len kusy???
- 10.9.2024 - 18:12
- 0
- Velkybrtok
- Bindulis v pohode čo som videl minulý rok Michalovce
- 10.9.2024 - 18:44
- 0
- poprad73
- Koval vydel útok Košíc Pollock Mertel Petraš ale aj Michaloviec Daugavinš. Krastenbergs Svitana mi sme taku silu nemali ani v jednej lajne musel stim niečo robit kým nezačne liga
- 10.9.2024 - 14:21
- +1
- BretPit
- ty kokso ...vydel,,,mi,, stim,,,no stane sa
- 10.9.2024 - 14:49
- +16
- patkof
- Neni kazdy den nedela 😂
- 11.9.2024 - 12:23
- 0
- fanke27
- Zíram.. životopisom určite najlepší podpis ligy, otázny je ten vek ale myslím, že ak posledné dve sezóny ešte stále spravil v AHL body aké spravil, tak by vek nemala byť prekážka a toto bude určite jeden z top hráčov ligy.
Parádny podpis Poprad ! - 10.9.2024 - 14:22
- +7
- Gerlach2655
- Wow wow wow ! prestupova bomba pod Tatrami prave vybuchla 😀 mega podpis konecne center ako sa patri.
Vyse 200z v nhl, vyse 800z v ahl a v nich vyse 500 b navyse fyzicky silny.
Pre tych ktory riesia jeho vysoky vek davam do pozornosti posledne 3 sezony v ahl.
2023,24 35b
2022,23 53b
2021,22 47b
A medzi tym si este tukol olympiadu za kanadu 😀
Bez debaty najvacsie meno do ligy pred novou sezonou. Vlani takto tesne pred ligou doniesol Daugavinsa,teraz Craknella.
Julo klobuk dolu pred tymto podpisom ! - 10.9.2024 - 14:22
- +13
- fakir
- Parádny hračik
- 10.9.2024 - 14:56
- 0
- M4K3R
- Toto co je ma byt, 39 rocny pravidelne bodujuci z intezivnej AHL navyse postavou powerforwarda 191 cm 98 kg. Na mna by sice este musel nejaky centimeter dorast a prihodit zopar kg ale velmi rad si popozeram cim sa presadzuje .
- 10.9.2024 - 15:19
- +1
- trevor
- Presne tým čím píšeš, najmä pred bránou. Brusliť mu to už tak nebude, ale bude silný v iných činnostiach.
- 10.9.2024 - 15:21
- +2
- Eastcrow
- Kalap dolu : Fúú, pekna posila pre Poprad a pekné meno pre ligu. V jeho veku už asi korčuliarsky nebude vyčnievať ale pred bránou to bude horieť. Na jeho vek veľmi pekne čísla z AHL. Nech zdravíčko slúži. Kovaľ zase ukázal prečo je vo svojej práci najlepší.
- 10.9.2024 - 15:52
- 0
- 88Backo
- No len Koval to dokáže len s peniazmi...by som chcel videt co by vyskladal za polovicu napr ako Spiska 🤔
- 10.9.2024 - 16:08
- +2
- trevor
- Koval by nešiel do klubu kde nie je dostatočne vysoký rozpočet.
- 10.9.2024 - 16:16
- +2
- Gerlach2655
- Pokial viem tak koval bol aj v presove ci lm kde sa o vysokych rozpoctoch hovorit nedalo... Pravda mal tam ale inu poziciu nez tetaz v pp
- 10.9.2024 - 16:28
- +1
- trevor
- Áno, ide o pozíciu, sám povedal predtým ako išiel do MI a následne do PP, že pôjde iba do klubu s najvyššími ambíciami kde bude mať zároveň plnú zodpovednosť za káder. Nepriamo povedané aj slušný rozpočet.
- 10.9.2024 - 16:35
- 0
- NightPP
- Nemyslím si že toho roku bude nejaký markantný rozdiel medzi Popradom a Spišskou.
A hlavne je dôležité čo všetko "priznáš" do rozpočtu.
Lebo už aj od kolegov zo SNV počúvam že Rapáč to robí trochu "inak". - 10.9.2024 - 16:22
- +3
- Epa6
- Minuly rok nebral najproduktívnejší hráč ligy archambault a najlepsi obranca Merezhko dokopy toľko
Čo dostal u vás Hviezdny Gerlach … a ty nápises že nebude rozdiel 😀😀😀keď teraz nasypete 140 tisíc za poslednú posilu 😀😀😀Poprad bude rozpočtom na hráčov cca na úrovni 1.2-1.3 … Spišska 0.8-0.9 a to je percentuálne dosť veľký rozdiel … - 10.9.2024 - 16:54
- 0
- NightPP
- Vieš papier znesie veľa...
A musíš byť strašne naivný ak veríš tomu že práve k vám sa chodia hráči "predať".
Už pár hráčov od vás odmietlo lepšiu ponuku s "formulkou" že sú v Spišskej spokojní.
Prečo asi?
- 10.9.2024 - 17:05
- +13
- Epa6
- Toto je Slovenska klasika … niekto to vie robiť dobre … ukáže že to ide aj inak … a hneď sa to spochybňuje … chápem že závidite v tom Poprade že Rišo vie zo smiešnych peňazí urobiť za 3 sezóny dvakrát medailu ale takto znevažovať jeho prácu je od teba trápne …
- 10.9.2024 - 17:21
- 0
- Mato-Mi
- Nemyslim si, ze tu niekto znevazuje vasu pracu. Len sa ludia(casto aj ja) zamyslaju, cim je to prostredie v Spisskej take lakave, ked k vam hraci (udajne)chodia hrat za ovela nizsie sumy, nez inde.
- 10.9.2024 - 17:25
- +6
- Epa6
- Neraz sa to vysvetľovalo … príde k nám neznámi hráč dostane veľa priestoru a posúva sa do lepšej ligy … pre hráčov je lákavé po jednej sezóne čo sa tu predaju ísť napríklad do Cz … Nellis ,Pettgrave ,Archambault ,Merezhko … od prvej sezóny čo sme v extralige sa stále opakuje že hľadáme
Hráčov ktorý prídu na Slovensko na prvú sezónu v Európe alebo zo slabšej európskej ligy a chceme ich posúvať … - 10.9.2024 - 17:34
- 0
- NightPP
- A to si vážne myslíš že ste v Spišskej objavili teplú vodu?
Že takto nefungujú aj iné kluby? - 10.9.2024 - 17:37
- +13
- Mato-Mi
- Podla mna viacero klubov to robi rovnako. Preto sem chodia "neznami" hraci z ECHL a pod. Ale iba u vas si hraci pytaju o polovicu menej, nez inde.
- 10.9.2024 - 17:42
- +13
- Epa6
- Nikto nepíše že o polovicu … ale chodia za menej ako k vám či do Popradu …. Veď Juncu sme už mali takmer podpísaného a vy ste dokázali priplatiť ešte 30% čo bolo nad naše možnosti …
- 10.9.2024 - 17:48
- 0
- Mato-Mi
- Pisal si, ze u vas dvaja hraci nebrali tolko, co Gerlach, cize beru u vas polovicu.
- 10.9.2024 - 18:00
- +5
- NightPP
- "A klbko sa pomaly zamotává"
- 10.9.2024 - 18:05
- +5
- Epa6
- Gerlach mal 100 na sezónu … Archi s merezhkom spolu nemali 100 … nepísal som že každý jeden náš hráč hral za polovicu 🤦🏻♂️rozmýšľaj trosku s tým čo máš v hlave pane bože
- 10.9.2024 - 18:21
- 0
- Mato-Mi
- Dobre, odosobnime sa a nebudeme osobny, ok?
- 10.9.2024 - 18:24
- +6
- M4K3R
- Lenze PP by za Archiho nikdy nedal 100ku chapes ? Ani za Merezka. Po sezone mozno , ale pred urcite nie
- 10.9.2024 - 18:34
- +2
- M4K3R
- Moze to byt osobnym pristupom, dajme tomu ak ma hrac ponuky len skrz agenta je to ine ako ked mu zavola priamo GM, navyse ak GM vie dobre predat klub, viziu a cely balik preco nie. Vies ako to myslim ?
- 10.9.2024 - 18:21
- 0
- Mato-Mi
- Viem, dokonca to viem pochopit pri jednom-dvoch hracoch. Ale nie pri celom kadri, ze hraci suhlasia s nizsimi platmi, lebo genius loci Spisskej.
Neberte to nikto zo Spisskej prosim ako utok. - 10.9.2024 - 18:24
- +5
- M4K3R
- O kolko nizsie ? 50% je cista fantasmagoria
Do 25% vyrokujes ak si sikovny, co Risso je...ale to je strop podla mna. Zalezi aj jaky hrac. Gerlach ked siel za 100 do PP neni sanca zeby siel k nam za 80. - 10.9.2024 - 18:32
- 0
- Mato-Mi
- Je to pri kazdom hracovi individualne, ale iste uznas, ze nie kazdy hrac v SNV je za menej penazi, nez mu nukali inde.
- 10.9.2024 - 18:35
- 0
- M4K3R
- To neviem podvrdit ale pragmaticky pri 25 hracov na supiske sa urcite najdu taky co maju rovnake alebo lepsie prachy ako nukali konkurenti
- 10.9.2024 - 18:39
- 0
- Mandolorian
- Maťko. Bindulis ako?? Co bol zač??
- 10.9.2024 - 18:40
- 0
- Radovan123
- Vedel dobre podkurovať a hlavne pred bránkou bol prispatý kedy mu utekali hráči.
- 10.9.2024 - 18:45
- 0
- nyytymaki
- Super,potom nastava otazka,preco Maslonka dostal kvapky od Tomeka a Mihajla,ze ho nestihol podpisat a nechal si ho preklznut pomedzi prsty.
Asi videli nieco,co ty nie. - 10.9.2024 - 18:57
- +3
- mikisk
- Ja byť PR poradcom RR, tak mu poradím nech pri otázkach o rozpočte zahmlieva tak ako iní manažéri slovenského michajlo-mašlonkovského typu. Lebo konšpiro scéna si pôjde tak či tak svoje. Možno je "devil in the details" a reči sa medzi hokejistami šíria a hokejista nechce prísť do prostredia, kde GM rieši, že obed hráča stál o 50 centov viac ako bola ním odporúčaná maximálna cena a podobne.
- 10.9.2024 - 22:27
- +2
- Mato-Mi
- Ak by chceli zahmlievat, tak uvedu naklady na platy 500.000€, nie?
S druhou castou mozem suhlasit. Hraci si povedia medzi sebou. - 10.9.2024 - 23:04
- 0
- NightPP
- On sa znevažuje takmer stále (okrem rozhovoru tu na HP) kde sa vyjadrí...
Pozri, sám si napísal že rozpočtom by ste mali byť niekde pri LM a NZ.
To ti nie je ani kúsok podozrivé že zatiaľ čo oni hrajú každý rok o udržanie tak vy o titul?
Si vážne myslíš že Majdan,Vandas,B.Rapáč, Valach a v neposlednom rade Bakoš u vás hrali za 2000 mesačne? - 10.9.2024 - 17:36
- +7
- Epa6
- Nie … je to o tom že vie Rišo doniesť za rovnaké peniaze lepšiu kvalitu … má lepšie oko a otom to je … nieje frajerina podpisovať hráčov keď máš všetky peniaze sveta … to by potom zvládol každý z nás … frajerina je doniesť rozdieloveho hráča keď mu
Môžeš dať 45-50
Za sezónu … a to aj Rišo minuly rok ukázal že vie … - 10.9.2024 - 17:41
- 0
- NightPP
- No dobre dobre.
Nie ste rodina? - 10.9.2024 - 17:52
- +8
- Fanusik21
- Epa6
Tak kto tu začal prvý písať a beat si do úst len Poprad opakujem len Poprad ako preplatil
Hráča ze mohol mať dvoch ..
Potom kto sa tu chcel stavit ze nebude do Vianoc v prvej 10 bodovania(ako malé dieťa)
Kto tu spomenul Gerlacha (kupovaný za LJ)
Takže všetko len o Poprade ..ako keby len Poprad hral ligu,ako len Poprad,, preplacal,, hráčov
Atď...
Nejako mi to nesedí kto tu závidí komu a je dokonca posadnutý Popradom😉🤔😉😉
- 10.9.2024 - 17:46
- +13
- Epa6
- Ja som v prvom príspevku nenapísal na Poprad nič … ja som napísal že podľa mna sa dal doniesť mladší hráč na čo bola automaticky reakcia urážka snv a rapaca … čiže človek to spišskej nemôže mat názor na podpis inde …
- 10.9.2024 - 17:49
- 0
- Fanusik21
- Píšeš takto aj keď donesú trebárs
Ke
Zv
BB
Slovan
??
Úprimne??
Ja osobne držím palce Úprimne kto vie robiť hokej,šport, poctivo
.
A aj snv ...
Len vieš skus pozrieť co si aj ty napísal a objektívne si polož otázku či nie si aj ty zaťažený na Poprad..
- 10.9.2024 - 17:59
- +5
- NightPP
- Vieš čo?
Aj v Poprade to pod Turanom začínalo "konšpiráciami" - 11.9.2024 - 7:01
- +1
- patkof
- Vsetko raz vybuchne
- 11.9.2024 - 12:29
- 0
- axxel
- Urcite ma doma rodinu ... zaujímalo by ma co v jeho veku 39 rokov ho motivovalo ísť na ten polrok do Európy
- 10.9.2024 - 16:06
- +1
- Gerlach2655
- Rodina ide s nim
- 10.9.2024 - 16:08
- 0
- axxel
- No ale aj tak ... ťahať tu rodinu na pol roka co ja viem ... jedine, žeby tu chcel hrať dlhšie, ale to pochybujem ... ale aspoň si spravia výlet z rodinou, pochodia Tatry a tak
- 10.9.2024 - 16:21
- 0
- Wana
- Tak na Slovensku sú len dve "dovolenkové" destinácie, alebo inak povedané turisticky zaujímave. BA (kvôli mestu ale aj blízkosti Pešti a Viedne) a práve PP kvôli Tatrám. Dokážem si predstaviť ak má aktívnu športovo založenú rodinu tak žiť od septembra do apríla pod Tatrami nemusí byť vôbec zlé... Môže hrať golf, hikeovať do úmoru alebo lyžovať. Možno ho zlomili aj na tento aspekt...
- 10.9.2024 - 16:33
- +3
- M4K3R
- Si dlho nebol v Košiciah, tie by som rovnako vedel turisticky predat ako PP
- 10.9.2024 - 18:23
- 0
- zasi
- jemu Košice nespomínaj,lebo ho vystrie
je na nás alergický - 10.9.2024 - 20:13
- +1
- Wana
- Ale kdeže vôbec... Ja som alergický len na ľudskú hlúposť a uplakanosť - a to sa východu a KE snáď netýka
Kamarát dávať na jednu úroveň čo sa cestovného ruchu týka KE s BA a Tatrami? KE sú krásne to nerozporujem ale na "dovolenku" ti tam nikto nepríde... - 10.9.2024 - 22:49
- +1
- Endstand
- No poď mi predať KE ako dovolenkovú destináciu, že prídem, len kvôli Košiciam napr. z Mníchova ako Nemec.
- 11.9.2024 - 11:20
- +1
- Mato-Mi
- Guten tag
- 11.9.2024 - 11:42
- 0
- M4K3R
- cielom bolo vyvratit trvrdenie ze pre hracov su iba dve dovolenkove destinacie a to BA a PP. Nie ze dokazes ukacet hraca z Mnichova do KE kvoli cestovnemu ruchu
- 11.9.2024 - 11:42
- 0
- patkof
- Ja si myslim ze Slovensko neni take velke žeby bol v rozdiel ci príde do pp alebo do ke. Vela košických hráčov trávi volne dni v tatrach a naopak popradský su často v centre ke napr.
- 11.9.2024 - 12:02
- +2
- M4K3R
- presne tak
- 11.9.2024 - 13:34
- 0
- hefky
- AAj tak sú všetci radšej v Krakowe
- 11.9.2024 - 15:59
- +2
- gerlach
- Ano: ja som si centrum Košíc veľmi obľúbil. Rád tam trávim čas ako popradčan. Samozrejme že stále si to spojíme s kultúrou.Výber reštavrácii kultútnych podujatí, história všetko tam je. verím že manželka hokejistu by sa tam nenudila. Na toto všetko sa Poprad nechytá. Hory a príroda je iná téma. to zas máme my. Nemôže mať každý región všetko.
- 12.9.2024 - 14:03
- 0
- DraciaTlama
- ReštaVrácií.
No way. - 12.9.2024 - 14:09
- +1
- wilkinson22
- https://youtu.be/18efY5BQPGA?si=etztvbrR8_4n6OIk moja obľúbená cca od 1:25
- 12.9.2024 - 19:07
- 0
- gerlach
- ups- restaVracii : už som sa prefackal
- 13.9.2024 - 16:00
- 0
- Wana
- Nie pre hráčov ale pre ich rodiny... Čo by robili ženy a decká v KE celé dni? V Poprade majú vyžitie a ako som písal vyššie za predpokladu že sú športovo aktívny čo je reálny predpoklad ak majú otca úspešného hokejistu tak to vyžitie v PP je neporovnateľné. Tak isto BA to je už asi nebe a dudy aké sú tam možnosti + blízkosť Pešti a Viedne...
- 11.9.2024 - 13:02
- 0
- Mato-Mi
- Ale ak nie su priaznivci hor a turistiky, tak je moznost vyzita v KE vacsia, nez v PP, nie?
- 11.9.2024 - 13:08
- +3
- zasi
- Maťo,veď mu konečne dajme za pravdu
Michalovce a Košice sú predsa úplná diera(kde nič nie je)oproti Popradu a Nitre - 11.9.2024 - 13:13
- +1
- Mato-Mi
- Tak my diera sme my sa z KE nemozeme rovnat. U nas ozaj niet co robit, iba ak nakupovat. Aj hraci vravia, ze v lete este ok, Sirava a tak. Ale pride jesen a pada listie zo stromov
- 11.9.2024 - 13:49
- 0
- zasi
- v rámci SVK už nič nie je extremne ďaleko
aj od vás si za hoďku,hoďku a pol na zaujímavých miestach
a nie každý je vášnivý lyžiar a turista,nebodaj horolezec,aby potrebol Tatry za humnom - 11.9.2024 - 14:04
- 0
- Wana
- Chceš sa baviť takýmto štýlom? Keď sa mienia baviť na úrovni škôlky tak určite nie so mnou. Nikde nespomínam Nitru ani MI, nikde nepíšem že KE sú diera. Akurát že športové a dovolenkové vyžitie je lepšie v PP ako v KE...
- 11.9.2024 - 14:07
- +1
- zasi
- ono to asi záleží aj od toho o aký šport a či vôbec máš záujem o športové vyžitie
inde píšem že nie kadý je Tomba alebo Mesner - 11.9.2024 - 14:19
- +2
- Dracik_18
- majú využitie ako majú ..prídu v auguste do klubu ..uzávera chodníkov je 1.11 ..takže môžu v teórii behať po horách 3 mesiace ...potom chodia už fakt vyspelý turisti ( ak nie tak HZS sa potom nenudí ) ..už vidím ako v polke zimy hráč počas voľna zoberie rodinu s deťmi a so snežnicami budú behať po dovolených trasách ...skončia v nákupnom centre ...nechcem hádzať všetkých do jedného vreca ,ale som si istý že 90% má vysokohorskú túru na saláme ....a prechádzať sa okolo štrbského plesa alebo ísť na hrebienok môžu aj z Detvy prísť ....začiatok turistickej sezóny je začiatkom apríla to je už dávno po sezóne ...
Hračovi je jedno či PP alebo KE dôležité sú prachy a zázemie - 13.9.2024 - 10:12
- +1
- Tyna85
- Pre niekoho tie Tatry závažia lebo ma rád hory viac ako len na turistiku. Ale zo zvyškom plne súhlasím.
- 13.9.2024 - 10:25
- 0
- Wana
- Ved potom môžu lyžovať alebo wellnesovať...
- 13.9.2024 - 10:27
- 0
- Dracik_18
- to môžu , len či hráč môže (kvôli zmluve mám na mysli) ..ale tento argument beriem
- 13.9.2024 - 10:30
- 0
- Wana
- Myslím že až takto sa to rieši? Ved aj Neuer sa odpálil na 3/4 roka na lyžovačke...
- 13.9.2024 - 10:32
- 0
- Dracik_18
- Netuším 😀
- 13.9.2024 - 10:56
- 0
- amaskiea
- podľa mojich skúseností sú vo Vysokých Tatrách celoročne otvorené chodníky v takom rozsahu, ktorý s malými deťmi (v predtínedžerskom veku) väčšine bohato postačí aj v lete
- 13.9.2024 - 10:38
- +1
- Dracik_18
- Určite ...
- 13.9.2024 - 10:57
- 0
- Wana
- Určite mi tu dajú všetci za pravdu že nudiaca sa žena alebo deti je to najhoršie čo môže byť Si zober aj ženu futbalového brankára Vaclíka ktorá povedala že do BA zo Sevilly sa sťahovať nebude a na tom padol celý transfer. Lokalita kde bude hráč pôsobiť ak berie aj svoju rodinu je podstatná vec a v tomto má napr PP oproti iným teamom navrch...
- 11.9.2024 - 13:05
- +3
- zasi
- dufam že vieš koľko trvá cesta z Košíc do Tatier?
- 11.9.2024 - 13:09
- +1
- Wana
- Cca 120km tj hodinka a pol? To ti príde ako ok že chcem sa ísť prejsť okolo štrbského na kávičku a zabijem 3h v aute? Nech aj na týždennej báze je to hovadina, nie to ešte na dennej...
- 11.9.2024 - 14:05
- +2
- zasi
- predpokladám že ty kávičkuješ každé ráno na Zobore
keďže to máš na skok
nikto netvrdí že musia byť na dennej báze
ono aj to by sa mi omrzelo,hoc výhľad úžasný - 11.9.2024 - 14:11
- +3
- Wana
- Kávu nepijem a žijem v BA
- 11.9.2024 - 17:18
- 0
- DraciaTlama
- a zdržíš sa tu dlho ešte?
- 11.9.2024 - 17:23
- 0
- Wana
- Nikam sa nechystám...
- 11.9.2024 - 17:28
- +1
- DraciaTlama
- Dobre
- 11.9.2024 - 17:29
- 0
- Wana
- Som ti nahral do kelu
- 11.9.2024 - 17:30
- 0
- DraciaTlama
- Ale inak všetko dobré dúfam. Podavam ruku na uzmierenie, za toho Maskota.
- 11.9.2024 - 17:31
- +1
- Wana
- Ale jasné, čo si. Bodaj by maskoti boli náš najväčší problém, bolo by nám sveta žiť 😉
- 11.9.2024 - 17:37
- 0
- DraciaTlama
- OK
všetko dobre - 11.9.2024 - 17:41
- 0
- Wana
- No veď len ty píšeš jak keby KE mali Tatry za humnom a pritom sú ďaleko ako napr NR-BB alebo BA-Brno. A to nieje veru za rohom...
- 11.9.2024 - 17:22
- +1
- Tyna85
- Ale na turistiku mas možnosť ísť aj v okolí KE a nepotrebuješ na to len Vysoke Tatry či Tatry všeobecne.
- 11.9.2024 - 17:56
- +2
- Mato-Mi
- Na turistiku sa da ist kdekolvek. Turistika nie su len kopce.
- 11.9.2024 - 18:07
- +2
- Tyna85
- Však to, preto nechápem to tvrdenie, že ak má hokejista a jeho rodina rada turistiku tak PP je vhodný klub. Veď sme na Slovensku, tu je turistika na každom kroku.
- 12.9.2024 - 14:18
- 0
- Endstand
- Prosím ťa. To je ako kebyže poviem, že na nočný život možeš ísť hocikde. Áno aj v Poprade je krčma a nejaká diskotéka. Ale Košice sú niekde inde v tomto oproti PP. A rovnako áno na turistiku vieš ísť ak v KE. Ale fakt to nie sú Tatry.
- 12.9.2024 - 14:53
- +1
- amaskiea
- ale v rámci pešej turistiky v prírode je to na Slovensku určite top topov
- 12.9.2024 - 16:02
- +1
- Tyna85
- Je ale stále to neznamená, že jediná možná turistika je v Tatrách. Je rozdiel ak niekto povie mám rád hory tak OK, PP je ideálny klub pre neho. Ale ak chce turistiku tak tu si nájde aj na iných miestach SR.
- 12.9.2024 - 16:20
- +1
- amaskiea
- to iste, ja mám napríklad veľmi rád aj Malé Karpaty a osobne uprednostňujem pred Vysokými Tatrami Nízke Tatry, ale keby som si mal vybrať na nejaký čas Poprad s Vysokými Tatrami, tak asi ťažko by tomu na Slovensku konkurovala nejaká iná kombinácia mesto+hory
- 12.9.2024 - 16:42
- +1
- zasi
- Malá,Veľká Fatra,Slovraj,Slovkras,Rudohorie,Pieniny,Poloniny a keď Tatry,tak Zapadné,alebo Nízke
To je pre mňa turistika jak lusk - 12.9.2024 - 17:04
- 0
- amaskiea
- takmer presne všetky moje priority, akurát Rudohorie a Kras veľmi nepoznám a Malé Karpaty si zabudol
- 12.9.2024 - 17:17
- 0
- Tyna85
- Jasné, že to nemá konkurenciu lebo sú to hory ale stále vieš turistiku robiť aj v iných mestách a o tom ja celý čas píšem.
- 12.9.2024 - 18:16
- 0
- Wana
- No veď to nikde nepíšem že jediná turistika je možná v PP, ako sa to tu ty snažíš prezentovať: "Je ale stále to neznamená, že jediná možná turistika je v Tatrách."
To je len tvoj konštrukt lebo hľadáš konflikt...
Aproppo aj Kovaľ v dnešnom rozhovore v Pravde píše že pre Poprad je blízkosť Tatier, citujem: "Hráči majú k dispozícii vynikajúce zázemie. Využívajú procedúry v akvaparku, ktorý je hneď vedľa štadióna. Je to veľká pridaná hodnota. Obrovským plusom je aj samotná poloha a blízkosť Tatier." - 13.9.2024 - 9:35
- +4
- Tyna85
- Sorry ale, že ty píšeš o konflikte keď si sa nás košičanov snažil presvedčiť ako nám pár vypredaných play-off zápasov zaplatí nájomné na celú sezónu. Až musel prísť Topska a vysvetliť ti, že to tak vôbec nie je.
Ty si písal o tom keď ma hokejista aktívnu, športovo zalozenu rodinu a tak je podľa teba pre neho lepšie PP. Ale veď športovat či ísť na turistiku môžeš robiť aj v KE či jeho okolí. Ale áno u niektorých to môže zavážiť a u niektorých nie. Tak ako u niektorých hokejistov môže zavážiť to, že pôjdu do KE kde to určite "žije" viac ako v menších mestách. - 13.9.2024 - 10:14
- 0
- Wana
- Nabudúce potom poprosím bez zbytočných konštrukov a výmyslov...
- 13.9.2024 - 10:28
- 0
- Wana
- Tak ako v NHL je pre hráčov benefit pôsobiť v Cali alebo na Floride tak si viem predstaviť ked lámu v PP nejakého zámoráka že mu pošlú vizitku kde sa PP nachádza aké sú tam možnosti a bude to mať určitý vplyv a duplovane ked už ide s rodinou a v tomto majú BA a PP určitú (pre niekoho väčšiu, pre niekho menšiu) konkurenčnú výhodu oproti iným mestám na Slovensku.
- 13.9.2024 - 9:46
- +1
- Tyna85
- Myslím si, že každý klub sa snaží zlákať hokejistu na svoje vyhody či už podmienky pre hráča v klube alebo mesta a jeho okolia.
Ja si napríklad nemyslím, že PP má až takú konkurenčnú výhodu kvôli Tatram. - 13.9.2024 - 10:21
- 0
- Dracik_18
- Ale aj LM je potom topka ...a najlepšia topka je podľa mňa Ružomberok.. Veľká Fatra Chočske vrchy a VT a NT za pár km...
- 13.9.2024 - 10:59
- 0
- zasi
- Uždávno to nie je smrdákovo,ako sme ho vtedy volali
A dokonca aj vo Váhu sa daju ulobiť pekné ryby a ver tomu že hlavatka by v stoke nežila - 13.9.2024 - 11:20
- 0
- amaskiea
- poznám dobrý vtip na RK, ale ten sa nedá napísať ...a na tejto stránke už vôbec nie
- 13.9.2024 - 11:25
- 0
- Dracik_18
- poznám
- 13.9.2024 - 11:44
- 0
- amaskiea
- traja slepci cestujú vlakom z BA a pristúpi mladá baba?
- 13.9.2024 - 11:48
- 0
- Dracik_18
- áno
- 13.9.2024 - 12:00
- 0
- Wana
- Nepoznám dajte
- 13.9.2024 - 12:29
- 0
- amaskiea
- tiež pravda, tak ale horskú turistiku na Zempléne asi len keď si predtým trochu zamakáš s lopatou a fúrikom to navozíš na jednu kopu
- 12.9.2024 - 16:12
- 0
- zasi
- Vihorlat
- 12.9.2024 - 16:55
- +1
- amaskiea
- to už niekto makal, alebo ako hovorí jeden známy: to sa len nejaký krtko nasral ale nie, cez 1000m to už je viac ako pekná turistika pre mňa, napríklad MaláFatra sú asi najkrajšie slovenské hory pre mňa, hrebeň od Chlebu smerom na Stoh, tomu nechýba nič
- 12.9.2024 - 17:24
- 0
- Wana
- Ja naturlich
- 12.9.2024 - 18:54
- 0
- juromt
- ...: Ak bereme mesto ako vychodisko do hor tak je na tom LM prinajmensom rovnako ak nie lepsie. Je to len moj odhad, ale vacsinu manzeliek bude isto viac zaujimat mnozstov a velkost nakupnych centier a mozno nejake kulturne vyzitie ako hory. BA a KE maju urcite navrch co sa tyka atraktivity destinacie.
- 11.9.2024 - 13:18
- +3
- patkof
- Že čo ? 😂 LM lepsie východisko do hôr ako Poprad ? Bol si tu niekedy ? Vieš ako vyzera mapa Slovenska ?
- 11.9.2024 - 13:50
- +2
- zasi
- ak má niekto (ako aj ja napr)radšej Nízke tatry ako Vysoké?
- 11.9.2024 - 14:00
- +1
- juromt
- ...: netreba zabudat na Rohace. Neviem ci sa nieco za posledne roky nezmenilo ale Liptov je, resp. bol v ramci Slovenska turisticky najnavstevovanejsi region
- 11.9.2024 - 14:28
- +2
- juromt
- ...: + Liptovska Mara
- 11.9.2024 - 14:32
- 0
- Maross NR
- Geomorfologicky určite nie, ak berieme Vysoké Tatry v prvom rade ako pohorie a ako súčasť Východných Tatier.
Ale o tom sa tu asi nebavíme. Západné Tatry sú pre turistu rajom a z Liptovského Mikuláša to zase nie je až takj ďaleko či do Zuberca, Žiaru či Úzkej doliny.
Samozrejme infraštruktúra je skôr stvorená pre auto, komerčné využitie tu (chvalabohu) nie je až na takej úrovni. - 13.9.2024 - 9:55
- +1
- amaskiea
- chvalabohu (tam asi tiež ešte J&T nenaučili ľudí, ako sa robí bizňis v turizme)
- 13.9.2024 - 10:34
- 0
- zasi
- čuduj sa svete ,ale pre mňa je oveľa lepší východiskový bod do hôr Ružomberok ako Poprad
- 11.9.2024 - 14:30
- +1
- M4K3R
- Ja žasnem aka znalost Slovenska. Ludia zacnite viac chodit po tom Slovensku, Tatry to nie su len PP, LM nie iba Liptovska mara Tatralandia a Kosice nie su iba Lunix IX.
PS. Zasi toto nie je utok na tvoju znalost Slovenska iba som nevedel kam to napisat. - 11.9.2024 - 16:19
- 0
- zasi
- dá sa povedať že okrem Vysokých Tatier(nemám rád holé kamene)som prechodil celé slovensko a značnú časť čiech
podotýkam že pešo - 11.9.2024 - 16:26
- 0
- amaskiea
- "VT (nemám rád holé kamene)" - sa smejem teraz, že neni možné, že toto napísal niekto iný, nie ja
- 12.9.2024 - 17:32
- 0
- Wana
- Dobre 😃
- 11.9.2024 - 17:20
- +3
- patkof
- Tie sú Gejmčendžer pri každom podpise
- 10.9.2024 - 20:20
- +3
- Gerlach2655
- Koval ukazal hlavne ze si vie pockat. Vlani presne v takomto case tesne pred ligou dotiahol Kasparsa do micigenu a vieme ako velmi im pomohol. U nas si to zlizol O leary ale povedzme si pravdu nebol to klasicky 1. center akeho potrebujeme,navyse ten jeho vlazny pristup mi vobec nerezal. Ak tu Cracknell nejde len na vylet tak by tu ligu mal bombiť,uvidime som velmi zvedavy
- 10.9.2024 - 16:08
- +1
- kabelko55
- Do finále sa nedostali a scpreplatenymi hráčmi hrať max semi..raz sa to otočí a vNR to ukázali po hokejovej stránke s vlastným Bucekom a nie preplatenie.legionarom
- 10.9.2024 - 16:40
- 0
- Bielomokry
- To bude presilovka 5C:
Calof Coskey Cracknell Centazzo Cotvan - 10.9.2024 - 16:41
- +13
- Kelthuzad123456
- asi s nim nebude vsetko a kostolnym poriadkom ked ide do nasej ligy.. nic proti Popradu ale hrac co odohral 200 zapasov v NHL a nie je niekde vo Svajc, Nem, Swe, ale tu.. divne
- 10.9.2024 - 16:53
- +1
- TinoH
- Možno, že aj vzhľadom na vek, a za približne rovnaký plat, vidí väčšiu možnosť sa tu presadiť.
- 10.9.2024 - 16:56
- +1
- M4K3R
- Presne tak, v 39r by som uvazoval rovnako a siel by som niekam, kde si tu sezonu uzijem ako point leader
- 10.9.2024 - 18:25
- 0
- Mario zlemije
- Prišiel : Kapitán .
- 10.9.2024 - 17:07
- +4
- roa
- aj režisér, aj dirigent.
- 10.9.2024 - 17:28
- +2
- Big brother
- Keď som si ho pozrel na eliteprospects a videl som ročník narodenia, tak hneď prvé ma napadlo, že na čo, ale keď som videl jeho posledné sezóny, tak hovorím, že to vyzerá na výbornú posilu. Nemyslím si, že sa sem príde len vyprdieť, keď v takom veku si drží výkonnosť na to, aby mal také dobré štatistiky v AHL.
- 10.9.2024 - 19:31
- +1
- Mario zlemije
- Súhlasím. Treba to vidieť zhodnotiť po 10 kolách a potom písať. Načo sa tu vypisuje že boooze ma 40 a co ? Ked ma výkonnosť vyššiu jak niektorí naši 30nici. A ďalšia vec že nieje pán sklenička. Nám v lige sa rozpadávajú Mladi chalani co dotyk to zranenie. 40 ročný tipek nemá problém odohrať 56 zapasov v ahl v predbrankovom priestore 😃 kde naši padaju jak hrušky po krosoch od bekov.
- 10.9.2024 - 19:45
- +3
- Gerlach2655
- Za mna ten utok asi takto
Nauš Craknell Calof
Centazzo Suchy Coskey
Gilak Siska Zitny
Kundrik Torok Sotek/Murin/Marek
Plus sa nam este vrati Urbanek,neskor Mlynky a Mrazik netusim nakolko je mimo. Za mna ok - 10.9.2024 - 19:45
- 0
- Turky39Pp
- S útokom súhlasím ešte možno miesto suchého Urbánek
- 10.9.2024 - 19:53
- 0
- Bizzaremifo
- Suchy nech ma ten druhý útok, vyzerá, že už dokáže zobrať na seba zodpovednosť a herne na to naozaj má..tak nech urobí prelomovú sezónu 😉
- 10.9.2024 - 21:39
- +2
- Turky39Pp
- Ok ja sa nehadam môže byť ved prečo nie možno z neho budeme mat nového reprezentanta a center odchovanec sa vždy hodí
- 10.9.2024 - 21:47
- +1
- Gerlach2655
- Uvidime je to na nom ja dedukujem len z toho ze v priprave hral posledne zapasy s Coskeyom a vyzera ze ho chce trener dat vacsiu doveru. Ak mu to nepojde pojde tam siska alebo urbanek ...osobne som zvedavy aj ci konecne alex sotek spravi nejaky progres,predsa ide hrat uz 4 sezonu medzi muzmi mal by ukazat viac,poslednu sezonu za mna dost stagnoval cakal som od neho viac hoci hral vacsinou 4 utok
- 10.9.2024 - 22:20
- +1
- Bizzaremifo
- No na Tatranskom pohári Šotek teda nič moc..nevidel som snahu a nasadenie, niekedy som mal z neho pocit, že je tam za trest..dúfam, že som zle videl a bude makať, aby sa presadil..je najvyšší čas
- 10.9.2024 - 22:28
- +1
- Fanusik21
- Veľmi dobrý postreh..
Alex bez chuti úplne..
Murin nemal veľa času na ľade ale keď už tam bol tak priniesol energiu ,dravosť..
Tak tak Alex mysi pridať inak budú hrávať iný.. - 11.9.2024 - 5:23
- +1
- Gerlach2655
- Oproti minulej sezone musi pridat šotek aj suchy nakolko uz nespadaju medzi hracov do 20 r kde mali ajnkvoli tomu prakticky istu poziciu v time. Teraz budu musiet konecne zabrat lebo ten kader je v utoku pomerne siroky. Drzim im palce markus v priprave ukazal ze by to mohlo ist
- 11.9.2024 - 8:21
- 0
- Svanco51
- Aj v Žiline je Nick Jones, ktorý prišiel rovno z AHL a je minimálne o triedu, ak nie o dve lepší než ostatní. Toto bude veľká posila pre Poprad, aj pre celú ligu. Nebude síce asi moc lietať po ľade, ale tie body si musí takýto hráč v našej extralige s prehľadom uhrať.
- 10.9.2024 - 19:58
- +4
- Mario zlemije
- Prišiel hrať hokej a nie lietať po ľade jak igelitka vo vetre po ulici. Plekanec ked tu hral na TP tak s tým vekom co vystrájal na ľade som nechápal. Bol vždy tam kde mal byt a nelietal jak kundrik po ľade zo strany na stranu. Taký Daugavins co ma 36 pôsobí na mna na ľade ako vozeň. A to iba pôsobí ale je ho cely ľad a robí body na požiadanie. Ja neviem co fanúšik očakáva od dnešného hokeja že bude drapat od bránky do bránky ?
- 10.9.2024 - 20:09
- +3
- TinoH
- Presne, ja tak isto uznávam dobrých, aj keď vekovo starších hráčov. Taký Daugavinš, hlavne pri dobrom zdraví, v pohode do štyridsiatky svoje zahrá.
- 10.9.2024 - 21:56
- 0
- PPPPoprad
- Podiel na tomto podpise má Pali Rajtar, ktorý v rozhovore rýpol do Kovala, že sa mu už postupne ostatní manažéri vyrovnávajú, tak sa Koval nasral
Ja osobne by som nechal aj O’Learyho, mať 8 legionárov by bolo tiež zaujímavé, s tým, že by sa niekedy mohlo skúsiť dať na súpisku Belaniyho a juniora a Adama nechať sedieť. Ale šéfko isto poriadne zohľadňuje športovú aj finančnú situáciu, takže mu budem veriť - 10.9.2024 - 20:58
- +3
- lukiasko
- Už mi je jasné, prečo sme doteraz nemali kapitána. Rovno mu tam to CKčko našite. Toto bude dobrý, extra dobrý hráčik.
- 10.9.2024 - 20:59
- +7
- Mario zlemije
- Pozrime sa kto mu všetko bol spoluhrac : Mitch Hults
Kelemen milos
Martin Reway
David Bondra
Meťju Maione
Arturs Salija
Nicolas Deslauriers( momentálne jeden z najväčších bitkárov nhl)
Nikita Scherbak
Matt Petgrave
Mikaël Tam
Jared Coreau
Deven Sideroff
Jakub Demek
Martin Marincin
Zach O'Brien
Marko Dano
Jonathan Cheechoo
Povytahoval som zvučne mena z našej ligy okrem deloreana.
- 10.9.2024 - 22:06
- +4
- lukiasko
- Dokonca 1 zápas aj s aktuálnym spoluhráčom
- 11.9.2024 - 0:20
- +2
- sam96x
- Ja som aj zabudol, že Cheechoo bol v extralige.
- 11.9.2024 - 0:31
- +1
- NasHokej97
- Lebo nebol. Síce hral za Slovan ale nie v extralige
- 11.9.2024 - 7:12
- +11
- sam96x
- Ja som si myslel, že bol v Bystrici. Mám predstavivosť no.
- 11.9.2024 - 9:36
- 0
- matoguco
- Klobúk dole pred Popradom. Nájsť prachy na takéhoto hráča nie je určite jednoduché a ešte ho presvedčiť aby prišiel hrať na Slovensko už vôbec nie.
Klobúk dole! Skvelá práca - 11.9.2024 - 8:08
- +9
- Wana
- V denníku Pravda dobrý rozhovor s Kovaľom, checknite...
- 13.9.2024 - 9:25
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Wana
- nevedel som či môžem linkovať...
- 13.9.2024 - 10:25
- 0
- Gerlach2655
- Vyborny rozhovor. To ze akvapark a ta3 su velky benefit pre hracov proti konkurencii sa netreba ani bavit to proste tak je... Inak ten hrac ktoremu siel plat o 100% hore tipujem ze je kukuca
- 13.9.2024 - 10:35
- +4
- Bizzaremifo
- Treba dodať, že zaslúžene.
- 13.9.2024 - 11:20
- +1
- Gerlach2655
- Zasluzene mu isiel hore, mal zivotnu sezonu. Ale o 100 % ? za mna extrem... Chapem ze onho v lige bola bitka a preto mal dobru vyjednavaciu poziciu a nasi nechceli bezhlavo priplacat.
V clanku ma ale este zaujalo,ze ideme do sezony bez kapitana,to je pomerne nestandardne,popravde som nevedel ze je to vobec technicky mozne a na mna osobne to moc dobre neposobi. Je mozne ze ho casom daju Cracknelovi ak sa dobre ukaze - 13.9.2024 - 11:55
- +3
- TeR
- Pokial sa nezmenili pravidla od minulej sezony, tim musi mat v zapase kapitana:
"One (1) Captain shall be appointed by each Team".
Na strankach SZLH su pravidla pre roky 2018-2022 a Pravidlo 28 znie:
"Každý tím musí určiť kapitána a nie viac ako dvoch náhradných kapitánov z radov korčuliarov a uviesť ich do Zápisu o stretnutí. Tím sa nemôže vzdať funkcie kapitána a na stretnutie určiť troch náhradných kapitánov."
Takze do sezony mozu ist bez kapitana ale pred prvym zapasom to C-cko niekomu nasit na dres musia - 13.9.2024 - 21:34
- 0
- Gerlach2655
- Boha uz to vidim este nam skontumuju zapas 😅 snad v tom maju jasno
- 13.9.2024 - 21:44
- 0
- topska
- Budu tocit asistentov, tak sa to riesilo aj inde
- 14.9.2024 - 11:38
- 0
- Mario zlemije
- Napríklad ?
- 14.9.2024 - 16:17
- 0
- patkof
- A späť do temy : Čo sa deje s Keeperom? Nejake nove info? Žije ten človek ?
- 13.9.2024 - 12:10
- 0
- Piginko
- Mohol by Insider niečo prezradiť
- 13.9.2024 - 18:42
- 0
- Piginko
- Stíhame to do ligy?
- 13.9.2024 - 19:21
- 0
- Turky39Pp
- Tomu neverím to je až moc veľká kvalita a aj cena ale keď uvidím uverim
- 14.9.2024 - 9:20
- 0
- NightPP
- Nemyslím že by bol až tak nereálny.
Ako netvrdím že to nie je dobrý hráč no zase neverím že v jeho veku by pýtal peniaze ktoré by sme nevedeli zaplatiť. - 14.9.2024 - 16:03
- 0
- Turky39Pp
- Tak ak by takýto hráč prišiel a Cracknell a Register by bolo niečo neuveriteľné
- 14.9.2024 - 16:36
- 0
- nyytymaki
- Matt Register ma problemy s kolenami,na ECHL hrac super,na nasu ligu neviem ci by nebol slimak
- 14.9.2024 - 17:01
- +1
- Gerlach2655
- Urcite pride lepsi obranca ako Dano Demo, ktoreho si tu ty osobne chcel 😀
- 15.9.2024 - 9:45
- +2
- Gerlach2655
- Takze z kamzik talku sme zistili ze sezonu zacneme so 7 legionarmi,cize bek bude 👊
- 15.9.2024 - 19:38
- 0
- patkof
- Len ako sa bude volat 🤔
Popradskyinsider nejaka napovedá ? - 16.9.2024 - 0:06
- 0
- lokoloko12
- Je môžne že Kepper už trénuje z teamom len to nikde neoznámili si ho chceli nechať do ligy
- 16.9.2024 - 6:14
- 0